Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Cudo u Srbiji

MiracleMiracleCeca je pobedila. Pravo iz zatvora na binu ispred skupstine. Necu da se zavravam, videla sam sinoc svojim ocima, ponasala se kao domacica ovog grada, ove zemlje.
Ceca je nasa drzavna umetnica number one, od nasih poreza placen je njen honorar da nam peva na praznik koji ne postoji. Obukla se kao njen/nas premijer Kostunica , u odelo, i kukala Boze pravde i Djurdjevdan.
Nije joj sentimenlano odmahivao glavom radikal grobar, vec premijer Kostunica. Ceca je prebeg iz Arkanove stranke ili sta vec u Dss ili sta vec i nosi sa sobom sav svoj tezak prtljak, pun droge i kriminala. Ni u jednoj zemlji ne mogu da zamislim da premijer ne samo sto ocijuka vec i sedi kod nogu jedne narko dive.
Ceca je kulturni vodja, niko kao Ceca ne moze danas da ispuni trg kao ona sinoc u Beogradu.
Zasto je ljudi vole? Zasto se s njom identifikuju? Zato sto zivimo u drzavi koja je kao Ceca.
U ponoc: Djurdjevdan ,svi smo mi romi, zatim Boze pravde, svi smo mi ortodoksi, narod je njihao sa Cecom i Kostunicom. Bas se pitam sta li romi i vernici o tome misle.
Petarda je bilo manje kao i pljeskavica. Bilo je uzasno dosadno.


uf, nocas sam nesto pisala.

uf, nocas sam nesto pisala. videla sam samo na trenutak i bilo mi je dosta za vjek-i-vjekov.
imamo sansu na izborima 21. ipak, hvata me jeza...


...

Ceca nije prebeg u DSS. Sad bi ti "strucnjaci" iz Cesid-a rekli da se to zove ukrupnjivanje nase politicke scene. U prevodu "svaka ptica svome jatu". Posle ovih izbora kad ni SPS ne predje cenzus i oni ce za 4 godine jedan po jedan da nakace bedz "Zivela Srbija"...
A mi cemo da gledamo i da se satro cudimo.


Pitam se cemu cudjenje zbog vidjenog?

Ovaj opis je ´ladno mogao da stoji bilo kada devedesetih, 2000., 2001., 2002., 2003., 2004., 2005., 2006., 2007., ... ili bolje da se ne vracamo u buducnost?


valjda

zato sto nam je druga strana bila jaca
ili moje iluzije


Um caruje, snaga klade valja

Mozda bi druga strana ipak trebala biti glasnija?


UM caruje

morala bi!!!


dunjice, premijer srbije sa

dunjice,
premijer srbije sa zenom koja je na snimku sa clanovima zemunskog klana na savetovanju u nekoj kafani? jedina zena na snimku?
ne mogu da se ne cudim. najmanje.


sorry, jelena...

...htjedoh reci, cemu cudjenje zbog VEC vidjenog? (Mislim na sastav drustva, okolnosti i javne tajne.)


ok.

ok.


Sramota me je

Nocas me je po prvi put u zivotu bilo sramota sto sam Beogradjanin, jako sam se lose osecao, kada sam video udovicu kriminalca koja je trebala da da alibi ubicama premijera, kako peva svom voljenom premijeru i akademiku Beckovicu u prvim redovima, a posle i onaj performans bore o Chedi narkomanu.

Kad malo bolje razmislim to je moj narod kome pripadam i verovatno nista bolje i ne zasluzujemo nego radikalsku vlast i totalnu izolaciju,kad nismo u stanju najjednostavnije lekcije iz istorije da shvatimo.


idem na sudjenje

slusam legiju
a onda dodjem na trg i slusam cecu


ovo je nocna mora.

ovo je nocna mora.


to je

kao neki rat zapravo
kao da zivimo pod okupacijom


Jasmina,

molim vas, nemojte padati u ocajanje. (To je zadnje sto od Vas ocekujem.)Nastavite pruzati otpor.
Na zalost, nekada se na plodove mora malo duze cekati.


ma samo sam trezvena

sto i svima zelim u ovoj zemlji bez exita
da ne zivimo in denial
pa zato sve ovo i belezim, i ne samo ja


Moj narod to nije. Ja nisam

Moj narod to nije. Ja nisam mogao da biram gde ću biti rođe ni kakvi će biti ljudi u mom okruženju. To što su rođeni u istoj državi kao i ja nikako ne znači da su moji, niti sam ja njihov.


Bravo...

definitivno ovom narodu treba radikalska vlast, treba mu Ceca, treba mu Kostunica i trebaju mu kriminalci, nekako se ponasamo kao da smo navikli na to i da sad ne mozemo bez toga....

Stvarno mi nije jasno, ja mrzim i Cecu i Kostunicu, radikale i da ne pominjem, i sve se nesto nadam ali uzalud, ocigledno! Strah me je izbora i zivota ovde....

I posle Slobe....Sloba....


Sve je tacno...

..sto ste napisali osim Djurdjevdana...to je srpska Slava kao i sve druge ( svaka porodica ima svoga sveca zastitnika.. to je srpski obicaj koji ima vise paganske nego hriscanske korene..)..Romi zive sa nama vekovima pa su i oni odabrali svoju Slavu...a za vecinu njih to je Djurdjevdan tj Sveti Djordje...Od gadjenja nisam mogla sinoc da gledam sta se desavalao...videla sam samo Kostunicu koji cupka zajedno sa Veljom...covek se bas adaptirao na javnost...nije vise "tunjav"...mozemo ocekivati da uskoro uzme mikrofon i zapeva....


Ok hvala

ja slabo stojim sa slavama


Strah

Ja sam vernik. Ali, poslednjih godinu dana, i posebno poslednjih dana, duboko preispitujem svoju versku pripadnost. Kada na doceku pravoslavne nove godine Bora Djordjevic, koji je retko kada u svesnom stanju, proziva Cedu Jovanovica za narkomaniju, a pre toga peva Ceca, takodje cuvena po osvescivanju od lakih i teskih droga u Urgentnom centru (da ne ulazim dalje u njenu biografiju), ja se, ali stvarno, uplasim.


ДА JЕ САМО...

са славама. Изгледа и са свем што jе Српско слабо стоjите, ако уопште стоjите. Замислите ту бруку, хоћемо у ЕУРОПУ - а славимо крсну славу! Брука.


Да је само

до правописа, ни пола муке.Реч "српски" се, као и већина других придева, пише малим словом, колико год то невероватно и неправедно изгледало:)
Да је само до познавања историје...Срби су једини народ који слави крсну славу.Хришћански мисионари су довођени до очаја покушавајући да у тада (као и сада)паганском народу укорене нову веру.Успело им је тек када су им оставили могућност да се једном годишње ушикају и усвиње до миле воље.На страну што су крсне славе директно преузимање слављења неког од паганских богова који су били заштитници кућа.


hm

Sta, juce je kao bio i Bernie Ecclestone!? Niko ne treba da se stidi sto je Beogradjanin posle nocasnje ciganije. Nego treba da se zapita sta jos treba da se desi da bi se svako pojedinacno u Srbiji osvestio. I da i dalje bude ponosni Beogradjanin, ako mu je do BGa stvarno stalo..


Koga nije briga za brutalno,

Koga nije briga za brutalno, ritualno ubistvo zashticenog svedoka na sudjenju ubicamA Premijera, jedne vece zemlje od ove danas Srbije i ko pravi pakt sa vlasnicom alibija?
Pitam ja vas da li cete biti zbunjeni kada Kerber bude pushten iz zatvora? Mozda, ali onda ce vec biti kasno.

P.S. Kojoj to josh zemlji treba frizer da joj otvori ochi? A kojoj ni to nije dovoljno? U kojoj zemlji Predsednik daje interviju u istom listu posle famoznog frizera?
Ko je vas poznavao...


Jos jedna stvar

Posto blog b92 posecuju i krititcari svega i svacega, pa cak i onoga sto ne razumeju, jedna informacija i za njih. Beogradski sindikat je bio pozvan da nastupi, ali su se zahvalili na pozivu i rekli da ih ne zanima da pevaju na bini sa cecom.


Haleluja

I kamo srece da su to uradili i svi ostali (Rambo, krvi cu ti se napiti za ovo). A Bora bi na bini rekao i "Koshtunica kurton, Cheda bog!" samo da mu je neko ponudio balon rakije u zamenu za tu malu uslugu. Taj chovek je neverovatna protuva - ima vishe nego jasnih indicija, sa vishe strana, da je zena bila umeshana u teshki kriminal (nije sve ni tako davno, setimo se pre nekih godinu dana, da je riba ishla da poji na slavlju narko-dilera u Argentinu, koji je malo zatim i uhicen); dok sa druge strane, bilo mu je dovoljno na osnovu kafanskog vica da pred celom nacijom sinoc (Odgovornost? Ostade mi u drugim pantalonama, koje sam zaboravio u Tri Sheshira) nazove Chedu narkomanom.

Kamo srece da su svi listom izashli u medije i rekli da ne zele da nastupaju sa tom zenom prljave proshlosti. A ni sa Borom Pljoskom. to naravno ne bi sprechilo Cecu da sama nastupi, ni Voju, Sandu, Matiju, Palmu, Kapitalca i Dodika da tarlahaju u prvom redu. Ali barem bi se nekolicina gradjana zamislila nad tim zashto neko ne zeli da ima veze sa njegovom omiljenom pevachicom i nezvanichnom prvom damom.


ma strasno ,užas.a sto je

ma strasno ,užas.a sto je najgore dodjem kući a ono moji gledaju cecu ja im promenim kanalče a oni ,,vrati vrati,,


demistifikacija

dok čekamo da se nešto desi, dok se čudom čudimo u/van zemlje čuda, dok pokušavamo da odbranimo dah smisaonog, dok tražimo naš deo da nas ne prevare, dok prisluškujemo stanare i pozivamo braću u ispomoć, dok bauljamo za "neprijateljima" u večitoj potrazi za krivcima za našu tragičnu sudbinu, dok upozoravamo/opominjemo, dok prognani odlaze posle odbijene nagrade, a drugi dolaze čin stvaranja nestaje izmedju dva zalogaja, dok slavimo...

"Dvor, u oktobarskoj noći, osvetljen. Unutra prijem. Grupa ljudi iz kulture stoji oko Predsednika koji ćaska sa balerinama. Među njima je i Oskar. Svi su u tamnim odelima sem Predsednika, koji nosi beli smoking... Branko na ulaznim vratima stoji u belom smokingu ispred dvojice protokolovaca, koji su preprečili ulaz... Vera uvede Branka u svečanu dvoranu i da mu znak da sačeka. Arija se završava, počinje aplauz. Vera malo priđe. Daje Oskaru znak da je Branko tu. Oskar nešto šapnu čoveku do sebe i on to diskretno saopšti Predsedniku. Operska pevačica se pokloni i ode, a na njeno mesto, na Verin znak, izlazi Branko. U momentu nastade tajac, Branko baci pogled ka publici, zaustavi ga na Predsedniku, pa poče da govori

Kad narod otkrije tajnu kako se postaje velik
Trgovi će ostati bez spomenika
Nekad samo pesnicima dostupne tajne
biće proglašene svojinom naroda.

Kad Branko završi nasta kratak tajac, koji se pretvori u iskren i buran aplauz. Oskar i Tasa se zgledaše. Predsednik ustade i priđe Branku. Rukovaše se, razmeniše par reči, a onda, s osmehom, Predsednik opipa kvalitet Brankovog smokinga i potapša ga po ramenu.

Sudbina pesnika

Sada je to još uvek opasnost koja peva
Plamen koji prozirnost proglašava za
prijateljstvo
Muzikalnije ptice umaknu sudbini
Ali umaknu i rečima

Reči greše pesma se stvara
Drugačije niko nije postao pesnik
Svet s deli na one koji su zapevali
I one koji su ostali robovi

Ali dolazi dan velikog oslobođenja
Pesme će se otvoriti ko tamnice
Pesnici će biti uništeni
Pesme će biti prilagođene

Kad narod otkrije tajnu kako se postaje
velik
Trgovi će ostati bez spomenika
Nekad samo pesnicima dostupne tajne
Biće proglašene svojinom naroda


to je MOJ pesnik

hvala Snezhana.

Bojim se da je Branka Miljkovicha "stigao" na kraju taj "iskreni aplauz" jedne chudne nochi u zg.
kad su se dosetili.. i rastumachili..
svi citiraju njegov epitaf, a malo ko ga razume.
(a Oskar.. on ga je, otimajuchi mu ljubavi, udarao tamo gde su svi jako osetljivi. u srce.)

"da li che sloboda umeti da peva kao shto su suzhnji pevali o njoj?"


lepota kao kontrapunkt primitivizmu

Snežana i Blue
Reč, vatra i ništa.
Branko Miljković kao kontrapunkt bahatosti i primitivizmu. Lepo je što ste nam donele ovaj dah i duh:

i još:

Poeziju će svi pisati, rekao je. Rođen 29.01., jedan od najvećih.


"dok su obale u svadji vode che mirno proticati"

ili:

"Oni koji imaju svet
neka misle shta che s njim
Mi imamlo samo rechi
I divno smo se snashli u toj nemashtini..."

ili:

"U stvarnosti nema ovoliko zbilje.
Josh uvek, josh uvek za lazhno joj obilje
igramo se zhmurke s buduchnoshchu"

umro (??) u nochi izmedju 12-og i 13-og februara 1961.
27 godina.


----branko još jednom

------------------------

pohvala vatri
...

Uzmite šaku svežeg pepela
ili bilo čega što je prošlo
i videćete da je to još uvek vatra
ili da to može biti


DRAGE MOJE

morala sam da viknem :))))))))

uplaših se da niko ne čita,
da je svrha tek dobaciti, a šta je u paketu - nije toliko važno,
meni je taj paket/način neodvojiv od poimanja, razumevanja, odbrane...od obmane, zloupotrebe, a ne od lošeg ukusa - on se stvara kad stvaranja nema, pa s'toga i Branko, i sudbina pesnika...

"budan ja kradem ono što oni sanjaju"

Hvala vam drage moje!


pffff...

"Ni u jednoj zemlji ne mogu da zamislim da premijer ne samo sto ocijuka vec i sedi kod nogu jedne narko dive."

Toliko tesko da zamislis?
Iz koje galaksije ti dolazis?


Miracle

Zaista, ko jos uvek pali te kante?!! Svaki dan, na putu od kuce do faxa i obrnuto, provalim da na mestu na kome je stajala koliko juce nedostaje po jedna ili dve!! Strasno! Kome je to satisfakcija?! Sta oseca taj neko dok pali tu kantu i to djubre i gleda dok se topi i smrdi?!!!!


MarijaS

Oseca smrad djubreta i stopljene plastike te kante;)Pored toga ne mnogo.
Shalim se naravno sudeci po uchinku ravno je orgazmu;)


Jel moze neko da napise sta

Jel moze neko da napise sta je Bora lupao za nas koje nismo gledali...


Бора Чорба - Чеда

Бора Чорба - Чеда

Шта да радим кад не могу
да зарадим ни за дрогу
и да могу, шта ми вреди
робу дају само Чеди

Себичан је онај Чеда
све сам троши, ником не да
па високу плаћа цену
да нахрани нос и вену

Подочњаци, лице бледо
нема, ожени ме Чедо
рибама је дао ногу
оженио он је дрогу

Шта да радим с оним Чедом
све ђанкозе хапси редом
полицију има строгу
само њему дају дрогу


Ne razumem,

zašto je ovo drugačije od đubreta koje se i inače objavljuje pod imenom Bora, Riblja Čorba ili kako već?


mnogo je opasno i ogavno

to shto je izblebetao bora .
u onoj atmosferi .
posle arkanije i zavijanja .
nemojte da se lazemo .

jeza, bre ! Uzas !

ne pratimo svi politiku , dnevno.
mi smo naivno verovali da se to nece ni dogoditi .
da se to ona hvali .
a tek ono posle ...
ono je najveci blam ove vlade i onih ispod bine .

ne znamo na licu mesta - sa tv-a , to je bilo kao iz milosevicevih masovki - samo da je josh bio dole vucela, pok. vlajko , eto nama 90-te, .

josh ne mozemo da se povratimo od soka .
boru bi trebalo skloniti iz javnosti , za uvek !

uopste nije bitno ko se drogira, ko pije , ko je veci narkoman i da li je .

takve stvari se ne govore pred , kazu 100 soma ljudi za protivnickog kandidata , ma shta ko mislio o njemu .
to deo izborne kapmpanje - i to se ne radi !
tako nisko , prostacki , vulgarno .
BLJAK !


Bora bi trebalo nekad da

Bora bi trebalo nekad da prochita i neko drugo shtivo sem svojih primitivnih pesama. Mozda bi tada saznao i da to da li je neka supstanca droga ili ne, ne odredjuje chinjenica da li je nelegalna ili nije, vec njeno fizioloshko dejstvo.

U tom smislu, Bora je notorni narkoman (ili on misli da je alkoholizam profesija?).


Evo i Tadic se izjasnio po

Evo i Tadic se izjasnio po pitanju Bore Corbe i njegovog nastupa na doceku http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=01&dd=15&nav_category=418&nav_id=227701


Ma i taj Tadic

...samo nesto osudjuje, isti je kao Kostunica i ostali, domogao se fotelje pa sad osudjuje ovo, osudjuje ono i tako u krug!
Cekam samo jedan dan da cujem da je u vezi necega bio neobavesten!

Od nas zavisi.....koliki god "narkomani" bili....


Pametniji ne popustajte...

...stanje je kriticno.

Ceca je simbol srpstva! Kod nas i u svetu! Simbol! Svega cega se teba stideti i svega sto treba iskoreniti medju Srbima. Simbol srpstva! Ceca predstavlja srpsku realnost, blisku proslost i neispisanu buducnost. Ceca je simbol!

Jezivo, zar ne? Ja Cecu volim kao kugu i variolu zajedno i radujem se njenoj pojavi kao amputaciji glave. Za mene je ona (velika) boginja... rata, unistenja i smrti.

Za nju postoji posebno mesto u mom kraju, odmah pored 'onog njenog', koji je previse zauzet rostiljanjem da bi mu neko nedostajao.

A sto se kulturno umetnickog drustva 'Korumpirana stoka' tice, onih koji oko nje igraju i pevaju po raznim skupovima, za njih imam rezevacije vec godinama unapred.

Zivi bili pa se videli... hmmm... cek cek... zasluzeni kraj docekali pa mi na 'slavu' dosli.


АМАН, ДОСТА ВИШЕ...

фолирања! као сад се сви нешто згражавате, а колико видим из текстова коjе пишете СВИ сте гледали (или били?) пренос. Па што не искључисте телевизор, или што не гледасте неки други канал. Неки коjи емитуjе неку другу музику (само да не буде српска - то иритира!), Вивалдиjа или Вагнера... Нарочито оноj део из АПОКАЛИПСЕ.
Нисам био код Скупштине, jесам гледао пренос. Само се нешто питам: што се нико не сети да организуjе, у исто време, неки други концерт са неком другом музиком, баш да видимо колико би посетилаца окупио. То би био одговор (или изговор) на синоћње догађање испред Народне скупштине. Очигледно, народ то што се свирало и певало, воли, свиђало се то нама или не. Или бисте да трампимо народ, за на пример Финце?


Odlična ideja

Quote:

Или бисте да трампимо народ, за на пример Финце?

Nije loša ideja - nažalost, teško izvodljiva. Ko bi ove što su sinoć bili iza Skupštine uzeo? Glupi su, ne umeju ništa da rade, ružni su pa nisu ni za seksualno roblje... Jedino za šta bi mogli da budu upotrebljeni nije dozvoljeno raznim međunarodnim konvencijama... Doduše, možda nije u Rusiji, ali nema razloga da ih trampimo za Ruse, ista je to stoka kao i ovi.


Cocoa

Ajde idi otrchi par krugova pa se i istushiraj. Preterao si.


Pa to ne znaci nista

To sto ogromna vecina Srba obozava ceca ne znaci da je ona kvalitet. Meni vise govori koliko smo mi kao narod upropasteni.

P.S. TO mi lici na onaj grafit:"Ljudi jedite govna nemoguce je da milioni muva grese"


Always look on the bright side...

Pitanje ako ste, kako pretpostavljam, LDP fan: zar bi vam lakše bilo da je na sceni pored F(ucking ili atal, nepotrebno precrtati) Cece bio Čeda J, Branislav Lečić ili Nenad Prokić?


...ili chanak u duJetu sa

...ili chanak u duJetu sa JK!
klikni pa skroluj 'na dno' :-)


:)))))), slušaj BoL

nemoj da vadiš stvari iz konteksta, :))). A i inače piše da je javna '... tajna da političari i te kako umeju da uživaju u društvu atraktivnih pevačica, a neretko se i late mikrofona.'

Zamisli duJet Tunjavi/Ceca, ili Borisko/Goca/Seka ili kako se vec zove. A koja li hoce s Tomom grobarom?

E, a dok sam bio u Bg vidim neko poznato lice kako vristi na nekom od Karicevih mitinga po Srbiji (ne secam se da li je u pitanju bio Sabac ili Valjevo). Pogledam malo bolje, kad ono: Madam Piano!!


hit!

pa da napravimo listu, otvaram glasanje:
1. Chanak-JK
2. VK - Ceca
3. Boris - Seka
4. Toma - Neverne bebe :-))))))

ps. Madam? sve samo ne Madam, dear wu.


wu:Madam Piano i evolucija

Lepo je videti da se i ona (ne)menja.
Čini mi se 2000. je pevala djacima na kontramitingu ispred gimnazije u KG.
Ima li koga da potvrdi/negira? (ne bih da sam izvor pogrešnih info)

**************
neću ništa da brišem!
izvinjavam se - greška!


Madam Pianino

Madam Pianino je ostala dosledna i oduvek je isticala da je velika SrBkinja. Domacini Karici i njihova mizichka kuca su njeni izdavachi. Takodje je aktivno uchestvovala u predizbornoj "zelena salata" kampanji.


Sve je to OK

samo sam ja napravila grešku u svom komentaru u vezi sa kontramitingom 2000, gde dotična nije pevala,(pevala je Ceca Slavković) pa rekoh, da ispravim. (nisam brisala da ne dodje do još veće zabune)


Snegochka

Nishta nisi sushtinski pogreshila, samo su imena druga :)


JJ Bebo

svaka ti je dobra!


Sta fali

velikim SrBkinjama? :))))))). Lake note- teska artiljerija.


Velike, male SrBkinje

Lake,( mislim sitne, mrshave) zene, herojska muzika. I slazem se, Dotore, lake note. Vrlo lake :))


nije sve u lakim notama, vec

nije sve u lakim notama, vec u teskoj artiljeriji :-) ali ono sto je najsmesnije, svi njeni aduti su vestacki - i tztze i usne i d... i nokti, i trepavice...a glas napuk'o ko vodokotlic. izgleda ko trandza! ne znam jel neko od vas video njen bovogodisnji show na Onoj televiziji? ogavno...u najmanju ruku.


A, je l' istina

da je ona bila neka uciteljica lepog pevanja ili tako nekaj u nekoj od bg srednjih (muz) skola? Btw, u koji si tu muzicku isla, BoL?


Wu, ako pitash

za Piano, bila je uchiteljica muzike, mozda je josh uvek,
mislim da je predavala neshto na nekakvom jazz odseku.


Da, meni je neko pricao kako je

ona kao nesto stroga i zahtevna.

E, a je l' se seca neko Kate, Kiss me Kate, Kacunkovic? Sta je s njom?


ju, Wu, ja mislila da se

ju, Wu, ja mislila da se radi o Onoj Drugoj Nacionalnoj. izvinjavam se za gresku, gledam dva bloga a na tom Ona Druga. elem, Madam je drzala neku skolu pevanja, nisam sigurna da je pri muzickoj skoli bilo ali znam da su neke seke isle. inace, Madam je zavrsila violinu...ja? prvo Mokranjac a posle sam se zaprechanila, presla u NS...pa se opet vratila u Bg...pa tako stalno idimidodjimi. a ti? a znam o Madam jos neke price gadne ali necu ovde. vrlo sve lose oko nje...i muzika joj losa. off riba totalno.


Ma zenu znam samo iz

nekog spota sto se vrteo 90-tih (mislim da se zvao Bonito). Muzika totalni shite, nego onako sam je spomenuo (e, sto trosimo prste pisuci o MP). Nego, stvarno, what happened to Kiss me Kate?

Ps.klavir, Lidija Kajnaco-kao viJolinista sigurno znas cija je to mama- (Kosta Manojlovic) & Ivanka Petrovic (private)


Stefanova

Muter?(Lidija Kajnaco)


shhhh

angie.


sto shhhh?

jel to nije opste poznato?

u stvari, ja ne znam zasto sam u ovom razgovoru...odoh. cao.


Brook,

pa zbog drushtva, valjda:)


ah, da..

znam da nije to sto imam sta da pridodam o muzici...da, da, ovo dugo je :)))


brookily, ti uvek

imas sta da kazes. And WE mean it, right girls?


right Wu, nego,

jesi li ti to u stvari samo hteo mene da ucutkash, a nema tajne oko Muter?


pa zato sto je dr. Wu u

pa zato sto je dr. Wu u stvari stefan himself :-))))) sorry, leglo mi! (a sto shhh? spelmipliz!)


U, BoL

pa kako sad ljudima u oci da pogledam? A pocelo je tako naivno...


sta ces, sudbina. pa...stavi

sta ces, sudbina. pa...stavi naocare za sunce. (e zezanje bilo, ako boli da vicemo m.a da brise, a? sta se to desilo u stvari...:-?)


nisam ja viJolinista nego

nisam ja viJolinista nego Madam...ja klavir i teoriju, posle komponovanje...sve mnogo korisno za zivot...kiss me kate...ajd' da pitamo anchicu sofrenovic, mozda ona zna? kad/ako saznam, javljam.


Babily

bilo je pri zvanishno shkoli, mozda chak i u Mokranjcu,
ona je samo pridodala taj jazz odsek.


ili stankovic? nije ni bitno

ili stankovic? nije ni bitno ali znam da su mnogi jazzeri radili na tom odseku. u stvari mislim da je sad zaista odsek a tada nije bio, samo kao par predmeta...bruka. koliko jazzera imamo a nemamo odsek na FMU za to.


Cekaj , zar nije nesto Stjepko Gut

pokusao (znam da je on u Grazu). A Vojin Draskoci? Milos Petrovic? Ne znam, samo pitam.


ne verujem

da bi Stjepko Gut neshto radio sa Piano,(ako smem ja da kazem), ili da opet shhhhhhhhhhhhh!?

ps.vratila sam , da uredim komentar, sa josh jednom zagradom, koju sam zaboravila, da ne dodje sharski, pa da ne razume:))


Nisam ni mislio

da bi njih dvoje radili zajedno, :). Never, Angie, ako ti odes shhhhhhh, ja idem bop.

A sta ti sviras, A?


klavir.

eto, ptiznala sam.


a cutis, a? ;-)

pa kol'ko nas je ovde, a? mozemo koju tezgu da odradimo...kontramiting?


mislish

na ono od pre neko veche?


pa da! vidim da se cm

pa da! vidim da se cm prepirao sa nekim da je kontramiting nemoguc, kaze cm 'isto s*anje drugo pakovanje'...mislim da bi bila ovde mrtva trka!


krajnje mi je

drag tvoj entuzijazam!


ni ja ne znam sad sasvim...u

ni ja ne znam sad sasvim...u stvari meni je memorija ko kiselo mleko na suncu. znam da su misa krstic, mica markovic i mozda draskoci, ne znam, drzali u srednjoj skoli, mokranjac ili stankovic, klase ali ajde da zovnem i micu i anu pa vam javljam sve, ok? ovako trolujemo preko svake mere. ti si still u uk?


E, da

Misa Krstic, dipl ing. Koji je to genije. Moj drugar, Ljuba Lukovic, samouk, ucio da svira klavir iz Misinih knjiga.

What do you mean, still? Mislis, da li je jos uvek united?


onako, za momenat si mi se

onako, za momenat si mi se uklopio, zaboravi pliz. misa je bio super. necu dalje na blogu o tome, ne bi bilo lepo...


ti se bas zabrinuo

oko tog scotlanda, a? :)


I Velsa.

Ovakav grafit u Wales-u (Kardif):

Home rule for Wales
(and Moby Dick for a king!)


Tacno

Nadire, we'll always have Whales. (A nije samo Moby Dick whaleshanin; bio je i Henry VII)


Pa zar nije samo jedan od

Pa zar nije samo jedan od svih glumaca koji su igrali Jamesa Bonda, zaista englez (citaj ostali su shkoti i velsani)?


Isto vazi i za

kraljeve/kraljice. Jedino Irkinje/Irci nisu imali nikad svog predstavnika na tronu. Posledice....


a kralj artur

i Caladfwlch, a?

only true ruler of britain


nsarski,

je si li bio na mitru miricu, na kraju za dochek tamo kod tebe?


Boze, angie, da li ti stvarno mislis

da bih ja isao na takvo mesto?:)
Imao sam "svog coveka", naturscik da se ne prepozna. On nije mogao da dodje do reci od uzbudjenja i stalno je ponavlja da je bilo "predivno", predivno. Kaze: "Eto, makar jednom godisnje napunis baterije da imas od cega da zivis poslije cijelu godinu. Predivno".
To je izvestaj: predivno.


Tarmi Ricmi :)

"Ne moze nam niko nishta, jachi smo od sudbineeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"!


nsarski,

shto si ti nepoverljiv chovek!

Pa naravno da se shalim,evo 1000 puta se pravdam, pa nisam ni svom sps direktoru toliko, a s obzirom na dramatichne razlike medju nama, trebalo je da mi NISHTA ne veruje, a on naprotiv, kad svi doushnici daju razlichite izveshtaje, on zove mene, iako time objavljuje kapitulaciju.

To sam htela da chujem-da je bilo predivno, a i kako bi drugachije?:))))


Wu/Angie

stigao mi je odgovor na pitanja.
elem, jazz je bio u skoli stankovic. nada lenasi, koja je radila u ministarstvu kulture, je okupila markovica, skerla, blama, karamarkovica i jos neke oko uvodjenja jazza u muzicke skole. mica markovic je radio plan i program za jazz edukaciju za sax i klarinet. posle je to nastavio svager. sad ko drzi, ne znam ali tako je pocelo. zanimljivo je bilo da je zora vasiljevic sa fmu dolazila na casove 'razvijanja sluha i aranziranja' kod sekrla da vidi zasto deca ne beze sa casova 'solfedja' kod njega (radi se po metodi sa berklija iz bostona).
Gut je bio u pregovorima sa FMU ali gut je gut a sadasnji (kakocujemireizabrani) dekan FMU je taj koji je...ehem...

kata kacunkovic je dobro, sretno udata i gaji decu (mislim troje).

hepi? :-)
o Madam i skoli nisam dobila info...a i sta nas briga.


Wo za Katarina K

Pre jedno desetak godina Katarina Kachunkovic je imala neki solo projekat :))Dzezic, lake note, tako neshto. Secam se spota na nekoj jedrilici na Adi....
Shto se tice gosn Krstica on ima genijalnog sina koji je multiinstrumentalista,sta dovati svira, a posebno bass. Znam da je chak i NJOJ svirao na plochoma (C...) a bogami i neki koncert. Ovaj od pre neki dan sam gdgledala jednim okom i od boljih muzichara spotovala sam bubnjara Igora Maleshevica (ex Vasil Hadzimanov, DLM...) Sve za kintu. Shto bi Brook rekla, trzishte bato :)


pa igor malesevic je svirao

pa igor malesevic je svirao show cece natzionale na Onoj televiziji! ja bila u SHOKU PET DANA POSLE!! ali mi jelena krajsic posle kaze na blogu da te tezge, tih naj'boljih'(?) narodnjaka upravo odradjuju najbolji muzicari...pa i igor.
mora se jede!


Pa da, stvar izbora. Znam da

Pa da, stvar izbora. Znam da ga je Vasil Hadzimanov otpustio iz benda pre par godina kad je prvi put zasvirao na koncertu, mislim Marakana, mozda i ranije. On mu to nije oprostio.


u je...pa oni su cak mislim

u je...pa oni su cak mislim i kumovi? ko zna sta coveka natera na to a da nisu pare (sem kad jesu, sto kaze Angie)?


Bebo

Pa ja mislim samo pare. Ali prave pare. Znam, da kad je Arkan bio ziv, muzikanti i nisu uzimali neku kintu. On ih je mushtrao, kao nema pushenja pica - a oni se rasturali od alkohola i cigareta. Tada i nisu svirali najbolji. After, su ozbiljniji ljudi zasvirali, ali manje njih na koncertima, vishe po studijima. Biti u toj ekipi mislim da se moze samo za pravu kintu. Nije to samo da Cecu morash da gledah. Tu je njen kompozitor Mili (ljakse, samo tako), pa Marina Tucakovic (postala ljankase), pa gde su ti body gardovi, pa ta njena deca, pa cela slika koja ide uz to - Boshko, sestre, i sve to "osecaj za filing". Ne znam, ja ne bih mogla.Nemam jak stomak. Zacgas povratim.


pitanje je, znas ono,

pitanje je, znas ono, povratis u mlazu, obrises rukavom i kazes 'gde smo ono stali...' :-) sala, nego znam Milog&dragog...to se ne zaboravlja!


BoL, Bebe

gore ste od UDBE. A kam' je Kata, Kiss me Kate? Vo Belgradot? Što je ona meni bila, onako, slatka figurica... Ja nju znam kao radio figuru- imala super emisiju na Yu radiju (Bebe je l' ovo pravilno?)- nego kao performera. E, Vasil, je l' ima neke empetrojke?


Wu

Raspitacu se za Vasila. Rekoh secam se Katarininog kiss me Kate spota na jedrilici. Sto se tiche UDBe, bolje je ono "OZNA sve dozna"


Joj Bebe

stvarno ne znam šta bih bez tebe i BoL: prvo ovčica, pa jazz/Miša Krstić, pa Marcia X, sad Kata, pa Vasil.. Prašćaj ovo za UDB (to mu dođe skoro k'o SePeO, VeMeA i SeFeReJot, ;)).


WU

Nishta bez beba. To moze biti tvoj propagandni slogan. (u svakom smislu) :))


Wu.a BoL.i Beba :-))) cek Wu

Wu.a BoL.i Beba :-)))
cek Wu dok porastemo, kakva udba i bia...cia!
da, kate u bgd.u, hepi dzoj, gaji decu. bas vidjena od mog izvora pre neki dan ;-)


Wu,

ovde dilujesh sa opasnim Jamesicama, nisi svestan koji je to rad!


Dobro, onda sam

ja Eva Green. Ko ce da bude onaj crnogorski voz?


nisi Eva,

nego Ivan!(Generalic)


m piano

ne znam sada,zadnji put kad sam je slusao pevala je u nekom klubicu kod kalenica i zvucla je super, a to je bilo valjda '96 ...
za pohvalu i saradnja s keltima... galija...


pnbb

Oh, Madam Pianino- nije loshe ako choveka veseli. Ona je privatno, okrenuta istochnajachkim veshtinama (joga, budzam...)i u tom smislu je zanimljivo otkachena, mada se ja pitam da li i autenticno. Medjutim, sve pada u vodu kada iz te shirine i sasvim druge dimenzije krene da Srbuje. Pa haje pnbb reci realno, da li Karici, PSS i zelena salata idu uz inses shtapice, jogu, karmu i reinkaranaciju? Ili to samo ja pokushavam da shvatim, da dam smisao - eskapizam? eklektika? Ipak mislim da ona stvarno veruje da je prava SrBkinja.


Bebo2,

sve se slazem s tobom, Piano bi htela, trudi se da neshto kao, al' je SrBkinja, pa ne moze ono drugo autentichnije, a to sve nema veze da li je dobro pevala u nekom kaficu kod kalisha, sem shto mi se povraca i sve predhodno potvrdjuje , kada se pomene galija.


Angie

Ma da. Sve bi bilo u redu da to shto radi, taj olfo etno, world muzika shta li?, nikako ne ide sa Milankom & Bogoljubom Karic. A tek hit " Majko Srbijo" koju na tim skupovima unisono (za)pevaju Krici, familija im (shira i uza) & M Pianino. Kakav hor velikih Srba.:)


...josh

kad hoce neshto da obNJasni, majko mila,....
'ajd da ne tracharim sad najstrashnije.


ziveo trach!

jos je i lepo kad nije istinito...kao u slucaju Madam.


kako mislish

nije? Slushala sam lichno njene opservacije, bilo na tivi.


nemam

pojma kakve su joj sklonosti, politicki angazman i verska pripadnost..
kao sto rekoh, POSLEDNJE sto sam cuo o njoj je tada '96 kad sam je slusao...

ako vec zelis da kazem, evo:
ne idu zelena salata i reinkarnacija, ali vidjao sam i cudnije kombinacije

bez obzira na sve, posto nisam licno prisustvovao srozavanju lika i dela, negativnih asocijacija nemam i i dalje cu glasno konzumirati galiju, u slavu VELIKIH KELTSKIH RATNIKA


pnbb, mislis

Chieftains. Odvali do daske, zi' mi ti!


Dotore

Van Morrison moze UVEK


Samo razvali:) To je skoro

Samo razvali:) To je skoro pa nasha domestic muzika. Pa svi smo mi pomalo Kelti, zar ne


POMALO???????

Boze, Bebe....


Bila je to parafraza onog

Bila je to parafraza onog chuvenog "Svi smo mi pomalo socijalisti". A slichnost sa onim od onda Keltima stoji.


moze,

kao i dubliners...

Éirinn go Brách


Ister

Dablinci? Mislish na Dzijsa? ok. Vlada Bajec ima super knjigu na tu temu.


Aman, dosta više ...

Dizajneru, ako je Ceca srpska muzika, onda ja nemam pojma o životu.


narod

nama ne treba takav narod! nama treba bolji narod! mi cemo biti narod!...
zasto menjati, a da ga platimo stoziranje nekoj od zemalja treceg sveta, naseg djubreta, radioaktivnog otpada, kanerogenog materijala...
ah godinama mi smo postali treci svet, pomirimo se sa cinjenicom, da smo zatrpani sopstvenim, izvinite, govnima.


Srpski?

Ja, na primer, nista srpsko nisam videla osim sto su tekstovi pesama bili na srpskom.

Zeljna sam da vidim nesto srpsko cime bi se kao Srpkinja mogla ponositi.

Ima Cika Jova jednu pesmu: ne cudim se sto je patka potkovana, no se cudim sto je potkovice dice.


A znate li da je Ceca za

A znate li da je Ceca za Novu godinu pevala na Kopu u nekoj dancing sali i da su karte bile 400 eura i ljudi su masovno dolazili sa svih strana samo da bi je culi?! A sutradan ste mogli u lokalnoj foto radnji kupiti njene slike po ceni od 200 dinara?!


e coco, nisko se pada,

e coco, nisko se pada, nekada je 'dama' pevala za 100.000€!! dancing sala znaci samo da je 'dama' shwortz! :-) a to je dobar znak.


Propada Srbija, nek se spasi ko može!!!!

Prvi put u životu vidim da nastup jedne pevačice može da uništi zemlju! Ceco, ceco, ranije ti se nisam divio ali od sada ću stvarno sa poštovanjem da gledam u te!!! Od kafanske pevaljke do nekoga ko kroji javno mnjenje u jednoj državi, to je nešto!
Zašto se autor teksta ne zapita, šta Čeda nosi?? I kome je nosio, i šta je nosio? Ceca je pevaljka i to će uvek biti a Čeda Jovanović je neko ko pretenduje da menja društvo. Nemojte da zamenjujete teze, nemojte da pravite stvari gorim nego što stvarno jesu.


Malopre

sam otisao do banke da proverim da li mi je uplacen neki novac. Zivim u Severnom bulevaru, a najbliza banka mi je u Ruzveltovoj tako da mi je najlakse bilo da idem preko groblja. I tako otisao ja do banke, proverio stanje i krenuo nazad kuci. Prolazim pored Djindjicevog groba i vidim tri para (momak-devojka, majka-sin, drugaria-drugarica) kako stoje pored njega. Jedna od drugarica komentarise kako je nekada imala osecaj da i ona moze da promeni nesto... U tom momentu i ja razmisljam gde bismo mi sada bili da je Djindjic ziv, kako je bio brz i odlucan. I tada se setim sinocnjeg koncerta i onog kilavog Kostunice i dodje mi da pobegnem sto dalje odavde. Ali posto nemam para da izadjem makar na jedan dan iz zemlje, ostaje mi jedino da se nadam da ce se 21.01 dogoditi neko cudo.

I tako, valjalo bi svi neodlucni da se prosetaju do banke pre 21.01.


Djindjic?

Nesto se ne secam da je i on bio mnogo gadljiv na Cecu.
Secate li se njenog koncerta i njegovih cestitkica i buketica?


Underground i LTJ Bukem

Nije tacno da sinoc nije bio organizovan kontrakoncert. U Underground-u je svirao LTJ Bukem, a u celini (atmosfera, publika, Bukem i Conrad, poruka njihove muzike, poruka cele veceri) gledano, to je bio mobilizatorski dogadjaj koji je (namerno ili nenamerno, to je ovde irelevantno) podigao svest svih ljudi koji su dosli o situaciji u zemlji, te o durstveno-kulturnoj polarizaciji. Dakle, mi smo de facto na frontu, a ko to odbija da prihvati ili je cinik ili zlonameran ili glup. Ostaje jos samo da svako od nas izabere strane.


freestyle

pa da,na tom kontrakoncertu LTJ Bukema i jeste bilo kao na frontu-smrad znojavih ljudi,guranje,laktovi u rebra i slicno...MC Conrad:"Can't you feel it!!?????"Ne,ne mogu dok se oko mene mesaju miris znoja,trave i svega ostalog a uz to stojim nepomicno,jer toliko mesta mi je obezbedila karta koju sam kupila.Stvarno,zasto da ne organizujemo "kontra"-koncert NPR.klasicne (zamisli?!?!) muzike,gde svako moze da dodje cist i mirisljav,upije kvalitetan sadrzaj koncerta i ode kuci zadovoljan,a ne kao da se stvarno vratio sa fronta??Bas se pitam koliko bi ljudi stvarno doslo?Gde su ti super,mladi ljudi koji se "BORE" protiv kulta tv pinka i sl kad su tribine kompozitora prazne,na Kolarcu vise babe koje dremaju,samo su jos klubovi puni,a nivo zabave koja se nudi,skoro je jednak onom kod skupstine.Sve je to "samo" zabava,a i jedna i druga strana treba da razmisle o svom konceptu dobrog provoda.Ako smo promenili muzicku matricu ne znaci da smo promenili sustinu,SAPUN U RUKE i OPERIMO SVU ShTROKU!!


LTJ Bukem

To Jagoda i Zorica...
Pre svega, alternativa Pink-u svakako nije samo klasicna muzika i Kolaraca. Potom, promasila si teziste mog posta: ako se kaze da 13-tog uvece nije bilo "kontre" onda je to pogresna tvrdnja iz prostog razloga sto je iste veceri organizovan dogadjaj koji je afirmisao vrednosti viseg ranga (slazem se sa tobom da je poenta oba "festivala" upravo bila zabava, ali u okviru zabave sasvim se jasno mogu diferencirati sund i kic sa jedne strane a originalnost i autenticnost sa druge; LTJ Bukem je, nema sumnje, umetnik prvog ranga, a to sto si za kupljenu kartu dobila guzvu i gandzu, izvini, ali samo je tvoj problem, iz prostog razloga sto je opste mesto da takva vrsta muzike podrazumeva guzvu i veci nivo "tolerancija").
Medjutim, ako ti pak kazes da je kontra i postojala, ali da se ti ne slazes sa takvom koncepcijom zabave/reforme to je vec tema za diskusiju.
Uostalom, sasvim je ljudski (citaj:antropoloski) fenomen "plularitet mogucnosti", ali ako se vec boris za bolju Srbiju onda je vazno samo ocuvati opste vrednosti, a tvrdim da je koncert u Undergroundu upravo to i uradio.
Uz to, kada pricas o tribinama i koncertima klasicne muzike, to vise izlgeda kao kritika upucena reformatorskoj eliti zemlje, jer ne moze se (pod uslovom da smo realni) traziti od
mase takvi intelektualni skokovi; ili hoces da kazes da je pozeljno, mozda, odvesti celu "Zutu gredu" na tribinu Zagorke Golubovic ili mozda onu o "Filozofiji palanke" ili uputiti ih u tajne univerzalnosti Bahove muzike!?
Dakle, upravu si kada kazes da nam je potrebna nova koncepcija kontre (i to bas one koju si ti predlozila) ali to vazi samo za liberalnu elitu Srbije, a sto se tice sirih narodnih masa gandza i znoj su sasvim zadovoljavajuci.


LTJ Bukem

To Jagoda i Zorica...
Pre svega, alternativa Pink-u svakako nije samo klasicna muzika i Kolaraca. Potom, promasila si teziste mog posta: ako se kaze da 13-tog uvece nije bilo "kontre" onda je to pogresna tvrdnja iz prostog razloga sto je iste veceri organizovan dogadjaj koji je afirmisao vrednosti viseg ranga (slazem se sa tobom da je poenta oba "festivala" upravo bila zabava, ali u okviru zabave sasvim se jasno mogu diferencirati sund i kic sa jedne strane a originalnost i autenticnost sa druge; LTJ Bukem je, nema sumnje, umetnik prvog ranga, a to sto si za kupljenu kartu dobila guzvu i gandzu, izvini, ali samo je tvoj problem, iz prostog razloga sto je opste mesto da takva vrsta muzike podrazumeva guzvu i veci nivo "tolerancija").
Medjutim, ako ti pak kazes da je kontra i postojala, ali da se ti ne slazes sa takvom koncepcijom zabave/reforme to je vec tema za diskusiju.
Uostalom, sasvim je ljudski (citaj:antropoloski) fenomen "plularitet mogucnosti", ali ako se vec boris za bolju Srbiju onda je vazno samo ocuvati opste vrednosti, a tvrdim da je koncert u Undergroundu upravo to i uradio.
Uz to, kada pricas o tribinama i koncertima klasicne muzike, to vise izlgeda kao kritika upucena reformatorskoj eliti zemlje, jer ne moze se (pod uslovom da smo realni) traziti od
mase takvi intelektualni skokovi; ili hoces da kazes da je pozeljno, mozda, odvesti celu "Zutu gredu" na tribinu Zagorke Golubovic ili mozda onu o "Filozofiji palanke" ili uputiti ih u tajne univerzalnosti Bahove muzike!?
Dakle, upravu si kada kazes da nam je potrebna nova koncepcija kontre (i to bas one koju si ti predlozila) ali to vazi samo za liberalnu elitu Srbije, a sto se tice sirih narodnih masa gandza i znoj su sasvim zadovoljavajuci.


Dzombo

Dzomba wrote:
LTJ Bukem je, nema sumnje, umetnik prvog ranga

Sa ovim se ne slazem. Uz duzno postovanje prema LTJ Bukemu kao IDM ikoni ne bih ga nazivao kompozitorom u klasicnom smislu te reci. Savremeni kompozitori prvog ranga u zanru koji razmatrate mogu biti Richard D James (aka Aphex Twin), Alter Ego, Autechre, Squarepusher,...Da je to tacno svedoci i cinjenica da je brojne njhove radove adaptirala na primer London Sinfonietta. Da mogu sebi da priustim nesto slicno u Beogradu rado bih se vratio. Nazalost u Beogradu sto se tice savremene elektronske muzike postoji samo guranje u masi gutaca extazija u kojoj rizikujete da budete prebijeni ako nekog zalutalog celavca popreko pogledate ili mu stanete na put. Ozvucenje je toliko lose da ne znate ni zasto ste na takvo mesto dosli jer ne cujete nista. Cujete buku a ne muziku stisnuti u znojavoj masi (koja nije znojava jer je prljava nego zato sto prostor nije predvidjen da primi toliki broj ljudi). Nema dakle govora ni okakvom kontrakoncertu, nego samo o istom s* a drugom pakovanju. Corn Mouth.


Za Corn Mouth-a

Vidi, ja muziku istrazujem krajnje pausalno, ali cenim da ipak imam razvijenu onu bazicnu intuiciju za prepoznavanje kic/umetnost. Uz to, procitao sam par interesantnih recenzija koje vrlo jasno sugerisu da ako i nije u samom vrhu elektronske i dnb muzike, Bukem-u svakako treba cestitati pronalazenje potpuno novog podzanra dnb a to je "intelligent dnb". Bilo kako bilo, mislim da je jasno da ja pod "umetnikom prvog ranga" ne podrazumevam najobljeg ili najpoznatijeg, vec prosto umetnika koji je sa jedne strane kreativan i svez, a sa druge relativno popularan. Uostalom - apropo tvoje opaske o R D James-u - samo zato sto postoji rad Ive Andrica, ne znaci da je Krleza prosecan.
Konacno, sve i da je Bukem umetnik petog, sestog ranga, on je ipak ( a narocito u odnosu na Cecu) umetnik. U tom smislu, ponovo tvrdim da je bilo kontramitinga, ali ne politickog (ili ne pre svega politickog), jer su se u Undergroundu, to vece, afirmisale neke sasvim drugacije (citaj:kontr) vrednosti od onih afirmisanih ispred skupstine.

"Nema dakle govora ni okakvom kontrakoncertu, nego samo o istom s* a drugom pakovanju. Corn Mouth" - mislim da sam na ovu tvrdnju vec odgovorio, kada sam pricao o prirodi "kontre" i prirodi "zabave".


OK

U velikom delu se slazem, mada bi se moglo i drugacije reci. Shvatam da je bio dobar party. Ono cega se ja plasim je sledece. Pre 4-5 godina sam bio na jednom slicnom partyju u Bgdu. Obratio mi se jedan dziber recima "ej brate ova muzika je strava brate necu vise brate da slusam narodnjake brate ovo je zakon brate" itd. Sutra da bude zabranjena Ceca i da se na primer promovisu zurke takvog tipa kao ta na kojoj si ti bio u UG pola onog naroda sto je slusao Cecu bi dosla da slusa bukema. Uz malo alkohola i ecstasyja to je pitanje dana. Sa druge strane nema tog alkohola i te droge koja ce "brata" naterati da slusa na primer RD Jamesa. CM.


Za Corn Mouth-a

Pa, mislim da si upravu kada kazes da i sam Bukem moze biti paravan neukusu - kako politickom tako i kulturnom; ali, u ovom trenutku, ipak stoji da celokupan dogadjaj u UG jeste bio kontra. E, sad, ja ne bih da na ovoj temi ulazim u teorijske rasprave, ali moram vrlo kratko da prokomentarisem da je skoro svaki teoreticar drustvenih promena zagovarao koncept "unutrasnjeg sukoba" ili "drustvo kao konflikt", te sa tim u vezi, i same socijalne vrednosti nisu staticne (bas kao ni sama kultura) vec vrlo dinamicne (pa je sasvim moguce da Bukem moze u nekom trenutku postati nesto sasvim drugo), ali samo zato sto Bukem moze posti kic ili kontrareformator (sa nase tacke gledista) ne znaci da on sada de facto to nije, vec naprotiv.

p.s. u UG-u to vece, pustao se Progression (sto je za mene previse tvrdo), ali ne znam da li si slusao Bukem-ovu Earth seriju, i uz to kompozicije: Music, Atlantis...?


Pardon

Zar se Bukem može svrstati u IDM? Mada mi je sam termin malo pretenciozan zbog onog "I", ali kapiram da bi se mogao protumačiti kao IDM u širem smislu, jeste dance u smislu da možeš fino da se krećeš uz njega.

Ali da mi je neko rekao da ću da naletim na svoje omiljeno muzičko ime (Autechre) na blogu o Cecinom nastupu... :)


Pardon

Zar se Bukem može svrstati u IDM? Mada mi je sam termin malo pretenciozan zbog onog "I", ali kapiram da bi se mogao protumačiti kao IDM u širem smislu, jeste dance u smislu da možeš fino da se krećeš uz njega.

Ali da mi je neko rekao da ću da naletim na svoje omiljeno muzičko ime (Autechre) na blogu o Cecinom nastupu... :)


Autechre....Pa nista cudno :)

Pa nista cudno :)
Eno i Branka Miljkovica gore. Prirodna reakcija finog sveta na pominjanje Cece.


sta sa ostalima koji su pevali?

meni je razocaranje veliko rambo koji je svojim prisustvom podrzao celu manifestaciju. da li neko zna kako se obratio publici? na jednom svom koncertu u skc-u, nedavno, rekao je da se dobro prodao za reklamu meridijan banke, zanima me za koliko se sada prodao?


Ne samo Rambo, nego i DLM,

Ne samo Rambo, nego i DLM, Ajzbrn. A nekad sam ih baš voleo.


Ljut sam! Stavise, besan

Ljut sam! Stavise, besan sam! Kakav smo mi to narod? Ima li ovde mozga, ima li ovde pamcenja? Analizira li neko ovde proslost i sadasnjost? Brine li neko u ovoj zemlji za svoju decu, za njihovu buducnost? Jebem ti ovakav narod! 100x - jebem ti ovakav narod! Neka me banuju...da vise i ne citam vesti i uzasne blog zapise...

Neka peva Ceca! Neka se njene slike prodaju kao ikone po crkvama! Neka uzimaju pare od poreza na to! Neka vredjaju i prozivaju sve koji nisu njihovi istomisljenici! Neka lazu, kradu, manipulisu! Neka se i dalje samozadovoljno smeskaju svojim govnavim licnostima! Neka to rade i oni koji nisu na vlasti, jer tako se na vlast dolazi! Neka...zasluzili smo! Glupost se kaznjava! A mi nismo glupi! Ne, ne, ne, stvari nisu tako benigne! Mi smo IDIOTI! Kreteni! Prvi ja...


Zato, Borise, 21. glasaj za

Zato, Borise, 21. glasaj za one koji im se jedino suprotstavljaju. Samo od nas zavisi.


Dosadni ste,

Vi sto od Vas zavisi, majke mi. U kojoj zemlji i kojim narodom cete Vi da vladate. Kako se boriti protiv shabanije? Kvazi-elitizmom svakako ne!


Dobro Dule treba to josh da

Dobro Dule treba to josh da sazreva ima tu i dobrih ljudi. Ja bi licno voleo da dobiju par sedishta u senatu pa da vidimo sto se kaze dozvoljenom terminologijom ko je vjera a ko nevjera.
Sto se tiche stava u pravu si potpuno se slazem morace da se malo oblikuje kapa da bi stajala na glavi.


ne nego treba da zapevamo Cecine pesme?

pa od koga da zavisi ako ne od nas? od cece i kostunice? od ubica Zorana djindjica? od koga? od tome SRS grobara? od G17, koji su kao pit bulovi ujedali ujedali ujedali dok nisu oborili poslednju valjanu vladu srbije?
e Nedeljkovicu...


Dosadan si


Pa Dule...

...bar nećemo praviti šabaniju. Šabanija ne pada sa neba, nego je kulturni model.


...nisam u zemlji. Ja sam od

...nisam u zemlji. Ja sam od onih "pametnih" i "hrabrih" koji je otisao! Ostavio porodicu, prijatelje, devojku, ... Ali i dalje sam besan. A besan sam i kada se setim tih koji "zele" da "menjaju" stvari. Nikome vise na Srpskoj politickoj sceni ne verujem. Svi su nas, barem jednom, izdali! Svi su se mazali puterom. Svi do jednog! Doduse, glasao bi za neke druge samo da vise ne gledam ove, 100% sam siguran, NAJODVRATNIJE face koje je Srbija na TV izbacila - ikada!


Tu se potpuno

slazemo. Meni je ogroman problem sto puno znam losih stvari. Nekada ne mogu da se savladam pa to izleti iz mene.


U losim stvarima je i

U losim stvarima je i poenta! OK, glasati za neke "druge". I sta onda? Samo zaboraviti njihove manifetluke, afere, "afere" i aferice? Pa da - to mi zvuci standardno Srpski. Ne, izvinjavam se Srbima. Standardno ljudski. No, dal' sam vanzemaljac ili sta ali ne mogu tako da razmisljam. Dvostruka kandzija za svakoga:
1) Ko nas je vodio u ratove
2) Ko nas je krao
3) Ko nas je lagao
4) Ko je sirio mrznju, bilo kog tipa
5) Ko je "oprostio" ovim prethodnim
6) Ko je saradjivao sa ovim prethodnim
7) Sve ostalo sto sam zaboravio da spomenem

Ali, nema Srbija tu kandziju...nema je ni u svetu dok ne pogine 50.000.000 ljudi. A iz tih pogibija izrode se CIA, KGB, Stassi, operacija "Spajalica", nuklearno oruzje, ... Narodno veselje!


slaganje

krug,
pa kažeš: Vidi šta nam rade?
ovaj odgovara: Od nas zavisi, 21...
krug,
treba ga prekinuti da bi se napravio nov
vraćanjem kroz doskočice ne vidim pomak
bina ostaje, ruke su podignute, smeše se
i to jeste dosadno, jer ništa zapravo nismo ni uradili, dok nam se bilo ko smeška, jer nas je nadmudrio, nasankao, jer nas je demontirao u maskaradi, svima objasnio šta je istina...

ukoliko dotični dogadjaj posmatram samo kroz gore pomenutu doskočicu, politizaciju ću samo nastaviti - i tu je parola i strana sasvim nebitna, suština je otišla na zasluženi odmor, ustupivši mesto cilju, srdačno, s'osmehom, kroz zagrljaj, pesmu, upregnutu reč, da bi svi videli kako vičemo zajedno da smo svi jedno, i u tom kolu granice ukusa nisu važne, važno je kako su zlo/upotrebljene i šta ćemo svi mi sa tim dalje.


Grand show

...


Grand show

Ja jesam zgrozena ali ne i iznenadjena.

Sve je pocelo sa Lepom Fahretom a evo nastavlja se sa Pinkom. Ti zvuci i primitivizam su davno zavladali primitivnom Srbijom i samo je bilo pitanje vremena kada ce postati vecina. Nezaboravite da je zaglupelima najlakse vladati.

Ovi na bini sada hoce da ujedine sve srpske zemlje i ocuvaju Kosovo. Zato njima treba zatvorenica ceca jer ce ona da okuplja garde i zabludele ratnike za neki novi okrsaj.

Da li iko sa te bine ima neku viziju o tome kakva ce nam deca sutra biti i sta im nudimo kao role model ??


kada smo 1996-97. dolazili

kada smo 1996-97. dolazili na docek SNG bilo nas je gotovo milion, nije moglo da se dise cak do hotela Moskve i slusala se normalna muzika, i dolazili su normalni ljudi... svirao je djole balasevic samo za nas, partibrejkersi, bajaga, pozdravio nas harvey Kajtel i Majk Stipe iyREM preko viodeo bima. Danas su nas pozdravili bora c. i ceca arkanova, eto, gde smo deset godina posle


...

Ja moram da dodam jos jednu stvar na ovo. Mada nekome izgleda nevazno, ali meni je bas taj deo bitan- svi ovi sto su svirali/pevali 1996-97 su pevali besplatno!!! A sinoc? Za koliko para? I ČIJIH para?? To hocu da znam.


za Jelenu Krajsic....

Pa hajde da to nekako saznamo.
Koliko su vredeli ti nastupi? Oni bi sad mogli da daju svoj honorar nekom porodilistu ili sl. ako su toliko za Srbiju i narod?


Gospodin Vladeta Janković

Gospodin Vladeta Janković tvrdi da niko od učesnika nije nastupao za honorar... A ja opet mislim da Nacionale ne ustaje iz kreveta za manje od dvaes' 'iljadarki i dva grama...


super je

sto sam se jutros probudila u zemlji u kojoj je nedelja prvi radni dan,sto sam otisla jutros srecna i nasmejana otisla na posao,sto nisam bila sinoc u bg sto nisam morala i protiv svoje volje da slusam sve to....
I onda kad cujem bilo koga kako kaze da mladi treba da se vrate,zvuci uzasno smesno....
Ne treba da se vrate ne treba da svoj zivot poklanjaju uludo,propaloj zemlji....


da nije smesno bilo bi tuzno

Quote:
I onda kad cujem bilo koga kako kaze da mladi treba da se vrate,zvuci

Ne treba mladi da se vrate, treba i mi sredovecni da pakujemo kofere.
Kad se vec ****basmo 2000 verujuci u promene.

Dragomir

P.S. Nije da se ne prepucavam sa Jasminom na blogu ali respect za ovo sto je danas napisala.


...

Slazem se sa Vama u potpunosti svi treba da pakuju kofere,ne vidim svrhu osrajati.


Cvetak zanovetak

Moze li neko da iskopa spot "Ja sam cvetak zanovetak" i da ga postavi na YouTube, bas bi bilo zabavno da vidimo cecu kako u haljini sa krupnim roze cvetovima i lastisom oko struka (preko koga se preliva ceculit i ko zna sta jos) seta po livadi i peva. Bar da se malo razveselimo...


Ni u jednoj zemlji ne mogu

Ni u jednoj zemlji ne mogu da zamislim da premijer ne samo sto ocijuka vec i sedi kod nogu jedne narko dive.

zar zaista?
a jel mozes da zamislis jednu zemlju u kojoj predsednik razbija divu od (piiiip) pri tome se obilno roksujuci praskovima. posle ta dama umre pod cudnim okolnostima a predsednika ubiju tako da se jos ni danas ne zna ko ga je ubio. jel ti treba pomoc da pogodis zemlju?
..............
intervencija moderatora.


Happy Birthday

to YOUYOUYOU Mr president
jeste mi palo na pamet
ali nesto nije stimalo
i dalje ne stima ta paralela


Jasmina, Merlin Monro je

Jasmina,

Merlin Monro je nesto sasvim drugacije od ovog sto se zbilo nocas, a zbiva se ...secam se jos clanaka koji su nastali 90-tih na Zenskim studijama kada smo je uporedjivali sa Barbikom i Kenom,...sad ispred Skupstine...kada sam videla toliku masu na tom mestu kao flash prodje mi slika kada je Kostunica dao rec da ga vlast nece promeniti, takodjer je bila ogromna masa ljudi...jezivo je ...ali, hajde da ispravimo tu losu procenu..bez kukanja..ajde da ih nadglasamo

A sto se te izmisljene Nove godine tice...taj dan, a ne noc nije do nekoliko godina unazad bila nista specijalno..tada se ljudi jeli glavu praseta koju su ispekli za Bozic...i niko nikad tom danu nije pridavao nikakav znacaj..sve je to izmisljeno u korist politike zlocina


ma naravno Neo

potpuno se slazem
samo govorim svoj tok misli


jojjj

Sinoc gledam sve ono..i kao da sam na drugoj planeti...
Na Cecu sam vec navikla..ali na Boru..nikako..Stvarno razumem..predizborna kampanja..imam utisak da misle da smo maloumni..da patimo od trenutne amnezije..Ali ono sinoc..ne mogu nikako da zaboravim..cak ni amnezija..mi nije dovoljna...STRASNOOOO


Moja Srpska Nova Godina

Ljudi, moram davam nesto ispricam, iako je off theme.
Posto nisam trenutno u Srbiji, Srpsku Novu Godinu sam proslavio sam dobrim drugom, Nemcem, na glavnom trgu tog istocno-nemackog grada, na klupi i sa pivom u rukama, razmisljajuci gde cemo (jer izbor klubova ovde je mali). A bas tog dana (13 januara) neonacisti su obelezavali godisnjicu angloamerickog bombardovanja. Ceo grad, celi dan, bio ih je pun. I dok smo mi sedeli na klupi, otkuca 12 casova i mi kurtuazno jedan drugom cestitamo, kad nam dvojica neonacista, skroz pijanih, pridju i pocnu sa pricom "Vi ste levicari, niste, jel znate gde mozemo da nadjemo pankere, nesto sam danas raspolozen da bijem". Ja sam non stop cutao da ne odam da nisam Nemac zbog mog naglaska. Par puta su i mene nesto pitali ali sam vesto odgovarao pokretima glave. Medjutim, stekao sam utisak da je jedan od njih provalio da nisam Nemac. Na svu srecu moj drug je izvukao stvar prico "momci mi stvarno zurimo".

Cemu je poenta ovoga? Sinoc sam se uplasio, i to u sred Evrope, razvijenog i kulturnog sveta. Kod nas covek se navikne na neke ekscese, ali ovde doziveti nesto tako je uobicajeno. 2006 je u Nemackoj obeletio i svirepi napad na jednog Etiopljana, covek jedva izvukao glavu. Moj brat mi je pricao o gomili ekscesa nacizma tokom vremena dok je on ziveo u Nemackoj. Naravoucenije za mene je da se vise plasim u gradu gde je moguce da neko javno vice "Sieg Heil" i "Heil Hitler" i da niko ne reaguje iz straha, nego u Srbiji. Moram vam priznati, uporedjujuci sa Nemackom, nacionalizma u Srbiji je i dalje amaterski i daj Boze da tako i ostane.


Mr cvijus

znam i ja sta je nasilje u LA-u na ulicama, bande
u odnosu an beogradski drum
ali nije o tome rec ovde
ako ispred bundestaga number one star nemacke scene, name it peva Heil Hitler
pesmicu a predsedica merkel se smesi flertuozno a narod igra
e onda je to nesto sto mi ovde imamo


Iako ne smatram Boze Pravde

Iako ne smatram Boze Pravde (iako mi smeta zloupotreba nacionalne himne) i Djurdjevdan za sovinisticke pesme, Borina pesma me ne uzbudjuje toliko, ne zato sto ne podnosim Cedu, vec zato sto znam da je Bora covek po kome je primitivizam vrlina. Mislim ok, pesma je shit, mogao je bolje i diskretnije da proziva Cedu, bez da bude politicki nekorektan i da zadaje niske udarce. A Sanda R-I, ni to me ne uzbudjuje, ta zena ionako se pokazala i ranije... da ne prokomentarisem dalje. medjutim na drugo hocu da se skoncentrisem:

razlika izmedju trenutne politicke kulture Srbije i Nemacke jeste sto do takvih manifestacija nebi doslo gde se kroz drzavne pare finansiraju stranacke promocije, zbog toga ni Frau Merkel nebi imala prilike da cupka uz "Wir müssen die Juden ausroten". Mislim da bi diskusija trebalo na to da se skocentrise.


ne

Quote:
...Moram vam priznati, uporedjujuci sa Nemackom, nacionalizma u Srbiji je i dalje amaterski i daj Boze da tako i ostane...

O, ne, nikako nije amaterski, naprotiv! Nacionalizam u Srbiji se VRLO profesionalno, racionalno i hladnokrvno upotrebljava protiv suočavanja sa realnošću u kojoj se Srbija nalazi. I još: ako ste hteli da nam date primer iz Nemačke, jedini moguć je da ste prisustvovali dogadjaju da je iz budžeta Nemačke plaćen i pred zgradom Bundestaga održan koncert sa neonacistima ili "vlasnicima nacionalističkog kiča" kojem je prisustvovala Angela Merkel, kojoj su se oni obratili sa "voljena kancelarko" (Ich liebe dich, herzlich Kanzelarien!). Ovako....dali ste strahotan primer zastrašivanja i nasilja na ulici, koje je dokaz da bi mnogo stvari trebalo menjati u Nemačkoj. Dogadjaj od noćas u Beogradu je nešto sasvim drugo - on je svesna, iz budžeta plaćena, za prirodu noćašnjeg praznika uvredljiva parada bahatosti i kiča.


U nacelu se slazem sa Vama,

U nacelu se slazem sa Vama, medjutim, neonacizam ne identifikujem sa kvazi-nacionalizmom naseg "voljenog premijera" (ovde sam ironican). Neonacisti bi, u slucaju da se nesto tako odrzi ispred Bundestaga, pevali pesme u kojima bi Afrikance uporedjivale sa majmunima, kako je njihov deda ubijao po Rusiji, kako su se Jevreji lepo tusirali u Ausvicu, itd. Ako su problem parole tipa "Zivela Srbija", verujte mi, u mnogim sam evropskim zemljama ziveo i takve parole su sasvim normalne. Mada ona pesmica sa "udri po Turcinu", to je vec problematicno.
Ono sto je meni zasmetalo je sto su moji roditelji kroz poreze platili da Cecine lubenice landaraju na bini i Bora da se majmunise sa nizerazrednom ironijom, sve u svrsi promocije jedne politicke grupe. To u Nemackoj nebi bilo moguce.


govorite o clanu Udruzenja knjizevnika Srbije?

Quote:
Bora da se majmunise sa nizerazrednom ironijom

I jednom od osnivaca POP-a (partija obicnih pijanaca)

Dragomir


I osnivacu...

...Partije Iskrenih Casnih Korisnika Alkohola. Ne smem da napisem skracenicu te partije jer bi me moderator sigurno opomenuo :)


D.P.

Svako ko napishe i izda knjigu moze postati chlan tog udruzenja. Sledeci chlan ce biti Legija, najverovatnije.
-sad ja ovde stavim osmeh. ali kako?


Quote: Svako ko napishe i

Quote:
Svako ko napishe i izda knjigu moze postati chlan tog udruzenja.

Potrebno je ipak napisati dve knjige. :-)

Samo jedna rec za ono sinoc, bruka.


Uzasno...

Volim srpsku novu godinu, volim svoj narod i svoj grad, ali ovo je sramota. Povratak u mracne `90-te. Vreme sisatih pevaljki, pijanog patriotizma, krvolocnog pravoslavlja - totalno izvitoperen sistem vrednosti jaci nego ikad. Na celu kolone Ceca, Matija (svakoj corbi mirodjija i akademik srednjoskolac, terazijski crnogorac, djon obraz... i mogao bih ovako do prekosutra) Beckovic, od alkohola podbuo ministar Kapitalac i strokavi patriota Bora Corba. Mozda su mogli da pozovu i Bidzu i Raku da i oni otpevaju poneku i tako uvelicaju docek...


S pesmom trcati unazad

Plato koji je mogao biti simbolom istorijskog zaokreta zapecacen je do daljnjeg i to ne zbog onog na bini, i onog tik uz binu najvise.

Na platou jedna mladost koja je skolovanje zapocela i okoncala u skolstvu: nabubaj, izrecituj,odgovori za ocenu, zaboravi.

Na bini domacinski placenici.

Kraj bine seire oni koji su svim sredstvima zaustavili preobrazaj srpskog skolstva koje je trebalo da stvori novu generaciju ljudi koji logicki misle, pitaju i ne odustaju u trazenju odgovora.

Ja sam bila spremna jednog momenta da se radujem sto ce mozda, nakon sto se iskoluje genertacija reformisane skole, za oko 15-20 godina, pogled na svet i pogled na sopstveni zivot ovde postati drugaciji. I sada bih se radovala kad bi proces zapoceo,mada je izvesno (s obzirom na godine) da veliko finale preporoda ne bih docekala. Tesko mi je sto izgleda necu dioziveti ni pocetak procesa da vidim.

Iako ne verujem u kletve, ipak zelim da oni sto su seirili sinoc pred mojim zabezeknutim ocima, osete, makar na trenutak bol i tugu koji sam ja osecala gledajuci kako mladost trci unazad.

Hvala na pitanju, moja deca srecom zive daleko (srecom).


zorice

Odlicno vam je ovo - domacinski placenici!
Kao - patriote profiteri...


sve to je strasno

...jezivo! opet ta raspolucena srbija...


Nekako, na cudan nacin...

pomalo nekrofilski (cega se otvoreno stidim), moglo se uzivati u ikonografiji ubijene Srbije.
Slava joj!


poptuno trezna i trezvena

osecala sam se WEIRD kao pod nekom drogom
gledajuci sve to

nesto kao da je puklo u meni
valjda neka iluzija
znas kao ono kad ne verujes da ti je neko drag umro
pa treba vremena da shvatis


Nije niko drag umro Jasmina

Nije niko drag umro Jasmina - samo se nije video od dreke.


Ostavi Cecu na miru

Sta ti ona smeta ?? Ako je narod voli pa i predsednik vlade sta tu ima lose ?? Sta hoces, da svi slusamo Mocarta ?? Hoces da kazes da su Americki Reperi fakultetski obrazovani sa doktorskim diplomama ? ne, nego najveci krimosi i drogerasi, pa se ceo svet pali na njih i slusa njihovu muziku i sto je najgore klinci ih uzimaju kao zivotni uzor.

I koji ne postojeci praznik ? Srpska Nova godina postoji i postojace dok je SRBIJE. A tebi ako se ne svidja idi gde god ti je lepse i ostavi nas na miru da slusamo CECU !!!


Ma i tog Mocarta (opet ta

Ma i tog Mocarta (opet ta Evropa...) i to obrazovanje ukinuti - imamo Cecu! Raj!!!


Imamo .. i neka imamo. I

Imamo .. i neka imamo. I Cecu i Seku Aleksic, Lepu Brenu, Harisa Dzinovica, Miroslava Ilica, Tozovca i sve ostale koji su obelezili predhodne decenije. Nemam nista ni protiv jedne vrste muzike, svako ima pravo da slusa sta mu se svidja, samo ne mogu da podnesem ljude koji napadaju jednu vrsu muzike samo zato sto se to njima ne svidja. PA NAPRAVITE VI ONDA DOCEK NA NEKOM VASEM TRGU !!

Ocigledno je koliko ove nove kvazi-DEMOKRATE koji su se odjednom izmilili iz nekih rupa pokusavaju da nas preko noci promene. Zao mi je gospodo, ali Srbija nece biti Svajcarska, vec ce ostati Srbija. Slavicemo i sledece nove godine na trgovima, uz vino i rakiju, narodne pesme, trubace i ciganske orkestre. TO SMO MI, I NECEMO SE MENJATI. A vama ako se ne svidja idite u Svajcarsku ili gde god vam je lepse.


Vi ste sinoc pravili docek

Vi ste sinoc pravili docek na NASEM trgu. I vas niko nije terao u Svajcarsku. Bezobrazluk.


A ko ste to VI ?

Koji VAS trg ? Trg je svih nas, i mi smo dosli da se provedemo. Ja nisam ni politicar niti se bavim politikom, ne pripadam ni jedoj stranci i mrzim sve politicare, kako domace tako i strane. Ali nemoj da mi pricas o nekom VASEM trgu. Sledece nove godine uzmite ga VI pa pravite VAS docek, nemam nista protiv. Dovedite sve strane (piiiiiiip)*, mi cemo da odemo na USCE ili vec negde drugde i da napravimo sebi merak. A vi prestanite da glumite i skinite te maske sa lica.
---------
*intervencija moderatora.


Nas trg - gradjana Srbije a

Nas trg - gradjana Srbije a ne gradjana Stradije.


Izvinite, nisam znala da ste

Izvinite, nisam znala da ste vi bili onaj koji je sinoc onako hrabro oterao politicare sa trga.

Samo se vi veselite. Jedino sto ja od vas trazim je da sve sto radite to cinite javno i otvoreno. Necete da Srbija lici na druge zemlje savremenog sveta, necete da lici na Svajcarsku, Svedsku, Dansku? Ok. Odlicno. Samo onda to kazite jasno i glasno, ne krijte ste iza parola da ste za progres i napredak. Kazite lepo kakav kvalitet zivota gradite, pa da onda vidimo sta "narod" hoce.


za peru detlica

Razmisli malo bolje o svojim recima.
Srpska nova godina se slavi 14. januara na liturgiji u crkvi. Tamo se moli za zive i mrtve duse, za prijatelje i neprijatelje, za Srbe i sve ostale narode, za mir u zemlji i svetu ... Vernik ne docekuje Srpsku novu godinu pijan na trgu ... Vernik ne koristi verski praznik za raspirivanje politicke mrznje ...


Управо тако.

Поздрав Светлани С. :)


Pozdrav i tebi

Pozdrav i tebi


nice one

lepo receno


Hvala

Hvala


what what whaaat

Quote:
Ostavite Cecu na miru

Ili Miru na Cecu, isto mu dodje. Ja se nesto ne secam da je Bush javno igrao uz 50cent i ostalu ekipu. A ti drogerasi, sram ih bilo, ccc... :)


Taj Idiot Bush i ne zna ko

Taj Idiot Bush i ne zna ko je 50cent, a i ne slusa muziku jel je previse zauzet kolonizacijom CELOG SVETA.

Da kojim slucajem Srbija "lezi" na velikim izvorima nafte, drugacija bi bila DEMOKRATIJA. Ovako ostaje samo iluzija ....


detlica na infektivno podhitno!

Da je srece, ta "dama" posle hapsenja i 2 meseca zatvora (da l se neko toga seca???) vise nikada nije smela da se pojavi u javnome zivotu a kamoli da se grli sa premijerima i peva svoje nebulozne stihove.

Smrt primitivcima sloboda narodu!


Haug, cyN!

Haug, cyN!


ispravka

Htedoh reci Smrt primitivizmu sloboda narodu!
Da ne ispadne da pozivam na linc, daleko bilo. Ima nade i za primitivne samo treba vremena i para.

Pozdrav svima u Srbiji!


Nema potrebe

... vec sam bio. Ali video sam imas i ti svoj karton tamo.


Ma vodite je kući!

... neka vam kući peva!


Одувек сам се питала

како та жена може да спава на стомаку...


Da, dobro pitanje...

Da, dobro pitanje...


Pa ... ja mislim ...

... ili uopšte ne spava, ili barem ne spava na stomaku :o)


Pera -detlic primer

Eto...ti si Pero ono sto su Srbi u proseku nalik...
Treba im neko da im da primer sta treba voleti...(predsednik vlade) treba im referentna tacka koja potvrdjuje da se ne razlikuju od ostalih(Amerika) i treba im nesto sto je samo srpsko pa makar to bila i Nova Godina....i naravno treba im neko koga ce da oteraju tamo gde je isto kao i ovde samo nije srpsko (Svajcarska, Norveska, Kanada). I nadasve nece da se igraju sa drugima kad im je super tu gde su.
Nemoj da se ljutis...ali kad si birao svoje uzore...gde si sve gledao? Sta si sebi ponudio, sta si probao, gde si bio? Il ides logikom...sta ti dopalo ..pa to uzmes? Il kud svi Turci tu i mali Mujo?


Koju cemo muziku slusati to

Koju cemo muziku slusati to nije problem, zavisi od ukusa, ali je stvar u tome sto ovo Cecino nije muzika. To je narikanje zenetine sa ogromnim sisurdacama, a mene ne mogu ni americki reperi da nateraju da je slusam. I naravno nisu americki reperi fakultetski obrazovani. Oni muzicari koji imaju fakultet sviraju po nekim simfonijskim orkestrima, a kod nas cesto (nazalost) na Grand paradi.
Ne moras ti da slusas Mocarta (mada da je Arkan bio njegov obozavatelj, mislim da bi ga slusao), prezivece bilo ko i bez njega, ali ce nas da prezivi Mocartova muzika.
Sto se tice Srpske Nove Godine u pravu si. Glupost je reci da je to nepostojeci praznik.
I na kraju treba da znas da je u Cecine pesme cesto ubacen i rep i tehno i to uglavnom onaj najgori


Još jednom --- Koštunici svaka čast !

Pokazuje svoj ogromni koalicioni potencijal na najbolji mogući način !


Pa mozda i ne, evo sta neko

Pa mozda i ne, evo sta neko rece na
http://blog.b92.net/comment/reply/3809/98878

"Meni su Cecine pesme bas super za provod;-)Voljeni premijer neka me izvine, glasacu za Cedu!
(Uvrnuta, 14. januar 2007 12:22)"


Još jednom --- Koštunici svaka čast !

Pokazuje svoj ogromni koalicioni potencijal na najbolji mogući način !


E gde je Zokster da stavi

E gde je Zokster da stavi neku prigodnu slicicu za ovaj "ogroni koalicioni potencijal"


e, i ja bih volela...

...da je Zokster tu, ali evo, za početak:


Molba

aj ljudi koji vole ovu našu pevaljku da napišu razloge za tu ljubav

molim vas


Njihov razlog za ljubav?


xaxaxxaxxaxaxaxaxaxaxa

bravo


xaxaxxaxxaxaxaxaxaxaxa

bravo


pa malo levo-desno ...

... pa svi puni ljubavi :o)


2 Тамара Ћетковић

Ове на слици су праве.
Требала си фудбалске лопте да ставиш.


To neka ona sama stavi ...

... pa "majka je fudbala", sigurno joj ostala još koja lopta u arhivi :o)


Bila sam juče u gradu (ne

Bila sam juče u gradu (ne na Cecinom koncertu) i videla u prolazu zaista masu ljudi. Roditelji koji su gledali na Pinku prenos, su mi rekli da je bilo jako puno klinaca. Ako je to tačno onda mogu da kažem da klinci ne znaju za bolje, odnosno nisu imali prilike da čuju kvalitetnu muziku. 10 godina im se bukvalno ispirao mozak Cecom i ostalim narodnjacima, Ceca je predstavljana kao prototip "prave" srpkinje- heroja i onda zaista nije čudno što masa mladih u Srbiji danas, doživljava trans kada sluša njene pesme i gleda nju na sceni. Ne znam da li je većinu ljudi tamo zanimalo što je tu Koštunica i ekipa, iako to jeste sve ispolitizovano, ali ja zaista mislim da je njih zanimala Ceca i povod-SNG plus besplatan koncert. Eto tako je postala najpopularnija, izolacijom Srbije, ispiranjem mozga njenom muzikom 10 dugih godina gde se nije skidala sa tv i radio stanica. Ona je sad nešto kao druga Brena i mislim da će uvek imati svoju publiku što ne znači da oni ne slušaju ili da neće slušati i nešto drugo, let's give them a chance. A da je teško gledati- jeste.


Ne bih

se slozio da mladim nije ponudjeno nista drugo osim Cece. Majka mu stara, i ja sam nekada bio klinac pa nemam simpatije prema doticnoj. Mladi su danas neobrazovani, zapostavljeni i to je jedan trend koji vlada u citavom svetu s tim sto oni koji ne zive u Srbiji imaju para pa mogu da posete i druge kulture i da se malo vise obrazuju. Prosecan profil mladih izgleda ovako: Ugledati se na jeftine pevaljke, glumce, ziveti u svetu Lune Lu, naci sponzora/sponzorku.

Jos nesto, zaista je lepo biti glup. Nisi svestan svoje gluposti i bas te briga za sve.


Masovna poseta klinaca

Masovna poseta klinaca muzickom dogadjaju ne mora neizostavno biti zbog kvaliteta izvodjaca. Cak i Maksa Catovic pre koncerta je izjavio da je koncert u blokovima i da ne ocekuje prisustvo istih ljudi tokom celog trajanja vec da ce se publika menjati prema afinitetima.

Meni se cini da se nije menjala. I to je ono sto je kod mene izazvalo i tugu i cudjenje. Klinci masovnim posetama nekih koncerata iskazuju stav, bunt, zahtev. Meni je ostalo nejasna podrska tolikog broja klinaca za "unazad". Nekako mi je prirodnije da oni streme necemu naprednijem sto mi "matorci" nismo u stanju da pratimo, a ne da je obrnuto.Volela bih da vidim klince kojima bih mogla reci, ne razumem te novotarije,ne razumerm taj zvuk, ne zurite toliko i slicne stvari. Ovako mi se cini da oni meni to govore jer ja zurim, ucim i sa svojih 50 i..., volim novo, neosvojeno,a klinci "u mestu putuju". Zasto?

To mene muci u ovom nasem drustvu.


Sjajno pitanje ZoriceG.

Sjajno pitanje ZoriceG. Valjda su se svi razocharali pa zato vishe ni ne prave decu.


U potpunosti se slazem sa

U potpunosti se slazem sa tobom i hocu da ti skrenem paznju na jednu stvar. Skoro sam bio kod jednog od takvih klinaca. On nema kompjuter, internet je za njega kao za mene spejs satl, na TV-u mu je na broju jedan RTS1, na broju dva Pink, na broju tri opet RTS1(!?), B92 negde na 18, a lokalne stanice su Grand u jeftinijoj verziji. Dom kulture u njegovom mestu ne funkcionise (osim kada su svadbe u pitanju), a dobar deo okoline u kojoj zivi non-stop srbuje jer nista drugo ne rade.
Zakljucak je da su ti ljudi potpuno izopsteni iz nekih savremenih tokova i da nemaju alternarivu. Ceca je za njih nesto sto se podrazumeva, kao sto se podrazumeva da u frizideru imas neki sok ili da na prozoru imas zavesu
Naravno, ne sporim da i sami treba da se izbore za neku alternativu, ali ovo sto sam rekao je sam jedna dimenzija te pojave.


Ma Niksone,

vidiš da ovaj pera_detlic ima kompjuter, so what? Ko hoće zna. Ko neće, biće pera_detlić.


U pravu si. Eto, ja sam samo

U pravu si. Eto, ja sam samo hteo da pokazem koliko je zeznuto ziveti u jednoj zatvorenoj sredini.


disgusting

Mora da ste bili pijani kada ste ovo napisali, jer trezna osoba, makoliko nekoga mrzi, makoliko je nezadovoljna, pa cak i nesrecna, ipak vodi racuna o recniku. Nije sloboda u tome da se pise sve sto vam padne na pamet. Da imate iole osecaja stida, ne biste tako nesto nalupali! Ali od nekog ko ne ume da se kontrolise, traziti da se stidi je uzaludno.
Nisam fan Cecin, daleko od toga, ali u predizbornoj kampanji ovo je bio solidan marketinski potez DSS, a to sto se mnogima nije svideo nema veceg znacaja, cilj je vazan, a nadam se da ce on biti postignut. Prema tome, sve ovo trabunjanje koje ste netrezveno srocili ide u korpu za otpatke.
Think pink!


ako se meni obracas stanimire

STANI
I THINK pre svega


pogresno mislite

pogresno mislite, u tome je stvar, a da toga niste svesni.
Misliti nije dovoljno, treba pametno misliti, a u onome sto ste napisali ima prizemnosti, mrznje kako samo zena moze da mrzi drugu zenu, zavisti, i narocito nekulture. Jer pametan covek, ako se sa nekim ne slaze, on to iznese na pristojniji nacin, biranim recima, a u vasem pisanju toga nije bilo. Ljuti ste? Steta sto ljutinu isterujete tamo gde i nema bas mesta.
Mrzeti Cecu zato sto se udala za kriminalca je u najmanju ruku glupo. Sigurno je bilo vise razloga koji su Cecu naveli da se uda za njega - ne zaboravimo Arkan je tada bio poslanik u Narodnoj skupstini, a to zvanje se mora postovati bez obzira u kakvoj politickoj situaciji se to dogadjalo. Dalje, Ceca se javno nikada nije isticala braneci ili iznoseci identicne stavove prema politici i ratovima koje je imao njen suprug Arkan. Ona je htela da ostvari neke svoje ciljeve a nije sebe videla kao drugu polovinu Arkana koja ce da ojaca njega samog (mada je on dobio u ugledu tom zenidbom). Sve u svemu, smatrati da je Ceca kriminalac zato sto se bila udala za kriminalca je dokaz plitkosti.
Drugo, ako narod voli Cecu ja pretpostavljam da je voli zato sto DOBRO PEVA. Ne verujem da ima mnogo onih koji je vole zato sto je bila Arkanova supruga. A ako neko dobro peva, to treba ceniti.
Vas koji pretendujete da se bavite literaturom, podsecam na slucaj Knuta Hamsuna. Taj dobrocudni Norvezanin se za vreme Drugog svetskog rata izjasnio za fasizam i pruzio podrsku Hitleru. To je zgrazavalo njegove zemljake Norvezane, ljutili su se, ali su trezne glave odvojili njegove knjizevne zasluge od njegovih sporednih interesovanja, i priznali mu da je on svakako jedan od najvecih norveskih literata. Da ste vi Norvezanka, draga Jasmina, verovatno biste i dalje trubili kako je Knut bio djubre i palili njegove knjige...
Preterali ste, sve misleci da Vi mislite. Ha, ha, ha.
Think pink again!


Gospodine Stanimire

Quote:
Sigurno je bilo vise razloga koji su Cecu naveli da se uda za njega - ne zaboravimo Arkan je tada bio poslanik u Narodnoj skupstini, a to zvanje se mora postovati bez obzira u kakvoj politickoj situaciji se to dogadjalo. Dalje, Ceca se javno nikada nije isticala braneci ili iznoseci identicne stavove prema politici i ratovima koje je imao njen suprug Arkan.

a to zvanje se mora poštovati...nije isticala...ratovima koje je imao njen suprug A
- A nije imao ratove već je u njima učestvovao/inicirao sukobe/profitirao na zločinu
- Da, ona je verovatno imala više razloga i evo malo Cecinih izjava da potkrepimo:

Zašto žene vole razbojnike?

- Pre Željka uopšte nisam imala kontakt sa svetom kriminala i mangupa. Prvi za koga su govorili da je opasan momak u stvari je Željko. A ostale sam preko njega upoznala. Do tada sam se družila s estradom. Nijednog političara nisam poznavala, osim Ivice Dačića, jer je i on iz Žitorađe.

Kako kad je vaš prvi dečko bio kasnije ubijeni kriminalac sa Zvezdare Dejan Marjanović Šaban?

- S njim me je upoznala Mira Škorić, čim sam došla u Beograd. Bio mi je predstavljen kao vlasnik lanca butika, rekli su mi da mu je otac arhitekta i da je fin i obrazovan dečko. Pojma nisam imala da je momak s asfalta. Sa njim sam se zabavljala 17 dana i, kad sam saznala ko je i šta je, odmah sam ga ostavila.

Lepo, pre Arkana nije bila u svetu kriminala i mangupa (mangup = kriminalac), sem onog, iz butika, što je u stvari bio arhitekta...

Evo još par izjava koje doprinose tome kako je ona zaista apolitično, i sasvim slučajno upregnuto u kriminal biće:

Dobro, kakav je taj Legija?

- Legija je moj kum, uvek je bio prijatelj kuće i toga ne mogu nikada da se odreknem. Poznajem ga od njegove dvadeset četvrte godine. On je jednostavno uvek bio vojnik i samo vojnik. Kada je iz „Tigrova“ prešao u Specijalnu jedinicu, Željku je bilo jako drago što je napredovao. Nisam mnogo ulazila u sve to, ali koliko sam ga poznavala, on kriminalac nikada nije bio.

Jeste li išli kod Dušana Šiptara i Mileta Lukovića Kuma u Šilerovu?

- Jesam. Bila sam na rođendanu Dušanovog deteta. Upoznala sam ih pred koncert na „Marakani“ i retko sam ih viđala, jer nisu ni bili u zemlji. U početku nisam ni znala čime se oni bave, niti sam u životu pre toga čula za taj moćni zemunski klan. Oni su meni bili predstavljeni kao biznismeni, ali šta me briga šta ko radi. Prema meni nisu bili opasni i nikog mog nisu dirali. Mislila sam da je bolje da poznajem takve ljude, a ne da mi se desi da mi sutra otmu ili istraumiraju dete, ili da me reketiraju. Živimo definitivno u nenormalnoj zemlji, koja je dozvolila da takvi momci imaju mnogo para i da rade šta hoće. Baš su mene pitali za mišljenje! Apsurdno je da su me u akciji „Sablja“ doveli u vezu s njima, kao člana njihove organizacije.

Bila je gost na TV Pink, i u "Klopci" Olivere Kovačević izjavila je: "Dabogda izgoreo Haški tribunal". I ta izjava je privukla pažnju javnosti i Cecu uvukla u novu raspravu o njenim političkim stavovima i političkom angažmanu uopšte.

evo i koncerta na Marakani:

"Ovaj koncert sam posvetila suprugu Zeljku i Beogradu",izjavila je Ceca pred kraj koncerta, a na bini su se pojavila i njena deca Veljko i Anastasija, na sta je publika pocela da freneticno skandira "Arkan, Arkan...".

Neke od Vaših reči govore same za sebe, nema ih potrebe komentarisati ...videla kao drugu polovinu sebe...on dobio na ugledu venčavši se njom...pa onda Vaše ha ha ha...pa pričate o nečijem bavljenju literaturom...sram Vas bilo!!! Dajte se uljuditi, i smisaono komentarisati!!!

O ukusima/nemanju istih neću raspravljati, i priča o dotičnoj gospodji i njenoj pobedi, koferima, podrumima sa sve blindiranim vratima koja ona nikad nije otvorila nema veze sa tim da li ona ume ili ne ume da peva, već sa onim šta ona predstavlja, kakve nakazne poruke su svi ti tamo poslali onim mladim ljudima, sa sve spregom vlasti...ako Vi to ne razumete, ili Vam to ne smeta, to je Vaše pravo, ali se makar potrudite da makar u komentarima date trun istine, nekog validnog argumenta, prisustvo smisaonog toka, naspram brda gluposti koje ste napisali.
a sad namerno o ukusu, kažete:
Ako neko dobro peva, to treba ceniti.
Slažem se sa Vama, zaista treba ceniti, ja, eto celo jutro slušam Gabi Novak i uživam...


Da, ali taj Norvezanin je

Da, ali taj Norvezanin je bio dobar knjizevnik, a Ceca ne peva nego narice. Drugo, otkud tebi da narod voli Cecu? I ja sam deo naroda pa je ne volim.
Trece, ko kaze da je narodni poslanik zanimanje koje treba apriori postovati, kada svaki konj moze da sedi u skupstini. Ja postujem coveka ako ima odredjene kvalitete. Arkan nije imao nikakav kvalitet i da smo ziveli u nekoj normalnoj zemlji verovatno bi on bio neko na koga bi ocevi upirali prstom i objasnjavali sinovima da to moze da im se desi ako ne budu ucili. On je pobio mnoge oceve da bi mogao da svercuje, a nas sa skupstinske govornice zamajavao sa pricama o srpstvu do te mere da je ta rec pocela da se gadi pristojnom coveku iako ne bi trebalo da bude tako. Koliko pametnih i postenih ljudi sada treba da izgovori tu rec da bi ona dobila pozitivno znacenje?
Ceca je imala pun bunker oruzja kod kuce i to je kriminalno. Druzila se sa onima koji bi tebe ili mene sutra opljackali, a da za to ne bi odgovarali.
A posto vi tvrdite da mislite i da Ceca dobro peva, ajde razmislite i napisite koji je to njen stih jedna pametna misao, osim sto njene suze padaju na gore


...

Gospodine Stanimire, stvarno izvinite sto Vas pitam, ali da li znate o cemu pricate?

"Mrzeti Cecu zato sto se udala za kriminalca je u najmanju ruku glupo. Sigurno je bilo vise razloga koji su Cecu naveli da se uda za njega - ne zaboravimo Arkan je tada bio poslanik u Narodnoj skupstini, a to zvanje se mora postovati bez obzira u kakvoj politickoj situaciji se to dogadjalo."
===
Da li to znaci da biste Vi sutra savetovali Vasem detetu da se uda za kriminalca zato sto je igrom slucaja (mada nije slucaj nego drzavna politika) on i poslanik?
-------------------
"Dalje, Ceca se javno nikada nije isticala braneci ili iznoseci identicne stavove prema politici i ratovima koje je imao njen suprug Arkan."
===
Ovo je apsolutno netacno. Ona je vise puta rekla svoj stav po pitanju toga, braneci poteze njenog muza i tadasnje vlasti, a kasnije napadajuci haski sud.
-------------------
"Sve u svemu, smatrati da je Ceca kriminalac zato sto se bila udala za kriminalca je dokaz plitkosti."
===
Niko ne kaze da je ona kriminalac zato sto se udala za kriminalca, nego zato sto je nastavila da se vidja sa kriminalcima posle smrti njenog muza (zato sto je to sigurnije za nju i njenu decu???), zato sto je skrivala oruzje u kuci i zato sto je ona bila ta koja je bila spremna da da alibi ubicama Zorana Djindjica.

Prvo Vi razmislite, pa onda pocnite da kritikujete druge.


???


gadi mi se

gadi mi se slika Dodik kao veliki medvdjed zagrlio Velju i Kostunicu... pa cemu to oni slute? ,aman zar nije dosta ,a Ceca pa ona ju te meni bila sporedna jadnica sa svim plasticnim dodacima.
Jos jadninji ljubitelj casa i casica ,pa da li on zna nesto o porocima,a bogami u tome ima debeli staz.

Ali ako onaj jadni narod hoce da tako navija,glasa i sl.neka tako je i zasluzio.


Za Stanimira

Zanimljivo je da vam nikako nija zasmetao post izvesnog pere_detlica i da se niste ostrvili na ovaj njegov citat koji je najgori od svega što je taj lika napisao sem ako se slažete s njim.

"Sledece nove godine uzmite ga VI pa pravite VAS docek, nemam nista protiv. Dovedite sve strane pedersko-lezbejske narko grupe, mi cemo da odemo na USCE ili vec negde drugde i da napravimo sebi merak. A vi prestanite da glumite i skinite te maske sa lica.!"

Inače, taj prosečni građanin ove jadne i bedne države Srbije koju vaš voljeni Koštunica nije ni želeo, več je sticajem okolnosti dobio pa nema pojma šta bi s njom, je slika i prilika naše sadašnjosti. Od pismenosti, ukusa i svega što je nadrljao. Njemu ni kompjuter, kao ni škola, kakva god, nije pomogla.

Jasna Bogojević


A sta ako Srbi i dalje

A sta ako Srbi i dalje proslavljaju Novu Godinu po starom kalendaru u znak protesta jer svet nije prihvatio kalendar cuvenog srpskog naucnika svetskog glasa Milutina Milankovica? Njegov kalendar je navodno daleko precizniji od gregorijanskog. Zapad verovatno ceka nekog svog Markonija ili Edisona koji ce umesto Tesle, u ovom slucaju Milankovica da "izmisli" taj novi kalendar.

O tome kako se po treci put proslavljala "ruska" Nova Godina u Londonu vise na http://www.eventica.co.uk/events/rwf/2007/

Sto se tice Cece, ukoliko sarajevskim taksistima neposredno nakon Dejtona nije smetalo da im "Beograd" tresti u kolima, kome zapravo onda ona smeta?


sarajevski taksisti

Srajevski taksisti sta kriticna masa za misljenje ili stav jednog drustva,fenomenalno, a Ceca pa ona ne smeta uopste .....
Kalendar pa naravno pocinje godina od 21 Januara pa do vjecnosti.


Meni smeta

Quote:
Sto se tice Cece, ukoliko sarajevskim taksistima neposredno nakon Dejtona nije smetalo da im "Beograd" tresti u kolima, kome zapravo onda ona smeta?

Smeta mi sto nemam odgovore na pitanja:
-odakle joj novac za dzipove, obezbedjenje, skolovanje dece u inostranim skolama? Da li je uredno platila sve poreze na tu imovinu i prihode srazmerne svojoj potrosnji?
-Sta je sa sudskim postupkom koji se protiv nje vodi u vezi prodaje fudbalera i oruzja pronadjenog u njenoj kuci?
-zasto je Romkinja u cijoj kuci je pronadjena jedna "kasikara" koju je prema njenim recima sakrio, a da ona to nije znala, bivsi muz, sada na izdrzavanju zatvorske kazne od nekoliko godina, a deca su joj nezbrinuta? Zasto Ceca nije odgovarala za potpuno isto krivicno delo sa vecom opasnoscu po zajednicu s obzirom na kolicinu oruzja pronadjenu u njenoj kuci, i s obzirom na njenu bliskost sa kriminalcima koji su skloni koriscenju takvog naoruzanja - prema pravosnaznim sudskim presudama i sudskim procesima koji su u toku?
-Da li je u redu da bilo koja drzavna institucija (vlada, vladajuca partija, premijer, ministar kulture) podpomazu i aktivno ucestvuju izgradnju kulta takve licnosti? (da se razumemo, ne ocekujem da zabranjuju Cecine koncerte ili druge njene licne promocije i prezentacije)

I kakve veze sa pobrojanim, a i sa mnogim komentarima na ovom blogu ima to sto je slusaju sarajevski taksisti?


zato sto

se svi pismeni u ovom drustvu, ili dovoljno veliki broj njih, boje zakona o poreklu imovine. Nisu ovde problem politicari...

Bilo bi lepo kad bi neko mogao da organizuje jedan obavezan referendum na temu navedenog zakona. Mislim da bi rezultat bio vrlo zanimjiv.

Cak i jedna anketa ovde na tu temu bila bi zanimljiva za proucavanje, iako ovo nije reprezentativan uzorak.


deciji idoli

Kao klincu mi je Corba bio idol. Simbol beogradske underground r'n'r subkulture. Danas me je sramota. Nije mi jasno ko se promenio - on ili ja?


Oldtajmeru, ni ti ni on se niste promenili

Bora je uvek bio jedan sracunati hohstapler i bitanga, jedna zena koja je isla s njim u skolu mi je rekla da se uvek grebao za piche i cigare, cak i kada je imao para. Njegovo pravo lice doslo je do punog izrazaja u odgovarajucim okolnostima.


Oldatajmeru

Bora je uvek bio dosledan nadimka koje je dobio kad je doshao u beograd -dzudza. Uvek je bio na hohtapler na kursu : kad je trebalo pevao je "rachunajte na nas", pa kad je klima pochela da se menja brze bolje je zapevao "za ideale ginu budale", a jogurt revoluciom i usponom Slobe i njegove politike prvi je pocheo da hushka i podrzava rat u Kninu i Hrvatskoj i BiH. Pa kad je video da je rat izgubljen i da nema nishta od Velike Srbije Slobodan Miloshevic mu vishe nije bio po volji, brze bolje je zapevao "baba Jula" i postao savetnik ministra kulture. Kazu mi ljudi iz muzichkog sveta da ovu pesmu o Chedi peva na svim koncertima gde gostuje. Ovaj hohshtapler, kvazi pesnik, alkoholichar, narkoman(ali ne u pesmi), dziber ostao je dosledan sebi i "ostao djubre do kraja".
PS Isti lik iz muzichkog sveta mi je rekao da je one vecheri na koncertu posle Cece i Bore izashao Ajsbrn i Koja na mikrofon rekao okupljenoj publici: "Da se razumemo, boli me k***c za Koshtunicu, ja sam ovde zbog love" nashta ga je bukvalno sa bine skinulo obezbedjenje. :)Da li je josh neko chuo isto?


Balasevic je

pevao Racunajte na nas
i on je jaci
ja sam Boru prespavala moram da priznam
zato ga nema u mom tekstu
ceca me je razbila


Zar nije

"Racunajte na nas" pesma koju je pevao Balasevic i "Rani Mraz"?


Zar se ne secate ?

Bora je osnivac "Ranog mraza". Zar se ne nesecate te neuspeshne fuzije Bore i Balashevica? Otpevali su to leto par radnih akcija, skoro se medjusobno potukli i tad Bora napushta "Rani mraz" , Bilja Krstic ostaje sa Balahevicem, a Bora zajedno sa Bajagom, pokojnim Kojom, Vickom i Mishom Aleksicem osniva "Riblju chorbu". Predgrupa Meri Cakic. Rest is the fuj history.


u pravu si

sve sam zaboravila
hvala senilnosti


Nolim ???

Senilnost? :))


Well,

senilnost, jakako. (Ja imam i, kao neko "opravdanje": nisam tada ziveo u Jugi - kad sam se vratio oni su vec bili razidjeni:))).


Mozesh biti spokojan

Shrski, nisi nishta propustio :)


plus selektivno

pamcenje
ja cujem trac ili vic i mozes ponovo da mi sve to ispricas ubrzo i ja cu se opet iznenaditi i obradovati kao da cujem po prvi put


sve tacno,

ali autor teksta ipak balasevic


Da,

ali se ipak pojavio da sa njima otpeva, shto znachi da se kao iskren i chastan chovek sa tekstom slozio


Koja umro?!?!?!

pa kad?! pa ja nemam pojma! ali meni samo nikako nije bilo jasno sta ce misa aleksic sa tom ekipom?! on mi je nekako uvek bio 'fin mladic' mada mozda...ko zna? Ko Zna?! JJ BEBAAAA!!!!!


a ko je

koja?


on je bio gitarista chorbe i

on je bio gitarista chorbe i izbacen je iz banda kad i bajaga mislim. fora je u tome sto su obojica saznali iz novina. bora je grozan. eto.


Koja

Nashla sam u Rock enc: Koja je umro 11. aprila 1997. Da BoL, zvao se Rajko Kojic i bio je cool tip


Baby

Koja, prvi gitarasta originalne postave "Riblja chorba" je umro pa pre jedno desetak godina, ne secam se tachno, mozda i vishe od posledica gudre. Posle njega u Chorbu kao gitarista dolazi Dzinzder, bivshi gitarista "Pop mashine"


to znam

(vidi gore :-)
kako se bese zvano? kojic...?! rajko?!! rajko!


pa ceca

kakva Srbija takva i Ceca, takva ce nam i omladina biti, sve dok se velja putar sa sve kilo prasetine u zubima, i kostunica, i palma koji je bio u arkanovoj stranci za bilo sta pitaju, organizuju... koalicija perfidnog oblika sps, bahate pro seljacke guca , i voleo sam arkana, stranaka i plus ceca koja me cudi nije otpevalaa himnu, nisu se setili, ako je to Srbija uzas, a gde su ovi borci za veliku Srbiju bez korumpiranosti, i ovi autokratski pseudostrucnjaci... vidim ja da je sindikat u npravu da od nas zavisi da ce biti revolucije...
a to sto petardi i pljeskavica nije bilo vise verovatno je bilo vise murijasa pa bilo ljudima strah da bacaju, a bio i onaj bosanac plus prljavi pijanac eto ti Srbije. da li smo zasluzili bolje od toga, i cude se sto nam rumuni i bugari ulaze u eu ami gde smo bre......


Ne volim

narodnjake ni na bini ni na vlasti. Nisam gledao koncert i on me ne zanima.
Znam samo da ako hocu da Kostunica vise ne bude premijer treba da glasam za Bozu Djelica.


Dan posle

Ja danas ne mislim da je Ceca pobedila. Da jeste, Tijanic bi na RTS-u propratio dogadjaj mnogo temeljnije i ushicenije. U Dnevniku 2 samo su preleteli preko bruke u Beogradu.


Nekom Ceca a nekom Cool & The Gang

U Zagrebu je 3. januara gostovao legendarni bend pred 50,000 ljudi na Trgu Bana Jelacicha i bilo je super. Tako da sam ovu "nasu" novu godinu namenski prespavao i kao sto vidim, nista nisam propustio sam parade pijanstva i kica. Sta mislite, koliko bi slucajnih prolaznika doslo na Cool & The Gang pred skupstinu?
Jasmina, vole ljudi da prodju sa Cecom kroz crveno pa to ti je...


Crna udovica

Sta mislite ko je danas bio na onom istom groblju? Udovica. Nisam je video ali verujem da je bila na grobu svog draganog. Prvo sto sam pomislio kada sam video neke glavonje na kapiji i "besne" automobile da je neki drzavnik dosao da poseti nekog od velikana, ali posto su velikani blize Ruzveltovoj, a kriminalci blize Severcu odmah sam ukapirao o cemu se radi. I posle sam i video obrijane glave kod groba onog kriminalca.

Ako neko bude hteo da gadja udovicu jajima, mislim da ce biti u automobilu Audi BG 45-03. :)


DANAS je godisnjica Arkanovog

ubistva, zato je crna udovica bila na groblju


...


muka mi je...sad vec

muka mi je...sad vec stvarno...ovo moj jadni zeludac ne moze da podnese


uzmi jedan ranisan :-)

uzmi
jedan
ranisan
:-)


Ako ne pomaze ranisan ...

... častim pivo, kažu da smiruje :o)


sve je to tacno

ali nekako u tim godinama se preko toga prelazi. Bez obzira, smatram da je kao umetnik obelezio tu eru. Da se razumemo, za mene corba postoji do osmog nervnog sloma. Tada je krenuo da flertuje sa udruzenjem knjizevnika (mislim da su ga cak i primili), nacionalizmom, blavan revolucijom itd. Mixed feelings oko one serije "Bora prica gluposti" sto je recitovao na Tasu.

Nakon toga - katastrofa. A obzirom da smo ziveli i u istom kraju, imao sam prilike u kakvim se drustvima kretao, cime se bavio, i kako se (necasno) ponasao u tim nekim situacijama. Uvek sam pripisivao alkoholu... Ali ovo je stvarno previse!

Pozdrav!


Promasaj

Mislim da smo promasili temu i presli na tracarenje. Cini mi se da prava tema nije kvalitet muzike pominjanih izvodjaca ili, nedajboze , kriterijuma po kojima se biraju bracni partneri. Na kraju smo stigli do poziva na linc! Prava tema je, po mom misljenju, ponasanje vladajuce garniture koja daje legitimitet primitivizmu i promovise prostakluk kao drustveno pozelno ponasanje. Ako bas hocete, kraljica neukusa nije bila Ceca nego Sanda, Bora je bio na svom uobicajenom nivou pomocnika ministra za kulturu a VK je poceo da se oseca sasvim domace u onom VIP blatu kojim je bio okruzen. Trazili ste, gledajte. Glasajte da ne gledate.


svesni su....

Mislim da su i sami akteri te sramotne manifestacije 13.januara uvece svesni da su napravili veliko sr..e, da su toliko sebi spustili rejting, da ce ih pocistiti gvozdena metla na izborima.Bora je po ko zna koji put pokazao da je djubre kao covek, da nema svoj integritet i stav, vec je uzasno plitak i jadan.Secam se samo svega sto je pricao za Slobu i Miru, da bi posle navijao za istog u Hagu i podrzao novog Milosevica.
O Ceci, krimo-narko divi ne vredi ni trositi reci.A DSS je tragedija srpskog naroda, mizerna skupina, interesna grupa, nule i kao ljudi i kao politicari...tragicno je samo sto ovaj narod ne moze da shvati mnoge stvari.Zato i nema pravo da kuka sto mu nije dobro.


ja, Rom

Ceca je carica, mi romi je mnogo volimo. Do sad nismo izlazili na izbore, al' sad ćemo svi za našeg Koštunicu.


sto se tice Cece

i kostunice, velje drbeta...
neka poslusaju pesmi mislim da ide' pazi skime spacas' od iste, jel' koliko ja vidim niko ko je snjom... nije se dobro proveo, Arkan, Legija...svo oni su to i zasluzili ukljucujuci i ove none fanove...


Bar znamo zašto se Bora oseća...

... kad samo ponekad, vrlo retko, izađe Koštunici iz ...

Onomad su nam pogrešno pričali da učimo i završavamo škole. Trebalo je lepo da nam kažu da ugradimo silikone, navatamo sebi po jednog ratnog zločinca... i bog da nas vidi...

Najviše primedbi imam na G-đu Rašković-Ivić. Ministar za ekologiju (ako ima takvog) bi morao da porazgovara sa njom. Nije joj dovoljno što nosi crknutu životinju oko vrata nego još i buši ozonski omotač enormnim količinama laka za kosu, kojim učvršćuje one sarme na glavi... I još se pitamo što je ovako toplo u januaru?