Putovanja| Reč i slika| Sport| Zabava

BRAZIL, sa i bez nas

jedi-knight RSS / 06.06.2014. u 05:20
saopaulo-trening.jpg
 
U Sao Paolo smo stigli noćnim letom iz Čikaga, s pravom očekujući da ćemo već iz vazduha videti da se sprema nešto veliko. A šta može da bude veće od Mundijala u zemlji fudbala i to 64 godine od poslednjeg domaćinstva i još uvek otvorene rane posle poraza od Urugvaja u finalu na Marakani pred 200 000 ljudi. Doček je doduše bio veoma sličan dočeku koji sam doživeo na Olimpijskim igrama u Pekingu, samo što smo tamo bili opkoljeni volonterima, a ovde robokapovima. I nema mrdanja van grupe. 
 
Ni nakon četiri dana  ništa se posebno nije desilo osim štrajka žalezničara i pretnji radnika da će srušiti stadion. Šta ima da se grade stadioni kada ljudi nemaju leba da jedu, a fale im i bolnice. Nešto se sa Brazilom dešava kada im je hrana važnija od fudbala. Nama se desilo da su nesrećnog novinara pokralii već pri dolasku. Krenuo čovek gradskim busom sa aerodroma, pratili ga i čim je izašao na ulicu, polili ga nečim po licu i uzeli mu sve što je imao. Toliko je bio uplašen da verujem da bi im sve sam dao, samo da ga ne tuku. Fini neki ljudi, nisu ga ni ogrebali. Nakon samo nekoliko sati, posredstvom gluvih telefona, pričalo se da su ga u stvari polili benzinom i zamalo zapalili, ali je sve već palo u zaborav. Neki dobri ljudi su mu vratili novac, kupili lap top, a naš konzulat mu je ekspresno završio dokumenta, tako da će momak nastaviti da izveštava sa svetskog prvenstva. Utisak je da će sličnih priča biti jako mnogo.
 
Suvenira skoro i da nema, osim papreno skupih i ružnih firmiranih majičica. Ni privezak, značka, magnet, kačket, šal, šolja...bilo šta. Nemam sinu šta da kupim. Nema ni bilborda, plakata, znakova po gradu. Ništa. Jedino se na radnicima koji užurbano rade duž puteva mogu videti žuti dresovi i srednji prsti u znak dobrodošlice. Ništa lično, to je samo fudbal i iste scene se viđaju svuda, od Obilića iz Vilova do Bernabeua.
 
Ovde je, ljudi, hladno. Ma šta hladno, zima bre. Mrak pada već oko pola 6 i tada počinju da zebu uši i bride obrazi. 
 
Reprezentacija Brazila trenira u Riju, 40 minuta leta od Sao Paola. Dolaze ovde da igraju iako iz nekih njihovih razloga nisu rado viđen gost u ovom gradu, ali ovde je "otvaranje" protiv Hrvata, pa valjda žele da pridobiju publiku. Selektor Brazila, Skolari, je pre neki dan izjavio da je odabrao Srbiju za "generalnu probu" jer je želeo lakšeg protivnika pred početak takmičenja. Kako god mi sebe zamišljali, onakvi smo kakve nas drugi vide.
 
Na kraju, želim da kažem da sam fasciniran ozbiljnošću o profesionalnim odnosom svih igrača. Ovakve turneje su veoma zamorne jer dolaze nakon 11 meseci pakla u svojim klubovima, a igrači znaju da ne igraju svetsko prvenstvo. Uz to, zvanično im traje odmor, a neki će, svega nekoliko dana nakon povratka u Beograd, početi sa pripremama za novu sezonu. Dakle, bez odmora. Nikakvog ekscesa nije bilo, što je retkost kada su u pitanju turneje ovog tipa. Verujte, to se ne dešava ni u mnogo većim ekipama. Posredstvom privatnih kanala, slušamo priče o tučama i lošoj atmosferi u nekim selekcijama koje slove za favorite. Iz mog iskustva, to mi govori da je ova ekipa zrela za veliki rezultat; veliki rezultat posle mnogo godina. Ne govorim o plasmanu na evropsko prvenstvo; to će se desiti bez svake sumnje. Govorim o značajnoj ulozi na tom takmičenju.
 
Iako nas nema, mi smo tu, u Brazilu, i igramo danas sa domaćinom i najvećim favoritom. Kako god utakmica da se završi, pobedili smo, a vi budite blagi u kritikama, jer bolje ili druge nemate. Ne možete vi biti tužniji od nas, a na ljutnju nemate pravo, jer je ovo ipak samo igra. Uživajte u utakmici, siguran sam da će biti dobra, jer braniti se nećemo.
 


Komentari (62)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cassiopeia cassiopeia 06:11 06.06.2014

...

Totalno si me zbunio. Znam da ne učestvujemo na Svetskom prvenstvu i pitam se otkud sad pa mi u Brazilu. Morala sam da guglam :)

Srećno u napadu :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:21 06.06.2014

kada BH igrash ti!

kako nas nema - nashe srce je uz BH, a dobro ovo ce Srbija da otrese vecheras, chisto da im najavi shta ih cheka kada ih Pape dofati! :)

ps. kakav socijalni zjap si opisao u jednom pasusu!

reanimator reanimator 08:12 06.06.2014

Re: kada BH igrash ti!

kako nas nema - nashe srce je uz BH, a dobro ovo ce Srbija da otrese vecheras, chisto da im najavi shta ih cheka kada ih Pape dofati

Diskutabilno. Načuo sam da i kod njih u ekipi atmosfera baš i nije nešto. Ono, par nepotrebno pozvanih, par nezasluženo otpalih, Džeko neće u paru sa Ibiševićem...
Ja da sam Sušić, sredio bih da Grafite dobije državljanstvo
libkonz libkonz 08:17 06.06.2014

Re: kada BH igrash ti!

nashe srce je uz BH

Ne bih baš rekao srce, ali ću svakako navijati za Bosance.
A tu su i Hrvati, tako da bar u prvoj fazi imamo za koga da navijamo (bolje rečeno protiv koga).
reanimator reanimator 08:26 06.06.2014

Re: kada BH igrash ti!

A tu su i Hrvati, tako da bar u prvoj fazi imamo za koga da navijamo (bolje rečeno protiv koga).

Ja uopšte nemam taj problem. Uvek navijam za Urugvaj, Čile i Englesku i uvek protiv Nemačke, Holandije, Brazila, Grčke..
Mislim, nastupali mi ili ne ja sam preplavljen emocijama :)
PS
Portugal mi kvari koncepciju. Ceo život ih simpatišem, jednom sam bio na ivici da tetovira Joao Pinta i onda me sahrane sa ovom generacijom robota, koja tako odudara od onog prelepog dresa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:23 06.06.2014

Re: kada BH igrash ti!

reanimator

Diskutabilno. Načuo sam da i kod njih u ekipi atmosfera baš i nije nešto. Ono, par nepotrebno pozvanih, par nezasluženo otpalih, Džeko neće u paru sa Ibiševićem...
Ja da sam Sušić, sredio bih da Grafite dobije državljanstvo


stara, neiskorenjiva YU-boljka da se prave pizdarije sa selektovanjem za Mundijal... ne kvari mi romantiku, svi za Romantichare s Miljacke... vamos Sinderela, ajde ba BiH!


Ne bih baš rekao srce, ali ću svakako navijati za Bosance.
A tu su i Hrvati, tako da bar u prvoj fazi imamo za koga da navijamo (bolje rečeno protiv koga).


mislim da je ovo jedna od retkih kada ce srce Srbije biti nepodeljeno brazilsko...
jedi-knight jedi-knight 14:22 06.06.2014

Re: kada BH igrash ti!

Diskutabilno. Načuo sam da i kod njih u ekipi atmosfera baš i nije nešto. Ono, par nepotrebno pozvanih, par nezasluženo otpalih, Džeko neće u paru sa Ibiševićem...


U Čikagu,gde su igrali sa Meksikom, Džeko je zabranio igračima da jedu kada je video u kakav su ih hotel doveli i kakvu su im hranu dali. Naravno hotel je promenjen, a i Meksiko su dobili.

Pape kao igrač nije bio poznat kao naročito radan, posebno na pripremama, ali ovu selekciju drži na kratkom lancu, treniraju po dva puta dnevno, nema opuštanja, nema kočenja... Veoma sam zainteresovan kakav će rezultat napraviti.
jedi-knight jedi-knight 14:31 06.06.2014

Re: kada BH igrash ti!

Ja uopšte nemam taj problem. Uvek navijam za Urugvaj, Čile i Englesku i uvek protiv Nemačke, Holandije, Brazila, Grčke..


Mislim da Urugvaj može ponovo do polufinala. Engleska ima, već tradicionalno, problem identiteta, a Holandiju bih, samo zbog prepotencije, voleo da vidim spakovane već nakon grupne faze, što se, na žalost, neće dogoditi.
milisav68 milisav68 17:14 06.06.2014

Re: kada BH igrash ti!

jedi-knight
a Holandiju bih, samo zbog prepotencije, voleo da vidim spakovane već nakon grupne faze, što se, na žalost, neće dogoditi.

Da, i kod mene su od velikog poštovanja i vernog navijača prešli u omraženu reprezentaciju.

Neverovatno je kako su od Krojfa&Neskensa&co stigli dovde...
anfieldroad anfieldroad 00:18 07.06.2014

Re: kada BH igrash ti!



Meni su, mozda prvi put u zivotu Brazilci najnesimpaticnija ekipa od svih ! Nikad nisam bio od onih velikih fanova Brazila, ali sam Ronalda, Romarija, Romanldinja, Rivelinja i Zairzinja obozavao. Sad su obicna prljava bezidejna grupa siledzija. To je moj utisak...
jedi-knight jedi-knight 04:37 07.06.2014

Re: kada BH igrash ti!

Meni su, mozda prvi put u zivotu Brazilci najnesimpaticnija ekipa od svih !


Komentarisali smo nakon utakmice da, u odnosu na potencijal koji imaju, igraju izuzetno slabo. Mi smo bili pomalo fascinirani i atmosferom i ekipom Brazila, ali šta će biti kada nalete na nadrkane Nemce ili recimo zabetoniranu Italiju koja ne prašta ni polušanse.
martin_krpan martin_krpan 06:57 07.06.2014

Re: kada BH igrash ti!

jednom sam bio na ivici da tetovira Joao Pinta


Hahaha. Ja kad bih morao definitivno bi to bio Fernando Couto. Mozda čak i neka kombinacija sa Mihajlovićem, ono, Couto ulazi sa dvije noge punom snagom u butine a Mihajlović prilazi mrtvom igraču na zemlji i hvata ga za kosu i ukazuje sudiji na simulaciju.
meehan meehan 13:59 07.06.2014

Re: kada BH igrash ti!

a Holandiju bih, samo zbog prepotencije, voleo da vidim spakovane već nakon grupne faze, što se, na žalost, neće dogoditi.


holandija ce ili u finale ili kuci posle grupe...
Ne znam kako kostur moze da izgleda ali Urugvaj i Nemci...uz Brazil i Spaniju su najozbiljniji kandidati za polufinale...
Holandija moze da iskoci medju one gore pomenute 4 ekipe, Belgija je zanimljiva, a i Francuzi i Italijani bi mogli da se sa njima svojstvenim 0-0...1-0 da se umesaju.... Mislim da ce Argentina opet da se upiski, sa sve Mesijem, mada bi voleo da on malo i u reprazentaciji pokaze sve ono iz barce...
ostali...hm...Englezi su i za prlazak iz grupe sumnjvi pored Italije i urugvaja....Portugal je ONE MAN SHOW...hrvati ce tesko i kroz grupu, bosanci malo lakse...
A grupa....brazil i meksiko
B grupa Spanija i holandija
C grupa je najnezgodnija za predvidjanje...nema ni TOP ali ni krš ekipe Japan/Grčka/Obala Slonovače/Kolumbija svi imaju podjednake šanse...
D grupa Urugvaj i Italija (Englezi opet nemaju selektora vodju...Ser Alex bi im legao ko budali šamar)
E grupa Francuska i Švajcarska i to teškom mukom....
F grupa Argentina i BiH....verujem da je Pape bas onako kako JEDI pise utegao ekipu, i nece prepustati slucaju nista protiv nigerije i irana,a i argentinu ce dobro da namuče
G grupa Nemčka i Portugal...."fudbal je igra 11 vs 11 momaka, u kojoj na kraju pobeđuju Nemci"
H grupa Belgija i Rusija....Rusi bi mogli da naprave kuršlus, imaju dobrih igrača i selektora...
meehan meehan 16:15 07.06.2014

Re: kada BH igrash ti!

ali šta će biti kada nalete na nadrkane Nemce ili recimo zabetoniranu Italiju koja ne prašta ni polušanse.

+podjednako zabetonirana francuska....ali Skolari je cudan tip, nekako je uvek vise licila njegova ekipa na "zabarsku" nego na brazilsku...sklon je da na zadnjeg veznog stavi stopera, a bice tu egzibicija sa bekovima(alves/maikon i marselo/maksvel)...nece on 2 ofanzivna beka drzati cesto na terenu, kao sto su protiv nas poceli alves i marselo...cak sam siguran da nece bar 2 igraca iz postave protiv nas poceti protiv hrvata....
tasadebeli tasadebeli 06:31 06.06.2014

Колце

Selektor Brazila, Skolari, je pre neki dan izjavio da je odabrao Srbiju za "generalnu probu" jer je želeo lakšeg protivnika pred početak takmičenja.


Или зато што смо иста школа фудбала као и Хрвати? Стари је лисац тај Сколари... А успут, да малкице изјавом и уплаши противника...


Ццц... Вот даз д фокс сеј!


Iz mog iskustva, to mi govori da je ova ekipa zrela za veliki rezultat; veliki rezultat posle mnogo godina. Ne govorim o plasmanu na evropsko prvenstvo; to će se desiti bez svake sumnje. Govorim o značajnoj ulozi na tom takmičenju.






И ја који не посматрам ствари изнутра него сам само верни навијач, имам исти осећај...


Kako god utakmica da se završi, pobedili smo, a vi budite blagi u kritikama, jer bolje ili druge nemate. Ne možete vi biti tužniji od nas, a na ljutnju nemate pravo, jer je ovo ipak samo igra. Uživajte u utakmici, siguran sam da će biti dobra, jer braniti se nećemo.






Само напред, овде у отаџбини имате барем једнога који је свим срцем уз вас како год да се текма заврши. Удрите коло по терену, па шта буде! (Тј. затварајте простор, не играча! )








Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:41 06.06.2014

Re: Колце

tasadebeli


Само напред, овде у отаџбини имате барем једнога који је свим срцем уз вас како год да се текма заврши. Удрите коло по терену, па шта буде! (Тј. затварајте простор, не играча! )




mislis na blogu, Taso, u sajberotadzbini, de bre! ima nas barem chetvoro, petoro koji navijamo za Srbiju!


tasadebeli tasadebeli 06:50 06.06.2014

Re: Колце

Srđan Fuchs
tasadebeli


Само напред, овде у отаџбини имате барем једнога који је свим срцем уз вас како год да се текма заврши. Удрите коло по терену, па шта буде! (Тј. затварајте простор, не играча! )




mislis na blogu, Taso, u sajberotadzbini, de bre! ima nas barem chetvoro, petoro koji navijamo za Srbiju!






jedi-knight jedi-knight 14:27 06.06.2014

Re: Колце

Или зато што смо иста школа фудбала као и Хрвати? Стари је лисац тај Сколари... А успут, да малкице изјавом и уплаши противника...


Jasno, ali nije bila nikakva rekacija novinara. Npr. da ga podsete gde sve igraju naši igrači i koliko su bitni za svoje ekipe. Možda je mislio na opšti utisak o nama građen višedecenijskim iskustvom.

Само напред, овде у отаџбини имате барем једнога који је свим срцем уз вас како год да се текма заврши.


Siguran sam da nije samo jedan.
G.Cross G.Cross 08:20 06.06.2014

Preporuka

Preporuka za ceo tekst

reanimator reanimator 08:22 06.06.2014

...

Iz mog iskustva, to mi govori da je ova ekipa zrela za veliki rezultat; veliki rezultat posle mnogo godina. Ne govorim o plasmanu na evropsko prvenstvo; to će se desiti bez svake sumnje. Govorim o značajnoj ulozi na tom takmičenju.

Možda, možda..ako se reši pitanje štopera, ako se stabilizuje pitanje golmana, ako se stabilizuje pitanje selketora i ovog čoveka puste da na miru radi ako se desi nešto spektakularno, pa nam s neba padne bar još jedan napadač, ako se nekako iskristališe plej...
Mislim, ne širim defetizam, nego ono, ćaskamo..meni sve ovo bode oči.
Plus, apsolutno podržavam Ljubinka, mada mi neki eksperimenti nisu baš najjasniji. Npr, čemu guranje Ivanovića na štopera kad se već odomaćio desno, čemu guranje Gudelja desno, da li je Rukavina uopšte rešenje za desno (lična dilema), što nije pozvan Djuričić, bez obzira na praznu sezonu, čisto da bude deo ekipe, dokle i zašto Tomović (totalno lično) itd.
jedi-knight jedi-knight 14:36 06.06.2014

Re: ...

Plus, apsolutno podržavam Ljubinka, mada mi neki eksperimenti nisu baš najjasniji. Npr, čemu guranje Ivanovića na štopera kad se već odomaćio desno, čemu guranje Gudelja desno, da li je Rukavina uopšte rešenje za desno (lična dilema), što nije pozvan Djuričić, bez obzira na praznu sezonu, čisto da bude deo ekipe, dokle i zašto Tomović (totalno lično) itd.


Ivanović i u Čelziju često igra štopera, a po sopstvenom priznanju, na toj poziciji se najbolje oseća ( da ne ulazimo u detalje ).
Ostale dileme su na mestu, ali ukoliko bi seo i sam sastavljao selekciju, a to znači pratio u kontinuitetu sve igrače ( ne samo po igrama, već i po ponašanju, karakteru, uticaju na grupu, odnosu prema pozivu itd. ), ostao bi na ovome što imamo.
martin_krpan martin_krpan 07:00 07.06.2014

Re: ...

jedi-knight
Plus, apsolutno podržavam Ljubinka, mada mi neki eksperimenti nisu baš najjasniji. Npr, čemu guranje Ivanovića na štopera kad se već odomaćio desno, čemu guranje Gudelja desno, da li je Rukavina uopšte rešenje za desno (lična dilema), što nije pozvan Djuričić, bez obzira na praznu sezonu, čisto da bude deo ekipe, dokle i zašto Tomović (totalno lično) itd.


Ivanović i u Čelziju često igra štopera, a po sopstvenom priznanju, na toj poziciji se najbolje oseća ( da ne ulazimo u detalje ).
Ostale dileme su na mestu, ali ukoliko bi seo i sam sastavljao selekciju, a to znači pratio u kontinuitetu sve igrače ( ne samo po igrama, već i po ponašanju, karakteru, uticaju na grupu, odnosu prema pozivu itd. ), ostao bi na ovome što imamo.


I bi navodno kriv za gol.
Colin_bgd Colin_bgd 08:34 06.06.2014

Definisi "nas"...

Kako nas nema? Jesi video kako Lambert cepa mreze, a Barkley k'o pusten s lanca...
reanimator reanimator 08:48 06.06.2014

Re: Definisi "nas"...

Kako nas nema? Jesi video kako Lambert cepa mreze, a Barkley k'o pusten s lanca...

Vid'o, vid'o...a vid'o i kako Aruho cepa mrežu.
tasadebeli tasadebeli 09:10 06.06.2014

Re: Definisi "nas"...

Colin_bgd
Kako nas nema? Jesi video kako Lambert cepa mreze, a Barkley k'o pusten s lanca...




Дефинишем... Нас нема, вас има...





stefan.hauzer stefan.hauzer 11:21 06.06.2014

Re: Definisi "nas"...

a Barkley k'o pusten s lanca...


Meni je to jedina dilema.Da li će Hodžson odigrati ziheraški i držati Barkleya na klupi.
Ukoliko bi njega istrpeo i nekako uspeo da upari Rooneya i Sturridgea
,uz zdravog Phil Jonesa,
Englezi idu daleko i tačka. Plus,da li će neko od "bisera" Arsena Vengera ,uspeti da spoji tri utakmice u nizu ili je to i dalje misaona imenica
(Wilshere i Ox-Ch)
Mnogo ako,ali tako je u fudbalu
Colin_bgd Colin_bgd 11:39 06.06.2014

Re: Definisi "nas"...

stefan.hauzer
a Barkley k'o pusten s lanca...


Meni je to jedina dilema.Da li će Hodžson odigrati ziheraški i držati Barkleya na klupi.
Ukoliko bi njega istrpeo i nekako uspeo da upari Rooneya i Sturridgea
,uz zdravog Phil Jonesa,
Englezi idu daleko i tačka. Plus,da li će neko od "bisera" Arsena Vengera ,uspeti da spoji tri utakmice u nizu ili je to i dalje misaona imenica
(Wilshere i Ox-Ch)
Mnogo ako,ali tako je u fudbalu

Bas smo juce pricali, "mi" ovdasnji, kako je Wilshere jedna velika rupa u timu, protiv Ekvadora pao je na zemlju vise puta nego Moca Vukotic i Goran Stevanovic zajedno, i kako bi bolje bilo da se on povredio, a ne Ox-Ch. A inace, svi su se ovde vec pomirili da Engleska ispada u grupnoj fazi, jedino ja govorim kako nam je cetvrtfinale osigurano, a bogami mozda i dalje...
reanimator reanimator 11:42 06.06.2014

Re: Definisi "nas"...

A inace, svi su se ovde vec pomirili da Engleska ispada u grupnoj fazi, jedino ja govorim kako nam je cetvrtfinale osigurano, a bogami mozda i dalje

Pa sad..da je Suarez zdrav i prav, sumnje bi im bile sasvim opravdane.
Colin_bgd Colin_bgd 11:45 06.06.2014

Re: Definisi "nas"...

reanimator
A inace, svi su se ovde vec pomirili da Engleska ispada u grupnoj fazi, jedino ja govorim kako nam je cetvrtfinale osigurano, a bogami mozda i dalje

Pa sad..da je Suarez zdrav i prav, sumnje bi im bile sasvim opravdane.

Ne mogu nikako da racionalizujem tu grupu, mada mislim (nadam se) da Engleska prolazi dalje...
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:00 06.06.2014

Re: Definisi "nas"...

Pa sad..da je Suarez zdrav i prav, sumnje bi im bile sasvim opravdane.

Ma kakav Suarez. Hodgson će pustiti Milnera da igra,a ovaj će ih samoizbaciti!
reanimator reanimator 12:09 06.06.2014

Re: Definisi "nas"...

Ma kakav Suarez. Hodgson će pustiti Milnera da igra,a ovaj će ih samoizbaciti!

Da jbt, Hodžson je najveća opasnost. Na ruku ide što je Italija smešna, a Urugvaj desetkovan.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:12 06.06.2014

Re: Definisi "nas"...

. Na ruku ide što je Italija smešna,

i ako se provuku,onako jedva,kroz grupu ima da osvoje.S tim što mislim,da s Prandelijem igraju sjajan (atipični) fudbal.
reanimator reanimator 12:14 06.06.2014

Re: Definisi "nas"...

i ako se provuku,onako jedva,kroz grupu ima da osvoje.S tim što mislim,da s Prandelijem igraju sjajan (atipični) fudbal

Jeste, Prandeli je car. Pazi kad bih više verovao u Italiju da nije zvao Balotelija.
anfieldroad anfieldroad 00:28 07.06.2014

Re: Definisi "nas"...


Po mom iskustvu, a na moju zalost imam ga, Roj Hodzson je trener za mali klub, osrednje rezultate i iste takve igrace. On uopste ne kapira ko zna da igra fudbal ! Nema osecaj za igru, za izmene, za vreme, za odnos sa igracima... velika rupa za Engleze, na zalost plasim se prevelika.
martin_krpan martin_krpan 07:08 07.06.2014

Re: Definisi "nas"...

Englezi idu daleko i tačka. Plus,da li će neko od "bisera" Arsena Vengera ,uspeti da spoji tri utakmice u nizu ili je to i dalje misaona imenica
(Wilshere i Ox-Ch)
Mnogo ako,ali tako je u fudbalu


Preporuka za komentar. Ovo je prilika milenijuma da zakuvaju (ko zna dokle). Nakon dugo vremena imaju stvarno dobru ekipu. Osim toga, pritisak je čini mi se nikad manji, novinari su opušteni- čini mi se da su zadovoljni spiskom i da nema nekih suludih ego-tripova selektora. Maka je što se selektora tiče, zadovoljio novinare po pabovima za dvije generacije.
martin_krpan martin_krpan 07:22 07.06.2014

Re: Definisi "nas"...

Colin_bgd
stefan.hauzer
a Barkley k'o pusten s lanca...


Meni je to jedina dilema.Da li će Hodžson odigrati ziheraški i držati Barkleya na klupi.
Ukoliko bi njega istrpeo i nekako uspeo da upari Rooneya i Sturridgea
,uz zdravog Phil Jonesa,
Englezi idu daleko i tačka. Plus,da li će neko od "bisera" Arsena Vengera ,uspeti da spoji tri utakmice u nizu ili je to i dalje misaona imenica
(Wilshere i Ox-Ch)
Mnogo ako,ali tako je u fudbalu

Bas smo juce pricali, "mi" ovdasnji, kako je Wilshere jedna velika rupa u timu, protiv Ekvadora pao je na zemlju vise puta nego Moca Vukotic i Goran Stevanovic zajedno, i kako bi bolje bilo da se on povredio, a ne Ox-Ch. A inace, svi su se ovde vec pomirili da Engleska ispada u grupnoj fazi, jedino ja govorim kako nam je cetvrtfinale osigurano, a bogami mozda i dalje...


Wilshere nije u formi, to je fakat. Ali Wilshere je "mangup", puno veći od zelenog Barkleya. Barkley a i Rooney igraju tipični engleski, seljački fudbal, ono čim primiš loptu na 25m i manje od gola, gruvaš, a onda ide pogled u travu, namještanje kopački, pljuvanje naravno, itd.. Tako se fudbal više ne igra. Wilshere fantastično racionalizuje akcije na 25m od gola, zna loptu po zemlji fino izvući na stranu ili je faul na 20-22 metra. Posjed je danas sve. Ako Jack ne bude igrao (ne bude fit) jebote ko će čuvati loptu u posjedu, Henderson?
meehan meehan 14:05 07.06.2014

Re: Definisi "nas"...

stefan.hauzer
Pa sad..da je Suarez zdrav i prav, sumnje bi im bile sasvim opravdane.

Ma kakav Suarez. Hodgson će pustiti Milnera da igra,a ovaj će ih samoizbaciti!

Milner i Kerol....2 najprecenjenija igraca u istoriji fudbala....
ephemeris ephemeris 10:30 06.06.2014

Nostalgija

A ovako je bilo pre trideset godina...

gorran2 gorran2 11:52 06.06.2014

Prevaziđena izreka

Šta ima da se grade stadioni kada ljudi nemaju leba da jedu, a fale im i bolnice. Nešto se sa Brazilom dešava kada im je hrana važnija od fudbala.

Izgleda da je onoj izreci "panem et circenses" prvi deo suvišan - pogledati komentare na blogu.
Samo ove nesretne Brazilce o tome još niko nije obavestio.
libkonz libkonz 12:06 06.06.2014

Favoriti?

Mislim da bi Belgijanci mogli da budu iznenađenje, možda i Meksiko. Nešto ne verujem da će Brazil uzeti titulu, suviše je veliki pritisak, pre bih rekao Švabe.
reanimator reanimator 12:07 06.06.2014

Re: Favoriti?

Mislim da bi Belgijanci mogli da budu iznenađenje, možda i Meksiko. Nešto ne verujem da će Brazil uzeti titulu, suviše je veliki pritisak, pre bih rekao Švabe.

Ja sam poslednjih dana u fazonu da će Francuzi da naprave neko mega iznenadjenje. Ne znam zašto, javlja mi se nakon što se odgledao demoliranje Italije (ne toliko rezultatsko koliko igrom).
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:08 06.06.2014

Re: Favoriti?

da bi Belgijanci mogli da budu iznenađenje

Francuzi da naprave neko mega iznenadjenje

Najbolji tehničari su sa Magreba i zato,tipujem na Alžir(kao iznenađenje)
reanimator reanimator 12:11 06.06.2014

Re: Favoriti?

Najbolji tehničari su sa Magreba i zato,tipujem na Alžir(kao iznenađenje)

Imaju istorisjku priliku da izadju iz grupe. (ili već jesu 1982?')
Mislim, kad vidim pojedine grupe, tipa ta, ona sa Grcima, ona sa Švajcarskom i Ekvadorom..onda mi nekako dodje baš žao Gane i sličnih.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:17 06.06.2014

Re: Favoriti?

ona sa Grcima,

Strašno. Ne kapiram,kao da im neko već duže vreme namešta grupe. Mislim,kad nisu nosioci grupe - nosioc bude neko tipa Švajcarska ili Ukrajina ,jebote ili sad Kolumbija bez Falkaa(ma da je i on ,za dva meseca ostario dve godine:)
reanimator reanimator 12:21 06.06.2014

Re: Favoriti?

Strašno. Ne kapiram,kao da im neko već duže vreme namešta grupe. Mislim,kad nisu nosioci grupe - nosioc bude neko tipa Švajcarska ili Ukrajina ,jebote ili sad Kolumbija bez Falkaa(ma da je i on ,za dva meseca ostario dve godine:)

Gledao sam grke u dve pripremne, a malo i u kvalifikacijama. Sine, kakva destrukcija i robotika...ono, u poredjenju sa ovim Rehagel je igrao lepršavo napadčki.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:32 06.06.2014

Re: Favoriti?

Gledao sam grke u dve pripremne, a malo i u kvalifikacijama

Koji si ti mazohista! Ma da,ja sam onaj dan,ostao budan i gledao Srbija vs Panama.

Plus,gledao sam jedan meč Švajcaraca. Ta gomila naturalizovanih Albanaca(Šiptara,Kosovara ko kako voli) i Turaka igra strašan fudbal. Hicfild je genije!
Posebna pažnja na Granit Xhaka,kakav fudbaler!!
jedi-knight jedi-knight 14:38 06.06.2014

Re: Favoriti?

Mislim da bi Belgijanci mogli da budu iznenađenje


Slažem se
anfieldroad anfieldroad 00:32 07.06.2014

Re: Favoriti?

Slažem se


Ozbiljno bih se zabrinuo ako to ne bi bilo tako. Polufinale za Belgiju minimum !
meehan meehan 14:09 07.06.2014

Re: Favoriti?

Hicfildu trebaju 2 prevodioca...jedan Ex Yu i jedan Turčin...
cassiopeia cassiopeia 17:43 06.06.2014

Od Barija do 2014.

omega68 omega68 19:47 06.06.2014

Eх...

A šta može da bude veće od Mundijala u zemlji fudbala i to 64 godine od poslednjeg domaćinstva i još uvek otvorene rane posle poraza od Urugvaja u finalu na Marakani pred 200 000 ljudi.

Верујем да прави љубитељи фудбала ( сиц ) знају али није на одмет поновити:
Тада се није играло финале него група - свако са сваким.Бразилијанцима је требао нерешен резултат и од јутра се сливало према Маракани и и унапред славило.
Повео Бразил.
Сви су већ видели ПРВУ титулу.
Онда је Уругвај изједначио.Нема везе и даље је Бразил првак.
А онда је једну фрљоку, искоса, голман Бразила лоше проценио и она је ушла...
Крај.
Помор.
Знате ли шта су урадили голману?
Запослили га на Маракани да одржава терен.
И ДА СВАКИ ДАН, ДО ПЕНЗИЈЕ, ГЛЕДА МЕСТО ГДЕ ЈЕ УПРОПАСТИО ЦЕЛИ НАЦИЈУ.

Kako god mi sebe zamišljali, onakvi smo kakve nas drugi vide.

Не бих се сложио.
Онакви смо како себе видимо.
Нас једанаест, њих једанаест - идемо да их погазимо!
П.С.
Друлу за селектора
jedi-knight jedi-knight 04:42 07.06.2014

Re: Eх...

Верујем да прави љубитељи фудбала ( сиц ) знају али није на одмет поновити:
Тада се није играло финале него група - свако са сваким.Бразилијанцима је требао нерешен резултат


Hvala na podsećanju. Moram da priznam da sam to prevideo.
omega68 omega68 23:42 06.06.2014

x

Bane ne sme da igra štopera
kraj.
Subotić, Nastasić, Pejčinović pa čak i onaj krš od Biševca....
Samo ne Tomović
I to je to
tasadebeli tasadebeli 07:17 07.06.2014

Дан после

Штета што нам је резултат гори од приказаног (опет!)...

Пошто је ово генералка Бразила пред светско првенство, потпуно сам збуњен...

Јесте пријатељска текма, али такав распад екипе домаћина првенства света на генералној проби оставио ме је баш збуњеног. А што је најчудније, нису ми деловали опуштено, оно "дошли смо да се играмо фудбала"... Прилично су били нервозни, напети, жеље им веће од могућности... Све им се сводило на индивидуалне акције. Нејмар доноси тиму више штете него користи, али он је већ велика "звезда", па мора да игра пошто-пото и да свака лопта иде преко њега. Чим су њега прескочили у првој акцији, дали су нам гол. Нема ту екипе, све неки "приватници". Па и гол који су нам дали више личи на оне немаштовите Енглезе када почну да бунаре лопту и прескачу средину терена. Хоћу рећи, гол им није био плод њиховог умећа, него кикса Банета Ивановића... Тако фудбал може да игра и да побеђује и ФК Мала Моштаница.

И све то код једног Сколарија!

Да нису ови наши пали после тог гола Бразила, не бисмо видели ни оних десетак минута у другом полувремену када су кариоке макар мало личиле на себе...

Не знам, можда ме утисак вара?

Или је ово само још један доказ да без обзира колико год они сви били добри играчи у својим богатим европским клубовима (као и ови наши, уосталом), када се скупе на гомилу, у репрезентацију, то буде сасвим друга прича. Као да нису то ти исти људи...


Не знам ни сам како бих назвао ту појаву... "Синдром сиротиње која распродаје своје играче по белом свету"?

Е, па ниједан извор није непресушан...


Хоћу рећи, укратко, после ове утакмице Бразилци имају много више разлога да буду забринути него ми, јер њих чека првенство света на домаћем терену за мање од недељу дана.

Ми своје квалификације за европско првенство почињемо тек у октобру. Има се времена да се играчи опораве, одморе, да се још малкице угланцају места у екипи у складу са нашим могућностима некога ко је 30. на ранг листи ФИФЕ... Може од ових наших да израсте сасвим добра екипа, само треба бити стрпљив и паметан, без наглих резова...

Уосталом, то је то што имамо. Ми боље немамо...

EDIT:

П.С. - Терен очајан! Лопта скакуће као на запуштеној њиви... А кад је шутнеш, лети за њом бусен траве.

Пази када је већина наших прволигашких терена у много бољем стању него овај на којем смо јуче играли са Бразилом...

Да ли се на овом стадиону играју неке утакмице светског првенства?

Ако се играју, биће притужби онолико...
anfieldroad anfieldroad 11:11 07.06.2014

Re: Дан после


Samo silom Brazil moze da udje u polufinale. Ima najmanje 5-6 selekcija spremnijih i boljih od njih. A Skolari je izgubio titulu prvaka Evrope na svom terenu sa Portugalom, udarao protivnicke igrace ( Dragutinovic ) i uvek se ponasao kao kabadahija. Tako mu se naravno ponasaju i fudbaleri. Ovaj tim Brazila podseca na najgore dane urugvajskog fudbala. Ako ih nekako i dovuku do finala, izgubice ga bez problema.
reanimator reanimator 11:54 07.06.2014

Re: Дан после

Хоћу рећи, укратко, после ове утакмице Бразилци имају много више разлога да буду забринути него ми, јер њих чека првенство света на домаћем терену за мање од недељу дана.

Nas čekaju kvalifikacije za 3 meseca i svašta mora da se uradi.
Mitrović neke stvari radi odlično. Vuče igrača, postavlja se, dobio je skoro svaki duel u skoku, ali je bolno nemoćan kada dodje jedan na jedan. Ne samo juče. Što je najgore, ni Djordjević u tom segmentu ne blista, pa smo u startu hendikepirani i onemogućeni da se oslanjamo na polu kontre.
Možda bi problem bio manje uočljiv kada bi Marković probao da koristi bilo šta drugo osim brzine. U igri ga primećujem samo kada ima prostor ispred sebe da gurne loptu. Čim toga nema, ne postoji na terenu, a ako postoji, smešno lako ga zaustavljaju. Baš fali Sulejmani.
Dalje, mozak mi apsolutno nije naštelovan da u bilo kakvoj kombinaciji prihvati ideju dva zadnja vezna, a naročito kada nijedan od dvojice nije igrač tipa npr Pirla, pa da zamisliš kako preseca loptu i kreće dugačak pas napred za npr Markovića. Ovako, osudjeni smo na beskrajna dodavanja po horizontali.
Basta relativno korektno odradjuje beka, mada se iz aviona vidi da se odvikao od toga i da bi radije da bude malo ispred. Ja bih mu, naravno, izašao u susret, ali ne kao starteru.
Od Tošića sam navknut da očekujem najgore, a on na kraju odradio sasvim korektno. Eto, idealka da se Ivanović vrati desno, a da, ako ne padne neki dogovor sa Subotićem, ako čovek hoće, ako nije u nekoj svadji sa celim timom i sl, Tošić bude drugi štoper za ne daj bože. Ono, Nastasić se ne oporavi do tada, Biševac povredjen, Pejčinović pod suspenzijom, Mitrović (je l se onaj tako zove?) se još uvek nije oslobodio pritiska...
Kolarov očekivano, tadić očekivano, Zoran Tošić očekivano, Jojić korektno. E sad, da umesto Jojića imamo jednog, a da nije Ljajić...
I naravno, psiholog za Mitrovića. Ono, dobro je dečko, polako, svi smo uz tebe, nije više zanimljivo i tako to.
libkonz libkonz 12:33 07.06.2014

Re: Дан после

a šta ćemo za golmana, tu nama škripi?
pričam sa svojim kumom sinoć, on prati domaće prvenstvo, kaže da ima neki Milinović Savić ili tako nekako, iz Vojvodine, da bi mogao da bude dobar u budućnosti. Ima neko neku ideju?
tasadebeli tasadebeli 17:14 07.06.2014

Re: Дан после

reanimator

Nas čekaju kvalifikacije za 3 meseca i svašta mora da se uradi.


libkonz


Тачно, у праву сте за све написано...

Ал' опет кажем, гледајте то мало из перспективе некога ко је 30. на Фифиној ранг листи, а не из угла некога ко на сваком такмичењу одлучује о прва три места...

Присетите се мало, сениорска репрезентација (када то спојиш са Југославијом) није ушла међу четири најбоља (полуфинале) већ 52 године,

осим у овом случају

и у овом.

(Сунце му жарко, а мени је 50! Дакле, ја не памтим значајнији успех сениорске фудбалске репрезентације на великим такмичењима којем сам могао да будем сведок! )

А сада смо Србија, не више Југославија... Хоћу да кажем, нисмо без разлога на том 30. месту...

П.С. - О свим оним недаћама које српски фудбал и иначе има (шкрипаве институције, недостатак система у раду, одлив младих, чак и претерано младих играча, па до оне најважније - сиротиња од клубова који још увек не знају чије су власништво) боље и да не започињемо...
meehan meehan 18:50 07.06.2014

Re: Дан после

pa dobri su i Stojkovic i Lukac....nisu oni matori, za golmane su tek usli u najbolje godine....
mali Milinkovic -Savic je 95-96 godiste, clan omladinske reprezentacije koja se pre par dana kvalifikovala za EP, selektor im je cini mi se Veljko Paunovic, trenutno decko brani u Vojvodini, ima i neku utakmicu u 1.timu, ali kako cujem ovde u Ns MAN UTD je zainteresovan za njega...e sad ima tu mala kvacica, spominje se i njegov brat,Sergej, ofanzivni vezni, koji je u istoj reprezentaciji sa njim, a igrao je i sa starijom ekipom kod Drulovica, oni sto su bili prvi na EP, i igrao je vecinu utakmica ovog proleca za 1.tim Vojvodine...kazu da je MANUTD zainteresovan za paket transfer, neko je verovatno prioritet!?
meehan meehan 15:40 07.06.2014

fino drustvo....

Selektor Brazila, Skolari, je pre neki dan izjavio da je odabrao Srbiju za "generalnu probu" jer je želeo lakšeg protivnika pred početak takmičenja. Kako god mi sebe zamišljali, onakvi smo kakve nas drugi vide.


a lista dosadasnjih protivnika koje je Brazil birao za "generalku" pred SP:
2014 - Srbija
2010 - Tanzanija
2006 - Novi Zeland
2002 - Malezija
1998 - Andora
1994 - El Salvador
1990 - Umbrija
1986 - Čile
1982 – Republika Irska
1978 – Drugi tim Brazila
1974 - Bazel
1970 - Irapuato (Meksiko)
1966 - Malme (Švedska)
1962 - Vels
1958 - Inter
1954 - Milonarios (Kolumbija)
1950 – Selekcija Sao Paula
barese barese 11:40 08.06.2014

moderni gladijatori

ukoliko zavidite fudbalerima u Brazilu
iliti kiselo je grozdje



Injured, Stressed, Depressed and Broke

The evidence continues to pile up: The football season is too long. Games are getting more intensive than ever and footballers are the victims

On average, a top player will play every 4.5 days. Between 5,000 and 6,000 minutes. For comparison , a NBA player will play between 2,000 and 3,500 in a season.

Calculations suggest that effort wise (burning of calories and other physiological factors) a 90-minute football match is equal in effort to running a half-marathon. According to that matrix, footballers “run” about 40 to 60 half marathons per season. Running experts suggest it’s not healthy for a human to 10 half-marathons in one year. So, footballers run 4 to 6 times more than what physicians regard as dangerous for humans.
According to further research, a footballer runs at least 300 kilometers per season. That’s like running about 7 marathons. Some midfielders run more than 360 kilometers per season, which are 8.5 marathons. According to top cardiologists, runners should do “just one or a few” marathons or full-distance triathlons. Their conclusion is that “over-exerting the heart for years can lead to long-term damage.”
For comparison, basketball players run between 100 to 200 kilometers per season, American football players run about 30km per season and tennis players run between 100 to 200km per season. By the way, per game, Australian rules football players run the most - about 14 kilometers per game. However, they play less than 25 games per season.

Games are getting more intensive than ever. In 2006-07 the average number of sprints per team in a Premier League match was 330.2. This season Prozone’s data show that it is 431.1, a 30.6% increase. The recovery time between high intensity sprints has dropped from 54.6 seconds to 43.5 seconds, a decline of 20%. Footballers run more and have less time to recover.
Many physicians believe there’s just too much football in one season. “60 games per season are too many games”, says Dr. Stephen Ben-Shoshan is a Senior muskulo-skeletal interventional radiologist, CT & MRI musculo – skeletal imaging diagnostic. “The human body can’t handle that pressure. I see many feet and legs problems in marathon runners and many problems caused by trauma in Rugby. However, footballers seem to suffer from both problems. Traumas and erosion. Footballers are damaged like marathon running Rugby players. For them, at a young age at least, it doesn’t matter. They want to play as many games as possible. I, as a sports physician, need to fix them for the short term but I know the damage is long term”. Ben-shoshan, who works for PSG, adds: “I think that players can’t play more than 20-30 games per season and stay healthy”.

One in four professional footballers (more than 25%) said they suffer symptoms of anxiety and depression. That’s according to a new study for the players’ union, FIFPro. The problem was even worse among retired players with 39% saying they were affected by depression and anxiety.
To put that into some sort of perspective, the last survey of UK Armed Forces personal said that 19.7% of of the Armed Forces suffered mental health disorders such as depression and anxiety. While a US study showed that 18% of nurses experienced depressive symptoms.
“Mental illness seems to occur among former professional footballers more often than in current players, and more often than in other populations. Consequently, mental illness among former professional footballers cannot be underestimated and should be a subject of interest for all stakeholders in football,” said Vincent Gouttebarge who conducted the research. ”You have to find a new life,” he said. “It can put you under a lot of stress.”

If the NFL is a 16 games league and it’s the richest professional league in the world (and the NFL players have been recognized as victims of a system that abused their health for the sake of money), so yeah, football calender can and should be shorten as well.




Footballers’ Focus On the Present is The Billionaires’ Bonanza
Research by XPro, a charity for ex-players, suggests that 3 out of 5 Premier League players – who earn an average of £30,000 per week – declare bankruptcy within five years of retirement.
ocajna_domacica.65 ocajna_domacica.65 16:18 09.06.2014

LIKE

Добар ти блог.
Очекујем причу, а судећи по овоме што прочитах, биће инспирације!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana