Planeta

Ponovo radi bioskop

srdjan.pajic RSS / 26.06.2022. u 03:16

To jest ponovo može da se putuje, juhu!!! 

Hvala svim borcima protiv kovida, lekarima, fajzerima i modernama, vakcinisanima i kolegama koje su uredno nosile maske kad je trebalo da se nose i nisu se pravili pametni.

AM-JKLXwi3yDsSmgLxJTfNuaXUtxLiuCNPIFDbPhcjHJc1d04c69VQg5aA68YhsDEeUWC-HkzUioDKzXFlMR089-NpzRfSBNEFCVDnB8QHN08kUz2vc6_QwdxnEmH0CziG8SuzJCBQnKtT90mAnzxbZCaHatxw=w745-h776-no?authuser=0 



Komentari (351)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 06:22 26.06.2022

Samo ako nije

Da nije bilo Putina još bi trajala pandemija.
nikvet pn nikvet pn 10:39 26.06.2022

Re: Samo ako nije

srdjan.pajic
Hvala svim borcima protiv kovida, lekarima, fajzerima i modernama, vakcinisanima i kolegama koje su uredno nosile maske


Мачку о реп. Ево најзаслужнијих (поред Путина). Дакле, фала...


.....



... и Петру Добрњцу
gvozden1 gvozden1 11:21 26.06.2022

Re: Samo ako nije

nikvet pn
Дакле, фала...


.....



... и Петру Добрњцу


To smo malo prilagodili, original je bio "a mom ..... a Petru Dobrnjcu"

Karađorđe je to govorio jer je Dobrnjac terao po svom, nije mu vredelo pričati, pa je bilo svejedno kome se govori, Petru ili......
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:08 26.06.2022

Re: Samo ako nije

milisav68
Da nije bilo Putina još bi trajala pandemija.


Zahvaljujući Putinu i oligarsima zasad putujemo uglavnom mi sa viškom para!



Inače, ko god ide za Srbiju ovog leta preko Nemačke, i nazad, obavezno da kupi nešto za jelo pred ulazak u avion, jer avione drže zamandaljenje sa sve putnicima i posadom unutra, po sat dva na pisti zbog manjka kontrolora leta, a ne daju ništa da se pojede dok stvar nije u vazduhu. A onda gledaju da ti naplate 3 do 5 evra za šoljicu loše kafe, inače samo vodu dobiješ za dž. Srećom se još nisu setili da uvedu i babasere u avionima, da naplaćuju malu nužda jedan (evro) a veliku dva.










docsumann docsumann 18:12 26.06.2022

Re: Samo ako nije

malu nužda jedan (evro) a veliku dva.


pogledom ga zakucah ko maljem
izvinite molim, upitao sam ja, koliko košta kad unutra lajkove šaljem
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:12 26.06.2022

Re: Samo ako nije

docsumann
malu nužda jedan (evro) a veliku dva.


pogledom ga zakucah ko maljem
izvinite molim, upitao sam ja, koliko košta kad unutra lajkove šaljem



(malo metrika pobeže, ali nema veze, jedan je gosn Čer)
docsumann docsumann 19:38 26.06.2022

Re: Samo ako nije

srdjan.pajic
docsumann
malu nužda jedan (evro) a veliku dva.


pogledom ga zakucah ko maljem
izvinite molim, upitao sam ja, koliko košta kad unutra lajkove šaljem



(malo metrika pobeže, ali nema veze, jedan je gosn Čer)


ma, moglo je i bez unutra, al sam htio da ispoštujem original
gedza.73 gedza.73 13:08 27.06.2022

Re: Samo ako nije

srdjan.pajic
Inače, ko god ide za Srbiju ovog leta preko Nemačke, i nazad, obavezno da kupi nešto za jelo pred ulazak u avion, jer avione drže zamandaljenje sa sve putnicima i posadom unutra, po sat dva na pisti

Pajik uživaj sa porodicom.
Što se tiče aviona. Vraćao se sin iz Brisela pa za Banjaluku. Belgijanci ljubazni ali let kasnio. Prvo jedno pa drugo opravdanje pa treće.
Priča sin kako se valjao od smeha koliko su ljudi bili duhoviti (čim vide njegov pasoš bili su u fazonu 'de si delijo' 'ajde sa nama')
- Pa neka Dodik opet podržava Putina ima sledeći put da čekamo još duže.

Ono što je mene prijatno iznenadilo pošto nisam išao na tu stranu pa umesto na bratsku Hrvatsku sam okrenuo na bratsku Republiku Srpsku.
Toliko je čisto, uredno, nema kesa i đubreta pored puta, dvorišta pokošena, sređena.
Ko prodaje palete palete su mu spakovane, ko ima kamione kamioni su parkirani u redu, ko ima otpad otpad je po grupama raspoređen.
Zaključak da je Republika Srpska lepa, čista i uredna (ono što sam video)

vcucko vcucko 18:03 27.06.2022

Re: Samo ako nije

srdjan.pajic
milisav68
Da nije bilo Putina još bi trajala pandemija.


Zahvaljujući Putinu i oligarsima zasad putujemo uglavnom mi sa viškom para!

Inače, ko god ide za Srbiju ovog leta preko Nemačke, i nazad, obavezno da kupi nešto za jelo pred ulazak u avion, jer avione drže zamandaljenje sa sve putnicima i posadom unutra, po sat dva na pisti zbog manjka kontrolora leta, a ne daju ništa da se pojede dok stvar nije u vazduhu. A onda gledaju da ti naplate 3 do 5 evra za šoljicu loše kafe, inače samo vodu dobiješ za dž. Srećom se još nisu setili da uvedu i babasere u avionima, da naplaćuju malu nužda jedan (evro) a veliku dva.


A braća Poljaci čekaju da se naplati kafa i sok, ili vinjače. Pa tek onda zovu za bombu, preko Gambije ili gde već.
Organizovana kriminalna grupa
gvozden1 gvozden1 07:29 26.06.2022

.....

Koji je ovo čokalija na slici?
shmoo shmoo 08:48 26.06.2022

Тон филм

gvozden1
Koji je ovo čokalija na slici?








П.С. -


Први део

Други део



А добро је и ово најсвежије о тим темама... Баш лепо урађено...





teslana teslana 09:13 26.06.2022

Re: Тон филм

П.С. -

highshalfbooze highshalfbooze 09:27 26.06.2022

Re: .....

gvozden1
Koji je ovo čokalija na slici?

"Споменикот на Крал Марко испишан со кукасти крстови, случајот пријавен во полиција"

zoja444 zoja444 10:38 26.06.2022

Re: .....

ja sam sokirana masovnoscu nacizma i nacista sirom sveta. kao da sam sa marsa pala. nigde mi se ne putuje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:29 26.06.2022

Re: .....

gvozden1
Koji je ovo čokalija na slici?


Ne znam, neki turski konjušar.

E, moram ovo da ispričam. U Prilepu sam služio vojsku, i naravno da smo sad svratili do kasarne, Mirče Acev, da opalim selfi, i da vidim u kakvom je to sad stanju, kad ih je NATO uzeo pod svoje. Izlgleda sve ok, uredno, održavano, kao da je vreme stalo, jedino su kasarnu malo skratili i gde je bio vatreni položaj napravili nekakav svemirski brod, posle sam video na tabli da je to nekakav data centar.

I pitam tamo dežurnog oficira na kapiji jel smem selfi, mislim, da me ne privode, brišu telefon itd. Ovaj prvo rekao ne može, batko, vojni objekat, i ja krenem sa obaveštajnom obradom, daj bre, pa tu sam služio JNA, eno tamo u onoj trećoj zgradi iza, PVO, bla bla, evo su mi i žena i deca tu u kolima, uzmi ih za taoce ako treba. Tu se ovaj brka odobrovolji i kaže, ajde, ok, ali da te niko ne vidi, i samo tabla da se vidi, i da ne kačiš na fejsbuk. I dobro, opalim ja tu jedan diskretan selfi, i krenemo da meljemo kroz ogradu, taj neki oficir i još par podofocira, oficir je tu negde moje godište otprilike. I pita onako zaverenički jesmo li dobavljali ono preko ograde. I ja mislim da me pita za rakiju, koju smo stvarno nabavljali preko ograde od dostavljača iz obližnje ciganmale, kažem jesmo, naravno, on kažem ma ne bre rakiju, nego ono. Ja sad pomislim da misli na drogu, reko, toga u moje vreme nije bilo, mislim znam da su neki gajjli sami u krugu kasarne ali mi nismo. Ovaj se nasmeje i kaže, ma ne bre drogu, nego kurve, jesmo li ih naručivali iz male? I smeje se onako šeretski, a ja ne znam da li me zajebava. Ali kažem, nismo, sem što je jednom dežurni u baš ovu tvoju kućicu uveo kurvu usred noći, i krenuo da se bavi njome, kad ga je u toj aktivnosti uhvatio dežurni kasarne, pa je ovaj sutradan bio podignut na podijum na poligonu, tamo mu očitana bukvica i posle je završio nedelju dana u pritvoru, posle bio nezvanični heroj kasarne. Ovi oficiri popadaše od smeha, izgleda da se ta legenda održala do dana današnjeg, verovatno se to posle i dodatno kitilo preko svake mere.




teslana teslana 09:13 26.06.2022

ljeto

To jest ponovo može da se putuje, juhu!!!

Da, i ja sam se vratila i vraćam se nazad prije nego što sam planirala.. Gdje ste, Pajići? :)

Hvala svim borcima protiv kovida, lekarima, fajzerima i modernama, vakcinisanima i kolegama koje su uredno nosile maske kad je trebalo da se nose i nisu se pravili pametni

Jutros u prevozu razmišljam o tome, ovde se još uvijek nose maske. I razmišljam o dvije god pandemije i da mi ovaj grad nakon prirode sav smrdi na pseća pišanja..
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:45 26.06.2022

Re: ljeto

teslana
To jest ponovo može da se putuje, juhu!!!

Da, i ja sam se vratila i vraćam se nazad prije nego što sam planirala.. Gdje ste, Pajići? :)

Hvala svim borcima protiv kovida, lekarima, fajzerima i modernama, vakcinisanima i kolegama koje su uredno nosile maske kad je trebalo da se nose i nisu se pravili pametni

Jutros u prevozu razmišljam o tome, ovde se još uvijek nose maske. I razmišljam o dvije god pandemije i da mi ovaj grad nakon prirode sav smrdi na pseća pišanja..


Nas je sve dohvatio kovid nedelju dana pred put pa smo, po propisima, nosili maske sve vreme, ali u avionu ovom za Beograd bukvalno niko, osim stjuardesa i nas četvoro. Stjuardesa je par puta smoreno ponavljala da se mora nositi maska, i preko nosa, ali je niko nije zarezivao, pa je odustala. Ja se nadam da mi tad vać nismo više bili zarazno i da se niko u avionu nije od nas zarazio.

Evo malo prirode oko Prilepa:














teslana teslana 19:48 26.06.2022

Re: ljeto

Nas je sve dohvatio kovid nedelju dana pred put pa smo, po propisima, nosili maske sve vreme, ali u avionu ovom za Beograd bukvalno niko, osim stjuardesa i nas četvoro. Stjuardesa je par puta smoreno ponavljala da se mora nositi maska, i preko nosa, ali je niko nije zarezivao, pa je odustala. Ja se nadam da mi tad vać nismo više bili zarazno i da se niko u avionu nije od nas zarazio.

Da, pitala sam tih dana gdje ste i kao ste.

Ne, niko, jeste da je moj let u dva pravca trajao po 35 minuta, no, ovde još uvijek većina nosi maske, samo u prevozu.
Evo malo prirode oko Prilepa:

Lijepo. Mislila sam postaviti neke slike, onako više kućna radinost po bašči, privatnije :), al da ti ne kvarim dobro raspoloženje. :)
Черевићан Черевићан 14:03 26.06.2022

nulla servitus turpior est quam voluntaria

al', ne vredi pričati

- старост чепа ........... године одмичу
путовања .......баласт потрепштине,

виртуелан.......... љуљам га по Свету
(комша ће Паја што .....намћор до јаја)
zilikaka zilikaka 17:58 26.06.2022

Crni Pajke

Super je što putujete al kud si izabrao Prilep kao prvu destinaciju posle puštanja s lanca.
Tebe drma žal za mlados' pa ženu i sitnu decu vučeš da statiraju, ko da ih briga gde si ti ograde preskako.

Šta će deca kad odrastu pričati, vuko nas Taja kojekuda da bi ponovo zapišavao mesta samo njemu poznata.

gvozden1 gvozden1 18:43 26.06.2022

Re: Crni Pajke

pa ženu i sitnu decu vučeš da statiraju

Ma zna đubre drugosrbijansko da će raznežiti ljude slikama klikni, pa će bolje proći.

A i ovaj bog, ni on ne zna šta radi, daje lepu decu drugosrbijancima.
:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:47 26.06.2022

Re: Crni Pajke

zilikaka
Super je što putujete al kud si izabrao Prilep kao prvu destinaciju posle puštanja s lanca.
Tebe drma žal za mlados' pa ženu i sitnu decu vučeš da statiraju, ko da ih briga gde si ti ograde preskako.

Šta će deca kad odrastu pričati, vuko nas Taja kojekuda da bi ponovo zapišavao mesta samo njemu poznata.



A, pa centralna destinacija je bila Ohrid, uz par dana random muvanja po zapadnoj Makedoniji, ovo smo samo jedan dan skoknuli do Prilepa, da se popnemo na tvrđavu Kraljevića Marka, jer to nisam obavio onomad, kad sam tu poslednji put bio, još davne 1990. u svojstvu pripadnika narodne armije. A za mene je grad u kome u svakoj boljoj piceriji možeš da kupiš odličnu pastrmajliju ili tavče gravče, i gde sve ulice i dalje nose imena narodnih heroja iz NOB-a, a ne od nekih makedonskih saradnika okupatora, zakon, mesto u kome bih mogao da zabodem gipsanog lavića. I deca su bila neverovatno oduševljena Prilepom i okolinom, i uopšte celom tom posetom ovoj egzotičnoj destinaciji, kao što se vidi ovde na slici:









angie01 angie01 18:59 26.06.2022

Re: Crni Pajke

super su ti fotke,..devojke vec velike,...preslatke su.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:07 26.06.2022

Re: Crni Pajke

angie01
super su ti fotke,..devojke vec velike,...preslatke su.


Pa da, prvi dan u Ohridu su prepešačile oko 12 km, a Ohrid, za one koji nisu bili, nije baš ko Novi Sad ravan, uz jedno stajanje da se jede pica i par puta sladoled. Jedino sam ovu manju pred kraj turističkog radnog dana malo nosio, ali ne više od par desetina minuta ukupno.








zilikaka zilikaka 19:16 26.06.2022

Re: Crni Pajke

, pa centralna destinacija je bila Ohrid

Uh, lepo, al mora da je voda ladna tek tako.
Mene me muž davno vozio namenski kanjonom reke Radike, da vidim lepote. Tuda smo se vraćali sa Ohrida.
Davno bilo i jesu lepi predeli al mi uglavnom glavna briga bila da nam tamo negde ne otkaže auto.
Mislim da bi nam samo kosti pronašli

zoja444 zoja444 19:25 26.06.2022

Re: Crni Pajke

crni pajicu, gde fotke dece na internet?! znas li koliko bolesnika ima? da ne opisujem bukvalno sta rade.
teslana teslana 19:49 26.06.2022

Re: Crni Pajke

I deca su bila neverovatno oduševljena Prilepom i okolinom, i uopšte celom tom posetom ovoj egzotičnoj destinaciji, kao što se vidi ovde na slici:

Eal su se smorile. :))
Ribozom Ribozom 21:35 26.06.2022

Re: Crni Pajke

Izgleda da ove godine u Srbiji, svi u nekom tranzitu. Ja se brzo smorio u Srbiji i otisao u Grcku. Stvarno svaka vam cast kako imate jos zivaca sa non-stop predsednikom.
Drugo, obezbedite se s drvima, znate kakve amatere imate u institucijama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:39 26.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
I deca su bila neverovatno oduševljena Prilepom i okolinom, i uopšte celom tom posetom ovoj egzotičnoj destinaciji, kao što se vidi ovde na slici:

Eal su se smorile. :))


Maksimalno, ovo sam uhvatio low point celog puta. Tamo u Makedoniji ništa ne radi nedeljom sem ponekog kahfića, pa nismo ni sladoled imali gde da kupimo za decu, u ovoj kafedžinici su se izvinjavali nekoliko puta, nudili ovo i ono, ali džabe, ove oće sladoled, pa to ti je.

Samo, vole da se akaju po ovim zidinama kojekakvim, tu sam samo gledao da se negde ne strmeknu, ali nikakve motivacione govore nisam držao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:11 26.06.2022

Re: Crni Pajke

Ribozom
Izgleda da ove godine u Srbiji, svi u nekom tranzitu. Ja se brzo smorio u Srbiji i otisao u Grcku. Stvarno svaka vam cast kako imate jos zivaca sa non-stop predsednikom.
Drugo, obezbedite se s drvima, znate kakve amatere imate u institucijama.



Nema je bilo skroz ok u Srbiji, zapravo smo skoro sve vreme proveli u Beogradu i okolini, do Golupca najdalje (koji su, usput, dosta fino uredili, jedino što nam iz nekog proizvoljnog razloga nisu dali da se pentramo skroz gore do vrha, a što smo radili ranije, ali dobro), sa rođacima da se klinke izigraju, ovo je bilo samo izlet od nekoliko dana u Makedoniju, malo i tamo da vidimo šta ima. Sledeće godine ćemo u Sloveniju.

Inače, Makedonija je super, bar ovako kratko koliko smo mogli da vidimo, čisto, uređeno, ljudi veoma prijatni, džibera nema (sem jedne brze džiberke koja nas zamalo nije pogazila kolima ispred kafane). Klopa dobra, ima šta da se vidi, itd. Prešli smo preko Galičice, koja je baš fina, samo što je gore na vrhu put dosta izlokan, pa sam morao da se bacim na offroading sa ovim rentiranim citroenom, a nisam bio siguran da li će izdržati poluosovine, ipak je to tanan auto koji prave svileni francuski pederčići, načelno ne bi smeo po rupama i kamenjaru da se vozi ).

A, da, moram ovde da pohvalim stanare iz mog bloka u Mirjevu, jedan dan sam video pravu mobu koju su organizovali samoinicijativno, da počiste milenijumsko akumulirano đubre oko naše zgrade, koje iz nekog razloga GČ zaobilazi, pa se kante prepune, pa ljudi bacaju pored, pa onda vetar to razvuče, i stvarno ninašta ne liči. Ali ljudima dokurčilo, mahom mlađima, zasukali rukave i to doveli u red. Svaka čast (pre sam to ja radio, ali ove godine nisam morao, eto).

I, za kraj, da dam jedan koristan savet iz iskustva života u razvijenom svetu, a kolegama u saobraćaju, koji je, koliko smo mi iskusili, bio jedini užasan aspekt boravka u Beogradu. DakleM, kad se pokvari semafor na nekoj prometnoj raskrsnici, štos je da se prebaci u mod u kome kola prolaze naizmenično iz pravaca iz kojih su došli, kao da su sve ulice sa istim pravom prolaza. Umesto da svako jurne u isto vreme pogotovu oni koji misle da je baš njihova ulica sa prvenstvom prava prolaza samim tim što su oni u njoj. Znam da je to teško, i da se direktno sudara sa našim mentalitetom, ali time se efikasno izbegava pravljenje gužve od mosta za Medaković i autoputa, do vrha Ustaničke i pola Bulevara jer dole više niko živ ne može da prođe kroz raskrsnicu sa V. Ilića, ni napred ni nazad, ni levo ni desno, ni po trotoaru, ni iza kioska ni pored ćevabdžinice. Mislim, znam da je ovo očigledno, trivijalno takoreći, a svestan sam da iziskuje ogromne mentalne napore, ali da pomenem, možda nekad bude korisno nekom.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:17 26.06.2022

Re: Crni Pajke

Uh, lepo, al mora da je voda ladna tek tako.

Jeste, ladna je (ali može da se roni! Ladno imaju dive shopove oko jezera).

Klinke su se poigrale malo uz obalu, onda su videle jednu crknutu ribu, i to je bilo to što se njihovih vodenih bavljenja tiče.
Atomski mrav Atomski mrav 09:12 27.06.2022

Re: Crni Pajke

ovo smo samo jedan dan skoknuli do Prilepa


Jel' u životu još Tutunski Kombinat?


teslana teslana 09:15 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Izgleda da ove godine u Srbiji, svi u nekom tranzitu. Ja se brzo smorio u Srbiji i otisao u Grcku. Stvarno svaka vam cast kako imate jos zivaca sa non-stop predsednikom.
Drugo, obezbedite se s drvima, znate kakve amatere imate u institucijama.

Vraćam se u petak. Rekoh li da je puno stranac bilo do BL i nazad, do tamo Engleza i Njemaca, od tamo je bilo Engleza i Njemaca, Čeha, i 10-15 arapskih žena, izgled da su išle na hadž do Ferhadije..




Gledala sam Skupštinu, održavaju je baš u vrijeme kad mi paori odmaramo tj sklonimo se u ladovinu. Em sam prijavila prebivalište na ovoj slici u voćnjaku, pa će mi u ličnoj karti i dokumentima koje mjenjam pisati mjesto boravka: Ranč. :)


Skupština je zanimljiva, uvijek, npr glasali su protiv veta koji je M. D. predložio na navodno trgovinski sporazum sa Britancima, da bi Jelena iz opozicije (i buduća predsednica) rekla: sporazum nije vaš problem, pošto vi tada nećete biti na vlasti kad ga budemo realizovali.. Zatim, osnovali su Alimentacioni fond, i dok su neke stvarno pametne žene pričale, u zadnjem redu jedna je Bošnjakinja gledala u tel da bi u jednom trenutku otišla, ne demonstrativno, onako odgegala se, polako.. poslije razmišljam, pa možda se po Kuranu i ne razvode, ozbiljno, da li je to razlog nezainteresovanosti što su Srpkinje osnovale Fond za zaštitu majke i djeteta, novac će država naplaćivati od imovine oca, možda Bošnjaci plaćaju alimentaciju?

I da, zaboravih, za ove što po Tuzli vole ćevape i jahanje, Hrvati su predložili da lična karta ima i nacionalnost, samo kažem, nemoj poslije bude: ko je prvi počeo..

M. D. je preko Dževada Galijaševića iz Čikaga napao vašeg predsednika i rekao da je izdajnik, ok, ajde preko glasnogovornika Dževada iz Čikaga nego je vaš prezident izdao i Kosovo, veli Dževad..

I da, Denis Šulić je podpredsednik Skupštine, isto Bošnjak, samo kažem, neko život živi neko ga zamišlja na Netu, il što bi rekao Seneka parafraziram "ljudi imaju više problema u mislima nego u stvarnosti", il bi Ciceron, ok, možda sam ja, zezam se.. :)



teslana teslana 09:20 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Maksimalno, ovo sam uhvatio low point celog puta. Tamo u Makedoniji ništa ne radi nedeljom sem ponekog kahfića, pa nismo ni sladoled imali gde da kupimo za decu, u ovoj kafedžinici su se izvinjavali nekoliko puta, nudili ovo i ono, ali džabe, ove oće sladoled, pa to ti je.

Samo, vole da se akaju po ovim zidinama kojekakvim, tu sam samo gledao da se negde ne strmeknu, ali nikakve motivacione govore nisam držao.


Vidjela sam sebe na slici kad sam smorena. :))


nikvet pn nikvet pn 09:25 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Дакле мистер Пејџик ово твоје верање по тврђавама са жена(ма) и маљи-децама - баш ме растопило; још псина фали; само напред!
softelectronics_e softelectronics_e 10:42 27.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
Izgleda da ove godine u Srbiji, svi u nekom tranzitu. Ja se brzo smorio u Srbiji i otisao u Grcku. Stvarno svaka vam cast kako imate jos zivaca sa non-stop predsednikom.
Drugo, obezbedite se s drvima, znate kakve amatere imate u institucijama.

Vraćam se u petak. Rekoh li da je puno stranac bilo do BL i nazad, do tamo Engleza i Njemaca, od tamo je bilo Engleza i Njemaca, Čeha, i 10-15 arapskih žena, izgled da su išle na hadž do Ferhadije..




Gledala sam Skupštinu, održavaju je baš u vrijeme kad mi paori odmaramo tj sklonimo se u ladovinu. Em sam prijavila prebivalište na ovoj slici u voćnjaku, pa će mi u ličnoj karti i dokumentima koje mjenjam pisati mjesto boravka: Ranč. :)


Skupština je zanimljiva, uvijek, npr glasali su protiv veta koji je M. D. predložio na navodno trgovinski sporazum sa Britancima, da bi Jelena iz opozicije (i buduća predsednica) rekla: sporazum nije vaš problem, pošto vi tada nećete biti na vlasti kad ga budemo realizovali.. Zatim, osnovali su Alimentacioni fond, i dok su neke stvarno pametne žene pričale, u zadnjem redu jedna je Bošnjakinja gledala u tel da bi u jednom trenutku otišla, ne demonstratitvno, onako odgegala se, polako.. poslije razmišljam, pa možda se po Kuranu i ne razvode, ozbiljno, da li je to razlog nezainteresovanosti što su Srpkinje osnovale Fond za zaštitu majke i djeteta, novac će država naplaćivati od imovine oca, možda Bošnjaci plaćaju alimentaciju?

I da, zaboravih, za ove što po Tuzli vole ćevape i jahanje, Hrvati su predložili da lična karta ima i nacionalnost, samo kažem, nemoj poslije bude: ko je prvi počeo..

M. D. je preko Dževada Galijaševića iz Čikaga napao vašeg predsednika i rekao da je izdajnik, ok, ajde preko glasnogovornika Dževada iz Čikaga nego je vaš prezident izdao i Kosovo, veli Dževad..

I da, Denis Šulić je podpredsednik Skupštine, isto Bošnjak, samo kažem, neko život živi neko ga zamišlja na Netu, il što bi rekao Seneka parafraziram "ljudi imaju više problema u mislima nego u stvarnosti", il bi Ciceron, ok, možda sam ja, zezam se.. :)




Koga briga šta o nama misli neki Turčin?
teslana teslana 11:00 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Koga briga šta o nama misli neki Turčin?

Jesam li ja tebi rekla da ne citiraš cijeli komentar radi jedne rečenice, nekoliko puta? Jesi li ti predsednik Srbije, o njemu misli Dževad? Ili si se samo nagutao pišanja na Twitteru pa došao ovde istovariti? Dnevna doza otrova, jel te obuzela?
softelectronics_e softelectronics_e 11:50 27.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
Koga briga šta o nama misli neki Turčin?

Jesam li ja tebi rekla da ne citiraš cijeli komentar radi jedne rečenice, nekoliko puta? Jesi li ti predsednik Srbije, o njemu misli Dževad? Ili si se samo nagutao pišanja na Twitteru pa došao ovde istovariti? Dnevna doza otrova, jel te obuzela?

Baš me briga šta si ti rekla o citiranju!
teslana teslana 12:38 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Baš me briga šta si ti rekla o citiranju

Ne budali.
softelectronics_e softelectronics_e 12:45 27.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
Baš me briga šta si ti rekla o citiranju

Ne budali.

Ko da ne budali!?
teslana teslana 13:40 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Ko da ne budali!?

Ti.
softelectronics_e softelectronics_e 14:03 27.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
Ko da ne budali!?

Ti.

To da mi nisi više nikada rekla!
teslana teslana 14:37 27.06.2022

Re: Crni Pajke

To da mi nisi više nikada rekla!

Šta? Da se napaseš Dževadu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:00 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Atomski mrav
ovo smo samo jedan dan skoknuli do Prilepa


Jel' u životu još Tutunski Kombinat?




Ne znam, ali nema ni onih ramova za sušenje duvana po celom gradu, doduše verovatno je još rano za to.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:21 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Tess, a odakle su ove slike, jel to tvoj šljivik?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:23 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Vas dvoje, nemojte se svađati, ko boga vas molim, ovo je zamišljeno kao laki letnji blog za ćaskanje o ovom i onom. Ali ako baš morate, u redu, ja neću da smetam!
teslana teslana 18:03 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Tess, a odakle su ove slike, jel to tvoj šljivik?

Vas dvoje, nemojte se svađati, ko boga vas molim, ovo je zamišljeno kao laki letnji blog za ćaskanje o ovom i onom. Ali ako baš morate, u redu, ja neću da smetam!

Jeste, moj šljivik tj voćnjak, imam preko 300 različitih stabala voća, ovo je pri kraju pretposlednji red najmlađa stabla ili kako se to kaže znao bi Gvozden kad je drvo mlado :), i ona šuma tamo je moja.. blizu BL.

Pa vidiš da je on počeo, prijeti jbt, izgleda se loži na glasnogovornika iz Čikaga na ovoj omori, hm, bolje i na Galijaševića nego na praznu kantu Jupola, kad malo bolje razmislim.. Iskreno, ja sam nekako preko noći ostarila, sve od juče mi besmisleno pa i preganjati se sa Emsijem a on u virtuelnom ludilu vazda, pregorio prije par god, zabagovao u petlji, može ovako dan i noć..


Evo dva sata ne uspjevam HP štampač povezati sa HP laptopom, da li je moguće?


Ok, jedna ljetna numera.. :)


softelectronics_e softelectronics_e 18:18 27.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
Tess, a odakle su ove slike, jel to tvoj šljivik?

Vas dvoje, nemojte se svađati, ko boga vas molim, ovo je zamišljeno kao laki letnji blog za ćaskanje o ovom i onom. Ali ako baš morate, u redu, ja neću da smetam!

Jeste, moj šljivik tj voćnjak, imam preko 300 različitih stabala voća, ovo je pri kraju pretposlednji red najmlađa stabla ili kako se to kaže znao bi Gvozden kad je drvo mlado :), i ona šuma tamo je moja.. blizu BL.

Pa vidiš da je on počeo, prijeti jbt, izgleda se loži na glasnogovornika iz Čikaga na ovoj omori, hm, bolje i na Galijaševića nego na praznu kantu Jupola, kad malo bolje razmislim.. Iskreno, ja sam nekako preko noći ostarila, sve od juče mi besmisleno pa i preganjati se sa Emsijem a on u virtuelnom ludilu vazda, pregorio prije par god, zabagovao u petlji, može ovako dan i noć..


Evo dva sata ne uspjevam HP štampač povezati sa HP laptopom, da li je moguće?


Ok, jedna ljetna numera.. :)



Dževada ti!
Jebote!
Strašno!

Eeee, da.
Ja juče imao neku turu Sremom.
I na kraju se žena i ja složimo da nećemo nigde na klopu, nego se vratimo kući i ona napravi brdo salate - prohlađeni paradajz i krastavci, te luk i još koješta. Poplašeno nekim feta sirom.
Nije nam bilo potrebno nikakvo mesište.
A ja sam kasnije udario po rashlađenoj dinji.
Zaspao, potom, kao bebac.
I milina.
teslana teslana 18:47 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Dževada ti!
Jebote!
Strašno!

U kontekstu da i među Bošnjacima M.D. ima igrača, oni su spomenuti, ništa drugo tj drugo ili treće od toga je osma ili deseta šira slika koju ti ne razumiješ..

Eeee, da.
Ja juče imao neku turu Sremom.
I na kraju se žena i ja složimo da nećemo nigde na klopu, nego se vratimo kući i ona napravi brdo salate - prohlađeni paradajz i krastavci, te luk i još koješta. Poplašeno nekim feta sirom.
Nije nam bilo potrebno nikakvo mesište.
A ja sam kasnije udario po rashlađenoj dinji.
Zaspao, potom, kao bebac.
I milina.

E baš fino, vidiš kako si normalan sa ženom, kao pčela i cvijet, pozitivno i negativno naelektrisani, milina.
softelectronics_e softelectronics_e 18:52 27.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
Dževada ti!
Jebote!
Strašno!

U kontekstu da i među Bošnjacima M.D. ima igrača, oni su spomenuti, ništa drugo tj drugo ili treće od toga je osma ili deseta šira slika koju ti ne razumiješ..

Eeee, da.
Ja juče imao neku turu Sremom.
I na kraju se žena i ja složimo da nećemo nigde na klopu, nego se vratimo kući i ona napravi brdo salate - prohlađeni paradajz i krastavci, te luk i još koješta. Poplašeno nekim feta sirom.
Nije nam bilo potrebno nikakvo mesište.
A ja sam kasnije udario po rashlađenoj dinji.
Zaspao, potom, kao bebac.
I milina.

E baš fino, vidiš kako si normalan sa ženom, kao pčela i cvijet, pozitivno i negativno naelektrisani, milina.

Ko tvoje slike može da razume, alal mu vera!
Što se tiče tzv. Bošnjaka, mene njihove slike ni malo ne zanimaju.

Elem, danas žena napravila musaku sa keljom.
Eeee, ljudi moji, kako je to dobro - nemam reči.
teslana teslana 19:00 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Ko tvoje slike može da razume, alal mu vera!

Ajde bre ne seri.

I ne citiraj cijeli komentar jer si glup. Nisu svi glupi kao ti, možeš li to razumjeti?
Što se tiče tzv. Bošnjaka, mene njihove slike ni malo ne zanimaju.

Ama koga boli šta tebe zanima ili ne? Tj ako širiš govor mržnje prema sunarodnicima u Srbiji, to valjda zakon reguliše?
softelectronics_e softelectronics_e 19:05 27.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
Ko tvoje slike može da razume, alal mu vera!

Ajde bre ne seri.

I ne citiraj cijeli komentar jer si glup. Nisu svi glupi kao ti, možeš li to razumjeti?
Što se tiče tzv. Bošnjaka, mene njihove slike ni malo ne zanimaju.

Ama koga boli šta tebe zanima ili ne? Tj ako širiš govor mržnje prema sunarodnicima u Srbiji, to valjda zakon reguliše?

Aj' ne seri!
Što bi rekao Mile.
Jebote 'govor mržnje'!
teslana teslana 19:19 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Mladice, sjetila sam se. Ali nisu to mladice, samo mlađa stabla od starijih. :)
predatortz predatortz 19:56 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Dževada ti!
Jebote!
Strašno!


Nisi ti Čarli dobro skont'o to sa Dževadom.
Ne napada Dževad Srbiju, niti pljuje po Vučiću što je Srbin.

Dževad (ajde nismo deca čitaj Dodik, odnosno ruske službe preko Dodika a ovaj napujdao Galijaševića) tvrdi da je Vučić izdajnik jer je izdao Kosovo. A napad je zapravo preventivni, jer je Vučićev domaći zadatak da nakon Kosova izda i Republiku Srpsku.

To je lagano počeo da čini. Sastao se sa Kristijanom Šmitom, čije imenovanje za visokog predstavnika ne priznaje Republika Srpska, niti ima kontakata vlasti RS sa tim nemačkim turistom u BiH, kako ga zvaničnici Srpske zovu. Tog istog Šmita za nelegitimnog samozvanca smatraju Kina i Rusija u Savetu bezbednosti UN.
Naime, jasno je propisana procedura imenovanja visokog predstavnika u BiH, koja kaže da potvrdu tog imenovanja daje SB UN.

Šmit tu potvrdu nije dobio, tako da formalno pravno nije ni imenovan.

Vučiću, a po njegovoj naredbi ni patrijarhu, nije strano da ga, uprkos tome, prime i sastanu se sa njim.

Tako da je Dodik, preko Dževada Galijaševića, čoveka srpske službe još od pre rata, izvršio mali napad upozorenja na Vučića.

Onaj veliki, ako se ovako nastavi, izvršiće mnogo jača sila.

A ti čuo samo Dževad!
Dževad je najamnik, on najžešće jebe Bakira i SDA, optužujući ih za islamizam. Baš zbog toga što je musliman i odlikovani ratni oficir Armije BiH, on ih najžešće jebe.

Jednu težinu ima kada ja kažem da je Bakir islamista, sasvim drugu i mnogo veću kada to kaže Dževad Galijašević.

A Dževad je veći Srbin, samo u drugoj veri, od 80% drugosrbijanaca.

teslana teslana 20:46 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Nisi ti Čarli dobro skont'o to sa Dževadom.
Ne napada Dževad Srbiju, niti pljuje po Vučiću što je Srbin.

Ih, sad..

A tako ga lijepo krenulo manijačenje i jedno te isto iz šupljeg u prazno.
predatortz predatortz 20:49 27.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
Nisi ti Čarli dobro skont'o to sa Dževadom.
Ne napada Dževad Srbiju, niti pljuje po Vučiću što je Srbin.

Ih, sad..

A tako ga lijepo krenulo manijačenje i jedno te isto iz šupljeg u prazno.


Lepa ti bašča!
gvozden1 gvozden1 20:57 27.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
Mladice, sjetila sam se. Ali nisu to mladice, samo mlađa stabla od starijih. :)

Ma nema tu propisa, zove kako ko hoće, kako je navikao, kako se u njegovom kraju zove.

Mladica je najčešće naziv za plemeniti deo kalema (kada se voće kalemi, razmnožava kalemljenjem, spajaju se "divlji" deo, podloga, i plemeniti deo, sorta, ono što nam treba)
E taj deo se zove mladica ili plemka.
Ali je mladica i mlada biljka.

Samo sadi i ne boj se :)

I nabavi neku moćniji mašinu za travu, 300 stabala nije malo.
teslana teslana 20:57 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Lepa ti bašča!

:))

Hvala. :)
teslana teslana 20:59 27.06.2022

Re: Crni Pajke

Ma nema tu propisa, zove kako ko hoće, kako je navikao, kako se u njegovom kraju zove.

Mladica je najčešće naziv za plemeniti deo kalema (kada se voće kalemi, razmnožava kalemljenjem, spajaju se "divlji" deo, podloga, i plemeniti deo, sorta, ono što nam treba)
E taj deo se zove mladica ili plemka.
Ali je mladica i mlada biljka.

Samo sadi i ne boj se :)

Svaka čast.
I nabavi neku moćniji mašinu za travu, 300 stabala nije malo.

Napatila me, u pravu si. :)
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 07:11 28.06.2022

Re: Crni Pajke


Inače, Makedonija je super, bar ovako kratko koliko smo mogli da vidimo, čisto, uređeno, ljudi veoma prijatni, džibera nema


severnjaci, fin narod

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 07:22 28.06.2022

Re: Crni Pajke

Ne budali.


podseti me na ono kad je Janvier zapeo da udje u Gorazde, pa na punktu u Ustipraci urlao na pandure, sve na francuskom a iz usta Bogdana, previdioca.

pa kaze Janvier - 'meni je Mladic obecao, pa i Karadzic, pa imam sve dozvole, pa videcete vi pa upotrebicu silu pa ovo pa ono...'.

tek ce jedan od pandura

'aj Bogdane, ne budali'


shmoo shmoo 07:39 28.06.2022

Re: Crni Pajke

dogodinedragosevac

podseti me na ono ...






predatortz predatortz 07:43 28.06.2022

Re: Crni Pajke

tek ce jedan od pandura

'aj Bogdane, ne budali'



Živa istina, učesnik sam događaja kojeg ću opisati.

Punkt Oraovac, opština Zvornik. Tim putem, preko Crnog vrha, pa preme Šekovićima i Vlasenici, u proleće 1993. se jedino moglo ići ka Palama i Sarajevu.

Crni vrh je bio jako sporan, česti upadi muslimanskih diverzantskih grupa, nekoliko tragičnih događaja sa zasedama i po vojsku i po civile. Kretanje se, nakon prvog sumraka odvijalo uz vojnu pratnju. Oklopno vozilo pešadije sa mitraljezom na kupoli, iza njega kamion sa namontiranim trocevcem (PA top 20mm), kolona vozila, pa isto vojna vozila na kraju.

Taj dan je došla ozbiljna informacija o neprijateljskoj diverzantskoj grupi koja bi mogla da napravi haos i izdato je naređenje da se od 19h pa sve do ujutro zatvori saobraćaj u potpunosti, a da se ljudi upućuju na konak u OŠ u Oraovcu (da, bez "h", tako se zove selo).

E sad, načelnik napravi pacersku grešku i kaže onima koji će ići na punkt:

Nikoga pustiti ne smete! Niko ne sme nastaviti put do sutra ujutro i to kada bude obavljen pretres terena. Jedino Mladića i Karadžića možete pustiti, njima naređivati ne možemo!

Kakav zajeb!
Na punkt, između ostalih, ode rezervista koji je bio bukvalan za medalju.

Zaustavi vozilo sa pporučnikom vojne bezbednosti koji je vozio profesora Nikolu Koljevića, potpredsednika Republike Srpske.

Razgovor:

Rezervista: Dobro veče, vaša dokumenta!
Pporučnik daje vojnu legitimaciju.
Rezervista, Koljeviću: Đede, daj ličnu kartu!
Pporučnik: Čoveče, ovo je Nikola Koljević!
Rezervista: Ti ćuti! Đede, ličnu kartu!
Pporučnik: Jesi li ti lud? Kažem ti - ovo je Nikola Koljević, potpredsednik RS. Ja sam njegov pratilac!
Rezervista: Je li on Radovan Karadžić ili Ratko Mladić?
Pporučnik, vidno zbunjen: Nije!
Rezervista: Onda nazad u školu! Meni je naređeno da samo njih dvojicu mogu da pustim dalje.


Šta je meni, kada mi je došao u smenu jer sam ja bio operativni dežurni, rekao načelnik, to nije za priču!

Dan danas, kad se sretnemo, zajebavamo jedan drugog sa:

Đede, daj ličnu!


maksa83 maksa83 08:29 28.06.2022

Re: Crni Pajke

podseti me na ono kad je Janvier zapeo da udje u Gorazde, pa na punktu u Ustipraci urlao na pandure, sve na francuskom a iz usta Bogdana, previdioca.

To je po svoj prilici moj drug Bogdan, simultani prevodilac za francuski, isti onaj koji svaki put kad dođe Bernar Anri Levi ima "brush with cake". Primetiti na slici kako je već navikao.



predatortz predatortz 09:59 28.06.2022

Re: Crni Pajke


To je po svoj prilici moj drug Bogdan, simultani prevodilac za francuski,


Ti "prevodioci", izvini ali moram da kažem, su bili posebna vrsta govana! Koristili su se činjenicom da su Srbi, pa raspitivali naše nesrećnike, ono "braćo kako je, može li se izdržati, jeste li im se najebali keve, koliko vas je...", pa sve to referisali po štabovima u Sarajevu. Naše budale se raspričaju, pa posle kukanje kad oni sa druge strane udare gde je baš najmekša linija...

Imao sam situaciju da sam hteo da bijem jednog takvog. Iz Beograda, student mašinstva, engleski daleko ispod mog, došao sa nekim Amerom, "humanitarcem". Humanitarac dva metra, ošišan na marinericu, sav četvrtast, vojnik kao iz kataloga.

I tu se ovaj naš kao rasere, krenu meni tu priču, sve kao "jebem ja njima mater"... I kreće sa pitanjima, te ko sam, te odakle sam, te čime sam se bavio pre rata, te koju funkciju obavljam...
Tu mu ja kažem, bukvalno:

Momče, došao jesi, ali možeš i da se ne vratiš ako budeš toliko radoznao.


Ovaj Amer, kad je video da je "prevodilac sa Tarzan engleskim" ubledeo, pita u čemu je problem.

Ja mu kažem da je njegov prevodilac neuobičajeno radoznao i da se razmišljam da ga privedem na saslušanje pa da pišemo belešku i šaljemo u Kancelariju UNHCR.

Odoše kao bele lale...
bene_geserit bene_geserit 10:11 28.06.2022

Re: Crni Pajke

Nikola Koljević, potpredsednik RS

Mog kuma je Nikola Koljević uspeo da izvuče iz Sarajeva u vozilu UN. Bio mu profesor na fakultetu.
To mi drugar iz vojske. Musliman koji je za sebe tvrdio da je najveći Srbin u Sarajevu. Pokrstio se kad je izašao iz Sarajeva.

A u Sarajevu ga pre toga regrutovali u "Prvu mudžahedinsku brigadu Mujo Hrnjica". A on nosi krst na lancu oko vrata. Jedva je preteko tih par meseci pre nego je uspeo da zbriše.

Bilo mi zanimljivo da pogledam ko je bio taj Mujo Hrnjica, mislio sam neki tursko-bosanski Bandera. Kad ono nije, već tursko-bosanski ajduk iz Cazinske krajine. Mitologija koja u pozadini ima neku istorijsku ličnost iz 17. veka. A najbolji drugar i isto junak mu je Budaletina Tale.
To samo kod Bosanaca može, da se junak iz pesme tako zove.
predatortz predatortz 10:15 28.06.2022

Re: Crni Pajke

Mog kuma je Nikola Koljević uspeo da izvuče iz Sarajeva u vozilu UN. Bio mu profesor na fakultetu.


Pokojni Koljević je bio jedan od najcenjenijih šekspirologa u Evropi tog vremena, veliki gospodin i jako obrazovan, širok i human čovek.

Njegova reakcija na ovu moju budalu je bila ta da se ludo zabavljao ložeći ga da nema ličnu kartu.
teslana teslana 10:50 28.06.2022

Re: Crni Pajke

podseti me na ono kad je Janvier zapeo da udje u Gorazde, pa na punktu u Ustipraci urlao na pandure, sve na francuskom a iz usta Bogdana, previdioca.

pa kaze Janvier - 'meni je Mladic obecao, pa i Karadzic, pa imam sve dozvole, pa videcete vi pa upotrebicu silu pa ovo pa ono...'.

tek ce jedan od pandura

'aj Bogdane, ne budali'

Pročitala sam Javier, Solana. :)

Prvo da pohvalim Rebrasti čips iz Srbije, najbolji je. Jedem ovih dana dvije kesice dnevno, nadoknađujem so u organizmu. :)

I vratila sam štampač, 15 min pripremala savršen alibi, za 5 min sve završila.. Izgleda bucko Buda na reklamacija vidio da ne lažem, nije ni provjeravao jel radi, pa radi, hm, ko bi slagao da vraća štampač u subotu kupljen jer ga u ponedeljak ne može spojiti na laptop iste marke, ponijela sam i papire upustva, oko 20 puta po dva lista ištampao, i skenira iako ga laptop ne prepoznaje, a na sličici štampača piše da nije Online i da pričekam, 2 sata?
Fino sve tako rekoh, on klimnu glavom, kad, eto ga tip nosi kafe aparat u kutiji otpakovan, kaže nije dobar mlaz vode.. štaš, svi mi imamo svojih problema. :)
benedykt benedykt 12:59 28.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
Ko tvoje slike može da razume, alal mu vera!

Ajde bre ne seri.

I ne citiraj cijeli komentar jer si glup. Nisu svi glupi kao ti, možeš li to razumjeti?
Što se tiče tzv. Bošnjaka, mene njihove slike ni malo ne zanimaju.

Ama koga boli šta tebe zanima ili ne? Tj ako širiš govor mržnje prema sunarodnicima u Srbiji, to valjda zakon reguliše?

Previše očekuješ od polupismene Baba Kurane, jer jedino što mukica glupa ume da napiše a da ima bilo kakvog smisla i pri tome je duže od jedne rečenice, su te njegove dogodovštine i izleti tj u kojoj je musavoj čatrlji jeo šta i kada. Mada ruku na srce, čak ni to ne ume da napiše kako treba tj strogo jedna rečenica može da ide u jedan red, pošto je sve drugo odveć komplikovano za njegov nazovi mozak…
teslana teslana 13:06 28.06.2022

Re: Crni Pajke

Previše očekuješ od polupismene Baba Kurane, jer jedino što mukica glupa ume da napiše a da ima bilo kakvog smisla i pri tome je duže od jedne rečenice, su te njegove dogodovštine i izleti tj u kojoj je musavoj čatrlji jeo šta i kada. Mada ruku na srce, čak ni to ne ume da napiše kako treba tj strogo jedna rečenica može da ide u jedan red, pošto je sve drugo odveć komplikovano za njegov nazovi mozak…

Benedykt, nismo se dugo vidjeli i primjetiću da si sjajno. :)

Ma te njegove dogodovštine sa proputovanja kroz Srbiju su ok, ostalo ne znam šta bih više rekla, čovjek je u nekoj reverzibilnosti, i kao da sam ne može da se izvuče iz toga, možda to stanje boli, izaziva tegobu, ko zna..
teslana teslana 13:07 28.06.2022

Re: Crni Pajke

Promjenila sam sličicu, ako me banuju da ostanem leepa.. :)
predatortz predatortz 13:19 28.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
Promjenila sam sličicu, ako me banuju da ostanem leepa.. :)


5.9!

teslana teslana 13:34 28.06.2022

Re: Crni Pajke

5.9!

Ma zezaš, od 10? :))
teslana teslana 13:34 28.06.2022

Re: Crni Pajke

Dobro, nema veze. :))
benedykt benedykt 13:37 28.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
Previše očekuješ od polupismene Baba Kurane, jer jedino što mukica glupa ume da napiše a da ima bilo kakvog smisla i pri tome je duže od jedne rečenice, su te njegove dogodovštine i izleti tj u kojoj je musavoj čatrlji jeo šta i kada. Mada ruku na srce, čak ni to ne ume da napiše kako treba tj strogo jedna rečenica može da ide u jedan red, pošto je sve drugo odveć komplikovano za njegov nazovi mozak…

Benedykt, nismo se dugo vidjeli i primjetiću da si sjajno. :)

Ma te njegove dogodovštine sa proputovanja kroz Srbiju su ok, ostalo ne znam šta bih više rekla, čovjek je u nekoj reverzibilnosti, i kao da sam ne može da se izvuče iz toga, možda to stanje boli, izaziva tegobu, ko zna..

Pazi, neka frustracija je očigledno u pitanju, jer ako primećuješ ta mucava sricanja u vidu Baba Kuraninih komentara se u suštini svode na dve međusobno povezane forme. Prva je taj njegov uvod u obliku trolovanja, kada se kao pijavica nakači, odradi copy-paste celog tvog komentara i onda doda tu svoju jednu rečenicu kojoj je jedina svrha ta da tebe isprovocira da mu odgovoriš. Znači trolovanje iz keca u kec. E onda, posle drugog ili trećeg komentara u tom prepucavanju on onda počne sa tim svojim musavim čatrljama, musakama, šopskim salatama i mesinama u raznim oblicima. Normalan čovek to priča rodbini, prijateljima ili kolegama sa posla, a smarač kao da nema date kategorije ili su ga svi otkačili jer im je muka od tih njegovih dogodovština, pa onda veselnik to neprekidno ad nauseam ponavlja ovde…
teslana teslana 13:46 28.06.2022

Re: Crni Pajke

Pazi, neka frustracija je očigledno u pitanju, jer ako primećuješ ta mucava sricanja u vidu Baba Kuraninih komentara se u suštini svode na dve međusobno povezane forme. Prva je taj njegov uvod u obliku trolovanja, kada se kao pijavica nakači na tvoj komentar odradi copy-paste celog komentara i onda doda tu svoju jednu rečenicu kojoj je jedina svrha ta da tebe isprovocira da mu odgovoriš. Znači trolovanje iz keca u kec. E onda, posle drugog ili trećeg komentara u tom prepucavanju on onda počne sa tim svojim musavim čatrljama, musakama, šopskim salatama i mesinama u raznim oblicima. Normalan čovek to priča rodbini, prijateljima ili kolegama sa posla, a smarač kao da nema date kategorije ili su ga svi otkačili jer im je muka od tih njegovih dogodovština, pa onda veselnik to neprekidno ad nauseam ponavlja ovde…

Možda moramo naći razumjevanje? Ozbiljno. :)
benedykt benedykt 14:02 28.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana

Možda moramo naći razumjevanje? Ozbiljno. :)

Avaj, imam razumevanja za sve što nisu opsesivno-kompulzivni poremećaji psihe, jer smatram da se u datom slučaju treba obratiti nekom stručnom, a ne da svi mi ovde ”volontiramo” u obliku grupne seanse i onda svojim razumevanjem pomažemo tom nekom…
teslana teslana 14:17 28.06.2022

Re: Crni Pajke

Avaj, imam razumevanja za sve što nisu opsesivno-kompulzivni poremećaji psihe, jer smatram da se u datom slučaju treba obratiti nekom stručnom, a ne da svi mi ovde ”volontiramo” u obliku grupne seanse i onda svojim razumevanjem pomažemo tom nekom…

Nije to, nije svako ponavljanje radnje tj u ovom slučaju komentara ili misli OKP. Možda depresija, usamljenost, poželjna pažnja.

Već smo imali grupne seanse, svi smo prošli kroz nekoliko faza, njemu olakšanje ne stiže,
zatim: i najbanalniji OKP definiše određenu radnju npr simetrija predmeta i nakon toga olakšanje..
teslana teslana 14:19 28.06.2022

Re: Crni Pajke

Meni je dijete prije neki dan poslao iz Muzeja nesimetričnu sliku i bilo je strašno, kako bih ti rekla.. :)
predatortz predatortz 14:21 28.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
5.9!

Ma zezaš, od 10? :))


Ne, bre! To je najviša!

Edit:

Zar umetničko klizanje ne beše od 0.0 do 6.0?

Gde bre od 10?!
To bih prećutao!
benedykt benedykt 14:25 28.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
Avaj, imam razumevanja za sve što nisu opsesivno-kompulzivni poremećaji psihe, jer smatram da se u datom slučaju treba obratiti nekom stručnom, a ne da svi mi ovde ”volontiramo” u obliku grupne seanse i onda svojim razumevanjem pomažemo tom nekom…

Nije to, nije svako ponavljanje radnje tj u ovom slučaju komentara ili misli OKP. Možda depresija, usamljenost, poželjna pažnja.

Već smo imali grupne seanse, svi smo prošli kroz nekoliko faza, njemu olakšanje ne stiže,
zatim: i najbanalniji OKP definiše određenu radnju npr simetrija predmeta i nakon toga olakšanje..

Ne znam, meni onako laički liči na OKP upravo zato što se neprekidno ponavlja jedan te isti sled događaja u obliku komentara tj njemu na kraju svake te balade taj deo sa prepričavanjem menija očigledno donosi neku vrstu olakšanja. U svakom slučaju, poželjno je da se obrati nekom stručnom umesto da troluje ovde a sve u cilju da bi mogao tom pričom sebi da olakša psihičke muke i razreši tako konflikt u glavi. Inače kada smo već kod te simetrije predmeta, obrati pažnju na taj njemu karakterističan jedna rečenica-jedan red način pisanja komentara…
teslana teslana 14:39 28.06.2022

Re: Crni Pajke

balade taj deo sa prepričavanjem menija očigledno donosi neku vrstu olakšanja.

Ma ne.
i razreši tako konflikt u glavi

Ni ovo. Nema konflikt sa sobom.

(od svakog i najgoreg konflikta sa nekim ovde, uvijek su gori oni iz mraka, iz Srca tame što bi rekao Svetislav)


Nego, kako spomenuh Muzej, moje dijete je bilo u Istorijskom (poslom:), a ja dan prije zatvaranja Munkove izložbe u Albertini,





I to radi ove čaše u ruci, nije mi teško peti put ponoviti da mi je žao što sutradan još jednom nisam otišla tj nisam stigla pred nju par minuta..



teslana teslana 14:42 28.06.2022

Re: Crni Pajke

Inače kada smo već kod te simetrije predmeta, obrati pažnju na taj njemu karakterističan jedna rečenica-jedan red način pisanja komentara…

Ne, i ne. :)
teslana teslana 14:46 28.06.2022

Re: Crni Pajke

Ne, bre! To je najviša!

Edit:

Zar umetničko klizanje ne beše od 0.0 do 6.0?

Gde bre od 10?!
To bih prećutao!

Sad tek neočekivano, ćutim i ja. :)
benedykt benedykt 15:39 28.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
balade taj deo sa prepričavanjem menija očigledno donosi neku vrstu olakšanja.

Ma ne.
i razreši tako konflikt u glavi

Ni ovo. Nema konflikt sa sobom.

(od svakog i najgoreg konflikta sa nekim ovde, uvijek su gori oni iz mraka, iz Srca tame što bi rekao Svetislav)


Ne znam, samo mi se zaista čini da to što određena, očigledno psihički ne baš sasvim sama u glavi, osoba ima bukvalno opsesivnu potrebu da uvek i svugde pominje svoju ženu i šta je gde u kojoj musavoj čatrlji ili kod svoje kuće ždrljekala, se barem po mom skromnom i definitivno laičkom sudu nikako ne može objasniti samo sa depresijom ili usamljenošću. Mislim ok, očigledno da je nešto od toga jedan od saučesnika koji trigeruje manifestovanje datog psihičkog poremećaja, ali da su samo te stvari u pitanju, ne bi se uvek i to ad nauseam ponavljala ta jedna te ista tema a da se pri tome Baba Kurana razume u kulinarstvo kao ja u klot-frket štrikanje. Dakle, postoji nekakav konflikt u glavi, nekakva neostvarena želja, frustracija, kompleks ili šta god, čim se jedan te isti motiv uvek i iznova ne samo vraća, nego se na silu nameće tj sebi se samom i to besomučnim trolovanjem nabacuje lopta da bi se u jednom trenutku moglo pričati o ženi i ždrljekanju, gde se pri tome i da tragikomedija bude potpuna uvek obžderava tj priča posle o bukvalno jedna te ista tri ili četiri jela i dve salate…
teslana teslana 16:00 28.06.2022

Re: Crni Pajke

Dakle, postoji nekakav konflikt u glavi, nekakva neostvarena želja, frustracija, kompleks ili šta god, čim se jedan te isti motiv uvek i iznova ne samo vraća, nego se na silu nameće tj sebi se samom i to besomučnim trolovanjem nabacuje lopta da bi se u jednom trenutku moglo pričati o ženi i ždrljekanju, gde se pri tome i da tragikomedija bude potpuna uvek obžderava tj priča posle o bukvalno jedna te ista tri ili četiri jela i dve salate…

Ne, nije to ta struktura.


Žena je najbolji dio njega, dobro je da je spominje. :)


O drugim ljudima razmišljam silom prilika, na licu mjesta, i onda se iznenadim kad se desi obratna situacija, pa vidjeli smo da mi je blog nedavno posvećen, ja sam insekt, skakavac s druge strane povučene između dobra i zla linije na peesku, manje vredan i koketan, cc, virtuelne trice i kučine, trice, kučine i majčine, tj samoanaliza mi je uvijek jača strana od analiziranja drugih, ne bavim se unaprijed međuljudskim odnosima ili ne bavim se ja vama toliko kao sobom.. :)


Šta me sad interesuje, da li je neko bio na odmoru u Portugalu? Trenutno je u Lisabonu 26, kod mene 29 i u BL 35.. I ako ne, Grčka, gdje u Grčku? Benedykt, jesi li išao u Grčku, reci.. :)
benedykt benedykt 17:55 28.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana


Šta me sad interesuje, da li je neko bio na odmoru u Portugalu? Trenutno je u Lisabonu 26, kod mene 29 i u BL 35.. I ako ne, Grčka, gdje u Grčku? Benedykt, jesi li išao u Grčku, reci.. :)

Pazi, Portugal i Grčka ne idu u istu rečenicu da se sad ne uvrede neki moji poznanici iz tih krajeva, mada mi se čini da bi se i oni verovatno složili sa mnom oko toga. Elem, Grčka strogo ostrva, jer sve ostalo nije ni prineti tome. Nemam pojma, sve zavisi šta ti lično godi i koliko si spremna da se cimaš, tj da li napadaš avionom Atinu pa bi onda neko aerodromsko ostrvo u produžetku ili eventualno opcija brodom sledećeg jutra iz Pireja.
Dakle, opcija Paros + Antiparos nije npr hrđava, jer možeš avionom do Parosa koji sada postaje Mikonos za Grke, tj pošto su stranci od Mikonosa napravili seljanu onda je Paros postao evakuaciona opcija. E sad, sa Parosa trajektom koji ide na svaki sat a da vožnja traje pet minuta ali bukvalno ti možeš do Antiparosa koji je totalno deseta a opet isto tako dobra priča, tj nekako je malo više gospodstveniji sa manje gužve, sa time da plaže i nisu nešto specijalno za razliku od Parosa.
Druga opcija ti je Folegandros kome ta hora tj glavno selo izgleda uveče kao da si zalutao na snimanje nekog filma tj nestvarno lepo, plus je malo ostrvo pa se svugde lako stigne.
Treća opcija ti je Ikarija, potpuno neverovatno ostrvo sa najluđim panagiri žurkama u celoj Grčkoj, odličnim plažama i čuvenim selom koje živi noću a spava danju, tj tek od jedanaest uveče sve počinje da funkcioniše.
Četvrta varijanta ti je npr Kufonisi ili da budemo precizni Kufonisia, pošto su dva minijaturna ostrva par kilometra puta par kilometara u pitanju. Ne treba ti nikakav rentirani automobil tj možeš da si iznajmiš bicikl ili da koristiš lokalni autobus koji ide svaki sat na drugu stranu ostrvceta gde je neka kao najlepša plaža.
Jonska ostrva su kao ok, ali ništa specijalno, Sporadi su odlični ili su barem bili, konkretno Skopelos, samo nisam tamo bio odavno pa se plašim da i od njega nisu napravili Skijatos tj lose varijantu. Tasos slobodno zaboravi, dok su Dodekanezi kao grupa ostrva sasvim ok, tipa Kos ili Karpatos ali meni lično su Kikladi daleko draži. Možeš i na Krit, ali za njega ti po meni treba puno vremena i poželjno je poznavati nekoga odatle čisto da bi manje lutala, jer je Krit više omanji kontinent nego ostrvo…
teslana teslana 21:42 28.06.2022

Re: Crni Pajke

Pazi, Portugal i Grčka ne idu u istu rečenicu da se sad ne uvrede neki poznanici iz tih krajeva, mada mi se čini da bi se i oni verovatno složili sa mnom oko toga.

Nešto dobro ili loše?

Bila sam u Portugalu, u Lisabonu, ne u ljetno doba, u aprilu jedno prošlo doba što bi rekao Z. Čolić. :)

I ništa niže ispod Herceg Novog.


Elem, Grčka strogo ostrva, jer sve ostalo nije ni prineti tome. Nemam pojma, sve zavisi šta ti lično godi i koliko si spremna da se cimaš, tj da li napadaš avionom Atinu pa bi onda neko aerodromsko ostrvo u produžetku ili eventualno opcija brodom sledećeg jutra iz Pireja.
Dakle, opcija Paros + Antiparos nije npr hrđava, jer možeš avionom do Parosa koji sada postaje Mikonos za Grke, tj pošto su stranci od Mikonosa napravili seljanu onda je Paros postao evakuaciona opcija. E sad, sa Parosa trajektom koji ide na svaki sat a da vožnja traje pet minuta ali bukvalno ti možeš do Antiparosa koji je totalno deseta a opet isto tako dobra priča, tj nekako je malo više gospodstveniji sa manje gužve, sa time da plaže i nisu nešto specijalno za razliku od Parosa.
Druga opcija ti je Folegandros kome ta hora tj glavno selo izgleda uveče kao da si zalutao na snimanje nekog filma tj nestvarno lepo, plus je malo ostrvo pa se svugde lako stigne.
Treća opcija ti je Ikarija, potpuno nevorovatno ostrvo sa najluđim panagiri žurkama u celoj Grčkoj, odličnim plažama i čuvenim selom koje živi noću a spava danju, tj tek od jedanaest uveče sve počinje da funkcioniše.
Četvrta varijanta ti je npr Kufonisi ili da budemo precizni Kufonisia, pošto su dva minijaturna ostrva par kilometra puta par kilometara u pitanju. Ne treba ti nikakav rentirani automobil tj možeš da si iznajmiš bicikl ili da koristiš lokalni autobus koji ide svaki sat na drugu stranu ostrvceta gde je neka kao najlepša plaža.
Jonska ostrva su kao ok, ali ništa specijalno, Sporadi su odlični ili su barem bili, konkretno Skopelos, samo nisam tamo bio odavno pa se plašim da i od njega nisu napravili Skijatos tj lose varijantu. Tasos slobodno zaboravi, dok su Dodekanezi kao grupa ostrva sasvim ok, tipa Kos ili Karpatos ali meni lično su Kikladi daleko draži. Možeš i na Krit, ali za njega ti po meni treba puno vremena i poželjno je poznavati nekoga odatle čisto da bi manje lutala, jer je Krit više omanji kontinent nego ostrvo…


Švabe poznaju Portugal kao vi iz Srbije Grčku, il kao Bosanci Makarsku :), i Neum :), zezam se, sad mi je i preglednije i komplikovanije, hm, u Ukrštenici pola ne bih znala odgovoriti i da ima dva poznata slova, ma više od pola. :)




srdjan.pajic srdjan.pajic 05:48 29.06.2022

Re: Crni Pajke

predatortz
teslana
Nisi ti Čarli dobro skont'o to sa Dževadom.
Ne napada Dževad Srbiju, niti pljuje po Vučiću što je Srbin.

Ih, sad..

A tako ga lijepo krenulo manijačenje i jedno te isto iz šupljeg u prazno.


Lepa ti bašča!


Jeste, zato sam i pitao, a i šljvcigeri su joj - njam, udavio bih se sa pola tone knedli sa šljivama (nadam se da ovo ne vređa ničija nacionalna osećanja! )

A reče mi ortak da su negde u Beogradu otvorili radnju gde se prodaju odlične knedle sa šljivama, ama nismo stigli da je overimo (baška što su ove moje dve jako probirljive i sumnjičave prema našim slatkišima (pogotovu onim turskog porekla), a i hrani uopšte, mislim da im ponudim te knedle izbio bi ustanak, ili bi me prijavile socijalnoj službi, u najboljem slučaju bih ja to sve morao da pojedem, iako mi ne bi naročito teško palo).



teslana teslana 11:20 29.06.2022

Re: Crni Pajke

Jeste, zato sam i pitao, a i šljvcigeri su joj - njam, udavio bih se sa pola tone knedli sa šljivama (nadam se da ovo ne vređa ničija nacionalna osećanja! )

A reče mi ortak da su negde u Beogradu otvorili radnju gde se prodaju odlične knedle sa šljivama, ama nismo stigli da je overimo (baška što su ove moje dve jako probirljive i sumnjičave prema našim slatkišima (pogotovu onim turskog porekla), a i hrani uopšte, mislim da im ponudim te knedle izbio bi ustanak, ili bi me prijavile socijalnoj službi, u najboljem slučaju bih ja to sve morao da pojedem, iako mi ne bi naročito teško palo).

Rodna zemlja, dobra i za šljivik, par dana su moj tata i dijete samo podvezivali grane, podupirale, lome se, pa smo ponudili ljudima da dođu kupiti sebi šljiva i praviti rakiju, mi imamo puno rakije (par stotina litara:), mama neće više da pravi pekmez kaže to niko ne jede, neka sebi pravi ko hoće.. Moj did je ovde uzgajao lubenicu, sjećam se kao dijete, ali džanarka nikad nije bila rodna kao ove god il kao npr na drugom placu kraj rijeke..






srdjan.pajic srdjan.pajic 16:07 29.06.2022

Re: Crni Pajke

mi imamo puno rakije (par stotina litara:),


Moj ćale prodao destileriju, i sad mu kajsije idu samo u pekmez (sa jabukama ne znam šta radi), ili se podele komšiluku, ili se bace. No mu je Vučić zabo klip u točkove sad kako ne može da reši nestašicu šećera (a svi smo svedoci koliko se muči i trudi oko toga, u našem Maksiju kažu da svako jutro lično donese paletu sa par desetina pakovanja šećera od kilo, što se brzo razgrabi, baš treba poraniti), a i keva je sličnog stava ko tvoja, ne pada joj napamet to da kuva jer ima nepojedenih tegli još od ko zna kad (baška što su svi tamo u nekom predijabetes stanju pa ne smeju to da jedu ni pod razno), plus joj uvek počinje neka serija pa ne može. Ali onda ćale uzme sam to da sprema, pa zamulja celu kuhinju od poda do plafona, i još pola stana strada kao kolateralna šteta, te se keva onda smiluje pa ona to na kraju skuva. Nema više mesta to ni da sa odlaže na stalažama u špajzu.
teslana teslana 05:58 30.06.2022

Re: Crni Pajke

Moj ćale prodao destileriju, i sad mu kajsije idu samo u pekmez (sa jabukama ne znam šta radi), ili se podele komšiluku, ili se bace. No mu je Vučić zabo klip u točkove sad kako ne može da reši nestašicu šećera (a svi smo svedoci koliko se muči i trudi oko toga, u našem Maksiju kažu da svako jutro lično donese paletu sa par desetina pakovanja šećera od kilo, što se brzo razgrabi, baš treba poraniti), a i keva je sličnog stava ko tvoja, ne pada joj napamet to da kuva jer ima nepojedenih tegli još od ko zna kad (baška što su svi tamo u nekom predijabetes stanju pa ne smeju to da jedu ni pod razno), plus joj uvek počinje neka serija pa ne može. Ali onda ćale uzme sam to da sprema, pa zamulja celu kuhinju od poda do plafona, i još pola stana strada kao kolateralna šteta, te se keva onda smiluje pa ona to na kraju skuva. Nema više mesta to ni da sa odlaže na stalažama u špajzu.


Pa da, baš te tegle od prošle i pretprošle i ko zna koje godine su razlog što je odustala i od pekmeza i od neke zimnice, pravi samo od šipka, to jedemo, kupi kantu nakupljenih, naiđu ljudi, nose, prodaju..
I sa medom hrane pčele, kad spomenu šećera.

Za liker od višanja je prije neki dan rekla da će praviti s medom a ja se sjetih izreke "kad imaš masla i po guzici ga mažeš".
softelectronics_e softelectronics_e 14:21 30.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
podseti me na ono kad je Janvier zapeo da udje u Gorazde, pa na punktu u Ustipraci urlao na pandure, sve na francuskom a iz usta Bogdana, previdioca.

pa kaze Janvier - 'meni je Mladic obecao, pa i Karadzic, pa imam sve dozvole, pa videcete vi pa upotrebicu silu pa ovo pa ono...'.

tek ce jedan od pandura

'aj Bogdane, ne budali'

Pročitala sam Javier, Solana. :)

Prvo da pohvalim Rebrasti čips iz Srbije, najbolji je. Jedem ovih dana dvije kesice dnevno, nadoknađujem so u organizmu. :)

....

To ti nije zdravo!
softelectronics_e softelectronics_e 14:24 30.06.2022

Re: Crni Pajke

benedykt
teslana
Ko tvoje slike može da razume, alal mu vera!

Ajde bre ne seri.

I ne citiraj cijeli komentar jer si glup. Nisu svi glupi kao ti, možeš li to razumjeti?
Što se tiče tzv. Bošnjaka, mene njihove slike ni malo ne zanimaju.

Ama koga boli šta tebe zanima ili ne? Tj ako širiš govor mržnje prema sunarodnicima u Srbiji, to valjda zakon reguliše?

Previše očekuješ od polupismene Baba Kurane, jer jedino što mukica glupa ume da napiše a da ima bilo kakvog smisla i pri tome je duže od jedne rečenice, su te njegove dogodovštine i izleti tj u kojoj je musavoj čatrlji jeo šta i kada. Mada ruku na srce, čak ni to ne ume da napiše kako treba tj strogo jedna rečenica može da ide u jedan red, pošto je sve drugo odveć komplikovano za njegov nazovi mozak…

Plaćeniče, kako posao?!
Da li si bio skoro na večeri sa Putinom?
Jebote, kakvih sve budala nema na kugli zemaljskoj!
Strašno!
softelectronics_e softelectronics_e 15:22 30.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
To da mi nisi više nikada rekla!

Šta? Da se napaseš Dževadu?

Bolje tebi.
softelectronics_e softelectronics_e 15:29 30.06.2022

Re: Crni Pajke

benedykt
teslana
Previše očekuješ od polupismene Baba Kurane, jer jedino što mukica glupa ume da napiše a da ima bilo kakvog smisla i pri tome je duže od jedne rečenice, su te njegove dogodovštine i izleti tj u kojoj je musavoj čatrlji jeo šta i kada. Mada ruku na srce, čak ni to ne ume da napiše kako treba tj strogo jedna rečenica može da ide u jedan red, pošto je sve drugo odveć komplikovano za njegov nazovi mozak…

Benedykt, nismo se dugo vidjeli i primjetiću da si sjajno. :)

Ma te njegove dogodovštine sa proputovanja kroz Srbiju su ok, ostalo ne znam šta bih više rekla, čovjek je u nekoj reverzibilnosti, i kao da sam ne može da se izvuče iz toga, možda to stanje boli, izaziva tegobu, ko zna..

Pazi, neka frustracija je očigledno u pitanju, jer ako primećuješ ta mucava sricanja u vidu Baba Kuraninih komentara se u suštini svode na dve međusobno povezane forme. Prva je taj njegov uvod u obliku trolovanja, kada se kao pijavica nakači, odradi copy-paste celog tvog komentara i onda doda tu svoju jednu rečenicu kojoj je jedina svrha ta da tebe isprovocira da mu odgovoriš. Znači trolovanje iz keca u kec. E onda, posle drugog ili trećeg komentara u tom prepucavanju on onda počne sa tim svojim musavim čatrljama, musakama, šopskim salatama i mesinama u raznim oblicima. Normalan čovek to priča rodbini, prijateljima ili kolegama sa posla, a smarač kao da nema date kategorije ili su ga svi otkačili jer im je muka od tih njegovih dogodovština, pa onda veselnik to neprekidno ad nauseam ponavlja ovde…

A da vidiš, tek, kakav kelj ću danas za ručak!
Kakva si ti budalčina, užas!
Nego, da li si skoro večerao sa Zelenskim?
Šta ima novoga?
softelectronics_e softelectronics_e 15:31 30.06.2022

Re: Crni Pajke

teslana
Avaj, imam razumevanja za sve što nisu opsesivno-kompulzivni poremećaji psihe, jer smatram da se u datom slučaju treba obratiti nekom stručnom, a ne da svi mi ovde ”volontiramo” u obliku grupne seanse i onda svojim razumevanjem pomažemo tom nekom…

Nije to, nije svako ponavljanje radnje tj u ovom slučaju komentara ili misli OKP. Možda depresija, usamljenost, poželjna pažnja.

Već smo imali grupne seanse, svi smo prošli kroz nekoliko faza, njemu olakšanje ne stiže,
zatim: i najbanalniji OKP definiše određenu radnju npr simetrija predmeta i nakon toga olakšanje..

Šta je to?
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 18:37 01.07.2022

Re: Crni Pajke

To je po svoj prilici moj drug Bogdan,


nije, boca zemunac. code name labrador.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 18:39 01.07.2022

Re: Crni Pajke


Odoše kao bele lale...


ne budi bas tako siguran predo, ne verujem bas da mozes i ti da pretpostavis za koga sve su takvi radili

zoja444 zoja444 01:10 27.06.2022

necu da budem noj

za neosvescene roditelje koji ostavljaju slike svoje maloletne dece po internetu, nek budu sigurni da sigurno neki pedofil sigurno ostavlja svoje telesne izlucevine po ekranu, nad tim slikama.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana