Politika

Petooktobarska inverzija

Nebojsa Krstic RSS / 08.10.2019. u 18:13

Svaki jubilej Petog oktobra prilika je da iste persone dramatis ponove svoj narativ: bio je to dan kada je dobra Srbija pobedila zlu, kada su snage demokratije i progresa nadvladale nacionaliste i mračnjake, a evropska Srbija pobedila ksenofobičnu u gubitničku. I sam sam, u skladu sa svojim mogućnostima, bio jedan od tvoraca te paradigme. 

Bio sam tog dana ispred Skupštine. Baš kao što sam bio na 99 posto svih antimiloševićevskih protesta tokom devedesetih. Kad je krenulo razbijanje staklarije na ulazu u RTS, otišao sam kući. Dim iz Skupštine gledao sam na TV. Danas imam podeljena osećanja o značaju i sekvelama tog datuma. Ali to i nije bitno. Više me zanima šta smo mi petooktobarci Srbiji danas, a šta je ona nama. Da bismo to saznali, treba razbiti paradigmu. Nisu oni što su izgubili 5. oktobra 2000. bili đavoli, a nismo ni mi bili anđeli. To smo dokazali tokom 12 godina svoje vlasti. Među nama je bilo izuzetnih ljudi, jedan od njih je platio glavom, a bilo je i izuzetnih pokvarenjaka, korumpiranih hulja i lopova koji su uspeli da daju za pravo posmatračima sa strane koji u svojoj večitoj skepsi ponavljaju: „Svi su oni isti“.

Najveća politička greška, nas petooktobaraca, bila je to što smo mislili da je Kosovo demokratsko pitanje. I da će promena političkog kursa poništiti posledice poraza u ratu 1999. Za tu grešku nismo bili krivi. Svako ima pravo da bude naivan. Greška za koju jesmo krivi je to što nismo imali pameti i volje da razbijemo mit o Rezoluciji 1244 „koja čuva Kosovo u sastavu Srbije“ jer ona nema to svojstvo, a prava i glavna svrha tog dokumenta bila je retroaktivna legalizacija nelegalnog NATO bombardovanja. Nabrojaću i sledeće greške: nismo uspeli da budemo proaktivni i ponudimo rešenje kosovskog problema u vreme kada je za to bilo prostora. Uljuljkivali smo se u floskulama bez sadržaja. Pravili smo jedinstvenu državnu politiku oko fraze „više od autonomije, manje od nezavisnosti“ i pravili se da ne vidimo koliko je ona već tad bila nerealna, a mrštili smo se i ignorisali Ćosićevu ideju podele koja je tada bila realna. Protraćili smo dragoceno vreme u situaciji kada je vreme bilo jedino što smo imali. Dozvolili smo da Koštunica svoju Preambulu unese u Ustav, znajući da to nema značaja za odbranu Kosova, ali ima za odbranu Koštunice. Izlazili smo sa predlozima rešenja problema KiM po modelu Honkonga ili Olandskih ostrva sa zakašnjenjem, u trenutku kad su sudije (od kojih je jedan bio sadašnji ruski ambasador Bocan Harčenko) svirale kraj pregovora i kada je Ahtisarijev plan, koji je bio prednacrt Ustava nezavisnog Kosova, već bio napisan.

Sve ovo jesu greške za koje smo mi, petooktobarci, krivi, ali i to je oprostivo, jer one, čvrsto sam ubeđen, nisu činjene iz zle namere. Međutim, neoprostivo je što iz svojih grešaka nismo izvukli pouke, što svoje greške ne prihvatamo i što se ponašamo kao da, tako bezgrešni, imamo moralno pravo da sudimo o Vučićevim današnjim političkim naporima da na Kosovu spase što se još spasti može.

Vraćam se na 5. oktobar 2000. u svetlu 5. oktobra 2019.

Ako se manemo (našeg) petooktobarskog budalastog narativa koji je danas već postao punoletni hodajući zombi, šta vidimo? Vidimo snage poražene onog 5. oktobra, u međuvremenu reformisane i promenjene nabolje, kako vuku Srbiju ka EU i vidimo pobednike iz 2000, njihove rudimente i sekvele, kako svim silama pokušavaju da to spreče. Kako pokušavaju da spreče? Pa tako što su se uortačili sa antievropskim fašistoidima i tako što odbijaju svaku pomisao o rešenju kosovskog čvora bez kog svaka ideja o uspešnoj i razvijenoj Srbiji postaje utopija. Dakle, vidimo Vučića koji ne da nije nacionalista, nego je veći liberal i građanin nego što je Vesna Pešić ikad bila (što mu Vesna i njeni „građani“ nikad neće oprostiti) i vidimo petooktobarce, lidere SZS koji umesto politike nude drveno gvožđe u formi „aktivnog bojkota“ i svoje otužne selfije na kojima demonstriraju infantilni fetiš prema lepljenju nalepnica, sve praćeno retardiranim provalama radosti zbog uspešnog uništavanja saobraćajnih znakova i druge državne imovine. Šta će vam bolji dokaz da je mit o 5. oktobru mrtav i da je vreme da bude sahranjen?



Komentari (213)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

trala.la trala.la 19:59 08.10.2019

Seriously!?

Nije mi jasna tolika fascinacija Vesnom Pešić. Koliko sam shvatio, zamera joj se što nije podržala demokrate na izborima 2012, a onda kažeš da je Vučić "veći liberal i građanin nego što je Vesna Pešić ikad bila". Go figure. Ima još štošta u tekstu što nije jasno, ali nažalost nemam puno vremena trenutno.
freehand freehand 21:34 08.10.2019

Re: Seriously!?

trala.la
Nije mi jasna tolika fascinacija Vesnom Pešić. Koliko sam shvatio, zamera joj se što nije podržala demokrate na izborima 2012, a onda kažeš da je Vučić "veći liberal i građanin nego što je Vesna Pešić ikad bila". Go figure. Ima još štošta u tekstu što nije jasno, ali nažalost nemam puno vremena trenutno.

Apsurd u ovome je kudikamo veći: Vesna Pešić Tomislava Nikolića je na predsedničkim izborima podržala a Vučića i Dačića nazvala De Golom i Čerčilom upravo zbog nade da će poraditi na kosovkoj stvari u smeru za koji se ona - a evo i Krstić (pored Sonje Biserko i nataše kandić, Nenada Prokića, ivana Andrića i Čede Jovanovića) zalažu: nezavisno Kosovo.
Dražesno, ne?
nask nask 20:01 08.10.2019

Velik, veći, najveći

Samo Kosovo?
docsumann docsumann 20:30 08.10.2019

mit po mit, šit

Dakle, vidimo Vučića koji ne da nije nacionalista, nego je veći liberal i građanin nego što je Vesna Pešić ikad bila (što mu Vesna i njeni „građani“ nikad neće oprostiti) i vidimo petooktobarce, lidere SZS koji umesto politike nude drveno gvožđe u formi „aktivnog bojkota“ i svoje otužne selfije na kojima demonstriraju infantilni fetiš prema lepjeljenju nalepnica, sve praćeno retardiranim provalama radosti zbog uspešnog uništavanja saobraćajnih znakova i druge državne imovine. Šta će vam bolji dokaz da je mit o 5. oktobru mrtav i da je vreme da bude sahranjen?


u matematici postoji dokazivanje metodom svođenja na apsurd.
ovo dokazivanje je apsurdno samo po sebi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:32 08.10.2019

Re: mit po mit, šit

docsumann
Dakle, vidimo Vučića koji ne da nije nacionalista, nego je veći liberal i građanin nego što je Vesna Pešić ikad bila (što mu Vesna i njeni „građani“ nikad neće oprostiti) i vidimo petooktobarce, lidere SZS koji umesto politike nude drveno gvožđe u formi „aktivnog bojkota“ i svoje otužne selfije na kojima demonstriraju infantilni fetiš prema lepjeljenju nalepnica, sve praćeno retardiranim provalama radosti zbog uspešnog uništavanja saobraćajnih znakova i druge državne imovine. Šta će vam bolji dokaz da je mit o 5. oktobru mrtav i da je vreme da bude sahranjen?


u matematici postoji dokazivanje metodom svođenja na apsurd.
ovo dokazivanje je apsurdno samo po sebi.


Ovaj "dokaz" u matematici ima i svoje ime: horseshit.
highshalfbooze highshalfbooze 20:33 08.10.2019

Miris izbora?

Ili smrad izbora.
reanimator reanimator 20:47 08.10.2019

...

Nisu oni što su izgubili 5. oktobra 2000. bili đavoli, a nismo ni mi bili anđeli. To smo dokazali tokom 12 godina svoje vlasti

Sa naglaskom na 12 godina. Mrzi me sada da se vraćam i da citiram sve greške koje si sam naveo i koje objašnjavaš naivnošću, odsustvom zle namere i nesnadjenošću, kao da si 12 godina participirao u skupštini stanara, a ne u izvršnoj vlasti, čije odluke ili odsustvo istih direktno utiču na živote svih nas. Na 12 godina naših života.
U skladu sa navedenim,širiš se po televizijama i blogu i objašnjavaš narodu šta je i kako je, iako, baš zbog pomenutih 12 godina kontinuiranih promašaja, nemaš apsolutno nikakav legitimitet da bilo kome nešto objašnjavaš.
Ti brate da budeš srećan što si se rodio u Srbiji. U Mogoliji bi te verovatno razapeli izmedju 4 konja, u Zimbabveu možda pojeli, a u bilo kom civilizovanom sistemu bi ti zakonom bilo zabranjeno da pomisliš da se na bilo koji način baviš vlašću
docsumann docsumann 20:56 08.10.2019

krš, lom, haos i bezumlje

Kad je krenulo razbijanje staklarije na ulazu u RTS, otišao sam kući. Dim iz Skupštine gledao sam na TV.


huligani! nečuveno!!

nije to staklo razbijano tek tako. zgrada RTS-a je bila jedina ustanova iz koje je policija pucala na demostrante. posmatrao sam to s ulice, sa jedno pedesetak metara udaljenosti.
a kroz razbijeno staklo je ubačena zapaljena fotelja, nalivena benzinom, koja je ubrzo izazvala požar u prizemlju, ustvari više je dimilo nego što je gorilo, pa se i policija morala povući...
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:00 08.10.2019

Nekadasnja opozicija

Dobro, znamo sta je radila i sta nije radila vlast uspostavljena poslije Petog oktobra. Ja nisam nikad bio stanovnik Srbije pa nisam bas previse pratio dogadjaje u Srbiji a nije ni bilo mogucnosti kakve su danas. Zanima me sta je tad radila i kako se ponasala danasnja vlast. Da li je ona tad bila proevropska kao danas i kakvi su bili njeni predlozi za rijesenje kosovskog problema? Hvala.
freehand freehand 21:48 08.10.2019

Spinologija

Da izdvojimo esenciju, za one koji imaju poremećaj pažnje ili nisu u stanju da prepoznaju biser:
i što se ponašamo kao da, tako bezgrešni, imamo moralno pravo da sudimo o Vučićevim današnjim političkim naporima da na Kosovu spase što se još spasti može.

A kad se pročita ovo

Ako se manemo (našeg) petooktobarskog budalastog narativa koji je danas već postao punoletni hodajući zombi, šta vidimo? Vidimo snage poražene onog 5. oktobra, u međuvremenu reformisane i promenjene nabolje, kako vuku Srbiju ka EU i vidimo pobednike iz 2000, njihove rudimente i sekvele, kako svim silama pokušavaju da to spreče. Kako pokušavaju da spreče? Pa tako što su se uortačili sa antievropskim fašistoidima i tako što odbijaju svaku pomisao o rešenju kosovskog čvora bez kog svaka ideja o uspešnoj i razvijenoj Srbiji postaje utopija. Dakle, vidimo Vučića koji ne da nije nacionalista, nego je veći liberal i građanin nego što je Vesna Pešić ikad bila (što mu Vesna i njeni „građani“ nikad neće oprostiti) i vidimo petooktobarce, lidere SZS koji umesto politike nude drveno gvožđe u formi „aktivnog bojkota“ i svoje otužne selfije na kojima demonstriraju infantilni fetiš prema lepljenju nalepnica, sve praćeno retardiranim provalama radosti zbog uspešnog uništavanja saobraćajnih znakova i druge državne imovine. Šta će vam bolji dokaz da je mit o 5. oktobru mrtav i da je vreme da bude sahranjen?

... nekako mi je još draže što nisam poput Krstića, Vesića, Čovića, Šormaza, Andreje Mladenovića, Bakareca, Bebe Popoviča, Čede, Pravdića, Prokića, Dubravke Filipovski i drugih viziji podobnih ljudi otvorenog uma i visokih moralnih i intelektualnih standarda prepoznao saveznike u Vučiću, Gašiću, Martinoviću, Stefanoviću, Rističeviću, Atlagiću, Vulinu i ostalim Irinejima, Šešeljima i Mišama Vacićima.
Znaš, Krstiću, potoji momenat u kome častan čovek kaže jebo ti tu Evropu u koju će ovakvi da te vode.

Ribozom Ribozom 22:47 08.10.2019

Re: Spinologija

Men ovaj deo najbolji.
Vidimo snage poražene onog 5. oktobra, u međuvremenu reformisane i promenjene nabolje, kako vuku Srbiju ka EU i/quote]



maksa83 maksa83 22:56 08.10.2019

Re: Spinologija

Ribozom
Men ovaj deo najbolji.
Vidimo snage poražene onog 5. oktobra, u međuvremenu reformisane i promenjene nabolje, kako vuku Srbiju ka EU i/quote]

Da, realno najbolji.

Treba ga dodatno ilustrovati.

Vidimo snage poražene onog 5. oktobra, u međuvremenu reformisane i promenjene nabolje, kako vuku Srbiju ka EU


freehand freehand 22:58 08.10.2019

Re: Spinologija

Da, realno najbolji.

Treba ga dodatno ilustrovati.

A ja se onoliko trudio da nabrajam Krstićeve istomišljenike i saborce...

Edit: mada sam nekako uspeo da izostavim onog bradatog sa kamilavkom što mrzi Svetog Savu
st.jepan st.jepan 23:19 08.10.2019

Re: Spinologija

freehand
Da, realno najbolji.

Treba ga dodatno ilustrovati.

A ja se onoliko trudio da nabrajam Krstićeve istomišljenike i saborce...

Oh, ne preterujmo...
Krstić je pre neki dan napisao da ovoga bi pustio ni na blog.


freehand freehand 23:32 08.10.2019

Re: Spinologija

st.jepan
freehand
Da, realno najbolji.

Treba ga dodatno ilustrovati.

A ja se onoliko trudio da nabrajam Krstićeve istomišljenike i saborce...

Oh, ne preterujmo...
Krstić je pre neki dan napisao da ovoga bi pustio ni na blog.



Ae sad... Pa skupljam i ja Životinjsko carstvo:

looping looping 07:25 09.10.2019

Re: Spinologija

Znaš, Krstiću, potoji momenat u kome častan čovek kaže jebo ti tu Evropu u koju će ovakvi da te vode.


A može i "jebo ti tu Evropu kada ja nisam na vlasti".

Jedino ne znam koliko je taj čovek častan.
Čovek koji promeni mišljenje o Evropi zato što je neko drugi na vlasti.

Znači, ukoliko se desi išta pozitivno treba reći: "jebo ti to kad nama vladaju ove budale".

To nije čast. To je licemerje.
mentol mentol 08:12 09.10.2019

Re: Spinologija

freehand

Ae sad... Pa skupljam i ja Životinjsko carstvo:

I ja
[
Folder:glodari

Najbolje da vratimo ove prvodemokrate.
Još uvek u Srbiji postoji pokoji izvor, parče zemlje... koje ti eksperti nisu uspeli u bescenje prodati...Pa Telekom i EPS.
Krckali bi narodnu imovinu još četiri godine bez problema...
reanimator reanimator 08:17 09.10.2019

Re: Spinologija

mentol

Još uvek u Srbiji postoji pokoji izvor, parče zemlje... koje ti eksperti nisu uspeli u bescenje prodati...

Stručnjaci..ne eksperti. Molim te, nemoj te čuju iz centrale, bićeš destimulisan.
misha.m misha.m 08:37 09.10.2019

Re: Spinologija

mentol

Pre nego što postavite ovakav komentar bilo bi dobro da proverite njihove trenutne pozicije i angažmane.

Skoro svi su na neki način ostali bliski vlasti.

Ako se ne varam samo Tomica Milosavljević i Boža Đelić stvarno nisu u politici/privredi Srbije, ostala trojica (i mnogi drugi koje ste propustili) su lagano zaokrenuli, "bent the knee" i - manje-više prikriveni - ostali tamo gde su pare.

To govori o njima, ne toliko o vlasti, 5/10/2000....
alselone alselone 08:45 09.10.2019

Re: Spinologija

Ako se ne varam samo Tomica Milosavljević i Boža Đelić stvarno nisu u politici/privredi Srbije, ostala trojica (i mnogi drugi koje ste propustili) su lagano zaokrenuli, "bent the knee" i - manje-više prikriveni - ostali tamo gde su pare.


Da je vešano* posle 5. oktobra kako je neko predlagao, teško da bi se ovolike izdaje desile kasnije.

Bukvalno ili figurativno.
mentol mentol 09:13 09.10.2019

Re: Spinologija


reanimator
nemoj te čuju iz centrale


Bio sam u centrali. Šef još uvek spava. Naporna noć...


misha.m

To govori o njima, ne toliko o vlasti, 5/10/2000....


To govori o vlasti. Ko tamo sedi zapravo je svejedno...






misha.m misha.m 09:40 09.10.2019

Re: Spinologija

mentol
misha.m

To govori o njima, ne toliko o vlasti, 5/10/2000....


To govori o vlasti. Ko tamo sedi zapravo je svejedno...

Valjda se možemo složiti da se oko ovoga baš i ne slažemo u potpunosti?
mentol mentol 10:30 09.10.2019

Re: Spinologija

misha.m

Valjda se možemo složiti da se oko ovoga baš i ne slažemo u potpunosti?


Naravno.

Ja odavno ne glasam pa ne osećam odgovornost. Za one lopuže što sam okačio gore nažalost jesam... Greška koju neću ponoviti.
maksa83 maksa83 17:37 09.10.2019

Re: Spinologija

Krstić je pre neki dan napisao da ovoga bi pustio ni na blog.

Ok, ali ovo nije taj kontekst, s kim bi Krstić išao na more, koga bi pustio na blog i sl. stvari koje stvarno nikog ne zanimaju.

Kontekst je, da se podsetimo:

Krstić, nadahnuto
Vidimo snage poražene onog 5. oktobra, u međuvremenu reformisane i promenjene nabolje, kako vuku Srbiju ka EU


... pri tome u Vladi imaš bar tri FSB aseta (debil Vulin, pevAlljka s magistrale Dačić i onaj srce-u-Srbiju-poso-u-Rusiju-pare-na-Kajmani Popovića), a tabloidi pod Vučićevom kontrolom sipaju li sipaju o Putinu Koji Obećava, Zapadu Koji Ruši Vučića (minus Trunpo, on nam vraća Kosovo) i EU koja se uveliko raspala.

Pretpostavljam da je suludo očekivati od Nebojše da objasni ovaj raskorak...

predatortz predatortz 17:42 09.10.2019

Re: Spinologija

minus Trunpo, on nam vraća Kosovo


I sa Kosovom dva miliona Šiptara sa pravom glasa.
To bi nam, definitivno, jebalo kevu!
niccolo niccolo 17:46 09.10.2019

Re: Spinologija

To bi nam, definitivno, jebalo kevu!

Što, eno skoro je Srki pisao koliko je glasova u Izraelu uzela neka muslimanska partija, a njima sasvim dobro ide?
predatortz predatortz 17:53 09.10.2019

Re: Spinologija

niccolo
To bi nam, definitivno, jebalo kevu!

Što, eno skoro je Srki pisao koliko je glasova u Izraelu uzela neka muslimanska partija, a njima sasvim dobro ide?


Divno im ide, malo malo pa u uniformu. Tako bi i nama bilo, ko ima sinove morao bi sa tim da živi.
Mi smo ispustili momenat da na sto stavimo razumnu opciju podele. To je trebalo uraditi devedesetih, i to najkasnije.
Danas, bojim se da bi reintegracija nama donela daleko više štete nego koristi.
Znam da je ovo nepopularno mišljenje, znam da su emocije mnogima jake, ali mi moramo naučiti da igramo razumno i u granicama mogućeg.
niccolo niccolo 17:59 09.10.2019

Re: Spinologija

Ma ja se ionako sprdam, ta opcija je kao da razgovaramo o tome da li bi uspeo sa bivšom devojkom dok se ona udaje za drugoga. Tako da i tome ni ne treba razgovarati upravo jer nije u granicama mogućeg.
predatortz predatortz 18:07 09.10.2019

Re: Spinologija

ta opcija je kao da razgovaramo o tome da li bi uspeo sa bivšom devojkom dok se ona udaje za drugoga


Ovo sa bivšom je mnogo verovatnije.
milisav68 milisav68 18:28 09.10.2019

Re: Spinologija

Pretpostavljam da je suludo očekivati od Nebojše da objasni ovaj raskorak...

Nije ako platiš.

I ovo što si pročito je na mufte, vidiš da je frka da neko iz Blica ne pročita.
maksa83 maksa83 18:30 09.10.2019

Re: Spinologija

Nije ako platiš.

Mogu da mu kupim neku zvečku sutra u Klangfarbe.
milisav68 milisav68 18:41 09.10.2019

Re: Spinologija

maksa83
Nije ako platiš.

Mogu da mu kupim neku zvečku sutra u Klangfarbe.

Ma to je prevaziđeno, bolje doboš, to je sad in.

Esgibtgeganggevezen....
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:57 09.10.2019

Re: Spinologija

ko ima sinove


cccc....
Dokle, ljudi moji?

Ma zezam se malo

ovo je važnije
Mi smo ispustili momenat da na sto stavimo razumnu opciju podele. To je trebalo uraditi devedesetih, i to najkasnije.


Biće da se pokazuje da ni to ne bi bilo baš najsrećnije rešenje, stavilo bi tačku (možda) na jedan segment srpskog nacionalnog pitanja, ali ono ni dalje ne bi bilo rešeno.

Nerešena nacionalna pitanja na Balkanu su srpsko i albansko, uglavnom, donekle i muslimansko, ali oni rešenje imaju na dlanu i samo od njih zavisi, Srbi i Albaci nisu u takvoj poziciji da sami mogu da odluče i reše svoja nacionalna pitanja.
Tako da Srbima možda i ide na ruku ovo odlaganje, nerešavanje, sve do trenutka kad situacija bude takva (a na njoj valja raditi) da se ta otvorena nacionlna pitanja mogu rešavati u paketu i nepristrasno.
Zbog toga treba navijati da Kurti bude kurčevit, da ne popusta, da se rešenje ne postigne.


To, rešenje, otprilike, znači, da se prestane sprečavati logičan razvoj situacije da se Albanci sa Kosova i Albanci iz Albanije ujedine u jednu državu, time bi se albansko nacionalno pitanje zatvorilo, ali isto to treba omogućiti i Srbima.
Neprirodno je da se želja nekog naroda, koji je u ogromnoj većini na nekoj teritoriji, samo silom sprečava. Uspeli su to Hrvati, Slovenci, Crnogorci, što to braniti Srbima i Albacima?

Albanaca ima onoliko koliko ih ima, žive na teritorijama na kojim žive, to su zadate stvari, što ih sprečavati da žive u istoj državi.
Isto to važi i za Srbe.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:19 09.10.2019

Re: Spinologija

milisav68
Pretpostavljam da je suludo očekivati od Nebojše da objasni ovaj raskorak...

Nije ako platiš.

I ovo što si pročito je na mufte, vidiš da je frka da neko iz Blica ne pročita.


Da, meni nije jasno zašto Krle, sa tako dobro plaćenim poštenim poslom (pisanja kolumne za Blic, ok, nema druge kvalifikacije da zarađuje za život) dolazi ovde da sa nama, kretenima, kako nas je nazvao, deli svoje duboke misli, mudrosti i prosvetljujuće kapacitete.

Mislim, ovde uvek dobije po pičci, gotovo nikad aplauz ili pohvalu, tako da mi nije jasan taj poriv.


freehand freehand 19:22 09.10.2019

Re: Spinologija

looping
Znaš, Krstiću, potoji momenat u kome častan čovek kaže jebo ti tu Evropu u koju će ovakvi da te vode.


A može i "jebo ti tu Evropu kada ja nisam na vlasti".

Jedino ne znam koliko je taj čovek častan.
Čovek koji promeni mišljenje o Evropi zato što je neko drugi na vlasti.

Znači, ukoliko se desi išta pozitivno treba reći: "jebo ti to kad nama vladaju ove budale".

To nije čast. To je licemerje.

G.Luping Adekvatno.
Ribozom Ribozom 19:28 09.10.2019

Re: Spinologija

Treba ga dodatno ilustrovati.


Spodobe u vladi Srbije, su samo spodobe. Mislio sam prvenstveno na broj otvorenih i zatvorenih poglavlja za pristup EU. A broj je, cini mi se....nula, nistica.
Posto su naprednjaci u fori da se nekako dodje do cilja na mufte, diploma u SC,.. verovatno i misle da ce tako i uvesti Srbiju u EU. Nece. Nece nikad.

Da iskoristim priliku da podrzim aktuelni protest taksista. Ako prekrse njihova prava, otvorice se vrata za nesto mnogo gore sto se tice radnickih prava.

Ujedno bih da izrazim zabrinutost (by M&D), da vam nesto mnogo vodja navijaca pratizana umiru mladi. Ne znam da li je slucajno, ali vodje zvezdasa ni prehladu ne zaradise u isto vreme.
freehand freehand 19:32 09.10.2019

Re: Spinologija

Najbolje da vratimo ove prvodemokrate.
Još uvek u Srbiji postoji pokoji izvor, parče zemlje... koje ti eksperti nisu uspeli u bescenje prodati...Pa Telekom i EPS.
Krckali bi narodnu imovinu još četiri godine bez problema...

Tomica Milosavljević i Dinkić nisu demokrate a Dinkić ne samo da nije na robiji kako mu je Vučić obećavao već je uvaženi saradnik, skro kao Krstić.
Drugi Milosavljević je važio za "tajkunskog" čoveka i smenjen je kao ministar u vladi u kojoj je bio. Đelić je kao i Vlahović bio deo Đinđićevog ekonomskog tima, posle toga i ptopredsednik stranke sa Borisom Tadićem kao liderom a meni lično krajnje simpatičan. Nikad nisam video bilo kakav dokaz o nekom njegovom nečasnom ili kriminalnom aktu, dapače. Upravo je on zaustavio deesesovsko čerupanje države preko univerzijade onomad.
Vlahović se od 2003. koliko znam bavi samo biznisom i ekonomskom teorijom a ni za njega ne postoji nikakav dokaz o bilo čemu za šta bi trebalo da odgovara.
dobro, Mentoli i raja vole klevete, ogovaranja, i znaju da je svako ko je bogat i/ili uspešan mora da je lopov, u najmanju ruku.
predatortz predatortz 19:46 09.10.2019

Re: Spinologija


To, rešenje, otprilike, znači, da se prestane sprečavati logičan razvoj situacije da se Albanci sa Kosova i Albanci iz Albanije ujedine u jednu državu, time bi se albansko nacionalno pitanje zatvorilo, ali isto to treba omogućiti i Srbima.
Neprirodno je da se želja nekog naroda, koji je u ogromnoj većini na nekoj teritoriji, samo silom sprečava


U potpunosti se slažem. Samo, bojim se da za ostvarivanje tog projekta nismo uradili glavnu stvar - obezbedili podršku određenih centara moći. Umesto da to na vreme uradimo, svojski smo se trudili da im guramo prst u oko.
Bar tebi ne moram da objašnjavam ko je to, i iz kojih razloga,činio. Sada ispašta naš nacionalni interes. No, one koji su nas u ova govna uvalili to nikad nije ni zanimalo, naš nacionalni interes je bio suprotstavljen njihovom ideološkom i finansijskom interesu. Zbog njihovog interesa su nam Ameri i Francuzi danas neprijatelji. Teško je to sada nivelisati.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:11 09.10.2019

Re: Spinologija

Teško je to sada nivelisati.


Ali ne i nemoguće, treba na tome raditi, ili makar ne povlačiti poteze koji bi i tu mogućnost apsolutno zatvorili.
A rešavanje pitanja Koosva, konačno, definitivno, potpisivanje nekog konačnog rešenja, pa bilo ono i podela, zatvara svaku šansu da se srpsko nacionalno pitanje rešava u sklopu ostalih.

Ono što se nije uradilo osamnseste se možda može uraditi sada, ne bukvalno sada već u nekoj skorijoj budućnosti.
Narvno, ne onako kako onda moglo, greške su napravljene i cena se mora platiti, neće nikad Knin biti srpski, a tad je mogao, i još takvih primera, ali nešto se ipak može uraditi, a već se naziru neke promene.

Evo racimo danas, pobednik kosovskih izbora je išao na raport američkom izalsaniku u američku ambasadu. Nije on išao njima na noge, nego ih je prozvao pa jedan po jedan kod njega, na njegovu teritoriju.
A sećaš se Holbruka, on im je išao na noge, i to se još izuvao da sedne sa njima, da im se dodvori.
Ovi danas ne da se ne izuvaju nego ih postrojavaju.

Nije to presudno, znam, ali pokazuje makar blagu promenu stava.
Nije nemoguće da se stvari promene, i da se dozvoli Srbima ono što i ostalima, ništa više od toga.
Ne treba to bagatelisati i time odbaciti svaku šansu koja se možda može pojaviti.
Posebno ne treba jer potpisivanjem bilo čega Srbi i Srbija ne dobijaju ama baš ništa.
Kosovo, Albanci bi dobili mnogo, a šta bi se u Srbiji promenilo ako bi se bilo šta potpisalo kao definitivno, ili šta bi Srbi dobili, u Srbiji ili na Kosovu?
Ništa.
predatortz predatortz 20:14 09.10.2019

Re: Spinologija

Ne treba to bagatelisati i time odbaciti svaku šansu koja se možda može pojaviti.
Posebno ne treba jer potpisivanje bilo čega Srbi i Srbija ne dobijaju ama baš ništa.


Naravno. To nije opcija, bar u mojim poimanjima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:20 09.10.2019

Re: Spinologija

Naravno. To nije opcija, bar u mojim poimanjima.


I zato treba navijati za Aljbina, samo neka roka, reciprocitet, ratna odšeta, takse trista odsto....

Samo se plašim da ne odigra igru sa ovim našim, pa da kao traži odšetu, takse, klinac palac, pa da to jednom ukine, a ovaj naš to prikaže kao svoju pobedu i potpiše neku glupost.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:42 10.10.2019

Re: Spinologija

hoochie coochie man
Naravno. To nije opcija, bar u mojim poimanjima.


I zato treba navijati za Aljbina, samo neka roka, reciprocitet, ratna odšeta, takse trista odsto....

Samo se plašim da ne odigra igru sa ovim našim, pa da kao traži odšetu, takse, klinac palac, pa da to jednom ukine, a ovaj naš to prikaže kao svoju pobedu i potpiše neku glupost.


E, vas dvojica, javite mi kad završtie sa rešenjem srpskog nacionalnog pitanja, da znam da pustim decu na dvorište.
predatortz predatortz 08:09 10.10.2019

Re: Spinologija

da znam da pustim decu na dvorište.


Kako se tvoja deca penju na dvorište?
Moji to ne znaju. Oni, seljačići, idu u dvorište da se igraju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:23 10.10.2019

Re: Spinologija

predatortz
da znam da pustim decu na dvorište.


Kako se tvoja deca penju na dvorište?
Moji to ne znaju. Oni, seljačići, idu u dvorište da se igraju.


Nisu nam deca iz istog sela, u mom se kaze da ih pustim "na dvoriste" (kao na ulicu, ili na bazen). Rekao bih da je i jedno i drugo ok, ali se unapred izvinjavam gramatickoj blogopoliciji (prc!) ako sam nacinio prekrsaj, evo licna karta, pisi prijavu.




freehand freehand 16:26 10.10.2019

Re: Spinologija

srdjan.pajic
predatortz
da znam da pustim decu na dvorište.


Kako se tvoja deca penju na dvorište?
Moji to ne znaju. Oni, seljačići, idu u dvorište da se igraju.


Nisu nam deca iz istog sela, u mom se kaze da ih pustim "na dvoriste" (kao na ulicu, ili na bazen). Rekao bih da je i jedno i drugo ok, ali se unapred izvinjavam gramatickoj blogopoliciji (prc!) ako sam nacinio prekrsaj, evo licna karta, pisi prijavu.


Ćuti i pazi da se ne zajebeš da kažeš da ideš na gajbu... Za to se klinci šišaju na ćelavo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:31 10.10.2019

Re: Spinologija

u mom se kaze da ih pustim "na dvoriste"

Ma pusti ih gde hoćeš, nego, jesi li provalio da Dodik čita ovaj blog?
Vidi ovo

na blogu juče
time bi se albansko nacionalno pitanje zatvorilo, ali isto to treba omogućiti i Srbima.

a Dodik danas
"Usvajanje novih principa na Balkanu, koje zagovara Aljbin Kurti u pokušaju stvaranja 'velike Albanije' bi važilo i za druge narode na Balkanu, pre svega Srbe."


Ajd Srki, imaš li hrabrosti da se izjasniš, treba li dozvoliti Albancima da se ujedine, i ako ne zašto ne.
A Srbima?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:53 10.10.2019

Re: Spinologija

Ajd Srki, imaš li hrabrosti da se izjasniš, treba li dozvoliti Albancima da se ujedine, i ako ne zašto ne.
A Srbima?


Pa ja sam se po tom pitanju nebrojeno puta izjašnjavao. Ja bih dozvolio svima sve, samo pod uslovom da ne kolju jedni druge, ili još gore da na taj posao šalju tuđu decu.

A propo naše braće preko Drine napisao sam da mi je skroz ok da se se ujedine sa nama, to jest vama, evo, na nekom referendumu ako se sprovede i ja bih glasao da je to ok, ali da nisu valjda blesavi da to rade. A ni ovaj Dodik mi ne deluje takav tutumrak, da će svoj kalifat prepustiti većem kalifu, ovom našem Vizionaru.

Ne čita Dodik blog, nego te fraze koje i ti i on vrtite besomučno su već odavno postale opšte mesto, ne treba tome davati veći značaj. A u Srebrenici se jeste desio genocid, sudski utvrđeno, i to je tako dok neki drugi lepši i bolji sud ne ustanovi drugačije, a vi uživajte u negiranju genocida za šta se u Srbiji ne ide u zatvor, jer je Srbija beda od države.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:12 10.10.2019

Re: Spinologija

A u Srebrenici se jeste desio genocid, sudski utvrđeno,


Eno dole pričamo o tome.
To što je sud tako presudio ne obavezuje nikoga ni na šta osim onoga kome je suđeno, taj mora da se povinuje odluci.
A tebi, meni, Srbiji, Srbima, nije suđeno pa smo mi slobodni da o tome mislimo kako hoćemo.
Ili je bolje da nam se ta sloboda ukine, bilo bi slobodnije? :)

A za ujedinjenje sa Srbijom, ja to nisam rekao niti smatram obaveznim.
Samo treba dopustiti ljudima koji tamo žive da odluče, hoće li se ujedinjavati, kako, na kom nivou, pod kojim uslovima, hoće li biti samostalni...sve je to njihova odluka.



predatortz predatortz 19:27 10.10.2019

Re: Spinologija


Eno dole pričamo o tome.


Aj' pošteno:
Koji ti kurac ovo treba?

Pričao sam jednom o strini moga ćaleta, koju je sin gastarbajter odveo na par meseci kod sebe u Nemačku.
Narednih X godina je svaki razgovor započinjala sa:
Kod nas u Štutgartu...

E, ovo Srkijevo meni liči na to. Tu je svaki pokušaj suvislog razgovora unapred osuđen na propast.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:34 10.10.2019

Re: Spinologija

Tu je svaki pokušaj suvislog razgovora unapred osuđen na propast.


Ma ne bih ni ja gubio vreme, nego me huči pitao, kao da ne zna šta mislim.
floki floki 19:35 10.10.2019

Re: Spinologija

Ja bih dozvolio svima sve, samo pod uslovom da ne kolju jedni druge, ili još gore da na taj posao šalju tuđu decu.


evo ga priznade krim kao deo rusije :)
tačno tako oni odradili, sve fino i bez kapi krvi

gasi internet i ne jedi govna za genocid, ne brukaj se
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:36 10.10.2019

Re: Spinologija

Aj' pošteno:
Koji ti kurac ovo treba?

Pričao sam jednom o strini moga ćaleta, koju je sin gastarbajter odveo na par meseci kod sebe u Nemačku.
Narednih X godina je svaki razgovor započinjala sa:
Kod nas u Štutgartu...

E, ovo Srkijevo meni liči na to. Tu je svaki pokušaj suvislog razgovora unapred osuđen na propast.


Ajd ne budi na kraj srca i živaca, shvatiće Srki, može on to, polako.
Meni nije teško da mu ponavljam koliko god puta treba.
Ti ne moraš, al grešiš dušu tako.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:42 10.10.2019

Re: Spinologija

Srbiji, Srbima, nije suđeno


Kako nije suđeno - pa u presudi valjda piše da je Srbija kriva što genocid u Srebrenici nije sprečila.

Mi smo se samo izvukli od plaćanja ratne odštete, što je loše jer bi onda ti i preda morali da radite u tri smene da platite porušeno u cilju ostvarivanja Vlažnih Snova, umesto da ovde palamudite po ceo dan na blogu. U Nemačkoj je zakonom zabranjeno negiranje holokausta, u Srbiji je nešto slično izvrdano, i zato kažem - uživajte u slobodi govora, nema veze što je mene malo blam zbog vas dvojice.




srdjan.pajic srdjan.pajic 19:51 10.10.2019

Re: Spinologija

evo ga priznade krim kao deo rusije :)
tačno tako oni odradili, sve fino i bez kapi krvi


To je ispalo tako samo zato što su ukrajinci bili pičkice, a i znali ljudi da ne bi onim kriminalcima sa čarapama na glavama teško palo da ih izgenocidiraju tamo.


predatortz predatortz 19:51 10.10.2019

Re: Spinologija


Mi smo se samo izvukli od plaćanja ratne odštete, što je loše jer bi onda ti i preda morali da radite u tri smene da platite porušeno u cilju ostvarivanja Vlažnih Snova, umesto da ovde palamudite po ceo dan na blogu.


Da se to tako plaća, ti kao US citizen ne bi stizao ni da jedeš, ni da spavaš, ni decu da viđaš, koliko je tvoja država genocida počinila.

A što se nesprečavanja tiče, zašto misliš da je Srbija bila dužna da spreči, a druge države nisu bile dužne?
NATO je imao mandat da to spreči. Hajde da osudimo sve NATO zemlje. Holandija je imala jedinicu na terenu koja je za VRS radila trijažu. Zašto Holandija nije kriva?
milisav68 milisav68 19:59 10.10.2019

Re: Spinologija

sudski utvrđeno, i to je tako dok neki drugi lepši i bolji sud ne ustanovi drugačije,

Vojislav Šešelj like this.
floki floki 20:01 10.10.2019

Re: Spinologija

srdjan.pajic
evo ga priznade krim kao deo rusije :)
tačno tako oni odradili, sve fino i bez kapi krvi


To je ispalo tako samo zato što su ukrajinci bili pičkice, a i znali ljudi da ne bi onim kriminalcima sa čarapama na glavama teško palo da ih izgenocidiraju tamo.




nisu bitni sada ni ukr ni rus, nego tvoj stav jarane, ne skreci pricu :)
eno ga gore, crni piksel na belom

pajic priznade i republiku srpsku krajinu, slavoniju, baranju i zapadni srem, krim, donbas, siptarima kosovo, rusima jos kojesta gde ih ima mnogo, madjarima transilvaniju, ceceniju, abhaziju, pridnjestrovlje... podugacak je spisak

ali ja se slazem sa tim principom, ako vazi na jednom mestu, sto da ne vazi svugde...
floki floki 20:03 10.10.2019

Re: Spinologija

predatortz

Mi smo se samo izvukli od plaćanja ratne odštete, što je loše jer bi onda ti i preda morali da radite u tri smene da platite porušeno u cilju ostvarivanja Vlažnih Snova, umesto da ovde palamudite po ceo dan na blogu.


Da se to tako plaća, ti kao US citizen ne bi stizao ni da jedeš, ni da spavaš, ni decu da viđaš, koliko je tvoja država genocida počinila.

A što se nesprečavanja tiče, zašto misliš da je Srbija bila dužna da spreči, a druge države nisu bile dužne?
NATO je imao mandat da to spreči. Hajde da osudimo sve NATO zemlje. Holandija je imala jedinicu na terenu koja je za VRS radila trijažu. Zašto Holandija nije kriva?


predo, ne zbunjuj djecaka, vidis da mu je taman krenulo, priznade i republiku srpsku i krim jbt, a penio je ovde redovno :)))
predatortz predatortz 20:06 10.10.2019

Re: Spinologija

milisav68
sudski utvrđeno, i to je tako dok neki drugi lepši i bolji sud ne ustanovi drugačije,

Vojislav Šešelj like this.


Sudski je utvrđeno da Srbija nije imala komandu, niti uticaj, na jedinice na terenu. To je jasan deo presude.
Ovo "nije sprečila" je farsa i smeće da se tek nešto sere u presudi. Kako je mogla da spreči? Da vojno napadne RS? Zašto to, tokom srebreničke operacije nije uradio NATO? Em je imao mandat UN za to, em je imao neizmerno veće vojne mogućnosti za to. O tome koliko je neprirodno da Srbija dejstvuje protiv RS neću ni da trošim reči.
Tako da se za ovo "Srbija nije sprečila" može pozivati:
a) ostrašćena osoba
b) glupa osoba
U oba slučaja ubeđivanje je besmisleno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:28 10.10.2019

Re: Spinologija

priznade i republiku srpsku i krim jbt


Pa to ja pričam Predatoru, može Srki da shvati.

Ma šta da shvati, Srki zapravo tako i misli (a kako bi drugačije normalan čovek i mislio?) ali je njegov problem u tome što je odabrao da napusti logiku zarad pripadnosti nekoj Drugoj Srbiji, jer su ga ubedili da je to baš kul.

Kad mu popusti kontrola onda se omakne njegova prava priroda, a to je da je on normalan ćovek koji normalno zaključuje, da je Krim ruski, Banja Luka i Prijedor srpski, Peć albanska....
milisav68 milisav68 20:32 10.10.2019

Re: Spinologija

a) ostrašćena osoba
b) glupa osoba

Ma jok, provocira, i smeje se reakciji.

U međuvremenu truje planetu potrošenim baterijama solarnih panela i drži vakelu o pravednosti borbe male Grete.

A glasaće i za Trampa, pošto više neće da šalje tuđu decu da ginu po Siriji.

Čudni su ti Rimljani.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:34 10.10.2019

Re: Spinologija

Da se to tako plaća, ti kao US citizen ne bi stizao ni da jedeš, ni da spavaš, ni decu da viđaš, koliko je tvoja država genocida počinila.


Za koji je to genocid USA optužena, pa da vadim novčanik i plaćam odštetu (illi, što je realnije da kažem ko vas jebe, ja sam državljanin Srbije )?

A što se nesprečavanja tiče, zašto misliš da je Srbija bila dužna da spreči, a druge države nisu bile dužne?


Valjda zato što ovde pričamo o genocidu koji je počinila srpska strana, a koja je bila nahuškana, naoružana i pod kontrolom Srbije. Inače, slažem se sa tobom, druge umešane države su morale da spreče genocide svojih pulena, samo sad ne mogu da se setim nekog njihovog genocida.

Ali malo je glupo da učesnik strane koja je počinila genocid optužuje za svoje nedelo one koji su trebali da je u tome spreče. Mislim, ako razmisliš, stvarmo je glupo. A i tu se donekle slažem sa tobom, trebalo je tu svima uzeti puške iz ruku i rasterati to, ali je za to trebala veća sila od tih rumenih Holanđana. Za to je trebao NATO, jebi ga, kao što je na kraju i došao, nalupao koga treba i zaustavio klanje.
predatortz predatortz 20:38 10.10.2019

Re: Spinologija

Valjda zato što ovde pričamo o genocidu koji je počinila srpska strana, a koja je bila nahuškana, naoružana i pod kontrolom Srbije


Netačno!
U presudi jasno stoji da Srbija nije imala kontrolu ni nad VRS, ni nad vlastima RS.

Amerika nije optužena ni za jedan genocid.
Znači li to da Hirošima, Nagasaki, Vijetnam... to nisu bili?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:39 10.10.2019

Re: Spinologija

pajic priznade i republiku srpsku krajinu, slavoniju, baranju i zapadni srem, krim, donbas, siptarima kosovo, rusima jos kojesta gde ih ima mnogo, madjarima transilvaniju, ceceniju, abhaziju, pridnjestrovlje... podugacak je spisak


Ne znam kako si ovo zaključio, sem ako si preskočio prvi deo rečenice (ono o ne-klanju). Rekao sam da mi je sasvim ok da RS postane SR, ako to neće da dovede do nove klanice. Jel neće?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:40 10.10.2019

Re: Spinologija

Amerika nije optužena ni za jedan genocid?


Ono kad se ne usuđuješ da misliš (ili ti se razmišljanje ne uklapa u odabrani narativ) nego ostaviš da drugi misle tvojom glavom, a ti samo ponavljaš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:41 10.10.2019

Re: Spinologija

predatortz
Valjda zato što ovde pričamo o genocidu koji je počinila srpska strana, a koja je bila nahuškana, naoružana i pod kontrolom Srbije


Netačno!
U presudi jasno stoji da Srbija nije imala kontrolu ni nad VRS, ni nad vlastima RS.

Amerika nije optužena ni za jedan genocid.
Znači li to da Hirošima, Nagasaki, Vijetnam... to nisu bili?


E, nemoj Indijance da zaboraviš.

Čekaj, ti bi, znači, da budeš kao Amerikanci - da možeš da počiniš genocid a da te niko zbog toga ne može osuditi. Pa tako reci odma.
freehand freehand 20:42 10.10.2019

Re: Spinologija

E, nemoj Indijance da zaboraviš.

Op-op-op-op - eto tebe na toboganu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:42 10.10.2019

Re: Spinologija

Rekao sam da mi je sasvim ok da RS postane SR,


rekao si i
Ja bih dozvolio svima sve


Podrazumeva se i Rusima sa Krima.
predatortz predatortz 20:46 10.10.2019

Re: Spinologija


E, nemoj Indijance da zaboraviš.


Dobro, odgovori mi, kao principijelan čovek:

Zbog čega je streljanje muslimana u Srebrenici genocid, a zasipanje Vijetnamaca napalmom u njihovoj zemlji nije?
Zbog čega besmisleno bacanje atomske bombe na državu koja gubi rat nije genicid?
I na kraju, šta vam tamo sipaju u vodu pa ste tako slepi kod očiju, bahati i bezobrazni, pa mislite da je vaša zemlja iznad zakona božijih i ljudskih?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:47 10.10.2019

Re: Spinologija

Zbog čega je streljanje muslimana


amandman: vojno sposobnih muslimana
predatortz predatortz 20:49 10.10.2019

Re: Spinologija

hoochie coochie man
Zbog čega je streljanje muslimana


amandman: vojno sposobnih muslimana


I ne baš tako nevinih.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:49 10.10.2019

Re: Spinologija

hoochie coochie man
Rekao sam da mi je sasvim ok da RS postane SR,


rekao si i
Ja bih dozvolio svima sve


Podrazueva si se i Rusima sa Krima.


MIsliš Ukrajincima i Tatarima sa Krima? Koliko se sećam, tamo Rusa ima manje od 1/3, a ovaj ostatak od samo 2/3 niko nije ništa ni pitao, dobro, ajde bio je onaj kao referndum pod budnim okom ovih sa čarapama na glavama i puškomitraljezima.


floki floki 20:51 10.10.2019

Re: Spinologija

srdjan.pajic
pajic priznade i republiku srpsku krajinu, slavoniju, baranju i zapadni srem, krim, donbas, siptarima kosovo, rusima jos kojesta gde ih ima mnogo, madjarima transilvaniju, ceceniju, abhaziju, pridnjestrovlje... podugacak je spisak


Ne znam kako si ovo zaključio, sem ako si preskočio prvi deo rečenice (ono o ne-klanju). Rekao sam da mi je sasvim ok da RS postane SR, ako to neće da dovede do nove klanice. Jel neće?


па неће ако твоји амери и саудијци не нахушкају балије избосне да крену да кољу :)

ево, срби из републике српске немају ништа против да остатак босне иде својим путем а република српска својим.
значи, питај насера орића и остале балије, срби су супер демократични ту, проблем је на другој страни

да сви следе тај принцип, супер... крим неће више у украјини, шиптари у србији, донбас исто неће код фашиста...
нека укри иду својој кући и нема пуцњаве у донбасу, решено :)

звучимо као на избору за мис, а?
floki floki 20:53 10.10.2019

Re: Spinologija

srdjan.pajic
hoochie coochie man
Rekao sam da mi je sasvim ok da RS postane SR,


rekao si i
Ja bih dozvolio svima sve


Podrazueva si se i Rusima sa Krima.


MIsliš Ukrajincima i Tatarima sa Krima? Koliko se sećam, tamo Rusa ima manje od 1/3, a ovaj ostatak od samo 2/3 niko nije ništa ni pitao, dobro, ajde bio je onaj kao referndum pod budnim okom ovih sa čarapama na glavama i puškomitraljezima.



руса тамо има преко 65%, јбт, дај макар википедију питај, немој се срамотити
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:08 10.10.2019

Re: Spinologija

руса тамо има преко 65%, јбт, дај макар википедију питај, немој се срамотити


A, jeste, u pravu si, ne znam odakle mi ovo. Dobro, 1/3 stanovništva niko nije pitao, nisu smeli da zucnu, zajebani ovi sa čarapama na glavama, i sad je to Rusija. U redu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:13 10.10.2019

Re: Spinologija

звучимо као на избору за мис, а?


Pa, naravno. Znači, ne može da se menja granica između Srbije i Bosne bez klanja, shodno tome i moj komentar. Između Albanije i Kosova može, sem ako Vučić i đeneral Huči ne reše to da razjebu i pošalju udarne vojne jedinice da to nekako spreče, pa ih odande ekspresno ispraši NATO.


nsarski nsarski 21:20 10.10.2019

Re: Spinologija

руса тамо има преко 65%, јбт, дај макар википедију питај, немој се срамотити


Čak je i predsednik Ukrajine ukapirao da Krim ne može da se vrati, i da Donbas i Luganjsk treba da dobiju stepen autonomije kakav ranije nisu imali ako bi Ukraina želela da ih zadrži.
I još je rekao Trampu da će ispitati slučaj dva Bajdena i korupcije oko gasa. Odmah su ga zbog toga prozvali Monika Zelenski - razlog za impičment Narandžaste Zveri.
milisav68 milisav68 21:26 10.10.2019

Re: Spinologija

zajebani ovi sa čarapama na glavama,


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 10.10.2019

Re: Spinologija

Znači, ne može da se menja granica između Srbije i Bosne bez klanja,


Što ne bi moglo?
Ako niko nikome ne brani ono što bi sebi da omogući, što ne bi moglo?
Ako Srbi ne brane muslimanima i Hrvatima da teritorije na kojima su većina organizuju kako žele, što bi trpeli da njima neko to brani?

Zato što će neko da se naljuti, zato što bi bilo klanja?
Nije dovoljan razlog, i tako razmišljaju kukavice.

Da je to bila prepreka nikad Srbije, a ni ostalih, ne bi bilo.
Da je Karađorđe rekao, ćuti, trpi, biće klanja ako krenemo, ne bi bilo Srbije.
Ne, rekao je, idemo u klanje, i napravio Srbiju.

Klanje (ako ti se taj izraz baš dopada) je jedno od legitimnih sredstava za ostvarenje cilja, a postoje pravedna i nepravedna klanja.

Ono klanje koje je jedini način da sebi obezbediš ono što drugome ne braniš, a što tebi drugi brane, je pravedno klanje, a klanje kojim sprečavaš druge da ostvare ono što si ti sebi obezbedio, je nepravedno klanje.

Mudrost je, ne po svaku cenu izbegavati klanje, nego proceniti i potrefiti kad se klanjem (ako drugog načina nema) mogu ostvariti ciljevi.

Rat je, Srki, jedna od najdominantnijih karakteristika ljudske istorije, izigravaj ti misicu kolko hoćeš, to je tako.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:52 10.10.2019

Re: Spinologija

Mudrost je, ne po svaku cenu izbegavati klanje, nego proceniti i potrefiti kad se klanjem (ako drugog načina nema) mogu ostvariti ciljevi.Rat je, Srki, jedna od najdominantnijih karakteristika ljudske istorije, izigravaj ti misicu kolko hoćeš, to je tako.


To je pogotovu lako napisati na blogu, da ne reiteriram sad i pitanje čija deca će da idu da ratuju za te tvoje snove, i tako dalje, mislim, tu smo temu odavno ovde bistrili bez nekog značajnijeg pomaka ka saglasnosti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:11 10.10.2019

Re: Spinologija

To je pogotovu lako napisati na blogu,


Znači li to što je lako pisati na blogu a teško ratovati, da treba trpeti svakog Bakira i njegove hirove, jer, jebiga, ako ga ne trpiš biće klanja?
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:26 11.10.2019

Re: Spinologija

Znači li to što je lako pisati na blogu a teško ratovati, da treba trpeti svakog Bakira i njegove hirove, jer, jebiga, ako ga ne trpiš biće klanja?


A ti baš iz valjevskog zaseoka trpiš tog Bakira? Kao što ćeš, ako tamo opet krene neko rokanje, da uzjašeš na traktor i pravo preko Drine da im hebeš kevu. Aha, kao što si i prošli put...

Nego, što mi onako mučki uštroji komentar? Sad ispade da podržavam sve moguće klanice, eno floki ne zna šta će od sreće, sve se nogicom u guzu udara, konačno neko da kaže da je ok što su Rusi oladili tuđu teritoriju a i isprovocirali sukob na drugom delu, u kome izgibe, koliko ono beše, ~15 hiljada ljudi do sada. MIslim, super im ide posao.

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:48 11.10.2019

Re: Spinologija

Dobro, odgovori mi, kao principijelan čovek:

Zbog čega je streljanje muslimana u Srebrenici genocid, a zasipanje Vijetnamaca napalmom u njihovoj zemlji nije?
Zbog čega besmisleno bacanje atomske bombe na državu koja gubi rat nije genicid?
I na kraju, šta vam tamo sipaju u vodu pa ste tako slepi kod očiju, bahati i bezobrazni, pa mislite da je vaša zemlja iznad zakona božijih i ljudskih?


Nikad se nisam trtio kao izvanredno principijelan čovek, a to nisi ni ti, nego da te pitam: sa kim ti misliš da ovde razgovaraš? Ako nisi siguran, evo da pomognem: to sam, bre, ja, Srki, bloger iz Beograda, video i preživeo sva ta sranja iz devedesetih, istina, većinu izdaleka, sem onog bombardovanja na kraju, mada ni kursevi kod Nataše Kandić i u sklopu njih posete raznih mesta zločina protiv civilnog stanovništva, nisu bili za bacanje . Znači, ja ovde ne zastupam Amerikance ni njihove interese, pa mi ne pada napamet da sa tobom diskutujem o nedelima koja su ovi počinili u prošlosti od kojih nijedno, koliko znam, nije imalo dokazane elemente genocida, za razliku od događaja u Srebrenici, koji su dokazani i na šta je stavljena tačka, bar dok ne isplivaju neki drugi dokazi i postupak se ponovo pokrene.

Slobodno, dakle, možeš da zaboraviš moje trenutno mesto stanovanja i jedno od dva državljanstva koje imam. Ako će ti biti lakše, za tebe sam mirjevac, ili ako više voliš - žarkovčanin, da ne gubimo vreme i energiju na ove zamene teza za potrebe dokazivanje moje neprincipijelnosti.

gedza.73 gedza.73 12:19 11.10.2019

Re: Spinologija

to sam, bre, ja, Srki, bloger iz Beograda






pisao sam priču o dečku koji je bio skoro beba tokom građanskog rata u SFRJ. bio sam ubeđen da se desilo u Hrvatskoj ali nije. Bilo je u Goraždu.
Vidim da muslimani pričaju kako je to bila neravnopravna borba, oslobodioci protiv srpskih 'ćetnika', 'grad heroj'...

Muslimani su pucali u grupu civila. Majka je jedno dete sakrila na grudi, drugo zaštitila telom. ona je poginula ali decu zaštitila. Dete koje je bilo u naručju kao svedočonstvo nosi ožiljke na telu od metaka koji su ubili njegovu majku.

Srebrenica jeste težak zločin ali nije genocid.

inače Amerikanci tamane mudžahedine poput

gde god nađu zgodno mesto

predatortz predatortz 12:28 11.10.2019

Re: Spinologija

sa kim ti misliš da ovde razgovaraš? A


Da ti pravo kažem, ne znam!
Isuviše mržnje pokazuješ, nekad ispada da te je taj rat više dotakao nego neke koji su njim bili direkto pogođeni. A takvim, po difoltu, ne verujem.
Razgovarao sam sa mnogim muslimanima nakon rata. Moj drug iz Tuzle, B, ostao bez noge i ruke na Majevici, mnogo je manje ostrašćen i mnogo umereniji u kvalifikacijama od tebe.

Šta te tišti, pojma nemam, nije moje ni da znam.
Ali, toliko isijavanje mržnje prema vlastitom narodu, tolika jednostranost u percepciji rata u kom su sve strane radile isto, to jarane ne može biti zdravo. Po tebe, pre svega. Mene, iskreno, zabole šta misli neki Srđan iz Mirjeva.
G.Cross G.Cross 14:39 11.10.2019

Re: Spinologija

predatortz
sa kim ti misliš da ovde razgovaraš? A


Da ti pravo kažem, ne znam!
Isuviše mržnje pokazuješ, nekad ispada da te je taj rat više dotakao nego neke koji su njim bili direkto pogođeni. A takvim, po difoltu, ne verujem.
Razgovarao sam sa mnogim muslimanima nakon rata. Moj drug iz Tuzle, B, ostao bez noge i ruke na Majevici, mnogo je manje ostrašćen i mnogo umereniji u kvalifikacijama od tebe.

Šta te tišti, pojma nemam, nije moje ni da znam.
Ali, toliko isijavanje mržnje prema vlastitom narodu, tolika jednostranost u percepciji rata u kom su sve strane radile isto, to jarane ne može biti zdravo. Po tebe, pre svega. Mene, iskreno, zabole šta misli neki Srđan iz Mirjeva.


Sto se mene tice treba tu stvar videti sa ekonomske i politicke strane.

Kosovo nije ekonomski odrzivo bez severa.
Bosna nije politicki funcionalna.

Ulazu se ogromne pare i vreme da se odrze neodrzive drzave.

Kosovo se ujedini sa Albanijom , Sever sa Srbijom.

I dobije se Ekonomski odrzivo resenje.

Republika Srspka se ujedini sa Srbjom i dobije se politicki odrzivo resenje.

A sta sa Federacijom ?

Prvo nije moj problem.
Drugo nije ni ekonomski ni politicki odrziva.
Trece nek se ujedini sa Hrvatskom ili makar Hrvatski deo.
A Muslimanski deo moze da se spoji sa Turskom.

Kad moze Rusija da ima Kalinjingrad moze i Turska .
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:45 11.10.2019

Re: Spinologija


A ti baš iz valjevskog zaseoka trpiš tog Bakira?

E u pravu si, sad kad si mi rekao postao sam svestan da to nije moja briga.

Pa hajd ako te ne mrzi, da opet ne bih pravio ovakve greške, ispiši mi spisak tema o kojima je dopušteno razmišljati na traktoru u valjevskim zaseocima.

A i razjasni mi, ako ja iz valjevskog zaseoka ne treba da brinem o Bakiru, koji krasni *urac tebe iz neke američke nedođije boli za Dodika ili Krim?

Vidim trtiš se oko toga, a mnogo je to dalje od tebe nego Bakir od mene.

Ajd objasni mi da ne grešim ubuduće.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:09 11.10.2019

Re: Spinologija

Pa hajd ako te ne mrzi, da opet ne bih pravio ovakve greške, ispiši mi spisak tema o kojima je dopušteno razmišljati na traktoru u valjevskim zaseocima.


Pa ne znam, eto, šljive, glifosat, zavarivanje (ili varenje), kazani za rakiju, ko ima veće bikove, i te stvari.

A i razjasni mi, ako ja iz valjevskog zaseoka ne treba da brinem o Bakiru, koji krasni *urac tebe iz neke američke nedođije boli za Dodika ili Krim?


Pa zato što će opet na kraju da mi bombarduju rodni grad u kome i dalje imam rodbinu i nekretnine. Jel to je dovoljan razlog, ako nije, da dodam još i investicije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:17 11.10.2019

Re: Spinologija

Pa ne znam, eto, šljive, glifosat, zavarivanje (ili varenje), kazani za rakiju, ko ima veće bikove, i te stvari.


Važi.
Nego kako da budemo sigurni da se neko krišom ne petlja u teme kojih nije dostojan, i koje su za njega zabranjene?

Lako je sa mnom, ja sam rekao ko sam i šta sam, i lako mi je reći šta smem a šta ne, i ja ću to da poslušam, naravno, ali kako da obeležimo one koji neće da priznaju da pripadaju nižoj kasti?

U realnom svetu za to postoje naćini, stavi im se žuta traka oko ruke i zna se šta je takvima dopušteno a šta ne, ali kako ovde?

Možda da smislimo neki poseban font koji će biti obavezan za nas, a da od tvojih istomišljenika iz Nemačke prepišemo načine kako da otkrivamo takve?

Pa zato što će opet na kraju da mi bombarduju rodni grad u kome i dalje imam rodbinu i nekretnine. Jel to je dovoljan razlog, ako nije, da dodam još i investicije.

Pa ne znam, to je sad van meni dopuštenih tema.
Sad o tome ne treba da brinem, sam me zaboli i za tvoje nekretnine i za tvoju rodbinu, sad samo brinem o šlivama i kazanima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:20 11.10.2019

Re: Spinologija

Da ti pravo kažem, ne znam!


Pa eto, ja htedoh da ti pomognem.

Ne znam gde ti vidiš bilo kakvu mržnju i ostrašćenost, samo ne verujem u ova vaša tumačenja i alternativne istorije, pogotovu od onih koji su učestvovali ili bar kažu da su učestvovali u tome, i pogotovu što i sam poznajem dosta takvih, a verujem u sudske odluke koje se odnose na to. Sad ti možeš da me ubeđuješ u teorije zavere do mile volje, džabe ti, gubiš vreme. I sve ovo mislim i o drugim stranama, nego ih nema ovde na blogu da zastupaju svoje stavove, a i nisu se istakli u genocidnim poslovima kao vaša strana.

I nemoj da poistovećuješ "vlastiti narod" sa dokazanim i osuđenim zločincima, motivima i njihovim izvršiteljima radova. Ja to nikad ne radim, bar ne namerno. I Žene u crnom su bile deo naroda, i Žarko Korać, i nikad nisi mogao da čuješ išta loše od mene o njima, ne?

A to da te zabole šta misli neki Srki iz Mirjeva očigledno nije tako, jer se uvek ovde oko ove teme koljemo ko nenormalni. Jebi ga, svako nosi neku svoju muku i teret i ugao gledanja, ja mislim da si ti sasvim ok kad se manemo ovih tema, ali, eto, šta da se radi, huči me isprovocirao, onako mangupski, sa traktora.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:23 11.10.2019

Re: Spinologija

U realnom svetu za to postoje naćini, stavi im se žuta traka oko ruke i zna se šta je takvima dopušteno a šta ne, ali kako ovde?


Ajde ne patetiši sad, evo, izmamio si mi suzu. Kriješ se opet iza tobožnje zabrane slobode govora, kao i onomad sa Maksom. Naravno da možeš da kenjaš o čemu god hoćeš, kao što i ja mogu da kažem šta mislim o tome. A za genocid, eto, nisi ni zakonom odgovoran ako ga negiraš, zato kažem, slobodno navali.

zilikaka zilikaka 20:25 11.10.2019

Re: Spinologija

Sad o tome ne treba da brinem, sam me zaboli i za tvoje nekretnine i za tvoju rodbinu, sad samo brinem o šlivama i kazanima.

Ma pusti ga, vidiš da se zapraavo spprema da ovde provede penzionerske dane. Nemoj da te začudi ako počne da merka i plac negde tamo kod tebe, pa malo jabukice, malo malinice, koja šljiva..a i neko bure da se ispeče, da ima za ujutro domaću, da se pričesti, i da posluži komšiluk.
freehand freehand 20:28 11.10.2019

Re: Spinologija

srdjan.pajic
U realnom svetu za to postoje naćini, stavi im se žuta traka oko ruke i zna se šta je takvima dopušteno a šta ne, ali kako ovde?


Ajde ne patetiši sad, evo, izmamio si mi suzu. Kriješ se opet iza tobožnje zabrane slobode govora, kao i onomad sa Maksom. Naravno da možeš da kenjaš o čemu god hoćeš, kao što i ja mogu da kažem šta mislim o tome. A za genocid, eto, nisi ni zakonom odgovoran ako ga negiraš, zato kažem, slobodno navali.


Ajd sad se osvrni na početak niza komentara i pogledaj samo kako te polako, polako, polako tociljaju i naguravaju sa Krletovog Vučića i njegove genijalnosti na šine Srebrenica/genocid/NATO
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:33 11.10.2019

Re: Spinologija

Kriješ se opet iza tobožnje zabrane slobode govora, kao i onomad sa Maksom.


E baš se krijem.
Baš ću tebi da udovoljim pa da od tebe tražim dozvolu o čemu ću da pišem.
Samo pokazujem klasičan nacizam koji si ovde demonstrirao

Ali KLA - SI - ČAN!

Nehotice, znam, ali zaglibio si u njega opasno.

E sad, da li bi i u ozbiljnijim situacijama od blogovske zajebancije mogao da zaglibiš tu, pa da posledice budu opasnije......ne znam, ali bojim se da bi lako mogao.
Nemaš principe Srki, vodiš se samo simpatiijama prema antisrbima i antipatijama prema Srbima, i vidi gde možeš da zaglaviš kad te samo to vodi.
Pripazi se.


Naravno da možeš da kenjaš o čemu god hoćeš

E hvala ti ko bratu.
Ne bih smeo da mi nisi dao dozvolu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:35 11.10.2019

Re: Spinologija

Ma pusti ga, vidiš da se zapraavo spprema da ovde provede penzionerske dane. Nemoj da te začudi ako počne da merka i plac negde tamo kod tebe, pa malo jabukice, malo malinice, koja šljiva..a i neko bure da se ispeče, da ima za ujutro domaću, da se pričesti, i da posluži komšiluk.


Pa naravo da ću mu pomoći da odabere i da nauči nešto o tome.
I da ga uzgred osvestim, makar po stare dane.
zilikaka zilikaka 20:51 11.10.2019

Re: Spinologija

Pa naravo da ću mu pomoći da odabere i da nauči nešto o tome.
I da ga uzgred osvestim, makar po stare dane.

Samo vas zamišljam.
Ajd sad jednu za Tita, pa
jednu za Dražu, pa da si mi, komšija živ i zdrav...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:55 11.10.2019

Re: Spinologija

Samo vas zamišljam.
Ajd sad jednu za Tita, pa
jednu za Dražu, pa da si mi, komšija živ i zdrav...


Ma premlad je Srki za to, sad računam, a baš bih voleo da se malo družim s njim.

Polako, imam ja strpljenja, malo po malo, i pevao bi on meni o dunjama i fiokama :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:41 11.10.2019

Re: Spinologija

sad samo brinem o šlivama i kazanima.


To je, realno, manje opasno po sve nas. Evo i ja se nepotrebno sekiram kad te zamislim kako traktorom forsiraš krivu Drinu, da bi golim rukama Bakiru tamo zavrnuo uvo, a Dodiku očitao bukvicu što nije strožiji po pitanju Srpske Stvari i nije već oCepio i propojio RS valjevskom okrugu, i što se ne zauzima jače za nas tamo kod druga Putina kad ide na kanabe, ni ne šalje dobrovoljcer za Donbas. A sve ti to rade iza leđa zato što si ti prezauzet teranjem Albanaca preko Prokletija i zahtevnim poslovima menjanja istorije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:47 11.10.2019

Re: Spinologija

zilikaka
Sad o tome ne treba da brinem, sam me zaboli i za tvoje nekretnine i za tvoju rodbinu, sad samo brinem o šlivama i kazanima.

Ma pusti ga, vidiš da se zapraavo spprema da ovde provede penzionerske dane. Nemoj da te začudi ako počne da merka i plac negde tamo kod tebe, pa malo jabukice, malo malinice, koja šljiva..a i neko bure da se ispeče, da ima za ujutro domaću, da se pričesti, i da posluži komšiluk.


Pazi kad sve to ima kod mog ćaleta na bašti, plus komarci, i to na elitnoj lokacji, u samom predgrađu prestonice, dobro, biće to 100% kad jednom uvedu kanalizaciju, ali ne može kanalizacija dok hilandar gori. Ali eno ga i on je zanemoćao, prodaje kazan za rakiju, ne može više da peče, a nema ko da nasledi, pobegoše svi. Sve bre upropastiše ovi nacionalisti i đenerali sa traktora, u cilju proširenja nekakve teritorije, a Srbija sve manja i jadnija.

Eto, sad i ja malo patetišem, razume se.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:57 11.10.2019

Re: Spinologija

Ej, Srki, ajd bre opusti se, ništa baš mnogo strašno se nije desilo, zaleteo si se malo, shvatio si da si se zaleteo, i to je to.

Znam da te proganja, verujem da ti nije lako pa pokušavaš nekako da se vadiš, ali, veruj mi, to vađenje zna da bude baš bez veze.

Evo sad si pokušao da smisliš neki kao duhovit komentar, a pročitaj ga sam i videćeš koliko je...jebiga, neću da upotrebim adekvatan pridev, da ti ne pogoršavam stanje, ali pročitaj ga, videćeš koliko je.....bez veze.

Nema potrbe, samo se opusti, diši duboko i proći će.

Probaj sa muzikom, kažu da pomaže

KLIKNI

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana