Obrazovanje

Vežbice za drugi razred

reanimator RSS / 03.11.2019. u 16:13

Vežbati možemo svuda, svakoga dana i sata, nasamo ili u društvu, mame, tate i brata...

 Vlada Republike Srbije je 24.oktobra donela Rešenje kojim izdvaja 116.137.000 dinara za realizaciju Uredbe o izdavanju doplatne poštanske marke "Izgradnja Spomen-hrama Svetog Save", čijom naplatom se obezbeđuju sredstva za izgradnju tog hrama.

 U Rešenju se navodi da se novac izdvaja za programsku aktivnost "podrška za gradnju i obnovu verskih objekata", pod ekonomskom klasifikacijom 481 - "dotacije nevladinim organizacijama".

U Uredbi o štampanju doplatne marke, koja je doneta 13.septmebra vidi se da će se marka izdavati nu tiražu od 7,6 miliona komada, u apoenu vrednosti 10 dinara.

Zarađenih 76 miliona dinara biće namenjeno za finansiranje građevisnko - zanatskih radova i radova na uređenju enterijera Spomen-hrama Svetog Save.

Dakle, ovom ne oduzeti doktorat, nego mu preispitati i diplomu osnovne škole. 



Komentari (449)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 16:13 03.11.2019

...

mirelarado mirelarado 16:42 03.11.2019

Re: ...

Zanimljiva računica. Otvara nepregledne mogućnosti za slične finansijske podvige u budućnosti, pošto je Hram Svetog Save Skadar na Bojani, "dovršavanje" može da potraje do kraja vremena. Nadmašiće i izgradnju Gaudijeve baštine - crkve Sagrada Familia u Barseloni.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:17 03.11.2019

Re: ...

mirelarado
Zanimljiva računica. Otvara nepregledne mogućnosti za slične finansijske podvige u budućnosti, pošto je Hram Svetog Save Skadar na Bojani, "dovršavanje" može da potraje do kraja vremena. Nadmašiće i izgradnju Gaudijeve baštine - crkve Sagrada Familia u Barseloni.

Bez gradnje nema ugradnje.
Za Barselonu - nemoj da pričaš da još nije završena.
Istina, kada sam ja bio poslednji puta, dvojica su udarnički radila.
Tempom da će i njihovi unuci imati od čega da žive - ako budu građevinari.
mirelarado mirelarado 17:26 03.11.2019

Re: ...

macak.tosa031
mirelarado
Zanimljiva računica. Otvara nepregledne mogućnosti za slične finansijske podvige u budućnosti, pošto je Hram Svetog Save Skadar na Bojani, "dovršavanje" može da potraje do kraja vremena. Nadmašiće i izgradnju Gaudijeve baštine - crkve Sagrada Familia u Barseloni.

Bez gradnje nema ugradnje.
Za Barselonu - nemoj da pričaš da još nije završena.
Istina, kada sam ja bio poslednji puta, dvojica su udarnički radila.
Tempom da će i njihovi unuci imati od čega da žive - ako budu građevinari.


Obećavaju da će biti završena 2026. Za naš Hram završetak nije u najavi. Biće ugradnje i za praunuke.
angie01 angie01 17:34 03.11.2019

Re: ...

Otvara nepregledne mogućnosti za slične finansijske podvige u budućnosti, pošto je Hram Svetog Save Skadar na Bojani,


:))),...obaska sto postoje vrlo ocigledni prioriteti koji su od vitalnog znacaja za opstanak ovog drustva-cak onih, koji su vezani za bazicni opstanak,...pa svaki dobar domacin prvo pokrije te stavke, pa tek onda "kreci".


Zanimljiva računica.
,

a sto se suludosti tice, najgore je sto su vec davno prevazisli i blam i opravdanje i sankcuju- samo su sveli svo cinjenje na cistu aroganciju i bahatost,...tako da ih zabole sto ova racunica nema nikakve logike...budzetom se sluze, kao da je to njihov licni dzeparac.
mirelarado mirelarado 17:41 03.11.2019

Re: ...

budzetom se sluze, kao da je to njihov licni dzeparac


Da, nekontrolisano veliki deo, izgleda, odliva se za privatne čokoladice i žvake, a sve po računici 11 = 7.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:50 03.11.2019

Re: ...

mirelarado
macak.tosa031
mirelarado
Zanimljiva računica. Otvara nepregledne mogućnosti za slične finansijske podvige u budućnosti, pošto je Hram Svetog Save Skadar na Bojani, "dovršavanje" može da potraje do kraja vremena. Nadmašiće i izgradnju Gaudijeve baštine - crkve Sagrada Familia u Barseloni.

Bez gradnje nema ugradnje.
Za Barselonu - nemoj da pričaš da još nije završena.
Istina, kada sam ja bio poslednji puta, dvojica su udarnički radila.
Tempom da će i njihovi unuci imati od čega da žive - ako budu građevinari.


Obećavaju da će biti završena 2026. Za naš Hram završetak nije u najavi. Biće ugradnje i za praunuke.

Ako!
I treba da se to uradi kako i dolikuje!
Kako se ne bi sramili pred svetom.
Za početak, čim završe posao na Trgu, da se prebace na one kocke oko hrama.
Kako bi i oni koji ne ulaze u hram mogli da šetaju bezbedno.
aureus aureus 19:38 03.11.2019

Re: ...

S tim što je razlika između Sagrade familje i Hrama sv. Save bar u izgledu. Sagrada je nešto nevjerovatno, Gaudi na kvadrat, a Hram sv. Save nije ni na nivou najboljih srpskih srednjevjekovnih crkava, ni izgledom, ni proporcijama, ni detaljima. Jednostavno je - to je ogromna građevina, to joj je suština.
mirelarado mirelarado 19:45 03.11.2019

Re: ...

aureus
S tim što je razlika između Sagrade familje i Hrama sv. Save bar u izgledu. Sagrada je nešto nevjerovatno, Gaudi na kvadrat, a Hram sv. Save nije ni na nivou najboljih srpskih srednjevjekovnih crkava, ni izgledom, ni proporcijama, ni detaljima. Jednostavno je - to je ogromna građevina, to joj je suština.


Naravno, Sagrada familia je arhitektonsko remek delo, a Hram je, što kažeš, samo ogroman.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:54 03.11.2019

Re: ...

a Hram je, što kažeš,


E tebe ću da pitam...
Koja je razlika, ima li je uopšte, između reči hram i reči crkva?

Šta me zbunjuje?
Meni je bliži termin crkva, kad upotrebim izraz hram imam neki osećaj poniznosti, bogobojažljiosti, a ne volim ga, pa zato izbegavam izraz hram.

Nekoliko puta su me ispravili kad sam to na Vračaru nazvao crkvom, kažu, ispravno je reći hram.

Šta je ispravno?
aureus aureus 20:01 03.11.2019

Re: ...

mirelarado
aureus
S tim što je razlika između Sagrade familje i Hrama sv. Save bar u izgledu. Sagrada je nešto nevjerovatno, Gaudi na kvadrat, a Hram sv. Save nije ni na nivou najboljih srpskih srednjevjekovnih crkava, ni izgledom, ni proporcijama, ni detaljima. Jednostavno je - to je ogromna građevina, to joj je suština.


Naravno, Sagrada familia je arhitektonsko remek delo, a Hram je, što kažeš, samo ogroman.

Da. Recimo, crkva manastira Visoki Dečani je u svoje vrijeme bila najviša srpska crkva (ili jedna od najviših i najvećih), ali njen kvalitet nije u veličini - pošto je ona i lijepa i skladna, dopadljiva u organizaciji masa i primjeni dekoracije i materijala. Crkva sv. Save u tom smislu nije dovoljno uspješna. Bolje da je manja a ljepša. Ovako će samo gutati novac, a utisak da je mogla biti arhitektonski fascinantnija će svejedno ostati.
aureus aureus 20:03 03.11.2019

Re: ...

hoochie coochie man
a Hram je, što kažeš,


E tebe ću da pitam...
Koja je razlika, ima li je uopšte, između reči hram i reči crkva?

Hram je opštija riječ: antički hram, egipatski hram, grčki hram, rimski hram, persijski hram, jevrejski hram, budistički hram, hrišćanski hram...
Crkva je hrišćanska bogomolja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:10 03.11.2019

Re: ...

Crkva je hrišćanska bogomolja.


Pa i ovo je.
Recimo, nikad se za Ružicu, crkvu na Kalemegdanu, ne kaže hram Ružica, a za ovo na Vračaru se skoro nikad ne kaže crkva na Vračaru.
mirelarado mirelarado 20:33 03.11.2019

Re: ...

Koja je razlika, ima li je uopšte, između reči hram i reči crkva?


I hram i crkva označavaju sakralno zdanje, bogomolju. Mislim da je crkva na Vračaru možda nazvana hram da bi se razlikovala od brojnih crkava Sv. Save, diljem Srbije, a i šire.

Kad smo kod lepih pravoslavnih crkava, jedna od najlepših, po mom mišljenju, jeste Ckva Svetog Spiridona u Trstu.




aureus aureus 20:51 03.11.2019

Re: ...

hoochie coochie man
Crkva je hrišćanska bogomolja.


Pa i ovo je.
Recimo, nikad se za Ružicu, crkvu na Kalemegdanu, ne kaže hram Ružica, a za ovo na Vračaru se skoro nikad ne kaže crkva na Vračaru.

Mislim da je tu samo u pitanju to što je ova crkva iz nekog razloga (moja pretpostavka je slična Mirelinoj) imenovana kao Hram sv. Save (ili Sv. po novom pravopisu). Riječ "hram" je, dakle, dio imena. Ostale crkve jednostavno imaju "crkva" u imenu, što je uobičajeno, recimo Crkva sv. Marka.

Hram je, kao što rekosmo, opštija riječ od crkve koja označava hrišćansku bogomolju (kad se govori o objektu). Nije, međutim, neuobilajeno korištenje riječi "crkva" u smislu opšteg naziva za vjersku organizaciju tj. zajednicu. "Nije bitno kojoj se crkvi moliš, bitno je da si dobar čovjek."
angie01 angie01 21:01 03.11.2019

Re: ...

crkva je-kuca Gospoda, "kiriake oikia",...zajednica.

hram je svetiliste.
tasadebeli tasadebeli 21:29 03.11.2019

Re: ...

mirelarado


Kad smo kod lepih pravoslavnih crkava, jedna od najlepših, po mom mišljenju, jeste Ckva Svetog Spiridona u Trstu.




Коју су половином 18. века заједно са Грцима изградили богати српски трговци настањени у Трсту.

Данас у Трсту Срба више нема. За Грке не знам.

А у Београду се још увек држимо. Докле ћемо, не знам.

Ваљда ће у тој борби помоћи и изградња Храма Светог Саве. Овако или онако, уз помоћ Владе Србије или само уз помоћ овог народа.

Борба траје непрестана.






freehand freehand 21:37 03.11.2019

Re: ...


Данас у Трсту Срба више нема.

Ovo je neka šala ili si ozbiljan? Na čemu se ova besmislica temelji, ako jesi?
tasadebeli tasadebeli 21:54 03.11.2019

Re: ...

freehand

Данас у Трсту Срба више нема.

Ovo je neka šala ili si ozbiljan? Na čemu se ova besmislica temelji, ako jesi?



Град данас има знатно мању националну шароликост наспрам стања од пре једног века. 94% становника су грађани Италије. Међу њима постоји и значајан број припадника словеначке националне мањине, који управо у Трсту имају своје културно средиште. Осталих 6% су досељеници из свих крајева света, али највише са Балкана. (ЛИНК)



Срби се нигде не помињу, зар не?

Углавном, проценат Срба у становништву Трста од те половине 18. века има исти пад као и проценат Срба у становништву Хрватске за које знамо колико их данас у 2019. години, после свега, има у тој суседној нам држави.

Надам се да у Србе у Трсту ниси рачунао оне који су тамо одлазили само привремено да би на Понте Росу куповали фармерке?

У временима "када смо најбоље живели", сећаш се?


П.С. - А рекох, тренутно око тог процента Срба у Београду и Србији траје борба непрестана па се уздам у ту изградњу Храма Светог Саве уз помоћ Владе Србије или без ње, само уз помоћ народа.

Срба.
gedza.73 gedza.73 21:58 03.11.2019

Re: ...

Данас у Трсту Срба више нема

Ima. Da me ne držiš za reč mislim da ima dosta iz Novog Sada i okoline ('dođoši' inkluded). Srba ima svuda po globusu.
Коју су половином 18. века заједно са Грцима изградили богати српски трговци настањени у Трсту.

i ovde da me ne držiš za reč čini mi se da ima manja grčka crkva nedaleko od srpske u centru.
Negde sam zakačio priču da Italijani srpsku crkvu smatraju za srećnu pa često uđu i zapale sveću.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:01 03.11.2019

Re: ...

Срби се нигде не помињу, зар не?


A baš pre par dana naleteh na neku promociju knjige o Tršćanskim Srbima, i autorka, Mila Mihailović, zapamtio sam, upravo to tvrdi, da tamo Srba više nema, a da je njihovo nasleđe ogromno.
freehand freehand 22:10 03.11.2019

Re: ...

Срби се нигде не помињу, зар не?

kako ja sad tebe kao lingvistu da pitam šta je to "stanovnici Italije" i šta to podrazumeva?
A letos sam imao prilike da upoznam jednog tršćanskog Srbina, ali sad već sumnjam u to, pošto ti tvrdiš da takvi ne postoje.

Opet, malo bolje znam situaciju sa temišvarskim Srbima: znam, recimo, jednog koji se žali da je poslednji u svojoj lozi. Oženjen Rumunkom, dva sina, obojica punoletna i nijedan ne govori srpski. Majka povukla. I tako su se već u ovoj generaciji priključili hiljadama i desetinama hiljada asimilovanih.
Da se razumemo - nikakva prisila ni program nisu u pitanju, utoliko nema razloga za dramu. jednostavno sklonost i spremnost Srba da budu asimilovani. Ona zbog koje ih je Pavić smatrao hazarima.
aureus aureus 22:10 03.11.2019

Re: ...

hoochie coochie man
Срби се нигде не помињу, зар не?


A baš pre par dana naleteh na neku promociju knjige o Tršćanskim Srbima, i autorka, Mila Mihailović, zapamtio sam, upravo to tvrdi, da tamo Srba više nema, a da je njihovo nasleđe ogromno.

Ne samo da ih ima nego su - kad je riječ o došljacima (rođenim van Italije) najbrojniji.



Ne znam koliko ima starosjedilaca, odnosno onih koji su tu 50-250 godina.
gedza.73 gedza.73 22:12 03.11.2019

Re: ...

Mila Mihailović, zapamtio sam, upravo to tvrdi, da tamo Srba više nema, a da je njihovo nasleđe ogromno.

ISTAT za 2019 kaže kako ima 4.500 Srba u provinciji Trst (skoro 20 posto svih stranaca).

čak imaju i organizovanu Guču.



srpski fudbalski tim i turnir koji se organizuje na Spasovdan
mirelarado mirelarado 22:15 03.11.2019

Re: ...

Данас у Трсту Срба више нема. За Грке не знам.


U Trstu živi nemali broj Srba, Srpska pravoslavna opština je i dalje aktivna, u njoj rade i moje bivše studentkinje, kao i na tamošnjem Fakultetu za traduktologiju. Dakle, poznajem bar dvadesetak Tršćana koji su Srbi i Srpkinje. Ne znam šta si hteo da kažeš. Mnogo naših ljudi odavde odlazi da se venča baš u toj crkvi, našu Opštinu redovno posećuju ovdašnje vladike. Baš kad sam se tamo nedavno zatekla, bila je i jedna njihova delegacija.
tasadebeli tasadebeli 22:19 03.11.2019

Re: ...

gedza.73

Ima. Da me ne držiš za reč mislim da ima dosta iz Novog Sada i okoline ('dođoši' inkluded). Srba ima svuda po globusu.



Ех, по том мерилу, ми Срби смо онда највећи блудници града Шикага. После Београда. Кад веж потегосмо то питање градова у којима живе или су живели Срби.

Каже у том цитату са Википедије који сам окачио да у Трсту данас има 6% су досељеника из свих крајева света, али највише са Балкана, па верујем да у тих 6% има и нешто мало Срба недавно досељених у Трст.

А ја причам о старој српској заједници у Трсту, некада бројној и веома богатој, која је и изградила Цркву Светог Спиридона.

i ovde da me ne držiš za reč čini mi se da ima manja grčka crkva nedaleko od srpske u centru.



Срби су почели да граде цркву 1751. године, заједно са Грцима. Посвећена је Светом Спиридону Чудотворцу. (ЛИНК)



Negde sam zakačio priču da Italijani srpsku crkvu smatraju za srećnu pa često uđu i zapale sveću.



Да, то сам и ја чуо.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 03.11.2019

Re: ...

Ne samo da ih ima nego su - kad je riječ o došljacima (rođenim van Italije) najbrojniji.


E sad, da li se u toj knjizi o kojoj je autorka pričala misli na te Srbe, došlajke, rođene van Italije, ili na potomke onih čuvenih trgovaca iz sedamnaestog osamnaestog veka, ne znam, ali činenica je da je žena napisala knjigu o Tršćanskim Srbima, valjda nešto o tome zna, i da je spomenula da je asimilacija završena.
gedza.73 gedza.73 22:27 03.11.2019

Re: ...

А ја причам о старој српској за[/u]једници у Трсту, некада бројној и веома богатој, која је и изградила Цркву Светог Спиридона.

ovo sam sad i ja pokupio na vikipediji.
Nell'800 la popolazione serba di Trieste contava circa 200 persone.

200 i nije neka brojka.
A to što danas nisu bogati
takođe vikipedija kaže da su se Grci i Srbi posvađali oko prve crkve koja se urušila jer su Grci hteli da nametnu svoju volju.

srpska zajednica
niccolo niccolo 22:28 03.11.2019

Re: ...

Jeee, pravi Srbi, ni oko čega ne možete da se dogovorite...pa jel ima Srba ili nema?

gedza.73 gedza.73 22:36 03.11.2019

Re: ...

Nestali su, ali njihova djela traju“, naglasila je.

meni se čini da je autorka mislila kako treba da se očuva sećanje na te ljude koji su u tom periodu živeli u Trstu.
Da je u tom smislu rekla 'nestali su ali njihova dela i dalje traju' a ne da Srba nema.
tasadebeli tasadebeli 22:37 03.11.2019

Re: ...

niccolo
Jeee, pravi Srbi, ni oko čega ne možete da se dogovorite...pa jel ima Srba ili nema?




Па знаш већ и сам, то је један од оних десет разлога зашто Србима не би никада успео терористички напад на Куле близнакиње као што то мало-мало успева некима другима.

Не бисмо могли да се договоримо ни којим правцем авион да лети, а камоли у коју кулу прво да ударимо.

Сећам се такође да је један од тих 10 разлога зашто Сбима напад не би успео било и то што би инсистирали да се кроз прозор авиона вије застава државе Србије. Можда и заставе осталих српских земаља, али то већ не могу поуздано да ти тврдим.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:40 03.11.2019

Re: ...

Da je u tom smislu rekla 'nestali su ali njihova dela i dalje traju' a ne da Srba nema.


Ne ne, baš je koristila izraz asimilacija, i da se njihovi potomci, ako i postoje, osećaju i smatraju Italijanima, ne Srbima.
tasadebeli tasadebeli 22:44 03.11.2019

Re: ...

gedza.73

200 i nije neka brojka.
A to što danas nisu bogati



Ех!

Што ти и ја нисмо богати?

Него, ко то уме да ради, да згрће новце (ја не умем и зато поштујем све оне који то умеју), њему је свеједно где живи.


takođe vikipedija kaže da su se Grci i Srbi posvađali oko prve crkve koja se urušila jer su Grci hteli da nametnu svoju volju.



Што "Грци" покушавају и данас у Српској православној цркви.

(Не смем даље о томе јер на блогу има експерата за религију који ће се одмах јавити да ме изетикетирају што им се мешам у пос'о.)

Да, и ја сам нешто читао о тој свађи из 18. века. Али давно, па се не сећам свих детаља.
gedza.73 gedza.73 22:49 03.11.2019

Re: ...

Ne ne, baš je koristila izraz asimilacija, i da se njihovi potomci, ako i postoje, osećaju i smatraju Italijanima, ne Srbima.

Pa to je već pitanje za maticu Srbiju. Zašto Srbi hoće da budu stranci a ne Srbi?
Zašto stranci neće da postanu Srbi?



jedan za tebe
Srbin prosečno prepešači 1500 km za godinu dana. Takođe prosečan Srbin popije oko 120 litara alkohola.
Zaključak:
Srbin troši 8 litara rakije na 100 km.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:54 03.11.2019

Re: ...



jedan za tebe
Srbin prosečno prepešači 1500 km za godinu dana. Takođe prosečan Srbin popije oko 120 litara alkohola.


Daleko sam ispod prodseka po oba parametra.
Zaključak:
Nikakav sam Srbin

:)
gedza.73 gedza.73 23:00 03.11.2019

Re: ...

Nikakav sam Srbin

ja sam pola dobrog. Ne pijem.
al' mislim da sam van proseka što se tiče tabananja.
tasadebeli tasadebeli 23:04 03.11.2019

Re: ...

hoochie coochie man


jedan za tebe
Srbin prosečno prepešači 1500 km za godinu dana. Takođe prosečan Srbin popije oko 120 litara alkohola.


Daleko sam ispod prodseka po oba parametra.
Zaključak:
Nikakav sam Srbin

:)





И ја.

Јбг, Хучи, ти и ја нисмо баш неки хамери или неки ленд крузери међу Србима.

Више смо смартови. Лаки за паркирање и одржавање.

Заправо, не знам за тебе, али ја одавно идем на гас.

Кад искалкулишем трошкове, пасуљ ме дође најјефтиније као погонско гориво.

Јес да се зато улицом крећем споро у односу на своје суграђане, са тек местимичним убрзањима ту и тамо у појединим тренуцима, али уштеда је велика.
aureus aureus 23:11 03.11.2019

Re: ...

gedza.73

jedan za tebe
Srbin prosečno prepešači 1500 km za godinu dana. Takođe prosečan Srbin popije oko 120 litara alkohola.
Zaključak:
Srbin troši 8 litara rakije na 100 km.

Daj, bre, Gedžo, ne zezaj narod, kakvih 120 litara alkohola?
Mislim da toliko ne popiju ni kombinovano (pivo, žestoka pića i vino), a i ako popiju - imajmo na umu da različita alkoholna pića sadrže različite procente alkohola. Rakije sigurno ne popiju toliko.
Česi popiju preko 150 litara piva po stanovniku, ali pivo je pivo...
freehand freehand 23:16 03.11.2019

Re: ...

aureus
gedza.73

jedan za tebe
Srbin prosečno prepešači 1500 km za godinu dana. Takođe prosečan Srbin popije oko 120 litara alkohola.
Zaključak:
Srbin troši 8 litara rakije na 100 km.

Daj, bre, Gedžo, ne zezaj narod, kakvih 120 litara alkohola?
Mislim da toliko ne popiju ni kombinovano (pivo, žestoka pića i vino), a i ako popiju - imajmo na umu da različita alkoholna pića sadrže različite procente alkohola. Rakije sigurno ne popiju toliko.
Česi popiju preko 150 litara piva po stanovniku, ali pivo je pivo...

Ne budi zlurad, statistika je u pitanju.Neki, na primer popiju po 450 litara ali drugo dvoje ništa.
aureus aureus 23:20 03.11.2019

Re: ...

freehand
aureus
gedza.73

jedan za tebe
Srbin prosečno prepešači 1500 km za godinu dana. Takođe prosečan Srbin popije oko 120 litara alkohola.
Zaključak:
Srbin troši 8 litara rakije na 100 km.

Daj, bre, Gedžo, ne zezaj narod, kakvih 120 litara alkohola?
Mislim da toliko ne popiju ni kombinovano (pivo, žestoka pića i vino), a i ako popiju - imajmo na umu da različita alkoholna pića sadrže različite procente alkohola. Rakije sigurno ne popiju toliko.
Česi popiju preko 150 litara piva po stanovniku, ali pivo je pivo...

Ne budi zlurad, statistika je u pitanju.Neki, na primer popiju po 450 litara ali drugo dvoje ništa.

Nisam zlurad, Frihende dobri, nego čovjek mora neprestano da bude budan - okolo stalno cirkulišu čudne informacije.
freehand freehand 23:22 03.11.2019

Re: ...


Nisam zlurad, Frihende dobri, nego čovjek mora neprestano da bude budan - okolo stalno cirkulišu čudne informacije.

Zato i nema Srba u tom Trstu.
aureus aureus 23:27 03.11.2019

Re: ...

freehand

Nisam zlurad, Frihende dobri, nego čovjek mora neprestano da bude budan - okolo stalno cirkulišu čudne informacije.

Zato i nema Srba u tom Trstu.

Nisu bili dovoljno budni pa ih asimilovaše.
Što će se desiti svakome ko ne bude budan od ovih četiri i po hiljade Srba iz najnovijeg turnusa tršćanskih Srba.
Ništa bez budnosti.
tasadebeli tasadebeli 00:42 04.11.2019

Re: ...

aureus
hoochie coochie man
Срби се нигде не помињу, зар не?


A baš pre par dana naleteh na neku promociju knjige o Tršćanskim Srbima, i autorka, Mila Mihailović, zapamtio sam, upravo to tvrdi, da tamo Srba više nema, a da je njihovo nasleđe ogromno.

Ne samo da ih ima nego su - kad je riječ o došljacima (rođenim van Italije) najbrojniji.



Ne znam koliko ima starosjedilaca, odnosno onih koji su tu 50-250 godina.




Овде на овој твојој сличици ти пише "држављани Републике Србије".

А јесу ли то све Срби?

Има нас, хвала богу, разних који смо држављани Републике Србије а нисмо сви Срби, колико ја знам.

Зар не?
aureus aureus 03:30 04.11.2019

Re: ...

Malo za uživanje: Sagrada familija u Barseloni.




gedza.73 gedza.73 08:13 04.11.2019

Re: ...

Daj, bre, Gedžo, ne zezaj narod, kakvih 120 litara alkohola?
Mislim da toliko ne popiju ni kombinovano (pivo, žestoka pića i vino), a i ako popiju - imajmo na umu da različita alkoholna pića sadrže različite procente alkohola.

- jel 'to opština?
- jeste. Izvolite.
- Pa ja vas zovem da mi ispričate neki dobar vic.
- Dajete molim vas, pa ne ide to tako mi smo zaposleni u opštini, ovo je ozbiljna institucija, mi radimo ne pričamo viceve
- aaaa, dobar, dobar.

fora i jeste sa vicevima u zajebavanju naroda ne u statistici
aureus aureus 08:33 04.11.2019

Re: ...

gedza.73
Daj, bre, Gedžo, ne zezaj narod, kakvih 120 litara alkohola?
Mislim da toliko ne popiju ni kombinovano (pivo, žestoka pića i vino), a i ako popiju - imajmo na umu da različita alkoholna pića sadrže različite procente alkohola.

- jel 'to opština?
- jeste. Izvolite.
- Pa ja vas zovem da mi ispričate neki dobar vic.
- Dajete molim vas, pa ne ide to tako mi smo zaposleni u opštini, ovo je ozbiljna institucija, mi radimo ne pričamo viceve
- aaaa, dobar, dobar.

fora i jeste sa vicevima u zajebavanju naroda ne u statistici

Sad mi to kažeš???!

Potrudio sam se i umjesto tebe našao kol'ko tol'ko validne podatke.

1. Potrošnja piva po stanovniku u Srbiji je 60 litara (2015).
2. Potrošnja žestine po stanovniku je 9 litara (2017, ako je vjerovati sajtu B92).
3. Potrošnja vina je nekoliko litara (dosta varira).

SPEC. Evrostat kaže da su domaćinstva u Srbiji u 2017. na alkohol potrošila 668,2 miliona evra. U račun ne ulazi potrošnja u hotelima, restoranima, kafićima, kafanama, krčmama, pivnicama, bircuzima, birtijama, šljokaonicama, pijačnim konzervama i sličnim mjestima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:00 04.11.2019

Re: ...

niccolo
Jeee, pravi Srbi, ni oko čega ne možete da se dogovorite...pa jel ima Srba ili nema?



Notorna dezinformacija. Sada sam vodio u Izraelu protu tršćanskog i Srpsku italijansku zajednicu. Po njihovoj evidenciji ima oko 40000 Srba u Italiji, od čega oko 2-3000 u samom Trstu i okolini. Naravno, nisu ni svi lojalni Crkvi, tako da je taj broj verovatno i veći. Spremam drugu njihovu posetu sledeće godine. Sam prota izuzetno fin čovek, prota Raško, duhovan, smiren, skroman, nikakvo zlato, brilijanti, jednostavan, onako patrijarhpavlovskog tipa sveštenik. Za udbašku Srbiju verovatno nije Srbin, al' za nas judejske Srbe - gospodin čovek. Baš je bilo ugodno sarađivati s njim. Blag kada je blag, strog oko nekih eklisijalnih stvari, simpatičan, šaljiv. Da demistifikujemo salonsku zabludu - ima Srba u Trstu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:21 04.11.2019

Re: ...

. Sada sam vodio u Izraelu protu tršćanskog i Srpsku italijansku zajednicu

Sunce ti jebem!
Vodio čovek protu a ja nešto lupam o tim Srbima.

Doduše, u doktorskom radu o tome piše

.
Тршћански Срби, некадашњи оснивачи и „дизајнери" српске,
тршћанске, аустроугарске - а тиме и европске културе, нестали су.
После вишедеценијске празнине, заменили су их новопридошли Срби,
из чије свести је избрисана спознаја о делу њихових тршћанских
претходника, без обзира што иста несумњиво чине, и јесу, део њиховог
културног идентитета.



Ali ako je čovek vodio protu, jebeš doktorate
Kazezoze Kazezoze 10:58 04.11.2019

Re: ...

mirelarado
Zanimljiva računica. Otvara nepregledne mogućnosti za slične finansijske podvige u budućnosti, pošto je Hram Svetog Save Skadar na Bojani, "dovršavanje" može da potraje do kraja vremena. Nadmašiće i izgradnju Gaudijeve baštine - crkve Sagrada Familia u Barseloni.

Računica velikomučenika Malog je jasna - Hram Svetog Save mora biti završen do drugog dolaska Hrista.
niccolo niccolo 10:59 04.11.2019

Re: ...

Ali ako je čovek vodio protu, jebeš doktorate

Nisam siguran što se peglate, očigledno je da doktorat govori o potomcima onih tadašnjih Srba, ali da danas postoje neki drugi Srbi koji žive u Trstu...
aureus aureus 11:16 04.11.2019

Re: ...

niccolo
Ali ako je čovek vodio protu, jebeš doktorate

Nisam siguran što se peglate, očigledno je da doktorat govori o potomcima onih tadašnjih Srba, ali da danas postoje neki drugi Srbi koji žive u Trstu...

To nije potpuno sigurno, ali je pretpostavka dosta dobra. Stoga ocjenjujem da je ovo još jedan odličan Niccolov komentar.
I nek neko kaže da nije zaslužio da ide u Rim po subvencionisanoj cijeni. Jeste, zaslužio je.
Njegovim odlaskom privremeno će se povećati broj stanovnika Srbije u Rimu. Vrlo privremeno.
Šta će biti sa onima u Trstu, ostaje da se vidi.
niccolo niccolo 11:25 04.11.2019

Re: ...

Hahaha, samo ti podjebavaj...Nego, to me je sada inspirisalo - mislim da je neko pitao zašto su se ti pređašnji Srbi asimilovali, pa ja pitam zbog čega to nekoga iznenađuje. Od tog 17.-18. veka do danas Srbija je bila Srbija, pa kr shs, pa kr jg, pa kom jg, pa pitaj qrac šta sve ne...i onda ljudi makar da stvore italijanski identitet, pošto već nije baš najjasnije šta je tačno srpski...
aureus aureus 11:31 04.11.2019

Re: ...

niccolo
Hahaha, samo ti podjebavaj...

Da pogađam: ne buniš se ti što je karta subvencionisana nego što je boravak kratak, vrag ga odnio?

P.S.
mislim da je neko pitao zašto su se ti pređašnji Srbi asimilovali

Znam jednog koji se asimilovao u roku od četiri godine. Pobjeg'o iz Bosne tokom rata u Švedsku, dobar život ga tamo zapljusnuo i kad je '96. došao da vidi sestru, negdje u priči je rekao: "Bogami, prema onome što gledam na televiziji i što čitam u novinama, vi Srbi ste stvarno najebali."
niccolo niccolo 11:34 04.11.2019

Re: ...

Ma što me poreski obveznici češće ne subvencionišu
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:05 04.11.2019

Re: ...


Nisam siguran što se peglate, očigledno je da doktorat govori o potomcima onih tadašnjih Srba, ali da danas postoje neki drugi Srbi koji žive u Trstu...

Pa da, to je nesporno.
Ali, kad se pomene izraz "Tršćanski Srbi" čini mi se logičnim da se na njih pomisli.
Ne izraz Srbi iz Trsta, nego baš Tršćanski Srbi.
Pomisli se na Karađorđa, protu Mateju, Dositeja....ne na farmerke.
Meni se makar ta asocijacija uvek javlja.
A njih nema više, asimilovani su, postali Italijani.

A nestali su otprilike u vreme kad je nestalo Srbije, početak dvadesetog veka.
Možda to nema veze jedno sa drugim, ali bi me baš začudilo sa je nema.
aureus aureus 12:10 04.11.2019

Re: ...

hoochie coochie man

Nisam siguran što se peglate, očigledno je da doktorat govori o potomcima onih tadašnjih Srba, ali da danas postoje neki drugi Srbi koji žive u Trstu...

Pa da, to je nesporno.
Ali, kad se pomene izraz "Tršćanski Srbi" čini mi se logičnim da se na njih pomisli.
Ne izraz Srbi iz Trsta, nego baš Tršćanski Srbi.
Pomisli se na Karađorđa, protu Mateju, Dositeja....ne na farmerke.
.

Mene sve više kopka jesu li jugoslovenskim Srbima farmerke prodavali tršćanski Srbi pošto su u davna vremena važili za dobre trgovce.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:19 04.11.2019

Re: ...

Nisu.
Nisu dočekali to zlatno komunističko vreme da se bave tim biznisom.
Oni, jadni, morali da prodaju brodove državama kako bi ove pravile svoje mornarice, moralu da sipaju pare Karađorđu kako bi imao za ustanak, da prave neke palate po Trstu, i tim sitnicama morali da se bave.

A dasu dočekali Titu i njegovu sreću, pa da su krenuli u biznis sa farmerkama, gde bi im bio kraj
zilikaka zilikaka 13:18 04.11.2019

Re: ...

Da pogađam: ne buniš se ti što je karta subvencionisana nego što je boravak kratak, vrag ga odnio?

Kolega, ne bih ja to prihvatila kao konačno stanje, naročito kad je u pitanju mlad i sposoban čovek, a naročito advokat.

S obzirom da mi ovde ne možemo da se složimo oko brojnog stanja i porekla Srba u Trstu, koji je tek neki po redu u Italiji, duboko sam ubeđena da tek o tim podacima u Rimu nemamo predstavu.
Zato je logično da se kolegi, kad je već tamo o našem trošku, produži boravak radi istraživanja na temu.
Šta ćeš korinije uložene budžetske pare, na obostrano zadovoljstvo.
U krajnjoj liniji, sigurna sam da bi kolega po povratku sa višemesečnih istraživanja podneo tačan i iscrpan izveštaj, te ne bi bilo prostora za blogosvađu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:56 04.11.2019

Re: ...

Zato je logično da se kolegi, kad je već tamo o našem trošku, produži boravak radi istraživanja na temu.

Samo se ti razbacuj narodnim parama.
Ne ide pa neka broji o svom trošku, mi ćemo se nekako dogovoriti i ovde.

Ajd da probamo ovako:
Kad neko kaže, na primer: Dunavskih Švaba više nema, razumeš li ti to kao, ni jedan Nemac ne živi u Vojvodini?
maksa83 maksa83 14:05 04.11.2019

Re: ...

Zato je logično da se kolegi, kad je već tamo o našem trošku, produži boravak radi istraživanja na temu.

Je l' ima neki broj da se pošalje SMS, ovo ovako je kilavo...
floki floki 14:07 04.11.2019

Re: ...

trol:

Kad mi neko kaže "vetar u kosi a ti dodaš gas! " ja se aVtomatski distanciram od tih osoba!
Brataš ja sam iz Banata, ovde je vetar počeo da duva kad je zemlja bila užarena lopta i nije prestao do danas.
Pogotovo mi je drag zimi kad na minus šurnaist prođe kroz kosti ponese jetru, jedno plućno krilo, depilira te kompletno i ubije prva tri sloja ćelija na koži.
Ovde duva iz zidova bre, ovde kad otpušiš čep od kade opizdi te promaja ! A kad malko podivlja ondaK svi idemo u istom pravcu , i ptice i najlon kese i babe, deca, kere, biciklisti, ko 'oće i ko mora .
Donese nam pesak iz Sahare pa svi budemo žuti, ujutro kad ustanem od komšija pomislim da su pokemoni ili da nas je napao Japan .
Donese nam grip iz Konga, Milisava iz Stepojevca i tri padobranca sa Novog Zelanda. Pa kad ti uđe u uvo a izađe na levu patiku, tada svi imamo afro frizure. Imaš frizuru kao da si izgubio opkladu pa moraš takav kroz grad tri dana !
Dakle, jebo te vetar u kosi , kupi fen!
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:11 04.11.2019

Re: ...

Donese nam grip iz Konga, Milisava iz Stepojevca i tri padobranca sa Novog Zelanda

:)))

A odnese li šta?
alselone alselone 14:14 04.11.2019

Re: ...

A odnese li šta?


U Vojvodinu samo nanosi, nikako nešto da odnese.

EDIT: odnosi pare
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:21 04.11.2019

Re: ...

U Vojvodinu samo nanosi, nikako nešto da odnese.

I vetar i vozovi, samo donose:)

Kako ono bi, ebo vas vetar (voz?) koji vas don'o?
:)
zilikaka zilikaka 14:23 04.11.2019

Re: ...

Joj, imam tekst već nekoliko dana i čekala priliku da ga postavim.
Pazi kad je sve potrefio.
alselone alselone 14:31 04.11.2019

Re: ...

Kako ono bi, ebo vas vetar (voz?) koji vas don'o?


Ma dobro, ne treba biti bezobrazan, dovoljno je namazati šine slaninom.
floki floki 14:44 04.11.2019

Re: ...

neke don'o voz a neke pre njih konjska ili volovska zaprega...
JJ Beba JJ Beba 14:48 04.11.2019

Re: ...

hram je svetiliste.

Taš je hram muzike uvek bio

ja lično jedino takve hramove priznajem i posećujem, sobzirom da su me iz onog izbacili

zato ebla vas marka


alselone alselone 15:08 04.11.2019

Re: ...

neke don'o voz a neke pre njih konjska ili volovska zaprega...


Znaš kad Čvarkov kaže - A, ne! Moji su bili ovde da doćekaju Čarnojevića.
niccolo niccolo 15:09 04.11.2019

Re: ...

Zato je logično da se kolegi, kad je već tamo o našem trošku, produži boravak radi istraživanja na temu.
Šta ćeš korinije uložene budžetske pare, na obostrano zadovoljstvo.
U krajnjoj liniji, sigurna sam da bi kolega po povratku sa višemesečnih istraživanja podneo tačan i iscrpan izveštaj, te ne bi bilo prostora za blogosvađu.



Ne ide pa neka broji o svom trošku, mi ćemo se nekako dogovoriti i ovde.

Ua!

Je l' ima neki broj da se pošalje SMS, ovo ovako je kilavo...

Evo, odmah se vidi ko je preduzetnik...
macak.tosa031 macak.tosa031 15:18 04.11.2019

Re: ...

mirelarado
Данас у Трсту Срба више нема. За Грке не знам.


U Trstu živi nemali broj Srba, Srpska pravoslavna opština je i dalje aktivna, u njoj rade i moje bivše studentkinje, kao i na tamošnjem Fakultetu za traduktologiju. Dakle, poznajem bar dvadesetak Tršćana koji su Srbi i Srpkinje. Ne znam šta si hteo da kažeš. Mnogo naših ljudi odavde odlazi da se venča baš u toj crkvi, našu Opštinu redovno posećuju ovdašnje vladike. Baš kad sam se tamo nedavno zatekla, bila je i jedna njihova delegacija.

Šta je to traduktologija?
maksa83 maksa83 15:25 04.11.2019

Re: ...

Šta je to traduktologija?

Ne pitaj, to je još gore od programiranja koje izaziva autizam, od te traduktologije dobiješ ešerihiju koli, kurje oko i urtikariju, uvek tako u paketu.
floki floki 15:31 04.11.2019

Re: ...

alselone
neke don'o voz a neke pre njih konjska ili volovska zaprega...


Znaš kad Čvarkov kaže - A, ne! Moji su bili ovde da doćekaju Čarnojevića.


da, direkt sa grane na ledinu pali pa tu i ostali
alselone alselone 15:35 04.11.2019

Re: ...

da, direkt sa grane na ledinu pali pa tu i ostali





ovaj o tebi priča: "ne bi primetio ni da kaže da je iz Šajkaša".
dragosevacsutra dragosevacsutra 16:05 04.11.2019

Re: ...

ešerihiju koli,


valjda si mislio na Šikiriki koli

?

angie01 angie01 16:33 04.11.2019

Re: ...

Taš je hram muzike uvek bio


saglasna,...na Tasu su najbolji konserti.


ja lično jedino takve hramove priznajem i posećujem, sobzirom da su me iz onog izbacili

zato ebla vas marka


ako verujes, ti si sam svoj hram i postujes postulate svog verovanja,

...ovi sto se egotriperski potpisuju na freske koje nisu sami naslikali i rade sve suprotno i od osnovnih deset zapovesti, koje su neka baza hriscanstva- tj, pravila za covecnost,...tu nikakav hram ne moze da popravi stvar...narocito ovako jeretickim londriranjem tudjeg novca.
macak.tosa031 macak.tosa031 16:35 04.11.2019

Re: ...

maksa83
Šta je to traduktologija?

Ne pitaj, to je još gore od programiranja koje izaziva autizam, od te traduktologije dobiješ ešerihiju koli, kurje oko i urtikariju, uvek tako u paketu.

Nisam tebe pitao.
maksa83 maksa83 17:25 04.11.2019

Re: ...

macak.tosa031
maksa83
Šta je to traduktologija?

Ne pitaj, to je još gore od programiranja koje izaziva autizam, od te traduktologije dobiješ ešerihiju koli, kurje oko i urtikariju, uvek tako u paketu.

Nisam tebe pitao.

Nema veze, bitno je da naučiš.
gedza.73 gedza.73 17:32 04.11.2019

Re: ...

niccolo
d tog 17.-18. veka do danas Srbija je bila Srbija, pa kr shs, pa kr jg, pa kom jg, pa pitaj qrac šta sve ne...i onda ljudi makar da stvore italijanski identitet, pošto već nije baš najjasnije šta je tačno srpski.


edit
da po običaju ne komplikujem mnogo ovo jeste još jedan od naših problema.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:58 04.11.2019

Re: ...

maksa83
macak.tosa031
maksa83
Šta je to traduktologija?

Ne pitaj, to je još gore od programiranja koje izaziva autizam, od te traduktologije dobiješ ešerihiju koli, kurje oko i urtikariju, uvek tako u paketu.

Nisam tebe pitao.

Nema veze, bitno je da naučiš.

Nemoj da si destruktor!
macak.tosa031 macak.tosa031 18:01 04.11.2019

Re: ...

gedza.73
niccolo
d tog 17.-18. veka do danas Srbija je bila Srbija, pa kr shs, pa kr jg, pa kom jg, pa pitaj qrac šta sve ne...i onda ljudi makar da stvore italijanski identitet, pošto već nije baš najjasnije šta je tačno srpski.


edit
da po običaju ne komplikujem mnogo ovo jeste još jedan od naših problema.

Po kojem običaju to ti komplikuješ?!
Nije valjda da si se uplašio šta će frihend da ti kaže?!
Ti si retko elokventan bloger i tebe ne razume samo onaj ko neće - jer mu to, iz nekog razloga, ne odgovara.
aureus aureus 19:40 04.11.2019

Re: ...

zilikaka
Da pogađam: ne buniš se ti što je karta subvencionisana nego što je boravak kratak, vrag ga odnio?

Kolega, ne bih ja to prihvatila kao konačno stanje, naročito kad je u pitanju mlad i sposoban čovek, a naročito advokat.

S obzirom da mi ovde ne možemo da se složimo oko brojnog stanja i porekla Srba u Trstu, koji je tek neki po redu u Italiji, duboko sam ubeđena da tek o tim podacima u Rimu nemamo predstavu.
Zato je logično da se kolegi, kad je već tamo o našem trošku, produži boravak radi istraživanja na temu.
Šta ćeš korinije uložene budžetske pare, na obostrano zadovoljstvo.
U krajnjoj liniji, sigurna sam da bi kolega po povratku sa višemesečnih istraživanja podneo tačan i iscrpan izveštaj, te ne bi bilo prostora za blogosvađu.

I ja bih možda bio za to da mu se daju narodne pare da ostane duže u Rimu, jedino me čudi pomalo ova tvoja uvjerenost da bi on po povratku podnio tačan i iscrpan izvještaj.
mirelarado mirelarado 19:53 04.11.2019

Re: ...

macak.tosa031
maksa83
macak.tosa031
maksa83
Šta je to traduktologija?

Ne pitaj, to je još gore od programiranja koje izaziva autizam, od te traduktologije dobiješ ešerihiju koli, kurje oko i urtikariju, uvek tako u paketu.

Nisam tebe pitao.

Nema veze, bitno je da naučiš.

Nemoj da si destruktor!


Maksa ti je vrlo plastično objasnio.
macak.tosa031 macak.tosa031 20:11 04.11.2019

Re: ...

mirelarado
macak.tosa031
maksa83
macak.tosa031
maksa83
Šta je to traduktologija?

Ne pitaj, to je još gore od programiranja koje izaziva autizam, od te traduktologije dobiješ ešerihiju koli, kurje oko i urtikariju, uvek tako u paketu.

Nisam tebe pitao.

Nema veze, bitno je da naučiš.

Nemoj da si destruktor!


Maksa ti je vrlo plastično objasnio.

Ma!
Maksa se šegači!
I da - na početku beše Reč!
Atomski mrav Atomski mrav 23:22 04.11.2019

Re: ...

Maksa ti je vrlo plastično objasnio.

Sunce ti kalajisano, pa i moj diplomski rad je bio iz oblasti trak... trag... traduktologije (copy/paste )!
mirelarado mirelarado 00:06 05.11.2019

Re: ...

Atomski mrav
Maksa ti je vrlo plastično objasnio.

Sunce ti kalajisano, pa i moj diplomski rad je bio iz oblasti trak... trag... traduktologije (copy/paste )!


Kaže se CTRLc/CTRLv.
docsumann docsumann 12:15 05.11.2019

Re: ...

- jesi čuo što se priča da je Vučić Betmen?
- ma daj...
- jeste ludo, al' razmisli - jesi li ikad vidio Vučića i Betmena zajedno u prostoriji?
Atomski mrav Atomski mrav 12:29 05.11.2019

Re: ...

jesi li ikad vidio Vučića i Betmena zajedno u prostoriji?

Niko ne zna ko je zapravo Betmen... mada neki gaje određene sumnje...

loader loader 17:33 05.11.2019

Re: ...

Bez gradnje nema ugradnje.

Bez ugradnje nema gradnje
macak.tosa031 macak.tosa031 17:15 03.11.2019

Čekaj!

116 miliona troška da se zaradi 76 miliona?
Pa zašto odmah vlada ne uplati u fond za izgradnju tih 76 miliona?
Tako bi joj ostalo 40 miliona ušteđenih od kojih bi makar pola mogli da izdvoje za sendviče.
I još bi uštedela 20 miliona.
reanimator reanimator 17:37 03.11.2019

Re: Čekaj!

macak.tosa031
116 miliona troška da se zaradi 76 miliona?
Tako bi joj ostalo 40 miliona ušteđenih od kojih bi makar pola mogli da izdvoje za sendviče.

Došlo zadnje vreme čarli..izgleda da su i botovi pušteni niz vodu.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:50 03.11.2019

Re: Čekaj!

reanimator
macak.tosa031
116 miliona troška da se zaradi 76 miliona?
Tako bi joj ostalo 40 miliona ušteđenih od kojih bi makar pola mogli da izdvoje za sendviče.

Došlo zadnje vreme čarli..izgleda da su i botovi pušteni niz vodu.

Lele i kuku!
docsumann docsumann 20:18 03.11.2019

Re: Čekaj!

macak.tosa031
reanimator
macak.tosa031
116 miliona troška da se zaradi 76 miliona?
Tako bi joj ostalo 40 miliona ušteđenih od kojih bi makar pola mogli da izdvoje za sendviče.

Došlo zadnje vreme čarli..izgleda da su i botovi pušteni niz vodu.

Lele i kuku!


QQ˩˩
freehand freehand 18:25 03.11.2019

Pošteno govoreći

... ne idu sve pare od prodaje maraka crkvi. Prvo se namire, valjda troškovi PTT. No svejedno - zar onoliko ordenje i patrijarhovo guzoljubljenje nisu nagrađeni adekvatno da im nosilalac kolajne ne otvori vrata trezora i kaže - Zagrabi! Zaslužili ste!
Nego moraju i preko maraka da se foliraju?
A i ovo je dokaz da ne postoje rupe samo dole: eto na primer taj hram - to je bezdan nad zemljom. Rupa bez dna.
macak.tosa031 macak.tosa031 20:14 03.11.2019

Re: Pošteno govoreći

freehand
... ne idu sve pare od prodaje maraka crkvi. Prvo se namire, valjda troškovi PTT. No svejedno - zar onoliko ordenje i patrijarhovo guzoljubljenje nisu nagrađeni adekvatno da im nosilalac kolajne ne otvori vrata trezora i kaže - Zagrabi! Zaslužili ste!
Nego moraju i preko maraka da se foliraju?
A i ovo je dokaz da ne postoje rupe samo dole: eto na primer taj hram - to je bezdan nad zemljom. Rupa bez dna.

Ako je!
Naš je!
Черевићан Черевићан 18:28 03.11.2019

ил' оћемо или јок

poštanskom markom do izgradnje Spomen-hrama Svetog Save

за објекте .............сакралне
не пита се колика им цена,
понос они конфесије бит'ће
а трајући на дууга времена,

е сад како финансират' градњу
лако - позват' на јавну сарадњу
maksa83 maksa83 21:04 03.11.2019

ne razumeš

Idu Mujo i Haso šumom, i naiđu na govno.

Mujo: "Haso, bi l' ti poj'o ovo govno za 100 konvertibilinih maraka?"
Haso: "A što da ne bi'".
I pojede Haso g. i da mu Mujo 100 konvertibilinih maraka.
Idu dalje, i nalete na još jedno govno:
Haso: "A bi l' TI Mujo poj'o govno za 100 konvertibilnih maraka?"
Mujo: "A što da ne bi'"
I pojede Mujo govno i da mu Haso 100 konvertibilnih maraka.
Idu tako dalje, i u jednom trenutku sjet's se M.:
Mujo: "Haso, ja sam sad shvatio - ja teb' 100 maraka, ti men' nazad 100 maraka - mi smo zađaba jeli ona govna..."
Haso: "Neka bolan, bitno je da se para obrće..."
macak.tosa031 macak.tosa031 21:10 03.11.2019

Re: ne razumeš

maksa83
Idu Mujo i Haso šumom, i naiđu na govno.

Mujo: "Haso, bi l' ti poj'o ovo govno za 100 konvertibilinih maraka?"
Haso: "A što da ne bi'".
I pojede Haso g. i da mu Mujo 100 konvertibilinih maraka.
Idu dalje, i nalete na još jedno govno:
Haso: "A bi l' TI Mujo poj'o govno za 100 konvertibilnih maraka?"
Mujo: "A što da ne bi'"
I pojede Mujo govno i da mu Haso 100 konvertibilnih maraka.
Idu tako dalje, i u jednom trenutku sjet's se M.:
Mujo: "Haso, ja sam sad shvatio - ja teb' 100 maraka, ti men' nazad 100 maraka - mi smo zađaba jeli ona govna..."
Haso: "Neka bolan, bitno je da se para obrće..."

U ovom slučaju se govna ne jedu za džabe, kao što su to uradili Mujo i Haso!
Ovde će neko, ipak, biti dobar.
I to toliko da mu se isplati pojesti i nešto govana.
G.Cross G.Cross 21:24 03.11.2019

ŠDTZBGD

Vlada Republike Srbije je 24.oktobra donela Rešenje kojim izdvaja 116.137.000 dinara za realizaciju Uredbe o izdavanju doplatne poštanske marke "Izgradnja Spomen-hrama Svetog Save", čijom naplatom se obezbeđuju sredstva za izgradnju tog hrama.


Dakle spremite se za nacionalni samodoprinos.
Patrijotsko pitanje.

Ko se seća ŠDTZBGD zna o cemu govorim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana