Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Izbor između 5.oktobra i 12.marta → kratak vodič za neopredeljene...

Biraj da biraš...Biraj da biraš...● Energični i odlučni ili tunjavi i metiljavi?!

● Vizionari ili demagozi?!

● Peti oktobar ili dvanaesti mart?!

● Oni koji su verovali u 5.oktobar ili oni koji su poverovali u 12.mart?!

 

IZBOR IZMEĐU 5.OKTOBRA I 12.MARTA

KRATAK VODIČ ZA NEOPREDELJENJE...

Mali narodi sebi ne smeju da dozvole luksuz da prave velike greške i pogrešne izbore. Posebno ukoliko je reč o jednim te istim greškama koje se, pod manje-više istim izgovorima, ciklično ponavljaju. Ono što obeležava i tako tragično karakteriše našu noviju istoriju su propuštene šanse i pogrešni izbori. Kad god su imali šansu da nešto biraju ili da o nečem odlučuju građani Srbije izabirali su i odlučivali su se za najpogubnije moguće varijante. Podsećanja radi: kada se moglo da birati između Anta Markovića i Slobodana Miloševića → izabrali su Miloševića, između mirnog raspada SFRJ i rata → izabrali su rat, između Vojislava Šešelja i Borislava Pekića → izabrali su Šešelja, između Miloševića i Milana Panića → izabrali su Miloševića, između demokratije i diktature → opredelili su se za cezarokratiju, između Đinđića i Koštunice → Koštunicu, Preuzmi inicijativu...Preuzmi inicijativu...između XX i XXI veka → izabrali su XIX vek...Izbori 21. januara su upravo takvi ─ ako neko ne shvata koliko su oni važni nek samo pomisli da će sledeći izbori biti tek 2011.godine! Nek pomisli na to da će do tada članice Evropske unije verovatno već biti i Hrvatska, i Makedonija, i Turska... I nek zamisli gde ćemo biti mi → i koje ćemo teme tada imati na dnevnom redu. Neka se svako zapita imamo li vremena da se i nadalje bavimo: Kosovom, nacijom, državom, Ustavom, planetarnim zaverama, konfrontacijom sa ostatkom sveta, Haškim tribunalom, Ratkom Mladićem... U Evropi trenutno ne postoji nijedna druga zemlja koja je opterećena sličnim temama. Na svetu ne postoji nijedna zemlja koja je u deceniju i po povela i izgubila četiri rata, iz koje je otišlo preko pola miliona obrazovanih mladih ljudi, u koju je, zbog pogrešne politike, u izbegličkim zbegovima došlo isto toliko poniženih i nesrećnih... Samo se setite svega i siguran sam da ćete znati odgovor. Pitanje je isuviše važno i isuviše jednostavno da bismo ga ostavili bez odgovora. Ono glasi: želimo li da živimo život dostojan (razumnog) čoveka !?!

ZATO: BIRAJ DA BIRAŠ!!!

● Izbori 21.januara su izbori na kojima građani Srbije treba da se odluče da li žele da ih i ubuduće vode oni koji već deceniju i po sa ovih prostora proteruju Život!

● Rešavanje problema → ili "taktika" njihovog beskonačnog odlaganja i čekanja da problemi nestanu ili se reše sami od sebe!?!

● Tobožnje jedinstvo (odnosno oligarhijski odnosi zasnovani na "principu" najopskurnije pljačke i podele plena) → ili poštovanje različitosti!?!

● Kompjuter → ili gusle!?!

● Popovi u crkvama → ili popovi u vladi!?! Premijer u vladi → ili premijer u patrijaršiji!?!

● Hroničan nedostatak veze sa realnošću i nesposobnost racionalizovanja stvari sa jedne → ili neminovnost rešavanja ključnih problema društva sa druge strane!?!

● Odlaganje problema i njihovo prebacivanje na drugog → ili preuzimanje odgovornosti za rešavanje ključnih pitanja vezanih za budućnost svih nas!?!

● Izbegavanje suočavanja s vlastitom prošlošću → ili preuzimanje odgovornosti za istu!?!

● Vizija mesta Srbije za 10 ili 15 godina → ili večita zaglibljenost u mulj današnjice!?!

● Vlast koja će biti kontrolisana i ograničena → ili vlast od koje ćemo bežati preko granice!?!

● Kontaminacija i tabloidizacija javne sfere → ili prisustvo mislećih i moralnih ljudi u istoj!?!

● Ljudi od moralnog integriteta i profesionalnog kredibiliteta → ili i nadalje ništarije, nasilnici i udvorice!?!

● Pristup politici shvaćenoj kao obaveza → ili politici shvaćenojnajdoslovnije kao plen!?!

● Na izborima 21.01. suštinsko pitanje je: želimo li da nas (bilo koja) oligarhija na vlasti i ubuduće tretira kao beslovesnu stoku → ili želimo da stvaramo demokratsko, uređeno, civilno i civilizovano društvo!?!

● Energični i odlučni ili tunjavi i metiljavi?!

● Vizionari ili demagozi?!

● Peti oktobar ili dvanaesti mart?!

● Oni koji su verovali u 5.oktobar ili oni koji su poverovali u 12.mart?!

Sa tobom ima smisla...Sa tobom ima smisla...p.s.

- Neučestvovanje na izborima je takođe izbor → izbor neučestvovanja u određivanju vlastite budućnosti. U XXI veku to je luksuz!

- Zato: Biraj da biraš !!!


mene nešto obespokojio srkin 'my way'

je l' to liberalizam, serbian way, dance s tinejdžerkama polugolim?

mada smo dobili zvanični poziv mamika i ja da dodjemo u ambasadu da glasamo.

kako se zovu oni braća Romi što donose 24 milijarde dolara iz Indije i Nemačke?


Znači i ti,

Srdž!


Wu-ke

kako se zove stvarno ta njihova partaja da se ne zeznemo pa glasamo za neke čobane, m-m, budale?

Israel voted:
Party of Roma, two points.


A za koga

nego za Rajka? No 14, :).


Prava pitanja...

...i prava dijagnoza, g. Milenkoviću.


Prva kladionica izbacila kvote za izbore...

Vidim da je juce i prva kladionica izasla sa "kvotama" u vezi Izbora.

Za ulazak u Parlament kladionica M. dala je sledece kvote:

# SRS - iznad 29% kvota 2,20; Ispod 27% - kvota 3,00
# DS - iznad 26% kvota 2,40; Ipsod 24% - kvota 2,70
# Folkeri - iznad 20% kvota 2,70; Do 18% - kvota 2,40
# LDP - u oba slucaja (ispod-iznad cenzusa)- kvota 2,50

Ko ce biti novi premijer? Kvote:

# Boza Djelic 1,45
# T. Nikolic 2,50
# V. Kostunica 3,00
# M. Dinkic 30,00
# Cedomir Jovanovic 50,00

Za ministra murije kvote su:

# Sutanovac 2,40
# Jocic 3,00

Zanimljivi su i tkz. dueli "1:1", tu moze da se uzme solidna kinta:

recimo, duel Radikala i Folkera; ako razlika u procentima bude vise od devet odsto u korist radikala na ulozenih 1000 dindzi uzima se 16.200 kintaca (kvota 16,2)

I tako dalje...

Najjaca kvota je na g-dina Shaina kao "buduceg premijera" - 900 (na soma kinte, uzimas 900K bilo koje valute i zatvaras kladionicu :)


pitanje

koja kladionica je u pitanju??? zelim da se obogatim


bravo Drago, sedi 5!

bravo Drago, sedi 5!


Hvala profosorko BoL...

...gode mi Vaše visoke ocene i ova fatalna, ničim izazvana pohvala..:))
Nego, obećaste ignore..


a pa

to zavisi od raspolozenja, dragi drago. na to se ne moze uticati lako...pa zar nisu upravo zene te koje su 'iracionalne'? a tek plavuse?!! :-))


Drago,

otvorila sam kontakt. Javi mi se.

Jasna


bez naslova

Quote:
Zato: Biraj da biraš !!!

Će da biramo!


Će biramo...

...biće iznenađenja...slutim, slutim..:))


bez naslova

Tako je uvek najzanimljivije, zar ne:))


Zanimljivo...

...zanimljivo, nego kako...
Prebrojaćemo se uvečer..Adrenalin, adrenalin, oko 20 i 30 h..biće u naglome rastu.


bez naslova

Na cijoj berzi? :-)


Imaju samo dve berze...

...beogradska i novosadska..Akcije raste na obe:))
Čujem da na novosadskoj jedna firma ozbiljno pada:))


bez naslova

Neka pada i treba da pada...

Sve sto je palo - padu je bilo sklono!

PS Duran Duran


A sa druge strane...

...neka raste i treba da raste-))


bez naslova

Ma, pesma nas je odrzala - njojzi fala :)))


Ne volim žuto...

...plavo i zeleno. Sad mi se sviđa crveno:).
Kako ti ovo deluje?


bez naslova

Kao neki puzzle ;)


Drago,

bila sam u Novom Sadu. Bilo je fantastično. Toliko energije, da se podmladiš načisto:)))
A diskurs i estetika vrhunski i toliko drugačiji od svega što smo do sada čuli.

Jasna B.


Hvala Jasna..

...na info. Pa tamo smo zato što je drugčije i što je alternativa.
Čim budu većina mi ćemo se opet povući.Tražiti bolje...
Meni je "Sava centar" zaista moćno delovao...


Vrlo mocno :)

Vrlo mocno :)


pomagajte, j - d - b.

sta je bilo u ns, a sta u sava centru....ufuf, kakva neznalica


pa cudo nevidjenooooo!!!

pa cudo nevidjenooooo!!!


Za sve neupucene

Tamo odemo i SVI se fiksamo, duvamo, pijemo drogu,LSD, extasy. Grupnjak, LGBT. Mafijashimo i manijachimo. lochemo....sky is the limit :))


e onda dobro

idem i ja.


:))

:))


e pa sto nisi Tako Odmah

e pa sto nisi Tako Odmah rekla, da znam Na cemu smo :-))))))


O, bejbi

Pa to svi znaju. I zapravo u tom grmu lezi zec: cela Srbija strepi da LDP & coalition ne pobede, jar ako svi narkomani nagnu da glasaju,,,pobeda je osigurana :))


znaci, negotin/zajecar, sve

znaci, negotin/zajecar, sve go LDP!! :-)))


Da je samo Negotin,

Da je samo Negotin, Zajechar. Cela Srbija. Pa jel ti znash da u okolini Paracina seljaci gaje vutru? Pa pre neki dan ufatili neku Cecinu kumu da pola tone kokaina! Ovde su svi na nechemu : ko na vutri, ko na belom, ko na pivu, ko na radzi, ko na Velikom bratu, ko na Voji...sve sam zavisnik do zavisnika. :)


da da! ko na Voji, ko na

da da! ko na Voji, ko na Mikiju :-)


Pa da, kazem ti. Ko na

Pa da, kazem ti. Ko na knjigama (ja), ko na klabingu, ko na shopingu. Ludilo. :)


....a neko na

....a neko na shoping&fakingu :-) na predstavu. a sta si ti mislila?! tztztz....
:-p


Ovde su svi na shoping &

Ovde su svi na shoping & faking zavisnosti. Ali na zalost ne pozorishnoj:)


Bitno je obezbediti...

...da se kritičnoga dana ne krizira-:))


Sto bi reko nick Radojka i

Sto bi reko nick Radojka i Tine "Ljuljaj, zabavljaj, shto nestane nabavljaj" :))


Još da nam Cecinu kumu ne uapsiše...

...gde bi nam bio kraj:)))
Dogurali bi na 20 procenata:))


xaxaxa

e drago ovo mi je za laku noc


ma razdelice kuma, tako da

ma razdelice kuma, tako da ima nade :)


Izaci ce kuma, nece oni kumu

Izaci ce kuma, nece oni kumu dati da je muce makedonci, samo da joj srede tu sitnicu: srpsko drzavljanstvo. Ne se sekirate :)


aha, znaci u stvari da od

aha, znaci u stvari da od kume zavisi?


Haha..prekočila si nešto Bebo...

...kokain šmrčemo i onda u pauzama između dva grupnjaka slikamo zebre crvenom bojom...-)))
Mi u opšte ne spavamo:-)


Ih, da sam samo kokain

Ih, da sam samo kokain zaboravila - a PSP, a krek, a smejanje? a lepota? a imamo sve zube? a mirishemo? Ma sve sami propaliteti :)


lol

sta je to Bebo JJ
gde to ima
sto mene ne zovete
valjda je i Corn zasluzio da dobije deo spice kolaca

E da, LGBT, kakva je ta droga, je l' neko probao pa da mi kaze kakav je rad (da me ne prevare da mi uvale neki str8)


ja nisam ali hocu, kad tad

ja nisam ali hocu, kad tad, da probam


Čim dođeš Corn...

..čeka te proverena doza. Nema laži nema prevare.
Od nas zavisi:))


drzim za rec...

Moze i obuka :)


A, corn

osh' pisic, a? E pa nema. Morash da dodjesh u Sava centar ili da se grupishesh sa sa nama. E, LBGT ti je jedna nova droga. Uzmesh travuLGBT (lichi izmedju lucerke i bokvice) pa je usitnishm siiiitno, sitnooo, pa je uvijesh u rizlu. Pa uvijash, uuuuvijash, tankooo, tnako shilish, shiljish, shiljish, pa kad je najatanje zashiljish, srokash u venu:)


Samo nema vrištanja...

....i potrebno je deset dana obuke na lutki..:))
Vežba čini majstore, jel tako Bebo?


Naravno Drago

sve dok ne poplavi vezba se na lutki. Al', na onoj sa naslovne strane :)


Da, baš na toj...

...jer je fleksibilna i naviknuta:))
A zna i da peva..:))


Lichi. Mislim to sa

Lichi. Mislim to sa pevanjem, ali posluzice. :)


Bejbi,

ti se još nisi oporavila od koncerta:))
Dođi sutra, tj. danas u 6, tj. 18 u Dom omladine, šifra LDP & comp. U pogon.

See you

Jasna

P.S. Nama iz te okoline ne pomaže ni love is in the air ali teši:)))


Jaco eto me

Pogon u 18h? Samo ako cemo da da pijemo drogu iz garave kashichice :) Dolazim.


Sonja

ni ja nisam u toku
ako si shvatila reci
ja nista ne kapiram


Leo, trudim se

ali nisam bas sigurna - koalicija u novom sadu....? uglavnom tu gde su jj b, hag i drago tu je i dobar tulum : )...


dear sonja,

to kad se ove Bebe udruze, to ja zovem koalicija!


ne znam angie

priznajem zbunjenost...ali ko zna kakve su sve sarene koalicije moguce


Sonja + corn

Hag, JJ Beba i Drago to su stari tulumari :)


Tulumari, maratonci...

...nema spavanja.:)))
Kako kažeš TIne i Radojka?


Da.Poezija :)

Da.Poezija :)


Vreme za spavanje...

..sutra u 8 prva obaveza.
Laku noć svima, ma gde bili:-)


'Ku noc. Sweet dream

'Ku noc. Sweet dream


Pozdrav

dragi moji tulumasi.


ne bih ja spavala samo 5 sati

ali kad vec neces da tulumaris ....lepo sanjaj


Moćno, moćno...

...tako fina energija, mera, decentnost, razdragani, veseli ljudi.
Isto je na štandovima. Ako sa štanda vidim veselu osobu, ona sto posto prilazi i daje siguran glas. Nije se dogodilo da natmureni to urade. Oni prođu i gunđaju nešto o izdaji..
Skoro sam nasmejao jednog natmurenog..
Kaže, šta vi ovde radite izdajnici..
Rekoh, evo prodajemo Srbiju, spreman da se svađam.
Nasmejao se i prošao. Valjda je i sam svestan ludosti koju nam pripisuju.


Jasna

kad Vas ovako slusam(citam), doDZe mi da uzmem srpsko drzavljanstvo i da odem u NS na glasanje;-)


oibibio

nepotreban cinizam glede mene lično

pozz

Jasna


Jasna

mislim da je nesporazum u pitanju. Ja sam zaista najiskrenije reagovao na Vas optimizam u sljedecem tekstu:

"bila sam u Novom Sadu. Bilo je fantastično. Toliko energije, da se podmladiš načisto:)))
A diskurs i estetika vrhunski i toliko drugačiji od svega što smo do sada čuli."

Pretpostavljam da su tekstovi koji su se pojavili kasnije i razdvojili moju reakciju od Vaseg teksta na koji sam reagovao, razlog nesporazumu.

Srdacan pozdrav i mnogo uspjeha u Vasem radu koji izuzetno cijenim.


oibibio

vidim da smo na vi sa velikim V, u oba posta. Prihvatam. Ne smeta mi. To me je i navelo da mislim da je rec o cinizmu. Never mind.

pozz

JB.


Ako smo pali besmo padu skloni...

Ako smo pali besmo padu skloni...

Od istog pesnika može i ovo:

U škrtosti tišine bez sebe i imetka
mi smo poslednji zatočenici početka...


bez naslova

(17 Januar, 2007 - 17:07)

Super vam je tajming :)


Re:bez naslova b. nisam baš

Re:bez naslova

b.
nisam baš siguran da razumem
- molim objašnjenje...
unapred hvala
poz.
n.m.


Vreme posta

Naša bravarka je samo primetila da je vreme posta bilo 17-01-2007 17:07 - sedamnaesti nula sedme u sedamnaest i nula sedam, onako dosta simetrično... koliko ja razumem :)

V.


Jeste Vučko

i meni se prividja da je to to...još da su šestice umesto sedmica, mogao bi Nebojša da urekne omanji propas' sveta...


Jelice,

preporučujem ti 3 sata National Geographic dnevno do izbora - samo ti se neke propasti sveta priviđaju ;)

V.


Fala Vučko,

da znaš da to pomaže, evo sam danas gledala o nekoj bebi leopardu, pa ona raste, pa lovi, pa jurca po savanama i vere se po drveću...mozak mi se odmorio, kad sam izašla napolje došlo mi da se uspentram na prvu banderu i ukebam nekog prolaznika il' bar da zarežim na istog...


Koliko...

..samo sedmica u jednom danu-:)


Drago

"Prebrojaćemo se uvečer"

nemoj samo CESID da broji. Kako koalicija stoji sa glasackim odborima ili kako se to vec zove? Je l' su pokrivena glasacka mesta kako treba? Nigde ne vidim da se neko buni znaci sve je u redu. Valjda. Zelim da verujem.


Sve je pokriveno Corn...

...lično sam obučio više od 300 članova. Imamo ih preko 17000 u celoj Srbiji i preko 2000 u Beogradu.
Ne može se ponoviti referendumsko trpanje...


Nego, mene kopka 'de su oni

Nego, mene kopka 'de su oni siroti Albanci u biračkom spisku? Opet ih nema, al' ovoga puta nikoga nije briga...


Nebojša

veoma rado čitam tvoje misli u tvom blogu i veoma slično razmišljam, ali nekako znaš imam osećaj da naš "narod" uopšte nije navikao da sluša argumente i da je, eto, totalno sluđen te će 21. glasati nekontrolisano, onako kako im dune. Nikada nisam bila nesigurnija u rezultat, do sada sam uvek nekako predvidjala sad mi je sve nepoznanica. Drugo razmisšljam ovih dana pošto ovde u slovenij gde živim slave uvođenje evra u velikom stilu, kako je moguće da smo mi Srbi bili tako fantastično neuspešni ovu deceniju i po, kako je moguće da su nas svi pretekli, mislim da je tu više od toga da smo takvi, pa mi smo bre talentovani mi to bre volimo da smo takvi, vooolimo.
I mislim, zato se bojim da nećemo ti i ja biti zadovoljni 21. noću...


aleksandrija 3 srca

mislim da je kaladont(kolinska) za sve kriv;-)


naš narod...

draga aleksandrija
"naš "narod" uopšte nije navikao da sluša argumente i da je, eto, totalno sluđen te će 21. glasati nekontrolisano, onako kako im dune. I mislim, zato se bojim da nećemo ti i ja biti zadovoljni 21. noću"...
raduje me što (me) čitaš
→ budi bez brige.
Izgleda da su stvari ipak pod kontrolom.
Bar zasad...
pozdrav,
nebojša


Da, da - evo ja cujem od

Da, da - evo ja cujem od jednog starog drugara u Bgd.: bi on glasao za LDP koaliciju ali ta ZEBRA (!) - a ovi sto ne hvataju Mladica - jes' da nije lepo, ali. Ali od zebre se ne vidi.


Izvin'te, a jel' to treba da

Izvin'te, a jel' to treba da se glasa KONTROLISANO? Ono, u fazonu ćoravih kutija? Ako neka partija ne bude zadovoljna izbornim rezultatima, neka ne krivi narod (u stilu kralja Ibija) već sebe...


...

Pishete kao u da u Srbiji sve vrvi od ljudi koji bi mogli da je siluju i od nje naprave zenu, smernu i mirne ruke; samo se cheka povoljan trenutak u kojem ce narod pokloniti svoje poverenje pravom, pljunutom Vodji.

kapiram da se radi o zahuktanom predizbornom preterivanju.

ili zaista mislite da postoje izgledi da se u zemlji u kojoj se izborna borba dobrim delom i skriveno upravlja iz zatvorske celije zamka u scheweningenu, u kojoj se besni preteci da ce srbija, ukoliko kosovo bude otrgnuto od hladnog macehinskog krila, udruziti sa zemljama u borbi protiv americhkog terorizma- poput Kine i Indije(!).

a onaj drugi deo borbe vodi diskreditovana ekipa shto laznim kisikom odrzava mrtvog hladnog premijera-predsednika, dok se u takodje niskom kosovskom gardu vrlo dobro drzi ds, kao pre prozapadnjachki orijentisana partija sa udovicom ubijenog Premijera kao glavnim kandidatom i zachikujucim shtitom.

ili sam zaboravio nekog... ah da, slobodan miloshevic; kako su ga srbi samo lako zaboravili, chudo jedno !

dakle, u koga se uzdati?

(ako ne u se i u svoje kljuse)


U koga se uzdati

Ne use i u svoje kljuse nego u sebe i visoku tehnologiju. Od nas zavisi!


Dragi Nebojsa

moram da se bunim protiv jedne recenice u vasem tekstu.
Pise:

"Na svetu ne postoji nijedna zemlja koja je za deceniju i po izgubila četiri rata"

Problem je u ovom "izgubila". Ispada kao da zalimo sto je ratove izgubila a ne uopste povela. Kao da je trebalo pobediti u tim ratovima. Pretpostavljam da vam se otelo, da vam se fraza priheftala iz novina, sa RTS, ko zna odakle....Ipak da kazemo neke cinjenice.

1) Najpre mogla je da prizna Hrvatsku i onda da se u miru zalaze za gradjanska prava srpskog stanovnistva. U tom slucaju stotina hiljada izbeglica iz Hrvatske ne bi bilo. Ili bi se bar merile hiljadama (dakle 100x manje).

2) Agresija Srbije na BiH bila je apsolutno nepotrebna, takoreci nicim izazvana. Da je Srbija prva priznala BiH kao nezavisnu drzavu umesto sto je naoruzavala Srbe, tamo bi se uticaj gradjanskog drustva na politiku odrzao i ne bi bilo rata.

3) Da Srbija nije uvela aparthejd na Kosovu ne bi bilo potrebe da intervenise NATO 1999.

a 4. rat ne znam koji je valjda ste mislili na Sloveniju. Pa eto i to je bilo nepotrebno jer Srbija nije imala sluha za pluralizam koji se razvio u Sloveniji osamdesetih. Pa je Slovenacki SK odabrao put nacionalnog budjenja i nezavisnosti. Sto vidimo i da je bilo pametno, ako uporedimo Srbiju i Sloveniju danas.

Tako ispada da je eto Srbija izgubila a da bi bilo dobro da je dobila ratove. Lepse je da se to "izgubila" zameni sa "povela", mada znam da cete ako tako kazete izazvati najezdu naci-gmizavaca na ovom blogu. A mozda se i ne slazete sa mnom?

Pozdrav. CM.


Dragi Leo,

dobro smo prošli. Zamislite tek kako bi bilo da smo te ratove dobili...

V.


Vucko,

a sta vi mislite kako bi bilo? i da narano, kome bi kako bilo?


A šta ako pobedimo

Ovo je bila parafraza vica u kome pričaju dva ortaka, pa jedan kaže da ima sjajan plan: napadnemo US, oni nas pobede, i postanemo 53. država u okviru US. A onda ovaj drugi pita "a šta ako mi njih pobedimo?".

Nije lako zamisliti šta bi bilo da smo pobedili. Ali dovoljno je turobno zamisliti samo npr. šta bi bilo da je, recimo, rat u Bosni duže trajao, ko god pobedio na kraju.

Optimisti kažu da je ovo najbolji od svih svetova. Pesimisti se boje da je to stvarno istina.

Vučko


"Optimisti kažu da je ovo

"Optimisti kažu da je ovo najbolji od svih svetova. Pesimisti se boje da je to stvarno istina"

Vucko
ni jedni ni drugi nisu u pravu jer
od nas zavisi
znate vi to vrlo dobro
Poz.CM.


a jel si ti odgovorio vucku

a jel si ti odgovorio vucku samo da bi tresnuo Jos Jednom parolu ili...? onako pitam...


:)

samo sam se posluzio parolom. Uletela je ko 1 na 10.


aha, slucajno ;-)

aha, slucajno ;-)


Aman deco,

spavate li ikad?! Il' ste samo vredno ustali sabajle ? Svaka vam čast!


od kojih vas?

ja mislim od nas, ljudi koji imaju pravo glasa, ako sam uopshte razumela kako to funkcionishe.


Angie

draga moja,
a ko sam ja nego covek sa pravom glasa. Kad pricam o politici u cije drugo ime bih mogao da govorim nego upravo u ime ljudi sa pravom glasa.

A ti znas da se mi mozemo sporiti samo zato sto cu ja glasati za listu André Boisclaira, a vi iz drzave ON cete zbog toga u vasim anglofonim medijima da dignete hajku na nas iz QC. Koliko puta cu dakle morati da naglasim na ovom blogu da nisam clan niti jedne politicke partije.


hm, da....

samo si i sam priznao to za parolu,
(ako sam dobro shvatila),
a meni je TAKO zazvuchalo.
A ovo shto pominjesh za ovde
je neuporedivo, poshto osnovne stvari
i vishe slojeva ndgradnje funkcionishu,
a varijacije na temu, da li ce neko da shisha travnjake vishe ili manje(metaforichki), ne utichu na osnovna
ljudska prava.


na dobrom smo mestu osim sto

na dobrom smo mestu
osim sto se tice klime
-25C kod mene :)


oh, kakvo pitanje!?pa

oh, kakvo pitanje!?
pa potpuno je svejedno kome bi bilo kako, jer bi svima bilo lose, jako lose. najgore. da smo i pobedili, sad bi svima koji su pobedjeni bilo jos gore a rat bi mozda traja duze pa sad cm da vagamo kome bi bilo losije?! cemu takvo pitanje uopste?! da se vidi misli li vucko da bi bilo bolje da smo pobedili? koja je namera? ozbiljno pitam.


joj Bebo, ne uzimaj za zlo

joj Bebo,
ne uzimaj za zlo jer samo vracam loptu Vucku. Ja ne znam odgovor na pitanje sta bi bilo da je Srbija pobedila. Zaista ne znam. I tesko da neko zna, mozemo samo da nagadjamo, a kao sto si rekla nema bas nikakve svrhe. Sa druge strane ruzno bi bilo da Vucku nisam nista odgovorio. Tako da sam mu samo vratio loptu sa kojom nisam znao sta da radim.

A sto se tice onoga sto te iznerviralo, da te odobrovoljim ako dozvoljavas. Garantujem da Vucko misli da je bolje sto nismo pobedili, a da bi bilo najbolje da ratove nismo ni zapoceli.
Tako da nisam imao nameru da postavljam nikakvu zamku. Prihvatas?


ajde. ali ne ulazi na teren

ajde. ali ne ulazi na teren ako ne znas sta bi s loptom ;-)
pa ja samo zna da ne bi pobeda ni bila moguca. to bi znacilo da je sta pobedilo? to bi znacilo da cela zajednica, evropska/svetska, dozvoli Osvajacki rat na pragu 21. veka u sred evrope, genocid i sve sto ide u paketu s tim. zato mislim da je izlisno govoriti o opcijama.
ratovi nisu ni trebali da pocnu. zato su i izgubljeni.
mislim da autor posta, bloger, nije mislio nista lose time sto je rekao da smo izgubili 4 rata. prosto, to je cinjenica. mozda je mogao samo da doda da smo poveli ratove koji su vec bili osudjeni na propast, a sto je najgore od svega, to su znale sve zaracene strane i time se sve obesmisljuje...samo se i dalje broje zrtve, i one poginule, i one rasejane, i one pobegle.
eto.
tosamhtelareci.


Zasto je to toliko komplikovano

da bi me vecina razumela.

Fraza da je Srbija izgubila cak 4 rata u toku jedne decenije se odomacila i reflektuje stav da u ratove nije trebalo ulaziti ili ako se vec uslo da je trebalo pobediti. To je diskurs koji cesto registrujem u srbijanskim medijima, narocito onim koji su nacionalno ostrasceni. Taj diskurs je vec postao opste mesto i toliko je rasiren da se dogodi cak i da se pojavi u Pescaniku kod nekih Cecinih sagovornika. Da citiram jednog gosta pescanika, zaposlenog na Filozofskom fakultetu BU (zaboravio sam mu ime): "Kakav je taj Mladic heroj kad je cak i rat izgubio". Naravno, to je tacno u jednom kontekstu narodnooslobodilacke borbe kakva je bila vodjena za vreme WWII. Ali pomenuti stav nema nikakvog smisla u kontekstu ratova devedesetih, iz prostog razloga sto Mladic nije bio oslobodilac nego osvajac i nalogodavac genocida i drugih ratnih zlocina. Samo nacionalistima taj stav moze biti smislen. Oni se mogu pitati kakav je Ratko heroj kada je izgubio rat za vecu Srbiju ili kako se cesto voli reci za sve Srbe u jednoj drzavi.

Sasvim slicno je i ovde. Nebojsa je izneo kao losu stvar po Srbiju to sto je ona izgubila 4 rata za samo 10 godina. Naravno, sam broj 4/10 svedoci o sumanutosti drzavne politike i to je Nebojsa i mislio. Ali ako pogledamo pazljivije, teza "izgubila 4 rata za 10 godina" je zaista negativna kritika samo ako se radi o oslobodilackoj borbi. A ako se radi o osvajackoj onda ona nije u tom smislu dovoljno informativna jer ne nosi jasan vrednosni sud.

Hajde ovako - svaku zrtvu fasizma raduje poraz Nemacke u WWII i prihvata stav "Nemacka je izgubila sve ratove za 7godina" kao pobedu pravde. Ali ako jedan Nemac iznese isti taj stav bez dodatnog objasnjenja, zrtvama fasizma to ce biti sumnjivo. Pitace se neki Jevrejin da li to taj Nemac zali sto je Nemacka izgubila ratove ili mozda zali sebe sto mu je zemlja unistena. Ali nece moci da zna sta je Nemac mislio ako je samo to rekao. Zato je potrebno da Nemac kaze "nemacka je vodila osvajacki pohod na svet u toku 7 godina rata" kada govori o zlocinackoj politici svoje drzave za vreme WWII.

I na kraju u konkretnom slucaju koji ovde razmatramo treba reci:

Kakva je to drzava koja je povela 4 rata u toku samo 10 godina.

To sada odrazava i
1) sumanutu drzavnu politiku
2) i da je ta politika bila u sustini nacionalisticka i ekspanzionisticka.

u onome sto je rekao Nebojsa nedostaje (2). Da li je on izostavio (2) zato sto je hteo ili sasvim nesvesno - da nije ni primetio kojom frazom se posluzio - to nije moj problem. Ja citam sta je napisano.

P.S. Ovo nije izvlacenje maka na konac, nego sugestija autoru da jedna jedina rec u tekstu mozda nije bila pravilno odabrana.


E, drugari,

ja vas posvađao pa otišao da spavam :((

Bebo, ja sam skrivio ovo - setio se onog glupog vica što sam ga ispričao gore, i napisao pitanje. Onda smo i Leo i ja shvatili da je to vruć krompir - kao što se vidi i iz vašeg razgovora, a i iz mojeg i Leovog "vađenja" :)

Bebili - vidim da si na ivici živaca sa parolama koalicije... daj cool down, još par dana pa ćemo pričati normalno - ovo nam je svima samo prolazna faza :)))

Leo - izvinite za provokaciju - bilo je baš glupavo.

A zavisi i od nas :) Juče je stigao poziv iz ambasade, pa ćemo u subotu (ovde se glasa dan ranije) prošetati do Belgrave sq.

Pozdrav,

Vučko


Ovih dana

samo čitam. Međutim, moram sad malo i da pišem: svaki rat je pre svega BESMISLEN. U tom kontekstu je teško donositi smislene zaključke. Smisao vidim samo u tome da se utvrdi odgovornost ljudi sa imenima i prezimenima: šta je učinio/neučinio ("zašto" potpuni zbun) i šta mu sleduje s obzirom na to šta je učinio/neučinio. Možda ja ništa nisam u pravu i možda sam naivna i blesava i tako sve, ali čim se spomene uloga neke nacije ja odustajem od razgovora - jer mi je besmislen.
Kako da vam kažem, kada pročitam/čujem reč "Srbija" gubim volju za razgovorom. Kada bi mi neko 15 godina toliko puta dnevno ponavljao reč "Ljubav" smučila bi mi se ljubav sto posto.
Ko je pobedio i ko je izgubio? Potpuni besmisao. Moj ograničeni um vidi samo neljude i ljude - žrtve.

Selim se na Vulkan, nema mi druge :) Mada ozbiljno razmišljam da se pridružim Denobjulancima. Divna jedna nacija ti Denobjulanci :)


Jelena,

nisi ti za Vulkan - Vulkanci ne stavljaju smajlije ;)

V.


Ma znam

skontala sam. Zato - Denobjula evo me stižem. Imaću tri muža i moja tri muža će imati tri žene. Divno! A što ćemo biti paaaaametni i ooooobrazovani. Jedva čekam.
Znaš šta, kad bolje razmislim, moraću da raspizdim ovako uoči izbora jedan blogić o vanzemaljcima, zemaljcima i zemljacima. Šta kažete?


Zemljane, jarane

Ako bude o Star Trek, prisustvo Mr. Novkovića računam da je zagarantovano :)

V.


To zvuči

kao dosta liberalna bračna veza sa mogućnošću počeste promene partnera, što mi je ok. Mogu i ja da budem Denobjulanka?


Možeš Vlasto

možete svi da budete šta god hoćete - Denobjulanci, Klingonci, Agenti, Zajonci, Zindi, šta ja znam. Samo prvo jednu obavezicu imamo u nedelju, što reče Nebojša, a onda kad to obavimo da uzmemo lovu preko Nacionalnog investicionog plana, uložimo u srbijanski space program i odosmo u svemir.


idemo na mars...

Re: Možeš Vlasto

Jelena
da rezimiram/o:
Dakle → prvo glasanje, pa tek onda svemir!
Suuuppeerrr: Idemo na Mars... idemo na Mars...


Ja bih najradije da sam

Ja bih najradije da sam Betazoid, pa da svima čitam misli... ili ne, najradije bih bio Q :)


Atomski da! Q!

bravo!!
Bravo:)
I ja ću biti Q kad tad. Mislim, kad porastem biću Q.


Re: Ma znam "kad bolje

Re: Ma znam
"kad bolje razmislim, moraću da raspizdim ovako uoči izbora jedan blogić o vanzemaljcima, zemaljcima i zemljacima. Šta kažete? "

→ ja, recimo, jedva čekam...
pozdrav
n.m.


"Kakva je to drzava koja je

"Kakva je to drzava koja je povela 4 rata u toku samo 10 godina."

Kakva je to drzava koja je povela preko 20 ratova za 50 godina?

SAD???

I skoro sve je dobila...

A to samo odrazava ne sumanutu drzavnu politiku (i to naravno, sam bih ja bio malo specificniji) nego MEGALOMANIJU.

A za nasu drzavu vazi ona narodna "videla zaba da se konji potkivaju pa i ona digla nogu".

Inace ovo je samo mali argument za autora bloga, naime zaista nismo jedina drzava koja je povela 4 rata za 10 godina, al smo jedina koja ih je izgubila. Covek je samo hteo da istakne neverovatni kuriozitet, a stavljati mu u usta zadnje namere nije u redu.


Stigli ste...

"Covek je samo hteo da istakne neverovatni kuriozitet, a stavljati mu u usta zadnje namere nije u redu."

Ili nista niste shvatili ili pokusavate da me posvadjate sa autorom bloga. Kao sto vidite to se nece desiti.

Jos jednom samo za vas: ne reagujem na nameru nego na jednu frazu to jest na to koliko ona odslikava stvarne dogadjaje.

Bas da ne bude da je zaba digla nogu, hajde da preskocimo primer SAD, jer to ne treba da bude opravdanje iako se slazem sa vasim zapazenjem. Zapravo to nije argument. Citam ga kao uzvik "Sto ne optuzujete SAD nego ste nasli nas male bespomocne Srbe!". Samo ne zaboravite da su ratni zlocini koje mnogi stavljaju na teret Washingtonu u poslednjih najmanje 30 godina sporadicni i na taj nacin neuporedivi po obimu i monstruoznosti sa onima iza kojih stoji srpska politika.


Re: Kakva je to drzava koja

Re: Kakva je to drzava koja je & Stigli ste...

Ma, sve je u redu → razumemo se...
Dakako: hvala obojici!
n.m.


bez naslova

- AAA! Dobro jutro! A mi nismo pobedili :)


Dragi CM,

najtačnije - poveli pa izgubili. A da nije bilo potrebno povesti - nije.

Inače u NS bila konvencija one koalicije, one jedine principijelne. Bilo vrlo uzbudljivo, i potpuno novo, nova estetika, novi diskurs, nema velikih reči, velikih obećanja, čista realnost. Nikad viđeno ovde. Skroz dobro.

Pa sad da se izmerimo 21.
On nas....

Jasna


Da i prenos na PINK-u

Nije bilo velikih obecanja ali nije bilo ni resenja - glavno vazno da 22 Kostunica nece biti premijer, a ko umesto njega.... e pa to, ovaj, cekaj, vidi, gledaj.... Stvarno novo...


Bilo je rešenja i ima ih

čika Miloje, ali neće da puste na tv. Ekonomski program pisao Vlada Gligorov, ako ne znate.

Jasna

P.S. Uvek ćete naći manu. Mislite da je realno 3 dinara hleb?


dragi corn mouth kao što

dragi corn mouth

kao što vidite – vašu sugestiju sam uvažio
→ dakle: čekamo/o najezdu...
p.s.
četvrti rat je s NATO paktom...

pozdrav
n.m.


Dragi Nebojsa,

Razumemo se.
Srdacan pozdrav. CM.


Sa Tobom Nebojša

i ovakvim tekstom, ima smisla. Stvarno ima. Ali, u ponudi nema ljudi koji nose poruku da će biti u stanju da reše četvrtinu problema na način da ne bude
1. ustanka naroda
2. državnog udara
3. opšte pljaške
4. intervencije EU i NATO ( okupacija teritorije Srbije )

Neki od ovih oblika visi u vazduhu i preti. Definitivno neću glasati. Ja ne mogu ništa da uradim po tom pitanju, jer nema ponude koja mi paše u nekom fer odnosu. Svaka stranka ima uvek to nešto što je izuzetno dobro, izuzetno optimistično, ali posle nekog vremena kad osvoji vlast, baš to ispari. Tako je bilo i sa DS. Promenom vodjstva, promenila se struktura i forma. Izuzetno sumnjam da su oni koji će pobediti ( čudno mi je da još uvek postoje optimisti koji veruju da postoje fer i pravi izbori ) sposobni da se prema gubitnicima ponesu fer, s poštovanjem. Ovi izbori su jedini način da se Kosovo izgubi na štetu našeg optimizma. I pitanje stoji: Kosovo ili uredjivanje Srbije bez Kosova? Jer ako izgubimo to Kosovo, i ako ono postane nezavisno, imamo jedan drugi gadan problem - potpuno nepoverenje gradjanstva u Institucije, u Lidere, u Stranke. Imaćemo Srbiju spremnu za Autopsiju.
Tvoj tekst je zaista dobar. Da sam ja na primer vodj neke stranke i da sam sad u procesu Izbora, odmah bi te stavio na čelo Ekspertskog tima, Kako Revitalizovati Entuzijazam. A ti bi sam izabrao svoju funkciju.
Ja neprestano aludiram na Ponašanje u medjuljudskim odnosima, kao glavnu stavku i na to "stavljanje" pod tepih stvari koje treba odmah rešavati, pa da se Nebo sruši. Ovo poslednje mi najviše smeta kod DSS-a i njima sličnih.
Ali dobro, ništa se neće loše dogoditi ako ja ne glasam, zar ne. Dvoumio bih se izmedju LDP-a i DS-a, naravno, ali LDP me nervira zbog Čedomira Jovanovića, i mnogih neutvrdjenih pojedinosti kojima se on lično želi razdvojiti od ostalih "kompromitujućih" vodja, a kod DS-a je drugo, sama stranka mi se ne dopada, cela liči na Lični posed par Oligarha koji je koriste za svoje poslove ( kao svako normalan u zapadnom svetu ;) )
A da budem "zle volje " kako mi gdin. Kovačevević odredjuje iz komentara u komentar, pa da glasam za Radikale, stvarno ne bi bilo nit' uvidjavno nit' lepo. Zato ću taj dan da idem na selo kod pobratima, da zapalimo veliku vatru i da spalimo stare misli koje samo smetaju. Nego, Kad ćeš stvoriti recimo Artokratiu, dignuti Umetnost na nivo aristokratije? Tada bih mogao da prisustvujem i dajem glasove u tom pravcu. Kod nas nema Korisnika Umetnosti i zato se svadjamo oko ništavila zvanog Politika.


Nije viteski ne glasati!

Lako je biti junak posle bitke!!!
Ja cu da glasam!!!


Nije

slazem se.


sa ovakvim

izborom na polju-teshko je biti vitez.


Na muci se poznaju junaci!

Il cemo da sedimo i gledamo il cemo nesto da uradimo. Najmanje i li najvise, kako hocete, je da odemo i glasamo.


o normalnosti

Re: Sa Tobom ima smisla...

"Tvoj tekst je zaista dobar. Da sam ja na primer vodj neke stranke i da sam sad u procesu Izbora, odmah bi te stavio na čelo Ekspertskog tima, Kako Revitalizovati Entuzijazam. A ti bi sam izabrao svoju funkciju...Ali dobro, ništa se neće loše dogoditi ako ja ne glasam, zar ne... Zato ću taj dan da idem na selo kod pobratima, da zapalimo veliku vatru i da spalimo stare misli koje samo smetaju... "

Dragi Mirko,
puno hvala na pohvalama → nisam baš siguran da sam ih u tolikoj meri i zaslužio → no, šta je tu je...vremenom ću ih valjda opravdati nekako ...
Međutim, nije to povod obraćanja : kažete da se dvoumite između DS i LDP - ja se recimo nadam da će, ma kako stvari sada izgledale (a ne izgledaju tako loše), posle izbora nekako biti moguća Vlada upravo ove dve stranke (tj. DS i koalicije oko LDP + podrška manjinskim strankama)...
Dakle: molba je da glasate jer svaki glas, naravno, ima smisla.
Lepo je i na selu, svakako → dakle: prvo izbori pa onda kod pobratima.
I mene, svakako, mnogo nerviraju komunistički principi funkcionisanja naših (demokratskih) stranaka (o tome spremam text) ali, ponuda je trenutno takva kakva jeste. Da bi bila bolja moraćemo i mi malo više da se potrudimo... zasad je tako kako je.
Kao što vidite, ne ubeđujem vas za koga da glasate.
Dakle: samo izađite → videćete, odlučićete se mnogo lakše nego što vam sad možda izgleda.
Što se onog drugog tiče → u jednom od ranijih blogova (vidite: STVARNO SE NISAM NADAO...;18 Decembar, 2006 - 18:15) sam već obećao Institut za normalnost
→ no, o tome, tek posle izbora...
srdačan pozdrav, nebojša


bez naslova

Quote:
Ali dobro, ništa se neće loše dogoditi ako ja ne glasam, zar ne.

Dajte, jos malo razmislite. Evo solucije. Bolje ista nego nista!
http://blog.b92.net/node/3752#comment-96587
Ipak i od Vas zavisi!


Dilema je krajnje laka

Naravno 5. oktobar. Naravno ne svi od 5. oktobra. Zelim da podrzim one koji mogu da ucine nesto zaista konkretno za zemlju u kojoj zivim. Hocu da mi premijer bude poznat i postovan u svetu, i to ne zbog njega nego zbog mene, jer od njega ocekujem da svoj uticaj iskoristi i da meni bude bolje. Dobro je da ipak imamo takvog kandidata za premijera i na ovim izborima. Dobro je i da taj covek ima tim.
Pozivam sve one koji citaju ovaj blog a ne pripadaju grupama ostrascenih aktivista da dobro razmisle kome ce dati svoj glas. Od parola mogu da zive samo aktivisti. Za sve ostale je potrebno nesto vise i nesto konkretnije. Razmislite o tome ko to moze da vam ponudi to nesto konkretnije. Bozidar Djelic je u ovom trenutku ipak najbolje resenje za premijera.


B. Djelic ??? Ponuda? Kome?

Slazem se sa svih 18 tacaka, s tim sto bi "biraj da biras" trebalo prosiriti, razviti i konkretizovati.

Vazeci, savremeni, izborni sistem nas "vrti" u zacaranom krugu partijsko-tajkunskih interesa, kao i interesa krupnog multinacionalnog kapitala, te, povrh svega, medjunarodno-institucionalnih aktera.
U ovom kolopletu, nasi interesi, dobrobit gradjana ove zemlje postaju i ostaju samo floskula, puki marketing.

Dakle, predlazem uvodjenje dodatne opcije na glasackom listicu: "ni za jednu od kandidovanih izbornih lista(i)", kao i pravo glasa kao obavezu , uz pretnju novcanom kaznom. Pa onda, da se prebrojimo; ako rezultati pokazu potrebu, da se formiraju potpuno nove stranke, uz novi izborni zakon i najstriktniju mogucu kontrolu finansiranja stranaka. Ispocetka. Ovo do sada nista ne valja.

PS: Pitanje u vezi Bozidara Djelica, kandidata za premijera. Ko je i sta njemu ponudio, kao i ko, sta i koliko ce mu nuditi, ako "postane" premijer? Nije B. Djelic izuzetak, on se, kao i svi ponudjeni (da bi bili pocasceni), uklapa i uklapace se u postojeca "pravila igre" i "timove".


Ako pametni uvek budu popuštali..

....onda će dragi moj "bilo nekad", budale svetom vladati.


Bravo Nebojšo,

prezimenjače. Samo tako.


METILJAV

E,taj izraz METILJAV je moj i upotrebila sam ga da opisem sasvim konkretnog politicara,cini mi se tacno jer ste ga upotrebili?Ma nije samo metiljav.Dugo bi bilo da pisem sta je sve...i oni oko njega.Ali,kao sto rece jedan ucesnik diskusije,ne znam da li da glasam,da li uopste da se smaram taj dan jer dilema nema-svi koji dodju na vlast odmah zaborave sta su pricali,sta su obecavali i pocnu da rade isto ono zbog cega su prethodni najureni.
A 5-ti oktobar je bilo razocarenje za istoriju.Zbog izvesnih ljudi koji nisu bili svesni prilike koja im je data pa su priliku iskoristili u sopstvenu korist.Sada nam obecavaju da nece vise...Ne verujem im.Pre bih rekla kaju se sto nisu jos vise...
Moje razocarenje potice bas od njihove izdaje tih velikih nada svih nas i nase dece.Drugima ni ranije nisam verovala a sada nemam kome ni da verujem pa zato cu nejverovatnije propustiti ovaj cirkus.


Hvala - hvala Jelice

Hvala - hvala Jelice →
STARAĆEMO SE SVAKAKO...


Nebojša, nije mi jasno ko

Nebojša, nije mi jasno ko su to "oni" (tj. ko smo to "mi") iz prvog dela tvog posta, tj. zar nisi i ti deo "njih", tj. "nas"? Da li je samo stilska greška ili smatraš da ti ne snosiš ni delić odgovornosti za sve to što si napisao?


stilska greška...

Atomski mrave,
Neka bude stilska greška...
poz.
n.m.


Zahvaljujem. Što bi rekli

Zahvaljujem. Što bi rekli Ameri, we are all in this together.


Zasto Necu!

Ovo je postala tragikomicna situacija.Pozivaju se mladi da
glasaju. Zasto! Zato sto ste bolji od ovih sadasnjih. Niste.
Isti ste kao i ovi. Potpuno. Dobra stvar je sto moze
da se bira izmedju vec vidjenih ljudi(na vlasti), koji su se "pokazali".
Ali za mene ne postoji izbor.Zar treba da mi Ceda prica o moralu, postenju, Evropi..
Ili ovaj sada sto djuska uz narodnjacku pevaljku, ili onaj iz SRS-a sto sanja Srbiju na Bosforu. Tako da predlazem svima da uzmu stvar u svoje ruke i da ne ucestvuju u ovoj prevari. Ja necu. Imam pametnija posla. Strah od radikala? To je postalao smesno ponavljati.Niko vise nece u boj, ne moze Toma nikog da natera.
Evropa? Smesno! Ja bih voleo da mozemo, ali sumnjam. Treba biti realan.
Nasa sansa je istok( Rusija ,Kina). Da, treba doci do nivo da ljudi dobiju bolje uslove za ulazak i u zemlje Evropske unije, ali mi nemao sta da ponudimo. Mozda Cecu! Ili Boru!


Bakero, druze,

"Nasa sansa je istok( Rusija ,Kina)." Majstore, ti k'o da si kod Mire Markovic isao na dopunske casove. Kina i vecina Rusije su na drugom kontinentu a kada jednom obidjes Evropu videces u kakvoj si zabludi. Inace, za masu drugih stvari si u pravu, sem u jednoj, i to kljucnoj: treba glasati jer neglasanjem dajes glas losoj sadasnjosti i buducnosti bez perspektive. Imamo mnogo toga boljeg i lepseg da ponudimo Evropi.


Tako je!

... ako može i više puta: uz jutarnju kafu, posle ručka i pre spavanja.


srešćemo se u budućnosti

vi i ja...


Ja verujem da je mentalitet

Ja verujem da je mentalitet mog naroda nepredvidiv a znam da su mi političke odluke još odavno neshvatljive. Verujem onima koji misle da će 21-og biti frka oko pobednika izbora i da rezultati vrlo moguće mogu biti nepovoljni po građansku Srbiju. Nisam pesimista (ili jesam, wte) ali mi je uvek na umu obrazovna struktura i kultura našeg stanovništva, a samim tim i nivo političke (u ovom slučaju) svesti koju naš narod može da ima i to me pred svake izbore čini nespokojnom. Zbog toga me ne može puno toga više iznenaditi ali me može naravno poraziti. Zato i izlazim na izbore, jer nemam prava posle da se žalim a sama nisam ništa učinila da se nešto promeni!


Građanska Srbija samo od sebe zavisi

Jeco,
Građanska Srbija, bez obzira na to kakvi će biti rezultati izbora, mora da nastavi borbu za vlastito samooslobađanje → kroz zalaganje za poštovanje: zakonitosti, procedure, moralnosti, kroz parlamentarnu (ali i vanparlamentarnu!!!) kontrolu rada onih koji nad nama budu upravljali, a ne vladali kao do sada ... (ko god želi slobodno nek dopuni spisak)...
Posebno ukoliko ishod izbora bude upravo onakav kakav priželjkujemo! Dakle, ništa nije sigurno osim to da moramo da nastavimo da se borimo za emancipaciju i afirmaciju naših individualnih sloboda, prava na različitost, dekontaminaciju javne sfere...
Građanska Srbija ne zavisi od ishoda izbora ili stranaka već upravo od samih građana... Ona (građanska Srbija) samo od sebe zavisi...
Naravno da glasamo.
Međutim, to je (samo) prvi korak...
pozdrav
Nebojša


Naravno Nebojša, znam ja da

Naravno Nebojša, znam ja da je ovo borba na duge staze i da nema odustajanja, nego me hvata predizborna nervoza. Još kada čujem ljude koji neće izaći jer- nema ovde za koga da se glasa dobijem nervozu na kvadrat. Trenutno me oni najviše nerviraju, čak više i od Voje i Vojinih a to je stvarno puno!
Pozdrav i sa ove strane


biće sve ok.

jeco,
pa naravno – nisam ni sumnjao!
a sad jedan i mali kompliment:
neko pametniji od mene (ako treba, verujem da bih mogao da se setim i ko) primetio je:
Ako su vam iluzije razbijene – to samo znači da ste inteligentni!
dakle, bez brige – biće sve ok.
VIDEĆETE!

n.m.


Branislav Petrović ● PRILOG ZA EVROPSKU ISTORIJU

Branislav Petrović
(1937-2002)

PRILOG ZA EVROPSKU ISTORIJU
(Iz dnevnika)

Orijentisali smo se prema zvezdama
vodile nas trube i ključevi tamnica
osluškivali savete onih ispod zemlje
nismo se zaustavljali

Prvo smo otkrili kožu jedne žene
finu negovanu od mladih zmija izatkanu
zatim smo pronašli krila anđela
koja je neki vojnik izgubio

Naišli smo na selo napušteno
prepoznavali stvari iz detinjstva
dočekao nas je samo jedan starac
koji nije uspeo da umakne

Hteli smo se snabdeti pijaćom vodom
ali su bunari bili zagađeni
do vrha puni ljudi uginulih
i njihovih vernih životinja

Pa smo naišli na crkvu razvaljenu
tu smo se pomokrili
pa smo produžili sve do prve škole
koju smo zapalili da se ogrejemo

Probudio nas je školski poslužitelj
krikom neopisivim
izgazili smo ga čizmama
i bacili u pepeo

Naišao je učitelj sa đacima
zaprepašćenje ih je odalo
učitelja smo kao i poslužitelja
đake smo silovali

Ugledali smo zelenu livadu
tu smo zastali da predahnemo
klali smo se malo među sobom
ćaskali prebirali po sećanju

Onda smo krenuli dalje
za zvezdom koja nas je vodila
imali smo zadatak da nas po zlu zapamte
narodi koje posetimo

Naišli smo na čoveka bez obe ruke
i bez noge na raskršću
zahtevali smo da propisno salutira
kad nije mogao streljali smo ga

Prolazili smo kroz velike gradove
činili se nevešti
ostavljali konzerve sa epidemijama
i odlazili dalje

Naišli smo na ženu udovicu
sa troje dece u naručju
decu smo ponovo u majku vratili
a majku bacili našim psima

Pa smo krenuli dalje
ispred leleka koji nas je pratio
tako smo stigli do jednog izvora
gde smo se umili

Naišao je vlasnik izvora
i nazvao nas poganim psima
videlo se da je naš čovek
poveli smo ga s nama

Da ga proverimo
našli smo dete s jagnjetom u naručju
zubima ih je oboje zaklao
stekao je naše puno poverenje

Imali smo jednog osteljivog mladića
bez prestanka je plakao
postepeno smo ga čeličili
stvarali od njega čoveka

Sve je zadatke izvršavao
kao najbolji među nama
ali kad je svešteniku jezik čupao
urlikao je on a ne sveštenik

Davali smo mu lakše zadatke
da strelja đake po školskim dvorištima
ni to ga nije ispunjavalo radošću
oduzeli smo mu činove i ispljuvali ga

Naiđosmo na groblje zabačeno
u grobove ubacismo bombe sa suzavcem
mrtvaci su iz grobova iskakali
mi smo ih ponovo ubijali

Za nama nerazuman lelek nedostojnih
ispred nas ciljevei uzvišeni
iznad Zver koja nas vodi
putevima Gospodnjim

Naiđosmo na ženu bremenitu
koja drsko ličaše na Bogorodicu
dete iščupasmo da ga gajimo
a nju nedostojnu štakorima

Naiđosmo na ljudsko oko
oslobođeno od očne duplje čovekove
umismo se njegovim pogledima
i kretosmo dalje

Naiđosmo na ljudsku ruku
oslobođenu od nedostojnog
ta ruka nas je ko sestra milovala
i mahala nam pri polasku

Naiđosmo na mozak čovekov
izvađen iz lobanje
spoznasmo čistu misao
i upamtismo je

Naiđosmo na jedno srce
nismo znali čije je
bacakalo se oko naših nogu
htelo je u naše grudi

Bacismo bombu na to srce
isekosmo ga noževima
ali ono ne odustade
skakalo je za nama

Uhvatismo ga i vezasmo
polismo sumporom i zapalismo
ali ono je bivalo sve snažnije
žilavo neko srce

Ponudismo grudi štakora
pa zatim grudi psa
ali ono nije htelo
htelo je samo u naše grudi

Dadosmo mu grudi mladića
koga smo raščinili i ispljuvali
sa takvim srcem
mogao je sa nama

Naiđosmo na dojku dojilje
koju su odsekle naše prethodnice
klekosmo i napismo se mleka ponuđenog
i nastavismo okrepljeni

I još smo dugo putovali
iza nas lelek i štakori
ispred nas čista misao
i poruka narodima

Nepredviđeno zađosmo u neka brda
u brdima naiđosmo na bistru vodu
ugledasmo u bistroj vodi naša lica
i iznenada briznusmo u plač.


Predivno

Hvala ti, Nebojša. Srpski Sympathy for the Devil. (Predivno sigurno nije prava reč, ali Brana Petrović ostavlja bez teksta.)


Jezivo

Al' mi se čini da je nekako u skladu sa onim mojim opaskama o sluđenom narodu koji baš tako i voli...


procitas

pa se najezis, pa malo pusti, pa se opet jezis i jezis...


i tako...

i tako...


A MOŽE I: Ide čovek majko

A MOŽE I:

Ide čovek majko moja najstarija država
ide crkva porušena ide lađa bez posade
ide groblje svih vremena prah i pepeo
sklanjaj decu majko moja ide zločinac...

B.P.


ja htedoh

da predložim ovu pesmu za neki drugi blog, kao odbranu zemlje/čoveka, ali me diskusija tamo obeshrabrila...


.. i iznenada briznusmo u plač ...

... ja takođe.


Ne plači Tamara...

Ne plači Tamara - biće sve ok.
Na dobrom smo putu...
pozdrav
n.m.


Evo, već sam bolje :o)

... nego šta da smo na dobrom putu, a nekako mi "unutrašnji glas" javlja da će posle 21. biti još bolji. Broj 3 je moj srećan broj :o)

Puno pozdrava - T.


unutrašnji glas

Pozdravljam tebe i tvoj "unutrašnji glas"
čujemo se - s dobrim vestima, dakako -
+ hvala za smajlija,naravski...
n.m.


Čujemo se ...

... s dobrim vestima :o)

P.S.: skoro zaboravih, extra ti je ovaj text :o)


SRS na HTV-u ?

Od trača do istine...

Ne znam jeste li upoznati s informacijom koja danas kruži netom o tome da je SRS u danima izborne ćutnje (petak-subota-nedelja) ekskluzivno zakupila reklamni prostor na HTV-u?!?


Da li

ptica voli da leti? Da li riba voli da pliva (ronja)? Da li radikali vole da se reklamiraju u domovini?


Svakako... dakako... i tako...

Ptica voli što leti & riba voli kad pliva...
Svakako... dakako... i tako...


REZULTATI IZBORA

REZULTATI IZBORA
CESID - 22,45

SRS 28,7% → 81 mandat
DS 22,9% → 65 mandata
DSS,NS 16,7% → 47 mandata
G17+ 6,8% → 19 mandata
SPS 5,9% → 16 mandata
LDP koalicija 5,3% → 15 mandata

U Skupštinu još ulaze:

SVM → 3 mandata
SDA → 2 madata
URS → 1 mandat
RP → 1 mandat