Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Gotovi su

bar ovih nekoliko...upravo dolazim sa izricanja presude u specijalnom sudu za ratne zlocine u BGD-u za ubistvo Zorana Djindjica. Dok smo uzbudjeno stajali i slusali reci Sudije Nate, i culi tu prvu kaznu od 10 godina Legiji a pet Zvezdanu, tih nekoliko minuta dok nisu stigle ostalih cetrdeset godina zatvora, spakovala sam se i napustila zemlju...medjutim posle izricanja celokupne presude napustili su sa ogromnim negodovonjem salu klanovci zemunci kriminalci i ostala bagra...ostalo nas je vrlo malo da cujemo sjajan vatren politicki govor sudije dok je obrazlagala presudu...osecam se kao ljudsko bice kaze Milos moj drug iz ZUC-a i sudnica...

http://www.boingboing.net/2007/05/23/jasmina_teanoviae_ho.html


Zvezdan Jovanovic je verovao

da ubija Djindjica da bi predupredio izrucenja Hagu, a sto se tice kriminalne grupe oni koji su ih podrzavali i podstrekivali su deklarisane "patriote". Naravno da se to odnosi na cutologe koji su sve vreme bili Sin Fejn Jso.


Sherif

se uclanio prije 3 sata na blog i odmah poceo da jede g***a. i da zaljeva vodom.


evo i ja sam se uclanila pre

evo i ja sam se uclanila pre 2 sata. Pa sta.

Oibibio svidja mi se kako psujete. Volela bih da cujem uzivo :)))
Sigurno je socnije.
Zaga


ja cula...do jaja

mmmmmm.


neshto ste mi

krace u vizuri od dva sata, a i ne poznajem zenu
koja bi se radovala psovanju u zivo, pa josh sochnije.


poznajes mene ; )

poznajes mene ; )


sad

vishe nisam sigurna!


Joj Sheriff-e

ako ovo sto ste napisali, saznaju Legija i Z.Jovanovic koji sebe smatraju za patriJote , a smatra ih i Kostunica , s obzirom da je podrzao JSO, nadrljali ste.


Gospodjice Kapi

nista niste shvatili kao po obicaju.
Zaga


a kako

ste vi obradili informacije?


Gospodjo Andjela

ili kako vam je ime
nemojte se saliti sa mnom
skupo ce vas kostati.


a

shto?
u chemu je problem?


Gospodjo,

problem je nesto sto treba resiti a ovde je rec o necemu drugom.

Jednostavno niste mi zanimljiv sagovornik. Previse femkanja!
Zhenica, sto bi se reklo.
Ne bih zalazila u detalje, razumete me sigurna sam.
Zaga


Mi

se Zago,ovde posvadjamo,pa i pripretimo jedno drugom,ali tek posto se malo bolje upznamo.
ne bi bilo lose da nesto malo i kazete,o temi,mislim, pa cemo zaostriti ako ima potrebe.
jos ni jedan vas stav ne znamo,ne treba da znamo ni da ste svadjalica


pa shto mi

onda pretite?

A nishta vas ne razumem, sem da sam po vama, svetski prvak u femkanju, sa tri obichne rechi.


nego, navala nesto novih na blog

uoci i posle izricanja presude. da li su to omladinci dss-a i ds -a dobili partijski zadatak? kostunica i tadic su se bash uplasili sto ne odustajemo od toga da se saznaju organizatori i inspiratori ubistva naseg premijera.


Kapi, znaš i sama,

slab im je attention span, sve su to zvezde padalice. A šteta. Uvek nam ostanu jedni te isti smarači. Sveža krv bi dobrodošla. ;)


krasici,

postaje smaranje citati sve te gluposti. no ,ako im dopustish da kenjaju , i ovaj ce prostor da zagade. mislim , imaju skupstinu, imaju televiziju , imaju novine ,imaju stadione. sta vishe hoce? ali bukvalno su buve!


Pozdrav dežurnima na blogu

Ubiše me komarci pa se probudio, skoknuo do bloga da vidim š'a ima, a ono rasprava sa nekim ko se registrovao pre koji sat. Dame/drugarice, ta opustite se, žena rešila da napravi grand entrance na blogu uz pokoju prozivku, big deal, so what, ni prva ni poslednja - ja će se bogami namažem autanom pa pravac nazad u krevet, a i vama preporučujem relaksaciju, dnevna ekipa je i razgovorljivija i upornija, bolje da se čuva energija za tu momčad:-).
Moj naklon i pozdrav!


Lado, dragi moj, Autan je zakon!

Pridružujem se vrlo skoro.

A tebi pesma za lakunoć (baš slušam na Jutjubu):

...
Emancipate yourselves from mental slavery;
None but ourselves can free our minds.
...
How long shall they kill our prophets,
While we stand aside and look? ooh!
Some say its just a part of it:
We’ve got to fulfil the book.

(Bob Marli)


Long live Autan!

Long live Autan!


Tako je slatka! A za neke i DDT!

To čuvamo za veću gamad. :)))


Bigger pests, no passaran!

:-), hvala za pesmu i za odu mom omiljenom (ama jako smrdljivom) insekticidu:-). Idem sad ovako aromatičan zaspati, pozz!


Ako kaniš sanjati...

...moraš jednom i zaspati, ne? Kunoć, dragi! :)))


sta je DDT?

predlozio mi je vucko da se ofarbam u plavo a i da se hipnotizujem, kao silja (jel sam dobro razumela vule? )

DDT - Dichloro-Diphenyl-Trichloroethane kaze wiki el to?


Ako ubija gamad namrtvo,

onda je to! o)))))

Za farbanje nisam sigurna, ja te doživljavam kao opaku crnku. Da li sam u pravu? ;)


ma pilence kras

kakva opakost...crno pilence


ma ne opako-opako,

...nego lepo opako, onako kao zakleta crnka. :)))

A pilence mi se nešto ne uklapa, priznajem, hehehehehe. Mogli bi da ti nađemo drugu ptičicu, ako baš insistiraš. Dok ne nađemo ornitologa na blogu, predlažem - labuda.

(Milutine, odbij, nije za tebe!)


norka ili curka, biraj

to mi je najdraze.

nite kras


Nite, draga.

I ja ih volim, ali nemaju tu eleganciju u pokretu niti brzinu u reakciji. Ali, smisliću ja već. ;)


Pa interesantan sažetak razgovora, moram da priznam

Priča je bila o pušenju, pa smo pomenuli čuveni Diznijev crtać sa Šiljom "No smoking" (nađoh ga na youtube, evo ga: http://youtube.com/watch?v=gmjjHkxTItE ).

Takođe o jednom mom drugaru koji je rešio da koristi "jače" metode odvikavanja, pa se sad bavi razbijanjem "povezanih" navika - piće i cigarete i slično. Pa su neki od predloga bili da se ofarbaš u plavo, čisto kao razbijanje navika, promeniš Mac-a za PC i još par gadosti, ali nije baš sve za blog, jel'te...


to sam i ja rekla vule

jel tako? jeste


Pa šta da kažem,

osim "jeste" - da ne pomisli Zaga, što spominje papučiće, da je promašila blog :P

V.


O, pa vidim da ste najzanimljivije...

...izostavili. :(


Curiosity

is definitely my favourite sin ;)


Kapi, pa možda čekaju ...

... i nas da vide na tim stadionima? Pa da se smire, a?


Sta hoce vise?Sve oni

Sta hoce vise?Sve oni hoce,takva neka sorta.
I ovo vec gusi,ista prica u beskonacno,svi bre gluvi.


Pidola, kako si?

Da li si ozdravio? Vidimo se u subotu?

Spremila sam ti dva CDa, za ozdravljenje. Ako se pojaviš, to jest. :)))


hvala na pitanju

Skoro da jesam,ako mislis na prehladu,ovo drugo tesko. :)
Vidimo se.
A ako ozdravim onda nista od CD-a?Kasljucacu ja u subotu. :)


Naprotiv, CD-ovi su tu za tebe

zdravog i čitavog, a ako se nešto, nedajbože, otegne, može i delivery. :)))


a el mogu ja

psujem, pusim, pijem, a mozete me zvati i drugarice sonja


ne moze

samo gospodjice su u igri


pa je l'

zato ne shtima , shto nisam gospodjica?


:)

meni samo to pada na pamet,glupa sam


:)

a ja sam ne zanimljiva,
al' ce sada nama zaga sve lepo da pokaze,
i pamet i zanimljivost.


:)))

pazicemo na casu,popravicemo se


pa nisam sigurna

da cemo se dugo obrazovati,
zaga se nije ni osvrnula najbolje,
ni dobro veche, ni evo ja mislim tako i tako,
nego radi brze pripreme za ban.


Gospodjo, Kad ovde ima mesta

Gospodjo,
Kad ovde ima mesta za ovoliko ljudi, moze da ga bude i za nas dve. Narocito ako ne komuniciramo!
Zaga


gospodjo-gospodine,

sve shto imate da kazete, mozete i bez agresije
sa kojom ste ushli ovamo,
lepo, fino, normalno, recite shta ste hteli
i to je to.


U trecem licu o osobi koja

U trecem licu o osobi koja je prisutna
to se zove kucno vaspitanje.

a rec nezanimljiva se pise zajedno


de si zago, šta ima?

ima l' posla noćas?


Vidim stigla gazdarica

Da ima posla ne bih bila ovde
Na cekanju sam
Treba da mi stignu neki podaci pa da ih obradim

U medjuvremenu se zabavljam za zenicama koje su se skupile ko musice,
lutajucom drugaricom Sonjom i "papucicima".


slaba sam na solere,

slaba sam na solere, priznajem. udri drugarice.


Slabo obrađuješ, slatka,

zato te uvek i zapadne ta noćna smena. :(

Da si pazila na času, znala bi da ovde ima mnogo gazdarica, za svako veče po jedna. Ja sam, na primer, noćas samo gošća.


Gospodjo Krasic, Ima li sta

Gospodjo Krasic,
Ima li sta lepse od nocne smene?


Za mene da.

Ali ja imam život. A vi?


Kras,

neodoljivo podseća na mali kamen, a?

Hag


Zamislite - imam i ja. Ah

Zamislite - imam i ja.

Ah kakva divna fraza. Imati zivot! Velicanstveno. Baratate apstraktnim znacenjem. Moram priznati da sam prijatno iznenadjena.

Zaga


I ja sam prijatno

I ja sam prijatno iznenađena što ste se vratili. Doduše, u prošlom životu, niste pretili, mada ste i tamo bili agresivni. To vam je neka nova osobina.

I stvarno, šta imate da kažete o temi, ako i to nije suviše apstraktno.

Hag


Život nije apstraktna, već masovna pojava.

Nego, da vas pitam, pošto već izbegavate da odgovorite da li ste negde ostavili svoj suvisli komentar na zadatu temu,

da li sebe vidite kao proizvod boristadićevog posrnulog DS-a, ili one legijine vlade od poverenja?

Čisto da znam s kim imam čast. Možda i vi mene prijatno iznenadite?

EDIT: Zago, juhuu, ovde je bilo i neko pitanje za vas, ako se ne varam? Hoće li to skoro, po vašem mišljenju?


dok mi sin

zaposeo komp, vidi shta sam propustila,
pa zaga-zagor, koji preti osetljiv je na kucno vaspitanje
na nerazumljiv nachin.

btw-hvala za lekciju iz pravopisa, rekoh ja da cemo uchiti od tebe, ja to samo htedoh da naglasim svoju nezanimljivost.


Drugarice Sonja,

smeš da psuješ i piješ, ali ne smeš da pušiš - pušenje je zabranjeno na javnim mestima ;)


ael moze

da juri mlade momke(gospodu)


ne nikako

samo drugarice


meni ostaje

samo da ponavljam,kao svaba tra la la
Sonja K. je kraljica


Sonja K. je kraljica, to je

Sonja K. je kraljica, to je istina, u svakom smislu te reci; ali je zovite drugaricom.....


DKV

!


drugarica Kraljica, Sonja K.

samo da se zapljunem i mahnem svima. Juhu! A ko su nam ovi novi blogeri?

Da li cenite da će se zadržati duže od one prepodobne dušice što je cela dva dana ubeđivala blogosferu kako veruje "Milančetu Veruoviću zato što on nikada ne laže i zato što je tako slaaaaadak..."?! Govorila, govorila, pa kroz dva dana utekla i nikada je više niko video nije...

Dušice, koji je od ovih nikova tvoj? Oba?!


nije

nasa zaga takva.
al ne voli da se o njoj prica u trecem licu,kad je prisutna.
oma pocne sa ironijama,nikad kraja


Gospodjo Krasic

Niste se zapitali da li cete vi biti prva od nas dve koja ce pozeleti da utekne.
Cisto da vas podsetim na tu mogucnost.
Zaga


gospođo/gospodine Zago M,

da uteknem?! Ne, pre nego što se uverim da li ste negde na blogu napisali bilo šta o zadatoj temi.

Da li biste bili ljubazni da me uputite gde to mogu da nađem? Tako ćemo biti delotvorniji.

Kasnije možemo i o drugim stvarima.


Gospodjo Krasic

Nista ja nisam napisala o zadatoj temi. Evo:
40 godina je malo.
Ako vam to nesto znaci

Razumem vasu paranoju. Nadam se da niste takvi i u onome sto nazivate "svojim zivotom". To bi bila protivurecnost.
Vasa Zaga


Malo je 40,

i to u smislu da se na tome ne sme stati. Da treba razjasniti pozadinu političkog ubistva, i njegove da tako kažem investitore. Da li se i u ovome slažemo?

Paranoje ima, da. Pogotovu na ovom mestu gde ljudi zloupotrebljavaju svoju anonimnost. Da bi relativizovali zločine, na primer. Ili da bi pretili drugima.


Investitori - lepo

Investitori - lepo receno
Ali bojim se da je bilo i onih sto su samo gledali
Odgovaralo im.
Zaga


Bojite se, Zago,

... ili znate?

Recite slobodno. Ovde ljudi najčešće koriste svoju anonimnost da bi rekli šta misle ili šta znaju. A neki čak i šta osećaju. Najbolji su ovi koji smeju sve tri stvari. Cenim da ste vi od tih. ;)


Gospodjo Krasici,steta sto

Gospodjo Krasici,
steta sto sam vam zaboravila ime. mislim da sam naletela negde ranije citajuci.
Preci cu preko onog autana gore kao da ga nije bilo. Ako nista drugo ono jer imate "zivot".

Razocaracu vas, gospodin Tadic nije od onih gore, ako ste to hteli da cujete. On jednostavno nema ovlascenje da odlucuje o tako ozbiljnim stvarima. Ali to je i prirodno, zar ne :)))
Naravno, salila sam se.
zaga


Tačno, gospodin Tadić odlučuje...

...o mnogo manje stvari nego što mu čak i njegove šture ingerencije nalažu. Ali, to nije prirodno, zar ne? ;)

Nego, nisam uopšte mislila na njega. Nisam mislila ni na koga. Vi ste, naime, pomenuli da su neki stajali pored i posmatrali, a ja sam vas samo pitala na koga mislite.

A ime sam sigurna da znate, draga (dragi) Zago. ;)


pa slusajte

i da znam zar mislite da bih rekla ovde :)
treba brinuti o sopstvenoj (a i tudjoj) bezbednosti.

nemojte se igrati detektiva
Moze da bude opasno, a uglavnom je zaludno.
Laku noc i hvala na razgovoru.
Zaga


taman je lepo krenulo i onda kaca kiselog kupusa

opasno - detektivi - bezbednost - : )...eh

ej draco, znam da neces da komuniciras sa mnom, ali te kopiraju, samo da znas.


Sonja

Da li se to meni cini ili vam se prijeo kiseli kupus. Mamurluk?


zaga

nije stvar u kupusu vec u kaci. u kacu si upala. ne daj se drugarice.
Long live kupus & Mamurluk!


Da, organi će raditi svoj posao,

nadam se. Za promenu.

Hvala i vama što se svojim prisustvom, mada na jedan malko ominozan način, učinili ovo veče zabavnijim.

Dođite nam opet, ali ovaj put sa nekim konkretnijim temama za razgovor. Ovo zastrašivanje nam nešto nije išlo večeras. ;)


#

#


E jos i ime fali. Ne znam

E jos i ime fali.
Ne znam cemu i ovo gospodjo,kada je ton svadjalacki,ironican,nadam se da nece biti i pteteci,toga nema kod nas.


Pidola, dragi,

nemam više mnogo iluzija. Znati nečije ime je danas najmanji problem. Ja mislim da se gospodin i ja i bliže poznajemo. Ne bi bio prvi put. Već mi se to dešavalo na blogu. ;)

Nego, blog je otišao na drugu stranu, pa je za nas, gošće, to znak da polako napuštamo ovaj simpatični party. Ostaće samo domaćini. Ili gazde, kako reče gdja Zaga. ;)

Hoćemo li Zago, polako?


i ja sam

to pitala, pa dobila pretnju.


Izvinite,

je l' vi to pretite?
Čisto da vas podsetim da ste to već radili u ovih satm dva, akomerazumete?

Hag


Za Sonju

Pa ako samo drugarice imaju pravo da psuju piju puse i jos po nesto onda me zovite drugarice zaga.


pravo imaju svi

ali ne ume svako.
Drugarice Zaga - sta treba da resimo?


Koliko se treba školovati

za zvanje "pušač"? :P


iiiiiiii ide babo

2 sek.


Vesela geografija...

Quote:

Sve to isuviše podseća na JFK-a i Detroit 1963.

Pa podseca otprilike isto toliko koliko je Kenedi ubijen u Detroitu...


Dalas

izvinte


Za sheriffa

"Djindjicevo ubistvo nema veze sa antihaskim lobijem i sličnim glupostima. Sumnju da je to istina prvi je ispoljio Milan Veruović koji je uporno tvrdio da je i jedan hitac ispaljen iz pravca vladine zgrade, što je 2005. potkrepio i generalni sekretar Interpola Roland Noble. Djindjic u jednom trenutku uopšte nije bio spreman na dil sa zapadom u vezi sa Kosovom i još nekim ucenama. bla bla bla truc"

Steta. Mislim za pricu a ne za vas :))))))
Da ne ubijate i vi muve pljeskom ruke?

Ja se ne bih rukovala sa vama. Za svaki slucaj.


Sheriff (24 Maj, 2007 -

Sheriff (24 Maj, 2007 - 21:18)
"Sve to isuviše podseća na JFK-a i Detroit 1963."

Detroit! Da se covek zapita gde li vas nalaze.


sta je to bilo

u detroitu 63, neki koncert?

temptations?
northern soul?


Detroit..?!?!?!

...propustio sam nesto ?!?!?!


pitanje nije bilo meni

pitanje nije bilo meni postavljeno ali evo dajem sebi tu slobodu da na njega odgovorim. Propusti u istrazi su bili vise nego brojni, npr. Cinjenica da je zanemareno svedocenje Veruovica i svih ostalih svedoka sa lica mesta da je postojao i treci metak, ( meni je neverovatno da sud moze da tvrdi da se sve osobe sa lica mesta varaju kad to kazu), brojni detalji vezani za samu proceduru obavljanja istrage koja nije postovana. Meni takodje nije jasno da je ubijen premijer a da se nije uradila rekonstrukcija dogadjaja a najsokantnije mi je ubistvo kljucnih organizatora atentata mafijasa Spasojevica i Lukovica ( u zvanicnu verziju apsolutno ne verujem), kao i cinjenica da je Bagzi pobegao bez problema sa lica mesta " auto stopom" kako on to kaze ( sa mesta gde su ubijeni Spasojevic i Lukovic) u Grcku i cinjenica da za njim nije bila aktivirana Interpolova poternica...
Dakle jasno je da tu nesto nije kako treba


Sto se tice

svedocenja Veruovica, izjave svedoka su a u ovakvim abraptnim prilikama generalno nedovoljno pouzdan dokaz. Izvrseno je kompetento vestacenje, uradjeno je supervestacenje u Visbadenu, i u oba slucaja se nalazi poklapaju sa optuznicom kao sto se poklapa i iskaz drugooptuzenog koji je i povukao okidac. Takodje Nata Mesarevic je veoma argumentovano objasnila zasto nije bilo rekonstrukcije, pa procitaj. A sto se tice Meljaka, ako Jociceva policija (iz pijeteta prema nesalomivoj jedinici) za tri godine nije uspela da iskopa nista iole sumnjivo u vezi dogadjaja i ako su jedini dokazi koji su se dosad pojavili baljezgarije u Kuriru i Tijaniceva trabunjanja o 50000e(nazalost nije saslusan pa da i nas prosvetli kako mu se to javilo), tesko da vredi trositi reci na to.
"Dakle jasno je da tu nesto nije kako treba" = "sta jos nije jasno u majcinim recima"


na osnovu cega izjave

na osnovu cega izjave svedoka sa lica mesta nisu dovoljno pouzdan dokaz?
Vestacenje iz Visbadena nije negiralo mogucnost postojanja treceg metka, dakle oni ne znaju da li je on postojao ili nije.
Nata Mestarevic je samo rekla da smatra da izjave svedoka nisu dovoljne da bi se izvrsila rekonstrukcija dogadjaja (ona ne obrazlaze detaljno na osnovu cega ona donosi takav zakljucak, ona kaze da su dva vestacenja identicna a zanemaruje cinjenicu da nijedno od dva vestacenja nije iskljucilo brojne nedoumice kao sto je npr. pitanje treceg metka, dakle vestacenja nisu bila dovoljno precizna) Cak se i sam Veruovic cudi zasto rekonstrukcija dogadjaja nije izvrsena.
Ne znam sta je uradila Jociceva policija, i ne vidim zasto bih posle svega trebalo da imam poverenja u policiju. Jasno je da mnogi u nasem kriminalizovanom drustvu imaju sta da kriju, dakle smatram da je istraga oko ubistva zemunskih mafijasa mogla da bude blokirana sa raznoraznih strana. Jednostavno ta prica je suplja. Oni su po meni sasvim sigurno namerno likvidirani.
I na kraju zasto se nije pokrenula odgovornost svih onih koji su svojim "propustima" doveli do ubistva premijera. Jel je pozvan na odgovornost sudija koji je pustio Bagzija iz zatvora posle pokusaja ubistva kod hale Limes, jel su pozvani na odgovornost oni koji su radili na premijerovom obezbedjenju ... po meni brojne istrage je trebalo da se pokrenu a svi oni koji su pravili "propuste" bi morali da za to shodno tezini snose odgovornost.
Nazalost, citava istraga i proces ostavljaju utisak traljavosti i nemara!


@Lara Croft

Izjava svedoka je generalno manje pouzdana u odnosu na empirijske dokaze. Ovde imamo izjavu svedoka Veruovica i njegovh podredjenih koja ne samo da je u direktnoj suprotnosti sa nalazima balisticara nego i sa izjavama 22 ostalih svedoka (koji se, za razliku od Veruovicevog tima, nisu "konsultovali") kao je to lepo Jasna Hag istakla, kao i sa izjavom drugooptuzenog Zvezdana Jovanovica. Veuovic i njegov advokat(koji je sam po sebi posebna prica, ali drugom prilikom) su se vise bavili tim da skinu svaku odgovornost sa premijerovog obezbedjenja, nego utvrdjivanjem krivice optuzenih, sto je u najmanju ruku neobicno. Visbaden i nije trebalo da se bavi "trecim metkom" nego validnoscu nalaza koji su domaci eksperti predocili, koju su i neumitno dokazali. Nata Mesarevic je odbila zahtev za rekonstrukciju kao neosnovan,a ocekujem da ce detaljno obrazloziti u pisanoj formi. Evidentno da je vece (s pravom) smatralo njihovo svedocenje nedovoljno pouzdanim, a svi zahtevi za rekonstrukcijom su bili "fishing".
I na kraju da li ti verujes da Jocic nije naredio detaljnu istragu svakog moguceg aspekta dogadjaja u Meljaku. Ko je to mogao da blokira istragu? Pa svako ko je bio na bilo kakvom polozaju u policiji za vreme Sablje je smenjen. I opet nista, samo Kurir i Tijanicevih 50000e. Nisu cak mogli da iskonstruisu iole suvislu pricu.


Treći metak again!

Danas, odnosno već juće, je gospodin Srđa Popović, advokat Ružice Đinđić govorio o famoznom trećem metku (tribina u Etnografskom muzeju).

Treći metak je isisan iz prsta )njegove reči).

Tu priču o trećem metku lansirao je Veruović - i dosta kasno izašao sa tom pričom.

Srđa Popović čak misli da Veruović može biti ubeđen da je bio i taj treći metak. Jer je prvi pogodio premijera, drugi njega ali nikako ne može da shvati da je taj koji on doživljava kao "treći" onaj isti koji je njega pogodio.

Dalje - svi koji su bili na licu mesta - a to su njih šestorica - svi su članovi obezbeđenja kojima je Veruović šef, a koji je još i ranjen.

Dok je ležao u bolnici oni su ga obilazili i oni su se konsultovali sa svojim šefom. akcenat je na "konsultovali". To je izjavio Veruović - Mi smo se konsultovali!

S druge strane, 22 (dvadeset i dva) svedoka su čula samo dva (2) hica. Oni nisu nikako bili povezani da bi mogli da se konsultuju. To su prolaznici, stanari okolnih zgrada, razni ljudi koji su se tu zatekli a da nisu međusobno povezani i čak se ni ne poznaju.

Zanimljivo je takođe da se ta 22 svedoka uopšte ne pominju u medijima, dok se Veruović sa svojim saradnicima pominje vrlo često.

Dakle, unošenje konfuzije nije loša strategija, jer se tokom čitavog procesa radilo sve što je moglo da se unese konfuzija.

Bilo je još ljudi na ovoj tribini i mogu da dodaju ili isprave ako sam nešto pogrešno zapamtila ili shvatila.

Hag


Quote: pitanje nije bilo

Quote:

pitanje nije bilo meni
lara croft (24 Maj, 2007 - 22:18)

pitanje nije bilo meni postavljeno ali evo dajem sebi tu slobodu da na njega odgovorim. Propusti u istrazi su bili vise nego brojni, npr. Cinjenica da je zanemareno svedocenje Veruovica i svih ostalih svedoka sa lica mesta da je postojao i treci metak, ( meni je neverovatno da sud moze da tvrdi da se sve osobe sa lica mesta varaju kad to kazu), brojni detalji vezani za samu proceduru obavljanja istrage koja nije postovana. Meni takodje nije jasno da je ubijen premijer a da se nije uradila rekonstrukcija dogadjaja a najsokantnije mi je ubistvo kljucnih organizatora atentata mafijasa Spasojevica i Lukovica ( u zvanicnu verziju apsolutno ne verujem), kao i cinjenica da je Bagzi pobegao bez problema sa lica mesta " auto stopom" kako on to kaze ( sa mesta gde su ubijeni Spasojevic i Lukovic) u Grcku i cinjenica da za njim nije bila aktivirana Interpolova poternica...
Dakle jasno je da tu nesto nije kako treba


Rekonstrukciju događaja gotovo uvek predlaže tužilac.Tako se najčešće opravdava konstrukcija na kojoj se bazira otpužnica.Ovde je odbrana predlagala rekonstrukciju a tužilaštvo se protivilo,što je vrlo čudno.
Rekonstrukcija je uobičajena u svakom iole složenijem predmetu,na primer u saobraćajki sa smrtnom posledicom ili nekom drugom teškom krivičnom delu.Teško je shvatiti da u ovako kompleksnom slučaju nije vršena rekonstrukcija.
Za ovaj krivični postupak bi bilo vrlo korisno da je Spasojević takođe doživeo sudski postupak.No,on je likvidiran u policijskoj akciji pod sumnjivim okolnostima u situaciji ukinutog pravnog poretka,u toku vanrednog stanja kada je policiji sve bilo dozvoljeno,i da vrši sudsku funkciju i saslušava ljude bez prisustva advokata(za krivično delo ubistva je obavezno da osumnjičeni ima advokata u svim fazama postupka) i da po slobodnom nahođenju ubija okrivljene(Spasojević i Luković).


G Babicu i Gdjo Lara Croft

Da li bih mogla da znam sta je tacno bio vas motiv da postavite ovaj komentar?
Da li ga traziti kroz staro poznanstvo sa g.Veruovicem, glupost i neinformisanost ili nesto interesantnije?

Posto se predstavljate kao upuceni, trebalo bi da znate da je Koraceva Komisija pozvala g. Veruovica da dâ iskaz, ali da isti nije usao u izvestaj zato sto se nije poklapao ni sa jednim drugim to jest niko iz obezbedjenja premijera nije pred Komisijom potvrdio navode g. Veruovica. Jos jednom, mene interuseje samo jedno - zasto vi sirite dezinformacije? koji je vas motiv?

na osnovu cega tvrdite da su Spasojevic i Lukovic likvidirani. Ako imate podatke dostavite ih nadleznom sudu. U suprotnom zasto niste napisali da je rec o spekulaciji?

Da rascitimo jos nesto. Naredni pasus ima znacaja za sudjenje za atentat isto koliko da ste napisali da je na dan atentata padala kisa:

"No,on je likvidiran u policijskoj akciji pod sumnjivim okolnostima u situaciji ukinutog pravnog poretka,u toku vanrednog stanja kada je policiji sve bilo dozvoljeno,i da vrši sudsku funkciju i saslušava ljude bez prisustva advokata(za krivično delo ubistva je obavezno da osumnjičeni ima advokata u svim fazama postupka) i da po slobodnom nahođenju ubija okrivljene(Spasojević i Luković)"

Pored toga sto su za sudjenje nebitni ovi navodi su izmisljeni.

Primetila sam takodje da neosnovano pridajete znacaj cinjenici da nije bilo rekontsrukcije. Rekonstrukcija bi bila potrebna samo da su postojale razlike izmedju nalaza sudskih vestaka iz Srbije i strucnjaka u Vizbadenu. Hocete reci da je na delu svetska zavera?

Ono sto pisete zabrinjavajuce se poklapa sa tezama koje je iznosila odbrana optuzenih. Vi na to imate pravo. Ali htela bih vas podsetiti da je prvostepena presuda doneta.To jest da optuzeni vise to nisu. Oni su sada osudjeni.

Zaga


gospodjo Zago,

slazem se sa vama da je ovo Babicevo "da(policija) po slobodnom nahođenju ubija okrivljene(Spasojević i Luković)" nesto sto se ne moze/sme tvrditi/izreci, ali ja to tumacim kao uopsteni opis vandrednog stanja i "mogucnopsti" u njemu (i da mu je "izletelo" ... sto mu se, po mom utisku, relativno retko desava ovde).

Ali zato onaj deo na pocetku "on je likvidiran u policijskoj akciji pod sumnjivim okolnostima" je nesto sto prilicno odgovara opstem utisku koji imaju mnogi obicni gradjani kao ja ... Moze biti da je i o tome bilo vise reci pa ja nisam upucen. Moze biti da postoji i pravno objasnjenje zasto je to bitno za sudjenje "kao da je padala kisa", ali morate priznati da nije bitno da sudjenje razumeju SAMO pravnici - nego (jos vise) i obicni ljudi kao ja. A meni izgleda da je VRLO VAZNO da je recimo POTPUNO razjasnjeno kako su poginula dva KLJUCNA ucesnika (naredbodavca?) ... i kako je treci kljucni svedok (Bagzi) "ispario"? Mislim da bi bilo mnogo manje prica/glasina/sumnji da su ti dogadjaji nedvosmisleno razjasnjeni. A tesko je razumeti i zasto nisu ... posto su u njima ucestvovali i glavnu rec vodili organi vlasti ...

E sad ako je to sve razjasnjeno a javnost to ne zna, bilo bi lepo i da se sazna - a vi delujete(ili bar tako nastupate) kao neko ko (dosta) zna ...

pozz


Van svake sumnje sumnjivo?!?!

Quote:
Ali zato onaj deo na pocetku "on je likvidiran u policijskoj akciji pod sumnjivim okolnostima" je nesto sto prilicno odgovara opstem utisku koji imaju mnogi obicni gradjani kao ja

Otkud ovoliko nepoverenje u rad starog-novog ministra unutrasnjih poslova ??? Nije valjda da se ovde ne veruje da bi gospodin Jocic ucinio sve da eventualne "sumnjive" okolnosti u vezi smrti Spasojevica i Lukovica ekspresno stavi pod odrednicu "van svake sumnje"? A ako se vec, daleko bilo, sumnja u rad ministra Jocica, voleo bih da cujem da li neko ima ideju kakvi bi motivi mogli voditi ovog dokazanog legalistu, odnosno sta bi ga moglo spreciti da sprovede detaljnu istragu i utvrdi "pravu" istinu o slucaju koji ste naveli. Ili mozda mislite da mu Tijaniceva izjava da su policajci dobili novac da likvidiraju Spasojevica i Lukovica nije zvucala kao tvrdnja vredna ozbiljne istrage, te da po tom pitanju nije ucinjeno nista???
Zaboga, Vasilije, imajte malo vise vere u nase nadlezne organe!!!
Pozdrav!!!


Gospodine Nesh,

Vec sam na drugom blogu pisao koliko verujem Tijanicevim izjavama: otprilike isto koliko i izjavi Bebe Popovica (recimo na Nunetovom blogu) da "se organizatori i inspiratori Djindjicevog ubistva sepure u Zoranovoj stolici". Drugim recima NE VERUJEM IM i smatram da su to ruzne politicke igre u kojima se dve politicke opcije medjusobno optuzuju BEZ DOKAZA. Kad i ako ponude dokaze, pa se jos dokaze i na sudu ... poverovacu. Ali mislim da bi nadlezni organi (ja nesto laicki mislim da to nije ministar policije ... ali to nam mogu bolje objasniti ovi pravnici) trebalo da se pozabave tim izjavama ...

I vec sam napisao da na sadasnjem nivou saznanja ipak verujem najvise odluci suda. Bez obzira na eventualne nedovoljno razjasnjene stvari ... cini mi se da je nedvosmisleno utvrdjeno da su JSO i zemunski klan izvrsili zlocin i da su oni imali i daleko najvise motiva za njega. A od one dve gorepomenute politicke opcije koje se medjusobno optuzuju mogu vam reci da mi nijedna od njih ne deluje mnogo uverljivo. Izmedju ostalog sto ne vidim ni postojanje dovoljno jakih razloga/motiva (a motivacija je valjda uvek jedan od bitnih elemenata u razjasnjavanju zlocina?) ... a sto, po meni, potvrdjuje i kasniji razvoj dogadjaja ...

Pozdrav :-)

ps. A kako stoje stvari sa vama? Da li vi verujete vise nadleznim drzavnim organima ... ili (nekim) partijskim?


Postovani Vasilije,u svom

Postovani Vasilije,
u svom postu nisam, nazalost, koristio odgovarajuce oznake [ironic]....[/ironic], pa se mozda mogao steci pogresan utisak sta sam zapravo hteo reci.
Dakle, kako cenjeni (opet sam zaboravio odgovarajuce znake...:(...) g. Jocic nije bio veliki ljubitelj akcije Sablja, ja pretpostavljam da se potrudio da proveri (dozvoljavam da sam u zabludi sto smatram da ministar policije ima pravo da pokrene makar i internu istragu o policijskoj akciji u kojoj su stradali osumnjiceni za ubistvo premijera) da li su policajci prekoracili ovlascenja u pokusaju hapsenja Spasojevica i Lukovica!

Quote:
ps. A kako stoje stvari sa vama? Da li vi verujete vise nadleznim drzavnim organima ... ili (nekim) partijskim?

Hm...Ne zamerite, ali ucinilo mi se da se u vasem ps "pitanju" potkralo zrnce zlonamernosti koje neupucenom citaocu moze liciti na pokusaj diskvalifikacije. No, verovatno sam to pogresno razumeo...:)

Ipak, odgovor: A inace ja sam Vam, postovani Vasilije, pasionirani Nevernik iliti Staro Sumnjalo...:)


Gospodine Nesh,

Racunam da sam primetio one vase "nevidljive ironic tag-s" :-) ... ali me oni nisu ometali da vam napisem ozbiljno moje misljenje (ps. cemo za momenat da zanemarimo;) ...

U principu se slazem sa vama i mislim da su interne istrage bile moguce i pozeljne ... u vreme oba ministra unutrasnjih poslova. To samo, po meni, ne zanci da sud nije mogao da celom slucaju posveti vise paznje, posto mi se cini da je on VRLO VAZAN. I da se, na zalost, isuvise cesto u javnosti pojavljuju spekulacije o njemu. Zato sam i pitao gospodju Zagu ... a naravno da ostavljam mogucnost da ja nisam obavesten (ako vi imate neke informacije, objasnjenja, argumente, bice mi drago da ih procitam).

A sto se tice ps-a naravno da ste pogresno razumeli - nema tu ni trunke zlonamernosti :-) Nego samo "nevidljivi ironic tag-s" koje sam mislio da sam video kod vas. A osim vasim stilom, bio sam inspirisan i uvodjenjem dva imena (Tijanic, Jocic) koji su predstavnici jedne politicke opcije, a koje ja nisam pominjao ... pa mi to izgledalo kao zrnce (politicke) pristrasnosti kod vas. U cemu naravno ne vidim nista lose, u principu(boze moj, pa ko je apsolutno objektivan?). No, verovatno sam to pogresno razumeo...:)

U vezi vaseg odgovora: tu smo vrlo slicni ... i ja sam neverni Toma:-) Zato sam i rekao "verujem najvise odluci suda" ... a ne "apsolutno verujem". A zato sam postavio i ovo pitanje gospodji Zagi. Ne mislim ja da su sudske presude "sveto pismo" o kome se ne moze diskutovati ... i kritikovati ga. Razumno i argumentovano (ne svidjaju mi se samo teske optuzbe bez ikakvih dokaza ... posebno ako su povezane sa sa partijskom pripadnosu/interesima). Niti to znaci da je sud bezgresan i da se mozda nece u buducnosti pojaviti neka nova saznjanja koja ce izmeniti ono sto sad mislimo/znamo ...


Postovani Vasilije,

Quote:
To samo, po meni, ne zanci da sud nije mogao da celom slucaju posveti vise paznje, posto mi se cini da je on VRLO VAZAN. I da se, na zalost, isuvise cesto u javnosti pojavljuju spekulacije o njemu.

Mozda se ipak nismo razumeli...ne znam da li je sud posvetio dovoljno paznje (nisam bio u mogucnosti da sudjenje pratim do te mere) akciji u kojo su ubijeni Spasojevic i Lukovic i ne vidim nista lose u tome sto bi se taj slucaj do detalja istrazio i o tome obavestila javnost! Samo sam, koristeci elementarnu logiku, pretpostavio da bi se Jocic kao ministar svakako potrudio (a posebno u slucaju smrti Spasojevica i Lukovica) da pronadje i najmanji detalj koji bi isao na stetu prethodnoj, Zivkovicevoj vladi! Ako Jocic nije otkrio nista nezakonito u toj akciji,onda... (uostalom, neka svako izvede zakljucak za sebe)
Quote:
A osim vasim stilom, bio sam inspirisan i uvodjenjem dva imena (Tijanic, Jocic) koji su predstavnici jedne politicke opcije, a koje ja nisam pominjao ... pa mi to izgledalo kao zrnce (politicke) pristrasnosti kod vas.

Ja zaista [eufemizam]ne mislim nista dobro[/eufemizam] o politickom delovanju i moralnim kvalitetima pomenutih likova (ne bih elaborirao jer bi navodjenje argumenata ovaj ionako predug post oteralo u beskraj...:-)...)! Ako je to dokaz(?!?!) politicke pristrasnosti ili nekakve pripadnosti ("verovanju") nekoj partiji, onda sam ja pre politicki nepismen nego politicki pristrasan!!!
Nadam se da cete se u tome ipak sloziti sa mnom!
Pozdrav!!!


Gospodine Nesh,

vase rezonovanje smatram ok ... ali to ipak ostaje na nivou verovatnoce (da li bi i sta bi neki "nepouzdani" politicar uradio zbog svoje netrpeljivosti prema drugom politicaru/partiji). Tako da ne vidim da je ono moje pitanje gospodji Zagi izgubilo na znacaju ...

Inace kad ste vec uveli u pricu jos neke likove mogu vam reci da i ja nemam o pozitivno misljenje o njihovom politickom delovanju i voleo bih da oni nisu na pozicijama na kojima se nalaze. Za Jocica sam cak vise puta tvrdio da covek sa takvom biografijom nikad ne bi u jednoj zapadnoj demokratskoj zemlji mogao da bude na toj funkciji ...

Ali eto vi poceste sa "ironijom", ja vam odgovorio ... pa izgubismo previse vremena, rekao bih :-)

Pozdrav


Slazem se...:-)

Quote:
... pa izgubismo previse vremena, rekao bih :-)

Slazem se...:-)


Gospodjo zago m, a da li ja

Gospodjo zago m,

a da li ja mogu da znam koji je vas motiv da sa takvom primesom cinizma i ocigledne netrpeljivisti govorite o Veruovicu koji je i sam bio zrtva atentata i koji nema nikakvog razloga da govori neistine.

Sto se mojih motiva tice, oni su vrlo jednostavni. Ja zelim da gradjani Srbije dobiju celu i potpunu istinu o ovom zlocinu. Zao mi je ako vas ovakva moja potreba uznemirava.

Sto se tice likvidacije Spasojevica i Lukovica jako me cudi da vi smatrate da za sudjenje nije bitno da se otkriju okolnosti pod kojima su ubijena dva glavna organizatora atenta na premijera Djindjica.
Ja kao obican gradjanin ne mogu da imam nikakve materijalne dokaze ako ste na to ciljali. I zaista je ovakav vas pristup je potpuno deplasiran. Dakle svi oni obicni gradjani koji nemaju na raspolaganju po vama u najmanju ruku snimak cele operacije nemaju prava niti da bilo sta pitaju niti da iznose svoje zakljucke da osnovu informacija koje su im dostupne.

A kad smo kod treceg metka strucnjaci iz Visbadena nisu negirali njegovo eventualno postojanje. Dakle vestacenje nije moglo da pruzi 100% preciznost.
Po meni u jednom tako vaznom slucaju kako sto je ubistvo premijera logicno bi bilo da je rekonstrukcija uradjena.

A ako ste mislili da cete me razocarati vasom recenicom, da su optuzeni sada osudjeni, zaista mogu da kazem da ste izrazito zlonamerni.


Treći metak - ne čitate pažljivo ili samo selektivno!

Jasna Bogojević... (25 Maj, 2007 - 01:55)

Treći metak again!
Danas, odnosno već juće, je gospodin Srđa Popović, advokat Ružice Đinđić govorio o famoznom trećem metku (tribina u Etnografskom muzeju).

Treći metak je isisan iz prsta )njegove reči).

Tu priču o trećem metku lansirao je Veruović - i dosta kasno izašao sa tom pričom.

Srđa Popović čak misli da Veruović može biti ubeđen da je bio i taj treći metak. Jer je prvi pogodio premijera, drugi njega ali nikako ne može da shvati da je taj koji on doživljava kao "treći" onaj isti koji je njega pogodio.

Dalje - svi koji su bili na licu mesta - a to su njih šestorica - svi su članovi obezbeđenja kojima je Veruović šef, a koji je još i ranjen.

Dok je ležao u bolnici oni su ga obilazili i oni su se konsultovali sa svojim šefom. akcenat je na "konsultovali". To je izjavio Veruović - Mi smo se konsultovali!

S druge strane, 22 (dvadeset i dva) svedoka su čula samo dva (2) hica. Oni nisu nikako bili povezani da bi mogli da se konsultuju. To su prolaznici, stanari okolnih zgrada, razni ljudi koji su se tu zatekli a da nisu međusobno povezani i čak se ni ne poznaju.

Zanimljivo je takođe da se ta 22 svedoka uopšte ne pominju u medijima, dok se Veruović sa svojim saradnicima pominje vrlo često.

Dakle, unošenje konfuzije nije loša strategija, jer se tokom čitavog procesa radilo sve što je moglo da se unese konfuzija.

Bilo je još ljudi na ovoj tribini i mogu da dodaju ili isprave ako sam nešto pogrešno zapamtila ili shvatila.

Hag


Treci metak

Pricha o trecem metku lezi u psihologiji pogodjenog koji misli da mora da su bila tri metka zbog metka nadjenog u zgrdi Vlde a koji je isti onaj koji je pogodio njega, kao i u konstrukciji onih kojima odgovara pricha o postojanju treceg metka kao elementu na kome zanivaju svoje tvrdnje da je "optuznica na staklenim nogama".


Radikali (poslanici) lepe plakate sa imenom RAtka Mladić.

šta če da uradi policija?
Da li će nešto da uradi?
Da li će se pozvati na imunitet ako Jočiću slučajno padne napamet da hapsi?

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=05&dd=25&nav_category=11&nav_id=248326


Zago, ova smena vam se baš odužila!

Žalim i saosećam. Evo, samo da vas pozdravim. ;)

Nadam se da nije bilo ničeg neočekivanog prilikom obrade podataka?

A da znate, baš mi je nešto došlo žao što ste noćas obrisali onaj citat Matije Bećkovića, kako ćemo se vi i ja još ćerati... Iskreno se radujem druženju. ;)

Vidim po ovome gore da ni vama Virtuelni, Babić, Laruška Kroft i ostali teoretičari trećeg metka nisu skroz po volji. Znači, potpuno normalno razmišljate. Naše sličnosti počinju da me zabrinjavaju, draga. o)))


E, skojevko

SkojevkaKrasici:...Virtuelni ... i ostali teoretičari trećeg metka

E, skojevko,

ja jos ni jednom nisam na ovom blogu pricao o trecem metku ... I ako te bas interesuje, verujem u misljenje suda po tom pitanju ...

Eto cisto da znas ... a da znaju i oni koji citaju tvoje postove ...


Vasilije, izvini, u pravu si.

Pogrešno sam se izrazila. Ne sećam se da si ikada, u svojim relativizacijama, pominjao teoriju trećeg metka. Pisala sam u brzini, a rečenica je trebalo da zvuči: "Virtuelni ... KAO I OVI teoretičari trećeg metka..."

Sori, još jednom. Trudim se da to nikada ne radim.

Pozz.


e ljubim te tako finu :-)

... i prihvatam izvinjenje oberucke. Kako i ne bih kad nisam jos nikad video da se nekom izvinjavas zbog greske ucinjene prilikom tvojih "agitpropovskih" diskvalifikacija upucenih onima koji ne misle onako kako je bog (i LDP) propisao ...

pozz


Virtuelni Vasilije,

Don't push it.


;)

;)


Quote:

Quote:

G Babicu i Gdjo Lara Croft
zaga m (25 Maj, 2007 - 06:29)

Da li bih mogla da znam sta je tacno bio vas motiv da postavite ovaj komentar?
...
Jos jednom, mene interuseje samo jedno - zasto vi sirite dezinformacije? koji je vas motiv?

na osnovu cega tvrdite da su Spasojevic i Lukovic likvidirani. Ako imate podatke dostavite ih nadleznom sudu. U suprotnom zasto niste napisali da je rec o spekulaciji?
...
Pored toga sto su za sudjenje nebitni ovi navodi su izmisljeni.

Primetila sam takodje da neosnovano pridajete znacaj cinjenici da nije bilo rekontsrukcije. Rekonstrukcija bi bila potrebna samo da su postojale razlike izmedju nalaza sudskih vestaka iz Srbije i strucnjaka u Vizbadenu. Hocete reci da je na delu svetska zavera?

Ono sto pisete zabrinjavajuce se poklapa sa tezama koje je iznosila odbrana optuzenih. Vi na to imate pravo. Ali htela bih vas podsetiti da je prvostepena presuda doneta.To jest da optuzeni vise to nisu. Oni su sada osudjeni.


Ipak su i dalje samo okrivljeni.Tačnije optuženi.Osuđeni će tek postati kada osuđujuća presuda postane pravosnažna.
Inače okrivljeni(u širem smislu) je generički naziv za lice protiv kojeg se vodi krivični postupak u raznim fazama(osumnjičeni,optuženi pa i osuđeni).
Što se tiče "zabrinjavajuceg poklapanja sa tezama odbrane optuzenih" to nije ništa čudno.
Odbrana uvek pokušava da obori i dovede u sumnju optužnicu,a to pokušava učiniti na način koji obećava najveću verovatnoću za uspeh.Zato i nije čudno što su se uhvatili onih sumnji koje su i inače bile prisutne u javnosti.
Sasvim je moguće da će Vrhovni sud usvojiti žalbu okrivljenih i ukinuti presudu.
Onda će verovatno biti izražavana zabrinutost zbog poklapanja stavova Vrhovnog suda sa tezana odbrane.
Što se tiče lišenja života Spasojevića i Lukovića to je izuzetno čudno.
Istraga zbog eventualnog prekoračenja ovlašćenja policije nije vođena,jer je uvođenjem vanrednog stanja de facto suspendovan ustav,Zakonik o krivičnom postupku i Zakon o uređenju sudova,i policija dobila preširoka ovlašćenja,između ostalog da stavlja ljude u pritvor,i da vrši deo sudskih funkcija.No,o prekoračenju ovlašćenja policije je izuzetno teško sprovoditi istragu,jer je uvođenjem vanrednog stanja policija upravo dobila ta široka ovlašćenja sa širokim diskrecionim pravom da odlučuje o mnogim stvarima.Zato je vanredno stanje i toliko štetno jer se protiv policajaca koji su vršili represiju ne može u principu istaći jedan važan argument.To je protivpravnost,jer su vršeći svoja široka diskreciona ovlašćenja u vreme vanrednog stanja postupali po odluci državnih organa,istina neustavnoj ali policija nije zadužena da ceni ustavnost pravnih akata.


Da li ti

kao pravni ekspert imas i neki argument ili ti se tek tako javilo? Vec mi je pun ***** vas koji nam dokazuje supljikavost optuznice, treci metak, medjunarodnu zaveru... Nego daj ti nama i neki argument pa da nas prosvetlis


A da li Sherif pije vodu?

A da li Sherif pije vodu?


Ili Sheriff pase travu?

Ili Sheriff pase travu?


Ili malo pase, malo pije

Ili malo pase, malo pije vodu?


Naravno, pravu istinu

Naravno, pravu istinu verovatno nikada nećemo saznati, kao ni imena ubica Kenedija.


Ne morate odmah da vređate,

ako vi imate pravo da iznesete svoje mišljenje imaju ga valjda i drugi, ne moramo svi da mislimo isto. A Legija nije nikakav patriota, on je običan kriminalac koji se predstavljao kao nekakav "patriota" i "čuvar srpstva", a u isto vreme je ubijao i pljačkao istu državu za koju se navodno "borio". Prosto su se njegovi i interesi nekih drugih krugova u jednom momentu poklopili. I zbog toga što je ćutao o tome sigurno dobija neku nagradu, na primer deluks apartman u zatvoru ili ekskluzivno bekstvo iz njega.


Uzgred na uzgred

Ne seri..


Cova cuva sovu

Da li neko zna zasto se zataskalo sa iskazom Milenkovica oko umesanosti i odgovornosti Covica oko ubistva? Mozda je zato Kolundzija infiltrirana kod Kena :)


dokle ce da stite famoznog

dokle ce da stite famoznog Radeta Terzica...prica o njemu je prosto isparila....

"U noći između ponedeljka (11. marta) i utorka (12. marta), Zoran Đinđić "postrojio je" republičkog tužioca Sinišu Simića i okružnog tužioca za Beograd Radeta Terzića i zapretio da će ih pohapsiti ako se odmah ne krene u akciju protiv zemunskog klana."

http://www.vreme.com/cms/view.php?id=365915

Ovo sam postovao i kod Duleta - malo offtopic - ali mi je jako bitno da cujem misljenje ostalih o ovoj temi...