Muzika

Gimnazija Moste, Ljubljana, 18.10.1977

Spiridon RSS / 12.11.2018. u 23:21

Ako nekoga zanima kako je pocelo.

Cela prica sa novim talasom i Šarlom pocela je da se desava 3 godine kasnije. 

 



Komentari (59)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 23:35 12.11.2018

1978

tasadebeli tasadebeli 00:39 13.11.2018

Уопште није важно како је почело,

blogovatelj blogovatelj 05:58 13.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Уопште није важно како је почело,


Upravo je to najbitnije. Ko je otkrio novi kontinent, zvani pank, u SFRJ? Lakše je bilo posle toga doseliti se na novootkrivenu teritoriju.
Uporno se zaboravlja jedan bend. Mislim da su oni izdali prvi pank LP u Titovoj despotiji. Vikipedija kaže da je Tito još bio živ kada je objavljen. Teško bolestan, ali živ.
U svakom slučaju, ja sam za jugoslovenski pank prvi put čuo tako što sam prvo čuo za njih i tako što sam čuo njihovu ploču.




vcucko vcucko 07:46 13.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

blogovatelj
Уопште није важно како је почело,


Upravo je to najbitnije. Ko je otkrio novi kontinent, zvani pank, u SFRJ? Lakše je bilo posle toga doseliti se na novootkrivenu teritoriju.
Uporno se zaboravlja jedan bend. Mislim da su oni izdali prvi pank LP u Titovoj despotiji. Vikipedija kaže da je Tito još bio živ kada je objavljen. Teško bolestan, ali živ.
U svakom slučaju, ja sam za jugoslovenski pank prvi put čuo tako što sam prvo čuo za njih i tako što sam čuo njihovu ploču.


Iste godine 1979. (pretposlednja godina JBT-a) singlice objavljuju Paraf (Rijeka/Moj život je novi val) i Patka (Biti ružan, pametan i mlad/Bela šljiva). Mislim da je Paraf objavio pre, ali nisam siguran. Zanimljivo: Paraf je objavljivao kod ZKP RTLJ, a Patka kod Jugotona.
Spiridon Spiridon 10:09 13.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Уопште није важно како је почело,


tebi mozda nije ...
Spiridon Spiridon 10:19 13.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Ko je otkrio novi kontinent, zvani pank, u SFRJ?


Ja bih rekao Pankrti i Paraf ... sto je definitivno uticalo na "probijanje ideoloske brane" koja se nazvala novi talas.

Za Beograd je jako interesantna 1980 godina. Prosto je neverovatno koliko se toga u tako kratkom vremenu prelomilo. Da li je u putanju bila Titova bolest pa je fokus popustio ali tada nastaju album Paket Aranzman, film Decko koji Obecava, grupa Idoli ... znaci ovde pricamo o 1980 - 1981. Nekako u to vreme (mozda ipak za nijansu ranije) desava se Pekinska Patka (Novi Sad).

A samo godinu dana pre toga (obavezno pogledati ovaj dokumentarac) znaci 1979 najavangardnije u Beogradu je bilo Limunovo Drvo. Istini za volju to je bilo daleko, daleko od Pankrta i Parafa koji su uveliko prasili vec dve godine (znaci 1977 - 1978).


maksa83 maksa83 11:13 13.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Da kupiš Kako Smo Propevali. Zgutaćeš je.
Spiridon Spiridon 11:55 13.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

maksa83
Da kupiš Kako Smo Propevali. Zgutaćeš je.


joj, zgutao sam vec dosta toga vezano za domacu scenu. Malo sam se umorio. Poslednja je bila "Kada kažeš da sam tvoj" Gorana Skrobonje.
deset_slukom deset_slukom 12:42 13.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Dva poslednja Boom festivala, oba na novosadskom sajmištu, desila su se u osvit Yu novog talasa, uključujući i pank. Već na prvom (1977.) se šuškalo o panku i jednoj novoj grupi koja će ga svirati na festivalu.

Kada se na bini pojavilo Atomsko sklonište i grunulo sa svojim nepobitno novim i dobrim zvukom, moji prijatelji i ja smo bili zadovoljni onim što vidimo i čujemo, ali smo se pitali - u čemu je ovde pank? Da li u njihovoj iscepanoj odeći, da li u scenskom nastupu sa onim patuljkom? U muzici, ma koliko dobroj, ipak nismo nalazili ništa revolucionarno. Kućama smo otišli ne razrešivši misteriju nove muzike.

Tek sledeće godine su se na sceni pojavili pravi pankeri - Pekinška patka i Paraf. Meni je to bila simpa svirka, ali nisam bio previše u tom fazonu. U duši nisam panker.

Bila je tu gomila grupa koje su upravo počinjale karijeru, a danas su legendarne. Sećam se da je Parni valjak, valjda zbog oskudnog repertoara, dva puta odsvirao svoj jedini hit "Prevela me mala žednog preko vode", iako su to bili skraćeni nastupi, zbog velikog broja izvođača.
tasadebeli tasadebeli 20:40 13.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Spiridon
Уопште није важно како је почело,


tebi mozda nije ...



Денис одрживога развоја?


Ако вам је тако добро, онда ништа.


afraid afraid 14:10 14.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

vcucko
blogovatelj
Уопште није важно како је почело,


Upravo je to najbitnije. Ko je otkrio novi kontinent, zvani pank, u SFRJ? Lakše je bilo posle toga doseliti se na novootkrivenu teritoriju.
Uporno se zaboravlja jedan bend. Mislim da su oni izdali prvi pank LP u Titovoj despotiji. Vikipedija kaže da je Tito još bio živ kada je objavljen. Teško bolestan, ali živ.
U svakom slučaju, ja sam za jugoslovenski pank prvi put čuo tako što sam prvo čuo za njih i tako što sam čuo njihovu ploču.


Iste godine 1979. (pretposlednja godina JBT-a) singlice objavljuju Paraf (Rijeka/Moj život je novi val) i Patka (Biti ružan, pametan i mlad/Bela šljiva). Mislim da je Paraf objavio pre, ali nisam siguran. Zanimljivo: Paraf je objavljivao kod ZKP RTLJ, a Patka kod Jugotona.

Meni je taj pank, uglavnom, ličio na dernjavu.
docsumann docsumann 14:35 14.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Meni je taj pank, uglavnom, ličio na dernjavu.


što bi jedan rahmetli bloger rek'o - moderna dernjanja

Spiridon Spiridon 14:48 14.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

blogovatelj
Уопште није важно како је почело,


Upravo je to najbitnije. Ko je otkrio novi kontinent, zvani pank, u SFRJ? Lakše je bilo posle toga doseliti se na novootkrivenu teritoriju.
Uporno se zaboravlja jedan bend. Mislim da su oni izdali prvi pank LP u Titovoj despotiji. Vikipedija kaže da je Tito još bio živ kada je objavljen. Teško bolestan, ali živ.
U svakom slučaju, ja sam za jugoslovenski pank prvi put čuo tako što sam prvo čuo za njih i tako što sam čuo njihovu ploču.




secam se benda iz Kragujevca KBO (kako je bilo onda) jedno vreme su se vrteli po nasim kasetofonima ...
vcucko vcucko 15:21 14.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

afraid
vcucko
blogovatelj
Уопште није важно како је почело,


Upravo je to najbitnije. Ko je otkrio novi kontinent, zvani pank, u SFRJ? Lakše je bilo posle toga doseliti se na novootkrivenu teritoriju.
Uporno se zaboravlja jedan bend. Mislim da su oni izdali prvi pank LP u Titovoj despotiji. Vikipedija kaže da je Tito još bio živ kada je objavljen. Teško bolestan, ali živ.
U svakom slučaju, ja sam za jugoslovenski pank prvi put čuo tako što sam prvo čuo za njih i tako što sam čuo njihovu ploču.


Iste godine 1979. (pretposlednja godina JBT-a) singlice objavljuju Paraf (Rijeka/Moj život je novi val) i Patka (Biti ružan, pametan i mlad/Bela šljiva). Mislim da je Paraf objavio pre, ali nisam siguran. Zanimljivo: Paraf je objavljivao kod ZKP RTLJ, a Patka kod Jugotona.

Meni je taj pank, uglavnom, ličio na dernjavu.

Nije ličio, nego jeste bila dernjava

Ali bilo je par stvari, šteta da se zanemari
blogovatelj blogovatelj 23:01 14.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Meni je taj pank, uglavnom, ličio na dernjavu.


Zato što si pglu.
blogovatelj blogovatelj 23:13 14.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

secam se benda iz Kragujevca KBO (kako je bilo onda)


KBO je neko prevodio kao Kragujevački borbeni odred, a druga teorija kaže da su ime dobili po zvuku koji ispušta ona raspevana žaba iz crtanog.



Za ovu tvoju verziju imena sada prvi put čujem.
KBO su došli malo kasnije. Bio sam na koncertu koji je bio verovatno njihov prvi nastup. Dom omladine u Kragujevcu, godina je verovatno bila 1982.

Upravo sam konsultovao sestru Vikipediju. Kaže da je u pitanju žaba.

The band was formed in January 1982 by 17-year-old high school friends, guitarists Saša Vujić "Vuja", Aleksandar Vojinović "Aca", bassist Milorad Mišić "Miša" and drummer Rajko Todosavljević, becoming the first punk rock band in Kragujevac. Getting the name by an onomatopoeic sound "kvo" made by a frog in a cartoon, written in Cyrillic, the band name is often misspelled.


Sad mi se misao vraća unazad. Mislim da je koncert bio u bašti Doma omladine, u januaru kao što piše, a koncert je nazvan "Svirka da se smrzneš"
Oni su bili samo jedan od bendova, nije bila njihova solo svirka. I ako se opet dobro sećam, izneli su i neki tapan na binu.

PS.

Brate, pamtim kao slon.

afraid afraid 05:16 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

blogovatelj

...

Za ovu tvoju verziju imena sada prvi put čujem.
KBO su došli malo kasnije. Bio sam na koncertu koji je bio verovatno njihov prvi nastup. Dom omladine u Kragujevcu, godina je verovatno bila 1982.
...

Pa ti tada nisi znao ni nos da obrišeš.
Sve u svemu, poprilično je pretenciozno taj pank zvati muzikom.
docsumann docsumann 07:47 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Sve u svemu, poprilično je pretenciozno taj pank zvati muzikom.


ako su Pikaso i Polak slikarstvo, tada je i pank muzika (između ostalog)
predatortz predatortz 09:15 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Sve u svemu, poprilično je pretenciozno taj pank zvati muzikom.


Pank je mnogo više od muzike. Ako ćeš ga gledati striktno kroz akorde i rifove, slažem se - ima mnogo bolje. Ako ćeš malo zagrebati ispod površine, pank je ipak menjao svet.
tasadebeli tasadebeli 09:33 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

predatortz
Sve u svemu, poprilično je pretenciozno taj pank zvati muzikom.


Pank je mnogo više od muzike. Ako ćeš ga gledati striktno kroz akorde i rifove, slažem se - ima mnogo bolje. Ako ćeš malo zagrebati ispod površine, pank je ipak menjao svet.











У доба тачер-реганизма права ствар на правом месту.







Једино се поставља питање колико је он имао смисла у једној социјалистичкој и самоуправној земљи тога доба.







И шта је последица панка (али не само њега, да се разумемо, није он једини ту учествовао) у ондашњој Југославији.









Овога је Радио Б92 почетком деведесетих, пре него се по СФРЈ запуцало из свих оружја, промовисао све у шеснаест.

И данас се још питају зашто су народи и народности од Триглава до Ђевђелије тако апатични и депресивни. Па да ли то треба да нас чуди после толике количине убризганог нихилизма и безнађа?
predatortz predatortz 09:51 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Једино се поставља питање колико је он имао смисла у једној социјалистичкој и самоуправној земљи тога доба.


Itekako imao!
U zemlji u kojoj su ljudi štancani u istom kalupu, pojavi se nešto što to razmrda.
zamisli samo face gomile oficira, pandura, socilalistiĆkih direktora, političara... kad im se mile ćeri i sinovi sokolovi pojave sa čirokanom i zihernadlama.

Priceless!
tasadebeli tasadebeli 10:06 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

predatortz
Једино се поставља питање колико је он имао смисла у једној социјалистичкој и самоуправној земљи тога доба.


Itekako imao!
U zemlji u kojoj su ljudi štancani u istom kalupu, pojavi se nešto što to razmrda.
zamisli samo face gomile oficira, pandura, socilalistiĆkih direktora, političara... kad im se mile ćeri i sinovi sokolovi pojave sa čirokanom i zihernadlama.

Priceless!



То је, Предо, била само форма... Тек да се запањи простота.

Сећаш се сцене из филма "Нешто између" када онај лик из Берлинер штрасе угаси цигару у торту коју су његова баба и тетка направиле за кућну славу? Па му баба каже:"Види на шта си се направио!" А он се онако без зуба, церека?






А где је била ту суштина, садржај?







Rude Boy (1980), movie (ЛИНК)




predatortz predatortz 10:12 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

То је, Предо, само форма... Зек да се запањи простота.

А где је била ту суштина, садржај?


Jebo ga ti! Sad me zajebavaš! Stucasmo tolike godine u guzicu, ja ovde nikakve suštine ne videh. Samo formu. A ti?
tasadebeli tasadebeli 10:13 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

predatortz
То је, Предо, само форма... Зек да се запањи простота.

А где је била ту суштина, садржај?


Jebo ga ti! Sad me zajebavaš! Stucasmo tolike godine u guzicu, ja ovde nikakve suštine ne videh. Samo formu. A ti?




На шта мислиш кад кажеш "овде"?


На Блог Б92, на панк, на Југославију, на Србију, на нас овакве какви смо...?


Не видим онда ни ја.

А откада ти то не видиш?

Ја, богами, у овој Србији (и СФРЈ) откако сам се родио.


( “Without people, you're nothing.” )


EDIT:


“And so now I'd like to say - people can change anything they want to. And that means everything in the world. People are running about following their little tracks - I am one of them. But we've all got to stop just following our own little mouse trail. People can do anything - this is something that I'm beginning to learn. People are out there doing bad things to each other. That's because they've been dehumanised. It's time to take the humanity back into the center of the ring and follow that for a time. Greed, it ain't going anywhere. They should have that in a big billboard across Times Square. Without people you're nothing. That's my spiel.”


(Joe Strummer)




predatortz predatortz 10:20 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

tasadebeli
predatortz
То је, Предо, само форма... Зек да се запањи простота.

А где је била ту суштина, садржај?


Jebo ga ti! Sad me zajebavaš! Stucasmo tolike godine u guzicu, ja ovde nikakve suštine ne videh. Samo formu. A ti?




На шта мислиш кад кажеш "овде"?


На Блог Б92, на панк, на Југославију,...?


Не видим онда ни ја.

А откада ти то не видиш?

Ја, богами, у овој Србији (и СФРЈ) откако сам се родио.


Na isto na šta i ti.
Od detinjstva nas prati nekakva forma, suština je uvek ostajala maglovita. Ono, nešto su je mistifikovali jer niko nije imao herca da jasno kaže da je nema.
Stoga, moj pank izlet je bio beg iz te forme.
Uzgred, dan danas umem da odvrnem do kraja i đipam sa klincima po kući. Glumimo šutku, da ne pobijem decu u pravoj. Dok ne ojačaju. Posle ćemo se šutamo!
tasadebeli tasadebeli 10:25 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

predatortz
tasadebeli
predatortz
То је, Предо, само форма... Зек да се запањи простота.

А где је била ту суштина, садржај?


Jebo ga ti! Sad me zajebavaš! Stucasmo tolike godine u guzicu, ja ovde nikakve suštine ne videh. Samo formu. A ti?




На шта мислиш кад кажеш "овде"?


На Блог Б92, на панк, на Југославију,...?


Не видим онда ни ја.

А откада ти то не видиш?

Ја, богами, у овој Србији (и СФРЈ) откако сам се родио.


Na isto na šta i ti.
Od detinjstva nas prati nekakva forma, suština je uvek ostajala maglovita. Ono, nešto su je mistifikovali jer niko nije imao herca da jasno kaže da je nema.
Stoga, moj pank izlet je bio beg iz te forme.
Uzgred, dan danas umem da odvrnem do kraja i đipam sa klincima po kući. Glumimo šutku, da ne pobijem decu u pravoj. Dok ne ojačaju. Posle ćemo se šutamo!






Od detinjstva nas prati nekakva forma, suština je uvek ostajala maglovita. Ono, nešto su je mistifikovali jer niko nije imao herca da jasno kaže da je nema.






Stoga, moj pank izlet je bio beg iz te forme.



Ма поштујем ја то код свих вас (нас, прецизније речено), почев од Спире као домаћина па надаље.

Једино покушавам да ствари назовем правим именом.

Да не бих даље пумпао ту маглу.

(То ја за себе говорим, а други како им воља.)

Ништа друго.



predatortz predatortz 10:32 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Ништа друго.


E, da...
U mom rodnom gradu se pojavio grafit:

MocErt je bio prvi panker!

Da, da, baš tako - Mocert.

Nadahnudi molodjec nije bio od pismenijih, a imao je jaku potrebu da nešto kaže.

No, i to je pank!
tasadebeli tasadebeli 10:36 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

predatortz
Ништа друго.


E, da...
U mom rodnom gradu se pojavio grafit:

MocErt je bio prvi panker!

Da, da, baš tako - Mocert.

Nadahnudi molodjec nije bio od pismenijih, a imao je jaku potrebu da nešto kaže.

No, i to je pank!










Ево моја жена баш сада каже: Супер му је ствар, само мора да смисли још мало текста То она цитира Дебелог Коју из једног домаћег филма (Давитељ против давитеља).

А да ја цитирам ВД-а када му Дебели Која каже да би он волео да њихова музика на ЛП буде онако природна, никакве ритам машине, синтисајзери, вокодери итд, а ВД му каже:

"Па што онда не свираш на бамбусу него свираш на бас гитари?"

docsumann docsumann 16:18 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Једино се поставља питање колико је он имао смисла у једној социјалистичкој и самоуправној земљи тога доба.



gdje god postoji društvene predrausde, malograđanski mentalitet, nepravda, postoji prostor i smisao za pank

И шта је последица панка (али не само њега, да се разумемо, није он једини ту учествовао) у ондашњој Југославији.


kao što je osnovna filozofija panka DIY (do it yourself) tako su i posljedice lične a ne kolektivne.
poslijedica panka je novi val i čitavave generacije bendova, i umjetničkih poetika (slikarstvo, film, pa i književnost) koje su potom nicale širom yu
afraid afraid 16:53 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

docsumann
Једино се поставља питање колико је он имао смисла у једној социјалистичкој и самоуправној земљи тога доба.



gdje god postoji društvene predrausde, malograđanski mentalitet, nepravda, postoji prostor i smisao za pank

И шта је последица панка (али не само њега, да се разумемо, није он једини ту учествовао) у ондашњој Југославији.


kao što je osnovna filozofija panka DIY (do it yourself) tako su i posljedice lične a ne kolektivne.
poslijedica panka je novi val i čitavave generacije bendova, i umjetničkih poetika (slikarstvo, film, pa i književnost) koje su potom nicale širom yu

Dobro, ne moramo (baš) toliko da preterujemo.
docsumann docsumann 17:49 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Dobro, ne moramo (baš) toliko da preterujemo.



blogovatelj blogovatelj 19:35 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Pa ti tada nisi znao ni nos da obrišeš.


Imao sam petnaest godina. Ti sada imaš oko šezdeset, a ne razumeš koncepte koje bi bistije devetogodišnje dete shvatilo.
blogovatelj blogovatelj 19:35 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

Dobro, ne moramo (baš) toliko da preterujemo.


Ova rečenica najbolje opisuje koliko ništa ne razumeš.
blogovatelj blogovatelj 19:36 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

blogovatelj
Pa ti tada nisi znao ni nos da obrišeš.


Imao sam petnaest godina. Ti sada imaš oko šezdeset, a ne razumeš koncepte koje bi bistrije devetogodišnje dete shvatilo.

afraid afraid 20:32 15.11.2018

Re: Уопште није важно како је почело,

blogovatelj
Pa ti tada nisi znao ni nos da obrišeš.


Imao sam petnaest godina. Ti sada imaš oko šezdeset, a ne razumeš koncepte koje bi bistije devetogodišnje dete shvatilo.

Pa da.
jinks jinks 14:03 13.11.2018

...

Bio nedavno serijal o popularnoj kulturi u SFRJ, u kojoj je neko od naših poznatih pop-rok kritičara i publicista rekao kako je sve stvarno i počelo slovenačkom pank scenom sa kraja 70-ih, ali da i u svemu tome ima jedan interesantan detalj.

Naime, napomenuo je da ima i nekih koji veruju i tvrde da je slovenačka pank scena delom predstavljala projekat između ostalih i ondašnjeg Saveza socijalističke omladine Slovenije, u kome su tada drmale buduće vedete raspada Jugoslavije (Kučan, ...). Gde je pank po njima predstavljao i jedan od načina na koji je slovenačka omladina između ostlaog pripremana i za secesiju koja je trebalo da nastupi u bliskoj budućnosti.

Sad, koliko god zvučalo neverovatno, izgleda da po nekima ima nečeg i u panku što bi moglo da predstavlja plodno tle za secesionistički ili kakav već način razmišljanja (da li neki ekstremni individualizam, ili izvlačenje čitave jedne generacije iz konteksta ondašnje SFRJ pomoću ekstrema kao što je pank, ili šta već).

Naravno, pre zvuči kao besmislica, ali ako bi u tome i bio neki delić istine, onda bi neko mogao da postavi i pitanje da li je i čitav Novi talas predstavljao na određeni način uvertiru u nadolazeći raspad Jugoslavije.
Spiridon Spiridon 14:33 13.11.2018

Re: ...

Sad, koliko god zvučalo neverovatno, po nekima ima nečeg i u panku što bi moglo da predstavlja plodno tle za secesionistički ili kakav već način razmišljanja



aaa sad kapiram zasto Dacic ponekada zapeva. On tako najavljuje secesiju južne pokrajine ali na veoma sufisticiran nacin.


deset_slukom deset_slukom 14:44 13.11.2018

Re: ...

Slovenci jesu bili najprogresivniji i najkritičkiji, ali je zaista preterano čak i zamisliti komunističke aparatčike kako prate svetske muzičke trendove, traže talentovane dobrovolce i formiraju bendove koji će podrivati sistem.

Pogotovo to važi za novi talas koji je nekontrolisano navro na scenu, iz najskrivenijih kutaka zemlje.

Ali, hajd' jedna teorija zavere više ili manje nikome ne škodi.
jinks jinks 14:47 13.11.2018

Re: ...

Ali, hajd' jedna teorija zavere više ili manje nikome ne škodi.

Slažem se, zvuči smešno.

Opet neki zadrtiji bi rekli da se na ozbiljnim državnim projektima ozbiljno i generacijski radi, a ne nekontrolisano i stihijski. Do ko zna kakvih sve ne neverovatnih i naizgled i ne nešto preterano smislenih detalja.
Spiridon Spiridon 15:05 13.11.2018

Re: ...

Opet neki zadrtiji bi rekli da se na ozbiljnim državnim projektima ozbiljno i generacijski radi, a ne nekontrolisano i stihijski.


da li ti to sugerises da su Slovenci ozbiljniji od nas?
Nemoj da te cuje Tasa Šahbaz ... mogao bi nas obojicu žik, žik ...
nask nask 21:52 13.11.2018

Re: ...

Slovenci jesu bili najprogresivniji i najkritičkiji, ali je zaista preterano čak i zamisliti komunističke aparatčike kako prate svetske muzičke trendove, traže talentovane dobrovolce i formiraju bendove koji će podrivati sistem.


Pankrti su za album Dolgcajt (Dosada) dobili nagradu Sedama Sekretara SKOJ-a, predložio ih SSOH. Kako bre nije zavera u pitanju.
tasadebeli tasadebeli 22:03 13.11.2018

Re: ...

nask
Slovenci jesu bili najprogresivniji i najkritičkiji, ali je zaista preterano čak i zamisliti komunističke aparatčike kako prate svetske muzičke trendove, traže talentovane dobrovolce i formiraju bendove koji će podrivati sistem.


Pankrti su za album Dolgcajt (Dosada) dobili nagradu Sedama Sekretara SKOJ-a, predložio ih SSOH. Kako bre nije zavera u pitanju.



Не знам зашто, али кад год видим ово Dolgcajt, ја помислим на Zeitgeist.




Spiridon Spiridon 22:05 13.11.2018

Re: ...

Kako bre nije zavera u pitanju.


pa i da jeste ... dobra im zavera. Mislim nije seljacka fora u krajnjem slucaju.
nask nask 22:35 13.11.2018

Re: ...

pa i da jeste


E yabh ga sad, zar nije očigledno da zayabhavam.

Naknadno: Meni inače cela priča nije nimalo misteriozna (sem nenormalne količine talenta) ipak je već niz godina ono bila zemlja otvorenih granica, fizičkih i nekih drugih.
michiganac michiganac 00:53 16.11.2018

Re: ...

Naravno, pre zvuči kao besmislica, ali ako bi u tome i bio neki delić istine, onda bi neko mogao da postavi i pitanje da li je i čitav Novi talas predstavljao na određeni način uvertiru u nadolazeći raspad Jugoslavije.


Kad ih pominjes vec, Dezelci su svojevremeno izbacili i muvi na tu temu - o praskozorju slov. panka i sumraku Juge:


Atomski mrav Atomski mrav 14:54 13.11.2018

Malo sam bunovan...

... jer sam pod nekim jakim lekovima, ali mi se čini da je Spira avanzovao u VIP blogere. Zasluženo, ovo je samo formalnost, Spira je svakako bio VIP...
Spiridon Spiridon 15:00 13.11.2018

Re: Malo sam bunovan...

Spira je svakako bio VIP...


Ubedjen sam da ce citanost sada da mi padne. Ali hej! Bolje citanost nego nesto drugo.





hvala u svakom slucaju!
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:25 14.11.2018

Re: Malo sam bunovan...

Sada kada je mainstream mora da pravi kompromise koje nije morao da pravi dok je bio underground (ili kako su se svi pravi talenti prodali:)



docsumann docsumann 12:10 14.11.2018

Re: Malo sam bunovan...

Paraf i Dobri Isak, po meni vrhunci yu post punka

afraid afraid 17:10 13.11.2018

Pank i Tito.

Po svemu sudeći, druga Titu je sahranio pank - nema druge.
Eeee, da se, makar, pank pojavio ranije.
docsumann docsumann 19:11 13.11.2018

sjajan YuTube kanal


za punk i postpunk, ghotic, hardcore



stefan.hauzer stefan.hauzer 11:22 14.11.2018

*

omiljena stvar sa te kompilacije!

docsumann docsumann 12:14 14.11.2018

kompilacija


preporučujem... gomila manje poznatih bendova, puno dobre svirke...

Spiridon Spiridon 14:47 14.11.2018

Re: kompilacija

preporučujem... gomila manje poznatih bendova, puno dobre svirke...





jbt ksenija je na listi

ali ovoga nema

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:10 15.11.2018

*

ovakav blog mora da se završi sa ovom pesmom


Spiridon Spiridon 15:39 15.11.2018

Re: *

stefan.hauzer
ovakav blog mora da se završi sa ovom pesmom





blogovatelj blogovatelj 19:33 15.11.2018

Re: *

ovakav blog mora da se završi sa ovom pesmom


Ne mora. Sanjao sam te noćas kako se svađaš sa blogerkom MRNS oko muzike.
milisav68 milisav68 20:01 16.11.2018

Re: *

stefan.hauzer
ovakav blog mora da se završi sa ovom pesmom

A možda i ne.

docsumann docsumann 09:44 17.11.2018

post potop


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana