Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

BANKROT BABA

BorkaBorkaVrata poslaničkog kluba su tiho zaškripala. Kroz uski prorez su progvirile sitne, zejtinjave oči. Prostor je bio čist. Za njima se provukla pundja. Skupštinski portir je, otvorenih usta, pratio na ekranu pregovore u Beču. Zajedno sa pikavcem je gasio i kažiprst. Za pundjom se pojavio ciklama šatro šanel kostim sa goblen dugmićima. Vlasnica istog se tiho prilepila uza zid. U dnu hodnika je spavala Lustracija, sedeći na stolici tapaciranoj zakonom. Brzim, mišjim korakom iskusnog poznavaoca svih kanala, šatro šanel je krenuo ka kabinetu predsednika Skupštine Srbije. Lustracija je zahrkala otvorenih usta. Ciklam baba se ušunjala u predsednički kabinet...Lustracija nije ni mrdnula.

Baba je obrisala laktom prašinu sa stola, oduvala par dugačkih dlaka sa kalendara, popravila zastavu, zadovoljno uzdahnula i utonuvši u veliku predsedničku fotelju, raskomotila se pod srpskim grbom.

Uostalom, što i ne bi...babin deda je predsedavao tom skupštinom...doduše ni baba ne zna kad tačno, ali negde oko neolita, svakako pre 1904. godine...dva puta. A i ona je predsedavala, dobro ne skupštinom, već bankama... mada joj posledice toga nisu dokazali. Nedokazana baba je znala da se Lustracija neće skoro probuditi, a i ako se probudi, baba će joj objasniti da je ona samo tehničko lice, tj. tranzicioni predsednik skupštine. Ako treba, poguriće se i pogledati tužno mišjim očicama, a Lustracija će se sažaliti i zaboraviti da je upravo baba bila buđelar čoveka iz lipovog 'lada.

Jedan od njenih direktora zapamtio ju je po tome što ju je bilo nemoguće izbaciti...rekao čovek da ako je izbaciš kroz vrata ili prozor, ona se vrati kroz odžak, ako probaš kroz odžak, vrati se kroz ključaonicu...čovek je bio prorok.

Kud je baba prošla, trava nije rasla. Bankar baba je za sobom ostavljala banke u ropcu. Pare nije ostavljala, netragom su nestajale.

Ne probudi li se Lustracija, ode skupština na doboš. Bankroti su babi uža specijalnost.

 


Jeco

ma, j*b*s matoru babu. Nadzivece ta sve nas redom.
Nego evo tebi jednu slicku na dar

vidi kakav je paperjast. Najeo se pa zasp`o. Ciniju sa hranom ne pusta -ni u snu!
-----------------
ne valja mi dimenzija, a jos je gore kad se uveca


Tripraseta,

mani ti to opštenje sa babom, baba zasela, osladilo joj se predsedavanje skupštinom, pa ti vidi...tako sam ja pisala o sps, kad beše kampanja, pa mi pisali da manem se njih, kao nebitno, oni nestaju...kad ono međutim...tko predsedava sednicom? tko nam se vratio? tko uzurpira?

a maca preslatka.


Macu saljem kao suprotnost

Macu saljem kao suprotnost babi, i znam da volis macke

ovo je valjda bolja


Ma volim ja mace,

nego me muka spopala, doduše još prvi put kada je zasela da predsedava, a sad vidim da se navadila, pa bi da ostane...progvirila, ništa joj se nije desilo i eto nje nama...k'o test inteligencije...


pa, sto mi skide macu?

Prevelika slika?


Nisam ja ništa skidala,

sve i da hoću, ne bih znala...


pa

udjes, izbrises parce adrese i posto je tada adresa pogresna, slika se ne pojavljuje, nego krstic
ne daj boze da ti zatreba


hvala

zapamtila :)


Nije to BABA...

nego ova živuljka, kojoj jbg zaboravih ime. Ipak jedno sigurno znam - bave se istim poslom !!!

Ako Vam se ova slika ne svidja - jbg, nisam vičan šminkanju. Takva je kakva je - NAŠA JE !!!!


Eh...

Daj babo glaaavu!


Nema, baba tri puta sacuvala

Nema, baba tri puta sacuvala konja (kobilu) :P


Sv.Georgie

potpuno si u pravu...to je to...u Srbiji krpelj, u Sloveniji klop...mala živuljka, ali ozbiljno može da poremeti i ugrozi životne procese, a ako se blagovremeno ne leči od njenog ugriza i pijenja krvi, može i da izazove smrt...


Evo ...

... ima Tamara veću :o)


hej Tamy

pa ti si srce! Kao i uvek


Hej Prasići

pa i vi ste super! Kao i uvek.


he,he

uvezbavamo korake, za slavlje kad baba ode ( ovako ili onako)


Korake

na muziku "Trla baba lan"?


Nsarski,

da je ova baba trla lan, mi uopšte ne bi bili u problemu, čak bi to bilo u skladu sa tekstilnim olakšicama EU...nego je baba trla i satrla mnogo više od lana...


Ma znam, Jelice, ja to od muke...

Plasim se da cemo se mi nacekati do njenog odlaska sve dok joj ne izraste brada k'o prethodniku - onom sto je licio na Tozu Miletica.


More Nsarski,

meni će bre brada da izraste, od muke, a njoj ne, da nije tako otporna na spoljne efekte, ne bi joj na pamet palo da udje u skupštinu, a kamoli da istom predsedava...treba za to imati obraz kao djon.


evo

da ti muka bude veca, pepito-ciklam baba veceras se raspricala u insajderu. Pojma nema za pare. Pojela maca
( pa zaspala)


Pa baka...

...od 5.oktobra prica istu pricu - kladim se da je pominjala Rokfelera, City banku, Kipar, Njujork, poverioce, Pariski i Londonski klub, poverenje koje smo imali u stranim bankama dok nam nisu blokirali sredstva...Za neke mozda i nisu bila blokirana...Ne znamo gde je glavnica a za obrnuta sredstva mozemo samo da pretpostavljamo...i nagadjamo...mislim godinama cirkulisu...


Tamara...

kako spava čvrsto, beba jedna.


K'o ...

... da se opila, a ne najela :o)


K'o

Lustracija lično...


Moram da podelim s vama

Moram da podelim s vama stari vic (izvinjavam se onima koji ga znaju, ali taj je evergreen).

Zadušnice, ode Bankrot Baba nekome na groblje. Groblje veliko Baba malo laponka pa nikako da nađe parcelu koju traži. Pita nekog klinca: Dečko, gde je parcela npr 45? Oladi bre baba što si izlazila ako ne umeš da se vratiš.


E druže,

obožavam taj vic, ali ova zna i gde đavo spava (mada to znamo i mi sada)...


super je!

Iz tvojih usta ( posta) u bozije usi


Jeste,

samo što je ovoj babi, kanda, stručnost upravo vraćanje, na mala vrata u veliku fotelju...


Ma da. Još je i

Ma da. Još je i drčna.

Uništio je Mita Boarov u prošlom Vremenu pa se u najn broju javila da se buni. Miloševićev rečnik, nema greške.


Pa to i jeste najcrnje...

...što se još i džapa, umesto da ćuti i glumi gljivu, ona bi čupetala...k'o da smo zlatne ribice...a što i ne bi, može joj se...(a drčna je bila vazda)
(videla članak, odličan)


sto bi rekla moja baba, laje

sto bi rekla
moja baba, laje na ashov ;))


Srđane vic je naprosto

Srđane

vic je naprosto SSSSSSSSJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAANNNNNNN!

mada, ljudi, što ste bre navalili toliko na tu Borku
– bože me prosti, kao smrt na babu...


navalili!?

al` zilava baba, nikako da je stigne


Baba skoncentrishi se!

Baba skoncentrishi se!


Ko bre,

navalio na nju...evo recimo ja sam taman zaboravila da ista postoji (što naravno takođe nije ok, jer lik, a naročito dela takvih se ne smeju zaboravljati), kad eto nje...i to pravac, tup - na mesto predsednika skupštine...pa joj se osladilo, uplela nogama oko nogara stolice, moraće da nose i nju i fotelj napolje, nadam se što pre...


PLAKAĆU SUTRA

Draga Jelice,
ma bila je šala (tek da se zna - a zna se)
- mada, kad malo bolje razmislim, mislim da kao slika, metafor(m)a, šta god hoćete današnje Srbije, možda uopšte ne bi bilo čak ni toliko loše i to da baba ostane ceo mandat predsednica?! BABU ZA DOŽIVOTNOG PREDSEDNIKA!?
Ko je za nek se javi?

P.S.
Jeste strašno - ali mene glava više ne boli.

U potpisu:
PLAKAĆU SUTRA


Prezimenjače,

ja ne bih imala toliko života da doživim još jednog doživotnog predsednika-cu, čega god, a kamoli skupštine...ne zaboravi, baba se hvalila da je njena sestra sa 102 godine čuvala ovce...ova bi bila k'o Tito, sa njegovom legendarnom rečenicom "AKO umrem..." Uostalom to je skupština, a ne muzej.


Ako je za utehu...

Ceska je posle 14 godina od pocetka tranzicije sprovela lustraciju...Steta za neke koje je ili ce ih tek zivot (da ne kazem smrt) lustrirati...


Ma ko će

dočekati tu lustraciju više...najgore što do tada treba gledati likove, koji su definicija lustracije, kako se još povrh bezobraze...


Sa malim zakasnjenjem ispravka vica

postyo sam stariji znam ga u zivornom obliku>

dakle kad baba pita gde je parcela. onda klinac kazze > ma lezi baba gde oces...svejedno je !
a Drugi bolji, po meni, isto stariji na tu temu>
Nekad su pratnje, sahrane , isle kroz grad...I tako krene jedna sahrana...sa sve kovcegom, cvecem i vencima na kovcegu i u jednom ternutku od truckanja (nije tad Velja bio kapitalac !!!) spade jedan venac sa cvecem...Pritrci jedna starija baka i uhvati ga da ne poadne na zemlju...a klinac sa strane se tad> Aha "Bidermajer'.....
Eto mog priloga starim vicevima!
poz
BKC


filozofsko pitanje

nema veza sa babom ali ima sa lustracijom.

Da li moze sudija koji je kupio stan za 100 DM da pita ratnog profitera odakle ti pare?


filozofski,

ne da može, nego mora.


slazem se

Ali kada cemo to docekati? Da ne navodim izvor sada ali neki javni tuzilac u Americi je rekao otprilike ovako nesto: "15% ljudi nece ukrasti nikada nista, 15% ce uvek ukrasti sta god im se nadje na putu, a posao sudstva i policije je da se bori za duse onih 70%, koji nisu bas sigurni sta hoce."

Da li je ta bitka ovde izgubljena, u stvari kada je izgubljena?


docekacemo kad sudije budu

docekacemo kad sudije budu izabrane iz ove prve skupine od 15%, a ne iz druge, kao sada. jer u tom slucaju ne mozes da ih ucenjujes, kao ove lopove i sl. Sta mislis zasto je Stojkovic izabran za ministra pravosudja?


ne da mora...

...nego mu je to posao po Zakonu o odgovornosti za kršenje ljudskih prava koji je na snazi od maja 2003.:

1. Lica prema kojima se vodi postupak

Lica podložna odgovornosti za kršenje ljudskih prava

član 10.

Postupak lustracije se sprovodi prema licima koja obavljaju ili su kandidati za obavljanje sledećih funkcija, odnosno poslova:
1. poslanika Narodne i pokrajinske skupštine;
2. predsednika Republike;
3. predsednika i člana republičke vlade i pokrajinskog izvršnog veća;
4. gradonačelnika i predsednika i zamenika predsednika opštine;
5. predsednika i članove izvršnog odbora skupštine jedinice lokalne samouprave;
6. sekretara Narodne i pokrajinske skupštine;
7. starešinu i rukovodećeg radnika u službama Narodne i pokrajinske skupštine;
8. starešinu i rukovodećeg radnika u službama predsednika Republike;
9. zamenika i pomoćnika ministra, funkcionera koji rukovodi republičkim, odnosno pokrajinskim organima i organizacijama i druge starešine organa u republičkim, odnosno pokrajinskim organima i organizacijama i službama, koje postavlja republička vlada, odnosno izvršno veće pokrajine;
10. sekretara skupštine opštine i grada;
11. načelnika okruga;
12. predsednika i sudiju Ustavnog suda Srbije (u daljem tekstu: Ustavni sud), predsednika i sudiju sudova opšte nadležnosti i posebnih sudova, člana Visokog saveta pravosuđa, javne tužioce i njihove zamenike, starešinu organa za prekršaje i sudije za prekršaje;
13. direktora i člana upravnog odbora javnog preduzeća čiji je osnivač Republika, pokrajina ili lokalna samouprava;
14. direktora i člana upravnog odbora javne ustanove čiji je osnivač Republika, pokrajina ili lokalna samouprava i to:
- predsednika i člana saveta univerziteta, rektora univerziteta i dekana fakulteta;
- predsednika i člana upravnog odbora ili drugog odgovarajućeg organa upravljanja, direktora, zamenika direktora, glavnog urednika, zamenika glavnog urednika i urednika rubrike organizacije koja se bavi javnim informisanjem ili izdavaštvom;
- direktora, predsednika i člana upravnog odbora organizacije obaveznog socijalnog osiguranja;
15. guvernera i viceguvernera Narodne banke;
16. direktora banke sa većinskim državnim kapitalom;
17. direktora poreske uprave, zamenika direktora poreske uprave, pomoćnika direktora - glavnog inspektora poreske policije, direktora regionalne poreske uprave, načelnika regionalnog odeljenja poreske policije, direktora filijale poreske policije;
18. funkcionera i ovlašćenog službenog lica u Bezbednosno-informativnoj agenciji, odnosno drugoj odgovarajućoj službi;
19. direktora i rukovodećeg radnika u zavodskoj ustanovi za izvršenje krivičnih sankcija;
20. šefa diplomatske misije u stranoj državi i međunarodnoj organizaciji, odnosno konzula; ili
21. načelnika generalštaba odnosno načelnika kontraobaveštajne službe.

EDIT: ceo tekst Zakona


Gordanac,

zdravo! Vrlo mi je milo što smo se "upoznale" i ne samo to, nego smo skoro i rod :) Rekla mi D, kad sam skoro bila u NS...dakle, drago mi je...
Što se tiče sudija, upravo to sam mislila rečju MORA...jer nema šta da bira, može i mora isključivo da poštuje zakon i nema mrdanja...svidjalo se to nekom ili ne.


:))))

Quote:
...upravo to sam mislila rečju MORA...jer nema šta da bira, može i mora isključivo da poštuje zakon i nema mrdanja...svidjalo se to nekom ili ne....

Selektivna primena dobrih zakona je najmanipulativniji i najgori proces za društva u tranziciji. Uskoro će četiri godine kako je taj zakon na snazi, a ni Komisija nikada do kraj nije formirana zbog odbijanja učešća poslanika opozicije u radu tela koje je obavezno obrazovati tim istim zakonom. To bi bilo isto kao da poslanik kaže: "ja nisam glasao za Krivični zakon ili Porodični zakon - i onda ne moram da poštujem njegove odredbe!?". Taj Zakon je doživljen kao mogućnost "diskontinuiteta na delu" i odatle ogromni otpori. Ima još primera - i Zakon o privatizaciji i poreske reforme i reforme u sudstvu, ....- ali ovaj se tretira sa "posebnom osetljivošću" jer ne samo da nosi mogućnost odgovornosti za postupke u prošlosti već postavlja standarde za postupke u budućnosti. Standarde koji uklanjaju bahatost, neznanje, primitivizam, standarde kojima se "vlast nad ljudima" pretvara jednim dugim procesom u "vlast koja služi ljudima". I to je ključni problem. Lustracija nije ni revnšizam, ni politička osveta, a pogotovo nije usmerena od jednih ka drugim političkim konkurentima - lustracija je proces kojim građane branite od bahate vlasti, kojim obezbeđujete poštovanje ljudskih prava kao društvenu vrednost. Dva puta je pokušano "stavljanje van snage" ovog Zakona - i nije uspelo, kao što nije uspela ni primena čuvenog Zakona iz 2004. o "pomoći haškim optuženicima" ili "deklaracije o ukidanju poternice porodici Slobodana Miloševića". Ljudski najružnije je što svi ti koji na rečima brane "memorandumsku Srbiji" (gde god se nalazili), ljude ili njihova dela iz tog vremena ne daju ni pet para za sve to - oni su najhladnokrvinije racionalne pragmate koje uopšte možeš da zamisliš. Nema tu NIKAKVE ideologije, ima samo svesti o tome da u uređenom društvu, u kojem NEMA SELEKTIVNE PRIMENE zakona - za njih nema mesta. Jer ne umeju da nauče da postoji upravljanje javnim poslovima koje NIJE bahato šibicarenje, laganje, varanje, trećerazredno prosipanje mudrosti iz teorija zavera i najgore -omalovažavanje ljudi koji ih plaćaju da se u njihovo ime bave javnim poslovima. I postoji rečenica koju ja koristim, a za koju mi kažu da je "politički nekorektna", ali evo: Problem Srbije su ljudi optuženi za ratne zločine koji su u bekstvu od suda i pravde i ljudi iz raznih sektora upravljačkih elita koji su u bekstvu od odgovornosti i ljudi iz političkih elita koji su u bekstvu od realnosti. Nije problem što su u bekstvu, problem je što ih niko dovoljno ne pritiska da prestanu da beže. Zakon o kom je reč je jedan od najefikasnijih vrsta pritisaka. Kao i znanje, kojeg ima premalo, kod svakoga, o svemu. Dokle tako može? Duže nego što se većini nas sviđa, a znatno kraće nego što bi to svi oni voleli. Zato je najvažniji proces danas stvarari, razvijati, podupirati kritičko javno mnjenje. Strašno je , neopisivo važno. Između ostalih stvari, to je i jedan od razloga zašto je ovaj blog gde si i ti VIP postao VAŽAN. Ako bude pameti - tek će....

p.s.izvini za dužinu posta...za neke teme nemam prekidač pristojno kratkog pisanja...a, ponekad imam problem i sa pristojnim govorom! :)))


o)

Španski diktator Franko je imao slogan - Za prijatelje usluga, a za protivnike Zakon.o)


Što bi rekao

Tita, "Nećemo se, majku mu božiju, držati zakona, kao pijan plota".


Da..o)

...ali bi tu bio prirodan dodatak - ako se ne odnosi na protivnike, odnosne neprijatelje socijalizma-o) Onda plot ne treba.o) Plot je za džakanje.o))))


Gordanac,

ja nemam problem sa dužinom komentara tog sadržaja...


Eh kad bi se zakon zaista primenjivao, a ja sam glasao

za njega sa obe ruke...onda bi ostali bez pola drzavnog rujovodstva (bar) kao crnogorci posle dogadjaja na Pravnom u KG...
Mogli bi licitiramo redom...u Ministarstvi pravde, policije, BIA...pa redom..do vojske i Vlade...gen sek Vlade...Skupstine/././//
Hvala sto ste nas podsetili na ceo tekst....Inace koliko ja znam jos uvek nije raspustena komisija za lustraciju...???
BKC


Knjaže,

nije se raspustila, nego je raspuštena - na raspustu...


Odlicno napisano ! Insajderski !

Kao da je se ovo ta sama BABA opisala...


Lepa je ko gušter!

I sva gracilna u tim šanel-kostimićima. :o)))))


dinamichan uvod

ochekivanje moguceg uvodjenja polucije u igru, kao odluchujuce smese u svakoj explozivnoj prichi i onda se sve zavrshava Bakinim brisanjem prashine - laktom sa stola, verziranim pokretom.

jbg, to je valjda Srbija. a moglo bi da bude tako uzbudljivo- zna se vec kako.


Bila jednom jedna zla vestica koja je graktala i graktala.......

Samo da se baba povuce cuteci i da mirno bez graktanja odleti na svojoj metli jer ce u protivnom uplasiti ono slatko mace koje mirno i lepo jede. Nema veze sto je napravilo lom sa svojim Kitten caboodle kuglicama.


Necastivi u skupstini

U narodu se kaze: Tamo gde djavo ne moze da stigne, on posalje babu.


Moraće

Nune ponovo da isteruje djavola i pere skupštinu...stiže proleće, a niko ne čisti...


Moraće

To je ono što im treba: Isterivanje đavola


tamara, upravo tako! tj.

tamara,
upravo tako!
tj. upravo to!


Mi svakodnevno dobijamo

Mi svakodnevno dobijamo poruke da je krug zatvoren, da smo dzabe krecili, ali ne reagujemo. Sve te poruke poruke gledamo kao pojedinacne slucajeve i ne shvatamo da nam se devedesete keze u lice. Ispraznimo se malo na blogu, slozimo se sa recenim u Peshcaniku i idemo dalje (dublje u stvari).

Baba nije samo baba. Ona je simbol 90-tih, ona je institucija 90-tih. Njeno postavljanje na tron ima simboliku vremena koje zivimo danas i za koje cemo sutra govoriti da nismo znali, nismo verovali.........Uostalom, kako to govorimo i za 90-te.

Bleda je nasa reakcija na Babu, a sutra nas ceka veci udar od gledanja babe na "prestolu". Zabe postaju sve krupnije i krupnije, a mi se pravimo da ih ne vidimo. Sve jedno moracemo ih jesti jednog dana. Isti smo kao oni koje kritikujemo. Nije sve shala komika. Ozbiljna poruka nam je poslata na metli, a mi se zevzecimo sa "maco kazi frrr".

Mozemo li, umemo li da zaustavimo Kezenje u lice? Ne znam, ali znam da Moramo!I moramo odmah!

"Moj instinkt da vreme radi protiv nas, ispravan je", rekao je Dr. Djindjic 16. Januara 2003.

p.s. imam nekoliko dobrih anegdota iz babinog zivota (javnog, naravno), ali nije vreme za salu, pa ih namerno necu napisati na ovom blogu.


da da da

ali je sada kasno za bilo sta. izbori su bili 21. januara verovali vi ili ne. sad vise ne mozemo nista da promenimo nazalost. izborna matematika je takva. znalo se pre izbora ko sta moze da uradi. kada se kohabitira ovo se dobija. a to da smo u 90-im ja pricam vec duze vreme. meni ljudi kazu pa sta bi ti? imas struje, vode, hleba,imas i neku platu,penziju i sta bi vise? zamisli kako nam je bilo onda? alo ljudi!!!! pa bas o tome se radi. ja u 21.veku treba da sam zadovoljna sto imam struje i vode? pa o cemu mi pricamo. ne mogu vise da kazem posto je on MRTAV moju divnu recenicu Jos samo da nam se on vrati i mozemo svi na jedno mesto. ovo sve je vredjanje ljudskog uma. mene vise ne zanima politika ja je verovali ili ne ni ne citam. malo vidim naslove i to je to. samo mi jos fali da to i citam pa da stvarno zavrsim tamo gde ne treba. mislim sramota je da mnogi cute posto jel treba da se raspodele na vlasti podele ministarske fotelje, direktorska mesta i slicno. ali ljudi to nam je sto nam je. ja samo kazem setite se cuvenog koncerta na trgu i sve vam je jasno. sad kad formiraju vladu ovi iz ds dss i g17+ ceca ce im biti glavna ikona. pazite onda vi sto ste glasali za ds ste podrzali manje vise kostunicu nego cecu. znaci podrzavate i te vrednosti. ali tadic ceca kostunica.


Pa ništa onda...

u narednom mandatu bi mogla Ceca da nam povede skupštinu, da nastavi gde je ova stala...sem ako ne ode sve na raboš, moralni i inače, do tada...


Zorice,

sve si u pravu. A ovo je redak slučaj u kome su pomešane FROGS END GRENDMADRS...Ja stvarno ne znam kako ovu žabu progutati, prosto nemoguće, kolika je...


Da parafraziram Rokija: Pre

Da parafraziram Rokija: Pre bih reko 60-tih.


Poruka

Borka Vucic je trostruka poruka:
1. Napred u 90-te, u nedostatku dokaza!
2. I posle Borke- Aleksandar!
3. U-TA-TA!


I ima još

jedna
4. Ko te pita 'de su pare!

Uz naravno stereotipno, ali za ovu priliku, nadasve bitno pitanje: JE L' SMO SE ZA TO BORILI!!?


Kako ko?

neko se bas za to borio....usotalom, sve se vidi, ako to hoce neko da vidi...
...danas je ipak nedelja....pa moram da skocim i do pijace, a vec kasnim....Jelica ce me razumeti ..pozdrav svima
do sutra!
BKC


Addams family

Mi se za to nismo borili, al Bor-ka jeste! Pa, u TV najavi za novu seriju Insajdera jos onako slavodobitno sisti: "I ako nadjete te pare, one nece pripasti narodu". Da se zna... Pada mi na pamet prva poruka ostavljena pred sedistem DS kad je ubijen Zoran Djindjic: "Gde si otisao, kome si nas ostavio".


Draga Jelice...

znam samo jedno...da sigurno ne bih usao u salu na sednicu na kojoj Borka Vucic predsedava...To je sve ono najgore, makar i formalno ili kako god, sto je moglo da nam se (po)vrati.
GLAVNI KRIVAC, ne i jedini naravno je veliki Voja legalista...kome je sve svejedno, osim da vlada jos malo...Dakle Borka ili Voja Kostunica to je sve jedno te isto...sa mozda razlicitim ideoloski predznakom...ali svejedno...SRAMOTA ZA SVE ONE GODINE ZRTVOVANJA, SETANJA,,,SERPI, LONACA, STRADALIH, IZBEGLIH....OTISLIH IZ SRBIJE...
Kako Borka izgleda, tako i Srbija izgleda, smezurano, staro....jedino ne bi bilo lose kad bi Srbija tako dobro finansijski stajala kao sadasnja vd predsednica Parlamenta..Da je pameti...i svega drugoga demokratska opcija ne bi u znak protesta, trebala da udje u Parlament, dok se ne predlozi/izabere drugi predsednik/ca...
BKC


Knjaže,

ja sam se lepo precepila kada sam je videla u skupštini, na čelu...čuj najstariji poslanik, pa da su je iz muzeja maznuli, ne bi mi tu sedela...ono što me meni, sefte, strašno je to što ona ima obraza da sedne gde je sela, pa bi i još...znam ja da joj to, kanda, nije ništa, u poređenju sa dosadašnjim iskustvom, ali aman i pobogu...a onda mediji ulaze u priču sa njom šta će ona obući za tu priliku...Sta će obući?! Ako nema broj na ledjima i nije sašiveno za bar 10 sezona, meni je svejedno!Pa njena priča kako ona ne ide kod frizera, jerbo je skromna...skromna?!!Pa da će se obući "odmereno i primereno"...O ČEMU MI PRIČAMO?!! ALO, SRBIJO!! Sramota i grehota zbog onog dobrog čoveka, ubiše ga... da baba Borka sedne u skupštinu? Da se napravimo da smo zaboravili sav jad, bedu, čemer i sramotu godina u kojima je buđelarisala?!


Eh jedno je sta bi mi voleli da je Srbija

a sasvim drugo ono sto nam se prikazuje...Cak je i Dragan Marsicanin (ko to beshe...ambasador u Svajcarskoj) lepse izgledao...na tom mestu..Uh sta rekoh,,,,zalim za njim? Ma ne....naravno,,,samo mi on nesto pade na pamet...
ali da ne zamagljujemo stvari...VOJA VOJA VOJA & velja, palma....su tako hteli...ma ima ih jos da ne nabrajam...ima toga kod Kusovca na Blogu!!!
Poz\
BKC


Srbija će poželjet Turaka,

a Turaka nigde biti neće.


Propast Srbije se tačno poklapa,

sa odlaskom TURAKA sa ovih naših prostora.

A procvat Turske države je evidentan kada su napustili Srbiju.

Isto to se desilo sa svima koji su nas napustili, Slovenija nikad jača, bogatija, lepša i kultivisanija .

Hrvatska, pogotovu Zagreb nikad čistiji u svojoj istoriji nego što je danas.

Jedino Crna Gora još nije odmakla od Srbskog mentaliteta,zato će valjda i najteže da se oporavi od bratstva i jedinstva sa Srbijom.

Srpski zagrljaj je koban po sve, a najkobniji po same zagrljivače.


Milutine,

kulturno si izneo svoj stav a da pritom nikog sa bloga nisi uvredio. To je lep napredak.

Molim te da nam sad objasniš ZAŠTO je srpski zagrljaj koban po sve, po tvom mišljenju.

Pozdrav, K.


Zašto je srpski zagrljaj koban,

ti me kao pitaš, a kao ti ne znaš a Krasići ...

Srpski politički zagrljaj je koban, jer taj zagrljaj nije plod ljubavi, vec je isti i funkciji da zagljenog steže za vrat da mu isti ne pobegne, što smo mi nekoga više voleli to smo ga više stezali i on je vek bežao od nas glavom bez obzira.

I tako su nastale države Sfrj.


Milutine,

ja baš pitam jer volim da mi ti objasniš.

Na primer, kažeš da taj zagrljaj nije plod ljubavi, a odmah dodaš da ... što smo više nekoga voleli to smo ga više grlili & davili.

Moraš da se odlučiš, da li smo ili nismo voleli?


zagrljivač

postovani MM, primecujem da se upravo desilo radjanje nove srpske reci ZAGRLJIVAC i siguran sam da je nasa lingvistika od ovog trenutka bogatija za jos jednog intergalaktickog mislioca. Cestitam.
Nego, da li neko zna gde Baka parkira metlu?


Na padinama...

...elitnog nam naselja Dedinja...ne usudjujem se da kazem adresu...a treba imati u vidu i nekretnine po gradu...Mislim da ima problem s blogom kako da nas sve demmantuje :)))


Kućica

na kokošijoj nozi...prilika da se podsetimo čarobnog Ivana Bilibina i slovenske mitologije, Baba Jaga...ruska iskustva...


Daleko od toga...

Postoji clanak iz Politike o tome ko naseljava dva prestizna beogradska brda...iskopala sam slucajno :)))

http://www.b92.net/info/vesti/pregled_stampe.php?yyyy=2004&mm=12&dd=07&nav_id=157383


A sve od

pemzije...vidiš ti kad čovek zna da ekonomiše, malo tu, malo tamo uštediš, stisneš se i hop! na brdo...


jos kad se

na sve to doda podatak da je u detinjstvu nosila i gajbice...
Eto, najnovija vest je da ce se oprobati i u svetu pokretnih slika. Naime, ekipa najnovijeg Harry Pottera je angazovala baku. Komentar je da zele sto verniji prikaz strasne vestice. Pored toga, nema vise potrebe za komplikovanom sminkom. Baka zeli da pomogne ekipi i u finansijskom delu. Snimanje je vec zakazano i prva klapa ce uskoro pasti na Kipru.
Sto li tamo???


Gajbice?!

Pa to je onda uzrok, te gajbice su oproban recept za uspeh.
Na Kipru...što bi rekli braća Ameri "samo prati trag novca"...a tamo su katakombe i kanali nikad otkriveni, u kojima se baba snalazi k'o u svojoj kući.


Ma gajbice

su stara skola.
Nego jel' sad jasno ko ce da likvidira H. Pottera?
Baka je to. Sila.


bojim se da H.P.

nema šansi...unapred izgubljena bitka.


A sta je sa onima...

...koji su joj u tim godinama pomagali da budjelarise pa su se posle 5.10.2000. pojavili kao bizmismeni sa kapitalom stecenim "teskim radom" u inostranstvu...pa su pokupovali brojna uspesna preduzeca...


Njima je

isto sada jako teško, baš čujem zlopate se vrlo...nema frke, da marširaju u gojzerima pored Lustracije, ne bi je probudili...


Prva Ljubav Broja Jedan u Skupštini

Muka mi je, kao da Ajhman predsedava Bundestagom 1952. godine. Eto, to je za mene ona i oni likusi sa majicama na kojima je Kašikaš i cela ta bulumenta koja je glasalaq za njih. Kad će nam biti bolje? Kad Skupština dobije normalnu osobu na njenom mestu, nekog ko nema milione ukradene od naroda. i još, da dodam: ako mislite da je samo novac u pitanju zapitajte se kako bi bilo onoj deci po bolnicama devedesetih koja su umirala bez odgovarajuce nege da je taj novac upotrebljen za njihovo dobro. I kako bi bilo onim starcima koji su se ubijali (i ubijaju)zbog nemaštine da im je ova "gospođa" dala neku paru. I neizlečivo bolesnima. Izbeglicama. Osakaćenima i poginulim na ratištima. I poslovno nerealizovanim ljudima koji sa diplomom mogu... I svim onim ljudima koji zbog takvih danas mogu da vegetiraju. Razmislite koliko je ta stvar smešna-priče o vešticama, lopovima su naivnea ovo što stoji je realnost, surova.


prichajlo

potpuno se slažem...nije naivna uopšte priča o babi...mnogi su krvavo platili...zato je sve ovo strašno i mučno i gadno!


Ma meni baba uopste ne smeta...

... smete mi kako smo dosli do babe.

Problem je u lustraciji, pravosudju, policiji... Problem je u onima koji izgleda ne smeju da ponovo raspisu izbore.

Dakle, kad je vec babi omoguceno da udje u Skupstinu, onda mi je i u redu da ona predsedava u prvih pola sata )(kao najstariji poslanik-ca) dok se ne verifikuju mandati i izabere novi predsednik Skupstine.
E sad, kad se Parlament sazove da bi se iz gluposti uslo u novu glupost oko Kosova. Pri tome, moram podsetiti da konstituisanje nije ni zavrseno (verifikacija mandata, izbor radnih tela - predsednika, potpredsednika, blagajnika, higijenicara... formiranje odbora, komisija i sta vec)
Iz svega toga nista pametno ni ne moze da se izrodi osim tehnicke vlade, vd babe sa pionirima potpredsednicima.

I da se vratim na pocetak - mozemo mi da kukamo i negodujemo i da budemo kivni i mnogo toga jos, ali stvari se nece promeniti dok god na listu moze da dodje ko hoce pa i baba. Kada lustracija ne bude spavala, kada bude postojao lustrirajuci filter na startu onda meni nece smetati ni SPS, SRS, DSS zato sto na njihovim listama nece biti onih koji su "zasluzni" za neka prosla vremena, nece biti onih koji imaju problem sa pravosudjem, nece biti onih koji bi da sire Srbiju... a kad takvih vise ne bude na listi onda ti ni nece preci cenzus. Zamislite npr. listu SRS-a na kojoj nece biti Voje Haskog ni na listi ni u naslovu, niti bilo kojeg od ovih njegovih neuspelih klonova? Ko ce onda glasati za radikale? Nece ni njihovi "sigurni" glasovi.

Mene UDBAski dosijei ne zanimaju, cak mislim da u njima ni nema niceg epohalnog. Mene zanima spisak ljudi koji su radili za njih i zelim da o njima procitam samo u sudskoj hronici.
I jos nesto - ako postoji sila Zakona po kojoj ljudi moraju da odu u penziju ako ispune uslov od x godina staza i y godina zivota, ako posle z godina zivota moras da ides jednom godisnje na pregled da bi ti produzavali vozacku dozvolu zasto mozes bez problema da budes predsednik Skupstine ili kandidat za predsednika - mislim na deda Micuna posto mi ne prija da babu zameni deda makar koliko on vitalan bio.


Živela B.B. (Bankrot baka -

Živela B.B. (Bankrot baka - ja joj tepam)!!!
Ja predlažem da se B.B. proglasi za nacionalno blago i da je za velike pare iznajmljuje Holivudskim i drugim studijima da glumi u filmovima strave i užasa.

p.s. Jelice, ja tebe mnogo volim :)

Predrag Azdejković
www.queeria.com


Tetka Pehta?

Tetka Pehta?


Dunjice,

teta Pehta je za ovu dobrotvorna radnica...uostalom, teta Pehta se prodobrila poslednjih godina, shvatila greške i svoje pogrešne pristupe u radu sa decom i već dugo vremena kuva deci žgance sa kiselim mlekom u Kekeclendu...od zdravog života se i podmladila i provitkila, evo vidi...


Jao Peđice,

što si me obradovao donjom izjavom, mnogo ti hvala, dragi :)...osećanja obostrana.

Nego ova na slici mnogo mlada i mnogo ne izgleda opasno, vidi se da glumi...ne zna ona šta je baba Jaga...bojim se da bi iznajmljivanje babe moglo da dovede do finansijskog kraha holivudskih i ostalih studija...pa bi za 10 godina gledali filmske radnike kako demonstriraju i traže prava na holivudskim bulevarima...


Darth Sidious

Baba je pljunuti zli imperator!
"so, this is how democracy dies..."


Bravo Jelice!!!!

Na kraju, kako lustracija lako zvuci...kao u bajci.
Bajka se ponavlja, deca spavaju, cak nemaju ni ruzne snove, samo se bude svakog sledeceg jutra ulubljena i utrnula, ali ne zale se...Navikla deca na bajku...nina, nana, buji paji,shu, shu, shu....


Draga Jelice!

Evo uzeh da ti se javim. Ja sam dobro, kao što i tebi želim. Čujem da te noću proganjaju neke babe i veštice, pa ti u pismu saljem malo ljuskica belog luka, da se odbranis. Nisam mogao staviti više ali sudeći po opisu babe, mislim da će i to biti dovoljno.
Beli luk drži na televizoru.
Mnogo pozdrava od Grofa.


Grofe,

ovde ni venac oko vrata ne bi pomogao...samo da neko dobro prodrmusa usnulu Lustraciju, samo ona bi mogla da doaka babi...dok ona spava, babe kolo vode...
(ne bi pomoglo ni to držanje lukca na TV, kupila sam, vraćajući se iz Bgd novinu, kad ono na naslovnoj ciklam baba)
Ali bi možda bolje od luka pomoglo ovo (dok se krmeljiva Lustracija ne probudi)


Rešenje..

/šuta Lustraciju da je probudi/...Ustaj lenjčino. Lenja si od Koštunice. Babe ti tuda šetaju i uznemiravaju mirne gradjane, a ti spavas kao da nisi obaveštena.


Ovo

spavanje je postalo zarazno, svi nešto klimaju glavama, a mnogi se i ne bude...Koštunici to postalo životni stil i način izbegavanja postojećih problema...kažu psiholozi da je spavanje te vrste bežanje od realnosti, kao kad deca stave ruke na oči "Nema me!"


Moze nekome zvucati kao troll, ali je utisak JAK

Prvo: ja Bankrot Babu ne poznajem.

Drugo: citajuci komentare, opet dolazim do zakljucka da o jednako problematicnim DEDAMA komentari ne bi NIKADA bili toliko zlojezicavi, kao u problematicnim babama.

Po zlocestim babama, ali i mladjim pripadnicama iste polovine covjecanstva (cirka) se uvijek lupa, pljuje, kritikuje, ... neusporedivo vise nego po ostalima. Bas smo mizogino drustvo, zar ne?

Ovo je moj najsnazniji utisak nakon citanja jos jedne diskusije na temu mrskih (javnih) licnosti.

P.S. izuzetak mozda Vukse (glede gender perspektive); stvarno su opaucili po njemu.


dunjice

oko ove babe(tine) postignut je konsenzus oba pola


Dunjice, evo detalja (ako

Dunjice, evo detalja (ako vas ne mrzi), nije bitno sto je baba nego bila desna ruka SM
http://arhiva.glas-javnosti.co.yu/arhiva/2000/03/05/srpski/p00030410.shtm


Dunjice,

blago tebi, kako bih ja volela da nikada nisam čula za bankrot babu ili da jesam, ali ne "u svojoj kući"...veruj mi da u njenom slučaju je pol sasvim nebitan.
A utisak je i trebalo da bude JAK. Na ljutu ranu, ljuta trava.
Mislim da zaista nema razlike u tretiranju polova, na blogu, kada se radi o ovakvim likovima, čak mislim i da su muškarci mnogo češće na tapetu (jer su mnogo češći i u politici), a da komentari nisu nimalo nežniji ili manje zajedljivi.


u vezi sa polom

u ovom sluchaju istraga je u toku :)


Samo kako

vreme prolazi, sve je manje nade da će i ta istraga dati konkretne rezultate.


Bojim se...

...da će se ustanoviti da je baba bespolna.


Para nema

pola...


baba je ustvari trakavica,

baba je ustvari trakavica, svako malo menja pol. Kod Slobe je kao zensko radila kao glavni knjigovodja - perachica para, a kao mushko - nosach, kad je iznosila repovachu u ooooogromnim dzakovima.


Shvatila sam

;-)

Sorry za Babu. Nije sorry da nemamo takvu, al´ nikad se ne zna...

(Ovdje u njemackoj politici se i dobre i lose politicarke na prvu loptu tretiraju kao vjestice, preventivno. Kroz te "naocale" sam onda bacila i kriticki pogled prema Babi-Trakavici.)

Pozdrav!


Dunjice,

mirna si sve dok se nešto slično ne zapati...a posle kao korov, dok se ne počupa iz korena, u proleće, pre no što počne da semeni, boga nema...em funkcioniše kao parazit, gde koren pusti, života nema...sem za njoj srodne.
Što bi rekli Ameri, prati trag para...a ona je na početku i...na kraju priče o parama.


Uh, ispod clanka o borki u

Uh, ispod clanka o borki u onom linku, ja nadjoh ovo:

http://arhiva.glas-javnosti.co.yu/arhiva/2000/03/05/srpski/p00030407.shtm

He, he, he...


tebi i ostalima

Stam da te bude. Gde ti je domaće vaspitanje? pa ONA ti može biti baka.Nikada joj ni ti ni ovi tvoji nećete dorasti ni do članka na nozi.
još jednom,STIDITE SE.


Ne ...

... loži ga toliko.


"Nikada joj ni ti ni ovi

"Nikada joj ni ti ni ovi tvoji nećete dorasti ni do članka na nozi."
Mislish chukljeva?


mislim chukljeva :)

mislim chukljeva :)


pero

sad mi je lakshe. Chlanak mi zvuchi nekako mladalachki :)


Ja se

stidim zbog nje već godinama, ne znam za ostale.A tek zbog članaka...novinskih, da ne pričam, mislim novinskih čukljeva...sačuvajmebožeisakloni takve bake, pa nisam se ja na boga kamenjem bacala...zdravo Pero:) dobro jutro, kako si?


i tebi dobro jutro i...

..da znas da si me jako naljutilasa ovim pisanijem. onda sam , u besu, tražio da vidim ko si ti...pa kada sam video da si dete sa sela bio sam još ljući jer... trebalo bi da imas poštovanje prema starijima.


Tako je

skroz si u pravu. Evo stidim se...u levom sam ćošku.


Kako lustrirati BB & Co?

Nazalost, na veliku zalost (podvlacim), izgleda da je prilika propustena 2001. Kontekst je manje-vise poznat svima, ali detalji su veoma tajnoviti. Jedna stvar je nesporna- u igri pod nazivom "via Cyprus" ispumpan je ogroman drzavni/drustveni novac. Sledstveno, lustracija, da je sprovedena, akterima ove finansijske Afere (sa velikim A), dosla bi, u neku ruku, kao "zasluzena" mirovina iliti penzija. Trebalo je skupiti dokaze, optuziti i presuditi. I vratiti, makar jedan veci deo para u zemlju.

Ovako, imamo jednu pazolinijevsku scenu u novom sazivu Skupstine (nadam se da se ljubitelji Pazolinija nece uvrediti).

Uzgred, Borka Vucic (prateci neki od linkova na ovom postu) ucila je zanat kod Sergeja Krajgera, u kabinetu tadasnjeg Saveznog sekretara za medjunarodne ekonomske odnose (ili kako-se-vec-zvalo?). Krajger je bio poznat, koliko se secam (a bio sam klinac u to vreme) po istoimenoj Komisiji - za ispitivanje porekla imovine (ukljucujuci i finansijsku).

Zacaran krug? (voleo bih da nije)

PS: Jelice, jel' moze, u noci Oskara, jedan lokalni konkurs za naj-babu?
Prilazem sledecu:


Konkurs za najbabu!

Peđa, potpuno sam ostala bez teksta, aman gde je nađe, živa sam se precepila...o gospode! U ovo doba noći! Neverovatno kako joj je donji deo lica muški...da l' je kadra za najbaba konkurs?
Da Peđica vidi ovaj šal...a što voli ciklam farbu čudo jedno...


a, tek pogled!!! u koji god

a, tek pogled!!! u koji god kut sobe da se denem, nekako me prati. mama, strah me je!


Desni

pogled vuče na unutrašnje probleme...što joj se tako nakrivila naočara...dakle, ko god da se prijavi, nema šansi, ova je za sva vremena...a frizura hipi-Tito varijanta...


To je "Smilja-the-notorious",

a ima je na:
http://www.b92.net/info/galerija/pretraga.php?q=Smilja+Avramov

Necu vise, treba nocas spavati.


haha pa i da hoces, mislim

haha
pa i da hoces, mislim da je ovo alfa i omega tvog takmicenja...


E Jelice izvini

sad sam tek video sve komentare....Prvo, vrlo ste nepravedni prema vd predsednici Skupstine..pa ona je zivlja od sadasnjeg premijera, a i ozbiljnije shvata svoju ulogu od njega.Zatim nije pominjala Kosovo....a zna sa parama...pa ako niko nece da bude premijer....sto ne bi nju imenovali...ako je znala za sebe, znace MOZDA i za nas?
Nije losa ideja.....
Poz
BKC'
Neko rece..ovde lepa je ko guster...za Voju je vezana kornjaca....kakav kolazz gmizavaca!!!


Nemoj Knjaže,

za dobar dan sa ovakvim idejama, mene strava 'vata od njene živahnosti, sve se pitam koliko li je to u evrima...što reče ovde neko, najbolje na doživotnu funkciju...Gmizija...


Pa svako je u poredjenju sa Vojom

zzivahniji.....jedan nas lider DOS.a je rekao za Voju da je on jedini covek na svetu koji poruzzni kad se nasmeje...sta da kazem dalje....Vidim ovde Smilju Avramov...u nekom grcevitom nastupu....eto mozda bi ona bila ruzznija od VOje kad se nasmeje??Ne znam...u dilemo sam od ponedeljka..a to ne valja.
pozd...
BKC


Boj se ljudi

koji poružne kada se nasmeju, kaže moj kum...konkurencija je jaka, izlaze zaboravljeni, oni za koje smo se nadali da se više neće u javnosti pojavljivati, sem možda u izveštajima sa suđenja...mene je strah te bezobzirnosti i podcenjivanja tuđih osećanja...


tačno tako

Quote:
konkurencija je jaka, izlaze zaboravljeni, oni za koje smo se nadali da se više neće u javnosti pojavljivati, sem možda u izveštajima sa suđenja

evo, ježim se...
a videh jutros na kiosku i knjigu živote ivanović...


Znaš Snežana,

ono što je meni posebno strašno u ovim pričama je to što oni ne samo da se pojavljuju, van izveštaja iz sudnice, nego se pojavljuju na vrlo kredibilnim mestima i položajima, e to je problem nad problemima...bukvalno se osećam kao da mi neko plazi jezik i drži motku iza leđa...


Nema shta, u Slobinom

Nema shta, u Slobinom okruzenju bile su sve same dobre ribe. Ali, jedino on nije pretek'o. Kako to da shvatim?


Baba

Poštovana,
Povremeno procitam Vaš blog pre svega zato što ste mi bili interesantni kao izveštač iz Slovenije....Ali ono što ne mogu da ne primetim je Vaša nepismenost u ovom Blogu.Namerna ili ne....Ne mogu da prihvatim da jedan izveštač napiše SE JE pri upotrebi povratnih glagola.....A što se Babe tiče, sve stoji sem da je ona donosila bankrot bankama u kojima je radila,naprotiv,zaposleni u tim bankama su živeli na visokoj nozi u to vreme i neće se požaliti na taj period svoga rada....Setite se samo bundi i bundica,kože i svile na šalterskim službenicima dok je ostatak srbije radio za 5 maraka.Jedino što je Babu, koja bi sigurno bila žrtveno jare posle 5. oktobra, jer nikome nije stalo do nje,i ne pripada nikome,spasilo to je što za sebe nije uzela ni dolara i što se pokrila papirima.To ne abolira horor kroz koji je Srbija tada prolazila,ali jedino što mogu da kažem da je ona jedan od retkih službenika na visokom položaju koji nije prvo napunio svoje džepove, a onda počeo da radi,mada mnogi nikad ni ne počnu da rade....


Compagnero,

evo pogledah blog, u pravu ste, izvinjavam se za grešku...nije neko opravdanje, ali priznajem da mi povremeno, nekontrolisano, pravi problem ovaj drugi jezik, u kome već dugo živim...posebno što se tiče povratnih zamenica...već nekoliko puta mi je uspelo da do suza nasmejem kolege na sajtu, kada mi upadne neka slo reč, za koju bih se ja kladila da je srpska ili još gore nešto između...da sam blog pisala u normalnije vreme, možda mi ne bi promaklo, ovako jeste...dakle, izvinjavam se...
Oko toga da je baba donosila bankrot, jeste, jer bunde i bundice su bile prividan i privremen "uspeh"...sledila je propast, pa su bunde setane po ulicama, uz modni dodatak, transparente...a da nije napunila džepove...ne bih rekla...sem ako zaista odricanjem nije pazarila onu kucu na Dedinju... samo što se je ona lukavo držala senke...to što se pokrila papirima, to ne znači da je manje odgovorna za ono što je radila...


Hvala

Naravno da nije za zameriti,naročito kada se pročitaju neki blogovi,ili druge rukotvorine koje često budu potpuno nepismene. Morao sam da prokomentarišem zbog izuzetno lepog utiska koji ste na mene ostavili, na osnovu onoga što sam iz medija mogao da zaključim.A što se tiče kuće na dedinju, slučajno znam da je nije kupila niti stekla.Naravno nemam razloga da budem ičiji advokat,najmanje njen,ali volim korektnost i proverene informacije.To je jedini razlog što sam prokomentarisao. I znate šta je još jako interesantno: dilema koju često ima svako ko želi biti profesionalac u svom poslu,da li treba uraditi onako kako ti profesionalizam nalaže,maksimalno korektno i profesionalno,ma kakve posledice to imalo po neke moralne principe.Tj. da li biti uski tehnokrata i profesionalac, što se i na zapadu jako ceni i čak insistira na tome, ili po cenu lošije obavljenog posla držati se nekih opštih moralnih normi. Baba je bila profesionalac, to stoji i na tome joj mnogi skidaju kapu, posao je uradila čisto i besprekorno,ali moralno.......


pitanje o Borki Vučić

Quote:
...posao je uradila čisto i besprekorno,...

Pitanje:
Otkada se ovim rečima opisuje organizovanje mreže uličnih dilera i pljačkanje sopstvenih građana kroz inflaciju? Otkad se tim rečima opisuje vođenje banke u državnom vlasništvu koja učestvuje u tom osiromašenju sopstvenog stanovništva? Inflacija NIJE elementarna nepogoda, već državom organizovana stvar, te su i štediše njene banke ulazile u banke sa najglupljim pitanjem na svetu "dobar dan, imate li para?" Ne, nemamo, dođite sutra, pa ovo je BANKA, odakle nama pare?! Nemam ja nikavih iluzija o knjigovodstvenoj "čistoti" i te banke i raznih drugih institucija, ali moram da Vas pitam kakve TO ima veze, osim što svi oni koji su na bilo koji način, svojim "ugledom" nespornih autoriteta, u raznim sektorima, aktivno učestvovali u rastakanju društva u Srbiji, a danas mogu samo sami sa sobom da likuju da će proći nekažnjeno? Nad čime likuju, jadni? Nad svojom slobodom u rastočenoj Srbiji? Nad nekim nama drugima koje mogu zvati "budalama" jer ih držimo odgovornim što su ratove započinjali, a ne što su ih izgubili? I Slobodan Milošević je umro nekažnjen - hoćemo li i za njega tvrditi da je "posao obavio čisto i besprekorno"?
I ponavljam Vam - nemam ja nikakvih iluzija o razlici između prava i pravde, ali nemam ni nikakve dileme ŠTA je TO što se može i sme opisati kao "čisto i besprekorno". Nije imao ni William Shakespeare u čuvenoj drami "Magbet", pa je rekao kroz njena usta "Out damned spot!"


Nije je ni

kupila, ni stekla? Nasledila ili...? Odakle joj onda kuća?
A da je baba bila profesionalac...pa sad...ima i ubica ili lopova i ostalih kriminalaca, kojima se mora izreći pohvala profesionalnosti, koju pokazuju u obavljanju svog posla...


Estimado Companero,

Iskreno se nadam da necete zameriti ako budem slobodan da "zavirim" u pismenost vaseg kratkog komentara. Nazalost, nadjoh preko 40 (cetrdeset) raznih gresaka i nepravilnosti. Naravno, ostavljam mogucnost da nisam sasvim strucan, mozda bi profesionalni lektor imao vise intervencija (ili manje).

Corrigendum (ispravka):

Quote:
Povremeno pročitam Vaš blog, pre svega, zato što ste mi bili interesantni kao izveštač iz Slovenije. Ali, ne mogu da ne primetim Vašu nepismenost u ovom Blogu, namernu ili ne. Ne mogu da prihvatim da jedan izveštač napiše “se je“ pri upotrebi povratnih glagola. A što se Babe tiče, sve stoji, osim toga da je ona donosila bankrot bankama u kojima je radila; naprotiv,zaposleni u tim bankama živeli su na visokoj nozi u to vreme i neće se požaliti na taj period svoga rada. Setite se samo bundi i bundica, kože i svile na šalterskim službenicima dok je ostatak Srbije radio za 5 maraka. Jedino što je Babu, koja bi sigurno bila žrtveno jare posle 5. oktobra, jer nikome nije stalo do nje, i ne pripada nikome, spasilo, jeste što za sebe nije uzela ni dolara i što se „pokrila“ papirima. To ne abolira horor kroz koji je Srbija tada prolazila, ali jedino što mogu da kažem jeste da je ona jedan od retkih službenika na visokom položaju koji nije prvo napunio svoje džepove, a onda počeo da radi, mada mnogi nikad ni ne počnu da rade.

Sa sadrzajem teksta, blago receno, ne slazem se. Pojam zrtvenog jareta (ili jagnjeta) ovde je potpuno neprikladan, kao i pojam nepripadanja nikome. Svaki bankar ili privrednik moze da se "pokrije" papirima, ukoliko ima dobrog knjigovodju i pravnog konsultanta. Medjutim, u Aferi Kipar radi se o tome da su, paralelno sa uvodjenjem "tvrdih" sankcija protiv SRJ, ogromna devizna sredstva prebacivana sa drzavnih racuna i racuna drzavnih preduzeca - na privatne racune rezimu najblizih (i od poverenja) fizickih lica. Ovo je vrh ledenog brega, o kome se polu-javno govorilo pocetkom '90-ih. Ostatak price cemo, nadam se, saznati, jednog lepog dana.


Peđa, mani

nije vredno (iako, hvala :))Lakše je meni da popravim par nenamernih, "noćnih" grešaka, nego da se razvlačim okolo sa pravopisom...jer ako je to za kačenje u ovom postu, e onda stvarno (videla sam i ja greške u g. komentaru, ali kud da se mlatim sa zarezima...to sam se jednom opekla na blogu, kad sam branila drugog, pa mi se treći nakantario na mozak, jedva se reših bede)...samo pravopis Srbina spasava...i gomila papira, naravno.


Manuo,

Jelice, u pravu si, sasvim :).


Evo, nazalost

jos jedne:

Konkurs nije bitan, ovo je samo skromni slikovni prilog borbi protiv kratkog pamcenja.


Yes, bogati...sta bi sa njom..i njenim patriotizmom

...trajalo dok je Slobodan placao....heheh.....!Koliko ih je biloo na tom platnom spisku?
BKC


A propo poslednje slike...

...u vreme njenog ministarskog angazmana kruzila je fora da je branila doktorat na temu "Uticaj Josipa Broza na razvoj hortikulture u Jugoslaviji" :)


...sa posebnim osvrtom

na Goli otok...


Vidi ovo:

ja ne znam tko je na slici. Moze li mi netko pomoci?

Ako je istina to s temom doktorata, ... he,he, ... o tempora, o mores!


Dunjice,

na slici je Radmila Milentijevic alias Melentijevic, Ministar kulture RSrbije, 1998-2000.
(Pomenulo se - ne povratilo se.)


Peđa,

vraćaju se i bez pominjanja...nemoj dva puta da kažeš, uopšte me ne bi čudilo da i ova polako izmili od negde i pogleda nas odozgo, sa nekog položaja.


Hvala Pedja, hvala Jelice.

Stvarno nisam prije cula za doticnu. Inace, tema doktorata ju je vjerojatno dovele na mjesto ministrice za (ne)kulturu - hortikultura dracha i trnja, rekla bih po komentarima na blogu ;-)


Ma draga Dunjice,

mislilo se na Kucu cveca!!! :)


Vama niko nevalj

Ako je i od Srba mnogo je.

Vama bre niko nevalja.
Jesu li bili izbori?Jeste li glasali?
Jeste li sami izglasali?
Jeste.
Pa šta sad oćete?
Nije bre u Srbiji glasao sveti PETAR već vi lično.
Šta ste tražili to ste i dobili.

VAS BRE NIKO NIJE U STANJU DA ZADOVOLJI!


Valja, valja,

al' ona ni mrvu ne valja. Mada, otkada je ona izmilela, ja bih rekla da je stvarno sv.Petar umešao prste...
p.s. Sve nešto mislim da je ovaj Vaš komentar šala...


Re:valja,valja

p.s. sve nešto mislim...

ironija jeste ali šala...

Bezobrazluk je da ovoliki ljudi sa pravom ukazuju na u najmanju ruku na problematičnu prošlost a i sadašnjost naslovljene babetine a da nikome ne pada na pamet da svoj post uputi na e-mail skupštine i poslanika koji se ne prave budalama.

Pošto lično poznajem neke od ekselencija i znam koliko su se dernjali protiv Slobe=slobodice naravno preko u te svrhe besplatno dobijenih megafona smatram da blogeri treba da svoje postove pošalju istim koji su sad VLAST a da je dernjanje na ovom blogu ili strah od "vlasti" ili "demokratsko" neznanje.

Videti Domanovića: Razmišljanja jednog Srpskog vola a može i drugo.


Dragane,

pade mi kamen sa srca,uuuh...
A za ovo drugo se slažem, meni uostalom zaista nije jasno kako to da se baba tako nesmetano šunja okolo, da njena prisutnost samo nije izazvala dreku do neba, a o predsedavanju sednicom, da ne govorim...ja se "divim" poslanicima, koji su pristali na to da budu na sednici, kojom ona predsedava...doduše, cena ili izgovor je ako se ne varam, bilo Kosovo, pa kao tako je važno, da crni đavo može da sedne na mesto predsednika...mada je ona posle tamo i ostala, sačekivala učenike zemunske, predstavljala se, a niko nije srazmerno tom skandalu drečao...baba se šunja i kao nikom ništa, to nam sada nije prioritet, je l' da...


Nije osudjena !!!!

Razni se PROBISVETI VUCARAJU SRBIJOM A BABA JE JEDNA OD ISTIH

Recimo gledam onog Solanu koji je pravosnažnom presudom SERBSKOG
KADIJE OSUDJEN NA APS OD 20 I SLOVIMA DVA'ES GODINA ROBIJE.
I,i NIŠTA,BAŠ NIŠTA!11

Neko bi re'ko kako bre ništa? Jel' osudjen il' nije?
Je's osuđen al' nikom ništa.
A,znači nedostupan pravosuđu,pobeg'o ko g.din Karić?
Nije,omilio mu se Beograd pa ne bi izlazio iz nj.

Vi'do kadija da panduri neće da apse pa neće ni on više da sudi.
A Baba,Baba predsedava Srpskom PORTOM i eto.
Stradija je Stradija.


cudo jedno

mi smo zaista cudna zemlja jer kod nas je odrzivo samo ono sto ne valja, a ono sto valja, nema shanse da opstane. kod nas, kao nigde u svetu, na tako malom prostoru ima toliko mnogo budala. kako su uspele da se zapate, prava je misterija. no, nesreca je sto niko ne trazi pelcer, pa da makar unovcimo nasheg glupog coveka. citam pre par meseci na sajtu "od nas zavisi", kako je skoro 50% chlanova mense srbije bilo odlucno da na izborima za srpski parlament, glasa za srs. pa posle samo neka mi neko kaze da onaj ko postane clan mense je natprosecne inteligencije. baba borka nas je procitala, zato moze da vrslja. a smeh joj pomaze da bude dugoziveca (sreca u nesreci je da je ljudski zivot ipak ogranicen, nema vecnih). ja verujem da ona svakog dana likuje ispred svog ogledala, u fazonu kako nas je opet nasamarila. ma, nije tesko srbe nasamariti, nego umece je opametiti ih! To josh niko, nazalost ,do sada nije uspeo.


Beogradska hronika 2027

Od stalnog skupštinskog dopisnika.

Pred divnom skupštinskom poljanom na kojoj stado mirno uživa od jutros su počele pripreme za proslavu 101 Rođendana U NAŠEM NARODU NAJOMILJENIJEG I NAJSTARIJEG ČLANA NAŠE DEMOKRATSKE SKUPŠTINe Nj.Ekselencije Borke Vučić.

Jubilej dvadeset godina skupštiskog rada i 101 godina života ova SKROMNA vitalna narodna poslanica,objašnjava sedeći u svom skromnom vrtu na Dedinju,zdravim načinom života,redovnom upotrebom Francuskog konjaka (starosti 50 godina) i naravno čistim banjskim vazduhom Dedinja.
Kako sama kaže i njena sestra je isto radila (čuvala stado) u
101 godinom života naravnone na Dedinju već u rodnoj joj Rađevini koja je velikim zalaganjem upravo najveće ćerke naših:naroda,narodnostinac.manjina,Goranaca i Turaka g.dje Borke Vučić proglašena na današnji jubilej Nacionalnim Parkom.
Ovaj poklon narodu koji je otvorio njen dugogodišnji saradnik
Nj.Ekselencija I.Dačić je narodnim sredstvima u svojini porodice Vučić u potpunosti finasiran od strane velike donatorke Nj.Eks.g.đ.B.Vučić.

Nj.Ekselencija nam je danas otkrila da će posle njene smrti
Dedinjska vila biti pretvorena u KUĆU CVEĆA (u kojoj će i sama dobrotvorka počivati) te će tako biti nastavljena svetla tradicija koju je započeo naš najveći sin.....itd.
Sadašnji stanovnici Dedinja su na današnjem skupu stanara odlučili da se posle njih i njihova staništa na rečenom Dedinju imaju pridodati novoosnovanoj Fondaciji Menažerija
Retkih životinja a sve u sklopu ZOO BAŠČE grada Beograda.

Pred Demokratskom Skupštinom Srbije ogromna masa oduševljenog sveta JOŠ OD PRE PETNAEST DANA ARLAUČE PAROLE "SVI SMO MI BORKA"I "POSLANICE MI TI SE KUNEMO".

AIRPORT NIK TESLA danas nije bio (i pored prošle godine dogradjenih kapaciteta)dovoljan da prihvati sve vazduhoplove koji su povodom proslave i jubileja pohrlili u Srbiju kako bi učestvovali u ovom veličanstvenom događaju planetarnih razmera
a naš glavni grad je kao i svaki dan centar planete.


Izveštaču,

odličan ti izveštaj, pomeri se s mesta...pu, pu, pu...

(mada mislim da bi bilo prigodnije da se vila pretvori u banku)

profesionalna deformacija...popravka...sestra je imala 102 godine kada je još čuvala ovce, tako da bi u tom kontekstu ova mogla da nastavi, ali sa šišanjem istih, ovaca...to joj odlično ide.


Šišanje ovaca

Banku na Brdu=Rock = Dedinje otvaraju Ameri u sastavu Administracije koja će tamo gde joj je i mesto.
Vlast je tokom istorije UVEK BILA NA DEDINJSKOM Rock-u.

Za očekivati je da gos'n R. Jelasizh stupiti u kohabitaciju sa rečenim Amerima a njegova skromna nastamba biti pretvorena
u filijalu US Post štedionice gde će biti i nova filijala Westrn Union.Ograničenom broju graždana će biti omogućeno da plaćaju JAKIM DINAROM ostalim će na raspoloženju biti OBIČNE PLASTIČNE PARE € i $.

Šišanje ovaca će biti zamenjeno OBAVEZNIM ŠIŠANJEM I BRIJANJEM rečenih graždana (BEZ IZUZETAKA) Srbije a novim ČIP FRIZURAMA.

Spomenute OVCE su iz EKONOMSKIH (SUŠTINSKIH I OBJEKTIVNIH) razloga (NEMAJU PARE) odlukom predsedavajuće Demokratskog Parlamenta izuzete iz upotrebe (osim o praznicima,slavama i panađurima) a Tizim prilikama OSTRŽENA VUNA IMA SE UPOTREBLJAVATI za RAZGONJENJE KOMARACA (SAMO LETI).

Treba dodati da spomenuti gradjani NE TREBA SAMI DA SE PRIJAVLJUJU na Šišanje (kako se nebi stvarali ničim izazvani redovi) jer žigosanje pardon čipovanje obezbedjuje ŠIŠANJE PO REDU modernom tehnologijom (samo 5 g. starom)zahvaljujući
Nj.Eks gos'n MIhajloviću koji je ovu tehnologiju na račun
naroda platio oko 100 mil.$ a koja je pošto je "ODLEŽALA" SKORO PET GODINA konačno ZRELA ZA UPOTREBU.
Pomenuti ministar je naravno poznat U NARODU I PO POKLANJANJU PIŠTOLJČINA ILI REVOVERČINA KOLEGAMA MINISTRIMA KAKO BI SE
SPOMENUTI DEMOKRATSKI MINISTRI IMALI ČIME BRANITI OD NASRTLJIVOG NARODA KOJI nema druga posla već STALNO NEŠTO
IŠTE.
NASTAVLJANJE SLEDI


Dragane,

vidim dohvatila te inspiracija, slatko si me nasmejao...mada ja predlažem da se vuna korisnije upotrebi, od nje se imaju praviti čepovi za uši, jer narod i tako nema šta da tu prisluškuje, a i podebele kape, koje će neprestanim nošenjem, naročito u letnjim periodima, korisnicima omogućiti udinstavanje mozgova, koji i tako predstavljaju višak u ovčijem organizmu. Ostatak vune se ima uštrikati u djempere, koji se ovcama mogu prodavati za devize, a koje su iste možda posakrivale po madracima.
Mada...ja mislim da bi ovce ipak trebalo same da se prijavljuju, te tako imaju osećaj da ispunjavaju osnovnu gradžansku dužnost, dočim stajanjem u redovima se ovcama omogućuje i brže otupljivanje i osećaj da je svrha njihovog života ispunjena upravo pomenutim dreždanjem.


Erata:

Demokratska ERATA.

U tekstu umesto 2027 na insistiranje BESPOSLENOG NARODA MENJAMO GODINU RODJENJA PO ŽELJI KOJA RADNJA IMA ČISTO BROJČANE POSLEDICE KADA SU DEMOKRATSKI JUBILEI U PITANJE.

Dekretom Demokratske vlasti je ZABRANJENO PREPRAVLJANJE BROJEVA
osim kod PLATA DEMOKRATSKIH ORGANA I OVLAŠTENIH DEMOKRATSKIH LICA I U SVRHE REBALANSA DEMOKRATSKOG BUDŽETA.

ZA SPOMENUTE GREŠKE NE ODGOVARAMO POŠTO JE CRKVENA ARHIVA RODJENE IZORILA 1941 U DRAGINAC DRINSKA BANOVINA (još nije tražila nezavisnost) Kraljevina Jugoslavija.

Ovde treba dodati da su inkriminisani RADIKALI TADA BILI NA VLAST.


Eh, kad bi samo inteligencija igrala ulogu...


citam pre par meseci na sajtu "od nas zavisi", kako je skoro 50% chlanova mense srbije bilo odlucno da na izborima za srpski parlament, glasa za srs. pa posle samo neka mi neko kaze da onaj ko postane clan mense je natprosecne inteligencije.

Razumijem ironiju, ali cinjenica radi: clanovi Mense jesu natprosjecne inteligencije. Istrazivanja pokazuju da inteligencija, na zalost, nema puno veze sa stavovima. Inace bi samo onih odgovarajucih 2% (ispod IQ 69) glasalo za radikale.


Čovek je

eklektičko biće, kaže moj muž. Ja verujem u selektivnu inteligenciju.


Ovome, zapravo, nemam sto dodati

Na pisanje onog gornjeg posta ponukalo me to sto poznajem jednu sa IQ 146, koja je nazi par excellence. Ako vam je za utjehu - nije iz Srbije ;-)
No, opcenito, vrlo je upitno oslanjanje na te i takve testove, a cijelo to polje ostavlja uzasno puno prostora za manipulaciju.


LiRa

Zbog toga su se dosetili i uveli pojam emotivne inteligencije.


Znam :-)

Osim sto mi je to - ne direktno i u detaljima, ali ipak sastavni dio mog posla, imam i jedno malo zweistein-cudo doma zbog kojeg sam se morala i privatno intenzivno baviti ovom problematikom. Od koje sam poprilicno umorna.


LiRa

ako!vredi!


LiRa

Zbog toga su se dosetili i uveli pojam emotivne inteligencije.


Vojine čistke ili njihovi zalutali kod nas?

Ni mene više odabno ne brinu njihovi "fenixi" u liku bapca u ciklama kompletiću već što se recimo u Nišu dešava nešto ovako a prodje skroz nezapaženo: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=02&dd=27&nav_category=16&nav_id=234310


Nušić

Legalizam na delu...suđenje sigurno neće biti dugo...ni dokaza neće faliti, pokazaće se pravosuđe u svoj svojoj efikasnosti.

Nego ja se sve više sećam Nušića, koji je 1887.godine, u Novom beogradskom dnevniku, objavio pesmu "Dva raba", za koju je fasovao 2 godine 'apsa...a povodom sahrane majke pukovnika Franasovića i sahrane majora Katanića...dobra pesma, a tek poslednja strofa :

Srpska deco što množiti znate,
iz ovoga pouku imate,
u Srbiji prilike su take,
babe slave, preziru junake,
zato i vi ne muč'te se džabe,
SRPSKA DECO POSTANITE BABE.


Nušić

Jelice,prilog ti je odličan a ponaosob aktuelan
jer pokazuje da za STO DVAE'S GODINA NIŠTA SE NIJE PROMENILO.

Jedno je sigurno mi pamtimo kao kornjače pošto je
sve uvek isto mi ustvari NEMORAMO DA PAMTIMO kod nas je uvek isto.


Zato, veliki majstor Nušić

i ne može da prestane da bude aktuelan, mada verujem da bi to jako želeo.
Ipak, mislim da mnogi pamte kao zlatne ribice, najkraće - 1 sekundu, zato i ne prepoznaju već viđeno ili ono o čemu su mnogi, davno, već pisali...


Jelice...

..večno ponavljanje istoga.o))


Da, Drago

tako je, samo ne treba ćutati.


a ima...

...i Aksel Munte koji kaže "Stvari se uvek vraćaju na mesto odakle su potekle"....


Gordanac,

dobro veče, lepo što si svratila...tako je.