Društvo

Sve je važnije od ljudi..

Drago Kovacevic RSS / 10.09.2009. u 21:11

Kad se ljudski život pretvori u borbu za preživljavanje, prva posledica je gubitak osećaja za bližnjega i moralno otupljivanje.

Još negde polovinom avgusta, dakle pre skoro mesec dana, šesnaest preostalih žitelja izbegličkoga kampa "Planum" u Novoj Pazovi dobilo je obaveštenje da će biti prinudno iseljeni, ako sami ne odu odatle u roku od tri dana. Kako se radi većinom o starim i siromašnim ljudima oni nisu imali kud.U nemogućnosti bilo kakvoga izbora mirno i gotovo fatalistički su sačekali sudbinu i dan "D". I kad je svanuo dan "D", nisu se pojavili bageri, buldožderi i kamioni nego radnici komunalnih službi koji su im isključili vodu i struju. Oni su još tamo, u oronulim drvenim barakama i tesnim sobičcima, bez struje i vode, bez toaleta, bez mogućnosti da se umiju a kamo li da zadovolje druge higijenske potrebe.

Niko od nadležnih iz Komesarijata za izbeglice nije ih obišao, niko iz opštine Stara Pazova također,niko im ne predlaže bilo kakvo rešenje. Doduše, Komesar za izbeglice im je pre nekoliko meseci ponudio kolektivno preseljenje u kamp Radinac kod Smedereva, ali oni su to odbili.

Kad čovek sluša razno - razne državne službenike, ministre "humaniste" i "humanitarce", Rasima, Krkobabića, socijalno odgovorne DS-ovce i bratski im SPS, rekao bi da se isti ubiše od rada, da prosto sagorevaju od svakodnevnih napora i brige za ljude. UNHCR je dao značajan novac za zbrinjavanje ljudi koji žive po kolektivnim centrima. Sagrađen je izvestan broj stanova i kupljeno nešto seoskih domaćinstava po Vojvodini.Banka Saveta Evrope dala je 20 miliona evra za rešavanje stambenih problema izbeglica ali je taj novac ova država potrošila na saniranje klizišta i posledica poplava u Banatu. Kad je htela da potpuno "zamuti vodu",država je u taj posao uvukla svoga "džokera" Vladu Divca, pa je uz veliku pompu saopšteno da će izbeglice u kampovima i njihove stambene probleme rešiti njegova fondacija. Dobre novce je ta fondacija dobila baš od države. Recimo, samo joj je Komesarijat za izbeglice prene 50 miliona dinara što je onda bilo oko 600.000 evra. Od državnih institucija tamo je novac uplaćivalo i Ministarstvo za rad, a ministar Ljajić hvalio fondaciju kao model koji je za uzor. UNHCR je dao neka svoja sredstva na istu adresu. Skoro sam posetio sajt fondacije i videh da su u toku svoga rada oni otkupili tek negde desetak kuća i to po svemu sudeći nakon što je na tome inistirao jedan od donatora, košarkaš Vladimir Radmanović, priložnik više od 100.000 dolara koji je i sam izbeglica iz Zadra. Gde su ti novci, zaboga? Jel ima u ovoj zemlji neki novinar koji će upitati Divca kako je potrošio te novce, ako ih je potrošio. A ako nije kad će ih trošiti.Evo, ljudi u Novoj Pazovi, 8 porodica su hitan slučaj da hitniji biti ne može.

Slučaj šesnaest nesretnih ljudi iz pazovačkoga kampa još po nečemu zaslužuje pažnju. Niko, ali baš ni jedan medij nije izvestio o tome šta se tamo događa. Kažu, a nisam siguran da nije tako, da im je dolazila ekipa iz novosadske televizije, nešto snimila ali nikada nije objavila. Režim, odnosno deo režima koji se bavi izbeglicama, Krkobabićeva stranka, izgleda zna kako se zauzdavaju mediji. Medijski i svaki drugi mrak nadvio se nad 8 sirotih porodica. Oni nikoga ne zanimaju. Ovde je na žalost sve uvek bilo važnije od ljudi i njihovih sudbina. Po uzoru na ostalu braću sa istoka...

 



Komentari (35)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

background noise background noise 21:37 10.09.2009

Kad beda udje na vrata

ljubav iskače kroz prozor, kaže narodna poslovica
background noise background noise 21:41 10.09.2009

Re: Kad beda udje na vrata

Al ja ne volim narodne poslovice jer se često koriste za opravdavanje sumnjivih postupaka

Bez komentara na tekst, dobro je da se što dalje čuje, samo nekako uvodna rečenica zvuči kao da opravdava postupke odnosno stanje koje traje.

Slučaj šesnaest nesretnih ljudi iz pazovačkoga kampa još po nečemu zaslužuje pažnju. Niko, ali baš ni jedan medij nije izvestio o tome šta se tamo događa. Kažu, a nisam siguran da nije tako, da im je dolazila ekipa iz novosadske televizije, nešto snimila ali nikada nije objavila. Režim, odnosno deo režima koji se bavi izbeglicama, Krkobabićeva stranka, izgleda zna kako se zauzdavaju mediji. Medijski i svaki drugi mrak nadvio se nad 8 sirotih porodica. Oni nikoga ne zanimaju. Ovde je na žalost sve uvek bilo važnije od ljudi i njihovih sudbina. Po uzoru na ostalu braću sa istoka...


Pa zar je navedene otupela borba za preživljavanje ili valjanje u mlakim govnima?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:12 10.09.2009

Re: Kad beda udje na vrata

background noise
Al ja ne volim narodne poslovice jer se često koriste za opravdavanje sumnjivih postupaka

Bez komentara na tekst, dobro je da se što dalje čuje, samo nekako uvodna rečenica zvuči kao da opravdava postupke odnosno stanje koje traje.

Slučaj šesnaest nesretnih ljudi iz pazovačkoga kampa još po nečemu zaslužuje pažnju. Niko, ali baš ni jedan medij nije izvestio o tome šta se tamo događa. Kažu, a nisam siguran da nije tako, da im je dolazila ekipa iz novosadske televizije, nešto snimila ali nikada nije objavila. Režim, odnosno deo režima koji se bavi izbeglicama, Krkobabićeva stranka, izgleda zna kako se zauzdavaju mediji. Medijski i svaki drugi mrak nadvio se nad 8 sirotih porodica. Oni nikoga ne zanimaju. Ovde je na žalost sve uvek bilo važnije od ljudi i njihovih sudbina. Po uzoru na ostalu braću sa istoka...


Pa zar je navedene otupela borba za preživljavanje ili valjanje u mlakim govnima?

Ne, nije navedene..Ali jeste javnost. I navedeni se ponašaju tako kako se ponašaju računajući na ravnodušnost javnosti...
gorran2 gorran2 23:35 10.09.2009

Re: Kad beda udje na vrata

Slučaj šesnaest nesretnih ljudi iz pazovačkoga kampa još po nečemu zaslužuje pažnju. Niko, ali baš ni jedan medij nije izvestio o tome šta se tamo događa.
Konkurencija je žestoka. A nisu sekli sebi prste, niti su ležali na šinama, razapeli šatore pred predsedništvom.
Mnogo je ljute nevolje danas i ovde.
Pametnom dovoljno da shvati kakvu politiku i kakvu vlast imamo...
sentinel26 sentinel26 09:51 11.09.2009

Re: Kad beda udje na vrata

gorran2
Konkurencija je žestoka. A nisu sekli sebi prste, niti su ležali na šinama, razapeli šatore pred predsedništvom.
Mnogo je ljute nevolje danas i ovde.
Pametnom dovoljno da shvati kakvu politiku i kakvu vlast imamo...
Sve je ovim rečeno.
Potpisujem.
Dotični ne glasaju pa se nijedna stranka za njih neće ni zanimati.
drug.clan drug.clan 13:21 11.09.2009

Re: Kad beda udje na vrata

sentinel26
gorran2
Konkurencija je žestoka. A nisu sekli sebi prste, niti su ležali na šinama, razapeli šatore pred predsedništvom.
Mnogo je ljute nevolje danas i ovde.
Pametnom dovoljno da shvati kakvu politiku i kakvu vlast imamo...
Sve je ovim rečeno.
Potpisujem.
Dotični ne glasaju pa se nijedna stranka za njih neće ni zanimati.


na jos vecu zalost stranke se ne zanimaju ni za one koji glasaju, zato je sve manje takvih.
background noise background noise 14:39 11.09.2009

Re: Kad beda udje na vrata

Ne, nije navedene..Ali jeste javnost. I navedeni se ponašaju tako kako se ponašaju računajući na ravnodušnost javnosti...


I sa ovim se slazem delimicno, nije javnost ni gola ni bosa, razlozi za otupljivanje su isti!

zeks92 zeks92 21:45 10.09.2009

Prava tema, u pravo vreme ...

ali Drago, ne morash spinovati stranke i donatore...Bolje bi bilo da si nabavio fotografije tih nesrecnika i njihovog logora... Ovako, sa izmeshanim Divcem i DS-om(ne amnestiram ih!), ispada da hocesh po njima da opalish, a ne stvarno da pomognesh tim nesrecnim izbeglicama ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:09 10.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

zeks92
ali Drago, ne morash spinovati stranke i donatore...Bolje bi bilo da si nabavio fotografije tih nesrecnika i njihovog logora... Ovako, sa izmeshanim Divcem i DS-om(ne amnestiram ih!), ispada da hocesh po njima da opalish, a ne stvarno da pomognesh tim nesrecnim izbeglicama ...

Nema ovde mesta za učitavanje Zeks...Svi pomenuti su vlast i po prirodi stvari su odgovorniji od onih koji to nisu...
Čak je i Divac vlast..Koliko znam on je savetnik Ivice Dačića..
zeks92 zeks92 22:22 10.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

Nema ovde mesta za učitavanje Zeks...Svi pomenuti su vlast i po prirodi stvari su odgovorniji od onih koji to nisu...
Čak je i Divac vlast..Koliko znam on je savetnik Ivice Dačića..


A Cheda Jovanovic je prvi komshija Jovanke Broz. ...

Svi od tvoga ... do moga!
libkonz libkonz 08:32 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

ali Drago, ne morash spinovati stranke i donatore...Bolje bi bilo da si nabavio fotografije tih nesrecnika i njihovog logora... Ovako, sa izmeshanim Divcem i DS-om(ne amnestiram ih!), ispada da hocesh po njima da opalish, a ne stvarno da pomognesh tim nesrecnim izbeglicama ...

ne ispada.
ako je istina to za Divca onda je to stvarno velika sramota.
Što se tiče DS-a, to je gomila razbojnika koji se ponašaju kao da su nas oslobodili od okupatora pa mi doveka treba da im budemo zahvalni.
Drago, sve pohvale za tekst.
Ja sam izgleda na putu da zaratim sa pola bloga, ali ko su ljudi koji su dali 6 preporuka Zeksovom komentaru? Zar ne treba jasno pokazati na KRIVCE? Zar ne treba reći kako su ljudi postali nebitni?
Davie Davie 09:02 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

Drago, sve pohvale za tekst.
Ja sam izgleda na putu da zaratim sa pola bloga, ali ko su ljudi koji su dali 6 preporuka Zeksovom komentaru?

Vest o zatvaranju kampa su objavile novine i RTS jos 13.avgusta ali u to vreme je gradonacelnik pisao o proterivanju latinice i o 10-to godisnjici Putinove vlasti, o visokim i vaznim temama... tada ni njemu njegovi bivsi zemljaci nisu bili vazni, nije ih primecivao. Eto objasnjenja ko je davao preporuke zeksovim komentarima - ljudi kojima je jasno kakav je covek gospodin ex-gradonacelnik.
libkonz libkonz 09:20 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

ok, nemamo isto mišljenje o Dragu.

više me zanima ovo. Ti kažeš:
Vest o zatvaranju kampa su objavile novine i RTS jos 13.avgusta

Drago kaže:
Slučaj šesnaest nesretnih ljudi iz pazovačkoga kampa još po nečemu zaslužuje pažnju. Niko, ali baš ni jedan medij nije izvestio o tome šta se tamo događa. Kažu, a nisam siguran da nije tako, da im je dolazila ekipa iz novosadske televizije, nešto snimila ali nikada nije objavila. Režim, odnosno deo režima koji se bavi izbeglicama, Krkobabićeva stranka, izgleda zna kako se zauzdavaju mediji. Medijski i svaki drugi mrak nadvio se nad 8 sirotih porodica. Oni nikoga ne zanimaju. Ovde je na žalost sve uvek bilo važnije od ljudi i njihovih sudbina. Po uzoru na ostalu braću sa istoka...

šta je istina?
buba_truba buba_truba 09:31 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

Drago
Niko, ali baš ni jedan medij nije izvestio o tome šta se tamo događa.


libkonz
...šta je istina?

Bilo je.
libkonz libkonz 09:39 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

Bilo je.

po ovom linku ispada da je Drago u pravu. Link vodi ka Radio Televiziji Vojvodine, Kuriru i Glasu Javnosti.
Drago je napisao:
da im je dolazila ekipa iz novosadske televizije, nešto snimila ali nikada nije objavila.

izgleda izbeglicama ne radi internet, pa nisu videli da su objavili na sajtu.
o Kuriru i Glasu neću ništa reći.
Gde su svi drugi mediji? Znači da se ovde zaista radi o najgoroj cenzuri i da je tekst na mestu.
buba_truba buba_truba 09:47 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

libkonz
Drago je napisao:

... i ovo: "Niko, ali baš ni jedan medij nije izvestio o tome šta se tamo događa."

Lagio je...

Edit: I stvarno - što je Drago čekao do sada?
libkonz libkonz 09:50 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

"Niko, ali baš ni jedan medij nije izvestio o tome šta se tamo događa."

Lagio je...

za mene su Kurir i Glas toalet papiri lošeg kvaliteta, nikako mediji.
Ostaje internet RTV.
Davie Davie 11:48 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

za mene su Kurir i Glas toalet papiri lošeg kvaliteta, nikako mediji.
Ostaje internet RTV.

Sto neki ljudi vole da trce ispred rude...
Dakle, vest na RTS-ovom popodnevnom dnevniku koji ide iz studija RTV je objavljena jos tog datuma u avgustu ( znaci nije objavljena samo na internet stranici) uz prateci film... vrlo dobro se secam da sam to video na TV-u jer tu bazu Planuma poznajem iz profesionalnih voda.

A sto se tice pisanja Krira&Glasa tice jel' su oni bitni samo kad objave tekst o sinu-dileru poznate novinarke? Eto, pisanije o sudbini prognanika nije privuklo niciju paznju (pa ni ex-gradonacelnika a bivseg im zemljaka) a na pisanje tog istog smeca o malom dileru skocili su svi, od raznoraznih NVO, ex-gradonacelnika pa sve do omiljene nam DS i njenog predsednika... dvostuki standardi?

U svakom slucaju ex-gradonacelnik je bar danas uradio pravu stvar, napisao je o tim nevoljnicima par redova...

PS.
Da ne bude zabune, dao sam preporuku tekstu jer je istinit, tim ljudima se to stvarno desava, odnos drustva prema njima je stvarno takav, vladajuca nomenklatura je stvarno takva (od DS-a i predesdnika im pa sve do predsednika Olimpijskog komiteta i humanitarne organizacije mu). A kad razmislim svi mi smo takvi, i ja sam zaboravio na te ljude od dana kad sam video taj izvestaj na TV-u... tuga.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:35 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

Vest o zatvaranju kampa su objavile novine i RTS jos 13.avgusta ali u to vreme je gradonacelnik pisao o proterivanju latinice i o 10-to godisnjici Putinove vlasti, o visokim i vaznim temama... tada ni njemu njegovi bivsi zemljaci nisu bili vazni, nije ih primecivao. Eto objasnjenja ko je davao preporuke zeksovim komentarima - ljudi kojima je jasno kakav je covek gospodin ex-gradonacelnik.

Taj kamp "zatvaraju" više od pet godina. Negde u januaru, 2006. godine isključili su im struju na minus dvadeset ali se onda javnost pobunila pa su odustali.
Trinaestoga avgusta su zaista dobili obaveštenje o iseljavanju i tada su pomenuti mediji bili najava akcije države. Struja i voda su isključeni 18. avgusta. Možeš li naći kakvu vest o tome...Kad bi malo odstranio strasti i ličnu netrpeljivost, možda bi i razumeo o čemu pišem, ovako, šta da ti radim..
I, kad se već upuštaš u lične opservacije, bilo bi pošteno da kažeš svoje ime...Ovako...opet šta da ti kažem...nije viteški...

Davie Davie 12:45 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

Taj kamp "zatvaraju" više od pet godina. Negde u januaru, 2006. godine isključili su im struju na minus dvadeset ali se onda javnost pobunila pa su odustali.
Trinaestoga avgusta su zaista dobili obaveštenje o iseljavanju i tada su pomenuti mediji bili najava akcije države. Struja i voda su isključeni 18. avgusta. Možeš li naći kakvu vest o tome...
A ovaj tvoj lični odnos prema meni me ne zanima, jer to dobacuješ iza plota, anonimno....


Taj kamp je privatno vlasnistvo, Planum je AD a koliko znam drzava tu firmu nije isplatila za te objekte... a ko ce objaviti vest o tome da su nekim siromasima iskljucili struju? Koga to jos u Srbiji interesuje, to nije vest...

***
zeks92 zeks92 12:48 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

Ja sam izgleda na putu da zaratim sa pola bloga, ali ko su ljudi koji su dali 6 preporuka Zeksovom komentaru? Zar ne treba jasno pokazati na KRIVCE? Zar ne treba reći kako su ljudi postali nebitni?


... ako se desi saobracajka, tu negde blizu tebe, sta prvo radish? Jurish li krivca ili pomazhesh unesrecenima?

u tom sluchaju krivac bi bio kriv po zakonu, a u ovom o kome pishe Drago, mozhe se govoriti samo o moralnoj krivici (koja je najcheshce samo obichno ogovaranje po medijima) i o marketingu ... Da Tadic ode tamo medju te zlosrecne izbeglice, mnogi bi rekli da koristi drzhavne pare za besplatnu reklamu ... Mislim da bi dobar, dokumentovan pristup ovoj temi imao jachi efekat ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:53 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

Taj kamp je privatno vlasnistvo, Planum je AD a koliko znam drzava tu firmu nije isplatila za te objekte... a ko ce objaviti vest o tome da su nekim siromasima iskljucili struju? Koga to jos u Srbiji interesuje, to nije vest...

"Planum" pominjem samo kao destinaciju i činjenica koju si naveo ne skida sa države nikakvu odgovornost. Čak je i povećava.

Davie Davie 12:57 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

OK, da zakljucimo... iako je bilo neke vesti na TV-u ili u nekom od smecarskih novina to nije zavrednilo paznju nikog od nas. Mnogo to govori ne samo o drustvu, nego i o nama...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:09 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

Davie
I još nešto..Ako je ovde neko pisao o izbeglicama, ja sam to radio...Bar dvadesetak postova i nikada bez razloga....

Ali i treba da napomenes da zivis od tog istog, od ljudi iz izbeglistva tj. da si placen za doprinos njihovom boljitku.

I obrisi/edituj svoj post, pogledaj moj gore - sam sam ga editovao. OK?

Editovao sam..ok je...
A za to od čega živim nisi u pravu...
Živim od pisanja, u NVO sektoru trenutno radim na edukaciji nekih opštinskih uprava, a izbeglicama se bavim volonterski zato što od toga i kad bih hteo ne mogu pobeći...to je deo mog svakodnevnoga života..
background noise background noise 17:35 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

Čak je i Divac vlast..Koliko znam on je savetnik Ivice Dačića..


Došlo mi da se smejem, onda se setio teme pa mi vise nije bilo do smejanja.

Jos juce si ovo postavio . . . 31 komentar . . . da li da dalje uopste diskutujemo o otupelosti?

Samo ne diraj u religiju ili nove dezideologizovane instant ideologije, pricaj sta 'oces, niko ne obraca paznju.
drug.clan drug.clan 18:33 11.09.2009

Re: Prava tema, u pravo vreme ...

background noise
Čak je i Divac vlast..Koliko znam on je savetnik Ivice Dačića..


Došlo mi da se smejem, onda se setio teme pa mi vise nije bilo do smejanja.

Jos juce si ovo postavio . . . 31 komentar . . . da li da dalje uopste diskutujemo o otupelosti?

Samo ne diraj u religiju ili nove dezideologizovane instant ideologije, pricaj sta 'oces, niko ne obraca paznju.



nemoj tako sa "sirotim kucicima i macicima sa mekim krznom i velikim ocima" uvek mozes da nakupis 100 postova za dva sata
miloradkakmar miloradkakmar 23:51 10.09.2009

U mojoj

varošici poslednji kolektivni centar zatvoren je pre pet godina, a izbegli i prognani koji su u njemu stanovali dobili su novoizgrađene nameštene stanove. Bio sam ubeđen da u Srbiji nema više kolektivnih centara?!
Pre toga izbegli i prognani iz četiri kolektivna centra zahvaljujući UNHCR-u , Komesarijatu, opštini i donatorima dobili su takođe stanove i koliko znam sada se radi na tome da im se omogući da ih otkupe.
fenster fenster 00:35 11.09.2009

nema

u Zrenjaninu je ponovo in narodna kuhinja ali kolektivnih centara nema vec duze vreme
leopold_lady leopold_lady 07:48 11.09.2009

Nisam znala za to ....

Strašno što je tako....

Uvek govorim (a malo ko mene sluša i shvata na pravi način) da sirotinja uvek nadrlja....

Iskreno,nisam ni znala da u Novoj Pazovi (iako sam skoro 4 meseca živela tamo) postoji kolektivni smeštaj..... Da sam znala - mogla sam nešto da uradim - dok sam bila tamo..... Ovako sada,iz Beograda i dve godine posle , bez ikakvih dodirnih tačaka sa bilo kim iz Nove Pazove - mogu da budem kao i svi ostali - samo posmatrač..... Jedino što mogu je da linkujem tvoj post - nekim ljudima i pošaljem mail..... Ali,ne znam da li će to doneti neku promenu..... Trud može da se računa,ali ako nema povratne reakcije - čemu trud..... Mogu da pošaljem mail Izvršnom veću Vojvodine,Pajtiću ili predsedniku opštine Inđija Ješiću (valjda je on još uvek) - on je davao neko zemljište i gradio na svojoj opštini neke stvari.....

Jedna crtica - po kojoj nisam popularna,ali moram da kažem - jer ja ne bi bila ja da ne kažem - Zašto nisu prešli u Radinac kod Smedereva ???? Ako su mogli da pređu i ako su tamo uslovi humaniji - zašto nisu ???

...........................................

Dodatak - mailovi poslati .....
loader loader 08:12 11.09.2009

Ljudi & ljudi

Ovde je na žalost sve uvek bilo važnije od ljudi i njihovih sudbina.
Ok. Samo, ovako sklopljena rečenica deluje neodređeno, desubjektivizovano... Naime, to što je "sve" važnije od ljudi i njihovih sudbina - u prevodu na jasniji jezik - zapravo je način ponašanja jednog presudno značajnog procenta ovdašnjih ljudi koji ne vrednuju druge ljude i njihove sudbine. Tada ni institucije države, niti druge organizacije (koje su produžena, vidljiva ruka opšteg mentaliteta) ne deluju dovoljno efikasno u zbrinjavanju ljudi kojima treba pomoć. Možemo da kažemo i ovako - mi smo se kao zajednica samoorganizovali i odredili tako da nema preterane brige za druge, nizak je stepen empatije, osećaj solidarnosti... Kao i mnoge stvari, nije se to tako desilo - nego smo mi to tako udesili. Naravno, opet podvlačim, ne mi svi. Ima, kao i uvek, časnih izuzetaka. Ali, gledajući sa nivoa ukupnosti, to je tako. Ni malo pohvalno.
pointofview_gun pointofview_gun 10:34 11.09.2009

gledaj!

Otupelost je posledica teškog života..nažalost. Jednostavno, nisi u stanju da se izboriš ni sa sopstvenim problemima, nemaš snage, i onda ne primećujes tuđe. Ali ima i druge vrste otupelosti. Kada ti je toliko udobno, da ti se čini da si mnooogo uspešan, da si bolji od drugih, i onda te ti drugi ne interesuju. Srednja klasa spašava stvar. Ovde je nema skoro uopšte.

Ima li neko koristi da se objavi priča o tim ljudima, osim njih samih? Verovatno ne, jer bi bila objavljena više puta. Danas "ubiše" na vestima s nekom kriminalnom grupom od njih 8 koji su uhapšeni ne zna se zbog čega tačno. Glavna vest. Ma šta me briga! Valjda je normalna stvar da policija obavlja svoj posao?


Sve mi je jasno, osim zašto su odbili da se presele. Može li to da mi se pojasni malo više?

takanohana takanohana 11:06 11.09.2009

Razne treba pitati

Gde su ti novci, zaboga? Jel ima u ovoj zemlji neki novinar koji će upitati Divca kako je potrošio te novce, ako ih je potrošio. A ako nije kad će ih trošiti.

Nije mi namera da branim Divca, ni Rasima Ljajića, ni DS. Ali bih ja i ove rado pitao - šta su oni uradili sa parama koje su primili? Možda je publikovano (zna li neko?), pa ako jeste, bilo bi interesantno znati gde su i kako trošene te pere? Ako su osnovani baš zbog toga, a jesu: "s ciljem da se u saradnji sa domaćim i međunarodnim institucijama i organizacijama bavi zaštitom ljudskih prava izbjeglica iz R. Hrvatske.", zašto njih niko ništa ne pita? A slile su se neke pare i tamo, nije da nisu.

Istraživački duh, pa i novinarstvo u Srbiji - zamrlo!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:39 11.09.2009

Re: Razne treba pitati

takanohana
Gde su ti novci, zaboga? Jel ima u ovoj zemlji neki novinar koji će upitati Divca kako je potrošio te novce, ako ih je potrošio. A ako nije kad će ih trošiti.

Nije mi namera da branim Divca, ni Rasima Ljajića, ni DS. Ali bih ja i ove rado pitao - šta su oni uradili sa parama koje su primili? Možda je publikovano (zna li neko?), pa ako jeste, bilo bi interesantno znati gde su i kako trošene te pere? Ako su osnovani baš zbog toga, a jesu: "s ciljem da se u saradnji sa domaćim i međunarodnim institucijama i organizacijama bavi zaštitom ljudskih prava izbjeglica iz R. Hrvatske.", zašto njih niko ništa ne pita? A slile su se neke pare i tamo, nije da nisu.

Istraživački duh, pa i novinarstvo u Srbiji - zamrlo!

Da, sve što si naveo je korektno..i sve što piše SDF radi...
background noise background noise 19:23 14.09.2009

Svratio da pogledam

I imam sta da vidim, ostade topic na 33 komentara.

Pa jes, zato ce 14.000 lezilebovica da naprave masvone proteste. Samo napred, Srbija će cela da skoči na noge zbog njih. Samo da ne ponese motke u znak podrške . . .

E pa da je od tih 14.000 jedna mesecna plata jednog procenta usmerena na sugradjane o kojima si pisao pa bi bilo neke vajde.

Ovako, ode sve kroz stomake u kanalizaciju!

uros_vozdovac uros_vozdovac 08:20 15.09.2009

Re: Svratio da pogledam

Ovako, ode sve kroz stomake u kanalizaciju!


Društvena solidarnost ode u istu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana