Budućnost| Društvo| Politika| Zabava

Opozicija

niccolo RSS / 26.01.2021. u 16:12

Da li i vama predstavnici opozicije deluju kao gomila matoraca kojima se kita poslednji put digla pre 30 godina, a koji se ponašaju kao da ih kod kuće čekaju tri sisate crnkinje spremne da im svakog momenta poduvaju đokice?

 

Ili sam samo ja u pitanju?

 

p.s. Naravno, ovo se odnosi na ove hoće kaki-neće kaki glupoštine oko toga da svoji uslovi mogu da se objave javno, ali neće da se ide na sastanak koji je takođe najavljen u medijima...mislim, braćo, rođaci, čiji li ste?

 

 



Komentari (146)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nask nask 16:24 26.01.2021

tri sisate ...

Uh Niccolo, crni Niccolo.
nsarski nsarski 16:31 26.01.2021

Re: tri sisate ...

nask
Uh Niccolo, crni Niccolo.


Da. I zašto obavezno da budu crne?

Nego, pitanje koje nam je autor postavio je sasvim na mestu. Međutim, nije jasno šta se podrazumeva pod terminom "opozicija".
Čeda, Čanak, Šešelj, na primer, odgovaraju onom opisu gore (mislim, mekikitis i to), ali da li se na tu "opoziciju" misli?

Nači, ko i šta je tu opozicija?
Odgovaraj, ne kidaj mi živce.
nask nask 16:52 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Nači, ko i šta je tu opozicija?

Prvo da definišemo ... e kada bi svi razmišljali kao fizičari kako bi lep bio ovaj svet.

BTW Niccolo ako ti bude trebalo pokriće ti reci da si na ove crnkinje mislio



Vidi imaju i bele sisate u pozadini. I jedne i druge su dobre za sisanje. Pa zar fizičari da te uče kako da se zaštitiš od ...
niccolo niccolo 16:55 26.01.2021

Re: tri sisate ...

nask
Uh Niccolo, crni Niccolo.

Da. I zašto obavezno da budu crne?

Provokacija je majka uspešnog bloga.


Čeda, Čanak, Šešelj, na primer, odgovaraju onom opisu gore (mislim, mekikitis i to), ali da li se na tu "opoziciju" misli?

Ne, misli se na ostale koji se izjašnjavaju kao opozicija.
nsarski nsarski 17:06 26.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
nask
Uh Niccolo, crni Niccolo.

Da. I zašto obavezno da budu crne?

Provokacija je majka uspešnog bloga.


Čeda, Čanak, Šešelj, na primer, odgovaraju onom opisu gore (mislim, mekikitis i to), ali da li se na tu "opoziciju" misli?

Ne, misli se na ostale koji se izjašnjavaju kao opozicija.


Aha, hvala.

Da, ima i među "izjašnjavačima" po neki šiljokuran, ali svi oni zaista izgledaju kako si ih opisao.
Grupni portret da se napravi.
niccolo niccolo 17:12 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Grupni portret da se napravi.

Pa to. Svi zajedno ne bi do 10% dobacili, ali najbitnije da li je nešto najavljeno u medijima ili nije (ili dss koji neće da razgovara ako su pristutni iz evropskog parlamenta)...
zilikaka zilikaka 17:16 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Da, ima i među "izjašnjavačima" po neki šiljokuran, ali svi oni zaista izgledaju kako si ih opisao.
Grupni portret da se napravi.

Isto ja sinoć pomislila, al na drugi pogled shvatiš da je svima njima (normalno) jedino važno da oni budu makar nešto, i svakako se neće angažovati, pa da neko drugi možda postane sve.
niccolo niccolo 17:27 26.01.2021

Re: tri sisate ...

i svakako se neće angažovati, pa da neko drugi možda postane sve

Takvim pristupom svakako niko od njih neće postati ništa.
angie01 angie01 17:31 26.01.2021

Re: tri sisate ...

koja opozicija?
gvozden1 gvozden1 18:06 26.01.2021

Re: tri sisate ...

ss koji neće da razgovara ako su pristutni iz evropskog parlamenta

Ovo je u redu, i sve sam bliži stavu da je ovaj momak iz DSS, Jovanović, dobra opcija za glasanje.
zilikaka zilikaka 18:19 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Takvim pristupom svakako niko od njih neće postati ništa.

Mislim a su mnogi svesni ili bar posvesni da više od ovog ne mogu. Samo manje.
Otuda se čvrsto drže za trenutnu stolicu (makar kolko ona bila retka) i neće da prave nagle pokrete.
P.S. Kako god, nemaju problem oni nego mi, jer nećemo da shvatimo da su oni tamo zbog sebe, ne zbog nas.
Čast izuzecima.
haklberi_tom haklberi_tom 18:21 26.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
Grupni portret da se napravi.

Pa to. Svi zajedno ne bi do 10% dobacili, ali najbitnije da li je nešto najavljeno u medijima ili nije (ili dss koji neće da razgovara ako su pristutni iz evropskog parlamenta)...

Pa da!
Nema vam druge, nego da zamolite Tunjavog da se aktivira.
No, tu ima jedan popriličan problem - on ne voli pare, a nema ničim da ga se uceni.
niccolo niccolo 18:25 26.01.2021

Re: tri sisate ...

koja opozicija?

Ona koja je opozicija i samoj sebi

Ovo je u redu, i sve sam bliži stavu da je ovaj momak iz DSS, Jovanović, dobra opcija za glasanje.

U teoriji da, samo još nisam čuo na čemu zasniva veru da će vučić i sns sam od sebe da odluči da pusti opoziciju na medije, da ih njihovi mediji ne satanizuju itd. Evo, čak i Čarli lepo primetio, Tunjavi nije odbijao saradnju.
haklberi_tom haklberi_tom 18:25 26.01.2021

Re: tri sisate ...

zilikaka
Takvim pristupom svakako niko od njih neće postati ništa.

Mislim a su mnogi svesni ili bar posvesni da više od ovog ne mogu. Samo manje.
Otuda se čvrsto drže za trenutnu stolicu (makar kolko ona bila retka) i neće da prave nagle pokrete.

Oni to rade iskusno.
Jer - vide da na tom 'fonu' mogu da plivaju (već) decenijama.
Kada se meni ne bi gadila politika (odvratnost još od dragoga im druga Tite), ja bih birao da budem 'srednjak' u nekoj srednjestojećoj partiji (sa solidnim koalicionim potencijalom), nikako na vrhu.
Jer - je ta srednja pozicija sasvim solidna pozicija za lapanje, a obezbeđuje ostupnicu (pošto nisi preterano 'izložen'), odnosno laku naknadnu konverziju i 'pranje'.
gvozden1 gvozden1 18:33 26.01.2021

Re: tri sisate ...


U teoriji da, samo još nisam čuo na čemu zasniva veru da će vučić i sns sam od sebe da odluči da pusti opoziciju na medije,

A na čemu zasnivati veru da će neki Nemac, Holanđanin... zaista raditi u interesu Srbije, pa na njega računati da će Vučića na bilo šta prisiliti, i veru da će i ako ga prisile to neće nekako naplatiti od buduće vlasti, tj od onih kojima bi sad pomogli?

Previše mi naivno deluje toliko poverenje u iskrene i plemenite namere političara samo zato što su EU.

Fraza jeste, ali ako mi ne možemo da rešimo svoj problem, niko nam ga neće rešiti.

niccolo niccolo 18:38 26.01.2021

Re: tri sisate ...

A na čemu zasnivati veru da će neki Nemac, Holanđanin... zaista raditi u interesu Srbije

Ja ne računam da će raditi u intersu Srbije, već da će da pomogne da se saslušaju suprotstavljene strane i dođe do nekog rešenja situacije. I da će u toj pomoći isticati ono što su deklarativne vrednosti EU - vladavina prava itd.

i veru da će i ako ga prisile to neće nekako naplatiti od buduće vlasti, tj od onih kojima bi sad pomogli

Sva sreća pa sad ne naplaćuju svoju podršku vučiću
haklberi_tom haklberi_tom 18:46 26.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
A na čemu zasnivati veru da će neki Nemac, Holanđanin... zaista raditi u interesu Srbije

Ja ne računam da će raditi u intersu Srbije, već da će da pomogne da se saslušaju suprotstavljene strane i dođe do nekog rešenja situacije. I da će u toj pomoći isticati ono što su deklarativne vrednosti EU - vladavina prava itd.

i veru da će i ako ga prisile to neće nekako naplatiti od buduće vlasti, tj od onih kojima bi sad pomogli

Sva sreća pa sad ne naplaćuju svoju podršku vučiću

Daleko im lepa kuća!
Srbi moraju sami da rešavaju svoje probleme.
niccolo niccolo 18:48 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Srbi moraju sami da rešavaju svoje probleme.

Eh, vas dvojica kucate na otvorena vrata - jedino što nisu moja vrata na koja treba kucati da bi Srbi počeli da sami rešavaju svoje probleme.

I jedino što još nisam čuo kako ćete one na čija vrata treba kucati ubediti da pristupe rešavanju problema.
haklberi_tom haklberi_tom 18:55 26.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
Srbi moraju sami da rešavaju svoje probleme.

Eh, vas dvojica kucate na otvorena vrata - jedino što nisu moja vrata na koja treba kucati da bi Srbi počeli da sami rešavaju svoje probleme.

I jedino što još nisam čuo kako ćete one na čija vrata treba kucati ubediti da pristupe rešavanju problema.

Izvini, ali ja (ipak) nisam dvojica.
Hvala ti na komplimentu!
gvozden1 gvozden1 18:57 26.01.2021

Re: tri sisate ...

već da će da pomogne da se saslušaju suprotstavljene strane i dođe do nekog rešenja situacije.

Da pritisnu Vučića zapravo.
Nema šta Vučiću da se kaže a da on to već ne zna, zna i rešenje za to, mediji, razdvajanje izbora, ne koristiti poziciju predsednika i popularnost za izbor predsednika opštine Mionica, i takve, svima poznate stvari.

Što ga ne pritisnu ako misle da treba, a drugo, važnije, ako pritisnu njega, što onda ne bi pritisli i drugog kad im se prohte.

I možda je baš tu način da se problem reši.
Ne tražiti tehnologiju kako da umesto Vučića sedne neko ko god, Đilas, ovi što ne dave, ovi jedan od pet, Dveri, Jeremić, ko god, sve u nadi da će oni biti više fer od Vučića, nego tražiti drugačiju politiku, političku ideju.

Ovo sad, što je prilično blisko opisu, sve je super, to je ta politika, malo EU, malo Rusija, Kina, samo unutra ne valja, a kad ja dođem biće super jer sam ja pošten za razliku od Vučića, teško da će dati neki rezultat.

Biće da je recept protiv Vućića malo desno i malo suvreniteta (što je opet desno:)
niccolo niccolo 19:20 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Hvala ti na komplimentu!

I drugi put.

Ovo sad, što je prilično blisko opisu, sve je super, to je ta politika, malo EU, malo Rusija, Kina, samo unutra ne valja, a kad ja dođem biće super jer sam ja pošten za razliku od Vučića, teško da će dati neki rezultat.

To svakako.

Biće da je recept protiv Vućića malo desno i malo suvreniteta (što je opet desno:)

A i s ovim se slažem.
gvozden1 gvozden1 19:23 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Biće da je recept protiv Vućića malo desno i malo suvreniteta (što je opet desno:)


A i s ovim se slažem

Opa!?

Pozdravljam
niccolo niccolo 19:26 26.01.2021

Re: tri sisate ...

gvozden1
Biće da je recept protiv Vućića malo desno i malo suvreniteta (što je opet desno:)


A i s ovim se slažem

Opa!?

Pozdravljam

Pa realno govoreći. Za leve opcije nikada nije ni bilo 50+ (u novijoj istoriji), a ni blizu toga. Onomad 2000. se do 50+ došlo kombinovanjem i levih i desnih i pitajkurackojih...a i tad je na čelu stajao desni.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:17 26.01.2021

Re: tri sisate ...

gvozden1

Ovo je u redu, i sve sam bliži stavu da je ovaj momak iz DSS, Jovanović, dobra opcija za glasanje.


Malo mi je još uvek sumnjiv zbog one prodaje na Voždovcu i Vračaru 2016. godine, a i ovo skupljanje potpisa od letos mi malo smrdi, tako da ću ipak sačekati pre nego se sa tobom (opet) udružim u desničarsku udrugu.

Ali kapiram tvoju ideju profila koji je potreban i podržavam je.
gvozden1 gvozden1 20:22 26.01.2021

Re: tri sisate ...


Malo mi je još uvek sumnjiv zbog one prodaje na Voždovcu i Vračaru 2016. godine, a i ovo skupljanje potpisa od letos mi malo smrdi,

E, ne znam to.
Ajd ako te ne mrzi par crtica da ne jurcam.

Ne bih voleo da mi promakne nešto bitno.
haklberi_tom haklberi_tom 20:23 26.01.2021

Re: tri sisate ...

gvozden1

Malo mi je još uvek sumnjiv zbog one prodaje na Voždovcu i Vračaru 2016. godine, a i ovo skupljanje potpisa od letos mi malo smrdi,

E, ne znam to.
Ajd ako te ne mrzi par crtica da ne jurcam.

Ne bih voleo da mi promakne nešto bitno.

Mene zovite samo ako se Tunjavi reaktivira.
I to samo da budem podupirući.
Jer - član nisam bio nikada ničega.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:34 26.01.2021

Re: tri sisate ...

gvozden1

Malo mi je još uvek sumnjiv zbog one prodaje na Voždovcu i Vračaru 2016. godine, a i ovo skupljanje potpisa od letos mi malo smrdi,

E, ne znam to.
Ajd ako te ne mrzi par crtica da ne jurcam.

Ne bih voleo da mi promakne nešto bitno.


Evo pogledaj prvih 8-9 minuta, upravo sa tim počinje.

https://www.youtube.com/watch?v=pyMpTMj2G_A

Ja sam tada to i ovako privatno čuo od nekih ljudi.

Naravno, i ovu drugu stranu treba uzimati sa malo soli ali eto, uvukao se crv sumnje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:35 26.01.2021

Re: tri sisate ...

haklberi_tom

Jer - član nisam bio nikada ničega.


mislim da nisi ukapirao zajebanciju oko udruživanja.
haklberi_tom haklberi_tom 20:40 26.01.2021

Re: tri sisate ...

vrabac_onaj
haklberi_tom

Jer - član nisam bio nikada ničega.


mislim da nisi ukapirao zajebanciju oko udruživanja.


Ma nema veze.
Sa dobrim ljudima može da se desničari i centriše.
niccolo niccolo 20:45 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Evo pogledaj prvih 8-9 minuta, upravo sa tim počinje.

Hm, zanimljivo. Pominjao sam pre par meseci da on i ja vežbamo u istom terminu. Deluje kao ok lik, ali ne znam detalje...u ovoj stvari mu konkretno zameram što je on jedini koji insistira da nema mešanja trećih - pa ako je poenta da se dogovore oko nekih stvari i prinicipa, možeš i da se prilagodiš - u suprotnom ne možeš da očekuješ ni da će drugi da odustanu od svojih.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:58 26.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
[ Deluje kao ok lik, ali ne znam detalje...


Pa i meni, rekoh samo da se uvukao crv sumnje.

u ovoj stvari mu konkretno zameram što je on jedini koji insistira da nema mešanja trećih


Ja mu to ne zameram, naprotiv. Čak mislim da pitanje suverenosti po tom pitanju ne bi trebalo da bude pitanje levice ili desnice, nego da to treba da bude širok konsenzus udruštvu. Meni je zapanjujuće što on jedini tako nastupa, voleo bih da su svi u tom fazonu.
Ako nismo u stanju da se izborimo sami sa takvim problemima koj će nam moj onda država uopšte?
Na stranu ono što Gvozden spominje, a nije uopšte nebitno, nema besplatnog ručka.
niccolo niccolo 21:17 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Ako nismo u stanju da se izborimo sami sa takvim problemima koj će nam moj onda država uopšte?

Ja i dalje čekam da pročitam kako će ovaj sam od sebe da pristane na to.
gvozden1 gvozden1 21:24 26.01.2021

Re: tri sisate ...


Evo pogledaj prvih 8-9 minuta, upravo sa tim počinje.

E hvala,
Vredi imati na umu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:27 26.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
Ako nismo u stanju da se izborimo sami sa takvim problemima koj će nam moj onda država uopšte?

Ja i dalje čekam da pročitam kako će ovaj sam od sebe da pristane na to.


Ako imaš iza sebe dovoljnu masu stanovništva da ti bude osnova za neki solidan rezultat na izborima (pazi ne kažem pobedu) onda ga možeš naterati na pregovore o izbornim uslovima i bez stranaca.
Sa ovim "dekicama kojima se nije digla kita već 30 godina", kako si ih sam opisao, ovaj može da napravi i vrlo ozbiljne ustupke i opet da pobedi.
Mobiliši narod, budi aktivan, bori se i pre svega pričaj neku smislenu priču, onda ti stranci neće biti ni potrebni.

EDIT:
Hoću reči, opozicija bi morala da bude sposbna da uzme bar 20-25% i pod ovim uslovima.
gvozden1 gvozden1 21:37 26.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
Ako nismo u stanju da se izborimo sami sa takvim problemima koj će nam moj onda država uopšte?

Ja i dalje čekam da pročitam kako će ovaj sam od sebe da pristane na to.

Neće pristati tek onako, sam od sebe, ali neće ni moći da vlada večno.
Naprosto, to se u Srbiji ne dešava, pričali smo o tome.
Bilo je i popularnih od njega, Sloba, Koštunica je imao možda i veći procenat podrške, pa su pali.

Pašće i ovaj, iako je nemoguće sad napisati recept za njegov pad.

Ako je potrebno trpeti ga i neku godinu više, u odnosu na varijantu da ga ruši EU, onda treba to otrpeti.

Posebno što ni promena imena na vrhu ne garantuje ama baš ništa osim neke moralne satifakcije.

Ne bi Srbiji bilo bolje bez Vučića a u poziciji da joj predsednike menjaju stranci.

Ako mi izaberemo Vučića, pa neka nam bude Vučić.
U suprotnom bismo bili prorektorat a ne suverena država.

Koliko je izvesno da Francuska dopusti da joj se neko meša u izbore?
niccolo niccolo 21:38 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Hoću reči, opozicija bi morala da bude sposbna da uzme bar 20-25% i pod ovim uslovima.

Teško će ovakvim prenemaganjem izvući nekog glasača. Jedino ako im sns ne pomogne nekom od mnogobrojnih afera...
niccolo niccolo 21:39 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Ako mi izaberemo Vučića, pa neka nam bude Vučić.

Saglasan sam pod uslovom da nam je izbor slobodan.
gvozden1 gvozden1 21:46 26.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
Ako mi izaberemo Vučića, pa neka nam bude Vučić.

Saglasan sam pod uslovom da nam je izbor slobodan.

Onda ovako, sloboda koju ti drugi obezbedi je sumnjiva sloboda.

Što bi nam to iko obezbrđivao, šta bi mu bili motivi?

Fraze o demokratiji, humanosti, ljudskim pravima, teško da prolaze.

Ili ovako

Ako smo se složili da je ovde desno verovatnija opcija koja može da skine Vučića, odgovara li EU da to pomaže?

A nije verovatno da EU ne zna ono što mi znamo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:49 26.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
Hoću reči, opozicija bi morala da bude sposbna da uzme bar 20-25% i pod ovim uslovima.

Teško će ovakvim prenemaganjem izvući nekog glasača.


Pa to ti kažem.
A kada si u stanju da i pod ovakvim uslovima izvučeš 25%, onda ti stranci nisu potrebni da izvriš pritisak da se sprovedu slobodni izbori na kojima možeš da pobediš.

Još jednom ću da ponovim ono što sam ovde pričao pre više od godinu dana.
Oni treba da dobiju Darvinovu nagradu za onu ideju bojkota. Taj bojkot je verovatno najdebilnija odluka koju sam video u srpskoj politici u poslednjih 30 godina. Doduše, da oni nisu debili njima taj bojkot kao opravdanje za fijasko na izborima (da su izašli) i ne bi bio potreban.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:54 26.01.2021

Re: tri sisate ...

gvozden1


Ako smo se složili da je ovde desno verovatnija opcija koja može da skine Vučića, odgovara li EU da to pomaže?



Samo da ti kažem da međ EU adiministracijom Šizoje važi za desnu opciju.

Njima ne odgovara niko ko je spreman da pokaže imalo samosvojnosti bio on levo ili desno.
Servilnost je bitna, a ti na unutrašnjem planu možeš biti ili levo ili desno. Eno ti ga Maduro levičar, pa samo gledaju kako da ga smaknu.
(da se ogradim, nisam sad neki fan Madura, više ga navodim kao primer)
gvozden1 gvozden1 22:01 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Njima ne odgovara niko ko je spreman da pokaže imalo samosvojnosti bio on levo ili desno.
Servilnost je bitna

Da, ali je malo verovatno da bi ono što mi ovde zovemo desno (recimo Jovanović, Dveri, Sanda Rašković, Vukadinović...) bili servilniji od Vučića.
niccolo niccolo 22:02 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Onda ovako, sloboda koju ti drugi obezbedi je sumnjiva sloboda.

Nisam siguran kako smo od posredovanja došli do toga da ti taj treći obezbeđuje slobodu. Ja sam još na prvi tvoj komentar, o Nemcu, lepo rekao da ne očekujem da on zastupa interese Srbije, samo da pomogne da dve strane sednu za sto i nešto dogovore. Ukoliko nije bilo jasno - na kraju će do rešenja svakako naši morati da dođu, ne podrazumevam da nam Nemac oktroioše rešenje.
gvozden1 gvozden1 22:14 26.01.2021

Re: tri sisate ...


Nisam siguran kako smo od posredovanja došli do toga da ti taj treći obezbeđuje slobodu

Ako je njegova uloga presudna, ako bez nje ne može, i rezultat je najviše njegov rezultat.

I posedovanje je mešanje, a ako ti se neko meša u izbore nisi suveren, nisi svoj, a biti svoj je važna stvar.

Mislim da se to mešanje prihvata kao neka benigna, čak poželjna stvar, zbog pogrešne predrasude o samo plemenitim porivima EU.

Kao oni su super, šta je loše da nam neko tako super pomogne da oteramo Vučića.

A makar Srbija ima dovoljno iskustva da zna kakvo je to njihovo super.

I da dodam

A što ne bi Rusija posredovala :)
Ili kad bi se ponudila (a neće, što joj je ogroman plus) kako bi to bilo dočekano :)
niccolo niccolo 22:30 26.01.2021

Re: tri sisate ...

a ako ti se neko meša u izbore nisi suveren

Pa trenutno te sns čini nesuverenim, jer ti se meša u izbore tako što tera ljude u državnoj službi da glasaju za njih itd. Ili ti veruješ da to nije mešanje samo zato što su to srbi (barem oni među njima koji jesu srbi).
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:38 26.01.2021

Re: tri sisate ...

ato što su to srbi (barem oni među njima koji jesu srbi).


aj da kažemo u ovom slučaju građani Srbije.

dakle svi mi koji se kuvamo u istoj čorbi a i imamo pravo glasa u ovoj državi.

mi treba da odlučujemo o svojoj sudbini.
niccolo niccolo 22:40 26.01.2021

Re: tri sisate ...

dakle svi mi koji se kuvamo u istoj čorbi a i imamo pravo glasa u ovoj državi.

mi treba da odlučujemo o svojoj sudbini.

Da li odlučujemo? Barem oni na koje se vrši pritisak da ne glasaju onako kako misle već kako im neko kaže - da li su oni zaista suvereni u sopstvenoj državi?
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:42 26.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo

Da li odlučujemo? Barem oni na koje se vrši pritisak da ne glasaju onako kako misle već kako im neko kaže - da li su oni zaista suvereni u sopstvenoj državi?


Ne, ali treba da se izborimo za to. Sami u svojoj u kući.
gvozden1 gvozden1 22:44 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Pa trenutno te sns čini nesuverenim, jer ti se meša u izbore tako što tera ljude u državnoj službi da glasaju za njih itd. Ili ti veruješ da to nije mešanje samo zato što su to srbi (barem oni među njima koji jesu srbi

Pa nije, nik, to mešanje.
To je stranačka borba, a borba može da bude prljava, nekorektna, pa i protivzakonita, a može da bude više fer.

Mešanje sa strane nije.

Na nama, građanima Srbije, ne Srbima, to je u ovom slučaju bitno, je da nađemo način da ta borba bude što više fer.

niccolo niccolo 22:44 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Ne

Dakle, pošto već nismo suvereni neće nas posredovanje treće strane učiniti više nesuverenima - niti to inače postoji, kao što se ne može ni biti malo trudan.
niccolo niccolo 22:46 26.01.2021

Re: tri sisate ...

To je stranačka borba

Nisam saglasan. Ne smemo nikad da prihvatimo da je to stranačka borba. Jer onda legitimišeš takve postupke. A oni urušavaju same temelje demokratije i suverenosti građana.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:51 26.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
Ne

Dakle, pošto već nismo suvereni neće nas posredovanje treće strane učiniti više nesuverenima - niti to inače postoji, kao što se ne može ni biti malo trudan.


Ali će nas borba da sami odlučujemo o tome učiniti više suverenim.

Taj deo si nekako ispustio
niccolo niccolo 22:54 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Taj deo si nekako ispustio

Pa sa tim sam saglasan - ako pogledaš gore videćeš da sam odmah rekao da to u teoriji jeste najbolje rešenje. Ali da sumnjam da će to u praksi doneti rezultate. Posle si ti to potvrdio rečima da će doneti rezultat onda kada opozicija motiviše veliki broj glasača. Ali kako da ih motiviše kad jako mali broj glasača uopšte zna za šta se opozicija zalaže (ovde sad da stavimo po strani koliko veći broj glasača bi u tom slučaju glasao za opoziciju).
gvozden1 gvozden1 23:01 26.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
Ne

Dakle, pošto već nismo suvereni neće nas posredovanje treće strane učiniti više nesuverenima - niti to inače postoji, kao što se ne može ni biti malo trudan.

Ne, nisi u pravu.

Ovde imamo situaciju da ti neko kaže, ako glasaš mene ja ću ti omogućiti posao, pare... nešto, a kod mešanja sa strane imamo situaciju da nam neko kaže, vi niste sposobni da bez nas imate svoju državu.

Dakle u jednom slučaju se radi o pojedincu, o njegovoj volji da svoju suverenost proda za pare ili nešto, a u drugom o nesposobnost kolektiva da sam sebe organizuje.
I pristajanje na to da je nesposoban, na jednoj strani, a na drugoj prihvatanje da su posrednici ljudi neke više klase, više vrednosti, koji pomažu nižim.

A najviše smeta što se i posrednici tako postavljaju, što oni zaista nastupaju sa pozicije vrednijih ljudi.
Tanja Fajon mi neka mustra da deli savete i nešto se pita, postrojava naše šefove partija ko đake, i oni joj se ispovedaju.

Nema bre Nik tu sreće.

Zato poštujem rusku politiku nemešanja.

vrabac_onaj vrabac_onaj 23:02 26.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
Ali kako da ih motiviše kad jako mali broj glasača uopšte zna za šta se opozicija zalaže


A zašto ne zna?

Pa sam si tu opoziciju jako lepo opisao u "uvodnom tekstu".

Ja stvarno ne znam koiko sam bio jasan u komentarima, evo samocitiraču se:

Hoću reči, opozicija bi morala da bude sposbna da uzme bar 20-25% i pod ovim uslovima.



Ako imaš iza sebe dovoljnu masu stanovništva da ti bude osnova za neki solidan rezultat na izborima (pazi ne kažem pobedu) onda ga možeš naterati na pregovore o izbornim uslovima i bez stranaca.


To uopšte nije nemoguće, ako ti se bar malo diže (da iskoristim tvoju metaforu).
Ne moraš biti svetski megacar u potenciji.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:05 26.01.2021

Re: tri sisate ...


gvozden1
Zato poštujem rusku politiku nemešanja.


A to što su sirotim Amerima uvalili Trampa?

Pa posle okrenuli ćurak, izdali Trampa, pa doveli Bajdena?

A, da te čujem?
niccolo niccolo 23:08 26.01.2021

Re: tri sisate ...

A zašto ne zna?

Pa sam si tu opoziciju jako lepo opisao u "uvodnom tekstu".

Zato što je problem na one strane. S jedne ovi misle da se politička borba vodi pisanjem tvitova, dok u životu nisam video, čak ni na njima bliskim medijima, da su išli u ovo mesto, u ono mesto - sve ono što je slobina opozicija radila 90tih. S druge se ovi drugi na sve načine trude da se u medijima ne pojavi ništa pozitivno o opoziciji, već da se samo blate.

U "uvodnom tekstu" sam se bavio ovim prvim aspektom, opozicionom impotencijom. Ali su se posle u komentarima pojavili stavovi kao da je problem isključivo na toj strani. E pa nije, još je veći problem na drugoj strani - veći jer pogubno utiče na demokratiju. Kad bi jedini problem bio u tome da je opozicija impotentna, onda problema ne bi ni bilo. Jednostavno bi pobeđivao onaj koji je organizovan i zna šta je stranačka borba. A ako taj zloupotrebljava svoje pozicije da osigura da se ovima nikad ne digne, onda postoji problem.
angie01 angie01 23:09 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Ona koja je opozicija i samoj sebi


najbolja definicija/opis do sada!
niccolo niccolo 23:12 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Zato poštujem rusku politiku nemešanja.

Razumem na šta misliš tj. da ne misliš samo na mešanje oko neregularnih izbornih uslova, ali ti ni ne znaš da li bi oni odbili da dođu ako bi ih neko pozvao. Ja čak mislim da ne bi, jer što da odbiju ako ih neko pozove da pomognu. A svakako da se zvanično ne mešaju bez poziva, to ne radi ni EU (a nezvanično rade i jedni i drugi u meri u kojoj su u mogućnosti).
gvozden1 gvozden1 23:14 26.01.2021

Re: tri sisate ...

vrabac_onaj

gvozden1
Zato poštujem rusku politiku nemešanja.


A to što su sirotim Amerima uvalili Trampa?

Pa posle okrenuli ćurak, izdali Trampa, pa doveli Bajdena?

A, da te čujem?

Ameri se ne računaju, njima i treba :)


Ali stvarno je bilo iznenađenje, za mene bar, ona kuknjava da su im Rusi namestili izbore.

Jok i neće ako mogu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:15 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Ali su se posle u komentarima pojavili stavovi kao da je problem isključivo na toj strani.


Ja mislim da je problem 99% na toj strani. Šizoje i ekipa nisu politički protivnik, oni su elemntarna nepogoda. Zemljotres, poplava, udar meteora.
Oni me u opšte ne zanimaju sem kako da ih se rešim, kao skakavaca u najezdi ili aktuelno ovog kovida.

još je veći problem na drugoj strani - veći jer pogubno utiče na demokratiju.


Mešanje sa strane u borbi protiv tih skakavaca bi pom mišljenju bilo još pogubnije za demokratiju.
gvozden1 gvozden1 23:18 26.01.2021

Re: tri sisate ...

ali ti ni ne znaš da li bi oni odbili da dođu ako bi ih neko pozvao. Ja čak mislim da ne bi

Ja se nadam da bi, čak verujem.

A ako bi došli napušavao bi ih više nego Tanju Fajon.

Pazi, uticaj je neminovan, diplomatijom, javnom, manje javnom, ali direktno mešanje u izbore, u stranačku borbu, to se ne sme, to države koje drže do sebe ne dozvoljavaju ni po koju cenu.
niccolo niccolo 23:20 26.01.2021

Re: tri sisate ...

ali direktno mešanje u izbore, u stranačku borbu

I dalje mi nije jasno zbog čega učešće u razgovorima smatraš direktnim mešanjem u izbore (za stranačku borbu smo već zaključili da je dijametralno suprotno shvatamo, tu realno između nas dvojice ne može doći do približavanja stavova)?
michiganac michiganac 23:29 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Biće da je recept protiv Vućića malo desno i malo suvreniteta (što je opet desno:)


Desno od ovakvog Vucica, u ovakvom momentu?

Ja ga percipiram kao nekog ko je zakucao prvi miljokaz za utiranje puta ka novodobnom, krstaskom obracunu sa svim ovovremenim bogumilima, inovjercima i inim sumnjivcima uboge Srbije.

Simbolika je jaka, bice golemo iskusenje otrgnuti se od tog zova isukane macete.
gvozden1 gvozden1 23:30 26.01.2021

Re: tri sisate ...

za stranačku borbu smo već zaključili da je dijametralno suprotno shvatamo, tu realno između nas dvojice ne može doći do približavanja stavova

Stranačka borba je sve što neka stranka radi da bi ona, a ne druga, dobila glasove.
Rekoh već ona može biti i prihvatljiva i neprihvatljiva, ali i neprihvatljiva borba je borba.

A ovo
I dalje mi nije jasno zbog čega učešće u razgovorima smatraš direktnim mešanjem u izbor


Pa zato što to jeste mešanje.
Neko sa strane se meša u razgovore između vlasti i opozicije, i to na temu izbora, je mešanje u izbore.
Mešanje je nesporno.

O tome da li mešanje treba dozvoliti ili ne se može razgovarati, a da li je mešanje kad ti neko sa strane dođe i učestvuje u stvarima koje se tiču tebe, a ne njega, muslim da nema ni razgovora, jeste.
niccolo niccolo 23:31 26.01.2021

Re: tri sisate ...

Desno od ovakvog Vucica, u ovakvom momentu?

U pravu si. Zato što se vučić trudi da bude na svakoj tački prave, pa je zaista teško biti dešnje (ali isto tako i levlje) od njega.
niccolo niccolo 23:36 26.01.2021

Re: tri sisate ...

i neprihvatljiva

Pa da li to smatraš prihvatljivom iil neprihvatljvom borbom, nisi to rekao u onom komentaru, spominjao si samo da li je fer ili nije fer?

Pa zato što to jeste mešanje.

A ovo - diplomatski gledano predsednik našeg parlamenta je zvao drugi parlament da pošalje svoje predstavnike na razgovore. Isto tako je mogao da zove i ruski parlament i teško da bi postojao neki diplomatski razlog da ih ovi ne pošalju. Zbog toga mislim da ne bi odbili.
gvozden1 gvozden1 23:38 26.01.2021

Re: tri sisate ...


Desno od ovakvog Vucica, u ovakvom momentu?

Da, ma koliko, na prvi pogled, zvučalo čudno, da.

Ali zdravo desno, ne vašarsko desno, znači poštovanje načela desno uvek.

A Vučić je vašarski i desničar i levičar, on je čovek vašar, sve kod njega ima, šareni se, šljašti, a ništa nije ni pravo ni trajno.

Pošto sad pričamo o suverenitetu kao načelu pri izborima, ne može političar desne orijentacija dozvoliti da se suverenitet njegove države gazi učešćem stranaca u izborima, Orban to ne bi dopustio, ali Vučić sa tim nema problem, učestvovali su njegovi u tome.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:39 26.01.2021

Re: tri sisate ...

michiganac


Ja ga percipiram kao nekog ko je zakucao prvi miljokaz za utiranje puta ka novodobnom, krstaskom obracunu sa svim ovovremenim bogumilima, inovjercima i inim sumnjivcima uboge Srbije.

Simbolika je jaka, bice golemo iskusenje otrgnuti se od tog zova isukane macete.


Aj samo da se manemo Nemanje i bogumila. Jedna od smešnijih priča koje su u opticaju poslednjih godinu dana.
gvozden1 gvozden1 23:44 26.01.2021

Re: tri sisate ...


Pa da li to smatraš prihvatljivom iil neprihvatljvom borbom,

Šta misliš :)
Pa naravno neprihvatljivom, ali borba između stranaka u Srbiji jeste, i nema šta tu da traži neka Slovenka.
drugi parlament da pošalje svoje predstavnike na razgovore

Razgovore oko čega?

Oko izbora, oko unutrašjih stvari u smislu kako ćemo mi odlučiti ko će biti naš predsednik, nikakvih upliva stranaca ne sme da bude jer se to tiče isključivo nas.

niccolo niccolo 23:46 26.01.2021

Re: tri sisate ...

nikakvih upliva stranaca ne sme da bude jer se to tiče isključivo nas

Ali i dalje ne razumem zašto bi napušavao Ruse, pa šta su Rusi krivi ako ih mi sami pozovemo?
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:50 26.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
pa šta su Rusi krivi ako ih mi sami pozovemo?


A zašto bi ih zvali? Koj će nam kurac?
niccolo niccolo 23:53 26.01.2021

Re: tri sisate ...

vrabac_onaj
niccolo
pa šta su Rusi krivi ako ih mi sami pozovemo?


A zašto bi ih zvali? Koje će nam kurac?

To moraš da pitaš Maju Gojković/Dačića, oni su zvali i ove druge...jadni Rusi, uvek nagrabuse ni krivi ni dužni
gvozden1 gvozden1 00:04 27.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
nikakvih upliva stranaca ne sme da bude jer se to tiče isključivo nas

Ali i dalje ne razumem zašto bi napušavao Ruse, pa šta su Rusi krivi ako ih mi sami pozovemo?

Zato što je mešanje uvek mešanje, jedini prihvatljiv odgovor na poziv te vrste bi bio, to je vaša stvar, rešite to sami kako znate, a ako vam treba pomoć druge vrste, (kao u Siriji npr) tu smo.

A taj koji bi ih pozvao bi svoju zemlju stavio u ruke drugoj, a to je izdaja.

Primetno je da su relativizovani ti pojmovi puput suverenireta i izdaje, ali isto tako primetno da ozbiljnije države itekako drže do toga, dok male savetuju da se toga odreknu.

Jel Španija dopuštala da joj se neko meša u razgovore sa Pućdemonom?
Nije, ako se dobro sećam, nego je morao da beži.

Ali zato u Ukrajini EU ide na barikade, bukvalno, protiv izabranog predsednika.
michiganac michiganac 00:22 27.01.2021

Re: tri sisate ...

vrabac_onaj

Aj samo da se manemo Nemanje i bogumila. Jedna od smešnijih priča koje su u opticaju poslednjih godinu dana.


Nisam ispratio te price, evo sad si mi zaceprkao po znatizelji.. A sto ih pomenuh - bjese samo u metaforickom znacenju. Ne bih se ja bas nikako zezao na tu temu.

Gle, bjese jedan narod koji je takodje iz prvobitnog nacionalno-romanticarskog - u prvi mah mozda (im) se ucinilo i bezazlenog - zanosa, podigao jedan jako identican, predimenzioniran, preteci monument. I tako, malo po malo (ovih gore gvozdenovih), nije proslo mnogo - jedva vise od pola vijeka - zakucao se u najgoru posast modernog doba.. (vidi gore pod ovim linkom opis iz odjeljka 'Later Reception' pocevsi od pasusa o Vajmarskoj republici)

Doduse, javasni Srbalji i urusena Srbija nemaju taj kapacitet (ruku na srce - iz istih razloga nisu nikad ni imali) da dostignu takve razmjere/takvu masineriju, ali beskrajno mi je tuzna pomisao da im se istorija moze ponoviti (ali vec i dobrano ponavlja) kao groteskna farsa. Ionako mi ova i ovakva Srbija kao drustvo razorenih institucija, bez, jelte, opozicije - stoga i kao pretpoliticko drustvo - u kom operisu nadriljekarski, krizni i ini interesni stabovi, nicu ovakvi spomenici, itd., itsl.. djeluje kao ona koja se stropostala natrag u 19. vijek.

Srbi nikad nisu ucili iz svoje istorije, a kamoli iz tudje i tudjih pogresaka.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:31 27.01.2021

Re: tri sisate ...

michiganac


Nisam ispratio te price, evo sad si mi zaceprkao po znatizelji.. A sto ih pomenuh - bjese samo u metaforickom znacenju. Ne bih se ja bas nikako zezao na tu temu.

Gle, bjese jedan narod koji je takodje iz prvobitnog nacionalno-romanticarskog - u prvi mah mozda (im) se ucinilo i bezazlenog - zanosa, podigao jedan jako identican, predimenzioniran monument. I tako, malo po malo (ovih gore Gvozdenovih), nije proslo mnogo - jedva vise od pola vijeka - zakucao se u najgoru posast modernog doba.. (vidi gore pod ovim linkom opis iz odjeljka 'Later Reception' pocevsi od pasusa o Vajmarskoj republici)

Doduse, javasni Srbalji i urusena Srbija nemaju taj kapacitet (ruku na srce - iz istih razloga nisu nikad ni imali) da dostignu takve razmjere, ali beskrajno mi je tuzna pomisao da im se istorija moze ponoviti (ali vec i dobrano ponavlja) kao groteskna farsa. Ionako mi ova i ovakva Srbija kao drustvo razorenih institucija, bez, jelte, opozicije - stoga i kao pretpoliticko drustvo - u kom operisu nadriljekarski, krizni i ini interesni stabovi, nicu ovakvi spomenici, itd., itsl.. djeluje kao ona koja se stropostala natrag u 19. vijek.

Srbi nikad nisu ucili iz svoje istorije, a kamoli iz tudje i tudjih pogresaka.


daj bre ne lupetaj.
aureus aureus 02:20 27.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo

U pravu si. Zato što se vučić trudi da bude na svakoj tački prave, pa je zaista teško biti dešnje (ali isto tako i levlje) od njega.

Dok god ova igra prolazi u biračkom tijelu, teško da bilo ko iz opozicije može da uradi išta. Politički život u Srbiji liči na neki čudni film u kojem jedan glumac igra sve glavne uloge (i muške i ženske) i većinu sporednih.
Da je biračko tijelo zrelije i zahtjevnije tako nešto teško da bi bilo moguće, ali pošto nije - moguće je. Zato je moguće uspostaviti autoritarnu vlast koja vlada na svim nivoima, praktično u svim opštinama (kao da su u toj stranci neki nevjerovatni geniji u svakom kraju Srbije), vlast koja ne dozvoljava odvijanje normalnog političkog života (u skuštini, medijima i u pristupu drugim resursima). U svakoj autokratiji opozicija izgleda nesposobnija nego što stvarno jeste, a u Srbiji ima i dodatni problem - izuzetno cinično stanovništvo koje sadašnjoj opoziciji ne oprašta ni deseti dio onog što oprašta režimu.
Dakle, trenutno mrka kapa.

Inače, ovu igru koju igra Vučić - da zauzme cjelokupan politički prostor - igrao je i Milošević dosta dobro i - iz istih razloga je opozicija imala problem. Kad imaš šareniš na vlasti imaš i šareniš u opoziciji, i onda je čovjeku teško da se odluči: šareniš tamo, šareniš 'vamo, što da onda išta mijenjamo, ovi na vlasti su bar jači. A vidi ove metiljave, ništa ne znaju, ne umiju, ne rade, nemaju ideje...

Ali očigledno nije riječ o idejama, pogotovo ne nekim konzistentnim idejama. Jer da jeste, prvo Vučić ne bi vladao.
bene_geserit bene_geserit 02:30 27.01.2021

Re: tri sisate ...

opozicija impotentna

gomila matoraca kojima se kita poslednji put digla pre 30 godina, a koji se ponašaju kao da ih kod kuće čekaju tri sisate crnkinje spremne da im svakog momenta poduvaju đokice?

Sve i sve, ali kako su ti 3 sisate i naravno guzate i spremne crnkinje simbol potencije. Daj zameni to sa nečim privlačnim, ovako kako je napisano nema kolizije između toga kako je i kako se ponašaju.
niccolo niccolo 08:36 27.01.2021

Re: tri sisate ...

bene_geserit
opozicija impotentna

gomila matoraca kojima se kita poslednji put digla pre 30 godina, a koji se ponašaju kao da ih kod kuće čekaju tri sisate crnkinje spremne da im svakog momenta poduvaju đokice?

Sve i sve, ali kako su ti 3 sisate i naravno guzate i spremne crnkinje simbol potencije. Daj zameni to sa nečim privlačnim, ovako kako je napisano nema kolizije između toga kako je i kako se ponašaju.

docsumann docsumann 08:47 27.01.2021

Re: tri sisate ...

bene_geserit
opozicija impotentna

gomila matoraca kojima se kita poslednji put digla pre 30 godina, a koji se ponašaju kao da ih kod kuće čekaju tri sisate crnkinje spremne da im svakog momenta poduvaju đokice?

Sve i sve, ali kako su ti 3 sisate i naravno guzate i spremne crnkinje simbol potencije. Daj zameni to sa nečim privlačnim, ovako kako je napisano nema kolizije između toga kako je i kako se ponašaju.


pogledati na 6:40

milisav68 milisav68 11:10 27.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo

U "uvodnom tekstu" sam se bavio ovim prvim aspektom, opozicionom impotencijom. Ali su se posle u komentarima pojavili stavovi kao da je problem isključivo na toj strani. E pa nije, još je veći problem na drugoj strani - veći jer pogubno utiče na demokratiju. Kad bi jedini problem bio u tome da je opozicija impotentna, onda problema ne bi ni bilo.

Ajmo malo analize rezultata poslednjih izbora.

Složićemo se da je sve bilo u Vučićevim rukama, a da ipak nije imao izlaznost veću od 50%.

Šta nam to govori, da postoji zaliha glasova koju ni on nije mogao da aktivira, niti je mogao smuva, pošto nije bilo opozicije na svim biračkim mestima da to kontroliše.

Doduše, bilo je žalbi i ponavljanja izbora, ali samo tamo gde je opozicija bila aktivna, naročito na lokalu.

Šta nam to govori?

Da opozicija nema predstavnike na nivou cele zemlje, gde na lokalu svako svakog zna, i gde mediji skoro da nemaju nikakav uticaj.

Pominješ glasanja na silu po državnim firmama, jel znaš koliki je to procenat ljudi u odnosu na ukupan broj birača?

Veoma mali, uključujući i cele porodice.

Gde je problem, pa u tome što opozicija neće da pomeri dupe, i da se prvo organizuje da ima predstavnika u svakom selu i svakoj vukojebini van Beograda (i Novog Sada), gde će da ima poverljive ljude koji neće da se prodaju za neku siću.

Za sve to ti ne trebaju ni mediji ni EU.

E, ali kad se tako organizuješ, pa kad ih uhvatiš sa rukama u tegli meda, onda se prvo žališ svom sudu, pa ako oni ne reaguju, tražiš pomoć sa strane.

Ovako, ta priča liči na onu - Šta nam rade (NATO, CIA, Vatikan = Vučić).
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:53 27.01.2021

Re: tri sisate ...

Jel Španija dopuštala da joj se neko meša u razgovore sa Pućdemonom?
Nije, ako se dobro sećam, nego je morao da beži.


Nije naravno, ali su je (EU - Španiju) zdušno podržali protiv separatista blateći (prevarant/lažov) Pućdemona (koje prezime) po medijima.

Ali zato u Ukrajini EU ide na barikade, bukvalno, protiv izabranog predsednika.


Ehhehe pa naravno, Ukrajina nije član kluba privilegovanih već je viđena kao zaostali divljak kome mogu bez pardona da preuređuju kuću kako im se prohte.


niccolo niccolo 12:03 27.01.2021

Re: tri sisate ...

Gde je problem, pa u tome što opozicija neće da pomeri dupe, i da se prvo organizuje da ima predstavnika u svakom selu i svakoj vukojebini van Beograda (i Novog Sada), gde će da ima poverljive ljude koji neće da se prodaju za neku siću.

To smo već konstatovali gore.
gvozden1 gvozden1 13:00 27.01.2021

Re: tri sisate ...

viđena kao zaostali divljak kome mogu bez pardona da preuređuju kuću kako im se prohte.

E ovo je centar.

Ovo sve objašnjava, hoćeš li ti svoju kuću uređivati, i jesu li ti prijatelji oni koji te smatraju divljakom kome to ne treba prepustiti nego da oni treba to da ti je urede.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:16 27.01.2021

Re: tri sisate ...

gvozden1
viđena kao zaostali divljak kome mogu bez pardona da preuređuju kuću kako im se prohte.

E ovo je centar.

Ovo sve objašnjava, hoćeš li ti svoju kuću uređivati, i jesu li ti prijatelji oni koji te smatraju divljakom kome to ne treba prepustiti nego da oni treba to da ti je urede.


Ma kakvi prijatelji, samo njihov interes ih vodi. Što nije ništa neuobičajeno već je to jedini kriterijum koji bi i Srbija trebalo da prati, samo svoj interes, i striktno takvu politiku da primenjuje.
nikvet pn nikvet pn 13:50 27.01.2021

Re: tri sisate ...

Причамо о терапији а тумарамо са дијагнозом. Тачна дијагноза може бити тек када се разјасни шира клиничка слика.

Наше друштво суштински је враћено у претполитички статус. У односу на класичне друштвене системе најближе је монархији, уз два кључна апдејта. Први је власт. Нема класичног наследног монарха већ интерно додељеног из касте. Етаблиране су их две јасно одвојене исто као некад; великаши и раја, Они и ми. У власти могу бити само Они, ми не. На шаради званој избори понуда може бити само из Њихове касте. Свака персонална понуда одоздо биће проглашена непристојном и као таква бити обрисана четком или метлом, можда и гвозденом.

Други апдејт је у економији. Свака монархија некад имала је своје великаше са припадајућим територијама покорне владару. Сада је све исто само што екстраприходи великаша не иду од територија него од концесија-монопола, што је далеко вредније. У њиховој интерној расподели јасно се зна коме шта припада уз повремене породичне препирке. Ако неко дрчан одоздо покуша да уђе у тај круг брзо ће му бити стављено до знања где му је место.

Ово је моја лаичка опсервација (дијагноза?) без политичког или вредносног суда.

Терапија, чему? Великашима је добро, њихов је и нож и колач. Полусвету такође, добре му и мрвице. А остали, нормалан радни свет коме стварно није добро? Па идите ако вам се не свиђа. И одоше. Пат-позиција. А Србија чами, престижу нас аутсајдери.

Историјски гледано монархије у невољи реаговале су различито. Тврдокорне су завршиле, паметне су се нагодиле па претекле. А ова наша актуелна удбашка монархија невоља засад нема на видику ни споља ни изнутра.

angie01 angie01 16:22 27.01.2021

Re: tri sisate ...

nikvet pn


prilicno se slazem sa tobom, s tim sto bih dodala,da je jedan od glavin problema struktura vlasti- najgori moguci olos je na odgovornim mestima, te institucije sistema ni ne funkcionisu, urusena im je namena, grajdni placaju za funkcionisanje drzave, a olos to ignorise, sa budzetom i svim ostalim parame se posnasaju kao da je to njihv dzeparac, ne da nemaju zelju da bilo sta poprave, i urede u korist drzave i grajdna, nego se ponasaju, kao da je drzava njihovo vlasnistvo i privatni biznis, a gradjani nebitna raja, kojaje tu da ih ih odrzava i moralno i materijalno.

gradjani opet su ocigledno vecinski u apaticnom stanju-zbog bezidejne opozicije, prethodnih izdaja i slicno,...a dovoljno je onih najgoreg profila, su se trceci ukljucili u igru-za svoje mrvice, koje zaradjuju poltronstvom i poslusnoscu, a koje u tim svojim autenticnim izdanjima ne bi mogli da dobiju svojim radom, znanjem i zalaganjem, obrzovani mladi odlaze i krug je zatvoren.
haklberi_tom haklberi_tom 19:02 27.01.2021

Re: tri sisate ...

vrabac_onaj
ato što su to srbi (barem oni među njima koji jesu srbi).


aj da kažemo u ovom slučaju građani Srbije.

dakle svi mi koji se kuvamo u istoj čorbi a i imamo pravo glasa u ovoj državi.

mi treba da odlučujemo o svojoj sudbini.

Iskusno!
haklberi_tom haklberi_tom 19:09 27.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
ali direktno mešanje u izbore, u stranačku borbu

I dalje mi nije jasno zbog čega učešće u razgovorima smatraš direktnim mešanjem u izbore (za stranačku borbu smo već zaključili da je dijametralno suprotno shvatamo, tu realno između nas dvojice ne može doći do približavanja stavova)?

Čekaj, da li tebi ovo stvarno nije jasno ili se samo praviš 'lud'?
haklberi_tom haklberi_tom 19:12 27.01.2021

Re: tri sisate ...

gvozden1

...
Oko izbora, oko unutrašjih stvari u smislu kako ćemo mi odlučiti ko će biti naš predsednik, nikakvih upliva stranaca ne sme da bude jer se to tiče isključivo nas.


Saglasan!
haklberi_tom haklberi_tom 19:22 27.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
Gde je problem, pa u tome što opozicija neće da pomeri dupe, i da se prvo organizuje da ima predstavnika u svakom selu i svakoj vukojebini van Beograda (i Novog Sada), gde će da ima poverljive ljude koji neće da se prodaju za neku siću.

To smo već konstatovali gore.

A da li je dovoljno razjašnjena uloga 3 sisate crnkinje?

haklberi_tom haklberi_tom 19:23 27.01.2021

Re: tri sisate ...

apacherosepeacock
gvozden1
viđena kao zaostali divljak kome mogu bez pardona da preuređuju kuću kako im se prohte.

E ovo je centar.

Ovo sve objašnjava, hoćeš li ti svoju kuću uređivati, i jesu li ti prijatelji oni koji te smatraju divljakom kome to ne treba prepustiti nego da oni treba to da ti je urede.


Ma kakvi prijatelji, samo njihov interes ih vodi. Što nije ništa neuobičajeno već je to jedini kriterijum koji bi i Srbija trebalo da prati, samo svoj interes, i striktno takvu politiku da primenjuje.

Normalno!
Saglasan!
niccolo niccolo 19:27 27.01.2021

Re: tri sisate ...

A da li je dovoljno razjašnjena uloga 3 sisate crnkinje?

Ljudi su prigovarali na ubacivanje crnkinja u priču pa smo odustali od toga.

А ова наша актуелна удбашка монархија невоља засад нема на видику ни споља ни изнутра.

Pa ja zato i pisao sinoć (a i zato što sam imao viška vremena ).
haklberi_tom haklberi_tom 19:34 27.01.2021

Re: tri sisate ...

niccolo
A da li je dovoljno razjašnjena uloga 3 sisate crnkinje?

Ljudi su prigovarali na ubacivanje crnkinja u priču pa smo odustali od toga.

А ова наша актуелна удбашка монархија невоља засад нема на видику ни споља ни изнутра.

Pa ja zato i pisao sinoć (a i zato što sam imao viška vremena ).

Pa dobro - neka onda budu 3 sisate belkinje.
gvozden1 gvozden1 19:39 27.01.2021

Re: tri sisate ...


Ljudi su prigovarali na ubacivanje crnkinja

Prigovor je bio na sisate i guzate, ne na crnkinje.

Nisi precizirao koliko sisate, ako su taman sisate, ne verujem da bi bilo prigovora.
docsumann docsumann 19:51 27.01.2021

Re: tri sisate ...

gvozden1

Ljudi su prigovarali na ubacivanje crnkinja

Prigovor je bio na sisate i guzate, ne na crnkinje.

Nisi precizirao koliko sisate, ako su taman sisate, ne verujem da bi bilo prigovora.


neki bi se i učlanili u te stranke...
niccolo niccolo 20:17 27.01.2021

Re: tri sisate ...

Prigovor je bio na sisate i guzate

Ma onaj Bene podmeće da su guzate, nigde to ne piše
mariopan mariopan 21:36 27.01.2021

Re: tri sisate ...

. Ali kako da ih motiviše kad jako mali broj glasača uopšte zna za šta se opozicija zalaže (ovde sad da stavimo po strani koliko veći broj glasača bi u tom slučaju glasao za opoziciju).

Kako da znaju glasači kad ni oni ne znaju, čini mi se da ne znaju gde udaraju?

Koliko mi je muka od Vučića još mi je veća od ovih lezilebovića koji stvarno misle da će doći do vlasti (masti, časti i pripadajućem plenu) tako zabarikadirani svaki u svom šancu čekajući da se Vučić saplete i sam padne, a oni samo da zasednu?

Da li mi se čini da se oni unapred krljaju oko plena? Zato ne mogu da se "dogovore"?

Na to mi liče, kao da već sada dele plen a zec (vlast) im je još u šumi? I zato ne mogu nikako da se dogovore jer svaki želi da bude Kalif umesto Kalifa iako nijedan ne dobacuje ni do 2% ?
mariopan mariopan 21:41 27.01.2021

Re: tri sisate ...

gvozden1

Ljudi su prigovarali na ubacivanje crnkinja

Prigovor je bio na sisate i guzate, ne na crnkinje.

Nisi precizirao koliko sisate, ako su taman sisate, ne verujem da bi bilo prigovora.

Prijaviću vas moderaciji.
Ne samo da trolujete ovako ozbiljnu temu nego nemate osećaj za rodnu ravnopravnost. Na šta bi ličila Skupština ako bi vi birali onih 250 žena poslanica?
vcucko vcucko 22:04 27.01.2021

Re: tri sisate ...

mariopan
gvozden1

Ljudi su prigovarali na ubacivanje crnkinja

Prigovor je bio na sisate i guzate, ne na crnkinje.

Nisi precizirao koliko sisate, ako su taman sisate, ne verujem da bi bilo prigovora.

Prijaviću vas moderaciji.
Ne samo da trolujete ovako ozbiljnu temu nego nemate osećaj za rodnu ravnopravnost. Na šta bi ličila Skupština ako bi vi birali onih 250 žena poslanica?

mariopan mariopan 22:08 27.01.2021

Re: tri sisate ...

vcucko
mariopan
gvozden1

Ljudi su prigovarali na ubacivanje crnkinja

Prigovor je bio na sisate i guzate, ne na crnkinje.

Nisi precizirao koliko sisate, ako su taman sisate, ne verujem da bi bilo prigovora.

Prijaviću vas moderaciji.
Ne samo da trolujete ovako ozbiljnu temu nego nemate osećaj za rodnu ravnopravnost. Na šta bi ličila Skupština ako bi vi birali onih 250 žena poslanica?




Evo ovo bi bio pravi predlog za glasače i dok si reko keks svi problemi bi biki rešeni.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana