Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Cena izbora

DSS je napravila svoj politički izbor. Neverovatna lakoća kojom nam objašnjavaju svoj moralni i politički sunovrat proizilazi iz činjenice da ćemo račun njihovog izbora platiti svi mi. Ovu politikantsku bahanaliju otplačivaćemo do kraja svojih života. Od trenutka kada nam je Aligrudić saopštio da ne treba ići na izbore jer su oni skupi otvorio sam novu računovodstvenu stranicu troškova radikalskog predsednikovanja Skupštinom Srbije i to po linijama: - zaustavljene investicije, - odlaganje potpisivanja novog viznog režima, - ekonomske posledice zahladjenja u regionalnim odnosima, i razno. Srbija će skupo platiti ovaj politički izbor.

Ne tako davno bivša ministarka obrazovanja Ljiljana Čolić je u ime "očuvanja srpske duhovnosti i zdravlja srpske omladine" nameravala da odloži učenje engleskog jezika i uskrati učenicima korišćenje kompjutera. Pre neki dan iz biroa za zapošljavanje jasno je rečeno da oni koje ne govore bar malo engleski i ne koriste kompjuter imaju minimalne šanse da se zaposle. To je cena života u prošlosti, to je cena dodvoravanja partijskim i drugim nacionalnim autoritetima, to je cena koju uvek plačaju drugi.

Primam sve predloge kako da im ispostavimo račun za izbor koji su napravili.


Racun ce stici nama, a ne

Racun ce stici nama, a ne njima...


racun...

...treba da bude konacni raskid DS-a sa ''legalizmom'' i laznim patriotizmom DSS-a, sve u cilju opstanka na vlasti po svaku cenu!Obzirom da je LDP, kao i nevladine organizacije i razne druge istinski demokratske institucije, odavno video da nema kompromisa i saradnje sa nastavljacima milosevicevske politike, tako i DS i Tadic koji su toliko to pokusavali da ostvare, konacno treba da shvate.Okupljanje istinski demokratskih opcija i trazenje podrske u narodu je jedini nacin borbe protiv laznih patriota, legalista i politike feudalizma!


Quote:...treba da bude

Quote:
...treba da bude konacni raskid DS-a sa ''legalizmom'' i laznim patriotizmom DSS-a

Još samo to treba i da vidimo, DS se i dalje udarnički trudi da taj raskid NE napravi, bruka ona bila još prekjuče - ču li neko nekog iz DS-a o distanciranju od Belanovičkih gusara? A i Šule nešto bio zadovoljan danas u Skupštini, nešto se mrmlja o novoj (nekoj) vladi. Ako ipak pukne tikva, ja nisam za skupne, đuture liste na novim izborima, nego fino u dve kolone - LDP i ini sa onima koji se nisu odveć kompromitovali, a DS nek prima i Dinkića, i Vuka i ostale, pa neka se oni brane šta im na listi rade Koštuničini ministri, kada su već sa njima ko'abitirali tolike godine. I onda, fino se uspostavi dogovor o međusobnom nenapadanju, trpeljivosti u kampanji, jasno se kaže ko su željeni postizborni partneri (tj. da nema pijace sa DSS-om), i u dve kolone, daće bog, do većine poslanika u parlamentu. Cenzus se tako sigurno prelazi kod obe liste, sinergetski efekt jedinstvene liste milsim da je manji nego dve liste gde ljudi vide donekle različite, a ipak manje više komplementarne, političke opcije, i gde nema rasipanja glasova zbog gadljivosti birača na jedne ili druge. Ovo je skromno mišljenje jedng građanina ove zemlje.


kog Vuka?

Lado,
a jel mislite na Vuka Obradovića ?!?


Heheh

ne baš, ali super što te se setili tog strašila:-). Ma spomenuo sam Vuka (Draškovića jelte) jer ga je neko na jednom ranijem blogu nekliko puta spominjao kao relevantnog člana fronte kontra Belanovice i Karlobaga. Ne delim do kraja to mišljenje, ali eto, manpower možda nije na odmet, mada ga ja, da se pitam, ne bih zvao nidge.


Ispravka! Trebalo bi da se

Ispravka! Trebalo bi da se konacno raskine sa DS-om, jer ta stranka, zajedno sa DSS-om postala personifikacija samog legalizma i licemerja. Energija koju je DS imao dok je Zoran Djindjic bio ziv, presla je, po mom skromnom misljenju, na LDP. Ne kazem da je to idealna stranka, ali je za sada jedina normalna opcija.


Jigor,

Idealna stranka ne postoji. Inace, ja verujem da u DS postoje struje koje su protiv Tadiceve politike i cekam da se konacno oglase i preduzmu nesto da Tadic i njegovi ljudi napuste stranku.


Kapi,

Slazem se sa tobom (vama), ali verujem da ce pre od tih struja nastati nova/e stranka/e, nego da ce doci do promene u DS-u. Mislim da su stvari otisle predaleko.


zen

što se mora, nije teško
novi izbori


Videcemo

Ali ja tipujem da je osnovna ideja ustava i onako zdusno ujedinjenje oko njegovog usvajanja bilo upravo ovo sto se sada desava: " Vanredno stanje" koje moze da traje 10 godina i vise.
Ima li neko u inostranstvu da me primi ?
Placam smestaj.
Treba otici dok je jos moguce.


komentar

Nije tuga dss, mnogo je veca tuga kada pogledate alternativu, Ceda neobrazovan, kompromitovan decko bez dana radnog staza (naravno mi da crkavamo do diplome,a on sa ulice na mesto podpredsednika vlade, bas lepu u stilu njegvog predizbornog slogana :"Nije bitno koga znam nego sta znam"), a tek ds, pogledajte silne replike i recnik i videcete da su isti ko radikali !
Sto bi neko rekao s'kim si takav si !
Izgleda da su se svi vratili u staru skupstinu jer je tu restoran pa mogu da krkaju za dz., bole njih uvo za demokratiju i valdu !


e Milose vidim ja ne znas ti

e Milose vidim ja ne znas ti sta je tuga.
Radije bi da te Toma i Voja vode u sveti rat nego neobrazovani Ceda u Evropu.


Bolje je...

...da nas niko od svih tih ne vodi nigde, nego mi njih da vodimo u CZ. DOsta mi je demagoga svih vrsta.
Srbiji su potrbni potpuno novi ljudi.


Tragedija je u tome sto za

Tragedija je u tome sto za radikale najvise glasaju ljudi koji ne rade ili "rade kao da ne rade" (penzioneri, nezaposleni, "zaposleni kao da nisu zaposleni"). E sad, sto se radikali vise pitaju, vise je nezaposlenih ili slabo zaposlenih ... pa eto vise radikalnih glasaca ... i tako zadnjih 20 godina.


Zato sam ja uvek govorio da

Zato sam ja uvek govorio da pre svega treba regulisati ekonomiju i obezbediti visok standard zivota da bi drustvo pocelo da se leci od bolesti koje je zadobilo u tih 60 godina crvenog virusa.


lepo

bas lepo si ti govorio sta i kako... jos da nam odgonetnes jel` ce ta ekonomija da se samoregulise... ili ce to Toma da regulise, tako da ostrani bolesno tkivo u vidu Tome&co


Potpuno novi ljudi

cvijus: "Srbiji su potrebni potpuno novi ljudi".

Zato, nocas svi u krevet, da pravimo potpuno nove ljude!

Sirotinjska zabava.


A gde to?

A gde to mislis da ih nadjes?
Sve mi se cini da si od onih koji kazu da je vreme za radikale, jer oni nikad (?) nisu vladali.
Imas sta imas!
Zato je Zoran isturio Kostunicu i napravio coveka od njega.
Zato su mu u DOS-u bili i Velja i Marjan Risticevic i Vuk Obradovic i Mihajlovic...
Zato imamo jednu varijantu: veliki EVROPSKI POKRET, kao dvehiljadite DOS, od vrata do vrata, od sela do sela, od coveka do coveka...
Bez DSS-a, naravno, oni nek idu sa radikalima, ako su pametni, ili sami, ako su budale, istopice se kao SPO dvehiljadite.
A mi cemo uzeti 60% i poslati govna u istoriju.


Taman posla da je doslo

Taman posla da je doslo vreme za radikale. Oni su imali svoje vreme, zajedno sa SPS-pm, i njihovo vreme bolje i da nije blio.
Kvalitetnih ljudi imamo kol'ko hoces, samo sto oni ne dolaze do izrazaja iz razloga sto nam je kultura u Srbiji da najglasniji i onaj koji je najbolji u tome da se promuva na mala vrata dolaze na povrsinu u upravljaju. Kao nekad u starim skupstinama gde je pobedjivao onaj koji se najvise drao, a ne onaj sa najboljim argumentom.
Druga stvar sa kojom Srbija mora da se bori je sa svojom apatijom.


"Kvalitetnih ljudi imamo kol'ko hoces"

Pa nisam bas siguran. Deo je prebegao... deo nece da se prlja... ostatak je upropascen i ubivena mu je volja za zivotom ovim godinama tranzicije, izolacije i propadanja obrazovnog sistema.. Kad sve saberes, oduzmes, pomnozis i podelis, ostaje samo prosek, sljam i beskrupulozni...

Ako poznajes nekoga ko je posten i reformski nastrojen a imao/la je (ne)srecu da nakon 5.10.2000 preuzme neko od "odgovornih mesta", pitaj sta im je bio najveci problem. Najcesci odgovor: kadar!


Milos_NS

Milos-NS :"Nije tuga dss, mnogo je veca tuga kada pogledate alternativu, Ceda neobrazovan, kompromitovan decko bez dana radnog staza ...., a tek ds, pogledajte silne replike i recnik i videcete da su isti ko radikali !
Sto bi neko rekao s'kim si takav si !"

Kakva analiza, svaka cast! Vecu glupost procitala nisam. A sada, odmori malo.


Nemoj

nemoj, covek napravio takav misaoni napor, a ti to proglasavas gluposcu.
Uostalom, ima pravo da Cedu smatra neobrazovanim, jer njegov lider je obrazovan, Magistar, zar ne?
Ono MAG je sigurno, ostatak slova (4-5) nisam siguran.


niste fer

zasto napadate milosa, ono sto je napisao meni zvuci sasvim logicno.

ja sam glasao za ldp (verovali ili ne) ali imam slicno misljenje o cedi. ali recimo gotivim vesnu pesic i ako je ona stala iza cede, sigurno postoji dobar razlog za to. inace, svidja mi se i vecina cedinih izjava, ali daleko od toga da on nema mana. ali to nije tema.

vas stav "ako nisi s nama - onda si protiv nas" je previse iskljuciv i ni po cemu se ne razlikuje od stava koji imaju radikali.

ako ste vi clanovi ldp-a, onda je milos u pravu - trebaju nam novi ljudi. posto sam sve druge odavno eliminisao.


Uvek sam se pitao kako

Uvek sam se pitao kako bolidi nauče da upale komp?

Miloše, otkrij svoju tajnu.

edit: Za pomoć prijatelja, obrati se Cvijusu.


Budo

sto si stavio macku pored misa?


budo,

što od kompjutera pravimo čudo (u, vidi rimu!)? pa kompjuter da upale umeju i trogodišnjaci, a pomalo da ga koriste već i četvorogodišnjaci (čime neću da tvrdim da i vuk drašković ume, videli smo onu fotku na kojoj miša drži ko daljinski, jel). :)
nego, kad tehnika pomogne da neki miloš, ili cvijus itd. pošalje svoja ubeđenja u etar........ e, tu je problem, odnosno, tu problem postaje očigledan...
izgleda da neki (ili mnogi, s obzirom, recimo, na broj glasača SRS-a u srbiji) i sopstvena politička ubeđenja stiču - pritiskom na dugme. ono na kompjuteru, ili ono na daljinskom. ali su dugme u sopstvenoj glavi ili prevideli, ili ga nemaju.


konkretno

Glasali su javno i bilo bi dobro da neko ta imena postavi na blog.
Ekonomisti su izracunali cifre - podelicemo ih na one koji su glasali i javno svakog poimenice zaduziti. Ne samo Kostunicu, vec one koji su digli ruku - slika i puno ime i prezime, dosta je bilo kolektivne odgovornosti.
Sutra ce nam jos neko od njih objasnjavati da nije on kriv.


Bravo za predlog

Dobro bi bilo i adrese da im objavimo...


Zdravo ratni druzze...

dakle ---hocemo li mi trecepozivci, ponovo napred....! Malkice smo se uležali pa je vreme da se "sedlaju konji"..A račun prvo treba da ispostavimo naslednicima SM, pa tek onda...dodje na red VK...& ostali.
poz
BKC


Dok se ne dogovore...

svojevremeno dok je jos postojala ona Jugoslavija a clanovi predsednistva se sastajali na raznim mestima i dogovarali ali se nisu dogovorili , ja sam preedlozila sledece: zatvorimo ih zajedno; polovini od njih damo vodu a drugoj polovini hranu. Zapecatimo i ne ovaramo dok se ne dogovore.
Ali sada vise nemamo koga ni zatvoriti.
Tuzno je sve ovo.
Nesto razmisljam da pocnem da vezbam, mozda ce mi trebati kondicija za hodanje - pardon setanje.


Nema

vise setanja.
Oni su naucili lekciju i ima da nas postreljaju ako budemo setali.
Zbog toga... ...ajd necemo sad...


Ssta je fer i mudro ?

Nassa zemlja ima politiccki najneobrazovaniji zzivalj u evropi, potpisujem. Iskreno verujem da nema ’leba dok se raja ne opasulji, nikakvi izbori neche promeniti paklene sklopke u lobanjama Vechine. A za raccun ? Neko je jednom lepo rekao da je za Milossevicha najpravednija kazna da prvostepeno bude osudjen da zzivi u Borcci, radi u Obrenovcu za minimalac, markica za bus u ruke, pa ti zzivi Slobodane...


Cuj

Quote:
Nassa zemlja ima politiccki najneobrazovaniji zzivalj u evropi, potpisujem

Al' zato sto nas narod ume da prepozna stranog placenika to niko ne moze.
Salu na stranu na-stranu salu, bio si mozda slucajno a mozda i namerno blag prema nasem tupavom narodu.

Mislim, mozda su svi narodi sirom sveta generalno tupavi, ali ja sam ovaj ovde proucio i za njega mogu da potvrdim.
Dakle, nije rec o politickom vec o zivotnom idiotizmu.


Imam nekoliko dilema

1.Da li je DSS ili SRS prava adresa za ispostavljanje racuna...Nisam siguran...Racun treba poslati Demokratskoj stranci...vec nekoliko dana na svim ovde blogovima vodi se rasprava u principu ..."Strasno,vratili se radikali".. SK je u veoma vispreno analizirao sadasnji trenutak. Ali ajde malo da vidimo sta se desavalo u poslednjih par godina i da dopunim njegovu analizu ...

Radikali su imali najmanje oscilacija u svojoj politici. Minimizirali su sve svoje bivse skandale,aktivno ucestvovali u Skupstini(secate se Demokrate su izasle). Mnogo bolje koristili medije od drugih,uvek dolazili na dijaloge i ponavljali jedno te isto. Dobili veoma tiho radio sa nacionalnom freqencijom..I koriste ga veoma inteligentno..Ma sta mi mislili..Cak su jednog voditelja zrtvovali jer je bio isuvise extreman..
Njihovi politicki protivnici zabijali su toliko autogolova. Medjusobne svadje,ciscenje svojih redova..Sekli granu na kojoj su sedeli. Nisu imali hrabrost da pocnu resavanje kosovskog problema (cekali 7 godina)..Najgore je kad u politickom zivotu..a i u zivotu uopste ste jedan korak iza..kad nemate inicijativu. I pokusavate trule kompromise..politika jeste kombinacija kompromisa..ali mogu i da se obiju o glavu .Malo je surovo uporedjenje..ali politika Demokratske stranke mi je malo licila na politiku Stambolica i Pavlovica pred Osmu sednicu...umirali su u lepoti recenice..i onda su jednostavno bili zbrisani "Anti-birokratskom revolucijom i dogadjanjem naroda"

Radikali su samo stajali na tribinama i mic po mic osvajali kako bi sportski novinari govorili..sredinu terena i dosli do sesnaesterca(valjda se tako kaze)..Ima i gresaka TKZ medjunarodne zajednice..koja hoce da resi Kosovo jer gube zivce..i ne interesuje ih kakve ce posledice imati...il ono Cercil rekao na upozorenje da ce Tito i komunist doci na vlast :"pa necete Vi valjda tamo ziveti..sta vas briga"..

Velika je razlika izmedju politikanta,politicara i drzavnika..

Ne zaboravimo sve se ovo desava u vreme tranzicije..koja nikad nije pravedna..a u ovakvim vremenima lako se prodaje ideja rad,red i mir..Zato se ne bih iznenadio da Radikali (ako doju na celo i izvrsne vlasti)(sad proivurecim sam sebi pod tackom 2) u prvih nekoliko nedelja ne izvedu nekoliko spektakularnih hapsenja vezanih za privredni kriminal i korupciju..I ne samo da izvedu hapsenje..vec i citavu stvar dovedu do kraja..znaci i sudski postupak..

2.Druga dilema mi je nije li Kostunica na putu da ostvari svoj drugi (ne po velicini) politicki projekat.(prvi je bio Ustav)..Sistem nacionalne vlasti u kojoj ce svi ucestvovati..Ako mu to uspe onda je sjajan strateg..Elem evo sta mislim...Dao je zakonodavnu vlast Radikalima..Zaplasio Tadica...Evropa kuka i moli da se formira "Pro Evropska vlade"...Tadic pristaje..Po sistemu "daj sta das" navodno Pro-Evropska buducnost je u pitanju"...Kostunica ostaje premijer..Tadic predsednik..i evo ostvarenje onoga sto je Kosunica jos onomad izjavio "Vlada nacionalnog jedinstva"..samo sto bi sad imali sistem vlasti "nacionalnog " jedinstva...
No,znacemo iduce nedelje da li sam precenio Kostunicu ili ne.

3.Elem,,kad se utakmica izgubi..ne kritikujte tim koji je dobio..vec tim koji je izgubio..

4.Siguran sam da moje dileme imaju velike nedostatke,ali sto rece moj nekadasnji kolega Rista Kubura "Glasno razmisljam u vasem prisustvu"


Jaksa druze moj...

"Malo je surovo uporedjenje..ali politika Demokratske stranke mi je malo licila na politiku Stambolica i Pavlovica pred Osmu sednicu...umirali su u lepoti recenice..i onda su jednostavno bili zbrisani "Anti-birokratskom revolucijom i dogadjanjem naroda"

Poredjenje ti je hirurski precizno: A znas zasto? Zato sto su svi kadrovi danasnje gradjanske opcije u Srbiji politicka deca Ivana Stambolica, tog korumpiranog bonvivanskog pozera koji je stvorio Slobu kao strasilo za narodne mase, kao sto je i Sloba kasnije stvorio Seselja...Istorija se ovde uvak ponavlja u obliku farse ali cesto i tragedije.

Mislim da si u pravu za ovo da ce u poslednjem minutu, suoceni sa pretnjom da radikali preuzmu Srbiju, Kostunac i Tadic ipak formiratu tu nesrecnu vladu bas kao sto si opisao. Neka nam je Kristijano Ronaldo u pomoci.


Jaksa, zaista si nepotrebno

Jaksa, zaista si nepotrebno pisao ovoliki tekst. Postoji samo jedno logicno objasnjenje zasto radikali pobedjuju. Zato sto vecinu ovog naroda cine oni koji su glupi i neobrazovani. I nadasve lenji ljudi. Toliko o tome.


apsolutno sam protiv

da su nasi ljudi glupi i neobrazovani...Radikali dobro prolaze jer za sedam godina jeste ucenjen napredak(za moj ukus isuvise malo i sporo)..il treba da nabrajam..sto sudjenje Djindjicu traje skoro 4 godine...sto korupcione afere nisu dovedene do kraja..znam da ovo zvuci kao otrcana fraza..ali ljude boli socijalna nepravda...toliko ima primera srpskog kapitalizma...pricaju mi da se vise postuju prava radnika u stranim firmama nego u firmama ciju su osnivaci ovdasnji ljudi.prica mi zena..dosao gazda i rekao ovog meseca nema plate,i kome da se zale,i niko ih ne uzima u zastitu..sve su to elementi koji uticu na raspolozenje birackog tela..kad uz to ide i poslovicna ne-efikasnost u svemu..nejasan strateski cilj..lepo zvuci idemo u EU...a konkretni koraci su veoma spori i konfuzni..Kad po raznim tabloidima procitate sve i svasta i nikom nista..sve se to skupilo ..jer objasnite mi kako to da radikali koji su bili toliko slabi oktobra 2000..napravili tako stabilan come-back..

J


jao jaksa

ne da smo glupi i neobrazovani, nego......kad bi stvarno mogla neka prinudna uprava da se uvede, sa sve osnovnim lekcijama, prva da bude kako se koristi toalet!!!!

1% stanovnistva je NEPISMENO!!!! mislim bukvalno, ne znaju da citaju!

i tako, da ne gusim sad statistikama....otprilike se svodi na to da prosecan gradjanin srbije ima zavrsenu osnovnu skolu i nema sve zube u vilici (navela sam samo nekoliko meni najtuznijih stavki, po secanju). to je, dakle, gradjanin. a posto je poznato kako je ovo jedno duboko shizoferno i patoloski mizogeno drustvo, prosecna gradjanka je jos u goroj poziciji!

PROSVECIVANJE nam treba. skolovanje. obrazovanje. a deca u skolama da citaju pa posle "svojim recima" da deklamuju latinku perovic!!! pa tako brain drill jedno 10 godina, pa nam mozda i bude spasa u buducnosti...


Ja se malo mučim da u

Ja se malo mučim da u Vašem prilogu odvojim stilske figure od činjenica (dijaspora, sorry :)

- Ovo sa toaletom je, pretpostavljam, figura :)

- 1% nije ništa strašno, bar se meni tako čini, pretpostavljam da su to stariji, penzionisani ljudi

- Ovo za osnovnu školu - zar nije srednja škola obavezna u Srbiji, ili školovanje do 18-te godine (ne znam, pitam). U UK (mislim, i nadam se da ne širim pogrešne informacije) mnogi sa 16 godina napuštaju školovanje i počinju da rade.

Meni je jako stran koncept da je većina ljudi glupa i neobrazovana. I "većina" je vrlo ozbiljna reč, a o "ogromnoj većini" da i ne pričamo.

Pošto se na blogu sve više priča i o fašizmu samo da skrenem pažnju da se u borbu protiv fašizma ne ide sa namerom da se ogromnoj većini nametne prinudna uprava.


da, kapiram i

ja da to vec po automatizmu radim - figure + real info...ali kapiras i ti mene, vidim :)

e sad, al kako?

- ne, ovo sa toaletom nije figura! nazalost. empirijska potvrda - skupiti hrabrost i pokusati prevazici osecaj organskog gadjenja pa zaviriti u neki od retkih javnih toaleta u nekom od vecih gradova srbije. ns, recimo, ili bg. nisam htela da budem bas iscrpna, ali u taj curriculum bi takodje islo i: da se ne srce, ne mljacka dok se jede. kad se pojede da se hrana ne vadi iz zube vakuumskom metodom cvrkutanja, nego zna se kako. da se po ulici ne ishraknjuje i ne pljuje...naravno da ce uvek biti odredjeni % antisocijalnog i soc-patoloskog ponasanja, ali u srbiji je to postojecom kulturnom matricom tako NORMALNO, PRIHVATLJIVO & LEGITIMNO. u srbiji je to VECINA!!!!

- 1% od 8mil....meni stvano lose ide to racunanje, joj, koliko je to tacno osamdeset ili osamsto hiljada (uvek mi neka nula pravu zabunu :). no, kakogod ako je prosecni vek 70god, oni su rodjeni `37...imali su mogucnost bar tog osnovnog opismenjavanja...ali, ok, to mozda i nije quintessential stavka, u pravu si

- ne, nije obavezna srednja skola, obavezna je samo osnovna. mnoga deca (romska, izbeglice neresenog statusa, jako siromasni...) nemaju mogucnosti ni sa osnovnu. a onda, nije u pitanju ni samo skolski sistem (koji je katastrofalan; taman se nesto zapocelo sa gasom knezevicem, onda dosao dss) nego opsta obrazovna (ne)kultura

-"Meni je jako stran koncept da je većina ljudi glupa i neobrazovana. I "većina" je vrlo ozbiljna reč, a o "ogromnoj većini" da i ne pričamo." - pa vidi koliki broj gl. tela glasa za SRS,DSS i l`equipe?

- "u borbu protiv fašizma ne ide sa namerom da se ogromnoj većini nametne prinudna uprava." - e to je bila stilska figuran, kao krik nemoci i ocaja i resenosti da stvarno nemam jos koju deceniju da potrosim da bih videla neke puzevske pomake. pa sam mislila ovako da ubrzamo pa da nam svima bude bolje :) kapis?


Razumem sentiment, thanks.

Razumem sentiment, thanks. Ovo za srednju školu nisam znao.

Meni samo nekako dođe žao što su toliko prisutne te odbojne sile u srpskom društvu.


odbojne & druge sile

e oko ovoga.....ako bi hteo malo da popricamo, bas me zanima tvoje misljenje?

ajde ako imas vremena, pls elaborate na mejl. pa ti odgovaram sutra, sad stvarno moram da idem na nahranim macku :)

pozz & troll off


Draga mimi, i ostali koji

Draga mimi, i ostali koji mislite da je neobrazovanje problem, pogledajte ovo
http://www.srpskinacionalisti.com/

btw, Tadic kao predsednik do dana danasnjeg nema sluzbeni website, kao jedini predsednik u regionu.


Dragi imenjace...

...nazalost si (mozemo na ti, cini mi se? oprosti/te ako gresim) suvise veliki optimista po ovom, kao i po drugim pitanjima. I dok se u drugim pitanjima (future studies, QM, neuronauke, etc.) sa tvojim optimizmom itekako slazem, ovde ne mogu. Evo samo par crtica:


Ovo za osnovnu školu - zar nije srednja škola obavezna u Srbiji, ili školovanje do 18-te godine (ne znam, pitam).

Nazalost, nije. Taj eksperiment su nedavno otpoceli u Hrvatskoj, i to je jedina zemlja bivse Jugoslavije u kojoj to vazi. (Izmedju ostalog, hrvatska vlada je izdvojila gotovo 300 megaevra za taj projekat...)

Prema zvanicnim, friziranim (a znamo i na koju stranu) milosheskuovim statistikama, pocetkom 90-tih smo imali NE 1%, vec skoro 6% potpuno nepismenih (ne znam da li su racunali kosovske Albance u tom istrazivanju), i preko 40% funkcionalno nepismenih.


Meni je jako stran koncept da je većina ljudi glupa i neobrazovana.

Za "glupa" si svakako u pravu, posto je to cisto subjektivan opis za koji ne postoji nikakvo objektivno merilo. Medjutim, za "neobrazovana" ne da nisi u pravu, nego ogromno nisi u pravu. Mi imamo medju najgorim obrazovnim strukturama u Evropi i sev. Americi, a bogami i gori smo od dobrog dela Azije i Latinske Amerike. I o tome stalno stizu neki novi podaci (recimo donirani projekat standardizacije osnovnoskolskih programa cije rezultate legendarni ministar Fuksanovic drzi pod kljucem kao "drzavnu tajnu", jer su valjda suvise uznemirujuci, sta li), ali ih niko ne zarezuje dva posto.


samo da skrenem pažnju da se u borbu protiv fašizma ne ide sa namerom da se ogromnoj većini nametne prinudna uprava.

Ovde cu samo da ti odgovorim jednim citatom, koji dolazi posle opisa dogadjaja od 20. VII '44, pa ti sam proceni koliko tu ili u ma kojoj i izdaleka, najgrublje govoreci analognoj situaciji, ima opcija za maslinovu grancicu:


Even after the end of the war General Blumentritt, who was not in on the conspiracy but would have supported it had his chief, Kluge, been of sterner stuff, found that at least “one half of the civil population was shocked that the German generals had taken part in an attempt to overthrow Hitler, and felt bitterly toward them in consequence—and the same feeling was manifested in the Army itself.”


By a hipnotism that defies explanation—at least by a non-German—Hitler held the allegiance and trust of this remarkable people to the last. It was inevitable that they would follow him blindly, like dumb cattle over the precipice to the destruction of the nation.

(W. L. Shirer, The Rise and Fall of the Third Reich (Simon and Schuster, New York, 1960), p. 1082 - sjajna knjiga i u istorijskom i u etickom pogledu)


da, da milane c.

hvala na dopuni mojih misli. upravo sam na f-ionalnu nepismenost ciljala.

a i sad sam se prisetila tih podataka, 6% jeste sa kosovom.

ako moze malo detaljnije o zakljucanom fuxinom blagu, molila bih. interesantno je to cuti!


OK, a nadam se da ce i imenjak procitati...

...posto ce to, s obzirom na primer (jedan od brojnih) njega posebno fascinirati.

Dakle, koji su to standardi nase osnovne skole (dakle osnovnih skola sirom Srbije, ne samo onih u okolini kushturicinog kruga dvojke)? Kolika je efikasnost ucenja? O tome nisu postojali ama bas nikakvi podaci doskoro, kad je sedmocifreni eurski grant stigao da se to utvrdi. I radili ljudi (uglavnom oni preostali u raznim coskovima iz doba Djindjiceve vlade, a tek poneki fuxin), radili i uradili. Sta su otkrili? Pa, to jedino Fuxanovic i jos par ljudi znaju tacno, jer jedino oni imaju citav izvestaj koji ne daju u javnost. Ali poneki divan primer procuri. Recimo, deca uce fiziku tri godine (6., 7. i 8. razred). To je mnogo, mnogo casova. I sta nauce? Istrazivanje pokazuje (sa svim statistickim aparatom), da medju svrsenim ucenicima osnovne skole sta je odrzanje energije zna... 7% ucenika!?!? A to je NAJOSNOVNIJE sto postoji u fizici, nema nista temeljnije od toga, to je kao azbuka ili tablica mnozenja. Tako visoka neefikasnost zapravo ukazuje da bi deci bilo daleko bolje... kad fizike u osnovnim skolama UOPSTE NE BI NI BILO! Bolje bi bilo pustiti decu da preskacu lastis i igraju fudbal u parkicu, jer je 7% beznacajno u poredjenju sa, recimo, zdravstvenom koriscu od vise igranja fudbala tokom vremena BACENOG na nastavu fizike.

Ili, drugim recima, zamislite fabriku koja proizvodi srafove. Kad bi ta fabrika proizvodila 7% SKARTA, bila bi istog momenta zatvorena. A sta reci za fabriku koja proizvodi 93% skarta??? E to je srpsko obrazovanje na delu.

Uzgred, kao vrlo cest predavac u Petnici, mogu da dam i snazan lican utisak da su i ti najbolji medju najboljim ucenicima svake sledece generacije sve gori i gori. Gotovo da nema odstupanja od monotonog trenda. Da ne pominjem da paralelno sa tim sve manje i manje citaju, a sve vise i vise slusaju turbofolk... Da li je i to slucajno?


Nije obavezno skolovanje

obaezno je zapravo odlazenje u skolu i dobijanje pozitivnih ocena a obrazovanje podrazumeva da se nesto i nauci. E toga vise u vecini slucajeva nema. Bas jutros sa kolegom gledam nekakve testove iz geografije. Klinac ladno napise da je glavni grad Poljske Bugarska.
Drzave u Juznoj Americi su London, Nil i sl.
Nisam mogla da verujem. E pa taj i takav naravno kasnije ne razlikuje ni druge mnogo bitnije stvari. Uglavnom jer to nece, ali smatrada su, kao i nastavnici u skoli, svi duzni da ima "daju" ono nasta imaju pravo. E tu su negde koreni.
Svaka drzava koja "drzi do sebe" ozbiljno radi na obrazovanju svojih gradjana.


Na "ti", naravno Milane,

Na "ti", naravno Milane, mislio sam da je vikanje odavno zabranjeno :)

Za srednju školu nisam znao - to i cifre koje pominješ je ozbiljna priča.

To o obrazovanju evo ti moje iskustvo, dobro se sećam iako pokušaj interpretacije možeš da shvatiš kao naivnan i grub koliko hoćeš, tj opet pišem bez nekog razmišljanja:

Moja firma (iako ja lično u njoj više ne radim) tamo ima dosta ljudi. Uglavnom završili ETF, PMF ili FON. One prve sam ja lično zapošljavao i dovodio ih ovde u Investiciono Bankarstvo (City of London) na određeno vreme, na IT projekte. Ti ljudi su skoro bez izuzetka bili superiorni u svojim pier grupama. Ja sam ovo radio počevši od sredine 90-ih no posle prestao, kako smo rasli. Iako i sad vidim da su superiorni.

To što mi, kao strana firma, možemo da platimo plate veće od proseka i izaberemo bolje ljude u Beogradu nije razlog. Naime, City of London je magnet i velikom broju ljudi sa Cambridgea, Oxforda, Imperiala itd.

Ostaje to da UK parnjaci našim ljudima brže bivaju promovisani, dok su naši hands-on, pa ne poredimo isto sa istim. Ali, pošto su naši tako izrazito superiorni zamislimo da su naši ljudi i UK isti, tj da ih grubo "normalizujemo". Mi ni sad ne zapošljavamo UK tehničke ljude nego dovodimo naše.

Ako je ekipa sa diplomom fakulteta tako dobra, teško mi je zamisliti da obrazovni gradijent, kad je starost u pitanju, ima tako nezdrav oblik u Srbiji. Tj da su srednješkolci tako loši. Prosto se tako nešto protivi zakonima "mehanike", "fluidne-dinamike" čemu hoćeš.

A i da je tako, evo imam najboljeg matematičara sa kojim sam radio, Danac koji je proveo dosta vremena u US i tamo doktorirao, koji mi se kune da se i tamo ne nauči previše u srednjoj školi, nego tek na fakultetu.

Ovo je čisto pokušaj povlačenja paralele, kao što vidiš pojma nemam što se u Srbiji dešava.

I Britanci kažu da imaju najbolje i najlošije škole na svetu. Za najbolje ne znam, ali dok se nismo finansijski konsolidovali i moja starija ćerka je išla u državnu školu. Ok deo Londona, standard mrak, ako mene pitaš. Tek privatne škole, u koje ide ogromna manjina pošto su skupe, su prava stvar.

Razumem paralelu sa Nemačkom, čak sam negde davno na blogu Srđana F. pomenuo moje viđenje magične snage grupe u kojoj se zateknemo, tog sinhronizma koji je hipnotičan na neki magičan način, ali mi je i dalje ovo sad neko drugo vreme, drugi istorijski kontekst, drugi komunikacioni i informativni obrasci.

Ja znam da ima budala u društvu, ljudi bez empatije (čitao negde ovde u UK da je to slučaj sa jednom od 30 osoba). Bilo ih je i pre 30 godina kad sam ja išao u srednju školu. Bezzakonje tim ljudima ('oće ovde Zelenović da me "muči" sa zvučnostima, palatalizacijama, nepostojanim "z"-ovima ? :) (svaka čast pismenim ljudima)) daje okolinu gde mogu da sa više slobode odžive svoju glupost i surovost. Ima ih i ovde, vidi samo kako se engleski navijači trude da jedni drugima razbiju glavu i polome koske.

I razumljivo je da je u teškim uslovima distribucija moralnosti u Srbiji poremećena, ali sumnjam da je ona osnovna distribucija dramatično pomerena u bilo koju stranu. Meni problem pomalo liči više na rezultat ekonomskog nego političkog okruženja. Tj, dok smo mladi nama treba više prostora da iživimo svoju energiju, kreativnu ili bilo koju drugu. Sa nekim novcem je lakše pronaći taj prostor. Kad smo švorc teže je, čoveku treba više mašte da pronađe taj prostor, nervozniji smo i prenapregnuti i lakše pravimo gluposti.


u vezi nasih mladih i pametnih ljudi

mogu reci sledece: Nas obrazovni sistem se od 1. razreda osnovne skole svojski trudi da unisti svaki talenat, da zatre mastovitost i da slomi svaku zelju za znanjem. To sto ipak ne uspeva u tome, jer ipak se pojavi na kraju skole i poneko pametan i zainteresovan -- to NIJE zasluga sistema, vec pre cinjenica da je talenat i urodjeni 'dar' tesko unistiti...
Znaci, svi ti nasi ljudi sa ETFa, FONa itd koje pominjete, koji nesto znaju i koji su kompatibilni (ili superioni) u odnosu na svoje kolege u inostranstvu -- to je samo njihova licna zasluga, i mozda ponekog retkog profesora ili mentora -- a nikako posledica dobrog sistema!!

Uostalom pitajte ih, da li smatraju da je skolski sistem u globalu bio dobar, da li su u skoli tj. na fakultetu nesto naucili?? I da nabroje od koliko profesora su nesto naucili?? Kladim se da ih nece nabrojati vise od 5...


Mislim da se tu pre svega

Mislim da se tu pre svega radi o zaljubljenicima u informaticke tehnologije - takvi ljudi su vam konkurencije ako imaju talenta. Normalno je da su iznad proseka u bilo kojoj zemlji a ne samo u UK (a i kod nas).

Realno nas sistem obrazovanja daje osnovna teorijska znanja za bavljenje tim poslom sa vrlo malo prakse.


ETF, FON..

Kada sam dosao na faks (ETF), naletrim na gomilu ljudi koje znam sa raznih takmicenja. Kako sam dalje upoznavao ljude, ispostavi se da ako iz manjeg mesta ima 2 studenta, jedan od njih je bio djak generacije, ili odmah uz njega. Beogradjane sam slabije znao, ali i veliki deo najboljih beogradskih djaka je bio tu. Sa takvim prosekom, i nije neki specijalan uspeh kad najbolji studenti sa ETFa uspeju u strucnom smislu, i vrlo malo ima veze sa onim sto se radi na fakultetu.

Medjutim, jedan od vecih nasih problema je upravo u tome sto masa najboljih djaka upise elektrotehniku. Moj nekadasnji cimer, student engleskog, mi je jednom prilikom rekao nesto kao "kad bi nekoliko vas doslo da studira engleski, bili biste bolji prevodioci od skoro svih sadasnjih". Preterivanje, ali medju ljudima iz tehnicke struke se na vecinu drustvenih fakulteta gleda sa prezirom i podsmehom. U prilicnoj meri s razlogom, jer znamo kakvi su djaci bili mnogi koji su upisali pravni i ekonomski jer nisu znali sta bi drugo (kao da smo mi znali :) I onda mi lepo pozavrsavamo, elektroinzenjeri neko ode napolje neko ostane, ima i ovde posla, ali zato dobrih ekonomista i pravnika ima mnogo manje.. jer, nazalost, u startu imaju losiju bazu.. I dok dobri djaci ovde budu jurili u doktore i inzenjere, u matematicare i fizicare, nema nama velikog napretka. A skolski sistem se ni najmanje ne trudi da usmeri najbolje u tom pravcu, naprotiv (meni prvom je ekonomija delovalo uzasno odbojno i dosadno dok nisam dosao do pred kraj fakulteta.. sad bih se vec zamislio sta bih studirao, jer zasto da maltretiram sebe ogromnim fakultetom kad bih umesto toga mogao da zavrsim laksi fakultet, lepse se provedem tokom studiranja, zavrsim ga brze i ranije pocnem da radim, i ako budem dobar ekonomista nemam manju platu nego sad, naprotiv..)


Kad sam ja došao 1987-me u

Kad sam ja došao 1987-me u UK, u Rutherford Appleton Labs, mesto gde se, između ostalog, rade i senzori, komore, za CERN akceleratore, ubrzo nam je zatrebalo 5 inženjera elektronike, pripravnika.

I dobro se sećam, dobili smo oko 100 CV-jeva. Ovo nisu bili lower-grade CV-jevi, pošto je mesto bilo prestižno, ogromne pare su se slivale (iako su plate bile relativno niske), posao posebno interesantan, u akceleratorima se stvari prebrzo dešavale za konvencionalnu elektroniku i kompjutere pa je bilo i dizajniranja raznih proprietary integrisanih kola, kompjutera, tako da smo dobijali i top degrees from top universities.

Jedva smo odabrali 5 ljudi. Ogroman broj nisu imali osnovnu ideju kako radi tranzistor, jednostavno im ona 3 pina na tranzistoru nisu baš ništa značila.

Ne kažem da kritika univerziteta u Srbiji nije na mestu, ja čak toliko malo znam da kad Željka B. postavi blog na takvu temu ja ne umem da pratim diskusiju, ali ja veliki deo od te srpske priče prepoznajem i u UK. I UK imaju probleme i pričaju o njima. Ako se iz koša izbaci US na kratko, koji su specijalni i posebno odskaču, ja mislim da su neke srpske obrazovne stvari mnogo relativnije u odnosu na ostatak sveta.

I čini mi se da je šteta upuštati se u neko kolektivno uništavanje i ono malo samopouzadnja i samopoštovanja što nam je ostalo. Kad prestanemo sami sebe da poštujemo polako počnu da prestaju i ostali da nas poštuju. Uz ionako tešku ekonomsku situaciju na kraju nam ne ostaje mnogo više od kolektivnog plakanja i udaranja imaginarnog krivca imaginarnom štiklom u facu.

Znam da mnogi znaju pravog krivca, i kod mene je to profesionalna, inženjerska deformacija da realni problem sad želim sad i da rešim. I to onda mogu da počnem samo sa samopoštovanjem, optimizmom i pogledom u budućnost kroz konkretnu akciju.


G. Novkovic , mozda u elektrotehnici postoje

resenja koja podrazumevaju short-cuts za probleme u realnom vremenu ali nazalost "razvoj drustva" takve precice ne poznaje tj. ako i krene precicom sva kamarila socio-patoloskog korpusa mu se vrati kao bumerang . Zato treba pricati o stanju na Univerzitetu , skolstvu , uopste, jer to su institucije gde se trasiraju pogledi na svet i na cijim se hodnicima danas klizamo na podlozi od protofasistickog lakirunga. To je problem , treba raditi na demontazi svih institucija ( pa i Univerzitetskih institucija)koje su nas dovela do pada, cija dubina jos uvek ne moze da se izmeri. Za analizu pada treba ce nam jos podosta godina u medjuvremenu , kako bi se izmedju nas i ovoga sto nam se desava stvorila "istorijska distanca".

A za resavanje tih problema nam misao o samopostovanju , optimizmu i pogledom u buducnost ( valjda svetlim) kroz konkretnu akciju ,ama bas nista nije od pomoci.


"A za resavanje tih problema

"A za resavanje tih problema nam misao o samopostovanju , optimizmu i pogledom u buducnost ( valjda svetlim) kroz konkretnu akciju ,ama bas nista nije od pomoci."

boze svasta!!!! pa samopostovanje, optimizam i pogled u buducnost su UVEK potrebni, za SVAKU akciju!


U pravu ste, ali ja mislim

U pravu ste, ali ja mislim da pričamo o raznim stvarima.

Ja više pričam o nepotrebnom razvijanju kompleksa niže vrednosti, koji može da bude samo loš, a koji ja vidim kao proizvod nekih diskusija na webu. Ovaj kompleks crpi samopoštovanje i optimizam i tamo gde to samopoštovanje i optimizam mogu dati vrlo opipljiv doprinos rešavanju problema.

Ja vam malo znam o humanities, organizaciji velikih sistema i sličnom i na tu temu mi komentari mogu biti u najbolju ruku amaterski.

A uopšte, slažem se sa Mimi. Jedna od osnovnih lekcija kojoj ja učim svoju decu je da ako ne poštuju sami sebe jednostavno će u životu dozvoliti većem broju ljudi da ih isto tako ne poštuju, što u blažoj formi, što u formi šikaniranja ili iživljavanja. Samopoštovanje je osnovni preduslov, u proseku, i po mom mišljenju, da kad je to potrebno skupimo hrabrost i suprostavimo se zlu. Bez samopoštovanja prečesto dopuštamo letargiji da nam upravlja životima, a kad bismo imali dobre šanse da nešto korisnije uradimo.


O ETF-u

ETF je nekada bilo relativno tesko upisati. U mojoj generaciji konkurisalo nas je po dvoje na jedno mesto, a nekada je znalo da bude i po troje. Dalje, zavrsiti ga nije ni malo lako. Ili mora da budes solidno pamet pa ces raditi dosta, ili ako si prosecno pametan mora da radis mnogo. I pride, moras da ucis neke predmete za koje te niko ne pita da li ih volis ili ne, a umeju da budu teski, dakle moras da budes i disciplinovan. Sve u svemu, to je dosta dobar filter i naravno da su oni koji su zavrsili ETF dobri radnici. Sta se zaista nauci na fakultetu, to je vec druga prica, ali vas tamo nauce (bar u nekoj meri) da resavate probleme. Sto je sasvim solidan pocetak za inzenjera. (Znanje je i onako promenljiva kategorija.)

To sve, sem poslednjeg sto sam naveo, i dalje ne znaci da je to dobar fakultet, vec samo fakultet koji je tesko zavrsiti. Ja sam imao nekoliko kolega koji su jako inteligentni, ali im jednostavno nacin rada na ETF-u (ili bilo kom srpskom fakultetu) nije odgovarao. Da su oni skolovani po americkom sistemu, koji te tera da sve vreme redovno ucis, da ne smes da izostajes sa nasteve i slicno, oni bi bili medju najboljim studentima. Ovako, napustili su ETF, otisli na druge fakultete, a nisam siguran ni da su njih zavrsili.


obaveza

kolika ja znam obavezna je samo osnovna skola.


obaveza

Pa otkud onda nepismeni?


Gde je problem

Srbija nije podeljena politici. Nije ni nacionalno. Ne smeta joj ni socijalna podela. Nije problem ni obrazovanje (eno vam Ljusica, Colicke, Slavenka Terzica...).
Srbija je definitivno podeljena na intelektualnoj osnovi.
Ti kazes bolidu: "ubise ti dete", a on ne ustaje da ga brani, vec sedi i kuka: "to je nepravda, to je protiv rezolucije 12445566..."


stabilan come -back

zbog neodoljivog sarma fasizma . A sta je fasizacija ? Nista drugo do materijalizovanje ideje o jednakosti i zato je ona za Srbe u ovom trenutku tako primamljiva. Radikali upravo to pruzaju , iluziju jednakosti. I tu cemo fazu morati da prodjemo ako mislimo da jednog dana ozdravimo kao nacija . Nazalost. A posle ce doci ozbiljne analize o kolektivnoj krivici za sve ono sto smo uradili i drugima i sebi, i kako je bio moguc radikalno stabilan come-back nekog anahronog pogleda na svet.
A danas u Evropi proslavljaju Dan Evrope! Praznik pobede nad fasizmom! Eh.....


A, u tome je fora. Ovi danas

A, u tome je fora. Ovi danas sporo napreduju (2001-2003), a radikali i socijalisti su (91-2000) brze napredovali. Apsolutno se slazem, ali u pogledu upropascivanja Srbije. Narod jeste neobrazovan, ali nazalost je i glup. Kako neko koga su prc*li u mozak 10 godina moze ponovo da glasa za istu stvar. Ili je covek mazohista ili je glup, trece nema.

Da nije B92 bez obzira na neke njene ispade, ja tacno ne znam sta bih gledao - verovatno nista.


Jaksa, lepo mislite o svom narodu

Drustvo se segmentira po ponudjenim politickim opcijama.

Neko se (pametan) setio da postavi DSS izmedju ladikala i DS sa zadatkom da pridobiju sto veci deo ladikala koje ce DS kroz saradnju sa DSS prevoditi u normalne gradjane.

Autor ove racunice nije iz Srbije i ne shvata da je to nemoguca misija.


Lepo bi to bilo da moze...

...ali nije moglo ni drugde u slicnim prilikama. Tako je fon Papen svojevremeno hteo da se postavi izmedju normalnih (socijaldemokrati, konzervativci) i ekstremnih (nacisti, komunisti). Kako se to zavrsilo - znamo. Gde je fon Papen zavrsio? U Nirnbergu. Doduse, nisu ga osudili, ali svejedno, to je bila demonstracija kako takva vrsta spletkaroske medijacije jednostavno NE USPEVA.

Prosto, ne da se pomiriti dobro i zlo, svetlost i tama, Ormuzd i Ahriman.


jakša...

Quote:
..jer objasnite mi kako to da radikali koji su bili toliko slabi oktobra 2000..napravili tako stabilan come-back..

Nisu "bili slabi" u oktobru, već su im 23.12.2000., na vanrednim republičkim parlamentarnim izborima birači ostali kod kuće ("strah gubitnika"), a ovo što imaju danas, stabilno su imali i tada i 1993. i 1997., na parlamentarnim izborima, sa sličnim brojem poslanika. Na predsedničkim izborima imaju svoje maksimume: od 1 400 000 do 1 700 000 glasova.


Jaksa,

u ovim vremenima, kao sto kazes, lako je narod u Srbiji napaliti sa red, rad i mir. Tako je i Philippe Petain 1940 u Francuskoj zapoceo Nacionalnu Revoluciju sa "Travail, Famille, Patrie", a mi znamo sta se posle desilo.
Ja znam ljude po Beogradu koji veruju da je najbolje da dodju radikali na vlast "da zavedu red". Naravno, njima ne dopire do mozga da je to vrsta reda kakva se zavodi u logoru ili vojsci. A o "postenju" radikala ne treba trositi reci. (Davno sam cuo od dede da je pre WWII postojao izraz "pokvaren k'o radikal")


Sve je to tacno

Ipak, moje misljenje je da na nasu veliku zalost mora prvo da nam se smrkne da bi nam posle svanulo.
Ili, mora prvo da se iscepa i zguzva stari list i onda da se pocne na novom.
U tom smislu, teorija koju vec godinama iznosim svojim prijateljima, jeste da za Srbiju okidac pozitivnog razvojnog buma moze da bude jedino neka vrsta katastrofe bilo kakve vrste, ali koja je po svom intenzitetu dovoljna da potrosi kiseonik pozaru koji bi inace tinjao vekovima.
Nesto sto ce da promeni "ritam zlocina".


Do kraja!

OTPOR!


Otpor...

OTPOR!!


otpor novinarima b92

to nisu novinari, to su uplasene neznalice. Sad im posle takvih propustenih sansi ne treba vise naknadna pamet.
Prvo novinar juce ( prilog dat u dnevniku) koji intervjuise Aligrudica i pusta ga da lupetara. Gde su pripremljena pitanja? Gde su konstatacije i ispravke na lupetanja i lazi i demagogiju Aligrudica.
Antonela Riha takodje. Sta znaci pitanje " onako licno" pa nabrajanje sta su radikali radili i pozivanje na moral politicki, ali na iscudjen i zbunjiv nacin?! Njeni standardi nisu standardi te voline. Zasto ga je pustila da pobegne sa pitanjima vezano za Predsednika Skupstine?! Sto nije dala podpitanja kao cinjenice vezano za ulogu predsednika s. i sva prava koja se time njemu stavljaju u ruku.

EDIT: tako se divljalo i pocetkom devedesetih ali zahvaljujuci nekompetentnim novinarima se situacija razvodnjavala. Narod mahom nepismen je gutao sta mu se servira.


aligrudiću

antonela riha, a čedi jovanoviću jugoslav ćosić koji je ozbiljan novinar (i lično mi je drag), i koji u svetlu današnje situacije sa radikalima i sl., se preganja o politici LDP prema Kosovu i šta je Prokić rekao na osnivačkoj skupštini?! Zašto, kako, to je kao tema, ne znam baš.


pufna?!?!

a sta ste vi ? uplasena sveznalica kada se predstavljate kao "pufna"?
tacno je da je odgovornost novinara ogromna ali isto tako je potpuno pogresno to sto iznosite ovako pausalne ocene. nisam primetila da se bilo ko buni kada tabloidi i placeni novinari razvodnjavaju svaku temu koju pokrene upravo b92. a takvih tema ,koje su u medjuvremenu zataskane, bilo je zaista mnogo. to jesu bile propustene sanse da se mnoge stvari razotkriju i isteraju do kraja.

brankica


brankice

pucas u prazno! i ostavi se mog nick-a jer tad su tvoji argumenti blesavi.
Dovoljno je da prosetas po blogu pa ces videti od drugih blogera bar deset razumnijih pitanja od onih koja su postavili novinari b92. Ne zagovaram paranoju ( da je to iscenirano) vec sam razocarana brzinom reagovanja na jednu vrlo ozbiljnu situaciju. Koketira se sa najruznijim vremenima.

Quote:
nisam primetila da se bilo ko buni kada tabloidi i placeni novinari razvodnjavaju svaku temu koju pokrene upravo b92.

kakve su to gluposti? malo je bilo vremena izmedju sredjivanja priloga za sledecu emisiju, pa takva ishitrena reakcija?!
pa ovaj blog samo za to i sluzi!
Ne bih ja na tvom mestu pucala iz svih oruzja na obicno gradjanstvo. evo za pocetak nastavi svoju borbu na profesionalnom planu i pusti nas da makar gledajuci te emisije imamo satisfakciju.


Pufna o cemu Vi govorite???

sta je pucanj u prazno? sta je glupost? gde vi zivite ako Vam je glupost razvodnjavanje vaznih tema po tabloidima i uz pomoc placenih novinara? Pa da se to nije dogadjalo tako dugo i da nije unistena svaka vazna tema koja je pokrenuta i to unistena sinhronizovanim kampanjam, srbija bi danas imala odgovore na mnoga pitanja i mnoge stvari bi bile jasnije. treba da vas podsecam koje je sve teme pokrenuo b92??! mrzi me stvarno. nadjite u arhivi.
i sta znaci pucanj iz svih oruzja na obicno gradjanstvo?
uopste nisam govorila o ostalim komentarima na blogu nego o vasim ishitrenim ocenama..da treba pruziti otpor novinarima b92 i da su novinari b92 krivi za sve. svasta.
dakle nemojte da uvlacite druge blogere . moj komentar je iskljucivo povodom vaseg posta. ovo samo ukoliko vam ponovo nije jasno zasto sam reagovala.
brankica


molim medijaciju

ovo je otislo predaleko!
ajd ispocetka ( bar s moje strane):
"otpor novinarima b92" je bila metafora. OK?! jer sam bila besna , s pravom, na novinarsku NESPREMNOST. I novinara koji je intervjuisao u skupstini i Rihu sa Aligrudicem.

Quote:
da su novinari b92 krivi za sve

ovo je ruzno podmetanje.
Quote:
gde vi zivite ako Vam je glupost razvodnjavanje vaznih tema po tabloidima i uz pomoc placenih novinara?

Ko o tome prica? Ja nijednom recju to nisam pomenula. Nemoj mi imputirati to. To sto radis su gluposti.
Smesno je sto ja to isto mislim- ovo prethodno citirano.
Ali ako sam se dohvatila nesposobnosti reakcije u nekom trenutku kod nekih novinara b92, nisam se okomila na istrazivacko novinarstvo b92.
EDIT: ti jednostavno nisi razumela moj prvi post. i tu bi bio kraj.


Pufna procitajte ponovo svoj prvi post

lepo ste napisali
otpor novinarima b92 .oni nisu novinari nego uplasene neznalice. (to je citat).
Nista ja vama ne podmecem!!. Ko je to uplasena neznalica sa b92?
Antonela Riha? Jugoslav Cosic?
ili je i to bila metafora?
ok , vase je pravo da iznosite kakve god hocete kvalifikacije ali onda nemojte da se pravdate nekakvim metaforama kada neko od nas (novinara b92) reaguje na takve komentare!
ili ste navikli da pisete sta hocete, da vredjate i optuzujete a da vam niko na to ne odgovori? ili ukoliko se usudi da se imenom i prezimenom oglasi na blogu i odgovori argumentima istog trenutka bude proglasen za blesavu osobu., ili za osobu koja prica gluposti ili sta ste vec sve napisali. (vas ton i recnik necu ni da komentarisem)
drugo, uopste me ne zanima to sto se niste "ostrvili" na insajder. treba da vam budem zahvalna zbog toga? nedopustivo je da o novinaru (novinarki) kao sto je antonela govorite da je uplasena neznalica.
to je sramotno, koliko god da ste bili iznervirani i besni.
ili ni to niste rekli?


blesava je bila tvoja aluzija na moj nick

ali nema svrhe, izgleda, jer ce i to vetar odneti. Objasnjenja nekako se ne lepe za tebe?!

ti si svadjalacki raspolozena i protiv toga se nista ne moze. Ja vec dva posta odbijam napade , a svaki tvoj sledeci baci jos tonu izmisljenih i izokrenutih teza.

Quote:
ili ukoliko se usudi da se imenom i prezimenom oglasi na blogu i odgovori argumentima istog trenutka bude proglasen za blesavu osobu., ili za osobu koja prica gluposti ili sta ste vec sve napisali. (vas ton i recnik necu ni da komentarisem)

Sta si se ti to, molim usudila? Jel su te lincovali? Branila si nesto sto niko nije napao.

Ja pisala o losem intervujisanju Aligrudica u dva navrata, a ti odgovorila:

Quote:
nisam primetila da se bilo ko buni kada tabloidi i placeni novinari razvodnjavaju svaku temu koju pokrene upravo b92. a takvih tema ,koje su u medjuvremenu zataskane, bilo je zaista mnogo. to jesu bile propustene sanse da se mnoge stvari razotkriju i isteraju do kraja.
.

Potom objasnih da nisu gluposti pricati o tabloidima i ubistvima ( pobogu pa nisam ja Kosta Cavoski) vec gluposti meni to imputirati, s obzirom da ja to nisam rekla. A ti i dalje o istrazivackom novinrastvu, i da ja smatram da su novinari b92 krivi za sve. Meni je to podmetanje jer ja to ne mislim.

Meni su "krivi" za losa pitanja i nesnalazenje. Aligrudic je vrteo istu matricu, a nesnalazenjem Rihe je samo dobio jos 30 minuta za maltretiranje nas. I gde se tu deo sad Cosic, molim te? E , to je vec tvoje podmetanje. Ne prosiruj moje misli.

EDIT: svecano se izvinjavam za nesmotreno stavljanje naslova otpor novinarima b92.Zivci svu istroseni pred nadilazecim uzasom koji nam je s takvom lakocom priredila tkz. politicka elita.


pufna imate neki problem?

poznajemo se pa mi se obracate na ti i takvim recnikom???
mislim da je to ipak osnovno nevaspitanje.
nego, da li ste rekli da to nisu novinari nego uplasene neznalice ili niste to rekli?
ne znam ko ste niti imam nameru da se dalje raspravljam.
vi toliko otvoreno izmisljate i tvrdite da niste rekli nesto sto ste rekli a uz sve to se kao borite za neku istinu?! zao mi je ali prema takvima sam uvek svadjalacki raspolozena.
sledeci put nemojte da dajete kvalifikacije kao sto su "uplasene neznalice" ili ako vec to tvrdite onda nemojte naknadno da se pravdate zamenom teza nego argumetima dokazite da su novinari b92 "uplasene neznalice" .
ovo je ujedno bilo sve sto sam imala da kazem
pozdrav
brankica


ne bih ja

sa tobom vise raspravljala, ako nemas nista protiv. iz svega napisanog se vidi ko je nevaspitan.

Quote:
vi toliko otvoreno izmisljate i tvrdite da niste rekli nesto sto ste rekli a uz sve to se kao borite za neku istinu?!

ono sto sam rekla potvdila sam, a sto nisam nemam razloga da kazem da jesam samo da bi se sagovornik smirio da je u pravu.
Tebi se prosto sve zamutilo u glavi.
Nisam formalista a i davno su me na blogu uputili da je pozeljnije na "ti", o vase visocanstvo.


Ajde ti dokaži da novinari B92 nisu neznalice !

Ko im je to dodelio sertifikat da su znalice !
Smešno !


evo ga tvoj sertifikat mudrosti>

izgleda da ne mogu
Dule Nedeljković (6 Maj, 2007 - 12:59)

da se dogovore. Sada ovo vec ne pricam napamet. Imam pouzdanu informaciju. Ustvari ovde vise nista nije "pouzdano".

Hehehehe --- pojma ti nemaš !
tolerantan (6 Maj, 2007 - 13:12)

Ili taj tvoj pouzdani izvor !
Ja sam već negde rekao da su Koštunica i Tadić odgovorni političari, ljudi sa vizijom, državnici --- čak !
Naći će oni najbolje rešenje za narod i državu !


Pufno,

Quote:
to nisu novinari, to su uplasene neznalice.

ako su na B92 navodno "uplašene neznalice" ko su po Vama u Srbiji dobri i hrabri novinari, sveznalice?

Ništa lično, samo da odredimo referentni sistem. Antonela i Jugoslav Vam očito ne gode. OK. Sasvim legitimno (mada ne opravdava vređanje). Ali rad sam znati ko su po Vama onda uzori i gde ti rade? Na Partijskom javnom servisu? U tabloidima? Kod Radovanovog štapskog urednika ili posestrime mu? Na nekom četvrtom mestu - ako da kojem? Eto, samo sam rad znati.


da su se

citali i moji postovi, a ne samo koleginicini znalo bi se da nema mesta dole napisanim pitanjima.

Quote:
Na Partijskom javnom servisu? U tabloidima? Kod Radovanovog štapskog urednika ili posestrime mu? Na nekom četvrtom mestu - ako da kojem?

Vi ako ste zadovoljni tim intervjuima (Poligraf i prilog iz dnevnika b92 iz skupstine: razgovor sa Aligrudicem) u redu. Samo se ni jedno od vaznih pitanja vezano za funkciju predsednika nije kod njih naslo na tapetu. Ja sam to protumacila nesnalazenjem pred torturom demagogije.
... inazvala ih neznalice. Ju, uzas! Ubila vas prejaka rec?!

Ja se izvinuh za nategnute zivce i iznerviranost povodom intervjuisanja Aligrudica u dva navrata ( jednom u skupstini i jednom kod Rihe!- nista vise od toga) A Cosica ne pomenuh, ali to biste videli da ste sve procitali, zar ne?!

EDIT: Sve napisano do citiranog dela Vaseg posta mi je ok. Zasluzena kritika! Ali nastavak ( gore citiran) je bljutav.
Nema potrebe da vam citiram ni omiljene novinare niti novine.
I sami to znate.


Taman odgovor

kakav sam očekivao.
Hvala.


odgovor

Milos nije radikal ni dss-esovac, cim se kaze nesto protiv Cede onda je essesovac i gulp, pazi bas me to pogadja evo pa da sam i glup, nisam slep ( mislim da je o njemu sve rekao beogradski sindikat u svojoj pesmi) decko ima fakultet dramskih umetnosti koji je zavrsio na ulici, to znaci da je jednio kvalifikovan za prodavanje magle i to moram priznati dobro radi ! Pa da coveka doktora nauka filozofa, nasledi podavac magle e to proci nece !
To je stvarno patetika, za radikale su svi strani placenici ,a oni koji su protiv sirotog Cede su glupaci i neevropski orjentisani ! Pa ja sam kao srednjoskolac popio vise pendreka oktobra 2000 nego svi vi pametni zajedno !
Milos je glasao za DS, ali kada vidi Sutanovca i Petrovica tuga ga hvata sto je uopste i glasao !Ima u ds jako dobrih ljudi ,ali su u drugom planu ne znam zasto !
Jedno je sigurno mrznja radja mrznju, tako da su LDP i SRS jako kompatabilne, mogle bi u koaliciju jos da im damo motke pa da se pomlate bice nama bolje !


Milose NS

Bravo.


Mnogo se nekritički napada

Mnogo se nekritički napada DSS zbog podrške Nikoliću da postane predsednik Skupštine.
U odsustvu političkog dogovora i koalicije DS/DSS/G 17,neko je morao da bude izabran na mesto predsednika Parlamenta.Parlament mora da se konstituiše,da se donesu određeni zakonski akti koji će omogućiti finansiranje države dok se ne održe novi izbori,i uostalom treba nam konstituisana zakonodavvna vlast ako se desi nešto važno u rešavanju statusa Kosova.
Bolje i konstituisan parlament sa Nikolićem kao predsednikom nego nikakav parlament i praktično nepostojanje 2 grane vlasti od ukupno 3 nekoliko meseci.Bez vlade nema izvršne vlasti pa nam još treba da ne postoji ni zakonodavna vlast,pa da nastupi opšti haos.
Pošto nema ozbiljnih naznaka da će doći do formiranja vlade SRS/DSS najverovatnije je da će doći do novih izbora,i Nikolić će biti samo "tehnički" predsednik parlamenta do novog saziva.Za razliku od "tehničke" vlade koja ima neka faktička ovlašćenja predsednik parlamenta koji ionako nema gotovo nikakvih značajnih ovlašćenja,pa još ako je "privremeni" i "tehnički" onda skoro da i ništa ne znači.
Izgleda da je Nikolić pristao da za nekoliko dana predsedavanja parlamenta,bude moneta za potkusurivanje između DSS-a i DS i strašilo kojim će Koštunica plašiti Tadića,ako mu ne ustupi dovoljno resora.
Ako se ipak formira vlada DS/DSS/G 17 Nikolić će ubrzo biti smenjen.
Ako dođe do novih izbora on će biti predsednik nepostojećeg parlamenta bez ikakve faktičke vlasti do novog saziva.
Treća mogućnost da se formira vlada SRS/DSS je najmanje verovatna, i to bi zaista bilo čudo.Bila su tri meseca nedovoljno da se Koštunica i Tadić dogovore oko vlade iako su imali mnogo dodirnih tačaka,usaglasili nekoliko "principa" i opet je sve to bilo nedovoljno.Zaista bi bilo ravno čudu da se DSS sa radikalima dogovori za 7 dana oko podele resora,a 3 meseca nije bilo dovoljno da se dogovori sa DS-om.


U pravu si...samo mi opet,

U pravu si...samo mi opet, kao i uvek, jedini izbor imamo izmedju dva losa


aaaaaaaaaaa!!!

UUUUUAAAAAAAAA!!!
Banujte me molim vas!
Nešto nemam razumevanja ovih dana.
Još malo pa ode moje strpljenje dođavola!


Tuzno ali

Tuzno ali istinito...stvarnost sa kojom se mora ziveti...i nadamo se podsticaj za otreznjivanje, prestanak glasacke apstinencije


Čudi me da nije na bilo

Čudi me da nije na bilo kojoj strani bilo dovoljno takta i razuma da se za mesto predsednika kandiduje neka politička ličnost koja bi bila poštovana od strane svih i predstavljala neki autoritet.Na primer Dragoljub Mićunović,prema kojem gaji izvesno poštovanje i Vućič,i radikali čak je i Šešelj nekada izbegavao da pravi incidente ako predsedava Mićunović.Čak je i Vučić u nastupu najžešće verbalne agresije i vređanja poslanika DS-a,osetio potrebu da kaže Mićunoviću da ne misli na njega kada priča o lopovima i kriminalcima,što znači da ima nemalo poštovanje prema njemu.
To bi bio pravi predsednik parlamenta,a gospođa Milošević koju je predložio DS je ipak prilično nepoznata široj javnosti i čak nije funkciioner Ds-a iz "prvog ešalona" već ipak niži funkcioner DS-a.
Njena kandidatura od strane DS-a je malo neozbiljna naročito što nisu uspeli da ostvare koalicioni dogovor i postignu većinu.


babicu

mene zanima ko je miloseviceva, a ne sta je ona u ds-u. ni djelic nije bio u ds-u kao ministar finansija, pa je svakako bio kompetentniji da vodi ministarstvo finansija nego zivkovic ili tadic, koji su tada bili u samom vrhu stranke


Namera

Postovani babicu,

u ovom i predhodnom postu govorite o potrebi da se, izborom Predsednika skupstine, ustanove zakonodavna i izvrsna vlast ali nista ne kazete o onom osnovnom sto se vidi iz izbora T. Nikolica na to kljucno mesto.

Osnovna je namera. Kratkorocna namera je u tome da se homogenizuje nacionalsocijalisticki blok i da u njemu budu koncentrisane one grane vlasti koje pominjete. Sudska vlast vec ne postoji. JSO, ili kako se sad preimenovala ta organizacija, je pod direktnom kontrolom ministra policije i samo cekamo da Legija bude oslobodjen usled nedostatka dokaza pa da Jedinica bude operativno sposobna.

Dugorocna namera je da se potpuno zbrise svaka pomisao na evroatlantske integracije i da se uspostavi socijalni mir koji ce trajati oko sest meseci, dok se ne potrose pare iz deviznih rezervi, po sistemu 1:1- tebi jedan dzak brasna-meni jedan milion.

Sledeci korak su slobodni i fer izbori na kojim ce se SRS i SPS boriti za primat, pogotovu zato sto ce sve druge stranke biti vec zabranjene, osim DSS koja ce biti progutana i izbacena iz radikalskog digestivnog trakta u svom prirodnom i zasluzenom obliku.

Molim Vas da razmislite o ovome kad budete krenuli na izbore.

Pozdrav, Dr M


Bravo majstore Babicu

Quote:
Mnogo se nekritički napada DSS zbog podrške Nikoliću da postane predsednik Skupštine.

Kako si razvalio blog.

Vidis da se vise niko ne javlja posle ovoga.

Jadni blogeri. Sad sigurno desetak najvidjenijih visi na konopcu.

Ko pije, ubio se od alkohola.

Zakazuju ljudi psihoanalize.

Ja se spremam da iskljucim Internet.

Ljudi, zar je ovo rezultat ovolikog objasnjavanja???

Bravo majstore!


babicu

jel' jos uvek tako mislis?


.

.


Toma Nikolić

Quote:
predsednik parlamenta koji ionako nema gotovo nikakvih značajnih ovlašćenja

Ma jok, de bi imao.

Samo što može npr da sazove parlament koji recimo može da proglasi vanredno/ratno stanje što je T.N. juče dao naslutiti.

Doduše rekao je Đurić da "u vladi niko o tome ne razmišlja" što i nije neka uteha pošto tamo teško da bilo ko o bilo čemu razmišlja, a ni doslednost im nije jača strana - tj. već danas bi u vladi neko mogao o tome da razmišlja.

Dalje, parlament može da pokrene proces smenjivanja predsednika države što im uz većinu koju, videli smo, imaju ne bi trebalo da bude problem. Važno: Ustavni sud koji može da se oglasi u eventualnom slučaju kršenja zakona u ovoj proceduri - ne može da se izjasni jer ne funkcioniše. To treba imati u vidu tj. činjenicu da Ustavni sud ne funkcioniše treba možda gledati i u tom svetlu.

Pored navedenog parlament prema Ustavu još:

odlučuje o ratu i miru i proglašava ratno i vanredno stanje,

nadzire rad službi bezbednosti,

daje amnestiju za krivična dela.

bira Vladu, nadzire njen rad i odlučuje o prestanku mandata Vlade i ministara,

bira i razrešava sudije Ustavnog suda,

bira predsednika Vrhovnog kasacionog suda, predsednike sudova, Republičkog javnog tužioca, javne tužioce, sudije i zamenike javnih tužilaca, u skladu sa Ustavom,

bira i razrešava guvernera Narodne banke Srbije i nadzire njegov rad,

Član 104 Ustava Srbije

...
Predsednik Narodne skupštine predstavlja Narodnu skupštinu, saziva njene sednice, predsedava njima

Dakle Tomislav Nikolić ima poprilično vlasti. Neozbiljno je tvrditi suprotno.

Inače preds. parlamenta je u mnogim državama drugi čovek po moći (


Samo da dosolim

Postovani Srdjane,

malopre sam skrenuo paznju kolegi babic-u da je Specijalna jedinica policije(kako li se sad zove) pod direktnom ingerencijom ministra Jocica. Tako da, ako rese da nas sve pobiju u pokusaju begstva, alat im nece nedostajati.


Miloše,

Nije svako ko pljuje Čedu glup.
Ali ti jesi. A bogami i Red Devil.

Ako ti je vrhunac političkog izraza BS, tj. ako njihove tekstove uzimaš kao relevantne, onda ti druge presude nema.
"Ja oped dole silazim, ako treba krv će pričati" :))))
Ma idi bre...:)))

Sećaš li se šta je taj isti BS pevao o "čoveku doktoru nauka filozofu" i o njegovoj vladi? Ili se sećaš onog čuvenog gostovanja u Utisku Nedelje sa Koštunicom, kada nisu mogli da progovore od knedle u grlu pred preCednikom.

Ajde daj mi mil $ answer: Zašto je "čovek doktor nauka filozof" uzeo prodavca magle za prvog saradnika?
Pitaj Red Devila, on zna sigurno. Mada ne sumnjam ni da je Babić dobio par insajderskih informacija od puk. Amfilohija.


Quote: Mada ne sumnjam ni da

Quote:

Mada ne sumnjam ni da je Babić dobio par insajderskih informacija od puk. Amfilohija.

Ja sam imao priliku da lično upoznam Amfilohija,inače izuzetnog i veoma obrazovanog čoveka.
Mada ipak nisam toliko blizak da bih od njega dobijao "insajderske informacije".Takve informacije bi mogao dobijati od
Amfilohija možda Čeda Jovanović,njega je Amfilohije lično krstio,a mene običan lokalni paroh.
Čedi je Amfilohije na neki način duhovni otac,jer ga je uveo u svet hrišćanstva,istina tu je bio i neki kum,ali ipak je Čeda imao čast da ga krsti jedan mitropolit(sada arhiepiskop).
No,izgleda da jedan mitropolit nije bio dovoljan da se Čeda privuče Hristosu,i da sveta tajna krštenja nije neponovljiva,trebalo bi ponoviti krštenje ovaj put sa Patrijarhom,Svetim Sinodom i još možda sa Vaseljenskim Patrijarhom,čisto da uspeh bude zagarantovan.


Šta se ložiš

Šta se ložiš Babiću?

Vidiš da pričam sa Milošem.


Izuzetni

Quote:
Ja sam imao priliku da lično upoznam Amfilohija,inače izuzetnog i veoma obrazovanog čoveka.

Je l' to beše onaj "izuzetni" što je pozivao sledbenike da svoje "proklete" političke protivnike "prikuju za Vezirov most"?

Je li to onaj što je na odru ubijenog predsednika vlade Srbije rekao među ostalim ovo:

"Mi se danas ovde opraštamo sa Zoranom Djinjićem u blizini šanca i spomenika vožda Karadjordja, čija je glava, takodje, posečena kumovskom i bratskom rukom ..."

"Ubila ga je bratska mržnja, kratkovida i slepa, koja previdja večnu istinu da ko se mača maši - od mača će i poginuti."

itd gadi mi se da ponovo čitam taj odurni pamflet od kojeg se ogradila i Vlada Srbije i porodica Đinđić?

Je li to onaj koji je pre neku godinu na sahrani majke Radovana Karadžića govorio da je "rodila junaka"?

Je li "izuzetni" Amfilohije onaj miljenik komunista koji je uvodio naoružane paravojske u Cetinjski manastir?

Je li "izuzetni" onaj koji je naredio svom svešteniku Marku Kesiću da na Uskrs 1999. godine izbaci iz tog istog Cetinjskog manastira princa Nikolu Petrovića Njegoša rečima "Marš Bitango!"?

Je li to onaj koji već skoro 20 godina raspiruje podele i u Crnoj Gori i u Srbiji?

Je li to onaj koji prekraja istoriju?

Stajem ovde a ima toga još poput npr. krađe novca od donacija, priloga vernika itd.

Ko ne veruje ili želi više da sazna o ovome preporučujem knjigu dokumenata "Amfilohijeva sabrana nedjela" Vesljka Koprivice. Ko nema mogućnosti da kupi - ima i po internetu interesantnih delova.

Eto samo pitao ja da li mislimo na istu osobu.


Budo,

ja niti sam glup niti sam pljuvao Cedu, ali tebi fali par dasaka u glavi -- ima ovde kod mene u kraju pregrst posto komsija zida tavan pa mogu da ga zamolim da ti pozajmi koliko ti treba.
"Ajde daj mi mil $ answer: Zašto je "čovek doktor nauka filozof" uzeo prodavca magle za prvog saradnika"?
Za retarde kao ti odgovor je besplatan: da bi mu bio potrcko, sto je sjajno radio. Problem je nastao kada je mali Ceda hteo mnogo vise. Ajd' sad za tebe jedno pitanje: zasto je pokojni nam premijer dao instrukcije da se Ceda iskljuci iz vlade i zabrani mu se ulazak u zgradu iste neposredno pred 12. mart?


Obicno se angazuje "potrcko"

Obicno se angazuje "potrcko" i prodavac magle za pregovore o predaji kad treba isporuciti u Hag nemilosrdnog ubicu i najveceg mafijasa na prostoru bivse SFRJ SM.


Jok Dezelin,

nego premijer ode da licno pregovara....
Pa sta je Ahtisaari majke ti?


Devile,

Miloš je glup. A tebi su samo fore glupe.
+ ništa ne razumeš.

"Fale ti daske u glavi":))) "Evo moj komšija zida tavan":o)))
Pa tako se ni deda Slavoljub iz Naselja Braće Jevremović više ne izražava.

Odgovor na genijalno pitanje: Ta priča o Čedinom izbacivanju je lansirana upravo sa predznanjem da među građanima uvek ima bolida koji će da se upecaju čak i na takvu glupost. Evo recimo Miloš. I posle kaži da nije glup.


Ha, ha Budo...

pa ti stvarno zivis u virtuelnom Diznilendu ali nema veze, ja koji nista ne razumem kapiram i to da je jednom broju ljudi svakodnevni eskapizam jedina prihvatljiva varijanta.
Uzgred: ovo sadasnje sranje je najbolji moguci scenario jer ce na ponovljenim izborima, koji su neminovni, naterati sve apstinente da glasaju za DS, LDP i G 17 plus koji ce formirati pravu pro-evropsku i demokratsku vladu. Eto, toliko od glupana koji nista ne kapira za tebe presvetlog genija.


Miloše

A mene tuga hvata što ste Vi glasali za DS. Zvučite kao radikal, ili DSS-ovac u najboljem ili najgorem slučaju, svejedno. U tome je i problem, članstvo DS-a počinje da liči na svoje birače. Odnosno, ispravljam se, pre će biti da je obrnuto. Nastavite da glasate za DS, oni se možda slažu sa svim što ste rekli. Dodajem- nažalost.


Čekajte !

Ne gubite nadu i prisebnost !
Možda se, ipak, Koštunica i Tadić dogovore !
Mudri su to političari --- državnici, čak !


Jos tolerantniji

Ma nemojte molim vas...pa demokratski je biti nakurcen, agresivan i netolerantan...bolje da raspravljamo ko je koga krstioi tako to nego da pitamo sebe i sve te popove i politicare imaju li oni neki program: sta, kako i za koliko vremena...


ovo je strasno

Sednica u ponedeljak je nesto najuzasnije sto sam u skorije vreme video. Posebno me je zaprepastilo kako se one svinje vucic, nikolic i ostala bagra ponasaju prema Bozidaru Djelicu! Ostalih politicara nije mi zao, vecina ima putera po glavi, ali Boza je apsolutno cist, uz to je napornim radom postigao sve sto ima, i kao sto i sam rece, nalazi se u svetskom vrhu u finansijama, clan je borda direktora Meridijan banke (uz jos 32-jicu drugih, ako se dobro secam) -- a ova bagra se tako ponasa prema njemu! Covek je zavrsio najbolje skole, radio na najodgovornijim mestima, i bilo mi je zaista mucno da gledam kako za govNornicom sipaju laz do lazi, uvredu za uvredom... Tu se najdirektnije i najogoljenije videlo da su spremni na sve. Sve maske su konacno pale, upropastice nas jako brzo. Sacuvaj nas Boze ludaka i lopova, i retardiranog stanovnistva koje ih podrzava, iako im se zivot raspada...


svinje

kad porastemo bicemo Dacic, Vucic i Nikolic
u potpisu: tri zla praseta


Kad porastem bicu Boza

Kad porastem bicu Boza Djelic.


...

Jedino resenje su novi izbori, za koje se nadam da ce ih Tadic raspisati.
I da na te izbore izadju zajedno DS-G17+-LDP koalicija-SPO-manjine.Mada ja ne bih odbacivao ni Covicev SDP ni Liberale Srbije, nece da se baci, od viska glava ne boli, samo da Kostunici i SRS-u vidim ledja (ne mogu da verujem koga sam upravo naveo glede koalicije)
Uz podrsku NVO sektora (tihu i logisticku, da bi se dobilo sto vise na izborima, nikako otvorenu, posto ljudi u ovoj zemlji pate od bolesti zvane ksenofobija i antizapadnjastvo), sindikata i javnih licnosti.
Kad DSS-u i SRS-u i SPS-u vidimo ledja, e onda cemo medjusobno da se razracunavamo, ovako ne mozemo, jer nam preti institucionalizovani fasizam.
Ne volim G17+, SDP i LS, SPO mi nije politicki niti ideoloski blizak, ali ovo je kriticna, referendumska situacija, u kojoj treba zapusiti nos.


Dosta filozofiranja...

vise, dajte da se nesto konkretno radi. Kako neko napisa, u Francuskoj se izborna kampanja prvi put vodila i preko Interneta. Mislim da je vreme da se sa time otpocne i ovde. Bez obzira na to sto informaticka infrastruktura u Srbiji ne moze da se meri sa francuskom, taj vid borbe ne treba izostaviti.

Moj prvi predlog : poslati poimenicnu listu svih poslanika DSS-a koji su glasali za Nikolica na sve e-mail adrese koje znas.

Prevesti isecke iz strana stampe koje predstavljaju reakciju na izbor Nikolica i poslati svima koje znas. Ja se nudim da prevedem isecke iz nemacke stampe.

Poslati Corax-ove karikature iz DANAS-a od 08.05., 09.05. (a bice ih sigurno jos) svima koje znas....

...i tako dalje.

Mislim da je sad mnogo vazno mobilisati sto vise ljudi da izadju na sledece (verovatno neizbezne) izbore.


"verovatno neizbežni" izbori

bilo bi najbolje, naravno, slažem se, ali - valjda čitate vesti. pečemo se na tihoj vatri...

pozadina najave vanrednog stanja


...

DS je saopštila da sa "zabrinutošću konstatuje da je novoizabrani predsednik srpskog parlamenta u svega dva dana dao više veoma opasnih izjava za Srbiju i njene građane".

Nije valjda?


nezvanično saznajemo...

DS će svoju zabrinutost praktično izraziti i tako što će ipak pokušati da se dogovori sa DSS. DS će DSS-u čak obećati da će zaboraviti ko je tomu nikolića predložio za predsednika skupštine.

ne mogu čak ni smajlija da lupim.

gde si, tamaro, nešto se mimoilazimo ili te nema?

poz. j.


Gradjanske akcije

S.P.,
Ja sam takodje za to da se pristupi konkretnim aktivnostima ali mislim da se konkretnost ne ogleda previshe u slanju infomacijama svima koje znamo i ne znamo.
Hocu da kazem da ionako vec svi sve znamo samo zavisi kako to zelimo da tumachimo.
Oni koji su ogorcheni, ogorcheni su jer im je sve jasno do u detalj (makar ne imali nijednu insajdersku info).
Drugi koji, na primer, u svemu ovome vide drzavotvornost, principijelnost, brigu za Kosovo, izgradnju demokratskih institucija su budale ili DB.
Treci, koji takodje znaju manje vishe sve ali ih uplitanje (bilo koje vrste) u politiku i dalje ne zanima su beslovesni ljudi.

U tom smislu mislim da bi preduzimanje konkretnih poteza moralo biti neshto shto ce se osetiti brzo i efikasno. Moje je mishljenje da bi valjalo organizovati sve moguce oblike gradjanske neposlushnosti koji ce se reflektovati na budzet, komunalne firme i drugo.
Problem je u tome shto na takav chin niko sa imenom i prezimenom ne moze pozivati gradjane jer je to ujedno poziv na neispunjavanje zakonskih obaveza.
To opet znachi da bi to morala biti biti neka organizacija bez glave i repa a istovremeno dovoljno uticajna kako bi se dobilo na masovnosti.

Svestan sam da je ovo totalno nerazradjen (verovatno i nemoguc) predlog, ali se nadam da bi vishe glava mozda moglo da iznedri neke efikasne nachine otpora diktaturi, strahu i propasti.

Josh kada bi neko otvorio zaseban blog na ovu temu...


gradjanske akcije

Poljska "Solidarnost" , nije lose to odradila.


Podržavam

ovakav predlog, možda kroz jednu blog temu da započnemo nešto konkretno, jer ako budemo čekali da usnuli ken i ds nešto pokrenu do tada nova jočićeva diverzija u mupu shebe i ovaj vid komunikacije


Poljska u mome srcu

a ni Azra nije bila tako losa.


e bravo cvijus!

slazem se sa tobom u potpunosti!!!


DS "zabrinutost"

Ne verujem da je najava vanrednog stanja išta drugo, nego opravdanje za DS da ipak sklopi pakt sa dj......, pardon DSS-om, nakon svega što su ovi učinili da ucene, ponize, ne samo DS nego i svakog mislećeg građanina/građanku. Sve mi na to miriše, pa nije Koštunica lud da olako flafne na novim izborima, a i vanredno stanje bi mu donelo još 3 extra meseca, to i nije nešto, spram projevropske stabilne vlade, kakvu nam ovi umetnici spremaju...Žalosno.
Korana


Quote: Izuzetni Srđan

Quote:

Izuzetni
Srđan Kusovac (10 Maj, 2007 - 08:49) *novo

Quote:

Ja sam imao priliku da lično upoznam Amfilohija,inače izuzetnog i veoma obrazovanog čoveka.

Je l' to beše onaj "izuzetni" što je pozivao sledbenike da svoje "proklete" političke protivnike "prikuju za Vezirov most"?

Je li to onaj što je na odru ubijenog predsednika vlade Srbije rekao među ostalim ovo:

"Mi se danas ovde opraštamo sa Zoranom Djinjićem u blizini šanca i spomenika vožda Karadjordja, čija je glava, takodje, posečena kumovskom i bratskom rukom ..."

"Ubila ga je bratska mržnja, kratkovida i slepa, koja previdja večnu istinu da ko se mača maši - od mača će i poginuti."

itd gadi mi se da ponovo čitam taj odurni pamflet od kojeg se ogradila i Vlada Srbije i porodica Đinđić?

Je li to onaj koji je pre neku godinu na sahrani majke Radovana Karadžića govorio da je "rodila junaka"?

Je li "izuzetni" Amfilohije onaj miljenik komunista koji je uvodio naoružane paravojske u Cetinjski manastir?

Je li "izuzetni" onaj koji je naredio svom svešteniku Marku Kesiću da na Uskrs 1999. godine izbaci iz tog istog Cetinjskog manastira princa Nikolu Petrovića Njegoša rečima "Marš Bitango!"?

Je li to onaj koji već skoro 20 godina raspiruje podele i u Crnoj Gori i u Srbiji?

Je li to onaj koji prekraja istoriju?

Stajem ovde a ima toga još poput npr. krađe novca od donacija, priloga vernika itd.

Ko ne veruje ili želi više da sazna o ovome preporučujem knjigu dokumenata "Amfilohijeva sabrana nedjela" Vesljka Koprivice. Ko nema mogućnosti da kupi - ima i po internetu interesantnih delova.

Eto samo pitao ja da li mislimo na istu osobu.


Nemojte nasedati na propagandu grupice sektaša iz C.Gore koji mitropolita Amfilohija proglašavaju đavolom(sotonom).A u pitanju je izuzetan i veoma obrazovan čovek,i naročito častan čovek.
On je bio na čelu crkve u C.Gori u jednom teškom vremenu i sigurno da je načinio dosta grešaka.Slične greške su činili mnogi drugi,pa i pokojni Đinđić koji je sa Karadžićem pekao vola na Palama.
No,u nekim situacijama Amfilohije je kao član Sinoda podržavao proteste protiv Miloševića i imao pozitivnu ulogu kao i značajan deo sveštenstva SPC koji je uzimao učešće u demonstracijama i podržavao opoziciju.


ljiljana smajlović u novoj epizodi svoje serije....

..."priče o običnom ludilu"
o čemu priča ova ženica?

Quote:
Srbiji je potrebno da uplovi u nove, mirnije političke vode. Interes njenih građana jeste stabilnost. Stabilnost znači mogućnost da planirate.Mogućnost da planirate znači da nađete ili promenite posao, da sebi nešto kupite, da se oženite ili udate, da imate dete i porodicu i da odete u penziju kao čovek. A ne znači, i ne mora i ne sme da znači, da okrenete leđa sunarodnicima na Kosovu i Metohiji, da zaboravite poreklo, da izdate porodicu.

dalje,ljiljoslava cica mudrica,u svom redakcijskom komentarčiću:
Quote:
A neke vlade će na kraju svakako morati da bude.To vam je kao sa vojskom: uvek u nekoj zemlji postoji armija, samo je pitanje je li to armija te zemlje ili neke tuđe države.Uvek u zemlji postoji vlada, samo to nekada biva vlada nacionalne katastrofe, kojoj je kumovala propast demokratskih načela

ako bi se potrudila da samo malo kalibrira svoje djozle, pa nek malo bolje začkilji kroz njih.slepica kraj očiju.


Amfilohije 2

1. šta su "sektaši"?

2. niko nije sporio obrazovanje A. Radovića.

3. da li je "častan" i "izuzetan" "čovek" koji kako sam naveo čini sledeće:

3.1. pozivaa sledbenike da svoje "proklete" političke protivnike "prikuju za Vezirov most"?

3.2. na odru ubijenog predsednika vlade Srbije kaže da je on "poginuo od bratske ruke" i da "ko se od mača lati - od mača će i poginuti."

4. uvodi naoružane paravojske u Cetinjski manastir

5. na sahrani majke Radovana Karadžića kaže da je "rodila junaka"?

6. naređuje svom svešteniku Marku Kesiću da na Uskrs 1999. godine izbaci iz tog istog Cetinjskog manastira princa Nikolu Petrovića Njegoša rečima "Marš Bitango!"?

7. Već skoro 20 godina raspiruje podele i u Crnoj Gori i u Srbiji?

8. prekraja istoriju?

Konkretna pitanja. Ne bi trebalo nekome ko je valjda poznavalac lika i dela A. Radovića da je problem odgovoriti na njih.


evo da pridodam

KULTURNI GENOCID

Nikola Đ. Jovović:
- AMFILOHIJE RADOVIC I SRPSKA CRKVA SPREMAJU DEVASTACIJU MARTINIĆKE GRADINE JEDNOG OD NAJZNAČAJNIJIH SREDNjOVJEKOVNIH LOKALITETA -

Iako u posljednje vrijeme u Crnoj Gori nikoga nista ne moze iznenaditi, dogodilo se cudo nevidjeno: srpski mitropolit Amfilohije Radovic nasrnuo je na najznacajniji i najvredniji arheoloski i kulturno-istorijski lokalitet srednjovjekovne proslosti Crne Gore – Martinicku Gradinu, krenuo na njeno osvajanje i posvajanje, udaranje srpskog pecata i svetosavskog znaka, bez obzira sto ovaj spomenicki kompleks nema ama bas nikakve veze ni sa srpskom istorijom ni sa srpskom kulturom, a kamoli sa svetosavljem.
Martinicka Gradina, koju pominje Porfirogenet, nastala je poslije razaranja grada Duklje i bila je sjediste drevne i mocne Dukljanske arhiepiskopije, duhovno i kulturno, pa i politicko sjediste i srediste dukljanske drzave, temeljne drzavne i narodne prethodnice kasnije Crne Gore. Upravo zato se Amfilohije opredijelio da, pod izgovorom vracanja duhovnog zivota, devastira ovaj izuzetno vazni lokalitet, visoko cijenjen u nauci, u istoriji crkve, umjetnosti i kulture. Posto se zavjetovao na totalno zatiranje svih autenticnih tragova dukljanske i crnogorske proslosti stigao je, eto, ne samo pred nego i na Gradinu Martinicku. To je vrhunac bescasca. To je zlocin! Kulturni genocid!
Naime, u subotu 12. oktobra 2003. godine Amfilohije je sa svestenstvom i monastvom Srpske pravoslavne crkve na temeljima crkve Sv. arhandjela Mihaila (i Gavrila?) iz 9. vijeka, na Martinickoj Gradini, sluzio svetu arhijerejsku liturgiju, uz prisustvo povjerljivih vjernika i pravovjernih predstavnika politickog zivota.
Inicijator ove genocidne predstave jeste, navodno, famozni Organizacioni odbor za svetosavsku sanaciju ovog drevnog ranosrednjovjekovnog, dukljanskog hrama.
I to sve po danu, naocigled crnogorske drzave, crnogorskog Ministarstva kulture i njegovog resornog ministra, Zavoda za zastitu spomenika. I niko nista! Niko da mrdne malim prstom. I sve to, iako poluilegalno, desava se pred ocima crnogorske inteligencije, institucija kulture i nauke, uprkos struci i nauci, u inat arheologa, istoricara umjetnosti i cijele crnogorske (antifasisticke) javnosti – svih blagomislecih i casnih ljudi. A svi spavaju mrtvim snom, dok Amfilohije radi to sto radi.
On je u tome »istorijskom casu«, u svome bestidnom i licemjerno-podlom duhu i stilu, u sholasticko-demagoskom metodu govorio da je svaki kamen na Gradini opstehriscansko nasljedje i zakljucio: »Ova svetinja treba ponovo da vaskrsne i da se obnovi«. Eto, nasao se niko drugi poslije 1.100 godina da obnavlja, mimo svih pravila, crkvu Sv. arhandjela Mihaila. Vrhunski devastator je zakljucio: »Neka nam Gospod podari snagu da obnavljajuci ovu svetinju, obnovimo i sebe imenom Bozijim«.
Nije Amfilohiju stalo do imena Bozijeg, on to ne bi za Njega cinio, svjestan genocidnog nauma i pregnuca, vec mu je stalo do srpskog imena, projektujuci ga na prostore gdje ga nije bilo, u vrijeme kad o njemu na tim prostorima nema ni pomena. Ali Amfilohije hoce da porusi ono sto Nemanja nije stigao i da na tudjim temeljima i kulturi gradi srpska zdanja i sazdanja, ruseci stare tragove nadzidjuje svoj kic u moravsko-raskom stilu.
U kulturnoj diverziji na Martinickoj Gradini, zajedno sa svojim mitropolitom, ucestvovao je i izvjesni Pero Radonjic, koji se lazno predstavlja kao direktor danilovgradskog muzeja, govorio je nista manje nego o istorijatu i arhitektonici crkve Sv. arhandjela Mihaila (i Gavrila?) »koja je nastala jos za vrijeme dukljanskih vladara i bila do 12. vijeka centar Dukljanske arhiepiskopije, ukinute za vrijeme vizantijskog cara Iraklija«.
A taj Pero, inace, ne zna ni otkud je supalj, ali kao clan DPS-a i clan Cetnickog odbora, eto, nadahnut Amfilohijem i svetosavljem zna sve, iako je, u stvari, referent za sport u danilovgradskom Centru za kulturu, a ne direktor muzeja, pa ga je direktor Centra Slobodan Pavicevic, bez konkursa i strucnih referenci, proizveo i postavio za kustosa koji ima samo visu pedagosku skolu. S takvim znanjem on je i mogao govoriti o povezanosti dukljanskih vremena i prostora sa Nemanjicima. I stalno je tatrio u Amfilohija da provjeri da li je zadovoljan zadatom lekcijom.
Eto, uz Amfilohijevu samovolju i naklonost depeesovsko-cetnickih elita i uz apsolutnu nezainteresovanost drzave, a uz podrsku Bjelopavlicke Crnogorske akademije nauka i umjetnosti – Gradina je uzurpirana, oskrnavljena, svetosavski osvecena, spremna za posljednje varvarsko devastiranje, unistenje i onoga sto se vremenom sacuvalo, za zatiranje najvrednijih tragova autenticne dukljanske proslosti, materijalne i duhovne kulture.
Da li ce iko biti odgovoran ako Amfilohije ostvari genocidni naum? Ko ce za to odgovarati? Da li ce iko ista preduzeti da se taj monstruozni zlocin sprijeci?
Ko je ovlastio Amfilohija da konstantno i planski unistava sve sirom Crne Gore, najznajacnije lokalitete i spomenike kulture?
Zasto drzava u tome ucestvuje time sto nista ne preduzima da sprijeci zlocin i genocid nad crnogorskom kulturom?!
Uz crkve na lokalitetu Duklje, Zlatice, Prevlake, crkava na Skadarskom jezeru, u Kotoru, Baru, Ulcinju, Budvi, pored Podmaina, Podmainska, manastirâ u kanjonu Tare i crkava u dolini Lima – na red je, kao posebna poslastica, dosla na kraju i Martinicka Gradina.
Zaista je to cudo nevidjeno.
Hvala Vladi Crne Gore!


Ne bi oni mogli to da plate

Koja je cena za "juu ko bi rek'o" poglede kada kazete da ste iz Srbije?
Koja je cena za ponizenje cekanja u redu za vize?
Koja je cena za ponizenje sto cemo biti srecni ako uspemo da se zaposlimo pa da dobijamo platu od ljudi koji su pokrali nase pare?
Koja je cena strepnje oko eventualnog rata na Kosovu?
Koja je cena zivota oduzetih u nase ime?

Previsoka, ali za pocetak vazan je trud.
"Vazna je paznja" sto bismo rekli kada dobijemo ili damo simbolican poklon.

Ovde nema naznaka cak ni toga...

Izgleda da cemo morati da uterujemo dugove.


Sigurno imaju dobar razlog

Sigurno imaju dobar razlog zasto su izabrali grobara. Nadam se da je to dobar znak da ih ocekuje politicka smrt. Svakako zasluzuju da ih Toma "sahrani".


Kud ode ovaj brod? Ili Laku noć, Srbijo!

Ljudi moji, malo mi je čudno da od sasvim umesnog komentara gosp.Derete Vaša razmišljanja i postovi odu toliko nizvodno. Je li moguće da i Vi zapadate u istu grešku kao i većina naših priprostih i neosvešćenih građana? Da prebirate po mrvicama i koščicama sa bogate trpeze raznog ološa, da se bavite perifernim i krajnje površnim prepucavanjima, koja često zalaze u sasvim lične sfere, a da suština ostaje "virgo in tacta"?
Ovo pitanje u naslovu posledica je i onoga što se desilo u Skupštini Republike Službe. Poslednje reči T.Nikolića u zoru njegovog izbora na ono za šta je izabran, od moralnih odrona koji su ga izabrali, behu: Laku noć! Sve ostalo bilo je patetična demagogija.Odem da spavam posle toga, a u glavi mi eho: Laku noć, Srbijo! I još odjekuje taj eho. Laku noć, Srbijo! Treba li tu bilo kakva analiza, bilo kakvo tumačenje? Laku noć!
Sada ću Vam neskromno kopirati jedan svoj komentar sa jednog drugog bloga, od pre nekoliko nedelja.Zašto? Pa baš zato što mi je potpuno neverovatno da tada na taj komentar ama baš niko nije reagovao. OK glup ti je komentar pa niko ne reaguje, bila je prva asocijacija. Ali, znate šta, čitao sam i tupavije koji su izazvali nekakvu reakciju. U čemu je problem? Evo, ponoviću ga pa mi Virecite u čemu je catch. Pristajem i na to da sam glup i da baš ne razumem sve, ali recite nešto. Dakle:
"To zamajavanje je kao i sve u ovoj žalosnoj,ničim izazvanoj državi Srbiji POSLEDICA PIRA VAMPIRA-autentičnih i priučenih službenika, doušnika, saradnika, prodatih duša, nikogovića, ološa, ubica, lopova, ništarija, svakojakog šljama ... članova UDBA, SDB,BIA,Balkanskih špijuna...To je srpska vlastela.Jeste li svesni da nam ta bulumenta kreira živote svih ovih godina? Pa,dobro ko je u ovoj žalosnoj, tuđom voljom sada državi,uspeo a da nije njihov ili barem uz njihovu saglasnost mogao da dela. He he ? Ko je uspeo? Ko se obogatio? Kojim se to poslom bavio? Ko je otimao, pljackao? Ko je ubijao? Ko se pojavljuje kao kupac u privatizaciji? JESAM LI TO JA? JESI LI TI? Poznaje li neko lično takve čedne i poštene?
Pa,naravno, jer sve je po zakonu i svi su čisti.I presvetli Filaret i Koštunica, i Amfilohije i Velja Selja, i slobodni radikali, i Marko Miloševićev i mama mu, i Arkan, i Ceca koja peva i baš iz nekog razloga voli ovog premijera i ministra mu Velju, i presvetli Aco i oni Rade BIA,pa ondak g.Drakulic disident, te Beko purger...I čestiti Bora Dj. komediograf u pokušaju, koji se ničim izazvan,na dvorsku ludu napravi...E, poštenjačine kud će vam duša?"
Ne bih ništa ni dodao niti oduzeo.Evo me pod punim imenom.
Milan Danilović
Danilo
Građanin zemlje Republike Službe


Ne vide, ne cuju, ne znaju..

Ne vide,
ne cuju, ne znaju.. Ovo ti je kao Zauberberg (Carobni breg) - svi su anestezirani, kao zive, kao disu, kao jedu, kao spavaju - a dole, u podnozju, desava se vec UVELIKO "bezimena smrt miliona"...
I svi su vec u podnozju, samo ne znaju...Valium je cudo.

Zao mi je sto je odgovor kakav jeste, ali drugi mi se ne da...


Pa da, pa da!

Zahvaljujem na (ne)razumevanju.
Život je očito negde drugde, ne u Republici Službe. Ovde caruju vlastoljubivi štakori.
Danilo


Pendžetiranje

Ništa strašno, osim što će ovi iz DSS-a na pendžetiranje obraza... Kod nas se za takve kaže: ĐON-OBRAZ...Johnny


Lignjoslav

E, da, zaboravio sam...Zašto meni Aligrudić liči na Lignjoslava ? Da li me samo podseća na njega ili stvarno i liči ? Johnny


Za Budu

E moj dragi budo, pa sam mojim komentarom se neki ljudi ovde slazu, a ti vidim ne mozes da se slozis sa samim sobom !
Vidim da si za Cedu, obozavas garant i fasistu prokica ( taj si profil, verovatno se tako i cesljas )!
Samo se seti sta je za Cedu rekla Ruzica !
I jos nesto, bio ja tebi glup ili ne ja primam stipendiju fonda tog eto "nekog doktora nauka filozofa" (kao da ih ima na kile pa se prodaju na pijaci).
Pa kad mi tako neki LSD, pardon LDP magloprodavac kaze e ovaj je radikal, glup, setim se petog osnovne pa kad kazu e ovaj je streber ima sve petice, juuuuuuu naopako !