Gnev

Goran Miletic RSS / 07.03.2008. u 01:33

tu piše da će biti gneva
tu piše da će biti gneva
Ne vredi ovih dana razmišljati o posledicama po ekonomiju jer čak i prodavačica u trafici shvata da „ovo neće na dobro da izađe“. Ljudska prava već doživljavaju sličnu sudbinu, a ono što spada u korpus vladavine prava, bolje i da ne pominjemo. U svakom slučaju, ne vredi komentarisati tzv. „najnoviju krizu“ jer je lepo Predsednik Tadić danas obznanio da će Vlada Srbija da postoji „dok god uvažava 5 principa oko kojih je okupljena“. Nema veze što je pre nedelju dana neko iz njegove partije rekao da će posle proglašenja nezavisnosti neki od principa biti gurnuti u stranu („dok branimo Kosovo“), a ni što je Mlađan Dinkić objašnjavao kako za godinu dana ništa specijalno nije učinjeno po pitanju tri preostala principa (prva dva zna svako). Dok ova ekipa po ceo dan ZAKAZUJE i OTKAZUJE ove ili one sednice i ukida vize Rusiji, radikali se smeškaju, čekaju da upadnu kad bude zgodno, a u tajnosti i spremaju nova događanja naroda na ulicama (Beograd, u martu).

Međutim, da vidimo šta nam se dešava sa „odbranom“ suvereniteta i teritorijalnog integriteta. Za one koji nisu obavešteni, odbrana je sabotiranje nove susedne države stare 18 dana, koju je priznalo 26 država (od toga 15 članica EU), 3 koje su pripremile priznanje (Norveška, Litvanija i Finska), a koju će još 22 države priznati u narednih par nedelja. Ako nismo znali šta je suština Akcionih planova Vlade Srbije, sada znamo. Poenta je da svaki dan izvršimo po neku sabotažu ili sličan bombastični (nekada i bukvalno bombastični) EVENT na teritoriji Srbije ili Kosova. Pitanje posledica po lokalne Srbe se uopšte ne postavlja, jer ministar sa 180 savetnika najbolje zna šta je dobro za njih. Koliko sam uspeo da saznam, jedan od njegovih pametnih planova je da se inicira mini-egzodus, kada budu iscrpljene sve druge opcije.

Pošto vremenom polako ponestaje materijalnih stvari koje se mogu demolirati, institutucija Kosova iz kojih se može „spontano“ izaći i oblasti koje se mogu „integrisati u sistem Srbije“, krenulo se sa duhovnim. Juče smo imali tzv. „suprotna mišljenja“ o tome da li srpski duhovnici na Kosovu treba da komuniciraju sa međunarodnim predstavnicima. Nemojte mi reći da vas to nije nasmejalo. Evo već sam zamislio sebe kako donosim odluku da zbog kršenja ljudskih prava u Srbiji, prekidam svaki kontakt sa vlastima Srbije, jer je po prirodi stvari vlast uvek direktno ili indirektno odgovorna. Naravno da bi to bilo glupo, kao što je ideja o prekidanju kontakata SPC sa bilo kim, takođe bezvezna.

Ali ima bolje i od „naše“ SPC! Bratstvo bugarskog manastira Zograf na Svetoj Gori je danas uputilo oštro pismo Predsedniku i Premijeru Bugardske, Predsedniku Sobranja i njihovom matičnom Sinodu gde su pored obaveštenja da je „srpski narod lišen onoga što mu je vekovima pripadalo“, piše i ono što ih potresa na Hilandaru gde valjda po ceo dan gledaju izveštaje sa Kosova. Naime, oni su u istom pismu napisali da „sa bolom primaju vesti o uništavanju svetinja na Kosovu“. Razumem za ranije, ali se ne sećam da je ovakvih incidenata bilo u proteklih 6 meseci.

Pored toga bugarsko bratstvo je pozvalo na razum, mudrost i da se ne narušavaju božanska i ljudska pravda. U tom smislu, oni su upozorili na „nepromenljivost duhovnih zakona i Božji gnev, koji ne bi zaobišao Bugarsku ukoliko bi podržala nepravdu i priznala nezavisnost Kosova”. Ekipa iz Zografa kaže da je proglašenje nezavisnosti „politički cinizam“, a na kraju pisma priziva razne svece (uključujući i Svetog Georgija) da „pomognu i prosvetle“ bugarske državnike kako bi doneli pravednu odluku.

Nama očigledno preostaje da molimo „domaće“ svece da prosvetle našu ekipu (including Tadić) kako bi konačno doneli odluku da Srbe sa Kosova ostave da životne probleme rešavaju zajedno sa Prištinom, isto onako kako je Fatmir Sejdiu pozvao Albance iz Preševa i Bujanovca da svoje probleme rešavaju zajedno sa Beogradom.

Atačmenti



Komentari (90)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gandra gandra 01:53 07.03.2008

prvi?

a sada na citanje
stephen dedalus stephen dedalus 02:11 07.03.2008

spremite se za dugotrajnu borbu!

Srbija, 2020.
Predsedavajuci EU Hasim Taci ponudio je Vladi Srbije na potpisivanje SSP. U komentaru na ponudu Premijer Kostunica ju je okarakterisao kao cinizam. Vlada je u dubokoj krizi. Zivi bili pa videli.Do tada ce populacija da se smanji na jedno cetiri miliona. Pristojna cifra za dobro zezanje.
Goran Miletic Goran Miletic 02:18 07.03.2008

Re: spremite se za dugotrajnu borbu!

Brisel, jun 2025

Komesar za prosirenje EU, Filip Vujanovic, danas je izjavio da Srbija ima sigurno mesto u evropskoj porodici i izrazio žaljenje zbog neuspelog referenduma o pristupanju EU, koji je proteklog vikenda održan u Srbiji. Vujanović je tom prilikom naglasio da se nada da će Srbija uspeti da prevaziđe probleme i pridruži se Moldaviji i Ukrajini koje će 2030 postati članice EU.
stephen dedalus stephen dedalus 02:30 07.03.2008

Re: spremite se za dugotrajnu borbu!

vujanovic je istovremeno najavio da ce EU poslati misiju u srbiju da posmatra novi model drustvenog uredjenja u srbiji po kojoj vlada ima neograniiceni mandat dok se narod o svakom pitanju izjasnjava na referendumu.
Goran Miletic Goran Miletic 02:47 07.03.2008

Re: spremite se za dugotrajnu borbu!

Reagujući na izjavu komesara Vujanovića, Premijer Srbije Vojislav Koštunica, podsetio je da je referendum izraz volje naroda i podsetio Vujanovića da je upravo na taj način njegova država odlučila da više ne bude u prosperitetnoj federaciji sa Srbijom. Tom prilikom, Premijer Koštunica je zatražio od EU da Srbija ne potpiše sporazum sa svim 33 članice EU, već samo sa 32, s obzirom da u Ustavu Srbije jasno piše da je Kosovo sastavni deo Srbije.

Analiticari u Srbiji smatraju da ovakvo zaostravanje moze dovesti i do pada Vlade Srbije, buduci da bi Nova Srbija verovatno istupila iz koalicije i formirala novu vecinu sa DS i SPS
milos.urosevic milos.urosevic 02:55 07.03.2008

Re: spremite se za dugotrajnu borbu!

...dok je odgovor srpskog Ministarstva za savetovanje i mitologiju da se novi model vladavine ne tice zapada jer je to mesanje u istorijsko pravo Srbije da u skladu sa preambulom svetonikoljskog ustava ima premijera koji ne donosi odluke i predsednika koji ima obavezu da zbog stabilnosti i jedinstvenog stava zrtvuje svaki pojedinacni interes bilo kog gradjanina
Spiridon Spiridon 08:55 07.03.2008

Re: spremite se za dugotrajnu borbu!

Komesar za prosirenje EU, Filip Vujanovic, danas je izjavio da Srbija ima sigurno mesto u evropskoj porodici i izrazio žaljenje zbog neuspelog referenduma o pristupanju EU, koji je proteklog vikenda održan u Srbiji. Vujanović je tom prilikom naglasio da se nada da će Srbija uspeti da prevaziđe probleme i pridruži se Moldaviji i Ukrajini koje će 2030 postati članice EU.


sto je babi milo to joj se i snilo
blackbox blackbox 10:52 07.03.2008

Re: spremite se za dugotrajnu borbu!

stephen dedalus
vujanovic je istovremeno najavio da ce EU poslati misiju u srbiju da posmatra novi model drustvenog uredjenja u srbiji po kojoj vlada ima neograniiceni mandat dok se narod o svakom pitanju izjasnjava na referendumu.

a na čelu vlade je vladika.
johanna29 johanna29 13:18 07.03.2008

Re: spremite se za dugotrajnu borbu!

LJUUUUDI, citam komentare i smejem se do suza, ZABOGA...zaKoga...

JEZIVO.

OSTVARLJIVO.

Dolybell Dolybell 02:44 07.03.2008

A moleban ?


Zašto ne sačekaju efekte molebana ?
Uopšte mi nije jasno zašto uopšte nešto rade, kad su
održali moleban, to nije u redu !

Pre svega treba pitati SPC kakav je odgovor dobila
nakon molebana, možda je za to pitanje rano - ne znam?

Pa tek onda raspisati referendum: 1.da li treba održati prevremene izbore ili
2. referendum da li ste za to da Srbija & Kosova sve together hrupe u EU.
Pre svakog ispitivanja naroda obavezno održavati molebane, bar jednom nedeljno.
Tako nam bog pomogao. Amin
stephen dedalus stephen dedalus 04:32 07.03.2008

Re: A moleban ?

ja oredlazem da se raspise referendum o tome da li su gradjani za to da se odrzi referendum o prikljucenju EU. ako se gradjani odluce za referendum nakon to ga bi se odrzao referendum o tome da li da na referendumu treba da bude neko pitanje ili ne. ukoliko bi se gradjani odlucili za to da na referendumu treba da bude neko pitanje, sledece referendum bi bio o tome koje bi to pitanje trebalo da bude. i tako dan za danom, pred kockastim ekranom...
blackbox blackbox 10:20 07.03.2008

Re: A moleban ?

stephen dedalus
ja oredlazem da se raspise referendum o tome da li su gradjani za to da se odrzi referendum o prikljucenju EU. ako se gradjani odluce za referendum nakon to ga bi se odrzao referendum o tome da li da na referendumu treba da bude neko pitanje ili ne. ukoliko bi se gradjani odlucili za to da na referendumu treba da bude neko pitanje, sledece referendum bi bio o tome koje bi to pitanje trebalo da bude. i tako dan za danom, pred kockastim ekranom...

Prvo referendum o tome da li smo doselili na Balkansko poluostrvo, koje je u Evropi, ili smo jos u postojbini?
Ako nismo doselili onda prirodno ne'emo u EU.
Ako smo doselili onda da počnemo od obnavljanja Raške i Zete pa sve do današnjih dana ispravljajući sve greške koje su učinjene. Kad to postignemo onda Evropa, ako je bude, može da nas povuče (ka sebi).
johanna29 johanna29 13:20 07.03.2008

Re: A moleban ?

...A da bace malo PASULJ?....

Mozda ih PROSVETLI... Ne vide da je bog zamak'o za oblake.

DAVNO jos.
stefan.vizantin stefan.vizantin 02:53 07.03.2008

u cemu je ovde problem?

Razumem za ranije, ali se ne sećam da je ovakvih incidenata bilo u proteklih 6 meseci.


Bilo, bilo. Cak i previse da bi se moglo ignorisati. A ono poruseno vecinom je i ostalo tako. Nemojte da kazete da niste obavesteni.
Inace zivo me zanima u cemu je problem da grupa monaha iz Zoografa posalje pismo svojim politicarima sa svojim misljenjem? U cemu je to krsenje bilo cijih prava? Ili je zabrana pojedincima da kazu sta misle krsenje prava...
A to sta ce crkva da uradi zar to nije njen problem. Crkvena autonomija. Odvojenost crkve i drzave zar nismo sekularna drzava (barem zvanicno)?
U svakom slučaju, ne vredi komentarisati tzv. „najnoviju krizu“ jer je lepo Predsednik Tadić danas obznanio da će Vlada Srbija da postoji „dok god uvažava 5 principa oko kojih je okupljena“.

Sta Tadic treba da uradi sada? Da kaze da nece da brani Kosovo i da rusi vladu na juris? Mozda kada bi se neki drugi pitali. Kao odgovoran covek i Vi sigurno shvatate da svako ko danas kaze nesto za nezavisnost Kosova zavrsava kao izdajnik a kada bi se predsednik drugacije izjasnjavao verovatno bi doslo do gradjanskog rata. Kako da pobedite Kostunicu ako mu date mogucnost da na vas izlije sve moguce antipatriotske lazi (a one pale nazalost). A ako na sledecim parlamentarnim izborima-koji ce vrlo brzo po svemu sudeci, DSS predje cenzus bez njih nece moci da se napravi vlada a ni sa njima kao sto vec vidimo. Jedno je sigurno-nije dobro, nadajmo se da ce biti bolje...
Goran Miletic Goran Miletic 03:01 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

Sto se tice onog prvog, ne mogu reci da nije bilo nijednog. Prilicno dobro pratim i veoma dobro se secam kojih je incidenata bilo u proteklih 6 meseci. Ne secam se da se desilo neko UNISTAVANJE svetinja. Naprimer, na Zadusnice su sve TV ovde prikazivale porusene nadgrobne ploce, ali to je nesto sto se, nazalost desilo mnogo ranije, najvise 1999. godine...

Sto se tice Tadica - ja njemu zameram jednu veoma prostu stvar. Iako sam glasao za njega u drugom krugu, on nas LAZE - Kosovo nece biti Srbija, Vlada nece opstati, nas najveci nacionalni interes nije pomenuto KOSOVO, vec mnogo drugih stvari, a njegovo cuveno "NIKADA NIKADA NIKADA" je posebna prica. Mozda bi oni mogli da ga vise napadaju ako bi bio iskren, ali svakako ce se to pitanje postaviti pre ili kasnije...

Bolje pre, nego kasnije...
stefan.vizantin stefan.vizantin 03:15 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

Bolje pre, nego kasnije...

ma i ja bih sto pre da se resi ali kao i Vi ne bih voleo da izgubimo. ovoga puta je veoma ozbiljno. ne verujem da ih mozemo da pobedimo sada kada su de facto najjaci. kosovski samar jos uvek boli i nije bas tako lako preuzeti odgovornost za moguce posledice poraza jer bi on zaista znacio: Zbogom Evropo, ugasi svetlo kada podjes.
Goran Miletic Goran Miletic 03:20 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

Jedino cega se ja plasim jeste upravo to - da li bi na sadasnjim izborima DS LDP G17 i manjine imali vise od 126

Svaka druga kombinacija je opet povratak u proslost...
stefan.vizantin stefan.vizantin 03:30 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

Goran Miletic
Jedino cega se ja plasim jeste upravo to - da li bi na sadasnjim izborima DS LDP G17 i manjine imali vise od 126

Svaka druga kombinacija je opet povratak u proslost...

ja sam ubedjen da sto je vremenski blizi kosovski samar sanse su manje. cutati i spreciti budale da naprave jos vece gluposti je jedino sto moze da se uradi. treba cekati priliku i dobro tempirati kampanju. mislim da nije jos vreme, ali mozda gresim...uostalom ovi zadnji dogadjaji pokazuju da se Kostunjavom zuri i ne verujem da je naivno doneo odluku o rezoluciji koja je svakom normalnom coveku put u proslost, vec da je zapravo on taj koji zeli izbore sto pre. mislim da je za njega to najbolje a za narod ce biti katastrofa...
nikson nikson 03:32 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

Goran Miletic
Jedino cega se ja plasim jeste upravo to - da li bi na sadasnjim izborima DS LDP G17 i manjine imali vise od 126

Svaka druga kombinacija je opet povratak u proslost...


to je sustina sustine sustinskog cele situacije, jer bas zato sto nazalost ne bi imali toliko, ovo stanje se i oteze... mozda uz dosta napora ali sumnjam
Palilula Palilula 03:39 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

on taj koji zeli izbore sto pre. mislim da je za njega to najbolje a za narod ce biti katastrofa...


Ja mislim da je to tacno. Gvozde se kuje dok je vruce, a on je sveststan da je sad njegovih poslednjih pet minuta. Za nekoliko meseci sve ovo oko Kosova ce biti mnogo blede. I ne samo to, ova politika ce neminovno dovesti do pada standarda, poskupljenja svega i svacega. To ce vrlo brzo otrezniti narod. Pitanje je koliko dugo ova vlada moze da traje?

Mislim da ako nam je stalo da DS,LDP i G17 dobiju vecinu, ljudi moraju da volontiraju u svojim strankama i da odvoje koji vikend da sa njima idu po Srbiji. Kada bi se to masovno sprovelo, sigurno bi imalo povoljne reziltate.
NenoX NenoX 03:44 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

stefan.vizantin
Goran Miletic
Jedino cega se ja plasim jeste upravo to - da li bi na sadasnjim izborima DS LDP G17 i manjine imali vise od 126

Svaka druga kombinacija je opet povratak u proslost...

ja sam ubedjen da sto je vremenski blizi kosovski samar sanse su manje. cutati i spreciti budale da naprave jos vece gluposti je jedino sto moze da se uradi. treba cekati priliku i dobro tempirati kampanju. mislim da nije jos vreme, ali mozda gresim...uostalom ovi zadnji dogadjaji pokazuju da se Kostunjavom zuri i ne verujem da je naivno doneo odluku o rezoluciji koja je svakom normalnom coveku put u proslost, vec da je zapravo on taj koji zeli izbore sto pre. mislim da je za njega to najbolje a za narod ce biti katastrofa...

Ma ne bi me cudilo i da ta varijanta DS + LDP + G17 ima vecinu, ali sve vise, sa pravom, sumnjam da bi onda DS u toj koaliciji postao stranka koja privlaci ove "Moleban" birace pa bi na kraju oni sami poceli "desnicarski" da guslaju kao DSS. To je problem velikih stranaka u Srbiji i ambicija tih istih stranaka u smislu "pokrivanja" birackog tela. DS vec sada pokazuje simptome "Moleban" virusa i potpune rastrzanosti izmedju razlicitih ideja i realnosti (Kosovo i Evropa, ustav, kohabitacija, rezolucije, prodati parlamentarni izbori, moleban, miting ... )
stefan.vizantin stefan.vizantin 03:52 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

Ma ne bi me cudilo i da ta varijanta DS + LDP + G17 ima vecinu, ali sve vise, sa pravom, sumnjam da bi onda DS u toj koaliciji postao stranka koja privlaci ove "Moleban" birace pa bi na kraju oni sami poceli "desnicarski" da guslaju kao DSS. To je problem velikih stranaka u Srbiji i ambicija tih istih stranaka u smislu "pokrivanja" birackog tela. DS vec sada pokazuje simptome "Moleban" virusa i potpune rastrzanosti izmedju razlicitih ideja i realnosti (Kosovo i Evropa, ustav, kohabitacija, rezolucije, prodati parlamentarni izbori, moleban, miting ... )

mozda, a mozda jos nismo videli poslednji deo poker partije Tadic-Kostunica. do sada je Tadic uspesno Kostunjavom osipao biracko telo i nadajmo se da ce u finalu da ga porazi u potpunosti. t ozlo se jako dobro ukorenilo i zauzelo najznacajnije pozicije u drzavi i sa njim se ne moze tako lako na juris. valja nam sacekati. jasno je da gubimo vreme ali bojim se da nema druge...
stephen dedalus stephen dedalus 04:46 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

kostunici nema sta posebno da se zuri, jer u svakoj buducoj varijanti on moze samo da bude veoma slab partner u nekoj buducoj koaliciji. on vise nece biti premijer, a obicno se ne desava da neko ko je nekada bio premijer preuzme neku drugu funkciju u buducoj vladi. naravno, uvek je moguce da sluzba lideru bilo koje buduce vecine uputi neku ponudu koja se ne odbija, kao sto je bio slucaj sa sadasnjom koalicijom.
mada, po poslednjoj izjavi tomislava nikolica, cini se da oni sve pokusavaju da onemoguce bilo kakvu buducu koaliciju ds i dss-a. srs ce imati najmanje 100 poslanika na nanrednim izborima. mislim da narodnjaci mogu da osvoje 25. dovoljan im je jedan poslanik sps-a. ono na cemu ds treba da radi, ili je trebalo da radi jeste pokusaj svadje dss-a i srs-a. svadja ns i dss-a bi takodje bila dobra ideja. problem je samo da stranacke svadje u srbiji organizuje samo sluzba, a ona je trenutno u rukama dss-a. mada bi dogadjanja 21.02. nego mogao da protumaci i da je deo sluzbe namerno sabotirao molebane.
stefan.vizantin stefan.vizantin 05:04 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

ono na cemu ds treba da radi, ili je trebalo da radi jeste pokusaj svadje dss-a i srs-a. svadja ns i dss-a bi takodje bila dobra ideja.

a sto bi se oni svadjali kad se u svemu slazu onako bratski?
Soylent Green Soylent Green 05:46 07.03.2008

Kostunica, a suicide bomber politician

Kostunica ima samo jedan izlaz, a to je da postane mucenik. Zato ljudi oko njega postaju nervozni, posto su bacili oko na ovozemaljsko carstvo (mozda mu i stave thorazin u kafu.)

Srecom za sada je relativno dobro neutralisan, i izgleda da mu je Moleban za Svete Patike krajnji domet.
Dolybell Dolybell 06:50 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

jenost crkve i drzave zar nismo sekularna drzava (barem zvanicno)?

Misliš razvedeni ali žive u divljem braku . što se na računa ?
Spiridon Spiridon 09:00 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

Jedino cega se ja plasim jeste upravo to - da li bi na sadasnjim izborima DS LDP G17 i manjine imali vise od 126

Svaka druga kombinacija je opet povratak u proslost...


nemas potrebe da se plasis. DS, LDP i G17 nece imati sigurno vecinu. Bice posla koliko hoces =]
silver bullet silver bullet 11:16 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

do sada je Tadic uspesno Kostunjavom osipao biracko telo i nadajmo se da ce u finalu da ga porazi u potpunosti


Hoce, kad se i sam do kraja pretvori u DSS.
stefan.vizantin stefan.vizantin 16:32 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

silver bullet
do sada je Tadic uspesno Kostunjavom osipao biracko telo i nadajmo se da ce u finalu da ga porazi u potpunosti


Hoce, kad se i sam do kraja pretvori u DSS.

iz LDP tabora odavno stizu takve nebuloze. koliko vidim DS je sa svojom ideologijom daleko od DSS. jedino sto neki ljudi nemaju zelje da gledaju u cinjenice vec radije u stranacko-komesarska saopstenja.
karlsdorf karlsdorf 21:40 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

Ti, Stefane, mislis da sada "rodoljubi" imaju 45% birackog tela i da bi bilo pogresno rusiti vladu, kao sto je bilo pogresno i kad su imali 35%. Ti, dakle, mislis da sa izborima treba sacekati dok radikali ne izadju na 67%?
silver bullet silver bullet 23:57 07.03.2008

Re: u cemu je ovde problem?

koliko vidim DS je sa svojom ideologijom daleko od DSS



Kolika vam je dioptrija?
A ocni pritisak?
stephen dedalus stephen dedalus 04:48 07.03.2008

ako moze neki detalj o radikalskim

planovima za mart.
doktorka doktorka 05:14 07.03.2008

a kako ce tadic

sa ldp-om kad je gadljiv ? smesna vam je ova diskuija.
Palilula Palilula 05:18 07.03.2008

Re: a kako ce tadic

ako bude morao, hoce. Pa sad je sa Kostunicom, nemoze gore.
doktorka doktorka 05:42 07.03.2008

Re: a kako ce tadic

Palilula
ako bude morao, hoce. Pa sad je sa Kostunicom, nemoze gore.


Hahah, morace ali pod uslovima koje postavi LDP.
stefan.vizantin stefan.vizantin 06:12 07.03.2008

Re: a kako ce tadic

doktorka
Palilula
ako bude morao, hoce. Pa sad je sa Kostunicom, nemoze gore.


Hahah, morace ali pod uslovima koje postavi LDP.

mozda u nekom filmu, negde, kad bi se lagali...u toj buducoj koaliciji ce biti vrlo jasno ko je gazda. razume se da to nece biti Cheda...
doktorka doktorka 06:15 07.03.2008

LDP -u

bi morala pripasti vojska i policija pod obavezno
stefan.vizantin stefan.vizantin 06:21 07.03.2008

Re: LDP -u

doktorka
bi morala pripasti vojska i policija pod obavezno

mislim malo je glupo da pricamo o tome sta bi trebalo da bude kad bi bilo kad bi pobedili...pogotovo kad smo prilicno daleko od sigurne pobede.
samo mislim da kad se BT jednom zaj#$%^ sa DSS-om u slucaju pomenutih ministarstava ponovoti gresku verovatno nece. nije da poredim ove dve stranke jer one zaista nemaju nista zajednicko ali onaj ko drzi vojsku i policiju u Srbiji vlada iz senke. to dobro znamo...
Dolybell Dolybell 06:58 07.03.2008

Re: LDP -u

onaj ko drzi vojsku i policiju


Mlogo je opasan, može taj svašta da uradi, ne treba mu senka.
Vračarac Vračarac 07:46 07.03.2008

Re: LDP -u

Nije mi samo jasno na osnovu čega neko može da pomisli da bi DS i Boris Tadić uopšte želeli da ulaze u bilo kakvu saradnju sa LDP-om s' obzirom na sve uvrede koje je LDP uputio na njihov račun. Smatram da ni DS ni Tadić nisu blesavi pa da ne vide da je glavni cilj LDP-a još od osnivanja u stavri preotimanje DS-ovih birača. Mislim da bi pravljenje bilo kakve koalicije ove dve stranke bio jedan oduran i neprincipijelan čin. Posle toliko ružnih reči koje je LDP izgovorio bio bih razočaran da DS (stranka koju simpatišem ali za koju ne glasam, pošto principijelno sve izbore bojkotujem) pristane na bilo kakav vid saradnje sa LDP-om. Uostalom na proteklim predsedničkim izborima LDP je podržao Tadića taman koliko i DSS. Predsednici stranaka su se slikali sa listićem u ruci. Pretrgoše se od podrske i Koštunjavi i Čeda.
doktorka doktorka 08:26 07.03.2008

Re: LDP -u

Vračarac
Nije mi samo jasno na osnovu čega neko može da pomisli da bi DS i Boris Tadić uopšte želeli da ulaze u bilo kakvu saradnju sa LDP-om s' obzirom na sve uvrede koje je LDP uputio na njihov račun. Smatram da ni DS ni Tadić nisu blesavi pa da ne vide da je glavni cilj LDP-a još od osnivanja u stavri preotimanje DS-ovih birača. Mislim da bi pravljenje bilo kakve koalicije ove dve stranke bio jedan oduran i neprincipijelan čin. Posle toliko ružnih reči koje je LDP izgovorio bio bih razočaran da DS (stranka koju simpatišem ali za koju ne glasam, pošto principijelno sve izbore bojkotujem) pristane na bilo kakav vid saradnje sa LDP-om. Uostalom na proteklim predsedničkim izborima LDP je podržao Tadića taman koliko i DSS. Predsednici stranaka su se slikali sa listićem u ruci. Pretrgoše se od podrske i Koštunjavi i Čeda.


a ja sam misljenja da bi bilo veoma opasno po ldp da ulazi u koalicuju sa ds i g17+, kada je poznato da su te dve stranke umesane u brojne afere koje moraju biti razresene, ako hocemo da udjemo u eu. kako ono bi : ko s djavolom tikve sadi o glavu mu se obijaju
jagru1 jagru1 08:45 07.03.2008

Re: LDP -u

Ovo kako ste ovde napisali , u ovom trenutku i u ovoj situaciji , pre bih rekla da ste jedan iz SENKE nego neko sa Vračara. Vidim da ste ovde sasvim "sveži" ( pre dva dana registrovani ), pa mi se čini kao da ste već prionuli na zadatak : svuda i na svakom mestu , pre svega , podsticati svađu na relaciji DS- LDP.
Vračarac Vračarac 08:55 07.03.2008

Re: LDP -u

Slažem se sa 90% vašeg odgovora, dakle zaboravimo na bilo kakvu saradnu i koaliciju jer izgleda da nismo jedni za druge. Ta nasilna, neprincipijelna i nevoljna saradnja bi samo štetila i jednima i drugima. Što se afera tiče u pravu ste 50%. U DS-u je zaista bilo isuviše raznih afera (Bodrum, Janjušević, Kolesar) Mada se gro tih afera desio u vreme dok se DS još nije pocepao. Međutim (to je onaj deo sa kojim se ne slažem sa vama i zaista vas molim da me ne shavtite pogrešno jer zaista nemem nikakve zadnje namera) LDP, odnosno lider LDP-a, bi trebao da zaista objasni kako se iz duksa za samo tri godine (radni staž) uskače u BOSS-ovo odelo a iz starki u blindirani džip? Moje mišljenje je da kod nas, još od vremena kralja Petra I Karadjordjevića, ne postoji čist političar. Najinteresantnija stvar od svega je to što naši političari svako pitanje o svom materijalnom stanju proglašavjau populizmom i demagogijom i ne pada im na pamet da nam objasne na koji način održavaju svoj (ipak luksuzan) način života
cecas cecas 08:56 07.03.2008

Re: LDP -u

Prvo : DS sam "otpusta" svoje birace svojim necinjenjem , tako da LDP ne mora u opste da se trudi oko "preuzimanja" DS biraca.A malo mi je i glupo to kada se kaze " uzima birace" , kao da su biraci na nekoj tezgi pa ih neko "uzima" , a zaboravlja se da su to ljudi sa svojim stavom i misljenjem koji svoj glas daju onome ko ce da zastupa njihove interese.
Drugo : LDP ne mora da vredja DS , jer DS to odlicno sam sebi cini, sa nesuvislim izjavama funkcionera i glupim potezima.
Trece : Vracarac ti mora da si ekstra lik koji podrzava , a ne glasa , jer bojkotuje sve izbore ! Pa otkuda ti pravo da onda bilo sta kritikujes kada ne ucestvujes ! Ne mozes da se j.... a da ti ne udje !
Vračarac Vračarac 09:01 07.03.2008

Re: LDP -u

Zaista vam se najiskrenije izvinjavam. Uopšte nisam imao nameru da bilo kaoga svadjam i vredjam. Ovaj blog sam shvatio kao mesto gde svako može da iznese svoje vidjenje stvari i gde može da nadje mogućnost civilizovanog , demokratskog dijaloga. U znak izvinjenja više neću polemistai na ovu temu. Još jedanput vas molim da mi oprostite. Takodje vas molim prihvatite da ste pogrešno protumačili moje namere. Hvala
adam weisphaut adam weisphaut 09:03 07.03.2008

Re: LDP -u

Vračarac
džip. zebra, bazen, džip, zebra, bazen, džip.zebra,bazen, džip, zebra, bazen...

adam weisphaut adam weisphaut 09:06 07.03.2008

Re: LDP -u

Ne mozes da se j.... a da ti ne udje !

To se zove kohabitacija .
Mada i tu postoji j.... stranka.
Demetra Demetra 11:14 07.03.2008

Re: LDP -u

Vračarac
Zaista vam se najiskrenije izvinjavam. Uopšte nisam imao nameru da bilo kaoga svadjam i vredjam. Ovaj blog sam shvatio kao mesto gde svako može da iznese svoje vidjenje stvari i gde može da nadje mogućnost civilizovanog , demokratskog dijaloga. U znak izvinjenja više neću polemistai na ovu temu. Još jedanput vas molim da mi oprostite. Takodje vas molim prihvatite da ste pogrešno protumačili moje namere. Hvala




pristojna ali uzaludna reakcija
na politicki cesto nerazumno ostrascenom blogu koji ponekad,
samo ponekad, lici na demokratsku razmenu misljenja

pozdrav sa vracara
silver bullet silver bullet 11:21 07.03.2008

Re: LDP -u

DS-u je zaista bilo isuviše raznih afera (Bodrum, Janjušević, Kolesar) Mada se gro tih afera desio u vreme dok se DS još nije pocepao.


Ovaj blog sam shvatio kao mesto gde svako može da iznese svoje vidjenje stvari i gde može da nadje mogućnost civilizovanog , demokratskog dijaloga.


Pa onda pocnite da iznosite svoje misljenje, a ne ono sto ste citali u Kuriru i Pravdi, ili sto su vam sefovi osmislili na nekom brifingu.

Zar su Janjusevic i Kolesar i "zebra" i dzip najvece afere?

Da, zemlja je potonula bas zbog njih.
Demetra Demetra 11:48 07.03.2008

Re: LDP -u

silver bullet

u Kuriru i Pravdi quote]


u Pravdi, da ja odgovorim...
a nikad drzala u ruci nisam te novine, kao ni one druge...
ali vi odmah zapljunete tim argmentima...

nesto zaista ne znam da su resene afere bodrum, kolesar i janjusevic, pojeo ih mrkli mrak pa
oni puni kinte po dedinjima i bahamima dok mi ovde kost glozemo, jos je otimamo
bez, bezzz
silver bullet silver bullet 11:56 07.03.2008

Re: LDP -u

nesto zaista ne znam da su resene afere bodrum, kolesar i janjusevic, pojeo ih mrkli mrak pa
oni puni kinte po dedinjima i bahamima dok mi ovde kost glozemo, jos je otimamo
bez, bezzz


Ako su vama Janjusevic i Kolesar najkrivlji sto kost glozemo - onda svaka cast na rezonovanju!

To je onaj isti rezon po kojem je Mira Markovic optuzena samo da je obezbedila stan za dadilju svoga unuka.
I nizasta vise!

Mozda vi ne citate nareceno djubre od novina, ali svakako ponavljate njihove teze, pa kad se posle dokaze da nisu tacne, kao ona da je onaj klinac otrovan pa temeljno spaljen u americkoj ambasadi - onda nikom nista.

Dajte neki valjaniji argument.

Demetra Demetra 12:10 07.03.2008

Re: LDP -u

silver bullet

Dajte neki valjaniji argument.



kako vi lako zaborvljate ?!
silver bullet silver bullet 12:25 07.03.2008

Re: LDP -u

kako vi lako zaborvljate ?!


Nista ne zaboravljam, samo vagam svaki zlocin, svaku aferu, svako muljanje.
Vagam koliko nas je to kostalo i koliko je doprinelo sadasnjem trenutku.

To je valjda osnov svake valjane analize. Odrediti prioritete i ne rasipati uzalud snagu.
Mislim, ako zelite da resite problem.
Ako ne zelite, onda pominjete sve.

Demetra Demetra 12:31 07.03.2008

Re: LDP -u

silver bullet
kako vi lako zaborvljate ?!Nista ne zaboravljam, samo vagam svaki zlocin, svaku aferu, svako muljanje.



i ja isto, bas isto...
pozdrav
silver bullet silver bullet 13:08 07.03.2008

Re: LDP -u

kako vi lako zaborvljate ?!Nista ne zaboravljam, samo vagam svaki zlocin, svaku aferu, svako muljanje.


i ja isto, bas isto...
pozdrav


-Hoces levo ili desno?
-Hocu.
Demetra Demetra 13:22 07.03.2008

Re: LDP -u

-Hoces levo ili desno?quote]


vi u bodrum, toliko mi je jasno...

jos jednom,
lepo , demokratski zuto ...
pozdrav

p.s.
znam da sleduje nova duhovitost,
ajd kad ne mozete da prestanete
jer istina boli pa to ti je
pidola pidola 13:30 07.03.2008

Re: LDP -u


Posle toliko ružnih reči koje je LDP izgovorio bio bih razočaran da DS (stranka koju simpatišem ali za koju ne glasam, pošto principijelno sve izbore bojkotujem) pristane na bilo kakav vid saradnje sa LDP-om.

da,da,vidis,
a da li si razocaran sa strankom koju simpatises (a za koju ne glasas),sto je u tako bliskoj saradnji sa dss-om?
strankom koja je optuzivala tada ds za ubistvo Djindjica (jos posle rekla kako je to bila samo laz zbog izbora i nikom nista)?
strankom koja je odobravala protest naoruzanih legijinih ljudi?
strankom ciji clanovi po dvadest sudskih poziva dobijaju da bi se odazvali sudu?
strankom koja minira i nepostuje drzavne institucije?
strankom koja do dan danas pljuje i ponizava i to ne samo taj ds,nego i celu drzavu?
strankom koja zajedno sa tim simpaticnim ds-om vodi losu politiku?
i milion drugih stvari.
Vračarac Vračarac 14:22 07.03.2008

Re: LDP -u

Ni našu fudbalsku reprezentaciju ne gledam pa ipak navijam za nju.
doktorka doktorka 15:54 07.03.2008

Re: LDP -u

Vračarac
Slažem se sa 90% vašeg odgovora, dakle zaboravimo na bilo kakvu saradnu i koaliciju jer izgleda da nismo jedni za druge. Ta nasilna, neprincipijelna i nevoljna saradnja bi samo štetila i jednima i drugima. Što se afera tiče u pravu ste 50%. U DS-u je zaista bilo isuviše raznih afera (Bodrum, Janjušević, Kolesar) Mada se gro tih afera desio u vreme dok se DS još nije pocepao. Međutim (to je onaj deo sa kojim se ne slažem sa vama i zaista vas molim da me ne shavtite pogrešno jer zaista nemem nikakve zadnje namera) LDP, odnosno lider LDP-a, bi trebao da zaista objasni kako se iz duksa za samo tri godine (radni staž) uskače u BOSS-ovo odelo a iz starki u blindirani džip? Moje mišljenje je da kod nas, još od vremena kralja Petra I Karadjordjevića, ne postoji čist političar. Najinteresantnija stvar od svega je to što naši političari svako pitanje o svom materijalnom stanju proglašavjau populizmom i demagogijom i ne pada im na pamet da nam objasne na koji način održavaju svoj (ipak luksuzan) način života


da vas podsetim , ucesnici u aferi bodrum su neda arneric , comic , pajtic i tadic ,koji im je posle pruzio podrsku . niko od ucesnika tih afera nije u LDP , a afere ove i prethodne vlade , dakle od 2004 su

AFERE VLADE VOJISLAVA KOŠTUNICE
Prvomajska 36
18000 Niš
Srbija
tel: + 381 18 520 539
fax: + 381 18 520 531
e-mail: info@milenijum.org
http://www.milenijum.org
AFERE VLADE VOJISLAVA KOŠTUNICE
MART 2004
1. Vlada Vojislava Koštunice izabrana uz podršku Miloševićevog SPS-a
2. Za ministra policije izabran osuđeni obijač trafika Dragan Jocić
3. Ministar prevde Zoran Stojković inkvizitor – spaljivač knjiga, sudio u političkim procesima u vreme SFRJ
4. Smene u BIA – Rade Bulatović Hapšen u „Sablji“ sada nagrađen - Direktor BIA-e
5. Kadrovi Mire Marković u Koštuničinoj vladi (Zoran Balinovac-sekretar za zakonodavstvo)
6. BRUKA – Tekstovi o Zoranu Đinđiću skinuti sa sajta Vlade Republike Srbije
7. Ministar za informisanje u Miloševićevoj vladi Aleksandar Tijanić sada direktor „Javnog servisa“ Srbije
8. I vojska inkvizitor (zaplena knjige „Vojna Tajna“)
9. Ministar pravde traži ukidanje specijalnog suda
10. Džamije spaljene – policija nema
11. Tabloidi nastavljaju satanizaciju ubijenog premijera Đinđića
12. Pod Koštunicom medijsko forsiranje političkog revanšizma
APRIL 2004
13. Izmišljeni američki biznismen na sastanku u mislima sa Veljom Ilićem?
14. Miloševićev kadar u vrhu Koštuničine vlasti (Goran Jovović, Milenko Šarančić)
15. Masovne smene u policiji i sudstvu
16. Jočiću Legija nije opasnost za državu
17. Ministar kulture zalaže se za versku diskriminaciju
MAJ 2004
18. Legija se predao zbog poverenja u Koštuničinu vladu
19. Premijer i Ministar policije lagali godinu dana o Legijinoj predaji
20. Ministru policije nije bitno gde se Legija krio
21. Srbiji upućene pretnje izolacijom zbog nesaradnje sa Hagom
22. Napad na sestru pokojnog Premijera Đinđića
23. Ministar pravde odbio da se sastane sa Karlom Del Ponte
24. NIN objavio pismo višestrukog ubice Radeta Markovića iz zatvora
25. Generalni sekretar vlade optužio saradnike pokojnog Premijera za saučesništvo u njegovom ubistvu
26. Feljton u Politici Ekspres da je ubijeni Premijer kriminalac
JUN 2004
27. OEBS i Savet Evrope zabrinuti zbog stanja u pravosuđu
www.milenijum.org
2
28. Predsednički kandidat DSS, poslednji u prvom krugu predsedničkih izbora
29. Prvo psovke, posle i tuča – Ministar za kapitalne investicije
30. Legija piše iz zatvora, mediji prenose
JUL 2004
31. Haški optuženik Goran Hadžić pobegao uz pomoć Vlade
32. Za predsednika Ustavnog suda, “Sablja” neustavna
33. Kriminalci iz JSO-a traže odštetu od države
34. Medijski linč kritičara Koštuničine vlade
AVGUST 2004
35. Mađarska zahteva od Koštunice prekid nasilja u Vojvodini
36. Rade Bulatović i Borislav Mikelić održavali veze sa Zemunskim klanom
37. Vlada Srbije smenjuje sve organizatora akcije “Sablja” ( Milan Obradović, Goran Radosavljević Guri, Bora Banjac)
38. Psovke, tuča pa napad na policajca – Velja Ilić
39. Pretnje Sudiji Nati Mesarević u procesu za ubistvo Premijera Zorana Đinđića
SEPTEMBAR 2004
40. Evropski Parlament izglasao rezoluciju o kršenju ljudskih prava u Vojvodini
41. Smanjene plate sudijama Specijalnog suda za organizovani kriminal
42. Ministarka prosvete izbacila “Darvina”
OKTOBAR 2004
43. Smrt vojnika u kasarni na Topčideru
44. Uvoz struje, posrednik EFT vlasnika Vuka Hamovića finansijera DSS-a
45. Vlast protivzakonito ustupila TV stanicu crkvi
46. Zbog pobede radikala Ambasador SAD odbio posetu Novom Sadu
47. DSS najimućnija stranka u Srbiji
48. Ministar pravde – optuženi generali neće biti hapšeni jer bi to ugrozilo stabilnost zemlje
NOVEMBAR 2004
49. Oslobođena Makina grupa
50. Crvene beretke u sastavu novih antiterorističkih jedinica MUP-a Srbije
51. Koštunica brani Radeta Markoivća
www.milenijum.org
3
DECEMBAR 2004
52. Prosper: “Koštunica glavni krivac za nesaradnju sa Hagom”
53. Optuženik za ratne zločinac Ratko Mladić primao penziju do oktobra
54. Prvooptuženi za ubistvo zatvorski pisac
55. Afera Knjaz Miloš
JANUAR 2005
56. Najava smene specijalnog tužioca Jovana Prijića
57. Državna pomoć kriminalcu Bracanoviću hapšenom u “Sablji”
58. Inflacija u 2004. godini sa skoro 20 procenata najviša u evropi
59. Ubistva i samoubistva u vojsci
60. Održan skup za odbranu Haških optuženika u Sava Centru
FEBRUAR 2005
61. Koštunica i general Lazarević kod Patrijarha
62. Poslanici povećali sopstvenu platu za 100%
63. U Nišu koalicija – DSS, SRS, SPS, PSS, NS
64. Vrhovni Sud Srbije vratio vilu Slobodanu Miloševiću
65. Vlast u Nišu organizovala koktel za generala Lazarevića
66. Direktor BIA predao CIA celokupnu arhivu agencije
MART 2005
67. Ukidanje ulica nazvanih po pokojnom Premijeru Zoranu Đinđiću
68. Sin haškog optuženika Lazarevića dobio automobil od Velje Ilića i Smiljka Kostića
69. Magistar Velja Ilić pred komisijom iz stranačkih redova
APRIL 2005
70. Milovan Bojić funkcioner JUL-a oslobođen optužbi
71. Ćerka Miroljuba Labusa primila 13000 $ od Eriksona
72. General Sreten Lukić uhapšen u bolnici i tajno prebačen u Hag
MAJ 2005
73. Srbija poslednja u Evropi u reformama na Univerzitetima
74. Legijina žena otvorila agenciju za obezbeđenje “LUPUS”
75. Guri potvrdio Legijin susret sa ministrom Jočićem i Bulatovićem
www.milenijum.org
4
JUN 2005
76. Povučena poternica interpola za Mirom Marković
77. Slučaj “Sirijska nafta”
78. Guverner Jelašić kupuje vilu na Dedinju
79. Otkupom Češkog duga država oštećena za 12 miliona evra
80. Milan Obradović suspendovan zbog kritika Jočića
81. U Skupštini nije izglasana deklaracija za osudu zločina u Srebrenici
82. Ambasadori SAD i V. Britanije odbili da se sastanu sa gradonačelnikom Niša
83. Jočić i Bulatović priznali da su razgovarali sa Legijom
84. Poslanik DSS promoviše knjigu “Zoran Đinđić” u mreži mafije
JUL 2005
85. Smenjen specijalni tužilac Jovan Prijić
86. Na čelu “Politike” zet Matije Bećkovića
87. Miloševićev revolveraš Ratko Zečević zamenik opštinskog tužioca u Prokuplju
88. Afera Švedskih vozova
89. Patrijarh Pavle traži zaštitu porodice Karadžić
AVGUST 2005
90. Ministar Velimir Ilić posrednik u povlačenju optužnice protiv Marka Miloševića
91. Velja Ilić i Petar Lazović psovali i pretili direktoru B 92
92. Savetnik ministra kultura Bora Đorđević nazvao novinare B 92 izdajničkom stokom
93. Luksuzni stanovi visokim oficirima VSSCG
SEPTEMBAR 2005
94. Rezolucija Evropskog parlamenta zbog učestalog napada na nacionalne manjine u Vojvodini
95. Nezakonita trgovina mandatima u Vladi Srbije
96. Zbog primanja mita i odavanja službene tajne uhapšeni sudija Vrhovnog suda Vučković i tužilac za organizovani kriminal.
97. Hapšenje bivšeg Ministra pravde Vladana Batića
98. Afera Pancir
99. Afera Nacionalna
100. NIS - fotelje po partijskom ključu
NOVEMBAR 2005
101. Trojica optuženih za saradnju sa Zemunskim klanom pušteni iz zatvora
102. Pretnje Maji Kovačević sudiji i portparolu Specijalnog suda
103. Mediji objavljuju preteća pisma mafije svedocima saradnicima
104. Davinić – nabavka špijunskog satelita “Eros”
www.milenijum.org
5
DECEMBAR 2005
105. Optuženi Pahomije član pregovaračkog tima za KiM
106. Zaslužna sekretarica Velje Ilića u UO ŽTP-a
107. Naduvani putni troškovu u Skupštini Srbije
108. Izvinjenje DSS-a Radikalima
109. I Koštunica pisao za klerofašistički “Obraz”
JANAUR 2006
110. Afera “Kofer”
111. Obračun Vlade sa Karićem
FEBRUAR 2006
112. Afera “Novosti”
113. Prisluškivanje poslanika u parlamentu
114. Novi upravni odbor Genex-a
115. Oduzimanje licence Mobtel-u
MART 2006
116. Koštunica i Tadić, saučešće porodici Milošević
117. Ukidanje poternice za Mirom Marković
118. Miloševiževo telo u muzeju 25. Maj
119. Dva minuta ćutanja u Skupštini
120. NVO na udaru Koštuničinih medija
121. Oslobođen Vladika Pahomije, direktan uticaj vlasti na Sud
122. Partijski upravni odbor “javnog servisa” Srbije
APRIL 2006
123. Privremene mere Vlade Srbije u Novom Pazaru
124. Stečajna mafija – hapšenje Gorana Kljajevića
125. Radiodifuzna agencija – dodela frekvencija
126. Policija upala u RTV BK
127. Oskrnavljen grob Zorana Đinđića
128. Prekid pregovora sa EU
129. Zakon o Crkvama
130. Ubistvo zaštićenog svedoka
131. Nezavisnost Crne Gore
132. Kriminal na naplatnim rampama
www.milenijum.org
6
MAJ – SEPTEMBAR 2006
133. Nerazjašnjena ostavka sudije Kljajevića www.milenijum.org

slobodno nastavite spisak :

aferi oko autoputa Horgoš - Požega
NIS

stefan.vizantin stefan.vizantin 16:36 07.03.2008

Re: LDP -u

a ja sam misljenja da bi bilo veoma opasno po ldp da ulazi u koalicuju sa ds i g17+, kada je poznato da su te dve stranke umesane u brojne afere koje moraju biti razresene, ako hocemo da udjemo u eu. kako ono bi : ko s djavolom tikve sadi o glavu mu se obijaju

a LDP stranacki lideri nisu. niko zivi nikad nije uradio nista lose. znate li vi da u divnom vam i lepo LDP-u ima i preletaca-nacionalistickih jastrebova o kojima naravno ne zelite da govorite. odgovorite makar odakle LDP-u pare za skupe kampanje ako nema podrsku tajkuna kao sto uporno pojedinci tvrde? dobili od obicnih gradjana. malo sutra...
jagru1 jagru1 16:37 07.03.2008

Re: LDP -u

doktorka

VračaracSlažem se sa 90% vašeg odgovora, dakle zaboravimo na bilo kakvu saradnu i koaliciju jer izgleda da nismo jedni za druge. Ta nasilna, neprincipijelna i nevoljna saradnja bi samo štetila i jednima i drugima. Što se afera tiče u pravu ste 50%. U DS-u je zaista bilo isuviše raznih afera (Bodrum, Janjušević, Kolesar) Mada se gro tih afera desio u vreme dok se DS još nije pocepao. Međutim (to je onaj deo sa kojim se ne slažem sa vama i zaista vas molim da me ne shavtite pogrešno jer zaista nemem nikakve zadnje namera) LDP, odnosno lider LDP-a, bi trebao da zaista objasni kako se iz duksa za samo tri godine (radni staž) uskače u BOSS-ovo odelo a iz starki u blindirani džip? Moje mišljenje je da kod nas, još od vremena kralja Petra I Karadjordjevića, ne postoji čist političar. Najinteresantnija stvar od svega je to što naši političari svako pitanje o svom materijalnom stanju proglašavjau populizmom i demagogijom i ne pada im na pamet da nam objasne na koji način održavaju svoj (ipak luksuzan) način životada vas podsetim , ucesnici u aferi bodrum su neda arneric , comic , pajtic i tadic ,koji im je posle pruzio podrsku . niko od ucesnika tih afera nije u LDP , a afere ove i prethodne vlade , dakle od 2004 su AFERE VLADE VOJISLAVA KOŠTUNICEPrvomajska 3618000 NišSrbijatel: + 381 18 520 539fax: + 381 18 520 531e-mail: info@milenijum.orghttp://www.milenijum.orgAFERE VLADE VOJISLAVA KOŠTUNICEMART 20041. Vlada Vojislava Koštunice izabrana uz podršku Miloševićevog SPS-a2. Za ministra policije izabran osuđeni obijač trafika Dragan Jocić3. Ministar prevde Zoran Stojković inkvizitor – spaljivač knjiga, sudio u političkim procesima u vreme SFRJ4. Smene u BIA – Rade Bulatović Hapšen u „Sablji“ sada nagrađen - Direktor BIA-e5. Kadrovi Mire Marković u Koštuničinoj vladi (Zoran Balinovac-sekretar za zakonodavstvo)6. BRUKA – Tekstovi o Zoranu Đinđiću skinuti sa sajta Vlade Republike Srbije7. Ministar za informisanje u Miloševićevoj vladi Aleksandar Tijanić sada direktor „Javnog servisa“ Srbije8. I vojska inkvizitor (zaplena knjige „Vojna Tajna“)9. Ministar pravde traži ukidanje specijalnog suda10. Džamije spaljene – policija nema11. Tabloidi nastavljaju satanizaciju ubijenog premijera Đinđića12. Pod Koštunicom medijsko forsiranje političkog revanšizmaAPRIL 200413. Izmišljeni američki biznismen na sastanku u mislima sa Veljom Ilićem?14. Miloševićev kadar u vrhu Koštuničine vlasti (Goran Jovović, Milenko Šarančić)15. Masovne smene u policiji i sudstvu16. Jočiću Legija nije opasnost za državu17. Ministar kulture zalaže se za versku diskriminacijuMAJ 200418. Legija se predao zbog poverenja u Koštuničinu vladu19. Premijer i Ministar policije lagali godinu dana o Legijinoj predaji20. Ministru policije nije bitno gde se Legija krio21. Srbiji upućene pretnje izolacijom zbog nesaradnje sa Hagom22. Napad na sestru pokojnog Premijera Đinđića23. Ministar pravde odbio da se sastane sa Karlom Del Ponte24. NIN objavio pismo višestrukog ubice Radeta Markovića iz zatvora25. Generalni sekretar vlade optužio saradnike pokojnog Premijera za saučesništvo u njegovom ubistvu26. Feljton u Politici Ekspres da je ubijeni Premijer kriminalacJUN 200427. OEBS i Savet Evrope zabrinuti zbog stanja u pravosuđuwww.milenijum.org228. Predsednički kandidat DSS, poslednji u prvom krugu predsedničkih izbora29. Prvo psovke, posle i tuča – Ministar za kapitalne investicije30. Legija piše iz zatvora, mediji prenoseJUL 200431. Haški optuženik Goran Hadžić pobegao uz pomoć Vlade32. Za predsednika Ustavnog suda, “Sablja” neustavna33. Kriminalci iz JSO-a traže odštetu od države34. Medijski linč kritičara Koštuničine vladeAVGUST 200435. Mađarska zahteva od Koštunice prekid nasilja u Vojvodini36. Rade Bulatović i Borislav Mikelić održavali veze sa Zemunskim klanom37. Vlada Srbije smenjuje sve organizatora akcije “Sablja” ( Milan Obradović, Goran Radosavljević Guri, Bora Banjac)38. Psovke, tuča pa napad na policajca – Velja Ilić39. Pretnje Sudiji Nati Mesarević u procesu za ubistvo Premijera Zorana ĐinđićaSEPTEMBAR 200440. Evropski Parlament izglasao rezoluciju o kršenju ljudskih prava u Vojvodini41. Smanjene plate sudijama Specijalnog suda za organizovani kriminal42. Ministarka prosvete izbacila “Darvina”OKTOBAR 200443. Smrt vojnika u kasarni na Topčideru44. Uvoz struje, posrednik EFT vlasnika Vuka Hamovića finansijera DSS-a45. Vlast protivzakonito ustupila TV stanicu crkvi46. Zbog pobede radikala Ambasador SAD odbio posetu Novom Sadu47. DSS najimućnija stranka u Srbiji48. Ministar pravde – optuženi generali neće biti hapšeni jer bi to ugrozilo stabilnost zemljeNOVEMBAR 200449. Oslobođena Makina grupa50. Crvene beretke u sastavu novih antiterorističkih jedinica MUP-a Srbije51. Koštunica brani Radeta Markoivćawww.milenijum.org3DECEMBAR 200452. Prosper: “Koštunica glavni krivac za nesaradnju sa Hagom”53. Optuženik za ratne zločinac Ratko Mladić primao penziju do oktobra54. Prvooptuženi za ubistvo zatvorski pisac55. Afera Knjaz MilošJANUAR 200556. Najava smene specijalnog tužioca Jovana Prijića57. Državna pomoć kriminalcu Bracanoviću hapšenom u “Sablji”58. Inflacija u 2004. godini sa skoro 20 procenata najviša u evropi59. Ubistva i samoubistva u vojsci60. Održan skup za odbranu Haških optuženika u Sava CentruFEBRUAR 200561. Koštunica i general Lazarević kod Patrijarha62. Poslanici povećali sopstvenu platu za 100%63. U Nišu koalicija – DSS, SRS, SPS, PSS, NS64. Vrhovni Sud Srbije vratio vilu Slobodanu Miloševiću65. Vlast u Nišu organizovala koktel za generala Lazarevića66. Direktor BIA predao CIA celokupnu arhivu agencijeMART 200567. Ukidanje ulica nazvanih po pokojnom Premijeru Zoranu Đinđiću68. Sin haškog optuženika Lazarevića dobio automobil od Velje Ilića i Smiljka Kostića69. Magistar Velja Ilić pred komisijom iz stranačkih redovaAPRIL 200570. Milovan Bojić funkcioner JUL-a oslobođen optužbi71. Ćerka Miroljuba Labusa primila 13000 $ od Eriksona72. General Sreten Lukić uhapšen u bolnici i tajno prebačen u HagMAJ 200573. Srbija poslednja u Evropi u reformama na Univerzitetima74. Legijina žena otvorila agenciju za obezbeđenje “LUPUS”75. Guri potvrdio Legijin susret sa ministrom Jočićem i Bulatovićemwww.milenijum.org4JUN 200576. Povučena poternica interpola za Mirom Marković77. Slučaj “Sirijska nafta”78. Guverner Jelašić kupuje vilu na Dedinju79. Otkupom Češkog duga država oštećena za 12 miliona evra80. Milan Obradović suspendovan zbog kritika Jočića81. U Skupštini nije izglasana deklaracija za osudu zločina u Srebrenici82. Ambasadori SAD i V. Britanije odbili da se sastanu sa gradonačelnikom Niša83. Jočić i Bulatović priznali da su razgovarali sa Legijom84. Poslanik DSS promoviše knjigu “Zoran Đinđić” u mreži mafijeJUL 200585. Smenjen specijalni tužilac Jovan Prijić86. Na čelu “Politike” zet Matije Bećkovića87. Miloševićev revolveraš Ratko Zečević zamenik opštinskog tužioca u Prokuplju88. Afera Švedskih vozova89. Patrijarh Pavle traži zaštitu porodice KaradžićAVGUST 200590. Ministar Velimir Ilić posrednik u povlačenju optužnice protiv Marka Miloševića91. Velja Ilić i Petar Lazović psovali i pretili direktoru B 9292. Savetnik ministra kultura Bora Đorđević nazvao novinare B 92 izdajničkom stokom93. Luksuzni stanovi visokim oficirima VSSCGSEPTEMBAR 200594. Rezolucija Evropskog parlamenta zbog učestalog napada na nacionalne manjine u Vojvodini95. Nezakonita trgovina mandatima u Vladi Srbije96. Zbog primanja mita i odavanja službene tajne uhapšeni sudija Vrhovnog suda Vučković i tužilac za organizovani kriminal.97. Hapšenje bivšeg Ministra pravde Vladana Batića98. Afera Pancir99. Afera Nacionalna100. NIS - fotelje po partijskom ključuNOVEMBAR 2005101. Trojica optuženih za saradnju sa Zemunskim klanom pušteni iz zatvora102. Pretnje Maji Kovačević sudiji i portparolu Specijalnog suda103. Mediji objavljuju preteća pisma mafije svedocima saradnicima104. Davinić – nabavka špijunskog satelita “Eros”www.milenijum.org5DECEMBAR 2005105. Optuženi Pahomije član pregovaračkog tima za KiM106. Zaslužna sekretarica Velje Ilića u UO ŽTP-a107. Naduvani putni troškovu u Skupštini Srbije108. Izvinjenje DSS-a Radikalima109. I Koštunica pisao za klerofašistički “Obraz”JANAUR 2006110. Afera “Kofer”111. Obračun Vlade sa KarićemFEBRUAR 2006112. Afera “Novosti”113. Prisluškivanje poslanika u parlamentu114. Novi upravni odbor Genex-a115. Oduzimanje licence Mobtel-uMART 2006116. Koštunica i Tadić, saučešće porodici Milošević117. Ukidanje poternice za Mirom Marković118. Miloševiževo telo u muzeju 25. Maj119. Dva minuta ćutanja u Skupštini120. NVO na udaru Koštuničinih medija121. Oslobođen Vladika Pahomije, direktan uticaj vlasti na Sud122. Partijski upravni odbor “javnog servisa” SrbijeAPRIL 2006123. Privremene mere Vlade Srbije u Novom Pazaru124. Stečajna mafija – hapšenje Gorana Kljajevića125. Radiodifuzna agencija – dodela frekvencija126. Policija upala u RTV BK127. Oskrnavljen grob Zorana Đinđića128. Prekid pregovora sa EU129. Zakon o Crkvama130. Ubistvo zaštićenog svedoka131. Nezavisnost Crne Gore132. Kriminal na naplatnim rampamawww.milenijum.org6MAJ – SEPTEMBAR 2006133. Nerazjašnjena ostavka sudije Kljajevića www.milenijum.orgslobodno nastavite spisak :aferi oko autoputa Horgoš - Požega NIS

Samo jedna mala dopuna :
4a Direktor BIA -čovek koji je imao aferu ( koliko se secam dok je službovao u Rimu) sa nekom torbom, u kojoj je bilo 50 000$ državnih para , a koja je , navodno , nestala sa sedišta njegovog službenog automobila i nikad nije pronađena .
doktorka doktorka 16:55 07.03.2008

Re: LDP -u

stefan.vizantin
a ja sam misljenja da bi bilo veoma opasno po ldp da ulazi u koalicuju sa ds i g17+, kada je poznato da su te dve stranke umesane u brojne afere koje moraju biti razresene, ako hocemo da udjemo u eu. kako ono bi : ko s djavolom tikve sadi o glavu mu se obijajua LDP stranacki lideri nisu. niko zivi nikad nije uradio nista lose. znate li vi da u divnom vam i lepo LDP-u ima i preletaca-nacionalistickih jastrebova o kojima naravno ne zelite da govorite. odgovorite makar odakle LDP-u pare za skupe kampanje ako nema podrsku tajkuna kao sto uporno pojedinci tvrde? dobili od obicnih gradjana. malo sutra...

pa imate vlast , dokazite. nama ne bi bio problem ,nego ste sprecili u parlamentu da se formira anketni odbor koji bi ispitao poslovanje miskovica.







stefan.vizantin stefan.vizantin 17:28 07.03.2008

Re: LDP -u

Koštunica i Tadić, saučešće porodici Milošević

sem ovoga gde je jos Tadic i DS? za saucesce ne mislim da mu mozete bilo sta zameriti.
stefan.vizantin stefan.vizantin 17:57 07.03.2008

Re: LDP -u

pa imate vlast , dokazite. nama ne bi bio problem ,nego ste sprecili u parlamentu da se formira anketni odbor koji bi ispitao poslovanje miskovica.

miskovic je finansirao i vladajuce stranke u doba Djindjica. ili u doba Zivkovica. sto niko tada nije zeleo da ispita poslovanje istog? zasto je Chedi trebalo toliko vremena da pocne da misli da je Misko tajkun i kriminalac? zato sto je sve ono sto je rekao bilo u zaru kampanje i u pripremi iste. zelja za sto vecim brojem glasaca!
stefan.vizantin stefan.vizantin 18:01 07.03.2008

Re: LDP -u

pa imate vlast , dokazite. nama ne bi bio problem ,nego ste sprecili u parlamentu da se formira anketni odbor koji bi ispitao poslovanje miskovica.

jos samo dodatak. spreceno je blacenje vise od pola vlade od toga i jednog broja ministara iz DS. nije problem da se ispita sve ali ono sto je LDP radio je cisto blacenje ljudi. najnizi moguci vid. pa krucijalni dokument je bio falsifikat. cak se ambasada USA ogradila od bilo kakve umesanosti. LDP kao za to nije znao. naravno da je znao jer je to bila orkestrirana namestaljka da se diskredituje DS i G17+.
doktorka doktorka 18:11 07.03.2008

Re: LDP -u

stefan.vizantin
pa imate vlast , dokazite. nama ne bi bio problem ,nego ste sprecili u parlamentu da se formira anketni odbor koji bi ispitao poslovanje miskovica.miskovic je finansirao i vladajuce stranke u doba Djindjica. ili u doba Zivkovica. sto niko tada nije zeleo da ispita poslovanje istog? zasto je Chedi trebalo toliko vremena da pocne da misli da je Misko tajkun i kriminalac? zato sto je sve ono sto je rekao bilo u zaru kampanje i u pripremi iste. zelja za sto vecim brojem glasaca!


pise sve na ldp sajtu . ako te zanima, nije problem da nadjesh .
Vračarac Vračarac 18:12 07.03.2008

Re: LDP -u

AFERE VLADE VOJISLAVA KOŠTUNICE
MART 2004
1. Vlada Vojislava Koštunice izabrana uz podršku Miloševićevog SPS-a
2. Za ministra policije izabran osuđeni obijač trafika Dragan Jocić
3. Ministar prevde Zoran Stojković inkvizitor – spaljivač knjiga, sudio u političkim procesima u vreme SFRJ
4. Smene u BIA – Rade Bulatović Hapšen u „Sablji“ sada nagrađen - Direktor BIA-e
5. Kadrovi Mire Marković u Koštuničinoj vladi (Zoran Balinovac-sekretar za zakonodavstvo)
6. BRUKA – Tekstovi o Zoranu Đinđiću skinuti sa sajta Vlade Republike Srbije
7. Ministar za informisanje u Miloševićevoj vladi Aleksandar Tijanić sada direktor „Javnog servisa“ Srbije
8. I vojska inkvizitor (zaplena knjige „Vojna Tajna“)
9. Ministar pravde traži ukidanje specijalnog suda
10. Džamije spaljene – policija nema
11. Tabloidi nastavljaju satanizaciju ubijenog premijera Đinđića
12. Pod Koštunicom medijsko forsiranje političkog revanšizma
APRIL 2004
13. Izmišljeni američki biznismen na sastanku u mislima sa Veljom Ilićem?
14. Miloševićev kadar u vrhu Koštuničine vlasti (Goran Jovović, Milenko Šarančić)
15. Masovne smene u policiji i sudstvu
16. Jočiću Legija nije opasnost za državu
17. Ministar kulture zalaže se za versku diskriminaciju
MAJ 2004
18. Legija se predao zbog poverenja u Koštuničinu vladu
19. Premijer i Ministar policije lagali godinu dana o Legijinoj predaji
20. Ministru policije nije bitno gde se Legija krio
21. Srbiji upućene pretnje izolacijom zbog nesaradnje sa Hagom
22. Napad na sestru pokojnog Premijera Đinđića
23. Ministar pravde odbio da se sastane sa Karlom Del Ponte
24. NIN objavio pismo višestrukog ubice Radeta Markovića iz zatvora
25. Generalni sekretar vlade optužio saradnike pokojnog Premijera za saučesništvo u njegovom ubistvu
26. Feljton u Politici Ekspres da je ubijeni Premijer kriminalac
JUN 2004
27. OEBS i Savet Evrope zabrinuti zbog stanja u pravosuđu
www.milenijum.org
2
28. Predsednički kandidat DSS, poslednji u prvom krugu predsedničkih izbora
29. Prvo psovke, posle i tuča – Ministar za kapitalne investicije
30. Legija piše iz zatvora, mediji prenose
JUL 2004
31. Haški optuženik Goran Hadžić pobegao uz pomoć Vlade
32. Za predsednika Ustavnog suda, “Sablja” neustavna
33. Kriminalci iz JSO-a traže odštetu od države
34. Medijski linč kritičara Koštuničine vlade
AVGUST 2004
35. Mađarska zahteva od Koštunice prekid nasilja u Vojvodini
36. Rade Bulatović i Borislav Mikelić održavali veze sa Zemunskim klanom
37. Vlada Srbije smenjuje sve organizatora akcije “Sablja” ( Milan Obradović, Goran Radosavljević Guri, Bora Banjac)
38. Psovke, tuča pa napad na policajca – Velja Ilić
39. Pretnje Sudiji Nati Mesarević u procesu za ubistvo Premijera Zorana Đinđića
SEPTEMBAR 2004
40. Evropski Parlament izglasao rezoluciju o kršenju ljudskih prava u Vojvodini
41. Smanjene plate sudijama Specijalnog suda za organizovani kriminal
42. Ministarka prosvete izbacila “Darvina”
OKTOBAR 2004
43. Smrt vojnika u kasarni na Topčideru
44. Uvoz struje, posrednik EFT vlasnika Vuka Hamovića finansijera DSS-a
45. Vlast protivzakonito ustupila TV stanicu crkvi
46. Zbog pobede radikala Ambasador SAD odbio posetu Novom Sadu
47. DSS najimućnija stranka u Srbiji
48. Ministar pravde – optuženi generali neće biti hapšeni jer bi to ugrozilo stabilnost zemlje
NOVEMBAR 2004
49. Oslobođena Makina grupa
50. Crvene beretke u sastavu novih antiterorističkih jedinica MUP-a Srbije
51. Koštunica brani Radeta Markoivća
www.milenijum.org
3
DECEMBAR 2004
52. Prosper: “Koštunica glavni krivac za nesaradnju sa Hagom”
53. Optuženik za ratne zločinac Ratko Mladić primao penziju do oktobra
54. Prvooptuženi za ubistvo zatvorski pisac
55. Afera Knjaz Miloš
JANUAR 2005
56. Najava smene specijalnog tužioca Jovana Prijića
57. Državna pomoć kriminalcu Bracanoviću hapšenom u “Sablji”
58. Inflacija u 2004. godini sa skoro 20 procenata najviša u evropi
59. Ubistva i samoubistva u vojsci
60. Održan skup za odbranu Haških optuženika u Sava Centru
FEBRUAR 2005
61. Koštunica i general Lazarević kod Patrijarha
62. Poslanici povećali sopstvenu platu za 100%
63. U Nišu koalicija – DSS, SRS, SPS, PSS, NS
64. Vrhovni Sud Srbije vratio vilu Slobodanu Miloševiću
65. Vlast u Nišu organizovala koktel za generala Lazarevića
66. Direktor BIA predao CIA celokupnu arhivu agencije
MART 2005
67. Ukidanje ulica nazvanih po pokojnom Premijeru Zoranu Đinđiću
68. Sin haškog optuženika Lazarevića dobio automobil od Velje Ilića i Smiljka Kostića
69. Magistar Velja Ilić pred komisijom iz stranačkih redova
APRIL 2005
70. Milovan Bojić funkcioner JUL-a oslobođen optužbi
71. Ćerka Miroljuba Labusa primila 13000 $ od Eriksona
72. General Sreten Lukić uhapšen u bolnici i tajno prebačen u Hag
MAJ 2005
73. Srbija poslednja u Evropi u reformama na Univerzitetima
74. Legijina žena otvorila agenciju za obezbeđenje “LUPUS”
75. Guri potvrdio Legijin susret sa ministrom Jočićem i Bulatovićem
www.milenijum.org
4
JUN 2005
76. Povučena poternica interpola za Mirom Marković
77. Slučaj “Sirijska nafta”
78. Guverner Jelašić kupuje vilu na Dedinju
79. Otkupom Češkog duga država oštećena za 12 miliona evra
80. Milan Obradović suspendovan zbog kritika Jočića
81. U Skupštini nije izglasana deklaracija za osudu zločina u Srebrenici
82. Ambasadori SAD i V. Britanije odbili da se sastanu sa gradonačelnikom Niša
83. Jočić i Bulatović priznali da su razgovarali sa Legijom
84. Poslanik DSS promoviše knjigu “Zoran Đinđić” u mreži mafije
JUL 2005
85. Smenjen specijalni tužilac Jovan Prijić
86. Na čelu “Politike” zet Matije Bećkovića
87. Miloševićev revolveraš Ratko Zečević zamenik opštinskog tužioca u Prokuplju
88. Afera Švedskih vozova
89. Patrijarh Pavle traži zaštitu porodice Karadžić
AVGUST 2005
90. Ministar Velimir Ilić posrednik u povlačenju optužnice protiv Marka Miloševića
91. Velja Ilić i Petar Lazović psovali i pretili direktoru B 92
92. Savetnik ministra kultura Bora Đorđević nazvao novinare B 92 izdajničkom stokom
93. Luksuzni stanovi visokim oficirima VSSCG
SEPTEMBAR 2005
94. Rezolucija Evropskog parlamenta zbog učestalog napada na nacionalne manjine u Vojvodini
95. Nezakonita trgovina mandatima u Vladi Srbije
96. Zbog primanja mita i odavanja službene tajne uhapšeni sudija Vrhovnog suda Vučković i tužilac za organizovani kriminal.
97. Hapšenje bivšeg Ministra pravde Vladana Batića
98. Afera Pancir
99. Afera Nacionalna
100. NIS - fotelje po partijskom ključu
NOVEMBAR 2005
101. Trojica optuženih za saradnju sa Zemunskim klanom pušteni iz zatvora
102. Pretnje Maji Kovačević sudiji i portparolu Specijalnog suda
103. Mediji objavljuju preteća pisma mafije svedocima saradnicima
104. Davinić – nabavka špijunskog satelita “Eros”
www.milenijum.org
5
DECEMBAR 2005
105. Optuženi Pahomije član pregovaračkog tima za KiM
106. Zaslužna sekretarica Velje Ilića u UO ŽTP-a
107. Naduvani putni troškovu u Skupštini Srbije
108. Izvinjenje DSS-a Radikalima
109. I Koštunica pisao za klerofašistički “Obraz”
JANAUR 2006
110. Afera “Kofer”
111. Obračun Vlade sa Karićem
FEBRUAR 2006
112. Afera “Novosti”
113. Prisluškivanje poslanika u parlamentu
114. Novi upravni odbor Genex-a
115. Oduzimanje licence Mobtel-u
MART 2006
116. Koštunica i Tadić, saučešće porodici Milošević
117. Ukidanje poternice za Mirom Marković
118. Miloševiževo telo u muzeju 25. Maj
119. Dva minuta ćutanja u Skupštini
120. NVO na udaru Koštuničinih medija
121. Oslobođen Vladika Pahomije, direktan uticaj vlasti na Sud
122. Partijski upravni odbor “javnog servisa” Srbije
APRIL 2006
123. Privremene mere Vlade Srbije u Novom Pazaru
124. Stečajna mafija – hapšenje Gorana Kljajevića
125. Radiodifuzna agencija – dodela frekvencija
126. Policija upala u RTV BK
127. Oskrnavljen grob Zorana Đinđića
128. Prekid pregovora sa EU
129. Zakon o Crkvama
130. Ubistvo zaštićenog svedoka
131. Nezavisnost Crne Gore
132. Kriminal na naplatnim rampama
www.milenijum.org
6
MAJ – SEPTEMBAR 2006
133. Nerazjašnjena ostavka sudije Kljajevića www.milenijum.org

slobodno nastavite spisak :

aferi oko autoputa Horgoš - Požega

da li je ovo prepisano iz stranačkog programa LDP-a?
stefan.vizantin stefan.vizantin 18:13 07.03.2008

Re: LDP -u

ne moram ja vama nista da dokazujem. to nema potrebe. ljudi se menjaju i ja to razumem. ali ne razumem da u jednoj stranci sve vreme pljuju kako su drugi preletaci, losi, korumpirani i svasta lose a kod njih ima isto takvih. da pricam o LDP-u. pogledajte malo na internetu ko je i sta je radio Nikola Samardzic, jedan od LDP-ovaca. verovatno bi se lista mogla prosiriti ali kao sto rekoh nema smisla za tim. ne treba nam lov na vestice. jedino nemojte da pljujete po drugima, pogotovo ne po DS iz koga ste izasli...
stefan.vizantin stefan.vizantin 18:16 07.03.2008

Re: LDP -u

pise sve na ldp sajtu . ako te zanima, nije problem da nadjesh .

u besmislena objasnjenja ne verujem. jasno je da je Misko bio dobar dok je Cheda bio na vlasti jer je brzo promenio stranu. a da mu sada kao izuzetna meta odgovara da ga napada, sa sve svrhom da rusi Tadica. jako nisko i podlo...
doktorka doktorka 19:11 07.03.2008

Re: LDP -u

Vračarac
da li je ovo prepisano iz stranačkog programa LDP-a?

da znate da radite pretrazivanje, ne biste postavili ovakvo pitanje.
a program ldp-a mozete naci na njihovom sajtu . dostupan je svakome.


sentinel26 sentinel26 20:02 07.03.2008

Re: LDP -u

doktorka
Vračarac
da li je ovo prepisano iz stranačkog programa LDP-a?

da znate da radite pretrazivanje, ne biste postavili ovakvo pitanje.
a program ldp-a mozete naci na njihovom sajtu . dostupan je svakome.

Doktorka, kažite im istinu.
To nije iz programa LDP (dostupan je na sajtu) nego iz programa budućeg istražnog sudije.
A ima još. Čuće se.


doktorka doktorka 21:13 07.03.2008

Re: LDP -u

sentinel26

doktorka

Vračaracda li je ovo prepisano iz stranačkog programa LDP-a?da znate da radite pretrazivanje, ne biste postavili ovakvo pitanje.a program ldp-a mozete naci na njihovom sajtu . dostupan je svakome.Doktorka, kažite im istinu.To nije iz programa LDP (dostupan je na sajtu) nego iz programa budućeg istražnog sudije.A ima još. Čuće se.

ima, ima!
Vračarac Vračarac 21:22 07.03.2008

Re: LDP -u

da li je ovo prepisano iz stranačkog programa LDP-a?


Oprostite, nisam znao. nije iz stranačkog programa već iz jutarnje mantre lojalnog člana LDP-a. Interesantno je da ne postoji ni jedna afera koja počinje na slovo Š. Možda zbog jedne popularne zemunske ulice?
U stvari, verovatno opet grešim i širim defetizam. Iz džipa.
Tragično je kada se (verujte mi iskren) pokušaj demokratskog dijaloga završi sa jalovim polemisanjem sa osobama kojima je poslednje štampano štivo koje su pročitali stranački program stranke koju (njihovo demokratsko pravo) podržavaju. i na kraju se nadju u čudu što ih je i LSV napustio. o Lečiću bih drugom prilikom.
Vračarac Vračarac 21:40 07.03.2008

Re: LDP -u

Nadam se da će svi za koje se dokaže da su umešani u bilo kakve mutne radnje naći svoj put do istražnog sudije. bez obzira na stranaču pripadnost. Pravda mora biti jednaka za sve. Uvek.
Samo problem je što se mi, obični, mali ljudi, gložimo i krvimo oko ličnog interesa političkih lidera koji će iz svega izaći "dobri". Niti će lustrirati jedni druge, niti će se međusobno hapsiti. Jednostavno, nama će i dalje servirati sliku da se bore protiv "onih drugih" a sve u našem interesu. Koliko je političara, svinja i hohštaplera zglajzalo posle 5. oktobra (cenim da smo tada bili na istoj strani)? Ni jedan. A šta su nam pre tog istog 5. ktobra obećavali svi, od Čede, preko Koštunjavog do Djikija? Obećavali su obrčun sa onim prethodnim. I šta smo dobili? Od tog istog 5. oktobra i dalje nas jašu razni Miškovići, Beko-i (ne znam kako se kaže)i Peconiji. Promenili smo četiri demokratske vlade (Djindjić. Živković, 2x Koštunica) a lista naših silovatelje je ista. dobro, nema Bogija, verovatno je pogrešio i pokušao da se umeša u politiku umesto da je mirno nastavio da plaća tal. i šta sad, mi se na ovom blogu pobismo zbog Čede, Tadića, Koštunjavog ili apstinencije. Kosovo i EU nas je podelilo gore nego klanac a oni sede za istim stolom u skupštinskom bifeu. e u tome neću učestvovati. nazivaću stvari pravim imenima i neću im verovati da zaista žele da me uvedu u bolju budućnost, jer da žele već bi to učinili. Činjenica je da su svi oni već bili na vlasti. bez rezultata. A vi starnači aktivisti (kerberi) kopajte oči jedni drugima. možda vas stranačke glavešine i primete pa se ogrebete za koju mrvicu vlasti. Hleba i igara.
doktorka doktorka 21:43 07.03.2008

Re: LDP -u

Vračarac
da li je ovo prepisano iz stranačkog programa LDP-a?Oprostite, nisam znao. nije iz stranačkog programa već iz jutarnje mantre lojalnog člana LDP-a. Interesantno je da ne postoji ni jedna afera koja počinje na slovo Š. Možda zbog jedne popularne zemunske ulice? U stvari, verovatno opet grešim i širim defetizam. Iz džipa.Tragično je kada se (verujte mi iskren) pokušaj demokratskog dijaloga završi sa jalovim polemisanjem sa osobama kojima je poslednje štampano štivo koje su pročitali stranački program stranke koju (njihovo demokratsko pravo) podržavaju. i na kraju se nadju u čudu što ih je i LSV napustio. o Lečiću bih drugom prilikom.

te su afere valjda razresene . osim ako ne verujete tadicu i kostunici
Vračarac Vračarac 21:46 07.03.2008

Re: LDP -u

te su afere valjda razresene . osim ako ne verujete tadicu i kostunici

Jesu. Na stranačkom sajtu.
doktorka doktorka 22:16 07.03.2008

Re: LDP -u

Vračarac
te su afere valjda razresene . osim ako ne verujete tadicu i kostuniciJesu. Na stranačkom sajtu.

pa ne mislite valjda da ih jocic i stojkovic nisu hteli razresiti ? a tako su se pobrinuli oko legije , i sudjenja ubicama zorana djindjica. naravno uz pomoc kostunice. nego ima tu svasta nesto nerazjasnjeno . recimo ovo:

Милан Веруовић Постављање Милана Веруовића, који је био телохранитељ Зорана Ђинђића, и рањен у атентату 12. марта 2003. године, на место сарадника за питања безбедности у Министарству спољних послова неочекивано је постало тема расправе у Народној скупштини Србије. Народна посланица Весна Пешић (ЛДП) је за скупштинском говорницом питала министра полиције Драгана Јочића да основу "којих квалификација и заслуга је Милан Веруовић постављен за саветника за безбедност министра Јеремића", наводећи да "постоји сумња" да је постављење "награда за опструкције" током суђења за убиство Ђинђића. Јочић је одговорио да то није у надлежности министарства на чијем се челу налази. После је Рајко Баралић (СПС) рекао да питање Веруовићевог садашњег постављења није битније од од питања како је постао шеф обезбеђења Зорана Ђинђића "с обзиром на његов досије у полицији". На каквим пословима ради данас Веруовић објаснио је лично министар Вук Јеремић.

Vračarac Vračarac 22:53 07.03.2008

Re: LDP -u

te su afere valjda razresene . osim ako ne verujete tadicu i kostuniciJesu. Na stranačkom sajtu.
pa ne mislite valjda da ih jocic i stojkovic nisu hteli razresiti ? a tako su se pobrinuli oko legije , i sudjenja ubicama zorana djindjica. naravno uz pomoc kostunice. nego ima tu svasta nesto nerazjasnjeno . recimo ovo:


Ne verujem da ih Jočić i Stojković nisu hteli razrešiti. Mislim da niko nije stvarno želeo da ih razreši. i pozicija i opozicija jedu iz iz istog čanka. (ne Neneda, vašeg bivšeg partnera). Čuvaju jedni druge. Za ne daj bože.
doktorka doktorka 04:33 08.03.2008

Re: LDP -u

Vračarac
te su afere valjda razresene . osim ako ne verujete tadicu i kostuniciJesu. Na stranačkom sajtu.pa ne mislite valjda da ih jocic i stojkovic nisu hteli razresiti ? a tako su se pobrinuli oko legije , i sudjenja ubicama zorana djindjica. naravno uz pomoc kostunice. nego ima tu svasta nesto nerazjasnjeno . recimo ovo:Ne verujem da ih Jočić i Stojković nisu hteli razrešiti. Mislim da niko nije stvarno želeo da ih razreši. i pozicija i opozicija jedu iz iz istog čanka. (ne Neneda, vašeg bivšeg partnera). Čuvaju jedni druge. Za ne daj bože.


pa onda bi im bilo u intersu da svi cute.
Dolybell Dolybell 06:25 08.03.2008

Re: LDP -u

adam weisphaut
Vračarac
džip. zebra, bazen, džip, zebra, bazen, džip.zebra,bazen, džip, zebra, bazen...



Koliko vidim vama trebaju čeze, kaldrma, blato, čeze, kaldrma, blato
što i nije nedostižno
adam weisphaut adam weisphaut 08:39 08.03.2008

Re: LDP -u

dumbbell

Koliko vidim vama trebaju čeze, kaldrma, blato, čeze, kaldrma, blato
što i nije nedostižno

Ovo iz ličnog iskustva?
levitan levitan 08:06 07.03.2008

Skoro rešenje

ove pat pozicije se nazire...
Biće organizovan referendum, oko sadržaja pitanja na njemu biće postignut kompromis-
DSS SRS SPS i ostali Rosoljupci će predložiti pitanje:
Da li ste za to da Srbija uđe u EU po svaku cenu, bez 15 odsto svoje duše, bubrega, jetre, kičmene moždine i karlice?
DS će predložiti pitanje-Da li ste za to, da uprkos trenutnim teškoćama(NIKADA, NIKADA nećemo proznati Kosovo) Srbija nastavi sa evropskim(bez atlantskih, jakako) integracijama?

10 meseci će se natezati, i na kraju će biti usvojen kompromisni predlog:

Da li ste za to da Srbija uđe u EU po svaku cenu, bez 15 odsto svoje duše, bubrega, jetre, kičmene moždine i karlice(NIKADA, NIKADA nećemo proznati Kosovo)?

Pa će onda oni koji su na referendumu(građani Srbije, nigde se nisu selili)pre bombardovanja u procentu od 123 odsto odbili mešanje stranaca u kosovske probleme opet glasati protiv sebe :)


adam weisphaut adam weisphaut 08:38 07.03.2008

Out of time

Naime, oni su u istom pismu napisali da „sa bolom primaju vesti o uništavanju svetinja na Kosovu“. Razumem za ranije, ali se ne sećam da je ovakvih incidenata bilo u proteklih 6 meseci.

Mora da je zato što sveti ljudi razmišljaju u bezvremenim kategorijama.
Dandalee Dandalee 12:53 07.03.2008

Zalosna vrba


Ni ovde na blogu nikakve demokratije nema..ili hajde da ne budem iskljuchiva...ima je "time to time" zavisno od teme. Pa shta onda da ochekujemo od Vlade&Co, Crkve&Co?? Ni ovde se ne poshtuje tudje mishljenje, i ovde ima "pljuvanja-pljuckanja" kolko hocesh i to najvishe izmedju chlanova ili simpatizera LDP-a i DS-a....znachi izmedju jedinih stranaka koje , ja tako mislim, jedine neshto i mogu da uchine... ali izgleda da se varam....

Zashto je tako teshko prihvatiti drugachije mishljenje od sopstvenog? Zashto je teshko na jedno "izvinite-oprostite" reci jednostavno da je ok, da je sve u redu..bez onog "hvala ALI dzabe ti je to".....Da li je moguce da mi to slushamo svakog dana pa nam vishe nishta ne znachi?! Kad ste poslednji put chuli neko "izvinite" ili ne daj Boze jel te "hvala"??

Dajte bar ovde da ne budemo zajedljivi i grubi. Svi smo mi ( neko manje neko vishe ) u istom sosu , hteli mi to ili ne.

Izvinjavam se shto sam "promashila" temu. :)
kidneybrain kidneybrain 13:19 07.03.2008

poslovicno tupave prodavacice u trafikama

Iskreno, blog Gorana Miletica je poslednje mesto na kome bih ocekivao da procitam ovakvu recenicu:
'Ne vredi ovih dana razmišljati o posledicama po ekonomiju jer čak i prodavačica u trafici shvata da „ovo neće na dobro da izađe"'...

Je l' ovo znaci da prodavacice u trafikama generalno lose shvataju ekonomska pitanja - ili, barem, losije od nas sa kreativnijim poslovima i visim platama? Ili mozda problem nije u poslu, vec u obrazovanju? Jasna stvar - u ekonomiji punoj pravde i mogucnosti, a srpska kanda spada u takve, samo se u niskoobrazovanom sloju mogu naci ljudi koji bi se prihvatili prodaje cigareta i zvaka i novina. A, kao sto dobro znamo, neobrazovani ljudi neke stvari prosto ne razumeju. (Ma, sta glupavi crnci znaju o bilo cemu?)

I zasto 'prodavacice'? Ja, recimo, uglavnom kupujem od muskih prodavaca... Ili to moja sovinisticka svest jednostavno odbija da prihvati da zene mogu da obavljaju bilo kakav posao van kuhinje, te po defaultu jednostavno bira da ih ne primeti?

Da ostanemo na tragu ovih srecnih generalizacija - ali da postavimo stvari malo drugacije: u zemljama u tranziciji gruboj kakva je srpska, ljudi koji rade u trafikama, osam sati dnevno za 250 evra mesecno, verovatno jesu medju prvima koje shvate "da ovo nece na dobro izaci"...

Goran Miletic Goran Miletic 13:27 07.03.2008

Re: poslovicno tupave prodavacice u trafik

"Prodavacica u trafici" je samo metafora za sve one koje "ne zanima politika" nego sta je koja "zvezda" obukla i koja i pored obilja vesti, jedino kapira da nesto nije u redu... Ako ne razumete i sve ovo vam "smrdi" na uvredu i/ili predrasude/stereotipe, onda vam ne mogu pomoci...
Demetra Demetra 13:32 07.03.2008

Re: poslovicno tupave prodavacice u trafikama

'Ne vredi ovih dana razmišljati o posledicama po ekonomiju jer čak i prodavačica u trafici shvata da „ovo neće na dobro da izađe"'...



da, tacno, i meni je odmah palo u oci to omalovazanje ljudi,
zao mi je da nisam odmah prokementarisala
a dobro je, odlicno, da vi jeste...

bas kao sto je upadljivo cutanje autora bloga,
domacina bloga, gde se gosti uzajamno vredjaju
gde pojedini razumno pozivaju na pravo drugacijeg misljenja,
al ne vredi to brothers & sisters
kidneybrain kidneybrain 14:05 07.03.2008

Re: poslovicno tupave prodavacice u trafik

Goran Miletic
"Prodavacica u trafici" je samo metafora za sve one koje "ne zanima politika" nego sta je koja "zvezda" obukla i koja i pored obilja vesti, jedino kapira da nesto nije u redu... Ako ne razumete i sve ovo vam "smrdi" na uvredu i/ili predrasude/stereotipe, onda vam ne mogu pomoci...


Ne vidim kako sam pokazao da mi "sve ovo" smrdi na predrasude/stereotipe - komentarisao sam samo prvu recenicu. (cak je stavih i u 'quote', neuspesno, ali evo, do drugog posta sam i to naucio:))

A prva recenica, sad kad smo postavili terminoloski okvir, zaista smrdi i na predrasude i na stereotipe. Naravno da je 'prodavacica u trafici' samo metafora - ja sam, zapravo, ukratko i implicitno, problematizovao sam izbor metafore kao odgovarajuce...

Ostatak teksta prilcno dobro razumem - nalazim i da je kvalitetan, stavise - te se nadam da bi Vasa pomoc mogla da se fokusira, dakle, na razjasnjenje te prve recenice.

Tehnicko prosirenje stereotipa sa 'prodavacica koje ne razumeju ekonomiju' na 'prodavacice koje, pored toga sto ne razumeju ekonomiju, jesu specificne i po tome sto vole zvezde Granda' jeste zanimljivo, ali, kako se meni cini, ipak prati nacelne zakone stereotipizacije po kojima se odredjenoj drustvenoj grupi prisivaju raznorazna svojstva za koja smatramo da im svakako moraju pripadati (pa bi prodavacica, buduci neuka u ekonomiji, malim skokom nase maste lako mogla postati i pristalica "Obraza", gde bi link mogli biti radikali sa pricom o 'hlebu od tri dinara'). Buduci da su ti zakoni, po meni, demonstrirani vec u Vasem tekstu, opet - vracam se na predlog da ostenemo u okvirima famozne i reprezentativne Prve recenice. Naravno, ako ste uopste motivisani da se ovom temom na blogu bavite.



Lektorka Lektorka 14:28 07.03.2008

SPC

Pošto vremenom polako ponestaje materijalnih stvari koje se mogu demolirati, institutucija Kosova iz kojih se može „spontano“ izaći i oblasti koje se mogu „integrisati u sistem Srbije“, krenulo se sa duhovnim. Juče smo imali tzv. „suprotna mišljenja“ o tome da li srpski duhovnici na Kosovu treba da komuniciraju sa međunarodnim predstavnicima. Nemojte mi reći da vas to nije nasmejalo. Evo već sam zamislio sebe kako donosim odluku da zbog kršenja ljudskih prava u Srbiji, prekidam svaki kontakt sa vlastima Srbije, jer je po prirodi stvari vlast uvek direktno ili indirektno odgovorna. Naravno da bi to bilo glupo, kao što je ideja o prekidanju kontakata SPC sa bilo kim, takođe bezvezna.

tanjugovo izvinjenje amfilohiju
Gervasius T. Gervasius T. 18:02 07.03.2008

I ja se gnevim...

zbog nedavnog uskracivanja prava na borbu nelegalno naouružanima Albancima u Makedoniji, kao i zbog narastajućeg makedonskog nacionalizma!Sve vec, pokretnom slikom, objasnih ovde.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana