Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Slobo, Sadame!

Mozda sam ja morbidan, netolerantan, pravdoljubiv. Sadam izgleda sitno broji. Pomislio sam u ovom trenutku, kako bi lepo bilo da smo mi sudili Milosevicu, ovde, u Srbiji. Pa se malo mi igrali "vesala".

Asta la vista, Sadame!

Pozdravi ekipu.


Ne znam Dule...

...ali ja nekako ne odobravam smrtnu kaznu čak ni za ljude poput Sadama..
Bolje bih se osećao da je to jedna, onako, doživotna robija...


Odobravanje smrtne kazne NIJE pravdoljubivost!

A o igranju "vešala" nemam komentar (osim da zvučiš kao tipičan loser).


Da..

Smrtnas kazna zapravo nije kazna..nego odmazda..
Vešala su civilizacijski neprihvatljiva, i to je jako loša poruka..


Vesala

su decija igra. Ni ja ne odobravam smrtnu kaznu ali ponekad odstupim od tog svog ubedjenja. Nemam milosti ni tolerancije prema takvim predstavnicima vrste' kojoj pripadamo. Oni nisu imali milosti. Nemam je ni ja prema njima.


Vidiš...

...nije to pitanje odnosa prema konkretnom diktatoru i zločincu. To je odnos prema životu i njegovim vrednostima.
Razmisli malo. U vreme cara Dušana lopovima su otsecane ruke i to se smatralo normalnim i moralnim, čak pedagoškom merom. Ali, sa ove distance to nikako ne možemo označiti dobrom stvari. Jer to nije neke lčjudske primerke nikada odviklo od lopovluka.
Sadam je bio diktator. Za diktatore je najveća kazna kad ih isključiš sa infuzije moći. Zaslužio je suđenje i kaznu. Recimo doživotnu robiju. U istoriji ostaje označen zločincem bio ili ne bio obešen. Dakle, surovost tu ne donosi mnogo na uverljivosti. Uverljivije bi bilo da nema egzekucije.


"Ni ja ne odobravam smrtnu kaznu,

ali ponekad odstupim od tog svog ubedjenja." zvuči stvarno patetično.

Smrtnu kaznu ili odobravaš ili ne odobravaš, tu izuzetaka nema, pa ni kada je u pitanju i najkrvoločniji diktator. Lično mislim da bi bilo poštenije da kažeš da si pristalica smrtne kazne.

Ja verujem da je ljudski život najveća vrednost i da niko, pa ni država ni međunarodna zajednica, nemaju pravo da ga oduzmu ijednom pojedincu ili grupi. Ovo se odnosi na Sadama isto kao na bilo koga drugog čoveka i nema nikakve veze sa Sadamovim odnosom prema tuđim životima dok je on sam bio na vlasti.


Ok,

priznajem. Odobravam smrtnu kaznu. Mislim da svako zasluzuje pravedno sudjenje i pravednu kaznu. Ne moze dozivotna robija da zameni petnaest minuta straha pred fizicku egzekuciju. Zlikovci moraju da imaju "prava" na tih petnaest minuta. Njihove zrtve nisu imale sansu da dozive dostojanstvenu smrt.


dule nedeljkovicu,

odobravam smrtnu kaznu. treba samo pomisliti na uzase koje dozivljavaju nevini, a ubijani.


jevrejsko-hriscanski moral prozet tvrdokornim sustavom rimskog

...Zakona -na kojem , izmedju ostalog, pochiva i poimanje pravde na ovom svetu (zapravo paradoxalni njen manjak) kad-tad doci ce mu glave.

Sadamovo ovakvo pogubljenje je:

1)argument vishe da vera u jednog i jedinog Boga nuzno vodi nasilnoj i nasilnichkoj religiji;

2)u potpunom skladu sa samim pochecima i daljim razvojem sveta u kojem je nova sila na nebu iz temelja promenila odnose moci na zemlji -

3)visheznachni indikator buducnosti ovog silovanog sveta.

bajke o bronzanom dobu - oprostice te mi.


jevrejsko-hriscanski moral prozet tvrdokornim sustavom rimskog

...Zakona -na kojem , izmedju ostalog, pochiva i poimanje pravde na ovom svetu (zapravo paradoxalni njen manjak) kad-tad doci ce mu glave.

Sadamovo ovakvo pogubljenje je:

1)argument vishe da vera u jednog i jedinog Boga nuzno vodi nasilnoj i nasilnichkoj religiji;

2)u potpunom skladu sa samim pochecima i daljim razvojem sveta u kojem je nova sila na nebu iz temelja promenila odnose moci na Zemlji -

3)visheznachni indikator buducnosti ovog silovanog sveta.

bajke o bronzanom dobu - oprostice te mi.


slazem se!

Ali bi bilo bolje da je Sloba osudjen i da je lepo procitano SVE zashto, da zavrsimo sa tim nedoumicama jednom za svagda, pa lepo dozivotna.A i ekipa da dobije po zasluzi.
Citam danas da je opet aktivirana poternica za mm, ali samo za eventualni ulazak u Srbiju, za ostale zemlje ne vazi-pa kakva je to sprdachina, a i dalje je razlog onaj jadan stan sto ga je dodelila, a gde su one sve dramatichne optuzbe, za koje i vrapci znaju?
Zar ona nije podjednako kriva, kao i njen pokojni muz,
zar nije krajnje vreme da se ta cela pricha zavrshi
nekom adekvatnom presudom, pa da od te tachke krenemo u drugom pravcu?!!


Казна јесте одмазда

Свакако да не звучи нимало демократски обесити некога - подразумева се гушење, опуштање црева па се човек притом и унереди... таква је, међутим, процедура код вешања које се до пре пар деценија примењивало и у једној од колевки демократије, В.Британији.То му, међутим, дође технички део санкције.
Стварни проблем се код диктатора типа реченог, састоји у једном другом појму, нама лаицима познатог само из филмова и серија произведених у САД: преседан.
Преседан не може бити регулисан међународним кривичним правом за типове као што су почивши самозвани цар Бокаса (људождер) и да не набрајам - такве ствари народ регулише као Румуни са својим брачним паром, па ето их у ЕУ пре нас. Немојте ми, стога, молим лепо, о људским правима једног Садама. О томе су, током протеста, најбоље објаснили тада забрањени Индексовци: парола ''Садаме, Слобо, уствари значи САДА МЕ, Слобо!''
Hang'm high


Bas volim

kad se ovim samozvanim liberalima razveze jezik pa pocnu da zavrcu jezikom i malo pomalo se zaborave gde su i sta govore.
U poslednjih nekoliko dana ste toliko, govoreci o drugima, rekli o sebi, da se ogadite svakom normalnom coveku=glasacu u Srbiji.

Inace nisi morbidan nego si bolestan i da se B92 rukovodi istim pravilima po kojima su mnogi drugi oterani, zabranjeni, ovaj tvoj blog ne bi ni video svetlo dana.


drugacije vidjenje

Ja kazem hvala bogu (djindjicu ustvari najvise) pa sloba nije ostao u nasem zatvoru i odgovarao pred nasim sudom, jer kakvo nam je sudstvo i ko je ministar, mislim da bi realna situacija bila da se nadje na slobodi zbog zastarelosti predmeta, propusta u istrazi, nedostatka dokaza, obaranje presude od strane vrhovnog suda(izaberi po po slobodnoj volji) A kad bi se nasao na slobodi, e tad bi sve bilo moguce, pa i da ponovo dodje na vlast. Ovako ce malo teze. A pravda. Da bi se pravda zadovoljila morao bi da prozivi nekoliko stotina hiljada licnih tragedija koje su posledica njegove politike i da ih oseti na svojoj kozi, sto nije moguce.


Pa da

potreban je novi show.
Kauboji su uhvatili vasljivog Huseina, pa ga demokratski osudjuju na vesanje zbog smrti stotine Shita(citaj nekoliko bilijardi barela sirove nafte). Moderni oblik humanizma na delu.
Da li ce Sadamovo vesanje promeniti nesto na bolje?
Ko je odgovoran za smrt preko 3000 US vojnika u Iraku??? I sta rade tamo?
Jos uvek traze izmisljene laboratorije za proizvodnju naoruzanja za masovna unistenja???

Pitanje gospodinu Nedeljkovicu:
Ko je odgovoran za trenutna desavanja u Iraku?


Gospodine,

pa Vi znate odgovor. U potpunosti se slazemo, po pitanju odgovornosti, za trenutno stanje u Iraku. To nije sporno. Kao sto nije sporna ni Sadamova krivica. Pozdrav


Pa recite

u tom slucaju jasno:
ko je odgovoran za trenutno stanje u Iraqu?
Sadamova krivica nije sporna, kao sto nije sporna ni krivica Elene i Nikolaua, pa zatim i niz africkih diktatora, recimo Idi Amina, a onda i naseg SM-a, a tek GWB....
Ja nemam odgovor, ali sam siguran da smrtna kazna, kojom se vi odusevljavate, niti je humano resenje, a nece ni promeniti bas nista. Naprotiv, bice jos mnogo gore.


Da se saglasim sa većinom.

Smrtna kazna je, kao što Drago kaže, odmazda. I ne deluje ni malo vaspitno. Doživotna robija bi bila sasvim dovoljna. Još u njegovim zatvorima. To bi tek biolo nešto.

Ali ako niste pročitali, da dodam. Sadam je predložio da njegova advokatica brani Šešelja koji se, pazi sad, bori protiv američkog imperijalizma. A advokatica je žena po imenu Bušri al Halil. Al' će ta da mu pomogne. K'o i Sadamu.

Sadamu izgleda treba društvo. Pa našao svog parnjaka ovde. Dok je bio imperator, slao je lovu mnogim strankama ovde a najviše je voleo radikalima. Mada je pomagao, prema medijima, i DSS-u o čemu ovi ćute k'o zaliveni.

JB.


Haže,

ja podržavam taj predlog, odličan je, neka ga brani Bušri !


Draga,

kako si mi ti? Lepo je što smo se upoznale.

Jasna

P.S. A advokatica birana po izgledu. Dobro ženska, bar na slici.

P.P. S. Što još ne spavaš? Jesi li sve pripemila za NG koju ti ovom prilikom čestitam,i tebi i tvojima i želim ti sve što sama želiš a najviše da ti kupe televizor i dva daljinska za svaki slučaj i da se više ne boriš ( sama protiv svih:)))

Kiss

Jasna


Haže dragi,

bila sam budna, jer sam iz Bgd donela najbolji primerak viroze, koji je mogao da se nabavi na slobodnom tržištu...Bogu dušu, krkljam po tastaturi...Meni je isto tako milo što smo se srele i upoznale :)
NG spremam, seckam, rendam, mešam ...
Eh draga, ne bi meni pomogao povećani br. daljinaca, tri muškarca u kući, kad krenu po daljince, ko vojna vežba...mi tolerantni (dok se ne razderemo i uvedemo diktaturu privremenu )nemamo šansi da se istih dočepamo.
Lepo se provedi i uživaj za NG i sveee najboljeeee...
ljub, Jelica

Dudo, izvini za interuptiranje, samo malo...:)))


Hag wrote:

"Smrtna kazna je, kao što Drago kaže, odmazda. I ne deluje ni malo vaspitno. Doživotna robija bi bila sasvim dovoljna. Još u njegovim zatvorima. To bi tek biolo nešto.

Ali ako niste pročitali.."

Nema tu ali, gospodjo Bogojevic.To sto Vi sada vezujete izrecenu smrtnu kaznu Sadamu Huseinu sa sudjenjem Vojislavu Seselju u ICTY, u najmanju ruku je neukusno.
"Doživotna robija bi bila sasvim dovoljna. Još u njegovim zatvorima. To bi tek biolo nešto."
Meni tek ovo lici na odmazdu.Nasladjivanje irackim "finim" zatvorima.
I zatvorenici imaju ljudska prava, zakonom i medjunarodnim konvencijama zagarantovana.
Ko zna, moguce je da humana civlizacija na kraju nece uspeti.Verovatno da ni svi svetovi nemaju srecan kraj.Ja nikako ne mogu da povezem "to seek out the new worlds and the new civilisations" sa ovim sto je g.Nedeljkovic napisao.Mozda smo previse primitivni i paranoicni da bi videli put u buducnost.
Blog g.Nedeljkovica je sjajan egzemplar.


Izvinite Igore,

ali šta je vama? Kakvo vezivanje za Šešeljevo suđenje. Samo pišem kako je to malo ali odabrano društvo ( Di Stetfano, Klark i gospođa Bušri) uvek i svuda gde su dikataori. Spomenula sam ih kako kruže kao lešinari od diktatora do diktatora

Sumnjam da su principi u piranju. Biće da je lova. Taj Di Stefano se izgubio u vidu lastinog repa kad je primio lovu.

I dalje: "Nasladjivanje irackim "finim" zatvorima.
I zatvorenici imaju ljudska prava, zakonom i medjunarodnim konvencijama zagarantovana."

Zagarantovana, nego šta. Videli smo kako su ta zagarantovana prava primenjivali u Iraku i šire. Iračani su živeli i na slobodi kao u zatvoru, to valjda nije sporno.

Vidimo kako ih i ovde primenjuju.
Videli smo kako su ih primenjivali u Ovčari. Kako su ih primenjivali na braći Bitići. Sve smo videli i upamtili.

Ako ste imali osećaj da se JA naslađujem, grešite. Samo kažem da smrtna kazna nije vaspitna, naročito u slučaju Huseina, koji je inače doneo te zakone po kojima mu je suđeno, misleći da se njemu lično nikada neće suditi, da je večan.

Jasna Bogojević


Gospodjo Bogojevic,

oprostite ako sam pogresno razumeo to sto ste zeleli da kazete Vasim postom.Ljudska prava zatvorenika su univerzalno propisana, i univerzalno moraju biti postovana.Svako ko ih na bilo koji nacin krsi, nije nista bolji nego onaj koga drzi pod kljucem.
Sto se tice g-dje Busri, ona ima svako pravo da zastupa g.Seselja, pod uslovom da g.Seselj to zeli.Sto se tice g.Di Stefana, gospodja Srbljanovic je u donjem postu podelila sa blogerskom publikom svoje iskustvo sa doticnom osobom.
Jos jednom, izvinjavam se ako sam pogresno protumacio Vase reci.


...

Quote:
kažem da smrtna kazna nije vaspitna

nije "vaspitna" za pokojnika, mogla bi da bude za okolinu.
drugim recima, neki tvrde da je smrtna kazna odlican metod generalne prevencije.

pa ipak, postojanje smrtne kazne u katalogu sankcija po sebi ne utice na stopu izvrsenja onih dela za koje se smrtna moze izreci ...

ono sto je nesporno jeste da je smrtna kazna The metod specijalne prevencije - za sada je stopa povratnishtva nula ;)

ono sto je meni fascinantno:
ljudi po pravilu ne percipiraju samo lisenje slobode (kod drugih, naravno) kao ozbiljnu kaznu. cesto cujem stvari tipa "ali on tamo ima televizor i lep klozet ..."
kao da lisenje slobode po sebi nije Dovoljna Muka, kao da to i nije kazna ako nije praceno pacovima, vlaznim zidovima, silovanjem i tome slicno.


Quote:ono sto je nesporno

Quote:
ono sto je nesporno jeste da je smrtna kazna The metod specijalne prevencije - za sada je stopa povratnishtva nula ;)

Istina. U tom duhu:
Now playing
Elvis Costello - Let Him Dangle


advokati.....

Upravo gledam na CNN-u intervju koji daje Giovanni DiStefano koji je btw Sadamov advokat a povodom Sadamovog vesanja koje ce se desiti do 4 ujutru 30/12 po Bgd vremenu.
Da li se secate tog lika Giovanni DiStefana, tog počasnog generala Arkanove dobrovoljačke garde?


Dakle,

koja ekipa, pa svet je premali za njih...kud bi ga zaboravili ?! Boože !? Pa onoliko nas je zadužio...Je l' bi mog'o i on da se pridruži Bušri u branjenju Šešelja? Do sad im je išlo odlično, imaju super preporuke, tačno takvi nam trebaju.


Di Stefano

I vlasnika radio Pingvina, koga je kasnije prodao Arkanu, a ovaj RTV Pinku. Devedesetih je bio takodje i vlasnik nekih gradjevinskih zadruga - muljao je sa stanovima. Svojevremeno je pomogao Arkanu da pobegne iz zatvora ili sa sudjenja, ne secam se tachno, u Italiji. Bio je to pochetak jednog lepog prijateljstva. Fin gospodin chovek (: Pitam se samo kako se to nanjushe?


Kako da ga zaboravimo? Pa

Kako da ga zaboravimo? Pa zar nije on kupovao Kolumbiju za Miloševića a Marko trebao da ide na svadbu u Italiju.

Jasna B.


giovanni di stefano

mi je tokom bombardovanja pretio zbog mojih tekstova u italijanskim novinama u kojima sam govorila i o arkanu.

zvao me je na telefon (taj broj je imalo samo nekoliko ljudi, zanra mama, decko i najbolja drugarica) rekao mi je da je njegov klijent mocan i opasan covek i da u beogradu tih dana cesto nestaje struje i da ljudi nestaju u mraku.

rekao mi je da svojim tekstovima proizvodim indicije protiv njegovog klijenta i da cu to morati da platim.

samo sto nisam umrla od straha. ali bukvalno umrla od straha.


a,

vesanje sadama je divljacki cin i opasna provokacija. mogu da zamislim kakva se krvava odmazda sprema.


Gradjanski rat izmedju

Gradjanski rat izmedju Shiita i Sunita je odavno poceo.Bagdad je ratna zona.Drevni grad, nekada sediste bagdadskog kalifa, sada je grad vecnog straha.
Dodatna odmazda?Cisto sumnjam da se na uzas moze nesto dodati.


da ispravim

"mogu da zamislim kakva se NOVA krvava odmazda sprema"


Di Stefano.

Kakav govnar.


ko?

Govani di Stef-anus?


:))

Bogami taj opis mi odgovnara


CNN, BBC, EURONEWS...

Hoce li biti direktnog prenosa?


ljudi,

jeste morbidno.

Nekako ne obožavam rulju koja se skuplja da uživa u smaknućima...


Breaking news....

Vesanje je zakazano za 10pm NY time, 6am Bagdad time, 4am Belgrade time.
Nema direktnog prenosa ali ce da snimaju pa ce posle da prikazu kao dokaz da je nestao.


morbidno

evo sada novinarka CNN intervjuise MD doktora. Oni stoje pored plasticnog ljudskog modela sa omcom oko vrata. Razmatraju hoce li ga zaboleti? I kako ta smrt ustvari izgleda...
:-O


Strasno, divljacki,

Strasno, divljacki, morbidno.Dokaz nase primitivne kulture.


Cini mi se

da cela prica oko smrtne kazne za Sadama Huseina nema puno veze s pravdom i pravosudjem vec predstavlja pokusaj (poslednji?) politickog i strateskog spin-a US administracije u odnosu na Iracku krizu (sa velikim K). Nacelno, protivim se smrtnoj kazni.

Takodje, ne vidim ni jasnu povezanost Sadama Huseina sa S. Milosevicem. Preciznije, ne vidim slicnosti. Da, odlicno bi bilo da je sudjenje Milosevicu moglo da se organizuje u Beogradu, ali ocigledno- nije. Izgleda da smo mi, danas i ovde, u Srbiji, u pogledu izbora izmedju "vesala" i "vesala"- umnogome skloniji- veslima, tj. sisanju istih.


Slobi

se dogodilo ono sto je on nama uradio..Najstrasnije posle svih smrti koje je izazvao svojom politikom je to sto nas je izlozio ruglu i najgorim osudama. To sto mu je sudjeno u Hagu a ne kod nas je bas ono sto je zasluzio.
Nisam za smrtnu kaznu...mislim da ima mnogo drugih nacina da se neciji grozni zivoti eliminisu iz svere u kojoj uticu na nesrecu drugih.
No, politicke presude su cesto i nastavci igre, parada moci i sile....arena.


U ovom momentu

dok Sadam visi....
Da li ce se SADA, vesanjem tog Sadama, stvar promeniti g-sn Nedeljkovicu?
Da li ste ovaj show hteli da vidite?

Cekam da vidim promene.
Bar je sudjenje bilo brzo i hiper-efikasno.
Da li mozete da zamislite da se takva sudska praksa koristi i u nekim balkanskim drzavama.


any ideas?

Ja stvarno neznam kakve bi se to promene mogle desiti u Iraku posle ovoga barbarskog cina pogubljenja? Any ideas?


Quote:Slobi se dogodilo ono

Quote:
Slobi se dogodilo ono sto je on nama uradio..Najstrasnije posle svih smrti koje je izazvao svojom politikom je to sto nas je izlozio ruglu i najgorim osudama. To sto mu je sudjeno u Hagu a ne kod nas je bas ono sto je zasluzio.

Pa, nije mu se dogodilo ono sto je on nama uradio. =( Ne znam, gledajuci sudjenje (onoliko koliko je mozak mogao da "svari") imala sam utisak da je nekada cak i perverzno uzivao u svojim sofistickim monolozima, izvrcuci argumente, nervirajuci sudiju itd.. Na stranu to sto nismo doziveli da bude osudjen, na stranu ocaj Bosnjakinja koje su cekale pravdu, a on umro brzo i lako, bez kazne (secate se reakcija?)... na stranu to sto i dalje zivimo sa posledicama njegove politike, a on vise ne mora ni za sta da brine... Nije se njemu dogodilo nista od onoga sto je ucinio drugima. =(

Kao i vecina ovde, nisam pristalica smrtne kazne, niti u jednom slucaju - bio to S.M. (da smo mogli birati), Sadam Husein, ili bilo ko drugi. Ne radi se o diktatoru samom. Nacelno sam protiv smrtne kazne, kao nehumane, ali ovde se ne radi cak ni o tome. Smatram je i beskorisnom, cak stetnom, i - besmislenom.
Prikazivanje egzekucije je tek vrhunac morbidnosti. Ne zalim Sadama (pretpostavljam da nema potrebe ovo reci), zalim ljude koji su slavili njegovu smrt, neshvatajuci da oni, kao njegove zrtve, time ne dobijaju bas nista. Pored toga, prema poslednjim recima (bar onim koje su mediji preneli), cini mi se da tu nije bilo ni kajanja, ni onih 15 (ili koliko je Dule rekao) minuta straha.

Dozivotna robija - da. Uz nju, drustveno korisni rad, ali tezak. Posto su diktatori za sve vreme svoje vladavine destruktivni i svirepi, i navuceni na takvo ponasanje, a i kako taoci njihovih sistema najcesce nisu mocni, vec slabi, siromasni, nezasticeni robovi - ne mislim da bi bilo lose izloziti ih istom mucenju i dozvoliti im zivot terajuci ih da rade ono sto nikada nisu i sto je u direktnoj suprotnosti sa onim u cemu su navikli da uzivaju. Teski fizicki poslovi, a zatim celija i - spavanje. Bez slobodnog vremena i prava na igranje saha i politicke diskusije (sa Seseljem i ekipom), citanje i pisanje knjiga itd.. Pored toga, mogli bi biti od koristi obavljajuci teske poslove. Nauciti da muzu krave i proizvode mleko koje ce piti njihovi bivsi robovi i slicno.
Takvih je poslova daleko vise nego diktatora, ali i par diktatorskih ruku bi dobro dosao i zasluzuje da radi poslove koje smatra ponizavajucim.

Ne znam da li je surovije od smrtne kazne, ali je korisnije (a i cini mi se kao vaspitna mera... u svakom slucaju, vise nego smrtna kazna).

Opet, to sto se oni koji odlucuju o sprovodjenju smrtne kazne igraju malih bogova podseca me pomalo (sustinski) na to kako se diktator igrao malog boga, oduzimajuci zivote... bez obzira na to sto je, u njegovom slucaju, to - kazna.


DKR

Ovo ti je dobra ideja za drustveno koristan rad i to najtezi moguci.
Ali Ameri su hteli ga se fizicki rese jer u suprotnom je postojao strah da ce njegov duh i delo duze trajati ako je ziv.
Da li je SPS posle smrti Slobe jaca ili slabija partija i gde su Cobini sledbenici sada posle njegove smrti?
Kako ubiti ideju? to je pitanje za razmisljanje.


No title


I? Sta sada?

Obesili su ga. Dobro, mogli su i da ga samelju u mleveno meso za hamburgere - sigurno bi se nasao neki od "prekaljenih" vojnika u US kasarnama da proba jestivo, da se slika, i posalje svojima prizor u Juznu Karolinu. I dobije orden za to. I?
Jedino, ne znam sto su se onoliko zgranjavali nad slikama Causesku-a i Helene mrtvih u snegu. Bilo je brutalno, kazu.

Sta je ovde problem? Taj monstrum (S.H.) je zasluzio sve kazne ovog sveta - to je jasno, nadam se. To, dakle, nije problem. Problem je sto je sve ovo iskrorisceno u politicke svrhe - za promociju okupacije, za dalje nasilje i uzas. Danima ovde (USA) ide kampanja o tome. Samo da se unisti S.H. Pobogu, on je unisten jos onog dana kad su ga Kurdi uhvatili i predali amerima za svoju nezavisnost (te price da su ga ameri uhvatili su B.S., kao i price o demokratiji). Znaci, tu nema nikakvih vesti. Ali, kad nema vesti -treba ih napraviti. I, evo vesti najvaznije: S.H. obesen - pravda je pobedila! MI smo najbolji! A, sada, Iracani, drz'te se!
Svaka cast na pravdi!


pravda i demokratija

ne postoje. Ili bar ne na nekom globalnom nivou.
To su termini koji (po meni) uvek idu pod navodnike.

Pravda i demokratija mogu da se ostvare samo u uzhem krugu ljudi. Pa i onda je sve pod znakom pitanja.

cnn i bbc se usijashe od priche.
vide se slike sa irachke tv snimljene neposredno pred egzekuciju.
Nekolicina dzelata, sa sve crnim kukuljicama Sadamu neshto objashnjavaju, on pazhljivo slusha i klima glavom.. onda mu pazhljivo omotavaju shal oko vrata (shto? da ga ne zhulja?) i isto tako pazhljivo namichu omchu...

Sve skupa degutantno. Bash kao i ono shto je prethodilo.
I ono shto che dochi.

Pitam se samo, da li neko od aktuelnih vodja naroda, proguta knedlu kad gleda ovako neshto, upita li se shtagod ...?

Ma jebesh sve to. Chist mulj. (kako divan oksimoron)


"Nekolicina dzelata, sa sve

"Nekolicina dzelata, sa sve crnim kukuljicama Sadamu neshto objashnjavaju, on pazhljivo slusha i klima glavom.. onda mu pazhljivo omotavaju shal oko vrata (shto? da ga ne zhulja?) i isto tako pazhljivo namichu omchu..."
Nisam gledao.Necu ni gledati.Izmedju odsecanja glava tupim nozevima, koje je praktikovao Al-Zarkavi i Sadamovog pogubljenja, ne vidim bas veliku razliku.Samo je u ovom drugom slucaju manje krvi.


volim teorije iz toplog doma

Hi,

samo citam sta sve pisete i dizem sebi pritisak.Voleo bih da ste bar malo ziveli u Iraku pod Drugom Sadamom,(ali kao Iracanin,)pa bi ga ne samo vesali,nego ziletom skidali milimetar po milimetar kozu-do koske..Ovako je divno sa distance filozofirati da li je smrtna kazna OK ili ne.nafta,podli imperijalizam,.Bio sam tamo i za vreme Sadama,i odmah posle rata,i kad su mu ubijeni sinovi i kad je on uhvacen..(BTW nsarski ne pricaj nesto sto ne znas,nisu ga Kurdi uhvatli nego US jedinica na jednoj farmi.I to mogu celu sekvencu da Ti ispricam..a Kurdi su prvi provalili pricu da je uhapsen)..Sta se desilo posle rata..krivi su i jedni i drugi,,i Ameri ali bogami i Iracani..a sto se vesanja tice..obesen je u istoj prostoriji gde su njegovi dzelati vesali zene ni za sta...
Upoznao sam coveka u Bagdadu koji je 21 dan sedeo-lezao na kocki leda u samici samo zato sto je dosao pred zatvor i pitao za nekog rodjaka kako je...

Mogao bi satima..ali nema veze..

J

PS:Apsolutno nemam problem sa tim sto je svrgnut,samo sam imao problem kako su objasnjeni razlozi za rat,kao veza sa Bin Ladenom i oruzje za masovno unistenje(ili on je hteo da ubije mog Tatu)..tamo nam je bilo vise nego jasno da toga nema..a da je krenuto sa pricom da treba Iracki narod osloboditi od jednog od najgorih tiranina onda bi se javili razno-razni teoreticari suvereniteta,,,boniteta..i ko zna cega.

PPS:A,da li gadno gledati ili ne,pa pobogu imate daljinski


Jaksa, prijatelju,

nemam ja problema mnogo sa kaznom, mene iritira politizacija - idiotska politizacija - cele stvari. (Pricacemo oko toga ko ga je uhvatio kasnije.) Pa koliko juce su na Fox-u pricali o tome da je broj poginulih amera u Iraku sada jednak broju poginulih u 9/11. Sta? Kakav je to podatak? Taj broj (oko 3000) je takodje jednak broju stanovnika jednog sela na Patmosu, recimo, pa to niko ne pominje. O cemu se radi?
Oni obavezno stavljaju u jednu recenicu reci "9/11" i "Irak", i samo pod pritiskom nevoljno kazu da 9/11 i Irak nemaju nikakve veze.

P.S. Ovaj podatak za Kurde sam nasao kod R. Fisk-a, mislim. Verujem ti na rec, ali provericu.
P.P.S. Srecna ti 2007!


Uzvracam pozdrav

Hi,

1.Srecna Nova 2007...

2.U mnostvu elektronskih medija desava se isto sto i u novinskim-postoji politicka opredeljenost,koja je u slucaju Fox-newsa veoma jasna..

3.Fisk je dobar novinar,ali uzmi ga sa rezervom...sto se tice hapsenja(A.Vasovic je bio sa trupom koja je to izvela,cak se i zavlacio u rupu)..ukratko...Ameri su prosli tu farmu i nisu nasli...zatim su(ako se dobro secam)..nasli neke bolide koji su pobegli sa farme.Oni posle ispitivanja (nisu dragovoljno i zato nisu dobili nagradu)reki Amerima da se vrate ponovo na farmu.samo je komandni kadar znao sta i ko se trazi.kad su se vratili ponovo..jedan vojnik je podigao kao saksiju od stiropora i video rupu.Procedura je da se tad zavali rucna bomba, i taman kad je vojnik to hteo da uradi, skocio je neki visi cin i rekao :"Ne"..i zatim su cackali rupu i dat se pojavio Sadam koji rekao :"Ja sam Sadam Husein,,predsednik Iraqa"..Sutradan pre podne na zicam se pojavio urgent "..Kurdski lider izjavio da je Sadam uhapsen""..niko nije uzimao od nas tamo to toliko ozbiljno..Nama se upalilo crveno kad je negde oko 10 pre podne zazvonio tlf i zvalo nas iz Zelene zone da dodjemo na press konferenciju i da mozemo da dodjemo bez ikakvog problema sa sateliskim uredjajem(sto je do tada za to trebalo najmanje 48 sati najaviti unapred)..i to sto su Ameri odjedom zvali i UK TV stanicu..to se do tad retko desavalo..i posle smo sabrali da i dva te je nastala ludaja od posla.


OK, hvala na informaciji.

Poslao sam ti e-mail, btw, pa ce ti biti jasnije:)))


imao osecaj

kao peto,sesto,sedmo culo :)))) i bih u pravu :))))

J


Pa, nisi ti dzabe novinar, Jaksa!

Nego, ovo za Fiska cu da proverim i sam. Mislim, ja zaista ne verujem tim drugim "embedded" tipovima koji ne izlaze iz Zelene Zone i objavljuju samo zvanicna saopstenja vojne komande.
Ali, imas ti i drugima da pises. Isprozivase te onoliko...:))


prijatelju,

zašto se ti uopšte baviš nama - jedan klik mišem i nema nas! Zašto se bilo čime - kad već imaš daljinski. Ili, u krajnjem slučaju, automobil-autobus-avionsku kartu... I ništa ti više neće dizati pritisak...


u pravu si

Ponekad ne udahnem vazduh duboko i ne izbrojim do tri

J


Poštovai g-sn Jakša

interesuje me za koju agenciju ste radili u Iraqu.
To oko bombe mi deluje kao Mirko i Slavko.
Kao, US narednik Sanches je upravo odvrnuo bombicu i spremio se da je lansira, ali iskustvo njegovog nadredjenog je pobedilo. Čekaj mali, možda je baš u toj rupi Sadam, a možda i Laden!!!
To su vam priče za....
Razočaravajući debilska priča.
Novinari i cirkuzani su najveće kurve.
Pričamo o smislu smrtne kazne...


odgovori( i ako moze bez vredjanja) ako ne...nema frke

1.Tad kao i sad Sky News

2.Bomba,,,to je procedura u takvim akcijama...prvo se baca bomba unutra u rupu..proverite kod vojnih i policijskih ljudi..obicni vojnici nisu znali koga jure jer je bila "tajna operacija"..takodje kad se upada u kucu ili dvoriste...to moze da bude i "sok" bomba,ako ste nekad culi za tako nesto

Sto se tice ocene novinara taj uvredljiv ton je Vas problem,a kako rekoh malocas imate daljinski pa birajte i TV koji zelite da gledate i novine koje hocete da citate,a nas pustite da radimo svoj posao..

J

PS:da ponovim,kad je rec o smrtnoj kazni i Sadamu ja nemam dileme,kako je vladao tako je i zavrsio..il vi kao Staljin..il on ono rece nesto slicno "smrt miliona je statisticki podatak..a smrt jednog coveka tragedija"...


Delujete mi

kao muzičar na svadbi.
Svirate onako kako se naruči.
Ne verujem u vaše priče. Samo to.
Još manje verujem u pošteno novinarstvo vaših agencija.
Nisam želeo da se vi osetite kao novinarska k...., ali većina novinara je kao i pijanista koji svira u kupleraju. Tu je samo da bi ulepšao štimung.
Naravno, ima i izuzetaka. Možda, recimo, naš domaćim.
Oko pominjanja Staljina da ne komentarišem, to je već izlizana priča. Imate suroviji primer afričke dece koja umiru od gladi pa nikom ništa.
A oko bombe...u JNA bio redovno, a i naučio te osnovne majstorije soldatstva. Kasnije to video i na nekoliko ratišta.
Ali vaša priča je tanka. Irački diktator je ocinkan. Tačno se znalo u kojoj je rupi. Sve je bio deo napred pripremljenog show'a.
Naravno da je on MORAO da odgovara, ali ne da bude i varvarski obešen vrengijom kojom se vezuju prekookeanski brodovi. Da li će njegova egzekucija poboljšati kvalitet života u Iraq'u...
Sumnjam. Bez obzira na vaše cenjeno mišljenje.
Srećna Nova 2007.
Pozdrav


gladijatorski stimung na elektronskim medijima

posebno onim sa ekranom .

mogu da zamislim kako ce se utrkivati u opisima samog cina.
Protiv sam smrtne kazne .
u mnogim SAD drzavama ona je hvaljena , uvazavana i najzad bez izgleda da se ukine.

To sto amrikanci rade u Iraku je vrhunac bestijalnosti .
Bagdad ima najstarije muzeje, zapise, neverovatnu kulturu . no, ima i tu naftu ispod , ili "iznad" svega .

Amerika se preigrala , odavno .


A moja teorija je da su

A moja teorija je da su Sadama uhvatili novinari CNN-a, jer su nam oni prvi javili tu radosnu vjest i kako ce sada svi problemi biti rjeseni,kad ono.....?


Čitanje mišljenja drugačijeg od vašeg vam diže pritisak!

(Pretpostavljam da ste u stanju da se zapitate šta bi bilo da ste kojim slučajem u poziciji koja pretpostavlja nekakav autoritet ili političku vlast.)

Ovde se naravno govori o potpuno različitim stvarima. Vi smatrate da postoji zločin za koji je odgovarajuća kazna smrtna kazna, a ja smatram da je smrtna kazna nikada nije opravdana, pa ni u slučaju surovog diktatora kakav je bio Sadam Husein, sam odgovoran za smrt hiljada ljudi.

Ne sumnjam da možete da navedete mnoge primere surovosti Sadamovog režima, Sadamova surovost i zločini nisu sporni, ali ovde se uopšte ne radi o tome.

Možda biste ipak mogli da kažete u ime čega je tačno Sadam obešen i koja je poruka ove ili bilo koje smrtne kazne.


Knez Lav Nikolajevic Miskin

Knez Lav Nikolajevic Miskin se i dan danas izmedju korica koje su ga zatvorile u vecnost pita ko su pobogu ti ljudi koji mogu da prisustvuju i da se nasladjuju pogubljenjem i kakve morbidne sile su u njihovim glavama. Moze biti da je grof Miskin ipak samo zato Idiot. A oni drugi su normalna vecina. Ko ce ga znati?


Geronimo,

po takvim kriterijumima, ja pristajem da sa knezom Miškinom budem Idiot i nenormalna manjina.

Moj 12-godišnji sin je jutros na vest o pogubljenju rekao :"Nisu normalni! Šta će sad, da seku ruke i noge serijskim ubicama?!"


Jelice

Umoran sam, ako i nisam bio sasvim jasan, eto, bas sam to hteo da kazem. (Ako neko pomisli drugacije)


Geronimo,

ja sam se samo složila sa Vama :)


Mozda je resenje da i ta

Mozda je resenje da i ta "nenormalna manjina", koja ne nalazi nikakvog zadovoljstva u odmazdi, bude zatvorena u korice neke knjige i preneta u vecnost.Verujem da je u njoj lepse u drustvu Kneza Miskina.

Ove kobne, lepe noci
Trepte zvezde
U samoci,
A glasnici smrti jezde.

Svaki od njih nocas stace,
Prstom lednim
Zakucace
Na vratima tuznim jednim.

Jer se negde boj sad bije,
Puske praste,
Krv se lije,
Za lovore slave taste.

S.Pandurovic


Odsecanje ruku za kradju

Cinjenica je da je stopa kriminala svih vrsta ubedljivo najniza u zemljama u kojima se necivilizacijski jos uvek odsecaju ruke i glave za odredjene stvari. Pa ti samo lepo nemoj da krades i ubijas i sve ok...


XoX

zamisli da te pogrešno optuže za kradju...odseku ti ruku...posle nadju pravog kradljivca, tebi se izvine...
ili kao što je nedavno u Slo posle više od 15 godina utvrdjeno da osudjeni za ubistvo nije ubio...našli se ključni dokazi...pustili ga...sve vreme je tvrdio da nije ubica, kaže da su mu život uništili, ali je živ...star...ali živ.


Mala,

ovo je prica o Sadamu, a ne nekom' tamo secikesi...
Mnogo srece Vam zelimo u 2007-oj.


Domacine,

plasim se da je ovde rec o velikom nesporazumu. Podosta ljudi ovde uopste ne govori o Sadamu. O necemu drugom se prica, ne citas pazljivo. I tebi sve najbolje!


Hvala,

citam ja pazljivo. Gornja poruka je bila, poruka licne prirode. Cestitao sam Jelici i njenoj petoclanoj porodici Novu godinu. A, sada, cu i Vama. Puno srece


Dule,

samo malo pažljivije pročitaj, pre nego što odgovaraš na komentare...dakle u ovom slučaju je Sadam POVOD za moj kom. o drastičnim kaznama i smrtnoj kazni, te je nepotrebno uporedjivati...principi i načela su u pitanju. (prvi deo tvoje poruke, inače, nije bio lične prirode, sem ako je Sadam sastavni deo čestitke ?)
A šta je Sadam, hvala, znamo već.

p.s. sve najbolje želimo i mi vama dvoma :)


Ili da te optuže za preljubu..

Zamisli XoX, optužete te preljubu isto tako nepravedno. Otseku, i kasnije dođu reći - izvini...:))))
Ne valja tamo gde se otseca.


...

Quote:
Cinjenica je da je stopa kriminala svih vrsta ubedljivo najniza u zemljama u kojima se necivilizacijski jos uvek odsecaju ruke i glave za odredjene stvari.

pa nije tako.
cak i tamo gde postoji veza izmedju surovosti i izvesnosti kazne i ucestalosti izvrsenja odredjenih krivicnih dela (a cesto NE postoji) - ta veza NIJE uzrocno-posledicna.

i jos, kriminalitet je (i) kulturno uslovljen.
kazu da se u stokholmu mogao ostaviti kofer na trgu u sred grada (60-tih godina), dok covek obavi shoping. a nije se odsecala ruka za kradju.

upitajte se malo o stopi nasilja u porodici i o seksualnim deliktima u zemljama u kojima je patrijarhalna kultura dovoljno jaka da se na kradju i ne pomislja.

a za naplatu kamate kuran propisuje pakao ...

nisu te stvari tako crno-bele.


Blog jeste morbidan

... i prosto mi je nejasno da ga B92 ne brise. Mislim, brisu i za daleko manje.


Ужас

Није лепо смејати се туђој несрећи!


Избалансирано небо

Читајући досадашње постове на овом блогу запазих
дијаметралне приступе санкционисању (не)дела + Садама
па ми се некако спонтано намеће идеја др В.Пак-а
Онколога ( коју је чак и патентирао у одговарајућој
Америчкој асоцијацији ) а односи се на поимање извесног
Парадокса у људском понашању.Сконцентрисао се наиме Доца на однос између мање агресивне реакције људи и њихових стварних намера прецизирајући да је уочио да особе које отворено показују толерантнији став уствари НЕ ЖЕЛЕ то и уистину, док пак особе које су агресивне и искључиве,поекад и неутралне, немају такве намере . . . .

(ц)


Prema jednoj skorasnjoj studiji

(vec pola sata pokusavam da nadjem taj rad u "Nature" casopisu i ne uspevam) ljudi dozivljavaju uzbudjenje (arousal) kada zamisljaju osvetu nad nekim ko im je naneo zlo.


zar to nije

zdrava zloba?


:)) Ne znam da li se bas tako zove

ali izaziva povisenu proizvodnju endorfina sto se, subjektivno, dozivljava kao prijatno.
To je ono kao kad postoje ljudi "that you love to hate". (Kao Ivica Dacic, na primer. Zar ne obozavas deminutivna imena? Bila neka cura u nasoj gimnaziji, sve pubertetlije imale "otkid" na nju, al' ona nece, imala decka - Mikicu! Pa Mikica ovo, pa Mikica ono - mrzeli smo ga k'o nemca).


pa TO

ti kazem!Lepo se chovek rastereti negtaivnog, kroz zdravu zlobu, za koju je neko drugi kriv, sto se uopste pojavila.

(ps-bolje da mrzite Mikicu, kao evidentnog krivca za nemogucnost odvajanja predmeta cheznje, nego da je loshe osecanje izazvano eventualnim odbijanjem dotichne devojke.)

--A Dachic je prosto rodjen sa tim talentom,(da ga nema , trebalo bi ga izmisliti-chisto zbog mentalnog zdravlja nacije),da izazaiva nevidjenu prijatnost kod drugih, time sto ga ne vole.


Ma, angie,

mislimo na istoj frekvenciji. Bez mnogo reci. Lassen Sie Augen sprechen :)))
Srecna ti Nova!!!


Srecna i tebi Sharski!

I sve najbolje-da otvorish svoj blog klub na Adi!:)))


Pa kod nas je valjda kazna

Pa kod nas je valjda kazna izvrsavana streljanjem a ne vesanjem. U zadnje vreme ja se secam samo slucajeva Causeskua i Sadama. E sad, Causeskua su odmah ubili i o ljudima koji ga sada podrzavaju ja nista nisam cuo. A to je ucinio Rumunski narod. Sadama su svrgli ameri i sudili mu par godina. Mislim da je nas slucaj bio blizi Rumunskom i da bi posledice bile slicne.
Ne znam dali se ovde iko pita, ali da li bi ubistvom Slobe bilo izbegnuto ubistvo Djindjica i ostalih koji su umrli posle? Mozda bi smo i mi od 1 januara bili u evropi. Ali najpametniji su generali posle bitke.


Come to Daddy!

Moram priznati, ni Tito, ni Sadam nisu bili ruzni ljudi i poceli su karijere stvarno od nule.

Nakon dolaska demokratije u SFRJ otkrivamo odjednom postojanje bosanskih Srba, Muslimana i Hrvata.

Slicno je Iraku, odjednom su se nakon invazije "oslobodilaca" pojavili Suniti, Siiti i Kurdi. Koji takodje, zdusno mrze jedni druge. Divide et impera, sta li je!

Svi koji su na brozaku i dan danas zale za Titom koji je drzao celicnom sakom, doduse u rukavici (kao Dr Strangelove) zemlju na okupu. Sadam je takodje znao kako da vlada Irakom. Cak i u najgore Sadamovo vreme, Iracanima je verujem bilo bolje nego sada.

Sto se tice onih koju opravdavaju smrtnu kaznu nad Sadamom, ne kazu dzaba Britanci: "Liberals are all talk"!

Ukratko, gde god americka sloboda i demokratija zadju, nastaje rasulo i krvoprolice! Takodje, uprkos svim satelitima, Skajevima, BBC-jevima, CNN-u i CCTV-u, nikada nisam bio losije informisan. Poznajuci dobro novinare, to me ni ne cudi! Sta vredi tehnologija, kada ljudi ostaju isti.

Ovo je vreme predanja, wikipedija umesto enciklopedija, blog je nista drugo, nego web "sijelo". Jos nam samo gusle fale u mp3 formatu. Ako ima neko snimak - let's tear and share!

Ako covek postoji milion godina, a civilizacija za koju znamo, najvise deset hilljada godina, to je tek stoti deo, odnosno jedan odsto. Znaci, puk slucaj, sticaj okolnosti, nesto sto zapravo nije normalno, sto covek ne zasluzuje i u cemu se ne snalazi.

Zelim vam Srecnu Novu Godinu. Trebace vam pred ulazak u Sadamu i Gomoru!

P.S.
Istinit sam jerbo sam konfuzan. Opsiran sam jerbo nemam vise vremena!


Novi Snimci

Protivnik sam smrtne kazne. Ali jutros, slusajuci neke Iracane, sabirajuci Sadamove zlocine, nekako sam lakse podneo da je osoba ubijena - 'legalno'. I jutros na CNN se javio chlan Iracke Vlade da potrvrdi cinjenice i da objasni korektnu, 'dostojnu' i 'profesionalnu' atmosferu tokom veshanja. Rece, da su posle smrti par strazara 'igrala oko tela' ali da je to ubrzo zaustavljeno.
Medjutim, pojavise se veceras snimak koji sada mozete videti na CNN i CNN.com, nacinjen od strane jednog od strazara na mobilnom. Snimak je losijeg kvaliteta ali ima tona. CNN je dodao titl prevoda i (hvala Bogu) zaustavio snimak pred samo vesanje.
Vladala je haoticna atmosfera, sa mnogo dobacivanja i vredjanja osudjenog. Djelati (s maskama) su skandirali ime "Muhtada Al Sadr" - fanatskog verskog lidera Siita, koji je i zasluzan za veliki broj danasnjih masakra u Iraku. Sadam je na ove nasrte odvracao sa 'Mnogo ste hrabri!' ili bi ponavljao njihove uzvike na pogrdni nacin. Uzasna scena... Jos ako dodamo sta izjave ostalih, vise poverljivih, ocevidaca - igranje oko tela osudjenog je trajalo malo duze, i nije zaustavljeno od strane prisutnih 'chinovnika' vec su i oni ucestvovali.
Nacin na koje je ovo uradjeno je SRAMNO ! A cela ova epizoda oko egzegucije je jos jedna OGROMNA greska Busheve administracije.... Znam, zvanicni stav Vasingtona je da se nisu mesali, da je to Iracka pravda, da ga Iracani osudili, da su ga Iracani usmrtili i da cak ni jedan Amerikanac nije bio prisutan ni kao svedok na egzekuciji. Ali ovo su price za malu decu. Da ga Ameri hteli zivog, bio bi ziv. Bush je dobio svoju osvetu a Amerika je jos jednom pokupila negativne poene... I ja sada sedim ovde kao idiot i osecam zaljenje prema onakvoj zivotinji kao sto je Sadam !
Ovaj potez Busha i Iracke vlade ce jos vise pogorsati situaciju. UZAS !!!


no surprise at all.....

Nisam iznenadjena i nisam ocekivala klasicnu muziku i dostojanstvo u samom cinu. Od loseg su ucitelja (USA army) ucili kako da tretiraju zarobljenike. Setimo se slika zlostavljanja Irackih zatvorenika.....A cinjenica da nije bilo prisutnih stranaca, kojom se CNN ponosi (?!?!?!) je neverovatno cinicna! Da li hoce da kazu da su ga ubili njegovi i demokratska vlada novoga Iraka? ...hmmmm.....


O Tempora! O Mores!

Taj varvarski čin (jer vešanje čoveka ne može biti ništa drugo) je bio začinjen i sramotno pokazanom radošću dželata!

Mogu samo da ponovim nešto sto sam napisala na jednom drugom blogu o Sadamu da Sadamovi (ili bilo čiji) zločini ne opravdavaju varvarsku smrtnu kaznu nad počiniocem.

Slučaj sa Sadamom sadrži i puno ironije: surovi diktator je varvarski ubijen vešanjem (sic!) u ime više civilizacije i demokratije (i još u danima koje veliki deo planete obeležava kao "dane mira na Zemlji i dobre volje medju ljudima").

Smisao kažnjavanja počinioca (i uopšte vladavine prava) nije da legitimizuje osvetu.

Televizovanu smrtnu kaznu nad Sadamom sam doživela kao (još jednu) nisku tačku Zapadne civilizacije.


Civilizacija,demokratija...ka

Civilizacija,demokratija...kako to gorko zvuci!


CNN, SKY

i mnoge druge info-televizije nikada nisu razmisljale o etici. Apsolutno je jasno da su to servisne agencije, u sluzbi dobrih i plemenitih boraca za ljudska prava i dobrobit ove planete.
Da ne talasam i nepotrebno dizem pritisak, a i slabo im ide brojanje do 10. Ali, zahvaljujuci i njima odbrojavanje za nasu civilizaciju je krenulo.