Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Agape - Jerotić & Kusturica

svake druge nedelje 20.05 STBsvake druge nedelje 20.05 STBNemam baš puno omiljenih emisija na TV-u, ali Agape gotovo da ne propuštam. Ljubav, moral, krivica, bolest, brak, sudbina, zlo, i mnoge druge 'večite' teme za debatu, svake druge nedelje nalaze se na 'trpezi', bar što se mene tiče, nikada prežaljene televizije Studio B. Sinoć je pored Aleksandra Gajšeka (voditelja) i Vladete Jerotića (koji ima maltene status domaćina serijala), gost bio Emir Kusturica, sigurno jedan od mojih omiljenih reditelja, budući da svi filmovi koji se bave socijalnom tematikom spadaju u moje favorits.

Sinoć je tema bila Stvaralaštvo, no govorilo se i o neopaganizmu, svemoćnoj industriji zabave koja vešto prave vrednosti potiskuje do zaborava, najviše preko reklama... Pada mi na pamet onaj Meridian banka projekat gde je arhetip srpskog junaka, Marka Kraljveća iskorišćen upravo na ovaj način, mada je Jerotić juče spominjao kako je cela Evropa sazdana na tri osnovna arhetipa, i to: Faustu, Hamletu i Don Kihotu. Vredno razmišljanja..

Kusturica 26. nastupa na Kanskom festivalu sa filmom Zavet, ja se nadam da će uzeti i treću palmu, posle Oca i Undergrounda, a kako smo mogli da čujemo sinoć, nije odustao od ideje da snimi Zločin i kaznu - koja bi govorila o savremenom Raskoljnikovu, po njegovim rečima, reditelju koji nema sredstva za film, pa dolazi u iskušenje da ubije neku odvratnu, zategnutu babu za neke veće pare...

iz sinoćnje emisije, izdvajam:

„Slika sveta je nešto što se ustanovljava instantno i nešto od najmoćnijih oružja u ovladavanju masama, i implicira se na onu intimnu sliku sveta svakog čoveka posebno gde ona potiskuje i stavlja u drugi plan to, ko je taj čovek, odakle stiže, kako oseća, sa čime saoseća, i taj se čovek gubi iz tog centra.“ (Kusturica)

Više o ovoj emisiji pisala sam na svom matičnom blogu ::Lice&Naličje:: pa da se ne bih ponavljala, koga zanima o čemu je sve bilo reči može da pročita tamo.

 


Ne bih napisao opširan komentar,

osim što bih rekao da volim da gledam tu emisiju. Naročito volim da slušam Vladetu Jerotića...


Meni je ta emislija bljak...

...i jako se bojim da je za par godina necemo gledati kao deo uspostavljanja novih mehanizama mrznje i nasilja.
Cim se tu petlja toliko popova, meni nesto smrdi...
I mislim Agape..
Mozda sam ja pun predrasuda, ali...
Pozz

Boban


"Jerotić juče spominjao

"Jerotić juče spominjao kako je cela Evropa sazdana na tri osnovna arhetipa, i to: Faustu, Hamletu i Don Kihotu. "

I cetvrtom: Kusturici.


...

Quote:
gost bio Emir Kusturica, sigurno jedan od mojih omiljenih reditelja

... dalje nisam čitala.


jer...

je Kusturica snimio filmo Maradoni?
dobio dres od Kostunice?
uopste sto se slikao sa Kostunicom?

ne razumem samo iz ove slike koji su razlozi pa ne cenis Emira Kusturicu? Jer koliko vidim, na umetnosti mu ne zameras...


Ne zameram ja njemu ništa,

samo ga ne cenim.


uspeh

je najteze podneti kada ga dozivi neko drugi?kusturica je umetnik bas kao i biljana srbljanovic,a radovati se njihovim uspesima bi trebalo da bude nesto sasvim normalno.


istina

oboje su talentovani umetnici, ali je on talentovaniji i uspesniji. pred njom je zivot, mozda ga prestigne.
druga slicnost je da su oboje oportunisti, on je naravno mnogo ogavniji. oboje imaju vrhunsku emocionalnu inteligenciju - sto je odlicna karakteristika i za umetnika i za oportunistu.


?

Quote:
uspeh je najteze podneti kada ga dozivi neko drugi?

Najlakse mi je podneti uspeh nekoga koga cenim.

Quote:
a radovati se njihovim uspesima bi trebalo da bude nesto sasvim normalno.

Uvek se radujem uspesima onih koje cenim.


"Najlakse mi je podneti

"Najlakse mi je podneti uspeh nekoga koga cenim."
S druge strane aksiom je da cenite iskljucivo politicke/ideoloske istomisljenike. S obzirom da je takvih u nasem narodu oko 5% (a s obzirom na vas "zilotozam" i to je preoptimisticna brojka), znaci da u 95% slucajeva tesko podnosite uspeh ljudi oko vas.
Bas vam zavidim :).


...

Quote:
S druge strane aksiom je da cenite iskljucivo politicke/ideoloske istomisljenike.

Kad nekog cenim ne zanima me politički stav. Podržavati Miloševića ili Koštunicu za mene nije poltički stav, nego bolest.

Quote:
Bas vam zavidim :)

Ja tebi ne zavidim ništa.


to govori

o vama,a ne o kusturici.i novak djokovic se slikao sa velikim brojem politicara,jel vam i on smeta?znate ion cesto nosi dres Srbije,mozda vam to ne odgovara?zavist je bolest,mislite o tome.


Ma koja bre zavist :o)))

Novak se samo slikao sa političarima, a slikanje mu je u opisu rada, kao i Mariji Šerifović ili ... a Kusturica se nije samo slikao. Hoću da kažem, nema ni najmanje sličnosti između Novaka i Kusturice.


Nista mi srcu vise ne godi

Nista mi srcu vise ne godi nego kad udbasi raspredaju o umetnosti.


Kusturica

A ja mu vidiš zameram i kao čoveku i na njegovoj umetnosti. Kao čoveku jer je podržavao Miloševića tokom njegovih krvavih godina, a sada podržava njegovog nastavljača Koštunicu i pljuje po svemu šro nije prosto u Srbiji, kao npr. što pljuje po B92. A što se tiče umetnosti, zameram mu što šalje u svet najogavniju sliku o Srbima kao prostacima koji šenluče, ali "zato imaju dušu". Kao ono: jeste brate čemer, ali je barem NAŠE! E toga se ja grozim. Zahvaljujući (ne)kulturi koju, između velike rulje drugih,i on propagira, ovaj narod (mrzim tu reč, ali ovdašnji ljudi je zaslužuju) polako počinje istinski da liči na kreature iz njegovih filmova.


...

Quote:
A ja mu vidiš zameram i kao čoveku i na njegovoj umetnosti. Kao čoveku jer je podržavao Miloševića tokom njegovih krvavih godina, a sada podržava njegovog nastavljača Koštunicu

... ja mu ni to ne zameram, al' je to definitivno više nego dovoljan razlog da ga ne cenim.


ja mu zameram. sve. on je

ja mu zameram. sve. on je javna licnost, nije neki zubar kod koga cu da izbelim zube pa da me bas briga sta on misli i kakav mu je politicki stav, sve dok su mi zubi ko biseri. kostunici zameram mokru goru kao i staru zeleznicku stanicu u herceg novom. i ime nemanja. i pismo podrske seselju. i sve mu zameram. i ne mogu da da ga gledam kroz selektivnu prizmu.


I ja mu sve to zameram...

..i opet mu to zameram.


Tamara

Slažem se, neprecizno sam se izrazio. Nemam ja njemu šta da zameram, jednostavno ga ne cenim.


Underground

Kao licnost, Emir Kusturica mi je u potpunosti odvratan.
Kao umetnika ga cenim, i to bas zbog tih filmova u kojima, navodno, šalje ogavnu sliku o nama. Povodom toga, samo dve stvari: a) mi jesmo ogavni b) samo potpuno kreten može suditi o naciji na osnovu filma i c) Kusturica je vrstan reditelj, doista.


Slazem se

mi jesmo ogavni, ali sam ubedjen da su takvi likovi kao sto je Kusturica itekako pomogli da mi budemo ogavni.
Pa on cigane i trubace ne vadi iz kadra od 1982 !
I stalno mu lete neki jorgani, trudnice i ribe.

Ja ga "doista" nisam nikad cenio.
Jedino vidim da su i drugi napokon ukapirali koliko je supalj...

Goran Markovic je za Kusturicu umetnicka planina.
Specijalno Vaspitanje, Tajvanska Kanasta,Variola Vera, Nacionalna Klasa,Majstori Majstori, Vec Vidjeno

sve su to filmovi koji takodje govore o nama ali mu nisu potrebni trubaci


Opet...

Ali kakav to tip osobe može da generalizuje stvari o jednoj naciji nakon gledanja filma, jednog umetničkog dela? Treba li ja sad sve Italijane da poredim sa onim ludacima iz Amarkorda? Svašta, nisam toliko ograničen.

Hoću reći, ako je neko toliko glup da pomisli da smo svi cigani, pitanje je koliko smo mi glupi ako nam je do njegovog-njenog mišljenja uopšte stalo. (A sasvim je treće pitanje, zašto tebe lično toliko vređa poređenje sa Romima.)

Drugo - Marković je talentovan režiser, ali zaiste ne može da se meri sa Kusturicom, ma koliko ja voleo Variolu Veru.

Treće - pre i posle cigana Kusturica je imao druge teme, a to što ga ti samo po njima znaš, već je stvar tvoja, ne njegova. Otac na službenom putu; Sjećaš li se, Doli Bel?; Underground; Život je čudo; Arizona Dream. Tek su dva filma "ciganska": Dom za vešanje (IMHO, njegovo remek-delo) i Crna mačka, beli mačor.

Četvrto - ja trubače ne podnosim, tambura je instrument izbora kod mene, ali se uz tematiku njegovih filmova savršeno uklapaju.

Peto - to što lebdi nije ništa manje ludo od momenta kad se svi likovi nekog filma presele na nebo, a nisam čuo da prozivaš De Siku. To se zove umetnička sloboda. Meni se, recimo, leteći kreveti dopadaju, kao u filmu Život je čudo. A dopada mi se i scena porođaja u vazduhu iz Doma za vešanje, a kod smo već kod tog filma, dok su Perhan i njegova sestra u kolima, kad vide leteći veo i kada Perhan priča o njihovoj majci, meni je jedna od najdražih scena. Uostalo, niti je Kusturica jedini nadrealista, niti sa nadrealizmom preteruje. Tebi smeta Kusturica, pa ti, dakle, smeta sve u vezi njegovih filmova.


Mozes ti i gluplje

"Drugo - Marković je talentovan režiser, ali zaiste ne može da se meri sa Kusturicom, ma koliko ja voleo Variolu Veru."

Idi vidi dal` sam u Mokroj Gori.


A, možda...

... čovek samo snima filmove?!

Da se razumemo, ni meni se ama nista ne svidja u njegovoj biografiji.

Ali da li bismo bili toliko tolerantni pa pustili da njegovi filmovi žive svoj život? Pa da prema tome budu i ocenjeni?


Bas steta za Kursturicu ...

... ona prva dva filma su mu odlicna a bio je i vrlo talentovan ... sve dok nije postao politicki nepodoban :D

Eh da se samo odlucio za bolju naciju (nego onu svojih roditelja) ... ili da bar podrzava odgovarajucu politicku opciju, mogli bi mu priznati i one filmove i nagrade i posle. A i talenat.

A ovako nista ... pa ko da mu prizna talenat i medjunarodne nagrade, kad se slikao sa Kostunicom? Pih :))))


Virtuelni ...

... na onoj fotki samo ti fališ.


Ih kakva si Tamika ...

... ja se trudim da budem fini i politicki podoban - a ti me guras na suprotnu stranu :))))


No, videcemo

da li ce Kusturica dobijati prestizne filmske nagrade i kao Nemanja. Tek tako cemo moci proceniti da li je on zaista dobar reziser ili ne.


Virtuelni ...

... ja ne znam na kojoj si ti strani, samo znam da tvoji komentari nisu fini.


Fina Tamaro ...

... pa znam da nisu fini po tvojim kriterijumima ... po njima su valjda fini tvoji i zoksterovi komentari;)


Virtuelni ...

... sigurno su nekome i tvoji komentari fini, nemo' da brineš.


vlado,

"...zameram mu što šalje u svet najogavniju sliku o Srbima kao prostacima koji šenluče, ali "zato imaju dušu". Kao ono: jeste brate čemer, ali je barem NAŠE!"

to je realna slika srbije, ne znam samo kakvu biste vi sliku poslali u svet?


ja ne razumem

kako je moguće gledati nezavisno jedno od drugog na nemanju "reditelja" i nemanju "čoveka koji je otvoreno stao na stranu jedne političke partije (u ovom slučaju d ss) i koji je rekao da je koštunica čovek koji će nas odvesti u evropu"...pa nema on podeljenu ličnost.To je isti čovek i njegovo stvaralaštvo je direktan produkt njegovih stavova u koje spada i politički..njegovi noviji filmovi,od "doma za vešanje" su prosrpski filmovi i filmovi koji pored svoje "umetničke vrednosti" imaju i jasnu politički crtu,koja je nekim ljudima neprihvatljiva,pa ako se taj stav provlači kroz njegove filmove,što bi sad trebalo da svi slušamo njega,bez obzira ne njegovu političku pripadnost?što,zato što je dobio palme?pa šta?treba da ga volimo kao autora zato što je osvajao nagrede?
meni se on ne sviđa kao autor,pa bio srbin ili bošnjak ili šta već,nema to veze sa pripadnošću političkom,verskom ili nacionalnom...čovek priča protiv reklama,a šta "zavet" se neće reklamirati?ili sje reklama za zavet oki i super i umetnička,a za koka-kolu je zla i cilja na uništenja svega ljudskog u ljudima?


Tamara

Ovakva vrsta diskvalifikacije nekoga ili necega je vrlo prizemna. Za Maradonu i Kusturicu (nesto manje) zna ceo svet. Za Kostunicu samo ostrasceni. Politikantski. I u svetu (skoro niko) i kod nas. Nemojte misliti da se svet bavi nama.
Inace, ovakve diskvalifikacije su cesta pojava od strane "komentatora" na ovim blogovima:
- Duci Simonovic je bezveze kosarkas zato sto mu je zena (bivsa) bila u JUL;
- Marija Serifovic ima "sumnjivu" pesmu jer se ne zna (dok se glasa na Evroviziji) njena "politicka opcija". Posle njenog gostovanja u Skupstini, stvar se menja: pesma je dobra, ali bi mogla da bude jos bolja (!?)
- Baska slovne i ine greske kad se nema (ili "nema") drugih argumenata.
- Veruje se VIP blogeru zato sto je zensko (ili musko)...
- Samo istoricari koji su u predsednistvu (te i te) stranke sertifikovani na istinu.
- "Komentator" (vrlo popularan i drag drugima ovde) poteze neoboriv "argument" da je ON Goran Svilanovic i da "poznaje dobro" situaciju u Srbiji...
Svi ti "argumenti" su vec vidjeni u "komentarima" na ovim stranicama.
- Raspravljaju se mondijalna pitanja je li ko promenio ime ili ne...
Ne salje Kusta ruznu sliku o nama u svet. To znam i to osecam dobro OVDE. (Procitati kritike u stranoj stampi na njegove filmove i odgovoriti - samom sebi - na pitanje govori li se o Srbima kao divljacima ili o necem drugom.). Sreca je velika sto Svet ne govori srpski. Da je drugacije, imao bi "leeeepu" sliku o Srbiji i Srbima citajuci ove stranice i misljenja najveceg broja "intelektualaca" (Uostalom, i na web stranama b92 zovu ih kvazi-intelektualcima.) koji nam istresaju svoja razmisljanja.
Kusta je nikakav reziser zato sto se slikao (i ne samo slikao)za Kostunicom. O.K da prihvatim, ali ako se objasni: hoce li se to igde pomenuti kad film o Maradoni bude u bioskopima?
Hoce li Kusta biti bolji reziser, ako pocne ovde da se javlja i prihvati vas kosmopolitizam (Boze sacuvaj da ste vi-perjanice blogova nacionalisti!)?
A Kusta i Nele su ostali u dusi "sarajevska jalija" (ovo ne u ruznom smislu reci) i MI koji smo nekad ziveli zajedno (u istoj drzavi) bismo to trebali znati.
O Kustinim filmovima cu (onako kako ih ja vidim) drugi put.


Uco Nislijo

izvinjavam se što si me doživela kao kvazi intelektualca, ostani ono što na osnovu čitanja tvog komentara zaključujem da jesi- pravi neintelektualac. I nauči jednom da je trebati bezličan glagol, neću "baškati slovne i druge greške" iako argumenata imam. Što se tiče toga da ti osećaš to ovde (lošu sliku o nama), lepi su tvoji osećaji (za tebe) ali opet ništa ne govore, toliko o tvojim argumentima. Jedino što si iznela je strana štampa, ali ja nisam to uopšte osporio da se Zapadu sviđaju njegovi filmovi. Osporio sam njihovu motivaciju, i gle čuda, i mi kosmopoliti se nekad protivimo tom Zapadu. Lepo je njima da vide ludog Mikija i Lazu na platnu, ali se ne pitaju kako je nama koji ŽIVIMO pored ljudi koji su isti ti likovi. A inače što se tiče Ducija, posle sve te umobolnosti koju zagovara, mi treba da pričamo o te 2-3 godine njegove solidne karijere?


O svojoj inteligenciji si

O svojoj inteligenciji si najbolje "rekla" tako sto si "mislila" da repliciras zenskom, gospodja Vlada, po tvojoj logici, posto je uca zenski od uco, pa je i Vlada verovatno zensko ime od Vlado.
Vidim da coveku sprocitavas gramatiku, a ja cu ti samo citirati recenicu na kojoj bi ti i sionski mudraci pozavideli:
"Što se tiče toga da ti osećaš to ovde (lošu sliku o nama), lepi su tvoji osećaji (za tebe) ali opet ništa ne govore, toliko o tvojim argumentima."

Sjajan primer nadasve jasne i tako izrazajne argumentacije.

Inace a propos gramatickog prigovaranja, prilog ti je pogresan, "ovde" znaci da si i ti u Kanadi, a nesto kasnije kazes da "ti zivis" pored ljudi koji su u Srbiji, iz cega sledi da ne zivis u Kanadi, pa je ispravan prilog "tamo".

Sva sreca pa si ti pozvan da zakljucujes ko nije intelektualac, verovatno zato sto si i sam takva "intelektualna gromada".


Covece u belom

Je li zenski rod COVECICA?;-)
Izvini sto se kacim na tvoj komentar. To je samo zbog toga sto hocu da bude sve na jednom mestu (ublizu).
Uhvatio se (VIP bloger) za to da sam JA ne/intelektualac. Ja to o sebi NIKAD, ama bas nikad nisam mislio (Moze li to da bude covek koji ima samo visu skolu? koji se NIKAD nije upustao u intelektualne - naucne rasprave osim samo sa kolegama na poslu)Istina je da imam u strucnim (jezickim) casopisima objavljene neke radove, ali to nije razlog da pripisujem sebi ono sto nisam - da sam intelektualac.
Stvarno mi nije jasno gde se VIP bloger nasao. Ne odricem mu da je intelektualac (stvarno nista o njemu ne znam. Nikad nista nisam citao, a stavobvi iz uvodnog teksta mi ne daju za pravo da ga omalovazavam.
Uostalom, na ovim ovde tzv. politickim blogovima podmetanja su nacin razgovora.


Dragi Učo, potpisujem sve

Dragi Učo, potpisujem sve što si gore izneo o Kusturici. Najviše volim ove štrebere poput Vlade koji su bili pažljivi na časovima "srpsko-hrvatskog jezika" pa se sada bave čak i jazikom na blogu koji govori o potpuno drugim stvarima. Kol'ko li se siroma' nervira, što smo učili taj književni jezik, a (skoro) niko ga uistinu ne govori!!!?
Uzgred, gledam na Euronews-u i ARTE kanalu reportaže iz Cannes-a: Kusturica se pominje u skoro svakom prilogu.
Koštunicu još niko nije spomenuo... Možda zbog toga što se govori o filmskoj umetnosti!


MilosNovak

potpisuješ sve što je drugi napisao zato što sam ne umeš ništa da smisliš. A to što ti ne govoriš književni jezik je ipak daleko od toga da ga skoro niko ne govori. Dok sam ja bio pažljiv na časovima srpskog jezika, kao što si dobro primetio, ti si verovatno bežao sa istih. Ali ne brini se, ni to te neće učiniti "šmekerom" kao što ni mene poznavanje maternjeg jezika ne može učiniti štreberom.


Čoveče u belom

"Ovde" se odnosilo na blog (a to ja za sve nas "ovde", ma gde fizički bili, mada po tvojim komentarima bi se reklo da si ti negde između, pišeš komentare, ali kao da nisi ovde). U tom delu sam citirao Uču. Svima koji nisu zlonamerni ili neinteligentni to je bilo jasno. I još jedna stvar, ti i tebi slični svojim komentarima sami govorite ko ste i šta ste, pa se nemoj ljutiti što ja to samo primećujem. Da si nešto više od tuđeg drvenog advokata, znao bi to.


Quote:"Ovde" se odnosilo na

Quote:
"Ovde" se odnosilo na blog

Ti bas ko francuska sobarica, al ne vredi moz se trudis koliko oces od babe da napravis devojku ne mozes, ili da upotrebim tebi verovatno omiljeniji citat, ne moze od riblje corbe akvarijum.

Evo to sto bi "svima koji nisu zlonamerni ili neinteligentni" trebalo da bude jasno:

Uca iz Kvebeka (koji se za tebe neupucenog ne nalazi na blogu vec u Kanadi) kaze: "Ne salje Kusta ruznu sliku o nama u svet. To znam i to osecam dobro OVDE. (Procitati kritike u stranoj stampi".
Bas je ocigledno da se to OVDE odnosi na blog, zar ne :).

Ajde Vlado, nemoj sad da me razozaravas, pa vise sam od tebe perspektivnog omladinca eldepea ocekivao, daj nesto malo originalnije i inteligentnije. Cemu li vas uci Drago, izgleda da nista ne ulazi pod tu plavu kapicu :D.


Čoveče u belom

Šta, Kvebek se nalazi u Kanadi? A ja se čudio što su se u Gatineau (da ti spelujem i objasnim: Gatino, blizu Otave, na granici Kvebeka i Ontaria) vijorile kanadske zastave! Sve vreme dok sam živeo tamo, u naselju Aylmer (da ti spelujem i pojasnim: Almir, naselje administrativno u Gatinu, ali geografski bliže Otavi) viđao sam pored zastava Kvebeka i zastave Kanade. Znači tako, nisu se otcepili 1995.! Hvala ti čoveče u belom, i nema na čemu, veoma je važno da naučiš još nešto osim da se ne piše "pustije" već pusti je. Sada je to geografija Kanade, a sutra... Ko zna! Samo se ti drži mene. I izbaci iz glave LDP i tog Draga, ma ko on bio, izgleda da ti to prerasta u fobiju!


Wow, pa ti si ziveo u

Wow, pa ti si ziveo u inostranstvu i to jos u Kanadi, covece, pa ti si moj idol.
Navalite mlade dame, idealna prilika za udaju, mlad, pismen do bola, zna da speluje i francuski, ziveo u Kanadi, poznaje i geografiju, doduse malo je priglup, al to nema veze uz ostale kvalifikacije.

"Aylmer (da ti spelujem i pojasnim: Almir, naselje administrativno u Gatinu, ali geografski bliže Otavi)"
'Teo ti da ispadnes pametan, al si samo pokazao:
1) da sam pogresio sto sam te uporedjivao sa francuskom sobaricom (one obicno znaju francuski)
2) da verovatno imas rodjake u Kanadi :)
3) da ti rodjaci bas ne stoje dobro sa geografijom
Vise srece drugi put.

A za Draga ne znas ko je, cccc, sad si mu "ubio" ego, pa evo da ti dam mali hint :).


od tvog Idola

Pošto mi zameraš, što se tiče geografskih odrednica i spelovanja na francuskom, bilo bi lepo i da kažeš na čemu to zameraš. To naravno nećeš umeti, jer ti i ne znaš šta je tačno, a šta nije, samo malko voliš da se šepuriš. A što se tiče mladih dama, već imam jednu. Zašto i ti nešto ne uradiš po tom pitanju? Bio bi opušteniji, veruj mi. Ali opet, IQ će ostati isti. Jebi ga, takav je život. Moj ti je savet: ponašaj se u skladu sa svojim mogućnostima i sve će valjda biti OK. Pozdrav!


Samo da ispravim malu

Samo da ispravim malu nepreciznost. Za ono pod 2) gore, nije rodjak u pitanju, nego je kum djole :). Eto za frankofonski izgovor mozes njega da pitas.

Pozdrav i tebi


Znao sam

Nemaš pojma na čemu si zamerao, znao sam. Pa ipak, možda si mi malo i simpatičan. Vređaš i mene i tobožnje rođake iz Kanade koje si izmislio, a onda kada te neko pritera uza zid u vezi sa nečim o čemu nemaš pojma, ubaciš smajlija, kuma Đoleta i nastaviš kao glupi avgust. Uglavnom se na blogu ne obazirem na to, ni sam ne znam zašto sam se na tebe navadio. Neću više majke mi. Uživaj!


Ne znam zasto ali mi se sve nekako cini...

...da je Blog postao bogatiji za jos jednu inkarnaciju doktora sahovske fizike. Mozda zbog toga sto sam kao mali puno citao Flasa Gordona.


Virtuelni alter-egoi nicu

Virtuelni alter-egoi nicu kao pecurke posle kise. Jedino je Milutin dovoljno fin da digne ruku svaki put kad ga prozovu.
A ovaj iako nastao u vreme nestanka Flasa Gordona suvise je priglup cak i za onog.
Doduse imaju zajednicko sto su obojica u Srbiji i obojica mastaju da su preko bare. Ovome je doduse drugar pesnik iz prve ruke pricao kako je tamo preko, pa sad moze realnije da masta.


Vlado

Ni u kakvom kontekstu nisam o tebi govorijo.
je li isto Tamara i ...?
Ni za sta se ne izvinjavam.


...

Quote:
Kusta je nikakav reziser zato sto se slikao (i ne samo slikao)za Kostunicom. O.K da prihvatim, ali ako se objasni: hoce li se to igde pomenuti kad film o Maradoni bude u bioskopima?

Uopšte me ne zanima šta će se i ako će se pomenuti kad film bude u bioskopima. Mene on jednostavno ne zanima, tako da ni taj film neću da gledam. Ne tražim da se bilo ko slaže sa mnom. Ono gore je samo moj lični stav.


Tamara

Iako to uopste nije vazno (o sebi, uprkos svemu nemam visoko misljenje), ovakav odgovor na moj komentar je vredan najdubljeg postovanja. Veruj mi da mi je cast sto sam razmenio misljenje s tobom, uprkos neslaganju. Cak sustinskom.
Nasrdacnije te pozdravljam i zelim uspeh u svemu cega se dotaknes.
Zivela!


Nisam intelektualac! Majkemi!

Uca Nislija u K... wrote: (& jedva ostade ziv!)

Quote:
- Raspravljaju se mondijalna pitanja je li ko promenio ime ili ne...
Ne salje Kusta ruznu sliku o nama u svet. To znam i to osecam dobro OVDE. (Procitati kritike u stranoj stampi na njegove filmove i odgovoriti - samom sebi - na pitanje govori li se o Srbima kao divljacima ili o necem drugom.). Sreca je velika sto Svet ne govori srpski. Da je drugacije, imao bi "leeeepu" sliku o Srbiji i Srbima citajuci ove stranice i misljenja najveceg broja "intelektualaca" (Uostalom, i na web stranama b92 zovu ih kvazi-intelektualcima.) koji nam istresaju svoja razmisljanja.

Nisam intelektualac! - tako, da mi je ostalo ono "kvazi" s kojim ne znam sta da radim. Nisam cak ni "uca", ali sam siguran da se ovo mesto zove "Blog", a ne "Baleg". "Mondijalno" razmisljanje OVDE; - â?


"Nisam intelektualac!

"Nisam intelektualac! Majkemi!"
Ma nisi, samo se ceses gde te svrbi.


Vidi Tamara,

dok su se baškarili kod Maradone na račun donatora, jer nije bio Nemanja sam, vodio i orkestar, pevali su na koncertu:

"Ko ne voli brata Radovana, ne viđeo Đurđevdana!"

Nema koga taj nije podržavao, ali Radovana, koji mu je držao u opsadi rodni grad 44 meseca. Pa malo je odvratno.

Možda su i Radovan i Ratko u Drvengradu. Imaju sve uvjete a imaju i crkvu i bioskopsku salu. Ma milina i uživancija a pristup kontrolišu rendžeri.

J.


Jasna..

...a imaju i prirodne Revolucija sokove od borovnice. Da poprave krMnu sliku.
Cao mila :)


...

Quote:
Možda su i Radovan i Ratko u Drvengradu. Imaju sve uvjete a imaju i crkvu i bioskopsku salu. Ma milina i uživancija a pristup kontrolišu rendžeri.

Ne bi me ni najmanje čudilo.


Bobane,

to je i meni postalo merilo u ovom drustvu - cim krenu za krst da se vataju, meni dodje da se uvatim za...nesto drugo, zivotnije :))

bilo mi je interesantno nekoc (pre 10-15 god) da citam jerotica dok nije pobrljavio i skrajnuo u potpuni kleromisticizam. svaka druga mu je citat patrijarha...

a o kusturici - ne vredi puno trositi reci. javna licnost, koja pretenduje da ima toliko uticaja jednostavno NE SME da se pojavljuje tako strokava i prljava, a pri tom to nije deo nekog stosno osmisljenog koloritnog nastupa, nego susta i grozna nemarnost i nehigijena!!! onako masna kosa i onaj bljak izgled....brrr....ma bre smrdi mi preko tv ekrana. svaku dalju analizu...na zasluzuje


i meni. jerotic je

i meni. jerotic je neverovatno dosadan covek. gajsek mnogo ne zna o temama o kojima razgovara sa sagovornicima.
smeta mi gotovo idolopoklonicki odnos koji ima prema jeroticu.
uopste, koncept emisije je ocajan. domacini pokusavaju da pokazu da je pravoslavlje ssuperiorno, ali ime ne uspeva.
i tako, dave i sebe i gledaoce. barem neke gledaoce.


Ja bih voleo

da mi gospodin profesor objasni ovu tezu o 3 arhetipa.
Malo mi zvuči nategnuto: kao da nije imao nameru da bilo šta razjasni već da je teza sama sebi svrha.


jedva cekam da vidim komentare

jos da si negativno aludirala na odredjenu bebu lol


Pretpostavljam da većina

ovde daje komentare, imajući u vidu, pre svega, njegove ideološke ili političke pozicije.

Moram odmah da se ogradim i da kažem da mi nisu u potpunosti poznata politička opredeljenja Vladete Jerotića (u prvom redu zbog toga što me nisu zanimala, a poslednju emisiju ne komentarišem, jer je nisam gledao). Ali, čak i da se potpuno suprotna od mojih, ta činjenica, što se mene tiče, neće nimalo promeniti moj stav o njemu kao naučniku, psihologu...

Mislim da treba prestati ocenjivati pojedince "u celini"- na osnovu njihove jedne pozicije, stava... pa bilo to i političko opredeljenje.

U jednoj emisiji Utiska nedelje, između ostalog, pominjala se slična tema. Gost je bio i Teofil Pančić. On je, na primer, rekao da o Dobrici Ćosiću i Momi Kaporu, politički misli sve najgore, ali da ih ceni kao vrhunske pisce (naročito Ćosića).

Ja imam isti stav. Ponovo ću uzeti da čitam Dobricu Ćosića- vrlo rado.

A Vladeta Jerotić, u naučnom smislu, predstavlja za mene autoritet.


Emir/Nemanja Kusturica je

Emir/Nemanja Kusturica je snimio dva dobra filma-Secas li se Doli Bel i Otac na sluzbenom putu.
Sve ostalo sto je u zivotu uradio i rekao ne zasluzuje ni najmanju pohvalu. Naprotiv.


Poja nemam za Kusturicu.

Ne zanima me. A i ne razumem se u filmove. Ja sam govorio o Jerotiću.


To sto je napisala Sabi u

To sto je napisala Sabi u najsazetijem vidu pokriva umetnicku stranu vikipedijski kontrAverznog reditelja Kusturice; samo da napomenem da scenariji za ova dva jedina dobra Kusturicina filma poticu od Abdulaha Sidrana, pesnika, sto nije bez znacaja.


zoksi

meni je i crna macka beli macor bio urnebesan. Ne bih ja njemu sporila telenat, iako kad pocne da prica o globalizaciji i paradajizima, ja prebacim na drugi kanal.
Kad sam jednom prilikom letela jatom bese unjihovim novinama njegov intervju- nista specijalno sem mlataranja krstom po svemu evropejskom i puf iz cista mira " nego nama da Biljana Srbljanovic prica o zivotu...". Potpuno je pomenu van konteksta.
Odakle tolika opterecenost tom zenom s njegove strane?!


Kusturica je prestao da me

Kusturica je prestao da me zanima kao reditelj jos od "Doma za vesanje" i "Undergrounda", nijedan njegov kasniji film nisam gledao.


zox

"...scenariji za ova dva jedina dobra Kusturicina filma poticu od Abdulaha Sidrana, pesnika, sto nije bez znacaja."

takodje dva najbolja filma ikada napravljena na ovim prostorima.


se

slazem!


Snima dobre filmove.

Kusturica snima dobre filmove.
Da nije tako mrzeoo bi ga, ovako ga samo ne volim.


Delimicno sam gledala

Delimicno sam gledala pomenutu emisiju.
Kusturica je napravio ta dva filma u saradnji sa A. Sidranom, a kasniji filmovi su mu haoticno-neuroticna predstava koja vise lici na karikaturu i koja obiluje plagijatima na sitno (vizuelne predstave). To se bez sumnje svidja Zapadu, a oni ionako mnoge nase stvari dozivljavaju "exoticnim". To je, uostalom, samo jedno nestrucno misljenje ljubitelja dobre kinematografije. Kulturoloski, politicki, covek mi se ne svida i ne cenim ga.
Sto se tice Jerotica, mislim da on, na neki nacin, ima sukob interesa, obzirom na svoje zanimanje. Da li se bavi dusom i svescu uopste - ili samo kada su hriscanske (pravoslavne, pardon). Ne jednom je u toj emisiji izjavio kako ateisti imaju bezbroj neresivih problema, neshvatljivih razmera i dimenzija, a vernici, iako imaju poneki problem, vremenom ih razresavaju, uz bozju pomoc. Sa naukom to veze nema. Jerotic jeste I naucnik. To me podseca na ono kad sam u Ivanjici svratila do komsinice sa svojom malom cerkom. Ona nije prestajala da opominje svoje takodje malo dete koje je zaista bilo nemirno i rizikovalo je da se povredi. Ja sam jednom opomenula svoje, na sta ce ona:
- Jesi li je krstila? Obavezno to ucini! Ja sam moju krstila i sad je mirna.


Teofil o VJ

Nemam vremena sve

da pročitam, ali kolko vidim radi se o oceni njegove ideološke pozicije. OK...


koja je

u rirektnoj vezi i proističe iz njegovih stavova u nauci...isti slučaj kao i sa nemanjom,to je ista osoba,ne postoji vladeta jerotić "naučnik" i vladeta jerotić "čovek koji predviđa skori kraj zapadnog sveta"...


Uopšte nije tačno da to proističe

iz njegovih stavovi u nauci. Odakle Vam to? U nauci ne postoje "stavovi", kao što postoje u zdravorazumskom i svakodnevnom poimanju. Ili, ako postoje, nisu iste vrste kao zdravorazumski. Cilj nauke nije zastupanje ove ili one strane, nego dolaženje do objektivnog saznanja o stvarnosti.

Nemoguće je u nauci (o čoveku) izbeći zauzimanje određenih vrednosti, ali postoji jasno razgraničenje o tome šta je nauka a šta ideologija!

Apsolutno da postoji Vladeta kao naučnik i Vladeta, kao ne znam ni ja- bilo koja druga uloga.

Jednostavno, čovek u (post)modernom društvu, mnogo više nego što je to u prethodnim istorijskim epohama bio slučaj, zauzima VIŠE (društvenih) uloga. Naravno, da je ličnost jedinstvena, ali ja mogu da ocenjujem i zauzimam stavove o: "Peri" kao mom komšiji, o "Peri" kao metalostrugaru i o "Peri" kao drugu moje sestre. Moji stavovi ne moraju biti isti za svaku od tih uloga pojedinačno...


ovo je toliko glupo da przi oci

"Kada se Amerikanac nađe pred Rembrantom, oseća se inferiorno i tužno. To osećanje mora biti kompenzovano silom, novcem, ratom..." Vladeta Jerotić
ja sam zgranuta!


Vaše tumačenje..

kao uostalom i tumačenje Teofila Pančića u konkretnom slučaju je u rangu tumačenja jednog od slušaloca priče o Edipu, gde on na rečenice "zaljubljeni u svoje majke" ili "žene svoje majke" kaže: "Dobro je, ja nikada nisam bio zaljubljen u svoju majku."

Pokušavate da oborite jedan apsolutni autoritet u nauci, što je potpuna besmislica.


...

Quote:
Pokušavate da oborite jedan apsolutni autoritet u nauci, što je potpuna besmislica.

mene je citat zabezeknuo, a tebe?
U kojoj je nauci on apsolutni autoritet?
Ovo nema nikakve veze sa Edipom niti Frojdom niti psihijatrijom.
Citat upucuje na populizam i neuspesni pokusaj pravljenja smesnih kategorija.
EDIT: red ( kako ti kazes) naucnih istina, pa red iskakanja u beletristiku


re:

Ne, nije me zabezeknuo, zato što se u širem kontekstu gospodin Jerotić ne bavi generalno tekovinama američkog društva, već dečijim bolestima i nema nikakvu tendenciju da kaže da svaki amerikanac plače pred umetničkim delom, te je jako ružno pokušavati to tako interpretirati.

Kada je reč o autoritetu mislila sam na psihijatriju.


to nela

Quote:
Jerotić ne bavi generalno tekovinama američkog društva, već dečijim bolestima i nema nikakvu tendenciju da kaže da svaki amerikanac plače pred umetničkim delom, te je jako ružno pokušavati to tako interpretirati.

decije bolesti? a takav autoritet iz psihijatrije...

kako bi bilo izanalizirati malo taj njegov balkanski strah od svega nadolazeceg koji se krije u pucanju iz svih topova po svemu sto nije starije od Nemanjica. (Kad se nema vise argumenata dajmo se rugati nacijama koje nisu starije od nase) Kao da je to samo po sebi argument vise.
Da ne govorim o tome koliko je glupa konstatacija -Amerikanac pred Rembrantom. A da stavimo Srbin i sta bismo dobili, mislim kako bi SANU reagovao?!

Kis ( autoritet iz knjizevnosti ;) ) je to zvao "razgovor zaglupljivanjem".


Da zaokružimo nekako..:)

Mišljenja su kao ekseri, što ih više udaramo, sve se dublje zabijaju. Umorna sam bila i pre nego što poslah prvi komentar, a mislim da sada uz sav napor, teško da bih uspela da doprinesem približavanju mog pozitivnog i tvog negativnog stava prema Jerotiću.

Pozdrav :)


...

Quote:
Kada je reč o autoritetu mislila sam na psihijatriju.

ahahahaa :D :D :D
jeste, nema citiranijeg od njega u naucnim casopisima,
totalno je neprikosnoven :roll:


Kusturicine filmove i

Kusturicine filmove i njegovu umetnost visoko bodujem, ali Jerotic je pravi Jer(O)etik.


nemoj Cosica

ponovo da citas, ima toliko dobre literature!


Zašto ne?

Zašto ne?


nemoj,ako ces

da trazis knjizevnost u njegovim knjigama.
Ako to radis zboz nekih drugih pobuda, onda ok :)


Mislio sam

zbog književnosti.

Pročitao sam jedino Korene u srednjoj školi i knjiga mi se dopala.


Odlična emisija !

Što se komentara tiče, slika i prilika većine na ovom blogu. Tolerancija u punom sjaju. A i argumenti su za priču, čast izuzetcima.


Pored teme o

Pored teme o stvaralastvu, cini mi se da je vodjen razgovor o argumentima ateizma, kao i o zivotu na margini drustva (o tome da se vrednost nalazi i na mestu gde se "najmanje ocekuje").


Problem sa Emirom/Nemanjom ili kako god

mu je vec ime, lezi u dve ravni. Prva, politicka je da uprkos svom antiglobalistickom konvertitstvu u pravoslavnog mistika, njegova politicka persona je i dalje komunicticka. Tako da sad imamo jednu shizoidnu pojavu koja u Mokroj gori otelotvoruje i Kumrovec i Ravnu goru. Za njega je normalno praviti sok sa likom i Draze i Tita i Ernesta Ce (cemu dodaje i svoj skromni lik). No vazno je suprostaviti Koka koli nesto pa bilo to Tito kola ili Cica kola. Vazno je biti protiv manipulativnosti Holivuda ( a da bi shvatio da je Holivud manipulativan moras biti vrhunski intelektualac!), a kako je bolje boriti se protiv istog nego uz pomoc institucije koja ima 2000-godisnju istoriju manipulacije, zloupotrebe i sputavanja ljudskog duha. No nije K. jedini koji je je nasao zamenu za zvezdu u krstu, on je samo jedan od najglasnijih. Sto se tice umetnicke dimenzije Emira/ Nemanje, niko mu ne moze osporiti talenat. Licno nikad nisam voleo nista sto je dolazilo iz Sarajeva, jednostavno sam taj duh dozivljavao kao stran i meni dalek. Drugim recim, smatram da E.N.K. ima mesta u kinematografiji, ali ne u srpskoj. On je jednostavno out of place, a ne moze da se vrati tamo gde realno i pripada. Kao vreme prolazi ocekujem da ce mu tematika biti sve srpskija i pravoslavnija, sto ce samo vise naglasavati njegovo nepripadanje. Ali vazno je da ce potpisivati svoje filmove sa Nemanja!


sve ostalo su spekulacije

Cтудентски филмски фестивал у Карловим Варима

1978. Најбољи кратки филм Guernica

Венецијански филмски фестивал

1981. Најбољи филм Сјећаш ли се Доли Бел?
1998. Сребрни лав "Црна мачка, бели мачор"

Кански филмски фестивал

1985. Најбољи филм Отац на службеном путу
1989. Најбоља режија Дом за вешање
1995. Најбољи филм Подземље

Међународни фестивал документарног филма Санкт Петербург

2001. Златни кентаур "Приче супер осмице"

Берлински филмски фестивал

1993. Најбољи филм Arizona Dream
2005. награда Philippe Rotthier за европску архитектуру Дрвенград (Woodentown),


spirodone,

na Banjici se kada stavis tri cetiri trojke na basketu kaze*utovar u toku,stigao cumur"dakle natovario si sve mucenike koji prizemno pokusavaju da ospore neciji talenat,koji evropa i svet,u koji se oni kunu ,odavno prepoznaje.sta me boli za koga je kusturica i kojoj politickoj opciji pripada?covek pravi dobre filmove.sta vi ,koji ga vucarate po blatu znate da radite?imate li uspeha?ako imate ja se radujem,ako ste zavidne duse onda sami nastavite tu posalicu iz osnovne skole...


Pa

sto sam zavidna dusa ako kazem da mi se ne svidjaju njegovi filmovi ?
Pa ne moze mi se film dopadati zato sto je dobio nagradu.
Ja uopste ne govorim o njegovim politickim i drugim stavovima jer to ne pratim i ne znam i ne interesuje me.

Znam samo da mi lici da su mu svi filmovi na istu foru.
Sto se tice nagrada, ja se secam da je i u osnovnoj skoli neuporedivo teze bilo losem djaku da dobije 5 iako zna za 5 nego odlicnom koji bas i ne zna vec dobija dobre ocene po inerciji nastavnika...


ekiposaBanjice, nemas potrebe da mi pojasnjavas

veoma mi je poznat deo grada gde okrecu trandze i prolaze trole =].
Ja sam silazio na predposlednjoj (kod Pekabete)

Banjica REPUBLIKA


Spiridone

sve je jasno.BANJICA REPUBLIKA


Jedno je sigurno

Kusrurica se super zabavlja, ocigledno je...a koliko se mi zabavljamo njegovim delima to je kao i uvek diskutabilno. Kao reditelj prilicno obican, kao glumac bi mogao da prodje, kao poznavalac svog posla izuzetno potkovan. Ali kad sve sumiras...recimo sasa Koen i njegov Borat su bolji od bilo kog Kusturicinog prikaza jer obuhvataju, na jedan sirov, jasan i jednostavan nacin i ono sto Kusturica i mogi drugi rade spontano, tj. po sopstvenom poimanju zivota i odnosima u njemu.
I nad seretom ima seret....:)
A kad smo kod duse...svak dotice dusu tamo gde mu najvise lezi...ni makac blize ni dalje....:)


...

Quote:
Sto se tice umetnicke dimenzije Emira/ Nemanje, niko mu ne moze osporiti talenat.

Ja oko toga imam problem. Gledati njegove filmove mi je više pitanje morala, baš kao što mi je pitanje morala slušati Cecu. Možda ona za neke ima "glas i stas", ali će ona uvek biti udovica ubice. Ne usporavam mu talenat, možda ga za neke ima, ali mene to prosto ne zanima. Jednostavno ne mogu da cenim (ni) talenat nekog (ako ga ima) ko podržava Koštunicu. Ali to je njegov izbor, kao što je moj izbor da ga ne cenim.


Ceca

Nema čak ni glas ni stas. Puna je celulita i stalno falšira. Ali muškarci se ovde pale na ogromne sise i lošu muziku i šta onda ima veze sve to.


Ma kapiram "mušku percepciju" :o)

... mislim ogromne sise i to. Možda ga komplikujem, ali velike sise kod udovice ubice su nešto sasvim drugo.


Ha, ha, ha

radi se o istim delovima tela, ali u različitim kontekstima

:-))


Delovi tela

Ja sam mislio na ovdašnji mentalitet, a ne na mušku percepciju uopšte. Ništa loše u dobrim ženskim grudima :-), ali većinski OVDAŠNJI muškarci vole da to bude što veće. Pa makar i preko granice dobrog ukusa. Zato što i sami nemaju dobrog ukusa.


zato shto se somovi

hvataju na bucku!


Angie, kad smo vec kod

Angie, kad smo vec kod hvatanja somova na bućku, jedan mali citat:

Dilan Dog: "Ja imam isti stav. Ponovo ću uzeti da čitam Dobricu Ćosića- vrlo rado.

A Vladeta Jerotić, u naučnom smislu, predstavlja za mene autoritet."

Buć-buć-buć...


sam

ti rekla:)


ćao, angie.

Jurim kroz ovaj blog...
Ćao, angie....


e,Mirkec

pa gde si nam ti?


Ako imaš nešto da mi kažeš

napiši!


Dilan,

ja to samo sa mojim omiljenim blogerom uz kaficu malko
razmenjujem.
S tvojim opusom se (josh) nisam upoznala, tako da za sada nishta.


Angie

Hvataju se na pornografsko pakovanje, makar i sadržina bila ružna. Tipičan primer su sve ove silne narodnjakuše koje "žare i pale" i koje su buđžene na 101 način, ali im ni to ne pomaže. Izvinjavam se ako sam bio nekorektan, nije mi bila namera.


Vlado, ma ne,

sve ok.

A sve shto nevalja-mora da se frizira, pa bar neki deo puta da istera.


STRAŠNO

Hej, zar nije to neukusno!!!? Zašto vodite intrige ko se za koga udavao i da li ima velike grudi, celulit i ostalo? Jel vas pita neko ko je vaš suprug/supruga? Ili kolike su vam grudi? Ispada da je ne biste stavljali u negativan kontekst jedino u slučaju da je građena loše, da nema celulit i da je udata za Dalaj Lamu????


pa kako si

pogodio?


Kada govorimo o talentu E/N-a,

govoriom o sposobnosti da isprica svoju pricu stvorivsi odredjenu formu. E/N ume da je napravi, ume da upakuju svoju poruku na poseban nacin, ali onda dolazimo do problema poruke, a ona je isprazna, samopovladjujuca i sto je najgore opasna. Pitanje forme i sadrzine, je vazno. Postavlja se pitanje da li je na primer "Trijumf volje" veliki film? Vizualno-po pitanju forme da, ali tek kada dodjemo do ideologije koja stoji iza nje tek mozemo da u potpunosti ocenimo film kao ono sto jeste-nacisticku propagandu. Ali to ne menja cinjenicu da je Leni R. bila talentovana.


To je

zestoko ideoloski pogled na umetnost. Pa sta je onda umetnost: poruka ili forma? Sto ne citiraste John Forda i njegove poruke koje je slao samo postom.

Umetnik je tu da isprica, naslika, odsvira, sastavi a za ostalo ne treba da ga bude previse briga. Po meni, ne mora cak da bude ni previse pametan (sto cesto i jeste slucaj).


Poruka?

Ako želiš poruku bavi se publicistikom. U Umetnosti poruke nema.


Tamara, da li to znaci

da ne gledas ni filmove Leni Riefenstahl?


Cekaj Wu, pustije da prvo

Cekaj Wu, pustije da prvo izglugla, pa ce da ti odgovori :).


Covek u belom,

tako je. Nemam pametnijeg posla nego da guglujem i odgovaram Wu-u.


Pusti je,

a ne "pustije". Ali, moram priznati da si sve bolji i bolji.


Stvarno, a ja mislio da se

Stvarno, a ja mislio da se pise sastavljeno. Eto svaki dan covek nauci po nesto. Hvala na obavestenju ;).


Covek u belom

Nije to obaveštenje, to je lektura. I to besplatna, isključivo u cilju lepote jezika na blogu.


Dve stvari.... Stvar prva.

Dve stvari....

Stvar prva. Zasto toliko naglasavate Emir/Nemanja? On nije ni prvi, ni poslednji koji je promenio ime, pa i veru. To je postala najnormalnija pojava u USA, afro-amerikanci koji prelaze u muslimansku veru, samim tim menjaju i imena.

Stvar druga. Tamara kaze da ima moralni problem, postujem stav. Samo zelim da napravim poredjenje... recimo pokojni "umetnik" Notorious BIG, diler koji je postao zvezda. 50 cent i jos gomila njih. Najbrojnija publika su belci.

Cudno je sve to.

Pozdrav ;)


Emir Kusturica

je ostao Emir Kusturica i nije promenio svoje ime.

Ne samo pravoslavni vec i pripadnici drugih religija mogu, ako to zele, da prilikom krstenja (ili kako se to vec zove u drugim religijama), budu zavedeni u crkvene knjige pod nekim drugim imenom koje ne mora biti isto kao i svetovno.

Ime, prezime, nacionalna i verska pripadnost su duboko privatne stvari da bi se ovako olako ljudi sprdali sa istim.

Filmove Emira Kusturice obozavam, sto se ne bi moglo reci i za njegove javne izjave, bez obzira na vreme, mesto i prilike u kojima ih je davao. Inace da je Maradona dolazio u vreme Djindjica, Zivkovica, Cede Jovanovica - ne bi se slikao sa Kostunicom vec sa vazecim predsednikom vlade. Uvek bilo i bice.


adam weisphaut: "...sad imamo jednu shizoidnu pojavu"

"... sad imamo jednu shizoidnu pojavu koja u Mokroj gori otelotvoruje i Kumrovec i Ravnu goru."

Svaka na mestu. Od toponima fali samo Bilderberg. ;)


A Havana?

ipak je to planetarni projekat,
a i cigare su neophodne,radi imidza


Cenim da kad Stari baci kašiku,

da je Nemanja prvi tamo u lajnapu za ukop, garant. Videćeš. Ipak je to dobro i za imidž zemlje. To se ne propušta.

Da, Nemanja je Kalajić al bi voleo da je Če. E, pa nemož i jare i pare...


Krasici: "Nemanja je

Krasici: "Nemanja je Kalajić"

Pre bih rekao da je Vladeta Jerotic novi Kalajic. Srbin, 'naucnik' (vikipedijanac), psihijatar i bogougodno nastrojen, sve sto treba. Novo vreme uvek trazi nove heroje.


Ispravka uvažena, uvaženi Zoks..o))

To ja onako, u žaru inspiracije, ali kad hladne glave razmislim, potpuno si u pravu.

Ne znam samo da li Jerotić ima onako kaljave cipele ko rahmetli Dragoš. Jer to mu je bio znak raspoznavanja podignut na nivo filosofije. Poprečna kravata i kaljave cipele. Balkan. Duša. A ne forma, bre! A ipak i Evropa, znaš, i Venecija. Eh...


Zokster: "Srbin, 'naucnik'

Zokster: "Srbin, 'naucnik' (vikipedijanac), psihijatar i bogougodno nastrojen, sve sto treba."

Ne bi trebalo smetnuti s uma i padanje na kolena pred crkvenim oltarom posle citanja Berdjajeva. Cenim da je to bitan detalj.


...........bildeberg:::::::::;

e, jesi djavo, K. sam'tako.


Kakav trag kočenja, Green!

Da, u tom malom toponimu skupljeni svi naši neprijatelji, moj ti.

Nemanja je novi Dragoš Kalajić. Borac protiv tajnih društava Pere Kvržice.


.........trag kocenja...

samo na prednjem tocku. tako motorce najbolje koci. ugao prema tlu 25-30 gradi. proveri. i znasta K.......opet nemam reci, ebote. aj palim, vrtim krugove oko Blogvilla. kilometraza fali............::::::::::.::::::::::::.::::::::::::::::::::::::::::::::


@Krasici

od toponima ne fali Bildberg, fali Blajburg i eto ti 4-te Jugoslavije u reziji E.N.K.(radni naslov Teksaski masakr motornom testerom)!


Adame: o)))... i Blajburg, tačno.

Da se ti u slobodno vreme ne zoves David, možda? Icke. Zaličio mi humor (na ovog našeg. za pravog ne znam). ;)

Nemanja je kompleksna ličnost, da. I predlažem da umesto tog Teksasa stavimo opet drugi toponim. Samo da pametno odaberemo...


Nisam David Icke

niti onaj s bloga, niti pravi, a sto se tice toponima umesto Teksasa? Pa moralo bi da bude nesto pravoslavno i rusko,da ne kazem antiglobalisticko, recimo sibirski, cecenski, cernobiljski...


Кустурица

као уметник је оцењен тамо где је место за то,Кан,Венеција,Берлин.То што он има другачије мишљење о неким (политичким)темама нема везе са његовим успехом као уметника.Мислим да ауторка блога говори о Кустурици као уметнику.Проблем у главама неких блогера је што очигледно не могу да раздвоје једно од другог.


Anđele

Ja sam lepo rekao da on i u filmovima propagira neprihvatljive stvari. Da su Srbi divljaci koji imaju "dušu". Ponavljam, grozim se takve umetnosti. Dakle, zamerao sam i filmovima, ali tebi je lakše da osudiš čitavu blogersku populaciju za politizaciju teme. Problem je to što ljudi ovde prihvataju one kulturne modele koji su lakši za prihvatanje. Lakše im je da gledaju šenlučenja nego umetnost. I to njegove filmove ne čini dobrim, to što podilazi onom najnižem u ljudima koji kad odgledaju kažu: to smo ti bre mi! i onda opsuju Zapad i odu na spavanje. Samim tim i njegova odgovornost za stanje u ovom društvu nije mala. Što bi Uroš Đurić rekao: dajte mi 2 sata programa o modernoj umetnosti na Pinku u subotu uveče, pa ćeš da vidiš kako će posle izvesnog vremena stvari da počnu da se menjaju. A što se tiče njegovog uspeha u inostranstvu, on je zasnovan na zanimanju za egzotične divljake sa Balkana, u očima Zapada. E pa ja bih voleo da on ima malo manje nagrada, a da smo mi malo drugačiji.


Уопште не

осуђујем целу блогерску популацију већ појединце.Мени је апсолутно неприхватљиво да се о свему у овој земљи расправља на релацији "ми-они","бело-црно","лево-десно".
Нисам филмофил,чак,ја ни не волим Кустурицине филмове,то је ствар укуса...а о њима..de gustibus non est disputandum.Ето,драго ми је да износите став о њему као уметнику,то ми је свакако о.к.


Problem sa Kusturicom je sto

Problem sa Kusturicom je sto je on angazovani umetnik, i to vrlo.


* Komentar je obrisan zbog vredjanja

* molim vas da se uzdrzite od daljeg vredjanja i ovakvih vulgarnosti.

Hvala.


krasici

:))))))))))))))))
podrzavam


...

pa šta reći a ne zaplakati?


Ma zapevaj

Durdjevdan je...:)))))


Bih ja, Dano, ali mi falila...

... Marina Rajević Savić. Gde li je ta žena kad mi najviše treba?!


Kako gde? na kolenima :))...

Kako gde? na kolenima :))... u crkvi...


a da li je povezala glavu...

...maramom?

I da li u crkvi kleči isključivo na levoj strani? Jednom sam je čula da reče da mora tako... Samo da nisam pobrkala strane, kuku meni!


Kras ona TO radi u crkvi na

Kras ona TO radi u crkvi na levoj strani, pokrivena maramom i ugashenog mobilnog. I zbog toga ima na onoj vagi bolje da prodje. Imacee popust jer je bila dobra...Kao i svi na Agape trpezi


Neko mi reče da MRS priprema...

...novu emisiju. Ne mogu da dočekam.


shta i ti

si ljubiteljka lika & dela?


Krasici, nisam stigao da

Krasici, nisam stigao da procitam. Sto ne postavis kod Jasmine Tesanovic, pa da svi vidimo?


;) Deco, rekla sam svasta, Ali i ovo sto pise.

Autocenzura. Napisala sam pa sam samu sebe obrisala. Nekad je i to dovoljno kao terapija. Evo, vec mi je lakse...


Svakom svoj biJoskop

negoooooooo da mi se mila moja malo smiris, i ti a i mi ostali obozavaoci Nemanjini diljem planete...

Izvisio deCko za tezgu V . E . K . A

Poslo ga Gilles Jacob po lopatu pa u pesak dok ozbiljni decaci (plus Jane) snime film.

svakom svoj bioskop

a Nemanji lopata za naterivanje peska na kansku plazu ;)

p.s. On je zapravo dobio ponudu, ali je trazio 6 minuta reciprocno broju glavnih nagrada da se izrazi, pa kad nije dobio on odustao iz principa.
A u stvari, poslao Gilles-u uzorke soka na poklon, al' nije znao da ovaj voli samo gazirane...pa zato otpao. eto.


Slatka, vidi stvarno, NEMA GA?!

Nema ga spisku. He! Principijelno to, svaka čast. Ja bih isto tako na njegovom mestu. Ne samo recipročno za nagrade, nego i neki bonus da dobijemo kao zaslužan evropski narod, bre. Koji je zaustavio najezdu Muslimana u Evropu! To bre nema cenu.

(PS. Ostavila sam ti odgovor tamo kod Stankovića, za grašak, hahaha, kasno videla, sori.)


princip

zlatni zub - zlatna palma ;)

ma gde bre, nisu ga ni zvali.
zna se ko kosi ko vodu nosi.

ovo za sest minuta, to je nesto sto bi duda mogla da napise u svom digestu za dnevne novine... kao moguce objasnjenje kosmicke nepravde...

p.s. videla odgovor. pa znala sam ja da nisi ti, slatka. troje dece, kako da ne znas sta je grasak sta boranija????


Modesty

I ja mislim da ga nisu zvali. A kad bi hteli da ga RAZVALE samo neka pozovu Bregovica da neshto izrezira u trajanju od jednog treptaja. Mozda bi se zamonashio kod Porfirija


heeeeheeee, duda lakić, slatka.

ti oćeš da se ugušim, a? o)))))))))


nemoj tako

slatka.
duda - idelana zena. em krasotica, em intelektualka.
idealna za kroazetu. ako obuce dovoljno kratko, ovi muski zlotvori i ne obracaju paznju na to sto ih pita.
Tako vec skoro tri petoljetke imamo pitanja o tastini praznine, svake godine u maju, courtesy of dnevne novine & duda the krasotica

secam se jedne perine price iz vremena zabave - iskakao iz trole u pokretu kad je shvatio da je i duda u istoj...

jj, nemoj molim te obojicu da mi stavljas u vizir. bik sam u horoskopu ;)


Već ima 3 petoljetke kako Duda hara Kroazetom?

Ko da je juče bilo... kad je od manekenke prekonoć postala filmski kritičar. Tada se poneko u Beogradu i zapitao kako je to moguće. Danas se niko više ništa ne pita, jer ništa nije nemoguće. Best is yet to come... (and wont that be fine? You think youve seen the sun, but you aint seen it shine!)


udahni duboko

od 89. u dnevnom listu, slatka.
negoooooooo, ono tvoje srednje prepametno, koji je razred?

"Ekskluzivni intervju Dubravke Lakić sa iranskom rediteljkom Samirom Makmalbaf, pod naslovom AZIJSKI EHO LORKINIH STIHOVA, uvršten je kao nastavna jedinica u ČITANKU za 7. razred osnovne škole , u izdanju Zavoda za udžbenike i nastavna sredstva za školsku 2004-2005. godinu: strane 127- 130, (biografija D.L. na strani 170)"

pa ti vidi ko sija!

jj, nemam pojma za sampon, ali ja je cesto u maju zamisljam sa ustima punim sapuna ;) a da reklamira bi mogla nemanjine sokice po kroazeti


Šteta, moja je 4. razred, moraće još da čeka...

... na ovakve bisere. Eh, u čitankama ima svega, ko za Božić, što bi rekao Drago.


Modestym draga

..morala sam da spomenem. Njihov odnos je tako uzasno srBski. A shto se tiche horoskopa, nemdabrinesh, ja sam ja sam dupla shkorpija, a zna se da se one najbolje slazu sa bikovima :) Nego jel novinarka Puća, dok je bila manekena, reklamirala neki shampon?


shto svi volite

kada je neka nezgodacija!


Angie, dear, ma neee...o)))

samo volimo da se neki likovi i njihova dela osvetle sa svih strana. Da bude zanimljivija rasprava. o))


placi K.

.....manjece piskis :o))). sve nako.... golum, green a.o....


plakala, plakala, Green, sta drugo.

Agape. To dusevno, bre!

A realno, ukrala sam ti foru. Narode, copyright je by Zelenovic. To sa autocenzurom. Eto.


Krasici

Krasici, kad izdaš zbirku autocenzurisanih postova javi...Ti su najbolji.


Krasici,

a sta si ovde bila rekla? :)


Predpostavljam

nesto britko...:)


Rekla je nesto sto nije bilo

Rekla je nesto sto nije bilo bogougodno (my guess).


zx

dobar ti dan i tebi. Z.


Dobar dan


I sad mora da apstinira...

I sad mora da apstinira... :) E, ta nasa Krasicka!


Ima da apstiniram dok mi ne vrate omiljenu emisiju

"Dok anđeli spavaju". Pa onda snimim red Agape, red to, pa gledam duuuuugo, u kontinuitetu. Eto! Pridružite se apelu. ;)


Sta drugo reci, do -

Sta drugo reci, do - potpisujem, kao i sve blogosferske peticije :)
A jesi proverila, mozda treba negde neka donacija? Nemoj posle da bude da je samo zbog toga pukla akcija!


Pa vidi, ja to ovako gledam.

Kad počne sa emitovanjem, a mi da grunemo neke reklame, da podržimo emisiju i na taj način. Da nam se opet ne ugasi, nedajbože. Smislićemo već nešto. Samo da krene. ;))

Kopirajter za reklame, zna se, BS. Ko bi drugo? Samo da navatamo i režisera.


qq lele

bas sad pretera...
ael znas da postoji stanovita LOGOS tv,o's i to da ti snimam?


NE!? Snimaj mi to...

...ljubim te, ili reci gde da gledam? Sad imam višak vremena. Celog cu ga utući na omiljene emisije. o))))

Možda počnem i da pravim jednu, sve bi se TV otimale oko toga.


Nema to

u metropoli,dear-bozja kazna:)))
ja sam privilegovani sugradjanin prve TV u vlasnistvu SPC.
Dal' da trazis protekciju na SBB?


imam da presvisnem dok to ne pogledam!

Pisem SBBu iz ovih stopa. Ne volim doskriminaciju na regionalnoj osnovi. ;)

Čekaj...

SPC IMA TELEVIZIJU?!

OTKAD TO?!


od 2003

od proslih lokalnih izbora.
Radi se o lokalnoj TV Trstenik koja je poklonjena zickoj eparhiji.Mali je grad,pa nije mnogo odjeknulo,ali je skandal bio mnogo ruzan.Da ne davim,ali bilo je tu i Rake,i jul-a i najvise se pe o-a,blagos vama sto ne znate...


Dok andjeli spiju, Agape, a

Dok andjeli spiju, Agape, a seku ih bozije reklame u produkciji prepodobne Jankovicke


Savić!

A sad sam ukapirao mislili ste na ženu Duleta "mrzim kompijuere- osnovao bih pravoslavni blok u evropi- mrzim ružne žene iz nevladinih organizacija- podigao bih džinovski spomenik Crvenoj Zvezdi na Autokomandi- decu treba tući- pederi i narkomani marš odavde" Savića!


To je ta i to je taj, tako je Vlado.

Dugo nisam gledala TV, da li ih je bilo negde, in-d-mintajm? Da nabavim.


Nije ih bilo koliko znam

Na svu sreću nisam ih odavno video. Njega poslednji put u nekom "Utisku", nju ne pamtim. Inače taj Utisak je bio best of Dule Savić. Čista klasika. Sećam se da je jedan od gostiju bio i Stefan Kapidžić.


i moja omiljena

epizoda sa Simonovicem:))))


Angie, hush darling,

Ima Nastić da nas grdi. Ne smemo na Ducija ni reč. Nastić onda briše komentare, znaš, vrlo je strog.

A moja omiljena emisija je bila sa Oljom Bećković. Da li si to gledala? Davno beše... Kad je Marina pustila prilog šta o Olji misli njen otac Matija, a ova u studiju, uživo, sedi i sluša tatu... Pa se završio prilog, a kad tamo u studiju - Olja plače. Kod mene transfer neprijatnosti + 1000. Ne znam gde da gledam. Pa pogledam u svoje goste, s kojima sam ovo gledala, kad ono - svima suze u očima. Otvori se crna zemljo! Eto tako je bilo. To je istorija televizije, draga moja.
Agape samo kopira L E G E N D U !!!


krasici,

a preskocila si da kazesh kako si sekla crni luk pred gostima


Eh, kad bi bar bilo od luka, Kapi.

Ne, nego, sve nasuvo. Što da te lažem? Mi smo kao narod beslovesno sentimentalni, eto. Tako sam bar ja shvatila ove moje, popuno OK, drugare, kad su im grunule suze. Ganula ih ljubav ćerke prema ocu i vice versa, u kojoj učestvuje milionski gledatorijum. Mislim da emisija posle toga nije ni mogla da bude nastavljena, gošća bila indisponirana. Iskreno, onako ljudski, bilo mi je žao, ali sam posle pomislila, ko ti kriv kad ideš kod Marine u emisiju.

To je sve bilo davnih dana, kada je Olja bila na Studiju B i kad se o njoj, u profesionalnim krugovima, mislilo drugačije...

Antologija.


a to je stvarno

cudno. nego, ja mislim da je nekima koji su tada bili protiv milosevica ,zapravo najvese smetalo to sto milosevic nije bio dovoljno nacionalista prema njihovim merilima. otuda su se pole svrstali na stranu kostunice.


Potpuno tačno, bar za jedan deo SANU.

drugi bio s kasapinom od početka. Treći bio pod paskom Elektrodistribucije.

A u nekim slučajevima su i neke šuške promenile džepove.

Sad koji su koji, i gde su tu ovi iz gornje priče... Ma, to će Nemanja jednom u film da pretoči!


eeeee,

propustih kad ne treba.


Popust...

Sve je vrlo bogougodno- i emisija i gosti.... I sad kad su se su dovoljno nauvlachili Pravednom, mogu svi zajedno da odu na more, preko Mokre gore. Zajdno je jeftinije- dobice popust na grupu a vec imaju trpezu.


"Zna Turcin da uziva"

je bio komentar mog oca na neku vest u novinama o Kusturici,jos pre mnogo godina.Upamtila sam to iako sam samu vest,naravno zaboravila.
Ima u svemu sto on radi neke orijentalne sporosti i potrebe za sevdahom,znate ono kao kad u bosni satima piju kafu i na tenane razgovaraju.Cini mi se da mu ovo naknadno srbovanje nikako ne ide.
A njegove prve filmove sam bas volela,posebno mi se svidjao odnos prema zivotinjama u njima.
Muzika mu je uvek bila najslabija strana,i na filmu,a i u onoj grupi.
Sto se njegovog antiglobalizma tice,meni sve to izgleda kao poza,kao on soli pamet multinacionalnim kompanijama iz najudobnije pozicije na kugli zemaljskoj.A i ne kosta ga nista.Naprotiv.A to je tako in,u "umetnickom svetu".


Samo se pitam

sto bas Mokra gora ...sto nije razapeo satre na ravnom Kosovu?

Da ne bune zabune....uopste nije bitno s kojim imenom da li kao Emir il kao Nemanja...to je zaista njegova najlicnija stvar....al sto se biznisa tice cini mi se ako je hteo da rizikuje...rizicnije je na Kosovu nego na Mokroj Gori....


Ne mogu da odolim :)))

otac mu se zvao MURAT


Pa kakve to ima veze

Mogao je otac da mu se zove i Cung Bing Gong....
Svaki covek je ipak prica za sebe.


AlexDunja

Quote:
Ne mogu da odolim :)))
Otac mu se zvao MURAT

tooo majstore,
prave i iskrene emocije su uvek na ceni ma koliko bile nastrane.

ps. ponavljam se ali ide uz ovaj komentar


ime u ovom slučaju zaista nije bitno...

... iz očevih priča znam da je bio Srbin u duši i da je obožavao Srbiju. Doduše, čovek nije zastranjivao u tome, i verovatno mu ne bi palo na pamet da menja ime.

Toliko o ocu.

Sin je bio redak perfekcionista. Boem po svaku cenu... Rana dela su bila izvanredna, što nažalost više nije slučaj. Slika Srbije koju predstavlja u filmovima liči na njega, sve nekako neuredno i raščupano. Istrošeno.

Takva je valjda većina ovde, pa nije laž. Ova naša slika koju mi vidimo je u stvari slika manjine u Srbiji.


naravno

da nije bitno,ja ne mislim nista lose o bilo kom imenu


TD

bi on al na Kosovu nije mogo -KFOR nije teo da mu pokloni polje, a na Mokroj gori dali mu planinu. Pisofkejk


Da se ....

nisu uplasili da ce da zauzme Kosovo....opasan je on a ima i veze...:)


Da mogao je na polju da

Da mogao je na polju da rasporedi svoje SANU junake, pa Momu Kapora &comp, pa Tihku Arsica, pa Boru Chorbu...sve sam junak do junaka, medgdan da podele! A on, u kozzuhu, na belom konju, tompus u ruci...filmichno. Za nagadu na fimskom festivalu u Sopotu.


A jesi primetila

kako se svi lice...po rascupaanosti narocito....Kusta, Bora. Momo ...sve ko jaje jajetu....
e da je Milic jos ziv pa da naprave pravo umetnicko selo na sred Kosova....


TD

upravusi - sve jaje do jajeta. A slutim da su svi oni balvani u Drvengradu prozeti Milicivem besmrtnim duhom. On je garanat u raju, bez obzira....


Sigraju se delije :))

na sred zemlje Srbije.....:) Sve ih zamisljam u opankama sa siljcima, caksirama i sajkacama kako zaplicu kolce....a loknice im se viore ispod sajkaca....
Zar sve to malo ne podseca na Berceka u filmu ko to tamo peva...


Ko je Sanja Peric?

Nisam redovna , pa sam propustila identitet autorke ovog bloga, a nema je u biografijama...


Alisa,

moja biografija je skinuta. ne na moj zahtev.


Sanja,

I moj komentar je skinut? Ne na moj zahtev?


Bauer,

skinut je, pod jedan jer si kopirao isecak o meni sa neta koji nije tacan, i koji sam jos odavno urednici tog Zvezdarijuma rekla da ga ukloni - sto ona nije ucinila, a sama ga je tamo postavila, i ne znam odakle joj te informacije o meni. Sama sam Alisi Stojanovic dala link sa Google Cashed do moje biografije koja je bila ovde. Druga stvar je, sto kada budem pisala o sebi onda neka se otvori polemika o tome ko sam ja. Svi koji su na mojoj biografiji ovde ostavljali komentare imali su pravo da kazu sta misle i o meni i o astrologiji, i o tome sta cu ja ovde (iskreno, mislim da ce ovo biti moj poslednji post, dok se ne pokrene konacno B92 blog sistem gde cu prebaciti sve postove, a mozda pisati i o astrologiji ;), a za one koje zanima, ovde sam od pocetka, kada je Bizinger mislio da ne bi bilo lose da se i anonimci poput mene (jer nisam nikakav VIP) ubace, a uslov je bio da su dugogodisnji blogeri. Ja sam izmedju ostalog, i pored toga sto se bavim astrologijom - kao neko ko prati fenomen bloga kod nas od samog pojavljivanja, urednik na prvom domacem blog sistemu MojBlog. Tu je 'trik' otkud ja ovde, jer je Bizinger tada bio u kontaktu sa nama, svi se secaju da je dugo postojala i saradnja izmedju VIP bloga B92 i MojBloga, te sam i ja pisala, kao neko ko je bloger sa stazom, nista drugo. Zato sam smatrala da je neumesno sada zapocinjati raspravu o tome kakva sam ja, sa priznaces, komentarima koji su imali uvredljiv ton.


Sanja,

do isecka sam dosao prateci link koji si ti postavila na dnu posta, a koji vodi na tvoj licni blog (videti drugi paragraf na tvom blogu). ne znam o kakvom je Zvezdarijumu rec?

kada se na tvoje aktivno bavljenje astrologijom doda zanos likom i delom VJ, meno to sve podseca na lik i delo osobe sa kojom sam te uporedio, a cije ime ne zelim da ponavljam da te ne bih ponovo uvredio. sto se tice rasprave o tebi, mislim da svi koji ovde ucestvujemo treba da budemo spremni da ce se o nama graditi i iznositi misljenja na osnovu onoga sto pisemo. i da nam to nece bas svaki put prijati.


Bauer,

slazem se za ovo iz drugog pasusa. I nemam problem sa tim. Vezano za citat, znam na koji citat ti mislis, ali taj tvoj komentar isao je na komentar osobe (ja sam greskom mislila da si to isto bio ti, izvinjavam se, al ne secam se nika) gde je bio kopiran neki citat o meni - nevezano za pisanje na blogu, vec vise astrologija i Milja Vujanovic... kada se izbrise jedan komentar onda se brisu automatski i svi koji su se odnosili na njega. Tako su nestali i neki koje inace ne bih brisala, kao recimo taj gde citiras deo sa mog bloga, i secam se, pise... sve je sada jasno, ili tako nesto. Ako hoces postuj to ponovo. Stojim iza svega sto kazem, ne u smislu da cvrsto branim svoje stavove, vec to sam ja, svidelo se nekome ili ne, i vrlo mi je jasno da svaka kritika, pljuvanje i slicno koliko god da ih ima samo su vas stav. Ne i moj. Ako odes na moj blog, videces da ima i drugacijih misljenja... sve je to samo r'n'r... ja se ne uzbudjujem ni oko cega ovde, niti imam potrebu da budem podrzana.. ja samo volim da pisem. :) al kao sto rekoh, ne verujem da cu ponovo ovde, jer mi je dosta tog stalnog propitivanja Ko je Sanja Perič )kao da sam jedini anonimus ovde, a svi zaboravljaju proslu godinu, ovo vreme, kada je na tri teksta anonimusa koji su iz nekih razloga bili u listi VIP, dolazio jedan VIP-ovac. Sada vas, VIP ima dovoljno, meni ovo nije neophodno. :)


I ja se pitam. Jedina koja

I ja se pitam. Jedina koja mi pada napamet je ona neka karatiskinja shto je kao i pametna & lepa & nacionalno svesna a sad vidimo i bogu ugodna. Ici ce u raj. Ako greshim da je karatiskinja, izvinjavam se. Otalo stoji :)


karatistkinja je

Snezana Peric


Dilane, hvala. Sad mi je

Dilane, hvala. Sad mi je lakshe. I jasnije...


1. Kostunica ce nas, mozda,

1. Kostunica ce nas, mozda, zaista i odvesti u Evropu. Nemojte da mislite da je EU tako jednostavno saglediva pojava. Koliko ce nam biti dobro tamo i da li ce uopste zavisi kako i kakvi tamo dodjemo. Ko te doveo, ko te uveo i sta mozes a sta ne. Kao na snobovskim zurkama.
2.Nedostatak svesti kod jednog dela srpske inteligencije o jedinstvenosti onog sto cu slobodno nazvati jugoslovenski kulturni prostor radja pogresne stavove. U tim stavovima cesto vidim i zanemarivanje kulturoloskog i nacionalnog kao ekstremni odgovor na zloupotrebu tih pojmova tokom 90-tih. Nije kosmoplotizam ni mondijalizam potiranje nacionalnog ali nije ni selektivno prema njemu. I oni koji odlze na proslavu na Ravnoj Gori uci ce zajedno sa vama u tu EU. Mislite o tome.
3. Odrastati u Bosni zanci imati duboko usadjenu indetifikaciju i prema Islami i prema Hriscanstvua ali je manjina to spremna da prizna a stranac to jasno vidi.
4. Probajte da u zivotu ostvarite nesto velicine igranog filma ili Drvengrada. Mnogo tesko.
5. Kada bi Sumaher izveo svoj bolid u neki gradski saobracaj brzinom kojom vozi na trkama sigurno bi se vrlo brzo zakucao. Da li bi ga to cinilo losim vozacem? Kusturicin mozak je bas takva brza masina s tim sto um nema jasno nacrtane staze pa se ponekad svom svojom silinom zaleti u pogresnom smeru.
Ako je nekome ko cita ovo nesto nedoreceno neka preskoci. Ako neko pozeli da mi odgovori, zamolicu da me se ne naslucuje stav nego odgovori na napisano. Hvala!


A sto bi Shumaher

vozio svoj bolid u sred grada...nije valjda lud?


i neodgovoran

Nije valjda lud i neodgovoran?!


Racoyes: "5. Kada bi Sumaher

Racoyes: "5. Kada bi Sumaher izveo svoj bolid u neki gradski saobracaj brzinom kojom vozi na trkama sigurno bi se vrlo brzo zakucao."

Kao i Kusturica sa svojim bolidom Racoyesom.


Kao sto rekoh, a za oboje

Kao sto rekoh, a za oboje vazi da um nema staze pa se zaleti. Naravno da se Sumaher ne bi vozio gradom. Vas stvar da li to znate iz iskustva. Verujem da znate jer ste se kao i Kusta poveli za nekim stavovima bez preispitivanja zahvaljujuci svojoj inteligenciji, nadam se.Upotreba reci bolid je toliko ocekivana. Nego sta mi kazes na predlog da ti uradis igrani film. Zbog ovakvih komentara je Ruzvelt rekao da demokratija nije najbolji sistem ali je isto tako nastavio da za bolji neznamo. Ajmo sad malo bolje.


Ma mene vishe od Shumahera

Ma mene vishe od Shumahera zanima da li ovaj nash bolid uredno posti? da li neguje mrak u dushi? Dal se pokajo, dal deli ubogima? To me zanima, a ne proizvodnja sokova i profita na Mokroj gori. Mislim da je Kusta ipak izvezo bolida u grad


Sanja,

izvinjavam se na neznanju, ali otkrijte mi KOJA Sanja Peric. Poznajem dve, obe lekarke. Kad je vec skinuta biografija...


Alisa,

izvinjavam se na neznanju, ali otkrij mi, molim te
KO JE EMIR KUSTURICA?

Poznajem jednog, taj me tuzio sudu, ali ne verujem da je taj.

(cmok)


Eno ima njegova slika

to je onaj sto se smeje na levo pored one plave zene sto gleda dole , a u redu sa Maradonom a on je onaj sto se smeje prema Kostunici...a Kostunica je onaj koji drzi majcu na kojoj pise Kusturica i broj deset...i on se meje u desno...:)


biljana, sestro mila,

nije to taj isti. onaj sto te tuzio je jedan pametni. ovi sada je mlooogo glup. oni ek sto je tebe tuzijo je moralan. kao covek i kao navijac. taj ti nikad iz zvezde u partizan.....il naopacke, ne bi preso. ma....ovi da ima trunku dima hashishovog u glavi bi se samo odreko kluba utucanog a ne u drugi. isto utucan, al nas. milina.. ko ovi golum. bijo zvezdas pa otero sve u ... aj da ne cenzurisem........


Hvala Sanja,

sad mi je jos zanimljiviji ovaj osvrt na AGAPE. A posebno spoj astrologije i religije!

Inace sam se pitala ko gleda tu emisiju, a jos vise kome je namenjena. Jednom sam odgledala celu i nisam verovala da tako nesto postoji.


Alisa, same here!

Ali, tako si to lepo formlisala da moram posebno za to da te zagrlim! HugHug!

Kiss.

(Kažu neki: "Alisa je carica, ta gde udari, tu trava više ne raste!"


astrologija i religija

Ne sećam se da su spominjali astrologiju. Zapravo sigurna sam da nisu. Moj lični afinitet je da slušam ili čitam Jerotića i gledam Kusturičine filmove, kao što rekoh gore. Zato i ne ulazim u raspravu, mada većinu iznetih stvari ovde, nisam znala jer sam apolitična. Nisam fanatik koji će oštro zastupati svoje stavove (sem kada je reč o astrologiji ;)) Jerotić i te kako ima bisere u ovom serijalu, ali polazim od toga da je normalno da ga ne slušate (bilo njega bilo Kusturicu ili ma koga drugog) da biste te stavove prihvatili za svoje, već da bi vas eventualno nešto od rečenog podstaklo na razmišljanje. Bar je tako kod mene. Jednom je na poziv gledateljke koja je pitala za hendikepiranu decu, i kako to objašnjava, Jerotić mrtav hladan odgovorio - ' problem sigurno postoji negde u genetici... tragajte', kao da se radi o vrmenskoj prognozi. To je mnogo strašnije - meni lično, nego ova rasprava o Kusturici. U svakom slučaju, stavove i mišljenja gradim na osnovu onoga što vidim, čujem. U filmu sam receptor, i nisam pokazala do sada interesovanje za to kakav je Kusta, sem kao reditelj. Naš kao i u književnosti. Knut Hamsun, koji je bio i profašista, za mene i dalje jedan od najboljih književnika ever. Takva sam osoba, ko hoće neka zameri.
srdačan pozdrav.


Sanja,

Pored toga sto su Jerotic i Kusturica svaki za sebe dijabole, tvoj odgovor ima smisla.

Ipak, provuci jos jednom kroz filter tu odluku o apoliticnosti. Tesko ces danas imati valjan stav o bilo cemu/kome ako si apriori odstranila politicki kontekst.

Drugim recima, kada napises pozitivan tekst o ovoj dvojici a da se pritom ne ogradis od njihovih politickih stavova, ocekuj da ce ekipa da te ccebuje.


Biljana,

izgleda da se ipak misli na tog velikog humanistu i Jeroticevog duhovnog brata koji te jeste tuzio, i ne samo tebe..."Da li ste ikada videli diktatore okrvavljenih ruku? Ne! Prvo manikir onda masakr" To ti je AGAPE i celo to drustvo, ako nisi pratila


a koji je on znak u horoskopu.

neki kazu "govno", ali ja ne verujem da taj znak postoji. ili se varam?

Alisa je kraljica.


:))))))

Ja verujem da taj znak postoji...sto da ne....:))))


"Govno" je agregatno stanje

"Govno" je agregatno stanje necijeg karaktera, alotropska modifikacija agape.


Takozvano

astralno govno...:))


zox

nemoj samo mrdalicu sa govnima, odrecu tese javno.


Zelenovicu, evo ti mrdalica

Zelenovicu, evo ti mrdalica sa tiganjom po njonji...


.........ovo je udobnije.......

..........i ne dismr u teleprimter...........ej, govanca vikipedijanska! stvarno, sta je teleprimter? reste ovu mozgalcu pa pravo u sanu. ama ne u sanju, ebemve perverzne. u sanu. taaakoc.. ... ..... :::::::::::::::;; :::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;


Ne mogu da verujem, a opet...

Stvarno, niko nije savrsen , ENK pogotovo. Ali od BS ipak nisam ocekivao da napise ovakvu gadost ma koliko da joj je doticni stao na zulj...
OK, Alisa je kraljica, i BS je kraljica u onome cime se bave. Hteli vi to ili ne, ali ENK je svetski umetnik i vise nego kralj filma , bez obzira koliko nam se gadili njegovi politicki stavovi, antiglobalizam, neskromnost, cak i izgled...


nobody

i u bosni vele da je nemanjemir govno, a posto je za tebe kralj slazem se. kralj je od govneta.

bravo, biljana!


Vi ne kapirate, ovo je

Vi ne kapirate, ovo je Srbija, sve na vezu, na foru, na mito. Ovi u emisiji bi da navataju vezu pa da preko bozije trpeze izbegnu mitarstva, mesta kuda dusha luta polse smrti. Kako bre drugachije da prodju u Raj gde misle da spajau? Kako da prodju mesta gde se meri dusha? Dobrota? Kako da prodju 16 mitarstvo- mitarstvo za blud ....Kako da prodju mitarstvo za klevetu ili srebroljublje..Kako drugachije nego na foru. Jedino na foru


i mene su zvali u tu emisiju.

casna rec


E pa BIljana

da si pravi vernik, kao ovi u Agape, mogla bi da se nadash. Vako...nishta od progledanja kroz prste. Ima se muchish ko svi drugi :))


ovo

je text nikole samardzica sa sajta odnaszavisi.com, mislim da nemam sta vise da dodam na ovu temu, a ni bilo ko drugi:
Nikola Samardžić

Šta je agape?

Imam najmanje prava da se bavim analizom medija, koje ne pratim, i, u ove blagdane, religioznih sadržaja, za koje osećam da su supstitucija nekadašnjih prenosa zasedanja Saveza komunista. Ali priznajem da sam nekoliko puta s neopisivim mazohizmom pokušavao da dokučim stvarni sadržaj i smisao mentalnog smeća kojim nas zasipa teolog-amater prof. dr, akademik V.J. s gradske televizije, tog kilavog čeda musave srpske metropole. Na koju se obraća pažnja samo kad se na nju zaleti neki julovsko-sepeseovsko-sepeoovsko-deesesovski manijak s nekom novom mesijanskom idejom. Koja bi trebalo da nas kolektivno poništi.

Bojim se da sam nedovoljno spreman da se odreknem utisaka koji nemaju veze s racionalnim prosuđivanjem. Možda u sebi gajim predrasudu, da je to trtljanje samo jednoga u nizu portparola ološa, razbojnika i ubica. Koji su zauzeli sva važna mesta u našim životima. Ustalom, ostrvili smo se na naše političke protivnike, i nadamo se, dugoročno, pobedi, jer na našoj strani je i čitav srećan i uspešan svet. Ali kako osporiti zlonamernog propovednika pseudohrišćanstva, ideja trpljenja i samouništenja, pseudoreligije ropstva, tuposti, samodovoljnosti, samozadovoljnosti, samoizolacionizma i mentalno-seksualnog samozadovoljavanja? Pred tolikim titulama? Ta pobožna smirenost? Nova Vizantija, koja samu sebe jedino razume, kao svaki univerzum. I razdragani sagovornici, izbauljali iz akademskog julovskog čučavca na oltar novih laži, prevara i zločina.

Ko bi bauljao po još jednoj bezobraznoj logoreji, u kulturi lažnih proroka i pogrešnog mišljenja? Ali tu ipak zaudara. Kao na otvorenom grobu. Na groblju našeg javnog mentalnog zdravlja.


Zana, čitala sam ovo na sajtu LDPa,

i složila se svakom Nikolinom rečju po pitanju Agapea.


krasici,

razumemo se


Biljana,

Nemoj vise da me hvalis, zavrsicu u AGAPE-u, a tako zamisljam PAKAO, ako postoji.

A nemoj da vredjas GOVNO! I ono sadrzi, neku poeziju

Sta kaze horoskop o tome kako izbeci indoktrinaciju naroda ovakvim likovima.


govno, u podznaku.

djubre u prvoj kuci.

pzodravljam te, mila moja.


......

mesec u govnetu


Govno u trecoj kuci...

Govno u trecoj kuci...


:))))))

ja se ubi od smeha...vo je kao gledanje u solju...:))))


dobro je dok nije venera u šori

ako me razumeš.


A Neptun u muškoj snazi?

Molim vas. ima nešto i za žilu, ali sam zaboravila...o))))


eto, a vi svi mislite

ja sam kreten.
a vidi vas!!!
:)))))))))


Pa kad nas je Mića Marković zaboravio

...sa onim drugim delom Urološkog Spomenara. Toliko toga sam tamo naučila... A ti?


Da nije ona

sa pecenjem......


Jeste, sa pečenjem i žmićkanjem

i sa bolovima koji su i nesebični i kiseli. To sve u kontekstu nemanjinog horoskopa, naravno.


Nemoj Taska samo ne sholju,

Nemoj Taska samo ne sholju, kobogatemolim...to je vec gatanje, a to nije bobougodno. Ima nas sve zajedno osude na neshto, ko one na kobasicijadi. Recimo da geldamo Agape jednom dnevno, pomerisesmesta,


Mislis ako neko

pusti vodu...odose govna na slobodu....:)


Mnogo buke...

Jedeino sto je meni bitno je da je emisija bar u formi i nacinu sprovodjenja, pretpostavljam, osnovne ideje ostala sebi dosledna. Zanimljiva mi je bar fenomenoloski, s obzirom na to da se sva moja zivotna ubedjenja oslanjaju na sasvim druge osnove. Tako da mi je svejedno...

Sto se Kuste tice, mogu samo kao laik da prokomentarisem njegova kinematografska dostignuca. :)
Nista mi se to ne svidja.
Ipak, ne mogu da se slozim da je covek odgovoran za to kako nas (ne znam sta bih drugo napisao sem ove zamenice, mada shvatam koliko je glupo), mozda, dozivljavaju ljudi van granica ove zemlje. Prvo, film je sam po sebi fikcija; dakle nema bojazni da ce neko staviti znak jednakosti i tako naivno pribeci generalizaciji. Drugo, kapiram da je to vrsta pecata kada je njegov rad u pitanju- on se upravo i bavi pricama o marginalizovanim ljudskim grupama ili pojedincima. Trece, svako ima pravo da izgleda onako kako zeli (mislim pri tom na onaj komentar o fizickom izgledu).

That's all.


Quote: Kusturica Vlada

Quote:

Kusturica
Vlada Stojnić (21 Maj, 2007 - 12:09) *novo
A ja mu vidiš zameram i kao čoveku i na njegovoj umetnosti. Kao čoveku jer je podržavao Miloševića tokom njegovih krvavih godina, a sada podržava njegovog nastavljača Koštunicu i pljuje po svemu šro nije prosto u Srbiji, kao npr. što pljuje po B92. A što se tiče umetnosti, zameram mu što šalje u svet najogavniju sliku o Srbima kao prostacima koji šenluče, ali "zato imaju dušu". Kao ono: jeste brate čemer, ali je barem NAŠE! E toga se ja grozim. Zahvaljujući (ne)kulturi koju, između velike rulje drugih,i on propagira, ovaj narod (mrzim tu reč, ali ovdašnji ljudi je zaslužuju) polako počinje istinski da liči na kreature iz njegovih filmova.

Suviše si površno shvatio Kusturičine filmove.Njegova tematika su marginalci iz našeg društva a ne neki mainstream koji čini većinu.To može lako shvatiti prosečan gledalac i na Zapadu i ovde,da on ne opisuje nekog prosečnog stanovnika ex Jugoslavije,već ljude u zaista ekstremnom položaju,ono što ti nezivaš „čemerom“.
Mnogim kvazi-Evropejcima u Srbiji smeta što ne pravi filmove o nekim mladim i divnim aktivistima NVO,no takva „umetnost“ nikoga ne zanima.
Uveren sam da Kusturica ima drugačije političke stavove,niko ne bi osporavao njegove filmove,no pošto čovek podržava Koštunicu onda mora biti ocrnjen po svaku cenu.Da se izjasnio za LDP,kovali bi ste ga u zvezde,i svako ko bi se drznuo da nešto kritikuje Kusturicu bio bi proglašen za (klero)fašistu i zagovornika „govora mržnje“.
Dodatni je problem što se Kusturica izjašnjava kao Srbin,pa se to ne uklapa u šemu po kojoj svako iole „normalan“ ne želi da bude Srbin ako već ne mora zbog porekla.
Kusturica je mogao da bude i Bošnjak ili nešto drugo,a svojom voljom je odlučio da bude Srbin i pravoslavac,a da je išao linijom manjeg otpora mogao se prikloniti bošnjačkoj naciji,pa ga niko ne bi osporavao.


Mamula,

Jel istina da se Bakarec ljubio sa Aligrudicem? (Jezikom u usta)


babicu

ja sam mislila da su njegovi filmovi (sem dva sa Sidranom) bez veze pre nego sto je on postao Srbin, pre nego sto je nastao LDP, pre Mokre gore, pre... bila sam u manjini i kod nas i u Evropi. Smatram da neko ne moze imati ni zasluge ni nedostatke samom cinjenicom da je Srbin - NAS.
I Bregovic je opstepriznat, pa nije manje plagijator.


Antidot za LDP

Postovani babicu,

cini mi se da vecinu negativnih reakcija na lik i delo E.N. Kusturice svodite na njegove politicke stavove i da bi, da se izjasnio za LDP, bio kovan u zvezde.

Kreirali ste potpuno nemogucu situaciju, Kusturica nikako ne moze da se izjasni za LDP, pa nas tako skrecete sa osnovne teme- Agape i Kusturica( o VJ necu da govorim jer je on kao barbiturat, deprimira mozdane funkcije ali izaziva mucninu).

Kusturica je idealan ucesnik u pomenutoj emisiji zato sto suprotstavlja nekakvu istocno-pravoslavno-rusku duhovnost i zatvorenost u sopstvene okvire navodnom materijalizmu i globalizmu koji dolaze sa Zapada. Medjutim, vise bismo verovali njegovoj duhovnosti kad u njoj ne bi bilo toliko ociglednog materijalizma.

Moj je utisak da je sve u Kusturicinom liku i delu gola poza, izbor tema koje se rado gledaju na Zapadu, prezriv stav prema okolini i paradiranje losim izgledom i tompus nonsalancijom, sve je sracunato da zaseni okolinu i stekne obozavanje, pazite sad, mejnstrima u ovoj kaljavoj zemlji. I materijalno priznanje vladajuce kaste.

A sto se tice te, navodne, duhovnosti koja nam se stalno nudi kao zamena za radosti normalnog zivota, jako se bojim duhovnosti koja bi bila nasa poslednja uteha.

I zato mislim da je LDP antidot za

L(aku)
D(usevnu)
P(oremecenost)


Dr M: "I zato mislim da je

Dr M: "I zato mislim da je LDP antidot za

L(aku)
D(usevnu)
P(oremecenost)"

Znaci da Babicu ni LDP ne pomaze, posto je Babic idiot. Beznadezan slucaj, drugim recima.


Beznadezan slucaj

Postovani zokster,

slazem se sa Vasom dijagnozom. Medjutim, ovakvi slucajevi su zarazni i opasni za blize i dalje okruzenje. Potrebno je svaki novi uoceni slucaj lokalizovati i spreciti dalje sirenje bespostednom kritikom i upornom edukacijom okoline.

Pozdrav, Dr M


dr m

ovo je divno! odusevljenje s moje strane! stvarnoooo


Babicu

Važno je da se ti ne uklapaš ni u šta. Ti si samo svoj. Mrzi me da ti objašnjavam zašto nije slučajno što se Kusturica opredelio baš za Koštunicu i zašto se ne može pričati da bi za neke bio dobar da se izjasnio za LDP. Ne ide to tako, postoje paketi vrednosti koji idu zajedno i povlače jedni druge.


Nije trebalo

Nisam video komentar DrM. Nije trebalo da ti odgovaram.


Krasici!

Joj, sad sam tek povezala fotku s Duletom! Malo mesto u zalivu! A sve vreme se pitam s kim se ja to slazem kad god se ukljucim da citam postove!!

Pozdrav!

I tebi, Biljana, valjda se podrazumeva.


He, mislim da imam i fotku

...tebe na plaži u tom malom mestu, darling. Ali ne mogu da nadjem. Kad nadjem, šiljem emajlom. ;)))
Hvala što nas čitaš ali uključuj se češće, a? Vidiš da fališ?


...

Stigoh do kraja bloga..
Dosadni ste kao i obično. Vratite mi potrošeno vreme.
:))))))))))))))


Daj prvo onu skulpturu,

crnu i kockastu. o))


Trol

Setih se vica...:)
Gledala gatara nekoj curi u solju pa joj kaze...imas slovo p...ce da ides na neki put...imas i slovo s ..neka sreca ti dolazi...a imas i slovo c' ...ima da imas seks...A cura pita...a kakve ima veze slovo c' sa seksom...a ova joj kaze...imas li ti decka...imam kaze cura...pa ce te jebe.


E sad si ga ugasila Taska,

E sad si ga ugasila Taska, opet spominjesh sholju. Gatanje, proricanje sudbine, suprotno dogmi, razumesh? Dva gledanja Agepe dnevno :))


A ne ...

ovo je bilo pored solje....:)))

Ni na silu ne da budem clan biblioteke....:)))


Quote: ja ne razumem zec (21

Quote:

ja ne razumem
zec (21 Maj, 2007 - 12:16) *novo
kako je moguće gledati nezavisno jedno od drugog na nemanju "reditelja" i nemanju "čoveka koji je otvoreno stao na stranu jedne političke partije (u ovom slučaju d ss) i koji je rekao da je koštunica čovek koji će nas odvesti u evropu"...pa nema on podeljenu ličnost.To je isti čovek i njegovo stvaralaštvo je direktan produkt njegovih stavova u koje spada i politički..njegovi noviji filmovi,od "doma za vešanje" su prosrpski filmovi i filmovi koji pored svoje "umetničke vrednosti" imaju i jasnu politički crtu,koja je nekim ljudima neprihvatljiva,pa ako se taj stav provlači kroz njegove filmove,što bi sad trebalo da svi slušamo njega,bez obzira ne njegovu političku pripadnost?što,zato što je dobio palme?pa šta?treba da ga volimo kao autora zato što je osvajao nagrede?
meni se on ne sviđa kao autor,pa bio srbin ili bošnjak ili šta već,nema to veze sa pripadnošću političkom,verskom ili nacionalnom...čovek priča protiv reklama,a šta "zavet" se neće reklamirati?ili sje reklama za zavet oki i super i umetnička,a za koka-kolu je zla i cilja na uništenja svega ljudskog u ljudima?

Možda da vratimo sistem iz 1945-1948 po kojem ima samo da priznajemo umetnike koji su ideološki ispravni?
Nema veze da li je neko dobar autor,da li je dobio nagradu ili priznanje,samo je važno što je čovek za Koštunicu i što snima "prosrpske filmove".
Kakve filmove treba da snima Srbin Kusturica u Srbiji,možda antisrpske?
Ja znam da je sada u modi da se vrši mala i velika nužda po svemu srpskom i da se Kusturica ne uklapa u tu šemu,jer eto hoće čovek da bude Srbin a ne mora.


A jesu ga odvracali

vise puta ..nemoj, nemoj....a on u inat oce....
Oh, tako je tesko biti Srbin.


Quote:Problem sa

Quote:
Problem sa Emirom/Nemanjom ili kako god
adam weisphaut (21 Maj, 2007 - 12:54) *novo
. Licno nikad nisam voleo nista sto je dolazilo iz Sarajeva, jednostavno sam taj duh dozivljavao kao stran i meni dalek. Drugim recim, smatram da E.N.K. ima mesta u kinematografiji, ali ne u srpskoj. On je jednostavno out of place, a ne moze da se vrati tamo gde realno i pripada. Kao vreme prolazi ocekujem da ce mu tematika biti sve srpskija i pravoslavnija, sto ce samo vise naglasavati njegovo nepripadanje. Ali vazno je da ce potpisivati svoje filmove sa Nemanja!

Čovek mora biti veliki autoritet u filmskoj umetnosti da bi mogao tako komotno da određuje da li Kusturica ima mesto ili ne u srpskoj kinematografiji.U svakom slučaju,takav autoritet bi morao biti makar malo veći umetnik od Kusturice,da bi mogao da ga postavi gde mu je mesto.
Naša kinematografija je prilično skromna sa 2-3 filma godišnje,i uopšte ne obilujemo sa rediteljima da bi jednog Kusturicu "vratili" tamo gde pripada,po mišljenju nekih.


Quote: Čovek mora biti

Quote:

Čovek mora biti veliki autoritet u filmskoj umetnosti da bi mogao tako komotno da određuje da li Kusturica ima mesto ili ne u srpskoj kinematografiji.U svakom slučaju,takav autoritet bi morao biti makar malo veći umetnik od Kusturice,da bi mogao da ga postavi gde mu je mesto.

Autoritet,mislis politika,da ona komotno odredjuje.


Quote: Vlada Stojnić (21

Quote:

Vlada Stojnić (21 Maj, 2007 - 13:32) *novo
. Što bi Uroš Đurić rekao: dajte mi 2 sata programa o modernoj umetnosti na Pinku u subotu uveče, pa ćeš da vidiš kako će posle izvesnog vremena stvari da počnu da se menjaju.

Nešto mi se javlja da takvu emisiju ne bi niko gledao,i da ne bi postigla nikakav efekat.
Možda bi i gledanost Pinka opala,što i ne bi bilo loše za nivo opšte kulture u Srbiji.Možda je Đurić mislio na ovaj efekat.
No,džaba i da Đurić počne da promoviše modernu umetnost na Pinku,kada bi narod prešao da gleda b 92 sa "velikim bratom"-pravom oazom primitivizma i banalnosti.


Evo, upravo sada..

...posle prikazivanja proslave rodjendana b92 ide veliki brat...nase "zvezde" se raspevalle...pevaju i Cecine hitove...ovo je zaista sramota za b92....


Jesen

Slažem se skroz.


@ Babic

nije pitanje da li nam je Kusturica potreban ili ne s.nacionalnoj kinematografiji, o tome se da diskutovati, vec da li njegov opus pripada bosanskoj ili srpskoj kinematografiji. Da bi se na to odgovorilo ne trebas da budes neki hoch-kultur autoritet par excellance, dovoljno je da pogledas njegove filmove (njihovu tematiku i poetiku) i u krajnoj liniji njega samog. Drugim recima Emir je izasao iz Bosne, ali Bosna nece iz Nemanje.
P.S. Ko je ovde govorio o vracanju E/N gde pripada? To je manir njegovih ravnogorskih samoupravnih antiglobalista, moj sigurno nije


Quote: @ Babic adam

Quote:

@ Babic
adam weisphaut (21 Maj, 2007 - 20:26)

nije pitanje da li nam je Kusturica potreban ili ne s.nacionalnoj kinematografiji, o tome se da diskutovati, vec da li njegov opus pripada bosanskoj ili srpskoj kinematografiji. Da bi se na to odgovorilo ne trebas da budes neki hoch-kultur autoritet par excellance, dovoljno je da pogledas njegove filmove (njihovu tematiku i poetiku) i u krajnoj liniji njega samog. Drugim recima Emir je izasao iz Bosne, ali Bosna nece iz Nemanje.
P.S. Ko je ovde govorio o vracanju E/N gde pripada? To je manir njegovih ravnogorskih samoupravnih antiglobalista, moj sigurno nije


To što je Kusturica delimično opusom vezan za BIH ne znači da ne pripada srpskoj kinematografiji.U BiH žive takođe i Srbi a
uopšte ne osećaju pripadnost nekom "bosanskom" idenditetu.
Ta "bosanska" poetika,tematika i kinematografija uopšte ne postoje,već postoje bošnjačka,srpska i hrvatska u BiH.


"To što je Kusturica delimično opusom vezan za BIH"

Kusturica delimično opusom vezan za BIH", delimicno? Pre bih rekao presudno. "Ta "bosanska" poetika,tematika i kinematografija uopšte ne postoje,već postoje bošnjačka,srpska i hrvatska u BiH." pa vidis pri procenijivanju pripadnosti umetnosti postoje i jaci argumenti od brojanja krvnih zrnaca, koji bas i ne ide u korist tome da je Emir-Nemanja.
Ps. Nisi odgovorio ko je to ovde spomenuo vracanje E/N nazad gde pripada?


OPA !!!

@ babic

Pa vi pravo u metu. Samo kakva su vremena nije isključeno da i taj film doživi svoju premijeru za koju godinu.

P.S. Ljudi tema je AГАПЕ , a svoje frustracije u vezi sa Kustom ostavite za neki drugi blog.


:)))

to je ko ono: imas neko T u solji..pa sta je to? kako sta je, pa nesto si 'tela:)


Coco Rosie: "to je ko ono:

Coco Rosie: "to je ko ono: imas neko G...O u solji..pa sta je to?"

To je Babic.


.

KAK KRASNO KUĆNO VASPITANJE!
BEČKA ŠKOLA!


ALO BABA!!!

JESE ČUJEMO!??


.

?


Posle dranja...

...nema čuđenja.


.

?


Made in Serbia

E, da znas, i meni dodje da se razreziram- onako, ljuCki. :)
Tek nisam ni ja Srbin za bacanje


ChainReaction

"Tek nisam ni ja Srbin za bacanje"
kako nema molim te....ovde radi reseto s tacnim rupama...ako ne upadnes u rupu ode ti u kategoriju za bacanje.


A

ako samo proviris iz rupe....


Avaj

Jadan ti sam...


Diskvalifikacija

Jos se izlazem opasnosti javnog linca, jer dodatno komplikujem temu, ali ipak:
BAS SE VRATIH PROSLE NEDELJE IZ PRISTINE, GDE SAM BIO NA KRACEM ODMORU. :) NESTO RAZMISLJAM DA MOJ PRVENAC BUDE U ALBANSKO-SRPSKOJ KOPRODUKCIJI. RECE MI PRIJATELJICA, REDITELJKA, DA TAKVA TENDENCIJA POSTOJI; KAO, AKO SI ALBANAC DODELE TI SRBINA SA KOJIM CES SARADJIVATI I ONDA DOBIJES SREDSTVA ZA SNIMANJE. TAMAN CU JA BITI NJEN SRBIN ILI ONA MOJA ALBANKA... DOGOVORICEMO SE VEC! :)


Bravo!

Tako se siri bratstvo jedinstvo...sta vas briga za kljuc....:)))


Quote: zokster (21 Maj, 2007

Quote:

zokster (21 Maj, 2007 - 19:24) *novo

Coco Rosie: "to je ko ono: imas neko G...O u solji..pa sta je to?"

To je Babic.


Kada bih ja za tebe rekao da si G...O u šolji,uvredio bih entitet čije ime počinje sa G.