Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

a Vama Kostunica ne valja!?

samo Vas gledamosamo Vas gledamoDok popularni kazahtanski novinar Borat zabavlja ostatak sveta svojom nespretnošću i duhovitim anegdotama iz svoje “zaostale” zemlje, pravim novinarima i blogerima ove bivše Sovjetske republike nije baš zabavno.

Kazahstanski sud, izrekao je dvogodišnju zatvorsku kaznu, blogeru-novinaru, koji se dva puta usudio u svojim internetskim tekstovima kritikovati lik i delo nedavno preminulog kazahstanskog predsednika Nursultana Nazarbayeva.

Bloger, Kazis Toguzbayev, je prošle godine u dva navrata optužio predsednika da je direktno odgovoran za nerešeno ubistvo opozicionog vođe Altynbeka Sarsenbayeva, u februaru 2005. godine.


Eto !

Kazahstanci imaju PRAVE novinare.


Dule, ima li nekog tamo

da obelezi 40 godisnjicu izlaska Sgt Pepper Lonely Heart's Club Band (01/06/67)?


dobro si se setio doktore, evo ja cu:)

samo da iscackam neke podatke


Pa ovaj rak koji briše

Pa ovaj rak koji briše komentare po blogu metastazira, širi se i na postove koji ranije nisu bili zahvaćeni?!


Eeeee...a mogli smo biti

Eeeee...a mogli smo biti Švajcarska, al izgleda da je došlo vreme da se ravnamo po Kazahstanu, Turkmenistanu i ostalim X-stanovima. Znači ćuti, dobro je, ima gore i od Koštunice, Jočića, BIA and Co.


znaci, nemoj cutati! trazi

znaci, nemoj cutati! trazi uvek bolje i od sebe i od Kostunice, Jocica, Bulatovica!!!


Kazahstan

Jeste, ali se niko u Kazahstanu ne tripuje da je Svajcarac. Da pitas Kotunicu: 'Ej, bre, jesi li dobro , je l' sve ok u drzavi?' recice ti: (mig,mig)'Sve je u skladu sa poveljom UN, sve je u skladu sa normama medjunarodnog prava(migx3), savrsen sam, savrseni smo.'
Srbija, bliza Kazahstanu, tripuje da je ipak pomalo nalik Svajcarskoj. Ne bi me cudilo da post slican Duletovom ovde, kroz neko vreme bude objavljen u na pr. Madjarskoj, kao vest iz Srbije.
Pa da svi kazu, k'o mi uglas za Kazahstance: Ma, to je Srbija.
Toga se ja plasim.


ee, dragi gospodine

ta Madjarska vec godinama odmahuje rukom u stilu - ma mani, to je Srbija...

nekad smo ih tukli u vaterpolu barem a sad haj'mo, susedi, vize...

nije ni cudo, mi smo sampioni u pljuvanju bas zato sto NEMA kazni za tu vrstu (javnog)pljuvanja.

Sto ne znaci da valja Kostunica

"valja", DA, ali gluposti...


E, vala...

Quote:
Kazahstanski sud, izrekao je dvogodišnju zatvorsku kaznu, blogeru-novinaru,

a mogli su lepo da mu postave dve kašikare na prozor


E sad mi je lakše

nismo najgori :-)


Jesmo, kod nas novinare

Jesmo, kod nas novinare ubijaju...


Nisam na to mislio

Nisam na to mislio, ali ajde dobro.

Mislio sam da se trenutno novinari ne osudjuju na zatvorske kazne...


Varas se

Osudjuju ih u Novom Sadu. Novinarka "Dnevnika" je dobila sest meseci zatvora - dve godine uslovno jer je u nekakvom tekstu spomenula ime izvesnog advokata, van ikakvog negativnog konteksta. Covek trazio milione, a sudija rekao da je za nju bolji zatvor jer ionako nema da plati. Sta kazes na to?


Nije mi to poznato.

Morao bih vise da se obavestim o tome...

Ako je proces monitiran, tj. ako je na montiranje uticao advokat, onda je lose


Živ je

Quote:
nedavno preminulog kazahstanskog predsednika Nursultana Nazarbayeva.

Nursultan (umro nije dok je Kazaka i Kazahstana). Ne rimuje se al' je živ. :)
Ne da je živ nego je i aktivan. U subotu je smenio zeta Rakata Alijeva sa položaja ambasadora u Austriji. Zet kritikovao tasta, a to se tamo ne sme. :)

Inače Nazarbajev nije uopšte loš lik u poređenju sa komšijama (to je ono kad Tunjavi pokaže đoku Zapadu po sistemu: dobar sam ja vidite kakvi su radikali). Sećam se teksta iz Indipendenta iz proleća 2004. koji počinje rečima: "U galeriji hulja – sovjetskih dinosaurusa vladari centralnoazijskih država drže značajna mesta". Onda tu ide tekst o Islamu Karimovu, Nursultanu Nazarbajevu i mom favoritu - predsedniku Turkmenije Saparmuratu Nijazovu koji je 2002. čak mesece u kalendaru nazvao po sebi & članovima svoje porodice.


Sve "cezar" do "cezara"

...svi kao klonirani - ali lako im je da "cezarisu" kad njih "narod voli"...da ih pitas (anketom ili nekim drugim metodom ocitavanja javnoga mnjenja) - garant bi se izrazili pozitivno o svojim predsednicima.

Podsecaju me na nesto - na "volim i ja vas"-anesteziju.

Ti su mi omiljeni ------------ materijal za strip!


Sicilijanska odbrana

Meni nešto govori da će Garija Kasparova takođe nešto slično ili čak i gore da snađe vrlo uskoro. Idu izbori, a to nigde, a naročito u Rusiji nije nešto što sme da se prepusti stihiji.


1. e4 - c5,

1. e4 -c5,
2. Sf3 - ......moze na slepo ako hoces - nastavi


Ne znam sah...

...ali na Balkanu svaka partija ide u topovsku zavrsnicu, narocito kad je otvaranje karo-kan.


Dr M moze i Karo-Kan,

Dr M moze i Karo-Kan,

1. e4-c6
2. d4.... nastavi ako hoces,
ti igraj sa table ja cu na slepo


Hvala lepo,

vec 20 godina gledam taj Balkanski gambit-otvaranje konjem, topovska zavrsnica, mat.

Probali smo da igramo ispocetka ali je Voja 2003 srusio figure i poceo da nas taba tablom.

Hajde da probamo opet, iako crni vuce prvi i ima Borisa fore.

Tezak cajtnot, zastavica pada..


Pobedicemo doktore,

Pobedicemo doktore, oni moraju pasti. Sve zavisi samo od nas, da li cemo biti pametni ili ne - tu je kljuc.

Da, siguran sam da im vreme neumitno istice, imaju Borisa fore, ali mi uvodimo novu figuru u igru koja ce im zadati zavrsni udarac - SAH MAT, doktore, nasi su i Boziji!


Let it be

Let it be!


Dr M

..izvinjavam se na trolu..
Izgleda da nisam dobro zapisao mejl...vratio mi se dva puta..
pozdrav


...tempo, tempo, tempo...

...tempo, tempo, tempo...


al nije da nema

sličnosti sa tunjavim: i nazarbajev je sebi nedavno omogućio doživotno vladanje, nakon što mu je parlament ukinuo ustavno ograničenje na svega dva predsednička mandata.

tunjavi nije morao da se smara takvim postupcima, dovoljan mu je ken za predsednika partije koja ga je potukla na izborima.


"Tunjavi", kako kazes

ne mora da se razmece "nadevanjem" kalendara svojim imenom.
Nema potrebe covek. Sve radi posteno, zaboga - iz zapecka - kao ne vidi se, a tu je. OSETI SE, hah ;-)

Samo se setim onog "KO uvek sme da vas pogleda u oci?"

Pa me nista vise ne iznenadjuje.


ja gledam kako je u kuci

Kazahstancima najlepse zelje za buducnost. Poredjenja su uvek nezgodna. Treba li neka zena da bude srecna zato sto nju muz samo bije, za razliku od komsinice koju muz i siluje?
Ribaca cetka, dosta sapunice i obilje vode. Ovde prvo treba cistiti, temeljno.
Uz rad moze i da se peva!


Kazahstanski

predsednik je uz pomoc svoje cerke pokusao da pripitomi Sasu Koena pa mu nije uspelo.
Kostunica je recimo uspesno pripitomio Kusturicu. Eto.

Al ako je neko dobar samo zato sto je neko drugi mnogo losiji onda je Cavez bas super u odnosu na Vucica, recimo.

Idi Amin Dada je bolji od Seselja jer je bar redovno jeo cak i onda kad nije mogao da prdne.


A, najbolji su oni koji bi da menjaju svet,

ali da ne moraju licno bilo sta da stisnu.
Osim kinte. Za sebe. Da miruju.


Dule..

..jer ocesh da kazesh da treba da budemo zadovljni Koshtunicom zato shto od losheg uvek moze gore? E, ako je tako evo odo odma da ga izljubim zato shto nas ne apsi. Gde da odem? Kod Amfilohija il u Belanovicu?


A, sto ne virtuelno ? Na Blogu ?

"HVALA TI STO ME NE HAPSIS"
CMOOK, CMOOOK !


Ninoslave..

..evo i mene, virtuelno, kad vec ne znamo gde je. Ima bre u ruku da ga poljubim shto ne apsi...cmcmcmcmcmok u ruchicu nevaljalicu. :))


Eto !

Uradismo i to. Zahvalismo se njemu. Ajmo sad i Predsedniku Srbije -
"HVALA TI STO KAZES DA SRBIJA IMA PREDSEDNIKA ! "
CMOOOOK, CMOOK !


E pa Ninoslave..

Ken zasluzuje da ga izljubimo u pametnicu


Da, ali samo virtuelno...

I to sportski i odmereno. Zdravo. Dakle, tako.
Vazi ?


Plan ljubljena...

...Glavica pametnica & ruchica nevaljalica...


Znas sta,

nesto se mislim - ma, sto bre mi njih uopste da ljubimo ??!
Nek' se oni ljube jedan sa drugim, a....mi jedni sa drugima.
Pa kako kome bude.
A, sta kazes ?


Pa znash shta ovo sa nashim

Pa znash shta ovo sa nashim ljubljenjem je vishe figurativno, kao reko Dule blago nama nas ne apse. A da se oni medjusobno vec ljube, to si u pravu. Ljube se. U ledja.


To ti kazem !

Neka se oni ljube ! Mozemo i mi. Valjda ? Mislim, svi mi.
Ali, ne u ledja. Od toga su usta verovatno smedja.


Ne,ne moze

Ne,ne moze to,poljubci,cmakanje,pa nisu oni (hmm) pa da se ljube sa svima i svakim,ipak postoje neka pravila u politici.

Dozvoljeno je samo medjusobno ljubljenje i to, zavisi od funkcije i polozaja(nikako visi rang sa nizim,nije ljudski),naravno da li imaju koristi,eventualno ako dodje do neke simpatije.

Sa gradjanima eventualno pred izbore i to samo par puta,nikako vise,moze da se prenese "bolest" zvana zivot,ljubav,osmeh,radost(ako je toga jos ostalo kod nas).


Quote: "HVALA TI STO ME NE

Quote:

"HVALA TI STO ME NE HAPSIS"
CMOOK, CMOOOK !

Bezboznice! Nije "CMOOK, CMOOK !" nego:

"CMOOK, CMOOK, CMOOK !" (brateeee).


Imas pravo.

Tri puta se mora !
Hvala brate na pazljivom oku tvom.
Stoga, roljni im i ti
poljupca tri...


Imas dobru narav,

to mi se svidja. Mogao bi od tebe biti dobar kadar jednog dana.
Ima li neka ulica u Beogradu dostojna imena Prepodobnog Kostunija? Da se bar malo oduzimo, pa da mozemo i mi njemu da pogledamo u oci.


Aco,

juce se ovde osnovala jedna partija i svi koji imaju dobru narav ce tu biti kadrovi. Mozes li da nam se pridruzis ? Imam utisak da bi ti mogao svakome da pogledas u brk.
A ? Da li sam u krivu ? Ili u pravu ?


Salis li se?

Ili je stvarno osnovana?
Nisam nikada bio clan, ali u poslednje vreme pozitivno gledam na orgnizovano delovanje inteligencije. Ako ucinak i nije veci, bar je lakse kad znas da nisi sam. Sto se mene tice moze to biti i LDP, sve dok ne dodjem do zakljucka da ga je DB "sanitarno otklonio".
Zivim u Torontu i zapeo bih iz petnih zila da nadjem koji slobodan trenutak za aktivnosti prosvetljenja i otreznjenja sunarodnika.
(Ako je Kusovac clan, imate dovoljnu preporuku).


nije niko clan

cim se prvi uclani, partija prestaje da postoji


Odlicno

To znaci da cu biti predsednik!


Tacno.

To je moguce.
Ukoliko P(artija) I(zvanredno) C(estitih) K(reativnih) A(matera) to moze da primi.
Tako. Il' nikako.
Jakako.


Da li je dozvoljeno

visestruko uclanjivanje i isclanjivanje?
Mogu li se koristiti sredstva za olaksano uclanjivanje?
Da li je Partija obavila lekarski?
Jel' zastitna odeca obezbedjena, ili da ponesem svoju?
Moze li uclanjenje na brzaka, bez obaveza?


Ono prvo se podrazumeva.

Ono drugo moze, ako ti je tako interesantnije.
Trece mi nije poznato.
Cetvrto ja licno ne koristim.
Peto - APSOLUTNO !


Ninoslave i Aco

sram me je da priznam, ali crkla sam od smeha!


Jaglika,

Jaglika, Ninoslav sinoc nije uopste bio na blogu, mora da je bio u partiji sve vreme.


Vala, tacno tako !

Radio, razgovarao, planirao, odlucivao i radovao se boljem sutra za sve koji u Partiji bivaju....


Nemojte da se sramite jer

ta Partija samo srecu zeli.
Za sebe i one sto su u njoj.
Pridruzite se !
ZIVELA (ovde ide skracenica te Partije) !


ael ima neka inicijacija

el moze ko 'oce?


Inicijacija je gumenim

Inicijacija je gumenim zaracem.

Moze ko hoce.

Javiti se Dr M-u.


To je jedno.

Trazi se jos i da se moze. Osim sto se hoce.


a ko

proverava da li se moze? i kojom prilikom?:))


Proverava Amnfilohije. Svaki

Proverava Amnfilohije. Svaki put kad je crveno slovo u kalendaru.


Za mladji uzrast zaduzen je

Za mladji uzrast zaduzen je Pahomije.


Kostunica je tu da svemu

Kostunica je tu da svemu dade legalisticku formu.


Tadic da bi kohabitirao pri

Tadic da bi kohabitirao pri inicijaciji gumenim zaracem.

"Samo jedan zivot imamo", uzviknuo je odlucno pre inicijacije.


"I jedan anus".

"I jedan anus".


"I pet savetnika." "Hajde,

"I pet savetnika."

"Hajde, savetnici moji, na vas je red..."


"Krsticu, sto se guras da

"Krsticu, sto se guras da budes prvi? Uvek si takav bio."


"Oce Amfilohije, poskropite

"Oce Amfilohije, poskropite ga svetom vodicom, mozda ce manje da se dernja"


kako?

da ti pomognemo?oces na letovanje?


hehe

invatadjo.


Onaj ko zeli u Partiju.

Taj sam sebe proverava. Pred ulazak u Partiju i tokom bivanja u istoj.


tako sam imislila

al' nije na odmet proveriti :))


Ninoslave jel' ulaze u tu tvoju Partiju?

Ninoslave jel' ulaze u tu tvoju Partiju? Vidim vec ima interesenata.


Auuuu, kakva navala !

Ipak, nije to samo moja Partija. Ona pripada svakome ko zeli, moze i ume da u nju udje. Naravno, i onoga koga Partija zeli da primi.
Zar ne !?!


Pa kako sad nije tvoja Partija,

Pa kako sad nije tvoja Partija, pa ti si joj dao ime - tvoja je, moja sigurno nije.


Cek' sad malo.

Ja joj mozda ime dadoh
ali si ti tu ideju imao
inace se ja oko imena ne bi cimao.
I sta sad,
da sam u Partiji
budem ja,
a ona da
na sve vas ceka
jadna
i
gladna.
Nisam Supermen,
to valjda
znas.


Pa Ninoslave,

Pa Ninoslave,sam si i bio u toj tvojoj partiji od samog pocetka, ja sam samo rekao da mi se mnogo svidja ime.


Kako kaze velikan

Jaki su mnogo
njih dvojica, a mi sami
mi oko njih, oni oko nas


Dobro.

Neka bude tako.
U svakom slucaju, kada dodjes-dobrodosao si.
Partiji je svako mio, ma koje vere bio.
Samo da je veseo i cio.


ao,frka je velika

ao,frka je velika


I zanimljiva.

Vrlo.


a

nicim izazvana,ili mozda?


Vidis,

tu ja nemam odgovor.
Frka je frka.
I kada dodje sam
nicim izazvana.
I kad izazvana bude,
pa dodje.
U svakom slucaju,
ako je frka tu -
valja je ljuljati.
Mislim, trpeti.
I zavitlavati.
I Partiju ....


i

sve ostale,ceo dan danas,cekam suvisli odgovor,pozdrav


Hej,

ti odgovor vec znas i sama !!!
Sta cekas onda ceo dan
danas ?
Drugog (i treceg i tako redom)
ko odgovor zna ?
Hm.
Moze i tako.
Partije, clan si ?


zna

se :))))


Hvala, hvala !!!!

:))))))


kida se

sbb,kisa pada,ne zameri
drz' se


Mozda se kida, ali i povezuje.

Nema sta, tom cudu od Interneta se u zube ne gleda (sirom otvorenih ociju)....
Nego, Maje predvidele kraj sveta 2012. A kolaps Interneta 2008.
Sta planiras u to vreme ?


houpfuli

da blogujem.ti?


Pa, ako nema Interneta

ne moze da se bloguje.
Doduse, neki tumaci tih Majanskih prorostava kazu da ce se razvijati empatija i telepatija kod ljudi pred taj smak sveta.
U tom slucaju, ja cu da blogujem telepatski. Bez Interneta. I sbb-a.
I bicu u onoj Partiji.
Nasoj.
Mozda na Kubi.
Ili na Trinidadu.
Ili Tobagu.
Plivacu
i
blogovacu.
I picu.
I volecu.
Sve tako.
Do kraja.
Samog kraja.
I posle cu
tako isto.


Maje

su uvek u pravu


Jesu.

U pravu su i Siboneji.
Kao i Guahanatabeji.


slavlje

hobotnica na salatu
hobotnica ispod peke
skampi na zaru
brancin u soli
musule na buzaru
pasulj corbast sa kolenicama
prebranac
podvarak
cevap
hajducki
leskovacki
pljeskavica sa kajmakom
pileci paprikas
bakalar na belo
dingac...
i eventualno ako dodje neki politicar beli bubrezi


slavlje

hobotnica ispod Peke :)))


JJ

love you :))))


AlexDunja

mutual. Dobar je Peka, a? :))))


najbolji :)))

najbolji :)))


imam ovde dve strankinje

za stranku
siri se stvar


A jel' si ti onaj sto Krcunove

A jel' si ti onaj sto Krcunove pesme zna napamet, od pre neki dan?


Ne znam

By day I praised you
and never knew it.
By night I stayed with you
and never knew it.
I always thought that
I was me--but no,
I was you
and never knew it.

prevod

Danjom te hvalim
a nemam pojma
nocom te davim
a nemam pojma
mislio sam
ja sam- ali vraga
ti sam
a nemam poijma


Pa ti vec imas Partiju

Pa ti vec imas partiju odavno, sta ce ti jos jedna


Imas pojma. Imas. Imas.

A i pojam ima tebe.
I zbog toga, brale mili
Ziveli i sretni bili !!!


poseta Kumrovcu

povodom osnivanja nove partije
http://www.youtube.com/watch?v=FQirBlgIpwM
kortesi of Zeljko Malnar

savetujem gledanje Nocne More svim clanovima nove Partije postenih amatera i ljubavnika, PAL sto bi u prevodu bilo
Ortak, burazer, gedza...


A, zasto sada

brkati grandmothers i frogs ?
Zbog cega ?
Partija (PAL/P.I.C.K.A.) nema veze sa ovim.
Valjda.
Ili ima ?


Nema veze

nikakve
a to ce najbolje objasniti ovaj
http://www.youtube.com/watch?v=F4ilytHTVM8


Objasnio je vala sasvim.

I potpuno.
Jel' te ?!
Pa, da.
Smrt fasizmu. Sloboda narodu.
I laburatorcima.


JJ u Belanovicu

nemam srca da te pustim samu kod Amfilohija.


Dobro Dule..

..evo bash idem B. i kazem "Dobar dan seljaci, gde se deo Voja"? Ima da mi kazu malo morgen :))


Neumesno je porediti

Neumesno je porediti Koštunicu i centralnoazijske diktatore.U Srbiji nije na vlasti samo Koštunica već i još neki ljudi.A bili su i neki izbori,meni se čini da su bili demokratski i pošteni.

Sa Kazahstanom i Turkmenistanom se Srbija mogla porediti 2003 u vreme vanrednog stanja kada je "predsednica" Republike Nataša Mićić ukinula ustav,i zavela policijsku državu sa brutalnom represijom prema građanima.


Stvarno

Quote:
Neumesno je porediti Koštunicu i centralnoazijske diktatore.

Ovi centralnoazijski diktatori imaju neku zivotnost, moze se cak reci i dionizijski sarm, sto Kostunica nikako nema. On vise podseca no one americke puritance koji su palili vestice- em je uvek ozbiljan, em je zao, em je verski fanatik.


Da, Kostunica je malo pitomiji.

Docim je, na primer, Islam Karimov, Uzbekistanac, poznat po tome sto svoje politicke protivnike baca u kljucalu vodu. Bio je dugo godina mezimce Amera sve dok im nije izbacio vojnu bazu. Sada je tiranin. Zvanicno iz Bele Kuce, gde je vise puta obedovao u zvanicnoj poseti.


Uh Sharski...

..tek mi je sad lakshe. Ael mornarskim kukama drljaju nozdrve?
ili vako neshto...


Da, kad su protiv Islama onomad demonstrirali

on ih pokosio rafalima, a preziveli izbegli u drugu zemlju (Kazahstan, mislim). Protestovali EU, UN, a on kaze: to su teroristi!


Valjda je Koštunica "mnogo"

Valjda je Koštunica "mnogo" pitomiji(a ne malo),jer ovde politički protivnici sede u parlamentu a ne kuvaju se u kazanu ključale vode.
Takođe ovde ni blogeri ne završavaju na robiji zbog kritike režima.


Da, ovaj je

totalno za leg(ij)alizam.


gde si ti video

politichke protivnike u parlamentu?

Prtpostavljam da bi se tebi dopalo to hapshenje, pa josh kad bi mogao da budesh chuvar zatvora.


em je tunjav,

a podmukao!


Vidim da su te

Vidim da su te centralnoazijski diktatori šarmirali na prvi pogled.
Svakako je kao ličnost zanimljiviji onaj ko ljude baca u ključalu vodu od dosadnog Koštunice koji truća o pravnoj državi i vladavini prava.
No o šarmu ovih dikatora bi trebalo priupitati i subjekte koji su imali nesreću da završe u ključaloj vodi.

Koštunica je,bar po izgledu i imidžu uopšte prototip zapadnoevropskog političara.Uvek relativno ozbiljan,uzdržan i ponekad dosadan ali svakako sposoban političar.Teško je osporiti da je on pobedio Miloševića 2000 na istorijskim izborima,da je uspeo da održi manjinsku vladu skoro ceo mandat,što je retkost,i da je uspeo da stvori konsenzus svih relevantnih političkih snaga o ustavu.Sve do Koštunice,ustavi u Srbiji su bili izraz volje vladajuće elite,a prvi put su se i vlast i opozicija dogovorili oko najvišeg pravnog akta.


VIC VEKA, POSTAVIO/LA babic

Quote:
Koštunica je,bar po izgledu i imidžu uopšte prototip zapadnoevropskog političara.Uvek relativno ozbiljan,uzdržan i ponekad dosadan ali svakako sposoban političar.

Samo me zanima sta podrazumevate pod
Quote:
relativno ozbiljan

To me je ipak najvise nasmejalo.


Relativno ozbiljan?

Isto sto i relativni legalista.


kod Kostunjavog je sve

kod Kostunjavog je sve relativno
i mestimicno


@babic

Quote:
Koštunica je,bar po izgledu i imidžu uopšte prototip zapadnoevropskog političara.


Slika i prilika.
P.S. Znam da je opste mesto, ali nisam mogao da se suzdrzim.


Babic je idiot. Relativno

Babic je idiot. Relativno zabavan.


Evo opet Žike

Evo opet Žike Obredkovića...


Evo opet...

...Babića...o))


na internetu


Quote:Teško je osporiti da

Quote:
Teško je osporiti da je on pobedio Miloševića 2000 na istorijskim izborima

... na koje su ga jedva ubedili da izađe kao što su ga jedava ubedili da izađe iz podruma u kojem je sedeo.

Uopšte nije teško osporiti da je direktno povezan sa osobama povezanim sa ubistvom Zorana Đinđića. Najmanje da je povezan sa povezaniima, a bojim se i da je više od toga.


Kusovac,

eto covece sta ti pises. Posle ces reci da je tvoja misao objektivna, i da si ti jedan sasvim nepristrasan "novinar". Majke ti, imas li kakvu kintu od gluposti koje pises ili ti to samo onako iz ubedjenja. Ili se mozda moderne ribice prze na ove tvoje iracionalne, debilski ostrascene misli (ako su to uopste misli - vise mi lice na radikalske aksiomatske koncepte).
Cak se i sam zbunis pa pises kontradiktornosti: "Uopšte nije teško osporiti da je direktno povezan sa osobama povezanim sa ubistvom Zorana Đinđića."
Znajuci teleos tvog pregnuca pretpostavljam da si kanio reci da NIJE LAKO OSPORITI NJEGOVU POVEZANOST....
E crni Kusovce, strast prema Kostunici ti popi logiku. Ipak ostaje nada da ces se curicama dojmiti kao sexy.


timeless

a da li se ti mozesh uzdrzati od pisanja? toliko lupetash da te je strasno citati.


kapi

nalazis da sam omanuo u opisu kusovcevog "dela i logike". Zanimljivo.
Da nisi ti jedna od prozvanih curica?


tajmles,

tvoji komentari otkrivaju da govoris o necemu sto je za tebe apsolutna nepoznanica: i sta je novinarstvo i sta je kostunica i ko je povezan, a posebno sta su seksi curice
meni te je zao, ali sad je dosta.
mnogo si pogan.


Posran pre nego pogan.

Posran pre nego pogan.


Da ne kazem isran.

Da ne kazem isran.


zok-ser

Da li je to Biljanin prdez ili tvoja misao? Dodje mu na isto. Smrdi, covece!!!


Biljana

ti mu dodjes kao lokalni mudrac, saman, kreten...sta vec. Cim se neko drzne ti si tu da smiris, jel da? Potpuno sam ocaran tvojim poznavanjem "sta je to curica". Evo, lokalna ekipa se smeje koliki si bolid. Aj sad, pali, nije mi do praznoslovlja sa tobom.
Pojma nemas sta govoris, zbogom, nabedjeni vojskovodjo.


tajmlesova seksi cura

on ovo sve zbog nje.
a lokalna ekipa navija od sveg srca.
da i tajmles jednom pr..


biljana,

lafice,
nisam zainteresovan za tvoje talente koji se potpuno iscrpljuju tvojim dramskim pisanjem. Sve ostalo je diletantizam (Dragan Jocic).
U stvari, ostaje jos nesto...mozda si malo bolja riba od "moje seksi cure".


ne verujem.

tvoj ukus je za mene nedostizan.


Biljana cekajte

mozda bezvremeni ipak vise voli plavuse?


a da, i:

tajmles, aj probaj da posaljes jos neki komentar.

Lako noc deco, keep on rockin in a timelessfree world.


heh..

Dobro je što mi tutula ne dozvoljava da ulazim u diskusiju sa kretenima.


TIMELESS: "Aj sad, pali,

TIMELESS: "Aj sad, pali, nije mi do praznoslovlja sa tobom."

Ista skola kao i Kamichak. I isto toliko efektno.


Pade mi na pamet..

Neke pse primećujemo samo zbog toga što ujedaju...


^^^^^^^^^

Mmmmmmm..... Seksi curice :)


timeless,

pa citajuci vas , covek ne moze a da se ne pogubi. toliko ste smarajaci , da je to jezivo.


kapi

ono sto sam napisao nije toliko komplikovano da bi se "pogubila". Ali, jbg., citaj tekstove koje pise Kusovac, oni su pisani spram tvog senzibiliteta.
Sto se smaranja tice, veruj da si i ti meni isto toliko "mila", samo me je bilo sramota da to kazem. Moglo bi se protumaciti kao nekulturno.


timeless,

ono "vas" se nije odnosilo samo na tebe . ima tu vishe vas , koje treba istrpeti.


kapi, sta da se radi

demokratija je. I tebi i "nama".
Pomislih da zarad potenciranja ideoloske distance pocinjes da mi persiras.


Da, da ,

zaista ispada da je " demokratija vlast nerazumne većine". Setimo se samo da je vecina izglasala Sokratovu smrt.


Kapi: "ima tu vishe vas ,

Kapi: "ima tu vishe vas , koje treba istrpeti."

Pre banovati.


zok-ser

Neverovatno mi je da ti govoris o banovanju. Ovo je stvarno komedija, pajtonovski smehotres.
Uzgred budi receno, sinoc sam banovan. Verovatno si u dilu sa administratorima, kako to primeti jedan od blogera.


U dilu sam sa gradskom

U dilu sam sa gradskom kanalizacijom. Ukazujem na opasna zagusenja.

A ti si opet isplivao.


zok-ser

To da si u dilu sa gradskom kanalizacijom mi je odavno jasno. Stil i pamet su te odali.
Prava je retkost da covek pronadje sebi adekvatan posao. Cestitam ti, srecnice.


TIMELESS: "Prava je retkost

TIMELESS: "Prava je retkost da covek pronadje sebi adekvatan posao."

TIMELESS, evo da ti pomognem...


zok-ser

ti bas imas posla. Da li je moguce da primetis i dojavis pojavu svakog govanceta. Ti stavarno zaradis svoju platu. Blago gradskoj kanalizaciji sa tobom, govnoidentifikatoru.


cekaj kapi,

ovo sto pise kusovac zaista ne prilici jednom profesionalcu. koliko ja shvatam, novinar ne bi trebao da se izjasnjava o neutvrdjenim informacijama (kusovcu ovo nije prvi put) koje jos uvek vaze za "rekla-kazala" ma koliko mi bili ubedjeni u verodostojnost istih. nemoj pogresno da me shvatis, ne zelim da dovodim u sumnju kostunicinu ulogu u citavoj konspiraciji, ali o tome mozemo da pricamo ti i ja a ne kusovac. mislim, moze i kusovac da prica sta god mu pada napamet ukoliko ne drzi do svog novinarskog kredibiliteta


Irvase,

Kostunica bi se itekako pobunio da nije umesahan, nego, ako stvar dospe na sud, moze klupko poceti da se odmotava. Samo u ovom slucaju , Kusovac je nespretno srocio recenicu , nazalost, tako da je Kostunica ispao cist.Inace Kusovac ovde pishe kao bloger ,a ne kao novinar. To znaci da moze iznositi svoje misljenje i stavove.


ok, kazes pise kao bloger, a

ok, kazes pise kao bloger, a ne kao novinar. ako me secanje ne vara, kusovac je onomad pisao o blogu kao novoj formi novinarstva. znaci ako je on novinar i ako nastupa u toj novoj formi, onda bi trebao da se uzdrzi od ostrascenih komentara. znam da nije lako, covek se lako da isprovocirati svakakvim budalastinama ovde na blogu.


irvase,

sto rece neko, bloger- novinar gradjanskog novinarstva.


provali ovo kapi,

i on ima svoj blog

http://www.ahmadinejad.ir/


Ne razumem

'kao bloger, a ne kao novinar'.

Moram da priznam da ne razumem razlike - ako je blogger novinar. Mozda znaci da covek snosi manje odgovornosti ako bloguje???


Kapi

pomislite da mozda Kostunica ima svoj specifican način pobunjivanja protiv teze o "ucescu" koja mu se cesto (narocito od strane Kusovcu slicnih novinara/politikanata) imputira. Koliko znam, upravo iz tih razloga za njega ne postoji opcija bilo kakve saradnje sa LDP.
Mislite li Kapi da bi Kostunica zeleci da dokaze svoju ne-umesanost pohitao ovde na blog da to saopsti vama i meni. Potpuno je iracionalno da se javno brani od tih malicioznih prozivki.


ne mora na blogu da stane na

ne mora na blogu da stane na crtu, neka se isprsi na sudu.

Lektor (Hanibal)


jaglika

Hoces li mi reci da on sam sebe treba zove na sud da bi "sprao ljagu"? Ili da se gura po talk show politickim emisijama tvrdeci kako on sa ubistvom nema veze? Najpametnije sto moze da radi je upravo to da ignorise sve politikantske prozivke.
Ako se nakon zvanicno upucenog mu poziva (od strane suda ne od strane Srdje Popovica)bude izvlacio ili pozvao na imunitet tada se valja dobro zapitati kakva je njegova uloga u svemu.


Insajder nije talk show.

Insajder nije talk show. Moze da govori koliko hoce i sta hoce. Niko mu ne bi rec secnuo. Ili makar da posalje JOCICA. Al' ne sme.

Lektor (Hanibal)


jaglika

Ako ne povucete ovo sto ste rekli ili ne kazete da ste bili cinicni moze se shvatiti da ste "neozbiljni", da upotrebim eufemizam.
Pominjete Insajder kao meru necega? Idete dalje, sugerisete da je ta koloigra od emisije nesto sto se moze smatrati ozbiljnim.
Zaista me cudite.


Palmeru,

Djindjic je hitao svuda, jer mu je savest bila cista. Ovaj ne sme nigde da se pojavi.


kapi

upravo si me svojim komentarom podsetila na jednu osobu (koja nije Djindjic - napominjem da ne bi doslo do tendencioznih zloupotreba mojih reci)kojoj je "savest cista a ruke prljave". Ne, ne mislim na Arkana (mada bi i on to isto mogao izjaviti da je ziv)....
Ako bi svojim recima i sto jezgrovitije treblo da definisemo psihijatrijsku kategoriju "psihopatija", rekli bi upravo to: Savest mu je cista a ruke prljave.


Timeless

hvala i Cedi i Zoranu sto su ruke uprljali umesto nas. Da nisu , 5. oktobar se nikada ne bi dogodio ,ili ,ako bi se i dogodio , proshao bi sa ogromnim zrtvama , a ni Milosevic se nikada ne bi nasao u Hagu. No, da dovrsim svoju misao vezanu za Kostunicu: Kostunica ima i necistu savest i prljave ruke.


E ovo je genijalno

Babica ne bih ni da komentarisem. Siroma, nije ni svestan da je ziv. Ali odakle tebi ta kofa nebuloza koje ukazuju na to da novinari ne bi smeli (za razliku od tebe koji si, recimo profesor opste tehnickog obrazovanja) da komentarisu "rekla kazala" informacije? Razmisli jos jednom ima li smisla to sto pricas.


Laudanum

imaju novinari pravo da komentarisu "rekla-kazala", naravno. U tom slučaju novine za koje pišu nazivamo zutom stampom. S obzirom na to da Kusovac oko sebe širi lažnu predstavu "novinara" koji pretenduje da "istrazivackim" metodama dodje do objektivne istine, njemu bas i ne ide u prilog manipulisanje poluistinama. U nasoj aktuelnoj politickoj "eliti" postoje mnogi ciji su kontakti sa "ubicama" bili vrlo cesti i naročito ljubazni. Kusovac bi to sigurno "lako" osporio. Mogu da pretpostavim sta bi se ovde govorilo da je Kostunica dovodio zene u posetu zatocenim krimosima ... da ne nabrajam dalje. Verovatno bi Kusovac i Kapi organizovali preki sud.


Irvas,

Varaš se. Novinari upravo treba da čeprkaju po neutvrđenim stvarima da bi one bile utvrđene.

Samo tri primera dva strana i jedan iz susedstva: Ubistvo Džona Kenedija. O tome su napisane desetine ili možda čak stotine hiljada tekstova. A sve kockice još nisu složene.

Ili svežije - rat u Iraku tj. Bušova odluka da ratuje koju je, o tome ima hiljade tekstova, doneo bez obzira na nebuloze o navodnom Sadamovom oružju za masovno uništenje. Novinari su pisali o tome, iako nisu poznavali sve činjenice a to su činili upravo da bi naterali vlast da te činjenice obznani.

Ima u engl. jedan izraz "divulge" upravo je vezan za to kada vlasti obznanjuju neke (do tada skrivene ili nepoznate) info. Direktno je u najv. broju slučajeva vezan za novinarsko čačkanje.

Kada ne bi bilo tako novinari bi bili samo zvučnici političara što i jeste cilj političara u celom svetu. Na svu sreću ima dosta onih koji na to ne pristaju.

Treći slučaj je moj sjajni kolega Drago Hedl koji se već 15 godina bakće sa zločinima Branimira Glavaša počinjenim početkom devedesetih nad Srbima u Osijeku. Sada je tek to isplivalo (prošle godine). A on je pisao o tome 15 godina. Po tvom rezonu je grešio što je to činio.


Kusovac

postoji jedna specificnost vaseg delovanja ovde. Vi vec mesecima najdirektnije prozivate Kostunicu za umesanost u ubistvo Djindjica. To cinite ne navodeci relevantne cinjenice vec manipulisuci potpuno sumnjivim "rekla-kazala" pricama. Pri tom ignorisete gomilu slicnih i jednako vrednih "rekla-kazala" traceva koji bi mogli sugerisati sasvim suprotne zakljucke. To sto vi radite ovde nije traganje za istinom niti "čeprkanje po neutvrđenim stvarima" vec najtendencioznije plasiranje "istine" u koju ste vi uvereni, cini mi se po politickom ili nekom drugom, krajnje subjektivnom osnovu.


Reč je o činjenicama koje

Reč je o činjenicama koje su opštepoznate jer ih godinama iznose i argumentuju javno brojne ličnosti i učesnici u procesu osobama ranije optuženim, a sada i osuđenim za ubistvo Zorana Đinđića.

Konačno, postoje dve činjenice pred kojima pada u vodu bilo kakva potreba ponavljanja i koje pokazuju da su Vaše kritike neutemeljene i zlonamerne:
1. Srđa Popović, jedan od advokata porodice Đinđić, tražio je da na sudu budu saslušane neke javne ličnosti uključujući i Vojislava Koštunicu. Sud je taj zahtev odbacio. To je vezano za suđenje, ali to nije otklonilo potrebu da se Vojislav Koštunica, kao javna ličnost na visokoj funkciji o tome javno izjasni
2. Nekoliko bliskih saradnika Vojislava Koštunice je lagalo u vezi sa svojim odnosom prema osobama i događajima povezanim sa ubistvom.

Onome ko je na nekoj od zainteresovanih strana, kao što ste Vi u ovom slučaju, uvek smeta iznošenje sumnji bez obzira jesu li svaki put papagajski ponovljene opštepoznate činjenice ili ne.

Upravo Vi optužujući mene radite ono za šta me optužujete. Morali biste navesti gde i kada sam "manipulisao sumnjivim 'rekla-kazala' pričama" i "najtendencioznije plasirao 'istinu'" inače je Vaša poruka upravo to - manipulacija, a ja bih rekao i više od toga - laž.


kusovac

nije mi namera da stitim bilo koju stranu. Sam sam "nesvrstan" upravo iz razloga sto mi je potpuno neprihvatljivo da gutam bilo cija "mišljenja". Vas sam "prozivao" ne iz potrebe da branim VK vec iz potrebe da ukazem na vase potpuno proizvoljno nametanje "istine".
Sto se tice Srdje Popovica i njegovog zahteva, neverovatno mi je da niste upoznati, tuzilac je dao javno objasnjenje zbog cega je to trenutno neizvodljivo. To objasnjenje niste naveli niti naznacili sta bi u njemu moglo biti sporno.
Da li mislite da bih ja voleo da Kostunica bude amnestiran u slucaju njegovog stvarnog ucesca u bilo cijem ubistvu, pogotovo Djindjicevom?
I jos jedan fenomen mi je istinski zanimljiv. Sudeci po komentarima na jedan nedavno objavljen tekst ( Vikipedija) ispada da je jedino Srdja Popovic advokat od zanata i integriteta. Ne razumem zasto bi se njemu apriori verovalo, zasto bi njegova rec/stav/mišljenje bilo validnije i vrednije od inih, skolovanih, cestitih i istinoljubivih advokata, sudija, tuzilaca. Ne svidja mi se nastojanje da SP postane jedino merilo istine.
Sto se vas tice, od vas ocekujem da cackate, istrazujete, postavljate pitanja (narocito ona nezgodna) i da nas, gradjanstvo, obavestavate o svemu do cega ste dosli. Molim vas da postujete nase pravo da zakljucke izvodimo sami.
Kusovce, nemojte potcenjivati zdrav razum obicnih ljudi, to dize rejting radikalima.


Palmeru,

ti ocigledno nicemu ne pridajesh znacaj , ni pismu koje je Kostunica uputio Aci Tomicu , ni podrsci Kostunice oruzanoj pobuni JSO , ni tome sto je Legija izjavio da se predao jer jedino veruje Kostunici , ni... da ne nabrajam ,trebalo bi mi puno prostora , a i vremena.
Ne znam samo sto se onda ljutite sto vas Zokster naziva idiotima


Mislio sam nakon Vaše

Mislio sam nakon Vaše prošle poruke da više sa Vama ne diskutujem. Sada ste vidim "spustili loptu" pa ipak prelazim preko izrečenih uvreda, ali to zaista više neću činiti. Deo privilegije tzv "vip" blogera podrazumeva naravno i kritike, bude često i uvreda, ali ja onda zadržavam pravo da u takvim diskusijama ne učestvujem. Vi ste me više puta vređali, čini mi se da ne propuštate priliku da to učinite kad god možete. OK. Vaš izbor. Ali ja onda zaista u takvim razgovorima neću učestvovati. Jedini razlog što sada ovo pišem, dakle odgovaram na Vašu poruku, je to što mislim da niste nekakva budala nego čovek koji razmišlja pa računam da možda ima svrhe preći još jednom preko uvreda. Ali to zaista više neću činiti. Ima ovde nekoliko osoba koje me samo vređaju ne iznoseći pri tom nikakve argumente. Njih sam odmah na novom blogu koji upravo testiramo banovao trajno sa svojih tekstova. Što se Vas tiče ovo je moj poslednji pokušaj pa Vi odlučite kako ćete. Sve se može reći bez vređanja. Na stranu što uvrede ne doprinose argumentaciji.

Zašto kako kažete "verujem Srđi Popoviću"? Za to zašto neko nekome veruje nije potrebno iznositi argumente. Svako ima pravo da veruje kome god hoće. Ja verujem Srđi Popoviću jer je on pre svega čovek od vrhunskog integriteta. Meni je to dovoljno da mu verujem, a ima i još dosta toga što ovde ne navodim. Pročitao sam baš pre neku godinu dve sjajne knjige njegovih odbrana još za vreme Jugoslavije. Ako negde dođete do njih - kupite ih. Ima tu mnogo pametnih stvari, a pri tome je S.Popović čak tu manje bitan, tj. bitniji su procesi - razna politička suđenja u kojima je branio ljude od totalitarne države. On je bitan jer je vrhunski advokat, jer je branio one koji su bili na (za mene) pravoj strani i jer je kao vrhunski advokat odradio vrhunske odbrane (bez obzira na presude).

Drugo: Srđa Popović ne može biti jedna od strana u toj igri sa ubicama i muljatorima u smislu da njegova reč ima istu težinu kao i njihova a da mi biramo kome ćemo verovati. On jeste jedna od strana u procesu, ali je razlika između toga ko su ti na "stranama" tolika da mi se čini neumesnim bilo kakvo poređenje i onda izvlačenje zaključja kojoj ćemo od "dveju strana" verovati.

Konačno - najvažnije: Ovde uopšte nije reč ni o kakvom "verovanju" ili "neverovanju" Srđi Popoviću ili "drugoj strani". Reč je o jednom zahtevu - da na sudu budu saslušani Vojislav Koštunica i još neke ličnosti. O tome je reč, a ne o tome ko je taj zahtev podneo.


Kusovac,

s obzirom na to da sam ja jedan od "postovalaca" tvojih teorija i da ne propustam priliku da ih osporavam gde god nadjem za potrebno, evo to cu uciniti i sada. Drzeci se argumenata nastojacu da ukazem na tacke koje smatram problematicnim i krucijalnim za distinkciju demagogija/novinarstvo.
1. Palmer ti je rekao da si izbegao da pomenes razloge koje je tuzilac javno izneo u prilog neusvajanja zahteva za saslusanje Kostunice. Poziv na komentarisanje navedenih razloga si ignorisao.
2. "Ja verujem Srđi Popoviću jer je on pre svega čovek od vrhunskog integriteta. Meni je to dovoljno da mu verujem, a ima i još dosta toga što ovde ne navodim."
Kusovce, pitanje optuzbe premijera za saucestvovanje u ubistvu je izuzetno delikatna stvar da bi ste nas zabavljali iskazima "kome vise verujete". Pretpostavljam da cete se sloziti da je u ovom slucaju primarno fokusiranje na cinjenice (dokaze) a ne na osobe i njihov integritet. U suprotnom, stvar bi bila laka - nekako bismo odlucili ciji pravni zastupnik poseduje cvrsci "integritet" i presudu bi doneli spram toga.
2."Srđa Popović ne može biti jedna od strana u toj igri sa ubicama i muljatorima u smislu da njegova reč ima istu težinu kao i njihova a da mi biramo kome ćemo verovati."
Upravo je o tome govorio Palmer. Da li je moguce da u Specijalnom tuzilastvu postoje samo muljatori, ubice i lopuze. Ispada da ce snaga Popovicevog "integriteta" oduvati svakog ko mu nije na liniji misljenja. Bez obzira na cinjenice.
Predlazem da sacekamo da svako zavrsi svoj deo posla. Ako se na kraju pokaze da je Djindjic ubijen uz Kostunicinu direktnu ili indirektnu podrsku uzvacu u primeni najstozijih sudskih kazni spram njega.
Do tada, pripravan sam da reagujem gde god budem uocio da zloupotrebljavate cinjenice, profesiju, VIP status, blogere...


TIMELESS: "Drzeci se

TIMELESS: "Drzeci se argumenata nastojacu da ukazem "

Samo se ti drzi svog argumenta.


zok-ser

Hvala na podrsci,
imam cvrst argument, steta bi bila ne drzati ga se.


Stick it up your bottom.

Stick it up your bottom.


zok-seratoru

Imam sa argumentima vec ustaljenu praksu. Nemoj me navoditi na pogresan put. Uzivaj ti sam sa sobom i svojim tanusnim argumentcicem. Pazi se, drustvo za zastitu zivotinja ne spava...


svaka cast, timeless :)

svaka cast, timeless :)


@Srđan Kusovac

@Srđan Kusovac
Ne plasirate vi nikakve "sumnje" o navodnoj umešanosti Koštunice u ubistvo Zorana Đinđića.Sumnja,manje ili više verovatna,je neka razumna pretpostavka.Ovo što vi iznosite su najobičniji tračevi i nebuloze,iz kojih izvire vaša dnevnopolitička pristrasnost i želja da za ubistvo Đinđića optužite sve one koji se nisu slagali sa Đinđićevom politikom.
Postoje i glasine i tračevi da je Čeda Jovanović umešan u neke rabote Legije&co,čak i iskaz jednog zaštićenog svedoka koji govori u prilog tome.Insinuacije o umešanosti Koštunice u Đinđićevo ubistvo imaju jednaku težinu kao i priče o umešanosti Čede Jovanovića,s tim da o eventualnoj Čedinoj umešanosti u radnje Zemunskog klana postoji i iskaz jednog svedoka.
Što se tiče Srđe Popovića,on je punomoćnik oštećenih.Njegova uloga u tom krivičnom postupku je sporedna jer optužbu zastupa Javni tužilac a odbranu branioci okrivljenih.Njegovi stavovi su jednako relevantni kao i tvrdnje branilaca okrivljenih.
Nemojte uzimati zdravo za gotovo tvrdnje advokata u ovom krivičnom postupku,jer su oni pristrasni pošto zastupaju određenu stranu.Takođe je ovakav krivični postupak idealna prilika za promovisanje advokata i njihovo reklamiranje u javnosti,a branioci su u mnogo povoljnijem položaju što se toga tiče jer su glavni učesnici u postupku,za razliku od Popovića koji je sporedan.Utoliko Popović mora davati razne bombastične izjave da bi sebe držao u žiži javnosti i sebe u dovoljnoj meri promovisao.
Inače odluka Javnog Tužilaštva da ne predloži Koštunicu za svedoka je sasvim ispravna.Tako bi postupio svaki normalan dipl.pravnik koji razmišlja o struci a ne o politici.Suđenje nije politička tribina niti mesto gde se "osuđuju" politički protivnici Zorana Đinđića.


babicu

jesi nekad merio iq?


merio?

pa tu nema sta da se izmeri! sundjer.


ha, kapi

sundjer katkad i upije nesto. :))


pa upija

gluposti


no babicu ,

ceda je bio na sudjenju u ulozi svedoka, kostunica nije.


@Kusovac U pravu ste,zaista

@Kusovac
U pravu ste,zaista nije teško osporiti da je direktno povezan sa ubicama Zorana Đinđića.Nije teško,jer i malo dete može lako osporiti tu navodnu povezanost.
Da se i vi i ja jednom složimo.Sem ako niste izgubili svoju misao među tolikim međusobno povezanim ljudima i njihovim relacijama.

Da rezimiramo.
Po vama Koštunica se povezao sa povezanim ljudima koji su inače vezani za nešto,pa je na kraju ispalo da je Koštunica pobedio Miloševića 2000 godine,te kreirao prvi istinski demokratski ustav u srpskoj istoriji uz dogovor vlasti i opozicije.

Svakako Koštunica nije savršen,ima mnogo grešaka i treba ga kritikovati.Na primer Koštunica je doveo na vlast Batića,Mihailovića,Čedu Jovanovića,Natašu Mićić i druge njima slične likove koji inače nisu uživali poverenje naroda čak ni na nivou statističke greške i nikada ne bi mogli ni da sanjaju svoje učešće u vlasti bez Koštunice,kojeg sada toliko napadaju.

Bez Koštunice ti marginalci okupljeni ispod suknje Latinke Perović sada uživaju čitavih 5% podrške.Bez podrške Batićevih monarhista ne bi ni cenzus prešli.
Još ostaje da vidimo kada će Čeda&Latinka da svrgnu Koštunicu i dovedu kralja,da bi ispunili koalicioni sporazum sa Batićem.


Babicu,

dokle cesh bre da lupetash? Jebote, glupost je stvarno neunistiva.


Izvinite, kapi...

..., zar se ne bojite da, kad napadate babica, mozete da odgovarate za "napad na sluzbeno lice pri obavljanju sluzbene duznosti"?

CAVE...advocati diaboli!


hehehe, Dr M

umirem od straha


Hvala kapi...

...sto ste mi skinuli teret sa srca. Sad mogu mirno da spavam.

Pozdrav, Dr M

P.S. Tako je...transparentan, zar ne?


babicu,

mnogo sam se nasmejala ovim recima

Quote:
Na primer Koštunica je doveo na vlast Batića,Mihailovića,Čedu Jovanovića,Natašu Mićić i druge njima slične likove koji inače nisu uživali poverenje naroda čak ni na nivou statističke greške i nikada ne bi mogli ni da sanjaju svoje učešće u vlasti bez Koštunice,kojeg sada toliko napadaju.

Ti se verovatno secas svih istrazivanja pre izbora 2000 godina u kojima Kostunica i DSS nikada nije presao 4 posto popularnosti, sto je uvek bilo manje cak i od GSS-a

Ti se sigurno secas i da je Kostunica jedini put kritikovao Milosevica zbog potpisivanja kumanovskog sporazuma.

Ti se secas i da je Kostunica jedini trazio da se rat sa Nato paktom nastavi i da se kapitulacija ne sme priznati.

Zatim, ti se i secas da Kostunica nije bio u koaliciji Zajedno, kada je ova bila najaca i imala milione biraca.

Secas se i da se nije pojavio petog oktobra uopste, vec tek negde posle ponoci.

Secas se i da je hteo drugi krug.

Secas se da je nasamo razgovarao sa Milosevicem, koji je jedino njega "uvazavao".

Secas se i da je zadrzao Radeta Markovica po cenu raspada Dosa, dok ovaj kum policjske mafije nije uklonio sve dokaze.

Secas se i da nije nikada komentarisao ubistvo Stambolica i da je isplivao kao kandidat tek kada je Stambolic nestao.

Secas se i da je podrzao pobunu crvenih beretki.

To sve ga kod tebe mozda cini popularnim, ali ne verujem da je tako sa ostatkom zemlje. To je covek koji ucenama i prevarama grabi vlast, a vezama a policijskom mafijom i tajkunima vlast ne pusta.
To ga, kazem, sigurno cini popularnim kod mnogo ljudi, takvih kao sto si ti, Babicu.

Malo vas je, al ste govna.


Duso znam da me ne gotivis

Duso znam da me ne gotivis - i da me nikada neces gotiviti! Nemoj samo da mislis da ti se slihtam - jer se nikada nikom nisam slihtao, ali za ovaj post svaka cast.

Ubedjen sam da bi trebala zajedno sa Gospodjom Vesnom Pesic da preuzmes vodjstvo LDP-a.

Najoizbiljnije i najiskrenije, bez ikakvih zlih namera.
S Postovanjem LBSL


ako sam ja dusa,

zanima me jedno, da li si ti bojan zdravic.

ako je babic dusa, onda nista.

ako sam ja dusa, ja sam zadovoljna vodjstvom stranke u cijem sam politickom savetu.
ako je babic dusa, onda da ne smetam


Pa tebi sam pisao - ne Babicu

Pa tebi sam pisao - ne Babicu. Kako Babic moze da bude dusa?

Ovo je vec 2. ili 3. put da me nabedjujes da sam Zdravkovic - zasto, odgovori mi molim te!


zdravic, ne zdravkovic

i to zbog tambure. eto.
(tako su mi rekli direktori, a ja slusam)


Ma ne zlato

Ma ne zlato, opet ti sa tom tvojom tamburom, ja jedva da mogu "Smoke on the Water" da odsviram i to na jednoj zici.

Bas si me uzela na zub, jel' ti se ne svidja sto pravim uskoro stranku ili sta vec? Mislis bicu vam konkurencija, ma ne uopste ja cu napadati sve stranke osim vase. Mozda jednog dana i napravimo postizbornu koaliciju.

Ja cesto dolazim u Pariz, pa ako imas vremena, mozemo i da se upoznamo, obicno odsedam na Gare de Lyon.


ne upoznajem se sa nepoznatima

a i kad odsedas na zeleznickoj stanici, poznanstva ti ne manjka.
pa kad zasvras u ukulele, mozda i padne neka kinta.


Sta kazes, ne upoznajes se sa nepoznatima?

Sta kazes, ne upoznajes se sa nepoznatima? Pa sa poznatim ne mozes da se upoznas - poznatog
vec poznajes.

To ti je kao kad Miljojka u vicu kaze: "Ne jebem se iz 2 razloga, prvo nevina sam, a drugo posle jebanja me boli glava" .

Crna Biljana. Ipak, zao mi te je, sto te razna fukara i olos vacari za pare koje si posteno i teskim radom zaradila.

Ne razumem samo sta si se navrzla na mene sa tim Zdravicem i tom tamburom - potpuno neshvatljivo!

Daj mi tvoj e-mail da ti posaljem sliku ako hoces, pa onda mozemo da se upoznamo - bicu ti poznat. Zovem se Dusan Postarevic, evo ti moj e-mail, pa ako hoces mozemo da se dopisujemo: .

Pozdrav
Duda


Quote: babicu, Biljana

Quote:

babicu,
Biljana Srbljanović (30 Maj, 2007 - 16:54)
Ti se verovatno secas svih istrazivanja pre izbora 2000 godina u kojima Kostunica i DSS nikada nije presao 4 posto popularnosti, sto je uvek bilo manje cak i od GSS-a

DSS je bio mala stranka pre 2000 godine,ali je Koštunica uživao veliki ugled.Mnogo veći nego pokojni Đinđić tokom 90-tih.
Da je Koštunica bio beznačajan i marginalan lik pre 5 oktobra,kako vi zlonamerno tvrdite,ne bi bio predsednički kandidat DOS-a i ne bi skoro cela opozicija stala iza njega.
Nesporni lider srpske opozicije tokom 90-tih Vuk Drašković nije uspeo ni sam ni u koaliciji sa Đinđićem da pobedi Miloševića.Koalicija "Zajedno" je koliko se sećam bila neuspešna,jer je osvojila manje glasova nego SRS nije ni uspela da se približi SPS-u,već se plasirala na treće mesto.
Fakat je da je srpska opozicija jedino uspela da pobedi Miloševića kada je stala iza Koštunice.
To je fakat,ma koliko neke to bolelo.

Quote:

Secas se i da nije nikada komentarisao ubistvo Stambolica i da je isplivao kao kandidat tek kada je Stambolic nestao.

Stambolić nije bio nikakav ozbiljan kandidat za lidera koji bi oborio Miloševića.Stambolić je bio istrošeni kadar samoupravnog socijalizma,čovek koji je bio na čelu nedemokratskog jednopartijskog režima.

Quote:

To je covek koji ucenama i prevarama grabi vlast, a vezama a policijskom mafijom i tajkunima vlast ne pusta.

Nije reč o nikakvim ucenama i prevarama,nego glasačkim listićima.
Ne znam što ste toliko opsednuti Koštunicom,on nikada nije bio na vlasti sam niti je ikada on ili njegov DSS kontrolisao sve najvažnije poluge moći.U prethodnoj vladi,g 17 je kontrolisao finansije i privredu,SPO spoljne poslove,odbranu prvo g17 a posle nestranačka ličnost Stanković,DSS je od važnijih resora imao samo MUP i ministarstvo pravde.
Sada DSS ima MUP i mesto premijera.
To zaista ne odgovara zlonamernom opisu "čoveka koji ucenama i prevarama grabi vlast, a vezama a policijskom mafijom i tajkunima vlast ne pusta" jer je evidentno da su pretežan deo "vlasti" u prethodnoj vlasti vršili njegovi koalicioni partneri(resor spoljnih poslova,odbrane i finansija ću uvek smatrati važnijim od MUP-a i ministarstva pravde).
Sada pretežan izvršni deo vlasti ima DS,što preko većine ministara u Vladi,što preko Predsednika Republike,a DSS i Koštunica su mlađi koalicioni partner sa mnogo manje vlasti.

Quote:

Malo vas je, al ste govna.

Isto to ja mogu reći i za vas


Idiot Babic: "DSS je bio

Idiot Babic: "DSS je bio mala stranka pre 2000 godine,ali je Koštunica uživao veliki ugled."

Kao sto je idot Babic pre 2000. bio mali idiot, ali sada je postao veliki idiot i, kao takav, uziva velik ugled, kao i Kostunica.


E zoksteru, zoksteru,

tebi bre ovde svi idioti, govan.a, ludaci koji ne misle kao ti...

što to radiš sreće ti, misliš li da ćeš tim komentarima nekoga preobratiti za tvoje istomišljenike,ili imaš neke druge planove sa njima.

'ajd sad blago meni odgovaraj na putanje pred porotom ovog Bloga.


"Stambolić nije bio nikakav

"Stambolić nije bio nikakav ozbiljan kandidat za lidera koji bi oborio Miloševića.Stambolić je bio istrošeni kadar samoupravnog socijalizma,čovek koji je bio na čelu nedemokratskog jednopartijskog režima."

Bravo
Pa onda dodje Milosevic i ubije ga da bi zatim sam postao lider moderne Srbije ciju tradiciju predano nastavlja Kostunica
bujrum


Sad sam tek ukapirao sta je

Sad sam tek ukapirao sta je sa tim Babicem. On jeste idiot, ali milosevicevskog kova. Ponavlja kao sumanut ono sto mu odgovara, bez obzira na stvarnost i svima poznate realne cinjenice.

Repeticija dakle moze biti i majka ludosti.


ali imamo resenje:

mi imamo pohvalu ludosti, pa cemo i mi da ponavljamo, sta ima veze


Babicu,

hehehehe , pa Kostunica je pobedio na izborima jer mu je kampanju osmislio Djindjic. Inace , niko do tada nije ni cuo za Kostunicu.
"Zamislite u jednoj košnici da se organizuju izbori za predsednika košnice. I onda se seti Trut.
Deset godina je spavao, u toploj košnici.
Mudar je nikome se nije zamerio, krila nije pokvasio i odluèio da se kandiduje.
Svi ga vole, a sto da ga ne volele kada je TRUT!
I krenuo po Srbiji da ogovara pèele radilice, mrzovoljan, podgojen, ljut, uvreðen, ništa mu ne valja. Ne rade dovoljno, te pèele radilice.
Ima TRUT primedbe. Njega da pitaju, radili bi još više. Srecom niko ga ne pita.
I krenuo TRUT po Srbiji i otkrio veliku tajnu – loše se živi u Srbiji – otkrio Ameriku.
Pèele rade mnogo, imaju malo, teško je stanje.
I on se uvredio.
Poèeo je da traži krivce zašto se tako loše živi u Srbiji, kad on u svom kabinetu, u svojoj toploj košnici smislio bi on mnogo dobrih recepata ali neko drugi da vuèe kola umesto njega, a on da sedi na tim kolima.
PROBUDILI SMO GA I 5. OKTOBRA OVDE SMO GA DONELI, NIJE DOŠAO, DONELI SMO GA!”


Quote: Babicu, kapi (30 Maj,

Quote:

Babicu,
kapi (30 Maj, 2007 - 21:11)

hehehehe , pa Kostunica je pobedio na izborima jer mu je kampanju osmislio Djindjic. Inace , niko do tada nije ni cuo za Kostunicu


Đinđić je "osmišljavao" kampanju i DEPOS-u,i Koaliciji "Zajedno",no bez naročitog uspeha.Između neuspeha i uspeha opozicije,postojala je razlika-izbor ličnosti iza koje će stati opozicija,Drašković i Đinđić su bili neuspešni lideri a naročito Đinđić,sve dok nije stao uz Koštunicu.Doduše,Đinđić nije nikada bio lider srpske opozicije,već je to skoro do kraja 90-tih Vuk Drašković,a onda Koštunica.


bah

bah


Babicu, ael ti mislish da

' Đinđić su bili neuspešni lideri a naročito Đinđić,sve dok nije stao uz Koštunicu.Doduše,Đinđić nije nikada bio lider srpske opozicije,već je to skoro do kraja 90-tih Vuk Drašković,a onda Koštunica.'

Babicu, ael ti mislish da nema ochevidaca?


Bebo,ael ti mislis da...

...on misli?


pidola..

...s obzirom na predmet divljenja misli. Matericom


Mr. Babic

nemoj trezan medj pijane, greh je
http://www.youtube.com/watch?v=F4ilytHTVM8
ako ni ovo ne pomogne, moracu da ti zveknem jednu Pekinu pesmu
nadam se da cemo to izbeci


Radonjicu..

...nemoj samo Pekinu, kobogatemolim :)))


Peke Dapcevica?

On pisao pesme? A jel ih uz gusle pevao?
Znam da je jednom Bora Cosic u "Ulozi" napisao da je "General Dapcevic usao u Beograd na belom konju u odlicnoj pozi". Ali, za pesme nisam znao.


Nije rec o pesmama.

Nego o hobotnici sto je bila ispod Peke. Ali, mozda ne bas u tom trenutku kada je bio na belom konju u odlicnoj pozi.
Dakle, gurmanluk. Mada, poetski.


Oh, OK.

To je vec drugo. Ja sam godinama ubedjen da je on jedva bio pismen. I znam da je voleo glumice - tc, tc, burzoaske navike. (Mislim da je film¨"Samo jednom se ljubi" delimicno inspirisan njegovim likom i delom.)
P.S. Ovde bi se, inace, udavio od hobotnica i langusta:)


Mozda.

Zamislite cuda, upoznao sam pre 10-ak godina gospodju balerinu za koju se govorilo da je bila jedna od TIH predivnih ljubavi intelektualaca iz sume. Mozda bas TA. Vozio sam je da poseti neke kucice u azilu ispod Avale.


Ako dobro pamtim,

njegova prva zena je bila neka balerina/glumica, od predratne sorte, koja se za vreme rata nije suvise "kompromitovala". Ima ta tema i u "Underground-u".


Tako nesto.

Priznajem da sam zeleo da verujem da je ova starica sto sam je vozio bila bas ta zena. Mozda mi se zbog toga cinilo da ima neceg u njenom glasu i pogledu. Zavodnica koja se ne kompromituje. Bilo da je u salonu, sumi ili u azilu.


Da. Ja sam imao prilike par puta da upozna stare dame.

I ostale su dame celog zivota.
Jedna zanimljivost o jastozima: krajem XIX. veka su crni robovi u drzavi Mejn uspeli da se izbore za zakon koji je njihovim gazdama zabranjivao da ih hrane jastozima vise od 3 puta nedeljno!


To je demokratija !

Secam se kada su pre nekoliko godina zaprasivali komarce po Njujorku, koristili su neke hemikalije i njima potamanili sve jastoge u odgajivacnicama. Morali su da ih uzimaju iz drzave Mejn. I resili problem.


Šarski, prijatelju, živ li si ti meni?

Veliki radniče! Dobi li konačno onaj mejl? ;)


ne babicu ,

, nije ni tada . znash, kada je narod glup , onda najbolji lideri postaju cobani. mislim , to je srpski nivo.


fakat je da

" Fakat je da je srpska opozicija jedino uspela da pobedi Miloševića kada je stala iza Koštunice.
To je fakat,ma koliko neke to bolelo. "

fakat je da je kostunica stao iza opozicije, iza djindjica, koga je posle ubio, a da ga je ovaj nesrecnik prethodno promovisao iako je znao sa kim ima posla, jer je FAKAT kostunica bio omiljeni milosevicev opzicionar


evo ko cini kadar DSS-a

kadar DSS-a

Prekinuta rasprava u skupštini
30. maj 2007. | 07:25 -> 21:41 | Izvor: B92, Beta
Beograd -- Skupština posle višečasovne rasprave o dnevnom redu i Zoranu Balinovcu, počela, pa prekinula raspravu o izmenama Zakona o vladi.

Politička biografija direktora Sekretarijata za zakonodavstvo Zorana Balinovca iz DSS-a bila je predmet sporenja tokom rasprave u Skupštini Srbije. Poslanici opozicije oštro su kritikovali Balinovca jer je 90-ih bio zamenik ministra pravde koji je sprovodio Zakon o javnom informisanju, a 2000. i jedan od kreatora zakona o borbi protiv terorizma, namenjenog obračunu s neistomišljenicima


i to je isto

tako fakat, da ekipa tunjavog mora da je kriminogena, obijaci, uterivaci, servilni mentalno retardirani tipovi.


vrlo je veliki fakat

da bih ja vrlo rado volela da vidim kostunjavog tunjavog nazovi premijera, kada deca ispred moje zgrade u sred noci preturaju po kontejneru pod punom opremom, kako im objasnjava, da iako sada nemaju sta da jedu, da je to dobro i pravedno, jer ima jedan jak tip, vojnicina, sto se krije po manastirima srbije, pa su i deca njegovi taoci.


Quote: fakat je da zana (30

Quote:

fakat je da
zana (30 Maj, 2007 - 21:14)

fakat je da je kostunica stao iza opozicije, iza djindjica, koga je posle ubio, a da ga je ovaj nesrecnik prethodno promovisao iako je znao sa kim ima posla, jer je FAKAT kostunica bio omiljeni milosevicev opzicionar


Đinđića su ubili oni koje je jedan naš političar koji se sada predstavlja kao nastavljač Đinđića posećivao u zatvoru,drugovao sa njima,davao im i primao od njih prigodne poklone.


Babicu

"Đinđića su ubili oni koje je jedan naš političar koji se sada predstavlja..." ovde radi podsvest. Vidish kako laz zapetlja jezik? ajd jope, sad kad laz oistinis...


Babiću...

...pre nego što prestanem sa ozbiljnom raspravom, evo po meni najtačnijeg zapažanja koje je vezano za pokojnog Zorana Đinđića, a koje je napisla istoričarka Olga Popović Obradović:
"U leđa premijera Đinđića, personifikaciji moderne Srbije i njenog okretanja zapadu, zabili su noževe, svako na svoj način, gotovo svi subjekti političke scene u Srbiji - od generala, preko novinara, do sveštenika i pesnika. I umesto da budu nazvani ubicama, nazvani su patriotama".
Prepoznaješ li se ovde?


Ooo,babicu,

pa kada vec pricas nebuloze i lazes,daj onda to barem malo lepse,ipak nismo toliko nenormalni.Daj to sa malo vise stila,ovako nas vec vredjas.


kostunica kao sredstvo

"Da je Koštunica bio beznačajan i marginalan lik pre 5 oktobra,kako vi zlonamerno tvrdite,ne bi bio predsednički kandidat DOS-a i ne bi skoro cela opozicija stala iza njega."
Ne znam da li namerno (valjda nije po zadatku)pokusavate da formu proglasite za sustinu. Tacno je da je formalno cela opozicija stala iza svog kandidata za predsednika, ali da li je taj kandidat sebi obezbedio podrsku ili je
tadasnja opozicija izabrala njega kao coveka koji se NIKOME (dakle ni biracima SPS-a)nije zamerio, jer da bi se izbori dobili moralo se uzeti deo glasova onih koji su nekada glasali za SPS. Licno mislim da je to nezameranje doslo otud sto doticni zapravo nista nije ni radio. Dakle, odabrali su njega, sve uradili da oni (on) pobede, pa tesko da se moze reci da je on pobedio Milosevica, pre ce biti da je on bio samo sredstvo,alat,pomagalo. Da DS nije dosao u ruke ovih to bi bilo vrlo vidljivo i on ne bi dalje od sredstva ni dogurao.

Da li je Stambolic bio ili nije bio ozbiljan kandidat niko nikada nece moci da dokaze (ja sam ubedjen da jeste bio opasnost za Milosevica) ali da je Milosevic UBIO Stambolica vec je dokazano i to na sudu.


Kao sto rece

gradjanin babic, nasu krv je popila diktatorka Natasa
Micic, za cije vladavine pobise zasticene svedoke, bacase bombe na postene novinare, otese "Knjaza", "Nacionalnu stedionicu" i ostale firme, slavise zlocince...
Srbi, neka vam je srecna sloboda.


AcaB,

hehehe, nego sta je sa tvojim mozgom? U pitanju je neka zeshca atrofija, a ?


Izvini,

ovo je izgleda bilo previse gimnastike za tvoj mozak.


da znash,

za citanje tvojih gluposti je potrebno bash "ucvrstiti " vegetativni nervni sistem.


sablja i bajonet

svi posteni ljudi su voleli sablju.steta sto nije duze trajala i sto je sudstvo nije ispratilo.


Naročito su sablju voleli

Naročito su sablju voleli "pošteni ljudi" iz Surčinskog klana.Trebalo je eliminisati Zemunski klan kao konkurenciju Surčinskom klanu-to je bio cilj Sablje.
Nemojte mistifikovati Sablju.
Nekoliko vlastodržaca je ukinulo ustav,zabranilo slobodu reči i Srbiju pretvorilo u policijsku državu.
Nakon toga,narod im je dao na prvim idućim izborima toliko veliku "podršku" da su izgubili vlast,pa je DS morao u svojim redovima da sprovodi "lustraciju" da bi povratio podršku birača.


Babicu,

Babicu, sto ne registrujes bre covece stranku, ne razumem sta cekas - ti si covece vizionar, zar ne primecujes?


babicu,

ti si se ,rekla bih, ukakio u gace od straha.smrdish! nadam se da necesh pobeci iz zemlje kada bude ponovljena sablja. a i to ce ti biti dobra prilika da se nadjesh u drustvu kostunice, posto vidim da svrshavash pri samoj pomisli na njega.


Budalastina

Jebote, koliko gluposti u jednom komentaru.
Ti Babicu za Premijerovog savetnika. jebote, s kim ja delim virtuelni prostor.


Бабић је овде један од ретких,

истинских демократа и ретко културан и толерантан човек.

који овде не може да живо од свеколиких либралних ТАЛИБАНА, који му не дају ока отворити и прозборити о било чему.

ово је моје мишљење гледајући, пратећи и читајући реплике између Бабића и кажем остале Хијенско-ЧОПОРАТИВНе дружине.

Факаттттттттттт !


Aha! Tu smo!

Evo i Milutina.
Kakvi smo to mi 'liberalni Talibani'?
Bas me zanima, koji je sadrzaj tog pojma?
Ako Vam je on uopste potreban.
Babic istinski demokrata.
I budale mogu biti demokrate.


Чедо Урошевићу,

ево мене него шта, кога си очекиво' можда неког љигавца, увлакача, љуборукца!?

питаш ме какви сте то ви либерални Талибани јел' да !?

лепо рођаче, они најнамазанији, који увек падну и дочекају се на ту намазану страну, тако бар тврди друг МАРФИ, а ја се слажем са њим.

ви сте себи задали свети ПАПСКИ задатак да сте уз РАДИКАЛЕ једини власници истине о Србији, и наравно о свему постојећем на овом свету.

свако ко дирне у ту вашу свету "ИСТИНУ" је будала, смрад, кретен, остале придеве и атрибуте нека дода др. зокстер, они има код себе ТОМ-ове књига и речника који обрађују све те изразе и њихова значења.

е сад ако то није "либерални ТАЛИБАНИЗАМ", ја не знам шта је.


Konfuzan si...

...Milutine. Ponavljaš stalno isto, a to nema sadržaja. Imaš samo zlu volju, neutemeljene tvrdnje i pijačne argumente kombinovane sa dosetkama u pokušaju..
Ekseri u prahu, što bi ti rekao..o))
I sasvim prijateljski - Ne postoje "liberalni talibani" kao što ne postoji ni gumeni žarač...Ozbiljan si čovek da bi ponavljao ovako apsurdne konstrukcije...no, kako hoćeš...


Mornin` Drago,

Da li bi gumeni zarac, da postoji, mogao da se nazove pendrek?

P.S. Cekao mail, shvatio razlog. Korekcija u subotu?

Poz. Dr M


Dr M: "Da li bi gumeni

Dr M: "Da li bi gumeni zarac, da postoji, mogao da se nazove pendrek?"

Mnogo adekvatniji naziv bio bi dildo, methinks.


Ako si ti Milutine skontao

onda ok.
Ja ocigledno previse zdravorazumski razmisljam za tvoj ukus.
Liberalni Talibani-vecu glupost odavno nisam cuo.
Samo bez daljih objasnjenja. Dosta mi je budalastina. Babica pod ruku pa kod Voje na kafu i ratluk.


Milutin`s way

Postovani Milutine,

predlazem Vam da pocnete da sirite glasine da ste se propili. Tako cete imati drustveno prihvatljiv razlog za ovakve komentare.


Milutine Bajazitu

a da nisi ti nosio babićevu pušku kada se on umori? Mislim ono kad ste na Kosovu uterivali svekoliku demokratiju, kulturu i toleranciju.


Milutin Bajazit: "Бабић

Milutin Bajazit: "Бабић је овде један од ретких,

истинских демократа и ретко културан и толерантан човек."

Idiot Babic i poluidiot Milutin.


Tipfeler?

Nedostaje jedno slovo "i". Pravilno: idiot-i-pol!


Babiću

Pa s obzirom na tvoje aktivnosti na Kosovu, kojima si se sam hvalio, nije ni čudo što ne podržavaš Sablju. Verovatno si hapšen tada. Većina ljudi je u vreme Sablje podržavala takvu akciju i gledala na nju kao na pokušaj sveobuhvatnog razračunavanja sa zločinom, što je ona i bila. Tek se kasnije, kroz DSS-ovsku satanizaciju ove akcije u medijima i u narodu nažalost počelo gledati negativno na akciju. Ali narod ko narod, da sutra počneš da im puniš glavu da živimo na Marsu, poverovaće i u to.


istina

ne vidim kakve veze imaju aktivnosti g babica na kosovu sa sabljom.kada ti neko napadne zemlju,on ne napada premijera ili predsednika nego drzavu i narod.onda je potpuno normalno da se napadnuta strana brani.bombe nisu padale po slobi nego po nama.to sto je babic branio svoju zemlju je za pohvalu a ne za sprdnju.a to sto ima suprotan stav/od mene i tebe/ o sablji je njegovo pravo da misli drugacije.


Ekipi sa Banjice

Evo kakve veze imaju Sablja i kosovo: 1.Sablja inicirana Đinđićevim ubistvom 2. Đinđić ubijen u akciji Stop Hagu 3. Akcija Stop Hagu organizovana da patriJote ne bi bile isporučene. 4. PatriJote tražene od Haga zato što su na Kosovu sadile cveće. Vidiš da sve ima veze ako hoćeš da razmisliš. A bombe su po nama padale upravo zato što su patriJote (u koje možda spada i Babić) branile zemlju na način za koji ti misliš da je pohvalan.


?

gospodine stojnicu,bombe nemaju bas nikakve veze sa patriotama.ja ne pisem o politici,ja pisem i razmisljam o stavu da je neophodno braniti svoju zemlju os agresije.da se vratim malo unazad.dimitrije tucovic je bio protiv rata ali je pognuo kao oficir koji je branio svoju zemlju od agresije.ako mislite da na srbiju nije izvrsena agresija onda ne vredi da vam objasnjavam.sto se tice tkz operacije stop hagu,mislim da suvise citate dnevnu stampu.takva operacija nikada nije postojala.nadam se da ste pratili sudjenje ubicama pokojnog premijera.


Banjica

Ipak ne vredi da mi objašnjavate. Laku noć.


ekiposaBanjice!

Quote:
ja pisem i razmisljam o stavu da je neophodno braniti svoju zemlju os agresije.

Da li ste bili na Kosovu u prolece 1999. godine?


bio sam

mnogo puta.i idem cesto.a vi?


bili ste

Quote:
mnogo puta.i idem cesto.a vi?

nisam razumeo...u kom svojstvu...narocito 1999. u prolece?


Udbashkom svojstvu.

Udbashkom svojstvu.


prolece 1999

odgovoricu vam uzivo vrlo rado.


Superrr...

Quote:
odgovoricu vam uzivo vrlo rado.

23.6. je subota, kada cu konacno uspeti da iz Nisa dodjem u Beograd na skup blogera ispred csm na tasu pa mozemo da popricamo.
Potsecam da ni jedan uslov ne postoji da se okupljanja prekinu.


Djindjic je ubijen,

da bi se Kostunica i Legija domogli vlasti. No, zez je bio sto je reakcija naroda povodom ubistva naseg premijera bila potpuno neocekivana za Kostunicu.

TANJUG

20-Avgust-2001

CANAK - MANEVRI VJ I VRS TREBALO DA SE PRETVORE U VOJNI UDAR NA SRJ

NOVI SAD - Lider Lige socijaldemokrata Vojvodine i predsednik vojvodanske Skupštine Nenad Canak rekao je u ponedeljak u Novom Sadu da su za ponedeljak najavljeni "zajednicki manevri Vojske Jugoslavije i Vojske Republike Srpske trebalo da se pretvore u vojni udar na našu zemlju".

Prema Cankovim recima, u planiranju tih manevara ucestovovao je i predsednik SRJ Vojislav Koštunica, a njihovo odrzavanje su, kako je rekao, osujetili predstavnici medunarodne zajednice.


@Babic

Kada napises:

Quote:
Naročito su sablju voleli "pošteni ljudi" iz Surčinskog klana.Trebalo je eliminisati Zemunski klan kao konkurenciju Surčinskom klanu-to je bio cilj Sablje.
Nemojte mistifikovati Sablju.
Nekoliko vlastodržaca je ukinulo ustav,zabranilo slobodu reči i Srbiju pretvorilo u policijsku državu.

dolazim u iskusenje da poverujem Zoksteru.
Zemuski i Surcinski klan su ista ekipa. Ljubisa Buha je zasmetao svoji kolegama koji su pokusali da ga uklone. Konatkti sa njime koje su strukture vlasti imale su bile u cilju da ga privole da bude svedok saradnik sto je uobicajno za obracun sa bilo kojom organizovanom grupom. Da bi predupredili takac scenario Legija, Spasojevic & co. su lansirali pricu da je on u "dilu" sa Djindjicem, sto i nije bilo tesko da su imali pored svojih medija i ogroman broj novinara na platnom spisku. Ono sto je intersantno je da su preposteni Kostunica i njegova stramka svo to vreme delovali kao politicko krilo te kriminalne grupe (samo se setite citanja pisama Lijane Buhe od strane njihovog fah kolege Jocica).Sve ovo, sto bi rekao tvoj idol, ZNA SRBIJA, no ponavljam po n-ti put da ne bi ispalo kako nisi dobio argumentovan odgovor. Sto se tice vanrednog stanja, kada je u jednoj zemlji ubijen premijer i kada kriminalna grupa koja ima najjacu policijsku jedinicu u zemlji pod kontrolom pokusa da izvrsi prevrat, jedina normalana je da se takva akcija sprovede. No takva akcija se ne sprovodi bez politicke podrske, a odakle je ta podrska mogla da dodje necu ovde reci jer, opet citiram tvog idola, najbolje se razumemo kad cutimo.


ja

pricam o obicnom svetu.ljudi su zaboravljali da zakljucavaju automobile.a kriminalci/svi redom/su bili u zatvoru.nije istina da su klanovi rukovodili policijom u to vreme,to je gospodine cist nonsens.zaprava nama se sablja dogodila kasno.ona je trebalo da usledi odmah posle rusenja milosevica.sto se tice vaseg stava da je srbija tada bila policijska drzava on je takodje pogresan.srbija ima vec 15 god manjak policije.tokom sablje je samo odluceno da policija radi svoj posao i da joj se daju sira ovlascenja.inace, trenutno,imate situaciju koja je po normalne gradjane neizdrziva.na svakom cosku je lokalno diler koji obicno nema vise od 20 godina.dileri su usli u osnovne skole a policija nema dovoljno ljudi da u SVAKOJ skoli budu dva policajca.pravosudje je odraz uspesnosti srpske tranzicije,i u tome nema velike razlike u ucinku batica i stojkovica.dakle,OBICNOM svetu,ma kojoj politickoj provinenciji pripadao,sablja ,kao policijska akcija,nije predstavljala nista lose.pitajte ljude koje poznajete....


Udbashka ekipa sa Banjice:

Udbashka ekipa sa Banjice: "sto se tice vaseg stava da je srbija tada bila policijska drzava on je takodje pogresan.srbija ima vec 15 god manjak policije"

Ko o cemu, udbashi o policiji.


kako objasniti

obzirom da polupismenoj osobi,ne vredi objasnjavati ovo ce ujedno biti i poslednji put da reagujem na gomilu crevnih proizvoda koje individua pod imenom zokster bljuje.obzirom da on to radi sa namerom i ocito uz podrsku operatora ,izgleda da se pomenuta gospoda slazu sa njim.meni licno je je pomenutog zao,jer je ocito da mu je potrebna neka vrsta specijalisticke pomoci.u tom smislu zamolio bih i apelovao na ucesnike bloga,da organizuju dobrotvornu akciju /za pomenutog-mozda neke radnicko seljacke igre/ili naprave ngo koji bi se pruzao pomoc unesrecenim i za zivot nesposobnim osobama.svima treba pomoci i ne treba okretati glavu od osoba ometenih na bilo koji nacin.nadam se da ce apel uroditi plodom.g restak nadam se da ce te ozbiljno postupati po ovoj gradjanskoj inicijativi,a ja cu se licno angazovati da se i odredjeni VIP blogeri ukljuce u ovu akciju.


Udbashkoj EkipisBanjice

Pogledati post DR M-a i moj odgovor na njega:

Dr M: "Da li bi gumeni zarac, da postoji, mogao da se nazove pendrek?"

Mnogo adekvatniji naziv bio bi dildo, methinks.


Slažem se u svemu sa ekipom

Slažem se u svemu sa ekipom sa banjice.

u sablji je pokazano među ostalim da policija može da funkcioniše itd. inače me nerviraju paušalne pljuvačine i po policiji i po bia i po vojsci itd. sve te institucije čine ljudi kao i svake druge, ima tu budala, hohštaplera, karijerista itd ali i normalnih ljudi i profesionalaca kao i svugde drugo. nije problem u ljudima u tim institucijama nego u onima koji te institucije zloupotrebljavaju.


Srdjane

jel ste to vi?


Da, što?

Da, što? Jer mislim da u policiji ima normalnih ljudi i profesionalaca? Ili sto se slazem sa ek. sa banj. (uz ogradu u vezi sa ucinkom Batica i Stojkovica - o tome priznajem ne znam dovoljno da bih se upustio u diskusiju, a i ne mislim da se to moze meriti).


Kusovac: "...u policiji ima

Kusovac: "...u policiji ima normalnih ljudi i profesionalaca"

Kao sto i u SPC ima svestenika koji veruju u Bozije zapovesti i slede evandjeoske principe.

Kao sto medju sudijama ima casnih i nepotkupljivih pojedinaca.

Kao sto u Parlamentu ima pristojnih ljudi sto znaju da menjaju imenice kroz padeze.

Kao sto se u svakom kukolju nadje i pomalo zita.


Divan primer

Quote:
Kao sto u Parlamentu ima pristojnih ljudi sto znaju da menjaju imenice kroz padeze.


batic i stojkovic

su dve osobe koje me zaista ne interesuju ali morao sam da ih pomenem jer su oni dokaz da je moguce staviti dva puta pogresnu osobu na isto mesto.koliko obican svet misli da ima pravde toliko misle da je tranzicija uspesna.ima li u srbiji pravde i postuju li se zakoni?kako to da su sudovi nakon punih sest godina od promene vlasti i dalje spori i neefikasni.zasto ima toliko korupcije?ko se bori i na kakav nacin protiv korupcije?batic i stojkovic kao i politicka elita koja ih je tu namakla da statiraju u kukuruzu je najodgovornija za to.dajte ljudima PRAVDU,ili barem nagovestaj da se zlocin ne isplati i srs ce biti nasa daleka proslost,a ne izvesna buduscnost.na zalost.


ekipasaBanjice,

hajde reci sta ti je smetalo kod Batica, ali konkretno. Neki link ako moze.


Evo nesto iz 2003.

izaslo u Vremenu
"...Ministru pravde Vladanu Batiću se zamera selektivna smena pojedinih sudija. Na primer predsednika Vrhovnog suda Srbije Leposave Karamarković i sudija tog Suda Vide Petrović Škero i Zorana Ivoševića koji su imali čvrst stav u odbrani nezavisnog sudstva. Takođe ga optužuju da je kao lider DHSS predložio zakon o otvaranju tajnih dosijea, pošto ih je, kako se veruje, prethodno pročitao. Zamera mu se i što je u vreme stvaranja državne zajednice, izišao sa zahtevom za referendumom o samostalnosti Srbije"
Ja mu ne zamerama.


@kapi

Quote:
Takođe ga optužuju da je kao lider DHSS predložio zakon o otvaranju tajnih dosijea

Taj ih je deo najvise zaboleo.


nema linka

smetao mi je nerad.ja volim kad svako radi posao za koji je placen najbolje sto moze.u sudstvu ima puno korupcije koja moze lako da se resi.batic nije napravio nikakav pomak-stojkovic je pravosudje vratio u vreme slobe.ako aludirate na to sto je batic sada u ldp-u ,to nije zaista razlog sto tako mislim.tuzno je sto je mali broj ministara od 2001 zaista radio svoj posao.da je bilo drugacije istorija ne bi bila tako tuzna.


ne znam sta je tada i moglo

da se uradi, s obzirom na veliku podeljenost u DOS-u.


uvek je moglo

i uvek moze.resor pravde je jedan od najbitnijih resora ali tamo nema kinte pa se gospoda tuku za neke druge stolice.za to vreme radikali nastavljaju kampanju po pijacama i demagogijom privlace sve veci broj glasaca,analizirajte teme koje stalno forsiraju i uvidecete da se sve svodi na dve stvari-kinta i sud.da radi sud kako treba da li bi nam bilo bolje?hajde da nateramo nekako sudije da postuju i sprovode zakon.ako pet sudija ode u zatvor zbog mita da li ce suditi postenije?batic i stojkovic ih nisu naterali.


pa naravno da je "sablja"

trebalo da usledi mnogo ranije, ali ne znam zasto ljudi uporno zaboravljaju ko je sve cinio dos. pa molim vas , dovoljno je setiti se kako je akcija prekinuta ,tj na cije insistiranje. i setiti se ko je posle pobedio na izborima. sto se tice policije , ona je samo izvrsni organ vlasti, dakle pendrek. znate ono : "ispod slema ,mozga nema"


???

Quote:

Sa Kazahstanom i Turkmenistanom se Srbija mogla porediti 2003 u vreme vanrednog stanja kada je "predsednica" Republike Nataša Mićić ukinula ustav,i zavela policijsku državu sa brutalnom represijom prema građanima.

Pa premijera su ubili.Verujem da nisi znao,pa zato govoris na taj nacin o vanrednom stanju,policijskoj drzavi.
Ne,ne brutalnom represijom prema gradjanima,nego prema kriminalcima i ostalom bagrom.Ja verujem da se svako normalan osecao sigurno i bezbedno.A ti ako nisi,sta da kazem(?).


Idiot Babic.

Idiot Babic.


Sapun nije efikasan...

..., ovde pomaze samo VAN-ISH!


Nije mi jasno

stvarno, ne mogu da shvatim da neko moze da pise ovo sto je napisano. Relativno ozbiljan? Lici na evropske politicare?
Babicu, Babicu, odavno nisi gledao/la TV5, RAI1 ili BBC. Dobro, kontam-zamara. Neka ti je Kostunica model za uspeh i mudrost.
To dosta govori o tebi. Pored svega sto se desavalo i sto se desava.


Kako ne mozes

Nasi kad odu u inostranstvo prvo sto urade docepaju se nekog mesta gde idu srbi...Zamisli ...odes recimo u Pariz i trazis srpsko drustvo pod jedan....Tako verovatno gledaju i televiziju...to jest u svemu sto vide nadju samo ono sto lici na nesto nase...a priznaces s takvim manirom vidis samo malo...recimo zelena livada...pa zelena je i nasa....ozbiljan covek ...ma nas se i mrsti.....


nije bas tako.

evo ja sam danas blejao sa prijateljima iz Beograda u srpskom kaficu i bilo nam je ekstra. Sve dok nam, pod ruke nije dopao najnoviji "NIN" i umotvorine onog nesrecnika Vrzica (Babic?). To je vec bilo previse (:
Ne znam kako je u Evropi, ali u Chikagu svaki "deo" nase brojne zajednice ima svoja mesta. I svakom dobro :) Tako je i kod drugih etnickih zajednica, pa ne vidim tu neki problem. Nema potrebe da se generalizuje.

btw nema potrebe da komentarisem babiceva naklapanja, jer covek je, ili nesvestan svojih stavova, ili zlonameran, ili pglu.


Relativno...

...dosadan, ponekad.....

Zvonko Drazevic


:))

Rukojle


a gde ce biti finale

dusko,drzi ctrl pa ,,vrti,,scroll na misu!!!oftamolog moca:)))jel radila pixla?


Zana duso dodji kod uncle LBSL-a

Zana duso dodji kod Uncle LBSL-a na ovaj blog kod cika Duleta, da ti kazem da stvarno ne bi trebalo da se prepucavas sa raznim bitangama, jer oni nisu tvoj nivo. Ti si jedna tako fina dama.

Ja stvarno nisam onaj na koga mislis i na koga me tetka Biljana nabedjuje, ona je tako opasna i strasna teta, ja se nje tako plasim. Ona je tako strasna kad se naljuti.


e sada cu

stvarno da postanem surova. ne izmotavaj se, nego mi otkrij molim te sta ti je i na kojim si drogama u zadnje vreme?


KoŠtunica je istinski demokrata !

I državnik --- pride !


Kostunica - nuzno zlo

Od kada znam za njega uvek je "minirao" kada je bila potrebna bilo kakva podrska u borbi protiv Zlobe.

Party's Breaker sto bi nas prost narod rekao.

Anegdota iz vojske (nevezano za gornji komentar)

"Uz sve najbolje o premijeru, njegovi drugovi često su znali da prepričavaju jednu anegdotu iz perioda dok su još bili na obuci, a u kojoj je Koštunica dobio zadatak da glumi mrtvog vojnika.
- Voja legne i uopšte se ne mrda. Vežba se završi, a on i dalje leži. Nismo imali druge nego da ga dižemo - navodi sagovornik".


Senator - Poslanik...

Juce je u Zrenjaninu uhapsen jedan konj. Mozda neko zna kakve su njegove sanse da postane senator - odnosno poslanik ili ministar?


Zavisi

...koje je krivicno delo?
:)