- Naslovna
- B92
- Aleksandar Stojanović
- Aleksandar Vasović
- Aleksandra Mitrovic
- Ana Sofrenović
- Avram Goldmann
- Biljana Cincarević
- Biljana Srbljanović
- Božidar Đelić
- Bojana Maljević
- Branislav Kovačević Cole
- Čedomir Antić
- Đorđe Bobić
- Dejan Švajner
- Dejan Bizinger
- Dejan Restak
- Dejan Stanković
- Dule Nedeljković
- Everest 2007
- Gistro FM
- Goran Marković
- Goran Miletić
- Gordan Kičić
- Gorica Nešović
- Igor Brakus
- Ivana Konstantinović
- Ivan Marović
- Jasmina Tešanović
- Jelena Krajšić
- Jelena Milić
- Jelica Greganović
- Maja Kuruc
- Marčelo
- Marin Milosavljević
- Marko Vidojković
- Mića Marković
- Milan Lukić
- Milan M. Ćirković
- Milan Novković
- Milan Obradović
- Milica Đilas
- Miljenko Dereta
- Miloš Šaranović
- Mjehur
- Nebojša Milenković
- Nebojša Spaić
- Neven Anđelić
- Nikola Vitas
- Nune Popović
- Olga Medenica
- Olivera Vujnović
- Oto Oltvanji
- Queeria
- Rade Rakočević
- Radmila Hrnjak
- Radovan Nastić
- Ruža Ćirković
- Saša Radulović
- Sanja Perić
- Srđan Fuchs
- Srđan Kusovac
- Tamara Skrozza
- Tanja Jakobi
- Tatjana Momčilović
- Tena Štivičić
- Terorizam
- Veljko Popović
- Vesna Knežević Ćosić
- Vikipedija
- Vladan Aleksić
- World News
- Željka Buturović
- Željko Mirković
- Biografije
Gospodine Tadiću, DA LI ĆE (I) ZA OVOG ČOVEKA BITI MESTA U BUDUĆOJ VLADI !?!?
Nebojša Milenković (13 Maj, 2007 - 17:26)
šmeker i graditelj...Ukoliko se povlađuje neredu – on se povećava!
Ukoliko se povlađuje moralnoj raspuštenosti – ona se širi!
Zapis iz knjige vladara Šan
Gospodine Tadiću,
Ukoliko u politici nema morala, etike, pa čak ni minimalne principijelnosti, čega onda ima ─ to jest: šta preostaje ?!
Velja Ilić jednostavno ne sme da bude ministar (i) u novoj vladi!
U suprotnom: to će biti najteži mogući udarac normalnosti, građanskom društvu i (demokratskom) sistemu vrednosti u Srbiji ─ baš kao i prvorazredni čin povlađivanja onim najmračnijim stranama našeg nacionalnog bića koje treba da se menjaju a ne da se ohrabruju! To će biti (još jedna) istorijska pobeda homo-balkanicusa ─ njegovog primitivizma, njegove osionosti i ničim omeđene bahatosti!
Nova Srbija, kakvu ste nam obećali, morala bi da bude zasnovana na novom sistemu vrednosti. Na čemu će biti zasnovan taj novi sistem vrednosti biti ako ne na trajnoj eliminaciji ideje da se OVAKVO ponašanje isplati?!
A evo i zašto:
može da potegne...DANAS, 24-25. avgust 2002.
Povodom pitanja o poreklu prezimena Miroljuba Labusa
Piše: Milan Lazarević
Pre svega na pitanje otkud je, došao, kako reče, predsednicki kandidat Velimir Ilić, njegov konkurent Miroljub Labus i zašto nosi takvo (nesrpsko) ime. Da bi stvar pojasnio, Ilić je pre nekoliko dana u jednom TV-intervjuu precizirao da "na čelu nase pravoslavne države" naravno ne moze da bude ni Mađar, ni Hrvat, ni Musliman (pripadnike ostalih manjina nije hteo ni da pomene jer se valjda, po njemu podrazumevalo, da o tome ne može biti ni govora).
omiljen u narodu...DANAS, 28. avgust 2002.
KANDIDAT MRŽNJE
Gospodine Labus, nećeš biti predsednik Srbije, to ti ja garantujem, i ova Šumadija ti garantuje, i ova čestita i poštena Srbija. Možes da pobediš, ali nećeš biti predsednik nikad, nećeš se ustoličiti. To ti ja potpisujem ili ćemo mi biti pokojni. poručio je juče sa pres konferencije održane u Čačku predsednički kandidat Nove Srbije Velimir Ilić.
NUNS, Dosije 17
Novi napad ministra Velimira Ilića na novinare: Ponovo sve oprošteno, neophodan vladi
Da Vlada ne može da učini ništa po pitanju Ilićevog ponašanja ukazuje, uosta-lom, i “gledanje kroz prste” povodom njegovih uvredljivih izjava, pa i antisemitskih izjava na račun pojedinih koalicionih partnera, kao što je potpredsednik vlade Miroljub Labus, koga je nazivao “onim Jevrejinom”.
DANAS, 6. septembar 2002.
Front protiv antihrišćana, srbomrzaca i sektaša
- Ko su taj Labus, Dinkić i mali Đelić, odakle su došli? Ko je ta Kori Udovički, koja je pala sa duda, pravo u ministarsku fotelju? Ja sam uz Voju Koštunicu, jer je Srbin i Šumadinac. On je pobedio Slobodana Milosevića, tacno je da nije uradio puno, i da nismo zadovoljni, ali mu treba dati drugu šansu... Ako mi iz patriotskog bloka budemo razjedinjeni, kao što smo do sada bili, profitiraće samo srbomrsci. Moramo da ostavimo svoje sujete sa strane, kako bi oterali ove koji uništavaju Srbiju.
Predsednik Nove Srbije je jos ocenio da su mediji u Srbiji blokirani od, kako je rekao, "tog antisrpskog ološa", gore nego u vreme režima Slobodana Miloševića:- Ja sam dokazao da sam za demokratiju, a oni me pljuju i vređaju kao da sam najgori ološ. A ja sam, bre, bio najbolji menadžer u Jugoslaviji i dobio najviša priznanja od crkve. Ta izdajnička Televizija B92, na kojoj rade srbomrsci, nije mi posvetila nijedan sekund i svakog dana vrti isti montirani materijal. Oni prate samo onog antihrista Labiku, i njegovog Dinkića i Đelića. Njima su vazne samo te antisrpske i sektaske organizacije, koje su dosle i pod firmom građanske opcije razbucavaju Srbiju.
može da poskoči...DANAS, 19-20. oktobar 2002.
Napad Velimira Ilića na novinarke TV Čačak
Sex, droga, izborna tisina i jos mnogo toga
Piše: Aleksandar Arsenijević
- Ja znam da ste vi aktivista Demokratske stranke, nastavite li tako ja ću vas počistiti iz televizije, ili Ilic više neće biti predsednik opštine. Sram vas bilo treba da se stidite, ja sam demantovao deset puta i Nova Srbija da Sredoje Šljukic nije član Nove Srbije nikada bio. Okanite se vi tih "Naslova", jer ja znam šta vi to radite i ja znam vašu pokvarenu politiku koju vodite. Uozbiljite se, gospođo, ako mislite da vodite ozbiljnu emisiju. Ja sam vam oprostio nekoliko puta, ali neću više da vam praštam i nemojte više da pravite dezinformacije, jer sam ja sve lepo demantovao. Taj ološ iz Demokratske stranke je uzeo sve medije i radi šta hoće, pa vi ste svi demokrati kriminalci.
Ili ćete biti novinari, ili ćete ići kući da čuvate ovce, a mi ćemo sa tim parama koje ulažemo svake godine u televiziju raditi nesto drugo - poručio je Velimir Ilić novinarki TV Čačak Jeleni Katanić u direktnom uključenju u program.
- U televiziji Čačak odgovorno tvrdim konzumira se droga, prave se žurke do jutra, drogiraju se sto posto, proverićemo. U špici slavlja posle pobede košarkaša pušta se na televiziji zvaničnoj gradskoj, sex, droga Bodiroga, građani luduju..., optuzio je Ilić u svom uobičajenom maniru novinare i tehničare TV Čačak.
može da izađe iz rupe...VREME, januar, 2003.
POSEBNO ZADOVOLJSTVO...
Meni je posebno zadovoljstvo što su me zvanično distancirali od sebe.
Velimir Ilić o odnosima s DS i ostatkom DOS-a
TV ČAČAK, april, 2003.
Tačno je da poznajem mnoge ljude iz podzemlja, ali je tačno da prevrat petog oktobra 2000. godine nismo mogli da ostvarimo sa akademicima, profesorima univerziteta i uglednim javnim i kulturnim radnicima, nego sa ljudima sumnjive prošlosti i ponašanja.
DANAS, 5. jun 2003.
Đonom na neprijatna pitanja
može i da šutne...Piše: Radovan Balać
TV Apolo preksinoć prikazala snimak intervjua sa Velimirom Ilićem koji je prekinut zbog njegovog napada na novinara Vladimira Ješića....Došli smo oko 18 casova u prostorije Nove Srbije na Obilićevom vencu u Beogradu. Velimir Ilić nas je dočekao u papučama i trenerci, uvodni razgovor je bio veoma srdačan, a Ješić mu je napomenuo da će pitanja biti oštra, pa i provokativna na šta Ilić nije ništa rekao...
RADIO SLOBODNA EVROPA, 13. juli 2004.
Ilić – Dinkić: Problem mora da reši Koštunica
Piše: Biljana Stepanović
Novi sukob unutar Vlade Srbije nastao je posle izjave Velimira Ilića, ministra za kapitane investicije, objavljene u štampi, da će "Dinkićevim mafijašima iseći prste" i zahteva g17 plus premijeru vojislavu koštunici da reši problem sa Ilićem, jer ova stranka više neće tolerisati njegove neprimerene izjave. Ovo je dovelo do dileme da li je ova vlada uopšte u stanju da dalje normalno fukcioniše, ili je razdor toliko dubok da njen rad može biti blokiran.
DANAS, 27. avgust 2004.
Nakon saobraćajnog prekršaja vozača, koji se predstavio kao pratnja Velimira Ilića, ministar se ponašao kao drumski razbojnik: Velimir Ilić napao i vređao policajca
Ilić je, kako Danas saznaje, u svom prepoznatljivom stilu vikao na saobraćajca, vređao ga i pretio mu. Raspaljujući arsenal psovki i uvreda, poput pravog drumskog razbojnika, ministar je, kako tvrde očevici, vređao saobraćajca, nazivajući ga seljačinom, a potom mu se obratio:
- Ti me teraš da se vraćam? Šta zaustavljaš sve ove ljude, pun mi je k.... policije , barabo jedna!
Nekoliko puta je, potpuno zbunjenom policajcu opsovao "majku seljačku - unosio mu se u lice i poručio:
- Zapamtićeš me za sva vremena,majmune jedan!
EVROPA, 23. decembar 2004.
Velimir Ilić ministar čvrste ruke, intervju
Autor: Vesna Simić
EVROPA: Vi ste, s jedne strane, u savezničkim odnosima s Bogoljubom Karićem, Mobtel je u vašem resoru, a Karić ima ozbiljan spor s državom. Ima li tu sukoba interesa?
ILIC: Svi političari i sve partije imaju neke privrednike uz sebe, i oni rade za državu u određenim firmama. EVROPA: Da li je onda tačno da ste nedavno zvali direktora PTT Srbija i zahtevali povlačenje privremenih mera koje je tražio da se uvedu Mobtelu?
ILIĆ: Tačno je. Tražio sam jer je direktor PTT u ministarstvu koje vodim i ne može da tuži bilo koga i da se ponaša kao gazda firme bez saglasnosti ministra. Uradio je to bez moje saglasnosti i nije postigao nikakav rezultat. Direktor koga ja postavljam dužan je da mi se obrati i dobije saglasnost.
EVROPA: Zašto je Legija baš vama pisao pismo?
ILIC: Mora da me je poštovao.
ZORAN ĐINĐIĆ
EVROPA: Zorana Ðindica niste voleli dok je bio živ. Rekli ste da je „hohštapler i najvece zlo za Srbiju“.
ILIĆ: Njegova vlada nije napravila promene, to je tačno. Ali nije tačno da Ðindića nisam voleo.
PROFESOR
EVROPA: Pripremate magistarski rad na fakultetu u Čačku. Rekli ste da za vas nema protekcije.
ILIĆ: Kad sam na postdiplomskim polagao ispite, dolazili su i novinari, tražili su da snimaju, pustio sam ih. Kad sam postao profesor Univerziteta po pozivu, tražili su da prate moja predavanja. I to sam dozvolio. Amfiteatar je uvek bio pun.
EVROPA: U Čačku kažu da ste u roku od 15 dana prijavili temu, a onda i gotov rad. Kako je to moguće?
ILIĆ: Rad sam pisao mesecima pre nego što sam ga prijavio, nego nisam imao vremena da branim i bilo mi je malo i nezgodno...
EVROPA: A da li ima uticaja to što je dekan tog fakulteta i član komisije pred kojom treba da branite magistarski ujedno i član vaše stranke?
ILIĆ: Kad sam upisao postdiplomske studije, on nije bio član. Kakve veze ima, rad je javan i to je formalnost. Biće izložen u biblioteci. Mogu svi koji hoće da ga pročitaju. Ako neko smatra da nije kvalitetan, neka kaže.
GUČA, CECA, KARLEUŠA I BETOVENvoli trubu...
cecu...
...jecu...
i betovena...EVROPA: Volite trubače i redovno idete u Guču. Koju muziku slušate u automobilu i kod kuće?
ILIC: Vi u Beogradu mislite da ste nešto. Pravite neka set-džet udruženja, kako ih nazivate. Da vam nešto kažem, ta Guča i ta truba su stvorile ovu Srbiju, i ta šajkača, i taj opanak. Ja sam pravi Srbijanac.
EVROPA: Slušate li Cecu i Karleušu?
ILIC: Vrlo često i Betovena, nemojte da mislite da ne volim i takvu muziku.
INTERNACIONAL, 29. decembar 2004.
V.ILIĆ: Ðilas, Šeper, Vesić i Bogdanović...
U „Telekomu" situacija je katastrofalna. Glodari i sisari treba da se sklone s pojila „Telekoma"... Ti glodari su: onaj Ðilas iz narodne kancelarije, Šeper, Vesić i Bogdanović.
B92, 16. avgust 2005. MINISTAR ILIĆ: O MARKU MILOŠEVIĆU
Kopaonik, Ilić poručio novinarima B92 da su bolesni i za psihijatriju zbog pitanja o Marku Miloševiću.
Informaciju o tome da je posredovao u povlačenju optužnice protiv Marka Miloševića, ministar za kapitalne investicije Velimir Ilić nazvao je smešnom pričom o kojoj se mnogo piše.
Velimir Ilić smatra da proces protiv Marka Miloševica, koji nije okončan ni posle pet godina i ne treba dalje da se vodi: Marko Miloševic, ako ništa, u životu nije uradio protivzakonito. Jedino što je šamarao Zorana Milovanovića. Nema smisla dalje komentarisati. U tom periodu su bila silna ubistva, Badže, ministra vojske, generalnog direktora JAT-a, sve se svelo da se zadrži optužba Zorana Milovanovića, jednog dečaka koji nema od cega da živi...
zna da bira društvo...B92, 16. avgust 2005.
B92 ZA PSIHIJATRIJU
Velimir Ilić nije bio zadovoljan pitanjima novinarke B92, Ane Veljković koja mu je postavljala pitanja u vezi sa slučajem Marka Miloševića i zato joj je, nakon otvaranja radova, prišao Ilicev savetnik za medije i bivši novinar RTS-a Petar Lazović koji joj je uputio niz uvredljivih reči i poslao poruku generalnom direktoru naše kuće Veranu Matiću da ce ga ubiti.
Na nešto kasnije održanoj konferenciji za novinare, Lazović je, međutim, negirao da je pretio:
Lazovic : Gospođice, ja sam rekao vama: kažite Veranu Matiću da se nosi u tri lepe pi*de materine.
Novinarka B92: Ne, i to ste rekli, svašta ste rekli.
Ilić: "Mi smo ovde došli na jednu investiciju veoma ozbiljnu. Gospodo sa B92, gde god odete napravite haos. Gde god dođete napravite provokaciju. Vi ste bolesni, vi ste za psihijatrijsku kliniku, vi treba da se lečite kolektivno. Vama treba tretman na Kopaoniku, napravićemo jedan centar za vas, da vas zbrinemo. To vam ja obećavam, evo pomoćiću vam, vašeg velikog strucnjaka Verana Matića da dovedete da ljudi gledaju poslednje idiote u Srbiji. Ja to otvoreno tvrdim. Mi smo se ovde skupili o jednoj ozbiljnoj temi. Vi samo pričate o Marku Miloševicu, zaboravimo Marka, zar je vama Marko toliko važan u životu. Molim vas, nemojte nas ometati u jednom ozbiljnom poslu".
Nakon ovoga, Ilić se i direktno obratio novinarki B92: Vi samo pričate, vi ste toliko napadni, vi se takvi ne možete udati. Ja brinem za vas. Kako ćete, vas niko neće. Opustite se ovde, uživajte i budite dobri sa nama... VREME, Izjava nedelje, 10. novembar 2005.O DRAGANU ĐILASU (i B92) Šta on uopšte radi u Srbiji (Đilas) kada ja nikada nisam zavirivao po njegovoj Crnoj Gori... Naučiću ga pameti, kad-tad. Nikada mu to neću oprostiti, moraće da mi objasni šta B92 ima da snima po mom imanju...Tačno je da B92 finansira mafija i raznorazni tajkuni, neka mi dokažu da to nije tačno. Kako ih nije sramota, pa to ni milošević nije radio što oni rade, upadaju na privatna imanja, nešto snimaju. Šta ima Đilas u Srbiji da snima, on snima mene u mom dvorištu gde moji žive vekovima. Naučiću ga ja pameti, kad-tad... NIN, 25. 10. 2005.FIN I LEPO VASPITAN ... Nisam ja došao u Skupštinu da se svađam sa vama radikalima, treba, znate, biti fin i lepo vaspitan. NIN, Izjava godine za 2006.MNOGO VAM JE KALJAVO OVDE... Mnogo vam je kaljavo ovde, ali sve ću to ja da sredim... Šta je za mene kao ministra da ukradem pet kilometara autoputa i da asfaltiras celo selo.Velimir ILIĆ, ministar za kapitalne investicije, na predizbornoj tribini u smederevskom selu Radinac, maj 2006.
imao srećno detinjstvo...STATUS, br.52, br.53april-maj 2007.
O SAMANTI FOKS
Gostovanje Samante Foks na Danima estrade u Čačku pokazuje da je Srbija zemlja bez rizika za investiciona ulaganja.
Samanta Foks je osoba uz čiju muziku sam odrastao...
VELIMIR ILIĆ, Adolescent
TONSKI ZAPISI [mp3]:http://www.zamislisrbiju.org/idc_govori_08.htm
Studio B: Velja i Čović! (OLOŠ BEOGRADSKI)
B92: Ko ste vi?
B92: Vi se nikada necete udati...
B92: Vi ste za kliniku...
B92: Lazovic: Neka se nosi u tri lepe...
Degu(s)tacija
JJ Beba (13 Maj, 2007 - 17:36)
"Gostovanje Samante Foks na Danima estrade u Čačku pokazuje da je Srbija zemlja bez rizika za investiciona ulaganja. Samanta Foks je osoba uz čiju muziku sam odrastao... VELIMIR ILIĆ, Adolescent" E, pa posle je Samanta degutirala adolescenta Ilica zato shto je na pomenutu manifestaciju doshla sa girlfriend, to mu zadalo straoovit udarac -nije mogao da predje preko toga. Nishta od spomenika Samanti u Chachku.
»
JJ
DeTail (13 Maj, 2007 - 19:40)
i ja sam mislio da je velja "osveshtao" Samantu:)
ako nista da se bar trudio, jer koji ju je djavo zvao onda :)
»
D.T
JJ Beba (13 Maj, 2007 - 19:43)
patotikaem - degutiro se kad je vido da nije topla za njega :))
»
detinjstvo...
Nebojša Milenković (16 Maj, 2007 - 00:41)
pa hteo je valjda da se (bar malo)
vrati u detinjstvo...
»
želimo da promenimo sistem...
Nebojša Milenković (13 Maj, 2007 - 22:05)
Naša je namera ne da delimo vlast nego da promenimo sistem.
Zoran Đinđić, Patriotizam nije puna usta domovine i puni džepovi stranih valuta, Nedeljni Telegraf, 13. septembar 2000.
»
Gospodine
Harley (13 Maj, 2007 - 18:26)
Gospodine Milenkovicu
Strasno je sto je Tadic pre svega pristao da pravi vladu sa ubicom(a)!
Posledica takvog dogovora je i pristajanje na ovakve osobe.
Na to nije mogao da utice.
Ali je zato imao pravo da sam bira svoje ministre.
I sta je uradio?
Pogledajte sastav ministara iz DS !
I apsolutno najveci skandal te vlade nisu vise ni Jocic, ni Ilic vec Milica Bisic!?!?
Zena koju je u Srbiju iz Republike Sumske doveo Dinkic i to da bi je spasao od policijske i sudske istrage koja je protiv nje vodjena tamo. Ona i Radovic su bili "cuveni" tim Dinkica i Labusa za reketiranje privrednika, politicke ucene i rusenje vlade Djindjica.
STRASNO!
»
Tadicev ministar-Milica Bisic
Nemanja Smigic (13 Maj, 2007 - 19:14)
Milicu Bisic su zvali Radovanova Borka jer je godinama bila najpouzdaniji partijski, finansijski kadar u Srpskoj.
Bila je direktor poreske uprave Srpske.
Direktor i glavni kontrolor trezora u Srpskoj.
Najbliza saradnica Milenka Vracara i zajedno sa njim optuzena za utaju milionskih vrednosti neplacenog poreza i "pranje" milijardi konvertabilnih maraka, povlasnjenim partijskim sponzorima.
Protiv te grupe tuzilac je podneo krivicnu prijavu za "zlocinacko udruzivanje" pred kantonalnim sudom.
Da bi se spasila zatvora, bezi u Beograd i uz pomoc G 17 ciji je institut finansirala dolazi u ministarstvo finansija vlade Republike Srbije!?( Boze Djelica)
Iako se protiv nje vodio krivicni postupak ona kupuje kucu u centru Beograda velicine 500 m2 i bezbrizno nastavlja svoj rad u vladi.
Zoran Djindjic za to nije ni znao, naime Djelic je to krio od Djindjica da je u ministarstvu i kao naruceno stize ubistvo Djindjica i tokom vanrednog stanja Djleic je postavlja na mesto zamenika ministra finansija!?!
Odmah po njenom imenovanju ova banda krece u prodaju fabrika duvana u Nisu i Vranju;
Philip Morris-u i BAT-u.
Bisicka je inace bila glavna osoba Philip Morris-a u procesu prodaje DIN, ispred ministarstva finansija, sa kojima je bila u super odnosima jos iz Srpske, gde im je ukidala akcize i cinila protiv-zakonite ustupke, zbog cega se i dalje vode protiv nje sudski postupci u Srpskoj.
Za sve nagrade Bisicka od Philip Morris-a dobija mesto komercijalnog direktora, na koje prelazi odmah po kupovini DIN.
Sa tog mesta, evo Tadic je dovodi u Vladu.
»
Djindjic nije znao?
jesen (13 Maj, 2007 - 23:02)
Da li vi zaista mislite da je to moguce?Ona je bila nevidljiva ili sta...? Djindjic je obelezio jedno vreme, Dindjic je imao dobre namere, Djindjic je bio pametan, kulturan, evropski politicar...Nazalost, "vladao" je kratko u uslovima postkomunisticke Srbije i bio mucki ubijen...Ipak, on je bio samo covek a ne andjeo..hocete reci da nije znao ni za Kolesra i Ivanusevica(takodje dosao iz Srpske)....Upotreba Djindjicevog imena u dnevno-politickim desavanjma postalo je degutantno...Pustite coveka da pociva u miru!...Dva dana u skupstini pominju njegovo ime kao da je ziv...jedni ga hvale, drugi izazvani hvalom pljuju...a niko da pomisli da taj covek ima porodicu, decu, majku, zenu, sestru....da li se neko pita kako je njima....
»
Alo zemljace !
Harley (13 Maj, 2007 - 23:54)
Miran!
Nisi na pozornici! Naravno da nije znao!
On kao premijer nikad nije ni otisao u Nemanjinu 22 ( gde je ministarstvo finansija bilo),a kamoli da je znao ko su sluzbenici u istom!
Bisicka je bila "volonterski" u ministarstvu dok je Djindjic bio ziv!
Postavljena je za zamenika ministra 12.aprila 2003!
Jasno?
ps
iako si se trudio da izigravas nekoga ko se brine o (zlo)upotrebi Djindjicevog imena, ipak ostrom oku (kao sto je moje) nije promaklo da si jedan od onih kojima je on i "dalje trn u oku".
Zato rodjace, drz' se ti ovih tvojih, ubice i manekena, a ne brini ti ni za Djindjica ni za njegovu porodicu.
»
Jesen D(S)S-a !
Nemanja Smigic (13 Maj, 2007 - 23:33)
Ohoho! Evo jos jednog zabrinutog zastitnika lika i dela Zorana Djindjica poput Dejana Mihajlova!
Ovo sto ste napisali je identicno onome kako se Mihajlov zabrinuo, da li ce se otkriti Djindjiceve ubice, pa procitao onaj pamflet debele svinje i optuzio vrh DS-a da su ga oni ubili!
Sta je sustina ovoga posta?
Da nam saopstite da Djindjic nije bio andjeo, da nas podsetite za "janjusevic-kolesar", mafiju....
ili
Da zastitite njegovu porodicu?
Inace, Zoran Djindjic nikada nije ni cuo za ime Milica Bisic, jos manje znao da ce posle njegove smrti postati zamenik Djelica!
»
Izvor?
oldtajmer (14 Maj, 2007 - 19:19)
Nemanja, zanimaju me tvoji izvori informacija o Bisicki. Posebno to sto je optuzena u RS, jer nista o tome nisam nasao. A jesam nasao razne price o tome kako je zaustavila korupciju u poreskoj u RS, itd.
Da se razumemo - nisam ja ni za nju, ni protiv, vec ne znam nista o njoj. Iskreno me zanima, tako da ako bi mogao malo da elaboriras i potkrepis nekim linkom, bio bih ti zahvalan.
»
Apel VIP blogerima!
Krasici (15 Maj, 2007 - 13:55)
Ljudi, dajte, otvorite neki novi blog koji se tice NOVE VLADE i svih trenutnih desavanja u skupstini. Svaki od blogova na tu temu vec ima preko 400-500 komentara i vise nista ne moze da se prati. A interesovanje je veliko.
Pa, ne morate da cekate bas do ponoci...:))
»
Sv. Atanasije Veliki
Krasici (15 Maj, 2007 - 15:20)
Evo, sad čuh na RTSu da je danas veliki srpski praznik kad se desio prenos moštiju Sv. Atanasija Velikog. Ne znam odakle su ih ni gde prenosili, nisam ni znala da ovaj praznik postoji, a još manje da je veliki. Ali, uči se svaki dan, deco!
A sigurno me je RTS baš danas obavestio o ovom prazniku, jer nije svejedno na koji dan, po crkvenom kalendaru, će biti uspostavljena nova vlada a upokojena demokratija.
Sedmi princip je, naime glasio ovako:
VLADA SE SME BIRATI SAMO NA CRVENO SLOVO U KALENDARU!
Živeli!
(a sad da se izljubimo tri puta: dvaput u obraz, jednom u usta, kažu da se tako valja na dan proglašenja vlade!)
»
...
Contractor (15 Maj, 2007 - 16:30)
Ti to potežeš Nikolićevu teoriju pred donošenje ustava? Mora da se donese na neki praznik. A zašto- to nije jasno ovim nevernicima kojima neće ni da objašnjava. :o)
Znači sad dobijamo atanasijevsku vladu?
»
VIP-ovci, pa sad će PREMIJER
Krasici (15 Maj, 2007 - 15:33)
evo ga, samo što nije, a vi nam još niste ostavili prostora na blogu da se, ko ljudi
R A D U J E M O !!!!
Molim da neko otvori nešto, pa makar se zvalo i BLACK PAGE. Pardon, htedoh reći blank. BLANK PAGE. ;)
»
potpisujem apel...
Fratello (15 Maj, 2007 - 16:38)
VIP-ovci otvarajte novu stranicu, ovo za sada, apropo new deal vlade je skroz nepregledno.
btw reche zena jutros (pre nego sto sam je otpratio na sljaku :) da joj je ova nova ministarka za (valjda)informacije, generacija iz matematicke gimnazije. I da je bila briljantan djak, a ja dodajem i veci streber, chak i od moje zene :)
Vlada se rodi - vaistinu.
»
Bisic
CompaneroBG (16 Maj, 2007 - 08:27)
Prema svemu procitanom,izgleda da je Djindjic bio neobavesten,posto nista nije znao sta se oko njega radi,a okrutni Djelic koji je dosao iz Pariza je od njega u vladi krio mafijase i lopove.Interesantna konstrukcija.Mislim da bi se Djindjic stideo kada bi video kakvi su sledbenici ostali iza njega.
»
ima li neko možda neku
Nebojša Milenković (16 Maj, 2007 - 23:52)
ima li neko možda neku gospođinu fotku...
»
Zvali su je i Dafina. Koliko
Jasna Bogojević... (14 Maj, 2007 - 00:51)
Zvali su je i Dafina. Koliko pamtim. Ja sam čula da je doveo Đelić.
Samo ne znam a niko ne spominje, ko je doveo Anu Trbović, sekretaricu Biljane Plavšić.
Hag
»
dovela se sama.
pufna (14 Maj, 2007 - 08:29)
nametnula se Piticu. Sumnjam da je znao ko joj je tetka i sta je prethodno radila.
»
Ana Mitrovic-Trbovic
Kristina K. (14 Maj, 2007 - 09:57)
Ana Trbojevic nekada je bila Ana Mitrovic. Radila je kod Biljane Plavsic u RS. Kasnije, taj detalj iz svoje profesionalne biografije vise nije isticala.
»
Ana Trbovic
Gala (14 Maj, 2007 - 10:10)
Ana se muvala po onim udruzenjima srpskih studenata. Tacnije nije sa samo muvala vec je bila predsednik jednog od njih ( njene ambicije ne dozvoljavaju ni jednu nizu funkciju sem predsednicke). Bila na Kokkalis programu sa Vukom Jeremicem. Kazu da se po neutemeljenim ambicijama moze takmiciti samo sa Jeremicem. Niko joj drugi u karijerizmu i "social climbing-u" ne moze konkurisati sem njega.
»
"lobiranje" za Srbiju
Srđan Kusovac (14 Maj, 2007 - 14:09)
Ana Trbojević je februara 2004. kao pomoćnica ministra za ekonomske odnose sa inostranstvom bila angažovana na odabiru firme u Briselu da navodno lobira za Srbiju.
Van konkursa je odabrana firma Gellis Communications. Vlada Srbije je (kako je tada objavljeno) uplatila pare ali nije rečeno koliko. Nikada nije (da ja znam) objavljeno šta je sa tim bilo, koliko je novca dato, za šta je taj novac potrošen, koliko je "lobiranje" bilo uspešno, da li je aranžman nastavljen ili je prekinut itd.
Kada se budžetskim novcem plaća neko odabran van konkursa to obično uključuje visok stepen sumnje da je moguće da je neko uzeo debelu proviziju. Kada nema rezultata (ni pozitivnih ni negativnih) onda se rađa sumnja da posla nije ni bilo nego da je bilo pranja novca tj da je plaćeno nešto što nije odrađeno.
Gellis u u referencama navodi vladu Srbije ali nema nigde detalja o aranžmanu.
Ni vlada Srbije nije to objavila da ja znam.
Vlada Srbije je tada kada je uzela ovu kompaniju navela u obrazloženju medijima da je to kao iskusna kompanija jer je radila čak i za vladu Slovenije. Ali mi je drugar koji je u vladi Slovenije, čovek koji formacijski kao portparol vlade i državni sekretar mora znati ko šta radi za vladu od poslova tog tipa, rekao da, koliko on zna, to baš ne stoji.
»
?
oldtajmer (14 Maj, 2007 - 17:07)
Cekajte nesto mi nije jasno. Zasto se prica o Ani Trbovic (nee Mitrovic)? Zar je ona opet u Vladi? Nisam to jos nigde cuo... Znam da je bila Piticev zamenik, pomocnik ili tako nesto, ali je hmm "napustila" taj polozaj, da li je smenjena ili ne, ostalo je nejasno...
»
ima ih jos
hoochie coochie man (13 Maj, 2007 - 18:44)
ne znam da li je to pitanje za Tadica (tesko da on to shvati, cujem da mu je tata rekao da je bilmez) pre bi trebalo da se pitamo dokle cemo biti korektni fini i ne znam sta jos, pa kao uvazavati druge a ti drugi nam rade sve ovo Velja za ministra, Djilas pored love....
BORISU TADICU NE SMETA VELJA ILIC. ON TO NE RAZUME.
»
razume on, ali velja ima 14
nikson (13 Maj, 2007 - 18:56)
razume on, ali velja ima 14 poslanika...
»
jel'
hoochie coochie man (13 Maj, 2007 - 18:59)
ako je to merilo seselj ih ima 81 a LDP 15 a obadva ova broja su veci od 14. Ima tu jos necega
»
ako nema tih 14-nema vlade.
nikson (13 Maj, 2007 - 19:07)
ako nema tih 14-nema vlade. LDP je za sada odlucio da od njih ipak ``ne zavisi``, a od radikala je zavisilo poslednjih par dana i videli smo kako to izgleda...
»
a sta mislis dokle ce ovo
hoochie coochie man (13 Maj, 2007 - 19:13)
a sta mislis dokle ce ovo drustvo da stigne kad zavisi od Velje, Jocica, Zorana Loncara, Kostunice, Tadica.....
»
Slobodan Jovanović, POLUINTELEKTUALAC
Nebojša Milenković (13 Maj, 2007 - 19:37)
Slobodan Jovanović, Jedan prilog za proučavanje srpskog nacionalnog karaktera, Vindzor, Kanada, 1964.
POLUINTELEKTUALAC
Uzimajući ga u njegovom najpotpunijem i najizrazitijem vidu, poluintelektualac je čovek koji je uredno, pa čak možda i s vrlo dobrim uspehom svršio školu, ali u pogledu kulturnog obrazovanja i moralnog vaspitanja nije stekao skoro ništa... On sve ceni prema tome koliko šta doprinosi uspehu u životu, a uspeh uzima u »čaršijskom« smislu, dakle, sasvim materijalistički... Ipak i u moralnom, kao i u kulturnom pogledu, on je u osnovi ostao primitivac... Školska diploma, kao ulaznica u krug inteligencije, dala mu je preterano visoko mišljenje o sebi samom... Pretpostavimo da se u njega probudila politička ambicija, i da je uspeo postati ministar. Taj položaj mogao je ugrabiti samo kroz silno guranje i strmoglavu jagmu, i zato će smatrati da je to sada nešto »njegovo«. Iz te svoje tečevine ili, bolje reći, plena gledaće da izvuče što više ličnog ćara. Biće »korupcionaš«, ali neće biti sasvim svestan tog fakta: toliko će mu to izgledati prirodno i na svom mestu... Politička ambicija jednog poluintelektualca upravo i nije politička. Ona se sastoji samo u tome da se čovek kroz politiku obogati, i da na visokim položajima progospoduje. On ne zna ni za kakve više i opštije ciljeve. Tek kad poluintelektualac izbije na vrhunac političkog uspeha, vidi se kako je on moralno zakržljao. Poluintelektualac u takvom položaju tim je opasniji, što ne zna ni za kakve moralne obzire koji bi njegovo ogorčenje ublažavali... Poluintelektualac je bolesna društvena pojava, koja je obelodanila dve stvari: (1) da je kulturni obrazac potrebna dopuna nacionalnog i političkog obrasca, što se naročito oseća onda kada uticaj ta dva obrasca stane slabiti - i (2) da škola koja se ograničava na davanje znanja, bez uporednog vaspitavanja karaktera, nije u stanju sprečiti pojavu takvog društvenog tipa kao što je poluintelektualac .
p.s.
znam da sam ovo već citirao
- naprosto nisam mogao da odolim!
»
hvala! mislite za
Nebojša Milenković (13 Maj, 2007 - 19:47)
hvala!
mislite za s.jovanovića ili za sve?
»
nebojsa
nikson (13 Maj, 2007 - 20:07)
pre svega sam mislio na jovanovica, ali i za blog. jedino sto mi smeta je sto previdjate cinjenicu da velja ima 14 poslanika.
dodatak: to naravno ne opravdava ilica, ali sta ciniti to se ja pitam...
jovanovic je navodio kako se u engleskoj vise vodi racuna o karakteru, nego o znanju politicara. to i ne cudi kada pogledate disciplinu u njihovim visokim skolama, a mogu da pretpostavim kako je to jos izgledalo u jovanovicevo vreme.
inace nebojsa sa koje lokacije ste preuzeli tekst?
»
''lokacija''
Nebojša Milenković (13 Maj, 2007 - 21:11)
Slobodan Jovanović, Jedan prilog za proučavanje srpskog nacionalnog karaktera, Vindzor, Kanada, 1964, str. 34-42; preštampano u: Republika, Beograd, br.159, 15. mart 1997.
»
Dickson: "inace nebojsa sa
zokster (13 Maj, 2007 - 21:13)
Dickson: "inace nebojsa sa koje LOKACIJE ste preuzeli tekst?"
Lokacije... e da crknes od muke.
»
nebojsa mislio sam na
nikson (13 Maj, 2007 - 21:22)
nebojsa mislio sam na internet lokaciju. hvala!
»
Niksone, ti uopste ne
Lee Smolin (14 Maj, 2007 - 14:49)
Niksone, ti uopste ne mislis. To je problem.
»
To Nikson
Jasna Bogojević... (14 Maj, 2007 - 01:07)
Quote:
dodatak: to naravno ne opravdava ilica, ali sta ciniti to se ja pitam...
Hag
»
ovo je super :-)))) al' smo
BebaOdLonchara (13 Maj, 2007 - 19:50)
ovo je super :-)))) al' smo puni! rastemo od te '64.!
»
Od viška glava ne boli
dracena (13 Maj, 2007 - 20:04)
Predlažem da ovo neko od autora citira svakog ponedeljka. :)
»
Ako Dracena to kaze, za
zokster (13 Maj, 2007 - 21:01)
Ako Dracena to kaze, za pametnog dovoljno. Citirati Jovanovica i njegove otrcane staracke mudrolije o poluintelektualcima danas, s ove vremenske razdaljine, u zemlji optuzenoj za najteze ratne zlocine i genocid, u najmanju ruku je besmisleno i smesno, da ne upotrebim neku tezu rec.
»
srbija nije optuzena, vec
nikson (13 Maj, 2007 - 21:05)
srbija nije optuzena, vec osudjena za krsenje konvencije o genocidu. a sto se tice jovanovica ne razumem sta je problem. sto je star, sto su mudrolije ili sto je velika vremenska razdaljina?
»
Problem je sto si ti
zokster (13 Maj, 2007 - 21:08)
Problem je sto si ti Dickson. I sto vam je ime legija (s malim ili velikim 'L').
»
Ma nije problem u
Lee Smolin (14 Maj, 2007 - 14:54)
Ma nije problem u Jovanovicevim starackim naklapanjima, vec u tome sto zaista sa ove vremenske distance citiranje istih deluje smehotresno. Da ne pominjem da se u medjuvremenu sto-sta desilo, pa i krvavi osvajacki ratovi koje je Srbija povela protiv drzava u okruzenju.
Niksone, a da razmislis da napustis prava?
»
A jel se ovo odnosi na
oldtajmer (14 Maj, 2007 - 19:39)
A jel se ovo odnosi na Kostunicu ili Ilica? ;)
»
E Nebojsa, nazalost
johanna29 (16 Maj, 2007 - 08:31)
...cini mi se, kad bi okupili "poslednju klapu" ovi' nasih na GOMILU, ne bi sastavili JEDNOG "cestitog" poluintelektualca!
Inace, veoma dobar text...
»
johanna29 drago mi je da vam
Nebojša Milenković (16 Maj, 2007 - 13:28)
johanna29
drago mi je da vam se text svidja
ali molim objasnjenje:
ko su *tj koji su
to "nasi"
n.m.
»
Vi se bas ne razumete u politiku!
vladimir petrovic (13 Maj, 2007 - 19:34)
Smesna je ova vasa reakcija, pomalo emotivna, pomalo zenska (po onoj uproscenoj recepturi da ministar mora biti lep ili bar zgodan, posten, dobar suprug i otac itd). Nemojte zaliti Tadica, uradio je ono sto je morao da uradi. A to sto vi imate dugacak spisak onoga sto vam se ne svidja kod jednog coveka na javnoj funkciji, takvih ima mnogo. Take it easy.
»
po čemu sudite da žalim Tadića?
Nebojša Milenković (13 Maj, 2007 - 19:45)
Vladimire,
btw. ovo uopšte nije "reakcija" već, ako ste slučajno pratili moje dosadašnje blogove - recimo, http://blog.b92.net/node/5615 - prilično bestrasno iznošenje stava po određenom pitanju tj. o određenom čoveku.
Foto-story je trebao da bude duhovit - dakle, ne smeta mi što budući ministar nije, kako kažete, lep i zgodan...
+ na kraju: po čemu sudite da žalim Tadića?
N a p r o t i v !
p.s.
o "dugačkom spisku" nemam šta da kažem...
poz.
n.m.
»
oprostite ako odgovor nije
hoochie coochie man (13 Maj, 2007 - 19:54)
oprostite ako odgovor nije upucen meni a ako jeste onda:
ne zalim Tadica, smatram da je los politicar, da ne shvata razlog zbog koga je tu gde jeste. Kakav je neko muz otac itd nije najvaznije, ali ako priglup i pri tom zao, ne bih mu poverio da upravlja drustvom.
A sta je to morao da uradi, da Kostunici da vlast? Mislite da nije imao pamethijih resenja. Ma naravno da jeste ali on tako razmislja, njemu je Kostunica po nacinu misljenja blizak.
"ako je Kostunica novi Milosevic ko je novi Kostunica
»
a ko je novi tadic koji je
nikson (13 Maj, 2007 - 19:58)
a ko je novi tadic koji je trazio od kostunice podrsku za vladu?
»
A Kostunica nek razmisli s kim leze, jer
Predrag Z. Vajagic (13 Maj, 2007 - 20:01)
ko sa Tomom spava, po..guzvan se budi!
»
ovo ne razumem -ili ce biti
hoochie coochie man (13 Maj, 2007 - 20:06)
ovo ne razumem -ili ce biti da ti nisi razumeo
»
Ako je KoŠtunica novi Milošević ko je novi Koštunica ?
Nebojša Milenković (13 Maj, 2007 - 22:02)
Ako je KoŠtunica novi Milošević ko je novi Koštunica ?
hoochie coochie man
sjajno pitanje
samo previše lako...
»
Zenska reakcija
Nevena (13 Maj, 2007 - 22:15)
Da li je ovo ''zenska reakcija'' ako ja vas pitam da li ste primetili kako Boris Tadic imitira i glumi Bila Klintona (izgleda da mu je neko rekao da na njega lici a on pomislio stvarno). Samo sto su Boris i Bil, i jedan i drugi jako, jako losi glumci?
»
glumci
hoochie coochie man (13 Maj, 2007 - 22:22)
sto se glume tice slicni su ali tu se svaka slicnost zavrsava
»
publika
Aniram (13 Maj, 2007 - 22:27)
ja se snebivam blesavoj publici što sluša pa još i plaća glumce tako skromnih sposobnosti.
ps. rediteljima skidam kapu!
»
ma zao je i meni publike a
hoochie coochie man (13 Maj, 2007 - 22:36)
ma zao je i meni publike a jos mi zalije sto sa i sam u publici.
Ne bih se ni sa rediteljima menjao (ako mislimo na iste)
»
pojma
Aniram (13 Maj, 2007 - 22:56)
nemam ko su reditelji, ali ako tako tupav tok radnje ostvaruje njihov interes, onda to rade maestralno.
»
ILI
hoochie coochie man (13 Maj, 2007 - 23:02)
Pre bih rekao pokvareno. Termin "maestralno nosi sa sobom neku otmenost
»
precizan opis
Aniram (14 Maj, 2007 - 00:03)
opet zavisi od aktera*, da ne kažem subjekta... s obzirom da više ni 'političari' ne kriju da smo javna kuća (na vetrometini), onda je Zoxterov predlog adekvatniji. prihvata se.
*"grupa, secikesa, drumskih razbojnika, lopova, pljačkasa i ubica"
»
Aniram (13 Maj, 2007 - 23:27)
Nevena (14 Maj, 2007 - 06:19)
A sta mislis ko su reditelji? Strani placenici ili domaci izdajnici? Ili i jedni i drugi? He. he. :)))
»
GOSPODINE PREDSEDNICE STAVITE KRAVATU
pufna (14 Maj, 2007 - 08:45)
kad se obracate javnosti!
Vi kao Predsednik ne mozete sebi dozvoliti da sedite raskopcane kosulje.
Juce ste se obracali naciji, a ne caskali kod Olje na slavi.
Pocnite ozbiljno da dozivljavate vas poziv-Predsednika, umesto sto ste nam objasnjavali koliko ste iznad svih stranackih prepucavanja.
Nadam se da ce se neko usuditi da vasim vrlim savetnicima i na to skrene paznju. Ili dvorjani cute i trude se i oni da budu zahvaceni tih srednjoskolskim nepotizmom?!
»
Ma bolje da ne pocne
oldtajmer (14 Maj, 2007 - 18:56)
Ma bolje da ne pocne ozbiljno da dozivljava svoju funkciju. Mozda se previse na njoj odomaci. Ja cekam da mu vidim ledja...
»
Meni je smesno
Nunki (13 Maj, 2007 - 19:53)
kako (naglasak je na KAKO) je bratija prethodnih nedelja slozno po drugi put 'utopila' "Putnik", a niko ni da pisne.
To su bre pravi trgovci, dvaput prodati isto na stetu drzave, nije svako za to sposoban.
»
najvise volim ovo sto je
BebaOdLonchara (13 Maj, 2007 - 19:44)
najvise volim ovo sto je shajkacha stvorila srbiju a sajkaca stigla iz austro.ugarske vojske, sve u paketu sa trubom. prostak, glupak...a o tadicu, nemam sta da kazem vise, sve je receno...
edit: cek malo, ako je on Odrastao uz njenu muziku, to znaci da on ima negde oko 35? mislim, ja sam imala 13 kad je ona 'pevala'...
»
ako je on Odrastao uz njenu
Nebojša Milenković (13 Maj, 2007 - 19:51)
ako je on Odrastao uz njenu muziku, to znaci da on ima negde oko 35?
→ pa jeste!
zato i čudi što je tako propao...
»
au. nego postoji i zvanicna
BebaOdLonchara (13 Maj, 2007 - 19:55)
au. nego postoji i zvanicna prezentacija lika, ali je andr konstrakshn...jedva cekam da je zavrse, to ce da pude praznik za dusu!
mada...moram da budem malo zlobna, zar postoji razlika kad velja slusa JK i kad Canak snimi duet s njom?? m? meni nema. cak mi to drugo jos gore.
»
Čankov “ispad“
Nebojša Milenković (14 Maj, 2007 - 19:12)
Bebo,
APSOLUTNO ste u pravu!
Čankov “ispad“ je mnogo gori
+ neumesniji!
»
bravo bol
marta l (14 Maj, 2007 - 05:07)
konacno neko da kaze jasno da su i trube stigle u Srbiju sa vojnim muzicarima osvajackih vojski. Pa onda valjda stvorile Srbiju, sta li.....
»
U prve dve izgovorene
Nebojsa Krivokuca (13 Maj, 2007 - 20:17)
U prve dve izgovorene recenice na pocetku vecerasnjeg "Utiska nedelje" (pocetak trece recenice me je olako oterao od ekrana) covek kojem je upucen ovaj tekst jasno je stavio do znanja da mu ne pada na pamet da se bavi moralom, etikom i principijelnoscu:
"Znate, demokratija ima i svojih mana... (...) Kod nas demokratija postoji tek sedam godina... (...) Evo, u Ceskoj su pregovarali 6 meseci..."
»
pa u pravu je, naravno da
nikson (13 Maj, 2007 - 20:22)
pa u pravu je, naravno da ima svojih mana, a da ne bi pricao gluposti pozvao se na praksu drugih zemalja.
jos je cercil rekao da je demokratija najmanje los sistem
ovo ne dovodi u pitanje opravdanost demokratije, ali jednostavno nije savrseno nista, pa ni demokratija
»
...
Nebojsa Krivokuca (13 Maj, 2007 - 20:46)
Nije pitanje da li je demokratija valjan sistem ili ne - jer on je izabrao da deluje u okviru takvog sistema i onda ima da se ponasa po pravilima igre.
Ono o cemu govorim je da je nas PreCednik od prve recenice, nakon pitanja "Ko je kriv sto je ovo islo ovako?" poceo da prebacuje krivicu sa sebe & svojih drugara, savetnika i koalicionih partnera na opsta mesta, odnosno da pribegava potpuno olinjalim recenicnim slozajima koji imaju za cilj da ne kazu nista.
Covek koji je nakon svega sto je receno u poslednje 2-3 godine na liniji DS-DSS napravio dil sa VK i poceo da skida odgovornost sa obojice pristace, zapravo, na sve - i to sa tolikim zakasnjenjem da se to "sve" lako istopi u mrvice.
»
radi se o praksi u
nikson (13 Maj, 2007 - 21:00)
radi se o praksi u demokratskim zemljama, koja se sada i kod nas dogadja. ranije tako nesto nismo imali i to je to!
zar nije rekao da on snosi odgovornost za sve ovo i da je zato i pristao na pravljenje vlade. e sada tacno je to sto on kaze, da ne bi mogao da pravi vladu ni sa kim kada bi obracao sta ko prica o ds-u. ldp je ponudio izbornu koaliciju ds-u, a sta je pricao o njima? cak je i ivica dacic jednom spomenuo da bi mogao sa ds-om u koaliciju, a da ne spominjem kakav je odnos sps-a prema ds-u!
»
Radi se o lupetanju
Lun (13 Maj, 2007 - 22:24)
Dobro, bre, niksone, kako ti vishe ne dosadi da blebecesh?!
Ti si, choveche, kolekcionar ispraznosti i opshtih mesta, pritom, loshe razmeshtenih.
O kakvoj se, qrchevoj praksi u demokratskim zemljama radi? Pa josh, eto, o praksi koja je, da upotrebim chuveni izraz, zazivela i u Srbiji.
O chemu ti prichash? O demokratskoj praksi da se u ordinarnom politichkom komplotu ubije premijer zemlje?
O demokratskoj praksi da ti isti ljudi organizuju onu lakrdiju od sudjenja gde ce prikriti sve tragove svog chinodejstvovanja u atentatu?
O demokratskoj praksi da naslednik Z.Dj. svakim svoj dejstvom uchestvuje kao ispomoc u tom Zatashkavanju?
O demokratskoj praksi da se tamane vojnici zato shto su videli neshto shto se nije smelo videti?
O demokratskoj praksi da ceo DS vrvi od neopevanih lopina (ima ih i na Blogu, agresivni i prepotentni u svom lopovluku) koji bi prodali sve nas za josh koji kvadrat, josh koji sekund i josh koju stolicu?
O demokratskoj praksi da fashizam kao nechastivi, ponovo stanuje na Pravnom fakultetu?
To shto Dvojac bez kormilara tvrdi da je sada sve ok ni izbliza nije dovoljno da bi zaista bilo ok.
Moracemo da krenemo ispochetka. Djubre ispod tepiha premijera i predsednika ne moze ostati nepochishceno ukoliko zelimo da krenemo bilo gde. EU je tu ponajmanje bitna. To je neshto shto svako od nas duguje sebi.
»
donald sikert
nikson (13 Maj, 2007 - 23:17)
o cemu mi pricamo donalde?
o tome da li se pregovara u nekim drugim zemljama o vladi. izgleda da se pregovara.
ovo sto ti meni spocitavas kao ``demokratsku praksu`` e to je tema. ko je odgovoran za zlocine i ko su lopine po svim strankama?
ali ja necu da rapsravljam o tim temama u kontekstu losih kravata i barbi igracaka.
onaj ciji je predsednik optuzen za zlocine bio je predsednik skupstine. njegovu stranku podrzava onaj koji je profesor na tom pravnom.
vojska je skrivala (a mozda i skriva) onog kojeg nose na majcama. ubili su djindjica oni koji su bili deo drzave!
taj je danas dao ostavku jer je sklopljen dogovor o vladi.
»
Evo o chemu prichamo:
Lun (13 Maj, 2007 - 23:46)
niksone,
Prichamo o tome kako ti podvodish pod demokratsku praksu to shto dve grupacije shtetochina, asasina i moralnih degenerika kuju plan kako da skembaju kompromitujuci materijal i nastave oblapornu pljachku svega shto je ostalo za opljachkati.
Naravno da je ono shto apostrofiram tema nad temchinama. Samo, te teme, sada je ochigledno i skoro najvecim slepcima, Tadic niti hoce, niti moze da apsolvira.
I nema potrebe da mi uvodish radikale u ovu prichu. Ovo je storija o DSS, njenim prljavim i krvavim rukama i onima koji te ruke "miju" i za premijera ruho shiju.
»
donald
nikson (14 Maj, 2007 - 00:21)
donalde u pravu si, ali ja necu da koristim taj recnik. ne zato sto hocu da budem fin, nego zato sto to meni nista ne znaci. to da li je tadic ken ili saper seta ili ne seta neku tamo mene jednostavno ne zanima. ja uopste i ne mogu da zalazim u licne odnose savetnika, politicara i ostalih
znas i sam da su vlast ds-a i koalicije tj. lige socijaldemokrata u vojvodini, sasvim druga prica nego ovo na nivou republike. dss je uprljan do srzi, ja to tvrdim i znam, ali nece se ocititi dok ga gradjani ne ociste. dobili su 600 000 glasova i sta sada?
»
Niksone, nece se ocistiti
Lee Smolin (14 Maj, 2007 - 14:58)
Niksone, nece se ocistiti dok ih drzavni tuzilac ne ocisti, tj. dok ne pokrene istragu u vezi sa njihovom umesanoscu u svakakve moguce gadarije ukljucujuci i ubistvo premijera Djindjica.
Opet, da razmislis da napustis prava?
»
...
nikson (14 Maj, 2007 - 15:38)
vrlo uspesno ih napustam vec sledece godine...
a napustam i blog, bar na neko vreme. ako se nekome svidja korisnicko ime, neka se javi :o)
»
Da li i blog napuštaš tek
Krasici (14 Maj, 2007 - 15:55)
...sledeće godine, kao i prava, ili nešto ranije? ;)
»
Eh, ja da brinem!
Krasici (14 Maj, 2007 - 16:23)
Pitam samo zbog tvog username-a.
Sviđa mi se.
Pa ko velim, ako je available... ;)
»
Quote:ja uopste i ne mogu da
mk (14 Maj, 2007 - 16:05)
Quote:
ja uopste i ne mogu da zalazim u licne odnose savetnika, politicara i ostalih
nije to sad kao necemo mi da zalazimo u privatnost.
njima su licni odnosi glavne preporuke. ken bira saradnike sa spiska odeljenske zajednice i spiska stanara, a saradnici su tamo da lece ljubavne i socijalne komplekse.
»
Ken
Lado (13 Maj, 2007 - 20:48)
je zaista besraman u Utisku nedelje, pri tom i nadmen - razlaže zašto je sklopljena koalicija sa DSS-om kao da smo debili - izbegava da prokomentariše potez sa Nikolićem itd. itd. Negledljivo apsolutno, nažalost ne i neočekivano.
»
Ken & Olja
Aniram (13 Maj, 2007 - 20:57)
nastavak horor-triler-komeNdije-za-debile
(ona ga kao rastura a on sve lepo smireno objašnjava)
»
Yup,
Lado (13 Maj, 2007 - 21:02)
ona je kao novinar, a on je kao odgovaran i sposoban političar, a mi smo kao idioti - što je najgore, već tipujem da će mnogi progutati i najnoviju tortu - "moralo se, nije ni tako loše, DS nije imao više manevarskog prostora, reformska vlada sa Koštunjavim na čelu je moguća, šta više DS će je učiniti takvom"
»
Ti vise volis Tadica nego
pidola (13 Maj, 2007 - 21:12)
Ti vise volis Tadica nego sebe,a?
Ako do sada nisi shvatio,odgovor ti i ne treba,zato sto ne zelis da ga cujes.
»
pidola
nikson (13 Maj, 2007 - 21:15)
priznajem da je tadic pogresio u jednom. rekao je da se ovde politika shvata suvise licno i emotivno...
»
da, da. i u pravu je. nije
KafaJeGotova (13 Maj, 2007 - 21:20)
da, da. i u pravu je. nije da su uzaludno ljudi ubijani zbog neke politike. a, vala, nije se ni gladovalo. sve je ok.
»
i meni da puni džepove
Aniram (13 Maj, 2007 - 21:21)
bila bih kuuuul kao Ken i društvance, i s*ala bi isto vako, da prostite!
»
Baš tako:
Lado (13 Maj, 2007 - 21:27)
Vesna Pešić u današnjem Blicu o izgledima sledeće vlade:
"Dogovor koji je napravljen nakon psihodrame sa izborom Nikolića za predsednika parlamenta pokazuje da njih vezuje to što 50 odsto torte u Srbiji još nije pojedeno i što još ima šta da se deli i rasprodaje - tvrdi za "Blic nedelje" Vesna Pešić, jedan od lidera koalicije oko LDP. Ona tvrdi da će očigledne nesuglasice i trvenja među budućim ministrima verovatno usporiti rad vlade i brzinu reformi, ali napominje da su očekivanja od ove vlade ionako niska.
- Sigurno je da neće biti efikasnog rada i brzih reformi u interesu građana, ali pošto stranke u vlasti, uključujući i DS, povezuju ogromni interesi, oni će zaboraviti na lične i partijske razmirice - tvrdi Pešićeva, napominjući da zbog svega toga ova vlada može da izgura i čitav mandat, mada se kod nas "smena obično dešava na tri godine". "
»
e ako to kaze...
ekipasaBanjice (14 Maj, 2007 - 22:11)
Vesna onda je to sigurna istina.I onada ode za ambasadora na neko egzoticno mesto....
»
Tema su moral, etika i minimum principijelnosti
Nebojsa Krivokuca (13 Maj, 2007 - 21:26)
Evo, ukratko:
DSS, izborni stab, maj 2004 (kroz Usta Sauronova):
"Neka kažu Srbiji ko je ubio predsednika njihove stranke i premijera, ako zaista misle da se odmaknu od ubica. Ako neće oni mi hoćemo. U tome nas neće sprečiti ni optužbe, ni galama, ni pretnje, ni jeftina demagogija, ni sramotna zloupotreba bola porodice Đinđić" (...) "Neka Živković i neka Tadić dobro razmisle sa kim su, kako su i za čiji račun vodili prošlu vladu i svoju stranku. Da li su se zaista odrekli bivših partnera?! Jesu li se borili da ovladaju strankom, ili da se odreknu metoda, ciljeva i društva u kojem je ta stranka bila i sa kojim je društvom upravljala Srbijom... (...)... Jesmo li mi uvukli u vlast mafiju ili oni. Jesmo li mi delili plen sa onima ili su to oni radili"
Boris Tadic, decembar 2006:
"(...)Ми смо поднели огромне жртве за тај идеал. А највећа међу њима је човек који је креирао 5. октобар, човек који је креирао модерну и будућу Србију, формирао основ тих визија, то је Зоран Ђинђић. И Зоран је увек умео да нађе тачку од које можемо да кренемо даље, да реши проблем и да се не осврће поново за њим. Да направи компромис, чак и да жртвује нешто од политике, али не основни принцип, не основну вредност и основну замисао, не да поништи мисију и сврху нашег постојања."
»
@ NK
YoKey (13 Maj, 2007 - 22:37)
Ovo ti je odlično:
Quote:
kroz Usta Sauronova
kao i izbor paralelnih citata.
Pozdrav, majstore!
»
Kanta olupana
Harley (13 Maj, 2007 - 21:16)
Ko je veceras slusao Tadica, shvatio je ono sto neki govore vec godinama:
Boris Tadic je klasican idiot!
Kanta olupana, kako ga je zvao Djindjic.
»
Da, plus Nezreo & Sujetan
Krasici (13 Maj, 2007 - 22:04)
A vidi sad ovo što mi stiglo na sms:
Ministar kulture: VOJA BRAJEVIĆ
»
????
Lado (13 Maj, 2007 - 22:08)
Znači taj čovek nema gađenje da bude kolega sa: a) Jočićem, b) Tunjavim, c) Veljom, d) Jeremićem, itd. itd. Ako to zaista bude tako, nema druge nego "svako bira svoje društvo" - šteta.
»
Uticaj bloga na sastav vlade
Harley (13 Maj, 2007 - 22:10)
Da, to sa Brajovicem je najnovije!
Posledica komentarisanja Lole Bobic na blogu !
A izgleda da hoce i Bisicku da sklone!
»
A ministar telekomunikacija
Harley (13 Maj, 2007 - 22:23)
Maja Piscevic ?!
devojacko
Lalevic.
nekada devojka pa drugarica savetnika sto devojke seta.
Posto nije uspeo da postane predsednik UO Telenora, sad postavlja svoju osobu da bi mogao da kontrolise sve operatere ali i da bude tu kad dodje do privatizacije fiksne telefonije
($$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
»
Harli, meni je za telekomunikacije
Krasici (13 Maj, 2007 - 22:41)
stiglo drugo prezime. Mada sam čula i ovo što ti pišeš.
Vidimo to i po Loli Bobić Tomić - ovde se do poslednjeg trenutka ne zna podela. "Fine tuning" je u toku.
Kod mene je pisalo: Hiber.
»
Tipovanje
Lun (13 Maj, 2007 - 22:44)
Hiber je dobar tip.
U to se fakat razume a i, b'ate, osladilo se.
»
pozdrav krasici:-)
oibibio (13 Maj, 2007 - 22:45)
detalji vise nisu vazni, ono sto su mjesecima smisljali kako da urade su uspjesno proveli u djelo, naime preveli su vas zedne preko vode. zao mi je samo vas koji sve to kuzite a nemocni ste bilo sta da uradite:-(
»
Oibibio, gde si ti nama, čoveče?
Krasici (13 Maj, 2007 - 23:23)
Vide li ti komendiju što se napravi poslednjih 7 dana?!
Čujem da su Tomu Grobara skinuli sa prestola tako što su mu dali 6 miliona evra za Šešeljevu odbranu u Hagu.
Znam da si ti u Holandiji, pa eto, samo da te obavestim, da budeš u toku. Odbrana će mu biti six-million-dollars-kvalitetna!
Da li je od para poreskih obveznika?! E, pa to ne znam... ;)
»
six-million-dollars
Nevena (14 Maj, 2007 - 06:24)
Za odbranu idiota!? Pa oni su K-R-E-T-E-N-I
N-E-V-I-DJ-E-N-I!
»
Bajato
Harley (13 Maj, 2007 - 22:46)
To je bilo pre 3 sata.
Jedna struja gurala Hibera, a Djelic Gorana Cirica (iz Nisa)
Pobedio "setac"
Kad nije ambasada dobra je i vlada.
»
Fine tuning,
Krasici (13 Maj, 2007 - 23:05)
kažem ti. Mada, treba sačekati još koji sat. Sve će se znati. ;)
»
kriterijumi DS za odabir ministara
Gala (13 Maj, 2007 - 22:43)
Cekajte, sta ce onda da bude Ivana Stevanovic (ako je kriterijum zabavljanje sa "Idolom")? Ona bi onda najmanje mogla da bude ministarka bez portfelja. Pogotovo ako se uzme u obzir da ju je "Idol" vec jednom postavio za PR Radmile Hrustanovic. Znaci da je i neko iskustvo u drzavnoj upravi stekla.
Izgleda da se kandidature za ministre vise ne temelje samo na principu "Borisovi djaci i skolski drugovi" vec je prihvacen i princip - "Saperove devojke-drugarice".
»
...
pufna (13 Maj, 2007 - 23:13)
Quote:
Cekajte, sta ce onda da bude Ivana Stevanovic (ako je kriterijum zabavljanje sa "Idolom")?
za tu profesiju,najstariju na svetu ne postoji ministarstvo...
»
Baš me zanima zašto Šaper nije
Krasici (13 Maj, 2007 - 23:40)
...kandidovan za neko ministarsko mesto?
»
A ko da bude vladar iz senke ?
Harley (13 Maj, 2007 - 23:52)
Komplikovano bi bilo, da i on mora kao Djilas da fiktivno prodaje firme, registruje nove(fantomske), prebacuje budzete na privatne racune u inostranstvu...
I ovako imaju vec 15 firmi i agencija na svakoga druga sa coska i razreda.
Drugo, Setac je opsednut privatizacijom Telekoma(fiksne mreze), a proviziju ne moze da uzme ministar, ali PR agencija i savetnik za privatizaciju ne da mogu, nego je to prirodno.
»
Vladar iz senke..o))))
Krasici (14 Maj, 2007 - 00:00)
Da malo ne precenjujemo čoveka? ;))
Pa valjda i Boris nešto radi? :)))))
»
San
Harley (14 Maj, 2007 - 00:07)
Tako setac vidi sebe!
A Tadic ?
Pa on je drzavnik!
Brine o drzavi, istoriji, Evropi,
Razgovara sa predesdikom Rumunije, Bugarske....
Ide kod Blera na prijem.....
I pomalo u III Bulevar
:)
»
Sonja Liht
Nevena (14 Maj, 2007 - 06:28)
Da li je ovo Sonja Liht na slici i da li je ona kandidat za ministra? Ja se nadam da jeste, imala sam cast da je sretnem licno i smatram je istinskim intelektualcem.
»
Gala (14 Maj, 2007 - 00:36)
Nevena (14 Maj, 2007 - 09:56)
Zanima me stvarno da li je Sonja Liht kandidat za ministarsko mesto? Zna li neko i ako jeste, za koje?
»
Liht
Gala (14 Maj, 2007 - 10:04)
Pricalo se da bi mogla biti kandidat za mesto ministra za ljudska prava. Ta opcija trenutno nije aktuelna.
EDIT: Ima na toj foto jos kandidata za ministarska mesta.
»
Gala (14 Maj, 2007 - 11:04)
Nevena (14 Maj, 2007 - 19:08)
Hvala Gala! Ja bih gospodji Liht mogla da poverim najmanje 5 ministarstava od ukupno 11 koje dobija DS ali nazalost mandatar je onaj ko je pa i ne ocekujem mnogo razumnih postavljenja ministara koji ce biti pravi ministri na pravom mestu.
B.t.w. ostale na fotografiji ne poznajem pa me i ne zanimaju posebno.
»
ljudska prava
Nebojša Milenković (16 Maj, 2007 - 23:54)
gala,
koliko je meni poznato to ministarstvo (za ljudska prava)
više ne postoji...
»
Sta se ti javljas
corn mouth (14 Maj, 2007 - 01:07)
fasisticka pufno? Ko te pita sta.
Sad sam video sta si pisala na jedno drugom blogu. Smetaju ti u Srbiji oni koji koriste ijekavicu. Idu ti na tvoje sitne fasisticke zivce. Stidi se.
»
corn mouth (14 Maj, 2007 - 02:07)
Nevena (14 Maj, 2007 - 06:35)
kome je ovo (''fasisticka pufno'') namenjeno?
»
Gothsa (14 Maj, 2007 - 07:54)
Nevena (14 Maj, 2007 - 09:57)
Nisam ni mislila da se odnosilo na mene jer se tako nesto ne moze odnositi na rodjenog univerzalistu.:)))
Zanimalo me samo na koga se odnosilo?
»
Sad me podsjeti!
Just a girl (14 Maj, 2007 - 13:02)
Samo da napomenem da ijekavica i ekavica nisu jezici, vec izgovor. A o Vama stvarno vise nemam sta reci, sem da mi nije jasno sto se vi i Gotsa "nadjoste" na istoj strani kad ste zastupale porpuno oprecne stavove. Njoj je smetalo insistiranje na srpskom u multijezickom okruzenju(sto podrzavam, ali ne sve sto je napisano), a vi ste napisali...
pufna (12 Maj, 2007 - 15:57)
zato sto nisu shvatili da su u drugoj drzavi! Drugi obicaju, pa na kraju svega i drugi jezik. NEma ijekavice! ;)
E, pa draga moja, stvarno ne znam sta bi bilo ko mogao reci na ovo!!! Bez smajlija
Nije mi jasno sta bi Vam bilo simpaticnije- da su sve " izbeglice",prognani i raseljeni u kampovima ili da od Vas prose parce hleba ( koru kruha) ili samo da svi predju na drugi ( ekavski) izgovor istog jezika. Nisam za osiono ponasanje bilo koga, ali ni Vi nemate pravo tako nadmeno prosipati pamet.Ni subjektivno pripisivati bilo kakve osobine hiljadama i hiljadama ljudi. Kao sto ja licno imam sjajne prijatelje koji su potpuno razlicitog porijekla, i nikad ne sudim ljude po tome kako pricaju ili bilo sta slicno. Ali sudim o tome sta pricaju i sta rade.
»
kojesta
pufna (14 Maj, 2007 - 16:38)
Ja nisam ono sto vi tvrdite da jesam.Procitajte ponovo celu prepisku i mozda promenite misljenje.
Uzeli ste citat i stavili ga u pogresan kontekst, mozda zbog toga sto je blog pretumban, ne znam. Ali znam da sam pisala o njihovom nesnalazenju u Srbiji gde im je u jednoj sredini neprijateljskoj ( da, zamislite, ja mislim da je Srbija za sve odgovorna) i jezik bio problem. Jeste to isti jezik ali dva narecja koja su prethodnih decenija i sa ove i one strane Drine bila problem. Kad se tome doda i raspresene njihove iluzije o Srbiji koja ce ih oberucke docekati, tu nastaje problem sa njihovim nacionalizmom i upornim glasanjem za Slobodana Milosevica.
Posto sam i sama sve ove godine okruzena izbeglicama koji to tvrde mislim da imam prava da o tome na ovaj nacin pisem. Nikako podrugljivo, vise posmatranje na socijalni aspekt.
E sad dolazimo do problema bloga gde neki sve tretiraju crno-belo.
Vi ste mi sa svojom reakcijom zalicili samo na drugu stranu ksenofobicnosti. Jer kao sto postoje ljudi koji se svega drugacijeg boje, tako postoje i oni koji ( s pravom) zgadjeni nad tim ponasanjem idu naokolo i vicu na sve pokusavajuci u svacijem razgovoru da je pronadju ( ksenofobicnost).
... ipak, nadam se boljem razumevanju sledeci put.
Vama obracanje na vi sa velikim slovom V kao daje argument vise?
»
Izvini sto pisem Vi...
Just a girl (14 Maj, 2007 - 19:16)
Stvarno se rijetko desava da ne persiram, ako mi doticna osoba nije predlozila da predjemo na “ ti”. Ali, evo da ne persiram vise, jer nije u pitanju nikakvo pretvaranje. Mozda si primjetila da ja uglavnom nisam aktivna na blogu i, kao i u zivotu, rijetko kad skacem ljudima po zivcima uvjeravajuci ih da sam u pravu. Ne zelim nastavljati ovo, ali na zalost, nisam recenicu izvukla iz konteksta. Ako su vam dali dopustenje vasi poznanici, onda je valjda OK, zar ne? A sto se tice doceka od strane Srbije,znate li da je veci dio kolone, uz policijsku pratnju bio ispracen na Kosovo, tako da sad u kampovima imate ljude koji su i izbjegli, prognani i raseljeni, a sve za 10 godina? Znate li da su neki zaradjivali izdajuci kojekakve cumeze za ne bas malu svotu? I nije problem u dijalektu vec u tome da sve nije sve crno- bijelo. Svi smo razliciti, zar ne? Neko se snasao,neko nije; neko je nasao posao,neko nije; neko vrijedja ljude za koji se ne uklapaju u njegov periodni sistem, neko ne… Ali, ako se smatras osobom koja nije ksenofobicna, drugi put , molim te, razmisli dva puta prije nego sto napises nesto kao tad( podsjecam – Terorizam od subote) . U svakom slucaju, zelim ti prijatno vece.
PS. Kakos u izbjeglice mogle glasati toliko za Milosevica kad su tesko dobijale drzavljanstvo- ja sam moje cekala do 2001. A i da sam i imala pravo glasa tesko je da bi ga dala njemu, jer u mom okruzenju nikad nije imao previse fanova:)Cak i prije Krajine, Bljeska,Oluje i slicnih nepogoda
»
da,znam za kolone
pufna (14 Maj, 2007 - 20:05)
i da su zavrsile na kosovu, pa da su ih tam jos gore docekali.
A o tome kako se neko snasao a kako nije, sam o tome bas i pisala u "terorizmu" ( kako mi je zao nekih koji se nisu snasli ...) . stvarno ne bih sad da iznalazim sta je sve tamo pisalo koga zanima moze da vidi. Najmanja je stavka da li je neko pricao ekavicu ili ijekavicu bila u celoj prepisci sa goths-om.
Kao sto je bilo onih koji su se snasli, bilo je i profitera, bilo je i postenih a ubijenih u pojam, jednom recju bilo je svega. Ali, stvaaarnooo sve to vec pise.
Na zalost su mahom glasale za njega. stvarno nazalost!
Ne radi se o zameranju kad to iznosim, to je samo interesantno kao pojava.
»
A sad...
Just a girl (14 Maj, 2007 - 20:26)
...da popusimo lulu mira i kraj( samo sam citala previse kaubojaca kao mala,nisam rasista:)- kao sto ti rece, ovdje te svako moze bukvalno shvatiti). Meni je bilo samo jako tesko sto nigdje ne mozes pobjeci, a da te ne zaspu predrasudama. I zao mi je sto sam dobila drzavljanstvo- bas mi je bilo dobro kao apatridu ( niko te nece, i nikom ne trebas- bar do izbora:)Mada, tako je valjda i svim drzavljanima( odmah vam jure klince da se slikaju sa njima, rukuju se sa djedom, ljube sa prababom koja ne moze pobjeci:)
»
Quote:Izgleda da se
Vesna NS (14 Maj, 2007 - 00:48)
Quote:
Izgleda da se kandidature za ministre vise ne temelje samo na principu "Borisovi djaci i skolski drugovi" vec je prihvacen i princip - "Saperove devojke-drugarice".
Nije cudno sto mora bivse devojke da uglavi negde. Kad bi pocele da pricaju...
»
Shaper the shvaler
Lun (14 Maj, 2007 - 00:59)
Uh, veruj, to bi bile tuzne priche o bledunjavim pokushajima.
»
Tu nema ni bledunjavih pokusaja
iskra (14 Maj, 2007 - 01:05)
moja drugarica je bila jedna od onih koje je Saper "setao"
»
SMS kandidovanje i Blog verifikovanje ?
Ninoslav Randjelovic (13 Maj, 2007 - 22:22)
To je sjajno ! Da li sve mora da se dogovori do Utorka u ponoc ili moze nesto da ostane i za posle ?
»
Sad vlada, Nino,
Krasici (13 Maj, 2007 - 22:52)
a za posle ostaju Upravni Odbori.
Ne žuri, čoveče. ;)
»
Gde da zurim ?
Ninoslav Randjelovic (14 Maj, 2007 - 01:14)
U Upravni Odbor za KiM ?
Radije bih do mog deteta.
»
Ma nisam mislila na tebe!
Krasici (14 Maj, 2007 - 01:56)
Nego na ove što noćima ne spavaju od tegobnog posla kako da zajebu sve Njutnove i ine zakone i kako da na ograničeni broj ministraskih fotelja stave što više ovih "moj-do-mojega" guzica!
Znači, sad ide ubacivanje frontmena, a posle tek druga ruka - upravni odbori i ostala muljaža.
»
Izvini. Ja se vec uplasio da me i ti nesto ne prozivas.
Ninoslav Randjelovic (14 Maj, 2007 - 02:05)
Navikoh se na to ovde ovih dana. Ali, Bogu hvala, branim se uspomenama.
S tim u vezi, citam knjigu Karlosa Ejre (Cekajuci sneg u Havani) i u preambuli ovog romana kaze - "Uspomena je najmocnija istina. Pokazite mi istoriju netaknutu uspomenama i pokazacete mi lazi. Pokazite mi lazi koje nisu zasnovane na uspomenama i pokazacete mi najgore lazi sto postoje." Sta mislis, hoce li se danasnja istorija Srbije pisati na osnovu uspomena ili ne ?
Pozdrav !
»
Priznaj da opet planiraš
Krasici (14 Maj, 2007 - 02:17)
neki put na Kubu, čim čitaš o Havani, a? ;)
»
Kristijan Golubovic je novi
zokster (13 Maj, 2007 - 23:10)
Kristijan Golubovic je novi ministar kulture.
»
Kristijan Golubović je
Jasna Bogojević... (14 Maj, 2007 - 01:25)
Kristijan Golubović je umetnik bre. Jes vido kako slika u časovima odmora?
Hag
»
citat :)
Fratello (14 Maj, 2007 - 06:22)
Sto bi rekao pokojni Bata Trlaja:"da se razumemo, situacija se zaostrava iz dana u dan!" :0)
»
Svašta,
Lado (13 Maj, 2007 - 21:19)
ali nije poenta šta bih ja voleo da je outcome svega ovoga, nego da je ovo bilo očekivano od samog starta, i da je na noć izbora bilo jasno da će Vlada biti manje više ovakva (DS je celo vreme tipovao na Tunjavog kao partnera u Vladi, i Đelić pričaše to indirektno govoreći da neće u Vladu sa onima koji su za nezavisnost Kosova)- čemu onda vunovlačenje 3 meseca, čemu performansi sa Nikolićem, pri tom su nam ostali i Jočić u MUP-u i netaknuta UDBA, i Toona premijer - em su se dokazali kao nikakvi političari jer im je DSS izbunario sve najkurentnije - i policiju, i energetiku i službu, ako sve ovo nije bilo simulirano all the way (a i to je moguće), em su dozvolili ili ddogovorili cirkus sa Nikolićem, pitanje je da li će se sastaviti Vlada do utorka uveče, a povrh svega 'oće da nam se prikaže da se bolje nije moglo (moglo je, ali ne sa ovakvim "demokratama"), i da je DSS ok i demokratska stranka (sve i nakon igrokaza sa radikalama) - e pa neće moći, to nek serviraju po svojim opštinskim odborima, meni se ne prodaju m..a za bubrege.
»
morali su
Aniram (13 Maj, 2007 - 21:32)
kanda da dokazuju da su različiti (da li da pominjem novce ili je izlišno)
»
za početak
zvek (13 Maj, 2007 - 21:56)
Quote:
sta je trebalo da se uradi?
da ken prepusti nekom sposobnijem da vodi partiju... i državu. ume valjda i nešto drugo da radi osim da se blamira kao očajan političar.
»
ti istureni igrači
Aniram (13 Maj, 2007 - 21:59)
ne odlučuju, samo trtljaju šta im se napiše (i naravno primaju platicu)
»
Quote:da ken prepusti nekom
Lado (13 Maj, 2007 - 22:15)
Quote:
da ken prepusti nekom sposobnijem da vodi partiju
Kasno bogami, može sutra da podnese ostavku, kasno je za DS. Gotovi su, samo-urušiće se partija jednostavno posle svih ovih cirkusa, kohabitacija, i sl. Prvo će baza krenuti da se osipa, onda će krenuti preleti viših instanci u druge partije (bilo onih koji su i dalje nečemu tamo, bilo onih koji se nisu ogrebali za nešto u novoj podeli vlasti), a na kraju će, tipujem koliko predsledeće izbore, u DS-u ostati samo Ken sa savetničkim i ostalim društvom iz Barbie world-a. Valjda tako i treba, dovoljan je jedan DSS, pa bolje onda da opstane original a ne jadna kopija.
»
ja ni ne mislim da je
zvek (13 Maj, 2007 - 22:31)
ja ni ne mislim da je ostavka sama po sebi rešenje, već najmanje što se može očekivati od nekoga ko napravi takvu seriju pogrešnih poteza.
a i zanimljivo mi je da vidim koliki se preneraze pri samom pomenu da se od javnih delatnika ima očekivati da snose odgovornost za neuspehe. kao da imamo posla sa božanstvima o čijim delima i nedelima nama, smrtnicima valjda, ne priliči da sudimo.
»
svakim danom su sve vise i vise gotovi ...
Virtuelni Vasilije (13 Maj, 2007 - 22:33)
hehe mozda bi ovo iz naslova trebalo da ponavljate svaki dan - ako vas to ne spase ne znam sta ce onda :))))))
Ono sto ne razumem je kako ljudi mogu biti toliko politicki zaslepljeni pa da pisu stalno jedne te iste besmislice ovde po blogu? Kako moze jedna partija koja je malte ne udvostrucila broj svojih glasova od prethodnih izbora da bude gotova? I to stalno "predvidjaju" predstavnici partije koji ocekuju da je "naslede" ... iako su sami osvojili deset puta manje glasova (to ako budemo velikodusni pa racunamo da je ta partija osvojila isto glasova koliko i svi ostali njeni koalicioni partneri zajedno)
Samo napred, nastavite u istom smeru - necete ubediti nikog, ali mozda bar vi sami poverujute u te besmislice :-)
»
E nek' si nam rekao
Lun (13 Maj, 2007 - 22:36)
Svima nam je lakshe a i ti si se olakshao. Josh da te sad Dracena pozdravi, pa da se povuches u sopstveni mrak i tamo smishljash josh ovakvih mudrosti.
»
Ne može, Donalde. Dracena sedi u ćošku...
Krasici (13 Maj, 2007 - 22:46)
... i tuguje što njeno blog-agitovanje kako će Djelić 1000& SIGURNO biti premijer - jer je Tadič odgovoran političar a DS najmudrija stranka - ulazi u svoju, baš komičnu, završnicu.
Čim sam videla da neće da se kladi sa Dragom, pa makar i u Jupi ili Koktu, jasno mi je bilo koliko je sati. o)))
»
ali je tu Maca Krasici ...
Virtuelni Vasilije (13 Maj, 2007 - 22:54)
... pa cu ja da pozdravim nju ... pre nego sto odem na spavanje :-)
A sutra cemo da citamo kako Evropa pozdravlja novu demokratsku i proevropsku valdu u Srbiji ... pa cete valjda i vi konacno biti zadovoljni;)
»
Pozdrav i za tebe, Vaso.
Krasici (13 Maj, 2007 - 22:56)
Možeš mirno da spavaš, vidim. o)))
Mi baš i ne.
Ali, nismo ni dosad. Tako da ... what else is new, a?
»
Quote:A sutra cemo da citamo
Vesna NS (14 Maj, 2007 - 00:53)
Quote:
A sutra cemo da citamo kako Evropa pozdravlja novu demokratsku i proevropsku valdu u Srbiji ... pa cete valjda i vi konacno biti zadovoljni;)
I Milosevic je bio faktor mira.
»
Exactly, a to što se od
Lado (14 Maj, 2007 - 01:04)
Exactly, a to što se od faktora M. i S. pretvorio posle godinu, dve u haškog optuženika i manijaka nije pogodilo nikoga u Evropi posebno, ali nas jeste - po glavi.
»
Krasići,
dracena (14 Maj, 2007 - 08:51)
pljujte slobodno, tu sam, čitam najmanje jednom dnevno.
Šta god da mi kažete nije ništa u odnosu na to koliko mi teško pada što Djelić neće biti premijer i što DS neće imati prevagu u vladi, ne samo zato što mislim da bi to bila najbolja i najefikasnija vlada, nego i zato što mi je nepojmljivo da su još jednom prekršena demokratska pravila igre. Bila sam ubedjena da će to uvideti svi političari, naročito ako javnost izvrši pritisak. Dala sam sve od sebe da se ta pravila ne prekrše, iskreno, bez ostatka i kalkulacija. Nažalost, nisam bila u pravu. Naša politička scena je još uvek toliko nedefinisana i amorfna da je moguće prekršiti svako pravilo i proći bez štete, čak i profitirati.
Kao što sam rekla, nikad, ali nikad, se ne kladim. To je princip koji nikad ne kršim, čak i kad sam potpuno sigurna da ću dobiti opkladu. Zato činjenica da se nisam kladila u vezi sa izborom Djelića ne govori ništa. Mogu da pretpostavim da je kod tebe izazvala podozrenje, ali to je pogrešan pravac zaključivanja.
»
...
nikson (13 Maj, 2007 - 22:37)
i od poslednjeg intervjua bebe, stalno ponavljaju ken. nemam ja nista protiv da beba da intervju i meni je on zanimljiv, ali da li je to jedina literatura koju gospoda citaju? ili to znaju ovako...
»
pa to im kazu na partijskom sastanku ...
Virtuelni Vasilije (13 Maj, 2007 - 22:41)
... mislim sta im je lektira :-)))))))
vidis valjda da uvek svi pricaju jedno isto;)
»
Ken
Aniram (13 Maj, 2007 - 23:10)
je kraće. što se mene tiče, može da se skrati na k. pa da ih sve oslovljavamo sa 'k.', ionako nema razlike (mislim između toone i manekena)
»
Quote:i od poslednjeg
Vesna NS (14 Maj, 2007 - 01:13)
Quote:
i od poslednjeg intervjua bebe, stalno ponavljaju ken. nemam ja nista protiv da beba da intervju i meni je on zanimljiv, ali da li je to jedina literatura koju gospoda citaju? ili to znaju ovako...
Neispravno si zakljucio da je Bebin intervju JEDINA literatura koju cita neko jer nesto citira. Kada se nesto citira ne znaci da je to jedino sto je procitano.
Ken je dobar stos koji je prihvacen i tako Tadica zove pola grada tj svi kojima ne brani strancaka disciplina.
»
znaci druga polovina grada
nikson (14 Maj, 2007 - 01:22)
znaci druga polovina grada je u ds-u :o)
nemoj o stranackoj disciplini...
»
Sa takvom logikom imas
Vesna NS (14 Maj, 2007 - 02:09)
Sa takvom logikom imas velike sanse da doguras visoko kod Kena.
Bolje da nesto naucis jer oni nece dugo.
Kada neko kaze "prosao sam pola sveta" da li mislis da je merio broj kilometara ili zemalja u kojima je bio? Ne moras odmah da odgovoris. Razmisli dobro. (Nemoj pitati u stranci).
»
....
surabya johnny (14 Maj, 2007 - 19:25)
pazi kad je tadic ken- ja sam sve ovo vreme mislio da se radi o koshtunici: on mi nekako vishe lichi na kena, majke ti !
»
niksone,
kapi (14 Maj, 2007 - 02:12)
hajde nam preporuci literaturu koju ti citash! Ono sto Beba prica je iz prve ruke, a da je istina, dokaz je i sve ovo sto se sada desava kod nas.
»
kapi
nikson (14 Maj, 2007 - 03:00)
nemam ja nista protiv sto on prica. imao bih protiv da ne moze ili ne sme da prica. problem je sto svi onda ko papagaji ponavljaju sto on kaze, bez pokrica...
»
pa to je dobro, vecina ljudi
dezelin (14 Maj, 2007 - 20:17)
pa to je dobro, vecina ljudi u srbiji nije procitala nista od toga sto je beba pricao - generalno nije los nacin da saznaju.
»
No frx, mi će da pričamo,
Lado (13 Maj, 2007 - 22:42)
No frx, mi će da pričamo, a vi izvolite činodejstvujte, ali ne zaboravite nikad ko vam je sad šef operative i čija će biti zadnja u vođenju politike zemlje za koju ćete vi takođe snositi odgovornost - dr Kalašnjikov alias Toona - alal vam vera na ovnu predvodniku - i njegova (ne)dela ćete vi sad imati na grbači - bravo vam na izboru!
»
pa ok ...
Virtuelni Vasilije (13 Maj, 2007 - 22:49)
... bolje bi bilo da je bez njega, ali u demokratiji se racuna broj glasova i partije na vlasti moraju da skupe 50% bar ...
To je zelja i EU. A vi se valjda slazete sa onim sto zeli Evropa?;)
ps. Drugog izbora i nije bilo. Osim da radikali dodju na vlast ...
»
Nije ok,
Lado (13 Maj, 2007 - 22:49)
eto, želi EU i da Kosovo bude nezavisno - da li ćete je poslušati?
»
"Drugog izbora i nije bilo.
KafaJeGotova (13 Maj, 2007 - 22:53)
"Drugog izbora i nije bilo. Osim da radikali dodju na vlast ..."
ako je neko nesposoban da pronadje alterantivu, ne znaci da nje nema. ili, ti mislis da nije tako?
»
slazem se kafice ...
Virtuelni Vasilije (13 Maj, 2007 - 22:57)
... u principu sa ovim sto si rekao :))))))
Jedino sto nisam cuo ni jedno bolje alternativno resenje. Mislim na neko koje zasniva zdravom razumu i realnosti ... ono "pusti snovi" se ne racuna :-)
»
virtuelni vasilije
KafaJeGotova (13 Maj, 2007 - 23:05)
odavno ja nisam cuo bolje alternativno resenje od ds-a. mislim da su jako nesposobni i da idu na staru slavu (djindjic) kod glasaca.
a, "pusti snovi" su verovatno aluzija na alt. resenja koja su 'anti-srpska'?
i na kraju, zar zdrav razum ne spada pod "puste snove" u ovoj nasoj zemlji dembeliji?
»
pa i bilo bi
hoochie coochie man (13 Maj, 2007 - 22:54)
moglo je da bude i tih 50% da nije bilo kohabitacije, prociscavanja DS, vracanja kojekakvih Gavrilovica...
Batalite malo matemetiku, to se zove zloupotreba demokratije.
»
VV
Jasna Bogojević... (14 Maj, 2007 - 01:39)
Quote:
Drugog izbora i nije bilo. Osim da radikali dodju na vlast ...
Bilo je, bilo!
Hag
»
Lado
nikson (13 Maj, 2007 - 22:48)
alal tebi vera kada si se spasio odgovornosti jednim zaokruzivanjem.
»
izvini, bicemo na vi. za sve
nikson (13 Maj, 2007 - 22:57)
izvini, bicemo na vi.
za sve ovo snosimo odgovornost svi. ako je neko zaokruzio za ds ili ldp, ne znaci da je posao zavrsen.
»
Vi, ti, whatever in the end...
Lado (13 Maj, 2007 - 23:01)
Izvinite, za sadašnju situaciju ne snose odgovornost svi, ne ide tako, nego oni koji su bili na vlasti poslednje 3, 4 godine, i oni koji su sa njima kohabitirali. A na dalje je odgovornost tutto completo na DS-u, u sadejstvu sa Koštunicom i Dinkom. Mislite o tome, ni sadašnjoj vladi niko nije merio procente ko je više ili manje kriv za s*anja koja su se desila, a neće ni ovoj budućoj. A ako mislite da sa DSS-om neće biti s*anja, eeee, grdno se varate.
»
jel to nikson priznao da za
KafaJeGotova (13 Maj, 2007 - 23:08)
jel to nikson priznao da za ovu situaciju ds treba da snosi odogovrnost, ili je moja dedukcija pogresna?
»
izgleda da cemo se mi do
hoochie coochie man (13 Maj, 2007 - 23:12)
izgleda da cemo se mi do toga nacekati
»
kafa je gotova
nikson (13 Maj, 2007 - 23:38)
oni koji su vodili i koji ce da vode zemlju, a u drugom redu i gradjani. a snosimo je i ti i ja. ali najmanje ovde na blogu. ovde se samo raspravlja
jaja se ne snose, nego se snesu :o)
»
nikson
KafaJeGotova (13 Maj, 2007 - 23:56)
a kako se ogleda tvoje snosenje krivice? suocavanje sa zlocinima? trazenje istine i odgovornosti? i sve ono o cemu se prica u beskraj ovde na blogu, tako da se i preko bloga to desava. mislim da je ta prica o odgovornosti gradjana sasvim jasna, ali je u metodu problem.
jaje (jednina) se snese, a za vise jaja?
»
kafa je gotova
nikson (14 Maj, 2007 - 00:18)
ja nisam za to da se neko apriori osudjuje da podrzava zlocince, zato sto ne zna za neke stvari koje su se dogadjale. resenje je da se o tim stvarima glasno govori i da se istina otkriva bez prezanja. ali za sve to je potrebno jako puno energije, verovatno i sam znas.
ptice snose jaja? hm....
»
Lado
nikson (13 Maj, 2007 - 23:13)
za situaciju snose odgovornost svi koji su bili na vlasti poslednjih dvadeset godina. odgovornost ne traje od izbora do izbora.
ja uopste ne ocekujem lep i harmonican period u narednih par godina. posle ovakvog ponasanja dss-a, ja ni ne osekujem nista vise od njih...
»
Quote:za situaciju snose
Lado (13 Maj, 2007 - 23:20)
Quote:
za situaciju snose odgovornost svi koji su bili na vlasti poslednjih dvadeset godina. odgovornost ne traje od izbora do izbora.
Ergo, po toj logici za sadašnju situaciju je odgovorna i prva DOS-ovska garnitura - principijelno tačno, ali ne mogu da verujem da izjednačavate odgovornost Z. Đinđića i npr. Miloševića i Koštunice - generalizacije i opšti iskazi su jako, jako loši.
Quote:
ja uopste ne ocekujem lep i harmonican period u narednih par godina. posle ovakvog ponasanja dss-a, ja ni ne osekujem nista vise od njih...
I uprkos ovome, vi i dalje branite najnoviju koaliciju. Alal vam vera!
»
Quote:Ergo, po toj logici za
nikson (13 Maj, 2007 - 23:35)
Quote:
Ergo, po toj logici za sadašnju situaciju je odgovorna i prva DOS-ovska garnitura - principijelno tačno, ali ne mogu da verujem da izjednačavate odgovornost Z. Đinđića i npr. Miloševića i Koštunice - generalizacije i opšti iskazi su jako, jako loši.
naravno da ih ne izjednacavam i slazem se za generalizacije, ali mislio sam da smo se razumeli...
Quote:
I uprkos ovome, vi i dalje branite najnoviju koaliciju. Alal vam vera!
ne branim koaliciju, nego tvrdim da je bolja od koalicije dss i srs i od izbora, jel bi posle izbora bila slicna situacija. ja bih voleo da vidim sta bi radikali opet uradili na vlasti i pokazati ljudima da su zlo, ali bi od toga i svi mi imali stete i to ogromne. evo gore je neko napisao da je nikolic dobio 6 miliona evra za ovu akrobaciju. pa vi vidite...
»
Shvatate li vi šta pričate?
Lado (13 Maj, 2007 - 23:41)
Quote:
evo gore je neko napisao da je nikolic dobio 6 miliona evra za ovu akrobaciju. pa vi vidite...
Od koga je to dobio: a) valjda nije od DS-a (iskreno se nadam), b) znači dobio je od Koštunice - vašeg koalicionog partnera!!!! To je premijer kome vi dajete legitimitet ovakvim iskazima. Nemojte i dalje molim vas.
»
nije moj koalicioni partner.
nikson (13 Maj, 2007 - 23:56)
nije moj koalicioni partner. kada budem imao stranku videcemo...)
kakav ja njemu dajem legitimitet, pa on je dobio legitimitet na izbroima i to je ono o cemu ja ovde pricam, a ne o koalicijama, tadicu, novim izborima, ldp-u, ds-u...
ako mogu da dobro zakljucim vi ste za to da je trebalo prepustiti dss-u da pravi vladu sa radikalima. e tu se razlikujemo, zato sto ja mislim da bi se oni brzo sapleli, ali nazalost sapleli bi i nas sa njima...
»
Quote: kakav ja njemu dajem
Lado (14 Maj, 2007 - 00:07)
Quote:
kakav ja njemu dajem legitimitet, pa on je dobio legitimitet na izbroima i to je ono o cemu ja ovde pricam...
Pa nije njega legitimisala izborna volja građana nego DS koja ga je mazila u toku predizborne kampanje, a onda uspela da mu prepusti premijersko mesto, MUP, BIA-u, energetiku i da ne nabrajam dalje, iako je Toona dobila znarno manje glasova od DS-a - vi sada to potcrtavate kao legitimnu stvar - ne može.
Quote:
ako mogu da dobro zakljucim vi ste za to da je trebalo prepustiti dss-u da pravi vladu sa radikalima. e tu se razlikujemo, zato sto ja mislim da bi se oni brzo sapleli, ali nazalost sapleli bi i nas sa njima...
Vi i dalje gajite nadu da se DS neće saplesti sa DSS-om - naravno da 'oće - ako je Toona majstorski prehebavala Kena do sada, zašto mislite da neće i na dalje - takođe, šta je garancija da baš radikali ne pobede pošto ova mutant-vlada prsne (sami ste rekli da od DSS-a ne očekujete ništa konstruktivno) - šta više, kada se skoro svi iz tzv. demokratskog bloka zgade prostom puku, ima Nataša Jovanović sa Tomom da vitla sve sa 50% plus nekim glasom, i tada su veće šanse da radikali zajašu nego sada.
»
lado
nikson (14 Maj, 2007 - 00:40)
Quote:
Vi i dalje gajite nadu da se DS neće saplesti sa DSS-om - naravno da 'oće - ako je Toona majstorski prehebavala Kena do sada, zašto mislite da neće i na dalje
kako ce ds da izadje na kraj sa dss-om, to je problem onih koji vode stranku. samo sto bi se u slucaju dss+radikali na vlasti zajedno sa njima i MI sapleli i to do daske...
Quote:
šta više, kada se skoro svi iz tzv. demokratskog bloka zgade prostom puku, ima Nataša Jovanović sa Tomom da vitla sve sa 50% plus nekim glasom, i tada su veće šanse da radikali zajašu nego sada.
znam tako je bilo jos i na izborima 2003. radikali su uzeli 30%, a ds oko 15%. pa se to posle povecalo i okrenulo u korist ds-a na predsednickim izborima.
problem je taj sto do uocavanja ostrijih razlika izmedju ds i dss-a uskoro nece doci, zato sto ce zajedno sedeti u vladi. ali to je na kraju rezultat izbora...
»
Nixone
Lado (14 Maj, 2007 - 00:47)
Quote:
problem je taj sto do uocavanja ostrijih razlika izmedju ds i dss-a uskoro nece doci, zato sto ce zajedno sedeti u vladi. ali to je na kraju rezultat izbora...
Pa izgleda već uviđate ono o čemu drve ljudi ovde već neko vreme - DSS i DSS light - s jednom ispravkom - to nije rezultat izbora, nego politike DS-a pod Borisom Tadićem.
»
lado
nikson (14 Maj, 2007 - 01:04)
to je rezultat izbora jer politika kostunice jednostavno nema podrsku od 50%, a jos ako uzmemo da je pola od toga zasluzna nova srbija + palma, bidza
uostalom zaboravljate da je ds vec na vlast sa ligom socijal-demokrata vojvodine u pokrajini (gde su ladno mogli i sa dss-om i g17 da imaju vecinu)
e sad ako su za vas isti palma i bizda sa jedne strane i canak i pajtic sa druge... za mene je to jednostavno nespojivo
naravno, ne razlikujem puno samardzica, simica, kojena...
»
???
Lado (14 Maj, 2007 - 01:30)
Nixone, ovako, ja ponekad imam vremena za diskusiju na blogu ali za prenemaganje nemam. Pauziraću za sada (bar večeras) od razgovora sa vama - mnogo ste konfuzni i nemate jasne teze i iskaze. Npr.:
Quote:
to je rezultat izbora jer politika kostunice jednostavno nema podrsku od 50%, a jos ako uzmemo da je pola od toga zasluzna nova srbija + palma, bidza
Ova rečenica skoro da ne znači ništa, a ja ne mogu uz sav mentalni napor da povežem koje bi značenje ono imalo u kontekstu našeg gornjeg razgovora o tome kako se Ds i DSS sve manje razlikuju (što ste i sami rekli).
Quote:
uostalom zaboravljate da je ds vec na vlast sa ligom socijal-demokrata vojvodine u pokrajini (gde su ladno mogli i sa dss-om i g17 da imaju vecinu)
e sad ako su za vas isti palma i bizda sa jedne strane i canak i pajtic sa druge... za mene je to jednostavno nespojivo
Pa ovo je u jasnoj kontradikciji sa vašom gornjom anticipirajućom tvrdnjom:
Quote:
problem je taj sto do uocavanja ostrijih razlika izmedju ds i dss-a uskoro nece doci, zato sto ce zajedno sedeti u vladi. ali to je na kraju rezultat izbora
Odlučite se, u tvrdnji glede Vojvodine tvrdite da se DS razlikuje od narodnjaka (sa kojima će biti uskoro i zvanično u koaliciji), a u ranijem postu da dolazi do izbleđivanja razlike. Ne može i jedno i drugo. Pozdrav
»
Lado
nikson (14 Maj, 2007 - 01:59)
nemojte da citate nepazljivo i to onda da pravdate mojom konfuzijom.
Quote:
problem je taj sto do uocavanja ostrijih razlika izmedju ds i dss-a uskoro nece doci
ja nisam rekao da nema razlike, vec da ce zajednickim sedenjem u vladi te razlike manje da se uocavaju. jednostavno ljudi ce posmatrati vladu u celini, ali naravno videcemo kako ce to da izgleda.
drugi problem je tadiceva ``lajt`` politika prema kostunici. moj utisak je da je on tako nastupao da bi uzeo veci broj glasova na izborima.
ds i dss imaju isti stav po pitanju statusa kosova i metohije, slican po pitanju evropskih integracija, razlicit po pitanju odnosa prema ratnim zlocinima (tadic jasno osudio genocid u srebrenici, kostunica ne), ekonomiji (mnogo manje tajkuna oko tadica-ja zapravo ne znam ni za jednog, ali ajde)...
»
Virtuelni,
Jasna Bogojević... (14 Maj, 2007 - 01:30)
Quote:
Kako moze jedna partija koja je malte ne udvostrucila broj svojih glasova od prethodnih izbora da bude gotova?
Imali smo 100 eura plate. Sad imamo duplo (udvostruceno). Misliš da nismo gotovi, a?
Hag
»
Dejan Mihajlov, Generalni sekretar "nove" Vlade Srbije, maj2004:
Nebojša Milenković (27 Maj, 2007 - 00:58)
Šef izbornog štaba Dragana Maršićanina, Dejan Mihajlov, obznanio je prošle nedelje kako se u Demokratskoj stranci Srbije "zna" ko je dirigovao rukom ubice premijera, istovremeno prozivajući Borisa Tadića i Zorana Živkovića da kažu ko je ubio predsednika njihove stranke. Ova optužba na adresu DS o navodnom saučesništvu u zločinu krugova bliskih Đinđiću doslovce glasi: "Neka kažu Srbiji ko je ubio predsednika njihove stranke i premijera, ako zaista misle da se odmaknu od ubica. Ako neće oni - mi hoćemo. U tome nas neće sprečiti ni optužbe, ni galama, ni pretnje, ni jeftina demagogija, ni sramotna zloupotreba bola porodice Đinđić".
Bojana Oprijan Ilić
Ubistvo premijera u predizbornoj službi:
Ubrizgavanje straha, Ekonomist, 24. maj 2004.
http://www.ekonomist.co.yu/magazin/em209/sic/sic1.htm
»
ah Lado,
kapi (13 Maj, 2007 - 23:09)
nisi ti debil , ali debila u DS i medju onima koji su glasali za Tadica ima taman koliko treba da nam zemlja bude debilska. A da ne racunam na SRS ,DSS, SPS i njihove pristalice
»
kapi
nikson (13 Maj, 2007 - 23:15)
a svi koji nisu glasali su valjda genetski predodredjeni da ne budu debili...
»
Где је нестала
milosrdni andjeo (13 Maj, 2007 - 20:21)
политика реалности?Шта би се десило да је Тадић одбио Коштуницу?Шта да је ДСС направио владу са СРС?Шта да је Тадић расписао изборе на којима би СРС освојио оних 50% + твој глас?Људи,много сте нереални.
Знате,лако је некоме ко је на политичкој сцени једну годину,у скупштини 3 месеца да продаје маглу.Видећу ту доследност после још једног круга избора...уствари,видећу је већ после локалних избора.
Па један од чланова ЛДП је на власти са хармоникашем!Мислим,заиста не знам шта да кажем.
»
Ti si ne samo tolerantan
Krasici (13 Maj, 2007 - 23:42)
...nego i smehotresan! o))
Da li si se nekad zvao Kaljujev? ;)
»
Kaljueve,
Lee Smolin (14 Maj, 2007 - 12:51)
takav kao ti se radja jednom u sto godina. Pravi raritet. I bas si se ovde nasao. :)
Ja mislim da je Kaljuev predsednik vlade licno. Reklo bi se po bogatom vokabularu.
»
Kaljujev...
Krasici (14 Maj, 2007 - 18:11)
Mnogo vam je kaljavo ovde, ali sve ću to ja da sredim...
»
tolerantan,pa sta je
pidola (14 Maj, 2007 - 18:40)
tolerantan,pa sta je ovo,
gde je ono tadic,kostinica,genijalci,cak sta vise drzavnici,
jel tako bese?
Razocarao si sada.
»
t.
pidola (14 Maj, 2007 - 19:56)
"bistro" receno.
Takvi,takvi se nikada ne radjaju,to se stvara,neguje,pazi,isuvise je savrseno da bi bilo stvarno.
»
ko je harmonikaš?!
Nebojša Milenković (14 Maj, 2007 - 19:14)
Izgleda da nisam u toku:
ko je harmonikaš?!
»
Ne znam sta mi je
snezana7plus (13 Maj, 2007 - 20:29)
Ne znam sta mi je gore:
-on
-cinjenica da ima toliko glasaca
-sto se ubraja u "demokratski" blok
-sto je bio u vladi
-sto ce biti u vladi
-sto cemo to prihvatiti kao neminovno
»
Olja je Olja
Beingness (13 Maj, 2007 - 22:28)
Evo finog šlagvorta i lajtmotiva ove nove/stare Vlade.
Večeras u Utisku Nedelje... (parafraziram)
Tadić: "...evo, Marija je pobedila, pa Ana Ivanović, zamalo i Jelena Janković, pre neki dan Novak. Izgleda da smo mi najbolji kada se od nas niko ništa ne očekuje!"
Olja: "Pa evo, to valjda nije tako loše, pošto niko ništa ni od ove Vlade ne očekuje..."
:-D She's Da Queen.
»
Tadic-Status
iskra (13 Maj, 2007 - 22:45)
Da li je neko od vas citao sta je sve Beba Popovic rekao o Borisu Tadicu u drugom delu intervjua za Status?
Nisam videla da to bilo ko komentarise.
»
opet Beba
kapi (13 Maj, 2007 - 23:25)
iz "Statusa"
"Stiče se utisak da je povezivanje vas i Čedomira Jovanovića krenulo u vreme „čišćenja“ DS?
„Čišćenje“ stranke je rađeno po nalogu Zoranovih ubica, političara poput Dačića, Fukse ili Mirčića, Legijinih advokata, onih članova Zoranove vlade, takozvanih eksperata, kojima je jedino važno da su u „igri“ i „kombinaciji“, i onih članova stranke koji su već tada duboko „ogrezli“ u korupciju. Zato je „čišćenje“ bilo, u stvari, otklon od Zoranove politike. U tom „događanju naroda“ unutar stranke i prestrojavanjima brzinom svetlosti Čeda je ostao usamljen u zaštiti te politike i naravno da sam mu ja dao podršku!
Da li je davanje te podrške Jovanović u bilo mudro?
To je bila podrška istini, onome što je Zoran hteo, govorio, želeo. U januaru 2003. je hteo da izbaci Tomicu Milosavljevića iz Vlade jer je postao član mafijaške organizacije koja se proglasila strankom! Svi se sećaju šta je Zoran govorio o stranci G17! I onda u aprilu je Čeda loš, jer to isto govori, a Vlahović i Milosavljević su „super“, jer se sa Dinkićem ližu?! A tako je bilo oko svega: radikala, socijalista, Kosova, Haga...
Da li ste vi bili inicijator da Jovanović osnuje frakciju i tako ruši DS?
Frakcije i postoje da bi se kroz pluralizam ideja stranke razvijale i postajale demokratičnije. Samo kod nas se iza jednoumlja i diktature jedne osobe ili jednog mišljenja krije „najdemokratskiji“ oblik vladavine. Tako su pre neku nedelju imali „najdemokratskije“ izbore za šefa demokrata Beograda gde se biralo između jednog kandidata. Demokratskoj stranci je „februarskim“ pučem i krađom iz 2004. uništena suština te stranke. Iako je većina podržala „Kena“, verujući da čini pravu stvar, DS je danas jedina stranka u Srbiji koja apsolutno nema nikavu politiku niti zna šta je to. Prepoznatljivi su po tome što su im sve odluke šizofrene i raduju protivnike. Tako je i bilo moguće da u toj stranci nije bilo mesta za Čedu Jovanovića, ali su zato ponosni što im je član Aleksandar Simić, Koštuničin savetnik i „jastreb“ fašističke struje u DSS.
Čeda Jovanović je jedini stranački lider koji nije želeo da otkrije finansijere.
Obrazloženje: „Jes’, da otkrijem, pa da mu spale Spektru u centru grada!“ Vaš komentar?
Nije rekao Spektru, nego kiosk, radnju, firmu... I nije jedini, niko drugi nije otkrio finansijere. Ja, inače, nisam sponzorisao LDP..."
»
kako neko rece hvala licnim
doggy (13 Maj, 2007 - 23:42)
kako neko rece hvala licnim interesima i krupnom kapitalu sto je formirana vlada..ipak,bolje i ovakva nego nikakva,odnosno novi izbori i pobeda radikala i bolji rezultat ldp-a,tjs umesto 15,16 poslanika..
»
evo sta kaze beba o milici bisic
kapi (13 Maj, 2007 - 23:47)
Milica Bisić - član mafijaške organizacije G17
NN: Kada smo kod kadrova iz Srbije koje su nam poslali u RS, tu je i Milica Bisić. Kako gledate na to?
POPOVIĆ: Bisićeva je "slavu" stekla kao šef Poreske uprave RS. Lopovluk kojim se tamo dokazala bio je odlična preporuka da postane član mafijaške organizacije G17, koja u svoje redove prima isključivo dokazane lopove sa belim kragnama. Kao Labusova miljenica, dovedena je iz RS i zaposlena u Ministarstvu finansija kod Božidara Đelića. Nakon toga, postala je profesor na fakultetu, da bi najzad dogurala do mesta direktora "Filipa Morisa". Postoji dokument DB-a o kriminalnim radnjama Milice Bisić u kojem stoji da je zahvaljujući njoj u prvih pet mjeseci 2002. godine iz banjolučke "Fabrike duvana" u Srbiju uvezeno oko sto šlepera cigareta, a porez na promet plaćen je u iznosu od samo 431.592 KM, što odgovara vrednosti poreza za svega tri kamiona. Pretpostavlja se da se porez izbegavao preko fiktivnih firmi iz RS i uplatama preko poslovnih banaka u RS, a ovim parama se finansirala G17 plus.
http://www.cedajovanovic.com/code/navigate.php?Id=347
»
ja verujem da je to istina
doggy (14 Maj, 2007 - 00:41)
ja verujem da je to istina sto kaze beba,ali ako cemo pravo veceg mafijasa nema o njega.poznato je da je on poceo kao saradnik resora jos u milosevicevo vreme.apropo toga,najvaznij mafijska ustanova u srbiji je rdb..
»
Doggy
Ingrid (14 Maj, 2007 - 00:53)
Quote:
poznato je da je on poceo kao saradnik resora jos u milosevicevo vreme.
Kako je to vama poznato? Videli, citali, culi? Da vam nisu to rekli Zvezdan ili Legija ili njihovi advokati ili ste citali nesto u NIN-u. BTW "doggy" da vi niste Nikola Vrzic, cula sam od nekih da ga zovu "doggy face"? Ako niste Vrzic, verovatno ste neki od clanova zemunskog klana - ali ono intelektualno krilo sto zna svih 30 slova azbuke.
»
Ingrid
iskra (14 Maj, 2007 - 01:00)
Doggy je sef kabineta Radeta Bulatovica a to je nekako isto kao i Nikola Vrzic.
Oni "sve znaju" i "sve im je poznato".
»
ja znam pouzdano da je bio
doggy (14 Maj, 2007 - 01:05)
ja znam pouzdano da je bio (jos uvek je)deo jedne struje u firmi,naravno kao saradnik.primeticete da retko napada db,samo kad je to u njegovom interesu.a sto se vas tice,gore je neko jasno napisao,da je sada vreme ds-a,znaci podmetanja agenata ldp-a nece doneti nikakve narocite koristi..
»
Pouzdano je blesavo...
Lun (14 Maj, 2007 - 01:16)
jedne te iste trpati u agente i izdajnike.
Odluchite se vec jednom!
Da je agent, bio bi vash.
Da je izdajnik, vec biste dokazali.
Da je narkoman, vec bi overdozirao.
Da je lopov, vec biste ga uhvatili, suduli i osudili.
Da vam smeta, sve biste ovo izmislili.
»
Doggy
kapi (14 Maj, 2007 - 01:24)
smesno je to sto pricash. Valjda znash kako su prolazili oni koji su prvo bili uz Milosevica ,pa mu onda okrenuli ledja. Samo da te potsetim ,agencija "Spektra" je 1993. godine radila za Demokratsku stranku izbornu kampanju pod sloganom "Pošteno".
»
kakav sog
Harley (14 Maj, 2007 - 01:42)
"db je stvorio spectru i ds"
kakav sog, ti si onaj sarov ulicar iz srpske
»
Doggy, prijatelju, opet se srećemo, a?
Krasici (14 Maj, 2007 - 02:02)
Jesmo li se već dogovorili da u sledećem javljanju ispraviš propust, i obavezno pomeneš sledeće:
D Ž I P
Z E B R U
D R O G U
Ajd, sad, zvonilo je, mali odmor.
»
hahaha,
kapi (14 Maj, 2007 - 02:08)
a zasto ih je stvorio? pokusaj da dash neki smisleni razlog, pliz! mozda da bi kostunicu doveli na vlast, a?
»
da bi sprecili spo da dodje
doggy (14 Maj, 2007 - 02:14)
da bi sprecili spo da dodje na vlast.to sto ih je stvorio db ne znaci nista..oni su stvorili mnogo partija i organizacija,koje su u medjuvremenu krenule svojim putem.svakako odredjeni uticaj je uvek tu.
»
A, ko je stvorio db ?
Ninoslav Randjelovic (14 Maj, 2007 - 02:20)
Da li db ima u planu da jos nesto stvara ?
Da li je "odredjeni uticaj" db-a zasnovan na nekom konceptu ili je to od danas do sutra. I prekosutra ?
»
da li to pitate kroz prizmu
doggy (14 Maj, 2007 - 02:25)
da li to pitate kroz prizmu cinizma ili ne razumete da je db u srbiji glavna mafijaska organizacija,koja se uz zastitu poretka jedino jos ne bavi prizvodnjom cetkica za zube.naravno,njih uvoze...
»
Nisam cinican. Zapravo,
Ninoslav Randjelovic (14 Maj, 2007 - 02:29)
zelim da ocuvam entuzijazam za zivot. Ako je tako kao sto kazete, da li verujete da je moguce da se stvari ipak promene i da ima smisla boriti se PROTIV db-a i mafijaske drzave ? Bez obzira na sve.
»
Doggy, vidim da je prošao mali odmor,
Krasici (14 Maj, 2007 - 02:43)
i da moramo još da radimo na tvojoj komunikacijskoj pismenosti.
Da ovo što pričaš ne bi bile samo prazne tlapnje, moraš tu i tamo da pružiš i neki dokaz. Ali da nije iz Kurira i Nina.
Time se kvalifikuješ da se sa tobom uopšte ozbiljno razgovara.
»
doggy
kapi (14 Maj, 2007 - 02:32)
stani malo, pa zar SPO nije osnovao Vuk Draskovic koji je od 1969. do 1980. bio novinar u nacionalnoj agenciji „Tanjug"?
»
Quote:pa db je i stvorio
Vesna NS (14 Maj, 2007 - 02:21)
Quote:
pa db je i stvorio spektru.naravno i ds.
DB sigurno nije stvorio DS ali je ugurao tamo svoje ljude od pocetka (Micunovic, Kostunica...).
»
Nisam znala da to mora da se vidi...
Krasici (14 Maj, 2007 - 21:18)
... i po izgledu? E, pa onda ništa.
»
;)
dezelin (14 Maj, 2007 - 21:44)
;)
kapiram, ali daj neki argument (osim sto je i dalje u DS).
poz.
»
Micin i UDBA
Harley (14 Maj, 2007 - 21:43)
Nazalost Micun jeste bio saradnik sluzbe, drzao ga je na vezi Maras
»
Koj Maras? Izvini, ali nisam
dezelin (14 Maj, 2007 - 22:02)
Koj Maras? Izvini, ali nisam upucen.
PS.
Mozda bi bilo dobro da se o ljudima koji se bave politikom u Srbiji a i sire napravi neka baza tekstova tipa wikipedia??
poz.
»
Bia doggy/SOG
Harley (14 Maj, 2007 - 01:25)
A ako ste pas Radeta Bulatovica
onda ste sigurno
SOG (srpski odbrambeni gonic)
»
doggy
iskra (14 Maj, 2007 - 01:28)
nije Vam nimalo glupo sto tako lupate? Beba Popovic retko napada DB? Niste odgovorili kako to pouzdano znate da je bio (jos uvek je) deo jedne struje u firmi?
»
TOLERANCIJA!
Nebojša Milenković (14 Maj, 2007 - 19:16)
Molim dvojnika (ili vatrenog obožavaoca)
Nikole Vrzića
da sa svojim teorijama zavera
lepo ode na neki drugi blog!
Unapred zahvalan!
N.M.
»
izbori
bircanin (14 Maj, 2007 - 00:13)
ce doci na jesen, zar stvarno mislite da ce ovo vlada opstati posle gubljenja Kosova u junu ili julu? Pa Toma i Gegavi(Kostunica) su vec targetirali glavnog krivca za gubitak Kosova kroz raspravu u skupstini tokom ovih 7 dana! Cela ova frka je oko izbora posle pada Kosova i predizborna kampanja! Cim padne Kosovo Kostunica rusi vladu i okrivljuje Tadica i dolaze novi izbori, na kojima pobedjuju radikali, Kostunica propada ali ih radikali nece dirati jer mu moraju vratiti uslugu sto ih je spasao posle 5.oktobra, a sa ostalima ce se obracunati kao komunisti sa neistomisljenicima posle 1945-e! Kosovo ih naravno ne interesuje ali ce i dalje kukati za njim i vladati dugo,dugo!To nam je sudbina ako LDP vec sutra ne krene u kampanju
»
u to da je tadic krivac za
dezelin (14 Maj, 2007 - 20:46)
u to da je tadic krivac za gubitak kosova ne mogu da ubede ni najgluplje svoje glasace - svi znaju da je kosovo izgubio SM uz podrsku SRS.
»
dezelin,
kapi (15 Maj, 2007 - 01:00)
ako znaju sto onda tadic kaze da ce sacuvati kosovo. ono, cinjenica je da je ljubomir tadic rekao za svoga sina da je strasno glup , i da je samo krstic gluplji od njega.
»
Beba Popovic o Tadicu -STATUS (2)
Ingrid (14 Maj, 2007 - 00:21)
edit urednik
----
molim vas da ne objavljujete jos uvek intervju. Kolega Lekic nas je zamolio da mu ipak dopustimo fer distancu.
Hvala
»
Šamijeva supruga na ART-u
Gala (14 Maj, 2007 - 00:35)
Quote:
koju su činili, između ostalih, Tadićev brat, Ranko Tadić - zvani Manijak, Dragan Filipović,izvesni Valter, Petar Pojić, direktor ART TV
Sad je jasno zašto novinarka Ofelija Backović - Šami radi kao urednik na ART TV i zašto ta televizija redovno prenosi mitinge radikala, DSS-a, Velje, Palme i ostalih patriota.
»
Gala, a da znaš da sam baš juče
Krasici (14 Maj, 2007 - 00:47)
šetala nešto po kanalima i zapanjila se da Art TV još postoji!!! Pa ja mislila da su oni pozatvarali te kepec-stanice? Nisam mogla da verujem. Bilo je čak i nekih reklama!
Od čega oni žive kad ni ne postoje na rejting-listama, ko tamo uplaćuje reklame, koje firme? I da li su normalni? I što je najzanimljivije: KO TO GLEDA???
»
Patriotska TV
Harley (14 Maj, 2007 - 01:00)
Odavno su oni pare zaradili!
Od Cazina, Erduta, Iloka, Cicavice.....
PS
Timofejev pita u emisiji Canka i Kseniju Milivojevic kako komentarisu....(pa citira Bobana)
»
Pozorisna predstava
Harley (14 Maj, 2007 - 01:08)
Da su svi sve znali, da su znali da se radi o 4 dana, da zato ambasadori nisu nista radili....
cak je i pomenuo nesto u stilu
..znate ovo blog sfera, pa informacije....
»
Pa naravno, blogosfera je zakon...o))
Krasici (14 Maj, 2007 - 01:47)
Dosta je boban duhova uznemirio! Čitali ga "i prijatelji i neprijatelji". Mislim da mi ovde na blogu nismo toga ni bili svesni. ;)
»
Najnoviji komentari
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)