Zlice usedelice

World News RSS / 15.10.2007. u 15:18

Sudeci sudeci prema uvek budnim analiticarima trzista  nova kategorija potrosaca na koju treba obratiti paznju s obzirom na kupovnu moc i nove navike u ponasanju su:  usedelice. .Ovaj naziv vise nije sasvim adekvatana ali…drugog nema.Ove “nove usedelice” uopste ne lice na onu sliku koju smo o ovoj  kategoriji do nedavno gajili.One uoste nisu “usedele”. Ne bave se rucnim radovima. Nemaju macku. I ne nose naocare..

Naprotiv..One imaju svoje profesije u kojima su najcesce vrlo uspesne.  One su lepe, mladolike i negovane..One su same ali nisu usamljene.Cesto imaju dete iz neke prethodne veze i uzivaju u svojoj maloj porodici.One imaju svoje lepo uredjene stanove, Imaju svoje prijatelje. Imaju svoje omiljene aktivnosti, sportove,navike, hobije.

I nemaju muzeve…jer nece..Nemaju potrebu.A nemaju  ni vremena.

One ne placaju  “ dating couch-a” ili   trenera za zabavljanje (150$ -200$ na sat ) da im nadje  decka , kao one nesrecnice koje jos veruje da je 1+ 1 = 2 to jest da 1+ 1 cini par !.

 One znaju da 1+1 cesto ispadne 0 to jest gubitak sopstvenog ja. 

One ne placaju  “ match maker-a” ili provodadziju ( 200$ -400$ po sastanku) da im nadju muza kao one nesrecnice koje jos veruju da je brak drustveno pozeljna kategorija.

 

One ne moraju da placaju “marriage consultant-e” ili bracne savetnike( 200$ na sat) da im srede brak kao one nesrecnice koje jos veruju da brak stvarno moze  da idealan.

 

One pokazuju da nova formula srecnog postojanja moze da bude: zena+ posao+ dete..

 

A muskarci su naravno uvek  dobrodosli i pozeljni u formi predanih  ljubavnika s kojim se provodi vreme, putuje, uziva i voli bez dodatnih obaveza kuvanja i pranja carapa. One sebe ponosno nazivaju usedelicama/spinsters. Jer tako se jos uvek zovu zene bez muzeva

One veoma zbunjuju muskarce  i zene, jer pokazuju da se moze biti lep, uspesan, pametan i srecan i bez bracne utopije One izazivaju podozrenje i cudjenje i  medju strucnjacima koji se bave posmatranjem drustvenih promena i istrazivanjima trzista

Svaka neudata zena uvek je pomalo drustveno sumnjiva.  Zlica/usedelica. Sinister Spinster. Samo ove nove Zlice ne haju mnogo za to sta drugi misle o njima.They stick to their own knitting.- One strikaju po svome.



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie angie 15:31 15.10.2007

samo shto one nisu usedelice,

one su slobodne zene-u svakom smislu, pre svega oslobodjene vekovima nametanih socijalnih laznih postulata u funkciji mushkog sveta koji josh uvek egzitira.

Usedelica je neko ko ne moze da nadje muza, a zeli, nema dete i nije bash zadovoljan sobom.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:31 15.10.2007

!

mariopan mariopan 15:53 15.10.2007

Re: !

Imam jednu takvu. Ima svoje "drustvo usedelica" kako one same sebe zovu. One nisu usamljene ni same...imaju veze za koje ne zele da postanu teret vec dok valja -valja...kad ne valja...zdravo i zbogom.

Sve izuzetno obrazovane, imaju sopstvene karijere i vrlo razlicita interesovanja, zajednicko im je da su uspesne i sigurne u sebe i cesto je problem sto se decko ili momak oseca inferiorno u njihovom drustvu...ali to je njegov ego i njegov problem. One se prema svojim momcima ne odnose tako nego je to njihov osecaj da im nisu neophodni i prekopotrebni. Izlaze cesto same i super se provode..sve malde i lepe.

One imaju svaka svog decka i veze nisu na kratko,ima tu i dugogodisnjih veza...ali nijedna nece da se preseli u stan svoga decka..ili veci zajednicki...nego zive svaka u svom stanu ili kuci...vole svoju nezavisnost.Starosti su od 30 do 35 godina..negovane...doterane..voze svoja kola..ne cekaju da decko dodje po njih .Razne odluke koje se ticu njihovog zivota donose same..ne dozvoljavaju da nesto utice na njih i cesto su uspesnije od svojih muskih pratilaca.Same sebi kupuju skupe parfeme, tasne i odecu..pa ponekad decko i ne zna sta da joj pokloni a da ona to vec sebi nije kupila...

Da li to ubija romantiku? Ne znam ali vremena su se promenila i meni se moja usedelica bas ovakva kakva je sad -dopada.Imam utisak da moze da postigne sve sto sebi zacrta kao cilj i da je ona licno zadovoljna svojim statusom...pa sto da kvarimo?)))))))
nestorijanac nestorijanac 18:17 15.10.2007

Re: !

One nisu usamljene ni same...imaju veze za koje ne zele da postanu teret vec dok valja -valja...kad ne valja...zdravo i zbogom.


Prava istina ! Vidjam se sa nekoliko "usedelica" i sa njima je zaista sjajno provoditi vreme. Naravno, ako je muskarac u odlicnom zdravlju i raspolozenju.
marumi marumi 19:01 15.10.2007

Re: !

One imaju svaka svog decka i veze nisu na kratko,ima tu i dugogodisnjih veza...ali nijedna nece da se preseli u stan svoga decka..ili veci zajednicki...nego zive svaka u svom stanu ili kuci...vole svoju nezavisnost.Starosti su od 30 do 35 godina..negovane...doterane..voze svoja kola..ne cekaju da decko dodje po njih .Razne odluke koje se ticu njihovog zivota donose same..ne dozvoljavaju da nesto utice na njih i cesto su uspesnije od svojih muskih pratilaca.Same sebi kupuju skupe parfeme, tasne i odecu..pa ponekad decko i ne zna sta da joj pokloni a da ona to vec sebi nije kupila...

Jedna takva negovana i doterana sada sedi u CZ i oduzeli su joj najnoviji BMW-a od 70.000 € koji joj je poklonio ''decko'' okoreli krimos iz Velike Plane. Zove se Dragana Petrovic i svoj zanat je ispekla na pravnom faksu u Kragujevcu a svoju profesorsku karijeru je zavrsila u CZ-u. Bez skupih parfema, bez tasni i Armani i Versace odece, bez drugarice Emilije & Co.
Ah, te tako emancipovane i ''samostalne'' bogatasice usedelice u siromasnoj Srbijici. :(
oldtajmer oldtajmer 21:39 15.10.2007

Re: !

Ah, te tako emancipovane i ''samostalne'' bogatasice usedelice u siromasnoj Srbijici. :(


hoces da kazes da je primala mito zato sto je "usedelica"?
marumi marumi 21:51 15.10.2007

Re: !

hoces da kazes da je primala mito zato sto je "usedelica"?

Ne, nego je usedelica koja je bila u prilici da prodaje ispite i ljubav za brze automobile.
Mislim, bese ovde govora o ''uspesnim'' usedelicama.
inspekcija inspekcija 01:00 16.10.2007

Re: !

Vidjam se sa nekoliko "usedelica" i sa njima je zaista sjajno provoditi vreme. Naravno, ako je muskarac u odlicnom zdravlju i raspolozenju.
Sjajno! :) Kako li bi se onda zvali takvi "muskarci u odlicnom zdravlju i raspolozenju"? Mozda: "USEDELICKI PREDAH"? :)
nestorijanac nestorijanac 01:06 16.10.2007

Re: !

Mozda i tako. Mada, ove sto ih znam to zovu "muskarci za odmor i zezanje"...
oldtajmer oldtajmer 03:11 16.10.2007

Re: !

Ne, nego je usedelica koja je bila u prilici da prodaje ispite i ljubav za brze automobile.
Mislim, bese ovde govora o ''uspesnim'' usedelicama.


i dalje mi nije jasno koja je veza izmedju toga sto je usedelica i sto je korumpirana osoba?
marumi marumi 06:57 16.10.2007

Re: !

i dalje mi nije jasno koja je veza izmedju toga sto je usedelica i sto je korumpirana osoba?

Pa da nacrtam. Neko je ovde govorio o ''uspesnim usedelicama'', koje ''voze dobre automobile, u ''dobroj garderobi'' itsl. sto je potpuno korespondiralo sa doticnom (korumpiranom) usedelicom.
Btw. svuda ima ''usedelica'' ali ni na bogatom Zapadu nisu tako uspesne kao opisane u siromasnoj Srbiji. Otkud to? Razmislite malo o tome jer da bi se bio ''uspesan'' (''dobra kola'' i ''dobra garderoba'' su simbol i san skorojevicstva jer to u bogatim drustvima i nije nesto posebno) ali da bi se to imalo treba vremena ili generacijski ili radno. To vreme u Srbiji za ''usesnost'' preko noci je donelo sve to samo odredjenoj vrsti ''uspesnih''.
marumi marumi 07:00 16.10.2007

Re: !

dodatk: I majka doticne je bila izuzetno ponosna na svoju ''uspesnu'' cerku (''majkin pravnik'') ali je mamin pravnik sada u CZ-u. He, he, kako se uspeva u Srbiji. Dobra kola, garderoba...., ''samostalnost'' (ali ne i samostalnost od krimosa poput onog iz Velike Plane)...
mariopan mariopan 15:49 16.10.2007

Re: !

marumi
One imaju svaka svog decka i veze nisu na kratko,ima tu i dugogodisnjih veza...ali nijedna nece da se preseli u stan svoga decka..ili veci zajednicki...nego zive svaka u svom stanu ili kuci...vole svoju nezavisnost.Starosti su od 30 do 35 godina..negovane...doterane..voze svoja kola..ne cekaju da decko dodje po njih .Razne odluke koje se ticu njihovog zivota donose same..ne dozvoljavaju da nesto utice na njih i cesto su uspesnije od svojih muskih pratilaca.Same sebi kupuju skupe parfeme, tasne i odecu..pa ponekad decko i ne zna sta da joj pokloni a da ona to vec sebi nije kupila...

Jedna takva negovana i doterana sada sedi u CZ i oduzeli su joj najnoviji BMW-a od 70.000 € koji joj je poklonio ''decko'' okoreli krimos iz Velike Plane. Zove se Dragana Petrovic i svoj zanat je ispekla na pravnom faksu u Kragujevcu a svoju profesorsku karijeru je zavrsila u CZ-u. Bez skupih parfema, bez tasni i Armani i Versace odece, bez drugarice Emilije & Co.
Ah, te tako emancipovane i ''samostalne'' bogatasice usedelice u siromasnoj Srbijici. :(

Otkud vam ideja da poredite te dve stvari...ove devojke RADE i to rade vrlo tesko i odgovorno a moja cerka i studije upisala i RADI...pa sto ima dobro placen posao i sto za prekovremeni moze i 1000 evra da dobije to je rezultat njenog znanja i vrednog rada...hajte molim vas ...govorim o normalnim devojkama kojih zaista ima mnogo...i moja cerka i njene drugarice nisu ovde u Srbiji vec u Evropi. Pogresno ste razumeli tekst....???????

Nemojte sve da podvodite pod kriminal i razne krive drine...ima ljudi koji su svojim RADOM i ZNANJEM dosli do nekog dobrog posla...procitajte i druge blogove gde neke emancipovane...skolovane i vredene mlade dame pisu kako studiraju VAN kako je tamo tesko probiti se i kako treba mnogo rada i znanja da se do nekog statusa dodje...pa to su ove devojke o kojima ja pisem.... ako niste razumeli...izvinjenje bi bilo pozeljno i normalno...Pozdrav.
mariopan mariopan 16:10 16.10.2007

Re: !

nestorijanac
One nisu usamljene ni same...imaju veze za koje ne zele da postanu teret vec dok valja -valja...kad ne valja...zdravo i zbogom.


Prava istina ! Vidjam se sa nekoliko "usedelica" i sa njima je zaista sjajno provoditi vreme. Naravno, ako je muskarac u odlicnom zdravlju i raspolozenju.


Nestorijanac, ti si ovo dobro rzumeo....nisu one same a njihovi mladici imaju istu dozu slobode da neko vreme provedu sa svoji, drusvom bez onog preslisavanja "gde si bio"...oni su sigurni u sebe i one takodje One takodje zele brak i porodicu ali sa pravom osobom ,odgovornom i zrelom i onda kada urade nesto sto su sebi zacrtale...konkretno moja zeli da zavrsi studije ..ima decka koji zeli brak odmah...ali ona kaze da sacekaju.

Dakle ne radi se o ocvalim i uvelim devojkama ( moja ima 31 god) vec devojkama koje znaju sta hoce od svog zivota da naprave i kada to ostvare ...onda brak..deca i sve redom....dakle izraz usedelice za sebe su one same odabrale...valjda im se to dopalo.Nema ta rec u njihovom znacenju ono sto ima u nasem. I zivot u svetskoj metropoli , gde se neke sanse samo jednom ukazu ( studije ) ipak odredi neciji zivot. Pozzz
marumi marumi 16:43 16.10.2007

Re: !

i moja cerka i njene drugarice nisu ovde u Srbiji vec u Evropi.

skolovane i vredene mlade dame pisu kako studiraju VAN kako je tamo tesko probiti se i kako treba mnogo rada i znanja da se do nekog statusa dodje...pa to su ove devojke o kojima ja pisem.

Mislim da je doslo do nesporazuma. Ja pisem o mogucnosti da se u Srbiji bude ''uspesan'', da se ''voze dobra kola'' i kupuje skupa garderoba. Primer koji ja navodim je primer iz Srbije a ne iz VAN-a i Evrope i on postoji, za njega svi znamo, citali smo, slusali, prepoznali.... Nemozete porediti mlade ljude koji se probijaju u (zapadnom)svetu u kojem je potrebno dati sve od sebe, uciti, raditi, stedeti i to godinama da bi se tek kasnije moglo reci - biti uspesan.
Takvih nasih uspesnih ljudi u svetu znam i ja ali su svoje znanje i imanje sticali citavog svog zivota.
Ono sto je meni zasmetalo je ''uspesnost u Srbiji'' i sta se kod nas podrazumeva pod ''uspesnoscu'' ali izgleda da Vi to niste dobro razumeli. Izvinjavam se zbog toga jer se to niukom slucaju nije odnosilo na Vasu cerku vec na konkretan slucaj koji ja spominjem.
Ne mozete me ubediti da u Srbiji devojka od 30-35 godina (koja prvo mora da studira, da se zaposli i da gradi karijeru) vec u tim godinama moze da bude toliko uspesna da ''vozi dobra kola'' u ''skupoj garderobi'' i tuto kompleto luksuznim zivotom kakav je opisivan.
Pa dajte, nismo svi spali s Marsa da ne znamo kako se u nasim okolnostima dolazi do ''uspesnosti'' tog ranga.
marumi marumi 16:48 16.10.2007

Re: !

Dodatak:
Vi ste svakako fascinirani devojkama koje zive drugacije od Vase generacije, koje nece da kuvaju/siju/peru... vec hoce da zive dostojanstveno drugacije od prethodnih generacija zena koje su bile samo sluzavke i tu Vas potpuno razumem.
Ali uspesnost mladjih zena u Srbiji u smislu holivudskog zivota... ma dajte!
mariopan mariopan 17:41 16.10.2007

Re: !

marumi
Dodatak:
Vi ste svakako fascinirani devojkama koje zive drugacije od Vase generacije, koje nece da kuvaju/siju/peru... vec hoce da zive dostojanstveno drugacije od prethodnih generacija zena koje su bile samo sluzavke i tu Vas potpuno razumem.
Ali uspesnost mladjih zena u Srbiji u smislu holivudskog zivota... ma dajte!

Razumele smo se ..malo mi je lakse ...jer ipak moja je otisla pre deset godina i vrlo je trnovit put presla do ovoga sad sto moze ..i verujte ..oni koji su otisli znaju kako je to tesko...

Pogresno sam shvatila da se to odnosi na njih...zaista nesporazum je izgladjen ))))))))pozdarv
oldtajmer oldtajmer 22:24 16.10.2007

Re: !

marumi
Pa da nacrtam. Neko je ovde govorio o ''uspesnim usedelicama'', koje ''voze dobre automobile, u ''dobroj garderobi'' itsl. sto je potpuno korespondiralo sa doticnom (korumpiranom) usedelicom.
Btw. svuda ima ''usedelica'' ali ni na bogatom Zapadu nisu tako uspesne kao opisane u siromasnoj Srbiji. Otkud to? Razmislite malo o tome jer da bi se bio ''uspesan'' (''dobra kola'' i ''dobra garderoba'' su simbol i san skorojevicstva jer to u bogatim drustvima i nije nesto posebno) ali da bi se to imalo treba vremena ili generacijski ili radno. To vreme u Srbiji za ''usesnost'' preko noci je donelo sve to samo odredjenoj vrsti ''uspesnih''.


Mislim da si pomesao dva pojma. Kao prvo taj termin "usedelice" mi se ne dopada, te ga necu vise koristiti. Ja imam puno prijateljica koje su u svojim tridesetima, uspesne zene poslovno, obrazovane, zaradjuju dobre pare, itd. Neke zive i u Sribiji! Cinjenica je da je tim zenama cesto teze da nadju partnera (muskog, lezbejkama je nesto lakse jer su vecina muskaraca u njihovim godinama uplaseni od njih, narocito ako su manje uspesni, imaju manje para, itd. To je narocito istina u Srbiji, i zato sto je drustvo patrijarhalnije, a i zato sto je jednostavno manje uspesnih ljudi (i muskaraca i zena) u tim godinama. A oni muskarci koji jesu uspesni, i na neki nacin mogu s njima da se mere, obicno traze mladje zene, koje ce u vezi na neki nacin biti inferijornije.

Sama cinjenica da se marketing orijentise ka ovim zenama govori o tome da ih ima dovoljno i da imaju znatnu kupovnu moc (govorim sada o Zapadu, i pre svega USA, posto je tekst o tome). U Srbiji nisam siguran da je to bas tako.

Ti si u to upleo pricu o "uspesnim usedelicama", koje do tog uspeha nisu dosle posteno. Svakako da ima i takvih, kao sto ima korumpiranih ljudi u svakom segmentu drustva. Ono sto ovde bode oci je sto ti povezujes ta dva pojma, znaci stvaras dvostruko negativnu sliku o zenama, koje jel ne mogu biti uspesne same od sebe...
marumi marumi 22:55 16.10.2007

Re: !

termin "usedelice" mi se ne dopada

I meni se ne dopada, ali je naslov takav.
Ja imam puno prijateljica koje su u svojim tridesetima, uspesne zene poslovno, obrazovane, zaradjuju dobre pare, itd. Neke zive i u Sribiji! Cinjenica je da je tim zenama cesto teze da nadju partnera (muskog, lezbejkama je nesto lakse jer su vecina muskaraca u njihovim godinama uplaseni od njih, narocito ako su manje uspesni, imaju manje para, itd. To je narocito istina u Srbiji, i zato sto je drustvo patrijarhalnije, a i zato sto je jednostavno manje uspesnih ljudi (i muskaraca i zena) u tim godinama. A oni muskarci koji jesu uspesni, i na neki nacin mogu s njima da se mere, obicno traze mladje zene, koje ce u vezi na neki nacin biti inferijornije.

Ufff...ovo ''zaradjuju dobre pare'' kod mene uvek izaziva skepticnost. I ja znam neke u tridesetim i plus godinama ali mi nisu prijateljice jer znam kako i na koji nacin ''zaradjuju dobre pare''. I gle cuda, intelektualke su. Uospte ih se ne plasim. To je najveca glupost koju one mogu da osmisle da ih se muskarci plase. Sic! Mozda je to neka vrsta njihovog opravdanja sto su ihe neki izbegavali pa su ostale same. To ne znam i od toga se ogradjujem, govorim iskljucivo o sebi u odnosu na njih.
Znam vrlo kvalitetne zene kojima nikada nije bilo tesko da nadju partnera upravo zato sto su kvalitetne u svakom smislu te reci (kako intelektualnom tako i poslovnom). Zaboga samo je ''uspesnim'' damama tesko da nadju partnera. Ili partneri ne nalaze njih? Diskutabilno.
A inferiornost ''mladjih'' (i po definiciji intelektualno slabijih) je bas bezveze. Kad bi se zezali bio bi to pravi razlog.
Sama cinjenica da se marketing orijentise ka ovim zenama

Marketing se nikada ne orijentise iskljucivo prema JEDNOJ grupi vec prema potrebama. Marketing koji je orijentisan prema zenama je podjednako orijentisan i prema udatim i neudatim i prema ''uspesnim'' i ''neuspesnim'' pa ko ima para (sto od zarade sto od roditelja koji dotiraju) taj i koristi ponude trzista.

Ono sto ovde bode oci je sto ti povezujes ta dva pojma, znaci stvaras dvostruko negativnu sliku o zenama, koje jel ne mogu biti uspesne same od sebe...

Nemaju sve zene tako duge prste na stopalama i vrlo dobro razumeju sta ja mislim a jedna se i izjasnila po tom pitanju i slozila samnom. Verujem da ih je bilo koje su razumele i slozile se tiho ali nisu htele da se uplicu. Ja govorim o nasim okolnostima tranzicije. Ako se neko krece u uskom (''elitnom'') krugu pa misli da je u citavoj zemlji tako, sta ja tu mogu. Ja gledam malo sire i malo dalje od svog nosa. Ko hoce da razume O.K. ko nece (ili ne moze) njegova stvar. Razliciti smo i razlicito mislimo ali svi imamo podjednaku slobodu misli i izrazavanja. To je demokratski, zar ne?
marumi marumi 08:07 17.10.2007

Re: !

Mislim da si pomesao dva pojma.

Pade mi nesto na pamet da je i ovo moguce, odnosno da se ovde idealizuju cure ''usedelice'' i da treba i one ostale (?) da se na njih ugledaju i ostanu ''samostalne'', ''uspesne'', ''doterane'', ''da voze dobar auto'', .....
Kao da se to sve ne moze biti i kad si u braku ili sa partnerom, kao ..... Da ne nabrajam dalje hocu samo da kazem da i one druge nisu bez kvaliteta a to kao da se sugerira uzdizanjem ''usedelica'' kao neceg ''bozanstvenog'', rajske ''slobode'' i ''samostalnosti''.
Sve je relativno pa i ''uspesnost'' ostati ''mimo'' drustva'odnosno u drustvu kao manjina. Drugo je to ako nekoga ovo ''pogadja'' licno ali ima toliko osetljivih drustvenih tema, kao sto su, recimo, parovi bez dece a koji bi decu zeleli. Meni su oni daleko hrabriji da izdrze kao manjina u drustvu u kojem se idealizuje porod (valjda samo onaj nacionalni) dok u svetu ljudi usvajaju decu iz drugih zemalja i rasa.
mocna malena79 mocna malena79 08:34 17.10.2007

Re: !

marumi
Mislim da si pomesao dva pojma.Pade mi nesto na pamet da je i ovo moguce, odnosno da se ovde idealizuju cure ''usedelice'' i da treba i one ostale (?) da se na njih ugledaju i ostanu ''samostalne'', ''uspesne'', ''doterane'', ''da voze dobar auto'', .....Kao da se to sve ne moze biti i kad si u braku ili sa partnerom, kao ..... Da ne nabrajam dalje hocu samo da kazem da i one druge nisu bez kvaliteta a to kao da se sugerira uzdizanjem ''usedelica'' kao neceg ''bozanstvenog'', rajske ''slobode'' i ''samostalnosti''. Sve je relativno pa i ''uspesnost'' ostati ''mimo'' drustva'odnosno u drustvu kao manjina. Drugo je to ako nekoga ovo ''pogadja'' licno ali ima toliko osetljivih drustvenih tema, kao sto su, recimo, parovi bez dece a koji bi decu zeleli. Meni su oni daleko hrabriji da izdrze kao manjina u drustvu u kojem se idealizuje porod (valjda samo onaj nacionalni) dok u svetu ljudi usvajaju decu iz drugih zemalja i rasa.


maruni, ne mislim da je bilo ko pokusao da idealizuje usedelice, niti bilo koje druge grupe, vec samo da se pokaze da je biti single isto tako ok, pogotovo ako to single osobu cini srecnom. Ja recimo ne poznajem nijednu zenu ,nijednog muskarca koji zele da ostanu single zauvek, ali nemaju problem sa svojim statusom single osobe sada i uzivaju u tim nekim "sebicnim" slobodama dok to traje. pa sta je tu problem?? jel treba da kukaju nad tuznom sudninom sto se jos uvek nije pojavio The One?
Jedna druga stvar, biti single & successful u Srbiji i u tome uzivati je uzasno tesko, pogotovo kad si zena. pritisci ne prestaju dok "se ne resi tvoj status". tako da RESPECT za ljude koji odolevaju pritiscima sredine i zaista uzivaju kao single.
Parove koji ne mogu bioloski da budu roditelji nekako ne mogu da poredim uopste sa ovom kategorijom. prosto tu je situacija takva da te niko nece svesno ili nesvesno pritiskati da imas decu, jer je to bioloski nemoguce. A koliko znam i kod nas posoji usvajanje, znam da je uzasno komplikovano, ali to je tako zaista svuda..
marumi marumi 09:55 17.10.2007

Re: !

maruni, ne mislim da je bilo ko pokusao da idealizuje usedelice, niti bilo koje druge grupe, vec samo da se pokaze da je biti single isto tako ok, pogotovo ako to single osobu cini srecnom. Ja recimo ne poznajem nijednu zenu ,nijednog muskarca koji zele da ostanu single zauvek, ali nemaju problem sa svojim statusom single osobe sada i uzivaju u tim nekim "sebicnim" slobodama dok to traje. pa sta je tu problem?? jel treba da kukaju nad tuznom sudninom sto se jos uvek nije pojavio The One?
Jedna druga stvar, biti single & successful u Srbiji i u tome uzivati je uzasno tesko, pogotovo kad si zena. pritisci ne prestaju dok "se ne resi tvoj status". tako da RESPECT za ljude koji odolevaju pritiscima sredine i zaista uzivaju kao single.
Parove koji ne mogu bioloski da budu roditelji nekako ne mogu da poredim uopste sa ovom kategorijom. prosto tu je situacija takva da te niko nece svesno ili nesvesno pritiskati da imas decu, jer je to bioloski nemoguce. A koliko znam i kod nas posoji usvajanje, znam da je uzasno komplikovano, ali to je tako zaista svuda..

O.K. nema frke samo sto svako komentare dozivljava na svoj nacin pa tako i ja. Sticajem okolnosti i ja poznajem neke ''usedelice'' a koje su po meni vrlo negativne licnosti sto svakako utice da i ostale delimicno tako dozivljavam (deluju mi dosta egoisticne i arogantne - jao, mi smo doterane, imucne/mocne... i narocito trandy a ostali su ''staromodni'', ''nesposobni'' i bla, bla....
Ovo o bracnim parovima bez dece protiv njihove volje i zelje spominjem samo kao kategoriju u drustvu jer su i ''usedelice'' tako spomenute. Marketing se, dakle, ne usmerava smao prema odredjenoj kategoriji zena/muskaraca i single/parova, vec prema potrebama konuzmenata uopste pa ko voli nek' izvoli.
ostajem i dalje samo sa utiskom kojem ne mogu da se otrgnem da ce mnogo vode proteci Savom i Dunavom (kao i Moravom i ostalim recicama i potocima) u Srbiji dok se ne shvati da je svaki covek individua za sebe i da je to, i samo to ono sto nas odredjuje dok nas slika drugih samo unakazuje ili (po)nekad ''ulepsava''.
nestorijanac nestorijanac 10:41 17.10.2007

Re: !

a njihovi mladici imaju istu dozu slobode da neko vreme provedu sa svoji, drusvom bez onog preslisavanja "gde si bio"...oni su sigurni u sebe i one takodje


Da, Mariopan, i sto je najvaznije, tako pomazemo jedni drugima da zivimo iskreno i u skladu sa sopstvenim zeljama i potrebama. I sto je najlepse, eventualni rastanak ili gubitak interesovanja za druzenje nema "suvisak" drame... Ide se jednostavno dalje, srecnije i bogatije za jedan susret koji je bio prijatan onoliko koliko smo za prijatnost bili spremni.
igipop igipop 11:09 17.10.2007

Re: !

Hm

Cesto se pominje konstrukcija "muskarci uplaseni od uspesnih zena".

Prvo ova ocena je prilicno gruba. Ne vidim zasto bi se muskarci plasili zena koje su lepe, pameten, obrazovane uspesne u svom poslu?

Meni sve ovo zvuci kao plus. Ovakva zena bi trebala da bude dobro drustvo a to sto je uspesna znaci na samo da muskarac ne mora da se stara i o njoj nego i da je ona u stanju ako je frka kad je frka ( a svima kad tad bude frka ) da pomogne.

Pre bih rekao da je problem u tome sta su zene koje su ovde opisane u stanju da pruze. Da li su spremene da budu podrska? Da li su spremene da se odreknu drugarica pedikira manikira i redom ako je potrebno zbog partnera ( neko pomenu put u Ameriku zbog karijer, pa koji porcenat zena bi progutalo da muskarac ode u Ameriiku zbog karijere) , da li su one spremne da prihvate partnera koji nije uspesan?

Svako gradi svoju srecu kako ume. I to je u redu.

Ali ovo muskarci se plase uspesnih zena, zato sto su uspesne (kao sto rekoh pre ce biti da je nesto drugo sto ide uz to "uspesna" meni barem ne pije vodu.



marumi marumi 12:13 17.10.2007

Re: !

Ali ovo muskarci se plase uspesnih zena, zato sto su uspesne (kao sto rekoh pre ce biti da je nesto drugo sto ide uz to "uspesna" meni barem ne pije vodu.

To su gluposti koje su prvenstveno lansirale ''uspesne usedelice'' kako bi opravdale svoje usedelastvo (''niko meni nije ravan, plase me se muskarci, jadna ja...'').
Pre bih rekao da je problem u tome sta su zene koje su ovde opisane u stanju da pruze. Da li su spremene da budu podrska? Da li su spremene da se odreknu drugarica pedikira manikira i redom ako je potrebno zbog partnera ( neko pomenu put u Ameriku zbog karijer, pa koji porcenat zena bi progutalo da muskarac ode u Ameriiku zbog karijere) , da li su one spremne da prihvate partnera koji nije uspesan?

Mislim da je zapravo ovo poenta. Iako ne volim da uopstavam ali one koje licno sretam su uglavnom debelo egoisticne i vole samo da dobijaju a nikako da daju. Ima ih cak i koje se rasplacu ako nesto ne dobiju a osmeh im se pojavi na licu samo kada dobiju neki skup poklon (markirane naocare za sunce od par stotina € i sl.)
Nisam u prilici da sretnem uspesnog muskarca koji se rasplace kad ne dobije neki poklon.:)))
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 13:05 17.10.2007

Re: !

marumi
Ali ovo muskarci se plase uspesnih zena, zato sto su uspesne (kao sto rekoh pre ce biti da je nesto drugo sto ide uz to "uspesna" meni barem ne pije vodu.To su gluposti koje su prvenstveno lansirale ''uspesne usedelice'' kako bi opravdale svoje usedelastvo (''niko meni nije ravan, plase me se muskarci, jadna ja...'').
Pre bih rekao da je problem u tome sta su zene koje su ovde opisane u stanju da pruze. Da li su spremene da budu podrska? Da li su spremene da se odreknu drugarica pedikira manikira i redom ako je potrebno zbog partnera ( neko pomenu put u Ameriku zbog karijer, pa koji porcenat zena bi progutalo da muskarac ode u Ameriiku zbog karijere) , da li su one spremne da prihvate partnera koji nije uspesan?Mislim da je zapravo ovo poenta. Iako ne volim da uopstavam ali one koje licno sretam su uglavnom debelo egoisticne i vole samo da dobijaju a nikako da daju. Ima ih cak i koje se rasplacu ako nesto ne dobiju a osmeh im se pojavi na licu samo kada dobiju neki skup poklon (markirane naocare za sunce od par stotina € i sl.)Nisam u prilici da sretnem uspesnog muskarca koji se rasplace kad ne dobije neki poklon.:)))


Vaši tekstovi su ubedljivo najbolji na ovoj temi.
marumi marumi 15:38 17.10.2007

Re: !

Vaši tekstovi su ubedljivo najbolji na ovoj temi.

Ne misli svako tako kao Vi ali - hvala.:)))
oldtajmer oldtajmer 22:38 17.10.2007

Re: !

Ufff...ovo ''zaradjuju dobre pare'' kod mene uvek izaziva skepticnost. I ja znam neke u tridesetim i plus godinama ali mi nisu prijateljice jer znam kako i na koji nacin ''zaradjuju dobre pare''


Ok, mozda je trebalo da pojasnim. Zaradjuju dobre pare (u odnosu na prosek), postenim radom - znaci imaju dobar posao u dobro placenoj struci. Tu mislim "dobre pare" u smislu solidne vise srednje klase, a ne u smisu Karica, Miskovica, itd. Da li se sada razumemo? Ili mozda sumnjas da ovakve dame postoje?

gle cuda, intelektualke su. Uospte ih se ne plasim. To je najveca glupost koju one mogu da osmisle da ih se muskarci plase. Sic!


Pa to je bas lepo da si ti tako samouveren muskarac da te snazne zene ne plase. Ali veruj mi ne poznajes dovoljno problematiku. Uostalom, ne moras meni da verujes, mnoge socioloske studije su uradjene na tu temu. Googluj malo ako te ne mrzi.

A inferiornost ''mladjih'' (i po definiciji intelektualno slabijih) je bas bezveze. Kad bi se zezali bio bi to pravi razlog.


Isto vazi ovo gore. Ponavljam, to je poznat fenomen koji su mnogi sociolozi obradili. Mozda ti to nisi iskusio ili nisi upoznat.

Marketing se nikada ne orijentise iskljucivo prema JEDNOJ grupi vec prema potrebama. Marketing koji je orijentisan prema zenama je podjednako orijentisan i prema udatim i neudatim i prema ''uspesnim'' i ''neuspesnim'' pa ko ima para (sto od zarade sto od roditelja koji dotiraju) taj i koristi ponude trzista.


Naravno da ne. Ali postoje odredjene marketing kampanje koje ciljaju odredjene grupe. Ono sto sam hteo da kazem, ako nije bilo najjasnije, je da je sve vise kampanja koje ciljaju ovu grupu, jer ona ima "viska" para za trosenje. Zene koje su udate, starije, imaju decu, itd, imaju cesto druge prioritete.

Ja govorim o nasim okolnostima tranzicije. Ako se neko krece u uskom (''elitnom'') krugu pa misli da je u citavoj zemlji tako, sta ja tu mogu. Ja gledam malo sire i malo dalje od svog nosa. Ko hoce da razume O.K. ko nece (ili ne moze) njegova stvar. Razliciti smo i razlicito mislimo ali svi imamo podjednaku slobodu misli i izrazavanja. To je demokratski, zar ne?


To je tacno. Ja moram priznati da govorim pre svega iz perspektive bogatijih drustava na zapadu (odnosno SAD), jer kao prvo tu zivim i to bolje poznajem, a drugo jer mi se cini da je tekst bio pre svega o tome drustvu. Pomenuo sam i Srbiju jer sam u poslednje vreme cuo slicne price od nekih drugarica i u Srbiji. Cinjenica jeste da bi se moglo reci da su iz "elinith" krugova - Beogradjanke, dobro obrazovane, sa dobrim poslovim, itd, itd...

A mogu da shvatim u nasim uslovima tranzicije, ako posmatramo prosek, da su ljudi automatski podozrivi prema svakome ko deluje da ima velike pare i da zivi na visokoj nozi.
marumi marumi 00:33 18.10.2007

Re: !

Ok, mozda je trebalo da pojasnim. Zaradjuju dobre pare (u odnosu na prosek), postenim radom - znaci imaju dobar posao u dobro placenoj struci. Tu mislim "dobre pare" u smislu solidne vise srednje klase, a ne u smisu Karica, Miskovica, itd. Da li se sada razumemo? Ili mozda sumnjas da ovakve dame postoje?

Nimalo ne sumnjam da takve zene postoje ali sumnjam da postoje u Srbiji barem u tolikoj meri kao sto se ovde sugerise.
Pa to je bas lepo da si ti tako samouveren muskarac da te snazne zene ne plase. Ali veruj mi ne poznajes dovoljno problematiku. Uostalom, ne moras meni da verujes, mnoge socioloske studije su uradjene na tu temu. Googluj malo ako te ne mrzi.

Ne spadam u one kojima je Google osnovni izvor informacija.

Naravno da ne. Ali postoje odredjene marketing kampanje koje ciljaju odredjene grupe. Ono sto sam hteo da kazem, ako nije bilo najjasnije, je da je sve vise kampanja koje ciljaju ovu grupu, jer ona ima "viska" para za trosenje. Zene koje su udate, starije, imaju decu, itd, imaju cesto druge prioritete.

To je tako u Americi a kako sada razumem. U Srbiji marketing funkcionise samo po potrebi politickih stranaka kada treba da ispitaju povoljnost terena.:)))

To je tacno. Ja moram priznati da govorim pre svega iz perspektive bogatijih drustava na zapadu (odnosno SAD), jer kao prvo tu zivim i to bolje poznajem, a drugo jer mi se cini da je tekst bio pre svega o tome drustvu. Pomenuo sam i Srbiju jer sam u poslednje vreme cuo slicne price od nekih drugarica i u Srbiji. Cinjenica jeste da bi se moglo reci da su iz "elinith" krugova - Beogradjanke, dobro obrazovane, sa dobrim poslovim, itd, itd...

Eto, poredjenja su bezvezna, Beograd jos uvek NIJE Srbija a Zapad nije Balkan gde se ona nalazi. Ne znam o koliko Beogradjanki se radi ali porediti njih nekoliko sa citavom Srbijom i jos i Amerikom meni se u najmanju ruku cini prepotentnim da ne upotrebim neki drugi termin poput arogantnog isl.

A mogu da shvatim u nasim uslovima tranzicije, ako posmatramo prosek, da su ljudi automatski podozrivi prema svakome ko deluje da ima velike pare i da zivi na visokoj nozi.


U uslovima visokostepenog siomastva ja potpuno razumem podozrivost ljudi prema zivotu na visokoj nozi i posedovanju velikih para. Malo vise poznajem sudski sistem u Srbiji i koliko predmeta truli po tim nazovi institucijama (sudstvo/tuzilastvo) a odnose se na tuzene milionere koji su to postali preko noci malverzacijama i prevarama dok su sistematski siromasili gradjane a sebe bogatili.

oldtajmer oldtajmer 03:02 18.10.2007

Re: !

Nimalo ne sumnjam da takve zene postoje ali sumnjam da postoje u Srbiji barem u tolikoj meri kao sto se ovde sugerise.


Pa nisam ni u jednom trenutku rekao u kojoj meri, niti tvrdim da je to norma. Rekao sam da imam nekolicinu drugarica koje spadaju u tu kategoriju, i da mi je bilo zanimljivo kao fenomen jer je veoma slicno onome sto se desava ovde. Dakle :"postoje primeri" a ne "to je tipicna neudata zena u tridesetima u Srbiji". A vec sam rekao nekoliko puta, mislim da se ovaj tekst nije odnosio prvenstveno na Srbiju. Ako jeste, ok, mozda je onda promasena tema.

Ne spadam u one kojima je Google osnovni izvor informacija.


E sad malo izvrces! Nije izvor informacija Google. Sugerisao sam ti google kao nacin da nadjes relevantne clanke, jer me stvarno mrzi da kopam i da ti citiram. U suprotnom, mozes da mi verujes na rec ili ne, to je tvoja stvar, da takve studije zaista postoje, i da je to dobro poznat fenomen - mislim ovde na tu dinamiku odnosa izmedju muskaraca i zena koje su obrazovanije, jace, imaju vise para, uspesnije u poslu, itd, itd. Ne ulazim u siri drustveni kontekst te pojave - bogato ili siromasno drustvo, itd. Znaci ja sam pre svega govorio o ovom aspektu, a ti si presao na temu "kako neko moze u srbiji da zaradjuje tolike pare postenim radom", sto je svakako legitimna tema, ali nije ono o cemu sam ja govorio.

Eto, poredjenja su bezvezna, Beograd jos uvek NIJE Srbija a Zapad nije Balkan gde se ona nalazi. Ne znam o koliko Beogradjanki se radi ali porediti njih nekoliko sa citavom Srbijom i jos i Amerikom meni se u najmanju ruku cini prepotentnim da ne upotrebim neki drugi termin poput arogantnog isl.


Opet ti kazem - ja ne poredim nista i nikoga, vec govorim o primerima ovog fenomena, i kako to utice na odnos muskarca i zene u vezi. Mislim da sam vec objasnio gore. Ne vidim sta ti tu nalazis za prepotentno??

posedovanju velikih para. Malo vise poznajem sudski sistem u Srbiji i koliko predmeta truli po tim nazovi institucijama (sudstvo/tuzilastvo) a odnose se na tuzene milionere koji su to postali preko noci malverzacijama i prevarama


Mislim da sam ovo pazljivo kvalifikovao. Procitaj jos jednom moj poslednji post. Ne govorim ni o milionerima, niti o ljudima odnosno zenama koje su stekle "preko noci", "velike pare". Govorim o nekome ko je strucnjak, radi dobro placen posao i zaradjuje znatno vise od proseka, ali daleko, DALEKO od miliona.

Nadam se da smo se razumeli sada. Ja stvarno vise nemam sta da dodam na ovu temu.
marumi marumi 08:31 18.10.2007

Re: !

Nadam se da smo se razumeli sada. Ja stvarno vise nemam sta da dodam na ovu temu.

Sve je u redu osim mozda malih nesporazuma po cemu je Internet specifican. Ja nista ne ''izvrcem'' a ti nisi prepotentan niti je se to odnosilo na tebe i tvoj stav vec na neke ''uspesne usedelice'' koje JA poznajem a one nisu Beogradjanke vec neke ''profesorke'' i ''bankarke'' iz provincije.:)))
oldtajmer oldtajmer 14:41 18.10.2007

Re: !

Sve je u redu osim mozda malih nesporazuma po cemu je Internet specifican. Ja nista ne ''izvrcem'' a ti nisi prepotentan niti je se to odnosilo na tebe i tvoj stav vec na neke ''uspesne usedelice'' koje JA poznajem a one nisu Beogradjanke vec neke ''profesorke'' i ''bankarke'' iz provincije.:)))


Sve OK. pozdrav!
Narator Narator 15:54 15.10.2007

Auh!

Ovo je bilo VRLO žestoko!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:59 15.10.2007

Re: Auh!

A nama udatima sa naocarima i poslom, predstoji da sa sanjalackim pogledom posmatramo slobodne kako provode svoje holivudsko vreme dok nam u glavi zveckaju lanci kojima smo okovane. Rasplakacu se.
bravar bravar 16:30 15.10.2007

Re: Auh!

A nama udatima sa naocarima i poslom, predstoji da sa sanjalackim pogledom posmatramo slobodne kako provode svoje holivudsko vreme dok nam u glavi zveckaju lanci kojima smo okovane. Rasplakacu se.


Da Vas nisam cula da tako govorite. I sta fali naocarima i bracnim okovima. Treba samo pronaci onog pravog.
pnbb pnbb 16:30 15.10.2007

Re: Auh!

Narator
Ovo je bilo VRLO žestoko!


ma za pulicera...

ocigledno nisi skoro prelistao nista od jeftinije zenske stampe na stranom jeziku....
mariopan mariopan 16:32 15.10.2007

Re: Auh!

Jelena ,nemoj da se rasplaces ,nijedna od njih nije to sebi zacrtala kao pravilo zivota ..sve one zele i da se udaju i stvore porodicu ali kad sretnu onog koji moze sa njma ravnopravno da egzistira..da ne udare kompleksi sto ona ima dvaput vecu platu i bolja kola.. Kada takvog sretnu i one ce pred oltar. One su mlade i neki deo svoga zivota ce tako proziveti ...ali ne ceo zivot. Moja zeli i decu i partnera za ceo zivot i sve to sto ti vec imas...samo takvog jos nema na vidiku.

nsarski nsarski 16:33 15.10.2007

Re: Auh!

Jelena Pavlović
A nama udatima sa naocarima i poslom, predstoji da sa sanjalackim
pogledom posmatramo slobodne kako provode svoje holivudsko vreme dok
nam u glavi zveckaju lanci kojima smo okovane. Rasplakacu se.

Auh, Helena,
pa nije valjda dotle doshlo?! :)))
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:00 15.10.2007

Re: Auh!

Ma ne bunim se ja uopste:) Ja samo malko reagujem na tekst:))
marumi marumi 19:04 15.10.2007

Re: Auh!

Jelena Pavlović
A nama udatima sa naocarima i poslom, predstoji da sa sanjalackim pogledom posmatramo slobodne kako provode svoje holivudsko vreme dok nam u glavi zveckaju lanci kojima smo okovane. Rasplakacu se.

Nema veze, barem mirno spavamo, ne preslusavaju nam telefonske razgovore islednici i ne oduzimaju nam skupocene automobile. Sta ce nam sve to kad je dobar muz i skladan porodicni zivot mirnim snom prava stvar:)))
marumi marumi 19:06 15.10.2007

Re: Auh!

One su mlade

hmmm.... 35-45 znaci biti mlada curica. E onda, Jelena, imate i Vi vremena.:)))
inspekcija inspekcija 01:29 16.10.2007

Re: Auh!

one su slobodne zene-u svakom smislu, pre svega oslobodjene vekovima nametanih socijalnih laznih postulata u funkciji mushkog sveta koji josh uvek egzitira.
Usedelica je neko ko ne moze da nadje muza, a zeli, nema dete i nije bash zadovoljan sobom.

Ne mogu nikako da shvatim zbog cega je "dobro" biti slobodna zena koja ne zeli (prezire?) brak, porodicu, muza... Glumi muskarca i ubedjuje sebe i svoju okolinu da je upravo TO njen izbor, da bi isti predstavila kao uspeh (a nije, svaka zena sanja o muskarcu koji bi ostao pored nje i cinio joj zivot lepsim, to NAM je zapisano negde u nekoj mitohondriji...), dok ona koja to sve zeli, priznaje da joj je zajednicki zivot, deljenje, davanje i uzajamna ljubav nesto vazno u zivotu - ispada jadna, pateticna "usedelica", zastarelih shvatanja na ovo moderno doba, sta li?

Jos nesto, tzv "usedelice" (mnogo ruzan termin, bre!) regrutuju se najcesce iz porodica sa ambicioznim, strogim i prepotentnim roditeljima, koji veruju da za nihovu "princezu" niko nije dovoljno dobar... Pa u to ubede i svoje kceri. Vreme prolazi, dovoljno dobar nikako da se pojavi...Onaj sa cekiranim svim "kucicama" u upitniku: od obrazovanja, imovinskog stanja, izgleda, porodice, bla, bla, bla. A dovoljno dobar je onaj ko ume da voli, razume, da podrsku, izmami osmeh na lice... I da uz to ne nervira suvise :)). Auh, indeed, izgleda da ovo ispadose strozi kriterijumi od onih malogradjanskih! :)
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 10:04 16.10.2007

Re: Auh!

inspekcija
one su slobodne zene-u svakom smislu, pre svega oslobodjene vekovima nametanih socijalnih laznih postulata u funkciji mushkog sveta koji josh uvek egzitira.Usedelica je neko ko ne moze da nadje muza, a zeli, nema dete i nije bash zadovoljan sobom.Ne mogu nikako da shvatim zbog cega je "dobro" biti slobodna zena koja ne zeli (prezire?) brak, porodicu, muza... Glumi muskarca i ubedjuje sebe i svoju okolinu da je upravo TO njen izbor, da bi isti predstavila kao uspeh (a nije, svaka zena sanja o muskarcu koji bi ostao pored nje i cinio joj zivot lepsim, to NAM je zapisano negde u nekoj mitohondriji...), dok ona koja to sve zeli, priznaje da joj je zajednicki zivot, deljenje, davanje i uzajamna ljubav nesto vazno u zivotu - ispada jadna, pateticna "usedelica", zastarelih shvatanja na ovo moderno doba, sta li?Jos nesto, tzv "usedelice" (mnogo ruzan termin, bre!) regrutuju se najcesce iz porodica sa ambicioznim, strogim i prepotentnim roditeljima, koji veruju da za nihovu "princezu" niko nije dovoljno dobar... Pa u to ubede i svoje kceri. Vreme prolazi, dovoljno dobar nikako da se pojavi...Onaj sa cekiranim svim "kucicama" u upitniku: od obrazovanja, imovinskog stanja, izgleda, porodice, bla, bla, bla. A dovoljno dobar je onaj ko ume da voli, razume, da podrsku, izmami osmeh na lice... I da uz to ne nervira suvise :)). Auh, indeed, izgleda da ovo ispadose strozi kriterijumi od onih malogradjanskih! :)


Potpisujem ovo što ste napisali.
ivana23 ivana23 16:01 15.10.2007

A na kraju....

angie angie 16:39 15.10.2007

Re: A na kraju....

izvinjvam se-al od nje samo Zverka ruzniji.
pnbb pnbb 17:43 15.10.2007

Re: A na kraju....

angie
izvinjvam se-al od nje samo Zverka ruzniji.


right on!

jeste grehota bas za nekog da se kaze da je tolko ruzan, odnosno svakome mozes naci lepu crtu.... al za nju bas moras da se debelo potrudis...

njega su, rekao bih, pokusali da naprave nesto kao na foru mesavine keri granta i dina martina, ali su se negde omanuli u kombinatorici....
ivana23 ivana23 18:15 15.10.2007

Re: A na kraju....

angie
izvinjvam se-al od nje samo Zverka ruzniji.

I niste gledali seriju.. i necete gledati film.. zbog njene ruznoce?!
angie angie 18:27 15.10.2007

Re: A na kraju....

gledala-gledacu, al ne mogu da se indentifikujem, shto je obichno kljuchni faktor:)))
marumi marumi 07:03 16.10.2007

Re: A na kraju....

ivana23

Ovo je prelepa zena, ove oci.... pogled...
pufna pufna 14:01 16.10.2007

Re: A na kraju....

i nista joj ne vredi ni sto ima grupaciju pedera iza sebe da je savetuju o stajlingu.... pih
bravar bravar 16:37 15.10.2007

bez naslova

mariopan mariopan 17:03 15.10.2007

Re: bez naslova

Ah, moram da priznam da i ja zelim da vidim pred oltarom ovu moju usedelicu...ali naravno to od nje zavisi.

Ali evo male crtice iz zivota njene najbolje drugarice, takodje "usedelice". Dolazeci kuci na odmor moja je cerka ostavila kljuc od stana toj drugarici da joj zaliva cvece..ima ogromnu terasu sa mnogo cveca i to nije zelela da propadne za mesec dana koliko je provela kod kuce. Njena drugarica je novinarka ali i uspesan pisac..njena knjiga je bila u vrhu liste najcitanijih prosle godine i iznenada je dobila ponudu iz USA zajedno sa avionskom kartom i ugovorom da napise scenario za seriju koja ce se snimati po njenoj knjizi. Ona ima decka sa kojim je cetiri godine..mnogo su putovali i veoma se lepo slazu ...ali kad je ta ponuda stigla on je sve cinio da je odgovori od tog puta. Pod izgovorom da je ona iovako uspesna pa sta ce joj to? Naravno...nije joj palo na pamet da ga poslusa jedino je od moje cerke trazila njen laptop jer je svoj odnela na popravku i naravno dobila ga je bez reci, spakovala se i odletela za par dana.

E , sda je i moja cerka kriva sto je dala taj laptop i sto je tako podrzala svoju drugaricu i on se oseca kao da su svi u nekoj zaveri protiv njga. Pa nije to tako...takva se ponuda ne odbija a ona ima samo 34 godine i zeli da vidi da li jos nesto zna i moze..to je sasvim ljudski.
ChainReaction ChainReaction 17:29 15.10.2007

Zar nije

divno sto konacno neke zene imaju izbor kakvim zivotom zele da zive!?
marumi marumi 19:17 15.10.2007

Re: Zar nije

ChainReaction
divno sto konacno neke zene imaju izbor kakvim zivotom zele da zive!?

Sve dok taj izbor imaju samo ''neke'' zene to nije izbor vec sticaj okolnosti u kojima se ''neke'' snalaze na racun SVIH.
dunjica dunjica 17:30 15.10.2007

Usedelice

Koristiti u današnje vrijeme izraz "usedelice" je ili provokacija ili loši maniri. Ne vjerujem da je iz neobaviještenosti.

Zar bismo muške singlse tada trebali zvati "ukakancima"?
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 18:00 15.10.2007

zalosna istina

Pozdravljam ovaj tekst, iz jednog razloga... nase, beogradske, devojke od 30-35 godina koje spadaju u tu "kategoriju" se po necemu bitnom razlikuju od opisanih: nisu ni izdaleka toliko uspesne kao sto zamisljaju da jesu, ali bi volele da budu... bas kao njihove idolke iz "seks-i-grada". Zato glume da to jesu. A, na njihovu zalost, malo koja ce uspeti, jer je ovo ipak samo prokleti Balkan. I, postoji jos jedna bitna razlika: vecina beogradskih "usedelica" od 30 do 35 godina nisu to zato sto tako zaista zele, vec iz najobicnijeg straha od odgovornosti... od odrastanja. Bio s jednom takvom pet godina. Eno, i dalje je sama, ima 34 godine i nije postigla nista bitno u zivotu - ni emotivno ni poslovno. Zivi s mamom :) i "nema nameru tu nista da menja". Tuzno.
cassiopeia cassiopeia 19:58 15.10.2007

Re: zalosna istina

Slobodan Cagic
I, postoji jos jedna bitna razlika: vecina beogradskih "usedelica" od 30 do 35 godina nisu to zato sto tako zaista zele, vec iz najobicnijeg straha od odgovornosti... od odrastanja.


Slobodane,

Da , ali cesto ostanu same ne zbog sopstvenog straha od odrastanja, vec svojih partnera... bivsih. Ne kazem da nije tacno ovo sto vi napisaste, samo sam zelela da istaknem da moze biti i obrnut slucaj. A da je tuzno, jeste.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 07:56 16.10.2007

Re: zalosna istina

cassiopeia

Slobodan CagicI, postoji jos jedna bitna razlika: vecina beogradskih "usedelica" od 30 do 35 godina nisu to zato sto tako zaista zele, vec iz najobicnijeg straha od odgovornosti... od odrastanja. Slobodane,Da , ali cesto ostanu same ne zbog sopstvenog straha od odrastanja, vec svojih partnera... bivsih. Ne kazem da nije tacno ovo sto vi napisaste, samo sam zelela da istaknem da moze biti i obrnut slucaj. A da je tuzno, jeste.


Svakako, cassiopeia, da to ima veze. Ali, opet je u osnovi te "odluke" da se bude sam - strah. I samo strah. Najčešće to jeste strah od obaveze, odgovornosti. Naravno, i strah izazvan traumama iz neke prethodne veze. Pitanje je samo da li jedan poraz, kakav god on bio, treba da nas obeskuraži da pokušamo ponovo. Ima li nekoga među nama ko nije iskusio neki emotivni poraz? Uostalom, i ja sam bio nekih petnaest godina u braku... koji se zatim raspao (uzgred, imamo dve velike ćerke). Pa sam pet godina nešto pokušavao s osobom koju sam pomenuo... i to me je žestoko pomerilo iz težišta. Na kraju sam IPAK sada s nekim s kime sam se našao na zajedničkom talasu. Živimo zajedno, u braku smo, nameravamo da imamo dete, i sve što uz to ide. I nadam se najboljem, NARAVNO.
cassiopeia cassiopeia 09:07 16.10.2007

Re: zalosna istina

Slobodane,
I ja vam zelim sve najbolje i nema razloga da tako i ne bude.
Drago mi je da vas prosli porazi nisu obeshrabrili u potrazi za saputnicom na kako kazete zajednickom talasu.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 11:16 16.10.2007

Re: zalosna istina

cassiopeia
Slobodane,I ja vam zelim sve najbolje i nema razloga da tako i ne bude. Drago mi je da vas prosli porazi nisu obeshrabrili u potrazi za saputnicom na kako kazete zajednickom talasu.


Naravno da me nisu obeshrabrili. Ja bih porazom nazvao tu drugu vezu, jer me je taj razlaz ubio u pojam. Tada kad je do njega došlo. Samo, ja uvek verujem u najbolje. A da bi se dogodilo, treba verovati. Zar ne?
kuki kuki 19:12 15.10.2007

Tuzno

Tuzno mi je da je u opisu uspeha koje su "usedelice" i matori momci postigli isuvise sledecih reci: sam(a), svoj(a), bez, sebi,
Djolle Djolle 20:02 15.10.2007

...

Podrzavam pravo zena da zive svoj zivot onako kako zele sve dok su same. Ako zele proziveti samacki zivot do kraja, i to podrzavam. Ali ne podrzavam da u hodu radjaju djete i nastave ziveti svoj zivot. Nakon sto progovori i dete se pita da li bi vise volelo na piknik sa ocem ili sa maminim jebacem.

Poenta je dati deo sebe nekom ko to zasluzuje. Nije dobro zadrzati celog sebe, samo za sebe. Ljubav se daje i prima. Medjutim kad se ljubav razmenjuje nema cepidlacenja. Tesko je naci par gde svako pojedinacno ima jednak broj aduta. Ne budu bas uvek oboje jednako lepi, obrazovani, bogati, atratkivni, zdravi, sa jednako prihvatlljivom familijom u pozadini, uspesni. Tamo gde si ispred, moras biti svestan da dajes vise nego sto dobijas, ali uvek ima i ono gde si iza a tad si ti mozda na dobitku.

Whatever, htedoh reci da se usedelica iz Mariopanovog primera i pored zelje nikad nece udati, jerbo njoj nema ravnog. Jebi ga to je losa strana uspeha, izbor ti postane suzen.


Lilu Lilu 09:44 16.10.2007

Re: ...

piknik sa ocem ili sa maminim jebacem

Dakle ili je otac ili jebač!!?? Nije u redu ovako nešto...znači da ja pošto sam razvedena od biološkog oca svog deteta imam pravo samo na jebača. A nekog da voli i moje dete i mene, ne?
Moje društvo čini i par devojaka koje su ovde opisane kao usedelice ali imaju i jednu osobinu koja je potpuno drugačije sagledana ovde. Same jesu, obrazovane, lepe, brinu o sebi ali im to nije primarno. Ne voze dobra kola niti idu u salone za ulepšavanje jer im je to najbitnije. Voze dobra kola jer solidno zarađuju a u salone idu jer ne žele da izgledaju loše. Ne mogu da nađu odgovarajućeg partnera jer su stare (30 -35 god). Jedna je rešila da nađe nekog, pa je u toku upoznavanja izbegavala da kaže koliko godina ima , jer izgleda mlađe, i čime se bavi. I veza je trajala dok nije shvatio da je 34-godišnjakinja sa doktoratom. Ništa mu do tog trenutka nije smetalo, dobro su se slagali. To je za muškarce njihovih godina prestaro i preobrazovano.
S druge strane poznate su mi i folirantkinje, mamine i tatine ćerke kojima je je izgled najvažniji a diplome i poslove su dobile preko veze. Traže muža kao što ga traži Miss Prissy. Pa ko se u' vati na tu njihovu "uspešnost"....
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 10:33 16.10.2007

Re: ...

Lilu
Jedna je rešila da nađe nekog, pa je u toku upoznavanja izbegavala da kaže koliko godina ima , jer izgleda mlađe, i čime se bavi. I veza je trajala dok nije shvatio da je 34-godišnjakinja sa doktoratom. Ništa mu do tog trenutka nije smetalo, dobro su se slagali. To je za muškarce njihovih godina prestaro i preobrazovano.


Mislim da nije uopšte bio problem u tome što je "prestara"... jednako je mnogo muškaraca od 35-40 godina koji su neoženjeni i ne smatraju se prestarima. Problem je ipak bio u tom doktoratu!
mocna malena79 mocna malena79 11:14 16.10.2007

Re: ...

piknik sa ocem ili sa maminim jebacemDakle ili je otac ili jebač!!?? Nije u redu ovako nešto...znači da ja pošto sam razvedena od biološkog oca svog deteta imam pravo samo na jebača. A nekog da voli i moje dete i mene, ne?

Pa to ti je shvatanje prava zene da nastavi svoj zivot posle neuspelog braka kod nas u Srbijici.. kad tako nesto cujem ili procitam redovno mi se okrene zeludac i mogla bih umesto komentara i argumenta samo da bljujem vatru!

Ne mogu da nađu odgovarajućeg partnera jer su stare (30 -35 god). Jedna je rešila da nađe nekog, pa je u toku upoznavanja izbegavala da kaže koliko godina ima , jer izgleda mlađe, i čime se bavi. I veza je trajala dok nije shvatio da je 34-godišnjakinja sa doktoratom. Ništa mu do tog trenutka nije smetalo, dobro su se slagali. To je za muškarce njihovih godina prestaro i preobrazovano

Ovaj problem ipak nije krakteristican samo za drustvo u Srbiji , mlada (jer 30-35 kategorija je itekako mlada!), uspesna, lepa zena ima poteskoca sa nalazenjem muskarca koji ce je takvu prihvatiti i voleti. To ipak ima veze samo sa kompleksima i sopstvenom neostvarenoscu muskarca, pa kad ne moze da nadje neki zdrav argument onda onako usput pomenu eto te godine "ako se do sad nije udala mora da ima neke frustracije, nesrecna jadna pa nadoknadjuje na profesionalnom planu"...


nsarski nsarski 20:56 15.10.2007

Ako ste usamljeni,

muskarac ili zena, i pritom "situirani", evo M-me Irene

(bonus pitanje: ko ima vece zube - Irena ili konj?)

koja ce vam naci odgovarajuceg partnera!
Muka mi je od ovih reklama koje se nalaze na svakom inflight glitzy chasopisima po americkim avionima, pa i shire.
Cena? Da citiramo G.B.Shaw-a: "Ako morate da pitate za cenu, onda "you can not afford it". Srecno!
Черевићан Черевићан 21:43 15.10.2007

удавача , биће дефицитарно

млад, притом успешан, вазда свакодневно окружен поменутим спинстеркама ажељан топлог породичнокг кутка закључи да од уседелица вајде по том питању бити неће те даде оглас у новине да тражи жену .немало се изненадио када му подоста њих се јавило са понудом . . узмите моју.
marumi marumi 21:53 15.10.2007

Re: удавача , биће дефицитарно

Черевићан
млад, притом успешан, вазда свакодневно окружен поменутим спинстеркама ажељан топлог породичнокг кутка закључи да од уседелица вајде по том питању бити неће те даде оглас у новине да тражи жену .немало се изненадио када му подоста њих се јавило са понудом . . узмите моју.

Hahahahaha.............ahahaha........:))))))
angie angie 21:54 15.10.2007

Re: удавача , биће дефицитарно

dear Cher, je l vi znate za podatak, da se posle razvoda zene naglo oprave, zivnu i tako to, dok je zabelezena visoka smrtnost mushkaraca-najozbiljnije.
marumi marumi 07:01 16.10.2007

Re: удавача , биће дефицитарно

da se posle razvoda zene naglo oprave, zivnu i tako to,

To zavisi od toga za koga su bile udate i od koga su se razvele.:)
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 07:59 16.10.2007

Re: удавача , биће дефицитарно

marumi
da se posle razvoda zene naglo oprave, zivnu i tako to, To zavisi od toga za koga su bile udate i od koga su se razvele.:)


Ja mislim da ne zavisi od toga, već da je direktna posledica jedne osobine koje većina žena poseduje, a muškarci ne: kada se nešto završi, žena najčešće stavlja VEEEELIKU TAČKU na to. I ide dalje. A mi, muškarci, takozvani "jači pol", malo više propatimo. Iz ličnog iskustva :)
marumi marumi 09:00 16.10.2007

Re: удавача , биће дефицитарно

Ja mislim da ne zavisi od toga, već da je direktna posledica jedne osobine koje većina žena poseduje, a muškarci ne: kada se nešto završi, žena najčešće stavlja VEEEELIKU TAČKU na to. I ide dalje. A mi, muškarci, takozvani "jači pol", malo više propatimo. Iz ličnog iskustva :)

Da, licna iskustva su ta koja nas odredjuju, odnosno koja odredjuju nase reakcije i misljenje. Ne stavljaju ni sve zene VEEEELIKU TAČKU sve je individualno i zavisi od same individue. Mislim da tu nema pravila jer su jednojajcani blizanci potpuno razlicite licnosti osim sto fizicki lice.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 10:02 16.10.2007

Re: удавача , биће дефицитарно

marumi
Ja mislim da ne zavisi od toga, već da je direktna posledica jedne osobine koje većina žena poseduje, a muškarci ne: kada se nešto završi, žena najčešće stavlja VEEEELIKU TAČKU na to. I ide dalje. A mi, muškarci, takozvani "jači pol", malo više propatimo. Iz ličnog iskustva :)Da, licna iskustva su ta koja nas odredjuju, odnosno koja odredjuju nase reakcije i misljenje. Ne stavljaju ni sve zene VEEEELIKU TAČKU sve je individualno i zavisi od same individue. Mislim da tu nema pravila jer su jednojajcani blizanci potpuno razlicite licnosti osim sto fizicki lice.


Da, pa ogradio sam se... rekoh "većina žena" i "najčešće"... izuzetaka uvek ima.
mocna malena79 mocna malena79 10:59 16.10.2007

Re: удавача , биће дефицитарно

Slobodan Cagic

marumida se posle razvoda zene naglo oprave, zivnu i tako to, To zavisi od toga za koga su bile udate i od koga su se razvele.:)Ja mislim da ne zavisi od toga, već da je direktna posledica jedne osobine koje većina žena poseduje, a muškarci ne: kada se nešto završi, žena najčešće stavlja VEEEELIKU TAČKU na to. I ide dalje. A mi, muškarci, takozvani "jači pol", malo više propatimo. Iz ličnog iskustva :)


Iz iskustava meni znanih osoba bice da je potpuno suprotno, no svidja mi se kad muskarci pate, ima nesto romanticno u tome, uliva nadu :)
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 11:13 16.10.2007

Re: удавача , биће дефицитарно

mocna malena79

Slobodan Cagicmarumida se posle razvoda zene naglo oprave, zivnu i tako to, To zavisi od toga za koga su bile udate i od koga su se razvele.:)Ja mislim da ne zavisi od toga, već da je direktna posledica jedne osobine koje većina žena poseduje, a muškarci ne: kada se nešto završi, žena najčešće stavlja VEEEELIKU TAČKU na to. I ide dalje. A mi, muškarci, takozvani "jači pol", malo više propatimo. Iz ličnog iskustva :)Iz iskustava meni znanih osoba bice da je potpuno suprotno, no svidja mi se kad muskarci pate, ima nesto romanticno u tome, uliva nadu :)


Pa, u mom slučaju je bilo pola-pola. Razvod me nije preterano pogodio jer je bilo "zrelo", pa smo se lepo i dogovorili oko svega, imamo i dve ćerke... doduše, posle smo se malo posvađali, ali to nije bitno. U potonjem slučaju (s jednom od tih od 30-35 godina) sam bio posve rasturen na sastavne delove. Samo, i jedna i druga ex-partnerka su se ponašale kao da im je "svanulo". S time što bivšoj supruzi i jeste svanulo, dok bivšoj devojci nije (iako ona misli da jeste).
Olivera Vujnović Olivera Vujnović 22:45 15.10.2007

Druzim se sa takvim zenama

Najveci broj mojih drugarica spada u tu kategoriju. Njima je fantasticno zanimljivo i one zaista rukovode svojim zivotom. Njihova kupovna moc je ogromna i imaju posebne potrebe - da prodavnice i servisi rade nedeljom i vikendom. Nije ni cudo da se posmatraju kao posebna grupa consumer-a.

Treger Treger 01:09 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

Ovo je uvredljivo prema ženama. Vi tvdite da je ženama najveća sreća koliko para može da uloži u neke krpe parfeme i uopšte samo da troši i provodi se. Ako je to sreća svaka čast. Ako ženama nije sreća da budu voljene da vole i da budu majke onda je to strašno. Da li vi mislite da će te celog života moći da se silikonišete i prodajete kožu za bubnjeve. Treba misliti i na to da čovek nije večito malad. Onda kada si sam kad ostariš onda bih želeo da čujem priču tih uspešnih žena. pojavom samo jedne bore one gube svu kontrolu nad situacijom.
nestorijanac nestorijanac 01:10 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

pojavom samo jedne bore one gube svu kontrolu nad situacijom.

Ovo je uvredljivo prema zenama. I nije tacno.
angie angie 01:19 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

Onda kada si sam kad ostariš onda bih želeo da čujem priču tih uspešnih žena


Evo ja vidim te starije svakoga dana, skockane, nashminkane, nafrizirane, pedikir, manikir, odgovarajuci nakit i ostali asesorisi, a posle saune i masaze, kako idu cerekajuci se i bez bilo kakvih briga da se kartaju i kockaju u nekom klubu, pa posle na kolache, pa josh posle na vecheru, pa film,....pa bash ih briga-dokle god dobace, one ce gledati da im svaki dan bude vedar i zabavan i onakav kako su one oduvek zelele.
AlexDunja AlexDunja 01:46 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

nestorijanac
pojavom samo jedne bore one gube svu kontrolu nad situacijom.

Ovo je uvredljivo prema zenama. I nije tacno.


nije tacno. ali nije uvredljivo.
totalno je nebitno:)))
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 08:03 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

angie
Onda kada si sam kad ostariš onda bih želeo da čujem priču tih uspešnih ženaEvo ja vidim te starije svakoga dana, skockane, nashminkane, nafrizirane, pedikir, manikir, odgovarajuci nakit i ostali asesorisi, a posle saune i masaze...


Ovo je Vama dokaz da je tim ženama super? Niste nikada čitali o tome zbog čega se žene, još od praistorije, ULEPŠAVAJU?

angie
...kako idu cerekajuci se i bez bilo kakvih briga da se kartaju i kockaju u nekom klubu, pa posle na kolache, pa josh posle na vecheru, pa film,....pa bash ih briga-dokle god dobace, one ce gledati da im svaki dan bude vedar i zabavan i onakav kako su one oduvek zelele.


Baš tako: bez brige i obaveze i ODGOVORNOSTI. That is my point.
marumi marumi 09:03 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

Njihova kupovna moc je ogromna

gde to toliko zardjuju, bas me zanima? Jesu li to neke gospodje ministarke/novinarke/naucnice....? I posebno da li je to u - Srbiji?
marumi marumi 09:05 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

Evo ja vidim te starije svakoga dana, skockane, nashminkane, nafrizirane, pedikir, manikir, odgovarajuci nakit i ostali asesorisi, a posle saune i masaze, kako idu cerekajuci se i bez bilo kakvih briga da se kartaju i kockaju u nekom klubu, pa posle na kolache, pa josh posle na vecheru, pa film,....pa bash ih briga-dokle god dobace, one ce gledati da im svaki dan bude vedar i zabavan i onakav kako su one oduvek zelele.

Ybt. na kojoj je to planeti?
marumi marumi 09:07 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

Ovo je Vama dokaz da je tim ženama super? Niste nikada čitali o tome zbog čega se žene, još od praistorije, ULEPŠAVAJU?

Zbog drugih zena. :)))
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 10:00 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

marumi
Ovo je Vama dokaz da je tim ženama super? Niste nikada čitali o tome zbog čega se žene, još od praistorije, ULEPŠAVAJU?Zbog drugih zena. :)))


Da, da druge žene vide kako im je dobro :))) mislim, kad bi se zezali :)
marumi marumi 11:14 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

Da, da druge žene vide kako im je dobro :))) mislim, kad bi se zezali :)

Ne, nego da im druge zavide i imitiraju ih.:)))
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 11:23 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

marumi
Da, da druge žene vide kako im je dobro :))) mislim, kad bi se zezali :)Ne, nego da im druge zavide i imitiraju ih.:)))


Tako je. I sve to sa jednim osnovnim ciljem: da se što više dopadnu nekom muškarcu (naravno, pod pretpostavkom da su heteroseksulane).
Ana M. Ana M. 12:24 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

Da...ali i advokatice, finansijske analiticarke, konsultantkinje, preduzetnice, arhitekte, menadzerke...

Vidi, marumi, obicno se kaze da Srbija nije samo Beograd. Medjutim, i Beograd jeste Srbija, a nabrojana zanimanja su profesije zena koje neposredno poznajem i koje zive i rade u ovom gradu. Kao i muskaraca. I, da - sve one i svi oni mogu da sebi priuste razlicita zivotna zadovoljstva, a njihovi zivoti po nacinu na koji ih vode zaista pomalo podsecaju na Seks i grad (i u muskoj i u zenskoj varijanti) - mogu sebi, uz malo finansijske racionalnosti i menadzmenta, da priuste razlicita zadovoljstva koja nisu nimalo besplatna - odecu, cipele, letovanja i zimovanja, restorane, kredite za stan i kola i ostalo, i to i cine.

Ovaj komentar nije vezan za emotivni aspekt njihovih zivota, samo zelim da te podsetim da se i u Srbiji moze biti uspesan, ako ne veoma bogat, od obrazovanja, postenog i vrednog rada. Naravno da je rec o manjini, ali je i cinjenica da je ona u poslednjih sedam godina u porastu i da postaje drustvena kategorija. Srednja klasa je otporna zivotinja.

Razmisli o ovome, citam mnogo jeda u tvom pokusaju da objasnis da se u Srbiji relativno udoban zivot moze imati i ako nisi sa one strane zakona.

U vezi sa temom - cini mi se da je neophodno da se zena/muskarac oseca kao da moze sam/a, da sam/a za sebe bude zaokruzena celina. Samo takva osoba moze imati zdravu vezu sa istim takvim partnerom.

Varijante u kojoj "jedan ne moze bez drugog" stvaraju opterecujuca ocekivanja da se bude necije mentalno pomagalo, a to ne moze svedociti o stabilnoj i zreloj osobi, i tesko da moze da bude dugorocno resenje.

E sad, da bi jedna osoba, bilo kog pola, "mogla sama", moraju da se ostvare i poneki objektivni uslovi - posao koji je izdrzava, dovoljno prijatnosti u zivotu da ne postane ogorcen, kao i zdrav odnos sa sopstvenom porodicom i prijateljima. Potrebno je i da nauci da se bori samostalno, ali i da prihvati da nije sramota traziti pomoc. Kada ostvarivsi sve ovo postane "celovita osoba", takva je dobra i za partnera (inace, zato mislim da vise sanse na uspeh imaju brakovi zrelih ljudi, u odnosu na mladje), i onda mozemo da pricamo o kvalitetnom odnosu dvoje ljudi.

I na kraju, naravno da je najlepse deliti zivot sa osobom koju postujes i koja te postuje, sa kojom mozes beskrajno da pricas, da se smejes i da cutis, sa kojom se ne plasis da podelis svoju slabost, i sa kojom se ne stekas kada je njoj nesto potrebno. Ali ovakav odnos zahteva dve "celovite osobe", koje ce to veoma tesko postici ako nisu u stanju da se najpre brinu same za sebe. A ako u tom samostalnom odrastanju i formiranju postignu uspeh, nije lepo nazivati ih pogrdnim imenima, ili cak kriminalkama. Onda je takvo etiketiranje cista zavist. A to ne moze na dobro da izadje.

Sve najlepse :)
marumi marumi 14:21 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

Da...ali i advokatice, finansijske analiticarke, konsultantkinje, preduzetnice, arhitekte, menadzerke...

Vidi, marumi, obicno se kaze da Srbija nije samo Beograd. Medjutim, i Beograd jeste Srbija, a nabrojana zanimanja su profesije zena koje neposredno poznajem i koje zive i rade u ovom gradu. Kao i muskaraca. I, da - sve one i svi oni mogu da sebi priuste razlicita zivotna zadovoljstva, a njihovi zivoti po nacinu na koji ih vode zaista pomalo podsecaju na Seks i grad (i u muskoj i u zenskoj varijanti) - mogu sebi, uz malo finansijske racionalnosti i menadzmenta, da priuste razlicita zadovoljstva koja nisu nimalo besplatna - odecu, cipele, letovanja i zimovanja, restorane, kredite za stan i kola i ostalo, i to i cine.

Ovaj komentar nije vezan za emotivni aspekt njihovih zivota, samo zelim da te podsetim da se i u Srbiji moze biti uspesan, ako ne veoma bogat, od obrazovanja, postenog i vrednog rada. Naravno da je rec o manjini, ali je i cinjenica da je ona u poslednjih sedam godina u porastu i da postaje drustvena kategorija. Srednja klasa je otporna zivotinja.

Razmisli o ovome, citam mnogo jeda u tvom pokusaju da objasnis da se u Srbiji relativno udoban zivot moze imati i ako nisi sa one strane zakona.

U vezi sa temom - cini mi se da je neophodno da se zena/muskarac oseca kao da moze sam/a, da sam/a za sebe bude zaokruzena celina. Samo takva osoba moze imati zdravu vezu sa istim takvim partnerom.

Varijante u kojoj "jedan ne moze bez drugog" stvaraju opterecujuca ocekivanja da se bude necije mentalno pomagalo, a to ne moze svedociti o stabilnoj i zreloj osobi, i tesko da moze da bude dugorocno resenje.

E sad, da bi jedna osoba, bilo kog pola, "mogla sama", moraju da se ostvare i poneki objektivni uslovi - posao koji je izdrzava, dovoljno prijatnosti u zivotu da ne postane ogorcen, kao i zdrav odnos sa sopstvenom porodicom i prijateljima. Potrebno je i da nauci da se bori samostalno, ali i da prihvati da nije sramota traziti pomoc. Kada ostvarivsi sve ovo postane "celovita osoba", takva je dobra i za partnera (inace, zato mislim da vise sanse na uspeh imaju brakovi zrelih ljudi, u odnosu na mladje), i onda mozemo da pricamo o kvalitetnom odnosu dvoje ljudi.

I na kraju, naravno da je najlepse deliti zivot sa osobom koju postujes i koja te postuje, sa kojom mozes beskrajno da pricas, da se smejes i da cutis, sa kojom se ne plasis da podelis svoju slabost, i sa kojom se ne stekas kada je njoj nesto potrebno. Ali ovakav odnos zahteva dve "celovite osobe", koje ce to veoma tesko postici ako nisu u stanju da se najpre brinu same za sebe. A ako u tom samostalnom odrastanju i formiranju postignu uspeh, nije lepo nazivati ih pogrdnim imenima, ili cak kriminalkama. Onda je takvo etiketiranje cista zavist. A to ne moze na dobro da izadje.

Sve najlepse :)


Advokatice? Hmmm… uvek skepticno posmatram pravna lica. Analiticarke i konsultankinje? Tja… mislim da to zavisi koga.sta analiziraju i konsultuju. Preduzetnice su mi uvek bile zanimljive. Uvek se pitam sta i od koga preduzimaju, za arhitektkinje sta grade a menadzerke su u nas tranziciona novina.

Salim se, pomalo, naravno.

Srbija stvarno nije samo Beograd. To je dokazao i Kragujevac aferom Indeks, zar ne?

Ali da ne duzimo, u nasim okolnostima je prosto neverovatan, cak deluje fantasticno, toliki uspeh tih slatkih devojaka koje da priuste razlicita zadovoljstva koja nisu nimalo besplatna - odecu, cipele, letovanja i zimovanja, restorane, kredite za stan i kola i ostalo, i to i cine.

Meni je nekako bila uocljiva ona jedna (moram opet da spomenem Kragujevac makar kao simbol svih tih silnih uspeha) koja je sve to imala bez kredita kod banke ali sa kreditom kod drzave preko svojih duplo starijih ucitelja i dosta mladjih sponzora poput onog Veliko Planskog koji je sada zajedno s njom u KZ-u.

Nemojte se ljutiti ali asocijacije su cudo.

I ko Vas pita za emotivni aspekt u vreme brzih (tranzicionih) uspeha, u vreme uspesnosti da se vrlo brzo postane veoma bogat praznjenjem tudjih novcanika preko laznih ocena u Indeksu, Ugovora o ‘’gradnji’’ nepostojecih objekata, gradnji bolnica na septicku jamu,... i da ne nabrajam dalje. Uspeh ne moze da ceka na emocije kada treba da se dokaze uspesnost i brzim automobilom provoza kroz dolinu gladi.

Ne secam se da je u mom objasnjenu bilo ''mnogo jeda u pokusaju da objasnims da se u Srbiji relativno udoban zivot moze imati i ako nisi sa one strane zakona''. Jer ja zapravo pokusavam da objasnim obrnuto. Da ukazem da se u Srbiji NE MOZE imati udoban zivot a ako nisi sa one strane zakona. Isuvise mnogo je takvih koji su sa one strane zakona a imaju bas takav zivot pa otuda i moja sumnja da su osim ‘’usedelaca’’ i usedelice postale bas toliko uspesne (osim one za koju svi znamo da je sada u CZ-u zbog njenih silnih ''uspeha'' a ljudi su mi pricali kako joj je majka tepala: - majkin pravnik/profesor'' iako je imala 43 godine ali je majci donosila nove tasne, u dvoriste uterivala najnovije automobile/poslednji BMW koji su joj oduzeli a bez da je majka pitala odakle to njenoj pravnici/profesoru). (!!!???)

I ne samo zena, vec i muskarac moze biti za sebe zaokruzena celina pa mi stoga ova diskusija deluje pomalo suvisla. Cemu polarizacija ? Salim se opet, naravno.

I na kraju, ja mislim da svako treba da zivi i snosi odgovornost za sopstveni zivot ali i za zivot njenog/njegovog okruzenja. Samo tako mozemo pronaci podnosljiv modus vivendi. Sve ostalo je filozofiranje za pubertetlije a ja nisam vise u toj fazi, to je uspesno prevazidjeno. ))

Takodje sve najlepse.:)))

kuki kuki 14:40 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

marumi
Ovo je Vama dokaz da je tim ženama super? Niste nikada čitali o tome zbog čega se žene, još od praistorije, ULEPŠAVAJU?

Zbog drugih zena. :)))

Prastajte ali moram da ispricam vic:
Stvori Bog muskarca i zenu pa seo da proceni sta je napravio.
- Ti si bas na moju sliku i priliku, lep, stasit, pravilnih crta lica, taman po meri.
- J*bga, ti ces morati da se sminkas.
angie angie 15:08 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

Baš tako: bez brige i obaveze i ODGOVORNOSTI.



ne razumem vezu sa tim da je neko slobodan sa ovim vashim zakljuchkom!

A ono za ulepshavanje- pa pogledajte kako kod nas izgledaju zene u zrelim i neshto zrelijim godinama, pa tek u manjim sredinama.

Slobodan Cagic Slobodan Cagic 15:38 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

angie
Baš tako: bez brige i obaveze i ODGOVORNOSTI.ne razumem vezu sa tim da je neko slobodan sa ovim vashim zakljuchkom!A ono za ulepshavanje- pa pogledajte kako kod nas izgledaju zene u zrelim i neshto zrelijim godinama, pa tek u manjim sredinama.


Nećemo da mešamo babe i žabe, Angie... ako dobro čitam to što ste napisali, ispada da "biti sam" = "biti slobodan". Što, naravno, nije tačno i nadam se da ne mislite tako. Ovde smo uglavnom pisali o veoma određenoj "kategoriji", hajde da kažemo grupaciji žena koje - po mom mišljenju NAVODNO - pronalaze sebe u svoj sili spoljnih manifestacija, među koje spadaju i ulepšavanja i navodni poslovni uspeh itd... Namerno kažem navodni, jer je kod nas na prste jedne ruke moguće prebrojati žene koje zaista odgovaraju opisu iz početnog posta. Ovo nije Njujork i ovo nije "sex-i-grad", u kome žive opisane "spinsterke". Ovo je Beograd, u kome žive devojke od preko 30 godina koje NE SMEJU da se vežu ni za koga jer su u paničnom strahu da će "nešto da im se desi"... da će "izgubiti slobodu" itd... uglavnom imaju masu izgovora za taj svoj strah od odgovornosti. Upoznavši detaljno jednu takvu, a videvši i upoznavši veći broj takvih devojaka, usuđujem se da tvrdim da se radi o strahu i da ogromna većina njih živi kod mame i tate i uljuljkuje sebe idejom da će se jednom pojaviti princ iz bajke. Istovremeno, na sva zvona udaraju kako im je super tako "emancipovanima" ili kako "nema nijednog normalnog muškarca". Za sada toliko, moram da se odvojim od računara. O gospođama u poodmaklim godinama o kojima je pisala komentatorka kasnije.
angie angie 16:09 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

Cagicu, vi ochigledno ne razumete zene i robujete nekim nametnutim kanonima!
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 19:01 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

angie
Cagicu, vi ochigledno ne razumete zene i robujete nekim nametnutim kanonima!


Ne robujem nikakvim kanonima. Ali, izgleda, mislim drukčije od Vas. Ovde sam tri-četiri puta naglasio da sam svoje mišljenje na ovu temu zasnovao uglavnom na sopstvenom iskustvu. Ono je svakako različito od Vašeg i ne vidim da se na osnovu toga može izvesti zaključak da "očigledno ne razumem žene". S jednom sam živeo 15 godina, rodila nam je dvoje dece... pa smo se jednog dana ipak rastali. Drugu, možda, nisam razumeo... o njoj i njenoj generaciji mislim to što mislim. Sa ovom sa kojom sam sada i s kojom apsolutno nameravam da ostanem se - rekao bih - razumem.
inspekcija inspekcija 19:59 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

marumi
Njihova kupovna moc je ogromna

gde to toliko zaradjuju, bas me zanima? Jesu li to neke gospodje ministarke/novinarke/naucnice....? I posebno da li je to u - Srbiji?


Ha, ha, ha, sunce moje... :) Gde ubaci ovu prestiznu em luksuznu profesiju medju bogatasice? (Osim ako nisi mislio na drustvene NAUKE... i sve te GO, NGO i ostale "naucne institute"...)

Kad kazem: kupovna moc, odmah pomislim na... Mariju Kiri? :):)
marumi marumi 21:12 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

inspekcija

marumi
Njihova kupovna moc je ogromnagde to toliko zaradjuju, bas me zanima? Jesu li to neke gospodje ministarke/novinarke/naucnice....? I posebno da li je to u - Srbiji? Ha, ha, ha, sunce moje... :) Gde ubaci ovu prestiznu em luksuznu profesiju medju bogatasice? (Osim ako nisi mislio na drustvene NAUKE... i sve te GO, NGO i ostale "naucne institute"...)Kad kazem: kupovna moc, odmah pomislim na... Mariju Kiri? :):)

:))))))))))))))))))
Ana M. Ana M. 22:00 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

Marumi, sta je tacno tvoja poenta? Nema love bez nemorala i nema ljubavi za uspesne?

Meni je to luzerska filozofija, a ti kako hoces
marumi marumi 23:05 16.10.2007

Re: Druzim se sa takvim zenama

Ana M.
Marumi, sta je tacno tvoja poenta? Nema love bez nemorala i nema ljubavi za uspesne? Meni je to luzerska filozofija, a ti kako hoces

Poenta je da je u nasim okolnostima mogucnost za ''zaradu dobrih para'' vrlo ogranicena i diskutabilna.
Love ima bez nemorala ali na duze staze dugogodisnjim radom i stednjom (a ne preko noci) a ljubavi ima za uspesne ako im je uspeh trajao malo duze nego sto traje tranzicija u Srbiji. Na Zapadu zene isto studiraju i rade ali uspesne postaju tek nakon visegodisnje karijere uostalom kao i muskarci.
meni je citava ova diskusija naprosto smesna jer poznajem nase okolnosti. Cini mi se samo da ovde ima mnogo sanjalica i onih koji mastaju a masta moze svasta. :)))
A ''luzerska filozofija'' ? SVASTA!
МАРШАЛ ЖУКОВ МАРШАЛ ЖУКОВ 22:56 15.10.2007

Где ћеш лепше...

"Ако жена купује кошуљу, она је заљубљена.
Ако је пегла, она је удата.
Ако ради и једно и друго, она је срећна."
Салвадор Дали
angie angie 01:21 16.10.2007

Re: Где ћеш лепше...

a da je reko to neko drugi-pa hajde, a ne on koji je Galu chuvao ko kraljicu-kakva bre kupovina i peglanje koshulja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana