Reč i slika

PUTOKAZI EVROPSKE PRESTONICE KULTURE!

Filip Mladenović RSS / 21.07.2022. u 16:57

2017.
2017.
2022.
2022.
Kada za 10, 20 ili za 50 godina istoričari budu proučavali proteklu deceniju, od 2012. do 2022. godine, medju simbole te epohe sigurno će biti uvrštene ove 2 fotografije: prva je snimljena 2017. tokom predsedničke inauguracije Aleksandra Vučića, a druga tokom današnjih gradjanskih protesta u Novom Sadu, inače kulturnoj prestonici Evrope.

Živimo u epohi tzv. frustriranog nacionalizma: nema više toliko borbenih aviona, tenkova, raketa, haubica... JNA kao tokom ratnih devedesetih, pa je malima od palube i gajbe iz tog nedoba (Slobin Ivica, Mirin Vulin i Šešeljev Vučić) preostalo samo da vode verbalne ratove protiv susednih, sada nezavisnih i medjunarodno priznatih država, i naravno protiv vlastitog, srpskog naroda.

Taj rat protiv sopstvenog naroda je rafiniraniji, prepredeniji i zakukuljeniji nego protiv Hrvata, Bošnjaka, Crnogoraca i kosovskih Albanaca.

Rat se vodi besomučnom pljačkom i otimačinom svega onoga što nije poharano tokom ratnih devedesetih i potonjom tzv. privatizacijom. Zato je danas, izmedju ostalog, i usvojen GUP Novog Sada, za koji ulični demonstranti s pravom smatraju da je uvod u novo poglavlje kradje u korist tzv. investitora, preko posrednika, zna se kojih i čijih.

Takodje, rat se vodi stalnom i upornom kretenizacijom stanovništva putem medija sa nacionalnom frekvencijom. A uz to, i degradacijom sistema obrazovanja i potiskivanjem prosvete kao jednog od nosećih stubova nacionalnog prosperiteta.

I najzad, rat se vodi rasprostranjenom korupcijom, od dna do vrha društva, koja poput metastaza razara biračko telo i društveni sistem.

I šta sad!

Sloboda mora biti zdrava! Država mora biti zdrava! Društvena zajednica mora biti zdrava!

Kako?

Jedan od putokaza videli smo danas u evropskoj prestonici kulture!

 

Atačmenti



Komentari (304)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlatisa mlatisa 19:14 21.07.2022

?

Ја сам мислио да "бели листићи" ово воле?

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
predatortz predatortz 19:52 21.07.2022

Redovna praksa

Mlaćenje demonstranata je ne tako neuobičajena praksa u zapadnim demokratijama.
Uzgred, podrška demonstrantima! Bila bi velika šteta da se arhitektonski upropasti Novi Sad.
Beograd je, nekako, oduvek bio u arhitektonskom haosu, neplanski i ne naročito lep grad.

Novi Sad ima šmek uređene varoši.

Edit:

Tekst je poslovično glup! Po običaju, promašio si ne samo metu, nego i vazduh!

nask nask 00:33 22.07.2022

Re: Redovna praksa

Mlaćenje demonstranata je ne tako neuobičajena praksa u zapadnim demokratijama.

Organizovano mlaćenje demonstranata od osoba koje ne pripadaju nijednoj bezbednostnoj strukturi jedne zemlje itekako nije uobičajena praksau u zapadnim demokratijama. Pre bih rekao da istočne demokratije često posežu za alternativnim metodama premlaćivanja demonstranata.
emilia emilia 03:29 22.07.2022

Re: Redovna praksa

Mene interesuje ko su ti ljudi koji vezuju tog mladića? Ne vidim nikakve identifikacije, osim ako im one "pederuše" ne zamenjuju službene legitimacije, značku.
Sasvim sam sigurna da su policajci u civilu dužni da se legitimišu, postave barem neki dokaz da su službena lica. Ako nisu policajci u civilu, ko su ti ljudi i ko im je uopšte dao pravo da nekoga vezuju, lišavaju slobode. U drugim zemljama bi u istoj situaciji imali puno pravo da potegnu oružje u samoodbrani.
Privatno obezbeđenje koje hapsi? Samo ponavljaju ono što je bilo u BG. Verovatno su među njima budući Belivuci i sličan ološ.

Da detence Danilo nije dobilo par šamara, ne bi se saznalo za Ritopeke, ćevape, mesare i mašine za mlevenje, it stručnjaka.
Ekipa bi i dalje radila svoj posao. Ovako je već u hodu druga banda tu. Balvanske face, grama mozga bez.
Najbolesnije društvo u Evropi smo. Biblioteke i knjižare sve praznije, teretane sve krcatije buzdovančinama tetoviranim.
Sramna je izjava gradonačelnika Vučevića koji je dao komentar da protestvuju zgubidani, ali to je u maniru sns-a. Ne bih se iznenadila da sns stoka tamo počne neki Novi Sad na vodi da pravi.
Ali Srbija je glasala u aprilu i eto joj.



freehand freehand 04:34 22.07.2022

Re: Redovna praksa

Ne bih se iznenadila da sns stoka tamo počne neki Novi Sad na vodi da pravi.

Upravo to je bila suština protesta. Bukvalno "NSH2O" skandal i novi DUP NS koji skupština grada usvaja.


emilia emilia 04:51 22.07.2022

Re: Redovna praksa

freehand
Ne bih se iznenadila da sns stoka tamo počne neki Novi Sad na vodi da pravi.

Upravo to je bila suština protesta. Bukvalno "NSH2O" skandal i novi DUP NS koji skupština grada usvaja.



Hvala.
predatortz predatortz 07:40 22.07.2022

Re: Redovna praksa

nask
Mlaćenje demonstranata je ne tako neuobičajena praksa u zapadnim demokratijama.

Organizovano mlaćenje demonstranata od osoba koje ne pripadaju nijednoj bezbednostnoj strukturi jedne zemlje itekako nije uobičajena praksau u zapadnim demokratijama. Pre bih rekao da istočne demokratije često posežu za alternativnim metodama premlaćivanja demonstranata.


Privatna inicijativa, jbga!

Ujedno i odlična podloga za tužbe. Privatno obezbeđenje može da čuva ulaz u objekat i njegovu unutrašnjost. Plaćeno je za to da ti, ja, ili bilo ko drugi ne naruše to što oni čuvaju. Imaju pravo da primene silu.
Ako te napadnu na ulici, na kojoj koristiš svoje pravo na protest, to je mimo svih zakona i njihovih ovlašćenja. Te tužbe se ne mogu izgubiti.
softelectronics_e softelectronics_e 08:30 22.07.2022

Re: Redovna praksa

nask
Mlaćenje demonstranata je ne tako neuobičajena praksa u zapadnim demokratijama.

Organizovano mlaćenje demonstranata od osoba koje ne pripadaju nijednoj bezbednostnoj strukturi jedne zemlje itekako nije uobičajena praksau u zapadnim demokratijama. Pre bih rekao da istočne demokratije često posežu za alternativnim metodama premlaćivanja demonstranata.

Kako ti znaš da ovi što mlate ne pripadaju ni jednoj bezbednosnoj strukturi?
literatesa literatesa 10:33 22.07.2022

Re: Redovna praksa

Privatna inicijativa, jbga!

Da li je moguće da su to sve Bosanci?
literatesa literatesa 10:36 22.07.2022

Re: Redovna praksa

Pre bih rekao da istočne demokratije često posežu za alternativnim metodama premlaćivanja demonstranata.

Ne znam za istok, na zapadu policija izvede i pse na demonstrante bicikliste, hoću reći: kad kreće čovjek na ulicu neka se odluči jel krenuo mijenjati nešto il samo da se slika za lajk..
nask nask 10:52 22.07.2022

Re: Redovna praksa

Ujedno i odlična podloga za tužbe.

Je li ti veruješ u to?
predatortz predatortz 11:29 22.07.2022

Re: Redovna praksa

nask
Ujedno i odlična podloga za tužbe.

Je li ti veruješ u to?


To je na nama! Pritisak javnosti je bitan u toj priči. Meni nije bitno zbog čega su protestvovali, slažem li se ja sa tim ili ne, bitno je da se osudi svaka neovlašćena primena sile u cilju gušenja prava na protest.

Ako svi ovo nedvosmisleno kažemo, onda im ne ostavljamo puno prostora za manevar.

Dakle, prvo tužbe, pa ako presude ne budu u skladu sa zakonom, onda protest protiv presuda pred sudom.

Tako se gradi uređeno društvo.
Pa prijave članova sudskog veća za nesavestan rad, pa pritužbe...
Cela jedna paleta mogućnosti koju ne koristimo, a oni igraju na kartu da nećemo.
predatortz predatortz 11:33 22.07.2022

Re: Redovna praksa

literatesa
Privatna inicijativa, jbga!

Da li je moguće da su to sve Bosanci?


U NS Dodik i još neki likovi divljaju preko firme Galens, koju su prvobitno osnovali neki sasvim nebitni likovi iz Zvornika.
Ta firma je "dokapitalizacijama" izrasla u instituciju kroz koju se vrti nenormalan kapital bez jasnog porekla, devastiraju Novi Sad, a merače i Frušku Goru.


softelectronics_e softelectronics_e 12:08 22.07.2022

Re: Redovna praksa

predatortz
nask
Ujedno i odlična podloga za tužbe.

Je li ti veruješ u to?


To je na nama! Pritisak javnosti je bitan u toj priči. Meni nije bitno zbog čega su protestvovali, slažem li se ja sa tim ili ne, bitno je da se osudi svaka neovlašćena primena sile u cilju gušenja prava na protest.

Ako svi ovo nedvosmisleno kažemo, onda im ne ostavljamo puno prostora za manevar.

Dakle, prvo tužbe, pa ako presude ne budu u skladu sa zakonom, onda protest protiv presuda pred sudom.

Tako se gradi uređeno društvo.
Pa prijave članova sudskog veća za nesavestan rad, pa pritužbe...
Cela jedna paleta mogućnosti koju ne koristimo, a oni igraju na kartu da nećemo.

Nema od toga ništa!
literatesa literatesa 12:52 22.07.2022

Re: Redovna praksa


U NS Dodik i još neki likovi divljaju preko firme Galens, koju su prvobitno osnovali neki sasvim nebitni likovi iz Zvornika.
Ta firma je "dokapitalizacijama" izrasla u instituciju kroz koju se vrti nenormalan kapital bez jasnog porekla, devastiraju Novi Sad, a merače i Frušku Goru.

Sve je uvijek mnogo gore nego što sam mislila, hm.

Javiću se sutra, putujem sada.
mentol mentol 22:04 22.07.2022

Re: Redovna praksa

predatortz
literatesa
Privatna inicijativa, jbga!

Da li je moguće da su to sve Bosanci?


U NS Dodik i još neki likovi divljaju preko firme Galens, koju su prvobitno osnovali neki sasvim nebitni likovi iz Zvornika.
Ta firma je "dokapitalizacijama" izrasla u instituciju kroz koju se vrti nenormalan kapital bez jasnog porekla, devastiraju Novi Sad, a merače i Frušku Goru.




Ne, nisu se nameračili nego već uveliko devastiraju... Bosanci i oni mantijaši-nevernici...jebem li im sve po spisku!
Šodroš. Nećete. Pipnuti. Bando Pogana, Bolesna!.(jedino mesto u Novom Sadu gde može da se diše vazduh bez aditiva

btw. ako neko zna gde može da se jeftinije nabavi tona, dve amonijum nitrata, u jeku ovih novih sankcija protiv Rusije, neka mi javi...(planiram neku ozbiljniju poljoprivrednu proizvodnju)


softelectronics_e softelectronics_e 07:44 23.07.2022

Re: Redovna praksa

mentol
predatortz
literatesa
Privatna inicijativa, jbga!

Da li je moguće da su to sve Bosanci?


U NS Dodik i još neki likovi divljaju preko firme Galens, koju su prvobitno osnovali neki sasvim nebitni likovi iz Zvornika.
Ta firma je "dokapitalizacijama" izrasla u instituciju kroz koju se vrti nenormalan kapital bez jasnog porekla, devastiraju Novi Sad, a merače i Frušku Goru.




Ne, nisu se nameračili nego već uveliko devastiraju... Bosanci i oni mantijaši-nevernici...jebem li im sve po spisku!
Šodroš. Nećete. Pipnuti. Bando Pogana, Bolesna!.(jedino mesto u Novom Sadu gde može da se diše vazduh bez aditiva

btw. ako neko zna gde može da se jeftinije nabavi tona, dve amonijum nitrata, u jeku ovih novih sankcija protiv Rusije, neka mi javi...(planiram neku ozbiljniju poljoprivrednu proizvodnju)



Muka je to sve!
Leći će to sve samo tako.
Šačica jada koja se opire je - šačica.
Na žalost.
michiganac michiganac 10:13 23.07.2022

Re: Redovna praksa

Mene interesuje ko su ti ljudi koji vezuju tog mladića?


SNS šuckori

Najbolesnije društvo u Evropi smo.


Autodestruktivni F-pandemonijum nebrojeno dijagnoza. To je Srbija.

Iz ovakvih batinaških "ćelija" onomad se rađao fašizam. Doduše, u ovakvom nakaradnom limbu i agoniji premreženoj sveopštim javašlukom i diletantizmom, u kom nam se istorija (čak i nekih drugih koji su se ulupali, jerbo ni iz sopstvene ništa naučeno nije, a kamoli iz tuđe) ponavlja kao farsa, može da poprimi samo bizarne, groteskno-karikaturalne oblike poput onog spomenika S.Nemanji, koji savršeno personifikuje današnju Srbiju: oronulog lica, duhom i na sv. način omatorilu, klonulu, impotentnu, umiruću..

freehand

Upravo to je bila suština protesta. Bukvalno "NSH2O" skandal i novi DUP NS koji skupština grada usvaja.


"Mala" grudva 'lex specialis'-a sa obala Save narasla je u lavinu i sad kidiše prema Drini, Jadru (Rio Tinto), Dunavu, ...

Srbija na H2O

literatesa literatesa 14:20 23.07.2022

Re: Redovna praksa

U NS Dodik i još neki likovi divljaju preko firme Galens, koju su prvobitno osnovali neki sasvim nebitni likovi iz Zvornika.
Ta firma je "dokapitalizacijama" izrasla u instituciju kroz koju se vrti nenormalan kapital bez jasnog porekla, devastiraju Novi Sad, a merače i Frušku Goru.

U tekstu što je ostavio Srđan pišu o Galensu, znači da je to javno (mislim, ne prenosi se šaptom i na stranu što nemam ali nemam riječi za Dodikove firme), samo ljudi iz Srbije ne znaju ko su ovi Bosanci polegli po njima na ulici?

Što se mene tiče, neka ih vrate sve kući preko Drine.
literatesa literatesa 14:22 23.07.2022

Re: Redovna praksa

I ako su Dodik i Vučić u sukobu zar ne bi Vučić branio narod od Dodikovih, to su njegove finte bile do sada?

Ne razumijem pasivnost ljudi iz Srbije, stvarno ne razumijem.
literatesa literatesa 14:25 23.07.2022

Re: Redovna praksa

Hajde ovi u RS ubijeni u pojam, da nema Dodik, ima Bakira i ustaše iz Zagreba, i EU, i Ameriku, Britance, ali da Bosanci pokupuju sve i još tuku narod u Srbiji, šta savjetovati? Šljive i puške? Ili fino kućno vaspitanje?
bata_nimbus bata_nimbus 20:04 21.07.2022

Фрустрирани локалшовинизам

Не верујем у антишовинизам и антинационализам по коме Србија није Србија већ смрдија. У конкретном случају дошло је до сукоба две фракције војвођанерских комуњара. Одговор државе био је језив. До душе не толико језив као у доба Тадића, Хомена и Новаковића, али довољно илустративан како комуњаре бране власт.
Черевићан Черевићан 22:24 21.07.2022

и шта сад

jer živimo u epohi nedoreka

лудост Србијом узела је богме маха
што би Новим Садом било другачије,
братске руке руци ..тешко да ће бити
прижељкујмо усагласје а не агресије


Filip Mladenović Filip Mladenović 23:14 21.07.2022

FILIP DAVID:

"Od tragičnog i krvavog raspada Jugoslavije pa do današnjih dana, srpska politika luta između šešeljevskog profašističkog populizma i nacionalizma koji je manipulativan, u bizarnom sadejstvu manije veličine i manije gonjenja. Duboke frustracije i bolne rane bacaju svoje duge senke iz nedavnih vremena na sadašnjost i budućnost. Ništa nije krhkije i kratkotrajnije od ljudskog pamćenja i zato treba neprestano podsećati na ograničenost i jednostranost državnih i nacionalnih programa koji Srbiju sukobljavaju sa susedima i svetom. To je ona vrsta nacionalizma o kojoj je Danilo Кiš pisao kao o ideologiji banalnosti i kiča. Put koji ne vodi u budućnost već u opštu mentalnu konfuziju i politički haos, naopake i izvrnute logike."
emilia emilia 04:10 22.07.2022

Država je

Evropska Kolumbija.


Psihopata svim snagama zataškava skandal oko aviona koji se srušio, a gde će bolje teme od jasenovačkih žrtava. Kad god zaškripi, hvata se za Hrvatsku. Bitanga jedna sada pravi od sebe žrtvu veću od masakriranih jadnika, citira onog mučenika. Bednik nad bednicima!
Slučaj Jovanjica i postupak protiv inspektora Milenkovića (sin Sente Milenkovića, koji je bio telohranitelj S.M) koji je pokrenuo lavinu? Bukvalno Kafka da pozavidi kako se mafijaški vrh države obračunava sa nekim ko se drzne da gurne ruku u osinje gnezdo. Da li je i to neka režija za mase ili je reč o ludo hrabrom čoveku koji je samo radio svoj posao?
Dalje, na saslušanja dolazi u Audiju, koji je minimum 70,000 eura, valjda i on ima neku tetku. Cela priča je najverovatnije još jedan od Vučićevih cirkusa, jer je inspektor otkrio plantažu nakon što im je "sa Zapada rečeno da je zatvore". Nešto te veličine je nemoguće da ostane tajna, a povrh svega vlasnik je imao legitimacije vojne i civilne obaveštajne službe, što je tek priča za sebe.
Koliko je ceo aparat korumpiran najbolje pokazuju imovinske karte načelnika u Beogradskoj policiji. Barem trojica imaju imovinu od preko milion eura, a plata im nije ni 2000 mecečno. Ne mora čovek da bude Kluzo da bi zaključio odakle dolazi bakšiš, ali narodu se uvek ponudi neka vrsta zabave, da ne obraća pažnju na te "trivijalne" stvari.

I, Vuline, jebem li ti mater.
Sada je psihijatrijski slučaj prešao sa rusokolonašenja i na rasizam najgore vrste "ološ iz Azije".
Mada, zna se zašto je taj oblik života član svake vlade, iako je ekstremno glup, nesposoban i iritantan.

bene_geserit bene_geserit 08:45 22.07.2022

Re: Država je

Evropska Kolumbija.

Kolumbija murder rate 25, Srbija 1.2.
U Kolumbiji kilo kokaina 700 dolara (u džungli) čist ko suza, u Srbiji sve nešto sečeno sa nekim sranjem a cenu da ne pominjem.
U čemu li se ogledaju sličnosti da mi je znati?
shmoo shmoo 08:20 22.07.2022

Е, јбг!

Ја помислио по наслову да си се ти у овом тексту заиста бавио Новим Садом као европском престоницом културе и да ћу онда и сазнати нешто више о томе, а онда видим да си се и у овом тексту опет бавио још једним дневнополитикантским просеравањем каквих у Србији има на тоне, исто као и ђубрета на депонијама и пластичних кеса по ливадама.

Исти си као ови таблоиди на киоску.

Избациш неки наслов који заводи читаоца да мисли да се ради о нечему што га заиста интересује, а онда се у тексту испостави да се бавиш нечим што читаоца уопште не занима, али се читалац зезнуо и почео да чита тај текст који нема благе везе са насловом.

Тај твој механизам изгледа отприлике овако... Видиш, рецимо следећи наслов:


Шок за Србију!!!


А онда видиш у тексту да то у ствари нека естрадна будалетина није дошла по своју жену и дете у породилиште за шта ме, право да ти кажем, баш заболе. И не капирам зашто би то био шок за целу Србију.

Е, тиме се ти бавиш.

Исто као таблоиди.

И знам да си такав, знам то од раније, али опет сам помислио да стварно пишеш о Новом Саду као престоници културе, а не да се бавиш дневнополитикантским просеравањима.

А зашто ти изнова поверујем по наслову, не знам ни сам.

Више нећу, смучило ми се.

Почећу да те прескачем, твоје текстове, исто као што прескачем и ово таблоидно ђубре по киосцима.

За разлику од ових дневнополитикантских протеста од јуче и од пре 5 година о којима пишеш на којима се скупило неколико стотина људи (са све онима који су Нови Сад дошли и доведени су са стране, чујем и из Пожеге), на овом догађају-концерту у Новом саду, европској престоници културе за 2022. годину, окупило се неколико хиљада људи. Десет пута више.

Шта мислиш, шта је онда људима занимљивије да читају?






Filip Mladenović Filip Mladenović 09:54 22.07.2022

Re: Е, јбг!

Mene i kao gradjanina i kao novinara više zanima kultura demokratije, kultura zakonitosti, kultura ustavnosti...

Svaka čast jučerašnjim demonstrantima u Novom Sadu, jer su celoj Srbiji, Evropi, svetu, pokazali da ove nabrojane kulture još uvek nisu preminule od usamljenosti!
softelectronics_e softelectronics_e 10:42 22.07.2022

Re: Е, јбг!

Filip Mladenović
Mene i kao gradjanina i kao novinara više zanima kultura demokratije, kultura zakonitosti, kultura ustavnosti...

Svaka čast jučerašnjim demonstrantima u Novom Sadu, jer su celoj Srbiji, Evropi, svetu, pokazali da ove nabrojane kulture još uvek nisu preminule od usamljenosti!

Možeš li ti išta da kažeš bez tih (izanđalih) frazetina?
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:58 22.07.2022

Re: Е, јбг!

Kultura demokratije, kultura zakonitosti i kultura ustavnosti niti su frazetine, niti su izandjale, već predstavljaju noseće stubove normalnog, civilizovanog, uredjenog društva.

Sadašnja Srbija, na žalost, nije takvo društvo, vec samo plen domaćih i stranih hohštaplera, poznatijih kao tajkuni, ratni profiteri, investitori...
softelectronics_e softelectronics_e 11:09 22.07.2022

Re: Е, јбг!

Filip Mladenović
Kultura demokratije, kultura zakonitosti i kultura ustavnosti niti su frazetine, niti su izandjale, već predstavljaju noseće stubove normalnog, civilizovanog, uredjenog društva.

Sadašnja Srbija, na žalost, nije takvo društvo, vec samo plen domaćih i stranih hohštaplera, poznatijih kao tajkuni, ratni profiteri, investitori...

Ma jesu!
Ti to ponavljaš kao Švabo tralala, misleći kako si rekao nešto do sada neizrečeno.
Bolje bi bilo da pokušaš jednostavnijim lako razumljivim formama.
shmoo shmoo 12:03 22.07.2022

Re: Е, јбг!

softelectronics_e
Filip Mladenović
Mene i kao gradjanina i kao novinara više zanima kultura demokratije, kultura zakonitosti, kultura ustavnosti...

Svaka čast jučerašnjim demonstrantima u Novom Sadu, jer su celoj Srbiji, Evropi, svetu, pokazali da ove nabrojane kulture još uvek nisu preminule od usamljenosti!

Možeš li ti išta da kažeš bez tih (izanđalih) frazetina?



Ма мрзи ме да му било шта одговарам на то његово.

Sapienti sat.

Đorđe Bobić Đorđe Bobić 10:06 22.07.2022

pendrek i evropska kultura

https://djordjebobic.com/wp-content/uploads/2022/07/785-NOVI-SAD-GUP-F-ovo-ide-1536x1205.jpg
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:27 22.07.2022

Re: pendrek i evropska kultura

Više funkcionerskih likova iz DS i G17+ povezuje tu 2007. godinu i SNS 2016. godine, kada su srušeni objekti u Savamali.

Nekako se najviše nameće ime i prezime Siniša Mali!
shmoo shmoo 17:52 22.07.2022

"Конго Конгоанцима"

Filip Mladenović
Više funkcionerskih likova iz DS i G17+ povezuje tu 2007. godinu i SNS 2016. godine, kada su srušeni objekti u Savamali.

Nekako se najviše nameće ime i prezime Siniša Mali!



Да да, баш зато и питам.

Има таквих ликова који могу да се тако повежу и међу овима који су данас власт и међу овима који су данас нека наводна опозиција тој данашњој власти.

Кад већ причамо о пендреку и европској култури, је л' знаш за оно "Конго Конгоанцима"?

То је транспарент који су носили демонстранти у Београду 1961. године поводом убиства Патриса Лумумбе.

И тада су исто радили и пендреци и водени топови по тим демонстрантима 1961, години првог оснивачког самита несврстаних у Београду.

Ти си тада имао 5 година, а ја се још нисам ни родио, али овековечио то све Томислав Петернек на својим фотографијама.

Тукла народна милиција тада исто к'о и ови из Новог Сада 2022, Савамале 2017. и са Дорћола 2007.

И нису носили фантомке те 1961.

Није било потребе тада.

Нема потребе ни данас да носе фантомке.

Мала ова Србија, сви се знамо.





Filip Mladenović Filip Mladenović 18:03 22.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Ako vam ovi nabildovani tipovi u majicama na fotografijama iz 2017. i 2022. godine liče na policajce, mora da se radi o nekom Vašem specifičnom daltonizmu.

U Srbiji su tokom protekle decenije osnovane negovane i finansirane paradržavne strukture, sa partijskim knjižicama i legitimacijama, na kojima je odštampana reč OBEZBEDJENJE!

Pa čak je i onaj uzgajivač droge iz Jovanjice imao neku legitimaciju, BIA ili VBA!
shmoo shmoo 00:00 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Filip Mladenović

Ako vam ovi nabildovani tipovi u majicama na fotografijama iz 2017. i 2022. godine liče na policajce, mora da se radi o nekom Vašem specifičnom daltonizmu.



Није у питању мој специфични далтонизам него су у питању специфични полицајци.

Исти као и они који су на силу срушили прву и најстарију звоноливницу у Србији са традицијом од 1835. године на Дорћолу.

Господин Бобић је те 2007. био градски архитекта, колико се сећам.

Pa čak je i onaj uzgajivač droge iz Jovanjice imao neku legitimaciju, BIA ili VBA!


Управо то и рекох.

Исто као и обезбеђење Атлантик Оушн 2007. године, зар не?

Када је господин Бобић, који се данас ужасава над овим што се догодило јуче у Новом Саду, био градски архитекта Београда.

Зато сам и питао да ли су то можда све неки исти специфични полицајци. И они из 2007. и ови јуче.

А не сећам се ниједног Вашег текста о тој срушеној првој и најстаријој звоноливници на Дорћолу те 2007. године.

Мора да сте тај догађај тада превидели.

Случајно.

Да не идемо као маца око врелог млека.

Ови данас се служе истим средствима, а вероватно и истим људима, којима се служила власт 2000-2012 када је правила исте овакве гадости.

Ови данас су се само по свему томе, отимачини и пљачки, само лепо надовезали на своје претходнике на власти у Србији и наставили са истом таквом бахатошћу и насилништвом какву су у Србији користили они који су били на власти 2000-2012.

А ти некадашњи у власти, ти од 2000-2012, данас се лицемерно ужасавају над оваквим стварима као што је ово јуче у Новом Саду.

Па барем да ћуте... Него се још и јављају.

Лицемери.

Filip Mladenović Filip Mladenović 01:52 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Već godinama javno i privatno tvrdim da ovdašnjim režimima za njihovo rušenje, tj. za odlazak sa vlasti uopšte nije potrebna opozicija.

Zlobin režim je trajao 12 godina, da bi se urušio, tj. iznutra je satrulio od ratnog profiterstva, pljačke i korupcije.

Žuti režim je takodje trajao 12 godina, da bi se i on urušio zbog kriminala i korupcije.

Evo, i AV režim će trajati 12 godina, da bi se i on sam od sebe urušio zbog kriminala i korupcije!
solo solo 09:13 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Мала ова Србија, сви се знамо.


A što špricaju vodom ove dobre ljude?

Jel zbog vrućine?

Jesi vid'o u prvom redu desno kolku motku drži baja i gleda kako ovog kupaju.

Šta će mu ta afunkcionalna motka?

Ide vikend opet,kako vreme leti.

U iščekivanju Čarlijevog izveštaja ,,al' se nekad dobro jelo,, drugarski pozdrav šišmidžiju!

Лицемери.


Zar nije pravilnije licemUri?

Ljepše se rimuje.

shmoo shmoo 09:37 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Filip Mladenović
Već godinama javno i privatno tvrdim da ovdašnjim režimima za njihovo rušenje, tj. za odlazak sa vlasti uopšte nije potrebna opozicija.

Zlobin režim je trajao 12 godina, da bi se urušio, tj. iznutra je satrulio od ratnog profiterstva, pljačke i korupcije.

Žuti režim je takodje trajao 12 godina, da bi se i on urušio zbog kriminala i korupcije.

Evo, i AV režim će trajati 12 godina, da bi se i on sam od sebe urušio zbog kriminala i korupcije!



Да, запамтио сам то што сте рекли за циклусе од 12 година.

Стварно је до сада било тако.

Као да су у питању хороскопски знакови, па 12 њих - 12 година владања.

Чак и за време друга Тите и Југославије било је тако.

1944/45 - 1956

1956* - 1968

1968 - 1980

Једино је Милошевић нарушио правилност тих циклуса 1987. јер је пожурио.

Неке наше блогоколеге кажу да није пожурио, него напротив да је много окаснио.


____________________________________________________________________________


* - Годинa 1956. - теоретичари који су проучавали распад Југославије сада узимају ту годину као годину почетка распада заједничког културног простора Југославије. Деца од Триглава до Ђевђелије су тада почела да у свом школовању уче сасвим другачије ствари са другачијим подацима у предметима који се баве језиком, културом и друштвом.

Покушаји грађанства Југославије да се после томе одупру били су узалудни.

За ове остале године (1944, 1968, 1980. објашњење није потребно. Сви знамо шта се тада догађало.)

Ево овде имате нешто о том денису одрживога развоја локалне самоуправе и три палме на отоку среће у којем је ово догађање у Новом Саду прекјуче само још једна од његових манифестација и појавних облика у последњих три деценије.





shmoo shmoo 09:48 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

solo

Zar nije pravilnije licemUri?

Ljepše se rimuje.



То је западнодорћолски локални говор који није ушао у основицу српског књижевног језика.

Мислим, може... Али и не мора.

А знаш ли ти да су сва места за пецање на београдском приобаљу до пре 10 година била под надлежношћу управе Нови Сад?

Тек 2009. основано је Јавно водопривредно предузеће "Београдводе" које је добило ингеренције да управља београдским приобаљем Саве и Дунава.

Деценијама, до 2009. године тим простором се управљало из Новог Сада.

Хвала, Београде.





shmoo shmoo 09:56 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"



Да, камарад Соло, у праву си.






Једна јабука, једна шљива,...

Небитно.

Све је то воће.

А воће је здраво.

solo solo 09:57 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Деценијама, до 2009. године тим простором се управљало из Новог Сада.


Da,tada je i bilo ribe jbg.

shmoo shmoo 10:01 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

solo
Деценијама, до 2009. године тим простором се управљало из Новог Сада.


Da,tada je i bilo ribe jbg.




Па нису Неоплантађани стипсе као ови са турске стране Србије.

Сећаш се онога?

Анкетирају грађане на улицама Новог Сада:


- Шта мислите о аутономији Војводине?

- А што ћ', болан, Војвод'ни аутономија?

solo solo 10:10 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Једна јабука, једна шљива,...

Небитно.

Све је то воће.

А воће је здраво.


Zna ona Teslakuša šta je budućnost. Namazana mala.



Tela ona da piše nešto o Čerčilu al' joj fale slike.


solo solo 10:11 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

- Шта мислите о аутономији Војводине?

- А што ћ', болан, Војвод'ни аутономија?




p.s.

Šta mislite o Beogradu na vodi?

Ćuj mislim. Stanujem.
shmoo shmoo 11:02 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

solo

Šta mislite o Beogradu na vodi?

Ćuj mislim. Stanujem.






Tela ona da piše nešto o Čerčilu al' joj fale slike.



Ма то сам ја крив за то.

Испричао сам јој ону анегдоту за Черчила...

Каже, био Черчил на неком пријему. Мртав пијан, наравно, јер су ријетки били тренуци када је бабо Атиф био тријезан.

И једна од госпођа на пријему каже:

"Јууууу, господине Черчил, па ви сте пијани!"

"Да, госпођо, а ви сте неописиво ружни. Само... Ја ћу се сутра истрезнити."






literatesa literatesa 14:07 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Ма то сам ја крив за то.

Испричао сам јој ону анегдоту за Черчила...

Каже, био Черчил на неком пријему. Мртав пијан, наравно, јер су ријетки били тренуци када је бабо Атиф био тријезан.

И једна од госпођа на пријему каже:

"Јууууу, господине Черчил, па ви сте пијани!"

"Да, госпођо, а ви сте неописиво ружни. Само... Ја ћу се сутра истрезнити."

Ne, nije bilo tako. Planirala sam pisati o Čerčilu (povjerih vam se tada i da mi je teško čuvati temu u tajnosti), ali tek kad istekne sedam dana zaboravih čijeg i o čemu bloga da bi ti nakon nekih 30 min (sa tri klika se može naći vrijeme dešavanja) objavio tekst, kopiran i na latinici, preduhitrio me. I tad rekoh, ok, ne žuri mi se (Čerčil moju pažnju okupira godinama), ali su me u međuvremenu i banovali (ček, što? - a da, iznosila sam neistinu, rekoh da Bregović nema kuću u genocidnoj* CRO, a on u stvari ima?), i meni samo osta ža' što ne napravih taj blog sa opet samo jednom rečenicom: Hajde malo pričamo o V. Č.


Ne, nije bilo tako. Nisi me ti inspirisao (cc, c), nego sam ga radi tebe odgodila.


*) Kako je to riješeno poslije rata, puj-pike?, pitam, znao bi možda Filip?, po definiciji Čomskog, definiciji genocida, u RS se desio zločin, Hrvati su napravili genocid nad Srbima. A iz sukoba Turska- Jermenija, Turci su pobili milion Jeremena pa se bune, izađu na bečke ulice, kad im ovi kažu da su genocidni, vidimo da genocidnost ne zastarjeva. I drugo, ne bi bilo mnogo laži s naše strane iako iza njih u životu nije ostalo mnogo svjedoka (djece, žena, staraca), jer je arhiva u Izraelu a oni, možemo ponoviti ovde osmi put, nisu tako tankoćutni, nisu ni diskretni, svaki dan pokažu jedno lice, jednu žrtvu..
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:46 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Posle rata rešeno je tako što je najveći broj ustaša i četnika stigla ruka pravde.

U Jasenovcu je napravljen Spomen-muzej i podignut "Kameni cvet", veličanstven spomenik svim žrtvama tog konc logora, poznatog arhitekte Bogdana Bogdanovića.

A Staro sajmište? Na sramotu države Srbije i Beograda taj konc logor ni danas, 23. 7. 2022. godine nije dostojno obeležen niti djačke ekskurzije mogu da ga posećuju, kao Jasenovac!
literatesa literatesa 14:51 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Posle rata rešeno je tako što je najveći broj ustaša i četnika stigla ruka pravde.

U Jasenovcu je napravljen Spomen-muzej i podignut "Kameni cvet", veličanstven spomenik svim žrtvama tog konc logora, poznatog arhitekte Bogdana Bogdanovića.

I svi srpski zločinci su osuđeni nakon vjerskog rata u BiH? Stigla ih ruka pravde i RS je genocidna. Jel tako?

Ustaše su preko Vatikan duboku starost dočekali po Latinskim Amerikama, unuci im školovali Kolindu, i Jasenovac danas ima radno vrijeme? Hrvatska je antifašistička zemlja?
literatesa literatesa 14:53 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

A Staro sajmište? Na sramotu države Srbije i Beograda taj konc logor ni danas, 23. 7. 2022. godine nije dostojno obeležen niti djačke ekskurzije mogu da ga posećuju, kao Jasenovac!

Ti se još uvijek nadaš da će i Srbija radi Srebrenice biti genocidna? Pazi, to uz kampanju i Net, uz sve ovo što posmatramo, pa i bosanska latinica, nije nemoguće.
literatesa literatesa 14:54 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Pasivno nestajemo i tamo gdje smo bili veliki. To je činjenica.
literatesa literatesa 14:54 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Jebu nas gluplji i lošiji.
literatesa literatesa 15:02 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

I ljudi, taj autobus školski i obilazak Jasenovca? Ozbiljni ste?
shmoo shmoo 15:15 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

literatesa

ali su me u međuvremenu i banovali (ček, što? - a da, iznosila sam neistinu, rekoh da Bregović nema kuću u genocidnoj* CRO, a on u stvari ima?



Је л' и Бреговићу кућа исто на Корчули?


Nisi me ti inspirisao (cc, c), nego sam ga radi tebe odgodila.



Немој.

Почећу да патим од комплекса (пре)високе вредности.


*) Kako je to riješeno poslije rata, puj-pike?



Није баш скроз пуј-пике.

Неки Београђани данас имају куће на Корчули (можда им је Бреговић комшија?), па се рачуна тако да су сви рачуни измирени и да су узајамни ратно-поратни злочини реципрочни.

И тек онда дође пуј-пике.

(Познавао сам својевремено једног Пикета из Сарајева. Није из Тузле, јбг. Али тај никада није био пуј. Барем није према мени. Не знам какав је био према другим људима.)









literatesa literatesa 15:37 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Није баш скроз пуј-пике.

Nije, išlo se autobusom.

Ali ja sve prelazim preko tog školskog autobusa, reko', proći će ih, i evo ne prolazi, kažu: išli smo mi autobusom u obilazak. Zamisli RS podigne optužnicu, ili ono nas preživjelih Srba za genocid Hrvatske nad Srbima u NDH, i sad kakav genocid ako su išli školskim autobusom u obilazak?

(??)
literatesa literatesa 15:38 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Познавао сам својевремено једног Пикета из Сарајева. Није из Тузле, јбг.

Taso, humor, ili? :)
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:27 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

literatesa
Posle rata rešeno je tako što je najveći broj ustaša i četnika stigla ruka pravde.

U Jasenovcu je napravljen Spomen-muzej i podignut "Kameni cvet", veličanstven spomenik svim žrtvama tog konc logora, poznatog arhitekte Bogdana Bogdanovića.

I svi srpski zločinci su osuđeni nakon vjerskog rata u BiH? Stigla ih ruka pravde i RS je genocidna. Jel tako?

Ustaše su preko Vatikan duboku starost dočekali po Latinskim Amerikama, unuci im školovali Kolindu, i Jasenovac danas ima radno vrijeme? Hrvatska je antifašistička zemlja?


Nije sve srpske zločince, koji su ubijali bosanske civile i pljačkali ih, stigla ruka pravde.

Što se RS tiče, ona je deo Bosne i Hercegovine, sa Sarajevom kao prestonicom. O njenom karakteru konačan sud daće istorijska nauka.

Republika Hrvatska je procentualno, u odnosu na broj stanovnika, imala najveći broj partizana tokom II svetskog rata.

Kao i u Srbiji, trenutno je i u Hrvatskoj jaka desnica, ali u tamošnjem Saboru nisu zakonom izjednačavali ustaše i partizane, kao u srpskoj Skupštini, gde su zakonom izjednačeni četnici i partizani!

literatesa literatesa 17:09 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Nije sve srpske zločince, koji su ubijali bosanske civile i pljačkali ih, stigla ruka pravde.

Što se RS tiče, ona je deo Bosne i Hercegovine, sa Sarajevom kao prestonicom. O njenom karakteru konačan sud daće istorijska nauka.

Republika Hrvatska je procentualno, u odnosu na broj stanovnika, imala najveći broj partizana tokom II svetskog rata.

Kao i u Srbiji, trenutno je i u Hrvatskoj jaka desnica, ali u tamošnjem Saboru nisu zakonom izjednačavali ustaše i partizane, kao u srpskoj Skupštini, gde su zakonom izjednačeni četnici i partizani!


Uh, Filipe, kod tebe je kurcšlus.

Jel taj procenat partizana i onih 250.000 domobrana koji su 1943. prešli u partizane na poziv Tita a prije toga odmah u prvoj godini rata pobili svih hiljadu srpskih partizana u Hrvatskoj?

I zašto su u Hrvatskoj svi partizanski spomenici porušeni, urnisani? Kozara uređena za primjer, iznenađena sam koliko vodimo računa o Mrakovice. Srušili bi oni i Jasenovac da Jevreji ne motre na njega.


Drugo, srpski zločinci (računaš da je od rata prošlo 30 god i da bi to bila 1975. otprilike? jesi li ti bio rođen 1975. i da li je rat bio živ tad kao ovaj sad?) ne sprečavaju ljude da se vrate svojim kućama u RS (rekoh, pod Kozarom se hodža ori, i to je ok, nema problema, malo jeste nazor i ne znam kuda nas vodi), za razliku od Srba kojih nema ni u Federaciji ni u Hrvatskoj. Federaciji i Hrvatskoj koje su tvrdiš prvo imale najviše partizana onomad, a sad u ovom ratu ni jednog ratnog zločinca? Jel ti mene zajebavaš? Zamisli koliko neko mora biti besraman, i zamisli koliko ja za to više nemam živaca, sutra ću biti samo gora, u NDH postojali samo Hrvati i muslimani partizani tj nakon rata, negativci su poubijani (moju familiju na svadbi 1970. u Zagorju partizani dočekali ustaškim pjesmama?), i u ovom ratu među njima nema ubica i potomaka ustaša i Handžar divizija?


Filipe, ne poturaj mi Srbiju kao kukavičije jaje, nije mi pala na pamet u optužnici koju bi da se mene pita sad u ponedeljak RS realizovala, i to platiti advokate Jevreje i jednom zasvagda ispraviti nepravdu načinjen nad našim srpskim narodom, sjeme nam zatrli da bi ti 1975. mirno pišao u Jadransko more?


No, svakako mi je drago što si odgovorio i potvrdio moju tezu da se na vašu kolektivnu konfuziju u glavama mi ne moramo osvrtati, mi smo istorija svako za sebe. I neozbiljno je trošiti energiju na Netu ako ne radimo ništa konkretno u RL, mi ne radimo, ali to ne znači da nećemo.


Zaboravih, ne uređuje se Bosna iz Sarajeva, ni RS onako bajkovito i pravedno kako ti misliš, i o tome šta se dešava u Federaciji bi ti najbolje odgovorili Hrvati koji želi novi entitet..
gvozden1 gvozden1 17:14 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

gde su zakonom izjednačeni četnici i partizani!

Najveća uvreda za četnike je to izjednačenje.

To se kad tad mora izmeniti ako nekome bude do istorijske pravde.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:29 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

gvozden1
gde su zakonom izjednačeni četnici i partizani!

Najveća uvreda za četnike je to izjednačenje.

To se kad tad mora izmeniti ako nekome bude do istorijske pravde.


Istorijska pravda, a i nauka, već je odavno smestila i četnike i ustaše tamo gde im je i mesto: na gubitničko smetlište povesti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:35 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

literatesa
Nije sve srpske zločince, koji su ubijali bosanske civile i pljačkali ih, stigla ruka pravde.

Što se RS tiče, ona je deo Bosne i Hercegovine, sa Sarajevom kao prestonicom. O njenom karakteru konačan sud daće istorijska nauka.

Republika Hrvatska je procentualno, u odnosu na broj stanovnika, imala najveći broj partizana tokom II svetskog rata.

Kao i u Srbiji, trenutno je i u Hrvatskoj jaka desnica, ali u tamošnjem Saboru nisu zakonom izjednačavali ustaše i partizane, kao u srpskoj Skupštini, gde su zakonom izjednačeni četnici i partizani!


Uh, Filipe, kod tebe je kurcšlus.

Jel taj procenat partizana i onih 250.000 domobrana koji su 1943. prešli u partizane na poziv Tita a prije toga odmah u prvoj godini rata pobili svih hiljadu srpskih partizana u Hrvatskoj?

I zašto su u Hrvatskoj svi partizanski spomenici porušeni, urnisani? Kozara uređena za primjer, iznenađena sam koliko vodimo računa o Mrakovice. Srušili bi oni i Jasenovac da Jevreji ne motre na njega.


Drugo, srpski zločinci (računaš da je od rata prošlo 30 god i da bi to bila 1975. otprilike? jesi li ti bio rođen 1975. i da li je rat bio živ tad kao ovaj sad?) ne sprečavaju ljude da se vrate svojim kućama u RS (rekoh, pod Kozarom se hodža ori, i to je ok, nema problema, malo jeste nazor i ne znam kuda nas vodi), za razliku od Srba kojih nema ni u Federaciji ni u Hrvatskoj. Federaciji i Hrvatskoj koje su tvrdiš prvo imale najviše partizana onomad, a sad u ovom ratu ni jednog ratnog zločinca? Jel ti mene zajebavaš? Zamisli koliko neko mora biti besraman, i zamisli koliko ja za to više nemam živaca, sutra ću biti samo gora, u NDH postojali samo Hrvati i muslimani partizani tj nakon rata, negativci su poubijani (moju familiju na svadbi 1970. u Zagorju partizani dočekali ustaškim pjesmama?), i u ovom ratu među njima nema ubica i potomaka ustaša i Handžar divizija?


Filipe, ne poturaj mi Srbiju kao kukavičije jaje, nije mi pala na pamet u optužnici koju bi da se mene pita sad u ponedeljak RS realizovala, i to platiti advokate Jevreje i jednom zasvagda ispraviti nepravdu načinjen nad našim srpskim narodom, sjeme nam zatrli da bi ti 1975. mirno pišao u Jadransko more?


No, svakako mi je drago što si odgovorio i potvrdio moju tezu da se na vašu kolektivnu konfuziju u glavama mi ne moramo osvrtati, mi smo istorija svako za sebe. I neozbiljno je trošiti energiju na Netu ako ne radimo ništa konkretno u RL, mi ne radimo, ali to ne znači da nećemo.


Zaboravih, ne uređuje se Bosna iz Sarajeva, ni RS onako bajkovito i pravedno kako ti misliš, i o tome šta se dešava u Federaciji bi ti najbolje odgovorili Hrvati koji želi novi entitet..


Ustav Republike Srpske (RS), svojim članom 9. definiše Sarajevo kao glavni grad RS.
literatesa literatesa 17:49 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Ustav Republike Srpske (RS), svojim članom 9. definiše Sarajevo kao glavni grad RS.

Ne razumijem, što ti je to bitno?

Hoćeš reći da RS vladaju ovi dečki za džihad spremni? Pa Filipe ti onda radiš za nas? :)

Ili partizani Sarajeva i Zagreba neće dozvoliti četnicima BL da plate jevrejske advokate? Hm, kad vas vidim tako nevine i polusvjesne dođe mi da tužba za genocid postane moj životni cilj. :)

Filipe, jedno si u pravu, Bošnjaci od muslimanske Bosne neće odustati nikada. Tebi je to ni iz džepa ni u džep, a mojima možda bi mogla biti glavobolja ako nisu planirali u kolonu za Srbiju?


Filip Mladenović Filip Mladenović 18:39 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Kao i Hrvati, Srbi, Crnogorci, bilo koja nacija na svetu, i Bošnjaci se dele na različite političke frakcije.

Trenutno medju Bošnjacima dominiraju desničari, populisti, kao i kod Srba i Hrvata.

Ali, i to će se promeniti...
literatesa literatesa 18:51 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Ali, i to će se promeniti...

Hm, zainteresovalo me ovih dana često slušajući na radiju arapsku istoriju, Kuran i o ratu u BiH kako izgledaju njihovi udžbenici istorije, ok, pretpostavljam sadržaj Bosanskog jezika..


I zašto je Tito bio prema njima tako kako bih rekla, ravnodušan?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:18 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

literatesa
Ali, i to će se promeniti...

Hm, zainteresovalo me ovih dana često slušajući na radiju arapsku istoriju, Kuran i o ratu u BiH kako izgledaju njihovi udžbenici istorije, ok, pretpostavljam sadržaj Bosanskog jezika..


I zašto je Tito bio prema njima tako kako bih rekla, ravnodušan?


Bosna je balkanska Švajcarska. Da je bilo razuma, tj. da nije bilo dogovora na salveti izmedju Zlobe i Franje, BiH bi danas bila mnogo bogatija i prosperitetnija. No, taj bosanski, multietnički, dobroćudan i gostoprimljiv duh je neuništiv. Dar od kosmosa. I veličanstvene prirode...
literatesa literatesa 19:35 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Bosna je balkanska Švajcarska. Da je bilo razuma, tj. da nije bilo dogovora na salveti izmedju Zlobe i Franje, BiH bi danas bila mnogo bogatija i prosperitetnija. No, taj bosanski, multietnički, dobroćudan i gostoprimljiv duh je neuništiv. Dar od kosmosa. I veličanstvene prirode...

Filipe, nisi ti spreman za mene. :)
literatesa literatesa 19:36 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

A ja nemam srca pokazati taj duh. :)
literatesa literatesa 19:37 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

gvozden1 gvozden1 19:57 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

na gubitničko smetlište povesti.

Što se povesti tiče možda, ima ta povest neke svoje kriterijume, i vi povesničari stavljajte gde god koga hoćete, nevažni ste, važno je da istorija sve postavi na svoje mesto.

A krenulo je u tom pravcu, ne može se to više zaustaviti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:35 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

gvozden1
na gubitničko smetlište povesti.

Što se povesti tiče možda, ima ta povest neke svoje kriterijume, i vi povesničari stavljajte gde god koga hoćete, nevažni ste, važno je da istorija sve postavi na svoje mesto.

A krenulo je u tom pravcu, ne može se to više zaustaviti.


To što ste napisali u svom komentaru je nesuvislo i neustinito, u rangu bulažnjenja da je naša planeta - ravna!
gvozden1 gvozden1 20:54 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

To što ste napisali u svom komentaru je nesuvislo i neustinito, u rangu bulažnjenja da je naša planeta - ravna!

E pred ovakvom argumentacijom ostaje samo da se kapa skine:)
shmoo shmoo 21:08 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

literatesa
Није баш скроз пуј-пике.

Nije, išlo se autobusom.




Ееее, али сад више не може.

Нема бензина за бус.

Ови Руси зајебавају.


Познавао сам својевремено једног Пикета из Сарајева. Није из Тузле, јбг.



Taso, humor, ili? :)


Озбиљно. Познавао сам неког Пикета из Сарајева, што ће рећи да није из Тузле, који мрава није згазио целог живота.







EDIT: Извини, радо бих наставио ћакулати са тобом, али одох да гледам руску серију "Жуков" на другом програму РТС. Да не пропустим фабулу радње.

literatesa literatesa 21:19 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

To što ste napisali u svom komentaru je nesuvislo i neustinito, u rangu bulažnjenja da je naša planeta - ravna!

Filipe, vidi kako mi to lijepo čuvamo u vitrini. Trezveno, ne čini li se?

literatesa literatesa 21:21 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

који мрава није згазио целог живота.

Kao Solo, mora da je veliki vjernik?
EDIT: Извини, радо бих наставио ћакулати са тобом, али одох да гледам руску серију "Жуков" на другом програму РТС. Да не пропустим фабулу радње.

Spominješ je već nekoliko puta, je li dobra?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:37 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

To što su Dražini četnici do novembra 1941. napadali nemačke naciste ne može biti alibi za potonju kolaboraciju sa nacistima i za monstruozne ratne zločine počinjene nad bošnjačkim i srpskim civilima!
literatesa literatesa 22:08 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

To što su Dražini četnici do novembra 1941. napadali nemačke naciste ne može biti alibi za potonju kolaboraciju sa nacistima i za monstruozne ratne zločine počinjene nad bošnjačkim i srpskim civilima!

Koji bre Dražini četnici u Sanskom Most četresprve kad se oni hvale da nisu pucali na jače Njemce jer nisu glupi kao partizani tj da je bilo lakše klati Bošnjake po Srednjoj Bosni i pucati iz zasjede na srpske heroje kao što je bio za života dr Mladen Stojanović? U čemu je štos, Filipe? Šta se ne uklapa u tvoju sliku svijeta?


literatesa literatesa 22:09 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

za monstruozne ratne zločine počinjene nad bošnjačkim i srpskim civilima!

Da, ali Zemlja je okrugla? I okreće se?

Filip Mladenović Filip Mladenović 22:13 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

U moju sliku sveta ne uklapaju se bezobrazni pokušaji revizije istorije i rehabilitacije kvislinških zločinaca!
literatesa literatesa 22:14 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

U moju sliku sveta ne uklapaju se bezobrazni pokušaji revizije istorije i rehabilitacije kvislinških zločinaca!

Samo malo, gdje si ti učio istoriju mog naroda?
gvozden1 gvozden1 22:14 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

što su Dražini četnici do novembra 1941. napadali nemačke naciste

I džabe ti ja navodio konkretne bitke sa Nemcima, napade na Nemce, iz 42, 43, 44, ti ništa nisi zapamtio?

Tebi ne vredi govoriti, ne voliš da učiš.
Lenjost je opasna boljka, drži čoveka u neznanju.
literatesa literatesa 22:38 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

I džabe ti ja navodio konkretne bitke sa Nemcima, napade na Nemce, iz 42, 43, 44, ti ništa nisi zapamtio?

Bilo ili ne? Četresprvu si skroz preskočio? :)
gvozden1 gvozden1 22:46 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

literatesa
I džabe ti ja navodio konkretne bitke sa Nemcima, napade na Nemce, iz 42, 43, 44, ti ništa nisi zapamtio?

Bilo ili ne? Četresprvu si skroz preskočio? :)

Ma pričam o periodu koji Filip još nije naučio, i on savladao 41. Vidiš, zna da su tad, 41. četnici napadali Nemce, zauzimali gradove, (što komunistička vojska nikad nije radila, oni su od Nemaca samo bežali)


literatesa literatesa 22:57 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Ma pričam o periodu koji Filip još nije naučio, i on savladao 41. Vidiš, zna da su tad, 41. četnici napadali Nemce, zauzimali gradove, (što komunistička vojska nikad nije radila, oni su od Nemaca samo bežali)

Ma meni se čini da je srpsku istoriju u Bosni Filip učio na Korčuli i iz Kurana.
literatesa literatesa 22:58 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Filip je šik.
gvozden1 gvozden1 23:01 23.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

literatesa
Filip je šik.

Jeste :)

Koje pare li su dovoljne da zbog njih pravi ovoliku budalu od sebe, da mi je da znam?
solo solo 00:09 24.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Filipe, nisi ti spreman za mene. :)



Ima ko jeste seeeestroooooo!



Berem džanarike po kućama, može i gratis.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:59 24.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

gvozden1
što su Dražini četnici do novembra 1941. napadali nemačke naciste

I džabe ti ja navodio konkretne bitke sa Nemcima, napade na Nemce, iz 42, 43, 44, ti ništa nisi zapamtio?

Tebi ne vredi govoriti, ne voliš da učiš.
Lenjost je opasna boljka, drži čoveka u neznanju.


Umalo da četnici pobede nemačke naciste, ali ih leta 1944. u tome sprečiše jugoslovenska Vlada u izbeglištvu i kralj Petar II smenom Draže Mihailovića zbog kolaboracije (izdaje) i naredbom da se četnici koji nisu počinili ratne zločine stave pod komandu partizanskog komandanta maršala Tita!
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:02 24.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

gvozden1
literatesa
Filip je šik.

Jeste :)

Koje pare li su dovoljne da zbog njih pravi ovoliku budalu od sebe, da mi je da znam?


Pa sam Draža je pred streljanje priznao da je ispao budala. Ne samo u istorijskom, nego i u porodičnom smislu: od troje dece, njih dvoje se pridružilo partizanima!!!
gvozden1 gvozden1 07:02 24.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

koji nisu počinili ratne zločine

Baš tako rekao?:)
Jel pominjao i Hag?

Jebote Filipe, pa zašto si tolika lenština da te mrzi da makar pročitaš taj govor, o kome telališ svaki drugi dan?

Normalno bi bilo da, kad ga već pominješ, pročitaš i zašto ga je održao, ko i kako ga je primorao na to, ali to je previše obiman zahvat za tebe, a sam govor bi morao da pročitaš.

od troje dece, njih dvoje se pridružilo partizanima!!!


I Kalabićeva ćerka im se pridružila, eto da i to znaš.
Jeste da su joj brata ubili koji mesec pre toga, al volela Titu više od brata pa im se pridružila.

Sad možeš i tu glupost da vratiš.
literatesa literatesa 07:09 24.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Pa sam Draža je pred streljanje priznao da je ispao budala. Ne samo u istorijskom, nego i u porodičnom smislu: od troje dece, njih dvoje se pridružilo partizanima!!!

Filipe, tvoj i nevine ekipe revizionizam u kojem sve počinje devedesetih u BiH, i do devedesetih nije bilo Srba antifašista u BiH?, je mnogo gori od ove četničke novoistorije. Srpskim žrtvama uvrijedljiv, ponižavajući.

I kad kažem četnici u Bosni mislim na npr Tešanovićeve četnike ne na Dražine, i kad kažemo paravojska iz Srbije mislimo na Arkanove tigrove, ne na Dražine četnike..

Zatim, zna se ko je bio ustaško cvijeće u tri poslednja rata, i ko Stepinac danas na Radio postaji Međugorje.

Zato te pitam odakle si učio istoriju jer kod nas Srba nije tako kurcšlus u glavama, hm, možda bi bilo bolje da jeste, bilo bi lakše.

Evo npr, u Bosanskom Petrovcu odaju počast poginulim šehidima na Trgu šehida, poginulim šehidima u Odbrambeno-otadžbinskom ratu i ujedno su položili cvijeće na spomenik žrtvama antifašizma u Drugom svj ratu.




"Покољи над Србима у овом срезу почели су 26. јула убиством 10 мештана села Колунић. Од 29. до 31. јула Хрвати су напунили школу у Петровцу живљем из околних села. Сви су побијени рафалима из митраљеза. После масакра школу су запалили.

У Босанском Петровцу, 27. јула 1941. Хрвати су ухапсили 50 Срба а преко ноћи довели у затвор већи број, и то оних које дању нису могли ухапсити. Неке од похапшених су одмах по хватању убили пред затвором среског суда, а остале ноћу у самом затвору."

I itd..

Ono preostalih Srba iz prošlog rata su protjerani u ovom iz Bosanskog Petrovca, i u tom Bosanskom Petrovcu i ti sad Filipe pišeš novu istoriju..


Na bilo kojoj tački u Federaciji istorija je prilagođena 2022. godini tj poslednjem Otadžbinsko-odbrambenom ratu.
literatesa literatesa 07:12 24.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Koje pare li su dovoljne da zbog njih pravi ovoliku budalu od sebe, da mi je da znam?

Bolje bi bilo da su pare nego npr atrofija mozga.
literatesa literatesa 07:17 24.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Ima ko jeste seeeestroooooo!

Uh, ima kod nas u RS neka serija Dobro jutro, komšija, ne bih obratila pažnju da ne čuh grotesku glume u prolazu, pozorišne glumce je smjestilo u jedno selo nadomak BL i oni karikiraju seljački život koji tako vulgaran i primitivan u stvari ne egzistira. U čemu je štos sa srpskom kulturom na sceni, u priči, pjesmi, šta ti misliš?
literatesa literatesa 07:19 24.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

u stvari ne egzistira

U biti, što bi rekli u Tuzli. :)
softelectronics_e softelectronics_e 08:25 24.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Filip Mladenović

...

Republika Hrvatska je procentualno, u odnosu na broj stanovnika, imala najveći broj partizana tokom II svetskog rata.
...


Koliko je Hrvatska, procentualno, imala ustaša?
literatesa literatesa 08:33 24.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Koliko je Hrvatska, procentualno, imala ustaša?

Malo, i oni su pobijeni. Ne shvatih ko ih pobio, hrvacki partizani il srpski komunisti?


Nego, možda je bolje vratiti se krsnoj slavi tj partijskoj vjeri ovih sa slike Bosanaca što vas tuku po Srbiji? Predlažem da raskusuravanje (civilizovano?) sa ustašama i cvijećem ostavite nama u RS. Zajedno mi tikve sadi odavno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:20 24.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

"...I sad dolazimo na to pitanje koliko je građana, Hrvata i drugih podržalo tu državu u trenutku njenog osnivanja? Ne znamo. Možemo samo pretpostaviti. Pravih podataka i analiza nema zato što nije bilo slobodnih izbora, a ni današnjih sondaža, ispitivanja javnog mnjenja da bi se to moglo ustanoviti.

Ali, očigledno je da je ta podrška NDH padala kako je rat tekao...
 
Već je do ljeta 1941. počelo polagano distanciranje Hrvata od vođstva NDH. Ljudi su shvatili da je NDH zapravo njemačko-talijanska kolonija. Pojavili su se prvi plakati na ulicama o strijeljanju i vješanju protivnika i nedužnih talaca. I, naravno, ekonomski slom, koji je doveo do toga da je velik dio stanovništva bio na rubu gladi. Onda je krenuo ustanak koji je imao tri ishodišta.

Prvo su bili komunisti nakon 22. juna 1941. koji su se odazvali pozivu iz Moskve i krenuli u ustanak na čitavom teritoriju Jugoslavije. Drugo ishodište su bili Srbi - prvi masovni zločini ustaša protiv srpskih civila dogodili su se već krajem aprila i u maju 1941. godine.

No, u julu 1941. ustaše su počeli ubijati i žene i djecu, osnivali prve logore smrti i pokrenuli su masovna iseljavanja u Srbiju. To je potaklo srpske seljake da se organiziraju i da počnu braniti golu egzistenciju, ubrzo dobrim dijelom i uz pomoć komunista. I treće ishodište je bio ustanak Hrvata na prostoru koji je okupirala i anektirala Italija. Bio je to odgovor na represiju i teror talijanskih fašista..."

Ivo Goldštajn, istoričar

gvozden1 gvozden1 09:44 24.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

.I sad dolazimo na to pitanje koliko je građana, Hrvata i drugih podržalo tu državu u trenutku njenog osnivanja? Ne znamo.

Znamo



Nije bilo izbora pa ne zna.

A da je "narod" podržao komuniste, to zna i bez izbora.

gedza.73 gedza.73 09:46 24.07.2022

Re: "Конго Конгоанцима"

Već je do ljeta 1941. počelo polagano distanciranje Hrvata od vođstva NDH.

Prošli put si preskočio da prokomentarišeš Plitvičku deklaraciju u kojoj se hrvatski i srpski komunisti pozivaju na Antu Starčevića
Svijetli likovi ... Ante Starčevića... i mnogih drugih hrvatskih rodoljuba povijesni su izraz neprekidne borbe hrvatskog naroda za slobodu
ZAVNOH 1943.

Анте Старчевић ... Дио његових ставова и радова послужио је као идеолошка основа Усташког покрета.

Evo šta kaže, po hrvatskim i srpskim partizanima, svetao lik Starčević
Славо-Серби су смеће народа, они су Херватску издали и, ако устреба, опет ће је издати, макар без своје користи, само да њу издају. Они су по својој нарави без ума и поштења, проти слободи и проти сваком добру.
— Дјела, Анте Старчевић
Србе треба ставити ван закона. Ту је судија и овершитељ сваки који је и бесно пашчета
— Дјела, Анте Старчевић


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana