- Naslovna
- B92
- Aleksandar Stojanović
- Aleksandar Vasović
- Aleksandra Mitrovic
- Ana Sofrenović
- Avram Goldmann
- Biljana Cincarević
- Biljana Srbljanović
- Božidar Đelić
- Bojana Maljević
- Branislav Kovačević Cole
- Čedomir Antić
- Đorđe Bobić
- Dejan Švajner
- Dejan Bizinger
- Dejan Restak
- Dejan Stanković
- Dule Nedeljković
- Everest 2007
- Gistro FM
- Goran Marković
- Goran Miletić
- Gordan Kičić
- Gorica Nešović
- Igor Brakus
- Ivana Konstantinović
- Ivan Marović
- Jasmina Tešanović
- Jelena Krajšić
- Jelena Milić
- Jelica Greganović
- Maja Kuruc
- Marčelo
- Marin Milosavljević
- Marko Vidojković
- Mića Marković
- Milan Lukić
- Milan M. Ćirković
- Milan Novković
- Milan Obradović
- Milica Đilas
- Miljenko Dereta
- Miloš Šaranović
- Mjehur
- Nebojša Milenković
- Nebojša Spaić
- Neven Anđelić
- Nikola Vitas
- Nune Popović
- Olga Medenica
- Olivera Vujnović
- Oto Oltvanji
- Queeria
- Rade Rakočević
- Radmila Hrnjak
- Radovan Nastić
- Ruža Ćirković
- Saša Radulović
- Sanja Perić
- Srđan Fuchs
- Srđan Kusovac
- Tamara Skrozza
- Tanja Jakobi
- Tatjana Momčilović
- Tena Štivičić
- Terorizam
- Veljko Popović
- Vesna Knežević Ćosić
- Vikipedija
- Vladan Aleksić
- World News
- Željka Buturović
- Željko Mirković
- Biografije
Email (ne )kultura
Aleksandar Đorđević (22 Novembar, 2006 - 11:57)
Divno da mogu da podeolim sa vama krajnje opasnu opservaciju....SRPSKI MENADZERI SU SELJACINE....Znaci danas u 2006 sa wapom, voipom, smsom itd, vise nema opravdanja nisam bio tu, nisam stigao , nemam vremena itd...da se uzvrati na poslovnu poruku, profesionalni mail...Organizujuci Noc reklamozdera, Noc Frankofonije i druge evente, svakodnevno komuniciram sa zaista raznolikom plejdom sagovornika...Od ambasadora, atasea, preko decka koji lepi postere, do stampara, preko brand managera, i account directora, do urednika dnevnih , nedeljnih, mesecnih novina, preko direktora TV do promoterki itd....Normalni ljudi, sa izvesnim stepenom obrazovanja se jave na telefonski poziv koji su propustili. Normalni ljudi nadju trenutak da odgovore na e mail poruku. Interesantno je da sto je benzacajniji pozicija sve je revnosnije uzvracanja mailova....cast izuzetcima, koji hrabro ne uzvracaju na mailove iako su na zacudno visokim pozicijama u nekim medijskim kucama( obrazovanjem sigurno nisu dotle stigli). Znaci danas NESMETE ne odgovoriti na email, sms, ili poziv jer je to PROSTO, NEPISMENO, BEZOBRAZNO i svakako ne poslovno.
Quote: Znaci danas NESMETE
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 12:12)
Quote:
Znaci danas NESMETE ne odgovoriti na email, sms, ili poziv jer je to PROSTO, NEPISMENO, BEZOBRAZNO i svakako ne poslovno.
A jel' mislite da je tako i na Zapadu? I ko normalan vrsi poslovnu korespodenciju sms-om?
»
Vrse, vrse,
panonian (22 Novembar, 2006 - 14:26)
video sam. Kad je neko na poslovnom sastanku, na dobijene poruke ODMAH odgovara SMS-om.
panonian
»
email (ne) kultura
perry (7 Decembar, 2006 - 01:27)
Moram priznati da je vas komentar u potpunosti tacan i da se zapazanje odnosi na sve nase populacije, ali da prednjaci nekultura komuniciranaj na nivoima na kojima bi trebala bit izuzetno visoka. Savremene tehnologija ne samo da omogucavaju da budete u kontaktu uvek i bilo gde nego iskljucuju mogucnost sigurne lazi zasto niste u mogucnosti da komunicirate. Kako se bavim poslom koji podrazumeva enormnu kolicinu komunikacije koriscenjem svih modernih tehnologija primecujem da su kod nas "poslovni ljudi" (cast izuzecima) i njihove sekretarice izuzetno ne komunikativne ili balkanski stereotipne. Jednostavno ne postoji mogucnost da se poziv uzvrati ukoliko nste dobro poznati ili veoma vazni.
Nasi direktori su uvek na "vaznim sastancima" i sa poslovnim partnerima, bogata zemlja, nema sta.
Na pitanje dali je tako na zapadu, sa kojim redovno komuniciram kroz istrazivanja trziste, odgovor je NARAVNO DA NE. Podrazume va se da imate iskrenu nameru i da iz obostrane koristi zelite da ostvarite kontakt sa odredjenom osobom i kompanijom koju ota osoba predstavlja.
kako i na koji nacin podici kulturu komuniciranja i bizniz ponasanja kod nas mozda je pitanje i za dobar tim psihologa.
by perry
»
...
kamichak (22 Novembar, 2006 - 13:32)
Quote:
Znaci danas NESMETE ne odgovoriti na email, sms, ili poziv jer je to PROSTO, NEPISMENO, BEZOBRAZNO i svakako ne poslovno.
Quote:
"NESMETE" je takodje nepismeno.
Sa ostatkom teksta se slazem.
ja se ne slazem ni sa ovim "ne poslovno."
inace se slazem.
»
...
kamichak (22 Novembar, 2006 - 13:34)
mada, ako se "ne" pridruzi uz "svakako", a ne uz "poslovno", onda se i sa tim slazem.
ne znam, da pitamo stankovica?
»
Nemojte mene
Dejan Stanković (22 Novembar, 2006 - 14:28)
imate lektorkuu.
ja samo znam da se ne pise odvojeno od svih glagola osim od necu, nemem, nemoj i nisam.
Koada je u pitanju pridev koj je negacija nekog drugog prideve onda se pise zajedno.
Neposlovno, nepismeno itd.
Ipak mislim da bi lektorka to bolje objasnila. Ja sam se skolovao za arhitektu.
»
...ima zenski, ima sve... a
Gregory Mankiw (19 Decembar, 2006 - 01:22)
...ima zenski, ima sve... a vi kako te? :)
»
sve sam go menadzer do bizmismena
gorran (22 Novembar, 2006 - 14:08)
NESMETE -> NE SMETE
ne poslovno -> neposlovno
»
...
kamichak (22 Novembar, 2006 - 14:10)
da, da,
ali moze i
"svakako ne - poslovno"
dajte coveku benefit of a doubt.
»
povratnik?
gorran (22 Novembar, 2006 - 14:21)
Quote:
dajte coveku benefit of a doubt.
A ako je povratnik? Mislim da je potrosio kredit...
»
Teško
Darkves (22 Novembar, 2006 - 14:34)
Quote:
ali moze i
"svakako ne - poslovno"
U onom kontekstu će teško izvesti tu bravuru.
Slažem se sa onim što je pisac hteo da kaže.
Međutim, trebao je poći prvo od sebe.
Sve to što je napisao mislim i o piscima blogova koji ne utroše malo vremena da svoj tekst očiste od gramatičkih grešaka, ne upotrebljavaju srpska latinična slova, itd.
Pozdrav,
»
...
kamichak (22 Novembar, 2006 - 14:36)
Quote:
Međutim, trebao je poći prvo od sebe.
mislite "trebalo je da podje" ?
»
Može i tako
Darkves (22 Novembar, 2006 - 14:46)
Quote:
mislite "trebalo je da podje" ?
Slažem se. Ako vam se ne sviđa moj stil pisanja, mogu da razumem.
Ali nemojte da se nađete uvređenim (nisam napisao -nemojte se naći uvređenim), moja kritika je upućena osobama čija se imena nalaze na gornjoj levoj strani vašeg monitora.
Pozdrav,
»
Na mom fakultetu
Jelena Krajšić (22 Novembar, 2006 - 16:09)
se za "slažem se" pada ispit, jer slažu se balvani, a vi ste saglasni. Ali to je na fakuletu i ja najčešće pišem da se slažem. Često ovde viđam i "po meni" zbog čega smo takođe padali ispite, jer pravilno je "prema mom mišljenju".
"U vezi knjige" pet u index, itd.
Najgore od svega je što je standardizacija srpskog jezika diskutabilna u onoj meri u kojoj je normalno, jer jezik mora da živi i da se razvija, ali i u meri u kojoj nije normalno. Tako smo mi studenti srpskog jezika spremali standardni srpski jezik iz hrvatskog izdanja, ne sećam se više naslova knjige, iz 1977. Tih godina je bilo strašno popularno koristiti što više stranih reči, pa smo mi u toj, nekoj knjizi čitali "Punkt (tačka)... i u daljem tekstu punkt... pa onda dođeš na ispit i sve lepo govoriš, a profesorica koja je naredila da se uči iz te knjige kaže - Dobro, nije to baš tako, sada je to drugačije, nije autor to dobro zaključio... Šta!? Molim ljudi, dogovorite se.
Tako da sve ove greške treba praštati. Do određene granice.
»
Saglasan
Darkves (23 Novembar, 2006 - 10:29)
Blagodarim.
Nisam kompetentan da raspravljam o standardizaciji srpskog jezika. Ali smatram da je pisanje bloga, ostim toga što je čast, i obaveza. Jedna od obaveza, po mom mišljenju, je da napišu tekst koji je u duhu srpskog jezika. Pojedinci,(ispravljam se - nisam napisao svi) nisu skloni tome.
A što se tiče:
Quote:
Tako da sve ove greške treba praštati. Do određene granice.
Slažem se. Ups..... Saglasan.
I u vašem postu sam našao jednu grešku. Verovatno ćete i vi u mom naći bar jednu. Možemo tako beskonačno.
Ali to nije cilj.
Pozdrav,
»
ODGOVOR JELENI
ervetor (16 Januar, 2007 - 00:09)
Prema mom misljenju, saglasan sam da greske u pravopisu treba prastati, ali sledeci tu logiku treba prastati i greske koje autor ove teme navodi u svom tekstu, a odnose se na ignorisanje propustenih poziva.
Mislim da je to zadiranje u privatni zivot, u fazonu " E sad te imam, znam da znas ko te je zvao i moras da mi odgovoris kad tad, bez obzira sto sam ja neprofesionalan pa zovem u vreme rucka ili kada je neko normalno radno vreme vec proslo.
E bas necu svim dosadnjakovicima da se javim na propusteni poziv, pogotovu ne onima koji me smatraju objektom za zadovoljenje njihove trenutne potrebe pa bi da me iscede kao krpu i zovu me u nedoba.
Hocu da kazem neke velike istine:
1) Mobilni telefon je ipak samo telefon i osnovna kultura koja vazi pri upotrebi fiksnog telefona isto tako vazi i za mobilni telefon. Znaci, vodite racuna koje je doba dana.
2) Argument da ako neces da te cimaju na mobilni onda ga jednostavno iskljucis nije adekvatan jer i fiksni telefon moze da se iskljuci, ali ga ipak veliki deo populacije nocu ne iskljucuje, iz dva razloga: Zaboravite da ga iskljucite ili ga ostavljate ukljucenog jer ocekujete da ako vas neko zove u nedoba onda ima stvarno vrlo vazan razlog koji nije trivijalna poslovna komunikacija.
3) I biti lekar je profesija pa njihov mobilni nikad ne mogu da dobijem pa cak ni u privatnim klinikama gde debelo platim pregled. A onda kada njihova terapija ne deluje i zovem jer je neko u mojoj kuci u opasnosti moram da razgovaram sa nekom sestrom koja jednostavno odbija da me spoji sa Dr.Sci.Ph.Mr%%$@$#$ !
I nista, u medjuvremenu ili umres ili prezivis.
E, pa ako ovde lekari nemaju osecaj sta znaci "profesionalno" onda nemam ni ja. Ako njih ne tangiraju ljudske tragedije bogami ni mene nece tangirati neciji problem na gradilistu jer bar zbog toga niko nece umreti. A ako me tangira onda bih taj koji ce da umre jedino mogao biti ja.
Zbog toga, pravi menadzer kad tad mora da pocne da kulira i da pusti da se oni bitni pozivi sami od sebe filtriraju.
Zasto? Zato sto mi se isto tako ranije desavalo da skacem na svakojaka cimanja nezahvalnih skotova, da putujem i vise stotina kilometara da bih nekom dripcu u stvari samo bio treca ili cetvrta ponuda a vec zna da ce mu ta moja ponuda sluziti samo da se podvuce sa cenom. Posle toga se cak ne seti ni da javi da moja ponuda nije prihvacena i da se zahvali.
Znate li koliko ljudi me dnevno pozove na taj mobilni i ne ume da kaze ni dobar dan, ni da kaze kako se zove ?
Znate li koliko ljudi mesecno pogresi broj, a kada im kazem da su pogresili oni samo spuste slusalicu ili mi jos i opsuju u uvo u fazonu " A u picku materinu..." !
Ljudi, NIKO ali slovima NIKO mi u zadnjih 5-6 godina nije na moju recenicu: "pogresili ste broj" odgovorio: " Izvinite".
E zato, ja ne odgovaram na propusten poziv svakog imbecila koji me zove, jer imam hiljadu imbecilnih poziva dnevno. Onaj ko je stvarno bitan i kome sam stvarno potreban moze vrlo lako da me pronadje, a moze i da ukljuci mozak pa da mi napise poruku da mu se javim !
»
A isto
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 12:14)
tako onaj ko o svojim customerima javno pise da su seljacine bi trebao da se zapita ponesto o sebi...
»
ne bi TREBAO...
Jelica Greganović (22 Novembar, 2006 - 14:19)
...nego bi TREBALO...ne menja se po rodu i licima...:))
»
Tacno
Dejan Stanković (22 Novembar, 2006 - 14:30)
treba je bezlican glagol
ja treba, ti treba, on treba ...
s druge strane: moze i:
"trebalo bi" i "ne bi trebalo".
ukoliko se kaze tebao bih - to znaci - potrebno mi je.
Inace, nije bas fora da maltretiramo cove3ka ovako javno, novi je, a post je pisao na brzaka.
»
da završimo priču treba...
snezana mihajlovic (22 Novembar, 2006 - 14:36)
Upotrebljava se bezlično ako je u spoju sa glagolom, npr, "Svi treba da dodju" "Trebalo bi da znaš", itd.
Ako nema drugog glagola menja se normalno kroz lica
"ne trebaš mi"
courtesy of Ivan Klajn - rečnik jezičkih nedoumica.
Mada mi je negde u mozgu pohranjena informacija (pošto joj ne 'vatam ni početak ni kraj, nije isključeno ni da je pogrešna) da je na nekom kako li se to već zove, e, na tom, usvojeno da može i ono što do sada nije moglo, npr. predjašnje "Imena ljudi koji je trebalo da govore" sadašnje "...su trebali..."
»
ovo...
Jelica Greganović (22 Novembar, 2006 - 14:58)
"su trebali" mi je mnogo sumnjivo, al' pravo da vam kažem, ja begam iz ove pravopisne priče...kud se i javih...tek sam sad shvatila, da ja mnogo volim da namerno pišem pogrešno i da se zabavljam sa rečima i to...treba i mene posle neko, sa punim pravom, da krene da razvlači zbog jednog slova i sl...odlazim...
»
Ja vec godinama vapim za
Dejan Stanković (22 Novembar, 2006 - 15:01)
lektorom.
nego jel neko zna gde moze da se downloaduje srpski spellcheck? ako tako nesto uopste postoji.
»
Ja već godinama vapim za
Jelena Krajšić (22 Novembar, 2006 - 15:55)
lektorisanjem.
Nego, smem li ili ne smem ovo da pišem ovde? Ako ne smem brišite... :)
»
Mislite Klijentima
Cika Miloje (22 Novembar, 2006 - 23:16)
ima manje slova od "customerima", a i gramaticki je ispravno.
Nema ovde D od demokratije
»
nego...
tnosugar (22 Novembar, 2006 - 12:18)
ne smem
neposlovno
i ako su seljacine, onda je to kompliment, posto ako su drugarcine dobri drugari, onda su i seljacine dobri seljaci koji nam, uzgred, stavljaju hranu na sto svakog dana.
»
Pejorative
Milan Novković (22 Novembar, 2006 - 12:29)
Ja bih rec "seljacina" potpuno prestao da koristim da sam na mestu ljudi od pera. Povod da ovo kazem je sto kada pejorative koriscenje nekih reci pocne da uzima maha u UK, npr, se ubrzo pojavi neko da nam ocita kratku lekciju i stvari se cesto smire i idu korektnijim tokom.
Nedavno nam se to desilo sa recju "autistic". I evo kako je reagovano preko BBC-ja:
Benet Middleton, National Autistic Society Director of Communications, said:
"The pejorative use of the terms 'autism' and 'Asperger syndrome' can cause deep distress and hurt to people affected by the condition. Autism, including Asperger syndrome, is a complex disability that has a profound impact on the individual and their family. The National Autistic Society is keen to address this issue, in order that these terms are not used lightly by commentators.
"There are an estimated 500,000 people in the UK with autism who are all affected very differently by this 'hidden' disability and like all individuals, they have different strengths and weaknesses. To use the terms as a criticism of someone's social skills only perpetuates the confusion that surrounds the condition."
»
U politickoj nekorektnosti
Dejan Stanković (22 Novembar, 2006 - 14:34)
ponekad lezi lepota jezika. A ponekad i ne.
ja bih, recimo na mestu naseg domacina rekao:
osobe nedorasle svome zadatku ili nepoznavaoci osnovih pravila poslovnog ponasanja ili, lica rusticnih manira (mada se po sleima na dobardan, odgovara sa dobardan.
No nas domacin je sve, lakonski odn. zen sazeo u jednu rec. I razumeli smo sta je tom stilskom figurom zeleo da kaze.
»
aha...
tnosugar (22 Novembar, 2006 - 15:45)
Ali onda je isto tako mogao da koristi i nacionalnu manjinu, seksualno opredeljenje, rasu, i sto-sta drugo, i verovatno bi ga svi dobro razumeli. Nezgodno je to....
»
nezgodno
Dejan Stanković (22 Novembar, 2006 - 15:53)
nezgodno, dapace.
ovde je vec rec o ozbiljnoj temi - ogranicenjima slobode izrazavnja. Elem, sloboda izrazaanja je fundamentalna, medjutim nije apsolutna (ili narodski, ne moze bas svako da lupeta sta mu padne na pamet) A tu se svi slazu i niko se ne slaze. No to nije tema bloga, pa necemo.
»
pa jeste tema...
tnosugar (22 Novembar, 2006 - 16:31)
sam je to ucino temom (po mom misljenju nesrecnim) izborom termina kojim je hteo da oznaci odredjen pojam, odnosno pojavu.
A to opet mozemo povezati sa Tamarinim diskursom o dve Srbije i izborom termina kojom se pripadnik 'jedne strane' sluzi, obicno atributom/indetitetom pripadnika 'druge strane', tako sto derivat tog termina koristi kao sinonim za pojam sa negativnom konotacijom.
Jezik je vrlo cesto u osnovi mnogih vrsta sukoba, pa i onih najkrvavijih i najtragicnijih. Ne moramo dalje od naseg prostora da idemo da bi trazili primere.
a ima toga i drugde
http://www.asianjoke.com/others/ethnic_slurs.htm
»
Poslovno je odgovoriti na
amater (22 Novembar, 2006 - 12:42)
Poslovno je odgovoriti na neciji mail, poruku, upit.... To je uostalom stvar elementarne kulture i pristojnosti. Slazem se sa autorom.
Ima i slucajeva da neko pravi sopstveni biznis a od drugih trazi da ga besplatno promovisu.
Onda se desi seljacine mendazeri ne zele da se smaraju sa tim pa na agresivnost odgovore ignorisanjem.
Mislite o tome.
»
ja ne odgovaram na mailove koji me ne zanimaju
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 13:01)
a ima ogromna kolicina ljudi koja me zatrpava pismima i pozivima za nesto STO NJIMA TREBA.
izrazito uporne mejlove baunsujem (bounce back, opcija na apple-u zlata vredna), pa to malo proredi i najupornije promotere svoje stvari.
sms-ove primam samo od prijatelja, ostale apsolutno ignorisem.
mobilni telefon podizem samo ako prepoznajem broj sa kojeg me taj neko zove. "skriveni broj" principijelno ignorisem. vlasnike brojeva koje ne poznajem ne zelim ni da upoznam.
prema najupornijima budi mi se nekakva pasivna agresija, kad uporno odbijam da odgovorim na neki broj, a ta osoba i dalje zove, onda zapamtim broj sa naznakom NIKADA, NIKADA NIKADA NE ODGOVORITI (out of pure malice)
kucni broj nije zaveden na moje ime i nikada ga nikome ne dajem. i tu imam i caller id i masinu, za svaki slucaj, da se ne provuce neko nezeljen.
kao sto vidis, ogromna je energija potrebna da se organizuje zivot na ovakav nacin, a to je opet i jedini nacin da mi se dan ne pretvori u konstantne odgovore na mnogobrojne poslovne ponude, u kojima rec "posao" i "ponuda" to i znaci samo za onog ko me kontaktira.
znam da je to bezobrazno, ali moze mi se da budem bezobrazna, a da bih zastitila svoje vreme i svoju privatnost. nepismeno ipak nije, mislm da te tu ljutnja ponela. sta vise i nedostatak odgovora je vrlo jasan odgovor. to je ono americko "don't call us, we'll call you"
nemoj da se ljutis, kad ti korespondent ne odgovara, promeni korespondenta.
a onda ce te onaj koga si otkacio sam na isti nacin pojuriti, prvi put kad ti njemu budes bio potreban.
»
he, sad vidim koja sam paranoja
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 13:04)
ali, u odbranu mog slucaja, verujte da su me desetine hiljada neopisivo nepotrebnih kontakata u poslednjih deset godina naterale na ovaj metod.
da sam dobila po dinar za svaki nezeljeni poziv, imala bih sada ... da platim poslednji racun za mobilni.
»
Quote: a onda ce te onaj
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 13:10)
Quote:
a onda ce te onaj koga si otkacio sam na isti nacin pojuriti, prvi put kad ti njemu budes bio potreban.
Hajde i ja jednom da se slozim...
»
juuuuppppiiii!!!
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 13:16)
slozili se!!!!
jos samo da mi neko preporuci jovilimu, pa da dodje do nacionalnog spasa.
»
Sto se
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 13:22)
toliko veselite... mi se uglavnom nismo slagali oko sitnica, recimo izvodjnje kuchica u park i sl.stvari. :)
»
sad bas gledam opciju "prati",
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 13:25)
uglavnom oko sitnica, stvarno. malo ipak i politicki.
ali, svejedno, sto volim kad mi se neko slozi.
prosto me veseli.
»
Politicki?
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 13:50)
Hmm... ja se politicki ne slazem ni sa kim sa ovih prostora tako da niste ni povlascena ni ostecena persona :)
»
slažu se, književnice,
Slobodan Cagic (22 Novembar, 2006 - 15:59)
slažu se, književnice, drva u drvari.
»
o odgovorima
Sa Palube (22 Novembar, 2006 - 13:17)
Lako je komunicirati mailom sa Amerikancima, Englezima, Skandinavcima, Nemcima, tu je obicno i Srednja Evropa, tesko sa Italijanima, Spancima i skoro nemoguce sa Srbima
»
Wow
panonian (22 Novembar, 2006 - 14:33)
covek se slozio!!!! Covek je SAGLASAN, a cepanice se slazu. :)))) Sorry, ali cini mi se da je ovo neki bonton i gramaticki blog, pa, k'o kazem....
panonian
»
Bounce back? Zvuči takooooo
Atomski mrav (22 Novembar, 2006 - 14:20)
Bounce back? Zvuči takooooo primamljivo :) Ah, taj Apple...
Dakle, ako neko prima gomilu mailova dnevno, ima otvoren neki messenger, prima sms-ove, mobilni mu zvoni svakih 5 minuta, fiksni svakih 2 minuta, ljudi mu/joj dolaze lično u kancelariju (svaki od njih ima vremena na pretek)... to je prečica za ludnicu. Dakle, nije problem u tome što su ljudi nedostupni UPRKOS tolikim novim tehnologijama, već upravo zato što su nedostupni ZBOG svih tih novih tehnologija. Jedino da i mi ugradimo još jedan par ruku i neki "dual core" mozak pa da se prilagodimo jednom takvom multitasking okruženju...
P.S. Biljana, nemoj mi brisati potpis silvuple...
**Take your place in history and pray you don't repeat it**
»
ma ja sam sada nova zena
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 14:24)
vidis da se ne svadjam i da sam fina.
imamo novi blog ustav, sve lepo i po propisima.
Milancice, Lukicu, sad sam ja dole razvukla stranicu web adresom, kako to sad da se smanji, a da me administrator ne grdi? Idi vidi na moj odgovor kamicku.
»
" Dobar dan mi organizujemo
amater (22 Novembar, 2006 - 14:34)
" Dobar dan mi organizujemo manifestaciju, znate ona ima siri drustveni znacaj, pobude su nam plemenite jer pokusavamo da uradimo nesto za grad i zemlju u kojoj zivimo. Da li bi zeleli da podrzite ovu stvar i budete sponzori. Vi cete imati puno koristi od toga ne samo u smislu direktnog marketinga vec i kao korporativni pr za vasu firmu"
"Zahvaljujem se na ponudi ali nasa firma u ovom trenutku nema sredstava za to jer: nisu predvidjena u budzetu/jer su potrosena; ili hvala ali nas to ne zanima"
"Ja Vas molim da ipak razmislite pa cu biti slobodan da Vam se javim za neki dan"
"Nema potrebe da oboje gubimo vreme, ali hvala u svakom slucaju - mozda sledece godine"
"Ipak Vi razmislite pa se cujemo"
...... I onda krenu mejlovi, pozivi, poruke.... Majlovi se ponavljaju, pozivi se ne prekidaju posle 4-5 zvona vec ti telefon zvoni 15 puta. Ne dao bog da nabave mobilni ili kucni telefon.
Vozio sam se jednom prilikom od grada prema Novom Beogradu, zazvonio je telefon na Brankovom mostu i zvonio, zvonio... i zvonio sve do Fontane.
Nisam obavezan da trpim iciju agresivnost i nemam obavezu nikome da se javim. Seljacina sam srpska 100 %.
»
mashala
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 14:41)
sve se slazem.
ko zvoni duze od pet puta, tome nikada necu podici slusalicu. nikada.
nikada, nikada.
a zvono i onako iskljucujem.
paranoik srbljanovic
»
Ценим вашу искреност,
Sotir (23 Novembar, 2006 - 01:02)
неки то исто раде,али ћуте и причају нешто друго,
није то параноичност мадам,
него чување живаца и нерава који могу да страдају ако се човек баш много опусти,
»
A najnoviji modni hit
zix (22 Novembar, 2006 - 16:49)
da te zovu NA KUĆNI BROJ, subota pre podne, i da ti nude kreditne i debitne kartice; uzeli bele strane i vrte redom, ej! U pitanju je ALPHA banka (ako sme da se kaže) - vala, videće me još manje nego MORE MARKO Janka Baljka.
»
a ni na telefonske
pnbb (22 Novembar, 2006 - 15:44)
pozive, ukolkiko nisu najavljeni sms-om, sa poznatog broja, koiko se secam...
»
pa jeste.
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 15:51)
u stvari ne, pozive sa poznatih brojeva naravno uvek, a sa nepoznatih samo ako su najavljeni sms-om i naravno
ako poznajem osobu.
sta da radim.
ne volim kontakte.
ja bih inace izbacila i
rukovanje,
ljubljenje
rukovanje sa ljubljenjem.
»
kapiram,
pnbb (22 Novembar, 2006 - 15:57)
sve vrvi od bakterija...
ali, one se tesko prenose telefonom
osim ako nije javni.
a sta u slucaju da treba da primis neku nagradu, za zivotno delo, recimo, i sad, mlad zgodan visok voditelj ceremonije (brkovi opciono) ti urucuje plaketu, pruza ruku, i diskretno se naginje u napred...
»
...
kamichak (22 Novembar, 2006 - 16:00)
Quote:
ja bih inace izbacila irukovanje,
ljubljenjerukovanje sa ljubljenjem.
uf, ja sam to ljubljenje davno izbacila,
kao vrlo mala.
naucio me tata da ukochim ruku u laktu.
a na izbacivanju rukovanja sam radila sama,
bez roditeljske podrske.
bilo je tesko, ali se isplatilo.
»
francuska je zemlja ljubljenja cak i pri upoznavanju
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 16:49)
a mene koja se drzim na opasnoj distanci gledaju kao apsolutnu divljakusu, u najmanju ruku, pripadnicu sekte.
zak sirak lepi flastere na prste, kad krene u masovno rukovanje sa gradjanima. dajan kiton ne skida rukavice ni na dodeli oskara. elfride jelinek uopste ne ide medju ljude.
ja sedim kuci, sa flasterima i u rukavicama i kucam blog.
inace, telefoni su najveci rasadnici bakterija, cak i tvoj sopstveni, jer ga drzis svuda - u tasni, dzepu, po stolovima i diras prljavim rukama - otud venac crvenih tufnica uvek na bradi negde gde pada mikrofon slusalice.
ja sam htela da kupim neonske lampe sto se koriste u operacionim salama, pa da ih postavim u svom kupatilu, kad imam goste. a i kad nemam. da sve bude dezinfikovano.
posle su mi rekli da
a) sam luda
b) da cu dobiti koleru kad prvi sledeci put budem boravila u hotelu
inace, ima da se kupi ta lampa, ali portabl, stavis je u dzep i po potrebi dezinfikujes sta ti treba. ali ljudi to ne razumeju. gledaju te cudno i uglavnom se smeju.
moja pravila su: javne telefone uvek stavite na uvo preko kose ili iz daleka, najbolje oba.
nikad ne dodirujte golim rukama rucke na kolicima u samoposluzi - to je proglaseno najkontaminiranijijim upotrebnim predmetom na svetu.
nikad ne koristiti srednju ili poslednju kabinu u javnim wc-ima, jer se cesce koriste nego ostale. najbolje je ne koristiti javni toalet uopste. jednostavno meditirati i cekati da nagon prodje.
ovaj svet je leglo bakterija koje prenose ljudi, putem poljubaca, dodira, spam-mailova, sms-ova, telefonskih poziva, virusa, pogleda, razmisljanja.
zato ja sedim kod kuce.
hopa drugari? sta sad kazete? ko bi reko da sam takav frik?
»
Dokazano je
Jelena Krajšić (22 Novembar, 2006 - 16:58)
i da su miš i tastatura prljaviji od wc šolje i to one u javnom toaletu... bez obzira da li iste koristite samo vi... Zato, Biljana... pranje ruku, lampu i sređivanje kompjutera... Odoh i ja...
»
pa sad,
pnbb (22 Novembar, 2006 - 19:55)
meni nesto bilo sumnjivo odavno, al bilo me sramota da kazem...
a kako regulises stvari sa uzom familijom, mislim za novu godinu i slicne zgode?
ne bune se?
ima verovatno jos slucajeva gde bi mogla da napravis izuzetak, ali ne bih bas o tom...
posle ispadnem i ovakav i onakav
»
moja familija je jos ludja od mene
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 21:01)
osim muza, sto bi samo da se ljubi.
francuz.
ja bar lepo priznajem. ajmo sad svi, ovaj emotivni nudizam.
ionako nas acika otkacio sa odgovorima na sopstvenom blogu.
»
U Kaliforniji...
Cuburac iz Kali... (22 Novembar, 2006 - 21:38)
Cuburac iz Kalifornije
...zemlji cudnih ljudi, bar za ostatak Amerike a mozda i sveta, u boljim samoposlugama, kao na primer:
Gelson's Market na Sunst Blvd. u Pacific Palisades, (grad na kraju Sunseta, na Pacifiku, deo LA-a u kome zivim) pored kolica se nalaze vlazne maramice za pranje rucki na kolicima kao i posle njihove upotrebe... preterano, I do not think so... Biljana slazem se sa tobom potpuno...
»
eto. and who's mad now?
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 22:00)
a cow?
vlazne maramice, cuburac, ta kalifornija je raj.
sta mene muci je u dzimovima kad ti stave onaj "vindex", "ajax" isl, kojim treba - uz upotrebu papirnih ubrusa - da obrises masinu koju si koristio, a ja se pitam : KO BRISE FLASU DETERDZENTA POSLE KORISCENJA???
Mislim, kad onako, znojavim rukama uhvatis flasu, ko je neko pre tebe istim takvim, i jos gorim, rukama dodirivao - gde je kraj ?
Za onog ko se pita: ja uhvatim i flasu papirom.
da zavrisim trolovanje: bakterije i dlake ce doci glave ljudskoj civilizaciji.
(Molim da mi se ne objasnjava da su i bakterije i dlake deo te iste civilizacije, zelim da zivim u svom blazenom poricanju)
»
...
kamichak (22 Novembar, 2006 - 22:21)
Quote:
b) da cu dobiti koleru kad prvi sledeci put budem boravila u hotelu
ne bih da vam ubacujem crva u glavu,
ali - jeste li razmisljali o dusheku?
mislim, u hotelu - grinje i tudji fluidi?
ja mislim da carsaf (koji je na krevet stavila tetkica koja je netom ocistila klonju i PITANJE JE da li je oprala ruke) - dakle, da carsaf tu ne pomaze ...
a ovaj link je, hm, disturbing :))
»
Ко је фрик...
LILLY (23 Novembar, 2006 - 06:14)
Ето чисто да ти саопштим да има и таквих будала - лично и персонално носим са собом (кад су хотели у питању) мини јастук:)
О душеку ћу да поразмислим, ал' мислим да је јастук битнији - због лица.
А чини ми се да сам и копија баке у посту испод:)
Шта ћу:)
»
moja baka...
Jelica Greganović (22 Novembar, 2006 - 23:50)
...nekrunisana carica Higijene i Dezinfekcije je uvek "vani" pila iz šoljice samo u području iznad drške...nikad ne znaš kako je ne-oprano, a niko ne pije sa te strane...
Ali najbolji vic od svih je taj, da je analizom utvrdjeno da je moj mačak alergičan na grinje ...MAČAK !? Tako da je mačak sada na 12-sedmičnoj terapiji desenzibilizacije...Ko je frik?
»
Coca cola paranoja
Zis (23 Novembar, 2006 - 04:38)
Ovo stu cu preneti se na odredjeni nacin nadovezuje na vas post, ali i na temu ovog bloga.
Elem...
WATER
1. 75% of Americans are chronically dehydrated.
2. In 37% of Americans, the thirst mechanism is so weak that it is often mistaken for hunger.
3. Even MILD dehydration will slow down one's metabolism as much as 3%.
4. One glass of water will shut down midnight hunger pangs for almost 100% of the dieters studied in a University of Washington study.
5. Lack of water, the #1 trigger of daytime fatigue.
6. Preliminary research indicates that 8-10 glasses of water a day could significantly ease back and joint pain for up to 80% of sufferers.
7. A mere 2% drop in body water can trigger fuzz short-term memory, trouble with basic math, and difficulty focusing on the computer screen or on a printed page.
8. Drinking 5 glasses of water daily decreases the risk of colon cancer by 45%, plus it can slash the risk of breast cancer by 79%, and one is 50% less likely to develop bladder cancer.
And now for the properties of COKE: (I think most of this stuff below is false.)
1. In many states (in the USA) the highway patrol carries two gallons of coke in the truck to remove blood from the highway after a car accident!
2. You can put a T-bone steak in a bowl of Coke and it will be gone in two days
3. To clean a toilet: Pour a can of Coca-Cola into the toilet bowl and let the "real thing" sit for one hour, then flush clean. The citric acid in Coke removes stains from vitreous china.
4. To remove rust spots from chrome car bumpers: Rub the bumper with a rumpled-up piece of Reynolds wrap aluminum foil dipped in Coca-Cola.
5. To clean corrosion from car battery terminals: Pour a can of Coca-Cola over the terminals to bubble away the corrosion.
6. To loosen a rusted bolt: Applying a cloth soaked in Coca-Cola to the rusted bolt for several minutes.
7. To bake a moist ham: Empty a can of Coca-Cola into the baking pan, wrap the ham in aluminum foil, and bake. Thirty minutes before the ham is finished, remove the foil, allowing the drippings to mix with the Coke for a sumptuous brown gravy.
8. To remove grease from clothes: Empty a can of coke into a load of greasy clothes, add detergent, and run through a regular cycle. The Coca-Cola will help loosen grease stains.
9. It will also clean road haze from your windshield.
For Your Info:
1. The active ingredient in Coke is phosphoric acid. Its pH is 2.8. It will dissolve a nail in about 4 days. Phosphoric acid also leaches calcium from bones and is a major contributor to the rising increase in osteoporosis.
2. To carry Coca-Cola syrup (the concentrate) the commercial truck must use the Hazardous material place cards reserved for Highly corrosive materials.
3. The distributors of Coke have been using it to clean the engines of their trucks for about 20 years.
Now the question is, would you like a coke or a glass of water?
»
ne samo rucke
Jukie (23 Novembar, 2006 - 17:32)
Biljana rece: nikad ne dodirujte golim rukama rucke na kolicima u samoposluzi - to je proglaseno najkontaminiranijijim upotrebnim predmetom na svetu.
ne samo rucke na kolicima... kad god odem u Maxi zagledam one plave rucne korpe da vidim koja u sebi ima najmanje bele ljige (engl. "goo") jer uvek izgleda kao da je ih neko prskao kaladontom ili jogurtom ili znam ja vamo chim ali ne mogu da kazem pred ovim skupom (sto rekao David Strbac)...
»
Autoimune boljke
Milan Novković (23 Novembar, 2006 - 17:48)
Posta se dosta blogera dotaklo higijene interesantno je i sledece:
Nesumnjivo je da je cistoca pola zdravlja. Ali, evolucija nas jos nije pripremila za previse cistoce. Ljudski imuni sistem, za razliku od nekih zivotinja koje zive u zagadjenijim sredinama, je "dizajniran" da evoluira kako se covek rodi a kako onda dolazi u dodir sa bakcilima.
Prva godina je kriticna i detetu moze da se nanese ozbiljna steta ako ga roditelji drze u previse cistoj sredini (tj ako non stop nesto dezinfikuju oko tog deteta). Imuni sistem ume da se "zbrka" i statistika pokazuje da takvi ljudi kasnije u zivotu mnogo vise pate od autoimunih bolesti (gde imuni sistem neke osobe napada neke druge tipove celija u toj istoj osobi). Ove boljke umeju da budu poprilicno gadne a ponekad i smrtonosne.
Moj savet, a sto, tragikomicno, cesto nalazim i po raznim publikacijama gde se naucnici vrate da koriguju neku prethodnu brzopletost, je - common sense, zdrav razum.
»
Bebe, čistoća i koka-kola
vucko (23 Novembar, 2006 - 19:39)
Moj sin se rodio u Danskoj.
Kad se rodio, preporučili su da ga kupamo par puta nedeljno i da ne stavljamo kojekakve pomade non-stop na njega, jer to em smanjuje imunitet, em ne dozvoljava koži da se pravilno obnavlja. Da ne pričam da je najbolje spavao napolju, u kolicima, čak i kad nije bilo baš nešto posebno toplo.
Više puta mi se desilo da nam dežurni lekar, kao tretman protiv proliva, preporuči koka-kolu. Kaže - promućkajte malo da se degazira i dajte mu to. I radi, za divno čudo.
Očigledno ne treba preterivati ni u čemu, pa ni u higijeni ili satanizaciji kokakole :)
Pozdrav,
Vučko
»
Preterivanje
Zis (24 Novembar, 2006 - 05:26)
Ne treba preterivati ni u cemu, ali treba biti oprezan, ipak je covek najprljavija (u higijenskom, ali i u moralnom smislu) zivotinja u celom zivom svetu.
Ja koka kolu koristim samo kada treba da radim tokom cele noci. Drzi me budnim bolje od svake kafe. :)
Btw. komentar jednog Indusa na pitanje "what is freedom?"
Freedom is when you can choose between Coke and Pepsi. ;)
»
neonske lampe za dezinfikovanje?
Status Malus (2 Februar, 2007 - 22:44)
Verovatno ste mislili na UV lampe? Koliko mi je poznato (a jeste) UV lampe se koriste u gore pomenute svrhe.
»
Ух где ме нађе,
Sotir (23 Novembar, 2006 - 01:07)
ја за сваку нову годину не излазим из куће до божића,
»
Tako te razumem ...
manitu (27 Novembar, 2006 - 20:27)
i tako se isto osecam kao ti, ponekad.
dala si mi neke dobre ideje .
ID caller imam odavno . samo me mrzi da memorisem i pratim sve "uporne" (ima ko to radi) .
ono za mobilni si mnogo pametno konstruisala .
od srca ti hvala .
nisam 'jaka licnost' , pa se nekad 'cimnem i na nepoznate mobine , mada ne bi trebalo .
cista radoznalost , koja se ispari posle 2 sekunde.
Pasivna agrsivnost je prirodno stanje vec duuuze vreme . vezana i za mnoge druge stvari , al' najvishe 'proradi na gnjavatore.
»
Lektorka, help!
zix (22 Novembar, 2006 - 13:19)
Iskreno se nadam da se u komunikaciji sa tim svetom (koji opljunuste onoliko) oslanjate na saradnike odgovarajuće struke. Hoću da kažem, ako im šaljete pisma/mail-ove/sms-ove sa ovoliko pravopisnih i gramatičkih grešaka, možda misle da ih se zeza.
»
covek se razljutio i pisao u brzini
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 13:43)
sta se svi hvatate za pravopis.
meni je na primer upala mrvica u slovo v, pa onda kad kucam ispadne
si umesto svi
i umesto vi
as umesto vas
ama umesto vama
pa onda bude:
"si ti sto as ne zou, potebni su ama, a ne i njima"
ajde sad
»
pa i ja sam mislila da je
kamichak (22 Novembar, 2006 - 13:54)
pa i ja sam mislila da je ovo o pravopisu = zezanje?!
nema veze.
mene grozno nervira to sto profesori kod nas slabo odgovaraju na mailove.
eto. ispljunula sam.
ovde gde sam sada, svaki profesor koji bi ignorisao studentske mailove, mailove kolega, ili koji bi, jednostavno, odbio da koristi mail (a na BU ima onih koji se opiru i mobilnom telefonu) - pa taj bi bio ostrakizovan momentalno.
ili se menjas ili ostajes iza.
a ne, zasednes na poziciju i boli te uvo za sve promene na planeti od trenutka kad si se instalirao..
»
kamichak
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 14:09)
ko te to nervira?
ko je taj profesor, da ga nadjemo?
kazi sifrovano. nece niko da procita:)))
»
...
kamichak (22 Novembar, 2006 - 14:14)
uf.
paaaa,
sve parlamentarne stranke su se slozile povodom akta u cijem je draftovanju on ucestvovao,
(tako da vise niko od njih ne moze da kaze da ne saradjuje sa radikalima :)
:cvil:
»
IUS
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 14:20)
profesor koji ne odgovara na mailove
?
:)
idi pa lupaj na vrata. u petak u devet. pa mu citaj svoj mail glasno.
»
...
kamichak (22 Novembar, 2006 - 14:23)
aha, hocu, kad jeftini avioprevoznici pocnu da lete za beograd.
»
ici cu ja onda
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 14:27)
iduci put kad sam u bg.
da mu lupam, posto me nervira.
»
Quote:...profesor koji ne
Spadalo (24 Novembar, 2006 - 08:05)
Quote:
...profesor koji ne odgovara na mailove
Ima još jedan profesor Pravnog fakulteta koji ne odgovara na mailove. U stvari, sam je priznao onomad da se plaši kompjutera i tražio je da mu se sva pismena dostavljaju pisana rukom na papiru. Trenutno je opravdano otsutan. Na službenom je putu u Hagu. Hi!
www.blogoye.org/spadalo
***Trava upotrebljena za ljubavnu igru!
Najbolje upotrebljena trava!***
»
Taj, taj!
Spadalo (24 Novembar, 2006 - 08:29)
Da, ovaj sto pvedaje pvedmet "Politički sistem"
www.blogoye.org/spadalo
***Trava upotrebljena za ljubavnu igru!
Najbolje upotrebljena trava!***
»
A kad
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 14:16)
ga nadjemo, da saljemo bizMismene od gospodina nsarskog ili skojevsku brigadu? Cisto da znam, znatizelja me je odrzala njozi hvala...
»
...
kamichak (22 Novembar, 2006 - 14:21)
znatizelja je ubila machku.
je l' imate vi neku ulicu da joj menjate ime,
a ne ovde da mi nicim izazvano demonstrirate DS cistunstvo - em je dosadno, em je oximoron.
kao drveno gvozdje.
»
...
kamichak (22 Novembar, 2006 - 14:51)
Quote:
Pardon, ja sam samo bio clan SSOJ-a...
verujem vam:
ovo "pardon",
kad se zadesi izvan francuske recenice,
govori hiljadu jezika :P
»
bas am iskusila taj deo,
angie (22 Novembar, 2006 - 20:32)
gde profesori & ostali sa BU, ne komuniciraju mailom sa drugim institucijama po svetu, (skandal-posto je i to deo njihovih obaveza), pa kada sam htela da verifikujem diplome, medjunarodna institucija za te stvari u Kanadi, trazila
da odgovorno lice sa BU, posalje njima pismo u kome porvrdjuje tacnost mojih dokumenata.I onda moji, skoro mesecima bili setani od jednog do drugog, kao niko nije zaduzen-idite kod ovog-onog i na kraju kada je dekan trebao da stvi pecat i potpis, neckao se, jer nije bio siguran da li su to njegove ingerencije,(posto je politicki postavljen, pa nije upucen).E kada se on nakanio, onda njegova sekretarica ne zna ni da ukljuci komjuter-koji ima, a kamo li da posalje postu.Na kraju , moja drugarica , navata IT coveka koji na fakultetu odrzava sisteme i covek lepo napise propratno pismo i sve sto treba i ja eto, zahvaljujuci njemu,
dobila svoje verifikacije.
prosto sam razmisljala, kako da ovima-posto mi je vreme curelo, kazem u cemu je problem, pa ljudi ne bi verovali da tako nesto ima.
»
Angie
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 22:01)
da si se uclanjivala u neku od profesionalnih asocijacija u Kanadi videla bi sta je procedura... prvo moras pismeno da trazis od fakulteta da ti izdaju spisak ispita, plan i program i to posalju u zapecacenoj koverti na adresu u Kenjadi. A spisak ispita i plan i program se izdaje iskljucivo na srpskom, onda mopras da angazujes (neko koga si ovlastila) sertifikovanog prevodioca za engleski, sve to (kopije na srpskom i overeni prevodi) se vracaju na fakultet, moras cak da im doneses i kovertu, pakuje, pecati, placas im postarinu do Kanade i onda oni to posalju za nekih 2-3 meseca iako urgiras nekoliko puta... pri tome korespodencija putem elektonske poste ne dolazi u obzir, naravno. A uzput ti uzmu can$ 150 za te dve potvrde...
»
Liony,
angie (22 Novembar, 2006 - 22:31)
pa ja sam sve te izvode, ocene, prevode i sl. morala da predam i trazili su sve to sa kovertom i parice-naravno, ali sam im ja malo napravila frku pred publikom, pa su pristali i na mail,
(da sam znala koji je to horor, izabrala bih prvu varijantu).Ovako sam ja sve skenirala, slala tamo, da se ne muce, samo da me nadju u arhivi, ali za to niko nije zaduzen i tako....Nasla moja drugarica cak i nekog tipa sto je studirao samnom, a sada radi na faksu, pa ja njemu mail, a on naravno ne odgovara, a kao hoce da mi ucini iako nije u njegovoj nadleznosti, nego eto-kolege smo.I da ne duzim, glavno da se zavrsilo.
»
Da
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 13:53)
ne sitnicarimo za pravopis ali vredi pogledati i sklop recenica... a obaska poruka koja se preko bloga salje eventualnim customerima: "seljacino, javi mi se da pravimo biznis, ej!". Mislim, coveku treba PR menager...
»
Prisustvovao sam ovakvom razgovoru
nsarski (22 Novembar, 2006 - 13:58)
izmedju dva srpska bizMismena (tasna, masna, sve). Tek se upoznali.
"Gospodine, koliko se moze zaraditi na jednom takvom poslu?"
"Pa, gospodine, pogledajte: ako jedan sleper ima 100 kartona, i od svakog profitirate 2500 eura, vasa cista zarada je 250000 eura".
"Gospodine, nemojte da serete! To je neverovatno."
»
Sve se ovo desavalo
nsarski (22 Novembar, 2006 - 14:11)
u prostorijama velikog Bg. preduzeca, pod svetlima jakih lampi, operacionih.
»
Ko
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 14:13)
ga ne zna pomislio bi da je gospon nsarski obican astronom...
Btw. zato je i koristio jake lampe, operacione...
»
lazes, nsarski
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 14:05)
nemoguce!!!
srpski biznismeni, a tim jezikom?
a malo pitanje glasi: sta ima u kartonima kad si na svakom dobar 2500 evra? a zatim i sta ima u tasni, kad im je biznis takav?
- hekler? noz i slani' na? recnik jezickih nedoumica?
»
U tasni?
nsarski (22 Novembar, 2006 - 14:19)
Pa, bizmis oprema. Veceg kalibra. I stogod sice u gotovini, za parking.
»
I suptilnija varijanta
zix (22 Novembar, 2006 - 14:28)
Zvrrr
"Firma ta i ta, izvolite"
"Dobar dan, ovde je gospodin Petrović (sic!), da li vam je direktor tu?"
"Trenutno je van kancelarije, želite li da ostavite poruku?"
"Ma, samo mu recite da je zvao Pera Šapa."
Dang!
Autodegradacija u ciglo osam sekundi, or what?
»
Ljudi
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 14:35)
hocete li ostaviti Petrovice vec jednom na zasluzenom miru... za promenu bi mogli da predjete na Jovanovice, recimo.
A zamislite situaciju da je umesto Pere Shape zvao gospon Guznina (a cuh da psotoji i Kenjalo kao autotohno prezime), to bi vec bio ozbiljan poslovni razgovor...
»
Ama,
zix (22 Novembar, 2006 - 14:48)
stvarno je bio Petrović (dok se ne razotkri u vidu Šape - ne prezimenom, pre će biti karakternom osobinom).
»
A zamisli razgovor između
Spadalo (24 Novembar, 2006 - 08:19)
A zamisli razgovor između gospode Pičića i Kurajice. A zamisli mail adresu gospodina Radoja Berkovića - ili . Itd, itd...
Dakle, i ovaj post se polako pretvara u razmenu viceva. Šteta...
www.blogoye.org/spadalo
***Trava upotrebljena za ljubavnu igru!
Najbolje upotrebljena trava!***
»
Potkrepljujem
Dejan Stanković (22 Novembar, 2006 - 14:41)
dodatnom anegdotom.
Dosla mi neka gradjanka da joj nesto obavim, a Lusija trudna a ona kaze:
Gospodine doktore, sto ti lepa zena, u picku materinu je lepa.
A Lusija bila trudna, pa nam ta gradjanka posle poslala neke benkice sto je sa svojih 10 prstiju naplela.
A posle ta ista gradjanka svom muzu nabijala rogove a on nasao moj broj kod nje u adresaru pa me zivkao da mi place na ramenu. Ludilo.
»
srpski salter. srpski salter
Biljana Srbljanović (22 Novembar, 2006 - 14:49)
ja
"dobar dan"
on
"dobar dan."
ja
"molim vas, gde mogu da platim to i to?"
on
(uzdah.)
"slusajte... gospodjo ili gospodjice...?"
ja
"molim?"
on
"je l ste gospodja ili gospodjica"
ja
"pitate me da li sam udata? a sto je to vazno?"
on
"pa moram da znam kako da vam se obratim"
ja
"a da mi se obratite jednostavnim odgovorom na postavljeno pitanje, bez ulaska u privatne i porodicne detalje"
on
(uzdah, odmah zatim i)
"idi bre u picku materinu"
»
Ali,
zix (22 Novembar, 2006 - 14:53)
"idi bre u pičku materinu" može da se varira na zilion načina :))
»
Quote: A posle ta ista
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 14:54)
Quote:
A posle ta ista gradjanka svom muzu nabijala rogove a on nasao moj broj kod nje u adresaru pa me zivkao da mi place na ramenu. Ludilo.
Deki, hajde posteno... dal je zvao da ti place na ramenu il je zvao zbog neceg drugog?
Mislim u zeninom adresaru te covek nasao...
»
Pazi
Dejan Stanković (22 Novembar, 2006 - 14:56)
covek zove i kaze:
Da li i znate da moja zena meni nabija rogove?
Ja kazem: ne znam, i ne verujem, ali ako i jeste istina, ja tu nisam ukljucn.
Aon kaze - znam ja s kim me vara, ne sekirajte se.
ioskreno sam se bio uprpio, to je cesci razlog ubistva u zemlji.
»
Deki,
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 15:06)
verujem ja tebi ali znas kakvi su ljudi na blogu... ja sve ovo cisto da sacuvam tvoj dobar glas :)
»
razgovor dva srBska bizmismena
fixer (22 Novembar, 2006 - 14:38)
aljoooo
aljoooooo be
aljo
ko je be
ja sam be
a ti si be
ja sam
aljooo
vadi go
nego vadim
vadi go,ke prdam
nego vadim - prdaj okolo nego
»
Nije lepo al je smesno
Dejan Stanković (22 Novembar, 2006 - 14:52)
moracu da podelim s vama, bez identifikacionih podataka.
Elem bila ovde neka nasa delegacija. Bizmismenska.
Davno to bese. Sretali se sa visokim lokalnim politicarima i bizmismenima.
Elem, sastanak se oduzio, domacini se raspircali, gostima dosadno, ja prevodim li prevodim, kad u jedno trenutku zazvoni mobilni jednom od nasih. I to ne bilo kakva zvonjava, vec MORAVAC. TANDARA-DADANDA-TARADIRA-DANDARA.
Stane sastanak. Vlasnik mobilnog se javi krikom ALO!!! ali nista - odgovora nema. On kaze (meni): Mali, prevedi im da se izvinjavam ali ne mogu da iskljucim telefon, u Beogradu se mnogo zakuvalo, ozbiljan je posao, ne mogu nista da odluce bez mene, cekam poziv. Ja prevedem. Sv manifestuju razumevanje, posto je slucaj, jelte, ozbiljan.
elem, od tog trenutka nadalje liku telefon zvoni li zvoni. Mogli smo u kolo da se uhvatimo koliko je tu moravca bilo.
Medjutim, cim se tip javi, veza se prekine. Tek na kraju ja provalim u cemu je jadac. Nekoliko nasih bizmismena iz delegacije ga je sve vreme zivkalo tu iz sal, spod stola, i pod**bavalo (a i mene koji sam pokusavao da zaradim koru hleba a i domacine koji su se svojski trudili.
»
zdrav stav :)
gorran (22 Novembar, 2006 - 14:59)
Ne valja (izvinjavam se, NEVALJA) ni bizmis shvatiti suviše ozbiljno. Nije zdravo...
»
Deki,
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 15:00)
mislim da ljudi nisu podyebvli vec vole zvuke rodnog kraja...
»
Ma meni se dopalo
Dejan Stanković (22 Novembar, 2006 - 15:03)
skoroz sam se opustio kad sam shvato da me ionako niko ne slusa. (pardon NESLUSA)
»
ta zvonjava...
Jelica Greganović (22 Novembar, 2006 - 17:42)
...je kanda zarazna...biv'o i kod nas jedan bitan dužnosnik naš nam...pa press, pa zvanično, pitanja i to...kad je počela da mu zvoni sekretarica na rubu maloletnosti...kad su joj se grudi uzburkale (a imalo šta)...zvoni žena ne može da prestane...ne može dugim noktima da pogodi dumence...i tako u tri navrata...na kraju je bitni morao da je fwd napolje (pošto smo mi već grcali od smeha, a tema kao jaka bila)...otišla je sve zvoneći i dalje...
»
Mailovi
lidiaz (22 Novembar, 2006 - 15:07)
Kad mi stvarno treba odgovor na mail, ja ga onda posaljem opet sa porukom da sam jedan (vise) vec poslala, pa je mozda izgubljen. Doduse u mom (naucnickom) svetu uglavnom se ne zatrpavamo medjusobno ponudama.
S druge strane, na par besnih mailova sto sam poslala raznim politicarima (srpskim i izraelskim) nisam ni ocekivala odgovor. Samo se nadam da su ih procitali.
Sto se tice budalastina* na moju adresu, to ignorisem. Mada je to dosada bilo lakse posto su budalastine stizale obicnom postom.
*Budalastina u ovom kontekstu je pismo od nekog fizicara amatera koji salje neki svoj "dokaz" neke "teorije" i trazi da ga ja naucno potvrdim. Ono sto je tu jos cudnije je da mi je to stiglo na adresu Instituta u Izraelu i da nemam pojma kako je doticni stigao do te adrese, osim ako nema pretrazivac prezimena na ic po raznim univerzitetima i institutima.
Leda
»
Nas odnos prema neuzvracenom
koka (22 Novembar, 2006 - 18:00)
Nas odnos prema neuzvracenom pozivu (mail) zavisi od toga da li nesto kupujemo ili prodajemo.
Pravim razliku izmedju ljudi kojima dajem pare i onih koji meni placaju. Prodavcu cu cecto poslati rukom nazvrljanu poruku na prvom papiru koji mi dodje pod ruku. Kupac uvek dobije uredno otkucano pismo na najkvalitetnijem papiru.
Od prodavca ocekujem da trci oko mene isto koliko i ja oko svojih klijenata. Prodavac ne sme da se naljuti ako mu ne uzvratim poruku, ako hoce moje pare. Klijent ima pravo da se naljuti ako ne odgovorim na poziv/mail.
Prodavci redovno uzvracaju moje pozive, sem onih koji rade na veliko, a ja se pojavim sa sitnom narudzbinom, pa mi cine uslugu sto su me primili.
Pojedine kupce moram da zovem po nekoliko puta, ali to uracunam u cenu i svima lepo...
»
Da samo
super_zebra24 (1 Februar, 2007 - 16:07)
nema puno takvih prodavaca da trče oko tebe. Većinom se sve radi na njihovu korist a tvoju štetu.
A razne budale koje me cimaju da im popravljam PC mogu da idu malo u ..... Honduras
»
...
kamichak (22 Novembar, 2006 - 22:53)
pa onda pogresno mislite.
s (bez apostrofa, naravno) je bolje.
osim kada rec pocinje sa s.
»
Prvo
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 23:00)
proverite na ovom mestu, pa se onda vratite da nas izvestite:
http://www.maticasrpska.org.yu/jezikdanas/
~~~~~~~~~
Uzgred, znate li kako zovu ljude kao sto ste vi?
»
...
kamichak (22 Novembar, 2006 - 23:00)
:D :D :D
je l' imate i partijski stav
:D
jeste ih i za "pardon" pitali?
»
Lionse
cica mica (22 Novembar, 2006 - 23:16)
Da li je ovo ozbiljno pitanje?
Ako jeste, "Noć reklamoždera" je, kako da ga tačno nazovem, višesatna žurka u Sava centru, sa sve šarenim balonima, kafom, muzikicom, čokoladicama, zanimljivim i veselim cicama i cicanima (nađe se i neki motorin, autić ili sl. za nekog taličnog iz publike), i svačim još nešto- a to sve u pauzama.
Glavni meni su reklame, iz celog sveta, raznorazne, raspoređene tematski ili ne.
Na početku publika dobija zviždaljke, pa na licu mesta daje ocene :)
Idejni tvorac je neki gospodin iz Francuske
(izvinjavam se, zaista ne pamtim imena)
Fenomenalan provod!
Ko voli. Ja, da.
Ako je pitanje bilo neozbiljno, ne čitajte ovo :)
»
Cico
Lionsgate (22 Novembar, 2006 - 23:24)
zaboravljas da sam svez u Srbiji, nije me bilo skoro deceniju... mada mi sve ovo deluje kao parodija Zapada, menageri-seljacine, sms ugovaranje biznisa, preganjanje oko nebitnih stvari...
»
Lionse
cica mica (22 Novembar, 2006 - 23:31)
Za to ostalo ne znam, nisam u biznisu, ali je meni "Noć reklamoždera " super!
Ko voli reklame i ko je spreman da odsedi 6 sati u jednoj stolici. Sa malim pauzama.
»
"Malim pauzama" ?
Siboney (25 Novembar, 2006 - 00:33)
Sve samo ne malim. Više je pauza nego reklama. Puno govorancije i čekanja. Za poblesaviti.
Mada bilo je naravno lepih trenutaka, duhovitih reklama, veselih reakcija publike... Prvi reklamožder je ostao u najlepšem sećanju.
»
www.kriminal.mojblog.co.yu
Goran Milošević (22 Novembar, 2006 - 22:36)
Kako-god, slagali se vi ili ne, ja ću se založiti (i to bez kresanja) da pogledate moj blog. Nisam siguran da sam najpismeniji i najpametniji, to mi i nije neka ideja vodilja ali bi mi svakako značio dobronamerni komentar na temu koju sam započeo. Najbitnije je da se razumemo. A veština lepog i pametnog izražavanja u pisanoj ili usmenoj formi nas i čini različitim sa dobrom ili lošom preporukom za buduće odnose. Nije fer nekoga ko je imao dobre namere saplitati na ovakav način, pa taman da i ne zna sva slova a kamoli i još ceo pravopis i ostalo.
A sad OTVORI MOJ BLOG ! OTVORI KAD TI KAŽEM, OTVORI !
-----------------
nauci da smanjujes fotke!
(moderator)
»
Zašto?
Goran Milošević (22 Novembar, 2006 - 23:11)
Ili ti se ne svidja to što vidiš ili se plašiš za moju bezbednost? A ako je i jedno i drugo onda ću biti tvrdoglav. Tako sam ja rešio da teram inat, skoro isto kao i ti kad si rešila da izbaciš rukovanje i ostalo.
»
...
kamichak (22 Novembar, 2006 - 23:15)
pa nista, onda cemo da cekamo da dodje neko sa admin ovlascenjima da skine sliku - deformisala je citavu stranicu.
prevelika je, kako bih rekla.
za ove dve stvari (je l' batica lep i bezbedan) - za to me bas briga.
»
Pa ništa.
Goran Milošević (22 Novembar, 2006 - 23:24)
Ok. tvoje mišljenje zadrži za sebe. Ako možeš bilo kome da pomogneš onda mu pomogni. Meni ne moraš a verovatno i ne možeš. Ali se bar ne rugaj i ne podsmevaj drugima u pokušajima da veličaš svoje znanje. Bez obzira na sve, ipak POZDRAV i ne ljuti se.
»
...
kamichak (22 Novembar, 2006 - 23:29)
ma ne ljutim se covece,
razvukla se stranica,
zasto ne smanjis tu sliku?
otezavas komunikaciju.
»
Zbog očiju
Goran Milošević (22 Novembar, 2006 - 23:54)
Odmara i ublažava bol od bele boje. A usput, da budem iskren i mrzi me sad to da ispravljam. Dajem za pravo ovlašćenima da reaguju ukoliko su tvoje tvrdnje tačne.
Do tada bih mogao da okačim još koju...
Šalim se.
»
...
kamichak (23 Novembar, 2006 - 00:01)
Quote:
Dajem za pravo ovlašćenima da reaguju ukoliko su tvoje tvrdnje tačne.
dajes za pravo?
mozes i ujutro da naredis suncu da izadje ...
»
Quote:mozes i ujutro da
Spadalo (25 Novembar, 2006 - 06:41)
Quote:
mozes i ujutro da naredis suncu da izadje ...
Kamichak draga! Naredio mu je jednom, u početku. Ne mora svaki put.
www.blogoye.org/spadalo
***Trava upotrebljena za ljubavnu igru!
Najbolje upotrebljena trava!***
»
kamichak...
Jelica Greganović (22 Novembar, 2006 - 23:57)
...vi znači niste bili na mom blogu? Svratite da vidite šta je razvučena stranica, tj. više velikih slika...impresivno nešto, k'o bioskop, odmoriće vam se oči od bele boje za par decenija...ovo ovde je samo segmenat kol'ko vidim...
mada ako čovek želi, nije kriza...
»
Samokontrola!
Goran Milošević (23 Novembar, 2006 - 00:05)
Po malo. Da ne preteram. A što se tiče bloga - pogledaću.
»
bravo , slazem se
manitu (23 Novembar, 2006 - 10:19)
"Normalni ljudi nadju trenutak da odgovore na e mail poruku. Interesantno je da sto je benzacajniji pozicija sve je revnosnije uzvracanja mailova....cast izuzetcima, koji hrabro ne uzvracaju na mailove iako su na zacudno visokim pozicijama u nekim medijskim kucama" .
simbolika :
simbolika "latice bele rade " .
svaki list , moze se posmatrati kao list koji je vechi i / ili manji .
u zavisnosti od velicine lista - posmatra se pozicija mochi .
Kaze se "shto veci list, vecu sramotu treba da pokriju" ili
shto ej veca moch - snaznija je Nemoch !
»
Rekla vrana gavranu
MeHiLow (23 Novembar, 2006 - 15:44)
... da je crn i, što da ne, seljačina. Ukratko, da ste videli ponudu koju je "ekipa" koja stoji iza Noći reklamoždera poslala potencijalnim sponzorima, mislim da mnogi od vas ne bi želeli da je udostoje odgovora, jer biste zaključili po, hajde da budemo blagonakloni, nespretnom načinu na koji sročena, da su ljudi koji su ovo pisali u najmanju ruku nepismeni, pa stoga i neozbiljni.
Primer (cut n' paste iz dotične ponude):
"Beograd je,uz Pariz,u samom vrhu, po fantasticnoj atmosferi,koju cine u 2 dana,8000 progresivnih mladih ljudi, koji velikim,bucnim aplauzom cestitaju autorima i njihovim briljantnim idejama. Ali beogradska publika je poznata i kao nezgodna publika za sve ono sto je osrednje, pa tako svaka takva reklama ce biti ispracena zvizdukom. Mesavina hrabrih i britkih reakcija cini Noc reklamozdera jedinstvenom. I upravo je to cilj. Daleko od svih strucnih festivala,gdje su Ad profesionalci ocenili vecinu reklama,njihovu pravu vrednost donosi jedino Publika.
Kako je ova godina „150 godina od rodjenja Nikole Tesle”,covjeka cije ideje su obasijale ceo svet, 7.beogradska Noc Reklamozdera ce nositi slogan i light motiv”SJAJ U GLAVI"".
Nažalost, upoređujući blog g. Đorđevića sa "stilom" kojim je napisana ova ponuda, nameću mi se suviše očigledne paralele.
Zaključak: Mislim da neko ko pokušava da PRODA svoju proizvod PIŠUĆI o njegovim prednostima treba da uloži makar minimum truda da to bude napisano smisleno, ako ne već i gramatički i pravopisno savršeno ispravno. U suprotnom odaje utisak osobe koja je ispod nivoa komunikacije koji se u takvim slučajevima sasvim opravdano pretpostavlja. A valjda je jasno zašto je inherentno pogrešna argumentacija da "sa stokom treba stočarski" tj. da domaći poslovni korsepondenti nit' zaslužuju nit' očekuju bolje zbog svog (niskog) nivoa.
Otud valjda i sva silna priča oko jezičkih grešaka u ovom postu g. Đordevića.
Repugnant is a creature who would squander the ability
to lift an eye to heaven
conscious of this fleeting time here
»
Ma meni je potpuno
amater (23 Novembar, 2006 - 16:15)
Ma meni je potpuno fascinantno da ljudi imaju svoj privatni biznis, a traze besplatno sponzorstvo. Kad vec imas svoj biznis onda odvojis deo novca i ulozis u reklamu.
I sad oni koji to nece postaju seljacine. Nije nego!
»
Feed back
Darkves (23 Novembar, 2006 - 16:33)
Zato i volim blog gde i "seljačine" (kako kaže g. Đorđević) mogu da odgovore.
Nego, vide li ko g. Đorđevića?
»
Svaka cast !!!
Anarki (23 Novembar, 2006 - 16:37)
Ovaj COPY/PASTE je najbolji komentar celog bloga.
Lepo ja pišem po okolnim blogovima da se u gornjem levom uglu pojavljuje sve više mediokriteta, ali niko da mi se priključi.
Lik smara više od najgoreg putujućeg trgovca, što u suštini i jeste. Jeftini trikovi za jeftine proizvode !!!
»
:)
Darkves (23 Novembar, 2006 - 17:23)
Nije copy/paste, već nešto još bolje:
cut n' paste
I zaista ga treba odseći.
»
o.k.
Anarki (23 Novembar, 2006 - 17:33)
Nisam video da je neko primetio ovo:
Quote:
Interesantno je da sto je benzacajniji pozicija sve je revnosnije uzvracanja mailova....cast izuzetcima, koji hrabro ne uzvracaju na mailove iako su na zacudno visokim pozicijama u nekim medijskim kucama( obrazovanjem sigurno nisu dotle stigli)
Kakva misao...
P.S. Ovo je bio COPY/PASTE :))))))
»
Definitivno
Darkves (23 Novembar, 2006 - 18:00)
je copy/paste.
Jer prethodna misao samo tako može da se ponovi.
»
Ово постаде занимљиво...
LILLY (23 Novembar, 2006 - 18:50)
Човека иначе лично не познајем и заиста немам ништа против њега. Штавише, симпатичан ми је, посебно кад крене да прича онако мало брже...
Али је све ово заиста занимљиво...
Посебно ово што је сада Анарки копирао...
'ајде оно "безначајнији позиција" - то се свакоме деси, прогутао човек слово...
Али "све је ревносније узвраћања мејлова"
Ово узвраћање ми је сумњиво...
Па "част изузетцима"
"...који храбро узвраћају на мејлове"... Дефинитивно ми је ово узвраћање сумњиво. Ваљда се одговара на мејл.
»
ja se malo ne slazem
Milos Djukelic (24 Novembar, 2006 - 00:29)
Na primer meni stalno zvoni telefom u toj meri da je to pocelo da mi ozbiljno ugrozava sve ostale oblike komunikacije... Tako da sam stavio zvono na silent i javljam se ili kad vidim ili kad mogu.. a ponekad uzvratim poziv... cesto i ne... prosto ne mogu sve da stignem.. takodje mislim da osim sto je super sto se komunikacija ubrzala i sto sada mozete sa nekim sa kim zelite da pricate odakle hocete i kada hocete, mozete da zovete pomoc ako vam treba i tako dalje .. mobilni telefoni su ukinuli privatnost donevidjenih granica.. nisam uvek raspolozen da razgovaram, necu stalno da razgovaram i tako dalje.. a a ko imam 30 propustenih poziva ne mogu ni bas na sve da uzvratim.. mejlove pokusavm ipak sve da procitam i odgovorim.. ponekad zatrpan poslom i previse mejlova na neke i bitne i ne odgovorim.. posao i neki moji prijatelji trpe zbog toga sto ne mogu da stignem da im se posvetim ali sta da radim.. sto se tice smsova shvatio sam da je to mnogo dobra stvar.. prvo sigurni ste da sta ste rekli coveku.. on je siguran i ima podsetnik.. u poslovnoj komunikaciji je dobar jer nema onoga nisi mi rekao nisam zapamtio ili zapisao.. takodje mnoge poruke ne zavredjuju uznemiravanje pozivom nego je mnogo kulturnije nekoga nesto obavestiti a ne uznemiravati... takodje sms je vratio je pisanje pisama i slicnih stvari na veliku scenu.. ponekad je nesto lakse reci porukom nego uzivo.. ponekad je lepse reci porukom a da ne pricamo da je cesto sms sacuvan u vasem inboxu i lepa uspomena... znaci neki menadzeri jesu seljaci ali ne bas zbog ovih stvari koje je acko naveo..
usput acko cestitam na detetu!!!!!
Milos Djukelic
»
тицеба, и
немке (26 Novembar, 2006 - 23:53)
тицеба, и раније си ми био страшно сумњив тип, али овако несписмену будалаштину давно видо нисам. мене у овој ствари ипак више чуди рестак.
»
E covece,....pa ovo je
Suzana Mancic (29 Novembar, 2006 - 10:37)
E covece,....pa ovo je otuzno. kakva ekipa leizlebovica i klepetusha,....pa da li se iko od vas svih zapitao nesto o sebi, da li se ikada pogledao u ogledalo. Ne mogu ni da zamislim kako izgledaju likovi koji koriste pseudonime poput anarki (neki anarhicni besni tip mozda,...ma neeee, tuzna usamljena bubuljicava spodoba), darkves??, kamichak (Boze Boze), lionsgate (hehe, veliki apetiti a ustvari "popusio ga zivot"..), hit nad hitovima MeHiLow (e sine, stvarno si me ostavio bez teksta, kakva kreativnost covece, kako si se samo tako fenomenalno setio trik imena, mada ovo LOW nekako kao da preteze u tvojoj licnosti), amater (amater je amater, nema sta da se kaze, samo da se nije ukakio u gace dok je prelazio brankov most, em mu zvoni mob em mu ruke za volanom, jao pa kako, sta ce sad....) i stari dobri "getovac" nemke (ticeba i ostalo,...ej, idi pomirisi carape, mozda te boli glava jer ih vec predugo nosis,..mislim da je to ustvari najsumnjivije....)... I tako, svi punog slinavog nosa daju sebi za pravo da sude o nekome i o necemu uopste. a sa sobom ne smeju da se suoce. srBi. sutra je novi dan ali je pitanje da li vama sunce zasija, ikada. cini se da ne, posto odajete utisak nesrecnih, utripovanih, usamljenih ljudi koji su toliko neprimetni u svetu koji ih okruzuje. malo vise optimizma, gore glave, ... bolest moze da se sanira ali kompleksi,...hm, to je vec visa matematika za anti-duhovnost koja obuzima vase duse. prijatno i uspesno tracenje danasnjeg vremena na dopisivanje i laprdanje bez ideje. Srdacno vasa S.
»
Zox,
vucko (29 Novembar, 2006 - 10:45)
... može jedna prigodna sličica za Suzi po Vašem izboru? ;)
V.
»
Uh, nekom je sujeta stvarno
amater (29 Novembar, 2006 - 14:18)
Uh, nekom je sujeta stvarno povredjena......
Svako ima pravo na svoje misljenje i stav, u ovom slucaju oni koji daju pare imaju malo vise prava na to ;) Surovo i istinito. Vise ne bih imao sta reci.
»
Bahatost i nekultura
Darkves (30 Novembar, 2006 - 12:04)
Hrpa besmislica i pogrda nevešto sastavljenih u jednu gomilu koja čak i ne liči na tekst. Nijedna argumentovana kritika.
Vaš post govori o vama i vašoj "kulturi".
Šta drugo reći osobi koja ne ume ni svoje prezime da napiše tačno.
Pozdrav,
»
ник ми глуп
немке (5 Decembar, 2006 - 22:58)
ник ми глуп,
идем да миришем чарапе,
нисам задовољан,
воњају.
гледа ме фока,
предуго их носиш,
за крзно си ок,
ал брате полиестер мојне.
»
E
Suzana Mancic (29 Novembar, 2006 - 10:47)
E izvinite,..zaboravih,...ako moze neko od vas, mislim, neko ko "ima malo vremena", samo da prekontrolise da i ja nemam neku gramaticku gresku,...mnogo bi mi znacilo. Unapred hvala.
»
Kad
Anarki (30 Novembar, 2006 - 07:30)
već analiziraš ljude po NICKNAMEu probaj da analiziraš i svoj.
Izgleda da ti pornografija dobro stoji...
E, da ... najveći svetski BLOGeri pišu pod pseudonimima, ali evo mi možemo da uvedemo da pored svakog komentara stoji adresa, broj lične karte, fotografija, telefon ...
Quote:
dok je prelazio brankov most
pisanje vlastitih imenica malim početnim slovom, ccc ...
»
Blog nekultura
Dobar Znak (30 Novembar, 2006 - 07:52)
Videli smo na primeru Sergeja Trifunovića da je moguće VIP blogerima ukinuti pravo da ovde pišu. Kod Sergeja je razlog bio navodni govor mržnje. Ako se govor budalaštine i nepismenosti ne smatra razlogom da se neko bar privremeno (na dvanaestak godina) udalji sa ovog bloga, onda nema druge nego da sami pravimo selekciju, tj. zaobilazimo u širokom luku ovakve autore.
Gospodine direktore bloga, predlažem da ubuduće pre uvođenja novih autora napravite mali test, recimo da svaki kandidat napiše pet rečenica na bilo koju temu, pa ako to bude ispod nivoa petog razreda osnovne škole ne treba mu dozvoliti da se sramoti na javnom mestu.
And in the end, the love you take is equal to the love you make.
»
Тући ил' не тући...
Посматрач (2 Decembar, 2006 - 05:31)
Да ли само у Србији, маргиналци, татини и мамини синови, разни Микији (против кога немам ништа лично), и ликови попут овог негдашњег продавца из телешопа могу да добију прилику да ,на неки начин, обликују јавно мњење?
Још гора је чињеница да себи подижу "углед у друштву" тиме што пишу за блог Б92.Мало ми је мука од негативне селекције у свим деловима нашег друштва.
»
Teofil Pančić o tim stvarima kaže:
Dobar Znak (3 Decembar, 2006 - 00:01)
"Za mene je marketing pojam nečega najstrašnijeg i najkomformističnijeg na svetu. Mene ljudi koji se bave marketingom u današnje vreme podsećaju na one neo-skojevce. To su bili oni iz Saveza socijalističke omladine, oni likovi u odelima. Ima 20 godina, a ide okolo u odelu. Ono što su bili ljudi iz Saveza socijalističke omladine 1979. godine, to su 2006. godine ljudi koji se bave marketingom, ili ne daj Bože, PR-om."
And in the end, the love you take is equal to the love you make.
»
Ne bih ja bio bas ovoliko
amater (3 Decembar, 2006 - 11:54)
Ne bih ja bio bas ovoliko strog. U tom poslu postoje ljudi koji su profesionalni i korektni, postoje i oni drugi. Uostalom u svakoj profesiji je tako.
Ono sto je meni zasmetalo u ovoj diskusiji je etiketiranje ljudi samo zato sto nisu radili ili nisu ispunili necija ocekivanja. Ocekivanja su subjektivna a etiketiranje je dobar pokazatelj necijeg mentalno sklopa. Ja bih to takodje nazvao i moralnom bedom - pojavom tako rasprostranjenom u Srbiji.
Ne znam kako neko sebi uopste da za pravo da ovako nastupa. Odakle mu hrabrost za tako nesto. Cak i da ima pokrica mislim da se onda stvar svodi na nevaspitanje. Ja mislim da pokrica nema.
»
Teofil podseca
Turnesol (5 Decembar, 2006 - 14:56)
Ma Teofil (cije tekstove inace sa paznjom citam) podseca na baba zvaku. Veoma mnogo ljudi ni ne zna sta je marketing, sta adverajzing, sta pi ar. Cini im se da su to sve same gluposti zato sto cesto na televiziji vide klipane koji takodje nemaju pojma kako stvari treba da izgledaju, a jedina kvalifikacija su im par napabircenih reci iz zargona.
Srbija bi izgledala mnogo bolje kada bi ove reci bile makar malo bolje shvacene.
»
Suzy-ah
eojski febris (12 Decembar, 2006 - 13:03)
Kakva je to riba bila. Uf. Zbog nje sam igrao loto.
Kao po Volteru: Ja bih rekao da oni koji se mesaju u javne poslove ponekad dozive bedan kraj, a da to i zasluzuju.
i slucaj-dva od istog: Zena mu je svakog dana bila sve ruznija, te postade svadjalica i nesnosna.
PS- Vratite Sergeja (Sir.gay) samo se salio.
»
Nismo jedini
Aleksandra Mitrovic (18 Decembar, 2006 - 23:02)
Ako vam je za utehu....nije to samo situacija u Srbiji. Ja eto zivim 2,5 godine u Egiptu i radim kao profesionalni ronilac u jednom od najrazvijenijih svetskih centara za ovu vrstu posla. Ovde sam imala priliku da upoznam kojekakve "menagere" sa ni sami ne mozete zamisliti kojih krajeva sveta. Mnogi od njih imaju isti stav prema komunikaciji sa poslovnim partnerima, korisnicima, klijentima etc. Jediu razliku kojiu mozemo napraviti medju svim tim "menagerima" je u nivou njiove profesionalnosti. Profesionalci znaju pravila uspesnog poslovanja i ponasaju se u skladu sa njima a oni manje obrazovani {citaj:poluproizvodi} se upravo ponasaju na nacin koji ste Vi opisali.
Zakljucak: profesionalnost nije nacionalna karakteristika vec pokazuje stepen profesionalnosti. Na zalost Srbija nema mnoo profesionalaca
»
Kultura=>Nekultura
Rio-Coker (23 Decembar, 2006 - 12:57)
Danas je NEKULTURA javiti se starijem choveku s' Dobar Dan,a ne odgovoriti na e-mail(tu je nekulturno ga uopshte poslati pored DEBILNOG(mobilni)).Tako je bilo pre neki dan,moji su me vaspitali da kad vidim starijeg od mene javim se sa Dobar Dan,a TA starija"zena" me opsovala kao da sam joj rekao...pa sam sada u razmishljanju shta je u ovoj Srbiji uopshte KULTURA?
»
nije uvek nekulturno
pantarei011 (23 Decembar, 2006 - 20:13)
Ni ja ne bih nikad odgovorio nekome ko je snimao onako idiotske reklame na Palmi i vodio podjenako tako izdegenerisane tele-shopove. Nema pojm zasto s pravi tolika fama i predstavlja se nepristojnim ako se nekome ne odgovori, pa taman i to bilo poslovno pismo ili poziv.
To znaci - ne zelim sa tobom da poslujem, ne zanimaju me tvoji reklamozderi, necu da imam posla sa julovskim profiterima, blokirao sam telefon za tvoj broj, stavio sam tvoj mail u spam,...
Aj, cao
»
A gde sad ovaj nestade?
t (28 Januar, 2007 - 23:04)
Posle bloga u kojem je ovaj, očigledno svetski i veoma kulturan čovek, izvređao sve žive, nešto ga nema više? Da li neko zna kada ćemo čitati njegov sledeći blog? Da se prosvetlimo još malo...
»
Najnoviji komentari
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)