- Naslovna
- B92
- Aleksandar Stojanović
- Aleksandar Vasović
- Aleksandra Mitrovic
- Ana Sofrenović
- Avram Goldmann
- Biljana Cincarević
- Biljana Srbljanović
- Božidar Đelić
- Bojana Maljević
- Branislav Kovačević Cole
- Čedomir Antić
- Đorđe Bobić
- Dejan Švajner
- Dejan Bizinger
- Dejan Restak
- Dejan Stanković
- Dule Nedeljković
- Everest 2007
- Gistro FM
- Goran Marković
- Goran Miletić
- Gordan Kičić
- Gorica Nešović
- Igor Brakus
- Ivana Konstantinović
- Ivan Marović
- Jasmina Tešanović
- Jelena Krajšić
- Jelena Milić
- Jelica Greganović
- Maja Kuruc
- Marčelo
- Marin Milosavljević
- Marko Vidojković
- Mića Marković
- Milan Lukić
- Milan M. Ćirković
- Milan Novković
- Milan Obradović
- Milica Đilas
- Miljenko Dereta
- Miloš Šaranović
- Mjehur
- Nebojša Milenković
- Nebojša Spaić
- Neven Anđelić
- Nikola Vitas
- Nune Popović
- Olga Medenica
- Olivera Vujnović
- Oto Oltvanji
- Queeria
- Rade Rakočević
- Radmila Hrnjak
- Radovan Nastić
- Ruža Ćirković
- Saša Radulović
- Sanja Perić
- Srđan Fuchs
- Srđan Kusovac
- Tamara Skrozza
- Tanja Jakobi
- Tatjana Momčilović
- Tena Štivičić
- Terorizam
- Veljko Popović
- Vesna Knežević Ćosić
- Vikipedija
- Vladan Aleksić
- World News
- Željka Buturović
- Željko Mirković
- Biografije
Ljute pederdžije: Uzdasi sa Zmijanja
Queeria (28 Maj, 2007 - 17:25)
Obiliću, Obiliću, ko nam crkve pali,
Čij’ su to, čij’ su to ludi ideali,
Plači zemljo voljena, plakaćemo svi
Oj Kosovo, oj Lazare, šta dočeka ti.
Ovaj blog posvećujem svim srpskim krajišnicima u egzilu, koje je RTS dočekao pre skoro 11 godina s pitanjem kojim dobrom domaćine, koji su sa sobom doneli svoju kulturu i običaje, i koje tolerantna Vojvodina koristi kao izgovor za sve svoje radikalske nevolje. I dok se neki spremaju za Exit, drugi za Guču, a treći i za jedno i drugo, ja se spremam za još jedno Dugino poselo.
Svakog dana i sve jače moja mala stalno plače
Svakog dana i sve više bez cigara ne može više
Puši mala puši sad je to u modi
Više će da prija no što će da škodi
Puši mala puši, puši al’ priskoči
Pazi srećo da ti dim ne uđe u oči.
Dugino poselo, za sve one koji nisu čuli za taj spektakl, je fešta u organizaciji novosadske televizije Duga, koja promoviše muziku iz Krajine – u prevodu kolege Baje Malog Knindže. Za televiziju Duga sam sasvim slučajno saznao, pošto je nema kod mog kablovskog operatera (ja imam sreću da imam palminu Palmu), kod moje drugarice koja tv kanale još uvek hvata na praistorijski način sa sobnom antenom i pojačivačem.
Neko uči za pilota, neko druge škole
A ja završim samo ovu što curice vole
Voli svaka do prestanka sve do zore rane
Da je ljubiš i miluješ sve dok zora ne svane
Ja prodajem lubenice moja mala papričice
Bolje ide moja roba pogibe zbog toga.
Ako ste mišljenja da je Grand parada zlo, onda je za vas Dugino poselo centar pakla. Za razliku od Grand parade gde sve vrišti od silikonskih lepotica, na Duginom poselu među izvođačima žena skoro i da nema. Glavne zvezde su muški bendovi, penzionisani boy bendovi sa veoma originalnim imenima: Delije sa Manjače, Ognjište, Tromeđa, Zmijanje, Krajišnici iz Futoga, Krajišnici sa Manjače, Ljute Grmečlije, Ostavljeni Krajišnici, Preldžije, Sinovi Krajine, Sinovi Manjače...
Od zanata rođen za švalera,
Gajba pive to je moja mera
Volim često menjati po dvije,
Volim tući po litru rakije
Švaler, švaler, nadimak mi dali,
Lutalicom, pijanicom, često su me zvali
Volim crnu a mila mi plava
Od vina me često boli glava
Radi nešto govorio ćaća
Švalerska se škola skupo plaća
Što bi rekao jedan moj poznanik pa kako To ne voleti (misleći na Veru Matović), tako i ja, pored sveg gađenja koje sam oseća na početku, dizanja želuca, ja sam iz stanja šoka prešao u fanove Duginog posela, što je otvorilo problem da ja To kod kuće nemam, tako da kampujem kod drugarice.
Bio sam u Austriji, Nemačkoj i Švici
Al me srce vuče đe su Krajišnici
Svud po svetu ja sam bio, svud me sudba prati,
Al mene Krajina zove kući da se vratim
Bio sam u Rumuniji išao do Rima
Al ljepote nigde nema ko što Krajina ima
Svud po svetu ja sam bio, svud me sudba prati,
Al mene Krajina zove kući da se vratim
Bio sam u Americi iš’o do Čikaga
Al brate ništa nema bez kućnoga praga
Svud po svetu ja sam bio, svud me sudba prati,
Al mene Krajina zove kući da se vratim
Takođe sam odlučio da izađem iz anonimnosti i stvorim svoj krajiški bend Ljute pederdžije ili Uzdasi sa Zmijanja. Vreme je da i ja postanem neka zvezda. Zato ovom prilikom pozivam sve zainteresovane pripadnike muškog pola da se prijave. Srpskokrajinske narodne nošnje su obezbeđene!
Želeli su mnogi da te nema
Da osuše sve korijene tvoje
Večno cvjetaj i prkosi svima
O Manjačo sve na svetu moje
To je moje selo, to je moja nada
To je desna ruka Banja Luke grada
Posle višesatnog slušanja and gledanja Duginog posela potrebno je vratiti se u normalu. Priznajem teško je, ali sam posle raznih tabletica, elektrošokova i klistiranja pronašao pravi lek. Marko Perković Thompson.
Predrag M. Azdejković
» Queeria
VAZNO DA VAM SMETA TA SAKA
Sveznajuci (28 Maj, 2007 - 17:31)
VAZNO DA VAM SMETA TA SAKA JADA STO JE DOSLA IZ RATNOG PODRUCJA,A STO JE POLA CRNE GORE U BEOGRADU,NEMA VEZE..KLASIKA,BACI KOSKU DA SE SRBADIJA KOLJE,DOK MI KAMELEONSKI PIJEMO KRV..
»
Mene iznenadjuje tvoja
Zabran (28 Maj, 2007 - 17:43)
Mene iznenadjuje tvoja sposobnost da, na svakom blogu, pogresno razumes poruku, ideju i reci svih blogera; pa onda tako lupetas sta ti padne na pamet; uzgred, sluzeci se najljigavijom malogradjanskom retorikom vecnih devedesetih!!!
»
Sveznajući se očigledno
lupus (28 Maj, 2007 - 17:46)
Sveznajući se očigledno godinama uspavljivao uz Dnevnik 2 RTSa. Nije ni čudo što sve zna.
»
:)))
pidola (1 Jun, 2007 - 02:16)
Gde su komentari?
Pojela maca.
Pa od tebe politicari mogu da uce.
Gde su pare?Pojela maca.
Gde je ovo,gde je ono,sve pojela maca.
A ne sa onim njihovim glupim,neukusnim odgovorima,ovako treba,mnogo ozbiljnije zvuci,kreativnije barem. :)
»
Pidola..
JJ Beba (1 Jun, 2007 - 02:28)
dragi necemo se mi tog filma nagledati. Oni bi tako, da umeju. A ne umeju. Gde si ti video kod nas nekog inventivnog politichara u glavu? Svi koji su kreativni imju malog uticaja na nashe zivote.. Ovi shto drmaju nashim sudbinama ili metanishu ili se gledju u ogledalo pa mrmljaju, a ovi drugi psuju, narichu i muchu. Pa ti vidi. Nema duha sunchan dan do podne :))
»
...a uz to,brzo pada mrak
pidola (1 Jun, 2007 - 02:44)
Znam da necemo,al kada bi me tako lagali,onda bi se nervirao uz mali smesak,vidi sto barem lepo laze.
Ovako,em te krade,em glupo laze.Daj onda se malo potrudi da lepse lazes,ajde sto si krao nema veze. :)
Ispljuvace me neko,lupetam.
A moze mi se,nestace sutra komentar. :)
»
pa eto pidola, Velja selja
JJ Beba (1 Jun, 2007 - 02:55)
pa eto pidola, Velja selja je pokushao da bude umiljat-"razumem ja da malo kraduckaju, ali ovi ne da kradu".... nego ni na njega da pomisle...dodajem ja :))
»
Pa nije uredu da bude
pidola (1 Jun, 2007 - 03:01)
Pa nije uredu da bude zapostavljen.
hahahaha :)))
ovo je za onaj komentar(na english blogu),da ne ostavljam i tamo.
Evo smejem se,svi su zbunjeni,a ti imas tako jednostavan i prost odgovor.
»
u jednostavnosti je lepota,
JJ Beba (1 Jun, 2007 - 03:12)
u jednostavnosti je lepota, dragi moj. Kad bi i to znali ovi nashi tajkuni/politichari drugachije bi nam bilo. Ovako od svih mogucih kombinacija oni izberu najtezu i najkomplikovaniju - recimo da budu mudri. Ili pametni. Ili drzavotvorni. isvetako:)
»
ima i...
pidola (1 Jun, 2007 - 03:18)
Jednog dana je Nasradin sedeo sa gitarom i svirao stalno istu notu. Posle nekog vremena,oko njega se skupila gomila sveta i neko mu je rekao:"Lepa je ta nota koju sviras,hodza, ali zasto ne sviras i nesto drugo,kao ostali muzicari?"
"Oni su budale!"uskliknuo je Nesradin."Samo traze i traze pravu notu,a ja sam je nasao."
»
Odoše 400 komentara kao da
Queeria (1 Jun, 2007 - 09:13)
Odoše 400 komentara kao da ih nije bilo :((
A neki su baš bili divni...
»
Gde će ti duša ...
SerbianKiwi (1 Jun, 2007 - 18:18)
Pa dobro Kvirijo, zar nisi mogao da nas obavestiž za ovo drugo poselo? Ja sam bio mali kada je bilo prvo, pa bi bilo dobro da se ovim drugim iskupim za greh neodlaska na originalna posela ... Vidim, zakasnio sam ... Mislim da bi ekipa sa liste bila cela da su dodali i Safeta Sušića, on samo fali .. Sledeći put kad bude javni, molim te !! I jel znaš molim te koliko je ta hala (gde prodaju karte) udaljena od dvorane gde se održava poselo? Da znam da li da uzmem kola od snajke ili da idem peške ako je blizo ...
P.S. I pitanje za sve: Da li je pristojno nositi čvarke u fišeku sa suva leba na poselo? Meni baba kaže da je to sasvim OK dok mi društvo iz kraja kaže da nije sramota jedino ako su čvarci suvi i topli ...
»
e , Pedjice,
angie (1 Jun, 2007 - 18:23)
nemo' da se sikirash, sad cu da ndjem ono sa borom i knondzom da se razgalish .
»
E. bre Sveznajuci...
nebojsa m (28 Maj, 2007 - 17:48)
...svuda te ima k'o govana!
Oce li neko da pusti vodu, podavicemo se od ovolikog znanja sveznajuceg seratora
»
sveznajuci...
JJ Beba (28 Maj, 2007 - 18:11)
...ne deri se! Da bi te ljudi chuli bolje govori tiho i nosi psa sa sobom. Ovako.....mrka kapa
»
jbg,ogluveo sam u chadu..a
Sveznajuci (28 Maj, 2007 - 18:17)
jbg,ogluveo sam u chadu..a ti nosi rezervne sa sobom.mozda naletis na nesto tvrdo..
»
neznajuci...
JJ Beba (28 Maj, 2007 - 18:24)
da ti objasnim lepo, poshto izgleda tebi treba malo vishe vremena-ovo je jedan duhovt blog. Ovde dolaze duhoviti ljudi, postiraju duhovite komentre..Kapish? d u h o vi t o. Nije obavezno da komentare od juche stavljesh svaki dan, na svakom blogu. Kapish? Ako n'umesh bolje, onda cuti, verovacemo ti na majkemi da si sveznajuci....
»
video sam i na groblju
Sveznajuci (28 Maj, 2007 - 18:28)
video sam i na groblju duhovitije nego ovde..
»
pa ne bi bilo onda
Sveznajuci (28 Maj, 2007 - 18:36)
pa ne bi bilo onda interesantno..jednoumlje je zanimljivo samo u ludari..
p.s. caos smrtnici,odoh u zivot..
»
Ahhaahaa!
oya (29 Maj, 2007 - 00:11)
JJ Beba wrote:
Ode u zivot u 18.36h. Taman da se vrati pre mraka
Bebo, sista, ne teraj me na krkljanje od smeha! =D
Vidis da je Sveznajuci romanticna dusa... Izlazak 'u zivot' pocinje u 18.36, da bi se uzivalo u majskom sumraku. Usput 3-4 kugle sladoleda i dobacivanje devojcicama na ulici. Lud provod! =D
»
Oya sista
JJ Beba (29 Maj, 2007 - 00:30)
ja mislila da je institucija matine davno zaboravljena. Takoreci out, kad ono...:))
»
sveznajuci...
JJ Beba (28 Maj, 2007 - 18:48)
..pa ti stvarno nishta ne znash - tamo su najduhovitiji..
»
E, sveznajući...
Drago Kovacevic (28 Maj, 2007 - 18:46)
...pa nisi samo neduhoviti smarač nego i prostačina...
Hajde izvini se....da baš potpuno ne potoneš...
»
DUGA JE ZAKON! bolan...
Nebojša Milenković (28 Maj, 2007 - 19:37)
sveznajući,
pa nemoj tako, to su ipak ljudi umetnici...
fin svet...
mi u ns-u srećom imamo dugu -
peđa ne da nije preterao
nego je čovek čak i smanjivao!
blog je, inače, jedan od najboljih
koje sam u skorije vreme pročitao:
Peđa svaka čast!
»
Alooooooooo...
jesen (28 Maj, 2007 - 19:55)
..niko ovde nikome ne smeta...kako ne razumes ovako lep i duhovit post...???
»
Maco,
Jelica Greganović (28 Maj, 2007 - 17:46)
a što si se ti okačio ovde, a ne na novom blogu? Da vi'š što je tamo fino, ja samo lunjam naokolo i pritiskam prozorčiće...mnogo fino.
»
Crni perhane
Kolos sa rodoslovom (1 Jun, 2007 - 19:16)
Zasto izbrisa sve komentare? Cak i sa drugih blogova...
Ko te je iznervirao?
Ja licno nikada ne bi brisao nista. Neka stoji crno na belo, nek vide ljudi...
Mislim, stvaaaaaaarno...
..............................................................................
Mada, lepo si napisao na pocetku bloga: "Znači...no comment!".
»
Ja nisam obavešten o novom
Queeria (28 Maj, 2007 - 17:48)
Ja nisam obavešten o novom blogu :)
Otkrij mi tajnu...
»
Kako bre nisi?!
Jelica Greganović (28 Maj, 2007 - 18:11)
sa'ću ti fwd šefov mail sa linkom, da vi'š kako je ludilo tamo!
»
Duga! kako to da si je tek
Gothsa (28 Maj, 2007 - 17:49)
Duga! kako to da si je tek sad otkrio. Pa oni postoje vec dosta godina.
»
Pa ja sam zahvalan Bogu i
Queeria (28 Maj, 2007 - 17:50)
Pa ja sam zahvalan Bogu i narodu što sam je najzad pronašao :) Jako me zabavljaju :)
»
"Idealno losa"
Prilicno Anonimna (28 Maj, 2007 - 18:03)
Nego... kako da odem na novi blog? Zna li ko?
Super su ti tekstovi, bre!
»
Ne mozes nikako...
jesen (29 Maj, 2007 - 00:59)
...moras da sacekas nedelju dana dok prodje testiranje...samo su VIPovci trenutno tamo...
»
jeseni..
JJ Beba (29 Maj, 2007 - 01:02)
"samo su VIPovci trenutno tamo... " i privilegovani redovi :))))(Vuki kopirajt)
»
da, da Vuki
JJ Beba (29 Maj, 2007 - 01:07)
.. domci.:) Znachi tamo su samo VIPovci i privilegovani domci :)))
»
Ona je pre nekoliko godina bila kaznjena
nsarski (29 Maj, 2007 - 01:19)
jer je odbila da ima vozacku dozvolu na kojoj pise njen datum rodjenja.
»
hehehehe, razumem ženu potpuno.
Krasici (29 Maj, 2007 - 01:23)
To su najintimniji trenuci koji se ne dele sa svakim! ;)))
Nego, ne reče mi ti jel primaš tu gde si sad poštu sa one svoje .edu adrese?
»
Ne, toj adresi odavde ne mogu da pridjem.
nsarski (29 Maj, 2007 - 01:27)
Don´t ask me why - ja sam konfigurisao server:( A i na odmoru sam - tamo ce me cekati 700 poruka kad se vratim. Ali, stigao mi je mejl od gordanac koji su lokalni cenzori odbili iz nekog razloga (ne svidja im se adresa valjda).
Idem sada, ceka me drustvo za veceru - tacos al pastor, cerveza mas fina i marijachi.
Pozdrav svima. Javljam se sutra kad mi odu majstori.
»
OK, probacu ja.
Krasici (29 Maj, 2007 - 01:29)
mozda je ona na nekom free mailu. Evo.
Među tih 700 poruka kad se vratiš biće i tri moje - odmah ih baci. ;))
»
Pa Kras
JJ Beba (29 Maj, 2007 - 01:20)
sad si mogla da potvrdish - u kujni je uvek najbolje zezanje. A chemu nas uchi Titanik? Kako se bre ona provela dole u utrobi broda sa Leom ? Kako? Luuuudooo :))
»
Da, a zamisli, ja od skora
Krasici (29 Maj, 2007 - 01:25)
imam tu "open plan" kuhinju, sva je izjedna sa dnevnom sobom i ... to više nije to, po pitanju ugođaja. Estetski aspekt je zadovoljen, ali emotivni... štuca!
»
to kad se
angie (29 Maj, 2007 - 01:35)
svi zguraju u kuhinjche, a tu sve, klopa, pice,
chuchi se na jednoj nozi, al' jednom kad se udje, niko ne izlazi, jer se tu svi zezaju i nekako je skoncentrisana energija.
A po sobama, malo foliraze, malo shminkeraja, prenemaganje,tendenciozno pushtena muzika, kolena koja sevaju iz tela neprirodnog drzanja....., naklapanja o najnovijim dogadjaima, lazni delovi iz biografija,...
a onda se iz kuhinje chuje smeh na svaki minut, zajednichki i shirok, koji svojom opushtenoshcu samo nervira i razbija kon(tra)cepciju.
»
Ma kakva kuhinja
vucko (29 Maj, 2007 - 01:39)
WC je hit: izolacija od gužve, tišina, opuštanje, probrana literatura...
»
kako ste
angie (29 Maj, 2007 - 02:02)
od zezanja u kuhinji, stigli do odrtavele shvaleracije, 'leba vam?
»
tako je
Radojicic (29 Maj, 2007 - 01:57)
Mansarda, mali stan u sobi mrak
na zidu stari sat kuca tik tak
kroz prozor mjesec sja sto trazi taj
mansarda, mali stan nas mali raj
znao sam jednu takvu u Kneza od Semberije
suze mi krenu kad se setim
»
Eh, kao
Ninoslav Randjelovic (29 Maj, 2007 - 02:07)
da je to dilema ?
A shto bi se ljudi znali.
Mislim, ljudi.
Muskarci i zene.
»
A, mene sva milina obuzme
Ninoslav Randjelovic (29 Maj, 2007 - 02:05)
kad se setim da sam na Tibetu
jednom, nekad,
s tobom jeo luka
i borio protiv Kineskog
idiotluka...
»
ovog?
Radojicic (29 Maj, 2007 - 02:13)
To heal the burning of your sorrow,
I seek a flame.
To gather the dust of your door,
I seek the palms of my hands.
To deal with you hiding behind your holiness,
I seek a good time instead.
»
Upravo tog.
Ninoslav Randjelovic (29 Maj, 2007 - 02:25)
Onog sto u kafani propoveda.
I na ulici.
I u stanu (mansardi).
I to uvek bez greske.
Jedne jedine.
»
...
Contractor (29 Maj, 2007 - 10:17)
samo su VIPovci trenutno tamo...
----------------------
Pa jel' to kuća velikog brata?
»
Liči, po dizajnu... Sve je
Queeria (29 Maj, 2007 - 10:20)
Liči, po dizajnu... Sve je u animal printu...
»
a sada jedna
angie (28 Maj, 2007 - 18:11)
za dizajnere:
http://www.youtube.com/watch?v=jSoRc5gG0qQ
»
Ah, Dejan Milićević i
Queeria (28 Maj, 2007 - 18:23)
Ah, Dejan Milićević i njegovi spotovi... Divno :)))
»
Помоз бог
Queeria (28 Maj, 2007 - 18:13)
Помоз бог !!!
Добро дошли на првом фенсајту посвећеном
БАЈИ МАЛОМ КНИНЏИ
срдачан поздрав екипа вучјака.
»
Dragi moji
Momir Markovic (28 Maj, 2007 - 18:39)
kako mrdnem iz Beograda svi totalno odlepite.
Ovde nema ludak ni puskom da ga gadjas a tamo MASALA
»
Turneja
JJ Beba (28 Maj, 2007 - 18:38)
Nije na izmet da ponovim da dotichni Mali Knindza na svojim koncertima u inostranstvu ima kompletnu uslugu -sem shto svojim poklonicima pjeva & nariche, pored karata prodaje i svoju hranu i pice. Postavi lepo svoj shator i sve u njemu; ispeche svoje prasice, svoje pice... Ful servis -lova lopatama u dzakove. Jedne godine u Nemachkoj imao je bruto profit od koncerata veci od Dzenet Dzekson, sa kojom je seko turneju. Bilo zvanichno - chovek tamo uredno placa porez. Pa vi sad vidite kolko koshta taj lokalpatriotizam
»
Pa šta misliš zašto ja
Queeria (28 Maj, 2007 - 18:47)
Pa šta misliš zašto ja osnivam svoj bend :))
»
Q
JJ Beba (28 Maj, 2007 - 22:20)
Toooo, to je poso -ti, tvoj bend &shatra & prasici na Pride paradi. Razvalili bi ste...
»
angie
Gothsa (28 Maj, 2007 - 19:27)
pa meni se cini da tog sveta, mislim Ljutih Grmecana i knindza ima vise po Kanadi i Svajcarskoj, a evo i Beba kaze da je ista stvar i u Nemeckoj, nego ovde...nije mi jasno sto su osli odavle. Mogli bi lepo svaki dan da gledaju Dugu, da slusaju vucica...bas bi im bilo lepo.
»
Autobuska stanica BG
Vesna Knežević Ćosić (28 Maj, 2007 - 21:52)
Nemam pojma za Dugu, al' sam čula tu mjuzu na BG autobuskoj stanici, na ulazu, ima kiosk sa prigodnim džidžabižama i ori se, lelemajke, totalna psihodelija, otprilike ovako (prilog za Peđinu kolekciju), pa kaže:
za Grmečom rodnim
moje oko plače
sve jače i jače
oj junačeee
bole li te raneee
otišo sam siroma
a došo sam bogat
»
Bebo,
jesen (28 Maj, 2007 - 20:06)
...valjda se kaze "nije na odmet"...il ja nesto nisam ukapirala..?
»
Priznajem..
jesen (28 Maj, 2007 - 21:39)
..da nisam cula za tu foru a nije mi licilo ni na gresku...pa ajd da pitam...ponekad moras da ispadnes i glup u drustvu al' covek uci dok je ziv....
»
"al' covek uci dok je
edi-va (28 Maj, 2007 - 21:42)
"al' covek uci dok je ziv...."
i opet umre u neznanju!
:)
»
jeseni :))
JJ Beba (28 Maj, 2007 - 22:22)
..fora je stara a ti mlada..:) a i uchinilo mi se zgodno za temu ;)
»
Bebo,
jesen (28 Maj, 2007 - 23:02)
..bas ti hvala za komplimente, mislim na mladost :)..nisam ocigledno pazila na casu kada se "ucila" ta fora....
»
jeseni...
JJ Beba (28 Maj, 2007 - 23:09)
znash onu josh stariju? - Learning all the time, Beni Hilovski recheno :))
»
angie,
tuzlanac (28 Maj, 2007 - 21:08)
dobra mu ova, ma toliko me dirnulo da sam pozelio biti nemanja!!!!!
»
sve se može kad se
Queeria (28 Maj, 2007 - 18:39)
sve se može kad se 'oće...
a ti bi vodku i lubenice?
»
Pa to pretežno zavisi...
vucko (28 Maj, 2007 - 19:33)
... od odnosa veličina lubenice i čaše.
Bitno je samo da ne bude zajedno sa votkom, pošto votku baš nešto ne obožavam, a lubenice volim.
»
Hvala, hvala,
vucko (28 Maj, 2007 - 20:08)
a ove kockaste, japanske, su super - sigurno se lakše pakuju u gajbice...
»
A jel ima rupica odozdo,
vucko (28 Maj, 2007 - 20:45)
za ovaj repić? Kako će inače da se uklapaju, ako nema kud sa repićem?
»
Ima kineski slatkis
nsarski (28 Maj, 2007 - 23:41)
kad se lubenica (ili dinja - ona honeydew) isece onom kasikom za sladoled u obliku loptice, potopi se u votku ili zestoko pice po ukusu i tako drzi 1 sat, pa se unda uvalja u secer i stavi u zamrzivac. Sluzi se ledena.
»
Lepo receno.
nsarski (29 Maj, 2007 - 00:12)
Jedino sto ne znam kako da izadjem na novi blog. Eto zato:)
»
Hm,
nsarski (29 Maj, 2007 - 00:20)
na ovom zvanicnom jos nista. Samo neke poruke da neko iz Nigerije hoce da mi posalje 10.5 miliona dolara. I opomena da treba da pokupim premiju na juzno-africkoj lutriji. (To je jedan moj manji hobi koji upraznjavam u casovima dosade - najvise volim kako se naljute kad im kazes da su mugu!)
»
Da, to.
nsarski (29 Maj, 2007 - 00:26)
Al nista jos. Znam da je Restak nesto pisao kako je sve u razvojnoj fazi, pa da ne nagrnu svi. Neckaju se ko mlada, al i mi smo strpljivi.
»
Ja sam se jednom bas obradovao slicnoj premiji.
Ninoslav Randjelovic (29 Maj, 2007 - 00:47)
Radovah se tako jedno sat-dva. Irska lutrija, sta li vec bese.
»
Nesto ovako?
nsarski (29 Maj, 2007 - 00:54)
The National Lottery
PO Box 1010
Liverpool
L70 1NL
United Kingdom.
Ref: XYL /26510460037/07
Batch: 24/00319/IPD
Dear Winner
This is to inform you that Your e-mail address attached to ticket
number: 56475600545188 with Serial number 5368/02 which subsequently won
you a cash prize of £2,696,385 (British Pounds) This promo was held
on the 5th April 2007 in London Uk.The selection process was carried
out through random selection in Our computerized email selection system
(ess) from a database of over 250,000 email addresses drawn from which
you were selected.
The UK. Lottery is approved by the British Gaming Board. To begin the
Processing of your prize you are to contact our fiduciary/Claims
department for more information as regards procedures to claim your prize.
Agents Name: Mr. Ben .W. Edison
Email:
Tel: +447011140016
Fax: +44707500273
Idi na http://www.scamorama.com
Obecavam vise sati zabave.
»
Jeste. Bas tako.
Ninoslav Randjelovic (29 Maj, 2007 - 01:12)
Sedeo sam prosle godine u NY (ocajan/bez novca). Stampao sam nekakve DVD diskove sa mojim filmcicima o stradanju ljudi na KiM i pokusavam da ih prodam nekome. Zainteresovanom za tu stvar. Elem, te kutije sa diskovima mi uporno stoje u stanu. Jedna na drugoj, Njih 50-ak. Kutija. Nasa diplomatska predstavnistva u SAD i Kanadi ne behu bas zainteresovana da ih preuzmu i dalje distribuiraju. Onda dobijem takav mejl. Odusevim se. Mastam o neverovatnoj sreci. Mojoj. I o Kosmickoj Pravdi. Posle se smirim. Nekako uspem da prodam te diskove. Grcima, Rusima i Amerikancima. I ponekom Srbinu. I da prezivim.
»
Hm...
vucko (28 Maj, 2007 - 23:49)
Votku ne volem. Ne znam kakva bi bila kombinacija sa džinom. Iako mi džin više prija sa ceđenim limunom, šećerom u prahu i mrvljenim ledom.
»
Vučko, mi smo idealan par
Krasici (29 Maj, 2007 - 00:10)
koji se dopunjuje, pošto lubenicu ne podnosim, a votku obožavam!
»
E, Peđa..
Drago Kovacevic (28 Maj, 2007 - 18:52)
...pa gde si čuo da bogovi piju pivo i jedu lubenicu...
Piju vino i grizu jabuku, bre...o))
»
piće bogova...
gordanac (28 Maj, 2007 - 18:55)
A ko onda pije ambroziju i gricka nektar? (Ili obrnuto? :))
»
Obrnuto...
Drago Kovacevic (28 Maj, 2007 - 18:59)
..e to piju najstariji bogovi...o)))
To je Zevsova privilegija...naročito ambrozija...o))
»
Da...Vule...
Drago Kovacevic (28 Maj, 2007 - 19:08)
...znaš da me zamislilo ovo oko ambrozije...Pun grad božanske klope...o)))
»
i...
Drago Kovacevic (28 Maj, 2007 - 19:14)
..svi bez viška predrasuda..o)) (e u ovo nisam siguran, otkud im onda tragedije..o))
»
kako otkud?
gordanac (28 Maj, 2007 - 19:24)
...pa `aljine moraju i da se peru...posebno od nosioca istih...
»
Što bi rekao Nušić,
Jelica Greganović (28 Maj, 2007 - 21:08)
da li ste primetili da su sve osvajačke civilizacije nosile suknje (i propale), a da i dalje pretendenti na vlast (popovi, žene i carevi) nose suknje.
»
Kombinacija piva
Jelica Greganović (28 Maj, 2007 - 20:40)
i lubenice bi bogove osudila da stalno sede u prostoriji u koju i car ide peške.
»
Svojevremeno je Kapor
nsarski (29 Maj, 2007 - 00:42)
nostalgicno pisao o toplom pivu i napolitankama (ukus maline) koje je konzumirao u vojsci:)
»
Mora da je Kapor
Unfuckable (29 Maj, 2007 - 10:40)
bio bar...specijalac u vojsci...imam neki utisak
»
sinergijski slikovni prilog...
gordanac (28 Maj, 2007 - 18:48)
duga i peđa,..and "rest is history"... :)
»
Narod pa vi ste
srbin rastko (28 Maj, 2007 - 19:05)
Narod pa vi ste predstavljate kao demokrate i zasto vam smeta jer cine nesto sto je protivno Ustavu i zakonima ove zemlje jer ugrozavaju nekoga?
Svako pije,jede i slusa ono sto mu se svidja to je osnov demokratije pravo na izbor
To sto se vama ne dopada ta muzika je vas izbor ali nemate prava da osudjujete nikog ko je slusa i da sprdate sa tim postenim i hrabrim ljudima
»
ej, zvao te sveznajuci da
Zabran (28 Maj, 2007 - 19:08)
ej, zvao te sveznajuci da idete na jedno mesto...
»
Naše osnovno ljudsko pravo
Queeria (28 Maj, 2007 - 19:15)
Naše osnovno ljudsko pravo je da se sprdamo s kim god hoćemo i kad god hoćemo!!!
Pošteni i hrabri ljudi? Ko bre? Gde? More marš...
»
nije lepo da generalizujete
Sveznajuci (28 Maj, 2007 - 19:41)
nije lepo da generalizujete stvari.jedan nacion.ti ljudi su pobegli ispod ustaskog noza,dosli u jednu sredinu,koja nije bila spremna da ih primi.nisu kao ovi iz drugog srpskog oka imali najljubazniji docek.
»
he, he, tebi baš smetaju
Queeria (28 Maj, 2007 - 19:44)
he, he, tebi baš smetaju Crnogorci...
Da, ali nije lepo ni generalizovati da su hrabri i pošteni...
Slažem se da Srbi iz Krajine nisu prihvaćeni i da grade totalno paralelni svet koji "tolerantna" Vojvodina ne želi da vidi, niti da uključi u svoje tokove... A to je jako loše...
»
ne smeta meni niko.svi znamo
Sveznajuci (28 Maj, 2007 - 19:53)
ne smeta meni niko.svi znamo da oni vladaju srbijom i koliko ih se doselilo u bg.a onaj ko vlada taj je i odgovoran za stanje jedne nacije.naravno,ne mislim na obican narod,koji nije nista kriv.a sto se tice krajisnika,ljudi su morali da se snalaze u jednoj sredini,neprijatnoj po njih,pa je naravno bilo tu i skretanja..ali ne lijevih.
»
Queerija
G r o f (28 Maj, 2007 - 20:49)
Moj omiljeni pederu Queerija...
Ja sam iz tih krajeva ali ne slušam vrstu muzike o kojoj govoriš i koja te se očigledno dojmila kad joj posvećuješ blog.
Ipak, praviš veliku grešku.
Nisi shvatio da ljubitelji tu muziku doživljavaju kao šalu i zezanje.
Ti zapravo ismijavaš ismijavanje, vršiš genocid nad jednom vrstom humora, koji ne vredja nikog i koji je zazanje na svoj račun.
Nema ništa gluplje od sprdanja sa nečijim folklorom.
Ja nisam gay ali ne pada mi na pamet da se sprdam sa vama.Nije mi jasno što je tebe ponukalo da se sprdaš sa nekim ko te ne dira i ko je pomalo zatvoren u svoj krug.
Što se tiče poštenja i hrabrosti nema ga ni manje ni više nego medju pederima i ne razumem čemu reč "marš". Mnogi je izbegavaju i kad su psi u pitanju.
Sa poštovanjem u tragovima
Grof
»
Grofe
JJ Beba (28 Maj, 2007 - 23:47)
"Nema ništa gluplje od sprdanja sa nečijim folklorom." E upravo tu greshish- ova muzika nije folkor. "Pushi, mala pushi" - tebi folklor? To je vishe seksualni folkor nego muzichki, ako mene pitash :))
»
Bebo
G r o f (28 Maj, 2007 - 23:53)
To je parodija na folklor....Verovatno..hahaha.. A pušenje? Pa ne znam, ja preferiram lizanje..:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
»
I meni je Madonna deo
Queeria (29 Maj, 2007 - 00:40)
I meni je Madonna deo folklora i nemoj neko da mi je dira!!!
»
Zar nije svojevremeno
adam weisphaut (28 Maj, 2007 - 19:14)
Baja imao duet sa doskorasnjim savetnikom ministra kulture i legendom srpskog alkoholizma?
»
umesto bore,
angie (28 Maj, 2007 - 19:24)
poshto nije postavljen spot,
http://www.youtube.com/watch?v=SPdeT1Gj2II
»
manjača maniacs
buda milic (28 Maj, 2007 - 19:32)
sigurno postoji neki avangardni bend penzionera sa manjače koji se na alternativni način bavi rakijom i traktorima:
popio sam šess trodona s litrom rakije
pretero sam traktor preko komšije
točkovi su moji crveni od krvi
I eM Te, I eM Te, ti si traktor prvi
»
kompakt CD na retrovizoru ,
Coco Rosie (28 Maj, 2007 - 19:50)
kompakt CD na retrovizoru , za odbijanje radara :)))))))
»
:)
Coco Rosie (28 Maj, 2007 - 20:03)
da, bre, sklonis...
al' ostavis srafciger u prozoru i brojanicu na retrovizoru. :)
»
Mozda je tebi bilo muka..
jesen (28 Maj, 2007 - 19:36)
...al' meni si osvezio dan haa...smejem se vec pola sata i samo mislim gde da nadjem tu sobnu antenu....
»
Neko vozi motor Neko vozi
Queeria (28 Maj, 2007 - 19:38)
Neko vozi motor
Neko vozi traktor
A ja i moja mala motokultivator :)
»
idem selom mirisu
Coco Rosie (28 Maj, 2007 - 19:46)
idem selom
mirisu kolaci
jebo mater
to su palacinke.
»
E stvarno...
vojvodina (28 Maj, 2007 - 19:44)
... mi je vec dosta jedne te iste price!
"Jadne izbeglice", pa "jadne izbeglice"... Petnaest godina vecina njih sedi, kuka, okrivljuje Srbiju/Vojvodinu i ceka da im pomoc padne sa neba! A svi su, kaaoooo, dosli iz blagostanja... Kako bi bilo malo da se do'vate motike i lopate, pa malo na njive, pa malo oranje... Posle petnaest godina stvarno vise ne mogu da slusam price o jadnim, proteranim ljudima... Ako im nije dobro tu gde su, sto sam govorio jos onomad, neka se brate lepo vrate odakle su dosli, ili neka idu gde ce im biti bolje. Pa da. Dosta vise navaljivanja krivice na nas domace, ni nas niko nije pitao da li mi hocemo da svi ti ljudi dodju bas kod nas!
Daj malo produktivnosti, malo rada, malo znoja, malo pozitive... Mal' malo pa negde izbije neka polu-pobuna jer izbeglice nece da se isele... Pa sta sad, doveka ce biti izbeglice??? A nisu hteli da postanu drzavljani Srbije jer u tom slucaju ne bi dobijali ni ono malo pomoci koje su dobijali. E pa sad, ne moz' i p...... i stisnuti...
A oni i dalje ludo "hode" za radikalima... Kakva ironija! Cudi me da im ti isti radikali nisu opljackali i one traktore na kojima su dosli!
Kao da je nama bilo lako prethodnih 15 godina i kao da smo bili presretni zbog cele situacije...
Verujte na rec, nismo se bas kulturno obogatili pristiglim stanovnistvom... 'Ajde da oni gledaju svoja posla, neeee, to bi da menja i to gde je doslo, ne daj Boze da se prilagode, naopako...
Hteli su ustanak i sve sto uz to sledi? Sto sam ja za to kriv??
Hocemo Kosovo? Odavno govorim da je te ljude trebalo tamo naseliti, da se popravi demografija, uostalom, po njihovim recima, svi su oni "mnogo bolji" Srbi od svih nas, domacih. Pa, dobro onda...
Pedeset godina smo unazadjeni u prethodnoj deceniji! Najmanje!
»
E ovo se zove "tolerantni"
Queeria (28 Maj, 2007 - 19:48)
E ovo se zove "tolerantni" vojvođanski fašizam, baš lep primer.
»
tolerantni vojvođanski fašizam
buda milic (28 Maj, 2007 - 19:53)
protkan snažnom empatijom i rašomonskim posmatranjem situacije iz više uglova, prevashodno iz ugla (ničim izazvano) izbeglih građana.
»
predlazem promenu imena,
angie (28 Maj, 2007 - 19:58)
(sad kada je to na blogu u modi), u vojvodjanska Krajina,
pa "tolerantne" vojvodjanske fashiste iseliti i proterati, a prave Srbe uselitiu njihove kuce, pa da zavrshimo vishe sa tom teritorijom.
»
Vojvođanski protest
Sloven (28 Maj, 2007 - 20:46)
To se zove vojvođanski protest protiv rođaštva, kumstva i pobratimstva protkanog neprilagođavanjem sredini.
»
e stvarno..
gogo (28 Maj, 2007 - 19:56)
bezobrazluk!
uh što bih volela da si malo u njihovoj koži bio!
kako bi ti bilo fino! da te ponižavaju na svakom koraku,
da se bune kada radiš i imaš, da im ne valja kada ne radiš i nemaš.. missim! da ne pominjem torturu zbog akcenta.. nema ovde kruha, mrkve, crvenog luka..
a inače.. do državljanstva je jaaako lako bilo doći.
sramota da te je!
»
kakva bujica
Sveznajuci (28 Maj, 2007 - 19:58)
kakva bujica neistinoca..pa,ako se neko selio negde onda su to 'srbi'iz drugog lijevog oka,u bg i vojvodinu.i sta sad!sto bi pa ovi smetali?!ta,to su nasi..srbadija..
»
??
vojvodina (28 Maj, 2007 - 20:14)
Da li vi to znate materiju, pa pricate, ili se, po obicaju, igrate politicki korektnih, pa, kao, sada je u modi braniti svakoga, pa, eto i vi?
Da li je iko od vas ziveo u Vojvodini u tom periodu? Da li je iko pomislio sta bi bilo da je u vas grad naseljeno 100.000 ljudi, apsolutno ni po cemu slicnih vama i vasem okruzenju? Da li se iko, zaista, zapitao - sta bi bilo, recimo, da je u Beogradu nastanjeno, 100.000 njih, koji mrze sve okolo (po "default" - u) i koji ocekuju da drugi dan po dolasku imaju ama bas sve isto kao i domaci? I koji i sami proteruju, gde god stignu, domace (vojvodjanske) Hrvate, Madjare... koga bilo...
O fasizmu ne bih (i to je sada u modi - ko god drugacije misli - taj je fasista! Nije vazno sto je sam pojam izlizan, moras biti na liniji i nazvati fasistom svakog onog ko se usudi da kaze ono sto mnogo njih takodje misli). U Vojvodini istog nikada nije bilo, osim kada je uvozen iz Srbije. Da nije tako, kod nas bi umesto 23 nacije zivela jedna ili dve, kao sto i jeste slucaj sa uzom Srbijom.
Za kraj - sta sam do sada, u ova dva posta, rekao netacno? Ali zaista netacno? Ocito da ste skocili a ne znate o cemu pricate. Sve sto sam napisao definitivno se dogodilo i dogadja, jer ako neko 15 godina sedi i kuka, mozda onda, zaista, nisu drugi krivi, mozda MALO krivice otpada i na doticne, same... ako nisu nista mogli postici u Srbiji, bilo je Kanada, Amerika, Australija... Neeee, lakse je kukati, mrzeti domace i cekati "pravdu"... pravdu iz njihovog ugla, naravno.
A vi uzivajte i tesite se kako ste demokrate. Iz vasih udobnih pozicija, daleko od svega.
Da nisu mozda ocekivali da delimo sa njima???
Sto se tice akcenta... Ne radi se o akcentu, radi se o nepristajanju na prilagodjavanje, vekovnom sada vec, no, opet, sta bi vi o tome znali???
»
...
nikson (28 Maj, 2007 - 20:18)
nemas pojma o cemu pricas, a po tvom tekstu bih zakljucio da i nisi iz vojvodine... ili ako stvarno jesi onda...
»
Quote:Kako bi bilo malo da
Queeria (28 Maj, 2007 - 20:40)
Quote:
Kako bi bilo malo da se do'vate motike i lopate, pa malo na njive, pa malo oranje...
A zašto baš na njivu? Što ne neko direktorsko mesto, profesorsko, nego baš njiva?
Quote:
Ako im nije dobro tu gde su, sto sam govorio jos onomad, neka se brate lepo vrate odakle su dosli, ili neka idu gde ce im biti bolje.
Ovo previše liči Srbija Srbima, Marš iz Srbije, Pederi u Hrvatsku...
Quote:
Pa da. Dosta vise navaljivanja krivice na nas domace, ni nas niko nije pitao da li mi hocemo da svi ti ljudi dodju bas kod nas!
Čudi me da se niste ugledali na svoje novobeogradske komšije i napravili demonstracije...
Quote:
A nisu hteli da postanu drzavljani Srbije jer u tom slucaju ne bi dobijali ni ono malo pomoci koje su dobijali.
Mom poznaniku koji je izbeglica iz Hrvatske godinama posle rata nisu hteli da daju državljanstvo!
Quote:
'Ajde da oni gledaju svoja posla, neeee, to bi da menja i to gde je doslo, ne daj Boze da se prilagode, naopako...
Znači zivela segragacija?! Ili postaneš isti kao domaći ili da te nema... E toliko o tolerantnoj Vojvodini koja poštuje različitost.
Quote:
Odavno govorim da je te ljude trebalo tamo naseliti, da se popravi demografija, uostalom, po njihovim recima, svi su oni "mnogo bolji" Srbi od svih nas, domacih. Pa, dobro onda...
Topovsko meso da se napravi...
Quote:
Sada je u modi braniti svakoga, pa, eto i vi?
Jesu li oni toliko šugavi pa ne zaslužuju odbranu?
Quote:
Da li je iko pomislio sta bi bilo da je u vas grad naseljeno 100.000 ljudi, apsolutno ni po cemu slicnih vama i vasem okruzenju?
Pa isto što i kod vas. Domaći bi ih ignorisali, mrzeli, gledali popreko i napravili neki geto da se što dalje sklone od poštenih i čistih domaćih.
Quote:
Da nije tako, kod nas bi umesto 23 nacije zivela jedna ili dve, kao sto i jeste slucaj sa uzom Srbijom.
Ali vam 24 "nacija" smeta?!
»
Quote:A zašto baš na
Sloven (28 Maj, 2007 - 21:17)
Quote:
A zašto baš na njivu? Što ne neko direktorsko mesto, profesorsko, nego baš njiva?
Ta mesta već su odavno zauzeli, ostala je samo još njiva.
Quote:
Ovo previše liči Srbija Srbima, Marš iz Srbije, Pederi u Hrvatsku...
Meni liči na mogućnost izbora
Quote:
Čudi me da se niste ugledali na svoje novobeogradske komšije i napravili demonstracije...
To odudara od Vojvođanske pitomosti.
Quote:
Mom poznaniku koji je izbeglica iz Hrvatske godinama posle rata nisu hteli da daju državljanstvo!
Jedan od retkih koji se nije poslužio pobratimsko-rođačkoj vezi.
Quote:
Znači zivela segragacija?! Ili postaneš isti kao domaći ili da te nema... E toliko o tolerantnoj Vojvodini koja poštuje različitost.
Ima li tolerantnije zemlje od Holandije? Tamo i arapi moraju poštovati homoseksualce u cilju prilagođavanja sredini.
Quote:
Jesu li oni toliko šugavi pa ne zaslužuju odbranu?
Odbranu od čega/koga????
Quote:
Pa isto što i kod vas. Domaći bi ih ignorisali, mrzeli, gledali popreko i napravili neki geto da se što dalje sklone od poštenih i čistih domaćih.
Zato u New Yorku postoje Manhattan i Bronx.
Quote:
Ali vam 24 "nacija" smeta?!
Ne smeta nam nacija, smeta nam nacionalizam.
»
Ne smeta nam nacija, smeta nam nacionalizam
vucko (28 Maj, 2007 - 21:28)
"Mrzim rasizam skoro koliko crnce"
»
Quote:"Mrzim rasizam skoro
Sloven (28 Maj, 2007 - 21:36)
Quote:
"Mrzim rasizam skoro koliko crnce"
Onda verovatno imaš problem.
»
Ti ne prepoznajes ironiju?
Just a girl (28 Maj, 2007 - 21:38)
Ti ne prepoznajes ironiju? To je tvoj tekst, ako nisi primjetio.
»
Ne prepoznajem ironiju,
Sloven (28 Maj, 2007 - 22:18)
Ne prepoznajem ironiju, prepoznajem rasistu:)))
To nije moj tekst osim ako ga neko želi tako isfabrikovati.
»
Dusice, jeste, samo ti sebe
Just a girl (28 Maj, 2007 - 22:44)
Dusice, jeste, samo ti sebe jos ne vidis tako. I nisi rasista, ali si ksenofob, kao i onaj sa podmazivanjem traktora. Da je duhovit- nije i nece biti, samo je sitna dusa. Da svugdje ima svakakvih, to je stara prica. Lika ne bi unazadila Teslu- ona ga je stvorila, a Grac oblikovao. Osnovno je sto smo danas moja draga prijateljica i ja dosle do zakljucka- to sto smo izbjegle je oblikovalo do kraja nasu licnost: Mi smo pacifiste i ne sudimo o nikom po tome odakle je, malo se morbidno salimo,a saosjecamo sa svakim ko pati i pomocicemo svakom kome treba pomoc. A u isto vrijeme moja druga prijateljica koja nema nikakve veze sa zemljama preko Drine mi prica kako treba gaziti preko mtvih da bi dosao do onog sto zelis( prica je bila o ponasanju na poslu). I doda : "Naravno, ako si u poziciji za tako nesto" Njoj je dobro placen posao za koji bas i nema neko znanje u startu sredjen preko veze ( rodjacke). Nepotizam je biljka koja dobro uspijeva na ovim prostorima, a niko nije imun(mislim, sto se teritorijalne pripadnosti tice). Samo sto ima ljudi koji bi prije umrli od gladi nego da im neko nesto sredjuje. I to ponovo nema veze sa tim odakle je ko. Cist glupi ponos:))
»
Siromašni i bogati
vucko (28 Maj, 2007 - 22:58)
Quote:
to sto smo izbjegle je oblikovalo do kraja nasu licnost: Mi smo pacifiste i ne sudimo o nikom po tome odakle je, malo se morbidno salimo,a saosjecamo sa svakim ko pati i pomocicemo svakom kome treba pomoc
Samo siromašni znaju da ima i siromašnijih od njih. Bogati vide samo bogatije od sebe.
-- Duško Radović
»
Pa nije problem...
vucko (28 Maj, 2007 - 22:10)
...više je nekakva mučnina, neprijatnost, kad opet i opet gledam kako ljudi racionalizuju svoju mržnju prema generalizovanoj grupi - tuđim nacionalizmom.
Malo sam umoran od toga, već 20 godina se vrti u krug. Imena različita, ali mržnja ista. Samo stavite drugu grupu, a sve ostalo paše kao saliveno.
»
Vrijeme je za Blue Eyed Workshops
dunjica (28 Maj, 2007 - 22:29)
Sjećaš se?
http://www.janeelliott.com/workshop.htm
»
...
nikson (28 Maj, 2007 - 21:38)
Quote:
Ta mesta već su odavno zauzeli, ostala je samo još njiva.
koju vi vredno obradjujete ili ste zavrsili u nekoj skolskoj sali na mesto nekog izbeglice ko je zauzeo vase direktorsko
Quote:
Meni liči na mogućnost izbora
da proteras ili da budes proteran. biraj!
Quote:
To odudara od Vojvođanske pitomosti.
ne zaklanjaj se iza identiteta koji navodno treba da ti obezbedi one osobine koje ne posedujes. ili ako posedujes pitomost verovatno si mnogima od njih mnogo pomogao(razumeo)...
Quote:
Jedan od retkih koji se nije poslužio pobratimsko-rođačkoj vezi.
ali cete mu vi pomoci cim se dokopate neke pozicije! samo oni je zauzeli! hm, sta cemo sad?
Quote:
Ima li tolerantnije zemlje od Holandije? Tamo i arapi moraju poštovati homoseksualce u cilju prilagođavanja sredini.
a ovde ne morate postovati ni one koji su izbegli
Quote:
Odbranu od čega/koga????
od malogradjana, lopova i ratnih zlocinaca
Quote:
Zato u New Yorku postoje Manhattan i Bronx.
postoji i ulica(ili samo bista-svejedno) nikole tesle, koji je gle cuda, bas iz like
Quote:
Ne smeta nam nacija, smeta nam nacionalizam.
zbog kojeg su oni proterani
»
Quote: koju vi vredno
Sloven (28 Maj, 2007 - 22:06)
Quote:
koju vi vredno obradjujete ili ste zavrsili u nekoj skolskoj sali na mesto nekog izbeglice ko je zauzeo vase direktorsko
Veruj mi šanse su nam bile male za bilo kakvu rukovodeću poziciju.
Quote:
da proteras ili da budes proteran. biraj!
Da se vratiš ili ostaneš.
Quote:
ne zaklanjaj se iza identiteta koji navodno treba da ti obezbedi one osobine koje ne posedujes. ili ako posedujes pitomost verovatno si mnogima od njih mnogo pomogao(razumeo)...
Poznaš me lično ili zaključuješ po predrasudama?
Quote:
ali cete mu vi pomoci cim se dokopate neke pozicije! samo oni je zauzeli! hm, sta cemo sad?
Ko to "Vi", ja sam pojedinac, a ne čopor.
Quote:
a ovde ne morate postovati ni one koji su izbegli
Hm, opet množina, problem kolektivizma u tvojoj glavi ili nedostatak vlastitog identiteta?
Quote:
od malogradjana, lopova i ratnih zlocinaca
Zato postoji Hag.
Quote:
postoji i ulica(ili samo bista-svejedno) nikole tesle, koji je gle cuda, bas iz like
Veruješ da bi Tesla postao naučnik da je ostao u Lici?
Quote:
zbog kojeg su oni proterani
Na nacionalizam se uvek odgovara nacionalizmom, pitanje je samo gde je bilo izvorište ove pogane ideologije.
»
,,,
nikson (28 Maj, 2007 - 22:35)
Quote:
Veruj mi šanse su nam bile male za bilo kakvu rukovodeću poziciju.
onda rad i ucenje
Quote:
Da se vratiš ili ostaneš.
ne zna se ko ce te lepse docekati...
Quote:
Poznaš me lično ili zaključuješ po predrasudama?
zakljucujem po tvom pisanju
Quote:
1.Ko to "Vi", ja sam pojedinac, a ne čopor2.Hm, opet množina, problem kolektivizma u tvojoj glavi ili nedostatak vlastitog identiteta?
persirao sam u prvom slucaju u drugom sam rekao uopsteno
Quote:
Zato postoji Hag.
zbog ratnih zlocinaca da, zbog malogradjana NE
Quote:
Veruješ da bi Tesla postao naučnik da je ostao u Lici?
verujem da je otisao u grac zato sto je bio talentovan, inteligentan i radan. ne znam sta bi postao da je ostao u lici, a ne znam ni sta bi postao edison da je ostao u ohaju
Quote:
Na nacionalizam se uvek odgovara nacionalizmom, pitanje je samo gde je bilo izvorište ove pogane ideologije.
u nemackoj, neki tvrde da je u francuskoj
»
Vojvođanska pitomost? Pa
Queeria (28 Maj, 2007 - 21:39)
Vojvođanska pitomost?
Pa nećemo pričati bajke... To je urbana legenda...
Hajde da si rekao da su Vojvođani pasivno agresivni pa da i poverujem...
»
(iz knjige Mileta Isakova
Sloven (28 Maj, 2007 - 22:09)
(iz knjige Mileta Isakova "Koliko je sati?")
"Novi Sad je cudo; svaka govna prima i ne pravi pitanje. Ajde ti sad, i ti si nekakav Srbin, ajde u Leskovac da napravis karijeru. Oces *****. Da si Ljuba Tadic, imas da igras epizode. Tacnu da si nosis na scenu, kakva glavna uloga, jesi li lud. Ako si fudbaler, ima da izigravas korner-zastavicu, a u prvi tim jok. Samo ovde sve moze. Ko god dodje, odma direktor."
»
Ovde se neko mnogo pravi
Queeria (28 Maj, 2007 - 22:49)
Ovde se neko mnogo pravi blesav.
Vojvođani kukaju na izbeglice iz Bosne i Hrvatske.
Beograđani na Crnogorce
Ostatak Srbije na izbeglice sa Kosova.
I za sve su gore navedini krivi, a da uopšte nema odgovornosti "domaćih"... Interesantno...
»
Quote:Pederi u
dunjica (28 Maj, 2007 - 21:29)
Quote:
Pederi u Hrvatsku...
Pederi, nemojte imati iluzija!!
»
Ne shvatam cemu pljuvanje
boskonet (28 Maj, 2007 - 20:00)
Ne shvatam cemu pljuvanje Baje Malog Knindze.
Ako ste vi svi ovde so cool, ne morate ga slusati ali nemojte ni pljuvati.
Ja volim da slusam Baju kad se napijem, a nisam ni nacionalista a ni homofob
»
Jedna stvar me samo
boskonet (28 Maj, 2007 - 20:11)
Jedna stvar me samo cudi.
Ovaj blog je napisao homosexualac koji se (koliko je shvatam) bori za prava istih.
E sad on je kao osvedoceni humanista poceo da se sprda sa odredjenom grupom ljudi, sto spada u neku vrstu diskriminacije, a to je upravo ono protiv cega se on bori
»
odlicno ste primetili.i da
Sveznajuci (28 Maj, 2007 - 20:25)
odlicno ste primetili.i da dodam,ako se nesto ne slazete odmah sledi ban..po mojim analizama,to je tzv,srpski/balkanski osecaj za demokratiju,ili borim se protivu diskriminacije,ali samo one,koja mene pogadja.naravno,sva sredstva su dozvoljena..
»
u sustini,nas mentalitet je
Sveznajuci (28 Maj, 2007 - 20:27)
u sustini,nas mentalitet je posledica dve stvari.komunizma i migracija stanovnistva u neprirodnu sredinu.
»
Hvala, Sveznajuci!
dunjica (28 Maj, 2007 - 22:39)
Quote:
migracija stanovnistva u neprirodnu sredinu.
Slatko si me nasmijao!!!
»
Ja se sprdam sa muzikom
Queeria (28 Maj, 2007 - 20:26)
Ja se sprdam sa muzikom jednog dela jedne određene grupe ljudi... Kao što se sprdam sa Grand paradom, tako mogu da se sprdam i sa Duginim poselom... Ili je odjednom Dugino poselo od nacionalnog značaja za Srbe iz Krajine? Ili neka svetinja?
»
Ti se ne sprdas sa muzikom
boskonet (28 Maj, 2007 - 20:33)
Ti se ne sprdas sa muzikom nego sa ljudima, za koje imas predrasude da su glupi, neobrazovani, dno dna jednom recju.
A mislim da su predrasude najveci problem kod prava homosexualaca, i mislim da ti to bolje znas od mene
»
I izvinjavam se zbog ovog
boskonet (28 Maj, 2007 - 20:36)
I izvinjavam se zbog ovog "ti". Ja vec presao na ti, nadam se da je to OK
»
Zanimljivo... Muzika koja se
Queeria (28 Maj, 2007 - 20:56)
Zanimljivo...
Muzika koja se pušta na Duginom poselu je shit najgori... Može se reći da nemam visoko mišljenje o ljudima koji snimaju i koji istu konzumiraju...
Ali mogu da razumem svrhu Duginog posela, kao okupljanje sličnih u jednoj može se reći neprijateljskoj sredini, gde će se lepo osećati među svojima i mogu da se kladim da većina ne dolazi zbog muzike već zbog ljudi...
»
Mozda ova muzika jeste shit
boskonet (28 Maj, 2007 - 21:05)
Mozda ova muzika jeste shit za tebe, ali o ukusima ne vredi raspravljati.
I kao sto rece nemas visoko misljenje o ljudima koji je slusaju, a to je cista predrasuda.
Na primer ja sam inzenjer, zivim na zapadu, poznajem homosexualce i nemam nista protiv njih, a najveca ironija je da mi je majka PROFESOR MUZIKE.
I mnogo puta mi se desilo da se ljudi zgrazavaju nad mojim muzickim (ne)ukusom, ali to sam ja.
Pa ti sad povuci paralelu sa homosexualizmom
»
Joj nemoj taj
Queeria (28 Maj, 2007 - 21:12)
Joj nemoj taj homoseksualizam!
Naravno da je predrasuda... to ne sporim... Ali ja neću da tučem ljude koji idu na Dugino poselo...
»
Izvinjavam se zbog
boskonet (28 Maj, 2007 - 21:20)
Izvinjavam se zbog potenciranja homosexualizma, ali to mi je najlaksi nacin da ti objasnim da si ti sa ovim blogom diskriminisao druge ljude.
Mozda neces da bijes, ali diskriminises.
Sta bi bilo kad bi neko napravio blog za ismevanje homosexualaca?
»
Homoseksualizam kao izraz je
Queeria (28 Maj, 2007 - 21:32)
Homoseksualizam kao izraz je nekorektan... please use homoseksualnost
Zavisi na kom osnovu... Ako bi bio blog o ismejavanju gejeva jer su opterećeni izgledom, veličinom, muškošću, Jelenom Karleušom... Ne bih imao ništa protiv...
»
OK, homosexualnost, lapsus
boskonet (28 Maj, 2007 - 21:42)
OK, homosexualnost, lapsus lingue.
Ne, nego jedan blog o tome da su "pederi" degenerici i izrodi, da siluju malu decu,da im ne treba okrecati ledja jer mogu svakoga napasti..., i sve one najcesce predrasude vezane za homosexualce, i pride da se taj blog nadje na site-u B92, medijske kuce koja se bori protiv predrasuda i diskriminicije svih vrsta.
Sta bi onda bilo?Sta bi onda rekao?
»
Zašto izjednačavaš nešto
Queeria (28 Maj, 2007 - 21:47)
Zašto izjednačavaš nešto što se ne može izjednačiti?
Ja sam ti lepo dao primer i to je oket paralela... Ovu koju si ti dao uopšte nije paralela, već dve različite stvari...
»
Zasto ne bi moglo da se
boskonet (28 Maj, 2007 - 22:02)
Zasto ne bi moglo da se izjednaci?
Jedan primer, desilo mi se da sedim sa mojom devojkom(koja je Madjarica, znaci nisam ni nacionalista, a slusam BMK) i njenim drugarima i oni su pricali o tome kako ce na exit, svirke punk bendova, i slicno.
Medju njima nasla se jedna devojka koja je mene pitala "a sta ti slusas"? Kad je dobila odgovor celo drustvo je zacutalo, i vladala je prilicno neprijatna atmosfera do kraja veceri.Vise nismo isli zajedno na druzenje sa tim drugarima.
Sta se tebi desi kada kazes da si to sto jesi u nekom nepoznatom heterosexualnom drustvu u Srbiji?
Postoji li paralela?
»
Da, ti i ja dobijamo sličnu
Queeria (28 Maj, 2007 - 22:40)
Da, ti i ja dobijamo sličnu reakciju. Ja zbog seksualne orijentacije, a ti zbog muzičkog neukusa.
Moram priznati da bih ja slično reagovao da mi neko kaže da sluša Baju Malog Knindžu i pitao bih ga zašto?
Kao što i ja tebe sada pitam, zašto ti slušaš BMK?
I koji odnos imaš prema njegovim nacionalističkim pesmama i spotovima u kojima se veličaju ratni zločinci i kriminalci?
»
Obicno kad me neko pita sta
boskonet (28 Maj, 2007 - 23:02)
Obicno kad me neko pita sta slusam kazem da slusam narodnjake.U njih spada i BMK.Razlog ne znam, valjda zato sto volim kafanu i u kafani mi je najbolji provod. Urodjeno, isto kao sto ti volis bate a ne seke.
A nacionalisticke pesme bas i ne volim, ne samo Bajine nego i uopste, ima Baja i druge vrste pesama.U vecini pesama navedenih na tvom blogu se ne spominje nacionalizam(to jest mrznja prema drugim nacijama).
»
Ok, ja nemam problem da
Queeria (28 Maj, 2007 - 23:26)
Ok, ja nemam problem da ljudi slušaju narodnu muziku, zato što u mnogim slučajevim činim i ja, najčešće iz nekih kemp-trash pobuda... Ja priznajem da imam predrasude prema ljudima koji slušaju narodnjake, obećavam da ću raditi na tome... Nemojte očekivati čuda...
A ti si mi skroz simpa, bez obzira kakvu muziku slušaš...
»
I ti si meni simpa, i tvoj
boskonet (28 Maj, 2007 - 23:34)
I ti si meni simpa, i tvoj blog najvise posecujem posle bloga Dejana Stankovica(covek je genije), ali sam se ovim blogom osetio prozvanim pa sam morao da odreagujem.
A sad laku noc svima, sutra je novi radni dan, moram na spavanje
»
zato sto neke rasprave
KafaJeGotova (28 Maj, 2007 - 21:59)
zato sto neke rasprave neposteno zatvara. a i ne govori mi puno. ja volim rasprave o ukusima. posebno u umetnosti.
»
OK su rasprave kad se drzi
boskonet (28 Maj, 2007 - 22:08)
OK su rasprave kad se drzi neki nivo, ali je nesto drugo kada druge proglasite idiotima samo zbog drugacijeg ukusa
»
ali ukusi
KafaJeGotova (28 Maj, 2007 - 22:17)
su sastavni deo osobe. ono sto nekog cini, izmedju ostalih stvari. a, pogotovo sto ova umetnost, koju ismeva kvirija, jeste i duboko i otvoreno politicna. ja isto ne mogu to da posmatram kao izolovano. takva umetnost je i posledica i uzrocnik stvari, i kao takva i vise nego potrebno da bude ismevana.
slazem se da kategorizacije u raspravi tipa idiot jesu slabost.
izmedju ostalog, potreba rasprave o ukusima je i eklekticizam koji vi upotrebljavate u samoj raspravi.
»
Politicna???Ne
boskonet (28 Maj, 2007 - 22:31)
Politicna???Ne razumem.
Izgleda da i vi imate predrasude sto se tice ove vrste
muzike.
Navescu vam sebe kao primer. Politikom se ne bavim, i vidjenja sam da Srbiji moze biti dobro samo ako joj se uvede nadzirana nezavisnost.
Da li se to poklapa sa vasom predrasudom o politici i ljudima koji slusaju ovu muziku?
»
Nezavisnost?
dunjica (28 Maj, 2007 - 22:33)
od koga ili čega? I još nadzirana? Zvuči kao "samo malo trudna".
»
pa k'o deva marija! Nebeski
hoochie coochie man (28 Maj, 2007 - 22:56)
pa k'o deva marija! Nebeski narod!
»
Ima nas i gore, ne poricem.A
hoochie coochie man (28 Maj, 2007 - 23:06)
Ima nas i gore, ne poricem.A da li ima gorih?
»
Misljenja sam da Srbi (a i
boskonet (28 Maj, 2007 - 22:50)
Misljenja sam da Srbi (a i vecina naroda Balkana) ne treba da ima potpunu drzavnu nezavisnost. Nadzirana od UN-a ili koga bilo.
Ipak smo mi hajducka nacija (u tvom slucaju uskocka), nije za nas drzava.Svako (ali bukvalno svako) ko dodje na vlast misli da je on Bogom dan i da moze da radi sta hoce, i da je na poverenoj mu (joj) funkciji samo zbog licnog bogacenja.
»
Nemoj imati iluzija,
dunjica (28 Maj, 2007 - 22:56)
opisao si LJUDSKE, a ne nacionalne osobine. I drugdje (tamo gdje drzis da je bolje) bi bilo tako da im se moze. Zato su ljudi izmislili zakone. Uz malo dobre volje, cak se i drze tih zakona. A postenje, kao ni zelja za moci i vlascu, nije endemska pojava.
»
Ovo sto sam napisao je
boskonet (28 Maj, 2007 - 23:15)
Ovo sto sam napisao je donekle generalizacija i predrasuda koju vezujem za nase ljude. Izvinjavam se izuzecima. Jedan je Djindjic:))Ovde gde ja zivim(Skandinavija) ta osobina gotovo da ne postoji, i u dosadasnjoj istoriji ove zemlje nije postojala.
»
Pa vec sam relativno dugo
boskonet (29 Maj, 2007 - 00:07)
Pa vec sam relativno dugo ovde, i jos nisam cuo za slucaj korupcije ili kradje na visokom nivou.
Ima malo nepotizma, moram priznati.
»
Ono što ne vidimo,
dunjica (29 Maj, 2007 - 00:28)
ne znači da ne postoji.
Mnogi bi se iznenadili kada bi znali šta ima u Njemačkoj, uzoru reda, rada i discipline. Npr.
»
Aj kad si bas zapela, zivim
boskonet (29 Maj, 2007 - 00:49)
Aj kad si bas zapela, zivim na Islandu, zemlji koja ima najduzu parlamentarnu tradiciju na svetu, i nikada, zvanicno, nije bila u ratu.
A Island je toliko mali po populaciji(300.000) da gotovo svako svakoga zna, tako da nikom ne pada na pamet da krade, jer bi se brzo proculo.
Ljudi ostavljaju otkljucane kuce, upaljene aute bez ikoga u njima, pa je i vlast takva, i tako je oduvek bilo. Jedino u Reykjaviku nije pametno ostavljati kucu i auto otkljucane zbog sve veceg broja narkomana i imigranata.
Ali kao sto rekoh postoji malo nepotizma, tj. rodjaci lakse prolaze na konkursima za dobra radna mesta
»
politicna dapache
KafaJeGotova (28 Maj, 2007 - 22:42)
"Politicna???Ne razumem.
Izgleda da i vi imate predrasude sto se tice ove vrste
muzike."
politicno nije isto sto i generalizacija. sve je politika.
pa, sad... moze se i diskutovati o tome da ja imam predrasude o muzici iz granda jer ja necu da gledam to i slusam nikad, iako se stalno javljaju nove pesme.
"Da li se to poklapa sa vasom predrasudom o politici i ljudima koji slusaju ovu muziku?"
ja sam vec provitao vasu izjavu da slusate takvu muziku, a opet vodimo raspravu. ne znam odakle taj vas zakljucak.
nekad nesto postane deo necega iako prvobitno nije to bila namera (sto, licno mislim, da sa ovim autorima nije slucaj).
»
Ovo je poenta svog mog
boskonet (28 Maj, 2007 - 23:29)
Ovo je poenta svog mog pisanija. Ne morate slusati ovu vrstu muzike, niko vas ne tera, ali nemojte se sprdati sa ljudima koji je slusaju i odnositi se prema kao prema nepismenim idiotima, a sve zbog predrasuda koje imate o ovim ljudima
»
o,
teodora (28 Maj, 2007 - 23:38)
o, božmesačuvajisakloni.
pa nisu to, prijatelju, predrasude, već generalizacija. izvini molim te, ali cca 90% ljudi koji se lože na grand paradu (i to ne zbog nekakve morbidne fascinacije kao ja, već sasvim iskreno) a koje ja poznajem zaista jesu nepismena i neobrazovana bagra. koriste knjige samo kad treba pritisnuti oblande.
a ni oblande im ne valjaju. jebo ih grilijaš. :)
»
Postoji i generalizacija da
boskonet (29 Maj, 2007 - 00:01)
Postoji i generalizacija da 90% ljudi koji dolaze na exit su narkomani i neradnici. Verujete li u nju?
»
nije ovo stvar vere već
teodora (29 Maj, 2007 - 00:10)
nije ovo stvar vere već ličnog iskustva. slabo se družim sa narkomanima, tako da sa narkomanima koji posećuju exit nemam iskustva.
»
Ne znam, sta da ti
boskonet (29 Maj, 2007 - 00:23)
Ne znam, sta da ti kazem.Mozda da prosiris experimentalni uzorak. Ili da se upoznamo...., mada ce to malo teze ici, posto sam trenutno daleko od Srbije.
A na Exitu svake godine policija zapleni odredjenu kolicinu droge, ali ja ne mislim da su svi posetioci Exita narkomani.
»
e, vidiš, ja sam u srbiji i
teodora (29 Maj, 2007 - 00:41)
e, vidiš, ja sam u srbiji i uzorak mi je širok ko jadran. dođi mi u posetu, pa da te upoznam sa polusvetom koji sluša tu muziku. nemam ja problem da prihvatim mogućnost da normalan, inteligentan i obrazovan čovek to sluša, iako možda to ne mogu da razumem. problem je u tome što su takvi ljudi prava retkost, statistička greška.
»
boskonet
oibibio (29 Maj, 2007 - 00:27)
mijesas babe i frogs, nije ovdje rijec o razlici u ukusuma vec o cinjenici da je pjevanje nacionalistickih i fasistickih pjesama, ne samo dozvoljeno, nego je poprimilo katastrofalne ramjere.
to sto ti volis bajine pjesme je tvoj problem a ne stvar ukusa.
»
Nijedna pesma od ovih koje
boskonet (29 Maj, 2007 - 00:39)
Nijedna pesma od ovih koje je Queeria naveo na ovom blogu nije sadrzale mrznju ni prema jednoj naciji.
Ni ja ne volim nazi i fasisticke pesme, i nisu svi narodnjaci takvi, ali se na ovom blogu ismeva narodna muzika.
P.S. I ja se grozim nacionalizma
»
boskonet
KafaJeGotova (29 Maj, 2007 - 00:44)
aman, brate, o cemu ti pricas?!
vidi ovo sto je obibio okacio http://www.youtube.com/watch?v=3IGA1iK0gs4
a, onda pogledaj kometare ispod! keve ti, koja je tvoja poenta?! o cemu pricamo?!
sad ces kao ova pesma ti je katastrofa lai od baje na tom albumu ti se svidja pesma pod borjem 4?!?! koga boli uvo za narodnjake!
»
Mrzi me da
boskonet (29 Maj, 2007 - 01:09)
Mrzi me da ponavljam,Queeria-i sam objasnio moj stav o narodnjacima u jednom od prethodnih komentara.
Poenta je Zivi, i pusti druge da zive.
Ako je neko ralicit, a uz to te i ne napada i ne ugrozava, ne moras ga pljuvati.
Laku noc
»
boskonet
KafaJeGotova (29 Maj, 2007 - 01:19)
ok je tvoj stav o narodnjacima, ali ti si razvodnio poentu kvirijnog posta tom raspravom. post je veoma konkretan i uopste nema veze sa pro ili anti narodnjaci.
"Ako je neko ralicit, a uz to te i ne napada i ne ugrozava, ne moras ga pljuvati." - poenta posta i jeste napadanje i ugrozavanje od strane konkretnih pevaca i nalozene raje. stvarno te ne razumem...
laku noc
»
vidim i drago mi je da ne volis nazi i fasisticke
oibibio (29 Maj, 2007 - 00:47)
ali baja ima i takvih pjesama.
pazi ovo, mislim...
http://www.youtube.com/watch?v=M8q49K7Omv8
najzalosnije je sto ona djecica cupkaju u ritmu njegovih pjesmica:-(
edit: uz pozdrav ljubiteljima narodne muzike, necu vise diskutovati na ovom postu;-)
»
teodora...
JJ Beba (29 Maj, 2007 - 00:35)
"koriste knjige samo kad treba pritisnuti oblande." :))
..i kao podmetach za vrele sherpe..:)
»
au, toga se nisam setila.
teodora (29 Maj, 2007 - 00:48)
au, toga se nisam setila. može, može. :)
mala porodična anegdota: uđe, tako, moja luda majka (tada balavica sa jednocifrenim brojem godina) u kuću u kojoj nema knjiga. zbunjeno dete, roditelji joj lekari pa im puna kuća raznoraznih knjiga, nemaju gde s njima. gleda, traži knjige, i naposletku pita: "a kako vi, teto, pravite oblande?" :)
»
Istina Teodora. Mora da je
JJ Beba (29 Maj, 2007 - 00:56)
Istina Teodora. Mora da je tvoja baba tvojoj mami pravila najbolje oblande. Znash li bre koliko su debelje te medicinske knjizurine? Najbolje pritiskaju :))
»
"svinje su debele. knjige su
KafaJeGotova (29 Maj, 2007 - 00:57)
"svinje su debele. knjige su obimne." :P
»
pozdrav
DeTail (29 Maj, 2007 - 01:01)
ekipi u cosku ;)
zna li neko sta je sa covekom sa master planom - zelenovicem !?
»
green?!
KafaJeGotova (29 Maj, 2007 - 01:04)
takozvana 'crew iz kuta' :)
to sam se i ja pitao - gde je green?
»
Ma debele
vucko (29 Maj, 2007 - 01:02)
Moj tata kaže da svaki čovek ima 3 mere: visinu, širinu i dužinu.
Za oblande su potrebne debele, a ne obimne knjige :P
»
Ma ne,
vucko (29 Maj, 2007 - 01:07)
nego su oblande previše intelektualne - kad im odgovaraju samo obimne knjige :)
»
Skazem se Chubaka
JJ Beba (29 Maj, 2007 - 01:12)
najbolje knjige za pravljenje obalndi su one debele u obimu :)
»
čuj, znam li... šta
teodora (29 Maj, 2007 - 01:07)
čuj, znam li... šta misliš, ko se u mojoj kući bavi čišćenjem, alfabetizacijom i slaganjem knjiga? a da stvar bude gora, ona džinovska medicinska enciklopedija u deset tomova mi BAŠ super izgleda na najvišoj polici. upala mišića, a sve zarad estetike... :)
»
boshko
JJ Beba (28 Maj, 2007 - 23:01)
definishi predrasudu, jer ovako kako upotrebljavash taj izraz ....Shta je pisac 'teo da kaze?
»
Predrasuda je po meni stav
boskonet (28 Maj, 2007 - 23:09)
Predrasuda je po meni stav koji imamo prema nekoj osobi koju ne poznajemo, a koji smo stvorili na osnovu pripadnosti te osobe nekoj grupi, ili na osnovu neproverenih ili poluproverenih informacija koje imamo o toj grupi.
»
"Da li se to
angie (28 Maj, 2007 - 23:44)
poklapa sa vasom predrasudom o politici i ljudima koji slusaju ovu muziku?"
Da.
»
Valjda je rec o maloj mindzi,
nsarski (29 Maj, 2007 - 00:00)
kako na slici pise, ali ne vidim sta bi neko imao protiv toga. Jos je Mao govorio nesto u tom smislu kako je to velika stvar. Zamisli 6 miliona kineza na trgu, a Mao kaze "velika stvar". Ej, nije to sala.
Mislim i da nam je Milutin Bajazit nekoc slicno pricao, i nezaboravu koji je medju zenama suprotnog pola ostavio.
»
Kafo
G r o f (28 Maj, 2007 - 22:39)
Kafo, kad se raspravlja o muzici nikad se ne stavlja akcenat na gegrafsko poreklo.
To dovodi u sumnju dobronamernost.
A muzika!..
hahahahahha..
..apsolutno ne zavredjuje pažnju. Mislim da je malo ko od diskutanata slusao pomenute pesme.
Naivno je misliti da se ovde radi o muzici.
»
grofe
KafaJeGotova (28 Maj, 2007 - 22:46)
ok, mozda ne akcenat, ali je i geografsko poreklo, izmedju ostalog, interesantna stavka. ja, recimo, kad cujem da je neka muzika iz afrike, odmah imam zelju da je poslusam.
naravno, svaka generalizacija je pogresna (ovo sam spomenuo, ali znam da to isto mislis).
"Naivno je misliti da se ovde radi o muzici."
upravo to!
»
Najnoviji komentari
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)