Politika

Kad će Tadić podneti ostavku?

Drago Kovacevic RSS / 28.06.2012. u 15:15

Ajde, da ne promovišem svoje ranije tekstove i ranija predviđanja, ali da vas, poštovani prijatelji, podsetim na delić teksta koga sam napisao na ovom blogu još 29. 02. 2012. Tu sam predvideo koaliciju SNS - SPS.

Taj deo glasi ovako:

Izbori će pokazati da će SNS, kojeg se grozim, imati najviše mandata. Potom će, ali značajno iza ići DS. Pošto DS i LDP, sa manjinama, neće imati dovoljno mandata da naprave vladu, a to neće biti moguće ni u kombinaciji između DS-a i njima sestrinskog SPS-a, nema mnogo kombinacija.  Verujem da LDP neće  u "trojku" sa DS-om i Daćić - Krki - Palma družinom, jer znam da tamo ima dovoljno pameti da se zaključi kako bi to bilo jako loše za Srbiju. Ostaje jedina logično moguća kombinacija za najteže vreme. SNS i DS. Imaće dovoljno mandata.

E, sad, neću ništa dalje elaborirati. Davno, davno, je moja baka govorila i naučila me šta znači sentenca koja glasi - "Ono što maca koti, miše lovi".

No, nema zla u kome se ne rodi bar mala iskra dobra. A ovde je, da srpsko društvo, koje je došlo do ivice raspadanja, konačno dobije priliku da nešto promeni.

Prva pretpostavka za to da se dogodi nešto dobro, jeste da Boris Tadić i njegovi trabanti u DS-u podnesu ostavke. Nije me briga za DS-om, jer se za onoga ko misli i njihovu naglom usponu nešto zna, moglo zaključiti da će ih čekati silan karambol, još 12. 02. 2004. kad su izabrali Tadića za lidera. No briga me je za mnogo ljudi koji su tamo naivno poverovali kako će Tadić i njegov program obezbediti da vladaju večno i moderno, a on je zapravo obezbedio jednoj uskoj grupi političkih švercera, tajkuna i političke klase da živi bezbrižno, uništivfši društvene vrednosti koje će opet sa mukom morati biti građene. Na zgarištu njegove vlasti ostali su nam oni koje je reinkarnirao.. Dačić, Vučić, Nikolić, Palma, Pelević, Jorgovanka... Kao da je 1993. bože me prosti..

Ako se u DS-u brzo nešto ne dogodi, u smislu povratka na izvorne vrednosti, a tamo i dalje budu glavne face Tadić i njegova ekipa, ne treba ih žaliti. Značiće da je pravoga DS-a nestalo još 2004. a da je to tek ovih dana postalo očigledno.



Komentari (170)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

savamala savamala 15:40 28.06.2012

?

Tu sam predvideo koaliciju SNS - SPS.


Ostaje jedina logično moguća kombinacija za najteže vreme. SNS i DS. Imaće dovoljno mandata.



Mozda je neka greska u pitanju ali se ne vidi to predvidjanje SNS - SPS.

A, ne stoji i ova tvrdnja:

Verujem da LDP neće u "trojku" sa DS-om i, jer znam da tamo ima dovoljno pameti da se zaključi kako bi to bilo jako loše za Srbiju.


LDP se, naprotiv, herojski trudio da udje u kombinaciju sa Daćić - Krki - Palma družinom.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:58 28.06.2012

Re: ?

Hajde, čitaj još jednom. Nije dugo, a nije ni teško.
A oko toga što je hteo ili što nije hteo LDP, razmisli malo, bez predrasuda.
Zamisli, da je u startu rekao kako ne želi u vladu. Sada bi to bio krunski razlog za ovakvu koaliciju kakva se sprema.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:04 28.06.2012

Re: ?

savamala

Mozda je neka greska u pitanju ali se ne vidi to predvidjanje SNS - SPS.

A, ne stoji i ova tvrdnja:
...


Hahahaha, dobro si ga "ulovio" Ja prestao da citam "predvidjanja" naseg vidovitog Drageca jos pre vise od cetiri godine kad je "predvideo" da ce Kostunica ostati na vlasti posle pretproslih izbora...

ps. ne daj se Dragec da te ubede mangupi kako nisi bio u pravu - gde to tebi da se desi
maksa83 maksa83 16:43 28.06.2012

Re: ?

A oko toga što je hteo ili što nije hteo LDP

Drago nemoj da zezaš, rekli su da neće kad je već svima, ali svima bilo jasno da su ga izduvali.

A da se Čeda ne bi rado širio kao ministar inostranih (ne)dela, ubedićeš me tu jedan dan od nedelje‚ odn. kad Karagaća i Šjenti na Ravnoj Gori zapevaju "Spremte Se Spremte...".
Nune Popović Nune Popović 16:44 28.06.2012

Re: ?

LDP se, naprotiv, herojski trudio da udje u kombinaciju sa Daćić - Krki - Palma družinom.


To je apsolutno tačno i očigledno. Izašli su sa pričom kako LDP neće sa SPS tek kada su shvatili da ih je Dačić sve namagarčio, prekasno da bi iko mogao da pomisli kako LDP nije želeo sa SPS. Žalosno, ali je tako. Bio je Čeda spreman da "revidira" stavove i izjave o Kosovu i Srpskoj, hteo je s Dodikom da se miri, vežbao da ponavlja "teritorijalni integritet i suverenitet", bio je spreman da uradi sve što je Ivica tražio. Kad ono - Dačić se samo šalio, a Čeda ispao naivan i pokazao svoje pravo, prevrtljivo i neprincipijelno lice, spremno da se proda za šaku vlasti...

Alal ti Drago, što se praviš lud na te činjenice.
quickspacemantra quickspacemantra 17:17 28.06.2012

Re: ?

To je apsolutno tačno i očigledno. Izašli su sa pričom kako LDP neće sa SPS tek kada su shvatili da ih je Dačić sve namagarčio, prekasno da bi iko mogao da pomisli kako LDP nije želeo sa SPS. Žalosno, ali je tako. Bio je Čeda spreman da "revidira" stavove i izjave o Kosovu i Srpskoj, hteo je s Dodikom da se miri, vežbao da ponavlja "teritorijalni integritet i suverenitet", bio je spreman da uradi sve što je Ivica tražio. Kad ono - Dačić se samo šalio, a Čeda ispao naivan i pokazao svoje pravo, prevrtljivo i neprincipijelno lice, spremno da se proda za šaku vlasti...


Samo da ponovim. A Nunetu hvala na konciznosti.

savamala savamala 17:22 28.06.2012

Re: ?

Hajde, čitaj još jednom. Nije dugo, a nije ni teško.


Procitao jos jedno i jos jednom... Na kraju krajeva nije mnog ni bitno ali .... napisao si -
Ostaje jedina logično moguća kombinacija za najteže vreme. SNS i DS.
mada si u uvodu naveo "
Tu sam predvideo koaliciju SNS - SPS.
".
st.jepan st.jepan 22:40 28.06.2012

Re: ?

Mozda je neka greska u pitanju ali se ne vidi to predvidjanje SNS - SPS.


Pa dobro, možda se iz prezentovanog citata to predvidjanje i ne vidi, ali nikako nije moguće da Drago sve ovo nije predvideo - ovakav rasplet bio je izvestan taman koliko i da će puška iz bilo kog filmskog kadra, do kraja filma opaliti.
Ili kao povračanje, koje čini izvesnim već i najovlašnija slutnja da će ga možda biti.
A u medjuvremenu, dok se stvar u utrobi čvari, sasvim je legitimno kuražiti se, ignorisati, nadalje zveketati – važno je da smo u dubini duše na povračanje spremni.

pantela8 pantela8 16:02 28.06.2012

drago prognozer

Drago boluje od toga da bude uspesan prognozer, il ida se tako predstavi. Od 2008. nas ubedjuje da je nova vlada DS-SNS, a sad ispade da je drugacije prognozirao.

Samo me zanima da li bi Drago isti ovaj tekst napisao da je doslo dovelike koalicije, samo bi citirao neki drugi svoj blog i predstavljao se kao vizionar. Ajde drago odgovori iskreno da li bi se hvalio da je velika koalicija?
buba_truba buba_truba 16:36 28.06.2012

Čekaj malo, Drago,

o čemu ti ovde divaniš?
Na tom blogu sa kojeg si preneo onaj citat, rekao si i ovo - DS i SNS su sledeća koalicija, Tadić predsednik, a Toma premijer.

A ono što pitaš, hm, rekla bih da će Tadić podneti ostavku kad i ti ukapiraš da ti analitika uopšte ne ide, pa priznaš i odustaneš. I posvetiš se pisanju priča, što ti već sasvim dobro ide. Ja ovo iskreno i skroz dobronamerno, a ti misli šta ti je volja.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:13 28.06.2012

Re: Čekaj malo, Drago,

I posvetiš se pisanju priča

а, не, не, нек' и даље анализира, ако бога знате.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:01 28.06.2012

Drago je član DS

Ako se u DS-u brzo nešto ne dogodi, u smislu povratka na izvorne vrednosti, a tamo i dalje budu glavne face Tadić i njegova ekipa, ne treba ih žaliti. Značiće da je pravoga DS-a nestalo još 2004. a da je to tek ovih dana postalo očigledno.

Tek sad kapiram. Ti si Drago, u stvari, član DS. Inače se ne bi sekirao.
maksa83 maksa83 17:10 28.06.2012

Jomeo i Rulija

-----
Na pitanje da zašto nije rekao DS-u, s kojima je do sada pregovarao o vladi, da želi da bude premijer, Dačić je rekao da nikada nije ni rekao da želi da bude premijer niti je to bila tema razgovora sa DS i dodao da nije glasao za Tomislava Nikolića već za Borisa Tadića.

"Na izborima nisam glasao za Tomislava Nikolića već za Borisa Tadića, ali je narod na izborima odlučio drugačije", rekao je on.
-----


Kaže da ga je oduvek voleo i da ga još voli, ali ga na silu udali u drugo selo.

Mis'im, braTe Šekspire...
jigv jigv 09:02 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Nebojsa Krstic
Tek sad kapiram. Ti si Drago, u stvari, član DS. Inače se ne bi sekirao.


Kao iskren pristalica (dok nisam imao pravo glasa), a potom i glasac DS-a, zakljucno sa proslim izborima, frustriran stanjem u drzavi, a isprovociran postovima gospodina Krstica, koji na svaku kritiku odgovara arogantno, losim sarkazmom i prizemnim humorom, moram ovde da napisem moje vidjenje cele situacije, pa makar gospodin Krstic i ne procitao ovo, meni ce svakako biti lakse.

Zasto ste izgubili na izborima i zasto cete nastaviti da gubite ukoliko se ne promenite? Upravo zbog ovakvog ponasanja, prikazanog u ovom postu. Arogantno, sa skretanjem teme kao odgovorom na svaku kritiku. Tokom celog trajanja prethodne Vlade, krivili ste svetsku ekonomsku krizu za stanje u zemlji. I, ljudi su vam verovali. Na pocetku.

Rekli ste: "SEKA je, moracemo malo da se stisnemo. Trenutni sistem je neodrziv, moracemo da se menjamo." Imali ste nasu podrsku. I, sta su bile promene? Povecanje poreza onima koji rade svoj posao, postenim preduzetnicima. I jos povecanja. I jos, sve dok vise nisu mogli da izdrze, pa su ili otisli u sivu ekonomiju, ili su zatvorili firmu. Niste otpustili nijednog coveka iz drzavne uprave, od ljudi koji efektivno rade 18 (osamnaest!) sati nedeljno. Niste povecali kontrole raznim prevarantima koji tretiraju svoje zaposlene kao polurobove, placajuci im 150 evra mesecno za 50-60 sati rada nedeljno. Niste departizovali javna preduzeca. Niste departizovali nista, naprotiv. Kao elektrotehnicara, koji se razume u web developing, zaprepastila me je cinjenica da niste, ne samo otpustili, nego i uhapsili osobu odgovornu za sajt od 25.000 evra. Niste smanjili korupciju, prema Transparency-ju posle 8 godina napredovanja, poslednje 4 godine se nismo makli sa ocene 3.4 (moguce i da smo pali na 3.3, ne secam se). Gradjevinske dozvole se izdaju za dve godine, osim ukoliko se ne podmaze par sluzbenika sa po 50-200e, pa se dobije brzo. I tako dalje, i tako dalje.

Ovo, gore navedeno, je sve na sta ni najmanjeg uticaja nije imala svetska ekonomska kriza. Za gore navedene stvari nije potreban novac. Sve ovo ste mogli da uradite bez obzira na krizu. Stavise, kriza bi vam pomogla kao opravdanje za povlacenje teskih odluka, poput racionalizacije drzavnog aparata ili poreske reforme. I da smo 6 puta losije ziveli, ali da ste povukli ove poteze, glat biste dobili ove izbore. Nista niste uradili. Zasto? Ne interesuje me, ali verovatno su neopravdani razlozi (nezameranje koalicionim partnerima).

I kad vas ljudi pitaju, mazohitsticki i naivno zeleci da i dalje glasaju za "voljenu" partiju, kako cete ovo da popravite, uvek isti arogantan odgovor: "A mislite li da ce situaciju da srede naprednjaci? Karic, Velja i ekipa blabla..."

Ne, ne mislim da ce situaciju da srede oni. Bilo je ili vi ili da ne glasam. Dosla kampanja, stvarno sam ocekivao da imate plan, medjutim, vi nemate program, nemate nista, samo primitivni marketing. Tadic u stali, bez IKAKVOG ekonomskog programa. I, arogantno, samo pljuvanje protivnika.

Ne shvatate jednu stvar: vecinu glasaca DS-a cine inteligentni ljudi. Oni ne padaju na marketinske fore i trikove. Imam 27 godina i druzim se uglavnom sa izuzetno obrazovanim ljudima svoje generacije. Svi su glasali za vas 2008. godine. Niko nije ni pomislio da glasa ove.

Kao Slobina svita svojevremeno, zacaurili ste se u sopstvenu stvarnost ponavljajuci i sebi i drugima jedne te iste fraze, a niste shvatili sta se desava medju narodom, da to nisu ovce, nego slobodnomisleci ljudi. I nadam se da nijedan vrh DS-a vise nikad nece tako potceniti inteligenciju svojih glasaca.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:25 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Kao iskren pristalica (dok nisam imao pravo glasa), a potom i glasac DS-a, zakljucno sa proslim izborima, frustriran stanjem u drzavi, a isprovociran postovima gospodina Krstica, koji na svaku kritiku odgovara arogantno, losim sarkazmom i prizemnim humorom, moram ovde da napisem moje vidjenje cele situacije, pa makar gospodin Krstic i ne procitao ovo, meni ce svakako biti lakse.

Mislim da niste u pravu kad kažete da sam na svaku kritiku odgovarao arogantno. Verovatno niste pročitali baš sve moje odgovore. Puno je toga bilo...Ovo što citirate upravo je primer za suprotno. Tu sam se našalio s Dragom, jer se on uvek "brine" za stanje u DS. Po toj logici bih ja trebalo da se brinem za izborni neuspeh LDP-a i da se pitam kad će Jovanović da podnese ostavku. Što bih ja i uradio da me je briga i za jedno i za drugo...
Ovo, gore navedeno, je sve na sta ni najmanjeg uticaja nije imala svetska ekonomska kriza. Za gore navedene stvari nije potreban novac. Sve ovo ste mogli da uradite bez obzira na krizu.

Slažem se.

Ne shvatate jednu stvar: vecinu glasaca DS-a cine inteligentni ljudi. Oni ne padaju na marketinske fore i trikove.

Pravo da vam kažem, ja sam uveren da većinu glasača čine inteligentni ljudi. Tako da nisam sklon da potcenjujem glasače...I ne verujem da ćete mi poverovati, ali ako nešto ne podnosim to su marketinške fore i trikovi.
jigv jigv 09:46 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Iskreno Vam hvala na odgovoru. Jedna napomena: ne racunajuci prvi pasus, nisam pricao konkretno o Vama, nego kompletnom vrhu DS-a (inace bi Vi svuda bilo pocinjalo velikim slovom), gde, doduse, i Vi spadate.

Nije vise ni bitno da li Vam verujem. Sta je bilo, bilo je. Sada smo u situaciji kakvoj jesmo. Ja cu licno ove 3-4 godine iskoristiti da odem u inostranstvo (vec imam dogovorene neke razgovore), pobegnem od svega, steknem malo iskustvo. Zaista bih voleo kada biste i vi iskoristili ovo vreme da procistite redove od raznih likova koji su od DS-a napravili preduzece (ili makar napravili da vecina ljudi misli da je preduzece), pa da, kada se vratim , opet imam makar iluziju perspektive u Srbiji...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:34 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Iskreno Vam hvala na odgovoru. Jedna napomena: ne racunajuci prvi pasus, nisam pricao konkretno o Vama, nego kompletnom vrhu DS-a (inace bi Vi svuda bilo pocinjalo velikim slovom), gde, doduse, i Vi spadate.

Pa ok, tako sam i shvatio.
Nije vise ni bitno da li Vam verujem. Sta je bilo, bilo je. Sada smo u situaciji kakvoj jesmo. Ja cu licno ove 3-4 godine iskoristiti da odem u inostranstvo (vec imam dogovorene neke razgovore), pobegnem od svega, steknem malo iskustvo. Zaista bih voleo kada biste i vi iskoristili ovo vreme da procistite redove od raznih likova koji su od DS-a napravili preduzece (ili makar napravili da vecina ljudi misli da je preduzece), pa da, kada se vratim , opet imam makar iluziju perspektive u Srbiji...

Svako ima pravo da ode gde hoće.

Mnogi koje znam su tako otišli u inostranstvo i onda s vremena na vreme dođu ovde da mi (da nam) objasne šta sve nije dobro i kako bi u stvari trebalo.

Pa onda opet odu.

ja bih više voleo da su ostali pa uzeli da oni urade sve bolje.
sevarlica sevarlica 11:49 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Ne shvatate jednu stvar: vecinu glasaca DS-a cine inteligentni ljudi. Oni ne padaju na marketinske fore i trikove.




mikimedic mikimedic 11:58 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Mnogi koje znam su tako otišli u inostranstvo i onda s vremena na vreme dođu ovde da mi (da nam) objasne šta sve nije dobro i kako bi u stvari trebalo.


kori?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:17 29.06.2012

Re: Drago je član DS

kori?

Nisam se nje ni setio. Niti ikog konkretno. Nego govorim o maniru.

Više cenim nekog ko je pokušao da stvari promeni od onog ko zadaje domaći zadatak drugome. I od onog što je uvek u žiriju koji ocenjuje (ne)postignuto.
expolicajac expolicajac 12:18 29.06.2012

Re: Drago je član DS

mikimedic

Ne odaj ti jatake naše
kod koji smo dohodili
dohodili, zime zimovali
mikimedic mikimedic 12:26 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Nisam se nje ni setio. Niti ikog konkretno. Nego govorim o maniru.


pa dobro - eto meni se bas poklopila prica. pogotovo sto je napustila sadasnju funkciju (wot a mistejka tu mejka), delovala mi je kao bas bas izgledan kandidat za objasnjavanje sta do sad nije valjalo. ali, dzaba ste krecili...

Više cenim nekog ko je pokušao da stvari promeni od onog ko zadaje domaći zadatak drugome. I od onog što je uvek u žiriju koji ocenjuje (ne)postignuto.


sa ovim se slazem. samo je pitanje - znas nekog konkretno od 2008. do danas da je pokusao?
mikimedic mikimedic 12:26 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Ne odaj ti jatake naše
kod koji smo dohodili
dohodili, zime zimovali



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:31 29.06.2012

Re: Drago je član DS

pa dobro - eto meni se bas poklopila prica. pogotovo sto je napustila sadasnju funkciju (wot a mistejka tu mejka), delovala mi je kao bas bas izgledan kandidat za objasnjavanje sta do sad nije valjalo. ali, dzaba ste krecili...

Sećam se kako je objasnila vlasnicima stanova koji ne mogu da plate grejanje da treba da ih prodaju i kupe manje.
Možda i nije bilo grejanje, nešto slično...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:33 29.06.2012

Re: Drago je član DS

sa ovim se slazem. samo je pitanje - znas nekog konkretno od 2008. do danas da je pokusao?

Što baš od 2008? Ko je to bio do 2008?
dragan7557 dragan7557 12:51 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Nebojsa Krstic 13:17 29.06.2012
Re: Drago je član DS

kori?


Nisam se nje ni setio. Niti ikog konkretno. Nego govorim o maniru.

Pa pre neki dan je popovala o štednji na medijima, rezultat mudrog savetovanja gazdarice Udovički, je već dao rezultate u Novom Sadu radnici privatizovanog Neobusa umesto 8 plata dobili kese pašteta.

Apsurd da su Boris Tadić i Bojan Pajtić, pre kratkog vremena, ovu privtaizaciju pohvalili kao uspešnu, stoji u tekstu.

cerski

Edit:
još veći apsurd je izjava ponosnog vlasnika Neobusa, Šeik Ali Magrab Šuštum koje se javio sa odmora u Kanu gde ostaje do septembra!?

Da u ekonomskoj de-kon-strukciji Kori Udovički & Co.Ltd, i Saudijski Šeici "propadaju" u Kanu postaje jasno.

Dakle do septembra zadovoljni radnici Neobusa pohvaljenog od DS precednika Tadića ima da se najedu pašteta?

sevarlica sevarlica 13:39 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Nebojsa Krstic
kori?

Nisam se nje ni setio. Niti ikog konkretno. Nego govorim o maniru.

Više cenim nekog ko je pokušao da stvari promeni od onog ko zadaje domaći zadatak drugome. I od onog što je uvek u žiriju koji ocenjuje (ne)postignuto.


E prvi put da se složimo


mikimedic mikimedic 13:43 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Što baš od 2008? Ko je to bio do 2008?


pa valjda ti pricas u ime ovih od 2008. do danas.

ako do 2008. nije bilo nijednog (slazemo se!), sta bi posle?


mikimedic mikimedic 13:44 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Sećam se kako je objasnila vlasnicima stanova koji ne mogu da plate grejanje da treba da ih prodaju i kupe manje.
Možda i nije bilo grejanje, nešto slično...


secam se i ja. i tu se slazem sa njom.
st.jepan st.jepan 13:53 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Sećam se kako je objasnila vlasnicima stanova koji ne mogu da plate grejanje da treba da ih prodaju i kupe manje.

E, pa..., s tim je gotovo: ko je prodo - prodo.
Nekretninu je postalo apsolutno nemoguće pomeriti, bez obzira na cenu.
No future - no investments!

mikimedic mikimedic 14:19 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Nekretninu je postalo apsolutno nemoguće pomeriti, bez obzira na cenu.


ne bih rekao. svaka nekretnina ima svoju cenu.
st.jepan st.jepan 14:41 29.06.2012

Re: Drago je član DS

mikimedic
Nekretninu je postalo apsolutno nemoguće pomeriti, bez obzira na cenu.

ne bih rekao

Veruj, ne bih ni ja, ali moram
Jer tome naprosto jeste tako.
Znam, živeo sam isključivo od tog pomeranja 15 godina.
A sa'ću od toga da mrem - sav mi kapital zarobljen.
mikimedic mikimedic 14:47 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Veruj, ne bih ni ja, ali moram
Jer tome naprosto jeste tako.
Znam, živeo sam isključivo od tog pomeranja 15 godina.
A sa'ću od toga da mrem - sav mi kapital zarobljen.


aj jopet... svaka nekretnina ima svoju cenu...


ivana23 ivana23 14:51 29.06.2012

Re: Drago je član DS

mikimedic
aj jopet... svaka nekretnina ima svoju cenu...


Bilo realnu il' nerealnu...
mikimedic mikimedic 14:53 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Bilo realnu il' nerealnu...


realna je samo ona cena koja moze da se dobije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:54 29.06.2012

Re: Drago je član DS

pa valjda ti pricas u ime ovih od 2008. do danas.

ako do 2008. nije bilo nijednog (slazemo se!), sta bi posle?

Ne pričam ni u čije ime. Jedino u svoje.

Tako da se ne slažemo.
mikimedic mikimedic 14:59 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Ne pričam ni u čije ime. Jedino u svoje.


eh nebojsa - onda ovde imas bas bas veliki problem.

dakle, ti ne cenis bas nikog ko je bio od 2008. na vlasti do danas?

a istovremeno si imao funkciju, kakvu takvu, bas u toj vlasti...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:10 29.06.2012

Re: Drago je član DS

dakle, ti ne cenis bas nikog ko je bio od 2008. na vlasti do danas?

a istovremeno si imao funkciju, kakvu takvu, bas u toj vlasti...

Netačno. Ja cenim mnoge. I pre 2008. i posle.
dragan7557 dragan7557 15:11 29.06.2012

Re: Drago je član DS

mikimedic
Nebojša Krstić:
Ne pričam ni u čije ime. Jedino u svoje.


eh nebojsa - onda ovde imas bas bas veliki problem.

dakle, ti ne cenis bas nikog ko je bio od 2008. na vlasti do danas?

a istovremeno si imao funkciju, kakvu takvu, bas u toj vlasti...

Mikilajn stavi naočare! Jebiga opet ne vidiš dobro!

Ili, imaš višak implantata pa turaš đe stigneš?

cerski
mikimedic mikimedic 15:14 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Netačno. Ja cenim mnoge. I pre 2008. i posle.


pa ok - ajmo onda back to square one.

ko konkretno je uopste pokusao da menja stvari od 2008. pa do danas?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:19 29.06.2012

Re: Drago je član DS

ko konkretno je uopste pokusao da menja stvari od 2008. pa do danas?

Realno, niko. Osim tebe.
st.jepan st.jepan 15:22 29.06.2012

Re: Drago je član DS

mikimedic

Jbg, miki, koju god oblast da zagrebeš, onako malo dublje, vremenom gubi šarm jednostavnosti i jasnoće.
Tesno je ovde za ob-jašnjavanje, naročito za ob-jašnjavanje onoga što je svima "jasno".
OK, nakuckaču o nekretninama jedno potresno naučno-popularno blogče.
mikimedic mikimedic 15:25 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Realno, niko. Osim tebe.


duhovito. ja nikakve veze sa vlascu nemam, pogotovo ne u srbiji, pa ti stvarno aluzija nije na mestu.

ali postujem vestinu izbegavanja odgovora koja je vec maltene postala umetnost.
mikimedic mikimedic 15:27 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Jbg, miki, koju god oblast da zagrebeš, onako malo dublje, vremenom gubi šarm jednostavnosti i jasnoće.
Tesno je ovde za ob-jašnjavanje, naročito onoga što je svima "jasno".


st.jepane - jasno je da ako se nekretnina prodaje godinama za 100,000 evra, nece nikad biti prodata.

takodje je jasno ko dan da ako se ta nekretnina ponudi za 10,000 evra biti istog trenutka prodata.

pitanje ponude i potraznje. nista vise.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:35 29.06.2012

Re: Drago je član DS

duhovito. ja nikakve veze sa vlascu nemam, pogotovo ne u srbiji, pa ti stvarno aluzija nije na mestu.

Znači i ti si član žirija.
mikimedic mikimedic 15:41 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Znači i ti si član žirija.


da, kao i sedam miliona drugih glasaca.

nastavi da ne cenis 'ziri', i 2016...
dragan7557 dragan7557 15:50 29.06.2012

Re: Drago je član DS

st.jepan
mikimedic

Jbg, miki, koju god oblast da zagrebeš, onako malo dublje, vremenom gubi šarm jednostavnosti i jasnoće.
Tesno je ovde za ob-jašnjavanje, naročito za objašnjevanje onoga što je svima "jasno".
OK, nakuckaču o nekretninama jedno potresno naučno-popularno blogče.

Miki je malo pobrkao vrednost sa cenom al' nije mu zameriti. Često se to i drugima dešava.

cerski
st.jepan st.jepan 15:52 29.06.2012

Re: Drago je član DS

takodje je jasno ko dan da ako se ta nekretnina ponudi za 10,000 evra biti istog trenutka prodata.

Hhah, neće.
Osim prijatelju koji bi dao ruku u vatru da nisi prevarant.
Pravio sam, iz čiste radoznalosti, i takve zajebancije - jeftino nije hteo niko.

Sasvim je nešto drugo ako cenu odredjuje kupac. U tom slučaju, kupcu je potreban i neki ubedjiv argument. Ako je dovoljno ubedljiv, onda nikakav novac tu nije ni potreban.
Ovo ti je (ne mislim iz ličnog iskustva), dakako, poznato.

Ali to je duža priča, a meni od nekretnina već prilično muka. Predugo sam u tom poslu, napustio bih ga i da nije (u globalu) puko.
jedna_jelena jedna_jelena 15:59 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Nebojsa Krstic


Više cenim nekog ko je pokušao da stvari promeni od onog ko zadaje domaći zadatak drugome. I od onog što je uvek u žiriju koji ocenjuje (ne)postignuto.


E, pa, evo me. Bilo je mnogo prilika i razloga za odlazak, ali nisam. Od onoga sto sam videla napolju najbolje delove pokusavam da promovisem u svom licnom okruzenju, najkrace receno postovanje sistema. Tesko ide, znate i sami, tranzicija je krupan zalogaj. I ma koliko se trudila, ne mogu da se ne plasim novih vlastodrzaca, a isto tako ne vidim ko je osim vas mogao da drzi pod kontrolom tu raspojasanu estradnu ekipu. Na koga da se ljutim? Kako da nastavim sa promovisanjem postovanja sistema i reda, ko mi je podrska kad ste se vi sklonili? Da ne pominjem sta se sve pripisuje nekima od vas, kakve i kolike pronevere i sukobi interesa? Koliko mislite da jos moze ovako?
st.jepan st.jepan 16:13 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Da, i ovo:
pitanje ponude i potraznje. nista vise.

Ne u Srbiji, ne u Srbiji...
Pa ovde ni Njutnovi zakoni nisu skroz neupitni, a kamo li tržišni zakoni.
Zona sumraka, al' odistinski!
mikimedic mikimedic 16:16 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Pravio sam, iz čiste radoznalosti, i takve zajebancije - jeftino nije hteo niko.


imas neki stan za koji trazis 100,000 a dao bi ga u stvari za 10,000?

pusti mi pp.
mikimedic mikimedic 16:19 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Miki je malo pobrkao vrednost sa cenom al' nije mu zameriti. Često se to i drugima dešava.

cerski


ipak bih rekao da si ti cerski pomesao ta dva pojma. eh, da je to jedino sto si pomesao...
st.jepan st.jepan 16:22 29.06.2012

Re: Drago je član DS

imas neki stan za koji trazis 100,000 a dao bi ga u stvari za 10,000?

Ne, istraživačka zajebancija je bila obrnuta (tražio sam 10, a bio spreman da ga dam za 100).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:24 29.06.2012

Re: Drago je član DS

da, kao i sedam miliona drugih glasaca.

nastavi da ne cenis 'ziri', i 2016...

A ti govoriš u ime tih 7 miliona?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:27 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Da ne pominjem sta se sve pripisuje nekima od vas, kakve i kolike pronevere i sukobi interesa? Koliko mislite da jos moze ovako?

Gledajući iz moje perspektive, većina tih optužbi su izmišljene. Evo mene je čak i predsednik Srbije optužio, imenom i prezimenom, da sam pokrao izbore. Evo, ja čekam da me neko sankcioniše. Za to, ili za bilo šta drugo, što je isto tolika laž.
mikimedic mikimedic 16:38 29.06.2012

Re: Drago je član DS

A ti govoriš u ime tih 7 miliona?


ne.
mikimedic mikimedic 16:38 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Ne, istraživačka zajebancija je bila obrnuta (tražio sam 10, a bio spreman da ga dam za 100).


ako si dao ponudu za 10, to vec nastaje obligacija...


st.jepan st.jepan 16:43 29.06.2012

Re: Drago je član DS

mene je čak i predsednik Srbije optužio, imenom i prezimenom, da sam pokrao izbore. Evo, ja čekam da me neko sankcioniše

I ja čekam da Predsednik izvrši obečanje i obznani kako su pokradeni izbori.
I čekam da (kako je obečao) ukine TV preplatu.
A i onu departizaciju ja čekam. U tom smislu, i on i Dinkić imaju kolosalnu šansu da svima zapuše usta, i to tako što će meni, zakletom vanpartijcu, dati mesto u nekom žešćem upravnom odboru (vraćam se artu, treba mi sinekura!)
st.jepan st.jepan 16:49 29.06.2012

Re: Drago je član DS

ako si dao ponudu za 10, to vec nastaje obligacija...

Rodila me majka hazardera, znao sam da niko neće, samo sam hteo da potvrdim teoriju.
Sem toga, dok nije potpisato - nije potpisato.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:55 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Nebojsa Krstic

Gledajući iz moje perspektive, većina tih optužbi su izmišljene. Evo mene je čak i predsednik Srbije optužio, imenom i prezimenom, da sam pokrao izbore. Evo, ja čekam da me neko sankcioniše. Za to, ili za bilo šta drugo, što je isto tolika laž.


због чега су онда измишљене толике ствари о демократама, ко их је измислио, и са којим циљем? ако постоји некаква мрачна сила која је извршила пуч против вас, зашто нисте реаговали адекватно? због чега ти реагујеш тако отровно на сваку оптужбу против демократа ако нема трунчице истине? због чега не тужиш клеветника ако нема ничега него пасивно чекаш? пасивност јер ниси сигуран у исход? ја бих одмах тужио некога да ме тако суштински лажно оптужи.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:00 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Nebojsa Krstic

A ti govoriš u ime tih 7 miliona?


нема нас седам милиона, можда милионче који мислимо углавном слично, али таман довољно да кикснете на власти. кажеш да су вас лажно оптужили. дакле, неко је изманипулисао нас готово милион гласача дс-а, по теби. зашто, како? зашто нисте ништа урадили да разобличите ту манипулацију против дс-а, који је мирно и поштено радио превођен поштеним и вредним људима, имуним уопште и на помисао о корупцији?

едит: енихауз риспект за јављање, пошто си отприлике једини из дс-а који има образа да се јавља - па макар и нервозно овако.
mikimedic mikimedic 17:14 29.06.2012

Re: Drago je član DS

едит: енихауз риспект за јављање, пошто си отприлике једини из дс-а који има образа да се јавља - па макар и нервозно овако.


ovome se pridruzujem.

goca se ucutala.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:28 29.06.2012

Re: Drago je član DS

mikimedic


goca se ucutala.

Гоца поодавно не коментарише политику, јавља као некакав дух из боце (духиња уствари, да будем родно коректан као ови ледепеовци), и то углавном коментарима о птицама, цвећу и дрвећу. Небојша са, такође, готово сталкеровски губио у својим младалачким успоменама, и он савршено игноришући реалности. али ево, њихови другари са блога сматрају да нису имали обавезу да коментаришу реалност. Небојша се барем у овом сегменту променио, иако и даље звучи љуто, на сам помен Д, С да ни не помињемо.
fijumau fijumau 17:54 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Prvo dođe ovo:
Nebojsa Krstic
Mislim da niste u pravu kad kažete da sam na svaku kritiku odgovarao arogantno. Verovatno niste pročitali baš sve moje odgovore. Puno je toga bilo..

A malo kasnije ovo:
Nebojsa Krstic
ko konkretno je uopste pokusao da menja stvari od 2008. pa do danas?

Realno, niko. Osim tebe.

Ne vredi. Isuviše je to duboko ukorenjeno da bi se ovako nevešto negiralo.
jedna_jelena jedna_jelena 18:45 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Nebojsa Krstic
Da ne pominjem sta se sve pripisuje nekima od vas, kakve i kolike pronevere i sukobi interesa? Koliko mislite da jos moze ovako?

Gledajući iz moje perspektive, većina tih optužbi su izmišljene. Evo mene je čak i predsednik Srbije optužio, imenom i prezimenom, da sam pokrao izbore. Evo, ja čekam da me neko sankcioniše. Za to, ili za bilo šta drugo, što je isto tolika laž.


Hm, ovako je bilo najlakse odgovoriti. Kao i drugi u komentarima iznad, rec "vi" pisala sam malim slovom, pa verujem da niste shvatili licno.
Ali i od mene hvala sto ste se makar javili, da sam imala kome da uputim pitanje. Znam da treba jos da prodje da bismo poceli da dobijamo konkretnije odgovore. Mozda i pitanja treba drugacije da postavljamo...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:35 29.06.2012

Re: Drago je član DS

rec "vi" pisala sam malim slovom,

Ja reč "vi" uvek pišem malim slovom. Pisanje velikog v mi je novokomponovani fazon.

Hm, ovako je bilo najlakse odgovoriti. Kao i drugi u komentarima iznad, rec "vi" pisala sam malim slovom, pa verujem da niste shvatili licno.


Shvatio sam kako treba, ali mi je naravno lakše da govorim u svoje ime jer nisam ničiji advokat. Prilično je zamorno, priznajem, braniti se od potpuno idiotskih optužbi, tipa "priča se" i "opšte je poznato"...

Znam da treba jos da prodje da bismo poceli da dobijamo konkretnije odgovore

Konkretniji odgovori će biti kad budu konkretnija pitanja. I naravno kad se ta konkretna pitanja postave onima u čijem su resoru (bila).
jedna_jelena jedna_jelena 22:15 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Nebojsa Krstic
rec "vi" pisala sam malim slovom,

Ja reč "vi" uvek pišem malim slovom. Pisanje velikog v mi je novokomponovani fazon.


Moze biti, ja sam to naucila u vreme kad su Lepa Brena i Slatki greh kretali u osvajanje Balkana, :). Ostalo izgleda da smo se razumeli.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:37 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Moze biti, ja sam to naucila u vreme kad su Lepa Brena i Slatki greh kretali u osvajanje Balkana

Skoro da sam pogodio.
Ostalo izgleda da smo se razumeli.

Ne bih se kladio u to.
mikimedic mikimedic 22:41 29.06.2012

Re: Drago je član DS

и то углавном коментарима о птицама, цвећу и дрвећу.


ovo mi je nekako poznato - nekakav dejavu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:16 29.06.2012

Re: Drago je član DS

Nebojsa Krstic
Iskreno Vam hvala na odgovoru. Jedna napomena: ne racunajuci prvi pasus, nisam pricao konkretno o Vama, nego kompletnom vrhu DS-a (inace bi Vi svuda bilo pocinjalo velikim slovom), gde, doduse, i Vi spadate.

Pa ok, tako sam i shvatio.
Nije vise ni bitno da li Vam verujem. Sta je bilo, bilo je. Sada smo u situaciji kakvoj jesmo. Ja cu licno ove 3-4 godine iskoristiti da odem u inostranstvo (vec imam dogovorene neke razgovore), pobegnem od svega, steknem malo iskustvo. Zaista bih voleo kada biste i vi iskoristili ovo vreme da procistite redove od raznih likova koji su od DS-a napravili preduzece (ili makar napravili da vecina ljudi misli da je preduzece), pa da, kada se vratim , opet imam makar iluziju perspektive u Srbiji...

Svako ima pravo da ode gde hoće.

Mnogi koje znam su tako otišli u inostranstvo i onda s vremena na vreme dođu ovde da mi (da nam) objasne šta sve nije dobro i kako bi u stvari trebalo.

Pa onda opet odu.

ja bih više voleo da su ostali pa uzeli da oni urade sve bolje.

Evo ovako, ako smem...
Smem, naravno, i odmah da kažem kako Nebojšu Krstića poštujem iz više razloga, a sa njim se često ne slažem.
a) Nebojša je čovek koji nikad ne beži od javnog duela--to ovde lepo vidimo, a ko prati druge medije mogao je to videti i proteklih meseci i nedelja. Recimo, u "Politici" gde je stao na "crtu" mom prijatelju Bošku Jakšiću.
b) Nebojša je čovek, koji može živeti bez politike(doktor je medicine i muzičar), a politikom se bavi. Dakle zanima ga opšte dobro, jer bi imao egzistenciju i bez politike, možda i konforniju od ove postojeće.
c) I kad je bio važan čovek u kabinetu " glavnog dsržavnog gazde", nikada se nije arogantno ponašao ( mogu to da potvrdim iz više izvora).
d) Kao Beograđanin je, ima ovde na blogu potvrda, bio protiv seče planana na Bulevaru...apsolutno, ko hoće neka proveri.
e) Voli Dalmaciju, što sam video iz velikog broja njegovih tekstova, na šta sam ja kao Dalmatinac "slab"...zvuči subjektivno, ali sam siguran da je to čista "petica" u ljudskosti.
f) Svaki "čoek" ima manu. Nebojša je bio na brani politike svog prijatelja iz detinjstva Borisa Tadića. Taj čovek je katzastrofalno loš političar, što ne znači da je loš ćovek. Ja to kontinuirano tvrdim od 2004. godine. Nebojša ima pravo da brani prijatelja.
Hoću reći, poštujem, zaista poštujem Nebojšu Krstića. Hoću reći i to, da mislim i misliću kako je Boris Tadfić katastrofa od političara. Na kraju, rezultat to govori. Nakon dvanest godina on je na vlast vratio crvenu - crnu koaliciju, gde sada tu nisu samo Sloba, Mirko Marjanović i Šešelj..opravdano odsutni...
Kuda će sutra Srbija..nije pitanje za Vojvodu Nikolića, nego za BoTa...
I što se puca na Merdarima, a svi govore da se pucalo sa naše strane, pitanje je za BoTa, jer je on bio šef parade. Očekivati pucnjavu od Tominih, tako je prirodno, Šta drugo vojvode znaju. Što BoTa nije sada rekao kao opozicionar, da se pucati više ne sme...Ne sme...Kad god smo pucali, naš je narod, braćo i sestre najebo..znam nešto o tome...aman, zaman..
mikimedic mikimedic 00:10 30.06.2012

Re: Drago je član DS

pitanje je za BoTa


drago aj pls vise da se prestane sa tim BoTa.

Jer ako je on BoTa, ti si onda...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:59 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Nebojša je čovek, koji može živeti bez politike(doktor je medicine i muzičar), a politikom se bavi.

Pa znaš šta Drago, nisi baš u pravu. Slabo se ja politikom bavim. Nisam ni na kakvim poslaničkim listama, nisam bio kandidat ni za kakve funkcije, politiku pratim na sličan način kao i većina prisutnih...tako da ne bih sebe nazvao političarem. Sem ako političari nisu svi oni koji su zainteresovani za nju. Jesam bio savetnik predsednika, ali taj posao nema nikakvu realnu i formalnu političku nadležnost.

Svaki "čoek" ima manu. Nebojša je bio na brani politike svog prijatelja iz detinjstva Borisa Tadića.

To za mane je tačno. Ovo drugo bih ispravio. Bio sam, i još sam uvek, na brani politike Borisa Tadića. To što mi je prijatelj nije odlučujuće.

Taj čovek je katastrofalno loš političar, što ne znači da je loš ćovek

To ti je zanimljiva teza. iz nje sledi da ti misliš da je moguće da neko bude loš čovek a dobar političar. Nećemo se u tome nikako složiti.

Nakon dvanest godina on je na vlast vratio crvenu - crnu koaliciju,

To može i ovako da se gleda: dvanaest godina on, u ovoj politički na pola podeljenoj Srbiji, sprečava da na vlast dođe crveno-crna koalicija. A sad kad je uspela da dođe (ako uspe, još nije sasvim...) ona je bez zuba i nokata. Koje im je upravo on povadio.

Ovo poslednje, s pucanjem na Merdarama i šefom parade, nemoj da se ljutiš, ali je suviše neozbiljno da bi se komentarisalo, imajući u vidu ko sve i kakve uticaje ostvaruje tamo.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:13 30.06.2012

Re: Drago je član DS

katzastrofalno loš političar

Nego Drago, kad smo već kod katastrofalnih politićara, kad će Čedomir Jovanović da podnese ostavku?

Da je LDP osvojio 15 posto, druga bi se pesma sad pevala. jel tako?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:04 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Slabo se ja politikom bavim. Nisam ni na kakvim poslaničkim listama, nisam bio kandidat ni za kakve funkcije, politiku pratim na sličan način kao i većina prisutnih.

Tehnički, ti si u pravu. Suštinski, nisi..a valjda ne treba da argumentujem ovo - "suštinski"..ako, treba - hoću, nije mi problem.
To za mane je tačno. Ovo drugo bih ispravio. Bio sam, i još sam uvek, na brani politike Borisa Tadića. To što mi je prijatelj nije odlučujuće.

Ja te ljudski podržavam. I apsolutno bih se na isti način ponašao. Onaj ko napusti prijatelja, nije čovek kome treba verovati. I tada kad prijatelj vodi lošu politiku, čak i kad ispusti istorijsku priliku koja se retko pruža, uvek treba biti sa prijateljem. Tvoj prijatelj je samo loš političar,o drugome, ne bih jer ne znam, a verujem da je ok čovek.
To može i ovako da se gleda: dvanaest godina on, u ovoj politički na pola podeljenoj Srbiji, sprečava da na vlast dođe crveno-crna koalicija. A sad kad je uspela da dođe (ako uspe, još nije sasvim...) ona je bez zuba i nokata. Koje im je upravo on povadio.

To ovako, kako tvrdiš, na žalost nije. Deklaracija o "pomirenju", "deoba bola" i slične stvari, promocija SPS-a kao reformisane stranke....promocija ToNi kao modernog političara a njegove stranke kao "evropske". Evo, recimo kako je reformisaan Dačić, neka ti posluži nova zakletva žandarmerije koju je "smislio" onaj Dikić, što fura baš Dačićevu frizuru..čitaj, molim te i kaži, da li bi ovakva budalaština bnila moguća da ih baš bivši predsednik nije vratio tamo odakle su morali da odu u tri lepe...čitaj ovo.."Pobedićemo ili poginuti za Srbiju koje nema bez Kosova“. Verujem da ovo Boris nije smislio, ali ovo je zakletva najjače oružane formacije u Srbiji, ma šta reko Šule - nakon osam godina Borisove vlasti. Raspada nam se društvo, i to je strašno. A ja sam očekivao da on napravi baš društvo malo normalnijim i da vrati i ojača neke elementarne vrednosti. To se nije dogodilo na žalost. I onda u utakmici, ko će biti "gori" nadigraju ga luzeri. Nisam daleko od pomisli, da će nam opet trebati nešto jako slično 5. oktobru..jer ove što se Boris sa njima "bratimio" neće biti moguće drukčije oterati. Živi bili pa videli..
Nebojša, čoveče...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:13 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Nebojsa Krstic


Shvatio sam kako treba, ali mi je naravno lakše da govorim u svoje ime jer nisam ničiji advokat. Prilično je zamorno, priznajem, braniti se od potpuno idiotskih optužbi, tipa "priča se" i "opšte je poznato"...

Konkretniji odgovori će biti kad budu konkretnija pitanja. I naravno kad se ta konkretna pitanja postave onima u čijem su resoru (bila).



zanimljiv odgovor. ima prostora - resora tačnije, ipak, "da se postavljaju konkretna pitanja".

a) Nebojša je čovek koji nikad ne beži od javnog duela--to ovde lepo vidimo, a ko prati druge medije mogao je to videti i proteklih meseci i nedelja.
b) Nebojša je čovek, koji može živeti bez politike(doktor je medicine i muzičar)
c) I kad je bio važan čovek u kabinetu " glavnog državnog gazde", nikada se nije arogantno ponašao ( mogu to da potvrdim iz više izvora).
d) Kao Beograđanin je bio protiv seče planana na Bulevaru....
e) Voli Dalmaciju, što sam video iz velikog broja njegovih tekstova, na šta sam ja kao Dalmatinac "slab"...zvuči subjektivno, ali sam siguran da je to čista "petica" u ljudskosti.
f) Svaki "čoek" ima manu. Nebojša je bio na brani politike svog prijatelja iz detinjstva Borisa Tadića. Taj čovek je katastrofalno loš političar, što ne znači da je loš ćovek. Ja to kontinuirano tvrdim od 2004. godine.


i čovek mira, do duše, uz ogradu da ne pominjemo stranku. a nisi ni ti nenamazan kad je politika po sredi, Drago, 15 puta te direktno pita nešto za Čedu, ti uredno izbegavaš odgovor. važno je da te obuzimaju ganuća Dalmacijom. ili imate obojica neke političko-diskusione fore, kada vas neko pita nešto škakljivo, kao, "e, oops, glupo i idiotsko pitanje, ne mora da se odgovara"! <_<


To za mane je tačno. Ovo drugo bih ispravio. Bio sam, i još sam uvek, na brani politike Borisa Tadića. To što mi je prijatelj nije odlučujuće.
To može i ovako da se gleda: dvanaest godina on, u ovoj politički na pola podeljenoj Srbiji, sprečava da na vlast dođe crveno-crna koalicija. A sad kad je uspela da dođe (ako uspe, još nije sasvim...) ona je bez zuba i nokata. Koje im je upravo on povadio.


da li im je povadio, to ćemo još videti. a nije ni sav kredit na njemu, pošto su i pre njega vadili, hm, zube i nokte (nije najsrećnija metafora baš ). kako vi u ds-u doživljavate taj poraz, nakon 12 godina, nakon 2008. kada ste ostvarili najbolji rezultat u istoriji? da li je ostalo ono, kao u izbornoj noći (jedan od retko iskrenih, spontanih govora, gde je, dojam, izgovoreno racionalno osećanje) da je odgovornost na spoljašnjoj ekonomskoj krizi, nerazumevanju elektorata i analitičara za način funkcionisanja procesa upravljanja državom? svi ste, bez greške, od Tadića, preko Čanka i Jovanovića, optužili elektorat za nezrelost i neodgovornost (pritom su i Čanak i Jovanović ostvarili na pokrajinskom, odnosno republičkom nivou nikad bolje rezultate). nisam ledepeovac, ali ne mislim da Jovanović i Čanak imaju razloga za nezadovoljstvo. mene, međutim, zanima kako DS razmišlja, ali ti eto ne želiš da pričaš o tome.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:45 30.06.2012

Re: Drago je član DS

svi ste, bez greške, od Tadića, preko Čanka i Jovanovića, optužili elektorat za nezrelost i neodgovornost

Ne znam za Čanka i Jovanovića, njih slabije pratim, ali tvrdnja je apsolutno neistinita.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:07 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Drago: To ovako, kako tvrdiš, na žalost nije. Deklaracija o "pomirenju", "deoba bola" i slične stvari, promocija SPS-a kao reformisane stranke

A šta je ju tom trenutku moglo bolje da se uradi? I s kim?
Raspada nam se društvo, i to je strašno. A ja sam očekivao da on napravi baš društvo malo normalnijim i da vrati i ojača neke elementarne vrednosti. To se nije dogodilo na žalost. I onda u utakmici, ko će biti "gori" nadigraju ga luzeri.


U ovakvoj postavci stvari ima nešto suštinski pogrešno:

Ovako vi razmišljate: "Mi iz LDPa, i sličnih organizacija, ćemo da prekrstimo ruke, da držimo tribine u Domu Omladine, da šatro imamo tapiju na istinu, a naši izborni rezultat će uvek biti nebitan i neće se dovoditi u pitanje (sve dok je iznad cenzusa)...za to vreme Ti Tadiću bij naše bitke, Ti Tadiću pravi društvo normalnijim, Ti Tadiću ojačavaj elementarne vrednosti, Ti Tadiću reformiši Srbiju...za to vreme mi ćemo da te šutiramo kad god možemo, a onda ćemo mi da tražimo tvoju ostavku ako postigneš slabiji rezultat nego prošli put".

Ja, dragi Drago, mislim da je ovakva pozicija prilično nekorektna i nefer.

Pa bih ovako postavio stvar. Vi ste u jednoj stranci, a Tadić u drugoj. Ajde malo se vi bavite onim što ste vi mogli da uradite a niste, ajde bar jednom. Neka je Tadić najgori političar, ali šta je to vas sprečilo da budete dobri?
expolicajac expolicajac 10:06 30.06.2012

Re: Drago je član DS

A šta je ju tom trenutku moglo bolje da se uradi? I s kim?

Da je rukovdstvo DS u tom trenutku imalo ideološki definisani stav i analizu situacije zasnovanu na interesima razvoja građanskog društva trebaloje ostati u opziciji i pustiti da se "gospoda" crveni udave u živom pesku svojih zabluda.
Ali na žalost, dubiko motivisani ličnim materjalnim interesima, jako sposobni da manipulišu nadom članstva DS i "gušenjem" svake demokratičnosti u stranci, došli smo dokle smo došli.
Rezultat je takav kakav je i tu povratka nema. Kad neko izgubi utakmicu,nije bitno kakava je igra na sredini terena bila i koliko je šansi imala ekipa tokom utakmice. Divne bravure i fantastične odbrane se zaborave, ostaje samo goli rezultat.
Počev od kohabitacije, reinkarnacijom Dačića, nenormalnim zaduživanjem države, Boris Tadić je u potpunosti potvrdio izreku "PUT DO PAKLA JE POPLOČAN DOBRIM NAMERAMA".
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:19 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Kad neko izgubi utakmicu,nije bitno kakava je igra na sredini terena bila i koliko je šansi imala ekipa tokom utakmice. Divne bravure i fantastične odbrane se zaborave, ostaje samo goli rezultat.

Ne znam na koje golove misliš. Na one koje je postizao Živković?
expolicajac expolicajac 11:34 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Ne znam na koje golove misliš. Na one koje je postizao Živković?

Više od svega nam je sada potreban zdrav razum a ne interpersonalna preupocavanja, ko je bio pametniji i ko je biše grešaka napravio. Ono što sam imao Živkoviću da kažem rekao sam u oči i to bez pardona. Bilo bi pametno da i ti tako postupiš prema Borisu. Ja nisam, kao pojedini, trčao kod Borisa na poklonjenje da bi zadržao pozicije, već sam ostao to što sam i bio od 1991 godine. E pa zato i ti smogni snage pa kaži Borisu istinu, bez uvijanja i da treba da nam interesi razvoja građanskog društva budu iznad ličnih. Svaki čovek u svom životu ima trenutke kada bira između opcije da bude ČOVEK ili NEČOVEK. Možda je ovo tvoj trenutak. Ja sam 2004 godine izabrao da budem ČOVEK.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:28 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Više od svega nam je sada potreban zdrav razum a ne interpersonalna preupocavanja, ko je bio pametniji i ko je biše grešaka napravio.

Pretpostavljam da si ovo napisao Dragu koji misli da je LDP žiri koji treba da Tadiću daje zadatke i ocenjuje ga. A pritom i da ga sapliće u svakoj prilici.
jedna_jelena jedna_jelena 19:46 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Nebojsa Krstic

Ne bih se kladio u to.


Ja sam razumela.

Opet mesam jedninu i mnozinu, ccc... Stvarno taj pravopis sredinom osamdesetih nista nije valjao.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:06 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Možda je ovo tvoj trenutak. Ja sam 2004 godine izabrao da budem ČOVEK.

Zamisli! A ja 1957.
Budimac Budimac 20:13 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Nebojsa Krstic
expandur
Možda je ovo tvoj trenutak. Ja sam 2004 godine izabrao da budem ČOVEK.

Zamisli! A ja 1957.

expolicajac expolicajac 20:23 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Zamisli! A ja 1957.

Posle ovakvog odgovora, sasvim je jasno zašto je DS došao u ovakvu situaciju.
mikimedic mikimedic 20:42 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Zamisli! A ja 1957.


mora da je duvao jugo...


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:31 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Posle ovakvog odgovora, sasvim je jasno zašto je DS došao u ovakvu situaciju.

Ovde je senzitivnost u nesrazmeri s nickom.
expolicajac expolicajac 22:41 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Ovde je senzitivnost u nesrazmeri s nickom.

Žao mi je što su takvi kao ti iz DS prodali posle 2004 godine intelektualnu elitu MUP-a zarad, prvo kohabitacije, a posle reinkarnacije Dačića. Zato Nam sada Bata Dikić piše zakletve Žandarmeriji, a ja pokazujem "senzitivnost koja je u nesrazmeri s nickom" na blogu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:49 30.06.2012

Re: Drago je član DS

Žao mi je što su takvi kao ti iz DS prodali posle 2004 godine intelektualnu elitu MUP-a

Ovo je prilično kreativno osveženje onog što sam ja uradio (zajedno s takvima kao što sam ja).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:36 01.07.2012

Re: Drago je član DS

Nebojsa Krstic

Ne znam za Čanka i Jovanovića, njih slabije pratim, ali tvrdnja je apsolutno neistinita.


nemoj me terati sada da tražim citate (ima ceo taj govor na mom poslednjem entry-ju), ali je izjavio "da ne razumemo mehanizme + neodgovorni intelektualci koji su usmeravali ka tome - valjda misli na Vesnu Pešić). pritom, većini nas, koji jesmo bili birači ds, a stalo nam je do demokratske srbije, "intelektualci" valjda idu jednako na živce kao tebi i Borisu, uostalom. posmatramo kvalitet života oko sebe, koji je loš, sa nekim debeovskim životinjama koje kontrolišu svaki aspekt privrede, plus partijci koji žive superlagodno, dok masa pristojnog sveta ostaje bez posla i primanja, po prvi put u poslednjoj deceniji. to je presudilo, a ne jebene intelektualne "građani i građanke, radnici i radnice", i ostale već izveštačene, eldepeovske mahom al' glavnom izveštačene i neiskrene, bravure fejkne korektnosti (kao onaj nick loader koji je sve fin a samo ubada otrovnim replikama).

nemoj me tovariti za neistinito, please, jer nikada ne pričam ono što se ne zbiva i što ne osećam (i poznajem pomalo, tu i tamo, ponešto, s tim da ne bih nikada napao tako vulgarno, u kurirovskom stilu, jer mi je to odvratno).

drugo me nešto, međutim, muči, od stvari koje si izgovorio danas, a to je, imenito, nešto što si rekao gore, tipa, "ovi koji nam stalno kenjaju nešto, a onda zbrišu napolje". čoveče, ovo je toliko potencijalno otrovno da nemam reči. prvo, niko ko je normalan ne ide "napolje" a da ne nosi srbiju sa sobom. od prvog trenutka kada smo otišli 90-ih, otišli smo da bismo sačuvali zrno ljudskosti i pripadnosti srbiji u najnenormalnijim vremenima. i veruj mi, da mi vama često pripremamo teren a da vi to ni ne osećate, nikada hvala, nema frke, ali na kraju ne pravimo ni za vas konkretno, već za buduće, za klince današnje. okej, ima debila koji mrze sebe, ali to su kompleksi teške kategorije. svako iole razuman će raditi za srpsku stvar, prosto prirodno, to je vajb, to je emocija, pripadnost. zato je vrlo ružno da ti tako nešto prigovoriš, ej, od svih ljudi. takve opaske su u rangu crvenocrnih, fljamurtarija , a ne pristojnih ljudi.

edit: uz ovo, ne poznajem stvarno niti jedan narod osim srpskog koji je tako destruktivan prema vlastitoj emigraciji. fuckin G, 6 milja evra, malo li je? s druge strane, nema zemlje koja poseduje lošiji sistem repatrijacije i viši nivo prezrivosti od Srbije prema rođenoj deci. ali tužnije mi je od svega da čujem tako nešto od nekog, pretpostavno, razumnog i pametnog lika poput tebe, tužno stvarno. סוף הדרך.
nowhereman nowhereman 07:30 01.07.2012

Re: Drago je član DS

Mislim da niste u pravu kad kažete da sam na svaku kritiku odgovarao arogantno.


Ne, Vi na kritike uopšte na odgovarate. Obično prećutkujete.

Stil je čovek.

Ali, zato prepuštate moderaciji da ukloni nepoželjne komentare i nepoželjne blogere.

Svaka čast!


Tu sam se našalio s Dragom, jer se on uvek "brine" za stanje u DS. Po toj logici bih ja trebalo da se brinem za izborni neuspeh LDP-a i da se pitam kad će Jovanović da podnese ostavku. Što bih ja i uradio da me je briga i za jedno i za drugo...


Dobro je da se još neko uopšte brine za "stanje u DS". Jer, kako stvari stoje, za DS se brinu još samo oni čije privilegije zavise od unutar-partijskih dešavanja.

Za većinu nas, koji nismo ni članovi DS-a, ni LDP-a, niti bilo koje stranke, briga za "stanje" neke od ovih organizacija za sticanje profita postoji samo ukoliko se tiče spasavanja gole egzistencije.

A Vi se, vidim, na Draga okomili...


expolicajac expolicajac 08:18 01.07.2012

Re: Drago je član DS

Ovo je prilično kreativno osveženje onog što sam ja uradio (zajedno s takvima kao što sam ja).



Бошко Јакшић
Ништа од крикета, због власти

Колевка демократије, Велика Британија, увек нуди искуства – ономе ко је спреман да учи из историје, учитељице живота. Једно од њих тиче се достојанственог начина на који је маја 1997. тадашњи премијер Џон Мејџор сишао с власти.

Пошто је подсетио да Даунинг стрит напушта остављајући иза себе успешну економију, ниске камате и инфлацију, опадајућу незапосленост, успешније здравство и образовање и мање криминала, Мејџор је лабуристичким наследницима честитао.

То је уобичајена учтивост. Достојанство у поразу тек следи. „Када се завесе спусте, време је да се напусти сцена и то је управо оно што намеравам да учиним”, рекао је Мејџор, позивајући колеге торијевце да изаберу новог страначког лидера. „Током шест и по година током којих сам био у Даунинг стриту било је небројено љубазности великог броја људи, од којих многе нисам никада срео нити чуо, сем њихове индивидуалне љубазности. Желим ову прилику да искористим, уколико могу, да им захвалим, као и милионима других Британаца који су ми увек исказивали поверење и љубазност о којој говорим. Надам се да ћете ми опростити што овог јутра нећу рећи ништа више. Као што знате, убрзо имам састанак с Њеним величанством краљицом како бих подео оставку и како би нова влада могла да буде и формално именована.”

Онда је касније тог дана са супругом и децом отишао на ручак а потом да посматра партију крикета.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:07 01.07.2012

Re: Drago je član DS

svi ste, bez greške, od Tadića, preko Čanka i Jovanovića, optužili elektorat za nezrelost i neodgovornost

Nebojsa Krstic

Ne znam za Čanka i Jovanovića, njih slabije pratim, ali tvrdnja je apsolutno neistinita.

nemoj me terati sada da tražim citate (ima ceo taj govor na mom poslednjem entry-ju), ali je izjavio "da ne razumemo mehanizme + neodgovorni intelektualci koji su usmeravali ka tome - valjda misli na Vesnu Pešić)


Nije Vesna Pešić elektorat. Nije ni njegov predstavnik, ni portparol. Vesna Pešić je Vesna Pešić.

pritom, većini nas, koji jesmo bili birači ds, a stalo nam je do demokratske srbije,

uostalom. posmatramo kvalitet života oko sebe,

od prvog trenutka kada smo otišli 90-ih, otišli smo

veruj mi, da mi vama često


Ti izgleda jesi portparol. Tako pišeš. Ako jesi to je ok, samo ja nisam, pa nam je dijalog neravnopravan.

Ja iznosim samo svoje skromno mišljenje, I kad sam u pravu i kad nisam.

A ja, dakle, kao pojedinac, znam neke koji žive napolju i koji stalno dolaze da NAM nadmeno sole pamet jer oni kao vide šta ne valja, a mi smo kao glupi pa to ne znamo.

A ja kažem da bih voleo da su oni ostali ovde i uradili sve bolje nego mi (koji smo ostali).

Dakle, voleo bih da su ostali oni koje znam, i koji mi idu na živac.

Moja opaska se znači nije odnosila na tebe i one čiji si ti portparol.
nowhereman nowhereman 09:50 01.07.2012

Re: Drago je član DS

Ja iznosim samo svoje skromno mišljenje, I kad sam u pravu i kad nisam.


Nebojša Krstić nije, dakle, "drug član", niti je savetnik bivšeg predsednika, niti vodi na Blogu B92, već neko vreme, marketinšku kampanju u korist svoje stranke i svog šefa.

Nebojša Krstić je muzičar, lekar, zaljubljenik u plavi Jadran i hroničar života u bivšoj JNA.

To je Nebojša Krstić.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:54 01.07.2012

Re: Drago je član DS

To je Nebojša Krstić.

Tako je. A ko si ti?
nowhereman nowhereman 10:01 01.07.2012

Re: Drago je član DS

A ko si ti?


Bivši bloger.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:16 01.07.2012

Re: Drago je član DS

Бошко Јакшић
Ништа од крикета

Pozvao si Jakšića u pomoć! Nema mi spasa.
expolicajac expolicajac 10:25 01.07.2012

Re: Drago je član DS

Pozvao si Jakšića u pomoć! Nema mi spasa.

Na ljutu ranu, ljuta trava, kaže naš narod, koji nažalost ti nisi umeo da slušaš.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:08 01.07.2012

Re: Drago je član DS

Na ljutu ranu, ljuta trava,

Heh, zanimljiv je on slučaj "ljute trave". Ne sećam se da je neki od stranačkih lidera ikad podneo ostavku zbog izbornog rezultata. I ne sećam se da je Jakšić, ikada ranije, nekog od njih opominjao s tim u vezi.

Pa imam lagani osećaj da je ovo sad kandidatura za mesto glodura, a ne nekakav "princip".


nowhereman nowhereman 13:46 01.07.2012

Re: Drago je član DS


Ne sećam se da je neki od stranačkih lidera ikad podneo ostavku zbog izbornog rezultata.



U Srbiji, naravno - ne.

Tipično rezonovanje. "A što bismo mi bili bolji od Ivice i Tome!?"

Pa, i niste bolji. Očekivalo se da budete bolji, ali niste bili.

Naprotiv, dobro ste se potrudili da ubedite svet da ste isti.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana