Reč i slika

Uoči 5. oktobra 2019...

Filip Mladenović RSS / 03.10.2019. u 23:12

Tužna priča br. 1
Tužna priča br. 1
Tužna priča br. 2
Tužna priča br. 2
Srbija je siromašna zemlja, pri čemu, ironijom sudbine, prednjači u socijalnim nejednakostima. U ovoj i ovakvoj Srbiji oko 100 familija poseduje 25% prihoda svih preostalih stanovnika!!!

Oko 7 miliona gradjanki i gradjana Srbije ostvaruje godišnji prihod od oko 15 milijardi evra. A pomenutih 100 familija ima godišnji prihod od 4 milijarde evra!

Da sve bude transparentnije (providnije), da ne kažem gore, prosečnu zaradu od oko 54 hiljade dinara ne ostvaruje 70 odsto zaposlenih u Srbiji!

Poslednja godina XX veka bila je za Srbiju hvatanje poslednjeg voza na relaciji prošlost - budućnost, odnosno Azija - Evropa. Dogadjaji od 5. oktobra 2000. zapravo su dovršen, zaokružen 9. mart 1991. Da se tokom devetomartovskih demonstracija na početku decenije išlo do kraja, odnosno da se posle osvajanja srpskog parlamenta krenulo i na zgradu RTS-a, tada TV Beograd, istorija Srbije ne bi bila toliko krvava i tragična kao u "godinama raspleta" koje su usledile.

Glavni akteri devetomartovskih "gibanja", pored opozicionih beogradskih intelektualaca, čiji je simbol bio Borislav Mihajlović Mihiz, bili su Vuk Drašković i Dragoljub Mićunović, dok su Zoran Djindjić i Vojislav Koštunica tada ostali u senci nespornih lidera Srpskog pokreta obnove i Demokratske stranke. Kritična masa demonstranata i dovoljna količina gneva su postojali za ono što je omrznuta TV zgrada u Takovskoj 10 doživela tek 5. oktobra 2000, ali se, na žalost, sve završilo izlaskom tenkova JNA na ulice i trgove Beograda uveče 9. marta 1991, baš u vreme početka TV Dnevnika u pola osam.

I tako, 9. mart 1991. i 5. oktobar 2000. svojevrsni su polovi moderne istorije Srbije, izmedju kojih je uspostavljena napetost jednog totalitarnog poretka, oličenog u korupciji, represiji i ratnim zločinima. Srpkinje I Srbi su po ko zna koji put dokazali da su, rečeno jezikom školskih termina, tipični kampanjci. Propuštaju šansu za šansom, lenčare i prave se ludi, da bi kada zagusti, u poslednjem času, zalegli da poprave sve ocene iz predmeta - istorija. Provesti čitavu drugu polovinu XX veka ispod šinjela dva diktatora, Broza i Miloševića, prokockati tolike godine i decenije može samo narod koji je stalno bežao sa časova istorije u WC, gde je ili popušio ili propušio od muke.

Na sreću, 2000. ostaje u kolektivnom pamćenju kao godina u kojoj se, narodski rečeno, jednim udarcem potamanilo više muva. Em je sa istorijske scene konačno sklonjen jedan anticivilizacijski režim, em je politički pejzaž Srbije postao manje mutan i zamagljen, em je iz javnog života koliko-toliko potisnut jezik mržnje, ksenofobije i ratne propagande. Jedina zasluga bivšeg vodje može se svesti na sentencu da niko nije toliko loš da ne bi mogao da posluži kao - loš primer. Da je kojim slučajem Slobodan Milošević ubijen ili na neki drugi način ranije uklonjen sa vlasti, već bi se našao neki novi Sloba da dovrši ono što prethodni "otac nacije" nije "uspeo". Ovako, Milošević i Šešelj, kao i mnogi drugi satrapi formata Koštunice i Tome Nikolića, ostaju u kolektivnom pamćenju srpskog naroda kao otužni simboli rodoljubaca, koji su svoj patriotizam debelo naplatili za sebe ili za svoje stranačke kolege, kao i za svoje familije.

Na žalost, proteklih 19 godina prošlo je u snovima o tom famoznom 6. oktobru. Zašto?

Zato što je Srbija i dalje u monopolskim čeljustima ratnih profitera iz vremena Miloševićeve strahovlade, u sadejstvu sa novokomponovanim tajkunima DOS-ove i AV-ove tabloidne maskarade. Svi oni su proteklih 19 godina lukavo i vešto iskoristili za korumpiranje čitave političke nomenklature i uvećavanje svoje "prvobitne akumulacije kapitala".

Zato ovog 5. oktobra ostaje samo nada da će se 6. oktobar dogoditi - malo sutra!

 

Atačmenti



Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 23:26 03.10.2019

Прекосутра је 6. октобар

Је л' ово контраблог Крлету?

Да искористим уједно прилику па да камараду Волођи унапред честитам заједнички нам рођендан који пада накосутра.

А са мало сутра нека се баве они залудни. Та прича је ионако одавно пасе.


nsarski nsarski 23:31 03.10.2019

Re: Прекосутра је 6. октобар

Да искористим уједно прилику па да камараду Волођи унапред честитам заједнички нам рођендан који пада накосутра.


Sutra (u subotu) je 5. oktobar, rođendan mome čedu. Ne treba zanemariti taj datum.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:33 03.10.2019

Re: Прекосутра је 6. октобар

Evo, već 200 godina srpsku intelektualnu, crkvenu i političku elitu UOPŠTE NE ZANIMA sudbina gradjanki i gradjana Srbije!

Odabrana, dobro situirana manjina (ne)umom, a većina drumom, ili ka Evropi ili ka unutrašnjoj emigraciji.

I tako prodjoše 2 veka!

Što reče veliki ruski pisac Ivan Bunjin: "Ovde se ništa ne menja, sem što je život prošao!"
nsarski nsarski 23:37 03.10.2019

Re: Прекосутра је 6. октобар

Evo, već 200 godina srpsku intelektualnu, crkvenu i političku elitu UOPŠTE NE ZANIMA sudbina gradjanki i gradjana Srbije!


Kako ne zanima, pobogu?! Evo na primer TI, kao vrhunski srpski intelektualac (nadam se da te ovo "srpski" ne vređa), osuđuješ, optužuješ, miriš, boriš se, pišeš tužbe sudovima, posećuješ seoske vašare, novinarska posela, šalješ inspirativne poruke svim ljudima dobre volje, pljuješ po SPC, osuđuješ nacionalizme svih vrsta, a najpre srpskog...pa malo li je? Ne budi skroman, Filipe.

Malo je nezgodno da ovo pominjem, ali kada dođe vreme (a svima nama dođe), red bi bio da ti naprave jedno manje mesto u Kući Cveća, makar za jedan ašov ispod one petokrake. Da se buduće generacije nadahnjuju pravim vrednostima. Zaslužio si.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:46 03.10.2019

Re: Прекосутра је 6. октобар

"Znate šta ja mislim, svi mi smo verovatno mogli mnogo više da uradimo da zaustavimo tu ratnu histeriju. Pre svega da je identifikujemo. Ja sam uradio što sam mogao, sada više nemam šta da kažem ni za Miloševića ni za Srbiju. Ja sam svoje rekao. Nažalost, sve što sam rekao se manje ili više ostvarilo. Postavio bih odgovornost pred ove druge, pred srpsku inteligenciju u celini. Ako izuzmemo 20 ljudi, svi drugi su bili zaneseni ratnom euforijom koja se spremala. U suštini, na toj istorijskoj 8. sednici, kada su sa svojim metaforama već proglašavali rat, oni su možda velikim delom pogađali ono što misli Srpska akademija nauka, ono što misle srpski intelektualci."

Bogdan Bogdanović, 1993. godine
nsarski nsarski 23:55 03.10.2019

Re: Прекосутра је 6. октобар

Bogdan Bogdanović, 1993. godine


Jbt Filipe, ti stalno kao pišeš razne blogove a u stvari pišeš jedan te isti blog već godinama, vrtiš nekoliko citata, i to je tvoj opus. Mogao bi malo da se raširiš, izađeš iz kocke u kojoj si mentalno zarobljen.

A Bogdan Bogdanović je izvanredan košarkaš. Ovaj drugi Bogdan B. je bio peder i na njega ne vredi trošiti reči. On se u svoje vreme, kao i ti sada, prenemagao da je pametniji od svih i da od svih dalje vidi.
tasadebeli tasadebeli 23:56 03.10.2019

Re: Прекосутра је 6. октобар

nsarski
Да искористим уједно прилику па да камараду Волођи унапред честитам заједнички нам рођендан који пада накосутра.


Sutra (u subotu) je 5. oktobar, rođendan mome čedu. Ne treba zanemariti taj datum.



Вага!

Реци ми још и да је змај у кинеском хороскопу као Волођка и ја?

А и ако није, не правим питање.

Живели и за тај датум!

И баланс, драги мој, баланс. Не стављај никако тегове да би једна страна претегла и све буде онда добро.









aureus aureus 00:05 04.10.2019

Re: Прекосутра је 6. октобар

Filip Mladenović

Bogdan Bogdanović, 1993. godine

Lijepo je što si se sjetio Bogdana Bogdanovića.
Silan intelektualac, mada on tu riječ nije volio.
I kad nije bio u pravu, dopadalo mi se što je umio dobro da piše. Njega je čak Andrić jednom pohvalio.

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:18 04.10.2019

Re: Прекосутра је 6. октобар

nsarski
Bogdan Bogdanović, 1993. godine


Jbt Filipe, ti stalno kao pišeš razne blogove a u stvari pišeš jedan te isti blog već godinama, vrtiš nekoliko citata, i to je tvoj opus. Mogao bi malo da se raširiš, izađeš iz kocke u kojoj si mentalno zarobljen.

A Bogdan Bogdanović je izvanredan košarkaš. Ovaj drugi Bogdan B. je bio peder i na njega ne vredi trošiti reči. On se u svoje vreme, kao i ti sada, prenemagao da je pametniji od svih i da od svih dalje vidi.


Pa valjda postoje život i radni angažman i van ovog bloga!?

Evo da citiram i samog sebe:

Dogorelo je do nokata.
Nokti se lakiraju svakodnevno, u žutu štampu!
aureus aureus 00:26 04.10.2019

Re: Прекосутра је 6. октобар

Filip Mladenović

Evo da citiram i samog sebe:

Dogorelo je do nokata.
Nokti se lakiraju svakodnevno, u žutu štampu!

Nije loše.
Mada, mislim da mi se više dopada tvoj citat Bunjina: "Ovde se ništa ne menja, sem što je život prošao!"
milanb milanb 03:08 04.10.2019

Re: Прекосутра је 6. октобар

nsarski


Malo je nezgodno da ovo pominjem, ali kada dođe vreme (a svima nama dođe), red bi bio da ti naprave jedno manje mesto u Kući Cveća, makar za jedan ašov ispod one petokrake. Da se buduće generacije nadahnjuju pravim vrednostima. Zaslužio si.

Једна саксија за друга Филипа у Кући цвећа.
mariopan mariopan 07:56 04.10.2019

Re: Прекосутра је 6. октобар

nsarski
Да искористим уједно прилику па да камараду Волођи унапред честитам заједнички нам рођендан који пада накосутра.


Sutra (u subotu) je 5. oktobar, rođendan mome čedu. Ne treba zanemariti taj datum.

Srećan rođendan
tasadebeli tasadebeli 08:50 04.10.2019

Re: Прекосутра је 6. октобар

milanb
nsarski


Malo je nezgodno da ovo pominjem, ali kada dođe vreme (a svima nama dođe), red bi bio da ti naprave jedno manje mesto u Kući Cveća, makar za jedan ašov ispod one petokrake. Da se buduće generacije nadahnjuju pravim vrednostima. Zaslužio si.

Једна саксија за друга Филипа у Кући цвећа.






loader loader 17:29 05.10.2019

Re: Прекосутра је 6. октобар


Dogadjaji od 5. oktobra 2000. zapravo su dovršen, zaokružen 9. mart 1991. Da se tokom devetomartovskih demonstracija na početku decenije išlo do kraja, odnosno da se posle osvajanja srpskog parlamenta krenulo i na zgradu RTS-a, tada TV Beograd, istorija Srbije ne bi bila toliko krvava i tragična kao u "godinama raspleta" koje su usledile.


loader loader 17:33 05.10.2019

Re: Прекосутра је 6. октобар

Zanimljivo je da 5. oktobar ogromna, ogromna većina ne gleda kao razliku između vremena koje mu je prethodilo i onoga što je 5. oktobar postigao, već kao razliku između maksimalističkih nadanja i (naravno, uvek daleko manjih) ispunjenja. Služba je prvog dana demokratske vlasti objavila preko svojih glasnogovornika (krastavo stvorenje pre svega) da je to najgova vvast u istoriji Svbije.

Ako se tu ne postavi nekakva stratna pozicija, da je napravljen bitan pomak u odnosu na ranije, morbidno stanje, svaka priča je infantilna i treba pustiti da je rešavaju politički profiteri i, dakako, služba, koja je najuticajnija u tom opskurnom definisanju najvažnijeg srpskog datuma u poslednjih 6-7 decenija.

aureus aureus 23:31 03.10.2019

Ne mogu da vjerujem...

Vozovi u Albaniji u prosjeku idu samo 27,6 km/h.

To nije dobro za željeznički saobraćaj u Srbiji gdje se piči i 53-54 km/h.
mariopan mariopan 09:02 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

aureus
Vozovi u Albaniji u prosjeku idu samo 27,6 km/h.

To nije dobro za željeznički saobraćaj u Srbiji gdje se piči i 53-54 km/h.


Vozom od Zrenjanina do Pančeva se putuje 3 sata, izračunaj koja je to brzina!

Ako uopšte više idu vozovi? Ja sam to samo jednom iskusila i nikad više. Nemam ja toliko života na bacanje da ga presedim u nekom raspadnutom vagonu.
aureus aureus 11:38 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

mariopan
aureus
Vozovi u Albaniji u prosjeku idu samo 27,6 km/h.

To nije dobro za željeznički saobraćaj u Srbiji gdje se piči i 53-54 km/h.


Vozom od Zrenjanina do Pančeva se putuje 3 sata, izračunaj koja je to brzina!

Nemoj ići u Pančevo!

Za ta tri sata u Francuskoj i Španiji pređeš 600 kilometara, u Italiji 500, u Njemačkoj bar 400.
Zato idi u Pamplonu ili Padovu. Ne u Pančevo.

Dobro, reći ćeš: "Ne može, skupo, mala penzija..."
A ja ću odgovoriti: "Ništa nas ne košta da se zezamo. To je džabe."
mariopan mariopan 13:55 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

Ništa nas ne košta da se zezamo. To je džabe."

shone shone 14:28 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

To je džabe


A što je džaba nije ni skupo.
A nije lepo zezeti se i stajati na muku dragi Zlaja jednoj prefinjenoj dušici kao što je Mary u trenutku prolaska kroz tešku duševnu bol zbog nemilosrdnog banovanja od jednog okrutnog blogera.

Mary evo ja ti se izvinjavam u Zlatkovo ime - a možda nije upućen pa mu nemoj zameriti. Dok stignu informacije u Mostar tim sporim vozovima.....
aureus aureus 14:38 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

shone

A nije lepo zezeti se i stajati na muku dragi Zlaja jednoj prefinjenoj dušici kao što je Mary u trenutku prolaska kroz tešku duševnu bol zbog nemilosrdnog banovanja od jednog okrutnog blogera.

Gdje je banovana? Kod koga?
I zašto ne ukinemo okrutne blogere?
Zašto je život tako surov i kuda sve ovo vodi?
shone shone 14:55 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

Zašto je život tako surov i kuda sve ovo vodi?


Ma to ti kažem. Strašno!
mariopan mariopan 18:59 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

aureus
shone

A nije lepo zezeti se i stajati na muku dragi Zlaja jednoj prefinjenoj dušici kao što je Mary u trenutku prolaska kroz tešku duševnu bol zbog nemilosrdnog banovanja od jednog okrutnog blogera.

Gdje je banovana? Kod koga?
I zašto ne ukinemo okrutne blogere?
Zašto je život tako surov i kuda sve ovo vodi?

Jao divni ste, dušice nežne
aureus aureus 19:30 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

mariopan

Jao divni ste, dušice nežne

Jesam donekle nježan, al' sam znatno manje divan. To možda Šone...mada njemu ništa ne vjerujem.

A tebi se, Mariopan, čudim što si išla tamo gdje će da te banuju.
Kakav danak neiskustvu!
shone shone 19:35 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

To možda Šone...mada njemu ništa ne vjerujem.






PS ograđujem se od svih zluradih jednorodnih insinuacija dragi Zlaja. Samo se tekst dobro namestio i ništa više
shone shone 19:43 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

A tebi se, Mariopan, čudim što si išla tamo gdje će da te banuju.
Kakav danak neiskustvu!


M'da ex idol je toliko jadan u svojoj predvidljivosti da je to za preskočiti. Navukla ga Mery na foru da dobije na kladionici. Ja joj jedino zameram što je to uradila brže od mene. Mora da je mala Dorčolka. I to donji Dorčol. Oni su žešći, bliži Dunavu a komarci imaju veće zube.
aureus aureus 19:44 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

shone

PS ograđujem se od svih zluradih jednorodnih insinuacija dragi Zlaja. Samo se tekst dobro namestio i ništa više

Pa si naš'o Masima Savića?
Čovjeka koji pjeva k'o da mu se kost zaglavila u grlu prije 35 godina i još nije ispala!
Minus!
shone shone 19:46 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

Pa si naš'o Masima Savića?
Čovjeka koji pjeva k'o da mu se kost zaglavila u grlu prije 35 godina i još nije ispala!
Minus!




,,Prema/naspram sveca i tropar,, što bi rekla draga Zili iz Bečkereka.
aureus aureus 19:47 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

shone
A tebi se, Mariopan, čudim što si išla tamo gdje će da te banuju.
Kakav danak neiskustvu!


M'da ex idol je toliko jadan u svojoj predvidljivosti da je to za preskočiti. Navukla ga Mery na foru da dobije na kladionici. Ja joj jedino zameram što je to uradila brže od mene.

Štaa?
Zar su i tebe nesretnika banovali?

Ipak ima dobrih vijesti danas.
Druga je da sam upravo od gazde lokala dobio piće.
Izgleda da 'oće da me zadrži kao gosta.
shone shone 19:50 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

Druga je da sam upravo od gazde lokala dobio piće.
Izgleda da 'oće da me zadrži kao gosta.


Pamet u glavu, uza zid znaš već i sam ....
Ako te gazda pozove na ples vidi šta ćeš.
aureus aureus 19:55 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

shone
Druga je da sam upravo od gazde lokala dobio piće.
Izgleda da 'oće da me zadrži kao gosta.


Pamet u glavu, uza zid znaš već i sam ....
Ako te gazda pozove na ples vidi šta ćeš.

Ništa ti ne brini, Šone, iako je petak veče, nisam bio prokletnik koji pije skupa pića na tuđi račun, pa sam uzeo samo još jedan nes.
Potpuno sam trezven, dakle.
Ako budem morao da igram, vjerujem da ću biti potpuno koordinisan i nadmašiti ostale na podijumu.



shone shone 19:58 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

nisam bio prokletnik koji pije skupa pića na tuđi račun, pa sam uzeo samo još jedan nes.


Od kad je nes piČe?
Man se prostota Dreagec banovaće me i na višem nivoju.

Pritom ništa lično samo se namestilo-mislim zamišljam tu kafanu,..

aureus aureus 20:01 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

shone
nisam bio prokletnik koji pije skupa pića na tuđi račun, pa sam uzeo samo još jedan nes.


Od kad je nes piČe?
Man se prostota Dreagec banovaće me i na višem nivoju.

Pritom ništa lično samo se namestilo-mislim zamišljam tu kafanu,..


Nije ovo birtija, more, već fensi kafić gdje izlazi omladina i oni koji su mladi duhom.
shone shone 20:25 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

Nije ovo birtija, more, već fensi kafić gdje izlazi omladina i oni koji su mladi duhom.


Aaaaa taj rad. Pa reeeeci.

angie01 angie01 22:03 04.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

čudim što si išla tamo gdje će da te banuju.


mene pre cudi sto bilo ko ide mecki na rupu-je l se tako kaze:),...da bi u nekorektnom kontekstu cele "rasprave",( pickaranja, brisanja, banovanja, ali zato ne odgovaranja na pitanja, ili barem pokusaj bazicne smislene komunikacije, koja ocigledno nije ni bitna- nego samo pozeljni narativ:), doprineli samo odrzavanju potrebne vaznosti sa ciljem smutljivog nacina zardjivanja, koji sam po sebi ne bi bio nista znacajno,( do izbor u odnosu na neciji karakter, moral, postenje, cast, vaspitanje...), da nema tragicnu posledicu po druge.

...a sto se tice velikog kukca,


mariopan mariopan 15:14 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

shone
A tebi se, Mariopan, čudim što si išla tamo gdje će da te banuju.
Kakav danak neiskustvu!


M'da ex idol je toliko jadan u svojoj predvidljivosti da je to za preskočiti. Navukla ga Mery na foru da dobije na kladionici. Ja joj jedino zameram što je to uradila brže od mene. Mora da je mala Dorčolka. I to donji Dorčol. Oni su žešći, bliži Dunavu a komarci imaju veće zube.

Znala sam da ces me provaliti

mariopan mariopan 15:27 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

angie01
čudim što si išla tamo gdje će da te banuju.


mene pre cudi sto bilo ko ide mecki na rupu-je l se tako kaze:),...da bi u nekorektnom kontekstu cele "rasprave",( pickaranja, brisanja, banovanja, ali zato ne odgovaranja na pitanja, ili barem pokusaj bazicne smislene komunikacije, koja ocigledno nije ni bitna- nego samo pozeljni narativ:), doprineli samo odrzavanju potrebne vaznosti sa ciljem smutljivog nacina zardjivanja, koji sam po sebi ne bi bio nista znacajno,( do izbor u odnosu na neciji karakter, moral, postenje, cast, vaspitanje...), da nema tragicnu posledicu po druge.

...a sto se tice velikog kukca,




U pravu si
freehand freehand 16:59 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

mariopan
angie01
čudim što si išla tamo gdje će da te banuju.


mene pre cudi sto bilo ko ide mecki na rupu-je l se tako kaze:),...da bi u nekorektnom kontekstu cele "rasprave",( pickaranja, brisanja, banovanja, ali zato ne odgovaranja na pitanja, ili barem pokusaj bazicne smislene komunikacije, koja ocigledno nije ni bitna- nego samo pozeljni narativ:), doprineli samo odrzavanju potrebne vaznosti sa ciljem smutljivog nacina zardjivanja, koji sam po sebi ne bi bio nista znacajno,( do izbor u odnosu na neciji karakter, moral, postenje, cast, vaspitanje...), da nema tragicnu posledicu po druge.

...a sto se tice velikog kukca,




U pravu si

Ja se možda slažem. Al ništa nisam razumeo šta tu piše, pa ne smem da se javno potpišem.
angie01 angie01 17:40 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

. Al ništa nisam razumeo šta tu piše, pa ne smem da se javno potpišem.


ja pak ne razumem, da neko deset godina ovako besmisleno stalkira bilo koga,...preskoci brate, ako te nerviram...koja je razlika izmedju ovoga i onih budalastina koje tasa prostire, a na koje uredno reagujes da su besmislice,...pa isto je.
mariopan mariopan 19:55 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

freehand
mariopan
angie01
čudim što si išla tamo gdje će da te banuju.


mene pre cudi sto bilo ko ide mecki na rupu-je l se tako kaze:),...da bi u nekorektnom kontekstu cele "rasprave",( pickaranja, brisanja, banovanja, ali zato ne odgovaranja na pitanja, ili barem pokusaj bazicne smislene komunikacije, koja ocigledno nije ni bitna- nego samo pozeljni narativ:), doprineli samo odrzavanju potrebne vaznosti sa ciljem smutljivog nacina zardjivanja, koji sam po sebi ne bi bio nista znacajno,( do izbor u odnosu na neciji karakter, moral, postenje, cast, vaspitanje...), da nema tragicnu posledicu po druge.

...a sto se tice velikog kukca,




U pravu si

Ja se možda slažem. Al ništa nisam razumeo šta tu piše, pa ne smem da se javno potpišem.


Ja sam razumela.

Jedino bih mogla odgovoriti zašto sam uopšte išla na taj blog (mečki na rupu) ali bi bilo dugačko i možda ni to ne bi svi razumeli?

Ja sam pravedno banovana i ne treba mi pomilovanje. Ionako mu ništa ne bih ni pisala u komentaru

Uvredila sam ga jer se iskreno gadim takvih ljudi. A za to se zna cena. I nije to ništa strašno.

Strašno je ono što takvi ljudi izazivaju u nama, meni a vidim i drugima, i ljuta sam na sebe zbog toga. Uskoro ćemo svi u ovoj zemlji jedni drugima da psujemo mater i da se mažemo izmetom.....i nije da nisam razmišljala o sebi i svom postupku od juče.

Kako se to meni dogodilo?

Sad ću ja da razmišljam o tome a vi o čemu god hoćete.

shone shone 20:07 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

Uskoro ćemo svi u ovoj zemlji jedni drugima da psujemo mater i da se mažemo izmetom....


Već smo u tome odavno draga moja - na našu žalost ali doteralo.
Nekad prosto moraš. Važno je da znaš i razlikuješ kome,kad i gde.Čini mi se da ti znaš.
U tvom slučaju ovde čak je bilo i šarmantno. I baš te briga.

Moram malo da se našalim s tobom - smešak


aureus aureus 20:57 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

shone

Nekad prosto moraš. Važno je da znaš i razlikuješ kome,kad i gde.Čini mi se da ti znaš.
U tvom slučaju ovde čak je bilo i šarmantno. I baš te briga.

Gle kako podstiče i podstrekava!

Zabilježeno.
shone shone 21:07 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

Gle kako podstiče i podstrekava!

Zabilježeno.


Pa kako.

Inače Dragec?




mariopan mariopan 21:16 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

Moram malo da se našalim s tobom - smešak

Gde si našao tu moju sliku?
shone shone 21:23 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

Gde si našao tu moju sliku?


Dao mi Tasa (nemoj me ofiraš kod njega)
aureus aureus 21:31 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

mariopan
Moram malo da se našalim s tobom - smešak

Gde si našao tu moju sliku?

Ovo je već razgovor dvoje ranjenika, teško postradalih na istom frontu.
shone shone 21:35 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

Ovo je već razgovor dvoje ranjenika, teško postradalih na istom frontu.


Ja sam odbanovan - pomilovan. Za Mery nisam u toku.
aureus aureus 21:43 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

shone
Ovo je već razgovor dvoje ranjenika, teško postradalih na istom frontu.


Ja sam odbanovan - pomilovan. Za Mery nisam u toku.

A šta si ti bio tačno zgriješio?
Osim što si po običaju lunjao kuda ne treba, bez kacige na glavi.
shone shone 21:54 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

A šta si ti bio tačno zgriješio?
Osim što si po običaju lunjao kuda ne treba, bez kacige na glavi.


Nisam imao akjeddaciju.


aureus aureus 21:59 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

shone
A šta si ti bio tačno zgriješio?
Osim što si po običaju lunjao kuda ne treba, bez kacige na glavi.

Nisam imao akjeddaciju.

Odsad u konfliktna područja da ideš samo sa akreditacijom Ujedinjenih nacija, jasno?
Kao plavi šljem, humanitarac ili posrednik u razbuktavanju strasti.
mariopan mariopan 22:24 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

aureus
mariopan
Moram malo da se našalim s tobom - smešak

Gde si našao tu moju sliku?

Ovo je već razgovor dvoje ranjenika, teško postradalih na istom frontu.

Jok.
Mi smo tamo slavno, kao kamikaze izginuli, i ne treba mi pomilovanje od neprijatelja.
aureus aureus 22:29 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

mariopan
aureus
mariopan
Moram malo da se našalim s tobom - smešak

Gde si našao tu moju sliku?

Ovo je već razgovor dvoje ranjenika, teško postradalih na istom frontu.

Jok.
Mi smo tamo slavno, kao kamikaze izginuli, i ne treba mi pomilovanje od neprijatelja.

Mislim da imam predstavu kako je to izgledalo.

A našao sam i sliku.


Poslednje pripreme pred odlazak na blog
shone shone 23:07 05.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

Poslednje pripreme pred odlazak na blog



freehand freehand 00:40 06.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

Ja sam pravedno banovana i ne treba mi pomilovanje. Ionako mu ništa ne bih ni pisala u komentaru

Uvredila sam ga jer se iskreno gadim takvih ljudi. A za to se zna cena. I nije to ništa strašno.

Strašno je ono što takvi ljudi izazivaju u nama, meni a vidim i drugima, i ljuta sam na sebe zbog toga. Uskoro ćemo svi u ovoj zemlji jedni drugima da psujemo mater i da se mažemo izmetom.....i nije da nisam razmišljala o sebi i svom postupku od juče.

Kako se to meni dogodilo?

Sad ću ja da razmišljam o tome a vi o čemu god hoćete.

Bravo gospođo. Jedna od milion.
tasadebeli tasadebeli 01:02 06.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

shone
Gde si našao tu moju sliku?


Dao mi Tasa (nemoj me ofiraš kod njega)




И само да знаш, љубоморко један, заборавио сам да ти кажем да ми је Мариопан после поклонила ове розе папилотне са слике.






macak.tosa031 macak.tosa031 10:08 06.10.2019

Re: Ne mogu da vjerujem...

aureus
shone
A šta si ti bio tačno zgriješio?
Osim što si po običaju lunjao kuda ne treba, bez kacige na glavi.

Nisam imao akjeddaciju.

Odsad u konfliktna područja da ideš samo sa akreditacijom Ujedinjenih nacija, jasno?
Kao plavi šljem, humanitarac ili posrednik u razbuktavanju strasti.

Ja se ne bih zezao sa tim stvarima.
Черевићан Черевићан 14:50 04.10.2019

propria auctoritate

kas za odmaklim vozom za budućnost

с' годинама ево сјебан
посматрам са стране ,
недореке слабо контам
но памтим и боље дане

врзино је коло данас
из њега се не излази,
глобално те јаши јачи
слаб ту спаса не налази
macak.tosa031 macak.tosa031 18:38 04.10.2019

Da!

Pravda za slovo Đ!
aureus aureus 21:10 04.10.2019

Re: Da!

macak.tosa031
Pravda za slovo Đ!

Podržajem!
dolazel dolazel 00:25 05.10.2019

bogata srbija

Srbija je siromašna zemlja, pri čemu, ironijom sudbine, prednjači u socijalnim nejednakostima. U ovoj i ovakvoj Srbiji oko 100 familija poseduje 25% prihoda svih preostalih stanovnika!!!


Srbija je jako, jako bogata zemlja, samo su stanovnici mahom siromasni. Osim neverovatnih prirodnih bogatastava, posebno u Vojvodini i centralnoj Srbiji imate i novo otkrice lezista litijuma link.
aureus aureus 00:44 05.10.2019

Re: bogata srbija

dolazel
Srbija je siromašna zemlja, pri čemu, ironijom sudbine, prednjači u socijalnim nejednakostima. U ovoj i ovakvoj Srbiji oko 100 familija poseduje 25% prihoda svih preostalih stanovnika!!!


Srbija je jako, jako bogata zemlja, samo su stanovnici mahom siromasni. Osim neverovatnih prirodnih bogatastava, posebno u Vojvodini i centralnoj Srbiji imate i novo otkrice lezista litijuma link.

Srbija nije posebno bogata skoro ničim što je još uvijek od neke važnosti u svijetu.
Ima neke minerale, ali to nije baš da padneš na dupe, ima nešto vodenih resursa, ali ništa posebno, obradivu zemlju imaju i drugi - ne treba pretjerivati sa značajem zemlje, nafte nema dovoljno ni za sebe...
I tako...nije kažnjena od strane prirode, ali nije ni nagrađena. Moglo bi se tu lijepo živjeti da sa ljudskim resursima stvari stoje drugačije.
dolazel dolazel 04:56 07.10.2019

Re: bogata srbija

Srbija nije posebno bogata skoro ničim što je još uvijek od neke važnosti u svijetu.


Mislis kao litijum?

Nekad se bar isplati pogledati Wiki:
Serbia has very favourable natural conditions (land and climate) for varied agricultural production. It has 5,056,000 ha of agricultural land (0.7 ha per capita), out of which 3,294,000 ha is arable land (0.45 ha per capita).[257] In 2016, Serbia exported agricultural and food products worth $3.2 billion, and the export-import ratio was 178%.[258] Agricultural exports constitute more than one-fifth of all Serbia's sales on the world market. Serbia is one of the largest provider of frozen fruit to the EU (largest to the French market, and 2nd largest to the German market).


Serbia is world's second largest producer of plums (582,485 tonnes; second to China), second largest of raspberries (89,602 tonnes, second to Poland), it is also a significant producer of maize (6.48 million tonnes, ranked 32nd in the world) and wheat (2.07 million tonnes, ranked 35th in the world)


Serbia is a net exporter of electricity


Serbia has a strategic transportation location since the country's backbone, Morava Valley, represents by far the easiest route of land travel from continental Europe to Asia Minor and the Near East.[


To sto si napisao aureus je gomila besmislenih budalastina koje vec dugo plasiraju interesni krugovi tajkuna i dupelizaca koji vec decenijama nesmetano pljackaju blago Srbije dok se narodu bacaju ne mrvice nego mnogo manje od toga ali ga zato uspesno hrane nacionalizmom, snovima o nebeskom narodu, a ako bas nista ne upali i narod krene da kuka kako je bedan i gladan, onda je tu uvek Kosovo, 1 sv rat, gvozdeni puk, Kosovska bitka, ideja da nas ceo svet mrzi i zavidi nam i slicno.

Srbija je jako, jako bogata zemlja. I vreme je da narod u Srbiji dobije makar deo bogatstva koji mu pripada i da zivi u miru i slozi sa susedima a ne da sluzi kao marioneta velikim silama.
aureus aureus 14:08 07.10.2019

Re: bogata srbija

dolazel
Srbija nije posebno bogata skoro ničim što je još uvijek od neke važnosti u svijetu.


Mislis kao litijum?

Nekad se bar isplati pogledati Wiki:
Serbia has very favourable natural conditions (land and climate) for varied agricultural production. It has 5,056,000 ha of agricultural land (0.7 ha per capita), out of which 3,294,000 ha is arable land (0.45 ha per capita).[257] In 2016, Serbia exported agricultural and food products worth $3.2 billion, and the export-import ratio was 178%.[258] Agricultural exports constitute more than one-fifth of all Serbia's sales on the world market. Serbia is one of the largest provider of frozen fruit to the EU (largest to the French market, and 2nd largest to the German market).


Serbia is world's second largest producer of plums (582,485 tonnes; second to China), second largest of raspberries (89,602 tonnes, second to Poland), it is also a significant producer of maize (6.48 million tonnes, ranked 32nd in the world) and wheat (2.07 million tonnes, ranked 35th in the world)


Serbia is a net exporter of electricity


Serbia has a strategic transportation location since the country's backbone, Morava Valley, represents by far the easiest route of land travel from continental Europe to Asia Minor and the Near East.[


To sto si napisao aureus je gomila besmislenih budalastina koje vec dugo plasiraju interesni krugovi tajkuna i dupelizaca koji vec decenijama nesmetano pljackaju blago Srbije dok se narodu bacaju ne mrvice nego mnogo manje od toga ali ga zato uspesno hrane nacionalizmom, snovima o nebeskom narodu, a ako bas nista ne upali i narod krene da kuka kako je bedan i gladan, onda je tu uvek Kosovo, 1 sv rat, gvozdeni puk, Kosovska bitka, ideja da nas ceo svet mrzi i zavidi nam i slicno.

Srbija je jako, jako bogata zemlja. I vreme je da narod u Srbiji dobije makar deo bogatstva koji mu pripada i da zivi u miru i slozi sa susedima a ne da sluzi kao marioneta velikim silama.

Izgleda da ti ne umiješ da čitaš šta sam napisao, kao ni ono što je napisano po internetu.
Ali ako misliš da je 0,45 hektara obradive zemlje po stanovniku neko nevjerovatno bogatstvo (33 000 km kvadratna ukupno) i da je 3,2 milijarde izvoza poljoprivrednih proizvoda velika cifra, da snaga leži u suvim šljivama i litijumu koji još niko nije počeo da kopa i činjenici da se izveze 10-20 posto struje u situaciji kad se u Srbiji po stanovniku troši duplo manje nego u EU - srećno ti bilo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana