Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

OPET JE POBEDILA CORAVA KUTIJA

Ko ...to sme da Vas pogleda..?Ko ...to sme da Vas pogleda..?Ko se jos seca corave kutije?

E lem ako je neko zaboravio o cemu se radi mogao je da se uveri u to u ova dva dana...Bili su to dani borbe izmedju coravih kutija i mobilnih telefona sa kamerom...

Corava kutija je pobedila, po ko zna koji put u Srbiji! Mashala!

Srbija je dobila stari / novi brend CORAVA KUTIJA.Nisu pomogli ni Tijanic, ni RTS, ni patrijarh Pavle,ni DSS, ni DS....ni Tadic, ni Kostunica....

Deda za babu, baba za dedu.....a onda svi za coravu kutiju...i iscupase referendum....!!!

CESTITAMO USTAV GRADJANIMA KOJI (NI)SU PROCITALI USTAV, KOJI (NI)SU GLASALI....SVIMA KOJI SU UBEDJENI DA JE CORAVA KUTIJA LEK ZA SVE...!

BK Cole,

Kragujevac, 30.10.2006.god

 

 

 


..bzvz do kraja...

...imao sma priliku da ispred DS-a i CeSiD-a smeknem tok glasanja.....to je bilo totalano bzvz..neofgovorno...sa pivom ..bez licne karte..identifikacije sa UV lampom....njih najvise 3 u birackom odboru...glasanje za zenu...( jbg cuva decu kuci )....ma sta god Vam padne na pamet...i sve je regularno prijavljeno...i Opstinskoj komisiji i CeSiD-u...ako to mesto ne obore..e onda su ga namestli skroz....a tako je malo trebalo da ga "oprave"...kazem bzvz do kraja...


Opsti utisak

na osnovu podatak je da je svuda bilo tako!
BKC


sad

sam dosla iz amerike
strana stampa kaze da je ustav prosao, i B92
a ja sam citala blog koliko sam mogla u putu
STA SE DESAVA


Nista. Nista novo. Krade se,

Nista.
Nista novo.
Krade se, vara se...


danas

...danas, posle teško prospavane noći, svima nam je jasno da slogan Koštunica - novi Milošević se 100% odrazio na stvarnost... ljudi voženi u autobusu da glasaju u nekoliko sela nekoliko puta... podnosio sam prigovor opštinskoj izbornoj komisiji sa argumentacijom da je član biračkog odbora nosio majcu na kojoj je pisalo "zaokružimo DA", što je član opštinske izborne komisije konstatovao da nije "agitacija na biračkom mestu", jer božemoj, to je u interesu građana...

idiotizam!


Vratila su nam se

"stara dobra vremena"....Niste nistya propustili...osim sto nam je stigao novi ustav..."cestitam!"
BKC


desava se to

da treba da pocnete da zivite u stvarnosti ako hocete da je promenite...kako je to ustav prosao a svi koji citaju blog b92 bili su za bojkot?
Da su biracki spiskovi sredjeni kako valja bilo bi skoro 60 % glasova za!!!


Pojednostavljeno gledanje stvarnosti

daje takvu i sliku!
Da su biracki spiskovi bili uredjeni, da je bilo kontrole glasanja, ....bilo bi ZA ustav...maksimalno 44/46%!
Ne pitate se kako to da gradjani izadju u tako malom broju za referendum, a zvali su ih predsednik Srbije, premijer, Patrijarh....sve "relevantne" partije i sl....Ciji je to neuspeh????
I drugo, ne bih se bas ponosio ovakvim Ustavom.
BKC


Kazne

Ne znam kakve su zakonske mere predvidjene za clanove izbornih odbora koji ne rade svoj posao kako treba i koji omogucavaju razne zloupotrebe prilikom glasanja, ali krivicno gonjenje i minimalna zaprecena kazna od 1 - 2 godine zatvora bi mozda nesto ucinila da ti ljudi pocnu odgovornije da se odnose prema obavezama koje su prihvatili i prema biracima cija se volja njihovim radom dovodi u pitanje.


Da li krivicna

odgovornost znaci i za one iz LDPa koji su stajali ispred glasackih mesta i pretili onima koji ulaze i glasaju.
Budite posteni pa priznajte poraz posteno, a corave bake postajete polako ali sigurno sa kutijama ili bez, ni jedna nije a da nije providna i nije bilo nigde problema toliko da bi se obezvredio uspeh nad anarholiberalnim destruktivnim stranama koje nikad ne priznaju da je bilo sta dobro, ili da je nesto bolje od prethodnog pa makar i delimicno. Sujeta ce vas ubiti, koliko i nemanje postenog odnosa prema sopstvenoj drzavi i narodu. Mozda Vam Agim nadje posao, sigurno bi mu dobro dosli.
"Without dreaming there would be no learning, nor would there be memory. "


Pretili!?

Mi pretili!? Pfffff, ovo je jedna od glupljih na ovom blogu..

- LDP Zemun -
ZA NAJLEPSI ZEMUN NA SVETU!


nikolla90

bilo je i privodjenja zbog pretnji jednog od chlanova LDPa koji je ispred glasackog mesta pretio ljudima pre nego sto su ulazili da glasaju.
Javno je saopsteno a bilo je i u novinama u Blicu koji nije bas tako naklonjen i jednostran
"Without dreaming there would be no learning, nor would there be memory. "


Kad se vec pozivate na

postenje, onda posteno i prenesite.U doticnom slucaju je konstatovano da je mladic samo "kontrolisao" spolja broj lica koja su ulazila na biracko mesto.Niti je pretio niti je komentarisao...a pojavio se revnosni MUP...i uklonio ga sa lica mesta i ZABRANIO pristup!!!Ne komentarisete kako je RTS vrsio hajku na sve koji ne misle isto...Vas komentar oko Agima Cekua...poseca na stara "dobra" Miloseviceva vremena...STRASNO!!!PORAZNO...Dakle ili mislite kao VI ili ste strani placenik, albanski spijun ili sl....
nemam vise komentara, na tu temu
BKC


pa sa kojim

pravom je decko kontrolisao ljude koji dolaze na glasanje.

Vi ste ti koji imate jednouman stav. U opste ne mislim da ste strani neprijatelj, naprotiv. Ali mi je porazno sto ni jednog trenutka niste priznali da postoje i ljudi koji misle drugacije, da su vecina i da ste nemocni da promenite bilo sta u ime ne znam cega i koga. Nadam se da cete na izborima proci makar cenzus da bi napokon mogli da vas vidimo na delu a ne samo na recima. Drzite se svog teksta ko pijan plota ne uvidjajuci da ste minorna manjina koja samo ide na ruku onima koji zele da razjedine ovo malo Srbije.
U pravu su bili Tarabici kad su pisali da ako se Srbi ne sjedine da ce ih biti za pod jednu sljivu. Vi mi licite na takve koji bi bili u stanju da urade i tako nesto samo da isteraju svoje misljenje.
"Without dreaming there would be no learning, nor would there be memory. "


Pravo na brojanje

Nisam znao da u Srbiji treba posebna dozvola da bi neko stajao na ulici i brojao ljude.

Bolje pitanje bi bilo, sa kojim pravom je taj decko onemogucen da broji ljude koji dolaze na biraliste.


Bolje i ćorava, nego nikakva!

Ja sam Cole, iskreno razočaran vašim rezimeom glasanja. Ne priliči čoveku koji se predstavlja kao ozbiljna politička ličnost, obrazovana (sudeći po postovima, vi to jeste), demokratski opredeljena, da celu papazjaniju oko glasanja svede na dečije sejerenje i teoriju zavere po kome je referendum pokraden.
A po čemu Čedica jedini govori istinu? Jel' to zbog toga što je on svedočio pred skupštinskom komisijom pod zakletvom i kako se kasnije ispostavilo, a po vlastitom priznanju, lagao? Ma hajte molim vas, takve moralne gromade...
Da su grobar, maneken i brzi hteli da pokradu izbore, mislite li da bi broj izašlih jedva prešao 50%, zar ste zaboravili kako se to radilo pre, od 100% upisani, glasalo 110%, za glasalo 120%...Sve da su i bile ćorave kutije (a bile providne, ja video na TV), bojim se da nam je Čeda na vlasti da nebi bilo nikakvih!
Uostalom idu izbori, borite se, pobedite, pa krojite kapu...
-------------------------------------------------------
An ANDROID is a robot made to resemble a human, usually both in appearance and behavior...


Ja se ne predstavljam kako

Vi kazete kao "ozbiljna politicka licnost" vec se trudim da mislim svojom glavom...O tome da ce referendum biti "pokraden" pisao sam u svim tekstovima ovde, daleko pre nego sto su se znali rezultati...ne kao "pravdanje"..vec kao reakciju na nesto sto sam znao kako ce se odvijati...Ne znam takodje zasto ne postoji mogucnost da svaki covek ima svoj stav, a da ga ne "trpaju" na ovu ili onu stranu...Cedi/ca, kako ga Vi zovete ima svoj stav, koji i nije bas slican mom razmisljanju o politici, ali smo ovoga puta mislili isto/slicno...Ako Ceda pere zube svako jutro, da li smem i ja to da cinim, a da to ne bude tumaceno kao podrska LDP/u? I kad smo se vec "dohvatili" Cede..pa Ceda je bio na vlasti, pa je DOS raspisao izbore posle kojih je izgubio, a tada je DOS imao daleko vecu podrsku u Parlamentu nego sto sada ima VK...dakle nismo morali da ih raspisemo....ako se secate 2003, decembra meseca..
Izbori idu...a da li cu na njima ucestvovati...ne znam...ali znam da u Srbiji tesko ili nikada ne pobedjuje covek koji ima sopstveno misljenje, koji ima stav, koji je principijelan....(ne kazzem da sam ja bas taj.....samo se trudim, koliko to okolnosti dopustaju)..Tesko da bi iko ikada ,mogao zamisliti sa SRS/om i SPS/om u koaliciji...Kako sada stvari stoje i sa mnogima drugima...Cena toga je da budete marginalizovani...Ako mislte da ne znam kako je moglo drugacije, te da nisam imao "boljih ponuda"...varate se..Kao sto sam u DOS/u cuvao licni integritet, tako i sada to pokusavam..Ne volim samo globalne ocene...svi ste Vi isti i slicno..jer svaki covek, pa i ja ima neku svoju specificnost..Uostalom isuvise godina imam, da bih se sada promenio...
BKC


Neznam čemu ljutnja, uz svo poštovanje godina, ali...

Quote:
Tesko da bi iko ikada ,mogao zamisliti sa SRS/om i SPS/om u koaliciji

Pa DOS ih je oprao od svake odgovornosti. Pa jel Bane Ivković bio u Partiji običnih pijanaca ili u SPS, jeste li se i tada zamišljali u koaliciji ili ste je videli. Pa zar u to vreme niste stvorili troglavo čudoviše (prelaznu vladu) i bili u CRVENO-CRNOJ koaliciji. Pa zar je amnezija baš tolika?

Quote:
O tome da ce referendum biti "pokraden" pisao sam u svim tekstovima ovde, daleko pre nego sto su se znali rezultati

Pa tu i jeste glavni problem. Pokrašće 100%, a na osnovu čega?, lične netrpeljivosti prema trenutnim akterima na estradi? Pa zar mislite da su želeli da kradu to nebi uradili u Subotu, da recimo izađe 45% od upisanih? Pa zar bi čekali nedelju, da ih snimaju mobilnim telefonima?

Quote:
ali znam da u Srbiji tesko ili nikada ne pobedjuje covek koji ima sopstveno misljenje, koji ima stav, koji je principijelan....(ne kazzem da sam ja bas taj.....samo se trudim, koliko to okolnosti dopustaju)

Ako išta poštujem, to je spostveno mišljenje, pa makar bilo i neispravno. Ono što prezirem su predrasude, a vi ste o ovom referendumu počeli pisati sa predrasudama od prvog posta.

Ovo što sad većina blogera na B92 piše na temu referenduma, neodoljivo me podseća na Slobu i njegovu pobedu nad NATOom, po sistemu baš me briga šta svi kažu, ja znam da sam ja pobedio.
E baš zbog toga, nesagledavanja realnosti, Srbiji nema napred!

-------------------------------------------------------
An ANDROID is a robot made to resemble a human, usually both in appearance and behavior...


Ili se ne razumemo ili necemo

da se razumemo ako objkektivno gledamo na stvari>
1.Nije nikoga DOS oprao na taj nacin, kako Vi mislite, vec je DOS preuzeo vlast u vrlo neugodnom trenutku..i preuzeo je samo vrh vlasti, a ne i instrumente vlasti, koji su do danasnjeg ostale u rukama Slobodanovih ljudi, kadrova..Zasto je to bilo tako? Pa to sam govorio jos 2000/te, pre nego sto smo Voju kandidovali...covek je razbijao sve gde je bio...(DS, DEPOS Kad se govori o amneziji...Vi se secate valjda u kojim okolnostima i kako je nastala prelazna Vlada....???ILI NE...Parlamentarni izbori su bili tek u decembru 2000/te...a ne odmah posle 5/tog oktobra, tako da se nije ni moglo (ne)formalno preuzeti vlast...
- Kradja na referendumu je evidentna..a zasto ne u subotu, nego u nedelju..Nie ni u subotu ni u nedelju, vec u nocci izmedju...ali su bahato mislili, bili ubedjeni da ce vec prvoga dan izaci od 25/30%...pa kad su videli slabu izlaznost onda su primenili Gebelsove metode...strani placenici, Cekuov vatromet i sl...
- Upravo sam se razlikovao po tome sto sam svoje sudove zasnivao iskljucivo na sopstvenim saznanjima....i najiskreniji kad bih bio..mislim da samo jedan ministar valjanoi radi svoj posao..a to je A.Popovic...s njim se ne slazem u mnogim stvarima, ali sam ubedjen da on radi kako treba.....Ostali su katastrofa, pocevsi od Velje, pa preko Stojkovica......do Kostunice..
Generalno gledano..DOS je imao mnogo bolju Vladu, strucniju...ali daleko od toga da je sve stimalo..
BKC


ja u klin, vi u ploču...i obratno!

Po vašoj priči VK je sve organizovao, podrio, uništio...Pa čoveče, on je onda super-giga-mega sposoban, što nas onda zavarava svojom sporošču (verovatno poput kobre hipnotiše plen pre skoka)?
Pa ako nastavite tim tempom, ispašće da je DOS hteo da kandiduje recimo Natašu Kandić, ali je pod silnim pritiskom Slobodana Miloševića pristao da kandiduje Koštunjavog, pošto je Voja proveren Slobin kadar. A onda je Voja pod pretnjom smrću zabranio obračun u noći 5-6.10., pa je onda vezao svima ruke i noge da nemogu da održe izbore pre decembra. A onda su se spustili vanzemaljci...STROGO POVERLJIVO...
I to sve čovek čija je partija mogla da stane u omanji kombi do 5.10., koji je odlaskom Batića iz DSS izgubio i poslednji kontakt sa narodnim populizmom. Pa jel on ljudsko biće??? Jel' smo mi to malo pretrali u gledanju "Balkanskih pravila" ili "X-Files", pa nam se svi čine "spavači". Dokle bre izdaja kod Srba? Ništa mi nismo krivi, nego izdadoše pizde, prodaše...Pa ko će još da kupi tu priču osim opskurne grupe kvazi demokrata-liberala okupljenih u vanparlamentarnim, ali veoma dobro plaćenim partijama i nekim sramnim NVO. Cole jel vi stvarno verujete u to što pišete?

Glede Gebelsa...Ovo što trenutno gledate na svim, ponavljam svim televizijama je jednoumlje, gebelsovsko. Prednjače B92 i RTS, kao u doba najljućeg Soblizma. Pa ko pored tolikih posmatrača da ukrade referendum i to noću? Pa ko bi Srbina naterao da bilo šta radi noću, koliko je to ljudi trebalo kupiti da bi se tako nešto odradilo, 100, 200, 1000, 10000???
Pa ako su organizovali krađu, ako su, sposobni su, ma super sposobniji od svih!

Glavni i jedini razlog za bojkot, ako se izuzmu Albanci na Kosovu, koji bi izlaskom na referendum priznali da su deo Srbije (a to već skoro dve decenije nisu), bio je da JA nisam pisao taj ustav, a to je premali razlog da ustav ne bude izglasan. Mislim da razlog u graničnoj izlaznosti treba tražiti u kretenskom marketingu za izlazak na referedum, koji je proglasio očekivanu izlaznost od 70-80%, pa je većina Srba, tradicionalno sklonih fatalizmu "poslednjeg časa", čekala da glas za ustav da neko drugi, a ne oni. Da je bilo nepravilnosti, bilo je (ima ih na svakim izborima), ali nisu presudno odlučivale u ishodu referenduma.
-------------------------------------------------------
An ANDROID is a robot made to resemble a human, usually both in appearance and behavior...


Vi osluskujete

samo svoj glas i misljenje, tako da nemam nameru da Vas ubedjujem u suprotno...ali hajd..jos malo...amandmanski, kako bi i dalje uzivali u mojoj malenkosti, kojoj je i kombi prevelik...Eh da sam samo mali jaci i da imam vise clanova...kud bi sve stigao...(Napomena..cini mi se da ni Voja tog juna 2000/te nije imao potrebe za Busom,..ali Vam to ne smeta...No, nije to jedini problem).
Navodjeni Voja, naravno ne deluje sam...pa bi tako uproscavanje slike o funkcionisanje drzave...bilo zaista bespredmetna rasprava.,,,kao i sitni fazoni//Kao Srbi ne rade nista, a kamoli noccu/...Duhovito, ali netacno!
Kazete posmatraca..kojih? Predstavnika parlamentarnih stranaka u birackim odborima...(posmatraci su noccu spavali) koji su jednoglasno usvojile ustav...ili kontrola decka koji je brojao koliko ljudi je uslo na biracko mesto...a oni ga...priveli!HM, zasto? Ili 114 glasackih listica vise od izaslih? Ili snimci kamerom gde jedna osoba glasa za vise njih...itd...Nismo mi toliko osposobljeni da snimimo bas sve, a i Veljo se sa ostalima naucio..kako se to radi....!!!I da ne pricam dalje...ali vi to necete da vidite....jer ne zelite da zakljucite, kako bi se ocekivalo....ili bilo normalno..
Sposobni su ..kazete..pa ih MI nismo uhvatili...???Ne znam od kada se to zove sposobnost, a ne nekako drugacije..Drugo kako cu ja kao pojedinac..ili kombi stranka, svejedno da proverim sta to drzava "muccka" kad je to ona vec resila...da smuccka...Dakle nesto u Vasim zakljucima nije na svomm mestu..ali to je vec Vas problem....
I da zakljucim, verovali Vi ili ne...da je Ustav stvarno dobar...glasao bih sigurno za njega, makar da ga je pisao i Ratko Markovic....ali Vi to u poimanju politike nemate kao file, pa zato mislite kako mislite..No i to je ok...srecno Vam bilo sa ustavom
BKC


Ja pomenuh da Vojina partija moga da stane u omanji kombi do

05.10., neznam što ste se vi našli prozvanim? Dali ste vi razočarani simpatizer/član DSS?
Znam ja skoro pa vrlo dobro kako funkcioniše država, pa mi je ta priča o svemogućem Voji još smešnija.
Ja lično smatram CeSID merodavnim (nadam se da im to nećete osporavati), ako CeSID kaže sve je OK, ondnosno ono što po njihovim saznanjima nije OK ne utiče na konačan ishod, ja im verujem, mnogo više nego RIKu ili LDPu.
Ja verujem i znam da je država mućkala, mućka i mućka će. Svaka. Ne verujem u Utopiju. Ali mućkati za ustav u Srbiji to je već viši nivo političe svesti u koji mi se Velja "sad ću da te karam" nikako ne uklapa. Ako je mućka urđena za ustav, to pokazuje visok nivo svesti o državnim potrebama, a ja onda ozbiljno potcenjujem ovdašnju estradu (u šta sumnjam).
Ja za ustav nisam glasao, ali ne radi bojkota, čitao sam ga i bolji je od prethodnog (čitao i prethodni, doduše davno). Znači napredak. Dali je moglo bolje? SIGURNO, Dali je moglo gore? SIGURNO. Sve u svemu manje zlo je što je izglasan.
-------------------------------------------------------
An ANDROID is a robot made to resemble a human, usually both in appearance and behavior...


Slazem se sa Vama u ponekim

stvarima....niti sam sujetan..a posebno ne u politici, niti mi godine dozvoljavaju da tako mislim..Naprosto analiziram, kao i Vi.
Treba li komentar na temu clan/simpatizer DSS/a...Nista komicnije nisam procitao odavno, na moj racun!!!Pre Lige za Sumadiju nisam bio clan ni jedne partije...bio sam simpatizer Reformista...(prof.Ivan Djuric..ko se jos seca...koji je preminuo pre skoro tacno 7godina u Parizu)
CESID takodje smatram, rlativno najkorektnijima..pa pretpostavljam da ste culi koje su sve primedbe stavili i sta se sve radilo...a iz toga zakljucak ...kako je ipak sve OK???A glasalo se jedan za sve u kuci, bez licne karte ili cega sicnoga, bez spiskova,,,sa viskom glasackih listica u kutijama...Lepe indikacije da je navuceno taman onoliko da se pretegne na stranu ZA!
Takodje je zanimljivo da su svi zvali na referendum, da ih ne nabrajam...pa ipak, uz takvu medijsku kampanju nije izaslo 50%??
Ustav je los..i to je ipak KLJUCNI PROBLEM...
Generalno>
1...Nije bilo procedure..javne rasprave
2...Preambula..nekorektna
3...Ni slova o decentralizaciji
da ne govorim o pravosudju...i sl...
Dakle da je bilo javne rasp[rave sigurna sam da bi se dalo intervenisati...strucno, te da bi i ovakav predlog Ustav umesto trgovone na relaciji DS/DSS/SRS/SPS...bio daleko bolji..
BKC


Cole, da Vas pitam nešto:

Cole, da Vas pitam nešto: šta da je izašlo manje od 50% birača na referendum? Da li biste i tada navodili nepravilnosti u glasanju? Ne, tada biste slavili Vašu "pobedu". Da li je ikada zabeleženo na nekim izborima da je neka stranka podnela prigovor za nepravilnosti na biračkom mestu na kome je odnela pobedu? Teeeeškooo...

Inače, bilo je mnogo nepravilnosti, to ne sporim. Bilo je čak i pritisaka na određene ljude (zaposlene u javnoj upravi i slično) da izađu na referendum.

Pozdrav.

**Take your place in history and prey you don't repeat it**


hahaha..svašta...

Pa da nije bilo nepravilnosti ne bi izašlo 50 posto....
O čemu pričaš...


Pričam o tome da je

Pričam o tome da je nepravilnosti bilo i na referendumu o nezavisnosti Crne Gore pa šipak... Solana je aminovao rezultate i to je to. Pričam o tome da postoje dupli standardi, u smislu da žmurimo na neke stvari ako nam idu u prilog, a u suprotnom slučaju dižemo glas do nebesa. Evo uostalom jedan primer: mnogi ovde kukaju kako dva miliona jadnih Albanaca nije moglo da glasa na referednumu; pa ti isti jadni Albanci nisu mogli da glasaju ni na izborima 2001. godine pa ni na kasnijim, pod okriljem "demokratske" i "poštene" Vlade... gde ste bili onda, borci za ljudska i manjinska prava?

**Take your place in history and prey you don't repeat it**


Svakako da je bilo nepravilnosti

i tada, kao i sada...ali zar to "pravilo" ako je i bilo, mora da ostane i za sva vremena?
Principi i pravila postoje da bi se postovali, pa svako treba da podje od sebe..Dakle svuda sam se i uvek zalagao upravo za to...Primer, kada je opozicija u KG govorila protiv DOS/ovih poslanika iz Kragujevca, jedino ja nisam bio na njihovom spisku afera i sl...a bio sam i clan Predsednistva DOS/a..Ne verujete valjda da su me zaobisli, jer sam im bio "simpatican"
Ne kazem da nisam i sam mozzda mogao pongegde da uradim i vise..i u tome vidim, sopstvenu/delimicnu.krivicu...
BKC


Ništa ja tebe ne razumem...

Ne razumem te, stvarno...
Kakve veze ima sa ovim Milo Đukanović, DOS iz 2001. godine i Albanci...
Razumem jedino da ne poričeš krađu.....


Krađu nisam primetio lično

Krađu nisam primetio lično ja, ali su mi pričali ljudi za koje ne verujem da lažu. Naravno, ne mogu biti 100% siguran ali zato vam svima prenosim te priče. To je što ja znam.

A crnogorski referendum spominjem zbog toga što je i tamo "ožalošćena" strana imala gomilu primedbi za koje niko nije hajao... Albance spominjem jer ih nema u biračkom spisku već 5 godina i pitam se što recimo Čeda Jovanović nije ispravio tu nepravdu kad je bio potpredsednik Vlade ili možda gospodin Kovačević kad je bio poslanik u Skupštini? Nego sad odjednom se svi setili 2 miliona Albanaca. Eto.

A gospodin Kovačević kaže "Nepravilnosti je bilo tada kao i sada..." u stilu al' to tad nije bilo bitno. Mi to nismo ispravili dok smo bili na vlasti, ali nismo mi krivi... drugi su nas sprečili.

**Take your place in history and prey you don't repeat it**


Nije tacno....to sto

tvrdite..jednostavno to nije posao skupstine i poslanika..a ja nisam bio ni u RIK/u niti bilo gde gde se TO radi..NIKADA, ni pre, ni za vreme, ni posle dos/a...Nikada nisam rekao da DOS nije kriv, ali mi se cini da se na DOS/u gleda daleko detaljnije i preciznije (i treba tako), ali onda istim arsinom merite i sve druge S.Milosevica, V,Kostunicu....Nista vise....A podsecanja radi DOS je preuzeo vlast januara 2001, i formalno vladao do ubistva premijera, dakle 2 godine...a izracunajte koliko su drugi....Milosevic vise od decenije i po...a Kostunica vec punih 6....pa sve to zajedno stavite na vagu....da ovo pitanje ne svodim na licno....\I ne znam zasto Vam smeta pominjanje 2 ooo.ooo Albanaca, pa nism ja rekao da su ini gradjani Srbije nego onaj ko ih je stavio u ustav...pa ako jesu onda moraju da budu i u birackim spiskovima..zar ne?
BKC


Opet sve u stilu "nije to

Opet sve u stilu "nije to bila naša obaveza"... ali sada jeste obaveza ove Vlade, a ne RIK? Kosovo je bilo sastavni deo Srbije i po starom Ustavu i po svim važećim propisima ali to nije bilo dovoljno da Vlada Zorana Đinđića ubaci Albance sa Kosova u biračke spiskove? A zašto? Pa zato što je to nemoguće, Albanci su bojkotovali sve izbore u Srbiji/Jugoslaviji i što je važnije, sve popise stanovništva i zato ih nema u biračkim spiskovima.

DOS je vladao do izbora 2003. godine, i zbog toga kako je vladao nakon ubistva Zorana Đinđića je izgubio vlast na tim izborima.

**Take your place in history and prey you don't repeat it**


Nisam rekao nasa

vec moja ,kao poslanika!
Kosovo jeste u formalno/pravnom smislu...deo Srbije..Ipak ono je pod jurisdikcijom Medjunarodne zajednice....Ako neka danas kazze i napise da je ono i dalje u Srbiji, onda to podrazumeva i njegovo stanovnistvo , a ne samo teritoriju!!! Kako ce Albanci reagovati..da li ce izaci na izbore...pa to ne znamo ni za gradjane ostalog dela Srbije pa nas ima u birackim spiskovima....U sustini da se ne igramo zmurke...Kosovo je stavljeno u preambulu samo iz jednog razloga a to su IZBORI...sve ostalo je magla....
Kako je vladao DOS...vreme ce pokazati.Da je Zoran Zivkovi c poslusao nas nekoliko i raspisao izbore Juna meseca 2003..posle sablje DOS bi zbrisao sve i imao bi opet 2/3 vecinu...dakle nije kvalitet vladanja DOS/a odlucio, vec besomucna kampanja koja je usledila nakon ubistva premijera Djindjica i Sablje ..
BKC


Imam ja svoje viđenje tih

Imam ja svoje viđenje tih događaja... u pravu ste da je ostatak DOS-a trebao tada da raspiše izbore ali neki su hteli da vladaju... osladilo im se pa im se na kraju osvetilo. Što se Kosova tiče, naravno da uz teritoriju ide i stanovništvo. Ko će izaći na izbore - to ne znam ni ja (znam da ja neću), a za Albance i biračke spiskove sam dovoljno jasno izrazio svoje mišljenje i neću ga ponavljati.

**Take your place in history and prey you don't repeat it**


Ok...kad se spusti lopta

i malko racionalnije pogledaju stvari, onda se i sve drugo bolje vidi....Zasto nije bilo izbora juna 2003...pitajte Z Zivkovica i DS...
Cak i USA se "muva" sa birackim spiskovima, kontrolom i sl...a necce kod nas....sto nije opravdanje, vec konstatacija, ali to treba i mora da se svede na neku "razumnu" meru...
BKC


Napokon da se složimo oko nečeg :-)

Quote:
Kosovo je stavljeno u preambulu samo iz jednog razloga a to su IZBORI

100% saglasan
Quote:
Da je Zoran Zivkovic poslusao nas nekoliko i raspisao izbore Juna meseca 2003..posle sablje DOS bi zbrisao sve i imao bi opet 2/3 vecinu

100% saglasan
Quote:
dakle nije kvalitet vladanja DOS/a odlucio, vec besomucna kampanja koja je usledila nakon ubistva premijera Djindjica i Sablje

Tu se ne slažemo, iz prostog razloga, što je sablja privremeno sakrila nemoć, nerad i nepotizam vladajuće koalicije. Kad se sablja završila, ljudi su i dalje videli Kariće, Miškoviće, Bekoe...itd na slobodi, običan narod, pa u nekom trenutku i ja, smo očekivali da će sablja biti zakasnela noć 5 na 6 oktobar. Ali osim prvih nekoliko dana akcije, sve što je potom usledilo pretvorilo se u političku harangu Čeda-Beba. Vlast bez granice...Tako da je DOS na izborima stigla zaslužena kazna.
Inače poznat mi je vaš političi put, a pitanje za DSS shvatite kao verbalnu provokaciju :-)

-------------------------------------------------------
An ANDROID is a robot made to resemble a human, usually both in appearance and behavior...


...Zadrzimo se onda oko

onoga sto se ne slazemo...Sablja! Dakle Sablja je bila potpuno prirodna reakcija na pokusaj "pucha"..Ona nije ni trebala da se "razracunava" sa "biznismenima" osim ako su bili u direktnoj vezo sa atentatom...Za biznismene je morao biti zaduzen Djelic i njegov posilni A.Radovic...ali ocigledno nisu....Nije postojala u DOS/u politicka volja, odluka, da se tako nesto uradi, vec je smisljen ekstra profit (svojevremeno je, ne znam koje ste godiste/bila akcija imas kucu/vrati stan,....i ljudi su vracali, ali oni koji su zaista svojom mukom stekli kucu/stan...a ostali su to lepo prepisali na zenu, decu...razvodili se/...itd).Dakle ekstra profit/eri je bila akcija zvana secerna vodica..koju je "neko" smislio..Dakle sama Sablja je bila...pravi potez, ali je vracena u korice, pre vremena...Za vreme Sablje nije bilo ukradenog automobila u BGd/u....ali je i cinjenica...da je bilo "gresaka"...(ne)namernih....Ipak sam DOS je vladao daleko manje i u daleko tezem trenutku, nego ovi posle...a V.Kostunicas je ipak preeuzeo kakvu takvu drzavu, dok smo mi preuzeli drzavui u rasulu...To kazem ne zbog pravdanja DOS/a...vec samo zbog objektivnog sagledavanja dogadjaja...pa i efekata..
Zasto nije bilo izbora juna 2003...treba pitati Z.Zivkovica...i DS !
BKC


Na kraju krajeva...

Quote:
Zasto nije bilo izbora juna 2003...treba pitati Z.Zivkovica...i DS !

Ma nema šta da se pita. Glupost + Gramzivost. Čovek je hteo da bude premijer još malo, pa makar mu to bilo poslednje u političkom životu. Bilo je zaista tužno gledati Živkovića u to vreme (naročito sa onim zatupasto izgubljenim pogledom i zalizanom frizurom), kada dođe neka strana delegacija u posetu, pa onako sede na kanabetu. No šta je tu je. Treba se okrenuti budućim izborima. Na žalost prave demokratske građanske opcije skoro i da nema. Čeda, sa svojom koalicijom na pitanju novog regionalnog uređenja države i decentralizacije nema ništa novo da ponudi, pa me i ne interesuje. Čini mi se da je sada gora situacija nego ikad.


Slazem se da je situacija

gora nego 90/te....kao i da je gradjanski koncept jedva prisutan. Za decentralizaciju se treba izboriti, jer se niko "dobrovoljno" ne odrice vlasti, pa ni jednog dela/
Ipak, doci ce na red i regionalizacija....uskoro!
Poz.
BKC


sećam se i stabilizacije, i par-nepar!

Iako nisam baš mnogo star.
Iskreno rečeno nemam ja mnogo šta da zamerim vlasti vezano za sablju, to je jedan od najvećih pokušaja obračuna države sa mafijom, kakav su još u poslednjih 20 godina pokušali Italija i Kolumbija, ali u mnogo manjem obimu. Jedino što zameram je što su tu u osnovi najpošteniju akciju države u poslednji 50 godina, pojedinci poput ČedeBebe iskoristili za vlastiti obračun sa političkim protivnicima.
Potpuno je nebitno u kom su stanju DOSovci preuzeli država, bitno je šta su od nje napravili. Oprečno vašem mišljenju ja smatram da je njima bilo mnogo lakše da izvrše korenite promene u državnom sistemu, jer je sistem u jednom kratkom trenutku (do polovine 2001) bio spreman za potpunu demontažu, ali bilo je slatko zadržati slobine poluge vlasti i preparirati sistem. Time je svakoj sledećoj vlasti ostavljen u amanet mnogo teži zadatak, a to je promena sistema.

-------------------------------------------------------
An ANDROID is a robot made to resemble a human, usually both in appearance and behavior...


Ok...slazemo se da

je Sablja bila...(ne)uspesan pokusaj vlasti da se obracuna sa kriminalom....ne znam na koje politicke protivnike mislite kada kazzete da su se Ceda/Beba obracunali sa njima....?Mislite na Vucelica, Acu Tomicca, Radeta Bulatovica..i sl..? Hm, vreme ce pokazati ko je sve kakvu igru igrao...Ne treba bas svima njima davati toliki , svemoguci, znacaj....Moguce je da je bilo svega i svacega...ne iskljucujem,,,jer i ne znam naravno sve slucajeve...Mnogo toga su pojedini mediji "naduvalI'...ali..videcemo.Zbog svega toga ja mislim da bi bilo znacajno da se kako tako ipak otvore dosijei.
Varate se ako mislite da je "nama" bilo lakse..da se demontira drzava...Postojala jke politicka volja, kod mnogih iz DOS/a, ali..i realna opasnost da se sve brzo urusi....i da se Milosevic.,.vojnim udarom..ipak vrati..Nije ta pobeda tako sigurna bila, makar i 5/ti oktobar...bio, bar sto se gradjana tice, velelepan...
Licno mislim, a o tome sam vec vise puta ovde pisao, da je puno tog starog ostalo nepromenjeno, kako personalno, tako i u svesti, te da to bas i ne ide lako...osim REVOLUCIJOM I PREKIM SUDOVIMA...A ja u tome, na taj nacin, ne bih ucestvovao..Nasa velika sansa koja je propustena ipak nije 2ooo/ta, vec kraj 80/tih//Tada je bila istorisjka sansa..da se odmah napravi samostalna Srbija....ali...posle boja///
Ja sam i tada to pricao i pisao, javno...pa izgubio i lep posao koji sam imao..ali to je bila cena!
Da smo tako uradili danas bi bili ispred Ceske!!!
Stara floskula da je naknadna pamet najskuplja i ovoga puta se pokazala kao tacna
BKC


Recimo da imam dosta pouzdanije izvore od medijskih,

da je bilo ideja da se hapse i odrđeni ljudi iz same vlade. Čeda i Beba pretstavljuju najveću ljagu koju je Zoran donio sa sobom, i kojih se posle nije uspeo otarasti (kao ni Legije).
Prema onome što ja znam, vojska je još petog rano ujutro na ključnim nižim komandnim linijama odbila poslušnost i to jedini razlog zbog kog Pavković nije izveo vojsku na ulicu i kopove Kolubare (strah da će se vojska na ulici okrenuti protiv njega). Tako da ta priča o prevratu Miloševića uz pomoć vojske je sistematski puštana od strane Pavkovića, kako bi sebi podigao cenu pri transferu na stranu pobednika.
A to ŠBBKBB (Šta bi bio, kad bi bilo), to je SF. Slažem se da je fundamentalna šansa propuštena krajem 80tih, ali isto tako mislim da je jedna neuporedivo manja propuštena u oktobru 2000!
-------------------------------------------------------
An ANDROID is a robot made to resemble a human, usually both in appearance and behavior...


Drago mi je da jos neko u ovoj zemlji

moze da kazze kako ima pouzdane izvore...Nemam razloga da polemisem na tu temu, jer nisam ucestvovao, i nemam tako pouzdane izvore...Znam vise verzija, na razne teme...od kojih je svaka bila "supljikava"...Ponavljam, zbog toga je vazno da se otvore svi dosijei, pa makar bili i prepravljani, iskrivljeni...to bi doprinelo rasvetljavanju mnogih nepoznanica...
U svakom slucaju bilo je previse propustenih sansi, tako da smo tu gde jesmo...Slicno kao i ustav..Bilo je puno prilika da ga donesemo na kvalitetniji nacin i sa manje tenzija...pri tom i daleko blji tekst(sadrzaj)..ali...nismo se naucili na greskama...pa ih ponavljamo.
BKC


Pravi političar!!!

Rekoh imam izvore pouzdanije od medijskih, a ne pouzdane 100%.
:-)
-------------------------------------------------------
An ANDROID is a robot made to resemble a human, usually both in appearance and behavior...


Nisam ja rekao da su Vasi izvori

nepouzdani...samo sam sve to prokomentarisao...iz ugla nekih dogadjaja za koje znam kako su tekli...a medijski ili u javnosti bili su sasvim drugacije prikazani, ili komentarisani...Ovde je istina do te mere obesmisljena..da svako(ne mislim na Vas) moze da daje informacije o svemu...nema relevantnih medija, kojima se koliko toliko veruje, nema politicara kojima se koliko toliko veruje...Nisam ja nikakav utopista, samo bih voleo da je bar malo drugacije..
Evo Cesid je dao saopstenje sa vrlo ozbiljnim primedbama na tok referenduma, sa vrlo konkretnim dokazima...a onda je zakljucak da to nije uticalo na rezultat referenduma???
Pa sad neka se obican gradjanin u svemu tome snadje?
BKC