Komentari (115)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ecce-florian ecce-florian 00:07 15.02.2011

samo jedno pitanje AD



Predizborna je godina i pojedine vaše kolege iz Vlade upozoravaju da je nezadovoljstvo građana veliko i da bi Vlada morala da se trgne ukoliko ne želi da doživi poraz na sledećim izborima. Osećate li nezadovoljstvo kad izađete na ulicu?

- Za tri i po godine koliko sam ministar, u razgovorima sa građanima nisam imao nijednu negativnu situaciju. Ipak, osećam da postoji energija koja lako može da se pretvori u negativnu, koja nema pozitivan odnos ni prema pozitivnim stvarima. Čak i za stvari za koje se 80 odsto građana izjašnjavalo da su pozitivne, kao što je, recimo, profesionalizacija, danas se na blogovima većinski komentariše negativno.

izvor

novi postulat zaključivanja
dvostruka afirmacija
pozitivan odnos ni prema pozitivnim stvarima

daje negaciju
Ipak, osećam da postoji energija koja lako može da se pretvori u negativnu,

Osećaji , osećaji

AlexDunja AlexDunja 09:18 15.02.2011

Re: samo jedno pitanje AD

Osećaji , osećaji


koje pitanje?

i ne radi link, mada nije neophodan.
gorstak92 gorstak92 10:09 15.02.2011

Re: samo jedno pitanje AD

i ne radi link, mada nije neophodan.

Da probam ja: l i n k
Izgleda da treba pažljivo otkucati reč link
ecce-florian ecce-florian 11:22 15.02.2011

Re: samo jedno pitanje AD

gorstak92
i ne radi link, mada nije neophodan.

Da probam ja: l i n k
Izgleda da treba pažljivo otkucati reč link

Eno popravio sam ga.
Nije taj tvoj.
Vladini sajtovi nisu uvek baš najsigurniji ( taj tvoj link vodi na Bjelu)

Da predupredim nesporazume,citiram samo stranačke sajtove . Onaj link gore vodi direktno na ĐS.
AlexDunja AlexDunja 11:29 15.02.2011

Re: samo jedno pitanje AD


Da predupredim nesporazume,citiram samo stranačke sajtove

pametno
fantomatsicna fantomatsicna 03:48 15.02.2011

Pravo

stanje stvari zna samo Tajna Sluzba
vojislav948 vojislav948 13:04 15.02.2011

Re: Pravo


stanje stvari zna samo Tajna Sluzba

Sve znaju samo uporno sve to kriju. Najružnije i najtužnije od svega je skrivanje kriminala i afera koje su oštetile pripadnike Vojske, kao i građane Srbije. Ali tako je to u zemlji, reformisanog pravosuđa, Srbiji. Ko to kaže, ko to laže.
predatortz predatortz 10:30 15.02.2011

Mišljenje je k'o...

Mislim da su mnogo ozbiljnije institucije dale pozitivno mišljenje o toku reformi. Kažem toku jer reforme su dug i komplikovan proces. Trajaće još decenijama, do pune integracije vojske u NATO.
AlexDunja AlexDunja 10:37 15.02.2011

Re: Mišljenje je k'o...

Kažem toku jer reforme su dug i komplikovan proces.


ti, dakle, misliš da su
primedbe ceasa neozbiljne?


predatortz predatortz 10:44 15.02.2011

Re: Mišljenje je k'o...

AlexDunja
Kažem toku jer reforme su dug i komplikovan proces. ti, dakle, misliš da suprimedbe ceasa neozbiljne?


Kada se sagleda kompleksnost reformi, zatečeno stanje u vojsci, do sada urađeno...
Mislim da su primedbe paušalne.
Rekoh, mnogo ozbiljnije institucije ( npr. NATO ) smatraju da su reforme jako uspešne.
AlexDunja AlexDunja 10:50 15.02.2011

Re: Mišljenje je k'o...

Mislim da su primedbe paušalne.


šta je paušalno u tome
što se kritikuje sporost u uspostavljanju civilne kontrole?

ili koliko godina je potrebno
da bi se otkrilo šta se dogodilo
u kasarnama u leskovcu i topčideru.
konkretno?

ili misliš da treba da sačekamo da
nam nato da odgovore na ta pitanja?
predatortz predatortz 10:57 15.02.2011

Re: Mišljenje je k'o...

Koliki je pritisak javnosti?
Kolika je zainteresovanost za teme o kojima govoriš?
Par blogera, par dežurnih narikača iz NGO i porodica.

Zbog čega misliš da će to da natera zatvorene sisteme kao što su vojska i policija da progovore ?

Seti se snimka masakra civila iz američkog helikoptera?
Šta misliš kako će se završiti?ž
Uhapsiće nekog narednika, eventualno poručnika...
Sve vojske sveta su iste.
Civilna kontrola funkcioniše tamo gde postoji pritisak javnosti. Ovde ga nema.
alselone alselone 11:11 15.02.2011

Re: Mišljenje je k'o...

predatortz

Par blogera, par dežurnih narikača iz NGO i porodica.


Upravo. NGO sa "bombasticnim" nazivima. Pazi, bogati, centar i to jos za studije. Ja ni jednu studiju ne videh na sajtu, sve neka politikantska saopstenja.
AlexDunja AlexDunja 11:24 15.02.2011

Re: Mišljenje je k'o...

Par blogera, par dežurnih narikača iz NGO i porodica.


gde sebe ubrajaš?

ili nisi zainteresovan?
gorstak92 gorstak92 11:25 15.02.2011

Re: Mišljenje je k'o...

AD
ili koliko godina je potrebno
da bi se otkrilo šta se dogodilo
u kasarnama u leskovcu i topčideru
.
konkretno?

ili misliš da treba da sačekamo da
nam nato da odgovore na ta pitanja?


Nema šta da čekamo.
Evo da citiram Jelenu Milić, direktor CEAS-a i bivši bloger BlogB92, šta je rekla u emisiji ,,Da, možda, ne" na RTS-u (ima link na CEAS sajtu).

Tamo negde oko 36' Jelena kaže: ,,Mi smo juče bili svedoci jednog neverovatnog skandala koji se desio u Skupštini Srbije... U političkom prepucavanju ministra odbrane (Šutanovac prim. prev.) i predstavnika DSS-a ministar odbrane je, u nedostatku drugih argumenata, rekao: ,,Nemoj sad da ti spomenem Topčider i Leskovac". ..."

Znači, zamalo da mu je spomenuo, ali se iskontorlisao. Veliki brat postavio kamere pa sve beleži. Zna to i ministar.

E sad, da li on stvarno zna ili je samo hteo da diskvalifikuje predstavnika DSS-a ostaje nama da nagađamo.

Verovatno ga je predstavnik DSS-a u skupštinskom restoranu pitao: ,,Je li bre Šule, šta ti je ono trebalo pa da nas sad prozivaju po blogovima?"
gorstak92 gorstak92 11:27 15.02.2011

Mrzim duple komentare

Uf što me nervira kad okačim dupli komentar (spora veza).
Briši AD, nemaj milosti!
AlexDunja AlexDunja 11:36 15.02.2011

Re: Mišljenje je k'o...

Znači, zamalo da mu je spomenuo, ali se iskontrolisao. Veliki brat postavio kamere pa sve snima. Zna to i ministar.


naravno da zna.
bilo je to sve jasno i pre
nego što mu je izletelo u skupštini.

ja mislim da je to zaista
skandal, jer njemu to nije izletelo.
on koristi te nesrećne vojnike
kao politički kapital za ucenu. sramota.
AlexDunja AlexDunja 11:54 15.02.2011

Re: Mišljenje je k'o...

Civilna kontrola funkcioniše tamo gde postoji pritisak javnosti. Ovde ga nema.


a zašto je to tako?

zašto ovde niko nije zainteresovan za žrtve, generalno?

ni državni organi kojima je posao
da istražuju i kažnjavaju,
ni javnost, niko sem porodica?

mene ne čudi ni ono što
je dik marti rekao u intervjuu
da nije imao pomoć srpskih institucija
u istrazi...
predatortz predatortz 12:28 15.02.2011

Re: Mišljenje je k'o...



a zašto je to tako?

zašto ovde niko nije zainteresovan za žrtve, generalno?



Jedan od mogu'ih odgovora je:

U svetu je nevladin sektor glas savesti građanstva. Kod nas je toliko agresivan,nadobudan,nekonstruktivan... da češće pomaže, nego li pritišće establišment.
O ugledu koji nevladin sektor ima među građanima ne vredi trošiti reči.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:25 15.02.2011

Dometi reformi

Činjenica je da su u sistemu odbrane, posebno vojsci i MO provedene najobimnije i najsveobuhvatnije reforme u odnosu na ostale oblastii ostala ministarstva.
I tačno je da su u organizacijsko-formacijskom pogledu i strukturi dostignuti moderni NATO standardi dok npr. Rusija tek započinje reforme po tim NATO standardima.
A ta povika oko civilne i demokratske kontrole nad vojskom je opšte mesto kritika mada većina kritičara ne znaju šta se tačno pod tim podrazumeva.
U suštini treba govoriti o parlamentarnoj kontroli kao što je u svim zemljama razvijene demokratije a ne da vojsku kontrolišu NGO.Ali,niko ne može zamerati NGO ako insistiraju da svako radi svoj posao, parlament, odbor za odbranu i bezbednost, sudstvo i, pre svega, vojska i MO da sami insistiraju da ni jedna stvar ne ostaje misterija koja ih stalno lupa po glavi.Dakle, ne sme dozvoliti da se dešavaju afere, a pogotovo da ostaju nerazjašnjene.
AlexDunja AlexDunja 11:32 15.02.2011

Re: Dometi reformi

U suštini treba govoriti o parlamentarnoj kontroli kao što je u svim zemljama razvijene demokratije a ne da vojsku kontrolišu NGO.Ali,niko ne može zamerati NGO ako insistiraju da svako radi svoj posao, parlament, odbor za odbranu i bezbednost, sudstvo i, pre svega, vojska i MO da sami insistiraju da ni jedna stvar ne ostaje misterija koja ih stalno lupa po glavi.Dakle, ne sme dozvoliti da se dešavaju afere, a pogotovo da ostaju nerazjašnjene.


naravno.
niko nije ni tražio da ngo kontrolišu
bilo koga.
gorstak92 gorstak92 11:34 15.02.2011

Re: Dometi reformi

Karagaća
I tačno je da su u organizacijsko-formacijskom pogledu i strukturi dostignuti moderni NATO standardi dok npr. Rusija tek započinje reforme po tim NATO standardima.



Karagaća
moderni NATO standardi


Broj crvenih čvorova tzv. čvaraka na bikiniju označava čin. (prim. prev.)

Karagaća
Činjenica je da su u sistemu odbrane, posebno vojsci i MO provedene najobimnije i najsveobuhvatnije reforme u odnosu na ostale oblastii ostala ministarstva.

Interesuje me kako se meri taj obim reforme po oblastima i ministarstvima.
Npr. na pijaci je prilično jednostavno izmeriti obim bundeve pa uporediti sa drugom bundevom.
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:08 15.02.2011

Re: Dometi reformi

Npr. na pijaci je prilično jednostavno izmeriti obim bundeve pa uporediti sa drugom bundevom.

Slikovito rečeno, ta bundeva je 2000.godine bila obima 100.000 ljudi, imala 3 armije 7 korpusa, 30-tak jedinica ranga brigade od kojih polovina samo na spisku,nesrazmeran broj oficira, naročito viših i generala u odnosu na broj vojnika ,a sada je vojska i MO po obimu svedena na 36.000 ljudi ukupno, svega 20-tak generala i normalna kadrovska piramida umesto one ranije koja je bila skoro obrnuta pa je bilo više pujkovnika i potpukovnika nego poručnika, kapetana i majora zajedno.
A sada pogledaj kako je kod drugih ministarstava i uopšte u državnoj administraciji gde je broj zaposlenih višestruko povećan. Koje su reforme provedene u pravosuđu, školstvu, zdravstvu, a da ne govorimo kako je tekla reforma privrede i privarizacija.
hazar hazar 12:17 15.02.2011

Re: Dometi reformi

Slikovito rečeno, ta bundeva je 2000.godine bila obima 100.000 ljudi, imala 3 armije 7 korpusa, 30-tak jedinica ranga brigade od kojih polovina samo na spisku,nesrazmeran broj oficira, naročito viših i generala u odnosu na broj vojnika ,a sada je vojska i MO po obimu svedena na 36.000 ljudi ukupno, svega 20-tak generala i normalna kadrovska piramida umesto one ranije koja je bila skoro obrnuta pa je bilo više pujkovnika i potpukovnika nego poručnika, kapetana i majora zajedno.

Baš tako g.Karagaća. Mogu da se ne slažem sa g.Šutanovcem po pitanju NATO i koncepcije vojske, ali da je sprovedena reforma u velikom obimu to jeste. Ministar vojni je uradio pametnu stvar. Dao je ideološki (politički) pravac reforme vojske, a stručni deo posla (u koji se ne razume) prepustio ekspertima, koji se slažu sa njegovom koncepcijom i rezultat je postigao.
gorstak92 gorstak92 12:27 15.02.2011

Re: Dometi reformi

Karagaća
A sada pogledaj kako je kod drugih ministarstava i uopšte u državnoj administraciji gde je broj zaposlenih višestruko povećan. Koje su reforme provedene u pravosuđu, školstvu, zdravstvu, a da ne govorimo kako je tekla reforma privrede i privatizacija.

Kako da pogledam kako je kod drugih ministarstava?
Google?
Očekivao sam od tebe neko detaljnije objašnjenje.

Npr. ,,...a u onom drugom ministarstvu udvostručen je broj zaposlenih i krckaju trostruko veći budžet nego MO".

Kada se nešto meri ili poredi mora da postoji neki etalon i prevashodno se mora znati šta se meri.

Koga god ministra da pitaš da li je uspešan ili promašen slučaj šta misliš kakav odgovor ćeš da dobiješ? Da li ministar može biti išta sem najbolji po sopstvenoj oceni?

Ovako, bez etalona, činjenica je da sam ja najduhovitiji bloger i čik dokaži da nije tako.
Na stranu što sam najuspešniji. U bilo čemu.
ecce-florian ecce-florian 12:56 15.02.2011

Re: Dometi reformi

Interesuje me kako se meri taj obim reforme po oblastima i ministarstvima.

Pa po veličini

Dulić i Šutanovac spremni za revizora



Dulić- Svako jutro kada dolazim na posao gledam ruševine u Kneza Miloša. One predstavljaju ruglo za glavni grad

ali


...imovinu menjamo isključivo za novac( ovo je video izdanje

Ko želi analizu onda bolje da pročita ovo

NISAM IZNENAĐEN ĐILASOVIM USPEHOM
* Da li ste iznenađeni uspehom Đilasa? Da li je on prvi među jednakima ili je zauzeo mesto drugog čoveka u stranci?
- Nisam iznenađen njegovim uspehom, jer su on, Dušan Petrović i Bojan Pajtić dnevno operativno vezani za stranku. O svom zameniku odluku donosi predsednik.


Interesantno da u Bekovim novinama intervju Šutanovca reklamira Dulićevo ministarstvo.Ili možda i nije. Ko zna.

I kako onda parlament da kontroliše ministarstvo kad ne može ni stranka.

Ako je i dalje otvoreno pitanje ko kontroliše vojsku moj odgovor je TAST .


gorstak92 gorstak92 14:00 15.02.2011

Re: Dometi reformi

EF
Pa po veličini

Pa što odmah nisi rekao.

Mislim da je preCednik najuspešniji mada mi se čini da je Mrka malo uspešniji.


Zato ovde nema dileme ko je uspešniji i obimniji:


Ili ovde:


Znači, ostalo je samo da dva najuspešnija ministra uporedimo sa drugima:

Ovo je smešno:


Ovo je tužno:


Ovo je komično s obzirom na jučerašnju izjavu Vučića da će dobro da se pretrese afera koferče kao i svi koferaši-režimske sluge kad SNS dođe na vlast (na koga li je mislio):


Eh, kad će ti izbori...
Ne mogu dočekati.
Treba mi neka kinta podhitno, a ostalo mi samo birački glas da prodam.

Ovom prilikom molim sve koji planiraju da ne izađu na izbore da ne bacaju uludo svoj glas.
Možemo fino da se udružimo u neki prosvetni sindikat i podignemo cenu. Šta sam reko? Prosvetni? Greška, sigurno.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:57 15.02.2011

Crkva uspostavlja kontrolu nad vojskom


vojska pod kontrolom SPC
"Процене Министарства одбране које се односе на СПЦ говоре да је око 30.000 припадника Војске Србије православне вероисповести.
свештеници ће имати чин официра, неће носити оружје, али ће обављати све друге војничке дужности и биће подређени командантима касарни. Са канонског основа, међутим, биће одговорни Цркви, објашњава у интервјуу за наш лист викарни епископ јегарски Порфирије, којег је СПЦ изабрала за војног епископа, црквеног великодостојника који ће се, са стране Цркве, бринути о организовању и обављању верске службе у Војсци Србије

“У наредних неколико месеци Црква ће се бавити избором кадрова за војне свештенике, који осим што морају да испуне услове неопходне за све официре, треба да имају и благослов СПЦ за обављање ове дужности. Како истиче владика Порфирије, добијање благослова подразумева испуњавање канонских услова за свештеника и духовну зрелост за овај важан задатак.
– За војног свештеника јединица у којој је на служби биће на неки начин и његова парохија. То значи да би требало да војни свештеници немају канонску надлежност изван оне којом ће бити обухваћени припадници јединице и чланови њихових породица. Наравно, вршење богослужења ван Војске Србије биће могуће повремено и у складу са аутономним црквеним правилима, као и према прописима који важе у Војсци Србије – каже владика јегарски.
– Балкански ратови, Први светски рат, свугде где је Србија тријумфовала, показали су да је свештенство у војску унело духовност, морал и хуманистички оптимизам. Такође, спровођење слободе вероисповести јача кохезију војних колектива и унапређује укупне психофизичке способности војске у постизању своје основне улоге. Кад буде имала своју свештену хијерархију, и војска ће бити ближа природи своје службе, која је узвишена. Војска брани суверенитет, интегритет и достојанство свог народа, а свештеници у томе дају свој допринос. Као што душа даје живот телу – закључује владика Порфирије.”
popovi sa činom oficira
- Војни свештеници ће имати своје ознаке на реверу који ће бити знак верске службе. Официри припадници верске службе СПЦ имаће крст са тролистом, католици латински крст, Јевреји ће имати Давидову звезду, муслимани, односно војни имам - полумесец, док ће припадници евангеличких и реформаторских цркава имати крст у ружи - каже Јовичић.

Он наводи да ће, уколико у саставу Војске и у систему одбране има од 100 до 500 припадника једне верске заједнице, бити запослен један свештеник. Два свештеника долазе на 500 до 1.000 припадника, док ће потом на сваких следећих хиљаду припадника Војске бити по један официр верске службе. Војни свештеници ће бити распоређени у Генералштабу, у командама оперативног нивоа, командама бригада и самосталних батаљона, као и у командама, установама и јединицама војног здравства и школства. Они ће имати и своје помоћнике који ће имати чин подофицира."
Ovo je totalni anahronizam i negacija sekularnog karaktera države.
Neverovatno je kako su sada svi u sistemu odbrane, njih 30.000, pravoslavni vernici.Sledeći korak je da to postave kao uslov u konkursu za prijem u vojnu službu i vojne akdemije.
Status vojnih sveštenika počev od Porfirija koji ima rang generala i ostalih koji će imati činove oficira je isti kao što su nekada bili komesari koji su odgovarali partiji a ne komandantu jedinice pa je to dvojstvo unkinuto čak i u onoj JNA.
Istorisjski je nepristojno da je srpska vojska svugde gde je trijumfovala trijumfovala zahvaljujući duhovnosti i moralu koju su uneli sveštenici.Samo onaj ko ne zna može da poveruje u to, pa i vojska kraljevine Jugoslavije imala je sveštenike, a kapitulirala je za samo 17 dana.
Niko ne treba da brani pripadnicima vojske da veruju i da odlaze u crkvu,a crkvi sada ima fala Bogu na svakom ćošku pa kome se ide neka ide a ne da se uvodi nešto što ni u XIX veku tako nije bilo, čuj brigade parohije.
hazar hazar 12:47 15.02.2011

CEAS?

G-đo Dunja, ako se ne slažete sa mojom ocenom NGO CEAS i gđe Jelene Milić, kao stručnjaka za polje bezbednosti, tada bi bilo pristojno da to napišete i poduprete nekim argumentima, a ne da ga jednostavno izbrišite. Vaše je pravo da na svom blogu činite šta hoćete, ali i blogeri koji komentarišu imaju svoja prava. To vam je kao kada se potrošač buni zbog loše usluge, a gazda radnje kaže ako ti se ne sviđa ti idi. To što je zauzeo nekom prostor ne uzima u obzir. Dakle, pored svojih prava kao domaćina bloga imate i izvesne obaveze, ako ništa drugo ono bar elementarnu pristojnost da obrazložite brisanje nečijeg komentara.
AlexDunja AlexDunja 13:03 15.02.2011

Re: CEAS?

elementarnu pristojnost da obrazložite brisanje nečijeg komentara.


elementarna pristojnost mi je
naložila da ti pošaljem poruku sa obrazloženjem.
zašto kažeš da nisam?

svako mišljenje o tekstu je dobrodošlo.
omalovažavanje bivših blogera nije.

hazar hazar 13:39 15.02.2011

Re: CEAS?

AlexDunja
elementarna pristojnost mi jenaložila da ti pošaljem poruku sa obrazloženjem.zašto kažeš da nisam?svako mišljenje o tekstu je dobrodošlo.omalovažavanje bivših blogera nije.

Oprostite mi, nisam primetio vašu poruku.

P.S. Nisam omalovažavao gđu Milić, već sam izneo mišljenje o njenoj stručnosti za polje bezbednosti, a poštujem vašu želju, pa neću obrazlagati.
AlexDunja AlexDunja 16:29 15.02.2011

Re: CEAS?


Oprostite mi, nisam primetio vašu poruku.


i ja sam mnogo više volela
raniju verziju sa pisamcetom:)

bila je uočljivija.

volela bih da mi ne persiraš,
nije da mi smeta, ali dobri običaji na blogu...
predatortz predatortz 13:36 15.02.2011

Relevantnost?

Po čemu je mišljenje centra relevantno?
Naime, među članovima tima ne nađoh ni jednog eksperta za pitanja bezbednosti, vojna pitanja i sl.
AlexDunja AlexDunja 14:02 15.02.2011

Re: Relevantnost?

Po čemu je mišljenje centra relevantno?


pa vidi, ja mislim da javnost
za koju smo gore već rekli da skoro pa ne postoji,
kada se ova, kao uostalom, i sva druga pitanja
postavljaju, treba da iznosi svoja mišljenja
o radu državnih organa.

ne mislim da samo experti treba da stavljaju primedbe.

uostalom, ko je za tebe dovoljno veliki ekspert,
da bi mogao da ima relevantno mišljenje o vs?
predatortz predatortz 14:10 15.02.2011

Re: Relevantnost?

AlexDunja
Po čemu je mišljenje centra relevantno?pa vidi, ja mislim da javnostza koju smo gore već rekli da skoro pa ne postoji,kada se ova, kao uostalom, i sva druga pitanjapostavljaju, treba da iznosi svoja mišljenjao radu državnih organa.ne mislim da samo experti treba da stavljaju primedbe.uostalom, ko je za tebe dovoljno veliki ekspert,da bi mogao da ima relevantno mišljenje o vs?



Naravno da javnost treba da iznosi svoje mišljenje o radu državnih organa.
Ali Centar nije javnost, a čini mi se da se predstavljaju kao neki eksperti.
Ko je za mene ekspert?
Onaj ko to potkrepi diplomom,znanjem,učešćem u projektima,objavljenim naučnim radovima... Jednom rečju, za čije ime se većina zainteresovanih za neku oblast ne zapita ko je sad pa ovaj!
Inače je samo nick, kao ja recimo.
gorstak92 gorstak92 14:33 15.02.2011

Skretanje sa teme, a možda i ne?

Priznajem da sam skroz neupućen u način izbora ministara na njihovo radno mesto.
To ako ja nemam pojma ne znači da neko drugi ne zna.

Hteo sam da pitam, kad već postoji zakon o javnim nabavkama (ono da javno preduzeće mora da nabavke reguliše putem tendera, pa objavljivanje u javnim glasilima, pa najmanje tri ponude...) da li isti zakon može da se primeni i na vladu.

Ok - bude glasanje i onda izglasani PreCednik objavi tender za nabavku Premijera i ministara.

Javi se neki bivši Kancelar sa CV-em u kome piše da se dugo godina uspešno bavio sličnim poslom i da mu izazov u karijeri predstavlja da preuzme kormilo srpske privrede.

Onda se javi neki Japanac kome piše u CV-u da je bio zaposlen na radnom mestu ministra saobraćaja u Japanu i da se smatra da je najuspešniji u istoriji Japana jer je preživeo ceo mandat tj. nije se ubio.

I tako...

Onda se donese dekret da se periodično objavljuju rezultati vlade i da većinski izabran PreCednik ima jutarnje sastanke (zovimo to i molitvenim doručkom) gde će malo da ih štreca sa gubitkom posla ako ne ispune targete.

I za kraj pesma Kralja o tenderu:
AlexDunja AlexDunja 16:30 15.02.2011

Re: Skretanje sa teme, a možda i ne?

I za kraj pesma Kralja o tenderu:


slažem se.
generalno sve najbolje o tenderima...
gorstak92 gorstak92 08:53 16.02.2011

Re: Skretanje sa teme, a možda i ne?

AD
generalno sve najbolje o tenderima...

Oh koliko samo grešiš.
To može da kaže samo neko ko nikad nije učestvovao na nekom tenderu.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:00 16.02.2011

Re: Skretanje sa teme, a možda i ne?

gorstak92

ADgeneralno sve najbolje o tenderima...Oh koliko samo grešiš.To može da kaže samo neko ko nikad nije učestvovao na nekom tenderu.

Potpisujem. Kod nas se svaka svetska dobra praksa pretvori u akolikosamjatudobar.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:48 15.02.2011

Cilj je pogođen

1. Zajednički cilj ceas-a i NATO-a je oslabiti Vojsku Srbije što je više moguće. Taj cilj se munjevito ostvaruje. Prekjučerašnja vežba/miting i pored jasno prikazanih slabosti sadašnje vojske ipak je zasmetala ceas-u. Očekujem da će iduće godine vežba/miting Ušće pokazati još više do kog stepena se može urušiti jedan sistem.

2. Smatram da objavljivanje ovakvog saopštenja ceas-a i to pod tragično- smehotresnim nazivom gost autor ruši neke norme na ovom Blogu (ne mislim na pravila pisanja na Blogu) koje podrazumevaju osobu kao autora i bar simboličnu ravnopravnost autora. Ovde nema osobe nego dve moćne organizacije koje su dobile naziv autor. I nema ravnopravnosti jer smo sa druge strane mi skromni pojedinci čija moć se ogleda samo u pisanju i mogućnosti da više ili manje kvalitetno pišemo i komentarišemo.

3.Brisanje komentara ukazuje da se dve ovako moćne organizacije + AlexDunja boje drugačijeg mišljenja. Svako drugo objašnjenje je bacanje prašine u oči.

4.Krivci za tragičnu smrt vojnika su političari i oni koji skrivaju eventualne izvršioce i organizatore. Oni nemaju veze, siguran sam, sa pilotima preostala dva MIG 29 i nekoliko ispravnih ORLOVA na prekjučerašnjoj vežbi.

5.Odgovornost MO za pogibiju radnika RTS tokom NATO bombardovanja možda postoji. Odgovornost NATO-a za smrt radnika RTS-a je nesumnjiva i sigurno postoji.
AlexDunja AlexDunja 17:59 15.02.2011

Re: Cilj je pogođen

flattering:)
za mene. (na tvoj komentar mislim)

ako ti ne vidiš propuste
u vodjenju vojske srbije, stvarno mi je žao.

ako misliš da vidjenje propusta znači
da je onaj koji ih vidi baš za nato,
još više mi je žao.

4.Krivci za tragičnu smrt vojnika su političari i oni koji skrivaju eventualne izvršioce i organizatore. Oni nemaju veze, siguran sam, sa pilotima preostala dva MIG 29 i nekoliko ispravnih ORLOVA na prekjučerašnjoj ve
žbi.

potpuno se slažem. piloti nisu imali ništa sa tim.

edit:

1. Zajednički cilj ceas-a i NATO-a je oslabiti Vojsku Srbije što je više moguće.

tako što bi trebalo da se sazna kako su stradali vojnici
u mirnodopskim uslovima, u srbiji.

to je cilj natoa?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 18:09 15.02.2011

Re: Cilj je pogođen

AlexDunja

Kad bih samo znao s kim razgovaram: sa ceas-om, NATO-om ili AlexDunjom.
Onda bih znao kako da odgovorim. A nije ni teško.
I da pohvalim što komentar nije obrisan.
AlexDunja AlexDunja 18:12 15.02.2011

Re: Cilj je pogođen

Kad bih samo znao s kim razgovaram:

znaš. i to nije teško.

nije lepo što podmećeš.

to što se uglavnom slažem sa ceasom
ne znači da sam ceas. to je jasno iz njihovog impresuma.

o natou neću. bilo bi mnogo ružno.

da te brišem?? pa ti
samo o sebi pričaš.

edit:
ne znam da li si primetio,
ima nekoliko blogera koji osporavaju
kredibilitet jelene milić, ceasa, naročito.
ali nema nijednog blogera koji kaže da tekst
nije dobar. tojest istinit.
šta ti misliš o tome?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:10 15.02.2011

Re: Cilj je pogođen

AlexDunja
Kad bih samo znao s kim razgovaram:znaš. i to nije teško.nije lepo što podmećeš.to što se uglavnom slažem sa ceasomne znači da sam ceas. to je jasno iz njihovog impresuma.o natou neću. bilo bi mnogo ružno.da te brišem?? pa ti samo o sebi pričaš.edit:ne znam da li si primetio,ima nekoliko blogera koji osporavajukredibilitet jelene milić, ceasa, naročito.ali nema nijednog blogera koji kaže da tekstnije dobar. tojest istinit.šta ti misliš o tome?


Da počnemo. Baš mi je neprijatno, ali sama si se upetljala.

1. Ne podmećem. Ako je gost autor ceas onda treba da razgovarama sa autorom, to je do sada bio običaj na blogu. Ama ja duboko verujem da svi znaju da je ceas portparool NATO pakta u Srbiji a da si ti ispala portparol ceas-a. Tako da postoji određeni stepen zbuna.

2. Baš me briga da li se ti slažeš sa ceas-om. To je tvoj lični problem. Ovde je problem što su dve moćne organizacije dobile mogućnost da uprljaju Blog ne bi li iznele svoje saopštenje koje je dabogsačuva loše sklepano.

3. O NATO-u nećeš a znaš da je ceas portparol ili plaćeni predstavnik NATO-a ili pronatoovskih snaga?! Moraš i o NATO-u i ja sam ovde da te na to podsetim.

4. Ja sam ovde da te podsetim i na to da pored naših budala OGROMNA odgovornost ili prvenstvena odgovornost za pogibiju radnika RTS-a leži na NATO-u i na njihovim pilotima i komandantima i zapadnim političarima. To jest svakome jasno ali ja te moram podsećati na to jer si možda previdela takve stvari baveći se filmom, umetnošću, kulturom, poezijom i drugim važnim stvarima.

5. Brisanje?! Pa ti si već brisala komentare, šta to ima da govori o meni. Ja u životu nisam obrisao neki komentar.

6. Kredibilitet Jelene Milić?! Pojma nemam o čemu pričaš. Da si brisala komentare koji ruše taj kredibilitet? Nešto si zbrkana. Daj činjenice.

7. Zajednički cilj ceas-a i NATO-a jeste oslabiti Vojsku Srbije što je više moguće. I ti na to kažeš tako da bi trebalo da se sazna kako su stradali vojnici u mirnodopskim uslovima, u srbiji?!?! Bog sveti ne bi razumeo šta si napisala. Naravno da treba da se sazna kako su stradali vojnici. Ali cilj ceas/NATO ostaje isti: oslabiti skroz, dibidus VS.

8. Odgovornost NATO-a za smrt radnika RTS-a? Nešto sam te pitao a ti ni da bekneš. Tajac?!

9. Koliko je vojnika u mirnodopskim uslovima stradalo u Srbiji? Izbroj. A onda izbroj koliko je civila stradalo od NATO pilota i raketa. U Srbiji, naravno. Možeš da brojiš i u Iraku mada su oni manje vredni. Sto Iračana za jednog njihovog. Šta kaže tvoje/vaše brojanje??
Nudim ti moguće odgovore:
Kolateralna šteta, Milošević, Srbi, ljudska prava, zaslužili smo, i treba da nas bombarduju, najgori smo na svetu,...podvuci odgovor koji visi u vazduhu a ceas i ti ne smete da ga napišete. Samo podvuci.

Dunja, ja ne sumnjam da si ti poštena i da bi umrla od tuge kada bi videla mrtve ljude, otkinute noge, prosute mozgove i rasuta creva.
NATO istina to ne pokazuje. ceas to ne pokazuje. Ja ti to pokazujem da bi našla neku meru u pisanju i podržavanju čisto političkih vojnih organizacija. Zaboravi Jelenu, to što ti je ona simpatična ne umanjuje količinu onih delova tela koja se prosipa širom sveta. I u Srbiji, naravno, znam da nismo anđeli.
Ali NATO je daleko od sveca. Ceas nije svetac. Ti možda jesi svetica. ALi beži dalje od politike i krvi. Taj novac koji ceas dobija je prljav i krvav.

A da se istina o poginulim vojnicima treba saznati apsolutno podržavam.


AlexDunja AlexDunja 19:18 15.02.2011

Re: Cilj je pogođen

Ti možda jesi svetica.

idi, bre:))
štaćemi to?

vidi:
mnogo je važno da se sazna
zašto su stradali naši vojnici
u našoj vojsci.
mnogo je važno.
zbog nas.

pusti nato i novce.
toga će biti
.
edit:)

opet mi nisi ništa reko o tekstu.
hazar hazar 19:31 15.02.2011

Re: Cilj je pogođen

ne znam da li si primetio,
ima nekoliko blogera koji osporavaju
kredibilitet jelene milić, ceasa, naročito.
ali nema nijednog blogera koji kaže da tekst
nije dobar. tojest istinit.
šta ti misliš o tome?

Niste u pravu g-đo Dunja. Ja osporavam njen kredibilitet i kroz to osporavam i njen rad, pa i ovaj tekst. Deo koji ste vi citirali u ovom postu su opšte poznata mesta iz propagandnog delovanja g-đe Milić. Sporost u reformama i nedostatak civilne kontrole, a da ničim ne dokazuje tu floskulu je tako tipično laičko trabunjanje karakteristično za dragu mi g-đu. Važno da je ona rekla da treba još smenjivati po vojsci, koja ima dokazano zločinačko nasleđe.

Po njoj se podrazumeva da za svaki izvozni posao naša zemlja mora za dozvolu pitati NATO (nesrećnica ne zna da je to zaista tako) jer iza svega toga može stajati bezbednosni problem sa istim. To što ne ukazuje na bezbednosne rizike učešća naših vojnika u mirovnim misijama, a bavi se sporednim stvarima u vezi sa njima samo po sebi govori o njenom znanju iz ove oblasti, a ponajpre o razlozima njenog bavljenja ovim temama. Nema tu nikakvog NGO društvenog doprinosa, već najobičniji radni odnos sa jasnim zadacima.

Propagandne lagarije o NATO i bezočno opravdavanje agresije na Srbiju su ono najniže dokle čovek može da padne. I sve to od nekoga ko se po sopstvenim rečima, da je nečije pameti u državi, treba da nalazi na mestu šefa analitike u DB-u. Pretpostavljam da od te želje za državnom službom ( a kroz to i društvenog priznanja da nešto zna o temi) i napad na g.Banovića da je nestručan, a bez ikakvog dokaza kojim bi to potkrepila (što ja očekujem od nepristrasnog analitičara).
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:44 15.02.2011

Re: Cilj je pogođen

AlexDunja
Ti možda jesi svetica. idi, bre:))štaćemi to?vidi:mnogo je važno da se sazna zašto su stradali naši vojniciu našoj vojsci.mnogo je važno.zbog nas.pusti nato i novce.toga će biti.edit:)opet mi nisi ništa reko o tekstu.

Sve sam ti rekao o tekstu. Ne vidiš dobro. Ovde je problem što su dve moćne organizacije dobile mogućnost da uprljaju Blog ne bi li iznele svoje saopštenje koje je dabogsačuva loše sklepano. Mogao bih da isečem na rezance ceo tekst ceas-a. Kao što sam to uradio sa nekim delovima tog teksta i delovima tvojih komentara. Ja sam sam, a sa druge strane imamo moćan aparat, istina koji se slabije služi srpskim jezikom nego engleskim. Nemam više vremena.
Ti ništa nisi rekla o mojim tekstovima. Baš ništa. Ja bih se na tvom mestu, Dunja, tiho povukao.

Da parafraziram sam sebe sa jednog drugog bloga jednog drugog tzv. autora: Kad se na mene navale Ujedinjeno Kraljevstvo, NATO & ceas ja nemam čemu da se nadam ovde. Kad su Ujedinjeno Kraljevstvo, NATO & ceas osetljivi na moje vesele komentare i na komentatore koji se nadovezuju mora da je gadno vreme došlo.
Adio.
AlexDunja AlexDunja 19:45 15.02.2011

Re: Cilj je pogođen

Deo koji ste vi citirali u ovom postu su opšte poznata mesta iz propagandnog delovanja g-đe Milić.

ja sam kroz citat
poslala link na test.

ajmo da pričamo o tekstu.
pliz.

e, stvarno mi daješ baš, baš
imidž, kao ja rušim vojsku:)))
idi. ništa od toga.

mene brine vojska srbije.
nekontrolisana.
hazar hazar 19:57 15.02.2011

Re: Cilj je pogođen

ja sam kroz citat
poslala link na test.

Ne mislite valjda g-đo Dunja da sam komentarisao , a da nisam pročitao ceo tekst. Iskreno nisam ni morao, jer g-đa MIlić i njeni moćni sponzori vrte jednu te istu pesmu, još od kada je bila ovde na blogu. To što je pobegla, a našla vas da prenesete njenu propagandu u vidu teksta sa opštim mestima ( osim opravdanog pozivanja na rešavanje slučajeva mrtvih vojnika), a bez mogućnosti da se u direktnoj razmeni mišljenja pokaže sva šupljina njene priče je rekao bih vaša naivnost.

Budite mi pozdravljeni g-đo Dunja i nemojte sebi dozvoliti da vas uvale u prljave poslove, jer tragovi im smrde nečovještvom.

alselone alselone 20:07 15.02.2011

Re: Cilj je pogođen

tekstu

mislis studiji?
AlexDunja AlexDunja 20:10 15.02.2011

Re: Cilj je pogođen

( osim opravdanog pozivanja na rešavanje slučajeva mrtvih vojnika

aj tu da se složimo

ili je malo?
gorstak92 gorstak92 09:11 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

KRALJ
1. Zajednički cilj ceas-a i NATO-a je oslabiti Vojsku Srbije što je više moguće.

De si Kralju!
Izgleda da sam te dozvao sa Elvisovom pesmom

Vezano za ovu tvoju izjavu (koja je nesporna) ima neka izreka da ko ne hrani svoju vojsku hraniće tuđu.

Ali!
Ima i ubijeni Premijer nekoliko čuvenih izreka da je rekao.
Prva je ona o žabama - tu svi znaju.
Da li je NATO jedna odvratna, debela, krastava žaba?

Vezano za pitanje da li je NATO žaba koja mora da se proguta i koliko je to moralno opet bi da citiram ZĐ: ,,Ako hoćemo o moralu, hajdemo u crkve".

Vezano za propagandnu delatnost NATO-a i CEAS-a na ovim prostorima pretpostavljam da je AD naivni volonter. Njena naivnost se vidi u tome da je volonter
Ovom poslednjom rečenicom se vidi koliko sam tek ja naivan jer, ipak, postoji mala verovatnoća da AD nije volonter.

P.S. Pesmu sam odabrao samo zbog naslova i u druge svrhe se ne može koristiti
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:37 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

gorstak Prva je ona o žabama - tu svi znaju.

Vala, oni ne mogu naterati ni svoje najbliže da zavole NATO. Mislim da je njihova propaganda toliko loša i odbojna da im ja ne bih platio ni centa, uz sve njihovo aktivno znanje engleskog i pasivno znanje srpskog.
Što uopšte ne znači da sam ja protiv evroatlantskih integracija-to je tema za poseban blog.
Ja sam inače za evroatlantske-azijsko-afričke integracije - s obzirom na našu veličinu, snagu, ugled. Ne postoji zemlja sa kojom ne treba graditi veoma dobre odnose. To, opet, ne znači da treba biti gnjida, tupamaros, uvlakač, vezelinac, da ne treba na svakom ćošku govoriti da smo mi najgori, naša vojska nepotreban, da je sram-je-bilo-izvozna, i slično.
Dakle, žaba se ne guta tako što ti neko priča da je ova žaba vrlo ukusna i da ima divnu nežnu kožu.
Prvo treba promeniti naše kuvare koji su na platnom spisku NATO-a, to je prvi korak ka poboljšanju odnosa sa NATO-om. Oni to zaista rade tako da procenat ljudi koji podržavaju NATO i EA integracije pada. Eto.
gorstak92 gorstak92 10:34 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

KRALJ
Vala, oni ne mogu naterati ni svoje najbliže da zavole NATO.

Ne znam da li iko normalan može voleti NATO mada mislim da ljubav tu ne igra bitnu ulogu.
Vezano za milosrdnog anđela ne jednom sam čuo od stranaca, poreklom iz NATO zemalja, da je to bio maksimalni apsrud. Nekoga bombardovati pa još to nazvati humanitarnom akcijom
Isti slučaj je sa uterivanjem demokratije Iraku, Avganistanu...

KRALJ
Prvo treba promeniti naše kuvare koji su na platnom spisku NATO-a, to je prvi korak ka poboljšanju odnosa sa NATO-om.

Ne znam na kog kuvara misliš.
Aktuelni ministar odbrane je svojevremeno smenio Ponoša jer je ovaj bio otvoreno zagovornik ideje da Srbija treba da postane deo NATO-a. Mislim da je to bio osnovni razlog, smenio ga je zbog neke izjave... zaboravio sam. Kao prekoračio je svoja ovlašćenja.
I dobro... nećemo u NATO kad ono eto ga ministar na Enterprajzu?!?!!!

vest
I sad sam skroz naskroz zbunjen.

a) Nećemo u NATO ciao Ponoš idi u MIP.

b) Oćemo u NATO eno ga ministar na Enterprajzu, ali koji moj ga Jelena Milić (CEAS) sada kritikuje?!? Zar nije logično da ga pohvali i kaže, kao Karagaća, da je ministar, pardon MO, najuspešniji i najobimniji, da oružje made in Serbia ide ko alva, da i Economist kaže da je Srbija pored tenisera postala prepoznatljiva po izvozu proizvoda vojne industrije?
A možda je kritikovanje MO od strane CEAS-a princip jedan duva, a drugi ladi?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:39 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

A možda je kritikovanje MO od strane CEAS-a princip jedan duva, a drugi ladi?

Ko zna. Možda. Mada ja, kad smo kod principa, najčešće u NGO vidim princip novca. Na razne načine.
A nisam mislio na Šukija. Zaista.
Ajde, dosta razglabanja. Ovi su bolji od Dušice Popadić, bar se javljaju ili brišu komentar. Sve je to komunikacija.
gorstak92 gorstak92 10:43 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

KRALj
Ajde, dosta razglabanja. Ovi su bolji od Dušice Popadić, bar se javljaju ili brišu komentar. Sve je to komunikacija.

Znači da čekamo Asanža i Wikileaks?
Zamisli samo kakva će poslastica za čitanje biti kad objave depeše sa izveštajima o radu lokalnih NGO pa još posole sa BlogB92

Iz ambasade u Zagrebu ima neka depeša gde se pominje sajt www.index.hr u, mislim, aferi privatizacije Plive.
Mislim, stvarno bi bilo uvredljivo da se mi blogeri sa B92 ne pomenemo ni jednom.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:00 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

Mislim, stvarno bi bilo uvredljivo da se mi blogeri sa B92 ne pomenemo ni jednom.


Smejem se a plakao bih.
ecce-florian ecce-florian 11:03 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

Ako može , nešto da pitam
Čitao sam nedavno intervju sadašnjeg MO sa sličnim stavovima pa mi neke stvari nisu baš najjasnije.

Ocene mnogih vojnih analitičara su da bi čitav naš region bio mnogo stabilniji, ako bi Srbija ušla u NATO?
– Političko pitanje odluke ulaska u NATO je definitivno za neko buduće vreme, ali standardizacija vojske, interoperabilnost – da možemo zajednički da nastupamo bilo gde u svetu – zatim podizanje naših operativnih sposobnosti na nivo kakav imaju jedinice u NATO... sve to je svakako dobrodošlo i u današnje vreme.


Ovo odlaganje za buduće vreme, da to li to ima neke posledice po brzinu i obim drugih integracija za koje se ova vlast deklarativno zalaže( političkih , ekonomskih), koji su mogući pravci razvoja i koji su strateški partneri inegracija.......Ili je možda

Ovaj drugi deo mi je još nejasniji

Jedno vreme se polemisalo treba li Srbiji za ulazak u NATO referendum ili ne. Da li ste ostali pri ranijem stavu o referendumu?
– Ni jednog momenta se nisam izjašnjavao protiv referenduma. Govorio sam kristalno jasno da se velike stvari u državi uglavnom rešavaju zahvaljujući liderstvu političke elite ili pojedinca. To je naprosto politička poruka ne samo za one koji se bave politikom. Govoreći o tome rekao sam da reforma kakva je sprovedene u doba Vuka Karadžića, da je bila na referendumu, ne bi prošla. Reforma kakvu je sprovodio Kemal Ataturk u Turskoj takođe ne bi prošla. Teško ćete naći da su se u svetu donosile velike, istorijski važne odluke na referendumu.

Ajde de ovo politička elita u navodu mogu da prepoznam kao DS , stranka partija na vlasti, društvena avangarda

I ovo oko pojedinca i to mi je donekle jasno da ministar apostrofira lidera sa harizmatskom crtom bez alternative predsednika Borisa Tadića.

I ovo o reformama mogu donekle da razumem, da je period od 2003.( preuzimanje MO od strane BT) reformistički period ( bez vrednosne analize tih reformi društva u ovom komentaru)

Ostaju dva interesantna pitanja

Prvo koje se naslanja na temu ovog posta: parlamentarna odnosno građanska ( referendum) kontrola apostrofirane političke elite i lidera prilikom donošenja važnih odluka .
Iz izlaganja MO vidljivo je njegovo opredeljenje o ulozi pojedinca odnosno političke grupe u istoriji. Nije jedino u teoriji i nadam se da je sa istim može polemisati bez diskvalifikacija.

I drugo , koje mi je još interesantnije.

Ako je političko "pitanje ulaska u NATO definitivno za neko buduće vreme", koje je trenutno aktuelno pitanje vojnih saveza i integracija
Ukoliko lider i politička elita procenjuju da bi mogli da izgube vlast ako bi se sada pristupilo integracijama, jer je političko raspoloženje birača drugačije kakve to posledice ima na ekonomskom planu. Postoje npr primedbe da je ova politička elita ( koalicija) dovela Srbiju u stanje energetske zavisnosti od Rusije kao i primedbe o selektivnom ulazu stranog kapitala u Srbiju u skladu sa odlukama političke elite i lidera.

I meni se čini da se neke "velike stvari u državi rešavaju zahvaljujući liderstvu političke elite ili pojedinca" jedino nisam siguran da politička elita ima ne samo kapacitete za rešavanje takvih "velikih stvari" već ni većinsku podršku , a kamoli plebiscitarnu podršku za to, a i bilo bi( da se vratim na tačku pod 1) veoma celishodno, ako ne i zakonito, moderno i transparentno, da se građani barem obaveste o tim "velikim stvarima" o kojim se odlučuje u njihovo ime.

Konkretno , koje su to "velike stvari".

Na ovaj način bi avangarda predupredila primedbe nakon mogućeg izbornog poraza u nekoj doglednoj budućnosti, da je uzurpirala vlast, te obezbedila sebi dostojanstven silazak.

gorstak92 gorstak92 11:24 16.02.2011

Opet dupli komentar

Briši AD!
Kill'em all!!!
gorstak92 gorstak92 11:26 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

EF
Konkretno , koje su to "velike stvari".

E baš ću tebi da kažem
KRALJ
Ajde, dosta razglabanja. Ovi su bolji od Dušice Popadić,...

U prevodu ,,ako hoćeš još da čašpri osvanuće tvoj nick na sajtu wikileaks-a"

Vezano za obrisani komentar blogera hazara ja sam video o čemu je reč.
On je prokomentarisao da je Jelena Milić bivši bloger sa B92 samozvani autoritet za pitanja bezbednosti zemlje, da je jedan čovek - organizacija,...
U tom stilu.

AD je obrisala komentar jer je smatrala da nije lepo pisati o osobi kojoj ne pada na pamet da se oglasi na BlogB92, barem dok ne banuju Vojislava Stojkovića aka Jeremija

Prilikom jedne od blogerskih tajnih večera u organizaciji NVO BUBE92 rekao sam joj da smo pozvali i Džeremaju našta joj je kiseli kupus zastao u grlu

Tad je bila i AD prisutna pa otud moja pretpostavka da je angažman AD čisto volonterski.

Za više detalja, mislim na slike blogera i transkripte razgovora, obratite se Unfuckable-u jer on zna zašto.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:37 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

AD je obrisala komentar jer je smatrala da nije lepo pisati o osobi kojoj ne pada na pamet da se oglasi na BlogB92, barem dok ne banuju Vojislava Stojkovića aka Jeremija

Ako je to tako onda sam stvarno frapiran. Okači se saopštenje koje je pisala Jelena Milić i kad neko kaže nešto o Jeleni što nije po volji nekome - brišeš komentar sa obrazloženjem Jelena nije tu i neće se oglašavati.
mikimedic mikimedic 11:41 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

AD je obrisala komentar jer je smatrala da nije lepo pisati o osobi kojoj ne pada na pamet da se oglasi na BlogB92,


auf - gde bi otisli kad bi brisali svaki komentar ili post o svakoj osobi kojoj ne pada na pamet da se oglasi na blogu b92.

jel da brisemo sve komentare gde se pominju cvetkovic i dinkic?
gorstak92 gorstak92 11:54 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

mikimedic
AD je obrisala komentar jer je smatrala da nije lepo pisati o osobi kojoj ne pada na pamet da se oglasi na BlogB92,


auf - gde bi otisli kad bi brisali svaki komentar ili post o svakoj osobi kojoj ne pada na pamet da se oglasi na blogu b92.

jel da brisemo sve komentare gde se pominju cvetkovic i dinkic?


Citiraću: ,,Kao i mnogo puta do sad pokazalo se da nije bitno ko te napada već ko te brani".

Ja nisam želeo da branim AD i moje, verovatno, prilično loše prepričavanje afere kofer, ovaj afere Kolesar i Janjušević, ama afere brisanja komentara, će proizvesti još veće nesporazume.

Vrljavo objašnjenje mi je bilo samo uvod u pikanteriju zvana ,,Tajna večera".
Da li se neko seća šta je to bilo između Jelene i Vojislava? Ja sam zaboravio. Mislim da je Vojislav okačio neki muško šovinistički komentar ili nešto protiv gej parade??? Davno je bilo. Ko će da popamti sve te relacije među blogerima? Dobro, Unf, ali ko normalan?

Eno imate AD i imate hazara pa nek oni kažu šta se zbilo.
Molim da zanemarite moje veoma nespretno pojašnjenje.
Fala.
mikimedic mikimedic 12:01 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

Ja nisam želeo da branim AD i moje, verovatno, prilično loše prepričavanje afere kofer, ovaj afere Kolesar i Janjušević, ama afere brisanja komentara, će proizvesti još veće nesporazume.


ali priznaces da je simptomaticno kad se bas te afere pomenu dolazi do naglog reagovanja 'cuvara noci od budnih', i ne samo kod ad na blogu. a jos ako u komentar udje i pokojni premijer, ijha....
gorstak92 gorstak92 12:19 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

ali priznaces da je simptomaticno kad se bas te afere pomenu dolazi do naglog reagovanja 'cuvara noci od budnih', i ne samo kod ad na blogu. a jos ako u komentar udje i pokojni premijer, ijha....


Žabe?
Ovde mixuješ frogs and grandmothers.

Ja sam malopre citirao pokojnog Premijera. Razlog zašto sam to uradio ne bi objašnjavao, a sigurno nisam citate upotrebio da bi dao na težini mog komentara - čest slučaj na Blogu.
Moji komentari su, uglavnom, lako štivo. Stekao sam utisak da sam u velikoj manjini blogera tzv blogeri koji nisu angažovani od bilo koga ili čega.
Znači jedan nebitan, veseli bloger koga jako dugo trpe na B92. Evo, još malo pa pet godina. Mogli bi sa B92 da se malo otvore i kupe mi npr. džepni sat.
Sve se nadam da ću dobiti nacionalnu peMziju, kao Timoti, uz komentare: ,,ja sam uživao čitajući vaše komentare na blogu i rastao uz njih
Zamisli da sam bio samo jednom banovan! I to od jednog angažovanog blogera, ne od Uredništva.

,,Naglo reagovanje čuvara noći od budnih" mislim da si mislio na moderaciju koja ima običaj da obriše po neki incidentan komentar.
Mislim da sam bio jasan da je AD obrisala komentar od hazara.

Afere kofer i Janušević? To sam pomenuo jer mi takav tok misli bio u datom trenutku. Na dan zaljubljenih (obelodanjena sado-mazo ljubav Premijera i Ministra Dinkića) na RTS-u je imao intervju Napućeni Vučić povodom otkaza ministru. Tada je rekao da kad on dođe na vlast prvo što ima da uradi jeste da pokrene razrešenje afere kofer i afere Janušević&Kolesar. Otud mi asocijacija za aferu na kofer i JK (dobri inicijali).
A afera ima ihaaaaj, nego mi ove najsvežije sa TV-a (katodna i kanalizaciona cev su dve bratske cevi)
mikimedic mikimedic 12:29 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

ma ok, razumemo se. rekoh da mi se ucinilo da je slicna situacija i ovde - tipa 'kad nekog nema ne treba napadati'.

tako da stekoh utisak da kolesar-janjusevic nije drustveno pozeljno pominjati, kao ni ostale afere u periodu kad je pokojni premijer bio nadlezan. jer, jelte, o onima koji ne dolaze na blog ne treba pisati.

ne kazem da je ad, niti moderacija. znam samo da postoje 'cuvari noci od budnih', ne samo na ovom blogu.

good night serbia, wherever you are...

AlexDunja AlexDunja 13:07 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

Mislim da sam bio jasan da je AD obrisala komentar od hazara.


jesam.
a pre nego što sam to uradila
poslala sam mu poruku sa objašnjenjem.

želela sam da izbegnem razgovor o jeleni
iz 2 razloga, važniji je taj da su primedbe na njen račun
posebno kada se izreknu sa tako mnogo buke i besa
da postanu nerazumljive, postale dosadne još
dok je ona bila na blogu.

manje važan jeste taj što ona nije tu,
a ja nemam volje da je branim od
moralnih i intelektualnih gromada
koji ne umeju pristojno da razgovaraju.
ecce-florian ecce-florian 13:12 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

Vas dvojica potpuno niste aktuelni

Ako već želite da se uključite u diskusije dajte bar malo Dinkića.

Evo predlog npr u okviru teme dvojci

Dinkić- Davinić
kao i dvojac s kormilarom
Dinkić Daviniću dodelio Dragića

ovo bi naizgled opet bio dvojac
Davinić Marović
satelit,ko bi se toga još sećao, a i Borko uspeo da dug smanji sa 40 na 30 milijona.

no neki dvrde da nije posredi dvojac več četverac i to s kormilarom

U dokumentu Vrhovnog saveta odbrane, koji je objavljen pre nekoliko dana, na kome stoji datum 6. jun 2005. godine, znači dan pošto su Davinić i Marović potpisali ugovor, se kaže da VSO usvaja informaciju „o nacrtu ugovora“, a papir potpisuje Svetozar Marović.

''Blicov“ sagovornik kaže da će biti ispitano kako VSO nije imao uvid u ugovor i u taj dokument. U to vreme, osim Svetozara Marovića, Filipa Vujanovića, ministra odbrane i načelnika Generalštaba, član VSO bio je i Boris Tadić.

Predsednik Srbije izjavio je juče da odgovornost za angažovanje izraelske firme nije na VSO SCG, već na tadašnjoj vladi Srbije i Savetu ministara SCG.


Iz svega ovog se vidi da je nova vlast mnooooogo bolja od one .Koje one? Pa one.



„PANCIR“ RAZBIO SCG
(3) Četvrtak, 2. Oktobar, 2008.| Autor: IVANA CVETKOVIĆ LAĐEVIC
Bivši ministar odbrane optužio Mlađana Dinkića da je razbio državnu zajednicu SCG i ubrzao proglašenje nezavisnosti Kosova

BEOGRAD - Afera „pancir“ smišljena je kako bi se ubrzali raspad državne zajednice Srbije i Crne Gore i proglašenje nezavisnosti Kosova i Metohije. Oprema koja je trebalo da se nabavi od preduzeća „Proizvodnja Mile Dragić“ bila je od presudnog značaja za odbranu juga Srbije - saopštio je u svojoj odbrani bivši ministar odbrane Prvoslav Davinić na početku suđenja u Okružnom sudu u Beogradu odbacujući svoju krivicu.


koja nije imala veze sa tajnama koje joj prebacuju NVO

Za vreme vašeg mandata izbile su afere, ali nijedna nije rešena?

- Vojna organizacija je bila na udaru međunarodne javnosti i Međunarodnog suda za ratne zločine u Hagu i vladalo je mišljenje da je vojska ta koja krije sve ratne zločince. Uz stalni pritisak Karle del Ponte, nekoliko dana pre tragične nesreće u Topčideru stigao je dopis da se u objektu Karaš krije Ratko Mladić. Iako je to državna tajna, iako sam bio ministar odbrane, za taj podzemni objekat nisam znao, ali Del Ponteova je tajnim kanalima došla do tog saznanja i zahtevala je da se izvrši provera. U petak je i izvršena, a tragičan događaj desio se u ponedeljak naredne nedelje. Nije mi jasno zašto su naša javnost i deo NVO stalno isticali mogućnost da se tamo ipak krio neko od haških optuženika, jer se taj slučaj nikako ne može povezati sa haškim beguncima.



DINKIĆ JE ZA SVE KRIV.

Sad i diskusija može lakše da teče.






mikimedic mikimedic 13:16 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

želela sam da izbegnem razgovor o jeleni
iz 2 razloga, važniji je taj da su primedbe na njen račun
posebno kada se izreknu sa tako mnogo buke i besa
da postanu nerazumljive, postale dosadne još
dok je ona bila na blogu.



ajde?

dakle, kad primedbe postanu dosadne, onda u fioku?

pa bre meni tri godine vec dosadilo da pisu o cvetkovicu i dinkicu.

jel brises komentare o njima?
AlexDunja AlexDunja 13:27 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

ajde?


miki, zaista nisam
želela da primedbe koje smo
toliko puta čuli na jelenin račun
progutaju temu o primedbama na račun ministarstva vojske.

vojska je bila institucija u koju
je ogroman broj gradjana imao poverenje.
sada nije tako. mislim da je to
značajnije od zavirivanja u jelenin novčanik.
ili preispitivanja njenog patriotizma.



mikimedic mikimedic 13:31 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

miki, zaista nisam
želela da primedbe koje smo
toliko puta čuli na jelenin račun
progutaju temu o primedbama na račun ministarstva vojske.


slazem se.

ni jocic nije hteo da toliko puta ponovljene primedbe o kiosku progutaju temu vatre u hilandaru.
AlexDunja AlexDunja 13:37 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

ni jocic nije hteo da toliko puta ponovljene primedbe o kiosku progutaju temu vatre u hilandaru.


stvarno porediš neuporedive stvari.

ali ako ti je to zabavno, ili štagod,
nemam ništa protiv
gorstak92 gorstak92 13:56 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

Cvetko
Ako već želite da se uključite u diskusije dajte bar malo Dinkića.

Tebe mora da je lično Cvetković platio da kačiš ovakve komentare na blogu.
Kao prvo simpatičan si mu zbog nicka (Cvetko i Cvetković to su )
Kao drugo, otkud da si se setio Dinkića i njegovih afera baš sad u ovom trenutku?
Ništa to meni nije slučajno.

Predlog za AD: ajd kad ovaj Post umre prirodnom smrću da otvoriš neki gde bi se nabrojale sve afere i sve one mafije. Naravno, da bi bilo interesantno nabrojati i sve NVO i sve blogere koji su direktno ili indirektno uključeni u rad istih, ali bi to bilo preopširno.
Dakle, samo afere...

Evo ja ću prvi da počnem od afere Razvod Nataše i Dače ili afere Prstenac ili ne Milošu Bojaniću.

Pravila uspostavljanja nečega kao afere bi bila izuzetno jednostavna - mora link sa nekog javnog glasila da se okači kao dokaz.

Mislio sam da predložim Kralju da okači ovu igru, ali se čovek smorio od borbe protiv vetrenjača pa mi žao. Na stranu što bi ja skroz skrajnuo temu
ecce-florian ecce-florian 14:03 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

mikimedic


ajde?

dakle, kad primedbe postanu dosadne, onda u fioku?

pa bre meni tri godine vec dosadilo da pisu o cvetkovicu i dinkicu.

jel brises komentare o njima?


You talkin' to me?
AlexDunja AlexDunja 14:20 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

Predlog za AD: ajd kad ovaj Post umre prirodnom smrću da otvoriš neki gde bi se nabrojale sve afere i sve one mafije. Naravno, da bi bilo interesantno nabrojati i sve NVO i sve blogere koji su direktno ili indirektno uključeni u rad istih, ali bi to bilo preopširno.
Dakle, samo afere...


saglasna.
mikimedic mikimedic 14:21 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen


You talkin' to me?


mikimedic mikimedic 14:24 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

stvarno porediš neuporedive stvari.


daj, objasni mi u cemu je razlika - ne komentarisati jociceve ili milickine kvalifikacije?

AlexDunja AlexDunja 14:45 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

pobogu miki, šta da ti objasnim?
da je jočić bio ministar policije
da je držao veliku moć u svojim rukama,
da je odlučivao o važnim stvarima,

i da pritom nije hteo da odgovara na legitimna pitanja
koja su mu postavljali novinari.

a ovo ovde je samo blog,
ja sam postavila tekst sa kojim se
uglavnom slažem, i svi vi ste
pozvani da ga komentarišete. tekst.

nije jelena odbila da odgovara na primedbe
upućene njoj. koliko se sećam na svom blogu
je često odgovarala na slične.

ja nisam želela da diskusija ide u tom pravcu,
jer smatram da je to skretanje sa teme
o kojoj sam želela da se razgovara.
ecce-florian ecce-florian 16:55 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

gorstak92
13:56 16.02.2011
Re: Cilj je pogođen
Cvetko
Ako već želite da se uključite u diskusije dajte bar malo Dinkića.

Tebe mora da je lično Cvetković platio da kačiš ovakve komentare na blogu.
Kao prvo simpatičan si mu zbog nicka (Cvetko i Cvetković to su )
Kao drugo, otkud da si se setio Dinkića i njegovih afera baš sad u ovom trenutku?
Ništa to meni nije slučajno.


Normalno.
Ja da ti pišem na blogu đaba. E neće moći više, neće moći.

I dosta je bilo više tih manipulacija, u pravu je mikimedic kad kaže
slazem se.

ni jocic nije hteo da toliko puta ponovljene primedbe o kiosku progutaju temu vatre u hilandaru.


Koštunica kaže da nije bio obavešten ,to se ponovi par puta na blogovima i Koštunica dobije nadimak.

A kad Davinić (ministar odbrane posle Tadića i član G17) kaže da nije znao za podzemni objekat Karaš onda on nije obavešten.I blogeri ne pišu o tome.

Ili kad njegov prethodnik na mestu ministra odbrana SCG Tadić kao član VSO ne bude upoznat sa ugovorm za tričavih četrdesetak miliona za satelit onda ni on nije obavešten.Kažu da su ga o dugu obavestili tek domaćini prilikom zvanične posete Izraelu 2005.

A još kad se principijelna rešenja i ekonomska pitanja susretnu uz pomoć srpskog i međunarodnog pravosuđa onda je tek milina.

a) principijelna rešenja

Da se mora nešto preduzeti i pre nego što je sud u Parizu doneo odluku, bila je česta tema na sednicama Vlade koju je potencirao ministar odbrane Dragan Šutanovac. On je još u vreme vlade Vojislava Koštunice upozoravao da nadležni organi moraju izvesti Davinića na sud i označiti ugovor kao korupcionaški. Vlada trenutno nastoji da se u razgovorima sa izraelskom kompanijom suma koju je odredio sud u Parizu umanji.


Ako već nije vlad Koštunice rešila , a kad ono beše Cvetković postao premijer?

Arbitraža u Parizu završena 2008 ali za postupak u Londonu koji je okončan juna 2010. optužnica za korupcionaški ugovor bi bila od veoma velikog značaja.

Dakle MO u neravnopravnoj borbi protiv pravosuđa Srbije koje je obustavilo odlukom Vojnog odeljenja iz 2008. obustavilo istragu a odlukom Vrhovnog suda iz 2009. nastavilo,da bi Više tužilaštvo podiglo optužnicu protiv Davinića 31.maja 2010., mesec dana pre okončanja postupka u Londonu.

Dovde liči.DS protiv reformisanog pravosuđa. Ali izvršna vlast (vlada sve sa ministarkom Malović) je nemoćna jer ne želi da krši nezavisnost pravosuđa i poštuje princip podele vlasti


Ali uvek ima nešto što devojci sreću kvari
b) materijalna rešenja
Kao veliki uspeh naznačeno je da je sa 40 miliona Borko Stfenovič uspe da smanji na 27,85 opet milijona naravno.
On je naveo da su u pregovaračkom timu bili predstavnici Ministarstva finansija, Ministarstva odbrane i javni pravobranilac i naglasio da dogovorom Srbija ne plaća štetu, već ugovor koji je proglašen validnim kako u Londonu tako i u Beogradu.

Stefanović je naglasio da je Vlada Srbije, završetkom ove afere i "pronalaženjem najboljeg mogućeg, od svih loših rešenja", pokazala odgovornost, iako je mogla da taj problem prepusti nekim narednim vladama dok bi dug još više rastao.

Glavni pregovarač Vlade u aferi "satelit" izrazio je zadovoljstvo time što je Srbija, kako je rekao, ovu godinu završila sa jednim problemom manje.


Ovo je sad već interesantno. Bilo je raznih prepucavanja da se optužnica i nije podigla da bi se dobilo 20 milijona ( pola od 40 ) provizije.

Najinteresantniji je niz dopisa bivšeg ambasadora iu Izraelu Mileta Isakova.
U Blicu od 14.05.prošle godine ( sedam meseci pre uspeha vladinog tima iznosi i sledeće

On dodaje da je potom slao još nekoliko pisama sa ponudama Izraelaca, a onda i upozorenja da bi cela stvar na sudu mogla da se završi vrlo loše po Srbiju.
- Poslednja ponuda bila je 22 miliona, s tim što bi imali deo usluga iz ugovora o satelitu. I o tome sam izvestio nadležne. Poslednji put sam bio u kontaktu sa Izraelcima decembra prošle godine pred izricanje presude. Stvari na sudu nisu dobro stajale po nas i tada su iznova ponudili nagodbu o 22 miliona. Poslao sam pisma predsedniku Tadiću i premijeru Cvetkoviću, međutim, iz Ministarstva spoljnih poslova mi je stigao odgovor da se ne mešam, da to nije moja nadležnost - tvrdi Isakov


Ove onda dolazimo do pitanja o razilici od 5,85 miliona dolara nakon veoma uspešnih pregovora.Pitanje odgovornosti zašto se pregovorima nije pistupilo kada je ponuda za nagodbu bila 22 ili one konstatacije koje iznose samo zlonamerni da je i dalje ponuda bila 22 miliona a da su ostalo "troškovi"

No da dalje ne davim sa ovim "pravosudnim" aspektima

ps.
ružno je aferama izlagati uvaženu asistentkinju Mega trenda Bekvalac, koja će se pridružiti doc.dr. Obradoviću i dr.


mikimedic mikimedic 17:13 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

pobogu miki, šta da ti objasnim?
da je jočić bio ministar policije
da je držao veliku moć u svojim rukama,
da je odlučivao o važnim stvarima,


mislis da na primer bivsi muz jelene milic nije bio na slicnom polozaju?

mislis da sutra i sama jelena milic ne moze biti na istom?

a ovo ovde je samo blog,
ja sam postavila tekst sa kojim se
uglavnom slažem, i svi vi ste
pozvani da ga komentarišete. tekst.


ali ne i kvalifikacije jelene milic



vidi - razlika u situaciji jocic/milic je samo u tome sto je u prvom slucaju jocic bio taj koji kaze 'nemojte o meni'; ovde si ti koja kaze 'nemojte o jeleni'.

sta jelena misli o svemu tome bojim se da necemo saznati.

nije jelena odbila da odgovara na primedbe
upućene njoj. koliko se sećam na svom blogu
je često odgovarala na slične.


ako nije zasto je branis?
zasto si ti veca jelena od jelene?

ja nisam želela da diskusija ide u tom pravcu,
jer smatram da je to skretanje sa teme
o kojoj sam želela da se razgovara.


i jocic je hteo da se prica o hilandaru, ne o kiosku.
mikimedic mikimedic 17:17 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

A kad Davinić (ministar odbrane posle Tadića i član G17) kaže da nije znao za podzemni objekat Karaš onda on nije obavešten.I blogeri ne pišu o tome.


a kad se napise da je djindjic bio neobavesten (nije znao sta rade cume, kolesar i slicna ekipa), onda se taj komentar obrise...

ostatak komentara je savrsen. preporuka, cvele.
AlexDunja AlexDunja 21:31 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

i jocic je hteo da se prica o hilandaru, ne o kiosku.

ja sam, dakle, joč
mikimedic mikimedic 23:14 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen

ja sam, dakle, jočić


ne, ti pokusavas da budes jelena, zena koje nema.
AlexDunja AlexDunja 23:26 16.02.2011

Re: Cilj je pogođen



ne, ti pokusavas da budes jelena, zena koje nema.

kako si ti poetičan...

i kako svo vreme skrećeš sa svih tema

zanosno.

i kakodatikažem. besmisleno.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 18:55 16.02.2011

Kupusijada od saopštenja

AlexDunja, tražili ste gledajte. Ovo je delimična analiza odvratnog i nepismenog saopštenja ceas-a. U perevodu napraviću pitu od njega, pitu koja se ne jede.

1. Centar za evroatlantske studije (CEAS) smatra da euforični način na koji Ministarstvo odbrane i državni vrh predstavljaju domete reformi u Vojsci Srbije i sistemu odbrane nije primeren pravom stanju stvari s obzirom na sporost procesa uspostavljana demokratske kontrole nad Vojskom, bezbednosnim i obaveštajnim službama, a pre svega imajući u vidu brojne, još uvek nerazjašnjene, nasilne smrti pripadnika Vojske i ulogu Vojske u stradanju i skrivanju dokaza o odgovornosti MO za pogibiju radnika RTS tokom NATO bombardovanja.

Ova kobasica od rečenice spaja sve i svašta. I stavlja na dušu neznamnijakome što nije uspostavljena civilna kontrola nad Vojskom (bože, kako je to glupo), a imajući u vidu nasilne smrrti pripadnika Vojske (imamo u vidu, pa šta), i imaamo u vidu euforičan način predstavljanja dometa reforme (koji NATO hvali, jel'te), tandara mandara.

2. Uporno isticanje izvoznih uspeha namenske industrije i njeno vezivanje skoro isključivo za Ministarstvo odbrane, nemaju mnogo smisla ako se ne zna ko je sve odgovoran za njen rad, da li ostvarena sredstva ulaze ubudžet i kako se raspodeljuju, kao i kave sve bezbednosne i spojnopolitičke reperkusije taj izvoz može da ima.

Evo još jedne viršle. Ko je odgovoran? MO!? Pa i jeste. Da li ostvarena sredstav ulaze u budžet? Auh, ključno pitanje. Kako se raspodeljuju? Joj, joj, kakva poenta. A kakve reperkusije ima? Kaži mi Jelena-AlexDunja-Rasmusene. Valjda je samo NATO zemljama dozvoljrno da izvoze oružje. I sići kakvi su Kina, Rusija, Indija, Brazil.

3. CEAS smatra da su upravo uspostavljanje pune demokratske i civilne kontrole i dubinske personalne promene u Vojsci i službama osnovni preduslov za preokret u Srbiji a ne lične i nematerijalizovane verbalne političke preference pojedinih aktera političkog života.

Ovo dubinske i personalne znači, valjda, da treba da smenimo i otpustimo sve do zastavnika i desetara. I da na njihova mesta postavimo mlade pripdanike ceas-a. Koji imaju materijalizovane neverbalne i nepolitičke preference. Kakva je ovo kupus rečenica?!

4. CEAS podseća da uspostavljanje profesionalne vojske samo po sebi nije dovoljno ako se istovremeno ne preduzmaju i odgovarajuće personalne promene u oficirskom sastavu zbog neospornog ratnozločinačkog nasleđa iz ratova devedesetih.
Ratovi devedesetih? Ajmo redom. Oni koji su učestvovali u građanskom ratu u bivšoj Jugoslaviji (ovo boli, znam, znam da ne volite kad se to kaže, više vam leži izraz srbočetnička agresija) ostavili neosporno ratnozločinačko nasleđe nama?! AlexDunaj, građanski rat je u celom svetu krvav. Cela bivša Jugoslavija je pod ratnozločinačkim nasleđem, i mnogo pre devedestih godina. Nesporno.
A šta je sporno? Sporno je da ste u taj izraz ratovi devedesetih stavili onako podmuklo i odbranu zemlje na Kosovu i Metohiji. Odbranu od secesije koja traje mnogo dugo. A to je bio, tipičan da tipičniji ne može biti, rat za odbranu zemlje od secesije, a odmah zatim i čisti odbrambeni rat protiv udruženja koje se 5. CEAS pozdravlja odluku da se pripadnici VS šalju u vojne i civlne misije EU i UN, ali smatra neodgovornim insistiranje na njihovom "mirovnom" karakteru i u formalnom i u suštinskom smislu. Pripadnici misije UN na Haitiju, na primer, ginuli su u pobunama.zove ceas ...ovaj NATO.

Vrlo mi je drago da se neko brine da neki naš vojnik ne pogine. Sav sam se naježio od vaše dobrote. Hvala na obaveštenju. Pa, zar vi mislite da NATO vojnicima kažu vi idete da ginete u Tunguziju?!?!?!

6. CEAS koriti priliku da povodom Dana Vojske pita Vladu Srbije šta tačno znači "bezrezervna pomoć MO odbrambenoj industriji" kojom se hvali ministar Šutanovac? Ko po zakonu ima glavnu u reč vezi rada namenske industrije, ko u vezi izvoza njenih proizvoda, ko u vezi uslova rada radnika u njenim fabrikama i gde uopšte završavaju navodne ogromne sume novca od oživljenje vojne industrije Srbije? Da li država Srbija, koja je preko MIP uspostavila jake neonesvrstane prijateljske i strateške veze sa režimima protiv kojih se sada buni arapski svet ali i sa onima koji još uspevaju da guše narod poput Libije, te režime preko MO snabdeva oružijem i municijom?
Baš smešno. Libija, arapski svet, MIP, fabrike, uslovi, ogromne sume novca, režimi koje VMO snabdeva oružjem, ... KO NAM STAVLJA PRIMEDBE NA IZVOZ ORUŽJA? DA LI ZNATE KO JE NAJVEĆI SNABDEVAČ ORUŽJEM ARAPSKOG SVETA NA ČELU SA EGIPTOM. Alo, bre, AlexDunja!

Hoćeš još? Ako kažeš da hoćeš ja mogu još, da ismevam i Jelenu i ceas i NATO. Ali mogu da ismevam i drugu stranu i Srbiju i vlast. Ali nekako sam alergičniji na jače koji tlače.
AlexDunja AlexDunja 21:37 16.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja


i ne umeš da komuniciraš pristojno.
sa pristojnim ljudima.
Hoćeš još? Ako kažeš da hoćeš ja mogu još, da ismevam i Jelenu i ceas i NATO. Ali mogu da ismevam i drugu stranu i Srbiju i vlast. Ali nekako sam alergičniji na jače koji tlače.


napadaš, pljuješ, cepaš.
zašto?
pobogu, ovo je samo blog.
normalan razgovor, medju normalnim ljudima.

ja na tvoju agresiju nemam odgovor.
i ne vidim razlog da naučim taj jezik.
hazar hazar 23:57 16.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja

napadaš, pljuješ, cepaš.
zašto?
pobogu, ovo je samo blog.
normalan razgovor, medju normalnim ljudima.

O da, kada Milićka kolektivno optuži naše vojnike da su ratni zločinci to je jedan fini govor koji vam ne smeta. Dajte molim vas g-đo Dunja, bar malo analitičnosti ako baš pokušavate da se bavite ovakvim temama.

P.S. Ne mogu da shvatim kako ljubitelju poezije ne smeta prodaja nečije duše.
AlexDunja AlexDunja 00:03 17.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja

, kada Milićka kolektivno optuži naše vojnike da su ratni zločinci

kada? gde?
edit:

koliko ja znam Jelena
je postavljala pitanja samo onima
koji su komandovali našim vojnicima

i najčešće kada su stradali naši vojnici.

ako mislimo na isto, kada su u pitanju naši.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:23 17.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja

AlexDunja
i ne umeš da komuniciraš pristojno.sa pristojnim ljudima.
Hoćeš još? Ako kažeš da hoćeš ja mogu još, da ismevam i Jelenu i ceas i NATO. Ali mogu da ismevam i drugu stranu i Srbiju i vlast. Ali nekako sam alergičniji na jače koji tlače. napadaš, pljuješ, cepaš.zašto?pobogu, ovo je samo blog. normalan razgovor, medju normalnim ljudima.ja na tvoju agresiju nemam odgovor.i ne vidim razlog da naučim taj jezik.


Ovo NIJE samo blog.

Ovo je saopštenje ceas-a koje je jeftina NATO propaganda. Čak mislim da nije dobra propaganda nego baš jeftina.
Meni kažeš da je moj komentar agresija?
AlexDunja, ja pišem protiv ceas-ovog saopštenja iza kojega stoji NATO, iza kojeg stoje hiljade mrtvih. I ti meni kažeš agresija!!!!!!
Ti, Jelena, ceas, nemam pojma ko, pominjete nekoliko poginulih vojnika. I ja ih pominjem ali ne zaboravljam hiljade mrtvih koje tako elegantno preskačete i ti i Jelena i ceas i ...
Briga me za Jelenu i za tebe.
Naravno da napadam, pljujem i cepam. Nego šta. Šta treba da radim? Da uživam dok me siluju, a posle toga da se sa njima družim uz osmeh i ljubazan razgovor.
Ja nisam političar, ja sam građanin ove zemlje koji ima pravo da kaže šta oseća i šta misli.
A ti nastavi da pišeš o Oskarima, ptičicama i drugim tricama.
hazar hazar 21:57 17.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja

AlexDunja
, kada Milićka kolektivno optuži naše vojnike da su ratni zločinci kada? gde?edit:koliko ja znam Jelenaje postavljala pitanja samo onimakoji su komandovali našim vojnicimai najčešće kada su stradali naši vojnici.ako mislimo na isto, kada su u pitanju naši.

Stvarno mi postaje zamorno. Pa nije valjda mislila da su generali i ostali oficiri išli lično da čine ratne zločine. Ona baš kolektivno optužuje našu vojsku, tvrdeći da ima ratnozločinačko nasleđe, tražeći smene svih oficira iz tog vremena. Svesno zanemaruje da je naš kompletan vojni vrh iz tog vremena već u Hagu i da nema više potraživanja od tog suda. Ona, loveći veštice, upravo hoće da podrije kredibilitet Vojske Srbije, a time i oslabi njen moral i gotovost za odbranu zemlje.

Uz tu zlonamernu laž protura i da se to odnosi i na legitimnu, a rekao bih i herojsku, odbranu države tokom agresije NATO na Srbiju (naravno da se po njoj podrazumeva da je borba protiv secesije Albanaca zločinačka i nikakva drugačija). Pri tome pokušava, po ko zna koji put, da proturi besmislicu kako je bombardovanje Srbije bilo legalno i legitimno, a nadasve poželjno od strane milosrdnog NATO.

Jelena Milić je plaćeni NATO propagandista u Srbiji i zaslužuje samo moj prezir. Ako to ne vidite i posle ovih rasprava, ja vam ne mogu više pomoći. Budite pozdravljeni i zbogom g-đo Dunja.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:10 18.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja

hazar Jelena Milić je plaćeni NATO propagandista u Srbiji i zaslužuje samo moj prezir. Ako to ne vidite i posle ovih rasprava, ja vam ne mogu više pomoći. Budite pozdravljeni i zbogom g-đo Dunja.


Ni ja ne bih bolje sročio.
Ako bude neke koristii od ove diskusije, daj Bože. Ja mislim da će biti malih koristi, npr. da je naša drugarica AlexDunja nešto naučila - da se ne petlja sa đavolom, i da ne zaliva tikve koje ceas sadi. I da su naši malobrojni čitaoci nešto naučili. I da smo mi koji smo imali primedbe na ceas ušli u spiskove koje prave nadležne službe.
Da će Jelena nešto naučiti? Mrka kapa.
AlexDunja AlexDunja 08:35 18.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja

Ja mislim da će biti malih koristi, npr. da je naša drugarica AlexDunja nešto naučila

znaš, posebno je bezobrazno, što iz komentara u komentar
pokušavaš da me vaspitavaš i podučavaš.

uvredljiv je taj tvoj ton.
a čovek koji pretenduje da tumači
ozbiljne stvari, ne bi trebalo da vredja,
i svoja tumačenja silom nameće.

floskule o djavolu, tikvama i podrivanju
herojske vojske dok se bori sa nadmoćnim neprijateljem
su prazna priča.

pridruživanje naše vojske natou je odluka
koja će biti doneta političkim putem, a ja se politikom ne bavim.

kao gradjanin ove zemlje, ja radim jedino što mogu:
zalažem se za parlamentarnu kontrolu ljudi pod oružjem,
i kritikujem vojni i državni vrh zbog očiglednog zataškavanja
i prikrivanja okolnosti pod kojima su stradali gradjani ove zemlje.
to jeste prikrivanje zločina.
predatortz predatortz 09:47 18.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja

kao gradjanin ove zemlje, ja radim jedino što mogu:
zalažem se za parlamentarnu kontrolu ljudi pod oružjem,
i kritikujem vojni i državni vrh zbog očiglednog zataškavanja
i prikrivanja okolnosti pod kojima su stradali gradjani ove zemlje.
to jeste prikrivanje zločina.



Pritisak javnosti je uvek dobrodošao.
Samo je često usmeren na pogrešnu adresu.
Naime, neće se vojska samokazniti, niti će zbog pritiska neozbiljnih grupa građana sa preozbiljnim nazivima u memorandumu postati transparentnija.
Ako pritisak vrše neozbiljne organizacije, devalviraju značaj problema u očima javnosti.
Na taj način idu na ruku onima koji bi trebalo da nam odgovore na niz pitanja oko pogibije vojnika.
Po meni, a ja sam samo zainteresovani građanin, pritisak javnosti treba preusmeriti na nadležno tužilaštvo. Pedesetak građana svaki dan da se pojavljuje pred njihovim kancelarijama i pita dokle se stiglo sa istragom... To bi moralo dati rezultate.
Saopštenje nečega tako nedefinisanog kao što je CEAS, na Blogu B92, neće dati nikakve rezultate.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:53 18.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja

AlexDunja
Ja mislim da će biti malih koristi, npr. da je naša drugarica AlexDunja nešto naučila znaš, posebno je bezobrazno, što iz komentara u komentarpokušavaš da me vaspitavaš i podučavaš.uvredljiv je taj tvoj ton.a čovek koji pretenduje da tumačiozbiljne stvari, ne bi trebalo da vredja,i svoja tumačenja silom nameće.floskule o djavolu, tikvama i podrivanjuherojske vojske dok se bori sa nadmoćnim neprijateljemsu prazna priča.pridruživanje naše vojske natou je odlukakoja će biti doneta političkim putem, a ja se politikom ne bavim.kao gradjanin ove zemlje, ja radim jedino što mogu:zalažem se za parlamentarnu kontrolu ljudi pod oružjem,i kritikujem vojni i državni vrh zbog očiglednog zataškavanjai prikrivanja okolnosti pod kojima su stradali gradjani ove zemlje.to jeste prikrivanje zločina.


Dunja, nemoj da zasmejavaš.

Da pokušavam da te vaspitam i podučim-tačno je. To znači da mislim da si u osnovi ok ali da su te zavele neke nebitne okolnosti i da si zalutala u nebrano grožđe. To znači da te ne stavljam baš u isti koš sa ceas-om

Da silom namećem moje tumačenje - netačno. Ako misliš da je komentar sila - onda ništa.

Da je odbrana zemlje i borba sa nadmoćnim neprijateljem prazna priča - apsolutno nije. To je valjda jasno.

Da se ti politiokom ne baviš ne bi kačila ovo blesavo saopštenje. To saopštenje je čista, čistijacka politika.

Zataškavanje i prikrivanje okolnosti u vezi sa smrću vojnika - tu smo se jedino složili da je to loše. I zašto samo to pominješ, samo to od desetine drugih stvari koje su u saopštenju?!

Dunaj, ja umem da budem ironičan i sarkastičan i grub. Ali svako normalan će da oseti da ja imam pozitivan stav prema ljudima koji zalutaju. I to i ti znaš. Nemoj da pokušavaš da se vadiš, nemoj da brišeš ovaj komentar. Nije ovo ni prva ni poslednaj greška koju praviš. Čak i ja pravim greške
AlexDunja AlexDunja 10:18 18.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja

Pedesetak građana svaki dan da se pojavljuje pred njihovim kancelarijama i pita dokle se stiglo sa istragom... To bi moralo dati rezultate.


sa ovim se slažem, ali da bi tako nešto
bilo moguće, morala bi da postoji neka organizacija
iza tih pedesatk ljudi,
ili misliš da je moguće da se ljudi spontano okupljaju
svaki dan na istom mestu.

koliko ja znam, ceas je jedina organizacija koja se uopšte bavi ovom temom,
da nije bilo njih, čak bi te nesrećne porodice još uvek pojedinačno
obijale pragove nadležnih i tamo bili ignorisani
i zamajavni. ovako bar oni u javnosti nastupaju zajedno.

AlexDunja AlexDunja 10:27 18.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja

Dunaj, ja umem da budem ironičan i sarkastičan i grub.


i pun sebe.
i bezobrazan.
i nasilan, reči itekako mogu da budu nasilne.
a ti si oličenje verbalnog nasilnika.

i šta ti je više sa tim brisanjem,
neću te brisati, niti sam te brisala.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:53 18.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja

AlexDunja
Dunaj, ja umem da budem ironičan i sarkastičan i grub.i pun sebe.i bezobrazan.i nasilan, reči itekako mogu da budu nasilne.a ti si oličenje verbalnog nasilnika.i šta ti je više sa tim brisanjem,neću te brisati, niti sam te brisala.


Ne umeš da slušaš, Dunja.
Ja pun sebe, grub, bezobrazan? Ti si prva koja mi to kaže. Ali je ceas kao povod bio zaista grub, bezobrazan i pun sebe.
Brisanje? Aman zaman! BRISALA SI KOMENTARE. Potpuno neopravdano. Tačka.
Nije bitno da li su moji. Dve tačke. I stalno čekamo da obrišeš još neki. Tri tačke...
mikimedic mikimedic 13:05 18.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja

Ne umeš da slušaš, Dunja.
Ja pun sebe, grub, bezobrazan? Ti si prva koja mi to kaže. Ali je ceas kao povod bio zaista grub, bezobrazan i pun sebe.


evo ja cu ti reci isto pa da budem drugi - iako se sa vecinom tvojih stavova slazem.

kad ostanes bez odgovora na postavljena ti pitanja, onda znas da sagovornika okvalifikujes da razmislja kao petogodisnje dete.

koliko god se na ovom blogu slagao sa tobom i isto toliko se ne slagao sa ceasom ti nemas sta da

pokušavam da te vaspitam i podučim-tačno je. To znači da mislim da si u osnovi ok ali da su te zavele neke nebitne okolnosti i da si zalutala u nebrano grožđe. To znači da te ne stavljam baš u isti koš sa ceas-om


poducavanje i vaspitanje zadrzi za sebe i svoju decu. ili, u najboljem slucaju ako si svestenik za svoje vernike.

i procene zavedenosti drugih zadrzi za sebe.


AlexDunja AlexDunja 14:22 18.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja

Ne umeš da slušaš, Dunja.
Ja pun sebe, grub, bezobrazan? Ti si prva koja mi to kaže.


krajnje je vreme bilo
da ti se otkrije ta tajna.

i nije da ne umem da slušam,
naprotiv, ja odbijam da slušam
i ozbiljno shvatam, a naročito
da odgovaram na propitivanja
onih koji me vredjaju, i sole mi pamet.

rekla sam ti još juče, da tvoje učešće na
ovom blogu smatram uvredljivim i osionim,
i da odbijam tako da razgovaram.


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:08 18.02.2011

Re: Kupusijada od saopštenja

mikimedic
Ne umeš da slušaš, Dunja.Ja pun sebe, grub, bezobrazan? Ti si prva koja mi to kaže. Ali je ceas kao povod bio zaista grub, bezobrazan i pun sebe. evo ja cu ti reci isto pa da budem drugi - iako se sa vecinom tvojih stavova slazem. kad ostanes bez odgovora na postavljena ti pitanja, onda znas da sagovornika okvalifikujes da razmislja kao petogodisnje dete. koliko god se na ovom blogu slagao sa tobom i isto toliko se ne slagao sa ceasom ti nemas sta da
pokušavam da te vaspitam i podučim-tačno je. To znači da mislim da si u osnovi ok ali da su te zavele neke nebitne okolnosti i da si zalutala u nebrano grožđe. To znači da te ne stavljam baš u isti koš sa ceas-ompoducavanje i vaspitanje zadrzi za sebe i svoju decu. ili, u najboljem slucaju ako si svestenik za svoje vernike. i procene zavedenosti drugih zadrzi za sebe.


Ne slažem se sa tobom.
Na svako pitanje AlexDunje sam odgovorio.
Ni na jedno ključno pitanje koje sam postavio nisam dobio odgovor. Ni na jedno! Od AlexDunje.
Da li ću ja pokušati nekoga da prevaspitam je moja odluka. To pravo mi niko ne može oduzeti. Može da se ne slaže sa mnom ali odluka je moja da to pokušavam.
Procena zavedenosti je takođe moje pravo. Ona ima tri odgovora ako se ne slaže: komentar, ignore ili brisanje.
Komentator koji se ne slaže (kao ti) ima samo dva odgovora.
Tako vam je to.
A ovde se radi o izuzetno ozbiljnoj temi i svaka moja preterana reč (ako je ima) nije ništa prema tekstu saopštenja koji je postavljen. Moja procena je da odredim ton , u prevodu prenma svecu i tropar.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana