Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

SXSW More

green applegreen appleOve godine SXSW je bio u znaku Twitter-a, to je slikanje preko mobilnih telefona zatim slanje slika prijateljima sa mejling liste u mobu putem interneta: moje amatersko objasnjenje.
Na Punk zabavi (EFF Steampunk party), izlozbi i maskenbalu...sa odlicnim kobasicama i pohovanim ljutim paprikama, pozvali su i mene na binu...kad sam uzela mikrofon u ruke, odjednom mi bi nesto glupo da govorim, ceo dan sam pricala po panelima i kuloarima, te iz cista mira krenuh da pevam, i to na srpskom...proslo je sve u savrsenoj tisini a onda je krenula ludnica...belly dance...i Cella blue iz Kalifornije... www.myspace.com/cellablue

...sve je to bilo tviterovano do te mere da mi je organizatorka partija, profi tek geek rekla da sledece godine organizujemo zajedno...Na ovo sam posebno ponosna.Make magazine vunderkindovi su bili obuceni kao madjionicari i pokazivali su svoje izume. Evo jedan primer: Paket crushproof crvenih Marlboro, kad u njemu nema cigareta vec neka elektricna naprava koja onemogucava sve mobilne telefone u domenu da zvone: po principu wave bubble Onda home made synthesizer ZoxBox koji moze da skida muzika, i onda da je sa drugima delis i doradjujes, onda cell phone battery recharger koji sama napravis...Jos jedno veliko predavanje koje sam medjutim propustila jer sam ga slusala na Pop Tech u Mejnu prosle godine je Will Right koji je predstavljao svoju igri SPORE. Iskreno receno ja nisam game personAli me zanima princip: commons based peer production game. Znaci igricu prave interaktivno svi ucesnici svojim ucescem. Ja bih taj princip primenila na real life teme. Zasto su vazne teme uvek tako dosadne, sajtovi i blogovi staromodnI? Zasto to ne koristimo dizajn igrice?Ovo je godina videa, Youtube i uopste vioebloginga: zanimljivo je da su filmadzije pocele da se mesaju sa blogerima, da razmisljaju zajedno i da se uvazavaju. Nekada su filmadzije tvrdile da ce eto dozvoliti malo internetu da primirise velikom platnu ali izgleda da je internet sve pojeo. VIACOM ( televizija) tuzi Google i You tube za autorska prava u vrednosti od bilion dolara zbog neovlascenog koriscenje filmskog materijala, Holivud propada polako, kao i dnevne novine...sta cekamo...Internt smo mi, i necemo nikome dozvoliti da nam ga oduzme i onda udeljuje/prodaju na mrvice...Za kraj, slikala sam se kao korisnica Meka, na molbu aktiviste koji skuplja fotdokumentaciju za peticiju Steve Jobs-u ( vlasniku Meka) za ekolosku reciklazu starih masina. Evo sajta : www.greenmyapple.org


iz cista mira krenuh da pevam

Koju pesmu? Nije bitno za temu, cista radoznalost.


jaoj ne pitaj sledeci put

jaoj ne pitaj
sledeci put pevam o bella ciao, to mi bolje lezi


Da sam u publici trazio bih

Da sam u publici trazio bih Luna rosa, tek da padnem u sevdah ;)


samo mali dodatak za

samo mali dodatak za twitter: nije samo slikanje i nije samo preko mobilnog, mada to i jeste najinteresantnije: npr ako si napolju, daleko od kompa i hoces da izvestavas sa nekog koncerta, protesta, manifestacije, itd, mozes preko sms-a da updateujes svoj twitter 'blogić' dok drugi prate u real time-u (putem feeda ili tvog pravog bloga npr) sta se desava preko tvojih poruka. ali kazem, nije samo preko moba, moze i preko neta, preko njihovog sajta ili cak putem nekog instant messengera.
Ljudi ga najcesce dodushe koriste da kazu da idu da peru zube ili klopaju ili tako nesto. (i ovo je amatersko objasnjenje :))


viacom jos

niko nije uspeo da pobedi. oni su toliko jaki....

nije tu stvar u parama i autorskim pravima koliko kontrola.

da nema torenta raznoraznih mi bi i dalje bili pumpani samo onim sto nam je servirano.

ja se samo bojim da ce internet odneti dusu. ljudi su se toliko navukli da su zaboravili kako stvarnost izgleda i da se vecina tih zadovoljstava sto nam internet omogucava (komunikacija) moze isto tako zadovoljiti, i bolje cak(!) u reality.


potpuno se slazem kad dodjem

potpuno se slazem
kad dodjem u ameriku mnogo me nervira ta njihova zaivsnost od virtuelnog
medju mojim prijateljima
opet u italiji nikako da zazivi ineternet kultura sto me isto nervira
sve idu pesaka
ovde deca se druze virtuelno a u italiji im je to cak zabranjeno
ovde deca piju koka kolu a u italiji vino


vino je bar

zdravije


Malo trolovanja, Jasmina,

Malo trolovanja, Jasmina, ako dopustas. Sa drugog bloga (Spaic, "Srebrenica"):

Zokse Tigre, Kumasine!
Tine i Radojka (15 Mart, 2007 - 21:09)

Kumasin Zokster nikako nemere bit sredsvo kao sto je: lopata, budak, cuskija, a i sire - jer Kumasin nema drzalju, tojes nemas za sta da ga uvatis; Kakav crni alat?!

Mogobi nas Kumasin da bidne i tocilo (tezeve belegija) zato sto mu fali kosa; Jer - belegija bez kose je ko i tiganj bez drske: beskorisna stvar.

Bez dileme, Kumasin Zokster je Tigar: traktorska guma od 5 banke, celava i busna; Krpljena od Australije do Portugalije, a na njivi najradije. Na kraju se tu na livadi i nalozi.

» odgovor
A ja se pitao ko stoji iza
zokster (16 Mart, 2007 - 01:32) *novo

A ja se pitao ko stoji iza ovog para neduhovitih budala, kad ono Dr Wu, srbijanski mediokritet iz Oksforda, sto se razmnozava po blogu kao clankovita glista.

Hello, Dr Wu, how do you do?


Nisam Dr

nisam doktor boljku da izbrisem
al lekove umem da prepisem

Bez dileme, Kumasin Zokster je Tigar traktorska guma od 5 banke, celava i busna; Krpljena od Australije do Portugalije, a na njivi najradije.
Na kraju se tu na livadi i nalozi.


Dr Wu Tina Radojka, vasi

Dr Wu Tina Radojka, vasi stihovi, pisani u duhu "Rokera s Moravu" su po obicaju inventivni i efektni, kao i sve ostalo sto ovde pisete. I pre svega duhoviti.


Duhoviti...

..naročito.o)


veoma

duhoviti....kad ce nas da okrzne duet s morave drago ili nemamo propusnice....oh just VIP


Šta je, Kajlika,

opet manija proganjanja? Ma, samo opušteno...

Što sve, na žalost, ne menja fakat da si ti jedan tužni, klimakterični, naduvani lešinar i pedofil.


Hej, Doctor Wu,

jeste li svesni sta pisete? Govorite coveku da je pedofil! Mislim, da li ste svesni sta to znaci, ili biste samo da uvredite?


ma ne on samo hoce da kaze da je iz oxforda

kakve uvrede, nema toga tamo, nikako


pa "covek" in question,

je taj koji proganja ljude po blogovima.


Brooklyn!

ne videh te odavno : )
slazem se da covek in question, doctor wu proganja ljude po blogu.....nazivajuci ih bolidima (sto je ruku na srce benigno u poredjenju sa pedofilima, lesinarima, manijacima....napreduje covek) i to sve na oxfordskom, bez ikakvog razloga


bolid je

od milja. tepanje, takoreći.

uzgred, o kakvom oxfordu je ovde reč?


oh doctor

hvala za tepanje, jos jednom, ne bih dalje nastavljala


a kako bi sebe opisao?

a kako bi sebe opisao?


nikako draga,

zato sto ne misle svojom glavom, zato sto vole gomilu, pa tako u gomili i nasrcu i gomilaju se, na ustrb sopstvene misli.
zato sto cak i brooklyn ili lady with brain, ipak i na moju zalost takodje voli gomilu.
neka se gomilaju, sto se mene tice, bar ne moram da pamtim imena nickova...vidim jednog, znam sve, prosto i jednostavno....i dosadno.


Brooklyn,

ne znam ko koga "proganja" (hej, progon na blogu!), ali je optuzba da je neko pedofil suvise strasna da bi uopste izasla iz usta tek tako. Naravno, anonimnost cini svoje - da nekome u lice kazete bez dokaza da je pedofil, bili bi pocasceni lepom tuzbom.


da, već vidjeno

(nadam se da ti to nije pravo ime), anonimnost čini svoje...

I u pravu si: matori, naduvani, ćelavi i klimakterični perverznjak (i lešinar) je tačnija odrednica...


Ne, Doctor Wu,

vec vidjeno mi nije pravo ime, vec samo nik na ovom blogu. Pretpostavljam da se ni ti bas ne zoves Doctor Wu. Tako da ti je argument malo smesan (opet, ako si mislio da uvredis).
Obzirom na tvoj bogat recnik, nemam vise sta da dodam.


kladim se

da ti bolje izgledaš!
hi-hi (ovo te pozdravlja draguljče, u poređenju s tobom beningno kušče)


Nije mi baš najjasnije

ovo vaše izigravanje Kajlikinog (drvenog) advokata. A još manje mi je jasno ovo hi-hi pominjanje kučića, kučki, hijena (eto, ne mogu a da ne pomenem Kajliku) i draguljčića...


Hello Dr Radojka Wu, how do

Hello Dr Radojka Wu, how do you do?


Vec vidjeno: Ni 'pedofil',

Vec vidjeno: Ni 'pedofil', ni 'lesinar' ni bilo sta drugo od Dr Radojke Wua nema tezine ni znacenja, osim ako se ne posmatra iz njegove uske, licne perspektive, ili perspektive njegove blog drugarice, pristrasno flertujuce Brook. Izvesnu odredjenu tezinu ima jedino moja konstatacija da je Dr Wu obican mediokritet. Zasto je to tako? Ne zato sto sam ja to izrekao, naravno, nego prosto zato sto je ta konstatacija izrecena na osnovu citata, onoga sto je sam Dr Radojka Wu napisao a ja zatim to prokomentarisao. Evo sta je Dr Wu napisao na jednom drugom blogu o levo orijentisanim knjizevnicima u preriodu oko WWII, nakon cega je usledio moj komentar koji decidirano kaze da je Dr Wu obican mediokritet i diletant jer pise o necemu o cemu pojma nema:

Dr Wu: "ja, zapravo, mislim
zokster (14 Mart, 2007 - 16:47)

Dr Wu: "ja, zapravo, mislim da je suprotno, odnosno da su tradicionalno pisci/umetnici/ko god, sublimirali svoje frustracije i pomagali definisanju raznoraznih politickih pokreta (naravno, svi od reda su propali). zato su im i sve licne price tako banalne i natopljene 'niskim' strastima i porivima, kafanskim i studijski tucama, 'otimanjem zenskih' (interesantno je koliko su svi ti tipovi bolesni macho), bez obzira na odnos prema, jel'te, radnickoj klasi."

Ako je i od Dr Wua, ovo je vec previse. Ovako nepodnosljivo glupavo i mucavo srociti ovakvu masu banalnosti, na jednom mestu, to zaista moze samo Dr Wu. Jeste, Krleza, Dzordz Orvel, Andre Malro, Artur Kestler, oni su "sublimirali svoje frustracije" i "zato su im licne price tako banalne (za razliku od onoga sto pise Dr Wu)", "natopljene 'niskim' strastima i porivima, kafanskim i studijski tucama" (ma sta to znacilo), a po Dr Wuu, pisuci za radnicku klasu bili su u stvari zabavljeni "otimanjem zenskih"...

Dr Wu, sto za promenu ne pocnete da pisete o pegama na Suncu, pretpostavljam da o tome makar malo vise znate nego o literaturi za koju ste ocito nenadareni diletant koji pojma o pojmu nema.

Nakon toga, uvredjeni Dr Wu, kao svaki mediokritet, umesto da opovrgne makar nesto od onoga sto je na njegov racun navedenoo, prelazi na neobavezni kafanski ton i pocinje da podriguje:

» odgovor
Zokster, publicisto,
Doctor Wu (14 Mart, 2007 - 16:47)

kumasine, i sta jos ne, ti mu ovde na blogu dodjes kao neka lokalna Kylie Minogue iz Kraljeva. Jeste malo neprilicno (pogotovu za tvoje godine), ali je, priznajem, zabavno.

Dakle, Dr Wu je mediokritet zato sto je citiran kao mediokritet, i zato sto je dokazan kao takav, i zato sto nijednom recju nije pokusao da te kvalifikacije opovrgne nego je, povrh svega, tome pridodao i svoje dosadne, licno obojene psovke i seljacke primitivizme. Uzgred budi receno, Dr Wu se potpisuje na blogu i kao Radojka i Tine, i otud moja konstatacija da se razmnozava na blogu kao clankovita glista. Nadam se da su neke stvari sada malo jasnije.


u opste ne razumem

oko cega se vas dvojica kacite?!

ovo sto si zokster sada izneo i nasmejao mu se za umetnike ..pa sad..ako se uzme u obzir ko je bio proglasen sve umetnikom za vreme jednopartijskih sistema, bice ti mozda jasnije sta je dr. wu hteo reci, ako je na to mislio.

imas odlicnu recenicu u the lives of others koja prilicno jasno opisuje kako se postaje "umetnik"...
najcesce pravi umetnici za vreme njihovo su bili neshvaceni. tek po umiranju budu prihvaceni.

mozda vas obojicu u stvari klimaks hvata :))


ok @ andjelija ja volim kad

ok @ andjelija
ja volim kad mi narucite o cemu da pisem
nikad ne znam koga pa sad zanima sta ja mislim o necemu
opet sada putujem ali avioni su odlicni za razmisljanje


Kumašine svaka čast!

Putuješ avionom? Izuzetno dostignuće.
Uspeo si u životu zavide ti svi!


Zokster,

te opservacije Doctor Wua glede levo orijentisanih knjizevnika zaista predstavljaju jedan skup banalnih (iz mog ugla gledanja) tvrdnji, i ja se ne bih na tome zadrzavao. Ono sto je mene pogodilo, jeste bio upravo taj arsenal prizemnih uvreda na Vas racun koje ni pas sa maslom ne bi mogao progutati. Kao da iz osobe progovara bigotna zadrtost.
U svakom slucaju, potrudicu se da Doctor Wua obilazim na ovom blogu, sto nece tesko pasti ni njemu, a ni meni.


Hej, Starman

igraj te tvoje policijske zuce i uvlači se u dupe svom idolu koliko hoćeš, ali nemoj za to da koristiš moje postove...


Wu,

jos samo ovo: ti si zaista najobicniji primitivni prostak. Zokster nije moj "idol", niti tog coveka licno poznajem, ali imam pravo da komentarisem to sto si napisao. Da neces mozda da mi zabranis? Da me bijes? Sta je sledece u tvom arsenalu prostakluka, nakon svega sto si vec izrekao?
Uzgred, tvoje opservacije o levo orijentisanim knjizevnicima su prosto netacne (eufemizam), srocene krajnje nepismeno.
Bye, Wu. Sasvim sigurno, necu vise "koristiti" tvoje postove. Such a waste of time.


Starman, samo se ti

tornjaj i nastavi da opserviraš i konzumiraš svoje 'levo orijentisane knjizevnike'.


Prostacko podrigivanje, Wu.

Prostacko podrigivanje, Wu. Nista vise.


prosto ti dodje

da odes u hjuston, huh?


??

to verovatno samo ti znas sta si ovim htela da kazes.

EDIT: ali me nesto interesuje. Zasto se ovde praktikuje takva pljuvacina? Zar ne mogu ljudi normalno, razlozno da razgovaraju o bilo cemu? Bez vredjanja?


Zato sto su mediokriteti

Zato sto su mediokriteti osetljivi kad im se kaze (i pokaze) da su mediokriteti. Primer: Dr Wu.

Izgubio je malko samokontrolu, i pod nickom Dr Wu i kao Tine i Radojka.

Sad psuje, besni, podriguje itd...


Jel vi to nesto a propos

Jel vi to nesto a propos bloga Srebrenica druga Spaica? Tamo ima zvezdica, al ovde izgleda nema :). A vi biste, kanda, 'teli zvezdice?


Za Coveka u belom: a propos

Za Coveka u belom: a propos kanda zvezdice, Srebrenica... O cemu vi uopste pricate?


Pa tamo su pojedina slova

Pa tamo su pojedina slova ruznih reci zamenjena zvezdicama, a ovde nisu, a cak su i akteri isti, tj. jedan, samo sto je promenio ulogu, od subjekta postao... objekat.


"Svi u govnima, samo ja u

"Svi u govnima, samo ja u belom odelu" - kockarska izreka.

U pomenutom threadu izvesni Babic je poricao genocid u Srebrenici i svaku odgovornost Srbije u polsednjim ratovima i ja sam ga nazvao idiotom, jer smatram da neko ko porice takve stvari jeste idiot i da s njim razgovor voditi nema nikakve svrhe. A vas lepo umoljavam da nam razjasnite na koga se to ima odnositi kad kazete da su akteri isti i, ako vam nije tesko, takodje ko je tu subjekat sto je promenio ulogu i postao objekat.


Zivela astrofizika :).

Zivela astrofizika :).

P.S. Mozda si stvarno u pravu Brook, a opet mozda je samo rookie u pitanju


Covek u belom,

mozete li da mi objasnite sta se ovde desava?


Ne dešava se ništa;

Ne dešava se ništa; grupišu se blogeri po grupama, klikama i afinitetima. Sad Dr Wua teše pticice iz njegovog mediokritetskog jata.


Zaista ne razumem.

Smatrao sam da na blogu covek moze da ostavlja komentare na razlicite teme, pa sam se zato prijavio (zapravo, bio sam na sajtu B92 i video link ka blogu, pa mi se ucinilo interesantnim). Naravno, mislio sam da se to cini na jedan civilizovan nacin, da nema potrebe da se ljudi medjusobno vredjaju. Imao sam par prijatnih dijaloga sa nekolicinom blogera, onda vidim da se iz cista mira ljudi nazivaju pedofilima. Mislim, bilo mi je odvratno, pa sam reagovao. Na to mi je receno da se "uvlacim u dupe" i da se "tornjam".
Zato sam pitao sta se desava.


To se samo Dr Wu malko

To se samo Dr Wu malko razbesneo, kao sto sam vec objasnio. A objasnio sam i zasto.

Uvodi se novi softver na blogu B92 i neka nova pravila ponasanja pri diskutovanju, tako da ovih ispada uskoro nece biti.


Zokster,

kako sam ja procitao u pravilima bloga, vredjanje je zabranjeno. Dobro, verovatno je potreban efikasniji softver da bi se to moderiralo. Eto, rizikovah da Vam odgovorim, jer ce mi vec neko reci da "se uvlacim". U svakom slucaju, hvala na ljubaznom odgovoru.


Dragi v v,

niste jedini zbunjeni.


Dragi Vucko,

ja volim da razgovaram sa ljudima, pa i online - pretpostavio sam da i ovde postoje, kako je Zokster rekao, grupe blogera (verovatno po politickoj pripadnosti), ali mi nije jasno zassto sve mora uz obilato vredjanje?
Sinoc sam bas prijatno razgovarao sa Dunjicom, Lektorkom i Vasilijem. Ne moramo biti istomisljenici da bi bili uctivi?


Vučko dragi,

izvini, ali da li je moguće da nisi bio oprezan? Zezanje ok, pa i po blogu, ali ne baš sa svakim. Čudim se da nisi namirisao.

p.s. you have new mail, ding-dong! :)


pazi, ovo nisam ni znala,

dr wu ovde ne škraba komentare, nego piše postove, aha...


Hek, lektorko, dobro vece. :)

Samo da se javnem. Sada ce ti poteci voda na usta... komplet od osam knjiga "Prica iz 1001 noci"...and it's all mine. :))


ete tebe,

da znaš da sam malopre kliknula na tvoje ime, vidim da si 4 i kusur dana star na blogu, sad mi je jasnije što se čudiš...
i ja sam se u početku čudila... :)
ali je ovde ozbiljna situacija, pa nećemo sad o knjigama, znaš. ionako već više ne znam gde da ih denem, veruj mi. bila sad dole (to mi "odgore" tako zovemo domovinu, jel, ali to znaš), i - skoro nikome ne smem da kažem - NISAM kupovala knjige! dobila dve od Haga (Jasne), i to je valjda sve.
ali, trolovaćemo drugi put. (mada to uvek kažem... :) )


Da, lektorko,

ja sam bas kratko ovde - zaveo me je link na sajtu b92. :)
Inace, stvarno mi je glup ovakav nacin komunikacije. Ne razumem cemu uvrede sluze.
Samo da znas, mada ti nije do toga sada - nova antikvarnica se otvara na mestu starog antikvarijata "Matice srpske". Pedja Milovanovic, koji ima firmu "Orfelin". Kazu, nema sta nema.
Sorry, lektorko, ne zelim da te gnjavim.

Pozdrav. :)


pa, i mene je valjda u oktobru

zaveo isti link i jedan post biljane srbljanović.
a glupu komunikaciju prepusti sopstvenim mesečevim menama. kad nemaš pametnija posla ili ti je do nekoga stalo - mešaj se. ako ne, radi nešto pametnije.
a sve o antikvarnicama MOLIM da čujem tek polovinom avgusta. ne misliš da sam u stanju mesecima da pamtim gde je koja nova i stara antikvarnica u bg-u? :)
ne gnjaviš, samo imam problema s memorijskim kapacitetima:)))))
pozdrav, naravno


Draga lektorko,

u pravu si. Verujem da sam pogresio sto sam Wuu bilo sta napisao. Ocigledno sam morao celu tu pricu da ignorisem, ovako se samo bedno osecam zbog svih tih silnih uvreda.
Dogovoreno - polovinom avgusta! :))

Pozdrav. :)


Sine, pa ovo

esej. Rešila Kajlika da otvori srce...


Hello Dr Wu once again. Ne,

Hello Dr Wu once again. Ne, ovo samo da svi vide zasto te smatram mediokritetom.

How do you do?


Hello Brook, how do you do?

Hello Brook, how do you do?


kad ono opet Dr Radojka Wu,

kad ono opet Dr Radojka Wu, srbijanski mediokritet iz Oksforda, sto se razmnozava po blogu kao clankovita glista.

Hello, Dr Wu, how do you do?


dzazmin

volela bih ako bi, kada budes imala vremena, da nam iz tvoje perspektive das presek tvog vidjenja ljudi u americi i po italiji.

moram priznati da mi se od pocetka ne dopada nacin na koji deca u americi odrastaju.


ok @ andjelija ja volim kad

ok @ andjelija
ja volim kad mi narucite o cemu da pisem
nikad ne znam koga pa sad zanima sta ja mislim o necemu
opet sada putujem ali avioni su odlicni za razmisljanje


E sad sam zbunjen, da vi

E sad sam zbunjen, da vi Jasmina niste postali Zokster slucajno, mislim i kod njega i kod vas stoji apsolutno isti tekst kao odgovor andjeliji...

Doduse Zoks koliko znam ima materijalno otelotvorenje razlicito od vaseg, al mozda i gresim :).

Ili vam je to prosto tekst za brisane postove nesto kao "m&m was here" kod Milica, koji od kad udjose u skupstinu, naprasno prestadose sa blog aktivnostima (sorry for offtopic, al nisam mogao da odolim) :D.


beli covece

zokster je koristio copy/paste jasmininog komentara upucenog meni. to nisu njegove reci ali jeste njegova poruka/misao .


lud ili zbunjen?

ja počinjem silno da se zabavljam :))))))))))))


E bas mi je drago, sto ste

E bas mi je drago, sto ste samozadovolj(e)ni :).


Biti poslanik...

...to je težak i odgovoran posao... :))

stvarno, je l' to i Jeleni skvikno kompjuter, kao što je bio Jasni? Čini mi se da je sabotirala i što se tiče blogova o Zoranu Đinđiću...

V.


E Jasmina, ti to tako

E Jasmina, ti to tako docaras, da ja sad ovde sedim piljim u tvoj blog, i cudom se cudim sto se snagom volje nisam vec "transmitovala" tu kod tebe :)))


ah, u šta se ovo pretvori!

mislim, kud odoše komentari...

jasmina, divno je što si pevala!

podržavam ideje o virtuelnim inovacijama, mada... mada... ni italijani ipak nisu loši, zar ne? :)


A ja mislio

SXSW prosao u znaku vrlo bitnih predavanja o budnosti sadrzaja na internetu, novim tehnologijama, pravcima razvoja i sl... No dobro.Ja pratim neke druge blogove


Ali,

kako reče Mary Poppins:

A robin feathering his nest
Has very little time to rest
While gathering his
Bits of twine and twig

Though quite intent in his pursuit
He has a merry tune to toot
He knows a song
Will move the job along

For a...
Spoonful of sugar helps the medicine go down
The medicine go down-wown
The medicine go down
Just a spoonful of sugar helps the medicine go down
In a most delightful way


Jasmina,

Tebi kao borcu za demokratuju cenzura ne ide na cast. Daj pregled onog sto je bilo bitno na SXSW


ne razumem o cemu pricas ja sam videla to sto sam videla

sta me je zanimalo gde su me pozvali
sutra pustam nov blog, festival je OGROMAN


pa mislio sam na ovo

Prvi dan: odnos umetnosti i interneta, socijalne implikacije i itd. Uvodno predavnje Keti Sijera o odnosu prema korisnicima
Drugi dan: Razvoj mobilnog interneta. Vrlo važno predavanje o metodologiji učenja razvoja interneta (semantike, strukture itd...), pa panel diskusija (sa Adamsom i Snukom) o odnosu između programera, korisnika i poslovnih ljudi (finansijera).
Treći dan: Budućnost mikroformata, onlajn magazina i blogovanja.
Dan četvrti: TIpografija na internetu, još malo o estetici i uticaju društvenih mreža (social network) na razvoj brenda
Peti dan: zašto neke ideje žive a druge umiru, i politika na internetu.
TO je pregled onoga što se dešavalo na interaktiv delu. Film ću samo da navedem Kventin Tarantina, MOrgana Sparloka i gomilu filmskih premijera. Muzika: uglavnom nepoznati muzičari, ali jako bitni paneli o teoriji muzike, uticaju muzike i budućnosti muzike.

PS: Da li si videla Xeni ?


i molba

Pomenula si da je sve bilo tvitovano, mislim da te mnogi nisu razumeli


krdr

objasnili su gore u komentarima tvitovanja
i hvala na sazimanju
sve ima na sajtu SXSW, svi paneli, fotke na Flickr-u
pitala sam za Tarantina
kazu da dolazi juna da komentarise horror filmove live i da mu je princip sledeci; moze sve da se kaze ali nikakvap ljuvaccina jer ti ljudi koji su napravili film, kakav god da je, bolji su od vas koji samo gledate...pa i on sam Tarantino
zamisli da se tako nesto sporvede kod nas, pa i na blogu
ne bi bilo komentara
zato i nema komentara na svetski poznatim blogovima jer je zabranjena pljuvacina


Xeni nije bila tu spremamo

Xeni nije bila tu
spremamo Xeni i ja muzikalni duo
pisi ti, imamo tri bloga
sve moze da se nadje na njihovom sajtu
stvarno nisam stigla gotvo nista da vidim, uradim
kao kad udjes u neku biblioteku