dve Srbije, nekad i sad

Dule Nedeljković RSS / 02.10.2007. u 11:56

miomirgrujicflekavel5pv.jpg

B92, nekad...

e83d01be.jpg

B92, sad...

Polarizacija na dve Srbije koja meni zesce ide na ganglije, potencirana od strane tolerantne, nenasilne, dosadne i sterilne grupacije bolida koji se ili prave ludi ili su uzasno glupi da shvate momenat u kome se nalazimo, ovih dana dozivljava vrhunac. Posle sablaznjavanja nad izjavom nekog tamo Jaksica koji se drznuo da na svoj nacin okarakterizuje naseg Batica (moje licno misljenje je da su trebali da se isaketaju na parkingu a ne da skrnave onu nesretnu skupstinu) dozivljavamo da nacija polako dobija novog heroja, izgradjenog na temeljima politicke korektnosti. 

Prostodusni nicim izazvani momak sa Kosova, koji se pre neko vece drznuo i izjavio da Kosovo nikada nece biti u Albaniji, izazvan pitanjem jos jednog u nizu ukucana prostaka, okupira ovih dana nasu paznju. Marketinska ekipa vec trlja ruke, potencijalni model se pojavio. Ako bude reklamirao carape, zasenice Roberta Prosineckog u najboljoj kemp reklami svih vremena. Mislim da su bile carape "Udarnik" u pitanju. Proci ce jeftino. Ne treba Bureku honorar, samo neka riba da je "malo" kresne pa da je ozeni. Beograd je pun takvih zena koje ce se smrtno zaljubiti u Vas za 20 eura. Evo bas sada im pocinje radno vreme. Vreme je rucku. Poslovnom. Tu ce se odluciti o korektnosti Burekove izjave. Nema reklama za Bureka. Burek go home. U nezavisnu republiku, nego sta! Ti ces nama da izjavljujes na televiziji da Kosovo nikada nece biti u Albaniji. Sram te bilo. A sve smo ti dali. I struju 4 sata dnevno i vodu jednom nedeljno i hranu jednom godisnje i da ucestvujes u najgledanijoj emisiji televizije B92 svih vremena!

Burek ce se slomljenog srca vratiti u svoje selo, a mi cemo morati i dalje da gazimo kroz zivot u prime time-u.

Veliki Brat i njegove male sestre vide sve. To sto su ljudi sa Kosova reagovali emotivno na tudje budalastine, to nije dobro. To je skandal. To nije u skladu sa evropskim integracijama kojima tezimo i to nije u skladu sa retorikom koja podrazumeva psovke samo u kontekstu ove nase graciozne i elitisticke Srbije.

Fleka je ovaj grad nazvao Kenjigradom. Sreca njegova pa je umro, ne bi nasao adekvatan naziv za ovo danas.

 



Komentari (160)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tnosugar tnosugar 13:16 02.10.2007

Re: Tuga

dule, vracas mi nadu u taj siroti LDP :)
shure shure 13:23 02.10.2007

Re: Tuga

Da,zasto da ne.Meni su emisije poput Velikog brata,pomogle da se odviknem od gledanja televizije.Zato im hvala.Ja ne ocekujem da bilo koja televizija,pravi programe po mom ukusu.Za informisanje postoje bolji nacini,a takodje i za edukaciju.
schneetzla schneetzla 13:24 02.10.2007

Re: Tuga

antioksidant

sve imas da procitas na sajtu, tako da i ne gubi mnogo

Upravo. A ni Olja Beckovic nije vise ono sto je nekad bila...
shure shure 13:26 02.10.2007

Re: Tuga

komentar nije bas "legao"na pravo mesto,ali ne mojom greskom
Doctor Wu Doctor Wu 13:27 02.10.2007

Ne, al' stvarno

Hiljadu puta sam javno rekao da sam glasao za LDP i da necu da cutim na prvenstveno njihove gluposti. Ovi drugi me manje-vise ne zanimaju.

Pa ne misliš valjda stvarno da nas zanima za koga si ti glasao?
Vlasta Vlasta 13:31 02.10.2007

Ma daj, Antioksidantu

Možeš i sadržaj filmova da pročitaš, pa ih ipak gledaš. Ja, recimo, ne volim da čitam emisije, volim da ih gledam. Ali, reč je o tome da je smešno kada neko kaže da ne gleda ništa jer, o užasa, na toj televiziji sada ide VB? Kao, gledali smo Insajdera, ali nam u poslednje vreme društvena svest opada jer u nekom drugom terminu ide VB?
nsarski nsarski 13:34 02.10.2007

Re: Tuga

shure
Da,zasto da ne.Meni su emisije poput Velikog brata,pomogle da se odviknem od gledanja televizije.Zato im hvala.Ja ne ocekujem da bilo koja televizija,pravi programe po mom ukusu.Za informisanje postoje bolji nacini,a takodje i za edukaciju.


Haaaahaaa!
To je kao ono sto G. Marks kaze: "Mislim da je TV odlicna za edukaciju - cim neko ukljuci televizor, ja odem u drugu sobu da citam knjigu!"
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:36 02.10.2007

Re: Ne, al' stvarno

ne, ne zanima Vas:))
antioksidant antioksidant 13:44 02.10.2007

Re: Ma daj, Antioksidantu

@ vlasta

Ja licno vise citam nego sto gledam. TV je vise posvecen slici koju emituje DVD (Noddy, Bob the Builder, Mutant Teenage Ninja Turtle....). Posle toga jurim sport, filmove... pa i vesti, ali nemam neko previse visoko misljenje o vestima B92 (ne bih ih poredio sa vestima RTSa ili Pinka - ne gledam pa da imam stav o tome)

Porediti filmove i emisije koje si ti pobrojala bas i ne ide. Probaj da procitas neku emisiju, videces da ne gubis previse. Sada da skrenem sa TV-a na Pescanik - sta mislis kako ja da stignem da odslusam Pescanik - petkom sam na poslu a u subotu popodne .... Zamisli vreme posle rucka, neradan dan, lepo vreme napolju, a ti zeljan/zeljna porodice...

A to sto neko bojkotuje celu televiziju (ocigledno ne difuzno preduzece (glupog li naziva)- jer je ovde) jer se na njoj prikazuje Veliki Brat, je meni sasvim OK. NJegov/njen izbor. Ja ne kupujem Politiku, niti NIN zbog djubreta kojeg tamo ima. Znam da gubim nesto, ali moja odluka, moj bojkot. A i Insajder imas da procitas na sajtu. A lepo je i to sto mozes sada da procitas sta je neko pricao pre 2 godine. Meni je taj deo emisija (a sve to cini celinu) mnogo znacajniji.
Atomski mrav Atomski mrav 14:08 02.10.2007

Re: Tuga

Šta, vi zbog Velikog brata ne gledate više ni, recimo, Utisak nedelje, Poligraf ili Vesti?

Vidiš, Vlasto, neki zameraju Novaku Đokoviću dizanje tri prsta... bez obzira na to što je sjajan tenisar, sjajan mladić, itd. itd. ne mogu to da mu oproste. E tako neko ne može ni B92 da oprosti Velikog Brata...
Kasper Kasper 14:11 02.10.2007

Re: Tuga

Šta, vi zbog Velikog brata ne gledate više ni, recimo, Utisak nedelje, Poligraf ili Vesti?


Utisak nedelje - zloupotreba tate , Poligraf - strucnjak opste prakse !
shure shure 14:22 02.10.2007

Re: Tuga

naravno,G.Marks je to bolje rekao od mene,ali i dalje mislim da je potpuno uzaludno komentarisati kvalitet tv programa,kad uvek postoji izbor.
Vlasta Vlasta 14:57 02.10.2007

Re: Ma daj, Antioksidantu

Sve si u pravu, divno je što čitaš emisije, a naročito knjige. Neko ne gleda tv, ok, cenim. Ugasim ga i ja ponekad i uzmem knjigu u ruke. Ali nije o tome reč. I dalje mi zvuči smešno ta priča o bojkotu zbog Velikog brata. Ili želiš da gledaš Insajdera ili ne želiš, ostalo su priče za malu decu. Ili ceniš rad TE ekipe, onoga što čine i za šta se zalažu, ili te to ne zanima. Kada ta insajderska priča na ovoj televiziji pukne, onda ću da prestanem da je gledam.
A što se tiče čitanja Insajdera ( dajem ga kao dobar primer, ne mislim samo na njega ) ja volim da gledam kompletan paket, jer na tome rade i neki mali montažeri i mali snimatelji i još puno malih ljudi u televiziji, koji su isto nešto radili i trudili se i ako zaslužuju moje poštovanje, dobiće ga. Nije to baš svaki dan po dva sata.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:58 02.10.2007

Re: Tuga

Atomski mrav
Šta, vi zbog Velikog brata ne gledate više ni, recimo, Utisak nedelje, Poligraf ili Vesti? Vidiš, Vlasto, neki zameraju Novaku Đokoviću dizanje tri prsta... bez obzira na to što je sjajan tenisar, sjajan mladić, itd. itd. ne mogu to da mu oproste. E tako neko ne može ni B92 da oprosti Velikog Brata...


meni uopshte ne smeta to podizanje tri prsta - sluchajno je postao znak obelezhja za ljude iz srbije, ali sa tri prsta se pozdravljaju i skauti u svetu (mladi gorani, prirodnjaci, ne miletici... ). novak je lozhana na mnoge nachine, ali dechko super igra tenis i star je svega 20 [0>edit :)] godina. problem je sada shto mi imamo problem sa osecanjem ili nametanjem krivice za 90-e, pa bilo shta da upotrebish vezano za postaje kao da si sam nosilac klice te i takve proshlosti. a to je apsurdno jer ja ne verujem da su novak, ana, ili jovana b. tvoja poznanica, nosioci te proshlosti, vec naprotiv, kao da su simboli buducnosti kada ce srbija i ljudi iz srbije biti samo jedan normalan i vazhan, dostojanstven, deo shireg evropskog miljea.
antioksidant antioksidant 15:12 02.10.2007

Re: Ma daj, Antioksidantu

@ vlasta

nisam rekao da citam knjige, samo transkripte emisija

samo sam rekao da moze i ovako i onako.
Kada ta insajderska priča na ovoj televiziji pukne, onda ću da prestanem da je gledam.

meni ovo tvoje lici na to da gledas b92 samo zbog Insajdera. Insajder mozes posmatrati i kao nezavisnu produkciju, pa trenutno idu na b92 a sutra ko zna....

A montazeri, snimatelji, producenti, istrazivaci... Niko od njih nije mali (nemoj misliti da ti namecem da si to rekla - bice samo neprecizna formulacija). Bolje je reci neprimetni (na prvi pogled). Sve je to deo tima koji nam isporucje Insajder (sada o njemu govorimo). I ja gledam kad stignem, samo sam rekao da razumem ako neko bojkotuje celu televiziju B92 zbog Velikog Brata. To sto vredi moze da "pokupi" na drugom mestu a Veliki Brat je stvarno .....

Ekipa sa B92 bira svoj put. Mi biramo da li cemo ih prati. I to je to. Sto ovako stanje duze traje, sve mi se vise cini da su Pescanik i Insajder tu zbog kupovine legitimiteta. Ali to je druga tema. Ako neko kaze Veranu i ekipi - alo bre ljudi, necu vas gledati zbog VB - na njima je sta ce dalje. Ja ne verujem u to da ce neko da se navuce na B92 zbog Velikog Brata pa ce slucajno odgledati i Insajder (neko napisa nesto slicno prosle godine). Nekako mi logicnija ova prica - nervira me Veliki Brat iz toga sledi - nervira me B92 - iz toga sledi - necu da gledam B92 (pa tako vise necu gledati ni Insajder)
Vlasta Vlasta 15:30 02.10.2007

Re: Ma daj, Antioksidantu

A od čega vi mislite da živi jedan televizija? Prošlo je vreme donacija:Fuj je, ali je tako, mora se tržišno razmišljati. Od jedne sezone VB u susednoj nam Cro plaćani su zaposleni na televiziji više meseci (čula ja), pretpostavljam slično je i ovde. Sve ste vi u pravu, ali treba biti realan. Ono jeste bljak, ali nije baš bljak tipa "Dragi gledaoci, sanjali ste sve što vam se dogodilo". I ne puštaju oni VB da navuku gledaoce na Pescanik i Insajder, već da navuku pare što je, pretpostavljam, užasno neoprostivo.
margos margos 15:31 02.10.2007

Re: Ma daj, Antioksidantu

antioksidant
Ali to je druga tema. Ako neko kaze Veranu i ekipi - alo bre ljudi, necu vas gledati zbog VB - na njima je sta ce dalje. Ja ne verujem u to da ce neko da se navuce na B92 zbog Velikog Brata pa ce slucajno odgledati i Insajder (neko napisa nesto slicno prosle godine). Nekako mi logicnija ova prica - nervira me Veliki Brat iz toga sledi - nervira me B92 - iz toga sledi - necu da gledam B92 (pa tako vise necu gledati ni Insajder)

I ja mislim da je sled stvari kako si ti rekao... znam neke koji gledaju VB-a iako je 'na toj ........(ne smem da kažem kojoj) televiziji, ali sem VB-a i reklama, ne gledaju ništa drugo.
ivana23 ivana23 17:02 02.10.2007

Re: Tuga

Srđan Fuchs

Atomski mravŠta, vi zbog Velikog brata ne gledate više ni, recimo, Utisak nedelje, Poligraf ili Vesti? Vidiš, Vlasto, neki zameraju Novaku Đokoviću dizanje tri prsta... bez obzira na to što je sjajan tenisar, sjajan mladić, itd. itd. ne mogu to da mu oproste. E tako neko ne može ni B92 da oprosti Velikog Brata...meni uopshte ne smeta to podizanje tri prsta - sluchajno je postao znak obelezhja za ljude iz srbije, ali sa tri prsta se pozdravljaju i skauti u svetu (mladi gorani, prirodnjaci, ne miletici... ). novak je lozhana na mnoge nachine, ali dechko super igra tenis i star je svega 20 [0>edit :)] godina. problem je sada shto mi imamo problem sa osecanjem ili nametanjem krivice za 90-e, pa bilo shta da upotrebish vezano za postaje kao da si sam nosilac klice te i takve proshlosti. a to je apsurdno jer ja ne verujem da su novak, ana, ili jovana b. tvoja poznanica, nosioci te proshlosti, vec naprotiv, kao da su simboli buducnosti kada ce srbija i ljudi iz srbije biti samo jedna normalan i vazhan, dostojanstven, deo shireg evropskog miljea.

Izivinjavam se ze trol, ne mogu da odolim:
http://www.ba-ca-tennistrophy.at/en/news_140.html?mn=1&sm=1-0
antioksidant antioksidant 17:24 02.10.2007

Re: Ma daj, Antioksidantu

A od čega vi mislite da živi jedan televizija?


@ Vlasta

mnogo se lepse zivi od pretplate. Ako se jos malo potrude, moze se i zakon promeniti pa da pretplata ide i za B92. A moze se lepo ziveti i od Miskovica (mnogi tako zive). P ako kazes par lepih reci, lepo to naplatis. A tek pornici u podne, pa to bi tek bio hit. Pa citanja sudbine. Pa kazu da onaj bradati sa Kosave jedva ceka da opet pocne negde da prica.Pa SMS glasanja (ups.. toga vec ima)

Vlasto - prihvati - sasvim je legitimno bojkotovati celu televiziju zbog produkcije koja obelezava njen program.

Cim kazes Pink - svi pomisle na Grand PAradu

Cim kazes B92 - neko pomisli Veliki Brat, ti pomislis Insajder...

Za par godina neko ce reci B92 - sta mislis ko ce sta pomisliti???

Ali da zavrsimo temu, meni je web super. Neko gore rece - dajte Restaku vise para. JA glasam za to (ako treba i SMSom)
Atomski mrav Atomski mrav 18:49 02.10.2007

Re: Tuga

meni uopshte ne smeta to podizanje tri prsta - sluchajno je postao znak obelezhja za ljude iz srbije, ali sa tri prsta se pozdravljaju i skauti u svetu (mladi gorani, prirodnjaci, ne miletici... ). novak je lozhana na mnoge nachine, ali dechko super igra tenis i star je svega 20 [0>edit :)] godina. problem je sada shto mi imamo problem sa osecanjem ili nametanjem krivice za 90-e, pa bilo shta da upotrebish vezano za postaje kao da si sam nosilac klice te i takve proshlosti. a to je apsurdno jer ja ne verujem da su novak, ana, ili jovana b. tvoja poznanica, nosioci te proshlosti, vec naprotiv, kao da su simboli buducnosti kada ce srbija i ljudi iz srbije biti samo jedna normalan i vazhan, dostojanstven, deo shireg evropskog miljea.

Šta da ti kažem sem - razumemo se (konačno, a ko bi rekao?) :)
Ne verujem da je Dule napisao ovaj post samo zbog Velikog Brata... ako sam dobro shvatio, VB je samo vrh ledenog brega. Čude me reakcije "kako možeš da pljuješ po B92 na blogu B92" - po tom rezonu niko ko živi u Srbiji ne bi imao pravo da pljuje po, recimo, vlastima u Srbiji...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:42 02.10.2007

Re: Tuga

po tom rezonu niko ko živi u Srbiji ne bi imao pravo da pljuje po, recimo, vlastima u Srbiji...

nije ti najsretnije poredjenje. vlast u srbiji je placena od naseg poreza, iz naseg dzepa, kako volimo da kazemo i zato je ok da je pljujemo ako nam nije dobra. a da pljujes po b92 na blogu b92, moze i to, kao sto vidis. ja ne bih.
Atomski mrav Atomski mrav 19:58 02.10.2007

Re: Tuga

A jel' ima negde u čuvenom Pravilniku o ponašanju na blogu (koji se poštuje taman koliko i Ustav republike Srbije, eto ti još jedne paralele), da se ne sme kritikovati rad B92, njenih urednika, zaposlenih...?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:42 02.10.2007

Re: Tuga

atomski, ja ne kazem da ne sme. ako nema u pravilniku valjda sme, nemam pojma. kazem da ja ne bih i reagujem u skladu sa svojim misljenjem. dec ol...
jesen jesen 22:33 02.10.2007

Re: Tuga

....ma koliko bio glup VB, emituje se i u "svetu" kome mi svi tezimo...meni vise smeta izbor ukucana i propratne emisije koje su na "nivou" Pinka..Ono sto ne mogu da oprostim B92 to je Manda kviz....
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:38 02.10.2007

Re: Tuga

meni vise smeta izbor ukucana

a zar ti se ne cini da je to slika srbije danas? i meni smeta izbor ali mislim da to nije to do b92.
jesen jesen 01:49 03.10.2007

Re: Tuga

..nisam ni rekla da je izbor do b92...ali ova nova propratna emisija VB-prilepak nije na nivou B92...btw mislim da Srbija nije tako jednorodna sto je pokazao i onaj prethodni serijal VB...
tnosugar tnosugar 09:27 03.10.2007

Re: Ne, al' stvarno

to je ovde kao da si rekao sta si jeo za dorucak :)
Atomski mrav Atomski mrav 10:31 03.10.2007

Re: Tuga

a zar ti se ne cini da je to slika srbije danas? i meni smeta izbor ali mislim da to nije to do b92.

Ne, ne čini mi se da je to slika Srbije danas. Da sam stranac i da mi podmetnu ove kao tipične egzamplare ljudi iz Srbije ko zna šta bih pomislio... ništa pozitivno, u svakom slučaju.
mariopan mariopan 13:04 03.10.2007

Re: Ma daj, Antioksidantu

E,bravo Antioksidant- za onu recenicu da se MOZDA zakon promeni pa da pretplata ide i recimo B92.....bravo.

Zasto ja ne mogu da IZABEREM kome cu da placam pretplatu...kga briga da li cu da platim B92..ili pinku...ili nekoj kuci odavde iz Vojvodine ? Zasto ja to ne mogu da BIRAM kao gradjanin i da li su moja GRADJANSKA PRAVA ugrozena time sto mi se NAMECE da placam nesto sto ni iz daleka ne dobijam? A obaska sto oni tako lepo zive od mojih para a druge TV moraju na neki nacin da zarade svoje plate. OVI ne moraju da ih zarade ..UZELI su ih od nas bez da nas za to pitaju.
gaus gaus 13:35 02.10.2007

Prosinecki

Nije se se Prosinecki zaustavio na carapama "Udarnik" - naime, on je svojom sjajnom glumom ulepsao i ovu reklamu za Renault


Na na na na na na na na
Robert Prosinecki, Robert Prosinecki, Robert Prosinecki...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:38 02.10.2007

Re: Prosinecki

fenomenalno:)))
Dax Dax 14:35 02.10.2007

Re: Prosinecki

Jel' ova muzika iza "Lepa nasa" ? .Ne mogu da je uklopim u reklamu.
ivana23 ivana23 16:42 02.10.2007

Re: Prosinecki

Dax
Jel' ova muzika iza "Lepa nasa" ? .Ne mogu da je uklopim u reklamu.

Uzicko kolo ( nema veze s ovom reklamom). To je iz vremena dok je igrao za Zvezdu.
oldtajmer oldtajmer 16:46 02.10.2007

Re: Prosinecki

NIkad necu zaboraviti mog ortaka Miska, pokoj mu dusi nije vise s nama, kada je video tu reklamu, Robija u carapama, kaze "e, a smrdi doovde!" :)))
fixer fixer 16:04 02.10.2007

tv sucks:.

Time Bandit Time Bandit 16:50 02.10.2007

Smiri se Dule,

to je sve tako normalno, normalan jedan proces za sredinu u kojoj se odvija.
Uz "lakmus novinarstvo", gde ubedljivo vodi "Puscanik", imas i drugu stranu "prostackog novinarstva".
Uzgred, ne sekiraj se za Gargamela previse, mnogima je porastao nos od toga...
Sloven Sloven 20:11 02.10.2007

B-92 drugi program

Vreme je da devedeset dvojka podeli svoj program na prvi i drugi kanal. Prvi neka bude za velike bratove, a drugi za one poput Duleta.
Na radiju takođe, prvi program za Brakusa i moju kravicu, drugi za Peščanik....

Neke stvari jednostavno ne mogu više pod jedan krov.
Doc at the radar station Doc at the radar station 20:16 02.10.2007

Fleka

Dule, zelim da ti se zahvalim sto si spomenuo Fleku. Zasluzio je hommage koji je, cini mi se, u potpunosti izostao. S tim u vezi, vec duze vreme se pitam kada ce ljudi koji su ga jako dobro poznavali odluciti da iz arhive iskopaju stare snimke ”Sismis radija” i repriziraju ih nezahvalnom auditorijumu koji se odvikao od toga da ga neko uhvati za uvo i odvuce pravo pred ogledalo da se (p)ogleda i vidi koliko mu je lose.

Zaista mi se cini da nikada ne bi imalo vise smisla nego sada saslusati sta je to Fleka pokusavao da kaze. Ali, izgleda da je sa TrotoArtom i forama iz tetrapaka gotovo. Nema vise frekvencije na kojoj to moze da se praktikuje.

Novo vreme, novi androidi???
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 20:46 02.10.2007

Re: Fleka

"Ljudi su ovde na los način odlučili
da prevazidju postojece raspoloženje
i opšte okolnosti kroz pasivnost.
To ce pre ili posle biti prepoznato
kao pogrešan nacin,metod...pristup"
FLEKA


Stalker Stalker 20:55 02.10.2007

Re: Fleka

Glafonja, mogao bi da napises nesto o Fleki. Pusti bre prepucavanje sa BOL, vidis da joj je danas "los" dan. Ma ona je ok.
Realno, B92 vremenom menja svoj stil. Ne vidim nista lose u tome. Naprotiv... BB je slazem se, splacina, ali nju gutaju milioni. Gde bi nam kraj bio da su se pre nekoliko godina tako gutali i mnogo bitniji programi B92 . Dobro je da raste gledanost, pa makar ona bila i preko BB.
Spiridon Spiridon 22:05 02.10.2007

Ozbiljne teme

Pusti bre prepucavanje sa BOL, vidis da joj je danas "los" dan. Ma ona je ok.


Hebiga, sto je mnogo mnogo je.

Dule, imam utisak da ponekada potezes teme i donosis zakljucke pomalo ishitreno. Takve stvari se lako napadaju, a tesko brane pa posle ispadas (ne ti konkretno) glup u drustvu.

Moras malo da se ugledas na Gorana Miletica i to kako se pokrece ozbiljna tema i brane licni stavovi:

Evo kako se to radi:

http://blog.b92.net/arhiva/node/4616

Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:38 02.10.2007

Re: Ozbiljne teme

Spiridone, ja ne znam sta je Vama licno, a i jos nekolicini blogera nejasno? Zasto Vi uopste shvatate ovaj Blog ozbiljno. Ne ovaj moj konkretno, nego ceo Blog u celini. Zezamo se, pricamo, nekada se volimo, nekada ne. Super je interakcija izmedju autora i komentatora, ali ja uopste ne kapiram ljude koji shvataju ovo kao ozbiljnu sljaku. Pa ja ozbiljne stvari radim za novac, ovo je sve besplatno i dobrovoljno. Ja blogove pisem kao sto govorim. Nekada impulsivno, nekada stalozeno, kako mi dodje. Ako neko hoce da cita, neka cita. Ako nece, ima i drugih autora. Imate opcije najcitaniji blogovi pa po tome mozete da se rukovodite koga ljudi citaju a ko ovde tavori u svom beznadju. Takvi se najvise trude da odglume konciznost i racionalnost u stavovima a ustvari su samo dosadni. Ne volim neiskrenost, ne volim licemerje. Blogovi su licni dozivljaji, i tako treba i da se citaju. Svako ko ovaj Blog koristi za politicki aktivizam je promasio mesto. Ovde je barem koliko ja primecujem potpuno drugacija atmosfera. Politicka korektnost je dosadna i bezdusna. Ako neko zeli da prica u rukavicama neka ide i neka drzi govore u parku ili na trgu. Kako ljudi ne shvataju elementarnu stvar. Dosada i tupavost su nas i doveli u stanje kolektivne shizofrenije, kada neko pise ili govori jedno a u istom tom trenutku radi drugo.
Atomski mrav Atomski mrav 07:02 04.10.2007

Re: Ozbiljne teme

Svako ko ovaj Blog koristi za politicki aktivizam je promasio mesto.

Aferim, Dule.
Doc at the radar station Doc at the radar station 20:58 02.10.2007

Fleka

"Drugovi i drugarice, ne dopustimo da nas zavedu pomodni pesimizam, dekadentni trend nihilizma, beznađa i strepnje koji na pragu 1984. potresaju ceo svet. Podsećamo vas na specifičnosti našeg razvoja i puta u budućnost koji su bezbroj puta dosad pokazali da smo mi nešto posebno i drugo... Zato drugovi, hrabro sa osmehom na usnama! Uđimo u 1984. s parolom:

NIŠTA NAS NIJE IZNENADILO."

Tako je pisao Fleka o 1984
Radojicic Radojicic 22:40 02.10.2007

Magnificent

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:46 02.10.2007

Re: Magnificent

hehh....dobro poznat zvuk....
Radojicic Radojicic 23:26 02.10.2007

Re: Magnificent

ugly ugly 07:48 03.10.2007

Oklen?

De bre nadje pokojnog Jocu? A ovo je napred valjda lepa Vanja? Daj jos malo ovih fotki...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 11:20 03.10.2007

Re: Oklen?



margos margos 19:52 03.10.2007

Re: Oklen?

Dule Nedeljković

Je l ovo Vd na poslednjoj fotografiji?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 07:50 04.10.2007

Re: Oklen?

Vd
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 16:00 03.10.2007

RAZNE IGRARIJE

Kosovo je postala vrlo osetljiva tema na ovim prostorima od 1999.godine. Da sam u mogućnosti, pitao bih "pametne"
teoretičare iz VB-a koji su potegli to pitanje šta će da rade ako se situacija sa Kosovom završi nepovoljno za Srbiju i postane nezavisno kao što su Ameri i Albanci naumili? Da se razumemo, cenjeni blogeri, ni meni se ne sviđaju dešavanja oko Kosova niti što hoće da ga izdvoje iz Srbije, ali ono je izgubljeno potpisivanjem kumanovskog sporazuma 10 juna 1999.godine. Grozno je misliti na to.
mariopan mariopan 16:43 03.10.2007

Re: RAZNE IGRARIJE

Kosovo nije izgubljeno...mada si u pravu da su zapeli i da hoce da ga otmu....Da je izgubljeno ili njihovo vec bi ga uzeli...ne bi nas ni pitali. Ali ne mogu da tu otimacinu prodenu kroz medjunarodno pravo...dokle ne zna se...pa sada traze od nas da se sami sa tim slozimo ..kakogod bilo i za to sluze razne isjave tipa GOTOVO JE. Grozno jeste ali nije gotovo.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 18:30 03.10.2007

Re: RAZNE IGRARIJE

mariopan
Kosovo nije izgubljeno...mada si u pravu da su zapeli i da hoce da ga otmu....Da je izgubljeno ili njihovo vec bi ga uzeli...ne bi nas ni pitali. Ali ne mogu da tu otimacinu prodenu kroz medjunarodno pravo...dokle ne zna se...pa sada traze od nas da se sami sa tim slozimo ..kakogod bilo i za to sluze razne isjave tipa GOTOVO JE. Grozno jeste ali nije gotovo.

I to što kažeš. Što kažu stari Rimljani: "ANTE VICTORIAM NE CANAS TRIUMPHUM"(PRVO SKOČI PA RECI HOP).
Najbolje je da sačekamo da vidimo šta će biti posle 10. decembra kad se završe pregovori, pa tad da vidimo kakve će reakcije biti što god da se desi.
mariopan mariopan 18:35 04.10.2007

Re: RAZNE IGRARIJE

I ja kazem da sacekamo pa da vidimo. Kao sto vidite od nas ne zavisi nista ...mogu da kazu i gotovo je i nije gotovo. Sacekajmo..pa videcemo. Pozz))0
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 19:18 04.10.2007

Re: RAZNE IGRARIJE

mariopan
I ja kazem da sacekamo pa da vidimo. Kao sto vidite od nas ne zavisi nista ...mogu da kazu i gotovo je i nije gotovo. Sacekajmo..pa videcemo. Pozz))0

Ok. Super da smo se oko nečeg složili. Pozz!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:35 03.10.2007

KOSANE ODLAZI

KOSANE ODLAZI

Burek je de facto pita sa mesom. Tzv "pekarski" burek je posebna kategorija.

KOSANE ODLAZI
ZokiZoki ZokiZoki 23:54 03.10.2007

W A L K O N T H E W I L D S I D E

strava strava 23:55 03.10.2007

Televizija

Televizija uglavnom i služi za zaglupljivanje ljudi ali i za pravljenje novca. Zbog toga je i imamo.
Ana Grawara Ana Grawara 18:08 09.10.2007

Pre i posle intervencije

Ukucani koji su u konfliktu sa Burekom( a ima ih bogami dosta) nikako da se preispitaju zasto je takva situacija sa Burekom i sta to navodi 12 ukucana da se obruse na jednog. Ono sto jako malo ko od njih zeli i uopste moze da prizna jeste sama cinjenica da je Burek osoba koja nije iz njihovog sveta i saznanje kao najveci poraz da Burek ipak ostaje u kuci zbog glasova publike. U redu je imati visoko misljenje o sebi ali nije u redu imati nisko misljenje o drugima pogotovo kad ih poznajete par dana. Takodje se javlja i onaj sindrom nesigurnosti koji svko od ukucana prikriva agresijom i stavom ja sam najpametniji a pogotvo sam pametniji od Bureka. Ko je uopste BUREK? Samim tim sto nije fensi , nije osnivac nikakvih liga kondoma , nije kockar i sarlatan nema novaca, nego je svoj ocito da kod publike izaziva naklonost. A sto se tice cinjenice da li je BUREK folirant ili ne vreme ce pokazati. Nema nikakve veze odakle je pa da mu se na osnovu toga prikacinje da je favorit. Sve u svemu decko je ok ali mi izgleda nismo navikli na normalne!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana