Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

mi smo stvarno dno-dna!!!

da covek ne poverujeda covek ne poverujeE, sad sam stvarno POPIZDEO. Jebote u kakvoj mi zemlji zivimo! Stoka je pocela otvoreno da nam preti u nasem gradu. Da li je moguce da se ovo desava!!!

Celavi degenerici, satro Srbi, polusvet koji smo odgajili na nasim ulicama, je prevrsio svaku meru.

Danasnja vest: 

Srpski ekstremni desničari u saopštenju najavili kontra-marš i obračun sa učesnicima skupa za ukidanje prohibicije marihuane. Grupa srpskih ekstremno desnih organizacija, koja sebe naziva Ujedinjeni patrioti i Ujedinjeni srpski nacionalisti, najavila je da će u subotu, na dan okupljanja zagovornika ukidanja zabrane konzumiranja marihuane organizovati kontraskup i fizički se obračunati s neistomišljenicima

Otvoreni poziv na nasilje potpisali su Srpski otadžbinski pokret "Obraz", Nacionalni stroj, Srpski sabor "Dveri", "Krv i čast", "Konačni obračun" i "Garda cara Lazara". "Smatramo da je nedopustivo da se 2007. godine, u trenutku kada se vodi presudna bitka za budućnost Kosova i Metohije, organizuju skupovi na kojima se veličaju pošasti poput narkomanije i homoseksualizma", kaže se u saopštenju.

Takođe se poručuje da će, ukoliko policija ne želi da spreči najavljeni skup za legalizaciju marihuane, učesnici kotramarša biti dužni da "intervenišu i silom onemoguće ove bolesne ljude da marširaju našim gradom".

Organizatori najavljuju da će "sačekati protesnu kolonu narkomana i pokazati im kako izgleda zdrava nacionalna omladina".  

Prema najavi organizatora nasilnog skupa, kontramarš podržali su profesor Kosta Čavoški, Siniša Vučinić i Goran Davidović nedavno osuđen zbog upada na antifašističku tribinu u Novom Sadu. 

ps. Uostalom, ko nam je kriv kada smo dopustili ovom politickom polusvetu da nas mesecima zajebava. Lepo ce sve da nas poubijaju pa ce da vladaju sretni i veseli, ko na Palminoj svadbi!  


Dule,

tu smo i mi. Golum i Green.


Nista cudno.

Fashizam je ovde odavno uzeo meru svima nama. Topalovici na delu. Dugacak krojacki metar.

EDIT: Ko ne razume, da mu se objasni: djavo je odneo salu, Srbija se opasno nacifikovala, i uskoro ce poceti otvoren teror nad oponentima rezima, antiratnim aktivistima, manjinskim grupama, teror nad svim sto je razlicito od te proklete pravoslavne dzamahirije koju su nam spremili.


Dakle,

Nije ovo nista slucajno.
Po mom dubokom ubedjenju ove nacisticke organizacije su formirane i podstaknute od srpskih "bezbednosnih struktura" kako bi na elegantan nacin stvarale sliku jedne slozne i srecne drzave u kojoj vecina gradjana deli palanacke stavove.
Naime, kad god se pojavi nekakva pretnja po rezim ili cak najava neke pojave koja za posledicu moze imati potrebu za radom drzavnih sluzbi, puste se psi sa lanca da pojedu pretnju po Aligrudica i Mladenovica.
Ironija uopste nije u tome sto u drzavi koja je zapravo utociste narko-kartela postoji zelja da se biju uzivaoci marihuane koji bi da je legalizuju.
Stvar je naprotiv krajnje logicna, jer kriminalno-bezbednosno-informativne strukture zelju za legalizacijom cak i lakih droga dozivljavaju kao udar na izvor prihoda.
Na taj nacin zbog zelje da gandza ostane ilegalna kako bi mogli da je skupo prodaju, oni koriste ove fasiste da pod plastom brige za zdravu Srbiju onemoguce tu akciju.
I vuk sit i ovce na broju.

Medjutim, nemojte se nervirati. Nacisti ce uskoro biti gurnuti u jos jedan rat na visem nivou od obicne trave,u kom ce naleteti na mnogo jaceg protivnika gde ce pogubiti glave, noge i ruke, a onda ce traziti penzije i vutru da umanje patnju.

Mi cemo po obicaju pratiti dnevnikov dodatak, ali nam ih ovaj put nece biti nimalo zao.

Srbija do Terazija !


u sada

si otkrio toplu vodu.
svejedno rat kuca na nasa vrata. nije vise kosovo, nije vise krajina i bosna. sada je beograd na tapetu.


IQ uzeo meru

Ne bih da budem pogresno shvacen, ali Srbija je opasno glupa. U ovakvoj drzavi gde je sve u totalnom rasulu, bez kadrova, bez vizije, bez kanti za djubre ... neki tamo Obrazi i sl. su "institucije". Nemaju oni veze sa fasizmom to su glupi ljudi koji se uhvate za nesto "mnogo jako" kad im je sve drugo u zivotu bedno. Neki se hvataju za sport, neki za pravoslavlje, neki za cetnike ... Neki za Kostunicu (Uprava napolje)- posto sve navedeno lagano propada nece se dugo hvatati


kako bre nemaju veze sa fasizmom?

imaju oni veze i sa fasizmom i sa svim njegovim derivatima


kako bre nemaju veze sa fasizmom?

imaju oni veze i sa fasizmom i sa svim njegovim derivatima


Mašala

na postu. Ugl. budale koje nemaju pojma ni sa čim. Event. vođa je neko ko je malo nečega pročitao.


Fasizam

je naravno upravo to sto ste opisali. Niko od tih budala ne postoji sam za sebe, samo zajedno kao horda, da ne kazem "snoplje" uvereni su da znace nesto.

Ja sam zato za kontraudar, ili sto bi ameri rekli - preemptive strike. Svi na miting da podrzimo razlicite, a i motke da se ponesu, za pojasnjavanje stavova ovim celavim kleropedofilofasistima. Jer, ako ih sad pustimo da nas biju, sledece su Cece sa Pescanika, Natasa, Sonja i Biljana, Pera Lukovic, vi, ja. Nadam se da nismo toliko naivni mislimo da jos nije doslo vreme da se samoorganizujemo.


Podrzavam

!


Podrska

i od mene, prebiti celavce i bradate kelce !
Dokle bre vise trpeti smrad !?!


samo

dijalog i pomirenje!

Srolati po koju, pa sa obrazom i gardom, ukrug, ih!


Bravo druze!!!

Kaze jedan komentar na vestima ovde na sajtu; kad vidim ko je potpisan vidim da sam normalan....biram drustvance kome prete da ce da ih biju. pa nismo ni mi valjda tolko bangavi...imali smo kontramiting vec?!?


Btw, na palma svadbi

Btw, na palma svadbi ukljucio se i seselj iz Haga. Aplaudirali mu freneticno pola sata. I DSS-ovci, hehe.. ne pada sneg da pokrije breg, nego da svaka zver pokaze svoj trag...


Nisam u toku...

..o kakvoj je svadbi rec?


o kakvoj je svadbi rec?

Zelenovic

Svi treba da zavijemo jedan mighty joint kao u Mel Bruxovoj Istoriji sveta, pa da oni koji idu za nama tripuju od udisanja naseg izduvanog dima. To bi ih smirilo.
A, a prpos fasizma, odlican film koji preporucujem je, scenario radjen po stripu, "V for Vendeta." Fasizam je sveprisutan, ne vidis mu lice, al' ga osecas i od njega zazires ne znajuci ko je ustvari glavni krivac. Pa jedini sistem koji funkcionise nesmetanoje fasizam sa svojim derivatima. Ovde bi bilo dobro upotrebiti present perfect: Bilo je, a i i sad je (it has been).


Bolji primjer

Kanadski vojnici u Afganistanu spalili sumu marihuane. Nastradali svi u blizini. No postoji i film trava u kojem je takodjer velika lomaca s travom a raja oko ograde sve udise i kuka kako je bila dobra godina.
No htio sam nesto drugo reci. Kad je mainstrim SRS onda se ne moze niti ocekivati nesto drugo doli neonacisticke stranke.


citam ovo

sve veoma zabrinuto.u srbiji postoje mnogo veci problemi od legalizacije.holandija ce ostati samo san bar za 'jos neko vreme'. u americi svi konzumiraju ali nije legalno.cak naprotiv ako te uhvate placah ceh za sve.sta ce vam taj ganja prptest.nisam da se situacija vec izazvana dajle provocira.
zar nije dovaoljan protest koji ste vec poceli protiv terorizma svake subote.to treba odrzati razraditi povecati. u srbiji treba ziveti smirenog duha i 'raditi'veoma oprezno.i ovde je prolece navalilo.cool baby's cool.


Bindu

ova prica je vise o
"antiprotestu"
nego o
"protestu".

Olga


olga, mozda

nisam bas u toku.ipak sam zabrinuta.mozda cak na nesto
uopsteno.ja treba da putujem za beograd za dve nedelje pa se mislim kakav cu sok da dozivim.imam utisak da se stvari rapidno menjaju tamo na lose.jos sam neke price cula koje se ovde ne pominju.neka nova ubistva....


Dve nedelje?

Pa, promasim te, bindu (miss u) u nyc - tamo sam 15.


nsarski putujem

ustvari 31 maja.uvek navijem sat na ranije u glavi zbog panike sa pakovanjem i ostalim glupostima koje mi se desavaju u zadnjem momentu. ako mogu da ti budem na usluzi dok si u nyc slobodno me zovi.


Super onda,

ostavi mi kontakt na emajl da se makar chujemo. Pomoc mi u nyc ne treba, mozda samo neko ko razume?


ok nsarski

done.


Bindu

to zavisi od duzine "odsustva".
Ja jednom nisam bila pet godina u cugu pa iako je sve bilo drugacije to sam dozivljavala kao neki turista i sve mi je bilo "wow".
A mislim, da ako je tamo porodica i neki prijatelji,
toliko ce da zaskoce da nema sanse da osetis "atmosferu" osim sto ce svi oni stalno da kukaju.
Taj bluz je vazda isti pa se ne moze provaliti nijansa "bolje" ili "gore".
Nemamo "mi" vremena da zagrizemo Beogradski asfalt kad dodjemo u posetu i upadnemo u masinicu.
Tako ce to, nekako, biti. Odseceno, hocesneces.

Olga


Olga Medenica, mudrica.

Pisacu ti jos o tome ooopsirno, ali tacno je tako. Crnjanski kaze: "Mi smo se vratili, ali mi smo senke."


Iz narodne

"koga nema bez njega se moze"
sa inovacijom
"a kad je tu, make the best of it (him/her)".

Olga


N, vidi sta kaze Leonard Cohen

...
and the wind, the wind is blowing
through the graves the wind is blowing
freedom soon will come
And we'll come from the shadows


olga idi spavaj

kod tebe je 3 sata vec.jel'radis nesto kasno?
a to za bgd.neznam.bila sam i prosle godine i predprosle.bila sa u aprilu one godine kad je ubijen djindjic.ne znam zasto imam utisak da nema dalje.pocece da puca po savovima.


And now,

she makes her majestic approach, of those purified by madness or by fire.
Neka tvoja noga krene, bindu. Onaj gore ce se pobrinuti o svemu ostalom. Nije nase da znamo vise.


Imas utisak

zato sto nema dalje.
Good Cops cekaju Deus ex machina, sto spomenuh u nekom svom postu, vizija treceg lica (uvek objektivnija, no niko nije obratio paznju) a Bad Cops kolo vode (zurka bez prestanka).

Sta ce biti?

Svi ce se jos jednom saviti, prilagoditi, Good Cops ce postati Bad Cops i samim tim ce pripadati Bad Cop postati ustvari isto kao da si Good Cop (putem dekreta, selektivne memorije, rastegljive racionalizacije, new, the latest i definitivno "it" komformizma)......i mnogi slicni, cudovisni a kao cudotvorni obrti iluzionizma, mahamaje i ko znaaa cega ce zatim, tada, zavladati i uciniti da NEMA GDE VISE postane neka sasvim funkcionalna buducnost.

Verovali mi ili ne, tako je to bilo i tako ce to biti.
Pas laje, karavan prolazi.

Olga

PS: Radila, pa gosti, pa radila opet, ali sada, definitivno, pravac randevu sa posteljinom.
Cmok, and good luck (in motherland).


Живела

брља! Манастирска!


Zivela......

Mada preferiram one vocne.....


ovcarsko-kablarska :)))

ovcarsko-kablarska :)))


sto nisu protestovali zbog

sto nisu protestovali zbog prodaje droge njihovih ``velikana`` i ``patriota`` legije, arkana i ostalih


Ta droga im bila slatka

PatriJotska srBska droga im je sigurno boljeg ukusa, a kad se naduvaju vide Kavvobag i Oguvin.


Ovaj kontramiting

ne mirise na dobro:( Vec vidim mase koje hrle spremne batinom da objasne sta je to zdrav srbin!
ye6iga


banda pijana

a što mi ne tražimo zabranu alkohola?

i ko ne zna, evo: http://www.vutra.org/ nek se prosvijetli... :))


Quote:"sačekati protesnu

Quote:
"sačekati protesnu kolonu narkomana i pokazati im kako izgleda zdrava nacionalna omladina"

a posle svi na rakiju!

Kaže onaj mlađahni fudbaler u Kulturnom nokautu, ne znam neki klinac iz Zvezde, pa zar nije lepo videti zemlju u kojoj su puni kafići, mladi uživaju... tako nekako promumlao.
Zamisli ti, on to vidi u ovoj zemlji. Ne vidi ni šta ti mladi piju, ni da im tata možda tuče mamu, ni ko su im idoli.


Svi na brlju!

Brlja je zakon. Opravdanje za sve.

Pre neki dan gledam na TV-u nekog advokata borca protiv kanabisa. (emisija se valjda zove Ključ, vodi je neka neuka devojka). Elem, čovek se uopšte nije informisao. Samo prenosi ono što mu se učinilo da je istina. Čak nije našao za shodno da se pripremi za program na nacionalnoj TV.


pa sto da se pripremi za

pa sto da se pripremi za program? oni uvek sve znaju, tako se se valjda rode 'nauceni'. oni sve samo 'sipaju iz rukava', ali nikako da se sete da puste vodu vec jednom.


a italijanska ministarka

zdravlja Livia Turco je pokusavala dugo dekretom da poveca dozvoljene doze cannabisa za personalnu upotrebu sa 500 na 1000mg aktivnog principa ili THC-a. za sada i dalje nista.


Dejane, zasto grubo?

video sam emisiju, dijalog je bio ok sa obe strane a devojka nije "neuka"-naprotiv. ne razumem sta postizes omalovazavanjem voditeljke?


Mirko

Da si malo više gledao Ključ znao bi ne samo da je neuka već i u potpunosti instruirana, verovatno neposredno pred svaku emisiju. Iz te devojke u stvari govori Tijanić, ona sprovodi njegove strašne stavove o sektama, zašto je ubijen Đinđić, pa izgleda i o upotrebi narkotika. To su stavovi koji blagonaklono gledaju na one koji će da izađu na ulicu da bi se obračunali sa "bolesnicima sa zapada". Lider svih njih je Vojislav Koštunica. RTS je katastrofalan. Pored pomenute plavušice potpuno su "prilagođene" i Verica Bradić i Olivera Kovačević. To je het trik nacionalnog stroja, pardon, servisa.


naivno onda

emisiju sam gledao u prolazu a to je jedini kjuc koji sam ikad gledao jer sam u bgu bio samo na par dana. verovatno ste u pravu...


neuka

pošto joj gost nenaučno baljezga a ona ga pušta da priča kao da najveću istinu iznosi. Čak je lekar, koji je bio u istom taboru sa tim advokatom morao d ainterveniše i da ga zamoli da se ne koristi predrasudama kao argumentima, jer tako ne postiže ništa.


gledao sam taj deo emisije

toliko ga je sa uvazavanjem slusala da je bilo pomalo neprijatno. "Davala mu je za pravo", a on lupeta najstrasnije. Potpuno nesretna emisija.


Ponesite vi za svaki sluchaj

neshto za odbranu ... :)

marijuana


edi-va

Golum ce da ponese LSD spray. Bice veselo, onoliko.


A jel moze iz aviona za

A jel moze iz aviona za zaprasivanje komaraca? Da naucis Goluma da pilotira. Tako.


Sve moze AF

Samo gledaj kad kiselina pochne da najeda. Fashistichki trip. Stize, molim lepo. A Golum vec slini, hoce Sinishu Smrada da pretvori u dete cveca.


Molim, samo globalno, nicht

Molim, samo globalno, nicht lokalno, sprej je na male daljine. A Kostu da vaporizuje.


A ovo " ...i

A ovo " ...i homoseksualizma" su dodali da ih ne bi optuzili za licemerje, sha li?


samo hrabro!

pozdrav iz Amsterdama i dr. feelgood;-)


Kazezoze,

valjda iz cele Holandije,Ni kod nas u "provinciji" koffieshops nisu zabranjene.
Mogu ljudi pomisliti da je to privilegija samo glavnog grada.


JA SAM POPIZDEO!

OTKAZALI SU MARSH! UZAS!


VG

Ko je otkazao marsh?


Samo tako

smireno. I bezobrazno, obavezno.


Pa organizatori

Pa organizatori u "dogovoru" sa policijom, koja ih je odgovorila jer bi bilo previse opasno

A sad i ovo:

Скуп подршке Ратку Младићу у Београду

Новооснована невладина организација Народни патриотски савез "Генерал Ратко Младић" најавила је да ће 9. маја, на Дан победе над фашизмом, на Тргу Републике у Београду одржати скуп подршке хашком оптуженику Ратку Младићу.

"Име и дело војсководје, бранитеља и хероја Ратка Младића, протеклих је година изложено разним клеветама и лажима, како од стране појединих зликоваца у нашој земљи тако и у иностранству. Ми ћемо се путем трибина и јавних скупова борити за његову афирмацију", наводи се у саопштењу Народног патриотског савеза.

Додаје се, да се ова невладина организација на помоћи захваљује председнику Српске партије социјалиста Синиши Вучинићу, адвокату Светозару Вујачићу и привреднику из Франкфурта Зорану Милетићу.

a uskoro ovo


Kazem ja. Fashisti nam na

Kazem ja. Fashisti nam na vrata kucaju.


AF

Pa kad niko ne kuca na njihova. Fuck.


Greeny, to i kazem. It's

Greeny, to i kazem. It's time. Already.


"Fashisti nam na vrata

"Fashisti nam na vrata kucaju."
Vise ne kucaju, odavno su tu, a mi smo im sa smeskom otvorili vrata.
U ovoj drzavi nismo obelezili 60 godina pobede nad fasizmom.
Nijedan predstavnik ove drzave nije otisao pre dve godine u Ausvic. Samo jedan pogled na skolske udzbenike mnogo toga govori, tako da ne treba da cudi ni ovaj skaredni skup najavljen za 9. maj.
Vreme je da nesto uradimo povodom toga.
Hajde, malo za promenu, da mi fasiste malo vijamo motkama?


I'm in.

I'm in.


In

In.


Uvek za

za


Sloboda izbora i suprotstavljanje FASIZMU

Ja sam ZA!!!!!!!!!


Tako je!

D-Fence!
FIGHT THE POWER!


D-Fence! Podrzavam


JJ

Podrshka i podrzavaocu. Kiss JJ.


:)) Green. Kiss U 2

:)) Green. Kiss U 2


a pivo?


JES!

vi ste buducnost ove zemlje!!!! i ja sam za!


Dobrodosla Olga

Ljudi,

Mene sve ovo mnogo iritira. Naročito ovo: "Скуп подршке Ратку Младићу у Београду". I to baš na 9. maj!!!

Ja sam za najkonkretniju i najozbiljniju moguću akciju. Predlažite ovde ili na , pa da napravimo konkretan plan.

Goran Despotović, Savez antifašista Srbije


Gorrrane, stavio sam Vam

Gorrrane, stavio sam Vam predlog za pismo predsedniku republike (uputiti kancelariji, politickim strankama, poslanickim grupama, medijima). Mislim da je i znak koji je Olga ostavila dobar. Slazem se da pravimo, pa da lepimo.


gde je pismo

nisam još niŠta dobio?


Mislim da grešimo

Naterali su nas u podređeni položaj. Oni su akcija, a mi reakcija. Čak se i zovemo anti - fašisti. Kao da nam oni trebaju da bismo postojali.

U korenu svega je jedna gigantska frustracija. Mladi ljudi ne mogu da se realizuju ni kao pojedinci, ni unutar zdravih zajednica. Stešnjeni smo sa svih strana bedom, sramotom, nasiljem, besperspektivnošću.

Poenta je u ekonomiji uživanja, da probam da se prisetim Vilhelma Rajha. Za mlade neko zdravo uživanje nije pristupačno - otuda je kod nas uživanje tako često vezano uz nasilje. Ta erotika nasilja se širi zato što - kao društvo, kao civilizacija - nismo u stanju da osmislimo zdravu.

Uživanje, kreativnost, opuštenost, sloboda... to je pravi supstancijalni antifašizam... A ne izvikivanje parola...

Dakle, predlažem za osnovne principe vedrinu, nenasilnost, zabavu, raznobojnost...


Gorrrane,

Prve reakcije na ovakve dogadjaje jesu bes i potreba za obracunavanjem - izlazak sa motkama na ulicu!

Svako normalan ima impuls da nesto ucini!

Ali sta uciniti? Ulica pa fajt??!! I sta ce to da resi?

Ponavljam da antifasisti moraju da se organizuju i da traze podrsku drzave za svoju delatnost.

Sta jedino radi, tj. koju instituciju imamo trenutno?
Samo Predsednika drzave! Dakle, obratiti se njemu!

Pozvati nevladine organizacije i antifasisticki orijentisane politicke partije, ugledne licnosti, praviti galamu i frku,jer narod dubokijem snom spava.

Jocica treba pritiskati, ali ne sa nadom da ce on nesto preduzeti, vec da bi se javnosti skrenula paznja da on nista ne radi i da sa svojom Vladom i resornim ministarstvom zapravo omogucava i podstice fasizam. Ma fasizam su oni sami!

Mislim da otpor fasizmu ne moze biti akcija, vec da mora postati nacin zivota, ali organizovani.

Ovo ce dugo trajati i nece ici glatko.
Vecina stanovnistva je totalno sludjena i ne shvata sta mu se desava. Ne vide opasnost, jer su i sami postali zagovornici fasizma, po svemu sto misle, govore, cine, a ako im kazes da to sto zastupaju jeste cist fasizam, ljute se. Znaju da je fasizam zapravo nesto lose, ali sta je zapravo - to ne znaju.

Sem vedrine ovde treba i pameti!


slazem se sa vasim komentarom

isto tako mislim da se namerno potencira na toj prici ne bi li se zaplasili gradjani. Ja sam licno sklon da poverujem da se tu radi o grupi isfrustriranih degenerika koji dizu galamu u javnosti nazivajuci sebe zvucnim imenima iz "slavne" proslosti. Licno poznajem dva-tri primerka zato i stojim iza ovoga sto sam napisao. Jedan dobar samar i podvili bi rep.


tih što su glasni

ima šaka jada. Ali, problem je, čini mi se, na drugom mestu: koliko sam uspeo da se ukapiram, po srednjim školama dečaci (osim prezrene manjine), deli se na "četnike" (ua hrvati, šiptari, komunjare, napred srbija) koji su većina, i manjinu koja je sklona (još) ekstremnijim pogledima - obraz, ljotić, ua jevreji, amerika, truli zapad.

Bojim se da smo propustili da primetimo kolika je šteta nastala za ovih 15 godina izolacije, u kojima mladi nisu imali prilike da upoznaju stvarni svet izvan kruga naših frustracija...


"Ali, problem je, čini mi

"Ali, problem je, čini mi se, na drugom mestu: koliko sam uspeo da se ukapiram, po srednjim školama dečaci (osim prezrene manjine), deli se na "četnike" (ua hrvati, šiptari, komunjare, napred srbija) koji su većina, i manjinu koja je sklona (još) ekstremnijim pogledima - obraz, ljotić, ua jevreji, amerika, truli zapad."

Ovo je Inventar stete. Koncizno i do bola tacno.


.



kakvim motkama

sitnom sacmom


A sta

na to kaze Tadic?


Ne znam sta kaze on, ali evo sta kazem ja:

Ovaj krik, apel upucujem predsedniku Srbije:
Gospodine predsednice, sada je poslednji trenutak. Birali smo Vas da se suprotstavite zlu, da se suprotstavite fasizmu, nacionalizmu, pravoslavnim fundamentalistima, stormfrontu, nomokanonu i drugoj nacistickoj bagri! Nismo Vas birali da cutite!! Zar Vas ne proganjaju tela nevino ubijenih, dece koja jos u zivot nisu zakoracila a drzava koju sada vodite im je uzela buducnost? Zar to ne sanjate? Kako mozete da paktirate sa onima koji su sve to cinili? Znate da mislim na Kostunicu, koji se u Sarajevu 1994. godine slikao sa ratnim zlocincem Karadzicem, a na Kosovu su ga slikali dok drzi kalasnjikov!
Gospodine predsednice, preklinjem Vas, osvestite se. Probudite se. Uzmite smrk i krenite da perete drzavu ciji ste predsednik! Ako Vam nije jasno, to pranje podrazumeva:
1. Priznajte, zvanicno, da je Srbija bila agresor na Hrvatsku, BiH i Kosovo, da je cinila zlocine i genocid, da je praktikovala etnicko ciscenje.
2. Uputite izvinjenje svim zrtvama i njihovim porodicama, svim drzavama koje je Srbija napala.
3. Idite i poklonite se zrtvama u Vukovaru, Srebrenici, Sarajevu. Zamolite za oprostaj, ponudite kajanje! I ne zaklanjajte se iza nepravedne presude Medjunarodnog suda pravde u Hagu!
4. Ponudite odstetu porodicama zrtava. Bar da im Srbija decu skoluje!

Gospodine predsednice, sada je poslednji trenutak. Inace nas u Srbiji ne opra vise ni Dunav ni Sava.


PREDLOG

Hajde da mi sa Bloga B92 napishemo jedno pismo nashem predsedniku, Tadicu , da ga zamolimo da se oglasi na TV-u ,ma bilo gde , ali tako da ga mozemo cuti i videti i kaze , posavetuje nas od koga da trazimo da nas zastiti , jer zivoti su nam ugozeni. Eto razne patriJotske organizacije nam otvoreno prete , igraju se sa kasikarama, ubacuju ih ljudima u stanove , podmecu pod automobile, a ni u vojsci, deca nam nisu sigurna


PREDLOG - kapi

adresa je: Boris Tadic
ili: Boris Tadic
ako volite da pisete NJEMU a da ON vama NE PISE. :)))


posaljemo mu pismo,

a onda svaki dan da ga pitamo kada da ocekujemo odgovor. Ovde prozivka , na primer , pa u Danasu , Vremenu, sto da ne?


kapi

kakva depresija. Kome bre da se obratimo? Borki Vuchic?


2 JJ Beba i Kapi

Ajde da ih prozivamo u Vremenu, Danasu i na B92, a da pismo o tome kako se promovise fasizam u Srbiji da posaljemo ambasadorima zemalja EU, USA i Kanade, i da kazemo kako su fasisti u ovoj zemlji podrzani od strane Rusije.


reci ce ``pustite nas sada

reci ce ``pustite nas sada imamo rucak``, briga ambasadora za ``fasiste``


JJ Beba,

pa dobro, da pokusamo. Ovi koji su glasali za DS , a ima ih podosta, tvrde kako on, Tadic, nije isto sto i Kostunica, i da eto, zbog nas mora da pristane da formira vladu sa Kostunicom jer u protivnom Radikali ce doci na vlast.Misli covek o svojim gradjanima, pa da proverimo. Evo, Dracena moze da mu odnese pismo.


kapi

Vec vidim Dracenu kako kuririshe "D-Fence! FIGHT THE POWER!" pismo Tadicu. Pa od ovog moze da se rikne :))))))


Шта треба предложити Тадићу

Тадић треба да уради врло једноставну ствар: Да се појави на Ганџа маршу.

- Господине председниче, да ли се ви то залажете за легализацију марихуане?

- Не, не подржавам марихуану, али овде сам да подржим право на слободан протест.

Ако дође - изволите, дебили фашистички, пробајте да спроведете претње.

Нешто слично је урадио бивши СДП-ов хрватски министар полиције Шиме Лучин када је, након претњи хрватске браће по дебилизму ових наших фашиста, изашао са породицом на Геј параду. Није геј и не пропагира хомосексуализам, али је тиме подржао право на окупљање.

Фашистичке гњиде нису смеле ни да присмрде.


Potpisujem !

Potpisujem !


Ganja mars je otkazan ali

bas bi me zanimalo da li je Ken spreman da podrzi jednu gay-pride manifestaciju i da je obezbedjuje svojim prisustvom. Onda bi se parada mogla i odrzati. Pedja gde si?


ja predlazem da se takva

ja predlazem da se takva gay-pride manifestacija organizuje u saradnji sa kabinetom predsednika. Pa da se konacno stvari isteraju na cistac. Ili : da li je Ken lisica.....
I ne samo Tadicu! Svima - premijeru, ministrma, poslanicima... svima!

i svi da budemo tamo, da podrzimo pravo ljudi na slobodno iskazivanje misljenja, stava, seksualnog opredeljenja.


Predsednik

Zar nije predsednik Tadić bio malo konzervativan što se tiče prava homoseksualaca?

Čini mi se da je neko citirao negde neku anketu, da je ispalo da je Toma Nikolić liberalniji bio od njega...


Da, to bi bilo sasvim dovoljno

Gospodine Predsednice,

da li ste spremni da podrzite gay-pride koja bi bila odrzana 9.maja?

yours ili sta se tu vec pise


sonja k.?

Si stigla? Tripujes na domaci vazduh, a? Javljaj, ne kidaj mi zhifce!


Postovani nsarski, Sonja jos

Postovani nsarski, Sonja jos nije stigla. Uziva - Vi znate gde. Bicete obavesteni blagovremeno.


Sonja pozuri polako!

Sonja pozuri polako! :))Uzivaj


polako brzo JJ, pripremaj onu cokoladu

kroasane danske ustipke sta je jos bilo ...svesve : :))))


Oooooo Sonja :))

... sve je spremno. Evo neshto lepo chovek da chuje danas.


hvala jj

tvoje cipele ni u kontejner, ni u kofer - hand luggage, pa u krilo


jes da dodje pa da ga prebiju panduri

ili pak likvidiraju. i sve druge sa njim. i sta onda?
a onda sa kostunicom u krstaske pohode za oslobadjanje groba lazara hrebeljanovica


Kapi

Hajde da neko napise i da se ispotpisujemo. Samo ko izda-p...a-Tadic koji nema tri ciste. Mlak je to covek.


Da, bilo bi

zaista dobro. Neka nas uputi , pa nash je predsednik, gradjani su ga birali.


za kapi

Pismo Tadiću je ok, ali treba da bude javno - da se objavi na mestu poput ovog.

Ali nekako mi ne izgleda dovoljno... Kako da ih povredimo (mislim na ideje i iskrivljene svesti naravno) a da ih [b]stvarno{/b} zaboli?


Pa da javno,

da se ispotpisujemo , ali i da mu se odnese.


To

Demonstrativno predavanje peticije. Da se g. maneken makar izjasni protiv nastupajućeg fašizma. Mada ne verujem da ćemo to videti...

Svi oni misle da mogu da koketiraju sa mračnim silama. Da uberu još koji glasić. Da se nekome ne zamere. Misle da mogu da iskoriste đavola. Ali sve ja bih se kladio na đabola.


Dakle, da srocimo pismo. Da

Dakle, da srocimo pismo. Da se uputimo put zgrade predsednistva, i da mu pismo predamo. Naravno, da primi iz ruku nekog od poznatijih blogera (ili javnih licnosti) - Biljana Srbljanovic bi bila dobar izbor u tom pogledu.
I da ne trucamo vise - 9. maj je tu, iza coska. A onda ce nam drzava biti jos prljavija, organizovanjem skupa podrske ratnom zlocincu, bas na taj dan.


Vredi ta incijativa...

...ali bojim se da ga to neće ni impresionirati niti pomeriti. Ja ga vidim kao veoma zaslužnog za atmosferu koja vlada u zemlji.
Setite se samo izjave - Crkva treba da se pita -, pa predvođenja državno - crkvene delegacije u Moskvu,pa kurirskog prenošenja patrijarhove poruke papi, pa izjave nakon fašističke tribine o Srebrenici da on to ne podržava, ali da se bori za slobodu govora....pa ove budalaste politike oko Kosova, pa načina na koji je učestovao oko donošenja ustava (kladio bih se da svi ovi fašisti izašli na taj referendum).
On je veliki uspavljivač demokratske javnosti i čovek koji nečinjenjem boja dodatno "noć u kojoj su sve krave crne"..


Drago,

sto sam napisao u postu ispod - "isterivanje na cistac". Tadic je svojim hocu-necu, oce kaki-nece kaki stavom ozbiljno doprineo ovakvoj fashizaciji drustva, i to je cinjenica. I sada u te posledice gledamo, razbijaju nam noseve. Zato i kazem - ja glede Tadica nemam vise nikakvih iluzija, ali da vidimo reakciju. Reakciju domacina u cijoj se kuci zapatilo praiskonsko zlo.


Tadic dete SANU

Gospodin Tadic je dete SANU a u istom tom SANU sedi i Kosta Cavoski i ostale "patriote" tako da se pogresnoj crkvi molis


pogresnoj,

definitivno.


Ako je meni ovo upuceno,

Ako je meni ovo upuceno, informacija: pismo se zove "isterivanje na cistac". Da konacno znamo s kim imamo posla. Da se razbiju iluzije. Ne licno moje, jer ih glede Tadica odavno nemam.


ni ja, veruj mi

zato sam i napisao da se obracamo na pogresnu adresu.


Znam, Dule,

ali kazem - da vidimo reakciju domacina u cijoj se kuci zapatilo zlo. Kao kada bi ti sada u svom stanu (kuci, nije bitno) imao bubasvabe, buve, sta vec, i mirno sedeo i gledao. Da vidimo reakciju. Dakle, na cistac. Pa ako nece, i to da znamo.
Korisno je za dalju pricu, bar ja tako mislim.


Vredi...

..zbog nekih dvesta - trista hiljada ljudi koje Tadić i njegova ekipa sa vetrpolo utakmica, uspešno varaju.
Ništa njega ne zanima, nego kako će, u društvu sa Koštunicom, organizovano pokrasti vreme, sve odgoditi, sve prespavati,sve zamrznuti...do sudnjega dana.
Čovek čije nečinjenje prema unutra, a legitimisanje Koštunice kao demokrate prema spolja - demokratiju u Srbiji reciklira u froncle nasilja. Po meni,mnogo "zaslužniji" od radikala za ovaj organizovani haos koji imamo. Jer radikali su samo nesretni broj, krupno staršilo sa perspektivom prenaduvanoga balona, i stranka koja je potpuno izgubila istorijsku legitimaciju, tako da je, što se tiče međunarodnoga faktora, ona već lustrirana. Neko ko vlasti nikada neće ni prismrditi, ali će držeći ove odnose koje forsira andem Tadić - Koštunica i njihovo zaleđe to naplaćivati kroz budžet, kroz krađu na benzinu i kilometraži, kroz ucenu tajkuna i držanje lokalne vlasti. Dok zajedno potpuno ne dekomponuju Srbiju, jer u ovakvim odnosima, brzo će biti normalno da i Kaluđerica traži odvajanje i samostalnost.


I sta je onda nama tu ostalo?

I sta je onda nama tu ostalo?


Šta je ostalo...

..razbijanje iluzija. Protiv ovoga zla dizati glas gde stignemo. Brzo će rasti otpor ovome. Sistem je skroz jadan
kad mora u pomoć zvati Sinišu Vučinića. Jer, koga on brani taj propada, ono što napada to dobije perspektivu...
Branio je sve, od JNA,Kosova, do Slobe, i sve je propadalo
odmah po tom.
No,pitanje svih pitanja je kako u Srbiji razbucati primitivizam, ovaj ciljani koji sami plaćamo kroz "javni servis", "Politiku", "Novosti"....
Kad bi tu sferu imali urednijom, sve bi išlo brže...


Šta je ostalo

Neka ćute, neka žmure, nek plaćaju juhuhuhu


Dule,

Ni ja ne verujem , ali mnogi koji su glasali za DS , veruju. Pa vidish uslov koji se postavlja za potpisivanje vashe peticije : da LDP ne stoji iza toga. Pa ok , kome onda da se obratimo?


Oni će da zagade 9. maj Dan

Oni će da zagade 9. maj Dan pobede nad fašizmom????
Pa ne može... Ne dam...
Crkni stoko!!!
Afirmisali vas u grobu sa sve Mladićem!!!


Pedja, pokusavaju, ali nece

Pedja, pokusavaju, ali nece uspeti. I ja cu na ulicu tog dana. I mislim da necu biti sam. Dosta je bilo povlacenja! Dosta povlacenja pred nacistickom bagrom!

Kada nismo slusali Martina Nimoeller-a kada je bilo vreme, sada nam se ovo desava. Ali nikada nije kasno. Na ulice da odbranimo slobodu coveka!


ma ne bre nece da zagade dan pobede

nad fasizmom, samo sce da ga malko edituju:
9 maj dan pobede fasizma


evo cele vesti

Thursday, May 03, 2007
Pretnje, problemi, otkazivanje organizatora!

Danas su predstavnici nevladine organizacije, preko koje je prijavljen Svetski dan konoplje, bili da prijave pretnje, da nacisti hoce da rasture uredno prijavljen skup (imena organizacija i predstavnika necemo navoditi, zbog njihove licne bezbednosti). Posle duzeg razgovora sa visokim predstavnicima policije, zbog mnogih razloga (ukljucujuci i iskljucivu odgovornost za sve lose sto moze da se desi), ta nevladina organizacija je otkazala svoju organizaciju skupa.


Policija ti preti, policija te savetuje

Pazi sad ovo.

Sad smo mi kao pali s Marsa i ne znamo da su te fašističke organizacije zapravo deo policije koliko i ti "visoki predstavnici policije".


march

Marsh povodom Svetskog dana konoplje jeste otkazan, ali malo je verovatno da ce svi koji su nameravali da ucestvuju biti obavesteni na vreme, buduci da je do otkazivanja doslo ovako kasno. Dakle, ocekuje se (nagadja se, medju organizatorima) da se izvestan broj ucesnika ipak pojavi, sto zbog neobavestenosti, sto iz revolta. E sad, da li bi desnicarski pobesneli psi ipak bili tamo, spremni za napad, to ne znam. Cenim da bi. Veliki je to izazov za takvu bagru - imaju priliku da batinaju.

Koliko bi blogera ucestvovalo u samom Marshu? Ne samo zbog otpora i pretnji fasisticke omladine, vec i zbog cilja samog?
Delikatna tema, ali ce i u ovom drustvu morati da bude sire otvorena pre ili kasnije. I ako se ovi pokusaji uguse, ovo pitanje ipak ceka.


Ja

dolazim,so high


drzava ne moze da garantuje

drzava ne moze da garantuje bezbednost, pitati vlasti obavezno zbog cega ... da nije mozda zbog potpisa drzavnog prijatelja her Tschavoschkog...
Inace
kako izgledaju srbijanski klerofasisti na delu:
ovde
i
ovde (18 or older)


Drugim recima, djavo odneo

Drugim recima, djavo odneo salu. To sve vreme pricam.


Dragi Corn,

pogledala i ponovo se podsetila. Bila kod SKC. Bilo je jezivo.

Hag


A pazi ona kretenska novinarka

sto se javlja u program, ko da izvestava sa koride. Ona je hebi ga neutralna. Ona ne vidi hiljade razularenih fasista i njihove bespomocne zrtve nego vidi bikove i toreadore. Kao da se zabavlja. A i one dve gospodje sto kazu "nek ide lezbejka odakle je dosla" kao da je dosla sa druge planete.
Ma nemam reci.

Sad mi film izgleda mnogo uzasnije nego secanje koje imam. Onda sam sve mislio - rano je, sve ce to Djindja da sredi za 5 godina i da dovede u red, samo da budemo strpljivi... U medjuvremenu je ta mracna sila oduvala Djindjica ko slamku.


"zdrava srpska omladina"

a kako i ne bi bila zdrava, od ovakihej roditelja


ovaj sa kapom i nozem

ko su njegovi neprijatelji? da li on predstavlja pravoslavnu crkvu negde.ko je odgovoran za njegovo ponasanje i poruke koje on salje.


Bindu

Taj je...Ne znam sta da kazem sta je on. On jednostavno je. Jede, pije, spava, izbacuje tecnost i cvrste preradjevine hrane i dise. Loche, definitivno i smrdi. On ne zna ko su mu neprijatelji. Ako slucajno prodje pored stakla, ili ogledala, trgne se. Zaista se tip uplasi. Njemu su svi neprijatelji. On ujutru najvise mrzi sebe jer se trezni postepeno, a od uvece citav svet. Za njegovo ponasanje i poruke koje salje kriva je nepostojeca vlada i tehnicko rukovodstvo Srbije.


halal vera tri praseta

slika govori vise od hiljadu reci


al se ovde brzo smrkava!

Da li mi to gubimo još jednu bitku? Padamo još jedan stepen dublje? Kad smo mislili da viüe nema dublje?

Mnogo toga se zguslo u nekoliko dana - Pokušaj ubistva novinara, garda cara lazara, pokret ratko mladić, "patriotski pokreti" preuzimaju vlast na ulici...

Eskalacija je očigledna! A mi samo kukamo? A mi stojimo, što kaže vic o crnogorcima...


Gorrrane, nemamo jos mnogo

Gorrrane, nemamo jos mnogo vremena. Javite mi se na mail, ako imate neku ideju sta dalje. Ja predlazem da uputimo javno pismo predsedniku republike, da se imenom i prezimenom potpisu svi (ili vec ko hoce, nista nije obavezno ) VIP blogeri, da pozovemo javne licnosti, na jedan miting kao u Turskoj - za sekularnu drzavu i protiv fashizma! Da miting predvodi predsednik republike. Pa da vidimo koliko nas ima. Konacno. Inace ce nam u stajanju proci ceo zivot. Dok glave ne pogubimo.

poz

D


cemu vutra kad ima ovo - halucinacija zagarantovana

Olja Karleuša, Goga Sekulić, Topić, Nigor... u „Velikom bratu“

„Veliki brat - poznati“ u Srbiji startuje sutra uveče kada će u kuću u Košutnjaku ući 12 izabranih poznatih ličnosti. Iako su imena ukućana strogo čuvana tajna, kako „Blic“ nezvanično saznaje, za nagradu od 50.000 evra, između ostalih, boriće se pevačice Goga Sekulić i Olja Karleuša, atletičar Dragutin Topić, pevač Niggor, Ivan Gavrilović, bosanski pevač Deen i voditelj „Ruskog ruleta“ Dragan Marinković Maca.

Iako organizatori šoua ne žele da do samog početka (subota 5. april, 20 časova, Televizija B92, poznata kuća u Košutnjaku) otkriju imena VIP stanara koji će preći prag, po čaršiji već uveliko kolaju priče ko će se od „veoma važnih osoba“ usuditi da otkrije svoju narav, borbenost, pa čak i „lice bez šminke“. Kako smo saznali, sigurne učesnice emisije su dve atraktivne pevačice - Olja Karleuša i Goga Sekulić. Iako se šuškalo da su i Seka Aleksić, kao i Tijana Dapčević sigurni učesnici, njih dve se najverovatnije neće naći u kući. Izvesno je da će se u kući naći još jedan pevač - pomalo zaboravljeni Ivan Gavrilović, dok se i dalje u igri za ulazak u kuću njegove kolege Dragan Kojić Keba i mlađani ljubimac devojaka Saša Kovačević. Pravo iznenađenje biće pojavljivanje poznatog atletičara Dragutina Topića.


.

.


Zar na ovom svetom mestu?

Stvarno si trašerka! :-)


sve otislo u ...

doping JULovac na B92 mesec dana svaki dan

i naravno Manda

JUL preuzima dosta toga na B92.


VG

Deshifruj d. Julovac, molim te.Moze i mail.


?

"Usao sam u JUL samo zbog njihovog sportskog programa."


Šta kažeš, Biljana !

Karleuša i Goga --- pevačice !
Usput --- zar smo se za ovo borili da se na našem B92 prikazuju ovakve splačine !?
Ne mogu da verujem !


pa da, halucinacija i

pa da, halucinacija i opstenarodna masturbacija (nixone, pripremi se!).
a u kuci?! Karleusa koja to nije, Goga koja je tuzila Playboy sto su joj 'podmetnuli' ime (i telo, btw, trebala je da cuti, bolje bi prosla), Topic lavovi&lavice (ko li se njega setio? u ciju li je stranku sad usao da bi u Bratu bio...ili je Brat bio u njemu?), Nigor (montenigers??), ivan gavrilovic je vrh! bar da je seka alexic pa da ima Sta da se vidi (onda bi bila opstebalkanska masturbacija, tutti completti)!


halucinacija zagarantovana

Meni je ovo super jer apsolutno nemam pojma koji su sve to, gore nabrojani, ljudi.


Jelena

eee ti si onda na dobrom tripu.:))))Mi mozemo samo da povracamao


Bebo

Jesam Bebo, jesam. Tripujem:) Cekaj, jos malo, pa cu da vam se pridruzim u povracanju. Eto mene u Bgd-u uskoro:)


Jelena sestro

ne zuri da povaracash. Ali kad stignesh, tu smo :)


Bebo

Eto mene krajem meseca:)


JP

O ne :(( Dobro onda. Javi se pa da tripujemo po ulici fashiste :))


Bebo

Hocu!!!!!!!Javicu se!!!!!!!!Po ulici!!!!!


Srbin najbolje razume kad ga bijes

"Obraz", Nacionalni stroj, Srpski sabor "Dveri", "Krv i čast", "Konačni obračun" i "Garda cara Lazara" su mi podjednako odvratni kao i homici, duvaci i narkomani. I jedni i drugi su za mene bolesni.

Ali stvarno ne bih voleo da mi dete sutra gledajuci te narkomane i homice(ovo se odnosi na gej paradu) na ulici kako propagiraju svoju bolest pomisli da je to nesto ok ili normalno.


zato je potpuno normalno da se jelena karleusa sada zove olja.

ili su to dve?
ne verujem.
mozda ipak?


2 Biljana

dve su Karleuse, jedna je Jelena (koja zivi u Francuskoj) a druga je Olja (ovu drugu znam iz teretane, jbt, riba nevidjeno paglu).
Poz


Ovo je ipak vest dana

I pored svih sranja koje su se dogodile na današnji dan, ipak je totalna vest dana saznanje da Uroš posećuje teretanu.


U zdravom telu

zdrav duh :)))


2 Cocoa

posecivao, vise ne, jer ne postoji.


Olja Karleuša

Olja Karleuša bar može da se pohvali učestvovanjem u emisiji genijalnog Kesića na Metropolisu.

E tog čoveka bi trebalo dovući na Blog.


uroshe

Jelena (JK??) zivi u frankreichu ili francuskoj ulici?!?! kako to? mislim, kako je dobila papir da zivi u Fr?! ili je ipak ulica? daj pojasni, pliz!


Nazalost, Bebo,

Jelena Karleusa zivi u Frankreichu, decko joj valjda neki fudbaler.
I posle se ljudi pitaju zasto nas u svetu posmatraju kao stoku.
Biljana, budi glasnija tamo u Francuskoj, razbijaj predrasude, koje, zbog takvih kao sto je Karleusa, imaju o nama.


JK u Fr, Lenard u .de...sta

JK u Fr, Lenard u .de...sta reci.
hvala za info, uroshe.


Joj kako ti Uroshe

Joj kako ti Uroshe lupetaš... Evo Karleuša nam je najveći problem...

Evo malo i francuskih pevaljki:


amanda lear je velika faca.

amanda lear je velika faca. i ima decka od 28/29 godina, koji super izgleda.


Jeste ona superiška... Ali

Jeste ona superiška... Ali ja pizdim na taj kultur-rasizam i priče kako se Evropa skandalizuje na naše pevaljke, kao da oni taj trash nemaju...


Amanda Lear i Karleusa

se samo u pevanju mogu porediti- ni jedna ni druga to ne znaju.
Ali za sve ostalo joj Karleusa ne moze ni primirisati!
Amanda ima mozak, covece, a Karleusa bese "polni organ" na tom mestu.
Zamisli Dalija sa Karleusom kao muzom?! bljaka.


2 Pedja

Nisu u pitanju ni kultur-rasizam ni francuske pevaljke. Vi u LGBTTIQP NGO-ovima ste mi krajnje kontradiktorni-borite se protiv fasizma i diskriminacije, a ovamo su vam ikone oni/e koji/e su podrzavali/e ono protiv cega se vi sami borite.
Jelena Karleusa i Ceca Raznjatovic su osobe koje su rezim Slobodana Milosevica i njegove pohode na ex YU podrzavale.
I nije mi jasno kako spajate nespojivo-ikone su vam i Biljana Srbljanovic i Ceca Raznatovic.
To kao da si u nazi Nemackoj i za Marlen Ditrih i za Leni Rifenstal istovremeno-podrzavas AF borbu MD, ali zato obozavas LR, zato sto je, npr, gay friendly, iako snima filmove za Hitlera i tako promovise i njega i njegovu zlocinacku politiku Holokausta!


Hvala Francuskoj

Informacija od mog brata( ne slusa Karleusu, vec gleda fudbal)- neki njen novi deckic igra u Francuskoj, pa ga ona tamo bodri;)


Škomi

kad si svoje muke podelio s nama, reci nam, ako ti nije teško, koje je tvoje mišljenje o heteroseksualnom analnom i oralnom seksu i o konzumiranju rakije?
Magarče nepismeni!


Vidim da ovde opet ima posla za mene kao zdravstvenog radnika.

Hercule, ja ipak ne bih da slusam sta ovaj oboleli mladic misli o bilo kom obliku seksualnih aktivnosti. Podsecam samo da se ni u medicini, ni zvanicno seksualne aktivnosti vise ne razdvajaju na homo i hetero, a posebno ne prema tipu otvora. Da prostite.


Sto se tice "lakih narkotika",

njihova upotreba u medicini je ozbiljno proucena i veoma poznata, posebno kod terminalnih bolesti i bolesnika koji umiru u najtezim mukama. Medicinski gledano, upotreba marihuane je mnogo manje stetna nego upotreba sedativa, koje je citava nacija nekontrolisano i legalno koristila vise od decenije. Cela zemlja se drogirala bensedinima koji nisu zabranjeni i zbog kojih ovi momci nisu (srecom) pretili da ce da pretuku farmaceutske radnike. I danas, kada postoji zakon o izdavanju sedativa samo uz lekarski recept, javna je tajna da u apotekama izdaju ove teske i opasne lekove bez ikakve kontrole, odokativno procenjujuci u kom je "stanju" "pacijent".


Da li mora baš

da se dogura do terminalne faze?


Ne daj Boze.

Samo sam naznacila da je tema ozbiljna i da predrasude nikome nikada nisu dobra donele.


Hvala doktorka

i smatram da je jako lepo i eticki sa vase strane sto ste ponudili pomoc onom kome je najpotrebnija. :-)


A i terminalna faza,

šire gledano, počinje rođenjem.


vesnace

Ovde nijednog trenutka nije pomenut nijedan NARKOTIK. A da ne lutate: ne postoji LAKI NARKOTIK. Svi su teshki.


Ne preterujte

Opasnost tih lekova zavisi od doze.
U malim dozama njihov efekat moze biti mnogo povoljniji po organizam nego tupavo odbijanje da se uzme sedativ zbog "sramote" jer je to lek kao i svaki drugi i moze biti jako koristan kod psihosomatskih tegoba.
Sedativ deluje na nervni sistem bas kao sto deluju i lekovi za srce pa se srcani bolesnici ne proglasavaju narkomanima i ludacima niti je sramota popiti beta-blokator.
Kazem, Srbija bi mozda trebala po meni da pije i vise sedativa.
Od kako su ih zabranili ovde je zavladala kolektivna neuroza...
A ovim majmunima cu od sada da ubacujem gandzu u burek i jogurt pa ce da se smire i bez kontra-marsa...


žali bože

troška. mojne.


a ,

pa sad bar znamo na cemu su ovi "zdravi"


preporucujem u cilju

preporucujem u cilju pojasnjenja gorepomenutog knjigu Erlanda Lu-a Volvo kamioni. toliko


Erkile

Brishi ono magarche. Samo Mishko.


Golum je mloogo malobrojan,a

Golum je mloogo malobrojan,a situcija teska...
Sta da se radi?


Golum dovodi motocikliste, AD

Za pochetak: brzina je nash saveznik.


feel the force

around you.


Valentino ce pomoci:))

Valentino ce pomoci:))


Šta kažeš tek na ove bolesnike:

Mislim stvaaaarno!! Kakva su sad to okupljanja? Pa je l treba svima da nam nabijaju na nos šta će večeras raditi. To treba da gledaju naša deca?!


hahaha

i još jednom: hahahaha


Alo heteroseksualci

Zadržite to za sebe.


uvek sam se pitao

kako trudne žene nije sramota da hodaju ulicom.
Svi, bre, znaju šta su radile.


Dejane

znam da se salite, ali imam poznanika koji bukvalno,u lice postavlja to pitanje svakoj trudnici koju zna.I pritom uziva kad pocrvene...a sve pocrvene


Dobra fora,

to je i meni cesto padalo na pamet,ali nisam naisao na istomisljenike...

:-))


@ Shkomi

Quote:
"Obraz", Nacionalni stroj, Srpski sabor "Dveri", "Krv i čast", "Konačni obračun" i "Garda cara Lazara" su mi podjednako odvratni kao i homici, duvaci i narkomani. I jedni i drugi su za mene bolesni.

eve ga pravi srpski domacin lol


na

brlji.


Nego ,

zbog cega Tadic cuti?


Ah Kapi

Zato sto je samo DB Ken.


Škomi najbolje razume kad ga biješ

Quote:

Srbin najbolje razume kad ga bijes

Quote:

Ali stvarno ne bih voleo da mi dete sutra gledajuci te narkomane i homice(ovo se odnosi na gej paradu) na ulici kako propagiraju svoju bolest pomisli da je to nesto ok ili normalno.

Tako je Srbine, i zato te treba tući k'o magarca, dok ti uši ne otpadnu.

(disclaimer: autor se gnuša nasilja nad životinjama, ova metafora je upotrebljena samo da bi ova jedinka, pripadnik neke niske životne vrste bolje razumela šta joj je rečeno).


shkomi,

tebi ne vredi ni odgovarati. Porediš neuporedivo.
Čuvaj ti svoje dete kod Pahomija. On zna najbolje šta je dobro za pravog Srbina, naročito dok je mali.

U međuvremenu mići odavde takve svoje komentare. Nadam se da će to umesto tebe da uradi moderator.

Hag


Nemojte Jasna

molim vas, sta je dete krivo???


shkomi wrote:"Obraz",

shkomi wrote:
"Obraz", Nacionalni stroj, Srpski sabor "Dveri", "Krv i čast", "Konačni obračun" i "Garda cara Lazara" su mi podjednako odvratni kao i homici, duvaci i narkomani. I jedni i drugi su za mene bolesni.

Ali stvarno ne bih voleo da mi dete sutra gledajuci te narkomane i homice(ovo se odnosi na gej paradu) na ulici kako propagiraju svoju bolest pomisli da je to nesto ok ili normalno.

Vidite... Ja, recimo, ne zelim da moje dete jednog dana cita ovakve gluposti.
Nazalost, izgleda da to necu moci bas da sprecim, posto niste jedini koji misli da je poredjenje ovih grupacija prikladno, ili uopste smisleno.
"Obraz", homoseksualci, "Krv i cast", uzivaoci opijata - svi su Vam isti?

A "duvaci" su, u Vasoj terminologiji, oni koji pushe, tj. "duvaju", marihuanu? Blah. Upotrebu tog termina je i moj cale davno prevazisao, pa biste morali i Vi - koji tek nameravate da postanete roditelj. Smejace Vam se rodjena deca, gos'n Shkomi. =P


SHKOMI MAJSTORE

pa ti imas dete?!?
e pa pusti da ga SAMO majka odgaja. ti gledaj fudbal


Shkomi, smotaj jednu, keve ti!

Iskuliraj lomal, brate.
1. Extendirani pusacko-drinkerski porok ne mozes da poredis sa sexualnom devijacijom.
2. Ako ti nesto nije jasno, pogledaj pod 1.

Ruku na srce, ni ja se ne slazem za promovisanjem homoseklsualnosti. Razumem te ljude, ali ne razumem ni potrebu ni davanje prava za javnim manifestovanjem te, neka mi oproste doticni, psihosocijalne anomalije.

Mungos, The ______ljubac

"Onaj potpis koji su vec svi videli mi je drag, Krasicka draza, a Bojana - najdraza!" (Ja(dan))


Zmijoje,

Potreba za javnim manifestovanjem je posledica javne mrznje prema istima. Mnoge anomalije se javljaju upravo zbog potisnute homoseksualnosti (vidi: Obraz, SPC, Djordje Mamula), koju opet ne mogu ispoljiti jer se boje reakcije okruzenja.

Javno ispoljavanje hrabrih ce pomoci onim drugim manje hrabrim da "izadju iz ormara". Drugim recima, pusti ljude.

Uzgred, kad bi svi homoseksualci u Srbiji mogli javno da se deklarisu, cini mi se da bi DSS ostao bez velikog broja i clanova i biraca.


...a imnogo njih bi podrzalo

...a imnogo njih bi podrzalo i legalizaciju marihuane. eto, ja svojim ocima videla kako aligrudic(dss) mota joint uz crnogorsku lozu. sto nisam imala fotoaparat ili bar pristojan telefon sa fotokamerom...


Budo,ne drzim nikoga!:)

Nisi u pravu!

Doduse, ima istine u tome da neki to drze duboko u sebi zbog potencijalno negativne reakcije okruzenja. Ali, bezobzira na sve, ne mogu da vidim nikakvu svrhu u manifestovanju toga.
To je ipak teska anomalija u fundamentu ljudskog bica!

Ne, nisam za gay-parade (iako te ljude savrseno dobro razumem) iz vise razloga; nisam za legalizaciju gay-brakova, a pogotovo ne za pravo gay-porodica na usvajanje dece!
Medjutim, druga je prica ako neko od od (gay) partenra hirursdki promeni pol i FIZICKI POKAZE da je suprotan pol.

Samo da napomenem da nisam niti religiozan, niti sam "sektas", niti pripadam bilo cemu osim ljudskoj rasi (nazalost:()

Mungos, The ______ljubac

"Onaj potpis koji su vec svi videli mi je drag, Krasicka draza, a Bojana - najdraza!" (Ja(dan))


ok zmijoje,

Probaj samo da se postaviš u poziciju gay-a. Kako bi se osećao kada ne bi smeo čak ni da se javno deklarišeš kao takav? Kad bi te čak i ok ljudi smatrali "teskom anomalijom u fundamentu ljudskog bica!".

Njihova borba je borba za osnovna prava. Kapiraš? Osnovno, tipa: ljubav, posao, sport, zabava... Da bi stigli dotle, moraju da se bore. A borba je izlazak u javnost i hrabrenje drugih da izađu takođe.

Ne možeš u jednoj rečenici da napišeš "razumem gayeve", a odmah zatim i "nisam za legalizaciju gay brakova ni za usvajanje dece".
:) Pa gde ih onda razumeš? U Vil i Grejs?:)

Ok, možda je bolje da ostavimo ovu raspravu za neki drugi put.

Pozdrav.


Sjajno !!!

Kakvu nam samo poruku naša policija šalje ovim potezom.

E pa gospodo upravo osnovani pokret "VEŠANJE NA TERAZIJAMA" izdaje sledeći proglas:

1.Ukoliko nesposobna gospoda iz "stranaka u pregovorima" do petka 4. Maja u 24:00 ne formiraju vladu sve ćemo ih povešati na Terazijama.

2.Ukoliko Evropski moćnici pod hitno ne prestanu da se mešaju u naše unutrašnje probleme(čitaj Kosovo), i do Petka 4.Maja u 24:00 ne nastave pregovore za ekspresni prijem Srbije u EU, i oni će, pre ili kasnije visiti na Terazijama.

3.Ukoliko se Američka vojska u roku od 3 dana ne povuče iz Iraka, na Terazijama će nam gostovati i Buš mlađi.

4.Ukoliko ne obezbedi optimalne vremenske uslove za Jaćimovićevu ekspediciju na Everest, i Isusu se crno piše.

5.Zahtevamo i da se Crvena Zvezda direktno plasira u Ligu Šampiona (bez kvalifikacija), inače se i Platiniju smeše Terazije.

(lista zahteva je otvorena za sve konstruktivne predloge od nacionalnog interesa)

Nadamo se da je ministar Jočić shvatio ozbiljnost naših pretnji, i svoju nemoć da zaštiti prozvane, i da će u razgovoru sa njima
uspeti da ih ubedi da je jedino racionalno rešenje da bezuslovno ispune sve naše zahteve.

Na žalost još uvek nas nije podržao niko od poznatih ličnosti, pa je svaka VIP podrška dobrodošla.

P.S. Za slučaj da je neko iz kurira "slučajno" šetao blogom, sve ovo je bilo sarkastično i ne postoji udruženje "vešanje na terazijama", i ako ovu priču objavite na naslovnoj strani, opet ćete ispasti glupi u društvu.


Na listu dodajem sledece:

6. Srbija do Tokija, al' josh ove godine, ako je moguce!


Sta ove godine?!

Nek rok bude za sve najvise 3 dana ( cista simbolika;)


PRIHVATA SE I ŠESTI PRINCIP ! :)

Samo nisam baš načisto koga da besimo ako nam granice ipak ostanu di jesu.


:-)

vis ti sta ti je prava srpska pamet! :-)


А шта каже Милутин,

на све ово!?

познато је да када би моја маленкост имала, моћ, снагу, власти, ингеренције, да бих за 24. сата забранио сваку врсту пушења која производи ДИМ као такав.

у ту сврху бих ангажовао БЕЛЕ ТРОЈКЕ са бејзбол палицама , које би сваком пушачу на улици ширим Србије, то јест на свим јавним местима, и на свим јавним објектима истима пребили и ноге и руке као опомену пред одузимање свих грађанских права.

немојте да ме учите памети, свако ко мисли да ће ме својим критикама мене лично нешто променити у овом мом ставу, вара се горко.

Дуле мајсторе извини , али опрости, да се тражи ЛЕГАЛИЗАЦИЈА најјачих дрога на свету, ја први бих то подржао, и сваког ко је против тога лично бих прозвао као шверцера истих производа.

али ове који желе да поред хиљаду врста цигара и дувана уведу и Марихуану као легитимну димну БОМБУ којој ћемо робовати и трпети, не да би их гонио до судњег дана, него би им урадио горе него сви ови талибани из горе поменутих организација.


može li čaj?

ili ni to jok? :(


A da trgnemo po raki'cu?

A da trgnemo po raki'icu?


trgnite

kuj vam brani? travaricu.


Е то ЏУ,

ја бих у Србији увео обавезно пијење чаја, казнио бих оне који га не конзумирају и кад су здрави и кад нису.

дакле, пијанци би ме линчовали, али ја бих ако дођем на влас што би реко шоић узо десет комада телохранитља.


evo ruke

konzumiranje ZELENOG teja od malenstva.


shmrc

oni nece...caj pa caj...zeleni,crveni,plavi...


možda

da ponudimo KOLAČIĆE :)


Cool

koje?


Mom's Hash Brownies

Za micka


samo

za milutina stizhu kolachi;-)


kako koje?

domaće. tzv. domaćica.


ael su chokoladni??

ael su chokoladni??


braonirani

dakako. iz gornjeg komentara. :))


tak'e ih volem :)))

tak'e ih volem :)))


nishta za vas..

..ovo je za milutina:):):)


Eh

tugo,tugo...Milutinu kolachici...


Ne može Džu,

ni čaj ako se puš a ni supa. Samo ladna:)))


Alice B Tokler

A da li mogu kolaci-brownies?


JP

Alice B Tokeless. Bezdimna Alice.


Tokeless:))

Tako je. Spelling mi je uzas, a i kucanje na
masini-kompu:( Ni pamcenje me bas ne sluzi.


JP

Zato smo mi mladi tu :o)))


Zelenovic

Of course:O))))))))))


Ju dobro je Milutine

ja već pomislila da si se opametio.

edit: Hajde evo šaljem ti i osmeh. Najviše zbog one priče o Bajagi.


Јеленааа,

ја тако о томе мислим већ три и по деценије, е сад ако мислите да ће ме овај Блог, или неки њени екстремисти натерати да се сада променим, мислим да је то Лабудова песма.

не моја песма , већ ваша Лабудова песма.

а што се тиче Бајаге, шта ћу морао сам да ти разбијем илузије о некоме кога ниси видела уживо, а истог си идеализовала и чак ти се као такав допадао.

веруј, ја никада не пишем шта не видим лично, и не проживим лично, ме волим илузије, и писце научне или ненаучне фантастике све једно.


...

Milutin Tomba wrote:
веруј, ја никада не пишем шта не видим лично, и не проживим лично,

Ergo...

Proziveo sam trenutke pod dejstvom droga, iskusio uzivanje opijata i zato se sada borim protiv upotrebe istih. Priznajem, bio sam na vutri, ali vise necu, a nece bogami ni drugi, ne zvao se ja Milutin Tomba.


oya,

ti to pišeš iz SOPSTVENOG iskusva narkomančino jedna neosporna...

a ja, pišem kako sam gore i rekao, ono šta vidim, a vidim da si ti bivše narkomanče, koje se plaši da mu ja ne zabranim da to radi.

ERGO, duvaj ga, ušrkavaj ga, bodi se, ništa ti ja ne branim slobodno druže OYI-ce.


neosporno

Milutin Tomba wrote:
ti to pišeš iz SOPSTVENOG iskusva narkomančino jedna neosporna...

Ahhaaahahaa!

Ja ne. A Vi?

Milutin Tomba wrote:
веруј, ја никада не пишем шта не видим лично, и не проживим лично,

A, da! Neosporni mogu biti tvrdnje, cinjenice, dokazi itd., a ljudi - ne. U protivnom biste Vi mogli biti okarakterisani kao 'neosporna' lazovcina.

Milutin Tomba wrote:
a ja, pišem kako sam gore i rekao, ono šta vidim, a vidim da si ti bivše narkomanče,

Javlja Vam se?
Ni bivse, ni sadasnje, ali to se Vas ne tice, niti se mene tice Vase vidjenje narkomanije i drugih pojava, samo me povremeno smara Vase pljuvanje udalj.


Milutine

pa vi ste extremista!


Extremista

navuchen na auspuh.


To gadno zvuci. Da li zato

To gadno zvuci. Da li zato pomalo naprduje? Da prostite.


Marihuanka na delu,

dakle, evo za šta se bore marihuanci.


hahahahhahahahahahahaha hahah

hahahahhahahahahahahaha
hahahahahhahahahhaaahah
hahahahhahahahahahahhaha

ne mogu da verujem :))))))


Milutine prijatelju

Kao promoteru nashe priche, skidam kapu. Najozbiljnije. Pozdrav, Nacionalni Milutine.


Nitulime, ova ti je na mestu!!!

Kama u zubima: pa, hm, to se vec dade objasniti, ali marihuanka - e, gore je nego neoprostivo. Smrtni greh. Malefacio infernalis!!! (Izvini, nesto sam presao na vatikanski).


Labud i hronichni stoned flash

Lahko je tebi, Labude, kad si kao mali upao u bure.
Tebi, nema greshke, vishe nishta ne treba.


Milutineeee


Bebo,

čije je ovo dete, mislim da će i on doći da podrži marihuaniste.


Milutine


ael ce on da dodje da prebije dete?


garant!

da ga nauci pameti


nece, ako ga ti ne dovedes

nece, ako ga ti ne dovedes tj. zloupotrebis


prasic "inece, ako ga ti ne dovedes tj. zloupotrebis "

jel to mislish na mene???


ja bebo na tebe uvek

ja bebo na tebe uvek mislim.. i to najlepsije :-)


prasici

Sad vidim da se tvoj komentar odnosi na Milutina.


bas to pocela da pisem, kad

bas to pocela da pisem, kad mi kazu da nisam ovlascena... sudarile smo se


Pod hitno

i povodom ovoga napisati otvoreno pismo Jocicu!
Dosta vise i fasizma i fasista po Beogradu i Srbiji.
Vreme je da se krene u napad na fasiste na vreme, kako se ne bi dogodila nova nazi Nemacka u 21.veku.


Dobar komentar (B92)

"Sto bi ameri rekli "let me get this straight:" Lokalni skinheadi se protive legalizaciji marihuane (koju vezuju sa homoseksualizmom?:))) zbog Kosova? wow - zaista prave srpske patriote - blago nama! Pa ta "deca" (a nisu deca nego kreteni) su odavno na necem mnogo jacem i ne bi smela da se slobodno setaju po ulicama.
Kako bre niko da ih ubedi da se vec vishe pobiju medjusobno? :(
(jpg, 3. maj 2007 18:04)"


Usput receno

Znanstveno je dokazano da su oni koji iskazuju agresivnost bez posebnog razloga prema homoseksualcima, zapravo u vecini slucajava tzv. prikriveni homoseksualci. Njihov je strah od otkrivanja njihovih sklonosti ogroman. Stoga reagiraju nasilno i divljacki prema onima koji se usudjuju javno o tome govoriti.Da bi otklonili svaku sumnju sa sebe. Medjutim, sama cinjenica da ti macho tipovi radije natjeravaju muskarce sa nekakvim toljagama, umjesto da to isto vrijeme koriste za druzenje sa zenama je dovoljno indikativna.Stovise, ovi drugi bi im trebali smnajiti konkurenciju kod njima navodno drazeg suprotnog spola. Ali kukavice, kakve vec jesu vec zbog svoje mimikrije, ohrabre se uvijek u krdima ili coporima. To su valjda te organizacije pod cijim se imenima kriju.U slucaju kad se radi o marihuani, osjecaju se posebno ohrabreni cinjenicom da ni policija ni sluzbeni drzavni organi, nece sigurno podrzati nikakvu legalizaciju marihuane. Mislim da je ovo bitno za razumijevanje problema ovih "opasnih" cistunaca. Vec odavno poznato u provedenim studijima takvih slucajeva na zapadu.


Odgovara opisu

J.Winter,
Pa vi ste, nehotice, sasvim upropastili nasheg Labudixa. =o


Donalde

"
Pa vi ste, nehotice, sasvim upropastili nasheg Labudixa. =o "

Nadam se da ce taj Labudix prezivjeti. Neka samo pomisli kako je crkva prezivjela "suocavanje sa istinom" da je Zemlja okrugla, nakon sto su imali drugacije ideje i objasnjenja publici nekih 1300 godina.
Doslo je vrijeme da se i 3 kornjace koje Zemlju drze na ledjima malo odahnu ;)
A publika je velikodusno oprostila ovaj gaf i dalje se prepusta bajkama.


Kukavice se ohrabre uvijek u krdima ili coporima.

Bas tako! Pre nekoliko veceri bio je takav primer hrabrosti. Jedno 6-7 celavaca tuklo je Roma na jednoj pumpi u gradu, kada im se priblizilo otprilike isto toliko ljudi sa "tvrdim argumentima" u rukama razbezali su se! Toliko o njihovom junastvu.

P.S. Evo je "zdrava nacionalna omladina"....vec vidjeno.

http://www.youtube.com/watch?v=ZMVql9RLP34

Zvonko Drazevic


Sve to...

....mnogo lici na Nemacku 30_ih......jos da krenu ulicama u uniformama.....mada, najavili su okupljanje njihove garde u uniformama (oruzje nisu spominjali ali videcemo), mozda je to pocetak. Bas me zanima da li ce i njima policija da savetuje da se ne okupljaju iz "bezbedonosnih razloga".

Zvonko Drazevic


Da, ali

bitan detalj ste zaboravili: u Nemachkoj je 30-tih hleb koshtao milijarde maraka!? Kao kod nas za vreme Ante Markovica.


?????!!!!!!

ups!


dunjice jesam li lupila?

Ispravi me slobodno, ja sam ovde da neshto nauchim. Srbiju sam napustila 93-ce i secam se hiperinflacije. Ne znam vishe da li je Ante Markovic tada pochinjao, trajao ili zavrshavao. Ovo za hleb sam siurna.

:)


Yes

lupila, 93 jeste bilo strasno,al' Anta davno nije bilo tu...


Inflacija

Ako se dobro sećam, Ante Marković je postao premijer u vreme hiperinflacije 1988. godine, dosta manje od one 1993. godine. Njegova vlada je sprovela mere kojima je zamenjen tadašnji dinar i uveden odnos dinar prema nemačkoj marki 7:1.

Znači jeste, kad je on došao, zatekao je hiperinflaciju.

Najveselije mi je da mu je protivkandidat za premijera bio Borisav Jović :)

V.


Danke Vucko,

znachi nisam bash toliko lupila. Imam neki link u glavi pri pomenu hiperinflacije, koji me asocira na Antu Markovica. Ochigledno mi je neshto ostalo linkovano negde u secanju.

:)


Sorry

samo sam malo osetljiva,Ante Markovic je pokusao da nekako uvede red,po tome bi trebalo da se pamti.Nije mu bilo lako,raspad ,nacionalizmi,sluzbe...
A 93 beda, beda, redovi za hleb,strasno.To treba da se veze za Slobu,Jezdu, Dafinu,i naravno,sve ratove u kojima nismo ucestvovali


Da

u pravu si. Kao sto sam pomenula, otishla 93-ce, bash iz pomenutih razloga u tvom komentaru. Nisam ja njega vezivala u nagativnom smislu, vec uopshte za taj period. Sad znam. U svakom sluchaju hvala na info.

:)


1993.


Kapi

svaka chast, odakle ih iskopa da mi je znati?

P.S. je l' ovo petsto milijardi?


inace ova novcanica drzi

inace ova novcanica drzi apsolutni rekord u broju nula.


inace ova novcanica drzi

inace ova novcanica drzi apsolutni rekord u broju nula.


je*i ga, meni smešno...

Smešno mi je da neko uopšte pokuša da u SRBIJI (ej!) organizuje miting za legalizaciju marihuane.

Smešno mi je da postoji organizacija koja se zove, kako, "Konačni Obračun", "Poslednji Obračun", je*em li ga. Dobar dan, ja bi da registrujem organizaciju... Može, ime i delatnost? Pa zvali bi smo se Poslenji Obračun a bavili bi smo se... (upisati po želji, meni nestalo inspiracije za toliki nivo debilizma.)

Smešno mi je što je PROFESOR (ičega, što se mene tiče) podržao najavu nasilja na ulicama... Ludilo!

Smešno mi je što izgledam ko naci - brijem glavu, nosim martinke i vijetnamku - a slušam rege i na gandžu nisam gadljiv. Baš me zanima gde bi me svrstali jedni a gde drugi, da se, slučajno pojavim na takvom hepeningu...

Jedino mi neće biti smešno ako mi ovaj ljubazni svet ovde (nikad ne znaš ko čita) ne produži vizu, pa moram da se vratim u onaj Diznilend...

No, šta je tu je... nadam se najboljem...


Čiji je Beograd?

Mislim da je vreme za nasilje. Evo priznajem, pukao sam. Vreme je za krvoproliće.
Čiji je Beograd?
Beograd je vlasništvo grupice fašista koja se usudi da pripreti silom i da rukovodi našim životima. I njima je ovoga puta prošla njihova zamisao... Marš je otkazan... Šta je sledeće?
Oni će se osiliti, a "mi" ćemo se busati u naše politički korektne grudi i pozivati na nenasilje.
E pa jebo nenasilje, vreme je da fašistima polomimo glavu.
Mene u celoj priči nervira što sam nemoćan (oduva me jači vetar), u suprotnom bih se tukao sa fašistima.


Count me in.

Count me in.


Svi ti balkanski novopeceni skinsi i neonacisti

imaju uglavnom istu retoriku.Slicni su kao jaje jajetu.Navodno ih najvise brine cistoca naroda. U zdravom tijelu zdrav duh. U tom slucaju u Hrvatskoj je holesterol, najveci neprijatelj Hrvata. Ne znam da li je realno, ali ako se nastavi i dalje sa ovakvom "modom" , sasvim mi je zamisliva strateska koalicija skinsa i vegetarijanaca u progonu mesara i stocara. Sve u svezi narodnog zdravlja.
A to da se tucete sa njima, ne znam koliko ima smisla.
Ja sve nade polazem u EU, koja ce nas valjda do neke mjere civilizirati.Dok se bude cekalo da se narod civilizira, ova ce planeta vec biti raseljena.
Navodno ce nas EU iapk primitjer me jedno vrijeme drzao panican strah od mogucnosti da ce nas ograditi zidom namontirati oko granice tribine i da cemo do vjecnosti sluziti dokonim europejcima kao centralni cirkus Balcanico.


EU? Evo samo pogledaj kako

EU?
Evo samo pogledaj kako je EU uspela da civilizuje Poljsku... Da eksplodiraš od civilizovanosti...

Šta li bi radila policija da se skup stvarno desi? Gledala i uživala, kao i 2001. godine?


...

J. Winter wrote:
Ne znam da li je realno, ali ako se nastavi i dalje sa ovakvom "modom" , sasvim mi je zamisliva strateska koalicija skinsa i vegetarijanaca u progonu mesara i stocara. Sve u svezi narodnog zdravlja.

Nemojte tako, molim Vas! =) Vegetarijanka sam i ne poznajem niti jednog vegetarijanca za kojeg je zamislivo makar i virtualno udruzivanje sa skinsima, po bilo kom pitanju. Mislim da se u ovim slucajevima radi o potpuno razlicitim idejama o "cistoci" i "zdravlju". Vegani su cesto i konuzmenti marihuane, te sumnjam da bi i bilo kom skinheadu bila prihvatljiva koalicija sa njima - ikad.
Doduse, pretpostavljam da ste mislili na militantne vegane, ali taj pokret, srecom, u Evropi nije narocito rasiren.


NE NE i NE

A hrišćanski duh?

Doduše ima ono "ko tebe kamenom ti njega hlebom", pa ako hleb kupiš u pravoj pekari i pustiš ga da dovoljno odstoji... možeš stupiti u akciju a da time ne ugroziš svoj put u raj. :)


Hrišćanski duh važi samo

Hrišćanski duh važi samo za vas hrišćane... Nemoj da me pokrštavaš ovde na blogu...


to krdo nije raslo u Beogradu

nema sanse. Samo mi nije jasno sta ih sve vuce da dodju ovde. Neka slusaju gusle, kod kuce, dok sapucu kozama na uvo epske pesme. Shabani!


Ma daj.

Nisi u pravu, i znas to. Nije to raslo uz gusle, nego rodjeno u Beogradu. Ostavi taj besmisleni urbani elitizam kod kuce, i izvadi glavu iz peska.
U PITANJU SU URBANA DECA!


AF

nemoj se vredjas,mislim da mudro zboris, to je taj rad,grad vise nije sto je bio.
Da jeste i provinciji bi bilo mnogo lakse.


Dule, nemoj molim te da

Dule, nemoj molim te da počinješ s tim veličanjem Beograda. To mi mnogo liči na fine i kulturne Vojvođane, a za radikale glasaju zli dođoši... Svi su oni pali s Marsa...


ne velicam Beograd

samo pokusavam da nadjem opravdanje:(


Dule,

znaš kako Ršumović traži opravdanje u "Zovu tetreba"? :)


Ajoooj, teško je naći

Ajoooj, teško je naći izvor ovog zla...
Najlakše je svaliti odgovornost na Slobodana Miloševića (na to u poslednje vreme pizdim, za sve je on kriv, mi smo ko suza čisti) ili na dođoše, ili na bla bla... Uvek nam je kriv neko drugi... Neko drugi je odgovoran...
U Srbiji je sve podređeno pravoslavlju i srpstvu. Pa jebote, u ovoj zemlji je i rokenrol duboko pravoslavan (fuj)... Tako da ne čudi da se spremaju horde srpskih vitezova da brane božiju vlast na zemlji...


Dule Nedeljkovic

Mozda su oni rodjeni po gradovima, ali mentalno su ne samo ne-urbani, nego van-planetarni. I zasto se svi strecnu kada se ovako nesto kaze? Postoji problem, ali nije u gradjanskoj svesti, nego u primitivnom mentalitetu neprilagodjenih.


Beograd republika! Drzava kocke, prostitucije i lakih droga

Mislim da Dule ne velicha Beograd (on je palanka bio i ostao) vec samo pokushava da se pozove na izvestan duh ovog grada koji je tu i tamo opstao, uprkos svemu.

Otuda valjda i ona okupljanja. Da se relaksiramo medju svojima.


dule, wake-up!

oni Jesu beogradjani, rodjeni su u Beogradu.
oni su sad omladina Beograda, u Beogradu su pobedili radikali, iz Beograda vladaju....a nas shachica se smejulji kako je Kapitalni has been punk'd??!? bio je prosle godine pa mu to nije naudilo da dobije vise glasova nego ikad. mnogo ste mu naudili!

sorry drugari ali Beograd sucks.


Nisu Beogradjani- to BoL

Postovana BoL,

Beogradjanin ne postaje rodjenjem nego vaspitanjem.

A ne dokazuje se licnom kartom nego ponasanjem.

Pozdrav, Dr M


Pastoralno kolo

Eh, nije to najgore shto rade kozama. :)

Btw, shta mislish kad bi neka visha sila ultimativno dovela Labuda pred odluku - koza ili dzokavac - za shta bi se odluchio?


"Sta je sledece?"

Oni se zovu Ujedinjeni patrioti, tj. Ujedinjeni srpski nacionalisti!
Najavljuju fizicki obracun, ovog puta sa ovima, sledeceg puta sa onima i tako....
Kazu nema nista da se radi i desava u Srbiji "kad se vodi presudna bitka za buducnost Kosova i Metohije".
Moraju da "intervenisu i silom onemoguce ove bolesne ljude da marsiraju nasim gradom".

Ovi Ujedinjeni srpski naconalisti sasvim slobodno prete da ce da BIJU po ulici.
Beograd je "NJIHOV" grad, preuzeli ga!
Oni odredjuju ko je bolestan, a ko nije!
Oni odredjuju sta su presudne bitke!

Imamo veliki problem! Ufuljavanje fasizma se zahuktava!

Mesecima i mesecima sve to posmatram i osecam se bespomocno!

Ljudi koji su organizovali mars za subotu sada moraju da se povuku, da otkazu, na "toplu" preporuku policije.

Pitam se da li ce policija uskoro preporucivati svima nama, antifasistima, da se lepo iselimo iz ove zemlje da ne ljutimo i ne nerviramo fasiste, patriote i ucesnike "presudne bitke za buducnost Kosova".
Zasto se sve organizacije, politicke partije, pojedinci antifasisticki orijentisani, ne organizuju i ne pocnu da delaju dok nije kasno.Barem neko da pokrene tu inicijativu, ja se nadala da ce to uciniti LDP.
Treba nam mobilizacija ljudi.
Ovo je zaista, vrlo, vrlo ozbiljna situacija.
Ozbiljna je, jer ovi Ujedinjeni patrioti imaju podrsku drzave!
Iz njihovog saopstenja se vidi da su se osilili.
Sve ovo se vise ne moze samo gledati i komentarisati.
Vecina ljudi spava, treba ih probuditi!
Sta cekamo!? Da se vec postojeci fasizam razgoropadi?!
Ima negde, kod Dostojevskog, neki lik koji kaze kako kod njih u selu bese neki mnogo pametan covek, koga uhvatise, vezase, skidose mu gace, povalise preko klupe i on se....tek tada doseti da ce ga sibati.Bojim se da i mi ne prodjemo ko mudri, ruski muzik!