Zabava

pitanje i savet

antioksidant RSS / 28.03.2020. u 21:23


- zašto se drže ljudi u izolaciji kad dođu iz inostranstva, zašto ih ne testiraju?

 


- zabranite okupljanje a ne kretanje u nekim terminima (policijski čas). sad npr imate sve penzionere u srbiji U ISTOM TRENUTKU na ulici (nedelja ujutru)

 

 



Komentari (489)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 21:23 28.03.2020

негативни тастер

st.jepan st.jepan 21:48 28.03.2020

Re: негативни тастер

Domaćine, briši, izgleda da problem s videom imam samo ja..
mirelarado mirelarado 21:52 28.03.2020

Eh...

Što se tiče prvog pitanja i saveta, verujem da uprkos priči o avionima, kamionima i milionima, nema dovoljno testova.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:04 28.03.2020

Re: Eh...

to sigurno, drugi razlog je što ni ti testovi nisu apsolutno sigurni, a najvažniji je da se ljudi odvrate od dolaženja ovamo.
antioksidant antioksidant 22:07 28.03.2020

Re: Eh...

mirelarado
Što se tiče prvog pitanja i saveta, verujem da uprkos priči o avionima, kamionima i milionima, nema dovoljno testova.


u pitanju je cista ekonomija: test kosta 10€, drzati coveka u studenskom domu u kosutnjaku kosta vise po danu. za 28 dana bice bar 28 puta skuplje. moze to i krace i jeftinije
mirelarado mirelarado 22:11 28.03.2020

Re: Eh...

antioksidant
mirelarado
Što se tiče prvog pitanja i saveta, verujem da uprkos priči o avionima, kamionima i milionima, nema dovoljno testova.


u pitanju je cista ekonomija: test kosta 10€, drzati coveka u studenskom domu u kosutnjaku kosta vise po danu. za 28 dana bice bar 28 puta skuplje. moze to i krace i jeftinije


O tome da bi se tako odmah odvojili nezaraženi od eventualno zaraženih i izbegao rizik da i ne govorimo...
zemljanin zemljanin 22:21 28.03.2020

Re: Eh...

vecini je ovo prva pandemija a ozbiljna ... prosla pandemija je bila lazni alarm i kako ljudi to lakse pamte i ova je bila samo trucanje naucnika ... a posle ce svi da proglase pobedu ... i svi ce pricati da je upravo ono sto je radjeno dovelo do velike pobede ... a kad se populaciji, jednom nabije tenzija i strah, onda se ne popusta ... znaci svaki dan mora da je bitniji i krucijalan i alarmantan i sve ostalo potrebno ... i tako ce vam biti do poslednjeg dana ... a onda, jednog suncanog dana (mora da bude suncan) pojavice se i reci 'pobedili smo' ... i niko vise nece pitati a sto je juce bio najbitniji dan ... psihologija mase

PS. znam da su to svi primetili ali niko nece javno da kaze - na trzistu je nestasica prezervativa
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 28.03.2020

Re: Eh...

O tome da bi se tako odmah odvojili nezaraženi od eventualno zaraženih i izbegao rizik da i ne govorimo...


Sad slušam, pa nismo u pravu.
Ukarantin idu svi dok ne stignu rezultati testiranja, posle toga pozitivni u bolnicu, dobro, na sajam, a negativni kući u samoizolaciju.
mirelarado mirelarado 22:30 28.03.2020

Re: Eh...

hoochie coochie man
O tome da bi se tako odmah odvojili nezaraženi od eventualno zaraženih i izbegao rizik da i ne govorimo...


Sad slušam, pa nismo u pravu.
Ukarantin idu svi dok ne stignu rezultati testiranja, posle toga pozitivni u bolnicu, dobro, na sajam, a negativni kući u samoizolaciju.


Ako je tako, to je u redu.
angie01 angie01 22:42 28.03.2020

Re: Eh...

.. a kad se populaciji, jednom nabije tenzija i strah, onda se ne popusta ..


socijalni inzinjering.



Ako je tako, to je u redu.


od kada je tako?

prosle nedelje mi je stigla kuma iz Amerike, par dana pre nje, ortak iz Francuske i u oba slucaja- sa svim ostalim putnicima su pusteni kuci, bez bilo kakvog pregleda, samo im je dato da slikaju neki letak sa uputstvima o samoizolaciji, niko im nije uzeo ni podatke, nista,...mozda ova nova tura sto je stigla, ovi ljudi sto su se javili da su ih bez obavestenja, odvezli u neke smestaje.
zemljanin zemljanin 22:59 28.03.2020

Re: Eh...

za to vreme u Svedskoj

aureus aureus 23:04 28.03.2020

Re: Eh...

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:06 28.03.2020

Re: Eh...

Ukarantin idu svi dok ne stignu rezultati testiranja, posle toga pozitivni u bolnicu, dobro, na sajam, a negativni kući u samoizolaciju.



Lepo kući, i to nakon što si proveo nekoliko dana u karantinu sa obolelima u krajnje problematičnim uslovima. Jel to smislila "struka"?
cassiopeia cassiopeia 23:08 28.03.2020

Re: Eh...

zemljanin
za to vreme u Svedskoj



Jbg, nismo Švedska.
antioksidant antioksidant 23:09 28.03.2020

Re: Eh...

stefan.hauzer
Ukarantin idu svi dok ne stignu rezultati testiranja, posle toga pozitivni u bolnicu, dobro, na sajam, a negativni kući u samoizolaciju.



Lepo kući, i to nakon što si proveo nekoliko dana u karantinu sa obolelima u krajnje problematičnim uslovima. Jel to smislila "struka"?

prava izolacija bi bi bila da svako bude u svojoj sobi ali ovo organizuje vučić (šešeljov mali od kužine) a sprovodi vulin (mirin manji od kužine), tako da ne očekuj previše
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:12 28.03.2020

Re: Eh...

tako da ne očekuj previše


Pa očekujem najgore, ali se nadam najboljem.
mariopan mariopan 23:12 28.03.2020

Re: Eh...

mirelarado
Što se tiče prvog pitanja i saveta, verujem da uprkos priči o avionima, kamionima i milionima, nema dovoljno testova.


I ja mislim da nema dovoljno testova

Što znači da oni ugrožavaju zdravlje i živote zdravih putnika kada ih smeste sve zajedno u izolaciju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:17 28.03.2020

Re: Eh...

Lepo kući, i to nakon što si proveo nekoliko dana u karantinu sa obolelima u krajnje problematičnim uslovima. Jel to smislila "struka"?


Šta bi bilo idealno, da svako dobije zasebnu sobu?

ja bih ipak bio malo realniji.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:18 28.03.2020

Re: Eh...

Šta bi bilo idealno, da svako dobije zasebnu sobu?


Da, kao Željko Obradović.
zemljanin zemljanin 23:20 28.03.2020

Re: Eh...

cassiopeia
Jbg, nismo Švedska.

Compare the Swedish guidelines to what the Danes were told by their government on Monday: "Cancel Easter lunch. Postpone family visits. Don't go sightseeing around the country."

The Swedish Public Health Agency's corresponding recommendation is: "Ahead of the breaks and Easter, it is important to consider whether planned travel in Sweden is necessary to carry out."


nismo Svedska ali nisu oni napamet primenili tu strategiju ... Srbija je, koliko vidim, prepisala kineski metod ... a poziva se na Italiju, Spaniju itd. ... Svedska je za razliku od njih procenila na vreme za i protiv i primenila optimalni model za svoju situaciju ... to optimalni je nesto sto je njihov zakljucak ... kad se ovo okonca, videce se sta je sta ... 2078 ili +/- godinu
mariopan mariopan 23:33 28.03.2020

Re: Eh...

hoochie coochie man
O tome da bi se tako odmah odvojili nezaraženi od eventualno zaraženih i izbegao rizik da i ne govorimo...


Sad slušam, pa nismo u pravu.
Ukarantin idu svi dok ne stignu rezultati testiranja, posle toga pozitivni u bolnicu, dobro, na sajam, a negativni kući u samoizolaciju.



Za to vreme u tom njihovom "karantinu" zdravi pokupe virus od zaraženih. Neko to možda plati i glavom?

To ne bi smeli da rade. To se zove "ugrožavanje bezbednosti i zdravlja" naših gradana i kažnjava se zakonom? Takođe zbog širenja zarazne bolesti jer tada oni to rade.

Trebalo bi ljude razdvojiti jos na aerodromu. Kako nije u funkciji tamo je veliki prostor pa se ljudi mogu odmaknuti jedni od drugih i vrsiti testiranja i odmah na licu mesta odvajati zdrave od bolesnih. Znaju oni to najbolje ali ne rade, jer verujem i ja da nemaju dovoljno testova.

Za to vreme se prema nama koji dolazimo iz inostranstva vodi hajka, pali se lomača da nas spale kad se vratimo. Da, ako se požalimo, dobijemo samarčinu i od javnosti, preparirane u punjene ptice.

Biće mnogo pitanja kada se ovo završi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:44 28.03.2020

Re: Eh...

Da, kao Željko Obradović.


Ne znam šta je s njim, ali ako je sam u nekoj sobi, pa nemojmo biti baš toliki demagozi.
Biće mnogo pitanja kada se ovo završi.


E to zavisi od toga kako će se završiti.
Ako bude teklo kao do sad, hajmo ruku na srce, mnogi će odahnuti.
A biće i onih koji će terati mak na konac.

Na početku ovoga, sećam se, Kon je rekao otprilike, ovo je za nas (misleći na krizni štab) siguran poraz, ako bude malo mrtvih reći će, pa šta, ovo nije ništa strašno, džaba ste nas maltretirali, a ako bude mnogo reći će, pojma nemate.

Milsim da je bio u pravu.
mirelarado mirelarado 23:44 28.03.2020

Re: Eh...

od kada je tako?


Od danas, verovatno... Kao i sve druge tobože hitno i efikasno, a zapravo traljavo i haotično sprovedene mere.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:51 28.03.2020

Re: Eh...

mirelarado
od kada je tako?


Od danas, verovatno... Kao i sve druge tobože hitno i efikasno, a zapravo traljavo i haotično sprovedene mere.


Ja čuo večeras na N1.

Naravno, pošto je N1 u pitanju, sve je to u formi kritike.

Napravljeni su zaista neki propusti, uzeti uzorci samo sa imenom, nikakvi drugi podaci, kasnije tek zvali da pitaju za broj lične karte ili tako nešto.
Pa sad ljudi u strahu da će pomešati uzorke ako su dva Petra Petrovića npr u pitanju, a jedan pozitivan drugi negativan, kako da znaju koji je koji, ko ide kući a ko u bolnicu.
angie01 angie01 23:54 28.03.2020

Re: Eh...

Kao i sve druge tobože hitno i efikasno, a zapravo traljavo i haotično sprovedene mere.


drzava je duzna da pomogne svojim gradjanima, a ne da im otezava.

ovi stariji ljudi su stvarno stavljeni u tesku situaciju, pored toga sto svima zbog fizikog zdravlja trebaju sunce i kretanje, mnogi mogu i psihicki da obole, da upadnu u depresiju i slicna stanja u toj potpunoj odsecenosti od svega...samcima je najteze, ...danas sam videla dve bakice na klupi ispred zgrade, svaka sedi na svom kraju blago okrenute glave, obe sa maskama.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:06 29.03.2020

Re: Eh...

Ne znam šta je s njim, ali ako je sam u nekoj sobi, pa nemojmo biti baš toliki demagozi.


Ne, nego je sa aerodroma otišao u samoizolaciju.
Dakle, postoje i bolja rešenja od ovih takozvanih karantina.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:14 29.03.2020

Re: Eh...

stefan.hauzer
Ne znam šta je s njim, ali ako je sam u nekoj sobi, pa nemojmo biti baš toliki demagozi.


Ne, nego je sa aerodroma otišao u samoizolaciju.
Dakle, postoje i bolja rešenja od ovih takozvanih karantina.


Nema idealnih stef.
Siguran sam da bi i tome, da svi odmah idu u samoizolaciju, našli mane.
A našli bismo ih jer ih stvarno ima.

Svako posebnu sobu da dobije, pa ne budimo nerealni, ako bude dovoljno i za svakog po krevet biće odlično, kakva crna soba.

Jedino pravo merilo su krajnji rezultati mera, za sad to ipak radi, kako će biti videćemo.

Jedino je ova diskriminacija starijih ozbiljan problem.
mariopan mariopan 00:18 29.03.2020

Re: Eh...

hoochie coochie man
Da, kao Željko Obradović.


Ne znam šta je s njim, ali ako je sam u nekoj sobi, pa nemojmo biti baš toliki demagozi.
Biće mnogo pitanja kada se ovo završi.


E to zavuisi od toga kako će se završiti.
Ako bude teklo kao do sad, hajmo ruku na srce, mnogi će odahnuti.
A biće i onih koji će terati mak na konac.

Na početku ovoga, sećam se, Kon je rekao otprilike, ovo je za nas (misleći na krizni štab) siguran poraz, ako bude malo mrtvih reći će, pa šta, ovo nije ništa strašno, džaba ste nas maltretirali, a ako bude mnogo reći će, pojma nemate.

Milsim da je bio u pravu.

Svi ćemo odahnuti.
Samo neki neće jer ne mogu, a nije tako moralo biti.

Onda ćemo pitati kako su turističke organizacije vodile turiste u davno uplaćene aranzmane svuda po svetu, kako su polazili iz zemlje dok su u Italiji već umirali a kod nas virus bio "smesan" i "samo sezonski grip"?

Zašto im niko nije rekao šta se sprema?

Sada ti ljudi vape za pomoć ali ih niko ne čuje i ne znam šta će biti sa njima. Neki su se uključili pre dva dana uživo preko vibera, ("agonija naših ljudi na granicama", tako nekako se zvalo to uključenje...... kažu da ih je oko 180, ima i male dece, namanje ima 7 meseci, neka egzotična destinacija do koje su uspeli da se prebace i okupe sa svih strana jer nisu svi turisti, nisu svi ni isli na letovanja nego su samo nasi ljudi ostavljeni na raznim aerodromima pa prepusteni sami sebi, i dotle sami dosli verujući da će po veću grupu neko poslati avion.
Niko ne salje avion i oni su već očajni.

Sve druge turiste iz drugih zemalja su njihove drzave evakuisale. Naše izbacuju iz tih drzava gde su bili a niko ih ne prima. Ni sopstvena zemlja.

Onda će ljudi koji su po pet dana na ničijoj zemlji između dve države cekali da im naša vlada odobri ulazak u zemlju iako je tamo bilo i male dece i bolesnika, isto da tuže Vladu za ugrozavanje zdravlja i uskračivanje prava na dom, jer su ih sprecavali danima da se vrate kući. Držali ih na tuđim granicama, na putu, na hladnoći, bez hrane i vode i bez pomoći matične države.

I tako....biće još pitanja.

Nadam se da će ih neko spasiti.


hoochie coochie man hoochie coochie man 00:23 29.03.2020

Re: Eh...

Zašto im niko nije rekao šta se sprema?


Zato što niko nije znao šta se sprema, od Lisabona do Vladivostoka, što reče Makron, nije znao.
agonija naših ljudi na granicama


Trebalo je odmah sve zaustaviti i samo o njima misliti?
Pusti Meri tu N1 dramatizaciju.

Ono što je tu problem je što su se ti ljudi predstavlajli kao krivci što hoće u svoju zemlju.
Moralo se reći, da, ovo jeste vaša zemlja, mi smo dužni da vam pomognemo, a ako ne možemo sve odmah i odjednom, pa šta da vam radimo, sačekajte malo.
antioksidant antioksidant 00:24 29.03.2020

Re: Eh...

stefan.hauzer
Ne znam šta je s njim, ali ako je sam u nekoj sobi, pa nemojmo biti baš toliki demagozi.


Ne, nego je sa aerodroma otišao u samoizolaciju.
Dakle, postoje i bolja rešenja od ovih takozvanih karantina.

Stef, ne gubi vreme
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:26 29.03.2020

Re: Eh...

Jedino pravo merilo su krajnji rezultati mera, za sad to ipak radi, kako će biti videćemo.



Kako radi?
Ukoliko ima obolelih, onda si stvorio kuršlus.
Ukoliko nema obolelih, onda je to ozbiljno kršenje ljudskog dostojanstva, ako je ono ikada i važno. Opet, kuršlus.
Ovo kako je izvedeno sa karantinima je blagi užas, ali užas.

Postoje načini da se sve ovo izvede sa daleko više dostojanstva, ali dozvoliću sebi da se ne slažemo oko ovog pitanja, a i ovo je samo moje mišljenje.
I na kraju dana, nažalost, od onih koji sprovode zamisli jednog šizofrenika teško da se moglo očekivati i bolje rešenje.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:27 29.03.2020

Re: Eh...

Stef, ne gubi vreme


Pa hajde ti objasni kako treba.
Evo, pala ti je teza da nema testiranja, a na tome si zasnovao blog.
Kako dalje?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:29 29.03.2020

Re: Eh...

Kako radi?
Ukoliko ima obolelih, onda si stvorio kuršlus.


A treba da ih nema?
Samo u Srbiji od celog sveta da ih nema, i samo je to uspeh?
jbg.
antioksidant antioksidant 00:33 29.03.2020

Re: Eh...

hoochie coochie man
Stef, ne gubi vreme


Pa hajde ti objasni kako treba.
Evo, pala ti je teza da nema testiranja, a na tome si zasnovao blog.
Kako dalje?
zar stvarno verujes da bih, u trenuyku kad savetujem druge da to ne rade,ja gubio vreme (na zbunjene nacionaliste koji bi odvracali ljude da se vrate u svoju drzavu)?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:38 29.03.2020

Re: Eh...

zar stvarno verujes da bih, u trenuyku kad savetujem druge da to ne rade,ja gubio vreme (na zbunjene nacionaliste koji bi odvracali ljude da se vrate u svoju drzavu)?


Odvraćali?
Mnogo pre tebe sam državi zamerio odnos prema tim ljudima, mnogo pre.
I mnogo jače.

I zameram još sto stvari, odnos prema studentima iz studenstkog grada npr, prema starima....
Ali to je zato što procenjujem poteze, ne kao vi, stihijski pali, a pojma nemate ni o čemu palite, pa lupite da testiranja nema, a ustvari ga ima.
Pa em dezinformacija, em ne znate posle šta s tim.

Da li su vas panika i strah obezrazumili, ili tek banalna želja da kao budete oštra opozicija svemu, ne znam, ali da znate da lupate, znate brate, tu vam kapu skidam.

stefan.hauzer stefan.hauzer 00:38 29.03.2020

Re: Eh...

A treba da ih nema?


Moja kritika se odnosi na nešto sasvim drugo.
maksa83 maksa83 00:46 29.03.2020

Re: Eh...

Napravljeni su zaista neki propusti, uzeti uzorci samo sa imenom,

Da, skroz ima smisla samo sa imenom, mada ne znam zašto se zajebavaju sa imenom i prezimenom, dosta je da uzmu nadimak. Kako se zovete? Miki. M-i-k-i zapisuje na epruveti.

- Ja sam Miki, zovem za rezultate.
- Miki iz Kupinova?
- Ne Miki iz Kumodraža.
- Kumodraž I ili II?
- II
- Imamo dva Mikija odande, je l' možete još nešto da nam kažete o sebi...
- Imam Golfa šesticu.
- Je l' ga prodajete?
- Možemo da se dogovorimo...

Zamisli kako bi bilo super kada bismo imali neki broj koji jedinstveno identifikuje svakog građanina, onda bismo mogli da napišemo taj broj na nekoj kartici, i kada bi svako morao da ima sa sobom tu karticu...
mariopan mariopan 00:48 29.03.2020

Re: Eh...

Trebalo je odmah sve zaustaviti i samo o njima misliti?
Pusti Meri tu N1 dramatizaciju.

Ne, pogrešno me interpretiraš, trebalo je i o njima misliti. Unapred računati da će toga biti

I nisu vesti sa N1, ja ih ovde ne gledam, gledala sam direktno ukljucenje tih ljudi, na kompjuteru, ukljucili su se preko vibera, oni su govorili i tako su rekli.

Iza njih se javio jos neko ali je veza bila slaba i on je nestao pa za njim neko naš iz Grčke, zato sam pratila ta ukljucenja, da vidim šta da ocekujem i za sebe.

Sve dok ti veruješ, i svi drugi, da je to dramatizacija i mućka neke televizije, i da ti ljudi ustvari ne postoje ti ljudi sede tamo i cekaju da imm neko pomogne.
I vratiće se u zemlju, i progovoriće....

Zato kažem da će biti još pitanja ali otom potom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:49 29.03.2020

Re: Eh...

dosta je da uzmu nadimak. Kako se zovete? Miki. M-i-k-i zapisuje na epruveti.


A i kraće je.

- Imam Golfa šesticu.


Prod'o dvojku?

:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:51 29.03.2020

Re: Eh...

mućka neke televizije


Ne mislim da je mućka u smislu da su oni to izmontirali, ali su malo specifično izabrali priloge, i specifično ih poređali :)
mariopan mariopan 01:04 29.03.2020

Re: Eh...

Da li su vas panika i strah obezrazumili, ili tek banalna želja da kao budete oštra opozicija svemu, ne znam, ali da znate da lupate, znate brate, tu vam kapu skidam.

Nemam ni straha ni panike ali verujem ljudima koji su imenom i ptezimenom istupili i rekli da su ih sa aviona iz Pariza odvezli u nepoznatom pravcu usred noći, u 2 ujutru, i samo su videli putokaze za Suboticu.
Da ih nisu testirali a sve zajedno ih odvezli u neadekvatan smestaj. A sutradan odvezeni u Beograd u drugi smestaj.

Smeštaj je jedna priča o kojoj uopšte ne bih jer je bio razlog za spin da niko ne bi obratio pažnju na ono važnije , da nikog nisu testirali, sve ih zajedno smestili, liči li to tebi da je neko cuvao zdravlje onih zdravih izdvajajući one koji su bolesni?

Ko ugrožava zdravlje našim gradanima i sa kojim pravom ih dovodi u opasnost da se zaraze zbog postupka koji je neko, sigurno ne epidemiolog, smislio?

Da li je to procedura postupaka tokom ovako zarazne bolesti?

A obaška postupak da im se ne kaže gde ih vode i šta će sad sa njima biti.
mariopan mariopan 01:07 29.03.2020

Re: Eh...

hoochie coochie man
mućka neke televizije


Ne mislim da je mućka u smislu da su oni to izmontirali, ali su malo specifično izabrali priloge, i specifično ih poređali :)

Nije ih niko birao, javljali su se sami.
Onaj drugi što se nije čuo je izgleda Rom, videla se slika, verujem da nije dobro namestio zvuk na telefonu, nismo ga nista culi pa je prekinuo vezu.
Viber je jedini nacin, ti ljudi su napolju nemaju kompjutere ali imaju telefone.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:12 29.03.2020

Re: Eh...

Meri, pričamo o situaciji koja se događa prvi put u svetu.
Ima li grešaka, ima li brljotina, ima li zbunjenosti?
Ne, nema.

Testovi
Pa vidi šta piše Tadejus za London, vidi kako funkcioniše Italija, Barselona, Njujork, vidi šta piše Sarski za njegovu ćerku...

Ej, London, Barselona, Njujork!
A ti pitaš da li je ovde bilo brljotina i spremaš se da nanu naninu svojoj državi, koja kako tako ipak pliva.


edit
moram da dodam
Ipak pliva kako tako za sad.
mariopan mariopan 01:20 29.03.2020

Re: Eh...

hoochie coochie man
O tome da bi se tako odmah odvojili nezaraženi od eventualno zaraženih i izbegao rizik da i ne govorimo...


Sad slušam, pa nismo u pravu.
Ukarantin idu svi dok ne stignu rezultati testiranja, posle toga pozitivni u bolnicu, dobro, na sajam, a negativni kući u samoizolaciju.

Šta biva u tom karantinu dok se ne dobiju rezultati testova, pošto su svi zajedno, pomešani?
Ja o tome od prvog vagona.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:24 29.03.2020

Re: Eh...

Šta biva u tom karantinu dok se ne dobiju rezultati testova, pošto su svi zajedno, pomešani?
Ja o tome od prvog vagona.


Pa ništa, malo seksa, malo zaraze :)
Ne znam ni koliko to čekanje traje.
Ali kako može drugačije?
mariopan mariopan 01:27 29.03.2020

Re: Eh...

edit
moram da dodam
Ipak pliva kako tako za sad.

Neka samo pliva, ja navijam sad da pliva kako je pocelo, jer nema drugog nacina, i prezivecemo, samo sad moram da cutim jer se ne sme nikako ugroziti to sto rade. Ali da ima toga sto nije moralo ovako, ima.

I onim ljudima van granice se mora pomoci. Zato pisem. Ljudi ne znaju, a o tome ne sme da se ćuti. Ne možemo da njihove zivote otpisemo da bi ovde spasli neke druge, svi zivoti su vredni da se spasu.
mariopan mariopan 01:33 29.03.2020

Re: Eh...

hoochie coochie man
Šta biva u tom karantinu dok se ne dobiju rezultati testova, pošto su svi zajedno, pomešani?
Ja o tome od prvog vagona.


Pa ništa, malo seksa, malo zaraze :)
Ne znam ni koliko to čekanje traje.
Ali kako može drugačije?

Opisala sam gore.

Aerodrom nije u funkciji, kada stignu to je samo jedan avion, mozda jos jedan u drugom terminu.

Tu ima dovoljno prostora da se ljudi raziđu na bezbednu distancu i da se testiraju. Tu da sacekaju rezultate testa, na stolicama ako treba samo da se ne mešaju, jer su to ljudi za koje niko ne zna gde su bili i koji su im kontakti mogli preneti bolest.

Kad se dobiju rezultati, a to bi trebalo da je sutradan, idu kući koji su zdravi i u izolaciju na 28 dana. A bolesni gde ih smeste, sajmiste, bolnice...

EDIT
Ispravka:
grešim za ono javljanje naših ljudi, to je bila emisija koja ide uživo preko jutjuba, sad sam pitala ko je jos gledao pa su mi rekli.
Greska nije namerna, ja zapamtim šta gledam a ne ko prikazuje.
zemljanin zemljanin 03:04 29.03.2020

Re: Eh...

evo malo cinjenica koje su koncenzus struke (SZO ili WHO i sl.)

hirurske ili ove kucne maske ne stite od virusa, N/P-95/99 su negde u rangu zastite ali
A medical mask is not required for people who are not sick as there is no evidence of its usefulness in protecting them.

znaci nisu stetne ako se pravilno koriste ali ako ih nosite samo zbog ovog virusa, hm to je vise uklapanje u masu Advice on the use of masks WHO

testovi na virus nisu 100% pouzdani, vise u domenu 50 do 85%

virus je tu da ostane, znaci bice tu i narednih meseci a mozda i sezona ... procenjena sansa zaraze je oko 55-70% celokupnog stanovnistva, tj. vrlo verovatno da cemo ga skoro pa svi, pokupiti u nekom momentu (znali to ili ne)

nisu svi simptomi kod svih isti, osnovana pretpostavka je da je broj zarazenih na nivou 5-8+ x broj testiranih

stopa smrtnosti je na nivou aproksimacije modela ali ako se uzmu i pretpostavljeni, asimptomski slucajevi (netestirani) ne bi trebalo da prelazi 1.5% na nivou srednje vrednosti ... ako se tome doda i specificnost ugrozenih grupa na nivou prosecne, zdrave, poulacije iznosila bi oko 0.7-0.9% ...

vakcinu ocekivati sredinom 2021, sa ocekivanom uspesnoscu od oko 50% (te prve vakcine).

zato sam okacio ono sa Svedskom ... ne znam da li ce to funkcionisati ali drzite se onog sto je utvrdjeno a nagadjanja o svemu drugom, mogu da se pokazu tacna ali i kompletno pogresna ...
mentol mentol 03:39 29.03.2020

Re: Eh...

cassiopeia
zemljanin
za to vreme u Svedskoj


Jbg, nismo Švedska.

Što je u ovom slučaju odlično jer da smo Švedska imali bi još 90 ljudi pod zemljom.
(Švedska na milion stanovnika ima 341 zaraženog i 10 preminulih a Srbija 75 zaraženih i jednog koji je podlegao virusu)

A to, koje mere treba preduzeti, objasnio je šef centra za kontrolu i prevenciju bolesti jedine zemlje koja je obuzdala epidemiju:

Socijalno distanciranje je osnovna strategija za kontrolu bilo koje zarazne bolesti, posebno ako se radi o respiratornim infekcijama. Prvo smo koristili "nefarmaceutske strategije", jer nemate nikakve određene inhibitore ili lijekove i nemate cjepiva. Drugo, morate biti sigurni da izolirate svaki slučaj. Treće, bliski kontakti trebaju biti u karanteni: trošimo puno vremena pokušavajući pronaći sve te bliske kontakte i osigurati da su u karanteni i izolirani. Četvrto, obustavite javna okupljanja. Peto, ograničite kretanje, savjetovao je Gao.

Ovo sam kopirao sa indexa a ako nekoga zanima ceo intervju može pronaći OVDE
E sad, imamo izbor, ili ćemo prepisati kineski recept i za mesec dana vratiti se normalnom životu ili ćemo nastaviti kao do sada, praviti kompromis sa kapitalistima i ovo razvući ko zna do kad.
A da su ti robovlasnici pametni, kao što nisu, uvideli bi da je i u njihovom interesu da sve stane, izdržimo tih tridesetak dana u kući, pa će i oni moći nastaviti da jašu svoje sužnje punim kapacitetom mnogo ranije nego što će ovako...
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:06 29.03.2020

Re: Eh...

Da li su vas panika i strah obezrazumili, ili tek banalna želja da kao budete oštra opozicija svemu, ne znam, ali da znate da lupate, znate brate, tu vam kapu skidam.


Ne znam za tebe, ali ja tu vidim čistu mržnju prema Srbima i Srbiji.
alselone alselone 05:56 29.03.2020

Re: Eh...

zemljanin
evo malo cinjenica koje su koncenzus struke (SZO ili WHO i sl.)

hirurske ili ove kucne maske ne stite od virusa, N/P-95/99 su negde u rangu zastite ali
A medical mask is not required for people who are not sick as there is no evidence of its usefulness in protecting them.

znaci nisu stetne ako se pravilno koriste ali ako ih nosite samo zbog ovog virusa, hm to je vise uklapanje u masu Advice on the use of masks WHO.


Ovo uopšte ne treba ovako formulisati jer onda svako procenuje da li treba ili ne treba da nosi masku a potencijalni prenosnik je. Znači, svi da nose maske kao u Kini i gotovo.

Dodatno, maske rade i za zdrave. Virus jeste manji ali putuje u okviru neke kapljice i maske i sa većim "sitastim nutom" mogu da zadržati.

Masks work! Wear them!
alselone alselone 06:04 29.03.2020

Re: Eh...

kad se ovo okonca, videce se sta je sta


Jako zanimljivo. Drugi smo mesec u pandemiji i i dalje ne možemo proceniti optimalnu strategiju jer su odzivi veoma drugačiji. Promalja se tamo neki daleki limes na horizontu. rekao bih da je to Itlaija ako ne kreneš na vreme, nisi odlučan i disciplinovan i ne testiraš redom a Južna Koreja i Nemačka ako jesi, al videćemo još.
rodni rodni 07:49 29.03.2020

Re: Eh...

mirelarado
Što se tiče prvog pitanja i saveta, verujem da uprkos priči o avionima, kamionima i milionima, nema dovoljno testova.


Sve te priče su tzv. bafer priče koje treba da 'ulivaju' nadu vernicima - najduže za dva dana, najduže do kraja nedelje, za godinu, najduže dve i sl.
To je tzv. podmazivanje ležajeva kako bi se smanjilo trenje prilikom rotacije.
Te aktivnosti zajedno sa 'flood-ovanjem' (odnosno, besomučnim hiper-frekventnim zasipanjem bulšitizmima, čine metodološku celinu generišući 'beli' šum iz kojega ne može da se izdvoji niti jedna 'konkretna' vest ili aktivnost,
Trivijalno - ali toliko puta u istoriji dokazano kao mehanizam za pasivizaciju i, što ne reći, zaglupljivanje.
rodni rodni 08:02 29.03.2020

Re: Eh...

angie01
.. a kad se populaciji, jednom nabije tenzija i strah, onda se ne popusta ..


socijalni inzinjering.



Ako je tako, to je u redu.


od kada je tako?

prosle nedelje mi je stigla kuma iz Amerike, par dana pre nje, ortak iz Francuske i u oba slucaja- sa svim ostalim putnicima su pusteni kuci, bez bilo kakvog pregleda, samo im je dato da slikaju neki letak sa uputstvima o samoizolaciji, niko im nije uzeo ni podatke, nista,...mozda ova nova tura sto je stigla, ovi ljudi sto su se javili da su ih bez obavestenja, odvezli u neke smestaje.

Sa našim pasošima podaci im se 'skeniranjem' pri ulazu 'uzmu' automatski.
gedza.73 gedza.73 08:04 29.03.2020

Re: Eh...

hoochie coochie man
Dakle, postoje i bolja rešenja od ovih takozvanih karantina.

Nema idealnih stef.




rodni rodni 08:10 29.03.2020

Re: Eh...

mariopan

...

Biće mnogo pitanja kada se ovo završi.

Ma kakvih pitanja!
Neće ih biti više nego što je sada - štaviše, biće ih manje.
Bićemo srećni što je završeno - i svako se vratiti svojim 'mukama'.
gedza.73 gedza.73 08:11 29.03.2020

Re: Eh...

maksa
Zamisli kako bi bilo super kada bismo imali neki broj koji jedinstveno identifikuje svakog građanina, onda bismo mogli da napišemo taj broj na nekoj kartici, i kada bi svako morao da ima sa sobom tu karticu...


A i već je Agencija za privatizaciju javno objavila svima JMBG na netu. uz ime, prezime i srednje ime.
docsumann docsumann 08:50 29.03.2020

Re: Eh...

Kako se zovete?


Mitar Mitar
alselone alselone 09:01 29.03.2020

Re: Eh...



Mitar MITRA Mitar, Mitradir.
rodni rodni 09:02 29.03.2020

Re: Eh...

docsumann
Kako se zovete?


Mitar Mitar

Mitar Mitra Mitar - sa sve 'srednjim' imenom.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:27 29.03.2020

Re: Eh...

A ti pitaš da li je ovde bilo brljotina i spremaš se da nanu naninu svojoj državi, koja kako tako ipak pliva.

Истина.
docsumann docsumann 09:40 29.03.2020

Re: Eh...

rodni
docsumann
Kako se zovete?


Mitar Mitar

Mitar Mitra Mitar - sa sve 'srednjim' imenom.


sjajan omaž čuvenom klasiku

maksa83 maksa83 09:44 29.03.2020

Re: Eh...

Predrag Brajovic
A ti pitaš da li je ovde bilo brljotina i spremaš se da nanu naninu svojoj državi, koja kako tako ipak pliva.

Истина.

Imamo neku vajber grupu iz OŠ koju ja pogledam otpr. jednom mesečno zato što Viber ne da ne palim, nego instaliram i deinstaliram po potrebi, a i mahom se ne dešava ništa, i vidim tamo moj najbolji drugar iz detinjstva koji je pola Švajcarac pola Crnogorac (smešno je), lekar u Švajcarskoj, dobio nalog da ambulantu pretvori u Korona Centar za svoj srez. Kaže da su Švajcarci bili spremni za ovo, citiram "kao Zimbabve", da je dobio 10 maski, a da veze i dođeš-mi-dođem-ti rade punom parom, kaže da je zamenio 2 flaše vina za 100 maski.

Inače i ovde se uhodava crno tržište maski, asepsola, alkohola, itd., moja drugarica koja drži starački dom se tako snalazi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:00 29.03.2020

Re: Eh...

Imamo neku vajber grupu iz OŠ koju ja pogledam otpr. jednom mesečno zato što Viber ne da ne palim, nego instaliram i deinstaliram po potrebi, a i mahom se ne dešava ništa, i vidim tamo moj najbolji drugar iz detinjstva koji je pola Švajcarac pola Crnogorac (smešno je), lekar u Švajcarskoj, dobio nalog da ambulantu pretvori u Korona Centar za svoj srez. Kaže da su Švajcarci bili spremni za ovo, citiram "kao Zimbabve", da je dobio 10 maski, a da veze i dođeš-mi-dođem-ti rade punom parom, kaže da je zamenio 2 flaše vina za 100 maski.

Погледај USA, погледaј UK.

Чак нисам успео Лазару да формулишем шта је та друштвена разлика, између Кореје (они за себе пишу Кореја, не Јужна Кореја) и USA, зашто сам, рецимо, знао да ће Немци да се организују како треба а Италијани и Амери неће.

Не знам како ово да формулишем.
А видим га и знам да постоји.

Него, професор-брат из Кореје, шеф владиног тима, њихов Кон (али не битанга као овај наш) покидао у пола сата. Он је неке ствари, за разлику од мене овде, умео да формулише.
Топло препоручујем.
Све је јасно из његовог излагања.
Надам се да не треба да напоменем да је Кореја шампион борбе противу (Вуче Драшковићу) COVID-19 вируса.

Прилог јесте a must see.
Но... ко данас има пола сата времена, да гледа прилог?
Сви!



cassiopeia cassiopeia 10:23 29.03.2020

Re: Eh...

zemljanin
Svedska je za razliku od njih procenila na vreme za i protiv i primenila optimalni model za svoju situaciju ... to optimalni je nesto sto je njihov zakljucak ... kad se ovo okonca, videce se sta je sta


Kapiram ja to. Čitala sam dosta o različitim pristupima u raznim zemljama.

Dopada mi se švedski model, ne samo zbog činjenice da nema represije kakva ovde vlada, već je celo društvo na nivou veće odgovornosti i prema sebi i prema drugima. Mere koje država sprovodi na psihološkom nivou pozivaju "odraslog" na akciju. Srbi su poznate inadžije i sve ove mere, kod mnogih, proizvode efekat "neće mene", "ko si ti da mi braniš"...

I onda naši političari donose odluke koje su odraz panike, vode se emocijama, a ne razumom.


niccolo niccolo 10:29 29.03.2020

Re: Eh...

Predrag Brajovic
A ti pitaš da li je ovde bilo brljotina i spremaš se da nanu naninu svojoj državi, koja kako tako ipak pliva.

Истина.

Ali je pitanje da li kako tako pliva zahvaljujući svojoj sposobnosti ili drugim okolnostima, uključujući i slabu pokretljivost Srba, na koju si i ti računao.

Konkretno, šta kažeš o ovoj opciji kojoj sam posvetio čitavih 5 minuta razmišljanja:

Promeniš radno vreme za sve koji ne mogu da rade od kuće da bude od 7 do 3. Izlazak napolje u periodu od 5 do 7 je dozvoljeno samo ovoj grupi ljudi, da bi došli na svoje poslove. Onda od 7 do 10.30 imaš period samo za 65+ za šetnju/izvođenje pasa/prodavnicu/apoteku. Od 11.30 do 15 za ostale za isto ovo što i 65+. Pa oo 15 do 17 za ove koji rade da se vrate kući. Onda od 18 do 19 za penzionere popodnevna šetnja/izvođenje pasa. Od 20 do 21 za ostale isto to.

Da li je moguće da u državi nema nikog kome bi ovakva nekakva ideja pala na pamet, nego sve do čega su dobacili jeste arbitrerno određivanje kad ko i šta, uključujući i ustajanje 65+ u tri/četiri ujutro jednom nedeljno, pa onda predomišljanje svakih par dana poput ovog za izvođenje pasa uveče...

Uostalom, spremnost nekih na nanu naninu državi je direktna posledica nepoverenja građana u istu, što je nastalo zbog raznih razloga poput pravnje neprijatelja od svih koji ne misle kao vladajuća klika, zbog stranačkog zapošavanja, neprimenjavanja zakona na drugare itd. itd.
vcucko vcucko 10:36 29.03.2020

Re: Eh...

maksa83

Zamisli kako bi bilo super kada bismo imali neki broj koji jedinstveno identifikuje svakog građanina, onda bismo mogli da napišemo taj broj na nekoj kartici, i kada bi svako morao da ima sa sobom tu karticu...

Pa imamo. Uvedeno još 80-ih i fercera i dalje.
U čemu problem?
maksa83 maksa83 10:47 29.03.2020

Re: Eh...

Pa imamo. Uvedeno još 80-ih i fercera i dalje.
U čemu problem?

Problem je što to niko nije javio ovima što testiraju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:30 29.03.2020

Re: Eh...

srdjan.pajic
Da li su vas panika i strah obezrazumili, ili tek banalna želja da kao budete oštra opozicija svemu, ne znam, ali da znate da lupate, znate brate, tu vam kapu skidam.


Ne znam za tebe, ali ja tu vidim čistu mržnju prema Srbima i Srbiji.

Misliš da nisam tražio tu vezu? :)

Al nema je, ima i vas antisrba koji ste razumniji nego što sam očekivao :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:30 29.03.2020

Re: Eh...

Konkretno, šta kažeš o ovoj opciji kojoj sam posvetio čitavih 5 minuta razmišljanja:

Неизводљива.

Када/ако погледаш онај прилог од Корејског мага-професора који сам окачио, видео би да код њих све и даље функционише, јер се људи придржавају договореног. Њима чак вечерње школе/додатна настава и даље ради, као и ресторани и кафићи. Сви носе маске, сви се држа дистанце итсл.

Они наши дроњави пандури и дубоко корумпирана власт (погледај, чак је и телевизији N1 онемогућено да јој гости долазе и одлазе, Утисак Недеље је у 12) и раздешено друштво не могу да спроведу иоле захтевнију друштвену акцију.

Само оне просте, које се из страха од закона или смрти спроводе.
ecce-florian ecce-florian 11:38 29.03.2020

Re: Eh...

Pa imamo. Uvedeno još 80-ih i fercera i dalje.
U čemu problem?


Mora lično da se popuni i potpiše izjava o tom da li lice obavlja neku politićku funkciju , u dva primerka
nikvet pn nikvet pn 11:43 29.03.2020

Re: Eh...

Predrag Brajovic

не могу да спроведу иоле захтевнију друштвену акцију.

Само оне просте, које се из страха од закона или смрти спроводе.


Поприлично тачно.

За одлучним столом, састав персонално небитан, седе некомпетенција и страст (страх) за власт. Резултат? Паника. Палијативне декрет мере су највиши домет. Иде се у правцу тоталног полицијског часа а кретаће се само подобни. Док не препукне.

Искрено се надам да грешим.
ecce-florian ecce-florian 11:43 29.03.2020

Re: Eh...

@niccolo
Onda od 18 do 19 za penzionere popodnevna šetnja/izvođenje pasa. Od 20 do 21 za ostale isto to.

mnogo ti ovo komplikovano.
ja sam naložio da miletu, keru prve bivše žene, puštaju lončara o ograničenju fizioloških potreba vikendom od 15h do 05 ujutro.

misim da će razumeti pre on nego ovi da je izmene, moraš donositi odluke u skladu sa zadatim pretpostavkama.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:47 29.03.2020

Re: Eh...

hoochie coochie man
Meri, pričamo o situaciji koja se događa prvi put u svetu.
Ima li grešaka, ima li brljotina, ima li zbunjenosti?
Ne, nema.

Testovi
Pa vidi šta piše Tadejus za London, vidi kako funkcioniše Italija, Barselona, Njujork, vidi šta piše Sarski za njegovu ćerku...

Ej, London, Barselona, Njujork!
A ti pitaš da li je ovde bilo brljotina i spremaš se da nanu naninu svojoj državi, koja kako tako ipak pliva.


edit
moram da dodam
Ipak pliva kako tako za sad.


fakat..
može biti da je meni ovde uzorak drugačiji od onog koji imam u virtuelnoj Srbiji i Bosni..
ali šokira spremnost naših ljudi da kritikuju, pametuju, jebu mater državi sa takvim žarom i bijesom.. svi sve znaju a ne libe se ni druge da poduče..
pa i kad uzmeš u obzir sve što se dešavalo opet je nevjerovatno..
meanwhile u Indiji ih mlate nekakvim gumenim cjevčugama ako ih navataju na ulici..
angie01 angie01 11:49 29.03.2020

Re: Eh...

видео би да код њих све и даље функционише, јер се људи придржавају договореног.

vcucko vcucko 11:53 29.03.2020

Re: Eh...

ecce-florian
@niccolo
Onda od 18 do 19 za penzionere popodnevna šetnja/izvođenje pasa. Od 20 do 21 za ostale isto to.

mnogo ti ovo komplikovano.

Da bre. Treba blokče da nosiš, gde ti sve piše. Pa opet nisi siguran.

Was Done under Over, or it was Over Done, or...
alselone alselone 12:21 29.03.2020

Re: Eh...

Viber ne da ne palim, nego instaliram i deinstaliram po potrebi


Zato si mene iskulirao kada sam ti iz Amerike poslao slliku neke kaše koja se zove Quaker, kvejkeru stari.
zemljanin zemljanin 12:21 29.03.2020

Re: Eh...

alselone
Ovo uopšte ne treba ovako formulisati jer onda svako procenuje da li treba ili ne treba da nosi masku a potencijalni prenosnik je. Znači, svi da nose maske kao u Kini i gotovo.

Dodatno, maske rade i za zdrave. Virus jeste manji ali putuje u okviru neke kapljice i maske i sa većim "sitastim nutom" mogu da zadržati.

Masks work! Wear them!

u nekoj drugoj situaciji mogli bi da diskutujemo ali ... dakle, WHO je izdala preporuku i objasnila zasto ... kako ce to individualno svako da tumaci - nije propisano ... svako ko misli da mu maska ili bilo sta drugi pomaze i da ga cuva - neka nosi masku ... navesti razloge tipa to svi rade u Kini ili Koreji, jbg malo cupavo ... opet, to ima i psiholske efekte pa neka ljudi postupaju kako im volja ...
alselone alselone 12:29 29.03.2020

Re: Eh...

navesti razloge tipa to svi rade u Kini ili Koreji, jbg malo cupavo ...


Samo si to pročitao iz mog komentara?
Hm... mislio sam da sam bio jasniji - svi treba da nose maske jer mogu biti prenosnici bez simptoma. Dodatno, mogu zaštiti i zdrave, nisu 100% ali su bolje nego ništa.
zemljanin zemljanin 12:33 29.03.2020

Re: Eh...

alselone
navesti razloge tipa to svi rade u Kini ili Koreji, jbg malo cupavo ...


Samo si to pročitao iz mog komentara?
Hm... mislio sam da sam bio jasniji - svi treba da nose maske jer mogu biti prenosnici bez simptoma.

necu da ulazim u to ... znaci ko god misli da mu to pomaze - neka tako i postupa ... razlozi se uvek pronadju i za jedno i za drugo ...
alselone alselone 12:37 29.03.2020

Re: Eh...

znaci ko god misli da mu to pomaze - neka tako i postupa ... razlozi se uvek pronadju i za jedno i za drugo ...

Nije poenta da li maske pomažu toj osobi nego da li osoba pomaže drugima štiteći ih od sebe. U urbanim sredinama svako može biti kliconoša u periodu inkubacije ili u kasnije bez simptoma.
docsumann docsumann 12:39 29.03.2020

Re: Eh...

i sam sam počeo na poslu da nosim masku.
baš iz ovog razloga - radi drugih, ne radi sebe.

a i nekako mi se učunilo da je to novi bonton, bar na poslu, kad ih ovi isprepadani Italijani nose i kad su sami u autu.
po gradu skoro da i ne šetam, al ako uđem u prodavnicu, stavim masku.

u svakom slučaju od ponedeljka sam na godišnjem, dok ne vide hoćemo li raditi (iz prave) ili ne.


a bilo bi dobro kad bi imali neki smajli s maskom preko usta
alselone alselone 12:46 29.03.2020

Re: Eh...

i sam sam počeo na poslu da nosim masku.
baš iz ovog razloga - radi drugih, ne radi sebe.


Šta ti je đetić, drži do čojstva.

nsarski nsarski 12:50 29.03.2020

Re: Eh...

docsumann
i sam sam počeo na poslu da nosim masku.
baš iz ovog razloga - radi drugih, ne radi sebe.

a i nekako mi se učunilo da je to novi bonton, bar na poslu, kad ih ovi isprepadani Italijani nose i kad su sami u autu.
po gradu skoro da i ne šetam, al ako uđem u prodavnicu, tavim masku.

u svakom slučaju od ponedeljka sam na godišnjem, dok ne vide hoćemo li raditi (iz prave) ili ne.


a bilo bi dobro kad bi imali neki smajli s maskom preko usta


Ja uvek nosim masku kad idem u CG. Rezervnu imam tamo, a ovu aktuelnu uvek imam u blizini (slično i sa perajima). Ustanovio sam da je veoma korisna kad idem da ronim.

Ovo sa smajlijem je dobra ideja, ali ja bih je obrnuo. Ne smajli sa maskom, nego maska sa smajlijem, tj. da prave maske sa smajlijem - tako da onaj koji masku nosi izgleda vedrije.

EDIT:
Evo mene u CG prošlog leta. Nosim masku, normalno.


zemljanin zemljanin 12:51 29.03.2020

Re: Eh...

alselone
znaci ko god misli da mu to pomaze - neka tako i postupa ... razlozi se uvek pronadju i za jedno i za drugo ...

Nije poenta da li maske pomažu toj osobi nego da li osoba pomaže drugima štiteći ih od sebe. U urbanim sredinama svako može biti kliconoša u periodu inkubacije ili u kasnije bez simptoma.

... ako ti tako mislis - OK ... ja ne mislim tako i to je isto - OK ... ti nosis, ja ne bih, ukoliko nemam nikakvih zdravstvenih problema ... stvar percepcije ... kul
alselone alselone 12:52 29.03.2020

Re: Eh...

ja ne bih, ukoliko nemam nikakvih zdravstvenih problema ... stvar percepcije ... kul


A i koga da zaraziš tamo? Na ajkule se ne prenosi.
Kazezoze Kazezoze 12:53 29.03.2020

Re: Eh...

mirelarado
Što se tiče prvog pitanja i saveta, verujem da uprkos priči o avionima, kamionima i milionima, nema dovoljno testova.


Vidiš, ja sam primetio da u zemljama gde je manje testiranih ima i manje zaraženih, a samim tim i manji broj umrlih.
Ok, logično je da kod manjeg broja testiranih je i manje zaraženih, ali nije logično da je manje umrlih.
Recimo u Srbiji ima mnogo manje testiranih nego u Holandiji, ali u Holandiji broj umrlih je dostiglo cifru od 93 u poslednja 24h (ukupno 639 mrtvih na 9762 zaražena), dok u Srbiji, kako sam čuo, je svega 8 mrtvih (ne znam koliko tačno ima zaraženih, ali ne više od 100).
Stiče se utisak kao da raste broj mrtvih sa brojem izolovanih bolesnika u bolnicama gde bi trebalo da se leče jer imaju sve uslove za to.
Kao da se virus opire respiratorima i drugim medicinskim sredstvima i pri tom nanosi još veću štetu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:56 29.03.2020

Re: Eh...

alselone
znaci ko god misli da mu to pomaze - neka tako i postupa ... razlozi se uvek pronadju i za jedno i za drugo ...

Nije poenta da li maske pomažu toj osobi nego da li osoba pomaže drugima štiteći ih od sebe. U urbanim sredinama svako može biti kliconoša u periodu inkubacije ili u kasnije bez simptoma.

Ево тридесетак радова о ефикасности маски.
Да, смањују могућност да се заразиш.
А свакако пуно могућнопст да ти неког заразиш.

Лепо испричао све онај Корејац.

РАДОВИ
alselone alselone 12:59 29.03.2020

Re: Eh...

Ево тридесетак радова о ефикасности маски.

РАДОВИ


Tu ne može biti dileme da li maske pomažu ili ne. Da ne kažem da je zdrav razum dovoljan, da se zemljanin ne naljuti.

Verujem da je sadašnja preporuka da se ne nose posledica manja maksi na tržištu. Očekujem da bude promenjena.
nsarski nsarski 13:04 29.03.2020

Re: Eh...

Verujem da je sadašnja preporuka da se ne nose posledica manja maksi na tržištu. Očekujem da bude promenjena.


U onom video klipu koji je Peđa postavio, Korejac baš tome govori. Znaš i sam da su po Aziji maske skoro redovna pojava u svako doba godine, a u Evropi nisu - e pa taj Korejac je svestan toga - u pitanju je kulturološka stvar. Međutim, kaže on, maske pomažu, a to što su Ameri preporučivali da maske nisu obavezne - to je, u krajnjoj liniji, zato što nemaju dovoljno maski, pa je najlakše reći da one nisu potrebne.

Kao ono kad je vladika došao u selo i pitao zašto zvona ne zvone tim povodom, a seljani mu odgovorili: "ima mnogo razloga što zvona ne zvone, a prvi je taj što nemamo zvona."
alselone alselone 13:05 29.03.2020

Re: Eh...

Kao ono kad je vladika došao u selo i pitao zašto zvona ne zvone tim povodom, a seljani mu odgovorili: "ima mnogo razloga što zvona ne zvone, a prvi je taj što nemamo zvona."

cassiopeia cassiopeia 13:09 29.03.2020

Re: Eh...

Stiče se utisak kao da raste broj mrtvih sa brojem izolovanih bolesnika u bolnicama gde bi trebalo da se leče jer imaju sve uslove za to.


U moru tekstova koje ljudi dele ovih dana, naletela sam na jedan koji govori o razlozima velike smrtnosti u situacijama korišćenja one čuvene kombinacije lekova. Da remete koješta i da je posledica direktno slabljenje organizma i nemogućnost da se prevlada kriza.

Za link me ne pitaj jer ne delim ništa sumnjivog kredibiliteta, pa ni ne pamtim izvor.
maksa83 maksa83 13:16 29.03.2020

Re: Eh...

Zato si mene iskulirao kada sam ti iz Amerike poslao slliku neke kaše koja se zove Quaker, kvejkeru stari.

Moguće, instalirao sam ga pre neki dan da vidim slike bebe od onog brata od tetke, bukvalno ga instaliram, upalim namenski i deinstaliram.

Živeo slobodarski (u Rusiji zabranjen) Telegram.

alselone alselone 13:23 29.03.2020

Re: Eh...

Živeo slobodarski (u Rusiji zabranjen) Telegram.

Napravljen od strane Rusa.
maksa83 maksa83 13:28 29.03.2020

Re: Eh...

alselone
Živeo slobodarski (u Rusiji zabranjen) Telegram.

Napravljen od strane Rusa.

Koji ne živi u Rusiji pošto mu je Kremlj oteo prethodnu firmu (vkontakte, njihov Fejsbuk), pa je rešio da napravi end2end enkripted mesidžing.

Nevezeno, pesma:


maliperica maliperica 13:31 29.03.2020

Re: Eh...

šokira spremnost naših ljudi da kritikuju, pametuju, jebu mater državi sa takvim žarom i bijesom.. svi sve znaju a ne libe se ni druge da poduče..


Maliciozno sitničarenje,kritizerstvo u fazonu - bolje je bilo ovako,trebalo je onako, ja znam bolje, sve rade pogrešno - vrlo je čest pristup ne samo u ovoj situaciji nego i mnogim drugim u redovnom stanju.

alselone alselone 13:31 29.03.2020

Re: Eh...

pa je rešio da napravi end2end enkripted mesidžing.

Za koji kažu da baš i nema dokaza da radi osim "majke mi".

Moji paranoični kontakti koriste Signal.
angie01 angie01 13:31 29.03.2020

Re: Eh...

Ево тридесетак радова о ефикасности маски.


ja verujem da je bolje s maskom, nego bez,...a evo, dva lekara su mi tvrdila, da te maske koje su u opticaju ne rade posao nikako.

isto je negde raceno- vise ne mogu da se setim ko/gde, od silnog bombardivanja informacijama, da se vecana lekara u najzarazenijim krajevima zarazila, bas zato, jer nisu imali odgovarajuce maske,...

za nas obicne smrtnike, mahom nisu dostupne ni ove obicne, pa se ljudi snalaze, te je potpuno bespotrebno se oko toga sporiti- narocito po sistemu, osnovna logiga ti govori i sl.tu mislim na bilo koji segment vezan za ovo stanje,...jer su ljudi sludjeni svakodnevnim svicovanjem pristupa i informacija u javnosti, pri tome nisu eksperti- koji, kao sto smo videli i sami imaju razlicite price-, vecina nema uslova da otprati mnoge "pamentne" stvari- recimo, obezbediti se za najosnovnije- sto je btw, zvanicno receno da nije potrebno,a evo, svedoci smo da svakodnevno taj vazni segment sve vise smanjuju, neke delove i ukidaju-, jer nemaju para za to, vecina ljudi u ovoj zemlji je zivela od prvog do prvog, neki od danas do sutra,...te su uplaseni za opstanak generalno,...mnogima nisu dostupne nikakve druge info, nego one sa rts, pinka,...




РАДОВИ


ovde je bas jasno objasnjeno u onoj tabeli.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:42 29.03.2020

Re: Eh...

maliperica
šokira spremnost naših ljudi da kritikuju, pametuju, jebu mater državi sa takvim žarom i bijesom.. svi sve znaju a ne libe se ni druge da poduče..


Maliciozno sitničarenje,kritizerstvo u fazonu - bolje je bilo ovako,trebalo je onako, ja znam bolje, sve rade pogrešno - vrlo je čest pristup ne samo u ovoj situaciji nego i mnogim drugim u redovnom stanju.



fakat bi bilo korisno da kao društvo malo odahnemo od tog podrivanja sistema..
mada kapiram komplikaciju kad treba da vjeruješ sistemu sastavljenom od Lončara, keramičara, frizure i vrhovnog vođe..
tu ni nema nikakvog sretnog rješenja
floki floki 13:42 29.03.2020

Re: Eh...

иначе, лик који је технички одрадио и вконтакте и телеграм је рођени брат тог павела дурова (он је идејни/економски газда), зове се николај дуров, моја жена га добро зна јер су студирали заједно - линак

поред њега је ту било још једно 2-3 таква сува генија, петров је забраздио у православље а лапатин спрема тимове за олимпијаде...

ја сам пио пиво са неким који је, како жена каже, брже контао ствари од ових ликова, неки соколов, само је био луфтика, не тако загрижен као ови, па ни нема такве резултате...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana