Putovanja

Učitavanje optimizma

antioksidant RSS / 17.03.2014. u 12:55

Гласали смо. Или прецизније, бирали смо, па смо неки изабрали и да не гласамо*. За цензус је требало око 180 000 гласова и летвица је остала недостижна за пар опција које су озбиљно покушавале да је прескоче. За убедљиву већину (она која друштво уводи у беду) СНС је затражио и добио 1,7 милиона гласова. Гласало је али остало испод цензуса скоро 900 000 и то представља другу највећу снагу изашлих (после 3,6 милиона који су имали друга посла, не постоје у реалности иако су на неком списку, нису успели да се препознају ни у једној опцији...).

Оно што могу претпоставити као скоро сигурну будућност (могло би се рећи да је то будућност у коју верујем да ће се остварити) је убрзавање процеса доношења закона без улажења у њихову суштину. Стечај, приватизација, планирање и изградња, радни односи су скоро сигурни да са решењима која су се вукла пред Нову Годину буду први на усвајању**. Како ко са стране буде у стању да изврши притисак (ЕУ, страни инвеститори, Русија, Кина, УАЕ...) тако ћемо добити неки закон. Површност и незнање су и до сад карактерисали власт, без корективног фактора задршке пристојности, који је бар у траговима постојао спремите се за рударски посао креирања неспроводивог законског оквира. Коме ништа није јасно нек погледа "пристојну" комуникацију Јадранке Јоксимовић са Татјаном Алексић у изборној ноћи. Пристојност за све паре и у потпуности у тоналитету са стилом у облачењу.

Уједно, мало да порадим на спуштању те самозаљубљености. Није ова Вучићева коалиција Боргова постигла најбољи успех у историји српске демократије. ДОС је имао 176 посланичких места. Разлика је била у томе што је међу њима било људи са ставом, карактером, својом личношћу. Разних је ту креатура било, са свих страна интелектуалног, моралног и политичког спектра и ма колико нервирало и плашило унутрашњом свађом која је на крају (чуј на крају - готово одмах) и креирала услове за распад ипак је било аутентично и људски. Ово што СНС уводи у парламент је скоро 160 руку за гласање без било какве назнаке слободне воље. Небојша Стефановић више нема чега да се плаши. Створени су услови да он не мора више да размишља ни о чему - Алек је ту и биће нежан.

Бљак. И мршучкуматерину.

Не кажем да ми није чудно што је толико људи гласало за власт (65% изашлих или још уверљивије - преко 2 милиона гласача) јер то би требало да значи да постоји неко задовољство стањем у друштву које ја, искрено говорећи, не препознајем. Али то је свакако мој проблем. Покушаћу мамурлук који осећам да разбијем кафом, не знам да ли ће ми се отворити очи да уочим тај савршени свет којим је толики број људи савршено задовољан.

1385361_10152282041833147_1759651712_n.jpg 

 

 Други проблем је непостојање јасне алтернативе, јер чак и ако је свет шарен и леп и будућност светла једноумље није добро чак и кад га зовете консензус или саборност. Сви који су се нудили као алтернатива подбацили су. Док кривицу за то не пронађу у себи излаза немају. Та страна политичке понуде већ дуже време покушава да пронађе идеју око које ће се окупити, организацију која ће се озбиљно посветити промовисању те идеје и нисам оптимиста. Истовремено, бојим се могућих исхода у том делу вилајета. Времена за нове заблуде немамо а чини ми се да упорно лутамо право у мрак популизма равног Вучићевом. Али нек остане то за неки други пут, да не рекламирам опције у које не верујем.

 

Milion glasova vapi
njihova se reč ne čuje
pokriva ih debeo sloj parira
jer, pokriva ih debeo sloj papira.

 

 

Birokrata ima ruke
velike su kada uzima
a male kada daje
velike kada uzima, male kada daje.

 

Mi smo...mi smo milion glasova!

 


Иначе, да подсетим, све је почело кад је Борис Тадић "преузео одговорност". Ово што се сад дешава је последица тога. Кад неспособан добије моћ да се бави нечим озбиљним велике су шансе да ће насукати брод о ледник, па макар се налазио и у Которском заливу. Не кажем да ми је лакше што знам кога да кривим али... јбга. И мени прија да упирем прстом.

 

*Ја сам тешком муком успео да заокружим само по једну листу на оба листића али у потпуности разумем сваки избор. Није баш људски одрећи се себе и свој глас дати вођи који ће глумити колективни мозак али ко сам ја да судим другима?
**Преферирао бих бар да се период на рад на одређено не усвоји на 2 године како је предложено. Остале опције имају своју логику. Што се тиче стечаја и приватизације, основни концепт ће вероватно бити задржан (уз напуштање "идеја" типа: стечајни управници сами себе контролишу, статус службених лица, приватизациони управници које именује надлежно министарство по критеријумима које само доноси...)



Komentari (179)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 12:55 17.03.2014

негативни тастер

rade.radumilo rade.radumilo 13:00 17.03.2014

Njah

Alternativa će se pojaviti vrlo brzo, kada ljudima ponestane alternativa u dovijanju kako decu da prehrane...
antioksidant antioksidant 13:03 17.03.2014

Re: Njah



хвала
зарадио сам ручак управо на опклади
(тема је била ко ће први да се понуди)
hajkula1 hajkula1 21:01 17.03.2014

Re: Njah

rade.radumilo
Alternativa će se pojaviti vrlo brzo, kada ljudima ponestane alternativa u dovijanju kako decu da prehrane...



I ti očekuješ pobunu?
rade.radumilo rade.radumilo 09:44 18.03.2014

Re: Njah

I ti očekuješ pobunu?


Pitao sam neke Rumune svojevremeno, kako su se digli protiv Čaušeskua. Mislim OK, sigurno su imali podsticaj spolja, ali kako su tako masovno izašli na ulice prvog dana, kako im se vojska odmah priključila i jedino je Sekuritatea bila protiv njih. Svi odreda su mi odgovorili:

- Bili smo gladni!
angie01 angie01 13:02 17.03.2014

a gde

da se pogleda pristojna komunikacija aleksic/joksimovic?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:06 17.03.2014

Re: a gde

mogu endži da ti opišem to u dve sekunde;

uleti jadranka i kaže kako nije najzgodnija
(činjenica)
a zatim objasni tatjani,
kako očigledno ne razume šta ona hoće da kaže s tim i da su šampioni sveta:)
angie01 angie01 13:08 17.03.2014

Re: a gde

antioksidant antioksidant 13:09 17.03.2014

Re: a gde

http://www.b92.net/video/vesti.php?yyyy=2014&mm=03&dd=17&nav_id=824650
expolicajac expolicajac 13:11 17.03.2014

Re: a gde

angie01

Zato smo i propali, jer ti ne veruješ na reć,nego tražiš "nekakav dokaz".
expolicajac expolicajac 13:13 17.03.2014

Re: a gde

antioksidant
http://www.b92.net/video/vesti.php?yyyy=2014&mm=03&dd=17&nav_id=824650

Em tražimo dokaze, em smo neobučeni za "sajberratovanje"
angie01 angie01 13:23 17.03.2014

Re: a gde

Zato smo i propali, jer ti ne veruješ na reć,nego tražiš "nekakav dokaz"


ne, nego sam namirisala trac, pa reko', da vidim iz prve ruke:)

pogledala,...vredelo je, to je taj ambijent koji nas ceka-nezgodan.
laziiprevare laziiprevare 16:01 17.03.2014

Re: a gde

to je taj ambijent koji nas čeka


Politehnička škola





Želim da vam kažem, ne čujem dobro, ali želim da vam kažem ...
... HVALA vam što ste mi dali više glasova nego Slobodanu Miloševiću.





Želim da vam kažem, kao vazal šeika Bin Zajeda...
... HVALA vam na velikoj ljubavi ! Hvala Srbijo ! Hvala Beograde !





Želim da vam kažem ...
... SVE ono što treba da uradi Aleksandar Vučić, kao budući premijer i ja ...






Želim da vam kažem ...
NE idite deco kući !

anonimni_autor anonimni_autor 17:20 17.03.2014

Re: a gde

Vuk i Vučić zajedno? Znači na to su se odmosili oni starti Isladski runski zapisi koji su predvideli početak "ragneroka"(vremena vukova) sredinom prošlog meseca. Svi u svetu su mislili da je ukrainska ktiza razlog toga proročastva, kad ono neki paganski nordiski sveštenici su predvideli dešavanja na nasšoj političkoj saceni.
hajkula1 hajkula1 19:19 17.03.2014

Re: a gde

Jao, sad znam!

Znate na koga me Vučić podseća? Na našeg Peđu Azdejkovića. Pogledajte fotografije u postu (kod blogera laziiprevare)
laziiprevare laziiprevare 20:32 17.03.2014

proročanstvo

NESREĆA I PATNJA



Vaša Ekselencijo, zovite me samo Vuk.
hajkula1 hajkula1 21:04 17.03.2014

Re: proročanstvo


Vaša Ekselencijo, zovite me samo Vuk.


Prvi koji me prevario.
laziiprevare laziiprevare 23:46 17.03.2014

Re: proročanstvo

Prvi koji me prevario.




milos_mijatovic milos_mijatovic 16:31 18.03.2014

Re: proročanstvo

hajkula1

Vaša Ekselencijo, zovite me samo Vuk.


Prvi koji me prevario.


И мене. Мада, беше ми 15 година кад је ушао у владу са Слобом, па сам се нешто много наљутио на њега. Шта ћеш, младост-лудост.
G.Cross G.Cross 13:15 17.03.2014

Time is Money

Оно што могу претпоставити као скоро сигурну будућност (могло би се рећи да је то будућност у коју верујем да ће се остварити) је убрзавање процеса доношења закона без улажења у њихову суштину.

Ovo je jednostavno.

Samo prepisati hrvatske zakone.

1) Ustedece se vreme i novci
2) Zakoni ionako moraju da budu uskladjeni sa EU, pa ce na kraju veoma liciti na hrvatske.
3) Vecina poslanika u bilo kojoj skupstini je potpuno nekvalifikovana da ocenjuje zakone.
antioksidant antioksidant 13:18 17.03.2014

Re: Time is Money

бугари су у последњем стадијуму "придруживања" усвајали законе на енглеском
тако кажу
G.Cross G.Cross 13:19 17.03.2014

Re: Time is Money

бугари су у последњем стадијуму "придруживања" усвајали законе на енглескомтако кажу


I Rumuni na francuskom. Bio sam prisutan u rumunskoj privrednoj komori kad su rekli da nemaju vremena da prevode...
antioksidant antioksidant 13:21 17.03.2014

Re: Time is Money

kad su rekli da nemaju vremena da prevode...

а вероватно је постојао и мањак воље да се закони примењују
бар у првом тренутку
слићна је ситуација и овде (око спремности за примену) а у праву си, ми имамо среће са сличношћу српско-хрватског и хрватско-српског
G.Cross G.Cross 13:24 17.03.2014

Re: Time is Money

ми имамо среће са сличношћу српско-хрватског и хрватско-српског


Ne boj se , neko ce da uzme pare za prevodjenje za hrvatskog na srpski.
hajkula1 hajkula1 14:14 17.03.2014

Re: Time is Money

G.Cross
ми имамо среће са сличношћу српско-хрватског и хрватско-српског


Ne boj se , neko ce da uzme pare za prevodjenje.



Gde je država pukla silnu lovu zbog lošeg prevođenja (baš smo komentarisali na blogu)?


Jukie Jukie 14:31 17.03.2014

Re: Time is Money

G.Cross
ми имамо среће са сличношћу српско-хрватског и хрватско-српскогNe boj se , neko ce da uzme pare za prevodjenje za hrvatskog na srpski.

Samo neka upotrebi onaj program za prebacivanje sa latinice na ćirilicu i eto lake love.
hajkula1 hajkula1 13:22 17.03.2014

Pitanje svih pitanja

Koliko birača je izašlo na izbore?
Ne tražim procenat, zanima me broj.



rade.radumilo rade.radumilo 13:24 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Koliko birača je izašlo na izbore?
Ne tražim procenat, zanima me broj.


Bit' će u službenom glasniku, u konačnom saopštenju RIK-a...

EDIT:

Evo friškijih rezultata RIK-a
LINK
antioksidant antioksidant 13:29 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Ne tražim procenat, zanima me broj.

сад тражиш бројеве?
а кад сте се припремали за гласање само сте лепе приче и слике гледали :)

(око 3,5 милиона)
hajkula1 hajkula1 14:17 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

antioksidant
Ne tražim procenat, zanima me broj.

сад тражиш бројеве?
а кад сте се припремали за гласање само сте лепе приче и слике гледали :)

(око 3,5 милиона)



Ti znaš zašto sada tražim brojeve?

oko
hajkula1 hajkula1 14:20 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

rade.radumilo
Koliko birača je izašlo na izbore?
Ne tražim procenat, zanima me broj.


Bit' će u službenom glasniku, u konačnom saopštenju RIK-a...

EDIT:

Evo friškijih rezultata RIK-a
LINK




17. март 2014. године

КОНФЕРЕНЦИЈА ЗА НОВИНАРЕ

На конференцији за новинаре, одржаној 17. марта у 12 часова, Републичка изборна комисија саопштила је привремене резултате гласања на изборима за народне посланике Народне скупштине, одржаним 16. марта 2014. године.

На основу обрађених 99.08 одсто бирачких места у Републици Србији, директор Републичког завода за статистику Драган Вукмировић саопштио је да проценат бирача који су гласали на изборима за председника Републике износи 53.12 одсто, а да је проценат неважећих листића 3.17 одсто.



Da li se neko zapita...?

rade.radumilo rade.radumilo 14:39 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Da li se neko zapita...?


Ili je pokupljeno sa nekog glasila koje zapošljava nepismene novinare sa IQ-om ispod 100 ili su u međuvremenu promenili, pošto je na sajtu RIK-a:

Na konferenciji za novinare, održanoj 17. marta u 12 časova, Republička izborna komisija saopštila je privremene rezultate glasanja na izborima za narodne poslanike Narodne skupštine, održanim 16. marta 2014. godine.

Na osnovu obrađenih 99.08 odsto biračkih mesta u Republici Srbiji, direktor Republičkog zavoda za statistiku Dragan Vukmirović saopštio je da procenat birača koji su glasali na izborima za za narodne poslanike Narodne skupštine iznosi 53.12 odsto, a da je procenat nevažećih listića 3.17 odsto.
princi princi 14:48 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

(око 3,5 милиона)

Ima nešto trulo oko tih biračkih spiskova. Ni na jednim parlamentarnim i predsedničkim izborima od 2000. na ovamo u Srbiji (uključujući i njih) nije glasalo više od 4.1M ljudi. Taj broj od bezmalo 7M glasača izgleda totalno nerealno. Ako se pretpostavi da je izlaznost nekih standardnih 65%- 70% ispada da u Srbiji ima 5.8M u vrh glave 6M glasača.
antioksidant antioksidant 14:54 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Taj broj od bezmalo 7M glasača izgleda totalno nerealno

апсолутно
али сад бар теоретски то јесте сређено јер постоји централизован списак
упарене су све матичне књиге и рођених и умрлих
изгледа да ипак постоји општа незаинтересованост за политику (осим у нивоу звоцања испред продавнице или на блогу)
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:29 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

princi
(око 3,5 милиона)

Ima nešto trulo oko tih biračkih spiskova. Ni na jednim parlamentarnim i predsedničkim izborima od 2000. na ovamo u Srbiji (uključujući i njih) nije glasalo više od 4.1M ljudi. Taj broj od bezmalo 7M glasača izgleda totalno nerealno. Ako se pretpostavi da je izlaznost nekih standardnih 65%- 70% ispada da u Srbiji ima 5.8M u vrh glave 6M glasača.


Prof. Vodinelićka trubi o tome još od prošlih izbora, imaš na Peščaniku par njenih svežih tekstova o muljavini sa brojem glasača u Srbiji (mis'im, ako ti nije gadno tamo da ideš da čitaš ). Čini mi se da tu, izmedju ostalih, uračanavaju i sve nas pobegulje, ali valjda još od Titovih vremena.
princi princi 15:49 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

ali valjda još od Titovih vremena

Baš kao i prof. Vodinelićka, .
mariopan mariopan 16:46 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

antioksidant
Ne tražim procenat, zanima me broj.

сад тражиш бројеве?
а кад сте се припремали за гласање само сте лепе приче и слике гледали :)

(око 3,5 милиона)

А колико је нас неизашло на изборе?
hajkula1 hajkula1 18:11 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

rade.radumilo
Da li se neko zapita...?


Ili je pokupljeno sa nekog glasila koje zapošljava nepismene novinare sa IQ-om ispod 100 ili su u međuvremenu promenili, pošto je na sajtu RIK-a: ...



Srećom što je transparentno pa je neko primerio grešku pa dojavio. Kad se dokumenta ne objavljuju, ne stavljaju na uvid javnosti, onda svašta može da se izdešava.
Tako je lako razumljivo kako se dešavaju greške koje skupo plaćamo (iz budžeta) a da ne pominjem nameru.
Posle ovog dokaza (samo jednog u nizu), zahtevamo TRANSPARENTNOST. Za početak.
hajkula1 hajkula1 18:15 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

mariopan
antioksidant
Ne tražim procenat, zanima me broj.

сад тражиш бројеве?
а кад сте се припремали за гласање само сте лепе приче и слике гледали :)

(око 3,5 милиона)

А колико је нас неизашло на изборе?



Pokušavam da izračunam koliku podršku ima u (ukupnom) biračkom telu.
Ubeđena sam da se podaci, ukupno biračko telo i broj izašlih na izbore (odnosno broj apstinenata ) izostavlja zbog računa; bilo bi jasno koliku stvarnu podršku ima.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:39 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

bilo bi jasno koliku stvarnu podršku ima.

Realnu.

Dok njegova jedina opozicija živi na internetu,od imaginacije da su realna snaga. Evo danas; moji fb ortaci,likovi koje pratim na tw ili sam blog ...ne daju utisak da je Vučić imao ikakvu podršku,a stanje stvari u real life je totalno drugačije.
Apatija,žešća.
Svi se nadaju da će se SNS urušiti sam od sebe.
A ko će popuniti tu prazninu?
Pita li se neko?
Ja nemam pojma i to je ono što me užasno plaši.


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:39 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

princi
ali valjda još od Titovih vremena

Baš kao i prof. Vodinelićka, .


Aj sad mi još reci da je i ona pisala vatrene tekstove sa nacionalističkom sadržinom u Pogledima i Srpskoj reči, pa da idem da se ubijem .
niccolo niccolo 18:43 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Dok njegova jedina opozicija živi na internetu,od imaginacije da su realna snaga.

Nemoj tako, evo Anti i ja smo potpuno svesni da nismo snaga…mada Anti još razmišlja da li da nastavi kampanju
mariopan mariopan 19:33 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

hajkula1
mariopan
antioksidant
Ne tražim procenat, zanima me broj.

сад тражиш бројеве?
а кад сте се припремали за гласање само сте лепе приче и слике гледали :)

(око 3,5 милиона)

А колико је нас неизашло на изборе?



Pokušavam da izračunam koliku podršku ima u (ukupnom) biračkom telu.
Ubeđena sam da se podaci, ukupno biračko telo i broj izašlih na izbore (odnosno broj apstinenata ) izostavlja zbog računa; bilo bi jasno koliku stvarnu podršku ima.

Зато и питам, нешто ми се ту не слаже, чини ми се да смо ми неизашли победили на овим изборима јер нас је највише?
Што ми нико није јавио?
blogovatelj blogovatelj 23:15 17.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Čini mi se da tu, izmedju ostalih, uračanavaju i sve nas pobegulje


Meni i supruzi u Somboru uredno stigla prijava da glasam. To mi je bila adresa u Srbiji do 2002.
Ajd što je nama stiglo, nego stiglo i starijem sinu, koji je prošle godine napunio osamnaest godina, a koji od svoje sedme živi u Kanadi.
jkt2010 jkt2010 04:11 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

hajkula1
Pokušavam da izračunam koliku podršku ima u (ukupnom) biračkom telu.

Ko, Radulovic?
Treca decimala..
jkt2010 jkt2010 04:13 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

blogovatelj
Čini mi se da tu, izmedju ostalih, uračanavaju i sve nas pobegulje


Meni i supruzi u Somboru uredno stigla prijava da glasam. To mi je bila adresa u Srbiji do 2002.
Ajd što je nama stiglo, nego stiglo i starijem sinu, koji je prošle godine napunio osamnaest godina, a koji od svoje sedme živi u Kanadi.

Pa kad ste prilikom iseljavanja uredno prijavili promenu adrese u MUP-u...
charlie charlie 12:42 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

stefan.hauzer
bilo bi jasno koliku stvarnu podršku ima.

Realnu.

Dok njegova jedina opozicija živi na internetu,od imaginacije da su realna snaga. Evo danas; moji fb ortaci,likovi koje pratim na tw ili sam blog ...ne daju utisak da je Vučić imao ikakvu podršku,a stanje stvari u real life je totalno drugačije.
Apatija,žešća.
Svi se nadaju da će se SNS urušiti sam od sebe.
A ko će popuniti tu prazninu?
Pita li se neko?
Ja nemam pojma i to je ono što me užasno plaši.



Ма не бој се !
Све је под контролом !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:37 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

stefan.hauzer
... a stanje stvari u real life je totalno drugačije.

Мене та склоност илузијама и плаши и нервира и изненађује, а и овде, на блогу, понекад је изузетно има. Ја сам, лично, гласао за Радуловића -- између осталог, јер сам био обећао -- али сасвим свестан да можда може, ако Марсовци нападну Земљу, доћи до 3% гласова, и никако другачије, иначе је ту на 2% закуцан. Како год, неки интелигентни људи ширили су, искрено, веру и објашњавали како је Радуловић изнад цензуса и томе слично. То је мени значило да се они потпуно не сналазе у стварном животу Србије нити могу да га разумеју. А нешто што не разумеш -- не можеш ни да промениш нити да дајеш праве предлоге како да се оно мења.

Заиста, неке расправе овде, готово блескасте, наликују на оне скупове испијача пива пред сеоском самопослугом.
gavrilo gavrilo 14:19 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

jkt2010
hajkula1
Pokušavam da izračunam koliku podršku ima u (ukupnom) biračkom telu.

Ko, Radulovic?
Treca decimala..




antioksidant antioksidant 14:37 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Мене та склоност илузијама и плаши и нервира и изненађује,

Ја сам, лично, гласао за Радуловића

gavrilo gavrilo 14:46 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

stefan.hauzer
bilo bi jasno koliku stvarnu podršku ima.

Realnu.

Dok njegova jedina opozicija živi na internetu,od imaginacije da su realna snaga. Evo danas; moji fb ortaci,likovi koje pratim na tw ili sam blog ...ne daju utisak da je Vučić imao ikakvu podršku,a stanje stvari u real life je totalno drugačije.
Apatija,žešća.
Svi se nadaju da će se SNS urušiti sam od sebe.
A ko će popuniti tu prazninu?
Pita li se neko?
Ja nemam pojma i to je ono što me užasno plaši.




Pre 20tak dana na jednom blogu je bila postavljena anketa sa tvitera po kojoj Radulovic ima vise glasova od Vucica.
Prognozirao sam na tom blogu da Radulovic nece biti ni blizu cenzusa a da ce Vucic imati oko 50%.
Internet daje jednu potpuno pogresnu i nerealnu sliku.
Samo jedan blog na B92 koliko sam video bio je naklonjen Vucicu.
Evo recimo posle zavrsenih izbora svaki drugi blog na B92 je protiv Vucica a takvi su i komentari.
Realno to je par stotina ogorcenih pojedinaca naspram 1,7 miliona biraca koji su glas dali Vucicu.
Ne znam odakle ti cupas to SVI...kojim to brojem baratas?
Ne propovedam Vucicelizam, pisem cinjenice.
antioksidant antioksidant 14:50 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Realno to je par stotina ogorcenih pojedinaca naspram 1,7 miliona biraca

реално то је 1,7 милиона гласача што је 1/4 од укупног броја од 6,3 милиона гласача
а тих 1,7 милиона гласача трипује да један човек говори у име свих 6,3 милиона
тешка заблуда
опасна
непристојна
reanimator reanimator 14:50 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Samo jedan blog na B92 koliko sam video bio je naklonjen Vucicu.

Otkrij nam autora i čuvaj stražu ispred bloga dok mu objasnimo par stvari
PS
Sine, tebe još nisu resetovali? Hoćeš da zovemo tehničku podršku ili ćeš da emituješ poruke zauvek?
antioksidant antioksidant 14:52 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Sine, tebe još nisu resetovali?

ово значи да ће и он код радуловића?
таман му овакви и требају
(масовни и незаинтересовани за логику)
gavrilo gavrilo 15:01 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

antioksidant
Realno to je par stotina ogorcenih pojedinaca naspram 1,7 miliona biraca

реално то је 1,7 милиона гласача што је 1/4 од укупног броја од 6,3 милиона гласача
а тих 1,7 милиона гласача трипује да један човек говори у име свих 6,3 милиона
тешка заблуда
опасна
непристојна


Ja nisam glasao jer sam bio tog dana 300km od svog glasackog mesta, radio sam, da sam mogao glasao bih za Vucica.
Sta ti to govori?
Zasto mislis da svi oni koji nisu glasali su protiv Vucica ili su nezainteresovani za politiku?
Postoji hiljade razloga zasto neko taj dan nije mogao izaci da glasa.
antioksidant antioksidant 15:06 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Sta ti to govori?

Да би 1 700 001 особа мислила Вучићевом збуњеном главом а не 1 700 000?
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:16 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

таман му овакви и требају
(масовни и незаинтересовани за логику)

U međuvremenu,negde u Zemunu;


Trenutno lamentiram nad totalnom propašću radikala.
Pokušavam Vojvodi da doturim stvarno stanje,onaj ga Šarović loži non - stop,
Krasić se izgubio u mitu o Moskvi,kao trećem Rimu.
Katastrofa !

Gde je general Delić kad ti treba?



gavrilo gavrilo 15:18 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

reanimator
Samo jedan blog na B92 koliko sam video bio je naklonjen Vucicu.

Otkrij nam autora i čuvaj stražu ispred bloga dok mu objasnimo par stvari
PS
Sine, tebe još nisu resetovali? Hoćeš da zovemo tehničku podršku ili ćeš da emituješ poruke zauvek?


Blog se zove JA CU GLASATI ZA VUCICA (tako nekako)

a ovo drugo sto si napisao je zaista besmisleno i ma koliko puta to ponavljao nece se pretvoriti u istinu
Nisam clan SNS niti jedne partije.Pre par godina otisao sam u DS sa namerom da se ukljucim u odredjene socijalne projekte vezano za moju struku i to je moje jedino iskustvo sa nekom partijom.Zadrzao sam se citav sat u DS i shvatio da njih to apsolutno ne zanima.Takve su verovatno sve partije.
Od tada mi neprekidno stizu poruke kao da sam njihov clan.Da podrzim Tadica pa Djilasa, pa, pa...oni koji su clanovi DS znaju o cemu pricam i koliko im je poruka stiglo na mobilni telefon u nedelju u ime Tadica i Djilasa.
Recimo raskol u DS mogao si pratiti preko sms poruka koje si dobijao iz raznih struja DS, nase privatne telefone uzimao je ko je hteo trazeci podrsku po nekakvim odborima, skupovima itd.Ovo pisem da si dusu olaksam sto sam otisao u DS
Vidis o tome niko ne pise po blogovima pa su vas rezultati izbora iznenadili.
reanimator reanimator 15:33 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

a ovo drugo sto si napisao je zaista besmisleno i ma koliko puta to ponavljao nece se pretvoriti u istinu

taskkill [/s ****] [/u **** [/p ****]]] [/fi gavrilo] [/pid gavrilo]|[/im *] [/f][/t]
antioksidant antioksidant 15:33 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Šarović loži non - stop,

Шаровић је искрен али неспособан
Нећу рећи да ми није драго због тога
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:45 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Шаровић је искрен али неспособан

Sine,a kad je smotao onu cicu iz Nove Srbije; za manje od pola mandata u skupštini?
antioksidant antioksidant 15:56 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Sine,a kad je smotao onu cicu iz Nove Srbije

?
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:59 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

antioksidant antioksidant 16:02 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

ево ти још једне разлике између радикала који није издао војводу и оног који јесте



леп су пар

допуна

Kako saznajemo, zamenik predsednika SNS Aleksandar Vučić bukvalno je poludeo kad je u Kuriru pročitao da je potpredsednica NS Dubravka Filipovski blagoslovila njihovu vezu na Fejsbuku.

http://www.kurir-info.rs/politika-protiv-ljubavi-sarovica-i-veljine-poslanice-clanak-89876
maksa83 maksa83 19:43 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

reanimator
a ovo drugo sto si napisao je zaista besmisleno i ma koliko puta to ponavljao nece se pretvoriti u istinu

taskkill [/s ****] [/u **** [/p ****]]] [/fi gavrilo] [/pid gavrilo]|[/im *] [/f][/t]

Uuuu, ju bin trejnd Vu Dan!
hajkula1 hajkula1 21:59 18.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

gavrilo
antioksidant
Realno to je par stotina ogorcenih pojedinaca naspram 1,7 miliona biraca

реално то је 1,7 милиона гласача што је 1/4 од укупног броја од 6,3 милиона гласача
а тих 1,7 милиона гласача трипује да један човек говори у име свих 6,3 милиона
тешка заблуда
опасна
непристојна


Ja nisam glasao jer sam bio tog dana 300km od svog glasackog mesta, radio sam, da sam mogao glasao bih za Vucica.
Sta ti to govori?
Zasto mislis da svi oni koji nisu glasali su protiv Vucica ili su nezainteresovani za politiku?
Postoji hiljade razloga zasto neko taj dan nije mogao izaci da glasa.


Nemoj sad da iščitavam blogove tražeći tvoje postove i gde si konkretno napisao da ćeš voziti 300km da bi samo glasao za Vučića.

Kažem, bot.
gavrilo gavrilo 08:01 20.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

hajkula1
gavrilo
antioksidant
Realno to je par stotina ogorcenih pojedinaca naspram 1,7 miliona biraca

реално то је 1,7 милиона гласача што је 1/4 од укупног броја од 6,3 милиона гласача
а тих 1,7 милиона гласача трипује да један човек говори у име свих 6,3 милиона
тешка заблуда
опасна
непристојна


Ja nisam glasao jer sam bio tog dana 300km od svog glasackog mesta, radio sam, da sam mogao glasao bih za Vucica.
Sta ti to govori?
Zasto mislis da svi oni koji nisu glasali su protiv Vucica ili su nezainteresovani za politiku?
Postoji hiljade razloga zasto neko taj dan nije mogao izaci da glasa.


Nemoj sad da iščitavam blogove tražeći tvoje postove i gde si konkretno napisao da ćeš voziti 300km da bi samo glasao za Vučića.

Kažem, bot.


nisam nigde to napisao, nisam cak ni vozac
niti u jednom komentaru nisam pozivao ljude da glasaju za SNS
botovi Radulovica su me naterali da se ukljucim u prdizbornu diskusiju
sve je nekako pocelo sa blogom gde je objavljena anketa po kojoj Radulovic ima vecu podrsku naroda nego Vucic
...i tako ja postade prvi Vucicev covek
antioksidant antioksidant 08:04 20.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

sve je nekako pocelo sa blogom gde je objavljena anketa po kojoj Radulovic ima vecu podrsku naroda nego Vucic

па тамо где је анкетирано и има
а и ту живи неки народ
склон заблудама можда
склон да следи неког вођу можда
али тај вођа бар није патетични шешељов мали од кужине
није то мала ствар
milisav68 milisav68 11:01 20.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

antioksidant

па тамо где је анкетирано и има
а и ту живи неки народ
склон заблудама можда
склон да следи неког вођу можда

Ružne su ti ove etikete, pa čak i sa ogradom - možda.

Jesam glasao za njega, ali ne mislim da je vođa, već neko ko razmišlja drugačije od ponuđenih opcija.

Jednostavno, pokušao je da uradi ono što je pričao (recimo LK državnih preduzeća, i izazivanje besa raznih nazovi sindikata).

Mislim, mogu i ja tebi da zalepim etiketu - kako ti tvog vođu još nisi našao....
antioksidant antioksidant 12:12 20.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Jesam glasao za njega, ali ne mislim da je vođa, već neko ko razmišlja drugačije od ponuđenih opcija.

то сваки гласач сваке лидерске организације каже
"одличан је прогррам а само он/она га могу спровести
и другачији је (и програм и он/она)"
*хоћу рећи, у чему је разлика између листе александр авучића коју нико није ни читао јер је небитно која имена стоје иза аутоматске подршке речима вође и листе за коју су се скупили потписи уз познавање 3 или 4 имена на њој?
Mislim, mogu i ja tebi da zalepim etiketu - kako ti tvog vođu još nisi našao....

а за ово си у праву
нисам
ни не тражим али то не значи да нећу наћи
многи су нетражећи и залутали право у нову заблуду
* допуњено
milisav68 milisav68 12:37 20.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

antioksidant

*хоћу рећи, у чему је разлика између листе александр авучића коју нико није ни читао јер је небитно која имена стоје иза аутоматске подршке речима вође и листе за коју су се скупили потписи уз познавање 3 или 4 имена на њој?

Razlika je u priči/postupku.

Radulović je pokušao da uradi ono što je pričao/pisao, i u tome se bitno razlikuje od ostalih ponuđenih opcija.
ни не тражим али то не значи да нећу наћи

Kao i što branjenje nekih stavova, ne znači da je vođa pronađen.

Jednostavno - poklapaju (nam) se stavovi (ne svi, ali dobar deo).

Slično sam razmišljao svih ovih/onih godina, kada sam glasao za DS....
antioksidant antioksidant 12:42 20.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Razlika je u priči/postupku.


хоћеш рећи, један је звао у владу а други је потрчао у њу, један је из владе избацио а други је док је био у влади ћутао?
Radulović je pokušao da uradi ono što je pričao/pisao

ти му верујеш
вера је интимна ствар
i u tome se bitno razlikuje od ostalih ponuđenih opcija.

мишковић, корупција, затвор :) свете речи за гласаче александра вучића
Kao i što branjenje nekih stavova, ne znači da je vođa pronađen.

Jednostavno - poklapaju (nam) se stavovi (ne svi, ali dobar deo).

Slično sam razmišljao svih ovih/onih godina, kada sam glasao za DS....

ако мислиш да ти спорим право да гласаш за било кога - грешиш
само браним право гласача александра вучића да се осећају подјендако елитистички и у праву као сви следбеници изабраних
milisav68 milisav68 13:33 20.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

antioksidant
хоћеш рећи, један је звао у владу а други је потрчао у њу, један је из владе избацио а други је док је био у влади ћутао?

Ne, taj što je "potrčao", je prvo rekao šta treba da se uradi(tj šta on misli da treba da se uradi), a zatim kada je pokušao to da uradi, ovaj drugi ga je ignorisao.... a sindikati i kurir su digli galamu.....a i Janez i Hrvoje..

I nije on tu bio sam, bila je tu i asocijacija privrednika, sa kojom je sklopljen dogovor oko izmene zakona, a u čijem sastavu je bio i Radulović...
ако мислиш да ти спорим право да гласаш за било кога - грешиш

Ma ne, nego ružno da se glasači nazivaju vernicima (ili bilo kojim drugim imenima).

Glasači su glasači, i svako ima pravo da glasa za bilo koga bez obzira na motiv.
antioksidant antioksidant 13:39 20.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

Ne, taj što je "potrčao", je prvo rekao šta treba da se uradi(tj šta on misli da treba da se uradi), a zatim kada je pokušao to da uradi, ovaj drugi ga je ignorisao.... a sindikati i kurir su digli galamu.....a i Janez i Hrvoje..

Ma ne, nego ružno da se glasači nazivaju vernicima

све што нема везе са логиком и рационалношћу називам вером
Glasači su glasači, i svako ima pravo da glasa za bilo koga bez obzira na motiv.

тако је
само маните се супериорних ставова да је нечија вера правовернија
није
све су вере исте
заблуде
milisav68 milisav68 16:53 20.03.2014

Re: Pitanje svih pitanja

antioksidant

све што нема везе са логиком и рационалношћу називам вером

E jbga sad, tražiš logiku i racionalnost u društvu, u kome se najviše proizvodi hrane - ikad, a gde je nikad više gladnih.
само маните се супериорних ставова да је нечија вера правовернија

Ma ne radi se tu uopšte o veri, već o načinu, odnosno oruđu, kako da stignemo do nekog "boljeg sutra".

To su različite stvari, a konačno (i idealno) rešenje ne postoji (sem kod onog neuspelog slikara).
reanimator reanimator 13:24 17.03.2014

...

Оно што могу претпоставити као скоро сигурну будућност (могло би се рећи да је то будућност у коју верујем да ће се остварити) је убрзавање процеса доношења закона без улажења у њихову суштину

Nemoj si evro skeptik..Jelko Kacin (i lokalni fanovi), svaki put kad hoće malo da uživa nad našom aljkavošću i neažurnošću, kao primer navede da Slovenija svoj neverovatni uspeh nakon SFRJ duguje činjenici da je slovenački parlament prvih godinu dana radio 0 - 24 i izglasao nekih milion zakona, a ne ko mi, svaki zakon pola godine i sl.
Sad da ga vidim nad čim će da seiri kad krenemo da štancujemo..
angie01 angie01 13:26 17.03.2014

Re: ...

kao primer navede da Slovenija


moji prijatelji iz Slovenije, pak tvrde, kako se tamoosnje stanje, sustinski ne razlikuje previse od ovog ovde- jedino je startna osnova bila bolja.
antioksidant antioksidant 13:28 17.03.2014

Re: ...

Nemoj si evro skeptik..

нећемо ми само еу захтеве испуњавати
па ово око закона о раду пише у белој књизи савета страних инвеститора већ неколико година
само је дошло на ред, нашао се прави контакт
много је наручиоца
једини прави посао ће бити усклађивање различитих жеља
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:28 17.03.2014

Re: ...

Sad da ga vidim nad čim će da seiri kad krenemo da štancujemo.

Ako već prepisujemo,neka bude na švedskom. Hladno ,al' standard :)
Atomski mrav Atomski mrav 13:30 17.03.2014

Re: ...

Ako već prepisujemo,neka bude na švedskom. Hladno ,al' standard :)

Na finskom. Mozda ce poslanici iz SVM i razumeti ponesto.
bolid1 bolid1 14:02 17.03.2014

Re: ...

angie01
kao primer navede da Slovenija


moji prijatelji iz Slovenije, pak tvrde, kako se tamoosnje stanje, sustinski ne razlikuje previse od ovog ovde- jedino je startna osnova bila bolja.


Na sastanku sa nekim profom sa faksa, pretresli bitne teme i pricam onako, opusteno, pakujem rokovnik, pita on: kako je kod vas? Ispricam ja neku pricu koju imam spremnu za takva pitanja, on gleda kroz prozor i samo kaze: aha, znaci isto sranje k'o i ovde.
reanimator reanimator 14:18 17.03.2014

Re: ...

moji prijatelji iz Slovenije, pak tvrde, kako se tamoosnje stanje, sustinski ne razlikuje previse od ovog ovde- jedino je startna osnova bila bolja

Ali ta ćinjenica Jelka ne sprečava da..što je bila poenta mog ironičnog osvrta na njihovu prošlost, a našu budućnost :)
antioksidant antioksidant 14:19 17.03.2014

Re: ...

Jelka

jelko
jelica
...
ja definitivno necu moci da se selim u sloveniju
ne uklapam se u obrazac imenovanja
reanimator reanimator 14:24 17.03.2014

Re: ...

ja definitivno necu moci da se selim u sloveniju

Ni ne treba. Ja otišao u Ljubljanu prepun očekivanja (mis'im ono, srpska mitologija, ..švedjanke, venecuelanke, slovenke...), a tamo kordoni Cecinih klonova, neuspelih.
antioksidant antioksidant 14:31 17.03.2014

Re: ...

па кад си губио време у љубљани
оне праве словенке су на бициклама по шумама
princi princi 14:40 17.03.2014

Re: ...

neuspelih

?
antioksidant antioksidant 14:42 17.03.2014

Re: ...

princi
neuspelih

?

не личе на цецу већ на драгицу томину
niccolo niccolo 14:44 17.03.2014

Re: ...

оне праве словенке су на бициклама по шумама

Perverzije...



Nego, dobro da si napisao blog, sad ne moram da pišem i ja - stranke u vladi dve godine zadužuju RS ko ludi, ne sprovednu nijednu reformu i glasači ih nagrade sa 4/5 poslaničkih mesta...
antioksidant antioksidant 14:46 17.03.2014

Re: ...

Nego, dobro da si napisao blog,

не нечитање се и мени свиђа
има лепу слику :)
reanimator reanimator 15:05 17.03.2014

Re: ...

?

To su te frizure, to je taj stajling..i tu je kraj.
Mislim, tuga, ko kad u Beogradu vidiš 4 nesretnice koje tripuju da su Keri Bredšou i drugarice, samo zato što ih je 4 i što su rešene da budu nemilosrdne prema muškarcima
antioksidant antioksidant 15:08 17.03.2014

Re: ...

Mislim, tuga, ko kad u Beogradu vidiš 4 nesretnice koje tripuju da su Keri Bredšou i drugarice, samo zato što ih je 4 i što su rešene da budu nemilosrdne prema muškarcima

ма да, а ниједна неће саманта да буде
reanimator reanimator 15:14 17.03.2014

Re: ...

ма да, а ниједна неће саманта да буде

Ili hoće, ali ne sa mnom :)
Moj favorit je Miranda, ume da nabode foru.
princi princi 15:25 17.03.2014

Re: ...

Keri

саманта

Miranda

Uh, jbt, pogubih se.

Inače, provalio sam da je, bar u ovom južnom Ontariju, Miranda ukrajinsko ime. Uzgred, šta ih je, mislim da ih ima više nego u Kijevu... Kažu da je Vinipeg (sine, Vinipeg, :))))), za koji ti native Kanađani kažu: you don't want to go there), ono, slobodna republika. Mahom robusne sportašice, hokej subotom i nedeljom na zornjaka, mamo, tato, pomagaj da obalimo skota, itajrad.
hajkula1 hajkula1 18:34 17.03.2014

Re: ...

angie01
kao primer navede da Slovenija


moji prijatelji iz Slovenije, pak tvrde, kako se tamoosnje stanje, sustinski ne razlikuje previse od ovog ovde- jedino je startna osnova bila bolja.



Ja to malo ozbiljnije ispitujem, analiziram. Ipak se razlikuje sled dešavanja i bilo je više odgovornosti. Koeficijent broja krokodila po broju stanovnika, kod njih je mnogo manji. Njihovi su se obogatili eksploataišući (uglavnom) neke druge (na primer, po uzoru na Nemačku). Recimo zarada u nabavci oružja za Hrvate, (neko im nisu isporučili). Kod njih su kamate na kredite bile niže. Neki su se okoristili time što smo mi bili pod sankcijama... (Ovo provereno, iz iskustva.)




bolid1 bolid1 07:49 18.03.2014

Re: ...


оне праве словенке су на бициклама по шумама


Word!!

Rule of tomb: Ako ima neke veze sa ex-yu, moze da se pregovara, ako nema begaj, samo ce da ukapiras kako treba u nedelju da ustanes u 7am jer, eto, bas su lepi Kamniski alpi...divni su, gledamo se iz kafica i nema potrebe za nekim boljim upoznavanjem

ма да, а ниједна неће саманта да буде
Ili hoće, ali ne sa mnom :)


Vecute muke.


To su te frizure, to je taj stajling..i tu je kraj.


Nemoj tako, a cela horda klonova hipstera u pokusaju, koje otkidaju na cecu...eto, to je scary. Sto rece Ilija: nekad je bilo cim ga vidis, znas ko je...sad, cim ga vidis, ne znas ko je...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:44 18.03.2014

Re: ...

niccolo
оне праве словенке су на бициклама по шумама

Perverzije...



Nego, dobro da si napisao blog, sad ne moram da pišem i ja - stranke u vladi dve godine zadužuju RS ko ludi, ne sprovednu nijednu reformu i glasači ih nagrade sa 4/5 poslaničkih mesta...

Потпуно лудило, тотална делузија.

Ствар је у трансферу кривице: хапси се и прековремено, и стално пуни глава Србљима како их је неко покрао, ти корумпирани тајкуни и политичари, па су зато јадни и бедни и сиромашни, а не да су такви јер су лењи, незналице и недовољно истрајни.

То је оно што највише замерам овој власти: ширење једне непродуктивне и лажне слике о нама самима. Ми смо земља без зрцала.
niccolo niccolo 13:51 18.03.2014

Re: ...

ширење једне непродуктивне и лажне слике о нама самима. Ми смо земља без зрцала.

Ja se sećam da je u vreme Đinđića neko odlično primetio da je mnogo lako biti glasač SRS, pošto oni od glasača ništa ne traže, već ga uveravaju da je super ovakav kakav je. To se ni dan danas nije promenilo, uvek su krivi neki drugi - dal se zvali Vatikan i CIA ili se zvali tajkuni i kriminalci ili se zvali nekako deseto...
tadejus tadejus 14:24 18.03.2014

Re: ...

Predrag Brajovic

niccolo
оне праве словенке су на бициклама по шумамаPerverzije... Nego, dobro da si napisao blog, sad ne moram da pišem i ja - stranke u vladi dve godine zadužuju RS ko ludi, ne sprovednu nijednu reformu i glasači ih nagrade sa 4/5 poslaničkih mesta... Потпуно лудило, тотална делузија.Ствар је у трансферу кривице: хапси се и прековремено, и стално пуни глава Србљима како их је неко покрао, ти корумпирани тајкуни и политичари, па су зато јадни и бедни и сиромашни, а не да су такви јер су лењи, незналице и недовољно истрајни.То је оно што највише замерам овој власти: ширење једне непродуктивне и лажне слике о нама самима. Ми смо земља без зрцала.



mranjaaaaaaaaaaaaaau
i ti ga sad brajoviću načisto usrade motku
čas se gore žališ na neslagedavanje realnosti... čas se dovatiš da je sagledavaš... pa sagledaš da je narod lijen, neznalica i neistrjan...
e jes
a samo da je malo istrajniji pa da je glasao za radulovića... e al bi ga onda pošla karta..
narod mož bit jeste malo polijen, kad mu dozovliš..
znanje istina u naroda ne preliva.. al imam utisak da mu je instinkt znatno bolji od ovih što se znanjem diče...
možda je malo čupavo objasniti zašto američki white trash glasa za republikance..
al da objasniš zašto srpska sirotinja glasa za vučića a ne radulovića... poprilično je lako, a nije neznanje u pitanju..
narod bi stvarno morao biti jako glup pa da dobrovojno pristane da ga osiromašiš.. to se stvarno rijetko dešava (mada eto kod amera i to uspijeva)..
u jevropi malo teže..
al je zato u jevorpi redovna pojava (impozantan primjer je recimo reforma tržišta rada njemačkih socijal-demokrata pod Šrederom) da se narodu obeća socijalna pravda, a jednom kad to naglas deklarativno podrži... e onda se uradi ono što se vidi da urađeno biti mora (a nema puno veze sa socijal-demokratijom)..
e sad baš da će ovi trenutni tog posla da se private.. ne bih baš pare na tu opciju stavljala..
no nikad se ne zna
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:00 18.03.2014

Re: ...

tadejus

Драга моја,
Која ме искрено волиш и пратиш (не знам како другачије да тумачим овај твој излив), ево да појасним понешто: ја нисам ни рекао да народ треба да гласа за Радуловића, али... можда би могао да о томе размисли, јер он и Вучић имају заједничку програмску црту -- обећавају реформе! ("Свом снагом у реформе!" -- тако беше слоган СНСа?!) Само што Алекове реформе изгледају бледе, неконкретне, апстрактне, безбедне, а Радуловићеве -- тешке и оштре.

Потом, Радуловић верује у реформе, а Алек, који ће их по сили ЕУ интеграција спроводити -- у њих не верује, барем не онако као Радуловић. Види, ја нисам дете, па чак ни твоје, па да не разумем једну ствар: већ сада на столу сваке будуће владе РСрбије налази се списак закона који се морају усвојити јер ЕУ тако тражи. У том смислу готово да је свеједно ко је на власти. У једном другом није -- неко у те законе и процедуре верује, а други ће их усвајати само да формално испуни приступне обавезе. Ту је велика разлика.

Пажљиво сам слушао АВ-учићеву кампању. Нагласци су били: Корупција, Тајкуни, Други нам сметају, Свом снагом у (апстрактне) Реформе! Он није нудио социјалну правду. Он је нудио социјалну освету. Он је нашао савршeног жртвеног јарца за пренос кривице: Мишковић и Ђилас и ДС тајкуни и политичари. Он је уљукивао тиме народ да је добар и поштен и фин. И да на њему не лежи кривица.

Гледаћемо, сви заједно, како Радуловићеви закони пролазе, само -- преписиваће их Вучићева министарства. Све непопуларне мере треба донети у првих годину и по дана мандата. И надати се да ће до његовог краја дати ефекта.

tadejus tadejus 15:14 18.03.2014

Re: ...

Predrag Brajovic


pa đe da te ne pratim brajoviću kad ovakvo biserje pred noge (svinjama?) bacaš..
e dobro, to kad smo objasnili da vidimo šta smo imali..
eu nalaže zakone.. e jes, nije nego, eu se načisto iźede hoće li u srbiji radnici dobijati povišicu spram radnog staža ili neće..
spavati ne mogu dok to ne utvrde..
istu im nesanicu uzrokuju i dileme na temu broja zaposlenih u srpskoj državnoj službi..
i sami su skloni da svoju sjeku nemilice (ko ne vjeruje nek pročita ovo)
a vjere što se tiče... pa to ti pričam, to ti pričam..
ne vjeruju ni oni... a nisu glupi pa vide s kim vjeru i nevjeru dijele..
e sad dal su pomalo samodestruktivni u toj nevjeri... pa jebaga.. u kratkom roku baš i nisu
sva je prilika da to tako kako je her raduović zamislio baš i ne mere

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana