Društvo| Ljudska prava| Mediji

Ko je sledeći?

Predrag Azdejković RSS / 22.10.2014. u 16:24

 safe_image.php?d=AQDSJfKEwirxV_sf&w=484&h=253&url=http%3A%2F%2Fwww.blic.rs%2Fdata%2Fimages%2F2014-10-21%2F527153_naslovnatizer_orig.jpg%3Fver%3D1413927366&cfs=1&sx=81&sy=0&sw=549&sh=287

Današnji skandal je svakako naslovna strana Blica na kojoj su rasčerečili Gorana Jevtića. Baš sam pre neki dan uporedio Blic sa Kurirom i Informerom, gde su se pojedini pobunili protiv toga, ali danas i oni misle tako.

Svako u Srbiji protiv svakog može da podnese krivičnu prijavu, što uopšte nije vest. Eto, da me ne mrzi ja sutra mogu da podnesem krivičnu prijavu da me je urednik Blica, Veselin Simonović silovao. I kako je kod nas sve sporo, prošlo bi nekoliko godina dok bi se dokazalo da li je to istina. Naravno, u međuvremenu naši dragi mediji bi orgijali, čerečili i pozivali na linč, kao što danas čine sa Goranom Jevtićem. Silovanje se goni po službenoj dužnosti, tako da je čudno da je u pitanju privatna krivična prijava.

Ono što je mene zabrinulo jesu rasprave zašto se baš slučaj Gorana Jevtića našao na naslovnoj strani, pored mnogo senzacionalističke vesti da je Nole dobio sina Stefana!  Mnogi smatraju da je to zato što je Goran Jevtić opozicionar, koji u predstavi Gospođa ministarka kritikuje današnju vlast! To zabrinjava ako je istina, jer onda živimo u jako opasnim vremenima, jer svako ko bude kritikovao vlast može da bude razvučen na naslovnoj strani (a kritičara režima sve manje i manje, skoro da nema), ali i zabrinjava ako nije istina, jer onda mi živimo u velikoj paranoji.

Ali šta mi možemo da radimo u ovom trenutku? Možemo da potpišemo peticiju... Možemo da pozovemo na bojkot Blica... Možemo da pozovemo na bojkot proizvoda i firmi koje se u Blicu reklamiraju... Nemojte biti pasivni, učinite nešto!!!

PETICIJA

17714.jpg

Atačmenti



Komentari (180)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 16:28 22.10.2014

Preporuka ko vrata!

grmfrm grmfrm 11:03 23.10.2014

Re: Preporuka ko vrata!

Preporuka ko vrata!


I ja se slazem!
libkonz libkonz 16:32 22.10.2014

ako hoćeš rezultat

ovo je jedino rešenje:
Možemo da pozovemo na bojkot proizvoda i firmi koje se u Blicu reklamiraju

ja sam za, ovo je horor!
medjutim92 medjutim92 08:50 23.10.2014

Re: ako hoćeš rezultat

Ako može neko da prepiše tu listu da ne moram da otvaram Blic da bih video ko se kod njih reklamira,

hvala
karabasbarabas karabasbarabas 17:06 22.10.2014

Blic je postao smece cisto

Kurir je sad mila majka, centar objektivnog informisanja kad se uporedi sa Blicom.
docsumann docsumann 17:14 22.10.2014

jbt


optužen k'o Oskar Vajld
jkt2010 jkt2010 17:22 22.10.2014

vladika pedofil

A vladika pedofil? To je bilo OK i cool kad su sve novine (a i mnogi bloger) evo isto ovako kao i Blic sada, kakav sud, kakva presuda, kakvi bakraci? Eeee...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:26 22.10.2014

Re: vladika pedofil

Slučaj je zastareo pred sudom, gde je bilo gonjeno po službenoj dužnosti, ne po privatnoj tužbi... Razlika je ogromna!
libkonz libkonz 17:27 22.10.2014

Re: vladika pedofil

A vladika pedofil? To je bilo OK i cool kad su sve novine (a i mnogi bloger) evo isto ovako kao i Blic sada, kakav sud, kakva presuda, kakvi bakraci? Eeee...

Hajde da poredimo:
Za vladiku Pahomija je većina digla glas nakon što je slučaj zastareo. Šta god da je istina, ne sme se dozvoliti da slučaj pedofilije zastari.
Glumca optužuje jedan otac deteta, za vladiku je bilo bar četiri porodice.
jkt2010 jkt2010 17:35 22.10.2014

Re: vladika pedofil

libkonz
A vladika pedofil? To je bilo OK i cool kad su sve novine (a i mnogi bloger) evo isto ovako kao i Blic sada, kakav sud, kakva presuda, kakvi bakraci? Eeee...

Hajde da poredimo:
Za vladiku Pahomija je većina digla glas nakon što je slučaj zastareo. Šta god da je istina, ne sme se dozvoliti da slučaj pedofilije zastari.
Glumca optužuje jedan otac deteta, za vladiku je bilo bar četiri porodice.


E ako je cetiri porodice...

Slobodno izguglaj pedofilsku aferu u Jakarta Int'l School od pre jedno pola godine. Da vidis sta radi histerija... kako od jednog deteta naraste do svako drugo dete u skoli silovano...

Kuj ti garantuje da sad i za ovog siroma Jeftica nece da se odjedared stvori jos 3 , 7, 12 dece... ?

Meni to kad ulica krene da sudi i presudjuje podjednako gadno i u onom kao i uvom slucaju. A ko zna ko je sledeci...
libkonz libkonz 17:45 22.10.2014

Re: vladika pedofil

Meni to kad ulica krene da sudi i presudjuje podjednako gadno i u onom kao i uvom slucaju. A ko zna ko je sledeci...

U onom slučaju sud nije hteo da sudi, zato su se ljudi pobunili.
Za ovo bih ja glavnog urednika Blica poslao 5 godina na robiju.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:45 22.10.2014

Re: vladika pedofil

I sada sve da vratimo na prezumciju nevinosti...
jkt2010 jkt2010 17:52 22.10.2014

Re: vladika pedofil

libkonz
Meni to kad ulica krene da sudi i presudjuje podjednako gadno i u onom kao i uvom slucaju. A ko zna ko je sledeci...

U onom slučaju sud nije hteo da sudi, zato su se ljudi pobunili.
Za ovo bih ja glavnog urednika Blica poslao 5 godina na robiju.

A na kolko bi tog sudiju sto nije teo da sudi? (kazu ljudi, znaci to je 100%) A na kolko bi ovog Jeftica?
libkonz libkonz 17:56 22.10.2014

Re: vladika pedofil

kazu ljudi, znaci to je 100%

šta kažu ljudi? ne lupetaj.
to je zvanična informacija, nije rekla kazala. ovo su vrlo osetljive stvari i nisam ni na blogu ni inače pre zastarevanja napadao Pahomija. Krajnje je nemoralno dozvoliti da slučaj potencijalne pedofilije zastari.
angie01 angie01 19:25 22.10.2014

Re: vladika pedofil

Glumca optužuje jedan otac deteta


kako se zove i u kojoj je stranci?
jkt2010 jkt2010 23:03 22.10.2014

Re: vladika pedofil

libkonz
kazu ljudi, znaci to je 100%

šta kažu ljudi? ne lupetaj.
to je zvanična informacija, nije rekla kazala. ovo su vrlo osetljive stvari i nisam ni na blogu ni inače pre zastarevanja napadao Pahomija. Krajnje je nemoralno dozvoliti da slučaj potencijalne pedofilije zastari.

Eto, samo na ovom blogu ste 100 x ponovili ovo "dozvolili da slucaj zastari". A u stvarnom zivotu: Nakon nekoliko godina suđenja, u dva od četiri predmeta je nastupila apsolutna zastarelost, dok je u preostala dva oslobođen krivice usled nedostatka dokaza.
Do ove basic cinjenice dodjes za 5 sekundi guglanjem.

Bilo kako gog da je bilo, coveku je sudjeno i NIJE oglasen krivim.

Tako da je ceo medijski linch koji je (kako kazes) posle toga usledio bullshit.

Ko je sledeći? pita se domacin.. Ne znam, al Pahomije je bio prethodni.

I da ne bude nikakve zabune: apsolutno razumem i 100% podrzavam zgrozenost zbog Jeftica. Takvom "novinarstvu" treba stati u kraj. Ali takodje i ulicnom presudjivanju i linchovanju. ALI, sve jednakim arsinom. Nemoj da mi na levo uvo sapuces isto sto i Blic a da mi se na desno uvo zgrazavas nad Blicom.
isidora.k isidora.k 23:21 22.10.2014

Re: vladika pedofil


Sigurno treba zaštiti osumnjičenog glumca od presude u medijima, ali zaista ima čudnih stavova u našem društvu.

Glumca optužuje jedan otac deteta, za vladiku je bilo bar četiri porodice.


Nema veze koliko očeva podnose krivičnu prijavu ili tužbu, posebno u slučajevima kada se radi o krivičnom delu seksualnog zlostavljanja deteta.

Slučaj je zastareo pred sudom, gde je bilo gonjeno po službenoj dužnosti, ne po privatnoj tužbi... Razlika je ogromna!


Većina seksualnih zlostavljača dece dospeli su na sud i javnost je upozorena na njihovo postajanje, posle privatnih tužbi ili ispovesti već odraslih žrtva, kada su shvatili da suočavanje javnosti sa njihovom užasnom traumom, sprečava nove žrtve zlostavljača, posebno u školama, sportskim klubovima, crkvi ... institucijama koje su u veoma dugom periodu bile zastićene od istrage i sa veoma čudnim stavom celokupnog društva prema posledicima takve zaštite.

Da vidis sta radi histerija... kako od jednog deteta naraste do svako drugo dete u skoli silovano...


Poznat je slučaj "Nestale bebe iz srpskih porodilišta" koji je zakonski zastareo i onemogućio roditeljima da podnesu privatne tužbe, gde su Vlade i Parlament svesno uskraćivali ljudska prava roditeljima, a ugledni "humani ljudi" javno ismevali "neozbiljnu priču" sve do presude u Strazburu.





Histerija roditelja ili još jedna nacionalna sramota zbog uskraćivanja ljudskih prava roditeljima ?

Drugo, ne kaže se koliko je star maloletnik. Ako je stariji od 14 godina, nema ni krivičnog dela ako je odnos bio dobrovoljan.


Rođak, prijatelj, pop, glumac ,učitelj ili političar, svi se slažu 100% , ako dodamo da nije ni posumnjao o godište dečaka ili devojčice 110%.

Pitanje je samo čije dete je sledeća žrtva ?

Jedno od petoro dece u svetu, pa i u Srbiji, žrtva je seksualnog nasilja.Tačan broj dece koja su žrtva seksualnog nasilja siva je brojka, pošto je svega pet odsto građana spremno da prijavi zlostavljanje.



Edit : "Glumcu smestili gej aferu" bilten 'Informer' i saradnici

još nešto o slučaju blica i sramnog napada na našeg kolegu i prijatelja: molim vas prestanite da spekulišete - šta je dete radilo napolju noć i dan, što ga roditelji nisu pazili, kome se to gondza zamerio i šta je nekome stao na žulj?
krivično delo koje blic spominje ne postoji. obljuba maloletnika je do 14 godina, osoba od 16 je seksualno zrela i odgovorna.
roditelji nemaju šta da se mešaju u seksualni život čoveka od 16 godina, on je čak tada zaštićem i pravom na privatnost lekarskih podataka.
šta se dešava u glavi momka koji juri nekoga danima, pa onda odluči da mu se osveti, to je takodje pitanje koje treba da zadržimo za sebe.
šta se dešava u glavi oca, koji seksualnost svoga deteta ne prihvata i zbog nje odlučuje da se obračunava sa čitavim svetom, to je pitanje.
(Biljana Srbljanović)






Majka je problem Biljana, majka je podnela krivičnu prijavu , a nije smela PROTIV SVETA u Srbiji.


Odmah posle događaja, maloletnik je majci ispričao šta se dogodilo, a zatim su zajedno to preneli ocu. Krivičnu prijavu protiv glumca otac je podneo policiji, ali ju je vrlo brzo povukao. Majka je zatim direktno tužiocu podnela krivičnu prijavu protiv Jevtića, a tužilaštvo i policija proveravaju te navode.


libkonz libkonz 23:23 22.10.2014

Re: vladika pedofil

Do ove basic cinjenice dodjes za 5 sekundi guglanjem.

pa da guglamo onda (izvor BIRN):
Међутим, према сазнањима до којих је дошао БИРН, у Министарству правде заведено је анонимно писмо у коме се наводи да су 5. Марта, дан пре изрицања ослобађајуће пресуде, Данило Николић и Катарина Ранђеловић виђени су “у ресторану испод трибина Фудбалског клуба Раднички, у поподневним сатима” са тадашњим министром правде Зораном Стојковићем (ДСС).

Potvrda da je Stojković u to vreme bio u Nišu:
Стојковић је присуствовао представљању књиге на Нишком универзитету 5. Марта 2007. Године. Књигу, Споразум о признању кривице, написао је Данило Николић, председник Окружног суда и председавајући другостепеног већа које је потврдило ослобађајућу пресуду Пахомију.

Sudski postupci trajali su gotovo pet godina prije no što će prvostupanjskom odlukom koju je 6. ožujka 2007. donijela sutkinja Katarina Ranđelović vladika biti oslobođen svih optužbi.

Dvije optužbe su odbačene zato što se sudski postupak toliko razvlačio te je istekao rok u kojem se mora donijeti sudska odluka. Druge dvije, među njima ona koju je pokrenuo MK, odbačene su zato što je sud iskaze dječakâ kao svjedokâ proglasio nepouzdanim.

Po načelu In dubio pro reo, ako sudac ima ikakvih sumnji o tome je li optuženik počinio kazneno djelo za koje ga se tereti, on ili ona mora presuditi u korist optuženika. Tako je vladika Pahomije oslobođen.

"Načelo in dubio pro reo u Srbiji se rijetko primjenjuje", kaže Vesna Rakić Vodinelić, profesorica prava na beogradskom Sveučilištu "Union". "Sudac mora imati ozbiljne razloge... za takvu odluku."

Osam godina kasnije, obitelj MK-a kaže da je on još uvijek traumatiziran. Aleksandar Stojković, njegov odvjetnik, kaže da on nije kadar normalno fukcionirati bez stalna nadzora psihijatra i da ima poteškoća u komunikaciji s nepoznatim osobama. MK odbija govoriti o tim događajima.

Nijedan od ostala tri dječaka, a svi su tada pohađali bogosloviju, ne želi se sjećati toga slučaja niti ga komentirati. Dvojica su završila bogosloviju i sada su u Grčkoj, a treći je napustio Crkvu i živi u Vranju. Jedan od dvojice svećenika kaže: "Nisam voljan ponovo proživjeti istu Golgotu."

Magacioner zaposlen u Eparhiji Vranjskoj optužio vladiku Pahomija za višegodišnje seksualno zlostavljanje, pišu "Novine vranjske" i prenose potresne detalje koje iznosi mladić.

jkt2010 jkt2010 23:46 22.10.2014

Re: vladika pedofil

libkonz
Do ove basic cinjenice dodjes za 5 sekundi guglanjem.

pa da guglamo onda
I, sta kaze tvoj gugl? Nije mu sudjeno i kriv je? Jer moj je rekao: sudjeno mu je i nije kriv u 2 od 4, a 2 su zastarela.

Znaci, kao sto rekoh, coveku je sudjeno, nije oglasen krivim, znaci - nevin je.

A ti slobodno citiraj ne samo BIRN nego i samog sebe i ostale blogere a i celu čaršiju.
AlexDunja AlexDunja 23:50 22.10.2014

Re: vladika pedofil

Znaci, kao sto rekoh, coveku je sudjeno, nije oglasen krivim, znaci - nevin je.

au!
jkt2010 jkt2010 00:01 23.10.2014

Re: vladika pedofil

AlexDunja
Znaci, kao sto rekoh, coveku je sudjeno, nije oglasen krivim, znaci - nevin je.

au!

Nije oglasen krivim znaci kriv je? Jel ti bolje zvuci ovako?

Ali onda jebiga, kad uvedes takvo pravilo (kao sto ste ga uveli sa vladikom P.) onda mora da je i ovaj Jeftic kriv. I svako ko bude sledeci.

Msm, jel vama jasno da ste vi sami krivi za "slucaj Jeftic"?
AlexDunja AlexDunja 00:12 23.10.2014

Re: vladika pedofil

Msm, jel vama jasno da ste vi sami krivi za "slucaj Jeftic"?

krivi???
nije blic?
slučaj jeftić?
oladi, molim te.
mesan mesan 03:37 23.10.2014

Re: vladika pedofil

jkt2010
Jer moj je rekao: sudjeno mu je i nije kriv u 2 od 4, a 2 su zastarela.

Znaci, kao sto rekoh, coveku je sudjeno, nije oglasen krivim, znaci - nevin je.



Gdine jkt2010, vrlo ste uporni. Ja ne mogu da verujem da imate ovoliku falinku u razumevanju, niti da ste toliko tašti da ne možete da priznate grešku ili barem odustanete od ovog "argumenta".

Dakle, u 2 slučaja od 4 došlo je do zastarevanja. To znači da su se dve nesrećne osobe (tadašnja deca, sada mladići) i njihove porodice godinama vukle po sudu čekajući pravdu (kakva god ona bila), ali je sud jednostavno u svojoj bahatosti, korupciji i/ili nesposobnosti njihove slučajeve efektivno bacio u kantu za smeće. Da li vi shvatate da su ta dva deteta ostala uskraćena za pravdu (kao uostalom i sam optuženi) od strane države? I KAKVE VEZE IMA ŠTO JE U SLUČAJU NEKA DRUGA DVA DETETA DOŠLO DO PRESUDE?

Da li vam je sad jasno da normalno društvo treba da je skandalizovano kad optužba dva deteta za silovanje završi u kanti za smeće, a da vaša etiketa "suđen - oslobođen" tu nema ama baš nikakvog smisla!?
jkt2010 jkt2010 05:20 23.10.2014

Re: vladika pedofil

mesan
Ja ne mogu da verujem da imate ovoliku falinku u razumevanju, niti da ste toliko tašti da ne možete da priznate grešku ili barem odustanete od ovog "argumenta".

Dakle, u 2 slučaja od 4 došlo je do zastarevanja.

I KAKVE VEZE IMA ŠTO JE U SLUČAJU NEKA DRUGA DVA DETETA DOŠLO DO PRESUDE?

Druze mesane, slazem se da postoji falinka u razumevanju.

U dva presudjena slucaja nadjeno je "not guilty"; Jel ovo razumemo sta znaci? Covek oslobodjen odgovornosti. Nije kriv.

Druga dva slucaja zastarela. Drug mesan i ostali drugovi & drugarice blogeji kao i Blic, smatraju da to znaci "guilty as charged". Eto ja ne smatram. Smatram da drug mesan & co imaju falinku u razumevanju. Kako vi druze mesane i gg iz Blica i gg blogeji ovdasnji mozete da znate sta bi sud rekao da slucajevi nisu zastareli? Sta ako bi bilo opet "not guilty", kao i u dva presudjena? Sto sve skupa ama nikakve veze nema: Coveka sud nije nasao krivim ni u jednom od 4 predmeta i caozdravo bre. Jel razumemo mi ovo druze mesane? Msm stvarno nije mnogo komplikovano jbajga..

A sta se svakom od vas javlja u glavi to je vas licni problem.
Filip2412 Filip2412 06:30 23.10.2014

Re: vladika pedofil

jkt2010
Druga dva slucaja zastarela.

Pa naravno da ce slucaj da zastari kada niko ne sme da sudi pedofilima iz crkve.
Svako pismen i dalje je svestan da je taj monstrum i idijot kriv kao i onaj Kacavenda kojega su i snimili na audio kao iznudjuje i seksualno terorise decake pa opet nikom nista.

Coveka sud nije nasao krivim ni u jednom od 4 predmeta i caozdravo bre.
To svi znamo ne moras da podebljavas slova. U tome je i tragedija drustva. Ali tebi je to nesto mnogo drago.... i to je tvoj licni problem - neka ti je na cast.
gedza.73 gedza.73 07:32 23.10.2014

Re: vladika pedofil

jkt2010
Nije oglasen krivim znaci kriv je?

Znaci, kao sto rekoh, coveku je sudjeno, nije oglasen krivim, znaci - nevin je.

Ne bih ja baš se tako čvrsto opredelio za opciju 'nije kriv'.

Kod nas je mnogima krivima (malo rogobatno zvuči) sud presudio da su nevini.


8c_competizione 8c_competizione 08:27 23.10.2014

Re: vladika pedofil

coveku je sudjeno, nije oglasen krivim


ne, nije mu sudjeno, posto se na sudjenju uporno nije pojavljivao

u normalnim uslovima i za obican puk, ako se dva puta ne pojavis pred sudom, treci put ti posalje policiju na vrata da te isporuce na sudjenje

Dacic to nije uspeo da odradi (bio ministar policije tada) citavih 5 godina!

tako da nemoj podmetati "da mu je sudjeno"

i malko se zapitaj sto je 5 godina izbegavao da se pojavi pred sudom i dokaze suprotno!
jkt2010 jkt2010 11:43 23.10.2014

Re: vladika pedofil

Filip2412
jkt2010
Druga dva slucaja zastarela.

Pa naravno da ce slucaj da zastari kada niko ne sme da sudi pedofilima iz crkve.
Svako pismen i dalje je svestan da je taj monstrum i idijot kriv kao i onaj Kacavenda kojega su i snimili na audio kao iznudjuje i seksualno terorise decake pa opet nikom nista.

Coveka sud nije nasao krivim ni u jednom od 4 predmeta i caozdravo bre.
To svi znamo ne moras da podebljavas slova. U tome je i tragedija drustva. Ali tebi je to nesto mnogo drago.... i to je tvoj licni problem - neka ti je na cast.

Filipe, ja se dvoumim da li si ti nacista, fasista ili samo glupan?
jkt2010 jkt2010 11:45 23.10.2014

Re: vladika pedofil

gedza.73
Ne bih ja baš se tako čvrsto opredelio za opciju 'nije kriv'.

Vazi Gedzo; kad se sudske presude budu donosile referendumom, ti onda razmisli pa glasaj prema savesti.
jkt2010 jkt2010 11:50 23.10.2014

Re: vladika pedofil

8c_competizione
coveku je sudjeno, nije oglasen krivim

ne, nije mu sudjeno, posto se na sudjenju uporno nije pojavljivao
i malko se zapitaj sto je 5 godina izbegavao da se pojavi pred sudom i dokaze suprotno!

Toliko puta sam ponovio da je vec i moj gecko ukapirao. Sad, il je moj gecko genije ili ti ... nisi?
mesan mesan 13:25 23.10.2014

Re: vladika pedofil

jkt2010

Drug mesan i ostali drugovi & drugarice blogeji kao i Blic, smatraju da to znaci "guilty as charged".


mesan

...godinama vukle po sudu čekajući pravdu (kakva god ona bila)...
...
...dva deteta ostala uskraćena za pravdu (kao uostalom i sam optuženi) od strane države...


Da, ipak si samo tupav i dosadan.
angie01 angie01 16:52 23.10.2014

Re: vladika pedofil

Filipe, ja se dvoumim da li si ti nacista, fasista ili samo glupan?


pa, znas sta, Filip vec godinama ucestvuje u razgovorima na ovom blogu i nije nista od toga sto si naveo pokazao-za razliku od tebe, koji svo vreme botovski opstruises blog i jos vredjas blogere- ono, stvarno jadno,...jos su jadniji oni, koji na ovakav komentar tebi daju preporuku.
freehand freehand 17:20 23.10.2014

Re: vladika pedofil

pa, znas sta, Filip vec godinama ucestvuje u razgovorima na ovom blogu i nije nista od toga sto si naveo pokazao

To je ovaj što piše "idijoti"? Dabre, i ja potvrđujem da je u pitanju divan mladić visoke inteligencije i pismenosti, sjajan intelektualac sa malo ekstravagantnim stavovvima koga je uživanje čitati sa adekvatnom psihičkom pripremom.
ono, stvarno jadno,...jos su jadniji oni, koji na ovakav komentar tebi daju preporuku.

Ovaj pridev "jadno" sa gradacijama - to ima neke veze sa "vređanjem blogera" iz prethodne tvoje rečenice?
docsumann docsumann 17:34 23.10.2014

Re: vladika pedofil

To je ovaj što piše "idijoti"?


pa kako drugačije?

angie01 angie01 17:48 23.10.2014

Re: vladika pedofil

, i ja potvrđujem


to sto se vasi stavovo na razlicte teme ne poklapaju bas previse, meni nije razlog za pljuvanje- ti bezgersni covece.


Ovaj pridev "jadno" sa gradacijama - to ima neke veze sa "vređanjem blogera" iz prethodne tvoje rečenice?


ja sam nazvala taj manir, a ne osobu- koja pak etiketira drge prilicno grubo.


sad, gde si se ti tu nas'o-pojma nemam.


angie01 angie01 17:50 23.10.2014

Re: vladika pedofil

pa kako drugačije?


nikako!
freehand freehand 18:33 23.10.2014

Re: vladika pedofil

ja sam nazvala taj manir, a ne osobu-

jos su jadniji oni, koji na ovakav komentar tebi daju preporuku.

Izvini, ovde ne piše ni "jadniji manir" ni "jadniji maniri". Nego to što piše u gornjem citatu.
sad, gde si se ti tu nas'o-pojma nemam.

Tamo gde i ti kod jkt-a?
angie01 angie01 18:44 23.10.2014

Re: vladika pedofil

Tamo gde i ti kod jkt-a?


pa sad, nazvati nekog fasistom, nacistom i glupakom, jer misli drugacije od tebe- nije isto, kao reci da je takvo ponasnje jadno!

e, da...JESAM rekla da su jos jadniji oni, koji takav manir u komunikaciji podrzavaju.

... dao si i ti jednu od onih praporuka, pa si se nasao prozvan, ili sta?
freehand freehand 18:50 23.10.2014

Re: vladika pedofil

... dao si i ti jednu od onih praporuka, pa si se nasao prozvan, ili sta?

Zini da ti kažem
pa sad, nazvati nekog fasistom, nacistom i glupakom, jer misli drugacije od tebe- nije isto, kao reci da je takvo ponasnje jadno!

Nije na meni da tumačim tuđe motive, ali bih rekao da je jkt reagovao na Filipov način rasuđivanja, zaključivanja, komunikacije i etiketiranja. I to sa punim pravom.
Ali je bitno nešto drugo: da ti JESI rekla ono što si rekla, a ne ono što posle kažeš da si rekla.
E to mi je neizmerno drago, za to možda i bude nekad neko piće.


Filip2412 Filip2412 18:53 23.10.2014

Re: vladika pedofil

koga je uživanje čitati sa adekvatnom psihičkom pripremom




angie01 angie01 18:57 23.10.2014

Re: vladika pedofil

ali bih rekao da je jkt reagovao na Filipov način rasuđivanja, zaključivanja, komunikacije i etiketiranja. I to sa punim pravom.


znala sam ja sta tebe muci,....i ne slazem se s tobom.



E to mi je neizmerno drago, za to možda i bude nekad neko piće.


nikad se drugacije ni ne ponasam- sad, ako u to racunas ono sto mi ti ucitavas, pa ja ne pristanem,...e ni tu ne mogu drugacije:))
gedza.73 gedza.73 21:49 23.10.2014

Re: vladika pedofil

jkt2010
Vazi Gedzo; kad se sudske presude budu donosile referendumom, ti onda razmisli pa glasaj prema savesti.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:02 23.10.2014

Re: vladika pedofil

Glumca optužuje jedan otac deteta, za vladiku je bilo bar četiri porodice.

da, ali vladika ima mnogo moćniju grupu pedera iza sebe, jbg.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:11 23.10.2014

Re: vladika pedofil

To je ovaj što piše "idijoti"?

da, to je on. inače sluša odličnu muziku i jedan je od najpristojnijih ljudi koje znam odavde, a ovde sam mnogo pre tebe, i nagledala se mnogo većih degena od tebe. strava ti je intelekt kada si spao na to da zalivaš filipa, jadniče luzerski.
freehand freehand 22:21 23.10.2014

Re: vladika pedofil

BebaOdLonchara
To je ovaj što piše "idijoti"?

da, to je on. inače sluša odličnu muziku i jedan je od najpristojnijih ljudi koje znam odavde, a ovde sam mnogo pre tebe, i nagledala se mnogo većih degena od tebe. strava ti je intelekt kada si spao na to da zalivaš filipa, jadniče luzerski.

Krkarina...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:23 23.10.2014

Re: vladika pedofil

Krkarina

??
jkt2010 jkt2010 00:20 24.10.2014

Re: vladika pedofil

angie01
Filipe, ja se dvoumim da li si ti nacista, fasista ili samo glupan?

pa, znas sta, Filip vec godinama ucestvuje u razgovorima na ovom blogu i nije nista od toga sto si naveo pokazao-za razliku od tebe

Pratim i ja Filipove priloge diskusijama kao i ti.
Ajd ti sad probaj jedan eksperiment:
1 uzmi neki njegov prilog o bilo cemu vezano za crkvu;
2 umesto "crkva" stavi "crnac"; ili "jevrej"
3 procitaj ovako modifikovan prilog.

Evo na bas ovom, jednom od banalnijih primera:

1 Original: Pa naravno da ce slucaj da zastari kada niko ne sme da sudi pedofilima iz crkve.
2 modifikacija: Pa naravno da ce da zastari kada niko ne sme da sudi pedofilima jevrejima.
3 Test: kako zvuci? Cool jel'da?
nim_opet nim_opet 01:56 24.10.2014

Re: vladika pedofil

1 Original: Pa naravno da ce slucaj da zastari kada niko ne sme da sudi pedofilima iz crkve.
2 modifikacija: Pa naravno da ce slucaj da zastari kada niko ne sme da sudi pedofilima jevrejima.
3 Test: kako zvuci? Cool jel'da?


Ako ti zaista ne vidis razliku izmedju ove dve recenice (ili umesto crkve ubaci "beli sredovecni muskarci", ti ili se pravis naivan, ili ne razumes istoriju i politicku situaciju ove dve manjine koje si naveo, a i ostalih manjina koje NEMAJU ista prava. Organizacija kao sto je SPC ima prava koja su veca i od prava vecine, a kao coup de grace - ti zaista zelis da ustanovis da se necija izabrana PROFESIJA moze poistovetiti sa necijim etnickim identitetom ili bojom koze?

Sto bi rekao moj pradeda: "tesko onom ko stida nema".
jkt2010 jkt2010 01:59 24.10.2014

Re: vladika pedofil

nim_opet
1 Original: Pa naravno da ce slucaj da zastari kada niko ne sme da sudi pedofilima iz crkve.
2 modifikacija: Pa naravno da ce slucaj da zastari kada niko ne sme da sudi pedofilima jevrejima.
3 Test: kako zvuci? Cool jel'da?


ili umesto crkve ubaci "beli sredovecni muskarci"

Ako umesto nim_opet ubacim glupak onda tvoj prilog postaje razumljiviji.
Sto bi rekao moj pradeda: "tesko onom ko stida nema".

Sto bi rekao moj pradeda: jebes nim_opetovog pradedu
angie01 angie01 07:25 24.10.2014

Re: vladika pedofil

Sto bi rekao moj pradeda: "tesko onom ko stida nema".



jer napraviti onakvu analogiju da bi opravdao svoje predjasnje besmisleno vredjanje- je sramno!


Ako umesto nim_opet ubacim glupak onda tvoj prilog postaje razumljiviji.


Sto bi rekao moj pradeda: jebes nim_opetovog pradedu


a ovim si samo potvrdio ko si- verujem, da ti nije stalo da zadrzis posao koji odradjujes ovde, da bi tvoje cascavanje bilo mnogo gore.
jkt2010 jkt2010 08:55 24.10.2014

Re: vladika pedofil

angie01


Ajde NG iskomentarisi ono sto sam tebi rekao, mani se advokature. Objasnio sam ti tamo zasto mislim da je Filip ili naci ili fasista, mada se nadam da je samo glup pa ne zna sta prica. Izgleda da vas je vise takvih, sa selektivnim slepilom...

Al ako ce samo da uskacete ovako jedan preko drugog (*) , ja te zuje ne bih da se igram...

-----------
(*) da ne jurim unazad, al ubaci se mesan, preko njega filip, preko njega oni nesretni kojtepitacione, preko njega nim_opit, preko njega.... i svaki bi kao nesto da prcne... ja se izvinjavam sto mi drugi obraz u kvaru ovijeh dana...
angie01 angie01 09:12 24.10.2014

Re: vladika pedofil

Ajde NG iskomentarisi ono sto sam tebi rekao


i jesam, da je skaradno to sto si napisao!

usporedbe takve vrste su tesko nepoznavanja cinjenica + glupost- ne ona na koju ti pozivas, nego prava- da se napravi paralela sa necim sto je neuporedivo.

sem sto ispoljavas ekstremno retrogradne stavove, blisko ti je i da si nepristojan i prilicno arogantan dok to radis- izgleda da nema vise moderacije, pa ti, posto nisi brisan, malo po malo pojacavas svoj ulicarski manir.
jkt2010 jkt2010 09:17 24.10.2014

Re: vladika pedofil

angie01
Ajde NG iskomentarisi ono sto sam tebi rekao

i jesam, da je skaradno to sto si napisao!

ups izvini, ovo mislis?
jer napraviti onakvu analogiju da bi opravdao svoje predjasnje besmisleno vredjanje- je sramno!

Pa ako je to tvoj domet onda cu radije da razgovaram sa peglom.
angie01 angie01 09:25 24.10.2014

Re: vladika pedofil

Pa ako je to tvoj domet onda cu radije da razgovaram sa peglom.


pa, s obzirom na domet koji si pokazao ovde- i za peglu bi trebalo da se dodatno obucis!
predatortz predatortz 09:36 24.10.2014

Re: vladika pedofil

angie01


Jbte, Anđo, na koji god blog svrnem ti si u epicentru sukoba!
angie01 angie01 09:46 24.10.2014

Re: vladika pedofil

predatortz


gde ti vidis sukob?


Jaril Jaril 16:14 24.10.2014

Re: vladika pedofil

jkt2010
Znaci, kao sto rekoh, coveku je sudjeno, nije oglasen krivim, znaci - nevin je.

Као што је, чини ми се, у истом коментару написано: човеку је суђено за 2 случаја, проглашен је невиним, а у два случаја му није суђено. И то је проблем, за све стране у том спору, а и за судство и друштво.
blogovatelj blogovatelj 05:47 25.10.2014

Re: vladika pedofil





docsumann docsumann 06:54 25.10.2014

Re: vladika pedofil


predatortz predatortz 17:45 22.10.2014

Praznine

U šturoj objavi, koju sam doduše čitao u elektronskom izdanju Blica, mnogo je praznina da bi se iznad teksta stavio onako bombastičan naslov. Očigledno je premisa nevinosti, što se novinara u Srbiji tiče, otišla u tri lepe materine.

Prvo, ne piše da li je odnos bio dobrovoljan, ili na silu. Ako je odnos bio dobrovoljan, onda nema obljube.
Drugo, ne kaže se koliko je star maloletnik. Ako je stariji od 14 godina, nema ni krivičnog dela ako je odnos bio dobrovoljan.

Naravno, sve ovo važi pod pretpostavkom da se odnos uopšte i desio.

Nisko, da niže ne može da bude...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:46 22.10.2014

Re: Praznine

Sa sve, više informacija u štampanom izdanju...
libkonz libkonz 17:49 22.10.2014

Re: Praznine

Nisko, da niže ne može da bude...

Što je najgore, od ovoga se nikad ne možeš oprati. Džaba ako se ispostavi da je čovek nevin, ovo je jezivo.
jkt2010 jkt2010 17:56 22.10.2014

Re: Praznine

libkonz
Nisko, da niže ne može da bude...

Što je najgore, od ovoga se nikad ne možeš oprati. Džaba ako se ispostavi da je čovek nevin, ovo je jezivo.

Pahomije se slaze 100%
libkonz libkonz 18:06 22.10.2014

Re: Praznine

Pahomije se slaze 100%

Ajmo ponovo: Četvorica dečaka su svedočila pred sudom u Vranju i Nišu o tome kako ih je Vladika Pahomije seksualno zlostavljao. Nakon toga bilo je još nekoliko sličnih optužbi. Pahomije je optužbi oslobođen zbog zastarelosti slučaja. O ovome ne sme da se ćuti.
bloger201 bloger201 19:14 22.10.2014

Re: Praznoglavci

Aman, zaman! Da li je moguće da postoji bilo ko (normalan) koji brani Pahomija?! Kojeg je i njegova vlastita "organizacija" osudila?! Pahomije, Kačavenda, ...(produžite niz!) Majstore, obuzdaj svoj pravoslavni džihad! Pokušaj (barem pokušaj) da razmišljaš (ako imaš čime)! Što se mene tiče (ali, to je sasvim lično i nema uticaja ni na temu ni na razne "pahomije" - mantijaši bi trebali da minimum kvartalno dokazuju (argumentovano) da nisu pedofili! Iako, to i nije toliko bitno! BITNO je da se uredi sistem plaćanja poreza od crkve, da popovi uplaćuju za penziju (kako ne bi od jadnih penzionera, koji su to plaćali, uzimali prosto nezamisliv i apsolutno nepravedno definisan "harač", i, jednom rečju, da se ova ludorija zvana "crkva" konačno odmakne od države, (normalnih) ljudi, dece, itd. itd.
predatortz predatortz 19:21 22.10.2014

Re: Praznoglavci

Što se mene tiče (ali, to je sasvim lično i nema uticaja ni na temu ni na razne "pahomije" - mantijaši bi trebali da minimum kvartalno dokazuju (argumentovano) da nisu pedofili! Iako, to i nije toliko bitno! BITNO je da se uredi sistem plaćanja poreza od crkve, da popovi uplaćuju za penziju (kako ne bi od jadnih penzionera, koji su to plaćali, uzimali prosto nezamisliv i apsolutno nepravedno definisan "harač", i, jednom rečju, da se ova ludorija zvana "crkva" konačno odmakne od države, (normalnih) ljudi, dece, itd. itd.


Au! Ovo nije džihad, ali opasno liči na partizanštinu...

Ono:

nosim kapu sa tri roga
i ratujem protiv boga


I Nikoletina Bursać je imao tolerantnije stavove od tebe. Pogledaj u kalendar. Umro je Staljin, umro je i Tito, pao je i Berlinski zid... Ljudi su slobodni da veruju u šta žele da veruju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:38 22.10.2014

Re: Praznine

Očigledno je premisa nevinosti, što se novinara u Srbiji tiče, otišla u tri lepe materine.


Jel? :)

I ne samo onih koji se proglašeni za tabloidne. B92 su slični.

Sinoć na B92 pročitam vest sa naslovom, otprilike, Očuh silovao pastorku u prisustvu njene majke.
Strahovito zvuči.

U tekstu se navodno kriju identiteti ali se precizno navodi mesto, ime dede devojčice, ime komšinice, tako da od tajnosti nema ništa.

To je jedan problem, drugi problem je, da li se tu radilo o silovanju uopšte, da li je uopšte bilo bilo kavog seksualnog čina?

Da li je dovoljno da neka devojka, žena, muškarac, kaže silovao me neko, pa da to odmah bude objavljeno bez ikakve zadrške.


predatortz predatortz 19:45 22.10.2014

Re: Praznine

I ne samo onih koji se proglašeni za tabloidne. B92 su slični.


Bukvalno svi prepisuju agencijske vesti, bez uključivanja mozga.
Nedavno je, na nekoliko portala dnevnih novina, bio naslov:

Pucano na unuka patrijarha Irineja!

U tekstu piše da je taj na koga je pucano sin patrijarhovog brata. Dakle, Irinej mu nije deda nego mu je stric. I nikog da uključi mozak i izmeni naslov.
Sa takvom neozbiljnošću se nekad nisu radili ni panoi po osnovnim školama.
mlekac mlekac 19:47 22.10.2014

Re: Praznine

predatortz
o dobrovoljan, ili na silu. Ako je odnos bio dobrovoljan, onda nema obljube.
Drugo, ne kaže se koliko je star maloletnik. Ako je stariji od 14 godina, nema ni krivičnog dela ako je odnos bio dobrovoljan.

Naravno, sve ovo važi pod pretpostavkom da se odnos uopšte i desio.

Nisko, da niže ne može da bude...


U Novostima piše da je stariji od 14 godina.

Roditelji maloletnika, starijeg od 14 godina, odmah su posle saznanja šta se navodno dogodilo dečaku, kako se spekuliše, policiji podneli krivičnu prijavu, ali su je iz nekog razloga posle nekoliko dana povukli. Zatim je usledio obrt, pa je otac tužilaštvu podneo privatnu krivičnu prijavu protiv glumca.


LINK
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:51 22.10.2014

Re: Praznine


Dakle, Irinej mu nije deda nego mu je stric.


Možda podmeću Irineju neko vanbračno dete, pošto bračno ne može da ima, a time ni unuka :)

Stvarno je strašno koliko je neodgovornosti u medijima.

8c_competizione 8c_competizione 19:59 22.10.2014

Re: Praznoglavci

Majstore, obuzdaj svoj pravoslavni džihad! Pokušaj (barem pokušaj) da razmišljaš (ako imaš čime)!


svaka cast!
AlexDunja AlexDunja 20:08 22.10.2014

Re: Praznoglavci

Pogledaj u kalendar. Umro je Staljin, umro je i Tito, pao je i Berlinski zid... Ljudi su slobodni da veruju u šta žele da veruju.

a ti bi, za početak, trebalo da razumeš razliku između vere
i crkve.
predatortz predatortz 20:12 22.10.2014

Re: Praznoglavci

AlexDunja
Pogledaj u kalendar. Umro je Staljin, umro je i Tito, pao je i Berlinski zid... Ljudi su slobodni da veruju u šta žele da veruju.

a ti bi, za početak, trebalo da razumeš razliku između vere
i crkve.


A ti bi trebala da naučiš da Crkvu čini i verujući narod, a ne samo hramovi i sveštenstvo.

No, ovo nije blog o veri i Crkvi.
AlexDunja AlexDunja 20:21 22.10.2014

Re: Praznoglavci

A ti bi trebala da naučiš da Crkvu čini i verujući narod

sve manje koliko vidim, a zbog ponašanja sveštenstva.

a vera i crkva zaista nisu isto.

ovo zaista nije blog o veri i crkvi, ali ne bi meni trebalo da
zameraš što o tome govorim, već onome ko je
insistirao na pahomijevoj nedokazanoj nevinosti.
ne videh da si ga opominjao.
predatortz predatortz 20:23 22.10.2014

Re: Praznoglavci

ovo zaista nije blog o veri i crkvi, ali ne bi meni trebalo da
zameraš što o tome govorim, već onome ko je
insistirao na pahomijevoj nedokazanoj nevinosti.
ne videh da si ga opominjao.


Ne bih ni tebi, da nisi počela da me prozivaš. O Pahomiju i Kačavendi sam se toliko puta izjasnio.
freehand freehand 20:25 22.10.2014

Re: Praznoglavci

sve manje koliko vidim, a zbog ponašanja sveštenstva.

Gde to vidiš?
freehand freehand 20:29 22.10.2014

Re: Praznoglavci

i, jednom rečju, da se ova ludorija zvana "crkva" konačno odmakne od države, (normalnih) ljudi, dece, itd. itd.

Normalnost, skraćenje, poštenje.
AlexDunja AlexDunja 20:35 22.10.2014

Re: Praznoglavci

Gde to vidiš?

imam nekoliko prijatelja istinski,
suštinski verujućih ljudi,
oni se i kreću među ljudima koji dele njihovo
opredeljenje.

kako godine prolaze i sveštenici postaju
sve očiglednije bahati i oholi, sve više se okreću posetama
manastirima jer im je duhovna podrška potrebna.
naše monaštvo, iako je sastavni deo crkve je mahom
ostalo dosledno zavetima...

znam da nisam bila precizna jer je crkva širok pojam,
ali sveštenici su se zaista raspojasali,
i to ne samo ovaj vrh njihove administracije sa
džipovima i zamkovima, već i oni po parohijama.
krštenje naplaćuju 100 evra, bre, od ljudi koji rade za minimalac.

ja nisam religiozna, ali iskreno poštujem verujuće ljude,
a oni se od novokomponovanih vernika i novokomponovanih popova
sklanjaju iz crkava.
libkonz libkonz 20:46 22.10.2014

Re: Praznoglavci

sve više se okreću posetama
manastirima jer im je duhovna podrška potrebna.

freehand freehand 21:02 22.10.2014

Re: Praznoglavci

AlexDunja
Gde to vidiš?

imam nekoliko prijatelja istinski,
suštinski verujućih ljudi,
oni se i kreću među ljudima koji dele njihovo
opredeljenje.

kako godine prolaze i sveštenici postaju
sve očiglednije bahati i oholi, sve više se okreću posetama
manastirima jer im je duhovna podrška potrebna.
naše monaštvo, iako je sastavni deo crkve je mahom
ostalo dosledno zavetima...

znam da nisam bila precizna jer je crkva širok pojam,
ali sveštenici su se zaista raspojasali,
i to ne samo ovaj vrh njihove administracije sa
džipovima i zamkovima, već i oni po parohijama.
krštenje naplaćuju 100 evra, bre, od ljudi koji rade za minimalac.

ja nisam religiozna, ali iskreno poštujem verujuće ljude,
a oni se od novokomponovanih vernika i novokomponovanih popova
sklanjaju iz crkava.

Istinski verujući ljudi odlaze u crkvu znajući da jedan ili dva, pet ili deset popova ili čak vladika-probisveta niti čine crkvu niti vernike mogu od crkve da odvoje. Bez obzira na histeriju koja s vremena na vreme zavlada u javnosti.
Manastiri su takođe crkva. I monasi su crkva.
Što se cene krštenja tiče... Cenovnik je u crkvi, kao nezvaničan, postojao uvek. Iz ličnog iskustva mogu da kažem da mi nikad, u bar deset navrata kad sam ugovarao crkvene usluge nikad niko nije tražio novac kao u prodavnici. Princip je "koliko se može i ima", a kad se na ceni insistira onda se poteže knjiga starostavna.
A ima jedna stvar koja je potpuno sigurna: nikad sveštenik nije pokušao da zapenušanom militantnom ateisti ili svesnom emancipovanom građaninu išta naplati. Nikom ko u crkvu nije ušao ili od nje sveštenika nešto tražio.
AlexDunja AlexDunja 21:15 22.10.2014

Re: Praznoglavci

Iz ličnog iskustva mogu da kažem da mi nikad, u bar deset navrata kad sam ugovarao crkvene usluge nikad niko nije tražio novac kao u prodavnici.

iz mog ličnog iskustva, nedavnog, za mene stresnog i traumatičnog,
mogu da ti kažem da meni jeste. i to baš tako:
to toliko košta.

ovo što si napisao je opšte mesto koje se ponavlja
kao nisu sveštenici takvi, pa kao koliko imate...
koliko date a usput pomenu da obično daju....pa suma.

a već sam ti u gornjem komentaru rekla da znam
da su monasi crkva, zaista je bespredmetno nadgornjavanje.

mislila sam na bahate i bezobrazne sveštenike,
kojih je sve više, ma koliko ti i predator
zatvarali oči.
ja sada prestajem da trolujem.
a tebi niko ne brani da još jednom ispadneš pametan.
freehand freehand 21:17 22.10.2014

Re: Praznoglavci

a tebi niko ne brani da još jednom ispadneš pametan.

I vice versa...
satinelle satinelle 21:58 22.10.2014

Re: Praznoglavci

mislila sam na bahate i bezobrazne sveštenike,


A takvih je sve više i Crkva mora da reaguje, ako kao Institucija ima bilo kakve ingerencije nad svojim "zaposlenicima".
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:07 22.10.2014

Re: Praznoglavci

freehand
Nikom ko u crkvu nije ušao ili od nje sveštenika nešto tražio.


Kad god imam prilike da upoznam i razgovaram sa stvarnim vernikom u meni se jaz između vere i crkve malo proširi.
freehand freehand 22:41 22.10.2014

Re: Praznoglavci

uros_vozdovac
freehand
Nikom ko u crkvu nije ušao ili od nje sveštenika nešto tražio.


Kad god imam prilike da upoznam i razgovaram sa stvarnim vernikom u meni se jaz između vere i crkve malo proširi.

Da te ne pitam kako se to u tebi širi jaz između crkve i vere...
jkt2010 jkt2010 23:51 22.10.2014

Re: Praznoglavci

uros_vozdovac
freehand
Nikom ko u crkvu nije ušao ili od nje sveštenika nešto tražio.


Kad god imam prilike da upoznam i razgovaram sa stvarnim vernikom u meni se jaz između vere i crkve malo proširi.

De mi prodaj jedan taj voltmetar da i ja mogu da merim dal mi se sagovornik folira ili je pravi vernik. Kako ga bazdaris, prema sebi ili ima negde neki drugi etalon?

PS: verovatno bi i alexdunja kupila jedan, ako osim vere meri i istinsku suštinu
imam nekoliko prijatelja istinski,suštinski verujućih ljudi,
Atomski mrav Atomski mrav 02:28 23.10.2014

Re: Praznoglavci

A ima jedna stvar koja je potpuno sigurna: nikad sveštenik nije pokušao da zapenušanom militantnom ateisti ili svesnom emancipovanom građaninu išta naplati. Nikom ko u crkvu nije ušao ili od nje sveštenika nešto tražio.

Skroz si siguran? Ono baš? Kad smo već kod ličnih iskustava - ja sam svojim očima gledao i svojim ušima slušao kako je pop iskamčio poslednjih 50 evra iz džepa čoveku koji je krstio dete (iako je prethodno platio za to krštenje). Odvratno je izgledalo, kao da su na pijaci a ne u crkvi.
nim_opet nim_opet 03:10 23.10.2014

Re: Praznoglavci

Nikom ko u crkvu nije ušao ili od nje sveštenika nešto tražio.


Jel? a doplatne markice za hram? a 6 miliona evra prosecne donacije iz budzeta? a penzione i zdravstvene doprinose svestenicima? A oslobodjenje od PDV za vrsenje usluga? Ajde da ne cepidlacim o ostalim porezima.
mesan mesan 03:18 23.10.2014

Re: Praznoglavci

freehand
A ima jedna stvar koja je potpuno sigurna: nikad sveštenik nije pokušao da zapenušanom militantnom ateisti ili svesnom emancipovanom građaninu išta naplati. Nikom ko u crkvu nije ušao ili od nje sveštenika nešto tražio.


A čekaj sad, pošto si ti meni u kontekstu današnje zapadne civilizacije pisao o zločinima Belgijanaca tokom njihovog kolonijalizma, onda bi bio red da i kad tu govoriš o aktuelnom crkvenom cenovniku pomeneš i crkvinu sebi-svojstvenu prirodu iskazanu u njenom istorijskom delovanju. Dakle, mučenje, drobljenje, rasparčavanje i spaljivanje nevernika i svih koji su imali poveće imanje zgodno crkvi za svojatanje, jel to isto "potpuno sigurna stvar" što se tiče crkvinog naplaćivanja?

A ono kad Patrijarh crkve okrivi izvesni tip emancipovanih građana da su uzrok poplava i donose nesreću Srbima, jel to ima neku novčanu vrednost? Mislim, čim poglavar crkve oslobodi taj svoj bogougodni krik sigurno nabujaju i donacije crkvi namenjene opstanku nasuprot tih emancipovanih vinovnika nesreće?

Pitanja su retorička ali meni vrlo zabavna, pa se pretpostavljam mogu čitati i kao trol.
alselone alselone 07:04 23.10.2014

Re: Praznoglavci

imam nekoliko prijatelja istinski,


Kako smo ono rekli - tipican bloger nista ne prica napamet, ima prijatelje, ne poznanike ili drugare, bas prijatelje u svim grupacijama.
predatortz predatortz 07:14 23.10.2014

Re: Praznoglavci

alselone
imam nekoliko prijatelja istinski,


Kako smo ono rekli - tipican bloger nista ne prica napamet, ima prijatelje, ne poznanike ili drugare, bas prijatelje u svim grupacijama.


I baš ti prijatelji su uvek 'u materiji', eksperti, daju prave odgovore na sva pitanja.
alselone alselone 07:23 23.10.2014

Re: Praznoglavci

I baš ti prijatelji su uvek 'u materiji', eksperti, daju prave odgovore na sva pitanja.


Pa to. A ako nisu u materiji onda su marginalne grupe. Neko ko bi sa strane citao pomislio bi da u BG ima 10 hiljada Albanaca. Svaki vidjeniji bloger koji drzi do sebe ima najmanje par prijatelja Albanaca i redovno se vidja sa njima, tako je potpuno upucen u stanje stvari. Isto je i za Rome, gejeve, eskime...
reanimator reanimator 07:26 23.10.2014

Re: Praznoglavci

Svaki vidjeniji bloger koji drzi do sebe ima najmanje par prijatelja Albanaca i redovno se vidja sa njima, tako je potpuno upucen u stanje stvari. Isto je i za Rome, gejeve, eskime...

freehand freehand 07:36 23.10.2014

Re: Praznoglavci

Skroz si siguran? Ono baš?

Da sveštenici na ulici ne vuku nasumično slučajne prolaznike za rukav nudeći krštenje, venčanje ili osveštavanje atuomobila? Da, potpuno sam siguran.
Kad smo već kod ličnih iskustava - ja sam svojim očima gledao i svojim ušima slušao kako je pop iskamčio poslednjih 50 evra iz džepa čoveku koji je krstio dete (iako je prethodno platio za to krštenje). Odvratno je izgledalo, kao da su na pijaci a ne u crkvi.

I meni je pop hteo da naplati već naplaćeno opelo, pa sam ga poslao na mesto gde sam mislio da spada, i to rečima za koje mislim da su u tom kontekstu bile ćak i bogougodne.
Isto sam tako imao prilike i jednoj učiteljici da se obratim na sličan način, ali zbog toga ne pričam da su svi prosvetni radnici lopovi a da škole treba ukinuti.
Jel? a doplatne markice za hram? a 6 miliona evra prosecne donacije iz budzeta? a penzione i zdravstvene doprinose svestenicima? A oslobodjenje od PDV za vrsenje usluga? Ajde da ne cepidlacim o ostalim porezima.

Nemoj da cepidlačiš, sve je to na osnovu zakona koje je država donela. A ni crkva, eto, ne cepidlači oko svega što bi joj - kad bi se odlučila na sudski proces - pripadalo po osnovu oduzete imovine od '45 naovamo.
Recimo da bi to bio način da dobijemo teokratiju.

mesan

...

Aha. Dobro.
mirelarado mirelarado 15:49 23.10.2014

Re: Praznoglavci

alselone
I baš ti prijatelji su uvek 'u materiji', eksperti, daju prave odgovore na sva pitanja.


Pa to. A ako nisu u materiji onda su marginalne grupe. Neko ko bi sa strane citao pomislio bi da u BG ima 10 hiljada Albanaca. Svaki vidjeniji bloger koji drzi do sebe ima najmanje par prijatelja Albanaca i redovno se vidja sa njima, tako je potpuno upucen u stanje stvari. Isto je i za Rome, gejeve, eskime...


Укратко, формула "знам човека..." доминира.
blogovatelj blogovatelj 17:06 23.10.2014

Re: Praznoglavci

Укратко, формула "знам човека..." доминира.


Ima i još efektnija argumentracija, zvana "svi znamo"
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:16 23.10.2014

Re: Praznoglavci

Svaki vidjeniji bloger koji drzi do sebe ima najmanje par prijatelja Albanaca i redovno se vidja sa njima, tako je potpuno upucen u stanje stvari. Isto je i za Rome, gejeve, eskime...

principessa_etrusca principessa_etrusca 22:33 23.10.2014

Re: Praznoglavci

Atomski mrav
Kad smo već kod ličnih iskustava - ja sam svojim očima gledao i svojim ušima slušao kako je pop iskamčio poslednjih 50 evra iz džepa čoveku koji je krstio dete (iako je prethodno platio za to krštenje). Odvratno je izgledalo, kao da su na pijaci a ne u crkvi.

Наравно, има бахатих и похлепних свештеника, али мени није јасан однос многих верника према њима.

Уместо нетолерисања лошег и неодговарајућег понашања свештеника, многи верници не желе ни да виде, а још мање да кажу шта им смета или да се жале вишој инстанци, већ се позивају на неко искривљено схватање да никоме не треба судити.

Какви смо грађани, гласачи, порески обвезници, пацијенти, ђачки родитељи итд, такви смо и верници.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:53 23.10.2014

Re: Praznoglavci

jkt2010
uros_vozdovac
freehand
Nikom ko u crkvu nije ušao ili od nje sveštenika nešto tražio.


Kad god imam prilike da upoznam i razgovaram sa stvarnim vernikom u meni se jaz između vere i crkve malo proširi.

De mi prodaj jedan taj voltmetar da i ja mogu da merim dal mi se sagovornik folira ili je pravi vernik. Kako ga bazdaris, prema sebi ili ima negde neki drugi etalon?

PS: verovatno bi i alexdunja kupila jedan, ako osim vere meri i istinsku suštinu
imam nekoliko prijatelja istinski,suštinski verujućih ljudi,


To pravi vernik ne mora da bude univerzalno može lasno da bude moj utisak, što je ok jer se onaj jaz u meni širi ne pretenduje da bude univerzalan. A probao ono freejevo da vizualizujem, kako se širi, i mogu ti reći lepo se širi ta rupa, sve je veća između vere i crkve.
Kapiram i da neko može da ignoriše tu rupčagu volja može svašta.
freehand freehand 22:57 23.10.2014

Re: Praznoglavci

Kapiram i da neko može da ignoriše tu rupčagu volja može svašta.

Jel isto u tebi?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana