Hilari Klinton će biti uspešan državni sekretar

Glas Amerike RSS / 13.01.2009. u 19:28

U američkom Senatu danas se održava pretres za potvrđivanje Hilari Klinton na položaj državnog sekretara SAD. Hilari će verovatno biti izvanredna na tom položaju.

Iz raznih razloga mnogi ne mogu ni da smisle suprugu bivšeg predsednika SAD, Bila Klintona i to nije predmet ove diskusije. Po svemu sudeći, Hilari će biti potvrđena i oni koji je ne vole moraće da se pomire sa tim. Ali ovo je pravi trenutak da se baci pogled u budućnost.

Hilari Klinton je već više puta pokazala da je iskusan i lukav političar. Da je inteligentna i načitana, i da je u stanju da žestoko brani svoja gledišta. Osim toga, uporna je i prodorna i ne popušta lako. Sve su to osobine gotovo neophodne za položaj ministra inostranih poslova.

Hilari Klinton ima snažan dodatni motiv da razbije možda najtvrđi diplomatski orah svih vremena, na kome su svi njeni prethodnici polomili zube, uključujući neposrednu prethodnicu Kondolizu Rajs. Njoj se za dlaku izmakla najveća nagrada – da postane prva žena koja je stala za kormilo Sjedinjenih Država i tako na velika vrata uđe u istoriju.

Ipak, ostala joj je još jedna šansa. Ako razbije bliskoistočni orah, dovede do trajnog mira između Izraela i Palestinaca, a samim tim i na širem Bliskom istoku, ne gine joj Nobelova nagrada za mir. A to je cilj dostojan Hilari Klinton. Ona je svesna toga i nema sumnje da će dati sve od sebe da u tome uspe.



Komentari (129)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alpeot alpeot 19:40 13.01.2009

Nadam se da ce uspeti

Ako gospodja Klinton uspesno okonca krvavi sukob na Bliskom istoku, ako uspesno posreduje u zakljucivanju trajnog mira izmedju arapskih zemalja i Izraela, ako izdejstvuje medjunarodno priznanje drzave Palestine, kao proizvod mirovnog procesa na Bliskom istoku - najveca nagrada joj nece biti Nobelova nagrada, vec osmeh na licima napacenih ljudi u Gazi, kao i na celom Bliskom istoku. Ja joj zelim mnogo srece.

Za pocetak, neka zaustavi ovo krvoprolice u Gazi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:58 13.01.2009

Re: Nadam se da ce uspeti

alpeot
Ako gospodja Klinton uspesno okonca krvavi sukob na Bliskom istoku, ako uspesno posreduje u zakljucivanju trajnog mira izmedju arapskih zemalja i Izraela, ako izdejstvuje medjunarodno priznanje drzave Palestine, kao proizvod mirovnog procesa na Bliskom istoku - najveca nagrada joj nece biti Nobelova nagrada, vec osmeh na licima napacenih ljudi u Gazi, kao i na celom Bliskom istoku. Ja joj zelim mnogo srece.

Za pocetak, neka zaustavi ovo krvoprolice u Gazi.

uze mi komentar.
da, prva stvar je da se palestini da država.
ovoliki mrtvi, pa koji cilj to opravdava?
ovolika deca...
ušli izraelci u predgrađa.
tenkovima i artiljerijom.

mislim da bi obama trebalo da prestane da igra golf na havajima i da malo vidi kako
žive deca u palestini.

međutim, nikako ne znam kako će mu hilari da opravda izjavu da će se boriti
protiv stateles terorizma.
ovi što ispred state nemaju les očigledno mogu da rade šta hoće...
alpeot alpeot 20:15 13.01.2009

Re: Nadam se da ce uspeti

Exitus Letalis

uze mi komentar.da, prva stvar je da se palestini da država.ovoliki mrtvi, pa koji cilj to opravdava?ovolika deca...ušli izraelci u predgrađa.tenkovima i artiljerijom.mislim da bi obama trebalo da prestane da igra golf na havajima i da malo vidi kakožive deca u palestini.međutim, nikako ne znam kako će mu hilari da opravda izjavu da će se boritiprotiv stateles terorizma.ovi što ispred state nemaju les očigledno mogu da rade šta hoće...


Izrael vodi stravicnu kampanju u pojasu Gaze, po principu "Shock and awe"... Dve nedelje ljudi nemaju struju ni vodu. Toliko mrtvih, toliko osakacenih, unistena Gaza. Pa dobro, shvataju li da unistavaju jednu kulturu? Da nije sve Hamas? Da nije civilizovano, da nije ljudski, da nije normalno da se izivljavaju na takav nacin. Kako misle da isteraju Hamas iz Gaze? Borbom po podrumima zgrada u Gazi, dok cela Gaza ne bude pretvorena u prah i pepeo?

Obamina administracija bi trebalo da preduzme hitnu akciju. Odmah da se postigne prekid vatre i da se postave medjunarodni posmatraci koji ce ga nadgledati. I da se stanovnicima Gaze isporuci hitna humanitarna pomoc.

Iskreno, ja se plasim sta bi se moglo dogoditi sa Iranom. Procurele su u javnost veoma kredibilne informacije (izgleda iz same Bele Kuce) da je Izrael od Busove administracije trazio bunker-buster bombe za napad na iranska nuklearna postrojenja u Natanzu. Izbije li taj pozar, zatvori li se hormuski tesnac... Nece biti dobro, ni najmanje.
drug.clan drug.clan 20:31 13.01.2009

Re: Nadam se da ce uspeti

alpeot
Ako gospodja Klinton uspesno okonca krvavi sukob na Bliskom istoku, ako uspesno posreduje u zakljucivanju trajnog mira izmedju arapskih zemalja i Izraela, ako izdejstvuje medjunarodno priznanje drzave Palestine, kao proizvod mirovnog procesa na Bliskom istoku - najveca nagrada joj nece biti Nobelova nagrada, vec osmeh na licima napacenih ljudi u Gazi, kao i na celom Bliskom istoku. Ja joj zelim mnogo srece.



I onda je mrmot uvio cokoladu i ziveo sa njom srecno do kraja zivota!
milosib92 milosib92 19:49 13.01.2009

Blago nama

Hilari Klinton je već više puta pokazala da je iskusan i lukav političar.

Pa bar je pokazala da joj laganje ide od ruke, mada su je i tu nesrećnicu uhvatili. A sad koliko je dobra govori i to što je izgubila, a imala je sve prednosti u odnosu na Obamu.
ne gine joj Nobelova nagrada za mir. A to je cilj dostojan Hilari Klinton.

Ako je mogao Ahtisari onda može i ona. Neke stvari su potpuno devalvirale.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:52 13.01.2009

Re: Blago nama


A sad koliko je dobra govori i to što je izgubila, a imala je sve prednosti u odnosu na Obamu.

koje je prednosti imala u odnosu na obamu?
što joj je muž bio prezident? il nešto drugo.

Ako je mogao Ahtisari onda može i ona. Neke stvari su potpuno devalvirale.

pa dobio i ovaj sto je na čelu izraela. šimon peres.
nije stigo ni da podigne pare a mir je propao.
milosib92 milosib92 20:00 13.01.2009

Re: Blago nama

Exitus Letalis

koje je prednosti imala u odnosu na obamu?što joj je muž bio prezident? il nešto drugo.

Podršku partije, medija, a i startni novac je kod nje bio mnogo veći. Verovatno je i za birače bilo lakše da prođe 1. žena predsednik, nego 1.crnac predsednik. Setite se samo da je Obama bio totalni autsajder na početku. Niko ga nije ni razmatrao, a on čovek povede kampanju na netu i razbuca ih.
man ray loves me man ray loves me 20:06 13.01.2009

Re: Blago nama

koje je prednosti imala u odnosu na obamu?
ako se secas, na pocetku trke hillary je bila glavni kandidat a obama potpuni autsajder. prednost je bila to sto je ona bila na samom vrhu demokratske stranke, sto znaci da je sva ona lova koja je izabrala bila, na primer, stajala iza nje.
a sto se tice nobelove nagrade za mir, henry kissinger. nezaobilazni alex gibney ima film o tome - the trials of henry kissinger, koji se moze naci na netu.
thefreak thefreak 20:57 13.01.2009

Re: Blago nama

Klintonova: Da se ne sponzoriše KSS
12. septembar 2008. | 01:14 -> 14:06 | Izvor: Tanjug

Američka senatorka Hilari Klinton zatražila je od kompanija koje sponzorišu Košarkaški savez Srbije da prekinu njegovo finansiranje dok Miladin Kovačević – optužen za nanošenje teških telesnih povreda u SAD – igra košarku u Srbiji.


BAS BLAGO NAMA
aquariusoptimist aquariusoptimist 21:35 13.01.2009

Re: Blago nama

thefreak
Klintonova: Da se ne sponzoriše KSS12. septembar 2008. | 01:14 -> 14:06 | Izvor: TanjugAmerička senatorka Hilari Klinton zatražila je od kompanija koje sponzorišu Košarkaški savez Srbije da prekinu njegovo finansiranje dok Miladin Kovačević – optužen za nanošenje teških telesnih povreda u SAD – igra košarku u Srbiji.BAS BLAGO NAMA


Izvini , sta je ovde sporno?

To sto Hilari radi posao koji treba da radi pravosudje Srbije?
Treba Hilari da hapsi kriminalce po Srbiji?
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:42 13.01.2009

Re: Blago nama

Izvini , sta je ovde sporno?

sporno je shto kovachevic nije jedini koji igra kosharku u srbiji. ovaj desetarski nachin razmishljanja kojim se kazhnjava stotine nevinih zbog jedne budale je mozhda u redu za desetara ali nije bash za nobelovu nagradu.
aquariusoptimist aquariusoptimist 21:48 13.01.2009

Re: Blago nama

marco_de.manccini
Izvini , sta je ovde sporno?sporno je shto kovachevic nije jedini koji igra kosharku u srbiji. ovaj desetarski nachin razmishljanja kojim se kazhnjava stotine nevinih zbog jedne budale je mozhda u redu za desetara ali nije bash za nobelovu nagradu.


Da li ce Hilari da dobije Nobela ostaje da se vidi, procitaj donji Maljkovicev post ko jedini moze da zna kakva ce Hilari biti kao sekretar.

Svi vi koji branite Miladina ste isti kao i on. Ukljucujuci i njegove suigrace iz tima, nisu se ogradili od Miladina.
End of story.
man ray loves me man ray loves me 21:50 13.01.2009

Re: Blago nama

pa KKS je prekrsio zakon kad je dozvolio onom klubu da ga primi da igra za njih. trebalo je oni valjda da misle na te ljude.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:55 13.01.2009

Re: Blago nama

eto sad si me uvredio. ja sam nazvao kovachevica budalom, a ti kazhesh da sam isti kao i on. nije on tema ovde. tema je shto neko zamishlja da mozhe da kazhnjava koga hoce i kako hoce.

a kovachevic koristi i struju u srbiji, gleda televiziju, prelazi preko mostova, ima tu svachega shto bi se moglo uraditi da mu presedne zhivot u srbiji, zar ne?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:57 13.01.2009

Re: Blago nama

marco_de.manccini
... a kovachevic koristi i struju u srbiji, gleda televiziju, prelazi preko mostova, ima tu svachega shto bi se moglo uraditi da mu presedne zhivot u srbiji, zar ne?

На пример, натерати га да десет пута наглас прочита текст овог поста.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:02 13.01.2009

Re: Blago nama

pa to ce ga samo zasmejati. dodushe, do suza, pa ce onda moci da se hvale u sledecem naslovu

VoA rasplakao Kovachevica!
aquariusoptimist aquariusoptimist 22:11 13.01.2009

Re: Blago nama

eto sad si me uvredio


Nisam.

Ne podnosim kad neko trazi opravdanje za kriminalce , kao da sa druge strane ne postoji zrtva.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:17 13.01.2009

Re: Blago nama

potpuno izmishljash da sam trazhio opravdanje za kriminalca. evo citiracu sve shto sam rekao

"sporno je shto kovachevic nije jedini koji igra kosharku u srbiji. ovaj desetarski nachin razmishljanja kojim se kazhnjava stotine nevinih zbog jedne budale je mozhda u redu za desetara ali nije bash za nobelovu nagradu."

kom kriminalcu ja tu trazhim opravdanje?

meni se pre chini da ti trazhish opravdanje nekome ili nechemu.

EDIT: poslednje dve rechenice su editovane. u originalu glase "kog kriminalca ja tu branim?" i "meni se pre chini da ti branish ovde nekoga ili neshto"
Blade Runner Blade Runner 22:18 13.01.2009

Re: Blago nama

meni se pre chini da ti branish ovde nekoga ili neshto

milosib92 milosib92 22:19 13.01.2009

Re: Blago nama

aquariusoptimist
eto sad si me uvredioNisam.Ne podnosim kad neko trazi opravdanje za kriminalce , kao da sa druge strane ne postoji zrtva.

Otkuda vi znate da je dečko žrtva? Šta ako je on prvi napao, a Kovačević ga u samoodbrani udario ili mislite da je država Srbija trebala da veruje na reč USA štampi i gore pomenutoj( osvedočeno lažljivoj) Hilari. Srbija je reagovala kada je dobila zvaničan zahtev od USA. Ponašate se kao ovi tipovi kod nas koji svaki zahtev nekog političara iz EU predstavljaju kao zahtev cele EU.
aquariusoptimist aquariusoptimist 22:25 13.01.2009

Re: Blago nama

marco_de.manccini
potpuno izmishljash da sam trazhio opravdanje za kriminalca. evo citiracu sve shto sam rekao "sporno je shto kovachevic nije jedini koji igra kosharku u srbiji. ovaj desetarski nachin razmishljanja kojim se kazhnjava stotine nevinih zbog jedne budale je mozhda u redu za desetara ali nije bash za nobelovu nagradu."kog kriminalca ja tu branim? meni se pre chini da ti branish ovde nekoga ili neshto.


Ne branim nikoga.
Post je poceo thefreak, a ti si reagovao.

Moj odgovor je poceo sa:
Svi vi...
Cudno je kako si se prepoznao.



marco_de.manccini marco_de.manccini 22:26 13.01.2009

Re: Blago nama

stvarno chudno. citirash moje rechi i onda sam se ja "prepoznao". stvarno chudno.
viliana viliana 23:09 13.01.2009

Re: Blago nama

milosib92
Hilari Klinton je već više puta pokazala da je iskusan i lukav političar.Pa bar je pokazala da joj laganje ide od ruke, mada su je i tu nesrećnicu uhvatili. A sad koliko je dobra govori i to što je izgubila, a imala je sve prednosti u odnosu na Obamu.
ne gine joj Nobelova nagrada za mir. A to je cilj dostojan Hilari Klinton.Ako je mogao Ahtisari onda može i ona. Neke stvari su potpuno devalvirale.


Kakav bi to paradoks bio da jos dobije i Nobelovu nagradu?
Medjutim, sve je moguce.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:41 14.01.2009

Re: Blago nama

Ako je mogao Ahtisari onda može i ona. Neke stvari su potpuno devalvirale

a pre njega kofi anan...pa ti vidi.
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:38 14.01.2009

Re: Blago nama

Ne podnosim kad neko trazi opravdanje za kriminalce


Mislim da je ovo (nepotrebno) prejaka rec - da je Miladin kriminalac. Ja to vidim drukcije. Za ime Boga, svuda, u svakom delu sveta se mladici medjusobno potuku, sa ili bez valjanog razloga. Njih pre mozemo nazvati huliganima. Naime, ne mogu da poverujem da je Miladin tog Amera udario sa namerom da ga UBIJE, a sve je ispalo mnogo komplikovanije nego sto je trebalo. Dakle, kriv jeste, ali taj akt napada na drugog giliptera nije per se kriminalni akt.
Dalje njegovo ponasanje - da pobegne iz SAD, jeste za osudu, ali ni to nije kriminalni akt...

A to sto je gdja Klinton preduzimala oko Miladina i trazila zabrane za nase kosarkase i ne znam vec koga, to je bio njen posao - posao senatora drzave New York.
Blade Runner Blade Runner 20:04 13.01.2009

sho ya right

A to je cilj dostojan Hilari Klinton.
A jel' ona dostojna cilja?
Ona je svesna toga i nema sumnje da će dati sve od sebe da u tome uspe.
A dace i jos vise od drugih...
Cuvaj se svete Kling(t)onci ponovo jasu!
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:16 13.01.2009

dlaka za ginisa

ja mislim da ce joj trajni mir na bliskom istoku izmaci za dlaku. bash kao i predsednichka pozicija.
Njoj se za dlaku izmakla najveća nagrada – da postane prva žena koja je stala za kormilo Sjedinjenih Država i tako na velika vrata uđe u istoriju.
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:24 13.01.2009

Veliki Drugi

Ne ulazeći previše u sadržaj ovog pomalo banalnog bloga -- Hilari je NAČITANA?! -- želeo bih da primetim čudnu nelagodu (unheimlich) koja mora svakog zahvatiti kada se depersonalizovani GLAS AMERIKE javlja u svojstvu Velikog Brata (Velikog Drugog) da, ni manje ni više, bude profetski glas samog Boga. Ne javlja li nam se ponovo Jehova u pustinji, ovog puta ne u formi gorućeg žbuna, nego u vidu "svevidećeg" javnog servisa Glasa Amerike?

Kako, naime, bilo ko drugi sem proročkog glasa nadpersonalnog Bića može znati budućnost tj. da će Hilari biti dobar državni sekretar? Ko sem onog ko nastupa sa pozicije samog Boga može ovakvu tvrdnju izneti četiri godine pre nego što je ona bilo šta zaista uradila? Ovde prisutna "manija veličine" koja obznanjuje istinu koja tek može da se uspostavi retroaktivno govori o tome kako Glas Amerike vidi samog sebe -- dakle, kao onog ko poseduje božanska svojstva -- a čije je stvarna uloga u stvari da interpelira tj. da ideološki "obezbedi" mesto za Hilari tj. da unapred pribavi opravdanje za smeštanje, kako sam Glas Amerike priznaje, nepopularne Klintonove na mesto drugog čoveka SAD. Pri tome, forma tog opravdanja je čisto "mazanje očiju" -- dolazak Klintonove na to mesto nema puno veze sa njemim personalnim svojstvima (ponajmanje sa tim što je "načitana"!) već sa odnosima moći unutar američkog establišmenta. Klintonova na to mesto dolazi zato što je jdna od najmoćnijih ljudi u demokrata, kao i da bi se izbegao raskol unutar stranke (kome je i ona doprinosila kritikama na račun Obame tokom kampanje).
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:37 13.01.2009

Re: Veliki Drugi

ne uzbudjuj se dushane. ja shvatam njihove blogove pomalo kao chitanje politikinog zabavnika. evo vidi stil

"i tako na velika vrata uđe u istoriju", "i oni koji je ne vole moraće da se pomire sa tim", "najtvrđi diplomatski orah svih vremena, na kome su svi njeni prethodnici polomili zube"

ochekujem u sledecem broju rubrike verovali ili ne i jeste li vec chuli da. te su mi nekako bile najdrazhe, a i puno toga sam nauchio. na primer,

verovali ili ne, ali pisanje nekih ljudi celog zhivota ostaje na nivou treceg razreda osnovne shkole. najchudnije od svega je shto i pored toga takvi ljudi ponekad postaju novinari i bivaju placeni za svoje pisanje.
milosib92 milosib92 20:38 13.01.2009

Re: Veliki Drugi

marco_de.manccini
. na primer, verovali ili ne, ali pisanje nekih ljudi celog zhivota ostaje na nivou treceg razreda osnovne shkole. najchudnije od svega je shto i pored toga takvi ljudi ponekad postaju novinari i bivaju placeni za svoje pisanje.

A postanu i VIP na blogu b92.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:59 13.01.2009

Re: Veliki Drugi

marco_de.manccini
ja shvatam njihove blogove pomalo kao chitanje politikinog zabavnika...

Политикин Забавник је далеко бољи од овога што смо имали прилике да с кнедлом у грлу прочитамо, много озбиљнији и интелигентнији, више утемељен на чињеницама, рекламе у њему су паметније осмишљене као рекламе (било је лепих серијала: Обуците Кена, Обуците Брац...), непретенциозно писмен, често духовит и питак итд.

Да ниси ти то нешто помешао са Микијевим Забавником?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 21:01 13.01.2009

Re: Veliki Drugi

ne diraj mi Zabavnik. Zabavnik je super novina.
man ray loves me man ray loves me 21:18 13.01.2009

Re: Veliki Drugi

ne diraj mi Zabavnik. Zabavnik je super novina.
bio nekad. kupih sestri pre jedno godinu dana - nisam mogla verovati!
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:21 13.01.2009

Re: Veliki Drugi

Ipak, ostala joj je još jedna šansa. Ako razbije bliskoistočni orah, dovede do trajnog mira između Izraela i Palestinaca, a samim tim i na širem Bliskom istoku, ne gine joj Nobelova nagrada za mir. A to je cilj dostojan Hilari Klinton. Ona je svesna toga i nema sumnje da će dati sve od sebe da u tome uspe.

Ipak, ostala im je još jedna šansa. Ako novinari VoA napishu jedan jedini smislen tekst, koji bi svojom dubinom premashio novinarske standarde koje je postavio Politikin Zabavnik, ne gine im Pulitzerova nagrada. A to je cilj dostojan VoA. Oni su svesni toga i nema sumnje da će dati sve od sebe da u tome uspeju.
mirelarado mirelarado 21:37 13.01.2009

Re: Veliki Drugi

Ovaj tekst teško da bi se kvalifikovao i za Kupusni list.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:45 13.01.2009

За беле зубе...

mirelarado
Ovaj tekst teško da bi se kvalifikovao i za Kupusni list.

Али као реклама за њеног стоматолога може да прође:
Hilarin Stomatolog iz OFF-a
Hilari Klinton ima snažan dodatni motiv da razbije možda najtvrđi diplomatski orah svih vremena, na kome su svi njeni prethodnici polomili zube...
Ako razbije bliskoistočni orah...

mirelarado mirelarado 21:59 13.01.2009

Re: За беле зубе...

Али као реклама за њеног стоматолога може да прође:
Hilarin Stomatolog iz OFF-aHilari Klinton ima snažan dodatni motiv da razbije možda najtvrđi diplomatski orah svih vremena, na kome su svi njeni prethodnici polomili zube...
Ako razbije bliskoistočni orah...


Dramska pauza, pa nastavlja:

Kada uposli zubalo, postaće Nobelom ovenčana Hilari Krcko Oraščić Klinton.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:11 13.01.2009

Re: Veliki Drugi

depersonalizovani GLAS AMERIKE

ne pratiš.
na pitanje ko stoji iza nicka javio se čovek imenom i prezimenom i rekao da je to grupa novinara
arpskog voa. i ko je koji blog napisao.
Klintonova na to mesto dolazi zato što je jdna od najmoćnijih ljudi u demokrata, kao i da bi se izbegao raskol unutar stranke (kome je i ona doprinosila kritikama na račun Obame tokom kampanje)

tad su bili konkurenti. sada su saradnici.

samo usput, šta su govorili ovi naši jednih protiv drugih a sad u koaliciji.
i to s kim?
pa kompletan sps se uvalio u vlas'
i poneki borac arkanov.
sve se progutalo kko najlepša čokolada. lind s bademom i pomorandžom, na primer.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:12 13.01.2009

Re: Veliki Drugi

A postanu i VIP na blogu b92.

pa da prizovemo miru bobić mojsilović...
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:14 13.01.2009

Re: Veliki Drugi

Ovaj tekst teško da bi se kvalifikovao i za Kupusni list.

obilazak.
ima blogova i blogova...
za svakog ponešto, za svakog pomalo...
mirelarado mirelarado 22:21 13.01.2009

Re: Veliki Drugi

obilazak.


To sam i uradila. Ali, ne brini, sledeći put ću tekstove ovog autora zasigurno zaobići.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:24 13.01.2009

Re: Veliki Drugi

a ne, nije obilazak reshnje. posle bude "krivi smo mi shto smo im dopustili".
milosib92 milosib92 22:42 13.01.2009

Re: Veliki Drugi

Exitus Letalis
Ovaj tekst teško da bi se kvalifikovao i za Kupusni list.obilazak. ima blogova i blogova...za svakog ponešto, za svakog pomalo...

A što da ga obilazimo. Ovakvu nepismenost u pamflet formi uvek možete iskoristiti za dobru zabavu. I zamislite to su novinari kod nas vrlo "vrlo cenjeg" VOA.
Dušan Maljković Dušan Maljković 00:02 14.01.2009

Re: Veliki Drugi

samo usput, šta su govorili ovi naši jednih protiv drugih a sad u koaliciji.
i to s kim?
pa kompletan sps se uvalio u vlas'
i poneki borac arkanov.
sve se progutalo kko najlepša čokolada. lind s bademom i pomorandžom, na primer.


Tako je. Vi glasali za LDP i podržali vladajuću koaliciju. I ponekog arkanovca.

ne pratiš.
na pitanje ko stoji iza nicka javio se čovek imenom i prezimenom i rekao da je to grupa novinara
arpskog voa. i ko je koji blog napisao.


Ovaj blog je potpisalo Glas Amerike, a ne Petar Petrović ili Đorđe Đorđević. Ako ga je pisala grupa novinara, tim gore. Elem, žao mi je što smo opet dobili najgore od Amerike -- prosto, Glas je produkcijski treš od cirka 50$ čiji je ideološki zadatak promocija američke politike sa, kako vidimo, upravo suprotnim efektom. Uostalom, CNN je primer kako sve to može da bude fensi upakovano i na vrhunskom produkcijskom nivou (ne ulazeći u političko-informativnu dimenziju), kao što Comedy Central, koji bih menjao za 1000 Glasova Amerike, predstavja izvrstan show program koji bi SAD daleko bolje promovisao od ovog nesrećnog ideološkog krpeža-dronjka.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:09 14.01.2009

Re: Veliki Drugi

a ne, nije obilazak reshnje. posle bude "krivi smo mi shto smo im dopustili".

hehehehe,
samo ovo da ne dopustimo...
sve ostalo... bilo je ok....
"nismo bili krivi što smo ćutali, pardon, dopustili...", ma kakvi....
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:12 14.01.2009

Re: Veliki Drugi

josh chekamo mishljenje o kvalitetu teksta.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:13 14.01.2009

Re: Veliki Drugi

Glas je produkcijski treš od cirka 50$ čiji je ideološki zadatak promocija američke politike

ja baš mislim da je prosrpski ovaj za srbiju...
vrlo očigledno...
inače ne mislim ništa dobro o voa...
ni ne slušam...

slušam peščanik...
i bbc, najbolji su...
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:13 14.01.2009

Re: Veliki Drugi

kao što Comedy Central, koji bih menjao za 1000 Glasova Amerike

chudna vremena su doshla, kad je Comedy Central informativniji od VoA, a VoA smeshniji od Comedy Central.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:14 14.01.2009

Re: Veliki Drugi

josh chekamo mishljenje o kvalitetu teksta.

kvalitet...
pa užasan...
ali nemam smisla za zavere koje se ovde učitavaju...
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:21 14.01.2009

Re: Veliki Drugi

e hvala na oceni. dakle slazhemo se u nechemu.

a ne znam o kojim zaverama govorish. meni se chini da se vecina slozhila da je i politikin zabavnik izmishljen za ovo shto imamo prilike videti ovde. to nije zavera, to je zhalosna chinjenica.

chinjenica je i da VoA treba da prikazuje USA i njenu vladu u najboljem mogucem svetlu. otprilike to i jeste zadatak VoA i nemam nishta protvi toga. kamo srece da je neko placen i da srbiju prikazuje u dobrom svetlu. dodushe, neko ko zna da pishe, dodao bih.

Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 02:45 14.01.2009

Re: Veliki Drugi

bio nekad

nemoj tako, nije on bio super no si ti bio mali.

a ja tamo pisem sto mi je draga novina. evo nesto

iz poslednjeg broja. [/url]]zabavnika
man ray loves me man ray loves me 12:13 14.01.2009

Re: Veliki Drugi

a, izvini. nisam rekla da je ceo bio truba.
ne secam se detalja, to je ipak bilo pre jedno godinu dana, ali utisak je bio da je malo sklepan i da ima dosta tekstova koje deca ne konstatuju.
posto se borite za deciju paznju sa national geographicom, ima puno da se uradi - i graficki i sa tekstovima.
Jelena Milić Jelena Milić 20:03 14.01.2009

Re: Veliki Drugi

ama el, jesmo se kacile i to, al nemoj mi zabadas noz u ledjaaaa

ili ona ili ja ovde, ne mogu biti obe :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:47 14.01.2009

Re: Veliki Drugi

inače ne mislim ništa dobro o voa...
ni ne slušam...

slušam peščanik...
i bbc,

kuc-kuc?
a na osnovu cega ne mislite nista dobro o voa ako ih ne slusate? i kakve veze/slicnosti imaju pescanik i bbc, aman?!
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 20:29 13.01.2009

Ko je autor bloga

VoA? Neki zaposleni u istom? Impostor?

Ne bi me cudilo da nam se sutra obrati nek druga ugledna institucija: sveti sinod SPC, NASA, Vatikan, Pakao, alKaida.

St rece onaj: Juce mi se javila pokojma baba SMS-om.
mara92 mara92 20:32 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

St rece onaj: Juce mi se javila pokojma baba SMS-om.

hahahahahahaha....
Nije napisao, sta je rekla (mislim, baba)?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 20:33 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

rekla: voli te baba.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 20:33 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

....
mara92 mara92 20:34 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

...
Znas sta, ko je malo sujeveran, ne bi se bas obradovao "live ukljucenju" sa onog sveta...
jaksa scekic jaksa scekic 20:55 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

Dejan Tiago Stanković
VoA? Neki zaposleni u istom? Impostor?

Ne bi me cudilo da nam se sutra obrati nek druga ugledna institucija: sveti sinod SPC, NASA, Vatikan, Pakao, alKaida.

St rece onaj: Juce mi se javila pokojma baba SMS-om.


Sto bi rekao jedan moj drug "Text je smesan k'o bioskop" i verovatno je "copy-paste" uz prevod sa web strane HC,ali da dodam, ajd da pocnu Radio Moskva, onda da neko pise iz DW, pa Press TV, to je Iranski news kanal. pa RFI a da ovo nije zalutalo kao neki EPP, treba izdrzavati News kanal

J
mara92 mara92 20:56 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

Da, to sam i ja odavno htela da pitam. Ne znam da li moderacija to jest, uredništvo bloga B92 ima uvid ko je autor ovih tekstova, odnosno, baš me zanima da li VoA stoji iza ovog nick-a.
anoniman anoniman 20:57 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga


E, Dejana da je na ovom blogu vise ljudi poput Vas i omiljene mi izdajnice gospodje Milich, ovo bi ponovo na nessto liccilo, ovako imamo pisane zadatke na nivou drugog razreda osnovne sskole druga Glasa Amerike. Sta reci nego TUZZNO
ivana23 ivana23 21:03 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

mara92
Da, to sam i ja odavno htela da pitam. Ne znam da li moderacija to jest, uredništvo bloga B92 ima uvid ko je autor ovih tekstova, odnosno, baš me zanima da li VoA stoji iza ovog nick-a.

U prethodnom njihovom blogu se predstavio autor i rekao da ce pisati razni novinari iz njihove redakcije na srpskom.

OVDE
jaksa scekic jaksa scekic 21:15 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

ivana23
mara92
Da, to sam i ja odavno htela da pitam. Ne znam da li moderacija to jest, uredništvo bloga B92 ima uvid ko je autor ovih tekstova, odnosno, baš me zanima da li VoA stoji iza ovog nick-a.

U prethodnom njihovom blogu se predstavio autor i rekao da ce pisati razni novinari iz njihove redakcije na srpskom.

OVDE


Mozda cu ispasti glup u drustvu, ali zasto bi Glas Amerike (kolektivno) imao blog ovde medju nama,lepo stavi ime i prezime i nema frke.To sto B92 re-emituje VOA na srpskom i neke druge TV stanice to je ekonomski pos'o tp VOA placa, zasto onda Poltika ne bi imala, ili Nova Borba, ako se pojavi za koji dan, a il mo mozemo na VOA web strani da imamo Blog pa da kalpimo koga stignemo, ovo mi je bas bizarno, citam Hrvatske portale, ali nisam nista slicno video kod njih.

J

PS:U principu mozda i moze, ali ovaj text je zakucao bilo kakvu moju eventualnu dilemu

PPS:A sto nije ponudjeno BBC da radi istu stvar ?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 21:22 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

pa ovo je u njmanju ruku cudno.
sta oni to iznose svoje licno mnjenje i vedjenje?
I to njihova kuca tolerise? I to na ovoj razini. Bez reci.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:25 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

ma nemoj da se zhalish toliko. ja se odavno nisam ovako dobro zabavljao i smejao na blogu. neka njih.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:34 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

marco_de.manccini
ma nemoj da se zhalish toliko. ja se odavno nisam ovako dobro zabavljao i smejao na blogu. neka njih.

А тек да видиш профил:
Glas Amerike

O meni

Glas Amerike (VOA) je osnovan 1942. godine i jedan je od najpouzdanijih izvora vesti u svetu

ivana23 ivana23 21:41 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

Predrag Brajovic

А тек да видиш профил:

Glas Amerike
O meni
Glas Amerike (VOA) je osnovan 1942. godine i jedan je od najpouzdanijih izvora vesti u svetu


Pedja, i mi konja za trku imamo:

Međunarodni Radio Srbija je jedna od najstarijih kratkotalasnih radio stanica, a osnovan je šest godina pre Glasa Amerike. Emitovanje programa za inostranstvo počelo je 8. marta 1936. godine u Kraljevini Jugoslaviji, a neposredan povod za osnivanje kratkotalasnog radija bila je potreba suprotstavljanja fašističkoj propagandi.

Link
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:52 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

ivana23
... a neposredan povod za osnivanje kratkotalasnog radija bila je potreba suprotstavljanja fašističkoj propagandi.

А коме се текст VOA-е супротставља?

Памети?
ivana23 ivana23 21:58 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

Predrag Brajovic
А коме се текст VOA-е супротставља?
Памети?


Upravo!
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:19 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

Mozda cu ispasti glup u drustvu, ali zasto bi Glas Amerike (kolektivno) imao blog ovde medju nama

pa kolektivno bila vikipedija, pa beton... što ne i oni...
a i ovi što pišu pod imenom, za 90 posto nisam nikad čula niti znam kriterijum po kom su dobili vip.
što ne znači da neki ne pišu odlično.

p.s. mnogi vip pišu pod nickom.
mnogi u duetu - sestre bogavac...
nema pravila...
i to nije sporno.
sporni su kvaliteti mnogih tekstova.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:22 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

sporni su kvaliteti mnogih tekstova.

pa hajde, molim te, izjasni se o kvalitetu ovog teksta.
jaksa scekic jaksa scekic 22:35 13.01.2009

Re: Ko je autor bloga

Exitus Letalis
Mozda cu ispasti glup u drustvu, ali zasto bi Glas Amerike (kolektivno) imao blog ovde medju nama

pa kolektivno bila vikipedija, pa beton... što ne i oni...
a i ovi što pišu pod imenom, za 90 posto nisam nikad čula niti znam kriterijum po kom su dobili vip.
što ne znači da neki ne pišu odlično.

p.s. mnogi vip pišu pod nickom.
mnogi u duetu - sestre bogavac...
nema pravila...
i to nije sporno.
sporni su kvaliteti mnogih tekstova.


Pored kvaliteta ovog texta, o kome i ne vredi raspravljati i gubiti vreme , meni je problem sto Glas Amerike nije nick pod kojim jedan covek ili dva,tri,... pisu oni ne pisu u svoje ime (bio je jednom potpis ispod Glasa Amerike Djordje Putic-ali vise toga nema, znaci pisu u ime preduzeca.

Elem nije duet kao sestre Bogavac ili na pocetku Milic&Milic, vec je ovo Blog izdanje "Glasa Amerike".
Moram priznati da ne vidim razlog za takvo kolektivno angazovanje ekipe VOA. Individualno nema problema..Ali prihvatam rizik da sam ispao glup u drustvu

J

crossover crossover 00:04 14.01.2009

Re: Ko je autor bloga

Predrag Brajovic
ivana23
... a neposredan povod za osnivanje kratkotalasnog radija bila je potreba suprotstavljanja fašističkoj propagandi.

А коме се текст VOA-е супротставља?

Памети?

To je u ovom slučaju teško utvrditi. Evo zašto:

Under United States law (Section 501 of the Smith-Mundt Act of 1948), the Voice of America is forbidden to broadcast directly to American citizens. The original intent of this section of the legislation was to protect the American public from propaganda actions by its own government.

Smith-Mundt Act
The Smith-Mundt Act of 1948 bars the domestic dissemination of official American information aimed at foreign audiences. Section 501(a) of the Act provides that “information produced by VOA for audiences outside the United States shall not be disseminated within the United States ... but, on request, shall be available in the English language at VOA, at all reasonable times following its release as information abroad, for examination only by representatives of United States press associations, newspapers, magazines, radio systems, and stations, and by research students and scholars, and, on, request, shall be made available for examination only to Members of Congress.”

VOA OnlinePressKit (Smith-Mundt Act) na dnu stranice.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:16 14.01.2009

Re: Ko je autor bloga

Dejan Tiago Stanković
VoA? Neki zaposleni u istom? Impostor?

Ne bi me cudilo da nam se sutra obrati nek druga ugledna institucija: sveti sinod SPC, NASA, Vatikan, Pakao, alKaida.

St rece onaj: Juce mi se javila pokojma baba SMS-om.

što ne stavi navodnike na ugledna institucija...
baš bi pristajalo navedenim više nego...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:47 14.01.2009

Re: Ko je autor bloga

NASA

e to ne bi bilo lose
radojicic92 radojicic92 20:33 13.01.2009

...

Hilari Klinton je već više puta pokazala da je iskusan i lukav političar

jeste, evo jednog od vise puta


part 2
drug.clan drug.clan 20:39 13.01.2009

da li ja bas tako

Hilari Klinton je već više puta pokazala da je iskusan i lukav političar. Da je inteligentna i načitana, i da je u stanju da žestoko brani svoja gledišta. Osim toga, uporna je i prodorna i ne popušta lako. Sve su to osobine gotovo neophodne za položaj ministra inostranih poslova.



Da li ste ovo zakljucili na osnovu njenih politickih uspeha. Da li vi govorite o Hilari Klinton koja je kao prva dama amerike zapocela kampanju za uvodjenje univerzalne zdravstvene zastite koju nije isterala do kraja, posle koje se zdravstvena zastita naglo pogorsala u americi. Da li je to Hilari koja je posle te neuspele kampanje postala najveci primalac donacija bas od zdravstvenih osiguravajucih kuca protiv kojih se borila?

Da li mi govorimo o istoj Hillary!
niccolo niccolo 21:00 13.01.2009

Re: da li ja bas tako

Pa vidiš da ne popušta lako. Popustila je tek kad je postala najveći primalac donacija...
akasting akasting 20:40 13.01.2009

Siguran sam

da ce Hilari biti uspeshna.
US ce imati agresivnog i aktivnog drzavnog sekretara.

Shta ce to znachiti za druge zemlje i svet, ostaje da se vidi.
mara92 mara92 20:45 13.01.2009

Diskutabilno

Hilari Klinton je već više puta pokazala da je iskusan i lukav političar.

Delimično je ispravno - ona je senator (predstavlja državu Njujork) i ima iskustva u lobiranju, prodorna je, inteligentna (nesporno), medjutim, legislativa je jedna stvar, to jest, Senat je zakonodavni organ, a State Department je egzekutiva. Njoj je u kampanji između ostalog, naudilo upravo insistiranje na navodnom "iskustvu" u spoljnopolitičkim odnosima što nije tačno.
Hilari će verovatno biti izvanredna na tom položaju.

Ovo je preterivanje. Kako će se snaći u ulozi državnog sekretara - ostaje da se vidi, davati ocene unapred (kvalifikovati/diskvalifikovati nekoga) u ovom trenutku, kada je tek završen hearing, je preuranjeno i deplasirano.
milosib92 milosib92 20:48 13.01.2009

Re: Diskutabilno

i ima iskustva u lobiranju,

Hoćete reći institucionalizovanoj korupciji. Samo se u USA korupcija podigla na nivo zakonskog davanja para političarima da rade u vašem interesu.
mara92 mara92 20:52 13.01.2009

Re: Diskutabilno

...kako god...To je "univerzalni sport" na Kapitol Hilu, samo koristim kolokvijalni izraz.
ivana23 ivana23 20:52 13.01.2009

Re: Diskutabilno

Njoj je u kampanji između ostalog, naudilo upravo insistiranje na navodnom "iskustvu" u spoljnopolitičkim odnosima što nije tačno.

Senatorka i bivša prva dama SAD-a Hilari Klinton od ponedeljka je pod paljbom kritika zbog dramatičnog, ali netačnog opisa svoje posete Tuzli u martu 1996. godine, koji je izložila na jednom predizbornom skupu prošle nedelje.
Ona je dramatizacijom opisa posete Bosni za vreme rata htela da ilustruje svoje bogato iskustvo u vođenju spoljne politike.
..........
Senatorka Klinton u kampanji, kao dokaz svog spoljno političkog iskustva, često prepričava posetu dobre volje BiH, na koju se uputila 1996. godine sa ćerkom Čelzi i nekoliko javnih ličnosti.
"Sećam se sletanja pod snajperskom vatrom. Na aerodromu je trebalo da nam bude organizovana svečana dobrodošlica, ali umesto toga samo smo otrčali s pognutim glavama ka vozilu, kako bi došli do naše baze", opisala je Klinton posetu američkoj bazi u Tuzli u martu 1996, u govoru o ratu u Iraku prošlog ponedeljka.
..........
Sve nedoumice rešene su na portalu YouTube, gde je postavljen videosnimak dočeka Klintonove u Tuzli, na kojoj se vide Hilari i Čelzi kako izlaze iz aviona, mašu, smeju se i pozdravljaju s američkim vojnicima, članom predsedništva BiH i jednom osmogodišnjom devojčicom. Ovaj snimak su u ponedeljak emitovale sve američke nacionalne TV mreže.
Hilari Klinton je nakon emitovanja ovog snimka konačno priznala da je "možda malo preterala".
"Govorim mnogo stvari... milione reči dnevno, pa ako sam se loše izrazila, to je samo bila nevešta izjava", rekla je senatorka iz Njujorka.




"Lovačka priča" Klintonove o Tuzli (VIDEO)
mara92 mara92 20:55 13.01.2009

Re: Diskutabilno

Ivano, hvala!
Nije samo ta epizoda u pitanju, nego niz navodnih "susreta na visokom niovu" koje je imala u svojstvu prve dame, a što je njen tim u kampanji pokušao da prikaže kao razgovore o najvažnijim pitanjima sa stranim državnicima...pa je usledilo niz packi sa više strana...
Kažem, videćemo, ali ovo "biće izvanredna" je zaista smešno.
Filip2412 Filip2412 20:59 13.01.2009

Re: Diskutabilno

Hoćete reći institucionalizovanoj korupciji. Samo se u USA korupcija podigla na nivo zakonskog davanja para političarima da rade u vašem interesu.
U tom smislu, nije mi jasno zasto jure Blagojevica. Covek lepo hteo da proda Obamino mesto u senatu. Sto je kupljeno to se i prodaje. Kada pocne predsednicka kampanja mediji svaki dan javljaju koliko je para sakupio koji kandidat. Dakle kupovina politickog uticaja finansiranjem kandidata je dozvoljena a posle se cude kad Blago probao da uradi isto to samo malo drugacije
milosib92 milosib92 21:48 13.01.2009

Re: Diskutabilno

Filip2412
Covek lepo hteo da proda Obamino mesto u senatu. Sto je kupljeno to se i prodaje. Kada pocne predsednicka kampanja mediji svaki dan javljaju koliko je para sakupio koji kandidat. Dakle kupovina politickog uticaja finansiranjem kandidata je dozvoljena a posle se cude kad Blago probao da uradi isto to samo malo drugacije

Nije dao reket gde treba. Ne možeš sve da uzmeš samo za sebe.
thefreak thefreak 21:01 13.01.2009

Hilari sisachica...

Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 21:03 13.01.2009

moderatori

stvarno ste babe.
a ti misteriozna urednice, kako tolerises da se ovakve budalastne pisu po blogu i posle ocekujes da ce neko pametan da rizikuje da mu tekst bude uz ovakav. Vanga Bugarka predvidja uspesnu karijeru nekoj drugoj babi.
Daj malo kriterijuma. malo digniteta.
Time Bandit Time Bandit 21:17 13.01.2009

Re: moderatori

ako hoces da reaguju izmeni ono - misteriozna urednica u seksipilna urednica i da vidis...
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 21:25 13.01.2009

Re: moderatori

mozda sam ogresio dusu. mozda su modaratori neduzni. mozda sam autor ne tolerise pricu o starim gospama.
a s tajanstvenom urednicom sam skroz OK, al to ne znaci da ne mogu da manifestujem svoju indignaciju.
odoh u teatar, ocekujem da ne valja, al makar sam se lepo doterao.
jaksa scekic jaksa scekic 21:28 13.01.2009

Re: moderatori

Dejan Tiago Stanković
mozda sam ogresio dusu. mozda su modaratori neduzni. mozda sam autor ne tolerise pricu o starim gospama.
a s tajanstvenom urednicom sam skroz OK, al to ne znaci da ne mogu da manifestujem svoju indignaciju.
odoh u teatar, ocekujem da ne valja, al makar sam se lepo doterao.


i namirisao


Nego Dejane ajmo na blog "Čekajući Oskara 6" , zabavnije je veruj mi

J
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:37 13.01.2009

Re: moderatori

Nego Dejane ajmo na blog "Čekajući Oskara 6" , zabavnije je veruj m

samo dođite
Time Bandit Time Bandit 21:03 13.01.2009

Dani tranzicije

i rekapitulacije su uvek bili vrlo zanimljivi, tako da smo culi da je jedan od najvecih uspeha, predsednika kome je ostalo jos par dana na tom polozaju, to sto je odbio poziv izraela da bombarduje neka od vojnih i nuklearnih postrojenja u Iranu.

Kada taj scenario nije mogao da prodje, Izrael je ponudio da on obavi taj posao leteci preko teritorije koje u Iraku drzi usa. Naravno da je i to bilo odbijeno od strane busha. Zemlja (Izrael) koji razmislja tako dalekometno (da ugrozi i minimalizuje protivnika udaljenog hiljade kilometare) sigurno je pripremila i odgovarajuci plan za svoje dvoriste - Gazu.

Plan je predstavljen bushu, ali dozvola nije trazena (to je potvrdio potpedsednik - cejni) tako da je ono sto je Izrael naumio - da presece pojas Gaze na dva dela (minimalni cilj) eskalirao do delimicne/potpune kontrole Gaze.

Bilo koja licnost, a kao novi drzavni sekretar, ukljucujuci i Hilari ce moci da uspostavi primirje samo onda kada Izrael oceni da je uspeo da ostvari maksimalne ciljeve i da mu produzenje sukoba ne donosi nista vise.
milosib92 milosib92 21:18 13.01.2009

Nepodeljene simpatije

Sudeći po komentarima na blogu Hilari uživa podršku u ovdašnjoj javnosti kao muž joj 1999.-e. Hebote, kakvo li je mišljenje ostatka Srbije.
dali76 dali76 21:20 13.01.2009

hope with no power is no policy

Iskreno se radujem kad ljudi zard vlasti I svoje popularnosti rade stvari koje su od pomoci covjecanstvu.
To jeli nobelova nagrada za mir izgubila svoj smisao poslje zadnjeg dobitnika druga je tema.
Vjerujem da je gospodji Clinton I te kako stalo do mijesta u istoriji. Nemojmo se lagati ko me ne bi ljudska smo bica.
Spremni smo lagati da smo bili izlozeni snajperskoj vatri u Tuzli radi vlastite vlasti. Doci do vlasti za cijenu ne pitati.
Iskreno se nadam d ace nova sekretarka zbog radi vlasti (prema kojoj je pokazala afinitete)uraditi nesto na dobrobit svih nas .
O tome kako ce biti pustimo vremenu.
loader loader 21:21 13.01.2009

Bliski istok i opančići tanke kože:)

Žena koja mužu oprosti najjavniji mogući sexualni delikt svakako je čelične suzdržanosti i besprekorne sposobnosti da sve podredi svom političkom uzletu.

Na Bliskom istoku je - makar za jednog, ili dva mandata H.K. - moguće samo nekakvo primirje, poput nekih primirja koja su do sada tamo već bila na snazi. Suštinski, to su sve faze jednog jako komplikovanog i isto tako neizvesno dugog procesa mirenja nepomirljivih. Nema sumnje da će Amerikanci, ako im jednog trenutka to bude bilo potrebno, zaista iskreirati primirje, uz potpisivanje nekakvog papira pod uzavrelim blicevima i kamerama u holivudskom stilu, te bi se na kraju stvarno moglo desiti da neko od učesnika tog mirenja dobije nagradu za mir. No, priroda sukoba na Bliskom istoku duboko zadire u brojna pitanja života i Izraelaca, i Arapa, tako da se nikakvim jednokratnim akcijama tog tipa ne može suštinski otkloniti uzrok stalnog nemira. No, videćemo kako će H.K. željna karijere da se ubaci u igru, ne samo po pitanju vrućeg Bliskog istoka...

Meni je nekako ipak interesantnije kad planira da poseti Beograd i slika se sa Vukom Jeremićem, uz onih par prigodnih dvojnih izjava pred novinarima. Nadam se da, ako dođe, tom prilikom neko od narodnjačkih novinara neće da je gađa opancima :)

Lionsgate Lionsgate 21:34 13.01.2009

Re: Bliski istok i možda opančići tanke ko

Nadam se da, ako dođe, tom prilikom neko od narodnjačkih novinara neće da je gađa opancima :)

Aako neko stvarno upotrebi opanak ima da ga proglase za pravoslavno nacionalisticko oruzje (mislim na opanak), u tu chast jedan:
Covek u belom Covek u belom 21:50 13.01.2009

Re: Bliski istok i možda opančići tanke ko

loader
Žena koja mužu oprosti najjavniji mogući sexualni delikt
Cim nema snimak na internetu ne moz da se kvalifikuje kao najjavniji, zalim.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:52 13.01.2009

Re: Bliski istok i možda opančići tanke ko

Cim nema snimak na internetu ne moz da se kvalifikuje kao najjavniji, zalim.

ili što reće klinton:
Now, I have to go back to work on my State of the Union speech, and I worked on it until pretty late last night. But I want to say one thing to the American people. I want you to listen to me. I'm going to say this again: I did not have sexual relations with that woman, Miss Lewinsky. I never told anybody to lie, not a single time; never. These allegations are false, and I need to go back to work for the American people. Thank you.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana