Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

OTVORENO PISMO MINISTRU UNUTRAŠNJIH POSLOVA SRBIJE

Ministre Jočiću,

Protiče drugi dan od pokušaja likvidacije novinara Dejana Anastasijevića i njegove porodice, a vi se još uvek niste obratili javnosti. Podsećamo vas da ste dužni da gradjanima objasnite šta tačno MUP Srbije čini da identifikuje i uhapsi izvršioce, ali i inspiratore ovog terorističkog akta.

Vaša je obaveza da štitite građane Srbije, a ne one interesne grupe koje zemlju ponovo uvode u period strahovlade i terora, one kojima je dozoljeno da prete i ubijaju novinare, da vrše nasilje nad svakim ko hrabro i odgovorno govori istinu.

Ministre Jočiću, građani od vas očekuju da svakodnevno izveštavate javnost o rezultatima istrage, da nas uverite da je država spremna, odlučna i sposobna da zaštiti građane od terora, da u tome neće biti nikakvih kompromisa i tajnih paktova sa ovom i svakom drugom vrstom terorizma.

Jasmina Tešanović
Srđan Kusovac
Dule Nedeljković
Biljana Srbljanović

*Ovo pismo je i otvoreni poziv da poziv svima koji žele da potpisom ili komentarom uključe u akciju pritiska na nadležnog državnog službenika. Planiramo da ovakve poruke, koje ćemo sastavljati zajedno, objavljujemo redovno, sve dok prozvani državni zvaničnici ne budu pokazali građanima da se svakodnevno ozbiljno bave ovim slučajem.
Pridružite nam se!

** no troll

*** akcija blokiranja saobraćaja u ponedeljak u PET DO DVANAEST

**** Nastavak potpisivanja na novom blogu


Potpisujem...

Potpisujem...


pismo cedomira jovanovica

izjava predsednika Liberalno demokratske partije Čedomira Jovanovića

Povodom napada na novinara nedeljnika Vreme, Dejana Anastasijevića, aktivisti Liberalno demokratske partije će u ponedeljak, 16. aprila blokirati saobraćaj u od 11:55 – 12:00 kao znak protesta protiv politike koja je od Srbije napravila društvo u kojem je nije poželjno slobodno misliti i društvo u kojem svaki pojedinac zbog svoj stava, treba da strepi za svoj život. Protiv politike koja glorifikuje zločin i najbrutalnije se obračunava sa svima koji se zalažu sa suočavanje i osudu zločina koji su počinjeni u naše ime.

Saobraćaj će biti blokiran u 165 opština u Srbije u kojima Liberalno demokratska partija ima odbore. U Beogradu protest će biti održan na uglu ulica kralja Milana i Kneza Miloša (kod Londona).

Ministarstvo unutrašnjih poslova Vlade Republike Srbije mora da da nedvosmislen odgovor ko je pokušao da ubije novinara nedeljnika Vreme Dejana Anastasijevića, i ko su nalogodavci i inspiratori ovog zločina koji ne sme ostati nekažnjen. Obaveza Ministarsta unutrašnjih poslova je da štiti život svakog građanina koliko god se njegovi stavovi ne poklapali sa stavovima vlade Koštunice, Jočića i Ilića.


dobro si se setio

da se oglasis:(


Dule, koliko znam Ceda nije u zemlji.

Na nekom je simpozijumu vec nekoliko dana. Mislim da je, makar i malo odocnela, ova reakcija prava. Jer, ovo nije samo obicno saopstenje, ovo ujedno predstavlja i organizaciju protesta koje treba sinhronizovati u 165 opstina po Srbiji.

PODRZAVAM I POTPISUJEM PETICIJU.

David Icke


potpuno friendly

je bilo ovo gore Cedi:)


a i slavio je rodjendan

a i slavio je rodjendan covek;)


on se setio, a

nebitni zato sedi u klozetu, obavlja nedeljni zadatak i cita stripove.
a evo sta mu je sonja k. tim povodom rekla


Budjenje!

Citirao bih nesto:
"To više nije stvar pacijenata
Prerušenih u stranacke Lidere...
Dosta Histericnih, Klimaktericnih...
Sami su stekli Duhovne Midere...

To više nije pitanje Gadosti
Profita, prevare i Mutne Vode...
Ne, deco, To su Kradljivci Mladosti...
Za vas je to vec problem Slobode...

Svakom svoj tropar. I svoji gresi...
Dosta se brukala ova Nacija...
Krajnji je cas da se Srbiji desi
I jedna cestita generacija..."

Kad vec pocinje da lici na Je.. te se devedesete!
Uz vas sam!


Postovana gosp. Srbljanovic

Postovana gosp. Srbljanovic , potpuno podrzavam Vase ( i bilo cije ) zalaganje da se stane na put ovakvim anticivilizacijskim delima i smatram ih potpunim bescascem. Rec se nikad nije dala ubiti niti zaustaviti bombama ili zlocinom - rec je moguce samo privremeno potisnuti ili prigusiti na ovaj gnusni nacin ali ce ona kad tad naci nacin da se vrati jaca i snaznija . Reci se moze suprotstaviti samo druga rec i tu je kraj . Ono sto ne podrzavam postovana gosp. Srbljanovic jeste objavljivanje ove izjave predsednika LDP Cedomira Jovanovica jer ste na taj nacin zloupotrebili jedan uzasan dogadjaj u politicke svrhe ( promovisanje LDP ), na jednu izuzetnu gradjansku inicijativu navukli odelo jedne stranke ( ma kakva i ma koja ona bila ) i usput sve druge koji nisu aktivisti ili obozavaoci lika i dela LDP jednostavno naterali da odustanu od pridruzivanja ovakvom vidu gradjanske ili politicke aktivnosti. Zao mi sto cak i ovakve uzasne stvari sluze kao povod da se politicki napadaju protivnici bez ikakve zadrske ( znamo mi ko je kriv ) a istomisljenici motivisu za jos jace i brutalnije delovanje u jednom pravcu koji ne vodi nikuda ( spominjanje psovki , tri bombe pod prozorom , vredjanje drugih blogera i slicne stvari ).Mislim da ovaj VIP blog nije namenjen bilo kakvim promo aktivnostima vec razmeni misljenja o svim pitanjima koja postoje u nasem drustvu ( a ima ih mnogo ) i pre svega VIP pojedincima koji imaju sta da kazu o tim otvorenim temama ili pokrenutim raspravama . Ti isti VIP pojedinci ( a Vi ste jedan od vrlo znacajnih i uglednih ) imaju i odgovornost za svoju javnu rec izrecenu cak i na blogu koji nije high level nacin komunikacije sa javnoscu ( samim tim je neformalniji ) ali jeste vrlo direktan i high impact nacin komunikacije te samim tim vrlo uticajan . Zato Vas molim da stranacke ideje ili aktivnosti objavljujete na sajtu LDP a da ovde delujete svojim britkim , jasnim pisanjem i stilom kako bi i Vasi istomisljenici a i protivnici mogli da razmenom misljenja i stavova sa Vama dodju do drugacijih zakljucaka a samim tim i do boljeg razumevanja Vas ili sebe samih.Reci se moze suprotstaviti smo druga rec i tu je kraj .
S postovanjem ,


Slažem se sa svim što ste

Slažem se sa svim što ste napisali. Mislim čak da ste previše tolerantni prema LDP-u. Možda bi trebalo oštrije: zatvoriti simpatizere stranke u logore, svakom članu stranke odseći desnu ruku, stranačke funkcionere likvidirati po kratkom postupku, a Biljanu kamenovati. Ako se proces pokaže delotvornim može biti proširen i na nestranačke ličnosti koje se ne slažu sa Svevišnjom Istinom. Čemu tričarije ograničavanja metoda samo na LDP.


Postovani gosp. Kusovac ,

Postovani gosp. Kusovac , jako mi je drago da se slazete sa svim sto sam napisao . Nadam se da to znaci da cak i neistomisljenici mogu menjati glediste i svoje stavove ako prihvataju argumentaciju druge strane u raspravi.Takodje se nadam da to znaci da ce u buducnosti VIP blog biti mesto suceljavanja misljenja a ne politicke propagande . Moram da priznam da nisam ocekivao da se javljate na komentar upucen Biljani Srbljanovic . Mislim da je ona licnost izuzetno intelektualno visprena i sasvim sposobna da se sama izbori sa drugacijim misljenjima i stavovima ili Vi mislite suprotno ? Sto se tice tolerancije ona mora da postoji i ona je osnova svakolikog delovanja civilizovanih ljudi. Bez nje bi svet izgledao upravo onako kako ste ga opisali - zatvori , kamenovanje , likvidacija politickih protivnika i tome slicno. Nadam se da to nikako nije Vasa vizija budueg uredjenja Srbije ili bilo koje drzave.Takodje Vas molim da moje reci ne spinujete radi zamene teza ( u cemu ste jako vesti ) nego da pokusate da odgovarate na rec recju i na misljenje misljenjem .Cinizam nije odgovor vec pokusaj izbegavanja suceljavanja misljenja kada se nema dovoljno argumenata za odbranu svojih stavova i jako je efikasan i efektan upravo za sprecavanje dvosmerne komunikacije ali na kratke staze. Raspravu o odgovornosti mozemo nastaviti na Vasem blogu jer je kao sto sam rekao to Vasa kuca . Vidim da ste odgovorili na moj post( bio sam na putu i izvinjavam se sto Vam nisam odgovorio ) i ja cu Vam takodje odgovoriti ako zelite. S postovanjem


tarantula

lijepo ste ovo srocili ali nikako da se otmem utisku da iz vaseg teksta provejava neki strah. cega se vi zapravo plasite?


Oibibio, sto pitas, samo

Oibibio, sto pitas, samo citaj. Kaze:

"potpuno podrzavam Vase ( i bilo cije ) zalaganje da se stane na put ovakvim anticivilizacijskim delima"

Ko da je u pitanju ispisivanje grafita po nekom spomeniku. Nista zivot. Nista pokusaj da se ucutka svako ko bi se "drznuo" da se bavi stvarnom ulogom drzave Srbije u ratnim zlocinima na prostoru bivse Yu. To naravno nije uopste vazno. Ili mozda bas jeste vazno, ali nije u interesu pa se javlja strah.

U stvari ja htedoh samo da te pozdravim. CM


Pozdrav corn mouth

moja cula su izostrena na ove legaliste. ovakvi su bili protiv djindjica, kasnije protiv sablje, na isti ovakav nacin. sve lijepo i kulturno, u celofan upakovano a sto je najgore, to su isti oni koji ce se sutra presaltavati na pravu stranu, cim osjete da gori pod nogama onoj strani kojoj sada pripadaju.
ali vidim, nece im to vise uspjeti.

svako dobro


ih oibibio,

cega se plashi. pa plashi se da ljudi ne saznaju ko je zapravo cedomir jovanovic.


Quote:cega se plashi. pa

Quote:
cega se plashi. pa plashi se da ljudi ne saznaju ko je zapravo cedomir jovanovic.


tako je diksone,

vama bi najvishe odgovarlo da narod i dalje o cedi misli da je narkoman i kriminalac, ali hebiga, narod nije bash toliko glup da ne moze da ukapira prevaru. ono jeste da mu treba vremena.


Quote:narod nije bash toliko

Quote:
narod nije bash toliko glup da ne moze da ukapira prevaru.


niksone,

u kom si ti fazonu majke ti? sta ti znaci ovo citiranje bez komentara? reci ako imas sta da kazes, nije ti fora da ovako manijacki posmatras stvari iz svog zbuna, mislim, ja ti ne govorim ovo zbog sebe vec zbog tebe.


irvase,

nikson je evnuh vojislava kostunice


Tarantula, izvini, naslovio si na Biljanu,

ali ja ne mogu da izdržim a da te ne upitam sledeće:

da li ti stavrno misliš da ljudi ovde ne bi okačili i sve ostale pozive na proteste u znak podrške Dejanu Anastasijeviću samo da ih je bilo? I bez obzira iz koje bi stranke došle???

Za tebe bi trebalo da bude zanimljivije pitanje zašto toga nema od strane DSa, G17 ili od DSSa? Ili od NUNSa ili od bilo koje druge organizacije? Otišao DS na press-konferenciju i završio posao, jel to hoćeš da kažeš? A evo Antić iz G17 okačio blog o stripu i filmu. Nije ni jednom rečju pomenu događaj. Dakle, o kakvoj ti zloupotebi užasnog događaja pričaš?! Kažeš da na blogu na kome se već drugi dan daje podrška novinaru na koga je pokušan atentat ne treba okačiti i poziv na protesno blokiranje saobraćaja u celoj Srbiji - kao znak te iste podrške? I to samo zato što u potpisu stoji LDP? Pa, nedostaje ti elementarna logika, Tarantulo.

Žao mi je što i tvoja stranka nije nešto uradila povodom ovog gnusnog slučaja, jer bi onda bio ponosan što smo i nju ovde okačili.

Ovako, ostaje nam samo da se vidimo sutra u 5 do 12 kod Londona. I nemoj da kasniš. o))


Tarantula

tarantula wrote:
"Rec se nikad nije dala ubiti niti zaustaviti bombama ili zlocinom - rec je moguce samo privremeno potisnuti ili prigusiti na ovaj gnusni nacin ali ce ona kad tad naci nacin da se vrati jaca i snaznija . "

To je valjda neki prirodni ciklus, kao sto svakog jutra svice uprkos tome sto svake veceri pada mrak. Sunce kad tad nadje nacina da se vrati jace i snaznije. Beskrajno zanimljivo. Mozete li malo vise o tome pls?


tarantula da ti kazem

ne ide nikako da pises u uvodu imena nekih otrovnih paukova ili sta li su vec, u razradi nastavljas dr dzekil stilom, i na kraju zakljucis "s postovanjem".
Nismo mi ovde vesla sisali da bismo pali u nesvest na tvoja neverovatna objasnjenja o politically correct potpisivanju gradjanskih inicijativa.
potpisi se ili idi.


Tu SAM i ja

Tu sam i ja


i ja

ivana stevanovic


imate

i moj glas. Naravno, ne smeju se ubijati ni oni koji govore neistine.


Nedelju dana

poruke, nedelju dana blokiranje saobraćaja na 5 minuta, a onda kompletna blokada ministarstva policije - neko ko ne radi svoj posao, ne treba ni da ide na posao. On ionako sve vezano za svoje poslove obavlja van kancelarije.


Kume, slažem se!

PRIDRUŽUJEM SE!


Paljenje Rajhstaga

Mnogo podseca sve ovo na cuvenu petardu podmetnutu ispod Cedinog dzipa, i halabuku koja je dignuta u sred predizborne tisine i koja je pomogla LDP-u da preskoci cenzus.

I ova bomba mnogo zgodno dodje da se krene u revolucionarnu akciju. Ne bi me iznenadilo da su bombu u tajnoj akciji podmetnuli upravo aktivisti LDP-a, koji ni od ceg ne zaziru. Isti je to scenario - Rajhstag, Markale, petarde, bombe.... Ali Jociceva policija bice efikasna i nadam se da ce razotkriti ovu podlu prevaru!


pljuc

pljuc


Ti si bolestan čovek.

Sikter, majmune!


bljuc

bljuc


bljak,

bljak!


jujujuju Brego, shta nam

jujujuju Brego, shta nam napricha. I to si sve smishljao ovih par dana ko'lko si registrovan?


a zasto

ne bi ovaj pljuc koristili u slicnim situacijama, manje se enregije trosi a sve je receno.
ovakvi tipovi ne zasluzuju vise.
dakle, samo pljuc za buve/buhe!


Buva,

gnjida, ush, vash! Sta li si?

P.S. imate i moj glas!

Edita Barac-Savic


nedostaje nam kapi sada

ona ima onaj sprej!


evo stize sprej


...

cetnicko govance Brega wrote:
Rajhstag, Markale,


ma, corn, ne nerviraj se

tip je pomesao loncice, potpuno je besmislen.
zakljucice svojom teroristicko-bombaskom logikom na kraju da su simpatizeri/aktivisti LDP-a (dakle, cedina teroristicka organizacija) stavili bombe anastasijevicu na prozor.


Pa on nesto tako i rece.

I ostade ziv, pretpostavljam.
Ja prvo mislila da on to ironicno... Naivna sam skroz.
I moj potpis.


Nešto si izostavio!!!

DA JE ZORAN DJINDJIĆ IZVRŠIO SAMOUBISTVO IZ ZASEDE. Tvoj komentar me podseća na onu kuknjavu babetina Tijanića, Koštunice i njima sličnima da je pokušaj atentata kod Limesa plod nečije pa i Zoranove mašte. Nadam se samo da ćemo se protiv takvih kao što si ti, mi izboriti i pobediti i takve smestiti u jednu ograničenu površinu i ibacimo vam jočića, koštinicu, mladića pa se lepo nauzivajte izopačenog patriotizma. Makar će da vam bude lepo.


bregovicu,

svjetska zavjera protiv nebeske


Sjajno!

Brega: "Ali Jociceva policija bice efikasna"

Covece, Vi shvatate da ste upotrebili Jocica, policiju i rec efikasno u istoj recenici?!?!!
HA!
ovo je sjajno, malkice sizofreno za moj ukus, ali makar neki post u celoj ovoj prici me je nasmejao.


Ako ...

... ne bi bilo smešno, bilo bi tužno.


slazem se...

no, to su jedne od retkih stvari na koje ostanem bez reci i pocnem onako creepy da se smejuljim:
"kostunica zustro reagovao"
"efikasni jocic"
... i takvi izleti.
mislim sta je sledece?
"kulturni Velja Ilic"?
salu na stranu mene izvodi iz takta svaki ovakav dogadjaj, mislim, ne volim ni ja ljude koji koji bacaju bombe na druge ljude, ne volim ni ljude koji maltretiraju zivotinje, ne volim jos kojesta, cak ponesto i mrzim, ali postoji velika razlika izmedju ozbiljnog ne voljenja, mrznje i ubijanja nekoga, i svi oni (skloni takvim stvarima) bi morali vec jednom da shvate da ta "tanana ali bitna razlika" predstavlja ono zahvaljujuci cemu je makar polovina zemaljske kugle jos uvek u zivotu.


twin towers

twin towers


pridužujem se

mada bih dodao i hitan zahtev za ostavku ministra Jočića.


Puna podrska

za ovo pismo i za sve druge akcije koje ce dovesti do otkrivanja napadaca na Dejana Anastasijevica.


kasnim, kao i uvek ...

potpisujem
miloš vukosavljević


potpis

potpisujem


Potpisujem!

Potpisujem!


Uz dužno poštovanje

Dejanu Anastasijeviću i punu podršku njegovoj porodici čini mi se da najvažniji aspekt ove kampanje mora da biti potpuna eliminacija dragana jočića iz političkog života Srbije. Čovek je šetajuća nevolja i za ove tri godine je pokazao da ne ume da obavlja posao za koji ga država plaća. Slično svom prethodniku (kao i svom preCedniku), uostalom.


podrzhavam!

i molim duleta da se sinocnje okupljanje ponovi i vecheras i svakog vikenda.
nazhalost ne stigoh da prochitam njegov blog na vreme,a bilo bi dobro da danas bude vishe ljudi.
ochekujem odgovor.


mi smo se juce spontano okupili

zato sto sam poceo da se gusim od kompjutera i hteo sam da malo iskomuniciramo direktno a ne samo "cyber". Ja sam odusevljen koliko je ljudi bilo iz jednostavnog razloga zato sto sam uputio poziv tek u 19h za 21h. U neformalnom razgovoru je preovladjivao osmeh na licima ljudi. To je ta energija koja nam treba i koja nije pobedjena od strane ovih kulova, lazova i kriminalaca koji se slobodno krecu po nasem komsiluku zasticeni kao Beli Medvedi. Mislim da treba da ih pritiskamo na sve moguce nacine. Sledece okupljanje cu inicirati za iducu subotu, i opet, sledecu subotu i tako do kraja.
Sada bas pricam sa Bojanom(suprugom) o stvari koja je mene licno juce uzasno iznervirala. Boris Tadic na konferenciji za stampu u Vremenu. Opusteno bez kravate. Kao da je dosao na zurku. Prijatelju, pricas o terorizmu u drzavi uz kokisku. Ne ide to tako.
Moras da izgovoris saopstenje pred kamerama svih televizija u ful opremi u svom kabinetu. A ne kao, usput, u trenerci, opusteno. Mnogo su bahati i bezobzirni! Sva saopstenja politickih stranaka su istampana po istom obrascu samo menjaju imena. Dosta je bilo saopstenja i zajebavanja normalnih ljudi. Nadam se da ce se naci neko hrabar da pita direktno predsednika ili premijera: "Izvinite, jel Vas nije sramota da tako ocigledno lazete, kada znamo da ste na toj poziciji iskljucivo zbog lake zarade velikog novca za Vas i Vase buve"?
Uf, sto sam ljut!!!


Ma, on se ugusio svojim markentiskim

plinovima. To je trebalo da bude poruka tipa :"Odmah sam dojurio, evo, cak ni meni nije do lickanja, a znate da bez toga ne mogu."


Podrska bez rezeve

Podpisujem!!!


Имате мој

глас за ово.


potpisujem

sonja kovacs


Tu je i

Golum, naravno.


potpis

Piscima bloga svaka cast na agilnosti. Mi ostali da se pridruzimo svim predlozenim akcijama. Pa tako i ja... Potpisujem.


POTPISUJEM

Nebojsa Mirkovic


Moj potpis

Zoran Deliblaćanin


I ja se potpisujem!

Ne zelim da sedim u mraku.


Potpisujem i predlažem

Potpisujem i predlažem druge mere pritiska.
Kao što su okupljanja, blokade saobraćaja, zahtevanje ostavki etc. dok pokret ne postane masovan ili masovniji. A i ako ne postane, nije važno.

Hag


E da se jednom slozim s vama

u potpunosti.


Potpis!

Potpis!


...

i Pridruzena!


Potpisujem...

Potpisujem...


Potpisujem,

svaku rec.
(nadam sa da nije kasno - ovde je tek svanulo...)


potpisujem

nadezda miketic


potpisujem i ja ...

potpisujem i ja ...


vesna miletic

vesna miletic


Potpisujem, i ostavka Jocica.

Potpisujem, i ostavka Jocica.


Potpisujem, i ostavka Jocica.

Potpisujem, i ostavka Jocica.


Potpisujem, i ostavka Jocica.

Potpisujem, i ostavka Jocica.


potpisujem

Potpisujem i ostavka Jocica, naravno.


Ne ostavka ZABRANA !

Mislim da ostavka Jocica, Bulatovica, Veljovica & comp. deluje neozbiljno, oni su svi u ostavkama vec mesecima, Jocic, Draskovic, Kostunica, Stojkovic,..i banda nisu ministri vec vise od pola godine !
Zato je primerenije, da se u sklopu gradjanskog protesta trazi i potpisuje peticija, da se ljudima poput Jocica i slicnim zabrani obavljanje bilo kakve javne funkcije zauvek!
Jer ako taj "cistac" ode u vojsku nista se nece promeniti, pa bombasi su i dosli iz vojske!
A ovaj drugi sto ce postati Jocic umesto Jocica, ce i ovako sedeti po kaficima u Njegosevoj i fudbalskim klubovima.


Nemanja, ocito nisi procitao

Nemanja, ocito nisi procitao sve postove do samog kraja ovog threada - dole pri dnu se uveliko trazi sudska istraga i aps za Jocica, i ostale sto ih pominje advokat Srdja Popovic.


Nisam, sorry

Ali ne smeta da na vise mesta pise da takvi nisu za ostavke samo!


Cisto da se vidi da nismo

Cisto da se vidi da nismo sisali vesla. I da znaju sta im spremamo.


Nemanja, zato smo rekli,

tražimo garantije da više nikad neće učestvovati u vršenju vlasti u Srbiji! Sad, neko dole kaže da bi krivična tužba, pa suđenje, pa osuda bile te garantije. Mda, možda u nekoj normalnoj zemlji. Ovde, kao što znamo pravosnažne presude za počinjena krivična dela nisu sprečile drhtavog bilmeza od premijera da postavi Jočića za ministra policije!!!


Potpis!

Plus zahtev: Jocicu m'rsh iz murije!


Ја сам ,

П Р О Т И В, и то дебело и јасно и гласно...

пре свега ја сам овде цензурисан на текст који сам написао, и поред тога што је у том тексту све шта сам тврдио заправо жива и гола истина, господин и власник овог БЛОГА, то јест господин ТЕРОРИЗАМ ме је обрисао.

штааа, хоћемо да и даље да се лажемо и мажемо, е неће моћи господо другови једноумници-

и поред овога што сам написао, ја ћу сутра да дођем у 12. часова, као ваш омиљени неистомишљеник.


Nisi ni zanimljiv

ni mnogo pametan.
Sva sreća pa nisi ni važan.
Nije momenat za tvoje pametovanje, toliko ćeš razumeti nadam se.
Aj sad zdravo Milutine.


Labude,

U pet do dvanaest, bilo bi korisnije ;)


Male ispravke

- Ne kaze se "cenzurisan na tekst", nego ' moj tekst je cenzurisan", recimo.
- "ziva i gola istina" i "gospodin i vlasnik" nisu bas najsrecnija stilska resenja.
- "hocemo da i dalje da se lazemo i mazemo", definitivno previse reci "da".

Da li ste "omiljeni neistomisljenik"?

Uciti, uciti i samo uciti...


Potpis

Potpisujem.
Nenad Jelic
P.S. Pre mesec dana je brutalno pretucen covek koji je predao kasetu o zverstvima Skorpiona. Da li se neko time bavi?


Potpisujem

Kako neko gore rece:

-kompletna blokada ministarstva policije - neko ko ne radi svoj posao, ne treba ni da ide na posao.

Biljana Cincarevic


vazi

biti na strazi dok god treba...ali ne verujem, iskreno i najiskrenije, da ce PRAVI krivac biti otkriven.


potpis

Igor Lečić
Peter Petrelli


Podržavam

Biću u ponedeljak na zakazanoj blokadi.
Ali, pošto ne verujem u uspeh apela „tehničkom ministru” Jočiću, ja bih se obratila i apelom za maksimalno uozbiljavanje predsedniku Tadiću. On je, imajmo to u vidu, jedina legitimna i koliko toliko funkcionalna institucija u zemlji.


Pridruzujem se

Podrzavam,sa vama sam,izvinjavam se sto kasnim


Potpisujem!

.

Zvonko Drazevic


Podrzavam

Vreme je da se okrene curak
Petar Klaic


POTPISUJEM

TARA CEGAR


Ne bih da trolujem, ali mi

Ne bih da trolujem, ali mi nije jasan cilj ovog pisma i najavljene blokade ? Zasto apelujete na gradjanina Jocica za koga postoje indicije da se bavio sitnim kriminalom i da pripada organizaciji sa nerasvetljenom ulogom u kriminalnim delima, ukljucujuci ubistva, prikrivanje dokaza o zlocinima, lazno predstavljanje, tajno sastajanje sa osumnjicenima za najteza moguca krivicna dela, prikrivanje ratnih zlocinaca, falsifikovanje dokaznih dokumenata i za koga, na kraju krajeva, opravdano mozemo sumnjati da je u njegovom vidokrugu i isplanirana ova bombaska akcija ? Alo ! Jedina posledica ovog pisma i blokade bice davanje legitimiteta kriminalnom rezimu i jos jedno iscrpljivanje narastajuce pozitivne energije na neproduktivne akcije.
Izvinjavam se, ne zelim da miniram vec da eventualno dam neku inicijalnu kapislu za neku sveziju ideju.


Gradjanin Jocic

Perfektan opis "gradjanina Jocica". Predlog: ne bi trebalo vise koristiti prezime Jocic, vezano za doticnu individuu, vec Veljkov opis u potpunosti kopirati. Malo ce zauzimati mesta i vremena ali ce trajno biti sacuvana uspomena na "lik i delo" ovog sitnog kriminalca.


Re: Veljko B.Užičanin

Opisu gradjanina D.Jočića nedostaje i ilegalan upis??? preko
veze u spisak državljanja R.Srbije,pri kojem je počinjeno delo sukoba interesa i druge inkriminisane radnje.


Veljko Uzicanine, jel mozes ovde da iskopiras

tvoj komentar sa Kusovcevog bloga. Molim te, steta da se ne procita i ovde.


Dule, ja sam taj komentar

Dule, ja sam taj komentar napisao jutros prilicno deprimiran, gotovo ocajan. Kao sitni rab bozji, iz neprovetrene provincije, nad kim gace istresaju sve moguce drzavne ale i vrane pocev od Komunalnog preduzeca, preko Mesne zajednice do Opstinske uprave (do visih istanci nisam jos stigao) i ko je do beskraja zaplasen za svoju i egzistenciju svoje porodice ne mogu vise da podnosim salonsko opozicionarenje, odnosno opozicionarenje bez povlacenja macke za rep. Ja verujem da svi ovi meni dragi ljudi imaju najbolje namere, jedino sto se ne slazemo u metodama. Ali ako ti kao iskusni bloger mislis da taj komentar zavredjuje da bude ponovljen, evo ja ga kopiram i ovde, mada sam i na ovom blogu negde iznad ostavio neku vrstu njegovog sazetka:
"Citava noc mi je prosla u kosmaru i nesanici, ali ne zbog bombe na prozoru DA, vec zbog dezorijentisanosti koju vidim medju uvazenim blogerima, prvenstveno onima novinarske struke. Da se razumemo, ja cu, ako treba, da dam podrsku DA, ali sumnjam da ce mu to ista pomoci u ovom slucaju, kao sto sumnjam da ce mu pomoci bilo kakvo izrazavanje podrske. Takodje mislim da je poziv na okupljanje u stvari kontraproduktivan. Sve te verbalne podrske i mitinzi su Milosevicev izum, ciji copyright je kasnije preuzeo Draskovic Vuk i koje su , mozda, imale efekta u proslom veku. Danas, mi smo virtuelno okupljeni i nema potrebe da se rasipamo po ulicama i trgovima. Kao zainteresovani gradjanin ja od predstavnika medija ocekujem da budu iznad te bagre sto okolo postavlja bombe po simsovima i njihovih politickih mentora, a u to sigurno ne spada mitingovanje, pisanje pisama podrske, jadikovanje, da bi kasnije sve bilo zaboravljeno i nastavljeno po starom. Ono sta ja ocekujem jeste prevazilazenje proslovekovnih obrazaca. Primer kako novinarska struka treba da reaguje mozemo naci davne 1990. (ili 91. , ne secam se tacno), kada je u radio emisiji "Niko kao ja" voditeljka Lukic Svetlana bar pet puta spustala telefonsku slusalicu izvesnom studentu prorektoru Nikacevicu, koji je uporno pokusavao da se ukljuci u program i objasni neke svoje prorezimske postupke. Njen komentar je bio u stilu :" Ti si svoje vec objasnio". (kasnije je Ceca dospela na onaj cuveni spisak Seselj Vojislava, ali to je vec istorija). Dakle, ja bih danas bio veoma zadovoljan kada bih video takvu semu, gde bi novinari konacno rekli:"Vi ste svoje objasnili". Po meni, to bi prakticno izgledalo ovako :
- Ignorisanje svih konferencija za stampu ili pracenje bilo kakvih aktivnosti lica ili organizacija koje bi po svim kriterijumima morali biti predmet lustracije.
- Ignorisanje izjava i misljenja lica koje gone medjunarodni sudovi.
- Ignorisanje sportista i umetnika koji direktno ili indirektno podupiuru postojeci rezim ili su pripadnici organizacija vidjenih za lustraciju.
- Ignorisanje sportskih klubova "Partizan" i "Crvena Zvezda" dok ne promene imena.
- Ne prihvatanje debate u bilo kom obliku sa gorepomenutim licima ili organizacijama (zahvaliti se na pozivu gospoji Olji Beckovic ako u istoj emisiji treba da gostuje, recimo, predstavnik DSS-a)
- Umesto hrpe "vesti" u headlines vodecih medija koje su mahom pisane u buducem vremenu ( neverovatno ali istinito : desice se ovaj sastanak, posetice nas onaj medijator, obici ce ministar strajkace, sastace se itd, itd) i koje su zbog same te cinjenice cista manipulacija, u naslove treba svakog dana stavljati ono sto se nije desilo, a nije se desilo da su pronadjeni pocinioci mnogih ubistava, nije se desilo da su pravedno osudjeni oni koji su pronadjeni, nije se rasvetlila ni jedna afera...(Primer : Proslo je toliko i toliko dana od ubistva Curuvije Slavka, policija nije danas izdala nikakvo saopstenje tim povodom.)
-Preispitivanje odnosa sa sponzorima koji sponzorisu medije ili emisije ciji sadrzaj sugerise poricanje ratnih zlocina, glorifikovanje ratnih zlocinaca ili zlocinaca uopste, kao i na podsticanje verske, nacionalne, bla, bla mrznje. Aktivno vodjenje antikampanje protiv takvih sponzora...
Spisak akcija moze biti mnogo duzi, postavlja se pitanje da li su srpski novinari spremni da predju granicu i direktno se konfrontiraju asocijalnim i anticivilizacijskim trendovima u drustvu ili i dalje zele da budu ukras na reveru rezima i uljujkuju se u svojoj udobnoj poziciji bezopasnih kriticara. Na zalost, ja mislim da nisu."


hvala ti prijatelju

pozdrav


E ovo...

... potpisujem dvaput


E ovo...

... potpisujem dvaput!

Edit: osim onoga za Zvezdu...


Evo jedne ideje

I ja mislim stvarno da ce nam proci ceo zivot i nama i nasoj deci i njihovoj deci u skupljanju potpisa, peticija, setnjama.
Nemam nista protiv toga ali njih to nece uzdrmati.
Svakako cu se pridruziti ne zelim da miniram ali moj predlog je da klin klinom izbijemo.
Zasto mi ostavljamo stalno svoja imena i maticne brojeve ?
Zasto se stalno potpisujemo i tako im olaksavamo da nam sutra bacaju bombe pod prozore.

hajmo jednu akciju da mi ovde objavimo njihove adrese!
nece im biti svejedno.


that's the spirit!

Ja stalno o tome pričam !!!!!!!! em !!!!!!!!


Potpisujem

i pridruzujem se. Iduce (iducih) subote necu putovati nigde, bicu na svom rodnom Tasu.


malo kasnim...

ali, nadam se da nije kasno da se pridruzim.
Danijel Topalović


Potpisujem!

Potpisujem!

Trazim ne samo ostavku Jocica nego i garantije da ovaj covek vise nikada nece ucestvovati u vrsenju vlasti u Srbiji!!!


Te garantije pruzice prva

Te garantije pruzice prva sudska istraga. I za njega i za ostale, pocev od Kostunice, cije je svedocenje oko Djindjicevog ubistva nedavno zatrazio advokat Srdja Popovic.


Potpisujem

peticiju.
Dejanu Restaku:
Moram da naglasim da je poslednjih nedelja server ovog bloga jednostavno rečeno katastrofa. Siguran sam da puno posetilaca i odustaje jer je zaista teško ući na site, a još teže poslati poruku.


Garancija

Jedina garancija da lik zvani "“Bavio se sitnim kriminalom, pripada organizaciji sa nerasvetljenom ulogom u kriminalnim delima, ukljucujuci ubistva, prikrivanje dokaza o zlocinima, lazno predstavljanje, tajno sastajanje sa osumnjicenima za najteza moguca krivicna dela, prikrivanje ratnih zlocinaca, falsifikovanje dokaznih dokumenata i za koga, na kraju krajeva, opravdano mozemo sumnjati da je u njegovom vidokrugu i isplanirana bombaska akcija na porodicu Anastasijevic” za svoje "zasluge" odlezi par godina u nekom KPZ (sa naglaskom na "K"-kazneno, jer tu P-popravke nema)


podrška

podrška, i ostavka jočića
i na sud jočića


Pridruzujem se ovom protestu

Pridruzujem se ovom protestu u zelji da se jednom i zauvek stane na put ZLU koje vlada Srbijom i pokusava da nastavi sa sejanjem straha zbog nemoci i sopstvenog straha. Bojite se,zlikovci, da vam tlo izmice pod nogama. Pa ako ovaj narod nema snage da vam se suprotstavi jer ste ga iscrpli, izmuzli i zaglupeli svih ovih godina, anestezirali uz pomoc sljama koji se svakodnevno vidi, cita i zabavlja svojom muzikom i kvazi intelektualizmom, nadam se da cete pod pritiskom sveta, ukoliko i on nije oguglao i od Srbije dig'o ruke, nestati i biti smesteni tamo gde vam je mesto-u zatvore.


Potpisujem i ostavka Jocica

Potpisujem i ostavka Jocica i Stojkovica kao i nestanak cele vlade, sa sve savtenicima, iz ochinjeg mi vida.


Potpisujem naravno

Potpisujem naravno


potpisujem i ja, tek sad

potpisujem i ja, tek sad stigoh, sorry na kasnjenju. posebno dva potpisa od mene za jochica.
ps. jochicu, *(*)bi se.


Pridruzujem se

i potpisujem. Nikada, nikada vise da im devedesete ne budu uzor... moramo nesto uciniti da to ostvarimo.


Naravno da potpisujem

Otpor Jocicu i klonovima - do pobede!


Milane,

valjda KloVnovima. A taman tedok: ovnovima.


PS:

Mislim da bi bilo još bolje da se ispod samog pisma potpisalo više VIP blogera.

To bi, pre svega, bilo medijski bolje.


Uze mi reč

iz kompa. Stvarno, malo sam iznenadjen odsustvom podrške od strane nekih uglednih bloggera... ne da gi imentujem, ali dovoljno je samo pogledati spisak imena sa leve strane i uporediti ga sa spiskom potpisnika.


Potpisujem

Jelena Gall


potpisujem

potpisujem


podrška

potpisujem.

Marina Petrović


aj vazi,pot...

...pisujem


Ok, kuva se!.

Ok, kuva se!. Potpisujem.

Aleksandar Dezelin


potpis

alisa stojanovic


Ax:)

i ti si tu, ura!


preko posrednika,

ali ipak,
uraura


takođe URA :)

takođe URA :)


Pridružuje se i moja malenkost,

Alisa, bravo za odličan intervju u Statusu! Kupila zbog genijalnog intevjua Bebe Popovića a usput dobila i genijalnu tebe!


Gde se kuva, tu je Alisa :))

Gde se kuva, tu je Alisa :)) Dobrodoshla


Ura...

..na sav glas.o)


...

Potpis!


I....

moj potpis stavite na listu.
A imam i jos jedan predlog, a to je da se raspise medjunarodni konkurs za clanove srpske vlade. Od predsednika pa sve do poslednjeg cinovnika. Pa neka se lepo ljudi prijavljuju na konkurs. Lepo se napravi detaljan opis svakog radnog mesta i radnih obaveza sa preciznim rokovima za koje trebaju da se odrade poslovi iz opisa radnog mesta, sa precizno definisanom platom, pa ko ne ispuni obaveze iz ugovora-otkaz ...nego nisam jos razradila metodologiju izbora konkursne komisije...a ako bi neko od vas mogao malo da mi pomogne na tu temu. Naravno..pre svega poodpustati trenutne lezilebovice, zamlate i hvatace magle pocevsi sa Jocicem...


super

ideja!!!


I meni se

ova ideja sa međunarodnim konkursom za državne činovnike mnogo sviđa.


Ne moraju

..cak ni da govore srpski. Kao da nas je usrecilo to sto nasi trenutni cinovnici govore srpski. To je jedino dobro zato sto mozemo da ih psujemo "po srpski" do mile volje...cisto tako da nas zelja mine, mada oni ic ne mare za to....


Potpisujem

Potpisujem!


potpisujem!!!!

Mihailo Tešić

Podržavam sve načine da se spreći nastavljanje zle, jalove i autodestruktivne politike koja upravlja Srbijom. Politička borba, dizanje glasa javnih ličnosti, neumorno insistiranje ono malo pravih medija na isterivanju afera, nekompetentnosti i korupcije.

Ali, čini mi se da je potrebno još nešto: ponovni izlazak na ulice. Zato me raduje akcije 5 do 12, ali mislim da to treba da bude tek početak. Moramo jasno i glasno da viknemo
"AMAN SKOTOVI, DOSTA BRE!!!"

Dosta je bilo cinizma i razočaranosti efektivnim neuspehom svih dosadašnjih "događanja naroda" na ulicama Srbije da se zaista stane na kraj mediokritetima, zlotvorima, sebičnjacima i poltronima koji vode ovu državu već decenijama. Nemamo prava da i dalje gledamo svoja posla. Moramo skupiti snage da ponovo izađemo na ulice i pokažemo nezadovoljstvo, gnev i rezolutnu želju za prekidom stanja u kome nas politička KLASA tretira kao idiote. Očigledno se u Srbiji najbolje razume jezik uličnog protesta i opštenarodnog gneva.

Pobunite se. Izađite na ulicu. Pokažite da ne može bre više, opet, uvek tako.

Zbog Atanasijevića.
Zbog Ćuruvije.
Zbog Đinđića.
Zbog Škorpiona.
Zbog Srebrenice.
Zbog toga što nas jebu u glavu već tri meseca ne sastavljajući vladu. I zbog vlade koju će na kraju sastaviti.

Dosta bre!

Mnogo sam ljut. Idem u Sloveniju na deset dana, jer moram. Ali srce mi je ovde, sa svim normalnim ljudima. Znam da se stvar neće srediti dok se vratim, tako da... Vidimo se kada se vratim!


Potpisujem. I da, Jocicu,

Potpisujem.
I da, Jocicu, molim te, idi. Jesi los, ali si pre svega nesposoban.


Potpisujem.

Potpisujem.


Potpisujem.

Potpisujem.


potpisujem

nego sta!


potpisujemo protiv

potpisujemo protiv terorizma svih vrsta
protiv drzavnog terorizma


jasmina, sister,

pa vec si potpisala


B Sisterko

htela sam da pojacam sa DRZAVNIM terorizmom
navukao me hor veselih sestara ne samo srpskih


...

Potpisujem!


Уста шутњом утихнута

Сведоцисмо, политичари се смењују а земља Србија стои.мењати би требало, мишљења преовлађују,што даје уједно наду ка бољитку у тој декларативној демократији где вам животи протичу.
Поменутог Министра потсећати на раднему обавезе је најблаже речено ,испод вашег било чијег достојанства.
мењатига,покушајте.
но притом имати на уму да је политику тешко анализирати а још теже схватити зарад њених превртљивих супротности. . . . .


krs' pechat

ako ustreba, londonska pridruznica blokira piccadilly u ponedeljak.


Budo..o)

...nemoj zbog Blera..o)))


Potpis! Kostunica i

Potpis! Kostunica i Jocic-napolje!


POTPISUJEM

Potpisujem!


Potpisujem,

Potpisujem

Ostavka na partijsku duznost onome ko da mandat onome ciji je Jocic ministar.


Potpisujem...

...i optuzujem!
zolacom@mail.ru


Potpisujem

Imate moju punu podrsku.

Marina Pjevic


Potpisujem

Potpisujem.

Margaret Mead : Never doubt that a small group of thoughtful, committed citizens can change the world. Indeed, it is the only thing that ever has.


potpisujem

naravno , i da se ne zavrshi samo na tome! svaki dan do pobede demokratije!


potpisujem

potpisujem!

srdjan mandic


Potpis

L.K. br. 139914


Potpis

i od Jane Witington


potpisujemo

brankica stankovic, misa cvorovic, mirjana jevtovic


Divno je što se veliki broj

Divno je što se veliki broj blogera potpisao punim imenom i prezimenom.

Nadam se da će svi koji mogu a podržavaju Dejana & ostale doći sutra da blokiramo raskrsnice u svim opštinama gde se organizuje blokada.

Ali molim vas dođite tačno na vreme ili malo ranije, jer akcija traje samo pet minuta.

Hag


Ne potpisujem !

I šta kažete !?
Gore nego u Miloševićevoj eri !!??
Izgleda da vama nije bilo "pod Miloševićem" toliko loše ??
Žao mi je što se to dogodilo Anastasijeviću !


odgovor

je u tvom nick-u.


Nemoj da vređaš !

Tužiću te !


Tuži ...

... samog sebe što si samom sebi dao tačno ime.


Nemoj da vređaš !

Tužiću te !


nenormalko ,

a kome cesh je tuziti? mislim, ko ce ti uvaziti tuzbu kad si nenormalan?


Eh Tamamra

isto sam to pomislila i vidim ti vec napisala! :))


Niko ...

... normalan ne bi si dao takvo ime, barem ja tako mislim.


Eh ti Ćetkovićka !

Ko bi normalan dao sebi nik koji asocira na pravljenje ćetaka, metli itd...


"Ko bi normalan dao sebi nik

"Ko bi normalan dao sebi nik koji asocira na pravljenje ćetaka, metli itd..."

ti mora da si neki zesci mentol


Potpisujem i ja

odavde sa severa
Sladja


potpisujem

iako ne mogu da prisustvujem.mada ako potraje placam kartu do Beograda. U nadi da jos neka gradjanska inicijativa urodi plodom.
djurdja


Šarnuo.

Budući da se s posla vraćam kroz mračne ulice, zgodne za presretanje, neću da budem amoniman,hoću da budem pilot.

Branislav Zukić


potpis

Predrag Bilinac


Potpisujem

Bez suvišnih komentara..


Potpisujem

Bez suvišnih komentara..


potpisujem

vuk bošković


Potpisujem

.


podrzavam! jedva sam

podrzavam!

jedva sam pristupila bazi.


potpisujem

.


Potpisujem

..i pitam se, da li se slučajno ovde ovako teško ulazi.


Ja isto imam problema samo

Ja isto imam problema samo sa ovim sajtom da udjem. Imam najbrzi internet koji je ponudjen. Cesto se pitam da li je to slucajno sa blogovima b92.. Prvu str. b92 otvorim bez problema.
Pozdrav.


Uco

i meni je cudno da majstori na b92 jednom ne otklone ovaj kvar.
ako vec nisu u stanju da to ucine, ima nas koji im mozda mozemo pomoci u tome.

Edit: Da li je problem u persistent connections?


grofe,

nishta nije slucajno u srbiji! svako ima svoje zaduzenje, a cilj im je isti: da se sto duze zadrze na vlasti!


Evo i mene

Ispod mog potpisa i moja kompletna adresa:
3075, De-Laforest app. 504.
Quebec (Qc) Canada
Zao mi je sto ne mogu biti prisutan.
Hrabro!


POTPISUJEM

RADE ĐORĐEVIĆ


potpisujem

Potpisujem


Potpisujem, naravno!

Neću biti sutra u Beogradu (ovaj Eurostar vozi do pogrešnog Londona), ali kao da sam tamo.

Katarina


.

.


_

Potpisujem.

Nikola A. Svilar


potpis

Potpisujem, a komentar za njih nemam.


potpisujem!

potpisujem!

izdrzite sa ovim... svako normalan mora da oseti potrebu da se pridruzi i bori, pocev od svoje okoline pa sto sire... bravo blogeri!

marko ilic


potpis

dodajem svoj potpis ostaliam


Potpisujem

Potpisujem


Potpisujem

perverzno je da predsednik države daje izjave kakve je dao juče, a ministar policije ne nalazi za shodno ni da se oglasi. Govori prilično o farsičnosti državnog aparata.

Goran Vučković


Jočić: Zona sumraka

Izvolite malo podsećanja o Jočiću:

05/05/2006

O akciji traganja za Mladićem govorio je i ministar policije Dragan Jočić i poručio da vlast čini sve da ispuni obaveze prema Haškom tribunalu:
“Danas, sutra i narednih dana potraga će biti vrlo intenzivna, rekao je ministar Jočić i ocenio da policija čini sve da ovaj zadnji zadatak završi.“

11.11.2005

Ministar policije Dragan Jočić prihvatio je tokom jučerašnje debate u Skupštini Srbije, zahtev radikala da se iz vladinog Predloga zakona o policiji briše odredba da policija može objavljivati informacije na zahtev pojedinaca. On je tim povodom izjavio da se „slaže sa predlagačem amandmana Vjericom Radetom da prenagljeno informisanje koje predstavlja određenu kakofoniju informacija, može da šteti pogotovo MUP, i, uopšte, pravosuđu, jer može da bude diskreditacija ljudi bez osnova“.
Stav koji je izbrisan iz zakonskog predloga glasio je: „Policija na zahtev pojedinaca, neposredno ili putem sredstava javnog obaveštavanja, informiše o događajima i pojavama iz svog delokruga koje su od interesa za javnost, kao i merama koje se tim povodom preduzimaju.


Kad je bal

nek je maskenbal. Potpisujem. Lice karte imam dve, posto sam pomalo podvojena licnost. Ako treba brojevi... ce vi saljem.

Bilo bi lepo kad bi i ostali bloggeri dali svoj glas... mislim na one koji se jos nisu ukljucili.


Potpisujem i ja

Gospodine Nedeljkovicu, dodajte i moj potpis ali mislim da treba da prihvatite i ovaj sjajan predlog Uzicanina.
Svakoga dana obradite po jedan zlocin ili aferu a periodicno sve. Na kraju bih dodao imena i funkcije:
- na celi policije taj i taj,
- na celu tuzilastva taj i taj,
- na celu spec.tuzilastva taj i taj, ..
- ... itd.
Njegov predlog moze da se realizuje dugorocno.
Moze napr.i ovako: "Lazne vesti:" pa onda - "..danas je min.policije saopstio da su uhapseni ti i ti..."


meni je uzicaninov predlog

zaista sjajan. Pozdrav


Potpisujem.

Dejanova cerka Maka druzila se to vece (Petak na Subotu) sa mojom cerkom na zuru kod Besketa. Super je devojcica. Pametna i vesela. Jadna je zemlja gde se takvoj deci postavljaju bombe.
Pozdrav svima i samo napred.
Pridruzujem se i predlozima Veljka Uzicanina


UTISAK NEDELJE

Vrlo je čudno da napad na Dejana Anastasijevića uopšte nije bio ni među utiscima a ni tema.

Tek na kraju su Visković i Nataša Kandić rekli da je pokušaj ubistva njima utisak koga nema na listi.

Ne znam, možda je smišljeno zato što je predlog broj jedan bila presuda ovim porodočnim ljudima koji su se našli u vihoru rata.

Dobro, ako nije bio predlog, moglo se bar razgovarati.

Javila su se dva gledaoca u program. Jedan je rekao da Dejan nije nikakav novinar već haški svedok koji je svedočio protiv srpske države.
Drugi je rekao nešto kao da je Dejan sam podmetnuo bombu ili teko nešto blesavo.
Liči na ovog koji negde gore rekao slično. Kao Čeda sam podmetnuo eksploziv pod džip. Možda je to isti lik.

Najviše se govorilo o Cobelu i ona dva pisma i treće koje ona dva napada.

U vetima u 23 Maša je najavila blokadu saobraćaja.

Eto, kratak raport.


То је зато

што Оља у "утисак" ставља само догађаје који су се десили до петка-стара пракса.


E,dragi moji zar ste

E,dragi moji zar ste zaboravili izjavu gospodje UTISAK NEDELJE,da tuzni dogadjaji nisu predmet njene emisije.Ovim je dokazala svoju tvrdnju,a dogadjaj je i tuzan i zalostan.

DOKLE UBISTAVA NEVINIH?

Potpisujem,a imam prava na dva potpisa.

Zanka


Draga Zanka,

Toj osobi ovaj događaj nimalo nije tužan jer da je to tako ta osoba ne bi bila sposobna od potrešenosti da vodi tu emisiju. Baš naprotiv, ona živi u zemlji koja je onakva kakvu ona voli sa krmeljivcem od premijera BAŠ kakvog ta voli.


Није ми јасно

зашто сада пљуцкате по Ољи?Лепо сам Вам објаснио зашто тај утисак није био на листи..


Draga Žanka

samo da te pozdravim.

Jelena


Žanka..

..pozdrav,


Žas,

nije za nju dovoljno tužan nijedan utisak, pa ni sreljanje dečaka, ako je to princip. Ali meni se čini da je njen princip da ništa nije princip.

Hag


da,

ali zato je stavila utisak o sebi samoj. Kad Dacicu dodje da brani Olju!!!


jasna super ti je raportaj

jasna super ti je raport
aj sutra pisi o blokadi


slazem se

odlican raport, cekamo sutrasnji
ljb vas obe


Potpisujem

i ja


Potpis

i odavde, valja se.


Imate i mene. Dopao mi se

Imate i mene.

Dopao mi se predlog koji je neko vec izneo o stalnom podsecanju u medijima na stvari koje bi ti probisveti da zataskaju. Takodje, svaki dan biografije likova poput jocica i stojkovica.


Potpisujem

Vidimo se sutra!

"Idem mirno i nosim psa sa sobom" :)


Nego sta nego potpisujem,

i brat i tata.

Moj je prevelik za nosenje, ali ako treba pretrpece povodac na jedan dan.

Predlozi gospon Ere da se usvoje, bar vecina. Mogu se proslediti kao "preporuka" redakcijama.
Odoh pre godinu dana iz novinarstva jer vise nisam mogla da pisem i citam vesti od kojih mi je muka.
Pi, sta je nesoja!
Ma, uf, muka mi je od svih i svega. Hoce li se jednom rascistiti bagra?!


Potpisano.

Potpisano.

Doria Ban i Marko Damjanovic


"...da, andjeli, ipak se mora ustrojiti po principu djavola"

Dopisite i mene. Nista narocito: Zdravko Golubovic, uca... Ipak, bar nesto
mogu da uradim - saljem Uzicaninov predlog na sve strane moje palanke i
sveta.


Potpisalo je 125 ljudi za 12 sati...

... i uz rad/nerad blog servera. Zadovoljni? Da, jer ovo je kao u fudbalu tim Brazila. :)

Ažurirani spisak


Potpis

Svjetlana Rasic


Potpisao sam se pre nekog vremena,

nemojte da me izostavljate.
Pozdrav


zakasneli

potpis


Likom i delom,

da dopunim, Kum Đole - Đorđe Karan (Ottawa, Canada).


Moram da primetim da sa ove

Moram da primetim da sa ove leve strane ima oko 70 VIP-ova i da mnogi, mnogi nisu potpisali. Ne računam nebinog.

Hag


jasna,

sada bas razmisljam o tome kako gomila vip-ovaca nije potpisala..
gomila njih ne bloguje aktivno, mada to nije nikakvo opravdanje.
'ajmo ljudi, aktivirajte se!


mozda

ljudi nisu online.
Verujem da bi vecina njih ovo potpisala!


jeste, a ima i onih koji

jeste, a ima i onih koji rade na b92 i postuju uredno, a sada ih nema..


ima nas

vec dovoljno :)
nema potrebe iznudjivati tudju angazovanost, sopstvena je dovoljna
honey or tar:)


ne, nikakvo iznudjivanje za

ne, nikakvo iznudjivanje za ovakvo nesto, taman posla.
mada, never enough:)


potpisujem

Podrska porodici Anastasijevic.
in solidarity,
senka


Molbica

Za autora bloga ili admina bloga... Ne bih da budem neka nadžak-baba, da ispadne da Vam pravim posao i džangrljam, vazda na blogu bejah anonimus, ali kada je u pitanju Gospodin Dejan kome treba podrška, želim da u potpisu peticije pored mog pseudonimo-anonimusa stoji i moje pravo ime i prezime - Andreja Kosanović. Hvala puno i izvinite (za ovo dajem i JMBG ako treba :))).


i ja

Potpisujem - Marijana Toma
i dva glasa porodice Hellman (trenutno u Sarajevu)

ps. Jasna, oprosti sto kasnim, nemoguce se ulogovati


Potpisujem

vidimo se sutra u 5 do 12 u nisu

Mitar Bulatovic


potpisujem

potpisujem

p.s. ne izostavljajte ni mene, sada stigla sa puta, jedva gledam


pa naravno i ja 'potpisujem'

ja sam 'for major change'


Jeeeeeeee!!!

Ćaos Bronx, š'a ima? Long time no see! Kako u Ameriki, zemlji dalekoj? Pozdraviiiiii!!!! :))))


potpis.

potpis.
i solidarnost sa d. anastasijevićem.


Potpisujem...

....i Jocic da bude malo zrtva tranzicije tj bez posla...


Pridružujem se akciji

u zahtevu da država ovo mora odmah rešiti. Ukoliko Jočić i ekipa nisu sposobni da ovu stvar reše, neka nas oslobode sopstvene nesposobnosti.


citoyen

LSDB


i ja, i ja, cekajte mene

potpisujem

Olga


ima nas jos

okasnelih. Potpisujem svaku akciju
Svetlana


POTPISUJEM !

I predlazem da upotrebimo svoju kreativnu energiju (koje itekako ima), za neke nove oblike pritiska na obijaca prodavnica i ostale bliske njemu.


Podrška

i potpis,
Jelena Petrović


POTPISUJEM,

Ivan Djordjevic


A sto mi dirate Draganceta?:(

Salim se!!!:)))

Ne da potpisujem, nego bih mu potpisao i ono sto ide pred poslednju zelju...:)
Mada, njega treba osuditi na zivot sa prihodima samo od jedne skromne trafike, izmedju npr. Belanovice i Grocke, koju obijaju svaku noc, a policija ne cini nista...:)

Mungos

P.S. Na dobronamerno insistiranje mnogobrojne
blogerice Krasici, skinuo sam potpis u svom
punom i duhovitom obliku koji su vec svi primetili...


Potpisalo oko 150 ljudi

3stana
aanananaa
Aleksandra Mitrović
AlexDunja
Alisa Stojanović
angela
anica
aniram - Marina Petrović
bamby (& brat i otac)
bauer
Bilo nekad
Biljana Cincarević
Biljana Srbljanović
Boris Drenca
bronx
Buda Milić
Cink
Coco Rosie - Nadežda Miketić
Contractor
Corn Mouth – Leo Šeparović
Daca
danijelds - Danijel Topalović
David Icke
Dejan Nikolić
Den Jamargen
DeTail - Predrag Bilinac
dezelin - Aleksandar Dezelin
Doctor Wu
Donald Sikert
dragan 7557
Drago Kovačević
dragonKa
Dule Nedeljković
edi-va - Edita Barac-Savić
Ekipa emisije Insajder B92 (Brankica Stanković, Miša Čvorović, Mirjana Jevtović)
erevator
Fratello
G r o f
gogo
Goran Miletić
Gospodja Klara
Gothsa
Hag - Jasna Bogojević
Hirsch - Nenad Jelić
Hobit
imarko – Marko Ilić
irvas – Ivan Đorđević
it takes two to...
Ivana Stevanović
Jaca
JAFO
Jasmina Tešanović
Jele – Jelena Petrović
Jelena
Jelena Krajšić
Jelena Pavlović
Jerry - Zoran Deliblaćanin
jesen
JJ Beba
johny011
kafa je gotova - Srđan Mantić
kapi – Svetlana Stamatović
Katarina Spasić
Krasici
Kristina K.
Kum Djole – Đorđe Karan
Lado
lektorka - Jelena Gall
levitan - Branislav Zukić
Logomed
ljiljaO
Mali Che – Mitar Bulatović
Marina L - Marina Pjević
Marko Damjanović
Mašan Stanković
MeHiLow - Mihailo Tešić
metastaza
Milan Lukić
Milan M. Ćirković
milosrdni andjeo
Mirko Kontić
mmisa_99
nebojsa m - Nebojša Mirković
Nemanja Šmigić
Nesh
nikola svilar – Nikola A. Svilar
Ninoslav Ranđelović
nobody is perfect
nobole
nsarski
oh la la - Katarina
Olga Medenica
Oya – Doria Ban
Peđa Rafailović
Peter Petrelli
pidola
ponekadponesto
Predrag Z. Vajagić
Prilicno Anonimna
prolaznica - Slađa
prozak - Rade Đorđević
pufna - Đurđa
raskoljnikov - Igor Lečić
remorker
schmee - Miloš Vukosavljević
sentinel26
skener
skyspoter - Tara Cegar
slavica i branko
sleepless
snezana7plus
sonja.k - Sonja Kovacs
Spanska Inkvizicija – Marijana Toma
Srđan Kusovac
Stalker
stevie
surabaya johnny
Svetlana S.
Tamara Ćetković
Taska Dana
Temerin
TOWERBGD - Zvonko Dražević
Trica
tripraseta - Svetlana
Uca Nislija u K...
Uca. - Zdravko Golubović
uma thurman
umbra - Senka
VanjaGator
Veljko B Uzicanin
Vesna 0812 - Vesna Miletić
Vinska Musica – Svjetlana Rašić
Violeta
Virtuelni Vasilije
Vitez Koja
Vodzo Modzo – Andreja Kosanović
Vucko – Goran Vučković
Yngwie
zanka - Žanka Stojanović
zec - Vuk Bošković
Zelenovic
Zis
zokster - Zoran Janjić
zvek


Ispravka: oko 151-og ljuda!

Sreca pa nisam sujetan!

Mungos

P.S. Na dobronamerno insistiranje mnogobrojne
blogerice Krasici, skinuo sam potpis u svom
punom i duhovitom obliku koji su vec svi primetili...


Podrska D.A. stize iz

Podrska D.A. stize iz Temerina - radikali Temerina ostro osudjuju teroristicki napad na novinara Vremena, bez obzira na njegove politicke stavove. Podseticu da je vrh SRS-a ostro osudio podmetanje kasikare kao kukavicki cin. Takve metode primenjivane su na Srbe u Hrvatskoj 1991, kada je ustaska vlast nastojala zastrasiti srpske velikase, primenjivali su je i arnauti na Kosovu, a sada je kriminalni elementi primenjuju i u Beogradu. Mi radikali Temerina zahtevamo odgovorno i efikasno delovanje policije i vlasti! Kriminalizaciji drustva mora se stati na kraj - nesposobnoj i korumpiranoj vlasti isto tako!


A zasto Radikali nikada nisu osudili...

... bacanje bombe u fotokopirnicu predsednika SNZ "Za Zemun" Ljubise Rankova, 1997?

Mungos

P.S. Na dobronamerno insistiranje mnogobrojne
blogerice Krasici, skinuo sam potpis u svom
punom i duhovitom obliku koji su vec svi primetili...


Radikali su uvek bili protiv

Radikali su uvek bili protiv kriminala i terora, ciji je srpski narod inace najveca zrtva. Radikali su recimo osudili napad na dzamiju u Beogradu, i uvek i dosledno osudjuju svaki takav gnusni akt. Najjace se zalazemo za dekriminalizaciju drustva, kriminal je poslednjih godina poprimio velike razmere, dok narod zivi sve gore i gore. No, sada nije vreme da idemo u detalje i raspravljamo o korupciji i kriminalu.

Glavna stvar u ovom trenutku je osuda terorizma. Radikali zahtevaju da sadasnja vlast na delu pokaze svoju sposobnost (ili nesposobnost) da se bori sa terorizmom u srcu Beograda! Radikali Temerina podrzavaju osudu ovog kukavickog akta dostojnog jednog Spegelja, i zele da vide da li je vlast sposobna da zastiti srpski narod i sve gradjane Srbije bez obzira na politicku ili bilo kakvu drugu pripadnost. To su elementarne stvari - ako nisu u stanju da to urade, bolje je da se sa te vlasti sklone!


a da li

radikali temerina podrzavaju osudu ovog kukavickog akta dostojnog jednog ratka mladica itd?


Ratko Mladic je za radikale

Ratko Mladic je za radikale srpski heroj, a optuzbe na njegov racun smatramo laznim i sracunatim da osude citav srpski narod. Radikali se najostrije protive predaji Ratka Mladica Haskom tribunalu, jer je tretman dr Vojislava Seselja u Hagu najbolji dokaz prirode tog suda. Ako aludirate na masakr u Srebrenici, podseticu vas da su radikali najostrije osudili ovaj zlocin. To je gnusno delo i velika je ljaga koja je bacena na srpsku vojnicku cast. Radikali dosledno osudjuju sve zlocine pocinjene na svim stranama, ali osudjuju i svaku manipulaciju i propagandu kao i pristrasnost Haskog tribunala, koji ima necasne namere. To medjutim nije tema, siguran sam da su stavovi SRS po ovim pitanjima poznati javnosti.


Temerine,

znaš li ti ko je vojvoda Topola? I šta je radio u Vukovari 17., 18. i 19. novembra 1991. godine?
Ako ne znaš, furaj malo na ICTY ili još bolje, pitaj svoje vojvode.

Hag


Bravo za Radikale Temerina!

Bravo za Radikale Temerina! Još samo da se sad dogovore sa radikalima iz Sombora, Kikinde, Novog Sada, Vršca, Pančeva, Beograda, Požarevca, Ljiga, Čačka, Užica, Leskovca, Vranja, Kragujevca, Negotina, Kraljeva...
Ma... bre... kome vi to i o čemu???!


Nema niceg spornog u tome

Nema niceg spornog u tome sto SRS osudjuje ovaj teroristicki akt. Osudjuju ga svi normalni gradjani, od kojih je 40% za SRS. Puni ste predrasuda o radikalima.


... da se sklone, pa da dodju Radikali...

... uf, bombama bi naprasno skocila cena!

Mungos

P.S. Na dobronamerno insistiranje mnogobrojne
blogerice Krasici, skinuo sam potpis u svom
punom i duhovitom obliku koji su vec svi primetili...


Temerinci,

hvala na podršci u ovoj akciji.

Nego, kako komentarišete ovo:

Na pitanje novinara na koga misli, Seselj je odgovorio: "Vas sa B2-92 i ostalih izdajnickih ekspozitura. Ne mislite valjda da cete vi preziveti nasu eventualnu likvidaciju." Dodajuci nove optuzbe i pretnje, prozvao je i listove "Danas", "Glas javnosti", "Vecernje novosti" i "Blic".

Pozdrav,

Vučko


Temerinci, ama pravi...

Veoma pretenciozno potpisan imenom celog gradića, lokalni simpatizer, a možda i funkcioner partije koja je u centar Temerina vratila kioske (Zemunski sindrom), JKP Temerin pretrpala nekvalifikovanim i nestručnim, a nadasve prekobrojnim kadrovima, uzima za sebe pravo da govori u ime Temerinaca.

Dragi blogeri, kada kažete "Temerinci", imajte u vidu da se obraćate stanovnicima malog i lepog vojvođanskog grada a ne nekome ko je dobio partijski zadatak da priča u ime svih građana. Zanimljiv je podatak da je kod nas u opštini zaposleno onoliko ljudi koliko i u beogradskoj opštini Stari Grad (šta mislite, koliki procenat od toga je zaposlila SRS?), da su ljudi sa srednjim školama na mestima za koje su potrebne fakultetske diplome, da radnici kablovske industrije postaju PR-ovi, a odadirači metalnim šipkama po kotačima vozova šefovi izmišljenih protokola. Priča o patriotizmu i busanje u prsa su, kao i uvek, pokriće za najprizemnije jeftine interese i upošljavanje nesposobnih kadrova koji na tržištu rada ne bi našli posao čak ni sa preporukom direktora firme koja treba da ih zaposli.

Nepostojanje bilo kakve opozicije (kilavi DS, posvađane partije naših komšija Mađara pre svih) i lokalni DSS koji, naravno, uživa u blagodetima koalicije sa SRS-om omogućavaju da ovakvo stanje neometano traje i traje i traje...

Prema tome, ne izjednačavajte nam grad sa trenutnim uzurpatorima vlasti. Temerindža je, ipak, malo više od lokalnih vlastodržaca i njihove glasačke armije.

Hvala na razumevanju.

P.S. Ua, Grcite!!!


Ovaaj...

neobičan dijalog sa samim sobom (pa još u množini). Ili je ovo neki od VIP/moderatora, koji je takođe iz Temerina, intervenisao?

Hvala za podršku svakako. Ako je ovo zezanje, možda ne bi bilo loše da se uzdržite, s obzirom da tema baš i nije prigodna?


Ne,

nije zezanje.Naš nick je "Temerinci" i živimo u Temerinu.Revoltirani smo što neko prisvaja ime našeg grada prodajući ostalim ljudima filozofiju da iza njih stoji 40, 50 ili 60 odsto grada.
Mnogo je veće zezanje kada pripadnik partije poput SRS-a osuđuje teroristički napad nego kad mi na kraju ubacimo čuveni grafit koji je dugo stajao ispod table na kojoj je pisalo "Makedonska ulica" u Beogradu.
Nije nam namera da se sprdamo, naprotiv.
samo reagujemo kao sve normalne osobe kada ih poistovećuju sa nekim sa kim nemaju veze.

Pozdrav i za tebe, Vučko, i za sve blogere.


Aiii

tek sad vidim da postoje dva Temerina: "Temerin" i "Temerinci" - a ja već pomislio neka kompleksna osoba :)

Pozdrav i Temerincima :)

Vučko


potpisujem (mislila sam da

potpisujem (mislila sam da sam to vec ovde uradila ali izgleda da je otislo na drugo mesto...hm.)


I odozdo (Australija) jos jedan potpis

POTPISUJEM!


Virgo,

idi na novi blog, molim te, da te ne preskoče u popisu.


potpisujem

...


Potpisujem

Vlada Stojnić


potpisujem

Potpisujem


potpisujem

pridružujem se!


potpisujem

alexxxa


potpisujem

nego sta! bila odsutna, zato tek sad.


Takodjer

potpisujem. Nije kasno?


"Policija nije pozvala

"Policija nije pozvala tuzioca i dezurnog sudiju na uvidjaj"

Posle ovog sasvim ocigledno namernog propusta treba dodati u pismu vajnom ministru i: zahtev za njegovu neopozivu ostavku!


Naravno

Naravno da potpisujemo!
Buca i Mirko iz Milton Keynesa