Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

u drugi krug -ZVANICNO

ZVANICNO
N. Sarkozy: 30% (desnica)
S. Royal: 25,2% (levica)


F. Bayrou: 18,3% (desni centar)
J.-M. Le Pen: 11% (ekstremna desnica)

Izlaznost 86, 5 posto!!!!
 
 (moj kandidat jedva jedan posto!)

Izbori su u Francuskoj ozbiljna stvar, jer se rezultati postuju. Izlaznost je uvek velika, sada najveca u istoriji V republike.
Zabranjeno je objavljivati rezultate i procene pre osam sati.

Ali nije na mom blogu :))

Moj kandidat Žoze Bove je jutros glasao u svom selu od dvesta stanovnika. Prethodno je nekoliko puta zaglavio zatvor, buldozerom ruseci lokalne Mekdoladse. Sto mu je donelo veliku popularnost kod mene. I jos jedno jedan posto stanovnistva.
U mom komsiluku glasa Segolen, kao i vecina Pariskih Boboa. To je jutros bilo da ti pripadne muka.
Moj zmu u soku odbija moje napade da mi prizna za koga je glasao, da li verujete da ovde to ljudi drze kao tajnu i da se oko glasanja ne hvataju za gusu.
Niko, osim mene.

*DODAJEM INFO KAKO STIZE
Zvanicni rezultati o ulasku u drugi krug su upravo objavljeni. Sarkozi je dobio 11 procenata vise nego Sirak poslednji put u prvom krugu.
Sad ce da pocne racunica, ali u principu, Le Penovi glasovi idu njemu u drugom. Bajru moze da razdeli glasove, zavisi kome ce dati podrsku. Svi ce progovoriti veceras. Svi, osim mog muza, koji i dalje krije za koga je glasao. Valjda se boji moje srpske naravi i ovog mog buldozera sto ceka iza garaze.

** Dragi blogeri, kaze se da je na ovim francuskim izborima internet informisanje i blog (posebno onaj Segolen Rojal) bilo odlucujuce. Ja sam pokusala da vam u pucanj objavljujem sta se desava, mislim da sam bila prva od nasih medija, to je prednost interneta.
Sada je vec sedam flasa vina kasnije, glasne zice otisle, opste obaranje ruke, a na moju stetu, plus vidite da je davno proslo deset, moje vreme za spavanjac. Javljacu sukcesivno sta se desava, kampanja koja traje duze od godinu dana ulazi u svoj ljuti finale.
Od sad, pa do 6. maja - kada je drugi krug glasanja, ovde cemo se nalaziti za sve detaljnije info. Nemojte gledati Cnn na ovu temu, to je sramno sta rade i kako obavestavaju svoje neo-con gledaoce. "Con" sam ovde vec jednom objasnjavala sta znaci, na francuskom, da ne ponavljam, ljute mi se roditelji kad psujem i vredja. Ali sasvim odgovara profilu gledaoca global networka.
Ukratko - blog ne placa niko, ne zavisi ni od koga, nema lazi, nema prevare. Uglavnom.
Vidimo se.


Ma ne, Biljana...

Ma ne, Biljana... Jednostavno je, nisam neko ko voli klimoglav, ko prihvata uniformne stavove... Kada neko napadne npr. Cedomira Jovanovica da je kriminalac, zelim da cujem zasto ga to napada i ne zelim da podviknem - "Tako je, dole Ceda"... Do sada se nisam uverio u tu tezu...
Isto tako, kada mi neko kaze da je Tadic isto sto i Kostunica, da nema razlike izmedju njih itd... Verovacu u to kada Kostunica ode u Srebrenicu, kada bude trazio maksimalnu kaznu za zlocince, kada se bude slikao sa svojim crnogorskim kolegom i bude rekao da je to prijateljska drzava, kada civilizovano sedne za rucak sa svim ucesnicima medjunarodnog dogadjaja u kojem ucestvuje pa cak i ako za stolom sedi neki lider kosovskih Albanaca... Poverovacu u to ako Tadic udje u vladu, a ne uhapsi Acu Tomica u prvih mesec dana... Poverovacu u to ako se ne rehabilituje general policije Milan Obradovic... itd., itd...
Samo je to Biljana u pitanju, niko me nije promenio... Moram da kazem da me ovakvo pitanje ne bi iznenadilo od Sapera, Krstica, Bebe ili Katarine i drugih prodavaca dnevnopolitickih marketinskih usluga... Ali, siguran sam da si razumela moj odgovor... Pozdrav, Friend!


...

Chekaj, friend, hajde da u diskusiju uvedemo malo doslednosti.
Pishesh - niko me nije uverio da je Cheda kriminalac, narkoman, whatever; i to je sasvim u redu.
Ali, ako se vec rukovodish tom logikom, otkud je onda Beba Popovic sve ono shto za njega tvrde Sauchesnici a shto ti, ochito, primash bez ikakve zadrshke i odmaka?

Da se razumemo, ne tvrdim da je Tadic isti Koshtunica, jer i za pokvarenost treba mozak, ali ne mogu a da prenebregnem da je chovek bio ministar vojske dok je ova skrivala r.mladica, da je paktirao sa shesheljevcima i da sada duva u shuplja jedra "vishe od autonomije, manje od nezavisnosti".


Jos jednom, sta god ruzno

Jos jednom, sta god ruzno sam procitao ili video iz medija o bilo kome, ne prihvatam zdravo za gotovo...
Pozdrav, Donalde


Nemoguca misija

Quote:
Moram da kazem da me ovakvo pitanje ne bi iznenadilo od Sapera, Krstica, Bebe ili Katarine i drugih prodavaca dnevnopolitickih marketinskih usluga... Ali, siguran sam da si razumela moj odgovor... Pozdrav, Friend!

Branko, vec godinama pokusavas nemoguce - da budes "friend" sa svima. I sa Zivkovicem ali i sa Tadicem, sa Cedom ali i sa Radetom Bulatovicem, sa Nenadom Milicem ali i sa Jocicem, sa Miskovicem ali i sa Karicem...Ali cak i ako ti se u jednom trenutku ucini da ti to sve mozes jer su uz tebe i BIA i Kabinet i "Pink" i ko zna ko jos, jednom ces shvatiti da si u "nemogucoj misiji".


Koliko je Bove dobio na

Koliko je Bove dobio na prethodnim izborima :)


Citati:

• Prevarenim se može smatrati samo onaj deo naroda koji je verovao da ce sa dolaskom politicke demokratije automatski doci ekonomsko blagostanje.

• Reforme su uvek plivanje uz vodu. Reforme su uvek sukobi sa mentalitetom, nasledem, interesima, entropijom i inercijom.

• Tranzicija je složen proces prelaska iz mrtvog u živi sistem, gde preduzeca ostvaruju profit, a ne samo ¨rade¨

Demokratiju definišem kao fer konkurenciju gde se probijaju bolji ljudi, ideje, energija. Ali to nije trajno stanje nego je vecito takmicenje. Uvek onaj koji trenutno ima malo više energije i motivacije, treba da dobije neki položaj da vuce jedno vreme, što je onda u interesu svih. Vagone treba da vuce jaka lokomotiva. U Srbiji bi svi da budu lokomotive, a neki nisu zaslužili da budu ni vagoni. Onda imate jednu kompoziciju koja stoji 200 godina i nigde se ne krece zato što te fer i zdrave konkurencije nije bilo. Do sada su postojali monopoli i kad god se neko docepa nekog mesta, onda misli da do kraja života treba na njemu da ostane. U našem je interesu da najbolji ljudi vode važne stvari jer je to dobro i za sve druge.

* I to je visoka cena ako se vi sa 40 ili 50 godina vratite u skolske klupe i ponovo idete na ispite, ali sami pred sobom i pred trzistem, onda je to najveca cena koju jedno drustvo mora da plati jer ono menja samog sebe. Ta promena na samome sebi je mnogo teza nego promena spolja i zato ljudi vise pristaju na to da ne ucestvuju u necemu, da im se garantuje neka relativna stabilnost a neka drugi neko to tamo radi, ali to vise nije moguce. Znaci, nase drustvo mora iznutra da se menja, a to znaci da svaki pojedinac mora na samome sebi da vidi sta mora da promeni. I to je bolno. Jer su se ljudi odvikli od konkurencije, od takmicenja, od rizika, navikli su se na nizak stabilan nivo. Imas 50 maraka ali ne radis nista, ne moras mozda ni da ides na posao. Imas subvencionisan hleb, mleko, osnovne stvari. Nekako skrpis kraj s krajem da ti dete ode u skolu, da se vrati iz skole, znas da nece moci da se zaposli kada zavrsi skolovanje ali nesto ce vec da se desi. I tu se uigrao taj jedan nizak standard i ljudi su pristali na njega. Tu se doslo do dna i dalje ne moze i sada nije resenje da se podigne malo taj nivo pa da kazemo ajde opet narod da zivotari i da se ne bavi politikom i drzavnim pitanjima. Ne. Nego je resenje u tome da se u svakom coveku aktivira taj potencijal i da salo koje smo na mozgu i na drustvu nakupili ovih deset godina bude skinuto i da ponovo prorade misici.

Zoran Djindjic


DOSTA SVADJE!

SVI NA BLOG MICE MARKOVICA ODMAH!

da nam lepo pocne nedelja.


'ajde Biljana

pa nije smak sveta:):):)


Bila sam noćas na Mićinom blogu

oko 4 ujutru, toliko sam se smejala da sam probudila celu kuću. Dakle - čitati samo danju, dok su deca budna!


Zoze Bove

Zoze Bove je jedan solo fajter i to treba poshtovati(bar tako ja mislim).A sto se tice njegove kandidature mislim da je to samo (josh)jedan performans...ako me razumete.


tacno.

i hvala na razumevanju.
Za sve gore, sto su pomislili da cu i ja sad negde da se kandidujem i da o izborima govorim sa pragmaticne tacke gledista, jos gore, da cu sada da glavom jurisam na neistomisljenike - ne bojte se ljudi. Od mog prezira prema nasilju jedino je jaci moj strah od batina. I zatvora. I bubasvaba.


José

José Bové je gotivan lik i nemoj da je neko lupetao.

Borac za pravdu i slobodu.


Promasaj, Katarina...

Promasaj, Katarina...


frend,

ja ovo vise uopste ne pratim. Vidim da se znas sa pola bloga, a svi misle da si neko drugi. I meni se cinilo kao da tvoj nick koriste najmanje dve osobe. Nekad i u paru. Da li namerno navodis na tu sumnju i da li je uopste vazno ciji si friend?


Nevazno, naravno... Hteo sam

Nevazno, naravno... Hteo sam da razmenjujem misljenje o najzanimljivijim stvarima o kojima pisu zanimljive licnosti poput Tebe... Nista vise...


Naravno, Branko-"friend"

ne razumem,

da li je friend Branko ili Radujko?

Zato se meni i cini da vas dvojica pisete na blogu.


Posto coveka poznajem i ne

Posto coveka poznajem i ne bih da se ubedjujem, javljacu se ubuduce svojim imenom... Pozdrav!


nije vazno,

nisi obavezan. Mozes, ako hoces. Ni ja ne poznajem nikog od tih ljudi, samo sam shvatila da te pola bloga zna i da se dopisujete u siframa.


par slicica

Juce sam se vratila iz glorious Pariza i provela se fenomenalno.
Evo kako Parizani vole Sarkia :-)
http://images.kodakgallery.com/photos3381/1/60/31/5/75/5/575053160111_0_ALB.jpg
http://images.kodakgallery.com/photos3381/1/60/31/5/75/7/775053160111_0_ALB.jpg

Moram da proucim ovo kacenje slika.... sorry administratore!


kampanja

Nevezano od rezultata, meni je bilo veoma interesantno (a i Biljana je to pominjala) da, iako su izbori naravno bili najpopularnija tema u kantini za vreme pauze za ručak, niko (NIKO!) nije direktno rekao za koga će da glasa. Neki su se, doduše, izjašnjavali da su više na levo, ili više na desno, ali to je bilo sve. Ali se o programima i idejama baš raspravljalo. A "najdirektnije" pitanje bilo je "da li znaš za koga ćeš da glasaš?" (u smislu da li si već odlučio, jer je bilo jako mnogo do poslednjeg trenutka neodlučnih glasača).

Što se drugog kruga tiče mislim da će, sada kada je opasnost od ekstremista u drugom krugu otklonjena, izlaznost biti dosta manja. Ostaje samo da se vidi kome ide u korist to što drugi krug pada baš u sred produženog vikenda ;-)


Bilja ima stila...

Biljo, zasto te uvek privlace neki seljaci i gubitnici? Zar ti nisi "gradska riba"?

PS Priznaj da ti je i Velja u pocetku bio gotivan, mozda nije rusio McD, ali je imao neki smek...


ako je ovo za mene,

znaci, ako sam ja ta bilja,
ne razumem tvoje pitanje i nemam nikakav odgovor.
Inace, ako ti se nekad desi da imas nesto suvislo da kazes, izvoli, dobrodosla si.


Prvo da branim BS

Beogradski,

To je nizak udarac. Najmanje je važno je li Biljana gradska ili seoska riba i ko je uvek privlači.

Meni je zanimljiviji g. Bove. Nikako se ne slažem s tobom da je on gubitnik. Bove je BAJA. Našao je pa zašao. Prima (kao farmer) uredno dotacije iz budžeta EU, koje su toliko masne da im ni BigMac nije dorastao. Svaka krava u EU je po svetskim standardima daleko iznad linije siromaštva za ljude, i posvećuje joj se više brige nego ljudima u mnogo kojoj zemlji sveta. A onda, po sistemu "drž`te lopova", Bove urla protiv kapitalizma, koji navodno pljačka seljake u Trećem svetu. Ne, on, Bove, pljačka i seljake u Trećem svetu i sve poreske obveznike u Prvom svetu. Zarađuje nekoliko hiljada evra mesečno a da proizvodi isto što bi neki farmer u Gani proizvodio uz zaradu od par stotina evra mesečno. Razliku plaća evropski poreski obveznik, a koji posle opet mora da šalje pomoć siromašnima u Gani. Ali, g. Boveu će dobro ići sve dok ima pristalica poput Biljane, i dok malo ko u Francuskoj shvata koliko je i za njihovo društvo poguban taj sistem rent-seekinga.


potpisujem

potpisujem


Koliko kosta uvodjenje i odrzavanje tih standarda?

Ko ih propisao g. Bove ili gradjani EU, preko EU?

Quote:

Svaka krava u EU je po svetskim standardima daleko iznad linije siromaštva za ljude, i posvećuje joj se više brige nego ljudima u mnogo kojoj zemlji sveta.

Tesko da kompanije u Afriku dolaze da bi proizvodile hranu, obicno su u pitanju dijamanti, zlato, nafta... one pri tome ne vode ni najmanje racuna o zaposlenima, stanovnistvu, ekologiji - zagadjivanjenjem reka cesto ugrozavaju posao i zivot okolnog stanovnistva, primoravajuci ih ili da pocnu sa kriminalnim aktivnostima ili da beze “trbuhom za kruhom” ka Evropi, gde ih posle, u vecini slucajeva, ceka zivot u getu i ponovo kriminal (“sreca” tu je Sarkozi da pocisti taj “scum”) …
Evo jednog dobrog clanka na tu temu:
http://www7.nationalgeographic.com/ngm/0702/feature3/index.html

A sto se tice seljaka, taj retko ima sta da pojede, kakav bre izvoz???


globalizacija, kapitalizam i socijalizam

Ako gledamo "big picture", postoje samo dve opcije: marksizam i liberalni kapitalizam.
Marksizam nije pokazao da radi u praksi, a liberalni kapitalizam po definiciji nije briga za postojanje ljudske vrste.
Socijalizam je samo jedna pojava "u međuvremenu", na brisanom prostoru između još nedovoljno ojačalog kapitalizma s jedne, i preteće snage radničke klase s druge strane. Kao i sve "međuprostorne" pojave, socijalizam (zapadni, mislim) je ispao vrlo zanimljiv i veoma doprineo napretku civilizacije. Međutim, njegovo vreme je prošlo - liberalni kapitalizam je osvojio svetsku supremaciju, a institucije radničkih prava i njihova politička moć nema više ozbiljnog uporišta. Znači, potpuno je uzaludno biti protiv globalizacije - njeni motivi su realni, ekonomski, a motivi antiglobalizma su imaginarni, teoretski. Svi će antiglobalisti na kraju - bez obzira na svoja "uverenja" - kupiti jeftine proizvode globalizacije. Uverenja su u tektonskim pokretima civilizacije igračka za malu decu.

Znači, doviđenja, socijalisti!

Možda ćemo se videti ponovo kad se dogode bar tri stvari: kad total-kapitalizam uništi pojedincu kvalitet života (godišnji odmor, garantovano školstvo i zdravstvo...), kad upropasti čovekovu sredinu, i - naravno, najvažnije - kad dođe do krupnih berzanskih krahova pa se potkupljeni "sitni investitori" metodom glavom-o-zid probude iz svog piramidalnog sna.

Posle toga ćemo možda opet videti socijaliste u punom sjaju. A možda i nećemo...


spring

Ako mogu da pogadjam - student, post diplomac mozda, politickih nauka, ili sl drustvenih nauka (naravno na svetskom univerzitetu, nista ovaj basibozuk od BU!), cca 24-5 leta. Vruce?


domaćica,

57 god i 4 meseca (strelac), 88 kg, četvoro odrasle dece, nikotinska zavisnost. Inače, sve ostalo je tačno :-)


a ono spring...

stands for "spring chicken"? ;)


cestitam

cestitam BS na mestu u politickom savetu LDP.


?!?!?!?

Valjda čestitaš LDP-u što su dobili BS u svoj "politički savet"?


amandman prihvacen! :)

Cestitke na fenomenalnom politickom savetu LDP.


politicki savet ldp-a

okuplja stvarno izuzetne ljude i meni je cast da sam tu, sa njima.

Članovi Političkog saveta

Članovi novoformiranog Političkog saveta LDP-a su: Vesna Pešić,  predsednica, Biljana Kovačević-Vučo, Biljana Srbljanović, Bojan Đurić, Branko Dimitrijević, Dejan Sinadinović, Filip David, Ivan Andrić, Ivan Torov, Jadranka Jelinčić, Jasna Šakota, Latinka Perović, Miroslav Prokopijević, Miša Šahović, Nenad Prokić, Nikola Samardžić, Olivera Ježina, Petar Luković, Rajko Danilović, Saška Stanojlović, Sonja Biserko, Srbijanka Turajlić, Veljko Đurović, Vera Marković, Vladimir Gligorov, Vladimir Todorić, Zoran Ostojić i Zoran Purešević.


biljana,

sve cestitke. ekipa je velicanstvena! bash sam ponosna!


hm

uopšte nije hrđavo, mora se priznati...


Čestitam LDPu,

privukli su odličnu ekipu!

Biljani će biti dobro u ovom društvu, A bogami, i njima u njenom. o))


Da li ste za malu kladionicu

kada ce ta ekipa poceti da se osipa? Evo, i Lecic je otisao.


Kockarski blef?

Pa dobro, polako, Bilo nekad, shto si tako nestrpljiv?
Mi se tek okupljamo a ti o osipanju.
Neshto mi drsmi na nervozu, a? ;)

Nego, 'ocemo li sa tom vladom? :p
Zivot ne moze da cheka al' Tadic moze.
"Genija za voznju".


Lecic je prethodno osuo tvoju stranku.

da bi presao u ldp. I Kostunica je prethodno osuo, da bi osnovao DSS. I Micun se dva puta osipao, jenom od vas, jednom od samog sebe, a da se vrati kod vas.
Ako ponudite nesto ozbiljno Leki, mozda vam se i on vrati.

Nego, na koju funkciju pucas? Direktor RTS-a. Tako se prica po gradu.


Čestitam

Da sad ostavimo po strani male razlike - Biljana, srdačno ti čestitam izbor u Politički savet LDP. U dobrom si društvu, i gledaj da doprineseš onim što najbolje znaš, onim gde si najjača.




PS LDP

Zeshce mi je getiks shto je Prokopijevic tu.
Za ostale, ochekivano.
Tebi, Biljana, sve chestitke, pre svega na istrajnosti da se i dalje bavish ovim nashim Jadom.

Sad kad te pritisnu blogeri da postanesh njihov Ombudsman. Milutin ti nece silaziti sa grbache. :p


LDP: Lečić dao ostavku

LDP: Lečić dao ostavku jer nije izabran za potpredsednika

O razlozima ostavke se ne priča: Čedomir Jovanović i Branislav Lečić

Beograd - Ostavka Branislava Lečića na funkciju člana Predsedništva Liberalno-demokratske partije je "logična posledica činjenice" da nije izabran za potpredsednika te stranke na protekloj skupštini, saopšteno je juče iz te stranke.
U saopštenju koje je potpisao član Predsedništva LDP Nenad Prokić navodi se da je želju Lečića da ne bude u novom Predsedništvu stranke uvažio predsednik stranke Čedomir Jovanović i da tu "nema nikakvog sukoba" i da "nikome u LDP, počevši od Čedomira Jovanovića, nisu večno zagarantovane funkcije".
Branislav Lečić je za jučerašnje Večernje novosti izjavio da je dao ostavku na članstvo u predsedništvu LDP zbog ličnih razloga o kojima nije spreman da priča.
LDP je konstituisao i Politički savet stranke koji je juče održao prvu sednicu, a za predsednika tog stranačkog tela izabrana je Vesna Pešić. U tom telu su i Biljana Kovačević Vučo, Biljana Srbljanović, Bojan Đurić, Branko Dimitrijević, Dejan Sinadinović, Filip David, Ivan Andrić, Ivan Torov, Jadranka Jelinčić, Jasna Šakota, Latinka Perović, Miroslav Prokopijević, Miša Šahović, Nenad Prokić, Nikola Samardžić, Olivera Ježina, Petar Luković, Rajko Danilović, Saška Stanojlović, Sonja Biserko, Srbijanka Turajlić, Veljko Durović, Vera Marković, Vladimir Gligorov, Vladimir Todorić, Zoran Ostojić i Zoran Purešević


politicki savet

jako me raduje tvoj ulazak u PS LDP-a, kao i Biljane Kovacevic Vuco i Sonje Biserko jer ste sve tri HRABRE, ISKRENE, OTVORENE i bez dlake na jeziku, da ne uvredim ostale clanove koji su do jednog, SJAJNI! Ali se plasim da ce LDP izgubiti nove glasove zbog Biljane Kovacevic i Sonje Biserko jer su nepravedno SATANIZOVANE u javnosti. Ali, samo hrabro, to je to, jasan i iskren put, pa ako hocemo uredjenu, modernu i pravno sigurnu drzavu, ovo je pravi i ISKREN tim, bez POL. PROFITERA, pa ako smo zrelo i normalno drustvo LDP ce jednog dana pobediti ili bar znacajno uticati na parlament! PUNO SRECE!


Ova priča je lažna B.

Ova priča je lažna
B. POPOVIĆ, 23. april 2007

NE mogu da sedim u predsedništvu partije koja toliko priča o demokratiji i toliko se "busa u prsa" nekakvim liberalnim principima, a unutarstranačka organizacija počiva na potpuno suprotnim načelima. Nedopustivo je da ljudima pričamo kako od nas sve zavisi, a da od onih koji su tu ideju proklamovali po Srbiji ne zavisi baš ništa u partijskoj strukturi - ovim rečima "otvorio je dušu" "Novostima" naš proslavljeni glumac i jedan od osnivača Liberalno-demokratske partije Branislav Lečić, pošto je odlučio da se povuče iz rukovodećih instanci stranke i da u njoj ostane samo kao posmatrač.

U čemu se, konkretno, LDP ogrešio o vas, kao jednog od "prvoborca te partijske ideologije"?
- U poslednje vreme ljudi se na određene stranačke funkcije ne postavljaju po zaslugama, nego po podobnosti centrale. To sam na kraju osetio i na svojoj koži, kada nisam prošao na izbornoj skupštini u trci za potpredsedničko mesto, iako me je većina naših odbora u Srbiji podržavala.

Da li je, kako kažete, nepodobnost centrali bila i razlog što niste ušli u Skupštinu kao poslanik LDP?
- Tu sam počeo da sumnjam kako bi stvari mogle da počnu da se odvijaju. Mislio sam da se, kao što piše u statutu, na funkciju dolazi izborom, a ne postavljanjem...

Da li je vaš slučaj usamljen, ili vam je poznato da su se i drugi članovi žalili na stranačku centralizaciju?
- Moj slučaj samo je bio u najvećem fokusu. Pretpostavljam da je i naš odbor u Novom Sadu rasformiran zbog sličnih razloga.

Da li ste, ipak, ostavili "krajičkom otvorena vrata" da se, ako se nešto promeni, vratite u stranačko rukovodstvo?
- Nikad ne reci nikad, ali u uslovima koji sada vladaju u stranci, zaista ne mogu da radim. Kod mene nema kompromisa sa suštinom. Ako se u LDP opet vrati ukus demokratije, a ne da se jedno priča, a drugo radi kao sada, ko zna...

NISAM KARIJERISTA

PLANIRATE li, možda, da promenite stranačke boje?
- Ne, naravno. Nisam karijerista. Da sam to hteo, ostao bih u Demokratskoj stranci i sada verovatno bio kandidat za ministra kulture
_________________


Todorić

Posebno mi je drago zbog Todorića. LDP-u trebaju takvi ljudi- obrazovani, nepovršni, koji čvrsto stoje iza svojih stavova, a opet ne puno ostrašćeni u dijalogu.


Na srecu, te su u nasem PoLiS-u

i Gligorov, Prokopijevic, Ivan Andric i Sonja Biserko, sto daje nadu da ce LDP biti moderna, liberalna partija.
A ne socijalisticka.
A velika mi je cast sto je Vesna Pesic predsednica PoLiS-a stranke ciji sam od skoro clan.
A tebi, Biljana, sve cestitke, i super je sto si u nasem PoLiS-u, samo nemoj da velicas kolektivizam, pa makar i klasni, jer se do mondijalizacije moze stici samo liberalizmom i slobodama pojedinca.


Vive la droite!

Mnogo mi je drago da vidim da vas muz nije hteo da vam kaze za koga je glasao. Da sam na njegovom mestu, ne bih vam ni ja rekao, razumem coveka. Mes felicitations a lui!
Ja navijam za Sarkozija, mislim da je Francuskoj bas sada potreban takav covek, makoliko on ne bio bas po svacijem ukusu. I ne treba da bude, ali ima se utisak da zna sta hoce i da moze dosta da uradi.
Da, da, secamo se vaseg eksremnog objasnjenja pojma "con", ali mi se cini da se bas takvi ne raduju Sarkoziju, pre bi voleli one minorne, kao sto je, nazalost, jedan od vasih favorita. Good luck!


Izvinite Pižon,

ako se već slažete sa Biljaninim mužem koji nije prijavio za koga je glasao, kao što to očito ne radi ni većina ostalih Francuza, zašto ste se osetili pozvani da nam ovde saopštite za koga ste VI glasali? Ili navijali, svejedno. Gde nestade ta principijelnost?

A ne bi vam falilo ni malo elementarnog dostojanstva - nakon što ste Biljanu nazvali "con" (na francuskom pogrdno ime za ženski polni organ), pojavljivljanje na njenom blogu čist je mazohizam ili flagrantni nedostatak kičme. Šta je od ova dva?


Kamo sreće

Kamo sreće da Sarkozi, ako prođe i drugi krug, uspe da ostvari ono što obećava. Ali mislim da je tu mrka kapa. Još u Francuskoj nije sazrela svest o potrebi korenitih reformi ekonomije i demontaži svemoćne intervencionističke države. Čuo sam negde pošalicu da je u Francuskoj lakše izvesti revoluciju nego reforme. A reforme u Francuskoj, uz one koje stidljivo započinju u Nemačkoj, mogle bi ponovo vratiti EU na pravi put. Možda bi se Lisabonski ciljevi onda i mogli ostvariti, pa makar s malim zakašnjenjem. Što se tiče Roajal, ona ne bi ništa da menja, osim da lepšim i nadahnutijim rečima i dalje hvali propali sistem.

Jedino pozitivno što iz ovih izbora proističe je slabljenje ekstremista. Le Pen je spao na 11%, što skoro da je već u granicama koje se mogu tolerisati. Francuski "demokratski blok" (Sarkozi, Roajal, Bajru, kandidat zelenih dobio je 76,5% glasova. Levi i desni ekstremisti su ga izduvali kao retko kad do sada.




war & globalization

Usput budi receno, povodom (ne glede - nego povodom) globalizacije postoje teoreticari koji su tzv. skeptici i koji je poricu tvrdeci kako je ona postojala jos u vreme Rima, Mongolije, Aleksandra Velikog, Dzingis Kana ili Britanskog carstva. Ostali, koji je priznaju, govore o tri vrste globalizacije: politickoj (nestajanje nacionalnih drzava), kulturnoj (Madona) i naravno - ekonomskoj. Ova poslednja nije nuzno amerikanizacija, jer svi znaju za Sony, Nokiu, Peugeot, BMW, swatch, a kineski i italijanski restorani postoje svuda. Unutar ovih koji je priznaju postoje i oni koji ukazuju na to da ona nije nuzno stetna. Zasto? Pa osnovni pokretac globalizacije je napredak komunikacionih sredstava, od telegrafa, preko telefona, radija, tv-a, pa sve do interneta. Sada se putem inerneta i glas "najmanjih" moze cuti. Dalje, nisam cuo da se na primer softver programeri iz Indije bune jer rade za zapadne poslodavce ili da Kina postaje siromasnija jer je udomila zapadne firme.

Pitam Biljanu i ostale za komentar na:

http://video.google.com/videoplay?docid=3117338213439292490

Ukratko o predavacu (primecujete da je govor snimjen 2003. a da on pominje Iran?):

Michel Chossudovsky is Professor of Economics at the University of Ottawa and Director of the Center for Research on Globalization. He is also a contributor to the Encyclopaedia Britannica.

He is the 2003 Recipient of the Human Rights Prize of the Society for the Protection of Civil Rights and Human Dignity, Berlin, Germany.

And while the mainstream media in Canada do not publish his commentary, he is published frequently in Le Monde Diplomatique and smaller magazines that don't have investors or business advertisers.


Greška

Biljana, ovaj komentar o okupaciji zbog kojeg si banovala Uroša je njegov citat tvoje koleginice iz Političkog saveta LDP-a


Zmu je u pravu

Tvoj zmu je potpuno u pravu kad odbija da kaze za koga glasa. To je temeljno ljudsko pravo i dugo su se gradjani borili za ovo pravo. Osem toga, gresis kad kazes da tvoj "bobo" komsiluk glasa za Segolen : u Isiu gde zivis, Sarkozi je dobio 35 odsto glasova i Segolen 26,7 (Bayrou 25,5) i u Bulonju : 49,3 za Sarkozia i 19,9 za Segolen (Bayrou : 20,62).
Zasto ne pitas ljude koje znaju kad ne znas??


OSEM sto sam pogresila u proceni komsiluka,

pogresila sam i u proceni specijalnog rata na koji je moj bastovan sposoban, a da bi umanjio moje neprincipijelne metode u borbi za radikalne politicke stavove.
Dobrodosao, Bastovan.


Savetnik

Ne poznajem mnogo francusku politicku scenu, ali ono sto sam video je da je savetnik, ako ne i uzor, gdji Royal Jose Luis Rodríguez Zapatero (ZP), spanski premijer. Ako je tako, da sam Francuz automatski bih glasao za Bayroua ili Sarkozyja. Svi koji znaju pesmu o Gedi Gluperdi misle da Milosevic najvise odgovara opisu. Ne, Milosevic je bio genije zla. ZP je notorna budala i nesposobnjakovic, jer nesposobnijeg i nekompetentnijeg premijera moderna Evropa nije videla. Znaci, isti Geda. Toliko je gluposti napravio za ove tri godine i sa toliko je medjunarodnih i domacih faktora poremetio odnose, pretumbao Spaniju naglavacke, da ja zaista ne vidim sta je to Segolène pronasla u njemu kao savetniku. Uostalom, na zavrsnoj konvenciji joj je bio gost u Toulousu, a rezultat je i pored najava neresenog, +6 za Sarkozyja...


Cipelic

Nije Zapatero nikakav savetnik Ségolene Royal. Levica i desnica se medjusobno podrzavaju po raznim evropskim drzavama u vreme izbora, a Zapatero je prosto jedini iz "familije" koji je trenutno na vlasti.

Berluskoni je recimo podrzao Sarkozy-ja na drugoj strani, sto sada socijalisti vec naveliko koriste u kampanji, s obzirom da je isti prilicno omrazen u Francuskoj, iz ociglednih razloga.

Mozda je Zapatero tako glup kao sto ti kazes, ali nisam primetio da je to ovde bas neka notorna cinjenica, pa da bi imala bilo kakav uticaj na bilo sta.

Inace, kampanja, koja je prakticno bez pauze nastavljena, zapravo tek sada postaje zanimljiva. Ja mislim da svi, vidim cak i na ovom blogu, vrlo neoprezno podcenjuju sanse Ségolene Royal. Ne treba zaboraviti da je ona kao totalni autsajder, i uprkos necuvenom omalovazavanju ("a ko ce da cuva decu?" - Fabius), izbacila iz trke jednog za drugim sve takozvane "slonove" socijalisticke partije DSK, Fabius-a, Jack Lang-a..., i to u direktnom okrsaju. Nijedan od njih posle nije promolio nos iz kuce da pomogne. Podcenjivanje sa kojim se suocava je cini mi se i njena glavna prednost u odnosu na protivnike muskarce.

Pri tom je ona jedna vrlo lukava i inteligentna zena, jer da nije lukava inteligentna nikad se ne bi ni nasla tu gde jeste. Uz to, po mom misljenju ima superioran karakter u odnosu na muske egomanijake, verovatno ocelicen u katolickom internatu. Nekako odaje utisak ispravnosti, cvrstine i sto je najvaznije samokontrole, tako strane Sarkozy-ju, sklonom ispadima.

Sto se tice matematike, ni tu stvari nisu nimalo jasne i svako sabiranje Sarko+Le Pen+Bayrou je vrlo gruba simplifikacija, da ne kazem ignorancija. Iz potpuno nereprezentativnog uzorka svojih prijatelja (niko nece glasati za Sarko-a, potpisujem!) znam da su se skoro svi dvoumili upravo izmedju Bayrou-a i Ségolene. Vrlo retki su bili jos samo za postara od ostalih kandidata - autsajdere, naravno, uglavnom volimo mi stranci, a jer nas u stvari boli dupe, pa nam se svidjaju oni sto su kao "najgotivniji". Bio je veliki clanak u Libération-u o tome kako Bayrou prodire u tradicionalno levicarske porodice i sredine, iz uglavnom visoko obrazovane sredine. Konacno, izasla je i sondaza: medju pristalicama Bayrou-a stanje je 55:45 za Sarkozy-ja.

Ni Le Pen nije bas za prosto sabiranje. Le Pen-ova retorika je oduvek bila "anti-sistemska", tj. uperena podjednako protiv obe partije koje se smenjuju na vlasti (tzv. "svi su oni ista govna"). Nema nikakve sumnje da ce dobar broj njih otici u apstinenciju, naravno ne svi. Cuo sam pre neki dan i tacan procenat glasaca FN koji su uvek do sada u drugom krugu, kad ga ima, i na raznim izborima od lokalnih do predsednickih, glasali za desnicu, cini mi se da je negde oko 2/3. Treba imati u vidu i da je Le Pen besan na Sarkozy-ja sto mu je "ukrao" birace, pa ce u zelji za samoodrzanjem, a da zaustavi osipanje, verovatno sve uciniti da ga minira. Inace, Le Pen, po opstim procenama glavni gubitnik, je uzeo potpuno isti broj kao i prosli put, zeznula ga je izlaznost, druga najveca u istoriji V Republike.

Dakle, bitka je otvorena(recimo: treca cetvrtina - 61:57 za Sarkoa, Ségolene ima loptu), i 12 dana moze da bude citava vecnost u jednoj kampanji, pogotovo sto ce se veliki broj biraca tek sada u stvari odlucivati za koga da glasa od DVA kandidata.

Srpski receno, radikali nece bas svi da glasaju za Kostunicu, a G17 ce verivatno malo za DS, malo za DSS, videce se jos za koga vise, a ceo LDP ce ipak za DS.

Nadam se da je sad malo jasnije.


Pozorišni Oskar Biljani Srbljanović

http://www.b92.net/kultura/pozoriste/vesti.php?yyyy=2007&mm=04&nav_id=243498

BILJANA, CESTITAM!

P.S.
Zar je moguce da u Platou postoji samo jedan primerak tvojih drama (OK,nove su, ali gde su stare?!), dok ja licno video u sred Pariza, na Champs-Élysées-u, u Fnac-u ima bar 5 razlicitih.
U cemu je problem?
Pozdrav i jos jednom-cestitam, i rokaj dalje!
Milos




BRAVO!!!!

Chestitam!


sasvim moguce

jer sam ja u nedelju kupila drugi primerak koji bese na raspolaganju, u platou :-)))

pozdrav & cestitke biljani


Biljana, čestitam ti za

Biljana, čestitam ti za pozorišni Oskar. Ti si postala srpski brend:)


Glede srpskog brenda

Biljana je sama, kod Timofejeva,prosle godine "Srpski brend je Emir Kusturica od kad je postao Sr...", i nije zavrsila recenicu...;)


zakasnela cestitka

BRAVO za POZORISNI OSKAR, od SRCA!


herzlichen Glückwusch..

sto bi rekli kolege nemci...biljana cestitam!! Kad cemo biti u prilici da cujemo poznati oskarovski govor...tipa... : zahvaljujem se bogu, porodici, itd... :)
na zalost sam "skakavce" morao da citam na nemackom...no, bez obzira na to..nemci i nemacko pozoriste te vole, sto nadam se vec znas...da ne citiram theaterheute...
puno pozdrava iz minhena..
(inace kolega alvis hermanis je genialan, za one koji ga ne znaju)
pozdrav...d.


hvala svima, i tati i mami i banjici i kucetu i svima koji su mi

cestitali i onima koji nisu, naravno i zmuu i drugaricama i zozi iz pariza.
kakav govor, moze li da prodje?
a jos je od srca!

bez zezanja, hvala najlepse, aj sad dosta.


Draga Biljana!

Cestitam ti iz sveg srca!!!

You are The best!!!


AJ SAD DOSTA

Malo bezveze zvuci, sta sad - imamo oskarovku u drustvu, a ona je u fazonu - ma hajte, molim Vas...

govor - vrh, uz dodatak. Izmisli babu sa kojom si zivela u kamp prikolici neko vreme, dok su se pod okriljem noci i podsvesno radjale ideje za tvoje drame. Hvala babi, s pogledom na gore. O suzi u oku necu ni da pricam.

E, bas mi smeta ovo 'aj sad dosta', kao da se iko ovde pita jeste li to vazno ili nije, ili veliko ili nije, kao da ti cestitamo na dobrom tekstu ovde, a ne na Oskaru. Pa i tad...
nema veze, ne bih se ni ja busao u grudi. Lazem. Vrlo bih.
E, a kad bi svi bili kao ja...
Sala mala. medju mladima je uvek ima. Mi smo mladi, te se s toga salimo.
OPET-CESTITAM!
ROKAJ DALJE!
Milos


Biljana, nije dosta čestitki!

Evo, ja hoću da ti još jednom čestitam ovde pred svima: Čestitam!

A kao prijateljici i kao čoveku ti - hvala. Eto. I bez ljutnje. :)))

(A čestitam i na ovom današnjem postavljenju za ambasadorku onog važnog Instituta...Sjajna pozicija, bravo ti ga!) o)))))))

Nego, da sad pređemo na MNOGO VAŽNIJE TEME: Šta ćeš da obučeš za primanje TVOG PRVOG OSKARA?!?!?!?!

Ne znam kako si organizovala autfit i da li mora da bude top-smart? Možda padne neko last-minit-šopanje u Alaji, a? Da li je kartica samo uštuljena (za objašnjenje videti Mićin blog, šifra Monet), ili je dibidus ostrugana? Pošto je Solun u pitanju, mogu Alajice i malo "otvorenije" (sorry, nije bilo crnih). Vidi ove:

Ili ako mora "veri dresi" onda nesto ovako?

Jel ove, beše, već imaš?

ili ove, zaboravila sam...

.
Odoh sad da spavam. Kad se probudim, molim za jedan mali modni izveštaj iz PARIZA a glede dodele OSKARA. :))


ma, necu nista da obucem,

necu nikakav govor.
Takva mi faza.

Necu nista i ne ide mi se!


bash nishta?

dobitnica izlazi da primi nagradu potpuno gola i pritom cuti? e to ce biti zanimljivo! :)


pa i ja kazem.

a svi kazu - ne moze.


Lifting

Ajde de. Evo ih 3 steps to ideal acceptance speach:
1. provokacija
2. samopregor
3. nemastovitost

i gotovoooooooooooooooooooooo.
Prosto ko onaj tvoj pasulj sa cetiri vrste luka...
Ajd sad, necu ti cestitam i nisinizasta i nemasdobrenoge
takva mi faza!


sugar pie je kraljica!

Hajde dearest, molim te, idi ti tamo, pa im ti sve reci i kazi da je od mene!

Ne mogu da iiiiiiiddddddeeeeemmmmm!!!!!


:)

Seceru, ajd keve ti, zamisli samo na dva minuta...talentovana si ko suva drenovina, bila si inspiracija za Ugly Betty, udala si se bez ljubavi i svako moze da te sk...a kad hoce jer si rodjena bez jezika i bez stava i nema sanse da ces u zivotu da dobijes bilo kakvu nagradu...

Ako i to ne upali, kupi novi kupaci kod provokatora i zamisli da ides na kupanje...

Ako i to ne upali, nemoj BRE ni da ides, reci da si usred lepljenja tapeta u stanu kod drugara te nemas vremena!...
samo...to ce da bidne citat ;)


Solun je Srbija!

Jednom sam cuo da je super fora spustiti sebi 'horizont ocekivanja'. to je ona fora da na primer kad uzmes neku knjigu u ruke, pocnes da ubedjujes sebe da ona verovatno i nije toliko dobra koliko se prica, da film koji treba da odgledas bas i nije nesto zanimljiv, da koncert kome treba da prisustvujes i nije bas najbolje organizovan itd. I onda kad procitas knjigu, odgledas film-cini ti se boljim. Ne znam, mozda je samoobmana, ali deluje.
kako bih drugacije pratio bilo sta na 'javnoj sceni' Srbije?
E, sad-zasto ja ovo pricam?
Iskreno, ne znam tacno-imao sam neku ideju ali je ona isparila u prostoru izmedju mene i monitora.
Biljana, kakva god da je faza nastupila, po Oskar se mora!
Gola-gola. Kako bi to bilo da pod najludjom pretpostavkom neka nasa slicna organizacija dodeljuje nagradu nekom istaknutom francuskom piscu, a on se napravi lud-i ne dodje.
Svi bismo rekli-bas je seljak.

Znaci prvenstveno zbog ovog velikog uspeha, a i zbog dobrosusedskih odnosa, trk po nagradu1
Pa posle-taverna, 'tamo daleko', neka suza neka padne i tanjir o pod!

Bice to dobra zurka. A i zasluzila si je.
Pozdrav
milos


biljana

a sta ces da radis ako nekom od nasih zvanicnika padne na pamet da organizuje prijem povodom tvoje tako vredne nagrade? Tvoja nagrada je vrednija od bilo koje sportske olimpijske ZLATNE medalje i znam da tebi nije potrebna takva vrsta priznanja jer je sama cinjenica da si u takvoj konkurenciji, u tudjoj zemlji, dobila takvo PRIZNANJE TEBI samoj je dovoljna satisfakcija i razlog za neizmernu srecu a i nasu! Ali, MORALI SU, to da urade zbog afirmacije drugih vrednosti koje postoje na ovom svetu, osim sportskih! Ali ova vrsta vrednosti ne donosi GLASOVE! Zato, Biljana, uzivaj i sto rece neko gore, rokaj dalje! A sto se tice vrednovanja priznanja mislim da sam objetivan, jer sam bio sportista!


DO?

A Dragana Ognjenovic? A?
Nekako vidim Biljanu u DO - mozda gresim?
http://www.olympusfashionweek.com/spring2007/designers/dragana_ognjenovic/


SUMMER 2007,

KrasiKrasi, je ravan (nema stikli) za: tebe, B.S. i sve druge dobre ribe.
For more information call : 0800 xxx xxx
Bez cimanja, pederi stop !


Hvala ZozoZozo,

za ono "dobre ribe"! A i za fešn-tip koji dolazi od veooooma kul i obaveštenog tipa!

A ZokiBoki, šta ću ja sad s ovim silnim štiklama u ormanu, ako su samo ravne u modi? Ti znaš kako legne štikla na ovih 175cm? Ko lutka. I ajd se ti sad odreci toga, majketi, a? A?

Pomagaj.


Quote:Spring, šta imaš

Quote:
Spring, šta imaš protiv SAD? Pazi, ne pitam te, protiv Busha ili Janka ili Marka, nego protiv SAD kao takvih? ]Zar nisu bile uzor svim anti-kolonijalnim pokretima u svetu? Zar nisu stvorile najslobodnije i najnaprednije društvo na planeti? Zar nisu dva puta vadile Evropu iz govana svetskog rata u koji se ova sama uvalila, zbog svoje kolonijalne alavosti? Zar nisu u WW2 oslobodile i tu Francusku? Zar nisu posle toga pola veka štitile svet od komunizma, hranile taj isti svet, vakcinisale ga, davale mu i posao i perspektivu i nadu. Zar nisu danas najviše na udaru terorizma i novih totalitarizama? A zar nisu u prošloj deceniji dvaput vadile Balkan iz gliba genocida i slobokratije? Zar ne igraju i danas pozitivnu ulogu na Balkanu, samo, bar u Srbiji, nema ko da prihavti ponuđenu ruku? Zar nisu SAD zemlja najveće socijalne pokretljivosti? Zar toliki hrle u Ameriku (pa i iz susedne Kanade) a ne obrnuto, zato što je tamo loše???

Poenta je u tome da covjeku (homo sapiensu) i ne treba dati neogranicenu slobodu. Ni djetetu se ne dozvoljava mnogo toga. A slozicemo se da je covjek ispod novoa zivotinje kad je u pitanju sposobnost obuzdavanja odredjenih poriva. Liberalni kapitalizam ne da ne pokusava predociti covjeku stetnost nekotrolisane ljudske pohlepe, nego istu podstice i usvaja kao vrlinu.
Evo npr, ja sam mozda autokrata ili stosta gore, ali bih podrzao svakog politicara koji bi trazio da se zabrani proizvodnja SUV automobila osim namjenski. zabranio bi reklamiranje lijekova, alkohola, duvana. Jednostavno zabranio bih covjeku "slobodu" da radi na unistavanju samog sebe kao i slobodu da uzrokuje patnju drugih ljudi zarad licnog profita, sa kojim uzgred u mnogim slucajevima uopste ne cini svoj zivot kvalitetnijim vise nego sto jeste.


Sego ou Sarco

E pa Biljana,hvala puno za izvešće!
A ja se baš pitam ovih dnja kako su prošli izbori u F.
Meni je u svakom slučaju,izlaznost najjači utisak (a da nema na Tvojoj listi)
Akod nas: "zamorilo se glasačko telo" ccc.
Kad već javno o tome pričaš,nije me blam da kažem da je žešči smor to što Ti čoek taji tako bitnu stvar.Al' možda popusti pri jednoj od onih vaših seansi sa lukom ;)
Bon courage!


Le Figaro:

"Rien n'est joué: 51:49" (Nista nije gotovo) preko cele prve strane. Najnovija sondaza, naime, daje 51:49 za Sarkozy-ja.

Le Figaro je inace desnicarski list.


B I L J A N A S R B L J A N O V I C

J E R E M E K - D E L O S R B I J E !

And this song is for her :

http://www.youtube.com/watch?v=IbLRf0j80wU


Zar i ti sine,Filipe!

Imena su stvarno prva liga.
Dodajte jos i Zarka Puhovskog (clana Hel
sinskog odbora)poslije presude Haga po tuzbi BiH, kojeg citiram:"Ovo je tuzan dan za pravdu,znaci Hrvatska nema nikakvu sansu."Ovde nastaviti sa Tudjmanovim govorom prije "OLUJE".Kako me ovo sve podsjeca na drugaricu Miru i JUL,samo su imena drugacija.Ideologija ista,samo okrenuta za 180%.Uzas.!!!!!!
p.s.
31. Bas vas nije isla matematika?
>>> - U prvoj godini gimnazije izvede me profesor pred tablu i nacrta krug.
>>> Kaže mi: Nikola dat ću ti dvicu, ako pogodis koliko je stepeni ovaj
>>> krug? Nisam ja bio na casu kad se to ucilo i okrenem se oko sebe a moj
>>> drug na dlanu napisao 360. Kažem profesoru: Dajte profesore, pa 360
>>> stepeni. Ali onda će on: Dobro Nidzo nemoj se okretati, a ako ti neko
>>> bude sapnuo keca ćeš dobiti. Joj, on onda unutar onog kruga nacrta još
>>> jedan i postavi pitanje: Koliko ovaj ima stepeni. Kažem ja sebi hajde da
>>> malo ukljucim logiku: Ako ovaj veliki ima 360, onda je ovaj duplo manje.
>>> Rekoh: Duplo manje. Kad sam ja to rekao u razredu nasta lom od smijeha.
>>> Prošle godine kad su igrali veterani i novinari ovdje igrali utakmicu za
>>> vecerom im ispricam ovaj slučaj. A sofer koji je dovukao novinare, kad
>>> sam to ispricao mrtav ozbiljan me upita: pa jesi li pogodio?
>>>


tuzlanac

Posto je i Tuzlanac jedan od zagrizenih clanova LPD-a,evo i za njega jedan fin pozdrav:

Identifikovano 17 pripadnika JNA
28. april 2007. | 14:44 | Izvor: Tanjug,B-92.
Banjaluka -- Kancelarija za nestala i zarobljena lica RS identifikovala na osnovu DNK nalaza posmrtne ostatke 17 pripadnika JNA.

Oni su ubijeni pre 15 godina u "tuzlanskoj koloni" i sahranjeni u Spomen kostrunici u Bijeljini. Predsednik bijeljinske organizacije porodica nestalih, zarobljenih i ubijenih boraca i civila Žarko Radić izjavio je kako je nemoguće precizno reći koliko je lica sahranjeno u Spomen kosturnici, navodeći da ima slučajeva da se u jednom kovčegu nalazi po nekoliko posmrtnih ostataka vojnika i civila.

Radić je izjavio da ne postoje precizni podaci o broju stradalih u tuzlanskoj koloni, ali se veruje da se u spomen kosturnici u Bijeljini nalazi oko 80 posmrtnih ostataka, sahranjenih kao "N. N." lica.

Napad na kolonu JNA u Tuzli izvršile su muslimanske snage 15. maja 1992. prilikom povlačenja nenaoružane vojske iz tog grada na osnovu prethodno postignutog dogovora.

Pripadnici ekstremne organizacije "Patriotska liga", uz pomoć lokalnih vlasti su na Brčanskoj malti napali kolonu vozila JNA koja je trebalo da napusti BiH i pređe preko Bijeljine u Srbiju.

Taj napad je direktno prenosila lokalna televizija na čijim snicmima se videlo da se na kolonu puca čak i sa zgrade tuzlanske bolnice.

U napadu na kolonu JNA, ubijeno je oko 200 vojnika i starešina, a oko 140 je zarobljeno i zlostavljano.

Tužilaštvo BiH vodi u vezi tog zločina istragu nad tadašnjim nosiocima lokalne vlasti u Tuzli, ali još uvek niko nije odgovorao.
----------------------------------------------------

Tuzlanac,tvoj sarajevski prijatelj ti ovo salje, na znanje i ravnanje!
E ko je veca budala,ja ili ti?


53:47 za Sarkozija

Onoliko interesovanje u prvom krugu, a danashnji rezultat niko da pomene.

Gde li se Francuska zaputila?

P.S.
Zmu mora da se ipak malce nasmeshio, a?


hey hey

Draga Biljana , prvo ( sa zakasnjenjem ) da ti cestitam na nagradi ! Cujem da si sjajna...cuj sjajna , ne , bolje reci fenomenana u Solunu ! ! ! ( i toj na fr )
elem, pratio sam desavanja u vezi Fr i cele te buke oko predsednickih izbora iz Afrike okruzen socijalistima , ...mada me zanima kako su reagovali na knjigu knjige albin michel-a.
pogledaj -nouvel observateur- rubrika politique clanak exclusif segolene, francois et les autres... daceti izvesnu ideju uvezi kgnige ( ukoliko vec nisi cula za nju ) -la femme fatale de raphaelle baque ariane chemin chez albin michel izasla je 11.05 nego nazalost za narod,ali tako i mozda tako i treba ,jer degol ih nije slucajno nazvao " volovi i telad ".
Bove je isto bio moj favorit , sa svojim anti globalistickim programom- uzme traktor i unisti McD . Destruktivno jeste , ali efikasno....sjajna ideja .
pozdrav iz 18eme