Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Trgnite se iz hibernacije!*

Više od 500 ljudi je za tri dana samo na Blogu B92 potpisalo da traži od Države da pokaže da hoće i da može da zaštiti svoje građane od ubica.

Pokušaj ubistva porodice novinara Dejana Anastasijevića nije nažalost usamljen slučaj. Da jeste ne bi bilo razloga za sumnju da će državni organi pronaći izvršioce i inspiratore terorističkog akta. Brojne javne ličnosti žive godinama u atmosferi izvesnog linča bilo da je reč o fizičkim napadima, pretnjama, ugrožavanju stana ili neprestanim verbalnim atacima u kanalizacionim medijima.

Zamolili smo neke javne ličnosti da iznesu svoja iskustva života pod stalnim osećanjem da ih rulja može linčovati i da će to proći nekažnjeno.

Danas je gost-autor Vesna Pešić.

Duh vremena
Piše: Vesna Pešić

Pokušaj ubistva Dejana Anastasijevića se sveo na „rulju”, neorganizovane pojedince, koji iz patriotskog besa podmeću bombe. U mom slucaju „rulja” je razbila samo prozor. Počionici nisu otkriveni, niti me je ikada neko obavestio šta se preduzimalo. Sram me je bilo da se zbog „rulje” i jednog prozora raspitujem dokle je istraga dogurala. Nekako ispada kao da je lakše kada sumnja ne pada na „organizovane” snage tj. na službe. To je zbog toga što je za vreme Miloševića patriotske akcije izvodila služba. Kada je služba, onda si nadrljao. A meni se čini da je i „rulja” nekako organizovana, iako je takav iskaz kontradiktoran. Motivi službe i rulje pripadaju jednom istu duhu vremena. To se nije promenilo: onda nas je ganjala služba a sada njihova rulja. Isti duh vremena proizvodi podelu na lojalne i dobre Srbe, one koji vole svoj narod i one od naroda otuđene, zle i pogane, koji svoj narod ogovaraju.

Dva puta u toku 24 sata mi se prikazao taj duh vremena. I to na B 92, ne zato sto su to želeli njegovi voditelji, neko tako, zbog duha vremena koji probija svuda. Sinoć je na Utisku nedelje jedan odsečan muški glas rekao kako se dobro zna ko je Dejan Anastasijević, da je svedičio u Hagu protiv Miloševića, odnosno govorio protiv svoje države, a baška šta piše i govori kao novinar; nije Dejanu prvina da iskazuje utisak o Škorpionima „u negativnom smislu”. Danas, u ponedeljak, na radiju B 92 ide emisija pod nazivom Uvećanje. Tema je bomba na Dejanovom prozoru. Javi se neki tip i poče da priča kako on osuđuje izvedeni napad, ali uzgred reče kako je on lojalan građanin svoje države. Voditelj ga pita šta mu to znači i onda smo čuli da je Dejan Anastasijević jedno obicno piskaralo što se vidi po tome što sve najgore priča o svom narodu, kako je srpski narod jedan od najdivnijih i naplemenitijih, a o tome takva piskarala ćute. Pričaju o narodu crne i neistinite priče. Voditelj pokušava da kaže kako nije reč o narodu nego o pojedincima koji, eto, čine i takve stvari, da, da, jeste, pojedinac, ali se opet prešaltao na narod..... Ništa nije vredelo... Setih se jednog prijatelja koji ima običaj da kaže: „pusti muziku bez reči”.

--------------------------------------------------------------------------

Sutra će gost-autor biti druga ličnost. Do tada – podržite potpisom ovu akciju. I pišite.

Jedino što možemo je da barem u ovom virtuelnom svetu ne dopustimo da pokušaj svirepog ubistva jedne porodice bude pometen pod tepih, da padne u zaborav, da postane nešto o čemu više niko neće ni govoriti ni pisati. Zato pišite, ovde, na ovom blogu – našem zajedničkom modernom samizdatu. Verujmo da to ima svrhe.

* Naslov bloga pozajmljen je od Donalda Sikerta.

Donald Sikert (na prethodnom blogu):

Imbecilna klika na to nije računala i držim da je zbunjena odbijanjem ljudi da se prepuste apatiji i beznađu. Da li je ovo slamka spasa koja se iznenada pojavljuje i rešava stvar (ili je bar pokreće sa mrtve tačke)?

U situaciji kada Dvojac (bez kormilara) temeljno ugrožava sudbinu nacije igrajući uloge good cop-a i bad cop-a, možda ne treba propustiti ovakvu priliku.

Budemo li istrajni i vidljivi u ovom jednostavnom i lako izvodljivom naumu, verujem da možemo ispuniti i neophodan uslov - da trgnemo Kena iz hibernacije i razorimo ovo jedinstvo „suprotnosti“.


Potpisnici

Spisak potpisnika Otvorenog pisma ministru Jočiću kojim tražimo da javnost bude svakodnevno izveštavana o rezultatima istrage premešten je ovde.

Razlog - broj potpisnika prevazišao je kapacitet jedne poruke.


A gde je gazda...

... Veran M.? On se nesto mnogo zalagao za "kolege" novinare & njihovu bezbednost?

Mungos


svasta... ne, ti se zalases

svasta... ne, ti se zalazes


Slucajno ili namerno

...ali medju potpisnicima jos uvek ne vidim Jelenu i Nenada Milica. Nisu obavesteni?!


musice,

bezveze je prozivati ljude koji se nisu potpisali.
potpisivanje je dobrovoljni cin.


ali je u ovom slucaju logicno!

s obzirom na stavove koje zastupaju! ne bi valjalo da se sve svede na salonski aktivizam


buda milic,

ne slazem se da je bezveze. peticija je jasna :borba protiv terorizma! hocemo da znamo sa kim imamo posla! ne zelimo da licne sujete budu prepreka ostvarivanju naseg zajednickog cilja ,a to je uvodjenje demokratije u srbiju.


To kapi

To kapi, to treba da nam je svima cilj - uvodjenje demokratije u Srbiju.

Samo jos da pronadjemo prava sredstva, koja ce da omoguce da se taj cilj i ostvari. Na tom polju nam izgleda nedostaje mnogo pragmatizma, koliko mogu da primetim.


evo

ih, lete mi oko glave danima! jaoo!!


potpisnici sa mejla i bloga koji jos nisu azurirani na gl.spisak

i dalje mozete slati potpise na
azuriracemo ihnveceras u 22h. Hvala Vam svima.

ps. ovde komentarisite a na mejl saljite potpise, mislim da je to manje maltretiranje


Dule, evo i mene:

Zika Krkic


Dule,

dodaj i Sonju Biserko

pozz

Hag


Jos jedan

Marko Bošković


Pridruzujem se

Pridruzujem se svojim potpisom
Miljenko Dereta


Puna podrska

Elsana Nurkovic


kako sam ovaj post ostavio/la na drugom blogu

mislim da je zbog organizacije potpisa pozheljno da bude i ovde.
potpisuje i
Mirjana Karanovic


potpis

ja sam vec potpisao, neka me bude i na ovoj strani

Nenad Marinkovic

Pozdrav i podrska iz Juzne Azije


Potpisujem

Aferim!


Potpisujem!

Potpisujem!


ubacite i

mene


Potpisujem

Potpisujem


Deder...

razbolduj 776.

Potpisala kad ikad. :)


potpisici:

MirjanaJovic


Potpisujem

Slobodan Kosanovic


Evo i ja

Pridruzeni suprug vec potpisane Marije Milovic.

Sergej Milovic


Potpis

Potpisujem
Gorazd Ziherl (19 April, 2007 - 13:25)

Aferim!


Bice posla za DB,

da provali ko smo svi mi, i koje su nam mogucnosti?


bauer,

samo cekam da mi se na vratima pojave ilija i djura chvorovici...


irvas,

tu su oni, samo im je kratko vreme polu-raspada, naprzi ih Biljana, pa ne traju dugo...


greshka

nije Djura nego Djuro... Vrlo je bitno!!!


хаха...

а мене ако се сете на дан безбедности сете се...


Postovani autori,

Primetio sam da se moja malenkost nasla dva puta na listi potpisnika. Zamolio bih vas da izbrisete broj 138 jer je u pitanju ista osoba potisana pod brojem 139.

Hvala vam za ovu akciju. Samo napred!

Ivan Djordjevic


pre par meseci...

ja lepo rekoh da je isto kao i 90ih ako ne i gore...a koliko se secam neko me je napao i rekao da nemam pojma sta pricam i da je sada mnogo bolje nego tada....a volela bih da nisam upravu...muka mi je vishe da samo vidim da svi ti vajni politicari/patriote 'osudjuju' ovakve dogadjaje a nista ne rade po tom pitanju...niti ce ikada ista uciniti....


A evo i mene!

MarijanaM - Marijana Matovic


Potpisujem

Potpisujem


Mesto na listi

Sa radoscu primecujem da sam sa odlicnog mesta 59 dospeo na, jos bolje, mesto 86. Svima nama iskreno zelim da stignem na mesto br. 1.000.000.

Pozdrav, Dr M

__________________

17.o4. 23.12
111 mesto Go Serbia, Go!

______________

19.04.

146 Idemo dalje


MUP dobio listing

MUP dobio listing
17. april 2007. | 07:55 | Izvor: B92, FoNet
Beograd -- Policija došla u posed listinga pretećih poziva upućenih Dejanu Anastasijeviću i "Vremenu" koji su prethodili bombaškom napadu, piše Blic.

Na listinzima koje ima policija nalaze se svi brojevi sa kojih su pozivi upućeni, kao i tačno vreme poziva i trajanje razgovora, objavio je list. Telefonske centrale prepoznaju i pozive sa nepoznatih brojeva, prikrivenih, i upravo su listinzi sa takvim brojevima dostavljeni policiji.

Iako policiji ne predstavlja problem identifikacija svih poziva, teško je otkriti o kome je reč ukoliko je poziv stigao iz javne telefonske govornice, objasnio je izvor Blica.

Urednica nezavisne produkcije VIN Gordana Suša rekla je u Poligrafu B92 da je, s obzirom da nijedno ubistvo novinara u Srbiji do sada nije rešeno, neophodno u slučaju Dejana Anastasijevića pronaći nalogodavce tog akta.

"Ima lake intonacije u delu medija koji hoće da sufliraju: 'Eto, to je neka grupa uspaljenih budala koja je koristivši ovu klimu možda to uradila...' Možete misliti, neko je samoinicijativno stavio dve kašikare i bacio na porodicu. Mora se sada saznati odakle je krenula ta priča, a ne govoriti samo da je društvena klima kriva - ona doprinosi nasilju, agresiji i obračunu sa neistomišljenicima. Ali, ovo sigurno nije akt nekih slučajnih klinaca ili ostrašćenih, uvređenih ratnih veterana", kaže ona.

Suša navodi i da su u ovom slučaju po prvi put i institucije i udruženja odmah reagovale, ali i da ako se sve završi na tome to će biti nedovoljno.

"Za mene deluje jedino ohrabrujuće to što je predstavnik policije došao u studio B92, što je nešto novo u odnosu na afere ’Pauk’ i ono što se dešavalo u ono vreme kad takve stvari nisu ni mogle da se čuju. U ono vreme su se neki akteri političke scene, koji i danas egzistiraju na ovoj istoj sceni, čak hvalili kako je dobro što je ubijen Ćuruvija, kako nema veze što se to desilo. Ali, iskreno rečeno, dosadašnje iskustvo me nešto ne uverava da će se tu nešto promeniti", rekla je Suša.


evo i moj potpis

valjda moze i ovde


Proverite sa Dejanom da li je ova akcija u redu !

Evo jutros na Radiju B92 udarna vest da Dejan Anastasijevic nije konsultovan oko jucerasnje akcije LDP-a i da on misli da je to politicka poruka !
Iako je njegova integralna izjava Radio Kragijevcu data u ocigledno drugacijem smislu, na B92 je obradjena tako da ce danas najvaznija tema oko pokusaja ubistva novinara Anastasijevica da bude "zloupotreba" politicke stranke LDP ovoga incidenta, a ne sta se desava sa istragom. Vec sutra ce glasila sluzbe da krenu sa hajkom kako se zloupotrebljava incident u politicke svrhe, a na to ce se samo poklopiti izjave Gorana Petronijevica i slicnih date Radio Fokusu da je LDP podmetnuo bombu pod prozor Anastasijevicevih.
Ne verujem da to ima veze sa savetnicima Tadica, sefom kancelarije i njihovim poslovnim i licnim odnosima sa kucom B92 ili licnim kontaktima pojedinih urednika i novinara.
Mislim da to ima veze sa ovim drustvom koje je preslo granicu posle koje nema povratka koliko god se mi trudili da to ne priznamo.


meni je licno skroz u redu

da je neka stranka, u ovom slucaju LDP reagovala na pokusaj ubistva Dejana A. Zato i sluze stranke.
Samo bih voleo da se ova nasa inicijativa ne povezuje sa bilo kakvom opcijom. Ovo je cisto ljudska reakcija na zlikovacki pokusaj ubistva novinara. Dakle, molio bih komentatore da budu na cisto da smo se gore potpisivali kao gradjani a ne kao clanovi. Hvala.


pa Dule

reagovale su i druge stranke i recimo, predsednik Srbije ... a ti ga optuzujes sto "nije imao kravatu".

Sto se mene tice mislim da, ili treba da ovde objavljujete i saopstenja drugih stranaka ili da se DISTANCIRATE od LDPetc. U suprotnom ce se ovo pretvoriti u protest pristalica jedne politicke opcije (koja predstavlja dvadeseti deo birackog dela Srbije) i napade na sve ostale politicke protivnike (pre nego sto se uopste zna ko je kriv) ... Sto je "vec vidjeno" i jedan od glavnih razloga sto se u Srbiji nista ne menja na bolje ...


Virtuelni-predsednik

Kao sto sam gore i napisao, nema nama spasa. Evo ih probudili su se, savetnici su dali naloge da se "kontrolise steta", da se spreci da bilo ko preuzme inicijativu Tadica( "Evo me stigao sam u svoj svojoj lepoti, sta treba, samo recite,...i onda onaj hit:.. Drzava mora da reaguje NAJTEZE.. ")..
Sta ce biti sa istragom, da li ce se izvrsioci i narucioci otkriti,... vise nije ni bitno.
Kao ni ko je ubio Dragana i Drazena, Gavrilovica, Curuviju, Curuvijinog ubicu, zasticene svedoke,...


ja se ovde zalazem pre svega

ja se ovde zalazem pre svega za NESTRANACKI pristup celoj stvari i za to da LJUDI brane druge ljude. procitaj malo dole ispod sta sam o tome rekao ...

I bilo bi mi najdraze da su ovo sve organizovale i podrzavale ugledne NESTRANACKE licnosti (ako takvih u Srbiji ima) a ne da nam se javljaju lideri i clanovi paritija (a POSEBNO ne samo jedne)...

A vi samo pljujte one koji misle drugacije, okrivljujte za sve vase politicke protivnike i borite se za vase parcence vlasti. Pa cemo da vidimo dokle cete(cemo) dogurati ...


Malo mozga Virtuelni

To sto se javila samo jedna partija nije problem te jedne, nego valjda onih drugih sto nisu?
Zar ne ?


pa javile su se i druge ...

... na drugim mestima. Samo sto su inicijatori (uglavnom?) ove akcije oni koji vrse promociju jedne partije ...

A promocija bilo koje partije automatski otupljuje ostricu protesta ... samo sto to nekima nije jasno izgleda...


Virtuelni Vasilije,

hajde me uputi na neko mesto na netu , gde je demokratska stranka preduzela slicnu akciju , da je podrzim , bez obzira shto tadica ne mogu da smislim .


kapi,

nisam ja njihov clan pa da imam takve informacije (samo su mi kao stranka bolji nego LDP:D) ...

Pretpostavljam da nisu preduzeli slicnu akciju, a ti potrazi pa ako vidis, javi da potpisemo (valjda bi i ti potpisala?;) ...

Ja sam samo mislio da je bilo dobro ako se vec ovde objavljuje sta je rekao Ceda (naprimer) da onda stoji i sta su rekli drugi. Ovako je licilo na na prikupljanje jeftinih politickih poena. Ali vec se vrtimo u krug ...


virtuelni vasilije,

sramata je od strane ds , da nije organizovala nikakvu akciju s obzirom da su joj dostupni svi mediji ukljucujuci i televiziju. mada ,s obzirom da je na vlasti , ne cudi. ona, pored dss snosi najvecu dogovornost za ovo shto se dogadja u srbiji!


eh kapi, kapi ...

... nemam bas vremena napretek da se sad prpucavam sa vama. A i tako bi bilo skretanje sa teme - necemo valjda sad da ovaj teroristicki napad na jednog novinara koristimo za dokazivanje kako je "nasa" partija dobra ... a one "tudje" lose?;)

Pozdrav,
Vasilije

ps. naravno da su partije na vlasti najodgovornije za ono sto se desava u zemlji ... jedino sto u Srbiji, NAZALOST, ni opozicija ne uliva bas neko poverenje :p (dobra je u pljuvanju ... ali kad su u pitanju konstruktivni predlozi/resenja ... hm, hm, hm :D)


Vasilije ,

slazem se da nije mesto ,zato kada je ova akcija u pitanju ,zaboravite na ldp


Službenik

Virtuelni Ananije: "Nisam ja njihov clan (Demokratske stranke) pa da imam takve informacije. Pretpostavljam da nisu preduzeli slicnu akciju, a ti potrazi, pa ako vidis, javi da potpisemo."

To jest: "Zabole mene za DS. A što se tiče potpisa, isto me zabole."

Ne znam zašto uredništvo bloga trpi ovde ovog bezobraznodosadnog provokatora.


za rukovodstvo bloga: Dezurni Pljuvac Ponti

DezurniPljuvacPonti::Virtuelni Ananije ... Ne znam zašto uredništvo bloga trpi ovde ovog bezobraznodosadnog provokatora.

A ja ne znam zasto rukovodstvo bloga trpi one koji redovno pljuju druge u nemogucnosti i nemoci da LOGICNO I ARGUMENTOVANO odgovore na temu o kojoj se diskutuje. Pa onda uvek sve okrecu na diskvalifikaciju LICNOSTI diskutanta cije im se misljenje ne svidja ... i vredjaju ga, koriste uvredljiva imena i pljuju ...


Za rukovodstvo zdravog razuma

Koristiti logiku i argumente u komunikaciji sa osobama poput tebe, ovog muda od labuda i slichnih prirodnih omashki, bilo bi puko tracenje vremena.
Tretiranje istih kao lichnosti spadalo bi u red kosmichkih zabluda.


ima, ima

npr Dobrica Cosic i ostali - ali sad valjda jadni ne mogu da organizuju a ni da podrze kada se tu neki 'neistomisljenici" guraju...

QUOTE: "I bilo bi mi najdraze da su ovo sve organizovale i podrzavale ugledne NESTRANACKE licnosti (ako takvih u Srbiji ima)"


Ovaaaaj...

pa ja bih rekao da ovu peticiju i jesu organizovale ugledne nestranačke ličnosti...


Vucko,

mislila sam na idiom 'ugledne nestranacke licnosti' - onako kako se koristi u medijima u poslednjih 17 godina i ko se tu kao podrazumeva.


ZATO SAM I POTPISAO

Upravo sam, Dule, tako i shvatio ovu inicijativu: kao inicijativu gradjana koji osecaju kao ljudsku duznost da se stvari isteraju na cistac i Srbija napravi makar i mali iskorak u pravcu pravne drzave.
Ne bih da prozivam nikoga, ali (ako sam dobro upucen) nema nas novinara koji su potpisali bas onoliko koliko mislim da bi trebalo da bude.
Pokusaja (i ne samo pokusaja) miniranja svake (ama bas svake) inicijative i akcije ce uvek biti. To je i u ljudskoj prirodi: dobro je samo da ne bude gore. Takve treba cesce ignorisati. Nikako ne razgovarati (ako se razgovara) jezikom i metodama radikalskim: psovacki i buljukom. Kontraproduktivno je.
Pozdrav svima i
SAMO HRABRI IMAJU ....(znate vec sta). Pa makar taj HRABRI bio i ZENSKO. :-)


g. Terorizam

g. Terorizam,

osnovno pravilo kod potpisivanja svake peticije (pa i ove virtuelne) je da ljudi znaju STA poptisuju i da se to posle njihovog potpisa ne menja. A vi ovde radite suprotno i svaki dan menjate tekst ispod kog se ljudi potpisuju. Ja sam se recimo potpisao kao covek i gradjanin u znak protesta protiv napada na jednog novinara i znak podrske njemu i njegovoj porodici. I kao znak pritiska na vlast da pokusa da uradi sve sto je u njenoj moci da razjasni ceo slucaj.

A vi vidim ovde svaki dan ubacujete nove politicke zahteve i interpretacije koji sve vise lice na stovove koalicije LDPetc sa cijim se mnogim stavovima JA NE SLAZEM. Kao primer zloupotrebe cu navesti i to sto se UNAPRED okrivljuju odredjene licnosti i stranke ("dvojac bez kormirala" ili Kostunica i Tadic) a ovaj konkretni slucaj se prosiruje i potkrepljuje nekim durgim neimenovanim i neargumentovanim slucajevima...

Pa recimo i o gospodji Pesic imam vrlo pozitivno misljenje kao jednom od najuglednijih boraca za demokratiju u Srbiji, ali se i sa njenim mnogim sadasnjim politickim stavovima ne slazem. Cak sam pre neki dan i kritikovao njen napad na dugu osobu zbog (kako vi gore navodite) "drugacijeg verskog i nacionalnog opredeljenja" (blog Srdjana Kusovca Opet ubijaju novinare, druga strana, post "I mene je VRLO neprijatno iznenadila Vesna Pesic ...").

A evo zasto mislim da je mesanje politickih stavova jedne (bilo koje) politicke opcije sa ovim slucajem lose (malopre sam napisao na drugoj temi o istom problemu):A pobunio sam se se i zato sto sam i ja potpisao protest protiv teroristickog napada na novinara Anastasijevica kao covek i gradjanin a ne kao clan/pristalica neke politicke opcije. I ja se recimo ne slazem sa politickim pogledima koje zastupate vi i gospoda Popovici, ali mi ni na kraj pameti ne pada da taj TERORISTICKI napad koristim za promociju politickih ideja (mojih ili neke druge politicke opcije koja mi je, moze biti, bliza nego pomenuta LDPetc). Ubedjen sam, recimo, da je ogromna vecina gradjana Srbije protiv ovog teroristickog akta (i protiv "kasikare" kao resenja za bilo sta) bez obzira na to koju politicku opciju preferira (ili joj pripada) i mislim da je mnogo bolje mobilizirati SVE NJIH u borbi protiv ovakvih ruznih pojava. A pokusaji politizovanja, promocije ideja pojedinih politickih opcija i/ili diskreditovanje politickih protivnika je KONTRAPRODUKTIVNO. I mislim da je cak i jedan od uzroka za te pojave ...

I da zavrsim: ukoliko nastavite da ovako zloupotrebljavate moj potpis u politicke svrhe bicu prinudjen da ga povucem ...

Pozdrav,
Vasilije


nije nista promenjeno

u tekstu peticije. Naravno da ce postojati neslaganje u daljim komentarima ali tekst peticije je vrlo jasan i precizan. Pozdrav


Ја сам то провалио одмах,

господине Василије !

чак су и мене могли да преваре око овог подписа, али то нисам урадио, јер сам их лепо истестирао и видео ко су и шта су...

мене су неколико пута избрисали на посту господина ТЕРОРИЗМА, а шта сам тамо написао!? Ништа страшно, увредљиво, сем што сам коментарисао ноторне ствари, али како видим они ИСТИНУ мрзе више од икога на свету.

и сад њима да подпишем нешто, никада у животи, чак им не верујем да они тврде да је земља округла.а не камоли шта друго.

колики и какви су то екстремисти Василије, видећеш по томе, што су мој текст где им кажем што им нисам дао подпис , то исто су избрисали брзином муње.

П.С. Дулету једино верујем, осталима ни о, 1 %, али плашим се да и њега ту манипулишу.


drago mi je sto mi verujes

i treba:)
ps. nemoj gresiti dusu sto se tice drugih potpisnika.


labude,

hvala sto nisi ostavio svoj potpis jer bi to znacilo da si licemeran


Labude, legendo!

Slabo slusaju tebe i tvoje savete ovde, moj Labude. Ali ja bih da slusam, pa da te nesto pitam.
Evo pisma koje je poslato Ministarstvu:

Ministre Jočiću,

Protiče drugi dan od pokušaja likvidacije novinara Dejana Anastasijevića i njegove porodice, a vi se još uvek niste obratili javnosti. Podsećamo vas da ste dužni da gradjanima objasnite šta tačno MUP Srbije čini da identifikuje i uhapsi izvršioce, ali i inspiratore ovog terorističkog akta.

Vaša je obaveza da štitite građane Srbije, a ne one interesne grupe koje zemlju ponovo uvode u period strahovlade i terora, one kojima je dozoljeno da prete i ubijaju novinare, da vrše nasilje nad svakim ko hrabro i odgovorno govori istinu.

Ministre Jočiću, građani od vas očekuju da svakodnevno izveštavate javnost o rezultatima istrage, da nas uverite da je država spremna, odlučna i sposobna da zaštiti građane od terora, da u tome neće biti nikakvih kompromisa i tajnih paktova sa ovom i svakom drugom vrstom terorizma.

Pa, ako nije tesko, buduci da nisi poDpisao, da mi tacno objasnis sa kojim se stavom (stavovima) u gornjem pismu ne slazes? Pa da povucem potpis, opamecen.
Eto, toliko od mene, cekam odgovor. Hvala.


nsarski


za tvoju informaciju, i za Jasninu, poDpisivanje je pravopis koji je
vladao u kraljevini Srbiji.


Ma, ja Milutine,

mislim i gore od najgoreg. Nego, ne rece mi, sta ti se ne svidja u onom gore pismu? Mislim, da umem da odgovorim ljudima kad me pitaju. Izbeci se neko na mene: "Sto si podpisao?!" Da znam sta da odgovorim dusmanima, covece. Hvala ti.
P.S. Hvala za ovo "podpisao" - sad mogu da se hvalim gde sam naucijo.


Nsarski,


šta da ti odgovorim, cenzurisali su me besomučno tamo gde se ostavljaju poDpisi, pa sam odbio da podržim tu akciju, taman da se radilo o mojoj majci ili deci.


Koji je ovo sad pravopis

Koji je ovo sad pravopis Milutine?


Dakle,

Milutin je avangarda ovoga bloga. Nesto kao Zika Obretkovic (molim moga prijatelja Ziku da se ne oseti uvredjenim ovim poredjenjem).


Bauer ,

-u, poDpiši se ti ovde lepo pa onda baljezgaj i glumi KLOKANA i pavijana.

dokleM, nemoj da ti moj žika ugradi BRNJUŠKU na gubicu.

A TI srdjane, šta tebi i tvojim talibanima nije jasno, pitaj, možeš, možete da mi tumbate komentare i naglavačke i natraške, ne vredi, streptomicin je streptomicin, to jest ja sam ja, a vi ste NIKO i NIKOdin.


kakvo licemerje

da ti je porodica ugrozena a i ti sam, potpisivao bi peticiju i sam ako treba 2000 puta


A šta Boži Đeliću smeta da potpiše?

Šarski, ono što se ja pitam, gledajući kako Jasna prenosi podršku svojih prijatelja, čija imena znamo, je: sa kojim li se stavovima u ovom gore ne slaže naš kolega-bloger Boža Đelić?

Ovde su ga ljudi optuživali, kad je ono počeo da piše, kako mu je ova vrsta priče slaba tačka. Ali, ako je tvrdio da može (snagom svoje pozicije predsednika Vlade) ovakve stvari da vodi, šta mu smeta da ih podrži? Pa makar kao običan (blogo-)građanin? Za ovo mu ne treba skupštinska većina.

Njegovo ime na ovom spisku bi svakako mnogima značilo. Ako je njegov kolega, predsednik Tadić, mogao da traži akciju direktno preko medija, ne vidim zašto se Boža ne bi pridružio u ovom grupnom zahtevu da funkcioneri vlade, ove, one koju planira da predvodi, ili bilo koje vlade Srbije, pokazuju makar minimum odgovornosti i obzirnosti prema građanima, u čijoj su službi?

Božo, ako nećete u ovome da nam se pridružite, šta očekujete da se nadamo od Vas kao predsednika vlade?


Ma, Chupacabra, prijatelju

totalno mislim isto sto i ti. Ono pismo je izraz zahteva za humanoscu i ljudskom slobodom. Niti koga proziva, niti pravi politicki issue. Prosto zahteva od policije (ili kako se to vec sada kod nas zove) da radi svoj posao.
Sta bi taj Boza onda potpisao?
"Lose je sto je lose, i bilo bi dobro da je bolje". PoDpisujem. To bi potpisao svako u svemiru.

Pozdrav,
Nenad Š.


labudic

poDpis, poDpis, poDpis, je li to dendenciozno?


Izvinjenje!

Virtuelni Vasilije i svi ostali,

ja sam pogrešio kopiranjem ove liste a da pri tome nisam u naslovu ponovo naveo šta je to što su ljudi potpisali. Bilo je kasno/rano (zavisi kako ko na to gleda) i verovatno je umor razlog tj. nije bilo nikakvih skrivenih razloga.

Čim sam pročitao potpuno opravdanu primedbu - dodao sam gore da je reč o potpisu zahteva ministru Jočiću da javnost bude redovno informisana o rezultatima istrage pokušaja ubistva porodice D. Anastasijevića.

Izvinjavam se svima zbog ove svoje greške.

Srđan Kusovac

P.S. Naravno da ovo nema veze ni sa kojom strankom ili političkom grupacijom. Prva ličnost koju smo zamolili je članica neke stranke, ali ona nije zbog toga zamoljena da ovo napiše nego zato što je i sama bila predmet napada i to nedavno.

Biće tu naravno vanstranačkih ličnosti i ličnosti koje su u raznim strankama.


Srdjane,

prihvaceno izvinjenje-ispravka, sto se mene tice ... pogledaj dole na odgovor Svetlani za detaljnije objasnjenje :-)


Srdjane, nema potrebe da se

Srdjane, nema potrebe da se branite i da objasnjavate pojedinima koji nisu znacajni da bi morali da budu primeceni. Neka mi dodje policija i bog otac na vrata. Da li sam nekog ubila? Da li sam nekome nesto smestila? da li sam podmetala noge da se neko slomije ili, ne daj boze, bombe na sims? Ako se toliko boje reprekusija, pa neka se ne javljaju, svi bojazljivi. Evo, svi vi koji se bojite "da vam DB ne zakuca" na vrata, nemojte vise da se javljate. Sta je bre ovo? I Milutune, sta vam znaci ono pisanje naopako. Ako imate sta da kazete, pa recite bez kompleksa da ce neko da vas ispravlja, ismejava.... Svi mi pravimo pravopisne greske, pa sta? Ali ja necu da citam niciji tekst stavljen naopako jer za to nemam vremena ni zivaca. Mislim da ni ostali nece da citaju. You didn't make a point, bar sto se mene tice.


Vasilije,

Ne daj se da te zavedu! Sve sto si ti trazio od Sluzbe je "da pokusa da uradi sve sto je u njenoj moci...", i nikako nisi sirio neke subverzivne ideje.
A za Dan bezbednosti ako te se sete - sete...
Sta bi (normalan) covek mogao jos da trazi od Sluzbe nego da pokusa da uradi...?


potpis

potpis


ovo mi sve vise i vise lici na

South Park, kada se svi potpisuju ili prijavljuje negde a ni sami ne znaju o cemu se radi. ("Free Hat!!!!")

I sta znaci trgnuti se iz hibernacije? Da li to znaci da sada svi izlazimo na ulice, organizujemo gradjanske akcije, cuvamo zivote demokrata i zanemarujemo svoj? U Engleskoj postoji institucija bobbyja, koji zna svoj kraj i znaju ga ljudi, ovde kada se ponudi da neko bude pozornik u svom kraju niko nece da prihvati. Tako da, smesna prica...

I da...ovo nije terorizam u slucaju D.A. nego idiotizam. Profesionalci ne promasuju, idioti samo prave stetu.


povlacim potpis ...

povlacim potpis ... zbog politizacije i zloupotrebe u politicke svrhe

Ali dalje pruzam PUNU podrsku Dejanu Aksentijevicu. I zahtevam/ocekujem od vlasti potpuno razjasnjenje slucaja ...


kakva politizacija?

ne mogu vise da objasnjavam da je ovo inicijativa VIP Blogera a ne pol. stranaka. Bas me briga za sve njih. Svako radi po svojoj savesti. Osnovna ideja je poznata. Uhapsite atentatore na Dejana i njegovu porodicu. Gde je tu politika, majke ti!?


pa recimo politika je ...

... u ovome iz gornjeg teksta "Brojne javne ličnosti žive godinama u atmosferi izvesnog linča bilo da je reč o fizičkim napadima, pretnjama, ugrožavanju stana ili neprestanim verbalnim atacima u kanalizacionim medijima.". Ako protestujemo protiv KONKRETNOG slucaja onda ne vidim zasto da prosirujemo to na neke druge nedefinisane. Cak i ako oni postoje - TO JE DRUGA TEMA.

Ili u onome sto citirate Donalda gde on okrivljuje "dvojac bez kormilara".

Ili u onom gde ti juce valjda rece da su krivi Tadic i Kostunica. Ti nisi ovde obican bloger nego jedan od INICIJATORA. Sta ima onda da protestujemo kad se krivci znaju?

Ili u onome sto jos na pocetku akcije potpisivanja Biljana Srbljanovic (drugi INICIJATOR) citira pismo Cede Jovanovica ...

Ili u onome sto Srdjan Kusovac (treci INICIJATOR) kaze na svom blogu o istoj temi: Izgubila se još jedna razlika između Miloševićevog i Koštunica-Tadić režima: I jedan i drugi ubijaju novinare.

Zar to nije dovoljno?

ps. a ni ovo sto navodi Berija u vezi izjave samog Dejana NE MOZE BITI ZANEMARENO ...


Quote:Ako protestujemo

Quote:
Ako protestujemo protiv KONKRETNOG slucaja onda ne vidim zasto da prosirujemo to na neke druge nedefinisane. Cak i ako oni postoje - TO JE DRUGA TEMA.

naravno, prava tema je zašto je jedna KONKRETNA kašikara eksplodirala a druga nije.

pa onda da se podelimo u dve grupe, jedna da minut i po blokira ulaz u zoološki vrt u znak protesta što je jedna sasvim KONKRETNA kašikara eksplodirala, a druga grupa u isto vreme da zaustavi ringišpil na tašu u znak protesta što druga KONKRETNA kašikara nije eksplodirala?

ili, još bolje, da izbrojimo gelere pa da svaki potpisnik kod svoje kuće odradi minut ćutanja za svoj KONKRETNI geler?

jer, povezivati sve te NEDEFINISANE stvari u jednu... još bi javnost mogla da se uznemiri mišlju da ih je neko s nekom namerom zaboravio na simsu ananasovog prozora.

pa šta i ako jeste, sigurno je neki porodični čovek mučen posttraumatskim stresom. treba još i policiju da mu natovarimo na vrat svojom bezobzirnošću.

de će nam duša...


pa shta, ako je politika?

Vasilije, zar tvoj stav nije politicki? Shto se plashish da se ne priblizish nekom politickom stavu kad si sa ovakvim stavom jasno opredeljen.To je muljatorski, tipicno malogardjanski, egoisticno. Neopredeljenost u nashem okruzenju govori o nemanju muda!Kazu ljudi za takve, "piri i ladi" kao Koshtunica.
Kao gradjaninu zar ti ne smeta da ti srpska policija i poshta nece nikad "izdati" onoga ko ti preti telefonom.Mozesh dobiti informaciju koga si i kada zvao telef. ali ako hocesh da saznash ko je tebe zavo, nema shanse!U takvom sistemu se ne pita shta je politicki.Idi vezi goblene i komentarishi ljubavni zivot pevacica po tabloidima, tu nema politike.


Ko je...

Dejan Aksentijevic?

Ja sam sve vreme mislila da mi ovde vrsimo pritisak na vlast da se sto pre (uspesno)zavrsi istraga povodom pokusaja ubistva novinara lista Vreme Dejana ANASTASIJEVICA.


sorry sue ...

to je bio moja greska ... naravno da se radi o pokusaju ubistva novinara lista Vreme Dejana ANASTASIJEVICA.


komandna odgovornost!?

za mene su oni krivi dok ne pronadju zlocince. Lepo sam rekao na kraju. Gospodo, izvolite pa me demantujte. V.V. mogao bih ja do sutra ovako ali moram na sljaku. Pozdrav


"Aksentijevic"

Ne govori li ovo "poznavanje" materije o iskrenosti namera i motiva onih kojima je vaznije da apostrofiraju (dakako u negativnoj konotaciji) lichnost i stranku nego stav koji ovi/ove zastupaju?
Po starom i uvezbanom receptu odjednom je politizacija big no, no ("Politika" - stvari koje se tichu drzave, drzavni poslovi, nauka o ciljevima drzave i o najboljim sredstvima koji vode ostvarivanju tih ciljeva - Vujaklija).
Kao da pokushaj ubistva porodice ANASTASIJEVIC spada u domen kulture, nauke ili sporta pa je nepristojno u to uplitati josh i politiku.
Po degenerichnoj logici, chiji su predstavnici ovde samo sluchajni uzorci mnogo veceg skupa, ispada da je strashnije shto jedna stranka staje u odbranu osnovnog nachela - prava na zivot, nego to shto sve ostale bestidno cute ili to formulishu kao "napad na stan" u najboljoj tradiciji - teritorija ispred ljudi.
Da se kojim sluchajem Chedomir Jovanovic i LDP nisu oglasili, ovde bi vrvelo od "pronicljivih" postova ala - pa gde vam je sada Cheda?

Drugim rechima, mislim da u potpunosti treba ignorisati sve pokushaje relativizacije, skretanja sa teme, uvodjenja laznih dilema i nastaviti sa akcijom koja moze (i treba) da prevazidje bunt zbog pokushaj ubistva porodice ANASTASIJEVIC, ukoliko svi chasni i poshteni gradjani i gradjanke sebi odgovore na jedno jednostavno pitanje - dokle ce nas cutanje i pasivnost odvesti?


Nije Dejan Aksentijevic.

Dejan Anastasijevic se zove covek kome su postavljene bombe na prozoru stana u kome zivi sa zenom i cerkom.


auuuuuu

Quote:
Ali dalje pruzam PUNU podrsku Dejanu Aksentijevicu. I zahtevam/ocekujem od vlasti potpuno razjasnjenje slucaja ...

Kojadine, ti li si?

... ok, znam da je ovo još jutros primećeno, ali upravo slušam Poligraf!

Ljudi moji, šta je taj izgovorio kod Rihe, stvaaarno dno

... Dejan Anastasijević bi trebalo da proda svoj stan na Vračaru i da se preseli negde gde je bezbednije, a manje elitno!!!

Pa sve uz ono "ko se čuva i Bog ga čuva" (ili tako nekako), pa da on ne bi dozvolio sinu da dolazi u tri ujutru kući, ma ne bre, prsla sam ... ovo se ne može slušati.

p.s. propustila sam da napišem asocijaciju na Vasilija. Prezime, Kojadinović "greši" prezime Anastasijevića, pa ga Riha ispravlja.


prezime

prezime mu je anastasijevic a ne aksentijevic kako kaze virtuelni vasilije. mozda mu je i novinar anastasijevic virtuelan.
pa sta sada treba cela politicka javnost da cuti o tome sta se desilo?


Virtuelni...

Vasilije je očiti provakator, a njegove reakcije znače da akcija dobro ide. Pogledajte šta on predlaže: spontanitet i prekid bilo kakve akcije..dade potpis, pa povuče potpis.
Uzimala, davala, samo da se ništa ne dogodi..i da nikavog pritiska nema..


ma da, aj' sad

ma da, aj' sad navalite svi na Vasilija ... idem i ja nesto pametnije da radim, nego da se borim sa vetrenjacama


Ti si..

..vetrenjača po sebi.
Kad bi bar malo mogao da se stidiš ovoga što zastupaš.
Podržavaš Anastasijevića, a protiviš se bilo kakvoj koncentraciji pažnje na nasilni akt usmeren na njega, njegovu porodicu, javni život u Srbiji i potencijalno svakog građanina Srbije.
Brda se vide kroz tebe Vasilije...


Drago,

mogao bih i ja tebi sad da pisem zbog cega bi i ti mogao da se stidis ... ali necu :-)

Neka sami citaoci bloga procene ko i za sta treba da se stidi. Sa tobom nemam ni zelje a ni vremena da se prepirem oko takvih stvari. Cak unekoliko imam i razumevanja za tebe - ti si covek politicki aktivista i ne ocekujem od tebe da ovde javno kazes nesto sto nije u skladu sa politickom opcijom koju zastupas.

A prilicno cenim kod tebe to sto se ipak ne zaleces isuvise ... I sto (uglavnom) nastupas razumno i odmereno ...

Pozdrav,
Vasilije


Ne obracajte paznju na

Ne obracajte paznju na postove Virtuelnog Ananija.


e 'ebi ga

izgleda da je kasno za to...


!?

Quote:
Neka sami citaoci bloga procene ko i za sta treba da se stidi.

Evo procenili smo: Stidi se!


Vasilije,

imas dole moje objasnjenje.
Molim te da ovu diskusiju ne vodis u poznatom smeru razracunavanja pristalica tvoje stranke sa pristalicama LDP-a.
To nije tema i nikog se ne tice.
Povukao si potpis, prihvatamo, neces da se potpises na istom mestu gde ima i pripadnika parlamentarne stranke koju ti ne volis. Ok, to je tvoje pravo, sad da okoncamo tu diskusiju.

Ovde ima pravo da svaki gradjanin da svoj potpis, mi ne pitamo ko kojoj stranci pripada, dokle god se oni pridruzuju nama.
Molim te da postujes ozbiljnost nase gradjanske inicijative i da stalno prepucavanje na temu delije/grobari ostavis sa neki drugi blog. Na primer, moj.


B.S. za Virtuelnog: "Molim

B.S. za Virtuelnog: "Molim te da ovu diskusiju ne vodis u poznatom smeru razracunavanja pristalica tvoje stranke sa pristalicama LDP-a."

Nije rec o stranci nego o sluzbi.


Aman!

Može li bar jedna inicijativa da prodje bez ovako /infantilnog/ prepucavanja!

Hajde, momci, igrajte se na nekom drugom mestu. Molim vas.


a Bixy, za koga si ti?

Partizan ili CZ?


Vasilije...

..pun mi je "kufer" tih relativizacija gde se pokušava napraviti legitimnim teza, kako treba jednako tretirati zlo i dobro,istinu i laž, državno nasilje i građanski otpor nasilju, zločinca i žtrvu. To je za tebe i u tvojoj interpretaciji "razlika u mišljenju".. Bojim se da to nisu samo interpretacije, nego da je to neki program koji tu ovde guraš.
Kakvo je to "jednoumlje",kako voliš kazati, osuditi zločin i pružiti otpor zlu. To je valjda odnos prema vrednostima, a ne tvoja farisejska, lukava konstrukcija da su ljudi jednoumni ako zlu kažu da je zlo.
Mesecima ovde pišeš kilometarske postove, mudruješ, odmeravaš, konstruišeš, i kad se sve to razgrne,ti si redovno đavolji advokat u belim rukavicama.
Sramota...


Чуј Драга,


Ej, labude na nesto...

sad mi je tek jasna jedna prica koju mi je pricala mama....kad je ona isla u uciteljsku skolu posle drugog rata...imala je jednog ucitelja koji je uvek kad spomene Djuru Pucara Starog ovo radio:
Kaze
Djuro...stavlja ruke u dzepove.....Pucar....prstima nadigne dzepove da izgleda kao da ima pistolje u njima....Stari....jos s rukama u dzepovima podize pantalone dok ga ne zaboli medju nogama....
Ovo je samo mali trol....nikom licno upucen....


A dodali bi...

..i da je Labud..o))) Nemoj to pre'utkivati.o)))


legalista i kameleon Labud

mijenja perje ali cud nikada. prestrojit ce se on kad ocijeni da je vrijeme za to, ne sumnjam da vec ima spremnu pricu: pa znas, ovaj, ja sam celo vrijeme bio za to ali...


Шта је сметају ти боје, а ОИБИБИО,


milutine

nije ti rekao da si kameleon nego pticica . mozesh da birash izmedju pticice i vuka.


Drago

Slika ovog ucitelja je saljiva slika politicara ili njegovog sledbenika....tj moje vidjenje jednog takvog...koja moze biti primenjiva u koje oces doba...:)


Ma, jasno Dano..o)

...foliranti su uvek liče, a gaće su im redovne ispunjene lažnjacima.o)


Ako dozvolite

zelim samo da kazem da se ovde ljudi ne potpisuju ispod bilo kakve politicke opcije, vec ispod jednog apela drustvu i nadleznim institucijama (ako postoje) da nam se omoguci osnovno pravo na zivot i rad. Da ne dolazimo u situaciju da baveci se svojim poslom slucajno stanemo nekome na zulj a taj onda odluci da nas likvidira.
Jos strasnije izgubili smo svaku veru u to da ce taj biti kaznjen za pocinjeno a samim tim je sve verovatnije da ce se takve ideje sve vise javljati medju siledzijama u ovom drustvu.
Dakle svi koji se zalazu za istu stvar pozvani su bez obzira koji politickim opcijama pripadaju. Pojavljivanje stranackih lidera u kontekstu podrske ovim idejama je pozitivno i pozeljno ali to ne znaci da citava akcija ima politicku konotaciju.
Ukoliko neko i ima nameru da politizuje ovaj dogadjaj ja mogu potpisati da pokretaci ove inicijative nisu imali tu nameru. To zapravo i nije tema ovog bloga pa vas molim da nastavimo kako smo i zapoceli.
Hvala


Ne reklamirajte stoku

Cini mi se da je sasvim u redu da se ovoj akciji pridruzuju i drustvene organizacije i ne vidim nista lose u tome sto je medju njima i LDP. Odsustvo nekih drugih organizacija ne govori nista o LDP-u , naravno, vec o samim tim organizacijama.
Zabrinjava, medjutim, mlaka reakcija medija i novinara, koji bi trebali biti najzainteresovaniji za pritisak na vlast da rasvetli ovakve slucajeve. Ocekivao sam da mediji snize "nivo diplomatskih odnosa" sa vlastima makar na neko odredjeno vreme (5 minuta ?) ako ne do rasvetljavanja ovih zlocina. Nista od toga, i dalje nam se sa headlines keze glavni akteri udruzenog zlocinackog poduhvata, i dalje se citiraju njihova misljenja (kao da su bitna), i dalje nam oni objasnjavaju drustvene pojave i odnose. Dokle ? Dok ne ukantaju i poslednjeg novinara koji bi da misli sopstvenom glavom. Mediji ih i dalje reklamiraju nesmanjenim tempom da me skoro i ne cudi zasto su ovi izgubili kocnice. Evo i vesti naseg cenjenog hosta su prepune nekakvih Mladenovica, Simica ili Jankovica cije misljenje mene bar licno apsolutno ne zanima niti zelim da cujem za te osobe. Ako neko treba da nam objasnjava drustvenu zbilju, neka to barem budu oni iza kojih ne stoje nerasvetljena ubistva, obijene trafike, cuvanje ratnih zlikovaca itd. (u tom smislu mi je drago da vidim da je se neko setio da pozove gospoju Pesic ovde na blog). Ako pomenute osobe imaju neku medijsku vaznost zbog tekucih dogadjaja, onda se sve to moze medijski i pokriti , ali bez objavljivanja licnih imena ili fotografija tih osoba . Na primer : (cita Masa Mileusnic) " Jutros je u DSS saopsteno da se vode intenzivni pregovori o formiranju Vlade". Full stop. Nista koji je to portparol rekao, nista slika, nista video, nista dodatno misljenje. Saopsteno u 26 minutu emisije.


koraks-genije

prvi koji su lustraciju trebali da dozive su novinari!!!!!!!
Pre neki dan gledam na hrt- demonstrativno odlazenje novinara pred zakazanu sednicu vlade ( koje su uvek javne) koja je kasnila sat i nesto vremena, zbog prethodnog sastancenja.
Portparol se izvinjava, Sanader takodje.
kad cemo mi dostici takve standarde???


apsolutno se slazem

tu i tamo stidljivi komentari novinara meni jednostavno ne ulaze u glavu. ako je njima maca pojela jezik sta onda drugi da kazu??? upravo oni (koliko ih je u srbiji?), treba da blokiraju ulice, bojkotuju press konferencije..... - ne moze valjda tako jednostavno da se ubija.
Za cega su odabrali profesiju? na stranu sto ce im u toj tisini vec sutra neko staviti kasikaru pod jastuk.


Sonja K: "Na stranu sto ce

Sonja K: "Na stranu sto ce im u toj tisini vec sutra neko staviti kasikaru pod jastuk."

Ili pod perinu.


Nasoj gradjanskoj inicijativi,

moze da se pridruzi ko god hoce, mi ne pitamo ko je iz koje stranke, niti nas to zanima - dokle god pristajete da potpisete tekst nase peticije.
Dosta vise diskvalifikacije na osnovu stranacke pripadnosti, LDP nije zabranjena sekta, pa da se ovde njima odbija pristup. I to su gradjani nase drzave i oni imaju pravo na svoj glas i da se pridruze nasim potpisima. Ovde svako moze da objavi pismo, komentar i najavi svaku vrstu protesta protiv teroristickog akta i da organizuje pritisak na drzavne organe da ne prepuste ovaj slucaj - kao i sve ostale afere - zaboravu.
Ako bilo koja partija, sportska ili omladinska organizacija, sahovski klub, udruzenje lovaca, mesna zajednica ili drustvo iz petog parkica organizuje bilo koju vrstu protesnog okupljanja ili akcije - slobodni ste da to ovde postavite, da obavestite javnost o tome i da pozovete ljude da vam se pridruze.
Ukoliko omladina DSS-a, na primer, organizuje bilo sta u ovom smislu, izvolite, bice nam drago da o tome obavestimo javnost. Nisam cak ni cinicna, stvarno vam kazem.
U medjuvremenu, nemojte vise da na ovom mestu davite sa pricama o Cedi. Dosta vise koriscenja svake bozije prilike da se satanizuje politicki neprijetalj. On ima pravo da se oglasi, kao i svaki drugi gradjanin i fala bogu da ima jedna parlamentarna stranka koja je spremna da napravi akciju.
Oni se pridruzuju nama, a ne mi njima. Je l to sad jasno?


Zasto ja podrzavam

ovu akciju. Zato sto sam gradjanin koji je nezadovoljan funkcionisanjem drzave i njenih aparata na visestrukim nivoima. Kako je goli zivot pojedinca najvazniji..onda je valjda pre svega najbitnije zasttiti zivot.
Ostalo sto cini zivot zelim da bude najkvalitetnije i najbolje jer je zivot jedan. Zato zelim da se dese velike promene. Zelim to jer nisam sebicna...imam decu ...a oni ce imati svoju decu.
Zelim da Srbija bude zemlja u kojoj se zivi sreca.


Samo da boldujem:

Želim da Srbija bude zemlja u kojoj se živi sreća.


to

ti je zemlja dembelija!


e, manite se patetike, pliz.

e, manite se patetike, pliz. ovo jezivo glupo zvuci a jos gore izgleda ovako crveno. da si roza slova stavila, shvatila bih kao ironiju. sorry, ovo je za bljuckanje...


Zato

je podrzavam i ja.Nema tu politizacije,drzava je odgovorna za povratak atmosfere straha i nesigurnosti.Na celu drzave je dvojac...


Sta mi je vazno

Vazno mi je sta je neko rekao i sta je neko uradio.
Ko je rekao postaje vazno onda kad sam zadovoljna ili nezadovoljna onim sto je ucinjeno.


za Vasilija etc.

Potpuno razumem Vasilija i slažem se sa njim. I ja sam bila za građanski a protiv političkog protesta. Ali, otišla sam na blokadu koju je organizovao LDP i čak mi je bilo drago što se pojavio Čeda J. (i probila sam se kroz gužvu da ga slikam, praštajte, mnogo je sladak :). I evo, juče i danas analiziram sopstvene protivrečnosti.

Mislim da treba biti realan - svako okupljanje podrazumeva neku organizacionu infrastrukturu i obavljanje nekih banalnih tehničkih poslova (od najave miliciji, do obaveštavanja medija i javnosti, itd). Za dva vikend dana grupa blogera koja organizuje ovu peticiju to nije mogla da uradi. NUNS je bio najpozvaniji da to uradi, ali pošto nije, morao je neko drugi – LDP. To je jedna strana medelje, ili jedna strana realnosti, onako kako je ja vidim.

Druga strana medelje pokazuje to da nas je juče na blokadi bilo žalosno malo, i pored toga što je jedna stranka stala iza okupljanja.

I sad je pitanje da li nagomilane probleme društva, koji su u događajima oko Dejana A. samo dobili jedan od svojih pojavnih oblika, mogu da rešavaju građanske inicijative, ili bilo koja pojedinačna stranka s obzirom na postojeću konstelaciju?

Tu smo u središtiu problema – mi nemamo funkcionalnu državu koja će rešavati naše probleme.

Pitanje je šta dalje? Mislim da mi, kao pojedinci, suviše trošimo energiju na nekonsktruktivna prepucavanjima po blogu. Ja sam lično umorna i od peticija, okupljanja, blokada i šetnji. Ali, šta nam drugo preostaje?

PS. Vaso, nemoj da povlačiš potpis. Ajmo svi zajedno ...


Hehe Svetlana,

i sad bih ja trebao da budem Vasilije Surovi koji tebi smanjuje sansu da opet pridjes blizu slatkom Cedici? ;) :)))

Ako ti to pomaze onda imas i tri moja potpisa :))) Moje kritike su bile pre svega upucene ovim nasim "inicijatorima" koji vrlo tesko uspevaju da potisnu svoju subjektivnost (i ja, kao i Milutin, ipak najvise verujem Duletu:-).

Ne cudi me bas mnogo "da nas je juče na blokadi bilo žalosno malo, i pored toga što je jedna stranka stala iza okupljanja" ... i to verovatno BAS zato sto je JEDNA stranka (mala) stala iza okupljanja(i ako je vec stala zbog organizacionih razloga, ne mora to da se odmah i na sve moguce nacine istice)

Sa nasim kretenskim podelama i netrpeljivoscu/mrznjom svega sto nismo "MI" nije ni cudo ... I slazem se da je ustvari trebalo da iza stane novinarska organizacija - ako nece sami da se brane, kako mi da ih branimo? Da je bio u pitanju neki taksista onda bi sve kolege stale na njegovu stranu ...

I da zavrsim: sa onom Srdjanovom ispravkom na kojoj se vidi sta smo potpisali, nemam ja nista protiv da i dalje tamo stoji moj potpis ... posto ja NISAM promenio misljenje o celoj stvari. Jedino sam bio protiv da svaki dan vidim moje ime ispod nekih drugih zahteva ... i da se cudim sta sam to potpisao ...

Pozdrav,
Vasilije

ps. pozdravi Cedu kad ga vidis sledeci put (prastamo ti sve;):)))


mislim da je u srbiji opsti

mislim da je u srbiji opsti trend nekog svrstavanja u politicke partije, a sve u cilju etiketiranja... ali, opet kad se pojavis na protestu, pojavljujes se kao individua, bio ili ne bio pripadnik/simpatizer neke stranke. bar je to bio neki moj rezon kad sam dosao na protest kod 'londona'. hteli ili ne, sve je politika. sad, da li je meni bitnije da se usprotivim ovom cinu terorizma ili da me neko ne vidi u istoj masi koju je organizovala politicka partija?!

Ajmo svi zajedno!


Tehnicki

Obicno mi Coraxove karikature ne ostavljaju nedoumicu na sta je mislio. Kod ove nisam nacisto. Da li Tehnicki po kazni (plavi kombinezno koji moze da bude radnicki ali i robijaski)popravlja ono sto je sam skrivio ili pokusava da zamaze zlocin uz angazovanje svog medija (pod kapom Politike)?


potpis ođe ...

iz razloga što radije potpisujem ono što Veljko B. predlaže. Prezir i bojkot prema svima njima, koji god oni bili, u svako doba i u svakoj situaciji. Smučilo mi se više ono ponizno, lažno nakeženo dupeuvlačenje pred tim nazovi važnim ličnostima. Izvinte gosn predsedniče, dozvolte gosn ministre, kako da ne gosn direktore ... To ih hrani i bilduje im sujete. Ukinuti im to i pukli su. Znate ono, momci ja bi da odigram basketicu s vama i mi predsednici smo ljudi, mislim ja sam cool tip, narod i ja ko nokat i meso, pa reko da bacimo koju. More mrš bre, evo ti podguzne muve pa s njima pikaj što god ti volja. Ja bi vala to tako. Tolko.


Nova akcija

Predlazem da se svi okupimo u subotu 21.04. na dan odrzavanja Beogradskog maratona, na Terazijama u 11h. Skupice se puno ljudi, medija, pa ne bi bilo lose da im skrenemo paznju na nasu inicijativu i mozda privucemo jos simpatizera. U dogovoru sa organizatorom mogli bi da procitamo pismo pre ili posle dodeljivanja nagrada, naravno dogovor bi se sadrzao u tome, da ne bi pravili preveliku buku iz truba i pistaljki koje cemo obavezno poneti sa sobom. Bilo bi dobro, da se svako naoruza i sa nekoliko desetina kopija “naseg” pisma sa web adresom ili e-mailom na kojoj moze da se prilkljuci akciji.

Znak raspoznavanja blogera i svih ucesnika akcije ce naravno biti ANANAS (po nadimku D.A.)

mozete ga odstampati na majci, a ako nemate vremena zakaciti na istu, nositi na glavi ili sta god vec smislili!

PS One koji su planirali da trce glasno cemo docekati na cilju!


evo odlicne ideje,

koja zahteva organizaciju, ali ce uroditi plodom jer ce probiti medijsku blokadu- o maratonu se mora izvestavati. Sto vise majica, parola i komentara u kameru- pa neka cuje i onaj koji mirno kuci spava.


Biljana & ostali,

Molim vas dopunite spisak imenima:

Gordana Suša
Aleksandra Prodanović
Nedeljka Likić
Aleksandra Vujović - Lela
Milanka Šaponja Hadžić
Žarko Korać
Nandor Ljubanović
Svetlana Vuković
Svetlana Lukić
Ratomir Bogojević

pozz

Hag

EDIT: Već sam stavila na poslednji blog ali mi se čini da se ovde dodaju imena.


prebacio sam ja imena

gore na spisak odakle ih azuriramo...u 21h cemo objaviti novu dopunu.


Dule,

nisi upisao Ratomira Bogojevića.

Čekam drugu kćer pa smo sto posto familijarno tu.

Hag


Dule,

dodaj pls.

Biljana Kovačević Vučo
Dule Bogdanović
Lino Veljak
Staša Zajović
Andrej Nosov

ths

Hag

EDIT: Dule, ne zaboravi da pogledaš dodatak.
Dopisujem:
Višnja i Petar Luković

a tebi pozz

Hag


Gde da nađem ananas a da

Gde da nađem ananas a da nije pavi:)))
Gde se prave bedževi ili štampa na majici?

Naravski, ako bude akcije.

Hag


to je problem

sa gradjanskim inicijativama. Neko mora i da se angazuje. To je vec bezeveze da radi ldp. A ljude je uglavnom blam. Zar ne?


jasna,

ponesi konzervu ananasa, aman!

ja bas sada pokusavam da skinem nalepnicu sa jedne takve (pa cu lepo da je zalepim na kartonce), ako ne nadjem nesto bolje, dobro je i to!


2 skener

Hoce li akcije sa ananasom definitivno biti?
I, da, hteo sam i ja da predlozim konzervu, al si me preduhitrio, postovanje je otezano delovanjem Sluzbe.


Pa poteraj juzno voce

a mi cemo Juzni Vetar


Ma Skeneru,

malo mi je zmetna ta konzerva:)))

Hag


Jasna

anansa ima kod mene u Pekabeti, ugao Hilandarske i Cetinjske, ali mislim da to ipak nije "prava" ideja.


Ivana: "Ananasa ima kod mene

Ivana: "Ananasa ima kod mene u Pekabeti... ali mislim da to ipak nije 'prava' ideja."

Upravo tako, jer ananas prodaje i Virtuelni Ananije, isporuka brza i tačna.


...

Mislim da akcija u vreme trajanja Beogradskog maratona nije dobra ideja.


razlog

daj? ako nije tesko ! nema ironije, samo me zanima


Razlozi

Kao prvo, to ce biti idealna prilika za komentare tipa - "jeftino politikanstvo na jednog sportskoj manifestaciji".
Kao drugo, sve i da se skupe svi potpisnici, u moru trkacha bicemo slabo primetni.
Kao trece, povecava se mogucnost provokacija ili incidenata u tako velikoj grupi ljudi.
Kao chetvrto, "jedna politichka stranka", nije u poziciji da organizuje tako neshto, tako da bi teret organizacije pao na pojedince a to nagoveshtava slab odziv.
Kao peto, uverenja sam da ni Dejan Anastasijevic ne bi zeleo takvu aktivnost u kojoj ce se pominjati njegovo ime.
Kao shesto, znate li vi poshto je ananas kad jedna paprika koshta 40 dindzi?


ko prica o kupovini ananasa?!

samo sam se nadovezala na ideju blogera da bi se tokom vecih organizacija trebalo pojaviti. Ne u reziji ldp,vec gradjanski organizovano. Ali tu i lezi nas problem. Mi nemamo tu tradiciju. Nema takvih entuzijasta i nema takvih organizacija.


...

Shesta stavka je trebalo da bude shala i kao takva je najmanje bitna.

Organizacija je uvek slozena stvar i njoj se mora pristupi sistematichno i na vreme.
Ali to je samo moje mishljenje.


ima, kako nema?

vidimo se u subotu, ali uvece. Pricacemo o tome kada dodje vreme za to. Dotle cemo delovati na ovaj nacin.


Treca stavka......

....je moguca. I ja sam hteo da napisem par reci o tome. Za nase proteste/okupljanja se prilcno zna i nisu nemoguce provokacije ili incidenti. Kako se o tome sada pise (verujem da ce i u narednim danima biti reci o tome) a blogeri citaju bicemo spremni za takve ispade. Takodje,onima koji su eventualno planirali tako nesto, ovim i nekim narednim pisanjem(siguran sam da citaju) propao je efekat iznenadjenja.

Zvonko Drazevic


potpisujem peticiju

Anuska Andjelkovic


potpisujem....

Dezelin Milan


POTPISUJEMo

Svi clanovi nase porodice koja je devedesete provela na ulici uz pistaljke.
Anja, Stefan, Tika i Ivana Jelic


ko se sam cuva i bog ga cuva

rece Dragan Kojadinovic pre 5 minuta u Poligrafu a o napadu na Dejana A.


Gledam Kojadina...

...pa ljudi dobro smo mi i živi kad čovek vidi ko donosi odluke o našim životima..On čak šalje poruku da se pazi šta se piše.
A sadržaj onoga što govori je kao da prepisuje Virtuelnog Vasilija..od reči do reči.
Čak kaže umesto Anastasijević - Atanasković..


E bas tako,dobro smo i

E bas tako,dobro smo i zivi.
Jesmo li?

Ispade sam Anastasijevic kriv.
Kojadinovic(a ja mu nisam ni prezime pogresio)nista rekao nije,
nista ne zna.
Kao da je tema emisije SPO.


A ono kada Dragan K.

A ono kada Dragan K. preporucuje da se Dejan A. preseli iz stana na Vracaru u 'stan slabijeg kvaliteta ali sigurniji'...da nije strasno bilo bo smesno


SVE LUSTRIRATI!!!!!

!!!!!


ma jok, kakva lustracija.

ma jok, kakva lustracija. znas kad je u jednom od prvih pescanika posle 6.10. (ako ne i prvom?) rekla borka pavicevic? 'pohapsiti (srk kafe uz zveckanje solja o tacnicu). sve pohapsiti!'. eh da se to desilo na vreme...ali da da ne lamentiram, nije kasno ni sad.
ps. jochicu, *(*)bi se!


Bebo,

ovaj tvoj ps je genijalan! kratko i jasno :))
Sto ga ne stavis u potpis, da ne moras stalno da kucas, bila bi dobra fooora :)


drugim recima

rulja i vlast deluju sinhronizovano


Lazna Uzbuna

Neprijatan zadah iznad zemlje Srbije nije bojni otrov. Samo je kojadin gost u Poligrafu.


Stvaranje atmosfere

od strane podlih Koštunice i JOČIĆA da je potpuno normalno ubiti izdajnika Dejana Anastasijevića, ne bi li se Srpski narod zapitao POBOGU PA ZAŠTO RANIJE NIJE UBIJEN, je isti onaj pokušaj stvaranja atmosfere da je patriotski čin ubiti MOG premijera na ulici. Međutim ista fora ne pali dva puta čak ni kod Srba. Mafija je provaljena i ovaj put im to neće uspeti. OBEĆAVAMO IM, GOTOVI SU!!!!!!!


Kojadinovic je bio placeni

Kojadinovic je bio placeni dopisnik Zemunskog klana, sta se cudite?


Ma ne čudim se..

..ali otkud onolika drskost.
I na kraju kaže skromno za sebe - Ne može jedan čovek promeniti društvo -
Pa to je da ga i udruženje pekara isključi...


Drago,

Nisi valjda trosio vreme gledajuci Kojadinovica?:))

Zvonko Drazevic


Zvonko..

jesam, na žalost..


Drago, mi smo...

... mazohisti. Nikad nam nije dovoljno zračenja. ;o))


Krasići..

..to više nema imena. Infekcija, šta li je..o)


Zox

Da li ti tvrdish da u ovoj vladi sedi neko takav. Reci da ih ima jos pa ce crknem. :o)


Kojadin

Ovako je objasnio svoj angažman kolumniste u listu Zemunskog klana "Identitet": "Pozvali me ljudi da pišem, pisao sam."


Kakav zverinjak..

...a žena mu je sigurno negde ambasadorka..


Savetnik ili nesto slicno u Ambasadi u Kanadi.

Mozete da zamislite tek tu diplomatsku ofanzivu....


Šta ću zamišljati...

..vidim Ninoslave.
Setih se sada da je na prigovore zašto je bez konkursa tu istu osobu zaposlio u Studio B, dok je bio direktor, odgovorio je:
"Kad bih ima pet takvih žena, svih pet bih zaposlio kod sebe"..
I to mu niko nije upamtio ni tri dana.


I Golum

Obecava: GOTOVI SU!


dodajte i ove potpise

Alek Budimlić
Aleksandra Ilić
Milutin Petrović
Snežana Petrović
Siniša Tatić
Dragana Jončić
Bane Piščević
Maja Piščević
Leta Lalević
Branka Lolin
Duška Lolin


Krasici

Ala ste vredni. Skoro kao Mi. Walk Tall.


Zel, vidim, vladaš ovde...

... situacijom? Kad si već u kancelariji, pusti molim te Goluma na onog Pekara od večeras. Mnogo nas je sve iznervirao.


Molim, dodajte još četiri potpisa.

Mileta Prodanović
Danica Prodanović
Vesna Petrović
Branko Popović


Krasici

Kog pekara? Samo reci i opusti se, prijatelju. Golumu i oci vec svetle, od moguce zabave. Radioaktivno zeleno, sto kazu.


Pa, ima neki što po gradu

baštini silne pekare, a u slobodno vreme lije suze što mu je odnelo Čičinu voštanu u prirodnoj veličini. A drž'o je diskretno, ispred vrata...

Ne znam da li ima još neku funkciju. Ako ima, ja je nisam primetila.


Krasici

Prvo moram da smirim jednog naseg uvrnutog prijatelja. Toliko je puko od tog Poligrafa. A kojadincica, povracku nasu, je mogao da vuce za zulufe svakog dana tokom pet godina u haustoru Sumadiski Trg 6. E taj nas tvrdi da ce ispraviti gresku tokom strasnog ljubavnog cina. Skicanje i zavrtanje zulufa ga bas loze. A ja mu kazem nemoj, nemoj. Bumo vidli.


Šta da kažem osim...

... pozdravi prijatelja. :o))


Krasici

Kojadina? Sa najvecim veseljem.


E, pa da. To mu je ime.

A je l' on ima još nekih funkcija? Osim pekarske? Nadam se da ne...


Ima. On je i Propovednik.

On zvanicno tumaci kome, kada i kako Bog pomaze i koga cuva. Rekao je to veceras. Na TV-u.


Čula, Ninoslave, i pretrnula.

A baš sam se pitala u kojem je svojstvu nastupao. Znači, misliš u duhovnom? Dobro je, uplašila sam se da nije u državnom. Sad mi laknulo.;)


Na zalost, u drzavnom svojstvu je

tumacio Boga. Kao Ministar za Informisanje (i kulturu). Kritikovao je Dejana sto pusta cerku da se vraca kuci "u 3 ujutru" , a onda je krenuo da tumaci Boga. Ministar. Na TV-u. U Srbiji. Danas.


Ako na sve ovo dodamo još i Pekar,

imamo neobično veliku akumulaciju funnkcija. Mislim da to po zakonu nije dopušteno. o))


Kakav zakon za srpske vladare i drzavnike ?

Njima zakon nije potreban. ONI su zakon, bogovi i batine. Razumes li ti to ?


A ti Ninoslave ,

dokle bi pustio svoje dete po gradu, pa još žensko !?

oni koji puste dete koje nema ličnu kartu da boravi do 3 sata ujutru po gradu, nisu roditelji, već ludaci u bukvalnom smislu te reči.


Mislim da nije bitno kako neko odgaja svoje dete koliko

je bitno da se tom nekom (i njegovom detetu) ne stavljaju bombe pod prozor.


Ninoslave, sa Milutinom Labudom

se ozbiljno može diskutovati samo o fizičkom istrebljenju pušača. Tu ima sveobuhvatne i delotvorne predloge. Sve drugo je, po mom mišljenju, samo gubljenje vremena.

Milutin je takođe, svojevremeno, izjavio da nikada svojoj deci nije rekao da ih voli. On, dakle, osim smoking-issue ima i taj child-issue pa ja tu, realno, ne bih više čačkala.

Drugarski, K.


Tacnije,

ja sam izgubljen slucaj u tom slucaju - Dnevno potrosim dve paklice Ronhila (kratki, lajt) i 1000 puta kazem Kamali da je volim.


Pa o tome ti pričam...

... čoveče! Ali, kolateralna korist ove tvoje ispovesti je što će te se Milutin manuti neko vreme. :o)))


Krasici

A i ti K. Sto da svojoj deci govori da ih voli kada nisu njegova? Pitaj mickovu jedinu polovinu. Nece zena da laze. Tako, prijatelje.


Ninoslave šta to pričaš,

pobogu brate, kako nije bitno kako neko odgaja dete, nije ti dobro večeras izgleda.

pusti bre bombe, nije ovo vojna obuka ovde, pričamo o vaspitanju i odnosu prema deci.

licno mislim da su mnogi roditelji veći zlotvori svojoj deci, nego neki koji im nisu ništa.

ja bih svakog roditelja kaznio zatvorom od mesec dana, koji pusti svoje dete bez lične karte van stana posle 22. sata.

taman taj bio Tadić, Dejan A, ili Ninislav R.

P.S.

Drago ove tvoje FUKARE me banovaše večeras samo zato što nisam dao poDpis gospodinu TERORIZMU...


Milence, pripazi ti

da tebe sopstvena deca ne banuju, jednog dana.

Šta ćeš većeg zlotvora od onog ko ne govori svojoj deci da ih voli?


Bitno je kako neko odgaja svoju decu i o tome se ovde NE

raspravlja. Govori se o pokusaju UBISTVA novinara kome je eksplodirala bomba ispod prozora stana u kome zivi sa zenom i DETETOM.
Pozdrav od Ninoslava koji nije Ninislav


Zalud, lepo ti kažem.

Tog ni Berija ne bi prevaspitao. ;)


...

Quote:
licno mislim da su mnogi roditelji veći zlotvori svojoj deci, nego neki koji im nisu ništa.

npr. Milutin

Quote:
ja bih svakog roditelja kaznio zatvorom od mesec dana, koji pusti svoje dete bez lične karte van stana posle 22. sata.

npr. Milutina


Ninoslave,

vi'š da se Milutin brine za malodobnu decu k'o i Pahomije. I on je tražio se da poradi uništenja bele kuge zabrani abortus a da "neželjena" deca budu data crkvi na odgoj i vospitanije. Ti ne bi majci do tri izlazili. Niti bi izlazili uopšte.

Seaća li se kogod te inicijative "obožavaoca" dece?
Samo pitam.

Hag


Sećam ja..o)

...e to je strateško razmišljanje.o)))
Pre nekoliko godina. I bogami se o tome raspravljalo.


Ma, da. To je to.

Ispasce jos da je Dejan zasluzio da mu se postavljaju bombe cim pusta svoje dete da se samo vraca kuci uvece.


Ti bre NINOSLAVE

večeras zamenjuješ gore teze od najogavnijih političata...

eto preksnoć u jednoj ZEMUNSKOJ pečenjari su ubijeni otac i sin od strane jednog dečka od samo 16 godina...

mora da taj dečko ne izlazi u grad posle 22- casa, jer nema ličnu kartu, a pošto je nema, mogao bi usput da pokolje nešto, jer on je inkognito u gradu, šta sad, nisam o tom slučaju ovde ništa čuo, iako su ovi ljudi stradali na pravdi boga.

ali, šta će mučenici, nisu bili nevladini novinari, a kako čujem, nisu ni liberalni članovi, pa prema tome nisu ni bitni po nikom' slučaju.

tušno Ninoslave, jadno Ninosave, to što što tvoja ćerka zna njegovu ćerku je u redu, ali ima još tuđih ćerki koje zakukaju kad im se neko ubije bez ikakovog razloga.


Milutine, zar ti želiš ban

... u svim inkarnacijama?! Ajd, prizovi se pameti i ne lupetaj više!


Milutine, upristoji se.

Ti znaš dobro kome i čemu je posvećen ovaj blog. I pored te tvoje večne kiosci-zemljište-SPO-burazerske kombinatorike, čak i ti znaš šta u jednom društvu znači atentat na novinara.

Pa čak i u jadnoj zemlji kao što je Srbija.

Ako ne znaš, pitaj svog drugara Teofila Pančića. Kad ga opet budeš sreo kod pošte u Zmaj Jovinoj.

PS. Ma, da se ti nisi uskopistio što ti diramo partijskog drugara Kojadina?


Ti mu dođeš kao

vidovita ZORKA, jel' Kraićka!?

nije meni Kojadin nikakav partiski drug, već poznanik, a ako je suditi po tome, meni su onda svi partiski drugovi, ama baš svi, sem sporovoznog Voje, i sem cvetne Mire.

naravno da ja mislim sve najgore o njima, i za razliku od drugih, koji mučenici to misle u sebi, ja tim cenzorima kažem u lice sve, javno i pravno.


Y*bote,

ovog coveka treba obozavati! Isti k'o Labud, samo se drugacije zove.


o) Šarski..

Nema ga sličnijega Labudu..o))) Kao kukuruz, kukuruzu..o)))


Pazite, sam priznaje da je preletač,

iz partije u partiju. Kaže samo nije bio u JULu i DSSu. Ne znam samo otkud mu odbojnost baš prema njima? Imaš li ti Drago neku ideju?


Pa znaš zašto..o)

Jedino oni u gradu nisu bili nikada neka vlast..o)
Milutina zanimaju konkretne stvari, sada i ovde..o)


Dabome, nisu delili kioske i tezge..o)

Ono, delili su državne firme, preduzeća razna i tako, ali Milutin je, pravo kažeš, uvek zahtevao skromno, da ne upada u oči. I sad i ovde, dabome. o))

Znači, da rekapituliramo, odlično stoji sa SPSom, SPOom i sad ne znam da li i sa Narodnom Kancelarijom... Možda nam i to otkrije, jednog dana. o)


Jednog dana,

ma jedne noći, bolje reci ponoći.

kako god zvučalo suludo, neverovatno, ja licno sam idejni autor narodne kancelarije, ali ne ovakve, već drugačijeg koncepta.

čak sam pitao Đilasa u njegovoj kancelariji da li zna ko je autor ideje, moram priznati da je bio pošten i priznao da ne zna, a ja bio još nepošteniji pa mu nisam rekao istinu.

a neću ni ovde, kako je došla ideja do Tadića, preko koga, a znate od koga.


:o) Kume, izgore ti kesaaa!

hahaha, lud si milutine, stoposto!

.
PS. Pa, kako sam znala da si se prešaltao na Narodnu, a? Lepo kažeš, vidovita Zorka... ;o)


Ma jedino ako nisam

lud, nego kako dozvoljavate Jamesu LaYonu da piše o porodjajima dok se bombe bacaju po Beogradu!?

mislim, da li je Jasna, SonjaK i ostale dame u rozikasto o tome obaveštene.


Milutko

vataju ti se ideje ko muve za lepak.....
Koja ti je najgenijalnija a nisi je jos izustio?


Tasko Dano ,


:)

To ce znaciti da ti odobravas gej brakove ! Svaka cast! To cenim.


Svako, pa i ti, može da piše

... štogod mu volja. Ovo ovde je dobrovoljna građanska inicijativa.

Evo, ni ti nisi hteo da potpišeš peticiju, pa se i dalje družimo s tobom. o)


Krasići..o)

Ovo je genijalno. Dakle, Milutin je otac ideje o Narodnoj kancelariji i jedan od autora izbornog programa BT.o)))
Ma znao sam ja da to nije mogao smisliti bilo ko...


Ako su ti svi partijski drugovi

osim Mire i Voje, pa u koliko si to do sada partija bio, crni Milutine?!?!


Čitaš li ti mene Krasićka,

ili se izmotavaš samnom...

'ajd još jednom pročitaj šta sam rekao, ali slovo po slovo, pa se javi.


mMilutine, m te slabo čitam

m se izmotavam s tobom. Jel može tako? Ajd sad oladi malo. Da ne budimo Biljanu.


Milutine i Kojadine

Da li ste za kratku emotivnu avanturu u troje. Cmok.


Verde,

you have a dirty mind....


Sharkie

Very dirty, thank You. Get High.


By all means.

And Walk Tall, Verde:)


Nsarski

jel milutko zna da Verde pusi?


Oho, hoooo,

bice to jedan sapraaaaaajz! Mada, mozda i milutko pusi, samo se krije od Labuda i Nitulima:)))


Pedagoški Milutine...

..kad su maloletnici u pitanju.
Nego, ti bi kao dobar poznavalac prilika i sive zone u gradu, mogao ispričati kako se sa Kojadinovim društvom iz SPO-a,muljalo..od tezgi, kioska, lokala, stanova...
Iako si kritičar "svega postojećeg", nikada nisam čuo da si beknuo kontra toga društva..o)))


Ma, da Drago,

evo i ja sam ga gore pitala za tu tajnu vezu. Baš da vidimo da li će nešto konkretno reći o onom što zna o SPO-u, ili će opet da bude: ja o njima mislim sve najgore, i imao bih toliko toga da ispričam ali se plašim da će me banovati... On sve rešava tom jednom rečenicom. o)))


Krasići..o)

Ma neće pisnuti protiv SPO-a..nema šanse, čak ni tu rečenicu..o)))
Bi ga Dana oderala kao jarca..o)))


Milutine

imash svu paznju jednog sertifikovanog ludaka. Volim te.


Milutineee!

DODZI!


Krasićka,

nema toga ni smisla ni oblika u kom se on (Kojadinović) nije pojavljavao.

Relativno sveža je ona izjava da hilandarsko kamenje ne mogu da dodiruju "šiptarske ruke".

Bajat ali ne manje poznat je kao vlasnik voštanog Draže.

Skroz bajat ali da se ne zaboravi - urednik televizije kada je ista bila:

-paljanska ispostava
-Arkanova ispostava
-kapetana Dragana ispostava - kapetanovi talasi

Viditeljica "kapetanovih talasa" je bila višeputaspominjana Jelena Tinska

Ne bih baš ja da nabrajam goste kod Tinske, neka neko drugi to radi. Al' bilo je vrlo zanimljivog sveta:)))

Hag


Jasna, jednom rečju - zaslužan građanin.

Šta li će biti sa svim tim SPO kadrom, sad kad su pukli izbore? Znam da je svako od njih namakao po nekoliko što sitnih što krupnih biznisa i obezbedio i praunuke, ali faliće vlast, znaš li ti koliko je to prijalo...


Krasici

Da li je izvodivo da smrdljivi pekar sazma da je ovde omiljet. Namami ga ovamo ako ikako mere. I pre toga da se dobro opere. Najbolje je kada sa nitro razredjvacem. VOOOLIM kojcheta.


Zel, slabo će ti Kojče

izaći ovde na megdan. Najbolje što može da nas snađe jeste da kad siđe s vlasti - da ga više nikad ne vidimo. Jer, kad dođe lustracija, biće velika i sveobuhvatna gužva pa ga nećemo razaznavati u gomili.;o)


Hej Zelindzer:)) kako nas je

Hej Zelindzer:)) kako nas je pekrar Kojadin veceras obavestio da zivimo u anarhiji, poshto treba da se sami chuvamo, ja predlagam da se lepo utalimo i da nas Golum chuva od besnih glista i ostale gamadi, a?


JJ

Golum na strazi. A vi, Deco, se slobodno igrajte. Niko ne sme da Ve bije. Evo ga G. samo rezi. Kisss


Zelko

konachno neko na koga mozemo da se oslonimo i naslonimo i prislonimo i ....Kiss U2


Krash test

Ovaj nas se bas nalozio. Krivo mu, kaze, sto TO nije sprecio na vreme. Oce kojchicu za sex, pa oce. Posle lustEracije tu nece biti ovoliko strasti. Ali ce kulturni pekarcic skicati ko onaj u Oslobadjanju, obecava ovaj ludak. Pa i lusteracija je oslobadjanje od higijenskog otpada, zaboga miloga.


Krasici/Sinisa Tatic

Uvek sam tvrdio da do svakog coveka na prostoru rahmetli YU (ukljucivo i emigrante koji su emigrirali zadnjih desetak godina) mogu da dodjem iz "dva koraka" (preko maksimum dva zajednicka poznanika-prijatelja). Vidim da ste potpisali Sinisu, koji nam je ocigledno zajednicki prijatelj.


nego imam jedno pitanje,

sta ocekujete da ce se dogoditi kada se pokupe potpisi, i preda peticija? umiricemo savest?


Ma, Hirsch, mnogo više od prijatelja!

Brat.


Krasici/brat

Onda mora da smo se i mi upoznali kod Cece i Vlade. Pod Hirsch se "krije" njihov prijatelj Michak.


Pozdravljam, druže M!

Najverovatnije smo se upoznali, mada ih dugo nisam videla natenane. Ovako, nažalost, ispada samo o sahranama. Preneću pozdrave, mada i Siniša ovo čita pa će i sam videti. o))

Pozdravlja te tvoja Instruktorka.


Vidim gore potpisujes Miletu

hajde ga malo i poguraj da se pridruzi ovde.
obecao je neki foto blog svojevremeno. podseti ga, mozda se sada ustrucava ;)


Nadam se da čita. o))

Evo, probaću. Mogu da pustim SMS da ga pozivaš i da je krajnje vreme da se uključi. Nema tu više trte-mrte, mora da se radi! :o))


Krašići,

pozdravima i podršci priključuje se i ekipa sa adrese br. 2. :))
Sanja
Bane
Tanja
Cika
Maja
Saša
Marija
Gale
Blagica
Mića
Sulka
Fiki
& myself (ali ja sam se već potpisao, tako da se ovo ne računa)


Alo, JAFO, kako je u Nišu?!

Videla i niški protest u ponedeljak na TV, i sve gledala da vidim i gornje društvo sa spiska!

Mnogo pozdrava Krašićima br. 2!

(PS. Čula sam da je žena jednog važnog krašićskog DS pregaoca konačno - naša? Ma, je li to istina?)


Alo, alo :))

U Nišu se sprema još neka akcija podrške. Javiću.
Hvala i još jedan pozdrav u ime svih nas sa broja 2. Nasmejali smo se Sanja i ja na ovu tvoju vest. Nažalost, odgovor nisam uspeo da čujem od preglasnog smeha :)) Ubeđujem je da se konačno priključi ovde. Poslao sam joj linkove pa, videćemo kako će se snaći :)
Bićemo dole u maju!


Lep provod i brčnite se

... i za mene, ako more ne bude previše hladno. Ako ništa drugo, bar će biti čisto, hahaha!

A za koleginicu - šta reći? Valjda će se snaći sa tim linkovima! :o))


Cvokotanje, brrr

Kupaće se deca za sve nas :))

Moraću kod Sanje da svratim pravo sa posla. Obećala mi je i ručak ako dođem i pomognem joj da se snađe i klikne gde treba :))

Očekujte da će biti uspešno :))

Još jednom POZDRAV!


JAFO

pa gde je ste bre vi, ljudi?

pozdravi i sve, vidimo se mozda dole letos.
ako nam se nikolina i teodorina majka razracuna s linkovima.
ajde, majko - ako citas ovo - budi covek, pokazi zube.
pridruzi nam se, dobro je zezanje.

cmok svima


Evo, obećavam,

i tudim se da ih sve okupm ovde. Hvala na pozdravima :) A, i ako ne uspem, ti ćeš ih preuzeti na leto :)
Pozdravi i podrška od cele ekipe!


Greska u koracima

Nije ovo nikolina i teodorina mama. Pozicionirana sam malo juznije. A bogami nisam ni jafo. Tek treba da zasvetlim na blogu kao dva ferala. Ucim se da klikcem po ovim linkovima. Malo strpljenja, molim. A gore pomenutoj mami, prenecu pozdrave i provericu trac, za koji smatram da nije daleko od istine.
Pozdrav iz nisa!


Brat?

I meni. :)


I tebi je brat? Šališ se?

Svašta će se ovde saznati... o))) Da li mislimo na istog?


Dobro, nije baš rodjeni

Naravno da mislimo na istog. Čim su Krašići u pitanju. :)


Eto ti sad!

Da li si ti Vesna J.? Ako jesi, pa onda je red da pozdraviš i sestru, a ne samo brata! To jest, mene! o)))

Pozdrav, bre!


Pazi kad sam znala!

Evo, pozdravljam i sestru. :)))

Baš lepo mesto da se sretnemo. Ali stvarno. Aj' pa javi se.

PS Pardon, bilo J. sad je M. Od Miletić.


EEEEJ, BRE!

Zar kad su i glave u pitanju VI strancarite!? Zar kad JASNO I GLASNO treba da se odbrani istina (ma kakva bila) VI se nadgornjavate?!
Ej, bre!
Ovde je u pitanju dostojanstvo Coveka (Ne samo Srba)! Shvatite to. Je li momenat da se raspravlja kad je ko izasao i dosao kuci; je li vreme da se buljukom sjuri na onog ko ne misli kao ja... Je li momemant i MESTO da se lansiraju strelice: "E, ovde sam ga za*ebao-la?"; "Sad sam mu/joj *ebao mater?"; je li momenta da se igramo "uzimala-davala (potpis)...
Nije! Nije! Nije!
Ovde, na ovom mestu, ispod ovog DOKUMENTA ISTINE i naseg OPREDELJENJA (ne polituickog) ostavljamo svoje potpise kao potvrdu da smo spremni da damo sve od sebe za ISTINU i SLOBODU govora. Da moze svako da kaze ono sto misli. Da ga saslusamo i sukobimo argumente. Da budemo CIVILIZOVANI.
A onaj sto je postavio bombe na prozor novinara misli sasvim drugacije. Taj ne ume i nece da slusa REC. I taj je poceo sa etiketama, pa uvredama, pa - kad je malo skupio kao snage, stigao do bombe. Zar hocemo da se izjednacimo sa njima (silom etikete i uvrede)?!
Ej, bre!
Ja necu s vama. Ni sa jednima ni sa drugima. Ni sa ovima koji kao brane neke "principe demokratije" (Ma koje principe kad se deci podmecu bombe) i nastupaju kao slobodni strelci, ni sa ovima koji se u buljuku osecaju mocni pa koriste recnik koji hoce da isteraju pre svega iz Skupstine (Ma sta vi i koga hocete da upristojite kad ni vas recnik za onog ko ne prihvata vas nacin delovanja nije nista bolji: etikete i uvrede).
Savrseno me zabole ko je od vas u pravu i ciji je recnik "lepsi" i ko bolje pod*ebava. Ja samo hocu da OVDE i na OVOM mestu budem sa onima koji NECE da strepe za svoj i tudji zivot; koji hoce da SVI a NE SAMO u Srbiji zive dostojanstveno. Kao ljudi.
A ova prepucavanja ne vode nicem. I ja necu sa vama. Ni sa jednim ni sa drugima.
Evo i PODSECANJA iz oko 1960. god. mog zemljaka B. Miljkovica:

Ko ne ume da slusa pesmu
slusace oluju.

P.S. naravno da ni u jednom trenutku ne dovodim u pitanje potpis ispod ovog dokumenta (To je za mene mnogo vise od peticije).


jasna bogojevic ,

ja imam jedan predlog : spremna sam da vam (jasna,krasici , kusovac, drago , nune i td) kupim i poklonim laserski stampac u boji, da vas snabdevam redovno kertridzem ( vrlo elegantno , ali to bih vec morali preko e- maila da se dogovorimo), a odavde da vam saljem t-shirt transfer paper.(naravno ovoj akciji vezano za papir mogu se pridruziti i drugi koji su u inostranstvu). vashe je samo da kupite belu majicu ili u boji i pomocu pegle prenesete na nju sliku koju ste prethodno na kompu priremili za stampanje. a da ne biste svaki cas kupovali majicu , mozete redjati(lepiti) sliku ispod slike , zavisno kako ste osmislili akciju. molim vas da ovaj predlog shvatite ozbiljno.


Na ovo moraju da ti odgovore drugovi Terorizam,

ali je moje mišljenje da je ideja sjana. Samo zahteva dosta logistike.

Zamisli, protesti se razbuktali, mi idemo kroz grad u majicama, a svi govore: eno ih, idu Blogeri!


krasici ,

nemoj samo ono "samo", molim te. hajde da pokusamo, pa kako bude,neka bude. ja necu zaliti , a nemojte ni vi.


:o) ma, naravno, Kapi,

Kad sam rekla "samo" mislila sam - ovo zahteva više ljudi i nešto organizacije, ali treba probati, naravno! Zaista, treba svako da uradi onoliko koliko može i koliko je spreman sebe da da. A tvoja ponuda je plemenita i za to ti hvala. :o) A hvala i kolezi Oibibiju!


Ob(l)ozavam Krasicku!

Ne pitajte zasto. To je kao da pitate sto ne pucam u pijanistu...

(A ko je lud da digne ruku na sebe? Dobro, sad, osim cika-Vlajka etc...)

Mungos

P.S. Na dobronamerno insistiranje mnogobrojne
blogerice Krasici, skinuo sam potpis u svom
punom i duhovitom obliku koji su vec svi primetili...


kapi

evo i ja se pridruzujem ovoj akciji, molim te da racunas na to.


Fala Kapi,

ja sam malo mentol za tehniku. Tu su Krasićka ili Nune a ja ću sve fizičke poslove da preuzmem. Kupovina majica naveliko kod Kineza ili Turaka, boje koje se dogovorimo, sve važi, mogu i da prepeglavam....

Moja opcija za mail je otvorena, ako ne znaš.

pozz

Hag


jasna

Kako cesh bez mene da se snadjesh kod Kineza, majke ti? :)


Ekspert

Š'o, jel znaš kineski? :)

V.


Chubaka

Ovi nashi ne znaju ni Kineski..Ja sam kraljica svih buvljih pijaca na svetu, sekendhendova i jeftinih kupovina. Cenjkam se trgujem, ja sam bre balkanishe zena,a i neko mora da se nadje Jasni pri ruci kad ih priupita za a Tiananmen :))


Bebo,

da se ne družiš ti malo previše sa Milutinom?

Nekako si pokupila taj specifični izražajni stil ;)

V.


?????

Shta fali Milutinu?


Ko je rekao

da mu nešto fali?

Samo hoću da kažem da ti je ovaj gore post u tom stilu nekako napisan - sličan rukopis i tako to :P

V.


Vuki

prepoznajesh rukopis? Vidjen si za BIA/CIA/MIA/FIA itajrad
Poshto volish da pishes o raznim kriterijumima, napishi i neke koji treba da se dostignu kako bi zadovoljili estetsko/duhovito/etc uslove da ne bi imao primedbe, pliz


Hehe nemo' odma da biješ

Vidim da si rešila da me ucmekaš :))

Šta da ti kažem - ponesi bejzbol palicu u sledeći utorak :)

V.


chubaka

Shto ja da ponesem palicu? Mozda ce Milutin da je ponese. Ipak si njega apostofirao kao neshto shto je bezveze. Ja se ne ljutim, meni sve to glupo. I smeshno :)Utorak?


Ne znam kineski, al nešto malo znam...

... fotošop! Evo, dok se Tamara ne probudi, ovo može da posluži!


ma da sjajno,

samo napravite male slicice , i krenete s jednog kraja majice na drugi da ih lepite peglom, kako koja akcija naidje. posle, kad pobedimo, cuvate majicu za uspomenu . valjda ce jedna biti dovoljna.


Kapi, ipak si ti optimista!

Ma, gde će jedna biti dovoljna? U Srbiji?! Sa sve deset prelepljivanja each, pa opet nemož da nas potkrpi. Eheeej, ima tu posla onoliko!


cuj krasici,

zapad gubi strpljenje i to je nasha shansa


Ajd', iz tvojih u...

... božije. o))


Jasna, Kapi i ostali zainteresovani

Ovdje mozete skinuti nekoliko ananasa;-)

http://www.flickr.com/photos/oibibio/

Tu cu, po potrebi (ili po narudzbi;-) dodavati nove ananase;-)


Hvala, O.

ubaci i ovog mog (čuj mog, maznula sa weba, naravno), jer mi se nešto mnogo sporo louduje ovaj Photobucket.

Ali, mislim da će presudni doprinos dati naša umetnica, Tamara, ako bude imala malo vremena. o))


ok gospodjo Krasici

vasa zelja je za mene zapovijest;-)


Krasicko!

Samo da pozdravim...:)

Mungos

P.S. Na dobronamerno insistiranje mnogobrojne
blogerice Krasici, skinuo sam potpis u svom
punom i duhovitom obliku koji su vec svi primetili...


Hej Krasići,

ma koja umetnica Tamara, ne bih ja uopšte dirala taj tvoj Ananas, lepo si ti to Photoshop-irala, svaka čast :o)


Tamara..

..i meni se sviđa Krasićkino rešenje.o)
Sada ima i recenziju..o)


Evo,

samo da se zna da imamo barem još jednu umetnicu :o)


Eto..

..i umetnost je na dobitku..o)


Previše ste ljubazni.

To je sve zahvaljujući mojoj ćerki Lj. (10 g.) koja me je naučila malo na Fotošopu, a i kako da manipulišem slikama sa neta. Ona će, nadam se, jednog dana biti Tamarina duhovna naslednica. :o))


Hej,

pozdravi puno ćerku Lj., ja volim sve što vole mladi :o) Nemam ćerku, ali imam sestrića (12 g.). Sunce tetkino je takođe umetnik :o)


Bravo za nove...

... generacije! Pozdravi sestrića. :o))


Kapi, za mene jednu "vrucu"...

.. a ja cu u medjuvremenu da ugradim "silikone".:)

Mungos

P.S. Na dobronamerno insistiranje mnogobrojne
blogerice Krasici, skinuo sam potpis u svom
punom i duhovitom obliku koji su vec svi primetili...


Potpisujem

Potpisujem


potpis

potpis


potpis

potpis


Potpis i podrška.

Potpis i podrška.