Astrologija

Prodajem životnu priču

kosta.babic RSS / 29.11.2019. u 13:53
    Prodajem svoju životnu priču za sitnu lovu. Može kao sinopsis za film ili seriju od šest epizoda.
 

Da sam pravio sranja-pravio sam.

Da sam pio –pio sam.

  I pravio još gomilu sutnih i krupnih sranja koje sad ne bih da pominjem.

Da sam video druga Tita na tri metra od mene na dodeli trećeg ordena narodnog heroja – video san ,samo su mu kosu malo užuteli.

Jovanku nikad nisam video uživo. Ona je bila samo još jedna u nizu.

Preživeo sve petoljatke,reforme i samoupravljanje.

Nisam učesnik drugog svetskog rata ali je i poratni period bio dovoljno stresan.

Ja sam bre živa istorija-dok sam živ.

Imao sam dve žene od kojih je jedna Amerikanka. Nemam ništa pritiv Amera.

Obožavam žene i bio sam sa dosta njih u vezi.

Imam bar troje dece-zvanično.

Radio sam u TV Beograd sa Imretom-mahom po birtijama i kafanama.

 Kafana „kod grka“ bila nam je druga kuća.

Preživeo bombardovanje zgrade televizije –a nije moralo tako. Zašto su moje kolege izginule ?

Preživeo- Crvene,Miloševića,žute i raznobojne.

Preživeo svekolike demonstracije i bagere ispred Tv Beograd.

Dušu đavolu nikad nisam prodao ali mi treba lova.

 



Komentari (238)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

denovo denovo 14:14 29.11.2019

Drugarice i drugovi.....


Dame i gospodje, braćo i sestre Jugosloveni.

Sretan vam 29. novembar dan avnojevske republike Jugoslavije.



PS




hoochie coochie man hoochie coochie man 17:33 29.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Jovanku nikad nisam video uživo. Ona je bila samo još jedna u nizu.


Sinoć ide nešto o tome, Tita i žene.

Jedina normalna je bila Herta Has, ali ju je Tile ostavio pred sam porođaj i otišao da juri karijeru.
To se zove skot.

Posle je zvao da mu se vrati, al ona ga oladila iako je on tad bio bog.
To se zove dostojanstvo.

Ona Davorjanka bila ludača.
Nenormalna, posesivna, histerična.
I u krevetu bila histerična. O tome pričaju ozbiljni ljudi, Ivo Golštajn je jedan od njih.
Kažu da je vrh partije razmatrao šta raditi sa njenom vriskom iz spavaće sobe, u vreme ka je ostalima bila preporučena apstinencija dok traje revolucija. Moral i te priče.

Jovanka luda, popapučeni opanak, tražila da ubiju žirafu jer joj se sviđala koža. Tela da pravi nešto.
E tu je Tita dobro odigrao, rekao joj, idi bre u tvoju Liku, ubij kravu pa pravi kaput od nje, šta će tebi žirafa.

Ruku na srce, i on je trebao u Zagorju da lovi divlje veprove, nije ni za njega da se slika sa žirafama, al hajd, neka je makar nju smestio gde pripada.

49 41 49 41 21:09 29.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

denovo

Dame i gospodje, braćo i sestre Jugosloveni.

Sretan vam 29. novembar dan avnojevske republike Jugoslavije.



PS





Way?
Ako je, 6 baklji uokvirio vencem zrelog zita; zasto je umetnuo 7.
mariopan mariopan 08:10 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Da sam video druga Tita na tri metra od mene na dodeli trećeg ordena narodnog heroja – video san ,samo su mu kosu malo užuteli.

Jovanku nikad nisam video uživo. Ona je bila samo još jedna u nizu.


Ja sam se rukovala sa Titom i Jovankom i čestitala Titu rođendan. Slikali smo se, pojeli divan sladoled, popričali ono "kakav si đak, ja odličan" i dobijemo svi po jednu bombonjeru sa Titovim potpisom. Bombone smo pojeli a kutije bacili, sasve autogramom, što je kod moje učiteljice izazvalo napad zgražavanja.

Svi imaju slike na kojima se vide samo ja, ne znajući važnost trenutka, na svim slikama gledam negde u stranu.

Istorija bre!
denovo denovo 10:22 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Dušu đavolu nikad nisam prodao ali mi treba lova.


dobijemo svi po jednu bombonjeru sa Titovim potpisom. Bombone smo pojeli a kutije bacili, sasve autogramom,


Eto greške,da si sačuvala mogla si da prodaš kutiju na aukciji, da za te pare kupiš mnogo bombonjera i započneš dobar biznis - tkz startup program.

Svi imaju slike na kojima se vide samo ja, ne znajući važnost trenutka, na svim slikama gledam negde u stranu.


Ovo možeš dobro da iskoristiš kao ,,antititoistički i antikomunjarski prvoborac,, ako ne bar imaš kod mnogih ovde na blogu veliki plus što priznatićeš nije za potcenjivanje.

Mali kuriozitet - Tito se potpisivao na ćirilici. Olakšavajuća okolnost.

kosta.babic kosta.babic 14:47 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Mali kuriozitet - Tito se potpisivao na ćirilici. Olakšavajuća okolnost.

Učio kominternovsku školu u Rusiji.Dotle je bio polupismen.
freehand freehand 14:50 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

kosta.babic
Mali kuriozitet - Tito se potpisivao na ćirilici. Olakšavajuća okolnost.

Učio kominternovsku školu u Rusiji.Dotle je bio polupismen.

Zašto se onda Draža nije potpisivao latinicom?
nsarski nsarski 16:31 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Mali kuriozitet - Tito se potpisivao na ćirilici. Olakšavajuća okolnost.




Ja vidim da ovde piše "JBtito". Posebno, ovo drugo slovo s leva je latinično "Б", tj. B. Ne znam kako bih iskonstruisao da je potpis ćiriličan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:40 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

im da ovde piše "JBtito". Posebno, ovo drugo slovo s leva je latinično "Б", tj. B. Ne znam kako bih iskonstruisao da je potpis ćiriličan.

Hteo to da kažem, al se bojim reći će, evo ga ovaj ostrašćeni, ne vidi ni očigledno.
Al ćirilicu ovde ne mogu ni da izmaštam.
nsarski nsarski 16:49 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

...reći će, evo ga ovaj ostrašćeni,...


Ja smatram da si ti odmeren, logičan, tolerantan i razuman kad su diskusije o komunistima u pitanju. Keep up the good work!
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:07 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

nsarski
...reći će, evo ga ovaj ostrašćeni,...


Ja smatram da si ti odmeren, logičan, tolerantan i razuman kad su diskusije o komunistima u pitanju. Keep up the good work!


Stvarno mi je milo što si ovo napisao.

Visoko vrednujem logiku, argumente, racionalno obrazlaganja stava, uvažavanje argumenata za suprotno mišljenje, i pokušavam tako po svakom pitanju, pa i o ovom "osetljivom" da se postavim.

Možda baš zato i posumnjam u sebe kad nagrnu ovde sa četnik, Draža, Kalabić, čak i onda kad o njima i ne govorim, nego o komunistima i njihovoj vladavini i njihovom ratovanju.

Pomislim,da nisam ja zastranio, da nisam preterao?

Sad znam da nisam:)
Hvala ti.



alselone alselone 17:09 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Pomislim,da nisam ja zastranio, da nisam preterao?


Zastranio nisi, ali veoma često preteruješ i inatiš se kada ni očigledno dobre stvari koje je komunizam uradio ili doneo ne želiš da priznaš nego se boriš i relativizuješ kako im ne bi nešto dao za pravo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:29 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

kada ni očigledno dobre stvari koje je komunizam uradio ili doneo ne želiš da priznaš nego se boriš i relativizuješ kako im ne bi nešto dao za pravo.

Ne postoji sistem na svetu, nije postojao u ljudskoj istoriji, nije ga moguće ni zamisliti, a da nema ama baš ništa pozitivno.

Ali, postoje sistemi koji su generalno nesumnjivo negativni, štetni, i nabrajanje pozitivnih osobina tog sistema je zapravo relazivizovanje, ili, češće, pokušaj prikrivanja njihove generalne odlike, štetnosti.

A sve te navodno ili stvarno pozitivne strane komunizma su zaista relativne.

Iza komunizma baš ništa dobro nije ostalo, čega bez njega ne bi bilo.

A da njega nije bilo, mnogo je stvari koje bi bile bolje.

Tako da, nema razloga, objektivnog, da mu se gleda kroz prste i da mu se neka kolateralna korist upisuje u suštinsku odliku.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:52 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

alselone


Zastranio nisi, ali veoma često preteruješ i inatiš se kada ni očigledno dobre stvari koje je komunizam uradio ili doneo ne želiš da priznaš nego se boriš i relativizuješ kako im ne bi nešto dao za pravo.


Alse - skoro sav agritek u Izraelu drži - komunizam! Baš sam dosta obišao sada: cow feeding and milk producing sisteme! Plus voda, racionalizacija upotrebe vode zarad uzgoja žitarica i kukuruza za prehranu stoke. Sve u kibucima!
alselone alselone 17:55 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

kolateralna korist


Eto vidiš.
alselone alselone 17:55 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Alse - skoro sav agritek u Izraelu drži - komunizam! Baš sam dosta obišao sada: cow feeding and milk producing sisteme! Plus voda, racionalizacija upotrebe vode zarad uzgoja žitarica i kukuruza za prehranu stoke. Sve u kibucima!


Ag tech je sledeći fintech i powertech. Krenulo je ide sve brže. Tradicionalno poljoprivreda je spora i ne menja se lako, ali buši tech veoma.
inspirativan09 inspirativan09 18:54 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Srđan Fuchs
alselone


Zastranio nisi, ali veoma često preteruješ i inatiš se kada ni očigledno dobre stvari koje je komunizam uradio ili doneo ne želiš da priznaš nego se boriš i relativizuješ kako im ne bi nešto dao za pravo.


Alse - skoro sav agritek u Izraelu drži - komunizam! Baš sam dosta obišao sada: cow feeding and milk producing sisteme! Plus voda, racionalizacija upotrebe vode zarad uzgoja žitarica i kukuruza za prehranu stoke. Sve u kibucima!

To im vlast daje da se igraju.
Komunjarizam je nakarada od sistema koji je svoje grandiozne rezultate pokazao svuda gde se zapatio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:30 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

alselone
kolateralna korist


Eto vidiš.


Dobro, neka, za sad, ostane ne ovome.
A raspravićemo jednom i to, uporan sam ja, i videćeš da grešiš :)
angie01 angie01 20:28 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

uporan sam ja,


to se na srpskom jeziku kaze, dosadan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:00 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

angie01
uporan sam ja,


to se na srpskom jeziku kaze, dosadan.


Teba biti oprezan sa prevodima, izgubi se čas posla.
Pa posle pišeš ko izgubljen.
denovo denovo 21:12 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Ja vidim da ovde piše "JBtito". Posebno, ovo drugo slovo s leva je latinično "Б", tj. B. Ne znam kako bih iskonstruisao da je potpis ćiriličan.


OY!







Matori bio lukav - mora da je nešto između.
Bili Piton Bili Piton 21:15 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

mariopan


Ja sam se rukovala sa Titom i Jovankom i čestitala Titu rođendan.


Ja sam Jovanku pipnuo za dupe i ne pada mi na pamet da treći put ponavljam na blogu kako je do te zgode došlo.
not2old2rock not2old2rock 22:03 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Bili Piton

Ja sam Jovanku pipnuo za dupe i ne pada mi na pamet da treći put ponavljam na blogu kako je do te zgode došlo.


Ako bude takmičenje za NAJ kulova bloga, ne brini, imaš moj glas.
angie01 angie01 22:44 30.11.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Teba biti oprezan sa prevodima, izgubi se čas posla.
Pa posle pišeš ko izgubljen.


hucikucikucine
docsumann docsumann 00:52 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

nsarski
Mali kuriozitet - Tito se potpisivao na ćirilici. Olakšavajuća okolnost.




Ja vidim da ovde piše "JBtito". Posebno, ovo drugo slovo s leva je latinično "Б", tj. B. Ne znam kako bih iskonstruisao da je potpis ćiriličan.


jasno
Bili Piton Bili Piton 05:12 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

not2old2rock


Ako bude takmičenje za NAJ kulova bloga, ne brini, imaš moj glas.


OK boomer.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:50 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

inspirativan09

To im vlast daje da se igraju.
Komunjarizam je nakarada od sistema koji je svoje grandiozne rezultate pokazao svuda gde se zapatio.


Ajde bre ćuti, partizan; ti se foliraš tu da te ovi Apisovci s bloga na kašnu iz društva; a u srcu socijalna pravda, sutrašnjica i boljitak narodni, jednake mogućnosti za uspeh svima. Vi četnici ste nesposobni da stvorite socijalno odgovornu i pravičnu državu... Evo vam u Srbiji najgori šljam, sve im puna usta četništva, vlada.

alselone


Ag tech je sledeći fintech i powertech. Krenulo je ide sve brže. Tradicionalno poljoprivreda je spora i ne menja se lako, ali buši tech veoma.


Bila cool scena, bili mi sada kod prijateljice iz Begea - udata za Izraelca, žive u kibucu. Otišli na neke mineralne terme da se kupamo - jedna od pritoka reke Jordana, nedaleko od oblasti gde su se i Hristos i Jovan bućkali; tek prolaze tri stara druga, kao partizani preko Sutjeske, kroz vodu do grudnog koša, u rukama umesto mašinke džojus. Dolaze do nas, ćaskaju sa mojim i ortakinjinim klincima; pitaju odakle smo. Kažemo mi iz Srbije, nekada Jugoslavije, ali dolazimo iz obližnjeg kibuca. "Srbija! Jugoslavija! Kibuc!", uskliknu ovaj i otpoče da peva Internacionalu te odoše niz reku pevajući...


mariopan mariopan 09:50 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

denovo
Dušu đavolu nikad nisam prodao ali mi treba lova.


dobijemo svi po jednu bombonjeru sa Titovim potpisom. Bombone smo pojeli a kutije bacili, sasve autogramom,


Eto greške,da si sačuvala mogla si da prodaš kutiju na aukciji, da za te pare kupiš mnogo bombonjera i započneš dobar biznis - tkz startup program.

Svi imaju slike na kojima se vide samo ja, ne znajući važnost trenutka, na svim slikama gledam negde u stranu.


Ovo možeš dobro da iskoristiš kao ,,antititoistički i antikomunjarski prvoborac,, ako ne bar imaš kod mnogih ovde na blogu veliki plus što priznatićeš nije za potcenjivanje.

Mali kuriozitet - Tito se potpisivao na ćirilici. Olakšavajuća okolnost.





Kad sam rekla učiteljici da sam bacila kutiju umalo je šlog nije strefio.

Kako dete od osam godina da zna koliko je bio važan taj trenutak i ta kutija? Propade mi sva buduća politička karijera.
mariopan mariopan 09:52 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

nsarski
...reći će, evo ga ovaj ostrašćeni,...


Ja smatram da si ti odmeren, logičan, tolerantan i razuman kad su diskusije o komunistima u pitanju. Keep up the good work!

I ja smatram isto.
denovo denovo 09:56 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

jasno


Jasno ko dan.

Ovo je sjajan primer kako me je hazartski efekat doveo u zabludu

mariopan mariopan 09:56 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Bili Piton
mariopan


Ja sam se rukovala sa Titom i Jovankom i čestitala Titu rođendan.


Ja sam Jovanku pipnuo za dupe i ne pada mi na pamet da treći put ponavljam na blogu kako je do te zgode došlo.

denovo denovo 09:58 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

a vidim da ovde piše "JBtito". Posebno, ovo drugo slovo s leva je latinično "Б", tj. B. Ne znam kako bih iskonstruisao da je potpis ćiriličan.


Što kvariš zajebanciju? Ni ti nisi upoznat sa hazartskim efektom.
mariopan mariopan 09:59 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

docsumann
nsarski
Mali kuriozitet - Tito se potpisivao na ćirilici. Olakšavajuća okolnost.




Ja vidim da ovde piše "JBtito". Posebno, ovo drugo slovo s leva je latinično "Б", tj. B. Ne znam kako bih iskonstruisao da je potpis ćiriličan.


jasno

Jasno je latinica, ni ja ne vidim ćirilicu ali se slažem da je bio lukav i sa potpisom, svako je mogao da "vidi" šta želi.
mirelarado mirelarado 10:24 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

mariopan
docsumann
nsarski
Mali kuriozitet - Tito se potpisivao na ćirilici. Olakšavajuća okolnost.




Ja vidim da ovde piše "JBtito". Posebno, ovo drugo slovo s leva je latinično "Б", tj. B. Ne znam kako bih iskonstruisao da je potpis ćiriličan.


jasno

Jasno je latinica, ni ja ne vidim ćirilicu ali se slažem da je bio lukav i sa potpisom, svako je mogao da "vidi" šta želi.


To pod uslovom da je sam dizajnirao potpis. Ako je sudeći po tome da su mu poturali čak i jelene za odstrel, kako bi izgledao kao vešt i uspešan lovac...
denovo denovo 10:42 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Ako je sudeći po tome da su mu poturali čak i jelene za odstrel, kako bi izgledao kao vešt i uspešan lovac.




Jes vala, drugi su pucali on se samo slikao.

Iza uspešnog lovca uvek stoji uspešna žena.



'ebote kakve čizme ima matori, vrh.
angie01 angie01 11:25 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

i latinica i cirilica,





nsarski nsarski 12:03 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

angie01
i latinica i cirilica,







Onaj gornji potpis je ćirilica?! Tu piše Тито? (Za donji smo razrešili - latinica).


gedza.73 gedza.73 12:14 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

denovo
Iza uspešnog lovca uvek stoji uspešna žena.



kako se pisalo po blogu za Jovanku? 'divna žena, dama, gospođa-drugar'ca sa stilom'?

nije toliko bitno kako se Tito potpisivao nego koliko godina je potpisivao odluke bitne po jedno društvo.
U demokratskim društvima se potpisi državnika periodično menjaju a on kao plemenski poglavica ili 'oco' nacije trideset i sedam godina.

neki tradicionalisti, konzervativci i partijsko-patrijahalno vaspitani u toj činjenici ne vide problem. čak se ponose.
mirelarado mirelarado 12:18 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

nsarski
angie01
i latinica i cirilica,







Onaj gornji potpis je ćirilica?! Tu piše Тито? (Za donji smo razrešili - latinica).




Gornji je isto latinica, vrlo očigledno, samo bez JB.
inspirativan09 inspirativan09 12:44 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

mirelarado
nsarski
angie01
i latinica i cirilica,







Onaj gornji potpis je ćirilica?! Tu piše Тито? (Za donji smo razrešili - latinica).




Gornji je isto latinica, vrlo očigledno, samo bez JB.

Nije vrlo očigledno da je latinica ijedan od ta dva.
Nego je vrlo očigledno da su oba kombinacija latinice i ćirilice ... makar samo jedno od dva t bila ćirilica. Endži je, očigledno, u pravu.
Oko o nećemo da se prepiremo pošto je očiglednost vrla da je to slovo isto u ćirilici i latinici.
zilikaka zilikaka 14:33 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

kako se pisalo po blogu za Jovanku? 'divna žena, dama, gospođa-drugar'ca sa stilom'?

Šta god mi mislili, gospoja je prošla rat pod oružjem i iz njega izašla kao major. PRE Tita. Stoga, negde mislim da sprdnja sa ovim fotografijama ne stoji. Ja joj ne bih stala ispred nišana.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:01 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

i iz njega izašla kao major

Pa nije joj čin udelio nepristrasni gospod bog pa da se pred tim skida kapa.
Uselili joj ga njeni, komunisti. Mogli su da joj udele i titulu svetice, da li bi je morali smatrati svetom da jesu?

Čudno je to kako komunističke odluke doživljavamo kao nešto konačno i nepogrešivo. Tako je Srki onomad demonstrirao nesposobnost da se kritički postavi prema komunističkim odlukama, pa je odluku o komunističkom ordenu pokušao da predstavi kao neoboriv dokaz hrabrosti, čestitisti i čega sve ne.

Narodni heroj, jebote, ili sad ovo, major!

Pa i Toma Nikolić je vojvoda, što se sa tim sprdamo a komunistička proglašenja smatramo svetim pismom?

Oslobodite se ljudi toga.
mirelarado mirelarado 15:13 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

zilikaka
kako se pisalo po blogu za Jovanku? 'divna žena, dama, gospođa-drugar'ca sa stilom'?

Šta god mi mislili, gospoja je prošla rat pod oružjem i iz njega izašla kao major. PRE Tita. Stoga, negde mislim da sprdnja sa ovim fotografijama ne stoji. Ja joj ne bih stala ispred nišana.


Ja ne bih nikom stala pred nišan, pa ni dotičnoj drugar'ci iz doba kad su sekretarice postajale majori.

Evo ovde partizanki 1944. na Visu:



Sve su to bile prisne drugarice članova Vrhovnog štaba. Ovde iskazuju zadivljujuću borbenu gotovost.
mirelarado mirelarado 15:15 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Nego je vrlo očigledno da su oba kombinacija latinice i ćirilice ... makar samo jedno od dva t bila ćirilica. Endži je, očigledno, u pravu.


Ta ćirilica je u oku posmatrača. :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:35 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....


Ta ćirilica je u oku posmatrača. :)

U mašti, pre bih rekao.
Neće ljudi da prebroje uspravne linije.
Da je ćirilica bilo bi ih osam, a ima ih tri, tačno koliko ih treba za latinicu.

Al opet kažu ćirilica.
gedza.73 gedza.73 15:35 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....


Šta god mi mislili, gospoja je prošla rat pod oružjem i iz njega izašla kao major. PRE Tita.

i Milunka Savić je. Sa sve francuskim ordenjem usvajala, čuvala i odgajala decu a nije kao Sara Jovanka NRA Pejlin išla naokolo u zebra šubari, sa zlatnim minđušama, našminkana, kožnoj jakni i odstreljivala životinje u ograđenim oborima.

različiti pristupi. jedno je briga o deci, drugo kampovi za oružanu obuku

'kapitalizacija' učešća u ratu.
o vata mistejka aj mejka, nije kapitalizacija nego komunizacija.
gedza.73 gedza.73 15:43 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Milerado
Sve su to bile prisne drugarice članova Vrhovnog štaba. Ovde iskazuju zadivljujuću borbenu gotovost.


Ćopić
Na hladovitoj terasi vile ćuti i dosađuje se omanje društvo: ministar Štef Jovanović, njegova svastika, pomoćnik ministra sa ženom, general Stevo Navala, neka krupna zvjerka iz krupne ustanove, još jedna neodređena zvjerka za koju niko posigurno ne zna čime se bavi (a koja samo mudro i važno ćuti), nekoliko baba i staraca i, najzad, jedan načelnik personalnog odjeljenja, koji strogo i sumnjičavo posmatra čemprese, more, čamce i oblačak što se nadvija nad vazdušni prostor vile.


Ministrova svastika (studentkinja koja na fakultet odlazi automobilom) i pomoćnikova žena upravo su se vratile iz grada.

(svaka sličnost sa događajima od pre par godina namerna i niamlo slučajna)

— Vrlo važno — žučljivo uspija djevojka i mrmlja ironično, više za sebe: — Možda je na ljetovanju moderno udvarati se udarnicima.

— Pa vjerovatno. A glumice i balerine ostavljene su za zimsku sezonu — zlobno dodaje pomoćnikovica, ciljajući bogzna na koga iz njinovog društva.



Lavinu je pokrenula njegova „Jeretička priča“, objavljena 1950. godine, nakon koje je Josip Broz Tito, navodno, rekao da takvu satiru neće dozvoliti, ali da pisac neće biti uhapšen.


svaka sličnost...
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:47 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

doba kad su sekretarice postajale majori.

A sekretarice i kurirke švalerke.

Tita je svaku svoju kurirku (sekretaricu) da prostiš, kresnuo.

Znači imamo situaciju da šef spopada sekretarice, a tu su moguće dve kombinacije, ili je šef đubre koji koristi položaj da spava sa podređenom (trideset godina mlađom npr) ili su podređene bile od onih koje preko kreveta jure položaj.
Treća kombinacija je da je ustvari krpa našla zakrpu.

Kako god, daleko je to od nečega čemu se treba diviti.
alselone alselone 15:49 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Ma to je kolateralni seks.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:55 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

alselone
Ma to je kolateralni seks.

E na to sam mislio kad sam pominjao kolateralnu korist:)
mirelarado mirelarado 15:56 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

hoochie coochie man
doba kad su sekretarice postajale majori.

A sekretarice i kurirke švalerke.

Tita je svaku svoju kurirku (sekretaricu) da prostiš, kresnuo.

Znači imamo situaciju da šef spopada sekretarice, a tu su moguće dve kombinacije, ili je šef đubre koji koristi položaj da spava sa podređenom (trideset godina mlađom npr) ili su podređene bile od onih koje preko kreveta jure položaj.
Treća kombinacija je da je ustvari krpa našla zakrpu.

Kako god, daleko je to od nečega čemu se treba diviti.


Od ovih kupačica prva sleva je buduća žena Petra Stambolića, druga je tadašnja žena Milovana Đilasa, a treća je žena Radovana Zogovića.
mirelarado mirelarado 16:01 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Šta god mi mislili, gospoja je prošla rat pod oružjem i iz njega izašla kao major. PRE Tita.


Misliš pre (prilično misterioznog i tajnog) venčanja, jer, upoznala ga je 1944, tokom takozvanog Desanta na Drvar.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:03 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

mirelarado
hoochie coochie man
doba kad su sekretarice postajale majori.

A sekretarice i kurirke švalerke.

Tita je svaku svoju kurirku (sekretaricu) da prostiš, kresnuo.

Znači imamo situaciju da šef spopada sekretarice, a tu su moguće dve kombinacije, ili je šef đubre koji koristi položaj da spava sa podređenom (trideset godina mlađom npr) ili su podređene bile od onih koje preko kreveta jure položaj.
Treća kombinacija je da je ustvari krpa našla zakrpu.

Kako god, daleko je to od nečega čemu se treba diviti.


Od ovih kupačica prva sleva je buduća žena Petra Stambolića, druga je tadašnja žena Milovana Đilasa, a treća je žena Radovana Zogovića.

Odmaraju se dame posle ratovanja.
Malo na more, posle će u dedinjske vile.
Tuđe.
Zaslužile.

Kažu borile se protiv nejednakosti, da svi budu isti.

I još se mnogi pecaju na tu njihovu priču.
Da čovek ne poveruje.
alselone alselone 16:14 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Odmaraju se dame posle ratovanja.
Malo na more, posle će u dedinjske vile.
Tuđe.
Zaslužile.

Kažu borile se protiv nejednakosti, da svi budu isti.

I još se mnogi pecaju na tu njihovu priču.
Da čovek ne poveruje.


Na to se ama baš niko ne peca.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:16 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Na to se ama baš niko ne peca

Na priču o jednakosti se niko ne peca?
O jednakim šansama, mogućnostima, da i seljačka deca.......klinacpalac?

Pa to je suština njihove priče koju još uvek neki verglaju.
Čuj neki, mnogi.
alselone alselone 16:18 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....


Na priču o jednakosti se niko ne peca?
O jednakim šansama, mogućnostima, da i seljačka deca.......klinacpalac?


Uzmeš ono najgore iz komunizma, i kao - ovo ste hteli, na ovo se pecate?

Ma ne, ljudi se pecaju na izgrađeno školstvo, izgrađeno zdravstvo, bezbednost itd.

da očekujem sada primer "moj pero žiko djuro je..." pa onda primer kako nije valjalo ni školstvo, ni zdravstvo a ni bezbednost?
mirelarado mirelarado 16:39 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Ma ne, ljudi se pecaju na izgrađeno školstvo, izgrađeno zdravstvo, bezbednost itd.

da očekujem sada primer "moj pero žiko djuro je..." pa onda primer kako nije valjalo ni školstvo, ni zdravstvo a ni bezbednost?


Ni zdravstvo, ni školstvo, a ni bezbednost nisu izgrađeni ni približno koliko u drugim evropskim zemljama u istom tom posleratnom periodu, u državama takođe razorenim ratom. Samo su te zemlje privredu gradile na zdravim, tržišnim osnovama, pa su i izdvajanja za zdravstvo, školstvo, a i bezbednost bila veća i sredstva su se trošila namenski...
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:41 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

da očekujem sada primer "moj pero žiko djuro je...

Čudi me da očekuješ jar ja izbegavam da takvim primerima bilo šta dokazujem, osim ako nisu u pitanju neki konkretni događaji ili ličnosti.

A o izgrađenim školstvima i zdravstvima je sasvim dovoljan dokaz da su i jedno i drugo uvek bilo i sad je bolje tamo gde komunista nikad nije bilo.

Poređenje osamdesetih sa tridesetim, a ne uzimajući u obzir faktor vremena, nego sve promene pripisati vlastima, podrazumevajući da niko osim njih ne bi ništa promenio, da bi osamdesete sve bilo isto kao i tridesete da nije bilo komunista, je neozbiljnost.

A kad sam o jednakosti govorio mislio sam na drugarice sa slike koje kvase guze u moru,i spremaju se da se usele u tuđe salone, sve pričajući o jednakosti.

Meni se malo pljuje na takve.
alselone alselone 16:55 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Ni zdravstvo, ni školstvo, a ni bezbednost nisu izgrađeni ni približno koliko u drugim evropskim zemljama u istom tom posleratnom periodu, u državama takođe razorenim ratom. Samo su te zemlje privredu gradile na zdravim, tržišnim osnovama, pa su i izdvajanja za zdravstvo, školstvo, a i bezbednost bila veća i sredstva su se trošila namenski...


Mi vidimo da danas može gore kod nas. Pa niko ne ide okolo i ne viće - ne valjda demokratija, i ništa ne valjda danas, jer Čeda, Beba, Kolesar, Djilas.
alselone alselone 17:03 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

A kad sam o jednakosti govorio mislio sam na drugarice sa slike koje kvase guze u moru,i spremaju se da se usele u tuđe salone, sve pričajući o jednakosti.

Meni se malo pljuje na takve.


I meni. I svima.

Pa ne možeš posle takve slike dođi i reći ozbiljnim ljudima da im se to svidelo. Naravno da nije, nikome se To nije svidelo.

EDIT. Bio si kod Čede, zamisli da ja sada dodjem i okačim neku Čedinu sliku, a materijala stvarno ima, i kažem - a voliš demokratiju je l', ovo voliš jel?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:04 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Samo su te zemlje privredu gradile na zdravim, tržišnim osnovama, pa su i izdvajanja za zdravstvo, školstvo, a i bezbednost bila veća i sredstva su se trošila namenski...


To prvenstveno, ali ne samo.

Ako neko dođe i ukloni svu narodnu elitu, intelektualnu, poslovnu, kulturnu, i sebe, znači neobrazovan bašibozluk, proglasi avangardom i elitom, ako posle akademika Jovanovića na mesto predsednika vlade dođe obućar Špiljak, to se nikako ne može zvati napredovanjem nego nazadovanjem.

A ako neko misli da bi akademik lošije uredio školstvo od obućara, nazravlje mu logika.
alselone alselone 17:06 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Ako neko dođe i ukloni svu narodnu elitu, intelektualnu, poslovnu, kulturnu, i sebe, znači neobrazovan bašibozluk, proglasi avangardom i elitom, ako posle akademika Jovanovića na mesto predsednika vlade dođe obućar Špiljak, to se nikako ne može zvati napredovanjem nego nazadovanjem.


Vidiš kako si sada obazriviji sa rečima. Tako je, to jeste bilo nazadovanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:07 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Naravno da nije, nikome se To nije svidelo.

To TO je ravnopravnost o kome su govorili i što im je bila osnova indoktrinacije.
Jel bilo te ravnopravnosti?

I šta je bilo dobro?
Ono što napisah već, da obućari i abadžije vode društvo?
alselone alselone 17:08 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Ono što napisah već, da obućari i abadžije vode društvo?


Tako je. Baš je ovo bilo dobro i baš sam na to mislio. Da obućari i abadžije vode društvo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:09 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....


Vidiš kako si sada obazriviji sa rečima. Tako je, to jeste bilo nazadovanje


To zato što si ti u pitanju, videćeš kad se javi Srki:)

Ali suština je ista, kojim god rečima da se kaže, komunizam je ogroman korak nazad u razvoju društva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:14 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Tako je. Baš je ovo bilo dobro i baš sam na to mislio. Da obućari i abadžije vode društvo.

Ali društvo o kom ti imaš makar neodređeno mišljenje stvarno jesu vodili obućari i abadžije.

Špiljak, ozbiljne pozicije, obućar, Ranković, skoro sam vrh, abadžija.

I takvih još dosta.
mirelarado mirelarado 17:14 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

alselone
Ni zdravstvo, ni školstvo, a ni bezbednost nisu izgrađeni ni približno koliko u drugim evropskim zemljama u istom tom posleratnom periodu, u državama takođe razorenim ratom. Samo su te zemlje privredu gradile na zdravim, tržišnim osnovama, pa su i izdvajanja za zdravstvo, školstvo, a i bezbednost bila veća i sredstva su se trošila namenski...


Mi vidimo da danas može gore kod nas. Pa niko ne ide okolo i ne viće - ne valjda demokratija, i ništa ne valjda danas, jer Čeda, Beba, Kolesar, Djilas.


Alse, i nije ti neki argument, ovde smo govorili o posleratnom ekonomskom bumu od pedesetih do sedamdesetih godina prošlog veka... A naći ćeš puno ljudi koji će reći "ne valja demokratija", "Tito je krao, al' je i nama dao" i slične besmislice. Sada je i u drugim evropskim zemljama kriza, a kod nas je neuporedivo gore, jer vučemo negativno socijalističko nasleđe i demokratiju smo pretvorili u farsu, a i startovali smo tek 2000. u enormnom zaostatku u odnosu na Evropu.
alselone alselone 17:16 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

To zato što si ti u pitanju, videćeš kad se javi Srki:)

Ali suština je ista, kojim god rečima da se kaže, komunizam je ogroman korak nazad u razvoju društva.


Srki je inadžija kao i ti i Predo kada se priča o ovim stvarima. Zato i možete da pričate do u beskonačnost.

Predo, kog poštujem bez obzira, je u stanju da izgovori kako su sremački partizani bili gori od ustaša. To je taj nivo inata koji sva trojica imate, mada je Predo šampion. Ustaše, najgori od najgorih u nacizmu, oličenje samog zla, i on je zbog inata spreman svoj narod iz srema sa kojima se ideološki ne slaže, da proglasi za još gore.

Evo da kažem ovako - komunizam je bio bolji nego što ti govoriš a lošiji nego što on priča, i tu je prostor za beskonačne rasprave.

denovo denovo 17:21 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Stoga, negde mislim da sprdnja sa ovim fotografijama ne stoji.


Loše misliš kao i uvek - fotografije su ozbiljne i nisu sprdnja - to ti vidiš kao sprdnju.
Neko ko puca u kapici od leopardovog krzna nije sprdnja a nije ni bez stila.

PS ovde nemoš' me banuješ. Moraš da zamoliš Kostu da to odradi umesto tebe.
alselone alselone 17:21 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Alse, i nije ti neki argument, ovde smo govorili o posleratnom ekonomskom bumu od pedesetih do sedamdesetih godina prošlog veka... A naći ćeš puno ljudi koji će reći "ne valja demokratija", "Tito je krao, al' je i nama dao" i slične besmislice. Sada je i u drugim evropskim zemljama kriza, a kod nas je neuporedivo gore, jer vučemo negativno socijalističko nasleđe i demokratiju smo pretvorili u farsu, a i startovali smo tek 2000. u enormnom zaostatku u odnosu na Evropu.


Jasno je to meni i stvarno je nezahvalna pozicija koju sam zauzeo jer se tumači kako volim komunizam i neki sam aplogeta loših stvari koje su se dešavale. Nisam, ne želim tu da budem. Ja samo želim da kažem kako nije baš bilo da su nas pekli u vrelom ulju non stop, kako je danas popularno da se priča, nego je bilo i dobrih stvari.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:22 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....


Evo da kažem ovako - komunizam je bio bolji nego što ti govoriš a lošiji nego što on priča, i tu je prostor za beskonačne rasprave.

Nisi u pravu, bio je gori nego što ga Srki opisuje, to je jasno, ali je bio gori i od ovoga što ja pričam, ja to ublažavam da poštedim Srkija:)
alselone alselone 17:28 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Nisi u pravu, bio je gori nego što ga Srki opisuje, to je jasno, ali je bio gori i od ovoga što ja pričam, ja to ublažavam da poštedim Srkija:)


Moram da priznam da te razumem jer i ja osetim malu slast i strast kad Srkija iznerviram. On se tako dobro nervira.

Tako da - da, komunizam je bio gori čak nego što i ti pričaš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:30 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....


Moram da priznam da te razumem jer i ja osetim malu slast i strast kad Srkija iznerviram. On se tako dobro nervira.

Tako da - da, komunizam je bio gori čak nego što i ti pričaš.

E moram naći način da ga navedem da ovo pročita.
Da budem siguran da je pročitao:)
mirelarado mirelarado 17:30 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

alselone
Alse, i nije ti neki argument, ovde smo govorili o posleratnom ekonomskom bumu od pedesetih do sedamdesetih godina prošlog veka... A naći ćeš puno ljudi koji će reći "ne valja demokratija", "Tito je krao, al' je i nama dao" i slične besmislice. Sada je i u drugim evropskim zemljama kriza, a kod nas je neuporedivo gore, jer vučemo negativno socijalističko nasleđe i demokratiju smo pretvorili u farsu, a i startovali smo tek 2000. u enormnom zaostatku u odnosu na Evropu.


Jasno je to meni i stvarno je nezahvalna pozicija koju sam zauzeo jer se tumači kako volim komunizam i neki sam aplogeta loših stvari koje su se dešavale. Nisam, ne želim tu da budem. Ja samo želim da kažem kako nije baš bilo da su nas pekli u vrelom ulju non stop, kako je danas popularno da se priča, nego je bilo i dobrih stvari.


Svakako je bilo i dobrih stvari, nego je krajnji ishod po nas ispao katastrofalan, zato nastojim da iz ocenjivanja tih pedesetak godina eliminišem nostalgiju. Ali razumem i tvoj stav đavoljeg advokata, jer ipak je naš đavo bio malo manje crn nego u zemljama Varšavskog pakta, na primer. :)
denovo denovo 17:32 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Kažu borile se protiv nejednakosti, da svi budu isti.

I još se mnogi pecaju na tu njihovu priču.
Da čovek ne poveruje.



U Srbiji i zvanično izjednačeni pripadnici partizanskog i četničkog pokreta

U Skupštini Srbije danas je na dnevnom redu Zakon o pravima boraca po kome se zvanično izjednačavaju pripadnici partizanskog i četničkog pokreta. Izuzimajući Socijalističku partiju Srbije, sve druge parlamentarne stranke postigle su saglasnost da glasaju za taj zakon......


Šta bi s' ovim pomirenjem - onomad?
Ti se HCM izgleda nisi pomirio?
Negde su te gadno nagazili partizani,ali baš gadno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:42 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Šta bi s' ovim pomirenjem - onomad?
Ti se HCM izgleda nisi pomirio?
Negde su te gadno nagazili partizani,ali baš gadno.

Ma ne, nije zbog nekog ličnog gaženja.
Da, jesu mi ubili dedu (dedinog brata zapravo) i to posle rata, bez suđenja.

Da, porodica mi jeste bila na drugoj strani (a koja u Srbiji nije?), ali to stvarno nije razlog zbog koga mislim šta mislim o njima.

Pisao sam ovde i o primeru kako su komunistička porodica (jedina u selu, kojoj su četnici zaklali domaćina, a u čijoj je kući Tito prvi put sreo neku partizansku jedinicu) i moja porodica sarađivale i štitile jedna drugu.

Nisam od onih ostrašćenih koji bi da trebe, tamane, hapse drugu stranu, odavno sam se pomirio, mnogo pre zvaničnog pomirenja, ali što je istina istina je.
Pomirenje ne znači zatvaranje očiju, jel da?
denovo denovo 17:44 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

I šta je bilo dobro?
Ono što napisah već, da obućari i abadžije vode društvo?


O jednakim šansama, mogućnostima, da i seljačka deca.......klinacpalac?


Seljačka deca su i vodila društvo - odluči se gde je problem. To što su seljačka deca preletela u komunjare pa ulazila u dedinjske vile .....

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:51 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....


Seljačka deca su i vodila društvo - odluči se gde je problem. To što su seljačka deca preletela u komunjare pa ulazila u dedinjske vile .....


To što su ta deca, neobrazovana, otela vlast, pootimala tuđe, upropastila državu, i sve uzgred lažući da je neka jednakost na sceni.

I nije naglasak na seljačkoj, nego na neobrazovanoj i bahatoj.

Svejedno da li su seljačka ili, kao se ono zvaše, lumpenproletetska.

denovo denovo 17:53 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Pomirenje ne znači zatvaranje očiju, jel da?


Pratim tvoja razmišljanja i pisanja na ove teme kad naletim i moram ti priznati da mi nije jasno kako će to da nam pomogne da rešimo sadašnje i buduće probleme. Ne čini li ti se da tvoji stavovi i izlaganja jedino čemu doprinose jeste i dalje raspirivanje srpskog raskola i nejedinstva?
A nekome to jako odgovara i jako dobro služi.

Srbiji( nama) treba sabornost,jedan barjak a ne jedna šljiva.
Srbima(nama)treba živa ,,komšijska krava,, a ne crknuta.
Srbi(mi) imaju problem sami sa sobom.
A nekome to jako odgovara - pa i ovde na blogu.
angie01 angie01 18:45 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Onaj gornji potpis je ćirilica?! Tu piše Тито? (Za donji smo razrešili - latinica).


:))),

gornji je latinica,...a ovaj donji, moze da se cita cirilicno:))- videla sam da ste razresili-jer je krak kod prvog T nedovoljno dugacak, pa su poslednja cetiri slovna znaka stopljena vizuelno u jedan-cirilicno TO, sa sve linijom iznad,...sto daje mogucnost za "gresno" citanje i prva dva slova,...
vcucko vcucko 19:26 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

nsarski
Mali kuriozitet - Tito se potpisivao na ćirilici. Olakšavajuća okolnost.




Ja vidim da ovde piše "JBtito". Posebno, ovo drugo slovo s leva je latinično "Б", tj. B. Ne znam kako bih iskonstruisao da je potpis ćiriličan.

Službena priča je bila, koliko se sećam, da drug Tito misli na sve nas i da se potpisuje kombinacijom latinice i ćirilice.
alselone alselone 19:27 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Službena priča je bila, koliko se sećam, da drug Tito misli na sve nas i da se potpisuje kombinacijom latinice i ćirilice.


freehand freehand 19:30 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

vcucko
nsarski
Mali kuriozitet - Tito se potpisivao na ćirilici. Olakšavajuća okolnost.




Ja vidim da ovde piše "JBtito". Posebno, ovo drugo slovo s leva je latinično "Б", tj. B. Ne znam kako bih iskonstruisao da je potpis ćiriličan.

Službena priča je bila, koliko se sećam, da drug Tito misli na sve nas i da se potpisuje kombinacijom latinice i ćirilice.

Ako se šubara od žirafe ili jaguar mogu nazvati zebrom - zašto latinica ne bi mogla biti ćirilica?

Ozbiljno govoreći meni taj "ćirilični" potpis izgleda kao odličan rad odličnog dizajnera-tipografa. Sjajno ukopljeno baš da liči na oba pisma i da može da se čita i Tito i JBTito. Izvanredan rad.
mirelarado mirelarado 19:38 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

freehand
vcucko
nsarski
Mali kuriozitet - Tito se potpisivao na ćirilici. Olakšavajuća okolnost.




Ja vidim da ovde piše "JBtito". Posebno, ovo drugo slovo s leva je latinično "Б", tj. B. Ne znam kako bih iskonstruisao da je potpis ćiriličan.

Službena priča je bila, koliko se sećam, da drug Tito misli na sve nas i da se potpisuje kombinacijom latinice i ćirilice.

Ako se šubara od žirafe ili jaguar mogu nazvati zebrom - zašto latinica ne bi mogla biti ćirilica?

Ozbiljno govoreći meni taj "ćirilični" potpis izgleda kao odličan rad odličnog dizajnera-tipografa. Sjajno ukopljeno baš da liči na oba pisma i da može da se čita i Tito i JBTito. Izvanredan rad.


Nešto slično piše i ovde. Ipak, uzeti s rezervom, jer, Novosti.
angie01 angie01 20:16 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Nešto slično piše i ovde. Ipak, uzeti s rezervom, jer, Novosti.


nema sta-vizuelno moze da se cita kao latinicno jbtito i kao cirilicno Tito, oslanjajuci se na tipografsko prepoznatljive znakove,...sjajno odigrano.
denovo denovo 20:36 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Službena priča je bila, koliko se sećam, da drug Tito misli na sve nas i da se potpisuje kombinacijom latinice i ćirilice.


https://www.kurir.rs/zabava/stil/689185/original-falsifikator-on-je-potpisivao-titove-fotografije

Pola pola - latinica JB, čirilica ТО



Leпо смо се забаvili.



https://www.atvbl.com/fotoizlozba-arhiva-jugoslavije-tito-najvise-saradivao-sa-sad
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:49 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

moram ti priznati da mi nije jasno kako će to da nam pomogne da rešimo sadašnje i buduće probleme.


Nemam nikakvih ambicija da pisanjem ovde rešavam bilo koje probleme.

To jedno, drugo, ne treba postavljati pitanje da li se pisanjem mogu ili ne mogu rešiti problemi, nego da li se piše istina ili ne, da li se napisano može braniti argumentima ili ne.
Ako je tačno ono što piše, ako se to može argumentima i logikom podržati, onda je to valjda i način da se i problemi reše.

Jer kako bi se drugačije problemi rešavali ako ne istinom i logičnim rasuđivanjem?

Vuče mi malo na ono, ćuti, možda si i u pravu ali ćuti, nemoj govoriti ono što misliš, nije to baš preporučljivo.

A ove parole o sabornosti me baš i ne dotiču.
Najpre zato što mislim da su pogrešne, a zatim, ako je jedini način da Srbija opstane taj da se prećutkuje, radi sabornosti, ono što se misli, treba da je nestane odmah.

Nije "sabornost" ta koja vodi Srbiju napred, već upravo suprotno, borba mišljenja, argumenata, pa i svađa.
Kad je Srbija najbrže gurala napred svađa je bilo kolko ti duša ište, VučićPerišić ni kneževima nije dužan ostajao, o svađama liberala i radikala tomovi ispisani, a Srbija napredovala.
Kad je bila "saborna" pod komunistima, samo što je ne nestade.


Bili Piton Bili Piton 21:43 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Probudite me kad vam dosadi da preživate o stvarima kojih se jedva sećamo i na koje ne možete da utičete. To stanje (neprekidno mozganje o jednim te istim stvarima u krug, bez izlaza i rešenja) se inače zove ruminacija i najčešće je predvorje depresije, ako ne već njen sastavni deo.
zilikaka zilikaka 21:54 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

i Milunka Savić je. Sa sve francuskim ordenjem usvajala, čuvala i odgajala decu a nije kao Sara Jovanka NRA Pejlin išla naokolo u zebra šubari, sa zlatnim minđušama, našminkana, kožnoj jakni i odstreljivala životinje u ograđenim oborima.

različiti pristupi. jedno je briga o deci, drugo kampovi za oružanu obuku

'kapitalizacija' učešća u ratu.
o vata mistejka aj mejka, nije kapitalizacija nego komunizacija.

MA ne branim ja Jovanku, taman posla, nego samo tela da naglasim da za razliku od većine prvih dama, koje se obično doznaju u tipično ženske poslove, ova sigurno umela da barata oružjem.
A za poređenje sa Milunkom si potpuno u pravu.
denovo denovo 22:01 01.12.2019

Re: Svađe i konflikti nisu rešenje

A ove parole o sabornosti me baš i ne dotiču.
Najpre zato što mislim da su pogrešne, a zatim, ako je jedini način da Srbija opstane taj da se prećutkuje, radi sabornosti, ono što se misli, treba da je nestane odmah.

Nije "sabornost" ta koja vodi Srbiju napred, već upravo suprotno, borba mišljenja, argumenata, pa i svađa.


Loše misliš ali to je tvoje pravo.





Sve su ovo građani Srbije.




apostata apostata 22:04 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

... tokom takozvanog Desanta na Drvar.

Kavog 'takozvanog'?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:11 01.12.2019

Re: Svađe i konflikti nisu rešenje

Sve su ovo građani Srbije.


Sa onima sa prve slike nije zdravo (u bukvalnom smislu) sabirati se.
To treba lečiti.
denovo denovo 22:24 01.12.2019

Re: Svađe i konflikti nisu rešenje

Sa onima sa prve slike nije zdravo (u bukvalnom smislu) sabirati se.
To treba lečiti.


To verovatno i oni misle za ove druge.


Bili Piton Bili Piton 22:25 01.12.2019

Re: Svađe i konflikti nisu rešenje

hoochie coochie man


Sa onima sa prve slike nije zdravo (u bukvalnom smislu) sabirati se.
To treba lečiti.


Za ovo sam ti dao preporuku kao hotel. Ne znam ima li još negde na svetu da vlast protestuje protiv opozicije, ali mislim da je žaba apsurda kod nas odavno i skuvana i pojedena.
gedza.73 gedza.73 22:30 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

Bili Piton
Probudite me kad vam dosadi da preživate o stvarima kojih se jedva sećamo i na koje ne možete da utičete. To stanje (neprekidno mozganje o jednim te istim stvarima u krug, bez izlaza i rešenja) se inače zove ruminacija i najčešće je predvorje depresije, ako ne već njen sastavni deo.


Znaš li do čega je dovelo glasanje za čoveka koji je proizašao iz tog Titovog miljea koji je obećavao kapitalizam sa ljudskim likom u kome samoupravljači žive švedski standard?
Ili narodni hleb od tri dinara?

Dosta ljudi smatra da su za vreme Tita svi imali posao a da su onda kapitalisti i demokratija uništili njihove fabrike potpomognuti domaćim tajkunima.

'Da je Tito živ sve bi on njih na Goli otok'

idolopoklonstvo, čekanje više sile oličene u čvrstom Vođi da reši egzistencijalne probleme i logor za 'druge'. Ti drugi mogu biti bilo koji.

to ti je ovo, samo umanjeno.


Vrzino kolo prošlosti u 'kojoj se živelo bezbedno i sigurno' i razočaranosti u sudaru sa realnošću i nadanjima.

srednjoškolac se raspravlja sa srednjoškolcem jer je nekada bilo bolje pošto je njegov deda posle škole počeo da radi a posle nekog vremena postao direktor pa napravio kuću, kupio stan i kuću na moru.

Drugi mu odgovara da je to zato što su njegovom dedi oteli kuću i radnju.

Sede u klupi.

Zašto prosečan srpski omladinac ima želju da radi kod kapitaliste u evropskom kapitalizmu a nema želju da radi kod mladića koji ima privatnu firmu koju mu je ostavio otac, komunistički direktor, nakon propasti državne?

u čemu je razlika između ta dva uređenja?

zašto je ljudima srcu miliji i draži botovski sistem iz prošlog veka pa ga se ne odriču ni danas?

nema tu nikakve razlike osim rasporeda boja na stranačkim zastavama.
Dva državna direktora su primer komunističke ideologije nastavljene kroz devedesete i dvehiljadite u Srbiji.

Spaskovski iz Bora i direktor Namenske iz Lučana.

gedza.73 gedza.73 22:33 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

zilikaka
MA ne branim ja Jovanku, taman posla, nego samo tela da naglasim da za razliku od većine prvih dama, koje se obično doznaju u tipično ženske poslove, ova sigurno umela da barata oružjem.

ja ispred moje prve dame ne smem da stanem ni kad je nenaoružana a malo ljuta.

Pade mi na pamet Mira Marković, prva dama sa ozbiljnim političkim i porodičnim pedigreom, koja se mešala u državne poslove.
Bili Piton Bili Piton 22:37 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

gedza.73


Znaš li do čega je dovelo glasanje za čoveka koji je proizašao iz tog Titovog miljea koji je obećavao kapitalizam sa ljudskim likom u kome samoupravljači žive švedski standard?
Ili narodni hleb od tri dinara?

Dosta ljudi smatra da su za vreme Tita svi imali posao a da su onda kapitalisti i demokratija uništili njihove fabrike potpomognuti domaćim tajkunima.

'Da je Tito živ sve bi on njih na Goli otok'

idolopoklonstvo, čekanje više sile oličene u čvrstom Vođi da reši egzistencijalne probleme i logor za 'druge'. Ti drugi mogu biti bilo koji.

to ti je ovo, samo umanjeno.


Vrzino kolo prošlosti u 'kojoj se živelo bezbedno i sigurno' i razočaranosti u sudaru sa realnošću i nadanjima.

srednjoškolac se raspravlja sa srednjoškolcem jer je nekada bilo bolje pošto je njegov deda posle škole počeo da radi a posle nekog vremena postao direktor pa napravio kuću, kupio stan i kuću na moru.

Drugi mu odgovara da je to zato što su njegovom dedi oteli kuću i radnju.

Sede u klupi.

Zašto prosečan srpski omladinac ima želju da radi kod kapitaliste u evropskom kapitalizmu a nema želju da radi kod mladića koji ima privatnu firmu koju mu je ostavio otac, komunistički direktor, nakon propasti državne?

u čemu je razlika između ta dva uređenja?

zašto je ljudima srcu miliji i draži botovski sistem iz prošlog veka pa ga se ne odriču ni danas?

nema tu nikakve razlike osim rasporeda boja na stranačkim zastavama.
Dva državna direktora su primer komunističke ideologije nastavljene kroz devedesete i dvehiljadite u Srbiji.

Spaskovski iz Bora i direktor Namenske iz Lučana.



Na sve ovo mogu samo ovako da ti odgovorim: nekada je mržnja suzbijana, bila je stvar za podsmeh, sramotna, anticivilizacijska stvar. Danas se aktivno podstiče i pojedinci se na taj način danas "ističu". Meni dosta da odlučim u kakvom ambijentu bih radije živeo.
mirelarado mirelarado 22:38 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

apostata
... tokom takozvanog Desanta na Drvar.

Kavog 'takozvanog'?


Pod tim imenom je u našoj istoriji zabeležena nemačka Operation Rösselsprung (Konjićev skok - Potez skakačem). I jeste bio vazdušni desant na Drvar i potom neuspeli pokušaj likvidacije Vrhovnog štaba i Tita. Dakle, "takozvani" jer je tako nazvan, a ne zato što ga nije bilo. Da sumnjam u taj istorijski događaj (što bi bilo sumanuto s moje strane), rekla bih "navodni".
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:38 01.12.2019

Re: Svađe i konflikti nisu rešenje

Ne znam ima li još negde na svetu da vlast protestuje protiv opozicije, ali mislim da je žaba apsurda kod nas odavno i skuvana i pojedena.


To kažem, bolesno jbt.

apostata apostata 22:44 01.12.2019

Re: Drugarice i drugovi.....

mirelarado
apostata
... tokom takozvanog Desanta na Drvar.

Kavog 'takozvanog'?


Pod tim imenom je u našoj istoriji zabeležena nemačka Operation Rösselsprung (Konjićev skok - Potez skakačem). I jeste bio vazdušni desant na Drvar i potom neuspeli pokušaj likvidacije Vrhovnog štaba i Tita. Dakle, "takozvani" jer je tako nazvan, a ne zato što ga nije bilo. Da sumnjam u taj istorijski događaj (što bi bilo sumanuto s moje strane), rekla bih "navodni".

Jasno.
Hvala.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana