Gradjanske inicijative| Sex

Sponzor opozicione nezavisnosti

Nebojsa Krstic RSS / 20.11.2020. u 12:57

29 građana tipa Sonja Biserko potpisalo pismo objavljeno kao oglas u Danasu (vidi atačment).

Ovo mi je zanimljivo: "Mediji koji se smatraju slobodnim ili opozicionim pod stalnim su pritiskom vlasti i neophodna im je profesionalna i finansijska pomoć".

Zašto se medij smatra slobodnim ako je opozicioni?  Po istoj logici po kojoj je prorežimski neslobodan? 

Čovek, a i vlasnik medija je čovek, svojom slobodnom voljom može podržavati vlast. Dakle, i prorežimski medij može biti slobodan, baš kao što i opozicioni može biti neslobodan.

Pa dalje: "Slobodnim i opozicionim medijima potrebna je stručna pomoć" (to tvrdi grupa građana tipa Nikola Samardžić, Dinko Gruhonjić, Olenik i još 26 drugih).  Dakle slobodne, opozicione medije vode nestručni?

Pa još: slobodnim i opozicionim medijima potrebna je (osim stručne) i finansijska pomoć.  Zašto je pomoć potrebna mejn strim opozicionim medijima? Tačnije, zašto je SAMO njima potrebna pomoć, a ne svim medijima bez obzira na političku obojenost? Zato što nemaju tiraže i rejtinge? I tu dolazimo do kvake 22. Opozicioni mediji su nestručni, ali slobodni i građani ne žele da ih kupe ili gledaju, pa vlast koja medije čini neslobodnim (dok ih opozicija čini slobodnim?!?) treba da im pomogne stručno i finansijski?

Basara u Danasu često piše o tome da se opozicija hvali snagom, a nijedan opozicioni medij ne može da prebaci par hiljada prodatih primeraka. Kod televizija sličan slučaj.  Ali, gle čuda! I Basara je potpisao pismo u kom se traži stručna i finansijska pomoć za opozicione medije.

Ne slažem se sa tezom pisma. Medij je ili na tržištu na kom su svi mediji ravnopravan, ili to više nije medij već bilten onoga ko pomaže, tj sponzoriše.  Ne može se biti i nezavisan i sponzorisan u isto vreme. Urednička nezavisnost proističe iz finansijske nezavisnosti.

I neka se autor ne ljuti, ali pismo je malo nedotupavno, a i pisano je nemuštim jezikom da se "nezavisni opozicioni" mediji kojima je kritika upućena ne bi naljutili. Što je malo kukavički.

 

U stvari, malo više.

Atačmenti



Komentari (51)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

djoka_l djoka_l 13:26 20.11.2020

Citat

Zadatak nezavisne štampe je „da slobodno pretresa sva javna pitanja, bez gneva i bez pristrasnosti; da pravilnom kritikom vladinog rada potpomaže opoziciju; da svojom lojalnošću i nepristrasnošću štiti vladu od neosnovanih napada opozicije; da podjednakom revnošću deli udarce i desno i levo od sebe.”
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:48 20.11.2020

Re: Citat

djoka_l
Zadatak nezavisne štampe je „da slobodno pretresa sva javna pitanja, bez gneva i bez pristrasnosti; da pravilnom kritikom vladinog rada potpomaže opoziciju; da svojom lojalnošću i nepristrasnošću štiti vladu od neosnovanih napada opozicije; da podjednakom revnošću deli udarce i desno i levo od sebe.”


Baš gledam CNN, a od pre par dana i Fox News, kako dele udarce i levo i desno, a nisu navalili na jednog kao mutav na telefon.
djoka_l djoka_l 14:05 20.11.2020

Re: Citat

Mago si da gledaš i Iransku televiziju.
Pomoć se traži od evropskih institucija, gde je stanje u medijima značajno drugačije nego u Americi ili Iranu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:37 20.11.2020

Re: Citat

djoka_l
Mago si da gledaš i Iransku televiziju.
Pomoć se traži od evropskih institucija, gde je stanje u medijima značajno drugačije nego u Americi ili Iranu.


Nikad dosad nisam sreo nekog ko tvrdi da su američki i iranski mediji isti, a da su evropski bolji i slobodniji.

Ali oK, zato služi blog...da čovek nešto nauči.
djoka_l djoka_l 13:30 20.11.2020

Materijalna greška

"Mediji koji se smatraju slobodnim i opozicionim pod stalnim su pritiskom vlasti i neophodna im je profesionalna i finansijska pomoć".

U tekstu stoji:

"Mediji koji se smatraju slobodnim ili opozicionim pod stalnim su pritiskom vlasti i neophodna im je profesionalna i finansijska pomoć".

Bitna razlika. I namerna iskrivljena poruka teksta.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:36 20.11.2020

Re: Materijalna greška

djoka_l
"Mediji koji se smatraju slobodnim i opozicionim pod stalnim su pritiskom vlasti i neophodna im je profesionalna i finansijska pomoć".

U tekstu stoji:

"Mediji koji se smatraju slobodnim ili opozicionim pod stalnim su pritiskom vlasti i neophodna im je profesionalna i finansijska pomoć".

Bitna razlika. I namerna iskrivljena poruka teksta.


Sasvim slučajna. Ispravio sam. Ili umesto i ništa suštinski ne menja.
djoka_l djoka_l 13:42 20.11.2020

Re: Materijalna greška

Ok, priznajem da je greška mogla da bude slučajna.

A ova teza: Dakle slobodne, opozicione medije vode nestručni?

Da li mediji treba da imaju stručnu pomoć? Recimo advokata, IT inženjera. Ne kaže se da im trebaju urednici i novinari. Stručna pomoć može da dođe u bilo kom obliku. Ni jedna firma ne može da drži pod kontrolom sve aspekte poslovanja in-house. Da li je potrebno da svaka firma ima svoje knjigovodstvo, ili može da angažuje eksternu agenciju. Da li svaka novinska kuća mora da ima sopstvenu štampariju ili može pod ravnopravnim uslovima da koristi usluge specijalizovanih firmi. Da li svaka medijska kuća mora interno da drži sektor distribucije, ima sopstvene kioske, Da li mora da ima sopstvenu garažu i auto servis?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:50 20.11.2020

Re: Materijalna greška

A ova teza: Dakle slobodne, opozicione medije vode nestručni?

Da li mediji treba da imaju stručnu pomoć? Recimo advokata, IT inženjera.


A možda im treba i majstor za lift?
Hm.
Ko će ga znati? Nije u pismu precizirano.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:42 20.11.2020

Тржиште

Новина која нема читаоце који ће је купити, треба да се угаси.
То је просто како ствари функционишу, па не разумем мољакање за помоћ, осим ако се можда не препоручују за дотације нпр. Фондацији Мелинде и Била Гејца која је прошле године дала £5М Гардијану и £2М државном БиБиСи-ју (јавном сервису).
djoka_l djoka_l 13:51 20.11.2020

Re: Тржиште

Šta ćemo sa finansiranjem medijskih projekata? Odvajaju se pare iz budžeta za sufinansiranje medijskih projekata, a novac odlazi fantomskim firmama i fantomskim projektima.

Po istoj tezi, zašto izdvajati novac za kulturu? Ako pozorište ne može da se izdržava od prodaje karata neka se ugasi.

Ili zdravstvene ustanove - zašto se ne izdržavaju od naplate pregleda nego iz budžeta.

Školstvo - imamo privatne univerzitete koji prave privatne diplome i izdržavaju se iz školarine. Možemo da zatvorimo one koji se izdržavaju iz budžeta?

Očigledno, neke delatnosti NE MOGU da posluju isključivo na osnovu tržišnih principa, a društvo koje to vidi, dotira njihov rad.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:52 20.11.2020

Re: Тржиште

principessa_etrusca
Новина која нема читаоце који ће је купити, треба да се угаси.
То је просто како ствари функционишу, па не разумем мољакање за помоћ, осим ако се можда не препоручују за дотације нпр. Фондацији Мелинде и Била Гејца који су прошле године дали £5М Гардијану и £2М државном БиБиСи-ју (јавном сервису).



Danas kupuje United Grupa, tako da će od sad biti još nezavisniji i još slobodniji. A postaje i luksemburški.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:54 20.11.2020

Re: Тржиште

Po istoj tezi, zašto izdvajati novac za kulturu?


Teza po kojoj je N1 isto što i gimnazija je napeta kao lastiš.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:54 20.11.2020

Re: Тржиште

Новина која нема читаоце који ће је купити, треба да се угаси.
То је просто како ствари функционишу, па не разумем мољакање за помоћ, осим ако се можда не препоручују за дотације нпр. Фондацији Мелинде и Била Гејца који су прошле године дали £5М Гардијану и £2М државном БиБиСи-ју (јавном сервису).


Ko kaze da ovi mediji nemaju publiku ili da Danas nema citaoce? Samo sto se u danasnje vreme mediji ne finansiraju od prodaje. Da je tako ni Politika ne bi prezivela.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:59 20.11.2020

Re: Тржиште

Ko kaze da ovi mediji nemaju publiku ili da Danas nema citaoce? Samo sto se u danasnje vreme mediji ne finansiraju od prodaje. Da je tako ni Politika ne bi prezivela.


Pa sad, nisam baš siguran. Politika ima jedno pedesetak hiljada, a Danas jedno hiljadu i petsto prodatih primeraka. Pritom, Politika ima i još neka izdanja.

No ovde nije poenta u tome, već zašto treba pomoći samo opozicionim medijima?
A nudi se i odgovor, zato što su opozicioni slobodni.

A ja ne kažem da ne treba pomagati medije, već da to ne treba raditi po toj logici jer je ona nakaradna.

Medj može biti opozicioni i neslobodan isto kao i prorežimski i slobodan.

principessa_etrusca principessa_etrusca 14:01 20.11.2020

Re: Тржиште

Očigledno, neke delatnosti NE MOGU da posluju isključivo na osnovu tržišnih principa, a društvo koje to vidi, dotira njihov rad.

Наравно, неке делатности не могу, али медији не спадају у ту категорију.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:01 20.11.2020

Re: Тржиште

Pa sad, nisam baš siguran. Politika ima jedno pedesetak hiljada, a Danas jedno hiljadu i petsto prodatih primeraka. Pritom, Politika ima i još neka izdanja.

No ovde nije poenta u tome, već zašto treba pomoći samo opozicionim medijima?
A nudi se i odgovor, zato što su opozicioni slobodni.


OK, kad nije poenta da ignorisemo.

A ja ne kažem da ne treba pomagati medije, već da to ne treba raditi po toj logici jer je ona nakaradna.


Kakvo je trenutno stanje sa pomaganjem medija? Koja logika se sada primenjuje?
djoka_l djoka_l 14:13 20.11.2020

Re: Тржиште

Teza po kojoj je sloboda štampe i slobodna štampa nešto što reguliše tržište, je na mnogo nivoa loša.

N1 se sasvim dobro izdržava od svojih prihoda, opet tvoje tendenciozno čitanje oglasa:

Vučićeva vlast i Đilasova opozicija...

U tekstu se nigde ni ne spominje N1. Govori se o slobodnim ili nezavisnim medijima


principessa_etrusca principessa_etrusca 14:27 20.11.2020

Re: Тржиште

A ja ne kažem da ne treba pomagati medije, već da to ne treba raditi po toj logici jer je ona nakaradna.

А који би били аргументи за помагање медијима?
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:30 20.11.2020

Re: Тржиште

Teza po kojoj je sloboda štampe i slobodna štampa nešto što reguliše tržište, je na mnogo nivoa loša.


Медиј је или независан, и финансијски, и у ставовима које заступа, или је финансијски потпомогнут и зависан. Трећег нема.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:33 20.11.2020

Re: Тржиште

N1 se sasvim dobro izdržava od svojih prihoda, opet tvoje tendenciozno čitanje oglasa:


To je upravo primer medija koji se ne izdržava od svojih prihoda. Naime, u totalnoj je dubiozi. Zato neki s pravom sumnjaju da je to čisto politički projekat jer ekonomski nije. A ni slobodan, nezavisan itd.
gvozden1 gvozden1 17:44 20.11.2020

Re: Тржиште

A postaje i luksemburški

Šta će ti ovo?

Tačno je sve, ali ova Vučićeva floskula samo umanjuje težinu argumenata.

Tu skoro smo "ratovali" oko motiva Ćirjakovića da radi to što radi, i argument, plaća ga Vučić, stvarno razoružava i obesmišljava sve argumente suprotne strane.

Ovo samo smeta.

A zašto traže pomoć?
Zato što im treba, i zato što imaju pravo da je traže, ko hoće sa im pomogne neka im pomaže, nema tu problema.

Problem je država i njen odnos prema medijima.

Da li je u redu ili nije da država daje pare medijima, je tema za sebe, ali stanje je takvo da ih daje.

Bilo bi korektno da si u ovom tekstu analizirao koliko para ovi što traže pomoć dobijaju od države, a koliko oni koji ne traže.
Možda tu leži razlog zašto baš ovi traže?

Slučaj iz Niša je opšte poznat, da mediji koji su u vlasništvu ili imaju neke veze sa Batom Gašićem dobijaju valjda 90% sredstava gradskog budžeta namenjenog medijima.

Šta će njima druga pomoć?
A da li to dobijaju zbog kvaliteta redakcija?

Da li država podjednako kupuje medijske usluge (reklamne kampanje tipa uzmi račun i pobedi ili letuj u Srbiji) i od Danasa i Informera, i Pinka i N1?

Ta analiza bi dobrodošla uz ovaj tekst, a možda bi i odgovorila na pitanje što baš ovi traže pomoć, a drugi ne.

haklberi_tom haklberi_tom 13:53 20.11.2020

M'da!

Zna li iko šta je svrha ovoga bloga?!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:54 20.11.2020

Re: M'da!

haklberi_tom
Zna li iko šta je svrha ovoga bloga?!


Svrha je da se jave pametni ljudi sa svojim komentarima.

tako da ti slobodno možeš tamo kud si krenuo.
haklberi_tom haklberi_tom 14:15 20.11.2020

Re: M'da!

Nebojsa Krstic
haklberi_tom
Zna li iko šta je svrha ovoga bloga?!


Svrha je da se jave pametni ljudi sa svojim komentarima.

tako da ti slobodno možeš tamo kud si krenuo.

Ja se onda tebi izvinjavam!
Jer - ja mislim da to nije svrha.

Pa ako je sve divno u medijima, da onda ništa ne diramo?!
Mislim da je neko pomenuo CNN i FOX ovde.
A mislim i to da samo ordinarne budalčine mogu da porede stepen medijskih sloboda u Srbiji i Americi.
Svako ko se bavi medijima, a ne zna da u slobodnom društvu mora da postoji medijski balans između 'vladinih' i 'opozicionih' medija, kao pretpostavke za svaki ostali balans i, u konačnici, sveukupnu slobodu - ne samo medijsku ... je teška budalčina.



magnus magnus 14:16 20.11.2020

Re: M'da!

Svako ko se bavi medijima, a ne zna da u slobodnom društvu mora da postoji medijski balans između 'vladinih' i 'opozicionih' medija, kao pretpostavke za svaki ostali balans i, u konačnici, sveukupnu slobodu - ne samo medijsku ... je teška budalčina.
koji su to "vladini" mediji u US a da imaju info program
haklberi_tom haklberi_tom 14:28 20.11.2020

Re: M'da!

magnus
Svako ko se bavi medijima, a ne zna da u slobodnom društvu mora da postoji medijski balans između 'vladinih' i 'opozicionih' medija, kao pretpostavke za svaki ostali balans i, u konačnici, sveukupnu slobodu - ne samo medijsku ... je teška budalčina.
koji su to "vladini" mediji u US a da imaju info program

Ma, te podele i nema u Americi - i zato su oni Amerika.
mlatisa mlatisa 14:59 20.11.2020

Re: M'da!

@magnus
koji su to "vladini" mediji u US a da imaju info program


VoA на пример. Само што је САД достигла нови степен развоја. Не више од 10 медија оног и овог облика контролишу 95% медијског простора у САД а били се очигледно пристрасни у председничкој трци на страни Бајдена. Како би се то могло назвати?
magnus magnus 00:01 21.11.2020

Re: M'da!

VoA на пример.
VoA NESMIJE emitirati na teritoriju SAD
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:59 20.11.2020

Buba u uhu

Ne slažem se sa tezom pisma. Medij je ili na tržištu na kom su svi mediji ravnopravan, ili to više nije medij već bilten onoga ko pomaže, tj sponzoriše. Ne može se biti i nezavisan i sponzorisan u isto vreme. Urednička nezavisnost proističe iz finansijske nezavisnosti.


Pa sto onda dajete pare za Pink i Informer?

Da predusretnem deo tvoje reakcije: ti si sa njima pa zato drugo lice mnozine.
Da predusretnem i sledecu reakciju: kad kazem 'sa njima' mislim na Vucicevce i uveoce.
magnus magnus 14:15 20.11.2020

Mošina mošnica

Jebiga, sve je to Borba, Danas je samo farbu promjenio. Al i dalje se smatra organom revolucije .. samo što Danas traži sponzore, grantove , kintu nešto što če zamijeniti SIZ
mlatisa mlatisa 15:03 20.11.2020

Аутор се прави необавештеним

Врло сам далеко од обожаваоца лика и дела госпође Бисерко. Али оно што су написали има смисла и аутор овог блога то врло добро зна.

alselone alselone 15:55 20.11.2020

Finansiranje medija

Zašto je pomoć potrebna mejn strim opozicionim medijima? Tačnije, zašto je SAMO njima potrebna pomoć, a ne svim medijima bez obzira na političku obojenost? Zato što nemaju tiraže i rejtinge?


Zato što se mediji finansiraju pretežno od reklama, ne samo od tiraža. Državne firme a i neke druge su pod pritiskom da se reklamiraju "tamo gde treba". Verujem da ti to odlično znaš, bavili ste se time.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:17 20.11.2020

Re: Finansiranje medija

Zato što se mediji finansiraju pretežno od reklama, ne samo od tiraža.

Рекламе у нормалном тржишном функционисању не зависе од политичких веза и притиска на оглашиваче, већ пре свега од тиража и демографије (рецимо Информер и Политику читају различите групе, различите куповне моћи, образовања и сл, па није све у броју продатих примерака).
nask nask 16:46 20.11.2020

Re: Finansiranje medija

Рекламе у нормалном тржишном функционисању не зависе од политичких веза и притиска на оглашиваче,

A pritisak političke korektnost u zemljama sa slobodnom štampom. Mrzilo me da sve ovo stavljam pod znake navoda. Ono što Als pominje radi svuda u svetu posao.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:04 20.11.2020

Re: Finansiranje medija

nask
Рекламе у нормалном тржишном функционисању не зависе од политичких веза и притиска на оглашиваче,

A pritisak političke korektnost u zemljama sa slobodnom štampom. Mrzilo me da sve ovo stavljam pod znake navoda. Ono što Als pominje radi svuda u svetu posao.

Да, али тај метод утицаја губи на значају, нарочито код штампаних медија јер их просто купује све мање људи.
freehand freehand 17:27 20.11.2020

Re: Finansiranje medija

principessa_etrusca
Zato što se mediji finansiraju pretežno od reklama, ne samo od tiraža.

Рекламе у нормалном тржишном функционисању не зависе од политичких веза и притиска на оглашиваче, већ пре свега од тиража и демографије (рецимо Информер и Политику читају различите групе, различите куповне моћи, образовања и сл, па није све у броју продатих примерака).
Pa si ti tu da komentarišeš te principijelne stvari u zemlji u kojoj se gore nego u Slobino vreme ne sme dati oglas u nepodobnom mediju, u kojoj se sve državne pare namenjene medijima guraju u ruke arhilažova i retušera poput Mitrovića i Vučićevića a bogami i krstića; u kojoj caruju laž, kroupcija i kriminal, u kojoj Vučić priča sa patrijarhom u komi prenoseći mu pozdrave svojih sinova, pošto mu se onomad obraćao mrtvi Amfilohije a sve to čitamo sa naslovnih stranica i u udarnim vestima televizija.
O tome ti ovde pričaš, o toj zemlji-farmi, zemlji-zadruzi i zemlji velikog brata i njenoj medijskoj sceni?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:03 20.11.2020

Re: Finansiranje medija


Zato što se mediji finansiraju pretežno od reklama, ne samo od tiraža. Državne firme a i neke druge su pod pritiskom da se reklamiraju "tamo gde treba". Verujem da ti to odlično znaš, bavili ste se time.


Kako se zove vlasnik najveće medijske agencije u Srbiji (i šire)?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:07 20.11.2020

Re: Finansiranje medija

Pa si ti tu da komentarišeš te principijelne stvari u zemlji u kojoj se gore nego u Slobino vreme ne sme dati oglas u nepodobnom mediju, u kojoj se sve državne pare namenjene medijima guraju u ruke arhilažova i retušera poput Mitrovića i Vučićevića a bogami i krstića;


Što se Krstića tiče, bilo bi dobro da ne pišeš budalaštine i laži koje si pokupio po Đilasovim tabloidima. Nisam nikog dosad tužio za klevetu, pa je glupo da počnem od tebe.


haklberi_tom haklberi_tom 20:10 20.11.2020

Re: Finansiranje medija

Nebojsa Krstic
Pa si ti tu da komentarišeš te principijelne stvari u zemlji u kojoj se gore nego u Slobino vreme ne sme dati oglas u nepodobnom mediju, u kojoj se sve državne pare namenjene medijima guraju u ruke arhilažova i retušera poput Mitrovića i Vučićevića a bogami i krstića;


Što se Krstića tiče, bilo bi dobro da ne pišeš budalaštine i laži koje si pokupio po Đilasovim tabloidima. Nisam nikog dosad tužio za klevetu, pa je glupo da počnem od tebe.



Čekaj druže!
Pa čemu nervoza - i pretnje!
Naši smo!
freehand freehand 21:31 20.11.2020

Re: Finansiranje medija

Nebojsa Krstic

Zato što se mediji finansiraju pretežno od reklama, ne samo od tiraža. Državne firme a i neke druge su pod pritiskom da se reklamiraju "tamo gde treba". Verujem da ti to odlično znaš, bavili ste se time.


Kako se zove vlasnik najveće medijske agencije u Srbiji (i šire)?


Aleksandar Vučić?
freehand freehand 21:58 20.11.2020

Re: Finansiranje medija

maksa83
Nebojsa Krstic
Pa si ti tu da komentarišeš te principijelne stvari u zemlji u kojoj se gore nego u Slobino vreme ne sme dati oglas u nepodobnom mediju, u kojoj se sve državne pare namenjene medijima guraju u ruke arhilažova i retušera poput Mitrovića i Vučićevića a bogami i krstića;


Što se Krstića tiče, bilo bi dobro da ne pišeš budalaštine i laži koje si pokupio po Đilasovim tabloidima. Nisam nikog dosad tužio za klevetu, pa je glupo da počnem od tebe.




Da pogađam: arhijerej staford?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 06:02 21.11.2020

Re: Finansiranje medija

Nebojsa Krstic
Pa si ti tu da komentarišeš te principijelne stvari u zemlji u kojoj se gore nego u Slobino vreme ne sme dati oglas u nepodobnom mediju, u kojoj se sve državne pare namenjene medijima guraju u ruke arhilažova i retušera poput Mitrovića i Vučićevića a bogami i krstića;


Što se Krstića tiče, bilo bi dobro da ne pišeš budalaštine i laži koje si pokupio po Đilasovim tabloidima. Nisam nikog dosad tužio za klevetu, pa je glupo da počnem od tebe.





kosta.babic kosta.babic 17:30 20.11.2020

Sponzor opozicione nezavisnosti

Poštovani gospodine Krstiću
Šta je vaše poimanje slobode.Znate li kako se sloboda osvaja brani i neguje ?
Da li ste čuli za državnu finansijsku podršku pojedinim medijima?
Da li je vaša firma dobijala ili dobija takvu podršku?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:01 20.11.2020

Re: Sponzor opozicione nezavisnosti

Da li je vaša firma dobijala ili dobija takvu podršku?


Ne.
Черевићан Черевићан 18:16 20.11.2020

gle čuda

nedotupavno saopšteno nemuštim jezikom

вестима смо бременити
благо оном који....... уме,
што новина што теве-а
садржаје ........да разуме
haklberi_tom haklberi_tom 20:08 20.11.2020

M'da!

Krlo, neki banovani blogeri kažu da si ti peder što si ih banovao i da bi ti oni nešto rekli, a ne mogu.
Pretpostavljam da bi ti rekli da saučestuješ u najnečastijoj mogućoj raboti saslužujući ovima koje ne želim niti da imenujem.
I još se praviš lud i u aposlutno monopolizovanom medijskom prostoru pokušavaš da relativizuješ ozbiljnost situacije.
A situacija je toliko ozbiljna da ćeš i ti sam biti debelo posran govnima koje sada istresaju nepomeni kojima saslužuješ - kažu dobri poznavaoci, za respektabilnu apanažu.
Što bi rekao Osman (ili neki stari Grk) ... ko bi gori, taj je doli, a ko doli, gore pristaje - ili tako nekako.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:38 20.11.2020

Re: M'da!

Krlo, neki banovani blogeri kažu da si ti peder što si ih banovao


Postoji samo jedan razlog što sam banovao neke ljude, a to je zato što su nosili plave čarape.

Ne podnosim plave čarape.

U tom smislu, banovaću i tebe.
docsumann docsumann 08:31 21.11.2020

Re: M'da!

Ne podnosim plave čarape.


i tako je nastao pokret plavih čarapa...


not2old2rock not2old2rock 22:23 20.11.2020

Пичка или пизда?

Крстићу, да си неки фрајер, ко што ниси, организовао би трибине на којима би се сучељавала мишљења о којечему, али си сујетна..., којој је мало издркавања по свим медијима, па би сад и овде да води монолог и да треска шаком о астал! На кога ме то подсећа...?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:57 20.11.2020

Re: Пичка или пизда?

not2old2rock
Крстићу, да си неки фрајер, ко што ниси, организовао би трибине на којима би се сучељавала мишљења о којечему, али си сујетна..., којој је мало издркавања по свим медијима, па би сад и овде да води монолог и да треска шаком о астал! На кога ме то подсећа...?


Sučeljavaj mišljenje, ko ti brani? Organizovao sam ti tribinu na blogu b92.
Samo smanji doživljaj sa psovkama, lak sam na obaraču.
Capito?
not2old2rock not2old2rock 23:21 20.11.2020

Re: Пичка или пизда?

Nebojsa Krstic

Sučeljavaj mišljenje, ko ti brani? Organizovao sam ti tribinu na blogu b92.



Широко, нема шта.

П.С. Препоручио сам ти овај пост, чисто да знаш ко је.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana