Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Politika| Zabava| Život| Životni stil

"...drugog kruga ne sme biti ! "

Unfuckable RSS / 15.05.2009. u 20:24

  Edit :  Što bi rekla ona stara pošalica Nadrealista sproću Sutjeske i izvlačenja Vrhovnog štaba iz obruča :

"Švabe, Švabe...po - gle - da - jte  se - ma - for !" ...dakle, ovde imamo nešto slično, zahvaljujući Najvećem i Najmaksimalnijem Čarobnjaku Bloga - maksi83 : semafor koji se apdejtuje na 3 minuta i koji daje trenutni rezultat opredeljivanja blogera za i protiv đačkih uniformi. Hvala, makso !

 semafor.png 

Kada se na jednom Unfuckable blogu, i pored već prisutnog i uredno najavljenog domaćina, pojave Exitus letalis, Drago Kovačević, ex – lektorka, dsandic, Spiridon, mariopan, angie, A. Stošić, drug.član...(dodajte po volji)

 

...a ne nastane rusvaj... 

 Kada se na tom istom blogu na istoj strani nađu : Džek Bauer, višnja, Crossover, Exitus, dsandic, scabies, dobrosavljevićka, Peđa Azdejković (a odmah ispod njega i Predrag Brajović), oboje_od manccinijevih
a na suprotnoj, jedni pored drugih : Džeremaja, Strmoglavi, niccolo, topcat, darkonduty, Blade Runner, Gazda, mariopan, Teča, Spiridon, Mara, drug.clan, Jelica G i domaćin pomalo...
a u sredini – i Tamo i Ovde, dakle – crossover (dvaput je dvaput!), maksa, pape i pomalo – Budimac...
 - onda samo možete da konstatujete da je to bila jedna prokleto dobra diskusija.

 Želim da se zahvalim svima koji su uzeli učešće u toj diskusiji, bilo je zaista fantastičnih komentara i veoma energičnih rasprava, nekada na samoj granici faula, (obrisan jedan jedini komentar nastao u „žaru borbe“ ) ali nikad preko nje. 
  Kao što je red, prezentovaću Vam rezultate izjašnjavanja oko pilot projekta „Đačka uniforma“ koji potiču iz dva izvora :
  Na ovom linku će te naći rezultate kako ih je prebrojala vredna topcat, koja je uzela u obzir samo boldirana izjašnjavanja (listu sam dobio u petak ujutro, dakle marco – bez protestovanja). Sa leve strane su oni koji podržavaju, a sa desne oni koji ne podržavaju akciju.
  Na ovom linku se nalaze nešto kompleksnije (a, kako bi...?) iskazani rezultati do kojih sam ja došao.

  Pre nego što počne zasipanje drvljem und kamenjem, da pojasnim da sam tu uključio i blogere koji se nisu jasno deklarisali, ali je iz konteksta bilo razumljivo – bar meni - šta podržavaju. 
U poslednjoj koloni desno, nalaze se nejasno opredeljeni, a „+“ ili „ “ pored pokazuje moj mali utisak podržavaju li projekat ili ne. 
  Ono što je meni zaista iznenađujuće je veliki broj komentatora koji su se vrlo srčano pa i posvećeno izjašnjavali i diskutovali o temi, tako da su pokušaji Kralja Trola - Brajovića Plemenitog ostali uglavnom uzaludni. 
Ono što je takođe zanimljivo – ali ne i iznenađujuće – je da je bilo dosta čitalaca koji se uopšte niisu izjasnili  o temi, ili bar – to nisu uradili komentarom, već verovatno preporukama na određeni komentar.
  Zato, dok se opuštate uz pregledanje rezultata, ili spremate artiljeriju za „ua sudija – slepče“ s podvarijantom  „Unfuckable – Sadame“ kanonadu, ili pak samo za uobičajeno ćaskanje petkom uveče -   prva dva komentara će poslužiti za konačno izjašnjavanje, pa čak i onima koji ne vole da diskutuju.
  Hvala Vam svima, ne sudite prestrogo ako sam nekog propustio.

ps : mene uračunajte u kolonu skroz desno sa  jednim malim "+

ps2 : ima dosta stvari zbog kojih će taj blog ući u moju malu istoriju blogovanja, a što se tiče one Velike - pa, dovoljno je reći da je omega68 zabo preko deset preporuka na komentar ; )

 



Komentari (1445)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 00:01 19.05.2009

Re: ...

BebaOdLonchara

Da nismo neki rod?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:03 19.05.2009

Re: ...

Mi moramo da naucimo decu da je vredjanje i ugrozavanje nedopustivo, blo kad, bilo gde i prema bilo kome.

kako? mislim, ako je lako sto je situacija sve gora? ozbiljno pitam. samo da naglasim, do sada nije nista popravljeno - naprotiv. ponasanje dece je sve gore. evo bas juceprekjuce, dvojica ako se ne varam petnaestogodisnjaka su na Smrt prebila drugara iz razreda, koji je bio jako siromasan. toliko su ga unakazili da otac nije mogao da ga prepozna.

izvini ali to 'mi moramo' mi zvuci jako demagoski.
scabies scabies 00:12 19.05.2009

Re: ...

Ne koliko znam
Kad sam pre nekoliko godina cula da je bivsi decko dobio dete, zezala se sa drugaricama da je dete mozda moje, ali posle shvatila da nema sanse, nisam ga videla vise od godinu dana pre rodjenja deteta
i da, da je moglo i da se moze isterati Moda iz skole, vec bi se uradilo. postoje zabrane, ali ih niko ne primenjuje...
Naravno da je to najveci problem, ali to se da resiti, samo ako se hoce!
I jedna jeres-uopste ne razumem toliki otpor prema firmiranim stvarima. Ne kazem da treba biti opterecen tim, ne kazem ni da uvek vrede koliko kostaju, ali ne razumem bas ni zasto je problem nositi takve stvari ako neko ima novca, ako mu stoji, ako mu se svidja?

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:14 19.05.2009

Re: ...

omega68
BebaOdLonchara

Da nismo nešto u rodu?

haha!
ko zna?!
scabies scabies 00:16 19.05.2009

Re: ...


izvini ali to 'mi moramo' mi zvuci jako demagoski.
Ma nema sta da se izvinjavas-zvuci... Ali pored demagogije ja sam ponudila i neka konkretna resenja. A mi je bilo da ne bude da svu odgovornost svaljujem samo na drzavu, nastavnike, koga vec.
scabies scabies 00:25 19.05.2009

Re: ...

dvojica ako se ne varam petnaestogodisnjaka su na Smrt prebila drugara iz razreda, koji je bio jako siromasan.
Sesnaestogodisnjaci su ubili decaka od 14godina. Bio je jako siromasan, ali nisam sigurna da su i ova druga dvojica boljeg materijalnog statusa.
Strasno i neverovatno.
Ali ono sto sam ja primetila u prilogu o tragediji je to da su roditelji ubijenog (cetrnaestogodisnjeg) decaka tek ujutru primetili da dete nije spavalo qci. Ne kazem da bi veca briga roditelja sprecila tragediju samo mi nije jasno kako je moguce da roditelji deteta od 14 godina ne znaju gde im je dete i da li je doslo qci pre ponoci.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:28 19.05.2009

Re: ...

Naravno da je to najveci problem, ali to se da resiti, samo ako se hoce!

pa hocemo! UNIFORME!!!!!
I jedna jeres-uopste ne razumem toliki otpor prema firmiranim stvarima. Ne kazem da treba biti opterecen tim, ne kazem ni da uvek vrede koliko kostaju, ali ne razumem bas ni zasto je problem nositi takve stvari ako neko ima novca, ako mu stoji, ako mu se svidja?

nije otpor (kucam sa Apple*MacBook-a, ne samo sto je najbolja masina najboljeg OS-a (da me ne cuje maxxxa) ) tako da umem da se zaletim ko prava sponzorusa u veliki minus zbog vec necega sto sija, mirise... elem, ne smeta mi sto je dete u izvesnom brandu od glave do pete, ali mi smeta potenciranje da je njeno dete u tome. i to pred detetom. mislim, zasto peglati kosu deci u 3.cem osnovne? moj prvi gel za kosu i, stimuvezi, home-artom na glavi, je pao u 7 razredu i nije mi mama rekla da tako treba.

ps. *tetka koja je zivela u italiji me oblacila do 6te godine, sve iz italije, svake sezone novo...mislim da nije ostavilo posledice (ovaj Apple se ne racuna, ni iPod, ...
NNN NNN 00:29 19.05.2009

Re: ...

ne razumem toliki otpor prema firmiranim stvarima
Aut Nike aut nihil!
E sad ako si snob da qpiš nov model...
Ja sam prošle godine kupio jedne koje su preprošle godine koštale 7500 din. pa su čim je prošla sezona pale na oko 5000, pa je bio popust pa su se prodavale po 3990, pa sam ja kupio za smešnih 2990 (da ja bilo još - uzeo bih)...
Tako da se samo budale qrče kako su mnogo platili nešto.
Ima i malo tužnija priča , bile jednom jedne nikepatike (fenomenalne) za basket i koštale 8000 i ja kažem moraju biti moje, ali ne dam više od 6000, i tako prođe sezona i 'op 5990, ja kažem obeć'o sam sebi i kupim...i sve bi bilo super da na istoj onoj rasprodaji ( 'de sam kupio one o kojima sam pričao) vidim ih za oko 4500...
Dakle kupujte kvalitetno, pa makar bilo firmirano.
Ne dozvolite da vas uniformišu drugi.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:30 19.05.2009

Re: ...

Ali pored demagogije ja sam ponudila i neka konkretna resenja

koja? nisam ih videla. a najveci krivci su roditelji. a sad zasto su krivi...sticicemo i do te drzave, majkumu...zato - UNIFORME!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:36 19.05.2009

Re: ...

NNN
ne razumem toliki otpor prema firmiranim stvarima
Aut Nike aut nihil!
E sad ako si snob da qpiš nov model...
Ja sam prošle godine kupio jedne koje su preprošle godine koštale 7500 din. pa su čim je prošla sezona pale na oko 5000, pa je bio popust pa su se prodavale po 3990, pa sam ja kupio za smešnih 2990 (da ja bilo još - uzeo bih)...
Tako da se samo budale qrče kako su mnogo platili nešto.
Ima i malo tužnija priča , bile jednom jedne nikepatike (fenomenalne) za basket i koštale 8000 i ja kažem moraju biti moje, ali ne dam više od 6000, i tako prođe sezona i 'op 5990, ja kažem obeć'o sam sebi i kupim...i sve bi bilo super da na istoj onoj rasprodaji ( 'de sam kupio one o kojima sam pričao) vidim ih za oko 4500...
Dakle kupujte kvalitetno, pa makar bilo firmirano.
Ne dozvolite da vas uniformišu drugi.

tako ja Mangov (u al mi je brand...) kaput: bio 200 ajvara, pa za dva meseca 150, pa 90, pa 70...ja ga kupila za 50
i patike za 2999 i jos jedne za 3500, kozne.

Dakle kupujte kvalitetno, pa makar bilo firmirano.

tako je, ali ne pravite od firme sistem vrednosti.
scabies scabies 00:37 19.05.2009

Re: ...

koja? nisam ih videla.
Negde na polovini cetvrte strane (ako ti je 200komentara na strani). A imam ja jos tih ideja, ali necu da se exponiram pa da mi posle traze da budem ministar(ka)
zato - UNIFORME!
Ti to mene poqsavas da vrbujes?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:40 19.05.2009

Re: ...

MI ćemo da naučimo decu, ali kako da naučimo RODITELJE?Ja uniformisanje prvenstveno vidim kao vid učenja roditelja
Mi smo najveći problem
Ćale od onog što je u NS šutnuo babu u glavu , rekao je da se dete Šalilo!
Šta misliš kako vaspitava dete da se druži sa nekim ko nema skupu garderobu?

pravo u metu.
scabies scabies 00:43 19.05.2009

Re: ...

Mi smo najveći problem
e konacno da se slozimo-vi sto hocete uniforme ste najveci problem
dunja73 dunja73 00:44 19.05.2009

Re: ...

Mislis da ucitelji nece prepoznavati decu bogatih roditelja kad se uniformisu?

da ,ali "garderobni mobbing" odvlaci paznju dece na druge stvari ..

Od rata (drugog) pa na ovamo valjda je svakome jasno zasto je uniforma izgubila
prioritet izmedju ostalog ...

Sve skole (barem osnovne) u EU, Balkanu su na isti fazon gradjene i
kad prodjete pored tako nekog objekta , bez znaka , znate da ste prosli pored skole ? Zasto?
Jos uvek skole (u vecini) ne prizivaju Gaudija da bi se kao gradjevine odlikovale posebnostima
i izdvajale ..

Prevela bih na uniforme , koje bi trebalo da postoje i od ponudjenih pet na drzavnom nivou (primer a radi) da stvar deteta bude odabir .
Uopste je zalosno ,bar meni , da osnovcima inspiracija budu odevni predmeti nezavisno od statusa roditelja ... @ Omega
ja bih podsetila na jednu izreku u kojoj se kaze
Budala samo prica sta je jela , pila i obukla ,a pametan sta je naucio ,video ,procitao...
scabies scabies 00:49 19.05.2009

Re: ...

ja bih podsetila na jednu izreku u kojoj se kaze
Budala samo prica sta je jela , pila i obukla ,a pametan sta je naucio ,video ,procitao...
Slazem se. Ali sta cemo resiti time sto cemo budalama zabraniti da pricaju sta su jeli, pili, obukli? Uostalom meni se svidja da je tako jednostavno uociti razliq izmedju budala i ostalih. Dozvoliti svima da jedu, piju, oblace se, uce, gledaju, citaju-pa da vidimo ko ce izabrati kakve prioritete.
A za budale me, da prostite, bas briga...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:54 19.05.2009

Re: ...

Ti to mene poqsavas da vrbujes?

ma jooooook! sta ti pada napamet?! pa zar ja?! nikad!

oh, kad bi ti to kopipejstnovala, bilo bi savrseno...daj jos tih ideja. nece da te zovu u ministarstvo, ne brini, nisi zena kuma MD
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:57 19.05.2009

Re: ...

e konacno da se slozimo-vi sto hocete uniforme ste najveci problem

pa ne mogu da citiram nesto sto nije napisano. pravilo bi bilo: vi roditelji ste problem. (ja sam samo tetka )


scabies scabies 00:58 19.05.2009

Re: ...

kad bi ti to kopipejstnovala
Evo: "Da omoguci dopunsq i dodatnu nastavu deci ciji roditelji istu ne mogu da plate kod privatnih nastavnika. Da omoguci rekreativno bavljenje sportom deci ciji roditelji nemaju novca za to. Da obezbedi racunarske centre u skoli za decu ciji roditelji nemaju mogucnosti da detetu qpe racunar. Da organizuje rekreativne nastave i exqrzije koje su svima dostupne."
NNN NNN 01:05 19.05.2009

Re: ...

ali ne pravite od firme sistem vrednosti.
Normalno.
Video sam neke prilično njesra patike, recimo neki airmax koji košta 15ak hiljada i šlogirao se, kako neko hoće da da tolike pare za tako nešto, ali budimo realni, ovce su za šišanje, neki će to da kupe baš zato zato je preskupo.

dunja73 dunja73 01:05 19.05.2009

Re: ...

Ali sta cemo resiti time sto cemo budalama zabraniti da pricaju sta su jeli, pili, obukli?

ko spominje zabranjivanje?

A za budale me, da prostite, bas briga...

izvini ako mi je oko deteta par b ... ,ako vidim da medju uciteljima ima slicnih b... naravno da me je briga itekako .nisam uopste "za pod staklenim zvonom"
ali da se tako mala deca mobinguju medjusobno za rad bedastoca materijalne prirode
u tim ranim godinama ,i da niko nista ne preduzima ... hm ..vec da se podrzava .. (truHlo opasno)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:08 19.05.2009

Re: ...

scabies
kad bi ti to kopipejstnovala
Evo: "Da omoguci dopunsq i dodatnu nastavu deci ciji roditelji istu ne mogu da plate kod privatnih nastavnika. Da omoguci rekreativno bavljenje sportom deci ciji roditelji nemaju novca za to. Da obezbedi racunarske centre u skoli za decu ciji roditelji nemaju mogucnosti da detetu qpe racunar. Da organizuje rekreativne nastave i exqrzije koje su svima dostupne."

hvala

to sam videla i to je sve super, ali i dalje ne odvaja 'smisao postojanja srpskog roditelja' koji sve to prenosi na decu (in&out fashion) od skole. to treba paralelno sa...cime? ajdeajde...! UNIFORMAMA! takoje!!!!

pazi, ako taj finansijko-vizuelan momenat toliko utice na roditelje i decu, a utice enormno, zasto mislis da taj isti vizuelan dozivljaj dece u uniformama nece uticati na iste, ovoga puta na pozitivan nacin?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:17 19.05.2009

Re: ...

Video sam neke prilično njesra patike, recimo neki airmax koji košta 15ak hiljada i šlogirao se, kako neko hoće da da tolike pare za tako nešto, ali budimo realni, ovce su za šišanje, neki će to da kupe baš zato zato je preskupo.

jeste, ali kod nas se dizu krediti za jaka imena sveta mode. su.ma.nu.to! zato se to i postavlja kao sistem vrednosti. imas para - nemas para. kako si se obukao je najvaznija i najbitnija stvar u srbiji.
zato se detetu od 8-9 godina pegla kosa peglom za kosu.

i zato...UNIFORME!

i sta ovima fali? sigurno ne pegla za kosu



scabies scabies 01:20 19.05.2009

Re: ...

zasto mislis da taj isti vizuelan dozivljaj dece u uniformama nece uticati na iste, ovoga puta na pozitivan nacin?
Pazi, ja sam jos u startu rekla da ne mislim da ce uniforme bilo sta dramatcno (naglasak na dramaticno) pokvariti. Sem ozbiljnog rizika da se posle prve ture besplatnih uniformi, pocnu iste prodavati po ceni 16000din po kompletu (a vi to preracunajte u nike patike i mango kapute).
I licno mi se ne svidja kad zamislim prizor skolskog dvorista u kom trckara 100tinak dece isto obucene-zavrti mi se u glavi
Mislim da bi za pocetak trebalo sve emisije u kojima nastupaju polugole estradne umetnice ili govore (to ima veci toxicni efekat na mozak) oznaciti onim crvenim kruzicem sa brojem 18. Pa da se roditeljima stavi do znanja da to nisu sadrzaji koje je preporucljivo da gledaju deca, a jos manje da zive.
crossover crossover 01:43 19.05.2009

Re: ...

Unfuckable
e, Cross
zamisli da klince pitaju da li je škola uopšte - potrebna ?

Право да ти кажем, оваква (са ретким изузецима) каква је данас није потребна никоме. Није ни чудо што је деца мрзе. Кад учитељица у другом разреду детету да кеца из билонечега, онда са том школом стварно нешто није у реду. Пази, болид решио да казни дете од 7 година јер дете... не зна. Мислим се, жено, ако ниси у стању толико мало да га научиш онда немој ни да делиш правду. Таман одличне године да малиша почне да мрзи школу.
Чини ми се да је то што деца не воле школу мање страшно, ужасно је што је наставници не воле.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:47 19.05.2009

Re: ...

Mislim da bi za pocetak trebalo sve emisije u kojima nastupaju polugole estradne umetnice ili govore (to ima veci toxicni efekat na mozak) oznaciti onim crvenim kruzicem sa brojem 18. Pa da se roditeljima stavi do znanja da to nisu sadrzaji koje je preporucljivo da gledaju deca, a jos manje da zive.

to vec ima (ili?) ali ne radi. niko nikom ne brani da sve to gleda, cak se hvale kako znaju sve pesme izvesne dame granda. to vole roditelji i misle da je to Dobro, to je problem. zato moramo da im pokazemo vrlo ociglednim primerom da to Nije dobro.

to ce sigurno toliko da kosta a ti zamisli koliko pantalona, kosulja, majica, dzempera, cipela, patika...sve kosta namesto samo dve uniforme

i da, kako delta sada uzima kajmak za sav taj fensi dresing po skolama, tako ce i da uzima (neki slican ili isti) za odelca. ali to je u ovom momentu - kolateralna steta.
btw, 54:57

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:49 19.05.2009

Re: ...

Чини ми се да је то што деца не воле школу мање страшно, ужасно што је наставници не воле.

ne, isto je strasno, jer se ta njihova negativnost prenosi na decu.
margos margos 02:27 19.05.2009

Re: ...

Чини ми се да је то што деца не воле школу мање страшно, ужасно је што је наставници не воле.

Znate ono kad majka budi sina:
''Hajde, sine, ustani, osam je sati, moraš u školu....''
A on zabije glavu u jastuk i zakuka:
''Neću u školu!!! Profesori me mrze... deca me ne vole.... škola je groznaaaaaaa!!!!!''
''Ali, sine'' teši ga majka nežno ''moraš u školu.... ti si direktor.''
Filip2412 Filip2412 05:09 19.05.2009

Re: ...

Пази, болид решио да казни дете од 7 година јер дете... не зна. Мислим се, жено, ако ниси у стању толико мало да га научиш онда немој ни да делиш правду. Таман одличне године да малиша почне да мрзи школу.
Ja sam u osnovnoj pazario dvojku iz likovnog, 4 iz vladanja, Ц iz muzičkog i jedan neopravdani sa nepunih 9 godina. ...

u to ime sam se rasnježio, rastužio, raskiselio i postujem jednu tužnu pjesmicu.
Eh da smo samo imali uniforme u to doba, sve bi mi lakše palo....



marco_de.manccini marco_de.manccini 05:14 19.05.2009

Re: ...

Ja sam u osnovnoj pazario dvojku iz likovnog

О, колега. Овде двојка у сведочанству из шестог.
Filip2412 Filip2412 05:18 19.05.2009

Re: ...

Ja sam u osnovnoj pazario dvojku iz likovnog

О, колега. Овде двојка у сведочанству из шестог.

Шта рећи.... а не заплакати. Потпуно саосећам и разумем вашу бол иако сте из супротне странке.
dragoljub92 dragoljub92 05:30 19.05.2009

Re: ...

Деца су у трећој години већ скоро формиране личности, све што долази касније је само фино брушењ

па ај да ги дамо личну карту онда и пустимо да живу сами ,даги се немашамо више у живот.
да су дечија човеци не би се звала деца.
maksa83 maksa83 05:46 19.05.2009

Re: ...

Ne prebrojavam ništa, samo hoću da kažem da možda ne prićamo iz istih pozicija.

Zato ti kažem - prebroj, i videćeš da ima i jednih i drugih sa obe strane, i da je to samim tim vrlo tanak argument.
Unfuckable Unfuckable 05:52 19.05.2009

Re: ...

Dakle kupujte kvalitetno, pa makar bilo firmirano.

...ako možete
Btw, omega - sjajan komentar : u sridu
Opet idu tlapnje iza da li će školska odela (ha ! kako to sad odjednom drugačije zvuči !) nešto suštinski promeniti...
pa, hebemmumiša, ako školsko odelo kao takvo može nešto suštinski da promeni, onda ovo društvo i nema neki veliki problem sa sistemom vrednosti, složićemo se da bi to ipak bilo malo - SF
dakle, skapirajmo taj potez samo kao jednu malu ciglu u bedemu prema Pinkoidnim vrednostima.
I, hajde da se više ne palimo na priču da su ta odela u svrsi da učiteljice ne primete razlike : primetiće ih pre ili kasnije, ako ne na prvom roditeljskom kada im se instaliraju ćalci - bumbari i keve sa polugodišnjom proizvodnjom Majdanpeka na sebi.
Ne : ta odela imaju svrhu da klinci ne blenu u NIKE svog drugara i po tome donose sud o njemu nego da im kriterijum za to bude baziran na nečemu drugom. - ili, obrnuto : da ne blenu u kineski WINK svog drugara, ovo zvuči još bolje.
Klinci oduvek imaju problem, hteli toga ljudi ovde da se prisete ili ne, što žele da liče na svoje vršnjake i da se ne razlikuju mnogo od njih, utopljeni u slično osećaju se najbezbednije - ja se dobro sećam milijuna takvih situacija (ne samo iz ličnog iskustva) a današnje socijalno stanje većine je mizerija i čini tu misiju nemogućom.
I - da, naravno da će ostati još sasvim dovoljno vanškolskog vremena gde će Priroda, Status i Poreklo odraditi svoje na "kreiranju i ispoljavanju individualnosti".....Ali u školama bi trebalo suziti prostor za ispoljavanje i eksploataciju socijalnih razlika, to tvrdim

ps : ovde 4 iz likovnog & srpskohrvatskog u I osnovne ("neuredno piše i nejasno crta, pri čemu ne meša boje" .....vrh )
omega68 omega68 05:56 19.05.2009

Re: ...

Ne koliko znam

Nemam ni ja
Ima moja žena
omega68 omega68 15:38 19.05.2009

Dobro sad

e, ljudi - ovo moram sada da uradim : odo' da pogledam Insajder, očekujem da se pojavi jedno jako bitno ime sa
"Born To Be A Shonjo"
obećalo mi

Ovih dana mi nešto došlo da pušim na muštiklu
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:51 19.05.2009

Re: Dobro sad

omega68
e, ljudi - ovo moram sada da uradim : odo' da pogledam Insajder, očekujem da se pojavi jedno jako bitno ime sa
"Born To Be A Shonjo"
obećalo mi

Ovih dana mi nešto došlo da pušim na muštiklu

hvala na hintu, rodjace
Unfuckable Unfuckable 17:59 19.05.2009

Re: Dobro sad

hvala na hintu, rodjace

nije ni jedan od Muškatli, izgleda da Ga nije bilo, ali pa - moralo bi.
Samo me teši to što je na kraju emisije pisalo "nastaviće se" - jer, ako su oni iz Insajdera odradili temu "građevinska mafija" a Ovog što ja mislim na njega nisu spomenuli...onda tu nešto debelo ne valja
maksa83 maksa83 23:23 18.05.2009

trol & prs' na čelo

Muzički predah.
Think For A Minute.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:10 19.05.2009

Re: trol & prs' na čelo

koji je rezultat?
scabies scabies 00:17 19.05.2009

Re: trol & prs' na čelo

53:57!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:23 19.05.2009

Re: trol & prs' na čelo

scabies
53:57!

hvala na obaveštenju. nisam htela da idem na prvu stranu jer se bojim da ne propustim neki novi komentar. ove maksine čarolije me bacaju pravo na zadnju stranu.

nego držimo seeeeeeeeeeeee!!!
bravo kolege NEpodržavači!
scabies scabies 00:27 19.05.2009

Re: trol & prs' na čelo

hvala na obaveštenju.
Nema na cemu-i drugi put.
Nego, meni na svakoj strani pise rezultat. Da mi se nije nesto pokvarilo?
scabies scabies 00:27 19.05.2009

Re: trol & prs' na čelo

Auuu, sad videh-54:57
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:37 19.05.2009

Re: trol & prs' na čelo

54:57



radojicic92 radojicic92 01:14 19.05.2009

Re: trol & prs' na čelo

scabies
Auuu, sad videh-54:57

od ovih 57 Visnjinih jedno 10:)
jos malo muzike
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:19 19.05.2009

Re: trol & prs' na čelo

od ovih 57 Visnjinih jedno 10:)

ma to su oni vrbovali milutina, the Onog milutina u svim svojim pojavnostima, te im je toliki rezultat

a mjuz, i on je nosio uniformu (kapiram da je i tada falširao kad je pevao, neke stvari nista ne moze da ispravi pa ni uniforma
radojicic92 radojicic92 01:27 19.05.2009

Re: trol & prs' na čelo

ja ne znam zasto tog Milutina stalno banuju, uvek je zabavno kad se pojavi
a za falsiranje, to je namerno falsiranje, kad imas previse sluha, magija cista
i najbolji bubnjari uvek malo pomere udarac
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:42 19.05.2009

Re: trol & prs' na čelo

a za falsiranje, to je namerno falsiranje, kad imas previse sluha, magija cista

ovo nije ta vrsta falširanja

milutin je vrh, cista zabava.
maksa83 maksa83 07:34 19.05.2009

Re: trol & prs' na čelo

ove maksine čarolije me bacaju pravo na zadnju stranu.

Na kojoj god da si strani ako samo skočiš na vrh i pogledaš sam tekst videćeš svež semafor.

Ako otvoriš ovaj link u novom prozoru imaćeš stranu samo sa semaforom koja se (strana) automatski samoučitava na 2 min.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:03 19.05.2009

Re: trol & prs' na čelo

dobro jel sam ja jedina kojoj semafor ne pokazuje uvek tacan rezultat? meni se prvo promene brojkice na prva dva komentara gde ustvari ide glasanje al ovaj semafor uhvati to, al kasnije. sve naopako jbt.
hvala.
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:12 19.05.2009

Re: trol & prs' na čelo

maksin semafor samo, povremeno, krade rezultate iz ta dva komentara. zato ponekad zaostaje.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:25 19.05.2009

Re: trol & prs' na čelo

marco_de.manccini
maksin semafor samo, povremeno, krade rezultate iz ta dva komentara. zato ponekad zaostaje.

hvala
scabies scabies 01:31 19.05.2009

promaklo mi

A kom se carstvu Maksa privoleo?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:51 19.05.2009

Re: promaklo mi

pa....nismo ga jos slomili. eto, na toj je strani
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:39 19.05.2009

55:57

frka, a?


cassiopeia cassiopeia 06:12 19.05.2009

Re: 55:57




Kakav radostan početak dana:)
bauer. bauer. 06:19 19.05.2009

Za podsećanje,

evo jednog interesantnog zapažanja, zapažanja naše Višnje

dete koje u svojoj kuci nije videlo knjigu niti roditelja da je cita, nece postati citalac tek iz razloga sto "vise ne obraca paznju na garderobu", niti ce se roditi prijateljstva izmedju hitrih mangupa i spore, nesnalazljive dece, samo zato sto su svi istovetno obuceni.

U krivu ste drugari. Razmislite malo.
radojicic92 radojicic92 06:32 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

dete koje u svojoj kuci nije videlo knjigu niti roditelja da je cita, nece postati citalac tek iz razloga sto "vise ne obraca paznju na garderobu", niti ce se roditi prijateljstva izmedju hitrih mangupa i spore, nesnalazljive dece, samo zato sto su svi istovetno obuceni.


ovo bi trebalo da udje u neki udzbenik o medijskoj manipulaciji ekstremnom zamenom teza
bauer. bauer. 06:46 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

zašto radojičiću? šta će to uniforme da promene? i gde je zamena teza, ako nose uniforme svi će da budu mangupi? ne znam gde si ti išao u školu, ali bi mogao da se zakunem, negde gde i ja.
Unfuckable Unfuckable 08:00 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

mislim da se lončići brkaju, samo tako :
niko ovde ne priča o više ili manje čitanja, boljem ili lošijem čoveku - mislim da je to malo šira priča od ove.
Prosto i jednostavno, mislim da je ovu celu priču najbolje zamisliti kao mali ali značajan pokušaj pomeranja fokusa dečje pažnje, sa materijalnih na neke druge stvari, što predpostavljam da jeste izvodljivo u tom uzrastu. Dakle, samo mali pokušaj da se pruži šansa - svima, pa i onim siromašnijima - da ne budu startno autsajderi.
I opet će biti manjih ili većih mangupa, poslušnih i manje poslušnih, štrebera i lenčuga, mirnih i nemirnih...ali bar neće biti toliko prostora da se na sve to nakači dijagnoza tipa "vidi kretena u kineskim patikama, kakav štreber !", recimo...pa malolije.
Izvan škole će svi oni ponovo obući svoje "kapute", ali ne vidim ništa loše u tome da iz škole stigne poruka : "Ovde socijalne i statusne razlike nisu kriterijum. Mašite svojim parama negde drugde, ovde preferiramo - mozak"
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:25 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

dete koje u svojoj kuci nije videlo knjigu niti roditelja da je cita, nece postati citalac tek iz razloga sto "vise ne obraca paznju na garderobu", niti ce se roditi prijateljstva izmedju hitrih mangupa i spore, nesnalazljive dece, samo zato sto su svi istovetno obuceni.

Preporučila tamo, preporučuću i ovde.
scabies scabies 10:06 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

Izvan škole će svi oni ponovo obući svoje "kapute", ali ne vidim ništa loše u tome da iz škole stigne poruka : "Ovde socijalne i statusne razlike nisu kriterijum. Mašite svojim parama negde drugde, ovde preferiramo - mozak"
A da za pocetak ucitelji i nastavnici pocnu da se ponasaju jednako i prema bogatoj i siromasnoj deci nezavisno sta su obukli? Mislim da je to jasnija poruka da statusne i materjalne razlike nisu kriterijum iako su ocigledne. Samo tako ce deca shvatiti da nije bitno sta je ko obukao.
I ponavljam ne raslojavaju se deca samo zbog odece, jaz se pravi zato sto bogatiNN ima privatnog nastavnika za par predmeta, zato sto moze da ide privatno na engleski, rekreativno na plivanje, zato sto rodjendan slavi u restoranu sa animatorom, letuje u inostranstvu, zna da ce studirati privatni faqltet i da ga ceka privatni biznis kad poraste...
E, tu drzava treba da se angazuje. Ne da bogatoj deci to uskrat da bi bili sto vise jednaki, nego da pronadje nacin da to omoguci svoj deci... Jer ce to biti poruka da novac nije najvazniji.

Goran Vučković Goran Vučković 10:18 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

I ponavljam ne raslojavaju se deca samo zbog odece, jaz se pravi zato sto bogatiNN ima privatnog nastavnika za par predmeta, zato sto moze da ide privatno na engleski, rekreativno na plivanje, zato sto rodjendan slavi u restoranu sa animatorom, letuje u inostranstvu, zna da ce studirati privatni faqltet i da ga ceka privatni biznis kad poraste...
E, tu drzava treba da se angazuje. Ne da bogatoj deci to uskrat da bi bili sto vise jednaki, nego da pronadje nacin da to omoguci svoj deci...

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:25 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

Ovo sa uniformama me podsetilo na scenu iz Crnog Gruje kad Bole glanca trulu jabuku :)))
Unfuckable Unfuckable 10:25 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

A da za pocetak ucitelji i nastavnici pocnu da se ponasaju jednako i prema bogatoj i siromasnoj deci nezavisno sta su obukli? Mislim da je to jasnija poruka da statusne i materjalne razlike nisu kriterijum iako su ocigledne. Samo tako ce deca shvatiti da nije bitno sta je ko obukao.

opet stativa, scabby :
profani su jedno, a klinci imaju neke svoje kriterijume i hijerarhiju koja, sve više počiva na statusnim simbolima, a sve manje na tome ko je kakav zaista. Ako im mogućnost za statusno procenjivanje depresiraš u startu, mislim da onda postoji dosta šansi da razviju neke bolja vrednosna merila, jer će - one way or another - oni težiti da naprave neku svoju "hijerarhiju".
Privatni profani i ostali džez nastupaju malo kasnije - ovde se priča o I osnovne, mada - sasvim lepo ti je vučko boldovao
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:32 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

Privatni profani i ostali džez nastupaju malo kasnije

Ne, još ja kad sam bila osnovac, dobar deo dece je od prvog, drugog osnovne imao
privatne časove engleskog (ja među njima).
A i moja majka je držala klincima privatno časove matematike od četvrtog razreda.
scabies scabies 10:36 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

sasvim lepo ti je vučko boldovao
E, bas ste mangupi
Pominjala sam privatne stagod zato sto skola takve sadrzaje ne nudi u okviru svojih standardnih aktivnosti. Privatni biznis ceka neq decu, a vecinu druge sta ceka? Cekanje na birou, rad na crno, plata od 20000dinara. Tako da nemojte se praviti naivni, nisam mislila da drzava treba da omoguci privatne casove, placa privatne faqltete i pokrece privatne biznisi...
Unfuckable Unfuckable 10:40 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

ok, haj'mo ovako :
oni dođu iz škole, presvuku svoja školska odelca, i opet se maskiraju u Džeja. Odu napolje i traže sebi slične. Stvar ličnog izbora.
Ali, sutra ujutro, opet moraju da se premaskiraju u NORMALNO, pa makar to i samo maska bila. To bi moglo načeti taj nakaradni vrednosni sistem zasnovan na punoći buđelara koja kao da nekom magijom omogućava promaju u glavi
U tome je poenta
ines08 ines08 10:48 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

Izvan škole će svi oni ponovo obući svoje "kapute", ali ne vidim ništa loše u tome da iz škole stigne poruka : "Ovde socijalne i statusne razlike nisu kriterijum. Mašite svojim parama negde drugde, ovde preferiramo - mozak"


S tim u vezi, uvesti i strogo poštovati kodeks oblačenja za nastavno osoblje. Uniformisana deca, a nastvanici u nedoličnim toaletama - to ne ide zajedno.
scabies scabies 11:06 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

opet se maskiraju u Džeja.

Aman sta si navalio na tog Dzeja?
Nisam sigurna, ali ne verujem da u njegovom odelu ima sta sporno?
Goran Vučković Goran Vučković 11:33 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

Privatni biznis ceka neq decu, a vecinu druge sta ceka? Cekanje na birou, rad na crno, plata od 20000dinara.

Privatni biznis čeka svakoga ko hoće njime da se bavi. Meni otac nije ostavio nikakav, na primer - ja sam ga napravio sam (zajedno sa još nekolicinom kolega).

Neki ga, do duše, naslede - ali to ne znači da će im to dramatično pomoći da ga zadrže na duži rok. Privatni biznis nije štedna knjižica ili penzija, nego živa stvar.

reanimator reanimator 11:35 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

ines08
Uniformisana deca, a nastvanici u nedoličnim toaletama - to ne ide zajedno.

U kojim to školama nastavnice dolaze u nedoličnim toaletama? Mislim, nemam nameru da se montiram ispred škole, zaustavljam na ulici i lažem kako mi mali ide u VI4, nego pitam onako
scabies scabies 11:47 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

Gorane, nisam ja bas tako naivna kao sto izgledam...
Naravno da sam upoznata sa ovim sto pises. Ali ja sam htela da kazem nesto drugo.
Mislis da privatni biznis ceka i decu iz nehigijenskih naselja samo ako hoce da se njim bave? Mislis da za privatni biznis ne treba nista sem znanja i volje? Mislis da u Srbiji nije lakse i do znanja doci ako imas novac?
Goran Vučković Goran Vučković 12:00 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

Naravno da sam upoznata sa ovim sto pises. Ali ja sam htela da kazem nesto drugo.
Mislis da privatni biznis ceka i decu iz nehigijenskih naselja samo ako hoce da se njim bave? Mislis da za privatni biznis ne treba nista sem znanja i volje? Mislis da u Srbiji nije lakse i do znanja doci ako imas novac?

Lakše je doći do koječega ako imaš novac, da. Opet, deca iz nehigijenskih naselja verovatno imaju veći motiv da započnu biznis nego ona koje biznis čeka, ako shvate da je to moguće (a jeste).

Ali, ako već hoćemo da se šutiramo u cevanice, zar nije nošenje uniformi u školi jedan od načina da se siromašnoj deci obezbedi bar koliko-toliki nivo samopouzdanja (koje je za privatni posao makar toliko važno koliko i znanje) u odnosu na bogatu? Ok bogata će ići u privatne škole da steknu umreženje - poznanstva sa drugom bogatom decom - ali bar će siromašno dete moći da malim uspesima, kroz uspeh u školi, gradi svoje samopouzdanje, bez da ga bar neke od tih statusnih stvari teraju "dole".

ines08 ines08 12:19 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

reanimator
ines08
Uniformisana deca, a nastvanici u nedoličnim toaletama - to ne ide zajedno.
U kojim to školama nastavnice dolaze u nedoličnim toaletama? Mislim, nemam nameru da se montiram ispred škole, zaustavljam na ulici i lažem kako mi mali ide u VI4, nego pitam onako

Uozbilji se, bre.

Budućnost i opstanak nacije je u pitanju, izgradnja sistema vrednosti, vrednovanje istinskih kvaliteta i štatijaznamčegasvene, a ti tako. Auuu, zabrinjavajuće. I još si na našoj strani
crossover crossover 12:30 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

Goran Vučković
Meni otac nije ostavio nikakav, na primer - ja sam ga napravio sam (zajedno sa još nekolicinom kolega).

In IT since 1925.
Ти се не рачунаш, да си трговац или апотекар па још и да причамо...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:51 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

zar nije nošenje uniformi u školi jedan od načina da se siromašnoj deci obezbedi bar koliko-toliki nivo samopouzdanja

Ne sviđa mi se kad neko argumentuje svoj stav tako što iznosi lično iskustvo, ali pošto se nisam školovala na Marsu, možda je moj slučaj donekle reprezentativan.

Dakle, bile su devedesete, niko nije nosio firmiranu odeću, svi smo bili tu negde-neki malo bolje, neki malo gore obučeni, ali drastične razlike nije bilo.I opet su se deca uticajnih ljudi istrisala drugoj (jer su bila povlašćena, pa im se moglo) i opet su siromašna deca bila povučenija i opet su neki klinci kinjili druge iz ništa pametnijih razloga nego što danas to rade.

Podvlačim : upadljivih razlika u oblačenju nije bilo.

Volela bih da čujem ove koji su nosili uniforme: da li je moguće da se kod njih nije znalo ' ko je gde u lancu ishrane', da se preterano izrazim.

Aaaaa, nikad ovoliki komentar nisam ostavila!
dunja73 dunja73 12:58 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

ali to ne znači da će im to dramatično pomoći da ga zadrže na duži rok.

moze ,a i ne mora da znaci ... sinoc na tv bi Merkleov sin "sanjar" ..
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:11 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

Dakle, bile su devedesete, niko nije nosio firmiranu odeću, svi smo bili tu negde-neki malo bolje, neki malo gore obučeni, ali drastične razlike nije bilo.

skolovala si se na marsu (ili math gimnaziji, srednjij muzickoj skoli... )

u skolu su devedesetih dolazili klinci sa po soma maraka na sebi, gde nastavnik nista nije smeo da mu kaze jer ga je njegov/njen cale placao privatno (i na taj nacin izdrzavao i nastavnika i njegovu najblizu obitelj), da se malom debilu objasni ralika izmedju present i past tensa. tada se i porodila ta ideja da je novac ne samo statusni simbol, vec i jedini sistem vrednosti.
uniforme! citajte vucka, on sve lepo kaze, ja se iznerviram, pa troolezim...
crossover crossover 13:14 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

dobrosavljevic_m
Volela bih da čujem ove koji su nosili uniforme: da li je moguće da se kod njih nije znalo ' ko je gde u lancu ishrane', da se preterano izrazim.

Наравно да се знало, и то веома прецизно. Није било те плаве ђачке блузе која је могла довољно добро да сакрије Презиме.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:20 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

u skolu su devedesetih dolazili klinci sa po soma maraka na sebi,

Verujem da je ovoga bilo, ali stvarno nije kod mene o osn. školi.
Školovala sam se u Aleksincu, jeste Mars u neku ruku.
U mat. gimn. sam išla kasnije
Edit:
Презиме.

To!
Goran Vučković Goran Vučković 13:45 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

In IT since 1925.

Moj otac jeste informatičar (ali je radio u informatici u Industriji Kablova u Jagodini).

In IT since 1961 :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:58 19.05.2009

suma sumarum

Наравно да се знало, и то веома прецизно. Није било те плаве ђачке блузе која је могла довољно добро да сакрије Презиме.

pa nece ni sad, mislim, kad uvedu uniforme. sirimo temu, ne ugadjamo u pravu metu. sacudakopiram:
Lakše je doći do koječega ako imaš novac, da. Opet, deca iz nehigijenskih naselja verovatno imaju veći motiv da započnu biznis nego ona koje biznis čeka, ako shvate da je to moguće (a jeste).
Ali, ako već hoćemo da se šutiramo u cevanice, zar nije nošenje uniformi u školi jedan od načina da se siromašnoj deci obezbedi bar koliko-toliki nivo samopouzdanja (koje je za privatni posao makar toliko važno koliko i znanje) u odnosu na bogatu? Ok bogata će ići u privatne škole da steknu umreženje - poznanstva sa drugom bogatom decom - ali bar će siromašno dete moći da malim uspesima, kroz uspeh u školi, gradi svoje samopouzdanje, bez da ga bar neke od tih statusnih stvari teraju "dole".

oni dođu iz škole, presvuku svoja školska odelca, i opet se maskiraju u Džeja. Odu napolje i traže sebi slične. Stvar ličnog izbora.
Ali, sutra ujutro, opet moraju da se premaskiraju u NORMALNO, pa makar to i samo maska bila. To bi moglo načeti taj nakaradni vrednosni sistem zasnovan na punoći buđelara koja kao da nekom magijom omogućava promaju u glavi
U tome je poenta

profani su jedno, a klinci imaju neke svoje kriterijume i hijerarhiju koja, sve više počiva na statusnim simbolima, a sve manje na tome ko je kakav zaista. Ako im mogućnost za statusno procenjivanje depresiraš u startu, mislim da onda postoji dosta šansi da razviju neke bolja vrednosna merila, jer će - one way or another - oni težiti da naprave neku svoju "hijerarhiju".

Prosto i jednostavno, mislim da je ovu celu priču najbolje zamisliti kao mali ali značajan pokušaj pomeranja fokusa dečje pažnje, sa materijalnih na neke druge stvari, što predpostavljam da jeste izvodljivo u tom uzrastu. Dakle, samo mali pokušaj da se pruži šansa - svima, pa i onim siromašnijima - da ne budu startno autsajderi.
I opet će biti manjih ili većih mangupa, poslušnih i manje poslušnih, štrebera i lenčuga, mirnih i nemirnih...ali bar neće biti toliko prostora da se na sve to nakači dijagnoza tipa "vidi kretena u kineskim patikama, kakav štreber !", recimo...pa malolije.


i ajde svi sad na glasanje. ZA UNIFORME


ps. bijemo se ovde ko da je svetzko pitanje...ko da je Pravo...
dragoljub92 dragoljub92 14:05 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

dete koje u svojoj kuci nije videlo knjigu niti roditelja da je cita, nece postati citalac tek iz razloga sto "vise ne obraca paznju na garderobu", niti ce se roditi prijateljstva izmedju hitrih mangupa i spore, nesnalazljive dece, samo zato sto su svi istovetno obuceni.

moj selimir je u životu proćitao samo jednu knjigu i neke lirske i epske pesme,ove druge je ceo život spominjao kao glupost aknjiga mu se sviđala,daleko je sunce,čini mi se,elem to je morao da uradi zbog neke dokvalifikacije.prema tome višnjo ja nisam istotakodže proćitao ni jednu knjigu,zar ne?
crossover crossover 14:41 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

Goran Vučković
Moj otac jeste informatičar (ali je radio u informatici u Industriji Kablova u Jagodini).

In IT since 1961 :)

Ма знам, зезам се бре.
Хтедох рећи, камо среће да смо могли, као сав нормалан свет, да наслеђујемо послове својих родитеља.
omega68 omega68 15:34 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

E, tu drzava treba da se angazuje. Ne da bogatoj deci to uskrat da bi bili sto vise jednaki, nego da pronadje nacin da to omoguci svoj deci... Jer ce to biti poruka da novac nije najvazniji.

Kod mene to radi Tomina stranka.Besplatno sprema decu za prijemni(njihovi članovi - profesori )
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:37 19.05.2009

Re: Za podsećanje,


Kod mene to radi Tomina stranka.Besplatno sprema decu za prijemni(njihovi članovi - profesori

timenezezas?! a dopunska nastava umesto privatnih casova? i to dzabe?
omega68 omega68 17:36 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

BebaOdLonchara

Kod mene to radi Tomina stranka.Besplatno sprema decu za prijemni(njihovi članovi - profesori

timenezezas?! a dopunska nastava umesto privatnih casova? i to dzabe?

Ne zezam.Stvarno je tako, Jbg
Unfuckable Unfuckable 18:01 19.05.2009

Re: Za podsećanje,

Gorane, nisam ja bas tako naivna kao sto izgledam.

Gorane, mislim....pripazijebote !
reanimator reanimator 08:12 19.05.2009

...

E, sutra dolazi neki Amer. Aj zatvorimo Nemanjinu, skrenemo pažnju i kad nas primi, izvestimo ga o otporima na koje nailazimo samo zato što želimo da nam deca budu uredna?!
Unfuckable Unfuckable 08:20 19.05.2009

Re: ...

s obzirom na situaciju u gradu, izgleda kao da je gospon' Amer već došao, ako smem da primetim
maksa83 maksa83 08:24 19.05.2009

Re: ...

E, sutra dolazi neki Amer. Aj zatvorimo Nemanjinu, skrenemo pažnju i kad nas primi, izvestimo ga o otporima na koje nailazimo samo zato što želimo da nam deca budu uredna?!

reanimator reanimator 08:44 19.05.2009

Re: ...

Unfuckable
s obzirom na situaciju u gradu, izgleda kao da je gospon' Amer već došao, ako smem da primetim

A pazi zvaničan apel nadležnih : krenite sutra ranije na posao?! Da ne veruješ...
Unfuckable Unfuckable 08:52 19.05.2009

Re: ...

samo još jedan neposredan dokaz da je Ovde budućnost već počela : sutra je, koliko sam zamijetio, počelo - danas
A zamisli da Njima neko odbrusi malo : "Ok, ja ću sutra krenuti ranije na posao, ael možete vi, za promenu malo da okasnite sa pravljenjem gluposti, nije nužno baš sve ih obaviti izjutra ?"
reanimator reanimator 09:43 19.05.2009

Re: ...

Unfuckable
A zamisli da Njima neko odbrusi malo : "Ok, ja ću sutra krenuti ranije na posao, ael možete vi, za promenu malo da okasnite sa pravljenjem gluposti, nije nužno baš sve ih obaviti izjutra ?"

Zamišljam. I jasno vidim dotičnog, kako ga prekosutra razvlače po medijima...vidi ga ovaj, nacionalista, fašista, rusofil, gdesibio11marta, neće u evropu, šta ćemo s južnim tokom, stop hagu, mladićev jatak itd. A čovek samo hteo da ne pešači do posla :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:01 19.05.2009

Re: ...

Zamišljam. I jasno vidim dotičnog, kako ga prekosutra razvlače po medijima...vidi ga ovaj, nacionalista, fašista, rusofil, gdesibio11marta, neće u evropu, šta ćemo s južnim tokom, stop hagu, mladićev jatak itd. A čovek samo hteo da ne pešači do posla :)

ssvetlana92 ssvetlana92 14:05 19.05.2009

Re: ...

Ajde malo da se ubacim i podsetim da govorimo o uniformama za školu.
Mnogi moji prijatelji su za, ali ne dolaze na blog. Ima i onih koji su protiv.. i raskolačenih očiju pitali, kako da nateram dete da nosi uniformu!??? Jedva se izborim i za neke obične gluposti. E pa dragi moji, ako se plašite sopstvene dece i niste u stanju da se izborite za svoj status...onda ništa. Teraćemo po starom!
Nije lako izboriti se sa decom, istina. Nisam jednom u prodavnici, naišla na ciku i vrisku dece koja hoće to i to..pa ako mu roditelj ne udovolji nastane haos. Haha..prosto je smešno koliko su roditelji zastrašeni i ne smeju da zucnu. Pa je prirodno da se mnogi ne slažu sa idejom o nošenju uniformi.
dragoljub92 dragoljub92 14:12 19.05.2009

Re: ...

Nisam jednom u prodavnici, naišla na ciku i vrisku dece koja hoće to i to..pa ako mu roditelj ne udovolji nastane haos. Haha..prosto je smešno koliko su roditelji zastrašeni i ne smeju da zucnu.

pa to kad idioti prave decu pa posle neznaju šta da rade sa istom.
ssvetlana92 ssvetlana92 14:23 19.05.2009

Re: ...

pa to kad idioti prave decu pa posle neznaju šta da rade sa istom.

Isto mu dodje kao da su kupili Pit Bula! Vole, a ne znaju šta bi sa njim!
d_sandic d_sandic 09:32 19.05.2009

Ne podržavam

A i pivo ne pijem!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana