Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Njihov put

Klikni na sliku ako smeš.

 

 


uh

ne smem..
a i na dial-up-u sam..
;)


Dodatak uz sliku

deo iz "utiska nedelje"-11. septembar 2005.

Gosti: Nenad Čanak, dobro veče, predsednik Lige socijaldemokrata
Vojvodine, Marko Vidojković, pisac, Mile Dragić,
proizvođač vojne i policijske opreme
Autor: Olja Bećković

...

O. Bećković: Nenade, glavna je primedba da 5. oktobra nismo
raščistili, prvi ste koji je abolirao Pink. Kojom metodom, kojom
mentalnom gimnastikom?

Nenad Čanak: Pošto sam ja dugo, 10 godina, aktivno se borio protiv
Miloševića i vrlo dobro znam kako se ko prema nama odnosio i tako
dalje, ja sam razmišljao bio u trenucima posle 5. oktobra... Ja sam
naravno,
kao i mnogi, imao zabludu da ćemo sad najzad početi nešto ozbiljno
i da ćemo ozbiljno početi da rekonstruišemo društvo i da ćemo
nešto...

O. Bećković: Hajde samo da skratimo tu priču.

Nenad Čanak: Evo. Upravo zbog toga je meni jurnjava na veštice bila
užasavajuć simbol stvari protiv kojih sam se borio. Setite se kriznih
štabova koji su upadali u firme i pravili bog zna kakve u ime DOS-a,
niko
nikad DOS nije video, a kamoli nešto, međutim, to je bilo mutno vreme u
kom se svašta događalo.

O. Bećković: Niko vas nije terao da otimate Pink, ali da recimo ne
snimate spot My Way sa Željkom Mitrovićem…

Nenad Čanak: Upravo sam to hteo da kažem, zato što su se mnogi drugi
namerili da otmu Pink i upravo zato… recimo televizija Palma i mnoge
druge
televizije, koje su bile direktno sa svojim informativnim programima,
koje
televizija Pink nije imala, sa svojim političkim angažmanom, koji
televizija Pink nije imala… greh televizije Pink je bio u tome što je u
trenucima kada su ljudi teško živeli i objektivno smo bili u najcrnjem
mraku, sve to gledala kroz ružičaste naočare. Jesi za to kriv,
Željko Mitroviću, je li za to kriv Pink, za to neka odgovara. Ali pre
njih ima mnogo njih koji treba da odgovaraju za daleko strašnije
stvari, kao
što je huškanje na rat, huškanje na ubijanje, huškanje ljude na zločine
koje....

O. Bećković: I zato vi snimate spot za Pink? Zvuči stvarno
zanimljivo.

Nenad Čanak: Pa, možda će vam zazvučati čudno, ali ja
sam muzičar, to mi je nekakva vokacija i kao muzičar sam imao
obavezu prema sinu svog šefa benda, moj šef benda je bio pokojni Angelo
Vlatković, sin Ivice Vlatkovića, čoveka koji je recimo drugi
čovek Pinka, koji je došao da me pita šta da radi, kako da se zaštiti
od svih onih koji bi da ih uguše, preuzmu, zauzmu, drž’, ne daj, i tako
dalje. Iako je televizija Pink stavila svoje dobre namere i svoje
usluge
DOS-u na raspolaganje pre 5. oktobra.

O. Bećković: I sad kad snimate album s Jelenom Karleušom...

Nenad Čanak: Ne snimam album nego duet.

O. Bećković: Duet s Jelenom Karleušom, ko je došao... šta
spasavate, BK ili Pink ili šta spasavate tom prilikom?

Nenad Čanak: Ja vam izgledam kao spasilac opšte prakse?

O. Bećković: Sad mi se čini da smo se spasavali tom pesmom My
Way, pa računam...

Nenad Čanak: Ja govorim o tom trenutku...

O. Bećković: A, ovaj trenutak, vi i Jelena Karleuša?

Nenad Čanak: Ja ne mogu da odolim tome, to je toliko dobro, jer
pogledajte Jelenu Karleušu, ona je apsolutno simbol ovog vremena, jedna
od
dve superzvezde koje ova zemlja ima.

O. Bećković: Koja je druga?

Nenad Čanak: Pa, ne mogu reći koja je druga, nijedna od njih nije
druga.

O. Bećković: Dobro, koja je druga-prva?

Nenad Čanak: Pa, Ceca Ražnatović, to je barem jasno. Stvar je
jednostavna, ko može da napuni Marakanu? Dobro, da li možeš ti da
napuniš
Marakanu, ja kažem - ne mogu, znači nisi zvezda.

O. Bećković: Znači, pričaš sa onim ko može da napuni
Marakanu.

Nenad Čanak: Kako da ne, nego bi bilo dobro kada biste me saslušali.
Znači, Jelena Karleuša je simbol jednog dela ovog društva, jednog
njegovog mentalnog sklopa i jednog kolagen-silikon koncepta. Ja kao
debeljušni, hrom, mirovno orijentisan autonomaš, mislim, tako nešto,
sam
potpuno druga stvar. I sve to sklopiti kroz prekrasnu dalmatinsku kič
pesmu 'Podseti me šta to beše ljubav'. Pa, zar to nije najbolje na
svetu?

O. Bećković: Kako ide refren, podsetite?

Nenad Čanak: I bar na tren biti zaljubljen.
...


pred tišinu

Ostalo je oko šest sati do izborne tišine. Preko potrebne. Ostao sam dužan neke odgovore, ali mi je glupo da trošim novi blog, još gadnije mi je da odlazim u njihovu jamu i da ostavljam komentare, tako da ću iskoristiti još malo prostora na svom blogu. Njihove ne čitam ali sam dobro obavešten šta se tamo dešava.

Postoji jedan gospođa koja se toliko najela argentinskog kikirikija da joj je vid prilično oslabio. Počela je da vidi selektivno. Nekako uvek vidi intervjue Kuriru, tom ogavnom časopisu (što se slažem), ali samo one druge strane. ne vidi ljude oko sebe u tom istom listu. kada drugi daju inervjue to je skandal, kada oko nje (da ne kažem ex najbliži) to isto rade, onda je to širenje istine. e pa zarad istine da vidimo još jednom šta njeni kažu u tom kuriru:

Nenad Prokić - intervju za KURIR 22. novembar 2005
Da li to znači da bi LDP u jednom trenutku mogao da sarađuje i sa SRS?
- Zašto da ne?! Moramo da budemo sposobni da sarađujemo sa svim političkim subjektima. I radikali imaju poneku dobru osobinu.

pa gospođo, srećna vam koalicija, ako pređete 4.5%

Vidim da je i Veliki brat (čitaj veliki Miki) postao politički pogodan za gospođu kikiriki, pa se odjednom brine za njegova prava pojavljivanja u medijima. Mora da se Miki dobro pokazao na terenu čim je zaslužio aboliciju, ili se varam pa je gospođa naprasno postala veliki ljubitelj Velikog brata.

Treš znam da voli. Nije krivično delo. pa i nije. I reče kako se usuđujem da poredim Karleušu i Cecu
Gospođa kikiriki je izjavila : KARLEUŠA A NE CECA. što se mene tiče moram da kažem NI CECA NI KARLEUŠA. blago vama kad ih razlikujete od onolikog silnog silikona. meni ne uspeva. a bogami ni Čanku:

deo iz "utiska nedelje"-11. septembar 2005.

. Bećković: A, ovaj trenutak, vi i Jelena Karleuša?

Nenad Čanak: Ja ne mogu da odolim tome, to je toliko dobro, jer
pogledajte Jelenu Karleušu, ona je apsolutno simbol ovog vremena, jedna
od
dve superzvezde koje ova zemlja ima.

O. Bećković: Koja je druga?

Nenad Čanak: Pa, ne mogu reći koja je druga, nijedna od njih nije
druga.

O. Bećković: Dobro, koja je druga-prva?

Nenad Čanak: Pa, Ceca Ražnatović, to je barem jasno. Stvar je
jednostavna, ko može da napuni Marakanu? Dobro, da li možeš ti da
napuniš
Marakanu, ja kažem - ne mogu, znači nisi zvezda.

Gospođa kikiriki ima i svoj kombi -jugend. žao mi je što ne mogu ozbiljno da shvatim ljude koji kače sličice okolo. žao mi je što se brinu za koga se ja zalažem. Žao mi je ljudi koji sebe definišu samo i isključivo preko političkih stranaka. ako nisi u stranci nisi nigde. dobro, to je njihovo pravo. i život im se valjda u tome i iscrpljuje.
mislim da sam sada zadovoljio definiciju "psychotic Srdjan Mitrovic's behavior " što reče čovek koji kači sličice. A bogami i definiciju "politike za decu"
i gospođo , manje argentinskog kikirikija, mislite na holesterol.

i to je to narode. Vidimo se posle ponoći da pričamo o lepšim stvarima.


ko je to?

mislim ja stvarno ne znam - jel on, Canak?


sonja k

mislim da je on polovina dueta sa jelenom karleušom. a JK je ona što hoće da bude ceca umesto cece.


kakav TRASH!!!

hahahah - a jesi video ono kada od odmahne rukom, pa ona guza u prolazu, kakve cice kaubojke....car je!!! sta ja sve propustam - idem odmah da kupim satelitsku.
odlican trash!!!


Gospodo,

izvolite autenticnog bolida. Vladimir Zaharijev, kandidat za poslanika DSS-a
http://www.youtube.com/watch?v=1RLHL1c6cVc&eurl=


dule

hvala. mislio sam da na ovom blogu samo takve i skupljam.


Sada radi,

izvini Srdjane, ali morao sam:)


dule!

šta se izvinjavaš!!! HVALA TEBI. to je i bila poenta bloga. ako neko ima još. slobodno izvolite.


hahhahaha, pala sa stolice

ulepsali ste mi dan - kakva djuska!!!!!


Ovo je Dule,

bilo dovoljno za vrhunski blog...Steta...
Na insertu ima elemenata Cheeroke plesa, puno posla za Darwin- ovu komisiju koja brani ispravnost teorije, a tu je i vesela ekipa uspeshnih privrednika...
Nikada nisam cuo za njega, ali ako je zaista politicar onda neka argumentovano objasni svoj program u 3-casovnom specijalu u "Poligrafu"
Izvinjenje Srdjanu za OFF, ali ovo je morbidno-vesela informacija!


imaj milosti : ))))

tek sam sela na stolicu

Quote:
Nikada nisam cuo za njega, ali ako je zaista politicar onda neka argumentovano objasni svoj program u 3-casovnom specijalu u "Poligrafu"

kako ce jadnik izdrzi tri sata djuskanja


sonja...

teshko se inace snalazim na blogu gde se spominju politicari, i ovo me je zaista uplashilo.
Zbog chega se bavi politikom kada je vishestruko-kontraverzno-nadaren!
I.... zashto ljudi glasaju, a da pre toga ne odgledaju Pink i youtube?


snalazis se odlicno

samo nastavi tako : )

a zasto ljudi glasaju... - zato. pojma nemam
p


Igore,

nije cheerokee nego srBski David Brent, :).

Srdjane, ovo ti je fenomenalno!


dr w

hvala. eto, ništa ne kažem, a neki vide zaveru. i bili su u pravu oni koji kažu da postoji nešto što se zove "glasno ćutanje"


Srdjane,

ma pusti pacijente. Uzivaj!


doktore

vec mi je bolje...
a preporucujem i
http://www.youtube.com/watch?v=vY1itfRFcO0


Dr Wu...

SrBski "David Brent" znaci globalizovati ovo nashe "bice", i molim se da (lokalni koreograf sa look-om Sigue Sigue Sputnik)na YouTube-u prodje nezapazeno, inace ce Ali G. da snimi sequel Borat-a, ali o NAMA!

Da ne duzhim poshto je druga tema, a ovo drugo "bice" za klavirom ne mogu da komentarisem, jer spada u kategoriju "oluja identiteta"

P.S. Cestitka za razbijanje pseudonima!


izvinjavam se,

a ko je taj lik?


nenad chanak....a i on je u

nenad chanak....a i on je u koaliciji.


bebo!

jedna reč za tebe: Skype.


ma ne taj

nego ovaj shto predvodi cimanje?


dule kaze to je

Vladimir Zaharijev, kandidat za poslanika DSS-a
E, a on nije u koaliciji, samo da znas ; )
x


hvala sonja k,

pa gde ste vi???

a, samo da ne bude zabune, krajnje sam razocharana
svima, narochito nachinom borbe, na koju su svi agresivno skoncentrisani, umesto na neki validni program.


tu sam draga Angie,

u jednini. malo sam pobegla u prasumu.

takodje raocarana, mada je moj odnos prema celokupnoj srpskoj politickoj sceni veoma slican odnosu prema peglanju - ne volim i ne znam. a svilanovic mi pobegao. o njemu sam bar nesto znala...a i nije dosadan, kao peglanje


Ne volim i ne znam

Q: "What's worse: ignorance or apathy?"
A: "I don't know, and I don't care"

:)


em nisam tamo,

em mi je stvarno tuzno shto je tako kako je.


Taj kreten..

..je bio u SPS..jedino ako mu nije brat..uvek sedeo u drugom redu sa leve strane gde su bili socijalisti...Kezio se i zabacivao glavu kao sad dok plese..


Glavonja,

VRH!!!


Simpatično

Nisam znao da g. Čanak ovako fino peva (a pretpostavljam da bi ga bilo blam da se slika pored klavira, ako bar malo i ne ume da svira).

Mislim - nije profi, ali lepo je kad ta imena iz visoke politike pokažu ovako da imaju i drugih kvaliteta.

Srđane, hvala na prilogu.

Vučko


Stvarno on peva?

Ili je play back, a on samo zeva?


Ne verujem,

pretpostavljam da je otpevao prvo sve, pa snimao naokolo klavira, sa ovim sojkama.

Ali ako je hteo samo da zeva, mogao je da pozajmi glas od Frenkija - ali ne onog debelog sa cvikerima i beretkom, nego pravog :)

Što više gledam Čanka na TV, sve više se uveravam da je on gospodin čovek, u odnosu na prosek naših političara.


Vu

je l' znas da je i meni to palo na pamet? Pocinjem iskreno da verujem da su jedini politicari (a i ljudi, uopste) s kojima treba imati posla oni koji sebe ne uzimaju previse ozbiljno.


drw

nesto kao Bush :-)


Da, ili

Reagan (Politics is not a bad profession. If you succeed there are many rewards, if you disgrace yourself you can always write a book).

Koliko li bi knjiga ovi nasi bambusi mogli da napisu?


Eeeee, vidi se da nisi Novosađanin!

:)
Pa Čanak - hm, pevao? svirao? - u Pekinškoj patki, šta ti je! Bila, ako se dobro sećam, kao pank-grupa, novosadska jašta, tamo negde osamdesetih (mada ni to više nisam sigurna, ali u to neko vreme).

Ipak, moram priznati, znam i bolje pevače, pri tom ne mislim samo na profesionalce... :)

A što se opaske "gospodin čovek" tiče, neću da pustim mašti na volju, ali... Je li to tvoja projekcija? :) Meni je on ipak zanimljiviji kad priča, tad ponešto umem i da mislim, a ovome mogu samo do suza da se smejem.

Poz, inače, naravno!
J.


Ćao J.

Ja sam očigledno u ovoj priči kao Alisa u zemlji čuda...

Vidim na google da je neki Nenad Čanak (jel ovaj?) bio 'lider grupe "Šta"', odakle je došao jedan od članova PP (ako sam dobro izguglovao).

Pekinške patke se sećam, iako sam baš bio klinac, osnovna škola, kad su oni ludovali. Čonta i đaci.

A nemoj da misliš da sam ga nazvao gospodinom što se obukao formalno :))) Sviđa mi se što dozvoljava ovo sebi. A čuo sam ga par puta u nekim "obračunima" na TV, gde se ponašao neočekivano civilizovano i sofisticirano za moju uobičajenu predstavu srpskog političara.

NS baš i ne poznajem preterano dobro, šteta. Bio sam 4-5 nedelja tamo, nekim poslom, sredinom devedesetih, pa se sećam onih restorančića oko futoške pijace i po centru, ali to nije isto kao kad si domaći... slično vreme po sličnom poslu sam proveo i u Somboru, ali tamo je bilo bolje društvo, pa su i sećanja šarenija.

Pozdrav,

Vučko


Ajme meni,

Sombor bolji od NS? Pa još meni to da kažeš? Sram te bilo! :)

Ali, mnogo mi se sviđa kad Beograđanin dođe u Novi Sad, pa se pretvori u Alisu...:)

Ipak, da ne pomisliš da sam nepodnošljivi rodoljub, i samo među nama rečeno, BG je uvek bio zanimljiviji, čak i ako je NS iznedrio više... hm... gospode ljudi (tako? ili ipak treba "gospode muškaraca"?). Mada i to zavisi od ugla gledanja, naravno.

I kakvi, zaboga, kafići oko Futoške, strašno. Hajde lepo svrati tamo krajem februara/početkom marta, pa ti pokažem grad, lepo domaćinski. :)

Ali, da ne trolujem previše, ne bih se ljutila da je više Čanaka naokolo, naravno. Bar u poređenju sa ostatkom političke mase. Pa makar i samo pevali, slažem se, k'o prava gospoda! :)

Ćao, J.


ne zna vucko

bas nista o nasem gradu...mada sam i ja poluslepac.
pokazi mu nasu gospodu ; )
pp
s


jao,

(ovo je nostalgično-obradovani uzvik),
što te je lepo videti!
neću da pitam gde si :)
ni mene periodično nema,
ali vučka svakako vodim ne samo u absolut, nego i u galeriju matice srpske :)))) (to s obzirom da je beogradski narodni muzej na renoviranju do daljnjeg.)
toliko za početak, tj. za kraj za danas
ebenfalls pp
j.


da-da, vodi ga kod nesica

na marcipan i kolacice - ima li tog jos medju zivima?
x


da,

oživeo je! pre neku godinu! super, hvala za hint


Da to formulišem...

... u stilu Radovana III: šta se pije u galeriji matice srpske? :))

V.


Znate kako,

drage dame - kad ode čovek negde na službeni put, nema domaće hrane - snalazi se kako zna i ume :)

A na futoškoj pijaci je bio jedan meksički restoran sa pristojnom hranom, pa onda neke picerije... jedna se zvala "Karibik" čini mi se, pice za samoubice (količinom), plus još dve odmah tu pored, pa brza kineska hrana preko ulice... i dalje nosim te kilograme koje sam navaljao u Somboru i Novom Sadu...

Vučko


zaboravi vucko i karibik i komsiluk

kuca mala, pored cajdzinica, okolina i dunav.


jesi bila nekad

u "neptunu"? s druge strane dunava, ja bila davno, devedesetih. nemam pojma da li još postoji.
vučko, upao si u nebrano grožđe, novosadsko :)


onoj maloj kolibici, preko puta stranda

na ribarskom?....nenenne - nije to ali i to je dobaro. samo su mi poslednji put prepekli smudja, pa im jos nisam oprostila - dobra corba (nije kao tatina, ali dobra)
bila sam u neptunu, da s druge strane dunava....davno takodje. ne znam...
vodi ga "na kraj sveta", u kovilju, na riblju corbu - to je hint, po meni"


Jao, kraj sveta...

kod Pere Varenike (ako se tako, beše, zove gazda)... unplugged, bez struje :)

Jednom smo samo uvrebali priliku da odemo neke kolege i ja - i kao za inat bilo je zatvoreno taj dan. Posle mi se nešto nikako nije dalo... a pričali su mi bajke o piću koje se hladi u bunaru i tako svašta nešto...


E , Vučko

tamo sam ja bila i bilo to davno,vodili nas kumovi naši, a kraj sveta je radio...sve bez struje i naručiš, a gazda sedne u čamac i ide da izvadi narudžbinu, a posle nam dao čamac, pa me moj žmu odveslao u čamcu, te sam u rukavcima nabrala naramak procvetalih lokvanja...posle došli svirači romski i svirali "Na planincah", a moj žmu se silno iznervirao jer su svirali pogrešno (čovek završio srednju muzičku), uzeo jednom harmoniku i odsvirao sa ostatkom benda kako treba...dakle, da ! Kraj sveta, to je to!
A ako odeš u Sečuan, naruči one riževe kolačiće što se umaču u vruću čokoladu, pa pomisli na mene...kako mi nedostaju!


ah jelice

opet ti sa tim kolachicima od rizinog brasna pa sve umakanje u tu rastopljenu cokoladu....mmmmmmmm.....


bebe,

k'o čemu baba o čepu, nego da mi molim hitno pošalješ mailić ( ne znam kud mi se zaturila tvoja atresa), vrlo mi je važno da se ti odmah obratim...evo te čekam.


jelice

nesto mi se javlja da ti je stiga email! ;-)


Bebe,

nikad od tebe vidovita Beba...neje još stig'o...mada uspela sam u medjuvremenu da sredim problema, al' naravno da je fino i da opet imam tvoj mail...ću ti se javim...


pa onda je 'u putu' sa jos

pa onda je 'u putu' sa jos jednim mejlom :-)
ok.


Može i grožđe,

malo prerađeno do duše, flaširano.

Gledam sad neku Egzitovu preporuku restorana... bio sam u Sečuanu... čini mi se da sam bio i u ovom Belom Lavu, ako je to italijanski restoran, nekako na spratu... ehm... kroz maglu trepere 9 sveća na torti... ipak je to bilo pre 10 godina :(

Vučko


Tko

jos nije bio u Secuanu & Belom lavu... kad razmislim ne mogu da se setim nijednog drugog restorana :)

Verige & carda na kraju sveta...


Bila je i neka čarda

kod Karlovaca, tamo su me jednom vodile kolege, nekoliko godina pre tog kampovanja u NS hotelima...


Vucko,

sve je to ok ali ipak pink i ove cheezy cice, pa taman da peva kao sinatra ne ide brate...


Bjak

Pa bio je, čini mi se, sad oko NG opet na Pink, sa magistrom iz Čačka i onim Tripkovićem ili Tričkovićem ili kako se zove, iz SPO, što je upravnik Bgd Sajma... naleteo sam na to dok sam motao kanale kod tašte na TV, sad kad sam bio u Bgd za NG, pa sam onda gledao do kraja...

Tu je uspeo da se izmakne i gleda kako se magistar i upravnik pljuju sve ružnije i ružnije. I da ih povremeno poliva i bocka, čisto da se ravnomerno ispeku...

A to pljuvanje po Pinku... podseća me na kuminu ćerku, što su je naučili da zove koka kolu "bjak", pa onda kad su bili kod nas jednom tražila malo "bjak" :)

Vučko


kapiram vucko ali,

jel mozes da zamislis pokojnog djindjica kako se slika sa nekim picokama pred izbore... kao sto rekoh ne ide brate...


pred izbore

ali, u decembru 2000. Mislim, snimak je od tada, da ne bude zabune. Bio solidan rezultat*, nadam se da se sećate, možda je i ovo pomoglo.

*solidan = obrisali radikale u Zemunu, npr.


Canak

u Pekinskoj Patki!?!?
Hocemo li prestati sa preterivanjem veceras?
Eto ja nisam iz NS ali sam bio uveren da on zasigurno nije svirao u tom bendu...


Pekinshka patka Info

Osnovali je Nebojsha Conkic Chonta, gitarista Sreten Kovachevic Sreta, bubnjar Laslo Pihler, basista Boirislav Oslovchanin,i gitarista Boshko Prosenic.


I

gde je tu Nenad Canak?


Nenad Chanak nije bio u

Nenad Chanak nije bio u Pekinshkoj patki


Mozda je Nenad C.

bio predgrupa, ili mozda mixer svetla u pekinskoj patki.:)


Quote: Mozda je Nenad

Quote:

Mozda je Nenad C.
Miguel Dosljo (17 Januar, 2007 - 01:30)

bio predgrupa, ili mozda mixer svetla u pekinskoj patki.:)

Jeste da je Pekinska Pratka postao poznat bend ali u to vreme su ipak bili jos zeleni... a kasnije je gospodin Canak poceo da svira po vojvodjanskim kafanama, gde je i pokupio svoj specifican "humor".


joj, što ste svi strogi

pa to je strašno! :)
ok, korektura, i molim sve za izvinjenje - vučko, tebe posebno!!!! - nije svirao u pekinškoj patki nego s ljudima iz pekinške patke!
ništa, odjavljujem se iz kluba autentičnih novosađana i novosađanki, šmrc...


Hehe J.

poverovala si mu da svira u Pekinškoj Patki? Mora da je bila luda žurka... e, te rane osamdesete...

Šteta što nema zgodan smajli da predstavi neki prigodan "Austin Powers" osmeh... :)

V.


Probajhttp://messenger.yahoo

Probaj

klik

mozda ;))


Slazem se Lionsgate,

a onaj moj komentar gore je samo zezanje.

Kako vidim Canka-Pekinska patka:)


Sto bi

reklo da rodjena novosadjanka Lektorka greshi a da mene memorija jos poprilichno sluzi...

Hvala gospa Bebo :)


evogac

gore,
ovo sam posle videla.
MEA CULPA.
skrušeni naklon.
molim za oproštaj.
brojanice u ruci, blažena djeva marija na usnama...
koliko puta?
:)


A da se izbichujesh? :)

A da se izbichujesh? :)


Vecheras cu

da vam oprostim... da ne bude zabune, mislim na

Quote:
molim za oproštaj.
brojanice u ruci, blažena djeva marija na usnama...
koliko puta?

Chisto da ne bude zabune i zadnjih misli :)

Odoh i ja u krevet...


Jj Bebo!

a Bale?!?! Zoran Bulatovic Bale! eno ga u usa vec 15 godina...on je super lik bio.


Cool

Cool


e, na ovo ipak samo

auuuuu....
valjda znate i bolje likove... :)
samo sada definitvno bežim s bojnog polja


Gde cesh sad kad je

Gde cesh sad kad je najlepshe? :)


tamo gde je još lepše

u krevet! :)


Spavati? Mozda sanjati?

Spavati? Mozda sanjati?


a firchi? ja ga ne znam,

a firchi? ja ga ne znam, licno mislim...bila sam mala. a baleta...pa, za njega sam bila dovoljno velika a da ne budem mnogo mala :-)


Firchi u NY. Tamo je bio

Firchi u NY. Tamo je bio ozenjen Marinom Perazic i ima dve deviojchice sa njom. Znam de je pokushao da patentira neku novotariju u vezi sa bubnjem, ali ne znam shta je bilo sa tim . Inace, to zna svako dete, Marina ga je ostavila zbog Sergeja Trifunovica. Sada Marina zivi ponovo u Rijeci, gde se vratila iz Bgd posle bombardovabnja. Over :)


bebo,

nisu bili venchani, firchi je patentirao te bubnjeve, neka speshl akustika, i sada se proizvode, razishli su se jer je on nashao neku shpanjolku(mislim) i ozenio se njome, da li zbog papira ili ljubavi-to vec on zna.


Angie,

Pa, ne znam ko je koga ostavio. Marina kaze da nije mogla vishe, da je radila u nekoj samoposluzi, a u medjuvremenu je upoznala ST i eto je u Bgd. Srela sam ih kad se vratila - u Domu oladine u Beogradu, bili smo jedini posetioci ponocnee projekcije "Engleskog pacijenta". Bogami, svi smo brisli ochi i smrckali. Romantika, shta li :)


JJ Bebo

to sve znam. mislim nisam ga Licno znala.

nego bebo, mislim da nas dve mozemo neku Centralno-Informativnu Agenciju da otvorimo :-) da se obogatimo! danam krene u zivotu :-)))

ps. ranije su mene zvali bebo a sad zbog tebe me uzovu BoL :-) pa kom obujci a kom opanci!


O, pa Bol je lepshe -lepa si

O, pa Bol je lepshe -lepa si do bola, nanosish bol:) A shta fali Centralnoj sluzbi. Sve u funkciji obrazovanja. Rekli su da je ovo vek informacija, znanja...Ko vlada informacijama vlada svetom. Moramo da uhvatimo korak.:)


Centralna informativna...ide

Centralna informativna...ide sa nanosenjem bola. slaze se. agencija za BOL.
e pa sad ko bi vise naneo bol od nas dve, ne bih se kladila :-))


A ima i ono

"Ti si sav moj BoL" :)

V.


Zakucavanjeeeee Vucko

Lep poen. :)


ima. uvek me nadjes, a

ima. uvek me nadjes, a vucko? ;-)
gde si ti na zzurchenju kod srdjana? cekamo te celo vece!


Misliš ovde?

Pa računam da nemam više od 20-30 komentara... obiđoh sve kafane u NS i okolini sa Lektorkom i Sonjom K...

V.


jel?

a pa sad tek vidim da ovaj post ima Vec i svoju drugu stranu...mislim blog-stranu! raste do neslucenih razmera, izgubuili smo se u prevodu :-))


eee, vidi se...

Quote:
Pa Čanak - hm, pevao? svirao? - u Pekinškoj patki, šta ti je! Bila, ako se dobro sećam, kao pank-grupa, novosadska jašta, tamo negde osamdesetih (mada ni to više nisam sigurna, ali u to neko vreme).

... ni novosadjanka ni pankerka. tja.


Jeste profi

Profi je. Nenad Canak je zavrsio muzicku akademiju.


Sjajno,

to recimo nisam znao - još jedna interesantna vest večeras.

Da se razumemo - kad sam rekao "profi" mislio sam na glas - verovatno ne bi lako mogao da zarađuje za život pevajući (niti to radi, računam). Ali računam da je za druženje i kojekakve karaoke ili žurke za malo matoriji svet, ovako nešto više nego dovoljno.

Plus (da se nastavim na Dr Wu-a) izaći ovako na TV i pustiti pred milionsku publiku ovako nešto je zaista, po meni, odlika čoveka koji zna svoje limite i rado tamo svraća :)

V.


Nisam ni ja mislio da

Nisam ni ja mislio da mudrujem. Samo informacija. Mozda bude fajda ako neko nekad na nekom kvizu dobije bas to pitanje pa se seti danasnjeg bloga.
Dodato: Dobro da je Lionsgate u medjuvremenu postavio(la) tacnu informaciju jer bi taj neko pao na kvizu. Moje saznanje potice iz jednog Nenadovog intervjua gde je izjavio da je diplomirani muzicar. Nisam ukapirao da i srednje skole izdaju diplomu. :(


Blog je mesto

puno dezinformacija, verovatno ona deviza iz ONO i DSZ "neprijatelja treba ubiti poluistinama i laznim informacijama".

Dakle, Nenad Canak:

"Rođen je 2. novembra 1959. godine u Pančevu u porodici kolonizatora. "Moja porodica koja se doselila iz Like, iz Zrmanje, uvek je vodila računa o Novom Sadu i Vojvodini." "Moj pradeda se u Minhenu upoznao sa groficom Elizabetom fon Hercog, mojom prababom, i u miraz dobio neke mlinove u Vojvodini." Vaspitavan je u učiteljskoj porodici: "Svi u porodici bili su mi učitelji i nisu me naučili da budem poslušnik." Osnovnu i srednju muzičku školu (flauta) završio je u Novom Sadu, a diplomirao na Ekonomskom fakultetu, i potom specijalizirao marketing i računarske mreže u Executive Training Center (Brdo kod Kranja 1989).
Počeo je kao profesionalni muzičar – flautista (1982-85), "svirao sam po kafanama i tu sam dobro upoznao Vojvodinu" ...."

Obratiti paznju na grofovsko poreklo (jebiga, kad se shire dezinformacije 'ajde bas da se shire)...


Lion

izvini, ali ovde se nesto ne slaze. Kolonizacija se zbivala nako II sv. rata, a i licno sam cula kada je sam pricao o svojima kao "dodjosima" ( navodno ga novosadjani ne vole jer je dodjos). Kako se tu uklapa pradeda ( to bi trebalo da bude kraj 19. ili pocetak 20.-og veka)
Drugo, otac, a mozda i majka ali u ovo drugo nisam sigurna, mu je radio u SIZ Vojvodine, i to nisto na/pri vrhu. Tako je barem sam o sebi govorio


3p

dobrodoši svi prasići. prođe i nova godina, sada do nekog svetog možete da se opustite


Hi, Srdjane!

Da, mi pregurali. A tebi ode VB, pa sad navalio na Cedu. Al` ce se iznenadis! Ali nije ni to lose.Bice opet puno tema za blog!
Pozz


3p

nema šta da se iznanadim. 4.5%
čim prodju izbori ili ću odustati od bloga ili ću se baviti veselijim temama. ovo mnogo utiče na živce.


Sr

ja sam primetila da si ti duhovit covek , mislim na ono 4,5%
Do sada su najtacnija istrazivanja bila ona NS agencije SCAN. Po njima DS vodi, a ne radikali. Prolaze i G17+ i LDP i SPS. Svi ( svi, svi) sem SPO


3p

čim vode ds, meni je tu nešto sumnjivo.
http://blog.b92.net/node/3844#comment-99844


Sr

Prvo da ti kazem da mi se dopada tvoja formula 3p, sve dok nije U 3p
Rezultati su od 04.01. i mislim da se pomalo tope za DS
A taj izvestaj iz kladionice sam videla, i pravo da ti kazem ne razumem nista. Mada, ako krenem od ovih posledjih , za PR 30,00 i 50,00 nalazim kljuc.
Ne zalazim u kladionice i bas me ne zanimaju.


3p

nije još došlo do U, sada samo samo kod 3p ili 3P ako više voliš.

ja samo kopirao link.
niti volim da se kladim, niti sam se kladio.
šta tvoja kristalna kugla kaže?


Sr

Zasto se niko nije setio da konsultuje onog tarot Milana?
Moja kugla pocela da me zavrce, pa sam, za kaznu napravila luster od nje
he, he, he... vidim ( dole) da si ponovo vlast


3p

ipak jedna je kraljica kleopatra!
jaka sam ti ja vlast. previše puštam. samo neke nikako da svarim. šta ću što mi je "kratak fitilj" što reče jedna osoba (da ne spominjem ime, ima da me tera maler)
još ćemo drago i ja postati veliki prijatelji, kao pera L i željko M


Sr

Pa gde je doticna u poslednje vreme? Nesto je ne vidjamo.
I ja imam kratak fitilj, pa to razumem, ali ne razumem sta imas toliko protiv Cede? Pa za koga si? Za domacinininine?


3p

kleopatra žari i pali po republici srpskoj. valjda je na nekoj tamošnjoj tv.
nema ja ništa protiv čede lično, već ptotiv onoga što on predstavlja. znamo kako se čeda ponašao dok je bio u vlasti. ja sam ipak sedam godina na tv-u.
kakvi crni narodnjaci!!! ja sam za neki umereni centar. nekadašnji GSS. nešto što je počela vesna pešić, pa nastavio silanović. ali sve se to nekako utopilo, istopilo.


Sr

Aaaaaaa! Pa izdao je revolcionarnu ideju! Kapiram.
A, izvini u kojoj TV? B92!? posto, vidim da sav personal sa B92 pise po blogu. BTW, gde je biografija?


srdjane

cuvaj
tu
glavu
sad
ce
buduci
ministar
policije
da
te
stigne
:-p


bol

čekam ga. sa kesicom kikirikija


;;;;;;:-)))))))))))

a jel znas da sam bila u svakodnevnim neposrednim kontaktima sa obezbedjenjima oba ministra policije posle 5.10?
radim ja jedno vreme bas u ulici gde je ziveo djindjicev ministar policije. i tako mesecima prolazim bar 4x dnevno pored dzipa...

dodju izbori, kad moj komsija iznad postane ministar policije :-)
umesto dzipa - dva keca!
jedan dan ja ulazim u lift i ide iza mene jedan tip. udjemo zajedno i negde na drugom spratu on mi se unese u lice i pita 'pa kako je u misharskoj?' :-!!!!!!!!!!!

sto ti reko ono oko horora...


nego srdjane

ovaj post ti je kao onaj iz 'zlatnih vremena bloga b92' :-)))) prolece/leto 2006.


Gledao je na TV Bjeljina i

Gledao je na TV Bjeljina i nisam mogao da verujem.Prevazisla je sebe:)
A ima i neku drugaricu kojoj nabacuje tezge, neka Sarajka:))))))

p.s.ovo se odnosilo na Kleopatru, al nekim cudom dospe ovde:)


Srdjaneee...

Quote:
nešto što je počela vesna pešić, pa nastavio silanović

...mislis usrao svilanovic?


O, konačno nešto konstruktivno...

...Vaše napuštanje politike je veoma dobra odluka, korisna za politiku:))


o drago

a i vaše napuštanje mog bloga je korisno za ostale posetioce. ponovo su nam vratili mogućnost brisanja. :-)


Neka, neka...

...kod Vas je i nož i pogača, što se kaže :-))
Šta da radim kad Vi imate mogućnost da procenite šta je od koristi:-)
No, ja priznajem teoriju relativiteta:-)


o drago

ali vi ste uvek kod mene rado viđen gost, da me ne shvatite progrešno. nož uzeo vuk, trebalo mu za knjigu.
sa vama nikad nije dosadno. gde da brišem duhovite opaske sa bloga...


zar uz pogacu ne ide so?

zar uz pogacu ne ide so? ovaj drago me uvek nekako zbuni...eh ti mlaaadiiiii ;;;:-)))


BoL...

...kako se večerašnja priča razvija,još ću dobiti poziv za partiju tenisa:-))


pa ja ne igram tenis. samo

pa ja ne igram tenis. samo polo!

a i malo sam daaaaaa - leeeeeee - kooooooOOOOOO!!!!!!


pozdravljam, Bebo,

stil pre svega!!


Sjajno...BoL

..lepa slika, samo za moj ukus previše oker, da ne kažem žute:-).
Polo ne igram,nemam konja..
Pa eto, princ Čarls bi tu bio dobar partner:))


previshe oker,

kazete????:(


nije stvar u boji. eto, vama

nije stvar u boji. eto, vama bi odgovarala crvena a meni nekako ona sa zvezdicama! ovde se radi o A.k.c.i.j.i.
sedi 1!
:-p


Samo cekam kad ce Srbi i

Samo cekam kad ce Srbi i Hrvati da zaigraju golf i polo pa da se navijaci potuku na terenu:)


Vuk će konačno...

..u istoriju. Ali, to neće biti velika korist za ovce, slutim.Za poliku hoće.
Ma znam, da nema brisanja, zato sam ovako opušten:-)
Pozdrav,


drago k

i vreme mu je. samo da ne piše više knjige.
kad je vame lepo i meni je još lepše.
nego ona vaša druga smena je malo gadna, nema smisla za humor


Smena...

...ma ne, svi mi smo nesmenjivi:-) Samo smene ne pominjite..


drago k

zar se vi ne borite za smenjivost (vlasti...)? nije baš demokratski da ste nesmenjivi. dosta nam je valjda bio jedan čeda (onaj rodjen 25. maja)


Ma ne pričam o vlasti..

...pričam o blogovanju.
Brinem za Vas, g. Mitroviću. Potpuno ste se inficirali politikom.
A Vi mislite da će moji brzo na vlast?


drago k

tako to počne, od blogovanja. ja se nadam da ću ozdraviti 21. januara,
a ovo poslednje: brzina je relativna stvar. zavisi iz kog ugla gledate.


Brzina svetlosti je

Brzina svetlosti je apsolutna :))


Quote:

Quote:

zvini, ali ovde se nesto ne slaze. Kolonizacija se zbivala nako II sv. rata, a i licno sam cula kada je sam pricao o svojima kao "dodjosima" ( navodno ga novosadjani ne vole jer je dodjos). Kako se tu uklapa pradeda ( to bi trebalo da bude kraj 19. ili pocetak 20.-og veka)
Drugo, otac, a mozda i majka ali u ovo drugo nisam sigurna, mu je radio u SIZ Vojvodine, i to nisto na/pri vrhu. Tako je barem sam o sebi govorio

Tripraseta, Canak je poznat kao veliki manipulator (citaj lazov)... ovo je njegova zvanicna biografija koja je bila objavljena na sajtu LSV. Njegovi su dodjosi, Lichani, pradeda mu je eventualno bio konjusar (omiljeno zanimanje Lichana u 18.veku) toj grofici ali po Debelom ispade da mu je ona ni manje ni vise prababa, jebiga Minhauzen jos nije umro.
Njegovi jesu "dodjosi vlakom bez voznog reda" u Bavaniste, posle su se preselili u NS, otac kao ucitelj je napredovao, partijski i zavrsio kao crveni rukovodilac. Pri tome su roditelji ispustili mladog Canka iz ruku tako da zli jezici u NS kazu da nije cak ni uz pomoc oca i njegovih veza mogao da upise fakultet, stoga je morao da ode chak u Suboticu gde se Ekonomija sto je svima poznato zavrsavala na principu clanstva u SKJ.

Kako vreme odmice, kako se redjaju funkcije, sve polako pada u zaborav i Debeli ce na kraju da poput magistra kapitalca i doktora BK postati cenjeno akademsko ime... a pretpostavljam da ce ga uskoro prestaviti i kao rodonacelnika NS rocka. Svestrana licnost do jaja.


Lion

E, ovo sad je vec logicno!
Pozz


Pradeda mu je bio solunski dobrovoljac...

...i od Aleksandra dobio zemlju Vojvodini. Pripadao dobrovoljačkom korpusu srpske vojske.


fon Canak

"Moj pradeda se u Minhenu upoznao sa groficom Elizabetom fon Hercog, mojom prababom, i u miraz dobio neke mlinove u Vojvodini."
Aha! sad kapiram. Prababa se zapravo zvala Aleksandar.
Ovo kao u meksickoj seriji...


3p

a baba i deda su blizanci!


Sr

Joj, covece! Sto neko rece, padoh sa stolice
Ili dvojna licnost Dr. Elizabet & Mr. Aleksander, rodonacelnik horora u Srbiji


3p

jedan je rodonačelnik horora, mnogo nastavljača.


Sr

Hajde da mi lepo odgovoris na pitanje, tu je negde postavljeno ,mislim gore pa idem da spavam.
pozz


3p

tvb92 i ovih dana


Sr

Odoh na spavanje. Laku noc i lepe snove zelim svima
pozz


Cekaj, tripraseta

a je l' se uzeše na kraju? Mislim, ono meksička serija...


3p drw

laku noć 3p.
dr w, pa kad se ustanovilo da su baba i deda blizanci, onda je malo glupo da se uzmu, serija se nastavlja...


serija se nastavlja...

Ma, neeeeee!
baba i deda su vec bili “uzeti”, pre nego se ispostavilo da su blizanci. A onda su nasli svoje vanbracno dete u klaviru ( posto u tamburu nije mogao da stane, zbog gabarita)
i nazvali ga mali od klavira ( a tepali mu mali od tambure). I tako smo istovremeno preskocili neprijatnu epizodu sa VI lickom


Moram da te ispravim.

Moram da te ispravim. Kolonizacija se zbivala i nakon prvog svetskog rata kada su dobrovoljci koji su u njemu ucestvovali na strani Srbije dobili zemlju u Vojvodini. Medju njima je bilo i dosta Licana. I tu moze da se uklopi i neki od njegovih pradeda(a svako od nas ih ima cetvoro)


Njegovi su

VI lichka (ili koja vec), vlak bez voznog reda... nisu predratna zasigurno jer su u to vreme (izmedju dva rata) u tom deku Banata ziveli Nemci sa kojima se 1945-te desilo ono sto se desilo a onda je trebalo naseliti opustele krajeve Lichanima, Bosancima, Crnogorcima...


ovu verziju i ja znam, iz

ovu verziju i ja znam, iz "cetrespete"


"Dodjini"

Dinarci su se doseljavali u velikom broju i 20-tih godina proslog veka. Koliko znam Cankova familija je iz te price.


Dodjoshi,

kako su ih zvali starosedeoci... da sad ne tupimo kad su mu pretci tachno dosli u Vojvodinu (niko od nas ne moze onima drugima to da dokaze sem da konstatuje "chuo sam..."),dal' je to '22-te ili '45-te ne menja mnogo, 20-25 godina od njega ne chini veceg Vojvodjanina, to nije ni toliko bitno, bitna su njegova "friziranja" biografije, njegov stil i njegove mogucnosti. Poenta celog pisanija je zgrazanje nekih blogera a ja tvrdim da gospon Chanak moze biti jos veca seljana od onog sto je dosad u trenutcima "nadahnuca" chinio, samo mu ponovo dajte priliku i umesto hashkog dijet-mastera dobicemo novu dvorsku ludu.

Nije bitno ko je u kojoj partiji/koaliciji, bitno je da sve, apsolutno sve imaju u svojim redovima (na chelu stavise) ponekog mega seljachinu, bitno je da to oslikava danashju (samo danasnju?) Srbiju... zato ni ovaj put necu izaci na izbore.


Od loseg uvek ima gori. Znam

Od loseg uvek ima gori. Znam lika iz Srpske radikalne stranke koji je pre deset godina ocitavao brojila. Postavsi poslanik preko SRS-a unapredjen je u savetnika direktora, dizao je nenormalan novac za putne troskove u skupstini, a uskoro postaje i magistar(ne pitaj kako) iako ne zna da sastavi tri normalne recenice. Poznata je njegova epizoda u GAY-paradi kada je ucestvovao u tuci, sto ipak ne prilici jednom poslaniku zamlje koja hoce u EU. Ako si student, taj moze da ti bude ministar prosvete, ako si pravnik mozda ce biti ministar pravde itd. Sledeci izbori su 2011. Nemoj tada da ispravljas greske jer ce biti kasno. Zivot ne moze da ceka


Lion

Molim te, ko bloger blogera, nemoj da ne izadjes na izbore. Nisam jos skapirala ko je ovde a ko preko ( ti si, mislim, preko) ali ucini uslugu nama koji smo ovde i GLASAJ!!!
Necu da grdim ( tipa vi tamo...*&^!!!!@.!... jer, svako zivi svoj zivot) vec lepo molim da se uzmete u pamet i glasate za bilo sta sto je demokratsko
Evo, za pocetak, procitaj samo ovaj Niksonov tekst ispod, pa se priseti... 90-ih
Pozzz
PS tekst je zapravo iznad


Nemam

nameru da glasam, sve su to ista govna, pocevsi od geachina sleva do jos vecih geachina sdesna... pri tom putu sleva na desno naletis i na nekog pristojnog lika ali u moru oko njega se ni ne primeti. U politici niko nije zarad opsteg dobra vec samo zbog lichnih interesa, tako je shirom zemaljske kugle a u Srbiji je to tek izrazeno, ogoljeno do vulgarnosti, vulgarnosti koja smeta svakom ko je sacuvao mrvicu samopostovanja...

Svima nam je u svezem secanju ko su i sta bili sps/jul, kako se vladalo i nama i u nase ime, onda je dosao 5.oktobar 2000-te i kamion-revolucija, svi smo se ponadali da cemo postati normalna zemlja jer je eto SMrad doziveo poraz (tad sam vec naveliko bio stanovnik drugog kontinenta, srecom)... vec na prolece 2001. sam na svom kraju sveta poceo dobijati informacije od poznanika sta se stvarno u zemlji desava, raznorazni anonimusi su postali raznorazna muda (neki ljudi koji su sa mnom poceli da studiraju i nikad nisu prosli I godinu su 2001. postali direktori, zamenici, savetnici...), mafija (kako oruzana, tako i finansijska, gradjevinska, carinska, medicinska, pekarska...) se razmahala kao nikad, izvrsila bratska privatizacija, sukobili "gradjani" protiv "seljaka" a u sustini sve zarad vlasti-moci-novca... a onda su dosli sadasnji na vlast, nastavljaci nemorala, lopovluka, gluposti... ma nemam vise ni zelje ni vremena da pisem, jednostavno, ovih 17 godina treba zaboraviti a chini mi se i nekoliko (nekoliko?) sledecih.

Imamo izbor izmedju ljudi ciji je jedini kvalitet sto su bili izabrani od prethodnog premijera kao nesposobni a samim tim i bezopasni da mu budu "nosaci kofera", zatim izmedju gaulajtera onih koji su dosli sa hordama primitivizma iz bivsih republika pocivse SFRJ i ovih koji su na vlasti a u sustini su mix prvih i drugih... sjajan izbor :( Ne vidim nikoga na svim tim izbornim listama zbog koga bih se uzbudio a znam da nisam i jedini u tome... jednostavno cu taj dan da odem na pecanje (iako ne pecam), otici cu da sedim na omiljeni splav Savanu, citacu nesto, sresti se sa ljudima koji nisu uronili u politiku, a mozda cu skoknuti i negde u Evropu...

Ljudi sa kojima prijateljujem uopste nisu u filmu koji se zove "Srpska politicka proslost, sadasnjost i buducnost", bave se svojim strukama, zive svoje zivote, gade se srpskog politikantstva a vecina njih bi na svim izbornim listama bili docekani oberucke... doduse veci deo njih vec godinama ne zivi na ovim prostorima.

Btw. Ovde sam, potez Hram-Zemun. Doduse samo zadnjih 5-6 meseci... mozda zato jos nisam imun na ovdasnje politicko stanje.


kol'ka energija!!!

samo da te pitam, zar i seljaci nisu gradjani?
i
kako li izgleda kad imaš želje da pišeš?


Napisao

sam "geachine", a ako mi je promaklo "seljachine" onda da znate mislim na seljachine, shabane, primitivchine... oni su takodje punopravni gradjani, na nashu zalost vecinski.

Quote:

kako li izgleda kad imaš želje da pišeš?

Bolje da ne prisustvujete...


Nenad Canak-dodatak

http://www3.b92.net/mp3/SNIP-2007-01-13-10-00-1.mp3
http://www3.b92.net/mp3/SNIP-2007-01-13-10-00-2.mp3
Ovo je intervju sa Nenadom Cankom od pre dva tri dana na radiju B92. Ima i gde je svirao i sta je svirao. Ko ne voli Velikog Brata neka ne skida. Emisiju vodi Miki. Ko voli LDP a ne voli Velikog Brata taj nek pita gde treba sta da radi.


Miki&Kikiriki :-)))))) MiK

Miki&Kikiriki :-))))))
MiK ;-)


bol

bebo, bebo :-)
jel smo lepo rekli da kikiriki nije SP


Srki,

shta, OVO je ona tvoja zvezda?
Pa stvAAAAAAAArno!!


angie

e sad si me stvarno zbunila!!!! nisam razumeo to "zvezda"


pa

miki


angie

sad si me provalila! ali nemoj nikome da kažeš


Srki bratko,

stvarno izvini, ali vredja inteligenciju.
Shta sad, neko takav je voditelj i politichari pristaju da ih on intervjuishe=pshto ga voli narod, shta li,
je li to trik? E zemljo moja draga.


dada, zemljo otvori se! nego

dada, zemljo otvori se! nego da li se secas onog spota&pesme idem preko zemlje srbije? ludilo! hevi i metal.


sa veki-zmiki?

to mislish?


of skroz! i vucela koji se

of skroz! i vucela koji se hvali da nikada u svome zivotu nije opravo su-do-ve! da-ne-la-jem!


nego...a gde mu je sladjana

nego...a gde mu je sladjana milosevic? ;;;;:-)


U Lazi?

U Lazi?


sladža

zar nije u g17+? ili mu to dodje isto?


Ona je svugde, znachi u Lazi

Ona je svugde, znachi u Lazi :)


ili u Miki? ;:-))))))))

ili u Miki?
;:-))))))))


pa znash shta,

ako moze da bira, mislim da je ova prva varijanta
ipak prihvatljivija.


ANGIEEEEEE; CARICEEEE!!!!!

PA FENOMENALNO!!!!!!!!!!
UMREH OD SMEHA!!!!
:-))))))
100000000OVOLIKO POLJUBACA!!!


trep, trep,

blush,blush-copy right by BOL


Ej,

jel gledao neko taj spot sa Karleusom? Ja nisam, zato ako je poznat link or smth, stavite ga pliiiiizzzz !


jd

dok ne nađemo duet, evo ti malo i druge polovine:
http://www.youtube.com/watch?v=10grAc8fBVU


ali sad ti meni reci da li

ali sad ti meni reci da li je ovo pesma ili recitacija?
:-p


Auuuuu...

... ja ovako nesto nikad nisam video, a ni audio. Snimak mi je definitivno Naudio. Zgrozen sam. Molim vas nemojte da kacite ovakve grozote. Tuzicu vas za pretrpljeni strah. : )
Ostao sam bez texta...


ledilo (:

Mislim, sta radi ovu osobu?


Ja mislim da je spot star

Ja mislim da je spot star bar par godina, Canak je tada bio vlast ...


Ovo je fantasticno

a de su svargle i krvavice?


deki

Ju

za razliku od nastupa doticnog Zaharijeva ova Karleusa mi nije uopste smesna...


A sad?

td

svaka cast! to sam pokusavao da nadjem. zamilsi da ti ona peva ispred skupštine, a pored bine...


jd

tako to ide u životu: čašu meda... ili što bi rekla diana ros "take bitter with a sweet" izvinjavam se na plašenju :-)
http://www.youtube.com/watch?v=Na-lIw8kxEU


Hej Srdjane

Hvala za Jonija....
Nego...zao mi ove nase dece sto su im Cece i Karleuse uzori...jos kad ih se onako javno promovise...mozemo da ocekujemo svasta od onog o cemu se pise na Bojaninom blogu.


Ma nema brige..

...za decu ako im roditelji ne slusaju te umetnice...


A sad?

ovo je bio privatni snimak, koji je objavio kurir,

moderator

umesto izvinjenja, jel moze http://www.youtube.com/watch?v=kMqwQ4pWw_o


Njihov put, ali ne i moj

Спот је емитован прве године ДОС-ове власти, недуго потом је на истој TV уследила назови backstage скривена камера са Н.Чанком, В.Батићем и магистром капиталцем, који се наслађивао тиме шта би радио са буткицама К.делП.
Ненад Чанак, син познатог аутономаша, је по мени спасибоже откачен политичар, мада је - за разлику од свих осталих, веома духовит и приватно делује као интересантан лик: свирао по бендовима као младић, возио мотор (и скрљао се нажалост), а у време одвратних предизборних кампања 90-тих се, ризикујући више него клизање низ кору банане, усудио да у дуелу против Аркановог проф. Пелевића (кик боксера) прокоментарише нешто као: ''Кол'ко ми је познато, Ваш кум је посластичар, те се питам кол'ко ли је кремпита мор'о да испече да би исфинансир'о кампању од 2 милиона марака''... Тада је Аркан и постао посланик, ко памти.


Da, Muadib

Chanku se nikako ne moze poreci duhovitost i josh jedna osobina koja je ovde retkost- brzo mu radi mozak. Secam se da je razlog zbog kog je bio izbachen iz skupshtine bilo neko prepiranje sa radikalima i SPSovcima. Oni su mu spochitavali da sa DOSom zemlja nikada nece otici u Evropu. On im je na to replicirao "Kada vas gledam, gospodo, ja sam vec u Evropi. Chini mi se ko da sam u Hagu". Zaista, duhovitost mu se ne moze poreci.A to i nije losha osobina, na ovu tmurnocu :)


Meni se, Bebe,

oduvek cinilo da mu mozak radi, otprilike, k'o Seselju. I smisao za humor je slican, samo je predznak drugi.


Ne, sad si maliciozan. Humor

Ne, sad si maliciozan. Humor im nikako nije isti. Mada, priznajem, ja sam na sasvim drugachijem humoru odrasla ngo shto je Shesheljev, pa ga mozda ne razumem. Sheshelj kao lik uopshte ne ulazi u moj referentni okvir:)


ma meni je njegov humor

ma meni je njegov humor potpuno kretenski. mislim cankov. a i seseljev.


Bejb

Ja razumeme Chankov humor , mada, priznajem, Chankom se takodje ne bavim. Ipak - zivele razlichitosti!


Ima li ga?

Mislim, smisla za humor. Šešeljevog. Čankovog.

A Bebe, što se odrastanja tiče moram da ti otkrijem jednu moju malu tajnu: ja sam sa Vučićem igrao basket, sa Majom Gojković slušao VU (odatle i nick), sa Todorovićem (je l' se tako zove?) jurio sojke po kafanama... Eh, mi srBski radikali. Četnici.


dr w

e pa bog vam pomogao!

klikni i na ovu sliku, ako smeš!


E, i sa ovim

Vojvodom sam igrao basket. Ma, ima nas srBskih ćetnika svugde...


Igrao si s bolidom basket?

I nije neki basketas, retard od brata je bolji od njega.
A, jel' si igrao sketba u ovakvoj atmosferi:

klikni

Beograd, brate, Srbija - dinamita tona :)


Doktore

Nije losho. Moje drushtvo je, ispostavilo se, drushtvo manjeg rizika - sve neki reditelji, slikari, o muzicharima ne govorim. Od sporta, sem plivnja i svega na vodi, praktikovala sam tenis na Kalishu, a poznato je da su i tamo bili uglavnom zgubidani :))


W

a ja mislila...


Ne, BoL

mrzim da se ponavljam, ali vanredne mere...


pa ne drzim ja sve bas u

pa ne drzim ja sve bas u rukavu ;-)


Oh :)

Poshtovanje za Steely Dan. I like it !


Samo dva

primera "kretenskog" humora" g.Čanka:
Tipična vojvođanska biografija-rodio se, tovio se, strefio ga šlag.

Piše i na tarabi "sladoled" ali niko ne liže tarabu.

Meni je to duhovito.
A hrabro je kada se čovek popne na balkon u Senti, usred 90-ih, i pozove decu da se ne odazivaju pozivu na mobilizaciju.
Duet sa JK niko od nas verovatno ne bi snimio.Veliki broj nas ne bi se hvalio prijateljstvom sa Opačićem.A koliko nas bi smelo da se popne na taj balkon i izgovori ono što je g.Čanak tada izgovorio?


Seselj & Pera Lukovic & Canak

Dr. Wu,

bas ste dobro primetili. Slazem se potpuno:-)

A bas sam na jednom drugom blogu nedavno citirao Petra Lukovica (dok jos nije bio pajtas sa Cedom). Pera je rekao da je Seselju opet uspelo da bude duhovit kad je u vezi cuvene Cedine zebre rekao: ako su zakon i Ceda u koliziji, primenjuje se - Ceda

PS. Meni i Pera upada u tu katergoriju ljudi ... valjda mu se zato i svidjaju Seseljeve duhovitosti...


mislim, ako budu na vlasti

mene bi vise brinulo to sto su neki od istaknutih clanova te koalicije funkcionalno nepismeni, nego to kako pevaju, ili kakav im smisao za humor.


brookily, Čanak je

za tu ekipu genije.


meni je smisao za humor

meni je smisao za humor jedna od najvaznijih karakteristika ljudi. Tako biram prijatelje, mada uopshte ne prilikom glasanja jer ne glasam za lichnosti.


jedino sto

kada Licnost dodje na polozaj, moze da napravi gomilu stete, single-handedly, a stranke i koalicije se sastoje od grupe licnosti, i kvalitet stranaka i licnosti koje ih cine je koreliran.

za humor nema veze, ali tupavost je problem, kada neko vlada...


Brooks

Kad je korelacija kvaliteta lichnosti i stranaka bitan, a jeste, ne vidim zasto mislish da je OVA koalicija neshto posebno losha ili gora od drugih? Ja licno znam u kakvom drushtvu zelim da zivim pa, poshto necu ziveti na drugom mestu, tako glasam. Ne zanimaju me likovi, mada mnoge znam iz shkola i zivota. Zanimaju me programi, a imam i dovoljno godina da mogu sama sebi da koncipiram zivot. I nije mi dosadno kad imam sebe. Shta cu vishe za ovde?


ne mislim

prilicno sam sigurna da nisu.

a ne mislim da su im ideje lose, na primer, njihov stav o kosovu mi je ubedljivo najbolji od sve ponude.

a da im neki clanovi srozavaju ugled, srozavaju.


Brook

Pa vecina likova u Srbiji je srozana- pocni od Akademije SANU, Univerzita, partija...Sve srozanko do srozanka. Ja oduvek glasam istio: za gradjansku varijantu, za civilno drushtvo, za drushtvo bez uticaja partija, za najmanji moguci uticaj drzave na moj zivot, za slobodu koju sama sebi uspostavim. Ne vidim da ce mi radikali doneti civilno drushtvo, domacini & folkeri gradjansku varijantu, a o slobodi da ne gledam lica koja su mi zagorchali zivot skoro da nikoga nije briga. Zato glasam za jedini program koji zastupa takve ideje. Ne vidim da Vesna Peshic misli drugachije od mene, Filip David, Latinka Perovic....a oni ce takodje glasati ko' ja.Pa sad, ako budemo manjina, ja sam opet zadovoljna - glasala sam po svojoj savesti i shodno svojim principima. A ko ce da pobedi? E, to cemo da vidimo.


Ol' Blue Eye

Дигресија од теме блога - My Way ми је(мислим на текст) увек више пасовао уз Хемингвејев lyfestyle, мада као евергрин припада Френкију, чију сам пак верзију стаааре песме Ol' Man River волео да слушам, мада иста није ни близу верзије Реј Чарлса (pls check&revert).
Назада на тему: слажем се, с тим што духовитост и хитро реаговање обично иду заједно. Ненад Чанак је заиста имао доста забавних наступа у иначе иритирајућим предизборним дуелима. Овај спот ми, међутим, више личи на Клинтоново свирање саксофона пред публиком.
А политика је, међутим, и нешто друго - пожељно је да мозак ради брзо и бистро, духовитост није обавезна, добродошла је али ретка, успех се мери резултатима а исти се на овом терену не праштају (понекад се и сурово кажњавају).


Da li ste znali

da je autor dotične pesme Pol Enka.


zix

što reče djuričko u karaokama "nepotrebno znanje" :-)
nisam znao. zanimljivo.


Fenomenalno,

pa ovo je takva strahota da sam se stvarno raspao od smeha, Canak to privlaci sponzoruse na svoj nacin, jedinstveno brate !!!!


bez naslova


aha...

:-ü...
a sta u stvari hoces da kazes? ako moze malo jasnije. hvala.


ja zapravo tek sad pogledala

i pevanje na engleskom sa vojvodjanskim akcentom je hilarious!


Program Bruklin...to je relevantno.

...pogledajte ekonomski program.Pogledajte osnovne principe. Sve drugo je u sferi manje bitnog.


verovatno

je i to hilarious :-)
mada svaka čast za Gligorova.


slazem se,

a mozda je i znak demokraticnosti koalicije sto i oni tupaviji dobili da galame. doduse, ja da sam spin doctor, savetovala bi im da mozda pokusaju da se sudrze u demonstriranju koliko su funkcionalno nepismeni.

mada, ja nisam u srbiji. sigurna sam da su se gradjani nagledali mnogo goreg na televiziji tokom ove kampanje (a i inace)


Ovo nije bilo tokom kampanje...

...ovo sa Čankom je bilo pre dve godine. To je Srđan iskopao u nedostatku drugih zamerki...


drago k

ništa nisam ja kopao. ne zameram ja ništa. reč nisam rekao. slika govori sve.
a spot je radjen na vrhuncu vlasti, čini mi se


Slika govori...

...više od hiljadu reči.-))
Nego, kontekst, kontekst je važan.
Recite kad je ovo snimljeno, vi ste profesionalac.


drago k

nadam se da sam profesionalac, ali nisam baba vanga. mogu da se raspitam, ali kao šo rekoh čini mi se da je bilo na vrhuncu dosovske vlasti.


Bilo je na pocetku. Jednom

Bilo je na pocetku. Jednom je negde govorio o tome, zasto je to uradio bas na pinku. Zaboravila sam sta je rekao, ali se secam da je govorio o tome i da mi je obrazlozenje bilo ok. Ali nisam ja neko.


nemam ja nista protiv

da canak peva na pinku.

ono sto mene zabrinjava kada neko ko pretenduje na neki odgovoran polozaj, ne razume strukturu jednostavnog argumenta, ili mu nije jasno koji zakljucak sledi a koji ne sledi iz seta premisa, dakle kada je neko funkcionalno nepismen.

kako ce, recimo, neko ko nije u stanju da razume ono sto cita, da ucestvuje u zakonodavnom radu skupstine? ili ce da glasa kako mu kaze 'centrala'?


To Brooklyn

Evo za vas "ekonomska" poslastica, ministra za kojeg odlazeca i nadolazeca vlada kaze da je najuspesniji. Resor: kapitalne investicije (uzgred, nema ministarstva za druge investicije jer kod nas je i ski lift kapitalna investicija)jer imamo funkcionalno pismenu vladu.

Ekonomija kraduckanja:
http://www.youtube.com/watch?v=px9B8EssU20

Na jedno od vasih prethodnih cudjenja da vam kazem da kod nas poslanici u ovom (odlazecem) sazivu upravo glasaju po nalogu centrale i to je zvanican, javan nacin funkcionisanja parlamenta i od poslanika koji su u vezi nekih pitanja hteli da se izjasne suprotno zahtevu "centrale" trazeno je da vrate mandat stranci. Oni koji to nisu hteli na silu su oterani i zalbe su im na sudu. Sud ce verovatno doneti presudu u njihovu korist onda kad ovaj saziv parlamenta bude istorija, pa ce i te presude biti bespredmetne.

Ti koji su skrojili takvo funkcionisanje parlamenta nama su problem (ne znam da li su funkcionalno pismeni ili nepismeni, ili su bezobrazni, ili su kvarni, ali znam da su nam problem). I nas stvarno boli glava od pomisli da Prlament nastavi da funkcionise po takvom principu.


zorice, ROTFL!!!

sto bi rekli mladi ovde :)))


Ja sam davno bila mlada, ali

Ja sam davno bila mlada, ali ne bezim od toga da naucim nesto novo, jos uvek :)


Tako je Brook

Pevali i drugi, to mi je najmanja briga. Ako je do pesme više me brine o čemu pevaju, i to što ti kažeš: da li umeju da pročitaju pravilno reči pesme/pravilnika/amandmana/zakona...


Imamo mi pevaca koliko volis

Evo i aktuelnih ministara u my way pokusaju pa da uporedimo sarm i lepotu
O pameti necu ovog puta jer je jedasn od njih u vreme svog mandata stigao i da magistrira pred profesorima-clanovima njegove stranke, pa mislim, verovatno je pametan.

http://www.youtube.com/watch?v=fy-pSIfMLd0


Ovo jos nisam video ali

sam video verziju u kojoj Canak, ovog puta sa štakama, izvodi poznatu melodiju "god save the queen".

PS.u sustini ovo je klasicno izdrkavanje.


spot nije radjen na vrhuncu vlasti,

vec odmah nakon petooktobarskih promena, to sto se ti toga ne secas, ne znaci da pola srbije vec nije bljuvalo nad njim, ima evo vec jedno sest sedam godina. spot cisti trash, ali ni manji ni veci od velikog brata, na koji si potrosio tri meseca zivota, dragi srdjane, koji si pomno gledao i o tome pisao, ja sam licno ucestvovala u tvojim blogovima s nekoliko komentara.

ali posto edin i maja nisu u koaliciji, to ti nije bila frka.

jedva cekam izbore, da se zavrsi ovo prepucavanje.


eto nama bilje

uvek se nekako osetis prozvana kad god nesto ima veze sa koalicijom. lepo je sto si i ti naucila da zamenjujes teze, pa kad pricamo o spotu ubacis velikog brata. kakve veze ima veliki brat? da li tres velikog brata opravdava canka, ne razumem. VB jeste tres i ne vidim problem.
spot je iz decembra 2000. a to sto je bilo posle 5. oktobra takodje govori mnogo. neko je trebao da opere željku biografiju, i umesto kljuc u bravu, snimaju se spotovi.


ja nisam bilja,

to je cak i Milutin odavno savladao.
Veliki Brat i spot na Pinku, to je ista kolicina apsolutnog tresa. A jedno odano pratis, a drugo pljujes i napadas.
Ne znam sto te koalicija tako mnogo zulja. Mislis li stvarno da je jedan canak jednim blamerskim nastupom mogao da "opere" kako ti kazes, Pink i da ga spasi od "kljuca u bravu" Ili je to bila odluka Djindjiceve vlade?

Izdrzi jos malo, jos tri, cetiri dana i tvoji momci ce zajasiti ponovo. Sa sve nastupima na tom istom Pinku.


izvini

ali ja nisam milutin. mene nista ne zulja, ako te vec zanima. a sta tebe zulja pa se oglasis svaki put kad spomenem koaliciju.
Koliko sam "odano" pratio VB ostavi ipak meni. koliko cujem, ni ti nisi bila imuna. i ne razumem kakve i dalje veze ima veliki brat i canak. ako gledam jedno moram da volim i drugo? pa nije ni svaki tres isti. postoji razlika.
kao pokusavas da diskreditujes moju licnost time sto potenciras da sam toboze "odani" gledalac VB. To bi bilo kao kad bi ja tebe pitao za Kolo srBskih sestara.

ko je koga tu spasavao, vreme ce pokazati. mozda nije mogao da zakljuca pink, ali nije ni morao da snima spotove za njih i time im daje legitimitet (nesto slicno tadic - kurir intervju).
i btw. ja nemam "svoje momke" koji ce ponovo zajhati. voleo bih da je tako. ako bas se zazelim vlasi, osnovacu sektu a ne politicku partiju.


Srdjane, ne bih ti

Srdjane, ne bih ti preporucio da se kacis sa gospodjom ministarkom.


odgovor

biljana me već duže vreme proziva kad god spomenem koaliciju i kaže mi da ne razumem demokratske procese, da sam detinjast, da se ljutim...
i da me nešto žulja koalicija. ali ima jedna stvar koja mi veoma smeta:
http://www.kurir-info.co.yu/Arhiva/2005/novembar/22/V-01-22112005.shtml
Nenad Prokić - intervju za KURIR 22. novembar 2005

Dosta se prašine podiglo zbog Vaše izjave da se emotivno slažete sa Aleksandrom Vučićem...
- Ne razumem zašto ne mogu da imam iskrenu emociju koju delim sa gospodinom Vučićem! I on i ja smo zabrinuti za Kosovo, samo je razlika u tome koliko ta zabrinutost može nešto da promeni. Zalažem se za uljudnu političku komunikaciju sa svima na političkoj sceni.

Da li to znači da bi LDP u jednom trenutku mogao da sarađuje i sa SRS?
- Zašto da ne?! Moramo da budemo sposobni da sarađujemo sa svim političkim subjektima. I radikali imaju poneku dobru osobinu.

Na šta konkretno mislite?
- Oni su autentična stranka, konzistentnija i iskrenija od DSS-a, recimo. Imaju izražen nacionalni diskurs, ali ga ispoljavaju pogrešnim političkim rečnikom. Hoću da verujem da i oni žele dobro ovom društvu.

Ali, Vaš lider je rekao da će ukoliko SRS osvoji vlast na sledećim izborima, Srbija biti na ivici propasti?
- Ne mora biti tako, ukoliko se SRS promeni. Ima naznaka da se oni menjaju i može se dogoditi da radikali postanu tipična evropska stranka. Nikada neću zaboraviti šta su radili za vreme Miloševića, ali mislim da to više nije ista partija.

draga biljana i ostali: ja ne mogu da glasam za nekog ko uopšte pomišlja na saradnju sa radikalnom strankom.

jedva čekam četvrtak u ponoć da već jednom počne ta TIŠINA.


Prepucavanje

Stos tice prepucavanja
domacinu na veselju da krenemo pesmu s vakim grlom
vijala bi nas cela satra da nas prepucava
od Vrtiglava do Begaljice
Zato je Ljuban Alicic gospodin covek
bre


Pitam se

ko brise po blogu ako se pokace autori istih...


a.c.a.b

potpuno se slazem


Sećam se

Ovo je emitovano neposredno posle 5. oktobra.
I mnogo mi se svidelo. I poruka, i mesto odakle je emitovana, obaška i sve te lepe cice. Thumbs up za Čanka!


He, he, he

Ovo je nešto najbolje što je u poslednjih mesec dana pušteno na blogu. Ave Srđane!


smitrof

Ja se samo pitam za koga si ti glasao, ako si uopste glasao.

Nisi za radikale i SPS (bar se nadam).
Znam da ne volis onog seljanina iz NS, sto znaci da nisi glasao ni za koaliciju DSS-NS (hvala bogu), sudeci po ovoj temi, nisi glasao ni za koaliciju LDP - GSS - SDU - LSV.
Preostaju jedino DS i G17. Nadam se da je ova prva :). Ili si mozda glasao za romsku stranku ili PUPS :)


wade

slušaj pesmu i sve će ti biti jasno:
http://www.youtube.com/watch?v=1iT77soRW28


sm

Ako je suditi po imenu pesmu, lepo, drago mi je :) :)