Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

NE GLASAJTE ZA NAS-updated-VREDNOSNI INTERVJU SA MIKIJEM*

 *ovo VREDNOSNI isticemo da nas YUCOM i B 92 ne prozovu da krsimo izbornu cutnju .

VELIKI BRAT MIKI-NISMO SVI ISTI

MIKI-sta je to YUCOM?

LW-Ne provociraj. Cao Miki. Sta ima.

MIKI-Upravo sam se vratio sa glasanja u Kupinovu. Dosao FOX. Osecao sam se kao da sam predsednicki kandidat.

LW-Sto?

MIKI-Mislim da sam jedina javna licnost koju je TV, mimo politickih lidera, snimo da glasa. Mozda misle da Kupinci mogu da odluce izbore.

LW-A ti? ta ti mislis, ko moze?

MIKI-Za neku normalnu opciju, demokratsku opciju, mogu da odluce apstinenti, uglavnom mladi ljudi koji do sada nisu glasali. Oni koje nije interesovala buducnost, i koji zadnjih deset godina govore-SVI SMO ISTI. NISMO SVI ISTI.

LW-To je slogan kampanje Inicijative mladih. Otkud ti sa njima?

MIKI-S obzirom da nisam hteo direktno da podrzim ni jednu politicku partiju Inicjativa mi je delovala najzgodnije da se obratim mladim ljudima i da kazem svoje misljenje.

LW-I sta si pricao? Sta si radio? Gde ste bili?

MIKI-Bili smo u Kragujevcu, Zrenjaninu, Kikindi, Nisu, Novom Sadu, Novom Pazaru.
Pozdravljam Gutu, Madzu i Aidu. Mladi ljudi koji su dolazili na nase skupove, uglavnom su me pitali o Velikom Bratu sto me jako nerviralo. Nadam se da sam bar nekima uspeo da objasnim da treba da izadju na izbore da bi pobedila demokratska Srbija. Kad ovo kazem, ne mislim na DSS.

LW-A novinari? Sta su te oni najcesce pitali?

MIKI-Uglavnom su zeleli senzacionalne vesti tipa koju stranku podrzavam. Bio bih jako razocaran kada bi neko ko mene voli glasao za neku opciju zbog mene a ne zbog svog misljenja i politickog ubedjenja.

LW-I kako ti se cini saradnja sa NGOs?

MIKI- Upoznao sam mlade ljude koji imaju slicne stavove kao i ja. Zalazu se za prava svih ljudi, bez obzira koje su vere, nacije, seksa, pola. Puni su elana i zaista veruju da mogu da promene nesto u Srbiji.

LW-Zasto je vasa kampanja NISU SVI ISTI bila mnogo manje zastupljena, cak i na B92, u odnosu na neke druge NGO GOTV kampanje?

MIKI-Cuo sam price da kazu da smo bili pristrasni iako ja to nisma primetio. Podrzavali smo izbor za sve demokratske opcije u Srbiji. ja nisma podrzavao jedino DSs od nazovi demokratskih opcija.

LW-Pa jel to paranoja od gradjanske Srbije ili…

MIKI-Iniicjativa zalaze za saradnju sa Hagom, jednaka prava homoseksualaca, nacionalnih manjina, lustraciju, kaznjivost za zlocine i drugo, a to su skakljive teme za izbore. Iako znaju da ih ti problemi cekaju odmah posle izbora, jer svi tvrde da zele u EU, a to su stvari koje moraju da se rese ako hocemo u EU, neke demokratske opcije izgleda izbegavaju da u izbornoj trci o tome vise govore. Mozda se zbog toga Inicijativinoj kampanji nisu pridruzili predstavnici nekih demokratskih opcija, iako su bili pozvani.

LW-Ovde je vec pakao, talibani su poludeli. Obecaj da cemo sa blogerima pricati i o tvom vidjenju tolerancije i jos nesto, da ces u emisiji pricati o Roditeljima u crnom.

MIKI-Iako mi Vi Jelena zamerate na mom vidjenju tolerancije, jer ja ne okrecem drugi obraz kad me neko udari, rado cu se odazvati vasem pozivu.

LW-Od kad smo mi na vi?

MIKI- Znate vi dobro.

LW-A poziv Roditeljima u crnom?

MIKI-Obecavam ih da ce mi biti gosti u jednoj od emisija, ukoliko ne dobijem otkaz posle ovog intervja sa tobom.

LW-Jesi tvrdoglav do bola, ponekad se ponasas ko TV propovednik, o toleranciji i nenasilnim metodama borbe nemas pojam, nestrpljiv si ko tinejdzer, emisja ti je cist smor, ipak si CAR sto si ucestvovao u Inicijativinoj kampanji.

MIKI-Zvuci jako smesno kada Jelena Milic kaze nekom da je tvrdoglav. A to sto zelim da sve promenim brzo, mislim da ljudi zive vekovima unazad a mi se jos borimo za ljudska prava i toleranciju, ja dajem intervju preko interneta a i dalje postoje ljudi koji su skloni nasilju, ratovima, itd…Kad bi ljudi bili spremni da zaborave nesuglasice, i da krenu da oprastaju jedni drugima , da se izmirimo mi na prostorima ex-YU, to mora da se desi odjednom. Znam da je ovo utopija, ali ako ja mogu ovako da razmisljam, zasto ne bi mogao jos neko. Mi smo prvo ljudi pa tek onda Srbi, Hrvati, Muslimani.

LW-E, a da otovris ti neku new age crkvu, rodjeni si TV propovednik. Nego, daj poruci jos nesto blogerskoj ekipi, politicki neutralno, dok je sutnja, a posle cemo da caskamo na novom politicki obojenom blogu-DOCEK GRADJANSKE SRBIJE.

MIKI-Voleo bih da se preko bloga obratim onima koji ne razmisljaju kao mi.

LW-Gde bre ti i ja o icemu isto razmisljamo, ne pali se.

MIKI-Ukoliko zelite demokratske promene (ne mislim na DSS) u Srbiji mislim da je vreme da sajsite sa Interneta, glasate i pozovete jos nekoga za koga znate da nije glasao i pokusate da nesto u Srbiji promenite vasim glasom. Ne mislim na onu kampanju 50% +vas glas, naravno.

LW-Ajd nek tvoja bude zadnja. Ovog puta.

MIKI-Ovo je zadnja.

LW-Pali mali.

 

 

Privremeni epilog-kao što sam vam lepo rekla- A star is born!

"LJUDI!

IZBORI SU JEDINO VAŽNI. I NE SMEMO DOZVOLITI DA NAM BILO ŠTA SKRENE PAŽNJU SA POSLOVA KOJE MORAMO URADITI DA BI SUTRA POBEDILI.

I BEZ OVOGA ŠTO SE SINOĆ DESILO, ZNALI SMO DA NEMA TE STVARI KOJU NE BI URADILI DA NAS ZAUSTAVE.

ALI, ONO ŠTO NE ZNAJU I ŠTO NIKAD NEĆE NAUČITI JE KAKO DA SPREČE LJUDE DA MISLE SVOJOM GLAVOM, KAKO DA VOLE SEBE, SVOJE PRIJATELJE, SVOJU DECU, SVOJU ZEMLJU. DA VOLE SLOBODU.

VEĆ SMO POBEDILI. SUTRA JE PRAZNIK. I ZATO SAMO HRABRO, MIRNO, ODLUČNO.

I MOLIM VAS DA ZAPAMTITE – OVO JE SAMO POČETAK JEDNE VELIKE POBEDE!

5. OKTOBAR, A NE 12. MART. DA 22. BUDE STVARNO DRUGAČIJI!

OD NAS ZAVISI!"

ČEDA   Ranije...

Piše LW -RW je na terenu

Sedim i citam. Sedim i slušam. Sedim i mozak mi je blokiran. Sinoć sam se spremala  da odem na zavrsni party YIHR -na zatvaranje  VREDNOSNE kampanje Dosta ćutanja, kad sam čula prvu vest. Skapirali ste do sada koliko mi znači Inicijativa, koliko poštujem to što oni rade. Nisam  mogla. Skapirali ste do sada da već par godina nemam baš uvek većinski  stav o nekim stvarima, metodma, načinima na koji ljudi okupljenu u Koaliciju rade, da umem i javno da kažem sa čime se ne slažem. Ako mislite da i sinoć ne bi lanula, da sam osetila da treba, onda se još ne poznajemo dovoljno. Skapirali ste i da smo RW i ja razvedeni odavno, ali da nas osim zajedničke dece vezuje i vrlo slično  političko ubeđenje. I da se ona sve više poklapaju što vreme više prolazi, što više maski u Srbiji pada ( i streljanih  ljudi). I solidarnost. Toliko smo toga, igrom slučaj, donekle i zajedno preturili preko glave. Verujte mi da nikom, nikom kolateralne posledice vanrednog stanje ne bih poželela, ali da i dalje mislim da je to bilo neminovno. Skapirali ste valjda i koliko mi znači ovo upoznavanje sa Roditeljima u crnom, koliko ne mogu sebi da dođem od priče koja se ko reality show odvija pred našim očima, svi ti dokumenti sa kojima idu jadni okolo, i slike, i svo to ćutanje javnosti. 

Evo kako je sinoć, na autopilot modu, radio moj mozak.

1. Gde su deca?

2.  Kako je RW?

3. Kako su Čedomir i momci sa kojim sam već na ti (i oćeš keks i kafu u busu karavana )

4. Kako li je  Čedina Jelena?

5. Ako puknem blog, pa nas ukinu doživotno, oće li se ražalostiti Roditelji u crnom jer su me u četvrtak i oni savetovali, krajnje dobronamerno, da razmislim šta i kako oko izborne šutnje. Imajte u vidu da se skupe iz cele Srbije i da dođu do mene do kanca ili kuće da vide blog, nemaju prilike inače, a mnogo, mnogo im znači.

6. Javiti Andreju  da, ipak, neću doći. Nekako mi glupo da ja idem na party a sve se ovo dešava, meni bliskim ljudima. I idejama.

7. Šta će reći redovni čitaoci bloga MiM ako ih ne budemo obaveštavali? Da, i to mi znači, jako. Vidim da njima znači. Referendumski blogovi su nas  tome naučili. Čitanost i vernost obavezuju.

8. Da li ćemo  zajebati Restaka? Kako da izvedem sve a da  njega ne dovedem u neprjatnu situaciju.

9. Zašto Srbija nema svoje Majami CSI ljude!

10. Kad će se oglasiti BT i kako? Kolika je verovatnoća da kaže nešto tipa "zalažem se za bezbednost svih naših sugrađana i mir u svetu".

11. Da li da brišem ili da ostavljam agente provokatore na blogu ako ga, ipak, puknem, i ne samo  njih već i one što spontano pišu to što pišu.

12. Kakav će biti zapisnik MUP?

13. Kako sam  bila glupa kad sam pre par dana napisala da izgleda " ne znaju više šta sa nama da rade". 

14. Smarati ili ne RW oko koordinacije?

15. Da, pomislila sam, i koliko pažnje zauzme svaka, ali svaka vest, o eventualno nečem opasnom što se dešava Srbima na Kosovu! A ovi veseli Roditelji, pa i Čedomir, na kraju krajeva. Pa u zemlju mi dođe da propadnem, kombinovano, od blama i besa.

16. Koliko će se pojaviti u medijima forenzičara, eksperata za bezbednost, relativizatora ovog sinoć. OK, još se ne zna sve, možda, možda i dramimo, ali kome  zmija ubije premijera taj se i petarde plaši. A koliko njih je sa MNOGO VIŠE OČITIH DOKAZA ostalo NEMO ili BLESAVO na sve dokaze Roditelja u crnom.

17. Da, pao mi je na pamet i Nikola Vrzić, da mu pošaljem jedna file od fotokopiranih dokumenata, zapisnika sa suđenja, obdukcija, ...koječekga što oni nesretnici vuku sa sobom u plastičnim kesama., zajedno sa slikama sinova sa nekih veselja pre nego što su pobijeni. PRVIM METKOM, DRUGIM METKOM, TREĆIM METKOM, ČETVRTIM, PETIM......STOTIM...

18. Kako će vest preneti Kurir, Press, Politika, ...Pogodila sam za Kurir -ČEDINA BOMBA-ispod džipa lidera LDP sinoć pronažen eksploziv. Pokušaj atentata ili predizborni marketing u zadnji čas, pitanje je sad?!

19. Oće li se na blogu, ako ga pustim, pojaviti i neki "naši i/ili Čedini" koje ne viđam na blogovima o Roditeljima u crnom?

20. Da li je Koštunica obavešten?

Nije mi jasno mnogo toga, naravno. Zašto bar B 92 i Danas   nisu kontaktirali  Roditelje u crnom PRE IZBORA i počeli  da pišu o njihovim strašnim optužbama. Zašto je sa sajta sinoć sklonjena vest da Čedomir nije bio sam, već sa Sonjom Biserko, Vesnom Pusić, Žarkom Koraćem....

I mislim stvarno, RW ajde što je i Mića Albijanić na kladionicma ispred tebe za ministra policije, ako već ovo  sve fingiraš što nisi ovaj "predizborni marketing"  prijavio u  7 i 20  a ne u 8 i 20, dok se još nisu novine zatvorile, mislim stvarno, za koga bre ja to agitujem....Kakav li ćeš i ministar turizma biti!

.........................

Preneo i studio B u vestima u deset.

EKSPLOZIV ISPOD VOZILA CEDOMIRA JOVANOVICA, UVIDJAJ U TOKU

izvor:agencija BETA

U centru Beograda, u Birčaninovoj ulici, večeras je u toku uviđaj nakon što je primećeno da se ispod automobila koji pripada lideru Liberalno demokratske partije Čedomiru Jovanoviću nalazi eksploziv, javila je agencija Beta.

Oko 20.20 šef obezbeđenja kafea "Mitologija" koji se nalazi u Birčaninovoj 42 primetio je eksploziv ispod džipa "micubiši" parkiranog ispred, rečeno je reporteru Bete na licu mesta.

Eksploziv je i dalje ispod džipa.
Odmah nakon što je primećen eksploziv, obaveštena je policija i u Birčaninovu je došla protivdiverziona ekipa. Saobraćaj u delu između ulica Deligradske i Kralja Milutina je blokiran.


"nego se ni mitrovic s. jos

mim were here


neobavesten naravno, naucio ga kostunica

znas kako je kad se spava u istom krevetu, pa dorucak, pa cvetic, cedjen sok od pomorandze onda se covek simbiozise i ne zna jadnik jel on to misli ili onaj misli jel on ne zna ili mu dragi ne zna.....itsl


lw prilog teoreticarima zavere i jeftinog politickog marketinga

Sad je meni sinulo! U solarijumu. Majke mi. Nije ovo bio RW jeftin politicki marketing, nit je ovo bila icija ozbiljna manera da pokoleba i zastrasi Cedu i gradjasku Srbiju. Ovo je bre protiv mene bilo upereno. Neko je znao da ce me ovako nesto zakucati za komp, da cu se primiti, iako sam se bas namerila da pametno iskoristim izbornu sutnju i odem u asanaciju terena u Zaru i Mango, pre nego se skroz multietnicki-multi konfesionalno-multikpoliticki-multimilionerski ociste! Majke mi, ko ne veruje, juce sam uplatila nesto na karticu, da mi proradi danas.

Imate li tipove, ko bi to mogao biti? I zasto?


kakao da ne draga

mustafa, sead, tidza, bajram, clanovi separatisticke organizacije "nonomango" su u jucerasnjem napadu na srpkinju, majku dvoje dece.......i tako


fair inaf

Bez eksploziva ispod džipa LDP-a"
20. januar 2007. | 10:06 | Izvor: B92
Beograd -- MUP Srbije saopštio da ispod džipa koji koristi obezbeđenje lidera LDP-a Čedomira Jovanovića nije bio eksploziv.

U saopštenju se navodi da je Jovanovićevo obezbeđenje obavestilo MUP kako sumnja da se ispod njihovog džipa nalazi eksplozivna naprava. Iz MUP-a navode da su njihovi operativci obavili uviđaj i konstatovali da se ne radi o bombi ili predmetu koji je mogao da eksplodira.

"U zamotanom kartonu je bila crvena smesa, a posle fizičko-hemijskih analiza i spektro-fotometrijskih analiza je utvrđeno da nema tragova eksplozivnih čestica, niti barutnih tragova, već da se radi o upotrebljenim patronima za vatromet”, piše u saopštenju.

Liberalno-demokratska partija saopštila je da je ogorčena zbog saopštenja MUP-a Srbije.

U saopštenju se navodi da će bivši zamenik ministra policije i član predsedništva LDP-a Nenad Milić u toku dana tražiti prijem kod ministra Joćića i načelnika SUP-a Beograd Milorada Simića, sa zahtevom da mu se, u skladu sa zakonom, omogući uvid u zapisnik o izvršenom uviđaju, veštačenju eksploziva i foto- dokumentaciji, kako bi se ti podaci uporedili sa foto- dokumentacijom koju LDP poseduje, a koja je napravljena na licu mesta.

Čedomir Jovanović će na pitanja novinara o celom slučaju odgovarati po završetku izbora, a do tada neće davati izjave, saopštava LDP.

Zbog izborne tišine, a u skladu sa uputstvima advokata B92, komentarisanje ove vesti je onemogućeno.

........

da ne bude zabune, ja sam u telu bloga sasvim iskreno napisla da sam imala ozbiljne dileme da li cu napraviti neko sranje dejanu restaku, i stavila u pocetku, sinoc, samo vest na blog....


Jos jedan dokaz

Da se radi o eksplozivu,a ne o kineskom istrosenom vatrometu svedoci i drzavna "Politika".
U tekstu Dusana Teleskovica(novinara sa odlicnim vezama u policiji)kaze se, da kako Politika saznaje,radi se o eksplozivu,doduse bez detonatora.
To je informacija iz policije ,pre nego sto su "sile mraka" odlucile da eksploziv proglase samopodmetnutim petardama i pre nego sto je GLODUR lista mogla da intervenise.


Jel to Cekić opet postao urednik B92?

Quote:

Zbog izborne tišine, a u skladu sa uputstvima advokata B92, komentarisanje ove vesti je onemogućeno.

Izgleda da nekadašnji urednici B92 kao što su Cekić i Đilas više danas uređuju program B92 nego što su to radili kad im je to bio posao i takođe više nego što to rade sadašnji urednici.


(Samo)Cenzura ?

Evo jos jednog bisera uredjivacke politike 92.
Saopstenje LDP-a(sira verzija)je posle manje od 60 minuta postavljanja na sajtu skinuta(?),izbacen je deo o tome da su trazili od policije da ne dize paniku i politizuje slucaj.
Inace ni u siroj verziji nije bilo da su ministru Jocicu 5 puta slali dopis o najavama ovakvog oncidenta.
A (?) stoji pored vesti uporno i postojano jos od sinoc.


to nemanja-na ovo dole mislis

Cuj, cima sam spazila, odmah sam kopirala. Nisam ja dzaba bivsa zena bivseg inspektora MUP i pomocnika ministra policije :) A to sto Ljiljana Smajlovic i Co misle da sam u ICG radila zbog veza sa istim a ne zbog mog mozga i posvecenosti:) govori mnogo o tome koliko ni RW ne poznaju :)

Quote:
se jednog momenta pojavilo na vestima -al tek sad mogu prist
Milić i Milić (20 Januar, 2007 - 01:24)

Eksploziv ispod Jovanovićevih kola
19. januar 2007. | 22:40 -> 23:25 | Izvor: B92, Beta
Beograd -- Policija nakon dojave pronašla eksploziv ispod džipa micubišija koji pripada lideru LDP-a Čedomiru Jovanoviću.

Policija je blokirala Birčaninovu ulicu, a iz izvora bliskih MUP-u saznaje se da je ispod džipa otkriveno nekoliko štapina improvizovanog eksploziva.

U ovom trenutku na licu mesta nalaze se kontradiverziona ekipa, ekipe kriminalne i interventne policije.

Šef obezbeđenja kafea "Mitologija" koji se nalazi u Birčaninovoj 42 primetio je oko 20.20 eksploziv ispod džipa micubiši parkiranog ispred.

Odmah nakon što je primećen eksploziv, obaveštena je policija i u Birčaninovu je došla protivdiverziona ekipa.

U vreme kada je eksploziv primećen, Jovanović je bio na večeri u jednom restoranu u istoj ulici, zajedno sa predsednicom Heslinškog odbora za ljudska prava Sonjom Biserko, šeficom hrvatskog Građanskog komiteta za ljudska prava Vesnom Pusić, liderom Socijaldemokratske unije Žarkom Koraćem i još nekoliko ljudi.

Čedomir Jovanović je, kako saznaje agencija Beta u izvorima bliskim LDP-u, od Nove godine pet puta dobijao pretnje da "neće ući živ u skupštinu" i da je o svemu obaveštena policija.

Isti izvori su rekli da je eksploziv u džip "micubiši" stavljen ispod desnog zadnjeg sedišta gde inače sedi Jovanović. Lider LDP-a se do jutros vozio tim džipom koji je potom bio u njegovoj pratnji.


dada to je bila prva beta

imama ga i ja - a ono od nove godine 5 puta, obavestena policija...pa zar to nisu dovoljne informacije za nekog ko se bavi novinarstvom u srbiji - jebe lud blesavog pa jos vice daj one sa b92 oni su jos blesaviji.


Who knows?

A možda do večeras B92 spremi ekskluzivni intervju iz kuće Velikog brata, šta Ivan, Edin & co misle o svemu ovome, uklopilo bi se u u aktuelnu uređivačku politiku devedesetdvojke.


hahahhaahhah

DA - to je to sto nedostaje, kako se nisam setila - daj nazovi ih, da im predlozis - Odlicna ideja.


Di smem da se mešam u tuđ poso,

to je resor Srđana M., možda me tuži preko konsiljerea B92 (vidiš kako znaju sve o izbornoj tišini, boktemazo). By the way, šta je s njegovim blogom, šuti li i on ili sprema kakve doskočice? U svakom slučaju, ne može da se čita.


postovani advokati

potpuno ste u pravu
komentarisanje po logici nije moguce jet to nije vest, i to nisu novinari vec svabetralalaa ili sramota za bilo kakvo novinarstvo.
The Vest je jad i beda srpskog novinarstva


ovo sam nasla na sajtu odnaszavisi.org-LW

Quote:
Biljana Kovačević Vučo:
Poslala sam ispod svih vesti na B92 na kojima je dozvoljen komentar po jednu malu poruku koja se može svesti na sram vas bilo i optužila ih za saučesništvo. Potpisla se punim imenom i prezimenom, ostavila broj telefona i e mail adresu. Naravno da neće objaviti, nisam se ni nadala, ali bar malo da nerviram dežurnog šalterskog službenika na sajtu. Mislim da je suvišno komentarisati bezprizornost manipulisanja informacijom o podmetnutoj bombi ispod auta Čedomira Jovanovića i zato predlažem da se sutra okupimo i zajedno posetimo glodura i velikog medijskog maga Verana Matića i zahtevamo objašnjenje ko, kada i zašto mu je naredio (ili je u svom podaničkom maniru to samostalno odlučio) da na najbedniji način podmeće i falsifikuje informacije o bombi (koje su mu bile poznate već u 20.40). Kako su se industrijski štapini pretvorili u improvizovane štapiće, kako je nestala prvobitna vest sa sajta i kako je ostala samo informacija policajca Milovića da to nešto, štapić, prah, štapin, vlažno, bez detonatora nije moglo da eksplodira. Treba i da napišemo pismeno svim međunarodnim novinarskim organizacijama. Treba da uradimo sve da B92 konačno snosi posledice zbog ove podle manipulacije.

Zasto ovako zucne reakcije ( pa i na B92) nije bilo i posle slika masakriranih i poubijanih vojnika! Zasto se na skupu NVO o stanju u medijima nije pricalo i o cutnji na teske optuzbe koje iznose Roditelji u crnom?


Poštovana Jelena,

normalno je da ovakav događaj ima veći odjek pošto se radi o javnoj ličnosti, pogotovu u kontekstu recentne istorije. Kada su vojnici ubijeni, nažalost, nije bilo takve reakcije jer je mnogo teže probuditi osećaj empatije prema nesrećnim roditeljima i njihovoj tragediji pošto smo godinama navikavani da je pogibija ("smrtni slučaj") u vojsci puka statistika. Ipak, mislim da se svaka reakcija na jučerašnji teroristički akt u krajnjoj instanci odnosi i na ono što se dešavalo (i što se sigurno još uvek dešava) u vojsci.

Kad verujem ja, veruj i ti!


to zix-lw

moj komentar se odnosio na reakciju BKV. ovo sto se desava u vojsci i ova cutnja oko toga zavredjuje paznju i pre nego sto neko opet krene na cedomira i ostale saradnike pokojnog premijera. pre svega NGO sektora, upravo na osnovu argumenata koje vi iznosite.

inace, ja sam u tom spotu iza VP kad ona kaze te reci, i ponosna sam zbog toga, izmedju ostalog zato sto je ona to govorila o Topcideru i pre, mnogo pre nego su izbori bili raspisani, i u ime gss koji je takodje, podrzavao moje insistiranje da se gura topcider i drugo!

i jos jednom, ne znam koji argument ima i insajder i drugi u info b92 koji su pustili da roditelji u crnom ovoliko dokaza iznesu i nista!


Principijelnost

Quote:
moj komentar se odnosio na reakciju BKV. ovo sto se desava u vojsci i ova cutnja oko toga zavredjuje paznju i pre nego sto neko opet krene na cedomira i ostale saradnike pokojnog premijera. pre svega NGO sektora, upravo na osnovu argumenata koje vi iznosite.

Smatram da je za svako postovanje Vasa upornost i istrajnost u naporima da se problematizuju ubistva u Vojsci i da se drzavni organi primoraju da reaguju i odgovore na pitanje: ko i zasto ubija vojnike po Srbiji. Slazem se da je gospodja Vesna Pesic jedna od onih koja se, kao predsednica Odbora za utvrdjivanje istine o pogibiji dvojice gardista u kasarni Topcider, zestoko borila da se dodje do svih relevantnih cinjenica u vezi tim slucajem.

Pored gospodje Pesic, jedan od najzescih boraca za istinu o smrti vojnika je Vladan Batic. U vreme kada je Vesna Pesic postala predsednica Odbora, ona i Batic su bili u zajednickom pokretu "Peti oktobar" gde su, na gotovo svakoj KZS, postavljali pitanje tragicne sudbine vojnika.

Podsecam Vas da je upravo Vladan Batic:

- prvi pisao Svetozaru Marovicu, tadasnjem predsedniku SCG i od njega trazio formiranje nezavisne komisije koja bi ispitala ceo slucaj.
- besplatno pravno zastupao porodice stradalih vojnika
- bio uhapsen nekoliko dana pred godisnjicu ubistva vojnika, u danu kada je kao pravni zastupnik porodica trebalo da prisustvuje ekshumaciji posmrtnih ostataka
- dao nekoliko stotina izjava, intervjua, saopstenja kojima je javno zahtevao razresenje slucaja ubistva vojnika i prozivao drzavne organe i funkcionere na odgovornost.
-pozvao specijalnog tužioca za ratne zločine da ispita sve okolnosti ubistva dvojice gardista u Topčideru, kao i da se sa celog slučaja skine oznaka državne tajne.
-organizovao i ucestvovao u mnogobrojnim akcijama kojima se zahtevalo od drzavnih organa da jednom konacno saopste pravu istinu o ovom slucaju.

Ima toga verovatno jos, ali ovo je ono cega se svaki prosecno informisan gradjanin Srbije seca, a svakako oni pojedinci koji se aktivno bave ovom temom.

Upravo zbog prethodno navedenog nije mi jasno zasto je bas Vama licno, prisustvo Vladan Batica u Koaliciji bilo tako neprihvatljivo i kojim se zapravo principima rukovodite kada prosudjujete javni angazman jedne licnosti? Ako su programske razlike izmedju GSS (ciji ste Vi clan) i DHSS (ciji je Batic predsednik) bile preovladjujuce u odnosu na zajednicke ciljeve da se istina o smrti vojnika razjasni, onda je nejasno kako je to u slucaju Biljane Vuco, koja je Vas politicki istomisljenik (u programskom smislu), ipak dominantno to sto se ona po Vama nije dovoljno angazovala u slucaju resavanja tragicne smrti vojnika. Pri tom, verujem da znate da je YUCOM, na cijem je celu Biljana Vuco, mnogo puta u javnosti reagovao po pitanju "slucaja Topcider" i ostalih ubistava po kasarnama u Srbiji. Nije li Biljana Vuco bila jedna od retkih koja je prosle godine, na dan obelezavanja godisnjice ubistva vojnika, bila na Topcideru? Upravo je YUCOM pokrenuo pitanje veze izmedju ubistva vojnika i cinjenice da je u kasarni u Topcideru bio najblizi Mladicevi pomagac, Branislav Puhalo (prvi ga spomenuo VPB u Insajderu; Davinic &co. demantovali postojanje Puhala u Vojsci SCG, a dve godine kasnije se ispostavilo da je bio jedan od glavnih Mladicevih jataka).

Vasa casna, uporna i istrajna borba za prava porodica da znaju istinu o smrti svojih sinova je impresivna. Ono sto je problematicno, odnosi se na principe na kojima zasnivate svoje odnose prema ljudima koji se bore za iste ciljeve kao i Vi. U skladu sa prethodno navedenim, cini mi se da ste cesce rukovodjeni motivima koji nemaju uporiste u principima vec su izraz Vasih licnih animoziteta.

Licno Vam zelim uspeh u akcijï, koju, kako sam vec napisala, vodite na zaista izuzetan nacin.


to kristina k-o mojoj principijelnosti

Quote:
Ono sto je problematicno, odnosi se na principe na kojima zasnivate svoje odnose prema ljudima koji se bore za iste ciljeve kao i Vi. U skladu sa prethodno navedenim, cini mi se da ste cesce rukovodjeni motivima koji nemaju uporiste u principima vec su izraz Vasih licnih animoziteta

Prema kome? A koji su tacno to primeri kad se rukovodim motivima koji nemaju uporiste u principima?

Znam za sve gore spomenuto, samo nemam isti arsin o velicini uradjenog i primarnim motivima. I dalje stojim iza svake reci koju sam rekla.

Da, ne smatram da je YUCOM uradio dovoljno od momenta kad su druge cinjenice -nove-izasle na videlo. Kao ni B92. Brine i sto su te cinjenice pocele da izlaze tako sto je Milijan otisao u LDP Pozega da nekog pita da li neko i u kampanji moze da potegne pitanje, pa mu devojka rekla Za blog....Ako su YUCOM i VB uradili toliko koliko vi smatrate da jeste, ZA TE MOMKE I RODITELJE A NE ZBOG DRUGIH OSOBA I CILJEVA, i te bi im cinjenice vec bile poznate, i nesto bi, valjda, bilo preduzeto. Ili su im, kao VB, bile poznate, pa nikom nista. ( Smatram da je Pokret 5. oktobar bio greska politicka, te da nije uradio DOVOLJNO na rasvetlajvanju ovih trgedija)

Generalno, i o tome sam javno govorila, ne smatram non stop press skonferencije jedinim i/ili osnovnim metodom borbe i nacinom saznavanja i plasiranja istine. Kao ni precesto pojavljivanje na TV bez sustinski novih vesti. Hiperinflatorno.

Sto se tice uloge VB u celoj prici, stotina saopstenja etc, molim vas, sacekajte da prodje 21 uvece i dobicete detaljniji odgovor. MOJ.


Primeri

Quote:
Prema kome? A koji su tacno to primeri kad se rukovodim motivima koji nemaju uporiste u principima?

Sve je jasno. Napisala sam u prethodnom komentaru primere. Navela sam Vam dva: BKV i VB. Ima ih jos...

P.S. I, zovem se Kristina


to kristina k-o mojoj principijelnosti

ispravila ime. izvinjavam se.

ima ih jos kazete :)) da nisu milo djukanovic i vbp :))

za ostalo, ne, vi pricate o pojedincima, i to ne o svima otvoreno. ja sam kritikovala nedoslednost institucija, emisija, ngo, medija, pokreta....u jednom konkretnom slucaju koji je poceo da se unfold kao reality show, a da oni ni repom maknuli nisu!

as for lik i ne-delo vb oko ove afere i kampanje sacekajte molim vas 21 uvece.


kao sto rekoh...

Quote:
Giga Mega Plan

Mislim to su takvi mozgovi da im je verovatno bio plan da u toku predizborne tisine ubiju coveka i jos sahrane, a da niko nista ne zna!!! To samo pokazuje kakvi su nam mediji & novinari, i svezajedno.


LW, to je anti-modni lobi u

LW, to je anti-modni lobi u Srbiji, sigurno!!!
btw, evo tek sada se pridruzujem jer sam kratka sa vremenom zbog mojih talibana, ali ovo je zona sumraka - eksploziv ali bez upaljaca, bezbarutne petarde, prskalice, prasakic, kartoncic, ma samo zamotuljak... Pa nepristojno je, dajte da skupimo prolog za neku dodatnu obuku...kad laziraju izvestaj da bar bude pristojno...


ma da nije sanda raskovic ivic!

Nego, sta je bre ovo. Svi su i u Hagu bili osim mene, niko me nikad pozvao nije da vidim i to cudo! Sad i MUP Jocicev u Majami da saljete kod Horacija pre mene! Pa i ti AB me izdade, dibidus!


Lako cemo mi za Majami i

Lako cemo mi za Majami i Hag, nego zasto je Milan St. Protic na listi a Vi niste? Koji je njegov "rad na terenu", blogu, ... bilo gde?


str protic

valjda nije na listi :) batic je bio poslednja velika zaba :)

cuj, dosta je i jedan milic u skpstini:)


Jes' vala, u pravu ste, nije

Jes' vala, u pravu ste, nije na listi. Greska :)
Nego, iz prve ruke (ako je RW to video svojim ocima), ona vest da stapini nisu bili sa detonatorom i ovlazeni, koliko je tacno?
Kod Duleta na blogu pricam da sam i to video kao vest (B92), pa me zanima da li imate "CSI-level" informacije. Ja sam misljenja da, da su hteli da ga ubiju, ubili bi ga. To im je posao i na nasu zalost dobro ga rade.


evo sledi kolektivni odgovor

ali moj :)


Grešiš Ana,

nema ništa od toga. Samo su ostavili cedulju "Ovde je trebalo da bude ksploziv".

Užasna sramota za dil između medija i vlasti.

Jasna Bogojević


Draga LW, ko ti je kriv kad

Draga LW, ko ti je kriv kad sama citas, obrazujes se i to jos javno pokazujes. Kome ce onda pasti na pamet da te obucava? Tako lepo kada su predstavnici pravosudja javno pokazali da su im sve novotarije u medjunarodnom pravu, pocevsi od kraja '70-ih godina proslog veka pa do danas potpuno nepoznate (e.g. Protokol I na ZK koji je SFRJ ratifikovala '78 - nikad culi!) otpocela je njihova turisticka sezona koja traje i danas! Moras uciti od pravih majstora!
xxx


Draga Jasna, ja samo

Draga Jasna, ja samo pokusavam, bar u sali, da povratim mrvice dostojanstva gradjanina ove zemlje, koje se na najbrutalniji nacin vredja, gazi, sada vec otvoreno bezobrazno. Necu ni da pominjem propust drzave da zastiti pravo na zivot svojih gradjana sto je prica koju bi trebalo pokrenuti tad-kad (a za to postoje odgovarajuci mehanizmi i institucije), a pre svega poceti od porodica u crnom pa do onoga sto se u ovom trenutku radi! To isto vazi i za medije.


Delča

sa sajta itdependsonus
"Učestvovanjem u onoj seljačkoj manipulaciji takozvane vlade Sbije, čitaj, DSS - a i koalicije, nisam izgubio ono malo zdravog razuma... Ovom prilikom samo želim da objasnim da u dogovorima za dotičnu manifestaciju nikada nije pominjano pojavljivanje onog besramnog oglasa u novinama u kojem sem mog imena, ima i imena još nekih učesnika korisšćenih u te propagandne svrhe... Istina je da je većina učesnika izmanipulisana obećanjima da neće biti nikakvih stranačkih obeležja prilikom proslave te greške u kalendaru... Pouzdano znam da je većina učesnika te greške, veoma daleko od te DSS opcije, a za Delču i njegov bend sam apsolutno ubeđen... Glasaj broj 3... "
Milan Delčić Delča.


Dobro jutro carsijo na sve 4 strane

Ne bih da budem maliciozan ali mi ovo pomalo lici na one sto se klade na sve.Pa su uvek pobednici.
Javno pevas na koncertu DSS,NS,Arkanovci,na sajtu itdperstc...podrzavas listu br.3, u mesnoj zajednici si ortak sa G17,a Saper i Krstic su ti kolege sto godina.
Prvo,neubedljivo je da nije znao da se radi o stranackom skupu,kad su svi to najavili kao stranacki skup(Velja,Vladeta,Palma,...).
Drugo,ako je vec i izmanipulisan,sto to nije rekao preko medija koji ima vise od 100 citalaca?


Dragi simpatizeri

LDP i ostalih kombi partija unapred zelim da vam cestitam na buducoj koalciji DS-DSS-LDP koja ce biti objavljena kroz manje od dve nedelje, sve ovo pod uslovom, sto kaze moj prijatelj S.Mitrovic da koalcija pod brojem 3 predje onih carobnih 4.5% (na 4.59% vam RIK ne bi smeo da ukrade mandate, velikodusno bi vas pustili u skupstinu a samim tim i u Vladu). Zelim da budem prvi koji vam evo unapred cestita sa nadom na uspesnom koalicionom radu sa DS i DSS na napretku nase drzave i razvoju gradjanskog drustva. Jos jednom, najiskrenije cestitke.


Mlako,

a cinično samo u pokušaju. A gde da te nađemo za dve nedelje, pa da se zajedno smejemo kako si ispao glup u društvu?


Dragi blogeru,

ja vas uopste ne kvalifikujem, ni ne moram. A videcemo se na blogu ako predjete carobnih 4.5%. Onda cemo se smejati, po ko zna koji put, naivnima naravno. Mada ce tad pojedini VIP blogeri da budu zauzeti priprema za buduci rad u drzavnoj administraciji. Opet, naravno ako se predje carobnih 4.5%.


Dragi Torpedo,

nije mi bila namera da te uvredim - "ispasti glup u društvu" je kolokvijalizam za "ne biti u pravu", a ne odnosi se na IQ.

E, sad, kad ti neko tokom skoro 3 (tri :)) meseca 3 hiljade puta ponovi da neće u koaliciju sa DSS-om, kad u propagandnom spotu poručuje "premijer, a ne saučesnik", kad mu to predstavlja esencijalni deo politike - malo je bez veze tvoja teza o koaliciji sa DS i DSS. Čedomirov ulog je mnogo veći nego što u bilo kojoj varijanti sa trutom može da dobije (a šta se sa istim gubi, videli smo kod pokojnog premijera). So, ovde za dve nedelje?


Bicemo

ovde za dve nedelje, svi mi, ne verujem da ce nesto spektakularno da se desi sem mozda nekom od nas na privatnom planu. Voleo bih da nam zivoti krenu drugim tokom ali sam skeptican, ipak je ovo Srbija.


Istinska bezbednost je bezbednost pojedinca

Iako je predizborna tišina, to nije razlog da se ne osudi ugrožavanje bezbednosti bilo kog građanina Srbije, pa bio on i politički lider jedne od opcija koja učestvuje na predstojećim izborima. Građani srbije bilo koje političke opcije treba da se odlučno suprostave teroru i kriminalu koji ugrožava bilo kog pojedinca društva, jer ako to ne urade to se jednog dana može dogoditi i njima.
Istinska bezbednost mora se zasnivati, pre svega, na bezbednosti pojedinačnog ljudskog bića. Svakako pojedinačna bezbednost je sinonim za ljudsku bezbednost i ljudska prava. U društvima građanske demokratije centralna vrednost je čovek, građanin, njegov lični i imovinski integritet, njegova prava i slobode.
Za Srbiju, građansdka demokratija i ljudska i manjinska prava su ustavne, dakle kategorije od najvećeg značaja na čijim osnovama počiva građansko društvo. Razume se da je raskorak između normativnog i stvarnog još uvek veliki jer se društvo tek izvlači iz tranzicionih nevolja i stremi ka evropskim principima i vrednostima.
Suverenost građana Srbije je neprikosnovena ustavna kategorija. Država, državni organ, partija ili pojedinac ne mogu ni na koji način da prisvoje, uzurpiiraju i sprovode vlast u ime građana. Odgovornost države za bezbednost njenih građana je nedeljiva, neprekidna, nezavisna od političkih ,socijalnih i drugih kategorija. U protivnom, može doći do stanja dezorganizacije sistema, do ispoljavanja stranačkih, grupnih i pojedinačnih interesa i destrukcija koje prvenstveno i najteže pogađaju „obične“ građane.
Za građane Srbije, njihova bezbednost je izraz i ostvarenje njihove suverenosti koja se sprovodi preko legitimno izabranih predstavnika i državnih organa. Bezbednosna uloga države ostvaruje se u okviru njenih nadležnosti u članu 97. Ustava, ali i u ostalim poglavljima i članovima koji regulišu zaštitu ljudskih i manjinskih prava, uređenje vlasti, kontrolu vojske i službi bezbednosti, samostalnost sudske vlasti, i drugo. Prema navedenom, osim što država „brani“ svoje građane od opasnosti spolja i iznutra, ona ih takođe „brani“ i od same sebe, od nezakonitog, nepravednog, nehumanog i nečovečnog odnosa državnih organa u ostarivanju prava i sloboda građana. Što se tiče dobara koja mogu biti predmet ugrožavanja, ista su određena karakterom društva, njegovim prioritetima i vitalnim vrednostima. No bez obzira na to, kao zajednička dobra za gotovo sva uređena društva su: život i zdravlje čoveka, prava i slobode, materijalna dobra, društvenio uređenje, teritorijalna celovitost i dr.
Ako građanin želi i treba da bude „izvor i utoka vlasti“ onda je nedovoljna njegova uloga samo kao glasača na izborima. Da bi se razvijala i čuvala demokratija neophodne su „civilne“, građanske intervencije u sistem kako bi se sprečilo njegovo otuđenje.
Daleko smo od željenog cilja da snage bezbednosati budu servis građana, kao uostalom i cela država. Brojni su primeri da se deo državnog aparata postavlja kao organ sile koji ne postoji zbog građana, koji ga plaćaju kroz izdvajanja za poreze, već kao da građani postoje zbog njega. To nisu samo recidivi prošlog socijalističkog društva, jer je sklonost ka deformacijama svakog državnog aparata u pravcu birokratizacije njegova „druga priroda“ .
Pitanje je samo interesa i volje građana, posebno „trećeg sektora“ – NVO da svojim delovanjem unose korekcije u takav sistem. Time dolazimo na teren „demokratske i civilne kontrole „ sistema bezbednosti. Bez obzira na ustavna i zakonska rešenja ne samo kod nas nego i u većini zemalja građanske demokratije, kontrola rada bezbednosnog aparata od strane zakonodavne i sudske vlasti nije do kraja moguća. Deo problema leži u prirodi ove delatnosti pa samim tim i prirodi sistema: operiše se službenim i državnim tajnama koje mogu, u slučaju otkrivanja, naneti štetu nacionalnim interesima u širem smislu, a u užem, osujetiti i omesti neku planiranu akciju protiv nosilaca ugrožavanja. Iz navedenih razloga nije ostvarljiv, niti je poželjan potpun uvid javnosti u rad tih službi.
U slučaju Srbije situacija je još složenija. Sistem bezbednosti koji je u službi države nasleđen je sa teškom hipotekom iz prošlosti. Zakonska regulativa, značajan deo kadrova, unutrašnja struktura i organizacija i metodologija rada još uvek počivaju na starim osnovama i stereotipima, kao i predrasudama. Ako se tome dodaju i navedene opšte poznate specifičnosti u radu ovih službi, onda je jasno da sintagma „demokratska civilna kontrola“ u slučaju sistema bezbednosti Srbije ima znatno drugačije konotacije.
Iako još uvek daleko od željenog cilja, srpsko društvo teži ka tome da se stvori ambijent u kome se neće postavljati lažna dilema: da li će ili ne potpuna demokratska civilna kontrola narušiti integritet, ometati ili onemogućavati rad neke specijalizovane službe bezbednosti.

Centar za civilnu bezbednost
Miodrag Dinić


Uopsten, dosadan, razvucen i

Uopsten, dosadan, razvucen i krajnje birokratski napisan proglas Centra za civilnu bezbednost - primer kako je ponekad bolje i ne pisati saopstenja za javnost.


Proglase pišu komunisti

Zokster,
možda se nismo razumeli. Centar za civilnu bezbednost je NVO, ustvari treći sektor, koja se bavi pitanjem bezbednosti građana. Proglasi su komunistička komunikacija. Centar do sada nije ni davao saopštenja za štampu jer ima negativno mišljenje o našim medijima, koja su u većini u službi...?
Svakako te razumem da su ti ove činjenice dosadne, ali nekom komunikacija preko Interneta služi za zabavau, nekom za informisanje, nekom za edukaciju, a nekom iz ko zna kakvih razloga.
CIlj Centra je da edukuje građane po pitanju bezbednosti i da se bori za njihova prava. Svek do građani Srbije ne budu bezbedni u svakom smislu nećemo živeti evropskoj Srbiji. Ne zaboravi to zavisi od nas.

NVO Centar za civilnu bezbednost
Miodrag Dinić


Sve je to lepo i krasno, ali

Sve je to lepo i krasno, ali tekst je lose srocen, kako god ga nazvali i iz kojih god plemenitih pobuda bio sastavljen.

Ne zelis valjda da ovo 3 X ponavljam na nekih 3 sata pred zatvaranje glasackih mesta?


jos uvek cekamo

ministar policije dragan jocic se jos nije udostojio da RW odgovri na zahtev za prijem.
javicemo vam ako se nesto u tom smislu promeni.


"Još uvek čekamo"

Milići: "Još uvek čekamo. Ministar policije Dragan Jocic se jos nije udostojio da RW odgovori na zahtev za prijem."

Glupa politika.


to CP-glupa provokacija-sjajna reakcija

Dragi CP, i dragi drugi svi koji ste zvali, pisali, brinuli, davali savete....

Mislim da je delom ideja iza celog slucaj i bila da nam, iznedju ostalog, odvuku i paznju, resurse da u ovim KLJUCNIM SATIMA mi sedimo ne zivkamo nase sigurne glasove ...ne ubedjujemo ljude da za nas glasaju, A SVAKI SVAKI GLAS JE VAZAN.

Takodje, mislim, da su ovim hteli i da nas isprovociraju, ako nista drugo ne uspe, u sta na zalost svoju verujem da im je namera bila i brinem, da napravimo i uradimo nesto zbog cega ce nas izbaciti iz izborne trke!

Mislim da je ovaj Cedin apel krunski dokaz politickog sazrevanja!


To LW

To ce se malo sacekati. Nesto poslo naopako. Mozda se spremao za saopstenje: trebalo je da bude zastrasivanje, a onda nesto poslo naopako (slucaj Pantic), a sad treba da sastavi novi tekst jer je Ceda ziv.

Pa posto su u modi praznici sa greskom u kalendaru, ajde da se prikljucimo pa da RW propita doticnog cim posle nedelje Januara 21. osvane ponedeljak Oktobar 6.


to zorica-mudro zboris

Pa posto su u modi praznici sa greskom u kalendaru, ajde da se prikljucimo pa da RW propita doticnog cim posle nedelje Januara 21. osvane ponedeljak Oktobar 6.


...

LJUDI!

IZBORI SU JEDINO VAŽNI. I NE SMEMO DOZVOLITI DA NAM BILO ŠTA SKRENE PAŽNJU SA POSLOVA KOJE MORAMO URADITI DA BI SUTRA POBEDILI.

I BEZ OVOGA ŠTO SE SINOĆ DESILO, ZNALI SMO DA NEMA TE STVARI KOJU NE BI URADILI DA NAS ZAUSTAVE.

ALI, ONO ŠTO NE ZNAJU I ŠTO NIKAD NEĆE NAUČITI JE KAKO DA SPREČE LJUDE DA MISLE SVOJOM GLAVOM, KAKO DA VOLE SEBE, SVOJE PRIJATELJE, SVOJU DECU, SVOJU ZEMLJU. DA VOLE SLOBODU.

VEĆ SMO POBEDILI.

SUTRA JE PRAZNIK.

I ZATO SAMO HRABRO, MIRNO, ODLUČNO.

I MOLIM VAS DA ZAPAMTITE – OVO JE SAMO POČETAK JEDNE VELIKE POBEDE!

5. OKTOBAR, A NE 12. MART.

DA 22. BUDE STVARNO DRUGAČIJI!

ODN NAS ZAVISI!

ČEDA

(www.odnaszavisi.org)


Tamara,

kod mene malopre upada majstor za radijatore i umesto pozdrava keže - od nas zavisi.

Nadam se, nadam.

Jasna Bogojević


Bravo za majstora :o)

a bravo i Čedi na komentaru. Ma nego šta da od nas zavisi. Dobra ideja za novi pozdrav :o)


To analiticni Milis&Milic

Znao sam za odgovor pitanjem na pitanje. Ali da se na pitanje odgovara tim istim pitanjem?? Je l' moguce da bas nista ne razumete. Ili vasi opredeljeni mozgovi ne mogu da dozvole da postoje i oni koji uocavaju gluposti ne samo na jednoj strani.

Uzgred, imam jednu molbu za vas. Kad prodje ova guzva da otvorite blog o kulturi (politickog?) dijaloga. Bilo bi zanimljivo videti ima li nacina da se sprece 'komentari' poput 'Mozes da mi...'


vec smo pobedili-sutra je praznik-cedomir jovanovic

LJUDI!
IZBORI SU JEDINO VAŽNI. I NE SMEMO DOZVOLITI DA NAM BILO ŠTA SKRENE PAŽNJU SA POSLOVA KOJE MORAMO URADITI DA BI SUTRA POBEDILI.

I BEZ OVOGA ŠTO SE SINOĆ DESILO, ZNALI SMO DA NEMA TE STVARI KOJU NE BI URADILI DA NAS ZAUSTAVE.

ALI, ONO ŠTO NE ZNAJU I ŠTO NIKAD NEĆE NAUČITI JE KAKO DA SPREČE LJUDE DA MISLE SVOJOM GLAVOM, KAKO DA VOLE SEBE, SVOJE PRIJATELJE, SVOJU DECU, SVOJU ZEMLJU. DA VOLE SLOBODU.

VEĆ SMO POBEDILI. SUTRA JE PRAZNIK.

I ZATO SAMO HRABRO, MIRNO, ODLUČNO.
I MOLIM VAS DA ZAPAMTITE – OVO JE SAMO POČETAK JEDNE VELIKE POBEDE!

5. OKTOBAR, A NE 12. MART.

DA 22. BUDE STVARNO DRUGAČIJI!

OD NAS ZAVISI!

ČEDA


Hmmm...

...sada su stvari mnogo jasnije. S obzirom da je Ceda Jovanovic resio da postupi suprotno onome sto je saopstio novinarima i da da izjavu o atentatu pre ponedeljka mislim da se moze zakljuciti samo jedno: prekrsio je rec zato sto poseduje nedvosmislene dokaze o tome ko je pokusao atentat. Iz ovde citirane izjave jasno je da su to uradile sadasnje vlasti. Ostaje samo da u ponedeljak saopsti imena i prezimena umesanih. Kao ozbuiljan politicki igrac on sada vise nema alternative...


2 Milici

Jeste videli vic u Kurviru?
Na desnoj strani sajta.:)
Osecam da sutra slavimo, nema razloga za paniku, SMrdina SNG i ovo od juce su naterali apstinente da glasaju na izborima ili za nas ili za DS, a oni koji su se premisljali da li za nas ili za DS, glasace za nas.
Btw, jeste li videli Delchinu podrsku Koaliciji na odnaszavisi blogu?
Sutra razbijamo!
AKO VERUJEM JA, VERUJ I TI!
21.1.2007.-OD NAS ZAVISI!
Edit:http://www.odnaszavisi.org/index.php?&p=426&ni=3200&nd=1


manje parola -vise sigurnih glasova

alo, ne krsi izbornu sutnju, nego idi okolo i skupljaj sigurne glasove!


Milici, bre,

pa zar sumnjate u mene, u mojoj blizoj okolini 12 sigurnih glasova, mislio sam da je 9, al sam ponovo izracunao, i ima ih 12.
OD NAS ZAVISI!


Dobro

i na koga se sumnja? Ima li indicija s koje strane je dosla ta pretnja? Da ga se toliko boje, da ga se stvarno toliko plase, ne bi niko nasao taj eksploziv. Bio bi BOOOM pre nego bi stigao da shvati a nije bomba jedini nacin. Pa i Bordzije su trovale ljude na daljinu, bez vecih problema. Gledajuci iz makjavelistickog pravca, ako bi mi smetao toliko da ga zelim upropastiti otrovao bih ga, jer bi mi rekla-kazala na temu narkomanije doticnog Jovanovic Cedomira isla na ruku. A bomba mi deluje vise kao smisljena provokacija.
Mnopo tripozno deluje sva ta prica.


Hvala na pitanju, moji

Hvala na pitanju, moji sigurni glasovi su dobro i zdravo. Kad verujem ja, veruju i oni.

Uzgred i bez zadrzavanja:
Tripozan je bio i kamion sa peskom, ali nisu svi inventivni. Snajperisti opravdano osutni.


jos mu i paranoja treba

pa plus da bude politicar...pa mislim skrivace se i od svoje senke!


myspace frend cheda lepo kaze:

LJUDI!
Body: IZBORI SU JEDINO VAŽNI. I NE SMEMO DOZVOLITI DA NAM BILO ŠTA SKRENE PAŽNJU SA POSLOVA KOJE MORAMO URADITI DA BI SUTRA POBEDILI.

I BEZ OVOGA ŠTO SE SINOĆ DESILO, ZNALI SMO DA NEMA TE STVARI KOJU NE BI URADILI DA NAS ZAUSTAVE.

ALI, ONO ŠTO NE ZNAJU I ŠTO NIKAD NEĆE NAUČITI JE KAKO DA SPREČE LJUDE DA MISLE SVOJOM GLAVOM, KAKO DA VOLE SEBE, SVOJE PRIJATELJE, SVOJU DECU, SVOJU ZEMLJU. DA VOLE SLOBODU.
VEĆ SMO POBEDILI. SUTRA JE PRAZNIK.

I ZATO SAMO HRABRO, MIRNO, ODLUČNO.

I MOLIM VAS DA ZAPAMTITE – OVO JE SAMO POČETAK JEDNE VELIKE POBEDE!
5. OKTOBAR, A NE 12. MART.

DA 22. BUDE STVARNO DRUGAČIJI!

OD NAS ZAVISI!

ČEDA
ups ne videh da je vec mm okachio ,sorry=]


ma ok je -TRI puta je okaceno

pa da sutra iz keca u trojku....


mnogo sam jaka-lw

Quote:
bdejan
Srđan Mitrović (20 Januar, 2007 - 16:25) *novo

za sve je kriv argentiski kikiriki. za detalje pitati gospođu milić.


Evo kako bi izgledala reakcija aktuelnog rezima

posle eventualnog poraza


Pa i lice. Narocito Matija!

Pa i lice. Narocito Matija!


a nasa reakcija je

AKO KANIS POBIJEDITI NE SMIJES IZGUBITI

ja se posebno vezbam za ono iz keca u trojku:)


padaju maske

nemas kopirajt. ni stida ni srama.


ko nema stida i srama stankovicu?

Al imam pejstovano i u wordu!

Mnogo mi se svidelo tvoje otmeno izrazavanje.


cuvaj, pa posle

mozes da me ucenjujes.

pozdravi Σωκράτης-a.


au al si enigmatican

nije moj stil. no nije lose znati ko je zaista kakav.


koristan link

Kontrolori,

BUĐENJEEEEE!


a i gradjanska srbija

da se razbudi pa da nam veceras svane


vesti u 5

Velika izlaznost-pretpostavlja se da ce glasati oko 4 mil. do 14 h 30,9% biraca, na svakih sat 5%.

Novi podatci o odzivu CeSid i RK u 6 PM, presek za u % PM iznad 45%.

Lucic-odziv raste.


MiM

ovo je treći put da te opominjem za pravopisne greške
za kaznu, tri puta da napišeš prave podatke i da se utristojiš sa gramatrikom!!!


ajd svi jos po TRI telefona da okrenemo

ovo ja po kazni SM, inace ne bi ja :)


ajd svi jos po TRI telefona da okrenemo

Milić i Milić (21 Januar, 2007 - 18:34)

ovo ja po kazni SM, inace ne bi ja :)


ajd svi jos po TRI telefona da okrenemo

Milić i Milić (21 Januar, 2007 - 18:37)

Milić i Milić (21 Januar, 2007 - 18:34)

ovo ja po kazni


moj cale-zlica od opaka

ima slusni aparat-jedva telefon moze da koristi. Od jutros sedi pored istog i ceka da ga DS aktiviste pozuvu da ga podsete da izadje na glasanje i da kaze: Dr Bosnjakovic je vec u ranim jutarnjim casovima izasao na biraliste i zaokruzio 3! i kinji kevu da vte adresare.


skandalozno otkrice-LW je nedavno napunila 3x14

i ja sam deljiva TRI


al'

se dobro zezaš


to sm

ne bi ja mene toliko zajebavala :)


kasnim

već tri minuta od kako si napisala ono što si napisala
moram da uplatim trostruko brži kablovski
ne mog' da pra tri m


da nisam 3x14

sad bi ja tebi rekla, sta je meni proslo kroz glavu oko onog uvecanja iz keca u trojku :)


uvećanje!!!

ma, da si ti nama živa i zdrava !!!

a, ono za zezaš - odnosilo se na dobru zabavu


ekskluzivno, ekskluzivno..samo na MIM-blog intervju sa MIKIJEM

emitujemo ga u 7 PM

sa opcijom Q&A


paparazzo uhvatio lw

lepa plavusa u pozadini

samo se sfrckas, a sedam sati proslo.

daj dragicka malo vesti, za nas sto smo daleko.


za zoksa od lw

ajd mi spremi neke ilustracije za docek gradjanske srbije...