Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

doktor, magistar i drvo

KoncertKoncertPozivaju "domaćinski" Beograd na nasilje, pucanje, skidanje "prodanih glava", a u ime velikog praznika. Nemam komentara, ostavljam prostor vama. Samo da upozorim, onaj ko na Božić puca, obrezanje Isusovo slavi uz udovicu najvećeg narko bosa na Balkanu, mnoge će još majke zaviti u crno. Sklonite sutra decu s ulica. Za njihovo, za naše dobro.


Meni stvarno nije jasno ko

Meni stvarno nije jasno ko se (i kad) uopste dosetio tzv. srpske Nove godine? Koliko ja znam, julijanski kalendar koristi samo crkva, a NG nije crkveni praznik, pa mi tu nista nije jasno. Sva je prilika da je jedna budala to smislila, a odmah se tu naslo jos hiljade njih da prigrle ideju...


Ovo je vrlo prljavo

Biljana,
Ovakvim se potezima služiti je vrlo prljavo, kada se zna da ovo nije plasirala koalicija koja organizuje doček. Verovatno su Rambo, Tijana Dapčević, DLM, Sunshine, pored Bore i Cece oni koji će da zavijaju majke u crno.
Znam da je frka LDP & Company da navuku 1-2 posto da uđu u skupštinu ali nemojte baš ovako.


Ne znam zasto

Ali mi se cini da smo u manjini


Letak je lazan

Politika javlja da je ovo deo prljave kampanje, nekoliko slicnih incidenata je bilo

http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=17035

Moguce da je iz neznanja, ali dalje sirenje ovakve propagande je sramno i nisko.


RE lažni letak

ako pogledate postove naniže videćete da se i verodostojnosti govorilo...
No, bio letak lažan ili ne, evo reči g. Palme i
prijatelja (mislim da sam ovo našla na prezentacionom sajtu Jagodine, gde ako u googlu ukucate naziv stranke dotičnog gospodina, izlazi ova strana):

"Наша је обавеза да вам кажемо шта смо радили током две домаћинске године јер смо то обећали у предизборној кампањи. Прошле године овде је било 10.000 људи, а сада има преко 30.000 људи. То значи да смо добро радили. Многи се питају одакле нам паре. Ја сам рекао да смо ми менаџери, да смо створили услове да се праве зграде и да се буџет пуни од комуналија јер је општина Јагодина највеће градилиште у Србији. Уштедели смо на оно што смо имали право по закону у првој домаћинској години 46 милиона динара, а у другој домаћинској години 50 милиона динара. Јагодина је једини град у Србији где нема језика мржње."
Након приказивања филма и обраћања председника Општине Јагодина, наступила је највећа звезда наше естраде Светлана Цеца Ражнатовић.

" Мени је изузетна част што је Драган Марковић Палма, као један успешан човек, мој породични и кућни пријатељ дуги низ година. Ми Ражнатовићи и Величковићи смо изузетно поносни што имамо оваквог човека за пријатеља. Хвала ти Драгане и сретно", рекла је Цеца, обраћајући се председнику Општине Јагодина.
Цеца је, на задовољство њених бројних обожавалаца, отпевала песме са задњег албума, као и песму Ђурђевдан којом се завршио наступ. Након тога приређен је величанствен ватромет који је осветлио небо над Јагодином.
06.10.2006


Kajmak,opanci,blato,svadbarski kupus...

Mozda je isuvise onako predizborno ali se stvari kada se pojednostave svedu na ono Guca ili Exit, Divljan a ne Kopicl.
Pa vi ljudi birajte !

P.S.Naravno Divljan


A zato ne i jedno i drugo

Zasto ne mogu Idoli, zasto ne moze i exit i guca.

P.S. Krstic naravno(ima fakultet)


pa ima i

divljan.
a jos zna i da svira.


da, ali je malo idejno tanak.

divljan ili kopicl? koja, naravno.


sto, pa radio je

covek razne stvari po becu i australiji...

a bio je i old stars bend

jedino ako ne mislis da je idejno-politicki tanak, a za to ne znam.

nego jel si cuo vec negde onaj giletov cd sa starim snimcima?


Cuo neke stvari pretprosle

nedelje na 92jci. Ja nisam neki fan- onako, odds & sods, klupske svirke, Nebo, Krokodili, valjda, ne znam da li ima Dokolica (omiljena El Org stvar). Gile zvuci zdravo, OK, izgleda da je sve u redu. Trebalo bi (kako sam razumeo) da sviraju u svojoj prvoj postavi (Marina, Jovec, Gile i kako se zove 4. ljuba?) pocetkom februaru u Domu omladine.


da,da

Kod gospodina Sapera je prilicno vidljiva ta "dubina".
Znam da Srbi ne vole zimu , ali meni jul nije nimalo kul!


istina. Za svu tu ekipu

istina. Za svu tu ekipu Divljan je Paganini lichnio :)


Ma Paganini i Mocart, zajedno...

...pojačani još Betovenom:)))


Ne mogu..

Kao medicinar ,kada imas pacijenta sa gangrenom i moras da mu amputiras gangrenozni ekstremitet.Sta ces ti uraditi , ostaviti jednu celinu pa dok traje , traje ili ces pokusati da mu das novu nadu,novi zivot?!Posavetuj se sa dr Jovanom Tavcar!
I nije stvar fakulteta i Velja Ilic je magistar , trebali to nesto da znaci u zemlji gde je sve odavno devalvirano.
Razmisli jos jednom.
P.S. Nikada nisam voleo sminkere!


Divljan ili Ceca?

... pa naravno Divljan.


trenutno Rahmanjinov

a mogao bi i Debussy.

na ulici...


Zaboravio si...

...kazan, ražanj, čekrk i dulek...:)))


drago,

ja se izvinjavam, da li je taj plakat neka fotomontaza, zajebancija ili stvarno? nisam u srbiji


Taj flajer nije falsifikat...

...to je "Palmin" poziv na koncert. DSS se sada pokušava oprati od toga, a "Palma" ćuti.
Ceca je, to se zaboravlja, počasna predsednica Palmine stranke.
Pozdrav Sonja..


Drago,

uvećaj fotku. Nigde se ne pominje Palma. V. Koštunica poziva da sa "našom" Cecom dočekamo sng i sve u prvom licu. Naravno, DSS tvrdi da je pozivnica falsifikat.
Ali i da ima i da nema, fino društvo se skupilo.

Ideš li sutra u Sava Centar u podne?

Jasna B.


I ako je falsifikat ...

... meni to baš ide uz njih :o)


Tamara...

...napisao sam već da se to ni malo ne razlikuje od govora u Guči...to su potpuno isti stavovi..


Pa da ...

... onda mugu samo 100% da se slažem sa vama :o)


Svakako...

...dolazim direktno sa štanda...
Pozdrav, Jasna :))


pridruzujem se pitanju sonje k.

da li je neko demantovao da je ova strahota zaista izasla iz DSS-a?
Ne znam kakve veze ima Palma - kad je u Kostunicino ime...?

Pre nekoliko dana nasla sam zakacen letak na brisacima svog auta - od SPS-a.
Mislim da nema potrebe da naglasavam svoje 'nesimpatije' prema njima. Preskocicu to ovom prilikom da me ne banuju :) a nije ni bitno za poentu.
Medjutim, letak ocigledno nisu pisali oni.
U desetak recenica bilo je najmanje 30 puta spomenuto ime pokojnika Milosevica, sa sve pozivima na linc onih koji su ga poslali u Hag, zatim jos najmanje nekoliko pretnji, uz smesne slovne greske i sve tako...
Sta god mislila o SPS-u ovo je bila ocigledna necija podmetacina.
(dobila sam i 'pravi' u sanducetu - sa sve pisanim lepotama o evropskoj Srbiji :)) Ocekujem da se narednih dana pojave slicne stvari i za ds, ldp i td...

Ako taj plakat nije podmetacina - malo je reci da je uzasno.
Ako jeste - ne volim podmetacine. Bilo cije, bilo kome.

(zar nije dovoljno to sto ce Ceca STVARNO da peva???
U svakom slucaju - sklonite decu sa ulice :)


A Vas bi Bojana iznenadilo...

...da je to DSS-ov proizvod? Na čemu temeljite iznenađenje?
Palma ima veze sa Koštunicom. Ista su lista i imaju jedinstveni izborni štab...Palma nije ništa demantovao.


Da, Drago,

iskreno - iznenadilo bi me da je to proizvod DSS.
I svaki put me iznenadi bilo sta sto ne smatram pristojnim ili normalnim.
Imam jednog komsiju koji neprestano seta kera po drvoredu u Krnuskoj ulici, ciji pas kenja svuda naokolo a gazda ide za njim i pljucka.
Svaki put se iznenadim. I svaki put reagujem.
Ili Vi mislite da bi normalno bilo da prestanem da se iznenadjujem i konstatujem nepristojnost, nemoral... sta god?

Licno mislim da je podmetacina.

Ne zato sto dobro mislim o Palmi, vec zato sto ne podcenjujem Kostunicinu inteligenciju. Mislim da to ne bi objavio nikad. Sve i da pod tusem licno peva te stihove - ne bi bio toliko glup da to stampa.


Nije njima nista sveto, Biljana,

oni su fariseji, koji su podrzavali ubijanja ljudi u Hrvatskoj, BiH i na Kosovu, i u samoj Srbiji, a ponajmanje im je svet ljudski zivot.
Oni su ti koji su inspiratori ubistva Zorana Djindjica, oni su ti koji su ubistvo dvojice gardista u Topcideru proglasili samoubistvom, oni su ti, kojima nije svet zivot ljudi na Kosovu, ali im je zato sveta teritorija.
Smrt farisejstvu!


Čudni se ovde sveci slave

Za pravoslavne hrišćane, oduševljene paganskim i anticivilizacijskim stihovima sa ovog letka, čisto da podsetim:

- Ljubi bližnjeg svog
- Ne ubij

Ako Srbija od Božića jedino razume sečenje hrastovine i mržnju, plašim se da baš i nema šta da slavi. Ko se osetio slavljenički kad je video ovaj letak, mora da je umno poremećen.

Skinite moju zastavu sa ovog fašističkog letka!

Vučko


za pravoslavne hrišćane...

ne verujem da je puno pravosl. hrišćana prepoznalo sebe u ovom letku, mada opet, u srbiji se ništa ne zna pouzdano. koliko sam ja čuo iz umerenih svešteničkih krugova bliskih p. pavlu, oni ne podržavaju ekstremno-desničarsku priču i pol. ideologiju. mislim da se interes crkve u srbiji može poistovetiti sa interesom koalicione vlade ds-dss (premijer iz ds). da li je to dobro ili loše, ne znam, pošto ne živim u srbiji. ako se dss nađe, posle izbora, u vladajućoj koaliciji sa srs, mislim da će se veći deo crkvene javnosti u srbiji naći u škripcu i da će morati, konačno i za svagda, da se odluči da li će se privoleti ideologiji koja se, po zanosu i kakvoći, može ravnati sa nemačkim nacizmom, ili će se ipak suprotstaviti paganizaciji (u negativnom smislu) crkvenosti u srbiji.

problem podseća malo na evangeličku crkvu u nemačkoj svojevremeno i njihovo, u biti zasnovano na predhrišćanskom paganizmu*, potčinjavanje državnoj ideologiji ("narod je svet, firer je bogomodabrani vođ tog naroda"). može se diskutovati o nemoći sveštenstva da se odupre paganskom zanosu i istisne tu vrstu spiritizma iz religioznosti i crkvenosti u nemačkoj. svako vreme ima svoje heroje, uglavnom pojedince koji se odupiru mahnitosti mase. jedna od takvih ličnosti je i karl bart, xx-ovekovni reformsko-hrišćanski teolog.

* pogledajte ovaj naslov.

ps. uzgred, uroš je, u svom pozivu na nasilje, upotrebio pogrešan termin. fariseji su, naime, sveštenički red u judaizmu iz perioda drugog hrama (V vek p.n.e - I vek n.e.). ovom redu pripadaju i gotovo sve istorijske ličnosti bitne za hrišćansku religioznost (marija i josif isusovi roditelji, sam isus, jakov brat isusov i prvi starešina jerusalimske crkve, odnosno hrišćanske sekte u okviru judaizma, petar, pavle, i drugi). kada se u n.z. govori o farisejima sa negativnom odlikom, to uglavnom govori sam isus kao njihov kolega po teološkoj edukaciji i saučesnik po ideološkom rangu. kasnijom crkvenom propagandom sa izrazitom antijevrejskom konatacijom i svrhom, sam termin 'fariseji' je poprimio krajnje negativno značenje, a nakon oslobođenja javnosti od crkvenog pritiska ostao je, izgleda, i dalje u upotrebi kakvu je imao u sr. veku.


Uh Srks,

nadam se da SPC neće doći u taj "škripac" - bili su oni, na žalost, u saglasju sa mnogo daljim ideologijama, u toku '90-tih.

Ono što bih poželeo tim vašim prijateljima iz umerenih krugova bliskih patrijarhu je - da mu u novoj starokalendarskoj 2007. budu još bliži, a oni "ratni savetnici" da postanu dalji.

Interesantno je da nisam video da se iko iz SPC ogradio od ovog Palminog antihrišćanstva... šteta.

Pozdrav,

Vučko


pa sad, Vučko...

vidite, stvarno nemam nameru da apologetišem škvadri koja je učestvovala, barem i iz prikrajka, u mahnitanjima po eks-ju. znam jako dobro u kakve su sve manifeste upleteni, kako su sedeli po kafanama po rovinju i zagrebu i filozofirali o tuđmano-miloševićevskoj razdeli bosne i populacije, a "turcima šta preostane"... a osetio sam i na svojoj koži delimično njihove mahnitosti ("šta ti, čifute, radiš ovde, a nisi u izraelu?"), svojevremeno... ono što mislim, ipak, je da su pojedinci tamo (recimo, bilo je tamo i izuzetno, ali pazite, retko i izuzetno plemenitih ljudi, npr. kakav je bio jedan pokojni vladika budimski danilo). hoću da kažem da ne treba da grešimo dušu, i da dopustimo i da postoji unutar te ozloglašene institucije makar neko koga možemo ispoštavati, po nekim kriterijumima ljudskosti.

u tom kontekstu sam pominjao i jednog karl barta ili ditriha bonhofera, kao parametar kada kompletno društvo kapitulira pod balastom pomahnitalosti, ipak preostane negde tračak ljudskosti.

imao je i naš, radikalni, uroš jedan fini quote iz jad vašema na tu temu (sa hrišćansko-protestantskim nemačkim pastorom).

guido von list (fuhrer's adolf spiritual father)

liči malo na irineja novosadskog, zar ne?


Ekološka katastrofa!

Usled globalog zagrevanja došlo je do pojave palmi na terirotiji Srbije. Zaustavimo ekološku katastrofu i širenje palmi po Srbiji.

13. januar - Dan trifida.


2 Ivan Marovic

sta ces?
Globalno zagrevanje utice i na Srbiju, ova koalicija je pravi primer efekta staklene baste.
A bogme i primer ocitog genetskog inzinjeringa!
Edit:mislim da je noc pre valpurgijska!


edit

Usled globalnog otupljavanja...
Da nazovemo stvari pravim imenom.


Da, umalo zaboravih...


hehe

da ne bi jutarnjeg čitanja novina,
ne bih do kraja skontala tvoju priču o palmama.
dobra!!!
;)


Mašala mašala :P

WOW, koliko frajera na jednom mestu :))

Predrag M. Azdejković
www.queeria.com


Pa gde nestade slika plakata

Pa gde nestade slika plakata - pre 5 minuta je bila tu???


Re:Pa gde nestade slika plakata

i ja se pitam... onda odem da je potrazim na sajtu DSSitd. kampanje, kad tamo nema ovaj flajer, ali ima neki drugi koji je mnooogo drugaciji, najavljuje neki saren program, ima tu za razne ukuse po nesto, nema poziva na klanje i mahanje prangijama...
pa mi tek sad nije jasno: da li ih je bilo blam da objave na sajtu, pa su se opredelili za 'direct marketing', ili ipak ima nade da cak ni oni nisu u stanju da naprave takav idiotluk i da je ovaj flajer (glupa) sala? Sta god da je u pitanju, 'slavlje' koje se organizuje je i dalje notorna glupost!


Koliko obzira...

...i opravdanja prema najdražim koalicionim partnerima Jubičice..
Našta li će ličiti ta vaša vlast i koalicija, ako od nas ne bude zavisilo?


o cemu Vi to?! valjda je

o cemu Vi to?!
valjda je samo Vama jasno...


Ja o vašem postu...Jubičice

...pročitajte ga još jednom. Da, vašem postu, punom prenemaganja i relativizacije primitivizma...te nije na sajtu, te tamo neki program, te nije valjda...jesam li ja možda izmislio nešto.


Most people don’t listen

Most people don’t listen with the intent to understand – they listen with the intent to reply. They are either speaking or preparing to speak – they see other through the lens of their own autobiographies.

Stephen Covey

u Vasem slucaju samo zamenite 'listen' sa 'read'...


drago

ni ja Vas ne razumem?
prenemaganje, relativizacija...


Snežana...

....pročitajte šta je napisala gore...
A napisala je da je išla na sajt DSS-a gde ovoga nema..Da je to kao neka šarena zabava. Da misli da je to neka glupa šala, da oini valjda ne bi tako...i tako dalje i tako dalje...
Na kraju kaže...Još uvek mislim da je koncert glup...prosto da ne bude da se bar malo ne distancira.
Koncert je glup, ali je poruka sa flajera širenje verske, rasne i nacionalne mržnje...o tome govorim...


ih, Drago

umal' ne stavih ceo njen citat u komentar.
flajer izaziva naelektrisanje, jer je gnusan, evo razmišljam već 10 min šta da napišem ispod Jelicinog...
ne verujem da i Jubicica ne deli vaše/naše mišljenje...

...gnusno do te mere da je mozak odmah posego za racionalizacijom, rezultat čega je misao da to nije moguće...

eto, toliko


Drago,

kad malo bolje razmislim o svim Vasim postovima na B92 blogu, dolazim do zakljucka da nema sustinske razlike izmedju Vas i onih koji su napravili ovaj flajer... I jedni i drugi ste ostrasceni, besni, govorite iskljucivo u parolama... Ja s takvim ne razgovaram, ja od takvih bezim. Sto su upravo i da ucinim.


Hajde Jubičice...

....popraviće se oni, čim im Koštunicu izabetrete ponovo za premijera....Eto, popustiće i odustati od Cece kao ministarke kulture...a vi to isticati kao uspeh...:))


...


...

When you have nothing to say, say nothing.


Sad se vratila slika. Hvala

Sad se vratila slika. Hvala - saljem link prijateljima, ko ne vidi original ne moze da veruje...


Ko upozorava !

(zblogom. m.)


uh

opet problemi?


???

Idi bre!


Bozic - obrezanje Isusovo ili

(bez vredjanja. lako se banuje ovih dana. m.)


hehe

baš je zabavan nestor danas..


???


Biljana

Zvuchish kao Filip Vishnjic. Kapiram da se to neki moron dohvatio neke stare hajduchke pesme i tresnuo je na taj plakat posle dvanaest piva i glasnog "tozovca".
Ti odma bacash ulje i grabish decu. Stvarno si dramaturg prva liga. Mogla si u desetercu pa i ruralnu Srbiju da uzbudish.


Nepismenost

TRPANJE ch,sh umesto č,š u tekst je nepotrebno jer je tekst onda
NERAZUMLJV.
OSNOVNO PRAVILO ČITAJ KAKO JE NAPISANO I PIŠI KAO ŠTO GOVORIŠ JE
NAJVEĆA VRLINA SRBSKOG JEZIKA.
Filip Višnjić nije isto što i Philip Vishnjitsj.
Nakaradno i POTPUNO NEPISMENO.
Julijanski kalendar uveo Julije Cezar i nema nikakve veze NI SA SRBIMA A JOŠ MANJE SA CRKVOM VEĆ PROISTIČE IZ KANONA (NEPROMENLJIVOSTI CRKVENIH DOGMI = "zakona".


pravila:

ne pišite velikim slovima, jer izgleda kao da vičete;
(a vikati nije pristojno)
jednačenje suglasnika po zvučnosti - još jedno
od osnovnih pravila srpskog jezika.


2 Драган7557

Добронамерно :)

Quote:
SRBSKOG

Ово није исправно. Не постоји.


TO, "KUME"!

SrBski jezik je jos u XIV veku zavrsio sa jednacenjima suglasnika (i po zvucnosti, i po mestu nastajanja, i...) pa je postao srPski. To tada nastalo u nepismenom narodu. Otkud je on onako nepismen (a ne ka' mi: imamo racunar!) da je bolje srBski.
Imas ti, jarane DRAGANE7557, skroz pravo: kad se plakatom prizivaju Turci da ih malo koljnemo, onda ka' pravi junaci treba da govorimo srBski.
P.S. Ovih dana ima da trazim pare nazad od prof. u Nisu i Bgd sto su me svasta naucili o glasovnim promenama u srBskom jeziku. Trebaju mi ionako. U nekim sam kreditima.


asterix

jos uvek ne kapiram jel montaza ili nije. citam redom....ali ako nije to sa puskama pa red dusmana red turaka....kakvi moroni to se zove gnusni deja vu, dragi asterix


Pa nije baš tako asterixe,

neko pijan to tresne na plakat a neko trezan ozbiljno shvati, pa krene da treska naokolo. Baš kao nedavno, nema ni 16 godina. Slaba strana nam je pamćenje, a?

JB.

EDIT:
Ako niste primetili, premijer takozvane RS čeka/slavi u inostranstvu, to jest u Srbiji sng (mora da je video onaj spot na CNN-u:)))
A ide čovek ko ga god pozove. Sad se prvi setio Koštunica. Inače on vole i Dinkiča a vole i Tadića a ne bi se gadio da ga pozove i Krkobabić:))


Biljana

Sta da uradimo mi koje je sramota i od "domacinskih" poziva da "domacinski' proslavimo Bozic i od Palme i od prljavstine i zagadjenja koju ce udovica da ostavi usred Beograda? Da li je moguce da cemo i ovo dozvoliti? Kako protiv te stoke? Protiv Velje, Palme, Vladete-i-filharmonija-i-Ceca-Jankovica, Kostunice-ne-damo-Kosovo, Vuksanovica-volim- najvise- Tomu Zdravkovica.....svih njih koji se prave ludi i prave nas ludima? Da li cemo i ovo pustiti da prodje tek tako? Da li je moguce da gradska vlada ne moze da zaustavi tu kontaminaciju Beograda, ne zato sto je "srpska nova" nego zato sto ta moralna rugoba od udovice ne treba da peva nigde i nikad, a posebno ne za nase pare i ne u centru Beograda! Sta da uradimo?


e da je samo toma

e da je samo toma zdravkovic...vec je i Miki Jevremovic!!
svatas?

ja pisala koment pa odleteo nekako, jos dok je bila slika...ono sto se pitam, sto sam pitala srdjana na njegovom blogu, sad i ovde: ako se nekako slazemo da ce ds-ldp(koalicija) praviti vladu, mislim da ce biti i dalje u manjini (javlja mi se). e sad Ko Si Ti Treci sa kojima je moguce vladati? dss nije, srs i ostali nije (sto li ih pominjem)...da li smo svesni da ostaje G17+?!?!
e sad da se misli kad se glasa malo vise.


Izbori

Izadjite 21 i eto sta mozete


Ovo je novi "kontramiting"...

...i na jedno mesto skupljena sva zla energija Srbije.
Komplot klerokonzervativaca, konzervativnih licemera, državih kriminalaca,seljačkih prevaranata i kabadahija, tajkuna, anahrone elite i u opšte najgrozniujih izdanaka izraslih na kulturi laži,falsifikovane istorije, nemorala i rđavoga ukusa.
Ne može biti njihova budućnost, ali mogu doneti još obilje nevolja i patnje.
Ta farisejska bratija bi, kako je govorio IGO, " kad bi ljudski mozak pred njima bio rastvoren kao stranice knjige - prepisivala".
Ova ekipa što bi da nas drži u okovima primitivizma, gora je od slobista. Kod njega se nije događalo da recimo na istoj bini posadi Zoricu Brunclih i Ratka Markovića ili Oskara Kovača.
Ovi su se potpuno "sabrali", tako da će "keva ove njihove nacije" pevati na uvce, na istoj bini Vladeti Jankoviću i Palmi. No, tragovi ostaju...a udžbenici sociologije kulture u nekoj boljoj Srbiji biće obogaćeni sutrašnjom žalosnom predstavom kao primer primitivizma naših dana...


Ovo

je, sve zajedno, sramota.
Mada je možda, zobg nečeg i dobro...da pred izbore pokažu jasnije svoje pravo lice, pa da vidimo kako to oni vide slavlje, ko je za njih vredan da peva pred skupštinom...kako beše ona što su je otrcali "ne pada sneg da zaveje breg, već da zveri ostave tragove".


Ja stvarno ne shvatam

Ja stvarno ne shvatam problem? Oni se ne kriju javno su objavili ko su i shta su. Njihovi glasachi su ruralna i primitivna Srbija. Oni su to odluchili i to je ok. To shto ce im takvo ponashanje doneti ogroman broj glasova, e to je problem.
Zashto smo primitivni i tupavi to je vec pitanje zbog kojeg je i Tito hteo malu Srbiju. Hteli smo nashu zamlju i to su nashi ljudi. Oni to vole oni bacaju kamena s' ramena, prichaju u shesnejstercu piju dok se ne useru i jedu dok ne padnu u nesvest. Treba da radimo na tim ljudima a ne da se iznenadimo pred izbore a tokom cele godine da se smejemo serijama i muzici koju slushaju i kad dodje do glasanja onda zasto su oni izabrali TO. Njih ima vishe i mi ako smo pametniji treba da utichemo.
Sad smo mi to otkrili ovim plakatom pa smo se iznenadili silno kao da smo juche doshli iz Kopenhagena.


e pa nije sasvim tako: oni

e pa nije sasvim tako: oni su se polako poeli otvarati i nisu na pocetku imali 'ruralna srbija' vec 'moderna srbija' i to jeste problem. mada je jos veci sto im to donosi glasove.
nije problem sto 'piju dok se ne useru i jedu dok ne padnu u nesvest' vec je problem sto im ovi dolivaju i nalivaju te case i pune tanjire i dalje iako vide da ce ovi da padnu u nesvest.
to je problem.


Beba

Pa kako si ti mislila da se odrzi ideja Srpstva u modernom corporativnom svetu ako to Srpstvo ne shalje poruku svim Srbima da je ideja Srbije zapravo DEMBELIJA tj opozit evropi.

U toj Srbiji postoje "turci" ali ne Turci kao gradjani Turske nego kao nash lichni "Rasputin" (po Kortu) nash kulturoloshki demon sa kojim koketiramo i kojeg nemamo nameru kompletno da unishtimo, nego tek po koji red i to na slavljima. Ti turci nam sluze i kao podmetach da se sluchajno ne okrenemo istoku od svog tog pljuvanja zapada, nego da sigurno i zauvek ostanemo bash tu gde smo sada. Nigde.

Jedino ne znam zashto ste se iznenadili a specijalno Biljana koja je putovala dalje os Segedina na shverc turu kobasica i sira.
Mozda joj je samo krivo sto je Ceca arogantnija i prostija od nje a vishe je ljudi ceni i voli.

Imaju dve paralele-obe su se udale za moc a energijom se hrane preko medija.


ne bih ja poredila njih dve.

ne bih ja poredila njih dve. to je kao da poredimo britni i glassa. mislim da bs nije iznenadjena, nego nekako porazena, tuzna, u tom smislu. dss sa cecom je prosto dotakao samo dno u uglavio se zauvek u mulj.
nisam ni ja iznenadjena. samo mi je gadno.
a 'turci'? pa njih smo ubijali i u srebrenici, zar ne? i sire...


Beba

Pa sta sad hocete stvarno da iscenirate sukob na ulicama pozivajuci narod na bunu protiv bune na dahuje?

To je smeshno meni vrlo. Ubijalo se bio je rat i mi smo izvrshili zlochine u njemu, bilo ih je nad nama, ali ne bih sad o tome. Ono sto je vazno u ovoj prichi je da su izbori za par dana i da treba da budu parlamentarni a svakako da oni koji bi osetili da ce da puknu totalno bi voleli da izbora ne bude i da ostanu vlast. Ali vredjanje sa nashe strane, nas koji smo racionalni je ono sto oni samo chekaju. Unoshenje panike nije idealno reshenje sem ako nismo spremni da se opet prosipa krv.

Ne znam za chinjenicu da je Arkan bio narko diler a josh manje najveci na Balkanu. Ako mozete dajte mi link o tome bih voleo da prochitam. Nadam se samo, ironije radi, da se nisi pozvala na Kurir.


??

a da vi/ti asterix nemas/te projekciju neku?
zasto bih ja pozivala na bilo kakve pobune i gde sam to rekla? a 'turke' ste sami pomenuli, te sam dodala, da se ne zaboravi.

kakav kurir?
ko je pomenuo arkana?!
o cemu se radi?!!

zbunjena skroz...


Prepoznavanje problema

Nije problem sto jedu i piju do nivoa koji ste pomenuli, nije problem ni sto im se jos dosipa, problem je sto mene teraju da platim ceh i jos muziku koju ne volim. Hocu da promenim kafanu!


sad će lepo

mutirani i metastazirani četnici i komunisti zajedno da se naloču pa da šenluče. Aferim. U Beogradu svako malo građanstvo mora da se povuče u zaklone dok prođe varvarska orgija. Uy prigodnu muyiku. pa onda
Ljuljaj, zabavljaj, čega nema nabavljaj.


Naše je

Ko, šta Naš
Koga, čega Naših
Kome, čemu Našima(emu)
Koga, šta Naše(mu)
Hej Hej Naše(i)(oj)
S kim, s čim S Naši
O kome, o čemu O Našemu


Сестро :)

Добар инструментал :)


Кад почну петарде за Божић...

...јасно је да следи плотун на ред душмана, ред Турака! Е ово је стварно превише и за најтрпељивије, што ја одавно нисам. Ови саборци су стварно одлепили преко сваке мере, јасна промоција насиља на флајеру. А буне се кад им кажу да "Срби поново звецкају сабљама", у ма ком контексту и ма ком преводу. Сад се то лепо види и у пракси, директно. Кад је флајер такав, шта нас очекује ако буду опет владали.
А ово "наша Цеца" да не спомињем, који дегуте...Проблем је што не својатају они само Цецу и ине, него и све нас, у стилу Народ најбоље зна...па ја, као део тог народа, знам да и Од мене зависи! Ово се више трпети не може.


Sta ako u blizini nemam

Sta ako u blizini nemam Turaka? Po kome da zapucam?


kakvo je to pitanje?

pa na prvog ko naidje! zar nismo pucali najradje u svoje? zar to ne cinimo i dalje?


Fenomenalno si to primetio.

Fenomenalno si to primetio. Ja sam u zabludi sada...


Tata,

pa po dušmanima, lepo piše...možeš sam očigledno da biraš...


Jelice, ali ni dusmana nemam

Jelice, ali ni dusmana nemam (ma kako to nenormalno zvucalo kreatoru ovog plakata). Mozda ipak po svjim najmilijim da opalim jednu rundu? "Kad je dernek, nek i hala gori!"


Tata,

e onda ti nisi pravi Srbin :) Kako bre nemaš dušmane!? c,c,c...


Da li se zna ko je autor

Da li se zna ko je autor ovog plakata koji odiše mržnjom? Ako je on publikovan sa odobrenjem premijera, čije je ime u potpisu, to je velika sramota i za njega lično i za državu u kojoj je on predsednik vlade.


...

na sajtu zivelasrbija je neki sasvim drugaciji plakat.
bice mnogo velika blamaza ako se ispostavi da je ovaj plakat patka. recimo ds-ova.
nadam se da nije tako.


...

Submitted by Likica on 11 January, 2007 - 14:58.
Likica
History
Member for
3 weeks 6 days

Danas sam u sanducicu dobila letak kojim Palma, DSS i Nova Srbija svima cestitaju Bozic i julijansku Novu godine sledecim rijecima:
"Badnje jutro, badnjak seci,
k'o sto su nam stari preci,
pa zapucaj iz pusaka,
red dusmana, red Turaka.
Nek prodane vide glave,
kako Srblji Bozic slave!"
Pitam se da li ce neko kome je to posao reagovati na ovaj govor mrznje?


...

ma kul snezana,
ali ne bi bio prvi put da se deli fake propagandni materijal.
ne uklapa mi se u ono sto sam videla na njihovom sajtu,
ni vizuelno a ni po prici koju hoce da prodaju.
ja odavde svakako ne mogu da ocenim, ne tvrdim nista vise nego da imam gut instinct.
i kazem - ako se na kraju ispostavi da sutra neki kurir objavi kako se blog zajednica nasankala ...

uostalom, uporedite produkciju
ovde
(kliknite na gole stomake)


znas sta mi je najbolje na

znas sta mi je najbolje na tom plakatu?
'i radnici i intelektualci' :-))))))))
kakav nonsens!


...

A ovo ubija: ... sa našom Svetlanom Ražnatović - Cecom

p.S.: za radnike i intelektualce :o)


ima li ko ideju

kako proveriti autentičnost ovog flajera?
moja pretraga na netu - ništa

glede prouka...
meni se svidja i truba i gitara...
a pogledajte i tajming ostalih na bini


Pa za početak Biljana može

Pa za početak Biljana može da kaže odakle je dobila taj imidž.


Quote: "kako proveriti

Quote:

"kako proveriti autentičnost ovog flajera?"

na prednjoj strani flajera je slika i potpis "naseg" Palme
Dakle, ON nas poziva, toje nejgov propagandni materijal, dakle valjda je on i autor ili "njegovi".


hvala

:-)


Mislim da si u pravu. Moguce

Mislim da si u pravu. Moguce je da je patka. Ja mislio samo Ceca nastupa kad ono Bjesovi, Eyesburn, E-play, Rambo... ima sta da se slusa. Priznajem... da sam u Beogradu, mozda bi i isao.


...

Quote:
Priznajem... da sam u Beogradu, mozda bi i isao.

da sam ja u beogradu,
ne bismo se sreli za takozvanu novu godinu.


Mozda samo u prolazu :)

Mozda samo u prolazu :)


Letak je njihov...

....pogledajte vesti na sajtu B92...nema greške..


da ne lutamo Drago

može neki link, naznaka...plz


Sa vesti na sajtu

Sa vesti na sajtu B92

Quote:

Portparol DSS-a Andreja Mladenović, međutim, tvrdi da je taj letak lažni poziv i lažni pamflet. "Verovatno oni koji su počeli da ga komentarišu i da se na taj način izjašnjavaju o njemu, stoje iza jednog takvog poziva", kaže on.

"Ovaj letak nema veze sa koalicijom, nema veze ni sa Draganom Markovićem Palmom i sam naslov 'Sretni praznici domaćine' govori o tome da ti ljudi i ne poznaju srpski jezik, jer se na srpskom kaže: 'Srećni praznici domaćine'. 'Sretni' se kaže u jednom drugom jeziku", kaže Mladenović.


dodatak

Poziv na taj događaj, koji je građanima putem letaka uputio Dragan Marković Palma, lider Jedinstvene Srbije, predsednik Socijaldemokratske unije Žarko Korać ocenio je kao uvredu.

"Pod naslovom 'Srećni praznici, domaćine', Marković Palma nas poziva da sa 'našom Svetlanom Ražnatović' dočekamo Novu godinu uz pesmu 'Badnje jutro, badnjak seci, ko što su nam stari preci, pa zapucaj iz pušaka, red dušmana, red Turaka, nek prodane vide glave, kako Srbi Božić slave", navodi Žarko Korać.

nakon toga ide izjava Mladenovića


to drago

moguce. ne kazem.
samo mi se cini da ga je stampala druga skola ;)
mozda se domacinsko krilo malo odmetnulo ...
ako jeste, mora da je profesor jankovic na mukama - erodira mu dostojanstveno-cinicno-edukativna poza.


Da...Kamičak...

...ovo je "jagodinska rukopis iste škole"...
No, sve ove stvari se autorizuju u istom izbornom štabu...


dr. kamichak

autentichnost flajera i nije bitna, jer sve i da se prozvodjach istog ne poklapa sa onim ko se za njega izdaje, bez daljneg bi mogao da pripada onima kojima je poturen (ako je, dakle, uopshte poturen).

mada i ja bih rekao da je potur(ch)en, ili barem tajno izradjen od strane tek za nijansu radikalnijeg krila ovog incestuoznog udruzenja.

kamichak je najpronicljivija celija blog zajednice!


Jedino mi je sumnjivo...

To što se pored amblema DSS i NS nalazi logo Palmine televizije a ne stranke. Moguće je da se neko poigrao i proturio falš poziv. :)


Nema veze,

da li je letak falš, Ceca nije, mislim stvarno će pevati, doduše falš, pred skupštinom. Očekujem da tamo, ako ne na bini, a ono bar u prvom redu, vidim profesora i učenjaka, koji je proučavao američke ustavotvorce Vojislava i posebno otmenog diplomatu Vladetu, koji nedavno dobi orden Italije, države gde je Arkan neko vreme živeo i, kažu upoznati sa situacijom, tamo žario i palio. Ljudi imaju neku slicnost u biografiji pa se oko toga i okupljaju. Tako da to izabrano društvo tamo peva i veseli se sa svojim narodom. Naprimer, kako onaj otudjeni austrijski kancelar ide na onaj novogodišnji koncert u Beču, da sluša one, kako se zvaše brate, (da pitamo Vladetu diplomatu), a da one Štrause, bila ih nešto tušta i tma njih, kakve braće i nešto...Eto i naši "državnici" dobiše svoj novogodišnji koncert...


14. januar Sveti Vasilije

14. januar Sveti Vasilije Veliki ili Mali Bozic (whatever, inace nisam dobar ni sa ovim malim i velikim slovima)

Moja porodica tada slavi slavu. Mi ne pucamo, mi ne senlucimo. Na slavu nam uvek dolaze prijatelji koji su razlicitih nacionalnosti. Slavimo onako kako mislimo da treba, mirno i dostojanstveno.

Eeee, moj pradeda po ovom flajeru koji je postavila Biljana gore, izgleda da si nas sve pogresno ucio...

Biljana, svaka cast na postu! I ja sam primetio ovo i bilo me je sramota sto sam uopste i procitao sta pise na plakati.


Jasno mi je da ...

...je suvišno postavljati suvisla pitanja o ovakvom plakatu, ali ipak...

-Što čestitka nije upućena i domaćicama?

-Pesmica je prosto predivna, dušu dala za mobilni...nego ko su dušmani? Vidim da je musaka : red Turaka (al' ćemo ovim obradovati našu prijateljsku državu Tursku, kandidatkinju za EU), red dušmana...imamo još uvek neke dušmane?

- Prodane glave?

To što piše " sa našom Cecom", to mi je ok, bar ne piše "i sa vašom"...neka im je ...

- Zna li neko šta Srbija ima da slavi?


da probam, Jelice

čestitka je upućena domaćinski, svima nama/njima, a
dušmani su svi koji ne shvataju mitsku suštinu srpskog bića, jer "dosta je podela", sve po kratkom postupku, nema dvoumljenja u jednoumlju, jer onaj koji sumnja da Srbija ima da slavi...da vide...pa zapucaj...pa red...
pa...prodane...
ima li još nekih reakcija, ili smo samo mi ovde za odstrel?


Govor u Guči je potpuno identičan...

....pa zar poruka "da onaj ko ne razume i ne voli Guču i trubu ne voli i ne razume Srbiju" koju je Koštunica izgovorio letos, nije istovetna ovoj poruci....i ništa manje zlokoban. Potpuno je to isti rukopis.
Zna se ko su za njega "dušmani i Turci". To su svi oni koji ne bi ovakvu Srbiju i koji bi da se ona modernizuje.
U političkoj istoriji Srbije, "narodnjaci", a to će reći ovakva vrsta pameti, koristila je iste nazive za liberale i naprednjake..Liberale su zvali "kurdžoni" a naprednjake "turci"....
Ko god u ovoj zemlji hoće veze i integracije sa Zapadom za čas se iskopa neka arhetipska politička slika i onda se po njoj drnda...
Odvratno..


Veliki Srbi, Veliki Pravoslavci

neću dugo, samo da vas iznerviram, pa odo. Kod mene je za Badnje veče satima zvučalo kao da se na pola kilometra nalazi Sremski front. Navela bih Bitku na Marici, ali su ovi junaci zvučali prosto tehnički opremeljeniji. Dete zamalo da mi dobije petardu u glavu. A na Klisi katapultiraju visoko u vazduh burad. "Gađaju bogu", kaže moja komšinica, baka Jeca.
A i ona naša striptizeta, Branka, ako se ne varam, reče jednom prilikom da prihvata sve poslove osim kada je zovu na slave...
Zovete striptizete na slave?? Aaaa, ja ne....

Napomena: Bitku na Marici ne navodim da skrnavim sećanje, već da vam pokažem da to upravo čine ovim sramnim plakatom.
Živeli!

A, da, ne znam da li ste čuli da od nedavno nismo više u ratu sa Turcima?


Ne znam sto se cudis Biljana

Ne znam sto se cudis Biljana (nadam se da je obracanje sa 'ti' u redu?) ovakvim itiodarijama? Toliko su potentne da se 'dizu' u Srbiji i vise puta dnevno - svakodnevno! Kada citam takve izvestaje nabacim Kostunicin ton u svojoj glavi i procitam. Znaci, nema intonacije, melodicno kao uspavanka za male zombije...kao da citam vesti na Dnevniku RTS-a. Dakako, dodje mi da nadjem doticnog gospodina i, spustajuci se na nivo nekih njegovih ministara, saspem mu u lice misljenje o njemu, njegovim stavovima i lazima. Ali ne mogu, pa ne gubim zivce. Zdravije je. Probaj da ne pitas elemente kanalizacionih cevi zasto smrde - prihvati cinjenicu da smrde i probaj, koliko je u tvojoj moci, da ih stavis tamo gde pripadaju...u kanalizaciju!

Iskreno postovanje,
Boris


jel' ovo neka "shala"?

bez obzira na svoj stav prema kostunici i DSS-u, prosto ne mogu da verujem da su ovo stvarno uradili? jesu li ovo plakate? flajeri?....ovo je stvarno katastrofa!


jednom reci

B O J K O T.

bez rasprave.


bojkot cega? izbora?

bojkot cega? izbora? koncerta (jel bio vec)? nista ne razumem ali izbore Nikako ne treba bojkotovati.


Bojkot proslave

sa sve pratiljama...

zar moram tebi Bebo Od Lonchara da preciziram?


trep pa mogu i ja nekad da

trep
pa mogu i ja nekad da sam zbunjena (jel sam pljava ili nisam? branim boje!).
a vidi gore, kazu da je ipak patka. so...ko je smestio Zeki Rodzeru?


...

Quote:
ko je smestio Zeki Rodzeru?

ko sa decom spava - upisan se budi ;)
ja tipujem da se veljopalma dao u samostalnu produkciju
:whistle:


evo ko...

e pa sad u stvari, ehem,

e pa sad u stvari, ehem, nisam sigurna (hihi), ko je kome, ehem, ovde...pa...uvaliopatku! (jaseizvinjavam!).


pa....normalno,

a uvek pali;)


Posle one...

Kvirijine Samele, čovek teško može da bude 100% siguran ;)

V.


Srpski domacini uz Palmu

Srpski domacini uz Palmu (tradicionalni izdanak sumadijske flore)silikone i turbo folk.
Pa super, sad se zna ko su i sta su. Da li ce Voja da se pojavi i pozdravi slavljenike i estradne umetnike i umetnice?
Mislim da je vreme da se opet odrzi docek Srpske nove kao za novu 2000. Potpuno isti, uz mrak i sva ona imena koja smo culi te noci na trgu. I uz isti shok. Mozda to malo podseti zaboravnu Srbiju na sve poduhvate i dostignuca Palme, Cece i ostalih domacina.


Kakav je ovo poziv?

Sta je ovaj letak? Poziv na proslavu ili poziv na neku novu kristalnu ili bartolomejsku noc?


ne verujem

da bi ovako nesto glupo mogli da smisle cak ni glupi tijanic ni jos gluplji kostunica.
taj im je letak ipak neko podvalio, mora biti


Zasto podvalio?

Nnaselje: "Ne verujem da bi ovako nesto glupo mogli da smisle cak ni glupi tijanic ni jos gluplji kostunica.
taj im je letak ipak neko podvalio, mora biti"

Zasto podvalio? I portparol DSS i Vladeta J. su potvrdili da udovica ima pravo da peva i da je to skroz OK, ministar prosvete se pravio nevest uz svoje doskocice. Doduse nisu pominjali Turke ni domacinske proslave Bozica ali nije im nesto bilo ni neprijatno ni zbog Palme,ni zbog Cece ni zbog bilo cega drugog.


Glave & zubi

Biće to jedan od onih skupova na kojima je tek nešto više glava nego zuba. :)


... nešto više glava nego zuba :o)


jel to ceca

pre plasticne?


Cini mi se da je ...

... pljunuta Ceca :o)


ma to je michael jackson u

ma to je michael jackson u pokusaju da postane ceca!...ili obratno, potpuno je svejedno.


kako god

sklanjaj decu!


A kažu ...

... dolazi joj i baba na koncert :o)


carice!

baba je do duse cista elegancija za gdjic. udovic


Tamara, pomešala si

Ovo je Popajeva baba, a ne Cecina.

V.


Ako je tako ...

... onda joj Popaj 100% brat :o)


bez komentara

Izvinite, da li znate gdse je Zokster?


... čini mi se ...

... da to moderator najbloje zna.


bez naslova

Onda da ne pitamo!


Nema problema ...

... može da se pita, ali odgovor možda dobiješ jedan blog niže.


bez naslova

Mislim, nize ili vise - bice dobro pecenje.
Uh! Pogresan odgovor.
Ma, pitacu Milana proroka.


Ceca,baka,grejalica

Cecina baka(nana) je nazalost mrtva!
Stradala je 2001 godine(XXI vek) tako sto su je Ceca i roditelji ostavili samu kod kuce sa upaljenom grejalicom u sobi.Kako je tokom noci baki(nani) bilo vruce ustala otisla do bunara donela kofu hladne bunarske vode i zalila grejalicu!!
220 v i bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz !

PS. U tadasnjem medijskom uzoru danasnje novinske djubradi, "Nacionalu", Srpska majka i uzor miliona je izjavila cuvenu recenicu:
" Imala sam cudan osecaj za filng te noci".


polako, polako... nije njima

polako, polako...
nije njima (uvek i bas sve) podmetnuto, nemojte ih podcenjivati!!!
Ali sta da se radi ('kada si lud, nemiran i treba da se spava...') treba ih pocistiti u nedelju 21. i zdravo!!!
A ko se oseca domacinom, intelektualcem i istovremeno radnikom, kome je Ceca njegova, ko slavi kalendarsku inverziju od nove godine, samo napred... mi ostali stoj, pamet u vu-gla i 21. pripremimo olovke...


Necuveno!

Prvo, koja je to "srpska" nova godina? Drugo, stvarno dobro pitanje, ko to moze da puca za Bozic, pa to je neverovatno, a to je obicaj u "zemlji Srbiji". Trece, kakve veze pomenuta "pevacica" ima sa Bozicem, gospode Boze mili!
SVAKO SA IMALO ZDRAVE PAMETI, SVAKO KO POSTUJE SEBE, SVAKO KO ZNA ZNACENJE RECI MORAL I CAST, O POSTENJU I DA NE GOVORIMO, N E C E SE POJAVITI NA TOM MESTU!
Ljudi, molim vas, ali stvarno!


Ja neznam sta nam je ciniti

ovo je pretpostavljam letak ili plakat, mislim sta god da je fasisticki je skandal.
Ovo sto ovde pise moze da bude adekvatan primer za studije sociologije, kao primer za primitivno drustvo, kao primer za stepenik do novog Holokausta....muka mi je, ne mogu i ne zelim da se nerviram!
Da me pitate da odredim sta je gore na ovom letku,nemam pojma...da li je to pozivanje na klanje turaka, da li je to prisvajanje Ceca kao nase, moja nije, neznam zasto je nasa...ma strasno...
I ko je dozvolio taj koncert, danas sam prosao pored skupstine, ljudi moji, sve ono osvetljenje, bina, ono kosta....
Od cijih je to para?

Boban Stojanovic


slazem se 103%

fasisticki skandal!


pa od nasih para, porez PDV,

pa od nasih para, porez PDV, kako li se vec zove...a za te potrebe bi velja izdvojio iz svog Budzeta, da se malo narod zabavlja.


Pa, ja mislim da bi to trebalo da bude poenta:

odakle lova za to? Sto se tice ucesnika i same manifestacije, uvek mogu da se brane da je to stvar ukusa, itd., i tu se ne moze nista. Ali ako cela stvar nije placena iz budzeta DSS, vec je to "narodna" lova, onda po toj osnovi treba protestovati, jer to je cvrst argument.
E, sad, ja ne znam kako se tamo lova alocira i raspodeljuje za ovakve manifestacije, pa nisam kompetentan nista vise o tome da kazem.


To je Vladin kapitalni projekat...

...iz oblasti "kulture". Kao Guča i razne kupusijade, dani šljiva i trka za prasetom u Mrčajevcima. Ceca je Vladin partner u "kulturnim projektima" koja već treću "novu godinu" peva u Veljinom aranžmanu. Plaća se iz budžeta, nego odakle? Pa ova ekipa budžetom raspolaže kao plenom. Hoda po Srbiji i kaže, aha, evo tebi 500 metara asfalta ako za mene glasaš, evo tebi kilometar, tebi do vikedince...
U tome i jeste problem, što se vlast doživljava kao plen a ne kao javna funkcija i transparentna stvar.
Ko će Velji sutra bilo šta? On će biti ministar, činiće i buduću Vladu i upražnjavati iste stvari...


Budzet DSS-a?

A odakle se, molicu, finansiraju politicke stranke, nego iz budzeta? U koji mi sipamo svakog meseca tesko stecene parice :(((


Mislim, ako DSS ima novac

(od drzave, donacija, itd.) koji im po zakonu o finansiranju stranaka pripada, i ako ovu "manifestaciju" finansiraju tim novcem, onda se ovo moze smatrati za partijsku propagandu. Ako oni trose "drustvene" pare za ovo, onda valjda ima neki zakon protiv toga? (Rekao sam gore da ne znam kako su te stvari regulisane u Srbiji. U USA znam da je sve to lov u mutnom, dok ne budu uhvaceni).


U zemlji Srbiji

finansiranje politickih stranaka je daleko od transparentnog! Neke pare od donacije pretpostavljam da postoje, a drzavne pare su dakako iz budzeta. I kako ja da budem sigurna od kojih para je doticna placena?


ovde je isto lov u mutnom

ovde je isto lov u mutnom dok ne budu uhvacebi. Razlika je sto kad budu uhvaceni onda -nista.


Da, ali ovo je ekstra...

....ono što su smislili kao budžetsko financiranje redovnih aktivnosti to je druga priča.
Ove godine su mimo zakona još dali novac za referedumsku kampanju. Dok ima ovaca, biće i šišanja...


a moze i konkretnije..

centrala Dss , se izmedju ostalih drzavnih jasli prilicno finansira iz JPRB Kolubara,ne bih da se frljam ciframa , jer ti podaci nisu trenutno u mojim rukama,al moze za neki dan.No,primera radi , veliki deo novca je dat za snimanje Dss filma U$lovna sloboda,sto zbog stranacke pripadnosti sto zbog potrebe da sin direktora JP RB Kolubara glumi (a pored ) sa "dragim nam" Lanetom Gutovicem.
P.S. Kolubara daje donaciju drzavnih para koje vi date preko poreza Narodnom Pozoristu i to oko 1 000 000 dinara mesecno a sve radi profilisanja nove generacije "cistih" srpskih dss glumaca,opet sin , opet D SS.
U mestu gde je sediste pomenutog javnog preduzeca postoji Silerova a ne sprdnje radi vec ,zbog slicne finansijske moci.
Lepo pise samo za Dss i Ns , mada promakne i SSJ!
(pomutimi se u glavi od silnih SS , ucinilo mi se da sam video Himlera) ;)


Хм...

Гледам ову слику и не знам да ли ми се чини... али нешто ми накриво стоје ови пасуси (или шта већ). Као да је аматер радио...
Можда грешим, али не знам зашто наслућујем да је овде умешао прсте неко од симпатизера СРС-а... Кампања је у току, ништа ме не чуди.
Слично су урадили пре непуних месец дана, када су (опет аматерски) поставили слику са текстом "зато што Чеку не може да чека".


graficki amater moze biti biljana

okreni za tri stepena nalevo pa nece biti nakrivo


Могуће...

Шта год да је, нисам на њу мислила :)... Али и онај говор мржње ми је препознатљив... Опет иста слутња...
Можда грешим опет...


Baš me zanima...

...Lili, zašto mislite da to nisu u stanju napraviti Koštunica, Velja, Palma Ceca i Vladeta...
Šta to njih distancira od sadržaja lifleta...


Драго...

Немам појма, заиста...
Она песмица (шта ли је), за мој укус је благо речено одвратна.
Ајде оно за певачицу, то ми није чудно од њих.
Али она песмица...
Ко би знао...


To je stara pesma...

...nisu je oni izmislili. Oni su se samo poslužili njome.
Danas je Koštunica proširio patriotsku priču.Dobacio je još dalje. Danas je najavio borbu za Republiku Srpsku. To društvo je izgubilo kompas, oni hoće vlast pod svaku cenu, i nema toga čime se neće poslužiti..


moze i Arman

odete na http://images.google.com i otkucate magicnu kombinaciju: site:www.arman-studio.com

tete a tete


Sta ti je zareac!?

Sta ti je zareac!? Sta se razmnozavas?


The Burial of the Dead

...u, jeee. ovo "srbija ima SHTA da slavi" je stvarno pustolina.
ali, deca moraju kad-tad napolje; ako ne sutra, svakako prekosutra ...


ЧЕСТИТКА

velja+ceca+kostunica

Disgusting!


Sklonite decu sutra sa ulica?

Ma sakrijte decu ne samo sutra već koliko god bude trebalo!!! Sakrijte, sklonite i čuvajte jedino što imate, a to je svoju porodicu, decu i zdrav razum, jer dokle god ovaj sumanuti i pomračeni um želi da vlada i ima moć kao sadašnji premijer(mrzim tu reč kada tu titulu nosi ovaj ludak, lenjivac i mrcina), a ne dokaza se kao vojskovodja, čuvajte se ljudi. Pa nas tek čekaju "pobede" nad HAGOM, PRAVDOM, AMERIKOM, EVROPOM, BRISELOM... A te "pobede" sigurno neće voditi njegova deca jer ih nema, i njihova deca jer iskustvo nam govori da se njihova deca školuju po tom izdajničkom i mrskom zapadu, uživaju u svim blagodetima, dok naša deca umiru kao psi! Mrzim ga više nego Miloševića i mislim da iako je prosto teško zamisliti da neko može da nam nanese više zla od onog koje nam je naneo tek taj ludak, plašim se da je ovaj gori.


Ne zaboravite gde ste

Ne zaboravite gde ste sakrili decu, redovno ih provetravajte, hranite i pushtajte u WC.
Ako insistiraju dozvolite im jednu igrachku.


Kvalitet ili kvantitet

Novo vreme nova pravila.Bez namere da se prebrojavamo verujem u kvalitet onih koji su na ovom blogu da mogu da promene Srbiju . Bog nas obdari i nauči da posmatramo svet oko nas na drugačiji način a Biljanu nam poslao da stražari i da diže bunu po Srbiji.


ma ljudi CELEBRATION!

E stvarno smo svi komplet blesavi... Kakva politika i izbori, ljudi su lepo izmislili jos jedan povod za slavlje i javno napijanje. Tako smo izmislili i reprizu Nove Godine... stvar pomodarstva... Pa ako mozemo da slavimo tamo neku reprizu, pa onda mozemo i 13. da slavimo ono sto je u nasem narodu SRPSKA Nova- pa to je VEEELIKA stvar!Onda smo mi dokazano VELIKI Srbi.
Sledece je proslava Dana Zaljubljenih, satro tamo nekog Svetog Valentina, ma i on je bio Srbin ali nije smeo da prizna...Pa, i 8.Mart je oduvek bio vazan dan u nasoj istoriji, a da ne spominjem onda 1. Maj... ITD.
A onda me neko pita koji je nas Nacionalni dan i ja ostanem da blejim....Prosto ne mogu da se odlucim... Ali to je neka druga prica...


A sve te datume overe velike "patriote"

nepismeni, krmeljivi, lenji i uspavani sa velikom ikonom mudrosti CECOM. Ma boli nas uvo!


Idem da spavam

Za danas sam se nachitao gluposti.


Prokletstvo primitivne Srbije

Nista se nije promjenilo u Srbiji, niti ce ikada.
Prokleti smo i primitivni ma ko nam bio vodja.

Sramota me sto sam glasao za onog "mackojebca" 2000.


Molim vas

Ne vredjajte macke. Njih niko nazalost ne pita ciji zele da budu kucni ljubimci.


Mislim da..

...je ovo maslo Palme i njegove ekipe.Ne deluje mi kao falsifikat.Iako se ne slazem sa politikom DSS-a,mislim da nisu ovoliko glupi.Nemam nikakav konkretan dokaz,prosto imam "osecaj za filing" da je tako 8-))) .Prosto kada pogledam onu Palminu "pametnu" glavu,samo zamislim kakva moze biti ekipa oko njega.Dno dna...


Vadjenje je uvek najgore

da li ste chuli onog portparola DSSa kako kaze, u pokusjaju da izvadi stvar i da je to sigurno falsifikat, jer ga nije pisao Srbin. Naime, poshto na proglasu pishe "Sretan..." a ne "Srecan...." te poshto je Palma poznat kao veliki Srbin i kum udovice Cece, on bi sigurno napisao "Srecan.." dedukuje radio-mileva. Zna se na "kom jeziku se kaze sretan" -reche portparol. Koliko znam niko nije reagovao na insinuaciju da je navodni falsifikat delo nekog Hrvata.


Ma mislim, užas...

...nego urednik Palmine televizije je Stevo Grkinić, novinar koji je izbeglica iz Zagreba i koji je najverovatnije dobio zadatak da napiše tekst. I znam pouzdano da čovek govori zapadnom varijantom ovoga našega jezika, tako da nije nikakvo čudo ako je napisao "sretno".
Sada sam baš uveren da je to izašlo iz Palmine radionice.


100 %

nema sumnje. Osilio se


Uh, hvala šjor Drago

Ja već hteo da se pravdam, da volim palme samo kad su na moru i kad nisu ćelave, a ne poznajem taj njihov način funkcioniranja (ups, opet sam se izdao) funkcionisanja.


Ma, muči moj šjor Matija...

...ja ti redovito imam sa tim pizdarije...
Moji govoru ka da su juče došli iz Dalmacije...i kad izađem iz kuće triba mi po ure da se adaptiram...a šta ću ti poć pričat...:)


Drago,

nema lipšeg govora od dalmatinskog. Nemoj da se adaptiraš:)) na ovaj. Nije nešto posebno.

pozz

jasna

P.S. Nego ja mislim da se ti nećeš probuditi od podne i to me brine:)))


Ako ste...

...sigurni u to,onda smo gotovo 100% u pravu da je ovo Palmino maslo.U zurbi su napravili greske,vidite da umesto znaka SSJ-a stoji znak TV Palma+.Valjda su navikli da na svaki flajer stavljaju logo svoje TV,pa su se zbunili 8-))) Ili im je nas omiljeni lik dao neki deadline,pa nisu izdrzali pritisak 8-)))


Ups,greska,...

...ovo je trebao da bude odgovor g.Kovacevicu,za ovaj napis o Grkinicu.Ali,shvatili ste vec 8-)))


Ne, nije greška..to je OK..

...znam čoveka i znam kako govori, i znam kako to funkcioniše. I dobro si ancipirao celu stvar.
Pozdrav, odoh na spavanje..


E,da,zaboravih...

...da dodam.To bas pokazuje kakva su oni ekipa,stvarno su ogavni.Kao da je bitno da li vam neko,kada vam nesto cestita,kaze "sretan" ili "srecan".Ali,to su ti VELIKI SRBI,uvek jaki na recima,a kad treba nesto odraditi-onda corak!


Da, naravno..

....osim toga, sadržaji se usaglašavaju u zajedničkom izbornom štabu..Štampa onaj ko snosi troškove. Ako ste primetili, oni nisu ništa demantovali. Palma se nije oglašavo. Kad su videli da su negativne reakcije počele još sinoć i nastavile se tokom dana, Mladenović je izašao da napravi "kontrolu štete". Inače, već peti put kažem - Koštuničin govor u Guči je potpuno isti duh kao i ovaj liflet...


hihi

ja uvek kažem "sretan"..
mora da sam neki izrod.
hm, sada kada su mi stavili do znanja
da me to ofira, da li da unesem dozu opreza..?

;)


...alal vera!

koliko price oko ispraznih stvari. Ovo je najnenormalniji narod na svtu - definitivno!

Pesma je iz vremena srpskih ustanaka, potpuno je anahrono iscudjavati se nad necim takvim i postvljati pitanje "politicke korektnosti".

Predizborna kampanja je opet "prljava", a ti stihovi nisu kompatibilni cak ni sa programom radikala. To bi danas valjda najvise licilo na "Obrazov" Proglas neprijateljima, ali bih ja ipak autore ovog letka trazio u redovima "cedista", onih "od nas zavisnih", od kojih ovaj Blog, sto je i logicno, vrvi!

Radije bih slusao BG sindikat nego Cecu, a prodane duse sa nase politicke scene mi se generalno gade! Bolje da su nas amerikanci okupirali kao Irak, bar nas ne bi u propast vodio ovaj lopovski sljam.


Као и обично

Свака прича има две стране, тако да и овај летак, као већина листова папира има две стране. На другој страни је лик под надимком Палма.

Не желим да неко схвати ово као одбрану Коштунице и ДСС-а и као било какво политичко сврставање или (далеко било) подршку госпођи Ражнатовић и њеном музичком правцу (или кривцу), само било би политички, новинарски или како год, коректно, да је постављач блога сликао и приказао и другу страну памфлета.

То је један од највећих проблема у Србији, што свако чује и види само оно што жели, што му прија и што му политички или на неки други начин, одговара.

Моја деца, иначе, нису на улици, те их у том смислу неће бити ни вечерас. Родитељи увек треба да знају где су им деца, шта раде и са ким се друже. При том, не мислим да треба да их држе на ланцу или у кућном притвору, већ као што сам рекао, треба да знају, и да у одређеним ситуацијама реагују како треба, да после не буде "Знате, нисмо знали".


????????

Kakve bre dve strane!? Ovo li je plakat "narodnjacke koalicije"!? Sta pise na njemu!? Sta sad to nisu bas stavovi DSS-a nego njihovih partnera a oni (DSS) boze moj moraju pristati na kompromise i nisu oni bas tako mislili a i da jesu to je samo vid borbe u predizbornoj kampanji i nije to nista vazno sad, kako rece Mihajlov... bla bla bla = "receno je uradjeno" > to nam je narodnjak porucio povodom 48h ustava


Полако

Пажљиво прочитајте шта сам написао. Прво, први пасус, затим други, онда трећи и на крају четврти. Покушајте да у сваком пронађете бар мало смисла.
По Вашем коментару, закључујем да сте прочитали само први пасус, али не и остала три, нарочито трећи.
Поздрав


Procitao

Procitao sam ja ceo odgovor jos pre prvog komentara na isti i dobro znam sta sam napisao :) Nema tu druge strane i politicke korektnosti vec onoga sto je napisano i posledica koje iz tog proizilaze u gradjanskom demokratskom drustvu kakvom tezimo. Sa takvim stvarima nema kompromisa, uvijanja i zavijanja i da se sad trudim da pomislim da nije bas tako i da pisem ovde naucni rad na temu tog plakata pa da ukljucim sve strane i onda komentarisem na nekakvom uzvisenom nivou... To sto je receno u istom je sasvim dovoljno i ne treba nikakve "druge strane" da bi se reagovalo jer to, sto je napisano, poziva na rusenje demokratskog gradjanskog poretka drzave = to je kaznjivo. S obzirom da jos uvek ne zivimo u takvom drustvu a inace zelimo da zivimo > reagovanjem na tako nesto mi branimo demokratiju. Demokratija ne znaci da bilo ko izgovori bilo sta i bez ikakve odgovornosti i eventualnih posledica tj. "pa nema veze nije to tako strasno" > a upravo to bi se dobilo takvom relativizacijom kakvu predlazete.


...

Cela ova prica ima dve strane.
Prvo KO organizuje "ovo" (ne znam kako da nazovem taj skup)? Da li Vlada Srbije ili kolaicija "svih naroda i narodnosti, a posebno Srba patriota"? Ako je Vlada ja hocu da me oslobode placanja poreza i slicnih dazbina sve dok neka moroncina odlucuje gde ce moje pare.
Ako je koalicija hocu da imam na uvid njihov zavrsni obracun predizborne kampanje, tj. hocu da budem siguran da je i ovo uslo u taj obracun.

Drugi deo price je letak. Uzas, sramota, katastrofa... Muka mi je od prica o namestaljkama, cim se pojavi nesto ovako. Ne znam da li je Andreja Mladenovic znao za ovo, i ne znam da li je DSS-ov predizborni tim ucestvovao u ovome, ali znam sigurno da je Palma sigurno znao i ucestvovao u ovome. I niko ne moze da me ubedi u suprotno. Sad je problem DSS-u da se opere od ovoga, ali oni to ne znaju drugacije nego kao sto je posle pojave grafita u kojima se poziva na linc Borisa Tadica, receno da je to namestaljka DS-a. Kao god se "ispale", tj. kada pokazu pravo lice, oni se vade na namestaljku.


Zlikovci!

Pet-sest zlikovaca opsenjuju mase

i s'cetom kenjaca drze je uza se.

Ti svog posla gledaj - neka uzivaju,

kao sto uziva u koritu prase.


Doktor, magistar i pečurka

Predrag M. Azdejković
www.queeria.com


Stjepko Gut Quartet @ KLUB DIZZY'S

Moja devojka je htela da idemo oko 20h ispred Skupstine, da slusamo Ramba Amadeusa, Tijanu Dapcevic, Negativ... rekoh joj da bi voleo da cujem Negativ ali zbog politickih ubedjenja mi ne pada na pamet da idem na tu manifestaciju :))))) I tako... moracu da prodjem pokraj njih ali samo da prodjem jer sam resio da odem veceras "where the gin is cold but the piano's hot" > http://www.stlyrics.com/lyrics/chicago/overtureandallthatjazz.htm) tj. na jazz u KLUB DIZZY'S (foaje pozorista Bosko Buha, na Trgu)!!!! Tamo od 21:30h nastupa "Stjepko Gut Quartet"... http://www.nadlanu.com/Dynamic/ListItemsShowItem,intCategoryID,61,intItemID,31867.html

P.S. Vi cete naravno obrisati linkove ako je zabranjeno reklamiranje :)


Koštunica primio Eklestona

13. januar 2007. | 13:00 | Izvor: FoNet
Beograd -- Lider DSS-a Vojislav Koštunica primio predsednika Upravnog odbora i većinskog vlasnika "Formule 1" Bernija Eklestona.

Berni Ekleston i njegova supruga Slavica prihvatili su poziv da zajedno sa predsednikom Vlade Srbije i predsednikom i premijerom Republike Srpske i ministrima večeras dočekaju Srpsku Novu godinu na platou ispred Doma Narodne skupštine Srbije.


Izgleda da

g.Lukić radi za neku od dve američke serije trka brzih automobila:)Em što u F1 nema "Firestone" guma, em što narandžastih bolida nema još od povlačenja "Arrows"-a (McLaren je bio narandžast prošle zime,ali samo na testiranjima).
Ne znam šta je interes g.Lukića da vest o dolasku šefa F1 ilustruje fotkom koja nije iz F1.Mada,odavno mi je čovek bio sumnjiv:)Koliko li ga samo Ameri plaćaju?:)


Dušo moja...

Dušo moja, reče bivši DIPLOMATA Vladeta Janković Antoneli Riha u Poligrafu - ako ste primetili pre neki dan.
Da li je to normalno?
Meni nije.
Šta onda očekivati od takvih čika s bombonom...


ti je ono 'i

ti je ono 'i chokoladicu'!
mada ja cula da je on zesce kinjio ribe na faxu, nazivao ih kokoskama, kao ima danas kokoshinjac i to...


nasa ceca

vaistinu fenomenomenalno!!
red 10-terca pa red patetike, smijesani najlakse se piju.
Cecofilija je kanda ozbiljna bolest?


Cecofilija

Ne smeta im ni to sto joj je kuma uhapsena zbog transporta droge kroz Srbiju....


kako su povezani

ko crevca...
A onda tzv. 'legalisti' kazu da Ceca nema veze sa Arkanom, da Arkan nema veze sa Legijom, a svi zajedno nemaju ama bas nikakve veze sa doticnom kumom, a i to da je svercovala pola tone kokaina nije jos dokazano.

Ko sto rece dr. V.K., srecan vam Bozic!


jel?

kad je to bilo? nemam pojma. jel bilo na 'dnevniku'? nije? da nije mozda tijanic direktor?! sad sam u shoku!!
;:-)))


Stomaci

Na toj slici jedna devojčica je, iako trobojno musava po licu (u bojama srpske narodne zastave), obučena u kopiju pohodne (ratne) maskirne uniforme Oružanih snaga Sjedinjenih Američkih Država, i oko vrata ima američku matrikulu (dog tag).
Šta se to slavi, i ko to slavi?

Ja to samo uzgred.


Dopuna: Stomaci II

Izvinjavam se, u prethodnom postu radilo se o "zvaničnom" plakatu za istu proslavu.
I ovaj sa Palmom, i ovaj "zvanično odobren" plakat definitivno dolaze iz iste kuhinje.

To je sve nošeno pa upušteno.

A hoće čak i državu da vodi.


Dragi svi,

dok se vi hladno i s prezirom dopisujete glede koncerta, ja sam osuđenik (dvorca Zende) jerbo sam na korak od njih, mislim stambeno. Pa sam imala prilike da čujem, dok su se još zagrevali neku pesmu o svetom Iliji, pa Sprem'te se sprem'te četnici i Igrale se delije na sred zemlje Srbije... Druge zagrevačke i patriotske nisam prepoznala.

Sad je ona Tiana Dapčević, ja lično nisam prepoznala jer ne pratim tu muziku ali čujem da drži govor da Beograd bude ne znam šta. E da, sad peva onu Sve je isto samo njega nema... Tu sam prepoznala, jer sam je nekad čula na Slobodnoj Evropi... Znači ona je 100%.

Dobićete preko tevea izvješće ali mogu da kažem da je iz moje prdavnice sve što je pivo u raznim ambalažama i veličinama rasprodato a i neka žešća pića, utanjila polica, pa se primeti.

I tako ću ja, sirota, do četiri ujutro a vi?

Jasna B.


jao Jasna,

bash vam ne zavidim i potpuno razumem,
a nama neka je Bog u pomoci,
mada je ovogoreopisano znak, da je i on odustao.


Draga Jasna,

a šta kažete da menjate stan za nešto na Senjaku, na primer, ili pored novog Merkatora? :)

V.


e Hag

u hamburgu ne mogu da nestanu zalihe piva jer Mora da ima dovoljno da se stoka obloce svake subote ali da sam u beogradu verovatno bismo zajedno 'uzivale' u spektaklu, jer sam i ja blizu...
pa sta da vam kazem...narod se veseli :-) pitam se dokle ce?!!!


Mila moja, potpuno te

Mila moja, potpuno te razumem. Meni je lakshe jer me shtiti Ruski dom i park, a i nisu josh nachepili razglas, ali chujem. Kad dodje ONA i kad dignu razglas do maximuma i kad krene pucanje, mislicu na tebe :)


Humor će večeras biti poslednje uporište...

... svih nas u neposrednoj (stambenoj) blizini "dočeka".

Te smo počeli:

"Sprem'te se, sprem'te - lešnici" (oglas za čokoladu sa lešnicima)... "Sve su plaže, sve su plaže, inspektora Blaže"...


pa tu samo

Super Shilja moze da pomogne(za njih) i slushalice
sa Vivaldijem (za vas).


E angie draga,

evo sad večito neutralni PINK prenosi uživo (od sada). Ima punooo mladih. Reke su prolazile mojom ulicom. I svi znaju reči narečene pevačice. Pa će ona do ponoći, od ponoći trubači a posle ko? Pa Bora Čorba.

Kako reče jedan evropski živi filozof, Srbi su pod Miloševićem klali a pod ovom vlašću se zabavljaju. Nisam ja rekla, samo citiram.

Ruke gore - kaže Ceca. A ja mislim da ipak ne treba da dižemo ruke, ipak od nas zavisi!!!

Jasna

P.S. JA već imam super slušalice i ne slušam Vivaldija - slušam suđenje vukovarskoj trojci - radni dan još traje a i meni više leži (ne od Vivladija), znaš već.

A sutra ću Vivaldija dok se ovi budu treznili.

P.P. S. Slušaj ovo: moja ćerka sretne našu komšinicu gimnazijalku i pošto ova ide u istu gimnaziju koju je i moja kći završila, pita je rade li Krležu. Sad pažnja, važan je odgovor - Šta je to Krleža?

Ne kažem da ona zna ove pesme napamet ali ovde među ovih 100.000 da napraviš anketu i da ih pitaš o Krleži dobila bi isti odgovor.

Jače, ruke gore!!!!

EDIT:

Srđan Mitrović zatvorio blog pa nemam gde da ga obavestim da je Tadić večeras rekao da je DSS njihov budući partner u vladi ili parlamentu. Sve sa Veljom, Palmom, Smiljkom Kostićem, Čorbom, Cecom. Nazdravlje.


a zasto je cudno sto deca od

a zasto je cudno sto deca od 16 godina ne znaju za Krlezu? imaju tacno onoliko godina koliko se Krleza ne radi po skolama. ne razumem. pa bilo nam je cudno da njihovi roditelji ne znaju ko je Tito :-) da ne poredim njih dvojicu, da me se pogresno ne shvati, ali nemaju odakle da saznaju. jel ste je pitali za andrica? a i ako zna sta misli ciji je to pisac? a pitajte slicnu gimnazijalku u bosni (tacnije dve, sa obe strane...ili tri!), pa u hrvatskoj...jako se dobijaju zanimljivi odgovori. a da nije dete videlo npr. Glembajeve na RTS.u (ili na TVB92, why not?) pa da se informise? da ih nije skola pozvala da gleda Krlezu u Ateljeu 212 ako se secam dobro)?

ne budite okrutni, gospodjo Hag, ako dete ne zna za Krlezu ne mora odmah da zna sve cecine pesme napamet. evo, garantujem da Pedja zna bar neke a zna i ko je Krleza :-)


Ćuj, BoL,

znam? Upravo slušam (i "ućim"). Pustio sam TV skoro "do daske", al ne vredi, nadjacava!
A Krleza, on mi je jedan od omiljenih domacih pisaca (favourit: "Baraka 5-B" i "Vucjak"). A deca- ko deca. Neki od njih zavrse Fakultet za menadzment, pa onda pitaju: "A sta je to CV?" (ne salim se za ovo).


ali....nisam mislila na tebe

ali....nisam mislila na tebe :-)
mislila sam na Pedju kviriju i drugare :-)
eto mnogi moji gay drugari znaju neke cecine pesme a znaju i za krlezi i govore nekoliko stranih jezika...ja ne znam njene pesme. znam za krlezu, citala jos u skoli... :-) izvini sto nisam precizirala na koga mislim!


OK

:).


Draga Bebo,

nije mi do filozofiranja. I ne zanima me kako je u Hrvatskoj ili Bosni. Neka oni sami brinu.
I moja deca su rasla baš u ovoj zemlji i baš u vreme rata u Hrvatskoj i BiH i išle u gimnaziju. Znaju i za Krležu i za mnoge druge.
Čak moram da kažem da je profesorka srpkog rekla svojim učenicima tada da se po programu to ne radi više ali da čitaju i Krležu i ostale pisce sa nekada jedinstvenog prostora u svakom smislu - trebaće im.

Ali nema veze. Dajem poslednja obaveštenja - pored Koštunice ujedinitelja koga je lično udovica predstavila, nalaze se Bečković, Velja Ilić, Sanda Rašković Ivić sa lisicom oko vrata, Bubalo sa Dodikom oko vrata i još mnogi članovi vlade. A pesma je Đurđevdan. Sad odbrojavaju pa će verovatno Kalašnjikov. Čestitam.

Lezite vi iz okoline.

Jasna Bogojević, sr.


nije ni meni, samo vasa

nije ni meni, samo vasa kcerka ima srecu da ste je naucili da slusa profesorku a drugarica iz razreda mozda ima mamu koja je sad tamo blizu vas, na 'proslavi'. a dete nije krivo...na to sam mislila. cudi me da ne znate to oko andrica i da vas bas ne zanima, o tome sam slusala mnogo puta na radiju Slobodna Evropa, jos pre kusovca.

SNG :-)


e ako je

sa lisicom.


lol

hag wrote:
Sanda Rašković Ivić sa lisicom oko vrata, Bubalo sa Dodikom oko vrata

lol lol i još jednom: lol!!!
hag je moja omiljena komentatorka!
perfektno.


Corba,

da, Jasna, sve je to jedna velika (klin) corba.


bora klin

nam je u poverenju objasnio da je ovo prava ng, ali nikome da ne pričamo,
posle nam je zaželjen mir i živela srbija, krupan kadar, pa ponovo slogan, pa kadar...
odo' da smirujem kučiće, paljba kod mene ubi!


Ne pomaze nista,

pa ni vosak za usi!!! Dodje mi da se iselim, za pocetak iz sopstvene koze. Ovde, kod mene u stanu "ugodjaj" je potpun, preblizu smo. Najradije bi ih sve (u paketu) poslao u ... (Zitoradju)! Ovo je gore cak i od ... govora mrznje. Od besa, dodje mi da im pustim - Wagner-a.


Totalni trans!

Sad da se pojave Palma & Ilic na bini i dreknu uz "nji'ovu" Cecu "Ljudi, na skupstinu", imali bi scenski igrokaz u tri poteza!

Posle ove informacije o "koalicionom partneru" ne vrede Vagner & Vivaldi, ni Brukner, prelazim na Public Enemy.


U 00:00

neka svi zalegnu ispod kreveta. Da ne bude zrtava. Valjda ce se ova udovica poroditi do tada. Ne moze covek da ode u wc a da ne cuje njene krike.

"Covek koji je ujedinio citavu Srbiju, voljeni premijer dr Vojislav Kostunica". Fuj!


Kod mene rastura od pucanja.

Kod mene rastura od pucanja. A ono "voljeni premijer" Povraticu, povraticu povraticu


Da, da, a Dacha?

naravno
sve je to cudno.
kako to da oni tako ruralni imaju neku crtu mondijalizma u sebi. Kako to da ne pozivamo na noz zicu itd. kako to da mahom ovi drugi/drugaciji trpaju svoje reci u nasa usta pa se onda kao zgrazavaju nad izrecenim
kako to da covek prizna?


neshto mi

muchno od ovih utisaka, a treba uskoro da dodjem posle duzeg vremna, ....toliko mi je zao shto ne umemo bolje.


ma, sve je relativno

ali, ucimo se


Ako je za utehu:

u srpskoj pravoslavnoj crkvi u Sent Luisu, USA, na Serbian Drive ulici, zakazan je docek Pravoslavne Nove Godine veceras, uz gibanicu, proju, sarmu, i veselje. Ne sme, naravno, da se puca. Ulaznica od $20 vam kupuje samo ulaz.
Gost veceri: MITAR MIRIC!
Pa sad crknite od muke.


nsarski,

(vidish kako umem i zvanichno:)),

pa shta ti radish ondaK ovde?

"ne moze nam niko nishtaaaaaa...."


angie, baby,

pravoslavna zurka pocinje za dva sata, ima vremena. Da se nastimujem i zaperem za ugodjaj:)))


sharski

to "baby" ces kad-tad da mi rastumacis, plz. If nothing else, it hits me with a wrong gender.:)))))

btw-odgovorila sam ti kod bizija, tek sam danas videla.


Simple tumacenje:

Mick Jagger (isti Kostunica!):

Angie, Angie, when will those clouds all disappear?
Angie, Angie, where will it lead us from here?
With no loving in our souls and no money in our coats
You can't say we're satisfied
But Angie, Angie, you can't say we never tried
Angie, you're beautiful, but ain't it time we said good-bye?
Angie, I still love you, remember all those nights we cried?
All the dreams we held so close seemed to all go up in smoke
Let me whisper in your ear:
Angie, Angie, where will it lead us from here?
Oh, Angie, don't you weep, all your kisses still taste sweet
I hate that sadness in your eyes
But Angie, Angie, ain't it time we said good-bye?
With no loving in our souls and no money in our coats
You can't say we're satisfied
But Angie, I still love you, baby
Ev'rywhere I look I see your eyes
There ain't a woman that comes close to you
Come on Baby, dry your eyes
But Angie, Angie, ain't it good to be alive?
Angie, Angie, they can't say we never tried


...ja samo

htela da vidish kako to izgleda kad pitash !


Ko skita,

ne pita (whatever!). Moj natruh je bio obvious - tvoj vec za razmisljanje. Pa rekoh.


Pa mislim stvarno nsarski...

Čime je Mr. Jagger zaslužio ovakav tretman

Quote:
Mick Jagger (isti Kostunica!)

Da stvar bude gora, ja sam sinoć pronašla neki staaari koncert Stones-a na nekom kanalu (mnogo star, Wyman je svirao), i tu Mr Who izjavi da je Ronnie najružniji čovek na svetu, ružniji čak i od Rod Stewarta...Hrrrmph "#!$%"

Ali, primetićete, da se on pametno zadržao na Ronu i nije komentarisao Micka, pa nisam bila primorana da uvodim vanredne mere :)


kako bre za dva sata

pa nova g jos pre 3 minuta...


Americka srpska nova godina

Brook, pogledaj na sat.


aha, americko-srpski kalendar...

of course...silly me !


serbian drive?

really?


Yep.

Idi na Google earth, pa ces videti...


Sharski

Tarmi Ricmi :) To je francuska shansona - Zak Brel i Edit Pijaf zajedno, za ovo arlaukanje. Ne mozesh da shvatish. Trubachi, gitare, bas, bubanj, trubachi i harmonika klavijutara- sve zajedno."Ajmo ruke gore, voljeni premijer koji nas je ujedinio, volim i ja vas" to su estradni tekstovi. Ona zavija, puca se a josh nije 12 sati.:((


Pa, JJBeba,

moj izvestaj sa terena ce tek stici (ne idem, ali imam "svoje ljude" u publici). Mitar Miric u SPC - Boze, ima li te?


i sta kaze

izvestaj?


Narski,

ti si prošao malo bolje. A i Mitar Mirić:)))

Jasna


pa sad

jebeš ga, kod skupštine ima vidim više ljudi nego petog oktobra... sad vi vidite šta ćete.

ovo kad u pauzama prenosa utakmice američkog fudbala bacimo oko tek da nas prođe žal u ovo ''slavljeničko'' veče. i voDŽa je među narodom... i zapevao. i suzu bre ima da puŠti.


pa ako je zapevao

i jeste za plakanje!


Shto rece Tine i Radojka

Shto rece Tine i Radojka "Ljuljaj, zabavljaj,
chega nema nabavljaj"


dzu

Ovde je i Jočić.
Evo oprašta se Ceca - Živela Srbija, ajmo svi zajedno... Da živimo još 100 godina u ljubavi i slozi. Živela Srbija.

Divno. I ja samo što se ne rasplačem. A gledam kroz prozor i brojim one koji su počeli da odlaze kad je udovica počela da poje. Odlaze ali malo, malo. Vrlo malo.

Građanska Srbija never, Veljina i Koštunicina forever! Tako nam se namestilo, nažalost. Guča u Beogradu. Beograd je svet!!! Stvarno?

Jasna


Pobegnem

iz Lucana zbog Guce, dodjem u Beograd kad ono i tu Guca. Gde pobeci?


E Jasna isto se osecam. Ipak

E Jasna isto se osecam. Ipak leba pada uvek na namazanu stranu. Josh mi ovi trubachi prde ovu afrocubanu.


pazi vako

jasna, tuga božja, ali ja neću da brojim one koji su tamo nego one koji nisu i ne bi ni išli. pa... ima nas. a bogami, indianapolis vodi...


dzu,

pa ni ja ne bih, ali meni bas pod prozorom.
Ali 19. januara na trgu kod Narodnog Inicijativa pravi zurku. Vec su prijavili policiji i komunalcima i dobili dozvolu da sklone zardinjere i tako. Mislim da ce B92 poceti da najavljuje zurku od ponedeljka ili utorka.
Nadaju se da ce doci desetak hiljada.
Ja bila s njima u Nisu, bilo dve hiljade mladih, vrlo maldih i super su ti klinci. Bilo ih u Kragujevcu dve, tri hiljade.
Pa eto, idemo tamo. Nema Čorbe i ostalog mutljaga.

Jasna


Beograd je Svet?

Videcemo i to, nadam se, jednog lepog dana! Setih se Matije Beckovica (trenutno, prvi sleva Domacinima ovog "pevanja i pucanja"), rece jednom, davno, da "... u Beogradu ne moze da izbije gradjanski rat, zato sto je Beograd najvece selo u zemlji."

Uh, ovi jos pucaju!


Ko tebe trubom

ja njega Nine inch nail + Marilyn Manson iz sve snage. jakoooooo. Otvorila prozor. Pa nek crknu.


Pedja,

znas li ti da je Matija odavno postao novokomponovani. Ja imam u compu pesmu koju je spevao o Klintonu - sve sa zapletom o Moniki Levinski - a pasma se zove nekao ovako "Čovek koji ne vlada sobom, vlada svetom".

Jasna

Pucaju, nego šta. kad nisu.


Jasna, jel to

slicno "onoj" iz "poezije" brace Bajic, o Genscher-u (s pocetka '90-ih), ili kako vec? Nazalost, nisam u toku sa novokomponovanom poezijom Matije B., cuo sam samo za neka njegova "Ћерања".


a gradska vlada gde je?

I dalje mislim da je gradska vlada mogla ovu sramotu da spreci. Da je htela. A nije. Zasto, verovatno zna Bogdanovic, ako mu je shef rekao. Povraca mi se od kohabitacije DS-a. O DSS-kapitalcu i drvetu ne mogu da trosim reci, al` od njih bolje nisam ni ocekivala. Osecam se prljavo dok ta mafijaska udovica urla "ruke gore Beograde". Ko su svi oni ljudi na platou? Za koga TO glasa? Sad mi je bas frka.


Da,

"Svi smo mi svoji" (Gogolj). Dakle, svi su oni svoji, koliko god ih ima na vlasti- centralnoj, pokrajinskoj, lokalnim (gradskim i opstinskim). Izuzeci- potvrdjuju pravilo. "Kohabitacija" = deal (prim. prev.).


Nažalost, Baltimor i

Nažalost, Baltimor i Indijanapolis odigraše žestoko dosadnu utakmicu... ali, odoleo sam svim iskušenjima i nisam prebacivao na Pink. Nego, kako misliš da je VK zapevao? Nemoj reći da se popeo na binu i pevao sa Cecom?!


Chill out

Ajde nije bas tolko strashno,
Jeste sra** to sto udovica kliche 'zivela', ali tamo je ipak omladina koja je dosla na zurku, ne verujem da ce fashisticka koalicija zbog ovoga dobiti neki extra procenat 21. januara...


to

shto su mladi tamo u loshem drushtvu i jeste strahota.


Boba M....

Nije poenta da li ce dobiti neki glas vishe, nego sto udovica mafijasha, ubice, lopova, ratnog profitera i ratnog zlochinca klice Premijer ujedinitelj, Voljeni premijer, Zivela ZSrbija, Beograde....ona je paradigma svog jada koji prozivljavamo vec skoro dve decenije. O mizici koju ona predstavlja je za mene neprimereno prichati.


JJ

Slazem se, potpuno si u pravu. Moj komentar je bio inspirisan Jasninom receniciom koja je otprilike glasila '' kada je ceca pocela pojanje samo je mali broj ljudi napustio trg'' (valjda je Jasna == Hag).


Ma Bobo znam, samo sam ljuta

Ma Bobo znam, samo sam ljuta na te na Trgu


ajmo kod cveleta, da ga

ajmo kod cveleta, da ga utesimo nekako...ako je moguce... ;-(


A da!!

Kako da niko ne pominje Matiju Beckovica!
Pa zar je moguce da on na konvencijama DSSa uvek sedi pored Velje-selje, bez obzira na poznati net-materijal '' dao bih joj..... al' necu jer ...''


Bobo,

nije da ga ne spominjemo, mada nije vredan toga odavno. Evo sta sam gore napisala, samo nisi stigao da pročitas. "Matija je odavno postao novokomponovani. Ja imam u compu pesmu koju je spevao o Klintonu - sve sa zapletom o Moniki Levinski - a pasma se zove nekao ovako "Čovek koji ne vlada sobom, vlada svetom".

Da dodam, on je stvarno dno dna. I njegovi pajtosi u Drven gradu i u vladi.

Jasna Bogojevic


ja bih pazljivo dodala da je

ja bih pazljivo dodala da je to dno dna gde je on ipak jedno dno flase rakijske u kojoj se udavio...


ПАЖЉИВО, ВРЛО ПАЖЉИВО...

прочитах све што jе написано. Остаjе jош само да прочитам ко jе пустио воду из казанчета...


O tome se, slobodno,

mozete informisati na:

www.bvk.co.yu


ХВАЛА НА ЛИНКУ...

али пошто jе, бар тако кажу, jутро паметниjе од вечери, и одговор пишем сходно томе. Ни сва вода линкованог БВК-а не би била довољна да спере (или опере) све пљувачине изречене на рачун дочека Српске (?) нове године и свега што се догађало испред народне скупштине. Толико о води.
Иначе, помно читам већину блогова и колико успевам да видим, на сваком блогу ИСТИ УЧЕСНИЦИ, пишу jедни другима, шаљу „одговоре” и склапаjу договоре, фол се конфронтираjу да би се на краjу увек сложили ОКО СВЕГА, jер то jе еуропски и демократски... Само jе циљ исти: што више пљувати по свему што ниjе по њиховоj вољи или укусу, а што то ХОЋЕ много више оних коjима не смета предзнак СРБ..., е, то ниjе важно! Важно jе згражавати се над, по њиховоj оцени, сумњивим културним вредностима, погрешноj политичкоj процени и свему другом што превазилази њихов начин размишљања. Грубо речено? Ма, не! Само тачно, свиђало се то њиме или не. А што на таj начин ВРЕЂАJУ друге, различитих схаватања и вредновања, ниjе важно. Важно jе бити ИН у пљувању скоро свега што оваj народ уради. А нарочито ако њих неколико стотина хиљада оде да дочека некакву нову годину уз, замислите, Цецу и трубаче. Вероватно би аплаудирали да jе на простору испред народне скупштине свирала бечка филхармониjа са све Лорином Мазелом на челу и то Радецки марш, онаj коjим се кретало у jуриш на Србиjицу. То би био луд провод, таман по мери за дернек до зоре и испиjање пива, „унучића”, тамањење бурека са сиром или месом и осталим додацима. Али, онда би ми били ЕУРОПА, фина, култивисана, цивилизована... она коjа jе у Францускоj револуциjи откотрљала 30.000 гиљотинираних глава, углавном политичких неистомишљеника, она иста коjа jе спаљивала вештице по Шведскоj, черечила људе у инкизиционом лудилу у Шпаниjи. Ми смо имали среће да су нас у то време Турци (само) набиjали на колац и несрећу да и данас има оних коjи би наjрадиjе да нас виде прибиjене уз неки други колац, само да бисмо се приказали што више еуропски, а не балкански.
Само jош jедна реченица: благо нама са оволико дистанцираних Срба од рођене земље.

Узгред, jа сам jедан обичан житељ ове Србиjе, са нешто мало више образовања (доктор наука коjи говори и пише на пет jезика), пропутовао Еуропу и остале насељене континенте уздуж и попреко, али као што видите пишем ћирилицом и тога се не стидим. За разлику...


Eh...

Eh, govorim i pišem na pet jezika...
Pametan - video ja da su na Blogovina sve sami isti.
Pravdoljubiv - znam ja šta je krivda a šta pravda. Ne može to tako! Da se napadaju neistomišljenici!
Obrazovan - znam ja bre šta su sve oni po Europi radili, a prave se fini.
Skroman - običan sam žitelj, sa nešto malo više škole (ako znate šta je uopšte škola).
S kim se Vi svadjate LDesign?


Balkan i Evropa

Da pocnemo od severozapada:

1) Slovenija (delom balkanska, delom alpska, delom srednjoevropska zemlja): u Evropskoj Uniji (ili uniji ?) od maja 2004.

2) Hrvatska (delom balkanska, delom srednjoevropska zemlja): kandidat za clanstvo u EU.

3) Rumunija: clanica EU od 1. januara 2007.

4) Bugarska: takodje, kao i Rumunija, clanica EU od pre 14 dana.

5) Makedonija: kandidat za clanstvo.

6) Grcka : stara clanica EU.

7) Albanija: u procesu pred-pristupa/partnerstva- potencijale kandidature.

8) Turska (delom evropska, a vecim delom azijska zemlja): kandidat za clanstvo u EU.

9) Bosna i Hercegovina: u procesu pred-pristupa/partnerstva- potencijale kandidature.

10) Crna Gora: u procesu pred-pristupa/partnerstva- potencijale kandidature.

11) Srbija: ?

Nije problem u vrsti muzike, niti u pismu kojim se pise, vec u konotaciji, ali i formi.

PS: Kome je danas, bilo gde u svetu, vise bitno ko je kome otsecao glave, ko je koga spaljivao, osmudjivao, cerecio, nabijao na kolac, vesao -- pre vise stotina godina. Jedino, mozda, istoricarima. Ako vec volite da "zivite" u proslosti, zasto, dosledno tome, ne slusate, npr. Sofku Nikolic ili Mijata Mijatovica? (razlika u odnosu na Cecino "pevanje", ocigledna je).

PPS: Da, ne treba se stideti ni latinice ni cirilice. Licno, navikao sam (zbog engleskog) da pisem latinicom, ali mi je i cirilica podjednako draga. Uzgred, zar nije pomalo "apsurdno" pisati "ЕУРОПА" (umesto Европа, или Јевропа).


Balkan i Evropa

geska, dupliran komentar.


Шта ћемо сада

...када се испоставило да је летак фалсификован, и то од стране Срђана Миливојевића из ДС-а?
Не мислите ли Биљана да би било демократски и транспарентно да се оградите од вашег првог поста на овој теми?


Falsifikat?

Molim za link ka doticnoj informaciji.

Osim smusenog teksta Politike i jasnog i glasnog demantija samog Milivojevica da ima bilo sta sa ovom konkretnom akcijom, ne mogu da pronadjem nista.

Hvala unapred.


Neverovatno kolika

Neverovatno kolika ostrašćenost LDP-ovaca!


O ostrašćenosti LDP-ovaca!

Meni to izgleda ovako- veselo društvo sa cecom te lupa
ćekićima po glavi, ti im psuješ mater a demokrate
uzvikuju- al' si ti ostrašćen!
Sad', ovi čekići su specijalni, pa od njih boli samo
mozak, al' ako društvo sa cecom ponovo bude na vlasti,
uz kohabitante,moze da počne da boli i nešto drugo
zato što neki mozak nemaju!


Nisam primetio neku preteranu ostrascenost...

Ali sam siguran da bismo ziveli u boljem drustvu, kada bi bilo malo vise strasti a malo manje matematike.

Strast, zapravo, itekako nedostaje Srbiji. Ne samo u politici.


Ja sumnjam da je falsifikat

, jer od ovih narodnjaka se i ocekuje da podilaze niskim strastima ovog naroda. Ja mislim da su oni i napravili plakat i namerno se od njega ogradili jer od cele te halabuke oni su rekli ono sto su hteli a imaju politicki argument (jelte eto i njih napaduju i podmecu im). Nije da se primam na teorije zavere, ali ovo nekako ima njihov rukopis...


Sramota i uzas!

To je sramota nad sramotom!
Izjedam se danima i nedeljama kada sam cula koga su pozvali da im peva. Mafijasica im peva, u nase ime, placena od novca poreskih obveznika! Ne mislite valjda vi koji se pitate, odakle im sredstva, ili da su platili to iz svog dzepa?! Placaju bagri i sljamu za sirenje nekulture, bahatosti i najizopacenijeg sistema vrednosti, umesto da neku nesrecnu decu iz domova za napustene obraduju, ili skole i vrtice, ili mozda invalide, ili bolesne koji cekaju na operacije i sl.!
I dobro rece neko ovde: sklonite decu sa ulica! Ja bih moje sigurno sklonila da ga imam.
Samo sto NA ZALOST inteligentnih, organizatorima takvih kampanja i vasara kica uzasa i promocije kriminala i svega onoga sto jedno zensko ne bi trebalo da bude (za primer omladini!), odgovara upravo zaglupljivanje, zatupljivanje, omalovazavanje i hipnotisanje naroda sopstvenim smecem, po starom oprobanom receptu Milosevica i slicnih budala.
Uzas, uzas!
Ja ipak ne verujem da je to sve podmetaljka. Kada oni u svojoj 'kompaniji' imaju i gaje od mafijasicinog pokojnika kompanjerose, nista ne treba da vas cudi, jer to su ONI! Sa sve licem i nalicjem!
I treba ih vec jednom prokazati, sto pre to bolje!

A to sto je spodobina kuma uhapsena, utoliko bolje, jer se iskreno nadam da ce se ta spodoba vratiti tamo gde je i trebala da ostane za vreme Sablje! A sa njom i ostali gde im je i mesto!

Ja vise nemam nista da kazem.
Jedino nam jos nada preostaje.


?

?


Hahahahha

Biljana nas/evropski/svetski dramaturg naseda na ovakve fore ??!?! Ovo je zalosno, Biljana ja stvarno ne verujem da ti iskreno verujes u to sto si napisala, ovaj tekst je stvarno uvreda za svaciju, a kamoli tvoju inteligenciju.

I deca vide da se to verovatno LDP poigrao sa simbolima DSS-a i izbacio taj lazni listic a ti kao nasela ??? Ma daj prodaj nekom drugom m... za bubrege ovo je stvarno postalo prljavo, ali nikako ne vidim kako se ti u sve to uklapas?!


Za Saleta-melb: Kazete "I

Za Saleta-melb:

Kazete "I deca vide da se to verovatno LDP poigrao sa simbolima DSS-a i izbacio taj lazni listic a ti kao nasela ???"
Ne vidim u cemu je problem. Docek je odrzan i koliko vidim sva obecanja sa 'listica" su ispunjena. Ako je 'listic' lazan - kako su njegovi tvorci tacno znali kakav ce docek da bude??


Bravo Genije

Nesto nisam video da je bilo "Istrage Poturica".

Bitno je da si ti priznao da je listic falsifikat a Biljana Srbljanovic se nevidjeno obrukala.

Mislim zao mi je zbog Biljane ipak je ona Srpski dramaturg i na neki nacin ambasador Srbije u Evropi (koliko god se neslagao sa njenim politickim stavovima), sta joj je trebalo da se srozava ovim tekstom na nivo P.Lukovica ?!?


ALO! Kako sam to priznao da

ALO! Kako sam to priznao da je listic lazan ako sam kazao "Ako je 'listic' lazan - kako su njegovi tvorci tacno znali kakav ce docek da bude". Naprotiv time sam potvrdio da ne mislim da je lazan. Ali ti izgleda (tamo u Melburnu?) nisi srpski naucio. A Pera L. je car by the way. Lakunoc!


a zar nije borina pesma "istraga poturica"

i uopste, premijerovi ljudi su demantovali da oni stoje iza plakata, ali ne i njihov koalicioni partner.
najvaznije: premijer i njegov klan je delima pokazao bas ono sto je napisano na plakatu: dosao je da sa "nasom cecom" "domacinski" proslavi "srpsku" novu godinu, pa se i pucalo iz najtezeg oruzja, a po "prodanim glavama" - ne znam kako tacno da se drugacije nazove mucko izivljavanje i vredjanje nad legitimnim kandidatom i svim onima koji imaju nameru da glasaju za njega, a sve uz klimaktericno podvriskivanje zene sa zivotinjom oko vrata, koju je valjda sama ulovila u kosutnjaku, dolazeci da orgazmira nad zadahom pijanog kantautora.

stvar je bila bas kako je napisano, premijer je delima potvrdio da stoji iza ovih reci.
Prosli put je ono djubre izgovorilo "sta nije jasno u majcinim recima", pa je bezao od suda, sakrivao se iza imuniteta, rekao da se ne seca, da ima amneziju i na kraju priznao da to sto je Cedu optuzio da je ubio premijera bio deo predizborne kampanje, a da to nije mislio ozbiljno.

Da li ce sada narucilac odvratnih stihova da se pred novom podelom vlasti ponasa isto tako? Da kaze da je prica o cedi narkomanu deo predizborne kampanje?

Nema istrage poturica, mislis.

Ili ne mislis, nego se pravis blesav.


Ili se ti pravis lud

pa najavljeno je dve nedelje pre toga sta ce biti na doceku.

Stvarno treba da budes mnogo glup da poverujes da je tako nesto Kostunica objavio.


da, i glup i slep i gluv!

da, i glup i slep i gluv!


Doktor, Magistar, Drvo i USTA

(Danas, 16.01.2007)

DSS: Veličanstven skup i umetnička sloboda

Beograd - Demokratska stranka Srbije ponosna je što je organizovala "veličanstven" doček srpske Nove godine pred Domom Narodne skupštine, a uvredljiva pesma Bore Đorđevića protiv Čedomira Jovanovića, lidera LDP, stvar je "umetničke slobode", saopštili su portparoli partije premijera Vojislava Koštunice Andreja Mladenović i Branislav Ristivojević na jučerašnjoj konferenciji za novinare.
Andreja Mladenović je istakao da je Đorđević ne samo jedna od najvećih ovdašnjih rok zvezda već i umetnik sa "širokim opusom stvaralaštva", muzičkog i pesničkog. "Ne bi bilo uputno da bilo ko cenzuriše Boru Đorđevića. Ne treba tako pristupati umetnosti", rekao je Mladenović, dodajući da "ni devedesetih godina nisu uspeli da cenzurišu Boru, pa neće ni sada". On je objasnio da recitovanje pesme u kojoj vređa Čedomira Jovanovića, ipak, nije bio deo repertoara koji je dogovoren sa Đorđevićem, već da je pevač "Riblje čorbe" samoincijativno izveo tu pesmu.
Ristivojević je podsetio da je sloboda umetničkog izražavanja zagarantovana Ustavom Srbije i da "mora da ostane nedirnuta". Prema njegovim rečima, DSS bi imala isti stav da je, kojim slučajem Đorđević uvredio njihovog lidera. "DSS će se uvek boriti za slobodu umetničkog stvaralaštva", poručio je Ristivojević, dodajući da njegova stranka ne smatra da treba da se "ograđuje ili zagrađuje" od Đorđevićevog gesta. Mladenović je zaključio da doček koji je njihova koalicija organizovala, a na kome je, pored niza rok i pop zvezda pevala i Svetlana Ražnatović, pokazuje da "možemo svi zajedno i kada se razlikujemo" i da je "to jedna od poruka naše koalicije na ovim izborima".

Mali prilog za opstu istoriju bescasca.


98% blogera

(a ti ces na odmor. m.)


Taze vesti

Grupa mladih i perspektivnih Srba održala je sinoć oko 19 sati "performans" u jednom od najvećih i najosvetljnijih bulevara u Novom Sadu. Kao i prethodnih godina, performans se sastojao od pisanja šovinističkih grafita na račun vojvođanskih Mađara. Građani poznatiji kao "strani plaćenici", "plaćeni pljuvači Srbije", "sorosovci" i sl. još u toku performansa pozvali su miliciju, koja je došla na lice mesta. Šta je posle bilo, čućemo.