Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Terorizam - dan 12. - Izopačena Srbija

1207 potpisa – gost-autor Brankica Stanković.

Broj potpisnika ... nije odlučujući faktor, nikako. Što duže policija odlaže da uradi zadatak za koji je plaćena, to peticija više dobija na snazi i uverljivosti. Koliki god da je broj potpisnika. Što je vlast gluplja to je neosetljivija na peticije. To je jedan od razloga što peticije UVEK postignu cilj.

Ovo je samo deo onoga što je na jučerašnjem blogu Terorizam napisala gordanac nakon što su se, pošto još nema efekta peticije i pošto je tempo pojavljivanja novih potpisnika usporen, pojavile među komentarima prve sumnje: Je li ovo pravi način pritiska, jesu li pseudonimi komentatora „ozbiljni“ potpisi peticije, je li malo više od hiljadu ljudi dovoljno za ovakav pritisak itd.

Današnji gost-autor je novinarka koja je i sama žrtva napada. Eventualni dodatak poput „na sreću za sada 'samo' verbalnih“ pokazao bi koliko je dobro odabrala naslov teksta.

Izopačena Srbija
Piše Brankica Stanković:

Nije mi jasno zašto svi zaboravljaju na činjenicu da je za atmosferu stvorenu u Srbiji u kojoj su zločinci heroji a oni koji ukazuju na zločin izdajnici srpskog naroda - odgovorna upravo vlast!

Tačno je da su predstavnici vlasti osudili pokušaj ubistva novinara Dejana Anastasijevića, ali šta je u tome neobično? Jedino to što više niko nije „normalan“ pa se oduševljava kada oni koji su na vlasti saopštenjem osude bombaški napad na novinara! Pa naravno da su osudili (bez obzira na to šta „intimno“ misle o tome). Bilo bi strašno da su „zvanično“ ćutali i da se nisu oglasili ni saopštenjem. To je najmanje što su mogli da urade kada se već dogodilo.

Taj neko (ma ko to bio) usudio se da stavi dve bombe kašikare na sims prozora spavaće sobe stana u kojem novinar Dejan Anastasijević živi sa prodicom, upravo zato što je atmosfera u Srbiji - takva – izopačena.

Ako predstavnici dela političke „elite“ govore hvalospeve o ratnim zločincima i ubicama, ako to isto rade njihovi novinari putem tabloida (najtiražnijih novina), ko uopšte očekuje da ovo društvo bude spremno da se suoči sa svim zločinima koji su se dešavali u prošlosti. Sve dok se održava takva atmosfera, meta su svi oni koji ukazuju na zločin, krivce i ubice!

Postoje svakodnevni primeri takvih poziva na linč i to svih onih koji se usude da stvari nazovu pravim imenom. Takvi primeri su vidljivi, pitanje je samo ko želi da ih vidi i da se tome suprotstavi, ko se namerno pravi lud, a ko zbog „viših interesa“ ili „straha“ ćuti!

Istovremeno, predstavnici uglavnom svake vlasti, ponašaju se prema novinarima sa potpunim nipodaštavanjem, vređajuju ih, ignorišu pitanja (na koja imaju obavezu da odogovore), a neki ministri i fizički napadaju novinare. Pa zašto onda bilo ko očekuje da ubice i zločinci imaju obzira prema novinarima ili da eventualno zbog straha od toga kakva će biti reakcija države - poštede novinare?

U takvom odnosu snaga, naravno, da će biti bačena bomba na novinara koji na primer javno kaže Škorpioni su zločinci!

I zato što je atmosfera u Srbiji - takva - uopšte ne iznenađuje činjenica da su u poslednje vreme učestali napadi na novinare, aktiviste nevladinih organizacija i građane.

Jedino logično pitanje posle svega jeste: Da li Srbija postaje zemlja demokratije ili represije?

Brankica Stanković

-------------------------------------------------------------

Do četvrtka uveče 1207 osoba se pridružilo ovoj građanskoj inicijativi kojom tražimo rasvetljavanje pokušaja ubistva porodice Dejana Anastasijevića.

Spisak potpisnika

Pridružite se ovoj akciji ostavljanjem poruke ovde ili slanjem poruke na e-mail adresu dulemcmedia@gmail.com.

Skup novnarske solidarnosti 24. april 2007

Solidarnost možete iskazati i tako što ćete na vaš sajt postaviti link na spot koji podseća na neke nerazjašnjene zločine nad novinarima.


nije mozda mesto...

...ali neka neko otvori blog...

Ilić, lider Nove Srbije i ministar za kapitalne investicije, kaže kako očekuje da koalicija njegove stranke i demokratske stranke Srbije uskoro postigne dogovor sa Srpskom radikalnom strankom o formiranju manjinske vlade. "Tu vladu bi u Skupštini podržavao SRS", rekao je Ilić.


pa

"mora da se radi"...a i ne može čovek da dopusti da,ne daj bože,neki dsovac dođe u ministarstvo građevine i zaustavi projekat bolnice koji bi spasao hiljade života,milionski prihod,oslobođen od poreza,naravno...


Србији се не може

десити ништа боље од владе ДСС-НС-СРС.Чак бих и ја на следећим изборима изашао и гласао за ДС и послао екипу у историју.Следећи избори би били велико чистилиште,нестали би они без става ДСС,Г17 и они чији би гласачи изумрли-СПС.Напокон би имали јасну већину,једну десну СРС,левицу ДС,либерале и странке националних мањина.У међувремену би се дало решити питање КиМ,наравно,по старом српском обичају то би решили други за нас јер смо ми неспособни.


milosrdni andjelu, da li je

milosrdni andjelu, da li je ds levica zato sto je clanica socijalisticke internacionale?
ne vidim nista ne levicarsko, nego ni ssocijaldemokratsko u njihovoj politici.


Nisam siguran ni da se vidi

Nisam siguran ni da se vidi politika. ;>


Srđane, bravo!

U centar problema. :)


slazem se. nekako sam to

slazem se. nekako sam to morala da nazovem.


Laserski precizno

Nadam se da ce doci dan kada ce politicki otpad disidenata iz 70-tih i 80-tih otici sa politicke scene i kada ce moci novi neokaljani ljudi da "zauzmu" njihova mesta. Tada ce mozda biti nade za evropsku Srbiju do tada se plasim da cemo se muciti.
(Sofia, 25. april 2007 12:12)

Komentar na vest.

Možda samo fale i 90-te.


Odlično rečeno. Samo da ti

Odlično rečeno. Samo da ti odu moraju da nestanu i teme nastale u komunizmu. Kad se završi priča oko Kosova Ovi će sa svojim prodajama magle postati suvišni. Bojim se da to shvataju.


Nisam siguran

kakve to veze ima s Kosovom- to tuturutisanje o završenim pričama oko Kosova u postojećem kontekstu deluje malo kao 'Kartaginu treba srušiti'- al' 'ajde kad ka'eš.


Zar stavno ne vidiš da sve

Zar stavno ne vidiš da sve "ima veze" sada sa Kosovom po sistemu - to me pitate, a Hilandar gori.

Je l' velika nezaposlenost - jeste, al' znate problem je KosMET...
Je l' Srbija (sa Bosnom) na začelju integracionih procesa u Evropi, jeste, al' zato čim rešimo KosMET...
Je l' lumeni čak ne uspevaju da se dogovore o tome kako da vladaju, jeste, al' zato su se dogovorili oko KosMETa...
Je l' treba da ganjamo Mladića, ma čekajte sad, vidite da oće da nam uzmu KosMET...
Je l' problem što ponovo ubijaju ljude, da, ali KosMET je naš najveći problem...

itd.

Ili ako to nije dovoljno jasno: Zamisli V.K. ili B.T. da recimo izađu pa pričaju narodu onako dramatično o privrednim uspesima, o novim radnim mestima, povećanju standarda itd. Ne umeju. Al' zato o KosMET-u što su elokventni....

Verovatno nekih 95% stanovnika Srbije nikada nije ni videlo KosMET, verovatno bi 2/3 sutra glasale da KosMET bude nezavisan samo kada bi bili sigurni da nikakva udba ne može da provali kako su glasali, verovatno svako živi zna da je priča odavno gotova ali ne mogu ništa jer nesposobnjakovićima i lopovima KosMET služi za ucenu da pokazuju da kao nešto umeju da rade.


Pa o tome ja i

pišem (a čini mi se da se i pnbb slaže sa mnom). 'Bavljenje' Kosovom, Hilandarom, Sandžakom, Vojvodinom, Crnom Gorom, Ahtisarijem i ko zna čime još ne su simptomi a ne suština. Suština je da političari ex-disidenti ne da ne znaju da reše probleme, nego iste (probleme) ne znaju ni da definišu. Zašto? Pa zato što se čini da političari stasali u uslovima autističnih klubova obožavalaca teško ili nikada ne mogu postati ono što Englezi zovu 'public servants'. Oni ni nemaju ideju kako stvari funkcionišu, već bi više da budu vizionari, da se vrate na svoje 'opozicionarske' trgove, ulice, tribine, sobice, tj upravo tamo gde su bezrezervno obožavani. U uslovima hercegovačko-crnogorsko-srpskog Übermensch mačizma, gornje, uglavnom, poprima tragično-smešne tonove (videti pod Koštunica, Šešelj, Drašković, Jovanović. Tadićevi problemi su, ipak, malo drugačije prirode). Jedini izuzetak od tog pravila je, naravno, bio Đinđić (zato danas i čitamo njegove govore kao nekoga koji je razumeo i video).

Čini se da je vršenje neprestanog presinga i pokušaj ubrzavanja procesa eliminacije ovih ego-manijaka sa političke scene Srbije najviše što se u postojećim uslovima može učiniti.


Da slažem se sa svim, od

Da slažem se sa svim, od prvog do poslednjeg slova (Mada mislim da Vladislav Jovanović realno nije kalibar poput navedenih. Živadin je to još manje.) ;)

(Eto šta doživesmo da ti i ja mislimo isto) :)

Dodajem samo da nažalost politiku shvataju pre svega kao:
1. mogućnost da se okoriste/napune/nakradu
2. ne budu odgovorni ni prema kome/čemu

Mislim da je proces njihovog uklanjanja zapravo najteži korak po društvo, čak teži nego uklanjanje S.M.


E, stvarno a

gde se dedoše Živadin i Vladislav, kad ih već ti pominješ, :)?

Na žalost, tvoj poslednji paragraf je još jedna tačka slaganja.


ako bude josh

jedna tachka slaganja,bojim se da ce biti padanja na grudi:)


a ti brojiš li

brojiš, :). evo mene blam. mogu da zamislim tek kusovca kako mora sad da se pravda ženi.


dear,

glavno je da ste konachno cool, makar sa tim tachkama,
meni je tako drago & dirljivo:)))

A da si me iznenadio-jesi, poshto se i ja slazem,(sa tachkama), a i mene si svojevremeno upozoravao, kako sam ja iz neke suprote ekipe?, mada smo i pored nepremostivosti,(u tachkama), eto nekako dragi:)))


angie,

mislio sam da smo to davno ostavili iza sebe,:)...


Wu,

jesmo-samo mi se sada uklopilo, pa se eto slazem sa tom tachkom:)


Ukazao se Vladislav nedavno

Ukazao se Vladislav nedavno na godišnjici samoubistva S.M. Živadin mi je promakao iz evidencije.

Mislim da su Ovi poradili na našem slaganju više od nas samih.


ko Ovi?

samo sam se ja obradovala!


Ukazao se i Živadin

Mrda, ne predaje se. Obilazi šumadijska sela o vašarima. Pretprošlog leta bio u Azanji za Pogačijadu. Zajedno s Borkom i Milentijevićkom. Uveličali proslavu; obeležavanje godišnjice lokalne trafo stanice /u tu čast okrečena/, udaranje kamena temeljca za etno-kuću /odavno zaraslo u korov/, puštanje „u rad“ poprečnog puteljka dužine 70-tak metara i sl. velike sps-neimarske poduhvate.


2 vinska musica

danas sam imao tu "chast" da vidim Borku uzivo, isla, s jos nekom SPS gamadi, na neko predavanje neke ruske profesorke o Rusiji, na kom se, izmedju ostalog, govorilo i o EU kao slamachici ruskog duha, priredba organizirana od strane Nomokanona (a kuj bi drugi?), i non stop su ucesnici te konferencije ili sta li je dolazili kod nas u salu za konferencije, posto je u istoj to predavanje trebalo da se odrzi ( u toj sali su mi predavanja).
Neki mladac iz SPS-a bio s njom.


ne bas,

ja mislim da oni savrseno dobro znaju i da definisu, i da rese probleme, naravno u svoju korist.
problem koji sam ja imao na umu je, da prilikom resavanja tog problema, nemaju moralnih dilema - ove cemo da napalimo da se pobiju, ove druge cemo da pritisnemo, trecima cemo da prodamo patriotsku pricu, cetvrtima demokratski, liberalnu, kakvu hoces... nista im nije sveto, nista tabu, sve moze da se kaze i objavi... izreka 'ubi ga prejaka rec', nazalost, u nasim uslovima bolje izgleda u pluralu... svako se zapenusano drzi svog 'vjeruju'...
ne smem ni da pocnem da razmisljam o tome da je svima njima-(onima koji izmisljaju i dele ta jevandjelja narodu)-sve to samo zvaka, pr, rec-orudje...
a vi pucino, stoko jedna grdna, svadjajte se, pljujte jedni druge...


Mantre - samo im je to i preostalo

Doctor Wu,
Zar vam se ne chini da je ono shto podrazumevate pod "ne znaju da reshe probleme" zapravo vrlo jednostavno.
Reshavanje problema u Srbiji je neshto shto bi svaki tehnomenadzer,iole talentovan, znao da uchini.
Postoji niz forsiranih poteza, politichko-ekonomskih, koje bi svako znao da nabroji.

Nevolja je shto tada prestaje potreba za drzavnichki zamishljenim mrsomudima i neznalicama opshte prakse. Za politichkim astrolozima koji urokljivo gledaju u sve shto bi moglo da zalichi na trzishno, pravno, demokratsko...

Otuda je Kosovo, imajuci u vidu koliko na njemu "jashu", i bukvalno najskuplja srpska rech. Kada te mantre nestane - njihovo je gotovo. Uostalom, setite se jedne vec zaboravljene stare mantre, aka Crna Gora.
Da li je, molim vas, od 21.maja 2006., Koshtunica ikada pomenuo CG u bilo kom kontekstu? Nije. A setite se samo silnog "zapomaganja" - "shta ce biti sa nashom nesrecnom i odasvuda ugnjetenom bracom?"


Reshavanje problema u Srbiji

Reshavanje problema u Srbiji je neshto shto bi svaki tehnomenadzer,iole talentovan, znao da uchini.
Postoji niz forsiranih poteza, politichko-ekonomskih, koje bi svako znao da nabroji.

Nevolja je shto tada prestaje potreba za drzavnichki zamishljenim mrsomudima i neznalicama opshte prakse. Za politichkim astrolozima koji urokljivo gledaju u sve shto bi moglo da zalichi na trzishno, pravno, demokratsko...

Potpisujem (samo što bih umesto sh i ch stavio š i č). I upravo zato mislim da državu ne treba vode dramaturzi, pisci, režiseri, glumci i psiholozi već, gore navedeni, tehnomenadžeri. Doduše, u srpskim uslovima ta priča dobija i svoj mračni twist: ubeđen sam da neki Velja Ilić, braća i sestre Karić, Mišković, Čović, Beko, Hamović svako jutro u ogledalu sebe pozdravljaju sa: ''De si menadžeru, p!$#" li ti materina'.

Priznajem da se nekad sve stvarno čini uzaludno, ali kad se iskristališe jasna ideja šta se hoće mislim da će i borba biti lakša i efikasnija.


Državu treba da vode oni

Državu treba da vode oni koji imaju dobre namere i dobru volju, a ne samo da znaju "šta" i "kako".


Znate li nekog pretendenta

na vlast koji nema dobre namere i dobru volju?


Deklarativno ih svi imaju

Deklarativno ih svi imaju ali suštinski...


Djindjic

je bio doktor filosofije... Zemlju bi trebalo da vode oni koji ne misle samo na sebe, svoj dzep i svoje mesto u udzbenicima istorije.


doktore wu,

you wrote:
Pa zato što se čini da političari stasali u uslovima autističnih klubova obožavalaca teško ili nikada ne mogu postati ono što Englezi zovu 'public servants'.

imam utisak da se u dnevno-politichkim raspravama ovaj termin "autistichno" dosta nesrecno upotrebljava; ljudi koji pate od oboljenja autizma, naime, ne obozhavaju nikoga mimo sebe, jako su samozhivi, medjutim kada njima ne kolaju efekti oboljenja odishu gotovo andjeoskom simpatichnoshcu - dakle, egzistiraju u nekoj ravni izmedju skoro animalno [samo]nasilnog i [prirodne] humane chistote... nemaju veze ni sa kakvim klubovima, poshto su oboljenjem zatocheni u sebe. ne znam samo kako su uspeli da dospeju u politiku, te da kada neko ima da prebaci nekome drugom kakvo nemilo dejstvo prouzrokovano politicizmom, upotrebljava taj termin autistichno?


srdž,

hvala na opomeni uz ogromno izvinjenje. potpuno si u pravu, izraz je potpuno neprikladan: egocentrizam, narcisodnost i samoživost su mnogo adekvatniji termini (a koji nemaju ništa zajedničko sa autizmom).

well, that's what friends are for, da te podsete kad zgrešiš.

(Ovakav pokajnički, drugovi-ima-kritika-al'-ima-i-samokritika tekstić nisam napisao od kad sam na blogu. Vidi se da je bilo u 2 ujutru.)


wu-ке,

без фрке,
мате,
знам да ниси мислио лоше,
али једноставно не волим да видим да се теби догоди нека грешка као неким чобансонима - између осталог, баш зато што имам огромно поштовање за твој суд. извини ако сам те навео да се осетиш покајнички. само желим да нека преостала нормална мањина нас из србије буде савршена у свему - к'о жан клод ван дам! :)


или бар

Патрик Свејзи (Роудхауз, омиљети треш, ко је рек'о Кели Линч?).

'Е л' си луд, Срџ! Само опомињи, више пута сам се грозио сопственог писања по блогу и испразних и непромишљених фраза које сам користио (а ова је стварно неукусна, тим прe јер сам био искрено дирнут твојим писањем о другарима с маргине). Поздравчина!


E pa to je zasluga još

E pa to je zasluga još jednog vajnog predsednika Vlade... Zorana Živkovića. Ako se ne varam, on je prvi upotrebio taj izraz u svrhe blaćenja političkih protivnika ne shvatajuči da je time samo sebe ponizio. Još veće poniženje je što se taj termin toliko odomaćio kod nas kad je reč o politici... :(


kacenje, ipak

samo kratko

nije samo stvar u retorici

kao sto su sps/jul/srs us[eli da izlizu pojmove patriotizam i rodoljublje do te mere da je sad najcrnja uvreda nazvati nekog patriotom - u srbiji (vise se ne muce cak ni da stave znake navoda), tako ce i dss, iz najnizih poriva da do besmisla dovede brigu o teritorijalnom integritetu.

sve ovo, naravno, za ljude koji nisu sisli sa uma , ne dovodi se u pitanje, dakle, smatram da je normalno i pozeljno da covek bude patriota, i da se drzava protivi oduzimanju svoje teritorije. ali sve to ne u kontekstu i na nacin koji je uspesno prodavan devedesetih, a izgleda i sad.


VK, BT & RTS

uključih upravo bastilju na TV-u, i šta čuh prvo: "... da imaju pravo da se vrate na svoja vekovna ognjišta..."

odnosno,

Quote:
Al' zato o KosMET-u što su elokventni....


Srdjane, zilavo je to

Ne bih se smeo kladiti da ce "posle Kosova" otici. Imaju TAKVI na lageru kosova kol'ko 'oces. Nisu mediokriteti u onom smislu u kojem nam se namece da ih shvatamo (mediokriteti su samo sto ne misle da ce to sve morati da se prekine; da ce morati da dodje bolje.):
Imaju vlast i sve ono sto ona podrazumeva; imaju silu zakona i ustav koji IM odgovara. Imaju i GRADJANSKU POSLUSNOST - kakva god da jeste, odgovara ima. NJIMA - nasilnicima na vlasti. Sve sto narod radi SADA jos uvek je na nivou samo gundjanja. Nema vise ni strajkova, ni blokada puteva, ni...
Dokle ce to da traje, pitanje je na koje se sad nema odgovora.
kad im nestanu teme otvorene u komunizmu, potegnuce oni i za prvobitnom zajednicom, ako treba. Naravno, prvo preko Arsenija Carnojevica, koji, po pukovniku Amfilohiju i sl. nije jos dovoljno elaboriran i eksploatisan. U njihove svrhe.
Zato kazem: zilavo je to. Nemojmo se zavaravati da su kukavice i mediokriteti. Sposobni su njihovi bolesni umovi da potegnu ono sto mi stvarno nikad pomislili ne bismo da se moze upotrebiti za neke (bilo kakve) ciljeve, a protiv coveka.
Nikako ih ne treba potcenjivati u smislu: "mediokriteti su to i kukavice. Shvatice to ljudi."
Shvatice, ali kad i sta ce biti sa Srbijom! Zato treba - u to sam ubedjen - otvoreno govoriti (i raditi, naravno) ljudima ko su i sta oni. I da se cutanjem nista ne postize.
I, naravno, primerom pokazati da se spremno sasalusati i neka drugacija misljenja i predloge. Misljenja koja ce doprineti boljitku.
Ne drugacija.


Specijalni blogovi

blesawi (25 April, 2007 - 10:12) *novo je napisao:

...neka otvori neko blog...

Otvoren je blog o profesorima (Kovacevic) pa vidimo kakva se ''logika'' tamo prosipa.
1. Profesori su ''sitne ribe''
2. Njihov moral je njihova ''privatna stvar''
3. U odnosu na... oni su nevinasca.
5. ....
Umesto da se svako hapsenje podrzi uvek se nadju oni koji ustaju protiv toga u smislu '''ljudskih prava''. nebitno sto su doticni flagrantno krsili ljudska prava batinanjem pravnih zastupnika preko njihovih batinasa.
Mislim, sta reci? U Srbiji je SVE naopako, bas kao sto rece autorka ovog bloga i protiv obrnutih vrednosti je tesko izboriti se.
Vlast JESTE kriva za mnogo toga, ali ovakvi stavovi da se ustaje protiv hapsenja barem nekih pocinilaca krivicnih dela, u ovom slucaju profesora, su JOS KRIVLJI.


Nevena,

Ja mislim da su profesori pohapsheni jer su postali nepodobni za ovu vlast , a da je korupcija posluzila samo kao izgovor ,kako bi se stvorio privid kod naroda o spremnosti ove vlasti da se suoči sa korupcijom. Jer da nije tako,ministar prosvete bi morao prvi dati ostavku, zna se i zbog cega.

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Svetlana%20Stamatovic/Local%20Settings/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/PB3Q83Q5/prezentacija_zagreb%5B1%5D.ppt#256,1,Civilno društvo u borbi protiv korupcije


Kapi,

*Ja mislim da su profesori pohapsheni jer su postali nepodobni za ovu vlast*

-----------------------------------------------------------------

Nemoj samo vi da mislite Kapi, jer kad vi mislite bune se i kukaju i logika, psihologija i fizika i matematika i hemija zajedno...

mada ja mislim da su ta banda profesora iz Kragujevca nameravala da dodju u Beograd i upadnu u vladu Srbije i otmu vlast Jočiću i Bulatović garant.

ali da su ih ovi preduhitrli, i te zaverenike oterali u 'aps, naravno ovo o korupciji je sve ismišljeno, zar ne Kapi.


kapi

u Srbiji se SVE politizuje pa me ne iznenadjuje da sada i Vi ovde isto to cinite sto se hapsenja profesora tice. Ne mogu da otvorim sajt koji ste postavili tako da ne znam sta dokazujete ali meni je drago da profesori vise ''nisu podobni'' jer su predugo to zapravo bili. Konacni prestanak njihove podobnosti bi znacio da se ipak nesto u Srbiji menja i da za nju postoji nade. Nazalost..., bojim se da ce uskoro i oni biti pusteni i da ce jos traziti i odstetu za njihovu ''nevinost'' jer je Srbija zemlja cuda u kojoj je ama bas sve moguce.


upravo sam

htela da vam kazem , da dzabe gajite nadu jer je i naha vlast korumpirana.


Kapi

Odakle ti pravo da ljudima ubijas nadu? Da sam im ja rekao to sto si im ti rekla (time i svima nama) prisljamcila bi mi etiketu.
Ako si imalo raspolozena da razmislis sta ljudi govore, shvatices da se zastupa pozicija da je sadasnja vlast spremna na sve samo da ostane u sedlu. Ne bira sredstva i zrtve.
I, daj, zivota ti, kad se ukljucis na blog zaboravi (makar za to vreme) da je oko tebe sve go milosevicevac.


Uco ,

gledaj ovako, u pitanju je DSS-NS-DS-G17+ SRS-SPS koalicija. Uh da je samo sps, lako bismo ze iskobeljali iz svega ovoga. Inace , meni je specijalnost da ubijam iluzije, a ne nadu kod ljudi.


O profesiji necemo

Znam da citam. I napisano i nenapisano. Narocito ono sto je jasno kô dan.
SVI, ama bas SVI znamo ko je na vlasti: i oni koji su za stanje kakvo jeste i oni koji se bore protiv toga sta ta vlast (ne)cini; koja je to koalicija koju ja privatno zovem ALKAPONCI.
Znam, znam to sto na sta nas podsecas. Mene posebno. Kod mene nije (citiram): Kultura, to posle!


uco,

nema kulture dok je nekultura ne vlasti.


Motkom...

Njih STVARNO treba oterati govnjivom motkom!
Ovo je da čovek ne poveruje!!
Zamislite da nekom NIJE jasno da je neželjen, neizabran, i da treba da ode.
O, svašta!


Nenad Mijailovic

potpisujem peticiju. Pozdrav.


samo napred

neko navija za Zvezdu,neko za Partizan,a ja za vas!


ja sam

poslao potpis mailom;-)


Izopacena vlast, izopacen narod

Cudno je kako u ovoj zemlji vise nista i nikoga ne cudi to sto se desava oko nas i vama (mislim pre svega na ljude koji se bave 'novinarstvom opasnim po zivot u Srbiji')koji radite svoj posao.
Jos cudnije i idiotskije je to sto u razgovoru sa vecinom gradjana ove zemlje bi verovatno dosli do zakljucka da je 'opste mnjenje' to da i ove novinare neko vrlo stiti.

Tako sam na primer imao prilike da u razgovoru sa svojim vrsnjacma (pretezno studenima) na moj komentar: 'Jbt, svaka cast ovim ljudima iz Insajdera na hrarosti sto istinom pljuju na kriminal svake vrste u ovoj zemlji, ja ne zam da li bih smeo to da radim zbog ocigledne fizicke ugrozenosti koja je, u ovoj zemlji, logicna posledica' na sta sam dobijao komentare: 'Daj bre, nemoj da si glup, mislis njih niko ne stiti?!'

Pitam se od kada je ovde potrebna zastita Boga-pitaj-cija da bi se covek bavio svojim poslom. Od kada se ustanovio taj manir da ko god radi nesto protiv nasilja, lopova, zlocina, pa neka je to i vlast, mora imati stan na 150om spratu i oklopno vozilo za posetu prijateljima. Od kada je 'normalno' tim ljudima da imaju blagi grc u stomaku kada setaju gradom?

I naravno-ko je odgovoran za to?
Dobro-to znamo.
A kako da ti koji su odgovorni, zaista odgovaraju za svoja (ne)cinjenja?

Mi zivimo u nekoj teskoj zabludi. Ovo je neka kvazidemokratija, ovo je neka kvazipravna drzava. Svi smo ubedjeni u to da zivimo u demokratskom drustvu, dok niko iz tog drustva sem nas 2000 (zajedno sa raznim udruzenjima koja osudjuju napad na DA)ocigledno i ne zna sta se desava.

Ne znam po kojoj definiciji je Srbija demokratska zemlja bez vlade, Skupstine, ustavnog suda, budzeta, bez ideje i volje da stiti svoje gradjane. Ostaje cak utisak da je i ona (drzava)umesana u 'sve'.

Meni to lici na autokratiju, na zatvoreno drustvo, izolovano od sveta, ne na demokratiju.

P.S.
Raspisao sam se, ne znam sta mi bi.

Pozdrav
Milos


TACNO

Problem je sto mi izgleda zivimo u pravoj diktaturi proleterijata...


:))

Pise Petar Lukovic, Feral Tribune

Sasvim ispravan utisak da se država Srbija pod tehničkom vlašću odlazećeg/dolazećeg premijera Koštunice ovih dana raspala po mentalnim šavovima i sasvim flipnula – samo je delimično rezultat urnebesne vesti da kabinet dr. Kalašnjikova "razmatra novo ustavno tumačenje o produženju roka za izbor nove vlade"! Ko nije razumeo objasniće mu se: dr. Voja traži ustavnu rupu kroz koju bi se puzeći provukao i ostao večni premijer! Nedobronamerna primedba da se, recimo, ustavnim tumačenjima po nekim belosvetskim državama bavi Ustavni sud, ne važi za Srbiju: ovde, dragi moji prijatelji, Ustavni sud ne radi mesecima, još otkad mu je predsednik penzionisan! Doduše, utehe radi, nije u punom sastavu radio ni s predsednikom: umesto devetorice sudija jedva smo skrpili šestoricu od kojih su petorica uvek bili na bolovanju!

Sad kad je postalo izvesno da nam nikakva nova Vlada nije potrebna i da su izbori bili gola zajebancija za priglupi puk, do punog filozofskog izražaja dolazi spektakularna politička definicija Vladete Jankovića, savetnika Vojislava Koštunice, da "realizam širi defetizam". Neoprezni Janković lakonski je potvrdio ono što se golim okom videlo: da članovi Vlade lebde u bestežinskom prostoru negde između klasične šizofrenije i tradicionalne srpske poremećenosti! Ništa onda više nije čudno: ni kad ministar prosvete Vuksanović redovno komunicira sa Svetim Savom, ni kad ministar kapitalnih investicija Ilić objašnjava da je umesto na sisama "odrastao na muzici Samanthe Fox", ni kad Koštunica iz malog mozga zaključi da je "Srbija snažnim i neodbranjivim argumentima oborila Ahtisarijev plan u Savetu bezbednosti", ni kad Sanda Rašković–Ivić, kćer Jovana Raškovića, šefica koordinacionog tima za Kosovo, uoči sledeće: "Uz puno poštovanje za Sandžak, taj se deo Srbije zove Raška. Da nije tako, ja bih se prezivala Sandžaković." Nesrećnica je inače psihijatar, ali su izgleda pacijenti još pre nekoliko nedelja pučem preuzeli vlast u njenoj glavi, kad je na pitanje da li Srbija ima plan B o Kosovu, precizno ustanovila da "nemamo plan B" jer bismo tako izgubili koncentraciju na "plan A"! Lekarskim rečnikom, Srbija nije sposobna da istovremeno razmišlja o dve stvari, što se savršeno uklapa u Jankovićevu istoriju bolesti u kojoj piše da "realizam širi defetizam".

Srećom po sve nas, ludilo širi optimizam; tako valja razumeti vest da je zamenik ministra za dijasporu u Vladi Srbije, izvesni Miodrag Božović, imenovan za četničkog vojvodu. Uz prisustvo sveštenika i svojih kolega iz Vlade, Božović bi 12. maja trebao da položi zakletvu i postane legalni četnički vojvoda, ispravno licenciran da kao 007 Vojvoda koristi toplo i hladno oružje, koje mu po pripadajućem koljačkom činu sledi. Budući da se ova informacija nikome nije učinila neobičnom već nekako prirodnom, sasvim je logično da se više niko preterano ne uzbuđuje nad nasiljem kao prirodnim "brendom" ovakve pomahnitale Srbije. Prošle je nedelje, recimo, usred Zemuna, policiji poznat nasilnik i očigledno poremećeni građanin – usred pečenjare, onako, bez razloga, ubio oca i sina koji su posle ribolova svratili na ručak; ovaj besmisleni pa time još strašniji čin likvidacije nije na ulice izveo deset tisuća ljudi ili deset ljudi ili makar jednog čoveka. Nije se oglasio predsednik države da se glasno užasne, nestao je predsednik Vlade koji je verovatno nešto ustavno tumačio, Sanda Rašković nije mogla da se koncentriše; granitna ravnodušnost u kojoj godinama živimo odbijajući da srebreničke žrtve ili mrtve Albance prevožene hladnjačama prihvatimo kao ljudska bića – došla je po svoje darove. Danas je život najjeftiniji u Srbiji, jer je smrt čiji smo politički kult gradili svih godina počela da svakodnevno obitava među nama, uzimajući danak na ulici, po kafanama, iz snajperskih gnezda.

Slučaj beogradskog novinara Dejana Anastasijevića kojem su "nepoznati izvršioci" (MUP semantika) prošle subote na prozor stana ostavili za uspomenu dve kašikare od kojih je jedna eksplodirala – u direktnoj je vezi s ovdašnjom politikom okretanja glave od realnosti. Nakon Anastasijevićevog komentara o blagim presudama "škorpionima", kaznama koje su u državnim medijima predstavljene kao "rigorozne" i "oštre", usledio je kašikarski odgovor iz mraka; sloboda ovdašnjih ludaka i samozvanih patriota da sprovode terorističku taktiku, integralni je deo ovdašnje atmosfere u kojoj se nikad ne zna gde počinje policija a gde završava kriminal.

Sećanje da su upravo "škorpioni" bili specijalizovana jedinica srpskog MUP-a kao da priziva Jankovićev silogizam da "realnost širi defetizam", što je možda bila inicijalna mentalna kapisla da o ovom pokušaju atentata pred tv kamerama progovori ministar kulture Dragan Kojadinović. Ovaj sledbenik đenerala Draže Mihailovića čiju voštanu bistu drži ispred kabineta, opravdao je reputaciju uglednog psihopate: poručio je novinaru da "ko se čuva, njega i bog čuva", preporučio mu da ode iz prizemlja ("ne bih stanovao na tom stanu na Vračaru, ma koliki je, može da se promeni za stan slabijeg kvaliteta, ali koji je bezbedniji"), zamerio mu što leti spava pored otvorenog prozora... ukratko, optužio Anastasijevića (kojeg je uporno zvao Atanasković) da se nehajno odnosio prema pravilima službe civilne zaštite i doveo u opasnost članove svoje porodice i slučajne prolaznike!

Kad danas, nakon svega, čujem priče da budućnost Srbije zavisi od aktuelne "političke elite", tj. od Kojadinovića, Sandžakovićeve, Kalašnjikova, Ilića Foxa ili Svetog Save koji se preselio u telo ministra prosvete – osećaj da poželim da odem u pizdu lepu materinu nema samo metafizičku već samoubilačku formu. Realnost, jebiga, stvarno širi defetizam, po principima stare crnogorske poslovice koju je srpska Vlada usvojila kao logičku preambulu: blago onom ko rano poludi – vascjeli mu život prođe u veselju!

Dodatak:
Cinjenica da se u Vladi Srbije sprema "svecanost" glede promovisanja u cetnickog vojvodu (??!!??) izvesnog Miodraga Bozovica, samo dokazuje, na najjasniji moguci nacin, da Srbijom vladaju ratni zlocinci, ludaci i psihopate. Fasisticki koljaci cija je sramna uloga jasno istorijski osvedocena u II sv. ratu, zlocinacki sljam bez presedana, ono najgore sto su Srbi kao narod mogli da iznedre, danas u Srbiji dobijaju zvanicna priznanja, ni manje ni vise nego uz sluzbu svestenika srpske pravoslavne crkve!! Ali, cekajte... bese li to ista ona crkva ciji su se velikodostojnici slikali sa ratnim zlocincima karadzicem i mladicem (izvinjavam se zato sto im prezimena pisem malim slovom, ali te ljudske sline ne zasluzuju nista bolje), ciji su svestenici blagosiljali zlocince, koljace i notorne ubice? Homofobicna Srbija, sa mrznjom prema svemu normalnom i pristojnom, prepuna predrasuda, opet odnosi prevagu. Gradjani koji se ovog zla srame, duzni su da na njega stalno javno ukazuju, da ga razoblicavaju i da se protiv istog bore.
Po ko zna koji put, Srbija je u zlocinu i ludilu uhvacena in flagranti. Jedva cekam taj 12. maj - ubice, koljaci i psihopate na gomili. Poraz zdravog razuma, morala i pravde.


pedeset godina su srbiju

pedeset godina su srbiju unistavali komunisti, vladali njome slovenci, hrvati, bosanci, crnogorci i slicni. evo, srbija je konacno u rukama srba (srbijanaca, pretezno), srpske crkve i potomaka cetnika koji je konacne grade po svom ukusu. i? nikada lepsa, srecnija i uspesnija.
u pravi je petar lukovic, stvarno da covek ode u lepu p... m...


Jelena izvini

Srbija nije u rukama potomaka cetnika, vec potomaka Brozovih udbasa


Rosoneri

crveno-crni koji su adaptirali nacionalističku tradiciju (bog i srpstvo) jer se pokazuje kao svrsishodnija i upotrebljivija od anahronog komunizma... ali da, u suštini je to to titoističko đubre - serbian version (kapiram da ima i croatian version, montenegrine, & similar).


Fuchs

Apsolutno to, postoji i Croatian version Titovih udbasa, koja je apsolutna identicna srpskoj. Rat Srbije i Hrvatske 91-95, je zapravo rat republickih udbi, Hrvatske i Srbije.

UDBA je bila zapravo savezna sluzba, sve do 74. kada Ustavom svaka republika dobija svoju udbu. To je zapravo i uzrok rata u bivsoj SFRJ.


Ko je potomak chetnika, svega ti?

Na vlasti, a bogami i opoziciji, sve vrvi od smerne udbaske&rezimske "dece" (:


Yes, Yes, Yes

Quote:
članovi Vlade lebde u bestežinskom prostoru negde između klasične šizofrenije i tradicionalne srpske poremećenosti!

A kad ja kazem na blogu da je srpski narod u vecini slucajeva poremecen svi se nadju uvredjeni...

Quote:
Jedva cekam taj 12. maj - ubice, koljaci i psihopate na gomili. Poraz zdravog razuma, morala i pravde.

Sto 12. maj ?
Da li zato sto ce se tada napokon stvari nazvati svojim imenom ? Ili je nesto drugo tog dana ?

Jesam srbin ali na zalost malim slovima.


Jedna ispravka...

...pojašnjenje
citirani tekst Pere Lukovića je njegov samo do reči dodatak, ostalo t.j. dodatak je delo drugog autora sa kojim se btw potpuno slažem.
Upravo sam dobio odobrenje autora dodatka da postavim link na kome možete pročitati i ostale tekstove
http://drugasrbija.blog.hr/


izopačeni...

molim nekoga od blog gurua da postavi stranu o izjavi omiljenog mi ministra Čačanikusa koji je očigledno pod dejstvom čarobnog napitka (od šljive) odlučio da spasi srbiju uz pomoć radikala...

ako već govorimo o izopačenosti... oni koji su "prinuđeni" da oforme menjinsku vladu samo da bi ostali na svojim funkcijama...
bljak...
fuj...

previše mi je sve to gadno... a i ne bih da ovaj blog postane meta zlonamernih jer će nečija imena ovde biti spomenuta...

zato bih zamolila nekog od blogera koji su u mogućnosti da postave stranu na temu izjave, potuno očekivane što je najgore, dotičnog...

aj kao najlepši poklon za rođiš mi...

pozz


Velja Ox

a vidi ih

što umeju i da pevaju! samo za špenadlu! :)

doktori špenadli pevaju happy birthday


raspilavila sam se...

hahahahahaha...

lektorka

hvala lepo, hvala najlepše... hahahaha...

nadam se da se vidimo u subotu na istom mestu... bar malo ranije... sam ona koje deli bonbone... ko zna možda i pivo...

pozz


draga shpenadlo

ma mene šokirala tvoja tako morbidna želja za rođendan, pa reko' da ih bar malkice uljudim tebi za ljubav... :)

u subotu se ne vidimo na istom mestu, nažalost; deli bombone i u moje ime, molim te, a ja šaljem virtuelne švajc. čokolade...

ali ako istrajete do jeseni, pridružujem se u materijalizovanom izdanju! :)))

poz i lepo slavi, j.


nezasiti

Interesantno je to sto narodnjacka koalicija insistirs da ona u bilo kojoj (svakoj) kombinaciji bude glavna. Pa i da se kojim slucajem desi to, da li oni stvarno misle da bi radikali pristali da im Kostunica bude premijer a gosn Vela tu negde blizu!?


Potpisujem

Naravno!
Mada mi je palo na pamet da je pripadnicima policije mnogo tesko da citaju spisak potpisnika ove peticije, jer kako ce sad jadni da nalaze ljude kad nemaju za svakog ime prezime i maticni broj.


Imaju

Momir Markovic

M.B. 0508958710007


Potpisujem peticiju pozdrav

Potpisujem peticiju pozdrav


Quote:Nije mi jasno zašto

Quote:
Nije mi jasno zašto svi zaboravljaju na činjenicu da je za atmosferu stvorenu u Srbiji u kojoj su zločinci heroji a oni koji ukazuju na zločin izdajnici srpskog naroda - odgovorna upravo vlast!

Ovo je jako pametno rečeno i želim još jednom da ga istaknem, jer sadrži izvor svih naših problema - vlast. Živela Brankica S.

Predrag M. Azdejković
www.queeria.com


nama treba

talas gradjanske neposlusnosti, strajkova, blokada puteva, bojkot svih ( jao! ne mogu da ih navodim ) ustanova koje nema nema pa drknu neku konferenciju za stampu ( na koju bi inace bacili bombe ), da ovo malo normalnog sveta ( to su oni koji sigurno razmisljaju svojom glavom ) iskopa nadu u zajednistvu, pre nego iskopamo poslednje utociste u nekoj drzavi van Srbije, jer ako odem odavde, nema sanse da se vratim, sve da mi crveni tepih rasprostru od aerodroma do kuce.
Mislim da Kosovu ne treba nadzirana demokratija, nista vise nego Srbiji celoj. Jel vi ( svi ) vidite da od resenja ovog slucaja nema ni pomena? Jedan slucaj u moru svih ostalih. Kupovanje vremena i skretanje paznje...Sta jos treba da nam se dogodi? Katastrofa? Kataklizma?, pa da se kaze: Ah, to vise nije prioritet - zasto podizati tenzije - pa covek je preziveo - sta se jos zali - kako sam imao prilike preksinoc da budem "savetovan", da "batalim pricu o tome inace mi se lose pise..." - jel moze losije nego sto jeste?


Bravo Mirko

Quote:
Mislim da Kosovu ne treba nadzirana demokratija, nista vise nego Srbiji celoj.

Kako izgleda to ce se desiti.Mozda to nije ni lose?


ukoliko bi srbija imala neku

ukoliko bi srbija imala neku nadziranu demokratiju borio bih se svim sredstvima protiv toga. to je ponizavanje na najbesprizorniji nacin, krsenje dostojanstva pojedinca, elementarne logike i zdravog sistema vrednosti


Niksone,

a šta da radimo, kada nas ne nadziru mi nismo sposobni sami da skinemo udbu sa vlasti?

ja sam isto protiv bilo kakve vrste okupacije.

treba nam pomoć sa strane očigledno, a pošto ne možemo sami, eventualni pomoćnik ce tražiti nešto zauzvrat, to sigurno.

neku energiju, vodu? zar nisu srpske vodne rezerve uglavnom već rasprodate budzašta?


e pa moramo da budemo

e pa moramo da budemo sposobni, necemo postati sposobni ako to neko drugi uradi umesto nas

energije i pameti ima, samo sve to treba usmeriti na pravi put. ako ne usmerimo (svako od nas kako zna i ume), onda ce to uraditi druga strana.


Nadziranje je sve realnije

Ili ce doci do momenta u kome ce neko poceti i formalno da nas nadzire, jer ovo do sada je takodje nadziranje ali nema dodeljenog nam guvernera, ili ce veliki mislilac da uspe da ubedi Rusiju da spase 15% posto nase drzavne teritorije da bi im predao svih 100% u ruke. Sto bi se pretvorilo u nesto sto je vise od nadziranja.


Niksone, daj molim te podseti me,

KOLIKO SMO ONO, BEŠE, DANA BEZ VLADE???

Daj sračunaj molim te pa mi javi.
Onda posle možemo da nastavimo ovu tvoju gornju diskusiju. Ajde, blago meni.


i sta resenje je da dovedemo

i sta resenje je da dovedemo nekog po tvojoj meri da mi naredjuje kakva ce biti drzava u kojoj zivim, u kojoj ja treba da biram? ko ce to umesto mene da izabere? i zasto na primer i ja ne bih onda imao pasivno biracko pravo, a to je da budem izabran da vrsim funkciju, onog ko mi je nametnut? kroz istoriju samo ljudi drugog reda nisu mogli da budu birani za neke funkcije. izvinite ja necu da budem gradjanin drugog reda, jer se ovde ne radi o ljudkim pravima koja su ``problematicna`` i u razvijenijim zemljama, vec o osnovnom pravu na zivot. da biram kako cu da zivim!

sve u svemu onda nemojte da napadate cedomira antica kada predlaze monarhiju. prestolonaslednik nam je prozapadno orijentisan i ne biste morali da ga birate i u cemu je problem???


Koliko smo dana bez vlade?

I kako stojimo po pitanju Parlamenta?

Vrlo jednostavna pitanja u čijim odgovorima se kriju mnoge TAJNE...


Gde nam je Ustavni sud?

I da ne zaboravim, koliko kažeš DA SMO VEĆ BEZ VLADE?


koliko god da smo, bicemo

koliko god da smo, bicemo jos duze ako neko bude ``nadzirao demokratiju``. isto kao i sada, samo sto ce odlucivati neko ko se mozda tebi svidja, a ne neko ko se svidja biracu kostunice. sustina je ista.


Niksone, šta je, ne umeš da brojiš?!

Ne može čovek na tebe da se osloni. A pitanje je bilo prosto. Bruka!

Ugledaj se na tvoje idole da vidiš kako se vlada SA (i UZ POMOĆ) 4 matematičke operacije:

Quote:
KOSTA ČAVOŠKI: „Navodni genocid Srba nad muslimanima je laž, jer je višestruko uvećan broj ubijenih u Srebrenici, tako što je Haško tužilaštvo broj ekshumiranih množilo sa 2,6 odnosno sa 3,56“.


Oglas pod sifrom

Saljivi oglas iz osamdesetih:

"Trazi se pogodan okupator. Odgovore slati na sifru: Mala zemlja na Balkanu."


Samo da mahnem, Dr. M!

Mnogo mi krivo što nismo razmenili koju, u subotu. Ali, kao što vidimo, biće još toliko prilika, da će se ovde, bogami, napraviti i neka lepa prijateljstva... o))

Kako je krenulo moraće pod hitno da se pravi i nešto poput "Instituta Za Istinu". U poljskom modelu ta institucija za lustraciju zove se "Institut Pamieci Narodowej" - Institut narodnog sećanja, ali mislim da se kod nas narod ODLIČNO seća, naprotiv permanentno pokušava da ZABORAVI nešto što se zaboraviti ne sme, tako da mi bolje zvuči naziv: Institut Za Istinu. Šta vi mislite?

(To se ja nadovezujem na ono vaše - Demokratski Front.)


Institut za istinu

E, moja Kras, kad bi..a? Reci! 3 maha :)


Mah, mah, mah, JJ!

Pa, čula si i ti da se priča već o nekim osnivačkim Skupštinama... o))

Komisija za lustraciju (kakogod se ona zvala) je apsolutno jedna od najneophodnijih institucija u celoj zemlji. Ako ne i THE najneophodnija.


A shta cemo sa Bokijem? Ne

A shta cemo sa Bokijem? Ne reche li on onomad da je to nije moguce? Ipak, on zna...


uclanicemo ga u ldp

uclanicemo ga u ldp


Ti znash najbolje Niksone


Vidi ga, srce slatko!

Kao da je malo bljucnuo?


JJ,

kam gi ona kafa?


angie,

vidi ih, bebićku i krasićku, što su se probudile, poklonile se i počele... :))))))))))))

ćao, društvo - mislim: laku noć - čitaću vas sutra s užitkom!


JJ & krasicka

su novi dvojac na blogu,
krajnje podrzavam,

lektorki laka noc!


i ja podržavam,

takoreći ekstremno. :)
poz. i tebi
j.


kao i sve

fenomenalne zene na blogu!


angie, slatka :-)

samo malo da zloupotrebim blogeraj, da te pozdravim, sveze pristigla iz Berlina ;;;-) pisem email cim stignem :-*


angie

Shaljem SMS, nije kasno?


Krasici, toliko masem...

...da cu da poletim. Pravo u subotu.

Svidja mi se Institut za Istinu.

Potreban nam je zato sto su nam sve Institucije postale Prostitucije.

Pozdrav, Dr M


2 Dr.M

Molim Vas da ne vredjate seksualni rad i seksualne radnice i radnike.
Seksualni rad je rad, a seksualne radnice i radnici su radnici kao i svaki drugi, samo sto prodaju svoje seksualne usluge, i to veoma posteno, ne kradu ni od koga, za razliku od srbijanskih "institucija".
Troll off!


Urose, slazem se...

...sa Vama. Ja se borim protiv nelojalne konkurencije "institucija" koje se, pod maskom legalizma, neovlasceno bave poslom koji im ne pripada.

A i to rade po visokoj ceni a na amaterskom nivou.


Uroše, bre, smiri loptu!

znaš ono kad kažu "u prenosnom značenju", pa onda ima i ono "metafora", pa beše li i ona "alegorija"? Bilo je tu još koječega, nego - to su mu te stilske figure, znaš. Pa kad se kaže da nam je vlast pervertovana ili država izopačena, kao u naslovu, ili da su nam institucije čista prostitucija, onda ti ne treba odmah da skočeš za gušu, niti da braniš manjinska ili neka druga prava. Samo se ti opusti. Ima ko brine. ;)

Eto, drugarski! o))


Mah, mah, Dr. Eme! (mašem)

U sobotu. Kako vidim, za sada, najverovatnije u 16h. Dule će nas još sve obavestiti. Skupljamo potpise za peticiju i pravimo planove za dalje! Eto, šta ćeš boljeg subotnjeg popodneva? Ako na to dodamo lepo vreme i mesto u Šansi za sve nas (nadam se) - pun pogodak! Do subote. :o)


Jedva cekam...

...subotu. Nadam se lepom vremenu i manjku prostora, makar stajao. I da "Poslednja sansa" nije nasa poslednja sansa. :o)=


2 Krasici

Izvini, malo sam vise senzibilisan glede pitanja ljudskih prava seksualnih radnica i radnika, pa mi onda svaka usporedba bilo kojih srbijanskih institucija sa njima deluje kao uvreda za seksualne radnice i radnike.
A glede subote-gde i kad?
Jel moze neko da mi kaze jel isto vreme i mesto ili se nesto promenilo?
Edit:Krasici, pogledaj e-mail inbox.;)


Nema ni ministra spoljnih

Nema ni ministra spoljnih poslova. Kurjak se lažno predstavlja i tu je Toma potpuno u pravu.

To da srede da zemlja makar ima minisra spoljnih poslova čeka evo godinu dana skoro od kako je skončala Neprirodna Tvorevina.


Quote:izvinite ja necu da

Quote:
izvinite ja necu da budem gradjanin drugog reda, jer se ovde ne radi o ljudkim pravima koja su ``problematicna`` i u razvijenijim zemljama, vec o osnovnom pravu na zivot. da biram kako cu da zivim!

a sad birate kako ćete da živite?

ja čak ni ne zagovaram "nadziranu demokratiju" već prosto primećujem koliko su vam argumenti protiv vodopropusni.


Dokazi da vec ne biraju u tvoje ime?!

Ovako ili onako, Monarhija ce doci u kriticnom trenutku ( kao u Spaniji ) da pomiri strane. A nadzirana demokratija u Srbiji, bi bila i te kako dobro resenje, jer bi se pojavili NOVI ljudi koji RAZUMEJU P R I N C I P E demokratije u praksi, a ne koji jedno govore, drugo rade i kad se razotkriju, povlace po sudu rekla-kazala, umesto da daju ostavku i povuku se. Nas ce unistiti KORUPCIJA bazirana na RODJACKIM vezama i KUMSTVIMA. Nas unistavaju"KOMBINACIJE", i niko ne razmatra tu mogucnost da se STVORE uslovi za nesmetan rad ljudi. Kako da radimo kad su uslovi za rad takvi da nam treba kapital koji premasuje LOGIKU da bi uopste mogli da zaradimo? Za svaki posao koji neko hoce da sprovede, treba mu Veza i reket da ga uplati na odredjeno mesto. Ali ni to nije dovoljno! I kako onda da ti zivot bude prirodan tok stvari, kad svakog dana moras da premisljas kome ne smes da se zameris da ne bi zavrsio s bombom pod prozorom?


Ja ne poznajem

nikoga ko je BIRAO S.Vuksanovica.A on je ipak ministar.
Mozda zato sto ima direktnu vezu sa sv.Savom.


vas par ovde suprostavlja

vas par ovde suprostavlja moj stav meni. na pitanje ``ko ce birati onog koji nadzire``?, odgovor je ``a ko je birao vuksanovica``?

pa mi onda zato sto hocu da biram, krasici napise da kosta cavoski zna i da mnozi!!!??? krasici bolje da si stavila neke dokumente koji potkrepljuju tvoju tvrdnju. ne zbog mene, vec zbog onih koji veruju u tu racunicu koste cavoskog i misle da se u srebrenici nije dogodio genocid iako postoji sudska presuda.

moj stav je jasan, a to je i da se sada borim i da bi se u slucaju ``nadzirane demokratije`` borio da biram.


Cestitam na Borbi

ali to sada nema nikavog smisla.


Mirko, tačno tako,

u zemlji u kojoj se Nikson (demagoški) bori za svoje pravo DA BIRA, a ne i da se POŠTUJE NJEGOVA IZBORNA VOLJA koju je netom, pre nekih 90 DANA, iskazao na IZBORIMA - više ništa nema smisla!

Ova vlast, ali i građani, su do te mere neodgovorni, da to više nije ni na nivou mlađeg maloletnika. Takvoj neodgovornoj vlasti sa sve neodgovornim građanima i te kako treba - ODGOVORAN nadzor!

A ti, Niksone, umesto da si izračunao, kako sam te najlepše zamolila, KOLIKO JE VEĆ VREMENA PROŠLO OTKAD NEMAMO VLADU, a ti uzeo da relativizuješ i da bezuspešno dereš istu kozu kao i dosad.

Ako ćeš već da kopiraš ideologe relativizacije & raznih matematićkih operacija, moraš prvo da se navežbaš na jednostavnim stvarima. Vlada je bila samo mala vežbica (evo još nekoliko dana) da se podsetiš BROJANJA DO 100. Posle bi od tvojih drugara, moguće, dobio i ozbiljnije zadatke. o))


Па зашто ЛДП

не формира владу?
Када одговориш на то питање имаћеш одговор зашто ДС не формира владу.


Nemojte tako

o neodgovornim gradjanima.
Malocas Zarko Korac rece da je uveren da postoji cutljiva vecina gradjana koja nece dozvoliti neodgovornoj politickoj eliti da ih vuce za nos.


Ali je u sjajnom nastupu...

...rekao i to da postoje hrabri koji ne pristaju na Ovo.


Izvinjavam se

zbog nedopustivog kasnjenja,naravno, manjina sa dovoljno gradjanske hrabrosti,i treba da artikulise potrebu "cutljive" vecine za demokratijom i evropskim vrednostima.
Nastup je zaista bio sjajan


krasici

takav ``odgovoran nadzor`` vec postoji i nikoga nije usrecio.
niko nije postao zreliji i odgovorniji zbog toga.

a sta je sa mojim pravom da budem biran? naravno, na mesto onog ko bi nadzirao?

moj jasan stav, da necu da budem gradjanin drugog reda, tebi je krasici stran i neprihvatljiv i zato sumnjam da bi se ti borila za moja prava kada bi vlast bila po tvojoj meri. zato je upravo tvoja borba demagoska

a sto se tice drugara koji daju zadatke, to je stara prica o stranim placenicima koju ti prodajes, a vise u nju ne veruju ni oni koji su nekada tako mislili.

i na kraju krasici, nije ovo nas licni sukob, vec kratko i jasno: hocu da biram i da budem biran.


Niksone i ti i ja smo već GRAĐANI DRUGOG REDA!

kako ti to, čoveče, nije jasno?! Zajedno sa još nekoliko miliona drugih birača! Mi smo svi magarci! Kako misliš da se bilo ko bori za tvoje pravo da budeš biran, kad je ovde ugrožena najosnovnija tekovina demokratije - da se poštuju izborni rezultati?

Dakle, hajde prvo da vidimo šta je sa ovim što smo već izabrali. Šta se tu, molim te, dešava?!

Inače, verovao ti ili ne, ja bih se itekako borila za svačije pravo da bira i da bude biran, pa i tvoje (ako ispunjavaš zakonske uslove, to jest), druga je stvar što lično ne bih za tebe glasala. Pa, valjda u toj tvojoj "fantaziji" ima još nekih kandidata osim tebe?! ;)


krasici

veruj mi da bi glasala...:o) a inace nisam ja u pitanju (u pitanju je svaki gradjanin ove zemlje), ali samo hocu da govorim u svoje ime.

ja ne mislim da ce tvoja i moja borba, da se postuje izborna volja (hm, sta god to znacilo), biti uspesna ako dodje neko ko ce da nadzire. to opet nije izborna volja.

ovo sto se desava sada nije primereno demokratskim nacelima. ali, ajde za pocetak da zapamtimo sta se desilo, govorimo o tome na sledecim izborima, kojih ce uskoro biti (pre svega mislim na pokrajinske i lokalne) i naravno svako koliko moze doprinese tome da se postuju demokratska nacela i ljudska prava.


Čekaj, kako da verujem da bih glasala

za tebe, kad ti na poštovanje izborne volje dodaš u zagradi "hm, šta god to značilo"? Misliš da nepoštovanje izborne volje može biti samo ono kad je Milošević pokrao lokalne izbore pa smo svoju volju dobili nazad u vidu Lex Specialis-a? Zar ovo nije nepoštovanje samo u drugom obliku?

Hajde, kao budući pravnik, obrazloži mi to, života ti?


ne, pogresno si me

ne, pogresno si me razumela!

mislio sam na dss + srs = vlada. e tu bi naravno deo glasaca dss bio ``prevaren``, ako jos nisu shvatili da jesu, pa eto nove sanse. ali u sustini nebitno je, nego sam citao vesti...


Šta ima u ...

... vestima?


A, to. Videla...

Pa jel' to nije slično onoj Biljaninoj vesti "da zeka pije vodicu", OD PRE ČETIRI NEDELJE?

Pregovori o formiranju vlade su toliko tajni kao da se radi o vrhunski opasnoj ili protivzakonitoj raboti. Ti kaži... ;)


ubedjen sam da niko ne zna

ubedjen sam da niko ne zna da li se uopste i vode


To tek zvuči kao

... Zona Sumraka. o))


pozdrav niksone,

vidi ovako, tvoj argument stoji, tu stvarno nema greske, vazi za sve narode podjednako jer niko ne zeli da zivi pod okupacijom. tvoj argument takodje podrazumeva da je drustvo sposobno da samostalno vlada po demokratskim principima.

e sad, kad smo vec stavili crno na belo, sta bi sa odgovorom na jednostavno krasickino pitanje:

KOLIKO SMO ONO, BESE, DANA BEZ VLADE?

postoji tu jos mnogo pitanja, vrlo jednostavnih, nego me mrzi sad da ti ih postavljam, niti vidim bilo kakvu poentu da od bilo koga trazim odgovor, ne vredi niksone, nista ne moze opravdati srbiju kao zrelo savremeno drustvo, sposobno da samostalno rukovodi svojom drzavom.


Prvih 107 dana Tehnichke vlade

Ako ikoga to vishe zanima.


Quote:krsenje dostojanstva

Quote:
krsenje dostojanstva pojedinca, elementarne logike i zdravog sistema vrednosti

a oko vas sve sam dostojanstven pojedinac do dostojanstvenog pojedinca...

znam, znam, "realizam širi defetizam" (ovo mi odzvanja u ušima još jače od onog "ko se čuva i bog ga čuva"), ama ja to dostojanstvo, elementarnu logiku i zdrav sistem vrednosti nikako da prepoznam u većinskoj populaciji, pa mi nije jasno šta bi to nadzirana demokratija (šta god pod njom podrazumevali i kako god očajnički da zvuči) mogla da skrši.


``nadzirana demokratija`` bi

``nadzirana demokratija`` bi skrsila pokusaj ``nenadzirane demokratije`` koja, gle cuda, kod nas postoji 7 godina, a u razvijenim zemljama stotinama godina.

zvek, a sta si ti uradio da ta ``vecina`` prepozna tvoj ``zdrav sistem vrednosti``?


"Nadzirana" demokratija je

"Nadzirana" demokratija je postojala u nekim zemljama Azije u kojima je služila kao otpor širenju crvenih. I primila se.

J. Koreja na primer.


Srló,

ne treba se zavaravati da nadgledanje neće imati svoju cenu. niko nam neće pomoći za dž, zato što mu nas je žao, ili zato što su Srpkinje lepe i pametne, već će tražiti nešto zauzvrat. jedan od aspekata pomaganja koreji se ogledava, naprimer, u konfesionalnoj opredeljenosti korejanaca: zemlja koja je početkom prošlog stoleća bila ateistično-budistički konfesionalno opredeljena, danas je najmnogoljudnija evangeličko-protestantska hrišćanska država izvan tradicionalnih zapadnih okvira protestantizma.

jedna od stvari... siguran sam da se u ekonomiji i drugim oblastima prisustvo Pomagača ogleda još više nego u ovim koje su antropološki periferne.


Meni to ne izgleda kao cena

Meni to ne izgleda kao cena nego samo kao razlog više. Em reše problem em razvlaste ove sa kamilavkama.


hm,

poznavajući Srbe,
svi bi se sa kamilavki bacili na bible-preaching pastore...
;)

čini mi se da je počivši predsednik Makedonije bio vaspitavan unutar tog sistema... to nije samo po sebi loše, recimo, vidim u izraelu da su se oni manje-više izborili sa prisustvom evangeličkih misija u zemlji (posledica traženja goahead od regana svojevremeno za prvi libanski rat); mada, niko od roditelja nije ovde preterano srećan kada mu se dete sutradan obre u nekoj protestantskoj sekti - poznajem takve slučajeve, i roditelji su očajni (dete, da bi pobeglo od droge, se obrelo u sekti i ovi potom sasvim alijenizuju dete od familije).


Quote:``nadzirana

Quote:
``nadzirana demokratija`` bi skrsila pokusaj ``nenadzirane demokratije`` koja, gle cuda, kod nas postoji 7 godina

najzad da se složimo da je "čudo" društvo u srbiji zvati demokratskim.

da se foliramo da živimo u demokratiji - to svakako, ali je ovo što nema ni vlade, ni parlamenta, ni ustavnog suda, ni slobodan pristup informacijama od javnog značaja, ni nezavisno sudstvo, ni garantovane medijske slobode, ni razdvojenu crkvu od države, ni parlamentarni nadzor rada tajnih službi, ni kontrolu nad dobrim delom teritorije... - bizarno zvati i državom, a kamoli još demokratskom.

što se "mog zdravog sistema vrednosti" tiče, ne shvatam zašto mislite da bi nešto takvo trebalo da privlači pažnju većine. univerzalne vrednosti koje se poštuju u demokratskim društvima - to da, ali one nisu nikakav moj patent i ništa što mislim da bi većina trebalo baš kod mene da primećuje. u istinski demokratskom društvu taj sistem univerzalnih vrednosti ljudi prepoznaju u samima sebi i shodno njemu se ponašaju. u našem društvu, ovakvom kakvo je, ljudi su sistematski demotivisani da se tih univerzalnih vrednosti drže, a manipulacijama, nepostojanjem vladavine prava i uterivanjem straha većina je upravo podsticana da se tih vrednosti nekad tiho a nekad prilično bučno odriče.

e sad, šta je zvek radila svih ovih godina... teško da će vam biti zanimljivo da čitate. ne zato što nije radila ništa, naprotiv, sve što radim je posredno ili neposredno vezano za tvrdoglavo odolevanje ovom po naše društvo pogubnom ali smišljenom devaluiranju univerzalnih ljudskih vrednosti, već zato što mi nedostaje prepotencije kojom bih svoje napore samoljubivo izdvajala iz napora tolikih drugih ljudi.


Quote:da se foliramo da

Quote:
da se foliramo da živimo u demokratiji - to svakako, ali je ovo što nema ni vlade, ni parlamenta, ni ustavnog suda, ni slobodan pristup informacijama od javnog značaja, ni nezavisno sudstvo, ni garantovane medijske slobode, ni razdvojenu crkvu od države, ni parlamentarni nadzor rada tajnih službi, ni kontrolu nad dobrim delom teritorije... - bizarno zvati i državom, a kamoli još demokratskom.

Ovo je IMHO potpuno tačno. Za Srbiju bi se možda moglo reći da je demokratska država, ali tom istom logikom bi se i za traktor moglo reći da je "crveni kabriolet". Ovakav:


Zvek, toliko si u pravu,

da čovek na ovaj tvoj komentar ne može da doda ni zarez. Može samo da se od muke, na njegovom kraju, zaplače. Ili da otrči brzo da pročita još malo šala kod Miće Markovića, pa da se vrati kad se oporavi... :-)


joj, krasići,

ja tamo više ne smem. porodiću se od smeha a još mi vreme nije.


Ne, ne, ti sedi ovde,

na "politici za odrasle", ovde si bezbedna! Mi ćemo samo povremeno "blago" da ti prepričavamo, onako izokola. I da pazimo da nam "ne izdušuješ neđe" pre vremena... o)))

Držim pesnice i navijam za tebe!


Zvek, nije ti još vreme,

ali tamo na dnu Mića dodao još dva nova, malecka, mala dodatka, ništa neće da ti bude, a greota da propustiš. Okačila bih ja ovde, ali mu nije mesto... :o))

Post se zove: Doktor Dervis. :)


nisam karakter

odo oma da vidim, a posle ne znam kako ću doktorki pred oči...


Ida i mila

E, da se sretnemo i ovde, a milslila sam da je proslo vreme naseg sretanja u otporu necemu. Radujem se vasim potpisima, a gde je Sanji?


re: vlada koštunica-nikolić-ilić

ne znam samo zbog čega koštunica odugovlači? mislim da je postalo sasvim jasno da nemaju više koga da glumi demokratiju i evropejstvo (ds ako im se pridruži u tome će potpuno propasti politički) - kako je đelić rekao da ds neće biti koristan idiot? kucnuo je čas da materijalizuju sve što su dobili likvidacijom zorana đinđića, ne znam sada zbog čega odugovlače?

možda je to u nekoj konačnoj ravni dobro (dss će propasti, radikali će oslabiti kada jednom pokažu da su nemoćni na vlasti da poboljšaju uslove života, i tako dalje o čemu se priča ovde i uopšte na sajtu), ali to 'dobro' je u osnovi nehumano, jer će se puno normalnih i pristojnih građana zlopatiti dok ne prođe vladavina nikogovića koji na najvišem mogućem nivou poštuju koljačku tradiciju - baš kao što smo patili dok je milošević bio na vlasti.


?????

Quote:
kucnuo je čas da materijalizuju sve što su dobili likvidacijom zorana đinđića

??????


ne znam šta nije jasno?

nakon ubistva tog čoveka pobedio je sistem vrednosti protiv kojega se taj čovek energično borio... to je to što kažu da se o političkoj pozadini ubistva ne priča, i da će se pričati na nekim budućima sesijama u sudnici. za sada se ne priča, ali je potpuno očigledno: pobedila je jedna bahata, nepristojna, besprizorna srbija... umesto ugledne, dinamične i kosmopolitske sa kojom - slučajno ili ne - pripadnici unutrašnje policije čine sve što mogu ne bi li je skrhali, zastrašili, slomili, pa čak i gađali protiv-tenkovskim metkom u srce ili joj ostavljali bombe na trisu dečje sobe.

dakle, zbog čega odugovlače predstavnici takve besprizorne srbije sa konačnim ustoličenjem na vlasti?


Jasno je

Ali moras se sloziti da neke stvari jos nisu sudski dokazane i ako nam svima izgledaju logicno.


"nema dokaza, nema zločina"

da...

ja mislim da korumpirano sudstvo, kakvo je u srbiji, neće nikada moći do dopre do takvih dokaza - slično kao što ni međunarodni sud nije uspeo da dokaže miloševićevu komandnu odgovornost u srebrenici. tako, nećemo nikada doznati kakve je povezanosti bilo između vlade u senci, atentata, i potom izlaska dotične vlade na videlo.

kao u the untouchables - nema dokaza protiv al kaponea, dakle al kapone nije kriminalna ličnost.


Slazem se sa Srdjanom

Ali Momire nece ni biti dokazano ono sto svi znamo. Mi nemamo Pravnu drzavu - imamo 15 tajkunskih familija koje se medjusobno dogovaraju ( bas im verujem da su sposobni da se dogovore ) i to sto se sazna iz medija da je neka presuda kao donesena, je pucanj u prazno...

Videli ljudi da ce Zoran da pravi drzavu po uzoru na Evropu, na neke tradicije civilizacije i rekli: A, pa mi nismo to hteli! I Ubise coveka, a sad ce ovima sto su optuzeni da dodele kazne...da smire USHI NACIJE...za godinu dve...i ako se ovakvo beznadje i bezvlasce nastavi ( pitam se sta gore moze da bude ) dobice pomilovanje...ako ne udju u anale kao heroji, sto me uopste ne bi cudilo.

A da nam treba nadzor, treba nam. To jeste ponizenje nacije, ali birajte: gradjanski rat i diktatura mamlaza ili bar pokusaj da se zategne kais i urede neke Institucije koje cine temelje drzave kao takve. Vlada koje nema, trosi pare ...Pitam se samo na sta? na putovanja?! Kakva putovanja? Pa zbog situacije s Kosovom? Aman ljudi, kad mi to Kosovo izgubimo,( vec svrsena stvar ) ko ce da polozi racune za te pare...raspad drzave i sad svako trosi kako stigne.
A Kosovo - za njega nema resenja. Trebalo je da se dogovorimo s Albancima jos dok smo imali tu mogucnost. Sada je vise nemamo. Ne zna seko koga vise mrzi, oni nas ili mi njih?! ( licno ne mrzim nikoga ). S takvim nipodnistavanjem se govori o Albancima, ali kod njih za razliku od nas, jos uvek RADI DATA REC, i obaveza prema Porodici, Casti. Zato su i dosli dotle, da mogu da zahtevaju Nezavisnost Teritorije. Ako se ne prizovemo pameti, i naucimo bar jednu lekciju iz poniznosti, ne treba nam drzava jer nismo u stanju da je odrzimo.


Slazem se

Ali... Bilo mi je veoma drago em milo kad se jedan debeli sa bradom malo zaneo u iznosenju tvrdnji pa je posle "zna majka.." dobio po dupetu i smirio se.

Ipak smo bolji od takvih ljudi. Nista nas ne moze spreciti da budemo normalni.


clanak iz Le Monde diplomatique - englesko izdanje

Debate: can we say what we want?

http://mondediplo.com/2007/04/16freedom

(otvorili su pristup clanku na moj zahtev pa ovde moram da kazem da all credits goes to LMD i da se mozete pretplatiti na LMD na sledecu adresu http://mondediplo.com/0000/00/subscribe)


Brankica kaze

"Nije mi jasno zašto svi zaboravljaju na činjenicu da je za atmosferu stvorenu u Srbiji u kojoj su zločinci heroji a oni koji ukazuju na zločin izdajnici srpskog naroda - odgovorna upravo vlast!"
Ni meni nije jasno.


Potpis

Nevenka Bila


Kada sam potpisala peticiju,

Kada sam potpisala peticiju, nisam verovala da cemo imati naslov "dan 12." . Kako vreme odmice, sve manje se iznenadjujem, a sve jace osecam gnev, bes, nemoc - pa zbog toga, naravno, jos veci bes....

Postoji izreka: "Rim nije napravljen za jedan dan",
a postoji i cinjenica da je za svaku lavinu potrebna pahulja.

Nasa pahulja je mala, a njena glavna moc je u tome sto svakog dana raste ( ne moze da se smanjuje-kako nezgodno ! )


Još 2 potpisa

Aleksandra Alomerović
Miloš Alomerović


Mi kada smo smišljali

Mi kada smo smišljali goste-autore reče Dule, polako, treba da guramo do novembra pa ti sad vidi. ;)

Za S.M. se govorilo ulicom došao na vlast - ulicom će otići.
Ovi su došli ubistvom.


Mozda nije bila losa ideja

da gosti-autori pisu svaki drugi,treci dan.
Potrajace ovo i dalje od novembra...
Ova poslednja recenica zvuci bas zloslutno


ma neka pisu svaki dan, ne

ma neka pisu svaki dan, ne verujem da cemo ostati bez gostiju-autora.

A trajace dokle mora - ni duze ni krace.


za SM sam govorila "ma samo

za SM sam govorila "ma samo da ODE" , tako i za ove ...
A malopre sam cula da je otkrivena neka planeta van suncevog sistema, ima cak i vode...pa neko mora da je ispita, bolje oni nego mi :)


Super ideja

cuh ija za tu planetu danas.A ima mnogo jacu gravitaciju pa ce svi da teze po tonu,dve :))


IDEALNO , kao stvoreno za

IDEALNO , kao stvoreno za njih !

Sednes jednom u fotelju i neeeeee mozeees da ustanes, tesko bre - i to opravdano !


A i mi cemo ovde postati

A i mi cemo ovde postati proporcionalno laksi


Brankice

Brankice da iskoristim ovu priliku da Vam izrazim zahvalnost i divljenje za Vas rad. Zaista B92 nam je posleddnja nada i jedino utociste sve ove godine, siguran sam da nam nije B92 da bi Srbija odavno bila nekakav ruski satelit u pravom smislu te reci, kao npr. Belorusija.

Srbija jeste zemlja represije, bez obzira sto postoji visestranacje - koje je lazno. Atentati, pokusaji atentata, zastrasivanja su u direktnoj organizaciji i izvedbi drzavnih sluzbi - to je apsolutno izvesno.

I sami Skorpioni su osnovani od strane drzave i sve su radili po naredjenju drzave, tako da oni sebe i ne smatraju zlocincima vec sluzbenicima drzave. Oni su zapravo i jedno i drugo.

Sudilo im se iz prostog razloga - jer je moralo da im se sudi, zbog medjunarodne zajednice, posto je pronadjen taj snimak. Inace im se nikad ne bi sudilo.

Drzava brani svoje sluzbenike, kako od medjunarodne zajednice, tako i od istinoljubivih novinara, koje likvidira, fizicki napada, verbalno preti i zastrasuje.

Zelim Vam i dalje puno uspeha.

Puno pozdrava
LBSL


sovjetska srbija

LBSL wrote:
da bi Srbija odavno bila nekakav ruski satelit u pravom smislu te reci, kao npr. Belorusija.

i kako se grčevito opiru da ne postanu ukrajina i gruzija.

govorili ste gore o ulozi udbe u raspadu pređašnje države (uzgred, tu me je jako pogodilo momentalno saznanje kako su te mizerne organizacije bile sposobne da se poigraju sudbinama višemilionske populacije, više stotina hiljada ljudi je i otišlo u smrt, od hrvatske do kosova - na momenat me obuzima nespokoj na pomisao kakvu minornost u tako postavljenoj perspektivi predstavlja život jednog novinara?), a ja se sećam kako mi je bila strašno čudna uloga ruskog posredništva prilikom smene između miloševića i koštunice 2000. godine, prilikom nastanka tobož nove državnosti.


Интересантне ствари се дешавају

ових дана,било је неколико годишљица-Јасеновац,грдуличка клисура,РТС,синоћ се појавио занимљив транскрипт из периода Олује.Нема ни једног борца за људска права,не да се јави на ТВ,ма ни блог да напише,ни текст..ништа.Какви су то људи?
Морао сам негде да залепим коментар,извињавам се ауторки.


Jasenovac

Upravo pišem blog i o tome. Prošla je godišnjica proboja iz Jasenovca ,a da vlasti Srbije nisu našle za shodno da to na bilo koji način obeleže niti da učestvuju u obeležavanju - ni onom u Hrvatskoj ni onom paralelnom u Republici Srpskoj. Biće na blogu sutra.


Да,срамота!

Тадић и да није могао због учесталих путовања у вези разговора око КиМ могао је некога да пошаље,као и овај из ФК техничара.Брука.


ah Andjelko ,

tebi ocigledno ne smeta shto nasha vlast negira zlocine za koje je pokazano da su ih izvrshili pripadnici srpskog naroda , shto zivimo u zemlji u kojoj je terorizam dozvoljen, shto su Skorpioni osudjeni kako su osudjeni , shto umalo da Milosevica sahrane u Aleji velikana i to uz visoke drzavne pocasti, shto je policija onomad mirno posmatrala paljenje dzamija, sto nam je premijer ubijen , a ubio ga je pripadnik JSO , kojoj je Kostunica neposredno pre atentata dao podrsku , sto je dozvoljen miting podrške Vojislavu Šešelju optuzenom za ratne zlocine, u Sava centru , i da ne nabrajam dalje.
Oluja je bruka i sramota hrvatske drzave, a Srebrenica, Vukovar ,Sarajevo su nasha bruka i sramota.No mnogi medju Srbima se ne stide, a vidim ni ti.


Опет лажеш,само настави.

нађи ми ЈЕДАН мој коментар где ја пишем то што си ми етикетирала.Испираш мозак са твојим бљувотинама и више ми не пада на памет да одговарам на твоје умишљаје.Можда ти смета што пишем ћирилицом,ко ће га знати..
А сада,по старом обичају нека се јави неко да подржи капи јер је открила злог блогера:)хаха


pa kazem andjelko ,

ne smeta ti, zato ne pishesh.


Vidi Anđele,

taj "zanimljiv transkript" je emitovala hrvatska televizija, ako si primetio.

Pa je onda u emisiji "Otvoreno" pušteno još 18 minuta, isto HRT 1.

I onda su njihovi političari, pre svih, Vesna Pusić, rekli da istina kad-tad ispliva i da je jako dobro što je snimak pušten a potvrđena njegova autentičnost. Inače su Feral i BH Dani izdali transkripte tih istih sastanaka još pre nekoliko godina (imam i mogu ti dati na uvid), ali ništa nije tako upečatljivo kao video snimak (seti se Škorpiona).

Pre toga je napravljen dokumentarni film o Oluji. Emitovan u "Latinici". Ako si primetio.

Sad ja tebe pitam: zašto kod nas nema na nacionalnoj televiziji ništa slično?

Kad je Crkvenjakov pustio dokumentarni film "Krik iz groba", koji nismo mi napravili ali smo poradili u Srebrenici debelo (scenario je naš), usijali su se telefoni a u Skupštini su tražili osnivanje anketnog odbora da se vidi ko je i kako se uopšte neko usudio da to prikaže.

Ali da pitam (se)i ovo. Sada se iznose završne reči u procesu za atentat na premijera dr Đinđića, ako si primetio. Zašto nacionalna televizija ne prenosi?

Z A Š T O?

Prvi dan su počeli da prenose završnu reč tužioca Prijića pa prekinuli i pustili neku bajatu seriji, čak mi se čini crno-belu? Znači iz 70-tih.

Drugi dan nisu ni pokušali.

Da li ti misliš da građani Srbije nemaju pravo da čuju kakvi su dokazi izvedeni u tom predmetu?

Pa mi finansiramo tu televiziju pretplatom uz račun za struju čak i ako je ne vidimo, kao što i ne vidi veliki deo Srbije i ako slučajno živiš ovde i ako si zaboravio (ti plaćaš, ja plaćam, mi plaćamo).

Dakle, ko im dade pravo da nama ne prikazuju ono što je trenutno najvažnije a to su te završne reči koje belodano pokazuju kako su se stvari odvijale i šta nas je, pored atentata, sve čekalo. Jer je i pored svih opstrukcija (predlog za ukidanje suda, treći metak, ledeni metak, NIN, Kurir, službe etc) nekako dovelen do kraja taj proces (svakako najvažniji, da ponovim) i to posle četiti godine od početka suđenja.

Ja se ne bih pitala o tim transkriptima. To su naše komšije već rešile, ni najmanje ne kalkulišući o posledicama.

Hag


хехе...

да ли сам ја негде бранио РТС?Зашто ми намећете непрекидно нешто што нисам рекао?Ја питам где сте Ви ту,посебно Ви из Хага.Како се то могло десити да никада није подигнута оптужница против Фрање Туђмана?Умро?Умро је 2000те,Олуја и сви злочини су се дешавали у периоду од 1991-1995(додуше,нека села су паљена и пљачкана година после).Да Вас подсетим да је оптижница против Милошевића подигнута пре 2000те.Како то да се у Хагу не испитује ГЕНОЦИД?Или Ви сматрате да то није геноцид?
Да,била је једна емисија на ХРТ-у,чувена емисија ЛАТИНИЦА,..и,шта се десило после тога?Новинар Денис Латин линчован на свим средствима информисања после тога,колико се сећам..и морао је на малу паузу.А шта је са Грдуличком клисуром?Колатерална штета?Шта је са преко 1000 цивила страдалих за време бомбардовања?Шта је са уранијумским оружјем којим смо бомбардовани и због кога данас пола нације болује од карцинома?Јел то по Вашим конвенцијама?Ко је премијер Косова?Демократа?Ко је та "политичка елита"?Харадинај пуштен да поубија и оно мало сведока који су се усудили да сведоче,Тачи слободан,Чеку слободан.Насер Олић добио 3 године и дочекан као јунак у Босни.Дудаковић исто јуначина,као и многи други,нпр. Караџић и Младић.

Ја знам шта ћете ми рећи за НАТО и милосрдног анђела као реалиста,али ми реците,као човек,правник,шта је то бомбардовање,злочин или колатерална штета?

И да,што се тиче завршнице суђења за убиство премијера гледам колико могу,тако да ми одговара да гледам ову скраћену верзију на РТС,и да,слажем се,треба да иде цео снимак на РТС.


GrdElička

a ne GrdUlička klisura, rodoljupče!


Još potpisa

Aleksandra Vićentijević
Tomislav Pavlović
Jelena Vukojević
Branko Rakas
Jelena Ćeranić
Velizar Ćeranić


Preostro: Izopacen narod

Nista vise i nista manje nije izpacen srpski narod (ili za zagovornike gradjanske opcije - gradjani Srbije) od bilo kog naroda koji nas okruzuje. Problem, kako ja to vidim, ovog naroda ili ove drzave su politicari. Ali to nije nista novo niti revolucionarno. Ono sto nas definitivno truje je sistem po kome funkcionisu politicke partije. Sva prica (kao ranije u privredi) svela se na princip negativne selekcije. Znaci sto nesposobniji, gluplji i snishodljiviji zamenik to bolje za vodju ma sta vodja bio, sekretar ogranka ili sekretar (predsednik) partije. Elem, takvim odabirom stizemo da evo druge generacije nesposobnih da ucine nesto za nas i jedino sposobnih da neelegantnom kradjom cine nesto za sebe.

Ako kojim slucajem pogledate kako se namesta izbor i napredovanje u strankama shvaticete da svako od vodja u svom napredovanju vuce za sobom vec pomenute postavljajuci ih na svoje ili druga vazna a niza mesta kako bi sutra pri odlucivanju ili lobiranju imao "svoje" ljude na vaznim mestima. Kako su svi oni intelektualno inferiorniji od vodje to sledi da u daljem napredovanju politicki kadar se menja u najmanju ruku problematicnim ljudima. Ako pak i postoji neko ko se dovoljno maskirao i prilagodio, taj neko kada se dovoljno popne osniva svoju frakciju/partiju. I tako u krug. Borba za vlast rekli bi neki, borba za profit uci nas praksa.

Gde je svetlo u ovom tunelu ja zaista ne znam jer ne prepoznajem ni jednu partiju koja funkcionise na drugacijem principu. Zapravo ne primecujem nista demokratsko u unutrasnjoj organizaciji bilo koje partije i pitam se moze li se drustvo ustrojiti demokratski ako ti koji to treba da ucine u svojoj organizaciji imaju sasvim drugacije uredjenje.

Nakon svega ovoga ne bih ja izopacenje pripisao narodu, bas kao ni neki drugi epitet koji bi mogli da ponesemo zahvaljujuci politickoj eliti, to je jednostavno posledica bas te elite, i mi kao narod ne mozemo promeniti nista jer kao sto smo odavno vec shvatili (blago onima koji nisu i veruju) svi su mnogo isti.


A ko je to kada i gde

A ko je to kada i gde rekao/napisao da je izopačen narod?


Verovatno misli na

Verovatno misli na "tradicionalnu srpsku poremećenost" iz članka Pere Lukovića.


Izopacena Srbija

Znate G. Kusovac ako iz naslova "Izopacena Srbija" sledi izopacenost kinoloskih drustava ili pak neke mesne zajednice tada sam ja lose razumeo i izvinjavam se. Ili je sasvim normalno da iz tog naslova koji je tako objedinjujuci iskljucim sve ono sto Srbiju cini, a to je svakako i njen narod?


Generalizujete

i to ili iz navike, ili ciljano. Srbi (pripadnici srpskog naroda) žive i van Srbije u neizopačenim ili manje izopačenim državama. Te države imaju i Vlade, i Ustavne sudove, i odgovorne ministre. Srbija sve to nema, i zbog toga je izopačena tvorevina: abusive, distorted and perverse.


nemam takve navike

Sta je manje ili vise izopaceno je diskutabilno jer postojanje Vlade nije garancija neizopacenosti po Vasim kriterijumima. Eto recimo Makedonija je nesto sto se ne zna da li postoji i hoce li ikada postojati nakon konacnog resavanja albanskog pitanja. Treba li nesto reci o Crnoj Gori ili su tu stvari jasne i jednostavne? E o odgovornim ministrima recimo BiH a bogami i Madjarske kao i njenog premijera mogli bi bas da se ispricamo. Ne branim stanje u Srbiji, ali to je problem politicke elite koja je apsolutno odrodjena od naroda i o tome sam vec pisao.


Odgovoreno vam je na

Odgovoreno vam je na nekoliko mesta.
Srbija je trenutno država bez vlade, parlamenta, ustavnog suda, budžeta, država u kojoj pokušavaju da ubiju novinare i državne tužioce itd.


Netacno

Mozda ja nisam razumeo odgovore ili bar neke ozbiljne nisam pronasao. No dobro.

Slazem se sa Vama da Srbiji u ovom trenutku nedsotaju vlada, parlament, budzet ... i dodacu da bez toga trpe gradjani, privreda, da kasnimo i sl. Ali to nije izopacenost naroda, to je otudjenost politicke elite i o tome sam pisao. Eto ja, Vi recimo i vecina ovde prisutnih zeli neku demokratsku vladu, koliko ona moze biti demokratska sa ovakvim partijama. Ali je to apsolutno nevazno jer pomenute nece napraviti dogovor dok ne podele fotelje (citaj novac) i dok ne prodje bura oko KiM jer tako odgovara svima, niko ne snosi odgovornost jer vlade nema. I tu je problem G. Kusovac a ne u izopacenosti naroda.

Sto se pokusaja ubistva novinara tice, budite ozbiljni, to se desava svuda. Mislim da sam skoro procitao podatak da smo u svetu 7-mi (mada ne znam ko su prethodnih 6) po broju ubistava novinara. Ali kada imate takvu spregu politicari, tajkuni, novinari koji jedni drugima cuvaju stolice to i nije neko cudo zar ne? Gotovo da je napravljena podela ko je ciji novinar, svako ima svoju nezavisnu agenciju za istrazivanje cega pozele, podeljene su TV stanice manje ili vise i sada se Vi zgrazavate. Zasto? Jesu li novinari spremni da se depolitizuju i naprave otklon? Nisu, oni su jednako deo ovog sistema. Loseg sistema.


nije srpski narod

izopacen ,nego je nedorastao sadasnjem trenutku, upsss, 21. veku.


hvala kapi

i hvala jos jednom na tom prvom delu recenice. A o nedorastao bi se moglo reci sledece:

Sta bi znacilo dorastao kada

1. Sve nase politicke partije imaju isti statut sa jednom tackom - uzmi sto vise para i obogati se. One koje dele na svojim promocijama su spisak zelja sta ce uciniti kada svaki od clanova podeblja svoj racun u nekoj od banaka.

2. Nase nevladine organizacije su vladine organizacije drugih drzava koje se bave obavestajnim radom i propagandnim delovanjem u cilju promovisanja tudjih ciljeva i dezinformisanja

3. Nezavisni novinari su nezavisni od istine i trose nasu paznju usmravajuci je na kvazi borbe istih politickih partija stvarajuci time privid da ovde postoji levo, centar ili desno. Manje vise svaki od njih ima dres neke od partija koji nosi ispod kosulje da se ne vidi.

I gde u takvom poretku stvari biti dorastao? I cemu dorastao kapi?


vinetu,

da li ti znash koje novine cita nash narod, koju televiziju gleda , i koju muziku slusha ? molim te odgovori mi , pa da nastavimo diskusiju.kakve bre nevladine organizacije, evo , pitaj nekog slucajnog prolaznika u Bg , koje nevladine organizacije poznaje i da li je nekada slushao Biljanu Kovacevic -Vuco ili Natashu Kandic shta govore. Nash narod cita njihove govore samo u interpretaciji Kurirovih novinara.


Izmena

Dajte nekog drugog - ovaj je upadljivo glup.
Stavka pod 2. to prikazuje belodano.
A ni ostale nisu bolje.
Skup blesavih rechi, napola shvacenih i blentavo reprodukovanih.

I vi se sa Tim zamajavate?!

P.S.
Zox, ovaj nije zasluzio ni slichicu. Nishtak.


Ali bar se trudi...

Ali bar se trudi...


Sjaši bre čoveče. Kakva

Sjaši bre čoveče. Kakva izopačenost naroda. To si sam utripovao i to niko to osim tebe ovde nije pominjao.

Quote:
Sto se pokusaja ubistva novinara tice, budite ozbiljni, to se desava svuda. Mislim da sam skoro procitao podatak da smo u svetu 7-mi (mada ne znam ko su prethodnih 6) po broju ubistava novinara.

Da ubijaju novinare i drugde. Evo lepog društva:
Irak
Afganistan
Pakistan
Kolumbija
itd

Ubijeni novinari 2006.

drugi link

Inače nije tu rangirana Srbija nego čitav Balkan (ex Yu, na to se misli).

To što si čuo gde je Srbija sedma je istraživanje koje je napravio Medjunarodni institut za bezbednost novinara (INSI) iz Brisela.


Prvo moramo definisati "izopachenost"

He, vidi, vinetu vatrena voda, pored toga shto je zabrinut zbog nesvrsishodnosti Otvorenog pisma, prevelike samopromocije nepoznatih "vipovaca", sada prelazi na znachajnije drushtvene teme - srpski narod aka "moj narod" ( (R) Radmila Milentijevic).

Zabrinut je ispod svoj skalp da izopachena Srbija moze biti znachi, zlo i naopako, izopachen i srpski narod?!

Kako opisati narod koji u velichanstvenom kontinuitetu mazohizma, obozava u nizu likove poput Broza, miloshevica i Koshtunice?


Los humor i bolesni cinizam

Ne znam zasto vec niste shvatili da sa nekim ko ima taj nivo loseg humora i bolesnog cinizma sa elementima nevaspitanja zaista nemam nameru da polemisem. Promenite to i u tom slucaju trudicu se da Vas shvatim ozbiljno.

Ali da Vam odgovorim: U nasem okruzenju nacicete jos izopacenih drzava ciji je zajednicki imenitelj Broz posle koga su dosli jednako losi nacionalisti poput SM-a. I u trecem "kolenu" namesto naseg Kostunice i ti ostali imaju svoja losa resenja. Ne bih da navodim imena, trudim se da gladam u nasu (srpsku) "prciju" ali ako insistirate mogu Vam navesti i ostala imena politicara. Pritom ja ne mislim da je ijedan od tih naroda izopacen.

I tacno je, jesam zabrinut i ne prihvatam izopacenost kao epitet koji bi isao uz srpski narod iz sopstvenog samopostovanja i ljubavi prema sopstvenom narodu. A elemente mazohizma prepoznajte u svom tekstu kada sa tolikom srecom konstatujete (netacno) izopacenost.


Vinetu: "I tacno je, jesam

Vinetu: "I tacno je, jesam zabrinut i ne prihvatam izopacenost kao epitet koji bi isao uz srpski narod iz sopstvenog samopostovanja i ljubavi prema sopstvenom narodu."


Vas Zokster

Kao dezurnu nepristojnu baba-seru ne uzimam za ozbiljno. Ako iko i pronadje elemente izopacenosti Vi ste svakako primer za to. Drago mi je da ste nas obadovali svojom slikom, iskreno nisam fasciniran ali bicu tolerantan.


Vinetu: "Drago mi je da ste

Vinetu: "Drago mi je da ste nas obadovali svojom slikom, iskreno nisam fasciniran ali bicu tolerantan."


pa dobro Zokster ...

upoznali smo se, to je dovoljno. Razumem da imate zelju da predstavite i svoje roditelje ali to zaista nije potrebno.


Vinetu: "upoznali smo se, to

Vinetu: "upoznali smo se, to je dovoljno."

Nije.


SUTRA-KAD i GDE?

Subota je sutra, opet pod okriljem noci ili cemo po danu, i kada?
Pozdrav
milos


Manite se okruženja Vinetu,

Manite se okruženja Vinetu, i pometite u svom dvorištu.

Hrv je u dvorištu EU, i bila bi tamo da nije jedno vreme njom vladao onaj replikat Koštunice (Ne mislim na Generalisimusa nego na tamošnjeg Tunjavog).
CG je odmah kad se otkačila obnovila pregovore sa EU. Čak je i Albaniji krenulo, mada je to teška beda i sirotinja. BiH je blokirana ponajviše jer joj Srbija ne da da se deblokira. Ostalo valjda ne spada u "okruženje" osim geografski. Tj. u tom smislu u okruženje Srbije spadaju Moldavija i Belorusija.


vinetu

tek sad vidim da uveliko traje rasprava o tome da li je izopacen narod ili zemlja ili...
ne znam zasto ste licno uvredjeni zbog naslova "izopacena srbija" . Jeste izopacena kako god okrenete! Sistem vrednosti jeste poremecen i nista vise (vec godinama) nije normalno!!!! Da li je Vama normalno da se bilo ko odusevljava zato sto je vlasti osudila POKUSAJ UBISTVA novinara? (naravno da su osudili. nije to poenta price nego cinjenica da je nekome uopste palo na pamet da stavi bombe kasikare na sims spavace sobe jednog novinara koji samo radi svoj posao) Da li Vam je normalno da su evo samo 14 dana kasnije svi zaboravili na to zasto uopste postoji blog terorizam? a ocigledno je da su svi zaboravili i da je vec postalo vaznije sve ostalo sto se desava u ovoj zemlji? Za par dana niko se vise nece ni secati bombi kasikara..policija je sacekala par dana (da sve malo "splasne") pa je zakljucila da to i nije bio pokusaj ubistva. Svi ce reci,strasno, skandal!..i tako ce kukati tri dana i naravno opet nikom nista! Da li je Vama normalno da postoje novinari koji pokusavaju da zataskaju ceo slucaj ? i koji pozivaju na linc kolega? (kao sto je slucaj sa radio fokusom i Milosem Vasicem)? da li vam je normalno da se niko (osim dva tri medija) tome ne suprotstavlja? da li vam je normalno da neki "mocnici" "zabrane" distribuciju lista Status odnosno da ga "uklone" iz kioska i da svi cute? ili da potpuno okrenu pricu i da se vecina bavi likom i delom Vladimira Popovica koji je intervju dao Statusu umesto da se bave "zabranom" jednog lista koji je objavio taj intervju? Da li Vam je normalno da postoje novinari koji na kraju sudjenja za ubistvo premijera i dalje po nalogu raznih interesnih grupa pokusavaju da ponovo okrenu celu pricu ..da li je to novinarski interes? nije!!! interes svakog novinara treba da bude da javnosti prikaze stvari onakve kakve jesu a ne da rade sve da od javnosti to sakriju! i ima jos hiljadu ovakvih primera ali cini mi se da je potpuno besmisleno da ih nabrajam jer ovde traje rasprava o tome sta znaci izopacena zemlja??!!??!!!...
Zanima me sta znaci vas citat "ljubav prema sopstvenom narodu"? pa i Skorpioni su pod izgovorom "ljubavi prema sopstvenom narodu" i "patriotizma" ubijali one koji su bili druge nacionalnosti...
brankica


jedan po jedan...

evo i mog potpisa.

ozbiljno se pocinjem pitati da li sam i ja srpski neprijatelj ili izdajica. jer ocito nisam za 'nasu stvar' tj onako kako je vidi vecina, ogromna vecina stanovnika. kada su mi reakcije naroda kome pripadam dalje od reakcija nekog stranog naroda, zaista je pitanje koliko sam ja pripadnik istog a koliko izdajnik. jer ako vecina misli da svako razlicito misljenje treba najstrasnije ocrniti, svaku potrebu za napretkom saseci u korenu, onda je izdajnistvo rec koja zaista odgovara.


Još 2 potpisa

Dragica Aleksić
Novica Aleksić


Još 2 potpisa

Dušanka Andjelković
Zoran Andjelković

p.s. banujte ovog vinetua, mnogo sere, sve misleći da mu biseri ispadaju iz usta a ne klanfe iz dupeta.


nebojsa m: "p.s. banujte

nebojsa m: "p.s. banujte ovog vinetua, mnogo sere, sve misleći da mu biseri ispadaju iz usta a ne klanfe iz dupeta."

Pre ce biti kvake iz dupeta.