- Naslovna
- B92
- Aleksandar Stojanović
- Aleksandar Vasović
- Aleksandra Mitrovic
- Ana Sofrenović
- Avram Goldmann
- Biljana Cincarević
- Biljana Srbljanović
- Božidar Đelić
- Bojana Maljević
- Branislav Kovačević Cole
- Čedomir Antić
- Đorđe Bobić
- Dejan Švajner
- Dejan Bizinger
- Dejan Restak
- Dejan Stanković
- Dule Nedeljković
- Everest 2007
- Gistro FM
- Goran Marković
- Goran Miletić
- Gordan Kičić
- Gorica Nešović
- Igor Brakus
- Ivana Konstantinović
- Ivan Marović
- Jasmina Tešanović
- Jelena Krajšić
- Jelena Milić
- Jelica Greganović
- Maja Kuruc
- Marčelo
- Marin Milosavljević
- Marko Vidojković
- Mića Marković
- Milan Lukić
- Milan M. Ćirković
- Milan Novković
- Milan Obradović
- Milica Đilas
- Miljenko Dereta
- Miloš Šaranović
- Mjehur
- Nebojša Milenković
- Nebojša Spaić
- Neven Anđelić
- Nikola Vitas
- Nune Popović
- Olga Medenica
- Olivera Vujnović
- Oto Oltvanji
- Queeria
- Rade Rakočević
- Radmila Hrnjak
- Radovan Nastić
- Ruža Ćirković
- Saša Radulović
- Sanja Perić
- Srđan Fuchs
- Srđan Kusovac
- Tamara Skrozza
- Tanja Jakobi
- Tatjana Momčilović
- Tena Štivičić
- Terorizam
- Veljko Popović
- Vesna Knežević Ćosić
- Vikipedija
- Vladan Aleksić
- World News
- Željka Buturović
- Željko Mirković
- Biografije
Obican narod i Rados Ljusic
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 10:17)
OBICAN NAROD I RADOS LJUSIC
Nedeljni broj "Politike" od 22.10.2006.godine, a na strani 6 objavljuje nekolike stavove o novom Ustavu..Medju njima se nasao i profesor Rados Ljusic, koji izmedju ostaloga, komentarise i nedostatke u javnoj raspravi:
" Cista farsa....obican svet nije u stanju da raspravlja o tako slozenim ustavnim normama..." kazze umni, demokratski raspolozzeni prof dr Rados Ljusic!!!
Sta reci? Kakav komentar zasluzije ovako izrecen stav? Sta podrazumeva ugledni profesor pod "obicnom svetom"..iste one od kojih ocekuje da masovno izadju da podrzze nessto o cemu nisu u stanju da raspravljaju?
Sta se krije iza ovog stava?
Da ce se sutra mozda i o svim drugim stvarima odlucivati u najuzzem krugu Kostunicinih sledbenika koji su jedini, bogomdani, da sve razumeju, sve znaju...Ako ONI , sa tekstom Ustava, nisu upoznali poslanike, potpredsednika Vlade, ministra spoljnih poslova (oni su to kasnije shvatili, ipak!)...pa ni "obican narod"....sta ce ostati za nas obicne smrtnike? Da ponovo sagnemo glavu...?
Sve mi to nekako lici na neke 90/te proslog veka ili mozda...na nesto jos strasnije:
SERBIA UBER ALLES !!!
Mozzda Vi imate neki komentar....ja nemam, osim jedne reci:
BOJKOT, ne samo Ustavu, nego i onima koji bespogovorno podrzavaju nesto, sto i ne mogu da razumeju...kako rece vrli profesor!
Branislav Kovacevic / Cole
Kragujevac, 23.10.2006.god.
Kako mali Perica zamishlja .........
shkomi (23 Oktobar, 2006 - 10:29)
obican svet nije u stanju da raspravlja o tako slozenim ustavnim normama
A kako je onda u stanju obican svet da odlucuje o tako slozenim stvarima. Iako ovaj ustav ima i nekih dobrih strana(zemljiste u privatnom vlasnistvu), zbog kamena koji su nam okacili o vrat, preambulom, i maglovitom odnosu domaceg i medjunarodnog sudstva (malte ne saradnja sa Hagom je nasa dobra volja, a ne obaveza) zbog kompromisa sustine i koncepcije sa dnevnopolitickim interesima ovaj referendum mene nece videti
»
Sve ste rekli...
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 12:21)
Branislav Kovacevic Cole
TAKO JE !
B O J K O T !!!
BKC
»
Cudna zemlja
wk (23 Oktobar, 2006 - 10:48)
Zemlja u kojoj je lik kakav je Ljusic pita za bilo sta je u prilicno ozbiljnom problemu.
»
Mozda je Vas
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 12:22)
Branislav Kovacevic Cole
komentar najbolji....!Hvala!
BOJKOT!!!
BKC
»
Pa da!
No. 13 (23 Oktobar, 2006 - 10:57)
U pravu je covek. Nismo svi mi studirali ustavno pravo, da znamo sta tamo zapravo pise. Ovde se radi o tome da su oni i populisti i antipopulisti u isto vreme. Mislim da se to u teoriji liderstva zove drzavni paternalizam i tipican je za pre-demokratska drustva. Ispravite me ako gresim.
»
Svi komentari su
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 12:24)
Branislav Kovacevic Cole
OK....Nema potrebe da Vas ja ispravljam...
To ce vec uraditi Ljusic
BOJKOT
BKC
»
Jako je teško biti kulturan,
Daca (23 Oktobar, 2006 - 11:12)
pa stvarno ne sasuti bujicu ružnih reči. Mi smo u takvom ludilu da više i ne možete ništa normalno od tih ludaka da čujete. Po meni oni žive u totalno svom svetu i oni nemaju pojma šta se oko njih dešava, a pritom mrze sve napredno, mlado, pametno još ako tu ima neke vizije... Oni mrze sopstveni narod jer zato ga tako i nipodaštavaju i omalovažavaju, ali zaista mislim da ima ovde još po nekog normalnog koji će ih kazniti i bojkotovati sve što dolazi od njih. Jeste gledali raspravu tog Ljušića i Nikole Samardžića? Možda nema Zorana Djindjića, ali ima onih koji veruju i sprovode njegovu viziju i dokle god je takvih mislim da imamo još samo jednu šansu koju ne smemo da propustimo. Elem, narode pamet u glavu!
»
problem je kako
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 12:24)
Branislav Kovacevic Cole
njih dozvati pameti?
Hm..tesko!
BOJKOT
BKC
»
"Detinci, materice, oci. Radna sveska iz istorije
Biljana Srbljanović (23 Oktobar, 2006 - 11:20)
... za VII razred osnovne skole" autor Rados Ljusic.
Ima jos:
"Pranjani u državnim i popisnim knjigama" (Pozdrav za Miletu Prodanovica)
"Ljubavi srpskih vladara i političara",
"Karađorđevići", Izdavac Fondacija KARIC ,
"Srpske dinastije"
to je samo deo golemog opusa povjesnicara Radosa Ljusica, koja ga time izdvaja od obicnog sveta i preporucuje kao strucnjaka za ustavno pravo REPUBLIKE.
A da, i najvaznija preporuka: Rodnjen u Istoku, Metohija.
»
Quote:"Detinci, materice,
Jelena (23 Oktobar, 2006 - 11:56)
Quote:
"Detinci, materice, oci. Radna sveska iz istorije
ovo je strasno!
samo za dame i dobronamernu gospodu click here
»
STRASNO...UZAS...KATAKLIZMA...!!!
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 12:29)
Branislav Kovacevic Cole
I ZATO BOJKOT...DO NOVOG MODERNOG USTAVA
BKC
»
Mislim da je VII razred
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 12:27)
Branislav Kovacevic Cole
veliki uspeh R.LJ....trebalo bi ga vratiti u kolevku,. pa iz pocetka....mozda ima nade!!!
Mesto rodjenja...hm...No comment..daleko bi odmakli...
Poz.
BKC
PS> Bojkot...naravno
»
Šta ima veze gde je rođen !?
Jovilim (23 Oktobar, 2006 - 17:07)
Nema šanse da prikriješ svoj rasizam --- uvek nekako pronađe put !
»
Naravno da nema veze ni gde je rodjen
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 17:09)
Branislav Kovacevic Cole
a ni sve drugo osim onoga sto misli i radi...slazzem se!!!
BKC
»
Moram da dodam da mu je
Jasna Bogojević... (27 Oktobar, 2006 - 01:24)
Moram da dodam da mu je sestra živela tamo i da je bila svedok srpskog terora nad Albancima. O čemu je sama pričala doktoru Mići a on nama.
Onda suddenly izbi neka amnezija i kod bate i kod seke Ljušić.
»
Cula sam da su Ljusicevi
Jelena (15 Novembar, 2006 - 11:35)
Cula sam da su Ljusicevi bili Albanici, pre nego sto su se pokrstili i presli na srBsku stranu. Svasta se cuje po ovom beogradskom seocetu...
»
i da jeste i da nije
Branislav Kovač... (16 Novembar, 2006 - 11:36)
svejedno je...njegov problem, a i nas bogami sa njim, je nacin razmisljanja i delanja...
Poz
BKC
»
Ima li iritantnije persone od Ljušića?
dacha (23 Oktobar, 2006 - 11:32)
Radoš Ljušić, ideolog "Obraza", uvaženi profesor koji priča gramatički neispravno srpski jezik -- ima li išta iritantnije od njega????
»
iDEOLOG CEGA???
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 12:30)
Branislav Kovacevic Cole
Cega on mozze da bude ideolog????
Ma hajte!!!
BOJKOT..
BKC
»
Pa taj Obraz je vrlo
Jasna Bogojević... (27 Oktobar, 2006 - 01:28)
Pa taj Obraz je vrlo respektovan kod naših političara. I Koštunica je pisao u istoimenom časopisu 96. o nepravednom miru posle Dejtona, a nepravedan je za Srbe, jer su eto ostali tamo a nisu svi, kao što je ogromna želja bila, ostali zajedno.
Dobro da u preambulu nisu ubacili i tzv. RS.
A ubaciće, i samo kažu da će se novi ustav lako menjati.
»
Rados Ljusic vs. Dzon Stjuart Mils
Aleksandar Stosic (23 Oktobar, 2006 - 11:37)
To me je podsetilo na filozofske teorije Dzona Stjuarta Milsa, ali se ovde Ljusic pojavljuje kao njegov surogat. Dakle Mils koji u svom cuvenom delu "O slobodi" pise da ne mogu svi gradjani da imaju jednaka prava glasa, pa argumentuje cinjenicom da obrazovani ljudi znaju mnogo vise od neobrazovanih koji zapravo i nisu u stanju da odlucuju o pitanjima bitnih za buducnost drzave, pa on predlaze da se uradi svojevrsna gradacija glasova takva da bi intelektualne elite mogle imaju veci koeficijent glasova, u odnosu na neobrazovane. Tako bi, kaze Mils, drzava imala korist jer bi svako doprinosio najbolje u skladu sa svojim mogucnostima, i ne bi moglo da se dogodi da o krupnim pitanjima odlucuju nepismeni.
Da li to Rados misli da nas kolektivno ubaci u dzak neobrazovanih ili misli da je sam bog (koga on toliko fetisizira) pa da je ono sto on ) i njegova kamarila uradi)neupitno.
»
Palanački istoričar i političar vs. Mil
dacha (23 Oktobar, 2006 - 11:48)
Da, ali Mil ima svoju istorijsku i političku važnost, za razliku od Ljušića koji je jedan palanački istoričar i palanački političar, koga se, za koju godinu, niko neće sećati. Jedna nebitna persona, koja je konstelacijom političkih snaga postala bitna, a inače je jedan od onih ljudi o koje se čovek svakodnevno sapliće a da ih zapravo nikada ne primeti.
»
SVAKO POREDJENJE JE
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 12:34)
Branislav Kovacevic Cole
NEMOGUCCE,,,,MOZDA SA VOJOM...POMALO I LICE JEDAN NA DRUGOGA..ZAR NE...
BOJKOT, A STA DRUGO!
POZ
BKC
»
Kratka upadica,
nsarski (23 Oktobar, 2006 - 12:56)
Mil-a je na srpski prvi put preveo kralj Petar I.
»
hM CUDNA PARALELA
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 13:01)
Branislav Kovacevic Cole
ZAR NE!
POZ
BKC
»
iMA TAKVIH SLUCAJEVA
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 12:31)
Branislav Kovacevic Cole
KAO STO JE RADOS LJUSIC....NISAM SIGURAN DO KOG VEKA SEZZE NJEGOVA PAMET...NEGDE OKO SREDNJEG VEKA...VALJDA...NE ZNAM
PITAJTE GA?
BOJKOT
BKC
»
Vidi prethodne komentare
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 12:35)
Branislav Kovacevic Cole
da ne trosimo vreme i reci na DOTICNOG!!!
BOJKOT, NEGO STA!
BKC
»
Besramno
Kum Djole (23 Oktobar, 2006 - 15:42)
poređenje, zaista. Radoš Ljušić je za Milla ono što je Šormaz za Ruzvelta. Ne znam da li si ovim pokušao da ocrniš Ljušića ili obezvredniš Milla, u svakom slučaju, "On Liberty" = 1869, "Radoš Ljušić" = 2006. Mill 1869 = glasačko pravo za žene, Ljušić 2006 = svaka je žena prvo Srpkinja, onda majka, pa tek onda sve ostalo. Sledeći put razmisli dobro o kontekstu ovakvih paralela, da ne ispadneš gori od Ljušića:
"....John Stuart Mill’s proposal of granting greater voting power to those who are ‘mentally superior’ (roughly indicated, he contends, by occupational status) tilts the balance too far in favor of the more fortunate. Although, Mill’s objective is to augment the political influence of those who are more adept at identifying law and policy that will maximize overall happiness. In contrast to Rawls, it is not necessary that each and every individual benefit from the decisions that are reached. Mill’s argument rides on the questionable presumption that the more able citizens are also less likely to participate for their own gain."
»
Ja rekoh svako poredjenje sa Ljusicem
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 15:50)
Branislav Kovacevic Cole
je izvan pameti...ali je direktor Zavoda za udzbenike..doduse.kakav ministar prosvete, kakav predsednik Vlade...sve je adekvatno
poz
BKC
»
imala sam priliku da vidim
Jelena (23 Oktobar, 2006 - 11:48)
imala sam priliku da vidim g-dina ljusica kako cacka nokte na promociji knjige prosle godine u skupstini grada. sta li radi dok razmislja o ustavu?
BOJKOT!!!
samo za dame i dobronamernu gospodu click here
»
STA JE CACKAO?
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 12:37)
Branislav Kovacevic Cole
AH..DA...IMA TOGA KOD NJEGA...Sva je sreca da nam je on direktor Zavoda za izdavanje udzbenika...Uh sreca da su mi deca zavrsila....Tesko drugima....
BOJKOT...
BKC
»
ma kakva sreća
gorran (23 Oktobar, 2006 - 16:05)
Moj sin je iz te njihove "škole" izašao sa tako naopakim predstavama o istoriji, da sam morao godinu dana da prikupljam materijale, informacije, i da mu ih diskretno "stavljam na uvid", "slučajno zaboravljam unutar njegovog domašaja" da bih došao u fazu kad mogu ponovo da razgovaram sa rođenim detetom...
»
Upravo se o tome i radi
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 16:19)
Branislav Kovacevic Cole
ni Ustav nije bolji od istorije R LJ....naopako..jedno, naopako drugo...i jos nas ubedjuje da je to za nas koji ne razumemo bolje,...MORE...PRETERASE...Imali su dobrog ucitelja iu SM////Na nevidjeno tvrdim da je pomenuti R LJ bio na Gazimestanu sa Slobom...negde...
BKC
»
ne mogu da verujem
gorran (23 Oktobar, 2006 - 16:29)
Znate onaj vic o dva Crnogorca:
Kaže jedan: Ama, vidiš li ti, čoeče, kvare nam djecu, truju javno mnjenje, korumpiraju institucije! A mi - stojimo i gledamo?
A drugi kaže: Au, dobro si! Da sjedemo...
»
Muka mi je
Taska Dana (23 Oktobar, 2006 - 12:07)
jos mi je muka od Lojpura.....a tek ovaj.....
Koliko god da mi tesko pada ovaj momenat nas, koliko god da su zidovi jos visoki, meni nesto drago oko srca....Drago mi je sto vidim i cujem neke razumne, lepe ljude da govore ..da se cuju.
Jos grakcu odrtavele pticurine ...i neka ih...bolje ni ne znaju....sopstvena mizerija ce ih obeleziti zauvek. Sram ih bilo!
Stalo mi je do ove nase zemlje.
»
dA NAM NIJE STALO
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 12:39)
Branislav Kovacevic Cole
DA NAM ZEMLJA BUDE DRUGACIJA...VEC BI BILI U KANADI, AUSTRALIJI....
BOJKOT
BKC
PS...Ima nas odrtavelih pticurina...i sa druge strane///
poz
bkc
»
DRUGACIJA,,,BOLJA
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 13:02)
Branislav Kovacevic Cole
MODERNIJA
POZ.
BKC
»
Bolja
Taska Dana (23 Oktobar, 2006 - 13:18)
Zato sto ima boljih, drugacijih, modernijih ljudi!!!
Za zdravu Srbiju!
»
Dacho, potpuno si u pravu,
Aleksandar Stosic (23 Oktobar, 2006 - 12:16)
Dacho, potpuno si u pravu, Ljusic me je samo podsetio na tu Milsovu teoriju, pa sam pomislio koliko je ovaj nas opskuran i koliko je usao odelu modernog inkvizatora. Secam se kako sa prezirom gledao Marka Vidojkovica pre otprilike godinu dana na jednoj TV stanici, kada je Marko rekao da ga Kosovo ne interesuje. Ponasao se kao da mu je opsovao citavu familiju.
»
SERBIA UBER ALLES, a zasto da ne?
Android (23 Oktobar, 2006 - 12:34)
Iako lik i delo prof.Ljušića ne poznajem ni najmanje, osim preko maloumnih nastupa na raznoraznim TV zamkama, klopkama i stupicama, nemislim da je išta što je citirano u blogu neispravno ili netačno.
Prvo ustav je napisan tako da i onaj koji je stručan za ustavno pravo (ja ne) ne može baš da ga u potpunosti razume (više puta pročitao, objavljeno u dnevnim novinama), tako da se sa Ljušom u potpunosti slažem da ga narod(?!) ne razume.
Drugo, narod mnogo i zabole za ustav, taman i da ga razume, jer je svestan da će ustav ionako posle nezavisnosti Kosova biti izmenjen (a bogami i pogažen).
Treće, šta je to javna rasprava, jel to neka obavezujuća forma, jel neko ikad učestvovao u javnim raspravama? To je tekovina samoupravnog socijalizma na koju se sada pozivaju svi koji ne izlaze na izbore i ne glasaju ni za koga osim za samog sebe (ali ih mrzi i da se kandiduju), pa Srbine i ostali gradjani Srbije, marš na izbore, pa nećete imati potrebu za javnom raspravom.
I da završim: SERBIA UBER ALLES, a zasto da ne?
-------------------------------------------------------
An ANDROID is a robot made to resemble a human, usually both in appearance and behavior...
»
Javna rasprava
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 12:42)
Branislav Kovacevic Cole
i procedura nisu nikakve tekovine samoupravnog socijalizma....elem...sama cinjenica da KAZETE MARSH NA IZBORE...vec dovoljno objasnnjava.,,,sta dalje...
UBER ALLES...NADJITE..PO ISTORIJI...KAKO SE ZAVRSILO!?
Eh..daleko smo od demokratije....ali...polako
BKC
BOJKOT....NISTA DRUGO!
BKC
»
UBER ALLES ili Kako se završilo...
Android (23 Oktobar, 2006 - 13:07)
Marš na izbore je više parola nego stav, u skladu sa pojašnjenjem pojma 'javna rasprava' (inače me taj pojam nedoljivo podseća na kupleraj, ali...)
Iznad svega (mislim da uber alles upravo to i znači) mislim da je cilj ostvaren, Nemačka je danas gospodar Evrope, životni prostor (Lebensraum) se pomera ka istoku (kancelarka ne diže glas protiv oligarha, što god da ovaj učini)...Nastavljanjem tumačenja pobede ili poraza, bojim se da ću upasti u klopku da me proglase za nacistu, radikala...
Dali je skupo plaćeno mesto iznad svega? Zasigurno DA.
Dali Srbija treba biti iznad svega? Zasigurno DA.
Dali treba uroniti u nacizam zbog toga? Zasigurno NE.
Vaša isključivost Bojkot, Bojkot, Bojkot, je upravo ono što je temelj fašizma, nacizma, komunizma, samo nametanje bilo čega je neki UPIŠIPOŽELJI-izam.
-------------------------------------------------------
An ANDROID is a robot made to resemble a human, usually both in appearance and behavior...
»
Postoji samo jedna mala
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 14:47)
Branislav Kovacevic Cole
razlika...Mi za nas stav ne koristimo sredstva drzavnog terora, poput RTS, ministarsyava sile, finansija i sl..Primer Dinkica, koji uprkos cinjenici da je u ostavci (a zakon jasno kazze sta radi ministar u ostavci...sigurno ne otvara fabrike, ne pravi drumove i sl...)..Dakle Vi slobodno sami, ispred ...izam stavite sta je to...
Mi smo pravili ustav i tada su u radu ucestvovali NGO/i, sindikati,pojedinci, venecijanska komisija, sednoice bile javne/...i sl...
Mala razlika , zar ne!?
BKC
»
Možda je odgovor malo off zbog vremena, ali...
Android (24 Oktobar, 2006 - 07:46)
Poštovani Cole,
Ko ste to Mi?
Jeste li Vi oni što sto ste hteli biti sultan umesto sultana (tzv. Iznogood-i)?
Ili ste Vi oni što misle da je jednom osvojeno mesto potpredsednika republičke vlade, postaje trajno opredelenje u profesionalnom životu, malte ne ukinuto prirodno pravo?
Ili ste Vi oni što niste obavešteni?
Ili ste Vi oni što smatraju da je normalno da se državnim helikopterom ide na partijske uranke?
Ili ste Vi oni što ste ni krivi ni dužni postali VD predsednika Srbije, kako bi ćarnuli mali kreditić za pasivne krajeve?
Ili ste Vi oni što su za 2000 Eura skidali poternice iz kabineta ministra pravde?
Ili ste Vi oni što smatraju da samim time što im je predak bio predsidnik vlade ili ministar, samim time i oni to prirodno pravo poseduju?
Ili ste Vi oni što kotrljaju R u besmislenim retoričkim, patviotski, tivadama?
Ili ste Vi oni što se ne saginju?
Ili što reče Ilija Čvorović,
Ko ste Vi, ustvari?
-------------------------------------------------------
An ANDROID is a robot made to resemble a human, usually both in appearance and behavior...
»
Razumem Vasa pitanja
Branislav Kovač... (24 Oktobar, 2006 - 11:07)
Branislav Kovacevic Cole
i nimalo me ne doticu ni ona kao ni odgovori...ali hajde redom...i konkretno.
- Kad kazem MI (Misleci na Ustavnu komisiju DOS/a otuda MI)
-Niti sam bio sultan, niti sam prihvatio mesto potpredsednika Vlade, a mpogao sam po Koalicionom sporazumu...nisam bio ni u bilo kom upravnom odboru, pa nisam imao ni bilo koje druge prihode, izvan skupstinskih, koji su u to vreme, mog mandata, bili na nivou prosecne cinovnicke plate u bilo kojoj skupstini opstine (sto se takodje da proveriti...i konkretan iznos je bio 24.500)
- Posto nisam prihvatio, a mogao da budem potpredsednik Vlade...onda ni Vase pitanje ne vazzi, bar za mene...
- Sebe smatram relativno obavewstenim covekom...pogresna adresa
- Nikada nisam leteo helikopterom...jesam avionom, ali o svom trosku, osim par zvanicnih poseta...kada sam leteo o "necijem" trosku...ali ne cak ni Srbije!
- Opet nisam taj
- Bio sam za Sablju do kraja....sta to znaci, nemojte pitati mene
- Otac mi je bio glumac, prvak KG Teatra, a majka cinovnica...deda i baba seljaci//i tako redom...Niko mi u porodici nije ziveo od politike..NIKADA!
- ZAHVALJUJUCI OCEVOJ PROFESIJI, HVALA BOGU, SVI U KUCI GOVORIMO PRISTOJNo
- IMAM DISKUS, pa se zaista tesko savijam....metaforicno i fizicki
Sve ste ovo mogli, ako ste zeleli, da saznate i u mojoj biografiji, ali da pokazem i da nisam lenj..
A kad ste javna licnost i javno saopstavate stavove pa i biografske podatke, sve m,ozete proveriti pa i u duhu Ilije i brata mu Cvorovica
BKC
»
"Ilije i brata mu Cvorovica..."
Nesh (24 Oktobar, 2006 - 11:15)
"Ilije i brata mu Cvorovica..."
DJURO!!!A posle ce nam "oprostiti sto nas je tukao"!
...:-)
»
Pravo
wk (23 Oktobar, 2006 - 12:52)
Kada nekog optuze, u sudu mu se procita optuznica. Cak i kada taj optuzeni nije pravnik.
Jer kada coveku procitaju optuznicu, on moze da uradi razne stvari. Na primer, da procita neku knjigu i da se obavesti bolje. Da pita druge ljude koji su bili optuzeni za isto delo sta im se desilo. Moze da ode i da trazi strucnu pomoc, odnosno advokata.
Ne ocekujem da mene licno pitaju kako bi trebalo da glase pojedini clanovi ustava, iako sam siguran da ustav koji bih ja napisao bio bolji od ovog. Ali ocekujem da pitaju nekog ko jeste strucan. Ili mozda zaista su Toma Nikolic, Boris Tadic i Vojislav Kostunica tri najstrucnija Srbina po pitanju ustavnog prava?
Takodje, kada se predlog sastavi ocekujem da mi se da za svaki clan da jasno objasnjenje zasto je on takav a ne nekako drugaciji i koje su bile alteranative i zasto su odbijene. Ne smatram prihvatljivim da mi se umesno objasnjenja da parola "glasajte za novi ustav za dobro Srbije". Ja pretpostavljam da bi svaka vlast trebalo da radi za dobro Srbije, pa i ova; konkretno me ovde interesuju detalji na koji nacin ovaj potencijalni ustav unapredjuje Srbiju.
Na primer, zasto Ustav ima u sebi klauzulu cija je Srbija. Kakve to pravne posledice ima? Da tamo pise npr. "Srbija je zemlja Marsovaca" kakve bi to promene cinilo? Ako to ne cini nikakve posledice kao sto mnogi tvrde, zasto to stoji kao clan ustava? Zasto se ustav bavi uopste temama kojima se bavi, a zasto se ne bavi nekim drugim.
Mislim da bi javna rasprava koristila da se takve stvari saznaju.
»
hVALA NA DOPUNAMA
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 13:03)
Branislav Kovacevic Cole
NEMAM ZELJU DA TROSIM RECI NA R LJ
POZ
BKC
»
Možda nisu svi stručnjaci
Atomski mrav (23 Oktobar, 2006 - 12:38)
Možda nisu svi stručnjaci za ustavno pravo ali 64 stranice teksta retkog proreda i nije tako obimno štivo... prema tome, glupo je o tekstu novog Ustava govoriti kao o Bibliji (po sistemu, ljudski um je suviše ograničen da bi spoznao puteve Gospodnje).
**Take your place in history and prey you don't repeat it**
»
UOPSTE NIJE POTREBNO DA BUDETE
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 12:44)
Branislav Kovacevic Cole
STRUCNJAK ZA USTAVNO PRAVO...DA BI RAZUMELI USTAV ILI BAR NJEGOVE DELOVE...JAVNA RASPRAVA I TREBA DA TU TAKO "TESKU MATERIJU" PRIBLIZZI ONOME KO NESTO NIJE RAZUMEO....UOSTALOM KAKO CETE GLASATI ZA NESTO STO NE ZNATE GDE VAS VODI...
???
ZATO BOJKOT
BKC
»
Bojkotirao - Nebojkotirao isto ti se 'valta! :-(
Android (23 Oktobar, 2006 - 12:52)
-------------------------------------------------------
An ANDROID is a robot made to resemble a human, usually both in appearance and behavior...
»
Biblija je lakše štivo :-)
Android (23 Oktobar, 2006 - 12:45)
Nije stvar u obimu, nego u sadržaju, a on je dnevopolitički i bedan.
-------------------------------------------------------
An ANDROID is a robot made to resemble a human, usually both in appearance and behavior...
»
Nisam mislio na obim Biblije
Atomski mrav (23 Oktobar, 2006 - 13:34)
Nisam mislio na obim Biblije već upravo na sadržaj... čemu bi služili popovi (i ostale vrste sveštenika u ostalim vrstama religija) ako bi svako mogao da čita Bibliju poput slikovnice? Samo hoću da kažem da predlog Ustava nije toliko kriptičan i zamršen kao što ova Ljušina Orlušina kaže, a oni delovi koji jesu "legal mumbo - jumbo" bi mogli biti pojašnjeni putem javne rasprave... ALI, samo pod uslovom da ta objašnjenja pružaju pravi i, koliko - toliko, objektivni stručnjaci A NE naši političari.
**Take your place in history and prey you don't repeat it**
»
ali biblija se i cita lako, poput slikovnice
Biljana Srbljanović (23 Oktobar, 2006 - 14:00)
u tome je i njena draz. nikome tu nije potreban posrednik da bi protumacio sta tu pise, pa nije je bog licno pisao. uostalom, pitaj protestnte da li im treba posrednik.
evropski ustav je na referendumu u francuskoj propao upravo zato sto nije mogao da istrpi poredjenje sa neobicno jezgrovitim i kratkim francuskim ustavom. americki je tako jasan da stoji ispisan na zidovima aerodroma, kao mural, da doceka goste iz inostranstva.
ustav je bolji sto je jezgrovitiji i svi su ljudi pozvani da ga razumeju bez posrednika i bez tumaca.
javna rasprava podrazumeva kosultacije strucnjaka za tu oblast, a iz svih sfera i sa svih politickih nijansi javnoga zivota.
ljusic se hrani na srpskoj istoriji kneza milosa i vozda karadjordja, gde je ustav bio ono sto vladar opsuje raji, a javna rasprava sekira pod grkljan, mucki i na spavanju.
»
O ustavu sve najbolje :-))
Android (23 Oktobar, 2006 - 14:17)
Da, američki ustav je nesavršeno savršenstvo kojem bi ja lično težio kada bi donosio ustav. Jer ga doživljavam kao naš međusobni dogovor na jednoj teritoriji, koji poveravamo državi (vladi) da ga sprovodi. Znači treba biti napisan da ga ceo svet razume...
Pošto je ovaj ustav, koji ćemo hteli mi to ili ne u svakom slučaju izglasati, takav kakav je...o njemu kao i o pokojniku...
Zato svi učestvujte u novom, samo na javnom servisu Srbije, reality show: 49 sati ustav!!!
-------------------------------------------------------
An ANDROID is a robot made to resemble a human, usually both in appearance and behavior...
»
Bas tako....Veliki brat
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 14:55)
Branislav Kovacevic Cole
i na RTS/u..jer to nije javni servis....Sta to bese radio difuzni savet??
BKC
»
Pa sad... da se čita baš
Atomski mrav (23 Oktobar, 2006 - 14:19)
Pa sad... da se čita baš poput slikovnice, ne bih rekao. A da je svako može protumačiti na svoj način, tu se slažem. Nažalost, i pogrešno. Zašto je američki Ustav tako jasan? Zato što je pisan u 18. veku (ispravite me ako grešim) a tada nije bilo toliko pravnika da svemu daju izgled "legal mumbo-jumbo". Danas su drugi dani... Inače, o Ustavu se i ovde (na blogu) dosta raspravljalo, u svakom slučaju to je više nego poželjno. Ali kada bi bila neka javna tribina (možda direktno na TV), reč bi opet uzeli pravnici, profesori, napravili bi od toga opet nauku, pisci bi otišli u svet metafora a političari u dvoboj međusobnih optuživanja i uvreda. Običan čovek bi se verovatno zgadio nad tim. Kao što se verovatno svi ovde gade ove Ljušine Orlušine. Kako organizovati javnu raspravu a da nema takvih persona? A da onda ne bude jednostrana? Što se tiče referenduma za evropski Ustav u Francuskoj, nešto mislim da, pored nerazumevanja istog, Francuzi inače nisu baš radi da predaju deo svoje suverenosti nekakvim zajedničkim evropskim organima. Kao što će i ovaj naš Ustav biti prihvaćen iako nije bilo prave javne rasprave. Zbog svega navedenog, mislim da javna rasprava nije preskočena iz straha da će narod shvatiti kako predlog Ustava loš pa neće glasati na referendumu za njega, već se najjačim strankama u Srbiji žuri da donesu Ustav, svaka iz svojih razloga.
**Take your place in history and prey you don't repeat it**
»
Ustav nije samo
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 14:59)
Branislav Kovacevic Cole
pravvo...nego i sto sta drugo...dakle nisu samo pravnci pozvani da o njemu govore i tumace ga...gde su ekonomisti..na primer...ili je kod nas ekonomija, ko zna koji put skrenuta na sporedni kolosek...U tome i jeste tragedija...da ne govorim o drugim aspektima...
Francuzima je lako...da se "poigravaju " sa evropskim ustavom.....iz ovih ili onih razloga...Mi smo se vratili na period pre Berlinskog kongresa..zahvaljujuci srednjevekovnim fanaticima, koji od modernog drustva znaju samo sta je KESH!
bkc
»
Milos je bio demokrata za Ljusica
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 14:54)
Branislav Kovacevic Cole
& Kostunicu...On je znao da ce mu to sve smetati u sprovodjenju vlasti,ali je ipak pristao na Ustav, makar na 30 dana, pustio nesrecenog Joakima da napravi Teatar,,,pokrenuo organizovano opismenjavanje (skolstvo)...dozvolio Prve srbske novine....Elem u Karadjpordjevica toga nema bas previse...sto ne znaci da treba plakati za Milosem...naravno!
Poz.
BKC
»
Quote:americki je tako jasan
antioksidant (24 Oktobar, 2006 - 13:32)
Quote:
americki je tako jasan da stoji ispisan na zidovima aerodroma, kao mural, da doceka goste iz inostranstva.
Svidja mi se ovo. Voleo bih da i mi u Srbiji imamo neki kratak i jasan dokument koji odslikava takve nase stavove (stanovnika Srbije sto kaze Lj Zivkov) koji predstavljaju pravu pozivnicu celom svetu da dodje kod nas. I bilo bi lepo da ga onda ispisujemo na nasim granicama.
Hvala na ovoj informaciji.
antioksidant(protiv slobodnih radikala)
»
Pravi strucnjaci
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 14:51)
Branislav Kovacevic Cole
su u ovom slucaju Ljusic, V.Kostunica (koji je lepo primao Titovu platu i lagano ga da se ne cuje kritikovao), pa njegov kum K.Cavoski..kazzu zlobnici 19 x udarnik na Radnim akcijama kod Tita,,pa zatim V.Seselj ili njegovi T.Nikolic & A Vucic...da ne spominjem 68/osmase Vuka i Vucelu...Hm..kakva cudna kombinacija...od kad li datira?
itd...
BKC
»
Rados Ljusic
Nikola Krstic (23 Oktobar, 2006 - 14:00)
Gledao sam jednu emisiju u kojoj je ucestvovao pomenuti gospodin.Tema je bila Kosovo.Pricao je o tome da pregovori o statusu koji se vode u Becu,nisu slucajno zakazani bas tamo.Prema teoriji RLJ,Austrija nam se sveti zbog poraz 1918 i hoce "da na otme Kosovo iz nase duse".E sad kazite vi meni koji,normalan, profeosor prica ovakve gluposti ?!
»
Quote:E sad kazite vi meni
sonja k. (23 Oktobar, 2006 - 14:53)
Quote:
E sad kazite vi meni koji,normalan, profeosor prica ovakve gluposti ?!
najnormalniji srpski istoricari, na zalost
»
Mozda bi trebali
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 15:00)
Branislav Kovacevic Cole
da se vode u njegovom rodnom mestu....Bas bih voleo to da vidim...
BKC
PS > i da povede sa sobom Mihajlova, Bubala, Dinkica, Velju...& Samija kome jos nisu rekli da se SCG raspala, da se ne rastuzi covek.
»
pade mi napamet
nesha (23 Oktobar, 2006 - 14:21)
da su preambulu ubacili samo da bi dobili potreban odziv na referendumu.
Na koji drugi nacin bi animirali ovaj narod da uopste izadje?
Propodobni Kostunica je jedared ( sta bre jedared) obecao ustav svom JUTUTUTU.
I sta sad da radi kad mora da ispuni obecanje?
Ubaci preambulu i sveto im parce zemlje pa sta bude.
Rados Ljusic grrr - da li neko zna jel on dobija pare iz budzeta za ovakve izjave?
»
Dobija on novac iz
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 15:02)
Branislav Kovacevic Cole
budzeta i to visetruko....ZNA VOJA! KAd je mogao da placa vojsku Republike Srpske (zajedno sa Ljiljom Nedeljkovic/koja je malkice nestala iz javnosti), sto ne bi placao..ovu siccu!
»
rados kao lenjin
ms frogner (23 Oktobar, 2006 - 14:21)
ne znaju radnici sta je dobro za njih. ali tu je inteligencija da misli. ma strava!
»
Lenjin je bio faca
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 15:03)
Branislav Kovacevic Cole
za Ljusicca...imao je visoko celo!!!
BKC
»
u pravu si
ms frogner (23 Oktobar, 2006 - 15:19)
htela da kazem: to je taj komunisticki fazon: partija misli za sve nas:)
»
Razumeli smo se
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 15:52)
Branislav Kovacevic Cole
bez problema....rekoh u jednom odgovoru da je svako poredjenje Ljusica sa necim ili nekim ozbiljnim...nemogucce!
poz
BKc
»
не знам да ли је
ратазјајев (23 Oktobar, 2006 - 17:02)
не знам да ли је неко гледао некакав квиз за ђаке на ртс-у о познавању догађаја из првог српског устанка. водио га је ринге или раја из рингераја (уфи из шурдине небеске удице) a питања је састављао радош. несрећна деца су, вероватно из неке његове књиге, бубала историјске истине попут ког датума по јулијанском календару је одигран чувени бој на чокешини, да ли је био изјутра или у смирај дана, колико је момака у својој чети имао станоје главаш, којим путем су дахије пристигле на аду кале, где је вожд набављао џебану.. у све таквим неким будалаштинама се деца надметала. гадна њушка тај љушић.
»
Ostavlja tragove...
Branislav Kovač... (23 Oktobar, 2006 - 17:11)
Branislav Kovacevic Cole
"Putujuce pozoriste Sopalovic"....ima jedan sto ostavljha tragove!
BKC
»
Gosn Branislave
Nikola Krstic (23 Oktobar, 2006 - 18:47)
Izbrisite vase ime koje se pojavljuje kao pocetak svakog posta.Hvala.
»
Molim Vas da mi
Branislav Kovač... (24 Oktobar, 2006 - 11:11)
Branislav Kovacevic Cole
u tom delu pomognete...jer sam ja, osim pisanja....comp.laik.
Dakle kako se to brise...takodje ne znam kako se preuzimaju "citati" kada hocete da nesto komentarisete...ako imate jos neko uputstvo ..bicu Vam zahvalan..
Zaista ne znam puno o tome, pa Vam se zahvaljujem i na primedbi koja je korektna
POZ.
BKC
»
e, pa gde je vozd onda nabavljo duvanje?
Biljana Srbljanović (23 Oktobar, 2006 - 19:27)
ne duvanje, dzebanu, dzebanu...
mislim, ako je bio odgovor, zivo me zanima.
»
вожд увршио вањеду
ратазјајев (23 Oktobar, 2006 - 20:53)
лисац је ђорђије био, и с латинима чак се чини ми се слизо не би ли џебану прибавио. и топове од трешњевог дрвета правио. али колико су му талира латини узели, дал су га одрали, јок и нису, да ли им је станоје опсово оца латинског, да ли је џебана стигла на чокешину доцкан, да ли је мула јусуф држо до јулијанског календара, да ли је вујица и тад издо..узмите биљана љушића, има тамо, јамачно.
»
е то нисам
ратазјајев (23 Oktobar, 2006 - 22:34)
е то нисам гледо, ал могу мислити. ртс-а баш хоће то са квизовима, видим овај нови води мега деки..бауеру, врати се.
сори цоле
»
pogodilo me je to sto su
Jelena (24 Oktobar, 2006 - 19:32)
pogodilo me je to sto su deca oocigledno napamet naucila biografiju. bilo je tuzno gledati kako bez razmisljanja sipaju odgovore.
pitanja su bila losa i neprilagodjena uzrastu.
samo za dame i dobronamernu gospodu click here
»
OK, dosta o Ljušini
Atomski mrav (23 Oktobar, 2006 - 19:17)
OK, dosta o Ljušini Orlušini... pređite malo na konstruktivnije teme, na primer šta ako Ustav zaista ne prođe i šta ako Ustav ipak prođe. Juče gledam Retrovizor na B92, onaj simpatični (?!) čikica što vozi Škodu i komentariše aktuelnosti udari po svima što pozivaju na referendum, i na Zdravka Čolića i na Dušana Kovačevića, sad je i CeSid postao problematičan... ako nastavite da pljujete po ljudima koji imaju suprotno mišljenje, nećete mnogo uraditi za vaš cilj jer je narodu te i takve pljuvačine dosta. Time se ne distancirate od onih koje pljujete, počećete da ličite na Ljušinu Orlušinu i sve koje ste poimence naveli u svom postu/komentarima.
**Take your place in history and prey you don't repeat it**
»
Mozda Retrovizor,
Nesh (24 Oktobar, 2006 - 10:27)
tj Ljubomir Zivkov, ima drugacije misljenje? Nisam primetio pljuvanje! Pa neko ce mozda i Coraxa da optuzi za pljuvanje.
Malo ironijice nikad ne skodi...:-)
»
Potpuno ste u pravu
Branislav Kovač... (24 Oktobar, 2006 - 11:15)
ali naprosto se coveku otme reakcija....Cesid je cesid i njega ne komentarisem....Samo bih voleo da pitam Dusana Kovacevica ili Zdravka Colica da li znaju sta pise u novom ustavu.Ako su ga zaista procitali...a nisu ZA samo zbog "patriotskog zova" onda OK..svako ima pravo i na zabludu!
poz
BKC
»
Moram da priznam da me Dusko
Nesh (24 Oktobar, 2006 - 11:23)
Kovacevic, nazalost, uopste nije iznenadio! Citao sam pre nekog vremena (Pred odlazak u Portugal) njegov intervju u kome objasnjava kako je sasvim normalno da "ISTOVREMENO" bude ambasador u Portugalu i upravnik pozorista u Beogradu!Delovalo mi je kao da po svaku cenu hoce da postane "svoj lik" (lik iz neke od njegovih drama!)
»
Nije redka slucaj
Branislav Kovač... (24 Oktobar, 2006 - 11:31)
Branislav Kovacevic Cole
da vrhunski umetnici, pisci, slikari, glumci...nimalo, u privatnom zivotu, ne lice na one ljude kako ih zamisljaju njihovi citaoci, postovaoci....
Citajte i dalje D Kovacevica, slusajte Zdravka Colica...dovoljno...ne morate deliti njihova razmisljanja!
BKC
»
Ma naravno...
Nesh (24 Oktobar, 2006 - 11:38)
...suzdrzacu se ipak od Colica kao sto sam i do sada uspesno cinio..:-)
»
Onaj simpatični čikica
Jasna Bogojević... (27 Oktobar, 2006 - 01:45)
Onaj simpatični čikica što vozi Škodu je vrlo poznati novinar Ljubomir Živkov.
»
Ne mogu da verujem!?
nobody is perfect (23 Oktobar, 2006 - 20:45)
Bogami, zavidna kolicina jednoumlja! Je l' to neka sekta protiv R.Ljusica? Ne, nemam nameru da ga branim, ni ja ga ne gotivim, ni Kostunicu, ni svu tu bratiju. Ali, vi ga preteraste, stvarno! Koliko se meni 'prikazuje', glavna mana novog Ustava jeste sto ga ne donosite vi nego tamo neki Kostunica. Ja na stvari gledam drugacije, jer, ako nista drugo, taj Ustav sigurno nije gori od Slobinog, a i posle ce gospodin Cole (kad dodje na vlast) lakse da donese svoj, 'moderan' etc. Ustav...
Ako bas mora,ispljujte me, ali dzabe je to, sitna sam ja riba...
»
Zasto bih...
Branislav Kovač... (24 Oktobar, 2006 - 11:17)
Branislav Kovacevic Cole
Nije ovde u pitanju R LJusic vec njegov stav...a to je malo vise od jedne licnosti...Sto se men eticed, ja sam vec ucestvovao u jednoj Ustavnoj komisiji i TVRDIM da je NAS tadasni predlog bio daleeeeeeeeeeekoooo bolji...NISTA VISE
Niste Vi sitna riba, vec ste zainteresovani gradjanin....kao i svi mi!
poz
BKC
»
Svidja mi se...
nobody is perfect (24 Oktobar, 2006 - 20:23)
...Vasa argumentacija:"...TVRDIM...daleeeeeeeeeeekoooo bolji"...Nista vise...
»
Tesko bih mogao
Branislav Kovač... (25 Oktobar, 2006 - 07:24)
Branislav Kovacevic Cole
da ceo tekst "naseg" ustava na ovaj nacin i ovde stavim javnosti na uvid, ali znam da su ljudi iz Venecijanske komisije rekli da je od svih ustava drzava u tranziciji, nas najmoderniji i najbolji,.....otuda i " dalekoooooooooooooo"
Kako cete sta da tumacite, Vasa stvar
BKC
»
Gospodine Cole,
nobody is perfect (25 Oktobar, 2006 - 19:14)
odustajem...ali od neslaganja sa kriticirima novog Ustava!! Kad se sad nisam slogirao na blogu Nuneta Popovica! Ne, ne, nikako ne mogu da budem sa tom bratijom na slici!! Zaista nisam ocekivao da ce oni ponovo izroniti kao ona hladnjaca sa lesevima iz Dunava...
»
To obicno tako biva
Branislav Kovač... (26 Oktobar, 2006 - 07:06)
Branislav Kovacevic Cole
a Zakon o lustraciji, kao i njegova komisija, jos uvek postoje, ali veliki legalista....GA NE PRIMENJUJE...Nece bolje biti ni sa Ustavom....
BKC
»
Upravo citam na vestima (AP)
nsarski (23 Oktobar, 2006 - 21:01)
da je Milosevic Slobodan dobio poziv za glasanje. Pa, ljudi, jeli to moguuuce?
Evo, ovde, proverite sami.
»
i dobio i glasa
gordanac (23 Oktobar, 2006 - 21:11)
Kako stvari sa kontrolom glasanja trenutno stoje, kanda će on i glasati! Samo se ne zna koji dan. Ili noć.
»
a ima i obrnuto....
gordanac (23 Oktobar, 2006 - 21:19)
Današnja agencijska vest iz Češke:
15:58 - Zamenik gradonačelnika grada Havirova na istoku Češke, Martin Balšan, ponovo je glasovima birača izabran na ovu funkciju i pored činjenice da je već mesec dana mrtav, saopštila je izborna komisija. Balšana i jednog advokata ubio je, u skupštinskim prostorijama, nezadovoljni bivši gradski službenik Pavel Sliva, koji je potom izvršio samoubistvo.
U trenutku ubistva, Balšanovo ime se već nalazilo na izbornoj listi Češke stranke socijalne demokratije. Češki izborni zakon ne dozvoljava da imena prijavljenih kandidata budu izbrisana. Mesto zamenika gradonačelnika popuniće, međutim, drugi član gradske skupštine Antonin Sikora.
»
Primer slican tome
nsarski (23 Oktobar, 2006 - 21:24)
su bili izbori za senatora u drzavi Mizuri. Na listi su bili neki Karnahan i Dzon Askroft. Karnahan na nedelju dana pred izbore i pogine u avionskoj nesreci (ili "nesreci"), i uprkos tome, kao mrtav covek, dobije izbore protiv Askrofta. Karnahanovo mesto zauzme njegova zena, a Askrofta Bus postavi za Drzavnog tuzioca.
»
:)
gordanac (23 Oktobar, 2006 - 21:38)
Onda bi mogao da bude i glasač i kandidat! Strogo gledavši,kad bi se poštovali izborni propisi, ako je u biračkom spisku, ima pravo i da se kandiduje. Program ima....
»
bilo i u domacim novinama
Tanja Jakobi (23 Oktobar, 2006 - 21:11)
nadlezno lice reklo da su biracki spiskovi update-ovani "najvise sto se moglo"
»
Moracu da zovnem
nsarski (23 Oktobar, 2006 - 21:26)
mog drugara Lucu (Zorana Lucica), da ga pitam sta on o tome misli :)
»
Biracki spiskovi,
JJ Beba (25 Oktobar, 2006 - 21:28)
jesu li update-ovani i u srbskom Kumrovcu, molicu lepo?
»
Tipičan srpski narodnjak...
Drago Kovacevic (23 Oktobar, 2006 - 22:02)
Čitajući ovaj iskaz g. Ljušića, nemoguće se oteti dojmu da on o Srbiji razmišlja kao da smo negde u drugoj, ranoj polovini 19. veka.
E, kad treba mrsiti, palamuditi, mudrovati, usta su mu puna naroda i njegovih prava,svetle prošlosti i mučeništva. Narod postoji samo kao podanička masa za koju je sve "komplikovano" i naravno, uslove života mu nameće "mudra vlast".
Građanin ne postoji kod Ljušića niti ćete to od njega čuti. Građanin je incident, jer bi da raspravlja, zakera, pita.
Dvesta godina živimo u takvoj političkoj kulturi, i ako to ne pomerimo, životarićemo kao i uvek.
»
Prezimenjace..
Branislav Kovač... (24 Oktobar, 2006 - 11:18)
Branislav Kovacevic Cole
to i jeste problem,,a ne sam R LJusic....Hvala!
POZ
BKC
»
verbalni sukob
amon (24 Oktobar, 2006 - 02:08)
Danas sam imao verbalni sukob sa pasioniranim čitaocem kurira koji je zastupao isti stav da se o ustavu ne može raspravljati ukoliko nisi “експерт за устав” šta god on mislio da to znači. Čovek će naravno glasati ЗА bez obzira na činjenicu da ustav nije hteo da pročita “ко ће читати педесет и шест страна” . I šta reći na to. Odustao sam od rasprave kada je krenuo sa pričom kako se 69% roma nalazi na socijalnoj pomoći i kako on sad preko poreza uplaćuje njima pare a pouzdano znam da vara porezničku (nisam nikad video da ikom daje fiskalni račun ali sam taj deo prećutao da ne bih popio batine).
Taj čovek ima pravo glasa kao i bilo koji posetilac ovog bloga.
»
Amone, da li treba onda
Atomski mrav (24 Oktobar, 2006 - 14:13)
Amone, da li treba onda pravo glasa dati samo posetiocima ovog bloga? Cole, da li su ZA Ustav samo oni "neobavešteni", koji ga nisu ni pročitali? Ne razumem tu logiku.
**Take your place in history and prey you don't repeat it**
»
Naravno da ne
Branislav Kovač... (24 Oktobar, 2006 - 15:40)
Branislav Kovacevic Cole
jedna grupa, koja je usvojila predlog ustava. ima licni interes da se usvoji ustav.Vlada je pala (ali jos nije obelodanjeno) i potreban im je izborni impuls (uspeh) kako bi isli na izbore...To su pokusali da plasiraju kroz novi ustav, koji ne kosta 2 pare..i to i oni znaju (uostalom niko nije porekao da je prekrsena procedura-sto nije tako benigno, niko nije porekao da ustav ima puno manjkavosti, pa cak i jako losih resenja...ali svi ti tvrde da se ustav lako menja, sto nije tacno !). Ako je Voja zeleo, toliko diskontinuitet sa S.Milosevicem..onda je bio u prilici da izglasa tadasnji predlog (2003) - ne tada mu je vaznije bilo da srusi Djindjica!)...Da mu je zaista stalo do prekida sa SM, ne bi pravio deal sa SRS, SPS/om...nego bi raspisao izbore za Ustavotvornu skupstinu..itd
Druga grupa, koja ce podrzati Ustav je interesna grupa...partijskih poslusnika koji racunaju da ce Voja ostati na vlasti, pa i oni sa njim. Treca grupa, koja ce glasati Za...nasela je na KOSOVo u preambuli...cetvrta grupa koja glasa za su oni koji i dalje veruju RTS i Tijanicu (ili Vucelicu svejedno).....i ima ih jos...sIGURAN SAM DA MALO NJIH ZNA ILI DA JE PROCITALO USTAV...NAS BLOK KOJI JE PROTIV OVAKVOG RESENJA, A NE PROTIV DONOSENJA NOVOG USTAVA, SIGURNO JE ISCITAo PAZZLJIVO USTAV I STAVIo VRLO OZBILJNE ZAMERKE...
DA JE USTAV KOJI PREDLAZU DOBAR, JA BIH GLASAO ZA NJEGA, UPRKOS CINJENICI KO GA JE PISAO...CUTAO BIH I GLASAO..Ovako mislim da je VKostunica, poput Milosevica po 1000 put iskoristio (ili koristi) Kosovo kao paravan, a ustav kao mogucnost za izbornu kampanju...
zbog svega toga i zloupotreba...moja porodica i ja BOJKOTUJEMO DONOSENJE USTAVA...A VERUJEM I ZNAM DA IH IMA DOSTA KOJI PODRZAVAJU MOJ STAV...STO NE ZNACI DA REFERENDUM NECE PROCI..NOC JE REZERVNA VARIJANTA ZA SLUCAJ DA NAROD UKAPIRA PREVARU!
Uostalom, ja cu biti ovde na Blogu i posle izbora i kad Kosovo postane nezavisno....pa pamtite sta sam napisao
BKC
»
Nemojte samo biti veliki
Atomski mrav (24 Oktobar, 2006 - 23:36)
Nemojte samo biti veliki prorok pa kad referendum uspe da kažete "govorio sam ja da treba izaći na referendum i glasati protiv a ne bojkotovati ga, ali eto Čeda, Čanak i ostali nisu hteli da me slušaju". Što se interesnih grupa tiče, zanimljivo je da je i Jožef Kasa pozvao ljude da izađu na referendum. Pošto ste političar i imate više informacija od mene, šta mislite koji je njegov interes? Ali iskreno, molim Vas... Ustavotvorna skupština? Pa eto, ovaj saziv Skupštine je "ustavotvoran", ne vidim zašto bi Ustav bio drugačiji ako bi ga sastavljala neka Ustavotvorna skupština, jer bi u njoj opet bili i Radikali i Socijalisti. Kažete, Ustav se ne može menjati? Pa ovaj sadašnji je bilo teško promeniti pa evo menja se. Na kraju krajeva, ima zemalja čiji Ustavi isto imaju manjkavosti ali se u tim zemljama živi daleko bolje nego u Srbiji. Sve i da imamo najbolji Ustav na svetu, sve "demokratske" vlasti od 1990. pa naovamo su pokazale i dokazale da "hvataju krivinu" čim se ukaže prilika, državu vode ne po slovu Ustava i zakona već prema svojim interesima. Nemam poverenja u ove što pričaju da je Ustav dobar a ni u ove što pričaju da je loš. Na referendum ću izaći da ne ispadne da želim da ga bojkotujem ali ću predati nevažeći listić.
**Take your place in history and prey you don't repeat it**
»
Ja nemam sumnje da ce referendum
Branislav Kovač... (25 Oktobar, 2006 - 07:35)
Branislav Kovacevic Cole
uspeti...Uostalom to mozete videti u svim mojom tekstovim (pogledajte datume kada sam ih pisao).Dakle nisam prorok, pa cak to ne bih ni voleo da budem, jer bi zivot bio jako dosadan, ako znate sve unapred....Kad pristanete da ste deo ekipe, onda snosite i odgopvornost, nezavisno od toga sto ste izdvojil stav...Tako i u slucaju DOS/a...bez obzira sto znam i sta sam radio i kako glasao...sto se mene tice ponovio bih sve...ali sam, bio deo tima....i nije mi zao, uprkos svemu!!!
Kada je u pitanju g/din Kasa...,kao i Rasim (predstavnici manjina...ne govorim personalno)oni su uvek u specificnoj situaciji...ako ne izadju ili bojkotuju...javnost ce to tumaciti kao oportunizam Srbiji, kao "separatizam" ili sl...Koliko mi je poznato, poslednji Kasin stav je da nece pozivati ni na bojkot a ni za referendum, sto je diplomatski odgovor, koji u svom politickom znacenju glasi ustav je los, a Vi kako hocete...Mnogo veci "salto mortale" je po ko zna koji put napravio Vuk Draskovic, koji je od izjave da se "daje kozi da cuva kupus"...presao u referendumsku kampanju...Dakle misli da ce biti, ponovo, ministar spoljnih poslova.Ustavotvorna skupstina ima za cilj "jednokratne upotrebe" donosenje Ustava...i to je, ako vec hocemo, pravi diskontinuitet sa SM...otuda i razlika...OVa sledeca skupstina , koja se formira nakon izbora, ce trajati verovatno pun mandat,....Bitna razlika.
Naravno ni Ustav, a ni zakoni ne garantuju da ce gradjani ziveti bolje, ali dobar Ustav i dobri zakoni stvaraju povboljan ambijent stabilne drzave i dobre"klime" da se tako nesto dogodi....sve ostalo je u rukama vlasti i gradjana.
BKC
»
Kaže narod da je najteže
Atomski mrav (25 Oktobar, 2006 - 08:20)
Kaže narod da je najteže biti prorok u svom selu... pa sam zbog toga upotrebio tu reč. Što se Jožefa Kase tiče, negde sam na TV (nije RTS, a nije ni B92, ne sećam se koji kanal) video da će podržati referendum. Inače, on se ranije konfrontirao sa vlašću kad mu je to odgovaralo, tako da ne verujem da njegova eventualna podrška ima veze sa političkim oprezom itd. Sve mi se čini da je napravljena jedna predizborna koalicija u Vojvodini, i to između Pajtića i Kase... i da je to objašnjenje. Znam razliku između Ustavotvorne i "obične" skupštine, ali samo ukazujem da bi njen sastav bio isti u oba slučaja pa se ni predlog Ustava ne bi mnogo (ili uopšte) razlikovao od sadašnjeg. Jeste da lepo zvuči to "Ustavotvorna skupština", "pravi raskid sa Ustavom Slobodana Miloševića"... ali ako je krajnji rezultat isti, ne vidim šta se time dobija (gubi se samo vreme). Ja čvrsto verujem u to da forma nije važnija od suštine. Jednostavno, ovaj Ustav je deo naše političke realnosti i odraz je rasporeda snaga na domaćoj političkoj sceni.
A Vuk Drašković... e, on je zaista težak slučaj... mislim da bi priča o njemu iziskivala jedan poseban blog...
**Take your place in history and prey you don't repeat it**
»
Cinjenica je da demokratija
Branislav Kovač... (25 Oktobar, 2006 - 08:38)
Branislav Kovacevic Cole
ponekad mozze biti jako spora, pa i birokratizovana...ali ako se neko usudi da preskoci proces, proceduru, zarad "naseg" dobra..onda to mozze da predje u naviku....pa kasnije postane i opasno!Gledali smo to vec!
Poslednje sto ja znam je ono sto sam napisao u vezi Kase...Ja se ne informisem iz medija, jer bi to bilo jako komplikovano i vrlo cesto netacno...Da procena jeste da ce se u postizbornoj koaliciji naci mesto za Kasu (sa DS/om ili DSS/om)..?
Uprkos godinama(53), a sa njima neminovno ide i odredjeni stepen konzervativizma i sada vise volim sadrzaj od forme, ali je ponekad, kao u slucaju Ustava, potrebna forma...jer bez nje nema sadrzaja....tako nekako...
HM...neccu ja o Vuku....Bilo bi dobro...da se o SVIM liderima zna sve sto je neophodno (program, ideologija,.biografija, imovinska karta, zdravstveni bilten, porodicno stanje)...pre izbora....Eh ko bi onda prosao???
Malo njih...!!!
BKC
»
Naravno da ne
Branislav Kovač... (24 Oktobar, 2006 - 15:40)
Branislav Kovacevic Cole
jedna grupa, koja je usvojila predlog ustava. ima licni interes da se usvoji ustav.Vlada je pala (ali jos nije obelodanjeno) i potreban im je izborni impuls (uspeh) kako bi isli na izbore...To su pokusali da predstave kroz novi ustav, koji ne kosta 2 pare..i to i oni znaju (uostalom niko nije porekao da je prekrsena procedura-sto nije tako benigno, niko nije porekao da ustav ima puno manjkavosti, pa cak i jako losih resenja...ali svi ti tvrde da se ustav lako menja, sto nije tacno !). Ako je Voja zeleo, toliko diskontinuitet sa S.Milosevicem..onda je bio u prilici da izglasa tadasnji predlog - ne tada mu je vaznije bilo da srusi Djindjica!)...Da mu ej zaista stalo do prekida sa SM, ne bi pravio deal sa SRS, SPS/om...nego bi raspisao izbore za Ustavotvornu skupstinu..itd
Druga grupa, koja ce podrzati Ustav je interesna grupa...partijskih poslusnika koji racunaju da ce Voja ostati na vlasti, pa i oni sa njim. Treca grupa, koja ce glasati Za...nasela je na KOSOVo u preambuli...cetvrta grupa koja glasa za su oni koji i dalje veruju RTS i Tijanicu (ili Vucelicu svejedno).....i ima ih jos...sIGURAN SAM DA MALO NJIH ZNA ILI DA JE PROCITALO USTAV...NAS BLOK KOJI JE PROTIV OVAKVOG RESENJA, A NE PROTIV DONOSENJA NOVOG USTAVA, SIGURNO JE ISCITALA PAZZLJIVO USTAV I STAVILA VRLO OZBILJNE ZAMERKE...
DA JE USTAV KOJI PREDLAZU DOBAR, JA BIH GLASAO ZA NJEGA, UPRKOS CINJENICI KO GA JE PISAO...CUTAO BIH I GLASAO..Ovako mislim da je VKostunica, poput Milosevica po 1000 put iskoristio (ili koristi) Kosovo kao paravan, a ustav kao mogucnost za izbornu kampanju...
zbog svega toga i zloupotreba...moja porodica i ja BOJKOTUJEMO DONOPSENJE USTAVA...A VERUJEM I ZNAM DA IH IMA DOSTA KOJI PODRZAVAJU MOJ STAV...STO NE ZNACI DA REFERENDUM NECE PROCI..NOC JE REZERVNA VARIJANTA ZA SLUCAJ DA NAROD UKAPIRA PREVARU!
Uostalom, ja cu biti ovde na Blogu i posle izbora i kad Kosovo postane nezavisno....pa pamtite sta sam napisao
BKC
»
naravno da ne
amon (24 Oktobar, 2006 - 16:28)
Priznajem možda sam malo preterao, pravo glasa JE SVETINJA koju nikada nikom ni u najboljim namerama ne treba ukidati. No kad neko odlučuje o tako važnoj stvari kao što je ustav mislim da bi bio OSNOVNI RED da makar pročita nešto o tome, ili bar na minut da sedne i razmisli o tome što radi. Suviše često se na ovim prostorima prati VOĐA.
Ps možda bi bila dobra ideja da se ispred glasačkih mesta postave anketni timovi koji bi proverili upoznatost građana sa tekstom ustava. Mislim da bi rezultati bili jako interesantni.
»
Znam da nije lep osećaj da
Atomski mrav (24 Oktobar, 2006 - 23:19)
Znam da nije lep osećaj da si u manjini... znam da sve izgleda kao da se nismo ni makli iz devedesetih. Slažem se da svako treba da izgradi svoj stav u vezi sa Ustavom, ali i sa svim ostalim važnim pitanjima u životu. Slažem se i za to da definitivno imamo kult VOĐE u Srbiji. Znaju to naši političari jako dobro i uvek igraju na tu kartu, kartu Velikog Brata. Nije ni pokojni Đinđić bio imun na to, s obzirom da je bio inteligentan čovek i vešt političar (NEMOJ SAMO DA MI NEKO SAD NAPIŠE KAKO POREDIM ĐINĐIĆA SA OVIM ILI ONIM). E sad, interesantno je jedno pitanje, šta običnim ljudima u Srbiji zaista znači da li je Ustav građanski ili nije? Da li su odredbe ovakve ili onakve? Ima zemalja sa mnogo "gorim" Ustavima koje su za Srbiju "deset u glavu". Meni je recimo dosta primedbi vezanih za Ustav nebitno... ima i bitnih, svakako. Ali mnogi se vezuju upravo za te sitnice jer misle da će time lakše dopreti do običnih ljudi. Građanski Ustav, građanska država... ćirilica, da li su žene eksplicitno pomenute... mislite da su u američkom Ustavu pominjani "male citizens and female citizen" (zapravo, u obrnutom redu)? Isto kao što se tvorci novog Ustava i nadaju da niko neće ni čitati taj Ustav već će svi pohrliti da glasaju za njega jer je u njemu pomenuto Kosovo kao deo Srbije i što je to "moderan Ustav" i što je "prekretnica" i... tako i ovi što zagovaraju bojkot u prvi plan stavljaju to što sam spomenuo.
**Take your place in history and prey you don't repeat it**
»
Rezultati bi bili porazni...
Branislav Kovač... (25 Oktobar, 2006 - 07:37)
Branislav Kovacevic Cole
i samo se pitam odakle ljudima hrabrost da "blanko" glasaju za nesto..ili nekoga!!!
BKC
»
Cole,
Jasna Bogojević... (27 Oktobar, 2006 - 01:54)
lepo ti čovek rekao kad krećeš da odgovaraš, pre prve reči u tom PRAZNOM prozoru DELETE svoje ime. Zar ne vidiš da samo ti imaš dva puta ime.
JB.
»
Nadam se samo
Branislav Kovač... (27 Oktobar, 2006 - 10:21)
da ne mislis da to radim zbog svoje narcisoidnosti...Zaista nisam bas spretan sa comp...ali HVALA,trudicu se ubuduce, da se "opismenim"...ako je ta greska bila toliko strasna...izvinjavam se!!!
Poz.
BKC
»
Ma naravski ne Cole,
Jasna Bogojević... (27 Oktobar, 2006 - 12:25)
i ja sam u ovim veštinama takođe početnik. Ne umem da stavljam fotke, klipove i slične ukrase. Ali polako. Naučićemo se.
Pozdrav
JB.
EDIT: Ma ne, uopšte nije nikakva greška. Samo ne treba dva puta ime ili nick, odvlači od teksta. Izvini ti ako si drugačije shvatio.
»
Nisam pogresno
Branislav Kovač... (27 Oktobar, 2006 - 12:31)
razumeo...posebno kad sam "kriv" u necemu sto ne znam, a toga sam svestan..tako da mi svaka instrukcija, te vrste dobro dodje.Zaista ne znam zasto se ime i prezime pojavljuje i u donejm delu gde se pise tekst???Moze li se nekako to izbeci, a da to ne radim svaki put "rucno"
pozdrav, bez brige
BKC
PS>Uvek kada Vam se nesto ucini da gresim...slobdno mi napisite, jer mi to koristi..ne samo tehnicki.Hvala!
»
Vidim
delboygreentooth (25 Oktobar, 2006 - 01:17)
da ste se bas svojski potrudili oko kampanje za bojkot...Steta sto je tolika energoja otisla niz vetar...Bolje da ste je sacuvali jer ce vam biti potrebna za kritiku buduce vlade koju ce formirati demokratska stranka i narodnacka koalicija.
Bio sam veceras malo na terenu da proverim kako su radili ljudi iz moje izborne jedinice kampanju i mogu vam reci dzaba ste krecili...ustav prolazi bez problema...razlog:slabi su vam argumenti za bojkot ,a jos slabiji za glasanje protiv...sto se tice prof. Ljusiceve izjave ne slazem se sa njim ,ali zasto covek da ne kaze ono sto misli kad su ga pitali...
»
Mala zamena teza..
Branislav Kovač... (25 Oktobar, 2006 - 07:43)
Branislav Kovacevic Cole
a i ne znam zbog cega likujete??? Pa ja sam i rekao u svim tekstovima na Blogu (pogledajte datume , kada sam ih napisao) da ce referendum proci...Uopste nije pitanje kampanje koja se ne mzoe porediti sa Vasom, drzavnom....vec je pitanje gradjanske savesti i vredjanja intekigencije, pa i krsenja demokratskih pravila....a To sto sam u manjini..pa bio sam u manjini i 90/te....pa i 97...a bogami i posle pobede DOS/a...Nisam mazohista, ali su takva vremena...U svakom slucaju necu izaci na referendum, OVAKAV!
Naravno da je dobro sto je rekao...problem je stav, a ne on, kao sto je problem sto je ON UVREDIO SVE ONE OD KOJIH OCEKUJE DA PODRZE REFERENDUM...Ako to niste shvatili, zao mi je...
Inace me R Ljusic, kao takav uopste ne zanima....
BKC
»
lol...
A (25 Oktobar, 2006 - 07:44)
..za "anketne komisije u MZ za proveravanje upoznatosti građana sa txtom predloga za promenu Ustava"....
Ustav treba menjati iz dva razloga:
Jedan je od najčvršćih na svetu.
Ne želim situaciju, nikakvu mogućnost u kojoj će, kad se predsediku digne, da donosi Lex Specialis, suprotan Lex Superioru.
Predlog promene Ustava, mora da prođe parlamentrarnu proceduru usvajanja. Mora biti donet Ustavni zakon o promeni najvišeg pravnog akta zemlje u Skupštini.
Ja neću na Sajam za vikend...
»
Za vikend se nadam lepom vremenu
Branislav Kovač... (25 Oktobar, 2006 - 07:54)
Branislav Kovacevic Cole
a tada cu sigurno znati da to iskoristim na pametniji nacin nego da nasedam na Kostunicine prevarantske i kvazipatriotske predloge ustava
BKC.
»
Pa Delboy...
Nesh (25 Oktobar, 2006 - 08:40)
...He who dares wins!Treba se boriti za svoje stavove, zar ne?
»
Ali ih treba i proveravati
Branislav Kovač... (25 Oktobar, 2006 - 08:43)
Branislav Kovacevic Cole
...povremeno, bar!!!
BKC
»
Najnoviji komentari
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)