Zdravlje

UBISTVA U SADEJSTVU VLASTI!

Filip Mladenović RSS / 13.06.2022. u 20:18

Min. zdravlja i RFZO, maj 2022.
Min. zdravlja i RFZO, maj 2022.
RFZO, 10. jun 2022.
RFZO, 10. jun 2022.
Posebna je životna privilegija, da ne kažem sudbinska sreća, imati dobre susede.

Moj prvi komšija, V. J, dar je sa neba. Šeret, veseljak, dobričina, sjajan lik...

Pre 2 godine ostao je sam, jer je njegova Safija odletela u raj.

Sećam se zaljubljenog para u poznim godinama, svako od njih preko 70, drže se za ruke kao pubertetlije šetajući polagano Zemunskim kejom, čiji je zvaničan naziv Kej - oslobođenja.

Često smo V.J. i ja na terasi pretresali najkrupnija svetska pitanja, kao i lokalna, paviljonska.

Pre oko mesec dana izadjem na terasu da pokupim veš, kad komšija V. J. sedi na hoklici i teško diše. Upitah ga za zdravlje, kad V.J. poče da plače:
„Srce mi naglo popustilo, jedva dišem... Na VMA nema zalistaka, ne mogu da me operišu. Umreću ovako..."

Kako nema zalistaka, pomislih u sebi!? I to na VMA!? U Beogradu, prestonici Srbije!? Medicinskog sredstva koje niti je skupo niti vlada njegova nestašica u svetu, Evropi, na Balkanu...

Uteših ga koliko skupih snage, obuzdavajući bes, a posle razgovora i sa njegovom ćerkom, koja mi je objasnila da se zalisci stručno nazivaju „aortne valvule", napisah pisma Ministarstvu zdravlja i RFZO, samo sa jednim pitanjem:
KAKO JE MOGUĆE DA NEMA AORTNIH VALVULA, PA SU TAKO MNOGOBROJNI PACIJENTI DE FACTO OSUĐENI NA SMRT?

Najpre je stigao odgovor od dr Mirsada Đerleka, državnog sekretara Ministarstva zdravlja, 16. maja 2022.
Dr Đerlek me je kao novinara najpre uputio na RFZO, a u zaključnoj rečenici je napisao: „Takođe, Ministarstvu zdravlja nije dostavljena prijava o nedostatku medicinskog sredstva navedenog u Vašem zahtevu."

Od RFZO odgovor je stigao 3 dana kasnije, 19. maja 2022. I u njihovom odgovoru se ponavlja konstatacija iz odgovora dr Đerleka, da „Republički fond za zdravstveno osiguranje nije obavešten od dobavljača, niti od zdravstvenih ustanova da postoji problem u realizaciji okvirnih sporazuma i ugovora, odnosno sa nestašicom predmetnih valvula".

Na kraju, RFZO me kao novinara čak moli „da ih obavestim u kojim zdravstvenim ustanovama nema aortnih valvula/zalistaka, kako bi mogli da provere takvu informaciju".

Šta ću, kuda ću, odem do VMA, u nezvaničnu posetu, da porazgovaram sa doktorima voljnim za priču, kao i sa pacijentima. Bolje da nisam ni otišao!!!

VMA je ispuštena priča, nebrigom i neodgovornošću Vlade Republike Srbije i 2 nadležna ministarstva: zdravlja i odbrane!!!

Napišem novo pismo - zahtev na adresu RFZO, tražeći detaljno objašnjenje zašto VMA nije isporučena dovoljna količina aortnih valvula za spasavanje života velikog broja pacijenata, najviše penzionisanih oficira vojske Srbije, poput mog prvog komšije V.J, majora u penziji.

RFZO ćuti posle prvog upućenog pitanja, gde sam se kao novinar pozvao na odredbe Zakona o dostupnosti informacija od javnog značaja.

Drugi put ponovim isto pitanje. RFZO ostaje nem.

Treći put ponovim isto pitanje, ali o ćutanju RFZO obavestim i državnog sekretara dr Mirsada Đerleka.

I, evo, danas, 13. juna 2022. stiže dugo čekani odgovor RFZO, sa datumom 10. 6. 2022.

Za nepunih mesec dana RFZO je potpuno promenio priču. Sada tvrdi da „u 2022. godini VMA nije zaključio ugovore sa dobavljačima za aortne valvule, koje je RFZO obezbedio u centralizovanoj nabavci."

I na kraju odgovora „biser": „Prema informacijama kojima RFZO raspolaže u toku je rešavanje ovog pitanja, za koje se očekuje da će biti rešeno u najkraćem roku."

Uputio sam na adresu RFZO novi, dopunski novinarski zahtev:

Kako je moguće da VMA nije zaključio ugovore sa dobavljačima za aortne valvule za 2022. godinu, a danas je 13. jun 2022? Dakle, prošlo je skoro pola godine, a nema zaključenih ugovora!!!

U Vašem odgovoru pominjete da će ovaj problem biti rešen u najkraćem roku. Koliki je taj rok? Do kraja juna 2022. ili kasnije?

I dok čekam odgovor od RFZO, danas sam barem utešio prvog komšiju V.J. i njegovu ćerku sa nadom da će uskoro biti operisan, odnosno da neće biti osuđen na smrt u sadejstvu vlasti.

Atačmenti



Komentari (67)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 23:01 13.06.2022

.


https://nova.rs/vesti/drustvo/citaoci-nova-rs-raskrinkali-jezivo-stanje-na-vma-prvo-unistavaju-pa-prodaju/
Черевићан Черевићан 01:30 14.06.2022

aortne valvule исчеком

Koliki je taj rok?

уме Живот многим богме да наруши срце
с'тог им је и ремонт у .....сталном исшеку,
ал'..... од Служби...... што при том помажу
испомоћ ће ..скоро можда.. дочекати неку
predatortz predatortz 07:24 14.06.2022

Nije bitno za temu, ali...

Kako nema zalizaka, pomislih u sebi!?


kaže se zalistaka.

Komšiji želim ozdravljenje.

Filip Mladenović Filip Mladenović 09:15 14.06.2022

Re: Nije bitno za temu, ali...

predatortz
Kako nema zalizaka, pomislih u sebi!?


kaže se zalistaka.

Komšiji želim ozdravljenje.



U pravu ste, mea culpa. Ispraviću!

Hvala na podršci mom prvom komšiji!
zaharaga zaharaga 22:46 16.06.2022

Re: Nije bitno za temu, ali...

Filip Mladenović
predatortz
Kako nema zalizaka, pomislih u sebi!?


kaže se zalistaka.

Komšiji želim ozdravljenje.



U pravu ste, mea culpa. Ispraviću!

Hvala na podršci mom prvom komšiji!


Pitaj komsiju da li je vakcinisan. To je najvaznije medicinsko i cak civilizacijsko dostignuce. Ko ce jos da se mlati s hirurgijom? Dnevno se razboli cak 100 ljudi od korone, ko jos da misli na par hiljada mrtvih na dan, koji umiru od srca i raka?


softelectronics_e softelectronics_e 07:39 14.06.2022

M'da!

Bagra.
mlekac mlekac 12:27 14.06.2022

Pre samo dve godine

Spasili su mi život upravo na VMA, iako sam civilini osiguranik. Strašno mi je da vidim da su toliko propali. A komšiji želim sve najbolje.
tetkino tetkino 13:02 14.06.2022

Malo manje senzacionalizma

Za nepunih mesec dana RFZO je potpuno promenio priču. Sada tvrdi da „u 2022. godini VMA nije zaključio ugovore sa dobavljačima za aortne valvule, koje je RFZO obezbedio u centralizovanoj nabavci."


Čemu ovo?
Obratili ste se ministarstvu zdravlja i RFZO zbog nedostatka zalistaka u zdravstvenim ustanovama, a oni su vas obavestili da ne postoji problem.

VMA nije zdravstvena ustanova obuhvacena planom mreže zdravstvenih ustanova - VMA pripada Ministarstvu odbrane.

RFZO je ovaj put uradio što je do njega. Obezbedio je okvirni sporazum. VMA je odlučio da sa izabranim dobavljačem ne potpiše ugovor.

Možete da vičete na ministarstvo odbrane ili na VMA u ovoj nesreći nema mesta za kritiku na račun RFZO ili ministarstva zdravlja.
Ovim stavom samo ćete učvrstiti ljude koji tamo rade da se još više zatvore i ne daju nikakve informacije, nikome, dok im sud ne naredi.


I na kraju odgovora „biser": „Prema informacijama kojima RFZO raspolaže u toku je rešavanje ovog pitanja, za koje se očekuje da će biti rešeno u najkraćem roku."


Biser je vaš - RFZO ne može da utiče na VMA da potpiše ugovor. Oni mogu da ih pitaju i da vam proslede odgovor, koji im je dala VMA.

Nema potrebe da se bude toliko maliciozan i ono malo dobre volje koja postoji u sistemu tako se gubi.








Filip Mladenović Filip Mladenović 14:20 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Najpre, i kao gradjanin Srbije i kao novinar dugujem veliku zahvalnost bolničkom osoblju VMA u Beogradu.

Ne samo zato što su moja sestra od strica i njen sin radili u toj bolničkoj ustanovi, ne samo što lično poznajem jednog od najboljih anesteziologa u Srbiji koji radi u Vojnomedicinskoj akademiji, ne samo zato što sam delimično upoznat sa uspesima vrhunskih vojnih doktora, nego i zato što sam kao dobrovoljni davalac krvi pomogao koleginici u uspešnoj borbi protiv opake bolesti upravo u toj bolnici.

A sada se vratimo temi bloga: koliko penzionisanih oficira Vojske Srbije, poput mog prvog komšije, čeka na spasonosnu ugradnju zalistaka?

I kako sada RFZO, posle skoro mesec dana ćutanja, tvrdi na kraju svog odgovora da će problem nedostatka zalistaka na VMA biti rešen u najkraćem roku?!

A za Vas pitanje: da li biste napisali isti komentar da ste na mestu ćerke mog prvog komšije V.J?

predatortz predatortz 14:31 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma


A sada se vratimo temi bloga: koliko penzionisanih oficira Vojske Srbije, poput mog prvog komšije, čeka na spasonosnu ugradnju zalistaka?

I kako sada RFZO, posle skoro mesec dana ćutanja, tvrdi na kraju svog odgovora da će problem nedostatka zalistaka na VMA biti rešen u najkraćem roku?!


Ja mislim da ti nisi rszumeo suštinu - RFZO nema nikakve ingerencije nad VMA VMA je vojna ustanova, potčinjena Ministarstvu odbrane. Kao takva, ima procedure nabavki za koje su zaduženi službenici tog ministarstva i svoje potrebe iskazuje njima.

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:58 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

U svom odgovoru od 10. juna 2022. RFZO tvrdi da „u 2022. godini VMA nije zaključio ugovore sa dobavljačima za aortne valvule, koje je RFZO obezbedio u centralizovanoj nabavci."

Dakle, najpre RFZO nabavi aortne valvule za sve nas zdravstvene osiguranike, što mu je i u opisu posla i za šta ga svi mi plaćamo, a onda zdravstvene ustanove posebnim ugovorima sa tim odabranim RFZO dobavljačima pribavljaju zaliske za svoje pacijente.

Takodje, ne zaboravite da se u VMA pregledaju i leče ne samo vojna lica, nego i civilna.

Prebacivanje odgovornosti u ovoj situaciji je deplasirano, a pogotovo učitavanje loših namera autora bloga.
predatortz predatortz 15:19 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

: Malo manje senzacionalizma
U svom odgovoru od 10. juna 2022. RFZO tvrdi da „u 2022. godini VMA nije zaključio ugovore sa dobavljačima za aortne valvule, koje je RFZO obezbedio u centralizovanoj nabavci."

Dakle, najpre RFZO nabavi aortne valvule za sve nas zdravstvene osiguranike, što mu je i u opisu posla i za šta ga svi mi plaćamo, a onda zdravstvene ustanove posebnim ugovorima sa tim odabranim RFZO dobavljačima pribavljaju zaliske za svoje pacijente.


Ne razumem! RFZO nabavio, VMA nije sklopila ugovor, kriv RFZO?


Takodje, ne zaboravite da se u VMA pregledaju i leče ne samo vojna lica, nego i civilna.


Tako je. Moja majka se lečila tamo, kao civil. Izvrsni lekari, dr Gordana Kujović i dr Radoje Doder, iako je bolest bila takva da je smrtni ishod nažalost bio izvestan, činili su magiju, rekao bih.

Da ne pominjem da sam kao ranjenik lečen u toj ustanovi.

Ja za VMA imam samo reči hvale.

Međutim, to što se leče i civili, ne menja činjenicu da je ustanova vojna i da je za nju nadležno Ministarstvo odbrane.

Zašto nisu zaključili ugovor sa RFZO to ne znam i ne želim da nagađam, ali RFZO nema mehanizam da ih na taj korak obaveže.

Filip Mladenović Filip Mladenović 15:47 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Da li shvatate da su za ovu skandaloznu nestašicu aortnih valvula i za igranje sa životima penzionisanih oficira Vojske Srbije odgovorni i Ministarstvo odbrane i Ministarstvo zdravlja!?

A RFZO kao RFZO, birokratizovani Zavod, otudjen od životnih drama zdravstvenih osiguranika, koji ga plaćaju iz svog džepa!
vcucko vcucko 15:52 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Filip Mladenović

Prebacivanje odgovornosti u ovoj situaciji je deplasirano, a pogotovo učitavanje loših namera autora bloga.

Prebacivanje odgovornosti je neminovno gde god je u pitanju državna imovina, i ne samo u Srbiji. I, bez ljutnje, ne vidim učitavanje loših namera. Samo razumno razjašnjenje, ko koga, kako i zašto.

Vidi... mi (moja firma) smo vojna ustanova. Samodohodovna. To znači (ukratko, a ukratko je nemoguće objasniti sem nekih natuknica od značaja u ovom slučaju), dakle znači da nam je osnivač MO, ali nismo na budžetu nego šta zaradimo. Jasno imamo neka ekskluzivna prava (npr. pružanje kantinskih usluga u vojnim objektima) i na toj krivini nas čeka recimo ZJN, ali u suštini mnogo više smo firma nego vojska. Ovo potonje, naravno, uglavnom kad treba da smo krivi za nešto, ali nije tema.

Elem, naše nabavke, i javne (po ZJN) i komercijalne su nezavisne od centralizovanih nabavki MO. Za VMA ne znam, ali oni su deo Uprave za vojno školstvo, pretpostavljam da imaju neke veze. Ali upravo zato, obratio si se na potpuno pogrešnu adresu. A šta su ti (budale) sa te adrese odgovorile, to mi je totalna misterija

Adresa je VMA/MO, ne Min. zdravlja ili nekakav RFZO. To ti tetkino i sad ja pokušavamo reći. Ne branimo nikoga, ja bih kao pripadnik MO valjda trebao da te lažem i da polivam po MZ, ali pišem ti kako jeste.

Toliko, hvala.
predatortz predatortz 15:57 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Filip Mladenović
Da li shvatate da su za ovu skandaloznu nestašicu aortnih valvula i za igranje sa životima penzionisanih oficira Vojske Srbije odgovorni i Ministarstvo odbrane i Ministarstvo zdravlja!?

A RFZO kao RFZO, birokratizovani Zavod, otudjen od životnih drama zdravstvenih osiguranika, koji ga plaćaju iz svog džepa!


Mislim da i dalje nisi načisto ko je za šta nadležan, ali nema veze.
Teraj po svom, dok jednom neko ne popizdi pa te tuži zbog neosnovanih prozivki.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:09 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Po svemu sudeći, na kraju će ispasti da je za nestašicu zalistaka na VMA kriv magacioner u jednom od onih skladišta na Banjici.

Ili da BIA sve ispita, kada se već bavi nestašicom šećera. Inače je u blizini zgrade VMA!
softelectronics_e softelectronics_e 18:33 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Filip Mladenović
Po svemu sudeći, na kraju će ispasti da je za nestašicu zalistaka na VMA kriv magacioner u jednom od onih skladišta na Banjici.

Ili da BIA sve ispita, kada se već bavi nestašicom šećera. Inače je u blizini zgrade VMA!

Nema ti ni BIA nadležnost na VMA.
Tamo ti nadležnost ima vojna BIA, odnosno, to nešto, samo vojno.
BIA ne.
gvozden1 gvozden1 20:09 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma


Mislim da i dalje nisi načisto ko je za šta nadležan, ali nema veze.
Teraj po svom, dok jednom neko ne popizdi pa te tuži zbog neosnovanih prozivki.

Ma jebeš tužbe, neka se tuže, sude, teraju, druga stvar je tragična.

Kad sam pročitao, neznajući nadležnosti, pomislio sam da je Filip konačno ubo blog.

A onda tetkino razjasni i potvrdi opštu površnost, nekompetentnost, neznanje onih koji takvi ne bi smeli da budu, novinara.

Filip je novinar, on ovakve omašaje ne bi smeo da pravi, mora da se raspita, da proveri, da razjasni stvar pa tek tad da o njoj piše.
Ali ne, on žvrlja neka pisma kome stigne, u svojstvu novinara, na našu nesreću i ti kojima piše izgleda nisu ništa bolji pa i oni nesuvislo odgovaraju i haos čine još većim.

Šta bi bilo da tetkino i drugi nisu razjasnili, mnogi bi ostali u zabludi u koju nas je doveo NOVINAR!

Opasno smo truli.
maksa83 maksa83 20:22 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Nema ti ni BIA nadležnost na VMA.
Tamo ti nadležnost ima vojna BIA, odnosno, to nešto, samo vojno.

Ne bave se ni oni time, poslednji put kada su se pominjale BIA i VOA reč je bila o tome da su njihovi ljudi čuvali Koluvijinih 6 hektara gandže.

Čuvaj gandžu, organizuj navijače, menadžuj krimose, distribuiraj belo i sad još ko je mazno šećer i gde su ti zalisci ili kako već - ko će bre sve to da ispostizava, imaju i oni ljudi dušu...
predatortz predatortz 20:31 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Ne bave se ni oni time, poslednji put kada su se pominjale BIA i VOA reč je bila o tome da su njihovi ljudi čuvali Koluvijinih 6 hektara gandže.


Pa, to je kliše!
Opšte mesto...
Poslove sa drogom, u svakoj državi na planeti, one velike i ozbiljne poslove, kontrolišu, a često i vode, službe bezbednosti.

Samo povremeno menjaju eksponirane majmune zvane Arkan, Dugi, Krivi Stojko, Belaj, vaki, naki...

Jok, budalama će to pustiti u potpunosti, pa da sve ode u tri lepe materine i da potoci krvi teku u svakoj mesnoj zajednici!
bene_geserit bene_geserit 20:32 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:15 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

gvozden1

Mislim da i dalje nisi načisto ko je za šta nadležan, ali nema veze.
Teraj po svom, dok jednom neko ne popizdi pa te tuži zbog neosnovanih prozivki.

Ma jebeš tužbe, neka se tuže, sude, teraju, druga stvar je tragična.

Kad sam pročitao, neznajući nadležnosti, pomislio sam da je Filip konačno ubo blog.

A onda tetkino razjasni i potvrdi opštu površnost, nekompetentnost, neznanje onih koji takvi ne bi smeli da budu, novinara.

Filip je novinar, on ovakve omašaje ne bi smeo da pravi, mora da se raspita, da proveri, da razjasni stvar pa tek tad da o njoj piše.
Ali ne, on žvrlja neka pisma kome stigne, u svojstvu novinara, na našu nesreću i ti kojima piše izgleda nisu ništa bolji pa i oni nesuvislo odgovaraju i haos čine još većim.

Šta bi bilo da tetkino i drugi nisu razjasnili, mnogi bi ostali u zabludi u koju nas je doveo NOVINAR!

Opasno smo truli.


Vučiću, ti li si!? Pardon, Vuline!?
gvozden1 gvozden1 21:22 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma


Vučiću, ti li si!? Pardon, Vuline!?

Šta ti sad ovo znači?

Naglašavaš li sa si novinar?
Naglašavaš.

Da li se ispostavilo, vrlo brzo, da si pisao o nečem u šta nisi upućen,?
Da, ispostavilo se, nedvosmisleno.
Eto kakav si novinar.
I što je najgore, mnogo vas je takvih.

maksa83 maksa83 21:51 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Poslove sa drogom, u svakoj državi na planeti, one velike i ozbiljne poslove, kontrolišu, a često i vode, službe bezbednosti.

Ovo poprilično nije tačno. Ozbiljne države se bave suzbijanjem proizvodnje i trgovine drogom.
predatortz predatortz 22:08 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

maksa83
Poslove sa drogom, u svakoj državi na planeti, one velike i ozbiljne poslove, kontrolišu, a često i vode, službe bezbednosti.

Ovo poprilično nije tačno. Ozbiljne države se bave suzbijanjem proizvodnje i trgovine drogom.


Које?

Оне које кад негде дођу са чизмом, управо тај бизнис процвета?

Одговорно тврдим да нарко бизнис не би постојао ни месец дана од момента у ком би се службе одлучиле да га стварно сузбију. Не ради јавности, статистике, представа за народ, него стварно.
maksa83 maksa83 22:11 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Које?

Ovo:

predatorz
Poslove sa drogom, u svakoj državi na planeti, one velike i ozbiljne poslove, kontrolišu, a često i vode, službe bezbednosti.


Одговорно тврдим да нарко бизнис не би постојао ни месец дана од момента у ком би се службе одлучиле да га стварно сузбију. Не ради јавности, статистике, представа за народ, него стварно.

Odgovorno tvrdim da nisi u pravu, npr. Meksiko je država u permanentnom ratnom stanju sa narko kartelima. Tamo se neće desiti da Predsednik izađe na televizor i krene da objašnjava da je šef kartela Sinaloa dobar porodičan čovek kog drže bezveze u pritvoru. A to se dešava u ovoj zemlji.
predatortz predatortz 22:16 14.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Odgovorno tvrdim da nisi u pravu, npr. Meksiko je država u permanentnom ratnom stanju sa narko kartelima.


Тачно! Нису сви по вољи власти. И наша је са неким, са неким није.

Односно, ми немамо свој картел. Наша мафија је у том бизнису подизвођач шиптарским и црногорским картелима.
maksa83 maksa83 06:19 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Односно, ми немамо свој картел. Наша мафија је у том бизнису подизвођач шиптарским и црногорским картелима.

Da premotamo na početak. Tip dobije državne subvencije za farmu organske hrane. Zasadi tri paradajza i pet krompira (koje mu teatralno okopava Vulin obučen kao Super Mario) i 6 hektara marihuane, useve mu obezbeđuju BIA i VOA. Inspektor koji je preozbiljno shvatio svoj posao ga uhapsi sa sve saradnicima, pored tih 6 hektara nađu tamo još 4 tone gandže. Predsednik države Aleksandar Vučić neslužbeno brani poljoprivrednika Koluviju na televiziji (kaže "evo u Nemačkoj je marihuana legalna" (a nije, naravno da laže kao po običaju ), a službeno ga brani Đuka Bizon - Predsednik Odbora za pravosuđe, državnu upravu i lokalnu samoupravu i član Odbora za kontrolu službi bezbednosti i član Visokog saveta sudstva. Od 18 uhapšenih 15 puštenih na slobodu, a policajca koji ga je uhapsio prvo maltretiraju i provlače kroz tabloide, pa na kraju ražaluju.

Ti mi kažeš da je to kliše sve normalno i da to tako rade u svakoj državi na planeti. (Da, napisao si "svakoj državi na planeti" )

Ja sad evo tražim od tebe da mi pokažeš JEDNU državu na planeti u kojoj se trenutno dešava nešto slično.
predatortz predatortz 07:42 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma


Ja sad evo tražim od tebe da mi pokažeš JEDNU državu na planeti u kojoj se trenutno dešava nešto slično.


Mogu se složiti sa tobom da je malo zemalja u kojim je predsednik toliko glup da javno daje takve izhjave, ali to ni za jotu ne menja moju tvrdnju da službe bezbednosti kanališu tržište narkotika u svakoj državi.

Droga je sveprisutna, osim u par tvrdih islamskih država (na čemu im skidam kapu). Tržišta su uredno snabdevena, bez nestašica, kao sa šećerom na primer, cene su stabilne, relativan je mir, odnosno ne vlada haos u borbi za prevlast, ne stradaju nedužni u unakrsnoj vatri, okreće se silna lova. Deo te love je privredni pokretač u građevinskoj industriji, industriji zabave i šoubiznisa, turizmu...

Iz tog novca se finansiraju sve one operacije u kojima "ne učestvuje" neka država.

I sve to, kako kod nas tako i u svetu.

Sve to bez službi?
Teško, do nemoguće!
vcucko vcucko 08:33 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

maksa83


Ja sad evo tražim od tebe da mi pokažeš JEDNU državu na planeti u kojoj se trenutno dešava nešto slično.

Ne mogu da odolim, moram. Malo Gedžinog rezona. Sproću borbe protiv narko kartela, gde bi ti, kao građanin obični, više voleo da živiš. U Mehiku, gde se puca na sve strane i redovno ginu kolateralni civili (mnogo kolateralnih civila), ali država je konstatno i na sva zvona u ratu protiv njih. Ili u Srbiji, gde je tako kako si opisao.
Samo iskreno molim.

P.S. ne važi se da lupiš neki rizort u Mehiku, gde vojska i policija čuvaju turiste ograđene žicom. To se podrazumeva, ali ovde ne pije vodu.
predatortz predatortz 08:38 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

vcucko
maksa83


Ja sad evo tražim od tebe da mi pokažeš JEDNU državu na planeti u kojoj se trenutno dešava nešto slično.

Ne mogu da odolim, moram. Malo Gedžinog rezona. Sproću borbe protiv narko kartela, gde bi ti, kao građanin obični, više voleo da živiš. U Mehiku, gde se puca na sve strane i redovno ginu kolateralni civili (mnogo kolateralnih civila), ali država je konstatno i na sva zvona u ratu protiv njih. Ili u Srbiji, gde je tako kako si opisao.
Samo iskreno molim.


Ili u AmeriKi, ali tamo gde baš ne žive belci srednje klase, nego onako malo u radničkim četvrtima ili blizu mesta gde žive colored people?

Srbija, brale!
Bez razmišljanja.
vcucko vcucko 08:39 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

alselone alselone 08:47 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Ili u AmeriKi, ali tamo gde baš ne žive belci srednje klase, nego onako malo u radničkim četvrtima ili blizu mesta gde žive colored people?

Srbija, brale!
Bez razmišljanja.

U Americi droga postala najmanji problem.
predatortz predatortz 08:52 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma


U Americi droga postala najmanji problem.



Što i nije tako strašno, kada bi ona bila primereno izolovana. Ovako, Amerika postaje ogroman problem!
gvozden1 gvozden1 09:05 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Sproću borbe protiv narko kartela, gde bi ti, kao građanin obični, više voleo da živiš. U Mehiku, gde se puca na sve strane i redovno ginu kolateralni civili (mnogo kolateralnih civila), ali država je konstatno i na sva zvona u ratu protiv njih. Ili u Srbiji, gde je tako kako si opisao.

Različite stvari su vam subjekt u rečenici :)

Maksa priča prvenstvo o vlasti u Srbiji i u pravu je, ovde je Vučić direktno upleten, teško je naći sličan primer (što ne znači da ga nema)

Vi za temu uzimate narko biznis, i naravno da njega nema bez učešća vlasti i BIA kojekakvih, pa i Meksičkih.
Ne verujem da Sinaloa nema svoje Vuline i Đuke, ne može bez toga.

Da li baš predsednik ima neku kintu od svega, ko će ga znati.
predatortz predatortz 09:25 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Da li baš predsednik ima neku kintu od svega, ko će ga znati.


Obzirom na njegove reakcije, da se s pravom posumnjati.
No, ne zaboravimo da su pre njega, članovi "najdemokratskije vlade", najbliži saradnici "prvog demokratski izabranog premijera", koje je on lično birao i postavljao na mesta na kojim su bili, obitavali u Šilerovoj pa je učinjen još idiotskiji potez od ovog Vučićevog pravdanja kartela.
Zaboravljamo blamažne scene miniranja objekta u Šilerovoj, gde su angažovali nekakve imbecile koji su taj posao radili amaterski ali su verovatno bili spremni da ćute, zaboravljamo sliku mrtvih Zemunaca, prebijenih od batina i u podlivima, koji su "poginuli u razmeni vatre"...



softelectronics_e softelectronics_e 09:51 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

maksa83
Nema ti ni BIA nadležnost na VMA.
Tamo ti nadležnost ima vojna BIA, odnosno, to nešto, samo vojno.

Ne bave se ni oni time, poslednji put kada su se pominjale BIA i VOA reč je bila o tome da su njihovi ljudi čuvali Koluvijinih 6 hektara gandže.

Čuvaj gandžu, organizuj navijače, menadžuj krimose, distribuiraj belo i sad još ko je mazno šećer i gde su ti zalisci ili kako već - ko će bre sve to da ispostizava, imaju i oni ljudi dušu...

Možda je to bilo u medicinske svrhe, a mi nismo razumeli?
softelectronics_e softelectronics_e 09:58 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

predatortz
Da li baš predsednik ima neku kintu od svega, ko će ga znati.


Obzirom na njegove reakcije, da se s pravom posumnjati.
No, ne zaboravimo da su pre njega, članovi "najdemokratskije vlade", najbliži saradnici "prvog demokratski izabranog premijera", koje je on lično birao i postavljao na mesta na kojim su bili, obitavali u Šilerovoj pa je učinjen još idiotskiji potez od ovog Vučićevog pravdanja kartela.
Zaboravljamo blamažne scene miniranja objekta u Šilerovoj, gde su angažovali nekakve imbecile koji su taj posao radili amaterski ali su verovatno bili spremni da ćute, zaboravljamo sliku mrtvih Zemunaca, prebijenih od batina i u podlivima, koji su "poginuli u razmeni vatre"...




Ne zaboravljamo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:49 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Šta je Šilerova u poredjenju sa Belivukovom kućom u Ritopeku, u kojoj su mučeni, ubijeni i samleveni Aleksandar Gligorijević, Goran Veličković, Nikola Mitić, Lazar Vukićević, Zdravko Radojević i Milan Ljepoja!?
predatortz predatortz 11:25 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Filip Mladenović
Šta je Šilerova u poredjenju sa Belivukovom kućom u Ritopeku, u kojoj su mučeni, ubijeni i samleveni Aleksandar Gligorijević, Goran Veličković, Nikola Mitić, Lazar Vukićević, Zdravko Radojević i Milan Ljepoja!?


Upravo si odgovorio. Za to se saznalo i biće neki sudski epilog. Šta se dešavalo u Šilerovoj, ostaće velika, u vazduh razneta, tajna.

Uočavaš neku razliku?
maksa83 maksa83 11:40 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Upravo si odgovorio. Za to se saznalo i biće neki sudski epilog. Šta se dešavalo u Šilerovoj, ostaće velika, u vazduh razneta, tajna.

Uočavaš neku razliku?

Razlika je u tome što su Vučiću DEA i FBI rekli "vidi, imamo slike ovih što su obezbeđivali tvoj inogurativni skup kako komadaju ljude, a tvoja državna sekretarka u MUP-u je ortak sa njima, ne znam kako misliš da sarađujemo dalje sa vašom policijom". Onda su ovdašnji hendleri poslali Velju u Podgoricu i za njim čoveka da ga tamo rokne, a što je sprečio crnogorski MUP, pa se Velja vratio u Srbiju gde ga je prihapsilo, a sledeća 2 meseca su tabloidi povezivali Đilasa (i Šolaka, oni su ko Arsen i Gabi) sa Veljom.

Tako da, to što je Velju spakovalo treba da zahvališ FBI-ju i DEA, a zapravo je najzanimljivije od svega šta će dalje da se dešava sa tim. Evo recimo ja predviđam da će se desiti ama baš ništa, pošto Velja previše zna.
milisav68 milisav68 11:48 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

maksa83

Ja sad evo tražim od tebe da mi pokažeš JEDNU državu na planeti u kojoj se trenutno dešava nešto slično.

Svaka država ima svoju mafiju, samo u Srbiji mafija ima svoju državu.

Negativna selekcija je učinila svoje, pa tako imamo i najgluplje mafijaše, odnosno neke oblike života koji vode ovu državu, koji su pomislili da mogu da izbace albanske klanove iz posla, odnosno da uđu na njihovu teritoriju.

Zaboravio si da pomeneš da je hapšenje počelo na intervenciju DEA.

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:54 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

predatortz
Filip Mladenović
Šta je Šilerova u poredjenju sa Belivukovom kućom u Ritopeku, u kojoj su mučeni, ubijeni i samleveni Aleksandar Gligorijević, Goran Veličković, Nikola Mitić, Lazar Vukićević, Zdravko Radojević i Milan Ljepoja!?


Upravo si odgovorio. Za to se saznalo i biće neki sudski epilog. Šta se dešavalo u Šilerovoj, ostaće velika, u vazduh razneta, tajna.

Uočavaš neku razliku?


Najpre, skoro svi pripadnici tzv. zemunskog klana su već davno osudjeni, i to na dugogodišnje robije.

Zatim, objekti u Šilerovoj su bili nelegalni. U trenutku kada su srušeni bila je tek započeta procedura za legalizaciju!

A Belivukov klan je pohapšen početkom 2021. godine, optužnica potvrdjena u jesen te iste godine, a sudjenje je počelo ove godine, uz stalna odlaganja i advokatske smicalice.

I ono najvažnije: optužnica obuhvata samo period od sredine 2019. do 4. februara 2021. godine. Ceo jedan generički proces nastanka i jačanja ove grupe je potpuno ignorisan. Razlog je JASAN: tu se kriju imena političara iz vrha AV režima, koji su bili direktna sprega države i ove grupe, koji su je odgajali, ljuljali u krilu, ali je dete poraslo, osamostalilo se i otrglo se iz naručja svojih stvoritelja!!!
predatortz predatortz 12:08 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Zatim, objekti u Šilerovoj su bili nelegalni. U trenutku kada su srušeni bila je tek započeta procedura za legalizaciju!


Aha, onda ima logike...

Koliko nelegalnih objekata u Šilerovoj je srušeno pre i nakon toga? I zašto samo taj a i to na brzinu, traljavo, a sve uklonjeno u nepoznatom pravcu.


pazi, da ti pomognem ako treba, jer je to ulica paralelna sa mojom - ni jedan!
predatortz predatortz 12:10 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma


Najpre, skoro svi pripadnici tzv. zemunskog klana su već davno osudjeni, i to na dugogodišnje robije.


A koliko saradnika, političara je osuđeno? Od onih za koje znamo da su bili redovni gosti?

Onda, ti si novinar-istraživač. Šta znaš o imovini ubijenog premijera i zašto je to tajna? Po kom osnovu je njegova udovica u državnoj vili?

PS:

Ovo ne govorim da bih blatio Đinđića. O njemu nemam neko dobro, ali ni preterano loše mišljene.

Govorim o kontinuitetu saradnje službi, političara i mafije.
softelectronics_e softelectronics_e 12:19 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

maksa83
Upravo si odgovorio. Za to se saznalo i biće neki sudski epilog. Šta se dešavalo u Šilerovoj, ostaće velika, u vazduh razneta, tajna.

Uočavaš neku razliku?

Razlika je u tome što su Vučiću DEA i FBI rekli "vidi, imamo slike ovih što su obezbeđivali tvoj inogurativni skup kako komadaju ljude, a tvoja državna sekretarka u MUP-u je ortak sa njima, ne znam kako misliš da sarađujemo dalje sa vašom policijom". Onda su ovdašnji hendleri poslali Velju u Podgoricu i za njim čoveka da ga tamo rokne, a što je sprečio crnogorski MUP, pa se Velja vratio u Srbiju gde ga je prihapsilo, a sledeća 2 meseca su tabloidi povezivali Đilasa (i Šolaka, oni su ko Arsen i Gabi) sa Veljom.

Tako da, to što je Velju spakovalo treba da zahvališ FBI-ju i DEA, a zapravo je najzanimljivije od svega šta će dalje da se dešava sa tim. Evo recimo ja predviđam da će se desiti ama baš ništa, pošto Velja previše zna.

Samo to razlika?
Pa zašto i oni u Meljaku nisu uhapšeni?
Ne znaš?
Ti koji znaš gde zeka pije vodu da ne znaš to?
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:31 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Pa upravo u tome je glavni problem Srbije: nelustrirane i nereformisane tajne službe, van kotrole parlamentarnih odbora i pravosudja!
softelectronics_e softelectronics_e 12:34 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Filip Mladenović
Pa upravo u tome je glavni problem Srbije: nelustrirane i nereformisane tajne službe, van kotrole parlamentarnih odbora i pravosudja!

Kada čujem pojam lustracija, odmah se setim komiteta i kožnih mantila.
Sud, gospodine Fićo.
Sud, a ne komunjarska komitetska sranja.
maksa83 maksa83 12:50 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Ti koji znaš gde zeka pije vodu da ne znaš to?

Ne znam gde zeka pije vodu ali znam gde čarlivoje jede govna.

Urnebesna argumentacija i količina ljudi spreminih da aboliraju i relativizuju doprinos trenutne vlasti kriminalizaciji društva su ... frapantni.

Predsednik tvoje države na TV-u abolira tipa koji je gajio 6 hektara i storovao 4 tone gandže (šest hektara jebote, to treba održavati) koje obezbeđuju BIA i VOA, a vi biste da pričate o Đinđiću a evo vidim primiču se i kožni mantili a gde su kožni mantili tu su i četnici i partizani...
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:15 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

softelectronics_e
Filip Mladenović
Pa upravo u tome je glavni problem Srbije: nelustrirane i nereformisane tajne službe, van kotrole parlamentarnih odbora i pravosudja!

Kada čujem pojam lustracija, odmah se setim komiteta i kožnih mantila.
Sud, gospodine Fićo.
Sud, a ne komunjarska komitetska sranja.


Pa to sam i napisao: tajne službe još uvek van kontrole parlamentarnih odbora i pravosuđa!!!

Ono što je frapantno (i ironično), da i BIA i VBA udruženim snagama čuvaju plantažu narkotika, a šef te plantaže ima policijsku legitimaciju i vozilo sa tzv. rotacijom!!??

Počelo sudjenje za Jovanjicu 1, a za Jovanjicu 2 (suđenje policajcima i bezbednjacima koji su obezbeđivali Koluvijino imanje „Jovanjica“ na kojem je policija pronašla 1,6 tona marihuane) mesecima se odlaže, a kada će se sve ovo završiti, to niko ne zna!
softelectronics_e softelectronics_e 13:28 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

maksa83
Ti koji znaš gde zeka pije vodu da ne znaš to?

Ne znam gde zeka pije vodu ali znam gde čarlivoje jede govna.

Urnebesna argumentacija i količina ljudi spreminih da aboliraju i relativizuju doprinos trenutne vlasti kriminalizaciji društva su ... frapantni.

Predsednik tvoje države na TV-u abolira tipa koji je gajio 6 hektara i storovao 4 tone gandže (šest hektara jebote, to treba održavati) koje obezbeđuju BIA i VOA, a vi biste da pričate o Đinđiću a evo vidim primiču se i kožni mantili a gde su kožni mantili tu su i četnici i partizani...

A znaš i da se praviš lud!
Ali ti to kod mene ne prolazi.
Pa kažeš moj Predsednik i bla, bla, bla, ...
Đinđić je paradigma pragmatljivosti.
Stoga, ne bi trebalo da se ljutiš što se 'ovaj' na njega poziva.
Zašto bi to tebe ili bilo koga drugog smetalo?
Naravno, ti ćeš, i tebi slični, kada ukapiraš gde grešiš, samo da, lakonski, kažeš ... uuuu, jebote, ala sam se ja zajebao ... i nastaviš dalje.
Dakle, ...
A ovaj će proći kao i svi autokrate i 'pragamtljivci' pre njega ... prezren i zaboravljen.
softelectronics_e softelectronics_e 13:30 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Filip Mladenović
softelectronics_e
Filip Mladenović
Pa upravo u tome je glavni problem Srbije: nelustrirane i nereformisane tajne službe, van kotrole parlamentarnih odbora i pravosudja!

Kada čujem pojam lustracija, odmah se setim komiteta i kožnih mantila.
Sud, gospodine Fićo.
Sud, a ne komunjarska komitetska sranja.


Pa to sam i napisao: tajne službe još uvek van kontrole parlamentarnih odbora i pravosuđa!!!

Ono što je frapantno (i ironično), da i BIA i VBA udruženim snagama čuvaju plantažu narkotika, a šef te plantaže ima policijsku legitimaciju i vozilo sa tzv. rotacijom!!??

Počelo sudjenje za Jovanjicu 1, a za Jovanjicu 2 (suđenje policajcima i bezbednjacima koji su obezbeđivali Koluvijino imanje „Jovanjica“ na kojem je policija pronašla 1,6 tona marihuane) mesecima se odlaže, a kada će se sve ovo završiti, to niko ne zna!

Ne misliš ti što i ja.
Problem kriminala će postojati uvek.
Kao i kriminalnih elemenata u službama koje treba da se protiv kriminala bore.
Samo je pitanje mere.
nikvet pn nikvet pn 13:44 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

maksa83

Predsednik tvoje države na TV-u abolira tipa koji je gajio 6 hektara i storovao 4 tone gandže (šest hektara jebote, to treba održavati) koje obezbeđuju BIA i VOA,


... плус субвенције за органску производњу од пар милки евра. Фантастично, феноменално, невероватно; информација у рангу сишли мали зелени али ето истинита.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:50 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

softelectronics_e
Filip Mladenović
softelectronics_e
Filip Mladenović
Pa upravo u tome je glavni problem Srbije: nelustrirane i nereformisane tajne službe, van kotrole parlamentarnih odbora i pravosudja!

Kada čujem pojam lustracija, odmah se setim komiteta i kožnih mantila.
Sud, gospodine Fićo.
Sud, a ne komunjarska komitetska sranja.


Pa to sam i napisao: tajne službe još uvek van kontrole parlamentarnih odbora i pravosuđa!!!

Ono što je frapantno (i ironično), da i BIA i VBA udruženim snagama čuvaju plantažu narkotika, a šef te plantaže ima policijsku legitimaciju i vozilo sa tzv. rotacijom!!??

Počelo sudjenje za Jovanjicu 1, a za Jovanjicu 2 (suđenje policajcima i bezbednjacima koji su obezbeđivali Koluvijino imanje „Jovanjica“ na kojem je policija pronašla 1,6 tona marihuane) mesecima se odlaže, a kada će se sve ovo završiti, to niko ne zna!

Ne misliš ti što i ja.
Problem kriminala će postojati uvek.
Kao i kriminalnih elemenata u službama koje treba da se protiv kriminala bore.
Samo je pitanje mere.


Ili kako je to lepo objasnio satiričar Aleksandar Baljak:

SVAKO OD NAS IMA IZABRANOG LEKARA, A SVI ZAJEDNO IMAMO IZABRANOG BOLESNIKA!
maksa83 maksa83 15:16 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Stoga, ne bi trebalo da se ljutiš što se 'ovaj' na njega poziva.

Ma možemo slobodno da nastavimo o Đinđiću, samo se priča brzo završava 2003., a onda možemo da pričamo o tome i ko ga je ustrelio, ko se po sopstvenom priznanju tada prvi put napio u životu, ko je tapšao po guzovima Crvene Beretke iz kojih potiču Đinđićeve ubice, ko je na kraju od svega profitirao (srpski radikali) i tako...

A ovaj će proći kao i svi autokrate i 'pragamtljivci' pre njega ... prezren i zaboravljen.

Ono, zaboravljen kao autokrata i pragmatljivac Tita kog ne vadiš iz usta četres godina pošto je umro?
softelectronics_e softelectronics_e 16:45 15.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

maksa83
Stoga, ne bi trebalo da se ljutiš što se 'ovaj' na njega poziva.

Ma možemo slobodno da nastavimo o Đinđiću, samo se priča brzo završava 2003., a onda možemo da pričamo o tome i ko ga je ustrelio, ko se po sopstvenom priznanju tada prvi put napio u životu, ko je tapšao po guzovima Crvene Beretke iz kojih potiču Đinđićeve ubice, ko je na kraju od svega profitirao (srpski radikali) i tako...

A ovaj će proći kao i svi autokrate i 'pragamtljivci' pre njega ... prezren i zaboravljen.

Ono, zaboravljen kao autokrata i pragmatljivac Tita kog ne vadiš iz usta četres godina pošto je umro?

Ti o Titi ne možeš da pričaš.
Jer - si balav.
Priče o Titi su namenjene 'odrtavljenim' budalama koje se još uvek kunu u njega.
Jebote - budalčine koje se zaklinju u diktatora.
Da ne širimo dalje priču.
Ovo sada je, nadam se, poslednji derivat titizma.
Dok pocrkaju nastavljači njegovog dela, koji žive 'Titu i bez Tite'.
zaharaga zaharaga 22:29 16.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

gvozden1

Vučiću, ti li si!? Pardon, Vuline!?

Šta ti sad ovo znači?

Naglašavaš li sa si novinar?
Naglašavaš.

Da li se ispostavilo, vrlo brzo, da si pisao o nečem u šta nisi upućen,?
Da, ispostavilo se, nedvosmisleno.
Eto kakav si novinar.
I što je najgore, mnogo vas je takvih.




Nemam stvarno kada da se mlatim po blogovima, ali sam morao da se ulogujem da ti bacim plusic za tu besedu. Ma da, s druge strane, nepismeni knjizevnik, neupuceni novinar, sa sposobnoscu izvodjenja logickih zakljucaka kao kod od jedne ovdasnje drugosrbijanske belosvetske, pa sta da se ocekuje nego jedan totalno ekskrementalan blog.
zaharaga zaharaga 22:34 16.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

maksa83
Poslove sa drogom, u svakoj državi na planeti, one velike i ozbiljne poslove, kontrolišu, a često i vode, službe bezbednosti.

Ovo poprilično nije tačno. Ozbiljne države se bave suzbijanjem proizvodnje i trgovine drogom.


Da, a Kenedija je ubio Harvi Li Osvald!
zaharaga zaharaga 22:40 16.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

maksa83
Ti koji znaš gde zeka pije vodu da ne znaš to?

Ne znam gde zeka pije vodu ali znam gde čarlivoje jede govna.

Urnebesna argumentacija i količina ljudi spreminih da aboliraju i relativizuju doprinos trenutne vlasti kriminalizaciji društva su ... frapantni.

Predsednik tvoje države na TV-u abolira tipa koji je gajio 6 hektara i storovao 4 tone gandže (šest hektara jebote, to treba održavati) koje obezbeđuju BIA i VOA, a vi biste da pričate o Đinđiću a evo vidim primiču se i kožni mantili a gde su kožni mantili tu su i četnici i partizani...


Pa sta da radi siroti predsednik njegove drzave, nema se, ne moze se. Ozbiljne drzave lepo posalju vojsku, pa se zauzme zemlja gde em raste mak, em buja i gandza, nema potrebe da se pravi staklenik.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:46 17.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

zaharaga
gvozden1

Vučiću, ti li si!? Pardon, Vuline!?

Šta ti sad ovo znači?

Naglašavaš li sa si novinar?
Naglašavaš.

Da li se ispostavilo, vrlo brzo, da si pisao o nečem u šta nisi upućen,?
Da, ispostavilo se, nedvosmisleno.
Eto kakav si novinar.
I što je najgore, mnogo vas je takvih.




Nemam stvarno kada da se mlatim po blogovima, ali sam morao da se ulogujem da ti bacim plusic za tu besedu. Ma da, s druge strane, nepismeni knjizevnik, neupuceni novinar, sa sposobnoscu izvodjenja logickih zakljucaka kao kod od jedne ovdasnje drugosrbijanske belosvetske, pa sta da se ocekuje nego jedan totalno ekskrementalan blog.


Prosto mi je neprijatno od tolikih komplimenata upućenih temi bloga i njegovom autoru.

Ipak mi je najdraža vest koju mi je juče saopštio moj dragi prvi komšija: pozvala ga je glavna sestra sa VMA kardiohirurgije i obavestila da se spremi za skorašnju operaciju - ugradnju aortne valvule.
zaharaga zaharaga 21:06 17.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Filip Mladenović
zaharaga
gvozden1

Vučiću, ti li si!? Pardon, Vuline!?

Šta ti sad ovo znači?

Naglašavaš li sa si novinar?
Naglašavaš.

Da li se ispostavilo, vrlo brzo, da si pisao o nečem u šta nisi upućen,?
Da, ispostavilo se, nedvosmisleno.
Eto kakav si novinar.
I što je najgore, mnogo vas je takvih.




Nemam stvarno kada da se mlatim po blogovima, ali sam morao da se ulogujem da ti bacim plusic za tu besedu. Ma da, s druge strane, nepismeni knjizevnik, neupuceni novinar, sa sposobnoscu izvodjenja logickih zakljucaka kao kod od jedne ovdasnje drugosrbijanske belosvetske, pa sta da se ocekuje nego jedan totalno ekskrementalan blog.


Prosto mi je neprijatno od tolikih komplimenata upućenih temi bloga i njegovom autoru.

Ipak mi je najdraža vest koju mi je juče saopštio moj dragi prvi komšija: pozvala ga je glavna sestra sa VMA kardiohirurgije i obavestila da se spremi za skorašnju operaciju - ugradnju aortne valvule.



Jako je dobro ako ce komsiji pomoci, to mi je zaista drago.

Sto se tice pismenosti, po meni, imenica "vlast" iz naslova, kada stoji uz "sadejstvo", treba gramaticki da bude u sestom, a ne u drugom padezu, kao sto si ti stavio. Zalizke cu smatrati slucajnom omaskom.

Sto se novinarstva tice, prvi upit je trebalo uputiti ustanovi u kojoj je zastoj nastao, tj. VMA. Pa ako VMA ne odovori, onda ides dalje. A ti odmah cimas ministarsvo, i nabacujes krivicu ljudima koji krivi nisu. A to je ruzno. A nije ni logicno.




Filip Mladenović Filip Mladenović 09:44 18.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Novinarstvo u odredjenoj meri zavisi od tzv. insajderskih informacija.

Moji izvori u VMA su mi rekli da nešto zapinje u tom trouglu: 2 navedena ministarstva i RFZO.

Pokušao sam kao novinar i kao dobar komšija da otkrijem gde to i zašto zapinje i uspeo, uz jednu gramatičku grešku.
gvozden1 gvozden1 09:51 18.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma


Pokušao sam kao novinar i kao dobar komšija da otkrijem gde to i zašto zapinje i uspeo,

Pa jesi uspeo da otkriješ, al na blogu.

Zahvali se makar ovom narodu što ti je objasnio, red bi bio.

Novinaru.
softelectronics_e softelectronics_e 11:18 18.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

gvozden1

Pokušao sam kao novinar i kao dobar komšija da otkrijem gde to i zašto zapinje i uspeo,

Pa jesi uspeo da otkriješ, al na blogu.

Zahvali se makar ovom narodu što ti je objasnio, red bi bio.

Novinaru.

Dnovinar.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:55 18.06.2022

Re: Malo manje senzacionalizma

Na kokoške ne treba pucati iz topova, dovoljno je reći samo IŠ!
49 41 49 41 19:49 14.06.2022

Sad ce te leteti na "metli"

Posto se svetski "zakuvalo"(?!?}.
Dugo bio ubedjen, da ispaljivanja svemirskih satelita, mesovite astronautske posade; letenje " i "space shatla" i njegovo sletanje na pistu od 10 km u Floridi; sto ne postoji nigde u svetu.

Al, ne lezi vraze. Sve ruski motori.
Jedan,od glavnih NATO nabavljaca (G-dza ili ili B-uu); of skouz ONA}
Te predsednicki kandidat rece:"Mi smo luda zemlja."Nekom dati u ruke 7 MILIJARDi $$$$ i da je niko ne ne kontrolise-u vezi i zbog toga????

Pichvajz svetski.
zoja444 zoja444 14:42 15.06.2022

Re: Sad ce te leteti na "metli"

juce sam cula da je masku-tesla odobreno da instalira 40 000 satelita oko planete zemlja. cemu ce to sluziti?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana