Solidarnost sa Biljanom Srbljanović

angie01 RSS / 16.05.2009. u 12:26


Komentari (332)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 15:21 17.05.2009

Re: Nežni komentar sa grubim rečima

Gospoda je na strani zakona, svideo se on vama ili ne


pa taj zakon onda valjda osudjuje napadache , a ne napadnutog,..pri tome, ovde nije rech o nechijoj privatnoj stvari- nego o tome kako nashe drushtvo funkcionishe- i to bi valjda trebalo svih nas da se tiche,....a nisam primetila da se bilo ko od vas javio povodom neprvde nanesena Romima, ili nekom drugom"neuglednom"sluchaju, kako zelish da prebacish na druge- a koliko brojim, mnogi koji drze do principa- na koji ti olako pozivash- javljaju se u svakoj situaciji, kada je neko ugrozen.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:37 17.05.2009

Re: Nežni komentar sa grubim rečima

Zbog čega "gospodi" imputirate da zauzima stranu "majmuna" kada je očigledno da to nije istina. Gospoda je na strani zakona, svideo se on vama ili ne. I gospodi je jasno da su mnoge zakonske odredbe nebulozne, al jbg. Takve su za sve.


to je zloupotreba zakona, ne zakon, da budemo precizni. zloupotreba zakona je pozivanje biljane srbljanovic na sud zbog remecenja javnog reda i mira na tribini pescanik u pancevu.
toda78 toda78 02:29 17.05.2009

A zbog cega solidarisanje?

Da li je gospodja Biljana Srbljanovic prekrsila zakon? Jeste. Da li treba da prekrsajno odgovara i plati kaznu? Treba. ni meni se ne svidja cinjenica da imam nekoliko prekrsajnih kazni koje treba platiti, dok kriminalci slobodno setaju ovom zemljom, ali zakon je zakon. Ja cu ga postovati, ko nece, pa neka placa. Biljana Srbljanovic i njene (nekadasnje) stranacke kolege ponasaju se kao Kalimero i trckaju okolo sa uzvikom "nepravda, pa to ti je", na svaki gest "uperen prrotiv njh". Ko ih to ugrozava? Zasto to cini? Kako to cini? Sto se Pescanika tice, nekada sjajna emisija, pretvorila se doruckujmo petkom sa LDPom. Izgubljen je svaki smisao i postali su antipod nekim slicnim emisijama.
Strongman Strongman 02:50 17.05.2009

Re: A zbog cega solidarisanje?

Sto se Pescanika tice, nekada sjajna emisija, pretvorila se doruckujmo petkom sa LDPom. Izgubljen je svaki smisao i postali su antipod nekim slicnim emisijama.



Mnogo mi nedostaje da slusam pescanik. A voleo sam.
Unfuckable Unfuckable 03:47 17.05.2009

Re: A zbog cega foliranje ?

Mnogo mi nedostaje da slusam pescanik. A voleo sam.

skoro pa mogu da vizualizujem tvoju bol
(ne cupkaj...slušaj)
lutherblisset lutherblisset 05:34 17.05.2009

Re: A zbog cega solidarisanje?

Zasto to cini? Kako to cini? Sto se Pescanika tice, nekada sjajna emisija, pretvorila se doruckujmo petkom sa LDPom. Izgubljen je svaki smisao i postali su antipod nekim slicnim emisijama


Upravo tako. Peščanik sada i Peščanik nekada ne mogu da se porede.

Gosti raznovrsniji, često obični mali ljudi, čak ni Pera Luković nije bio ovakav fanatik.

A Zeleni megaherc i Fantom slobode su pet klase iznad...
angie01 angie01 11:00 17.05.2009

Re: A zbog cega solidarisanje?

Da li je gospodja Biljana Srbljanovic prekrsila zakon? Jeste. Da li treba da prekrsajno odgovara i plati kaznu? Treba.


a ti si veci sudija od zakona?

JE L TAKO SVE U dVERIMA FUNKCIONISHE?
karabina_slim karabina_slim 11:52 17.05.2009

Re: A zbog cega solidarisanje?

angie01
a ti si veci sudija od zakona?


Čitav ovaj post, poziv na solidarisanje sa BS, govori da postoje "veće sudije od zakona".
angie01 angie01 14:27 17.05.2009

Re: A zbog cega solidarisanje?

Čitav ovaj post, poziv na solidarisanje sa BS, govori da postoje "veće sudije od zakona".


???????????

kako god okrenesh ovu rechenicu-ne znachi nishta logichno!

ili si mislo-la, da je ipak pravedno da neko ide na sud da se brani od nechega shto su drugi, koji pak nisu privedeni ni optuzeni radili?

i da je krajnje kakano shto je to neko objavio,..eto barem peshchanik, poshto ni jedno drugo glasilo nije smatralo da je to neka vest,..imaju oni precha posla.//ona sa didicama srpskih "diva"!
karabina_slim karabina_slim 15:32 17.05.2009

Re: A zbog cega solidarisanje?

angie01
ili si mislo-la, da je ipak pravedno da neko ide na sud da se brani od nechega shto su drugi, koji pak nisu privedeni ni optuzeni radili?


Čini mi se da se ne razumemo baš najbolje.
Ni ja, kao ni ostali koji su gledali snimak tribine, ne mogu videti bilo šta što bi ličilo na prekršaj. Rekla je jednom čoveku da se ponaša kao baraba - nije rekla da je baraba nego da se tako ponaša. Ne vidim bilo kakav problem u vezi sa tim. Naročito ne problem koji je vredan sudskog procesa.
Druga strana medalje je to da svako ko dobije sudski poziv, bez obzira na smislenost/besmislenost povoda, mora da se odazove. Ili da zbog neodazivanja snosi predvidjene sankcije. To važi za sve gradjane pa ne vidim što ne bi važilo i za BS. Ona je odlučila da se na sudu ne pojavi, ima preča posla. Ok. Potpuno je svesna posledica i takva odluka je stvar njenog izbora. Pozdravljam.
Ne vidim što se diže ovolika frka. Možda ipak postoji neki marketinški umišljaj. Meni sve ovo pomalo liči na to. Naročito izjave BS u transkriptu koji je prenela Jelena Gal.
angie01 angie01 15:41 17.05.2009

Re: A zbog cega solidarisanje?

Ne vidim što se diže ovolika frka.


koja frka se digla?

samo ste je vi sa "druge strane" napravili!

ili je mozda opravdano, kada se trazi prvda za urosha?
Strongman Strongman 19:07 17.05.2009

Re: A zbog cega foliranje ?

skoro pa mogu da vizualizujem tvoju bol
(ne cupkaj...slušaj)



Dr M Dr M 19:19 17.05.2009

Re: A zbog cega solidarisanje?

Rekla je jednom čoveku da se ponaša kao baraba - nije rekla da je baraba nego da se tako ponaša. Ne vidim bilo kakav problem u vezi sa tim. Naročito ne problem koji je vredan sudskog procesa.
Druga strana medalje je to da svako ko dobije sudski poziv, bez obzira na smislenost/besmislenost povoda, mora da se odazove. Ili da zbog neodazivanja snosi predvidjene sankcije.


Kad se pogledaju obe strane medalje vidi se

zastrasivanje gradjana
toda78 toda78 20:09 17.05.2009

Re: A zbog cega solidarisanje?

So typical. Kad se usudis da dirnes u njihova visocanstva, koja ucestvuju u "Dorucak petkom", ili si u Dverima ili u obrazu. Zasto izvlacis iz konteksta, mada i ovako izvuceno, ima logike i smisla, tako da nije strasno. Da li se BS ponasa kao "fajter"? Da. Da li ocekuje da se tretira kao da se tako ne ponasa? Da. Vise puta pokazala. Ako hoces da budes fajter, spremi se da primas udarce, cak i one niske, a ovo nizak udarac nije. Kad bolje razmislim, uopste nije udarac, nego adekvatna reakcija.
angie01 angie01 20:15 17.05.2009

Re: A zbog cega solidarisanje?

Kad bolje razmislim, uopste nije udarac, nego adekvatna reakcija.


za shta-shto nisu pristali da ih organizovani huligani ometaju?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:56 17.05.2009

Moja podrska i solidarnost

Podrzavam i solidarisem se sa Biljanom Srbljanovic, pod punim imenom i prezimenom.

Osecam se lose i muka mi je zbog komentara na ovom blogu, zbog tupljenja i skretanja paznje dal se "da li " ,ili je to "jel" bilo, pise zajedno ili odvojeno, il s apostrofom, jer nije bitno, osecam se lose i muka mi je zbog licemernih komentara o postovanju zakona i poredjenja sa pozivima sudije za preksaje zbog glasne muzike, zbog malicioznih zavlacanje o "poltizaciji", moz'misliti, a kao nije, nemam reci, hrabra mlada zena na tribini se suprotstavi siledzijama, koji nisu dosli da razgovaraju nego da razgovor zatuku i onda je policija legitimise i jos objasnjava da mora njene podatke da daje ovim sto su pristigli da celu stvar zatuku, ako zatraze, jel, nemam reci....

Manje bi mi bilo muka da se fanovi srpskih dveri na ovom blogu ne sakrivaju iza kvazidemokratskih replika, da jasno i iskreno kazu da su protiv stavova pescanika i protiv stavova biljane srbljanovic, ovo cik cak mi je nevidjeno odbojno. Zato sto jasno iznosenje stava, moze da bude platforma za nekakv dijalog, kolikogod mucan, ali ipak dijalog.

Biljana, moj naklon



toda78 toda78 10:43 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Vesna Knežević Ćosić
Podrzavam i solidarisem se sa Biljanom Srbljanovic, pod punim imenom i prezimenom.

Osecam se lose i muka mi je zbog komentara na ovom blogu, zbog tupljenja i skretanja paznje dal se "da li " ,ili je to "jel" bilo, pise zajedno ili odvojeno, il s apostrofom, jer nije bitno, osecam se lose i muka mi je zbog licemernih komentara o postovanju zakona i poredjenja sa pozivima sudije za preksaje zbog glasne muzike, zbog malicioznih zavlacanje o "poltizaciji", moz'misliti, a kao nije, nemam reci, hrabra mlada zena na tribini se suprotstavi siledzijama, koji nisu dosli da razgovaraju nego da razgovor zatuku i onda je policija legitimise i jos objasnjava da mora njene podatke da daje ovim sto su pristigli da celu stvar zatuku, ako zatraze, jel, nemam reci....

Manje bi mi bilo muka da se fanovi srpskih dveri na ovom blogu ne sakrivaju iza kvazidemokratskih replika, da jasno i iskreno kazu da su protiv stavova pescanika i protiv stavova biljane srbljanovic, ovo cik cak mi je nevidjeno odbojno. Zato sto jasno iznosenje stava, moze da bude platforma za nekakv dijalog, kolikogod mucan, ali ipak dijalog.

Biljana, moj naklon




Molim Vas da mi izdvojite jedan, samo jedan konkretan primer hrabrosti doticne gospodje. Kao sto sam i pomislila, svaka kritika upucena kvazilevicarima, naravno da dolazi od podtovalaca Dveri, obraza i slicnih organizacija. Nemoguce je da ista bude produkt razmisljanja. Ne?
angie01 angie01 11:01 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Osecam se lose i muka mi je zbog komentara na ovom blogu


havala vam shto ste definisali deshavanje!
soraya soraya 11:24 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

toda78

Molim Vas da mi izdvojite jedan, samo jedan konkretan primer hrabrosti doticne gospodje. Kao sto sam i pomislila, svaka kritika upucena kvazilevicarima, naravno da dolazi od podtovalaca Dveri, obraza i slicnih organizacija. Nemoguce je da ista bude produkt razmisljanja. Ne?



Hrabrost je kandidovati se na bilo kakvim izborima,za bilo koju funkciju, u zemlji koja je naviknuta da stalno bira između nekakva dva postojeća zla.A da pritom ne pripadaš ni jednom ni drugom zlu.
lutherblisset lutherblisset 11:39 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Manje bi mi bilo muka da se fanovi srpskih dveri na ovom blogu ne sakrivaju iza kvazidemokratskih replika, da jasno i iskreno kazu da su protiv stavova pescanika i protiv stavova biljane srbljanovic, ovo cik cak mi je nevidjeno odbojno


Meni uopšte nije problem da ovo kažem. Recimo, sa stavovima Biljane Srbljanović se ne slažem uopšte (ni iz perioda kada je, zajedno sa nekim liberalnim kolegama pripadala krugu oko Nebojše Pajkića, a ni sada).

Što se tiče Peščanika, malo je teško razlučiti njihove stavove. Cveta hiljadu cvetova, malo Prokopijević i Ivan Janković, inače verni fan Pinočea i Franka, poručuju da je neoliberalizam jači nego ikada, malo se pojavi neka uglađena levičarska kritika, malo neko priča o genetičkom otpadu i civilizovanim zemljama koje su neke stvari raščistile jer su imale građanski rat, itd. Možda grešim, ali meni je sve to zajedno nespojivo (kad bolje razmislim, i nije tako nespojivo). Odavde izuzimam odlične tekstove koji su ili preneti ili prevedeni (Klaus Tevelajt, Žižek, Boris Buden).

S druge strane, da li svi vi smatrate da svako ko se ne slaže sa pomenutim stavovima po default-u simpatiše Dveri?
Da li vi smatrate da su svi koji se ne slažu sa nekim sagovornicima Peščanika desničari, čak i oni koji su levičari?
Da li, na kraju, smatrate da time sužavate ono što toliko volite da pominjete u svojim tiradama, alternativnije sagledavanje stvari?






vracarac92 vracarac92 14:29 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

S druge strane, da li svi vi smatrate da svako ko se ne slaže sa pomenutim stavovima po default-u simpatiše Dveri?
Da li vi smatrate da su svi koji se ne slažu sa nekim sagovornicima Peščanika desničari, čak i oni koji su levičari?
Da li, na kraju, smatrate da time sužavate ono što toliko volite da pominjete u svojim tiradama, alternativnije sagledavanje stvari?

Smatraju.
Drugacije vidjenje stvari je nepozeljno.
Ukoliko nisi sa njima, mora da si protiv njih i sva (cesto prljava) sredstva su dozvoljena da bi se neistomisljenik sto vise diskvalifikovao.
angie01 angie01 15:12 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Smatraju.


vracharac-ti si neki vidovnjak?


Drugacije vidjenje stvari je nepozeljno.
Ukoliko nisi sa njima, mora da si protiv njih i sva (cesto prljava) sredstva su dozvoljena da bi se neistomisljenik sto vise diskvalifikovao.


e hvala shto si definisao profil ovih shto opstruiraju vredjanjem i etiketiraju-i lupaju onolike preporuke, na upravo takve komentare- bash si !
vracarac92 vracarac92 16:24 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

vracharac-ti si neki vidovnjak?

Jok. samo citam sta pisu pojedini komentatori.

e hvala shto si definisao profil ovih shto opstruiraju vredjanjem i etiketiraju-i lupaju onolike preporuke, na upravo takve komentare- bash si !

Na prethodnoj strani sam izvukao ceo arsenal najgorih uvreda koje je jedna nasa blogokoleginica iznela u svega nekoliko komentara samo zbog toga sto ima ljudi koji se ne salzu sa idejom o solidarisanju sa B.S. To je bio jedini kriterijum na osnovu koga je vredjala i omalovazavala. Pogledaj, ne budi lenja.
Ako koza laze, rog ne laze.
ElectricDreams ElectricDreams 17:04 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

vracarac92
Na prethodnoj strani sam izvukao ceo arsenal najgorih uvreda koje je jedna nasa blogokoleginica iznela u svega nekoliko komentara samo zbog toga sto ima ljudi koji se ne salzu sa idejom o solidarisanju sa B.S.


Ja na kraju ispadoh žensko?!
To što sam gay ne znači da sam žensko :)

Još ću na kraju da vas optužim za homofobiju! Čuvajte se
angie01 angie01 17:09 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Ako koza laze, rog ne laze.


pa to to ka'em!
vracarac92 vracarac92 20:13 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost


Ja na kraju ispadoh žensko?!
To što sam gay ne znači da sam žensko :)

Još ću na kraju da vas optužim za homofobiju! Čuvajte se

Zaista nenamerna greska.
Bez ljutnje.
Ukoliko sam te svojim previdom uvredio imas moje iskreno izvinjenje.
vracarac92 vracarac92 20:14 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

pa to to ka'em!

dakle procitala si i uverila se.
toda78 toda78 20:19 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Soraya, hrabrost je to, mozda, bila 2000. godine kada doticna to nije ucinila. Mozda nije imala kvaliteta? Mozda nije smela? Ne znam sta je razlog. Sigurno nije hrabrost stajati iza imena jednog velikana, bez ikakvog prava i opravdanja, a onda uci sa istima koje si blatio u vlast. Hrabrost bi bila da se doticna javno distancirala od politike te organizacije kojoj pripada, kao sto je to ucinio jos jedan ucesnik u Dorucku petkom, profesor Samardzic. On je sacuvao svoj integritet za razliku od "nezasticene".
Ako je to jedini primer hrabrosti, onda su ljudi velike kukavice.
angie01 angie01 20:23 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

onda su ljudi velike kukavice.


kao ti sada, sa ovim kukavichki izvrtanjem onoga o chemu se ovde zapravo radi!
soraya soraya 20:51 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

toda78
Soraya, hrabrost je to, mozda, bila 2000. godine kada doticna to nije ucinila. Mozda nije imala kvaliteta? Mozda nije smela? Ne znam sta je razlog. Sigurno nije hrabrost stajati iza imena jednog velikana, bez ikakvog prava i opravdanja, a onda uci sa istima koje si blatio u vlast. Hrabrost bi bila da se doticna javno distancirala od politike te organizacije kojoj pripada, kao sto je to ucinio jos jedan ucesnik u Dorucku petkom, profesor Samardzic. On je sacuvao svoj integritet za razliku od "nezasticene".
Ako je to jedini primer hrabrosti, onda su ljudi velike kukavice.


meni se čini da je Vama problem što je BS dovoljno pametna i elokventna pa je umela da odabere opciju za koju se angažuje politički.A što to nije neka VAša opcija,pa bože moj,nemojte sad da se ponašate po sistemu "slatki limun i kiselo groždje"
A gde ste Vi bili te 2000.godine da nas povedete u bolju budućnost...?I gde su oni iz stranke Velikana koji su kohabitirali sa ubicom Velikana?
toda78 toda78 22:57 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

soraya
toda78
Soraya, hrabrost je to, mozda, bila 2000. godine kada doticna to nije ucinila. Mozda nije imala kvaliteta? Mozda nije smela? Ne znam sta je razlog. Sigurno nije hrabrost stajati iza imena jednog velikana, bez ikakvog prava i opravdanja, a onda uci sa istima koje si blatio u vlast. Hrabrost bi bila da se doticna javno distancirala od politike te organizacije kojoj pripada, kao sto je to ucinio jos jedan ucesnik u Dorucku petkom, profesor Samardzic. On je sacuvao svoj integritet za razliku od "nezasticene".
Ako je to jedini primer hrabrosti, onda su ljudi velike kukavice.


meni se čini da je Vama problem što je BS dovoljno pametna i elokventna pa je umela da odabere opciju za koju se angažuje politički.A što to nije neka VAša opcija,pa bože moj,nemojte sad da se ponašate po sistemu "slatki limun i kiselo groždje"
A gde ste Vi bili te 2000.godine da nas povedete u bolju budućnost...?I gde su oni iz stranke Velikana koji su kohabitirali sa ubicom Velikana?

A koja je to moja opcija? Prosvetlite me molim Vas. Dozivljaj neke osobe kao pametne i elokventne, subjektivna je stvar. Ja znam gde sam bila 2000. godine. Tamo gde BS nije. Sigurno. Samo vas jedno molim, nemojte Vi braniti nekoga ko vise nije medju nama. Lose to radite, pre svega zato sto sa njim nikad verovatno niste saradjivali, jer da jeste, onda bi ste znali gde bi/je bilo mesto pomenute napadnute persone. Ne izvrcite stvari, mada vidim da pristalicama jedne politicke "dosledne" opcije to i te kako ide od ruke.
toda78 toda78 22:58 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

angie01
onda su ljudi velike kukavice.


kao ti sada, sa ovim kukavichki izvrtanjem onoga o chemu se ovde zapravo radi!

Hmm, interesantno zapazanje. A sta je to izvrnuto? Ovde se radi o necijem bahatom ponasanju, a to ne samo da nije kulturno, nego se ponekada, eto, i sankcionise. "Nepravda pa to ti je"
toda78 toda78 23:04 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

lutherblisset
Manje bi mi bilo muka da se fanovi srpskih dveri na ovom blogu ne sakrivaju iza kvazidemokratskih replika, da jasno i iskreno kazu da su protiv stavova pescanika i protiv stavova biljane srbljanovic, ovo cik cak mi je nevidjeno odbojno


Meni uopšte nije problem da ovo kažem. Recimo, sa stavovima Biljane Srbljanović se ne slažem uopšte (ni iz perioda kada je, zajedno sa nekim liberalnim kolegama pripadala krugu oko Nebojše Pajkića, a ni sada).

Što se tiče Peščanika, malo je teško razlučiti njihove stavove. Cveta hiljadu cvetova, malo Prokopijević i Ivan Janković, inače verni fan Pinočea i Franka, poručuju da je neoliberalizam jači nego ikada, malo se pojavi neka uglađena levičarska kritika, malo neko priča o genetičkom otpadu i civilizovanim zemljama koje su neke stvari raščistile jer su imale građanski rat, itd. Možda grešim, ali meni je sve to zajedno nespojivo (kad bolje razmislim, i nije tako nespojivo). Odavde izuzimam odlične tekstove koji su ili preneti ili prevedeni (Klaus Tevelajt, Žižek, Boris Buden).

S druge strane, da li svi vi smatrate da svako ko se ne slaže sa pomenutim stavovima po default-u simpatiše Dveri?
Da li vi smatrate da su svi koji se ne slažu sa nekim sagovornicima Peščanika desničari, čak i oni koji su levičari?
Da li, na kraju, smatrate da time sužavate ono što toliko volite da pominjete u svojim tiradama, alternativnije sagledavanje stvari?







sa izlozenim se slazem, a ovo poslednje odgovaram potvrdno. A sta bi bio onaj ko se ne slaze sa pristalicama "jedine prave politicke opcije" u Srbiji, nego nacista, obrazovac i sl. Ne moze biti nista drugo. Ah da, moze - pripadnik neke tajne sluzbe koja tezi da unisti jedino dobro u Srbiji.
angie01 angie01 23:05 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Hmm, interesantno zapazanje. A sta je to izvrnuto? Ovde se radi o necijem bahatom ponasanju, a to ne samo da nije kulturno, nego se ponekada, eto, i sankcionise. "Nepravda pa to ti je"



pa izvrnuto je-kao shto i sam/a znash, al ti neodgovara ochito-da je bahato, a i agresivno ponashanje, bilo od strane huligana, shto isto tako nije kulturno, a i zakonom zabranjeno, pa valjda TO treba da se sankcionishe!
toda78 toda78 23:13 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Necemo ici u detalje sada kako ne citas postove, jer da citas mogla bi zakljuciti da li sam/a znam. Ko pominje nesankcionisanje bilo cijeg bahatog ponasanja ( moralna sankcija ) i krsenja zakona ( zakonska sankcija ). Po tvojoj logici mogli bi da se vratimo u doba starog Rima i da primenjujemo talion - oko za oko, zub za zub. Zbog cega da bude oslobodjena odgovornosti? Da li je uradila ono sto joj se "spocitava"? Ne? Mislim da jeste, te za isto treba da odgovara,
angie01 angie01 23:17 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Zbog cega da bude oslobodjena odgovornosti?


koje odgovornosti?


Da li je uradila ono sto joj se "spocitava"? Ne? Mislim da jeste, te za isto treba da odgovara,


i kazesh da nisi iz dveri?

ili ne povezujesh bash dobro?

ili-vatevr,...
JJ Beba JJ Beba 23:20 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

da primenjujemo talion - oko za oko, zub za zub. Zbog cega da bude oslobodjena odgovornosti? Da li je uradila ono sto joj se "spocitava"? Ne? Mislim da jeste, te za isto treba da odgovara,

ajd za nas sa jeftinim kartama objsni šta je to BS uradila pa da treba da odgovara
angie01 angie01 23:27 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

JJ Beba
da primenjujemo talion - oko za oko, zub za zub. Zbog cega da bude oslobodjena odgovornosti? Da li je uradila ono sto joj se "spocitava"? Ne? Mislim da jeste, te za isto treba da odgovara,ajd za nas sa jeftinim kartama objsni šta je to BS uradila pa da treba da odgovara


ma jel' vidish da "obradjuje" sve vreme, JJ !?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:29 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost


Hmm, interesantno zapazanje. A sta je to izvrnuto? Ovde se radi o necijem bahatom ponasanju, a to ne samo da nije kulturno, nego se ponekada, eto, i sankcionise. "Nepravda pa to ti je"


Zalosno je sto se ne sakncionise zlocin u Srbiji. A evo, da se nadovezem na predhodne svoje komentare, tuzno je biti usamljena figura na vetrometini.
toda78 toda78 23:31 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Odgovornosti za ucinjen i prekrsaj. Endzice, ako ti je lakse da mislis da sam u dverima, neka ti bude. Ja povezujem odlicno, samo ce tebi trebati jos vremena da pocnes sa tim procesom
angie01 angie01 23:34 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Odgovornosti za ucinjen i prekrsaj.


da, al nikako da kazesh-koji prekrshaj? U chemu se ogleda njena krivica?
toda78 toda78 23:35 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Nebino je da li ste sa jeftinim ili skupim kartama, meni su svi isti . Elem da odgovara za ucinjeni prekrsaj, kao sto cu ja npr platiti kaznu zbog toga sto nisam u roku od 15 dana prijavila promenu adrese. Da li smatram da je to nepravedno prema meni? Iz ugla posmatraca raznih kriminalnih radnji, da, ali objektivno gledano , na zalost mog novcanika ne. Dakle zasto bi se BS razlikovala od mene? Ne vidim ni jedan razlog.
toda78 toda78 23:39 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Ajde pogledaj zakon, pa ako ne ucinis to do sutra, ja cu se potruditi pa cu ti citirati clan zakona. Ok?
angie01 angie01 23:41 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

ali objektivno gledano


nikako da kazesh-shta je njena krivica!?

samo papagajski ponavaljash-da je kriva, al nikako da definishesh-za shta ! :))))))))))
toda78 toda78 23:42 17.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Apsolutno se slazem da je zalosno sto se ne sankcionise mnogo toga sto bi trebalo.
vracarac92 vracarac92 07:53 18.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

A gde ste Vi bili te 2000.godine da nas povedete u bolju budućnost...?I gde su oni iz stranke Velikana koji su kohabitirali sa ubicom Velikana?

?

A kakve veze ima politicka opcija koju je izabrala B.S. sa nasim pokojnim premijerom?
Nikakve iako se uporno iz nekih razloga trudi da sebe prikaze kao nastavljaca lika i dela.

P.S. A ko sada "kohabitira" sa strankom coveka koji je izazvao sve ratove i koji nas je toliko unazadio?
Ipak mislim da je Kostunica manje zlo od SPS-a.
JJ Beba JJ Beba 08:08 18.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Nebino je da li ste sa jeftinim ili skupim kartama, meni su svi isti

bez veze primedba
Elem da odgovara za ucinjeni prekrsaj, kao sto cu ja npr platiti kaznu zbog toga sto nisam u roku od 15 dana prijavila promenu adrese.

koji je to prekršaj biljana učinila, reci već jednom.
zašto ne odgovoriš svojim rečima na jednostavno pitanje - koji je to prekršaj biljana učinila a za koji treba da odgovara i zašta se ti svim srcem zaleš? nikako da na direktno pitanje odgovoriš direktnim odgovorom nego tu muljavilš nešto.
Jel to po tebi znači da ako ja uđem u prostor gde ti držiš neku tribinu i krenem da te prekidam i vređam tvoju publiku a ti me izbaciš napolje, da ti treba da budeš kažnjena i da odgovaraš zbog toga što sam ti ja prekinula nastup? ili misliš da treba ja da odgovaram zato što sam bila bezobrazna i agresivna i došla tu sa namerom da vređam tebe i ostale učesnike tribine kao i publiku koja je došla da te čuje ? ko tu treba da odgovara? zar ne misliš da treba da odgovaram ja koja je tu došla sa idejom da prekinem i onemogućim održavanje celog događaja, kao što je već nekoliko puta ranije urađeno u nekim drugim gradovima , samo zato što se ne slažem sa celom tom idejom koju dotična manifestacija promoviše?
soraya soraya 09:01 18.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

toda78

A koja je to moja opcija? Prosvetlite me molim Vas. Dozivljaj neke osobe kao pametne i elokventne, subjektivna je stvar. Ja znam gde sam bila 2000. godine. Tamo gde BS nije. Sigurno. Samo vas jedno molim, nemojte Vi braniti nekoga ko vise nije medju nama. Lose to radite, pre svega zato sto sa njim nikad verovatno niste saradjivali, jer da jeste, onda bi ste znali gde bi/je bilo mesto pomenute napadnute persone. Ne izvrcite stvari, mada vidim da pristalicama jedne politicke "dosledne" opcije to i te kako ide od ruke.


Vidim da Vama ide od ruke "objektivnost" a i vidovitost,pa znate da li je i ko sa kim sarađivao i kakvo je mesto ko uz koga imao,ko je "dosledan" principima i te stvari.Vaša opcija je meni prepoznatljiva isto toliko koliko i svima onima koji znaju šta je pravi razlog napada na "napadnutu personu".A i odakle dolazi i ko je prava meta.
ElectricDreams ElectricDreams 10:19 18.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

vracarac92

Ja na kraju ispadoh žensko?!
To što sam gay ne znači da sam žensko :)

Još ću na kraju da vas optužim za homofobiju! Čuvajte se

Zaista nenamerna greska.
Bez ljutnje.
Ukoliko sam te svojim previdom uvredio imas moje iskreno izvinjenje.


Ma daaaj Kakva ljutnja? Zar bi stavio onoliko smajlija da se ljutim? :)

Ja blog shvatam kao priliku da se malo isvađam sa ljudima, razmenim mišljenje, uvredim ponekog, poneko mene uvredi i onda teramo dalje i uživamo u životu. Dođe neki novi blog sa temom oko koje se svi složimo, pa onda dođe blog na kome se svađamo... i tako ukrug :) Sve je ovo jedno veliko zezanje na jako ozbiljne teme.

Sve najbolje!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:40 18.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

toda78
Apsolutno se slazem da je zalosno sto se ne sankcionise mnogo toga sto bi trebalo.


Ali je zalosno i sankcionisanje necega sto nije za sankcionisanje. Cini mi se, Todo 78, da ne odgovarate na direktno postavljena pitanja. Mozda neke stvari i deluju predimenzionirano, ali u situaciji kada se ocigledno kaznjive stvari ne sankcionisu, pisanje prijave protiv nekoga ko neprimerno ponasanje i prekidanje, kao i izazivanje nereda, naziva pravim imenom, da ne ponavljam kakvim, nema veze s mozgom.
toda78 toda78 22:28 18.05.2009

Re: Moja podrska i solidarnost

Odgovor Vam je vrlo konfuzan, no mislim da shvatam sta Vam nije jasno. Saradjivala nike sa dr Zoranom Djindjicem, a na istog se poziva. Malo je degutantnmo, zar ne? Sto se danasnje saradnje tice, ono sto je meni poznato jeste da stranka ciji je ona kandidat bila upravo na gradskom nivou saradjuje sa koalicijom ZES i SPS-PUPS-JS. Ispravite me ako gresim.
danube danube 12:51 17.05.2009

Solidarnost

Moja puna podrska Biljani Srbljanovic
liberalac55 liberalac55 12:55 17.05.2009

Pregledao snimak!

Samo neka mi molim neko odgovori zašto je protiv Biljane Srbljanović podneta prijava za remećenje javnog reda i mira?
Na snimku se ne vidi,da li je Biljana nekog,tukla,vređala,po bilo kojoj osnovi.
E da možda je posle,onako krhka,na ulici nasrnula na one "muškarčine" i prebila ih?
O policiji ne bih!
Slobina milicija je bila majka.Jest da sam dobijao i pendrekom i suzavce i pucalo se,ali se znalo ko je gde,ko je na kojoj strani kordona,ko gde šta kaže.Tačno se znalo.
Nažalost,ovi danas imaju NAREĐENJE da NE SPREČAVAJU krvoproliće u začetku.
A tako to počinje,ko gaji zlo zlo mu se vraća.
E Srbijo,e ministre,e Predsedniče.....
Ovaj građanin Srbije je užasnut.
šta li nas tek čeka!
Biljana negde reče:"Ulica na ulicu"
Da nažalost ali je potpuno u pravu.
Hvala ljdima iz Peščanika,Biljani i Srđi!
Bilo je teško i posle jogurt revolucije na ovamo,ali je ovo je sada gore.
Suptilnije!
E Srbijo,Srbijo.....
angie01 angie01 23:44 17.05.2009

izvinite josh jednom,

molim moderaciju da mi kaze-zashto se brishu komentari?

hvala najlepshe!

zashto je obrisana moja komunikacija sa BOL?

oko 30 komentara je izbrisano u dva puta- samo zelim da znam zbog chega.
Supermod Supermod 15:43 18.05.2009

Re: izvinite josh jednom,

angie01
molim moderaciju da mi kaze-zashto se brishu komentari?

hvala najlepshe!

zashto je obrisana moja komunikacija sa BOL?

oko 30 komentara je izbrisano u dva puta- samo zelim da znam zbog chega.



Nije tačno da je "komunikacija sa BOL" izbrisana.

disclaimer

*Vlasnik Bloga se NE obavezuje da pojedinačno obrazlaže razloge za uklanjanje poruka i zadržava pravo da ugasi naloge korisnika koji krše navedene standarde, bez prethodnog obaveštenja.



Od tridesetak izbrisanih komentara dve trećine su se odnosili na raspravu oko toga kako se ispravno pishe - je l' - sastavljeno ili odvojeno, sa apostrofom ili bez, a pokretač trola je banovan.
angie01 angie01 16:27 18.05.2009

Re: izvinite josh jednom,

Nije tačno da je "komunikacija sa BOL" izbrisana.


izvinjavam se- nisam odmah primetila, jer su se strane skroz promenile-posle brisanja.
d_sandic d_sandic 09:12 18.05.2009

Jednak aršin za sve ekstremiste

Nemam potrebu da podržavam ni jedne ni druge. Bilo bi lepo da pravosuđe sve ekstremističke ispade jednako tretira.

PS
Mitingovanje pred sudom je pritisak na sud. To nije dobro za našu krhku demokratiju.
adam weisphaut adam weisphaut 09:57 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Tačno jednako tretiranje svih ekstremista, počev od DSandića
d_sandic d_sandic 10:02 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

adam weisphaut
Tačno jednako tretiranje svih ekstremista, počev od DSandića


Poštujući autorku, zamoliću je da mi dozvoli mali trol.

Koji to ekstremizam zagovara dsandic, kojim metodama ga sprovodi i gde?
adam weisphaut adam weisphaut 10:05 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste


Koji to ekstremizam zagovara dsandic, kojim metodama ga sprovodi i gde?

Kako se zvao tvoj prvi post, kada je objavljen i zašto je uklonjen?
d_sandic d_sandic 10:10 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Zvao se ' Izdrži Predsedniče' . Namenjen je Radovanu Karadžiću i takvih ekstremista u srpskom narodu ima bar pet miliona sa obe strane Drine. Ja sam ga postavio, a zašto je uklonjen pitaj onog ko ga je uklonio. Ekstremizam je javno izneti svoje osećanje?
adam weisphaut adam weisphaut 10:15 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Namenjen je Radovanu Karadžiću i takvih ekstremista u srpskom narodu ima bar pet miliona sa obe strane Drine.

Misliš da možeš da se sakriješ iza tog broja ?
d_sandic d_sandic 10:23 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Misliš da možeš da se sakriješ iza tog broja ?


Nemam potrebu da se krijem iza bilo čega. Ali, 'ajde da ispoštujemo autorku i temu. Moje mišljenje je da treba pustiti da sud radi svoj posao. Ako je BS nevina nema potrebe za pritiscima.
Alava Alava 10:27 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Moje mišljenje je da treba pustiti da sud radi svoj posao. Ako je BS nevina nema potrebe za pritiscima.

Hajde da pustimo sud da radi svoj posao.
Ako je BS kriva, krivi su i momci iz Dveri. U krajnjem slučaju kriva je i publika koja je ih izbacila napolje. Ali nije podneto stotinak prijava, nije podneto čak ni nekoliko prijava, podneta je samo jedna. Jel to jednako tretiranje svih ?
d_sandic d_sandic 10:31 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Hajde da pustimo sud da radi svoj posao.
Ako je BS kriva, krivi su i momci iz Dveri. U krajnjem slučaju kriva je i publika koja je ih izbacila napolje. Ali nije podneto stotinak prijava, nije podneto čak ni nekoliko prijava, podneta je samo jedna. Jel to jednako tretiranje svih ?


Nije. Zbog toga sam i rekao da nemam potrebu da podržavam ni jedne ni druge i da se nadam da će sud jednako tretirati sve ekstremiste.
Alava Alava 10:38 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

da se nadam da će sud jednako tretirati sve ekstremiste.

Oh, ali sud nije u prilici da tretira jednako sve jer je podneta samo jedna prijava. I ja kao građanin idem da izrazim svoje neslaganje sa tim.
I koliko god me vukao za jezik, ovo ekstremiste neću komentarisati.
adam weisphaut adam weisphaut 10:39 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Nemam potrebu da se krijem iza bilo čega.

Čekaj ti si startovao sa pričom o dve ekstremističke grupe, nisi doduše objasnio u čemu se ogleda ekstremizam one grupe čija je tibina prekinuta, ne misle kao ti i ti milioni dobrih građana doduše pa se recimo zalažu za kažnjivost zločina, pa se na kraju ispostavilo da si ti poštovalac jednog ekstremiste i to optuženog za najteže zločine?
d_sandic d_sandic 10:47 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Čekaj ti si startovao sa pričom o dve ekstremističke grupe, nisi doduše objasnio u čemu se ogleda ekstremizam one grupe čija je tibina prekinuta, ne misle kao ti i ti milioni dobrih građana doduše pa se recimo zalažu za kažnjivost zločina, pa se na kraju ispostavilo da si ti poštovalac jednog ekstremiste i to optuženog za najteže zločine?


Grupa oko BS je ekstremna po svom načinu izražavanja. Vređajući i nipodaštavajući neistomišljenike pokazuju ekstremnu netolerantnost. Zbog toga ih zovem ekstremistima.

Za kažnjavanje zločina se zalažem i ja. Ali za satanizaciju jednog naroda i gledanje kroz prste drugima nećeš naći sagovornika u meni. Da, Radovan jeste optužen za najteže zločine. Biće i osuđen. U to sam 100% siguran. Pred istim sudom koji je oslobodio Haradinaja, Nasera Orića, Ljimaja... Sudom koji je prikrivao saznanja da su ljudima vađeni organi!
adam weisphaut adam weisphaut 11:06 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste


Grupa oko BS je ekstremna po svom načinu izražavanja

Dakle ti ocenjuješ da li je neko ekstremista na osnovu stilskog purizma?
Možeš ti da budeš fin i da organizuješ monstrozne zločine i da koristiš ulični rečnik ali da se istim snažno protiviš.
S druge strane to za rečnik može se reći tek za deo Peščanikovih sagovornika? U čemu se ogleda ekstermnost V. Gligorova ili Srđe Popovića?
Vređajući i nipodaštavajući neistomišljenike pokazuju ekstremnu netolerantnost. Zbog toga ih zovem ekstremistima.

Pa odi u srpsku skupštinu, valdu stranke pa žeš videti da je ovo boldovano mainstream.?
A i oni koji šatro ne rade to imaju svoje toletoidne novinare za te plrjave radove?
Ja nekako više cenim otvorenost PL nego potuljenost BT, TN koga god.
JJ Beba JJ Beba 13:17 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Nije. Zbog toga sam i rekao da nemam potrebu da podržavam ni jedne ni druge i da se nadam da će sud jednako tretirati sve ekstremiste.

ko je ekstremista? publika? Biljana? ovi koji su došli da prekinu promociju? svi?
o čemu ti to pričaš?
JJ Beba JJ Beba 13:19 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Grupa oko BS je ekstremna po svom načinu izražavanja. Vređajući i nipodaštavajući neistomišljenike pokazuju ekstremnu netolerantnost. Zbog toga ih zovem ekstremistima.

koja grupa? peščanik?
Za kažnjavanje zločina se zalažem i ja.

kog zločina? Biljana je dakle počinila zločin?

Da, Radovan jeste optužen za najteže zločine. Biće i osuđen. U to sam 100% siguran. Pred istim sudom koji je oslobodio Haradinaja, Nasera Orića, Ljimaja... Sudom koji je prikrivao saznanja da su ljudima vađeni organi!

jel ti to izravnavaš Biljanu i ratnog zločinca?
d_sandic d_sandic 13:20 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

ko je ekstremista? publika? Biljana? ovi koji su došli da prekinu promociju? svi?
o čemu ti to pričaš?


Biljana je u svojim javnim istupima često nepristojna. Najblaže rečeno, neumerena. Ipak, to nije krivično delo. O tome pričam.
d_sandic d_sandic 13:45 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

jel ti to izravnavaš Biljanu i ratnog zločinca?


Ne. Za sad. Ali ne bi voleo da doživim da joj se pruži prilika da odlučuje o životu i smrti. Sudeći po njenim javnim nastupima...
adam weisphaut adam weisphaut 14:05 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Ne. Za sad.

I posle ti nekom govoriš o etiketiranju!!!!!
vracarac92 vracarac92 14:40 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Koji to ekstremizam zagovara dsandic, kojim metodama ga sprovodi i gde?

Ne slazes sa sa zvanicnom politikom stranke koja je kandidovala B.S. a i suvise pristojno razgovaras sto mnogi blogeri ne mogu da razumeju. Da si malo prostiji gledali bi te sa vise razumevanja...ili bi se bar pravili da te razumeju.
Nije. Zbog toga sam i rekao da nemam potrebu da podržavam ni jedne ni druge i da se nadam da će sud jednako tretirati sve ekstremiste.

E moj Sandicu, jednaki arsini za sve su za pojedince na ovom blogu nepozeljni. Samo oni su u pravu i samo oni smeju da vredjaju i klevecu i naravno, samo oni smeju da sude i presudjuju. A i praksa nam je pokazala da su nejednaki arsini mnogo isplativiji.
vracarac92 vracarac92 14:43 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

I ja kao građanin idem da izrazim svoje neslaganje sa tim.

Da li ti iko to brani?
Cak sam sve potencijalne protestante uputio na novootvoreni Maxi na Cvetnom Trgu ukoliko se tvoje izrazavanje neslaganja oduzi pa ogladnis ili ozednis.
Brinem, sta cu...
adam weisphaut adam weisphaut 14:49 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

a i suvise pristojno razgovaras sto mnogi blogeri ne mogu da razumeju.

Jedan Delija je merna jedinica nacionalno-demokratske pristojnosti
adam weisphaut adam weisphaut 14:50 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Samo oni su u pravu i samo oni smeju da vredjaju i klevecu i naravno

E da, ti to o tvojim drugarima iz Pressa ?
vracarac92 vracarac92 14:55 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

ekstremizam one grupe čija je tibina prekinuta, ne misle kao ti i ti milioni dobrih građana doduše pa se recimo zalažu za kažnjivost zločina,

Pa "kohabitira" sa Milosevicevim zlocinackim SPS-om sa mkoji vise nego uspesno deli izborni plen i uporno odbija da odgovori na pitanje "sta je njihov preCednik trazio u kuci najokorelijih kriminalaca Kuma i Siptara?
Odgovor na to pitanje nikada nije dat vec sa besmislenim naivnim frazama pokusava skrenuti paznja javnosti sa tih cinjenica. Ja zaista ne znam sta je on tamo radio ali mislim da bi bilo u najmanju ruku korektno da nam neko to objasni. Takodje smatram da bi bilo posteno i da se objasni izvor njegovih finansija koji mu omogucava zivot na zaista neprimereno "visokoj nozi" s obzirom da su njegovi dojucerasnji najblizi saradnici (Petrovic i Lecic) izrazili odredjene sumnje o proklu tog novca. A i Bilja je nesto "suskala"...

Pozdrav i prijatno.
vracarac92 vracarac92 14:57 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

adam weisphaut
Samo oni su u pravu i samo oni smeju da vredjaju i klevecu i naravno
E da, ti to o tvojim drugarima iz Pressa ?

Jok, onima iz danasa.
Jedan Delija je merna jedinica nacionalno-demokratske pristojnosti

Sta mogu kad je tako.
Znam da te boli ali to je istina.
Pronadji da li sam se ikada, bilo kome obratio na nepristojan nacin?

Pozdrav.
Imam nekih obaveza pa mozemo da nastavimo kasnije.
adam weisphaut adam weisphaut 15:02 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Pa "kohabitira" sa Milosevicevim zlocinackim SPS-om

Evidentno da ne pratiš Peščanik, pa ne znaš koje je mišljenje ο tome kod gostiju.
akodje smatram da bi bilo posteno i da se objasni izvor njegovih finansija

Nemam baš neku nameru da branim Čedu i lifestyle mu ali ovde ipak ne mogu da ne reagujem; nek' objavi da mu je sponzor "Sigurna kuća" STR Baki
vracarac92 vracarac92 15:48 18.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

Evidentno da ne pratiš Peščanik, pa ne znaš koje je mišljenje ο tome kod gostiju.

Zar "nasa Bilja" nije bila na celu tih ljudi koji sada "dele postelju" sa SPS-om?
Nemam baš neku nameru da branim Čedu i lifestyle mu ali ovde ipak ne mogu da ne reagujem; nek' objavi da mu je sponzor "Sigurna kuća" STR Baki

Nek objavi bilo sta sto ima iole smisla, samo da ne lupeta kao DS. Nego, ovo pitanje sam ti postavio posto si tvrdio da se i ti zajedno sa B.S. zalazes za kaznjavanje zlocina, pa sam pomislio da imate neke podatke.

d_sandic d_sandic 08:25 19.05.2009

Re: Jednak aršin za sve ekstremiste

I posle ti nekom govoriš o etiketiranju!!!!!


Ti baš izvodiš pojednostavljene zaključke.
Alava Alava 10:05 18.05.2009

Trudim se

već dva dana da se ne primam na komentare sa ovog bloga, da se ne upuštam u neke rasprave sa ljudima koji namerno izvrću stvari, ali toliko mi je već muka, mislim da se skoro nisam toliko zgadila. Isto kao što mi je bilo odvratno kada je ex bloger izveštač sa upravo ove tribine o kojoj pričamo izvrtao i šminkao događaje, toliko mi je sad odvratno ovo što pojedini ovde pišu.
Samo na tekstu o BS beskonačno veliki broj gluposti može da dobije beskonačno veliki broj preporuka, i tako je uvek bilo i uvek će verovatno biti, i to u oba smera, bilo da je hvale, bilo da je pljuju.
Ali izjednačavati je u ovom slučaju sa haškim optuženicima, stavljati u istu ravan ovu prijavu sa prijavama zbog puštanja glasne muzike, organizovanu grupu koja dolazi na tribinu sa ciljem prekidanja iste i zastrašivanja kako učesnika tako i publike opravdavati na način na koji određeni ovde to čine... pa to mi je u najmanju ruku kao da je neko od njih rekao da je trebalo da se podnese prijava protiv išamaranih učesnika na tribini u Novom Sadu, a ne protiv Firera, ili kako već ta persona sebe voli da naziva. Zaista sramno, zaista ogavno, zaista bljutavo.
I ne, nije nikoga nazvala magarcem, ja to nisam čula. Rekla im je da se ne ponašaju kao barabe, i upotrebila je reč klipani, ne u direktnom obraćanju njima, nego u kontekstu neke priče.
Ali to nikoga ne zanima.
Dajte pravdu za sirote momke iz Dveri, za te prave predstavnike ovog napaćenog naroda koji neće više pustiti da mu se istina govori u lice, nemojte vršiti pritisak na sud jer on treba da donese vrlo važnu odluku i da pošalje još važniju poruku tom napaćenom narodu i svim tim jadnim momcima iz tih velikosrpskih organizacija - poruku da mogu kabadahijski da upadaju, da zastrašuju, da prekidaju, da maltretiraju, i da neće za to biti kažnjeni. E hajde da svi uložimo napor da nam decu koja neće biti u uniformama sutra mlate takvi po tribinama, bioskopima, pozorištima.
Hajde!

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:27 18.05.2009

Re: Trudim se

Alava
I ne, nije nikoga nazvala magarcem, ja to nisam čula. Rekla im je da se ne ponašaju kao barabe, i upotrebila je reč klipani, ne u direktnom obraćanju njima, nego u kontekstu neke priče.
Ali to nikoga ne zanima.


E pa nisi u pravu, zanima mene ... eno jutros sam bas to napisao na prethodnoj strani. I pitao sta Biljana o tome kaze ... i da li porice to sto joj se prebacuje? A verujem da to interesuje sve ovde bez obzira na stavove ... Ako Biljana porice i ne postoje nikakvi drugi dokazi onda je i malom detetu jasno da je sud nece osuditi (i tako se radi o sitnijem prekrsaju) ...

Ali u tom slucaju tek osudjujem ovu halabuku koju organizuje Pescanik ... pritisak na sud etc. I to PRE ikakovg sudjenja. Mogao bih to samo da razumem u slucaju da je sud VEC doneo neku problematicnu/skandaloznu odluku ... ali ovako je zbilja nerazumljivo. Znaci oni zahtevaju resavanje ovakvih slucajeva na ulici umesto tamo gde im je mesto - u sudnici!!! Ja jedino mogu sve da protumicim kao nastavak promocije Pescanika po cenu nanosenja stete celom drustvu i posebno, pravnom poretku. Sto je zbilja nedopustivo! Ili ti imas neko drugo objasnjenje/opravdanje?
Alava Alava 10:35 18.05.2009

Re: Trudim se

Virtuelni Vasilije

AlavaI ne, nije nikoga nazvala magarcem, ja to nisam čula. Rekla im je da se ne ponašaju kao barabe, i upotrebila je reč klipani, ne u direktnom obraćanju njima, nego u kontekstu neke priče. Ali to nikoga ne zanima.E pa nisi u pravu, zanima mene ... eno jutros sam bas to napisao na prethodnoj strani. I pitao sta Biljana o tome kaze ... i da li porice to sto joj se prebacuje? A verujem da to interesuje sve ovde bez obzira na stavove ... Ako Biljana porice i ne postoje nikakvi drugi dokazi onda je i malom detetu jasno da je sud nece osuditi (i tako se radi o sitnijem prekrsaju) ... Ali u tom slucaju tek osudjujem ovu halabuku koju organizuje Pescanik ... pritisak na sud etc. I to PRE ikakovg sudjenja. Mogao bih to samo da razumem u slucaju da je sud doneo neku problematicnu/skandaloznu odluku ... ali ovako ze zbilja nerazumljivo. Znaci oni zahtevaju resavanje ovakvih slucajeva na ulici umesto tamo gde im je mesto - u sudnici!!! Ja jedino mogu sve da protumicim kao nastavak promocije Pescanika po cenu nanosenja stete celom drustvu. Sto je zbilja nedopustivo! Ili ti imas neko drugo objasnjenje/opravdanje?

Vaso, kako ja da znam da li ona poriče ili ne? To će valjda reći na sudu.
Ići ću ispred suda zato što je (kao što napisah gore d_sandiću) prijava podneta samo protiv nje. Zašto nije podneta protiv tih momaka? Zašto nije podneta protiv ljudi iz publike koji su u jednom momentu prišli ovima iz Dveri kako bi im uzeli stolice i kada je skoro, ali za žilet došlo do fizičkog obračuna između njih? Nije li fizičko nasrtanje strašnije od reči klipani?
Ali ovako se šalje određena poruka, to je obrazac tako tipičan za Srbiju.
adam weisphaut adam weisphaut 10:41 18.05.2009

Re: Trudim se

Nije li fizičko nasrtanje strašnije od reči klipani?

Nije, to je "opravdani protest".
Copyright by VV.
soraya soraya 10:44 18.05.2009

Re: Trudim se

Virtuelni Vasilije
.... Ja jedino mogu sve da protumicim kao nastavak promocije Pescanika po cenu nanosenja stete celom drustvu i posebno, pravnom poretku. Sto je zbilja nedopustivo! Ili ti imas neko drugo objasnjenje/opravdanje?


Pa je onda valjda dopustivo poslati huligane da svaku promociju Peščanika spreče,da "spašavaju" društvo od lošeg uticaja i "nanošenja štete"?
Cccc,kakvih sve demokratskih mudrolija ćemo se ovde načitati....

Alava Alava 10:46 18.05.2009

Re: Trudim se

Nije, to je "opravdani protest".

Pa da, a dverjani su jadni narod koji se slučajno zatekao na tribini i jako potresao što je Srđa pričao o tome da su Albancima na Kosovu bila uskraćivana određena prava. I onda je mrmot zavio čokoladu
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:49 18.05.2009

Re: Trudim se

Alava
Ići ću ispred suda zato što je (kao što napisah gore d_sandiću) prijava podneta samo protiv nje. Zašto nije podneta protiv tih momaka? Zašto nije podneta protiv ljudi iz publike koji su u jednom momentu prišli ovima iz Dveri kako bi im uzeli stolice i kada je skoro, ali za žilet došlo do fizičkog obračuna između njih?


Pa ok tvoje objasnjenje vec zvuci logicnije i razumljivije. Ali ja nisam imao utisak da je to objasnjenje Pescanika. Mada se licno ne slazem sa tobom. Oni momci nisu nikog vredjali i sa pravom su protestovali zbog izjava Srdje Popovica. Dovoljno je sto ih je policija udaljila kako bi se promocija mogla nastaviti. Do sukoba nije doslo pa ne vidim ni da za to treba podnositi neku prijavu ... Ali dopustam i u izvesnom smislu razumem i tvoj stav...

Ja licno bih protestovao protiv toga sto niko nije podneo prijavu protiv Srdje Popovica. Za sirenje neistina i podsticanje i sirenje medjunacionalne mrznje, pravdanju teroristickih akata i drugih teskih zlocina nad civilnim stanovnistvom i vredjanje zrtava (i njihovih najblizih) tvrdnjom da se radilo opravdanoj "oslobodilackoj borbi protiv rasisticke politike". I to je DRASTICNO tezi prekrasaj koji se ne bi smeo tolerisati. Posto nisam u situaciji da ovo svoje misljenje iskazem na nekim protestima u Srbiji, evo izrazavam svoj portest ovde ...I protestvujem ne samo protiv nadleznih organa sto to tolerisu nego i protiv Pescanika koji siri takve neistine po Srbiji. Koliko ja znam to su stavovi bivsih terorista i ratnih zlocinaca Tacija i Haradinaja. I time se Pescanik svrstava po svom ekstremizmu u istu grupu kao i ovi desnicari protiv kojih se bori ....
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:00 18.05.2009

Re: Trudim se

soraya
Pa je onda valjda dopustivo poslati huligane


Alava
Pa da, a dverjani su jadni narod koji se slučajno zatekao na tribini


Ja ne znam ko su oni koji su se bunili ... ali bih se i ja bunio i zvizdao Srdji Popovicu za one reci koje je izrekao. Oni nisu pokazali (ili se bar na snimku to ne vidi) ni trunke huliganskog ponasanja. Da jesu i ja bih to osudio i podrzao svaku prekrsajnu/krivicnu prijavu protiv toga ...
Alava Alava 11:11 18.05.2009

Re: Trudim se

Pa ok tvoje objasnjenje vec zvuci logicnije i razumljivije. Ali ja nisam imao utisak da je to objasnjenje Pescanika. Mada se licno ne slazem sa tobom. Oni momci nisu nikog vredjali i sa pravom su protestovali zbog izjava Srdje Popovica. Dovoljno je sto ih je policija udaljila kako bi se promocija mogla nastaviti. Do sukoba nije doslo pa ne vidim ni da za to treba podnositi neku prijavu ... Ali dopustam i u izvesnom smislu razumem i tvoj stav...

Prvo, oni su momci imali ponudu da sačekaju svoj red i iskažu na civilizovan način svoj stav. Da je iskazivanje stava bio razlog njihovog dolaska, oni bi na to pristali. Pošto je cilj bio prekidanje tribine i zastrašivanje, oni prosto nisu dozvolili da se tribina nastavi. Drugo, to što kažeš da jedna takva organizacija sa pravom protestuje jeste skandalozno i zaista zvuči kao onomad kad je rečeno da Legija & Sinovi Ltd. imaju pravo da protestuju u uniformama i pod punim naoružanjem, jer tako protestuju i lekari, u svojim uniformama, jelte. To su te poruke koje se šalju po određenom obrascu.



Ja licno bih protestovao protiv toga sto niko nije podneo prijavu protiv Srdje Popovica. Za sirenje neistina i podsticanje i sirenje medjunacionalne mrznje, pravdanju teroristickih akata i drugih teskih zlocina nad civilnim stanovnistvom i vredjanje zrtava (i njihovih najblizih) tvrdnjom da se radilo opravdnoj "oslobodilackoj borbi protiv rasisticke politike". I to je DRASTICNO tezi prekrasaj koji se ne bi smeo tolerisati. Posto nisam u situaciji da ovo svoje misljenje iskazem na nekim protestima u Srbiji, evo izrazavam svoj portest ovde ...I protestvujem ne samo protiv nadleznih organa sto to tolerisu nego i protiv Pescanika koji siri takve neistine po Srbiji. Koliko ja znam to su stavovi bivsih terorista i ratnih zlocinaca Tacija i Haradinaja. I time se Pescanik svrstava po svom ekstremizmu u istu grupu kao i ovi desnicari protiv kojih se bori ....

Pa ti na to imaš pravo. A nemoj mi reći da jadan nemaš prilike da uložiš protest. Pa ja se sećam jednog mitinga na kome je prisustvalo mnooooogo više ljudi nego što će ih biti u petak pred sudom, sećaš se onog mitinga kad su paljene ambasade pa je jedan dečko izgubio život?
Alava Alava 11:18 18.05.2009

Re: Trudim se

Ja ne znam ko su oni koji su se bunili ... ali bih se i ja bunio i zvizdao Srdji Popovicu za one reci koje je izrekao.

Kao što već rekoh
organizovanu grupu koja dolazi na tribinu sa ciljem prekidanja iste i zastrašivanja kako učesnika tako i publike opravdavati na način na koji određeni ovde to čine... pa to mi je u najmanju ruku kao da je neko od njih rekao da je trebalo da se podnese prijava protiv išamaranih učesnika na tribini u Novom Sadu, a ne protiv Firera, ili kako već ta persona sebe voli da naziva. Zaista sramno, zaista ogavno, zaista bljutavo.
adam weisphaut adam weisphaut 11:21 18.05.2009

Re: Trudim se

Ja ne znam ko su oni koji su se bunili ... ali bih se i ja bunio i zvizdao Srdji Popovicu za one reci koje je izrekao.

Uveli internet Goranu Davidoviću u tvorza?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:40 18.05.2009

Re: Trudim se

Alava
Kao što već rekoh


Hm, Alava, razlike u gledanjiam vise nisu toliko velike da bi imalo smisla nastavljati diskusiju

Ne pratim sta rade/zastupaju ti "dverjani" ... ali sam protivnik radiklnih desnicara (kao uostalom i svih drugih ekstremista ) tako da bih verujem bio vrlo kritican i prema njima kad bi se radilo o konkretnim stavovima. Jedino ne mogu da budem protiv nekoga/necega u konkretnom slucaju samo zbog njegove "politicke nepodobnosti". Ako taj neko kaze "sad je dan" ne mogu valjda da tvrdim da je noc samo zato sto se politicki ne slazem sa njim?

Dok neko nastupa korektno i bez vredjanja onda je sve ok ... valjda smo svi za kuluturu dijaloga izmedju onih koji drugacije misle? A IZUZETNO sam protiv onih koji sire/podstrekuju nacionalisticku mrznju i rasisiticku politiku, podrzavaju/zataskvaju zlocine i vredjaju zrtve. I to SVE - znaci ne pravim razliku da li je ona srpska, albanska, "nasa, njihova" ...

pozz
JJ Beba JJ Beba 13:24 18.05.2009

Re: Trudim se

Vaso, kako ja da znam da li ona poriče ili ne? To će valjda reći na sudu.
Ići ću ispred suda zato što je (kao što napisah gore d_sandiću) prijava podneta samo protiv nje. Zašto nije podneta protiv tih momaka? Zašto nije podneta protiv ljudi iz publike koji su u jednom momentu prišli ovima iz Dveri kako bi im uzeli stolice i kada je skoro, ali za žilet došlo do fizičkog obračuna između njih? Nije li fizičko nasrtanje strašnije od reči klipani?
Ali ovako se šalje određena poruka, to je obrazac tako tipičan za Srbiju.

jbt ovo je neverovatno.
razni likovi ovde somnabuliraju, pišu šta hoće i niko ne sluša Alavu, jedinu od blogera koja je bila tamo, na licu mesta.
koga briga šta Alava priča, svi znaju bolje
čoveče
malena1 malena1 16:01 18.05.2009

jbt ovo je neverovatno.

JJ Beba
Vaso, kako ja da znam da li ona poriče ili ne? To će valjda reći na sudu.
Ići ću ispred suda zato što je (kao što napisah gore d_sandiću) prijava podneta samo protiv nje. Zašto nije podneta protiv tih momaka? Zašto nije podneta protiv ljudi iz publike koji su u jednom momentu prišli ovima iz Dveri kako bi im uzeli stolice i kada je skoro, ali za žilet došlo do fizičkog obračuna između njih? Nije li fizičko nasrtanje strašnije od reči klipani?
Ali ovako se šalje određena poruka, to je obrazac tako tipičan za Srbiju.

jbt ovo je neverovatno.
razni likovi ovde somnabuliraju, pišu šta hoće i niko ne sluša Alavu, jedinu od blogera koja je bila tamo, na licu mesta.
koga briga šta Alava priča, svi znaju bolje
čoveče


Podrska svima koji se solidarisu sa Biljanom.
Ovi sto troluju rade isto sto Dveri rade na Pescanikovim promocijama, provociraju i iscrpljuju svojim budalastinama. Ne treba ih uopste ozbiljno shvatati.
Samo im obrisati komentare.
Angie svaka cast :)
vracarac92 vracarac92 16:21 18.05.2009

Re: Trudim se

Pa je onda valjda dopustivo poslati huligane da svaku promociju Peščanika spreče,da "spašavaju" društvo od lošeg uticaja i "nanošenja štete"?

Umesacu se na cas u vasu diskusiju sa jednim malim pitanjem.
Da li su ikada odgovarali huligani koje je poslala njihova stranka (mislim da su se zvali "mladi LDP" za upad na tribinu DS-a ( i drugara)u Novom Sadu (5.10.2006.par nedelja posla upada strojevaca na antifa tribinu) kada su bas poput ovih "ekstremnih desnicara" izvredjali sve ucesnike (mislim da je cak i tadic bio prisutan, mislim)?
Ja mislim da nisu.
A zasto?
Kao sto treba da odgovaraju ovi sto su upali na pescanik tako treba da odgovaraju i izgrednici iz redova LDP-a.
Policija bi trebala da podigne optuznice i protiv jednih i protiv drugih...ili da ignorise oba incidenta, samo ne sme da ima dvostruke standarde.
Pravda mora biti jednaka za sve. i ako je neko cutao tada, mislim da je "cudno" da se sada buni.
pnbb pnbb 20:12 19.05.2009

Re: Trudim se

Dok neko nastupa korektno i bez vredjanja onda je sve ok ...

jel to ono kad je rekao e sad dosta sad mi pricamo?

kakva bre kultura dijaloga... dosli su da naprave skandal i napravili su ga
sta sad, treba da ih castimo sto nisu nalupali samare?
ako nije hreo da slusa o albancima nije morao ni da dodje

jel ja idem na njihove mitinge?

dragan17 dragan17 15:01 18.05.2009

Love her when she's nasty

Generalno podrska Biljani sta god da kaze, evo mene moze da naziva kako god hoce, ja je necu tuzim sigurno (mozda promumljam poneko Jos, Jos, ali tiho)

Salu na stranu, "Dverjani" su ovo odigrali profesionlano, dal zbog cinjenice da ih nije bilo u dovoljnom broju (kao u Lazarevcu) ili ih je neko lepo posavetovao, ali, bar sa ovog videa izlaze potpuno cisti.
"On je samo hteo nesto da pita" a onda je raja krenula da se pali i zari. Biljana je bas mogla da preskoci ono cascenje imenima, ali posto nije svi koji su se nasli uvredjeni imaju pravo da je tuze. Na zalost, ovi su to jedva cekali, verovatno je njihova provokacija i imala za cilj da pokazu drugo lice druge Srbije. "Ne daju nam da pitamo, vredjaju nas, huskaju policiju na nas, fizicki nas napali zato sto smo neistomisljenici..." i sve su u pravu. Na zalost.

Opravdavam i Biljanu i ostale, i ja isto mislim da su dverjani to zasta ce da joj sude (necete da me prevarite, necu reci sta) ali nije trebala da dozvoli da je usnime dok to izgovara.

Ja bih recimo pre tuzio Srdju Popovica za "Oslobodilacki rat" (ako vec hoce pravo sudjenje a ne ovo za "majmune". Pa nek dokaze ili neka ide na robiju za klevetu. Em je jako ekstreman stav, cak i za mene i mnogo nas koji volimo pescanik, em je mogao da ocekuje kakvu ce reakciju da izazove, a i ocekivao je, i dobio je i reakciju, i blogove i youtube i sudjenje i jos blogova i youtubova... Nije Srdja kanarinac.
Ja recimo nikad ne bih lupio rotvajleru samar da vidim dal ce da se naljuti, jedino ako mi ne treba razlog da napujdam sintere na konkretnog rotvajlera. Al opet, sta ja znam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana