Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Eurosong (follow up): Sta će sada da se desi ?

eurosongeurosongNije neočekivana pobeda Marije Šerifović, ma šta neko mislio o pesmi. Jedini govore da je pesma veoma dobra, drugi da ne valja, treće da je savršena. U svakom slučaju, od prvog dana je bila favorit i koliko sam video samo 4 zemlje nisu joj dale nijedan poen. Pisao sam ranije na blogu o Beoviziji na kojoj je ona pobedila. Tada su komentarisali da je pobedila "lezbejka" i "Romkinja" (koristeći vulgarniji naziv) i kako je sasvim fuj govoreći o njenom fizičkom izgledu. Kasnije je ama baš svako u Srbiji govorio kako će "debela devojka" koja izgleda "kao dečko" da nas predstavlja i da niko neće glasati za nju.

Međutim, to nije kraj nedostatku podrške. Najgori deo je bio onaj koji je uradio Aleksandar Tijanić. Prvo nije hteo da potpiše učešće pesme jer je Marija zahtevala da njen menadžer bude deo tima koji će putovati u Helsinki. Kasnije je pristao, ali nije hteo da da nijedan dinar (naših para) da bi se snimio spot. To verovatno niste znali. Uspela je da pobedi iako za pesmu nije postojao spot. Iza kulisa je bilo još toga, dosta stvari koje su je sprečavale.

I pored svega, nisu mi se svidela njena tri prsta i slična srbovanja. Biće ih verovatno još u danima koji dolaze. Zaista mi smeta, ali ipak... zbog gore pomenutih razloga i još mnogih - svaka čast! Bio bih jako srećan kada bi prestali da prisvajaju njenu pobedu - prvi je počeo Koštunica, a sada će svi ostali. Zašto se nje niste setili ranije, nego tek sada ? Ona je ovo uradila manje-više sama. Verovatno sada nikom neće smetati što je "debela", "ružna", "lezbejka", "Romkinja" itd...

UPDATE: Upravo su objavljeni i rezultati iz polufinala. Tu je Srbija bila prva sa 298 poena, dok je drugoplasirana Mađarska imala samo 224


...

to da li je podigla tri prsta je nebitno. njena stvar. a sto se tice prisvajanja, kao i uvek...


ne slažem se da je to njena

ne slažem se da je to njena stvar. Bio je jedan blog o tome ranije i zaista sasvim drugačije razmišljamo o ta tri prsta


...

postujem vas stav vezano za tri prsta, ali naprosto da je bilo vise marija i pozitivnih situacija u kojima bi se dizala tri prsta ne bi bilo ni odbojnosti prema tome


Ne videh 3 prsta

samo pesnicu. My mistake.

Kostunica se probudio?


Pobedu Mariji Šerifović

Pobedu Mariji Šerifović čestitao je i premijer Srbije Vojislav Koštunica: "Marija, svaka čast. Cela Srbija je večeras ponosna i slavi zahvaljujući Vama."


Oh, suze mi navrese na oci

Ja mislila on odmara, ipak je ovo tezak period za njega.

Mada, mora neko i sa sovama da prica.

Odmorice on sutra, nedelja je.


Toona se ponovo kiti tuđim

Toona se ponovo kiti tuđim perjem - još samo očekujem neki skaredni, bljuzgavi domijenak prigodom pobednice (kao što smo navikli za skoro svaki sportski tim), sve zapakovano sa Kenom, samo da požure da smene Tomija, inače i on bi trebao biti pozvan na zakusku.


Ima garant da je dočeka na

Ima garant da je dočeka na aerodromu i da je prigrli i da kaze da je to sve vazno zbog ostanka "Kosmeta i Metohije" i takve stvari...


Nemojte tako...

Marija i Toma su sugradjani


Dakle,

Dakle, rekapitulacija...

Eurosong 2008:
1. Atenica
2. Kosvska Mitrovica
3. Kačulice
4. Gazimestan
5. Kragujevac
6. Kopaonik
7. Mokra Gora
8. Belanovica
9. Koštunići


:-))))

Quote:

Ima garant da je dočeka na aerodromu i da je prigrli i da kaze da je to sve vazno zbog ostanka "Kosmeta i Metohije" i takve stvari...

Odmah mi scena pred ocima. Pa kad se nasmije... mislim, kad pokusa da se nasmije...


...

imam jedno pitanje. Da li druge drzave svoje pobednike na evroviziji docekuju u parlamentu? Nisam znala da je to od nacionalnog znacaja.

Svaka cast za pobedu, i nimalo ne bih da nipodastavam trud koji je sa njene strane ulozen prilikom ovog takmicenja. Voleli ili ne voleli tu muziku ( ja na primer nisam fan te pesme, ali mi je draze da ona peva nego neka narodnjacka zvezda) treba u najmanju ruku uvaziti hrabrost svakog ko stane pred mnogobrojnu publiku i pobedi tremu i da sve od sebe prilikom izvodjenja.

Sto vise njenih slika vidim, drago mi je za njenu pobedu i simpaticna mi je njena tako iskrena sreca.

Ali mi se namece i pitanje da li Oli Ren kad nam cestita na njenoj pobedi misli da smo mi banana republika pa je ubedjen da je nama to bas toliiiikooo vazno.

btw na francuskoj televiziji je komentator rekao:" u al ce veceras da se slavi,ha,ha!"


"Ali mi se namece i pitanje

"Ali mi se namece i pitanje da li Oli Ren kad nam cestita na njenoj pobedi misli da smo mi banana republika pa je ubedjen da je nama to bas toliiiikooo vazno."

Zasto se uporno ljudi koji ne razumeju osnovne principe politike trude da je komentarisu?

Oli Ren je koliko znam komentarisao i fudbal, da li je i on vazan?
A koliko je vazno kako Sarkozi dzogira?

Ne moze se ocigledno pobeci od stereotipa kod nas ni u politici.
Evo i jedno pitanje za vas i sve NGO jastrebove: "Sta je za vas licno vaznije, pobeda na Evroviziji ili Kosovo?"
Molim iskren odgovor, hvala unapred.


Ne razumem pitanje? Eurosong

Ne razumem pitanje?

Eurosong mi nije vazan, a Kosovo je trenutno pod protektoratom UN, a veoma skoro ce postati nezavisno. To znaci da ce biti susedna zemlja (makar za pocetak), a onda ce postati prijateljska & susedna zemlja. Kao sto je postala Hrvatska, BiH, Crna Gora. I u tim drzavama imate stanovnika koji pripadaju srpskoj etnickoj grupi, pa opet nista.

Isto ce biti sa Kosovom.

Eurosong ce doci u nas mali grad i otici


mislim

da treba , beli, da se uclanis u SPO pa da tamo mesas frogs and grandmathers.
EDIT: a jel druge drzave docekuju svoje pobednike u parlamentu?
molim te objasni mi, cisto onako da mi ne bi NGO govorio...


"da treba , beli, da se

"da treba , beli, da se uclanis u SPO pa da tamo mesas frogs and grandmathers.
EDIT: a jel druge drzave docekuju svoje pobednike u parlamentu?"

Umeti vi i bolje, od ovog decijeg sofizma. A niste jos na nivou Vuka D., on samo ne zna engleski (doduse ni vama spelling nije jaca strana), a vi sami pravite pogresnu analogiju (mesate jabuke i pomorandze :) ), u pokusaju da meni pripisete isto. Ajd sad se lepo vratite pa procitajte vasu detinjastu izjavu koju sam citirao i komentarisao, a onda probajte da mi odgovorite na pitanje koje sam postavio.

A propos vaseg pitanja, ne znam odgovor, sto ne znaci da je on a priori negativan (shodno argumentum ad ignorantiam), a imate ovde jedan primer "vaznosti" kojom se bave politicke partije i ministarstva jedne "nebitne" Svajcarske.


super

ako si ti odusevljen drzavom kojoj je najveci domet dolazak pobednice u parlament, jer je toliko spala na niske grane da joj je to jedina pobeda u zivotu.
Devojci svaka cast, ali onako svojatanje je tuzno a po nas gradjane strasno.
I nije to bavljenje svakodnevnicom i uspesima "obicnih ljudi" iz blagostanja vec muke. Velika razlika!
Jel bese to onaj isti Oli Ren koji nam je izjavio i saucesce posle utakmice sa Argentinom?! E, pa jasno je da smo za druge banana republika.
EDIT: bas sam nevaljala zbog spelinga


potpuno

se slazem


pa klimnite glavom da bude

pa klimnite glavom da bude uverljivije, znate ono *nod*, *nod*.


Ima razlicitih primera

Ima razlicitih primera, evo jednoga: osvojeno drugo mesto na Pesmi Evrovizije (pesma Congartulations), pa posle nekoliko godina trece (pesma Power to All Our Friends) i dugogodisnja uspesna pevacka karijera, doveli su do dobijanja titule viteza, pa se doticni pevac danas odaziva na "Sir Cliff".


gorane,

molim vas, napišie koji je to blog. I ja imam problem sa tih tri prsta, pa bih volela da "proširim vidike".


Gorane,da ne poveruješ,

Gorane,da ne poveruješ, ovaj put se slažemo. Podignuta tri prsta, mislim da ih je podigla jedna od plavuša iz ekipe, bilo je jedino što mi je baš zasmetalo. Verovatno ne iz razloga koje bi ti naveo, ne zbog srbovanja, već zbog besmislenosti ta "tri prsta". Uvek me je malo sramota kada vidim nekoga da "troprstaši", to uvek biva onako refleksno, kada se pomeša adrenalin stada i vonj mošusa... U krajnjem slučaju to jeste njena stvar, sama ispada glupa.
S druge strane, oduševilo me je nešto, nama ovde potpuno nepoznato i strano, a zapravo jedino normalno - ljudi su mašući zastavama raznih zemalja slavili pobedu "najbolje pesme". Svi su bili veseli. Ja, Gorane, sanjam dan kada ćemo mi slaviti pobedu nekoga ko ne pripada našem "selu", nekoga ko je zasluženo "pobedio", kada ćemo slaviti lepotu i postignuće zbog njih samih a ne samo zbog toga što su "naši". Naravno, drago mi je i kada su naši.


deda mraz

je bio u soku, kad ga je terala da se ljube tri puta !
Iako je lepo kad neko pobedi, ona lepo peva i ima dobar glas itd.ne mogu da se pravim da ne znam, da je nazalost marija simbol dziberske srbije(vec rekao kod duleta)i oni ce njenu pobedu preoteti i jos vise udziberiti srbiju.o zloupotrebi politicara i stranaka mogu samo da mislim


pa zar ti nisu tamo vec

pa zar ti nisu tamo vec odgovorili!? Pali!!


Izvini, tri praseta,

vec danima hocu da te ljubazno pitam, zasto tvoji komentari na blogu lice kao dobacivanje bez nekog posebnog reda, uglavnom kako vetar dune tog trenutka? Imam neki utisak da stalno terciras u dobacivanju protiv nekoga, koga god, sasvim ti je isto, samo zato sto tako radi "glavna u odeljenju", a ti bi da joj budes prva pratilja. U skoli sam se nagledala takvih ekipica, kao sto vidis, bila sam im cesto i zrtva, cim tako pamtim.
Pojavi se sefica grupe, iza nje glavinjaju dve tri sto se bore za mesto omiljene dvorske dame, uglavnom imitirajuci svoju obozavanu "glavnu", i posebno preterujuci u grubostima. Pa kad glavna okrene curak, one prve trce da se ulizuju onome sto su mu dobacivale.
Eto, ja ti ovo najljubaznije kazem. Nemoj se ljutiti.


Jeste li primetili?

Nadam se, gospodjo Srbljanovic, da ste primetili da iza Vas ima malo vise od dve-tri dvorske dame? Ima i dvorskih luda. Boga mi.
Mislim, na ovim blogovima.


Ovaj...

da nisi ovaj put pobrkala, izvini?

Prasići umeju da ponekad upute poneki oštriji komentar, ali ja baš ne primetih da pevaju trio-tercu bilo kome, osim možda slučajno, u prolazu.

Pitaj Krašiće, na kraju krajeva, znaju se i lično od skora.


Izvini Biljana,

ali bojim se da te "utisak" vara. Kao obicno prase, ja jos nisam shvatila ko je "glavni u odeljenju"? Izuzev tebe. A za tobom, kao sto si mogla da primetis, ne "glavinjam". Ili je mozda bas u tome problem?
Ali sam ( cak i kao 3puta prase) primetila da ovde ima mnooooogo podzemnih voda, i da sve izbiju na povrsinu, pre ili kasnije.
Ja, takodje, ovo najljubaznije. Nemoj se ljutiti ni ti.


Mogu li da dodam?

Na ovo: "ovde ima mnooooogo podzemnih voda,"
ja bih dodao: KANALIZACIJSKIH.
(Naravno da ne mislim na tebe (3praseta) vec nastavljam tvoju misao).
Pozdrav.


Hvala uco!

Dakle, ti si ta glavna u odeljenju!
Pozdrav od prve pratilje


Ne razumem

Ja nekakav predvodnik? Ne mislim. Nisam shvatio.


Obozhavam te

tri praseta...:):):)

pozdrav normalnima:):):)


Biljana

toliko populizma od jedne pametne zene. C,c,c,c. Vi nas potcenjujete? Mi smo glupi?

Opustite se, Biljana, nema vama ovde dostojnog konkurenta.
Za vama, ovde idu horde.
Jos bih Vas nesto pitala. Zasto se vec jednom ne odlucite sta biste u stvari hteli da budete: umetnik? ministar? predsednik vlade? modna ikona? gej ikona? roza luksemburg? ceca raznatovic? Izaberite jednu do dve uloge. Maksimum tri. Hteti biti sve zajedno je projekt osudjen na propast zbog nekompatibilnosti uloga. Ne moze se biti i fina dama i opajdara.

Ovo je sve, naravno, u najboljoj nameri pa sam sigurna da se necete ljutiti.
pozz


Ma, pazi molim te? Otkad to?!

Quote:
Ne može se biti i fina dama i opajdara.

Pa to je ideal kome težim!

Govorim u svoje ime, naravno. Za Biljanu ne znam. Ali, naslućujem odgovor. Pozz i tebi.;)

I ajde sad svi - dosta svadjanja!

Tužiću vas kod Direktora!

I ići ćete svi za kaznu U BIBLIOTEKU!!!

(Ne šalim se, kod moje ćerke u školi je to kazna, pa vi vidite! Ej, centralna beogradska škola, nije šala.) o))


Na muskoj strani, Krasici,

isti problem. Rece mi nekoc jedna dama/(polu)opajdara: Znas, meni treba covek koji je kombinacija filozofa i luckog radnika!
Pa ti vidi kome je teze. Vama damama ili nama filozofima.


ubedjena

da je vama filozofima mnooooogooo teze.bas vas zalim.


Pa, hebiga bindu,

ja sam se uvek predstavljao kao levi bek, al nije uradilo:) Mesdames obozhavau nesto vise animalno, barem po Srb. I sa keshom.


ma kakav kesh, nemoj bre da vredjas, znaš!

A sve ostalo si u pravu. ;)


He, kakva pesma (mada je spot malo okvord)

i ajmo sad svi zajedno: ta-da, ta-da, ta-da, da-da-da, ta-da da-da - hej! I love you baby and if its quite all right, I need you baby, lalalalalalala-LA. Veselo... Hvala!

Kud staviše onu snajku što se prenemaže na otomanu? To im nije trebalo. Ta nije ni dama ni opajdara, ja da ti kažem. ;)


Ma bre refren se racuna,

Krasici, ostalo je salata. Ih!
(U "Lovac na jelene" se racuna "Lovac" - ostalo nije bitno. Znas i sama, ne zezaj u sitne sate.)


ćuti bre nsarski, slušaju ljudi!

Bre! o))))


Mora nešto da se ostavi i za pevanje...

...na splavu! o)))

(Samo da i onu Biljanu S. nagovorimo. Ne znam da li znaš, mi pevamo samo u duetu! Tako nas angažuju, u paketu.;) )


Pa ja to zato,

da namamimo Biljanu u duet. Posle je sve nizbrdo:)))


NIZ-BR-DO!!!!

Ko kad trolejbus razveže trole pa se sjuri niz Dobračinu!

E sad, gde će da se zaustavi, bog će sveti znati! I dal će bude ugruvatih?

Ostaje da se vidi. o)))


to si ti i tvoj dream girl?

a? ovo moj muzicki prilog.sinoc bila na ovom mestu (slicnom sa flash brothersima)

http://www.youtube.com/watch?v=5c36bFwGfqU


Ne znam da li se meni obracas,

ali ako je "da", onda ja sam samo postavio link gde neko kaze "you're just too god to be true", a sve ostalo nisam pratio. Dream girl? Nisam primetio da ima girl. Mozda je ostalo dobro, mozda lose, al pesma je poznata i OK.


pravo da ti kazem

ne znam sta se desava vise...jel' danas petak?


Nope, nije petak.

Danas je ponedeljak, sutra je NYC.


Jeste bindu, petak

po kalendaru Maja. :)))

A možda i u Srbiji, znaš da mi stalno moramo da zaostajemo...


to samo kazem

Aj sad ti budi filozof...

...i mangup, a?

A to je ideal, da.


Krasici,

nije dobra kombinacija
filozof + mangup = folirant


Ih bre, Kapi, pa ne mora da znači,

jer ako je folirant onda ili nije bio filozof ili nije bio mangup. Nešto od ta dva nije štimalo. :))


pa to ti kazem,

nema filozofa koji je u isto vreme i mangup


Ehem,

Eric Hoffer, na primer.


Ne zaboravi i Vonegata,

znam da nije filozof sa velikim F ali za mene je bio. :)


nsarski evo procitah

malo ovog filozofa eric hoffera iz 'true believera'
"When we lose our individual independence in the corporateness of a mass movement, we find a new freedom – freedom to hate, bully, lie, torture, murder, and betray without shame and remorse." [The True Believer]

"A doctrine insulates the devout not only against the realities around them but also against their own selves. The fanatical believer is not conscious of his envy, malice, pettiness and dishonesty. There is a wall of words between his consciousness and his real self." [The True Believer]

"There are many who have grave scruples about deceiving others but think it as nothing to deceive themselves." [The True Believer]

"There is a tendency to locate the shaping forces of our existence outside ourselves" i tako to

nije to moja vrsta filozofije zato sto se bavi na ukazivanje problema da kazem dijagnozom kod ljudi.medjutim mogla bi da bude veoma aktuelna za situaciju u srbiji kao neko merilo drustva ili ? ako si na to mislio.
mene vise inspirise recimo budisticka filozofija koja ukazuje vise na problem problema ili kako spreciti problem koji ce tek da se pojaviti ukoliko se ne uradi nesto kao antidote


Ma bre kapi

da budes i jedno i drugo, a-u-t-e-n-t-i-c-n-o. To je poenta. A svako moze da se folira u svakom smislu. Zakon termodinamike (drugi) - ima samo jedan nacin da budes pravi, i nebrojeno nacina da budes lazan. Zato entropija raste - broj laznih nacina sve veci. Toliko znas jos iz obdanista.


nsarski

nego neskromno je da sebe ubrajash u filozofe. a i u naucnike. ono ,istrazivac si, zar ne?


Da, imas pravo.

Neskromno je da sebe ubrajam i u pismene sa ovakvim (zaboravljenim) srpskim. Ali, trudim se, koliko mogu.
A za tu drugu neskromnost, u pravu si takodje, malo sam preterao. Thanks.


kapi, ali mi smo te rekli samo...

...okvirno, kao pandan onome dama-opajdara.

Ne mora da bude ni naučnik, pa čak ni filozof (mmm, mada nije loše), to je više kao neko stanje duha i svesti. Neko ko mnogo zna i zna koliko ne zna ništa, i ko je i u 60-oj još klinac. Tako nekako. A zanimanje nebitno. Mora da je bezobrazan - malo, i da je radoznao - mnogo. Eto. :))) Foto-robot!

Mora biti da i ti znaš neke takve? Mada ih je sve manje...


cuj,

takvi su sami sebi dovoljni (mislim na naucnike, filozofe, umetnike) ali da jesu izazov ,to stoji.


"Takvi su sami sebi dovoljni..."

Verujem da si u pravu, da.

Ali, valjda i oni ponekad budu usamljeni, a? ;)

E, taj momenat se čeka, hahahaha.


Krasici,

dzabe , mozes jedino da se zadovoljish da im budesh inspiracija


Ej, Kapi, inspiracija?!

Pa to nije "samo". To je za mene NAJ-VI-ŠE! :))))

tzv - vrh.


da krasici,

ali u tom slucaju si ti njegov izbor, uglavnom.


Nisam htela da kažem baš ovo:

Quote:
i koji je i u 60-oj još klinac.

nego, koji će i u 60-toj JOŠ DA BUDE KLINAC.

Da se ne misli da moj foto-robot baš mora da bude u zrelim godinama. Može, i ne mora.

A ubeđena sam da takvih ih ima i u 30-tim. Za mladje od toga - ne verujem!

(Šifra: srećno udata) o))))


dama/opajdara,koliko to lose

dama/opajdara,koliko to lose zvuci.
Ako se za nekoga misli da je opajdara,onda nema potrebe da se oslovljava sa damom.
Jel to dize rejting onome ko kaze,ili spusta,kome se kaze?


Pidola, čekaj, bre, moraš to da mi...

...objasniš. Pliz. Možda je problem terminološke prirode, a?

Prvo, kad kažeš opajdara, to naravno može da znači više stvari, ali ja sam za potrebe moje teorije prisvojila jedno sasvim simpatično značenje, koje uopšte nije pežorativno. Pa dobro, jeste malo, ali u tome je i fora. Mora da ima tu samoiroiju, inače ode mast u propast. To je valjda miks nekog veselja, radoznalosti i ljubavi prema dobrom traču... A ključno je da sebe ne shvataš previše ozbiljno.

E, sad, u svemu tome postoji i taj element neodgovornosti, da. Ali on u ovome što sam ja postavila kao konstrukt, seže samo do jedne granice. A ta granica je omeđena tom rečju - dama.

Inače, kad neka žena za sebe kaže da je dama, to je automatski diskvalifikuje, po meni. Pošto ni jedna prava dama ne bi to za sebe rekla. Otmenost (al u duši, bre) i plemenitost nije nešto s čime treba paradirati.

I to sve ne mora ni da ti diže rejting, ni da ga spušta. To je samo kao neka vrsta izbora, kako bi neko voleo da proživi ovaj život, mada možda tako sabijeno u kontrast dama-opajdara zvuči glupo, ne znam.

E, ajd sad ti. Ako hoćeš.

PS. A jesi provalio kako mi ono sa muškim foto-robotom išlo mnogo lakše. Za ovo je trebalo da uposlim Nsarskog ili nekog sličnog ko razume taj polaritet. Ja se ovde baš batrgam. Zašto li je tako, znaš li ti možda? :))


Krasici,

da ti kazem kako ja na to "opajdara" gledam. Dama/opajdara - to je zena nogom na zemlji i glavom u oblacima. Pa to se moze, sto da ne?
Biti samo glavom u oblacima, to je budalasto. Ukopati se samo nogama u zemlju, to je magareci. Ali oba - e, to je dobitna kombinacija.

P.S. "Opajdara" u mom recniku znaci "ne dam na sebe". Ako znaci "bitch" - well, knock yourself out - I'm outta here.


hehehe, eto vidiš da sam znala

da ćeš ti to očas posla! Pa baš je tako. I zvuči bolje od mog, i još u dve reči.

Da, to je kao neka vesela opasnica, sa gomilom practical jokes u glavi, al i ovog drugog što si rekao, tih obalaka, da. Ali i bitch. U dobrom smislu reči, ne da na sebe. :))

Thanks, my friend.

PS: btw, jel ti radi mejl?


Radi.

Nego, izvini, kasnim s odgovorom. Malo sam odspavao.


Krasicka,izvini...

greska...tebe sam razumeo,pozitivno,naravno,
bas kao sto si i obrazlozila,slazem se.

Kada sama kazes,to je jedno,posto ti vec imas svoje misljenje,
i za idealnu damu i za takodje idealnu opajdaru.
To sklopis u lepu pricu i super zvuci.
Ali kada neko za nekoga kaze,to je vec pokvareno,nisko i ruzno.Osobi kojoj je receno,ima samo za cilj da je pljune i uvredi.

PS Lepo ste ovo rekli,malo na zemlji,malo u oblacima,
savrseno zvuci.Odlican kompliment,samo mora uz njega i obrazlozenje da ide.

Foto robot je isao fenomenalno,na kraju si malo zabrljala sa sifrom,tesko da ce se neko javiti. :)

Pozz


hehehe, pa morala šifra, čoveče...

Ipak sam ja jedna dama. o)))))

A možda i zato što sam opajdara, pa da se vlasi ne dosete, a? Ko će znati. :)))))


Uh...

..ta ce malo teze da nadje takvu kombinaciju....


Tri praseta

Piše da si 21 nedelje i 6 dana član.

Budi ozbiljan više nisi prase.


markod

Ne znam, mozda gresim, ali tvoj username me podseca na SezamBBS...


kad smo vec kod terce...

kad smo vec kod terce...


Harli, ima istine u tome, naravno.

Zašto bi nam muzička scena bila bolja od Skupštine, Vlade, Predsedništva države, privrede, zdravstva, prosvete...

Ono sa ljubljenjem Deda Mraza tri puta mi je promaklo! To mora da je bilo urnebesno? o)))

PS. Nek priča ko šta hoće, evo gledam, Čanak ih RA-ZVA-LJU-JE!


Ako,

samo tako.


Ma Harli vidi samo ono sto mu politicki odgovara

... ili nam prezentira kojekakve politicke pamflete i "zgrazava" se po politickom zadatku.

Iako bih po secanju rekao da je ljubljenje bilo znatno "mnogobrojnije" od 3x pogledao sam ponovo posto sam snimio to proglasenje, cestitke i pobednicko izvodjenje pesme ...

Pa evo izvestaja: kad joj je voditeljka dala cvece poljubile su se dva puta (i nikom nije palo na pamet da nekog "tera" na treci put). A deda mraz je u svom saljivo-klovnovskom stilu izgovarao "congratulations" i svaki put je poljubio - i to 5 puta! I kad je devojka u "zaletu" posla ka jos jednom poljupcu on joj je jos nesto rekao (valjda neke cestitke) ... pa su se poljubili jos jednom, zadnji put ...

ps. a to nase ljubljenje u Srbiji je samo jedan tradicionalni obicaj koga se drze i bezbroj ljudi koji nemaju veze sa nacionalizmom. Meni to dodje sasvim prirodno i ocekivano ... Ali kao sto vidimo, ovde ne moze nista da prodje bez politike ...


Tradicionalno ljubljenje ?

kad je to "tradicionalno" srpsko ljubljenje pocelo?
1389?
1455?
1804?
1914?
1941?
1991?

ili jos ranije, u doba starih slovena, dikana, ili praistorije, viminacijuma, ?


hm,

iskreno receno ne znam :-) Ali sam siguran da narodone izreke tipa "tri put bog pomaze" ili "treca sreca" kod nas postoje mnogo pre 1991. Kao sto je obelezje pravoslavne vere da se ljudi krste sa tri prsta.

I sve to ne mora da znaci da neko mrzi neku drugu naciju i da je samo po sebi lose. Kad razmenjujem cestitke sa mojim prijateljima Hrvatima uglavnom se poljubimo po tri puta (ne mogu da garantujem da je to bas uvek slucaj posto se ne bavim tom statistikom) ... pa nikom nista ne smeta. Posto znamo da nismo ni jedni ni drugi nacionalisti ...

Uostalom i bosnjacka nacija (mislim pod tim imenom ... kao i jezik a verovatno i druge nove tradicije) postoji od 1991 pa to ne mora lose da znaci

A tebi bi bolje bilo da razmislis zasto i kako si ti "prevideo" toliki broj poljubaca i ovde pokusavas da sve prevedes na politicki teren ... i da od "komarca napravis magarca" (ovde i tako nije bilo ni jednog ni drugog) ...


i

holandjani se ljube tri puta, samo kod njih to nema mitski karakter, niti postavljaju sebi ta glupa pitanja.


pa i ja ne vidim tu nista mitsko ...

... samo obicaj i nista vise ... ali razni ljudi vide to na razne nacine.

Evo ovde na blogu to ocigledno nije mitsko nego za mnoge i pitanje "moralno-politicke podobnosti":-)


Oduvek

Pobogu Harley,

Pa ne vezuje se to za neku godinu. To je ODUVEK. Kada se prodaje rog za svecu sve je ODUVEK. Kosovo je ODUVEK srpsko, Srbi ODUVEK zive tamo. Moze umesto oduvek odvajkada, od iskona itd.


zanavek

copyright-ubica sa kravatom


A, pa ZANAVEK je pun pogodak,

jer podrazumeva i budućnost!


Pa zanavek je valjda

Pa zanavek je valjda budućnost ono dok je vasione pardon vasELJene :)


Pravilan izgovor

sa dugospustajucim drugim A !

copyright-socijalisti u 90-im, danas svi "narodnjaci"
i naravno
ubica sa kravatom


sa kravatom

i razgaženim cipelama :)


moja baba i svi stari iz

moja baba i svi stari iz sela su se uvek ljubili tri puta, ali dva puta u obraz i treci put u usta! taj treci poljubac mu dodje nesto kao pecat - da zapecati prijateljstvo, pokaze bliskost. baba mi nije godiste kneza lazara, ali je ipak rodjena malo pre 1991!


Sve sami teoretici

Quote:
...ne mogu da se pravim da ne znam, da je nazalost marija simbol dziberske srbije

Sada je i Evropa dziberska? Ja mislio da to trabunjaju samo desni ludaci, kad ono, medjutim... Pa i cela ex-yu glasala za nju.


Nije bilo tri cmoka!

Na pozornici je cestitanja primila s dva poljupca, a potom i od Svetog Nikole /da budemo preccizni, a ne Deda Mraza/, a cmokova je bilo jedno 5-6. I to na inicijativu kostimiranog domacina. Cela istina, sto rekle vracare. Gledala svojim ocima, nisam trepnula. Eto!


ni ja nisam videla 3, videla

ni ja nisam videla 3, videla sam najmanje 6


to je zato sto, za raliku od

to je zato sto, za raliku od nekih, ti umes da brojis ;)


Da li si uopšte brojao?

Deda Mraz ju je poljubio dva puta, onda je, na Marijino iznenadjenje, poljubio još tri puta, a onda ga je ona poljubila još jednom. Dakle, za sve je kriv Deda Mraz.

I, šra fali tri prsta? Devojka je ubola trojku? Beovizija, polufinale, i pobeda.
Oćete da zabranite i košrakaškim sudijama da dižu tri prsta?


sa tri prsta

( sadasnjom zastavom i himnom)se etnicki cistila Bosna. Marija je lose shvatila sta se od nje ocekuje


I kakve

Quote:
(sadasnjom zastavom i himnom)se etnicki cistila Bosna.

veze marija ima sa tim?


Ura za Mariju!!!

Nek pukne Tijanic od muke!!! ...a za njim sve ostale smrdibube!!!

Bravo Marija!!!
Masem joj svim prstima a nadam se da ce i ona tako odpozdraviti...:)


Neće Tijanic uopste puci od

Neće Tijanic uopste puci od muke. On ce sada da prica da je on najvise zasluzan itd. Ti za cas promene plocu i pevaju istim zarom. Pogledajte samo njegovu DSS na celu sa ubicom. Glasali za radikale, svadjali se celu noc sa DS pa onda okrenuli plocu. Sada su ubica i maneken najbolji prijatelji.


Ubica i maneken se nikada nisu ni svadjali.

To je bila losa predstava za umornu rulju.


Skoro vaka vam je na mestu,

Skoro vaka vam je na mestu, ali sada i pobednica treba da se pokaže - naravno da će kapitalizovati lično svoju pobedu, ali ako hoće da to uradi pri tom i gospodski, kada sleti na Surčin prvo bi trebala zaboraviti na tri prsta, uljudno pokušati da je se ne eksploatiše previše od strane novouspostavljene saborne koalicije, a po mogućstvu da zahvaljujući svom statusu nacionalne heroine (koji joj se smeši barem na kraći rok) pripomogne u promociji prava manjinskih zajednica našeg društva kojima i sama pripada.


da ,

tijanic je neopisiv smrad . inace meni je strasno drago zbog marije sto je pobedila, i to je zapravo samo njena pobeda jer nasha zemlja nije htela da mrdne prstom za nju. nego, bilo bi dobro da se o tome pocne pricati naglas jer ona je za srbiju ovom pobedom ucinala mnogo, a tijanic i oni sto rade za njega ucinili su sve da se stidimo sto smo srbi. ne mogu joj zameriti podignuta tri prsta, mozda kasnije.sada sam pod utiskom njene sjajne pobede. ipak glsale su 42 zemlje, i njena pobeda je cista kao suza.
pricajmo o tome, ne dozvolimo da se tijanic kiti njenim perjem nezasluzeno, a ona da se oseca nemocno jer nema nashu podrsku. prozivajmo tijanica!


Meni je bas drago

A mislim da mi je jos draze sto drugacija. Prosto, to je ona.

Cini mi se da pomenu neku NOVU Srbiju u intervjuu?!

Bas me je stavila u rebus...


Nema tu rebusa

Marija drži na www.marijaserifovic.net na pregledu štampe tekst gde Tijanić kaže da neće muzičarima da plaća ništa.


Ipak

verujem da ovo drzi delom kao svoju pobedu. Mislim, Tijanic the Great. Joj.


Kapi, bas tako

Quote:

ne dozvolimo da se tijanic kiti njenim perjem nezasluzeno, a ona da se oseca nemocno jer nema nashu podrsku. prozivajmo tijanica!

Sad ce Tijanic biti njen najveci fan. "Od pocetka je verovao u nju..."


Steta je vec

Steta je vec napravljena....svima iz okruzenja koji su glasali za nju (Hrvati, Slovenci, Makedonci, Bosanci i ini), odnosno svima kojima ta tri prsta nesto znace, pljunula je u lice (naravno, izuzimajuci dijasporu, ili bar jedan njen deo).

Kao, evo ja sam pobedila, a nemam ni jedan razlog da vam budem zahvalna...(pobedio je Bog, Srbija itd.-sa konferencije za stampu), niti da postujem vase pravo da budete i vi zadovoljni. A ne uznemireni losim simbolima proslosti: nacional-sovinizma protkanog ratovima, stradanjima, negacijama zivota i prava...

I onda, zadovoljstvo zbog pobede (kao i nase), polako se topi...
Lepse bi bilo drugo mesto:-) Prvo, ne bi se videla nezahvalnost doticne(koja se, na zalost, moze lako projektovati u sirinu); drugo, osecali bi se (ponovo) kao moralni pobednici, sto bi dalo na ponosu pucanstvu, a sama ona ne bi mnogo izgubila; trece, ne bi morali da organizujemo tu priredbu- ponovo ce pojedinci iz vlasti debelo zaraditi, a troskovi ce ici na racun budzeta (tj.nas)..


Apropos

tri prsta ... Mislim da je to bilo nesvesno... nenamerno i shteta bi bilo da sav njen uspeh potone u toj njenoj nepromishljenosti. To je sada teshko ispraviti. Mozda ako bi se nekim intervjuom izjasnila povodom toga, ali onda bi je razapeli ovi leshinari koji kruze nebesima srBskim ...


ne mogu da verujem !

da gradjani ove zemlje zaista imaju toliku potrebu da sve zacine i obljutave politikom - koje nam je vala preko glave !
Marija je mlada devojka, pevacica, koja je prosla mnoge prepreke, kritike i prakticno sama se izborila da pobedi, da bude bolja od predstavnika cetrdeset i jedne zemlje.
Jedno vece je Evropa aplaudirala necem dobrom sto je stiglo iz Srbije - zahvaljujuci njoj.
Budite joj zahvalni na tome.
Ne svidja nam se da je koriste Tijanic i pozorisna koalicija, nemojmo ni mi.


Sta je to pozorisna

Sta je to pozorisna koalicija? Ova sto pravi teatar od jedne koalicije danas druge sutra? Ili oni koji sa njima u tome ucestvuju?


Quote:Sta je to pozorisna

Quote:
Sta je to pozorisna koalicija?

DSS,NS,DS..
Izvini Vesna, muka mi da objasnjavam zasto...mozda kasnije


baš tako!!!

jadna devojka ne može ništa da kaže i da uradi a de se ne protumači ovako i onako. stvarno smo (pre)opterećeni političkim pozorištem što se nažalost videlo u mnogim komentarima na ovih nekoliko evrovizijskih blogova. mislila sam da se bar umni ljudi neće baš toliko pecati. tja!


Umni ljudi?

He,he! Pa da su umni... Uostalom, nebi ove blogove cak i na B92 internet stranicama nazivali "blogovi kvazi intelektualaca".


...

pa po komentarima se jasno može izmeriti umnost ;o)


Zeljkovizija

E, stvano vas je milina gledati kako lupate. Jos od 95 i Atine kad su koarkasi postali prvaci Evrope dizu se tri prsta. Dizu ih ljudi koji su na Zapadi priznati likovi: Sasa Djordjevic, Divac (nastranu sto je jedan od najpopularnijih stranaca Kalifornije, sad je i jedan od direktora u Realu, Bodiroga,...), dakle gomila njih. Da nije mozda trebalo da peva pod duginom zastavom. Stvarno mi je zao sto moram da pomenem nekoga koga iskreno prezirem - Vucelica, ali citirao bih ga kada kaze da odredjena ekipa ovde iskreno i uvereno mrzi Srbiju. Niti se ljubila tri puta, niti je srbovala. Ponasala se onako kako se ponasao svako kad pobedi. Svaki pobednik godinama unazad razvija svoju zatavu, to rade i svetski sportisti na atletskim mitinzima.
Devojka je omogucila da bar jedan dan o nama ne prica ceo svet kao najvecim dziberima i sad ni to nije dovoljno.
Ne slusam Marijinu muziku, ne volim nikoga sa Pinka, ali zbog ovakvih vesti mi je lepo, kao sto mi je lepo i kad Biljana S. dobije nagradu negde u svetu, a dobija ih prilicno.
Sto niko ne kaze da je MNOGO vece dziberisanje Veliki Brat, a posebno sa ovim satro poznatim mentolima? Ima li ista primitivnije sto moze da se desi jednoj TV stanici? Sto niko ne kaze - OK, tacno je sto razvlacimo Kostunicu jer je juce bio, a danas nije za Tomu, ali sto niko ne kaze da se Pink promovise na 92-jci? Da niste mogli da odolite dziberskoj filozofiji. Sta bi sa svim blogerskim expertima?
Slicno je bilo i sa tim famoznim Bobanom koji je lepo rekao "ekipi" - pojma nemate, nista ne znate sta se desava, obicni ste luzeri kao sto i kazu Vase biografije ovde na blogu (osim BS i mozda jos ponekog), nije ni cudo sto ste totalna margina i ovo je jedina Srbija u kojoj mozete da plivate. Mislim da sam i ja to objasnio ovom Mileticu.


Quote:Devojka je omogucila

Quote:
Devojka je omogucila da bar jedan dan o nama ne prica ceo svet kao najvecim dziberima i sad ni to nije dovoljno.

Nazalost, kao sto je neko vec ovde rekao, ova devojka jedan je od simbola dziberske Srbije. Sve sa svojim menadzerima, promoterima: Press-om , Kurirom, Skandalom, Svetom, PINK festivalima, producentima...


Simbol

Ja bih radije rekao da je ova devojka možda simbol da postoji više paralelnih puteva ka Evropi i da nade ima, dok god sami ne zatvorimo vrata i ugasimo svetlo.

Klinci rođeni osamdesetih, odrasli u vremenima mržnje i srama, nisu krivi što su bili izolovani i trovani. Takvi su kakvi su mogli biti. Integracioni procesi im sada nude, barem nekima, kartu za izlaz iz te izolacije. Međunarodna takmičenja u školskom uzrastu, razmene studenata, Evrovizija, kablovska televizija sa kanalima iz regiona - što više razmene, to više razumevanja.

Na kraju krajeva i ta komercijalna narodna muzika (koju inače peva Marijina majka Verica) je (bila, jeste a i biće) neka vrsta integracionog faktora, šta god neko mislio o njoj. Ko ne veruje nek pogleda bugarsku tv "balkanika". Meni je bar sasvim prirodno da te vrste muzike ima mnogo više nego egzotičnih pojava srpsko-xxx prijateljstva poput "Ortodox celts" ili "Stočara". Da li je to neka posebna umetnost? A da li je umetnost holivudska filmska produkcija i MTV?

A taj genetski "crossover" narodne muzike sa raznim vrstama stranih uticaja svakako nije nešto što se odjednom pojavilo devedesetih. To je prosto globalizacija - koja traje još iz pedesetih i šezdesetih - pojave poput Lepe Lukić, Mikija Jevremovića i mnogih drugih, kao i meksičkih, španskih, grčkih uticaja. Mikisti i Đokisti - grčki "protiv" francuskog uticaja, sudar koji je obeležio šezdesete i sedamdesete godine. Devedesetih se jednostavno desilo ukrštanje folklornih uticaja sa onim što je bilo "na stolu" globalno, uz dodatak "global brand" i potrošačkog mentaliteta i opšteg moralnog i ekonomskog propadanja.

I, na kraju krajeva, taj lokalni (posebno komercijalni) folklor - izgleda da svakome svoj najviše smeta. Šta mlađi, urbani Španci misle o Mariji Dolores Pradeira? Šta mlađi Portugalci misle o pokojnoj Amaliji Rodrigeš ili generalno o fadu? A da pitamo mlađe Francuze o Edit Piaf, Aznavuru, Bekou, Gensburu? Šta misle italijani o Totu Kutunju (ok ovo je baš drastičan primer:)? Da li na Jamajci svi obožavaju rege? Da li su u Brazilu svi ludi za bosa novom?

Ta džiberizacija svega lokalnog (a posebno onog što je priznato van granica "palanke") ume da izgleda isto toliko palanačkom koliko i preziranje i fobija od svega što je strani uticaj. I jedno i drugo je malograđansko guranje glave u pesak. A asociranje svakog traga folklora sa zločinima iz devedesetih, ili izolacionističkom politikom ostataka stare ratne mašine i krupnog nacionalnog kapitala - takođe pomalo miriše na split personality.

U svetlu svega toga, meni se čini da su nam juče Marija i njene "devojčice" pomogle da napravimo jedan lep korak ka integraciji u okruženje i Evropu. I zbog toga što pokazuje da postoje i neki eksterni kriterijumi kvaliteta. I zbog toga što će dovesti sledeće godine tu šarenu Evropu kod nas i stvoriti priliku gde smo prinuđeni da se ponašamo evropski, sledeće godine kada budemo domaćini takmičenja. A i zbog toga što se ovim (ništa ne uspeva kao uspeh) pravi makar mali korak u pomeranju težišta srpskog tržišta komercijalnog muzičkog sadržaja.

A, na kraju krajeva, svakako i kao malo kontraverze u glavama "patriota" koji praktikuju homofobiju :)

Marija, svaka ti se dala :)


vucko

...majstore :-)
ps. samo da dodam, da li znas da marijina majka peva jazz too i to vrlo dobro? samo retko jer se slabo od toga placa kirija ovi dana u srb...


samo

za vuchka, koji je ubo sushtinu, neshto iz komshiluka, vrhunski, rekao bih:):):)


pantarei011

Molim vas, objasnite mi kakve veze sa Srbijom imaju "tri prsta"? To što ih neki od poznatih košarkaša "pokazuju" nije mi naročito valjano obrazloženje. Košarkaši ko košarkaši, podležu euforiji. U ostalom, to je bilo "in" nekada...
Pre će biti da je to jedna od Vukovih gestikulacija kojom se svojevremeno dokazivala pripadnost pokretu "antislobista". Tri prsta su danas potpuno anahron i besmislen gest koji prvenstveno svedoči o atavizmima u ponašanju koje je teško kontrolisati pred naletom euforije. U ostalom, zapitajte te ljude koji pokazuju prste zašto to čine, šta taj gest znači, siguran sam neće imati odgovor, bar ne smislen.


waterlilly wrote:Steta je

waterlilly wrote:
Steta je vec napravljena....svima iz okruzenja koji su glasali za nju (Hrvati, Slovenci, Makedonci, Bosanci i ini), odnosno svima kojima ta tri prsta nesto znace, pljunula je u lice (naravno, izuzimajuci dijasporu, ili bar jedan njen deo).
dobro, bre, u cemu je stos sa ta tri prsta? ja se secam da su tri prsta koristili mnogi, ukljucujuci protestatore 9. marta, pa 96/97, pa tako dalje. dize se bezvezna buka oko toga.ne mislite li da malo preterujete kada serifovicki spocitavate da je cetnikusa ili ne znam sta?


Istina

istina je da je Marija nije imala pravu podrsku pre odlaska na ES. Istina je i to da je pokazala vrlo jaku licnost, samouverenost, iskrenu zelju i volju za uspehom. Dala je svoj maksimum, iskreno i posteno se drzala i na sceni i iza nje, pokazala je mnogima da mini suknje i duboki dekoltei ne moraju biti presudna cinjenicaa za odluke i odabir. Bila je hrabra, to se treba ceniti. bila je vredna, uporna i trudila se i dala svoj maksimum, to su stvari koje bi trebalo da umemo da cenimo. i da, to je uradila radi sebe, ali je nakon proglasenja pobede glasno izgovarala ime nase zemlje, zemlje cije se ime retko gde moze cuti u pozitivnom smislu. da li je digla dva, tri... prsta, manje je bitno. Budimo svesni da je ona mlada devojka, verovatno uplasena pre i posle samog nastupa, presrecna, ali i zbunjena nakon proglasenja... budimo joj prosto samo zahvalni i ne trazimo samo zlo u dobrom.
dobri ljudi ove nesrecne zemlje, radujte se sitnicama, nasmejte se od srca veceras pred spavanje, neko je u vase ime podigao i vas ugled.


opet...

Opet moram da reagujem zato sto neko nije bas procitao blog. Dakle, meni je veoma veoma drago što je pobedila zbog pomenutih razloga. Nikad mi nije drago zbog srbovanja. Stvari u zivotu nisu samo crne ili samo bele, ali njena pobeda je svakako nesto veoma pozitivno iz razloga koje i ti navodis...


Gorane,

pitas sta ce biti sada...pa Marija je usla u Evropu prva......ajdmo za njom!!!!
Svi za Marijom!!!!


Moj Komentar

Ja ti stvarno verujem, da ti je drago sto je Marija pobedila. Mene samo pogadja misljenja Srba uopste. Zar im nije dovoljno rasizma? Zar nasa zemlja nije dovoljno pretrpela? Steta...

Ja sam u stranim zemljama odrastao, studirao i ostario. Svasta cujem od stranaca, kad sam na poslovnom putu, - to me i ne boli. Boli sto nas narod nikad nije bio saglasan. Kad samo zamislim; Rumunija, Bugarska, Poljska i druge zemlje za koje je nasa zemlja bila Amerika. Sad oni mogu slobodno da putuju; gde smo mi?

I kad jos procitam komentare o Mariji smuci mi se; Debela, Ciganka na kraju i lezbeijka. Ja sam stvarno srecan sto je ona pobedila.

Pozdrav

Slavisa


Moj Komentar

Ja ti stvarno verujem, da ti je drago sto je Marija pobedila. Mene samo pogadja misljenja Srba uopste. Zar im nije dovoljno rasizma? Zar nasa zemlja nije dovoljno pretrpela? Steta...

Ja sam u stranim zemljama odrastao, studirao i ostario. Svasta cujem od stranaca, kad sam na poslovnom putu, - to me i ne boli. Boli sto nas narod nikad nije bio saglasan. Kad samo zamislim; Rumunija, Bugarska, Poljska i druge zemlje za koje je nasa zemlja bila Amerika. Sad oni mogu slobodno da putuju; gde smo mi?

I kad jos procitam komentare o Mariji smuci mi se; Debela, Ciganka na kraju i lezbeijka. Ja sam stvarno srecan sto je ona pobedila.

Pozdrav

Slavisa


bravo,,,

Svaka ti je na mestu...
...al mora sad svako da udje u analize...vunovlacarenja o Mariji, njenom poreklu...srbovanju...
Ma ljudi opustite se...
Konacno neka lepa rec iz Srbije...( ups, iz finske)
Vi kako hocete, al je sutra idem na druzenje gde ce gomila svajcaraca i ljudi iz celog sveta da pomene Mariju.
...a ja cu ko zadnja kurva da se duvam ko da imam licne zasluge...he he...

Zare sa Lemana


Zare

care!


Verovatno sada nikom neće smetati što je.....

...niti ce bilo kom srbinu smetati sto Marija nije srBkinja vec spada u onaj manje vazan deo stanovnistva ove zemlje koji se zove obicni gradjani.....


jašta

da neće - znate i sami da svi vole Rome pod šatrom u Guči, tada su svima dobri. A kakvo je stanje stvari svaki dan, mimo šatri i pozornica, to još bolje znamo.


Lado

Vole da ih maltretiraju pod šatrom u Guči! Valjda si to hteo da kažeš?


Eh, gdje bi nam bio kraj

Quote:

..niti ce bilo kom srbinu smetati sto Marija nije srBkinja vec spada u onaj manje vazan deo stanovnistva ove zemlje koji se zove obicni gradjani.....

gdje bi nam bio kraj da se svi poimamo kao "obicni gradjani"! Bez stalnog privjeska etnicke pripadnosti.


O njenom izgledu i lepoti

O njenom izgledu i lepoti nije lepo komentarisati zbog poznate price o ukusu i razlicitosti a da peva savrseno o tome mozemo da pricamo i da je pesma za to takmicenje takodje.Mada je to neko(profesionalac) vec prokomentarisao na nekom blogu pre neki dan.
U svakom slucaju divno sam se osecao, mada je Ukrajina sa njihovom ,najblaze receno cudnom ,pesmom mogla da izbije na prvo mesto.


Komentar...

Da, secam se i ja tog komentara. Meni je Ukrajina bila sasvim OK, ali ne zato sto je pesma bila super, vec iz svih ostalih razloga. Kao sto smo vec naucili, Eurosong se sada mnogo vise GLEDA nego slusa.


Neko

je na danasnjim blogovima podsetio da je evrovizija slager takmicenje a Molitva to jeste. Prava slager pesmica.


si

za razliku od ostalih turskih napeva već godinama...


Kakve veze ima da li je digla tri prsta ili ne?

A zašto je nekima u poslednje vreme toliko ogavno sve što iole asocira na Srbiju i srpsko ? Ne razumem toliku srbofobiju? Jel to neki novi trend? Da li je to kao nešto moderno , urbano ili šta već? Ne shvatam, neka mi neko objasni!


Znas, malo je degutantno to sa 3 prsta

Bar za jedan deo ovog "nebeskog naroda"

Ali ja samo zamisljam kako li se Kostunica vec ucvrcao sta ce sledece godine da radi!

Pa kad Velja kapitalac razapne satru u Atenici cacanskoj, ajme, kak'a Arena!


Da izvini ovaj bogougodni

Da izvini ovaj bogougodni svet na blogu, onda smo jebali jeza...

VK ce da kaze "Ko ne razume Gucu i MOLITVU, ne razume Srbiju". A zamislite spotove iduce godine. Svaki spot za svaku od 45 zemalja bice po jedan manastir. Nadrljali smo


Joj

O tome sam razmisljala.
Ovcarsko-kablarski komplex, za kapitalca

Zatim: narodna radinost (zimnica, tkanje, kuk(U)icanje) - Kostunici...

upisite ideje
_____________________________________
_____________________________________
_____________________________________


A pazi foru: Ceo ESC traje

A pazi foru: Ceo ESC traje aprox. 10 dana - tada dodju novinari, takmicari itd. Kuda ce taj jadan svet da prelazi svaki dan do centra kad imamo onu jadnu gazelu i potpuno opterecen Brankov most... Lovely...


Imam ideju

A...da se preseli manifestacija na Gazimestan?

Kud ce vece lepote?

Toplo oko srca vec?

Ha?


Mariška, već smo ugovorili

Mariška, već smo ugovorili tu Atenicu. Polufinalu u Kačulicama, ona klinika će samo malo da se proširi...

:)))) Ili eventualno GUČA !!!!


Eh sad, te lokal-patriotske fore

Doduse, Atenica je ugostila svetska imena vec, oprobano resenje ;)


A vama je Srbija

jel'te samo krug dvojke? Oni koji Srbiju smatraju svojom zemljom znaju da ima lepota kao i sve ostale drzave, da njeni gradjani ne zive samo na Vracaru i Starom Gradu, Da su pre dve generacije uglavnom, ti sto se sada nazivaju urbanim likovima imali pretke sto cuvaju ovce i koze po pasnjacima i planinama. Nije Srbija nastala u Beogradu, nego u unutrasnjosti. I nema samo Beograd sta da prikaze svetu nego i unutrasnjost. A to deljenje na nase i njhove, na grad i selo... sami se zapitajte zasto je "urbani" postala polako negativna rec.

BTW - degutantno je u ovom casu postene pobede Marije raspravljati o 3 prsta i srpskoj zastavi na sceni, i cak nekima koji su joj prebacivali da je "trazila" da je Deda Mraz ljubi 3 puta, kad je on ko mutav navalio da je ljubi bar jedno 10.
Jednostavno Srbija ostaje zemlja u kojoj se uspeh ne prasta, i dosta ljudi ne moze da bude srecno zbog necijeg uspeha nego trazi dlaku u jajetu. Ja na Slo, Hr i BiH blogovima nisam video NIKOG ko je pomenuo 3 prsta, a ovde 20 postova. Nazalost uvek nam je bila tendencija da mrzimo sami sebe.


A vi cica miloje, mora da ste isto uspesni u necemu,

pa da vam se nije oprostilo, cim ste tako ljuti na ceo svet.

Sto se tice Marije, vec sam kod Duleta rekla. http://blog.b92.net/node/5697#comment-194406


Postovana Biljana

Ja sam uspesan u onome sto je meni vazno, a za to mi ne trebaju aplauzi bilo koga osim moje porodice da bih bio zadovoljan.
Fakat je da je u Srbiji jedna zavidnicko/da komsiji crkne krava atmosfera, pa da svakome ko kao javna licnost uspe ljudi zavide, mrze ga i trude se da nadju nesto da pokazu da nije on/ona bas tako dobra kao sto izgleda. (mislim i da ste sami iskusili slicne siuacije)
U svetu se uspeh prasta i ceni(sto ste opet sami iskusili) i ne pokusava se svaki uspeh uniziti anti-protivnoscu (jeste da je pobedila ali je digla 3 prsta i srpsku zastavu, a peva i na pinku, a mozda je u hodniku prosla pored Cece, a i iz Srbije je pa zato u stvari nista ne valja i buuuu i ua)


cica miloje,

kazete da se ovde "svaki uspeh pokusava uniziti anti-protivnoscu". Bas onako kako vi i svi slicni vama, na primer, meni spocitavate anti-srpstvo, cim dobijem neko svetsko priznanje?
Mislim, da li odatle imate tako poznavanje materije? I da li na sledecoj premijeri moram da dignem tri prsta, tri puta poljubim krst, i prisijem dvoglavog orla na haljinu, da bi vi i vasi postovali i moj uspeh?


I da zahvalis ubici

I da zahvalis ubici saucesniku i manekenu na cestitkama.


biljana,

lijepo receno....


Ma postovana Biljana

Mozete i da to uradite, ili ne ja cu vas podjednako postovati u oba slucaja (samo kao dramaturga)


spot!

pazi, datika'em, to ce sve da se snima u Gutchy. svi u narodnim nosnjama. ili jos 'bolje' u onoj divljoj naseobini nemanje von morka gora na sta ce on da uzme nevidjenu kintu (nasu!) za 'iznajmljivanje prostora'. stoposto. a crkvaje ce da dolaze onako iz offa, da se blenduju za kraj, pa onda ime zemlje sa zastavom. uvek razlicita crkva - imasemozese!!!


Čuj manastiri,

plašim se i sveštenika na istim - već vidim koji vladika će biti akter spota pre nekog boy band-a. A ako i Kosovo prime u EBU (a verovatno 'oće) do sledeće Evrovizije - žurka će biti potpuna - pretpostavljam da bi pre kosovskog predstavnika išli snimci Gračanice i vladike Artemija:-)


Ma prekrasno

a i to bi valjda znacilo da imamo 12 poena ziher

po kljucu SSSR-a


HIT!!!!!

E a zamisli ovo: Kosovo postane clanica EBU, a Srbija nece da prizna Kosovo. Onda odbije da hostuje Kosovo, pa EBU lepo oduzme organizaciju Srbiji. Welcome to Kiyv 2008!


Nema tu prenemaganja, ima da

Nema tu prenemaganja, ima da pevaju i Kosovari, nema druge. ja mislim da je EBU striktna po tim pitanjima - ako se ne varam Liban npr. ne sme da učestvuje na ESC jerbo nema dipl. odnose sa Izraelom pa je redovno najavljivao da se izraelska pesma neće puštati pri prenosuna libanskoj Tv - naravno, momentalno je libanski učesnik bio isključen sa takmičenja (to bilo pre neku godinu).


Vazno je da je pobedila !

I to takva kakva je - autenticna. Ne desava se cesto da budemo ponosni na neke uspehe nasih ljudi. Sta god da je uradila i kako god da zigleda, devojka je pobedila, kao predstavnik nase zemlje. Svaka cast i iskrene cestitke sa moje strane! Veceras se i ja lepse osecam kao Srbin !


Quote:A zašto je nekima u

Quote:
A zašto je nekima u poslednje vreme toliko ogavno sve što iole asocira na Srbiju i srpsko ? Ne razumem toliku srbofobiju?

zato što srbija ima mnogo toga boljeg da ponudi od tog izraubovanog i kompromitovanog znaka za podsticanje kvazipatriotskog raspoloženja. zato što ne želim da TO "asocira na Srbiju i srpsko".


Molicu,

srBsko


ups, srBsko,

izvinjavam se.


Bravo!

Simpatizer sam liberalno gradjanske opcije (jedine progresivne politicke ideje u visedecenijskom propadanju i posrnucu ovog drustva). Marijina pobeda je nesto sto treba ovom drustvu, sistemu, gradjanima.

Visoko i ponosno podignuta 3 prsta ne treba kritikovati, to je ipak deo nas (kontext - pozitivan).

Svaka cast Marija :)


nisam siguran

da li bi dobila po 12 points iz susjednih drzava da je prije nastupa digla tri prsta. mozda brat-bratu 6 points;-)
bez obzira na sve, to ne umanjuje njezinu sjajnu pobjedu. jos jednom, bravo marija!


1. Hvala Marija za pobedu!

Stavila si Srbiju u jos jednom, od mnogih drugih polja, na SVETSKO mesto br.1!
2. Hvala Marija za dobar Engleski & podizanje medjunarodnog ugleda Srbije na jos veci nivo, u veoma teskim trenucima.
3. Hvala Marija za javno pojasnjenje razlike izmedju kulture i sub-kulture ("slusne" i "vizuelne" muzike) SAHRANILA SI RAZNE KVAZI-UMETNIKE i u Srbiji i u svetu!
4. Hvala braci i setrama iz Hrvatske, Slovenije, BiH, Makedeonije, Crne Gore (Yuga ostaje da zivi, forever!:)), komsijama iz regiona (najjaceg, definitivno!) i dijaspori.

Marijina pobeda i pomoc u tome od strane gore nabrojanih, doneli su jednu mnogo vecu, simbolicku, pobedu.

Mungos, The Presrecni


Ipak...

...SSSR je neunistiv


Delim tvoje mišljenje. ja

Delim tvoje mišljenje.

ja sam ove godine predviđao da će Srbija da pobedi iz jednog prostog razloga: bilo je PREVIŠE pesama iz ex-SSSR i onda su im se glasovi rasuli na razne strane i nije bilo samo jedne pesme kojoj su svi davali poene: Ukrajina, Rusija, Belorusija...


Taman kad pomislis da ih nema

vise iskace jos neka ex-SSSR. Tako da: STO PRE NA RASTURANJE ZEMLJE NA NOVE MALE USPESNE DRZAVE!

Ja sam odmah za otcepljivanje Sumadije, npr.


1989. mislim pobedila je

1989. mislim pobedila je 'Riva' ...

Epilog svi znamo ...


Lovely, to onda znaci da

Lovely, to onda znaci da 2009, radikali sasvim sigurno dolaze na vlast. Da znam da se spremim...


Nije da sam pesimista ali

Nije da sam pesimista ali bih tipovao 2008. ipak


Neće, ovi koji se noćas

Neće, ovi koji se noćas igraju formiranja mnogo vole vlast, pa će ostati makar godinu dana. Ne brini, to se zove "STABILNOST"


Hm da, samo ta ljubav

Hm da, samo ta ljubav (voleti vlast) nije uopste u saglasnosti sa ljubavlju prema bliznjem svom (sa kojim bi trebalo podeliti vlast)

Tanka je linija, between love and hate (The Pretenders)


Hvala i Nenadu Čanku

Quote:
Hvala braci i setrama iz Hrvatske, Slovenije, BiH, Makedeonije, Crne Gore (Yuga ostaje da zivi, forever!:)), komsijama iz regiona (najjaceg, definitivno!) i dijaspori.

Hvala i Nenadu Čanku koji je gornji podatak spomenuo u skupštinskoj raspravi dodajući da smo od Rusije dobili pišljivih 5 (valjda) bodova, što znači da Toma Nikolić treba da leti što pre:-) - bio je to jedn od zvezdanijih momenata večeras u Skupštini.
PS: Šugavi Tomi, ni nešto više bodova da izlobira kod Aleksejeva ono jutro:-)


Majcica Rusija nam je vise

Majcica Rusija nam je vise dala u polufinalu, citavih 8 poena. A sta mislite koliko je Srbija dala Crnoj Gori u polufinalu ? Takodje 8.


To je i previše, s obzirom

To je i previše, s obzirom kakvu su glupost od pesme poslali na Evroviziju...


mungose...

...e svaka ti je na mestu...

Zare sa Lemana


Hvala, Zare...

... na javnoj podrsci stava. nazalost, izgleda da je takav stav redak.

Mungos, The Ponosni


Nema na cemu...

Pa pomalo smo umorni, cinicni...vise ne znamo ni cemu da se poradujemo.
Makar i na kratko...
Vazna je ova pobeda...vazno je da dogodine imamo Euro song...pa makar i u Kostunicima.
A opet mozda sam previse opusten.
Ovde gde zivim ljudi idu nasmeseni ulicama.
Trebalo mi je tri godine da se vise ne mrstim i dve da i ja iscedim koji osmeh.
Nemamo mnogo prilika za veselje...iskoristimo svaku.

Zare sa Lemana


Well, Zare...

... otisli smo iz Srbije zbog onog loseg u njoj.. Ali, bar meni, srce je i dalje tamo! Svaki uspeh "tamosnjih" me jako raduje. Takodje, vrlo mi je stalo do sudbine Srbije i SVIH njenih gradjana, bez diskusije. I ne samo Srbije...

Mungos, The Realni


Mungose...

...mislim da je potpuno nepotrebno da ponovo kazem kako ti je svaka na mestu. Sprco sam 20 eurica na sms za Mariju...
Samo opusteno i bez uplitanja Tadica, Kostunice, Nikolica u svaku temu...

Zare sa Lemana


OK, Zare...

... 100% se slazem!

Zdravpo!

Mungos, The Slozni


TO !

Quote:
Samo opusteno i bez uplitanja Tadica, Kostunice,..


Pa lepo

Lako je vama da ih ne uplicete kad ste tamo gde jeste. Ja volim da ih upletem u dorucak, rucak, veceru (pazi jos uvek 3 obroka), zatim...skolovanje, odmor, rekreacija, ma, treba li jos da dodajem!

U Srbiji je 20 evra mnogo.


Mariska...

...pa ti bi trebala da patentiras ovu dijetu.
Kako uopste imas apetita pored takvih sastojaka.
Mislis da ako smo "ovde" da nas boli za Srbiju...
To ti je tako potrosena ideja...
Napustio sam Srbiju 2002...sto ce reci, pros'o devedesete, prodavo slike po 10 dm na pijaci da bih preziveo, omirisao oktobarski suzavac...
Samo nase prisustvo na ovom blogu...ponekad se pitam dal je patriotizam ili mazohizam.

Izvini na smelosti sto te savetujem, al' s vremena na vrema probaj da te zacine izbacis iz ishrane

Zare sa Lemana


Sorry

ali ne mogu iz glave da izbacim pretece pismo Srba iz Cikaga povodom sudjenja Djindjicu. Malo je onako, bljak


mnogo

se lako pecamo na bljak bljak stvari. više se sad priča o tom pismu nego o suđenju i presudi.
i ja živim u Srbiji i od detinjstva stalno gutam taj začin zvani politika, a sad vidim da je nepotrebno gubljenje energije na obične lopuže.


...

...


Devojci svaka cast

tamo gde se ona pojavi, drugi nemaju sanse.

Tako je bilo i po nekim festivalima sirom Srbijice.


Velika Pobeda

Pa da, kako da ne. Jasno je da sa ovakvim sistemom glasanja osvajamo prvo mesto sledecih n godina. Da li ste videli top ten? Sve same siromasne zemlje i veliki izvoznici "dijaspore": ukrajina, (rusija), jermenija, bugarska, makedonija, belorusija itd...


boba marli

prisetite se ko je prosle godine pobedio na evroviziji , a onda mi objasnite kako je to moguce


Eh, dobra moja Kapi,

nemoj još i ti da mi staješ na muku....... o))))

Pa u ovoj kući se samo Lordi i sluša, evo ima tome ravno 365 dana. To je kuluk, a ne muzika, moja Kapi.

Videćemo kako će se stvari, i muzički ukus, razvijati nakon ove pobede. Da li je predamnom novi kuluk? Pokazaće vreme. o)))


marija genije

najzalije mi sto se nisam kladila. bila sam ubedjena da ce da pobedi. ostale pesme nisam ni slusala.
dizanje tri prsta, ako ih je bilo, podrazumeva njen patriotizam sto danas svi oni koji to ne osecaju prebacuju na nacionalizam.
meni nista nije smetalo kada je mirko cro cop izasao sav kockast i sto je pola publike bilo slicno obuceno.
i ako je marija lezbejka (mala rosie o'donnell, a po meni sigurno jeste, mislim da ce to samo da pomogne svim gejovima u srbiji i onima sto su homofobicni. daje podstrek i nadu da se ljudi ipak gledaju po kvalitetu a ne po seksualnoj opredeljenosti i narocito ne po fizickom izgledu.

cestitam mariji i celoj toj ekipi :))))


:))) Ako je i lezbaljka - jos bolje!

I ja sam! Nepopravljiv(a)!:)

Mungos, The Happy Lezbaljka


Naravno !

I ja sam LEZBEJKA, ROMKINJA, DEBELA, RUŽNA ! So what!


Join the club!

I ja! i jos marija!


Mariska - napred, Gorane - stoj!

Ja sam ZAISTA lezbaljka. Mene samo zene zanimaju, pogotovo one uspesne!

Mungos, The Lezbaljka


Браво

Анђелина!
Мислим да су се изненадили на прес конференцији,поставили су јој питање у вези хомосексуалалаца-вероватно су очекивали неки негативан коментар,она се само насмејала и рекла је да је то о.к.


Svaka čast ...

... na lepoj i kulturnoj pobedi!
Brine me jedino potencijalna percepcija ovog događaja u samoj Srbiji. Uopšte me ne bi začudilo da ova nova šizofrena vlada, odnosno njen debilni javni servis, u svoj svojoj retrogradnoj kreativnosti pokuša da takmičenje u Srbiji organizuje recimo u Kosovskoj Mitrovici iduće godine.


Rekoh ja...

...Gazimestan...


Ne, nego u Pristini!:)

U dvorani "Boro i Ramiz"!
I d..e bih dao da se to desi!:)

Mungos, The Optimista


.......

Po, pashazoten....Evrovizija i vrtet nga Prishtin....e taj film nece da gledas....:)))


Taska, toliko razumem Albanski...

... da ne moras da mi prevodis. Levo i desno od mene, (maltene) u sred Beograda, zivele su moje drage komsije Albanci, s cijom sam decom odrastao igrajuci se, iduci u skolu. I taj period mi je ostao u najlepsem secanju.

Nikada necu zaboraviti Arsima, Mirsima, Bekima i Besima - cetvoricu brace sa kojima sam se najvise igrao, kao mali. Ni cika - Saipa, od prekoputa, koji mi je PRVI, od svih ostalih komsija, dosao u posetu u bolnicu, gde sam "zaglavio" tesko bolestan.

Nekoliko godina kasnije, opet sam se zatekao na VMA u polukriticnom stanju (korak od sepse), sa stravicnom temperaturom... I opet, moj nezaboravni drug Sabani Cel (vojnik JNA na lecenju) najvise se brinuo o meni: "sestra" je samo donela rucak do mog kreveta, ostavila ga na natkasni i otisla. Sabani je, JEDINI od 5 odstalih u sobi, primetio da nisam u stanju da pometrim ni mali prst, pa je dosao do mene, nabo parce mesa na viljusku i gurnuo ,mo pod usta, rekavsi: "Sok, mora jede, bude dobro..."

Shoqu Tasqa Dana, mozemo li nekako zajedno? Budimo ljudi, kao sto smo od uvek bili! Kosovo smo gradili i ti i ja, i moji i tvoji, i svi nasi preci.

Shoq Mungos


Oh Mungose!!!

Ja bih prva da budemo zajedno! Meleme sam delila svaki dan sa svima...o pojedinacnim prijateljstvima bih mogla danima da pricam ....uvek smo se igrali zajedno i smejali se zajedno kad su nas jednog dana u skoli pitali ko su nam roditelji a mi govorili...masinovodja, rudar, ucitelj...ne znajuci za caku....Al od svega mi je najvaznije sto mene ne boli sto je njih vise i sto hoce vlast....Ako zelimo zajedno , mozemo to uvek....u cijim je rukama vlast uopste nije bitno...zar ne?
A ono sto sam rekla gore....samo je moj strah da u skorije vreme nismo kadri da prevazidjemo idiotizme koji su nas obuzeli.
Un jam shoqa....:)


Nerealno

To ce biti 2009. posto iduce godine Republika Kosovo pobedi u Areni


ma koja Mitrovica - biti će

ma koja Mitrovica - biti će mrtva trka između mega-šatre u Jagodini postavljene parketom i tepisima i asfaltirane staze Formule 1 u Čačku (prva faza izgradnje pod rukovodstvom ministra koordinatora za NIP - Mr. Djilasa)


NenoX care

NenoX care

provala za organizaciju u Kosovskoj Mitrovici je prva. Najgore je što možda nije samo provala.


Марији честитке...

А сада морам нешто да Вам напишем,апропо фамозна три прста.

Добро БРЕ доклећете ви тако размишљати?Јбте,па Ви сте заробљени у прошлости са тим ставом о три прста.Па људи,под шаховницом је погинуло стотине хиљада људи,јел то по Вашем треба да значи да ја не признајем Хрватску и да је нацистичка,штатијазнам?!!!И да "вређа моја осећања"?Јел то та спика?Па то је спика радикала!
Схватите да су три прста српски поздрав и помирите се са тим већ једном!
Јел су ненормални

-Дивац
-Ђоковић
-Паспаљ
-Вујасиновић
-Шапић
-Дуле Недељковић
-неки обичан човек
-итд
зато што се тако поздрављају?!!
Прекините више са тим!


Nacionalistički pozdrav i

Nacionalistički pozdrav i tačka.

Pomiri se sa tim. Kada nego podigne ruku u naci fazonu, da li je i to tebi cool???


..

e pa presli ste se malo gorane. podizanje ruku u naci fazonu nema veze sa ovim. i tacka.


Cuj nema, pa pitaj ljude u

Cuj nema, pa pitaj ljude u EX-YU republikama kako to dozivljavaju i pitaj one koji su bili po logorima u Bosni i koje su terali da pokazu tri prsta, pa kad im se ne svidi, onda im polome sva tri i kazu "eto sad ces moci"

Jednog koga sam upoznao u Kljucu su naterali da sekirom odsece dva prsta, da bi mu ostalo samo tri. Pitaj njega sta misli.


...

a sta je sa onima koji su proterani pod sahovnicom, pa onda ocekujem i tekst protiv drzavne zastave hrvatske.


А... то се

не пика у том концепту...


Znači ovako, proterani su i

Znači ovako, proterani su i pod ovom srbskom zastavom, sa ovim grbom sa ocilima, pa svi u okolnim zemljama ipak gutaju tu zastavu. Medjutim, niko ne guta pozdrav "Za dom spremni" i slicne, tako da je naprimer koncert Tompsona otkazan u Sarajevu. Jeste li znali?

Toliko o tome


...

naravno da znam.
inace taj grb srbije je nesto stariji i nije nastao kao simbol proterivanja, vec mnogo ranije.


nisam hteo da se mesam

ali stvarno preterujes, ali nema veze svako ima pravo na svoje misljenje. To sa tri prsta se masovno pojavilo na mitinzima SPO-a 90'. Na mitingu 9. marta, u Bariju 91', sada sto su to zlikovci zloupotrebili i uspeli da nam ih ogade, za vreme ratova to je vec problem sirih razmera. Ali ja zaista ne mogu i ne zelim da osudjujem ljude (citaj decu) koja to koriste u euforicnom slavlju. Nemoj mi reci da su nacisti klinci iz matematicke gimnazije koji su osvojili prvo mesto na "Matematickoj Olimpijadi" i svi do jednog se slikali sa tri prsta u vazduhu. Zato, ajde, da se malo okrenemo sebi i onome sto nam valja ciniti a ne samo kenjati i osudjivati nekog ko nije kriv zato sto smo mi generacija budala. Te, bre, klince, boli uvo za nas i nase tripove!


Dule, Nisu deca nacisti,

Dule,

Nisu deca nacisti, nije Marija nacista i nisu mnogi drugi koji ih dizu, a koje znam. Medjutim, svi oni uopste nemaju prilike da vide i SAZNAJU sta se u nase ime radili u HR, BiH, Kosovu, niti ce to biti u stanju u narednom periodu. Nemaju pojma o ta tri prsta i svi su totalno nalozeni na sve sto ima bilo kakve veze sa srbovanjem. Srbovanje je apsolutno nova mantra i to kod vecine tih ljudi ide zajedno sa mrznjom prema svemu drugacijem (fuj pederi, fuj druge etnicke zajednice, fuj ovo i ono).

Kao sto si rekao - pravo na svoje misljenje, ali ne vidim da su ti klinci sa 3 prsta preterano fini kad im se u odeljenju nadje neki Rom (kada sam ja isao u skolu uglavnom su se trudili da pomognu), kada je neko osoba sa hendikepom (takodje je bilo drugacije u moje vreme) ili je gay.

Tri prsta su samo simbol, sustina je ispod


a kada bi

a kada bi njemci prilikom neke pobjede radosno na svom njemackom jeziku kliknuli "Sieg Heil"! Kako bismo to dozivjeli, to je njihov materni jezik.


Koliko ja shvatam, verovatno

Koliko ja shvatam, verovatno bi skoro svako u Evropi to doziveo kao uvredu. Zar ti mislis drugacije ????


Gorane, naravno da se

Gorane, naravno da se slazemo. Osjecaj grize savjesti njemcima de dozvoljava da tako nesto izgovore danas. U Srbiji jos uvijek se razmislja dali su "3 prsta" pozitivna ili negativna, ne postoji griza savjesti i samokritike pa da se kaze; I da jeste pozitivan simbol, neki ljudi su ga zloupotrijebili i moramo prestati da ga koristimo u bilo kojoj prilici.

Pozdrav.


A ostalo?

Posto su popovi blagosiljali JSO, a i ustase u 2WW, a muslimani imaju Djihad, onda nam ostaje da svi predjemo u budizam (jer su komunisti mahom bili ateisti). A koliko se ja secam, najvise pokazivanja tri prsta i vikanja "Svi, svi..." bilo je na Vukovim mitinzima, a porediti Hitlerov i Vukov ucinak je bez veze.


prihvatam predlog...

... svi u budizam:):):)


Dule

svaka ti se pozlatila :)
Sto volim kad neko napise ono sto ja mislim, pa ne moram ja da kuckam :)


Националистички- да

Нацистички- не!
Сматрајте ме за националисту,али ме у исто време одвојите од четника,радикала и штатијазнам.


Quote:Nacionalistički

Quote:
Nacionalistički pozdrav i tačka.

I sta je lose u tome? Ja sam Srbijanski nacionalista, ali gajim veliku ljubav i postovanje prema svima ostalima iz ex-Yu & sveta, sampo ako su dobri ljudi!

Al; da svoje najvise volim & cenim, fakat je.

Mungos, The Troprsti


Milosrdni Andjele

Probaj samo jednom, za tvog zelenog, stisnutu pesnicu. To je moj srpski pozdrav. Obashka moji Crni Panteri i nash Black Power pozdrav. Molim te. Pozdrav.


Srpski pozdrav

Šipak je možda ipak najprigodniji :))))


svako bira pozdrav prema

svako bira pozdrav prema sebi... stvar slobodnog izbora``


Ma,

sve je to licemerno.

"Zašto kažeš 'tri prsta', a misliš na šipak" i ostale priče.


Био сам

део отпора када је требало,чак су ме и приводили у станицу,одваличили из гимназије.Данас,свакако је потребна нека врста отпора,али тај отпор смо слободни показати на изборима.


Dakle, Goran Miletic (13

Dakle,
Goran Miletic (13 Maj, 2007 - 00:43) *novo

Dakle, rekapitulacija...

Eurosong 2008:
1. Atenica
2. Kosvska Mitrovica
3. Kačulice
4. Gazimestan
5. Kragujevac
6. Kopaonik
7. Mokra Gora
8. Belanovica
9. Koštunići
10. Fruška Gora

MOLIM VAS GLASUJTE !!


Cek, cek,

posto sam iz KG-a ne smem KG-u da dam 12 poena?


скупштина

је акустичнија:)


Zaboravio si Pristinu!

Mungos, The Optimisticni


Lokalpatriota

A gde je tu plavo-beli šator u Končarevu kraj Jagodine?

Ne funkcioniše kratkotrajna memorija? :)


naravno da je tu

Gre'ota da se baci!


Results from BiH televoting

1. Mokra Gora 12 points
2. Atenica 10 pts
3. Fruska Gora 8 pts
4. Jagodina 7 pts
5. Kasidol 6 pts
6. K.Mitrovica 5 pts
7. Kaculice 4 pts
8. Cacak (hala Borac) 3 pts
9. Kopaonik (kolevka penzionisanih ratnih zlocinaca) 2 pts
10. Svilajnac 1 pt


Bedak,

pa gde Nemanji da daju najviše bodova!? Još će da uvede neki extra porez na održavanje ESC na nj zemljištu. Nema tu ništa buddies sa Tijanićem, ako su oni braća, ne verujem da su im kese sestre.


prva gimnazija

molim da se na spisak doda fiskulturna sala prve beogradske gimnazije, jer u ovom trenutku izgleda da je ta, naizgled prezrena skola, rasadnik najumnijih srpskih glava.
tetkica da vodi program, a direktorka Arezina-Simonovic da nastupa sa numerom "Prijatelji stari gde ste/kako gde?/u Vladi Srbije"

PS: kad ja postanem predsednik drzave, pola Banjice cu da uselim u najvaznije drzavne institucije. Posto vidim da se to tako radi u demokratskom svetu i da je za 600.000 gradjana glasalo u stvari za rekonstrukciju Kostunicine vlade i da bi se u njoj naslo mesta za Tadiceve drugove i drugarice.
Pa vi gradjani i ubuduce glasajte u sto vecem broju. Jer predsednik ima jos nekoliko neudomljenih prijatelja sa dopunske nastave.


Ljudi bre!!!

ma lako ćemo za venue (Atenica, belanovica, same shit), nego šta ćemo sa voditeljima!?!?! Pa to će pichwise da bude!
Ja mislim da treba odma' da odbacimo sve što ide u smeru nekih profi TV voditelja i sl., i odma' prikažemo ono najlepše i najpametnije što sadašnji skupštinski saziv ima da ponudi: Tonight's hosts, comming live from Wet Hill Village Arena are:
Dragan Šormaz & Lidija Vukićević!!!!!!!!!
And live from the lounge, it's: Milena Kitić!!!
Presenting televoting results for Serbia - live from Košutnjak: Borka Vučić!!!!!


Ja bih recimo....

...mmmm...Milijanu Baletic


I naravno

Miroslav Lazanski... jes' da nije izbor za MIss, ali who cares?!!!


Eeee,

uz lazanskog prirodni par za vođenje je onda Jugovićka, ionako su već u talu za misice.


A Nino Brajevic ili...

... Krste Bijelic? Mozda Milovan Drecun?!

Mungos, The Neodlucni


Da, da, Drecun i Isidora

naravno Bjelica, u studiju

Televoting: Suzana Mancic - mislim stvaaaaarno


:)))) Mariska, savrseno!

Gde uklopi Milovana & Isidoru?:)))

Mungos, the Odusevljeti


pa ja vec tipujem da ce

pa ja vec tipujem da ce jednu nasu blogerku (koja se retko javlja) da zovu...lepa, zna da se ponasa, ume da peva&glumi i, sto je u ovom Nasem slucaju najvaznije, zna engleski.


Ako mislimo na istu osobu...

... njoj najmanje pripada mesto Ministra za kulturu!
Ona je par excellence!

Mungos, The Najozbiljniji


ma ne, mislim za voditelja

ma ne, mislim za voditelja eurosonga 2008. :-)
ps. inace, da ta na koju ja mislim postane ministricom kulture, to bi bilo divno ali vrlo nemoguca misija ;-)


Jednom se javila

pa pobegla.

Kao u čika Jovinoj pesmi o kucinoj kući :)


hoces

da kazes engleski joj je maternji jezik :)


šta live from Košutnjak

šta live from Košutnjak --- UNDEAD from Košutnjak


...

Quote:
Zašto se nje niste setili ranije, nego tek sada ?

da li se secamo kada je Monika Selesh pocela da biva 'nasa Monika Selesh'?? niko je nije podrzavao dok se nije probila, sama sa roditeljima. kad su je 'kupili' ameri, onda je postala 'nasa'.


Oko voditelja...

Mislim da bi Memedovic bio pravi izbor... Zar ne? LOL :)


Ne, ne, ne Ja bez Spomenke

Ne, ne, ne

Ja bez Spomenke Jović i Dušanke Kalanj uopšte ne pristajem!

U pauzi predlažem da Bora Đorđević čita svoje stihove prevedene na sve evropske jezike,a da se prisutnim fanovima obrati i Svetlana Ražnatović...


Mora muski deo para da postoji

zbog GENDER BALANCE-a


balance

Quote:
Mora muski deo para da postoji

http://www.youtube.com/watch?v=YFgf8Id6r34


A tooo....

Mislis na WC duet?

Oprobano!

Tim koji pobedjuje ne treba menjati!


ju Mariska!

kaze se taolet(e)


A tooo....

Mislis na WC duet?

Oprobano!

Tim koji pobedjuje ne treba menjati!


"Ebo te, kolika su joj pluca...

... Velja ne moze da dodje do daha!

Mungos, The Sablaznjeti


eh, pluca!

A usta!? Napale je pcele!?


Ne nego ljubila plotnu :>

Usijanu


.

.


Joooj..

..nemoj vise, molim te. Zvuci uzasno, ali i realno. Nemoj da bude da su to procitali na blogu b92, pa dobili ideju... Opet ce drugi biti krivi.


Svakako,

moramo srediti da Velja preda plaketu, vazu, šta već, pobedniku sledećeg Eurosonga (naviko čovek na tu estradu, već to rutinski radi). Takođe moramo izobirati (u pauzi kosovskih pregovora) kod Engleza da pošalju Samantu Fox, mi ćemo već nekako srediti Ceci da bude naša predstavnica, samo ne znam gde da uguram Boru Čorbu?


Kako gde?

U revijalni deo...

Ili da ustedimo, pa da bude LIVE razglednica from Srbija


Meni već sad nije dobro kad

Meni već sad nije dobro kad pomislim šta suludom Tijaniću i RTS može da padne napamet glede "što bolje promocije Srbije"


Vrlo izvodljivo,

u ostalim razglednicama pred pesmu svake zemlje učesnice da stavimo likove koji su na neki način povezani sa istim. npr. Čorba bi mogao da predstavi Hrvatsku sa pesmom "E moj druže zagrebačk", Braća Bajić Sloveniju uz "Bečki konjušari", Brena UK uz "Bila bi ko ona dama iz Londona", a Lidija Vukićević Tursku pošto se onomad zabavljala sa sinom Turguta Ozala.... any sugestions for other countries?


I

Ivana Zigon - Rusija i Belorusija


Kristijan Golubović

Kristijan Golubović Albaniju ('teo da baca bombu nad Tiranom), vladika Jovan Makedoniju, Amfilohije Crnu Goru, a Kačavenda Bosnu.


ja ipak razmišljam o

ja ipak razmišljam o teritorijama. Imam na umu ono što piše u našem Ustavu i ono što će se sigurno desiti do polovine godine sa Kosovom... Kako će onda da prikažu Srbijicu, kad bude došlo do glasanja. Srećom, oko zastave su se dogovorili...


Pa ništa, samo će faliti

Pa ništa, samo će faliti 15% video materijala sa panoramama.


Smrc

i to kolevka...


Ja vam lepo kažem da se ne

Ja vam lepo kažem da se ne zanosite... Biće to kao spotovi za CNN + na svakom makar dva manastira i to sa Kosova...


a sto ne bi bili manastiri s

a sto ne bi bili manastiri s kosova?pa oni su nasi najlepsi manastiri..glede pobede gdjice serifovic..konacno da dozivimo uspeh sadrzine nad formom,kvaliteta nad spoljasnoscu i sadrzaja nad pakovanjem..svaka cast marija!


Ako niste obavešteni,

Ako niste obavešteni, Kosovo će biti nezavisno u narednih par meseci, tako da do naredne godine svakako ama baš nikako nećemo polagati šapu na tu zemlju, a i moraćemo da je priznamo. To znači da će biti skandal ako prikazujemo manastire iz susedne države, ma koliko oni bili "srBski"


ja koliko sam obavesten,da

ja koliko sam obavesten,da bi kosovo postalo kosova,potrebno je odobrenje saveta bezbednosti,posto ocito do toga nece doci,proizilazi da ce ostati kosovo..anyway,sta bilo da bilo,manastiri su oduvek bili srpski pa ce i ostati..


kosovo i metohija ce biti

kosovo i metohija ce biti izgubljeni zato sto je srbija vodila neuspesnu i nevestu politiku, suprotno interesima najvece sile na svetu-SAD, a usput je cinila na kosmetu i ratne zlocine!

cini mi se da je cercil jednom rekao da ne treba vise osvajati teritorije vec stvarati saveznike u ljudima. e sada ako smo pametni, a nismo...


Zasto ga nemamo?

Evo odlicnog clanka zasto je Srbija izgubila Kosovo jos pre skoro 100 godina:

http://www.bosnia.org.uk/news/news_body.cfm?newsid=2266


Odlican clanak, ali...

kao klasican primer kako se muti voda. Hvala Vam, iskreno, ovo cu da cuvam.


You wish. Tako razmislja i

You wish. Tako razmislja i Kostunica, identicno. Medjutim, problem je sto niko ko tako razmislja nema plan sta kad se slucajno RUsiji omakne pa bude "uzdrzana" ili kada posle njihovog vetoa, otprilike 100 zemalja prizna Kosovo (ukljucujuci celu EU i USA).

Za tvoju informaciju, prosle godine je na ESC trebalo da se takmici Liban. Ljudi lepo izabrali pesmu itd. Ali, ne lezi vraze. Imaju zakon prema kom ne sme nista izraelsko da se emituje na TV i oni su obavestili EBU da moraju da iseku ta tri minuta izraelske pesme. EBU je odmah reagovala i zahvalila se Libanu i kao sto vidite ni ove godine ih nije bilo.


kakva

rusija, kakve su to gluposti? dovoljno su i sami dezorijentisani da bi brinuli o nama. to sto im je ambasador u srbiji bio kod palme na svadbi u svatovima, placenik obican i naravno alkos, ne znaci da ce rusija da stavi veto.


rusi cak i na evrovizije jedva da nam daju neki poen.

aman vise s tom rusijom!


Ali zato Belorusija...

Ali zato su nas brat Lukasenko i sestra Belorusija u polufinalu dali 10 poena, ali u finalu skromnih 7


kad bi sad poceli rapravu

kad bi sad poceli rapravu zasto smo 'izgubili'kosovo..to bi bas potrajalo,s tim da clanci s bosanske strane sigurno nisu adekvatno stivo za podrsku raspravi..cinjenica je da su dole vrsena etnicka ciscenja i zlocini i sjedne i s druge strane,ko je prvi poceo..to je duga prica.vidi se po nacionalnom sastavu te teritorije,cinjenica je da milosevic braneci srbokomunizam igrao na pogresnu kartu,izmedju ostalog zamerajuci se najvecoj sili..ali cinjenica je i da je pravo na strani srbije i da zapad pociva na pravnoj osnovi..


Ti si očito idiot

Razlozi su:
1. jer tvrdiš da članak koji je "s bosanske strane" nije relevantan (samo zato što je "s bosanske strane").

2. zato što nisi uspeo da shvatiš da članak nije "s bosanske strane" nego da ga je napisala prof. Dubravka Stojanović što piše u prvom redu (nakon naslova).

3. razni/ostali


SRĐANE, evo ....

Neka ovaj komentar bude jedan od dokaza "specifičnosti" vašeg stila, kako sam primetio pre izvesnog vremena. Tražili ste dokaze, da ne bih ispao lažov, navodiću ih kako se budu pojavljiali. Mrzi me da listam prethodne blogove, čitaću naredne...


Nemam pojma o čemu

Nemam pojma o čemu pričaš. Možda bi bilo jasno ako bi bio konkretan.


U čemu je fora sa Azijskim zemljama na Evroviziji?

U čemu je fora sa Izraelom, Libanom i ostalima. To onda počinje da liči na svetsko, a ne evropsko takmičenje, zar ne? Ista stvar i sa Gruzijom. Izrael je od samog osnivanja u svim evropskim takmičenjima. U kvalifikacijama za fudbalska prvenstva Evrope uvek nastupa i on.


OK

Gruzija i Jermenija su i u Evropi i u Aziji, ali šta je sa gore pomenutima?


bravo,

odlicno zapazanje. dosta mi je vise nacionaqlnih simbola, i naravno 3 prsta. izgubljeno pleme koje nema sta drugo da pokaze. prosla sam veceras kroz grad, scenografija ista: zastave+ 3 prsta.


bravo

gorane, to sam htela da kazem.


kao sto ste videli veceras

kao sto ste videli veceras imamo jos nesto osim tri prsta da pokazemo..


nacionalni simbol nije

nacionalni simbol nije istovremeno i plemenski simbol...


aha

tacno. osim sto neka plemena postanu nacije, a takodje i neke nacije postanu pleme. kao u nasem slucaju.


zana

a kada smo postali nacija?