Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Saopštenje za javnost Roditelja u crnom / ispovest Marka Medića i još ponešto

dokle?dokle?Svaritli su nam  Milijan, Milorad, Živorad i Marko Medić.  Sa Markom Medićemu u kontakt je stupio  Milijan. Upoznali smo ga sa rezultatima naših dosadašnjih zajedničkih napora. Dole je je blog Marka Medića.

Sinoć je neko iz PRESSa  zvao Janka Jakovljevića i kritikovao ga što su se registrovali baš kao Roditelji u crnom. Janko je rekao; „Pa nećemo se valjda zvati Beli golubovi.“  Taj neko je obećao  da će  danas potražiti i  porazgovarati  sa Roditeljima u crnom.  Janko  mu je, naime, rekao da će neki od Roditelja danas svratiti u Beograd do MiM.

Milijan se priseća  da je bio kod Jelene kada  se na blogu pojavio komentar nekoga ko se potpisao kao Vasvuda, ili tako nešto, za koju su neki tvrdili da je novinar PRESSa, koja je napisala  tekst o tome da svi roditelji kojma se deca sama ubiju misle  da je u pitanju nešto drugo. Taj komentar je na našu zajedničku žalost, bez naše saglasnosti, sklonjen sa bloga. Milijanov odgovor je još tu.  

A sada, javnosti žele da se obrate Roditelji u crnom.

  

SAOPŠTENJE ZA JAVNOST -RODITELJI U CRNOM

 

 Roditelji u crnom smatraju da prošla   vlast nije  učinila ništa da rasvetli slučajeve ubistava 29 vojnika na odsluženju vojnog roka.   Postavljamo im pitanje -dokle misle da čuvaju vojnu mafiju?

  

Roditelji u crnom postavljaju pitanje i budućoj vlasti, sledećem premijeru koji dođe i ministru odbrane da li će pohapsiti vojnu mafiju koja ubija našu decu na odsluženju vojnog roka?

 

Roditelji u crnom su videli  odgovor kandidata za premijera Božidara Đjelića koji je objavljen na blogu B92 i zahvaljuju mu se na posvećenoj pažnji. Roditelji u crnom se nadaju da će Božidar Đelić ispuniti  svoja obećanja. Smatramo da je on  dovoljno uticajan i poštovan da i ako ne postane premijer moze da nastavi da ispunjava svoja obećanja  i pomogne nam.

 

Roditeji u crnom pozivaju i ostale roditelje čiji su sinovi pod nerazjašnjenim okolnostam nastradali na odsluženju redovnog vojnog roka da nam se pridruže u zajedničkoj borbi za saznavanje pune istine i privođenju svih odgovornih pravdi.

 

Kontak tefoni: 064 -291 -75 -91  i   063 -78-56-305 i  064-20-49-276

 

Roditelji u crnom mole sve medije da im pomognu i objave brojeve računa za pomoć i kontakt telefone.

  

Roditelji u crnom se zahvaljuju svima koji su im do sada finasijski pomogli i koriste ovu priliku da objave i broj deviznog  računa i ponove broj dinarskog računa.

 

Svi prilozi biće dogovrno utrošeni na putne, sudske i ostale troškove koje Roditelji u crnom imaju a vezano za saznavanje pune istine o ubistvima njihovi sinova.

 

U Beogradu, 1.2.2007.

 

BROJ DEVIZNOG RACUNA  

CS73-160-1730200053461-16

ŽIRO RAČUN BROJ                  

908-16001-87

 

Instruction for customer transfers in USD$

 

Intermediary

AEIBUS33

American Express Bank Ltd

New York, NY

USA

 

Account With Institution

DBDBCSBG

Banca Intesa ad Beograd

Milentija Popovica 7b, 11070 Novi Beograd

Republic of Serbia

 

Beneficiary Customer

CS73160173020005346116

Milijan Kostić

 

Instruction for customer transfers in Euro

 

Intermediary

DEUTDEFF

100935953000

Deutsche Bank ag

Frankfurt am Main

Germany

 

Account with Institution

DBDBCSBG

Banca Intesa ad Beograd

Milentija Popovica 7b, 11070 Novi Beograd

Republic of Serbia

 

Benificary Customer

CS73160173020005346116

Milijan Kostić

  dinarski žiro-račun  kod Banke Intesa

Broj žiro računa 908-16001-87 

 Kartica dinarskog računa 51-102-0001820/4 

Ime i prezime: Milijan Kostić 

 

*Saopštenej će, redigovano naravno,  biti poslato u toku dana i svim ostalim medijima u Srbiji

** Do 15 h redigovano saopštenje je, zahvaljujuci Inicijativi mladih, poslato svim štampanim i elektronskim medijima u Srbiji.

Ispovest Marka  Medića

 

Sin, Dalibor Medic rodjen 12.4.1983,  mi je 2. 12. 2006. otisao u armiju u Sombor. Posto je odma trecega navece udaren nekim predmetom, a ne zna se ko je, i sa tim je prebacen na VMA. Na VMA mu nije pruzena nikakva pomoc. Ja sam ga zatekao jos malo zivoga u bolnici. Nasao sam ga jastuk pun krvi. Iz oba oka krv lije niz lice, oci zatvorene. Celo sasiveno sa 10-12 kopci. Nos polomljen. Udarac ispod srca. Udarac u levu ruku u misicu, sa velikom modricom. Uspeo je da kaze mojoj cerki da je prebijen u kasarni, ali se nije secao ko jer je izgubio svest.  Umro je 5.12.2006.

 

dokle?dokle?Saznali smo da je na VMA tako sto nas je zvala  doktorica sa odeljenja da donesem hitno lek iz Čacka koji se zvao HIMEROL FORTE. Kostao je 280 dinara. Posto me je molila preko telefona da moram pod hitno doneti lek ako mislim spasiti sina , kupio sam lek uvece u devet i ujutro sam prvim autobusom u 6  krenuo za Beograd. Stigao sam na VMA doneo lek, kad sam dosao na odeljenje, sacekala me je sestra i rekla da sacekamo dok ne nadje doktoricu. Doktorka je dosla posle deset minuta, i odma je pitala da li smo doneli lek I doktorka ga je odma uzela. Mi smo jos jedno cetrdeset minuta cekali u hodniku. Ona je dosla  ponovo na vrata i otovrila i uvela nas u svoju kancelariju i 3-4 razgovora je oboavila dok smo sedeli kod nje. Na sve nacine nas je ubedjivala da ne posecujemo sina u sobu. Ja sam rekao da moram da ga vidim. Na kraju nas je povela u hodnjik, u hodnjiku nas je jos deset minuta savetovala da ne idemo u sobu. Mi smo uporno stajali i insistirali. Kad smo dosli u sobu, videli smo sliku koju smo vam opisali.

 

dokle?dokle?Lekarka nas je tesila da ce sve biti u redu, kad dodjemo sutra. Mi smo otisli kuci, natrag u Cacak, celu noc smo zvali, svaki sat vremna VMA i non stop smo od nekog ko nije hteo da se predstavi govorio da nam je sin u losem stanju. Sutra sve do pola jedan, kad smo zvali, bez ikakvih obavestrenja smo bili. Umro je pre toga, u pola devet ujutro.

 

Javili su mi da dodjem da preuzmem telo. Gore su me docekali svi lekari, bilo ih je 20 na sedmom spratu. Glavni nacelnik bolnice mi je drzo neki govor, kako je pruzio svu pomoc najsavremniju za mog sina. Pitao je mene imam li ja sta da kazem. Ja kazem gospodine mnogo vam fala na vasoj lepoj izjavi ali ste se mnogo izlagali. Pita kako. Ja kazem lepo gospodine, trazili ste da donesem lek koji ima na VMA. Rekao je da nije znao da je neko trazio.

 

Oni su napravili obdukciju sami. Usmeno su mi rekli, taj nacelnik bolnice, da je imao potres mozga i da je od toga umro. Nisam dobio zvanican izvestaj sa obdukcije jos, a i danas sam bio gore na VMA. Samo sam dobio potvrdu da sam bio i da sam trazio izvestaj. Vojska mi je samo rekla da je moj sin pao i da se udario u radijator. Od  civilne milicje iz Novog Sada i Sombora koje su bile na uvidjaju na licu mesta, nista nisam dobio. Koliko ja znam ni istrazni sudija nije dobio obdukcijski nalaz sa VMA. Koliko znam istrazni sudija morao bi da me obavesti, da mi posalje fotokopiju.

 

Citao sam da su lekari sa VMA rekli da mi je sin bolovao od epilepsije, pa da je imao trovanje od lekova, …Ja tvrdim da nije imao epilepsiju. Iz Cacka je otisao u armiju vojno sposoban. Na osnovu svega kroz sta sam prosao i video, sumnjam jako da mi je sin nastradao tako sto je udario glavom u ventil od radijatora. On nam je rekao da je pretucen. Zelim da se rasvetle sve okolnosti pod kojima je poginuo.

 

Marko Medic, Beograd, 1.2.2007.

  


Gospodine Medicu,

Ja zivim u SAD (Kalifornija), i u trenutku dok Vam ovo pisem, ovde je jos uvek mrak pred zoru.Duboko sam potresen Vasom ispovescu, nacinom na koji ste izgubili sina.Ono sto ja mogu da ucinim (pored finansijske pomoci koju cu svakako poslati), je da Vasu ispovest, kao i ispovest gospodina Milijana Kostica prevedem na engleski jezik, i da distribuiram elektronskim putem na adrese zvanicnika administracije u Vasingtonu, kao i vodecih kongresmena na Kapitolu.To je moj nacin da pomognem.Dodatno, uputicu pisma urednicima LA Times-a i NY Times-a, i zamoliti da se objavi specijalna kolumna koja ce govoriti o Vasim mukama.

Digresija:draga Jelena, nadam se da shvatate razloge mog napustanja bloga.Morao sam, jos jednom, da pruzim podrsku ovim divnim ljudima-"Roditeljima u crnom".


to id novikov

cut the crap...naravno, napisala sam ti jos jutros kad sam videla

nego, sacekaj da slozimo skroy , da se jos malo organizujemo, sutra se nalazimo i sa natasom kandic i zankom, etc,...pa cemo ti dati objedinjenu pricu sa svim detaljima.....deal? super sto si se ponudio, ovo vec odavno prealzi moje resurse, ali guramo...inicijativa maldih od iduce nedelje skuplja njihove ispovesti, objavicemo i knjigu.

za sad, FW bankovne racune tvojoj ekipi tamo!

unapred hvala


Deal.

Za par sati sam u avionu, sluzbeni put u Houston.Kada se vratim (za dva dana), valjda cete i Vi imati pricu.


imamo ih tonu

poenta je da napravimo sayeto, jasno, ssitemski...
uostalom, znas kako to ameri vole:)

btw, izadjem ja iz mislim hajata ili intera u hjustonu, resim da nadjem radnju sa kaubojakama, nek ide zivot, raspitala se ja za nek cuvenu, izadjem na ulicu, pitam gde je, pokaze mi neko rukom i kaze 20 min u ovom pravcu. krenem ja, i cujem dranje, kooolima bre 20 min.

ajd svrati na teksmeks kod armadijla u hjustonu, strava klopa


Jelena,

Ja sam o ovoj temi ("Roditelji u crnom") vec pricao na jednoj veceri, ljudi znaju o cemu se radi.Sve moje kolege ce nesebicno pomoci, to je prava Townsend-ova lavina:)
Na zalost, nemam vremena za klopu, Johnson Space Center ce mi uzeti sve vreme boravka.Anyway, thx:)


j...put u hjuston

kad ne mozes u soping kaubojki i teksmeks kod armadilja

mene bre SD posalo u hjuston na Rise unuiversity pa sam nasla vremema;)


Amnesty

Milici, da li mislite da ima svrhe kontaktirati Amnesty International, ja im pocela pisati pre jedno desetak dana. Deluje mi da se prica uklapa u to sto oni rade, ali mozda gresim. Vredi pokusati, sto vise ljudi zna to bolje. Internet je mocan- mislim da bi bilo odlicno kada bi na njihovom sajtu postojao link koji objasnjava ovu pricu i podstice aktivizam pa cu to i da predlozim.


to delilah

naravno. i mi smo vec u prepisci.

interesantno, niko nas recimo u komentarima koji nas kritikuju za ovo ili ono ne pita sta ste se to tacno dogovrili za dalje, etc...kao da ih taj deo uopste ne zanima.

dakle, jedan krak je svakako internacionalizacija problema.


mm going forward

nisam bas ni bez teksta, a ni sa tekstom. ova ispovest, jos jedna.....ne znam nakon svega ko jos sebi uzima za pravo da od roditelja trazi decu i salje na odsluzenje vojnog roka. postoji li neki ministar odbrane, pravosudja bilo cega, neki predsednik, premijer u toj zemlji ludih zaba, koji ce podneti ostavku nakon toliko ubistava????

ti koji ne pitaju, a kritikuju su zeleni ispljuvci, a zamisli kako izgleda kada te zeleni ispljuvak nesto upita.
samo nastavite da burgijate tamo gde niko nece.
ta vaseduva ili kako vec - to je braon zelenosivkasti ispljuvak.
svasta sam propustila - interesantno, napusivacki do bljutavo (who is recimo ID? - nema veze, ne pustaj ga : )
...mm going forward, e bas sada i namerno i zato.
xxx


Podrska roditeljima u crnom

Potresla me je sudbina svakog roditelja koji je izgubio dete,to ne bi smelo da se desi nikad-da roditelj nadzivi svoje dete,pogotovu da se ne zna tacno kako je stradalo i da se njihovom nesrecom manipulise.
Danas su jos neki Roditelji u crnom nosili slike svoje nestale dece otete i kidnapovane na Kosovu,ima ih preko 650 od toga 50-toro dece.Marti Ahtisari je odbio da ih primi,slika koja se ne slaze sa njegovom laznom slikom demokratskog Kosova koju zeli da pokaze svetu.Hocete li i o ovoj deci napraviti knjigu i poslati u svet informaciju o njihovom stradanju?Ili ova deca ne zasluzuju da se pomenu?


Novikove, samo Zox ima gluplje rezone od tebe

Dragi I.D.,

Ti si nam neophodan, nama koji smo ostali u ovoj privremeno okupiranoj antipatičnoj zemlji.

Kritike da si previše oštar, mišljenja da je tvojih postova previše, sve su to trice i kučine.

OK, blogiranje uzima previše vremena, ali ume da bude zabavno.

Šta ćemo mi ovde ako takvi kao ti emigriraju i drugi put?

Puno pozdrava,
Miroslav Bojčić


to id, carlo, zoks.....

milan radonjic moj idol

pazite, u glavu ih zajebava oni kao ovce, 40 din +pdv....

nalazite mi neki sat za hipnozu sliku, ...

blog propovednisto je moja buducnost


?


oibibioooo

pa kako bre ti to velikom sledbeniku nenasilnoh metoda borbe...pa mene je srdja p pozvao i na promociju knjige a ti meni tako


ok, ok, evo nesto za smirenje;-)


Dear I.D.N.

Pridruzujem se apelu da ostanete na blogu, ukoliko vam to vreme dozvoljava. Svedok sam vase prepiske sa urednistvom koja je obrisana. Znam da mozda trazim mnogo, ali vase prisustvo smatram veoma vaznim. Ne za urednistvo nego za citaoce. A to sto urednistvo ne uvidja tu cinjenicu je njihov problem.

Ovde se cesto pravi analogija izmedju bloga i kuce i urednistva i domacina. Medjutim kuca moze da postoji bez gostiju, a blog ne moze da postoji bez komentatora. E zato je kuca domacinova, a blog sa sve komentarima nije vlasnistvo B92. Svaki komentar cini blog, dok tesko da rec gosta cini kucu.

Meni se mnogo vise svidja jedna drugacija analogija. Ovde se pred dolazak "vaznih gostiju" svi postrojavamo kao u vojsci. Urednistvo se oglasava poput komande garnizona sa naredbom obicnim vojnicima da se upristoje, prisiju dugmad, poprave 4 ocila na sapki, kako bi svi izgledali na nivou koji od njih ocekuje vrhovni komandant koji dolazi u posetu garnizonu. Ceo ovaj blog dakle po malo vonja na kasarnu, a isto se moze reci i za Srbiju.

Gospodja Srbljanovic ce kad se mi bunimo da dodje da nam kaze, ajde smirite se nije ovo vase, ako komandant zeli da budemo pristojni ima da budemo pristojni. Ona mi mnogo lici na ako se secate filma Fantom Slobode (Bunuel) kad u motelu svestenici igraju karte. E ima tamo jedna gospodja sa bicem - ista gdja Srbljanovic. A ona tako postupa jer zna da DS komandanti imaju posebnu vrlinu da ako im kasarna ne vonja po njihovom ukusu oni jednostavno obidju. I tako se stvara podanicki mentalitet - hajmo sad svi da budemo oprani cisti i vaspitani da bi nas nash predsednik i njegovi ljudi udostojili posete. Tako nastaje histerija u kojoj vi, Carlo Ponti, Zoxter, Jasna Bogojevic, Jelena smetate. A gospodja iz Fantoma Slobode mlati bicem.

Ali dragi IDN, da vam iskreno kazem bas me briga. Ja se na sve to ne obazirem. Kao i na propuste urednistva po kome nije moguce pitati BDJ vise od dva puta jedno isto pitanje, a moguce je besomucno relativizovoati zlocine. Da vas podsetim Kamicak je banovana jer je rekla "hajde sad u svoju rupu" coveku koji je Roditelje u crnom optuzio da umisljaju da su im sinovi ubijeni.

Zato, IDN, ako imate vremena, mozda je i uzalud, ali hajde da probamo da nas ljudi cuju. mozda je nekome vazno. A ako to urednistvu toliko smeta neka nas banuju. Nismo mi ovde zbog njih nego zbog gradjana Srbije. Pa prema tome necu da se obazirem na to sto mi urednistvo porucuje. Ja ih ne vredjam, pristojan sam, pa ako im moj stav ignorisem zapovesti smeta, neka me eliminisu silom kad budu mislili da treba.

Odavno sam pokusao da napustim ovo mesto. Ali sam izasao u susret jednoj molbi da ostanem, isto kao sto je ova koju ja sad upucujem vama.
Najsrdacniji pozdrav.
Leo


to corn

Quote:
Odavno sam pokusao da napustim ovo mesto

naravno, ali kao jelenin histericni sledbenik ....:)


Dragi Leo,

Vi ste covek zbog koga bi svakako vredelo ostati.Zaista mi je bila izuzetna cast da sa Vama (bar ovako, virtuelno) razgovaram.Na zalost, sada sam sasvim siguran da Vasoj molbi ne mogu udovoljiti, zato sto mi je na blogu D.Nedeljkovica moderator napisao da ce brisati moje subsekventne komentare.
Da bih gospodinu Restaku pomogao u njegovoj zelji da me sa ovog bloga otera, napisao sam sta mislim o celom urednistvu bloga B92, pa svakako ocekujem da cu biti banovan, sto me ni najmanje ne uzbudjuje.
A to sto mislim je sledece:oni su svakako dosli u posed masine za putovanje kroz vreme Aleksandra Hartegena, i vratili se u 1933.godinu.Na cijoj su strani u potonjim dogadjajima bili, nije tesko zakljuciti.
Sve me ovo ucvrscuje u stavu da je Srbiju neophodno sto vise i efikasnije izolovati, da se nacisticka infekcija ne bi sirila na ostatak civilizacije.Ja u tome mogu da pomognem tako sto cu, vec u ponedeljak, uskratiti autorizaciju za izvoz tehnologija u cijem sam kreiranju ucestvovao u Srbiju.
Sto se tice mojih kontakata sa clanovima Kongresa SAD, gospodinu Restaku svecano obecavam da cu ga sasvim srdacno u tim razgovorima pominjati.
Vama zelim svako dobro, i upucujem Vam najsrdacnije pozdrave.


pouzdano znam da G Rastak

nije imao nameru da Vas otera. Aj dobro, ne znam, ali sam u to ubedjena. Mislim da je ponekad previse posla/pritisaka...veoma jednostavno i uopste, bez veze prica. Nema potrebe nekog sa b92 porediti sa 1933.
slazem se za infekcije...ali i to je neka druga tema.
to sto poneki moderator s vremena na vreme ispoljva pm sindrome, eh, kada bismo se obazirali na te cikluse...
htedoh reci....radite sta vam je volja i..... steta


Cuj sonje k,

ona pouzdano zna !?

kako te nije sramota da to napises,

takvo poltronisanje bez ikakvog pokrica odavno nisam cuo.


ne seri Milton

zamisli ni to me nije sramota da napisem.


pa menjas se-opsednuta si

nisi mozda pratila, ali jelena je postala sugestivna, vi ste moji sledbenici koji zamnom idete sa bloga na blog i izazivate eskalaciju nasilja....ja se spremam da patentiram blogovednistvo :)


Верујем ти соња к.

да те није срамота,

да имаш образа можда би те и било срамота,

по твом тону и одговору горе видим да си у великој нужди соња, ја чак немам потребе ни за малом.


a kada cu se udati?

nemas potrebe za nuzdom zato sto veliku jedes a malom zalivas....dragi nije to dobro. i sjasi.


Једно знам,

да ја напишем ту бљувотину као што си је ти написала , мене би и Рестак и модератори почистили одавде за две секунде,

могу да бирам сад, да ти адекватно одговорим, и да ме после нема овде, или да ћутим и само констатујем да имаш повишену температуру која је сигурна виша од 41.С

ниси заслужила да ти дам савет за снижење исте, ко зна можда кад си здрава пишеш још увредљивије.


lepo ti kazem odstupi

ovo je blog o ubijenoj deci i njihovim roditeljima.
ne zelim dalje da raspravljam на ЖЖЖЖЖАБЉЕМ jeziku. ja bih te pocistila za pola sekunde. smaras doktore.


Верујем ти соња к.

да би ме почистила за пола секунде,

јер ти поузданио знаш како ради и како размишља Рестак ти,


MilTon: "Верујем ти

MilTon: "Верујем ти соња к. да би ме почистила за пола секунде"

Tesko da bi za to bilo dovoljno i pola sata.


to milton

say now, calmly and with arguments, or reamin silent until the rest of tour life

blogovednik LW


Čoveče!

Jesi ti siguran da sa tobom sve u redu? Izgleda da ova hipnoza ima najveći uticaj baš na tebe? Onda molim te, nemoj u onaj krug više da gledaš.


Ето ти сад,

ух ухватио те вирус, па ти се соба окреће око тебе,

шта тебе мучи Тамаро!?

среће ти,


Pa to ja tebe pitam ...

... što napadaš? koji ti je problem?


Имаш тај одговор горе,

ако те баш интересује,

али очито по теби некоме није добро ако тај некога нешто пита и констатује,


Nešto si nervozan ...

... nemaš strpljenja, bez razloga napadaš. jeste, to po meni nije dobro. Smanji malo doživljaj, i biće sve OK.


mozda bi mu ovaj mogao pomoci

Ma ne ...

... mislim da je već ovaj tvoj histeričan krug bio tu mač :o)


Quod licet Iovi, non licet bovi

Milton: "Једно знам, да ја напишем ту бљувотину као што си је ти (Соња К.) написала, мене би и Рестак и модератори почистили одавде за две секунде."

So, was dem Jupiter erlaubt ist, ist dem Ochsen noch lange nicht erlaubt.

To jest: co wolno Jowiszowi, tego nie wolno wołowi.


Ponti: "co wolno Jowiszowi,

Ponti: "co wolno Jowiszowi, tego nie wolno wołowi."

Ili, u prevodu: "Sto je dozvoljeno Jupiteru, nije dozvoljeno volovima."


Gospodine Restak, vidite

Gospodine Restak, vidite šta ste uradili. Izvinite se gospodinu Novikovu dok još nije kasno, inače propadoste i Vi i Srbija.


Nema potrebe

da budete ironicni.


MilosP je uglavnom

MilosP je uglavnom sporadican. Pustite ga da takav i ostane.


Nema potrebe

ni Vi da budete teatralni.


mmmmm javlja mi seeee

restak


Dear Mr. Novikov

Why don't you come over for a dinner sometime, let's say Saturday evening, OK?

Best

Nancy


Evo i dezurnih

Evo i dezurnih pametnjakovica.


hoce li skoro

da se oglasi i kejt moronski?



e sada vise nista ne razumem

a i pamcenje me izdaje....Katie, Katie....daj pomagajte


Ma to je neka osoba zenskog

Ma to je neka osoba zenskog spola koja je zestoko iznervirala LW, pa joj je LW vratila..trostruko:)


toga se secam

ali sta ce joj krugovi, © LW
ili smo trebali da shvatimo duhovitu opasku?


Mislim da je to

u vezi sa cuvenom grupom 69-kvantnih citaca misli:) koji su hteli da obaraju avione NATO-a:)


ne diraj moje krugove -to sonja

Quote:
Jelena,
Dule Nedeljković (31 Januar, 2007 - 21:22)

ti znas sta ja mislim i ja sam ti to hiljadu puta rekao. Ponekada si brza nego sto bi trebalo. Imas sugestivan nastup i ljudi se lako pale na tvoje price. Kada bi sve to radila malo sporije i sa vise takta bilo bi produktivnije. Pozdrav

a receno mi je i da imam "sledbenike"....:))


Jelena Milic..

Zenski Arhimed XXI veka:)

Noli turbare circulos meos....


kada bi sve to radila malo sporije

onda bi se ljudi palili jos brze, a sugestija bi bila produktivnija - jel tako?
znaci jelena, kada kuckas sporije kuckaj - zna varos kako se to radi, a tebe vole da vaspitaju, pa vole.

sledbenica crnobelih krugova
(valjda me bojana maljevic nece ponovo vijati, taman smo se pomirile)


a receno mi je i da imam

brisao CM


to kejt-a mogo bi i knjigu da mi vratis

nego, kamo ti boza, otpeva mu onakve hvalospeve za docek, od coveka ni traga ni glasa


Odgovor Jeleni Milić

Rekla bih da Boža Djelić nije tako "svestran" kao ti.
Medjutim, za razliku od tebe, Boža Djelić nije uredjivao svoj blog, a ne sumnjam da bi se zgadio kad bi video šta radiš od svog:

Ispovest Marka Medića
Milić i Milić (1 Februar, 2007 - 12:57)

Sin, Dalibor Medic rodjen 12.4.1983, mi je 2. 12. 2006. otisao u armiju u Sombor. Posto je odma trecega navece udaren nekim predmetom, a ne zna se ko je, i sa tim je prebacen na VMA. Na VMA mu nije pruzena nikakva pomoc. Ja sam ga zatekao jos malo zivoga u bolnici. Nasao sam ga jastuk pun krvi. Iz oba oka krv lije niz lice, oci zatvorene. Celo sasiveno sa 10-12 kopci. Nos polomljen. Udarac ispod srca. Udarac u levu ruku u misicu, sa velikom modricom. Uspeo je da kaze mojoj cerki da je prebijen u kasarni, ali se nije secao ko jer je izgubio svest. Umro je 5.12.2006.

>>>>>

Ispovest Jelene Milić
Milić i Milić (1 Februar, 2007 - 13:45)

btw, izadjem ja iz mislim hajata ili intera u hjustonu, resim da nadjem radnju sa kaubojakama, nek ide zivot, raspitala se ja za nek cuvenu, izadjem na ulicu, pitam gde je, pokaze mi neko rukom i kaze 20 min u ovom pravcu. krenem ja, i cujem dranje, kooolima bre 20 min.

ajd svrati na teksmeks kod armadijla u hjustonu, strava klopa

Jelena,
I.D.Novikov (1 Februar, 2007 - 13:56)

Ja sam o ovoj temi ("Roditelji u crnom") vec pricao na jednoj veceri, ljudi znaju o cemu se radi.Sve moje kolege ce nesebicno pomoci, to je prava Townsend-ova lavina:)
Na zalost, nemam vremena za klopu, Johnson Space Center ce mi uzeti sve vreme boravka.Anyway, thx:)

j...put u hjuston
Milić i Milić (1 Februar, 2007 - 13:57)

kad ne mozes u soping kaubojki i teksmeks kod armadilja

mene bre SD posalo u hjuston na Rise unuiversity pa sam nasla vremema;)

>>>>>

Ispovest Marka Medića - nastavak

Saznali smo da je na VMA tako sto nas je zvala doktorica sa odeljenja da donesem hitno lek iz Čacka koji se zvao HIMEROL FORTE. Kostao je 280 dinara. Posto me je molila preko telefona da moram pod hitno doneti lek ako mislim spasiti sina , kupio sam lek uvece u devet i ujutro sam prvim autobusom u 6 krenuo za Beograd. Stigao sam na VMA doneo lek, kad sam dosao na odeljenje, sacekala me je sestra i rekla da sacekamo dok ne nadje doktoricu. Doktorka je dosla posle deset minuta, i odma je pitala da li smo doneli lek I doktorka ga je odma uzela. Mi smo jos jedno cetrdeset minuta cekali u hodniku. Ona je dosla ponovo na vrata i otovrila i uvela nas u svoju kancelariju i 3-4 razgovora je oboavila dok smo sedeli kod nje. Na sve nacine nas je ubedjivala da ne posecujemo sina u sobu. Ja sam rekao da moram da ga vidim. Na kraju nas je povela u hodnjik, u hodnjiku nas je jos deset minuta savetovala da ne idemo u sobu. Mi smo uporno stajali i insistirali. Kad smo dosli u sobu, videli smo sliku koju smo vam opisali.

>>>>>

Komentar zabrinutog Zokstera
zokster (1 Februar, 2007 - 17:13)

Dragi I.D.,

Ti si nam neophodan, nama koji smo ostali u ovoj privremeno okupiranoj antipatičnoj zemlji.

Kritike da si previše oštar, mišljenja da je tvojih postova previše, sve su to trice i kučine.

OK, blogiranje uzima previše vremena, ali ume da bude zabavno.

Šta ćemo mi ovde ako takvi kao ti emigriraju i drugi put?

Puno pozdrava,
Miroslav Bojčić

Milić i Milić (1 Februar, 2007 - 17:18)

milan radonjic moj idol
pazite, u glavu ih zajebava oni kao ovce, 40 din +pdv....
nalazite mi neki sat za hipnozu sliku, ...
blog propovednisto je moja buducnost

>>>>>

Ispovest Marka Medića - nastavak

Lekarka nas je tesila da ce sve biti u redu, kad dodjemo sutra. Mi smo otisli kuci, natrag u Cacak, celu noc smo zvali, svaki sat vremna VMA i non stop smo od nekog ko nije hteo da se predstavi govorio da nam je sin u losem stanju. Sutra sve do pola jedan, kad smo zvali, bez ikakvih obavestrenja smo bili. Umro je pre toga, u pola devet ujutro.

>>>>>

Još jedna ispovest Jelene Milić
Milić i Milić (1 Februar, 2007 - 20:14)

pa menjas se-opsednuta si
nisi mozda pratila, ali jelena je postala sugestivna, vi ste moji sledbenici koji zamnom idete sa bloga na blog i izazivate eskalaciju nasilja....ja se spremam da patentiram blogovednistvo :)

>>>>>

Ispovest Marka Medića - nastavak

Javili su mi da dodjem da preuzmem telo. Gore su me docekali svi lekari, bilo ih je 20 na sedmom spratu. Glavni nacelnik bolnice mi je drzo neki govor, kako je pruzio svu pomoc najsavremniju za mog sina. Pitao je mene imam li ja sta da kazem. Ja kazem gospodine mnogo vam fala na vasoj lepoj izjavi ali ste se mnogo izlagali. Pita kako. Ja kazem lepo gospodine, trazili ste da donesem lek koji ima na VMA. Rekao je da nije znao da je neko trazio.

>>>>>

Vidovita faza Jelene Milić
Milić i Milić (1 Februar, 2007 - 20:31)

mmmmm javlja mi seeee
restak
http://blog.b92.net/node/4126#comment-113504

>>>>>

Ispovest Marka Medića - nastavak

Oni su napravili obdukciju sami. Usmeno su mi rekli, taj nacelnik bolnice, da je imao potres mozga i da je od toga umro. Nisam dobio zvanican izvestaj sa obdukcije jos, a i danas sam bio gore na VMA. Samo sam dobio potvrdu da sam bio i da sam trazio izvestaj. Vojska mi je samo rekla da je moj sin pao i da se udario u radijator. Od civilne milicje iz Novog Sada i Sombora koje su bile na uvidjaju na licu mesta, nista nisam dobio. Koliko ja znam ni istrazni sudija nije dobio obdukcijski nalaz sa VMA. Koliko znam istrazni sudija morao bi da me obavesti, da mi posalje fotokopiju.

>>>>>

Ispovest zabrinutog Novikova
I.D.Novikov (1 Februar, 2007 - 20:49)

Jelena,
molim Te, ne zelim da budem uzrok nikakvog fight-a ovde.Restak mi je na Tvom prethodnom blogu vec zamerio da "raspaljujem vatru".Molim Te.

Milić i Milić (1 Februar, 2007 - 20:52)

fight, who says fight

I.D.Novikov (1 Februar, 2007 - 20:55)

Molim Te,
mene radi, skini sliku onog pistolja gore, a ovaj moj post obrisi.Mozes toliko da mi ucinis:)

(dvoje su se tako smuvali??)

Milić i Milić (1 Februar, 2007 - 21:07)

to idn-blog ucena
mozda, ako luk skajvokeru odes na pocetak kometara i odgovris mi oko kaubojki i ostalog, jer sam kritikovana da nije primereno, eto i idn je napustio chat

I.D.Novikov (1 Februar, 2007 - 21:11)

Slusah, Leah:),
nisam rekao da nije primereno, vec da verovatno necu imati vremena:)
A sve sto si rekla primio sam k znanju, kao i uvek kad si Ti u pitanju:)

>>>>>

Ispovest Marka Medića - nastavak

Citao sam da su lekari sa VMA rekli da mi je sin bolovao od epilepsije, pa da je imao trovanje od lekova, …Ja tvrdim da nije imao epilepsiju. Iz Cacka je otisao u armiju vojno sposoban. Na osnovu svega kroz sta sam prosao i video, sumnjam jako da mi je sin nastradao tako sto je udario glavom u ventil od radijatora. On nam je rekao da je pretucen. Zelim da se rasvetle sve okolnosti pod kojima je poginuo.

Marko Medic, Beograd, 1.2.2007.

>>>>>

Ispovest Jelene Milić
Milić i Milić (1 Februar, 2007 - 21:21)

djole, kako bih vam rekla, to je kad se dve elementarne cestice sudare u ciklotronu u cernu onda se oslobodi tolikaaaa kolicina energije...

viditte da prisustvo idn pozitivno utice na mene

Milić i Milić (1 Februar, 2007 - 21:29)

igoreeee
mi pricamo o mergovanju gss i ldp:)

....................

Katie Morosky:
Pa dobro je da znamo o čemu pričate.

citat:
"Roditelji u crnom su videli odgovor kandidata za premijera Božidara Đjelića koji je objavljen na blogu B92 i zahvaljuju mu se na posvećenoj pažnji. Roditelji u crnom se nadaju da će Božidar Đelić ispuniti svoja obećanja. Smatramo da je on dovoljno uticajan i poštovan da i ako ne postane premijer moze da nastavi da ispunjava svoja obećanja i pomogne nam."

Ne sumnjam da ste Roditeljima u crnom pokazali odgovor B. Djelića.
Pitanje je da li ćete imati obraza da im pokažete kako ste (zlo)upotrebili tragediju tih ljudi.

Kada sam videla naslov bloga

"Saopštenje za javnost Roditelja u crnom / ispovest Marka Medića i još ponešto"

i pročitala ispovest oca, dok su mi se suze skupljale u uglovima očiju, mislila sam kako li je njemu bilo dok je gledao kako iz zatvorenih očiju njegovog sina krv lije niz lice, ni sanjala nisam da se to, najavljeno "još ponešto" može pretvoriti u sprdnju i priču o "o mergovanju gss i ldp:)".

Moje poštovanje i izvinjenje gospodji Žanki Stojanović koja ovo čita.


zasto ste se svi nadrndali na Jelenu Milic???

odakle tolika mrznja?
O roditeljima u crnom neko ne bi nikada cuo, ne bi se cula ni grozna prica o Daliboru Medicu , ni Zankina prica, nista od toga da ta ista koristoljubiva, prosta, nasilna, brzopleta i ne znam kakva sve Jelena Milic ne pise vec XXX put o ubistvima i ljudima koji ne znaju od koga i kako da dobiu pomoc.
Da li je ovaj blog otisaqo na neku (losu, neadekvatnu stranu) ili ne.....da li je to uopste bitno? Za roditelje u crnom je mozda najbitnije da su blog procitali XXX broj ljudi. Da se o njima cuje i prica.
Nije mi ni najmanje jasnozasto neko kao Vi, ili Dracena ili Marovic ili Nedeljkovic ili Srbljanovic....demokrate, liberalni mainstream srbije, toliko napadate jednu jedinu zenu, sladite se trac sus-mus pricama o nekom blogeru koji je mozda naucnik, a mozda i nije, a Jelena mu je poverovala. Uzivate svi zajedno i to na blogu nedeljkovica koji se eto zali, jadnik, da mu se ne dopada kada se ovi prepucavaju sa onima.
Ako ste svi znali da je izvesni gospodin I.D. Noikov ili kako vec, sarlatan, zato kao prijatelji, poznanici, bilo sta, kolege, ljudi, zasto niste upozorili Jelenu Milic privatno, mailom, vec ste je docekali na zicer i sada je razvlacite, nju, jednu jedinu, Jelenu Milic, kao najgori krvolocni pitbulovi.
Shame On You, All.


Sonja k, nešto si pobrkala

sonja k. wrote:
Nije mi ni najmanje jasno zasto neko kao Vi... ili Marovic... toliko napadate jednu jedinu zenu

Ja Jelenu Milić ne napadam, ne znam odakle ti to i zašto tako nešto misliš, pa zato verujem da si nešto pobrkala, da si me sa nekim zamenila. Jelena i ja se znamo jako dugo i što se ono kaže zajedno smo jurišali na bunkere, a to je najvažnije. Kako mogu da napadam nekog sa kim sam se borio u Otporu?


nista ja nisam pobrkala

upravo pijacarite na blogu Duleta Nedeljkovic. I ti, na zalost, takodje.
To sto se ti i Jelena znate jako dugo i to sto spominjes bunkere lici nakon pijacarenja samo na jedno - licemerje


Kakve to veze ima, sonja k?

Ako nisi pažljivo čitala tamo je reč o nekom Novikovu, bar na threadu na kome sam ja ostavio komentar. Ti si nešto pobrkala, ne mogu da verujem da si zlonamerna.


Ivane, a da se mi ne igramo blesave macke i glupog misa?

video si prepisku J. Milic i izvesnog Novikova. Eno ti je gore, skroluj....takvu prepisku bunkerasi ne raskrinkavaju na pijaci.


Pa kakve veze ima Novikov sa Jelenom?

To ne kapiram. Ipak si ti nešto pobrkala.


to marovic

cool comarade.

podosta stvari od nocas je pobrisano. nisam ja. nesto su gosti poput BS pobrisali, pa posle i sami sebe da su pobrisali, tako da je sad tesko povatati niti.

ali tu je kejt moronski da nam sve objasni.

pozz


Sonja

na ovom blogu sam se javno obratio upravo korisniku nicka Novikov. Uputio sam mu primedbu na nacin komunikacije, zapravo na kolicinu prisutnosti na B92 blogu.
To je bilo dovoljno jasna poruka svima koji su zeleli da je cuju pa i njemu.
Nakon toga doticni je nastavio jednako da nas spamuje svojim oprostajnim pismima i ostalim blago receno cudnim izjavama.
Da li bi trebalo da i dalje trpimo bez ikakve reakcije takav tretman?
Molim te postedi Ivana optuzbi, covek zaista nema nikakve veze sa ovim. Sve sto ti se nije dopalo posalji meni na racun.


to dejan restak

ovde su sinoc opet pljustale vrlo licne i potpuno neargumentovane optuzbe, koje su posle argumentovanih odgovra povucene. (potpuno nesvojstveno autorima ovog bloga) ok with us. novicki je mnogo benvolentniji i sarmantniji, i na ovom blogu kolicina postova nije vazna i ne smeta, ono sto smeta jeste to sto je ovo blog na kome svi izgleda imaju pravo da brisu sta hoce i da edituju sta hoce.

takodje smeta kejt moronski.

ako neko iz redakcije ima nesto da akze, neka to kaze kao ti imenom i prezimenom.

voleli bi smo da nam se taj VIP servis ukine.

lw i rw


Ne mogu to da sprecim

do novog softvera. Nije ovo "voda u kablu" znas i sama kolike rupe ima ovaj softver.
A Keti ili Kejt ..., nece da bi kazu ko je, zaista.
Znas da su clanovi redakcije jednaki pred Blogom kao ti i ja.
aj da cujemo od Martija svoj horoskop...


pa gde ti DR zivis-kakav marti

milan radonjic moj idol

ovaj ti mozda moze reci i kad cu ja da dignem ruke od bloga :)

ok, hendlovacu kejt sama.

sad sam se cula sa jankom i milijanom, naravno, posle prijateljskog info razgovora sa nekim iz pressa preksinoc tipa zasto roditelji u crnom i obecanja da ce ih juce potraziti. nista.

kao sto je nista i od objavljivanja brojeva racuna u banci.


Poštovani Dejane, vi između ostalog pišete:

"Uputio sam mu primedbu na nacin komunikacije, zapravo na kolicinu prisutnosti na B92 blogu."

Da li se ovaj princip odnosi na sve ili samo na neke? Da li na način komuniciranja ili na prisutnost? Nije isto. Ali i jedno i drugo ne može se primeniti na Novikova ako se isto ne postupi i sa drugima koji su i te kako prisutni na blogovima a o načinu komuniciranja da i ne govorimo,

Lično ne znam ko je Novikov, niti sam s njim razmenila neki post ali ne vidim da je isto pismo molbe/opomene upućivano ljudima od čijih postova nije moglo oko da se otvori.

Ako se malo vratite unazad, ne može biti da niste primetili, recimo, likove koji nose nick from_srpska, istina i samo istina, civijus, pa tamo još dalje bmtomić, pa kontić... Mnogo ih je. Ne mogu da popamtim. Mnogi od njih su vređali ljude po svim osnovama, i ništa. Nisam primetila nikakvu opomenu. Ni brisanje.

Meni se dopada kako Novikov piše, ma šta da je i ma odakle da je. Na blogu DN se na najbesprizorniji način spradaju s čovekom. Pa se bave šipijunažom; odakle je, šta je, kako može šatro iz Amerike a mail ili nalog mu odavde etc.

Ko može, sem moderatora, znati ko je ko ovde? Da li to znači da neki moderatori zloupotrebljavaju svoja ovlašćenja i denunciraju ljude i onda se još sprdaju i, moram reći, uživaju u tome.

Htehoh samo raći da se dotični Novikov pojavljuje neuporedivo manje od raznih virtuelnih, raznih čika, teta, dukova...

Samo pitam.

Pozz

Jasna Bogojević


Novikov is my man. He's so

Novikov is my man. He's so kewl. Bring more Novikovs on this blog.


no novikov :( drugi dan

pa bila je dojava. lazna. al je onda blog impolodirao. posto je ekspolodirao od soka. cizmica i teksmeksa. pa je kao kolateralna steta nestalo nesto vrlo zanimljiivh komentara.

ali ovde vlada toleranCIA


veliki prasak

takoreci, se desio na ovom blogu


heeee, saborac

another one bites the dust. it happens.


Neki od nickova koje pominjete

su bili banovani a mozda su neki i sada. Za ovo drugo nisam siguran. Novikov mi se obratio na blogu sa pitanjem zasto sam obrisao na blogu g Djelica neje njegove komentare i ja sam mu tom prilikom odgovorio kako vidim njegovo pojavljivanje na blogu. Iako nisam znao da je potpuno izmisljen karakter pretpostavljao sam na osnovu nekih naivnih konstrukcija da jeste pa sam to i proverio pre neki dan. Ovo je naravno podlozno sumnji i ne mogu vas dalje uveravati.
S obzirom na to da je glavno polaziste Novikova u svim diskusijama bio njegov angazman u US i veze sa kongresmenima izvozom znanja i sl. smatrao sam da ja posteno da oni koji su iskreno usli u sve te diskusije znaju o cemu se radi. Preteralo se svakako i o tome smo ovde razgovarali.
Novikov nije banovan i svakako je i dalje dobrodosao.
Ovde ga svakako niko i nikada ne bi brisao niti banovao.


sonja

da nisi bili prisutna kad je gospodja Srbljanovic zaigrala na dzokera - IDN from SDB. Zivo me interesuje kako se cela ta zavrzlama zavrsila. Nigde tragova. kao da sam imao ruzan san. A da ti pravo kazem, zelim da verujem da gdja S ima dokaze za to sto je ispisivala u toku veceri. Zbunjen sam i zgrozen. Izgleda da sam prisustvovao akciji "spasavanja" Jelene Milic iz celjusti vojne sluzbe bezbednosti koja joj je procenila karakter i krenula da je spiralama odvodi u neku krivinu. Bar tako je kazala gdja Srbljanovic. Ali necu dalje da sirim temu. Ako je nesto sto nije za blog moze i na mail. Otvoren je kao i uvek. ali me zaista veoma veoma zanima kako se cela prica zavrsila. Leo

Edit:
Aha vidim. Eno gomila trci okolo i laje trazeci agenta Novikova. Cuje se do ovde.


to corn-autosugestija

corn, ja sam izgleda preterala sa ovom hipnozom, sugestivnoscu...pocelo da deluje i na mene...

pazi, utripovala sam da sam sinoc bila optuzena za sve i svasta, to jest da smo svi bili optuzeni da se na dva bloga samo zajebavamo sa neki, pa sam u ludilu svom prebrojala kometare i odgovorila, pa krenulo dalje, pa...pa onda autocenzura, potpuno ok samnom, ali sad, brisanje bas svega, do mere da su svi drugi sad sludjeni...

reci mi samo da li sam skroz prolupala, ili su se sinoc ovde ukazivali FBI, VBA, BS, .....


Odgovor sonji k.

Quote:
Nije mi ni najmanje jasnozasto neko kao Vi, ili Dracena ili Marovic ili Nedeljkovic ili Srbljanovic....demokrate, liberalni mainstream srbije, toliko napadate jednu jedinu zenu, sladite se trac sus-mus pricama o nekom blogeru koji je mozda naucnik, a mozda i nije, a Jelena mu je poverovala. Uzivate svi zajedno i to na blogu nedeljkovica koji se eto zali, jadnik, da mu se ne dopada kada se ovi prepucavaju sa onima.

Sonja, dok nisam pročitala tvoj post nisam ni znala da se na drugom blogu vodi razgovor koji pominješ. Niti sam tamo ulazila. Sad preleteh i vidim da se tamo čatuje, a to mi nije interesantno.
Zbog toga bih mogla da odgovorim samo u svoje ime, ali ako ti to nije jasno iz mog posta, onda teško da ću moći bolje da objasnim.
Ne znam kakva su pravila, ali čini mi se da je bloger u obavezi da povede računa o svom blogu, osobito kada postavi takvu temu kao što je ova.

Ako misliš da sam izmislila da su mi se suze skupile u uglu očiju dok sam čitala ispovest oca - nisam. Verujem da je tako reagovalo svako biće koje je to pročitalo.

Razgnevilo me je kad sam videla u šta se blog pretvara i da u tome prednjači Jelena, koja ga je postavila, a kako je na blogu Bože Djelića ona bila ta koja mu je prigovarala zbog toga što je našao za shodno da piše o Bred Pitu, a ne o dvojici vojnika ubijenih u kasarni na Topčideru, smatrala sam da nema boljeg načina da skrenem pažnju na to da je nedopustivo nekome prigovarati to što je ona prigovorila, a istovremeno uz jednu ovakvu užasnu ljudsku dramu i tragediju isprazno naklapati, pa onda i izjaviti da se ovde priča o spajanju GSS-a i LDP-a. E, to je valjda bila kap koja je prelila čašu.

Ja ne mislim da ljudi koji se bave humanitarnim radom ili humanim aktivnostima ne treba da imaju svoj život, da se ne smeju, ne šale i da ne nabrajam, ali mislim da elementarna pristojnost nalaže da se takve stvari ne rade neposredno uz nešto tragično.

Čini mi se da ovde nisam ja ta koja treba da se postidi.


Krokodilske suze KiMorosky

Katie Morosky: "Čini mi se da ovde nisam ja ta koja treba da se postidi."

Pogrešna pretpostavka: falsifikovanje nije stvar za pohvalu. Vi tvrdite da je Jelena Milić "na blogu Bože Djelića bila ta koja mu je prigovarala zbog toga što je našao za shodno da piše o Bred Pitu, a ne o dvojici vojnika ubijenih u kasarni na Topčideru".

Ta vaša tvrdnja je čist i bezobrazan falsifikat. Jelena Milić postavila je pitanje Đeliću šta kao kandidat za premijera misli da čini sa zločinima koji opterećuju srpsko društvo, uključujući serijska ubistva vojnika po srpskim kasarnama.

Naravno da je vama poznato šta je Jelena Milić pitala, jer vi to kao službenica Elektrodistribucije morate znati. Za to ste plaćeni.

Dakle, bez obzira da li su vam se "suze skupile u uglu očiju", vi treba da se stidite, u skladu sa vašom prvom citiranom rečenicom u ovom postu.


Ako koza laže, ne laže rog

Obrati se Jeleni, jer moja tvrdnja nije falsifikat, ona sama to kaže:

Quote:
Kandidat nam se obratio i drugim blogom iz Davosa i osvrnuo na sadržaj komentara iz prvog bloga, zahvalio na dobrodošlici, i posvetio pažnju i vreme nekim od stvari koje su ga se dojimale. LW se dojimalo to što u tih top 5 stvari jeste bilo mesta za Tomasa Mana i Bred Pita, a nije, makar samo jednom rečenicom bilo mesta i da se kaže da će se pitanju ubistava vojnika posvetiti dužna pažnja. LW ne bi reagovala da ovog osvrta na druge stvari nije bilo. Tako je sebi dala slobodu da na drugom blogu primeti tu činjenicu i ponovo pejstujem svoj inicijalni post. Ništa više, ništa manje. Bez ikavih vremenskih ultimatuma, ničega. Nije prošlo par sekundi, post je bio skinut.


Naravno da je falsifikat

Katie Morosky: "Moja tvrdnja nije falsifikat".

Naravno da jeste. LW je prebacila Đeliću što trabunja o Bredu Pitu, Piteru Gebrijelu i Klaudiji Šifer, i tako očigledno izbegava odgovor o serijskim ubistvima vojnika u srpskim kasarnama.

Dakle, ona je kandidatu za premijera PRVO postavila uljudno pitanje kako misli da reši glavne probelem s kojima se suočava srpsko društvo, na šta je kandidat bezobrazno počeo da pričao o potpuno nevažnim stvarima. Ili vi mislite da Klaudija Šifer ima veze sa njegovim budućim premijerskim poslovima (u potencijalu)?

Vi, naravno, znate kako je stvarno bilo, inače se ne biste javili svojim falsifikatorskim postom. Koji je nakon ove vaše bezobrazne negacije, sada, dakle, dvostruko bezobrazan.


Carlo Ponti, upravo si potvrdio ono što sam ja napisala

Ne znam u čemu je tvoj problem i ne interesuje me.


Katie Morosky

S pravom nosite svoje prezime.


to carlo ponti

dobar dan. pusti moraliste sa radija. neka se sokiraju mojim ...whatever, bitno je da oni i svi drugi u ovoj zemlji rade sve kako treba, chat u kometarima jeste teze krivicno delo nego ova umobolna sutnja, kojom je, na zalost, obuhvacen i b92. sta li rade, vecaju, da li otovriti ili ne, ..da li se to radi zbog cede ili ne...

samo cekam da mi kejt moronski, posto mi je spocitao blog pms sindrom i drugo, spocita i da ovo sad dalje radimo jer se ceda sprema na nove izbore.


Pa naravno CP vi ste taj

Pa naravno CP
vi ste taj koji je pominjao Pitta a ne Jelena


adieu!

u jeee- sta ja ovo citam?
pa vi ste dakle svi bolesnici- bolujete od sveta- opaka bolest. neizleciva mozda.

kao da je bitno ko je pominjao Pittu -
postavljen je blog sa vrlo delikatnom i dirljivom ispovescu oca ubijenog vojnika - i onda, na moj i uzas mnogih ovde(pretpostavljam), pochinje "chatnikovanje" u kojem se redjaju PORUKE o Hustonu, cizmama i sl.; potpuno odsustvo pijeteta, nepodobstine i neprimereni small talk ( pa sve i da je sadrzaj Milicevskog unosa bio i sam po sebi trivijalan).

Ovo cime se vi ovde bavite prevazilazi i najgrublje opisane granice dobrog ukusa i zaista me cudi da se ljudi poput Donalda S, Katie, ili Biljane upustaju u diskusiju sa vama, nudeci vam, slepima kod ociju, jos vise prostora za likovanje nad sobom samima sve spevavajuci hvalospeve ludilu - svakako izvan erazmovog konteksta, koristeci se oprobanim Udba je Sudba metodima.

odmrmorili ste vi svoje odavno, kako bi to jako recito izrazio Stojan- srpski junak iz okoline Krusevca.


to kejt moronski

ja sam sokirana.
mislim stvarno ko je ta individua. skanda. potpuno se slazem s tobom.


au leo, daj, kucaj i za mene

zaplakah skoro.
pp
s


moras Sonja da zamolis

moras Sonja da zamolis Jelenu. Bez njene dozvole tesko. Ja nisam ovlascen da odgovaram na tvoje pitanje.


vidis da nam vrti iste krugove

ove crno bele. to u prevodu znaci "blagovednik rekao moze"


dragi I.D.

Ja se pridruzujem pozivima da ostanete na blogu. Potrebno je da se nashi glasovi chuju. Sem toga, ko ce me teleportovati, ako vi odete? :)


Draga JJ Bebo,

Ne brinite.Kada usavrsim postupak, javicu Vam se:)


to idn od blgovednika -LW

Znas kako se dugo

ovako dobro nisam osecao:)
Kao da sam se vratio u nostalgicne devedesete, pistaljke, serpe, itd...:)
Salu na stranu, ali sve mi ovo nije jasno.Zasto mi se spocitalo pisanje "prevelikog broja postova", kao i to da "neke ljude iritiram"..(a znas da mogu da pretpostavim koje-iste one sa cijeg se kompjutera javlja navodna N.P.)..
U svakom slucaju, cekam da me banuju:)Mislim da ce se to desiti uskoro:)


onda ce moji nenasilni blog sledbenici preduzeti.....


Jelena,

molim Te, ne zelim da budem uzrok nikakvog fight-a ovde.Restak mi je na Tvom prethodnom blogu vec zamerio da "raspaljujem vatru".Molim Te.


fight, who says fight


Molim Te,

mene radi, skini sliku onog pistolja gore, a ovaj moj post obrisi.Mozes toliko da mi ucinis:)


to idn-blog ucena

mozda, ako luk skajvokeru odes na pocetak kometara i odgovris mi oko kaubojki i ostalog, jer sam kritikovana da nije primereno, eto i idn je napustio chat


Slusah, Leah:),

nisam rekao da nije primereno, vec da verovatno necu imati vremena:)
A sve sto si rekla primio sam k znanju, kao i uvek kad si Ti u pitanju:)


Btw,

Priznajem da sam prenaglio, kada sam rekao da necu dozvoliti da se tehnologija u cijem sam kreiranju ucestvovao izvozi u Srbiju.Kako je uglavnom rec o aparatima za kompjuterizovanu tomografiju i magnetnu rezonancu, bolesni ljudi bi time bili pogodjeni, a to svakako ne zelim.


Dragi IDN, ostavljam ovde

Dragi IDN, ostavljam ovde odgovor na prvi komentar na ovom blogu. Sto bi rekli, potpisujem ono za sta se MiM na blogu zalazu. Ono sto medjutim nikako ne bi trebalo raditi je "obilazak kongresmena". Ovo i roditeljima i drzavi moze doneti samo stetu nista vise. Ne verujem u njihovu dobronamernost. Poslednjih 50-tak godina nas uci tome.


to djole

ima tu necega. u svakom slucaju, slucajevi se prvo moraju pravno-sudski konsolidovati ovde. informacije sistematizovati, pa tek onda...o
AI ce biti prva medjunarodna instanca....


AI svakako, ali ne

AI svakako, ali ne kongresmeni, senatori i ostali koji glasaju o tome da li se bacaju bombe ili uvod sankcije. Ne volim ih nikako. Znam da nam se stavovi po tom pitanju razlikuju, ali ne mozemo ni svi isto da mislimo.
P.S. Oce li biti neki blog o "novoj-staroj" stranci na politickoj sceni Srbije?


o supernovoj :)

hoce.

nego oko kongresmena, ni to nije monolitno,etc, ali u svakom slucaju prvo da se roditeljima obezbedi adekvatna pravna pomoc i da se preduzmu sve pravne mere pred domacim sudovima.


Tako je, prvo kod kuce

Tako je, prvo kod kuce sredjivati stvari. Ubedjen sam da smo toliko zreli. Koliko god ponekad izgeldao depresivno i turobno ide na bolje - to je zakon kosmosa.
Supernova, da proguta neke bliske joj zvezde? :)


pa nije to crna rupa, daleko bilo

djole, kako bih vam rekla, to je kad se dve elementarne cestice sudare u ciklotronu u cernu onda se oslobodi tolikaaaa kolicina energije...

viditte da prisustvo idn pozitivno utice na mene


Vidi se da

nisi u toku:)
U CERN-u naredne godine pocinje da radi LHC (Large Hadron Collider), ciji je zadatak da detektuje Higgs-ov bozon.
Otkrivene su nove supernove, nova svojstva crnih rupa-osobine obzorja dogadjaja, razvijaju se karbonske nanotube, na MIT-u se prave nanocestice koje ce da budu maskirane kao krvni trombociti (platelets), i da tako nose anticancer drugs do ciljanog mesta....
A vidi o cemu mi ovde pricamo....


igoreeee

mi pricamo o mergovanju gss i ldp:)


Really?:)

Kada Ti kazes..:)
A ko bi bio predsednik?Ceda ili Vesna?


More nesto mi Ceda ne deluje

More nesto mi Ceda ne deluje odusevljeno :)


Možda se ne sećaš ...

... šta je bilo dan pre toga?


i to plus

60 dana pre toga, i dva meseca antiustavne kampanje....


i ...

... ko onda ne bi imao za prst crnog ispod očiju.


podocnjaci su cool , uvek bili

nema potrebe da ih stalno primecujete , branite ,
objasnjavate, podkrepljujete .

Ima ih , pa sta .
Okanite se fizikusa .
ima nas koji slusamo ono sto prica .

i koji gledamo jeg. neverbalnu komunikaciju .
to su : tikovi, gegovi, trzanja, izraz lica kad malo lagi, izraz lica kad laze skroz.
izraz lica kad je autentican .
spontan .
sve se to lepo vidi .

i ne samo C.J. vec svima .

j...ga , javna je licnost !

Posmatramo ga .


manitu

E super. Odavno mi je zzelja da mi neki struchnjak objasni sledecu neverbalnu komunikaviju Vojislava K. -spustena ramena, rukavi na sakou do pola prstiju, nakrivljena glava na desno, spushten kapak desnom oku. Skilji na jedno oko. Na licu ili kez ili tik, nisam sigurna. Podocnjaci umereni. Ima ih, al nisu od droge, mislim da su od zabrinutosti. I govori kako je donetim ustavom potvrdjena volja gradjana . Jel laze malo, jel lazucka, jel autentichan, jel sopntam? jbg javna je licnost. I njegov sam taoc.


kostunjavi je teska kategorija

on se zove Asimetricni Voja .
Sve misli su mu asimetricne .
Sve sto je pre podne DA - po podne ce uvek biti NE
To ej ta simetrija - asimetrije !
Pod uslovom da se pojavi Sova .
Znash, od Sove mnogo zavisi . Koga 'ucita ' u Sovu u to danu .

On je nedostizan slucaj .
znash ono "izazov za strucnjake"
Koji taoc ? !
Mozda se neko/i osecaju kao negovi taoci .
Mi nismo dotle bash zaglibili .


Ma posalica ljudi, nije

Ma posalica ljudi, nije fotka tu zbog crnog ispod ociju (ko ga ne bi imao posle onih "petardi" ispod kola). Jednostavno, namestilo se, a ja samo pitam. Nego ko je ona "obozavateljka" sa strane?


desno, sa plavom kosom:)

...


Ma ne, ja mislio ona sa

Ma ne, ja mislio ona sa crnom skroz desno u odnosu na Cedu :)
Elem, znam jednu Cecu sa vasim devojackim prezimenom. Opstina Vracar, XIV, ETF, ... ko ce ga znati gde je sad. Rodbina?


selektovanje likova LDP- erotika

je nicim objasnjivo !

Kad videsmo slikarku , "in" playboy damu , "hot" i erotizovano senzibilisanu lady Biljanu Cincarevic , da je ispred Vesne Pesic , i to za jedno 20 mesta - zgranuli smo se .

Imate li ikakvo objasnjenje ?

Mi obozavamo erotiku/erotikon scenu , i sve to - da ne bude zabune !
Ali to , valjda nema veze sa politikom !
Ili mozda ima veze ???

Mislimo ,
sve vise se Erotika vrednuje kao Politika !
Polika postaje porn'pop'corn'erotic' show ,
why not?

Kad nemamo ni jednu industriju - treba negovati valjda
erotsko-politicko-serbian- porno-animal' approach & style
Brand , named Serbian Brand !
a Simbol Beograda - onda treba da bude plasticni Falus - sa natpisom " Statua pobednika " - kao instalacija ispred
Istocne Kapije na Konjarniku .

Ne znamo - gresimo li , mozda ??
U cemu je cach ?


manitu

ipak, kao samo-vas-posmatramo struchnjak, nisi odgovorio na postavljeno ti pianje. Ostadoh uskracena, eh. Inache o erotsko-politicko-serbian- porno-animal' approach & style vishe kod para Isiora Bjelica/Nebojsha Pajkic. Politika & erotika, Polit art itefore. Oni nisu my cup of tea, ali su bar duhovitiji.
PS jel vas ima vishe, ili si to sa sobom na vi?


pop art show

nisi ni ti nama odgovorila .
humor ili ne - pajkicevski , koji god .
Odgovor dobili nismo .

Pod predpostavkom da ste vishe opredeljeni za Pajkic-Bjelicu , i da smo mi vama neduhoviti - ipak - po kom kriterijumu je pravljena lista ?

Ako nemate odgovor , odbranu liste , recite .
Nemorate vagati duhovotost - pa josh poreditei sa fejvorit likom FDU -a mnogih generacija (al' se stide da priznaju)
Koga briga .
Tek onako pitamo.
Na blogu se uvek osecamo kao multiplicirana osoba , sto i jesmo , po potrebi .


lista

Kako se i ko pravi listu LDPa ne znam - nisam chlan. Nisam chlan nichega. U pitanju je koalicija pa se verovatno tako nekako i pravi lista. A duhovitost vagati mogu. I umem. Nemoj da se ljutish, samo sam rekla da, ako govorish o politici i erotici, to nije nishta novo ni originalno. Vec je vidjeno i pisano kod spomenutih autora.
That's all


Ehm...

lisnato testo možda? :)


ni ja nisam clan i

ne ljutim se .
ok je sve.

pajkica slucajno znam .
i danas cenim da je jedan od najvecih poznavaoca istorije filma (bio) .
dok nije odlepio ...
isve pretumbao naglavacke .

iznenadila si me .

jednom je jedan pametni profa sa FDU rekao " njemu treba zabranitu da predaje , jer time i vaspitava studente " .

vishe nije ni duhovit .
iako se beskrajno trudi .
steta - zaista je nekada obecavao .


manitu

Slazem se sa tobom sve - nekada je bio OK, dok nije odlepio, flipnuo, fijuknuo. I on i klika oko njega. O njoj ne treba troshiti blog. Samo istina je - oni su o politici & erotici razglabali onoliko. Projekt se zvao Politart. Bilo je i duhovityosti. Medjutim, to je bilo daaaavno. Kao par su mi bljaaaak. I kao ljudi. Zato me iznerviralo shto si LDP i listu i koaliciju povezao sa tim. Nezgodno me zzignulo u mozgu. Eto. :)


Mislim da je bitno da se

Mislim da je bitno da se problem internacionalizuje.U Srbiji izgleda efikasno deluje samo pritisak.

P.S.Kazu da je GW hteo da pukne od smeha kada su mu pokazali Vonjinu platformu:)


Pa puko sam i ja, ali

Pa puko sam i ja, ali svejedno. Mozemo po Srbiji da pljujemo po ovom blogu, ali ne i kod kongresmena i senatora. O tome pricam.


to djole

medjunarodna zajednica, ciji smo mi deo, ima svoje mehanizme...

da nije doslo do internacionalizacije, u vojvodini bi se prelilo etnicko nasilje kao posledica martovskih nemira na kosovu

kongresmeni i senatori koji se bave SEE, kao i njihovi komiteti, dosta znaju i sami :) , ali verujte, americka spoljna politika se kao iunutrasnja zaista dosta formira lobiranjem.


Jasno je meni da im ne treba

Jasno je meni da im ne treba neki tamo MIT PhD da ih "propameti" , ali o svojoj zemlji necu da pricam lose kad su tako visoke instance u pitanju. Ako mi je to drugar stranac sa kojim mogu i da jedem i da pijem, pljuvacu i reci se sto mi je na srcu, ali ako je neko od cijih referata ili izvestaja zavisi odnos SAD prema mojo zemlji - nema sanse da zucnem bilo sta lose.
Nisam skapirao ovo za Vojvodnu i Mart 2004, ko bi tu koga "dohvatio" i zasto?


Drugim recima,

srpsko djubre da ostane u srpskom dvoristu?
Ajnstajn kada je emigrirao u SAD, koristio je svaku priliku da govori protiv nacistickog rezima.

"Al' tirjanstvu stati nogom za vrat, to je ljudska duznost najsvetija."


Srpsko djubre u srpskom

Srpsko djubre u srpskom dvoristu, ali da ga Srbin pocisti, a ne da ga Amer ili neko drugi tera da to uradi.
Sto se lobiranja tice, ako imate da kazete nesto dobro kad je Srbija u pitanju - kazete, ako nemate, bolje nemojte. Ako se stvari lose nameste, opet ce obicni mali covek da nagrabusi.
Njegosev citat vam je na mestu - da niste "odande"?


internacionalizacija da

samo prvo sistematizacija i koordinacija

cuj, u nasim medijima se danima marti ahtisari naziva "kurirom kontakt grupe"


I "obichnim chinovnikom"

I "obichnim chinovnikom"


to jj beba

ma IDN je retro, check this

milan radonjic moj idol


Milana Radonjica

redovno ga gledam na TV Palma :))) Volim shto chovek zna, shto je upoznat. Blizze :)) Mada, Zvezdane staze, mmmmmm Ipak nek ostane IDN, valjda to teleportovanje iziskuje neke probe


Number one, you have the

Number one, you have the bridge:)


o cemu vas dvoje to

moracu da angazujem dirk gentlijevu agenciju sa kraja svemira da bih saznala

a ti jj bebo cutis i ne prijavljujes mesiju radonjica

mislim stvarno

prijavicu te madam hag


Zvezdane Staze...:)

Iju, opasno se blizim post-cenzusu koga je juce pominjao gospodin Restak...crvena lampica se vec pali....


Mora se biti informisan. A i

Mora se biti informisan. A i msje Radonjica gledam kasno nocu. Insomnija. Jasni polse sve prepricham. Madam H. najbolje obozava te likove :))))


Naravski. I bridge i dugme

Naravski. I bridge i dugme na grudima. :)


Ako hoces da budes Deanna

Ako hoces da budes Deanna Troi, dodji na intervju u sediste Zvezdane flote:)


Samo da nadjem dezintegrator

Samo da nadjem dezintegrator i obujem chizme :)


to corn -smes da odgovoris, smes da odgvoris, smes da odgovoris


Hvala Ti.

Znam Te u sasvim drugom izdanju-kao nepokolebljivog i virtuoznog Zokstera:)
Dirnulo me je to sto si napisao.Zaista se osecam kao da Srbiju napustam drugi put.Tesko je to objasniti, ali urednistvo bloga ocigledno ima pik na mene, a ja ne zelim da im ostanem duzan.Kao sto nisam ostao duzan Miloradu Vucelicu 1993.godine, kada sam mu ispred Narodne Skupstine rekao da...hm, bolje da ne kazem sta sam mu rekao.Ta izjava me je stajala prijatno provedene noci u stanici policije.
Servilnost koju urednistvo bloga ovde promovise, Srbiju vodi pravo u ponor.Kada B92 koristi takve metode, ja onda ne vidim taj zrak svetlosti na kraju tunela.Tolerise se relativizacija zlocina, pravdanje zlocinaca.Ja u toj vodi ne umem da plivam.Nadam se da razumes.

Najsrdacnije,
IDN


Dokle cemo preskakati imena

Dokle cemo preskakati imena odgovorniu Vojsci Srbije,VP.imena lekara i naravno nabrojati redom kao sto sam vec dala predlog .

Molim te Jelena ponovi ga.

A ,o celom slucaju ,sta reci. Ocajna sam .Imaju li ti odgovorni sinove.Misle li da ce nekaznjeno proci
Samo poruka da ne odustanemo i da slozno krenemo sa istragama.

Zanka


to zanka

hocu, naravno, samo sam mislila eventualno prekosutra, posto se sutra vidimo i ispricamo i koordiniramo, deal?

poseban blog.


U Srbiji će ovi ljudi

U Srbiji će ovi ljudi teško doći do pravde. Previše je tu nepoštenja i korumpiranosti, sve od vojnih, preko istražnih pa do sudskih organa. Mislim da do nekog zadovoljenja pravde mogu doći samo pred međunarodnim sudom u Strazburu. Znam da je dug put do toga i želim im sreću da bar na taj način dođu do neke utehe.

Inače slučaj Dalibora Medića me neodoljivo podseća na ono što se dogodilo Branku Nikoliću u Boljevcu. Samo ta lažna i negativna solidarnost koje vladaju u vojsci i policiji verovatno će zauvek ostaviti roditelje Dalibora bez odgovora ko je kriv za njegovu smrt.


to milos p

ne mora da znaci. da ce trebati jako mnogo volje, energije, upornosti i dolsednosti. da.


Sta drugo reci...

...osim toga da me uhvatila jeza dok sam citao ispovest gospodina Medica. Uzas!!! Moje iskreno saucesce.

PS- Navedite imena tih doktora, pa ako i drzava nista ne ucini zbog njihove nemarljivosti i bahatosti, makar pred narodom nek budu zigosani (ne pozivam na nasilje).


to cvijus

long time no chat.

mi smo sada u fazi da inicijativa mladih i fond sistematizuju sve njihove predmete-arhivu, etc. ( ovo do sada je bio cist aktivizam, od mene iz kanca kad nema guzve i gajbe, najcesce...)

onda ce se videti tacno gde pravno stoji svaki od predmeta, sta je tacno sporno.

razumem tvoju sugerstiju, ali poenta je da nikako ne nagazimo nekog ko ne treba da bude nagazen, mislim od ljudi cija bi karijera mogla biti ugrozena da ih nesto unapred osudimo! ne mislim na VK i Co:)

mi za sada pustamo izjave roditelja, njihove utiske. tako cemo raditi i dalje.

sto se tice toga sta bi drzava trebalo da ucini, sad si me uhvatio citam prokopijevica na pescaniku, covek lepo kaze drzava nam je sva u komandnoj ekonomiji, onda nije ni cudo da nema vremena nizasta drugo.

opet, salu na stranu, veliko pitanje je i prenos nadleznosti vojnih sudova. toliko je rupa, neusaglasenosti zakona, pa seti se da je i ministar vojni neko koga skupstina nije imenovala, da je lako smuljati svoja zlodela.

ako na to dodas jos i razjednjenu srbiju i u smislu odsustva potrebe za kolektivnom solidarnom akcijim sa jedne, i podozrenja i skepse sa druge, tipa zasto to neko radi,etc...eto ti.

i onda se nadjes u ulozi tih roditelja, em im deca pobijena, em ih prave ludima


...

...long time, no see.
Ok, sve to sto kazes kapiram, i generalno sam saglasan. Shvatam da nekima moze ni krivima ni duznima da karijera bude ugrozena, ali recimo doktor koji je ustanovio da se vojnik udario o radiator, njega treba zigosati. Ako uzmemo u obzir opis stanja tela vojnika koji njegov otac dao, decko mora da je vise puta uzastopno padao na radiator, sto je nebuloza.

Sto se tice rupa u zakonu, eh one postoje od vajkada i ne samo kod nas. A o sudstvu da ne pricam. 2000 ocekivali promene, pa ni Batic ni Stojkovic nista ne ucinise. Mada sto se tice kolektivne solidarizacije, upravo slobodno trziste i gradjanska svest dovode do individualizaciju u smislu da svako gleda svoja posla i boli ga dupe za ostale. Pre godinu dana sam bio u Briselu kada je jedan crnac prebijen na smrt na glavnoj zeleznickoj stanici. Senzacionalizam, ljudi se sakupili i palili svece itd, i na tome je ostalo. Ali u Srbiji vidim da uz sve stanje stvari, ili bolje receno percepcije drustvene svesti, ipak postoji nevladinih iniciativa u vecem broju nego recimo u Nemackoj.


doktori pod sumnjom

su odavno prisutni u nas.
sa zemunskim klanom .
podplaceni, "dobrovoljni" .

ali ovo ?!
pazi , oni pokrivaju , skrivaju, opravdavaju .

I niko im nista ne moze .

Eto na ovim pojedinacnim slucajevima vidimo svu (ne)moc
institucija .


podrska MiM aktivnostima


joj nemoj :)

vec lw optuzuju da ima sledbenike, da je sugestivna, da su joj citaoci u histericnom trasu....

pazi, mozda nesto sa hipnozom, neki jpg sat kojim mlatim pred ocma blog zajednice mi da mi nadjes:)

ista se ozbiljno razmislja da copyright BLOG PROPOVEDNISTVO

Bolje da kopiras ove racune i sibneh ih po svojoj mailing lisiti.


zli jezici

mene ne zanimaju:-)
a ovo iz posljednje recenice sam vec ucinio draga;-)


to je zato sto si

u trasu...sledbenice moj


...


uh

...


...


ma ja sam sitan igrac -check this

milan radonjic moj idol

pazi, u glavu ih zajebava oni kao ovce, 40 din +pdv....

nalazi mi neki sat za hipnozu sliku, .....


MiM

Jelena, poslala sam ti mail


jos nista

hocukuci@verat.net


MiM

evo opet

vraća mi se mail


hm

koji je tvoj mail


MiM

mim were here


javila ti se

btw, pola sata je po nesto stajlo napisano odvojeno i niko nije reagovao:)

brinem, da li je tracking sluzba zaspala :)


MiM

briši mi mail plz

evo poslah ti sad pa ti vidi


teorija zavere

al meni na verat nije stiglo, a i vratilo mi se sa verata sto sam poslala tebi:)


meni

onaj tvoj mail ne radi
sistem mi je sve vratio
al' bitno da smo se čule
poz
odoh da radim


ovako nesto:-)


al na lancetu

ocu


pa sto ne kazes;-)


milan radonjic je proslost

samo mu to njegov tarot jos nije dojavio:)


ja sam ga zvao i

tarot kaze da ces biti ambasador u sarajevu;-)


na ovo prelazim kad me goran sa razlogom otpusti zbog blogovanja


to oibibio

U svetu u kome živimo smatram da je odgovornost političara da štite svoje građane, a ako to ne rade, onda to mora učiniti međunarodna zajednica. I to je jedan od principa, a ne samo 'poštovanje suvereniteta' država.

marti Ahtisari, 2.2.2007.

ejmen


Odgovornost

Ne mogu da razumem jednu stvar - kako je moguce da moze da prodje citava ta situacija sa izjavama vojnih zvanicnika nakon smrti vojnika, a da niko nije odgovoran. Jer se stalno prica sa njihove strane o samoubistvima i kao - to je to. Neverovatno, ako se to dogodilo, kako onaj covek sto je drzao pecat u ruci da markira te regrute kao vojno sposobne (ako hipoteticki prihvatimo izjave vojnih zvanicnika kao tacne, sto je tesko) moze i dalje da radi taj posao? Sta da radi - kako nije u zatvoru, pa on onda mora biti odgovoran jer je krajnje nesavesno uradio "svoj posao"? Ili recimo vojni psiholozi, pa cemu oni sluze? Da primaju platu?
Vojska je uzas, dobro rece Bob Dylan - join the army if you fail, u vojsci se nalazi inverzna-elita, krem parazita, nesposobnjakovica, odvratnih i zlih ljudi! :-(((


ovo sam dobila od inicijative

Poslala sam na sledece medije: BETA, FoNET, TANJUG, BLIC, VEÈERNJE NOVOSTI, DANAS, KURIR, GLAS JAVNOSTI, TV KO©AVA, STUDIO B, TELEVIZIJA B92, TV PINK, TV METROPOLIS i TV FOX, te se nadam d ace bar neko odreagovati.

Pozdrav,


predlog Milicima

Vidim saljete svim medijima, govori se i o ukljucivanju Natase Kandic, AI ... a Igor hoce da se obraca americkim kongresmenima i senatorima. Pa mi pade nesto na pamet: trebalo bi, i to pre svih, poslati pitanja i zahteve i armiji i odgovarajucim vlastima Srbije! Ipak ima vecu tezinu kad se ovako napise u ime RUC, nego kad pojedinacni ljudi odu (koji verovatno nisu ni vicni komunikaciji sa raznim birokratama).

Pa ako ne odgovore, onda eto jos jednog argumenta protiv vlasti i vojske. A ako odgovore (sto ja ipak ocekujem) imacemo vise informacija. Uostalom bolje je vrsiti pritisak na PRAVOM mestu ... posto ogromna vecina nas ovde i tako moze samo da nagadja (kao uostalom sto rade i roditelji).

Pozdrav,
Vasilije


to v v

Quote:
trebalo bi, i to pre svih, poslati pitanja i zahteve i armiji i odgovarajucim vlastima Srbije

to se vv nekako podrazumevalo, pa smo propustili da spomenemo.

inace, pa i obracanje BDJ bilo je deo te strategije o kojoj pricas.


ok onda ...

A da li ste i dosada slali neka zvanicna pisma/zahteve na te adrese?

Takvo pismo ima vecu tezinu, posto ostaje pisani trag, bude negde i zavedeno. Za DBJ i ovde na blogu je ipak (polu)zvanicno ... posto covek nikad ne zna ni da li je procitao nesto/sve (ok na ovo je i odgovorio ... ali mislim u principu). Ima uostalom mnogih blogera koji retko i neredovno odgovaraju na komentare/pitanja.

Pozdrav,
Vasilije

PS. A za BDJ je bilo ok pitati ... jedino da se niste poceli ponavljati i vi i ostali "sledbenici" ... eh kada vi ne slusate dobronamerne savete:-)


da jesmo -jesu

i neces verovati redovno o tome pisali na blogovima, ali vas je kanda uvek vise zanimalo nesto drugo.

sto se ponavljanja pitanja tice, MiM su pitali u svoje ime, ostali u svoje ime, pobogu, da li neko moze to od vas da shvati.

efekat-dobismo, kakav takav odgovor od BDJ.

btw, obrati paznju, nesto sto ovde vecini u potrazi za necim drugim promice, da se roditelji u crnom formiraju ovde i pred nama, danas su uputili i prvo zvanicno saopstenje za javnost.


a zasto da se nagadja ?

nisu to pilici .
Ljudi su to .
Mladici - pozvani da "sluze vojsku"

Kkao to mislite mozemo samo da nagadjamo ?
Vama je to u redu ?
Nagadjanje ....
Ili-Ili -
Nije - nego


LW

Sva podrska za ovu stvar koju zelite da isterate na cistac. Izgurajte do kraja.

Imam jednu OZBILJNU zamerku.

Ovaj vas post je posvecen najstrasnijoj stvari koja moze da se desi jednom roditelju. Taj covek je izgubio SVE sto je imao pre mesec dana.

Vi sami, a da Vas niko nije vukao za jezik, vec u petom sestom komentaru pocinjete da pricate kako ste u Hjustonu spavali u Hajatu ili "Interu", kako ste isli u "poznatu" ulicu da pazarite kaubojke, kako ste se lepo nazdrali "teksmeka", "j..." put u Hjuston bez kaubojki i krkanja...

Novikov je kulturno izbegao tu diskusiju, mogli bi ste i Vi. Taj nesrecni otac ce mozda pozeleti da procita ovaj post i komentare. Sta ce videti 10cm ispod kraja teksta o njegovoj NAJVECOJ nesreci? Vas "Inter", kaubojke, teksmek... Ostavite to za neko drugo mesto.

Posto imate tu mogucnost, razmislite o brisanju tih vasih komentara, a i ovog mog pride. Nije im ni vrme ni mesto.


hvala na sugestiji

ostavicemo


SAMO ZAJEDNO

Ne mogu da Vam opišem koliko sam pogodjen ovakvim STRAŠNIM dogadjajima, kojima su izloženi roditelji.
Kada sam ja služio vojni rok (92./93.) imao sam prilike da se bliže upoznam sa mnogim stvarima i ljudima iz vojske. Bilo je to teško vreme za državu i narod. I kasnije po odsluženju vojnog roka, da Vam ne spominjem krizu i ostalo ali i ''vojne vežbe'' . E tada (kasnije) sam tek počeo da kapiram da nešto tu nije u redu. Sećam se svojih klasića, sećam se svojih starešina ali ne mogu da ih stavim u okvir neke loše slike i prilike. Sve su to bili (i još uvek su) časni, pošteni ljudi na koje si mogao uvek da se osloniš. I kada ti je bilo teško iz bilo kog razloga svi su gledali da ti pomognu. A šta to onda nije u redu? Nije u redu sistem. Vrh! Ni onda ni sada. Mada tu (po meni) nema neke velike razlike. Čak se ja pitam da li je išta promenjeno? Kada se svojevremeno desi da nekome pogine sin na nekom zadatku (u odbrani otadzbine – vrlo diskutabilna tvrdnja sa sadašnjeg gledišta) uvek je to bila bolna rana roditelja koja će za života biti otvorena. A sada neko neka zamisli kako se osećaju RODITELJI U CRNOM kada im iz vojske donesu mrtvog sina, ali ne sa zadatka već iz mirovine sa ogromnim oblakom misterije uz mišljenje da Vam je sin ustvari bio NESPOSOBAN (a da ne navodim neke druge razloge – samoubistvo, recimo). Da li ljudi mogu da ostanu normalni. To su stvari od kojih se ludi ! Naravno neću da zloupotrebim ovu temu i da tako provlačim neke svoje probleme, mada sam siguran da i ova i ona moja tema imaju isto izvorište – DRŽAVNI KRIMINAL! Sa njim običan čovek teško da može da se izbori. Poučen vlastitim iskustvom, mišljenja sam da je ovim problemom potrebno da se pozabave šire narodne mase uz apsolutnu podršku ljudi koji se nalaze u državnom sistemu a imaju hrabrosti, znanja i mogućnosti da pokrenu odgovarajuće korake u pravom smeru. Ne sme se dozvoliti da ovakvi katastrofalni primeri izgrade odbojan stav medju narodom (i svetom) prema našoj vojsci ali i državi. Verujte da sam ja u toj borbi već uložio dosta sebe i spreman sam još, ali ne zato što sam ja neki veliki patriota ili poštenjačina ili šta ti ja znam šta sve. Ne! To radim jer mi drugog života nema. To je gola borba za opstanak. Neću ovaj moj stav da previše objašnjavam jer bih onda otišao u vode moje teme. O mojoj podršci neću govoriti, jer je ona više nego očigledna. Ovo sa medijima je ok. To i internet treba konstantno forsirati, kako bi svi saznali šta se dešava. Time bi se dobio pritisak javnosti. Ali on sam po sebi ne znači puno. Bude ga neko vreme i onda jednostavno izčezne - čim prestane da se priča o pomenutim slučajevima. Mora se pronaći podrška od nekoga iz vojske, policije (ovlašćenih) za konkretne poteze i podatke. Mora da se nadje neka nit. A kada klupko počne da se odmotava onda će nam biti potrebni jaki stomaci.
Moja poruka nesretnim roditeljima je: MORATE ali MORATE da istrajete u ovoj borbi, koja je izuzetno teška i sa vrlo neizvesnim ishodom. Ali znajte da u toj borbi nećete biti sami. Bićete okruženi ljudima koji Vam žele pomoći. Kada budemo pomogli Vama, pomoći ćemo i sebi – mada mnogi toga nisu svesni.


viselojni drzavni kriminal

razlozi pogibija, a onda i nacini i razlozi zataskavanja.

ovo saopstenje za javnost poslato je danas svim medijima u srbiji.

i na ovom blogu cemo vas obavestavati da li ce to iko preneti.

nas cilj je da roditeljima u crnom obezbedimo besplatnu i adekvatnu pravnu pomoc, jer je ocito da je jedan od metoda drzave da zataskava da ih zavadjava, da ih iznuruje.....


jedna od najvecih svinjarija !

i najuzasnijih zlocina koji nas uznemiravaju .

Bash zato sto SVI CUTE !

I treba da se cuje do neba- do Kongresa USA !

Ne mogu tek tako !


to manitu

sinoc sam preterala sa autohipnozom, svasta sam utripovala ukljucujuci i bs na ovom blogu, i jedan tvoj-vas post oko toga da li sam ili nisam na listi?

reci, o manitu, da li je bio jedan takav post?