Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Nekoliko jednostavnih pitanja za DS, DSS, G17, SPO and Co, 27.10.2006.

ko je sve na ovoj tribini zajedno?ko je sve na ovoj tribini zajedno?Da li cete poslusati njegov poziv?Da li cete poslusati njegov poziv?Ko je sve ispusio?Ko je sve ispusio?SAD, da li smo dzabe krecili?SAD, da li smo dzabe krecili?EU, da li smo dzabe krecili?EU, da li smo dzabe krecili?ko njih placa?ko njih placa?Puna saradnja?Puna saradnja?Demokratski blok u Srbiji cine:...Demokratski blok u Srbiji cine:...Ko cini "demokratski blok" u Srbiji?Ko cini "demokratski blok" u Srbiji?G17+, sta cete preduzeti?G17+, sta cete preduzeti?DS, sta cete preduzeti?DS, sta cete preduzeti?"osotro" cete osuditi ili...?"osotro" cete osuditi ili...?ko je pobednik?ko je pobednik?ko je na ovom plakatu?ko je na ovom plakatu?sta cete preduzeti?sta cete preduzeti?radikalni deredikalizator ili...?radikalni deredikalizator ili...?G17?G17?kontinuitet ili diskontinuitet sa Milosevicem?kontinuitet ili diskontinuitet sa Milosevicem?da li ste u istoj kampanji?da li ste u istoj kampanji?u cemu je razlika?u cemu je razlika?Ko je car?Ko je car?Koliko osoba vidite?Koliko osoba vidite?ko ovo bese?ko ovo bese?kojim povodom?kojim povodom? a ko su oni i ko njih placa?a ko su oni i ko njih placa?ko je na ovom plakatu?ko je na ovom plakatu? a ko je ko na ovoj slici?a ko je ko na ovoj slici? a ko je ovaj?a ko je ovaj?


Odgovor: Tomislav Nikolić i

Odgovor: Tomislav Nikolić i Vojislav Šešelj (s leva na desno).

EDIT:
UPS! Pa ja nisam ni član ni simpatizer DS, DSS, G17, SPO a pogotovo SRS ili SPS. Sorry, obrište ovaj moj komentar pliz pošto ja nemam pravo na to.

Pozdrav.

**Take your place in history and prey you don't repeat it**


Da li vase pitanje

znaci da ako radikali ikad zatraze legalizaciju gej brakova, da cete im se suprotstaviti.
Odnosno ako se neko pogresan zalaze za nesto ispravno da li to ispravno postaje pogresno?

E moja demokratijo kad te ovaki sprovode!


da

M&M

da pogresno zalaganje se ne moze opravdati kvalitetom ideje!

da!

e demokratijo nasa, kad te ovako tumace!


Odogovor - Tadićevi politički prijatelji

Odgovor, je, Tadićevi politički saveznici.
Doduše, na političkoj sceni, ovi sa postera služe kao "strašila" za Zapad i izgovor za nečinjenje.


odgovor je tacan

M&M

pozdrav


Iskreno, meni se nijedna

Iskreno, meni se nijedna gornja slika ne sviđa :(

**Take your place in history and prey you don't repeat it**


nemogu bas da napravim razliku,

mislim da su neki od njih ratni zlocinci ali nesecam se vise koji....

Ima li neko sliku "zagrljenih" sa mitinga iz kosovske mitrovice?

Kada sam procitao vest da je DS bio na mitingu, ohladio sam se...

samo sto ce LDP morati da predje veliki put da bi stigao do mainstream stranke.


pokusavamo da nabavimo slike

M&M

iz mitrovice


a ovi?


narod

M&M
narod


narod

neiscrpan izbor LIKOVA za kojekakve pozadinske sisteme... sve mislim da su se slucajno nasli tu, a oni koji su pismeni ili preko grane ili preko kontejnera.


slucajno?

M&M

pogresan odgovor


namerno

pogresno odgovorili na moj pogresan odgovor?


nista nije slučajno

M&M


sve je suprotno od onoga kao sto izgleda da jeste!

(iz filma Balkanski spijun, D. Kovacevica :o)


nune,

pa dobro, ovi se nikad nisu ni predstavljali drugacije...


jos jedan

M&M

tacan odgovor


jos jedan odgovor kvazi ustavotvorcima


kako da postavimo onog

M&M

tvog milosevcunicu sjajana je


hm

scena mi ukazuje na pomanjkanje kucnog vaspitanja.
neko prica, a neko opstruira pricu.
govornike izvrgava ruglu
krajnje nekulturno, zar ne?
ili pak bas uljudno?
nece biti.
bon ton je kod nekih vrsta peciva!

Veselin


neka ste vi bas to

M&M
primetili ....!


A jel'

ova slika nesto spec.?
Mislim bivse kolege, panduri...


cije?

M&M


Moje

ne... ne znam ko je od prisutnih radio u MUP-u.


baš,baš

Uh, ovi su baš k'o iz jaruge.

P.S. Odnosi se na sliku sa Veljom.


pogled sa strane

sve je stalo
samo deca rastu

a kakav je kontekst kad je u pitanju ona slika sa ponudom za brzo lijecenje od terorizma?


isti!

M&M

svi su povezani.


Kakva galerija....

Kakva galerija likova....i kakva otužna farsa...
Ovaj Božović liči na Musolinija....a Velja i Jočić kao da su se brijali peglom....
Nego, ne vidi se ni jedan pop..kako to...


Rezolucija

Loša mi je rezolucija na ekranu, jel' to piše Koštunica Nune Milošević.


losa vam je rezolucija

M&M

generalno. popravljajte to.


animacija

poslao sam link


Sad sam se vratio od majstora i doktora...

MiM were here


"Refile (27 Oktobar, 2006 -

"mim were here


Da mi nije juga...

mim were here


I ZATO

Povelja slobode odgovor na nasilje vlasti

Predsednik Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović predstavio je Povelju slobode, koja predstavlja odgovor na nelegalan i nelegitiman referendum zakazan za 28. i 29. oktobar.

«Povelja slobode je i odgovor na nasilje kojem su izloženi neistomišljenici režima, koje sprovode ljudi sa amblemom Jedinice za specijalne operacije, ratni zločinici i ubice prvog demokratski izabranog premijera Srbije»,
Povelja slobode, koja predstavlja osnovu za buduće delovanje LDP-a, sve dok se ideje za koje se stranka zalaže ne ostvare, biće potpisivana u vreme referenduma u svim opštinama u Srbiji u kojima se glasanje održava.

Građani će tako imati prilike da se opredele između ustava iza koga stoje stranke koje su postigle konsenzus oko ideje opstanka na vlasti umesto oko ideje menjanja Srbije, i Povelje slobode, iza koje stoje sami građani, objasnio je Jovanović.

Tekst Povelje slobode glasi:

Mi, građanke i građani Srbije,

Danas kada je država naš najveći protivnik, institucije najveća pretnja našim interesima, a društvo nemoćno pred pritiscima i nasiljem kojem smo izloženi, usvajamo Povelju Slobode na čijim principima želimo da stvorimo modernu zajednicu.

Zahvalni smo svima koji su svojim zalaganjem za demokratiju, ljudska prava i slobode očuvali vrednosti građanskog života. Zahvalni smo mladima koji će postati novi lideri tih ideja.

Zbog odgovornosti pred narodima koji su uništavani u naše ime, zbog odgovornosti pred životom u Srbiji, odbacujemo svaku politiku koja svojim ciljevima, ne dopušta da se ostvare naši.

Želimo da stvorimo novu organizaciju naše zajednice, društvo građanki i građana sposobnih da ostvare viziju moderne Srbije, poštujući principe utvrđene našom voljom kao izraz naših potreba i naših očekivanja, principe Povelje Slobode.

POVELJA SLOBODE

1 Slobodni smo da živimo kako želimo, obavezni da štitimo život

2 Slobodni smo da volimo koga želimo, obavezni da se suprotstavljamo svakoj mržnji.

3 Slobodni smo da budemo najbolji, obavezni da podržimo boljeg od sebe.

4 Slobodni smo u sticanju ličnog bogatstva, obavezni da to omogućimo drugima.

5 Slobodni smo pred državom, obavezni pred društvom.

6 Slobodni smo pred svakom tradicijom, obavezni da ponudimo modernu viziju.

7 Slobodni smo da verujemo u svakog boga i svaku ideju, odgovorni i obavezni da time ne ugrozimo nikoga.

8 Slobodni smo za svaku istinu, odgovorni pred njom i obavezni da je čuvamo od neistine.

9 Slobodni smo da se suprotstavimo svakoj mani i svakom nedostatku, obavezni da štitimo i afirmišemo vrlinu.

10 Slobodni smo za život bez granica, odgovorni pred društvom koje nam to omogućuje.

SLOBODA – OD NAS ZAVISI!

Svakome dozvoljavamo da prihvati Povelju Slobode, nikome ne dozvoljavamo da je ospori. Povelja Slobode stupa na snagu njenim usvajanjem. Povelju Slobode vidimo kao osnov našeg društva i svake društvene institucije. U ime građanki i građana Srbije, u ime našeg prava da živimo u skladu sa principima Povelje Slobode.

Subota, 28. oktobar, Trg Republike u 12.00 časova

POTPISIVANJE POVELJE SLOBODE


Ova Povelja ima toliko

Ova Povelja ima toliko smisla koliko i predlog novog Ustava Srbije. Slobodni smo da se suprotstavimo svakoj mani i svakom nedostatku (dakle, našoj percepciji istih), obavezni da štitimo i afirmišemo vrlinu (opet našu percepciju vrline). KO proglašava šta je vrlina a šta mana? Tačka 6 - screw the tradition. Tačka 1 - slobodni smo da živimo kako želimo... možda neki žele nešto što druge ugrožava da žive kako oni žele... Tačka 3 - no comment, šta to uopšte znači, prazna fraza. Ali ipak najbolje od svega je:

Quote:

Svakome dozvoljavamo da prihvati Povelju Slobode, nikome ne dozvoljavamo da je ospori.

Za ovo prosto nemam komentar.

**Take your place in history and prey you don't repeat it**


da..., i sta?

u principu se slazem sa vecinom od tacaka ove povelje,

ali sta sad to znaci? ko to kao usvaja i potpisuje?
nije bas neki bajan marketinski potez...

LDP ce morati vise da se potrudi od ovoga ako zeli da bude ozbiljna alternativa.


od LW

slazem se


Ustav Srbije

Petar Lukovic predstavlja Ustav Srbije
The Best Of : 20 greatest hits

Clan 1: Republika Srbija je drzava srpskog naroda i svih srpskih gradjana koji u njoj zive, zasnovana na vladavini populizma i socijalnoj nepravdi, retkim nacelima tzv. gradjanske demokratije, ponekim manjinskim pravima i uslovnoj pripadnosti samo onim evropskim principima i vrednostima koje nevoljno prihvatamo.

Clan 2: Pravni poredak je jedinstven, narocito na Kosovu, sto je uredjeno preambulom u kojoj se kaze da je Kosovo integralni deo Srbije. Uredjenje vlasti pociva na podeli stabla na Tadicevu, Nikolicevu, Koctunicinu i Dinkicevu granu vlasti. Odnos pomenute cetiri grane vlasti u okviru jednog stabla zasniva se na medjusobnoj finansijskoj kontroli i ravnotezi pretnji u podeli funkcija.

Clan 3: Svako moze vrsiti drzavnu ili javnu funkciju, pod uslovom da pripada jednoj od cetiri grane vlasti. Postojanje sukoba interesa odredjuje se osnivanjem radne grupe koja nema obavezu da se sastaje.

Clan 4: Republika Srbija ima svoj grb, zastavu, himnu i trubu.

Clan 5: Teritorija Srbije je jedinstvena i nedeljiva s neparnim brojem vecim od 17. Granice Republike Srbije su pokretne: menjaju se postupkom postavljanja balvana ili formiranjem SAO na teritorijama koje pripadaju Republici Srbiji.

Clan 6: Republika Srbija je svetovna drzava: saradjuje sa svetom. Crkve i verske zajednice su odvojene od drzave, sem Srpske pravoslavne crkve koja je ukoso naslonjena na drzavu. Sem pravoslavne, nijedna religija se ne moze uspostaviti kao drzavna.

Clan 7: Republika Srbija stiti prava i interese svojih gradjana u inostranstvu koji zele da se pripoje Republici Srbiji. Republika Srbija paravojno razvija i atriljerijski unapredjuje odnose sa svim onim Srbima koji privremeno zive u inostranstvu, dok ne postanu deo matice RS, zajedno s teritorijama na kojima danas zive.

Clan 8: Republika Srbija ce pokusati da stiti prava nacionalnih manjina, ako za tim ima potrebe. Drzava jemci posebnu zastitu Srbima u onim sredinama u kojima su okruzeni takozvanim manjinama radi ostvarivanja potpune ravnopravnosti i ocuvanja srpskog identiteta. Srbi nikad ne mogu biti u manjini.

Clan 9: Drzava jemci ravnopravnost zena, muskaraca i svestenika i razvija polnu politiku nejednakih seksualnih mogucnosti.

Clan 10: Ljudska i manjinska prava zajemcena Ustavom mogu zakonom biti ogranicena u razlicite komercijalne svrhe. Dostignuti nivo ljudskih a posebno manjinskih prava moze se neograniceno smanjivati.

Clan 11: Delimicno je zabranjena svaka diskriminacija u svrhe radi kojih ga Ustav dopusta, kao sto su psihicki ili fizicki invaliditet, starost, kultura ili imovno stanje, ali je dozvoljena na osnovu rodjenja, vereispovesti, politickog uverenja, drustvenog porekla i jezika. Ne smatraju se diskriminacijom posebne mere koje Republika Srbija moze da donese radi ukidanja nekih ljudskih i manjinskih prava.

Clan 12: U Republici Srbiji je zabranjeno kloniranje ljudskih bica, zabranjeno ropstvo i zabranjen kanibalizam. Zabranjen je prinudni rad. Zabranjeno je letenje balonom bez dozvole. Zabranjeno je zuriti u nebo, onako.

Clan 13: Svako ima pravo da se slobodno krece do jedinog aerodroma u Srbiji, da Srbiju napusti i da se u nju vise nikad ne vrati.

Clan 14: Izrazavanje srpske nacionalne pripadnosti je slobodno i pozeljno. Svako izazivanje i podsticanje rasne, nacionalne, verske neravnopravnosti, mrznje i netrpeljivosti prema Srbima je zabranjeno i kaznjivo.

Clan 15: Svako ko ne gleda RTS, ne cita „Politiku“, „Novu srpsku fasisticku misao“ ili „(K)NIN“ ima pravo da bude istinito, potpuno i blagovremeno obavestavan o pitanjima od javnog znacaja. Sta je javni znacaj, odlucuju zajednicki RTS, „Politika“, „NSFM“ i „(K)NIN“.

Clan 16: Okupljanje gradjana s Kosova, u znak podrske
Ustavu, je slobodno. Zborovi, demonstracije i druga okupljanja gradjana koji nisu s Kosova prijavljuju se drzavnom organu godinu dana unapred.

Clan 17: Svako ima pravo da slobodno odluci o rodjenju tudjeg deteta, sem buduce majke. Republika Srbija podstice roditelje da se odluce za radjanje tudje dece. Deca uzivaju ljudska prava primereno svom uzrastu i dusevnoj zrelosti: pravo da o njihovim ljudskim pravima brinu imaju predstavnici Crkve koji su se vec dokazali vaspitanjem i obrazovanjem tudje dece, npr. Pahomije.

Clan 18: Vojska Srbije je pod delimicnom civilnom kontrolom. Vojska Srbije ima prava na vatromet.

Clan 19: Svako ima pravo da koristi srpski jezik u postupku pred sudom, drugim drzavnim ili polnim organom. Neznanje srpskog jezika nije opravdanje za krsenje srpskih vecinskih prava.

Clan 20: Ratno stanje proglasava Narodna skupstina u slucaju neuspeha Referenduma za promenu ustava

PL.


i tako procitam

i ovaj predlog Ustava, malo se nasmejem, pa se onda najezim jer shvatim da bi se i ovo izglasalo, i to uz osrednju medijsku kampanju.
I onda zakonska regulativa koja se oslanja na Ustav:
Clan 17, na primer.
Vaseljenski Sabor svih Pravoslavnih Crkava sa teritorije odredjene opstine (finansiran iz budzeta opstine u pitanju, potpomognut republickim budzetom, budzetom ministartva za kulturu i sport, a i vera) uz saradnju mesnih zajednica odredjuje kvotu buducih ratnika koju svaka oplodna jedinica (zena) treba da realizuje (necistom) porodjajnom aktivnoscu. Kad sa istom necistom aktivnoscu zavrsi moze da se vrati u kuhinju iz koje sme da izlazi samo kad ide u prodavnicu. Kao sto je muskoj deci predodredjena casna profesija ratnika, zenskoj ostaje isto tako drustveno korisna uloga sudopera i otiraca. Onda regulativa o manjinama, deci iz takozvanih mesovitih brakova, crkvenom sankcionisanju (blagosiljanju) odabira imena za decu i slicno...
Sve ne smem da verujem da ovo moze da se desi, ali prethodne skoro dve decenije su me naucile da u Srbiji moze i da uvece legnes da spavas i ujutru se probudis kao dinousaurus ili sta vec.
bajdvej, hvala na tekstu.


Kad Hrvati pitaju

Feral
Kad Hrvati pitaju
pise:Petar Lukovic

Sto je blizi historijski Referendum na kojem ce Srbi, kao saborni narod, u milionskim kolonama, krenuti na glasovanje glede novog, tek ispecenog Ustava koji su zajednicki, nekoliko noci, mesili Koctunica, Tadic i njihov drugar Nikolic – sve je primetnije svetsko uzbudjenje pretvoreno u sveopste odusevljenje zbog cinjenice da cemo Ustavom odbraniti Kosovo i poznato uzurbanim korakom dr Kostunice Evropu pridruziti Srbiji, cim pomenuta Europa ispuni uslove nametnute novim Ustavom. Suocen s realnoscu da vaznost srpskog Referenduma nadilazi okrutnu formu kolumne u hrvatskom „Feralu“, odlucio sam – iz sebicnih nacionalnih interesa – da istu pretvorim u nacionalni blog, odgovarajuci na pitanja koja ne moraju biti ni postavljena jer se ona srbofobicno podrazumevaju. Ukratko: vi pitate, Lukovic odgovara!
HRVAT (zaprepasteno): Iz neproverenih izvora sam cuo da je vasa Republicka Izborna Komisija (RIK) donela odluku da ce se na onim izbornim mjestima gdje se u kutijama nadje vise listica od broja glasaca, priznati rezultati. Nisam mogao vjerovati!
LUKOVIC(ledeno): Niste mogli vjerovati jer ste naviknuti da ortodoksno tumacite volju naroda. Srpski glasac, odgojen u duhu filozofske teorije da od „viska ne boli glava“, ima pravo da potvrdi svoj glas tako sto ce u kutiju, po sopstvenoj volji, sipati ili kipovati onoliko listica koliko on misli da treba. Raskid s titoistickim nasledjem koje nam je ostavilo pogubni princip „jedan covek, jedan glas“, oslobodice prostor za neslucene srpske glasacke kapacitete.
HRVAT (podlo): Bilo mi je malkice cudno kad sam otkrio da ce Referendum nadgledati i kutije cuvati samo predstavnici onih partija koje podrzavaju Ustav. Zar to nije neobicno?
LUKOVIC(hladno): Nije neobicno, nego je logicno. Zacto bismo rusili tesko postignuto jedinstvo srpskog naroda dozvolom da glasove broje oni koji su protiv Referenduma? Opste je poznato da njihov nacin brojanja generise incidente: oni hoce da sabiraju i odbijaju da mnoze. To Srbija nece dozvoliti.
HRVAT (uporno): Vasa velikodusnost prema zagovornicima tzv. bojkota nema granica. Uprkos ovim matematickim neslaganjima, ponudili ste parlamentarnim strankama: Gradjanskom savezu, Socijaldemokratskoj uniji i Ligi socijaldemokrata da zajedno odaberu cak devet kontrolora koje mogu rasporediti na bilo kom od tisucu referendumskih mesta. Da niste malo preterali?
LUKOVIC(racionalno): Mozda jesmo, ali kad je u pitanju regularnost Referenduma nista nismo prepustili slucaju. Recimo, iz ruske Dume nam stize sest iskusnih posmatraca, cime se potvrdjuje da je slobodarski deo sveta vec priznao rezultate Referenduma.
HRVAT (umorno): Glupo je i da vas pitam tko ce tokom noci cuvati kutije?
LUKOVIC (osorno): Naravno da je glupo. Kutije ce tokom noci cuvati narod, jer se Ustav i donosi zbog naroda. Lepo kaze dr Kostunica: „Sada je sve u rukama naroda i njegove slobodne volje“. Ukljucujuci i kutije u rukama naroda.
HRVAT (neocekivano): A sta kaze Momo Kapor?
LUKOVIC (mirno): Kaze: „Laknulo mi je kad sam u novom Ustavu procitao da je Srbija drzava srpskog naroda. Do tada sam verovao da je Srbija drzava Gradjanskog saveza“.
HRVAT (dosledno): A sta je to pisalo u starom Ustavu sto je iznerviralo Kapora?
LUKOVIC (cita): U starom Ustavu pisalo je: „Republika Srbije je demokratska drzava svih gradjana koji u njoj zive, zasnovana na slobodama i pravima coveka i gradjanina, na vladavini prava i na socijalnoj pravdi“.
HRVAT (suptilno): Sta je falilo toj definiciji?
LUKOVIC (drsko): Beogradski tjednik „(K)NIN“ dao je objasnjenje: „To sto je pisalo u starom Ustavu sasvim je u redu, ali mi znamo kakva je bila ta demokratija ’svih gradjana’“.
HRVAT (impresioniran): Bas je naucno objasnjeno, onako, do jaja. Nego, je li „(K)NIN“ otkrio sta poslednjih nedelja rade antiustavni aktivisti na celu sa Cedomirom Jovanovicem?
LUKOVIC (ohrabren): Za „(K)NIN“ nema tajni: „Titoisticka magla koju (antiustavni aktivisti) pokusavaju da prodaju nije samo u neskladu sa interesima Srbije da se udalji od Milosevicevog nasledja, vec nema osnova u istoriji ustavotvorstva u svetu. Kardeljovstina u logici antiustavnih lobista i njihova zelja da predstojeci Referendum iskoriste za sopstvenu promociju je maskirana floskulama o ugrozenosti demokratije i tvrdnjama da se u Srbiji opet radi van sveta i vremena“.
HRVAT (uplasen): Ako sam dobro razumeo, opet Tito i Kardelj vode kampanju protiv srpskog naroda?
LUKOVIC (glasno): Naravno da vode. Srecom da ih je „(K)NIN“ na vreme otkrio, kao i njihove pomagace. U tekstu Bogdana Tirnanica kaze se da je „politicki rejting fronta ustavnih ikonoklasta nikakav ili je, u najbolju ruku, zanemarljiv. Cak i kad se, kao ovog puta, nadju na zajednickom poslu. A ustavno pitanje je, eto, ujedinilo Cedu, Canka, Zarka Koraca i Natasu Micic. Plus Pera Lukovic i Nikol Kidman“.
HRVAT (onesvescen): Nikol Kidman, bivsa zena Toma Kruza?
LUKOVIC (nehajno): Aha.
HRVAT (iz malog mozga): A kakve ona veze, majke ti, ima s Referendumom?
LUKOVIC (znalacki): Ima. Srela se u Pristini sa Natasom Micic, predsednicom Gradjanskog saveza, sto je Vojislav Kostunica shvatio kao filmsku uvredu.
HRVAT (direktno): A sto Voja nije zapucao u Pristinu da vidi Kidmanovu, kad se vec svima popeo na glavu tvrdnjom da je Kosovo deo Srbije?
LUKOVIC (prakticno): Morao je da ide u Paracin da na licu mesta proveri eksploziju.
HRVAT (beznadezno): Kakva sad eksplozija?
LUKOVIC (oklevajuci): U vojnom magacinu blizu Paracina eksplodiralo vise od tisucu tona eksploziva i municije. Prvo sto su gradjani pomislili i sto im je izgledalo sasvim normalno jeste da je u pitanju bombardovanje.
HRVAT (zapanjen): Gradjani mislili da vas bombarduju zbog Mladica?
LUKOVIC (defanzivno): Nisam ja prvi pomenuo Mladica, nego vi.
HRVAT (sumnjicavo): Hocete da kazete da Mladic ima veze s eksplozijom?
LUKOVIC (ofanzivno): Nemam ja sta da kazem, vec nam je receno da nije u pitanju diverzija.
HRVAT (pribrano): Ali, Komisija koja treba da utvrdi uzrok eksplozije jos nije ni pocela da radi.
LUKOVIC (vedro): Tocno, ali su nam ministar odbrane i ministar policije rekli da nije u pitanju diverzija. Uopce, neprimerno je da u trenutku Referenduma pricamo o Paracinu, kao sto je bilo neprimerno da u trenucima dok je goreo Hilandar razgovaramo da li je ministar policije obio trafiku ili samouslugu.
HRVAT (lukavo): Prica se da je Nenad Canak povodom vatrometa u Paracinu predsedniku Vlade Kostunici poslao tri pitanja?
LUKOVIC (veselo): Prvo ga je pitao da li je u Paracinu izvrsena podzemna ili nadzemna nuklearna eksplozija, zatim ga je pitao sta kazzu prijatelji iz Severne Koreje povodom ovog naseg uspeha i trece: kako je on licno zadovoljan rezultatima eksperimenta.
HRVAT (mirno): Da se mi vratimo Referendumu. Sta, recimo, kaze Matija Beckovic, hoce li on izaci na Referendum?
LUKOVIC (svetosavno): Matija je porucio: „Izaci cu na Referendum, ali vam ne mogu reci zasto, jer biste se odmah setili“.
HRVAT (uznemiren): Veliki je Matija. A sta veli... a sta veli knjizevnik Dragoslav Mihailovic?
LUKOVIC (saborno): Obratite paznju na Dragoslava: „Izaci cu na Referendum i glasati za novi Ustav Srbije i svakom ko me upita da li treba da glasa za njega savetovacu da treba. To cu reci zato sto smatram da smo gotovo pun vek ziveli u jednoj promasenoj drzavi u kojoj smo bili sudrzavljani s nekim narodima s kojima nije trebalo ni na ulici da se sretnemo, a kamoli da zivimo zajedno“.
HRVAT (analiticki): Opa! Ovo zvuci bas mondijalisticki da ne kazem prohrvatski!
LUKOVIC (smireno): A tek da cujete jos jednog knjizevnika, Radoslava Bratica. Bio je kratak i precizan: „Za Ustav, protiv Evrope i NATO“.
HRVAT (grcevito): Da li se oglasio onaj lutak...Boris Tadic?
LUKOVIC (sarmantno): Jeste. I on je bio kratak i precizan: „Za Ustav, za Evropu i NATO“.
HRVAT (konfuzan): Ovo ne razumem. Obojica su za Ustav, ali je jedan za Evropu a drugi protiv Evrope.
LUKOVIC (precizno): Ustav pokriva sve politicke ukuse jer su Srbi postigli preko potrebno jedinstvo.
HRVAT (u neverici): Jedinstvo oko Evrope?
LUKOVIC (dosadnim glasom): Ma jok, jedinstvo oko Referenduma.
HRVAT (eskapisticki): Sto kazu sportasi?
LUKOVIC (duhovito): Posebice ce vas interesirati izjava tetoviranog Draze Mihailovica na ruci Milana Gurovica. Cica Draza je kroz usta vlastitog medijuma Milana (kojem je, gle, nadimak cica) progovorio sledecim recima: „Izaci cu na Referendum i podrzati donosenje novog Ustava jer smatram da je to bitno za Srbiju. Sto se tice Vojvodine, mene kao rodjenog Novosadjanina plasi ona vojvodjanska zastava sa onim zvezdicama sto se sad vijori na zgradi Skupstine Vojvodine. Sta ce Vojvodini himna, grb, zastava?“.
HRVAT (umorno): Malo me boli glava od ovih strucnjaka za Ustav. Nego, imate li na ustavnoj tacni neki srpski prosek, da cujemo sta misli narod?
LUKOVIC (ushiceno): Kud ces bolji zooloski prosek od Vuka Bojovica, direktora beogradskog zoo-vrta, srboidni hibrid izmedju divljeg radikala i kostunicine ptice. Evo Bojovica: „Ja nisam citao Ustav, glupo je ocekivati od obicnih gradjana da to citaju. Ustav razume 0,01 odsto ljudi u ovoj zemlji i oni treba njime da se bave“. I onda stize poenta: „Apsolutno podrzavam Ustav i sa velikim zadovoljstvom cu ga podrzati na Referendumu“.
HRVAT (preklinje): Nemojte vise...
LUKOVIC (okrutno): Zar ne zelite da cujete sto kaze Zdravko Sotra, reditelj takvog dela kao sto je „Zona Zamfirova“?
HRVAT (tiho): Zelim, valjda.
LUKOVIC (glasno): Sotra je preuzeo Zonin mozak u samo jednoj recenici: „Ustav nisam procitao, ali cu izaci na Referendum i podrzati ga“.
HRVAT (ocajnicki): A da se mi rastanemo, Lukovicu, kao da vas nista nisam pitao, jebo me Referendum i kad sam vas pitao...
LUKOVIC (nepokolebljivo): Jos samo jednu recenicu.
HRVAT (sirokogrudo): Da cujem.
LUKOVIC (mirno): Glas za Ustav, spas za Kosovo! Tko ce drugi nego Kostunica Voja!

(Zahvaljujem JB. Corn Mouth)


sjajno!!

hvala cm


E jadna

je zemlja u kojoj bivsi panduri izigravaju demokrate...


nema

ko drugi - sistematski utepani (izraz koji pokriva sve vrste lisavanja zivota)


Lionsgate

ozbljno pitanje:

ko su bivsi panduri?


Procitajte

biografije autora bloga a ako se malo potrudite sa memorijom seticete se ko je bio zamenik golubu preletacu srpske politike alijas Mihajlovic-Lutri...

Fotografija odozgo (Jocic, Bozovic) me je asocirala na njihovog prethodnika (po sluzbenoj duznosti, haha) a danasnjeg autora na blogu b92.


Ministar dok mu ubise ZDj

MiM were here


provalili ste nas

M&M


E jadna je zemlja u kojoj

MiM were here


je ovakav lik ko Milic

M&M were here


bio zamenik policije

M&M were here


i ubise mu premijera

M&M were here


a on ni prstom da mrdne

M&M were here


i sad opet hoce vlast!

M&M were here


mozete li

biti malo konkretniji? koja zemlja, koji panduri?


Pitanje za M&M:

Zasto je LDP=Ceda Jovanovic? zasto cedino ime stoji uvek ispred LDP?

Kada je stranka osnovana, (a mozda i sada nisam proveravao par meseci) website LDP je postojao samo kao sub-strana na cedinom sajtu.

Da li shvatate sta hocu da kazem? Svidja mi se ideja LDP, ali samo ako je to ozboljna stranka a ne klub obozavalaca cede. I kao takva nece moci da ostvari dovoljnu masu da bi uspela ista da promeni u Srbiji.

Sa Postovanjem


....i ja imam slican problem...

ali ozbiljno...npr. kad god hocu da vidim aktivnosti LDP-a moram da idem na Cedin-u stranicu....dok je www.ldpweb.org u izgradnji godinama...i stvarno ceo taj nastup i Prokica i Samardzica i Pere Lukovica kad se neko ne slaze sa Cedom je kao da im oci vadis...da, to jeste moja opcija ali posle toliko prevara hocu da znam odakle Cedi kes za telohranitelje...ja verujem da mu je zivot ugrozen i da mu oni trebaju, to nije problem...ali odakle??...ali ko uopste pomene tako nesto ispada najveca ljiga, neko ko je instruisan...i Biljana Srbljanovic je morala da se izvinjava zbog takvih pitanja...onda meni je malo bljak da tu Srbiju predstavlja Ceda...zar Latinki Perovic, Nenadu Prokicu, profesoru Samardzicu treba Ceda da bude lider...ali to je kao da si izrekao najvecu jeres...decko koji kaze da su mu ruke prljave a savest cista ne moze da bude lider gradjanske Srbije...sve je to lepo..ali sa prljavim rukama ne mozes ni za sto da jedes u boljim gradskim kucama...odradio si lavovski posao, hvala lepo...ali politika trosi ljude...ja verujem da je on potrosen...ima gradjanska Srbija boljih ljudi...


donekle ste u pravu

Dakle, u pravu ste kada kritikujete cinjenicu da sajt LDP-a ne radi, pa se sajt www.cedajovanovic.com koristi kao sajt LDP-a.

Takodje, do skoro je uz LDP moralo uvek da stoji Cheda Jovanovic iz prostog razloga sto 9 od 10 ljudi nije znalo sta je to LDP, ali je zato 10 od 10 znalo ko je Cheda Jovanovic. Jednostavno, Chedino ime je jos uvek potrebno da stoji uz LDP. Znam da to smeta mnogim ljudima, posebno ciljnoj grupi LDP-a koja po difoltu podrzava ideje, a ne lidere.

Quote:
to jeste moja opcija ali posle toliko prevara hocu da znam odakle Cedi kes za telohranitelje...ja verujem da mu je zivot ugrozen i da mu oni trebaju, to nije problem...ali odakle??...

Pa evo, ja sam jedan od ljudi koji daje novac LDP-u. Ne dajem mnogo, recimo da to nije ni polovina republickog minimalca. Takodje, poznajem jos mnogo ljudi koji daju novac LDP-u. Pre godinu dana me je prijatelj, koji zaradjuje mnogo novca, pitao sta mislim o ideji da pomogne finansijski Chedu Jovanovica. Ja sam to naravno pozdravio, ali ga je otac odgovorio od toga zbog "mogucih problema u poslu".

Medjutim, verujem da si i sam mogao da zakljucis da postoje ljudi koji imaju puno novca i koji smatraju da Chedi treba pomoci. Ono sto je problem, i zbog cega LDP-ovci reaguju emotivno na takva pitanja jeste cinjenica da su ta pitanja proizvod medijskog zlochina koji je sproveden protiv Chede. Zasto te jedna toliko prosto razumljiva stvar zanima? I sta si ocekivao kao odgovor? Valja drogu? Dali mu Albanci da proda Kosovo?
Ostavili mu Kum i Shiptar?

Ti ces reci: ne, ja nisam potpao pod uticaj medija, ali razmisli bolje.
Da li si ikad pitao: Odakle novac Velji Ilicu, odakle Nikoli Milosevicu, odakle Tomi Nikolicu, Bjekovicu, Brani Crncevicu, Tijanicu...?

To pitanje je apsolutno nevazno i rezultat je medijske manipulacije spin doktora.

Quote:
ali ko uopste pomene tako nesto ispada najveca ljiga, neko ko je instruisan...i Biljana Srbljanovic je morala da se izvinjava zbog takvih pitanja...onda meni je malo bljak da tu Srbiju predstavlja Ceda...zar Latinki Perovic, Nenadu Prokicu, profesoru Samardzicu treba Ceda da bude lider...ali to je kao da si izrekao najvecu jeres...

Nije stvar u tome da neko ispadne instruiran, vec da se kachi na benigne stvari i da nepotrebno crpi energiju. Sustina je da nas ima jako malo i da je Cheda najenergicniji i najvredniji medju nama. Ono sto smo naucili od Djindjiceve smrti, jeste da je trebalo da mu damo vecu podrsku. Ista stvar je sa Chedom. On provodi 24h dnevno radeci za ideje koje su ustvari nashe ideje. Mi mozemo da trazimo mane u njegovoj licnosti, (koje svakako ima kao i svi drugi ljudi) ali time nista ne dobijamo. Mnogo je bitnije da postujemo taj trud koji on ulaze, umesto sto cemo se zamarati paranoidnim mislima o izdaji ideje.

Quote:
decko koji kaze da su mu ruke prljave a savest cista ne moze da bude lider gradjanske Srbije...sve je to lepo..ali sa prljavim rukama ne mozes ni za sto da jedes u boljim gradskim kucama...

Hajde probaj da se setis kada je i zasto izgovorio tu recenicu, i sta ona zapravo znaci.
Dakle, jeste ishao da hapsi Milosevica, jeste ishao u Kulu i pregovarao sa Legijom, jeste pristao da Chume bude zasticeni svedok... ali mu je savest chista jer je sustina cista. Jednostavno druge nije bilo. Pa citav 5. oktobar je prljav, ako hoces da posmatras samo "prljavost ruku".

Quote:
ima gradjanska Srbija boljih ljudi...

Hajde navedi nekog.
Ko bi to mogao da bude, a koji ce moci da osvoji 5% na izborima?


Nije lose...

hvala na argumentovanom odgovoru...jer kazem da sam dosta razmisljao da li i da postavim post sa mojim razmisljanjima jer postoji realna mogucnost da ce me neko opasno okrpiti jer sam dotakao osetljive teme....
Ok...to je sasvim u redu da se Cedi pomogne...ali sasvim je i OK reci...ja se izdrzavam od donacija simpatizera stranke...i kapiram da je OK u ovoj zemlji ne iznositi ta imena javno jer ljudi mogu da upadnu u probleme...
...nista droga, nista Albanci, nista Shiptar, Kum & Co. ali u zemlji izneverenih obecanja tesko je verovati na veresiju....posle svega mi treba malo vise da znam da je ovo cisto...jer ako je i tu kes nekog tajkuna i neke dodjes mi-dodjem ti kombinacije onda i to sto govori i to zasta se zalaze nekako blede...
u pravu si kad kazes da se nikada nisam pitao odakle Velji i ostalim barabama ali ja njima ne verujem i mislim da je to posao za tuzilastvo... Cedi zelim da verujem ali mi treba malo vise...
naravno da razumem sta znaci "ruke su mi prljave..." ali ja imam sumnju da covek koji isprlja ruke pa makar radeci i prave stvari je politicki potrosen... i takvih primera je bezbroj...da li je bas Ceda taj koji je najbolji da vodi gradjansku Srbiju???...pa nije tesko navesti nekog.... profesor Samardzic... sad da li on moze do 5%...pa ne znam...ali nisam siguran da moze i Ceda...ali znam da moze gradjanska Srbija...


Quote:Ok...to je sasvim u

Quote:
Ok...to je sasvim u redu da se Cedi pomogne...ali sasvim je i OK reci...ja se izdrzavam od donacija simpatizera stranke...i kapiram da je OK u ovoj zemlji ne iznositi ta imena javno jer ljudi mogu da upadnu u probleme...

To je nepotrebno, jer je to samo po sebi razumljivo. Verujem da ti nije bio potreban moj post da bi skapirao na koji se nacin LDP finansira. Mnogo je puta Cheda pricao o tome i o svim drugim pitanjima vezanim za Shilerovu, Kulu, posete zatvoru, chistoj savesti etc... Ali kad mnogo puta odgovaras na takva pitanja, to znaci da potpadas pod taktiku onih koji su takve price i lansirali. Gubis energiju i omogucavas im da lansiraju dalje price tipa: Vidi kako Cheda stalno pricha o ovim temama. To je zato sto:
a) gde ima dima i vatra postoji,
b) svako se cheshe tamo gde ga svrbi.

Izbor napada bi verovatno zavisio od toga da li oni dolaze iz novina kao sto su Kurir/Press, ili NIN, a bogami i Vreme u poslednje vreme.

Quote:

ali ja imam sumnju da covek koji isprlja ruke pa makar radeci i prave stvari je politicki potrosen... i takvih primera je bezbroj...

U tom slucaju bismo morali da menjamo lidere partija svakodnevno. A Djindjic bi bio politicki potrosen jos 1995. godine.

Chedino vreme tek dolazi. S tim sto ce on imati znatno tezi posao od svih ostalih politicara. Glasachi LDP-a su samostalni i razmazeni. Bas zbog toga sto ti kazes:

Quote:
Cedi zelim da verujem ali mi treba malo vise...

on nece imati lak posao. Mnoge stvari ce morati da objasnjava jer ce pored prljavih politickih protivnika, morati da vodi racuna i o sujeti svojih glasacha.

Quote:
pa nije tesko navesti nekog.... profesor Samardzic... sad da li on moze do 5%...pa ne znam...ali nisam siguran da moze i Ceda...ali znam da moze gradjanska Srbija...

Jeste, gradjanska Srbija moze i trenutno je njen lider Cheda. Prof. Samardzic nema tu snagu. Suvishe je u "Dodži kod Kize" fazonu da bi mogao osvojiti glasove van Dorcola. Svi ostali ljudi iz gradjanskog sektora koje si naveo u prethodnom postu su vec prihvatili Chedu za lidera. Od ljudi kao sto si ti zavisi da li cemo preci 5% ili ne.

Mada, posle jucerasnjeg ishoda referenduma, mislim da to vise nije pitanje.


dosta se slazem sa tobom, jos pitanja

Ja nisam osporavao Cedu kao licnost, niti mi on smeta kao lider LDP-a, naprotiv. Niti se kacim na medijske hajke koje nevredi komentarisati. (ti si se vise fokusirao na komentar ispod mog).

Jedna stvar koja mi se nije svidela je to da mi izgleda kao da se ovde opet kreira nekakav kult licnosti, sto je u mladim demokratijama, a i u nedemokratijama cesta pojava. Znaci sta bi se desilo kada bi na primer Ceda odlucio da prestane da se bavi politikom? Da li bi to bio kraj LDP-a?

Postoji li LDP kao institucija bez Cede, i da li ova institucija ima potencijal da preraste u mainstream stranku koja ce na jednoj zdravoj ideji prikupiti dovoljno mase da izdejstvuje promene?


od LW MiM

M&M

Ima slab potencijal sve dok ovoliko ljudi koji podržava stoji sa strane i samo posmatra. Kult ličnosti se, ako i postoji, verovatno lako razbija kad ima dosta jakih i aktivnih ličnosti okupljenih oko ideje.


M&M su ti dali odgovor. Što

M&M su ti dali odgovor.

Što više nas uđe u LDP, to će partija biti jača.

Ista stvar je i sa politikom uopšte: Što više nas "čistih" uđe u politiku, to će ona manje biti prljava.

Sve dok stojimo sa strane, pokazujemo da smo pomireni sa činjenicom da nas prljavi ljudi vode, te samim tim oduzimamo sebi mogućnost da političare uopšte kritikujemo.

Quote:
Postoji li LDP kao institucija bez Cede, i da li ova institucija ima potencijal da preraste u mainstream stranku koja ce na jednoj zdravoj ideji prikupiti dovoljno mase da izdejstvuje promene?

Mnogo ljudi nece prici LDP-u dok ne bude izvesno da prelazi 5%. Mi smo prva linija ljudi sa voljom, čisti entuzijasti. Posle nas dolaze oni koji misle da je bolje da sačekaju rezultate parlamentarnih izbora, jer bi njihov angažman u LDP-u mogao da ih košta karijere.

Ne verujem da će u bućnosti biti moguće ijednoj stranci da sama vlada. LDP će i sa 5% moći i te kako da "izdejstvuje promene". Upravo to i jeste razlog zbog kojeg se sve ostale stranke "demokratskog bloka" boje LDP-a. Biće vrlo nezgodno kada DS i DSS budu morali da biraju između podrške SPS/SRS sa jedne i LDP sa druge strane.

Pozdrav,
Čika Buda Filadelfija


lider gradjanske srbije...-od LW

M&M

mi samo po sebi zvuci kontradiktorno....nikovi prave problem sto ne znam kome odgovram, vise u smislu basic okolnosti i sta ti ljudi sa kojima krecem u razgovor imaju od predznanja i koje izvore info na raspolaganju....elem, fenomen ceda i gradjanska srbija se namnetnuo spolja, po meni, od onih radoznalih koji i bi i nebi, koji time sto im satro smeta ceda solidno koriste da sakriju svoj strah da s eukljuce, da nose teret zigosanja od sluzbi nekontrolisanih a vrlo koordiniranih, po medijima etc....da ih svaki poeta zlocinaca od brne crncevica na dalje po tv bez kazne i odgovrnosti proziva i siri apsolutne neistine...dok pokusavaju javnosti da preko bran c i co tipa toholj kazu da se ipak nesto strasno nedavno desavalo i da to ima veze i s nama....

nisam sigurna da je prof samardzic fotorobot, a pogotovo mi je interesantno da s eon kako kandidat spominje kod osoba kojoma inace smeta arogancija gradjanske srbije :)

meni je npr, on par puta u javnim nastupima zaparao usi neprimerenim izjavama, poredjenjima etc...


ozbiljna stranka a ne klub obozavalaca cede-od LW

M&M

Niste jedini koji ima takav utisak. Opet,imajte u vidu u kojim i kakvim uslovima nastaje LDP. Ima i suviše onih kojima se SAMO sviđa ideja i to je to. Manje je onih koji su spremni za ideju nešto i da urade.


chiken or the egg

opet se vrtimo u krug, da bi tome pristupili treba da nam se svidja i forma, a ne samo ideja.


a ko i kako

M&M

stvara formu?


pa ljudi... shvatam ja sta

pa ljudi... shvatam ja sta ti hoces da kazes.


konačno

M&M

Neko:)


Uh,uh,uh...

Pa, ništa...ako je jedina mana LDP-a, Čeda, glasaj za stranku...ne za lidera..
Nego, ovi i ovakvi prigovori su mi od nekuda poznati...i ako je to način da se zaustavi rast LDP-a i alternative, skroz je pogrešno. Rađe menjajte Tadića....biće efikasnije...


Na prvoj slici je

Lula da Silva, predesnik Brazila, sa vocnim aranzmanom na glavi


tutti frutti

pokusavam ali didn't get the point - drag queen? carmen miranda? Chiquita... sta fali Luli?
Bananas is My Business


Svašta fali Luli al boljeg nemaju

asocijacije je Šajkača je Tadiću što i Abacaxi/Banana aranžman Luli.
JJZmaj - "kako bi to stajalo .... Ko što stoji kržljaviću Ljubi, cigara u zubi"

A Luli fali npr. što državnim avionom šalje bolesnog psa kod veterinara s kraj na kraj Brazila i što se liže s El Comandanteom koji je diktator i monstrum.


ali DS danasnjem,....

M&M

ciji je tadic predsednik takodje, sajkaca sve primerenije stoji...u smislu retradicionalizacije i napustanja levo-progresivnih ideja..


Amin

Nego 21. mi je slava. Osecaj se pozvanom.


!

M&M

wow


uhvaćeni na gomili

M&M

Oštar protest međunarodne zajednice
27. oktobar 2006. | 08:27 -> 17:22 | Izvor: B92
Beograd -- Predstavnici međunarodne zajednice uručili oštar protest zbog jučerašnjeg mitinga u K. Mitrovici na kome se klicalo Mladiću.

Kako saznaje B92, koordinatoru Akcionog plana za hapšenje Ratka Mladića Rasimu Ljajiću preneta je ocena da iza svega stoji država, a da ceo događaj ozbiljno dovodi u sumnju napore vlasti da locira i uhapsi Ratka Mladića.

Ljajić nije želeo da komentariše ta saznanja B92, ali je potvrdio da je imao veoma neprijatan sastanak sa zapadnim diplomatama.

Nije bila prilika...

Na Mitingu u Kosovskoj Mitrovici govorili su visoki finkcioneri opozicionih stranka, ali i predstavnici vlasti u Srbiji, između ostalih ministar za nauku i potpredsednik DSS-a Aleksadar Popović, a u ime stranke ministra Velimira Ilića, Dubravka Filipkovski.

"Ja sam kao potpredsednik Nove Srbije umesto predsednika Ilića, na poziv SNV-a, juče bila na Kosovu i Metohiji, u severnoj Kosovskoj Mitrovici, na mitingu samo sa jednim ciljem - da sve Srbe sa Kosova i Metohije pozovemo da izađu na referendum. Zašto su neki pojedinci i manje grupe iskoristile miting za neke druge svrhe - ne bih da komentarišem", kaže ona.

Na pitanje zbog čega niko nije regovao kada su okupljeni počeli da skandiraju Ratku Mladiću, ona kaže da nije bila prilka za to: "Na mitingu pred 10.000 ljudi zaista je suvišno objašnjavati bilo šta".

DS: Očekujemo reakciju DSS-a

Dragan Šutanovac

Iako niko od visokih funkcionera DS-a nije bio u Mitrovici, na mitingu je bio član DS-a sa Kosova, Goran Bogdanović.

Demokratska stranka osudila je skandiranje Ratku Mladiću na skupu u Mitrovici. Potpredsednik stranke Bojan Pajitć navodi taj incident ne ide u prilog nastojanjima da Kosovo ostane sastavni deo Srbije.

"Miting u Kosovskoj Mitrovici nije bio politički miting niti partijski. To je bio miting na kome su se predstavnici parlamentarnih stranaka obratili građanima Kosova i Metohije, obrazlažući ono što su teze ustava. DS apsolutno ne podržava povike koji su se čuli na mitingu", kaže Pajtić.

Potpredsednik DS-a Dragan Šutanovac kaže da je takvo ponašanje na mitingu posebno skandalozno jer su pregovori o budućem statusu Kosova u toku. "Mi pokušavamo da nađemo najbolje moguće rešenje za Srbe sa Kosova, a oni, s druge strane, uzvikuju ime najvećeg haškog optuženika. Bojim se da će se pre svega njima obiti o glavu", kaže Šutanovac.

Potpredsednik DS-a je rekao, gostujući u Poligrafu B92, da ga zabrinjava pojava predstavnika DSS-a: "Očekujem reakciju Demokratske stranke Srbije, jer nas svi iz Vlade ubeđuju da postoji politička volja da se završi obaveza prema Haškom tribunalu. Ukoliko ne budu odreagovali na ovo, bojim se da onda zaista ta politička volja, kao što većina građana i sumnja, zaista ne postoji."

On je kazao da misli da je do izbora teško očekivati bilo kakve aktivnosti sadašnje vlade na izručenju haškog optuženika Ratka Mladića.

Šutanovac očekuje da će DS-u posle izbora pripasti najveći broj mandata, da će iz te stranke biti i novi premijer Srbije, kao i da će izveštaji Haškog tužilaštva o radu nove vlade biti pozitivni.

Šutanovac je naglasio da će izbora biti, bez obzira na ishod referenduma, pošto je, kako je kazao, Vlada pala.

"Veličanje onih zbog kojih Srbija stoji"

G17 plus je osudio jučerašnje skandiranje imena haškog optuženika Ratka Mladića na mitingu u Kosovskoj Mitrovici i očekuje oštru reakciju Vlade Srbije.

"Nedopustivo je veličanje onih zbog kojih Srbija stoji na putu ka Evropskoj uniji. Neodgovorno je i protivzakonito da se slave oni koji su optuženi za genocid i saučesništvo u genocidu, progone, istrebljenja, ubistva, deportaciju, nečovečna dela, uzimanje talaca i zločine protiv čovečnosti", saopštila je ta stranka.


Kakva ironija - Rasim brani Mladića...

Šta politika radi od ljudi....
Rasim Ljajić kao crta odbrane R. Mladića.....Apsurd preskače sam sebe, ali u našoj zemlji politički apsurdi više ne postoje..Jer, kad čitava politička scena postane apsurdna,onda mi više i nemamo pravi politički život nego radnju iz neke Kafkine priče...


Zašto policija nije

Zašto policija nije reagovala kada se klicalo Mladiću? Kakva je razlika između klicanja Mladiću i klicanja: nož, žica, Srebrenica?
Ti Kosovari su uvek 'znali' kome treba da kliču, zato sad plaćaju cenu svoje gluposti.


odlično pitanje

M&M


nekoliko jednostavnih odgovora

Slika 1: predsednik republike Srbije namesta new modni krik.U sebi razmislja:Krle budalo, gde si ovo smislio.

slika 2:predsednik i premijer.
predsednik:Sigde tebra, nema te sinoc na basketu.
premijer:Stipu me tebra, uradio sam neku losu robu juce, istripovao sam se gadno, pa sam celu noc pisao ustav.
predsednik:E siso streberska, k'o da nisi sa dorčola!Jel ti ostalo malo, daj tebra nesto!
premijer:Nemam bate, Srbije mi!

slika 3:dva lika

Slika 4:plakat sa koga se ceri TN( known as toma gravedigger) i VS robijas u hagu.
Paznja - kako je tomin osmeh cinican : duvajte ga rodjaci a i ti vojo, a i ti zvalavi, mada nisi ni na plakatu! Dok je robijin osmeh poprilicno kiseo:i na ovom mardelju sam necija kucka, valjda se ne provaljuje.

Slika 4: karikatura Coraxa.Zamislite ovu sliku u stvarnosti!

Slika 5:premijer drzi kalasnjikov, puca u gume automobila koji prolaze francuskom ulicom i sjajno se provodi, ostala mu roba scene 2, naravno da nije dao predsedniku, smradina jedna sminkerska.


demolirane prostorije LDP Stari grad

M&M
Beograd -- Nepoznate osobe demolirale i opljačkale prostorije Liberalno-demokratske partije Stari grad

Provalnici su iz prostporija Opštinskog odbora LDP-a odneli kompjuter sa svim podacima o članstvu i aktivnostima stranke, saopštila je ta partija. Lider LDP-a, Čedomir Jovanović, tvrdi da je u pitanju politički pritisak vladajuće koalicije na njegovu stranku zbog kampanje protiv referenduma. Jovanović ne veruje da je obijanje prostorija LDP-a samo izolovani kriminalni čin.

"Ne verujem u tu vrstu slučajnosti i ne verujem u koincidenciju koja dovede do zaključka da su 24 sata, u tri potpuno međusobno nespojive situacije, dese identični incidenti u Novom Pazaru, u Loznici i na Starom gradu, dan pre toga u Zemunu, u toku poslednje nedelje u Irigu su organizovane demonstracije ispred centrale LDP-a", ocenio je Jovanović.

"Ako je ovo kriminal, što nesumnjivo jeste, a da pri tom nema političku pozadinu, neka se pojavi policija i taj problem reši. Nijedan od prethodnih incidenata nije rešen onako kako bi morao biti rešen, što znači da oni koji su to radili nisu radili slučajno, već sa podrškom i pokrićem institucija, jer bi u suprotnom morali da odgovaraju", kaže Jovanović.


LDP i Cheda

LDP je partija koja je najbliza mojim politickim shvatanjima i trenutno jedina partija za koju bih mogao da glasam, a necu jer mislim da su debelo naplatili to sto su isprljali ruke cisteci Srbiju.

Odlicno se secam studentskih protesta i jednog chede, drugog chede homena&co. Cheda je stalno bio u jednoj odrpanoj jaknici, skromnog izgleda i pun energije.I odatle je bez dana radnog staza stigao u poziciju da se krece kroz grad sa 2 automobila i telohraniteljima, da komotno zivi, da ima partiju i da bude prijatelj sa Draguljobom a.k.a. krmivo produkt. KOga pamcenje sluzi setice se da je taj Dragoljub pocetkom 90ih bio sa limunom i shijanom u ekipi. Jako sam radoznao shta Cheda radi da moze na taj nacin da zivi, da mu prijatelji daju dzip da se korsiti, pa sto meni niko ne da, verovatno zato sto nemam uticaj ni na jednu privatizaciju.Na Chedu sam i najvise kivan jer mi je on ulivao najvise nade da ovde moze da bude bolje, da ima neke perspektive, kad ono shipak, najbitnije da se uzme neka kinta, da se nosi lepo odelo i da se vozi dobar auto.


Ajde....

Ajjdee...
Znači, pronašli ste drugu priču..Sad je kao LDP, ok....ali ne valja Čeda....
ma brda se kroz vas vide....


hehe

Da li mozda ima nesto netacno u ovme sto sam napisao?


Šta si napisao...

Misliš, ima li istine u tim udbaškim konstrukcijama o jakni, patikama i radnom stažu....
Izostavio si još da je narkoman, da ima konja i da voli skijati....
Nemoj da si površan...


:)))

demantovali ste me cinjenicama.

Puno puto sam ga vidjao na studentskim demonstracijama, uvek je bio malte ne isto obucen, da ne kazem skromno. Nikad nije delovao da je na nechemu. Ranije sam ga stalno vidjao na 25om dolazio je u istu teretanu gde sam vezbao, u ful opremi sa sve obezbedjenjem, tek tu nije delovao da je na nechemu.Video sam ga i letos u red star kafeu, u basti je sedeo sto preko puta mog, a obezbedjenje na klupici preko puta. Ni tad nije delovao da je na nechemu, iskreno mislim da su mu etiketu narkoman prikacili zbog podocnjaka. Ko finansira njegovo obezbedjenje, da li ima dobre prijatelje ili je ustedeo od plate potpredsednika vlade. Za finansiranje partije i konferencija za stampu u media centru necu ni da pitam ko placa.


Kako ne znaš..

Pa iz budžeta se finasisira...Koštunica, Tadić, Nikolić, Dinkić...koncenzusom plaćaju...
Nego, daj bre budi malo maštovitiji, ne ide ti to na ovakvim mestima...To je prava stvar za pijacu...recimo, odeš na buvljak, nema ko ti to neće tamo kupiti...


:))

Ovo su vrlo jaki argumenti, moracu da se preispitam da nisam u zabludi.
To je ona prica nije valjda da vise verujes svojim ocima nego meni.


Nemoj, nemoj...

Nemoj se preispitivati. Nemaš potrebe...
Sve je tako jasno....


uvek

M&M

se preispituj

ali, povremeno deluj


Shkomi,

Pa valjda je prošlo 10 godina od tih patika. Valjda je mogao da kupi još neki par.

Pa radi mu i žena, pa imaju babe i dede ta deca. i još neko uleti sa nekim parama.

I šta nas to briga! Pa nije ni Dinkić mala maca što se love tiče. A niko ne pita otkud mladom Vučiću gajba od 200 kvadrata. Kao to nije važno. Niko ne pita ni za grobarevu gajbu u Bg i novu kuću u Kragujevcu. Od kog biznisa on to sve ima? Od sahrana?

Kako ti smeta Čeda a ne pitaš se, ili ako se pitaš ne vidi se, ko je platio nekoliko miliona smsova na sve telefone u Srbiji. Ne pitaš se ni ko šalje te poruke. Kod mene piše RIK a nema telefona. Otkud znam da je RIK a da nije Toma Nikolić. Zašto nema telefona sendera i zašto sender ima moj telefon a ja nemem njegov?


i ponovo taj mesijanski sindrom ...

... ne znam zbog čega stvarati atmosferu da su politički lideri u srbiji iznad kritike elektorata (ili ne samo kritike, već i nekih aktivnih kampanja, kada se npr. čeda kao socijalistički lider neke buduće srbije ogreši o elektorat svojim preslobodnim shvatanjima liberalnog kapitalizma)? stvorićete samo nezdravu atmosferu u kojoj će bilo šta negativno upućeno na čedinu adresu biti nekakav "primitivizam, zatucanost, zadrtost" (i kako već beše ide ona mantra...). pritom ne prežete ni od toga da sasvim pristojne građane (što je u ovom slučaju Škomi), sasvim olako a nekad i vrlo agresivno optužujete za nekakvo "udbaštvo" i ne znam ni ja šta. verovatno je svet u pravu kada kaže da su srbi, u suštini, autoritarni i sami podložni takvom obliku vladavine. šta će nam bilo kakav autoritet? forma, ideje, oket; možemo se okupiti oko toga i stvoriti nekakav pozitivan efekat (npr. petoduplo bolji učinak liberalno-građanske alijanse od očekivanog i predskazanog). međutim, ovo insistiranje na samo jednoj ličnosti, i veoma narogušena arogantnost ako se, recimo, moji individualni kriterijumi sukobe sa kriterijumima koje je sporna ličnost izgradila oko sebe - ili dopustila ne znam kakvoj ciljnoj grupi da ih iskonstruiše umesto nje, ličnosti as it is - je nešto što je meni samom, barem, jako jako odbojno. to me tada navodi da svoj glasački listić upotrebim na gorepomenutu alijansu ne zato što mi se dopadaju forma i ideje koje ta alijansa predlaže (u suštini ništa drugo nego jedan najobičniji sistem, ideologija!), već samo stoga što mi s druge strane visi oštrica fašizma nad glavom. drugim rečima, umesto tradicionalnog dobra suprotstavljenog zlu, ja se od dva zla odlučujem za manje ubojitije!

think again.


Quote:"...stvorićete samo

Quote:
"...stvorićete samo nezdravu atmosferu u kojoj će bilo šta negativno upućeno na čedinu adresu biti nekakav "primitivizam, zatucanost, zadrtost."

Srdjane Fuchs,
iako ste ovaj komentar srocili tako da zvuci nadasve konstruktivno, niste uspeli sakriti temeljno nerazumevanje stavova koji su prethodno izneti. Za ime sveta, kako ne mozete prilikom pisanja komentara uloziti malo vise napora kako bi ste pokazali da razlikujete nijanse? Kako se to dogadja da uocite neku pojavu u fragmentima a da onda u pokusaju da shvatite o cemu se radi potpuno pogresno iskonstruisete? Sta je to sto vas sprecava da ciljate u srz teme? Zasto tako mnogo od onoga sto napisete izgleda svedeno na komentar prijateljske footballske utakmice?

Nisam vam rekao nista na temu vaseg komentara, jasno. Ali kako kad su ove vase reci dobronamerne a istovremeno nedopustivo povrsne, pa stoga i zvuce tako preterano. I jos gore, kako kad vi ne zelite da cujete. Eto jednom ste zatvorili blog i obustavili raspravu. Sada citate ovo i mislite "boze koji smarac..." ili nesto slicno vec prema kategorijama u kojima se odvija vase misljenje.

Ne znam, evo padam u iskusenje da uzmem pa da vam ispisem u cemu mislim da ste pogresili, ali cim bacim pogled na ono sto ste napisali izgubim volju. Vidim - radi se o podmetacini. Sta cu ja? Na vama je da to shvatite sami. Ili da ne shvatite. Sve u svemu OK ste lik. Savetujem vam da umesto da istrcavate sa zakljuccima pocnete sa pitanjima - tako cete se lakse snaci na klizavom terenu.

Svako dobro. Corn Mouth.

"Pozivate svedoka kad o sebi hocete da kazete nesto dobro; i ako vam uspe da ga prevarite da dobro misli o vama, i sami mislite dobro o sebi." F.N.


podmetačina?

dragi cornmouth,
evo, upravo o tome sam i govorio.

Quote:
Ne znam, evo padam u iskusenje da uzmem pa da vam ispisem u cemu mislim da ste pogresili, ali cim bacim pogled na ono sto ste napisali izgubim volju. Vidim - radi se o podmetacini. Sta cu ja?

kada vama jedno političko stanovište dopušta da krajnje bezazlenu, a negde čak i friendly critique, shvatite na način na kakav ste upravo učinili: sa puno gorčine, zajedljivosti pa čak i sa tom negativno intoniranom ironijom;

rekao bih da ste vi negde već izgubili niti bavljenja političkim poslaništvom. imam još štošta da vam kažem, ali ne mogu pošto ste unapred licitirali svoju bezvoljnost.

ps. samo mi je ovo o "komentarisanju prijateljske fudbalske utakmice" (nekako ste intuitivno pogodili jedinu stvar koju sa interesovanjem pratim na televiziji!) bilo simpatično u celom vašem afektivnom komentaru. tko zna, možda je i bolje tako shvatit politiku, ka' pikanje baluna no ka' nešto što "život znači" te ne dopadat u iskušenje vriđat frendove. chaó


Hajdemo opet

Quote:
"...stvorićete samo nezdravu atmosferu u kojoj će bilo šta negativno upućeno na čedinu adresu biti nekakav "primitivizam, zatucanost, zadrtost."

Apsolutno se ne slazem. Ako je nesto "primitivizam, zatucanost, zadrtost" ili jos mnogo gore ako je nesto insinuacija usmerena na dezavuisanje Chedine licnosti, to cu da nazovem pravim imenom. Kao sto cu i svaku kritiku, bez obzira kakva bila i od koga dolazila, ali ako je zaista kritika, da nazovem pravim imenom. Zato ne vidim smisao ovog vaseg komentara. Prosto, meni nije trebalo to da kazete. Mozda niste ni hteli meni to reci jer me nije bilo na blogu, ali sta cete, pojavio sam se kao citalac i osetio da iz onog sto su rekli Hag, Drago, a narochito Chika Buda Fila u jednom gornjem objasnjenju ne sledi nesto sto bi dalo osnova za vase zakljucke.

Medijska histerija koja je prethodila atentatu na ZDJ upravo je imala za cilj da gradjanin pomisli "gde ima dima ima i vatre". Znate, kao klatno, koje ste pogurali u jednu stranu, neminovno ce se okrenuti na suprotnu, pre nego sto zauzme ravnotezni polozaj. Zato postoji doza osetljivosti, kada se zamerke upucuju Chedi. Sa tim treba da racunate. To nema veze sa mnom, cak ne vidim sebe kao Chedinog obozavaoca, pristalicu...Nastupam iz pozicije neutralnosti zdravog razuma. Ta mi pozicija nalaze da ragujem i na vas komentar.

Quote:
"shvatite na način na kakav ste upravo učinili: sa puno gorčine, zajedljivosti pa čak i sa tom negativno intoniranom ironijom"

Ovim ste me nasmejali. Rekao sam vam sta sam mislio, bez afektacije, verujte.

A sto se tice podmetacine javio se onaj kome je podmetnuto:

Quote:
No, nije u skladu sa lepim vaspitanjem, podmetati ono što nije napisano, ili izvrtati napisano do gubitka smisla.
Recimo, ja sam priču o jakni, patikama, džipu i ne znam čemu još nazvao "udbaškom konstrukcijom" a nisam kazao da je skhomi udbaš...to je pojmovna razlika, kao na primer između izraza, "poljoprivrednik" i "seljačina".

Odgovorili su vam i gospoda Milici, pobunivsi se na veoma pristojan nacin s punim poshtovanjem prema vama, protiv dela u kome se jasno pokazala povrsnost u vasem komentaru.

Ja vam nisam dao nikakvo objasnjenje misleci da je bolje da vi sami dodjete do njega. Sada sve imate napisano, samo vas jos molim da shvatite zasto sam vam uputio ostru kritiku, kao i zasto ste ostavili utisak ignorantskog nastupa.

I da, imam malo strozije kriterijume u raspravi sa vlasnicima blogova. Nemojte da vas to ljuti, shvatite to kao kritiku. Zar to uostalom nije i ono sto vi trazite da bude upucivano politicarima.

Pozdrav, CM.

P.S. Nadam se da cete odustati da stvari gledate ovako:

Quote:
evo, upravo o tome sam i govorio.

jer ja nisam govorio o onome o cemu ste vi pokusali govoriti.


Srđane,...

M&M

Quote:
nekakvo "udbaštvo" i ne znam ni ja šta. verovatno je svet u pravu kada kaže da su srbi, u suštini, autoritarni i sami podložni takvom obliku vladavine.

Hvala na komentaru i sugestijama. Generalno izbegavamo etno psihologiju, kao vrlo sumnjivu disciplinu, pa u tom smislu spomenuti cictat smatramo provršnim.

Već se otvorila tema i na ovom blogu o liku i delu ČJ mada je post bio o nečem drugom, što i nas mora da navede na pomisao da ne izražavamo eksplicitno i jasno ono što smo pojedinim postom hteli da kažemo:)

Sad, nije baš zgodno, od Otpora nas još tako učili, da kako nas malo ima, čuće konkurencija, al ima i toga.

Kao što ima i toga da se privid kulta donekle stvara i spolja, sistemskom kriminalizacijom, koja onda dovodi do povećane unutrašnje homogenizacije, i do toga da jedna ličnost postane sada simbol tog trenda.

Ako je samo nečiji osvrt na metode kojima smo ovde izloženi-udbaštvo-povod za kritiku i komentar, ni po jada...Dajt ejoš konkretnijih primera "narogušene arogantnosti", da možemo da ispravljamo!
Pozdrav


dear milich&milich

tnx na veselom odgovoru. takva je i priroda moje intruzije vaše teme bila - vesela daklen. ah primera?! no, ima ih napretek: evo, video sam ih već nekoliko samo dok nisam prokopao do ovog vašeg komentara. rekli ste ipak jednu veoma važnu i pametnu stvar, naime: "Sad, nije baš zgodno, od Otpora nas još tako učili, da kako nas malo ima, čuće konkurencija, al' ima i toga..."; koja me navodi da se zaustavim sa ovom pričom. a ovo što čedu kriminalizuju ukazuje da ga se protivnički tim plaši (čujte, prijateljska tekma! to ne da nije prijateljska, već ima izuzetno naglašen takmičarski karakter! nešto kao zvezda-bajern, ili švedska-srbija nakon 0:3 na domaćem terenu!), što je odlično, jer ćemo ih razbucati kad-tad: kada vas se protivnik plaši onda igra kao sa olovom u nogama! ;)

računajte na moje oštro kritičko pero tek kada se i plasiramo u finale EP! :)
pozdrav ;)

ps. ovo "etničko psihologiziranje" parafraziranje je koje takođe ima veze sa sportom, sa basketom. jednom prilikom, kada su se sastali panatinaikos i makabi u finalu EP, ovdašnja štampa je rekla da "grčki tim predvodi željko obradović, slovenski trener, a da u njegovom timu vlada strašna discplinovanost pošto su sloveni poznati kao autoritarni...". makabi je pobedio u tom susretu! :)


ah....LW

M&M

srdjane ja sam toliko matora da se secam SP u basketu u manili kad su se menegin i ekipa u liftu nasli sa nekim strava ribama one ih pitale odakle su, oni rekli jugosloveni...etno psihologija ili etno stereotipi, al nije lose bilo....


Kakvo ...

G. Srđane Fuks,
naravno da Vi imate pravo misliti kako vas je volja. Uostalom, mišljenje je kao stopalo, ili kao šaka- svako ga ima.
No, nije u skladu sa lepim vaspitanjem, podmetati ono što nije napisano, ili izvrtati napisano do gubitka smisla.
Recimo, ja sam priču o jakni, patikama, džipu i ne znam čemu još nazvao "udbaškom konstrukcijom" a nisam kazao da je skhomi udbaš...to je pojmovna razlika, kao na primer između izraza, "poljoprivrednik" i "seljačina".
Ko je ovde uopšte diskutovao o Čedi..Tu priču nameće jedna grupa DS-ovih ljudi, svesnih da su zajedno sa SRS-om, DSS-om, SPS-om i da se ne razlikuju u ničemu od te grupacije. Znaju da se u Srbiji formira alternativa i nalaze sve moguće načine da sebi naprave alibi - baš ovako kako vi radite..Kao, biramo manje zlo...birajte, kome briga...birajte šta hoćete....ali, dajte, ne gnjavite sa tim konstrukcijama, znamo ih na pamet, ne stidite se svojih "strateških" partnera....DSS-a, SRS-a, Ratka Mladića....i "čuvara mostova"...


Srdjane

nije dovoljno da redovno misilis, da se preispitujes, da si castan , moralan i etican - neophodno je da ideju (jednu ili drugu) prihvatis 100% - dakle da ne postavljas nezgodna pitanja - cak iako ti izgledaju legitimnima. To je kao nekakvo horsko pevanje. I malaq disonancija cuje se na daleko. I dok se disonantni samara, ekzekutori se medjusobno tapsu po ramenu (amin, bravo, to sine, itd.).
Od kako s pozornoscu citam ove blogove, hor me - ne intelektualno vec emocionalno - polagano odbija od one opcije koja mi se s pocetka cinila najprihvatljivijom. Problem je u tome sto druge opcije nema. To me zbunjuje i tera u apstininciju. Dakle, ontra sebe rade. Moj glas, koliko god pojedinacan, znacio bi im, a skoro da ga imaju.
Inace, pitanja ovima, sebi blizima, postavljamjer se nadam da na njih imaju odgovore, onima drugima se i ne obracam jer znam da ih nemaju. Medjutim, na svako nezgodnije pitanje odgovara se srdzbom i podsmehom.
Onaj koji se bavi javnim radom - i oni koji se za odredjenu opciju aktivno zalazu - DUZNI SU da nama glasacima pruzi validne odgovore na svakojaka pitanja. Metoda diskvalifikacije sagovornika je ruzna. Nikada mim niko nije sugerisao da sam neblagorazuman (da ne kazem glup) nego ovi, moji potencijalni istomisljenici. Cak nisu u stanju da primete da se do sitih zakljucaka moze stici drugim metodama, i da su sve metode legitimne.
U horu ne pevam, a nisam raspolozen za javna ponizenja i lupanja samara, pa sam se, posledicno, ucutao osim po lakim temama.
Iako mi je liberalna ekipa bliska, iako mi je neophodnost katarze jasna, iako su mi specificne prilike koje do odredjenh stavova dovode jasne moja umerenost pokaddad provocira lavine poruge i pogrda.

Mogao sam, mozda ovo i bolje da srocim, verovatno sam dao materijala za "hvatanje za rec", za izvrtanje teza no rekao sam.
Samare primam samo u decentnoj formi. Svako ko nameri da prokomentarise nek se potrudi da to ucini na prihvatljiv GRADJANSKI (TO SE NEKADA ZAVALO BURZOASKI) nacin a da mi pritom ne trpa u usta ono sto nisam rekao, niti da ovo spusta na licni nivo. U suprotnom cu pribeci omrazenim cenzorskim metodama.

PS. Niko mije potpuno u pravu, pa ni ja ali bogami ni drugi.

One kojima nisam simpatican molim da mi se obracaju formalo (g.dine i Vi) ostali kako hoce.


Dejane,

slažemo se ovde sasvim!

meni je najapsurdnije kada vam prilepljuju stvari na koje ne biste pomislili - pa verujte mi - ni u snu. no dobro, ja nekako smatram da smo mi društvo koje još uvek traga za identitetom, i da će stvari doći na svoje mesto (nažalost, verovatnije kasnije nego pre). ako pogledate pažljivije u pol. istoriju naše zemlje, kod nas su uvek bila neka previranja kako se i svet oko nas menjao. onda taman nešto malo dođe na svoje mesto, pa se opet sruši - da li delovanjem spoljašnje sile (npr. u 1. i 2. ratu), ili našom krivicom (miloševićeva, i ova sadašnja epoha). treba tu ostati jak i ne razočarati se u svoju zemlju, al' triba ostat jak i treba ič dalje i ne dopustit smrti da postane jača od života - što bi rekli spličanski muzičari.

pozdravi...


Srdjane

a sto na Vi?


Mi...

... ti i ja, bili smo žrtva istog polemičkog zlodela! :)


to srdjan and dejan -LW

M&M

alo vas dvojca, licite mi malo na onu dvojcu mapetovaca sa blakona...nego samo se vi dvoumite, a kad ono bude drama od izlasnosti etc, bice nas i GSs-LDP-SDU-LSV i NGO sto miliona!

mislim da sam negde vec rekla da gradjanska srbija nije ono sto ide po slavama, zna bonton iz 1800...sva godista vina...

i da, formira se u vrlo napetim okolnostima, sto verovatno utice i na njen PR sa "ostatkom sveta" bar u Srbiji...


A te sto idu po slavama ne primate?

Ne sme da se zna bon ton? (koji je to bon-ton iz 1800? VI znate nesto sto ja ne znam)
Opet draga nam Jelena menja teze - reč je o slobodnom mišljenju ne o svakodnevnim navikama.
Ako je tako, nada moramo ja i Srdjan (cincarsko čifutska zavera) da osnivamo svoju partiju gde se ljudima dopušta da slobodno da misle, gde se transparentno zna kome otkuda lova i gde ko ide po slavama i ko pali sveće u crkvi i pije vino ili duva travu neće biti teme razgovora.

Nemamo mi draga Jelena, svi 100% formirana mišljenja. Ima ko usput misli - ima ko voli da misli.


zavera!


Srdjane, suzaverenice

gledam ovu nasu sliku iz pozorista, i one gore sto ih je milicka naslagala ... jos smo najbolje ispali. samo je Dinkic nekako lepsi nas dvojice.


samo za ekipu sa balkona

dok U2 mirno spavate, a mi cuvamo kutije...

elem, u jutarnjim novinama, naslovne strane, u novstima nigde izlasnosti, nesto tipa dug srbiji, obaveza prema srbiji, press koji sa Ds veze nema:) ima glasja srbiji fontom 40 a onih 17 posto fontom 3...tako nekako, ...

docim je blic vrlo ok, slab odziv, tako nekako...

a kurir-ko kurir-frka, al povecim slovima!


Srdjane,pa nije zavera,

nego 3ABEPA, seti se Pobunjenika, i drzi se recepta.;)

ULICA ZORANA DJINDJICA-OBAVEZAN SMER!
SLOBODAN MILOSEVIC-MALO MORGEN!


latinica - LW

ako nisi primetio, zavera je cincarsko-jevrejskog etničkog karaktera, pa pismo zbog pol. korektnosti. ;)

nego, urke, lošiji bojkot u bgd-u nego u voši? reci ko je veći demokrata! ;)


OK, Srdjane,

al to je sve sto je u Beogradu izaslo, mozda sutra izadje jos 5% plafon.
Glede 3ABEPE-znas kako, mozda je jevrejskog etnickog karaktera, al, jeebote, SrBlji govore samo SrBski i pisu cirilicom, kao njihov Grobar!

ULICA ZORANA DJINDJICA-OBAVEZAN SMER!
SLOBODAN MILOSEVIC-MALO MORGEN!


to samo znaci,

da se sva bagra sjatila u BGD.


Ima ih vise u Vojvodini, racnije u NS,

veruj mi.

ULICA ZORANA DJINDJICA-OBAVEZAN SMER!
SLOBODAN MILOSEVIC-MALO MORGEN!


Sva se bagra sjatila u BGD!

Sjatila, sjatila i nuzzdisse oko gnezda :)

http://urbanozeleno.blogspot.com


Odnekuda znam ove mladice...

...Statler & Waldorf...da predstavimo gospodu...da se ne naljute...


Odnosi se

na gospodu sa balkona


2 LW

"mislim da sam negde vec rekla da gradjanska srbija nije ono sto ide po slavama, zna bonton iz 1800...sva godista vina..."

Ne slazem se.
Mislim da je gradjanska Srbija ona koja postuje pravo na veroispovest svakoga, i koja ide na slave i ostale verske praznike svih konfesija, ako je, naravno, na iste pozvana, ali koja ne prenaglasava veru i ne eksploatise je u politicke svrhe.
Veroispovest i nacionalnost su deo pojma gradjanina/gradjanke, i u njima nema niceg loseg, ali loseg ima u njihovoj politickoj zloupotrebi radi izazivanja mrznje.
SFSP!

ULICA ZORANA DJINDJICA-OBAVEZAN SMER!
SLOBODAN MILOSEVIC-MALO MORGEN!


urose !

M&M

budes li me jos jednom negde nominovao za naj politicarku, a ovolikooo ne kapiras sta sam htela reci, mislim stvarno, sta reci!

jel ti to meni o verskoj toleranciji?!

Ili meni ( RW) ?

PS ovde je dalje nastala svadja oko uvodjenja veronauke u skole...


Ja to cisto preventivno,Jelena,

da potvrdim vrednosti koje zastupas, a zbog kojih mi jesi favourite politicarka.
2 RW-Vama nisam napisao, Vi mi niste omiljena politicarka.
Ali ste moj favorit za ministra unutrasnjih poslova.
Considering veronauka-mislim da se svi/sve slazemo da smo protiv.

ULICA ZORANA DJINDJICA-OBAVEZAN SMER!
SLOBODAN MILOSEVIC-MALO MORGEN!


veronauka

M&M

nismo protiv as a such, ako postoji slobda tu vorsip i to, ali jesmo protiv favorizacije jedne u odsosu na druge...


Splitski..

Splitski, ne "spličanski"...

_______

vojvodinski, a ne vojvodžanski? ;)


Apstiniraj...to je tvojhe pravo...

Apstiniraj...to je tvoje pravo....
Samo, što mene "plašiš" time...Ne, apstiniraš meni, sebi apstiniraš...


U pravu ste

apstinencija je neotudjivo pravo.
Medjutim postoje i mnoga druga prava koja savestan gradjanin ne upraznjava, iz razloga savesti. Savestan gradjanin prizeljkuje da vlast vrse kompetentni i tolerantni pojedinci koji ce nama obicnim gradjanima obezbediti uslova ze neometano privredjivanje i sto udobniji zivot.


I....

Stvarno...


veliki brat

M&M
Kako ti smeta Čeda a ne pitaš se, ili ako se pitaš ne vidi se, ko je platio nekoliko miliona smsova na sve telefone u Srbiji. Ne pitaš se ni ko šalje te poruke. Kod mene piše RIK a nema telefona. Otkud znam da je RIK a da nije Toma Nikolić. Zašto nema telefona sendera i zašto sender ima moj telefon a ja nemem njegov?

Jasna, care!


U 17 i 49...

Šta je ovo...RIK mi u 17 i 49 šalje poruku da glasam...
Otkud oni znaju jesam li ja glaso...otkud im pravo da narušavaju moju privatnost...
Čijim novcem šalju milione ovih poruka treći put danas...


od LW

M&M

pa sto ne glasate za GSS:)!


sve je netačno

Quote:

hehe
shkomi (27 Oktobar, 2006 - 22:55)

Da li mozda ima nesto netacno u ovme sto sam napisao?


Da li ima nešto netačno u tome kad Šešelj kaže da se u Srbiji teško živi i da narod na Kosovu nema elementarna ljudska prava?

Važan je kontekst.

Tvoja primedba liči na one klasične konstrukcije, kad Madona postane mega zvezda, a onda se pojavljuju likovi sa pričom: Ma ne može ona mene da prevari, znam ja kad je ona počinjala...

Terapija: Filozofija palanke, R. Konstantinović.


Hajde molim te glasaj za LDP.

Hajde molim te glasaj za LDP.
Puno je vas koji tek sada shvatate da ste se prevarili u vezi Tadića, pa vam je teško da priznate da je Čeda bio u pravu. Sad bi, kao, glasali za LDP ali ne možete zbog Čede. Ako vas muči Čeda glasajte za KOštunicu.


Gube razum...

Znak da su pukli....U Beogradu je LDP na 15 procenata....i do izbora će u Beogradu i Vojvodini imati više glasova od DS-a. A DS po provincija otkida DSS, radikale i SPS.....jer, isti su, pa birači kažu, evo, lep ovaj Tadić, a i šajkača mu dobro stoji...


Vidim da je bas bilo cupavo

Vidim da je bas bilo cupavo i na ovom blogu, prozivanja i tako to. Sve prshti. Ali pretpostavljam da za jednog portparola to ne predstavlja problem. Nego, ovo za prostorije LDP:
1. Metodi - isti ko pre 10 godina
2. Ljudi verovatno isti ko pre deset godina
3. Politicki paravan - slican, ili isti (VLAST)
Sta je razlicito?
Publika, jer:
1. Milosevic je otisao, pa nema nade da ce samo njegovim odlaskom stvari resiti (bar su ljudi tako verovali)
2. Nekada su na ulici bili svi zajedno (DS, LDP, NS, G17+, ...). Sada - pitanje je ko bi izasao napolje pod suzavac i pendreke.
3. Narod, ipak zivi generalno bolje, sto umanjuje zainteresovanost za pobunu.

Jednostavno, sto je rekao Svilanovic (mislim u nekom svom skorasnjem blogu), jedini konsezus koji je stvoren i koji je posluzio svrsi je da Milosevic sidje sa vlasti. Vise od toga - NE.
"Front" je podeljen, i otpuljen, a ostali su samo najuporniji u ideji potpune rekonstrukcije drustva (ili ukupnosti pojedinaca koji ga cine). Da li je drustvo moguce reformisati na taj nacin? Da li je brain-set prosecnog srbina spreman na revoluciju, umesto na evoluciju? Mislim da je odgovor na to pitanje - NIJE. Mozda u skladu sa time treba i delati - postepeno.

Inace fotke su vam prva liga, posebno ona Nunetova - smejem se ceo dan.


smejem se...

M&M

smejem se, a plakao bi...

oni sa tribine ne znaju ni sta ce sa sami sobom, ni sa ono malo srba koji klicu mladicu-10 kako rece milan ivnovic, al su spremni da upravljaju sa 2 mil albanaca koji ni nece njihovu upravu...


"Miting u KM nije bio politički.."

M&M

reče Bojan Pajtić


Problemi..

Tamo je sada stvarno problem reći bilo šta pametno....i najpametnijem, a ne Pajtiću...


A u pozadini

M&M

tribine u KM se vide plakati Cede i Co sa kecicima! Slucajnost!


Odlično...

Oni su sami, nesvesno pokazali šta je alternativa....


Jeco,

večeras je nas nekoliko izdajnika šetalo po gradu. Od plakata se ne može živeti. Ali dok ne priđeš na pet santimetara ne vidiš koja je partija. Sve je isto; zastava u pozi vi(j)orenja + zaokruženo DA, obavezno ćirilicom.

Uđem u knjižaru. Na jednom štandu milion dečijih knjiga. Pitam prodavca ima li neka knjiga na latinici iako znam da je protivustavno.
Valjda ima, ne zna čovek. Kopasmo tamo pola sata i stvarno ima. Nema na prvi pogled ali ako se baš zainatiš - nađeš. Ali i u knjižari ima plakata za referendum, što je u redu jer su na ćirilici.

Na vrata nam dolaze neki mladi i znaš na kakvom papiru dele taj materijal oko toga zašto je važna ta sabornost. Pita moja ćerka - odakle ste? DSS. Nećemo. A da smo Čedisti? Onda bi uzeli.

Puni naši sandučići i ko to plaća isto niko ne pita. A ni penzije nisu stigle, bar u našu zgradu, valjda znaju da niko neće na referendum.

Eto mala slika i prilika u velikom gradu - Beograd je svet:)))

Sad da kažem da to nije bilo ni za vreme SM, da niko ne skače, pa nije. On je znao kako da krade i bio je cool oko toga. A ovi su se upleli u sopstvena g... da je to strašno.

Nema Zoxa da postavi neku fotku. Može Kiklop. Zna on šta treba, ako svrati.


A DS DA !!

M&M

Prvo malo za ustav, pa vece za izbore pa najevece za Evropu.


ekipo, ako jos ne spavate

spremam nesto za laku noc, soon


cekamo

M&M


Prvi efekti novog Ustava

Grešiš dragi Nandore,

efekti novog ustava će biti da će na oba krila pisati ВЦ. Ili će pisati ЖВЦ i МВЦ.

U RS, odmah preko grane sa Srbijoom, u nekoj rupi od kafane gde nas je sa zidova posmatrao Ratko Mladić u ulju (50x70)na jednim drvenim vratima je pisao ЖWЦ. Pa kad prođeš kroz ta famozna vrata, ideš, ideš, ideš dvorištem, blatnjavom stazom do drvenog ovakvog kakav si ti ovde stavio i piše takođe ЖWЦ.


Gressim.

Eto, pusti optimista :) Meni ccassa do pola puna :)

http://urbanozeleno.blogspot.com


"Nema Zoxa da postavi neku

"Nema Zoxa da postavi neku fotku."


SVE PARLAMENTARNE STRANKE

M&M

ANDRIJA MLADENOVIC-Politika, 28.10.2006.
– Ne ulazim u to ko je šta osudio. To je njihova stvar. Ispada da je ovo sada najvažnije. Kao da treba potpuno poništiti to što je tamo bilo puno ljudi, što su sve parlamentarne stranke učestvovale, poslavši jasnu poruku da je neprihvatljivo nametnuto rešenje i da Kosovo i Metohija jesu deo Srbije. Mislim da je potpuna budalaština i to što je uopšte skandirano, i to što se neko bavi time šta je skandirano, kao jedino važnom stvari sa tog mitinga.

I Dubravka Filipovski, potpredsednik Nove Srbije, koja je bila prisutna na mitingu, u prvi plan ističe činjenicu da su tamo učestvovali predstavnici svih parlamentarnih stranaka:

GSS je bio, al pozadi, NM sa kecetom.
SDU nismo videli.


NYT -Serbs to Vote on Document That Is Faulty, Critics Say

M&M
Serbs to Vote on Document That Is Faulty, Critics Say

Article Tools Sponsored By
By NICHOLAS WOOD
Published: October 23, 2006

BELGRADE, Serbia, Oct. 22 — Serbia’s leaders, normally riven by deep political rivalries, have shown a surprising degree of unity this month.

The country’s ultranationalists and its reformers, who are more democratically minded, have joined together to support a recently drafted constitution that will be voted on in a referendum on Oct. 27 and 28.

The problem, according to critics, is that the draft constitution is deeply flawed and was drawn up more to prove politicians’ bona fides on Kosovo than to set the country on the course to true democracy.

One of the most high-profile provisions of the draft says Kosovo is an “integral part” of Serbia.

The draft constitution will not have any effect on Kosovo’s future, since the United Nations Security Council is expected to vote within the next several months on whether Kosovo can break away from Serbia. But the country’s leaders see the provision as a way of assuring Serbians that they are doing everything they can to hold on to the province.

Many reformers in the legislature went along with the draft — although they dislike some of its undemocratic features — because they wanted to show support for keeping Kosovo. They fear that the United Nations vote will create a backlash that could lead to gains for the Serbian Radical Party, the leading nationalist party. They also agreed to rush through the drafting of the constitution so that it could be in place before the United Nations vote.

“This is the most important piece of paper that has been decided on in Serbia in years, yet it is being used for completely tactical reasons,” said a Western diplomat, who requested anonymity because he was not permitted to comment on the matter for attribution.

The new constitution is intended to replace one drawn up in 1990 by the government of Slobodan Milosevic, the autocratic ruler who was ousted in the 2000 Yugoslav presidential election by Vojislav Kostunica, who is now Serbia’s prime minister.

Mr. Kostunica, a moderate nationalist who favors Serbia’s integration with the European Union, has long promised a more reform-minded constitution. He supports the draft document and is touring the country promoting it. A government-financed campaign is also urging people to vote yes.

“Some provisions are revolutionary in a way,” Mr. Kostunica said in a recent interview with Politika, a conservative newspaper in Belgrade.

But many politicians and constitutional experts say the new document in some cases turns back reforms passed since Mr. Milosevic left power. One area that is particularly worrisome for critics is the amount of power the government will have over the judiciary.

For instance, under the current Constitution, Parliament has the final say on who becomes a judge, but an independent council of judges, the High Judicial Council, controls who is promoted to higher courts. Under the new system, Parliament will retain the power to select judges, but will also appoint the majority of the members of the council.

“All the protections of the judiciary enshrined in the Constitution are put into question by the way the High Judicial Council is appointed,” said Omer Hadzimerovic, a district court judge. He also noted that the judiciary’s financing is still going to be decided by the Finance Ministry.

Another area of concern is the amount of control the central government will have over local government leaders. The national government will be able to fire democratically elected local officials. The new constitution would also give the power to appoint mayors to city assemblies, which are beholden to the country’s major political parties. Since 2004, mayors have been elected.

In addition, Parliament would gain the right to dismiss the president with a two-thirds majority, although the presidency, largely a symbolic post, is elected by popular vote. That constitutional change, among others, has prompted accusations that Serbia’s leading political parties are seeking to sustain the substantial powers garnered by the Socialist Party of Mr. Milosevic, rather than to establish a state with complete separation of powers.

“We inherited this system from Milosevic and the Communists — this desire to have control over everything” said Goran Jesic, the mayor of Indija, near Belgrade, who will lose his job if the new constitution is approved.

Critics also say the constitution is fundamentally undermined because Albanians, a majority in Kosovo, cannot vote on it.

Despite the criticism of the constitution inside Serbia, neither the Council of Europe nor the Organization for Security and Cooperation in Europe has commented on the document. That has prompted some critics of the draft to suggest those groups were more interested in Serbia’s short-term political stability than its long-term interests.


savet evrope, oebs?

otkud ovakav pristup sa njihove strane? šta je po sredi?


Ustav ili izbori-ZK za Nezavisne banjalučke

M&M
Ustav ili izbori
Krizu Vlade Srbije, koja je nastala najavom ministara iz stranke G17 da će podneti ostavke, Vojislav Koštunica pokušava da reši nacionalnom homogenizacijom oko Kosova i daljom erozijom autonomije Vojvodine.

Za to mu je poslužio Ustav Republike Srbije. Rešivši da brzopotezno, u saradnji s Radikalnom i Demokratskom strankom, napravi jedan mehanički presek njihovih stavova u vezi s ustavom, on je bez dana javne rasprave taj predlog ustava poslao na referendum.

Zaklanjajući se iza potrebe da se "raskine s Miloševićevim ustavom", on je uveo presedan u evropsku ustavnu praksu - poslanici koji su taj ustav trebali da izglasaju, videli su ga istoga dana kada je zakazana sednica Skupštine! Dakle ne samo da javnost nije mogla da vidi Predlog ustava, već u osnovi ni sami poslanici.

Kao da je zemlja u ratu, oni su dovedeni u Skupštinu da potvrde truli kompromis tri političke elite. I to elita političkih stranaka koje su pritom rekle da samo one "zastupaju interese građana Srbije", pa druge beznačajne aktere javnog života i ne moraju da konsultuju u vezi s novim ustavom.

Ovoliko arogancije i zloupotrebe javnog interesa bilo bi previše čak i za današnju Srbiju, da se to nije već jednom dogodilo pod Miloševićem. Naime, 1990. godine, izbegavajući prve višestranačke izbore, Milošević je rešio da donese novi ustav Srbije, sve pod geslom "Ustav ili izbori". Srpska politička elita, oduševljena što se ostvario njihov san i arogantni partijski aparatčik postao nacionalistički lider, podržala je naravno donošenje ustava. Svi vodeći "nacionalni intelektualci", na čelu sa Ćosićem, na stranicama dnevnog lista "Politika", naširoko su objašnjavali zbunjenim građanima prednosti novog ustava.

Miloševiću tada nisu, kao Koštunici danas, bili potrebni bilbordi na ulicama i spotovi na televiziji. Za razliku od Koštunice, on je imao stvarnu javnu podršku za ovaj marifetluk. Posledica je, naravno, bila da je Srbija poslednja u bivšoj Jugoslaviji, pa čak i u celoj istočnoj Evropi, imala višepartijske izbore. Ustavna rasprava je odložila izbore. Donošenje novog ustava je Milošević obrazložio potrebom da se Srbija "zaštiti" od zlih namera drugih jugoslovenskih republika (sem Crne Gore, gde su slični dovedeni na vlast). A njegov učenik Koštunica, to obrazlaže raskidom s Miloševićevim nasleđem, gde, da stvar bude još lepša, za predlog tog novog ustava glasaju Miloševićevi poslanici koji su u koaliciji sa Koštunicom. I potrebom da se naglašavanjem Kosova i Metohije u preambuli novog ustava, Kosovo "zadrži" u Srbiji.

Stvarno pitanje je da li će demokratska javnost u Srbiji progutati ovoliko manipulacije i cinizma čoveka koji je prvi put posle demokratskih promena petog oktobra 2000. godine uspeo da formalno prekine pregovore o priključenju s Evropskom inijom. Čovek čiji su javno proklamovani politički ciljevi doživeli katastrofalan poraz. Ako se neko još seća bili su: Očuvanje državne zajednice sa Crnom Gorom, evropske integracije i Vlada bez korupcije i skandala. Pošto je doživeo neuspeh, Koštunica je rešio da se igra ustavom. Umesto izbora, posle kojih bi nova vlada izradila ustav, on svoj posustali "patriotizam" panično spasava kršenjem čak i formalnih procedura za donošenje novog ustava. I istovremeno dodatno kompromituje svog partnera, Demokratsku stranku, koja naglo "otkriva" da Skupština Srbije nije više nelegalna.

Ali, on to može u zemlji gde je pričama o patriotizmu, radom provladinih tabloida i saradnjom Demokratske stranke, sistematski uništeno kritičko javno mnjenje. I gde misija OEBSA ne vidi ništa loše u proceduri donošenja novog ustava. Ugledajući se na Miloševića, Koštunica je samo pokazao kako vidi Srbiju - prezirući njene građane kao zemlju gde svaka politička obmana može da prođe ako njena "elita" to dovoljno dobro zamaskira patriotskim rečima.


Ponovo radi bioskop

Written & directed by Vojislav Koštunica (Inspired by Slobodan Milošević). Cast: Patrijarh Pavle & SPC, Toma Nikolić, Aleksandar Vučić i duh Vojislava Šešelja, Mladjan Dinkić, Velja Ilić, Vuk Drašković i druge zvezde srpske tragedije. Prvi (?) put u filmu: Boris Tadić i kum Šule. Music: Šaper & Krle. Scenography: JSO, Ratko Mladić & Co. Copyright & Production: UDBA/BIA 1945-2006


šta bioskop

M&M
festival!


Фала богу да је свануло па да идем да одгласам ЗА !

Коначно је дошао и тај дан !
Одох !
Сви на референдум !
Рекох вам ја --- Туњави када обећа УСТАВ, он га и направи !


samo ti ćeraj, bog te blagoslovio!

elsewhere,

some lovely photos and a text...

Serbs to vote on new constitution


I tebe sinko !

O rezervoar !!


e bas

M&M

lepo sto si nam se prvo javio! nego jel znaju radikali da ga je on pravio?


Parafraza

Na Peru Kojota -- super genija:

Tunjo, geniTalcino!!
Opet si sam sebe nadmasio!!


vesti iz zone sumraka (srbije)

najnovija vest agencije shit press

slobodan miloshevicj se vratio iz mrtvih i glasao na referendumu.
na pitanje novinara kako je glasao se samo nasmejao i nestao u oblačku sumpornog dima. posle toga je primećen i Elvis ali o tome nekom drugom prilikom.

RECI NE DEVEDESETIM. BOJKOT.


kad smo vec kod Elvisa

Vredi pogledati (i poslusati) sajt Elvisa J. Kurtovica


Progovorila ikona u fotošopu!

...Do 15 časova na birališta u Srbiji izašlo je 11, 6 posto birača, a zabeležene su i brojne nepravilnosti


da, da, ...

M&M


Posto je RW "tamo gde treba" -da se malo ja hvalim

M&M

blog MiM je trenutno preuzet-
............

Ja sam (do danas bio!) odgovoran gradjanin
Dejan Stanković (28 Oktobar, 2006 - 16:32)

svih drzava ciji sam drzavljanin.

1) Uredno sam se prijavio ambasadi Srbije
2) uredno sam uvrsten na spisak biraca u istoj.

Uredno nisam otisao.
Razlog: Gdja Milic (iz M&M) mi je do te mere isprala mozak da bih se osecao kao ratni zlocinac da jesam.
Sad me grize savest jer sam u dubini duse streber i odgovoran gradjanjn (recikliram djubre, vozim hybridna kola, stedim vodu, ne bijem zenu, decu niti bilo koga drugoga, izlazim na sve izbore i sl.)
Za moje negradjansko ponasanje odgovorna je Milicka licno!
Ocekujem da mi se Milicka licno i javno zahvali.
Emotikon Milicki

.......


Ekskluzivnoooo-samo za posetioce MiM

M&M

Oko osmice postujemo preliminarne rezultate,(11% u 3PM:)!


Ne bih se ja radovao do

Ne bih se ja radovao do sutra ujutru. Zna se iz iskustva da konstitucionisti vole da rade nocu.
Pozdrav levom krilu. CM.


bogami...

LW
ako ovaj ref ne uspe...pozdravljam ja desno krilo big time


za Dejana Stankovica od LW

Hvala. Uistinu. Meni je nekako u deljenju palo da me mnogo vise zovu u Tv svadjaonice nego bilo gde drugde. Godinama sam u studijima sa kapetanima draganima, palmama, toholjima, crncevicima, pelevicima, gojkovockama, obrazovcima.....Al, ne bunim se, daleko bilo, to je imalo i razloge i efekte! Juce sam "odradila" Jorgovanku Tabakovic! Gde ih samo vise iskopavaju. Ok, bila sma jednom u IOP na B92, sa Ivanom Marovicem, ali i sa onim Popovicem DSs, sto se juce namestio na tribini u KM. Kad me CiC pozovu u Pescanik, ja se sva istopim, majke mi.

Ono sto pisem za Danas kapiram, ipak, cita manje ljudi. Gazetu mozda vise, ali je ona na albanskom.

Meni je i ovo blog iskustvo, novi iskorak, u novu ( povremno:) vrstu publike.

Sablju na blogu MiM sam zavela i zbog toga sto bar ovde hocu da nesmetano mogu da diskutujem smisleno, da ne moram da godsinama ponavljam komandnu odgovornost, pravnu utemlejenost ICTY, da izgovaram toponime i da ih neko negira u startu.....

Uzitak mi je bio obrlacivati te, a i svasta sam naucila!


Sto rece

Dr Wu, izgleda da sam se dobro sam pokazao u novom drustvu.
Sablja je kul - ono sto ne bi dozvolila za astalaom u svojoj kuci, nema ni ovde.
Meni je to lako, bavim se lakim temama, pa su svi fini sa mnom.


lake teme

M&M

roditeljstvo tesko da je laka tema, al si super ubo zicu. da li si gledao parenthud sa stiv martinom? jedna od najlepsih filmova koje sam ikad gledala.


Stvar je jasna!

Da ima bilo sta u vezi Cede da nije po zakonu, ova vlast bi to iskoristila. Znaci, to je meni dovoljno da verujem Cedi po pitanju finansijskog stanja. Bravo Cedo razbicemo ih na izborima!


a kesic u danasnjem pressu

M&M

jadan djilas, kad nema nesto ubojitije glede i svezno debakla referenduma...


obaveštenje čitaocima MiM

preselili su nas u stranu, pa vas molimo da komentare postujete na najnoviji blog, jer ne stizemo sve da obilayimo, a i pocela ja najezda nikova provokatora


molba posetiocima MiM

M&M

Nasi noviji postovi su od jutros sklonjeni u stranu, i ne nalaze se poredjani hronolski na naslovnoj strani! Molimo vas, da nam, radi preglednosti i namere da sadrzaj istih drzimo pod kontrolom, kometare ostavljate na najnovijem postu. Izvinjavamo se ako neka pitanja ostanu bez odgovora. Molimo vas da ih ponovite.

Hvala na razumevanju.


obavestenje za posetioce MiM

nasi blogovi o referendumu su sklonjeni s anaslovne strane juce ujutro, mozete ih naci ako idete na meni milic i milic

zbog otezane komunikacija molimo vas da nam pisete nas novi blog tri na licne karte i b92 zuti kartoni, u kome cemo vas obaveastavati i o referendumskoj kradji.

hvala.

http://blog.b92.net/node/2661


snimak referendumske kradje