Gost autor| Sport| Zabava

Super Bowl 50

docsumann RSS / 07.02.2016. u 12:01

 gost autor: stef

 super-bowl-50-logo.jpg

Ovo je naš treći Superbol i prvi put Docs ima „zdrav“ komp; to je najvažniji fun facts o ovom Superbolu koji imam. Oni manje bitni su: da je prviremeno suspendovan rimski broj, kao dodatak imenu, i kako će Lejdi Gaga da peva američku himnu. Informacija za svaroga: na poluvremenu su Koldplej, Bijons i očekuje se (neočekivano iznenađenje) Bruno Mars.

Karolina i Denver su najbolji timovi svojih konferencija i zasluženo se nalaze tu gde se nalaze, u sunčanoj Kaliforniji, na Levis stadionu, domu San Franciska Fortinajnesra, u 50 Superbolu. Favorit je onako, na osnovu kompletnog utiska Karolina, pogotovo jer su sinoć izdominirali na dodeli nagrada za regularnu sezonu: Kem Supermen je MVP, najbolji ofanzivni igrač i stub ove organizacije, a Ron Rivera najbolji trener lige. S druge strane je Denver, najbolja odbrana u ligi i Pejton Mening, bez obzira što je zreo za penziju i igra svoju najlošiju sezonu, on je uvek faktor. Faktor, iz neobjašnjivog razloga, što sve očekujem da pokrene taj uspavani napad Bronkosa, abiće teško, pogotovo jer je obrana Karoline granit i to neprobojni granit i imaju tu visoko naelektrisanu skupinu predvođenu Lukom Kiklijem.         

Ipak, najvažniji duel noćas:  Kem Njutn i njegova ofanzivna linija, protiv defanzivne linije Denvera i zaustavljanja tandema Demarkus Ver – Von Miler. Panteri su ove godine u plejofu izlazili iz svlačionice sa velikim „beng“ i to je razbijalo njihove protivnike, ali Bronkosi su već bili u takvoj situaciji, sa takvim istim timom, na ovom istom mestu. Pre samo dve godine, izašli su nepripremljeni protiv Sijetla i bili oduvani, samo tada, to nije bio ovako fizički dominantan tim. Verujem da su izvučene neke pouke, pogotovo jer ova organizacija deluje spremna da uči na svojim lošim procenama. Jasno je već sad, da je rešenje za osvajanje Superbola, zaustavljanje Kema Njutna. On će biti apsolutno centralna figura karolininog napada, pogotovo ako se uzme u obzir da je povređen njihov glavni trkač Stjuart. Očekuje su da će Supermen, ovu utakmicu, nositi igru trčanja svog tima; za šta je on nesumnjivo sposoban. I ako njegova ofanzivna linija uspe da zadrži, poprilično dominantnu defanzivnu liniju Denvera, biće to sigurna pobeda, a ako ne uspe?  Biće to onda jedan visoko fizički obračun, mišić na mišić i čija odbrana prva posustane ili koji napad bude pravio manje grešaka  će pobediti. Što ste vi sve znali i pre početka, ali eto, mora neko i da vam ukaže na to, kako su istine uvek one najočiglednije.             

Drugi deo igre, gde će ofanzivna linija morati da čuva Kema još bolje, jeste održavanje njegovog „džepa“ i dozvoli mu da pronađe Teda Gina, koji je učinio da svi zaborave Kalvina Bendžamina, koji je povređen čitave sezone. Iako je bez sumnje, glavna opasnost kroz vazduh Greg Olsen, nešto slično kao Gronk, samo manje dominantan. Ipak i tu postoji odgovor Denvera, u vidu odličnog sekundarija  – koje predvodi kornerbek Talib. S druge strane, Denver, tj. Pejton, mora da nađe način da pokrene svoj napad. Hvatači su mu krajnje nepouzdani, a igra trčanjem mediokretska, ipak tu postoji dovoljno talenta i nadam se da neće se uplašiti kao pre dve godine, kada smo prisustvovali jednom jako dosadnom Superbolu.   

Dakle, favorit je Karolina, ali ukoliko se zaustavii njihov blitzkrieg  – Denver mi deluje da ima veći broj kvalitetnih igrača i da će se ta dubina pretvoriti u dodatni kvalitet i iščekivanje greške protivnika – koja će se valorizovati u tešku pobedu.

 

 

 

Tagovi



Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

svarog svarog 12:11 07.02.2016

Da se upisem

Mislim da mi je ovo prva tema na kojoj pisem prvi komentar
docsumann docsumann 12:46 07.02.2016

Re: Da se upisem

svarog
Mislim da mi je ovo prva tema na kojoj pisem prvi komentar


mislim da mi je ovo prva tema na kojoj pisem prvi komentar po prvi put

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:51 07.02.2016

Re: Da se upisem

svarog
Mislim da mi je ovo prva tema na kojoj pisem prvi komentar

Hajde, kao kodomaćin, neću biti surov kao kolega ispred: a i ostaviću sliku onog drugog kvoterbeka; jer svi zapeše za tog Supermen, a ovom kriptonit na čelu se ocrtava:)


princi princi 05:35 08.02.2016

Re: Da se upisem

Što ono rekoše: the unbearable whiteness of Peyton Manning. Sine, u tom Koloradu jedino je Peyton dosadniji od Pajića.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:20 08.02.2016

Re: Da se upisem

the unbearable whiteness of Peyton Manning

sinoć je imao najsmorenji pobednički govor, ikad. Hale Beri na dodeli oskara je izgledala kulje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:20 08.02.2016

Re: Da se upisem

duplikat
emsiemsi emsiemsi 15:06 08.02.2016

Re: Da se upisem

svarog
Mislim da mi je ovo prva tema na kojoj pisem prvi komentar

Страшно глуп спорт ... зову га фудбал, а лопту ногом ударе 3 до 4 пута на целој утакмици.
docsumann docsumann 17:26 08.02.2016

Re: Da se upisem

emsiemsi
svarog
Mislim da mi je ovo prva tema na kojoj pisem prvi komentar

Страшно глуп спорт ... зову га фудбал, а лопту ногом ударе 3 до 4 пута на целој утакмици.


igra se zove football zbog dužine lopte od jednog futa iliti fita (stopala).


nsarski nsarski 17:42 08.02.2016

Re: Da se upisem

igra se zove football zbog dužine lopte od jednog futa iliti fita (stopala).


Ne zbunjuj coveka i ne razbijaj mu uverenja - on je svoje misljenje davno zacementirao. O svemu.
emsiemsi emsiemsi 20:48 08.02.2016

Re: Da se upisem

nsarski
igra se zove football zbog dužine lopte od jednog futa iliti fita (stopala).


Ne zbunjuj coveka i ne razbijaj mu uverenja - on je svoje misljenje davno zacementirao. O svemu.

Па да !
А још су ту јајасту глупост назвали лоптом.
Успут --- моје мишљење није зацементирано о свему, али о много чему јесте.
Успут 2 --- како иде оно ... 1 јард има 3 стопе, а једна стопа 12 инча ... а један инч 25,4 мм.
Успут 3 --- без обзира на империјални мерни систем, игра је (ако се то може тако назвати) глупа.
docsumann docsumann 21:01 08.02.2016

Re: Da se upisem

Успут 3 --- без обзира на империјални мерни систем, игра је (ако се то може тако назвати) глупа.


kad ti tako kažeš ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:51 08.02.2016

Re: Da se upisem

игра је (ако се то може тако назвати) глупа.



Srećom, Emsi, ni mi nismo ništa pametniji.
petargli petargli 22:06 08.02.2016

Re: Da se upisem

Srećom, Emsi, ni mi nismo ništa pametniji.

emsiemsi emsiemsi 11:30 09.02.2016

Re: Da se upisem

stefan.hauzer
игра је (ако се то може тако назвати) глупа.



Srećom, Emsi, ni mi nismo ništa pametniji.

Ја не мислим да си ти глуп --- напротив.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:33 09.02.2016

Re: Da se upisem

Ја не мислим да си ти глуп --- напротив.





docsumann docsumann 12:15 07.02.2016

maestro stef


upiši si jednu preporuku s moje stranre koju nisam u mogućnosti da egzekutiram tehničkih razloga rad
myredneckself myredneckself 13:10 07.02.2016

Re: maestro stef

docsumann

upiši si jednu preporuku s moje stranre koju nisam u mogućnosti da egzekutiram tehničkih razloga rad

Snađi se, doc.
Vid' mene, malo kuckam, malo čitam, ništa ne razumem, i neću, ne zanima me ko je kako pripremljen i kako je izlazio iz svlačionice, pokipiće mi mleko za šne nokle, a našla načina da rekomendededededujem stefa, svašta...



I još mi je do pesme. Stef, evo ti Flo!

mirelarado mirelarado 13:14 07.02.2016

Re: maestro stef

Vid' mene, malo kuckam, malo čitam, ništa ne razumem, i neću, ne zanima me ko je kako pripremljen i kako je izlazio iz svlačionice, pokipiće mi mleko za šne nokle, a našla načina da rekomendededededujem stefa, svašta...


И ја све исто, осим шненокли. Потресла ме ова вест о избацивању (макар и привременом) римских бројева, па ми није до кувања. Правда за римске бројеве!
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:54 07.02.2016

Re: maestro stef

I još mi je do pesme. Stef, evo ti Flo!


Hop, hop, a meni taman do plesa


stefan.hauzer stefan.hauzer 13:57 07.02.2016

Re: maestro stef

Правда за римске бројеве!

Da, totalan masakr tradicije, zar nije bolje da se zove Super Bowl L?:)
niccolo niccolo 13:59 07.02.2016

Re: maestro stef

stefan.hauzer
Правда за римске бројеве!

Da, totalan masakr tradicije, zar nije bolje da se zove Super Bowl L?:)

Muškarci...slučajno da ne bude nešto manje od xl, a najbolje xxl...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:05 07.02.2016

Re: maestro stef

Muškarci...slučajno da ne bude nešto manje od xl, a najbolje xxl...


Inače, najoubičajenija veličina je L
mirelarado mirelarado 14:22 07.02.2016

Re: maestro stef

stefan.hauzer
Muškarci...slučajno da ne bude nešto manje od xl, a najbolje xxl...


Inače, najoubičajnija veličina je L


Срећом те не постоји римски број S, иначе та традиција не би уопште била установљена.
jasnaz jasnaz 15:16 07.02.2016

: И ја све исто, осим шненокли :)


+ muzika , žemska, cvetna, kako dolikuje : )

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:29 07.02.2016

Re: : И ја све исто, осим шненокли :)

+ muzika , žemska, cvetna, kako dolikuje : )

a kako drugačije, nego nježno


jasnaz jasnaz 16:28 07.02.2016

: : шненоклe :)

stefan.hauzer

a kako drugačije, nego nježno

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:12 07.02.2016

Re: : : шненоклe :)

Ja mogu biti graciozan samo u vodi: mi debeli imamo taj prirodni sloumoušn, pošto salo uvek kasni jednu sekundu:)



jasnaz jasnaz 22:24 07.02.2016

: : : xl, iliti: trolu nikad kraja :)

stefan.hauzer
Ja mogu biti graciozan samo u vodi: mi debeli imamo taj prirodni sloumoušn, pošto salo uvek kasni jednu sekundu:)


ne bih se dala prevariti: baš u tu jednu sekundu ume da se smesti ozbiljan šarm :)



NNN NNN 12:39 07.02.2016

Ceo vikend čekam...

Super Bowl će da se rešava na liniji ispred Supermena,
defanzivna linija Denvera je onomad izgazila Brejdija,
ali Njutn je malo tvrđi...


ja ću za zagrevanje dodgledam ovaj filmić
docsumann docsumann 12:48 07.02.2016

Re: Ceo vikend čekam...

ja ću za zagrevanje dodgledam ovaj filmić


da, nevjerovatna životna priča. melodram'tika uživo

no i bez te dodatne Holivudske propagande moje simpatije su na strani Pantera.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:00 07.02.2016

Re: Ceo vikend čekam...

I ja to mislim, s tim što sve očekujem da Pejton konačno pokrene taj napad; tj. da njegovi hvatači prestanu da ispuštaju lopte. A i taj Oher ima već jedan Superbol, nema potrebe za melodramatikom
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:01 07.02.2016

Re: Ceo vikend čekam...

no i bez te dodatne Holivudske propagande moje simpatije su na strani Pantera.


Inače, ako odbacimo tvoje simpatije ka polivalentnim kvoterbekovima; rekao bih da su oba tima, potpuno jednako građena u odbrani. Tona mišića i atletike.
docsumann docsumann 12:56 07.02.2016

supermen


bez sumnje fizički najdominantniji qb koji se do sada pojavljivao

jagoda na vrhu šlaga na torti ...

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:03 07.02.2016

Re: supermen

Nema šta, pravi je panter


marco_de.manccini marco_de.manccini 16:55 09.02.2016

Re: supermen

Супермен је страшан играч и ја се надам да ће постати још бољи после ове лекције.

Не можеш бити добар квотербек кад ти је дупе на трави.

* * *

Иначе, кад размислим сад, Каролинин план ми није јасан. Односно, нисам видео план Б. План А је изгледа био да се трчи кроз средину и да Кам купује време и трчкара позади док се неко не отвори за дугу лопту или се дугачком рутом са крила не убаци у празну зону у средини. Како је овај план прошао видело се (Стјуарт 12 трчања, 29 јарди, а Кам на дупету дуже него на ногама). Не сећам се да сам видео иједан скрин пас (да бар мало заледе лајнбекере). У сваком случају, недовољно брзих пасова и спољног трчања (поготову што план А није радио ама баш уопште).
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:23 09.02.2016

Re: supermen

Односно, нисам видео план Б.

Zanimljivo, Denver je imao plan B; ali nisam siguran da je to već bio plan A. Što manje da se zadržava njegov napad u igri i da što redovnije odbrana igra. Genijalan plan. Shvatili su da igra kroz vazduh, može samo da ih unazadi, a i Pejton je padao na zemlju, čim bi ga neko od Pantera pogledao (ponekad mi se ćinilo, da je i običan vetar bio dovoljan).

Biće zanimljivo videti, kada se sledeće sezone vrati Kalvin Bendžamin, kako će izgledati napad Karoline.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:45 09.02.2016

Re: supermen

Denver je iskopirao "plan Dilfer" od Baltimora.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:35 09.02.2016

Re: supermen

Denver je iskopirao "plan Dilfer" od Baltimora.

pa lepo je rekao Geri Kubijak, da je išao u Rejvense na doškolovavanje:)
niccolo niccolo 13:54 07.02.2016

Ja bojkotujem SB

još od kada mi je marco prošle godine, na moje pitanje da li će Keti Peri da pokaže sisu na poluvremenu kao ona pre nje, rekao da je to bila greška. Pa u kakvom to svetu živimo ako je pokazivanje naših tela na tv greška. Šta treba onda da se pokazuje, nasilje poput tog udaranja konstantnog u af?


p.s. Aj pa nek pobedi onaj koji na kraju bude imao više poena, ako to bude bila Karolina.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:08 07.02.2016

Re: Ja bojkotujem SB

Pa u kakvom to svetu živimo ako je pokazivanje naših tela na tv greška.

Sine, a šta ako Lejdi Gagi ispadne nešto, a da to nije njena sisa?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:08 07.02.2016

Re: Ja bojkotujem SB

dupli komentar
niccolo niccolo 16:38 07.02.2016

Re: Ja bojkotujem SB

Sine, a šta ako Lejdi Gagi ispadne nešto, a da to nije njena sisa?

Ja rekao da bojkotujem, tako da sam sejf.
antioksidant antioksidant 09:57 08.02.2016

Re: Ja bojkotujem SB

Pa u kakvom to svetu živimo ako je pokazivanje naših tela na tv greška

od kad su grudi keti peri vaše telo?
niccolo niccolo 16:12 08.02.2016

Re: Ja bojkotujem SB

od kad su grudi keti peri vaše telo?

Mogle bi da budu (pričali smo Hauzer i ja jednom na tu temu)...
petargli petargli 14:26 07.02.2016

biću ...

seronja i reći, da ne vidim kako Magarci mogu da pobede Pantere sa Kamom, , Stjuartom i Olsenom u napadu!
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:36 07.02.2016

Re: biću ...

da pobede Pantere sa Kamom, , Stjuartom i Olsenom u napadu!

Stjuart, koji? On ne igra, koliko sam upućen.. šta ćes sad?
petargli petargli 14:45 07.02.2016

Re: biću ...

stefan.hauzer
da pobede Pantere sa Kamom, , Stjuartom i Olsenom u napadu!

Stjuart, koji? On ne igra, koliko sam upućen.. šta ćes sad?

Little Mouse

Kako bre ne igra?!

anyway, , Karolina pobeđuje bar sa dva tačdauna razlike!

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:49 07.02.2016

Re: biću ...

Kako bre ne igra?!

Sinoć sam gledao neku emisiju, gde su rekli kako neće igrati. No, baš sad sam malo istraživao i piše da je imao problema sa povredom, zglob ili tako nešto i da će verovatno nastupiti noćas:)


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:22 07.02.2016

Re: biću ...

imao problema sa povredom, zglob ili tako nešto i da će verovatno nastupiti noćas

ne znam za zglob, ali stajling mu je perfektan.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:44 07.02.2016

Re: biću ...

ali stajling mu je perfektan.

nisi videla Von Milera :))


docsumann docsumann 09:10 08.02.2016

Re: biću ...

nisi videla Von Milera :))


skroz atipičian lik od onog šta se očekuje oza jednog lajnbekere, tj. gomile nadrkanih, ljutih mišića.
ok, lik ima masls, ali mu je stajling krajnje prefinjen, baletski tečan ... što reče Brus Li - ja sam kao voda
docsumann docsumann 12:59 08.02.2016

Re: biću ...

skroz atipičian lik od onog šta se očekuje oza jednog lajnbekere, tj. gomila nadrkanih, ljutih mišića.
ok, lik ima masls, ali mu je stajling krajnje prefinjen, baletski tečan ... što reče Brus Li - ja sam kao voda






jbt, imao sam komentar u pokušaju u istom smislu (obrisan iz samo meni neznanih razloga), sa sve citatom Malog Zmaja.

čak i kad obara qb-ove Miler to uradi kao kakav džedaj laganim pritiskom na vratnu žilu, od gb se ovaj parališe i izvrne ko šlogirani ovan.

nema suvišne agresije u njegovim pokretima, nema dodatnog silovanja, nepotrebnog udaranja, dopunskog overavanja ... niti, pak, poput Tajsona ekstra dotucanja u glavu dok se protivnik ošamućen već stropoštava ka podu ... pravi aikido majstor među svim tim brutalnim siledžijama.
antioksidant antioksidant 13:03 08.02.2016

Re: biću ...

docsumann
skroz atipičian lik od onog šta se očekuje oza jednog lajnbekere, tj. gomila nadrkanih, ljutih mišića.
ok, lik ima masls, ali mu je stajling krajnje prefinjen, baletski tečan ... što reče Brus Li - ja sam kao voda





jbt, imao sam komentar u pokušaju (obrisan iz samo meni neznanih razloga) u istom ovom smislu, sa sve citatom Malog Zmaja.

č..


па ниси га обрисао
:)
docsumann docsumann 13:04 08.02.2016

Re: biću ...

multiplikat, pa u to ime

DeMarkus Ver i Von Miler, dvojica ubica iza bejbi fejs lica




docsumann docsumann 13:13 08.02.2016

Re: biću ...

antioksidant
docsumann
skroz atipičian lik od onog šta se očekuje oza jednog lajnbekere, tj. gomila nadrkanih, ljutih mišića.
ok, lik ima masls, ali mu je stajling krajnje prefinjen, baletski tečan ... što reče Brus Li - ja sam kao voda





jbt, imao sam komentar u pokušaju (obrisan iz samo meni neznanih razloga) u istom ovom smislu, sa sve citatom Malog Zmaja.

č..


па ниси га обрисао
:)


i nisam, Brus Lijevi citati se ne brišu
docsumann docsumann 13:15 08.02.2016

Re: biću ...


skroz atipičian lik od onog šta se očekuje oza jednog lajnbekere, tj. gomila nadrkanih, ljutih mišića.
ok, lik ima masls, ali mu je stajling krajnje prefinjen, baletski tečan ... što reče Brus Li - ja sam kao voda



jbt, imao sam komentar u pokušaju u istom smislu (obrisan iz samo meni neznanih razloga), sa sve citatom Malog Zmaja.

čak i kad obara qb-ove Miler to uradi kao kakav džedaj laganim pritiskom na vratnu žilu, od čega se ovaj parališe i izvrne ko šlogirani ovan.

nema suvišne agresije u njegovim pokretima, nema dodatne grubosti, silovanja, nepotrebnog udaranja, dopunskog overavanja ... niti, pak, poput Tajsona ekstra dotucanja u glavu dok se protivnik ošamućen već stropoštava ka podu ... pravi aikido majstor među svim tim brutalnim siledžijama.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:22 08.02.2016

Re: biću ...

, genijalan igrač, pored njega lako je ostati nedorečen

poput Tajsona

inače, mene Karolina podseća na Tajsona, kada uđe agresivno u meč i na brzinu izudara protivnika, da se ovaj odmah nađe u nokdaunu. Jedini način sinoć, a i uopšte, je bila ta dubina tima koju imaju Bronkosi (i na koju sam redovno ukazivao, prilikom svake priče o njima) i dodatno nabacivanje mase i gruvanje. Mislim, Tolberta, jednog od najdominantnijih fulbekova je izuo sejfti Haris, i to da je ovaj napravio fambl. Jednostavno, mislio sam da je Sijetl taj tim, koji ima dovoljno mišića da se suprotstavi Karolini, za Arizonu sam znao da nemaju, ali nisu bili pripremljeni za taj "beng" iz svlačionice. Denver je bio pripremljen, Pejton je znao da će odmah da stave pritisak na njega i izbacio je dva pasa, na brzinu uzeo teren i onda solidno trčanje i tri poena već u prvom drajvu. Onda je na scenu stupio Von Miler (ali nikako da se umanji značaj i odliiiiiičnog Derika Volfa, pomerio je čitav centar ofenazivne linije Pantera - naravno i Demarkus Ver). Kem Njutn je bio taj, koji je odjednom izgubio svog Supermena, izgubio dah i postao čovek sklon greškama. Da nije Talib divljao, verujem da bi ova utakmica bila i ranije rešena, ali nikako da se podceni odbrana Karoline, koja ako nije prva, onda je druga u ligi po snazi - ona je bila ta koja je održala u igri očajan napad i lošeg Kema. U svakom slučaju, ponovo se pokazalo da je odbrana ta koja donosi titule i minimalizovan broj grešaka.
petargli petargli 14:22 08.02.2016

Re: biću ...

U svakom slučaju, ponovo se pokazalo da je odbrana ta koja donosi titule i minimalizovan broj grešaka.

Odbrana Karoline je bila na visokom nivou tokom celog meca, zaustavili su skoro svaki treci pokusaj Denvera. Upravo ovih 14 poena razlike su napravljene iz gresaka Karoline, fambl-tacdaun i opet fambl u Karolininih 10 jardi. Ocigledno je Kam jos daleko od tog nekog superbol kalibra, ko sto je i Pejton ostao u toj kategoriji posle ove utakmice, :).
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:44 08.02.2016

Re: biću ...

ko sto je i Pejton ostao u toj kategoriji posle ove utakmice, :).

Jeste, nijednom nije bio on koji je doneo svom timu Superbol; ali dva osvojena prstena, su dva osvojena prstena:)
petargli petargli 19:56 08.02.2016

Re: biću ...

Jeste, nijednom nije bio on koji je doneo svom timu Superbol; ali dva osvojena prstena, su dva osvojena prstena

Meni je vrlo drago sto je osvojio drugi prsten, sad konacno moze da stane rame uz rame sa burazom! :)
docsumann docsumann 17:19 09.02.2016

Re: biću ...

petargli
Jeste, nijednom nije bio on koji je doneo svom timu Superbol; ali dva osvojena prstena, su dva osvojena prstena

Meni je vrlo drago sto je osvojio drugi prsten, sad konacno moze da stane rame uz rame sa burazom! :)




realno, zaslužio je to po svom izborenom mjestu u istoriji ove žestoke igre.
blogovatelj blogovatelj 14:35 07.02.2016

Stanley Cup i Super Bowl

Za neupućene, Stenli Kap je trofej koji se osvaja u severnoameričkoj profesionalnoj hokejaškoj ligi (NHL) a u Kanadi ima mnogo veću važnost od Super Boula, što se da i pretpostaviti.
Dva su razloga tome. Jedan je popularnost hokeja u Kanadi, drugi je da Kanada ima svoju ligu u američkom fudvbalu.
Međutim, nisam se zbog ovoga javio. Javio sam se jer mi je smešno kako moj ortak S. zove ova dva trofeja.
Zove ih Super Činija i Stenlijeva Šolja.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:40 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

Javio sam se jer mi je smešno kako moj ortak S. zove ova dva trofeja.
Zove ih Super Činija i Stenlijeva Šolja.

Ili kako sam prestao da brinem i zavoleo američki fudbal
petargli petargli 14:46 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

Za neupućene, Stenli Kap je trofej koji se osvaja u severnoameričkoj profesionalnoj hokejaškoj ligi (NHL) a u Kanadi ima mnogo veću važnost od Super Boula, što se da i pretpostaviti.

Kako stvari stoje ove godine Kanada neće da ima ni jednog predstavnika u plejofu NHL-a ...
blogovatelj blogovatelj 15:08 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

Ili kako sam prestao da brinem i zavoleo američki fudbal


Ko zavoleo? Ja? Nikad. Ne bih da vam kvarim praznik i upotrebim neku težu reč
blogovatelj blogovatelj 15:09 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

Kako stvari stoje ove godine Kanada neće da ima ni jednog predstavnika u plejofu NHL-a ...


A to pogotovo ne pratim niti me briga.
Samo fuca i basket, to su sportovi.
I Nolo, naravno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:20 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

Ko zavoleo? Ja? Nikad. Ne bih da vam kvarim praznik i upotrebim neku težu reč

Čak si i ti omekšao svoje metalno srce, prema američkom fudbalu



petargli petargli 15:31 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

A to pogotovo ne pratim niti me briga.
Samo fuca i basket, to su sportovi.
I Nolo, naravno.

Ih bre, što si taki ...

Nego, sad će tu kod tebe, u Torontu, all stars weekend u basketu.

P.S. Nole svi te vole!
blogovatelj blogovatelj 15:46 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

Nego, sad će tu kod tebe, u Torontu, all stars weekend u basketu.


Dobro si me podsetio. Ugnjaviše na radiju o tome, pa danima hoću da proverim pošto su karte.
Najjeftinija je $557.
A najskuplja? Pazi sad ovo - 149 hiljada kanadskih dolara. To je da zakupiš celu ložu, ili što bi naš narod rekao, laundž, za 12 ljudi! Platiš za sebe i 11 prijatelja, da se kurčiš.
I posle kažu treba da država finansira Narodno pozorište?! Ne treba, jer je ovo najbolji dokaz. Nego napraviš jedan cirkus godišnje, ali pravi. I nafuraš novopečene bogataše da se dobro izuju da bi ih kamere snimile na tom cirkusu. I eto ti finansiranja pozorišta.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:17 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

I posle kažu treba da država finansira Narodno pozorište?!

Opet, ti, bemumiša. Poslušaj ovaj album, očekujem posle da mi saopštiš utiske:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:19 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

Nole svi te vole!

Ko ne vole, ima da ga lome!
niccolo niccolo 16:39 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

Kako stvari stoje ove godine Kanada neće da ima ni jednog predstavnika u plejofu NHL-a ...

Pa kad je Montreal svetski potonuo u drugom delu sezone.
petargli petargli 16:56 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

Pa kad je Montreal svetski potonuo u drugom delu sezone.

Još ne mogu da se oporavim od tog posrnuća ...

Došlo je do toga, da je sin juče navijao za Edmonton ...
chedimir chedimir 17:17 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

petargli
Pa kad je Montreal svetski potonuo u drugom delu sezone.

Još ne mogu da se oporavim od tog posrnuća ...

Došlo je do toga, da je sin juče navijao za Edmonton ...

начи за мене је права мистерија како Вашингтон не успе да направи нeштo кад дође до плејофа у НХЛ,ваљда се Ови издува у сезони а ондак му и цела екипа помогне у дувању
chedimir chedimir 17:21 07.02.2016

Re: Super Bowl

jedna od važnijih stvari biće čitanje sa usana

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:20 07.02.2016

Re: Super Bowl

nego, što je meni neopravdano podcenjen Pejton Mening. Ima jedan Superbol, ima bolji skor s Brejdijem u plejofu i ima najbolju odbranu u ligi (naravno, trebao je da ima i više od jednog, ali Den Marino nema nijedan)
niccolo niccolo 18:59 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

chedimir
petargli
Pa kad je Montreal svetski potonuo u drugom delu sezone.

Još ne mogu da se oporavim od tog posrnuća ...

Došlo je do toga, da je sin juče navijao za Edmonton ...

начи за мене је права мистерија како Вашингтон не успе да направи нeштo кад дође до плејофа у НХЛ,ваљда се Ови издува у сезони а ондак му и цела екипа помогне у дувању

Videćemo šta će da bude ove godine...mada je nhl i poznat po tome što uredno 8. u konferenciji izbaci 1. rezultatom tipa 4:0, 4:1...toga u nba recimo nema...
zaharaga zaharaga 20:32 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

blogovatelj
Kako stvari stoje ove godine Kanada neće da ima ni jednog predstavnika u plejofu NHL-a ...


A to pogotovo ne pratim niti me briga.
Samo fuca i basket, to su sportovi.
I Nolo, naravno.



Krikit iz d gejm! Al stvarno!

stefan.hauzer stefan.hauzer 20:34 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

toga u nba recimo nema

meni je NBA, žešći smor. NFL mi se dopao, pošto je svaka utakmica visokog inteziteta, jer ih ima malo i svaka je bitna. U NBA se pola sezone voziš u drugoj brzini..
petargli petargli 21:02 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

начи за мене је права мистерија како Вашингтон не успе да направи нeштo кад дође до плејофа у НХЛ,ваљда се Ови издува у сезони а ондак му и цела екипа помогне у дувању

ove godine je obrnuto, ekipa oko Aleksa je bolja i ako on bude igrao rasterećen, koliko god to bilo moguće u plejofu, doguraće daleko ...
petargli petargli 21:04 07.02.2016

Re: Super Bowl

nego, što je meni neopravdano podcenjen Pejton Mening. Ima jedan Superbol, ima bolji skor s Brejdijem u plejofu i ima najbolju odbranu u ligi (naravno, trebao je da ima i više od jednog, ali Den Marino nema nijedan)

ne bih mogao da se složim sa tobom, on je ove godine opravdano ocenjen, tj. truba je, dok je prethodnih godina bio non-stop dizan u nebesa ... mislim, on jeste jedan jedini i neponovljivi, ali jebiga jedan superboul samo ...

ipak je ovo vreme nekih novih klinaca, pre svega, vilsona i njutna ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:58 07.02.2016

Re: Super Bowl

on je ove godine opravdano ocenjen, tj. truba je

Ne znam, meni se čini da je Demarijus Tomas truba i da mu fali Džulijus Tomas, koji je bio ekstremno efikasan u Bronkosima, kao i pouzdan slot resiver. Naravno, i on je ove sezone znatno slabiji, ali u plejofu on je prilično solidan, čak i bolji nego u nekim prethodnim kampanjama.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:15 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

NHL

А, то ми узимамо, као и сваке године.
petargli petargli 23:26 07.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

marco_de.manccini
NHL

А, то ми узимамо, као и сваке године.

Izgleda ce biti tako, Kane igra u zivotnoj formi ...
petargli petargli 23:41 07.02.2016

Re: Super Bowl

Ne znam, meni se čini da je Demarijus Tomas truba i da mu fali Džulijus Tomas, koji je bio ekstremno efikasan u Bronkosima, kao i pouzdan slot resiver. Naravno, i on je ove sezone znatno slabiji, ali u plejofu on je prilično solidan, čak i bolji nego u nekim prethodnim kampanjama.

Demarijus, statisticki gledano, nije odigrao nista losije nego proslih sezona, ova mu je cetvrta uzastopno sa +1300 jardi, ali kazu ljudi, "statistika je kao bikini, pokazuje mnogo, a ne otkriva nista!"

U principu, Denveru su skoro svi ofanzivni igraci tu vec nekoliko sezona, zato se i vidi toliki pad u formi i kvalitetu Pejtona. On je ove godine u plejofu prilicno solidan zato sto su ga limitirali u bacanju i on je prihvatio tu neku ulogu gejm menadzera. To se odlicno videlo u sudaru sa Patriotama.

Odbrana je, kao sto svi to znamo, kljucna za Denver, ali ta odbrana funkcionise ok za jednodimenzione timove, npr. Patriote koji su ove godine bili 100% bazirani na igru bacanja, Toma i Gronka, i one koji nemaju dobru ofanzivnu liniju (citaj Patriote, ).

Karolina je druga prica, Supermen moze da trci, moze da baci itd. Ta polivalentnost ce da bude veliki problem za odbranu Denvera. Dodaj na to odbranu Karoline, tj. Normana i Luka, i Karolina je superfavorit u ovom mecu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:49 08.02.2016

Re: Super Bowl

i Karolina je superfavorit u ovom mecu.

videli smo napad Denvera, hajde sad da vidimo i Kema! Pa da odlučimo ko bolje prognozira:)
petargli petargli 02:30 08.02.2016

Re: Super Bowl

stefan.hauzer
i Karolina je superfavorit u ovom mecu.

videli smo napad Denvera, hajde sad da vidimo i Kema! Pa da odlučimo ko bolje prognozira:)

pa ja ne znam sta rade ovi iz Karoline, nista nisu hteli da me poslusaju!
mora Kem vise da trci, inace nema nista od pobede ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 03:12 08.02.2016

Re: Super Bowl

mora Kem vise da trci, inace nema nista od pobede ...

Pa da, ali mi deluje nekako iscrpljeno i ne verujem da može da izgura ovu utakmicu nogama i da se zato oslanja na pas, koji baš i ne šljaka dobro
stefan.hauzer stefan.hauzer 03:19 08.02.2016

Re: Super Bowl

Mogu slobodno da podebljam ovaj deo o iscrpljenosti Supermena, ako je neko verovao da nije moguće da se i on umori. Ovaj INT je bio možda i odlučujući.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:32 08.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

petargli
marco_de.manccini
NHL

А, то ми узимамо, као и сваке године.

Izgleda ce biti tako, Kane igra u zivotnoj formi ...

ma ne samo hokej, ove godine uzimamo i bezbol.
docsumann docsumann 17:21 09.02.2016

Re: Stanley Cup i Super Bowl

zaharaga
blogovatelj
Kako stvari stoje ove godine Kanada neće da ima ni jednog predstavnika u plejofu NHL-a ...


A to pogotovo ne pratim niti me briga.
Samo fuca i basket, to su sportovi.
I Nolo, naravno.



Krikit iz d gejm! Al stvarno!



heh, bio sam sveubjeđen da se kaže kroket, Dejvi Kroket.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:09 07.02.2016

:)



i da ne zanemarim domaćina :)



stefan.hauzer stefan.hauzer 20:39 07.02.2016

Re: :)




petargli petargli 21:08 07.02.2016

zalađenih ...

ljudi ima kol'ko 'ćeš ... ulazi lik i kaže ko je osvojio superbol, nas nekoliko se pogleda, zamal' umro nisam!
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:00 07.02.2016

Re: zalađenih ...

Meni ortak rekao, da je favorit Kalifornija:)
chedimir chedimir 22:16 07.02.2016

Re: zalađenih ...

stefan.hauzer
Meni ortak rekao, da je favorit Kalifornija:)

pa 'el nije?
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:17 07.02.2016

Re: zalađenih ...

pa 'el nije?

Jeste, i ja sam zaljubljen u Zlatnu državu
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:23 07.02.2016

Re: zalađenih ...

Ја сам за тесну утакмицу. Дакле, мораће Вон и Кам да имају блиске сусрете пете врсте, иначе ништа од тога.
chedimir chedimir 23:29 07.02.2016

Re: Shula vs Phillips

prevedeno na teren,istorijski gledano "defanzivne" ekipe su imale vishe uspeha u SB,ali malo ko veruje u statistiku (osim naravno navijača bronkosa ) u ovom izdanju najvećeg sportskog dogadjaja u Amerike (verujem da su u svetu OI najveće).
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:42 07.02.2016

Re: zalađenih ...

marco_de.manccini
Ја сам за тесну утакмицу. Дакле, мораће Вон и Кам да имају блиске сусрете пете врсте, иначе ништа од тога.

I ja, propašću ako se Bronkosi ponovo ne pojave u Superbolu. Nije u redu, ovaj put moraju da dođu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana