Boli sine, boli, bas boli

jaksa scekic RSS / 25.06.2008. u 19:06

 

 

Krajickom oka vec dva dana gledam raspravu u Skupstini. Pitam se zar je stvarno moguce da oni koji su izgubili u foto-finisu politicke pijace nemaju bar malo dostojanstva i  gospodski podnesu poraz.

Ono sto se vidi (cak iz aviona), boli, mnogo, ali bas boli sto je vlast izgubljena.U politickom zivotu jedne zemlje, sasma je normalno da se koalicije prave iz politickih,ekonomskih i ko zna kojih SVE interesa.

Kratkog daha je i iracionalno (i samo ce jos vise iziritirati “svoje” glasace) da se “minira” rad Parlamenta.Ovi koji su izgubili NISU shvatili poruku biraca,a poruka je sedite,radite i vadite nas iz bedaka.I sad kad nema vise argumenata, onda se pribegava poznatoj matrici ponasanja ”okupaciji govornice”, besmislenim replikama, uvredama i nadmudrivanjima.

Ako nastave ovako na sledecim izborima procice jos gore.(Primam opklade) Mozda su ovakva prva dva dana i te kako potrebna.Sad se vidi ko je kakav. 

 J  

PS:Posle prva dva dana Sormaz je moj jos omiljatiji lik,a vrlo blizu mu je Aleksandra Jankovic.Aligrudic-kamikaza.Direktni TV prenosi obavezno i to ako treba na prvi kanal.



Komentari (71)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 19:14 25.06.2008

Kazu ljudi.

oni koji bolje od mene znaju, da su ovakve situacije ipak korisne jer mnogi pokazu svoje pravo lice. Najvise boli, naravno, sto to nema ko da zapamti:(
dragoljub dragoljub 19:37 25.06.2008

Re: Kazu ljudi.

Kratkog daha je i iracionalno (i samo ce jos vise iziritirati “svoje” glasace) da se “minira” rad Parlamenta.

nažalos,ja mislim da njihovi birači to i očakuju od njih.kad malo bolje razmislim ,oni su i imali najviše glasača kad su se ponašali ovako.sad voleo bih da grešim i da se citirano obistini,ali.
Najvise boli, naravno, sto to nema ko da zapamti:(

:((,baš
ivana23 ivana23 20:22 25.06.2008

Re: Kazu ljudi.

nsarski
oni koji bolje od mene znaju, da su ovakve situacije ipak korisne jer mnogi pokazu svoje pravo lice. Najvise boli, naravno, sto to nema ko da zapamti:(


Naravno, ko jos gleda Skupstinu, preokupirani su/smo..

dusavu dusavu 20:25 25.06.2008

Re: Kazu ljudi.

dragoljub
Kratkog daha je i iracionalno (i samo ce jos vise iziritirati “svoje” glasace) da se “minira” rad Parlamenta.nažalos,ja mislim da njihovi birači to i očakuju od njih.kad malo bolje razmislim ,oni su i imali najviše glasača kad su se ponašali ovako.sad voleo bih da grešim i da se citirano obistini,ali.
Najvise boli, naravno, sto to nema ko da zapamti:(:((,baš

Upravo tako. Govor Krasića iz SRS je najbolji primer za to. On svoje izlaganje za skupštinskom govornicom posvećuje "onima što gledaju TV prenos" sa molbom da "pozovu i svoje komšije" DA BI SVI VIDELI ŠTA SE RADI U NARODNOJ SKUPŠTINI. Zna Krasić sa kim ima posla zato takva demagogija ulazi na velika vrata među srpsko pučanstvo.
Rasina Rasina 20:18 25.06.2008

Fluency test

Nepismeno i potpuno konfuzno. Sedi, jedan.
dragoljub dragoljub 20:47 25.06.2008

Re: Fluency test

Rasina
Nepismeno i potpuno konfuzno. Sedi, jedan.

mariopan mariopan 21:02 25.06.2008

Re: Fluency test

Nisam gledala i necu..
Sta oni jos mogu da nam kazu..i pozicija i opozicija...a da to vec nije vidjeno?
Dok je Dacic jos izigravao udavacu koja tvrdi pazar sa govornica nam se obracao Tadic sa pretnjama da se "mora postovati izborni rezultat"..panika od gubitka, sta li? Kako bi oni tek drecali u Skupstini da taj debelguzi nije isplacen koliko je trazio ili da mu je neko drugi dao to sto trazi?Zasto su oni tako srecni...zar imaju razloga da sebe smatraju boljima? Kupili su sebi glasove i dobili vlast....posteno nema sta. I ja glasala za Tadica? Nikada vise.
A ko gubi ima pravo da se ljuti.
Podrzavam onu recenicu..RADITE ..krenite, uradite nesto za ovu zemlju..samo to im porucujem ako ima ko da me cuje, sada se plen deli pa su malo tvrdi na usima i srecni ko deca na vasaru.
Rasina Rasina 21:04 25.06.2008

Re: Fluency test

Dragoljube shta si hteo da kazesh?
dragoljub dragoljub 21:20 25.06.2008

Re: Fluency test

Nepismeno i potpuno konfuzno. Sedi, jedan.

нисам знао да присуствујем некој пименој вежби,друго миси бе овдена имамо једну Lektork-у и сасвим нам је добра,
мислим,човече кој ти је то коментар,стварно.
Rasina Rasina 21:42 25.06.2008

Re: Fluency test

dragoljub
Nepismeno i potpuno konfuzno. Sedi, jedan.нисам знао да присуствујем некој пименој вежби,друго миси бе овдена имамо једну Lektork-у и сасвим нам је добра,мислим,човече кој ти је то коментар,стварно.


Moj komentar je vrlo precizan. Ceo post g. Scekica je napisan nepismeno, sintaksa je rogobatna, a osnovne ideje konfuzne. Ukratko, bolje (za njega) da se nije dogodilo. Za tebe (i druge koji chitaju) ovo bi bila dobra prilika da ponovo razmislish o shupljim fasadama koje, josh od doba komunizma, okupiraju drushtvenu scenu i zauzimaju (chitaj trace) produktivni drushtveni prostor.
dragoljub dragoljub 22:03 25.06.2008

Re: Fluency test

само једно питање по ком то правописном закону си извршио пресловљавање?

ако ти је већ стало толико дао писмености што си не купиш и прикључиш праву тастатуру,верујем да је технички потпуно изводљиво да се прикључе две тастатуре истовремено,прикључивао сам два миша и радили су одлично па не верујем да би две тастатуре биле проблем.

можда и мени сметају све могуће и немогуће комбинације слова,које би требало да опонашају наше гласове па не приговарам људима.ја мислим да блог спада у слободне форме и сходно томе се и понашам.

уосталом није ни потребно да постављаш још једну тастатуру,довољно је да поставиш српску опцију и да пронађеш наша слова.ако већ тераш мак на конац,буди доследан.

и батали комунисте,већ ја постало бљутаво спомињати их.
Rasina Rasina 22:15 25.06.2008

Re: Fluency test

"... ako vec terash mak na konac..." !?
Mozda nisi sve prochitao do kraja?

Ono o mishevima, tastaturama i opcijama necu da komentarishem.
dragoljub dragoljub 22:41 25.06.2008

Re: Fluency test

Rasina
"... ako vec terash mak na konac..." !?
Mozda nisi sve prochitao do kraja?

Ono o mishevima, tastaturama i opcijama necu da komentarishem.

ма којим ти то језиком пишеш,то није српски

nije da nećeš da komentarišeš, nego nemaš odgovor na pitanje kojim se pavopisom služiš kad upotrebljavaš slovne kombinacije koje ne postoje u srpskom jeziku.

i što da ne pričamo o opcijama? pa ljudi su se potrudili da se na kompjuteru upotrbljavaju različiti jezici.
preslovljavanje srpskog na srpski je za tebe pismenost,za mene ne.za mene je to tvoja lenjost da upotrbieš određenu prečicu na tastaturi.
Vračarac Vračarac 08:06 26.06.2008

Re: Fluency test

Nisam gledala i necu..
Sta oni jos mogu da nam kazu..i pozicija i opozicija...a da to vec nije vidjeno?

Mislim da ste napravili pravi izbor. Ja sam iz nekih nepoznatih, verovatno mazohističkih razloga gledao prenos skupstine celih 15-20 minuta. Ljudi moji, sa ovakvih 250 likova koje plaćamo načisto smo nagrabusili. Pa u toj skupštini nam sedi 250 (249, jednu poslanicu veoma cenim iako se sa njom ne slažem politički) narcisoidnih lezilebovića i prodavaca magle. Načisto smo naj....i kada će ovakvi likovi da nam sačinjavaju i vladu a i opoziciju. Oni su karjnje nezainteresovani za nas, ne vide dalje od svojih nafatiranih guzica. Užas.
antioksidant antioksidant 08:20 26.06.2008

Re: Fluency test

Vračarac
Nisam gledala i necu..Sta oni jos mogu da nam kazu..i pozicija i opozicija...a da to vec nije vidjeno? Mislim da ste napravili pravi izbor. Ja sam iz nekih nepoznatih, verovatno mazohističkih razloga gledao prenos skupstine celih 15-20 minuta. Ljudi moji, sa ovakvih 250 likova koje plaćamo načisto smo nagrabusili. Pa u toj skupštini nam sedi 250 (249, jednu poslanicu veoma cenim iako se sa njom ne slažem politički) narcisoidnih lezilebovića i prodavaca magle. Načisto smo naj....i kada će ovakvi likovi da nam sačinjavaju i vladu a i opoziciju. Oni su karjnje nezainteresovani za nas, ne vide dalje od svojih nafatiranih guzica. Užas.

Vracarac, ne bih da zvocam, ali ti zagovaras odlazak na pecanje. Zabacivanjem udice si prihvatio bilo kog izaberu ostali koji na dan izbora "ne pecaju".

Da se razumemo, slazem se sa tvojom konstatacijom ali me interesuje sta ces ti da uradis povodom toga? Ili sta bi zeleo da ja uradim povodom toga? Ili sta predlazes da zajedno uradimo povodom toga?
mariopan mariopan 08:34 26.06.2008

Re: Fluency test

Vračarac
Nisam gledala i necu..
Sta oni jos mogu da nam kazu..i pozicija i opozicija...a da to vec nije vidjeno?

Mislim da ste napravili pravi izbor. Ja sam iz nekih nepoznatih, verovatno mazohističkih razloga gledao prenos skupstine celih 15-20 minuta. Ljudi moji, sa ovakvih 250 likova koje plaćamo načisto smo nagrabusili. Pa u toj skupštini nam sedi 250 (249, jednu poslanicu veoma cenim iako se sa njom ne slažem politički) narcisoidnih lezilebovića i prodavaca magle. Načisto smo naj....i kada će ovakvi likovi da nam sačinjavaju i vladu a i opoziciju. Oni su karjnje nezainteresovani za nas, ne vide dalje od svojih nafatiranih guzica. Užas.

To stvarno ne moze da se gleda...a tek kada pomislim da ih za to i placamo...iz onog budzeta koji je prazan a niko da kaze kuda su pare otisle, i svi srecni sto to niko tamo ne poteze kao pitanje...pa nece jedni drugima oci da vade, sad ce i oni da pocnu da naplacuju naduvane racune za prevoz do Skupstine, sad ce i oni da jedu u restoranu gde je cena obroka kao u sirotinjskom kazanu...i prvo sto ce da urade podici ce sebi plate, time su se bavili i u proslom sazivu.........i ja cenim jednu poslanicu ali ne mogu da, zabog jedne koju postujem, da ocutim ono sto mislim a to je da tamo sedi gomila dzabalebarosa. Nekad se samo zapitam kako oni odsede tamo ceo dan i odslusaju jedni druge sta sve pricaju? Jedino je moguce da ih u stolicama drzi ona neverovetno velika plata (za nase uslove) a nekad tu platu dobiju i ako ne dolaze..sala prazna, sede oni sto nemaju danas sta pametnije da rade pa to rade u sali Skupstine...to ja vidim kad ih pogledam.
Zen Master Zen Master 08:48 26.06.2008

Re: Fluency test

mariopan
Kupili su sebi glasove i dobili vlast....posteno nema sta. I ja glasala za Tadica? Nikada vise.
.


U politici i glasanju nikada ne treba da ima mesta emocijama. O tome ko je ko u vladi i kako se ona napravila mene da izvineš najstrašnije boli briga niti je to moj posao pa da se smaram oko toga. Ono što će mene isključivo i jedino interesovati pred sledeće izbore je šta je ova vlada uradila konkretno da meni i ovoj zemlji bude bolje, da li je mogla i koliko više od toga i ko je od ponudjenih opcija po meni najpogodniji da u budućem mandatu posle tih novih izbora uradi najbolje posao za koji se kandiduje.
Zen Master Zen Master 08:59 26.06.2008

Re: Fluency test

Vračarac
Nisam gledala i necu..
Sta oni jos mogu da nam kazu..i pozicija i opozicija...a da to vec nije vidjeno?
Mislim da ste napravili pravi izbor. Ja sam iz nekih nepoznatih, verovatno mazohističkih razloga gledao prenos skupstine celih 15-20 minuta. Ljudi moji, sa ovakvih 250 likova koje plaćamo načisto smo nagrabusili. Pa u toj skupštini nam sedi 250 (249, jednu poslanicu veoma cenim iako se sa njom ne slažem politički) narcisoidnih lezilebovića i prodavaca magle. Načisto smo naj....i kada će ovakvi likovi da nam sačinjavaju i vladu a i opoziciju. Oni su karjnje nezainteresovani za nas, ne vide dalje od svojih nafatiranih guzica. Užas.


Tih 250 likova su samo presek stanja u ovoj zemlji i oni sami i njihovo ponašanje su jedino odraz stanja u kome se društvo i ova država nalaze. Mi ponekad grešimo kada ne vidimo dalje od kruga dvojke ovde u Beogradu, a kada se zadje samo malo dublje u unutrašnjost i popriča sa tzv običnim svetom onda stvari postaju kristalno jasne. Valjda će biti bolje jednog dana mada čisto sumnjam da će taj dan nešto uskoro, ali kao nada umire poslednja...
Vračarac Vračarac 09:05 26.06.2008

Re: Fluency test

Vracarac, ne bih da zvocam, ali ti zagovaras odlazak na pecanje. Zabacivanjem udice si prihvatio bilo kog izaberu ostali koji na dan izbora "ne pecaju".

Ma jasno mi je da ponekad ličim na onu dvojcu iz mapet šoua što samo sede i gunđaju, ali opravdanje za takvo svoje ponašanje (ipak je uvek najlakše sebe opravdati) nalazim u nedostatku kvaliteta koji nam se servira na političkoj pijaci. Jednostavno, sve smo ih već videli na delu, za NAS su učinili jako malo i time sami sebe diskvalifikovali kao opciju kojoj bih eventualno dao svoj glas. U krajnjoj liniji i pecanje je vid protesta protiv tih likova
Da se razumemo, slazem se sa tvojom konstatacijom ali me interesuje sta ces ti da uradis povodom toga? Ili sta bi zeleo da ja uradim povodom toga? Ili sta predlazes da zajedno uradimo povodom toga?

Ja im samo neću dati svoj glas. I lajaću. Za ostale ne znam. Neka svako radi onako kako misli da treba. Prema savesti.
Nekad se samo zapitam kako oni odsede tamo ceo dan i odslusaju jedni druge sta sve pricaju? Jedino je moguce da ih u stolicama drzi ona neverovetno velika plata (za nase uslove) a nekad tu platu dobiju i ako ne dolaze..sala prazna,

E Mariopan, ko nama radi o glavi.
Vračarac Vračarac 09:19 26.06.2008

Re: Fluency test

Tih 250 likova su samo presek stanja u ovoj zemlji i oni sami i njihovo ponašanje su jedino odraz stanja u kome se društvo i ova država nalaze. Mi ponekad grešimo kada ne vidimo dalje od kruga dvojke ovde u Beogradu, a kada se zadje samo malo dublje u unutrašnjost i popriča sa tzv običnim svetom onda stvari postaju kristalno jasne. Valjda će biti bolje jednog dana mada čisto sumnjam da će taj dan nešto uskoro, ali kao nada umire poslednja...

Oko toga nema dileme, apsolutno ste u pravu.
Bolje će sigurno biti, jednog dana ali sumnjam da ovih 250 (249) lezilebovića u skupštini poseduju kapacitet da nam donesu bilo kakav boljitak. Jednostavno potrošeni su, sumnjivi i premazani svim (uglavnom prljavim) bojama. Ne verujem im. Da se ne lažemo demokrate su pristojno sredile Vračar za vreme svoje vlasti ali moja zemlja se ne završava u granicama Vračara ili šireg centra Beograda moja zemlja je i u Babušnici i u Senti i u Štrpcu. Mnogo putujem po Srbiji i svojim očim vidim "situaciju na terenu" i razgovaram sa lokalcima i nisam zadovoljan šta je po unutrašnjosti učinjeno. Tamo je totalni raspad a na vlasti se nalaze pripadnici svih partija, negde jedni, negde drugi. A razlike nema. Možda promenim svoje mišljenje kada budem video da se neko u unutrašnjosti trudi kao ovi u Beogradu. Mada mi je jasno da je i u Bgd-u sve to dobrim delom jedna velika šarena laža.
Zen Master Zen Master 09:35 26.06.2008

Re: Fluency test

Vračarac

Da se ne lažemo demokrate su pristojno sredile Vračar za vreme svoje vlasti ali moja zemlja se ne završava u granicama Vračara ili šireg centra Beograda moja zemlja je i u Babušnici i u Senti i u Štrpcu. Mnogo putujem po Srbiji i svojim očim vidim "situaciju na terenu" i razgovaram sa lokalcima i nisam zadovoljan šta je po unutrašnjosti učinjeno. Tamo je totalni raspad a na vlasti se nalaze pripadnici svih partija, negde jedni, negde drugi. A razlike nema. Možda promenim svoje mišljenje kada budem video da se neko u unutrašnjosti trudi kao ovi u Beogradu. Mada mi je jasno da je i u Bgd-u sve to dobrim delom jedna velika šarena laža.


Da ali znaš i sam šta je Vračar, to je moj stari kraj i struktura ljudi sama po sebi je takva da je vlast samo odraz samih stanovnika Vračara. Kapiramo i jedan i drugi da je ovo u gradu samo fasada koja lepo izgleda ali makar su se potrudli da ta fasada počne na nešto da liči, valjda će početi nešto bitno da rade kada srede tu fasadu. Ono dole po unutrašnjosti je užas najgori i ja sam čak zapanjen rezultatima ovih izbora u odnosu na način razmišljanja tih ljudi tamo a koji je opet samo posledica toliko decenija provedenih pod nakaznom vlašću koja je postavljala kompletno idiotske sisteme vrednosti kao one važeće.
Nemam pojma uvek sam optimista i trudim se da vidim čašu polupunu, može naravno hiljadu puta bolje od ovoga danas ali prvo mi kao ljudi koji živimo u ovoj državi moramo da budemo mnogo bolji pa da se tek onda nadamo opštem boljitku...
Vračarac Vračarac 09:55 26.06.2008

Re: Fluency test

Da ali znaš i sam šta je Vračar, to je moj stari kraj i struktura ljudi sama po sebi je takva da je vlast samo odraz samih stanovnika Vračara.

Pa nije baš tako. poslednjih godina Vračar se dosta promenio. Došli su MNOGI novokomponovani sa gomilom para, porušili ono što je Vračaru davalo dušu i podigli neka građavine koje pre dolikuju gastarbajterskim vilama iz okoline Požarevca ili bežanijskim hacijendama gologuzih pevaljki. Neimar i Crveni Krst više ne postoje, uličice oko Krunske su postale neprepoznatljive. jedino se još Čubura kako-tako drži. dobro, i Lekino brdo. Struktura ljudi jeste nešto dtugačija nego u nekim drugim delovima ali to više nije baš tako izraženo. da li znate da se preko puta JDP-a u podrumu kafane Zona Zamfirova otvorila Folkoteka za srednjoškolce. Ovo vam navodim kao primer. A pre toga na istom mestu je bio striptiz bar iako se na nepunih 100 metara odatle nalazi jedna osnona škola, jedna gimnazija i jedno obdanište.
Nemam pojma uvek sam optimista i trudim se da vidim čašu polupunu, može naravno hiljadu puta bolje od ovoga danas ali prvo mi kao ljudi koji živimo u ovoj državi moramo da budemo mnogo bolji pa da se tek onda nadamo opštem boljitku...

Ma i ja sam optimista i to veliki ali ovakvim političarima ne verujem. Ipak mislim da je narod (generalno) dobar a da je vođstvo (samozvana elita) katastrofalno. Što se boljitka tiče, doći će. Samo kad?
Maksa Maksa 11:51 26.06.2008

Re: Fluency test

nalazim u nedostatku kvaliteta koji nam se servira na političkoj pijaci.


E, al' znaš kako onda kažu: "ješćeš ono što ima".
Hteo ne hteo.
Vračarac Vračarac 11:54 26.06.2008

Re: Fluency test

E, al' znaš kako onda kažu: "ješćeš ono što ima".

Tako je, ali ako su ti ponuđene 2-3 splačine, tu nema mnogo izbora. Splačina ostaje splačina
mariopan mariopan 12:50 26.06.2008

Re: Fluency test

Zen Master
mariopan
Kupili su sebi glasove i dobili vlast....posteno nema sta. I ja glasala za Tadica? Nikada vise.
.


U politici i glasanju nikada ne treba da ima mesta emocijama. O tome ko je ko u vladi i kako se ona napravila mene da izvineš najstrašnije boli briga niti je to moj posao pa da se smaram oko toga. Ono što će mene isključivo i jedino interesovati pred sledeće izbore je šta je ova vlada uradila konkretno da meni i ovoj zemlji bude bolje, da li je mogla i koliko više od toga i ko je od ponudjenih opcija po meni najpogodniji da u budućem mandatu posle tih novih izbora uradi najbolje posao za koji se kandiduje.

Pa kako su poceli da li i dalje verujes da ce nesto i ZA NAS da urade? ))))
Blago tebi, stvarno je lepo sto jos u to verujes, ja vidim da su se oni izdogovarali kome ce masniji deo kolaca, kome ce neke fotelje (citaj pare) nas ce zedne preko vode da prevedu kao sto su i do sada jer to su isti ljudi. Eto ja cekam od 5-og oktobra naovamo da se nesto dobro desi i nama ....pa nista....jos cekam. Ali nada umire poslednja, i ja se nadam, ludo..ali tako je.
Zen Master Zen Master 14:57 26.06.2008

Re: Fluency test

mariopan

Blago tebi, stvarno je lepo sto jos u to verujes, ja vidim da su se oni izdogovarali kome ce masniji deo kolaca, kome ce neke fotelje (citaj pare) nas ce zedne preko vode da prevedu kao sto su i do sada jer to su isti ljudi. Eto ja cekam od 5-og oktobra naovamo da se nesto dobro desi i nama ....pa nista....jos cekam. Ali nada umire poslednja, i ja se nadam, ludo..ali tako je.


Jeste verujem zato što ipak vidim nekakve pomake, užasno slabe za moje želje ali oni ipak postoje i to čak i najveći kritičari moraju da priznaju. Seti se kako smo realno živeli tog leta 2000 i pogledaj nas danas i shvatićeš odakle crpim svoj optimizam.
Nažalost postoje samo dva načina da ti onakvu državu izvučeš iz onoliko dubokog blata u koje je ceo sistem i društvo upalo devedestih. Prvi način je ono što je radio Petar Veliki ili Mustafa Kemal kasnije nazvan Ataturk a to je momentalan rez i uvodjenje novog sistema vrednosti koji se sa vremenom inkorporira u svest svakog pojedinca kao aksiom o kome se praktično i ne raspravlja. Pošto za prvi put nije bilo hrabrosti ili šta god bio razlog tome imaš drugi put tj put Miloša Obrenovića koji je i stvorio ovu državu onakvu kakvu je danas znamo upravo ulizivanjem Turcima, ljubljenjem ruke, poginjanjem glave ali neprestanim radom na tome da na kraju dobije ono što želi.
Evo postaviću i tebi isto pitanje kao Vladimiru Petroviću, dakle ti si Boris Tadić imaš problem 2007 posle izbora, imaš problem 2008 posle izbora, reši ga bolje od njega sa datim parametrima odnosom snaga, brojem poslanika tj reši realan problem u realnom vremenu.
Najlakše je biti hrabar i velik ali samo na rečima kao što je to Vuk Drašković voleo da bude kada je bio lider opozicije devedesetih, Slobodana Miloševića je ipak srušio Zoran Djindjić ljubeći ruke onima kojima je trebalo, rukujući se u potaji sa onima kojima je trebalo, i preteći onima kojima je trebalo. To je prava veličina jer je sebe zavukao u blato radi višeg cilja, a onaj trut Koštunica nikad ništa nije znao da uradi ali je uvek znao šta ne treba da se uradi. Samo onaj koji nešto radi taj ima šansu i da pogreši, oni koji sede sa strane kibicuju & pametuju i ne mogu ništa da pogreše !?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 17:06 26.06.2008

Re: Fluency test

Vracarac
Ja im samo neću dati svoj glas. I lajaću.


Vracarac prijatelju, potpuno podrzavam tvoj stav, ti bar ne cutis - i svakako ne treba cutati, ali sta mislis zar lajanje i kukumavcenje ne treba zameniti necim konkretnim - za promenu, npr. pokusajem da se nesto konkretno uradi. Da ti kazem iskreno, prijatno sam iznenadjen mnogim tvojim stavovima - koji su veoma slicni mojim, medjutim nemoj molim te da shvatis ovo licno sto cu da ti kazem- ali kakvi ste bre ljudi tamo u Srbiji (koji ste ostali).......mislim, zasto ne pokusate da uradite nesto konkretno, otese vam bre sve i opljackase vam sve ispred ociju, sada jos prave i budale od vas, a vi nista ne preduzimate - aman bre ljudi prestanite sa tim kukulele i rezanjem, ujedite ih malo za promenu......I mean, do something

Mislim, u cemu je problem, da li se plasite mozda...... ne kapiram??
Vračarac Vračarac 07:49 27.06.2008

Re: Fluency test

i svakako ne treba cutati, ali sta mislis zar lajanje i kukumavcenje ne treba zameniti necim konkretnim - za promenu, npr. pokusajem da se nesto konkretno uradi.

za takvo nešto potrbni su ljudi koji će stvar da povedu, t.j. političari (ili bar političari-amateri) a takvih nema a ako se i za trenutak učini da se neko takav pojavio vrlo brzo se ispostavi da mu je lični interes preči od opšteg, t.j. vrlo brzo se pretvori u bezličnu, bezkičmenu smesu. Ja sam probao da učinim jedan mali napor i da bar probam da mobilišem ljude svih političkih opredeljenja sa ovog bloga da napravimo kampanju za čišćenje grada od odvratnih predizbornih plakata koje su političari ostavili iza sebe i zagadili grad. I šta je bilo, napali su me k'o da sam fašista upravo oni koji iz usta ne vade razne "građanske" priče i pričice. D. Kovačević (i još par simpatizera LDP-a) su hteli da me rastrgnu što sam predložio da očistimo fasade od SVIH plakata. Takođe sam predložio da naparvimo i pritisak na stranke da se uključe u akciju i da pošalju svoje aktiviste da čiste. Bar da pokažu da im je stalo do nas. I šta? I ništa, ispljuvali su me, izvređali. To se njih ne tiče. To nije njihov problem. I šta sam mogao, očistio sam oko svoje zgrade i prekrečio grafite.
I još nešto, ma kako god loše bilo ipak se situacija popravlja i život se, generalno popravlja. Ljudima još nije dogorelo do nokata da bi počeli da rade nešto konkretno.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:54 27.06.2008

Re: Fluency test

za takvo nešto potrbni su ljudi koji će stvar da povedu,

Pa povedite, skupite se - niko vam ne brani.
Gledajte samo da se skupite oko bitne ideje, kako bi ljudi imali interesa da vam pridju. Ciscenjem grada neces pridobiti mnogo pristalica, osim mozda par penzosa iz kraja, niti biti opozicija na taj nacin
priče i pričice. D. Kovačević (i još par simpatizera LDP-a) su hteli da me rastrgnu što sam predložio da očistimo fasade od SVIH plakata. Takođe sam predložio da naparvimo i pritisak na stranke da se uključe u akciju i da pošalju svoje aktiviste da čiste

Naravno ne bi trebalo ni da se okupljate kao ova utripovana opozicija oko LDP-a, mislim ovo poslednje dodeljivanje pasosa od Kvirije gde se skupio citav utripovani opozicioni krem, da primi nekakve nebulozne pasose.....mislim, ne mogu da verujem do kog stepena besmislenosti i infanrilnosti idu, i gde im pocinje i gde im se zavrsava spoznaja stvarnosti:((
Mislim.... Kvirija siva eminencija srpske opzicije, nekakva loza utripovane elite

Trebate da se grupisete oko konkretnih stvari koje su u licnom interesu svakog od vas pojedinacno, t.j. povracaja nacionalizovane imovine, ponistavanja nezakonitih privatizacija, ispitivanja porekla tajkunskog kapitala.......znaci da sami preuzmete sudbinu resavanja svojih egzistencijalnih problema, na institicuionalan nacin t.j. kroz stranku kojoj pripadate (mislim napravite je - niko vam ne brani). Ne mozete te probleme resavati, a da vam je program ciscenje ulica i uklanjanja plakata.

Ove stvari vam niko nece resiti do vas samih, ne mogu ja da dodjem iz Amerike i borim se za vasa prava, jednostavno nemam vremena za to, ali ako cekate da vam utripovane udbaske demokrate kao Tadic, Kostunica, Jovanovic, Pesic. Draskovic i ostale demokrate na zadatku otvore ova pitanja, grdno ste se prevarili, jer oni ova pitanja nikada nece otvoriti - jednostavno nije im u opisu radnog mesta, koja im je otvorio DB.

Zato morate to uraditi sami vi, morate se boriti za svoje interese - a istovremeno protiv krsenja zakona i korupcije
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 06:06 28.06.2008

Re: Fluency test

Vracarac
priče i pričice. D. Kovačević (i još par simpatizera LDP-a) su hteli da me rastrgnu što sam predložio da očistimo fasade od SVIH plakata. Takođe sam predložio da naparvimo i pritisak na stranke da se uključe u akciju i da pošalju svoje aktiviste da čiste

Vracarac prijatelju izvini, ali ja moram da se vratim jos jednom na ovaj tvoj quote...mislim verovatno mi neces verovati, ali ceo dan mi ne izbija iz glave.... pa ybt covece - u kojem ste vi tripu tamo u Srbiji. Mislim brate Srbine, dedi su ti opljackali sve, i uzeli mu sve sto su mogli da mu uzmu, i na kraju su ga i streljali Bog da mu dusu prosti, i tebi je sad glavna preokupacija, kako bi politicki organizovao ljude, sa ciljem da cistis grad i zidove od plakata....
Pa covece Boziji, pa zar ne vidite tamo u Srbiji, da su vam udbaski moroni pokrali sve i preveli sve u svoju privatnu svojinu, i da je to legalizovano i bice ovekoveceno....Ukrali su vam nesto sto je vase, a vi se ponasate kao ovce koje idu na klanje - ni prstom da mrdnete.

Pa ne kazem ja da treba da dizete oruzanu revoluciju, ali nedajte se, ima zakonskih i legalnih nacina politicke borbe, trazite denacionalizaciju, trazite ukidanje nezakonitih privatizacija, da se oduzme tajkunima pocetni osnovni kapital, koji im je dala Drzava Srbija na privatne racune u inostranstvu pred samo uvodjenje sankcija i zamrzavanje svih drzavnih para Srbije. Tako su pocetni kapital dobili svi tajkuni, Miskovic, Karic, Drakulic i svi ostali...Preko noci su postali milijarderi dolara...to su sve nase pare, to moraju da vrate sve. ZNACI TREBA IM UZETI SVE!!!! Znaci TRAZITE..Ko nije trazio - nije ni dobio, ako ne trazis - nikada neces ni dobiti....

Ybt, pa oni otese sve - ti bi da odlepljujes plakate sa zidova, m'sm' ybt pa vi ste tamo u Srbiji totalna ENIGMA!!!
Vračarac Vračarac 09:39 30.06.2008

Re: Fluency test

Ybt, pa oni otese sve - ti bi da odlepljujes plakate sa zidova, m'sm' ybt pa vi ste tamo u Srbiji totalna ENIGMA!!!

Od nečega treba početi. Da menjaju političare ljudi još uvek nisu zainteresovani. Ovo sa plakatima sam ti dao kao primer koliko su ljudi nezainteresovani. A da ratujem sam - ne mogu. A nemam s'kim. Ljudi uglavnom gledaju svoju guzicu i misle, dobro je, može i gore. E, ja takav način razmišljanja da promenim ne mogu.
antioksidant antioksidant 20:57 25.06.2008

?

Kratkog daha je i iracionalno (i samo ce jos vise iziritirati “svoje” glasace) da se “minira” rad Parlamenta

Ja bih sad kao trebao da se iritiram sto oni iritiraju svoje glasace? Jaksa, neka ih. To je njihovo. Da mi gledamo nase dvoriste. I tu ima svasta da se cisti.
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:57 25.06.2008

Cemu cudjenje?

Jaksa Scekic
Kratkog daha je i iracionalno (i samo ce jos vise iziritirati “svoje” glasace) da se “minira” rad Parlamenta.Ovi koji su izgubili NISU shvatili poruku biraca,a poruka je sedite,radite i vadite nas iz bedaka.I sad kad nema vise argumenata, onda se pribegava poznatoj matrici ponasanja ”okupaciji govornice”, besmislenim replikama, uvredama i nadmudrivanjima.


Cemu ovo iscudjavanje? Lici kao floskula, ali svi znamo da je umnogome tacna izreka "Kakav narod, takav i parlament", odnosno "Kakav narod - takva i vlada". Nekome smeta opozicija u parlamentu s uverenjem da "nije dovoljno politicna", a pravi se lud pa ne primecuje da nacin na koji se pravi vlada takodje nije politican, ni logican. I bas sada, u ovom trenutku naivno je ocekivati da se nasi parlamentarci pokazu "na visini", pogotovu kada se za predsednika parlamenta kandiduje (i to kao jedini kandidat) neko koga drugi blogeri upravo nazivaju ucesnikom u izbornim kradjama od pre nekoliko godina (Videti blog Ivana Marovica). Kada DS pravi prevelike ustupke jednoj stranci koja nas je u nedavnoj proslosti zavila u crno... a onda za javnost kaze "da njoj nije stalo da po svaku cenu ostane na vlasti, daleko od toga", vec to radi za dobrobit Srbije... he, he,he.

Narocito mi nije ubedljiv vase ukazivanje

Jaksa Scekic
Ovi koji su izgubili NISU shvatili poruku biraca,

jer se ne zna tacno na koga mislite. Da li je Boris Tadic bio shvatio "poruku biraca" kada je prethodnu (i jos uvek vazecu vladu) formirao (mada u poslednjem trenutku) sa Vojislavom Kostunicom na celu? Zna se da biraci DS to nisu ocekivali. Da li ti biraci DS shvatili da je on bio spreman - tako se do juce pricalo - da cak Ivici Dacicu ponudi da bude premijer?
Ima dosta takvih primera. Biraci su za varanje. I manipulisanje.
Mnogo toga je, gospodine Scekicu, sto nije bas normalno u sadasnjem poltickom trenutku Srbije, pa nema mesta cudjenju bas situaciji u - parlamentu.
Zen Master Zen Master 08:42 26.06.2008

Re: Cemu cudjenje?

vladimir petrovic


Da li je Boris Tadic bio shvatio "poruku biraca" kada je prethodnu (i jos uvek vazecu vladu) formirao (mada u poslednjem trenutku) sa Vojislavom Kostunicom na celu? Zna se da biraci DS to nisu ocekivali. Da li ti biraci DS shvatili da je on bio spreman - tako se do juce pricalo - da cak Ivici Dacicu ponudi da bude premijer?


U većini toga se slažem sa tvojim izlaganjem ali tu ima samo jedan mali problem...
Evo tako je Tadić laže maže i manipuliše, šlihta se ljigavo SPS-u, sve je to potpuno tačno i tu nema reči da se doda niti da se oduzme. Samo evo ako ti nije problem reci po tebi šta su bili idealni potezi kada je trebala da se pravi prošla vlada sa Koštunicom tj kako je tu situaciju trebalo rešiti i kako je ovu situaciju posle ovih izbora trebalo najbolje rešiti. Evo ti si Boris Tadić šta bio ti uradio na njegovom mestu !? Čime bi ti prisilio u pregovorima Koštunicu da odustane od toga da bude premijer i da mu ostane BIA, da li je bolja opcija da je umesto toga DSS i SRS imao vladu kojoj bi rok isticao 2011 ?! Ukoliko ne Ivica Dačić i SPS sa kim bi pravio vladu ovih dana, da li bi bolja opcija bila vlada DSS-SPS-SRS sa rokom trajanja do 2012 pa da se molimo Bogu da se posvadjaju ranije od toga ?!
Znači shvatam u potpunosti tvoje loše emocije povodom svega što DS radi ali evo ponudi bolje rešenje i poštovaću onda tvoj stav 1001 % !?
Gorio Gorio 21:11 25.06.2008

Ogledalo

Skupština je ogledalo onih koji su glasali na izborima.
Kakvi birači, takva slika u ogledalu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:30 25.06.2008

Boli njih...

Boli DSS, vidljivo je sa Marsa...Trijumuje SPS, i to je vidljivo sa Marsa..
No, pravo da ti kažem, vidi se isto tako sa Marsa da građani Srbije neće imati ama baš ništa od ovoga što je napravljeno..osim što će za jedno godinu dana biti teško raspoznati ko je Srđan Milivojević a ko Palma, ko je Dačić a ko Tadić, te šta je žuto a šta crveno...
Gaston Gaston 00:16 26.06.2008

Re: Boli njih...

vidi se isto tako sa Marsa da građani Srbije neće imati ama baš ništa od ovoga što je napravljeno


A koje je po vama resenje u datoj situaciji? Na koga se vi zapravo zalite? Ti isti gradjani Srbije su dobili tacno ono za sta su glasali. Da li po vama LDP sa svojih mizernih 5.33 % treba da dobije apsolutnu vlast da bi (opet po vama) Srbija imala bolju buducnost?

Vi ste Drago neko ko samo nesto prigovara i kome sve nesto smeta, a nikad ne nudite nikakva resenja. Stvarno mi nije jasno koji vi toproblem imate?!

best
medjutim medjutim 06:57 26.06.2008

Re: Boli njih...

Drago Kovacevic
osim što će za jedno godinu dana biti teško raspoznati ko je Srđan Milivojević a ko Palma, ko je Dačić a ko Tadić, te šta je žuto a šta crveno...


Kad zajedno svetle crveno i zuto, zeleno brzo dodje :)
Zen Master Zen Master 08:22 26.06.2008

Re: Boli njih...

Gaston


Vi ste Drago neko ko samo nesto prigovara i kome sve nesto smeta, a nikad ne nudite nikakva resenja. Stvarno mi nije jasno koji vi toproblem imate?!

best


Hmmm ako smem da se umešam gdin Drago Kovačević se dozvolite dokazao i pokazao kad je trebalo, nije mala stvar biti ministar informisanja u vladi jednog Milana Babića u Krajini sredinom devedesetih. Sloboda medija je tamo bila na više nego zavidnom nivou, tako da čovek dozvolite ipak jako dobro zna šta priča a usput se i priča da oni koje je vožd Sloba obasjao svojom mudrošću dok su sedeli na njegovom kanabetu kao gdin Drago dobiju sposobnost predvidjanja budućih političkih dogadjaja pa sam potpuno ubedjen da će se baš tako sve i desiti kao što on ovde mudro predvidja.
Malo je doduše opterećen ovih dana likom i delom Borisa Tadića i politikom DS-a, ali to ga drži još tamo od 2003 kada ih je napustio pa ima sindrom ostavljene šiparice tj o bivšem dečku strogo sve najgore. Ali treba ga shvatiti to je sve ljudski i potpuno razumljivo
Gaston Gaston 09:43 26.06.2008

Re: Boli njih...

nije mala stvar biti ministar informisanja u vladi jednog Milana Babića u Krajini sredinom devedesetih.


?????? :)))))

Moze malo vise informacija o ovoj pikanteriji?!? Ovo prvi put cujem! Wow.

Zen Master Zen Master 12:11 26.06.2008

Re: Boli njih...

Gaston


?????? :)))))

Moze malo vise informacija o ovoj pikanteriji?!? Ovo prvi put cujem! Wow.



Drago Kovačević ti se inače pojavljuje u čuvenoj emisiji " Jedinica " koja je išla na b92 pre par godina gde se strogo izjašnjava kao ratni gradonačelnik Knina što mu i jeste bila jedna od funkcija. Onu glavnu tj ministar informisanja u vladi Milana Babića naravno krije kao zmija noge jer mu je trenutno političko opredeljenje onakvo kakvo vidiš i sam da jeste. U toj istoj vladi jedan od resora je držao i čuveni Borislav Mikelić ovaj isti koji danas zaklinje SPS da po cenu života sa mrskim DS-om ne prave vladu. Elem negde tamo 1995 kada se dešava cela ta priča naš junak veliki liberal Drago Kovačević sa Milanom Babićem, Borislavom Mikelićem i još dva lika jedan je valjda neki Tanjga čini mi se odlazi našem voždu Slobi na poklonjenje i uputstva za daljnji rad. U kasnijim izjavama Drago se naravno kleo kako su ga kao naterali da tamo ode, ali se on ipak miran kao bubica pojavio kod Slobe na kanabetu. Čak je valjda Borislav Mikelić spremio neki referat od 8 strana šta će sve Slobi tog dana da u lice da kažu, ali su svi naravno ćutali kao zaliveni i klimali glavama smeškajući se kada im je Sloba izdeklamovao biografiju Mileta Mrkšića i objasnio da će Mrkšić od tog dana da komanduje vojskom u Krajini i dao ostala uputstva za rad i lepo ponašanje. To je valjda čini mi se ona ista vlada koja je sa indignacijom odbila čuveni plan Z-4 i tako dalje i tako dalje.
E sad sama činjenica da je čovek takve biografije došao u poziciju najvećeg moraliste i čistunca najviše govori o njemu samom, ja sam i više nego dovoljno rekao o celoj toj priči.
Izvinjavam se naravno Jakši kao čoveku čiji je ovaj blog na skretanju sa teme ali nije loše da se zna šta je ko od ovdašnjih velikih kritičara svega i svačega nekada kada je imao i sam priliku da nešto uradi stvarno i uradio.

P.S. Sve ovo što sam ispričao se naravno vrlo lako da proveriti jer na internetu ima par strana o celoj toj priči. Uostalom otkucajte Drago Kovačević pa ćete i sami videti kako tu stoje stvari.
Gaston Gaston 12:48 26.06.2008

Re: Boli njih...

Neverovatno, da covek ne poveruje !
LemonPie LemonPie 13:02 26.06.2008

Re: Boli njih...

te šta je žuto a šta crveno


šta, LDP će da se vrati u DS?!
sentinel26 sentinel26 22:43 25.06.2008

Blog o bolovima...

Dakle ovo je o bolovima.

Najprije smo čuli da dvije skupine ljudi imaju isti bol. Neki toše su sumnjičavo vrtjeli glavama.

Evo sada ste se svi uvjerili da oni svi imaju potpuno isti bol.
Svija boli ona ista stvar za gradjane.
Super Stupid Super Stupid 22:55 25.06.2008

Boli Jakša, boli, baš boli...

...gledati kako SPS perjanice Ivica Dačić, Slavica Đukić Dejanović, Mrkonjić, starina Krkobabić i neki tamo arkanovac iz Jagodine dolaze na vlast u Srbiji... Kako je DS spremna na sve ama baš sve kako vlast ne bi bila izgubljena (i samim tim privatni biznis možda ugrožen)...kako ovi koji su kobajagi pobedili nisu shvatili poruku birača pa kandidati za premijera mogu da se podiče aferom Bodrum i SPSovskim stažom...ministri manje više jedni te isti čija dostignuća smo imali priliku da vidimo ili devedesetih ili u tranziciji... potpuno se slažem - ako nastave ovako na sledećim izborima proći će još gore.
nsarski nsarski 23:04 25.06.2008

Jesus Henry Christ,

things disappear from here?!
Can I see dead people?
anonimni anonimni 23:20 25.06.2008

bez naslova

... zar jos neko gleda skupstinu...( izuzimam novinare ...oni to gledaju profesionalno)...i sta to moze biti novo u nasoj skupstini...?
die hard die hard 23:44 25.06.2008

Re: bez naslova

... zar jos neko gleda skupstinu...( izuzimam novinare ...oni to gledaju profesionalno)...i sta to moze biti novo u nasoj skupstini...?
*novo

Da potpuno si u pravu, ja ne gledam.Ogavvno je za gledanje, ali to ne znaci da skupstina ne postoji.Dok god je ova vecina glavna nece biti nikakvih dobrih promena, bice samo jadnih ustupaka.Ali moramo da se nosimo sa tim.
Ipak Tadic radi mnogo bolji posao nego Vojislav Woldemor Kostunica.
Barbara Kopicl Barbara Kopicl 00:38 26.06.2008

Re: bez naslova

Ovo je vrhunac nemorala sta se dogadja.Svaki put pomislim da ne moze biti niti ici dalje, niti da moji zivci to mogu podneti, i desi se.
Uvek nesto sto je jos gore.Ljudiiii, Slavica faking Dejanovic predsednica skupstine?!
Zorane, oprosti Boki Takiju i njegovim tajkunima.Stalo im je do vlasti, fotelja, funkcija, privilegija, direktorskih i upravnih odbora.
Po svaku cenu.A CENA JE:NE PITAM ZA CENU!!!
bavard bavard 01:24 26.06.2008

prijateljsko uzbuџivanje:.

.. oću ja da budem ministar дpolicije
nije oću jaa
oću ja da jebem one malo s granda
čime čiča? sa štapomxaxa
štafetomxaxa
oću i jaa
oću ja malo da budem tarzan
ti možeš samo xaxamajmunćita da budeš
e nemoj odem preko paš da vidiš
ma dooobro budi mallo i ti tarzan, ajd
..
šeeeefe žena ti na telefonn
koja
xaxax pa "onna"
aaa "ona" daj je
allo glavonja ša radiš
ša misliš da radim?! krojim nam sudbinu
eee ne seri, nego daj mallo ako možeš nek ovi tvoji poprskaju komarce za vikend iznad naše vikendice, vodila bi novog dećka, paa da se ne brukamo
poprskaću, dabog da vam prso kurton
ix, kurton nosim samo kad idemo kod tvoje mame koja voli da mi ga zavuče, onako: na kvarno
neego kako ide sa tim tvojim kurtonima
maa onako svako ima svoj način za kurton, a to bolli
pa kupi neki podmazivač
ma podmazo sam ja njih al saće ovi moji da me karaju
pa dobro el ti imaš svoje il je sve to još uvek naše
naše je, nee brini
ne brinem, al nemoj ti to nikada da si slučajno zaboravio
neću nikad majkemi
dobarmalidobar - knozi: nego el ti znaš koje behu hitlerove poslednje reči:
znam: evobraun pun mi te je kuracxaxa
ux, to mora da te tvoj pametni kum puni tim lepotama, neggo aj još jednom
znam: ubijte prleta & tihog xaxaax
to mora da ti je ćora sad kroz bubicu probacio, nego pazi vamo:
poslednje što je hitler rekao je:
tranzicija se završava onog trenutka kada na vlast dođu iste pičke zbog kojih je i izbilo sranje.. samo su se u međuvremenu transformisali.. kapiraš!
jes vala, kapiram: ovi se i jesu pošteno transformisali: misim, deformisali - od debljine
u, jebote prosvetli me u dve reči
i bolje ti je, nego aj vidimi za te komarce..

tu,tu, tuuuu
TomaPalčić TomaPalčić 04:29 26.06.2008

Boli sine, boli, bas boli

Pa mislim da grešiš.Kakav bol!
Oni su srećni jer mogu i dalje da rade ono što najbolje umeju-da bez odgovornosti mešaju istinu i laž,optužuju,drže samo za njuih i njihove birače značajne govore......
Jedino će možda ostati ucveljen mladi Vučić ako se desi isto i u Beogradu jer je on .činin mi se, sašio odelo i probao ga pa mu se svidelo.
Šteta,jer bi kao vlast pokazali da su samo jedan naduvani balon,bez sadržaja,čista demagogija ali će bar jedan iz te priče pokazati tj. pokazuje svoje pravo lice-SPS.
Na žalost čini mi se da će sa druge strane i dalje dobijati dovoljno materijala,dovoljnu dozu istine koju mogu da kombinuju sa laži jer inače samo laž bi ih odavno odvela tamo gde treba da budu.U istoriju.
KatarinaMedici KatarinaMedici 09:25 26.06.2008

Boli sine, boli, bas boli

Lično me interesuje kako bi ste se vi ponašali u skupštini, da ste na mestu poslanika?
Odmah da vam napišem da se manete parola, tipa: "Ovo bih ovako, njemu bih onako, svima naopako", ne bi dragi moji, jer bi morali da sledite politiku poslaničkog kluba i da vidim ko bi zbog svojih ideja dao ostavku na mesto poslanika?
Svako je imao opciju da izađe ili ne na izbore i niste pali s Marsa, pa da ne znate ili makar navijate za ishod, jer ste svojim učešćem deo tog parlamenta. Ukoliko niste izašli postavlja se pitanje: "Imate li legitimno pravo da komentarišete nešto u čemu niste učestvovali"? U tom slučaju rizikujete da budete maliciozni.
Slušam juče onog dečka u hulahopkama (otac mu se u grobu prevrće), očigledno još nije svestan da je DSS izgubila na izborima i to na način koji se može nazvati, pa recimo, politički masakr, grč na njegovom licu jasno govori o duševnom stanju u kom je trenutno ta stranka i kako sigurnim koracima ide u društvo SPO-a.
Imala sam priliku da budem u društvu u kom se našao i najgori ministar prosvete u istoriji postajanja tog ministarstva, g-din Lončar, iskoristila sam priliku da ga upitam ima li nameru da podnese ostavku na stranačke funkcije, gledao me je kao da sam pala s neba (ili Marsa svejedno), pita me zašto, pa čoveče, demokrato, razglavljeni ste na pokrajinskim izborima, a Vi ste tamo predsednik tog odbora, pa zar nije logično?
Njegov odgovor je bio da je i Mirčić predsednik pokrajinskog odbora SRS-a i nije podneo ostavku, sada sam ja gledala njega kao da je pao s neba (ili Marsa svejedno).
Uostalom ni Koštunica ni ne pomišlja na ostavku, pa što bi i Lončar?
Mirčić je poseban lik, obožavam ga, njegov vokabular se kreće u krugu od pedesetak reči i trudi se svom snagom da to pokaže, ali on neće podneti ostavku, on će analizirati (možeš misliti) zbog čega su potopljeni u ravnoj Vojvodini, pa će onda preduzeti odgovarajuće korake u tom smislu, mašala.
Koliko god pljuvali po Tadiću, živi bili pa videli, ipak mislim da Srbija nezaustavljivo ide ka EU, gde će školovani, pametni i kulturni naći svoj stvaraćački mir, a baba sere, sudopere, polumašnisti, grobari i ostali polusvet to i ostati i više neće biti u prilici da vode državu.
Jbt kakva li je sintaksa ovog teksta?
Puerta Puerta 11:37 26.06.2008

poslovnik

Ja sam stekao utisak, da autor teksta nema bas neku predstavu sta su bile teme rasprave u skupstini predhodna dva dana.
KatarinaMedici KatarinaMedici 11:50 26.06.2008

Re: poslovnik

Način na koji vode teme rasprave u skupštini odaje bol za izgubljenim (ničim zasluženim).
Puerta Puerta 12:12 26.06.2008

Re: poslovnik

Način na koji vode teme rasprave u skupštini odaje bol za izgubljenim (ničim zasluženim).

Tu frustraciju predhodnih mesec dana pokazuje najvise Djilas, sada se malo smirio, kao malo dete, kada nece mama da mu kupi nesto, on place dok ne dobije.
Sto se tice sadasnje opozicije, ja tu ne vidim nikakav bol, vec priliku da profitiraju, i sto da ne treba 4 godine da ih podsecaju na to sta su govorili, jer ovde izgleda rec nista ne vredi, vama je tema nekakav bol, a nije vam tema sto je neko pljuno pa polizao.
KatarinaMedici KatarinaMedici 12:48 26.06.2008

Re: poslovnik

Puerta, mislite na koaliciju SRS-DSS?
Da Vas podsetim reči koje je izgovorio Vučić na konstitutivnoj sednici posle 5. oktobra:" Koštunica bi umesto pred poslanicima trebalo da stoji pred streljačkim strojem zbog veleizdaje".
Nikolić je rekao da za njega Koštunica, kao čovek, više ne postoji, pošto je posle jednog dana smenjen sa mesta predsednika parlamenta
Nemojte tako, pokušajte da smirite strasti, da li treba da Vas podsetim ko je najveća kurva?
Način na koji želite da skrenete temu može nas odvesti u beskonačnost o priči šta je, ko je i gde je sve pljunuo i polizao.
Što se tiče Đilasa, ne poznajete ga i zato ste subjektivni (pri tom ne mislim da sam ja obejktivna u principu), čovek traži dobijeno, za razliku od Vučića koji nije uspeo da dobije dovoljan broj biračkih glasova ni na svom biračkom mestu, lako je proveriti i sada je Đilas frustriran, a Vučić nije, jer zna da nikada ne bi postao to što hoće i pored sve upornosti ( njemu i Nikoliću se mora odati poštovanje za upornost) i zato traži spas u koaliciji sa istim onim SPS-om za koje su izgovorili svakakve gadosti zbog njihovog odustajanja na republičkom nivou.
Ukoliko Vam napišem da ni od grada nema ništa (provereno znam), možete misliti šta će sve još biti izgovoreno
Pitaćete me odakle poznajem dotičnog, pa iz GO DS-a, moja malenkost je gradski odbornik i znam o čemu pišem, a vi pokušajte na konkertan način da dokažete svoje tvrdnje o njemu.
Često slušam i čitam kako DS na sve načine pokušava da ostane na vlasti, za razliku od DSS-a, eto oni ne žele da ostanu, tu su da sačuvaju Kosovo (kako ga čuvaju, tako su i prošli na izborima), zatim SRS je na političkoj sceni Srbije zbog cveća, a ne zbog vlasti, tako da stvari nisu uvek onakve kakve jesu, već kakvim želite da ih sebi predstavite.
Možete čuti da je SRS pojedinačno, najjača stranka u parlamentu, to je nonsens i time se radikali služe, e da bi prikrili poraz, setite se Todorovića na konferenciji za štampu u postizbornoj noći, samo što nije umro.
Na parlamentarnim izborima su učestvovali subjekti upisani na izbornom listiću i kao takve su ih svojim potpisom verifikovali, između ostalih i predstavnici SRS-a, prema tome, činjenice, potpisane od strane radikala, govore drugačije.
Vračarac Vračarac 13:01 26.06.2008

Re: poslovnik

Pitaćete me odakle poznajem dotičnog, pa iz GO DS-a, moja malenkost je gradski odbornik i znam o čemu pišem, a vi pokušajte na konkertan način da dokažete svoje tvrdnje o njemu.

Malo ću skrenuti temu gradski odborniče. Imam samo dva pitanja koja moram da postavim a kako druga mogućnost za to realno ne postoji (postoji samo na papiru) malo ću zloupotrebiti ovaj blog.
1Kada će konačno da bude iskopana prva lopata zemlje za izgradnju mosta. To je bila centralna tačka kapanje DS u Beogradu a sada mesec i kusur posle izbora most niko i ne pominje.
2. Kome je na pamet pala ideja da godinu dana posle završetka kompletne rekonstrukcije Savske ulice ponovo počne da je prekopava (u planu je) da bi se šine pomerile na sredinu ulice. Pa pobogu, zašto to nije urađeno pre godinu dana? Ne igrajte se sa našim parama. I nemojte nas zezati. Počnite da radite a ne da delite resore.
Zen Master Zen Master 13:27 26.06.2008

Re: poslovnik

KatarinaMedici


Što se tiče Đilasa, ne poznajete ga i zato ste subjektivni (pri tom ne mislim da sam ja obejktivna u principu)


Tu se slažemo u potpunosti imao sam priliku da upoznam Djilasa još tamo na samom početku devedesetih i imam samo reči hvale za njega. On je i tada plenio jer je pre svega bio smiren i sa obe noge na zemlji, uvek spreman da sasluša sagovornika, imao je zdravu logiku i odlično je procenjivao situacije. Momak je ostao isti i zaista navijam od srca za njega u nekom budućem političkom delovanju.

KatarinaMedici KatarinaMedici 13:32 26.06.2008

Re: poslovnik

Poštovani Vračarac, ono što je bilo do gradske vlade je urađeno u datom roku, ona ne može da utiče na brzinu izrade projekta za koju je odgovoran izvođač, gradska vlada će odobriti projekat onog trenutka kada bude podnet na uvid javnosti, a mislim na tehničke nacrte projekta izrade mosta, a ne na projekat samog mosta, kojim je kompanija koja je pobedila, konkurisala, da bi smo se razumeli.
Gradska vlada nije odgovorna za tender za podizvođače, to je, verovali ili ne, u domenu izvođača, gradska vlada je tu da se taj i ostali tenderi izvedu na način koji je propisan.
Nećete verovati, ali g-din Đilas insistira da niko od članova DS-a ne učestvuje na bilo koji način u izgradnji mosta.
Verovatno nećete biti zadovoljni, ali to je domen gradske vlade.
Načinom na koji postavljate pitanje terate sagovornika da se bran a priorii, nemam razloga za to, pa zato se i neću braniti.
Neće se prekopavati Savka ulica, jer nije cela ni rađena, a pogotovo ne deo koji se nosio ime one bitange Krcuna.
Kao što znate, a sigurna sam da znate, rađen je deo oko savskog trga, od pošte pa prema Bulevaru Vojvode Mišića biće izmeštena tramvajska pruga na sredinu a kolovozi između.
Sve ovo ste mogli da pročitate i čujete u sredstvima informisanja, ali Vi imate svoje razloge da to pitate na ovakav način.
Još nešto, slobodno otvorite SITE Beograda (www.beograd.org.yu), tamo možete svakodnevno postavljati pitanja iz domena gradske uprave, biće Vam odgovoreno stručno i profesionalno, igrom slučaja znam ponešto o mostu, moja malenkost, kao i ostali odbornici čeka da Vučić shvati gde mu je mesto, pa da po prvi put postane odbornik.
KatarinaMedici KatarinaMedici 13:42 26.06.2008

Re: poslovnik

N e zamerite Savski trg sam slučajno napisla malim slovom, a za Krcuna, to što sam napisala namerno sam učinila, jer to i jeste bio.
Vračarac Vračarac 13:58 26.06.2008

Re: poslovnik

Nećete verovati, ali g-din Đilas insistira da niko od članova DS-a ne učestvuje na bilo koji način u izgradnji mosta.
Verovatno nećete biti zadovoljni, ali to je domen gradske vlade.

Za Đilasa (i V.Jeremića) imam samo reči hvale ali da li možete da mi kažete KO čini tu gradsku vladu? Iz koje stranke (kojih stranaka) su ti ljudi?
Poštovani Vračarac, ono što je bilo do gradske vlade je urađeno u datom roku, ona ne može da utiče na brzinu izrade projekta za koju je odgovoran izvođač, gradska vlada će odobriti projekat onog trenutka kada bude podnet na uvid javnosti, a mislim na tehničke nacrte projekta izrade mosta, a ne na projekat samog mosta, kojim je kompanija koja je pobedila, konkurisala, da bi smo se razumeli.
Gradska vlada nije odgovorna za tender za podizvođače, to je, verovali ili ne, u domenu izvođača, gradska vlada je tu da se taj i ostali tenderi izvedu na način koji je propisan.

Oprostite, ali šta je urađeno? Ukoliko se setite prethodnih izbora (pre 3-4) godine setićete se da se i tada pričalo gotovo isključivo baš o tom istom mostu a za 3-4 godine ništa nije urađeno ispada da je svo to vreme potrošila neka komisija koja je sakupljala dokumentaciju ili neku drugu papirologiju a na kraju ispada da ni projekat nije odobren. Oprostite ali to znači da su 3-4 godine propale za taj most. kažete da gradska vlada ne može da utiče na izradu projekta za koji je odgovoran izvođač, to je tačno ali može da utiče (kaznama, penalima, zadatim rokovima) na izvođača da obavi svoj posao. U ostalom kada je potpisan ugovor sa izvođačem, da li su u tom ugovoru stajali neki rokovi?
Neće se prekopavati Savka ulica, jer nije cela ni rađena, a pogotovo ne deo koji se nosio ime one bitange Krcuna.
Kao što znate, a sigurna sam da znate, rađen je deo oko savskog trga, od pošte pa prema Bulevaru Vojvode Mišića biće izmeštena tramvajska pruga na sredinu a kolovozi između.

Na osnovu onoga što smo mogli čuti iz medija planirano je da se ponovo prekopava ono što je nedavno završeno. Ukoliko sam pogrešno razumeo imate moje izvinjenje.
Još nešto, slobodno otvorite SITE Beograda (www.beograd.org.yu), tamo možete svakodnevno postavljati pitanja iz domena gradske uprave, biće Vam odgovoreno stručno i profesionalno, igrom slučaja znam ponešto o mostu, moja malenkost, kao i ostali odbornici čeka da Vučić shvati gde mu je mesto, pa da po prvi put postane odbornik.

Da ne bude nikakve zabune, meni lično je veoma drago što Vučić neće biti gradonačelnik a vama želim puno sreće i uspeha u obavljanju odborničkog posla a na pomenutom sajtu odgovori su isuvše uopšteni, onako politički. Puno reči bez odgovora.
Načinom na koji postavljate pitanje terate sagovornika da se bran a priorii, nemam razloga za to, pa zato se i neću braniti.

Verujte mi nemam ni najmanju želju da bilo koji moj sagovornik oseti potrebu da se brani, želim samo da imamo odgovornu i poštenu vlast. U ostalom ako pročitatte neke moje prethodne komentare primetićete da sam prilično pohvalio gradsku i Vračarsku vlast.
KatarinaMedici KatarinaMedici 14:32 26.06.2008

Re: poslovnik

Poštovani Vračarac, moja malenkost ne predstavlja gradsku vladu, nemote na mene stavljati njihovo breme iako jesu i biće iz stranke čiji sam član.
Napisala sam koliko znam, za ubuduće neću moći ni toliko, jer kao odbornik i deo odborničkog kluba nemam kompetencije, za to biti nadležna služba za informisanje gradske uprave.
Da se vratimo temi?
Vračarac Vračarac 14:41 26.06.2008

Re: poslovnik

Poštovani Vračarac, moja malenkost ne predstavlja gradsku vladu, nemote na mene stavljati njihovo breme iako jesu i biće iz stranke čiji sam član.

To i jeste najveći problem, pre izbora svi kandidati su imali puna usta mostova, socijale, bacali su lopate betona na razne temelje, obilazili nehigijenska naselja, asfaltirali, renovirali. Sve samo da bi dobili glas. A sada izbori prošli hajde da se borimo za što veći deo kolača. Molim vas da ovo ne shvatite lično, tek postajete odbornik i naravno da ne snosite (još uvek) nikakvu odgovornost. Nadam se samo da nećete postati kao oni, bezlični stranački dizač ruke. Ne pokušavam da na vas stavljam bilo čije breme. Jednostavno, razpčaran sam svim osobama koje se bave politikom. Smatram da su svi političari zainteresovani samo za sebe.
Hajde da se vratimo na temu...
Sudden Twist Sudden Twist 16:57 26.06.2008

Dečja radost

Ono sto se vidi (cak iz aviona), boli, mnogo, ali bas boli sto je vlast izgubljena.U politickom zivotu jedne zemlje, sasma je normalno da se koalicije prave iz politickih,ekonomskih i ko zna kojih SVE interesa.


Meni se čini, da vi gledate iz podmornice. DSS je izgubio vlast ali je to sasvim stoički podneo, bez nekih proceduralnih "izuma" u stilu g. Alimpića. Sad moguće je da je autor ovog bloga neko ko "zakazuje" skupštinu, a sastanke "saziva" jedino ženi, devojci ili ljubavnici? Pretpostavljam da se upravo iz političko-ekonomskih interesa gradska skupština grčevito ne saziva. Hm, boli (moguć) gubitak svih tih građevinskih dozvola i bilbord monopola po gradu? Valja to "dostojanstveno i gospodski" sačuvati.

Kratkog daha je i iracionalno (i samo ce jos vise iziritirati “svoje” glasace) da se “minira” rad Parlamenta.Ovi koji su izgubili NISU shvatili poruku biraca,a poruka je sedite,radite i vadite nas iz bedaka.I sad kad nema vise argumenata, onda se pribegava poznatoj matrici ponasanja ”okupaciji govornice”, besmislenim replikama, uvredama i nadmudrivanjima.


To što vi nazivate iracionalnim zove se demokratska procedura. No, zar vam se ne čini da je poruka birača malo drugačija. Pored kontrole medija i uterivanja straha, potrebno je pronaći "Novu demokratiju" kako bi se ostalo na vlasti. Potpuno legalno, ali zašto opozicija ne bi napadala na legitimnost koalicije u povoju. Pa to radi svaka opozicija. Ili ne radi?

Najzad zar nam nije obećano da se neće dozvoliti povratak u 90te? Koji su to birači iziritirani?

Ako nastave ovako na sledecim izborima procice jos gore.(Primam opklade) Mozda su ovakva prva dva dana i te kako potrebna.Sad se vidi ko je kakav.


Ovo je zaista smešno. Pa kakve veze ima što će proći još gore? Da li to dokazuje da nemaju kvalitetan "business plan" i "PR"? Da li je dobar prolaz Miloševića ikad govorio o njegovoj politici i biznis planovima ljudi oko njega? Da li je ikada govorio loš prolaz Đinđića nešto o njegovoj politici?

Kapiram, u ovom blogu fali samo "Sine ala smo ih razbili!"

Ovo što ste napisali dostojno je navijača fudbalskog tima rane adolescencije ali ne i novinara sa velikom reputacijom. Počinjem da shvatam uzroke lošeg kvaliteta tekstovo iz the Economist-a.
jaksa scekic jaksa scekic 08:42 27.06.2008

Re: Dečja radost

Sudden Twist
Počinjem da shvatam uzroke lošeg kvaliteta tekstovo iz the Economist-a.


Kakve veze ima The Economist i moja malenkost ?

J
KatarinaMedici KatarinaMedici 11:05 27.06.2008

Re: Dečja radost

Sudden Twist
Ono sto se vidi (cak iz aviona), boli, mnogo, ali bas boli sto je vlast izgubljena.U politickom zivotu jedne zemlje, sasma je normalno da se koalicije prave iz politickih,ekonomskih i ko zna kojih SVE interesa.Meni se čini, da vi gledate iz podmornice. DSS je izgubio vlast ali je to sasvim stoički podneo, bez nekih proceduralnih "izuma" u stilu g. Alimpića.

Potpuno ste u pravu, koalicije se prave zbog ovoga ili onoga (razumem vaš cinizam pisanjem reči SVE velikim slovom) i to je legitimno, ali kada jedna strana odustane od pregovora, onda oni nisu preko noći izdajnici, profiteri, ljigave bitange i tome slično.
Zavisi kako gledate, iz kog ugla vidite, da je DSS stojički podnela poraz, ipak mislim da je nije uopšte, makar slušajući govore na GO, koji je sinoć održan.
Neko ko ne zna šta se dogodilo, pomislio bi da je DSS otišla u opoziciju, jer ne želi koaliciju sa SPS-om, što nije tačno, jer su je na sva usta najavljivali odmah posle izbora.
DSS je u opoziciji jer je katastrofalno prošla na parlamentarnim izborima i zato što uporno sa sobom vuče, bez nekog posebnog političkog razloga stranku Velje Ilića (čiji kapacitet nikako da proverimo na izborima), a pogotovo što im biračko telo ne veruje, jer su u svom političkom programu pred izbore, naglasak imali na izdajničku ulogu DS-a po pitanju Kosova .
Na GO ste mogli čuti Lončara predsednika pokrajinskog odbora DSS-a koji je ogovorio o svemu, osim o političkom masakru na pokrajinskim izborima i njegovoj ulozi, kao najodgovornijeg, na pitanje člana kada misli da podnese ostavku, odgovorio je da to nije tema. Toliko o tome kako su stojički podneli odlazak sa vlasti. Inače je ceo sastanak prošao u uzaludnom iznalaženju naziva nove, vladajuće koalicije. DSS krupnim koracima grabi stazama SPO-a


Sad moguće je da je autor ovog bloga neko ko "zakazuje" skupštinu, a sastanke "saziva" jedino ženi, devojci ili ljubavnici? Pretpostavljam da se upravo iz političko-ekonomskih interesa gradska skupština grčevito ne saziva. Hm, boli (moguć) gubitak svih tih građevinskih dozvola i bilbord monopola po gradu? Valja to "dostojanstveno i gospodski" sačuvati.

Gde vidite razliku između svog i pisanija Šćekića, kada tako subjektivno kritikujete i imate li neki dokaz za "moguće gubitke građevinskih dozvola i bilborda", pretpostavljam da mislite na Đilasa?
Hajde makar jednom izađite iz SRS stereotipa o nesumnjivim dokazima koje niko nije video, možda vi imate?


Kratkog daha je i iracionalno (i samo ce jos vise iziritirati “svoje” glasace) da se “minira” rad Parlamenta.Ovi koji su izgubili NISU shvatili poruku biraca,a poruka je sedite,radite i vadite nas iz bedaka.I sad kad nema vise argumenata, onda se pribegava poznatoj matrici ponasanja ”okupaciji govornice”, besmislenim replikama, uvredama i nadmudrivanjima. To što vi nazivate iracionalnim zove se demokratska procedura. No, zar vam se ne čini da je poruka birača malo drugačija. Pored kontrole medija i uterivanja straha, potrebno je pronaći "Novu demokratiju" kako bi se ostalo na vlasti. Potpuno legalno, ali zašto opozicija ne bi napadala na legitimnost koalicije u povoju. Pa to radi svaka opozicija. Ili ne radi?Najzad zar nam nije obećano da se neće dozvoliti povratak u 90te? Koji su to birači iziritirani?

Kakva je to demokratska procedura opstrukcije govornice u kojoj političkog protivnika i sagovornika nazivate lopovom, bitangom i tome slično, istog onog sa kojim ste do juče pokušavali da pravite koaliciju, dozvolićete da to nazovem nekom vrstom političkog licemerja.
Poruka birača, a posebno u Vojvodini je jasna kao dan, vi je možete tumačiti na svoj način, sasvim demokratski, ali broj mandata to potvrđuje. Kada radikali krenu u priču da je SRS pojedinačno najjača stranka, onda je jasno da se radi o nonsensu i da se time sakriva politička realnost od svojih birača, koji to ipak jasno vide i nedvosmisleno kažnjavaju.
Ukoliko mislite da je "trash news" Kurir kontrolisan medij, slažem se, samo nisam sigurna da smo na istim principima slobode medija.
U jednom se potpuno slažem sa vama, naravno da je zadatak opozicije da svim političkim sredstvima ruše vladu, na način koji će odslikavati dostojanstvo parlamenta


Ako nastave ovako na sledecim izborima procice jos gore.(Primam opklade) Mozda su ovakva prva dva dana i te kako potrebna.Sad se vidi ko je kakav. Ovo je zaista smešno. Pa kakve veze ima što će proći još gore? Da li to dokazuje da nemaju kvalitetan "business plan" i "PR"? Da li je dobar prolaz Miloševića ikad govorio o njegovoj politici i biznis planovima ljudi oko njega? Da li je ikada govorio loš prolaz Đinđića nešto o njegovoj politici?Kapiram, u ovom blogu fali samo "Sine ala smo ih razbili!"Ovo što ste napisali dostojno je navijača fudbalskog tima rane adolescencije ali ne i novinara sa velikom reputacijom. Počinjem da shvatam uzroke lošeg kvaliteta tekstovo iz the Economist-a.


Ne mogu sebi da dozvolim da se kladim, ne priliči mi, ali za DSS, mogu ponoviti, da krupnim koracima ide stazama SPO-a, setite se, stupili su u koaliciju sa strankom čiji je jedan od čelnika, Vučić govorio da bi umesto što stoji ispred poslanika parlamenta, Koštunica trebalo da stoji ispred streljačkog voda, zbog veleizdaje, ima još toga što bi vas nateralo da napišete cinično SVE.
Evo moja malenkost će napisati, ali bez ovog sine:" Ala smo ih razbili", onako baš i zaslužili su.
Na gradskom odboru DS-a, čiji sam član, bila sam među onima koji su zagovarali ponavljanje izbora, e onda bi smo ih razbili, ili kako kažu klinci "razglavili".
Htela bih vas pitati, koje kvalifikacije vas stavljaju u položaj da dajete ocenu o jednom uspešnom novinaru, osim subjektivnog odnosa prema onima koji su za pobednike, koliko sam razumela, za razliku od vas?

KatarinaMedici KatarinaMedici 11:47 27.06.2008

Re: Dečja radost

Izvinjavam se cinično napisana reč SVE je od strane Šćekića.
Sudden Twist Sudden Twist 13:52 27.06.2008

Re: Dečja radost

Kakve veze ima The Economist i moja malenkost ?


Nemate veze. Tekstovi u Ekonomistu su bolji :)

Ok ovo je šala, nisam mogao da odolim.

Tekstovi u The Economist-u o Srbiji zapravo nisu loši tehnički već su prosto na nivou konvencionalne mudrosti i neoborivih premisa neoliberalizma. Pošto je i vaš blog u tom "ideološkom" fazonu onda sam napravio vezu sa tim tekstovima i Vama koja očigledno nije održiva.

Ali neko koje pratio vaš TV rad (zar niste bili dopisnik SKYa), koji je delovao kao temeljnan i objektivan, vrlo je iznenađen blog pristupu koji je prilično na nivou konvencionalne mudrosti, zadatih istina, navijački. Znači vi imate kvalitet, to ste dokazali svojim TV radom, ali sa ovim blogom on nije došao do izražaja.

Ili sam vas pomešao sa nekim?
Sudden Twist Sudden Twist 14:17 27.06.2008

Re: Dečja radost

Malo ste konfuzni pa ne znam kada komentarišete ono što je napisao Jakša a kada ono što sam napiso ja. Ali, ok ovi blogerski instrumenti nisu baš najjasniji, verovatno je u pitanju tehnička greška.

pretpostavljam da mislite na Đilasa?
Hajde makar jednom izađite iz SRS stereotipa o nesumnjivim dokazima koje niko nije video, možda vi imate?


Mislim na Đilasa i na Šapera kada su u pitanju bilbordi i gradjevinske dozvole za njihovo stavljanje. Klasičan primer partijskog biznisa. Ali da se razumemo, za takav vid poslovanja mimo tržišnih pravila igre nisu imune i druge partije, samo što Jakša to ili ne primećuje ili nije obavešten. To su burazerske evropske integracije. Bruka i sramota. Čak ne mora da znači da je prekršen bilo koji zakon u tim transakcijama, ali bode koliko je to mimo pravila konkurencije i vrednosti za koje se formalno DS zalaže, što je i meni blisko.

Kada su u pitanju građevinske dozvole malo se raspitajte. Npr. kako se po opštinama dobijaju dozvole za gradnju i da li onaj koji o tome odlučuje ujedno ima i građevinsku firmu i iz koje je partije. Pa kako se preko komisija žari i pali koja će parela imati kakvu namenu, pa onda da li će neka parcela biti stavljena na odlučivanje, pa se onda neušemljeni građevinari ucenjuju. Ni na ovo nisu imune druge partije, samo bi da stave šapu, ali opet ni to Jakša ne zna ili nije obavešten.

Opet što se tiče DSS pa i radikala, neka propadnu, međupartijske borbe su ionako licemerne. Što se mene i Vas tiče mi tu ne moramo biti objektivni i nepristrasni, ali ako navijate za neku političku opciju kao novinar onda morate to debelo argumentoati i političkom praksom onih za koje navijate.

Politička praksa DS je prilično bliska praksi SPS i SRSa i to ne može opravdati nikakva politička ideja.

Plašim se da "Evropa nema alternativu" ne sme biti opravdanje za diktaturu koja se pomalja.
Rasina Rasina 20:55 27.06.2008

Re: Dečja radost

koje kvalifikacije vas stavljaju u položaj da dajete ocenu o jednom uspešnom novinaru,


Ocena (sa kojom se slazem) je ocena prilozenog teksta, a ne "uspeshnog novinara".
Drugo - koji je proces za dobijanje dozvole ili sertifikata koji omogucuje/dozvoljava "davanje ocene o jednom uspeshnom novinaru"? U kojoj opshtini se to izdaje i koliko taksenih maraka zahteva?
Trece - to ko je koga "razglavio" ili "razbio" je interesantno pitanje - koliko sam shvatio, identitet i kredibilitet SVIH je pod znakom pitanja zbog ove "od-principa-ni-traga-ni-glasa" koalicije i procesa kojim je do nje doshlo.

A vi poshto ste vec u gradskom odboru DS-a - meni se chini da je DS upravo napravio "korak bez povratka", slichno SPO-u. Shta bi DS uradio da je sluchajno jedina opcija za njihovo prisustvo u vladi bila koalicija sa SRS (umesto SPS)? Kako bi se kladili na to?

n-ike n-ike 14:41 14.07.2008

Boli sine, boli, bas boli

Moram priznati da su desavanja u Skupstini za mene davno presli u tvajlajt zonu...ono sto mene trenutno najvise boli jeste Javni servis, i to deo vojvodjanski, gde se trenutno na "prinudni godisnji odmor" salju honorarni saradnici, i to do daljnjeg, jer su pare predvidjene za produkciju do kraja godine POTROSENE, i to velikim delom na plate savetnika, pomocnika, njihove dnevnice, itd.
More info on this maybe?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana